Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Práve teraz!
DRAŽBA ZV*BB
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Vladimír Paštinský odpovedal na vaše otázky

Odpovede na otázky čitateľov...
zdroj: HokejPortal.sk
10.9.2012 17:59 Pavol Rajtar / HokejPortal.sk

Extraligový štart sezóny 2012/13 je tu čo nevidieť. Všetky výsledky 1.kola budú známe už v utorok 18.septembra. Po odchode Slovana stojí Tipsport extraliga na nerovnej pôde. Hokejovým priaznivcom sme dali možnosť položiť otázku Vladimírovi Paštinskému, predsedovi spoločnosti Pro Hokej, ktorá je riadiacim orgánom našej najvyššej súťaže a teraz vám prinášame odpovede.


Spýtajte sa Vladimíra Paštinského

Možnosť klásť otázky bola ukončená. Prečítajte si odpovede.

Ďakujeme za vaše otázky. Odpovede nájdete vždy pod vašou otázkou.


skalický mongol

 

p.Paštinský,určite so mnou súhlasíte,že úroveň našej extraligy a zároveň nášho národného športu každým rokom upadá...tie dôvody snáď tu nemusím tu rozoberať,určite čítate aj tieto diskusie....kde sú prenosy,kde je propagácia,marketing,nostalgicky spomíname na ,,staré časy"...Nemyslíte,sebakriticky,ako šéf nášho hokeja,že máte na tom svoj nemalý podiel zodpovednosti ?
10.9.2012 - 18:12
+74

Vladimír Paštinský

 

Pro Hokej ako organizacia vznikol z dôvodu riadenia súťaže a nie ako marketingová organizácia. Pro Hokej má len určité marketingové práva, ktoré sú zmluvne limitiované klubmi. A tie práva, medzi ktoré napríklad patrí prezentovanie generálneho partnera, si vždy zastal. Musím vás hneď na začiatok poopraviť, aby ste vedeli, že Pro Hokej nevznikol z dôvodu zabezpečovania marketingových záležitostí klubov, ale preto, aby riadil extraligu po športovo-technickej stránke. Pro Hokej zabezpečuje vyžrebovanie a riadenie extraligy a medzi naše kompetencie patrí aj disciplinárna komisia. Ostatné komisie, vrátane rozhodcovskej, stále patria pod SZĽH.
Pro Hokej nijako neovplyvňuje chod Komisie rozhodcov, čo si veľa ľudí mýli. My, ak máme problémy s rozhodcami, musíme ich riešiť s Komisiou rozhodcov. Za marketing sú zodpovedné kluby a nie Pro Hokej.
Podobne ako Pro Hokej, ktorý je len riadiaci orgán extraligy, funguje aj veľa podobných organizácii v zahraničí. Budem konkrétny, podobná organizácia na riadenie extraligy je v Česku APK (ktorá je čisto športovo-technická).
My sme v prvom rade športovo technická organizácia, ktorá čiastočne vykrýva spoločný marketing, ktorý máme zmluvne viazaný a ohraničený s extraligovými klubmi.
15.9.2012 - 17:08
+3

paljuka

 

Dobrý deň,
rád by som sa opýtal prečo Slovenská 20 nemôže hrať svoje domáce extraligové zápasy niekde v prvoligovom meste, kde je aj vhodný štadión a aj ľudia by sa skôr prišli na nich pozrieť ako v Bratislave kde ľuďom popri KHL asi ťažko ostane čas a hlavne chuť na mladých chlapcov.Napáda ma napríklad taká Spišská Nova Ves.

Taktiež by som rád vedel ako to bude s priamymi prenosmi z extraligy, kto ich bude dávať a aky prospech budú mať z toho kluby? Bude sa to deliť podľa nejakého kľúča alebo rovnomerne?

A posledná otázka koľko odhadujete priemernú návštevu tohto extraligového ročníka a čo robíte preto aké konkrétne kroky aby sa tá priemerná návšteva na zápasoch dvíhala?
10.9.2012 - 18:15
+38

Vladimír Paštinský

 

Pro Hokej neriadi činnosť SR 20. Tá spadá priamo pod SZĽH. Dlho bol tento projekt v Púchove, kde zmluva skončila. Vzhľadom k tomu, že aj na úrovni zväzu je ekonomický problém, rozhodli sa presťahovať dvadsiatku do Bratislavy, kde sú náklady na fungovanie projektu lacnejšie.
Na margo prenosov. Pro Hokej má platnú zmluvu s televíziou Sport 1 resp. Sport 2. Pro Hokej má tri licencie na priame prenosy. A-licenciu, ktorú vlastní Sport 1, čo znamená, že táto spoločnosť si môže vybrať ako prvá zápas z daného kola. Táto zmluva je platná do konca tejto sezóny. Táto zmluva je samozrejme s finančnou náhradou za tieto práva. B licenciu sa nám podarilo predať stanici SlovakSport, ktorá má možnosť si vybrať tie prenosy, ktoré nevysiela Sport 1. SlovakSport môže naživo vysielať len v tých dňoch, keď Sport 1 neponúka žiadne prenosy. V deň keď bude Sport 1 vysielať, môže SlovakSport zápas nahrať, no pustí ho až zo záznamu.

Návštevnosť. Je to naozaj aktuálna otázka, ktorá je podľa mňa závislá na štadiónoch. Odchodom Slovana sme z pohľadu kvality štadióna a kultúrneho prostredia dosť stratili. Vnímame pozitívne, aké podmienky majú pre divákov Košice a aké mal Slovan. Na ostatných štadiónoch nie sú možnosti ani podmienky na to, aby bolo také zázemie ako v Košiciach. A to je realita, ktorú Pro Hokej zmeniť nedokáže. Pro Hokej nie je dotovaný štátom, je dotovaný vďaka prostriedkom, ktoré získa vďaka svojmu malému marketingu. Nám nepomáha ani zväz, ani štát.
Všetky hokejové štadióny spravujú mestá. Extraligisti sú iba nájomníkmi. Práve mesto je teda zodpovedné za kultúru a rekonštrukciu svojich zimných štadiónov. Aj v tomto máme skúsenosti dobré a aj zlé. Trebárs Skalici a v Nitre vynakladajú mestá slušné prostriedky na chod štadióna.

15.9.2012 - 17:23
+2

ondrzi BLOG

 

Dobrý deň, po odchode Slovana bude premiérovo extraliga vysielaná prostredníctvom dvoch televízií. Ako si podelia zápasy, čo nám k tejto spolupráci s TV môžte bližšie povedať ?

V silách všetkých klubov nie je medzi sezónami vyrovnať všetky podlžnosti. Chodí to najmä tak, že hráči, ktorí odišli z klubu dostanú celú pohľadávku a tí čo zostali, majú splátkový kalednár. Je to podľa vás fér ? Nenúti to potom hráčov chodiť z klubu do klubu ?

Akú čiastku dostanú kluby od reklamných partnerov súťaže pre sezónu 2012/12, líši sa táto suma od predošlých rokov ?

Ďakujem
10.9.2012 - 18:15
+1

Vladimír Paštinský

 

Tú TV spoluprácu sme už rozoberali.

Predpisy SZĽH, ktoré hovoria o udelení licencií jasne hovoria, za akých podmienok je extraligovému klubu licencia udelená. Tá hovorí jasne.
Tento klub musí mať vysporiadané, ešte raz opakujem vysporiadané záväzky. To znamená, že sú buď vyplatené, alebo sú dohodnuté spláktové kalendáre, alebo sú situácie, keď hráč so svojim agentom jednoducho zažaluje klub. A tento tretí bod sa berie ako prezumpcia neviny, kde musí rozhodnúť súd. Pokiaľ prezumpcia platí a súd nerozhodol, činnosť klubu nezastavujeme.

Čiastka pre kluby. Výška sa diametrálne neodlišuje ani po odchode Slovana do KHL. Generálni partneri Tipsport, Slovnaft a Škoda ostali a pokles nie je markatný. Čo sme niekde stratili sa ako tak zrovnalo vďaka stanici SlovakSport. Zníženie čiastok teda nie je také výrazné.
15.9.2012 - 17:43
0

Big brother

 

Dobrý den, mám na vás tieto otázky:

1) Neuvažuje sa, že by sa zápasy hrané v nedelu začali skoršie...trebárs o 15:00? Nedela je nedela a ludia sa neradi vracajú v tento den domov o 20:00, keď do piatej nie je nič na robote...

2) Budete sa snažit o zachovanie extralige v takejto podobe, alebo budete podporovať kluby, ktoré by chceli íst v blízkej budúcnosti do Česka (Košice, Trenčín)? Pýtam sa preto, lebo Slovan ste v tomto podporili, tak som zvedavý aký prístup by ste mali k iným...

3) Teraz sa priznám, že neviem, či máte na starosti aj juniorskú extraligu...ak áno, tak by ma zaujimalo, či uroven juniorského hokeja nechávate takú aká je, alebo máte vyššie ambície? Napr. mne by sa pozdávalo, keby sa najlepšie juniorské kluby zapojili do Českej juniorskej sútaže...pozeráte sa aj týmto smerom?

4) Je pravda, že HK Orange 20 by mal o rok hrávat MHL?
10.9.2012 - 18:21
+22

Vladimír Paštinský

 

1, Čas zápasu je plne v réžii klubu. U nás je to dané historicky vždy medzi 17.00 a 18.00. Čas je určený len v prípade TV prenosov na základe potrieb televízie.

2, Poviem vám to hlbšie a spätne. Vrátim sa do sezóny 2010/11 keď kluby extraligy schválili účinkovanie Levu Poprad na Slovensku. To presadili samotné kluby. Vtedy boli proti len tri kluby, ZA bolo sedem. V prvom rade je to teda otázka na tých, ktorí expanziu KHL na Slovensko dovolili. Takí Fíni, či Švédi to nedopustili a vidíte, že momentálne je KHL aj v Česku, čo považujem za dosť veľké nešťastie. Ja sám som nikdy nemal rozhodovacie právo. Ja môžem predniesť len názor, ale schvaliť ho môžu len samotné kluby. To nefunguje tak, že Paštinský niečo rozhodne a kluby si budú chodiť kam chcú. Kluby dajú doporučenie a schvaľovací proces potom prebieha na zväze. Ale nikdy to nerobí Pro Hokej, či Paštinský, ale kluby. Tak to bolo aj v prípade Slovana, ktorý týmto procesom prešiel. Sú stanovy spoločnosti Pro Hokej, kde je 10 akcionárov, teda 10 exl. klubov a nie Paštinský. O všetkom rozhodujú kluby, ja to môžem iba navrhovať, ja neschvaľujem.

3, Pro Hokej okrem Tipsport extraligy inú súťaž neriadil a ani neriadi.

4, Je to otázka na zväz, ale môj názor je, že to nehrozí. Hlavne po skúsenostiach účinkovania Tatranských Vlkov v tejto súťaži.
15.9.2012 - 17:55
0

fefe

 

Dobrý deň,
neuvažujete nad rezignáciou ? Ak nie aké máte plány do budúcnosti?
10.9.2012 - 18:25
+93

Vladimír Paštinský

 

Rezignácia je v rukách akcionárov. Ak tí vyslovia nedôveru, je presne stanovený kľúč, ako sa to dá urobiť. Z môjho pohľadu nemám dôvod odstupovať, hoci názor fanúšikov môže byť iný. Pre mńa je však dôležitý názor akcionárov Pro Hokeja. Vždy bolo mojou snahou mať na kluby rovnaký meter a je mi úplne jedno, či išlo o Slovan, Košice, Nitru, Trenčín, Poprad alebo niekoho iného. Vždy sa budem držať interných predpisov Pro Hokeja a legislatívy SZĽH.

Perspektíva. Mojím cieľom je, aby slovenská extraliga bola aj po odchode Slovana stabilizovaná, aby neprichádzalo k nezmyselným žabomyším vojnám, čo je tu dosť populárne. Samozrejme, chceme zachovať pre našu ligu čo najvyšší štatút ratingu, návštevnosti, prestíže.... Ale podotýkam, že to bude ťažké už len kvôli tomu, že odchodom Slovana sme stratili aj dobrý štadión a tým pádom dobré návštevy. Zatiaľ s klubmi robíme všetko pre to, aby sme po odchode Slovana utrpeli čo najmenšie straty.
15.9.2012 - 18:10
0

frantapriklep

 

Pán Paštinský, extraliga sa rozpadla, vy osobne ste 15.marca skonštatovali, že kluby ako Slovan si zaslúžia lepších partnerov a že hrať pre Slovan na Slovensku je nedôstojné.

Čo ste vy osobne za tie roky, ktoré pôsobíte vo vedení súťaže, urobili pre to, aby podmienky pre kluby neboli nedôstojné a extraliga ako taká fungovala lepšie?
10.9.2012 - 18:29

Vladimír Paštinský

 

Ja kluby interne neriadim. Ja nie som zodpovedný za chod klubov. A čo sme urobili? Ľudia, ktorí v kluboch pracujú naozaj v náročných podmienkach, som presvedčený, že odviedli dobrú prácu, lebo napriek týmto našim problémom sme stále extraligu udržali na úrovni, že patrí medzi tie lepšie v Európe. Ak by sme mali peniaze, ktoré sú k dispozícii v severských krajinách či v KHL, potom beriem, že sme to nezvládli a liga je vo veľkom nepomere k ekonomickým možnostiam. Lenže my tie peniaze nemáme. Tu sa za 20 rokov nezmenilo nič na tom, aby sa slovenské športy vôbec mohli dostať k toku štátnych peňazí. Jednoducho nefunguje legislatíva v rámci štátu. Susedné krajiny Rakúsko, Poľsko, Maďarsko či Česko majú v rámci legislatívy voľnejšie možnosti sponzory a reklamní partneri dávať peniaze do hociktorého športu....

Športovo-technicky nemala extraliga závažný problém. A to je to čo mňa zaujíma, lebo ja riadim súťaž športovo-technicky a nijako inak. Neexistuje, aby som ja vstupoval do klubov a riadil ich personálne a rozhodoval o peniazoch.

Som presvedčený, že v kluboch ako bol Slovan, sú Košice, Trenčín, Skalica nie je v porovnaní s európskymi klubmi taký výkonnostný rozdiel, ako je rozdiel vo finančných možnostiach. A za to nemôžem ja. Bez podpory legislatívy nie je mysliteľné dostať do klubu viac peňazí.
15.9.2012 - 18:24
0

Vladimír Paštinský

 

Oprava... Susedné krajiny Rakúsko, Poľsko, Maďarsko či Česko majú v rámci legislatívy voľnejšie možnosti pre sponzorov a reklamných partnerov, ktorí môžu dávať peniaze do hociktorého športu....
15.9.2012 - 18:35
+12

Nitra fanda

 

Dobrý deň, chcem sa spýtať, aké konkrétne kroky ste vy ako osoba spravili pre slovenský hokej v poslednej dobe? ďakujem za odpoveď.
10.9.2012 - 18:31
+28

Vladimír Paštinský

 

V poslednej dobe.
Keď som videl, že sa kluby dostávajú do platovej neschopnosti, vymysleli sme legislatívnu formu, ktorá presne určuje kontrolný mechanizmus na kontrolu vysporiadania si závazkov klubov voči hráčom, trénerom a obchodným partnerom, konkrétne obchodníkom s výstrojom. 7 klubov má uzavretú trojdohodu, že v prípade nedostatku prostriedkov na vyrovnanie sa s predajcami výstroje im v tomto smere pomôže práve Pro Hokej zo svojej čiastky, ktorú získava od partnerov celej extraligy. To zabezpečuje obchodníkom lepšiu spoluprácu s klubmi, lebo aj obchodníci potom môžu zabezpečovať stále nový výstroj pre kluby z extraligy. A to je plus.
15.9.2012 - 18:32
+2

Snollygoster

 

Pán Paštinský, prajem pevné nervy pri čítaní otázok, asi to nebude príjemné. Ja mám niekoľko otázok:

1) Je pre hokejovú extraligu dobré, ak sa všetky jej zápasy vysielajú zadarmo na internete? Neberie to podla vás divákov a tým pádom peniaze klubom? Existuje nejaký dokument, prieskum, ktorý by klubom preukázal výhodnosť tohto projektu?
2) Aký význam malo združenie stránok extraligových klubov, keď projekt viditelne nefunguje a fanúšik má velké problémy nájsť tam základné informácie o kluboch?
3) Máte ešte chuť niečo pre rozvoj extraligy robiť? Ako mienite predať to, že je "Ligou vicemajstrov sveta"?

Ďakujem
10.9.2012 - 18:38
+9

Vladimír Paštinský

 

Vďaka za prianie?

1. O internetových prenosoch nerozhodol Paštinský. Nemôžete naozaj všetko čo sa v extralige schválilo zosobňovať na mňa, keďže o všetkom rozhodlo plénum. A či to znižuje návštevy? Podľa mňa je to všetko o výkonoch tímu. Ak máte výsledky, máte aj návštevy, to je celý kľúč. Je podľa vás lepšie sa úplne zavrieť a nemať televízne, internetové prenosy ani nič? Veď sa pozrite do sveta, on-line internetové prenosy sú dnes všade vo svete a to je trend, ktorému sa nedá uniknúť. A v neposlednom rade to vnímam ako propagáciu hokeja a práve tá je dôležitá. Ak predstavitelia klubov povedia, že to nechcú, tak to chcieť nebudú. Ja im len robím servis toho, čo si odsúhlasia. Tak ako to výkonný riaditeľ robiť má

2. Je to súhlas celého pléna, neviem posúdiť funkčnosť. Ale obsahovo si tie stránky napĺňajú samotné kluby.

3. Ako sme predali titul majstra sveta? Nijako.... A ďalej by som tú odpoveď nerozpitvával, lebo nechcem nahnevať našich ligových partnerov. Skúsim odpovedať inak. Vždy je našou snahou predať hokej ako produkt čo najlepšie. Veľmi nás potešila skutočnosť, že kým v minulosti bola extraliga v rámci repre dosť odsúvaná, teraz z našej extraligy pomohlo niekoľko a nie úplne málo, k striebru na MS. Znova narážame na problém legislatívy. Ak partneri nebudú mať možnosť naliať peniaze do športu, budeme stále tam, kde sme boli ešte v roku 1993. Pro Hokej nemôže byť partnerom je Ministerstva školstva či Ministerstva financií - Navonok je týmto partnerom SZĽH, ktorého je Pro Hokej členom.
15.9.2012 - 18:58
+1

JedineKamzik

 

Dobrý deň, ako sa vyrovnávate s tým, že vás väčšina hokejových fanúšikov nemá rada. Registrujete to?
10.9.2012 - 18:39
+22

Vladimír Paštinský

 

Registrujem, no poznám aj fanúšikov, ktorí majú na Pro Hokej pozitívny názor a sú radi, že to za daných podmienok funguje aspoň tak ako to funguje. A či ma majú radi? Pozrite sa. Pohľad fanúšika je vždy len subjektívny názor. Pretože fanúšik nie je znalý predpisov SZĽH ani interných predpisov Pro Hokeja, stanov Pro Hokeja, ktoré presne definujú práva a kompetencie riaditeľa a presne definujú práva a povinnosti akcionárov. A znova opakujem, ja navhrujem, akcionári rozhodujú. Bol by som rád, aby si presne toto ľudia uvedomili.
15.9.2012 - 19:04
0

P24 BLOG

 

Pekný deň prajem,
chcel by som sa spýtať, ktoré konkrétne kroky vykonal Pro Hokej ododňa kedy bol založený až dodnes, aby zvýšil atraktivitu domácej najvyššej súťaže a zvýšil tak divácky záujem a spoločenskú prestíž jednotlivých klubov i súťaže samotnej. Druhá otázka znie, ako je ožné, že v čase, kedy o finančnej kríze nebolo ani slychu a reprezentáčné A mužstvo dosahovalo vysoko nadštandardné výsledky, nebol schopný Pro Hokej zazmluvniť partnera, ktorý by víťazovi ZČ garantoval finančnú odmenu. Nedokázal udržať zápas hviezd (či už vo forme ČR vs SR alebo Východ vs Západ). Usporiadal Pro Hokej niekedy autogramiádu, finančnú zbierku, či inú charitatívnu akciu, ktorá by počas sezóny prezentovalo ligu ako celok? A myslím teraz na aktivity, ktoré by neboli súčasťou ankety Zlatý puk, či niekdajšieho Hokejového leta, keďže tieto podujatia sú primárne zamerané na prezentáciu repre mužstva. A posledná otázka: V čase, kedy sa naposledy opäť uvažovalo o spojení Českej EL a niektorých klubov z našej EL (najviac sa hovorilo o Slovane, Košiciach a Trenčíne) boli v promo materiáloch, kde boli uvedené jednotlivé alternatívy "konferencií" použité logo Pro Hokeja. Avšak z komunikácie s médiami vyznievala táto aktivita ako samostatná akcia košického a bratislavského klubu. tu je link http://www.hokejportal.net/?q=clanok/krajci-zatial-je-to-len-bublina/36540. Bola táto aktivita teda aktivitou jednotlivých klubov alebo Pro Hokeja? Ak vybraných klubov, nevadí vám, že bolo logo takto použité?
Ďakujem za odpoveď aj za odvahu.
10.9.2012 - 18:53
+7

Vladimír Paštinský

 

Základná časť extraligy. To nie je problém, dá sa to urobiť z peňazí od gen. partnera. Ak niekedy akcionári povedali, že budeme víťaza ZČ odmeňovať, tak sme ho odmenili. Keďže to zrušili, tak je to skrátka zrušené. Ak akcionári chcú všetky peniaze rozdeliť rovnakým dielom, tak sa to tak robí a víťaz ZČ sa jednoducho neodmení. Ale opäť, rozdelenie sumy od gen partnera je v rukách akcionárov.

Zápas hviezd. Keď sme ho s Čechmi robili spoločne, bolo to pekné obdobie. S bývalým vedením APK sme sa dohodli, keďže ani v Česku ani u nás už nebol záujem ani divácky ani marketingový o zápas hvized, že ho budeme robiť spoločne. Nakoniec sme spolu usporiadali štyri ročníky. Pardubice, Bratislava, Ostrava, Poprad. Fuungovalo to výborne, vždy to bol projekt ziskový aj pre Pro Hokej. Len česká strana po štyroch rokoch spoluprácu prerušila a zápasy hviezd, u nás ani v Česku, už nepokračovali. Zápas hviezd, výlučne slovenský či český by nepriniesol ten efekt ako to bolo v prípade spoločnej organizácie.

Logo. Bolo jasne prezentované, že projekt spoločnej ligy boli iniciovaný na vrcholnej úrovni národných zväzov a do toho bol vtiahnutý Pro Hokej, ktorý pripravil návrhy, ako by to mohlo fungovať. Tých alternatív bolo viac. Vôbec prvý raz sa tento projekt riešil medzi zväzmi v súčinnosti s APK a s Pro Hokejom.

15.9.2012 - 19:22
0

pena.vodopadu

 

Dobrý deň, p. Paštinský. Mal by som iba niekoľko otázok (možno Vám ich položia aj iní fanúšikovia z HP):

1.) K čomu je nevyhnutná existencia PRO-HOKEJ, a.s., keď kluby sú členmi SZĽH a v orgánoch SZĽH a PRO-HOKEJ, a.s. sú tí istí ľudia (napr. 2 zo 4 členov VV SZĽH sú členmi predstavenstva PRO-HOKEJ, a.s.), a napríklad s ohľadom na čl. 12, čl. 17 a iné články súťažného poriadku SZĽH?

2.) Kde má Pro-Hokej, a.s. svoje webové sídlo a kontakty na vedenie spoločnosti?

3.) Akým spôsobom chcete v rámci riadenia extraligy zabrániť odlivu hráčov do iných, častokrát aj menej kvalitných európskych líg, ako bol napr. odchod známeho kapitána Arneho Krotáka z Popradu do Nice?

4.) Aké konkrétne marketingové kroky plánujete do budúcna urobiť, aby ste prilákali viac divákov na extraligové štadióny? (nakoľko nárast návštevnosti v minulej sezóne výrazne skreslil fakt, že Slovan hral na novom štadióne ...)

5.) V rozhovore pre HP uvádzate: "Všetky kluby čestným prehlásením a dokladovaním deklarovali svoje vyrovnanie všetkých záväzkov voči hráčom a trénerom. Termín a podmienky tak splnili, extraliga normálne odštartuje." K čomu sú potom potrebné osobitné podmienky zo strany PRO-HOKEJA, a.s., keď o licencii rozhoduje VV SZĽH (čl. 11 súťažného poriadku SZĽH) a podmienky sú dané smernicou SZĽH o udeľovaní súťažnej licencie (http://www.hockeyslovakia.sk/userfiles/file/Stanovy/11%20smernica%20pre%20udelovanie%20sutaznej%20licencie%202011%20A4.pdf)?

6.) Aký bol stav celkového splatného dlhu klubov voči hráčom, trénerom a dodávateľom ku dňu posledného súťažného zápasu v extraligovom ročníku 2011/2012 (stačí približný údaj v desaťtisícoch EUR) a aké konkrétne opatrenia príjme PRO-HOKEJ, a.s. ako riadiaci orgán súťaže, aby k obdobnému dňu v extraligovej sezóne 2012/2013 bol výsledok pokiaľ možno 0 EUR?

7.) Aký je Váš názor na absenciu hráčskej asociácie v SR?

8.) Aké konkrétne opatrenia zamýšľate realizovať, aby všetci sponzori plnili všetky deklarované záväzky voči klubom, resp. aby sa kluby pri účinkovaní v súťaži nespoliehali na nereálne platby od sponzorov? (nakoľko pri rozpočtovaní klubov na ďalšiu extraligovú sezónu sa pravdepodobne počíta s tým, že prísľub sponzorov sa bude aj plniť na báze zásady pacta sunt servanda)

9.) Aký máte názor na fenomén klubizmu vo vzťahu k extraligovej súťaži, resp. mienite pri riadení extraligy tento fenomén podporovať?

10.) Aký je Váš postoj k faktu, že Slovan odišiel hrať KHL a akým spôsobom chcete kompenzovať výpadok atraktivity extraligy z toho dôvodu?
10.9.2012 - 18:59

Vladimír Paštinský

 

1, Zvládol by to aj zväz. Keď však kluby vytvorili túto organizáciu, chceli byť samostatné, aby 10 klubov samostatne po športovo-technickej stránke mohlo riadiť extraligu. A takéto organizácie fungujú všade v Európe. Fínsko, Švédsko, Dánsko, Česko, Švajčiarsko, Nemecko.... to všetko funguje mimo národných zväzov. Týchto sedem krajín vytvorilo organizáciu Eurohockey, ktorá je partnerom aj voči IIHF.

2, Web máme spoločný so zväzom, všetky kontakty na nás tam nájdete.

3, Rozpočet klubu nie je v kompetencii Pro Hokeja. Každý klub na tlačovkách prezentuje svoj rozpočet, nikdy sa nerieši rozpočet Pro Hokeja. Hádam nechcete, aby som nabehol do klubov a zabezpečoval peniaze.... Ja sám. To tak nefunguje nikde na svete.

4, Marketing Pro Hokeja je limitovaný. Za marketing svoj vlastný zodpovedajú kluby.

5. Podmienky sú zakotvené v predpisoch zvazu a tie schválili všetci akcionári extraligy. Vypracovávali sme ich spoločne so zväzom a s inou skupinou ľudí, napríklad aj s právnikmi a podobne, aby to bolo v jednom balíku. Samozrejme, podliehalo to procesu schvaľovania na celom zväze. Vlastníkom licencie je SZĽH a na základe splnenia podmienok Pro Hokej ako riadiaci a kontrolný orgán súťaže prekontroluje všetky čestné prehlásenia, vykoná všetky dostupné kontroly. Keď raz niekto podpíše čestné prehlásenie, tak si za ním musí stáť. Dôvera tu v tomto smere je. Samozrejme, keď sa aj vyskutnú trecie plochy, vždy sa napokon s klubom dohodneme. Ešte sa nám v histórii nestalo, aby sme vždy udelili licenciu naraz 10 klubom. Vždy sa to naťahuje na poslednú chvílu, tak ako to bolo aj teraz, keď na posledný deň ostali ešte dva kluby.

6. V tomto smere dôverujem predstaviteľom klubov. Do 30.júna sú kluby povinné písomnou formou nahlásiť svoje záväzky voči hráčom a trénerom. Presne musia rozpísať dlžnú čiastku. Pro Hokej garantuje len sledovanie základných platov. My si vieme skontrolovať každého hráča, pretože tie zmluvy sú nás registrované. Pro Hokej však neregistruje prémie, lebo to sú pohyblivé zložky, my musíme ošetriť hlavne fixný plat.

7. Bolo niekoľko pokusov o založenie tejto asociácie a ja som to vždy uvítal. Snaha však mala krátke trvanie, lebo niekto to musel spravovať a starať sa o to... A to nikto nechcel robiť zadarmo a tu je ten problém. To je napríklad aj problém český, nielen slovenský. Každá snaha teda mala krátke trvanie.

8. Zmluvy sú vždy dvojstranné a a sú chránené mlčanlivosťou voči tretej strane. Nechcite, aby do toho vstupoval Pro Hokej ako tretia strana. To je nereálne.

9. Neviem, čo tým presne myslíte. Čo sa týka hráčov, dnes je ich pohyb oveľa väčší ako bol v minulosti a je to len otázka trhu a dopytu. Ale nevidím v tom problém, dnes je hokej spojený aj s biznisom.

10. Kompenzovať to bude ťažké. Kluby znížili rozpočty, priestor dostanú mladíci, čím sa dvihne rýchlosť, dravosť a agresivita a verím, že tým aj atratkivita pre fanúšika. Nebude tu už taký priestor na drahých českých 40-ročných treťotriednych hráčov, do popredia sa skôr dostanú domáci hokejisti. Tým sa do klubového života dostane viac patriotizmu a verím, že vďaka tomu bude mať divák lepší pocit zo svojho vlastného klubu a bude s ním oveľa viac stotožnený. Ale je to všetko o peniazoch.
15.9.2012 - 20:01
0

Majenko

 

dobrý den
p.Paštinský mna by zaujmalo ze ak by sa naskytla moznos ci uz kosicam alebo trencinu alebo hociakemu inemu timu v slovenskej extralige ist do ciech ci by ste ich tiez podporili ako slovan
co chcete robit stym ze hracom meskaju rok co rok vyplaty ?(da sa stym daco robit alebo nie kedze pro hokej "riadia"akcionari klubov
ako je mozne ze sa za pochodu menili pravidla ?preco nehrala Nitra baraz ?
za odpovede dakujem
10.9.2012 - 19:06
+3

Vladimír Paštinský

 

Košice a Trenčín. Môj názor nie je rozhodujúci, ale pokiaľ sa ekonomická situácia v športe nezmení a budú tu kluby, ktoré vytvoria podmienky na to, aby pôsobili v nadnárodnej súťaži.... Potom je to otázka na akcionárov.
Mojou snahou vždy bolo vrátiť Československú ligu opäť do nejakej spoločnej formy, kde bude figurovať určitý počet mužstiev. Lenže otázne je, koľko tých mužstiev bude. V takej EBEL tiež kluby musia zložiť záruku a neviem, koľko klubov na Slovensku je dnes schopných zložiť do debetu nemalú čiastku. Ale priznávam, vždy som bol naklonený myšlienke spoločnej československej ligy, ale už dvakrát to zlyhalo na českej strane. Najprv v čase, keď sme robili spoločný zápas hviezd a aj v minulej sezóne. Vtedy sa Česi cítili neohrození vplyvom KHL, ale teraz ju tam majú a už sa na to možno pozerajú inak. A očakávam, že od budúcej sezóny príde v Česku k fúzii dvoch klubov, čím český hokej utrpí podobne ako utrpel náš po odchode Slovana. Ale svetový trend je taký aký je a nevieme tomu zabrániť.

Výplaty. Keďže sme o tom vedeli, pripravili sme materiál, ktorý raz za rok prečistí a sprehľadní dlhy klubov voči hráčom a trénerom. Lenže kontrolovať to v našich podmienkach každý mesiac je nereálne.

Pravidlá o baráži nemenil Pro Hokej a nemyslím si ani to, že ich zmenil zväz. Všetci vedeli, že Bardejov do ligy postúpiť nemôže. Nebolo o čom.
15.9.2012 - 20:16
+2

Crosby087

 

Na uvod dobry den a pevne nervy Vam prajem pri odpovediach...zaroven by som Vam vsak aj rad doporucil,aby Ste odpovedali k veci a nie ako "mega diplomat" a maximalne neuprimne,lebo my fanusikovia nie sme sprosti...

Polozim len dve otazky(hoci ich mam v hlave desiatky) a myslim,ze momentalne aj dost aktualnu..deklarujete,ze kluby si zavazky splnili resp.uzavreli s hracmi dohody...s tym by som aj suhlasil,len sa Vas chcem opytat,ak klub vyplati hracovi 20%,podpise s nim dohodu o vysporiadani zavazku,napr. ze do 30.9.2012 mu doplati zvysne percenta,tak ak sa tak nestane,ake moznosti ma hrac?je este pod "ochranou" PRO HOKEJA a klubu nieco hrozi,alebo jedinou obranou hraca je domahat sa svojich prav sudnou cestou?

Mame to tu kazdy rok...mesiace kluby nemaju peniaze,teda ich najma neplatia,hraci su 3-4 mesiace bez zakladnych platov a ked pride ku hranicnemu terminu,tak sa zrazu najdu peniaze aj na 3 a viac vyplat...hoci vacsinou aj tak hraci vela penazi klubom nechaju,aby dostali aspon nieco...

Neuvazovali Ste nad niecim takym,co je uplne bezne v inych krajinach,ze vznikne ucet,kde kluby budu musiet zlozit zabezpeku na zaciatku sezony,ktora bude sluzit na vyplatenie podlznosti voci hracom v pripade,ze si kluby svoje zavazky nebudu plnit riadne a vcas...?

Ak klub zabezpeku nezlozi,tak ziadny problem,prec s nim z Extraligy a vezme sa klub,kt.tieto financie mat bude...

10.9.2012 - 19:18
+4

Vladimír Paštinský

 

Ochrana hráča. Ak si klub neplní splátkový kalendár, ktorý bol dohodnutý, hráč má možnosť sa obrátiť na Pro Hokej alebo SZĽH a môže oznámiť, že klub si nesplní svoj záväzok, na základe ktorého má udelenú licenciu. Ale nemôže to urobiť po dvoch rokoch. Máme aj také prípady, ale to vnímam ako ľahkovážnosť hráča.
Účet. To platí v Nemecku a v EBEL, kde je to 200 000 Euro... Ak by som s týmto prišiel za slovenskými klubmi, len by mi zaklopali na čelo. Viete si predstaviť, že takej Bystrici, Nitre alebo Popradu by som na účte v debete držal 200 000 Eur? V slovenských podmienkach úplne vylúčené.
15.9.2012 - 20:24
+2

Sedko NR

 

Dobrý deň,
dá sa s našou extraligou vôbec ešte niečo robiť ? Kluby sú zadlžené a hráči teda bez výplat odchádzaju do Turecka, čo je dosť smutné nemyslíte ? Ak sa dá s ňou dačo robiť, kedy a ako s tým začnete ?
Ďakujem, pekný deň
10.9.2012 - 19:41
+2

Vladimír Paštinský

 

Pokiaľ bude vôľa štatnych orgánov zlepšiť financovanie športu tak áno. V opačnom prípade nie a ďalej budeme len živoriť. Od roku 1993 sa s legislatívou športu neurobilo vôbec nič, práve naopak. Výnosy zo Športky už spadajú pod MFSR.
15.9.2012 - 20:26
+2

Altsohl007

 

Dobrý deň
Chcel by som sa Vás opýtať čo chcete robiť s úrovňou našej ligy, ktorá ide posledné roky kvalitou strašne dole. Chcel by som ale počuť konkrétne kroky toho ako chcete ligu dostať z tejto situácie. Pretože mám pocit že za posledné roky ste nespravili nič také čo by ligu nejak posunulo vpred, ba práve naopak.
Ďakujem za odpoveď
10.9.2012 - 19:43
+9

Vladimír Paštinský

 

Ako posunúť vpred? Je toho veľa, ale viete, kde to stroskotáva. Po 20 rokoch niečo hasiť je veľmi ťažké a z roka na rok to bude ťažšie. Niečo udržať na určitej úrovni je všeobecne veľmi náročné. Podmienky, ktoré sú u nás vytvorené, nie sú adekvátne. Samotný občan to predsa pociťuje.
15.9.2012 - 20:50
0

pekovic

 

Dobry den.
Chcem sa vas opytat pan prezident, co mienite robit s priam katastrofickou situaciou extraligy. CELKOVOU urovnou (nepisem sportovou) je uz dokonca aj pod EBEL igou a takymto tempom bude do 5 rokov na urovni MOL ligou.
Nepokusite sa dostat do extraligy zahranicne kluby (napr. Dunajvaros, Cracovia Krakov alebo nejake CZ prvoliogove kluby) mozno sportovo nebudu ihned prinosom ale ekonomicky prinos budu urcite mat pre celu ligu. Popripade nejaku spolupracu s EBEL ligou kedze CZ extraliga nebude mat isto zaujem viac SK teamov.
Dakujem za odpoved.
10.9.2012 - 19:48
0

Vladimír Paštinský

 

Naši extraligisti doteraz deklarovali jedine záujem hrať spoločne s českými extraligovými klubmi a to svoj zmysel malo, má a bude mať. Samozrejme, uvidíme, či to bude možné. Nemyslím si, že začlenenie maďarského či poľského klubu bude pre našu extraligu nejaký prínos a takto neuvažujú ani kluby.
15.9.2012 - 21:04
+1

Čipčalove kohúty

 

ja by som sa chcel opytat preco dostali vsetky kluby licencie ked aj tak o par mesiacov budeme citat ze hraci nemaju ani len vyplatene podlznosti z minulej sezony nieto este tohtorocne. je to kazdy rok dookola a ak tomu neverite tak asi ste necitali clanky na hokejportali kde samotny hraci hovorili o tom ze ak neodidu do zahranicia ako napr. kazachstan, francuzsko... tak neuzivja ani svoje rodiny. myslite si ze toto je v poriadku? nemate na tomto aj svoju vinu? verejnost voci vam nema peknu mienku, nemali by ste preto odstupit? cela verejnost ma uz dost tohto upadku ligy a preto je navstevnost taka aka je a bude este horsia. ved aj preto odisiel slovan a ked odidu KE, SI, TN do inej ligy co bude potom? ja som zatial nezaregistroval ziadne kroky z vasej strany aby sa to zmenilo
10.9.2012 - 19:49
+8

Vladimír Paštinský

 

Vy sa pýtate, či je moja vina, že hráč platený klubom neuživí svoju rodinu?.... Ešte raz. Ja nezabezpečujem finančný chod klubov, nedohadujem sa s hráčmi na podmienkach, to nie je komptencia spoločnosti Pro Hokej.

Druhá otázka. Čo bude potom? To, čo bolo pred 25 rokmi, teda obdoba 1.SNHL. Historicky, aj pri ďaleko väčšej základni pred rokom 1993 sme nemali vo federálnej lige stabilné tri mužstvá. A z troch tímov dve boli civilné a jedno vojenské. A v tom vojenskom, v Dukle, bolo takmer vždy 60% hráčov českej národnosti. A my pri dnešnej našej členskej základni, ktorá sa oproti roku 1993 znížila možno o 40%, chceme mať v nejakej nadnárodnej lige ešte viac tímov? A to nehovorím o hospodárstve krajiny. Neviem si predstaviť dotovanie štyroch-šiestich klubov v nejakej nadnárodnej súťaži. Momentálne určite nevieme ani ekonomicky ani personálne postaviť 6 tímov pre dobrú nadnárodnú súťaž.
15.9.2012 - 21:15
+1

TomsKE

 

Dobrý deň.

Čo konkrétne Vy robíte pre to, aby kvalita našej ligy stúpala? Ako dlho budú mat licenciu kluby ktoré už možno v polke sezóny nebudú mať na vyplácanie platov hráčom a trénerom? Načo sa to umelo udržuje pri živote?
10.9.2012 - 19:51
+9

Vladimír Paštinský

 

Poviem vám pravdu. Obdivujem všetkých funkcionárov v našich kluboch, ktorí ten hokej robia. Je mi ich aj ľúto, pretože v tomto štáte nie sú legislatívne pomery také ako by si hokej, medzi športami výstavná skriňa Slovenska, zaslúžil. Naše média prezentujú hokej a celý šport len a len v negatívnom svetle. Na novinárov musíme doslova apelovať, aby videli aj niečo pozitívne. Napríklad, že máme celý rad mladých hráčov. Ale nie sú zaujímaví, lebo mladý chlapec vám noviny akosi nepredá, nie je to dosť bulvárne.... Samozrejme, sú veci, ktoré treba pranierovať ale sú aj veci, ktoré treba pochváliť. Médiá radšej napíšu veľa negatív, lebo tie im robia zisky.... Funkcionári majú môj obdiv, hoci ich verejnosť niekedy vníma ako vagabudnov, ktorí chcú cez hokej zbohatnúť, alebo sa nabaliť. To je holý nezmysel, to sa na hokeji v slovenských podmienkach nedá. Ešte raz chcem zopakovať, že slovenskí hokejoví funkcionári v kluboch si zaslúžia pochvalu za to, že hokej v týchto katastrofických podmienkach vôbec ešte funguje.

Mechanizmus kontroly je nastavený tak ako je. Nemáme personálne kapacity na to, aby sme kontrolu dupľovali niekoľkokrát do roka. Ja som rád, že to aspoň ako tak, raz za rok, vieme očistiť, hoci to možno nikdy nebude 100%tné. Na druhej strane aj samotní hráči majú aspoň nejakú istotu. Sekery a dlžoby sú všade na svete. Len je problém s naplnením a dochvíľnosťou ich vyrovnávania. Keď sa to raz za rok podrobí tejto kontrole, som presvedčený, že na minimálne 80% to vždy vieme vyčistiť.
15.9.2012 - 21:30
+3

Carloshc

 

pán Paštinský, ja by som sa Vás chcel opýtať na Váš denný pracovný harmonogram.. V sezóne, mimo sezóny. Pokiaľ by ste mohli byť podľa možností čo najkonkretnejší...

PS- Klišé bokom. Budem hovoriť za seba, ale ja som už unavený z čítania rozhovorov, kde hráči rok čo rok zažívajú "najtvrdšiu prípravu v živote", ťahajú za jeden koniec povrazu a nejako "tak určite" a podobne. Dúfam, že aspoň vy budete vediet odpovedať na otázku priamo.

Ostávam s pozdravom,
10.9.2012 - 19:54
+23

Vladimír Paštinský

 

Je to rôzne. Najviac práce mám medzi sezónami. Treba pripraviť návrh súťaže, termínový kalendár, vyžrebovanie s tým spojené tlačovky. Medzi tým treba sledovať všetky naše legislatívne kroky, ktoré sa týkajú podlžností. Je treba komunikovať s partnermi dlhodobo a každý mesiac, lebo partner chce vedieť, aké sú v kluboch problémy, ako sa darí televíznym prenosom, kde a na akých staniciach budú partneri prezentovaní atď...... V sezóne riešime veľa sťažností, ktoré riešime na disciplinárke, kde máme DVD, televízor a všetky situácie podrobne rozoberáme s bývalým hráčom a bývalým rozhodcom S rozhodcovskou komisiou riešime sťažnosti na našich arbitrov, ktorých je v lige vždy najviac. Riešime interné pokuty za správanie fanúšikov, za problémy s bezpečnostnou službou a celý rad ďalších a ďalších vecí. Máme pravidelné zasadnutia, kde vždy padnú rôzne podnety. Ale faktom je aj to, že na extraligové zápasy jazdím, aby som mal s našou ligou priamejší kontakt. To je takisto súčasť môjho harmonogramu.
15.9.2012 - 21:38
+1

MHC83 BLOG

 

polozim trosku pozmenenu otazku ktora tu uz padla
Pan Pastinsky nehanbite sa ze pod vasim vedenim na cele PRO hokeja sa z nasej extraligy stala poloamaterska liga ?

a zajdem do historie. v poslednych sezonach dochadza k odlivu fanusikov zo zimnych stadionov. nemate pocit ze vase vyjadrenie v minulosti ( po zapase ZV-MT tusim v sezone 2008/2009 ked bol problem s hodenou petardou) ze fanusikov treba asi tlct ci sa im to paci alebo nie, takisto negativne ovplyvnilo nastevnost. A ak nie nemate pocit ze osobe vo vasom postaveni taketo slova navadzajuce ku uplatnovaniu kolektivnej viny a nasilia do ust jednoducho nepatria ?

tu je citacia rozhovoru
Zodpovednosť za poriadok štadióne má však niesť bezpečnostná služba a nie fanúšikovia...

„Tak potom ich musí bezpečnostná služba asi tĺcť. Iným spôsobom to nejde. Či sa vám to páči alebo nie.“

http://www.hokejportal.net/?q=clanok/pastinsky-chystame-este-tvrdsie-opatrenia-mozno-uplne-zakazeme-vyjazdy-hostujucich-fanusikov!-/18906
10.9.2012 - 20:10
+10

Vladimír Paštinský

 

Za neporiadok je vždy zodpovedný klub. Ak nastanú problémy so správaním fanúšikov, nasleduje pokuta. Ak nepomáhajú ani pokuty, pristupuje sa k tvrdším trestom, dokonca môže to byť až zavretie štadióna. Ak si myslíte, že si necháme beztrestne rozbiť štadióny, tak to nie je správne.
My nie sme tak bohatí, aby mestá vedeli vybaviť štadión technológiami, ktoré dokážu identifikovať páchateľa, ktorý by podobne ako v Anglicku po takomto priestupku išiel na políciu prípadne do basy. Ak by to šlo, veril by som tomu, že to ide aj podobrotky.....Lenže nejde, nemáme na to techniku. A ak to nepomáha dobrým slovom a neustálym vysvetľovaním a ani pokutami, tak potom platí staré a zrejme ododstatnené, že na veľkú dieru platí veľká záplata.... Žiaľ.
15.9.2012 - 21:50
+1

Atlan

 

Dobrý deň, spýtam sa priamo. Ako je to s propagáciou a marketingom našej extraligy? Priznám sa, NIKDE som nezachytil nič čo by malo ľudí osloviť, aby sa prvý a snáď nie poslednykrát prišli pozrieť na zimné štadióny, nevidel som žiadnu propagáciu, žiadne promo akcie a odkedy nie sú prenosy zápasov na STV, ale len v televíziach, ktoré nie sú všetkým dostupné, som nevidel ani len televízne reklamy na našu ligu. Preto by ma zaujímalo, aké konkrétne marketingové kroky boli, sú a aj budú uskutočnené. Nebáli ste sa takejto konfrontácie s fanúšikmi? Pretože dá sa povedať, že vy už horšiu verejnú mienku mať nemôžte. Prajem príjemný zvyšok dňa.
10.9.2012 - 20:20
+10

Vladimír Paštinský

 

Nebál som sa tejto konfrontácie. My máme pred každou ligou tlačovky, kde sú jasne prezentované všetky kluby a celá liga. Azda sa to zachytili... Čo sa týka TV prenosov, Pro Hokej predal svoje práva dvom televíziám. STV doteraz neprejavila o extraligu záujem. Ak by chcela, určite nájdeme spoločnú cestu. V máji som STV oslovil s možnosťou spolupráce. Odpoveď však doteraz nepoznám.... STV jasne vie, čo jej vieme ponúknuť, ale doteraz sa neozvala. Ja viem, že je to škoda, to dobre viem. Vysielanie STV by bolo pre extraligu ideálne. Ale keď nemajú záujem, čo môžem urobiť?
15.9.2012 - 21:56
+12

amaskiea BLOG

 

Pán Paštinský, aký príjem mal/má Pro Hokej z predaja vysielacích práv extraligy?

Nemyslíte si, že trend postupnej marginalizácie nášho kedysi najpopulárnejšieho športu bol výrazne posilnený odchodom extraligy z obrazoviek verejnoprávnej TV, a že presun hokeja zo stredu na okraj záujmu sa nedá vykompenzovať prakticky žiadnou sumou, hlavne keď to zároveň znamená de facto odstúpenie vysielacích práv tretej osobe?

Čo je podľa vás v súčasnosti najvážnejší problém najvyššej slovenskej hokejovej súťaže? Aké sú jeho príčiny a ako by sa podľa vás dal riešiť?
10.9.2012 - 20:23
+8

Vladimír Paštinský

 

Nie je v mojej komptencii zverejňovať tieto sumy.

Druhá otázka zodpovedená.

Tretia vec. Najväčší náš problém je vybavenie a kultúra štadiónov a legislatíva štátu pre šport. A riešenie? Štadióny su v rukách mesta, legislatíva v rukách šátu....
15.9.2012 - 21:59
+1

BTw

 

Pekný večer prajem... chcem sa opýtať ako je to s televíznymi právami.Moja otázka je má stv záujem o kúpu práv na vysielanie extraligy? a ak ano prečo taká snaha neni aj zo strany pro hokeja? viem že sport1 alebo slovak sport dá viac peňazí ale hokej sa hrá preludí a tak by to malo sledovať čo najviac ludí... dakujem za odpovedať a vela šťastia...
10.9.2012 - 20:28
+8

Vladimír Paštinský

 

STV do tretice. Nemajú záujem.
15.9.2012 - 21:59
0

greendeath

 

Dobrý večer...nejdem tu písať o tom že v športe celkovo nieje dostatok finacii...to všetci dobre vieme,nechcem od vás Pro hokeja aby ste samotne pre kluby zháňali finančné prostriedky,len sa vás chcem spýtať,či nie je možné spojiť vaše sily napr. s futbalovým,hádzanárskym,basketbalovým atd. zväzom+ zapojiť širokú verejnosť napr. mediálnou kampaňou a vytvoriť tlak na vládu slovenskej republiky na zmenu legislatívy/sponzoring+vydobiť si navýšenie financii od štátu samotného,napr na rozvoj stavba malých zimných štadiónov+ rekonštrukcia terajších väčších/...nestálo by to za zváženie?lebo za posledných 22 rokov sa toho myslím spravilo v tomto smere málo,keď to porovnám s českou stranou,ktorá je v ekonomických ukazovateľoch cca. o 1/3 na tom lepšie,ale pre šport ako taký sa spravilo tak 10x viac...nemyslíte že by ste v tomto smere nemali viac tlačiť na štát?
Vopred ďakujem za jasnú odpoveď.
10.9.2012 - 20:29
+7

Vladimír Paštinský

 

Štrajk... Mmm, čo myslíte, čo dosiahnu takí učitelia, ktorí štarkujú teraz? Za posledných 22 rokov sa z pohľadu tlaku na štát nespravilo nič. Vlády a štátne orgány a je jedno, či prišli z ľavej strany alebo z pravej nikdy neprejavili záujem riešiť problémy v športe. Pri dosiahnutí výsledkov na svetovej úrovni síce prišli blahoželať, urobili si prezentáciu ale trvalo to 24 hodín. Keď ubehli, nikto nechcel problémy športu riešiť. A toto je len vrchol pyramídy. My sme žiaľ dnes na prvom stupni zrušili telesnú výchovu, ktorá už ani nie je predmet v školstve a to je obrovská škoda. Ono sa to prejaví, ale už bude neskoro. Potom budeme deti dostávať z iných problémov a z iných závislostí.
15.9.2012 - 22:11
+17

folvy

 

ja by som mal len jednu otazku:Ako chcete dostat slovensky extraligovy hokej z totalneho dna na ktory klesol
10.9.2012 - 20:37
+9

Vladimír Paštinský

 

Súhlasím, že nasledujúca sezóna bude ťažká, no súvislosti vám azda nemusím znova opakovať. Slovenský klub však nevie zabezpečiť v rámci ekonomiky a hospodárstva lepšie podmienky ako sú. Legislatíva a financie mu to nedovolia. Na tom to začína a končí a reálne si neviem predstaviť, ako to zmeniť, keď vidím, ako vyzerá naše národné hospodárstvo. Preto opakujem, klobúk dole pre funcionármi, ktorí hokej stále držia pri živote.
15.9.2012 - 22:17
+1

Zubo27

 

Prajem pekný deň. Ak bude medzi tých 50 najzaujímavejších otázok vybraná aj moja, tak sa vás chcem len spýtať, ako by ste si tipli konečných troch medailistov tohoto ročníka, ak by som vás mohol poprosiť konkrétne. Je to ťažké teraz odhadnúť, ale ak by ste si mohli tipnúť. A ešte by ma zaujímalo, čo vám pomáha sa obrniť, resp. upokojiť, aby ste pravidelne každý deň dokázali zvládnuť toľkoto negatívnych reakcií na Pro Hokej resp. konkrétne na vašu osobu. Ďakujem.
10.9.2012 - 20:51
+4

Vladimír Paštinský

 

Ťažký tip. Z rámca sa môžu vymykať Košice a Skalice a zaujímavá môže byť Nitra, lebo ako poznám Jana Plandoru, je to maximalista, ktorý to niekedy až preháňa. Ale tím majú zaujímavý a vôbec by som ich nezatracoval. Ale vysoko môže byť Bystrica, Zvolen, Trenčín, ťažko povedať. Bude to mladá liga. Očakávam veľmi vyrovnanú sezónu. Sám som zvedavý a plný očakávania. Pevne verím, že sa dobre uvedú hlavne mladí hráči.
15.9.2012 - 22:22
0

imminence

 

Dobry den..ja mam len jednu otazku a chcem konkretnu priamu odpoved a zdovodnenie tej odpovede a co preto robite..

Pre koho sa hra hokej na Slovensku..??

Dakujem..
10.9.2012 - 21:29
+16

Vladimír Paštinský

 

V prvom rade pre divákov. Je už len na klube, ako to pojme ako sa bude dariť hráčom. Výsledky robia divákov. To platí všade na svete.
15.9.2012 - 22:32
0

snapshot

 

Pan Pastinsky dve oitazky iba aj ked ich je tu mnoho s vybornyych:
1. Kedze ste plateny zo statnych penazi, aky mate zakladny mesacny plat?
2. Kedy zacnu kluby zverejnovat vysku mzdy jednotlivych hracov tak, ako je to bezne v hokejovom svete?
10.9.2012 - 21:54
+7

Vladimír Paštinský

 

1. Zabudnite, ze som platený zo štátnych peňazí a v čistom zarábam mesačne rádovo 1500 Eur. Pro Hokej je súkromná akciovka.

2. To je otázka na kluby, Pro Hokej nemá v dohode zverejňovanie platov.
15.9.2012 - 22:34
+8

s.i.p.o

 

Dobry den, mna by zaujimalo, co Vas okrem financneho ohodnotenia motivuje pracovat v slovenskom hokeji?
10.9.2012 - 22:29
+7

Vladimír Paštinský

 

Keď má človek niečo rád, tak aj prácu rád vykonáva. Keď človek vidí, že sa diváci na hokeji zabávajú, je to zadosťučienie. Nie vždy sa to darí, ale maximálna snaha o vylepšenie ekonomických podmienok je jednou z našich hlavných snáh. Za 20 rokov ale nenastala legislatívna zmena o športe. Hokej... Hokej prináša niečo čo facsinuje diváka všade na svete a mňa takisto. Mňa osobne tiež motivuje, keď vidím, že hráči z extraligy sa dokážu presadiť v ekonomicky silnejších ligách. A dovolím si povedať, že napríklad zápasy Košice Slovan mali niekedy vyššiu úroveň, ako zopár zápasov, ktoré som videl v KHL. Všetko je o peniazoch. Aj v popredných ligách majú kluby iné možnosti, iné rozpočty.
15.9.2012 - 22:39
0

mannheim

 

Dobrý deň, aký je to pocit dostať na kolená najobľúbenejší šport v rodnej krajine ?
10.9.2012 - 23:09
+84

Vladimír Paštinský

 

Nerozumiem tomu. Klobúk dole pred funckionármi Slovenský hokej aj v náročných podmienkach, v ktorých funguje na kolenách ešte nikdy nebol a ani tak ľahko nebude.
15.9.2012 - 22:40
+1

neoBB

 

Nemyslite si že vytvorenie česko-slovenskej spoločnej súťaže by výrazné dvihlo priemerne divácke návštevy na našich štadiónoch?
Aké kroky ste pre to urobili?

Z desiatich klubov má osem istú účasť v play-off. Kluby celu základnú časť môžu hrať na pol plynu. Ako zvýšiť kvalitu základnej časti?
10.9.2012 - 23:18
+5

Vladimír Paštinský

 

Určite by to dvihlo návštevy, to je bez debaty, kroky sú známe z minulej sezóny.

Systémov sme vyskúšali už dosť. V základnej časti máme dosť zápasov, ale znížiť to štvorkolovo na 36 zápasov by zase bolo málo. Pár, nepár, nadstavby... to sme tu mali a nezdá sa mi to príliš regulárne. Rozširovanie ligy takisto nie je reálne.
15.9.2012 - 22:44
0

shmily

 

DObry den, patrite k tym zaslepenym ludom, kt. si myslia,ze odchodom SLovana nasa extraliga neutrpela,ze na kvalite nestrati? Dlasia otazka, ci mate ruzove okuliare a stale verite,ze sa Vam podari zvysit navstevnost na ligovych zapasoch... kt. sa okrem Zvolena, Zilliny bude aj v dalsich kluboch blizit pod cislo 1000... nepytam sa co chcete zmenit,ale co ZMENITE...
10.9.2012 - 23:26
+4

Vladimír Paštinský

 

Keď chceme niečo zmeniť, musia to urobiť v kluboch. Na štruktúre ligy sa nedá meniť nič. Ja neviem ovplyvniť výber hráčov ani výkony hráčov na ľade. Pro Hokej môže prispieť len tým, že budeme strážiť všetky naše právomoci, kompetencie, ktoré máme v rámci stanov SZĽH. Propagácia ligy. V rámci médií Pro Hokej svoje aktivity robí. Hoci keď médiá u nás vnímam, nachádzam len negatíva.... Ale ako som povedal, pozitívne témy? To je málo atraktívne. Riadiacia činnosť funguje dostatočne, výkonnosť hráčov, méty a vrcholy už určujú a ovplyvňujú kluby. Ideálne by bolo vytvoriť dobrú nadnárodnú československú ligu, v ktorej by slovenské kluby boli adekvátnymi súpermi tým českým. Ale v súčasnosti takých slovenských klubov veľa nie je.
15.9.2012 - 23:01
+1

1003joko

 

Pekný deň prajem chcel by som sa Vás opýtať či budú pokračovať snahy o obnovenie československej súťaže v nejakej vhodnej forme alebo po "nájdení" súťaže pre Slovan je to už nepotrebné?
10.9.2012 - 23:55
+29

Vladimír Paštinský

 

Snahy boli sú a budú a treba sa pokúšať, lebo konkurencia KHL je obrovská. Dosiahnuť kvalitu personálnu a ekonomickú niekde na úrovni severských krajín však bude o niečom inom. Bez spolupráci so štátom si to neviem predstaviť.
15.9.2012 - 23:05
+1

Pacho225

 

Pán Paštinský, ako môžete tvrdiť že všetky kluby uhradili svoje staré dlhy a záväzky voči hráčom aj trénerom a pod. z minulých sezón rok čo rok po sebe a takto zavádzať divákov, fanúšikov(ktorí už i tak pre stále klesajúcu úroveň našej extraligy prestávajú o ňu mať záujem a chodiť na hokej) ???
Ako to môžte rok čo rok tvrdiť keď ľudia napriek vašim slovám vedia že to nie je pravda a že viaceré kluby dlhujú ešte hráčom, ktorí tam už aj rok dva nehrajú? To je moja otázka...Prečo sa pred začatím ligy stále s týmto zavádza a po pár mesiacoch už vyjde znova najavo že kluby majú podlžnosti?
Druhá vec je : úroveň ligy upadá už niekoľko rokov, prečo našu ligu nemá bežný divák možnosť sledovať v televízii bez toho aby musel mať objednané platené české TV stanice SPORT1,2 ? Nie všetci totiž majú satelit ale to je jedno Proste prečo sa nevyrokujú podmienky s STV? Na toto sa pravdepodobne vyhovoríte že to nie je otázka na Vás...ale fajn.
Pýtam sa čo do budúcnosti mienite robiť, aby ste zabránili úpadku nášho ligového hokeja a aby ste ho pozdvihli z prachu...už roky dozadu ste tu hovorili o prísnejších pravidlách pre kluby, no stále im ustupujete, ´dalej o bezpečnosti divákov na štadiónoch no stále kluby nemajú ani len kamerové systémy a turnikety...Prečo nedbáte vo vašej spoločnosti na lepší marketing ligy, ako to robia naši západní susedia, tí si svoju extraligu vážia, j preto je jej úroveň o dosť vyššia.Vám azda nevadí že našu súťaž už porovnávajú s poloamatérskou súťažou? Alebo s druhými, prípadne tretími ligami v čechách, nemecku, či švédsku? Prepáčte to kvantum otázok, ale skúste mi to v dobrom nejak zhrnúť, dali ste možnosť pýtať sa, tak som zvedavý, tak isto ako väčšina nás, ktorým na SVK ligovom hokeji záleží.Ďakujem.
11.9.2012 - 0:21
+6

Vladimír Paštinský

 

Toto, čo mi píšte v prvej otázke, nemôžem brať vážne a ani to nerešpektujem. Ak mi dáte argumenty, budem na to reagovať. Takto je to len na úrovni "jedna babka povedala". Pro Hokej je otvorený voči hráčom i voči celej verejnosti. Ak mi niekto zdokumentuje, že to čo proklamuje Pro Hokej nie je pravda, potom budem reagovať. Štažnosti trénerov a hráčov konfrontujem s tým, čo mi príde z klubu. S tým úvodným vyjadrením ste na veľkom omyle. Ak chcete, ja vám otvorím karty a ukážem vám záväzky klubov voči hráčom a súčasný stav.

Za stav štadiónov sú zodpovedné mestá. Vy by ste snáď prišli za susedom a boli by ste ochotní investovať peniaze do susedovho bytu? Klub má problémy aby mal na svoju činnosť. Na mládež a na seniorské mužstvo. Pro Hokej, znova to opakujem, nie je organizáciou marketingovou. Ona zabezpečuje športovo-technický chod ligy. Nenapĺňa klubové pokladnice.
15.9.2012 - 23:34
0

Pacho225

 

Pán Paštinský, iba jedna otázočka : ČO MIENITE ROBIŤ S KVALITOU NAŠEJ SÚŤAŽE, prípadne jej modelom, a čo hlavne s jej propagáciou, marketingom a zlepšením podmienok pre kluby samotné tým pádom a aj pre diváka, nakoľko dobrý marketing, reklama = viac peňazí od sponzorov...úprimne...mali by ste niečo robiť, viac spolupracovať, či vy, kluby samotné alebo szľh, niečo treba vymyslieť, lebo neviem ako Vy ale Ja teda plačem keď si spomeniem na to že TOTO je vlastne najvyššia hokejová súťaž VICEMAJSTROV SVETA.Ďakujem za Váš čas a odpoveď.
11.9.2012 - 0:29
+3

Vladimír Paštinský

 

Ak plačete, aspoň vidíte, v akých náročných podmienkach musia slovenskí funkcionári vo všetkých odvetviach športu pracovať. V hokeji takisto. Všetky veľké prosperujúce firmy v tomto štáte nie sú slovenské a ani jeden z týchto subjektov nemá nijakú povinnosť podporovať na Slovensku hocičo... Nielen šport, ale hocičo. Zmapujte si naše hospodárstvo a zistíte, čo tu je resp. nie je slovenské. Potom zistíte, aké je náročné získať prostriedky na chod športu. A tu by som rád poďakoval všetkým našim väčším či menším partnerom, ktorých máme.
15.9.2012 - 20:55
+5

Mozyakin

 

Pán Paštinský, je už bohužiaľ dobré známym faktom, že kluby svoje podlžnosti voči hráčom či trénerom riešia splátkovými kalendármi a takto sa vedia dostať k extraligovej licencií na ďalšiu sezónu, mňa však zaujíma či Vy nejakým spôsobom aj kontrolujete, či kluby ozaj vyplácajú hráčom peniaze podla dohodnutého kalendará. Niektoré podlžnosti sa v extralige sa potom vlečú aj niekoľko rokov a Vy to veľmi dobre viete, že kluby máju aj takéto niekoľkoročné podlžnosti, i ked na papieri to všetko vyzerá byť v poriadku. Nechceli by ste ( resp. toto by podla mňa mala byť jedna z vašich povinnosti ) kontrolovať kluby či ozaj hráčom splácaju svoje dlhy ? Resp. ak to kontrolujete, ako je možne že kluby stále majú aj niekoľkoročné podlžnosti ?

V januári 2005 Nový Čas zverejnil článok, v ktorom na základe svedectiev bývalých hráčov a trénerov Slovana poukazoval na to, že aj v Slovane sa vlečú ( resp. vliekli ) niektoré dlhy aj niekoľko rokov a išlo o nemalé sumy. Pri oslovení Novým Časom na tento problém, ste reagovali protiotázkou či ich to (novinárov ) ešte baví...
http://sport.cas.sk/clanok/71982/slovan-ma-na-krku-dlhy.html

Môžete mi vysvetliť, ako ste mohli na takúto otázku reagovať takýmto spôsobom ? Z pozície šefa Pro-Hokeja ste mali byť prvým, kto nejakým spôsobom bude konať a vyzve klub k tomu aby platil svoje dlhy a nie reagoval spôsobom, ako by Vám to bolo ukradnuté. Respektíve, ak sa takýmto spôsobom vyjadrujete k dlhom klubu voči hráčom, skutočné nadobúdam dojem že Vám je to z veľkej časti ukradnuté. Potom sa nečudujte, že fanúšikovia tak veľmi kritizujú extraligu, keď aj šéf Pro-Hokeja nekoná a vyjadruje sa k dosť závažným problémom takýmto štýlom. Či za vaším ležerným postojom mám hľadať fakt, že ste v minulosti pracovali v Slovane ? Či už jedno alebo druhé, oboje je dosť poľutovaniahodnou vecou. Preto Vás pán Paštinsky vyzývam aby ste odstúpili zo svojho postu. Ukázalo sa, že svoj post jednoducho nezvládate, vaším chovaním a (ne)konaním ste sa v očiach fanúšikovskej obce už dávnejšie diskvalifikovali na túto funkciu, čo ho výsledkom je upadajúca liga. Preto si dovolím aj v mene fanúšikov extraligy Vás vyzvať aby ste svoj post šéfa Pro-Hokeja opustili.
11.9.2012 - 0:40
+41

Vladimír Paštinský

 

Kontrolný mechanizmus som už ozrejmil pár otázok predtým. Povedal som to viackrát. Naše médiá s radosťou hodnotia našu prácu z pohľadu bulváru.
Pre mňa bulvárny plátok nie je smerodajný, lebo neprináša dôverné argumenty, častokrát len dohady a citácie bez dôkazov. Ak by som mal čítať slovenský bulvár, musel by som sa zblázniť. Ešte raz opakujem, dlhy klubov voči hráčom sú všade na svete. Rozdiel je iba vo výške. Je rozdiel niekomu dlhovať 2000 Eur a niekomu dlhovať 2000 000 Eur.
Veci, v rámci konkrétnych argumentov, ktoré sa mi dostanú na stôl, skúmam. Je veľa hráčov a trénerov, ktorých Pro Hokej vyriešil k spokojnosti. Opakujem, vyriešil. A potom je aj súdna cesta. Ja nie som kompetnentý vyniesť nad niekým ortieľ skôr ako to urobí súd.
15.9.2012 - 23:42
0

ElwisNR BLOG

 

Dobry den...Chcem sa spytat myslite ze Pro Hokej riadite lepsie ako svojho casu Nitru???Ake veci sa to diali aj pocas vasho posobenia v Nitre???
11.9.2012 - 1:24
+3

Vladimír Paštinský

 

Do Nitry som išiel s veľkým odhodlaním niečo zmeniť. Hovorím teraz o personálnej stránke veci. Ale bohužiaľ sa mi to nepodarilo. Skončilo to po ôsmich mesiacoch. Nitra, všeobecne, je veľmi náročná z pohľadu personálneho a je úplne jedno, či tam je Paštinský alebo niekto iný. Ďalej by som to nerozoberal.
15.9.2012 - 23:45
0

AvalancheBB

 

Dobrý deň. Určite je v Európe silnou témou medzinárodná integrácia. KHL je len jedna z jej častí, Slovensko je v nej zastúpené. No medzinárodné ligy vznikajú i inde. EBEL, či MOL liga, ambiciózny projekt European Trophy, alebo v minulej sezóne prezentované snahy slovenských klubov, vstúpiť do českej ligy. Práve to je moja otázka, kde v horizonte niekoľkých rokov vidíte Slovensko, slovenské kluby? Myslíte si, že existuje priestor na to, aby sa pôsobenie slovenských klubov v iných ligách stalo témou, alebo sa to bude týkať len individuálneho odchodu, tak ako v prípade Slovana do KHL? Alebo čo tak priame zapojenie Slovenska ako širšieho celku, napr. do spolupráce s Českom? Alebo by stále bola najlepšia varianta Slovenskej Extraligy? Samozrejme s reformou, a to od základu. Ale jedno je isté, hokejová Európa zintezívňuje spoluprácu, či už ľahšie alebo ťahšie, rýchlejšie, alebo pomalšie. Ale deje sa to. Máte aj poznatky na túto tému od kolegov z Česka, či Nemecka, alebo iných krajín?
Ďakujem za odpoveď
11.9.2012 - 1:27
+3

Vladimír Paštinský

 

Priznám sa, že sa tým zaoberám dosť dlho. A ťažko sa mi bude hovoriť to čo poviem... Že by som bol v perspektívach pri dnešnom ekonomickom stave Slovenska optimista.. tak to veru nie som. Ak sa nepodarí zmeniť štátna legislatíva, šport na Slovensku upadne. Už upadá teraz, ale časom upadne výraznejšie. Záchrana je v mládeži, kde musíme naliať viac peňazí. Ak sa to nepodarí, zázraky nečkajame. Náklady sú vysoké, peňazí je stále menej, legislatíva neumožňuje naliať financie do športu, preto nie som optimista. Čo sa týka perspektívy klubov. Sú asi dva alebo tri ktoré by personálne i ekonomicky dokázali utiahnuť nejakú nadnárodnú súťaž. Nemyslím si, že celý extraligový pelotón môže spoločne prejsť niekam do kvalitnej nadnárodnej ligy. To je nereálne a ani historicky to nikdy tak nebolo. Ako som povedal, československá liga mala historicky len tri naše kluby, z toho Trenčín bol len z časti slovenský. Deti nie sú vedené k športu, táto doba ich pohlcuje technikou. Znova to poviem, klobúk dole pred ľuďmi, ktorí v strašných podmienkach vedia stále vyprodukovať aspoň nejaké talenty. Ale dokedy to bude možné? 20 rokov sa drží šport nad vodou iba silou vôle.
15.9.2012 - 23:59
+1

-BBB-

 

Dobry den sa praje.
Mam par otazok, ak teda mate "gule" na to odpovedat..

1) nevadi vam, ze nie len fanusikovia , ale aj vacsina hokejistov a funkcionarov vidi, ze vy ste "brzdou" hokeja na SVK?

2) SVK zaznamenalo po par rokoch uspech na MS. Ako ste tento uspech dokazali vy osobne premietnut do naseho hokeja, aby to malo vyznam tieto uspechy aj pre domacu sutaz?

3) Neraz som od Vas cital, ze podpora statu pre hokej je mnimalna, co robite pre to, aby bola vyssia ta podpora hokeja?
Ukazat sa s týmom na odovzdavani pamatných medailí na urade vlady, ci v prezidentskom palaci je dost malo ..

4) vyhlasili ste, ze Slovan sa potreboval niekam posunut, ze domaca sutaz mu uz nic nedavala.. ja ako fanusik s Vami suhlasim, ale moze si toto dovolit povedat najvplyvnejsi muz hokeja? Nemali by ste prave Vy bojovat, aby ta liga bola zaujimava pre kazdeho? A neutekalo sa z nej? Pripadá mi to, ako keby majitel firmy robil vsetko pre to, aby jeho najlepsi zamestnanci odisli inam.... a to je chore !!!

5) Tvrdíte.. vsetky druzstva maju vysporiadane dlhy a kazdy splnil to co mal.. Niesu teda tie pravidla pre udelenie licencie trocha smiesne, ked to staci vyriesit "dohodou o splatkach"? Do kedy myslite ze je to takto udrzatelne?

Zaverom, by som vam aj poprial vela uspechov, ale neurobim to,, nakolko cakat od vas sebereflexiu, nemozeme, to sme zistili .. tak pevne verim, ze to proste zabalíte ... bude to pre hokej na SVK osoznejsie.... nakolko upadok pod vasim vedením, je makrantný !!!!

za odpovede dakujem, aj ked ich neocakavam ...
11.9.2012 - 9:52
+67

Vladimír Paštinský

 

1, Ak mi to tí funkcionári a hokejisti povedia a bude ich toľko, koľko naznačujete, budem o tom uvažovať a budem to rešpektovať.

2, Znova o tom istom. Pro Hokej ako taký v týchto podmienkach má za sebou svojich partnerov Tipsport, Slovnaft a Škodu. Pro Hokej je založený na to, aby chod súťaže zabezpečil po športovo-technickej stránke, ale mám niekedy pocit, že momentálne sa už stáva aj jedným z hlavných partnerov pre kluby, lebo finačné možnosti v regiónoch sa strácajú... A to je zlá vizitka, lebo Pro Hokej na toto založený nebol.

3, My nie sme partnerom pre štát. Vyvíjame cez SZĽH veľké úsilie na štátne orgány. Ja ako Paštinský, predstaviteľ Pro Hokeja nemôžem ísť na MŠ riešiť problémy extraligy. To môže urobiť SZĽH ako partner pre štátne ministerstvo.

4. Pri expanzii KHL do Európy vnímam tieto okolnosti reálne. Neviem si predstaviť, ako by sme Slovanu zabránili odísť.... Potreba klubu mala asi iný rozmer, preto sa takto rozhodli. Ak by vyšiel projekt československej ligy, KHL dnes nie je u nás a nie je ani v Česku. Z pohľadu kvality Slovana a marketingového potenciálu sa chcel posunúť vyššie a ja ako osoba som nemal možnosť Slovanu brániť. Ak by Slovan nedostal súhlasné stanovisko, aj tak by odišiel, neprihlásil by sa do ligy. Ale pozerám na to aj z pohľadu našej reprezentácie, ktorá na odchode Slovana môže získať. Nemôžem tu predsa Slovan priklincovať a držať ho v extralige za každú cenu. Keď sem prišiel Lev, nik si neuvedomil dôsledky, že sme expanzii KHL otvorili dvere. A nejde to zastaviť.

5, Dohody o splátkach existujú aj v iných športoch a v iných štátoch. Nič nové sme nevymysleli. Prispôsobili sme to našim podmienkam.
16.9.2012 - 0:19
0

MatoZV

 

Dobry den,
chcel by som sa spytat, ci sa mylim, ak si myslim, ze cloveka zodpovedneho za Extraligu by malo byt najviac pocut v pripade, ak mu z ligy uteka jeden z naj klubov. Vy ste mali najviac argumentovat preco je unilateralny odchod najbohatsieho klubu skazonosny pre slovensky hokej, mali ste predostriet plan, ako sa bude Extraliga vyvijat, kam bude smerovat, ale nejako som Vas nepocul. Nic ine som nechcel od Vas, len uprimnu snahu, a urcitu zrucnost. Ani jedno som tam bohuzial nenasiel. PS Dufam, ze ako sef extraligy nebudete mat tolko ironie, ze sa ukazete na zapase khl.
11.9.2012 - 11:19
+5

Vladimír Paštinský

 

NIe je v mojej komptencii rozhodovať o tom, či Slovan ostane alebo nie. Bez súhlasu akcionárov nemám právo urobiť nič. Tu sú pravidlá nastavené tak, že zabrániť odchodu Slovana bol vlastne nemožné. Ja chápem averziu voči Slovanu a nepoieram, že to bude mať na negatívny vplyv na ligu, ale to má teraz Paštinský vykrikovať, aby nám Slovan nikam nešiel?
16.9.2012 - 0:23
0

pysta111

 

p. Paštinsky, nezvazujete zalozenie akej si financnej zálohy ktoru by kluby museli zlozit pred startom EL a ktora by sluzila na vyplacanie platov hracom pocas sezony, resp aspon casti vyplaty aby sa zamedzilo neustalemu meskaniu a nevyplacaniu platov a podlznosti?
11.9.2012 - 11:43
+2

Vladimír Paštinský

 

Zodpovedané.
16.9.2012 - 0:23
0

pardak89

 

Dobrý deň. Nakoľko už v extralige nie je Slovan, zmení sa niečo aj vo vedení pro-hokeja a nahradia „slovanistov“ zástupcovia klubov zo slovenskej extraligy? Zdá sa Vám korektné aby predsedom predstavenstva bol Maroš Krajči, ktorý robil všetko preto aby dostal Slovan do KHL a tým znížil úroveň našej ligy?
11.9.2012 - 11:51
+46

Vladimír Paštinský

 

To je otázka na Maroša Krajčiho. Valné zhromaždenie akcionárov musí rozhodnúť o novom zložení predstavenstva. Na jednom zhromaždení sa o novom predstavenstve nerozhodlo, musíme zvolať ďalšie, mimoriadne.
16.9.2012 - 0:25
0

Pagliuca BLOG

 

Dobry den, a dakujem za odpovede:

1. Aky napad, myslienku, ci vec ste navrhli (Vy konkretne) za tie roky co ste vo funkcii aby bola Extraliga kvalitnejsia?

2. K comu je potrebny Pro-Hokej...Co hmatatelne tato organizacia spravila pre zlepsenie nasej najvyssej sutaze?

3. Extraliga je z roka na rok slabsia, Vy ako prvy muz Pro-Hokeja nesiete bez debaty najvacsiu vinu...Ked vidite akym smerom sa Extraliga ubera, nepremyslali ste, ze by bolo vhodne rezignovat? Nechystate sa tak v najblizsom case spravit pre dobro nasej najvyssej sutaze?

4. Preco ste podporili odchod Slovanu (najvacsi magnet) do KHL, kedze Pro-Hokej s Vami na cele ma zabezpecit CO NAJLEPSIU DOMACU SUTAZ? (CI bez Slovana bude liga kvalitnejsia?) Odpoved typu "pomoze to slovenskemu hokeju" neberiem, je to loz. A ak je to pren "nedostojne" hrat slovensku ligu, vlastne ste si priznali svoje zlyhanie, nemylim sa?

5. Kolko tisic Eur ste ako fyzicka osoba zarobili odchodom Slovana do KHL?

6. Neuvazujete nad najatim marketingoveho specialistu do struktur Pro-Hokeja?

7. Kolko rokov si este, podla Vas, udrzi Extraliga statut "profesionalnej sutaze"

8. Kde je (bolo) mozne vidiet pozitivnejsie vysledky Vasej prace - v Nitre, alebo v Pro-Hokeji)?

9. Ak by chcel ktorykolvek iny extraligovy klub opustit nasu sutaz (KE,PP,NR,PN) a chcel by hrat zahranicnu ligu, robili by ste mu problem, alebo by mohol podobne ako SLovan bez problemov odist.

10. Aku mate viziu fungovania a riadenia sutaze v najblizsich rokoch (nieco co sa Vam este nepodarilo, no planujete to uskutocnit) t.j. akymi novymi krokmi a novymi prostriedkami chcete ligu zlepsit.

Dakujem za odpovede
11.9.2012 - 12:33
+13

Vladimír Paštinský

 

1, Všetky zmeny, ktoré sa diali v systéme ligy. Všetky športovo-technické veci.
2, Pro Hokej udržuje svojich marketingových partnerov tak aby o nich neprišiel v tejto situácia štátu.
3, Odpovedal som
4, Ešte raz. Rozhodnutie o odchode Slovana nie je na Paštinskom, ale na Slovane a na SZĽH. Nemýlte si pojmy s dojmami.
5, -
6, Máme ho, mali sme viacero marketingových spoločností, ktoré nám pomáhali. Ak máte plány ako sa dá marektingová hranica prelomiť, rád vás privítam.
7, To je ťažká otázka. Všetko je to o peniazoch, dokedy to dokážu kluby zabezpečovať.
8, V Nitre určite nie, tam na to nebol čas ani priestor. V Nitre môže hokejový klub viesť len Nitran. Nebola tam vôľa niečo urobiť spoločne. A v Pro Hokeji? Všetky tímy, ktoré účinkovali na medzinárodnej scéne dosahovali výsledky dobré, adekvátne nášmu ratingu.
9. Ja určite problémy robiť nebudem. Ak to schváli zväz, nemám záujem nikomu brániť.
10. Zmluvne je zaviazané, že do roku 2014, teda do OH, nebudeme meniť štruktúru súťaže. To je dohodnuté zo SZĽH. To je nemenné.
16.9.2012 - 0:38
0

alex77

 

p. Paštinský, chcel by som sa Vás spýtať či robíte túto prácu s takým osobným odhodlaním niečo dosiahnuť a pozdvihnúť úroveň extraligy alebo len tam sedíte a ste radi že mate pravidelnú mzdu?.... lebo všetci to vieme ze extraliga upadá a upadá.. Ďakujem za odpoveď.
11.9.2012 - 12:43
+2

Vladimír Paštinský

 

Človek to robí celý život a vždý má nejakú víziu ako to vylepšiť. Ekonomické podmienky však stagnujú, preto je to z roka na rok horšie a horšie. Ale teší ma, že Pro Hokej nemá také problémy aké ich majú kluby.
16.9.2012 - 0:53
0

bigi BLOG

 

Dobry den, pan Pastinsky.
necital som diskusiu tak neviem ci uz tu padli obdobne otazky ak ano ospravedlnujem sa za duplicitu.

moja otazka smeruje ku kazdorocne opakujucej sa situacii. a to je ze hraci nedostavaju vyplaty. potom spravy PRO-HOKEJ "BU-BU-BU" a hraci dostanu nejake platkove kalendare (otazka je co vobec dostanu vsetko co si dohodli) a kluby dostanu extraligovu lcenciu. nemyslite si ze je to len a len nabalovanie dlhu? ked aj tak vsetci uz na zaciatku vedia ze tie vyplatu budu meskat v tom lepsom pripade a klub aj tak na zaciatku dalsieho rocnika dostane licenciu. potom sa vsetci cuduju ze hraci nechcu hrat doma a radsej si vyberaju hokejovo exoticke krajiny. lebo taketo praktiky tu nasu ligu uplne degraduju a nielen doma ale aj v zahranici. nie je tu prohokej prave preto aby rozvijal extraligu? nebolo by lepsie pre extraligu keby sa to riesilo pred sezonou ako po nej? bud tie kluby ktore maju dlhy nedostanu licenciu alebo je este jedna moznost ktora funguje v zahranici, a to ze kluby vlozia pred sezonou peniaze na vyplaty do banky a s tade sa to vyplaca a klub ktory tak neucini nedostane licenciu.

druha otazka smeruje k zauzivanemu hraciemu modelu. neuvazovali ste nad tym ze by sa extraliga hrala priebezne pocas celeho tyzdna (ako NHL alebo KHL) a neboli by hracimi dnami iba piatok utorok a neela a vsetci v jeden den?
aj ked neviem kto bude vysielat nasu extraligu ale predsa len je pri takomto modele vacsia sanca na to ze bude vysia sledovanost zapasov v TV. predsa len ked hra zapas moj klub vtedy ked sa iny zapas vysiela tak je jasne ze si ten vysielany nepozriem, aj ked by som si ho mozno pozrel keby nebola "bitka" terminov. ono by to potom mohlo byt aj pre sponzora vyhodnejsie.
11.9.2012 - 13:03
+1

Vladimír Paštinský

 

Veľa vecí som odpovedal. Na európske pomery je nezvyklé hrať priebežne počas týždňa, ľudia sú zvkynutí na pravidelné dni. Ako som povedal,do roku 2014 sa systém ligy nezmení.
16.9.2012 - 0:55
+1

kelnička

 

vážený pán predseda.hokejový trpaslíci ako Poľsko,Francuzsko,Rakusko venuju rozvoju hokeja a podpore mládeže dosť veľa času a energie ako aj finančných prostriedkov hľadaju správny systém a riešenia ako napredovať.za pomoci klubov a klubových organizácií.prečo je u nás pro hokej len prostriedkom na to ako ovplyvňovať toky peňazí do niečich vreciek?prečo v každom jednom klube funguje čierna ekonomika ked rodičia platia penieze bez akéhokoľvek učtovníctva...kde su finančné kontroly v kluboch a transparentnosť?čo vidíte ráno pri holení v zrkadle?je vám jedno že najvyššia hokejová suťaž v krajine vicemajstrov sveta je len jedna veľká fraška ktoru vy s vašími kumpánmi diriguejte?
11.9.2012 - 14:24
+8

Vladimír Paštinský

 

Za ekonomiku klubu je zodpovedný klub, to teda nie je otázka pre mňa. Pro Hokej nemôže suplovať štátny dozor nad daňami. A vlastné vrecká? No ak máte indície, tak to pomenujte a predostrite dôkazy. V našich podmienkach aby si nekto napchvál vrecká? No chcem ho vidieť.
16.9.2012 - 0:58
0

lentaknaokraj

 

Vážený pán Paštinský. Dva kluby našej Extraligy za sezónu 11/12 nechcú vyplatiť hráčom základnu mesačnú odmenu za mesiac apríl, aj keď hráčske zmluvy sú jednoznačne podpísané do 30/4/2012. Kluby argumentujú, že vraj v tom čase už hráči nehrali. Avšak nikde v zmluve ani v dodatkoch sa takáto alternatíva nespomína. A hráči, či už dostanú od klubu voľno alebo trénujú na ľade resp. v posilňovni, vykonávajú činnosti na rozvoj svojho športového výkonu, tak ako im ukladá zmluva. Aký je Váš postoj k tomuto jednostrannému aktu zo strany klubov?? Majú hráči nejakú možnosť ochrany,aby neprišli o svoju výplatu? z čoho majú platiť svoje odvody a dávky, kedže zmluvy mali platné aj v apríli a peniaze dodnes nevideli? ďakujeme za odpoveď.
11.9.2012 - 17:11
+4

Vladimír Paštinský

 

Na Pro Hokeji mám dlžné čiastky, ktoré kluby majú voči hráčom, ale s týmto prípadom som sa nestretol. Nekontrolujeme totiž jednotlivé mesiace, ale celkovú sumu. Ak máte tento problém, ozvite sa.
16.9.2012 - 1:00
0

vanes je dukla

 

Dobrý deň.Všetky otázky boli už položené,tak ja skúsim z iného súdka .Aký je váš oblúbený Slovenský klub?
11.9.2012 - 17:25
+2

Vladimír Paštinský

 

Vždy iný, lebo vždy mám rád ten klub, resp. ten tím, ktorý hrá dobrý hokej. Dobrý hokej si pozriem rád a špecificky vyčlenený obľúbený klub v lige nemám. Rovnomerne komunikujem so všetkými.
16.9.2012 - 1:01
0

matto123

 

Dobrý deň, chcel by som sa spýtať na základe čoho sa predali práva pre Sport 1,2? Robila sa nejaká anlýza pokrytia pre Sport 1 alebo Sport 2? Aj tento rok sa vačšina fanúšikov nedočká sledovania posledného finálového zápasu, tak ako to bolo naposledy? Poprosím nevyhovárajte sa na iné inštitúcie ako to bolo tesne po poslednom zápase finále.
12.9.2012 - 9:07
+5

Vladimír Paštinský

 

Pokrytie poznáme - Siedmy zápas. Problém bol v tom, že sme zmenili termín siedmeho zápasu z piatka na sobotu, lebo sme ustúpili prípravnému zápasu Slovensko - Česko. Na tom sa dohodli kluby, že sa to v prípade potreby odohrá v sobotu. No ale nakoľko má Sport 1 zmluvu so španielskou ligou a akurát v sobotu sa hralo El Clasico. Mimichodom, týždeň predtým sa ten zápas presunul s nedele práve na tú inkriminovanú sobotu. Ale aby som dokončil, je jasné, že medzinárodná stanica Sport 1 ktorá pôsobí v štyroch krajinách uprednostnila El Clasico pred našou extraligou. Zhoda nešťastných náhod. Asi toľko na túto tému.
16.9.2012 - 1:07
0

matrin

 

dobry den ... ako casto citate dikusie (nazory fanusikov) na Hokejportali ... aj prispievate? .. pod akym nickom?
12.9.2012 - 10:52
+12

Vladimír Paštinský

 

Nečítam už. Prestal som sa tým zaoberať. Pripomína mi to jeden veľmi ťažký bulvár postavený len na dohadoch. Dnes je módou urážať. A nielen mňa, ale všetkých.... Diskusie nie sú podložené faktami a argumentami. Ak by som sa tým zaťažoval, musel by som sa zblázniť. Mám dosť starostí. Musím riešiť aj problémy, ktorých nastane pomerne dosť počas extraligy.
15.9.2012 - 20:37
+12

Vladimír Paštinský

 

Ďakujem za všetky otázky. Chyby a preklepy mi snáď prepáčite.
16.9.2012 - 1:08
+25

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ







Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Rôzne Rozhovory



Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 17.2.2019 02:45
TímZSkóreB
1.B. Bystrica53179:126107
2.Zvolen53178:118104
3.Košice53175:127103
4.Poprad54159:13999
5.Nitra53203:13198
6.N. Zámky54141:12392
7.Miškovec53140:13885
8.Trenčín53137:12782
9.Detva53140:17862
10.Budapešť53148:18858
11.L. Mikuláš53122:16652
12.Žilina53140:20349
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Trnava4300117:69
2.Považská Bystrica4300118:129
3.Nové Zámky B4200217:216
4.Prešov400046:190
Aktualizované: 17.2.2019 03:48
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4328618184:11197
2.Dukla4230327197:10795
3.Nitra43203515157:13271
4.Slovan43183319157:14863
5.Košice43154717136:14160
6.B. Bystrica42163320114:13557
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina44128420116:13256
2.Skalica44145421112:15056
3.Martin44143522102:15553
4.L. Mikuláš4410152897:16134
Aktualizované: 17.2.2019 03:47
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4636118223:108111
2.Košice4628459184:10597
3.Poprad46284410194:11896
4.Dukla46266311171:9493
5.Púchov46274411152:9293
6.B. Bystrica46237214157:12985
7.Spišská46224416151:12678
8.Michalovce46184321135:16165
9.Martin46181324133:15459
10.Nitra46163225124:14556
11.Skalica46132427106:18247
12.L. Mikuláš46110332107:17736
13.Žilina4684430107:20236
14.Zvolen464024084:23511
Aktualizované: 17.2.2019 03:48
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva5941909180-73100
2SKA Petrohrad5942408198-7997
3Lokomotiv Jaroslavl60346015158-11285
4Jokerit Helsinky59305018182-15476
5Dynamo Moskva59266021148-13570
6Spartak Moskva59217023152-14864
7HK Soči60179024141-15562
8HC Viťaz Moskevská oblast59225025128-15561
9Dinamo Riga59177025119-14858
10Severstal Čerepovec60139034117-17348
11HC Dinamo Minsk60142036111-17340
12HC Slovan Bratislava59105041100-19933
Aktualizované: 17.2.2019 17:43
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg59368014177-11889
2Barys Astana59289012186-14384
3Avangard Omsk612810018170-13081
4Metallurg Magnitogorsk59336018172-12680
5Ak Bars Kazaň59334017158-12879
6Salavat Julajev Ufa61246021155-13870
7Torpedo Nižnij Novgorod60197024173-18962
8Traktor Čeljabinsk59179029100-14656
9HK Sibir Novosibirsk60195030142-18154
10Neftěchimik Nižněkamsk60158031127-15552
11Red Star Kunlun59181030132-17748
12Admiral Vladivostok59165033133-16947
13Amur Chabarovsk59153032117-17245
Aktualizované: 17.2.2019 17:43
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva5941909180-73100
2SKA Petrohrad5942408198-7997
3Avtomobilist Jekatěrinburg59368014177-11889
4Lokomotiv Jaroslavl60346015158-11285
5Barys Astana59289012186-14384
6Avangard Omsk612810018170-13081
7Metallurg Magnitogorsk59336018172-12680
8Ak Bars Kazaň59334017158-12879
9Jokerit Helsinky59305018182-15476
10Salavat Julajev Ufa61246021155-13870
11Dynamo Moskva59266021148-13570
12Spartak Moskva59217023152-14864
13HK Soči60179024141-15562
14Torpedo Nižnij Novgorod60197024173-18962
15HC Viťaz Moskevská oblast59225025128-15561
16Dinamo Riga59177025119-14858
17Traktor Čeljabinsk59179029100-14656
18HK Sibir Novosibirsk60195030142-18154
19Neftěchimik Nižněkamsk60158031127-15552
20Red Star Kunlun59181030132-17748
21Severstal Čerepovec60139034117-17348
22Admiral Vladivostok59165033133-16947
23Amur Chabarovsk59153032117-17245
24HC Dinamo Minsk60142036111-17340
25HC Slovan Bratislava59105041100-19933
Aktualizované: 17.2.2019 17:43
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames5830516212-17477
2San Jose Sharks5929617214-18477
3Winnipeg Jets5928819202-17176
4Nashville Predators6128622186-16073
5Vegas Golden Knights6026624180-16968
6St. Louis Blues5726422170-16265
7Dallas Stars5824524145-14963
8Minnesota Wild5824325164-17260
9Vancouver Canucks6018827170-18859
10Colorado Avalanche5822124186-19257
11Arizona Coyotes5820627152-16757
12Chicago Blackhawks5916826192-21657
13Edmonton Oilers5816829163-19553
14Anaheim Ducks5815727128-18553
15Los Angeles Kings5816729141-17952
Aktualizované: 17.2.2019 17:43
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning5935911232-15992
2New York Islanders5827817169-13876
3Boston Bruins5927717175-15076
4Toronto Maple Leafs5830619206-16475
5Washington Capitals5825719197-18471
6Columbus Blue Jackets5726721185-17269
7Montreal Canadiens5825620173-16869
8Carolina Hurricanes5927422173-16568
9Pittsburgh Penguins5825521200-17967
10Buffalo Sabres57181022167-17763
11Philadelphia Flyers5821624173-19561
12New York Rangers5718724165-18858
13Florida Panthers5615924171-19456
14Detroit Red Wings5914928167-19654
15New Jersey Devils5818428169-20352
16Ottawa Senators5817531179-21149
Aktualizované: 17.2.2019 17:43
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 17.2.2019 17:43

Bleskovky

HK Poprad - DVTK Miškovec 1:1 po dvoch tretinách

HK Poprad - HK Poprad - DVTK Jégesmedvék Miškovec 1:1 (1:0, 0:1) po dvoch tretinách Góly: 16. Miller (Salija, Buzzeo) – 24. Galanisz (Vojtkó, Somogyi) SR-Hokej-TL-52.-Poprad-Miškovec-2.tretina
pred 10 min. - TASR

Slováci triumfovali na turnaji v Plzni v rámci prípravy na MS

Slovenskí hokejbalisti zvíťazili na víkendovom turnaji troch krajín v Plzni. V dvojzápasoch proti Česku a Švajčiarsku si pripísali tri víťazstvá a jednu prehru. Zverenci trénerov Mariána Gregoríka a Dušana Danka zdolali v sobotu Švajčiarsko 6:5 a Česko 4:2, s tými istými súpermi sa stretli aj v nedeľu.
pred 30 min. - TASR

Spooner sa sťahuje z Edmontonu do Vancouveru za Gagnera

Kanadský hokejista Ryan Spooner sa sťahuje v rámci NHL z Edmontonu do Vancouveru výmenou za iného útočníka Sama Gagnera. Pre 27-ročného Spoonera budú Canucks už treťou ligovou zastávkou v tejto sezóne, okrem Oilers hral aj za NY Rangers. Gagner sa vracia do Edmontonu, ktorý ho v roku 2007 draftoval z celkového šiesteho miesta.
o 11:03 - Michal Bruner / TASR

Rapperswil - Lausanne 1:2 v 44. kole švajčiarskej ligy

Hokejisti Rapperswilu prehrali v sobotňajšom dueli 44. kola švajčiarskej ligy s Lausanne 1:2. výsledky - 44. kolo: Fribourg - Biel 3:2, Langnau Tigers - Ambri-Piotta 3:1, Rapperswil - Lausanne 1:2
včera o 22:12 - / TASR

Mora IK - Lulea HF 1:2 pp v sobotňajšom zápase SHL

Hokejisti Lulea HF zvíťazili v sobotňajšom zápase švédskej SHL na ľade Mora IK 2:1 po predĺžení. SHL - výsledky: Frölunda - Skelleftea AIK 7:1, Malmö Redhawks - Växjö Lakers 3:1, Djurgarden IF - Örebro HK 0:2, Mora IK - Lulea HF 1:2 pp, Timra IK - Brynäs IF 2:4.
včera o 20:34 - / TASR

Pelicans Lahti – KooKoo 9:4 vo fínskej lige

Helsinki 15. februára (TASR) – Výsledky piatkových zápasov fínskej hokejovej ligy: KalPa Kuopio - Mikkelin Jukurit 7:2 /za domácich Godla odchytal celý zápas/, Pelicans Lahti – KooKoo 9:4, Saipa Lappeenranta - Vaasan Sport 7:2, Tappara Tampere – TPS Turku 2:3
15.2.2019 20:13 - / TASR

Krefeld Pinguine - Grizzly Wolfsburg 5:2 v nemeckej DEL

Hokejisti Krefeldu Pinguine zvíťazili vo štvrtkovom zápase nemeckej DEL nad Grizzly Wolfsburg 5:2. výsledok: Krefeld Pinguine - Grizzly Wolfsburg 5:2.
14.2.2019 22:14 - / TASR

Lulea HF - Malmö Redhawks 5:1 v zápase švédskej ligy

Hokejisti Lulea HF zvíťazili vo štvrtkovom stretnutí švédskej SHL na domácom ľade nad Malmö Redhawks 5:1. SHL - výsledky: Linköping HC - Rögle BK 3:4, Lulea HF - Malmö Redhawks 5:1, Timra IK - Frölunda 1:5, Växjö Lakers - Brynäs IF 5:3, Skelleftea AIK - Mora IK 3:4 pp
14.2.2019 21:30 - / TASR

Lukko Rauma - Kärpät Oulu 8:1 vo fínskej Liige

Hokejisti Lukko Rauma rozstrieľali vo štvrtkovom súboji fínskej Liigy doma lídra tabuľky Kärpät Oulu 8:1. Liiga - výsledok: Lukko Rauma - Kärpät Oulu 8:1.
14.2.2019 20:10 - / TASR

TPS Turku - JYP Jyväskylä 4:1vo fínskej Liige

Hokejisti TPS Turku zvíťazili v stredajšom súboji fínskej Liigy doma nad JYP Jyväskylä 4:1. Liiga - výsledky: IFK Helsinki - Sport Vaasa 5:2, Ässät Pori - Hämeenlinna 4:3 pp, TPS Turku - JYP Jyväskylä 4:1
13.2.2019 20:00 - / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

22. 02. 2019
Žilina - L. Mikuláš o 17:30
Košice - Nitra o 17:30
Zvolen - Budapešť o 18:00
Detva - Trenčín o 18:00
Miškovec - B. Bystrica o 18:30
24. 02. 2019
L. Mikuláš - Poprad o 17:00

Odohrané zápasy

15. 02. 2019
MiškovecN. Zámky
1:2 SNREPORT
ZvolenB. Bystrica
2:4REPORT
DetvaPoprad
3:4 SNREPORT
NitraL. Mikuláš
4:1REPORT
ŽilinaBudapešť
3:2REPORT
KošiceTrenčín
4:2REPORT

Najviac bodov

Éric FailleBBY68 bodov
2.Nagy L.KOS61
3.Chovan M.ZVO60
4.Lantoši R.NIT55
5.Higgs B.BBY54

Najlepší strelec

Ladislav NagyKOS34 gólov
2.Blackwater J.NIT29
3.Asselin G.BBY28
4.Buček S.NIT26
5.Magosi B.MIS26

Najlepší brankár

Ádám VayMIS95.21 perc
2.Kristín M.NZA95.01 %
3.Škorvánek ml. S.KOS93.47 %
4.Košarišťan A.NZA93.23 %
5.Vošvrda T.POP93.1 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov