Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Práve teraz!
DRAŽBA ZV*BB
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: 1.kolo Play-out o St.Nicolaus ligu: Sedemnásť hráčov z Tipsport ligy pomohlo Zámkom, Trnava pokorila Prešov

zdroj: facebook.com/Hokej Martin
8.2.2019 20:36 Ivan Harčár / HokejPortal.sk

Hokejová St.Nicolaus liga mala v piatok na programe 1.kolo play-out.


St.Nicolaus liga 2018/19 - 1.kolo play-out - 08.02.2019

POVAŽSKÁ BYSTRICA - NOVÉ ZÁMKY B 5:7 (2:3, 1:2, 2:2) 

Góly: 2. Dolinajec, 4. Drevenák (L. Ďurkech, Zlocha), 26. Ligas (Drevenák), 43. Ligas (Dolinajec, Fančovič), 47. Danielčak (Rodionov, Niník) - 2. Fábry (Ordzovenský, Bajtek), 7. Pospíšil (Hruška, Jakúbek), 8. Maroš (Ondrušek, Slávik), 22. Bajtek (Rogoň), 24. Bajtek (Pospíšil, Kudla), 45. Kudla (Bajtek, Jurík), 55. Jurík (Jakúbek), Rozhodovali: Valach - Rehák, Durmis, Vylúčení: 8:11, navyše Zbořil (Nové Zámky B) 2+10 nešportové správanie, Bajtek (Nové Zámky B) 10 minút nešportové správanie, Presilovky: 1:2, Oslabenia: 0:1, 158 divákov.

Považská Bystrica: Kompas - J. Ďurkech, L. Ďurkech, Trška, Fančovič, Leško, Niník, Nahálka, Koreník - Cíger, Zlocha, Drevenák - Koleda, Ligas, Dolinajec - Mokrohajský, Németh, Danielčak - Kubala, Rodionov, L. Bednár.

Tréner: Miroslav Nemček.

Nové Zámky B: Kristín - Kudla, Hatala, Zaťko, Hain, Novák, Ordzovenský, Kudrna, Slávik - Jakúbek, Hruška, Pospíšil - Jurík, Zbořil, Ručkay - Rogoň, Fábry, Bajtek - Maroš, Ondrušek.

Tréner: Milan Jančuška 

TRNAVA - PREŠOV 5:2 (1:0, 2:0, 2:2)

Góly: 12. Klema (Mrava, Szalay), 25. Klema (Štepanovský, Szalay), 30. Hrbáčik (Hudec, Mrázik), 44. Lavrenov (Kamenický), 52. Klema (Mrava, Mrázik) - 53. Kiča (Stena), 60. Pulščák (Pucher), Rozhodovali: Valachovič - Crman, Junek, Vylúčení: 9:10, navyše Ľupták (Prešov) 2+10 za vrazenie na mantinel, Presilovky: 2:1, Oslabenia: 0:0, 125 divákov. 

Trnava: Brucháč - Mrázik, Poláček, Poldruhák, Štepanovský, Mihalko, Klein, Housa - Szalay, Klema, Mrava - Ševčík, Hrbáčik, Hudec - Kamenický, Lavrenov, Lukačovič - Kuna, Mikeš, Olša.

Tréner: Rudolf Macko.

Prešov: Marcinek - Hajda, Pucher ml., Kamenev, Voitcekh, Matejovie, Španko, Krajč - Pulščák, Pucher, Zavalňuk - Ľupták, Stena, Iždinský - Lamač, Kiča, Hrabčák - Bustin.

Tréner: Slavomír Chlebec.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko 1.liga


HKMT

 

Síce sa to dalo čakať ale férovosť Zámkom nič nehovorí
8.2.2019 - 20:39

GB11

 

Je to nespravodlivé ale od začiatku to bolo jasné a NZ B to malo perfektne vymyslené. Hráčom to bodlo kedže je repre prestávka a B-čku to dá body. Ajtak stále ale nechápem k čomu je to B-čko dobré.
8.2.2019 - 21:52
+9

22.4.2017

 

Lebo nemajú juniorov v extralige... ale ako tým juniorom pomôže, keď pravidelne dostávajú 10+ gólové nádielky, to už neviem...
8.2.2019 - 22:49
+14

Sunkafit

 

Veru hned ked zacali pozrel som zostavy a prevratilo mi žaludok....pri,zamkoch bezna vec
9.2.2019 - 7:44
+7

KurierNz

 

V tej Nitre mate citlivejsie povahy...vsetko vas rozplace...
9.2.2019 - 8:02
+19

Sunkafit

 

Veru vzdy som bol citlivka
9.2.2019 - 8:19
+4

Acorgonka

 

M. Stefanka krasny gol bola som sa pozriet
9.2.2019 - 12:16
0

Sunkafit

 

Paradny hokej
9.2.2019 - 12:29
0

Acorgonka

 

Tazsie sa rozbiehali ale potom uz aj slusne tempo na to ze to boli veterani parada
9.2.2019 - 12:34
0

Sedko NR

 

Skôr grcame jak plačeme...
9.2.2019 - 12:42
+3

Sunkafit

 

Ked silno grciaš idu ti aj slzy
9.2.2019 - 12:57
+3

Sedko NR

 

Obrátený žalúdok máme už dlhšie, to je pravda
9.2.2019 - 13:17
+2

ivre

 

Ale keby vam zranili Zbozila a Pospisila tak by si inak vravel
9.2.2019 - 19:36
0

weefoe

 

ty by si mal zaliezť riadne hlboko
10.2.2019 - 12:24
0

shadow

 

To z tej "nitránskej" fit šunky...
9.2.2019 - 12:11
+3

WINTERisCOMING

 

Teraz už je neskoro. Do budúcna príklad: za B môže nastúpiť max 5 hráčov z A. Nestahuje sa na hráčov do 21 rokov. Vybavené.
9.2.2019 - 8:49
0

HKTrnava

 

Hanba. Zámky stratili všetok rešpekt.
8.2.2019 - 20:40
+84

celtic-vs

 

Hanba bola ked ste TTčania prehrali so skutočným Bčkom,tak práve Vy budte ticho.Je bežnou vecou že hrači pomožu Bčku a smola že akurát v čase ked je repre prestávka.Ked zoberirm že z výhody može hroziť aj nevýhoda v podobe zranenia ,tak dole klobuk Zámčania!!!
9.2.2019 - 8:16
+2

JozoNR

 

Hej..je beznou vecou,ze tim,ktory nema zmysel celu sezonu,sa potom zachrani s tipsportligistami..nikto z vas o Bcjo cely rok ani nezakopol,vsetci ste boli zalezeni bo tych debakloch ac teraz sa strasne zastavate tej frasky..gratulujem,dosiahli ste nove dno
9.2.2019 - 8:51
+36

Frey77

 

Klobuk dole Zamky,to chce silny zaludok toto napisat Toto je ta cesta ktora je spravna a ktoru vam zavidi cele Slovensko! Zachranovat team,ktory dehonestuje 1.ligu a je celemu Slovensku len na smiech
9.2.2019 - 10:10
+20

Aasen36

 

Škandál: HaMba!
Nič iné sa na to nedá povedať.
8.2.2019 - 20:40
+65

Dzunkes

 

NZ B fackovaci panak v 1 lige a idu robit gerojov
8.2.2019 - 20:43
+53

KurierNz

 

Celu sezonu si na Becku mastili ega, vylepsovali statistiky a dnes je to haMba...hm...
8.2.2019 - 20:44
+14

ŠIMIKE

 

take Bcko co dostava nakladacky v 1. lige by malo dobrovolne ist do 2. ligy a nie este taketo "podvody" robit v playout
8.2.2019 - 20:45
+72

MaxSBA

 

3-4 hráči z áčka pochopím, ale 17??? tak to nie, férovosť žiadna voči považskej
8.2.2019 - 20:46
+51

knedlk

 

Lenže dnews nehralo Bečko, ale úplne iné mužstvo, ako celú základnú časť. Vie mi niekto povedať, či dokonca nekoučoval Jančuška? Neprekvapilo by ma to. Férovosť, či psí grc?
8.2.2019 - 20:50
+44

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
aano

 

Jasne že koučoval Jančuška kto iný ?
8.2.2019 - 22:50
+3

TOPmanager

 

Aj to je nazor. Nezda sa ti ze sudis kluby ktore za vasu nemohucnost s b ckom nemozu? Je to len a len vas problem ako kurvite sutaze. A este si dovolis vyskakovat....
8.2.2019 - 20:52
+21

HkmDetva

 

Hej lebo hralo acko asi ci ani to nepochopis?
9.2.2019 - 4:30
+2

greendeath

 

Kto si mastil ega?Nik...kazdy by si radsej zahral ligovy zapas proti dostojnemu superovi...a teraz ide Sucharda postabit acko?Ja byt trenerom pb tak tam poslem nejakeho "vraha" nech to Suchardu 2x nenapadne.
9.2.2019 - 6:21
+9

Sunkafit

 

Veru par zraneni a ich to prejde....
9.2.2019 - 7:47
+4

Frey77

 

Aha.Takze za to,ze ti vasi pseudo hokejisti su uplni nymandi a ostatne muzstva si s nimi vytierali ....,za to mozu vsetci naokolo,len ti vasi chudacikovia nie Hanbia nie je ze im nakladali,hanba je,ze vobec taketo kopyta posobia v prvel lige!
9.2.2019 - 10:14
+9

weefoe

 

ty si pacient
10.2.2019 - 12:25
0

emoxx1

 

Prestaňte tu mrnčať. Zámky majú na to nárok a boli by za blbcov keby to nevyužili pokiaľ chcú to béčko v lige aj o rok. Hlavne sa netvárme, že sa stalo niečo výnimočné. V minulej sezóne aj počas ligy v repre pauzách nastupovalo dosť áčkarov za béčko a vzniklo z toho pár zaujímavých výsledkov. Inak som presne o tomto včera hovoril.
8.2.2019 - 20:45
+26

Hrobar

 

Regulerne to je, ale z hladiska fair-play je to celkom grc.. Ono naco im vlastne je v 1. Lige to B-cko, ktore je aj tak totalny fackovaci panak ?
8.2.2019 - 20:52
+55

spartacus

 

Je to biznis kamo
8.2.2019 - 21:17
+8

weefoe

 

no povedz aký biznis?
9.2.2019 - 9:44
0

emoxx1

 

Pouvažuj... Pokiaľ máš o hokeji trošku prehľad, tak na to prídeš a nemám na mysli možné stávkovanie v jednom zápase za rok...
9.2.2019 - 9:54
+5

HKTrnava

 

Nejaká normálna morálka by mala v spoločnosti existovať. Manažment NZ sa môže hanbiť. Podľa mňa aj tým hráčom to muselo byť hlúpe. Aký zmysel má pre nich zachraňovať ligu, keď o rok budú znovu dostávať debakle?
8.2.2019 - 20:54
+23

emoxx1

 

Zrejme pre také prípady ako Slávik alebo Trávniček. Oni boli vlani tiež súčasťou kádra NZb, ktorý bol tiež bez podpory áčka rovnaký fackovací panák, ale tých hráčov to niekde posunulo. No v prvom rade je to ich vec. Neporušujú žiadne pravidlá, iba využívajú svoje možnosti. Zas mi nikto nehovorte, že vás nikoho nenapadlo, že toto sa udeje.
8.2.2019 - 21:02
+11

HKTrnava

 

Samozrejme, že ma to napadlo. Obom chalanom by viac pomohol nejaký striedavý štart/hosťovanie v inom klube ako v tíme ktorý chodí pre debakle.
8.2.2019 - 21:06
+3

emoxx1

 

Dnes hrajú v iných kluboch. Slávik prevažne za NZa a Trávniček v Skalici.
8.2.2019 - 21:14
+4

HkmDetva

 

Travnicek to posunulo do zahrady a slavika na strom
9.2.2019 - 4:32
+4

rajmok17

 

Ja sa vôbec nečudujem, že sa u nás dejú veci, aké sa dejú, keď majú ľudia postoj ako ty...
9.2.2019 - 7:28
+5

greendeath

 

Nik nemrnci...aby nemrncal Sucharda ked mu niekto zrani hravov z acka...lebo ptoti spinavej hre od Suchardu,by som ja ako super hral rovnako spinavo.
9.2.2019 - 6:24
+14

nnestor

 

ako mozes byt ty admin s takymito nazormi ...
9.2.2019 - 9:25
+13

bohin85

 

oni mozu vsetko
10.2.2019 - 14:57
+2

MHC80

 

NZ B, normalne vyhodit z ligy, vsak to co robia je neregulerne
8.2.2019 - 20:45
+8

emoxx1

 

Na základe ktorého bodu súťažného poriadku je to neregulérne?
8.2.2019 - 20:47
+22

TOPmanager

 

Praveze je to regulerne a to je neuveritelne, ze nieco take dovolia pravidla uz par rokov. Bananova republika.
8.2.2019 - 20:48
+24

DeL

 

Vyzlatiť a poTpYs . Max 3hráčov a šmitec, teda aspoň v play out a podobne, inak nemá zmysel to hrať, keď nakoniec príde celý "nový" team robiť body, čo je potom NZA a čo je NZB? Ach kiežby bol napr. Prešov real béčkom Pens
8.2.2019 - 22:33
+6

GZA

 

Tu mi napadá len jedno: Slovenskooo, Slovenskooo, heeeja, heeeja, heja Slovensko. Trebalo by premenovať na Koko.istan.
9.2.2019 - 9:19
0

Turiec

 

Mne vždy keď niekto vyhlási niečo v zmysle: "Toto sa môže stať len na Slovensku" hneď napadne, že ten človek ešte ani nevytiahol päty z rodnej dediny. Nieto ešte prežil niečo v zahraničí...
9.2.2019 - 9:40
+7

Frey77

 

Asi tak.Takto si kadit do vlastneho hniezda dokazeme len my!Ved co vlastne chceme,ak zijeme v krajine ktorej prezident na najvacsi protislovensky zivel
9.2.2019 - 10:16
+8

Petulo_TN

 

To nemožeš myslieť vážne tu druhú vetu
9.2.2019 - 10:40
+18

hokejkaDca

 

Mas recht. Palec hore. Len tu sa odvaha v tomto smere nenosi.
9.2.2019 - 18:42
+5

HockeyBender

 

Napísať na internete o prezidentovi nejaku kktinu z anonymného profilu je prejav odvahy ?
9.2.2019 - 18:48
+12

hokejkaDca

 

Je jedno ci to napisal z anonymneho profilu. Nikto tu nepiseme predsa s menom a priezviskom. Dolezite je co napisal. A Frey77 nenapisal ziadnu kktinu, ale pravdu.
9.2.2019 - 21:21
+6

HockeyBender

 

Frey77 napísal PRAUDU rýchlo zdielajte kým to nezmažú!!!
9.2.2019 - 21:43
+2

hokejkaDca

 

Ser na to. Prezident nie je chlap co stoji za to aby si sa ho tu zastaval. Bavme sa o hokeji.
9.2.2019 - 21:47
+4

worth

 

Každý slušný človek stojí za to aby sa ho niekto zastal, keď naňho iní kydajú.
10.2.2019 - 0:25
+4

worth

 

Máš tam chybu, píše sa to "hlúposť"...
9.2.2019 - 19:24
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
DeL

 

Tak podla mňa toto je úlet, či to je Slovensko alebo Kambodža, smutné je, že v rámci pravidiel.
9.2.2019 - 13:41
+1

88Backo

 

Keď minulý rok mohli chodiť hráči po prestupovom zo Slovana na farmu bez žiadneho trestu,tak si hádam v 1.lige môžu ísť hráči zahrať počas repre pauzy za béčko nemyslíš ?
8.2.2019 - 20:54
+31

Sesto6

 

Regulerne to je, ale fakt je aj to ze Sucharda si svojim konanim vytiera zadok prvov ligou. Kolko hracov z acka nastupovalo pocas prestavok v zakladnej casti? Kolko penazi stracaju ine kluby v prvej lige kvoli tomu, ze musia hrat s takymto superom. Aky ma slovensky hokej z toho prospech? A takehoto cloveka este zvolia aj do vykonneho vyboru SZLH.
8.2.2019 - 21:13
+14

88Backo

 

Ráno 56 kurz na béčko zámkov...
Ten čo to stihol podat nevyhral barak,ale rovno celé sídlisko
8.2.2019 - 20:47
+57

topska

 

Krista ja som prisiel do stavkovej a uz bol kurz len cca 2. Zabila ma kombinacia...Uz by som mal namiesto vyhry 118 eur dvojnasobok. Polhodinz pred tym bol ten kurz ako z rozpravky
8.2.2019 - 22:01
+3

riskohrasko1

 

Ale ten kto vedel uz ráno aká bude zoatava ma zarobene
9.2.2019 - 6:32
+3

Sunkafit

 

Cely klub nz aj z hracmi
9.2.2019 - 7:58
+9

Daewo_KS

 

Asi tak.
9.2.2019 - 8:37
+2

88Backo

 

Treba si prísť pozrieť do Zámkov,koľkí prídu na nových autách
9.2.2019 - 13:35
+4

VSŽ Košice

 

Je možné aby to stávkovka vyplatila??
Predpokladám že na to bude v ich hernom poriadku nejaká ochrana, lebo ak sa tie prachy vyplatia tak bol nie neférový krok ale hlavne stávkový podvod.
9.2.2019 - 11:47
+1

88Backo

 

O zostave vedeli vyvolení už v stredu...
9.2.2019 - 13:33
+2

Sedko NR

 

To píšeš teraz Tomáš ?!
8.2.2019 - 22:50
+2

Tomino

 

Veru
9.2.2019 - 8:25
0

GB11

 

Škoda že ty si ten barák už niekoľkokrát pre*ebal
9.2.2019 - 9:38
0

Tomino

 

Teraz ich mohol kúpiť späť
9.2.2019 - 11:53
+1

spartacus

 

Zamky urobili to co by urobil kazdy kto by mal na to moznost ! Ty ktory to kritizujete chapem .ale.... Zamky hrali tolko aby mali 3 body.mali cely zapas pod kontrolou A nechceli ponizit hracov Povazskej ! Dovolili im 5 krat skorovat! Oni to využili za co si urcite ziskali priazen svojich fanusikov.kedze dali 5 golov tipsportligovemu timu . Spokojnost na oboch stranach
8.2.2019 - 20:47
+2

KurierNz

 

Uz nekonspiruj...5 golov v nasej sieti je dnes hanebnych...
8.2.2019 - 20:48
+8

spartacus

 

Slovom dovolili som myslel ze nasi hrali mozno na 40% .nie ze im dovolili naschval skorovat . koncentracia z nasej strany bola tiez asi nie moc velka ! Nasadebie tiez nie a urcite sa vyvarovsli subojov uz kvoli zraneniu . ja si muslim toto
8.2.2019 - 20:54
+1

KurierNz

 

Nebol si na tom zapase, takze konspirujes...
8.2.2019 - 20:56
+8

martinpb

 

nebol si na zapase a robis zavery, dnes bola povazska lepsia proti 17 tipsportligistom a jancusku islo rozdrapit
8.2.2019 - 21:03
+20

spartacus

 

martinpb
Ty si myslis ze dnes hraci Acka dnes hrali nsplno ? Ak si to myslis zijes v inej galaxii Hrali mozno na 40% na co by hrali viac ?? Mali vyhrat za 3 body .hrali tolko abumy to tak aj skoncilo.alebo si myslis ze hici ktore muzstvo tipsport ligy keby nechcelo inkasuje 5 golov od timu 1 ligy ktore hra o baraz ?? . extra liga je iny level ver mi !!
8.2.2019 - 21:28
+3

martinpb

 

Nevidel si zapas a s kludom napises, ze hrali na 40% - napis mi prosim ta metodiku tvojho vypoctu. Taktiez napisat, ze chceli inkasovat 5 golov nemoze napisat clovek, ktorý niekedy sportoval co i len na dvore medzi panelákmi.Dnes mozu byt Ackari velmi stastni za 3 body , aj ked je jasne ze motivacia bola u oboch timov diametralne odlisna, v nasadeni uz taky rozdiel nebol a postupom zapasu uz vôbec nie, len to proste ackarom dnes neslo.
8.2.2019 - 21:54
+20

Big Bear

 

Ja zas uznavam, ze povazska vas nechela ponizit, dokonca vam dovolila strelit az 7 golov. Vraj hrali na 34.8 %.
9.2.2019 - 0:48
+27

spartacus

 

Bravooo
9.2.2019 - 7:31
+1

juza

 

Je to chrapúnstvo vzhľadom k tomu, aké výkony fackovacieho panáka podávali NZ počas celej sezóny. Či by to urobil každý?_ No veru nie a divím sa Jančuškovi aj hráčom A-čka NZ , že sa na také svinstvo prepožičali. na mieste PB by som teraz povolal nejakých hráčov na hosťovanie, trebárs zo Žiliny, alebo Trenčína ,aj keď neviem či to súťažný poriadok dovoľuje.
9.2.2019 - 11:46
+1

mitoO

 

Ak je to podla pravidiel, je to uplne ok a nie nejaka hanba.
8.2.2019 - 20:53
+16

HKTrnava

 

Aj Fico kandiduje na ústavného sudcu podľa pravidiel a hanba to je.
8.2.2019 - 21:01
+15

mitoO

 

Urcite nekandiduje podla pravidiel. Nema totiz 15r pravnickej praxe. Ze si to svojou vacsinou koalicia "znasilnila" neznamena, ze je to podla pravidiel.
8.2.2019 - 21:12
+19

antinamor

 

Skús to vysvetliť tej maďarke, čo ho do parlamentneho hlasovania "veľmi vecne" posunula.
8.2.2019 - 23:19
+4

mitoO

 

Ta sa riadi inymi pravidlami - peniaze, peníze, peneži.
9.2.2019 - 9:12
+2

Sunkafit

 

Adi tak....
9.2.2019 - 8:00
0

HKMT

 

tu nejde o to či to je alebo není podľa pravidiel ale ide o fair play ktoré je Zámkom vieme kde .... takže je to hanba
8.2.2019 - 21:01
+6

mitoO

 

Fer je hrat podla pravidiel.
8.2.2019 - 21:13
+10

juromt

 

...: Toto je somarina, nehnevaj sa.
8.2.2019 - 22:32
+6

knedlk

 

Hanba je, že je možné takto grcať podľa pravidiel.
8.2.2019 - 21:02
+21

mitoO

 

Hlavne ze kazdy rok je moznost tie pravidla zmenit.
8.2.2019 - 21:12
+2

Pretorian81

 

5 hracov pochopim ale 17 .. to je moc.. a dalsia sezona zase dakych 300-400 golov..pekne fair play mali hrat s tymi co hrali naco taky tim v prvej lige..lepsie by im bolo v druhej
8.2.2019 - 21:12
+8

Tricko30

 

To čo múdru hlavu schvalil tento formát pb sa bili do posledného kola o play off turisti zo zámkov sa nevedeli ani korčuľovať celú súťaž a teraz pošlú acko do považskej.mozete sa hanbiť celé vedenie nových zámkov tu súťaž dehostenujete od jej začiatku dnes ste tomu dali korunu ale ste pre celé slovensko jedna vypočítava banda.
8.2.2019 - 21:22

ForzaHKM

 

Tričko 30 +++.
8.2.2019 - 21:55
+5

HKM69

 

Tak asi prvýkrát súhlasím s Tričkom, keby to to spraví Zvolen s Presovom tak ostuda pre mňa riadna...
8.2.2019 - 22:09
+7

emoxx1

 

Zvolen to s Prešovom spraviť nesmie... Prešov nie je ani len Zvolenská farma a už vôbec nie béčko.
8.2.2019 - 22:11
+3

HKM69

 

Tak prečo tam nastupujú celú sezónu hore dole dvaja traja hráči zo Zvolena?
8.2.2019 - 22:16
0

mitoO

 

Hostovanie?
8.2.2019 - 22:17
+5

emoxx1

 

Striedavé štarty?
8.2.2019 - 22:22
+5

HKM69

 

Ok nehadam sa, ja som to pochopil že to má ZV ako Bečko, keď v jeden týždeň nastúpili hráči aj za Prešov aj za Zvolen...
8.2.2019 - 22:25
0

nnestor

 

no tak malo sledujes hokej
9.2.2019 - 9:42
+2

Frey77

 

Asi tak Tricko.Su na smiech vsetkym a vsade kde hrali a miesto toho aby to rozpustili,idu nieco zachranovat takymto sposobom
9.2.2019 - 10:18
0

obyvatelNZ

 

Za tento krok sa strašne hanbím
8.2.2019 - 21:26
+36

spartacus

 

Detto
8.2.2019 - 21:43
+9

Grinch NZ

 

Pridávam sa
8.2.2019 - 22:24
+10

rajmok17

 

Za toto by sa mal hanbiť každý normálny fanúšik slovenského hokeja, že je možné, aby sa to stalo...
9.2.2019 - 7:31
+8

YogiNR

 

obyvatel máš u mna +
9.2.2019 - 10:05
+3

sqider

 

V Slovenskom hokeji ma už neprekvapí absolútne nič tu si každý robí čo chce, toto čo dnes urobili zámky to je absolútny nešportový hnus. Škoda, že sa dnes tých 17 hráčov nezranilo to by bola zábava keby v extralige zámkom pomohlo tých pár polien čo reprezentovalo tento klub v prvej lige celú sezónu. Tento klub u mňa dnes stratil akýkoľvek rešpekt.
8.2.2019 - 21:37
+35

Hc-Ke-1

 

OT: Teoreticky, mohlo by dnes za Humenné nastúpiť 17 hráčov z HC KE?
8.2.2019 - 21:38
+5

HKTrnava

 

Nie.
8.2.2019 - 21:39
+2

Dzunkes

 

a za PO zvolencania
8.2.2019 - 21:43
+2

emoxx1

 

Béčko a farma nie je to isté...
8.2.2019 - 21:43
+4

Dukla naj

 

Ale aj tak im to podľa mňa bude prd platné lebo začne extraliga a hrať bude kto?? Podľa mňa aj tak skončia posledný.
8.2.2019 - 21:51
0

Mariannz

 

Dukla naj neskoncia stacia nam vyhrat 3 zapasy a sme za vodou.
8.2.2019 - 21:54
0

Dukla naj

 

Aké tri zápasy?? Hra sa kazdy s každým doma vonku ak sa nemýlim takže to také jednoduché ako pises asi nebude.
9.2.2019 - 12:50
+1

Kaita Waikiki

 

uz sa tesim na zapasik v barazi: nove zamky Acko versus rimavska sobota Acko
8.2.2019 - 21:57
+1

Brambor

 

aj tak budú hrať baráž... Ďalšie zápasy už toľko hráčov mať nebudú z ačka.
8.2.2019 - 22:07
+3

hokejkaDca

 

Nove Zamky B to co je !!! Vy podvodnici !! Hanba vam !! Ostuda, trapas. Ste moralna zumpa !!! Vypadnite z tejto ligy kade lahsie. Stratili ste veskery respekt. Takze este raz: Ste moralna zumpa tejto ligy !!
Povazska Bystrica by mala podat protest na SZLH. Nebolo by to nic platne, ale aj tak treba dat najavo, ze sa v tejto lige deju chrapaciny. Toto bol podvod jak svina !!!

Povazska, Trnava, Presov...pomeeee !! Do toho !! Poslite tu zumpu do baraze !!!
8.2.2019 - 22:20
+43

Sedko NR

 

Veď chlapci mali čo robiť aby vyhrali
8.2.2019 - 22:40
+18

Frey77

 

Zamky ani nikdy ziaden respekt nemali!
9.2.2019 - 10:23
+5

excelent

 

Tiež neviem načo to tak zachraňujú keď sú len ligovým somarom
9.2.2019 - 15:13
+4

warn1ng

 

Tak to mohli aj zvolencania poslat nejakych hracov do Presova. Si z toho urobime taky prestavkovy holubnik, vsak preco nie. Totalna zumpa hokeja.
8.2.2019 - 22:27
+9

MartinZV

 

Nemohli, Zvolenu nie je Prešov to isté čo toto zámocké B ich áčku
8.2.2019 - 23:24
+1

Sedko NR

 

Aký má zmysel udržiavať ligu s chlapcami z áčka, keď potom cez sezónu dostávajú chlapci z bčka klepec kade chodia ? Navyše poslať 17 hráčov z áčka do ostrého zápasu pred play off najvyššej ligy, je naozaj majstrovský ťah. Nedáva to zmysel, ale menežeris určite vie čo robí.
8.2.2019 - 22:36
+22

spartacus

 

Porozmyslaj ak mas IQ aspon 16 tak na to prides !
8.2.2019 - 22:55
+2

Sedko NR

 

Ty ideš niečo písať o IQ ? čo tam bolo také aby si toto napísal ? A rozhodcovia ako, režú vás stále každý zápas ?
8.2.2019 - 22:57
+18

kimi2028

 

Na to aby si vychovali pár dobrých hráčov. Niektorým hráčom môže aj prvá liga pomôcť. Každý kto robil nejaký šport niekedy tak čím lepšia súťaž tak tým je lepšia šanca na zlepšenie. To, čo urobili NZ tak je silná káva, ale tak pravidlá neporušili. Hoci je to smutné.
9.2.2019 - 7:54
+1

HKM69

 

By som chcel vidieť tento zápas, isto sa Novák tváril celý zápas ako top fighter a v extralige chodí so sklopenymi ušami...
8.2.2019 - 22:37
+8

Mayyo87

 

Skutok sa nestal
8.2.2019 - 22:42
+1

LevieSrdce

 

5:7: PB pekný výkon proti N. Zámkom A"
8.2.2019 - 22:44
+28

excelent

 

9.2.2019 - 15:13
+2

MLEZA

 

Obrovská hanba! Obrovská! Keby takéto niečo spravil "môj" klub tak sa zaň hanbím!
8.2.2019 - 22:46
+18

22.4.2017

 

Ako zo South Parku: Kauza NZ mi pripomína diel South Parku, kde škôlkari mali hrať proti iným škôlkarom a namiesto toho hrali s A-tímom Colorada Avalanche, pričom ich riadne zničili a na konci sa radovali ako by boli majstri
8.2.2019 - 22:59
+15

HokejBJ

 

Aký to je diel ? . Chcem si to pozrieť
9.2.2019 - 0:14
+1

topska

 

podla mna je to seria 10 a diel 14 a malo by sa to volat Stanley´s Cup
9.2.2019 - 0:49
+2

HokejBJ

 

Ok dík
9.2.2019 - 10:47
0

Gemi

 

Mr.Hat Approves!
9.2.2019 - 0:53
+1

Igor123

 

tuším to bolo že po II. tretinách bolo 2:2 a tá druhá škôlka neprišla a oni boli namotivovaný tak Colorado AVS vraví že nech hrajú proti Detroit RW a dopadlo to tuším 2:31 a totálne ich nešetrili a radovali sa ako keby fakt vyhrali ligu
9.2.2019 - 10:55
0

OhavLAX

 

Pointou v tej časti bolo že na posteli umieral chlapec z toho školského tímu a zápas zobrazoval jeho boj s nejakou smrteľnou chorobou,kde keby tie deti vyhrali tak prežije a keby prehrali tak stratí nádej a umrie, v poslednej tretine dostali náklep
9.2.2019 - 19:09
0

Igor123

 

ja som to videl strašne dávno ale hej máš pravdu
10.2.2019 - 10:38
0

gta98

 

Ak to aj bolo dovolene, nic to nemeni na tom, ze pre mna osobne je toto uplne dno. Ziadny charakter, nic. NZ u mna stratili uplne vsetok respekt, ostava mi si uz len schuti odplut. Tych NZ fans co s takymto niecim tiez nesuhlasia mi je luto a tych co tento suteren idu este obhajovat.. patrite tam kde vas predseda aj vas klub. Na moralne smetisko. Poslat tam 17 hracov acka je hnoj. 2-4 by som este chapal, takych mladikov na hrane zostavy. Ale Zborila, Bajteka, Novaka.. obrovska haMba.
8.2.2019 - 23:11
+17

Frey77

 

NZ u mna osobne nikdy ziaden respekt a uctu nemali.Netajim sa tym,ze tento klub mi je vrcholne nesympaticky!No toto co dokazali vcera to uz je pecka!
9.2.2019 - 10:27
+4

topska

 

Chapem ze NZ konali podla pravidiel ale tak ako dehonestuju a znizuju uroven prvej ligy tak dnes to bol podla mna svetovy unikat a to aj z pohladu inych sportov a s fair play to nemalo nic spolocne. Fandil som kvoli Andreasovi Strauchovi Zamkom celu sezonu, no toto moju mienku o klube velmi zizilo a asi sa to len tak lahko nenapravi. Toto sa bue s nimi tahat dlhodobo nie len z hladiska postavenia medzi fanusikmi na celom Slovensku ale podla mna aj u hokejovo zainteresovanych...Toto bol preslap a neviem neviem ci sa kompetentnym vyplati. Ale kazdy koname podla svojho vedomia a svedomia.
8.2.2019 - 23:12
+9

Mokion

 

.
Áno Je to proti fair-play, ale hokej je obchod.
Kluby sú obchodné spoločnosti a dôležitý je zisk.
Neviňme Zámky, viňme SZĽH.
9.2.2019 - 14:07
+3

HokejBJ

 

Tu ide o férovosť. Jasne vynme NZ až potom zväz
9.2.2019 - 15:13
0

topska

 

My sme tiez mali minuly rok B-cko ale nikdy by sme nic take nespravili
8.2.2019 - 23:13
+1

spartacus

 

Asi ste neboli v podobnej situacii..
8.2.2019 - 23:18
0

topska

 

To je jedno, toto by si nikto u nas nedovolil. To ti garantujem lebo nepoznam cloveka ktory by toto odsuhlasil. Ja si nic take nepamatam ani vo svete a ani v inych sportoch.
8.2.2019 - 23:28
+3

spartacus

 

Tak si toho zazil este malo
9.2.2019 - 0:02
0

topska

 

Poznas taky priklad? Myslim take nasadeie hracov A-cka o B-cka? Ja budem len rad lebo ma take veci zaujimaju. Cely vecer som nieco take hlada ci pytal s ludi venujucim sa hokejovym statistikam a nic
9.2.2019 - 0:13
+3

Ottawa Senators

 

Co sa tyka hokeja, tak Spartacus predtym zazil MOL ligu, takze bud v pohode topska...
9.2.2019 - 0:59
+4

spartacus

 

Mol ligu - 1 ligu a teraz tipsport ligu .inac co sa tyka mol ligy muzstvo z mol ligy je na 7 priecke v tipsport lige
9.2.2019 - 7:34
+1

tep

 

S identickým kádrom, že?
9.2.2019 - 9:28
+19

Frey77

 

A po 360 vyhodenych treneroch
9.2.2019 - 10:27
+6

tep

 

To boli fluktuanti!!! Neduh, nášho pracovného trhu!!!
9.2.2019 - 11:52
+1

topska

 

Ak s tymto clovek suhlasi a nie je mu to proti srsti tak slusne povedane pochybujem o jeho fair play duchu
8.2.2019 - 23:29
+9

emoxx1

 

Mal som dojem, že vy ste mali farmu a nie béčko...
8.2.2019 - 23:39
+2

topska

 

Ospravedlnujem sa ano mali sme farmu, B-cko by mohlo byt od buducej sezony v KK. Pointa vsak ostava.
8.2.2019 - 23:48
0

emoxx1

 

Tak, ale nič neporušili a je to ich vec. Neviem, veď to robili aj vlani aj keď nie až v takomto rozsahu a nič sa nedialo. Naši tam prišli počas repre pauzy v minulej sezóne, nastúpili proti nám Lantoši, Obaja Jassovci, Surovka, Tibenský a neviem kto všetko a akurát sa nám vysmial celý HP, že sme prehrali so Zámkami B. Tak teraz nerozumiem čo sme zrazu odhalili...
8.2.2019 - 23:57
+1

topska

 

Urcite ich tam nebolo tolko, po takej sezone a v play out. O to mi ide.
9.2.2019 - 0:14
+3

JohanHV71

 

Je to nemorálne, hnusne, presne tak, ale celé toto je HANBA ZVÄZU. Všetko to má začiatok v totálnom nezmysle o vynulovaní bodov v tomto play-oute, z akého dôvodu to liga schválila takto pred sezónou, je pre mňá veľka neznáma, toto je absolútna hovadina a gratulujem zväzovým k funkionárom, že dopustili, aby tím, ktorý celý rok si v lige ani neťukol teraz vybojoval záchranu !!!!
To je asi koruna toho všetkého aký bordel je v našom hokeji.
8.2.2019 - 23:29
+12

Fandime

 

JohanHV71: Jedine co je pravda, ze to je borde... Zial vsetko co pises si schvaluju kluby.... Takze sa moze hnevat jedine tak na seba!!!
9.2.2019 - 7:18
0

hokejkaDca

 

Presne tak. Mali si prenasat body zo vzajomnych zapasov a bolo by to ferovejsie. Toto je absolutne dno, ktore sa snad uz prekonat neda. Ale maslo na hlave ma aj SZLH. Teraz je v 2.lige viacero klubov, ktore chcu hrat 1.ligu a tu na ukor ineho mesta, kde by mali moznost ludia chodit na 1.ligu bude smrdiet v 1.lige muzstvo na ktoreho polena sa chodi pozerat 20 ludi.
9.2.2019 - 21:59
+5

jaro.k

 

som prekvapeny co sme urobili, cakal som ze tam dame jednu lajnu z acka a nie skoro kompletne acko, ale som rad ze sme to urobili a poukazali na to ze je to v nasej extralige resp v prvej lige podla reguli...co tak keby vedenie SZLH uz konecne upravili regule aj pri playoff aj pri playout ci uz extraligy alebo prvej ligy a neboli by taketo "kauzy"...a ten kurz 56 na nas skoda ze som to nestihol podat a zarobit si nieco
8.2.2019 - 23:47
0

HokejBJ

 

9.2.2019 - 0:16
+3

michaelfrolík

 

Ako spieva moja pekná Taylor: „Cause the players gonna play, play, play, play, play. And the haters gonna hate, hate, hate, hate, hate...”
9.2.2019 - 0:30
+2

emoxx1

 

Mňa Taylor nebaví, lebo nemá kozy, čo považujem za prvoradú vec pri speváčke
9.2.2019 - 8:25
+7

tep

 

Tak, čím väčšie pľúca, tým lepšia speváčka!!!
9.2.2019 - 9:32
0

slovex30 BLOG

 

Pri Koščovej sa dá polemizovať
10.2.2019 - 8:39
+2

miso1925

 

nerobte z toho taku paniku /pred zapasom pekny kurz na hosti/este mozno v jednom zaapse budu hrat z A ckom potom uz nie a vsetko dopadte ako ma.
9.2.2019 - 0:50
0

Ottawa Senators

 

Najprv podat tiketik a potom namiesto chlapcov co nevedia ani v ktorej ruke maju drzat hokejku tam poslat profesionalov, to moze len veduci klubu, ktory nema ziadnu historiu a toto bude druhy najvacsi uspech klubu po trojbodovom zapase s Nitrou
Hajra Ujvar, ujvari hoki!
9.2.2019 - 1:04
+18

michaelfrolík

 

Urobte o tom video
9.2.2019 - 1:55
+8

spartacus

 

9.2.2019 - 7:36
+1

Ottawa Senators

 

Ked sme pri videu...
Mozte este zahrat na city a natocit video ako niekto dojemne hovori, co sa mu vybavi, ked sa povie NZ.
Ako vidim v tejto diskusii, tak diskuterom sa pri NZ vybavi uz kade co
Nevadi, zarobene to, co chyba od mesta je tak?
9.2.2019 - 7:56
+8

Frey77

 

Oni nech urobia video,kde bude zostrih hrdinskych golov do siete PB a na konci za podmazu nejeakej dojemnej hudby tam pustit oslavy chlapcov po heroickom vykone a zdolani odvekeho rivala!
9.2.2019 - 10:30
+6

shadow

 

...ale ze ako sme Tebou sledovaní, veľmi Ti musíme vadiť. ...dojemne,zo slzami, otrava Senators, dáme budúci týždeň, keď odpoved na rovnakú otázku bude Považská Bystrica.
9.2.2019 - 12:28
0

Acorgonka

 

Prepac ale tento trapas neprevysi nic ani vcerajsi spotik v sportovom spravodajstve ani trenovanie buly s legendou
9.2.2019 - 8:01
+4

Sedko NR

 

Najbližšie ak sa stretneme, spravím video o tom jak to doma žeriete a to ti slubujem
9.2.2019 - 12:53
+2

mno

 

hej: Pomohlo. Aj tak len tesne vyhrali.
9.2.2019 - 4:48
0

Big brother

 

Zamky celu sezonu dehonestuju ligu, robia uplnu hanbu a teraz toto. Mali sa čestne odhlasit zo sutaze, takto tam budu smrdiet aj dalšiu sezonu a zas len dehonestovat slovensky hokej.
9.2.2019 - 5:42
+9

Westlund32

 

Takže Košice teraz môžu poslať 17hracov do humeneho
9.2.2019 - 5:45
0

14thomas

 

Nemôžu čo je škoda .
9.2.2019 - 6:05
+4

Big brother

 

Uplna žumpa slovenskeho hokeja aj so smradom Jančuškom.
9.2.2019 - 5:49
+11

greendeath

 

Inak sko chapem rozhorcenie nad N.Z: Ale...Nové Zámky nie sú ten kto písal tieto choré pravidlá...svoj hnev by som smeroval inde aj keď to ako sa zachovali N.Z je amorálne.
9.2.2019 - 6:52
+1

Westlund32

 

Milanova tlačovka: Celý zápas sme dominovali, rozhodcom sa nemôžem vyjadrovať nechcem dostať pokutu .Ale dotlačili domácich k 5golom.Teraz sa musíme pripraviť na ťažký zápas s presovom
9.2.2019 - 6:54
+1

Acorgonka

 

No proste aj cez mrtvoly
Ci vo vedení
Ci cez trenera
To si to Acko nemohlo dat volaky normalny trening?
A normalny fanusik NZ aby mal horku slinu....takto sa ucta a respekt neziskava ale co...co nie je zakazane je dovolene skoda ze akurat myslienka fer hry sa vytratila
9.2.2019 - 7:26
+11

Acorgonka

 

Trener Nove Zamky - Milan Jancuska ( udajne)....
9.2.2019 - 7:31
+3

gabby

 

jaaj ja byt trener PB tak tam par svojich ,,drevorubacov,, poslem na Zborila, Ruckaya, Urbana ci Pospisila a po zapase by eom sa tesil na ,,zivu,, diskusiu s ujom Milanom
9.2.2019 - 7:37
+25

greendeath

 

Presne tak Duri: Trosku chlapcov posolit
9.2.2019 - 8:38
+3

shadow

 

Lebo morálnou "odpoveďou" na regulerne, ale subjektívne amorálne konanie, je vlastnoručny fyzicky trest. Ten pocit bezmocnosti...
9.2.2019 - 12:42
+6

mitoO

 

To uz je moralne greendeath?
Place sa tu, ze NZ vyuzili pravidla, ze to nie je fer. Osolenie ala Kutny/Uram uz je fer? Co s tym maju ti hraci, ktorym bolo nakazane ist hrat za B?
9.2.2019 - 12:52
+2

rasti_assez

 

Su to nove Zamky: Musia teda poslat na playout nove muzstvo aj s trenerom.Uplne mi pokazili iluziu ze posobia v 1. lige aby pomohli mladym hracom.V momente,ked maju tito chlapci niest zodpovednost a obhajit si svoju existenciu ich nahradia A timom.Byt na ich mieste s hokejom koncim.
9.2.2019 - 7:54
+9

Westlund32

 

Akurát sa mladý naučia keď ide do tuhého tak môžeme sa spoľahnúť na iných a my môžme byť kľude
9.2.2019 - 8:08
+9

NzSlovak

 

Bolo: To na 1.zapas, co ale neospravedlnuje neferovost... Mne sa avsak zda, ze vy si tak radi kopete do NZ, ze tato sprava vas skor potesila, ako zhrozila.
9.2.2019 - 8:23
+2

Acorgonka

 

Vsetkym je jasne ze ty za to nemozes ani hraci za to nemozu tych postavia na supisku a ides ale ako sa do toho vtitilo vase vedenie a trener to uz trapas je a rovnako aj ten vysledok zapasu
9.2.2019 - 8:32
+9

Acorgonka

 

Vcitilo
9.2.2019 - 8:32
0

Frey77

 

Samozrejme!Do takeho "klubu" iba kopat
9.2.2019 - 10:32
+3

excelent

 

1.liga sa pýtala Lipovského a jeho odpovede mi prišli jak malého decká ktorý nechce nič pokaziť...
9.2.2019 - 15:14
0

rasti_assez

 

Mne je luto skor tych hracov B-cka.Aj ked na tu ligu nemaju,toto je dost ponizujuce,mali ich nechat hrat do konca.Navyse ked maju domace zazemie cca 20 divakov,fakt neviem o co im ide.Hanba nie je vypadnut a hrat ligu ktorej som vykonnostne blizsie,hanba je hrat sa na nieco a robit si zo sutaze takyto cirkus.
9.2.2019 - 8:39
+8

greendeath

 

Nekopeme do vas fandov ani do Kovych Zamkov...ale kto tuto spinavost dopustil...Sef vasho klubu+tí čo písali normy.
9.2.2019 - 8:40
0

KurierNz

 

9-10 hracov z tejto zostavy za Becko uz tuto sezonu hralo, ci po zraneni na rozbeh, ci ked sa nezmestili do zostavy...kedze vedenie z nejakych dovodov chce Becko v prvej lige zachranit, tak to legalnym sposobom aj robia...treba apelovat na Lipku, aby sa taketo veci nemohli diat, cize aby v lige nemohol hrat B tym nejakeho klubu, ale maximalne farma, kde je obmedzeni viac...
9.2.2019 - 8:46
+4

Palinz

 

Neviem čo sa tu všetci rozculujete. Spravil by to každý klub v takejto situácii a každý z vás keby bol vo vedení.
9.2.2019 - 8:40
+1

obyvatelNZ

 

Tak ja som asi iný, lebo mňa takýto scenár vôbec nenapadol. Moja teória bola, že NZ-B padne do 3 ligy, Levice postúpia a dôjde k zlúčeniu ako to bolo v pláne ešte pred sezónou.
9.2.2019 - 8:55
+6

mitoO

 

Ja si stale myslim, ze ak to je podla pravidiel, je to ok.

Akurat potom nerozumiem tomuto pravidlu:

3.8.4 Hokejistu, ktorý je na súpiske B družstva a odohral najmenej 70 % zápasov v súťaži za A družstvo, musí klub bez zbytočného odkladu doplniť na súpisku A družstva. Takto zaradený hokejista na súpiske A družstva nemôže hrať za B družstvo. Počet zápasov, ktoré
predstavujú 70 % zápasov súťaže bude uvedený v rozpise súťaže na príslušnú sezónu.
9.2.2019 - 9:10
+2

rasti_assez

 

TL ma odohratych 50 zapasov,ked nepocitam pripravu.70% to je 35.Hraci ako Jurik,Zboril,Hruska,Pospisil,Ruckaj,Bajtek,Hatala ich maju urcite odohratych za NZA viac.Ako tu uz niekto pisal, mozno este to este budu pocitat nejakou Ficovou konstantou a vyjde im nakoniec vysledok ze 45=35,takze vsetko bolo podla pravidiel.
9.2.2019 - 10:00
+4

racmaster

 

tak z toho je jasne, ze to neni podla pravidiel. sup sup REDAKCIA
volat citronovi aj sefovi prvej ligy. to uz asi neni luptak, ci? kazdopadne, zavolat, spytat a bude sranda!
9.2.2019 - 10:26
+2

tep

 

Čiže by už tí hráči mohli ostať v prvej lige, hej?
To by bol ozaj pekný gól do vlastnej bránky..
9.2.2019 - 10:41
+1

excelent

 

Už to urobila stránka prvej ligy je to na fb
9.2.2019 - 15:15
0

wedro

 

Fair play : Vedeniu NZ je neznámy pojem.

Aj keď pravidlá to dovoľujú.
Čo je s prepačenim úplne na hlavu takéto pravidlo.



Po sezóne to treba jednoznačne zmenit aby sa takáto situácia nabudúce nenastala.

Fair play ako vidíme chyba slovenskym klubom samozrejme česť výnimkám.

Takto Slovenský hokej neposunieme do predu na vyššiu úroveň.


Takže tak.

9.2.2019 - 10:02
+2

Westlund32

 

Nie chýba to len klubom ale aj ľuďom dnešnej dobe, fail play už začína byť neznámi pojem
9.2.2019 - 11:35
+4

VSŽ Košice

 

Najväčšou iróniou bude ak "Prešov" čo podstúpil kroky pre záchranu licencie vypadne na úkor klubu čo v 1.Lige nemá čo hľadať od svojho vzniku.
Čo sa týka Prešovskej arény tak práce stoja, snáď len pre zimnú sezónu, ja však optimisticky stihnúť začiatok sezóny 19/20 nevidím (snáď sa mýlim)
9.2.2019 - 10:07
+1

emoxx1

 

Nevypadne nikto. Trnava, Prešov a Považská (úplne bez pochyby) si v baráži poradia.
9.2.2019 - 10:16
0

michaelfrolík

 

Páči sa mi, ako tu každý plače. Slovensko, krajina alkoholikov, agresívnych ľudí a plačkov, ktorí obviňujú zo svojho posratého života každého, len nie seba.

Celú sezónu si tu každý robí prdel z nášho B-mužstva, kde dostali príležitosť naši dorastenci, juniori a v neposlednom rade hráči, ktorí sa hokejom nikdy v živote nebudú živiť, ale je to ich hobby a mali príležitosť.

Keď si tu na B-mužstve honili egá Skalica či Martin, ich hráči si nahrávali ťažké kanadské bodíky, vtedy sme boli na smiech.

Keď sa chalani zomkli a hrali niekoľko vyrovnaných zápasov s Trnavou, Prešovom, Spišskou alebo Dubnicou, tak kto z vás, morálnych a svedomitých hejslovákov ich tu pochválil?

Do prvej ligy sa klub nedostal podvodom. Bolo im ponúknuté miesto rovnako, ako aj ostatným. Mohol hrať prvú ligu Bardejov, Kežmarok, Levice i Rimavská Sobota.

Na zväze sa odsúhlasil formát ligy, ktorí umožňuje mužstvu, ktoré v základnej časti vyhrá jeden zápas, vyhrať play-out a udržať sa v lige.

HC Nové Zámky s.r.o. je jedno mužstvo pôsobiace v extralige i prvej lige a pohyb hráčov medzi týmito ligami je teda neobmedzený. Z čoho logicky vyplýva, že môže nastúpiť v extralige 20 prvoligistov, ale aj opačne v prvej lige 20 extraligistov. Ak sa vám to nepáči, choďte sa vyplakať na Trnavskú cestu 27 do Bratislavy.

Nakoľko sme v Nových Zámkoch uprednostnili pred juniorskou extraligou seniorskú prvú ligu, je logické, že sa v tom chce pokračovať aj budúcu sezónu. A na to, aby sme v nej mohli pokračovať, potrebujeme vyhrať 2 respektíve 3 zápasy. A jeden sme už vyhrali, či sa to niekomu páči alebo nie. V rámci pravidiel. Nič sme neporušili. Iba HP hrdinovia si nemohli prísť kopnúť do našich mladých hráčov, že dostali desinu, tak ich svrbeli prstíky.

Považskej Bystrici i ostatným mužstvám, resp. ich funkcionárom, muselo byť jasné od začiatku sezóny, že toto môže nastať. A nie len v play-off, ale i play-out. Mali dosť času sa na to pripraviť.

Vtipné je, že ak by Považská vyhrala, tak by sa zrazu neriešila žiadna morálka, iba by tu táto vtipná úderka vysmievala náš klub, že prehral s extraligistami na ľade slabej Považskej.

Presne tá istá vtipná úderka, ktorá by tu plakala po tom, ak by včera naši vyhrali 10:0.

Presne tá istá úderka, ktorá tu teraz narieka po výhre Nových Zámkov o dva góly.

Realita je taká, že nariekate a nariekali by ste pri hocijakom výsledku. Miesto pochvalenia hracov Považskej Bystrice ste sa sem prišli iba vygrcať.
9.2.2019 - 11:15
+17

michaelfrolík

 

*ktorý
9.2.2019 - 11:18
+1

LenTak93

 

Neviem, či je správna cesta, aby juniorské mužstvo hralo v seniorskej súťaži. Pretože ak takéto laty budete dostávať permanentne, ja si nemyslím, že to niekam hráčov posunie.
A že sa to dá trochu inak, tak to ukázalo Humenné, ktoré malo vo viacerých prípadoch vo svojom kádri košických juniorov doplnených o skúsených hráčov. Nehrali o špičku, ale ani nesklamali.

Takže ak si Sucharda pomýlil na prihláške ligy, tak nech si to nabudúce ujasní. Vyššie máš pravidlo, ktoré je v prestupovom poriadku a je jasne formulované. Vzťahuje sa na A aj B mužstvá.
9.2.2019 - 11:25
+6

michaelfrolík

 

Veď jeden hráč z minulej sezóny išiel aj do Košíc. Niekoľko ich je v Skalici, traja hrávali pravidelne za A-tím v Zámkoch atď. Asi to teda zmysel má.

A nikto z hráčov B mužstva neodohral 70% zápasov v súťaži za A mužstvo. Teda to pravidlo 3.8.4 je bezpredmetné.
9.2.2019 - 11:41
0

LenTak93

 

do Košíc chytal max. v Humennom a chvíľku robil záskok u nás, ale na extraligu nikdy nemal
9.2.2019 - 12:19
+2

duri

 

Práve teraz si urobil to čo robia ti najodpornejsi ľudia v tejto krajine a preto na tom sme ako sme. Obhajovať taketo nemorálne, podle a unfair správanie ale sak hlavne že to je v súlade zo zákonom. Chce sa mi grcat z takýchto ľudí, snáď si so sebou spokojný.
9.2.2019 - 11:35
+42

VSŽ Košice

 

+
9.2.2019 - 11:42
0

michaelfrolík

 

Vďaka za záujem a príjemnú tyčku. Neporušujem pravidlá a zákony, pravidelne športujem, mám tvorivú prácu, nesťažujem sa na druhých a spím 8 hodín denne. Takže áno, som so sebou spokojný.
9.2.2019 - 11:49
+4

keso9

 

Drzim Ti palce aby si bol scastny : Ak si myslis ze fanusikom a hracom Martina dvihol sebavedomie ten pridel co ste u nas dostali , tak Ta asi sklamem. Mame asi ine ciele ako nalozit NZ :BTW: a asi aj ostatne kluby
10.2.2019 - 8:31
+1

FanusikZamkov

 

Čo je správne obhajovať to čo je v súlade pravidlami alebo obhajovať čo nie je podľa pravidiel v poriadku- myslím na neoprávnené štarty hráčov. To je morálne?
9.2.2019 - 11:54
0

gta98

 

Pozri, mozu sa obhajovat ako len chcu. Vela ludi si uz len odpluje. Toto nie je charakter a fair-play. A ak tu chce niekto namietat, dam priklad. Ak ma byt hrac vyluceny lebo niekoho "fauloval" a super pride za rozhodcom ze to faul nebol, toto je fairplay, aj ked to podla pravidiel robit nemusel, resp. sa nemusel priznat. Nech sa nad tym kazdy co obhajuje NZ zamysli. Fair play a pravidla su dve rozdielne veci. Voci PB to nebolo fer. Voci pravidlam to bolo povolene. A aby som este dodal. Prdel si celu sezonu robil z toho timu tak akurat Sucharda, to nie superi mozu zato, ze dostali 400 golov. Ale ked ma niekto namiesto vecere ranajky, nevysvetlis mu to.
9.2.2019 - 12:06
+7

FanusikZamkov

 

Podľa teba gta98 je fér keď za niektoré kluby hrajú hráči neoprávnene- načierno? Navyše ich za to vôbec nepostihne žiadny trest. Je to Fair play keď jednému mužstvu odpočítajú body a druhým nie? Je to Fair play? Kde sme sa to dostali pravidlá by mali platiť pre každého rovnako a pri porušení rovnako ich trestať. Pokiaľ to nebude tak potom slovo Fair play si ani neberme do úst.
9.2.2019 - 12:15
0

Turky39Pp

 

nas potrestali po sezone nam odrataju 3 body kde sme urobili chybu a aj neurobili ano scasti suhlasim ze to ma platit pre vsetkych ale tu ide skor o moralny aspekt muzstva NZ
9.2.2019 - 12:19
0

FanusikZamkov

 

Turky39Pp dajme morálny aspekt nabok lebo to je aký morálny aspekt že raz sa zmýlim to je poriadku ale viac krát nehať hráčov neoprávnene hrať to už nemá nič spoločné s morálnym aspektom.
9.2.2019 - 12:28
0

Turky39Pp

 

tak my to nerobime stale stalo sa nam to 2 krat a za kazdym nas potrestali toto ja netvrdim takisto netvrdim ze NZ nieco porusili a podobne drzali sa pravidiel to je ok ja len vravim ak by sa to stalo u nas ze by sme mali becko v nizsej lige a poslali by sme tam polku kadra ja osobne by som s tym mal problem ale vas je ten ze si neuznate aspon to ze je to nefer voci timom z playout prvej ligy taktiez voci vasim vlastnym hracom v becku a nakoniec aj voci vitazovi 2. ligy lebo ak bude priama konfrontacia a vy by ste nasadili 17 profikov proti amatérom alebo poloamaterom z levic alebo RS tak asi by to nebolo pekne to je to o com vravim
9.2.2019 - 12:57
+2

gta98

 

Podla teba je fair play nasadit skoro cele acko namiesto becka? Nepokracujme v tejto debate. Ako som uz pisal vyssie, ak by ste tam dali 3,4 hracov pochopim to. Toto bol podvod voci PB a je jedno ze to bolo podla pravidiel. Toto len dokazuje dve veci. Na hlavu postavene pravidla a charakter NZ, tie tymto sposobom dokazali, ze nemaju vobec ziadnu uctu k superovi. A preto ju nemozu cakat ani odomna. Ahoj, prajem prijemny vikend.
9.2.2019 - 12:22
+6

Sunkafit

 

Presne tak ale on sa este poklepe po pleciach smejem sa
9.2.2019 - 12:46
+3

greendeath

 

Ptosím ta kto si tu honil eho v diskusiach z Mt alebo ineho muzstva?...jedine co sa tu pisalo ze NZb nemaju v lige co robit a su nedostojny super...co je fakt...kedze v dlhodobej sutazi zidkali 3 body a v priemere na zapas dostali 10golov na zapas...prosto to muzstvo 1lige nic neprinieslo a ani tym chalanom co pises ze to hraju ako hobby...na hobby hokej ma sluzit najvyssia sutaz riadena zvazom?
9.2.2019 - 12:16
+6

gabby

 

presne takto ako ty premyslali aj ti co toto ,,dovolili,, pravidlami a aj ti co ,,nasadili,, skoro cele acko mna fakt len mrzi ze vam odtial neodkryvkali traja stytia ackari a ver mi ze ja by som to ako trener supera ,,osolil,, a dal vam to poeiadne ,,vyzrat,, comu ste dalu prednost nikoho nezaujima ale ako ste sa chovali celu ZC a teraz ohladom nasadzovania ,,ackarov,, ludi pravom irituje a panovi Milanovi tomu ,,najcestnejsiemu,, trenerovi na SVK ci celej vo V4ke prajem vela ,,uspechov,,
9.2.2019 - 12:37
+10

mitoO

 

Nieco ako Dukla minuly rok?
A to ste vy sli na uplnej hrane pravidiel, a toto tu je pravdepodobne uplne v sulade s pravidlami.
Suhlasim, ze tie treba zmenit, ale to sa moze diat az medzi sezonami.
9.2.2019 - 12:46
+4

gabby

 

mitko ty truhlik...: no najdi mi moj prispevok kde som to obhajoval a kde som sa vyjadroval ohladom ferovosti toho z minulej sezony prave naopak by si nasiel ze sam som to kritizoval a nesuhlasil som s tym. ale pre ,,hlupaka kazdy hlupy,, vsak?!
9.2.2019 - 13:17
+4

mitoO

 

Hladat sa mi to isto nechce, ak si to sam kritizoval, tak sa ti ospravedlnujem. Nesuhlasim vsak s tym tvojim "na Antonina".
Kazdy ma svoje "fer".

S pozdravom Truhlik
9.2.2019 - 13:46
+2

matis444

 

Za Duklu hrali dvaja 20-rocny chalani. V druhom pripade sa jednalo o 17 hracov a zapase moze nastupit 20 hracov + brankari.

Klasik Quentin Tarantino by na to povedal "to neni hra na stejnym hristi. Neni to ani stejna liga. Je to uplne jinej sport".
9.2.2019 - 22:21
+2

mitoO

 

Tu sa nejedna o pocty, ale o pravidla. A tie boli duklou minulu sezonu ohnute na prasknutie.
10.2.2019 - 17:20
+1

greendeath

 

Ako sorry Mito: 2 vs 17 ci 19 je v sporte kde ma muzstvo 21 hracov a s brankarmi rozdiel nie?
10.2.2019 - 17:55
0

mitoO

 

Podla pravidiel vs mimo pravidiel. Ja to vidim tak
10.2.2019 - 18:43
0

NZ Hockey

 

gabby doteraz som ta mal za fajn prispievatela ale opakovane priat niekomu zranenie kto ti nic nespravil a vlastne tu ani nejde o tvoj tim.
To je velke sklamanie
9.2.2019 - 12:54
+1

gabby

 

mna sklamal pristup k 1.lige vasho klubu tiez a popravde nikomu nic zle neprajem iba pisem akoby som koucoval svoje muzstvo v pripade ze by som musel celit podobnej situacii dal by som to na Antonina a pocity toho druheho by mi tiez boli u ...
9.2.2019 - 13:13
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
excelent

 

Som zvedavý koľko zajtra naložia Prešovu
9.2.2019 - 15:16
0

rasťoZv

 

Slovensko nie je taká "krajina" ako si vypotil v prvom odstavci, že sa o to niektorí ľudia snažia o sto šesť ja fakt, neznamená to však že je to pravda. Možno si sám alkoholik a plačko a máš posratý život, možno máš takých ľudí v okolí, to je Tvoja vec. Ja mám okolo seba veľmi veľa šikovných a schopných ľudí, neskutočne schopných a kreatívnych. Som rád a som hrdý že žijem na Slovensku. Keď sa to tu Tebe nepáči kľudne odíď, máš možností neúrekom. Že sa nájdu aj ľudia ktorých spomínaš je fakt, ale kde takí nie sú? Takže nabudúce váž slová.
9.2.2019 - 22:07
+2

FanusikZamkov

 

Mňa jednoducho zaráža že N.Z. v súlade s pravidlami konali a spúšťa sa tu hystéria a urážanie klubu. Je zaujímavé že to množstvo neoprávnených štartov hráčov ktoré sa udiali v tejto súťaži nikto nerieši hoc tam boli porušené pravidlá. A P.B. veľmi dobre vie o tom že aj oni porušili pravidlá a to je v poriadku. N.Z. neporušili pravidlá a to už nieje v poriadku jednoducho žasnem nad tým postojom niektorých prispievateľov.Úplný súhlas s príspevkom michaelfrolíka.
9.2.2019 - 11:48
+1

wedro

 

Toto pravidlo tkz. môže si uplatniť len Nové Zámky.

Ostatok na to nemá nárok.


A po ďalšie hráči vo veku dorastu a juniorky majú hrať rovesníkmi a nie proti mužom.

Takže tak.

9.2.2019 - 12:06
+4

Axon

 

Tak podla tejto teorie by napr. ani Rasmus Dahlin nemal hrat NHL, bo ma este len 18... Cize aj zrusit projekt U20 atd..
9.2.2019 - 23:08
0

Standacik

 

Zámčania, dúfam, že tak ako sa tu vehementne zastávate pravidiel, tak dodržiavate aj zákon o športe.
9.2.2019 - 12:00
+9

FanusikZamkov

 

Standáčik pustil si sa do takého čo okrem Košíc nikto nedodržuje. Na čo to sem miešať . Potom by asi len Košice hrali sami so sebou.
9.2.2019 - 12:04
0

Standacik

 

Čítaj Standacik

No ale to nie je podstatné čo robia iní, poukazujem na to, že obhajujete pravidlo, ktoré je na hlavu, ale vo váš prospech. Ale zároveň nedodržiavate zákon, ktorý v tejto forme je na hlavu, ale nie je vo váš prospech.
9.2.2019 - 12:36
+5

chimli

 

V New Castle sa robí hokej na hulváta a na sedláka už dlhodobo. Ale ešte stále to zapadá do hokejovej kultúry na Slovensku, niečo podobné sa robí aj inde.
9.2.2019 - 12:10
+12

NzSlovak

 

V NZ: Sa nerobi hokej na hulváta. Všetkym vam hlavne vadi, ze sme zo zapadu, a povazujete nas za madarov... Preto posudzujete chyby NZ inak ako keby ich spravil Trencin alebo Kosice.... Okej podme rozpustit lad v NZ, budete mat pokojnejsi spanok.
9.2.2019 - 12:47
+1

NZ Hockey

 

Tak si to teda zhrnmne:

1. Pred tym ako si sem pridete odplut odporucam najprv si prestudovat pravidla. Nasa zostava bola v sulade s pravidlami.
Opakujem V SULADE S PRAVIDLAMI.
A preto o nemoralnosti a nedodrziavani fair-play nemoze byt ani rec.
Ci sa vam to paci alebo nie.

2. Aspon sa tu ta spodina fandov krasne vyfarbila:
- o nemoralnosti poucaju fans NR (uz len tato veta ma nesmierne pobavila ) . Fans ktori si na vlastnom stadione hadzu petardu lad. Ludia ktori sa na zapasoch spravaju k fans supera ako posledna stoka, absolutne uboho a hanebne.
Ano oni tu idu poucovat o moralke.
Odporucam sustredit sa na povzbudzovanie vlastneho timu obzvlast proti BB ktora si z vas spravila taku lahku spolocnicku.
14 znasilneni za sebou uz nie je ani na smiech.
Je to absolutna hanba.

- ako mudri sa chceli objavit aj fans PP. Fanusikovia ktorych je viac tu na HP ako na vlastnom stadione.
Smutne.
Odporucam sustredit sa na vlastny prazdny stadion a povzbudzovat svoj tim konecne aspon k tej jednej vyhre v playoff.
(A to som mal doteraz Poprad ze naozaj rad)


Takze chalani zamyslite sa najprv nad sebou a svojimi smutnymi zivotmi. Zostava NZ B v sulade s pravidlami za to ozaj nemoze.
Ale vam to vysvetlovat vlastne nema zmysel, vy to aj tak nepochopite.
9.2.2019 - 12:48
+5

greendeath

 

V sulade s pravidlami si mohlo teraz Nantes nárokovať plnu sumu od Cardiffu za toho nestastnika co zostal na dne kanalu...co spravili?
9.2.2019 - 13:00
+3

Mokion

 

.
Nehľadaj za tým dobročinnosť, či morálku.
Nantes len zhodnotili, že prípadné vymáhanie by ich po finančnej stránke vyšlo horšie, ako tento stav.
(pre prípadný odchod sponzorov a stratu reputácie v budúcnosti a teda peňazí)
9.2.2019 - 14:19
+1

greendeath

 

Nie: Lebo teraz áčko a bécko NZ neurobilo "reklamu" sponzorom a mestu...nie tam to neplatí tak ako vyššie píšeš na príklade Nantes
10.2.2019 - 13:27
+2

Turky39Pp

 

nikto tu netvrdi ze NZ porusili pravidla a ak si vsimnes tak urcite mam námietky aj voci poslednému zapasu ked hral PP proti BB kde to dost ovplyvnili rozhodcovia taktiez aj TN ci NR ak nieco urobia doteraz som s NZ nemal problem a ako taky ani nemam nemam problem skritizovat vlastny tim ak hra zle pripadne ak to vitazstvo bolo nejako zvlastne a NZ neporusili pravidla len sa nezachovali spravne voci timom 1Ligy v playout a urobite to aj proti vitazovi 2 . ligy aks a to nebodaj stane ide tu naozaj len o ukazku arogancie z vasej strany to je cele ak by aspon jeden fanusik NZ pride a povie ze ano pravidla ste neporusili ale aspon si priznate ze zo sportovou korktnostou to nic nema tak by tu nikto nekritizoval to je problem a moj pohlad na vec
9.2.2019 - 13:03
+3

Martinsons

 

Ešte kedy sa robil hokej v NZ na hulváta?Neobhajujem,čo sa stalo,je to špinavosť,ale pozrime sa,čo sa robí v BB pred play-off.Nadáva sa tu na klub,ktorý iba využil/zneužil,čo mu umožňujú pravidlá.Prečo sa tu nerozoberá,čo robí Lintner?
9.2.2019 - 12:51
+1

HockeyBender

 

A čo takého ti alebo iným spravil, že máš potrebu ho ešte aj tu vytiahnuť ?
9.2.2019 - 13:17
+1

Martinsons

 

Vieš,čo mi vadí?Že nerobí nič,iba promo akcie typu Winter Classic a podobne,ktoré neposúvajú hokej na Slovensku nikam.Áno,aj za toto može on,treba to dať do pravidiel súťaže a nikto to nebude zneužívať.Aj to,že ored play-off nebude mocť polovica Slovana hrať za BB,že tu nebude milión hráčov zo zahraničia,áno,aj v NZ.To mi na ňom vadí.
9.2.2019 - 13:58
0

HockeyBender

 

A riťku keď sa vykakáš ti nemá dôjsť domov utrieť alebo navariť a poupratovať ?
9.2.2019 - 14:31
+2

aano

 

A musím súhlasiť so šéfom STNligy. Pravidla síce porušené neboli ale od fair-play to čo urobili NZ malo ďaleko. Odporúčam prečítať článok vyššie!
9.2.2019 - 13:21
+2

Mokion

 

.
Anti fair-play je počínanie SZĽH, ktorý nastavil pravidlá.
To čo nieje fair-play je počínanie klubov, ktoré nastavené pravidlá obišli, prekročili, alebo porušili.
9.2.2019 - 14:24
+1

tep

 

Pekne to tam píše. No pri licenčnom konaní by sa malo vychádzať aj z dákeho koeficientu sily mužstva, nech aspoň spĺňa požiadavky, na danú súťaž. Ako tam spomína, 21krát prehrali dvojciferným výsledkom.
Ak klub nedokáže zaistiť aspoň akú takú kvalitu, aby bol konkurencieschopný (nemusí to byť top 4 umiestnenie), tak nech ich radšej licencia obíde a ponúknu ju celku, ktorý bude brať súťaž so všetkou vážnosťou..
9.2.2019 - 13:26
+1

Turky39Pp

 

ak sa NZB zachrania existuje iba jedina moznost a to aby ostatne kluby nevysli NZB v ustrety cize ak nebudu moct hrat NZB nejaky zapas dostanu opravny termin ak ani ten neodohraju kontumacia a za 3 kontumacie vylucenie z ligy a ani to nebude porusenie pravidiel len takto budu musiet zatocit s aroganciou vedenia NZ a niektorých jej fanusikov ktori to tu obhajuju
9.2.2019 - 13:31
+4

NZ Hockey

 

A v com mali teraz akoze NZ vyjst v ustrety ze pridu dobrovolne prehrat ci ako?

Lipovsky sa tvari ako sef sutaze no po tejto kritike veci ktora je v sulade s pravidlami (ako spravne pise) na zaklade vlastnych pocitov, dojmov a nazorov ktore patria tak do debaty pri pive ci na sukromny blog poriadne klesol.
9.2.2019 - 13:31
+1

Turky39Pp

 

v nicom na buducu sezonu ak sa nZB zachrani ostatne kluby im nebudu robit ustupky v odohrati domacehcho zapasu a podobne NZB nenastupia na zapas kontumacia ak to urobia 3 krat dovi dopo takze po tomto by kluby 1.ligy ukazaliako sa to v ramci pravidiel da
9.2.2019 - 13:49
+2

aano

 

Chápem že sa ťažko číta kritika tímu ktorého si fanúšik ale ak ak podľa teba Lipovsky klesol určite nepadol na take dno ako vedenie NZ tým včerajším cirkusom. Nieje to porušenie pravidiel ale je to trápne a úbohé o to ide.
9.2.2019 - 14:27
+3

mitoO

 

Maslo na hlave ma SZLH a nie NZ.
9.2.2019 - 13:51
+4

FanusikZamkov

 

aano ešte raz mňa jednoducho zaráža vyjadrenie p.Lipovského. Sám prizná že N.Z. neporušili súťažný poriadok ale dodal že znehodnocujú súťaž. Na zamyslenie je to že spústa hráčov hrala načierno a pritom on je vedúcou osobou riadiaceho orgánu prvej ligy a on sa s tým nezaoberá ani nezaoberal. Preňho dodržanie súťažného poriadku je asi španielská dedina. Tí ktorý porušili viac krát súťažný poriadok tí neznehodnocujú súťaž. p. Lipovský zamyslite sa či to vyhlásenie je v poriadku. Prečo ohľadne neoprávnených štartov je ticho? On mal byť prvý kto sa mal ozvať prvý a riešiť prípady. Do dnešného dňa je ticho mlčí ako voš pod chrastou. Ale kopnúť si do klubu ktorý dodržuje súťažný poriadok to vie.
9.2.2019 - 14:15
+1

topska

 

Ja nechapem ze toto mozu fanusikovia a mistni prispievatelia z NZ takto obhajovat...Fair play je zjavne pre nich toaletny papier. A uplne ze nepochopitelne pre mna je pri tom fakt, ze ako ospravedlnenie poukazuju na x dalsich unfair veci, co sa v nasich ligach udiali...Pre mna jedna z najvacsich slabosti cloveka ak takto cini. Pripadne ze poukazuju na porusenia pravidiel inych. To je ako keby som ukradol nieco a obhajujem to tym, ze ved na Slovensku sa kradne a dokonca niekto nebol potrestany... A pri tom takmer vsetky z tychto "kauz" bolo vseobecne odsudenych miestnymi diskutermi. Sklamali ste ma, sklamal ma tento klub. Fandil som vam celu sezonu ako hadam nikomu mimo pp v jej historii (ak nepocitam Kezmarok). Ale toto je pre mna nepochopitelne konanie z ludskeho hladiska (viem ale dovody preco ste tak mohli cinit) a toto si asi u mna tak lahko nevyzehlite (ale ved vam to moze byt jedno ). Skoda, rad som pozeral na vase zapasy, rad som s vacsinou z vas pravidelne diskutoval. Hadam postupia Michalovce aby som mal novu dvojicku k PP pre buducu sezonu Na toto sa bude este dlho spominat.
9.2.2019 - 13:47
+4

mitoO

 

Nemalo by sa skor poukazovat na amatercinu v sportovom, prestupovom poriadku, pripadne v stanovach SZLH?
Kazdy rok sa najde niekto, kto nieco vyuzije, niekto na hrane pravidiel, niekto uplne v sulade s nimi.
To sa tam fakt nenajde nikto, kto to da cele dokopy?
Mne sa nepaci ani to, ze ke posielali do Humenneho 5ich hracov po prestupovom obdobi.
5 je ok, 15 uz nie? Kde je ta hranica?

9.2.2019 - 13:58
+1

topska

 

To je ina tema. Suhlasim ze sa to nedotiahlo. Ja pisem o fair play. V obycajnom zivote mam obrovske mnozstvo moznosti ako obist zakon resp. vyuzit jeho nedokkonalosti ale necinim tak. Dobre, kazdemu sa stane ale keby si kazdy robil co chce tak sa asi mame horsie. Mne sa to nepaci, sklamalo ma to. S NZ sa to bude viest este velmi dlho a aj v zakulisi. Cas ukaze ci sa to oplatilo. A ano! 5 (a akych) je nieco ine ako takmer cele muzstvo a top hraci.
9.2.2019 - 14:22
+2

kimi2028

 

Ja nie som fanda NZ, ale viem sa vcítiť do ich kože. Extraliga mala voľno, oni si išli zahrať zápas do PB, aby neváľali doma šunky, ako musia ostatné extraligové mužstvá. Každý kto robil šport tak vie, že ku dobrej výkonnosti je dôležitá aj pravidelnosť. Niekedy aj jeden voľný týždeň robí vrásky vedeniu, či trénerom. V iných športoch sa organizujú v týchto situáciach priateľské zápasy, aby hráči zostali v tempe. Hráči po prestávke väčšinou hrajú to ako mátohy a výkonnosť ide prudko dole. Nové Zámky poriešili to "priateľským" zápasom (čo mu aj odpovedá výsledok) v rámci 1.ligy.
9.2.2019 - 14:35
+3

topska

 

Ale tu nejde len o tento zapas ale o celu sezonu. A nebol to nejaky bezvyznamny zapas! Samozrejme si to mal aj zvaz ustrazit.
9.2.2019 - 14:41
+2

kimi2028

 

Bol to bezvýznamný zápas najhorších mužstiev ligy. Teraz v súťažiach nejde o nič, každý hrá tu ligu, čo chce hrať. Či myslíš že Levice, R. Sobota chcú hrať 1.ligu. Nie, nie nechcú. V 2. lige si odohrajú svoje a na baráž sa vykašlú. Ten kto chce hrať prvú ligu tak ju už hraje a v nižších súťažiach nie je už žiaden tím, čo by mohol hrať prvú.
9.2.2019 - 16:47
+1

FanusikZamkov

 

Topska to čo si napísal mal by si sa hanbiť. Spomínať a prirovnávať to že fanúškovia stoja za svojím klubom ku kradnutiu je odporné. Viem že sa pasuješ za najväčšieho odborníka ale ti odporúčam moralizovať svoj klub. Vás moralizuje vaša klubová legenda. Porozmýšľaj či by nebol vhodné pred vlastným prahom poupratovať. Ja ktorý obhajujem dodržanie súťažného poriadku som prirovnaný k zlodejovi a ten kto poruší zákon ten asi je bezúhonný. Nezašiel si troška priďaleko? Pokiaľ viem nikomu som nenadával a tobôž nikoho som si nedovolil prirovnať k zlodejovi. Takže porosím ťa aby si podobnými prirovnaniami prestal. Mimochodom ja som poukazoval na neoprávnené štarty hráčov v prvej lige. Ani jeden trest nebol vynesený ba viac ani len riešený nebol je potom súťaž regulárna? Koho treba prirovnať ku kradnutiu ne tie mužstvá ktoré takto prišli k neoprávneným trom bodom? Žiaľ som si už od teba zvykol že ľúbiš moralizovať iné kluby viď L.M. a hráč Súkel .
9.2.2019 - 14:53
+1

topska

 

Kedze viem kto ste tak vam budem vykat, predsa len pri mojom veku sa to asi hodi. Zase ste nepochopili...Nikoho som zlodejom nepocastoval, porovnal som mozne moralne zlyhania. Najprv ma to trochu aj trapilo ze s vami neviem nejako diskutovat ale ked som zistil ze nie som ani len nahodou sam (aj ked ja len na internete) tak mozem kludne spavat Vy suhlasite s krokom vasho klubu?
9.2.2019 - 15:34
+1

mitoO

 

Mne pride ako vacsie moralne zlyhanie mlcanie klubu HC 05 BB, k posunutiu branky brankarom Williamsom pred golom ZV vo Winter classic.

https://youtu.be/RIQEpH1Kx8M
9.2.2019 - 15:47
+2

topska

 

Tak to hadam nebudeme porovnavat Keby mal kazdy klub po zapase priznat podobne veci tak by to bol dobry bordel vo vysledkoch. Si vies predstavit stavkove kancelarie a vyplatene-nevyplatene vyhry? To by si musel cakat na vyhodnotenie zapasu dva tyzdne
9.2.2019 - 16:28
0

mitoO

 

Pamatas ako na to zareagoval Zlin?
Ale ako pisem vyssie, kazdy mame svoje vnimanie fer play...
9.2.2019 - 16:39
+1

topska

 

ano ani mne sa to nepaci a bol by som velmi rad a by hokej patril medzi sporty kde sa za take priznanie nie ze glorifikuje klub ci konkretny hrac ale aby to bolo aspon ojedinelou zalezitostou, nie to este pravidlom
9.2.2019 - 16:48
0

topska

 

Samozrejme brankara neobhajujem a mal by dostat trest (ak nejaky moze, netusim ci je mozne dodatocne za to trestat).
9.2.2019 - 16:29
0

FanusikZamkov

 

Topska som si vedomý že somňou neviete diskutovať a viem že nie ste sám ale sa mi zdá že za prvé mám právo na svoj názor ktorý slušne prezentujem za druhé mám právo brániť svoj klub ako fanúšik voči nespravodlivosti minimálne tak ako to činí vaša osoba za Poprad, za tretie vaša osoba o mne vie veľmi málo lebo ste sa somňou osobne nestretli ani ste ma nevideli hoc ja som vám to navrhol slušne a ja som zvyknutý si urobiť úsudok o človeku vtedy keď sa sním stretnem a nie z nejakých skreslených informácií to velí slušnosť. No a či súhlasím s krokom N.Z. klubu či sa vám páči alebo nie súhlasím . Súhlasím z toho dôvodu že sme tretí rok v extralige a to je prikrátky čas nato aby sme si vychovali mužstvo juniorov pretože predošlé vedenie nevedelo udržať svojich hráčov v N.Z.nakoľko odchádzali či do Trenčína,Nitry,Slovana a takto by som mohol pokračovať. Čiže neboli sme schopný postaviť juniorku. Teraz už niektorý odchovanci tu ostávajú a potrebujú hrať aby neskôr schopnejší mohli nastúpiť za A mužstvo ako Ondrušek ,Slávik ,Buc ktorého v Nitre nepotrebovali, Glosár, Kudrna. Radšej podľa vás mali skončiť s hokejom? Pýtam čo je vtom nemorálne že chceme pre týchto mladých udržať prvoligovú príslušnosť. Súťažný poriadok sme neporušili. Chceme pracovať perspektívne tak ako váš alebo iný klub . Čo vtom je nemorálne? Ak sa držíte za hokejového odborníka tak to pochopíte . Nie je veda niekoho ponižovať konkrétne teraz myslím na našich mladých hráčov ale je veda si ich vychovať. A preto sa snažíme si udržať prvoligovú príslušnosť a nič zlé vtom nie je. Som presvedčený že aj v Poprade takto zmýšľajú s tým rozdielom že u vás je kontinuita pretože ste dlhodobo v extralige kdežto my len tretiu sezónu. Topska dúfam že už nás pochopíte a tieto veci sme si mohli v kľude trebárs pri pive alebo káve alebo čaji vysvetliť a nie sem písať vysvetlenia a prirovnania aké ste použili.
9.2.2019 - 16:50
+2

topska

 

Vy ste boli v Poprade? Ci pri akej prilezitosti ste mi to navrhli? Mal som pricestovat kvoli vam do NZ?
9.2.2019 - 17:14
0

FanusikZamkov

 

topska vidíte zas ponižujete toto je vaša metóda písania. Pozrite si do svoje správy ktoré ste obdržali a určite nájdete kedy a z akej príležitosti som navrhoval stretnutie. Smutné že si robíte srandu. Nuž ale je to vaša vizitka.
9.2.2019 - 17:35
0

topska

 

Co uz, som pozitivny clovek a k tomu patri aj humor. Co bolo na tomto ponizujuce?
9.2.2019 - 17:41
+2

topska

 

je fascinujuce ako som zaspamovany spravami od inych diskuterov ked sa s vami snazim debatovat
9.2.2019 - 17:42
+2

topska

 

Pozrel som si svoje spravy a pozvali ste ma na zapas 9.7.2018 resp. ste mi napisali kde budete v NZ sediet. Ja som z Popradu. Cize by som musel za vami pricestovat. Cize nechapem ako som vas predchadzajucim komentom mohol ponizit. Ja vas naozaj nechapem
9.2.2019 - 17:46
0

FanusikZamkov

 

Topska vidíte zas ponižujete nepíšete pravdu to už nedodáte že som tam napísal ak v prípade vášho výjazdu na zápas vás pozývam na stretnutie . Ale v poriadku teraz aspoň vidím metódu myslenia. Myslím že pre vás humor je veľmi vzdialená vlastnosť . Pre vás je iná vlastnosť bližšia. Myslím že s týmto konštatovaním by som aj našu debatu ukončil.
9.2.2019 - 18:06
0

topska

 

" to už nedodáte že som tam napísal ak v prípade vášho výjazdu na zápas vás pozývam na stretnutie "...

"Pozrel som si svoje spravy a pozvali ste ma na zapas 9.7.2018 resp. ste mi napisali kde budete v NZ sediet. Ja som z Popradu. Cize by som musel za vami pricestovat."

Ved som napisal to iste Hej ukoncime to, bolo to pre mna jedno z najhorsie resp. najmenej zmysluplne stravenych okamihov za posledne tyznde. Teraz uz pochybujem ze ma zmysel vobec sa s vami niekedy stretnut ale ja som v tomto zvlastny a viem si robit zle
9.2.2019 - 18:18
+1

topska

 

Mate pravo na vas nazor, respektujem to ale tak ako drviva vacsina zastupcov hokejovej obce z celeho Slovenska a aj dost ludi z NZ s vasimi urcitymi krokmi nesuhlasim. Asi sme potom vsetci hokejovi neznabohovia ked to nechapeme (teraz vobec nemyslim na vseobecne ucinkovanie B-cka v 1. lige ale na tie vysledky, komunikaciu pred sezonou a vcerajsi zapas). Ale ok, mozno vy ste v hokeji zbehlejsi ako vacsina (zatial co viem tak vsetky kluby s vami nesuhlasia ale nemal som este cas pocut alebo citat nazor kazdeho a to nemyslim len fanusikov).
9.2.2019 - 17:17
0

NZ Hockey

 

Aha čiže pravdu si tu ideme obhajovať na základe väčšiny to fakt?
Aj keď tu väčšina ani netuší rozdiel medzi Bckom a farmou a teda že v rámci Bcka je to podľa pravidiel ?
9.2.2019 - 18:28
0

topska

 

neberme do uvahy prispievatelov v diskusiach ale cinovnikov slovenskeho hokeja, ti hadam vedia aky je rozdiel
9.2.2019 - 19:00
0

NZ Hockey

 

Tak pockaj teda pravda existuje na zaklade nazorov cinovnikov alebo na zaklade pravidiel?
9.2.2019 - 19:38
0

Turky39Pp

 

povedal by som ze NZ klub je teraz ako Fico ktory ma za sebou vela kauz a kandiduje na ustavneho sudcu a neporusil ziadny zakon a drzi sa predsa ustavnych pravidiel a zákonov a to iste NZ oni neporusili ziadne pravidla ale rovnako ako Fico si nepriznaju ze moralne podviedli vsetkych naokolo vsetci vedia ze je to zle Fico vie ze je to zle NZ klub vie ze je to zle aj jeho fanusikovia ale co uz kedze konaju v medziach zakona respektíve pravidiel tak je to tak ako ma byt a mate byt naco hrdi uz ked vas klub musim prirovnat k Ficovi a ti vieme aka je moralna zumpa on vy rozumej klub NZ este nie
9.2.2019 - 19:51
+1

NZ Hockey

 

Nie, Ficovych 13,5 sa nerovna 15 rokom cize tu o porusenie ide. My sme pravidla neporusili.

Je mi ta uprimne luto.
9.2.2019 - 20:06
+1

topska

 

Tisici krat pisem, ja vobec nehovorim o poruseni rpavidla ale o tom, co vase B-cko stvaralo celu sezonu (aj napriek roznym zarukam ze to tak nebude atd) a o tom, ze to co ste spravili vcera sa mne ani mojim znamym este nepodarilo najst v poslednych rokoch nikde v europe a to ani v inych sportoch. Nikto vas neobvinuje z porusenia pravidiel, zatial kazdy tento krok ale odsudil ako nemoralny a un fair play. Lepsie to uz neviem vysvetlit.
9.2.2019 - 19:51
+1

topska

 

A netusim co myslis slovom "pravda".
9.2.2019 - 19:52
0

NZ Hockey

 

Tak ked sa im to nepaci tak ako aj Lipovskemu hoci to je v sulade s pravidlami, tak nech ich zmenia aby sa to neopakovalo.
Ci moralne by podla teba bolo ist tam rovno prehrat?

Ale k tej moralke nemozem si odpustit. Pises tu o nej ako svatec pomaly ale rovnako uvadzas ako si si to nestihol podat cize na jednej strane to odsudzujes a na druhej z toho chces mat sam osoh, naozaj zabavne.
9.2.2019 - 20:11
+2

topska

 

vzdavam sa, toto nema zmysel pre mna vobec, debata s tebou nikde nevedie (ale mozem za to mozno ja)
9.2.2019 - 20:51
+1

Turky39Pp

 

povedal by som ze NZ klub je teraz ako Fico ma za sebou vela kauz a kandiduje na ustavneho sudcu a neporusil ziadny zakon a drzi sa predsa ustavnych pravidiel a zákonov a to iste NZ oni neporusili ziadne pravidla ale rovnako ako Fico si nepriznaju ze moralne podviedli vsetkych naookolo vsetci vedia ze je to zle Fico vie ze je to zle NZ klub vie ze jeto zle aj jeho fanusikovia ale co uz kedze konaju v medziach zakona respektíve pravidiel tak je to tak ako ma byt a mate byt naco hrdi uz ked vas klub musim prirovnat k Ficovi a ti vieme aka je moralna zumpa on vy rozumej klub NZ este nie
9.2.2019 - 17:29
0

NZ Hockey

 

Topska ako môžeš ty a ďalší fans PP písať niečo o morálke a fair-play po tom čo ste predviedli keď ste dostali zaslúžený trest v podobe odcitania 3 bodov?
Vtedy ste jednoznačne porušili pravidlá a sťažovali ste sa.
Takže vy porušovanie pravidiel obhajujete a ich dodržiavanie kritizujete?
Najprv si spravte poriadok u seba a až potom sa pozerajte na druhých.

Nestíham sa čudovať ako teba a ďalších doslova pohltila táto stadovitost v podobe nutnosti kritiky aj keď väčšina vrátane teba očividne nevie odlíšiť ani takú banalitu ako rozdiel medzi Bckom a farmou.

A tie zvyšné drísty o fandeni sklamaní atď nehnevaj sa to je už fakt len čerešnička tej trápnosti.
9.2.2019 - 18:24
0

topska

 

My sme sa stazovali len na to, ze nasho hraca pustil do zapasu system, ktory nam poskytol zvaz na to, aby sme sa takymi vecami nemuseli zaoberat. Cize ta kontrola ktoru mal priniest sa nezrealizovala a my sme od tych istych ludi potom mali dostat vyssi trest aky sme dostali. Nakoniec sme trest normalne zobrali a akceptovali. Porusili sme (aj ked nevedome) pravidla a porusenie tohto pravidla nam v ziadnom pripade nemohlo priniest ziaden osoh (kedze v extralige je stale trestany) aj keby sme to urobili vedome. Po tom pochybeni sme sprravili aj v klubeurcite opatrenia aby sme dalsim takym krokom predisli. Myslim ze toto su uplne ine pripady. Ostal po tejto "kauze" PP postaveny do pozicie unfair klubu? Tvoj nazor. Ja som to tiez bral ako pochybenie. Ja viem roulisit farmu od B-cka, ja sa nebavim o poruseni rpavidiel ale o fair play a resp. o celom dehonestovani ligy vasim B-ckom.
9.2.2019 - 19:05
0

NZ Hockey

 

Fair-play je zalozene na dodrziavani pravidiel. Pytam sa ta porusili sme nejak pravidla? Nie. Tak o akom poruseni fair-play tu pises?

A ze vies rozlisit farmu od B-cka dovolim si ta citovat zo vcera:

"My sme tiez mali minuly rok B-cko ale nikdy by sme nic take nespravili"

Nie nemali ste B-cko, mali ste farmu a presne o tejto nie len tvojej nevedomosti hovorim.
9.2.2019 - 19:38
0

topska

 

Ano za to som sa ospravedlnil, pomylil som sa. Ja si myslim ze fair play spravanie je aj nad ramec pravidiel. Resp. fair play hra sa da porusit (alebo take konanie) aj ked je v ramci pravidiel. V tom je caro sportu. Ja sa tiez mozem spravat v zivote ako hajzel ale budem dodrziavat zakony a len si o mne bduu svoje mysliet ludia aj ked nebudem sudne trestany alebo inak rieseny.

Pomozem si jednou definiciou. Citaj poriadne: Fair play je anglický výraz pre poctivú hru. Je základným predpokladom športového súťaženia, ktoré dodržiava pravidlá, športové správanie a pomoc súperovi v prípade núdze, uznanie porážky, celkové pokojné a profesionálne vystupovanie a pod...
9.2.2019 - 19:56
0

NZ Hockey

 

Dobre cize sa jedna v prvom rade len o tvoj nazor. Okej neberiem ti ho.
A ktory z bodov uvedenej definicie sme prosim ta porusili?
9.2.2019 - 20:04
0

topska

 

Ak si teda myslis ze vase muzstvo (klub) sa bude spravat fair play vzdy ak dodrzi pravidla a nic viac netreba tak to nieco svedci o tvojich fanusikovskych schopnostiach. Ale mozno sa len nechapeme.
9.2.2019 - 19:58
+1

aano

 

Dodržiavanie pravidiel je jedna vec. Fair-play je vec druha. Pravidlá neboli porušené. Nikto tu nepovedal nič o porušení pravidiel, ale každý kto športuje alebo športoval vie, že fair play má aj také "nepísané pravidlá" o tom asi v NZ nikto nepočul. Nikto nehovorí, že NZ nemalo právo poslať svoje Ačko na zápas STNligy. Ale keď výsledkovo pravdepodobne druhé najhoršie mužstvo Európy ktoré za 45 kôl uhralo 3 body so skóre 51:443 ide zachraňovať Extraligista. Je to proste úbohé a trápne. Nieje to vina hráčov, nieje to vina trénera je to vina vedenia ktoré ich tam bez akejkoľvek sebareflexie poslalo. Zachraňujú tím ktorý by bez ústupkov každého jedného klubu STN ligy nemohol súťaž odohrať. Tímu, ktorý vehementne tvdil aka to bude dobrá sezóna v porovnaní s predchádzajúcou. Toto je proste športové fiasko Nových Zámkov. V duchu fair play by sa o záchranu mali snažiť tí hráči, ktorý pôsobili v NZb. Nemám proti tým chalanom nič proste na to nemali (ak sa včera mal ukázať proepastný rozdiel medzi kvalitou Tipsportligy čo sa ukázal NZ zvíťazili aj ked nie tak presvedčivo ako by zvládli ale myslím že nehrali na 100%, tak celu sezónu sa ukazoval priepastný rozdiel medzi účastníkmi STNligy a tímom NZb) videl som niekoľko ich zápasov pri potulkách Slovenskom boli tam zasa aj svetlé chvíľky a vedeli potrápiť. Ale mali by zjesť čo si navarili. Je to od vedenia trápnosť a úbohosť poslať na záchranu extraligistov najmä ak si uvedomíte pôsobenie a situáciu okolo Nových Zámkov B počas celej sezóny 2018/2019.
9.2.2019 - 20:02
+3

NZ Hockey

 

Kazdy tu pise o fair-play hoci sme pravidla dodrzali tak v com konkretne presne sme fair-play porusili?

Ak by to platilo ako pises tak to rovno zakazme prestupy pocas sezony a pred playoff lebo kazdy by to mal odohrat s rovnakym kadrom ako pocas sezony lebo vsetci by mali ako pises "zjest co si navarili"
9.2.2019 - 20:18
+2

aano

 

To že dodržíte pravidlá ešte neznamená, že ste boli fair. Ide o to, že celú sezónu sa kašlalo na Béčko, tím len do počtu, a keď príde na lámanie chleba a má sa ukázať na čo majú, že konečne sú chalani nútený zabojovať a zožať výsledky svojej práce odstavíte ich a pošlete tam Extraligistov aby to zachránili a možno aj poslali do baraže niektorí lepší tím, ktorý fungoval a bojoval celu sezónu možno o aj ligu nižšie.

Prestupy sú úplne niečo iné. Kedy sa stalo že prestúpi takmer celý tím? Každý tím posilňuje, hráči menia pôsobiská. Počas sezóny sa tímy formujú. Ale NZB? aká zmena? aký progres? aký záujem? Debakel za debaklom komplikovanie situácie ostatným klubom, neustále ústupky, prekladanie zápasov, zápasy z povinnosti ved si to prosím uznajte, že to je len trápenie mladých chalanov. Príde PlayOut a tam nastúpi extreligista takmer v plnej sile. Ak vám toto nepríde aspoň trošku cez čiaru tak potom už neviem.

Ale opakujem tento krok je v rámci pravidiel, rozprúdila sa diskusia a treba to zmeniť ale sebareflexia vo vedení NZ určite chýba. Toto sa dá obhájiť v rámci pravidiel ale nie v rámci fair-play
9.2.2019 - 20:35
+2

topska

 

presne takto to myslim aj ja, no uz a vzdavam to dookola napriklad NZ Hockey nejako vysvetlit lebo bud to nepisem zrozumitelne alebo to druha stranna nechce pochopit ako to vidim
9.2.2019 - 20:50
+2

NZ Hockey

 

Dobre tak ked chceme brat fair-play v absolutnom zmysle a nad ramec pravidiel tak potom bolo napr fair to ze tym chalanom celu sezonu sukali vacsinou dvojciferny pocet golov aj za davno rozhodnuteho stavu uvedomujuc si zdvreneho a prakticky bezbranneho supera? Vtedy tu niekto pisal nieco o fair-play?

Okej chalani vy mate svoj nazor respektujem neberiem vam ho ci to bolo fair, pravidla dodrzane boli a ak sa to niekomu nepaci nech ich kludne zmeni aspon to bude jednoznacne a polemika nebude nutna.
9.2.2019 - 22:48
+2

aano

 

Aha čiže je zápas a tvoje ponímanie fair play je dať im 7:0 a kašlať na nich ostatne 2 tretiny? Fair bolo už len to že mohli hrať, že sa um kluby prispôsobovali, organizovali ich zápasy u seba doma. Po týchto tvojich vyjadreniach viem že pojem FairPlay je pre teba neznámy. Pravidla dodržané to môžem potvrdiť po sezóne určite dôjde k nejakým zmenám si myslím. Ale názor na to že tím ktorý ktorí chodil na zápasy hravat pomaly len s dvoma kompletnými útokmi a ma žalostne výsledky maju zachraňovať extraligisti nezmením je tu úbohosť od NZ. Keby extraligisti z času na čas nastúpili za béčko počas sezóny nepoviem ani slovo ale toto čo predviedli je proste trápne.
9.2.2019 - 23:11
+2

NZ Hockey

 

Z casu na cas aj nastupili.
Tak preco hovoris?
9.2.2019 - 23:51
+2

aano

 

Prišlo 19 hráčov + 2 Brankári... STNliga ma 45.kol. 13hracov hralo za B prvý krat, další dvaja nastúpili počas sezóny 4x, a posledný 4. Útok Slávik, Odrusek 14x a jediný dvaja hráči Béčka v zostave boli Kudrna a Maros opakujem jediný. Samozrejme brankári Kristin mal druhý štart za B a náhradný meno mi vypadlo mize mat nejakých 24,25 štartov take ešte toho beriem ... tak nechápem čo trepeš o nastupovaní z času na čas to by potom musel hrať len 4. Útok a Náhradný brankár keby berieme “občasne” štarty.
10.2.2019 - 0:09
+2

NZ Hockey

 

Napisal si "Keby extraligisti z času na čas nastúpili za béčko počas sezóny nepoviem ani slovo".

Nepisal si kolko hracov ani kolkokrat tak si laskavo stoj za slovom.
10.2.2019 - 0:33
+2

aano

 

Stojím si za slovom plne tam akceptujem všetkých hráčov čo z času na čas nastúpili takze 6 hráčov + náhradného brankár (a to akceptujem aj tých dvoch čo nastúpili v 3 z 45 zápasov tých možno považovať za extraligistov) s tým sa veľmi hrať nedá. Môžeš ma chytať za slovíčka koľko chceš nech sa na tuto situáciu pozrieš akokoľvek je to trápne zo strany NZ.
10.2.2019 - 0:50
0

NZ Hockey

 

Okej cize slovo pre teba nic neznamena ale druhych tu ides poucat.

Sranda.

Tymto pre mna debata s tebou skoncila
10.2.2019 - 1:04
+3

aano

 

Lenze nenastúpili ani z času ma čas. Ďalšia debata nemá zmysel. Tento krok je rovnako úbohý ako tvoje argumety a chytanie za slovíčka každého kto ma iný názor
10.2.2019 - 8:55
+4

TomsKE

 

Pozeram ze diskusia je nejaka plodna tak zavitam do diskusie do ktorej v podstate nechodim a vidim ten hon na NZ.

Tak si precitam nazov a skoro ma ovalilo

Fuj NZ. Fuj
9.2.2019 - 13:56
+3

Turiec

 

Odporúčam prečítať: Vyjadrenie prezidenta St. Nicolaus 1. Hokejovej ligy Miroslava Lipovského. Je tam v podstate zhrnuté všetko.
9.2.2019 - 14:05
+1

mhc23

 

Už je tu link. A má pravdu
9.2.2019 - 14:13
0

Martinsons

 

Mne sa tiež páči,ako sa tu všetci obúvajú do Zámkov,ako im ležia v žalúdku a potom keď prídu tie ostatné “fankluby”,tak skandujú Ria Ria Hungaria,sk...í Maďari a podobne.Teraz ešte niekto dokonca vytiahol Jančušku,Nováka,to je už úplne smiešne.Áno,stala sa krivda,ale čo s tým majú ostatní Zámčania a Jančuška.
9.2.2019 - 14:12
+3

Turiec

 

Aj mne sa páči, ako sa tu všetci obúvajú do Zámkov. Konečne si to vyžerie niekto iný
9.2.2019 - 14:21
+8

spartacus

 

Lebo si dement
9.2.2019 - 20:02
+1

topska

 

Nechcem nijako zhadzovat pana Jancusku. Ja si ho vazim. No asi sa diskuteri opieraju o to, co bolo v clanku pred play out kde trener NZ B povedal, ze je pocet a mena hracov z A-cka ktori nastupia cisto na trenerovi Jancuskovi.
9.2.2019 - 14:23
0

julo

 

PB pekný výsledok s extraligistom
9.2.2019 - 14:29
+4

spartacus

 

Srandiata Julo
9.2.2019 - 21:50
0

Martinsons

 

Myslím,že o tom rozhodol Sucharda,Jančuška musel byť ticho.
9.2.2019 - 14:31
+2

topska

 

ja som len narazal na to, co som si rpecital ako vyjadrenie pred zapasom
9.2.2019 - 14:39
0

Mokion

 

.
Pán Lipovský môže kritizovať akurát tak vlastnú neschopnosť presadiť také pravidlá pre STN Ligu, ktoré by tento stav nepripustili.
Možnosť pri nastavovaní pravidiel bola.
Neaplikoval ju! ....a pritom si dal túto záležitosť vysvetliť SZĽH. Nekonal a tak plače nad svojou chybou.
Ak všetky kluby z STN ligy odsúhlasili zmeny termínov pre Zámky a vedeli, že Zámky môžu na play-out nasadiť ľubovoľné množstvo hráčov z TL, tak sa nemôžu sťažovať.
Nechápte ma zle, táto situácia je nonsens, som proti tomu, ale Zámky nespravili nič proti fair-play.
Proti fair-play je rozhodnutie SZĽH a STN ligy pred začiatkom ročníka.
9.2.2019 - 14:39
+10

excelent

 

Súhlasím jako prezident ligy je veľmi mäkký
9.2.2019 - 15:17
+1

tep

 

Ej, nebudem tu robiť bordel, ale na FB už koluje video z WC, tak kto má záujem, pozrite si ho, či už na Fb alebo na Yt
9.2.2019 - 15:10
0

MaxSBA

 

ešte video z WC zvolen bb
https://www.youtube.com/watch?v=RIQEpH1Kx8M&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0rFMMqXiw6AtaF0nvwhwWbTB2LwLGnpLc5_2WExvt160Nq-J3a8Fd4jS8
9.2.2019 - 15:14
+7

dufus

 

no kde je úderka z bystrici,čo tu splietala dementné komety kto všetko mohol posunúť bránku.....tomu branKÁROVI poriadne ,presne sa hodí do bystrici
9.2.2019 - 15:49
+3

jaro.k

 

Pán Lipovský čo vlastne riadi??? Asi len berie peniaze pre ničnerobenie. On by mal mať celý súťažný poriadok v malíčku ale asi ho nemá alebo ho má a až keď vyšlo najavo čo v tých pravidlách je tak možno ani on o tom nevedel alebo nechcel vedieť!!!
Prvý zápas bol podľa mňa tréningový, druhý proti Prešovu podľa mňa nastúpi jedna lajna z áčka a posledné zápasy nastúpi už len béčko...takže nemajte strach že na úkor PB,PO a TT zachováme 1.ligu...nech tam je namiesto nás nový fackovací panáčik
9.2.2019 - 15:16
+1

BraeheadClub

 

Prispejem aj ja a pokusim sa byt co najobjektivnejsi. Ako fanusik NZ som vcera tazko preglgol ked som videl tu supisku. Uz vtedy som sipil backlash aky tu dnes citam. Je to v ram I pravidiel, takze z tohto pohladu je to OK. Ci uz s tym su hlasim je vec druha. Kazdopadne, fanusikovia inych timov, skuste si predstavit ze namiesto NZ B je tam "vas tim" B a je repre pauza. Ruku na srdce, ktory klub by tam neposlal hracov z Acka. A ci sa nam to paci alebo nie, nikto nic neporusil. Pokial o moznosti poslat extraligostov na takyto zapas ostatne kluby vedeli hned zaciatkom sezony (co mi vyplyva z Lipovskeho komentaru), tak to nie je uplne antifair play. Kazdopadne, mam z toho aj ja zmiesane pocity, ale zaroven uplne rozumiem tomuto rozhodnutiu. Skor co ma zaraza, a toto je cisto moj nazor, je komentar Lipovskeho. Vyznel uplne nenavistne voci NZ. A toto je asi na diskusia, ci nieco taketo moze sef ligy vyslo it verejne voci jednemu z klubov. Samozrejme, narazam na ten komentar, parafrazujem, ze pokial NZ B ma licenciu, my nemozeme nic.
9.2.2019 - 15:39
+4

keso9

 

Co bolo na vyjadreni Lipovskeho nenavistne voci NZ?: Skonstatoval fakty...
Mas pocit ze NZ obohatili sutaz? hrali dostojnu ulohu?

Ale ak si s tym ako fanusik spokojny, tak proti gustu ziadny disputat - pravidla neboli porusene
10.2.2019 - 8:04
+4

BraeheadClub

 

Ja nehovorím, že som s tým spokojný. Pokojne si môj príspevok prečíťaj ešte raz. Ale v čom sa mi Lipovského komentár nepáčil (fakty sú jedna vec, to je samozrejme OK), je vyzobrazenie NZ B tímu ako nejakú príťaž. Že tímy musia zorganizovať zápas, nič im to nedá, etc... A vyznieva to tak, že všetky problémy ligy sú kvôli NZ B. Ja nevravím, že všetko je OK, to určite nie. Ale rovnako aj NZ musí zorganizovať zápas, rovnako musia vycestovať, atď... Plus, ako je v slovenskom hokeji známe, finančne to každý rok nejaký tím ledva utiahne. Ak správne viem, licencia bola ponúknutá aj iným tímom, ale finančne to vedeli utiahnuť iba NZ.

A či obohatili súťaž, no, keď sa na to pozriem trochu satiricky, tak zápasom s PB teraz obohatili. Ale nie, asi nie moc. Ale zároveň boli tímom, čo to finančne utiahol. Neviem kto a vôbec či by prevzal licenciu pred 2 rokmi, keď ju zobrali NZ B. Takže pokiaľ má liga o tím navyšw, určie to nejaké obohatenie ligy je.
10.2.2019 - 12:56
+1

johanidesHC05

 

Ako by povedal jeden s kandidatov na prezidenta :" V SULADE SO ZAKONOM"
Inak ale nefer hra O strany NZ proti PB
9.2.2019 - 16:41
+2

SOMNZ

 

JA SA DO TOHO NECHCEM VELMI MONTOVAť , čI JE TO FéR, ALEBO NIE ALE KEĎ SI POZRIEM VčERAJSIU súpisku PB tak tam majú 37 hráčov NZ 46 hráčov. takže asi majú s čoho vyberať. urobil by to hociktorý iny klub si myslím.
9.2.2019 - 17:27
+1

LevieSrdce

 

Bude veľká škoda ak namiesto NZ B" vypadne niekto z PO TA PB no možu to napraviť aj tým že po záchrane predajú licenciu ako to planuje ZA. Malo by to fungovať ako vo futbale, posledny tím dole a víťaz hore a nie ešte neaká baráž
9.2.2019 - 18:51
+2

OhavLAX

 

Toto je jednoducho morálny hnoj..
9.2.2019 - 18:54
+2

kelnička

 

V konecnom dosledku to bude aj tak jedno kedze s prvej ligy asi nikto nevypadne.
9.2.2019 - 20:14
0

keso9

 

Sportove hladisko - Ako toto pomoze hokeju?: Hrad dostojne 2. Ligu je viac ako toto. To ze NZ dostavali nakladacky celu sezonu a teraz sa zachranuju s extraligistami je zle pre vsetkych:
1. Pre kmenovych hracov NZ to bolo urcite frustrujuce...
2. Pre fanusikov asi tiez, aj ked sa teraz tesia z 1. zapasu a obhajuju to
3. Pre hokej .Ligu by mal hrat mancaft co aspon co to uhra a nemal by zaberat miesto... aj fanusikovinych klubov bavi 18:0 len jeden krat a na druhy by si radse pozreli: Bardejo, Levice, Rimavsku ci Puchov
10.2.2019 - 6:01
+3

kimi2028

 

1. Nemyslím si, že pre hráčov je to frustrujúce. Určite sú radi, že hrajú 1. ligu. Čím ťažšie zápasy tak tým je to lepšie.

2. Zase béčko nezaujíma skoro nikoho, ale pochybujem, že v Leviciach, či R. Sobote vedia čo je hokej. V prípade Bardejova bolo by to iné, ale Bardejov je už bez šance na 1. ligu.

3. Hokej tak bohužiaľ máme obmedzený počet kvalitných mladých hráčov. Tých lepších pobabrali mužstvá v čele tabuľky a na tých slabších sa nezvyšilo. Som zvedavý, že ako bude RS, či Levice zháňať mladých, keď mládež nemajú a tam z mladých nepríde nikto.
10.2.2019 - 11:23
0

topska

 

V Leviciach bolo vcera 1500 ludi na hokeji
10.2.2019 - 12:45
0

greendeath

 

V R.Sobote a Leviciach nevedia čo je hokej?Takto naraz uraziť dve mestá klobúk dole.
10.2.2019 - 13:22
+3

weefoe

 

No nič, všetko je podľa pravidiel. Tak odteraz treba pri nejakej férovosti hľadieť nato či sa nejedná o NZ či už A abo B. Dať im ochutnať vlastnú medicínu najbližšie roky. A zodpovedné orgány nech sa poučia zaplátajú dieru, napr. množstvom povinných štartov v základnej časti pre účasť v play off či play out. BODKA
10.2.2019 - 12:24
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 17.2.2019 02:45
TímZSkóreB
1.B. Bystrica53179:126107
2.Zvolen53178:118104
3.Košice53175:127103
4.Poprad54159:13999
5.Nitra53203:13198
6.N. Zámky54141:12392
7.Miškovec53140:13885
8.Trenčín53137:12782
9.Detva53140:17862
10.Budapešť53148:18858
11.L. Mikuláš53122:16652
12.Žilina53140:20349
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Trnava4300117:69
2.Považská Bystrica4300118:129
3.Nové Zámky B4200217:216
4.Prešov400046:190
Aktualizované: 17.2.2019 03:48
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4328618184:11197
2.Dukla4230327197:10795
3.Nitra43203515157:13271
4.Slovan43183319157:14863
5.Košice43154717136:14160
6.B. Bystrica42163320114:13557
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina44128420116:13256
2.Skalica44145421112:15056
3.Martin44143522102:15553
4.L. Mikuláš4410152897:16134
Aktualizované: 17.2.2019 03:47
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4636118223:108111
2.Košice4628459184:10597
3.Poprad46284410194:11896
4.Dukla46266311171:9493
5.Púchov46274411152:9293
6.B. Bystrica46237214157:12985
7.Spišská46224416151:12678
8.Michalovce46184321135:16165
9.Martin46181324133:15459
10.Nitra46163225124:14556
11.Skalica46132427106:18247
12.L. Mikuláš46110332107:17736
13.Žilina4684430107:20236
14.Zvolen464024084:23511
Aktualizované: 17.2.2019 03:48
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva5941909180-73100
2SKA Petrohrad5942408198-7997
3Lokomotiv Jaroslavl60346015158-11285
4Jokerit Helsinky59305018182-15476
5Dynamo Moskva59266021148-13570
6Spartak Moskva59217023152-14864
7HC Viťaz Moskevská oblast59225025128-15561
8HK Soči59169024138-15460
9Dinamo Riga59177025119-14858
10Severstal Čerepovec60139034117-17348
11HC Dinamo Minsk59142035110-17040
12HC Slovan Bratislava59105041100-19933
Aktualizované: 17.2.2019 16:49
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg59368014177-11889
2Barys Astana59289012186-14384
3Avangard Omsk612810018170-13081
4Metallurg Magnitogorsk59336018172-12680
5Ak Bars Kazaň59334017158-12879
6Salavat Julajev Ufa61246021155-13870
7Torpedo Nižnij Novgorod60197024173-18962
8Traktor Čeljabinsk59179029100-14656
9HK Sibir Novosibirsk60195030142-18154
10Neftěchimik Nižněkamsk60158031127-15552
11Red Star Kunlun59181030132-17748
12Admiral Vladivostok59165033133-16947
13Amur Chabarovsk59153032117-17245
Aktualizované: 17.2.2019 16:49
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva5941909180-73100
2SKA Petrohrad5942408198-7997
3Avtomobilist Jekatěrinburg59368014177-11889
4Lokomotiv Jaroslavl60346015158-11285
5Barys Astana59289012186-14384
6Avangard Omsk612810018170-13081
7Metallurg Magnitogorsk59336018172-12680
8Ak Bars Kazaň59334017158-12879
9Jokerit Helsinky59305018182-15476
10Salavat Julajev Ufa61246021155-13870
11Dynamo Moskva59266021148-13570
12Spartak Moskva59217023152-14864
13Torpedo Nižnij Novgorod60197024173-18962
14HC Viťaz Moskevská oblast59225025128-15561
15HK Soči59169024138-15460
16Dinamo Riga59177025119-14858
17Traktor Čeljabinsk59179029100-14656
18HK Sibir Novosibirsk60195030142-18154
19Neftěchimik Nižněkamsk60158031127-15552
20Red Star Kunlun59181030132-17748
21Severstal Čerepovec60139034117-17348
22Admiral Vladivostok59165033133-16947
23Amur Chabarovsk59153032117-17245
24HC Dinamo Minsk59142035110-17040
25HC Slovan Bratislava59105041100-19933
Aktualizované: 17.2.2019 16:49
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames5830516212-17477
2San Jose Sharks5929617214-18477
3Winnipeg Jets5928819202-17176
4Nashville Predators6128622186-16073
5Vegas Golden Knights6026624180-16968
6St. Louis Blues5726422170-16265
7Dallas Stars5824524145-14963
8Minnesota Wild5824325164-17260
9Vancouver Canucks6018827170-18859
10Colorado Avalanche5822124186-19257
11Arizona Coyotes5820627152-16757
12Chicago Blackhawks5916826192-21657
13Edmonton Oilers5816829163-19553
14Anaheim Ducks5815727128-18553
15Los Angeles Kings5816729141-17952
Aktualizované: 17.2.2019 16:49
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning5935911232-15992
2New York Islanders5827817169-13876
3Boston Bruins5927717175-15076
4Toronto Maple Leafs5830619206-16475
5Washington Capitals5825719197-18471
6Columbus Blue Jackets5726721185-17269
7Montreal Canadiens5825620173-16869
8Carolina Hurricanes5927422173-16568
9Pittsburgh Penguins5825521200-17967
10Buffalo Sabres57181022167-17763
11Philadelphia Flyers5821624173-19561
12New York Rangers5718724165-18858
13Florida Panthers5615924171-19456
14Detroit Red Wings5914928167-19654
15New Jersey Devils5818428169-20352
16Ottawa Senators5817531179-21149
Aktualizované: 17.2.2019 16:49
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 17.2.2019 16:49

Bleskovky

HK Nitra - MsHK DOXXbet Žilina 0:1 po prvej tretine

HK Nitra - MsHK DOXXbet Žilina 0:1 po prvej tretine Gól: 17.Ru. Huna (Surovka, Hvila)SR-Hokej-TL-52.-Nitra-Žilina-1.tretina
pred 10 min. - TASR

HK Poprad - DVTK Miškovec 1:0 po prvej tretine

HK Poprad - DVTK Jégesmedvék Miškovec 1:0 po prvej tretine Gól: 16. Miller (Salija)SR-Hokej-TL-52.-Poprad-Miškovec-1.tretina
pred 20 min. - TASR

Spooner sa sťahuje z Edmontonu do Vancouveru za Gagnera

Kanadský hokejista Ryan Spooner sa sťahuje v rámci NHL z Edmontonu do Vancouveru výmenou za iného útočníka Sama Gagnera. Pre 27-ročného Spoonera budú Canucks už treťou ligovou zastávkou v tejto sezóne, okrem Oilers hral aj za NY Rangers. Gagner sa vracia do Edmontonu, ktorý ho v roku 2007 draftoval z celkového šiesteho miesta.
o 11:03 - Michal Bruner / TASR

Rapperswil - Lausanne 1:2 v 44. kole švajčiarskej ligy

Hokejisti Rapperswilu prehrali v sobotňajšom dueli 44. kola švajčiarskej ligy s Lausanne 1:2. výsledky - 44. kolo: Fribourg - Biel 3:2, Langnau Tigers - Ambri-Piotta 3:1, Rapperswil - Lausanne 1:2
včera o 22:12 - / TASR

Mora IK - Lulea HF 1:2 pp v sobotňajšom zápase SHL

Hokejisti Lulea HF zvíťazili v sobotňajšom zápase švédskej SHL na ľade Mora IK 2:1 po predĺžení. SHL - výsledky: Frölunda - Skelleftea AIK 7:1, Malmö Redhawks - Växjö Lakers 3:1, Djurgarden IF - Örebro HK 0:2, Mora IK - Lulea HF 1:2 pp, Timra IK - Brynäs IF 2:4.
včera o 20:34 - / TASR

Pelicans Lahti – KooKoo 9:4 vo fínskej lige

Helsinki 15. februára (TASR) – Výsledky piatkových zápasov fínskej hokejovej ligy: KalPa Kuopio - Mikkelin Jukurit 7:2 /za domácich Godla odchytal celý zápas/, Pelicans Lahti – KooKoo 9:4, Saipa Lappeenranta - Vaasan Sport 7:2, Tappara Tampere – TPS Turku 2:3
15.2.2019 20:13 - / TASR

Krefeld Pinguine - Grizzly Wolfsburg 5:2 v nemeckej DEL

Hokejisti Krefeldu Pinguine zvíťazili vo štvrtkovom zápase nemeckej DEL nad Grizzly Wolfsburg 5:2. výsledok: Krefeld Pinguine - Grizzly Wolfsburg 5:2.
14.2.2019 22:14 - / TASR

Lulea HF - Malmö Redhawks 5:1 v zápase švédskej ligy

Hokejisti Lulea HF zvíťazili vo štvrtkovom stretnutí švédskej SHL na domácom ľade nad Malmö Redhawks 5:1. SHL - výsledky: Linköping HC - Rögle BK 3:4, Lulea HF - Malmö Redhawks 5:1, Timra IK - Frölunda 1:5, Växjö Lakers - Brynäs IF 5:3, Skelleftea AIK - Mora IK 3:4 pp
14.2.2019 21:30 - / TASR

Lukko Rauma - Kärpät Oulu 8:1 vo fínskej Liige

Hokejisti Lukko Rauma rozstrieľali vo štvrtkovom súboji fínskej Liigy doma lídra tabuľky Kärpät Oulu 8:1. Liiga - výsledok: Lukko Rauma - Kärpät Oulu 8:1.
14.2.2019 20:10 - / TASR

TPS Turku - JYP Jyväskylä 4:1vo fínskej Liige

Hokejisti TPS Turku zvíťazili v stredajšom súboji fínskej Liigy doma nad JYP Jyväskylä 4:1. Liiga - výsledky: IFK Helsinki - Sport Vaasa 5:2, Ässät Pori - Hämeenlinna 4:3 pp, TPS Turku - JYP Jyväskylä 4:1
13.2.2019 20:00 - / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

17. 02. 2019
L. Mikuláš - N. Zámky o 17:00
B. Bystrica - Detva o 17:00
Trenčín - Zvolen o 17:00
Budapešť - Košice o 17:30
22. 02. 2019
Žilina - L. Mikuláš o 17:30
Košice - Nitra o 17:30

Odohrané zápasy

15. 02. 2019
MiškovecN. Zámky
1:2 SNREPORT
ZvolenB. Bystrica
2:4REPORT
DetvaPoprad
3:4 SNREPORT
NitraL. Mikuláš
4:1REPORT
ŽilinaBudapešť
3:2REPORT
KošiceTrenčín
4:2REPORT

Najviac bodov

Éric FailleBBY68 bodov
2.Nagy L.KOS61
3.Chovan M.ZVO60
4.Lantoši R.NIT55
5.Higgs B.BBY54

Najlepší strelec

Ladislav NagyKOS34 gólov
2.Blackwater J.NIT29
3.Asselin G.BBY28
4.Buček S.NIT26
5.Magosi B.MIS26

Najlepší brankár

Ádám VayMIS95.21 perc
2.Kristín M.NZA95.01 %
3.Škorvánek ml. S.KOS93.47 %
4.Košarišťan A.NZA93.23 %
5.Vošvrda T.POP93.1 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov