Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: 2.kolo Play-out o St.Nicolaus ligu: Nové Zámky B vysoko zdolali Šarišanov

zdroj: facebook.com/MHC Nové Zámky
10.2.2019 18:24 Ivan Harčár / HokejPortal.sk

Hokejová St.Nicolaus liga mala v nedeľu na programe 2.kolo play-out.


St.Nicolaus liga 2018/19 - 2.kolo play-out - 10.02.2019

NOVÉ ZÁMKY B - PREŠOV 7:2 (1:1, 4:1, 2:0) 

Góly: 3. Henderson (Kudla, Jakúbek), 22. Bajtek (Fábry), 35. Rogoň (Hain, Fábry), 38. Bajtek (Novák, Dundáček), 40. Zaťko (Ručkay, Hain), 44. Zbořil (Jurík, Zaťko), 52. Zbořil (Jurík, Novák) - 15. Pulščák (Pucher, Hrabčák), 27. Pucher (Hajda, Pulščák), Rozhodovali: Hatala - Krajčík, Nosek, Vylúčení: 2:9, Presilovky: 2:1, Oslabenia: 1:0, 134 divákov.

Nové Zámky B: Košarišťan - Zaťko, Hain, Novák, Dundáček, Hatala, Kudla, Andersons, Kudrna - Jurík, Zbořil, Ručkay - Bajtek, Fábry, Rogoň - Štrauch, Jakúbek, Henderson - Slávik, Ondrušek, Maroš.

Tréner: Garip Saliji.

Prešov: Kožiak - Hajda, Zavalňuk, Kamenev, Pucher ml., Voitcekh, Matejovie, Krajč - Pulščák, Pucher, Hrabčák - Ľupták, Stena, Iždinský - Lamač, Kiča, Španko.

Tréner: Eduard Giblák.

POVAŽSKÁ BYSTRICA - TRNAVA 3:1 (0:1, 3:0, 0:0)

Góly: 21. Drevenák (J. Ďurkech, L. Ďurkech), 30. Drevenák (J. Ďurkech, Cíger), 35. Ligas (Dolinajec, Trška) - 3. Lukačovič (Kamenický, Klein), Rozhodovali: Konc st. - Konc ml., Konc ml., Vylúčení: 9:7, navyše Cíger (P.Bystrica) 5+10+20+DKZ za hrubosť, L. Ďurkech (P.Bystrica) 2+10 za vrazenie na mantinel, Klema (Trnava) 5+20+DKZ za hrubosť, Presilovky: 2:1, Oslabenia: 1:0, 159 divákov.

Považská Bystrica: Kompas - J. Ďurkech, L. Ďurkech, Trška, Fančovič, Leško, Niník, Nahálka, Kubala - Cíger, Zlocha, Drevenák - Koleda, Ligas, Dolinajec - Mokrohajský, Turan, Danielčak - Németh, L. Bednár, Rodionov.

Tréner: Miroslav Nemček.

Trnava: Košút - Mrázik, Poláček, Poldruhák, Štepanovský, Mihalko, Klein, Housa - Szalay, Klema, Mrava - Ševčík, Hrbáčik, Hudec - Kamenický, Lavrenov, Lukačovič - Kuna, Mikeš, Olša.

Tréner: Rudolf Macko.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko 1.liga


fanda55

 

Nadpis sedí
10.2.2019 - 18:26
+20

lubfito

 

Dámy a páni, pohodlne sa usaďte show sa práve začína...
10.2.2019 - 18:27
+27

NZ Hockey

 

Shitstorm vol 2 poďme na to
10.2.2019 - 19:14
+1

lubfito

 

Lets get ready to rumbleee!
10.2.2019 - 19:16
+4

Tomino

 

Pukance nachystané
10.2.2019 - 19:25
0

Tizo BLOG

 

shit happened..storm uz len nasleduje..
11.2.2019 - 16:57
0

azzurri

 

Pravidla to umožňujú tak to zámky využili.nie je čo riešiť a zbytočne sa rozčuľovať,nadávať.dalo sa tomu napríklad predísť tak,že by sa zápasy play-out hrali v ten istý deň ako extraligové zápasy.myslim,že sa nemuseli tak ponáhľať,nemuseli začať hrať od piatku a kľudne mohlo play-out začať od stredy ked sa začne hrať extraliga po repre prestávke,ale to by museli lintner a spol rozmýšľať
11.2.2019 - 0:40
+8

Turky39Pp

 

Dajme tomu ze by hrali teraz NZB playoff a zrazu tam daju 17 hracov co ak by hrali pripadne finale a vyhrali ligu s hracmi ktory tam nehrali celu sezonu
11.2.2019 - 1:55
+4

sulo32

 

Niečo mi ušlo? Lintner je už aj šéfom prvej ligy?!
11.2.2019 - 7:41
+5

Nemehlo

 

No keby si nevedel podla niektorych ludi je aj v disciplinarke a je za vsetko zodpovedny.
11.2.2019 - 9:12
+4

azzurri

 

Nie nič ti neušlo,ale lintner tiež urobil dosť hlúposti tak som to myslel tak celkovo.od neho až po tých dalších čo riadia nižšie súťaže
12.2.2019 - 20:35
+2

hefky

 

Hamba Novým Zámkom v mojich očiach ste na samom dne fair play a prajem vám vypadnutie do ďalšieho priebehu.
10.2.2019 - 18:27
+74

emoxx1

 

Fair play [fér plej] je základním předpokladem sportovního zápolení, které obsahuje dodržování pravidel.
Prestante tu tliachať o fair play keď pravidlá sa neporušujú. Je vám to nesympatické. To chápem, ale je to ich vec...
10.2.2019 - 18:59
+36

mitoO

 

Okrem toho, Sucharda urobil prvej lige taku reklamu, ako este nikdy nikto
10.2.2019 - 19:01
+15

VSŽ Košice

 

reklama a antireklama je rozdiel, len si akurát ľudia povedia možem drbať taký šport a pojdu do krčmy
10.2.2019 - 20:15
+7

mitoO

 

Vies, ze tu dlhodobo upozornujem na nezmysly v nasom hokeji.
Neopravnene starty v prvej lige (ktorych bolo v tejto sezone spusta) neriesil napriklad nikto, ale tento tu nezmysel vadi zrazu kazdemu.
Toto vobec nemalo byt povolene a problem by neexistoval.
Zober si, ze by to teraz nevyuzili Zamky a vsetci by si mysleli, ze je sicko OK. Slovan by spravil Slovan B a s KHL muzstvom by vyhral ligu
Myslim, ze v lete na kongrese sa to zatrhne a ak nie, tak su tam este vacsi hlupaci, ako sme dufali.
10.2.2019 - 20:46
+26

Sesto6

 

Kto vie ako bude hlasovat Sucharda...
10.2.2019 - 22:17
0

Fanusik2002

 

Musím s vašimi názormi súhlasiť.
Chcem len pripomenúť,že Kosice urobili niečo podobne.
Pre mňa je úplne nelogické,že hráč môže nastúpiť po skončení prestupového obdobia v Extralige a zároveň aj v play off 1.lige.
Za Humenné nastúpilo päť hráčov HC Košice.
Každý rok v Slovenskom hokeji rovnaký cirkus.
A práve pán Sucharda týmto krokom možno chcel upozorniť na pravidlá v súťažiach.
11.2.2019 - 9:56
0

nnestor

 

hrac nemoze nastupit po konci prestupoveho obdobia. vynimka je farma a b tym. pravidla su jasne stanovene.
11.2.2019 - 20:30
+2

TomasP3

 

Nezvyknem na teba reagovať lebo máš väčšinou veľmi múdre názory, ale rad by som si pozrel tvoju reakciu keby hral HCB ako vyššie postavený celok v tabuľke v playoff s NZ B a vlastne by Vás školilo a drvilo áčko.. to už by až take pokojne reakcie neboli, či?
10.2.2019 - 19:06
+47

poprader

 

Veru neboli to by nadával každý
10.2.2019 - 19:08
+1

nnestor

 

Veď vlani sa tak stalo. HCB tam prehrali keď počas repre pauzy nastúpilo za nich kopec áčkarov a vtedy to nikomu nevadilo.
10.2.2019 - 19:13
+3

emoxx1

 

A preto to teraz nevadí mne...
10.2.2019 - 19:15
+13

TomasP3

 

Porovnávať základnú časť s vyraďovacími bojmi, kde ide o existenciu v lige, resp postup vyššie.. okej
10.2.2019 - 19:36
+24

emoxx1

 

To beriem... toto je rozdiel. Vlani sa zas Play out nehralo. Keby áno, dnes by toto už nebola novinka. Možno by to už aj obmedzovalo nejaké pravidlo. Ne nebudem sa odbavovať na niekom za to, že hrá podľa pravidiel, ktoré si samotné kluby na kongresoch schvaľujú.
Môžeme sa baviť o tom, či sa nám to páči alebo nie, ale nemôžme tvrdiť, že je nefér niečo čo je podľa pravidiel.
10.2.2019 - 19:44
+4

hokejkaDca

 

Nech uz to dopadne akokolvek, tak jedno je iste. Pravidla su budu ohladom takychto lapsusov urcite menit. Nech si to N.Zamky uziju. Ak si ligu zachrania, tak vdaka tomuto uz im zrejme nebudu kluby vychadzat v ustrety. Sami sa odpisali. Len je skoda, ze sa zachrania na ukor jedneho mesta, kde by mali moznost ludia chodit na 1.ligovy hokej. Takto bude hrat v 1.lige muzstvo pre 20 divakov. Toto je na tom najsmutnejsie. Najradsej by som bol aby sa 1.liga rozsirila na 14 timov. A boli by tam aj Levice, ktore podla mna vyhraju 2.ligu a s nimi nech idu hore trebars Rim.Sobota alebo Bardejov. No niekto kto by mal zaujem ist hore.
10.2.2019 - 20:30
+22

emoxx1

 

To súhlasím. Nevadilo by mi rozšírenie ligy pokiaľ na to niekto z 2. ligy má. A zmena pravidiel. No pokiaľ by počas nasledujúceho leta neprišla, tak už by bolo veľmi zle.
10.2.2019 - 20:50
+4

Turky39Pp

 

Ano zrejme zmena pride a dufam ze sa nebude ustupovat NZ s vymenami zapasov a nech im timy neustupuju a bude
11.2.2019 - 1:57
0

emoxx1

 

To nebude také jednoduché. Sú aj tímy kde práve naopak, NZ súhlasili s výmenou času v ich prospech. Takže jednohlasné "nie" od všetkých klubov na zmenu času by som neočakával.
11.2.2019 - 7:46
+2

kimi2028

 

Veď kluby nemusia vychádzať v ústrety, ale musia sa pripraviť na to, že zápasy v NZ sa budú hrať o 21:00, keď tam bude sa hrať extraliga Neviem, neviem či sa ostatným klubom bude chcieť baviť o takejto hodine, ale budú musieť Veď Levice, či R. Sobota nemá na to. Akú majú tieto mužstva tradíciu? Financie tiež žiadne, prínos nula bodov. Veď v 1. lige ešte ani raz neboli. Bardejov by som privítal.
11.2.2019 - 7:49
0

juromt

 

....: ja ked som sa pytal na casy zapasov na nasom klube tak mi povedali, ze tie si kluby odsuhlasuju. Kluby si tu asi nemozu robit co chcu, mozno tam max. maju nejake casove okno s ktorym mozu manipulovat! Zvysok je na dohode. To ako keby si v Skalici zmyslia, ze zapas s MI daju o piatej rano, lebo vecer ma na stadione koncert miestna rockova hviezda, to co uz by bol za bordel? To mi chces ako povedat ze by ste to museli akceptovat?
11.2.2019 - 8:01
+4

forwardPP

 

Ak sa nemýlim tak čas kôl sú dané dopredu a ak chce klub zmenu musí ju nahlásiť vedeniu súťažné. To by bol riadny bordel keby si klub mohol dať čas kedy chcel zápas by sa hral napr. O 2 v noci.
11.2.2019 - 8:46
+3

topska

 

presne tak, ak to chcu zmenit pocas sezony tak musi suhlasit super. S povodnym casom si len tak hrat tiez nemozu
11.2.2019 - 8:53
+3

Tizo BLOG

 

skus postudovat tie levice aby si nesplietal
11.2.2019 - 17:24
+1

mno

 

je jedno o koho sa jedná: Aj ked to tiež neschvaľujem. Lebo to nie je súťaž, ked sa do nej nasáškuje takmer celé áčko. V prvom rade je to ale podľa pravidiel, ktoré to umožňujú. Tak že tie sú celkom na hlavu a mali by takýmto záležitostiam zamedziť. Inak je na tom ktorom mužstve ako tieto pravidlá využile. Alebo športovo zneužije.
10.2.2019 - 21:11
+6

nnestor

 

presne tak
10.2.2019 - 19:08
+2

NZ Hockey

 

Úplný podpis.
10.2.2019 - 19:15
+2

Hadimistr

 

Presne: Fair play = nedodržiavanie pravidiel

Toto čo robia nové zámky je možno nesympaticke, vy.jebovanie so systémom

Ale aj sám riaditeľ 1.ligy sa vyjadril že skúmal pravidlá A

ZIADNE PRAVIDLA NOVE ZAMKY NEPORUSUJU !!!!!!

Takže tým pádom ani neporušujú a nič nerobia proti fair play

Fair play = hra podľa pravidiel

Nové Zámky = pravidlá neporušujú

Nové Zámky = hrajú fair play
10.2.2019 - 19:43
+15

hefky

 

Fair ma oveľa väčší význam ako len dodržiavanie napísaných pravidiel.
10.2.2019 - 20:21
+33

weefoe

 

Si mimo ako aj tvoja análýza, fair play je aj o niečom inom ako iba o dodržiavaní pravidiel.
10.2.2019 - 23:00
+2

doc.koniferum

 

emoxx1 teba by som chcel vidieť ako by si reagoval,keby namiesto Prešova dnes hrá Bratislava.
10.2.2019 - 19:47
+3

emoxx1

 

Možno sa to raz stane. No pokiaľ by tak bolo, tak môžem povedať, že sa mi to nepáči, ale nomôžem sa sťažovať na Fair play keď je to v súlade s pravidlami.
10.2.2019 - 19:50
+1

Turky39Pp

 

aj preslapy Fica a vlady su v súlade so zakonom ale to ci to je spravne je vec druha
10.2.2019 - 19:53
+8

juromt

 

...: On to nepochopi. Raz uz sa to stalo jeho timu, takze pre neho je to ok, ze sa toto svinstvo stalo aj niekomu inemu, dokonca mam pocit ze je rad.
10.2.2019 - 20:12
+1

nnestor

 

ale zas netrep
10.2.2019 - 20:30
+3

juromt

 

...: Priklad: ked sa vo futbale zrani hrac a tim kopne loptu do autu druhe muzstvo mu loptu vrati hoci to nie je v pravidlach, to je fair play. Ak s i loptu nechaju su to chrapuni hoci im to pravidla dovoluju. A ludia ktori nedokazu rozlisit pravidla a fair play su hlupaci.
10.2.2019 - 20:05
+66

maček

 

Bingo ! Presne tento príklad som chcel napísať.
Fair Play je viac, ako pravidlá. Ak niekto nedodržiava nepísané pravidlá fair play, je pre mňa úbožiak.
10.2.2019 - 21:20
+23

fany

 

Hej až nato,keby NZ A nenastúpilo,hoci im to pravidlá dovoľujú,tak ich nikto za fair play nepochváli.
10.2.2019 - 22:55
+4

NZ Hockey

 

Veru, nenasiel som tu taky pripad ani jeden pocas sezony, a ze tych moznosti bolo
10.2.2019 - 23:13
+1

juromt

 

....: to myslis vazne? este im treba podakovat, ze celu sezonu svojimi vykonmi a vysledkami dehonestovali celu ligu a teraz ked by mali po zasluhe vypadnut tak si tam naposielaju cele acko, aby tento bordel mohol pokracovat? zato ked prisli prosit o vymenu domaceho prostredia lebo acko hralo doma, tak KAZDY im vysiel v ustrety! A toto tu este niekto obhajuje? Potom sa necudujem, ze zijeme v takejto rozdrbanej krajine.
11.2.2019 - 7:41
+14

forwardPP

 

Konečne to niekto pekne vysvetli,veĺa ľudí si zameiňa slovo fair play a slovo pravidlo.
10.2.2019 - 23:22
+4

VSŽ!

 

Ako česi v kvalifikácii na ME1996 na Faerskych ostrovoch.ked loptu nevrátili,ale hodili si do akcie a dali víťazný gól.
11.2.2019 - 6:53
+3

rijko

 

To sa fakt stalo?
11.2.2019 - 18:55
0

topska

 

Cenu fair play udelujuj v roznych sportoch ci inych odvetviach len za to, ze ta konkretna osoba dodrziava pravidla ci zakony? Nemyslim si.
10.2.2019 - 20:06
+12

mno

 

netreba miešať dokopy: ale oddeľovať regule súťaže od ferovosti. Nie je to to isté, ale takmer každý to spája. Regule súťaže sú zlé. Ale Zámky ich neporušili. Ferovosť súťaže nie je hrať tak ako hrali celý čas Zámky B a na konci poslať hrať áčko. Príčinou sú tak isto zlé regule, ktoré tým ale porušené neboli.
10.2.2019 - 21:19
+5

mno

 

na druhej strane: Zámky mali v lige pauzu, tak si zahrali namiesto tréningu.
10.2.2019 - 21:21
+5

juromt

 

...: Fair play to je prave nezneuzivat diery v pravidlach vo svoj prospech. Myslim si cim dalej tym viac ze nie si taky clovek akym sa tu prezentujes.
10.2.2019 - 20:01
+6

emoxx1

 

Neviem ako sa prezentujem... Píšem veci tak ako to vidím. Raz sa to niekomu páči, inokedy nie. O tom je tak nejak diskusia, takže celkom ani nerozumiem čo si tým chcel povedať.
10.2.2019 - 20:12
+1

MojNazor

 

PRAVIDLA SU NEDOMYSLENE a prave v tomto pripade NZB sa preakuzuje ich kontraproduktivnost pre slov. hokej. Kolko mladych hokejistov ,ktori moju za sebov titul aj z dorasteneckej extraligy aj trebars z juniorskej extraligy sa musia z roznych pricin potacat v 2.lige ak chcu este hrat hokej a tu niekto zivi podpriemerny team v 1.lige ,team,ktory by mal podla mna problem aj v 2.lige. ..... ak niekto sa chce ohanat tym,ze to robi pre rozvoj mladych hokejistov tak nech to robi tak aby to malo hlavu aj patu. Nech vyzbera mladikov,ktory maju ovela vyssiu kvalitu a mozu dat do buducna nieco slov hokeju ,ale momentalne z roznych pricin museli zakotvit v 2. lige. Svojho casu Trnava si dala tu namahu a investovala do vyberoveho konania nadejnych dorastencov a neslo vobec o medialne zname mena a zostavili team,ktory vyhral zakladnu cadt extraligy dorastu a nebit vybuchu v domacom zapase s MTmohol hrat aj vysie ako o bronz v EXD. ..... tymto rozsiahlim textom som len chcel povedat ze toto co robia v NZ nema ziadnu logiku ,lebo ani na to sa neda odvolat,ze si tam vychovavaju neakeho adepta na Acko
10.2.2019 - 20:06
+13

hefky

 

Výber si z toho čo teraz Nové Zámky spĺňajú :fair - slušný, čestný, poctivý, dodržujúci pravidlá, férový
10.2.2019 - 20:20
+2

Big Bear

 

Jasne, pravidla sa neporusuju. No koho ma tesit, ze SK hokej ide pekne podla pravidiel do zumpy. Tento tym dostaval 10-golove vyprasky bude zase hrat prvu ligu, lebo im ju zachrania "starsi brachovia".A sikovnejsi hokejisti, maju smolu, lebo ako nam niektori zamcania vysvetlili...je to biznis. Potom takychto biznisov, kde sa nevybera najlepsi, ale najbiznisovejsi mame plne juniorky, dorasty, reprezentacie. Riaditel ligy to zaklincuje vyjadrenim ako z krcmy, akoby pravidla cital prvy krat. Chapem tvoj argument emox a de facto mas pravdu. Ale ludia maju narok byt na toto nasrati. Je to odraz bananistanu, ktory tu mame vdaka takejto filozofii nielen v hokeji.
10.2.2019 - 20:23
+15

emoxx1

 

Ale takto podané to beriem. Poďme sa potom baviť o tom čo som už napísal niekoľko krát v minulosti. Tie pravidlá si na kongresoch schvaľujú delegáti z klubov. Takže je konečne načase, aby sa pár kongresov zmenilo z chlebíčkovej pátrty na ozajstnú robotu. Tiež som niekoľko krát povedal, že aktuálne pravidlá úplne nereflektujú potreby našich hokejových líg. Naposledy som to zmienil pri kauze Beluš v Poprade, kde ani na to pravidlo nevidím význam, ale tých vecí by sa tam našlo nekonečno.
10.2.2019 - 20:31
+8

JozoNR

 

fair play nie je len dodrziavanie nejakych oficialne spisanych pravidiel a presne o tom ostatnom tento pripad je.. ak si vsimnes, zaco sa dostavaju vyznamenania fair play, tak su to prave pripady, kde ti ludia spravili nieco cez tie pisane pravidla - nieco, co je samotnou podstatou fair play. Jednoduchy priklad - braniaci hrac odpali puk ponad mantinel, dostane dve minuty, ale nasledne sa prizna protihrac, ze on to tecoval, hoci to rozhodca nepostrehol - to je fair play a nie to, co robia Zamky a velmi sa cudujem, ze taky rozhladeny diskuter ako ty obhajuje tuto frasku
10.2.2019 - 22:38
+4

WINTERisCOMING

 

Myslim ze nevypadnu.
10.2.2019 - 19:35
+2

black33

 

Ale no tak, veď svet sa neZbořil
10.2.2019 - 20:38
+2

Westlund32

 

Zámky pokúšajú hokejové boha,aby sa mi to nevrátilo Tipsportlige
10.2.2019 - 18:29
+24

hefky

 

Skôr si hľadajú nových "fanúšikov"
10.2.2019 - 18:30
+6

poprader

 

Ja pevne dúfam že sa im to aj stane a dalsia sezona papapa extraliga
10.2.2019 - 18:35
+11

weefoe

 

vráti, vráti...
10.2.2019 - 23:03
+2

renderers

 

a kde hralo to B? bo s Prešovom vyhralo A
10.2.2019 - 18:29
+75

miko 75

 

Komédia č.2
10.2.2019 - 18:36
+16

aano

 

Nové Zámky toto je úbohé. Ste úplne dno Slovenského hokeja po tomto čo predvádzate v STNlige. Hanba! Neveril by som, že extraligový klub dokáže padnúť takto hlboko. Tlieskame vašemu FairPlay duchu. Znehodnocujete celu súťaž!
10.2.2019 - 18:36
+25

cartman

 

fraska v sulade s pravidlami, aky stat taky sport
10.2.2019 - 18:38
+31

hokejkaDca

 

Nove Zamky Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuj !!!!!!!!!!!
10.2.2019 - 18:38
+18

JA_98

 

10.2.2019 - 18:40
+2

topska

 

Zamcania co sa stalo? Nejaky bojkot? Ze na A-cko pride 134 divakov...
10.2.2019 - 18:41
+81

spartacus

 

Ak maš sčim porozmyšlaj
10.2.2019 - 19:40
+1

topska

 

No neviem, u nas chodi na hracov A-cka viac ludi aj ked nejde o extraligovy zapas
10.2.2019 - 19:43
+18

enriko21

 

10.2.2019 - 19:45
+3

mitoO

 

Aj na treningy?
10.2.2019 - 20:39
+2

DB_9

 

A ty máš s čím rozmýšlať? Či na rozpoznávanie vtipu ti "to" nefunguje?
10.2.2019 - 20:37
+9

spartacus

 

Kalap dole pred hravmi Presova bojovali co im sily stacili ale aj ked zamky hrali mozno na 40% pre hracov Presova to bol silny super ! Napriek tomu hrali do posl sireny ! Nasi mali taky pohodovy trening ! A klud kazdy tym moze nazbierat ešte 12 bodov . Zamky uz asi nepouziju na žiadny zapas tolko hracov z A timu mozno par co nebudu nominovany na zapas tipsport ligy .aj pre hracov A timu je to lepsie ako 10 dni bez zapasu aspon zostanu v tempe .lebo skusenosti su take ze po repre prestavkach sa tazko rozbiehame .
10.2.2019 - 18:42
+2

cartman

 

ani sa nesnaz toto obhajit
10.2.2019 - 18:43
+75

enriko21

 

Nikto sa to nesnaží obhajovať,je to o peniazoch.
10.2.2019 - 18:48
0

spartacus

 

Ja to viem ty to vieš a oni to nie a nie pochopit
10.2.2019 - 19:41
0

poprader

 

Dúfam pevne že sa vám ten unfair vypomstí v extralige a aj Detva Vám naloží poriadny nákup, alebo ešte lepšie ak ste takí geroji nastúpte na dva ligové zápasy z B tímom
10.2.2019 - 18:45
+17

TOPmanager

 

Nejak casto hrate na 40%. Vsak dnes to bolo jednoznacne, tak netreba obhajovat slabucky vykon percentami ako s Povazskou Bystrickou. Hanba Vam Nove Zamky!
10.2.2019 - 19:05
+18

Robert NZ

 

Včera som bol na zápase a hrali tak že keby takto hrajú extraligu tak oni dostanú osem kúskov, zrejme podobne hrali aj u Vás, ak si myslíš že sa takto hrá v najvyššej súťaži si v obrovskom omyle... Po druhej tretine som chcel ísť domov lebo to bol slabučký hokej, ale našli ma priatelia tak som zostal
11.2.2019 - 7:37
+1

ŠKP

 

Chcete aby vas ostatni rešpektovali ako klub a urobite toto. Vysmech celej prvej lige.
10.2.2019 - 18:44
+22

YogiNR

 

SHOW ala samozvaní vládcovia kraja pokračuje!
10.2.2019 - 18:44
+5

LuukyBB

 

Je tu jasná diera v pravidlách. Jednoducho sa to bude musieť riešiť. To predsa nieje možné, aby to takto fungovalo. Aj tak nechápem, aký význam má toto fackovacie Béčko. To, že je to vrámci pravidiel, ešte neznamená, že by sa to malo robiť. Je to podobné ako celkový stav na Slovensku. Čo nieje zakázané je automaticky povolené. Otázka charakteru a fair play sa už jednoducho nerieši. Ľudia to majú všeobecne v krvi. Ľudia hľadajú dieru v zákone, aby mali nejaký prospech. Bezohľadu na následky. Súťaž ostáva regulárnou, ale reálne momentálne vďaka NZ B/A klesla na morálne dno. Gratulujem. Vedeniu ligy, za takýto kiks. Vedeniu NZ za šikovnosť, ktorá je nechutná, a podľa mňa aj absolútne zbytočná. Toto Béčko nikoho nezaujímalo, ale teraz už bude vzbudzovať záujem a pozornosť. Každý normálny fanúšik NZ by mal vyjadriť svoj postoj a niečo takéto odsúdiť.
10.2.2019 - 18:46
+32

tomas71

 

Fair play, charakter, kiks, moralne dno: minulú sezónu takto tuším nejaké dva kluby v lige siahli po hráčoch zo Slovana po prestupovom termíne aj s pozehnanim sefa ligy
10.2.2019 - 19:42
+35

VSŽ!

 

Koniec ustupkom: Už žiadne posuny časov pre toto Bčko, výmena domáceho prostredia,ak im to nebude sedieť,nech nenastúpia a budú má kontumovat, že ich ani Áčkom nezachráni
11.2.2019 - 6:57
+3

VSŽ Košice

 

Je jasné že čoskoro sa budú meniť pravidlá SZĽH, toto na 100% neostane bez reakcie
10.2.2019 - 18:47
+3

SOMNZ

 

Načo sa rozčuľujete, urobilo by to každé jedno extraligové mužstvo. Neporušujú žiadne pravidlo. Keď sme mali maródku a nastupovali v acku hráči z béčka nikto sa nesťažoval. V maródke v béčku hrali na dve päťky a dostali 15 nikto nemal problém. Teraz tam problém vidíte. Prečo? Hrajú v súlade s pravidlami. Vlani hráči Slovana po prestupovom období nastúpili v dvoch tímoch a nebol problém.Každý bol zrazu múdry že je to v poriadku. A v baráži o prvú ligu v tom problém je.
10.2.2019 - 18:49
+12

poprader

 

Podľa pravidiel áno nič ste neporušili, ale tá unfair facka? Keď ste taký geroji a zachraňujete to čo nemá zmysel nbastúpte na dva zápasy z B tímom v extralige frajírci obyčajný ste padli na samé dno férovosti.
10.2.2019 - 18:52
+22

hefky

 

Neklam ani za Bystricu nenastupilo 20 hráčov Slovana neporovnavaj neporovnateľne. A pokiaľ viem tak kritika bola obrovská aj minulý rok na spomínané mužstva
10.2.2019 - 18:53
+26

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
lubfito

 

Neponáhľaj sa tak, potom sa nedá vylúštiť čo píšeš.
10.2.2019 - 19:54
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Tomino

 

Aspoň si zisti odkiaľ je Lubfito
10.2.2019 - 20:12
+2

lubfito

 

Takže to nebude tým, že píšeš rýchlo. Nevadí, vylúštil som a ďakujem
10.2.2019 - 20:16
+4

topska

 

tam bude iny problem
10.2.2019 - 20:21
0

hefky

 

Spartacus a taky precitliveny
10.2.2019 - 20:23
+6

spartacus

 

10.2.2019 - 20:28
+1

vale46

 

v piatok si sa za to hanbil a dnes to obhajujes?
10.2.2019 - 21:04
+3

topska

 

Za nas klub nenastupil ziaden taky hrac tak tu netrep. A aj ked s tym cele slovensko nesuhlasilo tak sa ziadne previnenie voci pravidlam nedokazalo. Zmier sa s tym, ze toto sa s vami bude minimalne takto dlho tahat ako to je v pripade konkretknych muzstiev z minulej sezony.
10.2.2019 - 20:03
+6

strojar

 

Porušenie pravidiel sa jasne preukázalo, tak tu netrep.
10.2.2019 - 21:11
+4

topska

 

Tak som to mohol popliect kedze za to nebol nikto potrestany. Viem ze to riesili aj pravnici ale tak asi som tu kauzu nedopozeral do konca. Vies mi nejaky link poslat kde je to uzavrete resp. vysvetlene ze to pravidlo bolo porusene? Ved ja som na rovnakej strane ako ty v tomto
10.2.2019 - 22:39
+1

Tesla

 

Minulý rok keď nastúpili hráči Slovana v lige po prestupovom termíne tak bol problém vadilo to každému fanúšikovi okrem fanúšikov Bystrice a Lintnera.
10.2.2019 - 18:56
+4

VSŽ Košice

 

Asi tak, toto je chvíľa kedy by na zápas NZ B nemal reagovať žiadny fanúšik Zámkov.
Posunuli ste absurditu na realitu, postavili ste sa na roveň mafiánov, podnikateľov a politikov čo našli dieru v zákone a smejú sa do očí.
Projekt NZ B dehonestuje 1.Ligu druhú sezónu, ale čo ste predviedli teraz je úbohé.

10.2.2019 - 19:02
+32

Turky39Pp

 

aj slovenski politici funguju v súlade so zakonom a preto to tu takto vyzera
10.2.2019 - 19:02
+7

Sunkafit

 

Urobil by to iba dilino v zivote by som tam pred play off najdolezitejsich hracov neposlal aby ich tam zranili...keby som trener supera po prvom zapase by si to Jancuska rozmyslel
10.2.2019 - 19:02
+7

weefoe

 

nekecaj za druhých... vraj každé jedno...
10.2.2019 - 23:07
+1

forwardPP

 

Neklam za Humenné nenastúpil celý tím Košíc, takisto v minulej sezóne medu PP a SNV sa to nedialo.
10.2.2019 - 23:29
+3

hk.dukla.tn

 

Tak nezachranujte v StNL mužstvo, ktoré nastupuje s dvoma útokmi a pravidelne inkasujú 15ku.... Nikto na nich není zvedavý. Ešte ubohejsie ako Orange20!
12.2.2019 - 16:10
+1

Sunkafit

 

Grccccka dalsia
10.2.2019 - 18:53
+8

blue-311

 

Skusil som to vyslovit. Neda sa
10.2.2019 - 19:01
+1

hokejkaDca

 

Toto musi byt strasne ponizujuce pre hracov B timu.
10.2.2019 - 18:56
+17

Hokki

 

Najväčší problém vidím v tom že sa body v playout vynulovali. To je choré. Kebyze sa nenulovali tak im ani 25 žoldnierov z A timu nepomoze. Saskaren.
Ak by hrali v playout aj tímy z druhej ligy, tak to by bolo normálne, ze sa body nuluju. Ale takto to nedáva žiadny zmysel a NZ to vyhovuje...
10.2.2019 - 18:56
+23

HKMT

 

Komedia č.2 : pokračuje dneska už aj s repre brankárom
10.2.2019 - 18:57
+19

PenguinsSK

 

Zbytocne sa tu rozculujete. Je to v sulade s pravidlami? Je. To ci je to v duchu fair play, si nech kazdy odpovie sam. Zial aj toto je odraz nasej spolocnosti, proste su tu ludia ktori si kupia za peniaze vsetko. Vivat Slovakia!
10.2.2019 - 18:57
+7

VSŽ Košice

 

Ver tomu že toto rozčuľovanie zbytočné nebude, na to dám krk
10.2.2019 - 19:03
+8

strojar

 

Ale bude.
Tak ako bolo vlani pri podvodných prestupoch zo Slovana v extralige.
10.2.2019 - 19:53
+3

matrin

 

Nebolo... tento rok sa to uz predsa nezopakovalo.
11.2.2019 - 0:05
+6

lubfito

 

Je správne že sa ľudia rozčuľujú a dávajú nahlas vedieť svoj názor. Keby to nechali tak, tak ani Lipovský nedá vyjadrenie a možno by sa tým pravidlom nikto nezaoberal. Hlas ľudí je dôležitý, lebo práve ľudia sú hybnou silou v dôležitých momentoch.
Netreba ale zabúdať že naši kolegovia diskutéri zo Zámkov za toto nemôžu a preto by som poprosil aby sme krotili vášne smerom k nim. Nezaslúžia si to, pretože aj medzi nimi sa nájde mnoho dobrých a spravodlivých ľudí ktorí toto pravidlo odsúdili. Už len kvôli nim sa oplatí zahryznúť si do jazyka a vynechať z komentárov štipľavé slová.
Prepáč že som to takto hodil pod teba.
10.2.2019 - 19:13
+35

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
TomNzFan

 

Si a riadny za ten názor..... Nesúhlasím stym tiež, ale huckat niekoho na zranenie je off
10.2.2019 - 19:18
+2

Turky39Pp

 

preco by bolo ak to bude v hre a v ramci pravidiel nevidim problem a nie len na Zborila ale kludne aj na dalsich nie zranit ale tak ich dohravat tvrdo ze ked dojdu domov na druhy den nevstanu a ak to bude v ramci pravidiel a nikto nic neporusi ved co sa stane na zapase ostane na zapase
10.2.2019 - 19:35
+14

ten čo nevie

 

to som mal na mysli žiadne zranenia,alebo nefer zakroky len tvrdo ich dohravať
10.2.2019 - 19:41
+3

TomNzFan

 

Vy ste obaja tvrdé bukvice
10.2.2019 - 19:51
+1

Turky39Pp

 

zavidis co ze vy Feforoni ich take nemate neboj karma je svina a dojde na vas v nejakej podobe
10.2.2019 - 19:54
+9

Sunkafit

 

Ked nemate respekt k superovi tak ho necakaj od inych ano mali a verim ze niekto aj pojde
10.2.2019 - 19:25
+14

SOMNZ

 

V stredu si nikto ani nespomenie.
10.2.2019 - 19:03
+1

Sunkafit

 

Doteraz ste ani nevedeli ze nejake bcko mate navstevi 50ludi
10.2.2019 - 19:26
+9

SOMNZ

 

Bol by som veľmi zvedavý koľko ľudí chodí u vás na juniorku
10.2.2019 - 20:27
+2

ten čo nevie

 

juniorka ma svoju suťaž tak nech hraju tam
10.2.2019 - 20:34
+19

tep

 

Juniorka sa im neoplatí, tam by nemohol hrať Zbořil a ďalších 17 statočných, aby im pomohli.. Aj keď ktovie, či by aj toho v NZ neboli schopní..

Ešte pár dní dozadu pri tých spomínaných podpisoch hráčov, som sa vyjadril, že konečne koncepcia, že tam v NZ začínajú robiť hokej poriadne, nič nechcú podceniť a idú si jasne za svojim cieľom. teraz, keď vidím, ako si s duchom fair play vytierajú zadok.
A to už v antickom období, v Antigone, vedeli povýšiť prirodzené právo (pre nás teraz fair play)
nad pozitívne právo (dáke deravé a nedomyslené zákony v rámci hokeja).
10.2.2019 - 20:53
+9

Sunkafit

 

Cca 100+ ako aj inde...a nie ze na druhu najvyssiu sutaz 50
11.2.2019 - 6:39
+2

Gargamel123

 

Som myslel ze toto na zvaze vyriesili kompletne: po minulorocnom trapase BB/TN....
10.2.2019 - 19:04
+5

JA_98

 

druhý zápas play-out ešte ani neskončil a tu je riadne živo
10.2.2019 - 19:04
+2

slovex30 BLOG

 

Hráčom Prešova slúži ku cti, že dokázali dať Košarišťanovi o gól viac než bieloruská repre
10.2.2019 - 19:05
+25

fany

 

Celá bieloruská repre môže Peťovi Pucherovi MAJSTROVI SVETA viazať akurát šnúrky na korčuliach
10.2.2019 - 22:33
+6

blue-311

 

Suhlasim s panom vyssie, body sa nemali anulovat. Maximalne mali nechat v platnosti len body zo vzajomnych zapasov.

Co sa tyka hracov A muzstva, je to v sulade s pravidlami. O fair play a moralke mozeme polemizovat a hadat sa, ale to je tak vsetko.
10.2.2019 - 19:05
+3

VSS Košice

 

Ked nz budu v buducnosti ziadat o prelozenie nejakeho zapasu ,treba im otrepat tuto frasku o hlavu .
10.2.2019 - 19:10
+24

Tricko30

 

Reprezentačný brankár v bráne play out prvej ligy.klobuk dole zámky dnes ste tu látku posunuli ešte vyššie dúfam že sa vám tieto zápasy v extralige vypomstia.
10.2.2019 - 19:10
+48

TomNzFan

 

Tričko, pred sezónou si písal ze budeme 2 bodypred vami....stojis si za tým?
10.2.2019 - 19:16
+5

topska

 

Kosaristana ste tam dali lebo dlho nechytal? Asi mali slabe treningy v repre a Bielorusko ho nepreverilo...
10.2.2019 - 19:12
+23

enriko21

 

Skús porozmýšľať prečo bola predohravka NZ-PP
10.2.2019 - 19:20
+3

Fenomén

 

Nejaké stanovisko alebo odpoveď by zaujímala aj mňa, či sa Poprad vedome pridal k tejto šaráde
11.2.2019 - 13:04
+3

Kaita Waikiki

 

skutok sa nestal: len nechapem tie pravidla ked toto umoznuju...po transfer deadline by uz hrac mal nastupit iba za jedno druzstvo v ramci jednej vekovej kategorie
10.2.2019 - 19:18
+3

grna

 

Nové Zámky robia len to co im je umožnené zväzom. Na vine je človek co vymyslel vynulovanie tabuľky po ZČ. V žiadnej lige to neexistuje na svete len tu, že hráš dlhodobú súťaž a potom si body neprenesieš ale začínaš od nuly.
10.2.2019 - 19:19
+14

Fandime

 

grna: Vies co je smutne, ze to nebol SZLH ani jeden clovek, co vymyslel vynulovanie, ale to si kluby schvalili same!!!! Nech sa zamysli ZOK 1.ligy ako riadiaci organ co vymysleli...
10.2.2019 - 22:03
+6

UssKe

 

Pfuj , hanbite sa Zámky . Ešte repre. brankára postaviť ....
10.2.2019 - 19:20
+12

werder59

 

a itak dostal 2 goly
10.2.2019 - 19:34
+4

Ľuboš Lorenz

 

človek sa čoraz viac prsviedča , že ľuďom na SVK hrabe

To , že za B mužstvo nastúpia hráči A mužstva sa deje bežne aj vo svete vo futbale v basketbale volejbale alebo v hoc akom inom športe.
Je to bežné ako keď nastúpi 15 juniorov v doraste . jednoducho majú vek nato . prečo to nevyužiť?

prestaňte tu drístať o Fair Play , toto sa deje bežne vo všetkých športoch na rôznych úrovniach už roky, len tu sa z toho zas robí SENZÁCIA
10.2.2019 - 19:20
+16

Sunkafit

 

Poprosim o par prikladov zo zahranicia
10.2.2019 - 19:28
+32

topska

 

kedy sa nieco take stalo?
10.2.2019 - 19:32
+14

Kaita Waikiki

 

15 juniorov v doraste som este nevidel...to je kontumacia jak vysita....vo futbale mas dve supisky pre acko a becko a znamena to ze nemozes postavit vsetkych z acka za becko
10.2.2019 - 20:23
+16

weefoe

 

si mimo
10.2.2019 - 23:10
+2

Sunkafit

 

Tie priklady poprosim
11.2.2019 - 6:40
+7

P24 BLOG

 

tak napr len vo futbale: rezerva sparty, madridu, barcelony, shachtoru, dynama kyjev, a s prikladmi z krajin, ktore nemaju samostatnu ligu pre rezverne timy by sa dalo pokracovat dlho. v inych sportoch napr zensky basket: usk praha, a v madarskej molke rezerva viedne capitals. za ine sporty na slovensku hadzanari presova a este pred rokom v zenskom baskete kosice. tych prikladov je x, ale to neznamena, ze to schvalujem alebo, ze sa to neda ovplyvnit. napr ligovy futbalovy pohar vo franc. ma obmedzenie, ze z 22 clennej supisky na zapas musi byt minimalne 15 hracov, ktori nastupili v predchadzajucom sutaznom zapase
11.2.2019 - 7:14
+1

topska

 

no ved o tom piseme ze to nikto v takej miere este nespravil resp. to nikto nevie dokazat konkretnym pripadom.
11.2.2019 - 7:39
+4

jannes

 

Tak napríklad v Anglicku vo futbale môžu za "juniorku" resp. B tým nastúpiť z áčkovej súpisky len určitý počet hráčov.. tušim traja alebo štyria tak sa mi zdá? Ale nie som si istý.. plus, že nikoho by ani nenapadlo vymeniť celý tým..
11.2.2019 - 8:25
+4

forwardPP

 

Miešaš jablká s hruškami v týchto tímoch ako Real, Sparta atď je obmedzenie v počte hráčov. Čo sa týka Prešova,Košice atď. stále je to ten istý tím žiadna rezerva rovnaký tréner asistenti atď. V prípade NZ je to striedanie hráčov medzi dvoma klubmi. Inak povedané jeden klub hrá viac súťaží Košice basketbal, Prešov hádzaná. Tu hrá jeden klub tipsport ligu, a druhý klub prvú ligu.
11.2.2019 - 8:41
+1

FanusikZamkov

 

forwardPP to si kde nabral citujem tvoje slová: V prípade NZ je to striedanie hráčov medzi dvoma klubmi. To je čo za nezmysel?
11.2.2019 - 9:34
+1

topska

 

Ak je to raz B-cko tak je to ten isty klub ako A alebo C.
11.2.2019 - 9:43
+1

topska

 

Uplne si vsetko poplietol podla mna
11.2.2019 - 9:43
+1

P24 BLOG

 

nemas tam obmedzenie pokial ta rezerva hra klasicku seniorsku sutaz, a nie svoju vekovu kategoriu, ci sutaz rezervnych muzstiev (to je presne pripad bayernu, realu, ziliny, nitry...) mas tam jedine obmedzenie v uzavierke prestupov, co je ale vec, ktoru si jednoducho dohaduju kluby so zvazom. cize zok mohol cele toto divadlo zamkom zatrhnut, ale neurobil to. nie je to spravne, nie je to sportove, rozhodne to nie je fair play, ale ak to pravidla dovoluju, kazdy majitel, ktory to vo svoj prospech nevyuzije je zly majitel/manazer/trener
11.2.2019 - 13:24
0

spartacus

 

Aspon vam zamky nahrali na smeč ! Aj tak si radi celu senonu kopete do zamkov .! Tak sa tu vyburte a radujte sa keby toto urobilo tim na ktore patri iny meter !! Nic sa nedeje! Zamky neporusili nic je to v sulade z pravidlami
10.2.2019 - 19:22
+3

Dzunkes

 

Vobec by som sa netesil z takej vyhry ale ze vobec
10.2.2019 - 19:24
+19

spartacus

 

Nikto to od teba ani necaka !
10.2.2019 - 19:32
+3

knedlk

 

no hej, ale ty nie si z NZ.
12.2.2019 - 16:45
0

oli76

 

Milí Zámčania, namiesto toho, aby ste tu začali obhajovať klub ako celok, vrátane vedenia, tak začnite obhajovať len samotných hráčov. Očividne celému vedeniu nezáleží na postavení A mužstva v tabuľke, keďže riskujú zranenia hráčov päť dôležitých zápasov pred koncom základnej časti. Verte, či nie, tak hráčom A mužstva to musí byť tiež poriadne proti srsti, hlavne keď všetci ich súperi naberajú cez víkend nové sily a oni musia mať rozkorčuľovania a zápasy. Nemyslite si, že tí hráči môžu povedať, že nechcú nastúpiť, v tom momente je pre nich dosť možné, že si spravia s vedením "zlú krv",proste sú len obeťami hlúpeho systému a chamtivosti a vypocitavosti vedenia klubu. Najväčší gól do vlastnej brány je, že deň po turnaji postavia reprezentačného brankára po týždni tréningov s repre na druholigovy zápas, nechápem ako toto mohol dopustiť tréner brankárov, očividne nemá veľké slovo.
10.2.2019 - 19:27
+25

michaelfrolík

 

Nemasný, neslaný zápas. Po prvej tretine mohlo byť 7:0 a vymaľované. Bolo však vidieť, že chalani zbytočne netlačili na pílu. Avšak niektoré akcie boli priveľa aj na exhibičný zápas.

Prešovčanov treba pochváliť, že sa nezlomili a aj na tri päťky odohrali celkom slušný zápas s o triedu lepším súperom. Ich výkon stál najmä na Kožiakovi, Pucherovi a Pulščákovi. Veľa síl do ďalších zápasov.
10.2.2019 - 19:30
+5

enriko21

 

Ty ešte prilej olej do ohňa
10.2.2019 - 19:37
+3

cartman

 

On teraz prisiel z "exhibicneho" hokeja a musi sa troska zorientovat.
10.2.2019 - 19:39
+3

topska

 

vobec nevidim problem ze tu dal nejaky report z toho zapasu
10.2.2019 - 19:44
+10

MaxSBA

 

len nech už sa zase začne kolotoč extraligy, uvidíme ako zámky to budú valcovať dalej
10.2.2019 - 19:30
+2

aano

 

Hanba Slovenského hokeja na 9?: Nové Zámky
10.2.2019 - 19:31
+32

TomNzFan

 

Bargejov na 8
10.2.2019 - 20:01
+1

aano

 

Bardejov je síce na 8 ale určite nieje taká športová stoka ako NZ po posledných dvoch zápasoch.
10.2.2019 - 20:34
+28

ErikHKM

 

Výsmech súperom dúfam že sa takéto niečo už nikdy nezopakuje keby prídu dvaja traja hráči Ok ale keď prídu skoro všetci tak to je riadny fail
10.2.2019 - 19:38
+6

Turky39Pp

 

rieenie je jednoduche v buducnosti v ziadnom pripade ani acku a ani becku NZ v nicom neustupit tak to bude najlepsie
10.2.2019 - 19:40
+7

MHC80

 

Nove Zamky A vysoko zdolali Sarisanov
10.2.2019 - 19:40
+5

Gusto90

 

https://stnliga.hockeyslovakia.sk/sk/article/miroslav-lipovsky-nove-zamky-neporusuju-pravidla-sutazneho-poriadku-ale-znehodnocuju-sutaz...za dobrotu na žebrotu..
10.2.2019 - 19:40
+2

Turky39Pp

 

preto ak sa zachrania tak im to vratit aj s urokami ziadne odklady zapasov ci vymenu domáceho prostredia aspon NZB skontumuju zapasy a mozu ist z ligy legalnou cestou podla pravidiel
10.2.2019 - 19:56
+13

spartacus

 

Pre nechapavcov :
ČO NENI ZAKÁZENÉ JE POVOLENÉ !
10.2.2019 - 19:51
+1

ten čo nevie

 

prečitaj si ten članok nechapavec
10.2.2019 - 19:56
+12

knedlk

 

Výborne! Keďže mi to nikto nezakázal, legálne ti oznamujem, že si ch*j!
12.2.2019 - 17:03
0

mhc23

 

Toto si nedovolil ani Martin keď mal B tim čo si dovoľujú Zámky, a musím dodať, že neboli ani fackovaci panáci ako Zámky B. Len dehonestujú ligu.
10.2.2019 - 20:23
+18

cartman

 

vyhraj volby, mozes vsetko.. koho mi to len pripomina...
10.2.2019 - 20:29
+8

VSS Košice

 

Zmrda ...
10.2.2019 - 20:45
+8

ErikHKM

 

Tento výrok tohto pána ostane v pamäti ale o mŕtvych len to dobre
10.2.2019 - 20:55
+1

mitoO

 

Prepac, ale je to strasna blbost, ze o mrtvych len dobre.
10.2.2019 - 20:59
+13

mno

 

len tak dobre: ako za ich života a ako žili
10.2.2019 - 21:40
+5

ErikHKM

 

Tak tak netvrdím že robil dobre pre Slovensko ale tak sa to vraví aj keď som ho nemal rad ani som neni Ficovolic
11.2.2019 - 13:08
+1

VSS Košice

 

Daj o nom nieco dobre.
10.2.2019 - 21:33
+2

weefoe

 

o takých, určite nie
10.2.2019 - 23:11
0

Senn

 

fuj hanba vam, sasovia
10.2.2019 - 20:47
+6

DB_9

 

Zaujímavé, že tí, ktorí po väčšine zápasov píšu, ako im rozhodcovia ubližovali (vrátane trénera) teraz budú najväčší moralisti.
Aspoň buďte trochu "chlapi" a priznajte, že to je nefér, je tým narušená regulérnosť súťaže, aj keď to je v rámci pravidiel.
A tí, čo sa oháňate tým, ako sa to robí aj inde. Aj béčko United vypadlo z tej ligy, v ktorej hralo, a keď o niečo išlo, myslíte, že išli hráči áčka pomáhať? Myslíte, že nejaké iné mužstvá to robia?
V anglickej lige považujú za porušenie pravidiel aj to, ak nejaké mužstvo postaví slabú zostavu (napríklad šetria hráčov na Ligu majstrov), pre nich je aj to narušenie regulárnosti súťaže.
To len pre príklad, kde sú oni, čo sa týka pravidiel, a kde sme my. Takisto ukazujú úroveň aj fanúšikovia NZ, ak takéto konanie obhajujú.
Hanbil som sa ako pes, a veľa Nitrančanov so mnou, ako sme vybabrali s Liptákmi minulú sezónu, aj keď som chápal, že sa to "oplatilo", ale nikdy by ma nenapadlo to obhajovať.
10.2.2019 - 20:51
+23

jannes

 

+
11.2.2019 - 8:27
0

sebot

 

To co si trepol s tym united ?
11.2.2019 - 10:35
0

Big brother

 

Rovno tie Zamky nechajte v prvej lige a nech ich nahradí v extralige Martin. Tam nebude chodit 900 ludi na hokej...
10.2.2019 - 20:56
+21

tep

 

Martin patrí do ligy!!!
10.2.2019 - 21:02
+14

spartacus

 

Nech tam postupi ale na to nemaju !
10.2.2019 - 21:43
+4

gta98

 

Tak ako som uz povedal minule. Viac niet co dodat k tomuto.

Uz len pre vecneho obhajcu NZ, Emoxxa. Vies aky je rozdiel medzi pravidlami a fair-play? Porozmyslaj.
10.2.2019 - 21:05
+15

emoxx1

 

Pouvažujem...
10.2.2019 - 22:20
+3

NzSlovak

 

ojoj: Najvacsia kauza Slovenskeho hokeja. Vymazte Zamky z hokejovej mapy, tolko ludom sa ulaví.
10.2.2019 - 21:18
+9

BITCH PLEASE

 

Nuz,ferove to nebolo, to treba uznat.
Najsmutnejsie je pomyslenie, ako sa mozu citit ti mladi hraci, ktori nanastupili.

Ja si myslim, ze to bolo samozrejme ucelove, zacharana bude sluzit ako argument. kedze TL je v NZ na vazkach.

Tie pravidla potrebuju poriadnu revitalizaciu
10.2.2019 - 21:19
+4

spartacus

 

BITCH PLEASE daj si lahsie drogy .silne ti evidentne nerobia dobre na mozog !
10.2.2019 - 21:45
+2

BITCH PLEASE

 

Dobre
10.2.2019 - 21:58
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Brambor

 

Košarišťan proti Bielorusom 1 gól... proti Prešovu 2 góly.... aneb z repre rovnými nohami do play-out 1.ligy.
10.2.2019 - 21:42
+16

WinnipegJets

 

Prešov > Bielorusko
10.2.2019 - 21:56
+9

Dzunkes

 

Vsak ale hrali vraj na 40% ci kolko
10.2.2019 - 22:03
0

spartacus

 

Skor na 35%
10.2.2019 - 22:06
0

sqider

 

žumpa na pokračovanie
10.2.2019 - 22:05
+2

Duke62

 

Nebolo to fér ale urobilo by to každé mužstvo z extraligy a už nefňukajte toľko !!!
10.2.2019 - 22:08
+4

WINTERisCOMING

 

Blbosť : vieš že sme v minulosti(MT) mali podobný projekt a nedovolili sme si to?
11.2.2019 - 9:59
+1

emoxx1

 

Ale vy ste neboli v situácii kedy by ste museli béčku zachraňovať ligu. Za jedno bol v lige podstav a nikto nevypadával a za druhé ste po tej sezóne aj tak celkovo končili. Takže nikto z nás nevie ako by sa zachovalo vedenie v prípade, keby šlo o všetko.
11.2.2019 - 12:12
+4

michaelfrolík

 

Nebyť Nových Zámkov, tak väčšina z Vás, odborníkov na morálku, právo a svetový hokej, od Rajky až po Vyšný Komárnik, by ani nevedela, že sa nejaké play-out 1. ligy hrá. Ale Lipka si môže mädliť ruky, že mu robíme PR, ktoré nemá obdoby. A ešte k tomu zadarmo.
10.2.2019 - 22:11
+5

topska

 

No Lipka asi o take PR nestoji a vy uz vobec nie Ale HP na tom zarobi aspon par centov za tuto diskusiu
10.2.2019 - 22:45
+4

michaelfrolík

 

a to nás čakajú ešte 4 kolá sa mi zdá bude ako nebolo
10.2.2019 - 22:59
0

weefoe

 

Súperi NZ B(A) by mohli zahrať trochu tvrdšie do tela, samozrejme férovo. Tak podľa pravidiel ich obúchať o mantinely a nedarovať ani mm, nech sú vo švunge pred play off.
10.2.2019 - 23:02
+3

LevieSrdce

 

Kôli takýmto prípadom by žiadne play out nemalo byť ani v TL ani 1L, posledný automaticky zostup resp. prvý automaticky postup
10.2.2019 - 23:04
+8

Pagliuca BLOG

 

Zbytocne sa navazate do Novych Zamkov. Vinnika treba hladat inde. Neviem kto odsuhlasil skvely system pre tento rocnik, SZLH alebo ZOK, ale tam smerujte svoje rozhorcenie. Oni vymysleli obdivuhodne odobratie vsetkych bodov pred Play-out, neponechanie bodov ani len zo vzajomnych zapasov po zakladnej casti.

To maju teraz Nove Zamky dobrovolne vypadnut ked chcu udrzat 1.ligu? Vsak to by nespravil ziadny klub! Neporusili ani jeden bod zo sutazneho poriadku tymto cinom. Navyse riskuju zranenia hracov z A-muzstva. Je to ich vec. Akurat sa mozu smiat nad ludmi, ktorych ide rozdrapit od zlosti.

Pre mna nie su ani hanbou SVK hokeja, ani nicitelmi fair-play. Robia vsetko v ramci jednoznacnych pravidiel. Toto teatro ktore vymyslel ZOK alebo SZLH je nic oproti minulemu roku, ked vo finale najvyssej sutaze mali hrat Zvolen a Nitra, ale o titule rozhodli neopravnene starty hracov z KHL.
10.2.2019 - 23:17
+27

michaelfrolík

 

Až na poslednú vetu úplný súhlas a palec hore.
10.2.2019 - 23:39
+1

NZ Hockey

 

Jasne a trefne klobuk dole
11.2.2019 - 0:11
0

Turky39Pp

 

Veru coraz viac mi fanusikovia NZ pripominaju Smerakov a ich klub Fica vsetko je v sulade s pravidlami to Vam nikto netvrdi ale je to ako s Ficom a tou jeho drzostou ze kandiduje na US ale tie kauzy jeho a jeho vlady su tiez podla zakona ok ale tak ako aj v pripade NZ je to ohladom moralky otazne ale ano hovorte si ze vsetko bolo s pravidlami ale bez moralnej hodnoty toho co urobili ludi tu stve skor to ze ani jeden fanusik NZ nepride a nepovie ze to bolo nemoralne a to stve vsetkych diskuterov nie to ci zeby porusili pravidla obhajoba nezmyselnosti a neochota skritizovat to ze to nebolo pekne
11.2.2019 - 2:19
+6

BITCH PLEASE

 

Ale no, ved nejeden z nas sa vyjadril, ze to nebolo celkom fer.
Aj ked teda pojem fair play tu uz bol parkrat definovany
Sucharda mal na vyber, urobil takto. Malo to svoj dovod.
11.2.2019 - 6:23
0

spartacus

 

To nikoho netrapilo lebo sa jednalo a nad timi ako BB a TN .. Dobre si to napisal !
11.2.2019 - 7:36
+1

forwardPP

 

Nikoho to netrápilo? a ty si na HP teraz prvý deň?
11.2.2019 - 8:29
+13

spartacus

 

Myslel som na vedenie ligy !! Ale tu sa ozyvaju aj ked nikto nic neporusil !
11.2.2019 - 13:41
+1

forwardPP

 

No vyjadroval sa k tomu aj zväz aj vedenie ligy bola to dosť diskutovaná téma.
11.2.2019 - 20:20
+2

sebot

 

aky vyznam ma vlastne tato baraz ked sa hra od nuly ? nejak tomu nechapem, keby boli muzstva aj z 2 ligy tak sa to da chapat ale v tomto pripade vobec tomu nerozumiem
10.2.2019 - 23:24
+2

forwardPP

 

Nechápem načo je toto dobré? Okrem risku zranenia aby zase mohli dostávať 20 gólov budúcu sezónu?
10.2.2019 - 23:39
+1

sebot

 

Neviem preco sa vsetci rozculujete na cele so sefom ligy Lipovskym, zamky neporusili ziadny zakon ziadne pravidlo tak je to vybavena vec. To ze je tu chory system zavedeny zato treba karhat niekoho ineho. A to z akeho dovodu vobec maju B muzstvo pri takych vysledkoch vedia len oni, oni vyhadzuju svoje peniaze do luftu
10.2.2019 - 23:49
+2

Robert NZ

 

Aby som to tu ukludnil trošku. Zámky nemajú hokejovú minulosť s hokejom sa tu začalo pracovať po tom čo to tu prebral pán Sucharda. Naše béčko sú 90% naši odchovanci sú ešte mladý preto také výsledky, budúci rok budú silnejší. Tento rok sme z nich zapracovali do extraligy Slávika a Ondruska. Na budúci rok sa chystá zapracovanie ďalších. Trošku trpezlivosti od vás, nemôžeme sa za pár rokov vypracovať na úroveň tradičných klubov ale pracuje sa na tom. Slovenský hokej potrebuje takých ľudí ako je p. Sucharda.....Tí mladý by sa mohli učiť inde ale na vyššej úrovni sa učí rýchlejšie preto sa chce zostať v prvej lige, je to plánovanie do budúcnosti...
11.2.2019 - 7:22
+2

Nerkio

 

Ako ste zapracovali Ondruska do extraligy???ved už sezonu predtým odohral v extralige za Nitru 12zapasov ...
11.2.2019 - 7:38
+5

Robert NZ

 

A prečo tam nehrá teraz??? To slovo zapracovanie je v poriadku aj tento rok sa tam zapracováva, pomaly si privyká na vyššiu úroveň takto má možnosť hrať občas aj extralige, trénovať s nimi a celú sezónu hrať aspoň min. proti prvoligistom..
11.2.2019 - 10:11
+1

Nerkio

 

On si zvyká už 3roky??lebo začal sa zapracovavat v sezóne 15/16
11.2.2019 - 11:01
+2

spartacus

 

Bolo to x ktar im uz napisane ale kto si chce len kopnut do zamkov in je to jedno .oni si teraz uživaju ze do zakmov kopu ! Ale to je ich starost a problem !
11.2.2019 - 7:39
+1

keso9

 

Nemozme vycitat NZ nic okrem sportovej stranky: zariadili sa podla pravidiel, ale je to nedostojne a svojimi vykonmi v zakladnej casti degradovali sutaz. Ak zostanu tak im buducu sezonu zelam 35 dvojcifernych prehier :btv: :btv: :btv: a zodpovednym hemeroidy a vaginalnu mikozu
11.2.2019 - 8:07
+6

kali mero

 

Už mi to nedalo ale musel som prispieť.Ani mňa to velmi neteší ako sa k tomu postavilo naše vedenie ale každý kto je iba trocha chápavý vie prečo to urobili.Ale želať niekomu pohlavné choroby zranenia a podobne tak to je cez čiaru dostatočne.Koľko máš rokov.Aby sa to nestalo raz tebe miláčik
11.2.2019 - 8:21
+1

keso9

 

Klidek, neber to doslovne: a sustred sa na prvu cast prispevku (aj tie ostatne co som napisal v minulej diskusii k tejto teme boli vecne)...a ten zaver ber v kontexte toho smajlika
Ak klub NZ si mysli ze takto mabyt, tak ich mozme pokorit len sportovo a riadne im nalozit (golovo) v kazdom zapase, kolko sa do nich zmesti mozno to po tretej sezone pochopia...
11.2.2019 - 10:27
+2

kimi2028

 

Ja želám NZ, aby sa zlepšili a robili to lepšie. Extraligista môže byť zaujímavým súperom aj o súťaž nižšie, ale to treba dať možnosť minimálne štvrtej extraligovej lajne si zahrať o súťaž nižšie. Nielen vyhadzovať klubom peniaze komínom, lebo pre kluby sú to zbytočne vyhodené peniaze. Ostatné kluby nemajú z toho žiaden prospech.
11.2.2019 - 8:27
+1

luboszv

 

škoda ža za Prešov nenastúpili hráči Zvolena.....to by bolo veľmi zaujímavé...
11.2.2019 - 9:41
+2

emoxx1

 

Lenže nemôžu, keďže Prešov nie je ani béčko, ani farma Zvolena. Ich štart v lige bol odsúhlasený pár týždňov po termíne v ktorom sa dala nahlásiť Farma, alebo béčko.
11.2.2019 - 9:53
+1

stan-PP

 

Pane boze keby hp zarabal na tychto diskusiach tak by stacilo davat kazdy den clanok o NZ "B", keby nebolo o com pisat tak vyjadrenia vedenia klubu na tuto situaciu pripadne slavnych osobnosti a admini by boli bohaci
11.2.2019 - 10:59
+1

rasti_assez

 

Aspon viem co myslel A.Zboril tym svojim vyrokom:"At jdou do prdele". Tak prave tam posiela vsetky kluby v play-out aj s jej hracmi. Nejaki bagetkovi hraci z PB alebo amateri z Presova mu pri jeho vysokych narokoch na ferovost voci rozhodcov asi zili netrhaju.
11.2.2019 - 11:01
+2

kali mero

 

Čo tu trepeš o Zbořilovi?Myslel to na rozhodcov.Čo stým výrokom majú spoločné PB a PO?Už sa choď schladiť alebo choď do tej prdele ty.Odkiaľ vieš,či mu bolo po chuti isť cez repreprestávku do PB alebo hrať s amatérmi z PO ako ich nazývaš?
11.2.2019 - 13:12
+4

rasti_assez

 

Aha,skoda ze vysoka moralna autorita ako spomenuty kapitan NZ A+B nevidi tuto nemoralnost.Minimalne by sa mal ozvat,aspon ako vtedy.Hlavne ze peniaze tecu a pracka perie.
11.2.2019 - 18:46
+1

Venum33

 

Pred play-out sme si ako riadiaci orgán súťaže ZOK 1. Hokejovej ligy nechali urobiť výklad pravidiel ohľadom štartu hráčov v rámci definície B-tímu. Výkonný výbor SZĽH sa jednoznačne vyjadril, že Súťažný poriadok SZĽH dovoľuje hráčom aj v časti play-out pendlovať medzi A a B-tímom. Musíme sa zamyslieť nad tým, že ak bude aj v budúcej sezóne pôsobiť v súťaži nejaký B-tím, či nebude potrebné obmedziť štarty hráčom v play-out, prípadne play-off, a to tak, že nastúpiť za B-tím by mohli len hráči, ktorí odohrajú za B-tím určitý počet zápasov v základnej časti.

Po športovej stránke je to mne ako prezidentovi súťaže proti srsti. Celá súťaž a všetky mužstvá vyšli na začiatku sezóny v ústrety Novým Zámkom tým, že súhlasili s výmenou domáceho prostredia, so zmenou hracích časov, a nemuseli. Každý sa snažil Novým Zámkom vyhovieť, no oni sa teraz nesprávajú voči nám fér. To je len môj názor, my musíme rešpektovať pravidlá, podľa ktorých je všetko v poriadku.

Predstavitelia Nových Zámkov mi pred sezónou osobne deklarovali, že táto sezóna bude v ich podaní diametrálne odlišná ako tá predchádzajúca, z ktorej sa poučili. Tvrdili, že to bude lepšie, ale žiaľ, je to ešte horšie ako minulý rok. Keby prehrávali o tri, štyri góly, je to v poriadku. No keď prehrajú 21-krát dvojciferným výsledkom, tak znehodnocujú súťaž a nie je to jednoducho fér voči celému hokeju. Voči klubom, fanúšikom. Každý jeden klub do Nových Zámkov musel vycestovať, zorganizovať domáci zápas, každého to niečo stojí. Ostatným tímom takýto zápas nič nedal, nemalo to ani po športovej stránke žiaden efekt.
11.2.2019 - 11:07
+20

matrin

 

V pripade ze acko uz nenastupi v play out rozhodne zrejme zapas presova s trnavou.. ak presov vyhra- cez skore by mohli poslat nove zamky na posledne miesto play out.
11.2.2019 - 15:53
+1

spartacus

 

Podla teba ? Nastupi ? Zamky nebudu pisledne v play out teraz sa o to stebou stavim .zamky budu mmat 9 bodov
11.2.2019 - 16:47
0

kweni

 

jáááj krčmové reči nato vás je, ale robiť za minimálku vám problém nerobí : Mimochodom vieme akú má taká metropola akou je Prešov priemernú návštevu ? Ak to bude cez 250divákov na zápas tak budem prekvapený, mesto čo má takmer 100tisícovú populáciu .. to je fair od obyvateľov ? pche
11.2.2019 - 17:42
+2

Tizo BLOG

 

no A-cko uz asi nenastupi...takze mozu zacat kalkulacie. to este len budu vysledky. ake pozicaj take vrat. ved aj PB, TT ci PO mozu hrat na 40 % zapasy...
11.2.2019 - 17:58
0

spartacus

 

Porozmyslaj
11.2.2019 - 18:00
+1

chcpeter

 

len by som rad vedel čo dali Zamky do žiadosti na preloženie zapasu 22.2.2019 že bude treba zachranit B
11.2.2019 - 18:09
+4

matrin

 

Takze vtedy nastupia?
11.2.2019 - 18:37
0

Westbeast0

 

Tiez by ma to zaujimalo... A tiez preco k tomu Poprad pristupil. Ved ked nieco prelozis, malo by to byt bud z dovodu ze nemozu nastupit hraci(viroza v time) alebo miesto konania zapasu je z nejakeho dovodu obsadene... 22.2. hra ich "B-cko" doma s Trnavou. Takze predohrali to preto, aby dovolili v tomto termine hrat na domacom stadione svojmu B-cku, uz mi je to jasne.
11.2.2019 - 19:29
+4

FanusikZamkov

 

Westbeast0 zase sa začína vymýšľanie. Moja odpoveď je pozri si oficiálnu stránku klubu klikni si na rozpis ladu a povedz mi v ktorú hodinu to mali odohrať.
11.2.2019 - 20:11
+1

Westbeast0

 

Cize sa v podstate uprednostilo B-cko pred A-ckom?
11.2.2019 - 20:39
+1

knedlk

 

Nie. Umožnilo sa A-čku nastúpiť namiesto B-čka! Grc a hnus!!!
12.2.2019 - 17:37
+1

tep

 

Pozrel som si ju a zaujal ma tam tento príspevok..
Takto sa tešiť z výhry 8-kov?
https://hcnovezamky.eu/zapas.asp?id=6535&fbclid=IwAR2MPmWWm0X38j3B3K4ZiaSr32xR2UuGQjp-UugCNtpKD9W1ZFUqPv5C-ro
11.2.2019 - 21:28
+1

FanusikZamkov

 

To akože ešte aj to ti vadí že klub sa teší z výhry svojich žiackych družstiev . To je už ozaj choré.
11.2.2019 - 21:59
0

tep

 

Tak ale načo im v tomto veku vštepovať negatívne asociácie?
"Každé víťazstvo je vzácne, no triumf nad Nitrou teší dvojnásobne."
11.2.2019 - 22:09
+3

Corgi77

 

Prečo ste tam nedali výsledky aj iných kategórii NZ proti NR. Asi preto že výslsdky boli 23:1, 17:0 a pod.
12.2.2019 - 12:58
+2

chcpeter

 

A-čko ma zapas predohraty tak nastupia vsetci za B-eško to je tych spartacusovych 9 bodov či že su zachraneny
11.2.2019 - 19:01
+4

matrin

 

Pozor ale.. hraci sa mi zda nemozu nastupit v jeden den v dvoch zapasoch. To uz tu bolo a boli postihy.. sutazny zapas sa berie aj tak 22.2. Aj ked bol predohravany...
11.2.2019 - 20:34
+2

FanusikZamkov

 

Matrin zrazu nemôže ale veď v prvej lige to bolo možné a neboli žiadne postihy. Bolo to ani nie raz ani dvakrát ale veľakrát . Tak teraz ako to je?
11.2.2019 - 21:07
+1

Es5

 

Sa tu vsetci hrate na FAIR PLAY
11.2.2019 - 21:19
+3

fany

 

Inak Nové Zámky nikoho nezaujímajú,ale keď bola uhorková sezóna,tak sú radi,že si môžu kopnúť.Inak by zomreli nudou.
12.2.2019 - 0:35
0

spartacus

 

Ty nezaujimas nikoho...
12.2.2019 - 17:44
0

luciakanky

 

Pravidla neporusili. Opat raz sa opakuje situacia, ze niekto nasiel dieru v pravidlach a vyuzil ju a opat raz sa to bude riesit po skonceni sezony.preco aspon raz nespravime vsetko poriadne a nemame pevne pravidla, ktore nedovoluju taketo vychcanosti?
12.2.2019 - 9:40
+2

FanusikZamkov

 

Ani tie pravidlá sa nedodržujú ktoré sú správne a dobré. Prečo neboli potrestané tie kluby prvej ligy za ktorých hrali hráči načierno. Tých klubov bolo dosť.
12.2.2019 - 9:49
0

emoxx1

 

Neoprávnene nikto nehral. To už bolo vysvetlené, že sa nejednalo o klasické predohrávky ale iba o zámenu domáceho prostredia. Tiež že NZ splnili všetky náležitosti v stanovených termínoch, len v systéme to v tom bordeli na zväze niekto nezmenil, aby to bolo správne. Takže nebolo koho potrestať.
12.2.2019 - 13:15
0

strojar

 

Bolo to "vysvetlené", nie vysvetlené.
I súdruh Erik Tomáš dokázal "vysvetliť" 15 rokov právnickej praxe súdruha Fica.
12.2.2019 - 15:34
0

emoxx1

 

V NZ budú jediný kto vie ako to naozaj bolo. Vraj nežiadali o predohrávku, ale o výmenu domáceho prostredia a poradie kôl malo byť nezmenené. To by nám vševedko Fanúšikzámkov mohol povedať čo teda v NZ žiadali. Pokiaľ iba zámenu domáceho prostredia, tak je to OK, pokiaľ preloženie zápasov nebolo to OK. No oficiálne žiadali iba zámenu domáceho prostredia a štatisti na zväze to pobabrali. Viac ti k tomu nemám čo povedať.
12.2.2019 - 17:15
0

emoxx1

 

Ale podľa výpovede Lipovského: "Celá súťaž a všetky mužstvá vyšli na začiatku sezóny v ústrety Novým Zámkom tým, že súhlasili s výmenou domáceho prostredia."

Takže sa malo meniť iba domáce prostredie, ale nie číslo kola.
12.2.2019 - 17:20
0

FanusikZamkov

 

Čiže v jednom kole môže hráč nastúpiť za dva rôzne kluby v tej istej súťaži. To je niečo nové . Samozrejme na Slovensku je všetko možné.
12.2.2019 - 16:04
0

emoxx1

 

Čítal si čo som písal, alebo sa hráš na blbca?
12.2.2019 - 17:05
+2

FanusikZamkov

 

A v tých zápasoch kde Nové Zámky neboli zainteresované? Tam tiež hrali na čierno. Ty si ma nepochopil . Ja nie len o NZ hovorím ale aj ďalších zápasoch kde neboli NZ zainteresované.
12.2.2019 - 18:14
0

emoxx1

 

Otázne, či tam dal niekto podnet. Aj keď ani neviem ktoré zápasy máš na mysli už. Ja so sa prioritne sústredil na tie naše.
12.2.2019 - 18:22
0

FanusikZamkov

 

Vidíš a hneď útočíš nadávkami a tvrdíš že já neviem čítať. Já som mal na mysli nie len vaše zápasy ale všetky.
12.2.2019 - 18:29
0

emoxx1

 

OK, tak sorry...
12.2.2019 - 18:41
0

tomino10

 

Je tam valášek takže sa nečudujte ničomu v žiline sme si ho užili dosť
12.2.2019 - 12:07
+6

liskin10

 

10 zápasov: stačí dať do pravidiel, že hráč na play-off alebo play-out musí mať aspoň 10 zápasov počas základnej časti.
Pokiaľ si pamätám, tak na toto doplatilo Kladno keď prišiel Jarda z Calgary, zranil sa a neodohral 10 zápasov zákl. časti = nemohol nastúpiť do play-off a prípadne do baráže o extraligu.
Ak toto nie je v pravidlách, tak neviem kvôli čomu sa potom stretávajú tí delegáti a čo tam vlastne robia.
12.2.2019 - 15:29
+1

matrin

 

Niekto predsa musi zjest narobene chlebicky!
12.2.2019 - 16:55
+3

Brambor

 

Tak dnes sa hrá liga aj toto smiešné play-out... NZ "B" budú zrejme bez posíl a ak Prešov dnes prehrá dostane sa takmer do neriešiteľnej situácie kde 3 kluby nad ním budú mať 6 bodov a on žiadny... to by v posledných troch kolách musel v každom bodovať aby sa vyhol baráži (ak nechcem rátať skóre)...
13.2.2019 - 12:20
0

matrin

 

A ak sa bude ratat skore, tak mozno predpokladat ze nove zamky B budu mat najhorsie..
13.2.2019 - 14:55
0

tep

 

https://lnk.sk/mqY5
13.2.2019 - 15:38
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 18.8.2019 02:51
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava000000:00
2.Žilina000000:00
3.Levice000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Martin000000:00
6.Topoľčany000000:00
7.Skalica000000:00
8.Sp.Nová Ves000000:00
9.P.Bystrica000000:00
10.Trnava000000:00
Aktualizované: 18.8.2019 03:56
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 18.8.2019 03:56
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 18.8.2019 03:56
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 20.8.2019 05:02
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 20.8.2019 05:02
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 20.8.2019 05:02
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 20.8.2019 05:02
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 20.8.2019 05:02
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 20.8.2019 05:02

Bleskovky

Radovan Bondra neuspel na skúške v Pardubiciach

Slovenský hokejový útočník Radovan Bondra nebude pôsobiiť v českom extraligovom klube HC Dynamo Pardubice. Vedenie klubu prostredníctvom oficiálnej stránky informovalo, že 22-ročný útočník neuspel na skúške a môže si hľadať iné pôsobisko. Pre 22-ročného útočníka Radovana Bondru by išlo o návrat na európske klziská po štyroch rokoch, ktoré strávil v nižších ...
včera o 20:17 - TASR

Carolina vyhrala boj o Priskieho, podpísala s ním dvojročný kontrakt

Americký hokejový obranca Chase Priskie podpísal dvojročnú nováčikovskú zmluvu s klubom NHL Carolina Hurricanes. Kontrakt mu na profiligovej úrovni vynesie 832. 500 amerických dolárov za sezónu, okrem toho mu prináleží aj podpisový bonus 185.
18.8.2019 09:40 - TASR

Canucks predĺžili spoluprácu s generálnym manažérom Benningom

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Vancouver Canucks predĺžilo spoluprácu s generálnym manažérom Jimom Benningom. "Kosatky" dĺžku novej zmluvy nezverejnili, podľa Ricka Dhaliwala zo športovej stanice Sportsnet je kontrakt minimálne dvojročný. Päťdesiatšesťročný Benning sa ujal funkcie v roku 2014 a má pred sebou poslednú sezónu pôvodnej zmluvy.
17.8.2019 11:20 - TASR

Obranca Calgary Välimäki si poranil koleno, čaká ho operácia a dlhá pauza

Fínsky hokejový obranca Juuso Välimäki utrpel počas letnej prípravy na novú sezónu NHL vážne zranenie pravého kolena a bude chýbať svojmu zámorskému klubu Calgary Flames bližšie neurčený čas. Podľa TSN si 20-ročný Välimäki roztrhol predný knížny väz a bude musieť podstúpiť operáciu. Pauzovať bude zrejme mesiace, vynechá tak nielen štart ročníka, ale výraznú časť celej sezóny.
13.8.2019 10:41 - TASR

Florida v marci vyvesí pod strop Luongovu jednotku

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Florida Panthers si uctí svojho dlhoročného brankára Roberta Luonga. Štyridsaťročnému Kanaďanovi, ktorý v júni oficiálne ukončil bohatú profiligovú kariéru, v novej sezóne slávnostne vyvesí pod strop domovskej haly jeho dres s číslom 1. Ceremónia sa uskutoční 7. marca 2020 pred domácim zápasom s Montrealom Canadiens.
12.8.2019 16:18 - TASR

Columbus Blue Jackets a Werenski sú blízko k podpisu novej zmluvy

Hokejový klub NHL Columbus Blue Jackets sa s najväčšou pravdepodobnosťou dohodne s obrancom Zachom Werenskím na predĺžení zmluvy. Dvadsaťdvaročný Američan by mal podpísať nový kontrakt ešte pred septembrovým kempom. Momentálne je obmedzeným voľným hráčom.
8.8.2019 10:31 - TASR

Edmundsonovi prisúdili na arbitráži ročný kontrakt na 3,1 milióna dolárov

Obranca Joel Edmundson si v nasledujúcej sezóne v drese tímu NHL St. Louis Blues zarobí 3,1 milióna amerických dolárov. Ročný kontrakt v tejto výške mu stanovil nezávislý arbitrážny sudca na pojednávaní v Toronte.
7.8.2019 07:34 - TASR

Kanada "18" - Švajčiarsko "18" 8:0 na Hlinka Gretzky Cupe

Kanadská hokejová reprezentácia do 18 rokov deklasovala v utorkovom zápase A-skupiny medzinárodného turnaja Hlinka Gretzky Cup v českom meste Břeclav švajčiarskych rovesníkov 8:0. V "béčku" v Piešťanoch Rusi zvíťazili nad Švédmi 3:0.
6.8.2019 17:54 - TASR

Rusko "18" - USA "18" 6:2 na Hlinka Gretzky Cupe

Ruská hokejová reprezentácia do 18 rokov zvíťazila v pondelňajšom zápase medzinárodného turnaja Hlinka Gretzky Cup v Piešťanoch nad americkými rovesníkmi 6:2. Kanada si v českom meste Břeclav poradila s Fínskom 6:0. Hlinka Gretzky Cup hokejistov do 18 rokov: Fínsko - Kanada 0:6 (0:3, 0:1, 0:2), Rusko - USA 6:2 (0:2, 4:0, 2:0).
5.8.2019 18:02 - TASR

Hill podpísal nový jednoročný kontrakt s Arizonou

Vedenie tímu zámorskej hokejovej NHL Arizona Coyotes sa dohodlo na jednoročnom dvojcestnom kontrakte s Adinom Hillom. Dvadsaťtriročný brankár v uplynulej sezóne pôsobil prevažne na farme Arizony v tíme nižšej AHL Tucson Roadrunners.
4.8.2019 10:02 - TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola