Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Sládok odmietol Deveauxovu výzvu, Radivojevič pozvánku od Šatana

zdroj: HokejPortal.sk
13.1.2018 09:11 Marián Vychovalý / HokejPortal.sk

Keď nastúpi doma prvý tím tabuľky proti poslednému, väčšinou sa očakáva jasná dominancia a tri body favorita. Keď sa spojí podcenenie úvodu zo strany favorita, plus nadšený výkon outsidera, môžu sa však na ľade diať úplne iné veci. Tak tomu bolo aj v piatok v Trenčíne. Favorizovaná Dukla doma nestačila na detvianskych hokejistov, ktorí podali výborný výkon a skórovali v zápase päťkrát.


Detva začala v Trenčíne dobre a v 15.minúte viedla 2:0. V oboch góloch mal prsty útočník Rastislav Gašpar. Sitnikovovi prihrával na úvodný zásah, druhý pridal sám. „Dali sme hneď rýchle dva góly, prvých desať minút bolo z našej strany super. Trochu sme potom síce poľavili, celý zápas sme však odohrali veľmi dobre a prvýkrát sme dokázali vyhrať dva zápasy za sebou. Trenčín zrejme trochu zaspal tú prvú tretinu, my sme to využili. Išli sme do nich a zápas sme dotiahli do víťazného konca,“ pochvaľoval si 22-ročný útočník, ktorý zaznamenal šiesty presný zásah v sezóne. Detviansky tím dobre bránil, prehusťoval priestor pred svojou bránou a vyrážal do veľmi nebezpečných protiútokov. Strelil päť gólov, ale vôbec to nemusel byť konečný počet. Sám Gašpar mal ešte dve ďaľšie veľké šance. „Mohlo byť aj viac gólov, ale oproti mne stál dobrý brankár, nabudúce mi to tam snáď padne. My sme aj v zápasoch predtým hrali dobre, ale nedávali sme góly. Dnes nám to tam popadalo, sme teda spokojní,“ usmieval sa 22-ročný rodák z Banskej Bystrice. Detva je po dvoch tretinách základnej časti desiata, na ôsmu priečku stráca 16 bodov. „Stále je do konca veľa zápasov. Verím, že budeme pokračovať v tom, čo sme začali a zbierať body ďalej,“ dúfa Gašpar.

Trenčania v prechádzajúcom kole vybojovali naspäť prvú priečku, no ako keby ich to príliš uspokojilo. Ich výkon nebol hodný lídra súťaže. „Začali sme zápas zle, podcenili sme nejaké situácie a mysleli sme, že to pôjde samo. Bolo to už po niekoľkýkrát, že hráme prvú tretinu zle. Potom sme to chceli dohnať, ale padol tam aj taký blbý gól a Detva už to srdiečkom ubojovala a zaslúžene vyhrala,“ povedal po stretnutí kapitán Dukly Branko Radivojevič. Jeho tím čaká v nedeľu ďalší domáci duel proti Liptákom, ale skúsený ťahúň trenčianskeho tímu vie, že treba podať iný výkon. „Musíme zahrať úplný opak, ako sa stalo dnes v prvej tretine. Prišlo mi to tak, že sme dnes neboli dobre pripravení. Detva mala strašne veľa šancí, neviem či sme si mysleli, že to pôjde samo, ale toľko prečíslení 3 na 2, alebo 2 na 1, ako dnes mali, to sa nám nemôže stávať. Oni nemajú čo stratiť, hrajú uvoľnene, vedia, že budú hrať asi baráž. Proti takým tímom je ťažké hrať, my sme sa na to nepripravili tak, ako sme mali,“ hodnotil výkon Dukly Branko. Už pred časom ukončil svoju reprezentačnú kariéru a hoci aj teraz ho lámali, na olympiáde sa nezúčastní. „Necítim sa na ľade tak dobre, na olympiáde by mali byť stopercentní hráči. Olympiáda je asi najväčším lákadlom, musíme si však uvedomiť, že medzinárodný hokej je niekde inde, ja nie som stopercentne fit, preto som rozhodol, že nepôjdem, s Mirom Šatanom som volal, vysvetlil som mu situáciu. Budem mu držať palce,“ poznamenal na reprezentačnú tému účastník dvoch olympiád a šiestich MS. Namiesto duelov so slovenským dvojkrížom na prsiach bude hrať s trenčianskym celkom Tipsport ligu, ktorá sa nepreruší. „Tak je to dané a nič s tým nespravíme. Asi nikto nečakal, že pôjde reprezentovať toľko hráčov zo slovenskej ligy. Musíme sa s tým vysporiadať, uvidíme, koľko hráčov nakoniec pôjde, my musíme bojovať aj za nich,“ pozrel sa smerom dopredu Radivojevič. Proti Detve nastúpili za Duklu dvaja hráči, ktorí patria Slovanu Bratislava (Sádecký, Hecl), je verejným tajomstvom, že trenčiansky klub bude mať záujem aj o ďaľších pred play-off. Skloňuje sa aj meno obrancu Andreja Meszároša, zaujímalo nás, či s ním nie sú skúsení hráči Dukly v kontakte ohľadom možného posilnenia. „Ja osobne nie, bude to určite riešiť manažment. Pre nás by bol veľmi platnou posilou, ale neviem, aké má plány,“ pousmial sa Branko. Kým posily z KHL sú v štádiu riešenia, kanadský útočník André Deveaux už je realitou a odohral proti Detve svoj prvý duel v Tipsport lige. „Myslím, že bude pre nás veľmi platný. Dnes dal aj gól, čo je veľmi dobre, je tu hlavne na fyzickú hru, bude sa určite stále zlepšovať,“ komentoval výkon kanadského útočníka a bývalého spoluhráča z OHL Branko Radivojevič.

André Deveaux odohral veľa v AHL, kde dokázal často aj bodovať, v NHL plnil väčšinou úlohu strážcu hviezd. V Trenčíne je pripravený podľa vlastných slov na všetko. „Prišiel som do Trenčína, aby som tímu pomohol vyhrať súťaž. Či už budem hrať v prvej, alebo štvrtej lajne, akúkoľvek budem mať úlohu, takú budem plniť. Jeden deň môže byť mojou úlohou streliť dva góly, inokedy sa budem musieť pobiť,“ skonštatoval mohutný kanadský útočník, ktorý sa uviedol celkom zaujímavo. Strelil aj gól, keď ukázal dobrú orientáciu v okolí bránky. „Je to pekné, že som skóroval. Je však v podstate jedno, kto strelí góly. Dôležité je dať viac gólov, ako dá súper a to sa dnes nestalo. Zápas to bol dobrý, hokej mal dobrú rýchlosť, švih, zručnosti. V minulej sezóne som pôsobil v Česku a bolo to podobné. Mám tento štýl veľmi rád,“ pustil sa do hodnotenia André. Takmer pri všetkých svojich striedaniach v prvej tretine bol nebezpečný, so Sojčíkom sa rútil do prečíslenia 2 na 1, trafil aj žŕdku, čo bolo zarážajúce, v druhej a tretej tretine dostal na ľade minimum priestoru. „Musím to rešpektovať, mužstvo potrebovalo vyhrať zápas, robilo sa všetko pre to, aby sa tak stalo,“ podotkol 33-ročný Kanaďan. Vo svojej kariére absolvoval aj množstvo bitkárskych súbojov, no a hneď vo svojom prvom stretnutí mal zálusk týmto spôsobom pobaviť aj trenčianske publikum. Počas tretej tretiny za stavu 2:4 sa postavil na vhadzovanie vedľa obrancu hostí Jozefa Sládoka, ale ten jeho následnú výzvu na súboj odmietol. To bolo zo strany kapitána Detvy úplne logické a rozumné, keďže jeho tím potreboval hrať v plnom počte a sústrediť sa na udržanie vedenia.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


HK88

 

Dukla: Vie niekto ake posili sa riesia pred playoff??
13.1.2018 - 9:37
0

VSS Košice

 

Vedenie sba
13.1.2018 - 9:40
+13

AndrejTN

 

Sadecky je už tu,Šťastny, a možno Mészáros ale ani jeden z dvojice není istý.
13.1.2018 - 9:42
+3

coolin

 

On sa pytal na posily. Sadecky je iba rozsirenie kadra, posilou by som ho nenazval.
13.1.2018 - 9:46
+16

AndrejTN

 

Tak niekto nazýva sadeckeho že je slovanista.. tak račej aj jeho napíšem (ale inak máš pravdu..)
13.1.2018 - 9:48
+2

mrko

 

Sadecky mohol ostať tam kde bol doteraz.Akurat vytlačil Šveca
13.1.2018 - 12:15
+3

Izo

 

Švec okrem jedného pekného golu(asi týždeň dozadu) ukazuje celú sezonu veľke ho... Bude mu dobre aj s Gašparovičom v DCA
13.1.2018 - 13:17
+19

strojar

 

Pre teba by bola najväčšou posilou učiteľka slovenčiny.
13.1.2018 - 11:18
+5

Igilava

 

Na Mesarosa mozeme zabudnunt BB - peneži ,dengi,dolare,eurace,chechtaky zaplatia mu co bude chciet
14.1.2018 - 8:53
0

kimi2028

 

Sládok bal sa, že Kanaďan zapučí ho ako drevotriesku do zeme. Sládok vie útočiť len spoza chrbta. Keď sa postaví niekto mu tvárou v tvár, tak taký hrdina už nie je...
13.1.2018 - 9:38
+35

emoxx1

 

Keby sa Sládok pobije v tej fáze zápasu, tak by bol naozaj blbec. Okrem iného, toho Kanaďana nepovažujem za bitkára, ale za človeka s narušeným psychickým zdravím. Keď pozrieš jeho videá z predošlých pôsobísk+ prirátaš, že ho takmer všade vyhodili, tak si zrejme rýchlo urobíš názor.
13.1.2018 - 10:40
+49

simon22 BLOG

 

ejha: a sládoka nevyhodili?? o čo je inteligentnejší??
13.1.2018 - 10:43
+19

kelnička

 

Odkial ho vyhodili?
13.1.2018 - 11:07
0

emoxx1

 

Minimálne o to, že si vedel zrátať, či chce show, alebo 3 body...
13.1.2018 - 11:08
+13

stary mantinel

 

odkial ho vyhodili???
13.1.2018 - 12:06
+2

sk.miso.sk

 

Za to čo naposledy spravil Sládok Pardavému po góle a potom Fruhaufovi ho tiež považujem za človeka s narušeným psychickým zdravím. Tým pádom sú obaja úplne rovnakí.
13.1.2018 - 11:17
+32

loki12

 

pardavemu nic nezrobil robite z toho vedu a uplnu bublinu.. a je smutne ze povazujes za to iste utok na vlastneho ako zakrok v zapase ktore sa vyskytuju celkom casto
13.1.2018 - 11:37
+2

sk.miso.sk

 

Dobre možno mu nič nespravil ale bolo to nutné? Po góle a keď bol na ľade a ani to nečakal? Nešportové to určite bolo. Každopádne to čo spravil potom Fruhaufovi to človek so zdravým rozumom nespraví. Preto si myslím že je Sládok rovnako narušený ako tu tvrdíte o Deveauxovi.
13.1.2018 - 11:47
+6

MackoPu

 

Nejde o to, ci nieco "zrobil", ale ze takato vec normalnemu cloveku ani nenapadne.
13.1.2018 - 13:14
+2

lestat21

 

celý život tu budeš onanovať nad jedným unfer zákrokom. Nájdi si čo spravil Mráz,alebo čo spravili Libovi...pozri sa koľko zákerných zákrokov je vo futbale, ta každý je nenormálny? o sekere na Fuhaufa sa nejdem baviť, to bolo svinstvo bez debaty
13.1.2018 - 15:53
+2

MackoPu

 

Mraz vs rozhodca bolo nieco kapanek ine. A Rusznyaka som povazoval za podobneho pacienta vzdy, takych by sa tam z tej doby naslo viac. Mozem kludne poonanovat aj nad tym predchadzajucim na Pardaveho. Takze to nebol ziadny ulet, ze by bol k niecomu vyprovokovany a mal na to dovod, ze by mu len tak v tej chvili uleteli nervy. A tiez o tom nemam dovod sa bavit, nie je moc o com.
13.1.2018 - 16:55
+1

lestat21

 

na Olveckého sekeru na konci zápasu čo povieš?
13.1.2018 - 17:32
0

33800

 

Keby bol az taky naruseny ako o nom pises,tak zdrapi sladoka bez toho aby ho na bitku vyzyval...
13.1.2018 - 11:29
+15

Laci

 

To, že Sládok výzvu neprijal ešte neznamená, že nieje blbec
13.1.2018 - 12:17
+28

sk.miso.sk

 

13.1.2018 - 12:18
0

Izo

 

keď Sládok drbne hokejkou do Fruhaufa tak je borec , ale keď sa posral s Andrého ,tak zrazu všetci hovoria že to urobil pre tím. V tej Detve máte toho Sládoka ,,za boha,, za každú cenu , aj keď sa včera posral
13.1.2018 - 13:24
+22

MackoPu

 

Sekol ho za stavu 2:5, tam to bolo jedno, vcera bol "strateg" za stavu 4:2
13.1.2018 - 16:33
+3

Robinho

 

Keď Sladko drbne do Friga tak je chuja.. Keď odmietne bitku ako v podstate elitný bek DT tak ma rozum. Ale veď dospejes.
13.1.2018 - 22:42
0

Robinho

 

Pardon: Sladok... Chuj... Telefón...
13.1.2018 - 22:44
0

Dracik_18

 

Pane bože ....čo ho nevyzval dve sekundy pred koncom ? Pamätáš keď v PO vyzval Hruška Kollára ? Pamätáš aký dopad to malo pre Duklu ?
13.1.2018 - 11:01
+3

batman

 

Nedalo sa. Jozef sedel na striedacke ako hrib.
13.1.2018 - 13:38
+17

Mudrc

 

Moderný hokej uz upúšťa od angažovania bitkárov... bitky v súčasnom hokeji nemajú miesto.
Je to len pre primitívneho fanúšika ...
Takze neviem co tým sleduje Trenčín
13.1.2018 - 9:42
+38

rasticek

 

A ja neviem čo sleduješ tým, že lezieš do cudzej diskusie
13.1.2018 - 9:45
+7

doc.koniferum

 

Napíš aspo jediný dôvod,ale jediný a zároveň normálny,prečo by nemal písať do tejto diskusie,dobre?!Ak je podľa teba dôvod to,že neni Trencan,tak v tejto diskusii práveže nemáš čo hľadať ty!Lebo v rámci slušnosti tu a k hocijakemu článku sa môže vyjadrovať hocikto,aj keby bol z Madagaskaru.Ale kukám,máš 19 rokov,tým pádom po hokejoch odchodené ešte málo (oproti tu niektorým) tak ťa chápeme.Tiez predpokladám,že na 99,9,% chodíš alebo si bol len na vašom zimáku a ďalej ako za kataster mesta Trenčín nedovidíš.A ak si aj inde ako v TN bol,bolo toho pramálo.Takze tak...
13.1.2018 - 12:56
+13

rasticek

 


Ale si mi teraz naložil
Doteraz som ťa považoval za normálneho diskutéra, ale vidím že som sa asi mýlil.
Povedz mi, aký zmysel v tejto diskusii má jeho príspevok? Zas len zbytočné provokácie ohladne primitívneho fanúšika.
Btw, som rád že presne vieš kto som a koľko mám odchodené na hokej, prípadne výjazdy. Predstavíš sa mi aj ty? A prosím, porozprávaj mi ako to vyzerá za hranicami katastra mesta Trenčín.
13.1.2018 - 15:15
+2

doc.koniferum

 

V profile máš uvedený vek 19 rokov.Ak je pravdivý,zodpovedá to tomu,ako si sa obul do kolegu na do mnou.Ja si nemyslím,že imko_one napísal niečo nevhodné.
13.1.2018 - 15:29
+2

doc.koniferum

 

Ospravedlňujem sa za preklep.Nie imko_one,ale Mudrc.
13.1.2018 - 15:31
0

rasticek

 

Zodpovedá. Prečo by nezodpovedal.
Apropo, nemyslím si že by som naňho nejako vybehol
13.1.2018 - 17:19
+2

coolin

 

To ze napriklad taky hraci ako Sladok budu mat respekt a nebudu zbytocne zakerny a ak ano bude im to mat kto vratit. Vcera to fungovalo.
13.1.2018 - 9:49
+6

Bizzaremifo

 

prezentuješ tento názor ako väčšinový, čo je hovadina...a urážaš nás, čo fyzickú hru a bitky považujú za neoddeliteľnú súčasť tohto športu ...
13.1.2018 - 10:03
+9

ymemsreves

 

ale nechaj ho on je predsa mudrc
13.1.2018 - 10:08
+3

strojar

 

Nno, evidentne prezentuje väčšinový názor.
Ak máš záujem o bitky, treba sledovať iný šport.
13.1.2018 - 11:26
+8

Bizzaremifo

 

..akceptoval by som tento názor, keby bol od iného nicku...ty sa tu prezentuješ ako egocentrický nafúkaný majster sveta ... takže sorry, neberiem .. nerobme z hokeja sterilný, priposratý šport..
14.1.2018 - 9:16
+4

celabinsky meteorit

 

to hej ale tu sa nehra este moderny hokej.
13.1.2018 - 10:38
+3

LuukyBB

 

Ale ? No náhodou keď už emócie nemajú kam vyššie stúpať je taká bitka vždy zaujímavá. U nás ma zaujal moment keď si to išiel Bortňák jemne rozdať s hráčom PP a zrazu sa do toho zastaral ďalší hráč PP... to ako toto sa nerobí ani len na PS4 nie to ešte naživo. V takej KHL by ho inak vypli...
13.1.2018 - 11:29
+6

enforcer92TN

 

Radsej byt primitivny fanusik hokeja so vsetkym co k hokeju odjakziva patri, nez byt fanusikom bezpohlavneho a sterilneho sportu.
13.1.2018 - 12:14
+19

excelent

 

no jozko ma to stastie ze u neho brali ohlad na 2:4 pre detvu inak by asi skoncil na zemi
13.1.2018 - 12:24
0

kurtsteiner

 

Takze podla teba fanusikovia v 19 tisicovej hale niekde v amerike su primitivni ked potleskom odmenia ferovy pästny suboj na lade?patri to stale k hokeju a taky jednoduchsi budes asi ty.
13.1.2018 - 13:10
+3

tep

 

To je možno aj zlý príklad, keďže Američania sú materiálne, finančne niekde inde, ale správaním sú často dosť primitívni.
13.1.2018 - 14:08
+1

mitoO

 

A dost casto su aj kultivovani. Asi tak ako aj ludia na Slovensku, ci inde vo svete.
13.1.2018 - 14:12
+7

kurtsteiner

 

To ano.velakrat je mozne sledovat ako sa na stadione oblievaju pivom,pouzivaju pyrotechniku,vykrikuju vulgarnosti,zapasy sprevadzaju kordony policajtov,napadaju sbs....treba pokracovat?este stale si myslis ze su primitivnejsi ako nasi?
14.1.2018 - 8:29
+3

Dracik_18

 

Keď bude šport na úrovni ako amerike ,kde bude vstupné na urovni ako v amerike tak ti garantujem,že ziadne pivá a pyrotechniky nebudu...mame dve areny na úrovni máš pocit ,že sa tam obpivaju pivom ,alebo by sa pyro púšťali? ( v KE sa raz stalo ma doživotný zakaz)



Ináč pamätáš ako dve mesta zhoreli ? Jedno po prehratom finale SC Vancouver a jedno mesto(nepamätám aké) po prehrstom finale NBA
14.1.2018 - 9:16
0

MackoPu

 

Pokial aj u nas dostanu poriadnu gumoliecbu ako za sociku, ci teraz v US od nejakeho namotivovaneho politajta, tak sa to bude dat porovnavat
14.1.2018 - 15:10
+1

Dracik_18

 

Aj to je cesta
14.1.2018 - 16:44
0

cuchorko

 

pozri ake ma Andre cisla napriklad v AHL kde odohral najviac ty bitkar Z522 G102 A116=218
a v slovenskej extralige ma priemer gol na zapas
13.1.2018 - 13:57
+2

dusan1980

 

Brano chod na tu olympiadu
Treba aj niekoho do satne...a stale by bol platny
Pisal som uz co si myslim o nasej hre
1,Viac strielat z kazdej pozicie a chodit dorazat pred branku kde to boli
2Rychlejsie a doraznejsie pristupovat k hracom v defenzive a nie sermovat hokejkami
3,Rotovat obrancov a utocnikov tak aby utocnici ako na zaciatku sezony zastupili obrancov vzadu a obrancovia viac podporovat utok,aj strelba a nahravka z druhej vlny chyba co je dnes hokejova moderna...namiesto toho stale tie krizne prihravky...uz nas maju precitanych

Ked sa toto zmeni zacneme znova vyhravat a ludia budu viac povzbudzovat
13.1.2018 - 9:47
+1

simon22 BLOG

 

nepatria slovanu: Chcel by som opraviť informáciu z článku... Hecl, Hlinka a Sádecký patria Dukle Trenčín a na striedavý štart sú v slovane. presne takto to má v zmluve teraz ja Bezúch.... takže skúste si to preveriť, ako to je in natura.. OK?? Moja informácia od jedného z rodičov menovaných hráčov je taká ako som napísal.... Patria Trenčínu a v Slovane majú striedavý štart... Branko sa rozhodol správne.. dokonca by som to rovnako poradil aj Olvovi.. prečo?? Repre forma vyzerá tak, ako ked k nám prišiel pred pár rokmi na pár zápasov.. a nie toto..no lebo nestíhačka.. v repre..
13.1.2018 - 9:58
+19

riha248

 

simon22: Mne sa skôr zdá že patria Slovanu a mozu hrať za duklu. U bezucha neviem ako to je.

13.1.2018 - 10:20
0

emoxx1

 

No mne je úplne jedno komu patria a sú za to zbytočné reči v diskusii. No finančne by pre Duklu bolo lepšie keby patria Slovanu a v Dukle by hrali na striedavé štarty. Ide len o to, že klasicky platí hráča klub s ktorým má zmluvu a klub na striedavé štarty mu platí len prémie za zápasy. Takže pre Duklu by bol rovnaký výsledok, za menej peňazí. To však platí pre ZČ do konca prestupov. Potom už striedavé štarty nie sú. No tu by zas prišla nevýhoda pre Duklu, lebo Slovan by ich nemusel uvoľniť, aby s nimi dohral sezónu a v PO by už za Duklu nemohli hrať. Ako si to páni zariadili, je už na nich.
13.1.2018 - 10:33
0

lubfito

 

Nevieš ako to je keď je hráč z TL na striedavých štartoch v KHL? Platia mu minimálny plat KHL alebo to čo má v zmluve s TL klubom? Alebo sa to nejak delí?
13.1.2018 - 10:50
0

strojar

 

To je teoretická otázka.
V praxi je to tak, že Slovan riadne neplatí ani svojim kmeňovým hráčom.
13.1.2018 - 11:30
+3

simon22 BLOG

 

nie: vždy je to tak, ako sa kluby DOHODNÚ..... a na to som sa nepýtal.. ale to čo som napísal je faktom.. 4 mladí hráči sú kmeňovo TN a hosťujú v Slovane.. a bolo to tak urobené pred súťažou práve kôli play off. Samozrejme ak by ich slovan potreboval pre svoje play off, mal by prednosť.. takto netreba papierovať a vyrábať prestup... to je jediný dôvod.. a kto komu čo platí?? to je vecou dohody a oni sa dohodli..
13.1.2018 - 11:08
0

kamenný pavúk

 

su to hraci dukly na hostovani/striedavom starte a plati ich slovan...teraz ked su tu uz asi nastalo (hecl, sadecky) tak ich mozno uz plati dukla
13.1.2018 - 11:11
0

emoxx1

 

Viem o hráčoch Slovana, ktorý boli na striedavých štartoch a platil ich slovan, aj keď hrali v inom klube. Tiež viem o striedavom štarte medzi TL a 1. ligou kde hráča aj pri nastúpení v 1. lige platil materský klub z TL. 1. ligový klub platil iba prémie za zápas a bolo mi to prezentované ako klasické riešenie pri striedavých štartoch. Nehádam sa, môže to byť vec dohody klubov, ale v takejto forme to poznám...
13.1.2018 - 11:18
0

mno

 

v Kanade: sa už bitkárov zbavujú. Sem príde s bitkou machrovať.
13.1.2018 - 10:21
+3

strojar

 

V Slovane s tým majú skúsenosti.
Kúpili bitkára, aby zbil v Nitre Baču.
Bača mu rozbil ciferník a bolo po bitkárovi.
13.1.2018 - 11:34
+8

Urpiner16

 

Bača aj keď Nitru mám rád lebo mi tam býva rodina a veľmi dobre sa tam cítim ten chlap mi skrátka z hokejového hľadiska veľmi vadí lebo som zástanca tvrdej hry ale nie z boku keď to dotyčná proti strana neočakáva.
13.1.2018 - 13:47
0

Izo

 

to hovorí človek , čo sníva už od septembra ako sa Dudáš s Bačom konečne pobijú s niekym
13.1.2018 - 13:28
+17

enforcer92TN

 

Hej hej, pocul som, ze s tymto trendom zacali v LNAH.
13.1.2018 - 13:34
0

yogi

 

Od zaciatku angazovania deveauxa sa dookola riesi jedna a ta ista vec..dukla kupila bitkara, dukla je zla..riesi niekto preco ho angazovala ??? Ze nie zla dukla ale prepnuty hlupak co beztrestne likviduje hracov super ked uz hra nejde..uz mi to tu pripomina slovenske zdravotnictvo..riesime dosledky ale nie pricinu..
13.1.2018 - 10:48
+8

laugo29

 

Deveaux mozno bol zakerny spravil vela sprostosti v jeho kariere ale pozrime sa na to aj s opacnej strany! Vcera prvy zapas a hned gol po osobnom cistom suboji za brankou!a mohol dat aj druhy taky isty!nebol ani raz vyluceny vcera!takze vsetko cista hra!a presne na toto prisiel! Fyzicka hra,osobne suboje,boj o priestor pred brankou!ja si myslim ze bude velmi platny hrac dokonca aj na presilovky ci oslabenia!
K Sladokovi: zachoval sa spravne!keby sa pobili,oslabil by muzstvo,a nam by ta bitka urcite dala impulz a bohvie ako by dopadol zapas!takze Sladok ako spravny kapitan vcera!
13.1.2018 - 11:18
+12

kamenný pavúk

 

diskusia jak zas hovado: prisiel kanadan, hned dal gol hral dobre a viac sa riesi ze je len bitkar
13.1.2018 - 11:21
+4

sk.miso.sk

 

Jj presne toto milujem. Či je to hokej alebo futbal, vyzerá to nejako takto:

"Nebudem chodiť na našu trápnu ligu. Je to slabé nedá sa na to pozerať, bla bla bla..." - prídu zahraniční, kvalitní hráči: "jasné treba zahraničných hráčov, čo tréneri nedajú šancu našim mladým?"

S tým bitkárom je to teraz niečo podobné Proste slovenský fanúšik nebude nikdy spokojný
13.1.2018 - 11:25
+7

strojar

 

Myslím, že by bolo vhodné, aby sa v článkoch na HP neobjavovali priblblé "úvahy" o tom kto sa má s kým pobiť.
Úplne stačí keď túto tému rozoberajú v diskusiách mentálne nedospelí jedinci.
To je na úrovni tretiakov na základnej školy, ktorí sa pobili a ten, čo prehral sa vyhráža ako zajtra prinesie kamaráta zo siedmej triedy a ten všetkým ukáže.
13.1.2018 - 11:40
+1

stary mantinel

 

najlepsie su tie reci trencanov ako sa sladok posral, ale ani ten golfista by v jeho situacii ziadnu bitku neprijal. na to aj ked sa to nezda maju bitakari dost rozumu evidentne viac ako niektori pani na tribunach. nemyslim ze sladok zrovna je typ ktory sa niekho boji, predsa je to pravdepodobne slovak s najvacsim poctom bitiek. keby s bol vcera pobil tak tu mudrujete ze oslabil sovje muzstvo, takto vam dal troska po nose za monitorom
13.1.2018 - 11:53
+7

matrin

 

prvá pluska čo som ti kedy dal
13.1.2018 - 12:08
+1

enforcer92TN

 

"Reci Trencanov ako sa Sladok posral.." Si si isty, ze okrem jedneho to este niekto pisal?
13.1.2018 - 12:12
+3

matrin

 

dvaja .. rijko včera 21:24, kimi2028 9:38
13.1.2018 - 12:35
0

mamina

 

fííííha, to fakt? To už je úplná armáda...
13.1.2018 - 12:38
+11

matrin

 

takto.. poďme na to analyticky je jasné že drvivá väčšina trenčanov sa nevyjadrovala o tom že by sa srádok posral... ... ale .. tvrdenie mantinela "najlepšie sú reči trenčanov ako sa sládok posral" má v sebe viac pravdy ako tvrdenie "všetci sme tu písali o správnom Sládkovom rozhodnutí" + následné protirečenie v uznaní jedného príspevku .. to sú tie "hlúpe" slová všetci, nikto, všetko, nič, všade, nikde, vždy, nikdy
13.1.2018 - 13:24
+4

matrin

 

sládok
13.1.2018 - 13:32
0

batman

 

Nemusis opravovat. Pasuje ti to do kontextu v povodnom tvare.
13.1.2018 - 13:44
+3

worth

 



ale bacha, zas tu vybehne niekto s tym, ze do oci by si mu to nepovedal
13.1.2018 - 14:16
+3

batman

 

Nemam dovod. Vcera mu to chcel povedat Andre, ale Jozef nechcel pocuvat.
13.1.2018 - 21:12
+1

MackoPu

 

Dorucoval diplomaticku notu.
14.1.2018 - 14:36
0

rijko

 

Ano ja som to napisal.moj nazor.stojim si za tym.uz je zrazu zo sladoka strateg a skvely kapitan.ale ked odpalkoval nohu fruhaufovi,tak ho zas cely hp odsudzoval.
Sekol fruhaufa bez priciny a zo zadu.ziadna vyzva na bitku,len smradlave zakeractvo.vcera ho andre vyzval a sladok usiel.andre ho VYZVAL,nenapadol.
Nie je to dolezite,ba priam bezvyznamne.
Mam svoj nazor.nie nazor trencanov.
13.1.2018 - 12:48
+6

mamina

 

keby si netrepal o rečiach Trenčanov, všetci sme tu písali o správnom Sládkovom rozhodnutí, aké urobil za daných okolností... vybral si si jeden jediný príspevok o posraní, ktorý tu bol a hráš sa na múdreho...
13.1.2018 - 12:25
+9

mili28

 

ty si ozaj mantinel...
15.1.2018 - 8:06
0

sebot

 

Branko si pan teraz si ukazal aky si velky hrac. Respekt
13.1.2018 - 12:02
+1

mamina

 

Bitka sa nekonala, vôbec ma to nes..ie, podstatné pre mňa je, že Deveaux sa na to, že hral prvý zápas, ukázal vo veľmi dobrom svetle. Neviem, či ste to postrehli, ale veľa nechýbalo, a bol by pridal aj druhý gól... ak mal puk, bolo ťažké ho od neho odstaviť a keď sa oprel do Detvancov, tak odletovali ako handrové bábiky. Mrzelo ma , že pán Oremus mu obmedzil pobyt na ľade, lebo chcel niečo robiť zo zápasom, ale neurobil dobre. Áno, kondícia poslabšia, viem, že v rozbehnutej sezóne sa to ťažko dobieha, ale ja mu verím, že bude pre nás platným hráčom. Mňa osobne príjemne prekvapil. Sprosté reči si nechajte, sú to stále tí istí diskutéri, ako obvykle, keď je reč o Dukle, ale na to sú tu našťastie opatrenia, takže si dajte pohov... urobil chybu, bol za ňu potrestaný, nikto z nás ho tu za to neobhajoval.
DUKLA FOREVER!!
13.1.2018 - 12:19
+22

Tehelnepole

 

Pekne si to napisala. +
13.1.2018 - 12:21
+3

dusanTN

 

100% súhlas. Všetci by sme sa mali pozerať na hru, ktorú predvádza v našej lige. Včera nebol ani raz vylúčený, nikoho zozadu nesekol, nikoho nenapadol. Naopak dal gól, vedel si pokryť puk, dal tyčku, mohol dať aj ďalší gól, mal veľmi dobrý výber miesta.
13.1.2018 - 12:24
+2

sk.miso.sk

 

Mňa štve že v poslednej dobe sú stále útoky rozbité a inak poskladané a počas zápasu keď to nejde tak sa to znova mení...
13.1.2018 - 12:25
+1

mamina

 

tak jest, včera som sa v tom už úplne strácala... kouč už musel byť dosť zúfalý, keď to takto rozhadzoval...
13.1.2018 - 12:31
0

sk.miso.sk

 

Včera bola podľa mňa chyba aj to, že Sadecky išiel hneď do druhého útoku, keď tam mohol ísť radšej Mikula, Hecl alebo kľudne aj Sojčík. Boris vyzeral byť na ľad dosť stratený včera.
13.1.2018 - 12:34
+2

dusanTN

 

Presne. Pred zápasom som bol dosť nadšený z toho útoku. Ale tešil som sa predčasne. Chalani si podľa mňa vôbec nesadli. Každý z nich tam iba lietal sám za seba.
13.1.2018 - 12:44
0

33800

 

Sadecky a ani Hecl niesu hraci do prvych dvoch utokov,bezucha by som posunul naspät do toho prveho
13.1.2018 - 13:19
+1

sk.miso.sk

 

Veď včera druhú polovicu zápasu hral už s Brankom a Olveckým.

A inak to je ďalšia vec čo mi vadí pri presilovkách. Branko nehľadá žiadneho iného spoluhráča okrem Bezúcha. Môže dať Starostovi na modrú alebo niekomu inému ale nie, furt to dáva cez troch hráčov na druhú stranu na Bezúcha... včera sme kvoli tomu prišli o pásmo asi trikrát
13.1.2018 - 13:24
+1

enforcer92TN

 

Branko velakrat straca puk a zbytocne. Chcelo by to zamysliet sa nad tym.
13.1.2018 - 13:35
+11

worth

 

ja som si to moc nevsimol, ale vcera ano, to bolo do oci bijuce... neslo v podstate nikomu, ale clovek prave od tych najlepsich caka, ze v takom momente potiahnu muzstvo, ale prve dva goly sme vlastne dostali po chybach prveho utoku a zavarili viac krat.
13.1.2018 - 14:18
0

sk.miso.sk

 

Presne tak. Konečne niekto, kto to vidí rovnako. Nedajbože aby som tento názor vyjadril na Facebooku.
13.1.2018 - 15:27
+2

dusan1980

 

Kto sa snazi robit s pukom tak spravi aj chybu...Budme radi ze je tu lebo nebyt jeho hrame baraz zas.
13.1.2018 - 21:18
0

enforcer92TN

 

Nie nie, baraz by sme hrali kebyze je Hossa zdravy a hra kazdy zapas.
13.1.2018 - 21:54
+1

ufák

 

presne...je fajn,že chce zodpovednosť zobrať na seba,ale je to tímový šport
13.1.2018 - 14:12
+1

kamenný pavúk

 

prosim vas: hlavne tu neglorifikujte sladoka ze sa zachoval ako pravy kapitan...to ze sa nechcel byt je podla mna uplne pochopitne....on radsej seka zakerne zo zadu..to je jeho styl..nepotrebuje sa bit tvarou tvar....hlavne si vsak myslim ze ten tah s vyzvou na bitkou bol uplne od veci...bitka by nic nevyriesila...vcera mi oremusov koucing prisiel celkovo slaby....jedine co vie je prehadzovat bezucha s vargom medzi prvym a druhym utokom....
13.1.2018 - 14:40
+4

kamenný pavúk

 

edit: prvy byt ma byt samozrejme bit
13.1.2018 - 14:46
0

Handlo

 

Určite sa Jožko bal v Amerike sa pobil s inými bitkarmi a keď bojuje v klietke tak asi ťažko by sa bál niekoho na ľade. Jožko je určite oživenie našej ligy , okrem prepinaku na Fruhaufa zase nespravil nejaké obrovské špinavosti a hokej určite vie hrať keď má toľko bodov ako obranca v Detve.
13.1.2018 - 15:56
+6

mannheim

 

V klietke ? Nemýliš si športy ? Videl som jeho boxerské zápasy a fighty v Muay Thai, mimochodom je v obidvoch športoch veľmi šikovný a ani ako hokejista sa nestratí. Ale, že by robil aj MMA, to google nenašiel.
14.1.2018 - 14:17
+2

lucano22

 

Sladok sa pokakal a nie že to urobil pre tým.
14.1.2018 - 8:41
+5

Voloď

 

Všetci,ktorí sa vyjadrujete ku Sládokovi píšete,že je vymetený,zákerný atď.Skúste ale pouvažovať nad tým prečo to tak niekedy je.Som presvedčený,že sem píšu aj taký,ktori ešte nevideli zápasy Detvy naživo.Cez zápas je hodne emócií aj vypätých situácií,ktoré ku športu patria a hlavne k tak kontaktnému ako je hokej.Ja ho neobhajujem,ale,ako by ste zachovali vy,keď napríklad v zápase s Popradom ho mladý Bondra okato provokoval rečami,gestami jednoducho chcel aby sa strhla nejaká bitka.A zase by sa písalo,že Jožo zbil mladého chlapca atď.Prečo Trenčín nehral hokej a nevyhral zápas,ale sa sústredil nato či Kanaďan zbije Sládoka alebo nie.
14.1.2018 - 10:48
0

MackoPu

 

To si sa kvoli takejto blbosti "Prečo Trenčín nehral hokej a nevyhral zápas,ale sa sústredil nato či Kanaďan zbije Sládoka alebo nie." registroval ?
14.1.2018 - 13:30
+6

mili28

 

naco sa vobec registrujes...
15.1.2018 - 8:11
+1

erik24

 

pozeral som zapas a Deveux bol jeden z najlepsich Trenčanov, myslim si, ze bude platnou posilou. Pred brankov bol neskutocny, takisto hitoval super a vie aj s hokejkou. zaujimave je, ze ked pride hrac z ECHL co mal 60 bodov za sezonu, tak vsetci pisu aka bude hviezda, pride hrac s pol boda za zapas v AHL a len preto, ze bol aj bitkar ho odpisu fanusikovia, ze je psychopat atd. a to ho ani nevideli v zivote hrat, len videli par videii na youtube.... to je take....ani neviem ako to povedat. hokejportalske diskuterske....
14.1.2018 - 11:12
+10

erik24

 

*brankou
14.1.2018 - 11:16
0

gabi98

 

Sladok pustil do gati.

Nic viac nic menej.
14.1.2018 - 16:47
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.1.2019 02:49
TímZSkóreB
1.Zvolen45153:10090
2.B. Bystrica45153:10790
3.Košice45150:10687
4.Nitra45170:11185
5.Poprad45131:11483
6.N. Zámky45117:10874
7.Trenčín45111:10871
8.Miškovec45121:12369
9.Budapešť45131:15454
10.Detva45120:14953
11.L. Mikuláš45111:13649
12.Žilina45118:17239
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Michalovce4032224224:81102
2.Topoľčany4024718172:9086
3.Martin40244210194:11082
4.Dubnica39251211177:10179
5.Skalica4020649176:10776
6.Bratislava40192514150:12066
7.Humenné39191613175:11765
8.Sp.Nová Ves40163417125:12855
9.P.Bystrica39144417124:13254
10.Trnava4091228108:18131
11.Prešov405103497:19817
12.Nové Zámky B401003945:3963
-.Orange 2011401632:3813
Aktualizované: 16.1.2019 21:42
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad3825607164:9587
2.Dukla3727226177:9284
3.Nitra38173414127:11661
4.B. Bystrica37163315100:10557
5.Košice38144614122:11556
6.Slovan38161318135:13153
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Martin3813331992:14248
2.Skalica3811342097:13543
3.Žilina387841997:12541
4.L. Mikuláš389152387:14231
Aktualizované: 14.1.2019 02:32
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4031117192:9096
2.Poprad4026437168:9589
3.B. Bystrica4023629143:9883
4.Dukla4022639153:8581
3.Košice4023449148:9181
6.Púchov39214410124:8075
7.Spišská40203412133:10170
8.Michalovce40144319123:14953
9.Nitra40133222108:12447
10.Martin40141322112:13847
11.Skalica4012242198:16444
12.L. Mikuláš409032890:15530
13.Žilina407242791:18229
14.Zvolen393003671:2029
Aktualizované: 14.1.2019 02:32
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva4934807148-5684
2SKA Petrohrad4834306163-6579
3Lokomotiv Jaroslavl50266015124-9667
4Jokerit Helsinky48273012153-11866
5Dynamo Moskva50216019124-11558
6Spartak Moskva50187019130-12256
7HC Viťaz Moskevská oblast49195021110-12452
8HK Soči50147020121-13651
9Dinamo Riga49145020100-12448
10Severstal Čerepovec4910602989-14536
11HC Dinamo Minsk4912203093-14133
12HC Slovan Bratislava518403686-17227
Aktualizované: 16.1.2019 23:23
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg50336010156-9679
2Avangard Omsk52249014148-11071
3Ak Bars Kazaň51294014134-11070
4Metallurg Magnitogorsk49276014146-10768
5Barys Astana48237011152-12367
6Salavat Julajev Ufa51225017140-11461
7Torpedo Nižnij Novgorod49175018142-15253
8Traktor Čeljabinsk4914902386-12449
9Red Star Kunlun49171024111-14443
10Neftěchimik Nižněkamsk50116027109-13640
11HK Sibir Novosibirsk49153027109-14740
12Amur Chabarovsk4811102888-14432
13Admiral Vladivostok47103029101-14231
Aktualizované: 16.1.2019 23:23
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva4934807148-5684
2SKA Petrohrad4834306163-6579
3Avtomobilist Jekatěrinburg50336010156-9679
4Avangard Omsk52249014148-11071
5Ak Bars Kazaň51294014134-11070
6Metallurg Magnitogorsk49276014146-10768
7Barys Astana48237011152-12367
8Lokomotiv Jaroslavl50266015124-9667
9Jokerit Helsinky48273012153-11866
10Salavat Julajev Ufa51225017140-11461
11Dynamo Moskva50216019124-11558
12Spartak Moskva50187019130-12256
13Torpedo Nižnij Novgorod49175018142-15253
14HC Viťaz Moskevská oblast49195021110-12452
15HK Soči50147020121-13651
16Traktor Čeljabinsk4914902386-12449
17Dinamo Riga49145020100-12448
18Red Star Kunlun49171024111-14443
19Neftěchimik Nižněkamsk50116027109-13640
20HK Sibir Novosibirsk49153027109-14740
21Severstal Čerepovec4910602989-14536
22HC Dinamo Minsk4912203093-14133
23Amur Chabarovsk4811102888-14432
24Admiral Vladivostok47103029101-14231
25HC Slovan Bratislava518403686-17227
Aktualizované: 16.1.2019 23:23
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames4726413173-13364
2San Jose Sharks4825313172-14363
3Winnipeg Jets4623714160-12962
4Nashville Predators4823516152-12460
5Vegas Golden Knights4923517147-13160
6Colorado Avalanche4620117157-14750
7Dallas Stars4718520121-12450
8Minnesota Wild4620320131-13449
9Vancouver Canucks4715621136-14847
10Edmonton Oilers4615721133-14647
11Anaheim Ducks4712719113-14347
12St. Louis Blues4518220126-13745
13Arizona Coyotes4514622116-13043
14Chicago Blackhawks4811523142-17941
15Los Angeles Kings4713525107-13940
Aktualizované: 16.1.2019 23:23
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning472889191-13374
2Washington Capitals4621614157-13959
3Columbus Blue Jackets4621715152-14059
4Toronto Maple Leafs4523515161-12858
5Boston Bruins4621515133-11957
6Montreal Canadiens4821517146-14257
7Pittsburgh Penguins4621415163-13756
8New York Islanders4520615136-11856
9Buffalo Sabres4615817133-13752
10Carolina Hurricanes4619319125-13649
11New York Rangers4613620132-15945
12New Jersey Devils4616221137-15743
13Detroit Red Wings4810823136-16143
14Florida Panthers4511620139-16542
15Philadelphia Flyers4614323130-16440
16Ottawa Senators4613424143-17839
Aktualizované: 16.1.2019 23:23
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 16.1.2019 23:23

Bleskovky

Mníchov zvíťazil v Salzburgu a postúpil do finále

Hokejisti nemeckého EHC Mníchov postúpili do finále Ligy majstrov. V stredajšej odvete semifinále zvíťazili na ľade rakúskeho EC Red Bull Salzburg 3:1, v prvom zápase sa súperi rozišli bez gólov. V drese hostí nastúpil slovenský obranca Martin Štajnoch, do štatistík sa však nezapísal.
pred hodinou - TASR

TPS Turku - Ilves Tampere 3:4 v stredajšom zpase fínskej ligy

Hokejisti TPS Turku prehrali v stredajšom zápase fínskej Liigy na domácom ľade s Ilves Tampere 3:4. Liiga - výsledok: TPS Turku - Ilves Tampere 3:4
pred 4 hod. - TASR

Zraneného Baranceva nahradí na exhibícii All Stars spoluhráč Holm

Zraneného obrancu Denisa Baranceva z Torpeda Nižnij Novgorod nahradí počas All Star víkendu KHL (19. a 20. januára v Kazani) spoluhráč Philip Holm. Uviedla to oficiálna webová stránka nadnárodnej súťaže. Švédsky hokejový útočník zaznamenal v tejto sezóne 6 gólov a pridal 18 asistencií.
o 14:25 - TASR

Hamerlík sa po hosťovaní v Pardubiciach vrátil do Třinca

Slovenský hokejový brankár Peter Hamerlík sa po krátkom hosťovaní v Pardubiciach vrátil do českého extraligového tímu HC Oceláři Třinec. Informoval o tom portál hokej. cz.
o 10:03 - Michal Bruner / TASR

Servette Ženeva - Bern 4:5 pp vo švajčiarskej lige

Výsledky utorňajších zápasov švajčiarskej hokejovej ligy: Lausanne - Langnau 4:0, Servette Ženeva - Bern 4:5 pp
včera o 22:37 - / TASR

Edmonton získal cez waiver z Bostonu útočníka Cavea

Zámorský hokejový tím Edmonton Oilers získal z Bostonu Bruins útočníka Colbyho Cavea, po ktorom siahol cez waiver listinu. Dvadsaťštyriročný center odohral v tejto sezóne v drese "medveďov" 20 zápasov, strelil v nich jeden gól a pridal štyri asistencie. Na farme v Providence v AHL zaznamenal 18 bodov v 15-tich dueloch.
včera o 21:47 - / TASR

Josh Gorges ukončil kariéru

Kanadský hokejový obranca Josh Gorges sa rozhodol po 13 rokoch v zámorskej NHL ukončiť aktívnu kariéru. Tridsaťštyriročný bek ju odštartoval v profilige v sezóne 2005/06 za San Jose Sharks, odkiaľ o rok prestúpil do Montrealu. V organizácii Canadiens strávil osem sezón a ďalšie štyri pridal v Buffale.
14.1.2019 20:44 - Michal Bruner / TASR

Dallas získal Cogliana z Anaheimu, opačným smerom putoval Shore

Hokejový klub zámorskej NHL Dallas Stars získal z Anaheimu Ducks skúseného útočníka Andrewa Cogliana. Opačným smerom putoval center Devin Shore.
14.1.2019 17:56 - Michal Bruner / TASR

Norimberg Ice Tigers - Krefeld Pinguine 4:3 v 39. kole DEL

Hokejisti Bremerhavenu v nedeľňajšom stretnutí 39. kola najvyššej nemeckej súťaže doma zdolali hráčov Schwenningenu 3:0. Posledný tím v ligovej tabuľke Iserlohn prehral s Ingolstadtom 2:3 a natiahol šnúru nezdarov na desať zápasov. DEL - 39. kolo: Pinguins Bremerhaven - Schwenninger Wild Wings 3:0, ERC Ingolstadt - Iserlohn Roosters 3:2, Grizzlys Wolfsburg - Eisbären Berlín 4:2, Norimberg Ice Tigers - Krefeld Pinguine 4:3, Adler Mannheim - Straubing Tigers 6:3, Düsseldorf EG - EHC Red Bull Mníchov 2:5.
13.1.2019 21:17 - / TASR

Sobotňajšie výsledky švajčiarskej ligy

Bern - Zug 0:3, Biel - Ambri-Piotta 3:0, Fribourg - Langnau 1:3, Rapperswil - Lugano 2:3, Lausanne - Servette Ženeva 3:4 pp a sn.
12.1.2019 22:30 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

18. 01. 2019
Žilina - N. Zámky o 17:30
Košice - Miškovec o 17:30
Trenčín - L. Mikuláš o 18:00
Nitra - Poprad o 18:00
Zvolen - Detva o 18:00
Budapešť - B. Bystrica o 19:00

Odohrané zápasy

15. 01. 2019
N. ZámkyB. Bystrica
3:2REPORT
MiškovecTrenčín
5:4 SNREPORT
DetvaBudapešť
3:7REPORT
ZvolenNitra
1:0REPORT
KošiceŽilina
4:5 SNREPORT
L. MikulášPoprad
0:1REPORT

Najviac bodov

Ladislav NagyKOS57 bodov
2.Faille É.BBY55
3.Chovan M.ZVO53
4.Lantoši R.NIT49
5.Asselin G.BBY46

Najlepší strelec

Ladislav NagyKOS31 gólov
2.Asselin G.BBY27
3.Blackwater J.NIT25
4.Kytnár M.ZVO24
5.Magosi B.MIS22

Najlepší brankár

Ádám VayMIS95.2 perc
2.Kristín M.NZA94.2 %
3.Vošvrda T.POP93.49 %
4.Košarišťan A.NZA93.15 %
5.Habal V.KOS93.14 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov