Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Košice deklasovali Poprad

zdroj: TASR
25.8.2019 17:31 TASR

V zápase o 3. miesto na Tatranskom pohári zvíťazili Košice nad Popradom hladko 6:0.


HK Poprad – HC Košice 0:6 (0:1, 0:2, 0:3)
Góly:
 13. Cibák (Jokeľ, Slovák), 33. Haščák (Chovan, Koch), 39. Majdan (Jokeľ), 48. Haščák (Skokan, Chovan), 52. Chovan (Skokan, Haščák), 60. Suja (Milý, Klhůfek)

Rozhodovali: Štefik, Valach – Durmis, Hajnik, Diváci: 804

HK Poprad: Vošvrda (52. Halo) – Brejčák, Johansson, Magovac, Kramár, Matejka, Ťavoda, Fabian, Česánek – Štrauch, Mlynarovič, Svitana – Karterud, Kundrik, Leclerc – Takáč, Pelamo, Zagrapan – Matúš Paločko, Bjalončík, Matej Paločko

HC Košice: Škorvánek – Slovák, Koch, Michalčin, Cibák, Čížek, Růžička, Bučko – Majdan, Chovan, Haščák – Klhůfek, Skokan, Bezúch – Milý, Suja, Jokeľ – Nagy, Eliáš, Hrabčák

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


Westlund32

 

Navždy Poprad krásna hra na ktorú som sa vydržal pozerať do 0-4 teším sa na ďalší zápas takou hrou budeme majstri skvelé chlapci vždy s vami
25.8.2019 - 17:34
+23

skp_pp

 

3 dni 3 zapasy.
Aj to sa podpisalo. V polke zapasu to az take jednoznacne nebolo.
Trener je jasny uz pred sezonou. Fabo sup do dochodku. Chyba mu sebareflexia. On ostane kapitan.
Chyba leader tak ako v utoku, tak hlavne v obrane. Niekto kto zalozi utok inde ako na paty utocnikom.
25.8.2019 - 20:28
0

Westlund32

 

No piatok sme nemohli byť unavení hra bola otrasná, včera slabý super (niektorí tvrdia že nás také mužstva anglicka a Francúzska preveria )takú prípravu sme naposledy mali pod Skrakom či ako Sa volá.Dneska beriem že unava tam bola ,po nevyužitej presilovke 5-3a treťom góle sme úplne odpadli psychický aj kondičné.Maju dva týždne na 100% zlepšenie
25.8.2019 - 20:52
+1

skp_pp

 

Dufam. Ale nieco sa musi zmenit
25.8.2019 - 22:03
+1

BlackCrow

 

asi tak minútu po skončení zápasu mi prišlo oznámenie na mobil so štatistikami a komplet komentárom.

palec hore P.R.

25.8.2019 - 17:34
+4

MHC80

 

Poprad, bez golov a bez divakov
25.8.2019 - 17:37
+27

skp_pp

 

Bez trenera bez obrany
Uvidime ci sa nieco udeje. 2 tyzdne maju na nejaky napad. Potom pride realita.
25.8.2019 - 20:25
+5

Westlund32

 

No Martin s divákmi ale bez €
26.8.2019 - 8:52
+2

.Iceberg.

 

jak by napísali tunajší klasici ... hráme super ... takže je to dobré a treba našich podporiť väčšou návštevou zaslúžia si to ...
PS: áno tie presilovky nám idú

a vy ostatní nechápem čo stále hejtujete ... stálo to za ty prachy kurňa ne?
25.8.2019 - 17:37
+15

Sunkafit

 

zaslužia nezaslužia.....nepridete nikdy
25.8.2019 - 17:58
+5

cipulis

 

Minimálne cez sviatky
25.8.2019 - 18:14
+4

McLarenPP

 

cez sviatky mame jediny domaci zapas, 30.december proti MAC Ujbuda, takze ziadne divacke rekordy by som v tejto sezone necakal. Teda pokial sa nieco radikalne nezmeni.
25.8.2019 - 18:41
0

Kopitar11HKPOPRAD

 

Minulu sezonu sme v jednom zapase asi v strede sezony bojovali o prve miesto v tabulke, mali sme seriu dobrych zapasov a hla, prislo famoznych 1200 ludi ... a potom na PO najvacsi fanusikovia chodili
26.8.2019 - 10:53
+1

Badboy87

 

http://hkpoprad.sk/program-domacich-zapasov-v-sezone-2019-2020/ ty mas odkiaľ takú blbosť?30.12doma ke ,26.12 doma Detva 22.12 lm doma 18.12 doma nr
26.8.2019 - 12:52
0

McLarenPP

 

to bol povodny rozpis - tvoj link ma datum 14.8., ale dost podstatne sa to zmenilo po zverejneni noveho rozpisu sezony o tyzden neskor:

http://www.hokejportal.net/?q=clanok/tipsport-liga-ma-uplne-novy-rozpis-zakladnej-casti/93665

Takze mame:
26.12 DVTK vonku,
28.12 volno,
30.12 MAC doma.

Predvianocne zapasy neratam, ale 22.12 mame doma KE, co by mohlo mat dobru navstevu.

26.8.2019 - 13:15
+1

Kamzík18

 

Koniec srandy.. Dúfam že po dnešku sa bude riešiť tréner a min 3 obrancovia do prvých 2 formácii.. Útoky komplet ináč a tie posily neviem či sú posily...
25.8.2019 - 17:39
+15

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Chamois13c

 

Facka, ktoru sme tak velmi potrebovali snad to kompetentnym otvori oci ze ta hra je špatna, velmi uzitocna lekcia dnes kosice dakujeme...
25.8.2019 - 17:40
+21

Lubino14

 

zrkadlo tymu nastavene. toto bude "super" sezona s tymto hernym prejavom. a nech este niekto zasa raz napise : ved je to len priprava. . toto je grc co aj Ozimaga prekona.
25.8.2019 - 17:41
+5

Frey77

 

Gratulujem KE, "rozdzigali" nás jak malé deti. Bez hlavy a päty. Keď kompetentní nevidia výkony Faba.... Dnes s Cesankom to bola kvalita Prvý silný súper nám nastavil zrkadlo.
25.8.2019 - 17:41
+4

MaxSBA

 

Dnes už som na to nemal ani ja a to som ich stále obhajoval že je to len príprava. Týmto vyzývam trénerov Štolca a asistenta Paukovčeka o preradení Fabiana z prvej formácie do 4 a nenasadzovanie na oslabenia a presilovky. Ďalej ich vyzývam k tomu aby konečne rozdelil prvý útok, ktorý zjavne nefunguje. To vidí aj slepý človek. Koniec hlásenia.
25.8.2019 - 17:41
+19

ŠKP

 

Fabo by nehral presilovky pokial by tam bol Magovac, pretoze ineho pravaka beka nemame. S Magovacom tie presilovky mali myslienku no po jeho vyluceni bolo aj po tom. Prvy utok nefunguje kvoli tomu lebo sa "vytratil" center. Mlynkyho mam rad ale chalan zaziva nenormalny vykonnostny prepad a prveho centra nemoze hrat ani nahodou. Ani neviem koho tam dat nakolko vykonmi neohuril vobev nikto. Mozno Lukasa Paukovceka, ten je aspon silny na buly.
25.8.2019 - 17:47
+2

amentma

 

Teraz neviem, ci Popradu viac chybaju hraci typu Bondra, Abdul, Bellus, teda fyzicky hraci s dorazom, alebo trener, aj ked sa o Stantienovi pisalo vselico, hra bola predsa len o nejaky level vyssie...

Je to sice len priprava, ale na prvu stvorku to teda nevyzera... A hadam ani nas uz nebudu tak systematicky trapit ako doteraz
25.8.2019 - 17:42
+14

stan-PP

 

neviem neviem ci bola hra o level vyssie, polku zapasov domacich v zakladnej casti sa na nas nedalo kukat ludia normalne zaspavali na miestach to bol grc a cim sa viac blizilo playoff bolo to horsie a horsie.. my sme mali brutalne stastie ze sme chytili KE ktore mali problem sami zo sebou a dostali sa do hry az za stavu 0:3 na seriu aj to ju este skoro otocili... potom vy ste boli prakticky kazdy zapas lepsi jak my mozno okrem tretieho u nas, prehravali ste nas fyzicky a znova sme sa nepoucili a budeme na tom rovnako biedne
25.8.2019 - 18:27
+4

axxel

 

Budem sa opakovat ... Trener - najvacsia posila ... Lebo minuly rok by sme s hracmi ako Suja, Mily, Jokel plus 2 kosikari a 18 rocny chalan dostali 6 golov ale my ... A to nic proti nim, lebo dnes hrali vybor e ... Lebo vedeli ako to maju hrat
25.8.2019 - 17:42
+17

MaxSBA

 

Matejku sme nemuseli kupovať, to aj Salija bol lepší.
25.8.2019 - 17:43
+2

duhac

 

Tak toto bola tazka hanba. Esteze prislo tak malo ludi. Bola to "krasna" pozvanka na prve kolo, kedy ocakavam max 1500 kuskov. System ziadny. akoze posily nic. Cele zle. Nieje to o silach. Lebo v piatok bolo sil dost a aj tak nas michalovce dali dole. No obavam sa najhorsieho-dalsia sezona len do poctu. Pokial bude v klube rodinkarstvo a kamaratske tlacenky, tak to nikdy nebude fungovat.
25.8.2019 - 17:45
+8

Nixon

 

Prve kolo bude vypredane, tomu ver, sak uz teraz nesu poriadne listky. Ale nie je to kvoli teamu, trenerovi alebo hre ale kvoli 13tke !!
Este, ze davali stream, tiez to chcem brat ako ze to je en priprava, ale tie vekohube reci, ze chcu este lepsi usech ako minuleho roku, aky silny team mame, ako sa maka a pod ... A poriadny zapas nezahrali v priprave, anglicania nas rozdzigali, tatransky pohar nula bodov a to sa dusovali, ze ho chcu zas vyhrat ... no neviem ... hadam je to len fakt priprava. Vsetko pekne rozanalizuju, sadnu si s hracmi, drobne chybicky odstrania a doladia detaily. Pride sezona, sak do nej je este kopec casu a postupne budu sperkovat formu az na finale. To by som bral teda ... au, prave som spadol s postele a zobudil sa z toho sna
pojdem na nejaky zapas pozriet ak bude dostatok casu ale ak budu hrat takto tak ich vela nebude
Pekny vecer prajem
26.8.2019 - 19:42
+3

Kamzík18

 

Na prvý zápas je možno polka zimaku predaná a nejak sa to nezapĺňa..bodaj by bolo vypredané ale nejak tomu neverím
26.8.2019 - 19:58
0

lukiasko

 

Na predpredaji som lístky ešte ani nevidel...
27.8.2019 - 4:15
0

topska

 

Su tam hadam dva tyzdne. https://predpredaj.zoznam.sk/sk/listky/rozlucka-s-karierou-rekordmana-poprad/
27.8.2019 - 4:35
0

Chamois13c

 

Ked sa vravelo ze stantien bol len babka a v skutocnosti to riadil stolc vlani tak po dnesku mam pochybnosti
25.8.2019 - 17:46
+11

Fanpoprad

 

Bol to tak super vikend. No potom som siel na hokej...
25.8.2019 - 17:46
+67

Bizzaremifo

 

25.8.2019 - 18:01
+1

Kuree

 

vyžltiť keď sa dá, to si buchol klinec po hlavičke
25.8.2019 - 20:59
0

Fanpoprad

 

Ked ono to bol fakt super vikend
25.8.2019 - 21:25
+3

Kuree

 

áno, potešili hostesky čo chodili s popcornom
26.8.2019 - 18:41
0

Fanpoprad

 

Sice som zadriemal ale vsimol som si ich
26.8.2019 - 19:29
0

elnino3101

 

Pán Jurinyi...neviem, ako sa to píše spisovne: Pán BOSS popradského klubu, Štolc nemôže trenovať A mužstvo ( aspoň zatiaľ ) , posily vôbec nevyšli. Treba ich poslať domov a hrať s juniormi ved sa nevypadáva tento rok.
25.8.2019 - 17:51
+2

mitoO

 

Mne sa zda, ze nielen v posilach je problem. Vasi domaci sa jednoducho uspokojili, vedia, ze hraju doma, su spokojni, nic im nehrozi, trenera odpalkovali, s vedenim kamarati, trener tiez kamosko aj s hracmi aj s generalom... Atd.
25.8.2019 - 18:13
+44

stan-PP

 

presne tak to si fantasticky vystihol chlape.. toto by sa malo dostat do ruk generalneho
25.8.2019 - 18:21
+4

pepa78

 

...to vyzera na: velmi prijemnu particku, uz tam chyba len Reway
25.8.2019 - 20:19
+2

JozoNR

 

No v sezone,kde nikto nevypadava,sa uspokoja este mnohi a nie len v priprave
25.8.2019 - 23:23
0

Nixon

 

100 bodov
26.8.2019 - 19:43
+1

erik24

 

cize mame na com stavat..vieme, ze obrana potrebuje minimalne troch schopnych obrancov...bohuzial...Matejka, Fabian tam nemaju co robit...sorry Fabo...Johansson tiez papa...cize minimalne troch obrancov...Pelamo je legionar? radsej nech daju hrat juniora nejakeho, ten je v lese...utok takisto potrebuje dve zvucne mena aspon...inak to nema zmysel...
25.8.2019 - 17:53
+3

erik24

 

do obrany je volny stale Kozak, Troncinsky - pravak, neviem kto dalej...ale toto by boli posily..
25.8.2019 - 17:59
+1

nyytymaki BLOG

 

Troncinsky nie je pravak ani nahodou,jedine ak by sa pred prestupom do PP preorientoval
25.8.2019 - 20:00
+1

tulen - kosice

 

možno chcel: napísať "pravičiar" ... a ty hneď takto
26.8.2019 - 8:44
0

nyytymaki BLOG

 

ani pravičiar,len "drbnutý jakobín"
26.8.2019 - 9:43
+1

ten čo nevie

 

ale hlavne treba trenera nie experiment to ani za jonaka taky gulaš nebol
25.8.2019 - 18:00
+3

ten čo nevie

 

jednu dobru nahravku som nepostrehol to bol zasa gulaš a ked už fero ušiel z hokeja tak to je už čo povedať
25.8.2019 - 17:57
+5

2stefko2

 

bolo to zle no ale treba hladať pozitiva napriklad to že aspon ty nasi mladici hraju celkom ok .... nech chlapci hraju vsetci nech sa vyhraju aj palocka mateja aj bjaloncika by som posunul vyssie k niekomu ... a k obrane par menam sa nebudem vyjadrovať len si porovnajte ci vo zvolene,bb alebo aj nitre ako hraju tam obrancovia zahranicny a toto tu ? katastrofa ..
25.8.2019 - 17:58
0

fifofrogy

 

Fú Poprad riadna kefa tak tu už plakať môžete lebo tu už asi aj máte dôvod no šťastie že ešte to môžete vyriešiť akokoľvek stále lepšie takto 5 minút pred 12 ako riešiť takéto veci 5 minút po 12 .
25.8.2019 - 17:59
+1

The Rock PP

 

Niekde sa tuším vyjadril že tatransky pohar ukáže načo máme tak nech sa páči teraz som zvedaví na jeho vyjadrenie ak hráčom ak budete pristupovať takto k zápasom česť výnímkam tak návštevnosť určite nepôjde na hor či vlastne pre koho to robíte
25.8.2019 - 18:02
0

RebelMemoryPP

 

Robia to pre seba, sak kamarati..
25.8.2019 - 19:32
+2

Bizzaremifo

 

dnes nebolo jedno pozitívum .. neviem ako sú postavené zmluvy, ale taký Pelamo mal už dosť zápasov na aklimatizáciu..vlastne dnes ani nie je čo písať, zle bolo úplne všetko..KE nám perfektne nastavili zrkadlo..kompetentni musia okamžite začať konať..
25.8.2019 - 18:04
+2

folvy

 

Riadna komédia tá naša hra,tak v lese sme už dávno neboli, budíček páni tam hore
25.8.2019 - 18:05
+4

mitoO

 

Kamaratstvo v hokeji je pliaga. A ak si sami hraci vyziadaju vymenu trenera, s ktorym mali uspesnu sezonu, tak je to este horsie.
25.8.2019 - 18:08
+29

gta98

 

Vystihol si to. toto je pre mna este vacsi problem nez to, ze prinesieme hraca ktory sklame, alebo ze to trener nezvlada. Ved kamarata predsa nevyhodis. Ak sa to nebude nejako do buducna riesit a treneri tam budu napriek tejto NEhre, tak by sa mal pobrat aj GM do teplych krajin. Mali by sme byt profesionalny klub a nie spolok kamaratov. To nech si idu zajrat pivnu ligu, tam sa kamosi nevyhadzuju..
25.8.2019 - 18:23
+8

Sunkafit

 

Suhlas
25.8.2019 - 18:26
0

Westlund32

 

To typické naše,že hráči sa uspokoja myslia si že pôjde to samé :p sezóna 2007/08 mužstvo nabité hviezdami skončili sme na 7 mieste .Sezóna 11/12zase mužstvo nabité hviezdami skončili sme 4 po základnej časti ale rýchli koniec play off
25.8.2019 - 18:42
+1

UssKe

 

Načom stavať je .
25.8.2019 - 18:08
+3

VSS Košice

 

akoby kapitan povedal nemenovaný
25.8.2019 - 18:13
+7

UssKe

 

Kapitán stožiar .
25.8.2019 - 18:25
+4

mitoO

 

A k nasim, videl som len tretiu tretinu, ale hra sa mi celkom pozdavala. Aj ked sa to tazko hodnoti, pretoze supera sme dnes bohuzial nemali. Vysledok super.
25.8.2019 - 18:10
+4

ten čo nevie

 

najlepšie bolo ako sme po presilovkach fasli a to dvakrat 5 na 3 a jedna 5na4
25.8.2019 - 18:14
+1

Rapkáčik43

 

Pohoda, je to len príprava...
25.8.2019 - 18:23
+3

lukiasko

 

No a teraz už dúfam nebudem počuť kecy ako ideme na finále či dokonca titul. Na prvú šestku zabudnime hneď teraz (a budeme radi keď si s takým hokejom zahráme vôbec PO) Ešte som Poprad tak nízko pred sezónou netipoval ako tento rok...
25.8.2019 - 18:24
+4

kocsma

 

Že hahahahhahahaahahah
25.8.2019 - 18:26
0

peterpm

 

Jonák+Ozimá k,Ozimák, Stantien, Štolc...: p. Jurínyi, títo "tréneri" mali/majú na starosti A-ko Popradu, väčšina pod Vaším vedením.
Pozrite sa , kto trénuje väčšinou/nemyslím Slovan, tam sa Stantien myslím dlho neohreje/ ostatné mužstvá v lige.
Viac ani netreba k tomu dodať...
Ak sme siahali na najvyššie méty v minulosti či už v extralige , alebo predtým v SNHL vždy trénerská lavička vyzerala inak.

Nerozumiem čo sa tým u nás sleduje, veď je nonsens aby sa tréneri u nás učili trénovať v Áčku?
25.8.2019 - 18:28
+4

fanke27

 

Paráda Košice !

Paráda Haščák ! odohral 4 zápasy v príprave proti viac menej najsilnejším tímom (Vladivostok, Pardubice, Nice, Poprad) a ma neskutočných 13 bodov ! 8+5 ! viac ako tri body na zápas.. keď takto bude chlapec hrať ďalej, tak klobúk dole..

Takisto Chovan, 4 zápasy a 2+6..
Majdan 4+4
Skokan 2+5
Bezúch 4+0

hlavne prvý útok šliape neskutočne.. ale zatiaľ sa mi celkovo zmeny v KE veľmi páčia
25.8.2019 - 18:29
+8

julo

 

S Nice sme nehrali,ale s Miskolcom
25.8.2019 - 18:31
0

fanke27

 

áno áno, s Miskolcom samozrejme.. som sa pomýlil
25.8.2019 - 19:20
0

Ricardinho13

 

Haščák, Chovan, Skokan, Majdan a Bezúch paráda, jediný Klhúfek sa zatiaľ neprejavil výraznejšie, ale jeho chvíle snáď ešte prídu.
25.8.2019 - 19:29
+9

zomi BLOG

 

Marcel, asi velmi popracoval na strelbe. Zrejme zaklady streleckej techniky ma v sebe, len k tomu este v priprave pridal presnost a doraz. Aj trener D. sa vyjadril vo veci, ze Hascakova strelba je u europskych hracov vynimocna.Ci pozoruhodna.Skoda, ze uz ma svoj vek pre potreby repre, ale na par podujati este by sa mozno pridal. Ved podla mna v repre vzdy odovzdal solidne vykony, len ta jeho strelba bola skoro vzdy zalostna. Tak uvidime.Co to bude, ked to bude.
26.8.2019 - 13:55
+1

matus93

 

Takýto Poprad bez nápadu a nebyť presiloviek bez väčšej gólovej šance .. to si už dlho nepamätám .. každopádne .. idzeme jak píly .. hlavne to nasadenie, chuť , v útočnom pásme vieme, čo mame robiť .. nejdeme zbytočne do rohov , tie prihrávky do druhej vlny na kruhy , cez pásmo .. no lahôdka na pohľad .. skorvanek dnes parádne hlavne pri oslabeniach .. hra má hlavu aj pätu to som očakával od trénera .. a zatiaľ to ide .. uvidíme, aké to bude pri plnej permanencii v lige .. no na hru sa dá jednoznačne pozerať ..
25.8.2019 - 18:43
+1

Voevoda

 

Zatial pozitiva - presilovky vyzeraju lepsie, hlavne s Magovacom, ktory je nas najlepsi obranca
- v oslabovkach sme si vedeli vypracovat sance po dobrej praci Takaca
Zatial negativa - vsetko ostatne

25.8.2019 - 19:09
+1

Tizo BLOG

 

tak cakal som ze KE taky vysledok v plnej sile a my sme vlastne len s 2 silnymi utokmi. zvysok hraci ktori asi sezonu stravia v 4 lajne alebo na farme...ale pekny priklad snahy pobit sa o miesta v kadri...pekne KE...ako sa vravi..je na com stavat
25.8.2019 - 19:11
+4

fany

 

Najlepší hráč Košíc- CHOVAN. Super Michal
25.8.2019 - 19:12
+3

len_tak

 

Poprad: Ernest Bokroš je voľný.
25.8.2019 - 19:15
+2

ten čo nevie

 

daj pokoj
25.8.2019 - 19:23
+1

ZOOMER

 

Bučko jak chlapi,nesledoval som to veľmi,poprosím vás o nejaký report
25.8.2019 - 19:22
+1

RebelMemoryPP

 

Tak a moze prist odstranovanie nedostatkov..som zvedavy co vsetko sa odstrani, zatial sa odstranili len divaci..
25.8.2019 - 19:40
+26

Sheva7

 

Utok je super obrana 1 ofenzivneho obrancu treba a brankar co ja viem on bude 2Habal vobec mu neverim, podla mna mame 2 krat dvojku chyba top brankar
25.8.2019 - 19:42
+3

TOPmanager

 

Konečne prišiel do Košíc tréner kde jeden hráč neznamená nič. Najlepšie riešenie na trojsezónne trápenie sa kde sa tvrdilo, že bez jedneho hráča sú Košice nič. A aha, ono je to úplne inak.
25.8.2019 - 19:47
+13

Sheva7

 

Tak a este si predstav k tomu utoku Nagy
25.8.2019 - 19:53
+3

UssKe

 

Zaujimalo by ma , ako by do toho tímu zapadol Laco. Draisaitl by ho zrejme skrotil .
25.8.2019 - 19:59
+2

Tesla

 

Podľa mňa by zapadol perfektne, veď aj počas MS pod Ramsym hral parádne a prispôsobil sa štýlu.
25.8.2019 - 20:28
+7

Urpiner17

 

som rád, že tam nie je...Ak ho nedokázal skrotiť Gretzky...tak podľa mňa ani Draisaitl
25.8.2019 - 20:34
+4

LenTak93

 

ale už prosím ťa prestaň
Laco si zaslúžil takýto tím, takéhoto trénera. Ako bolo vyššie spomenuté, v repre sa podriadil Ramseymu a som si istý, že by to urobil aj teraz v Košiciach.
Bola smola, že sme v kabíne mali slabú ruku na neho, ale Laco na tom ľade nechával všetko pre Košice.
Je však už všetkému koniec a je zbytočné dnes špekulovať, že vˇo by bolo keby...
25.8.2019 - 20:42
+14

Urpiner17

 

Neviem, či si zaslúžil takyto tím....minule tu niekto písal, že mu Laco povedal že tím je poskladaný horšie ako minuly rok...samozrejme, sezóna ešte nezačala takze možno pravdu mať bude...ale keď si mysli že tím je slaby, tak potom si ho asi nezaslúži....neber to ako hejt na Laca...on je skutočne výborný hokejista, ale zároveň aj veľmi ťažká osobnosť
25.8.2019 - 21:27
+5

LenTak93

 

Však to je jasné, všetci, čo sledovali jeho kariéru, tam vidia, že jeho koniec v NHL nebol náhoda.
Ale príde mi trochu nefér, že sa to ide zvaľoval trojročné zlyhanie na jeho plecia a robiť z neho jediného vinníka.
25.8.2019 - 22:21
+5

skp_pp

 

Kosice maju problemy a laco bol so svojim svojskym pristupom len cast z nich. Zodpovedny urcite nie je za to.
25.8.2019 - 22:24
+5

Urpiner17

 

Oh...sorry keď si to takto pochopil...určite nie jediný vinník...zohral tam úlohu...ale zďaleka nie najväčšiu....skôr mi išlo o ten komentár ohľadom súčastnosti. Treba si zase aj priznať že Laco už korčuliarsky bol pomaly...aspoň že rukami to vedel dobehnúť
25.8.2019 - 22:24
+2

Tizo BLOG

 

ved ked by to timu dobre slo moze sa lacike do vianoc rozhodnut ze pokracuje...predsa len ten titul je lakadlo...hoci nie na vsetky zapasy ale aspon tak aby ten titul pri tom mene svietil..
25.8.2019 - 20:40
0

blazon

 

Podla flashscore LaciKE hral
25.8.2019 - 20:24
+1

LenTak93

 

tak tak, dnes to bolo aj s Nagyom
25.8.2019 - 20:39
0

blazon

 

Chlapci Popradsky: Viete mi zhodnotit hru a potencial po vasich doterajsich pripravakoch Leclerca? Ten ma zaujima z vasej supisky a velka neznama premna. Dakujem.

Pardon za sovinisticky predmet, ale som tu kratko a velmi nevidim diskutujuce z vasho tabora.
25.8.2019 - 20:29
+1

Westlund32

 

no vyzerá ze bude posila ma prehlad, no mňa viacej počas troch zápasov zaujal viacej nor :p
25.8.2019 - 20:41
+1

RebelMemoryPP

 

Individualne je na tom dobre..
25.8.2019 - 20:45
0

blazon

 

Dik, hadam ho dobre zapracujete. Aj Nora teda.
25.8.2019 - 22:09
0

corthez

 

Dnes to vyzeralo že sme letnú prípravu mali dobrovoľnú
25.8.2019 - 20:37
+1

RebelMemoryPP

 

Takze podla Stolca toto je hokej raz sa vyhra raz sa prehra..vyborne,toto je spravny pristup trenera k spackanemu turnaju..mal vybornu skolu od Ozimaka..
Prehrali sme, no tak sme prehrali svet sa kvoli tomu nezruti..
25.8.2019 - 20:48
+3

matrin

 

Fu majdan chovan hascak vyzera byt nebezpecna lajna
25.8.2019 - 21:13
+2

voldemort

 

mrzi ma: , ze sme tak rychlo zabudli na dobru sezonu aj nove a slusne pomery v klube. Nejdem obhajovat tieto vysledky a hru uz vobec nie, len mi pride trochu cez ciaru vyhadzovat rovno GM (niekto vyssie). Bohuzial musim suhlasit, ze tohtorocny vyber hracov sa, podla videneho, dost hrubo nevydaril, hraci podpisovani snad od maja a prezentovani ako posily su zatial mimoriadne slabi. Horsie, ze niekedy hracom nemusia vyjst zapasy, ale objektivny divak vidi potencial (priklad Joona vlani o tomto case). Lenze pri napr. Pelamovi si musi takmer kazdy vsimnut, ze na fina je to zalostny korculiar dokonca aj v porovnani napr. so Zagrapanom a okrem stability na trojnozke sa v nom velmi tazko hlada skryty potencial. Karterud ma aspon cit na vyber miesta a mozno aj na goly, inak v osobnych subojoch a okolo mantinelu som od neho cakal vyrazne viac. No a Leclerc, je snad jedina "posila" kde sa dockame nejakeho zlepsenia, aj ked je otazne, ako dlho si bude zvykat na to, ze slovenska liga je este stale asi inde ako francuzska. Co ma priviedlo zaroven k tomu, ze sa trochu obavam, ze tato nasa "exoticka" francuzska cesta je asi omyl. Pretoze aj ostatni chalani co odtial teraz dosli, akosi nestihaju. Mladici Bjalo a Palockin ml. nato asi maju trochu pravo (aj ked hlavne Bjaloncikovi Nice teda rozhodne nijako nepomohlo), ale Kramar bude deficit dobiehat asi tazsie ak vobec. Ak si spomenieme na Takaca po prichode z Nice, asi aj to potvrdzuje, ze FRA nie je destinacia na hokejovy rast. Vacsina klubov sa pustila zamorskou cestou a povacsinou sa potvrdzuje, ze aj "podpriemerny" can/usa byva lepsi, ako priemerny severan. Uz vlani sa nepodaril Karlsson (myslim), tento rok ...
Napr. KE stavili na vysku a silu, a vyzera, ze tiez im to vyslo. My sme sli inou cestou, nemame zamorskych hracov, nemame ani silovych ci silnych hracov, zlozenie teamu sa zda byt, takpovediac, archaicke, akoby bez ohladu na nove trendy v hokeji (az tak nove zas nie su).
Aj v lepsich kluboch sa stane, ze sa vyber hracov proste nevydari, bolo by asi na mieste povenovat sa tomuto "skautingu" asi trochu viac, alebo vymenit zodpovedneho za tieto vybery alebo tym poverit niekoho, co sa tomu bude venovat ak nie naplno, tak aspon viac a zodpovednejsie (neviem ako to v klube chodi).
Urcite by som nerad lamal palicu uz pred sezonou a rozhodne nezhadzoval ludi v klube, ktory ide hore (jednanim, marketingom, atd), este stale si pamatame "stare casy". Stale im drzim palce a ak ma byt tato sezona "nabitim si drzky" s kvaziposilami a bude znamenat, ze si to v klube zoberu k srdcu a poucia sa, tak akceptujem aj chyby.
25.8.2019 - 21:21
+25

Roy33

 

Objektívny a kvalitný komentár k nášmu predsezonnemu obdobiu. Možno prvý. Doteraz som vidaval len negatívne a pozitívne extrémy.
25.8.2019 - 22:10
+1

voldemort

 

A aby som nebol len kritický, myslím, že podpis Magovaca sa vydaril. Pri ňom som mal presne ten pocit, že si svoje miesto zastane, keď sa zlepší hra ostatných na ľade a že by mohol byť niečo ako Kozák vlani.
26.8.2019 - 8:21
+2

mno

 

pred pár dňami: som v diskusii čítal vyjadrenia niektorých popradských fanúšikov. Z nich som mal dojem, že majú príliš veľké oči. Popradu vyšli posledné roky a dostáva sa nahor. To ale neznamená, že tam zákonite aj musí byť a že na špici bude mať vyárendované miesto. Tak ako poniektorým takýmto až príliš stúplo sebavedomie, možno to isté sa stalo aj v klube aj s uspokojením sa. Treba byť vždy pri zemi a makať. Len z toho budú výsledky. Nie z toho, že niektorá sezona vyšla a už ako keby to bolo nastálo. Poprad bol cez polstoročie liahňou hokejistov. Tak že tadície hokeja má. Ale bol aj skromný a pracoval na tom, aby ich vychoval. Len aby sa to neotáčalo opačným smerom. Z málo práce mať len veľké oči a očakávania. Bola by to škoda.
26.8.2019 - 16:49
0

wedro

 

Košický Kanarik : Aj v príprave samozrejme poteší.

Ak porovnáme minulú sezónu počas sezóny dovolím si tvrdiť že takto ako dnes hráme sme nehrali a to je ešte len prípravne obdobie.

Nájdu sa aj negatíva a to veľa vylúčení ale po druhej stránke zase výborne oslabenia.

Od turnaja v Pardubíc po dnešok.

prevládajú pozitívne stránky mužstva.

Konečne to ma hlavu a nohu.
Stačilo len podpísať trénera ktorý už čo to má odtrenovane na seniorskej top úrovni.

A zatiaľ vidíme ze prináša to prvé ovocie to košika.

Nebudeme si klamať je to síce len príprava.

Ale už v prípravných zápasoch sa dá predpokladať ako mužstvo bude vyzerať v sezóne. Keď sa hráčom dostane systém do krvi.

Sezóna môže byť....



PS: dúfam ze tato facka vás prebudí k lepšiu.
Pri všetkej úcte k súperom proti ktorým ste hrali vás nedokázali poriadne preveriť.
Dnes ste videli na čom je popracovať a do prvého zápasu sezóny to odstrániť.

Čas na to ešte máte ale
Netreba to odflaknut...



Takže tak.

25.8.2019 - 21:29
+3

Stano55

 

Pekne chlapci dali ste im kanára..
25.8.2019 - 21:42
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
fanke27

 

hlavne, že som tu ešte tak mesiac dva dozadu čítal od pomaly každého fans PP aké máme chabé posily a ako má PP lepší káder

viem, je príprava a jedna lastovička leto nerobí, ale tiež to o niečom svedčí a práve preto takéto vyjadrenia nemám rád
26.8.2019 - 1:14
+6

MACEK40

 

no neviem ale ja som od pomaly kazdeho fans pp necital ake mate chabe posily ale ok
26.8.2019 - 3:14
0

Westlund32

 

Tak vieš chcel zaujať,nikto z pp o ich posilách nepísal to skorej z BB ale chcel si kopnúť do ležiaceho psa aktuálne
26.8.2019 - 7:24
+2

mno

 

či písal alebo nie: je druhoradé. Alokeja.e veľké oči malo viacero z nich. Na škodu ich samotných a aj popradského hokeja. Lebo nič sa nedosiahne len tak samo od seba a pri úspechoch si netreba namýšľať ale mať o to viac pokory a stáť na zemi. To poniektorým aj v posledných dňoch v diskusiách chýbalo.
26.8.2019 - 16:56
0

mno

 

presne v tomto trende: som písal príspevok o niečo vyššie. Poniektorí popradskí fandovia mali až priveľké oči. Lebo im vyšla sezona či dve. Ako keby si už boli istí tým, že na vrchole majú miesto vyárendované a všetko ostatné je oproti nim len možno do počtu. Dosť pokory by potrebovali na to, aby si uvedomili, že tak ako zhodou okolností boli na vrchu, o to rýchlejšie môžu padnúť pri takomto zmýšľaní aj dole.
26.8.2019 - 16:54
0

tommy909

 

Nie som typ, čo vyhadzuje po pár nevydarených zápasoch trénera, ale za Štolcom by mi vôbec nechýbal. Prvý útok nemôže hrať spolu, už dávno nie sú tak silní, nič nevymyslia. Hlavný problém toho útoku je, že Mlynarovič je maximálne, ale fakt že maximálne tak 3. center a je smutné, že to tréner nevidí. Matejka - paródia na obrancu. Nič viac, nič menej. K Štefanovi netreba žiaden komentár, aj to je chyba trénera. Pelamo pre mňa obrovské sklamanie, neukázal vôbec nič. Magovač, Karterud, Lecrelc môžu byť platní a Vošvrda sa nám už tiež snáď myšlienkami vráti na ľad. I keď s touto obranou pred sebou a trénerom na lavičke...ťažko povedať.
26.8.2019 - 7:23
+1

UssKe

 

Doteraz nechápem , na čo ste brali toho Matejku . Priemerný obranca , ktorý nevie využívať svoju výšku a váhu .
26.8.2019 - 7:32
+1

tommy909

 

podpriemerný.
26.8.2019 - 7:36
+1

Chamois13c

 

Na to naco vy mcdowella
26.8.2019 - 7:42
+8

UssKe

 

Pravda .
26.8.2019 - 7:44
+2

TomsKE

 

Fu tak mcdowell hral fakt zle. Ono potom cloveka mrzi ked vidi hrat takeho hraca a odchovanci sedia
26.8.2019 - 19:17
+1

Patomato

 

a hrá skoro zadarmo
26.8.2019 - 7:59
0

VSS Košice

 

„Legionári sú raz hore, raz dole. Na začiatku vyzerali veľmi dobre, teraz sklamali. Asi si neuvedomili, že Tatranský pohár je pre nás prestížou. Určite si teda s nimi pohovoríme," hovorí tréner HK Poprad František Štolc.
tak snad tie pohovory prinesú želane ovocie
26.8.2019 - 9:00
0

Badboy87

 

Okrem Palema Johansona ostatní legionári niečo hrali vymysleli,skorej treba dať pohovor domácimi hráčmi abo nech si dá pohovor sám so sebou či má na to byť hlavný tréner
26.8.2019 - 9:25
0

Rapkáčik43

 

Najľahšie zvaliť vinu na legionárov ale to že suverénne najhorší hráči sú naši ( Matejka,Fabian ) a tréner, že ich vôbec dáva hrať o tom je ticho
26.8.2019 - 11:28
+1

ymemsreves

 

Uz ked vyhodili stantiena nebol som spokojny s tymto krokom...nebudem este riesit trenera dam tomu cas...cital som tu uz davnejsie komenty ze stantien nic nerobil a nasa hra minulu sezonu bola zasluhou stolca...tazko mi je tomu uverit kedze nasa hra nenesie ani len naznaky hry z play off...ziadna dravost prechod do utocneho pasma ani len poriadna prihravka...neviem mozno je to hracmi a nie trenerom...alebo ozaj nevysli nakupy...nebudem lamat palicu este v auguste ale je nacase sa dat dokopy ak chceme pomyslat aspon na prvu sestku...aj v minulej sezone sa ukazalo ze kazdy bod je dolezity rozdiely boli ozaj male takze zly uvod sezony by nas mohol vyjst draho...jedine
26.8.2019 - 9:12
+2

Badboy87

 

Kde sú ty čo tvrdili piatok že je jedno aký je tréner?že záleží na hráčov ,na Košiciach krásne vidno ako im skúsení tréner pomohol na ich hru bolo radosť pozerať
26.8.2019 - 9:27
+1

wedro

 

Stále je to len príprava.
Podľa mňa vaši hráči potrebujú.
Autoritu na lavičke.
Pretože kvalitu mate.


Takže tak.

26.8.2019 - 9:38
+1

Badboy87

 

Kvalitné mužstva ste mali minulú sezónu aj vy,keby máte lepšieho trénera tak určite nečakáte 3sezony na semifinále.ale to mustvo čo máte teraz ten útok tvoje niečo neskutočné to vám nehral ešte jeden útok ,dovolím si povedať keby sa Slovan nevrátil prehľadom vyhráte základnú časť
26.8.2019 - 10:24
0

mno

 

Poprad hral veľmi slabo: To je pravda. Točili sme vás ako na kolotoči. Ako keby ste boli v lunaparku nie na ľade a hrali hokej. nepáči sa mi ale vôbec jedna vec a to tí z popradských fanúšikov, ktorí vypisovali ódy na Poprad a bolo by zaujímavé zistiť koľko z nich je teraz tých, ktorí po isté mužstvo teraz hania a nevedia mu možno niektorí prísť ani na meno. Ja takéto príspevky dopodrobna nečítam. Ale skutočný fanúšik je s mužstvom ked sa mu darí aj nedarí. Nie raz vynášanie do oblakov a potom presný opak. Nedivil by som sa tak tým rýchlokvaseným ligovým mužstvám a mestám. Ktoré nemajú také hokejové zázemie. Popradu sa ale divím, lebo ten, aj ked hrával kedysi ešte v druhej lige, tak hokejové zázemie a tradície mal aj v tých časoch v porovnaní s iným o dosť väčšie. Inak by nebol odchovával ako druholigista toľko hráčov pre prvú ligu a mnihých z nich al pre repre.
26.8.2019 - 17:05
+1

tommy909

 

tak zase netvárme sa, že Košice podpísali len samých priemerných hráčov, lebo to tak nie je majú kvalitný káder, ktorý je si myslím o dosť lepší ako minulé sezóny, ale samozrejme súhlasim, že tréner má veľký vplyv.
26.8.2019 - 9:48
+1

lukiasko

 

Presne tak. Košice podpísali veľmi dobrých hráčov majú podstatne lepší káder ako minulú sezónu. Možno trošku absentuje obrana, ale tento team majú kľudne na finále. Keď k tomu pripočítame trenéra, tak budú valcovať.
26.8.2019 - 11:55
0

Chamois13c

 

Ked nic ine paci sa mi ze stolc skritizoval vykon nasich a nie je spokojny a netvari sa ze to bolo super... Len treba napravu a pohovor so vsetkymi lebo aj taky zagi a dalsi mali tazko na salame
26.8.2019 - 9:52
0

Tino

 

a ti : PL to hrali fakt tak dobre, alebo sme to my a PP len podcenili a lehce odflakli?..
26.8.2019 - 9:56
0

Daewo_KS

 

Krakov hral celkom dobre, my sme nastupili bez viacerych klucovych hracov (Koch, Slovak, Cizek, Hascak, Chovan, Skokan a mozno som niekoho vynechal) a to sa na nasej hre zasadne prejavilo. Z mladych mna osobne v tomto zapase nikto nejak vyrazne nezaujal a ani brankar nezachytal bohvieco.
26.8.2019 - 10:56
0

Tino

 

aha: tak dik za info
26.8.2019 - 11:15
+1

pepan95

 

https://hokej.sk/clanok/159822-blesky-pod-tatrami-stolca-rozladil-pristup-hracov-na-rad-pridu-pohovory
26.8.2019 - 10:02
+1

pongy16

 

A kedy bude pohovor vedenia s trénerom? On si vybral zahraničných hráčov.
26.8.2019 - 15:15
+4

Lukash_ke

 

Neviete niekto kedy predstavia nové dresy?

K hokeju:
Presne taký výsledok sme potrebovali.
26.8.2019 - 10:07
0

VranaKE

 

Budu nove dresy ?
26.8.2019 - 13:08
0

LenTak93

 

určite, veď každú sezónu sa menia
26.8.2019 - 14:16
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
UssKe

 

Budeš nám fandiť v úvodnom slagri ?
26.8.2019 - 10:44
0

Kamzík18

 

Vám bude fandiť drvivá väčšina si myslím
26.8.2019 - 10:46
+6

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Tehelnepole

 

Ty drzis palce KE v uvodnom zapase?
26.8.2019 - 11:17
0

Radovan123

 

kto nie?
26.8.2019 - 11:21
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Tehelnepole

 

Oukej no

tolko k citovemu vydieraniu
26.8.2019 - 13:32
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Tehelnepole

 

ja nejdem nikam a o nicom ani neviem
26.8.2019 - 15:59
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
riskohrasko1

 

A prečo by nemohla?
26.8.2019 - 11:40
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
riskohrasko1

 

Však ja tiež ako hp kamarat sa pýtam
26.8.2019 - 12:44
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
riskohrasko1

 

Ja si myslim že žiadny manažér neoznačí svojich ako favorita ,zvlášť pred takto sledovaným zápasom,podľa mňa ako bežného fanúšika ,tento zápas nemá favorita.
26.8.2019 - 12:53
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Westlund32

 

No a že kamoška každý každému bude držať palce keď budú hrať proti vám, národný šport
26.8.2019 - 12:35
0

Badboy87

 

Určite si aj doma zaspieva obľúbený chorál
26.8.2019 - 12:54
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Tino

 

v predaji: poslednych niekolko 100 listkov ..a to zacal predaj v piatok podvecer
26.8.2019 - 10:56
0

UssKe

 

Bojkot nevyšiel
26.8.2019 - 11:02
+1

Tino

 

jo: pocul som...ze klesne suma na trase USS do HC sa asi a jdalo cakat, HC si musi niekde zarobit tak zaraba , podla je to psravne presne takto sa maju spravat, zaroven si to musia vediet obhajit vykonmi, bude to musiet byt herne o hodne lepsie nez minulu sezonu...
26.8.2019 - 11:19
0

Tino

 

tato situacia: ked USS prestane robit dojnu kravu prist musela, ja osobne nerozumiem co riesili "strajkujuci"...ked chceli mat lacny vstup na SBA mali si kupit permu vyslo by ich to na 4,6e...HC sa pomaly zrejme bude musiet zacat obracat viac nez doteraz, treba nahanat prachy , cim viac tym lepsie a bude ich treba vytahovat aj z vackov divakov....za mna keby to neurobili prave takto tak sa spravaju ako nekompetentni slendriani
26.8.2019 - 11:28
+1

UssKe

 

Súhlas . Podľa mna sú ceny permanentiek a lístkov nastavené veľmi dobre . Komu sa nepáči , tak chodiť nemusí . Prídu další ľudia , ktorí problém s cenami mať nebudú. Taktiež sa mi páči , že klub otvorene povedal , ako to je so sponzormi a prečo sa cena vstupeniek zdvihla .
26.8.2019 - 11:31
+1

Tino

 

prave to: ako to v KE fungovalo a ze to takto donekonecna ist nemohlo som si myslel divaci a fanusikovia chapu....jedneho dna je mozne ze USS skoncia s hokejom uplne a my to musime prezit , nahanat prachy z roznych zdrojov je samozrejmost si hovorim...chceeme pfori sport a ten sa neda robit ako zabavka pre ludi ktori nemaju peniaze.
26.8.2019 - 12:33
0

Achilles

 

Len skoda, ze na LM, Budapest atd. nas tam bude zase tych istych 3000 co kazdu sezonu
26.8.2019 - 11:30
0

Tino

 

je : to mozne, uvidime, mozno ak budu hrat HC dobre pridu divaci aj na LM , detvu ci Pest
26.8.2019 - 12:34
0

axxel

 

Normalne mame skautov co chodia na zapasy supera ...
26.8.2019 - 11:30
0

BEBE22

 

Slovan: Slovan bude jednoznačným favoritom...hm...zaujímalo by ma či to myslí vážne, alebo to takto povedal z nejakého dôvodu...
26.8.2019 - 12:41
0

wedro

 

Pozri si súpisku SBA.
Obrana ošlahana na medzinárodnej scéne.
Sersen, Štajnoch, Meszaroš majú niekoľko sezón v KHL dokonca Andrej v NHL.

Obranu majú dobré vyváženú sú tam skúsenosti aj mladíci.

Útok taktiež nezaostáva je tam vysoká kvalita.

V Bránke Habal pri dobrej obrannej súčinnosti dokáže podržať tím. Čísla ktoré mal v 3 sezónach hovoria ze patril medzi najlepších brankárov v lige.
Ovšem keď sa Bakosovi podarí podpísať jedničku SBA bude nesmierne ťažko poraziteľní v lige.

Tréner Stantien čo to má odtrenovane tiež ma skúsenosti ako asistent trénera v KHL.
To sú obrovské skúsenosti ktoré minulú sezónu v Poprade preukázal a PP klub si zahral po dlhom čase o finále extraligy.

SBA jednoducho bude hrať na špici Ligy.




Takže tak.




26.8.2019 - 14:20
+1

MaToooo

 

To nic nemení na tom, ze to vyjadrenie "jednoznacný favorit" je pekný fail...toto si veru od Bakoša nepamätám. Akože OK vyhrať možu, ale že by boli nejaký jednoznačný favorit...asi je este mysľou v chomutove
26.8.2019 - 14:25
+4

BEBE22

 

Presne tak...beriem, že sú tam hráči "ošľahaní" kadečím, ale zase ja to vidím tak, že my tiež máme zaujímavé mená, ktoré už čosi odohrali, navyše naši hráči sú spolu dlhšie, finálna podoba mužstva plus mínus bola hotová s veľkorysým predstihom pred začiatkom ligy, absolvovali predpokladám dobrú spoločnú letnú prípravu a mali by byť lepšie zžitý so systémom a tým pádom aj súhra medzi hráčmi by mala byť lepšia atď....hlavne v porovnaní so Slovanom a na začiatku ligy...takže mohol podľa mňa v rozhovore aspoň niečo takéto vytiahnuť...povedať že súper bude jednoznačný favorit mi príde také pripo..kakané alebo alibistické...no neviem...aspoň na mňa to tak zapôsobilo...
26.8.2019 - 14:42
+2

MaToooo

 

Neviem si predstavit ze by to povedal manazer domacich pred duelom trebars Liverpool-ManCity.....stacilo povedat bude to tazký duel, ale jednoznačne ho chceme vyhrat...a bodka......ziadne predposrate reci nie su na mieste...
26.8.2019 - 15:08
+1

Ricardinho13

 

Šťastný mne osobne tam vôbec nesedí odkedy prišiel do Košíc. A týmto vyhlásením len pridáva na mojom pocite.
27.8.2019 - 9:08
0

Fx4085

 

co ti: nesedi? kde ti nesedi??
27.8.2019 - 9:16
+2

gabi98

 

A kto by ti sedel ? Existuje vobec ? Ci radšej by si Zubeka ?
27.8.2019 - 9:16
+2

Lukash_ke

 

Tak nie každý má dar reči (viď kapitán), podstatné je aby bol profesionál v hokeji, nie v PR, no a do toho zas my nevidíme.
27.8.2019 - 12:29
0

UssKe

 

A boh vie , či to tak aj naozaj povedal . Hokejovysvet ma občas bombasticky spravene tie články . Čím viac kliknutí , tým lepšie .
27.8.2019 - 12:35
+1

Chamois13c

 

Inak zaujimavy vysledok aj MAC prehral v shefielde 5:4 len a vyhral s cardifom 4:2
26.8.2019 - 11:37
0

Badboy87

 

No my sme len prehrali 7-4 a 5-2
26.8.2019 - 11:56
0

Chamois13c

 

Zly chlapec: To bola pointa
26.8.2019 - 12:02
0

Badboy87

 

Tak možno proti Maďarom nehrali hviezdičky z NHL dali len výber B
26.8.2019 - 12:13
0

strojar

 

Márne hľadám v diskusii názor od "topska".
26.8.2019 - 11:47
+3

Badboy87

 

On maximálne napíše bol od cestovaní zápasí nevidel tak nemá čo k tomu dodať
26.8.2019 - 12:02
+3

topska

 

Ano nebol som na zapase. Ale s Nice to bola katastrofa a podla casti zapasu co som videl s Ke este vacsia. My nie sme v pozicii aby sme mohli teraz vymenit kader hlavne financne. Ak ale nepomozu pohovory tak asi naozaj bude lepsie hrat s juniormi namiesto niektorych. Minuly rok tiez skoro Erving letel a pozrime aku sezonu mal. Hadam sa spamataju aj ked mam meno dve kde tomu prestavam verit.
26.8.2019 - 14:16
+3

Kamzík18

 

Chcel by som sa vrátiť k trénerovi. Myšlienka vychovať si vlastného trénera je super, plne sa s tým stotožňujem, ale nieje to priskoro na nášho trénera? Má už dostatok skúseností s dospeláckym hokejom? Nebolo by lepšie ešte pár sezón investovať do nejakého dobrého trénera nech sa má od koho učiť ten náš?
26.8.2019 - 15:46
+1

topska

 

Mozeme sa pozriet na to z pohladu trenerov inych muzstiev v akych poziciach zacali pri muzoch. Fero 3 roky asistent. Paukovcek okamzite presiel od mladeze k muzom ako hlavny. Rodman polroka asistent, Ceman 2 roky hrajuci asistent, Turek rok asistent, Draisaitl okamzite hlavny, Jancuska okamzite hlavny, Stantien 4 roky asistent, Tomko okamzite hlavny po roku hrajuceho trenera (na slovensku 4 roky asistent az potom hlavny), Chudy 5 rokov asistent, Pardavy hned hlavny v Dubnici nasledne v extralige 2 roky asistent, Kmec 2 roky asistent, Podkonicky 2 roky asistent, Majoros hned hlavny trener.

Dam dalsie priklady - Orszagh 2 roky asistent, Oremus hned hlavny trener, Pesout 2 roky asistent, Riha 3 roky asistent...

Pri drvivej vacsine 3 roky stacili aby si vyskusali post hlavneho trenera. Nevravim ze to islo od zaciatku hladko. A to mala vacsina ovela menej rokov za sebou pri mladezi. Tu som porovnaval len roky, nedovolim si porovnavat kvalitu "ucitelov" ci pracu prvu sezonu, to by som musel na prispevku pracovat niekolko dni.
26.8.2019 - 16:07
+2

Fx4085

 

Jancuska: nebol okamzite hlavny....v KE robil asistenta Selvekovi (minimalne pri titule 98/99)
26.8.2019 - 16:14
0

Fx4085

 

Topska: sorry, beriem spat....mas pravdu
26.8.2019 - 16:15
0

topska

 

Mna to tiez prekvapilo
26.8.2019 - 16:25
0

Kamzík18

 

Rozpísal si mi to celkom pekne, až takú podrobnú odpoveď som asi nečakal. Ďakujem pekne
26.8.2019 - 18:11
0

topska

 

V pohode, aj pre mna zaujimave info
26.8.2019 - 18:32
0

Prostars

 

a co spomenuty teneri doteraz dokazali,myslim slovensky? Pardavy zatial nic,Kmec nic,Jancuska nic.Oremus ako tak,Orszag na to aky mal rozpocet a konkurenciu.Tomko ako trener Kosic ktore boli v zlatom opojeni,Paukovcek nic moc,Atd.A podotazka,kolky z nich viedli svoje rodne kluby a dosiahli uspech?Taky Podkonicky s jeho rozpoctom Zvolenu ani nepostupil do finale.Atd.
26.8.2019 - 20:59
+3

topska

 

Ja som len poukazal na to, ze po troch rokoch sa standardne a vo vacsine pripadov sstava z asistenta trenera hlavny. Je malo pripadov ked to tak hlavne pri mladsej generacii (cize ja neviem poslednych 10-15 rokov) nie je. Poznas take? Nemam velmi cas hladat. Kludne aj v zahranici.
26.8.2019 - 21:25
0

topska

 

Aby sme sa pochopili, asi neexistuju uspesny slovensky treneri strednej alebo mladsej generacie s uspechmi ktori by sa ucili na pozicii asistenta trenera dlhsie. A ak ano tak minimum a neviem kto to je.
26.8.2019 - 21:26
0

Prostars

 

chcem poukazat na to,ze napriklad pri reprezentacii sa pozval trener ktory nadstavil system,priucil asistentov,nadstavil hracov a videli sme ze ten nas hokej na MS bol dobry,vysledok mozno nebol,ale konecne sme boli na chalanov hrdi.U nas bolo par pokusov s trenermi,ktori dovtedy neboli nejak skuseny ani uspesny,ak chceme vychovat trenera ja proti nie som,ale u nas to je,slaby ucitelia a rovnako aj samotny od zaciatku asistent dovtedy nejak extra nepresvedcil o tom ze si svoje miesto zastane.Len tak z brucha napriklad ako sa vie ze taky Romas Tomas by nebol lepsi trener ako terajsi? kludne by som bral tento postup,od trenerov mladeze a sledovat vysledky ako sa ktoremu dari,ake maju metody,ake maju vysledky aky maju respekt a nakoniec vybrat jedneho ktory by siel k Acku dajme tomu ako asistent,dovtedy nech Acko vedie niekto skuseny,niekto co uda trend a co sa vyzna do problematiky.A verim tomu,ze taky trener by nepouzival napriklad Fabiana na urcite siituacie,alebo nechal silou mocou Mlynarovica ako prveho centra,rovnako by nemal komplex z vysky a do obrany by angazoval aj silovych obrancov.Teraz mi to pride ako keby ja chcem z mojho syna hokejistu,ale on ma nadanie na hranie na husle,ale dufam,ze po rokoch sa ten hokej hrat nauci.
26.8.2019 - 22:23
+2

topska

 

Moze byt Roman lepsi, ale aj tie roky pri mladezi ti daju nejake skusenosti. No toto uz je ina debata, ja som poukazoval jednoducho na roky. Ine je ovela tazsie relevantne urcit.
26.8.2019 - 22:45
0

Patomato

 

neviem ako to chodí v hokeji ale vo futbale väčšinou všetko robia asistenti a trener len dava zostavu a menežuje mužstvo v zapase.Vôbec by som nezatracoval Fera aj ked porovnavať ho s trenermi ktorý hrali 20r.profihokej je minimalne scestné,ale tak už sme si zvykli,že každý si fakty prekruti podla svojho .
Uvidíme ako to pojde Košičanom a potom sa ukaže či ma nejaký zmysel angažovať poriadneho trenera
26.8.2019 - 20:18
0

pepan95

 

Ja mám pocit že im to ide už teraz..Turnaj v CZ kde ho tuším vyhrali teraz TP...Stačí mať trenéra ktorý vie čo ma robiť a mančaft nemusí byť natrieskany hviezdami
27.8.2019 - 8:14
0

Patomato

 

vyhadzovať trenera či ho velebiť po 8 zapasoch je také naše uvidíme či vydrží do vianoc prípadne ako to bude v playoff.
Až liga ukaže ako sa popasuje s pasikavcami,zväzom,prestupmi či zraneniami
27.8.2019 - 11:42
0

Jimmy Tulipan

 

A preco ta zaujima nazor od Topkska v diskusii ktora sa ta, ale ze absolutne netyka ?

26.8.2019 - 12:54
+11

strojar

 

A prečo ťa zaujíma prečo ma zaujíma jeho názor, keď sa ťa ale že absolútne netýka?
26.8.2019 - 20:07
0

topska

 

Som rad ze ta zaujima moj nazor. Na rozdiel od tych tvojich ktore drvivu vacsinu diskutujucich nezaujima
26.8.2019 - 20:32
+7

strojar

 

Synček,
keby ich nezaujímali, tak by na ne nereagovali.
27.8.2019 - 11:24
0

topska

 

Ved to ze ako reaguju
27.8.2019 - 14:04
0

strojar

 

Veď to.
V drvivej väčšine mimo tému a puberťáckym obsahom.
27.8.2019 - 14:26
0

topska

 

Ja by som fakt chcel vediet ci si myslis ze ty prispievas v drvivej k teme a normalnym sposobom...Ale tak kym neporusujes pravidla mas na to pravo
27.8.2019 - 14:37
0

VSS Košice

 

mumáčik, na otázku sa neodpovedá otázkou
27.8.2019 - 14:27
0

imko_one

 

OT : Marek Slovák: Už naplno trénuje v BB.
Vo formácii s Bartánusom a Jääskeläinenom
26.8.2019 - 13:49
+3

UssKe

 

A ako sa to týka zápasu PP vs KE ?
26.8.2019 - 13:50
+6

Scorpi

 

OT je offtopic to znamena, ze sa to nijako netyka tejto diskusie
26.8.2019 - 13:53
+15

imko_one

 

ďakujem Scorpi
26.8.2019 - 13:55
+2

UssKe

 

Viem čo znamená OT , ale čo my mame s tým , že Slovák bude hrať za BB ? V Bystrici asi majú niečo vo vode .
26.8.2019 - 14:19
+3

topska

 

Uplne normalna vec ktora tu funguje roky. Ked nie je clanok o nejakej zaujimavosti z extraligy tak sa to buchne do inej diskusie suvisiacej s extraligou.
26.8.2019 - 14:29
+17

Jokila39

 

Konečne ti to vysvetlili ty mumák
26.8.2019 - 19:11
0

VSS Košice

 

apage satanas
26.8.2019 - 19:16
+2

fagaf

 

Košičania čo mali ísť do SNV: neprišli
26.8.2019 - 15:26
0

LenTak93

 

máš to v rozhovore so Šťastným, že sa bavia o tom, asi je to otázka nasledujúcich dní
26.8.2019 - 16:04
+3

fagaf

 

kde?
26.8.2019 - 18:32
+1

VSS Košice

 

"Rozprával som sa s trénerom a manažérom Spišskej Novej Vsi Richardom Rapáčom. Existuje šanca úzkej spolupráce. Spoločne sme sedeli a musím povedať, že mám z neho výborný pocit. Pokiaľ bude platiť to, čo sme si povedali, sme pripravení mu pomôcť."
26.8.2019 - 18:56
+1

fagaf

 

v pohode. Ja len že tu niekto písal, že majú prísť v pondelok na tréning.
26.8.2019 - 19:06
0

VSS Košice

 

podla mna niekto k vam pride v priebehu tohto tyzdna
26.8.2019 - 19:21
0

Selvo

 

Ale už konečne pochopte že pojem farma už neexistuje. Ide o spoluprácu s klubom nižšej súťaže kde chalani tuším do 23 rokov môžu chodiť hore- dole na striedavé štarty . Jeden deň hrajes v KE a druhý v SNV. O tom sa teraz dohaduje . Uvediem príklad - Liba nemá ani nikdy nemal akadémiu a SNV nikdy nebude farmou Košíc . Bude iba ústna dohoda o spolupráci.Koniec hlásenia
26.8.2019 - 22:32
+1

LenTak93

 

pojem farma existuje, v uplynulej sezóne sme ju mali oficiálne v Humennom, oni však stratili šancu na postup
26.8.2019 - 22:36
0

ZOOMER

 

Nový ročník rozbehnete vo veľkom štýle. V Steel aréne sa po siedmich rokoch predstaví Slovan. Čo na to hovoríte?

"Súpera som osobne nevidel. Mal som chalanov, ktorí robia skautov a boli na zápasoch v Hradci Králové. Poskytli mi skvelé referencie. Slovan bude jednoznačným favoritom. Myslím si, že pán Bakoš už v minulosti ukázal, čo v ňom je a aké má skúsenosti. Rešpekt voči Slovanu je, ale zároveň sa tešíme na súboj."


Som zvedavý na prípadne ďalšie posily,lebo ak máme skautov,tak sa to BB fanúšikom nebude páčiť,som rád že to Stastny povedal na rovinu,ale podľa mňa aj tak budeme preplácať aj keď máme skautov
26.8.2019 - 16:45
0

UssKe

 

Mne z toho čo povedal nevychádza , že My mame skautov . Chápem to tak , že Šťastný ma známych , ktorí robia skautov a jeden z nich bol na tom spomínanom zápase .
26.8.2019 - 17:15
+3

gabi98

 

V kazdom pripade to Honza tym vyjadrenim pohnojil.

Posledni skauti z BB teraz stratia sladke iluzie o ich vlastnej jedinecnosti. Sakra!
26.8.2019 - 17:27
+1

VSS Košice

 

to si nemal ,urpi a spol . na teba budu chrlit ohen a siru ...
26.8.2019 - 18:22
+1

jozino

 

Alfa-omega podla mna je zla skladba formacii. Utok Straci-Mlynky-Pinci uz nefunguje, hlavne Mlynky, hoci ho mam strasne rad, uz pocas minulej sezony prepadol. Niektori hraci mozno potrebuju este cas, niektori mozno budu oslabenie oproti minule sezone. Taky Kramar by mal riadne zabrat, zatial poriadne straca. A viacero hracov namiesto prihravky hodi puk spoluhracovi ako psovi. Prvy utok by mohol vyzerat Svitana - Pelamo- Leclerc. Svitana aj Leclerc suprovi hraci, ktori vedia aj vystrelit aj prihrat (i ked Pinci sa uz dost dlho s pukom mazna a vymysla az vela - a casto to zabije prihravkou na Faba, ktory o puk pride) a tito dvaja by mohli paradne tazit z Pelamovej vysky-predrankove suboje/clonenie + buly. Duhy utok Takac - Zagi - Strauch. Treti Karterud - Paukovcek - Mlynky paradny utok zamerany na energiu a silu, nieco na styl Lukyho formaciu z minulej sezony a stvrty Palockovci + Bjalo - ti vedia lietat ako sarkany. A ten forik s Fabom na presiovkych je uz otrepany. Inak by som nad nikym este palicu nelamal, ani nad trenermi, ani nad hracmi.
26.8.2019 - 21:52
0

Prostars

 

myslim,ze naivne cakaju ze ten utok sa rozbehne,alebo kto vie ako maju postavene zmluvy,ci tam nie su podmienky,ktore brania tomu aby ten utok bol rozlozeny.
26.8.2019 - 22:27
0

topska

 

urcite to nemaju to ti viem garantovat
26.8.2019 - 22:43
0

jozino

 

Ale preco ich trapia spolu? Ked aj fanusik vidi, ze im to nejde, odbornik to musi vidiet daleko skor. A dvojicka Mlynky-Svitana uz minulu sezonu sa trapila a dovolim si povedat, ze odvtedy aj Pinci prilis vymysla s pukom, pretoze sa to snazi zahrat za cely utok. A odkedy sa vytratila z ich utoku ta jednoduchost, zacali viac upadat. Uz su v zacarovanom kruhu.
27.8.2019 - 6:28
0

Kamzík18

 

Vidím to nejak tak že z ich strany došlo k akémusi uspokojeniu, cítia sa neohrození veď sú popradcania a ľudia ich majú radi..
27.8.2019 - 7:06
+2

tommy909

 

silne pochybujem, že by sa do zmluvy dalo, že ty budeš hrať s tým a s tým to je blud.
27.8.2019 - 11:17
0

Patomato

 

a ked sa zraní jeden ostatní bez vyplaty
Tak ako napísal Jozino by to mohlo fungovať len ja by som 1 a 3 a utok vymenil,aby prvý branil lepších a tretí sa lahšie presadzoval.Ako sa vraví každý ma mať svoju ulohu v tíme a Mlynky jednoducho na top utok teraz nemá
27.8.2019 - 11:49
+1

jozino

 

Aj takto by to malo zmysel, zalezi od toho, ci chce trener hrat obrannu hru zalozenu na protiutokoch-vtedy by bola tvoja varianta top, alebo ci si verime ze mame na to technicky a korculiarskya budeme hrat ofenzivne-vtedy moja varianta. Pokial si dobre pamatam, Jancuska ked nas trenoval, toto casto vyuzival hlavne proti KE, ze posielal nasu 3-4 formaciu branit 1.utok KE. Len ci by ame zas potom nepindali, ze nic nehrame, ze sa len branime..
27.8.2019 - 12:24
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 20.10.2019 02:57
TímZSkóreB
1.B. Bystrica1444:2432
2.Zvolen1452:3530
3.Slovan1443:2928
4.Košice1440:2927
5.Michalovce1434:3522
6.Trenčín1335:3521
7.Miškovec1437:3619
8.Nitra1440:4118
9.Poprad1437:3917
10.Detva1440:4517
11.Budapešť1438:5116
12.N. Zámky1333:3914
13.L. Mikuláš1422:579
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 131002166:3732
2.Topoľčany13910344:3029
3.Sp.Nová Ves14810559:5026
4.Martin13621449:4223
5.Dubnica13620546:4422
6.Skalica14611654:3921
7.Levice14602649:5320
8.Žilina13411734:4115
9.P.Bystrica14311939:5612
10.Trnava143011042:7010
11.SR 185000512:320
Aktualizované: 22.10.2019 20:25
TímZVVPPPPSkóreB
1.Dukla141101258:2534
2.Nitra141002265:3832
3.Poprad15920476:3831
4.Košice15713460:4426
5.B. Bystrica14721445:3426
6.Zvolen14700750:7621
7.Martin14610736:3820
8.SR 1816412945:5616
9.Žilina14320929:5713
10.Skalica153101140:7711
11.Slovan152121036:5710
Aktualizované: 21.10.2019 02:38
TímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra161121279:3438
2.Košice141210158:1838
3.Poprad141202052:2238
4.Slovan16920556:3831
5.Dukla14810550:3126
6.Púchov14803359:3424
7.Trnava14711546:3924
8.Martin14522543:4921
9.B. Bystrica14600839:3318
10.Michalovce144001031:6112
11.Spišská142111027:599
12.Žilina142111025:579
13.Skalica142011122:567
14.L. Mikuláš140101319:75-1
Aktualizované: 21.10.2019 02:38
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.10.2019 02:31
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 23.10.2019 02:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.10.2019 02:31
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 23.10.2019 02:31
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 23.10.2019 02:31
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 23.10.2019 02:31

Bleskovky

Detroit umiestnil Ericssona na listinu nechránených hráčov

Účastník NHL Detroit Red Wings umiestnil v utorok švédskeho hokejistu Jonathana Ericssona na listinu nechránených hráčov. Ostatné kluby majú možnosť siahnuť po ňom do 24 hodín, ináč poputuje na farmu v Grand Rapids v AHL. Informovala o tom agentúra AP s odvolaním sa na nemenovaný zdroj, Detroit tento krok zatiaľ nepotvrdil.
včera o 22:18 - TASR

Ambri-Piotta - Bern 2:5 vo švajčiarskej lige

Výsledky utorkových zápasov švajčiarskej hokejovej ligy: Ambri-Piotta – Bern 2:5, Fribourg – Langnau 0:1, Lausanne – Zug 2:1, Rapperswil – Biel 5:3, Zürich – Servette Ženeva 2:0.
včera o 22:06 - TASR

Skelleftea AIK - Lulea HF 2:3 v 13. kole švédskej ligy

Výsledok utorkového zápasu 13. kola švédskej hokejovej ligy: Skelleftea AIK - Lulea HF 2:3.
včera o 21:26 - TASR

Pastrňák si vyslúžil ocenenie prvej hviezdy týždňa pred Carlsonom a Huttonom

Českého hokejistu Davida Pastrňáka z Bostonu vyhlásili za prvú hviezdu uplynulého týždňa NHL. V sledovanom období nazbieral deväť bodov vrátane siedmich gólov a v poradí strelcov figuruje na čele celej súťaže s deviatimi presnými zásahmi spoločne s Jamesom Nealom z Edmontonu.
21.10.2019 19:28 - TASR

Hráčmi týždňa Alikin, Jarullin a McMillan, najlepším nováčikom Gončaruk

Hráčmi týždňa v Kontinentálnej hokejovej lige (KHL) sa stali brankár Jevgenij Alikin z Amuru Chabarovsk, obranca Albert Jarullin z Ak Bars Kazaň a útočník Brandon McMillan z Dinama Riga. Mená ocenených zverejnil v pondelok oficiálny web nadnárodnej súťaže.
21.10.2019 14:03 - TASR

Veterán Boyle sa na rok upísal Floride

Skúsený americký hokejista Brian Boyle bude v hráčskej kariére pokračovať na Floride. V nedeľu sa dohodol s vedením Panthers na ročnom kontrakte na 940. 000 dolárov.
21.10.2019 08:59 - TASR

Frölunda - Malmö 4:1 v 12. kole švédskej ligy

Švédska hokejová liga pokračovala v sobotu zápasmi 12. kola. Výsledky: Färjestad - Lulea 2:3, Frölunda - Malmö 4:1, Leksand - Djurgarden 0:4, Rögle - Skelleftea 3:0, Örebro - HV 71 1:3, Oskarshamn - Linköping 3:2, Växjö - Brynäs 4:1.
19.10.2019 20:47 - TASR

Kometa Brno - HC Plzeň 3:1 v sobotnom zápase českej extraligy

Hokejisti Komety Brno zvíťazili v sobotnom domácom zápase najvyššej českej súťaže nad Plzňou 3:1. Sumár: Kometa Brno - HC Plzeň 3:1 (1:1, 1:0, 1:0) Góly: 7. Němec, 21. Zaťovič, 60. Lev - 7. Mertl.
19.10.2019 19:53 - TASR

Hischier podpísal s New Jersey nový sedemročný kontrakt

Švajčiarsky hokejista Nico Hischier predĺžil v piatok spoluprácu s klubom NHL New Jersey Devils. Nová lukratívna sedemročná zmluva mu vynesie celkovo 50,75 milióna dolárov, ročne tak v priemere zarobí 7,25 milióna USD.
19.10.2019 09:54 - TASR

Zykov si nezahrá 20 zápasov za porušenie antidopingového programu

Vedenie zámorskej hokejovej NHL suspendovalo ruského útočníka Vegas Golden Knights Valentina Zykova na 20 zápasov za porušenie antidopingového programu. Zykov podľa generálneho manažéra "zlatých rytierov" Georgea McPheea užil prípravky, ktoré neboli schválené klubom a vedenie o tom neinformoval.
18.10.2019 09:26 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

25. 10. 2019
L. Mikuláš - Nitra o 17:00
Michalovce - Miškovec o 17:30
Zvolen - Detva o 18:00
Trenčín - Košice o 18:00
N. Zámky - Slovan o 18:30
Budapešť - Poprad o 19:00

Odohrané zápasy

22. 10. 2019
SlovanL. Mikuláš
3:2 SNREPORT
DetvaB. Bystrica
1:5REPORT
PopradZvolen
3:4REPORT
MiškovecBudapešť
4:1REPORT
NitraMichalovce
6:2REPORT
KošiceN. Zámky
2:3 PPREPORT

Najviac bodov

Marcel HaščákKOS18 bodov
2.Hickmott J.BBY18
3.Chovan M.KOS17
4.McPherson A.ZVO17
5.Bonis K.ZVO15

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS13 gólov
2.Bonis K.ZVO11
3.Sýkora J.DEV9
4.Zigo T.SBA9
5.Jääskeläinen J.BBY8

Najlepší brankár

Andrej KošarišťanKOS94.07 perc
2.Beskorowany T.BBY93.95 %
3.Brust B.SBA93.75 %
4.Tomek M.TRE93.58 %
5.Adorján A.MIS93.07 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
KB Sports