Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Slovan prehral vo Vladivostoku po nájazdoch

11.9.2017 14:19 TASR

Hokejisti Slovana Bratislava prehrali v pondelňajšom zápase KHL na ľade Admiralu Vladivostok 1:2 po samostatných nájazdoch. "Belasí" prehrávali od druhej tretiny po góle Damira Žafiarova, v power play vyrovnal 31 sekúnd pred koncom Cam Barker. V rozstrele rozhodujúci nájazd premenil Maxim Kazakov.


Zverenci trénera Miloša Říhu sa predstavia v druhom zápase v rámci najvzdialenejšieho tripu sezóny v stredu 13. septembra na ľade Červenej hviezdy Kchun-lun. Začiatok duelu je o 13.30 hod. SELČ.

Admiral Vladivostok - Slovan Bratislava 2:1 pp a sn (0:0, 1:0, 0:1 - 0:0, 1:0)

Góly: 29. Žafiarov (Makarenko, Kazakov), rozhodujúci nájazd Kazakov - 60. Barker (Genoway, Kašpar). Rozhodovali: Odins (Lot.), Gusev – Lazarev, Viljugin (všetci Rus.), vylúčení: 1:2 na 2 min., presilovky a oslabenia: 0:0, 5014 divákov.

Admiral Vladivostok: Nalimov – Blum, Kurašov, Volčenkov, Morrisonn, Zemčonok, Mnacjan, Gluchov – Sajustov, Tkačov, Sabolič – Žafiarov, Makarenko, Kazakov – Butuzov, Machanovskij, Alexandrov – Manukjan, Voronin, Krasnoslobodcev – Sergejenko

Slovan Bratislava: Štěpánek - Ebert, Barker, Taimi, Meszároš, Voráček, Švarný, Kozák, Hedera - Kašpar, Viedenský, Smoleňák - Řepík, Genoway, Buchtele - Hrnka, Sádecký, Šťastný - Skalický, Mikúš, Hecl

V úvode stretnutia musel po prvý raz zasahovať Štěpánek, ktorý dostal prednosť pred Mazancom. Prvú veľkú šancu v zápase si ale vypracoval Slovan, Genoway však po strele Řepíka nedokázal dostať puk za bránku. Zverenci trénera Miloša Říhu nastúpili na zápas prakticky priamo z lietadla, v úvodnej tretine ale dokázali domácim konkurovať v korčuľovaní i tempe. V 16. minúte prišli ďalšie šance na oboch stranách. Najskôr mieril do Štěpánka Sajustov, v podobnej príležitosti nemieril presne ani Viedenský.

Na začiatku druhého dejstva sa museli "belasí" brániť presilovke domácich, Štěpánek nemal veľa práce. V 28. minúte už ale kapituloval, keď sa k puku dostal pred bránkou stojaci Žafiarov a nikým nekrytý otvoril skóre. Vzápätí mohol zvýšiť Sajustov, ale v prečíslení trafil vo výbornej pozícii iba betón brankára. Prevaha domácich hokejistov začínala byť výrazná, Slovanu chýbal najmä pohyb. Mohol však vyrovnať v presilovke štyri minúty pred koncom, no Buchtele po výbornej kombinácii mieril iba do brankára.

Tretia tretina už patrila domácim, ktorí mali niekoľko dobrých príležitostí zvýšiť vedenie. Skórovať mohol najskôr Butuzov a onedlho aj Makarenko so Žafiarovom, ale Štěpánek potvrdzoval pozíciu najlepšieho hráča Slovana v zápase. Na druhej strane mohol tesnú prehru odvrátiť Mikúš, puk po jeho dorážke mieril vedľa konštrukcie bránky. Vyrovnanie napokon priniesla hra bez brankára. Tridsaťjeden sekúnd pred koncom vystrelil z pravej strany Kašpar a odrazený puk poslal za Nalimovov chrbát aj so šťastím Barker.

V predĺžení mohol najskôr rozhodnúť Tkačov, ktorého strela z pravej strany preletela okolo pravej žrde, minútu pred koncom vychytal Viedenského brankár Admiralu. O víťazstve Vladivostoku rozhodol premeneným nájazdom v druhej sérii Kazakov, v tretej sérii skóroval aj Sajustov, v drese Slovana nebol úspešný ani jeden zo štyroch exekútorov.

hlas po zápase:
Miloš Říha, tréner Slovana (zdroj hcslovan.sk):
"Opäť sme odohrali zápas, v ktorom sme hrali miestami veľmi dobre, no zároveň sme často robili aj zbytočné chyby. Pozitívne je, že máme aspoň bod. Negatívna je strelecká nemohúcnosť v nájazdoch, extra bod z nich nám chýba."

Cam Barker, obranca Slovana: "Sme radi za bod. Konečne mi to tam padlo, mal som počas sezóny niekoľko šancí. Bol som trpezlivý, snáď to už z mojej strany pôjde a bude to lepšie."
Marek Viedenský, útočník Slovana: "Bod po dvanásťhodinovom lete je celkom fajn. Opäť sme mali fázy, keď sme vypli, ale potom sme opäť začali hrať a udržali sme to, čo je dobré do ďalších zápasov. Nájazdy sú už vabank, ak v nich nedáme gól, nemôžeme zvíťaziť."     Jakub Štěpánek, brankár Slovana: "Bolo to náročné. Vôbec som nespal, preto som prekvapený, že som sa cítil celkom dobre. V tretej tretine nás súper zamkol, aj preto sme si vzali oddychový čas, aby sme sa mohli vydýchať. Škoda prehry, ale musíme byť radi aspoň za záver, keď sme dokázali dotlačiť do bránky ten jeden gól."

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: KHL


PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
sanyo

 

Johan - mal som ta za vacsieho gentlemena... Inokedy si vedel viac vazit svoje slova.
11.9.2017 - 14:34
0

rasticek

 

Ja si skôr myslím, že v jednom príspevku zhrnul to, čo sa za chvílu vyrojí v tejto diskusii
11.9.2017 - 14:35
0

sanyo

 

nuz, vlastne mas pravdu - zial.
11.9.2017 - 14:37
0

emoxx1

 

Všetko má svoje hranice. Ani Gentlemann sa v tomto prípade nedá byť do nekonečna.
11.9.2017 - 14:37
0

Johan Harju

 

Promiň. Já to musel napsat. Nejde chválit to co chválit nejde
11.9.2017 - 14:37
+2

HeyYou

 

co tam bolo? zmeskal som to.
11.9.2017 - 14:55
0

sanyo

 

podla mna ani nic vazne.
Vlastne opak toho, co ma Johan v dolnom prispevku. Nebolo to nic vazne ani extra hlupe.
11.9.2017 - 14:59
+1

Tehelnepole

 

Johane, co jsi řekl?
11.9.2017 - 14:59
0

strojar

 

Chváliť nemusíš, ale nepíš také kraviny.
11.9.2017 - 16:47
0

F4X

 

Napísal niečo proti Slovanu a to tu byť predsa nemôže!


Aj keď som to nestihol určite Slovan nechválil lebo keby aj tka by to bolo žltým ...


Dovidenia
11.9.2017 - 18:18
+6

Johan Harju

 

Myslím a nejsem sám, že kdo nepříjíma kritiku tak je něco špatně
11.9.2017 - 18:50
+4

cucaj.ma

 

myslim si, ze vacsina ludi vie prijat kritiku, navyse ak je konstruktivna, preco nie. co vsak ludia neberu je negacia, hejtovanie, urazky. vyber si z toho, v com si sa nasiel, kde patri f4x vieme vsetci.
11.9.2017 - 19:53
+4

nyytymaki BLOG

 

Podľa mňa naháňaš body do prezidentovej tabuľky
11.9.2017 - 20:17
+5

Brooks

 

Kde sú tie časy, keď Jeglič, Tičar či Kašpar získavali na nájazdoch bodíky navyše.Dnes to Kašpar radšej prenechal Heclovi s Meszárošom, čo asi svedčí o jeho rozpoložení.Ale za takúto hru je aj ten 1 bod príliš.
11.9.2017 - 14:35
+5

88Backo

 

Slovan prišiel m tomu bodu ako slepé kura k zrnu...domaci celý zápas jasné lepší,za bod môžu ďakovať len Stepankovi
11.9.2017 - 14:36
+2

zahorak009

 

Dobre vravíš,až mi je to divnô
11.9.2017 - 14:38
+3

flipper

 

Konečne Bačko dobre vravíš...konečne máš aj pravdu...
11.9.2017 - 16:29
+1

Urpiner16

 

Buchtele v druhom útoku.Tak a Slováci v tých ostatných čím to asi je.
11.9.2017 - 14:37
+5

triscene

 

...: Slovaci ti dnes ukazali ako su na tom v najazdoch.
Ked hracovi nikto nejde za chrbtom a ma vsetok cas a neda gol tak co myslis ze urobi ked je v tiesni s Rusakom za zadkom?

ten tvoj komentar je uplne zbytocny...
11.9.2017 - 14:43
+3

mitoO

 

Aj Stepanek mal na vsetko cas.
11.9.2017 - 14:51
+4

flipper

 

Rusi boli dnes o 2triedy rychlejší bez puku aj na puku, ak si to nepostrehol, nerozumieš hokeju...
11.9.2017 - 16:33
+4

mitoO

 

Ani neviem, ako na toto reagovat. Nepomylil si sa a nechcel si tuto reakciu dat pod niekoho ineho?
K zapasu - nevidel som ho. O 11:30 zvacsa pracujem, akurat na onlajnoch som si pozrel, ze brankar admiralu dostal golov nula a Stepanek golov "dve" kusy.
11.9.2017 - 20:42
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Urpiner16

 

Sunkafit trefa.
11.9.2017 - 18:38
+1

Johan Harju

 

KHL je špatná soutěž

Slovan hraje skvěle !

Hraje je vynikající a dneší pohyb Wow !

Kuličky jsou oproti tomu nuda.

Lepší ?
11.9.2017 - 14:47
+25

Dynamic

 

Lepší! Keď si hladný niesi to ty!
11.9.2017 - 14:55
+21

Tehelnepole

 

100 BODOV
11.9.2017 - 15:00
+3

Johan Harju

 

... Lepší

Neváhej jdi do snikrs
11.9.2017 - 15:04
+1

Urpiner16

 

Johan vystihol si to úplne presne mám rád tento humor okľukou čo nikomu neublíži aspoň tomu nie kto je nad vecou máš u mňa +.
11.9.2017 - 16:21
+3

F4X

 

Niečo podobné v takomto zmysle som napísal aj ja no nevydržalo to tu vtedy dlho lebo Maček sa už teší ako to bude môcť mazať
11.9.2017 - 19:53
+1

wedro

 

Ak by sme osekali účastníckov KHL na tieto kluby: CSKA,OMSK,DMOSKVA,JAROSLAV,MAGNITOGORSK,UFA,PETROHRAD,KAZAŇ,ČELJABINSK,
JOKERIT,NOVGOROD,NOVOSIBIRSK.
Vtedy by sme sa mohli baviť že KHL je druha najlepšia liga na svete.

Sledovať zápas ako bol tento tak takýto sa hra aj v extralige.

PS: jeden bod sa rovna za 3Body

Takže tak.
11.9.2017 - 14:52
+16

Dracik_18

 

no neviem neviem : kukal som len prvú polku zápasu a včera som bol na zápase DT NZ ... nemyslím si ,že včerajší zápas bol na úrovni KHL ..
11.9.2017 - 14:57
+4

88Backo

 

Tento dnešný zápas mal fakt "úroveň" extraligy...este aj tam máme lepšie zápasy ako tento
11.9.2017 - 15:04
+15

Dracik_18

 

slabý zápas to bol to súhlasím
11.9.2017 - 15:15
+1

Urpiner16

 

On nemyslel DT-NZ ale príklad BB-NR čiže porovnal to lepšie od nás s nimi.
11.9.2017 - 15:04
+4

Dracik_18

 

ako vieš čo on myslel ? ....napísal že takýto zápas sa hrá v extralige

11.9.2017 - 15:14
0

Urpiner16

 

Porovnať sa dá topka v lige s týmto zápasom to je asi logické takže tak.
11.9.2017 - 15:25
+5

triezvy supler

 

akurat: ze NR - BB nesadnu do lietadla, neletia do Vladivostoku a nenastupia proti sebe hned na zapas... to by si videl tu uroven, keby to tak bolo...porovnavas neporovnatelne..
11.9.2017 - 16:21
+7

Urpiner16

 

A tí vaši sú z himalájí?Cvičení ako Mesner na Everest bez kyslíkovej bomby.
11.9.2017 - 16:29
0

triezvy supler

 

zial,: si nechapavy...
11.9.2017 - 17:02
+3

Urpiner16

 

Ja som chápavý veľmi dobre ale nerob z vašich niečo viac ako v skutočnosti sú od top hráčov extraligy.
11.9.2017 - 17:21
+7

pejo

 

aj v NHL sa na toto vyhovaraju ?
11.9.2017 - 23:12
0

MackoPu

 

V NHL nie je posun 3 a pol dna. A osobne si myslim, ze sa to este na hracoch neprejavilo, uvidia o kusok neskor.
11.9.2017 - 23:45
+1

Yuro81

 

podčiarknuť_vyžl tiť_vytesať do kameňa: ...bez naznaku hejtu a skodoradosti je to tak.
11.9.2017 - 14:59
+2

Dynamic

 

By som chcel vidiet ako by vyzerali nase extraligove muzstva po vystupeni z lietadla po takom dlhom lete a nie to este odohrat zápas bez akejkoľvek aklimatizácie. A ked pozeram zapas nasej extraligy tak mam pocit, ze sledujem miestami šermiarsky duel a nie hokej. Ale je pravda, že Vladivostok a Chabarovsk sú fakt moc ďaleko a radšej by to mohli presťahovať kdesi do Krasnojarsku.
11.9.2017 - 15:23
+4

Urpiner16

 

Zas tu nerob machra ako keby vaši boli oproti našim el hráčom šerpovia.
11.9.2017 - 15:33
+7

mili28

 

mohli vyrazit hned po piatkovom zapase
12.9.2017 - 7:11
+1

Johan Harju

 

Lidi. Vždycky jsem chválil i když nebylo co. Ale dnešní výkon byl tragédie. Takhle se hraje ve WSM lize. Není pohyb,rychlost a nájezdy ? Hah... Dneska parodie na hoken ve všech ohledech
11.9.2017 - 14:58
+9

Byron

 

Pre mňa cenný zisk bodu. Ak získame ešte 3b môžme skákať od šťastia. Úprimne? Vidím to max na bod. Mňa môžu už len prekvapiť.
11.9.2017 - 15:42
0

rijko

 

Zapas som nevidel (vlastne ziadny zapas SBA v KHL som este nevidel),ale polepsim sa.vdaka bohu za bod!
Slovan - najlepsi u vas
Slova
11.9.2017 - 16:03
+1

Tehelnepole

 

Niekto ta utal?
11.9.2017 - 16:16
0

rijko

 

Uz to nebudem dokoncievat.kaslat na to.
11.9.2017 - 17:12
+1

HeyYou

 

spravne rozhodnutie.
svoju nespokojnost musis dat najavo na stadione, chodis tam este?
11.9.2017 - 17:14
+1

rijko

 

Na ktorom z nasich?v BA co v TN?
11.9.2017 - 18:45
+4

rasticek

 

Ty si proste frajer
11.9.2017 - 20:08
0

HeyYou

 

vy ste tu traja taki frajeri, co "to" tazko nesiete, aj to o niecom svedci, stat sa "to" par rokov dozadu, verim, ze stovky ufonov by od zialu skakali do vahu.
11.9.2017 - 20:29
+1

rasticek

 

Musíš si zvyknúť, že teraz ťaháme za jeden povraz.
11.9.2017 - 20:37
+2

Aladár Miazga

 

Kua, zachvíľu sa budete bozkávať ako Gorbačov s Honeckerom
11.9.2017 - 22:07
+1

MackoPu

 

Uz som sa pytal pred par dnami Bigiho, experta na farmy, ci plati, ze je neobmedzeny pohyb hracov obomi smermi. Len som sa zatial nedockal odpovede. Alebo je to len tak, ze mozu ako minuly rok, vypomoct najma byvali Trencania.
11.9.2017 - 21:08
0

bigi BLOG

 

bigi takuto otazku nepstrehol tak mozno preto ti neodpovedal
nie nie je neobmedzeny plati to najme prehracov slovana z dvojcestnymi zmluvami, a opacne zo starostom
12.9.2017 - 8:00
0

prezident

 

Niekolko poznamok k diskusii hore. Po prve, slovenska extraliga momentalne nepatri ani do TOP 10 v Europe. Je mi to uprimne luto, velmi si prajem, aby to nebola pravda, je to vsak objektivna realita. Prosim nesnazte sa porovnavat s KHL, toto nie je cesta k zlepseniu, "najkvalitnejsie" zapasy v slovenskej extralige priepastne zaostavaju za najhorsimi zapasmi v KHL - absolutne vo vsetkom - prijmite konecne tuto sebareflexiu, aby ste sa mohli skutocne zlepsovat - predovsetkym so zretelom na rychlost, rychlost, rychlost (!), myslenie hracov, riesenie situacii po tlakom, kombinacne suhry, organizaciu hry a pod. V priebehu poslednych rokov sa do Slovana Bratislava "prislo ukazat" pocas letnej pripravy, ako aj v priebehu rocnika zopar hracov zo slovenskej extraligy, ktori boli podla odporucani klubov/agentov "vo forme", pricom sme sa s nimi spravidla rozlucili uz po niekolkych treningoch, neraz nehrali ani ziadny sutazny/pripravny zapas, nebolo to v niektorych pripadoch ani oficialne nahlasene na KHL ako "skuska", vsetko bolo jasne napr. po modelovanom zapase na treningu. Po druhe, odohrali sme doposial 9 zapasov, v 5-tich z nich sme bodovali (viac ako 50%), sucasne sme vsak ziskali iba 30% bodov (9 z 27), klucove je, ze muzstvo BODUJE!, z piatich zapasov mame urcity bodovy zisk, zo styroch zapasov nemame ziadny bodovy zisk, hrali sme ale skor s tazsimi supermi (SKA Petrohrad, Lokomotiv Jaroslavl, Dynamo Moskva, Sibir Novosibirsk, Avangard Omsk), potom zopar zapasov s muzstvami porovnatelnymi s nami (Dinamo Minsk, Admiral Vladivostok), skor "prijatelnejsich" superov bolo malo (Neftechimik Niznekamsk, Jugra Chanty-Mansijsk). Samozrejme, herny prejav nie je vyborny, supiska sa bude dalej doplnat, je potrebne povzbudzovat, bojovat za klub! Po tretie, nesuhlasim s textom v online prenose, nesuhlasim ani s nazormi, ze sme hrali vyslovne zle, nie je to podla mna pravda. Hracom zapasu pravdepodobne Stepanek, super mal niekolko (v ziadnom pripade vela!) sanci, nehodnotme herny vykon v uzsom slova zmysle iba podla optickej prevahy, k comu fanusik obycajne pristupi, na dominanciu v poli sa nehra nikde na svete. V aktualnej sezone sme po remizach stratili vzdy druh bod v predlzeniach, resp. v trestnych strielaniach, spolu 3x, v dalsich fazach sezony budeme nepochybne bodovat aj v tejto casti zapasu, nechcem pisat o sportovom stasti, ci nestasti, kedze hraci robia maximum, nestazuju sa, nenariekaju o dovodoch, preco im to zatial nejde, naopak, hladaju sposoby ako byt uspesni!
11.9.2017 - 16:19
+13

8sweet8

 

Nasa liga nepatri do top 10 v europe ? Aha dobre dalej ani netreba citat ..
11.9.2017 - 16:23
+40

Ottawa Senators

 

Mňa by napríklad zaujímal jeho rebríček.
11.9.2017 - 16:28
+6

CuCk0

 

Pokiaľ má čas zostavovať bodovania a písať litánie o Slovne, tak rebríček top európskych súťaží predsa nemôže byť žiaden problém.
Tak čo prezidente, hecneš sa?
11.9.2017 - 16:43
+7

Johan Harju

 

1. Bosna a Hercegovina
2. Srbsko
3. Makedonie
4. Černá Hora
5 .Arménie
6. Albánie
7. Turecko
8. Lichtenštejnsko
9. Kypr
10. Gibraltar

Žebříček IIHF - Prezident
11.9.2017 - 18:01
+18

miro-nr

 

na druhom by dal "prezo" rusko-máš tam preklep
11.9.2017 - 18:13
+1

emoxx1

 

Bracho, si zabil...
11.9.2017 - 18:23
+2

chefe

 

lol
12.9.2017 - 0:00
0

Fanpoprad

 

BB 5:2 Slovan
12.9.2017 - 8:44
+3

helmut600

 

Za me : 1 KHL,2.Alsvenska,3.SM liga,4.svycarska, 5. DEL, 6, Tipsport extraliga CZ, 7. EBEL, 8. Mozna SVK extraliga. Nemam sajnu o nemecky a svedsky a finsky druhy lize jestli je kvalitnejsi nebo ne nevim.
11.9.2017 - 20:48
+2

Urban Horn

 

Ano,nějak podobně to je.Dole jsem to uvedl z hlavy blbě,musím to poopravit.1-2.KHl,1-2.Allsvenskan,3.NLA,4.SM Liiga,5-6.NLA,
5-6.CZ Extraliga,7.Allsvenskan2,8.Tipsport liga,9.Ebel

Hezký večer
11.9.2017 - 21:05
0

moke19

 

Jyp liiga?
12.9.2017 - 6:46
0

ŠIMIKE

 

prva svedska liga je SHL a druha Allsvenskan
11.9.2017 - 23:14
+2

Urban Horn

 

Dík za opravu.Nevím,co mě napadlo uvést jako první švédskou Allsvenskan,jsem zvyklý na Eliteserien.Na netu vstřebávám a musím se učit spoustu informací,někdy něco pomotám.V mezičase mrknu i na hokejportál a píšu rychle,občas překlepy,za to se omlouvám.Dělám toho hodně najednou.Hezký večer
11.9.2017 - 23:47
+2

Johan Harju

 

Docela k vám repekt hoši, DEL za ELH.. Ale je to pohledem fanoušků.
12.9.2017 - 8:36
0

triezvy supler

 

odpoved: ti dali suboje Bystrice v CHL...II. DEL je asi nad nasou EL...
12.9.2017 - 15:17
0

Johan Harju

 

Já myslel naš. A u jejich žebricku bych vyměnil tu vaší a Alsvenskan


12.9.2017 - 15:25
0

mitoO

 

V CHL hra muzstvo z DEL II? To odkial mas? GRIZZLYS WOLFSBURG hraju v najvyssej nemeckej sutazi.
12.9.2017 - 17:58
+2

miro-nr

 

tak tn triezvy určite nie je
13.9.2017 - 0:28
0

mitoO

 

Asi si BB pomylil s inym slovenskym muzstvom, ktore prehralo v priprave s ucastnikom DEL II - Slovanom Bratislava.
13.9.2017 - 9:04
0

chefe

 

podla mna, kym tam bol slovan, tak ju prezident radil na uroven ceskej ligy, odkedy tam nie je slovan, tak je to liga na urovni africkych sutazi
11.9.2017 - 23:59
+2

ctibor

 

Ale tak aj viaceri hraci KHL si prisli ku koncu sezony zahrat ku koncu sezony do tej slovenskej extraligy a tiez nevyzerali, zeby boli vo "forme". A netreba zabudat, ze prvu sezonu, vasu najuspesnejsiu, zaklad kadra tvorili hraci prave z tej extraligy.
Kazda liga ma svoje specifika a specifikum KHL je to, ze mimo mozno 10 muzstiev ma zbytok kvalitu mozno na urovni priemeru Elitserien a aj ked sa hrdia, ze hraju druhu najlepsiu ligu sveta, tak sa o to absolutne nepricinuju. Prave skor naopak. A tam patri aj Slovan.
11.9.2017 - 16:32
+4

bigi BLOG

 

ides porovnavat mladych hracov na zaciatku kariery a starych na ich konci?
12.9.2017 - 8:04
0

bstr

 

Nesuhlasim, podla mna sa EL deli o 10te miesto s CZ 1 ligou.
11.9.2017 - 16:37
+2

zahorak009

 

Tak teda taktok:
Hrali sme vyslovene zle,takže bod sme získali(aj to bol vyslovene zázrak),nie druhý stratili.
Náš hráč zápasu JEDNOZNAČNE Štěpánek,nie pravdepodobne.
Nájazdy sú absolútne tragické,takýmto spôsobom nedajú z nich gól do konca sezóny.
Rozdiel v nasadení,chcení,snahe oproti zápasu s Jugrou je markantný smerom dole.Podľa tohto mi to nepríde,že hľadajú spôsoby,ako byť úspešní(dúfam,že to v tom nie sú zase financie).
Říhove miešanie so zostavou je niekedy nepochopiteľné.
Jediné + sú zatiaľ len brankári.
11.9.2017 - 16:39
+1

ErikHKM

 

Tak do top 10 patríme si myslím možno nejaké 6-7 miesto by sme mohli mat ale má aj pravdu že porovnávať KHL z našou ligou by sa nemalo lebo ak ste niekto boli aj na KHL a nemyslím len na Slovane tak viete o čom píšem ..osobne som bol na zápase DINamo -CSKA 1:6 a to bol hokej ako remeň a myslím si že ktorékoľvek mužstvo od nás by dostalo od CSKA výprask podobný ako DINamo ak nie väčší takze sustredme sa na našu ligu nie na KHL a buďme radi že môžme u nás sledovať vyrovnane zápasy medzi napr BB-NR ZV-BB a ďalšie
11.9.2017 - 16:45
+4

emoxx1

 

Teraz ale naozaj kecáš. Je jasné že Porovnávať KHL a Citrónligu je nezmysel. Hovoril som to keď vyhrala BB nad Slovanom a hovorím to aj dnes. Tvoje tvrdenie o najslabších zápasoch v KHL je tendenčné. Jasné, hráči v KHL sú rýchlejší, lepší a preto hrajú KHL. No najslabšie zápasy majú výraz rybníka, tak ako všade na svete. Aj v NHL sa nájdu zápasy, ktoré vypnem po 1. tretine a nájdu sa také zápasy aj na MS, aj na OH. Jednoducho len diletant môže robiť takéto porovnanie. Každý si pozrie radšej nadupaný zápas Citrónligy, ako slabý zápas v KHL a každý si radšej pozrie nadupaný zápas v KHL ako slabý v NHL.
Samozrejme, toto nie je pravda, pokiaľ fandím niektorému tímu. Vtedy si pozriem aj slabší zápas, lebo fandím. Rozprávam o pasívnom pozeraní hokeja.
11.9.2017 - 16:54
+18

Tehelnepole

 

Karin mlc..nereaguj..nechaj ho.. pozri je tu emox, zahorak..klud Karin.. dychaj.
11.9.2017 - 16:58
+1

emoxx1

 

Pamätaj na svoje srdiečko. Máš len jedno.
11.9.2017 - 18:06
+1

lubfito

 

niekto o hokeji niečo vie a niekto sa tak len tvári. Vďaka za podržanie.
11.9.2017 - 17:06
+2

emoxx1

 

Vie, nevie... Ja som len fanúšik ktorý ľúbi hokej. V rámci možností si pozriem naozaj kadečo. Od NHL, cez KHL, CHL, Našu ligu, vlani som chodil poctivo v BA na 2.ligu. Dokonca sme so synom občas po tréningu pozreli aj zápas Petržalskej amatérskej ligy. Jednoducho som ten typ fanúšika hokeja, pre ktorého najviac funguje odovzdané srdiečko na ľade a je mi jedno v akej lige.
11.9.2017 - 18:04
+6

worth

 

Velmi pekna reakcia, ty by si mal robit moderatora o pat minut dvanast ked si tam fico chodi robit kampan.
11.9.2017 - 17:59
+1

emoxx1

 

To sa nedá...
11.9.2017 - 18:08
0

Urpiner16

 

No povedal by som že Slovan je niekde v strede medzi TL a KHL čiže by potrebovali adekvátnu inú súťaž na svoje schopnosti a možnosti.
11.9.2017 - 18:37
0

Urban Horn

 

Vypadá to moudře,co jsi napsal,ale většina zde Ti zatleská,ale dovolím si pár poznámek.Tvoje hokejové vidění je zkresleno pohledem fanouška,který vždycky bude vidět i nudný zápas domácí Tipsort ligy lépe,než "nudný"zápas např.NHL.Třeba nedávný hit prvního kola,BB versus Nitra je tendenční porovnávání,pokud Jsi to považoval,za skvělý zápas.
Ten zápas jsem viděl a nic hokejově nadprůměrného jsem na něm neshledal.Co se týče taktiky,herní vypělosti,nasazení a kreativity.Pokud hodnotíš zápasy podle počtu goals,tak v jednom týmu může může v bráně chytat opice za banány a při vysoké výhře druhého týmu pak můžeš,jaký to byl super zápas.
Nudné zápasy v NHL?I ten nejnudnější svojím nasazením,rychlostí,taktikou a herní vyspělostí dalece přesahuje možnosti Tipsport ligy.V NHL hrajou nejlepší z nejlepších,je tam extrémní hráčská konkurence,v každém střídání musíš ject naplno.Navíc proti některým evropským ligám,tam si některé zápasy nelze "koupit" A že někdy tam padá málo goals,asi tam mají trochu lepší brankáře..Tipsport liga samozřejmě patří do elitní evropské desítky,je pravidelně hodnocena na cca 6. či 7.místo.Souhlasím s tím,že v evropských ligách je kvanta nudných zápasů.Ale porovnáváš vždycky podle nějakého etalonu kvality a podle nějakých parametrů.Takže když bude slušná návštěva,bude vysoké tempo hry a budou znatelné herní styly,byť zápas může být i taktikou svázaný,já se nudit nebudu.Co mám možnost sledovat DEl,NLA,ČR extraligu,já se nenudím v žádném zápase kola.Ať už ve streamech nebo v podrobném přehledu zápasu.KHL jsem podrobně sledoval loni,kromě 8 týmů tam vidím evropský ligový podprůměr,co se týče TOP 5lig.SM liigu a Eliteserien už také tolik nesleduji jako dříve,ale i když tam občas padalo málo goals,vždycky tam byla vidět herní a taktická vyspělost i u týmů ve spodku tabulky.První dvě kola ČR extraligy hodnotím vysoce pozitivně,ani jeden zápas mě kvalitou nezklamal.Hezký den
11.9.2017 - 19:54
+1

Urpiner16

 

Ok dobré zhodnotenie ale momentálne úrovňou Slovan je na tom pomeddzí čo som písal za tým si stojím takže vaša liga by mu skôr svedčala aj keď je to utópia.
11.9.2017 - 20:02
0

emoxx1

 

Nechcem s tebou bojovať, ale pre poriadok moje hodnotenie zápasu BB-NR.

http://www.hokejportal.net/?q=clanok/-/74734/diskusia&#pid2855901

Čo sa týka nudných zápasov v NHL, tak chodím do práce o 4:00. Keďže som tam v podstate len v pohotovosti, tak pokiaľ sa nič nedeje tak sledujem zápasy západnej konferencie, ktoré zrovna vtedy začínajú. V minulej sezóne bolo niekoľko zápasov Canucs ktoré stáli za jedno veľké točené.

Možno som sa nevyjadril presne, alebo si ma dobre nepochopil. Mojim zámerom nebolo tvrdiť, že rozdiel medzi ligami nie je.
11.9.2017 - 20:09
+3

Urban Horn

 

To emoxx1-O.K.Ospravedlňujem sa,tak je to asi po Vašom.Česky.-Omlouvám se.Dobré zhodnocení,dokázal jsi být objektivní.Hezký večer
11.9.2017 - 20:38
0

emoxx1

 

Príjmam. diskutujeme, je to OK..
11.9.2017 - 21:03
+1

bigi BLOG

 

ano slabe zapasy sa najdu vsade, ale aj tak je to neporovnatelne. si zober extraligovy zapas finalistov, mohol vyzerat ako tak dobre ale bolo to strasne pomale lemrave, a naopak slaby zapas v KHL je o triedu rychlejsi, co v dnesnom dynickom hokeji robi dost vela atak isto mozme pokracovat vysejsie aj nizejsie. a ono hlavne nudne zapasy byvaju vacsinou v tych kvalitnejsich ligach koli zviazanej taktike
12.9.2017 - 8:12
0

lubfito

 

A len jedna poznámka k tebe.
Tvrdíš že Slovan má vyplatených cca 95% záväzkov. Nechce sa mi hľadať kde to píšeš, lebo toľko času nemám. Ako je možné že Slovan ešte nevyplatil ani len hráčov za minulú sezónu? A to nevravím o prenájme štadiónu a iné pekné faktúry.
Chcem sa teda spýtať, všetko si to len vymýšľaš alebo zámerne klameš?
Zas v decembri príde hladovka ako každý rok a tento team sa rozpadne ako tvoj pozitivizmus po prehrách?
11.9.2017 - 17:14
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Tehelnepole

 

Aj ooooon nadava
11.9.2017 - 18:45
0

Urpiner16

 

Prenájom vo vlastnom dome to si hocikto taký luxus dovoliť nemôže.
11.9.2017 - 19:38
0

emoxx1

 

Nie je to ich vlastný dom. Štadión je majetok mesta a nie SBA. Nemám nič proti ak mesto resp. STaRZ budú podporovať mládežnícke kategórie a cena prenájmu ľadu bude pre ne aspoň čiastočne dotovaná(osobne som presvedčený, že už som zo svojich daní zaplatil ďaleko väčšie hlúposti). No profesionálny klub si musí vedieť prenájom ľadu pokryť vlastným rozpočtom. Nemôže to byť viac ako 100 000€ na sezónu. Takže vrámci rozpočtu KHL je to malá položka.
Aj HCB si v Ružinove platí komerčnú cenu za prenájom ľadu.
Pokiaľ si len nerýpal, tak s tým vlastným domom si mierne mimo.
11.9.2017 - 19:54
+3

Tehelnepole

 

Emoxx ma predbehol.
11.9.2017 - 19:59
0

Sunkafit

 

Sekera za stadion bola aj 300000e
11.9.2017 - 21:18
0

cucaj.ma

 

vo vlastnom dome? noze pouc nas, sprostych slovanistov, inak sa len zbytocne strapnujes.
11.9.2017 - 19:58
+2

Urpiner16

 

Strápňuješ sa ty svojím nickom.
11.9.2017 - 20:08
+5

Tehelnepole

 

Jeho nick je cool.
Ufpiner sak priznaj ze si sa sekol. Nic sa nedeje. Milovat a mylit sa je ludske.
11.9.2017 - 20:11
+2

cucaj.ma

 

vzdy lepsie nickom, ako pisanym slovom, v ktorom su este aj vyslovene hluposti ci klamstva.
11.9.2017 - 20:12
0

Urpiner16

 

Klamstvo je to že mestu musia platiť milióny eur ?Je rozdiel byť cool a cool chlapče.
11.9.2017 - 20:21
+2

cucaj.ma

 

miliony eur? a ty chces serioznu diskusiu?? chlapce?!
tvoj zaujem o slovan je v skutku zavideniahodny, ale prosim ta, az zas nieco vypustis, skus si najprv nieco nacitat. chlapce.
btw. kto pisal o prenajme vo vlastnom dome?! tak prestan by cool, chlapce, a az budes nieco
naozaj vediet, potom sa mozme o tom porozpravat.
dovtedy si len trapko, co si vymysla a klame. chlapce.
11.9.2017 - 20:26
+4

Tehelnepole

 

Dobre si mu dal, synak.



11.9.2017 - 21:08
0

Urpiner16

 

Hej keď to povie taký odborník ako ty tak nám ešte porozprávaj ako je to s dlhmy či aj to je klamstvo.

12.9.2017 - 10:20
0

cucaj.ma

 

zmena temy ked dosli argumenty. ake typicke .. ty si fakt len pre srandu.
12.9.2017 - 14:51
+2

emoxx1

 

Tak si to trošku spočítajme.
Priemerná cena ľadu v BA je cca 130€ za hodinu, za zápas 500€
Slovan má sezónu na ľade cca 36 týždňov a hrá doma 30 zápasov+povedzme 5 prípravných. takže

36 x 7 = 32760€
35 x 500 = 17500€
Čistá cena ľadu za sezónu 50 260€
Teraz je ti už jasné, že pri 100 000€ som hodne preháňal no 1 000 000 z toho dostaneš jedine vtedy, keď vypiješ 16 Urpinerov a zle spočítaš nuly.

Samozrejme dlh voči mestu môže byť ďaleko väčší, lebo sa tam môžu kumulovať dlhy z minulosti. Tiež som počítal len A tím a nie mládežnícke kategórie. To som robil zámerne, lebo za mládež platia klubu za ľad rodičia, takže tam nemá klub jediný opodstatnený dôvod na zdržiavanie platieb.

11.9.2017 - 21:16
+4

emoxx1

 

*36 x 7 x 130 = 32760€
11.9.2017 - 21:18
0

Sunkafit

 

Takto to nieje sumy su ovela vacsie
12.9.2017 - 6:03
+1

captainBob

 

to su bludy:
priemerna cena ladu je sice pekna vec ale na Slovane sa plati 200e za hodinu pokial viem, ked si tam chces zahrat
a Slovan plati najom nejakych 800000e rocne. nezabudaj ze je tam komplet nastahovany
11.9.2017 - 22:08
+1

emoxx1

 

Keď si tam chceš zahrať ako súkromná osoba, tak možno áno. Pokiaľ si klub a berieš to hromadne na sezónu tak je to presne 143,80€(som si to kvôli tebe dohľadal). Riešil som len čistú cenu ľadu, tá sa aj v tomto prípade neprehupne cez 100 000. To, že sú tam nasťahovaný komplet,máš pravdu, ale tých 800 000€ je aj tak trošku veľa, ale tam bude už započítané aj cena za trening mládeže, čo bude na počet hodín vrámci všetkých kategórií ďaleko viac ako Atím. Písal som, prečo som do toho mládež nezahrnul.
11.9.2017 - 22:43
0

captainBob

 

pisal si o "primernej cene ladu v BA" co je informacia uplne na h... neviem odial mas cenu 143,80 ale OK

800000+ za rok( pokial si pominam tak 70000 na mesiac) je cena ktoru platia mestu, bolo to viac krat napisane v mediach staci poguglit. nezabudaj ze tam maju aj kancelarske priestory atd..
11.9.2017 - 23:00
0

MackoPu

 

Ked jeden z vas tu zmluvu dohlada (musi byt na webe) a hodi sem link, dohodnete sa rychlejsie.
11.9.2017 - 23:43
+1

emoxx1

 

Písal som o priemernej cene ľadu len z lenivosti. Vedel som, že tá cena sa až tak výrazne líšiť nemôže, preto, že na Nepelovi nemajú 100% prirážku za elektriku, aby mohli výrazne navýšiť cenu. Tiež personál majú lacnejší, pretože na iných štadiónoch robia bývalí ľadári z Nepelu, ktorý mi osobne hovorili, že odišli preto, lebo tu majú menej roboty a lepší plat.
143,80€ je cena podľa oficko cenníka pre kluby.
Jediné v čom som sa výrazne sekol je cena zápasu, ktorá je ne Nepelovi 1050,6€ čo bude voči ostatným najmä veľkosťou haly. No ani pri týchto cenách sa na A tím nedostaneš cez 100 000€ na sezónu. No beriem tvoj argument, že som nemal stieľať čísla z odhadu. Sorry, moja chyba.
Ďalej je cenník pre ľad mládeže za hodinu 86,30€ alebo 115€ v závistlosti od času.
No nebudem spochybňovať, že Slovan platí mestu 800 000€ ročne, lebo sa mi nechce hľadať ich zmluva so STaRZ-om. No ak je to pravda, tak v Slovane by mali urýchlene zamestnať ekonóma ktorý vie počítať. Jasné, je v tom aj kancelársky priestor a všetko ostané, ale tu sa potom iba pýtam prečo. Aj v NHL majú kluby administratívu mimo štadiónov za prijateľnejšie nájmy. V 70. rokoch mal QUEBEC administratívu mimo vrátane vrcholového manažmentu. V tej dobe nebol internet a fungovalo to. V dnešnej dobe cloudu to nedáva zmysel. Nech sídli kôli reprezentácii klubu najužšie vedenie na štadióne ale ostatné za týchto podmienok nedáva zmysel.
12.9.2017 - 8:05
0

Sunkafit

 

Dlhy za stadion dosahovali 300000 na sto percent...ale neviem uz presne ktory to bol rok mozno dva roky dozadu
12.9.2017 - 8:47
+1

emoxx1

 

To beriem. Ale ani vtedy sme sa nedozvedeli, či sa jedná o aktuálny dlh za sezónu, alebo aj nejaké kumulované nedoplatky z minulosti. No je to na vedení. Ak chcem v niečom veriť prezidentovi, tak chcem veriť tomu, že 95% dlhov je už ok. No je otázne aký je rozdiel medzi tým čo ja chcem a čo je pravda.
12.9.2017 - 8:58
0

mitoO

 

„Mestu platíme ročne zhruba 800-tisíc eur. Viackrát sme už vyrovnávali podlžnosti po skončení sezóny. Aj v tomto prípade akceptujeme dohodnutý splátkový kalendár a záväzky si podľa neho vyrovnáme,“ uviedol generálny manažér Slovana Maroš Krajči.
12.9.2017 - 9:01
0

mitoO

 

Slovan má uzavreté nájomné zmluvy na štadión a ďalšie služby prostredníctvom dvoch spoločností – HC Slovan Bratislava, a. s. (zastrešuje tím pôsobiaci v KHL) a občianskeho združenia HC Slovan Bratislava – mládež (zastrešuje mládežnícke tímy).


PREČÍTAJTE SI TIEŽ:
Za Slovanom stále cítiť pachuť vytunelovaných harvardov
Za rok 2015 vyplatili obe spoločnosti STaRZ-u za nájomné a ďalšie služby takmer 904-tisíc eur bez DPH.

Túto stredu 7. decembra prišlo na účet STaRZ-u od akciovky HC Slovan 43-tisíc eur. „Dlh Slovana sa znížil na 357 930 eur,“ uvádza sa v stanovisku STaRZ-u. Za mládežnícke tímy klub dlhuje mestu ďalších 30 700 eur, teda dokopy 388 630 eur.
12.9.2017 - 9:04
0

palacinka

 

Tak vies,prezident potreboval oporu: Tak si spravil druhy nick..
12.9.2017 - 14:08
+1

ivre

 

Co si pil?
Musela to biť ina pecka.
Staci vysledok B.Bystrica:Slovan 5:2 ,tak strašný je rozdiel medzi Slovanom a hracmi z etraligy.
11.9.2017 - 18:31
+5

Dracik_18

 

Slovan s EXT týmom prehral po sn nad Tampou bay
11.9.2017 - 18:52
+4

DobryHokej

 

Tak ano. Vtedy to vsak bol extraligovy slovan
11.9.2017 - 19:17
0

MackoPu

 

prehral NAD....moje oci !
11.9.2017 - 21:13
+8

palacinka

 

Sa cudujem,ze mu to klavesnica schvalila
12.9.2017 - 14:13
+1

porter

 

z vtipneho trolla sa nam tu profilujes na otravneho somara ktory si stale melie tie iste kraviny. ak zapasy v nasej lige tak zaostavaju za khl co potom zapas s BB ? ten Vas vykon bol potom okolko % nizsi ako priemer Khl ?Ak hraci z nasej ligy su zli naco vam bol vlani Surovy a preco Vasi hraci neohurili v nasej lige a nepotiahli napr. duklu ? Niektori hraci vyleteli po par treningoch tak Cerny akoze co predvadza na treningoch ked ho tam drzite ?
11.9.2017 - 18:56
+3

zahorak009

 

"Ak hraci z nasej ligy su zli naco vam bol vlani Surovy" totok si hádam ani nemyslel vážne,však nie ?
12.9.2017 - 8:04
+1

porter

 

totok som myslel vazne zosmiesnujte tu hracov z ligy ako ich vyhadzuju po par treningoch ale ked treba zachranovat playoff tak hrac BB sa vtedy hodi
12.9.2017 - 12:32
0

zahorak009

 

Ty si fakt uviedol ako príklad Tomáša,ktorý by v pohode aj dnes uhral ktorúkoľvek európsku ligu,o ktorého mal Slovan záujem aj pred vlaňajšou sezónou,ale sám sa rozhodol vrátiť domov a hrať našu ligu? Chlape trocha súdnosti,bo začínaš pripomínať urpinera
12.9.2017 - 20:26
+4

bigi BLOG

 

ty vole toto uz je moc. slovan pred kazdou sezonou v KHL odohral zapas s extraligistom a prehral jeden jediny.
ako priklad slovaneste ako extraligovy prehral v priprave po predlzeni s tampou, cize podla tvojej logiky bola extraliga porovnatelna s NHL?
12.9.2017 - 8:30
0

porter

 

nie ty vole. a podla mojej logiky nie je ani KHL porovnatelna s nasou ligou. Chcel som len povedat ze Slovan nie je v porovnani s nasou ligou tim z inej galaxie ako to vyznieva z prezidentovho prispevku ale v khl je to komparzista pre zakladnu cast a ak sa mu nahodou podari playoff vsetci vieme aka spanila jazda to potom byva
12.9.2017 - 12:35
+2

bigi BLOG

 

faktom je ze aj tento slovan by tu extraligu vyhral s prstom v riti, aj napriek tej prehre s BB v priprave, a tym padom sa nemame o com na tu temu dalej bavit
12.9.2017 - 13:55
+1

vzdy.na.statie

 

teraz si pobavil
12.9.2017 - 14:00
+3

porter

 

Slovan dostal na rit od BB ktora sa hlada a v CHL dostava naklady od EBEL a DEL muzstva...ale ok nebudeme hodnotit podla jedneho zapasu a neni sa o com bavit
12.9.2017 - 14:15
+2

triezvy supler

 

bolo : to muzstvo z II. DEL...ked uz...
12.9.2017 - 15:38
0

dufus

 

faktom je.....už hned teraz si napísal kravinu,lebo faktom je že je to len tvoj úsudok a nič viac
12.9.2017 - 14:21
0

ymemsreves

 

faktom je ze si este veci curak ako som si myslel a popri tento fakt
12.9.2017 - 14:33
0

bigi BLOG

 

no od teba to beriem ako kompliment takze nemam dovod to popierat
13.9.2017 - 7:12
0

Ondrej

 

Akoze ak sa tu pred nedávnom mazali príspevky za to že si ti ľudia viac menej utahovali zo Slovana tak nerozumiem že tvoj prispevok ešte nie je vymazany. To,že sa vonkoncom nevyznaš do hokeja sme už vedeli, ale ty ďalšími svojími príspevkami len viac a viac šperkuješ...Tak ako spravne niekto podotkol,videli sme tých Vasich khlKÁROV v našej lige a poviem ti pravdu ze az na par vynimiek bieda. Je jasne ze KHL je kvalitnejšia liga ako extraliga a ale nie vdaka Kunlunu,Vladivostoku, Chabarovsku,Slovanu. Kvalitu robia ine kluby a to su KHL, a nie už mňou spomínaní komparzisti. Hokej už nejake tie desaťročia sledujem a pre mna je extraliga zaujímavejšia bavi ma omnoho viac ako tato ruska nepodarená kopia NHL...
11.9.2017 - 19:21
+2

cucaj.ma

 

proti gustu ziaden disputat, ale odporucam vsimnut si tu krasnu vlastnost slovenskych hracov, ze hoci su schopni paradne hrat v kvalitnej sutazi, navratom do exl okamzite prepinaju na nizsi stupen, cest vynimkam z nhl.
11.9.2017 - 20:01
+1

Ondrej

 

Nebudem sa hádať,ale myslíš si ze takmer vo všetkych pripadoch ide o stratu motovacie a "prepinanie" na nizsi level? Ja si to nemyslím,myslím si ze nasa liga ma kvalitu a bez urazania a provikacie si myslim ze Slovan sa uz par sezon o tom presvedci pri jeho navrate do extraligy
11.9.2017 - 21:03
0

cucaj.ma

 

tiez sa nejdem hadat.
zatial som to takto nejako vypozoroval a mam ten dojem, ze vacsina z tychto nasich hracov hra podla vyplatnej pasky.
co sa tyka slovana, uprimne, ja patrim k tym, ktori nechcu navrat do
exl, pretoze to slovan ako klub zabije, aj ked suhlasim s tym, ze citron sa naozaj snazi pozdvihnut extraligu na vyssiu uroven.
len myslim si, ze vsetky tie "pomimo" ligove cacky len odvadzaju pozornost od toho najdolezitejsieho a to su peniaze, ktore kluby nemaju a to je zakladny kamen problemov extraligy. je super, ze citron ide urobit turnaj vyberov lig, ale klubom to velke peniaze nedonesie. no zaroven si uvedomujem, ze placem
na zlom hrobe, kedze najprv musi prist od statu seriozny zaujem o
sport a nie presuvanie tych istych penazi z rozpoctu vzdy do inej kapitoly. dokial stat neuvolni odpisanie dani financovanim sportu, dovtedy budeme riesit ci sme v blate mensom alebo vacsom.
ospravedlnujem sa, nechal som sa uniest.
11.9.2017 - 21:19
+6

emoxx1

 

Všeobecne som dlhodobý zástanca názoru Slovan KHL a HCB Citrónliga. Pokiaľ Ziman iba nekecá, ale naozaj sa snažia Slovan ekonomicky stabilizovať, tak pri rozumnom hospodárení sú schopný v budúcnosti hrať KHL na úrovni boja o PO bez hanby. V tejto kombinácii si každý fnúšik príde na svoje.
12.9.2017 - 8:40
0

Sunkafit

 

Dufam ze to tak bude
12.9.2017 - 8:49
0

HeyYou

 

prezident vam dal prilezitost sa zhovadit a vy ju (niektori) hned ochotne vyuzivate..
11.9.2017 - 20:17
+3

Ondrej

 

Tak napíš čím. Takouto akože "mudrou" myšlienkou to robíš akurat ty....
11.9.2017 - 20:59
+4

HeyYou

 

zbytocne si sa nechal vyprovokovat k primitivnostiam ako khlKARI, komparzisti a podobne hluposti.
11.9.2017 - 21:05
0

Ondrej

 

Zhodnoť ako prispievaju muzstva ako Slovan, Vladivostok, Kunlun a im podobne muzstva prispievaju k zvýšeniu kvality KHL. Alebo spytam opačne. Klesla by kvalita KHL ak by v nej nehrali spomenuté mužstvá?
11.9.2017 - 21:13
+2

HeyYou

 

zhodnot najprv tuto svoju vetu: "Je jasne ze KHL je kvalitnejšia liga ako extraliga, ale nie vdaka Kunlunu,Vladivostoku, Chabarovsku,Slovanu." potom sa mozno pohneme dalej.
11.9.2017 - 21:30
0

MackoPu

 

No toto je priam komicka sranda. V podstate si pasoval Slovan do ulohy moralneho vitaza doterajsieho priebehu ligy.
12.9.2017 - 0:21
+2

sob3k

 

Budem uprimny a asi ma tu ubiju. Najlepsich 8-10 muzstiev KHL medzi sebou dokaze hrat hokej, ktory je na urovni NHL. No, ale co z toho, ked tam tych teamov je 27. Zapasy lepsich z horsimi je casto rybnik, horsich medzi sebou nehovoriac.
Hodnotit ligy podla sily je tazke. Podla mna, SHL ci Liiga su konstantnejsie. Top zapasy tam nie su sice na urovni top zapasov KHL, no aj ked sa hra "rybnik", tie zapasy maju uroven daleko vyssiu ako rybnik medzi najhorsimi v KHL. Keby sa ma spytas, ci si chcem pozriet KHL alebo Liiga/SHL, bez toho, aby si mi povedal zapas, tak by som asi zvolil to druhe, lebo viem, ze sa mi nestane nic take ako napr. Vladivostok vs Podolsk.
12.9.2017 - 8:10
+3

mili28

 

niekolko poznamok k tebe... ked uz tak chvalis KHL je umelo vytvorena liga, v ktorej za jej kratku zivotnost skrachovalo XY klubov.to lietanie do Ciny, kde chodi 2 tisic ludi na hokej nema ziadny zmysel. financne silne kluby spocitam na jednej ruke, zbytok je chvilku hore, potom dole, dlzia peniaze a pod. o prinose Slovensku a slov. repre skoda vobec nieco pisat. pekne to kedysi davno povedal Vlado Ruzicka, ze to je vlastne likvidacia hokeja v krajine. na zaciatku bol boom, stadion plny, aj ked polovica bola cezpolnych. teraz nastala realita... poloprazdny a to si dovolim tvrdit tiez, ze tam bude vela mimoblavakov. casom sa mozno zaplni, ale to bude len atraktivitou supera (Petrohrad, CSKA a pod.). cize z toho logicky vyplyva, ze na domacich je zvedavych uz malo ludi.
hovoris o slovenskych hracoch. je pravda, ze co lepsie, tak tam hrat nechcu, alebo si zarobia viac niekde inde. cize hraci, ktori nemaju ani stabilne miesto v repre a v Slovane hraju druhe husle. aj ked reci pred vstupom do KHL boli trosku ine.
a este jednu vec. ked sa hrala KHL v PP aj Prahe, tieto mesta mali muzstva v extralige... no a prisiel najvacsi Slovan a...? nic... nemusi...
12.9.2017 - 13:01
+3

lazurny

 

k tomu porovnávaniu slovana a leva v poprade a prahe s mužstvami v extralige a khl si zabudol doplniť len koľko sezón dokázali utiahnuť mužstvá v oboch ligach ... jaj hmm aha to sa ti do toho porovnávania akosi nehodí tak si to radšej vynechal
12.9.2017 - 14:16
+1

zahorak009

 

A povedzte mi,Kefalín,čo si vy pod výrazom umelo vytvorená liga predstavujete,há?
Každá liga raz vznikla.To je holý fakt.Niektorá vznikla na zostatkoch inej,niektorá úplne nová,niektorá spojením,iná zase rozdelením.Ktorá z týchto možností je umelá a prečo? Lebo mne to dojde,že buď všetky,alebo žiadna.
KHL vznikla na základe ruskej ligy a pribratím zahraničných klubov,ktoré ale z historického hľadiska boli súčasťou rovnakého štátu(ZSSR) a v rovnakom čase aj rovnakého národného zväzu,hráči reprezentovali jednu krajinu a pod..
Podobne vznikla EBEL(bez toho historického hľadiska),z CS ligy vznikli dve,aj keď v podstate nemuseli,mladučká CHL vznikla na základoch ET...Svojho času ako konkurencia na rovnakom "trhu" pre NHL vznikla v Severnej Amerike WHA,ktorá po pár rokoch zanikla a 4 kluby prešli do NHL.Tá by sa hádam dala nazvať umelo vytvorenou.
XY klubov skrachovalo. No,z našej ligy odstúpili za 2 sezóny 3 kluby(Skalica dokonca sezónu nedokončila). V NHL kluby bežne sťahovali,vznikali nové ako následníci klubov,ktoré z rôznych dôvodov skončili(Atlanta - Winnipeg,Minnesotta - Dallas,Winnipeg - Phoenix,...).
"a este jednu vec. ked sa hrala KHL v PP aj Prahe, tieto mesta mali muzstva v extralige... no a prisiel najvacsi Slovan a...? nic... nemusi..." PP a praha sú mestá a Slovan je klub.Preboha,Kefalín,chápete vôbec ten rozdiel???
12.9.2017 - 21:02
+3

lazurny

 

k tomu porovnávaniu slovana a leva v poprade a prahe s mužstvami v extralige a khl si zabudol doplniť len koľko sezón dokázali utiahnuť mužstvá v oboch ligach ... jaj hmm aha to sa ti do toho porovnávania akosi nehodí tak si to radšej vynechal
17.9.2017 - 7:41
0

NasHokej97

 

Tak ku dnešnému zápasu sa radšej nebudem vyjadrovať. Za predvedený výkon má aj bod cenu zlata. Štepánek najlepší. Nájazdy cvičiť.


Skôr ma zaujíma ten rozhovor s našim GM Zimanom. Neviem aký na vás urobil dojem. Toto je myslím 1. krát čo sme ho mali možnosť počuť, resp. mimo tlačoviek. Rozprával pekne, niektoré otázky zodpovedal, niektoré nie. Ak to niekoho zaujíma, resp. to nepočul, tu je "stručný" výcuc.

Slovan v tejto sezóne:

Z jeho slov je celkom zrejme, že táto sezóna je z pohľadu Slovana stabilizačná. Celkovo rozprával primárne o budúcnosti a o jeho plánoch. Za všetko hovorí jeho odpoveď na otázku želaného umiestnenia Slovana v tejto sezóne, kde odpovedal "odohrať ju so cťou".

Slovan a posily:

Spomínal že chcú centrov, ale hneď nato dopľniľ že "ich chce celá KHL". Nezdal sa mi moc nadšený ďalším posilňovaním.

Slovan a financie:

Pán Ziman spomínal, resp. odpovedal na otázku ohľadom (ne)pokračovaní sponzoringu Wingasu. Hovoril, že v blízkej budúcnosti odcestuje do Ruska, kde by sa mal zaoberať pokračovaním, resp. rokovaním s novým silným sponzorom. (Neviem, on to tam nejako poplietol)

Ďalej sa dotkol dlhov, konkrétne zo začiatku tohto a minulého roka. Na priamo povedal že niesu vyplatené. Pri tejto téme sa moc nerozkecal.

Slovan a budúcnosť:

-Slovan B

Pán Ziman niekoľko krát v rozhovore spomínal túto myšlienku. Myslím že je to jedno z jeho hlavných ambicíí, aby Slovan mal v Extralige prestupný stupienok z juniorky do KHL.

-Výchova mládeže

Toto vyzerá byť na popredných miestach jeho "to do list". Veľmi sa tejto témy chytil. Pekne sa počúva ako by mal Slovan byť vyskladaný z väčšiny na odchovancoch a podobných (na teraz) fantasmagoriach, ale Pán Ziman nepovedal žiadne kroky, resp. žiadne riešenie pre tento problém.

-Skladba kádra

Pán Ziman spomínal, že budúcu sezónu by Slovan rád začal skladať káder hneď po konci sezóny, aby sa neopakovala situácia tejto. Ďalej spomínal že by radi investovali viac prostriedkov do Skautingu, aby nemuseli vyberať z hráčov čo im ponúknu agenti. Ja som osobne veľmi rád, že slovíčko skauting niekto v Slovane pozná. Iba skautingom a systematickou prácou sa môže Slovan v KHL posúvať hore.


*Uvidíme, čo dokáže pán Ziman. Niektoré jeho plány sú celkom odvážne, ale treba mu fandiť. Asi nič iné nám nezostává...
11.9.2017 - 16:53
+14

Tehelnepole

 

Nashokej97.
Krasne si to zhrnul. Pocuvala som ho aj ja a vsetko podstatne si vycucol. +1 odomna.
11.9.2017 - 16:57
+2

lubfito

 

Ahoj, spýtam sa ťa na rovinu.
Nepísala si do rádia niečo aj ty?
11.9.2017 - 17:10
0

Tehelnepole

 

Ano.
Dokonca to redaktorka vytiahla. Dala som aj svohe prave meno ale nepovedala ho. Chces vediet tu moju otazku?
11.9.2017 - 17:15
0

ymemsreves

 

ja chcem co si sa spytala ?
11.9.2017 - 17:25
0

lubfito

 

Myslím si že viem presne ktorá to bola.
Ale pre skúšku správnosti by si mi ju mohla napísať
11.9.2017 - 17:30
0

Tehelnepole

 

Kedy buduhraci v Slovane hrat tak ze ten znak vpredu na drese bude dolezitejsie nez meno vzadu a aky je dlhodoby ciel Slovana v KHL okrem zotrvania za kazdu cenu.

Odpived ak pre mysmesever.
11.9.2017 - 17:35
+1

ymemsreves

 

velmi dobra otazka najma ta druha cast by aj mna velmi zaujimala...a odpoved ?
11.9.2017 - 17:53
0

Tehelnepole

 

Blaboly. K tej casi ze meno vpredu je viac nez meno vzadu ze suhlasi.
K zotrvaniu v KHL blablabla...
11.9.2017 - 17:54
0

ymemsreves

 

samozrejme viem si predstavit...len omacky...ale taka je skutocnost...davnejsie som pisal ze vedenie slovana vidi maximalne na koniec sezony vo svojich viziach...dalej len moze dufat...aspon zatial je situacia taka a doposial bola...mozno novy manazer naplni aspon cast toho co som sa tu docital ze hovoril...tym by sa ten status quo zmenit mohol
12.9.2017 - 9:18
0

strojar

 

Keďže p. Ziman Ti pravdivo odpovedať z pochopiteľných dôvodov nemohol, skúsim ja:
Už nikdy. Je to veľká škoda, ale už nikdy. Je iná doba.
Inak, tá otázka má v sebe peknú myšlienku a veľmi sa mi páčila.
P. Ziman pôsobil v tom rozhovore dobre.
11.9.2017 - 19:49
+6

Tehelnepole

 

Dakujem.
11.9.2017 - 19:55
0

HeyYou

 

napis otazku aj meno
11.9.2017 - 17:35
+2

maček

 

Nechcem vedieť otázku, chcem vedieť Tvoje pravé meno
11.9.2017 - 17:45
+1

Tehelnepole

 

Neeede.
Potom.by ste vedeli kto som a nebolo by medzi nami iskrenie neznameho...


To je jaka bekovina co som napisala.
11.9.2017 - 17:47
+1

ErikHKM

 

Iskrenie ?
11.9.2017 - 18:00
0

Tehelnepole

 

Ved vravim ze bekovina
11.9.2017 - 18:18
0

ErikHKM

 

11.9.2017 - 18:21
0

maček

 

Karin, ako by som Ti to povedal..... Ty svojim naturelom môžeš spôsobiť chlapovi okamžitú búrlivú nadprodukciu hormonálneho koktejlu jeden diel dopamínu na dva diely serotonínu alebo naopak nauzeu. Ale nič medzi. Vrátane iskrenia To by si sa prudko podcenila.
11.9.2017 - 20:33
0

Tehelnepole

 

Toto mam brat asi ako...kompliment?
Fakt je, ze ti ktori ma trosinku poznaju vedia, aka som. Ako si popisal. Ako moda ta asi obcas vycerpavam. Prepac
11.9.2017 - 21:01
0

sob3k

 

Ono, napriek tomu, ze spomínané hormóny súvisia so šťastím, ak ma pamäť neklame, napriek tomu, ze citis "stastie" (realne ano, hormonálne nie celkom), zodpovedá za to skor testosteron
12.9.2017 - 7:18
+1

NasHokej97

 

Ešte ma prekvpavilo, aký bol Pán Ziman zaskončený otázkou o (ne)komunikacií klubu s fanúšikmi na socilaných sieťach Uvidíme či sa niečo zmení, keď už bol "oboznámený" s týmto problemom...

edit: https://www.youtube.com/watch?v=g3RMqGwv9OE Tu je celý rozhovor, ak má niekto záuijem si to vypočuť.
11.9.2017 - 17:21
+4

Byron

 

Náš hokej. Vďaka nemal som čas si to vypočuť.
11.9.2017 - 17:37
0

Amonte

 

Ziman v radiu: Dnes bol GM v Radiu Aktual, da sa ten podcast vyhladat na ich stranke. Vselico prezradil, a vselico aj nie
Mne utkvelo v pamati, ako Slovan stale hlada centra, ale vlastne vacsina klubov KHL vraj nevie najst centra momentalne.
Takze, co uz ...
11.9.2017 - 16:58
0

elbarto

 

Tomu hľadania centra až tak úplne nerozumiem, na klub s rozpočtom a problémami Slovana je Genoway s Viedenským luxus. Ďalej tam je Mikúš, ktorý si svoje uhrá a Sadecký, ktorý sa veľmi dobre ukazuje v tejto sezóne podľa môjho názoru. Ďalej je v kádri Šťastný a Hrnka, ktorí tiež zahrajú centra. Ak chcú túto sezónu skutočne šetriť a považujú ju za ozdravovaciu tak to nemá žiaden zmysel. Skôr to vyzerá opäť na plané vyhlásenia, dlhy sa nevyplatia a po novom roku budú nové, káder sa rozpadne a sezóna bude zase prepadák.
11.9.2017 - 18:21
+2

enforcer92TN

 

To nevadi chlapci nasi belasi, vy sa z toho pozviechate, pride Nedorost a bude PO.

:trencin
11.9.2017 - 18:14
+2

strojar

 

A bude po.
Po všetkom.
11.9.2017 - 19:51
+2

mikael

 

Dost paradox, ze brankari su zatial to lepsie co Slovan ma a aj tak Slovan obdrzal najviac golov zo vsetkych muzstiev. Obrana musi neskutocne horiet.
11.9.2017 - 19:14
+1

elbarto

 

Tak že horí obrana je logické majú tam schopných obrancov len štyroch Barker prišiel až po prvých zápasoch, Meszároš tiež kvôli zraneniu nehral v úvode sezóny. Ebert s Taimim zatiaľ nemajú úplne ideálnu formu. Švárny,Kozák,Voráček,Černý tí na to absolútne nemajú a podľa mňa podpísanie zmluvy s nimi bol úplný fail vedenia. Bez kvalitnej top 6 sa ťažko získavajú body.
11.9.2017 - 19:40
+2

Martello

 

žiaľ som ešte nemal poriadne možnosť si pozrieť zápas Slovana túto sezónu, ale to fakt sa Švarný zaradil medzi túto skupinku hokejistov?
čo si pamätám, tak minulú sezónu bol vcelku spoľahlivý
11.9.2017 - 23:42
0

strojar

 

Nadávanie slovanistov na Švarného je taký istý HP folklór ako keď Backo vyhadzoval v Nitre Stavjaňu.
12.9.2017 - 5:35
+3

elbarto

 

Tak štatistika podľa mňa hovorí samá za seba je najhorší v +/-. Rozohrávka hrozná, silovo tiež na tom nieje kto vie ako a odtlačí ho takmer každý. Keby mal 15 minút na zápas v treťom páre tak by bol asi znesiteľný, ale pravidelne hrá nad 20 minút a na to proste nemá. Ani smerom dopredu a ani smerom dozadu. A videl som väčšinu zápasov Slovana v tejto sezóne.
12.9.2017 - 17:43
0

Urpiner16

 

Bóže môj to je novinka že obrana horí.Veď u nás keď Lamper či iní napádali rýchlo Švarného a spol tak tí nevedeli kde im hlava stojí.
11.9.2017 - 19:43
+5

Ottawa38

 

Svarny hral minulu sezonu extraligu?
11.9.2017 - 21:32
0

Fenomén

 

Pripravny zapas s BB
12.9.2017 - 1:32
+1

prezident

 

Vybrane klucove vyroky generalneho manazera Slovana Bratislava zo vcerajsej rozhlasovej relacie doplnene o moje hodnotenia & postrehy (odpovede su ciastocne upravene bez straty vyznamu, aby mali pre vas vacsiu vypovednu hodnotu):

1) Prechod z "tepleho miesta" vo Fun Radiu na "horucu stolicku" generalneho manazera Slovane Bratislava v dosledku pracovneho vyhorenia (NEPRAVDA - musel si pripravit nejake zdovodnenie pre media, v skutocnosti su za zmenou pracovneho prostredia vylucne jeho vyssie osobne ambicie)

2) Hladal som nejake nove posobisko (NEPRAVDA - nehladal si ziadnu novu pracu bol zaradeny do zoznamu uchadzacov, ktory pre Slovan Bratislava pripravila personalna agentura, jeho oslovenie bolo skor nahodne)

3) Som toho nazoru, ze ked clovek chce v zivote nieco dokazat, musi vyjst z komfortnej zony (PRAVDA - je to princip, ktorym sa riadi)

4) Z medialneho prostredia si prinasam dolezite schopnosti a zrucnosti, ktore mozu byt na prospech Slovanu Bratislava (PRAVDA - ma za sebou velmi solidne pracovne vysledky, toto sa v priebehu uvodnych mesiacov v Slovane Bratislava potvrdilo)

5) Bol som osloveny head-huntingovou agenturou (PRAVDA - tymto vyrokom poprel bod c. 2 tohto zoznamu)

6) Dovodom, preco som prijal ponuku Slovana Bratislava, je specialny druh manazmentu, ktory okrem obchodu, marketingu, reklamy a pod. stoji na emociach (PRAVDA - je to princip, ktorym sa riadi)

7) Nedovolim si kritizovat pracu ostatnych ludi, ktori predomnou posobili v Slovane Bratislava (NEPRAVDA - opakovane kritizuje byvaleho generalneho manazera napr. z dovodu, ze "od januara 2017 do aprila 2017 sa v klube vobec nepracovalo", resp. zamestnancov klubu z dovodu, ze "od aprila 2017 do juna 2017 si neplnili pracovne povinnosti", kedze iba cakali, kto bude novym generalnym manazerom)

8) Boris Kollar ocakaval, ze z Fun Radia odidem, mal signaly, ze rokujem so Slovanom Bratislava (NEPRAVDA - svojim odchodom z minuleho pracoviska vsetkych prekvapil)

9) Neodisiel som z Fun Radia v zlom (PRAVDA - toto sa vsak moze zmenit po tom, co do Slovana Bratislava privedie z medialneho prostredia viacerych spolupracovnikov, s ktorym momentalne rokuje)

10) Vzdy som bol fanusikom Slovana Bratislava (PRAVDA - vzdy!)

11) Suhlasim s tvrdenim, ze Slovensko si zasluzi, aby znacka Slovana Bratislava bola spojena s extraligou (CIASTOCNE ZAVADZANIE - navrat do extraligy a priori vylucuje, nema zaujem ani o plnohodnotny B-team Slovana Bratislava v extralige, pravdepodobne sa bude usilovat o vstup teamu Slovan Bratislava U25 do extraligy, v minulosti sa uvazovalo o modeli, ze by v tomto muzstve mohli posobit bez vekoveho obmedzenia 3 utocnici, 2 obrancovia a 1 brankar)

12) Muzstvo, s ktorym hrame KHL, nikdy neprejde do slovenskej extraligy (PRAVDA - nikdy!)

13) V klube prebieha diskusia o klucovych otazkach buducnosti (CIASTOCNE ZAVADZANIE - vnutorne je nespokojny so skutocnostou, ze musi pracovat s niektorymi "neodvolatelnymi", resp. "neprepustitelnymi" ludmi, ktori su hodnotovo, biznisovo, riadiaco, ekonomicky a pod. nekompatibilni s jeho nazormi, musi to vsak strpiet, diskusia sice prebieha, no vyrazne obmedzena)

14) Praca s mladezou bude patrit medzi priority mojej prace (CIASTOCNE ZAVADZANIE - je to idealisticka stranka jeho osobnosti, myslim, ze ma na tomto do urcitej miery uprimny zaujem, ale nebude nijako mimoriadne uspesny)

15) Pilierom kazdeho profesionalneho klubu je mladez (NEPRAVDA - tomuto v absolutnom slova zmysle neveri, pri sucasnom usporiadani majetkovych vztahov v Slovane Bratislava sa od neho vyzaduje, aby klub riadil ako prosperujucu firmu, pochopil to hned na zaciatku, preto k nam prisiel, mladez je pre neho dolezita, ale stale je to iba sekundarny ciel, v ziadnom pripade nie je presvedceny, ze ide "o pilier", tuto naivitu predstieral)

16) Cielom Slovana Bratislava je dlhodobe posobenie v KHL (PRAVDA - bola to podmienka majitelov este pred oslovovanim potencialnych ludi na miesto generalneho manazera)

17) Informacie o podlznostiach Slovana Bratislava boli vzdy verejne dostupne (NEEPRAVDA - klub vyvijal v minulych rokoch aktivitu, aby sa tieto informacie na verejnost vobec nedostali, na tomto pristupe sa nezmeni nic ani po prichode noveho generalneho manazera, je to prirodzene v realiach stredoeuropskeho hokejoveho biznisu, Slovan Bratislava podobne ako ostatne kluby je sukromna firma, nema zaujem na poskodzovani obchodneho mena, hraci vo svojich zmuvach maju ustanovenia, v zmysle ktorych mozu byt postihovani za komunikaciu na tuto temu s mediami)

18) Slovan Bratislava nema doposial vyplatene voci hracom vsetky podlznosti z predchadzajucich sezon (PRAVDA - miera prenesenych zavazkov je vsak minimalna, odhadujem pod 10%, realne okolo 5%)

19) Slovan Bratislava nema doposial vyplatene voci dodavatelskym subjektom vsetky podlznosti z predchadzajucich sezon (PRAVDA - miera prenesenych zavazkov je vsak minimalna, odhadujem ju okolo 10%)

20) Som v klube kratky cas, nemal som dostatocny cas riesit vsetky problemy (PRAVDA - chcem ale poprosit, ci by sa skutocnost, ze ste v klube "kratky cas", mohla menej zdoraznovat, vsetci uz na to maju alergiu)

21) Ja sa nemam co rozpravat s akcionarmi klubu, ci clenmi manazmentu o ekonomickych otazkach, ale skor na temu "ako konkretny hrac zamiesal za brankou puk a ako nasledne prihral" (TOTAL FAIL - doteraz sa za tento amatersky vyrok hanbim aj za neho ! ! ! ! ! ! ! ! ! !)

22) Slovanu Bratislava sa tazsie ziskavaju sponzori, pretoze ma bohatych majitelov (CIASTOCNE ZAVADZANIE - sam klub podporujem cca 15 rokov, poznam vela ludi zo sponzorskeho prostredia, vacsina namietok (pocas posobenia Marosa Krajciho) vzdy smerovala k zvyseniu transparentnosti a zlepseniu racionality vynakladanych prostriedkov, resp. k moznosti nakupu akcii klubu, aby klub riadili viaceri akcionari, t. j. skoncilo autokraticke vlastnictvo Juraja Sirokeho.

23) V tomto roku dosiahla kriza - v politicko-socialnom kontexte - nepodporovat Slovan Bratislava mimoriadne rozmery (PRAVDA - Ad1 je za tym problem s dlhovou brzdou statu, ktora neummoznuje, aby majitel klubu ziskal nadstandardne zakazky predovsetkym v oblasti stavebnictva, Ad2 je za tym ciastocne narusene dovera vo vztahu predsedu vlady voci majitelovi Slovana Bratislava)

24) V klube sa v poslednom case zrealizovalo niekolko dolezitych auditov (PRAVDA)

25) Zajtra odlietam do Moskvy rokovat s klucovymi partnermi, medzi ktorych patri napr. Wingas, t. j. firma z konzorcia Gazpromu posobiaca v oblasti energetiky (PRAVDA - skutocne tam cestuje, vela od toho neocakvam, podla mojho nazoru ide v pozicii outsidera s minimalnymi ponukovymi moznostami, akykolvek uspech na tejto pracovnej ceste bude pre mna velmi prijemnym prekvapenim, je na skodu veci, ze klub sa zatial orientuje na hladanie generalneho partnera iba na ruskom trhu, pretoze lepsie moznosti su v sucasnosti v cinskom biznis prostredi (Slavia Praha), zial, v aktualne nie je v Slovane Bratislava dostatok schopnych ludi, ktori by dokazali zalozit blizsie ucelove partnerstvo napr. s Kunlun Red Star, a, nasledne prostrednictvom neho preniknut do prostredia cinskeho kapitalu)

26) Nie je slovo, resp. veta s ktorou by som nesuhlasil (NEPRAVDA - takto odpovedal na naivnu otazku posluchaca, ci sa klub bude orientovat na hracov, pre ktorych je znak vpredu dolezitejsi ako meno vzadu na drese, bola to herecka etuda zo strany generalneho manazera, inak vsimnite si, ze vacsinou, ked sa snazi akokolvek zavadzat tvar mu jemne scervena, hokej je biznis, toto je sukromna firma, takto to chapu majitelia aj hraci vsade na svete, ak bavime o urovni NHL, KHL a pod., na znaky na dresoch sa hra na rybnikoch, nehovorim, ze som tym nadseny, avsak je to realita zivota, kto to vnima inak zamrzol v 80-tych rokoch)

27) Tuto sezonu chceme odohrat hlavne so ctou (PRAVDA - stabilizacna sezona, vsetci to vieme, iba zatial tomu nedokazeme prisposobit nase vysledkove/vykonove ocakavania, vratane mna)

28) V ramci kratkeho cca dvojmesacneho obdobia sme urobili maximum, aby Slovan Bratislava odohral sezonu 2017/18 v ramci moznosti co najlepsie (PRAVDA - pozri tiez bod sedem tohto zoznamu)

29) Nechceme skladat muzstvo vylucne z ponuk agentov, budeme robit vlastny skauting (PRAVDA - je to princip, ktorym sa riadi)

30) Priprava na sezonu 2018/19 sa zacne v decembri 2018 (PRAVDA - nemal na mysli, samozrejme, vyhradne budovanie kadra, ale tiez niektore dalsie veci, ktore som v minulosti spominal, vratane fanklubu, skautingu, predlzovania zmluv s hracmi, a pod.).

31) Mame skvely brankarsky team, niekto z tejto trojice ale bude musiet odist (PRAVDA - vsetci to vieme, podla mojho nazoru muzstvo opusti Janus)

32) Z hladiska obrany je kader velmi slusne zlozeny (PRAVDA - po dolieceni Sersena to bude obrana potovnatelna s minulymi sezonami)

33) Muzstvo chceme doplnit o minimalne jedneho stredneho utocnika, je to vsak problem, pretoze stredni utocnici chybaju aj v dalsich teamoch KHL (CIASTOCNE ZAVADZANIE - stredni utocnici v ostatnych muzstvach nechybaju, bol to nezmyselny vyrok, pravda je, ze klub finalizuje rokovania s hracom z NHL, ktory moze nastupovat na pozicii centra, resp. laveho kridelnika)

34) Ak si pozriete FB stranku Zigu Jeglica, vacsina prispevkov sa dotyka Slovana Bratislava, a to aj po jeho odchode z klubu, nemozeme preto hovorit, ze tzv. zoldnieri si nedokazu vytvorit emocny vztah ku klubu, co je naozaj vynimocne! (CIASTOCNE ZAVADZANIE - skutocne takato existuje, spravuju ju vsak priatelia Ziga Jeglica, samotny hrac je s nou spojeny minimalne, prip. vobec)

35) S hracmi chceme podpisovat dlhodobe konktrakty (PRAVDA - je to princip, ktorym sa riadi)

36) Nie som spokojny so sucasnymi vykonmi muzstva (PRAVDA)

37) Jednotlive oddelenia Slovana Bratislava, ako napr. obchodne, marketingove, sportove a pod. su na velmi vysokej profesionalnej urovni (CIASTOCNE ZAVADZANIE - urcite je velmi nespokojny minimalne s pracou sportoveho oddelenia, uvidime, ci casom dokaze z pozicie svojej autority presadit, aby sa tam vykonali personalne zmeny, momentalne na to nema)

38) Do klubu si chcem priviest vlastnych spolupracovnikov (PRAVDA - pozri tiez bod devat tohto zoznamu)

39) Tento rok sa muzstvo rozhodlo, ze trip na dalekom vychode bude bez aklimatizacie, ihned sa bude hrat zapas (NEPRAVDA - klub takto, t. j. bez aklimatizacie postupuje uz niekolko sezon, generalny manazer povedal moderatorke, ze mali v klube na tuto temu diskusiu, ostal vsak zaskoceny a vobec nevedel vysvetlit, preco klub leti bez aklimatizacie cez niekolko casovych pasiem hrat rovno zapas)

40) Tuto sezonu chceme klub financne stabilizovat, budeme ovela aktivnejsie komunikovat s hracmi, ako aj s dodavatelmi, voci ktorym stale existuju pohladavky (PRAVDA - oproti Marosovi Krajcimu je to velky posun vpred, napisali ste email Krajcimu odpoved prisla za 2 mesiace, napisete email Zimanovi odpoved pride za 20 minut, prosim nebrat doslovne, ale priblizne toto je realita)

41) Dufam, ze nam fanusikovia odpustia, ak nepostupime do play-off, pricom vsak v ramci sezony 2017/18 financne stabilizujeme klub (PRAVDA - odpustime, NAVZDY ZA SLOVAN, NAVZDY ZA BRATISLAVU!)

42) Slovan Bratislava chcel byt od zaciatku slovenskym klubom v KHL, kde jadro muzstva budu tvorit slovenski hraci (NEPRAVDA - legendarna a zludovena veta Marosa Krajciho, nikto, nikto! v klube na tomto nema skutocny zaujem, vratane Zimana, teraz ani potom, rozhodujuce su klubove vysledky bez ohladu na statnu prislunost, za seba som velmi poteseny, ze je tu takyto postoj, smerom do buducnosti moze slovenskej reprezentacii pomoct projekt Slovan Bratislava U25, avsak Slovan Bratislava "A" team bude aj nadalej zalozeny na biznis modeloch, resp. ziadnych narodnych snoch)

43) Majitelia nemaju zaujem, aby so sucasnym, prip. podobnych kadrom hrali a vyhrali slovensku extraligu, je to pre nich bezcenne (PRAVDA - viem, ze to niekoho moze boliet, toto je vsak trhove prostredie)

44) Vsetci - interne v klube - cakame, kedy sa zlomi seria nevydarenych vykonov, ktora prinesie kazdemu vacsiu radost a lepsie vysledky (PRAVDA - vedenie, ako aj vsetci fanusikovia chceme od muzstva podstatne viac, kader mame dostatocne silny uz dnes)

45) Na emocialnej vazbe hrac - klub chceme v buducnosti budovat supisku, hraci, ktori v Slovane Bratislava prejdu vsetkymi mladeznickymi kategoriami, budu pre nas priorita (NEPRAVDA - herecky vykon, vobec to nie je jeho nazor, kader muzstva bude vzdy budovany s ohladom na moznost podpisat najkvalitnejsich hracov na trhu, ktorych si mozeme dovolit, od roku 1990 to nikdy nebolo inak, sucasni majitelia v tomto zachovaju svoj postoj, ci so Zimanom alebo bez Zimana)

46) Zriadim napravu (CIASTOCNE ZAVADZANIE - odpoved na otazku, ci sa klub bude prezentovat odlisne vo veci komunikacie s fanusikmi na Facebooku, kde nikto neodpoveda na otazky, ci podnety ludi. Myslim si, ze Facebook bude Slovan Bratislava i nadalej vnimat na 95% ako jednostranny informacny kanal a na 5% ako obojstranny komunikacny kanal (spravne rozhodnutie). Domnievam sa, ze v tejto veci nedojde k zasadnej zmene, necakajte ziadnu mimoriadne otvorenu komunikaciu vedenia voci radovym fanusikom. Informacie, ktore Vam tu pisem, by mal pravidelne sprostredkovavat fanklub Slovana Bratislava, tlacte na tychto ludi (clenov fanklubu), aby konecne zacali pracovat!
12.9.2017 - 6:56
+9

Deividson.

 

12.9.2017 - 7:42
0

lubfito

 

41. Povedzte to do očí chlapíkovi ktorý vysolil pre seba a rodinu 2k za permy
42. Fail Černý a Voráčkovych -7 v 9tich zápasoch je krásnym príkladom bussines modelu kde hrá prím výkonnosť. To čo oni by som zahral aj ja
Zbytok je balast ako väčšinou ale aspoň si sa v noci nenudil.
12.9.2017 - 7:47
+7

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
sanyo

 


12.9.2017 - 12:09
0

emoxx1

 

Čo sa týka komunikácie cez FB, možno by mal slovan nazrieť o 3 ulice vedľa do HCB. Pokiaľ má fanúšik na FB korektnú otázku na klub tak sa do pár hodín dočká odpovede. Samozrejme na všeobecné tliachanie nereagujú.
12.9.2017 - 8:20
+3

Belasa burka

 

sklamal si ma tentokrat!: to fakt mam citat cele?!
12.9.2017 - 20:11
0

emoxx1

 

Prepáč, ale trošku nerozumiem...
12.9.2017 - 20:16
0

emoxx1

 

Už rozumiem... Trvalo ale predsa. No to som nemal ani ja čas prečítať celé...
12.9.2017 - 23:56
+1

Belasa burka

 

13.9.2017 - 2:50
0

bstr

 

Toto uz nie je diskusia, ale blog ..kazdopadne velmi pekne vyjadrenie svojho nazoru k vcerajsiemu rozhovoru s Generalom. prezidente nenechaj sa odradit, ja si tvoje slohove prace vzdy rad precitam.. good job.
12.9.2017 - 8:40
+3

zahorak009

 

Len či to tvoje pravda - nepravda je pravda alebo nepravda...
12.9.2017 - 9:14
+4

Standacik

 

Dlhy reálne 5 percent, podľa teba 10... si ty ale ekonom
12.9.2017 - 9:20
+1

Amonte

 

Vzhladom na rozsah, predpokladam, ze napisanie tohto prispevku trvalo tak do dvoch hodin. Vzhladom na casy, kedy prispevky pribudaju, mas na to bud ensambel ludi, ktori po nociach na tom makaju, alebo za tymto nickom je nejaka domyselna AI, co pracuje sama
12.9.2017 - 9:31
+1

MackoPu

 

Z teba musi mat "sefino" radost, ked takto vysvetlujes veci a robis vola z neho aj z ludi, ktorym to pises. Pokial to nie si priamo ty.
Ja by som z tohoto clanku vytiahol jedinu podstatnu vec:
"
23) V tomto roku dosiahla kriza - v politicko-socialnom kontexte - nepodporovat Slovan Bratislava mimoriadne rozmery (PRAVDA - Ad1 je za tym problem s dlhovou brzdou statu, ktora neummoznuje, aby majitel klubu ziskal nadstandardne zakazky predovsetkym v oblasti stavebnictva, Ad2 je za tym ciastocne narusene dovera vo vztahu predsedu vlady voci majitelovi Slovana Bratislava) "
Tak, ako sa ty hanbis za jedno jeho vyjadrenie, ja sa hanbim za toto tvoje.
Tu ju presne obsiahnuta ta myslienka, ze je to "Slovan na ukor ostatnych".
A este si zabudol, ze chudak majitel mesel s pravdou von, ze je realnym majitelom Vahostavu, co mu skomplikovalo biznis.
12.9.2017 - 10:26
+5

DobryHokej

 

Tou dlhovou brzdou len potvrdil to, co normalny obcan fandiaci hokeju neustale uz 10rocia vytyka klubu z BA. Napojenie na statne zakazky. Ked sme pred tromi rokmi nadavali smrtke menom BBB, ze zivnostnici nemaju svoje peniaze a zial castokrat ani zivoty na ukor Slovanu, tak sme boli za ko.ko.t0w. A pravda sa nakoniec pomaly potvrdzuje.

Slovan nakoniec neposkodzuje len hokej ale aj normalnych ludi! Preto je u vacsiny ludi za mafiansky, podly klub. Nic viac. Nic menej!
12.9.2017 - 12:45
+2

amaskiea BLOG

 

v čom vidíš principiálny rozdiel medzi tým, keď živnostníci nemajú svoje peniaze kvôli tomu, že Slovan funguje na sekeru, a medzi tým, keď nemajú svoje peniaze kvôli tomu, že na sekeru funguje nejaký klub Tipsportligy
12.9.2017 - 13:12
+3

amaskiea BLOG

 

ďalšia tapeta (s čoraz výraznejšou vzorkou kosáku s kladivom):
"...(odpovede su ciastocne upravene bez straty vyznamu, aby mali pre vas vacsiu vypovednu hodnotu)..." - vymývaš mozgy a ešte to aj otvorene prezentuješ hneď v úvode, dokonca ešte podsúvaš čitateľovi, že je to preňho pridaná hodnota
12.9.2017 - 11:06
+1

MackoPu

 

Ten kosak a kladivo je tam ako vodotlac pod tym
12.9.2017 - 11:18
+1

amaskiea BLOG

 

zabudol dať na koniec to, že ...blablaSLOVANblablaBRATISLAVAblablabla... - alebo možno nezabudol, možno je to súčasť postupného, nebadaného prechodu na niečo údernejšie, že by "Proletári všetkých krajín..."?
12.9.2017 - 11:22
0

Tehelnepole

 

jasnéééé a ja že čo mi to pripomina to jeho zvolanie do tmy navzdy za Slovan, navzdy za Bratislavu.

Proletari vsetkych krajin, spojte sa!
So sovietskym Zväzom na večené časy a nikdy inak!
12.9.2017 - 11:46
0

amaskiea BLOG

 

PRAVDA - tlačový orgán ÚV KSS / NEPRAVDA
12.9.2017 - 11:55
0

greendeath

 

Misko...mame svoje roky...pre mna to je janoslovan a jeho prispevky preletim bez precitania....fakt to stoji za tvoj cas?
13.9.2017 - 8:43
0

amaskiea BLOG

 

Náááálešak: ja som ešte asi ani jeden prezidentov príspevok nečítal. Aj tentokrát mi úplne stačil hneď úvod (ktorý som tu niekde odcitoval) a to PRAVDA/NEPRAVDA sa nedalo prehliadnuť. Ale zaujíma ma to z toho aspektu, že je to ďalší diskutér, ktorého príspevky len vďaka tomu, že neobsahujú vulgarizmy, sú považované za "slušné" a teda v súlade... Pre mňa absurdné, skrátka syndróm strojar
13.9.2017 - 10:10
0

Tehelnepole

 

Presne toto ma irituje. A blbost niektorych diskutetov co to nevidia a este sa ho zastavaju.
13.9.2017 - 10:24
0

Belasa burka

 

mne to skor pripomina "za boha, za narod!" oblubeny pokrik obnoseneho zupana z BB \
12.9.2017 - 20:15
+1

ymemsreves

 

presne tak je to iba vymyvanie mozgov
12.9.2017 - 11:45
0

Bubo Fí

 

: Nepochopil som, mozes este raz bod po bode a trosku to rozviest????
dakujem
12.9.2017 - 14:38
+2

Byron

 

Odpadnem vyhral si za najdlhší príspevok na HP od jeho začiatku.
12.9.2017 - 7:33
+1

Tehelnepole

 

Podla mna mu pri dopisani vzdy stvrdnu bradavky.
12.9.2017 - 11:47
+2

Aladár Miazga

 

u mužov sa to prejavuje trošku ináč
12.9.2017 - 12:55
+2

Tehelnepole

 

Jemu TO nefunguje.
12.9.2017 - 13:00
+3

servac78

 

zujimavy prispevok...ocenujem logicku strukturu
12.9.2017 - 8:10
+1

Tehelnepole

 

Viac vykricnikov: viac pravda, aj adidas.
12.9.2017 - 10:52
+2

mikael

 

Nahodou, aj ta spomenul v prispevku, konkretne bod 26 a oznacil ta ako zamzrznuta v 80 rokoch
12.9.2017 - 11:11
0

amaskiea BLOG

 

chlapec v úplnom zajatí dogmy typu PRAVDA-NEPRAVDA tu ide vykladať, že niekto zamrzol v 80tych rokoch, kokos, to už je aká komédia toto
12.9.2017 - 11:18
0

Tehelnepole

 

o ano, vsimla som si, ba aj naivitu spomenul.
Aby mu ta naivita jedneho dann neskrivila usmev na tvaricke.
12.9.2017 - 11:45
+1

porter

 

42) zaujimave lebo pre toto ste dostali suhlas hrat khl
12) no mozstvo s ktorym hrate KHL nikdy nepride do ligy pretoze Vam 3/4 hracov zdrhnu ale to kedy bude Slovan hrat citronligu je otazka casu na KHL nemate od zaciatku ani mat nebudete
12.9.2017 - 12:46
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga
TímZSkóreB
1.Trenčín620:617
2.B. Bystrica724:1715
3.Poprad721:1513
4.Nitra621:2111
5.Košice616:1310
6.L. Mikuláš614:138
7.Žilina724:257
8.N. Zámky716:197
9.Zvolen614:227
10.SR 20414:206
11.Detva610:231
TímZVVPPPPSkóreB
1.Dubnica5410019:814
2.Michalovce5310118:1011
3.Skalica4300120:99
4.Prešov5300217:119
5.Topoľčany4210114:118
6.Spišská5202124:188
7.N. Zámky B4200211:186
8.Bratislava410039:183
9.Trnava400048:220
10.P. Bystrica4000411:210
-Orange 204012112:164
Aktualizované: 25.9.2017 04:49
tímzvvppppskóreb
1.Nitra6510033:1317
2.Martin6500117:615
3.Dukla6411025:1515
4.Košice6400215:1712
5.B. Bystrica6211218:169
6.L. Mikuláš6211224:269
7.Skalica6201314:137
8.Žilina5201215:177
9.Zvolen6200422:266
10.Poprad5110312:205
11.Slovan6100514:253
12.Spišská600065:200
Aktualizované: 25.9.2017 04:49
tímzvvppppskóreb
1.Dukla8600231:1418
2.Košice8510234:1617
3.Skalica8501231:1816
4.Zvolen8420224:2316
5.Slovan8500230:1515
6.Poprad8411223:1915
7.L. Mikuláš8411218:1915
8.Spišská8410232:2314
9.Nitra8401337:2513
10.B. Bystrica8310425:2611
11.Púchov8301418:2310
12.Michalovce8212319:2710
13.Trnava8210521:278
14.Žilina8201515:307
15.Martin8101613:324
16.Prešov8000810:440
Aktualizované: 25.9.2017 04:49
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad151230070-2142
2Dinamo Moskva15820539-3128
3Jokerit Helsinky11720136-1826
4Lokomotiv Jaroslavl14710334-3326
5Torpedo Nižnij Novgorod14620430-2424
6CSKA Moskva12540334-2123
7HK Soči13710539-3523
8HC Viťaz15510740-4419
9Severstal Čerepovec14510627-3619
10HC Dinamo Minsk15500825-3317
11Spartak Moskva13330738-3915
12HC Slovan Bratislava13300723-4612
13Dinamo Riga151101321-505
Aktualizované: 25.9.2017 20:55
Tímzvvpprpppskorebody
1Ak Bars Kazaň13900244-3029
2Neftěchimik Nižněkamsk13810330-2727
3Salavat Julajev Ufa13800545-3324
4Avtomobilist Jekatěrinburg13800536-2424
5HK Sibir Novosibirsk14710531-2624
6Red Star Kunlun15710635-3724
7Avangard Omsk13540435-2223
8Barys Astana13700540-3422
9Metallurg Magnitogorsk14610543-4322
10Traktor Čeljabinsk14320828-3914
11Admiral Vladivostok14210727-4312
12Amur Chabarovsk13210626-4212
13Jugra Chanty-Mansijsk13120821-509
14Lada Toljatti142001122-387
Aktualizované: 25.9.2017 20:55
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad151230070-2142
2Ak Bars Kazaň13900244-3029
3Dinamo Moskva15820539-3128
4Neftěchimik Nižněkamsk13810330-2727
5Jokerit Helsinky11720136-1826
6Lokomotiv Jaroslavl14710334-3326
7Salavat Julajev Ufa13800545-3324
8Avtomobilist Jekatěrinburg13800536-2424
9Torpedo Nižnij Novgorod14620430-2424
10HK Sibir Novosibirsk14710531-2624
11Red Star Kunlun15710635-3724
12Avangard Omsk13540435-2223
13CSKA Moskva12540334-2123
14HK Soči13710539-3523
15Barys Astana13700540-3422
16Metallurg Magnitogorsk14610543-4322
17HC Viťaz15510740-4419
18Severstal Čerepovec14510627-3619
19HC Dinamo Minsk15500825-3317
20Spartak Moskva13330738-3915
21Traktor Čeljabinsk14320828-3914
22Admiral Vladivostok14210727-4312
23Amur Chabarovsk13210626-4212
24HC Slovan Bratislava13300723-4612
25Jugra Chanty-Mansijsk13120821-509
26Lada Toljatti142001122-387
27Dinamo Riga151101321-505
Aktualizované: 25.9.2017 20:55
Tímzvvpprpppskorebody
1Chicago Blackhawks82371323244-213109
2Minnesota Wild8242725266-208106
3Anaheim Ducks8240623223-200105
4Edmonton Oilers82371026247-212103
5St. Louis Blues8238829235-21899
6San Jose Sharks8238829221-20199
7Calgary Flames82321333226-22194
8Nashville Predators8235629240-22494
9Winnipeg Jets8233735249-25687
10Los Angeles Kings82251435201-20586
11Dallas Stars8228637223-26279
12Arizona Coyotes82201042197-26070
13Vancouver Canucks82191143182-24369
14Colorado Avalanche8214856166-27848
Aktualizované: 25.9.2017 20:55
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451019263-182118
2Pittsburgh Penguins82401021282-234111
3Columbus Blue Jackets82391124249-195108
4Montreal Canadiens82331426226-200103
5New York Rangers8240828256-220102
6Ottawa Senators82341028212-21498
7Toronto Maple Leafs8233727251-24295
8Boston Bruins8238631234-21295
9New York Islanders8233829241-24294
10Tampa Bay Lightning82321030234-22794
11Philadelphia Flyers82251433219-23688
12Carolina Hurricanes8228831215-23687
13Florida Panthers82231236210-23781
14Detroit Red Wings82171636207-24479
15Buffalo Sabres8225837201-23778
16New Jersey Devils82181040183-24470
Aktualizované: 25.9.2017 20:55
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 25.9.2017 20:55

Bleskovky

Výsledky 7. kola švajčiarskej ligy

Švajčiarsko - liga - 7. kolo: Ambri-Piotta - Zürich 4:5 pp, Biel - Bern 2:5, EHC Kloten - Langnau Tigers 4:0, Lausanne - Lugano 4:1, Servette Ženeva - Fribourg 2:4, Zug - Davos 5:1.
23.9.2017 22:15 - Michal Bruner / TASR

Výsledky švajčiarskej ligy

Hokejisti Bernu triumfovali v piatkovom domácom zápase najvyššej švajčiarskej súťaže nad Lausanne 4:1. výsledky: Bern - Lausanne 4:1, Fribourg - Kloten 2:1, Langnau - Servette Ženeva 3:2 pp, Zürich - Biel 2:4.
22.9.2017 22:14 - Michal Bruner / TASR

Augsburg - Norimberg 4:0 v nemeckej lige

Hokejisti Augsburgu triumfovali v piatkovom domácom zápase najvyššej nemeckej súťaže nad Norimbergom jasne 4:0. výsledky: Augsburg - Norimberg 4:0, Eisbären Berlín - Kolín nad Rýnom 3:2, Iserlohn - Mníchov 3:6, Schwenningen - Ingolstadt 0:1 pp, Straubing - Mannheim 3:2, Wolfsburg - Düsseldorf 3:2 pp
22.9.2017 21:57 - / TASR

Lukko Rauma - KalPa Kuopio 4:0 vo fínskej Liige, Godla nechytal

Hokejisti KalPa Kuopio prehrali v piatkovom súboji fínskej Liigy na ľade Lukka Rauma hladko 0:4. Slovenský brankár v službách hostí Denis Godla presedel celý zápas na striedačke. výsledky: IFK Helsinki - Jukurit Mikkeli 2:3, Lukko Rauma - KalPa Kuopio 4:0, Pelicans Lahti - SaiPa Lappeenranta 7:2, Sport Vaasa - Ässät Pori 4:2, TPS Turku - Kärpät Oulu 4:2
22.9.2017 19:56 - / TASR

Krefeld - Bremenhaven 2:4 vo štvrtkovom zápase nemeckej ligy

Výsledok štvrtkového zápasu nemeckej hokejovej DEL: Krefeld - Bremenhaven 2:4
21.9.2017 21:56 - / TASR

Örebro - Lulea 2:0 vo švédskej lige

Hokejisti Örebra v zostave so slovenským útočníkom Liborom Hudáčkom zvíťazili vo štvrtkovom zápase švédskej Elitserien na vlastnom ľade nad Lulea HF 2:0. SHL: Brynäs - HV 71 2:4, Djurgarden - Malmö 4:3 pp, Frölunda - Karlskrona 3:0, Linköping - Växjö 4:5 pp, Mora - Rögle 5:1, Örebro - Lulea 2:0, Skelleftea - Färjestad 2:5
21.9.2017 21:45 - / TASR

Tappara Tampere - JYP Jyväskylä 3:4

Výsledok štvrtkového zápasu fínskej hokejovej ligy: Tappara Tampere - JYP Jyväskylä 3:4
21.9.2017 20:24 - / TASR

Třinec zdolal Liberec 5:2, Marcinko a Bakoš skórovali

Slovenský hokejový útočník Tomáš Marcinko pomohol gólom k triumfu HC Oceláři Třinec vo štvrtkovom zápase 6. kola českej extraligy nad Libercom 5:2. V drese hostí skóroval jeho krajan Martin Bakoš. sumár: HC Oceláři Třinec - Bílí Tygři Liberec 5:2 (1:1, 1:1, 3:0) Góly: 6. MARCINKO, 26. Adamský, 45. Polanský, 57. Svačina, 60. Růžička – 3. Dlouhý, 39. BAKOŠ
21.9.2017 20:21 - / TASR

Ilves Tampere - IFK Helsinki 2:1 pp a sn vo fínskej lige

Hokejisti Ilves Tampere zvíťazili v stredajšom zápase fínskej ligy na domácom ľade nad IFK Helsinki 2:1 po predĺžení a nájazdoch. výsledok: Ilves Tampere - IFK Helsinki 2:1 pp a sn
20.9.2017 20:28 - / TASR

Steen pre zranenie vynechá zvyšok prípravného kempu

Útočník zámorského hokejového klubu NHL St. Louis Blues Alexander Steen utrpel v prvom prípravnom zápase zranenie ľavej ruky a vynechá zvyšok tréningového kempu. Tridsaťtriročný Švéd sa zranil v utorňajšom zápase proti Dallasu Stars a po troch týždňoch pauzy pôjde na lekársku kontrolu.
20.9.2017 18:43 - / TASR

Archív krátkych správ »
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
ŠTATISTIKY TIPSPORT LIGA 2017/18

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

26. 09. 2017
SR 20 - L. Mikuláš o 17:00
28. 09. 2017
Nitra - SR 20 o 18:00
29. 09. 2017
L. Mikuláš - Poprad o 17:00
Košice - Nitra o 17:30
Zvolen - Žilina o 18:00

Odohrané zápasy

24. 09. 2017
TrenčínKošice
3:1REPORT
PopradDetva
4:1REPORT
B. BystricaZvolen
4:2REPORT
ŽilinaN. Zámky
3:1REPORT
NitraL. Mikuláš
3:2REPORT

Najviac bodov

Cason HohmannBBY10 bodov
2.Luciani A.NIT9
3.Radivojevič B.TRE9
4.Ölvecký P.TRE9
5.Salija A.NZA8

Najlepší strelec

Anthony LucianiNIT6 gólov
2.Kafka P.KOS5
3.Radivojevič B.TRE5
4.Brittain J.BBY5
5.Nagy L.KOS4

Najlepší brankár

Michal ValentTRE96.49 perc
2.Lundström J.KOS94.35 %
3.Kováč V.NZA93.67 %
4.Košarišťan A.LMI93.5 %
5.Nagy A.DEV92.68 %
Články SIHPA na HokejPortáli »