Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HokejPortal
podcast
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Aj keby SR 20 viedol Howe, lepšie na MS neskončí, myslí si Tibor Višňovský

zdroj: TASR/Martin Baumann
5.1.2019 09:51 TASR

Slovenskí hokejoví mladíci majú za sebou účinkovanie na tohtoročných MS do 20 rokov. Na šampionáte v Kanade, ktorý v týchto dňoch vrcholí, obsadili konečnú 8. priečku. Ich vystúpenia zhodnotil bývalý útočník Tibor Višňovský.


"Zhrnul by som to asi tak ako každý rok. Svetový šampionát je každoročne o jednom zápase. Konkrétne išlo o duel s Kazachstanom. Ten potrebovali naši mladíci vyhrať, aby postúpili do štvrťfinále a tým pádom sa zachránili medzi elitou. To zvládli. Ostatné už bolo o prekvapení. To sa napokon nekonalo, hoci naši chlapci mali sebavedomé vyhlásenia, ako majú Rusom čo vracať, ako na nich majú a že im lepšie pasujú ako domáca Kanada. Žiaľ, realita bola úplne iná...,“ rozhovoril sa v televíznom štúdiu TABLET.TV Tibor Višňovský.

Po ďalšom ôsmom mieste na MS, už štvrtom pod vedením trénera Ernesta Bokroša, sa začali ozývať hlasy volajúce po jeho odvolaní. "Na jednej strane je pravda, že zloženie mužstva či systém hry sú vždy na trénerovi, on zodpovedá za výsledky. Na druhej je však pravda aj to, že hoci má tréner Bokroš bohaté skúsenosti s hokejom na svetovej úrovni, materiál, ktorý sa v poslednom čase dostáva do reprezentácie, už na ňu nestačí. A práve v tom je najväčší rozdiel medzi Slovenskom a dajme tomu Kanadou, USA, Švédskom či Fínskom. Konečné ôsme miesto je preto len reálnym odzrkadlením toho, kde sa náš hokej momentálne nachádza. Čo sa týka oživenia v podobe zmeny na trénerskom poste, poviem len toľko, že aj keby stáli na našej striedačke legendárny Gordie Howe, tréner Mike Babcock, alebo hoci aj najlepší kouč na svete, tak s tým nič nenarobia.".

Bratia Tibor a Ľubomír Višňovskí si pred pár dňami zahrali na exhibičnej rozlúčke Miroslava Šatana s hokejovom kariérou v Bratislave. Obaja rovnako ako on vyrastali v Topoľčanoch a v mládežníckych tímoch boli spoluhráči. "Miro patril k deťom, ktoré už od začiatku vedeli, čo chcú dosiahnuť. Mal jasne nastavený cieľ a k tomu viedol aj nás v kolektíve. Niektorých z nás týmto svojím postojom strhol a ovplyvnil. Čo chcem však pri tejto téme spomenúť je, že aj dnešní mladí hráči, ktorí raz chcú byť dobrí hokejisti, musia pochopiť, že tréning s tímom je len tridsať percent. Ďalšie percentá tvorí to, čo robia po tréningu. Dnes totiž takmer všetci hokejisti trénujú rovnako, len málokto z nich si pridá nejakú tréningovú činnosť navyše. U nás to bola streľba, behy, bicykel, ale aj iné športy. Jednoducho sme boli medzi sebou súťaživí a nikto z nás nechcel prehrať. Neskôr sa k nám pridal aj môj mladší brat Ľubo a o zábavu bolo postarané. Napriek tomu, že bol o hlavu menší a slabší, chcel sa nám vyrovnať a dával si do tela rovnako ako my. Súťaživosť s bratom však panovala aj u nás doma, neraz sme si izby urobili hokejové ihrisko, a tak sa niet čo čudovať, že rodičia takmer každý mesiac kupovali nový luster."

Drvivú väčšinu hráčskej kariéry strávil dnes už 44-ročný odchovanec topoľčianskeho hokeja v Skalici. V klube zo Záhoria je zároveň doteraz držiteľom viacerých rekordných zápisov, pričom tým najpodstatnejším je 651 extraligových štartov. Okrem toho je aj najlepším strelcom skalickej histórie, pričom vďaka 185 presným zásahom vytlačil na druhé miesto 172-gólového Žigmunda Pállfyho. A práve tohto hokejového génia považuje za najlepšieho hokejistu, po ktorého boku kedy hral. "Nechcem nikoho uraziť, Slovensko má vo svojej histórii množstvo vynikajúcich, svetových hráčov, ktorí sú všade rešpektovaní a uznávaní, ale Žigo nad všetkými vyčnieva. Dokázal rozhodovať zápasy vo chvíľach, keď už nikto neveril, že sa môže niečo stať. Ak ho to bavilo a chcel, dokázal skutočne aj nemožné. A v tom bol naozaj výnimočný. Ako hokejista i ako človek. Jednoducho, fenomén! Som vďačný za to, že som s ním mohol odohrať tri sezóny v Skalici,“ nešetril slovami chvály na bývalého spoluhráča Višňovský.

Po tom, čo zavesil pred rokmi hráčske korčule definitívne na klinec, strávil Tibor tri roky pri mládežníckom hokeji v Kanade. Po návrate to trénersky skúšal v Skalici, napokon zakotvil v Slovane, kde sa dnes s bývalým spoluhráčom zo Záhoria Michalom Dostálom venujú dorastu. "Samozrejme, že je to rozdiel. Mentalita ľudí u nás a v Kanade je iná. V zámorí je skôr uvoľnenejšia. Hoci rodičia investujú do svojich detí nemalé finančné prostriedky, nedávajú ich pod tlak až takým spôsobom, ako sa to deje na Slovensku. Lenže u nás by si mali rodičia uvedomiť, že svojim deťom takýmto spôsobom škodia. Chápem, že ich to stojí nemalé peniaze, pričom očakávajú, že sa im to raz vráti. Ale ak dieťa neustále presúvajú, raz ho dajú na taký tréning, raz na onaký, jednému trénerovi, potom druhému a každý im pritom hovorí niečo iné, tak to dieťa dostane toľko nových impulzov, že už v mladom veku začne trpieť syndrómom vyhorenia. S niečím takým som sa v Kanade nestretol. Táto cesta nie je rozhodne správna,“ uzavrel Tibor Višňovský.

 

as la /k dispozícii je zvukový záznam/

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


emoxx1

 

Keďže Gordie Howe v živote nikoho netrénoval, tak sa s tým dá súhlasiť. Asi Tibino tú NHL z histórie nemá až tak v malíčku S tým Babcockom by som už ruku do ohňa nedal.
5.1.2019 - 10:37
+45

FP-Tommynko

 

Pravda o Bokrošovi: https://sport.aktuality.sk/c/374916/ms-v-hokeji-u20-martin-pospisil-sa-pustil-do-ernesta-bokrosa-aj-manazera-timu/
6.1.2019 - 3:32
+2

emoxx1

 

Nebudem menovať, ale viem o jednom našom hráčovi, ktorý na niektorých z minulých MSJ dal rozhodujúci gól zápasu. S favoritom sme prekvapivo remizovali a pred koncom zápasu to zobral na seba a z obrany to prekorčuľoval až do útoku a dal rozhodujúci gól. €rnie ho do médií pochválil, že super ako to zobral na seba a v šatni ho zdrbal pod čiernu zem, že si robí čo chce, že jeho úloha bola vyhodiť puk
6.1.2019 - 7:47
+4

roki11

 

Však menuj, čo si korektný? Mladý sa nebojí a Ty sa čoho bojíš?
6.1.2019 - 20:28
0

AgentCooper

 


https://www.youtube.com/watch?v=0OdCWzlahk8
6.1.2019 - 20:52
0

pokemon33

 

este mi chyba Golonkove vyjadrenie... a Lukacove
5.1.2019 - 10:54
+22

TOPmanager

 

To Višňovského náramne sekunduje spomínaným expertom, čo ako tréneri vôbec nič nedokázali iba tárať do vetra a žrať chlebíčky na rautoch.
5.1.2019 - 11:23
+13

zomi BLOG

 

Bude... bude verte... Lebo to rozprudi konstruktivnu debatu...
5.1.2019 - 11:40
+4

Tino

 

konstrukcia: marnosti, resp postavena na marnosti, ktora hovori ze sa neda nie je to mozne....mozno toto aj mentalne nastavenie vysvetluje co dokazal v hokeji on a co jeho brat...z mojho pohladu nepochopitelny koncept hovoriaci ze ktokovlek iny by to lepsie neurobil lebo sa vraj neda, nie je to mozne a basta, rozumiem ze spusta ludi aj znamych ludi takto uvazuje a mnohe so svk realii to zaroven vysvetluje co mi hlava neberie kde sa v nich berie potreba podelit sa s tymto do dosledkov dovedene nelogickym nazorom so sirsim okolim.keby som si musel tipnut pohnutky veduce k takemuto vyhlaseniu by som videl v potrebe nejako chranit, obhajovat hl. trenera u20 a jeho realizacneho teamu...nie je prvy ani posledny pokusajuci sa obhajovat nejaku vec takymto sposobom mna neprestavat udivovat kde sa to v ludoch berie takyto sposob uvazovania a kde sa berie potreba to dokonca vykrikovat aby boli pocuti
5.1.2019 - 10:57
+26

pokemon33

 

a chlap sa venuje dorastencom, ak im dava taketo rozumy tak koniec
5.1.2019 - 11:03
+15

Tino

 

sposob : uvazovania ak ho takto vsepuje deckam je desivy , ide to implementovat aj na politiku, reasp v politike je vyuzivany tento koncept najcastejsie, najcastejsie gaunermi potrebujucimi obhajit svoju existenciu...hovoria ano nie som dokonaly, dokonca ani dobry, kludne ma oznacte aj za zleho ale nikto lepsi nie je, nie je mozne ma vymenit..ktokovlek iny by to robil len tak dobre ako ja....silene nevychadzam z udivu .
5.1.2019 - 11:12
+14

zomi BLOG

 

"profesijna kolegialita": V beznom zivote dost znama. Ked napriklad doktor drzi stranu svojmu kolegovi... remeselnik svojmu kolegovi a pod. ...
5.1.2019 - 11:35
+1

Tino

 

hej: viem ze existuje , takto sa zakecava mnohe napriec celou spolocnostou nie je to len o sporte , ale hovorim si su situacie kedy je zrejme ze najlepsie je mlcat...,apad ze nikto by to lepsie neurobil ano howe:-P...je z kategorie skoro slabomyselnych
5.1.2019 - 11:40
+3

TOPmanager

 

Vzal si mi to z pera. Presne tak, je lepsie mlcat ako sa pretvarovat, i ked ...
5.1.2019 - 11:43
0

zomi BLOG

 

najlepsie je mlcat: Suhlasim... Mlcanim tiez zaujmes svoj postoj... Nieze by som zral tu vsetky diskusie, vela ich len tak preletim a citam iba zname znacky, ktore viem ze ma obohatia, a potom sa do debat uz nezapajam. Lebo pre mna je tym vsetko povedane. No, ale ak to dostatocne (podla niektorych...)nie je,tak mnohi ma tu este zastupia.
5.1.2019 - 11:50
+1

Cotillion

 

A co takto presne pomenovanie reality? Alebo to si fakt tak neskutocne vzdialeny od reality, ze si myslis, ze s nasou 'vynimocnou' generaciou sme mali hrat vyrovnane zapasy s ktorymkolvek teamom top5? Jednoducho, nemohli. Vsetci normalni ludia to vedeli, len tupe media a hlupi fanusikovia si zas vyhypovali medailovy team, coz absolutne nezodpovedalo schopnostiam a postaveniu hracov v tych teamoch.

A btw, mnohi tu spominaju Svajciarov proti SWE. Hej, vyslo im to, aj nam to raz proti SWE uz vyslo, v 2015. Znamena to, ze su lepsi ako SWE? Nie. Aj my mame 1 z 10 zapasov, kedy ich porazime, ale je to len 1 z 10 zapasov.

A znova. Ten Svajciarsky trener, ktory teraz porazil SWE povedal minulky rok toto:
https://www.cas.sk/clanok/638906/svajciarsky-trener-potopil-vlastny-tim-kanada-nas-prevalcuje/

Tiez su to len vyhovorky atp? Nie, proste a jednoducho - pomenoval realitu. Taka ta realita je. A da sa proti tomu aj nieco robit - ale nie na turnaji MS20. Proti tomu je treba robit omnoho viac a uplne inde - omnoho skor vo vyvoji hokejistu.
5.1.2019 - 15:22
+5

fortuna

 

Hlupy si akurat ty.Dalo sa proti tomu nieco robit.S tymto rocnikom a inym realizacnym tymom.A svajciari prekvapili vo stvrtfinale vysledkom ale hrou prekvapovali cele ms.Aj s cechmi,kanadou a aj rusmi.Ak sa chces vopchat bokrosovi do riti mozes ale netahaj do toho inych
5.1.2019 - 15:32
+6

Cotillion

 

Bokrosa mozem zvysoka osrat. Zostrih jeho chybnych rozhodnuti je v inej diskusii. Od nominacie, cez taktiku a koucing pocas zapasu az k blbemu postaveniu hracov v ramci teamu. Vsetko zle, nemoderne. To ale stale neodvracia fakt, ze nech by sa tam postavil ktokolvek, pokial by motyka nevystrelila, ani v najmensom by sa nezmenil konecny vysledok. A to je problem celeho hokejoveho podhubia od 10 rocnych az ku 18 a 20 rocnym hokejistom. Mame to tu cele zle a to neodrbes ani tym Babcockom.
5.1.2019 - 16:10
+1

fortuna

 

V tomto suhlasim na druhej strane tento rocnik,schvalne pisem rocnik nie tym vybrati bokrosom mal na viac.Bohuzial ked smrdi hlava zasmradi cele telo
5.1.2019 - 16:18
+7

Cotillion

 

A v tomto sa zasadne rozchadzame. Pretoze podla mna, tvrdenie ze tento rocnik mal na viac (v konecnom dosledku) je klamlive. Neexistuje absolutne ziadny objektivny statisticky ukazatel, ktory by tvrdil, ze tento rocnik mal na viac. Teda vysledkovo.

Co ja som ocakaval (a to sa, povedzme hlavne kvoli Bokrosovi, nestalo) bolo, ze by sme hrali s tymi teamami ako Finsko, Rusko a Svedsko vyrovnanejsie zapasy a pri troche stastia im aj nejaky ten bod ukradli. Pri velmi velkom stasti (teda keby motyka vystrelila) by sme potom mohli vyhrat ten stvrtfinalovy zapas.

Cele co Bokros ale pokazil su len pravdepodobnosti. S Babcockom by sme mali v kazdom takom zapase mozno 20-25% sancu vyhrat. S Bokrosom bola ta sanca mozno niekde na urovni 10%. Ale vzdy a za kazdych okolnosti sme boli underdog, ktory jednoducho statisticky nemal na to, aby sa dostal dalej ako do top 8.

Tie rozdiely medzi nasimi hracmi, ktori hraju kanadsku juniorku (a ani tam zrovna neexceluju) a hracmi, co hraju Finsku ci Svedsku ligu, pripade NCAA je priepastny. A to ani nehovorim o hracoch, ktori uz nakukli aj do profiligy (napr. v Kanadskom vybere boli tusim hned traja). Ved preboha, prvy finsky center hra v tom istom klube ako Kristof, nas top 3 seniorsky center vobec. A hra lepsie, ma viac bodov v menej zapasoch, hra prvu lajnu, ma vacsiu doveru trenera, chodi na najdolezitejsie situacie. Tak ako ho mozem porovnavat s Milosom Romanom, ktory je urcite dobry hrac, ale stale 'len' mierny nadpriemer kanadskej juniorky?

Hovorim, u nas su problemy uplne niekde inde ako v Bokrosovi. Samozrejme, s inym realizacnym teamom by sa tie percenta mozno upravili jemne v nas prospech, ale stale by to zdaleka nestacilo. Taka je realita a o tom aj hovoril T. Visnovsky v tom rozhovore.

To, ze sa tu nasiel ako scapegoat Bokros aj s celym realizacnym teamom je take internetove - najst carodejnicu a upalit. Namiesto toho, aby sme sa zburali cely barak a postavili nanovo (lepsie), tak radsej na tretikrat vymenime strechu, na druhykrat zateplime a opat oskrabeme plesen zo stien (len na povrch). A budeme dufat, ze nam to cele nepraskne na hlavu aspon dalsi rok...
5.1.2019 - 17:10
+16

Kaita Waikiki

 

ojojoj velmi nepopularny nazor si tu prezentoval: jednoducho kazachstan porazili hraci a s ruskom,finskom,usa,svedskom prehral bokros ulehla a satan...to je cele...zbytocne sa snazis
5.1.2019 - 17:23
+6

TOPmanager

 

Že ťa to v tvojom veku ešte baví chodiť sem obhajovať neschopného manžela.
5.1.2019 - 17:39
+5

Tino

 

aby sa to zase : nezvrhlo bokros nie je neschopny , to zase nie...neprijemne prekvapenie je skor ako sa klika zavesena na bokros partii brani niest zodpovednost, ako keby ich niekto chcel do leopoldova na 25 rokov poslat...pritom ide len o vyvodenie zodpovednosti ktorej nasledkom bude ze tento rok bude v jeho a u kumpanov svietit na cerveno, alebo apson orange nie zeleno...co bude zrejme ten problem + velikanske ego
5.1.2019 - 19:44
+1

Dan88

 

Presne tak ako píšeš úplný súhlas, u nás hráč čo je považovaný za najväčší útočný talent tak je na úrovni hráča 3-4 formácie Swe, Fin, Rus, atď..(aj to len možno). Všetci v ostatných mužstvach sú už draftovany alebo budú a odhady sú na prvé 2 kolá..
Je úplne iné hrať juniorsku ligu a nevyčnievať tam (teda pre nás vyčnieva asi každý, kto hrá v Kanade) a hrať proti draftovanym obrancom čo majú x odohraných zápasov v ťažkej SENIORSKEJ lige..
5.1.2019 - 17:43
+2

Tino

 

co vy furt: s tou medailou mate?..ked niekto kritizuje videne znamena ze hned myslel na medailu to vazne? normalne rozmyslam ci trollujes alebo o co ti vlastne ide...nic v zlom kamo ale rakcia "co ste chceli medailu?" je tazka slabomyselnost
5.1.2019 - 18:36
+3

jednoducho človek

 

Tu sa stále pred majstrovstvami rozohrával mýtus o výnimočnej a skvelej generácii. Napriek rozporu s realitou. A následne sa vytvoril ďalší mýtus o tom, že Bokroš túto výnimočnú generáciu pokazil.

Tak si aspoň zlomkovito porovnajme túto výnimočnú generáciu s fínskym výberom: majú troch 17 ročných. Obranca Heinola odohral túto sezónu v Liige 23 zápasov, RW Kakko 27 (9+11) a center Lundell 20 (4+6). Pravidelne nastupuje v Liige 16 hráčov. Dvaja hrajú AHL a nastúpili už aj v NHL. Je to porovnateľné s naším údajne zázračným výberom, ktorý Bokroš údajne pokazil? Reálne je náš výber juniorka doplnená o pár hráčov, ktorí pravidelne nastupujú za mužov. U Fínov presne naopak.
5.1.2019 - 18:54
+2

TOPmanager

 

Je zaujimave ze ten mytus vytahujes az teraz po MS kdezto pred MS si mlcal a cakal ako sa to vyvinie.
5.1.2019 - 18:59
+3

jednoducho človek

 

Nehodnotím tieto MS ako sklamanie. Sme presne tam kde patríme.
5.1.2019 - 19:34
0

Tino

 

a nie je to : pravda v nasich podmienkach boli vynimocni, akebo chcel tvrdit ze taka ista kvalitka ako sme mali napr minuly rok? rok pred tym?...ja som nkdy nikde netvrdil ze je skvela aj v porovnani s top , treba citat preboha s porozumenim ...rocnik to bol vynimocny cakal som viac , nejde nutne len o vysledky,nestalo sa a ja si nemyslim ze sa nestalo len preto lebo boh nechcel, a fewhervaryho babka nedrzala palce, resp mame malo klzisk a malo hracov, ujdeny vlak etcn etc...ale rozumiem ked niekoho ide zblbbnut takto argumatnecne nepriestrelny m sposobom
5.1.2019 - 19:03
+3

jednoducho človek

 

Bokrošovi treba vyčítať konkrétne zlyhania pri koučingu v jednotlivých zápasoch a za tie by aj mal zodpovedať. Ale fakt z neho netreba robiť strojcu úpadku nášho hokeja. Ale znova, naše vystúpenie nebolo žiadnym výbuchom, ale reálnou ukážkou kde sa nachádzame v konkurencii s najlepšími. Bokroš si z tohto hľadiska zapísal výhru s najslabším v skupine a tým splnil minimálne nároky.
5.1.2019 - 19:40
0

Tino

 

ale bokros: nie je samozrejme zodpovedny za to ako vyzera mladeznicky hokej na svk...mozeme diskutovat o spoluzodpovednosti, resp miere ja predsa netrdim ze vsetko zle ma na hlave bokros...ale nie je to tak ze na hlave nema nic anejde len o neho , my sme v srackach v ktorych si nemozemedovolit ziadne preslapy,neexistuje priestor pre intrigy protekciu kamaratsafty a podobne zalezitosti .... mame ine problemy ktore treba riesit ...
5.1.2019 - 19:55
+2

Cotillion

 

Jak ze co s medailou? Tak ked štvrťfinále je neuspokojivy vysledok (coz ocividne je) tak jedinym dalsim stupnom su boje o medaile. Skus si precitat o trosku vyssie vsetky moje prispevky, mozno pochopis o co mi ide.
5.1.2019 - 19:31
+2

Tino

 

alebo: predvedena hra?...vazne podsuvat "druhej strane" ze ocakavali medailu je smiesne rozmyslam preco to robis...
5.1.2019 - 19:34
+4

Cotillion

 

Pretoze podsuvat 'druhej strane', ze to co povedal Visnovsky v rozhovore nie je pravda ako koncept je tiez smiesne.

Ja to poviem takto. Pokial je problemom predvedena hra, tak OK. Vtedy treba vinit Bokrosa a ja sam som uz niekolkokrat vypisoval mnohe jeho chyby, ktore nastali uz pocas nominacie a neskor pocas samotnych zapasov. Ja takisto suhlasim s tym, ze ten clovek uz nema modernemu medzinarodnemu hokeju co dat.

Pokial je ale problem konecny vysledok (tj vypadnutie v stvrtfinale), tak tam uz suhlasim s tym Visnovskym. Pretoze je uplne jedno ci je tam Bokros alebo Babcock, s najvacsou pravdepodobnostou (teda pokial by motyka nevystrelila) by to skutocne dopadlo uplne rovnako. Mozno po trochu inom priebehu, mozno by sme teraz boli stastni ake 'uzasne' vyrovnane zapasy sme hrali proti najlepsim, ale v konecnom dosledku by sme proste prehrali.

Pretoze, ako som uz niekolkokrat pisal, hracsku kvalitu neodrbes s akymkolvek trenerom. A aj tato nasa silna generacia jednoducho nie je az tak silna v porovnani s top 5 teamami.

Preto hovorim, ze sustredit sa na Bokrosa a realizacny team je absolutne kratkozrake a vinit treba tych pravych vinnikov - slovenske hokejove kluby prekypujuce alibizmom, nechutou a/alebo neschopnostou realne pracovat s mladymi hokejistami.
5.1.2019 - 20:31
+7

hradnaveza

 

To sú tí zlatý chlapci, čo chcú vládnuť szlh Boh nás ochraňuj oni si najmúdrejší
5.1.2019 - 19:00
+1

HokejBJ

 

5.1.2019 - 19:28
+2

ekaver

 

a ty si lietadlo
6.1.2019 - 12:45
0

weefoe

 

Celkom fajn zhrnutie, až nato, že €rnesto si do projektu vyberá podľa svojho kľúča, a "niekedy" sa tam dostane veľa balastu s ktorým sa nedá pracovať, a potom nemá koho zobrať na MS z projektu ...
5.1.2019 - 11:00
+2

corthez

 

Pfuj ani som nedocital, to je čo za zmýšľanie? Svajciari si pred zápasom so Svedskom určite nepovedali niečo podobné a čuduj sa svete Tiborko taktika zafungovala a ani Howeho netrebalo
5.1.2019 - 11:03
+5

Cotillion

 

Hm, urcite? Vies ze ten trener viedol SUI aj minuly rok? A tiez sa nebal pomenovat realitu?
https://www.cas.sk/clanok/638906/svajciarsky-trener-potopil-vlastny-tim-kanada-nas-prevalcuje/
5.1.2019 - 15:26
0

fortuna

 

Ano viedol a oproti minulemu roku s tym nieco spravil. Namiesto dristov ze to aj tak nema zmysel lebo ostatni su lepsi
5.1.2019 - 15:36
+7

Cotillion

 

To teda nespravil. Vyhrali so slabuckymi Danmi, prehrali s Cechmi, ktori tiez nic neukazali. Podla ocakavani prehrali s Kanadou aj Rusmi. Motyka vystrelila raz so Svedmi. A Fini im velice rychlo ukazali kam patria. Proste a jednoducho to cele hokejove podhubie, kde hraci zacinaju aj 10 rokov pred samotnymi U20, to neodrbes.
5.1.2019 - 16:08
+1

fortuna

 

Prehrali ale ich zapasy mali iny naboj. Napr. Cechov zachranil iba brankar Dostal.A oni budu hrat o medailu.A presne na toto je tam Trener. Schvalne pisem s velkym T.Taky co dokaze zobrat spravnych hracov,taky co ma moralny kredit aby ich mohol spravne motivovat,taky co dokaze spravnych hracov spravne spojit do patiek. A to bokros neni. Ma zastarale myslenie,je jesitny odpise hraca ked mu raz povie nie a o jeho moralke sa popisalo dost.Ako taky clovek moze presvedcit 19 rocnych chlapcov aby verili jeho slovu
5.1.2019 - 16:15
+4

corthez

 

Nevyhrávali s rusmi o 2 góly? To bol zápas podľa očakávaní?
5.1.2019 - 17:35
+1

HokejBJ

 

Prehrali 7:4
5.1.2019 - 19:30
+1

cevo

 

Takže vlastne je jedno kto koho trénuje. Záleží len na materiáli. Tak funkcionári aspoň vedia, kde sa dá ušetriť.
5.1.2019 - 11:09
+13

emoxx1

 

Ja navrhujem prihodiť pár € rolbárovi nech to robí on . Tak či tak tam musí byť celý zápas aj tréning, tak by sa to aspoň zefektivnilo a v tých kluboch väčšinou pozná tých chlapcov od detstva...
5.1.2019 - 11:23
+17

cevo

 

A kustód môže byť zároveň asistent...
5.1.2019 - 11:29
+3

TOPmanager

 

Presne takto vnimam tie nekonecne vyhovorky. A potom sa cudujeme ako to vyzera s nasou mladezou, ked sa jej venuju ludia, ktori nikdy za nic vlastne nemohli.
5.1.2019 - 11:26
+8

Tino

 

ale : pozri sa na to z ich pohladu ak sa im podari zblbut, namotat na takuto konstrukciu dostatocny pocet nestastnikov vedia sa pregrciavat napr v hokeji kludne aj cely zivot...ak ich okolie uveri ze nikto iny by to lepsie nemohol urobit maju vystarane
5.1.2019 - 11:42
+5

TOPmanager

 

Ano, suhlasim. Tiez to vnimam ako servilny pristup s moznostou profitovat v buducnosti vdaka pritakavaniu a obhajovaniu neobhajitelneho.
5.1.2019 - 12:00
+2

Tino

 

bude: mozno uzitocne sledovat kto kazdy sa prida.
5.1.2019 - 13:25
+2

TOPmanager

 

Ok. Takze:
1.) Sykora
2.) Visnovsky
3.)
5.1.2019 - 13:52
+1

Tino

 

netrpezlivo: vyzeram pukalovica
5.1.2019 - 15:14
+5

TOPmanager

 

5.1.2019 - 15:42
+2

richardd6

 

Tréneri sa zbytočne vzdelávajú, dajme tam rodičov
5.1.2019 - 11:17
+4

zasi

 

veď už máme príručku pre rodičov.
teraz len hor sa k svetlým zajtraškom
5.1.2019 - 12:04
+1

crosbynko

 

Tak presne tieto reci vysvetluju preco slovensky mladeznicky hokej preslapuje uz 15 rokov na jednom mieste a nikam sa neposunul. Tieto iste kecy som cital uz v roku 2009 len od inych ludi. Pritom za tych 10 rokov sa dalo nieco spravit. A stale mame ten isty Orange a stale chodime na MS na jeden zapas.
5.1.2019 - 12:04
+14

fortuna

 

A uz to zacalo.Spravni a vybrani ludia budu trepat o tom preco to nemoze byt lepsie a preco to nejde inak.A neviem preco ale zda sa ze to budu ludia okolo pana Miroslava.Naivne som si myslel ze si budeme hovorit pravdu aleruka,ruku myje.No ale vydali sme prirucku pre rodicov.Zas raz zaciname u druhych nie u seba
5.1.2019 - 12:44
+4

Tino

 

zrovna mira: by som do toho netahal, ano vyzera to ako plan toto zakecavanie, skoro mi to pripomina kampan ale miro nie je ten kto toto obhajuje...pracuje s tym co ma aj s lempl material do casu pokial ho bude cim nahradit a na nahrade sa uz pracuje + od mira sa ocakava ze bude stmelovat , nepojde do konfrontacii aby sa konflikt ktory v svk hokeji existuje nerozsiroval, resp nezivil....kuvikov ktori presne vedia ze vsetko co robime je aj tak zbytocne je v svk hokeji hafo ved preto to tak vyzera a miro s tym nic nenarobi bud s nimi bude spolupracovat a pokusi sa ich zmenit alebo s nimi bude bojovat
5.1.2019 - 13:06
0

strojar

 

Mira by si do toho neťahal?
Miro má stmeľovať a neísť do konfrontácií, aby neživil konflikt?
Takže Bokroš zostane na večné veky, aby náhodou nebol konflikt. Zostane idiotský projekt (veď aby nebol konflikt), zostanú bafuňári, ktorých tento nezmysel roky živí (veď aby nebol konflikt).
Radšej nechať všetko po starom (veď aby nebol konflikt).
A takto budeme spieť s hokejom ešte hlbšie do prdele (veď aby nebol konflikt).
5.1.2019 - 18:05
+5

Urpiner16

 

Na Ulehlu netreba zabúdať.Ak by odišiel len Bokroš a ostal by on je to ako z blata do kaluže.

5.1.2019 - 18:18
+1

strojar

 

Je v mojom príspevku uvedený, v rubrike bafuňári.
5.1.2019 - 18:25
+2

Tino

 

uvidime: po tejto sezone co bude bokrosa podrzal/prehovoril (bohvie co je pravda) na presne 1 rok...obvinovat mira ze uvazuje sposobom neda sa, ze zije marnostou je absurdne uz to ze mame repre trenera ramseyho dokazuje ze miro je ten kto vie a chce...ale spolupracuje s tym co vhokeji aktualne mame tieto kadre zdedil na niektoree nema ziaden dosah a ano on mal byt ten kto vojnu zastavi...bez kompromisov to nepojde, preco ostal bokros mozeme spekulovat ale to ze je miro bokros kader je nehnevaj sa kravina.
5.1.2019 - 18:41
+1

ctibor

 

"Zhrnul by som to asi tak ako každý rok. Svetový šampionát je každoročne o jednom zápase. Konkrétne išlo o duel s Kazachstanom."

Ciel by nemal byt zvladnut ten jeden zapas v skupine, ale ten jeden zapas v stvrtfinale ... Niekedy treba zacat uz len tym, ze sa na veci zacneme divat trosku inak.
5.1.2019 - 14:02
+1

Big Bear

 

Mal radsej zahryznut do jazyka. Takto tliachat o mrtvej legende. To je ako keby trener kanady povedal, Ani keby siel na najazd miesto Comtoisa Demitra, tak ho neda. Ale HP tiez dobre vedel, ktoru vetu z rozhovoru dat ako nadpis
5.1.2019 - 15:40
+2

topska

 

Nechapem ako moze byt dorast Slovanu na prvom mieste...
5.1.2019 - 16:30
0

jednoducho človek

 

Ja zas nerozumiem vyjadreniam v tejto diskusii. Višňovský len pomenoval realitu. Hádzať na neho hnoj je úplne mimo.
5.1.2019 - 16:39
+2

topska

 

Ano! Presne taketo vyjadrenia a pristup k tomu co sme posledne dni videli potrebujeme... to je ono!
5.1.2019 - 17:02
+3

jednoducho človek

 

A potrebujeme snáď zaslepenosť v tom, že si budeme nahovárať, že sme na rovnakej úrovni ako Kanada, USA, Rusko, Švédsko a Fínsko? Fakt už trošku súdnosti by to chcelo.
5.1.2019 - 18:35
+3

Tino

 

kto preboha tvrdi ze sme na urovni: can, fin, rus? to si si vazne to co tu je popisane poskladal v hlave tak ze si niekto mysli ze sme na tejto urovni?...da sa to vobec? presiel som si prispevky a ani medzi riadkmami som nikde nic ani len podobne nenasiel...nic v zlom kamo ale mne tato reakcia pride ako trollovanie ked jeden nevie co dalej vytiahne kravinu, nieco uplne off topic co nikto netvrdi , nenaznacuje ale debatu to bezbecne stoci do stratena
5.1.2019 - 18:51
+5

jednoducho človek

 

Jasné, hejtovanie Višňovského debatu posúva do priam nebeských výšin.
5.1.2019 - 19:43
0

Tino

 

ked pisem: ze koncept ktory obhajuje " neda sa s nikym je jedno kto tam je" tak hejtujem?..to vazne? ...
5.1.2019 - 19:58
+4

jednoducho človek

 

Nemyslím vyslovene teba, ty píšeš konštruktívne v podstate.
5.1.2019 - 21:16
0

topska

 

Ale ja nikde nepisem ze by sme mali byt na ich urovni. Avsak tvrdit ze trener nepomoze je scestne. Ved pre boha nemozeme hrat tak, ze nasa taktika je najkrajsi vianocny darcek pre supera. Pan Visnovsky trenuje v Slovane, nech mi netvrdi ze nevie ako to v ORANGE chodi. V hokeji nie je pol roka! Ja z jeho reci citim obhajovanie. Ak som to nepochopil tak sa mu ospravedlnujem. My nemozeme byt posr..y este pred zapasom ci turnajom. Ved aj proti rusom to mohlo kludne zacat tak, ze dame nejaky usmudlany gol, pride nejaka presilovka a dame druhy. A uz by znervozneli...Kvalitny trener vie reagovat na taku situaciu a povedat hracom, ako hrat. Trener moze spravit vela.
6.1.2019 - 13:31
+1

Urpiner16

 

Mne je jedno čo povedal Višňovský jeho názor je podľa mňa v konečnom účtovaní nepodstatný.Podstatné bude aby Bokroš s Ulehlom skončili definitávne u dvadsiatky najlepšie navždy.
5.1.2019 - 17:14
+1

ElwisNR BLOG

 

J.Novotny ma pravdu.: Zavesím to sem lebo je to fundovanejší odbornik na mladež. Prečo sme nedokázali nadviazať s touto generáciou na pomerne úspešné vystúpenie z domáceho šampionátu osemnástok spred dvoch rokov? Buď to spôsobil fakt, že sa nám nepodarilo z potenciálu mladíkov dostať všetko, alebo, a to je ešte horšie, za dva roky nám hokejový vlak ušiel oveľa viac, ako sme si boli ochotní pripustiť.
Hokejový svet je inde. Všetci nás prevyšujú v rýchlosti, narábaní s pukom pod tlakom. Čo si dovolili fínski či ruskí obrancovia, bolo úžasné. Posledný hráč na modrej nepanikáril, urobil kľučku, dve, rozohral. Viera v seba samého a skúsenosti mu to dovolili. U nás išli hráčom buď ruky alebo nohy, súzvuk absentoval. Rovnako aj kombinácia v rýchlosti. Ak sa aj objavila, tak len v prípade, keď neboli hráči pod tlakom.
Členov tejto dvadsiatky som pred turnajom aj ja obhajoval, šampionát nám však ukázal, že všetko je stále len o jednom zápase. Teraz sa na jazyk tlačí otázka, či má zmysel projekt ligovej dvadsiatky. Takmer milión eur sa investuje do jedného zápasu. Pomer cena, úžitok je v tomto prípade vysoký. Nedajú sa tie peniaze použiť inak?
So zámorskými mládežníckymi projektami sa porovnávať nemôžeme, ale stačí zájsť k naším susedom, Čechom. Tí sa držia severského modelu – kluby majú vlastné akadémie, nasadzujú hráčov z nich do ligových mužstiev. Liberec má napríklad tri ľadové plochy, hotel, školu, posilňovňu, to všetko v jednom areáli. Vedia si vytiahnuť hráčov do áčka, keď sa nepresadia, chodia to tímov prvej ligy. Naši hráči z projektu nie sú nositelia kvality, vždy sa spoliehame na legionárov.

Tréner Bokroš viedol mužstvo na ôsmich šampionátoch. S Martinom Réwayom získal bronz, raz skončil tím pod jeho vedením na štvrtom mieste. Inak bolo všetko o jednom zápase a záchrane.

Problémom nášho hokeja je i fakt, že nemáme dostatok kvalitných trénerov. Chodí od nás niekto do zahraničia vzdelávať sa ako napríklad Filip Pešán, Václav Varaďa či Jakub Petr? Máme akadémie, ktoré dávajú mladíkom šancu na hokejový rast? Koľko klubov vytvára podmienky pre hráčov, aby napredovali? Otázky, ktoré, žiaľ, majú negatívne odpovede.
5.1.2019 - 17:20
+8

topska

 

S tym vzdelavanim v zahranici je to poslednu dobu u nas dost dobre, vonku chodi konecne dost trenerov...Ale inak nemam co by som vytkol
5.1.2019 - 17:57
+2

Tino

 

vzdelavanie: sa pomaly rozbieha...to ze schopnych, kompetentnych a vzdelanych trenerovaktualne nemame ja maslo na hlave ludi ktori robili hokej pred 15, 10, 5 rokmi...toto dobehnut chvilku potrva nastastie uz staze funguju
5.1.2019 - 18:44
+2

Big Bear

 

> Tréner Bokroš viedol mužstvo na ôsmich šampionátoch. S Martinom Réwayom získal bronz, raz skončil tím pod jeho vedením na štvrtom mieste. Inak bolo všetko o jednom zápase a záchrane.

Pod Bokrosovym vedenim sme neskoncili na 4. mieste.
5.1.2019 - 19:12
0

strojar

 

Ak prijmeme tento srandovný názor, že je jedno kto je trénerom, potom by Višňovský mohol zväzu navrhnúť nech zbytočne neplatia pri A-mužstve drahého kanadského trénera (ani Babcock by nič nedosiahol) a postavia tam za pár eur nejakého fandu odtiaľto z hokejportalu.
5.1.2019 - 18:12
+7

pohodaci

 

Jedna otázka : Koho vôbec zaujíma názor pána Tibora Višnovského???
5.1.2019 - 18:36
+5

Tino

 

ak to ostane pri nom: bude to nepodstatne naopak typek si uskodil ak ma nejake ambicie s hokejom...ak sa k nemu pridaju dalsi rovnako nastaveni mame problem , 1 visnovsky je nic, 10 takych znamena je katastrofa navzajom si budu tlapkat po pleciach a spolu ubezpecovat uplne vsetkych ze sa nic neda robit bud oni alebo nikto.. ja by som kazdemu kto nema nejaky progresivny napad ako veci zlepsit , ako sa pohnut dalej odporucil mlcat
5.1.2019 - 19:09
+4

mitoO

 

Ktoré boli silné stránky slovenského tímu?

"Vedeli sme si vytvoriť veľmi dobré šance aj proti silným súperom, ale nevedeli sme ich využiť."

Čo bolo vašim najväčším problémom?

"Vzťahy medzi trénermi a hráčmi."
5.1.2019 - 19:15
+2

HokejBJ

 

To si si vymyslel, alebo to je naozaj rozhovor? . A keď je to rozhovor, poslal by si link ?
5.1.2019 - 19:38
0

Tino

 

ale : bokros je inac z obliga...len taka nepods(atna hovadina ako je vztah trener vs hraci nebola v poriadku ...mozno raz niekto nahlas povie kto musel bokrosa zrovnat/"dohovorit mu" aby to nedoslo z blamazi a cirkusu...vazne nerozumiem kde a preco sa berie potreba mervomoje bokrosa branit, v com je vlastne problem ak sa povie realizacny team urobil chyby a to malo nasledky....
5.1.2019 - 20:06
+4

Cotillion

 

Ako som uz pisal hore, nikto, doslova nikto Bokrosa nebrani. Vsetci si zelame, aby odtial uz odisiel, pretoze tomu uz nema co dat. Ale co je dolezite povedat je, ze Bokros nie je PRIMARNY dovod, preco nedokazeme hrat s najsilnejsimi teamami. Riesit teraz Bokrosa a neriesit kluby a pracu s mladezou je kratkozrake.
5.1.2019 - 20:34
+3

Tino

 

primarny: dovod asi nie , bokrosa je hlupost vynit za vysledky mladeze poslednych x rokov...ale neda sa tiez tvrdit ze nemoze za nic aze tento rok to neslo lepsie....myslel som ze si tu piseme o tohtorocnom vystupeni nie vsetkom cim si svk hokej kedy preskakal a v tohtorocnom vysledku sa zda sa zohladnili okolnosti ktore sposobil bokros realizacny team ...ci vedome, alebo nevedome bohvie
5.1.2019 - 21:40
+2

TOPmanager

 

Pekne: takze doterajsie dohady su opatrne potvrdene medzi riadkami. Len preco sa Martin nevyhovaral na pocet jazier, sirku zakladne, moznu prohibiciu a pod.? Viaceri chalani by mali nabrat odvahu a otvorit si usta ...
5.1.2019 - 20:09
+4

Tino

 

mohli: by a keby to urobili viaceri a bez tych kecov o klziskach a ujdenom vlaku bolo by to skvele...s druhou stranou by to zrejme nehlo ti uz vedia ze sa neda a oni za nic nemozu ale skupina divakov ktora nema ziaden nazor by mohla postrehnut ze jedna strana sa vyhovara, mlzi...
5.1.2019 - 20:17
+3

AgentCooper

 

V denniku Sport bolo naznacene aj viac... V clanku Tomasa Prokopa, neviem ho najst onlajn, iba v tlacenom vydani: "aj zo samotnych hracov bola citit v rozhovoroch off record frustracia z niektorych jeho (bokrosovych) pristupov"
5.1.2019 - 20:20
+3

Tizo BLOG

 

zas diskusia plna "hokejovych legiend" ktore sfuknu niekoho kto povie svoj nazor. je to jeho pohlad sam vie aky material ma na treningu. on nesedi na tribune a nedzga bagetu do hlavy a vyrevuje ako to ma za jeho peniaze vyzerat. "mizerne slabucki rusi" (podla diskusie par dni dozadu) nam za 2 roky usli ako IC-ko pred motorkou..ale vy s klapkami na ociach budete dalej mutit vodu nezmyslami o tom ze s inym trenerom by sme zajtra hrali finale v ktorom by Cajkovic rozhodol finale uz v prvej tretine.
5.1.2019 - 19:36
+6

Urpiner16

 

IC ušlo zastaralými metódami týmto pánom už veľmi dávno.
5.1.2019 - 20:51
+3

Tino

 

ze ta: to bavi...nevyzeras natvrdly bohvie preco pises to co pises, ale tohtorocny vysledok a predvedena hra neboli sposobene vlakom ktory nam usiel a podobne smerovanymi stupidnymi pripoviedkami...v pozadi sa dialo veci ktore mali zasadny vplyv ...vazne nechapem kde sa v tebe a dalsich berie potreba mlzit, lebo to vyslovene robite nehnevaj sa, mozno este nevedomky plnite funkciu tzv UI pre kliku ktora sa vam za chrbtom rehoce....neskutocne
6.1.2019 - 12:30
+1

Tizo BLOG

 

pretoze sa tu spustila lavina ponizovania a urazok za to ze povedal svoj nazor..ako keby to bol nejaky nimand co v zivote nedrzal hokejku v ruke. od ludi co sedia na tribune a pivom oblievaju sedacky...bokros je pre mna kreten uz od roku 1998 ked bol trenerom slovana a nechal polovat po nasich hracoch pocas finale takze ja k jeho fanusikom rozhodne nepatrim a tiez si myslim ze trenovat mal niekto iny..ale zaroven si nerobim iluzie ze tito hraci by dosiahli viac pod niekym inym lebo ten ujdeny vlak je fakt...
6.1.2019 - 15:42
+1

matadoro

 

Ľudia zvyknú nadávať na to, že končíme vo štvrtfinále (hlavne lebo Bokroš). Také Áčko sa v posledných 11 rokoch dostalo do 1/4 až dvakrát, tzn. že vždy sme minimálne zastali miesto, ktoré nám právom prínáležalo. A občas vieme aj prekvapiť.
Z každého ročníka sme schopní vyprodukovať priemerne jedného
hráča, ktorý je aj tak väčšinou na rozhraní AHL a NHL.

91 - Pánik, Hrivík, 92 - Jurčo, Marinčin, 93- nikto,
94 - Daňo, 95 - Cehlárik, 96 - Jaroš, 97 - Černák, 98 - Studenič?

Na konci novembra som si spätne pozrel tímy z jednotlivých ročníkov MS a uplatnenie týchto hráčov, resp. počet zápasov v NHL(AHL) od MS 2011 do 2016. To odpovedá ročníkom 1991 až 1998.
SVK: 763(845), 552(644), 138(94), 163(274), 46(237), 29(134).
SUI: 769(368), 493(1093), 302(931), 267(273), 523(429), 357(261).
CZE: 738(1100), 1445(1504), 1228(939), 1049(636), 749(831), 464(667).
FIN: 2021(1444), 2454(1471), 2295(1112), 1161(1015), 874(925) a porazili sme ich, 774(799).
GER: 623(671), 330(312), 648(102), 318(153) a porazili sme ich, 25(213) a porazili sme ich.
DEN: 34(603), 170(465), 142(293), 398(136), 398(221), 0(85)

Často počet zápasov ťahá jeden či dvaja hráči (Draisaitl či Ehlers), ale u nás je to podobné. Je vidieť, že Fíni a aj Česi, ktorí 15 rokov čakajú na medailu a viac ako 10 rokov čakali na semi, sú ďaleko pred nami. Švajciari produkujú taktiež viac hráčov s NHL potenciálom. Nemci, ktorí sú takmer na našej úrovni sme dvakrát porazili. A ani takých Dánov moc neprevyšujeme. To len tak pre zaujimavosť, s akým matrošom pracujeme.

Za pár rokov sa možeme pozrieť, aký že to potenciál mal tento ročník. To len tak pre večných kritikov...

5.1.2019 - 21:01
+6

jednoducho človek

 

Veľmi dobre. Toto sú tvrdé fakty a nie domnienky, želania a dohady.
5.1.2019 - 21:20
+2

bryndzajeliek

 

Chodte na Pospisilov profil na FB, vsetko tam objasnil !!!
6.1.2019 - 0:05
+6

ivre

 

Vyborne to opísal na fb hokejista Pospíšil klobúk dole.
Bokroš nech ide do p..e
6.1.2019 - 1:02
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Jokila39

 

Martin Pospisil : Zdravím všetkých hokejových fanúšikov, ďakujem za veľkú podporu. Prišlo mi hrozne veľa správ, vážim si to. Mrzí má, že sme to nedotiahli ďalej. Týmto chcem aj poďakovať kapitánovi Fehervarymu a taktiež Liškovi a Krivošíkovi, aj vďaka ním som nešiel domov a išiel na MS. Bokroš, ktorý ma nechcel zobrať na MS, totiž aj po horúcej linke zrejme so Šatanom ( Šatan dostal echo, že nebudem Bokrošom zaradený v nominácii na MS a zrejme Bokrošovi „prikazal“, že najproduktívnejší hráč USHL musí byť samozrejme v nominačke), sa ma totiž skúsil zbaviť cez chalanov (no úplne choré). Na meetingu si ma však zastali, chceli ma mať v teame, vážim si to veľmi chalani.
Chcel by som sa vyjadriť osobne cez môju oficiálnu stránku na FB a nie cez platené články ako to pán tréner Bokroš spomínal či už pred MS alebo počas nich. Píšem tak ako hovorím, – sorry za štylistiku J – teraz však ide o obsah nie o formu.
Poďme od začiatku.. ako som prišiel do Nanaimo, hral som v piatok, sobotu v klube a v nedeľu ráno o 4:00 som vstával. Celý deň som cestoval, let mi trval cca 6 hodín a priletel som konečne do Nanaimo. Cely deň som nejedol lebo som raz prestupoval a nemal som čas sa najesť. Myslel som, že pán Ulehla (manažér) má bude čakať na letisku. Volám mu... nič nedvíha, potom som volal hráčom, len tí boli už na štadióne tak nemali pri sebe mobil. Po hodine a pol mi odpísal Krivošík, že Pospec , manažer Ulehla odkazuje, že si mám zobrať taxík a prísť na štadión. Prišiel som na štadión a manažér mi povedal, že on nemal zmeškaný hovor a ja si vravím, že mal by on mne volať a uistiť sa, či je všetko v pohode a či som už doletel. Načo tam do frasa je !?
No a prišiel som na štadión, o pol hodinu sme mali tréning a to som po celom dni cestovania ledva korčuľoval.. prišiel som v nedeľu a potom sme mali v pondelok a utorok dvoj-fázové tréningy a v stredu sme mali zápas proti Čechom. Odohrali sme zápas a další deň tam som mal meeting s trénermi a povedal mi pán Bokroš, že nebol spokojný s mojim výkonom, že si na ľade robím čo chcem a že zatiaľ to nevyzerá na MS so mnou. Povedal, že ešte je zajtra zápas s Kanadou a potom sa rozhodne, no len ja som na ďalší deň ráno ochorel, resp. som sa necítil fit a nechcel som to siliť lebo som pred mesiacom dobral 10 dňové antibiotiká tak som mu povedal, že sa necítim odohrať dnes zápas a pán Bokroš mi povedal „ Ja sa musím už dnes po zápase rozhodnúť a keď dnes nehráš, tak ťa potom nemôžem zobrať“. Ja som povedal v poriadku rešpektujem vaše rozhodnutie. To som už telefonoval domov rodičom, že na 99% letím zajtra domov, no len potom som mal meeting s kapitánom a asistentami a tí má chceli v teame, že si mám oddýchnuť a doliečiť, aby som bol fit na MS.
No a tak nakoniec mi dal pán Bokroš tri dni voľna a nechal má v teame. Prišiel zápas s Američanmi.. ranné rozkorčulovanie sme mali a pred začiatkom sa má prvý-krát spýtal, že ako sa cítim a vravím, že už veľmi dobre po tých dňoch voľna a on mi odpovedal, že budeš hrať s Krivošíkom a Ružičkom, a že som zaplatil kartou a ja som pozrel naňho, neviem či som sa mal smiať alebo plakať čo mi to povedal hlavný tréner reprezentácie. Neviem či chcel byť vtipný, ale mne to prišlo úplne úbohé. Potom ma dal na krídlo. Chcel som samozrejme hrať ako center, ale potom by som si nezahral presilovky... tak som povedal, že zahrám aj na krídle. Celá komunikácia počas MS bola hrozná, akú zlú náladu robil v teame, to sa proste nedá opísať. Huckal kapitána a asistentov aby má zjebali a tak isto niektorých iných hráčov a tu komédiu, ktorú predvádzali na každom meetingu, tak to bolo hrozné ako pred hráčmi sa hádali alebo vraveli niečo jeden na druhého tak to som nechápal. Úplné blbákovo. Alebo ako komunikovali medzi sebou úplný amaterizmus. Nezažil som to nikde, jediného ľutujem asistenta trénera Pažitku, že musí pracovať medzi takými ľudmi. Ten jediný vedel pozitívne naladiť každý deň hráčov a snažil sa povzbudiť team a o systéme hry sa ani nejdem vyjadrovať.. proste proti Rusom, Fínom, Švédom hrať stiahnutý vzadu, alebo stať v strednom pásme, bola čistá hlúposť, jednoducho tie teamy mali takých obrancov, že keď sa rozkorčuľovali cez pol ihriska, tak ich bolo ťažko zastaviť v strednom pásme keď mali plnú rýchlosť. Ale keď sme napríklad začali napádať aktívne tak aj týto obrancovia spravili chybu a veľa krát nám odovzdali puk a z toho sme mali šance.
Ja som nechcel starším bratom Kristiánovi a Michalovi veriť keď mi vraveli čo je Bokroš za kreatúru, resp. čo sa dialo pred pár rokmi Kristiánovi na MS a ako ho ponižoval a hneď po prvom vydarenom zapase ( nadával do koko.. pred ostatnými, že tak si môže hrať v Kanade) a upozorňoval ma na to, ale neveril som mu, že reprezentačný tréner by sa takto správal k hráčom a vyskúšal som si to na vlastnej koži a miestami som na vlastné prekvapenie pomaly zabudol hrať hokej.
Píšem to kvôli tomu aby si na zväze trošku uvedomili a aby začali s tým niečo robiť, a nedovolili toto dopustiť na budúci rok. Je to hrozné keď máte 19 rokov a musíte riešiť takéto veci, namiesto toho aby ste cítili podporu a mohli sa sústrediť na výkon v zápase, tak dostanete „školu“ do života.
Jednoducho to potrebuje už zmenu a tak isto na poste manažéra.. taký amaterizmus som nezažil každý chceme aby slovenský hokej napredoval. Slovensko milujem, je pre mňa česť reprezentovať svoju krajinu. Po takýchto skúsenostiach sa však nečudujem, keď niektorý nemajú záujem reprezentovať Slovensko. Nechápem prečo nás nemal pán tréner Javorčík tento ročník. To je tréner, ktorý vie ako na hráčov aj po mentálnej stránke, je to na slovenské pomery veľmi dobrý tréner a tak tiež mal s nami veľmi dobré výsledky a hrali sme krásny kombinačný a tak tiež tvrdý a rýchly hokej. Tieto veci asi nikdy nepochopím.
Vrátim sa ešte k mentálnemu trénerovi, čo tam snami bol. Ďakujem pánovi Šatanovi, že zabezpečil takého skvelého mentálneho trénera od, ktorého som prebral veľmi veľa skúsenosti a rád, ktoré mi dal počas dvojhodinového mítingu.
Tento pán mal vplyv aj na zápas proti USA, keď namotivoval team a všetci bolo s ním veľmi spokojní. Nezabudnem keď mi povedal Martin na ľade si vyberáš či budeš lovec alebo korisť vždy musí byť pre teba super korisť a ty musíš byt lovec nemôže to byt naopak lebo potom zlyháš.
No a pán Bokroš ten ho od začiatku nemal rád lebo mu nerozumel ale na začiatku povedal, že ak budete vy hráči s nim spokojní, tak bude s nami celé majstrovstvá. No, realita bola iná a už po prvom zápase na MS ho poslali preč, lebo že nie sú peniaze a že ak ho strašne chcete tak zavolajte Satanovi. a ja si vravím to si robia srandu, že toto má vybavovať kapitán cez Majstrovstvá, načo tam je potom ten manažér!? Všade sa čakalo, hráči mali nervy, organizácia a práca manažéra katastrofálna a to sa potom odzrkadľovalo aj na ľade, nakoľko sme nemali pohodu v teame.
Nikdy nezabudnem na týchto chalanov a budú mi chýbať. Je mi ľúto, že takto dopadli tieto MS, ale každý hráč dal do toho 100% , a chcem im popriať hlavne veľa zdravia a aby sa im darilo v hokejovej kariére a ešte raz ďakujem všetkým ktorý nás podporovali na MS a tak isto aj kritikom. Kritika musí byť, a aj ja som si ju zaslúžil- prišiel som z ligy ako najproduktívnejší hráč a nevedel som streliť gól na MS. Taký je však niekedy hokej a aj takéto veci sa v športe stávajú. Napriek tomu to beriem aj pozitívne a poučím sa z chýb, ktoré som spravil. Ďakujem, že ste si prečítali tento text. Možno sa to nebude páčiť každému, ale je to môj názor, mám 19rokov a som dospelý chalan. Rozhodol som sa s priateľmi a fanúšikmi podeliť o tom čo sa vlastne dialo na MS.
6.1.2019 - 5:18
+4

emoxx1

 

S tou kartou to podľa mňa nemyslel zle. Len to nesedelo. Pospíšil bol v tíme, €rnie má terminál a stále nepíplo tak to len nevedel spracovať. Takže tá otázka bola myslená, či to neplatil nejakou zámorskou kartou lebo veril, že to len mešká medzinárodný prevod.
6.1.2019 - 7:55
+2

Tino

 

poznamka s: kartou ak by sa niekedy vysetrovala moze byt klucova, dava to dokonaly vyznam...
6.1.2019 - 12:25
+2

Urpiner16

 

Ulehlu okamžite po tomto všetkom vyhodiť a viac nech sa ani nepokúša robiť ani rolbára.
6.1.2019 - 6:13
+3

gabi98

 

Este to napis asi 10-krat. Potom ta mozno aj niekto bude brat vazne.
6.1.2019 - 7:58
+1

Senator BLOG

 

Pridal sa Fafrak..no, kupujte pukance a pivo, zacne zabava ☺
6.1.2019 - 8:31
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 17.3.2019 02:48
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Michalovce000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.Považská Bystrica000000:00
11.Nové Zámky B000000:00
Aktualizované: 17.3.2019 03:52
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 17.3.2019 03:52
TímZVVPPPPSkóreB
1.Michalovce57215328166:20676
2.Nitra57203331150:17469
3.L. Mikuláš56180335151:21757
4.Skalica56143435127:23752
5.Žilina56115535132:24748
6.Zvolen5660347114:28418
Aktualizované: 18.3.2019 02:28
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 18.3.2019 17:14
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 18.3.2019 17:14
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 18.3.2019 17:14
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames7239521256-20695
2San Jose Sharks7236721258-22294
3Winnipeg Jets7134825243-21188
4Nashville Predators7332927219-19587
5Vegas Golden Knights7233727220-20085
6St. Louis Blues7231627207-19882
7Dallas Stars7231629181-17880
8Arizona Coyotes7227930195-20078
9Minnesota Wild7330430199-21477
10Colorado Avalanche7228329229-22374
11Chicago Blackhawks71221030241-26073
12Edmonton Oilers72211133204-23771
13Vancouver Canucks72201032196-22370
14Anaheim Ducks7423735173-22769
15Los Angeles Kings7118738168-22758
Aktualizované: 18.3.2019 17:14
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning72431213283-190114
2Boston Bruins72321120216-18595
3Toronto Maple Leafs7237624259-21691
4New York Islanders72321023206-17391
5Washington Capitals7233923248-22591
6Pittsburgh Penguins7333624249-22088
7Carolina Hurricanes7134525212-19685
8Columbus Blue Jackets7231928220-21084
9Montreal Canadiens7231628212-21281
10Philadelphia Flyers7227829222-24178
11Florida Panthers72221028234-24276
12Buffalo Sabres72191232200-23371
13New York Rangers7221731202-24169
14New Jersey Devils7322537204-24963
15Detroit Red Wings72151037195-24760
16Ottawa Senators7220541213-26356
Aktualizované: 18.3.2019 17:14
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 18.3.2019 17:14

Bleskovky

Výsledky nedeľňajších tretích zápasov štvrťfinále play off DEL

Augsburg Panther - Düsseldorf EG 3:4 /stav série: 1:2/ Kolín Haie - ERC Ingolstadt 3:2 pp /stav série: 1:2/ Adler Mannheim - Norimberg Ice Tigers 4:1 /stav série: 3:0/ EHC Red Bull Mníchov - Eisbären Berlín 4:1 /stav série: 2:1/.
včera o 21:42 - Adrián Danaj / TASR

Jyväskylä - Lukko Rauma 4:1 v 2. zápase predkola play off fínskej ligy

Hokejisti JYP Jyväskylä zvíťazili v nedeľňajšom druhom stretnutí predkola play off fínskej Liigy na domácom ľade nad Lukko Rauma 4:1 a vyrovnali stav série na 1:1. Druhý zápas: Saipa Lappeenranta - Ilves Tampere 3:2 pp /stav série: 1:1/.
včera o 19:25 - Adrián Danaj / TASR

Zug do semifinále play off švajčiarskej ligy

Hokejisti Zugu postúpili do semifinále play off švajčiarskej hokejovej ligy, keď v sobotu vyhrali na ľade Lugana 5:4 po predĺžení a v sérii dominovali 4:0 na zápasy. Servette Ženeva - Bern 1:2 /na zápasy: 2:2/ Ambri-Piotta - Biel 2:1 /na zápasy: 1:3/ Langnau - Lausanne 1:2 /na zápasy: 1:3/ Lugano - Zug 4:5 pp /konečný stav série: 0:4/.
včera o 07:26 - Michal Bruner / TASR

Eisbären Berlín - Red Bull Mníchov 4:0 v play off nemeckej ligy

Výsledky piatkových druhých zápasov štvrťfinále play off nemeckej hokejovej ligy: Düsseldorf EG - Augsburg Panther 4:1 /stav série: 1:1/ ERC Ingolstadt - Kolín Haie 4:3 pp /stav série: 1:0/ Norimberg Ice Tigers - Adler Mannheim 2:4 /stav série: 0:2/ Eisbären Berlín - EHC Red Bull Mníchov 4:0 /stav série: 1:1/.
15.3.2019 22:25 - Michal Bruner / TASR

Ďaloga sa podieľal gólom na víťazstve Mory, Fehérváry s asistenciou

Hokejisti HV 71 zvíťazili vo štvrtkovom dueli švédskej SHL nad Linköpingom jasne 4:0. Slovenský obranca Martin Fehérváry prispel k výhre domáceho tímu jednou asistenciou. Mora IK zvíťazila nad Timrou IK na domácom ľade 5:3. Slovenský bek Marek Ďaloga sa na výhre podieľal jedným gólom. Výsledky: Färjestads BK - Djurgardens IF 2:3 pp, Frölunda HC - Brynäs IF 5:2, HV 71 - Linköpings HC 4:0 /FEHÉRVÁRY (HV 71) 0+1/, Lulea HF - Växjö Lakers HC 3:2, Malmö Redhawks - Örebro HK 3:1, Mora IK - Timra IK 5:3 /ĎALOGA (Mora) 1+0/, Rögle BK - Skelleftea AIK 2:3
14.3.2019 21:45 - Adrián Danaj / TASR

Šimek si pretrhol kolenné väzy, vynechá zvyšok sezóny

Český hokejový obranca Radim Šimek z tímu San Jose Sharks si už v tejto sezóne pravdepodobne nezahrá. V utorkovom zápase NHL proti Winnipegu (5:4) si pretrhol predný krížny a postranný väz v pravom kolene a v najbližšom čase podstúpi operáciu. Dvadsaťšesťročný Šimek nastúpil v aktuálnej sezóne v 41 zápasoch, v ktorých strelil jeden gól a pridal osem asistencií.
14.3.2019 21:22 - / TASR

HPK Hämeenlinna - Tappara Tampere 3:1 vo fínskej Liige, Záborský 0+1

Hokejisti HPK Hämeenlinna zvíťazili vo štvrtkovom stretnutí fínskej Liigy na domácom ľade nad Tapparou 3:1. Pri jedinom presnom zásahu hostí asistoval slovenský útočník Tomáš Záborský. Slovenský brankár Dominik Godla pomohol KaiPe Kuopio k víťazstvu na domácom ľade nad Kärpätom Oulu 4:3 po predĺžení. Výsledky: HPK Hämeenlinna - Tappara Tampere 3:1 /ZÁBORSKÝ 0+1/, IFK Helsinki - Ässät Pori 4:1, Ilves Tampere - Lukko Rauma 2:5, Mikkelin Jukurit - KooKoo 3:4 pp, KalPa Kuopio - Kärpät Oulu 4:3 pp /GODLA (KalPa) odchytal celé stretnutie/, Pelicans Lahti - Vaasan Sport 5:1, TPS Turku - Saipa Lappeenranta 5:2.
14.3.2019 20:25 - / TASR

Mannheim - Norimberg 7:2 v 1. zápase štvrťfinále play off nemeckej DEL

Hokejisti Norimbergu prehrali v prvom zápase štvrťfinále play off nemeckej DEL s Mannheimom 2:7. Nepomohla im ani asistencia slovenského obrancu Milana Jurčinu. Mannheim - Norimberg 7:2 (za hostí Jurčina 0+1) /na zápasy 1:0/ Mníchov - Berlín 3:2 pp /na zápasy 1:0/.
13.3.2019 22:27 - Michal Bruner / TASR

Kölner Haie - ERC Ingolstadt 2:6 v play off nemeckej ligy

Výsledky utorkových prvých zápasov štvrťfinále play off nemeckej hokejovej ligy: Augsburger Panther - Düsseldorfer EG 7:1, Kölner Haie - ERC Ingolstadt 2:6.
12.3.2019 22:13 - / TASR

Örebro HK - Mora IK 4:1 vo švédskej lige

Výsledky utorkových zápasov švédskej hokejovej ligy: Djurgardens IF – Frölunda HC 4:2, Färjestads BK - Lulea HF 3:0, Linköpings HC - Brynäs IF 3:2 pp, Malmö Redhawks - Rögle BK 3:0, Örebro HK - Mora IK 4:1, Timra IK - HV 71 3:5, Växjö Lakers HC - Skelleftea AIK 1:2 po sn
12.3.2019 21:31 - / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

18. 03. 2019
Nitra - Trenčín o 18:00
Košice - Poprad o 18:00
19. 03. 2019
Žilina - Michalovce o 17:30
20. 03. 2019
Trenčín - Nitra o 18:00

Odohrané zápasy

17. 03. 2019
B. BystricaDetva
4:0REPORT
ZvolenBudapešť
3:1REPORT
MichalovceŽilina
3:0REPORT
16. 03. 2019
TrenčínNitra
1:4REPORT
PopradKošice
1:5REPORT
MichalovceŽilina
3:2 PPREPORT

Najviac bodov

Éric FailleBBY72 bodov
2.Chovan M.ZVO68
3.Nagy L.KOS61
4.Higgs B.BBY59
5.Lantoši R.NIT58

Najlepší strelec

Ladislav NagyKOS34 gólov
2.Buček S.NIT30
3.Asselin G.BBY30
4.Kytnár M.ZVO29
5.Blackwater J.NIT29

Najlepší brankár

Matej KristínNZA95.01 perc
2.Vay Á.MIS94.85 %
3.Košarišťan A.NZA93.24 %
4.Habal V.KOS93.14 %
5.Vošvrda T.POP93.01 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov