Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Aj Nitre chýba k postupu posledný krok

20.3.2017 21:39 TASR

Hokejisti Nitry zvíťazili aj v treťom zápase štvrťfinále play off Tipsport Ligy. Úradujúci majstri triumfovali v pondelok na ľade HK Poprad 4:3 po predĺžení. Rozhodujúci gól strelil v 68. minúte Radoslav Macík.


Štvrťfinále play off - 3. zápas:

HK Poprad - HK Nitra 3:4pp (2:1, 0:1, 1:1 - 0:1)

Góly: 4. Hvila (Kroták), 5. Svitana (Guliajev, Štrauch), 57. Hvila (Mlynarovič) - 7. Krištof (Kutálek, Ručkay), 26. Krištof (Rais, Ručkay), 59. Cope (Ordzovenský, Slovák), 68. Macík (Versteeg, Meland). Rozhodovali: Lokšík, Štefik – Smrek, Korba, vylúčení: 7:10 na 2 min, presilovky: 0:0, oslabenia: 0:0, 2085 divákov.

/stav série: 0:3/

Poprad: Šúrek – Fabian, Guliajev, Suchý, Dinda, Ibragimov, Krempaský, Pokovič, Davydov – Lichanec, Zagrapan, Štrauch – Kroták, Troliga, Matúš Paločko – Hvila, Mlynarovič, Svitana – Bondra, Murček, Matej Paločko

Nitra: Hartzell – Milam, Ordzovenský, Rais, Mezei, Meland, Versteeg, Pupák, Korím – Cope, Slovák, Blackwater – Ručkay, Krištof, Kutálek – Macík, Šille, Tvrdoň – Štefanka, Paukovček, Bajtek.

Po úvodnom dvojzápase s prehrami pod Zoborom boli "kamzíci" v ťažkej východiskovej pozícii. Napriek tomu predviedli agresívny úvod zápasu, keď pri hre 4 na 4 otvoril skóre na konci 4. minúty do odkrytej časti brány Hvila - 1:0. Kúzlo nitrianskeho brankára Erica Hartzella tak Popradčania odkliali po dlhých takmer 124 minútach. Už o pár sekúnd videli domáci druhý gól, keď sa strelou do šibenice prezentoval Svitana. Na nepriaznivý vývoj zápasu reagovala hosťujúca lavička oddychovým časom, čo Nitre pomohlo. V úvode 7. minúty predviedli hostia peknú akciu, na konci ktorej bol voľný Krištof a ten sa nemýlil - 2:1. Hru prerušovali časté vylúčenia. Domáci nedokázali využiť ani ideálnu presilovku 4 na 3.

Atraktívny hokej pokračoval aj v prostrednom dejstve. Opticky navrch mali hostia, viac vyložených príležitostí si ale vypracovali Popradčania. Tie ale bezpečne likvidoval Hartzell. Vyrovnanie priniesla 26. minúta, keď sa tečom z bezprostrednej blízkosti presadil svojím druhým gólom Krištof. Na opačnej strane zlyhal v gólovej šanci počas presilovej hry Troliga a po ňom neuspel v samostatnom úniku Lichanec, ktorý sa hosťujúcou obranou prepasíroval s prispením veľkej dávky šťastia.

V tretej tretine ubrali obe mužstvá z útočného prejavu, viac sa myslelo na zadné vrátka. Zmeniť nerozhodný stav mohol v nájazde osamotený veterán Arne Kroták, ale v rozhodujúcej chvíľu ho perfektne odzbrojil vracajúci sa Šille. Misky váh na domácu stranu naklonil tri minúty pred záverečným klaksónom Hvila, keď podstrelil inak spoľahlivého brankára Nitry. V závere sa už zdalo, že domáci dotiahnu zápas do víťazného konca. Opak bol ale pravdou. Vyrovnanie totiž zariadil Matt Cope. Uznanie gólu sprevádzali kontroverzie a veľká nevôľa domácich, keďže v okamihu strely došlo ku kontaktu brankára s útočiacim hráčom priamo v bránkovisku. Po porade na ľade ale rozhodcovia gól napokon opätovne potvrdili.

Predĺženie bolo v domácej réžii, čomu napomohlo i vylúčenie Mezeia. Jeho návrat na ľad mohol znamenať koniec domácich nádejí. Ordzovenský totiž Mezeia cez celé klzisko uvoľnil do úniku, ale Šúrek famóznym zákrokom vytiahol puk na hornú žŕdku. To už Mezei dvíhal ruky nad hlavu na znak víťazného gólu. Rozhodnutie v prospech Nitry zariadil strelou švihom na začiatku 68. minúty Macík - 3:4.

Marcel Ozimák, tréner Popradu: "Mám povedať pravdu, to čo si myslím, ale čo mám povedať? V každom prípade chcem chlapcom poďakovať za bojovnosť. Hrali sme s minuloročným majstrom a myslím si, že nielen hráči, ľudia okolo hokeja i tí, čo do neho vkladajú peniaze, si zaslúžia viac. Bohužiaľ sú veci, ktoré sa momentálne nedajú nijako ovplyvniť. Musíme premieňať presilové hry. Mali sme čisté gólové šance, ktoré sa musia premieňať. Zajtra nás čaká ďalší zápas, ideme ďalej."

Andrej Kmeč, tréner Nitry: "My sme vedeli, že zápas môže veľa napovedať o sérii. Vedieme 3:0. Zápas by sme mali jasne v rukách, keby sme nespravili toľko faulov a nehrali toľko oslabení. Našťastie sme ich ustáli a aj keď sme v závere prehrávali, vyrovnali sme. V predĺžení sme strelili víťazný gól. Náš tajný plán sme splnili."

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


.Iceberg.

 

vďaka za snahu chlapci aj keď ste prehrali... ale bojovali ste. ĎAKUJEM
20.3.2017 - 21:37
+12

FP-Tommynko

 

Od Tatier k Životu,kamzíci spievajú, že na nás nemajú aj KED SA HNEVAJÚ
20.3.2017 - 21:37
+14

FP-Tommynko

 

K Zoboru....Skoro to vyšlo
20.3.2017 - 21:38
+2

Tomino

 

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/fr/cp0/e15/q65/17311134_1125068244266155_5421516433874004219_o.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9&oh=b8247ad29738ef1b2b7b3c8830501541&oe=5954ABDC
20.3.2017 - 21:41
+2

FP-Tommynko

 

Chýba tam aj keď sa hnevajú...
20.3.2017 - 21:42
+1

lubfito

 

Od Tatier k Zoboruuu
Kamzíci spievajú
že na nás nemajú
Aj keď sa hnevajú
toto už nedajú
21.3.2017 - 17:03
0

Nitraaa

 

Dneska z toho boleli oci , Poprad totalne zlyhal v priemienani sanci a aj preto nam dnes venoval vyhru. Zajtra podat vykon ako doma a ukoncit seriu , Pome Nitra
20.3.2017 - 21:38
+3

Turiec

 

Ring voľný
20.3.2017 - 21:38
+3

jurko9

 

Jeden z najhorších pocitov, byť neprávom poškodený. Ja len toľko, že základným prvkom každej zdravej organizácie by mala byť transparentnosť a regulárnosť. A tu naša liga neuveriteľným spôsobom zlyháva.
20.3.2017 - 21:38
+22

FP-Tommynko

 

V čom?
20.3.2017 - 21:39
0

pekovic

 

Spomeň Lintnera, prosím.
Už tu skoro dva dni nebol konšpiračne spomenutý.
20.3.2017 - 21:41
+17

Fenomén

 

A načo by niekto spomínal toho geniálneho a nezávislého manažéra?
20.3.2017 - 21:49
+2

cipulis

 

Je marec
20.3.2017 - 21:55
0

Fenomén

 

dvadsiateho
20.3.2017 - 22:08
0

cipulis

 

rekalam na mantineli uz je dost ?
20.3.2017 - 22:15
+1

Fenomén

 

Jediné, v čom som sa mýlil, a to som rád, bol Ľudo. Je naozaj šikovný. To klobúk dolu. V Žifčakovi nie, Jonákovi nie ... takže 2:1.
20.3.2017 - 22:36
0

cipulis

 

aj tak ocakavam od teba este nieco a to smerovane klubu
20.3.2017 - 22:40
0

Fenomén

 

?
21.3.2017 - 13:01
0

Hasan13

 

Nie ste poskodeni vobec. Ibragimov drzal blackwatera v brankovisku gol plne regularny.
20.3.2017 - 21:45
+18

simi0990

 

ty vies, ty povies...
20.3.2017 - 22:05
+13

Hasan13

 

Ja nie pravidla vedia.
20.3.2017 - 22:08
+7

zakusok

 

Bolo-nebolo, bolo-nebolo, bolo-nebolo
21.3.2017 - 5:55
0

Palo_NR

 

Uznanie gólu: Pravidlo 185 – BRANKÁR A BRÁNKOVISKO / UZNANIE GÓLU
I. Gól sa uzná, ak útočiaci korčuliar je v bránkovisku v momente, keď puk prechádza cez bránkovú čiaru a útočiaci hráč nijakým spôsobom nebránil brankárovi zachytiť puk.
II. Ak puk vnikne do bránky v čase, keď bol útočiaci korčuliar v bránkovisku vinou fyzického kontaktu vyvolaného s brániacim korčuliarom, gól sa uzná, pričom výnimkou je situácia, že útočiaci korčuliar mal dostatok času na opustenie bránkoviska.
20.3.2017 - 21:54
+23

Kamzik666

 

20.3.2017 - 21:56
0

FanOfNorth

 

a fyzicky kontakt tam aky bol, ze ho kus pridrzal? ... fyzicky kontakt bol tak akurad indian a brankar... mal priestor aj cas vykorculovat...
20.3.2017 - 22:00
+2

Hasan13

 

Indian a brankar??? No sup sup daj si zaznam.
20.3.2017 - 22:05
0

Dafffo44

 

kontakt tam bol na 1000% vedia to vsetci na zimaku lebo siel zaber zhora...
20.3.2017 - 22:59
0

Hasan13

 

ok. podla normalnej kamery sa mi to nezdá, ale beriem ze vrchna to mohla odkryt.
20.3.2017 - 23:03
0

strojar

 

Toto nepíš.
Urazení diskutéri na HP nemajú radi pravidlá.
Dávajú prednosť vlastným dojmom.
20.3.2017 - 22:06
+9

miro-nr

 

Pri diskuteroch by to problem nebol,ale podla vlastnych dojmov rozhoduju aj rozhodci-podla ich vlastnych slov !
20.3.2017 - 22:11
+4

mitoO

 

Pocul si Orsagha? Alebo sa riadis len vlastnymi dojmami?
21.3.2017 - 19:43
0

hefky

 

A teraz B
Neuznanie gólu
Gól nesmie byť uznaný:

ak útočiaci hráč úmyselne puk kopol, hodil, odrazil rukou alebo ho ináč, ako svojou hokejkou usmernil do bránky, aj keby sa potom odrazil od ktoréhokoľvek hráča, brankára alebo rozhodcu
ak sa útočiaci hráč dotkol puku hokejkou nad úrovňou hornej žŕdky bránky

ak útočiaci hráč stál alebo mal svoju hokejku v bránkovisku v čase vniknutia puku do bránky

ak bola bránka posunutá zo svojej základnej polohy
ak bola bránka avšak posunutá úmyselne brankárom jedná sa takzvane o technický gól
Gól už nemožno odvolať po vhadzovaní nasledujúcom bezprostredne po dosiahnutí tohto gólu.
Bránkovisko je definované ako priestor siahajúci nad vyznačenou plochou na ľade do výšky 1,27 m nad ľadovou plochou.
20.3.2017 - 23:22
+1

miro-nr

 

chod za Rišom nech zmení vysledok
ja len dufam,že ťa to nebude držať aj zajtra
20.3.2017 - 23:29
0

hefky

 

Čo z tým ma Rišo ?
20.3.2017 - 23:45
+1

NRfan

 

"z tym"? Predsa len ste vychodniari.
21.3.2017 - 6:45
+4

MySmeSever

 

Co ma toto s vychodnarmi chlape...ked sa posnazim najdem tu nitrancanov s podobnou gramatickou chybou...nerob zo seba sasa zbytocne...
21.3.2017 - 8:11
+1

NRfan

 

No skus trosku popremyslat a urcite to das.
21.3.2017 - 9:10
0

MySmeSever

 

Neviem ako ked to malo byt nieco akoze porovnavas zrobil s tymto tak to chce riadnu davku rozmyslania...a ked nie tak uz potom nechapem ono to mozno niekto zo zapadu pochopi ale teda na vychode je skor zvykom zo a s spajat do zos cize to by mi skor docvaklo...takto som si to nezasocioval...vlastne ani ked toto pisem si tym este nie som isty ci to chapem
21.3.2017 - 9:34
+1

NRfan

 

Nevadi, aspon ta snaha sa ceni. Pust to uz z hlavy.
21.3.2017 - 11:42
0

antinamor

 

:plač:
20.3.2017 - 21:57
+3

strojar

 

A aký je pocit byť právom poškodený?
20.3.2017 - 22:03
0

blue-311

 

Dnes to bude horuca diskusia Chapem pocit krivdy kamzikov, ako ten gol uznali tak ho kludne mohli aj neuznat

Z mojho pohladu dnes poprad lepsi, nas vykon bol nevyrazny. Zajtra to ukoncit a bude fajn
20.3.2017 - 21:38
+3

cipulis

 

Dnes bol Poprad lepsi tak sa uz asi nerozumiem hokeju
20.3.2017 - 21:56
+2

blue-311

 

Skor nerozumies pisanemu textu. Je to moj nazor ze bol lepsi, ty si kludne mysli nieco ine
20.3.2017 - 22:01
+7

88Backo

 

Tak dnes aj s kusiskom stasticka.Veľmi zlý začiatok no po góle na 2-0 sme totálne prevzali iniciatívu a mali pridať viac jeden gól. Druhá a tretia tretina boli vyrovnané,obe mužstvá čakali na chybu,ktorú spravil inak výborný Hartzell Ešteže sme to dokázali pri powerplay vyrovnať,neviem co tam domáci chceli riešiť,keďže nás útočník niako neobmedzil v pohybe Sureka V predĺžení prežita oslobavka a krásny rozhodujúci gól Macika
Zajtra by bolo naj ukončiť sériu,keďže dnes nedohral Heno,Šiška bude asi dlhšie out...
No a pani "rozhodcovia" vy zahoďte píšťalky a choďte robiť niečo čo viete,lebo pískať tak dvojakym metrom ako dnes bolo až do neba volajúce,ešteže to popraderi v presilovkách chceli zobrať až do brány miesto streľby a tým nám vlastne darovali výhru,keďže dnes mohli kľudne vyhrať
20.3.2017 - 21:39
+3

Dafffo44

 

nie... dotyk s brankarom... to nieje obmedzovanie pohybu ach jaj -_-
20.3.2017 - 21:40
+7

hefky

 

Backo si najviac neobjektivni človek aký tu prispieva.
20.3.2017 - 21:41
+25

Sunkafit

 

Ano...ale gol bol spravne uznany
20.3.2017 - 21:44
+7

Fenomén

 

Myslím si, že to bola dosť sporná situácia, ktorá si zaslúžila videorozhodcu. Takže konanie rozhodcov bolo v tomto prípade spornejšie ako gól.
20.3.2017 - 21:50
+2

Hasan13

 

Rozhodca nema pravo volat v tomto pripade.
20.3.2017 - 21:51
+6

Sunkafit

 

Lenze rozhodca nema co videom posudzovat postavenie hraca v brankovisku
20.3.2017 - 21:51
+1

Nitraaa

 

pravidla hovoria nieco ine ...
20.3.2017 - 21:56
0

cipulis

 

Videorozhodca bol zosraty a bal sa privolat si hlavneho rozhodcu
20.3.2017 - 21:58
0

88Backo

 

Najsmiesnejsie je,ze vy budete plakať nad jedným gólom a pritom vás Loksik celý zápas silou mocou tlačil k výhre,nabudúce nech si oblečie aj výstroj,lepšie by zapadol
20.3.2017 - 21:45
+5

ŠKP

 

Loksik urcite nie. Nekomentuj tu rozhodcov spoza husteho
20.3.2017 - 21:48
+1

Dafffo44

 

on nas? no ok
20.3.2017 - 21:48
+1

88Backo

 

Spomeniem len vylúčenia Pupaka,6 hráčov na lade,Mezei v predĺžení...vám odpustil 2 lakte do tváre od Troligu,Hvila tam dva krát osekaval hráčov spoza chrbta ako posledný zmrd a napr 3 krosceky na Krištofa v poslednej minúte druhej tretine,pričom par sekúnd predtým išiel Sille von keď vám pritlačil hráča o mantinel...Trosku buďte objektívni
20.3.2017 - 21:54
+1

miso2488

 

Mezei,nebol faul ? Lol veď Gulyaev na Rapáča za taký istý faul dostal 5+DKZ ale tam bol zranený a takisto si všímaj aj odpustené vaše fauly. A ti ako posledný môžeš hovoriť niečo o objektivite,keďže ty si najneobjektívnejší diskutujúci.
20.3.2017 - 22:02
+8

hefky

 

Backo a objektívnosť
20.3.2017 - 22:11
+12

88Backo

 

Daj fakty ty takto ste len plackovia
20.3.2017 - 22:26
0

hefky

 

Fakty si napisal ty,svoje objektívne samozrejme
20.3.2017 - 22:30
+2

Dafffo44

 

6 ste boli... hrac ktory naskakuje na lad sa nema co dotknut puku kym ladovu plochu neopusti striedany hrac... ci sa mylim a v nitre to je inak?
20.3.2017 - 23:00
+6

miro-nr

 

pozri si to na hustom-hrač je na striedačke a až vtedy naskočil Paukovček(sa mi zda)a až potom sa dotkol puku !
20.3.2017 - 23:12
+1

cipulis

 

1 tretinu piskali velmi dobre,od tretiny cele zle ale co tebe vypisovat Stavjana von !!!!
20.3.2017 - 21:59
+2

marlyNR

 

Teraz všetci budú rozoberať že nemal platiť gól coopa . Nech sa páči mali ste šancu rozhodnúť v presilovke v predĺžení ale fantasticky hartzel bol proti zajtra sa rozhodne ..
20.3.2017 - 21:39
+2

hefky

 

Vam darovali gol nam presilovku teoska rozdiel nie
20.3.2017 - 21:42
+1

Hasan13

 

Gol dala nitra regularny kedze blackwater bol v brankovisku pridrzany ibragimovom.
20.3.2017 - 21:48
+23

Hossa

 

Jednoznacne regulerny gol co vyplakavate mozte byt radi ze ste nedostali naklep od Nitry
20.3.2017 - 21:53
+14

folvy

 

Neprovokuj a odpal
20.3.2017 - 21:56
+4

Hossa

 

Zmier sa s tym ze zajtra sa vam konci sezona
20.3.2017 - 22:03
+6

FanOfNorth

 

ale vies co to je skoncit v stvrfinale a mat o tyzden viac volna ako zilina ktora skonci tiez vo stvrfinale?
20.3.2017 - 22:09
+4

Hossa

 

Neviem lebo Zilina vo stvrtfinale neskonci
20.3.2017 - 22:13
+2

folvy

 

Neboj sa,to je posledne co ma trápny,sezóna bola ok,dlhy vyrovnané,klub ozdraveny,marketing ok,dalsia bude lepšia,to som si isty
20.3.2017 - 22:12
0

Hossa

 

Urcite ta to trapi a nie hanba si to priznat lebo kazdeho spravneho fanusika trapi ked jeho klub vypadne ci ty neches vyhravat??
20.3.2017 - 22:21
0

folvy

 

No možno trochu ,ale osobne som nič v PO nečakal,som rád že sa v pp zmenilo co sa zmenilo a bude už iba lepšie,dufam
20.3.2017 - 22:27
+1

Sunkafit

 

Pozor keby premienaju sance...keby ich premiename my tak je to kolko
20.3.2017 - 21:57
0

FanOfNorth

 

dnes keby sa kazda tutovka premenila tak ideme s balíkom naspat do madarska frajer...
20.3.2017 - 22:03
+1

Sunkafit

 

lenže namiesto odrhnutých vagonikov by ste museli mať hráčov
20.3.2017 - 22:11
+1

lubfito

 

však ste hrali doma. Do akého Maďarska sa chceš naspäť vracať? Čo máš stroj času?
20.3.2017 - 22:11
+2

miro-nr

 

dufam ,že si už v polsku,frajer
20.3.2017 - 22:18
+6

Palo_NR

 

Nikto nám nedaroval gól: Nikto nám gól nedaroval...
Pravidlo 185 – BRANKÁR A BRÁNKOVISKO / UZNANIE GÓLU
I. Gól sa uzná, ak útočiaci korčuliar je v bránkovisku v momente, keď puk prechádza cez bránkovú čiaru a útočiaci hráč nijakým spôsobom nebránil brankárovi zachytiť puk.
II. Ak puk vnikne do bránky v čase, keď bol útočiaci korčuliar v bránkovisku vinou fyzického kontaktu vyvolaného s brániacim korčuliarom, gól sa uzná, pričom výnimkou je situácia, že útočiaci korčuliar mal dostatok času na opustenie bránkoviska.
20.3.2017 - 21:56
+2

Sunkafit

 

Im to sem mozes davat
20.3.2017 - 22:01
0

cipulis

 

Dnes hrali tiez na pol plynu ?
20.3.2017 - 22:01
0

NRfan

 

Konkretne na 52,8%.
20.3.2017 - 22:29
+2

Anze11

 

Zas sme sa vratili do casov kedy sme mali 5 vylucenych hracov za tretinu. Vdaka Erikovi ze to ustal a vychytal .
20.3.2017 - 21:40
+2

MySmeSever

 

Super zapas ozaj som sa bavil...skoda len toho vysledki ale mozme mat hlavy hore boli sme dostojnym super a miestami aj lepsi rozdiel je zatial v premienani sanci ale to nic stale nam staci vyhrat 4zapasy na postup jedine dakujem chlapci ste svetovi
20.3.2017 - 21:40
+7

Tomino

 

Nam uz iba 1
20.3.2017 - 21:43
+4

MySmeSever

 

Ne vazne ?????utri sa...a dobru noc...
20.3.2017 - 21:48
+13

Frey

 

Svetoví sú a skóre 14-3 pre Nitru
20.3.2017 - 21:49
+2

MySmeSever

 

Vies co frey bol si isto zase na zapase vsak??? Na co zo seba robis vola ??? Btw kde mam tu permicu haaa ??? Si uz davno ju vyhadzoval pokial viem...pozri mne nevsdi ze sme prehrali po takomto vykone...ked sa s tym nevies zmierit ty tak sa ventiluj inde a na mna uz nereaguj pokial nemas nieco k veci...vdaka...pekny vecer
20.3.2017 - 21:56
+3

Frey

 

Ver,že nebol Niekto ma aj povinnosti ako starať s o deti keď žena musí ísť do práce,ale ty také nepoznas
20.3.2017 - 22:01
0

MySmeSever

 

Tak potom bud rad a zavri usta usetril si nervy a nas usetri svojich dristov diky
20.3.2017 - 22:08
+3

PPvsNR

 

Frey je kkt: Frey Ty Kkte....
21.3.2017 - 21:00
0

Frey

 

A očividne ti k životu stačí málo
20.3.2017 - 22:01
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
cipulis

 

Sa ti cudujem ze chodis este na hokej, v plejoff je skore tam kde tvoje komenty
20.3.2017 - 22:03
+1

buksantoNR

 

všetci diskutujúci, ktorí budú cítiť nevyhnutnú potrebu vyjadriť svoj pocit k vyrovnávajúcemu golu by si mali, bez ohľadu na jeden či druhý názor, najskôr prečítať pravidlá č. 184, 185 a 186 ľadového hokeja
20.3.2017 - 21:40
+19

alic245

 

ERIC HARTZELL
20.3.2017 - 21:41
+2

Topkanonier 86

 

0/12
20.3.2017 - 21:41
+6

miro-nr

 

0/-3
20.3.2017 - 21:49
+3

toso1891

 

Dnes sa zápas nedá hodnotiť dnes všetko podrbali Lokšik s kolegom... Hanba hanba hanba..a ako by zdeno odkázal rozhodcom, všetci rozhodcovia nech idú do r.ti... Eto vsio...
20.3.2017 - 21:41
+3

folvy

 

Škoda,rozhodla koncovka a tie nestastne presilovky,rozhodcovia ako vzdy najslabsi clanok ligy,ale diky chlapci,prosím zdrste sa posmeskou a urazok,nech to nie je zumpa
20.3.2017 - 21:42
+2

Palo_NR

 

Ako som už uviedol výňatok z pravidiel, tento gól aj mal platiť. Treba si to prečítať(Pravidlo 185 – BRANKÁR A BRÁNKOVISKO / UZNANIE GÓLU). A mimochodom, v druhej tretine 4 regulárne fauly Popradu a neodpískané...
20.3.2017 - 21:59
0

folvy

 

Ak reagujes na mňa,kde sa vyjadrujem ohľadom gólu,či faulov,ja to pisem vseobecne,či na jednu či na druhu stranu
20.3.2017 - 22:02
+1

cipulis

 

To by tu mal zapas prispievat topkanonier ktory sem pride kazdy zapas pohonievat
20.3.2017 - 22:04
+1

miko 75

 

Ja sem rovno dám vyjadrenia trénerov:Marcel Ozimák, tréner Popradu: "Mám povedať pravdu, to čo si myslím, ale čo mám povedať? V každom prípade chcem chlapcom poďakovať za bojovnosť. Hrali sme s minuloročným majstrom a myslím si, že nielen hráči, ľudia okolo hokeja i tí, čo do neho vkladajú peniaze, si zaslúžia viac. Bohužiaľ sú veci, ktoré sa momentálne nedajú nijako ovplyvniť. Musíme premieňať presilové hry. Mali sme čisté gólové šance, ktoré sa musia premieňať. Zajtra nás čaká ďalší zápas, ideme ďalej."

Andrej Kmeč, tréner Nitry: "My sme vedeli, že zápas môže veľa napovedať o sérii. Vedieme 3:0. Zápas by sme mali jasne v rukách, keby sme nespravili toľko faulov a nehrali toľko oslabení. Našťastie sme ich ustáli a aj keď sme v závere prehrávali, vyrovnali sme. V predĺžení sme strelili víťazný gól. Náš tajný plán sme splnili."

20.3.2017 - 21:42
+2

hello, havarju

 

Kmeč aký vtipálek: Náš tajný plán sme splnili !
21.3.2017 - 8:13
0

Sunkafit

 

Po tom ako hraci PP lezali na lade viac ako kamen na curlingu,po tom ako nas poctivo tlacili do svojho brankoviska,po tom co brankar Surek dokazal chytat hadam aj z otrasom mozgu...som si zacinal mysliet ze to nedaju,ale dali to ....dakujem za volu ktoru sme dnes ukazali a zasluzene vyhrali
20.3.2017 - 21:42
+13

hefky

 

Ty co ležali su naozaj zranený Mlynarovic nedohral ,dinda nastreleny to celkom boli skus vyskúšať,Svitana dohral zo sebazaprením,Surek dostal hokejkou do krku takisto vyskusaj som zvedavý čo z toho vydrzis.Tak tu netrep nic o lezani.
20.3.2017 - 21:47
+2

Sunkafit

 

Ja vydrzim viac tomu ver Surek hokejkou do krku filmarik a filmuska
20.3.2017 - 21:54
+6

Kamzik666

 

Ty si total ifit chlapce.
20.3.2017 - 21:59
+3

JohnnyNoMoney

 

Ale toto musíš priznať. To čo tam Šúrek predvádzal po kontakte s Ručkayom. Veď to bolo vyslovene trápne a ako sa tam dorábal že ledva stojí na nohách. Ste sa v Livke sťažovali že ho nikto nešiel brániť. Ale tak to vyzerá že to bolo čisto hrané na vypracovanie si presilovky preto sa nechcel nikto biť.
20.3.2017 - 22:11
+5

dynamit90

 

surek - komediant a sito derace
21.3.2017 - 8:49
0

hefky

 

Stal som 1meter za brankou a dostal od vlastneho hraca hokejkou do krku samozrejme nechtiac.Ked nevieš radšej neries lebo sa strapnujes ty filmarik
20.3.2017 - 22:05
+1

Sunkafit

 

hadam si mu to odtial aj pofukal
20.3.2017 - 22:12
0

folvy

 

Máš neakú poruchu,alebo nieco
20.3.2017 - 22:15
+5

hefky

 

strapnujes sa
20.3.2017 - 22:18
+1

FP-Tommynko

 

Surek a Svitania mi pripomínali Suareza a Ronalda a iných teatrálnych futbalistov....
20.3.2017 - 22:33
+11

vrmo

 

Tak čo sa týka Šureka, tak ten dostal pekne do držky od Ručkaya. Videl som záber z kamery nad bránkou.
20.3.2017 - 22:50
+1

antinamor

 

Nemá brankár za týmto účelom masku tváre?
20.3.2017 - 23:46
+1

miro-nr

 

hlavne,že kdesi tu nejaky popradčan píše,že ho trafil vlasny hrač hokejkou-tak čo vlastne vidíte-každy čo chcete
21.3.2017 - 9:23
0

vrmo

 

Pošli mi kontakt na Viber a pošlem Ti záber z kamery.
21.3.2017 - 11:21
+1

fosilia

 

Macik ci: Komunisticka Pravda napise toto: Nitrania však odvolali brankára a power-play im vyšla – v 59. min vyrovnal Cope. Nakoniec boli úspešnejší aj v predĺžení, v 68. min im víťazstvo zariadil Versteeg.
20.3.2017 - 21:42
+1

Hasan13

 

Pravda je taka ze gol na 3:3 bol uplne regularny
20.3.2017 - 21:46
+5

Kamzik666

 

20.3.2017 - 21:59
+3

antinamor

 

A víťazstvo im zabezpečil Macík
20.3.2017 - 23:47
0

hello, havarju

 

To sú komunisti - tí majú pravdu úplne niekde inde ako je realita
21.3.2017 - 8:16
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
miso2488

 

Dnes si chalani zaslúžia pochvalu,bojovali, boli sme lepší,zase sme doplatili na nepremieňané šancí a nevyužité presilovky.
20.3.2017 - 21:44
+2

miro-nr

 

Bol to ťažky boj: .
Popravde ked sme dostali tretí gol chvílu pred koncom,bol som presvedčený že to PP už udrží! Prečo-no kedy naposledy sme dali vyrovnavajuci gol menej ako 3minuty pred koncom?!
Chlapcom dakujem k tretiemu -doležitemu-víťazstvu v serii.Napriek obrovskemu počtu oslabení,takmer dvoj minutovej PH 5 na 3 ubranenej
K rozhodcom sa nebudem vyjadrovať,nech si každý utvorí mienku na nich sám.

Ešte raz dakujem chlapci , zajtra to skusiť ukončiť,ked nie,nič sa nedeje
20.3.2017 - 21:44
+3

ElwisNR BLOG

 

Gratulujem k víťazstvu dnes som mal pochybnosti a keď dal Poprad na 3:2 už som si vravel že je to v pečku potom sa znova ukázalo že toto mužstvo sa nikdy nevzdáva a Maco dal parádny knock out Popradu zajtra by bolo fajn to ukončiť aj keď posledný krok býva najťažší.Poprad nehrá zle žiaľ efektivita chýba
20.3.2017 - 21:45
+1

lubfito

 

Predtým ako sa tu spustí lavína, chcem napísať že to bol jeden bojovný zápas kde sme chytali zajaca za chvost. Rozhodcovia veľká slabota na obe strany a preto sa ten zápas aj tak vyvíjal. Rozhodne záujímavá podívaná Klobúk dolu pred oboma brankármi, dnes obaja museli chytiť aj niečo naviac.
Poprad sa zdvihol, strelecky prebudil a s nožom na krku odohrajú zajtrajšie stretnutie. Že by konečne výhra? Uvidíme.
Naši sa začínajú zomkýnať, Macík dáva góly akože nech sa páči a kolektív nahrádza aj č.16. Zatiaľ je to dobré
Hor sa do štvrtého dejstva
20.3.2017 - 21:45
+5

ŠKP

 

Velky klobuk dole chlapci za vykon nasadenie bojovnost. Nitra dnes prudko hratelna, v podstate vacsinu zapasu sme boli lepsim timom. Spravodlivost ale neexistuje bohuzial. K inkriminovanemu momentu sa tazko a zbytocne vyjadrovat a argumenty typu "mali ste rozhodnut v presilovkach" si strcte za klobuk. Tak ako gol platil tak platit nemusel.
20.3.2017 - 21:45
+3

Hasan13

 

Gol platit jednoznacne mal. Otazka vobec nie je sporna.
20.3.2017 - 21:49
+8

Fenomén

 

Ty video rozhodca, napíš to ešte pod 15 príspevkov nech si ukojíš ego. Možno to bol regulérny gól, no situácia to bola sporná a navyše v dôležitom zápase. Tá si zaslúžila posúdenie videorozhodcu. Takže trochu objektivity by ti nezaškodilo.
20.3.2017 - 22:01
+2

Nitraaa

 

ale nato nema videorozhodca ziadne pravo , pravidla jasne vymedzuju co moze a co nie , postavenie hraca v brankovisku tam neni.
20.3.2017 - 22:04
+5

Hasan13

 

Aj v tomto pripade hovoria pravidla jasne.
20.3.2017 - 22:06
+2

FanOfNorth

 

tak teraz mi povedz ci maju v cesku ine pravidla.. alebo rovnake?
20.3.2017 - 22:11
+2

Hasan13

 

Postavenie hraca v brankovisku nemoze rozhodca konzultovat s videorozhodcom. Cele.
20.3.2017 - 22:18
+2

FanOfNorth

 

ty sa len robis ci fakt mas problem s hlavou?
1. pravidla su jedna vec ale cit pre hru a fairplay je druha... raz ked rozhodca nevidi a nie je si isty ako ma posudit spravne situaciu... pozri si prvy stvrfinalovy zapas Třinec-Chomutov staci tretiu tretinu... a myslim ze tam su o 2triedy lepsi rozhodcovia..a neuveris stala sa taka ista situacia ako dnes.. a on... betar jeden... sa vykaslal na pravidla a volal... no mohol on toto urobit ked to nemoze? ... mohol lebo ked raz clovek nevie posudit situaciu tak si pomoze...
20.3.2017 - 22:34
+1

Hasan13

 

ok, sorry, tak pokial chceme obist pravidla a ukazat cit pre hru, tak ano, mali to urobit tak ako v cesku.
20.3.2017 - 22:40
0

FanOfNorth

 

keby si si tu situaciu pozrel (TR-CH) tak zistit ze tiez urociaci hrac mal snahu ist von z brankoviska ale nemohol proste lebo ho tlacil rovno obranca... ale raz ked sa dotknes brankara... nie je o com... a druha vec je ta ze ibragimov ho tam nevtlacil... ale ako je mi to jedno... aj tak na viac momentalne asi nemame.. len zajtra to uz nebude mat ten naboj
20.3.2017 - 22:45
+1

Hasan13

 

ked sa dotknes brankara za prispenia obrancu?
20.3.2017 - 22:49
0

NRfan

 

Kaslat na pravidla, ved naco su, staci mat "cit". Minule mi prebehol jeden tesne pred autom na stopke, to bol asi tiez jeden z tych, pre koho su pravidla nepodstatne, hlavne ze ma "cit".
20.3.2017 - 22:53
+1

vrmo

 

Ja iba na objasnenie: každá národná federácia si môže prijať domáce ustanovenie k pravidlám. Ak by tak urobili kluby Tipsport Ligy pred sezónou, tak ako to urobili v ČR, bolo by o problém menej.
20.3.2017 - 22:54
0

Hasan13

 

Nejde o ego len davam na pravu mieru ludi co nechcu citat resp vediet pravidla.
20.3.2017 - 22:12
+3

Fenomén

 

Ono pozeráš na to veľmi subjektívne. Bez ohľadu na to, či to bol regulérny gól alebo nie, na vlastné oči som videl, ako sa rozhodcovia nevedeli zhodnúť či platiť má. Naozaj dlho komunikovali, v jednej chvíli sa mi dokonca zdalo, že idú volať. Bol to dôležitý a vypätý zápas. Ak by videorozhodca rozhodol, že skutok sa stal, nepoviem ani pol slova. Pointa je to, že ak si oni sami neboli istí, majú povinnosť gólovú situáciu konzultovať s videorozhodcom. A oni si istý neboli.
20.3.2017 - 22:20
0

Hasan13

 

Istí si neboli, ale co by sme chceli od nasich rozhodcov, vsakze. V 59.minute rozhodovat taku situaciu nie je lahke, to uznavam. Dokonca mam dojem, ze rozhodca co stal za brankou, tusim loksik, ani nesledoval situaciu pred brankoviskom ale puk.
Na vašej obrazovke sa zaznam hornej kamery nahodou nepustil? Myslim ze Krotak tam hokejkou ukazoval na to.
20.3.2017 - 22:30
0

cipulis

 

Pustil a tam bolo pekne vidno ze gool nemal platit
20.3.2017 - 22:36
0

Hasan13

 

Ibragimov nič? ten je nepodstatný v celej situacii?
20.3.2017 - 22:38
0

Rebel74

 

Napíš sem pravidlo, podľa ktorého nemal platiť, ďakujem.
20.3.2017 - 23:05
0

FanOfNorth

 

ty napis podla ktoreho mal
21.3.2017 - 9:57
0

Rebel74

 

Palo_NR to tu napísal snáď 4x. "Gól sa uzná, ak útočiaci korčuliar je v bránkovisku v momente, keď puk prejde cez bránkovú čiaru, pričom brankárovi nijakým spôsobom nebráni v hre. " ja som tam žiadny kontakt Blackwater-Šúrek nevidel. Podľa mňa regulérne uznaný gól.
21.3.2017 - 11:08
+1

FanOfNorth

 

1. tento bod sa nevztahuje na to ak je kontakt utocnik-brankar
2.
PRAVIDLO 186... bod I.
Útočiacemu korčuliarovi, ktorý počas hry spôsobí kontakt s brankárom v jeho
bránkovisku, bude uložený menší trest za nedovolené bránenie v hre. Ak v tom
čase útočiaci tím dosiahne gól, tento gól nebude uznaný.
21.3.2017 - 12:15
+1

Rebel74

 

Ja som tam žiadny kontakt na hustom nevidel. Vieš nám poskytnúť videozáznam kde ten kontakt vidno? Ďakujem
21.3.2017 - 13:19
0

ŠKP

 

Kontakt s brankarom bolo vidno z hornej brankovej kamery. Taky tu nikto nema k dispozicii.
21.3.2017 - 14:02
0

vrmo

 

Pošli mi email, pošlem video
21.3.2017 - 14:13
0

MySmeSever

 

Ano ukazovali to dva krat na obrazovke...rozhodcovia ako keby vahali ci ist volat ci nie...bolo to cele velmi nejasne...ja nebudem hodnotit ci to malo platit alebo nie...bol tam dotyk s brankarom a zjavne si to rozhodcovia vobec nevsimli a gol rovno uznali...nasi hraci na neho vyleteli a vtedy ukazali na ten zaber...podla mna az vtedy rozhodcovia videli ze tam bol kontakt s brankarom...takze tam vidim problem ze si tu situaciu ani nevsimli aby ju mohli adekvatne posudit...
20.3.2017 - 22:40
+1

Fenomén

 

Práveže pustili, pozreli si to rozhodcovia a vtedy začali byť nejednotní. Je to jedno, či je to futbal, hokej, bastketbal alebo iné športy. Slovensko bude so svojimi ligami tam kde je aj kvôli tomu, že chýbajú profesionálny rozhodcovia. Vždy by mal byť minimálne jeden na každom zápase. A sú nepostihnuteľní. Napríklad Lauff za to, čo urobil pred trinástimi rokmi si už nikdy nemal zapískať. No a je stále tu. Aj rozhodcovia sú len ľudia, no je to ich profesia. Ak by som v práci podával zlé kontinuálne, vyhodia ma. Oni?
20.3.2017 - 22:42
0

LenTak93

 

ajaj, zase niekto nedodržiava predpisy
sranda
20.3.2017 - 22:52
+2

MySmeSever

 

Myslis ze nemaju pustat sporne momenty ? Tiez mi to napadlo ale na toto sa to nevztahuje...bola to predsa opakovacka golu...
20.3.2017 - 22:57
+1

LenTak93

 

v tomto prípade máš pravdu
lenže rozhodca definitívne potvrdil gól až po konzultácií s rozhodcami, neviem, či už za bránou ukázal na stred
a neviem, či sa to vtedy berie ako gól, ktorý bol platný, keďže dochádza ešte ku konzultácií
20.3.2017 - 23:06
+2

MySmeSever

 

Ano hned ukazali ze gol plati...oni zacali konzultovat tu situaciu az ked nasi zacali protestovat...naco isiel zaber z hornej kamery na obrazovke ktory si pozreli a myslim ze tie zabery ich mierne zneistili...potom sa dlho radili a nakoniec gol uznali...ci to bolo regulerne to posudit neviem ale nenadobudol som z rozhodcov pocit ze su presvedceni o tom ze konaju uplne spravne...
20.3.2017 - 23:15
0

weefoe

 

Rozhodca správne ukázal, že bol dosiahnutý gól. Jeho regulérnosť má právo overiť si a prípadne zmeniť rozhodnutie, až kým neukáže na stred, potom je to už na fest.
21.3.2017 - 7:20
+1

Dafffo44

 

svoje rozhodnutie uznat nezunat gol.moze az kym sa opat nezacne hra...
21.3.2017 - 8:16
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Palo_NR

 

treba si pozrieť presný výklad pravidiel a potom sa vyjadriť k téme... (Pravidlo 185 – BRANKÁR A BRÁNKOVISKO / UZNANIE GÓLU)
20.3.2017 - 22:03
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Sunkafit

 

Nenecha
20.3.2017 - 21:50
+1

Frey

 

U nás boli diváci,u vás zver,našťastie to videlo celé SVK ,tak zalez ty paznecht!
20.3.2017 - 21:53
+2

ŠKP

 

Toto uz je naschval. Je normalny clovek tohto tu schopny?
20.3.2017 - 21:55
+4

hefky

 

Gratulujem k vymyslenej výhre
20.3.2017 - 22:06
0

Frey

 

Myslím,že reakcia Ozimaka po zápase vraví za všetko.Áno,ten gól na 3-3 bol minimálne kontroverzny,možno to už bol offside,postavenie v brankovisku jednoznačne,neviem presne pravidlá,tak sa nebudem vyjadrovať či to malo platit,alebo nie.Myslím,že presiloviek sme mali až až!A to od 5-3 ,až po 4-3 v predĺžení! 5-3 sme hrali vyše 90sekúnd,4-3 dve minúty.Takže nie rozhodcovia,my sme si to zasa prehrali sami.Drevak drevený s číslom 15 nasadzovany na presilovky,nám ju 2x odfajcil rovnakými nezmyselnými zákrokmi.Rusi ak som dobre videl,tak -3,ta dobre zrobili.Šúrek,čo z toho ze chytí možno 3 čisté góly,keď pustí úplný pľuvanec v predĺžení! Zajtra "topime" ľad,obrazne,či sa to niekomu páči,alebo nie.A na rok z tohto mužstva nechať tak max Svitanu,Sama,Andyho a to je asi tak všetko.Krotaka a Rada nepočítam,tí budú hrať,ak to budú sami chcieť
20.3.2017 - 21:47
+9

Hasan13

 

Ani ofsajd ani brankovisko. Regularny gol.
20.3.2017 - 21:50
+9

Frey

 

Aha,preto sa v 99% píska aj to,ak má hráč v brankovisku čo i len korčulu
20.3.2017 - 21:57
+6

Hasan13

 

Nenerazam na postavenie noh. Narazam na to ze vas obranca drzal nitrianskeho utocnika v brankovisku. Preto gol platil spravne.
20.3.2017 - 22:03
+2

hefky

 

Spomente si na MS len pätami stal niekto v brankovisku a uz piskane
20.3.2017 - 22:08
+2

FanOfNorth

 

ale prestan ho tam drzali vsetci popradcania nemal sancu vyjst
20.3.2017 - 22:11
+4

hefky

 

Podľa mna ho tam držal sam Surek
20.3.2017 - 22:19
+1

Sunkafit

 

šak ten bol v mrákotách zo sekery
20.3.2017 - 22:23
+4

hefky

 

Dobre
20.3.2017 - 22:31
+1

miro-nr

 

je 0:3na zapasy ,je potrebne tu trepať take sprostosti?!
Potom sa čudujte ,že su tu hadky!
20.3.2017 - 22:41
0

88Backo

 

Offside ani z lietadla...ale keď si dnes rozhodcovia dokázali vymyslet 6 hráčov na lade a potom nás poslať na 2 minúty do troch,tak kľudne mohli vymyslet aj offside,ale určite nebol,keďže puk bol na modrej a veľmi veľa chýbalo aby vyšiel von
20.3.2017 - 21:51
+2

motonomad

 

Mam zmiesane pocity. Siel som si z Liptova vychutnat atmosferu playoff a tlacil som puk ocami aj hlasivkami do nitrianskej branky. K predlzeniu sa zapas asi ani nemal dostat a nakoniec to rozhodol Liptak. A tak som to Popradu prial. No hlavne si to efektivitou prehrali sami
20.3.2017 - 21:48
+2

Nitraaa

 

Pravidlo 95–BRÁNKOVISKO A JEHO FUNKCIA PRI DOSIAHNUTÍ GÓLU: I.
Gól sa uzná ,ak puk vnikne do bránky v čase, keď bol útočiaci korčuliar v bránkovisku vinou fyzického kontaktu s brániacim korčuliarom; výnimkou je situácia, keď útočiaci korčuliar mal dostatok času opustiť bránkovisko.
II.
Gól sa uzná, ak je puk voľný v bránkovisku a do bránky ho dopraví útočiaci korčuliar svojou hokejkou.
III.
Gól sa uzná, ak útočiaci korčuliar je v bránkovisku v momente, keď puk prejde cez bránkovú čiaru, pričom brankárovi nijakým spôsobom nebráni v hre.
IV.
Gól sa neuzná, ak bol brankár mimo svojho bránkoviska a útočiaci korčuliar bránil brankárovi v návrate do svojho bránkoviska alebo prekážal brankárovi zabrániť vniknutiu puku do jeho bránky. Tomuto útočiacemu korčuliarovi bude uložený menší trest za nedovolené bránenie v hre.
V.
Bránkovisko je trojrozmerný priestor, a preto všetky pravidlá, ktoré sa týkajú bránkoviska, sa nevzťahujú iba na bledomodrú ľadovú plochu v bránkovisku, ale aj na vzdušný priestor nad touto ľadovou plochou až do úrovne hornej žŕdky bránky.
20.3.2017 - 21:49
+8

Nitraaa

 

Videobránkový rozhodca môže prezerať iba tieto situácie(pozri Pravidlo 45 –III. na iné účely):: 1.
Celý puk prešiel cez bránkovú čiaru;
2.
Puk vnikol do bránky skôr, ako bola posunutá bránková konštrukcia;
3.
Puk vnikol do bránky pred alebo po uplynutí času tretiny;
4.
Puk bol do bránky usmernený rukou alebo kopnutý ;
5.
Puk sa odrazil do bránky od rozhodcu;
6.
Puk bol predtým, ako vnikol do bránky, zasiahnutý zdvihnutou hokejkou útočiaceho hráča, ktorá bola nad úrovňou hornej žŕdky bránky.

tak schvalne co z tohto ste chceli kontrolovat pri tom gole...
20.3.2017 - 22:16
+2

Fenomén

 

Nič, z hlavy, využil by som precedens spred dvoch rokov, kde rozhodca v televíznom zápase takýto gól neuznal. Vtedy mohol volať a teraz nie? Alebo sa nejak radikálne zmenili pravidlá? Ak sa mýlim, oprav ma.
20.3.2017 - 22:29
+1

zasi

 

viac som to prial predsa len Popradu,ale na druhej strane treba priznať že Nitra bola aj dnes "hokejovejšia".kamzíci sa síce snažili o trochu viac ako v prvých zápasoch,ale bolo to také viac živelné a to sa v play-off nevypláca
20.3.2017 - 21:50
+3

snowy_pp

 

Krása športu nie je vo výsledku ale v samotnej hre. Dnes som favorita nevidel, takže vďaka všetkým, že nechali na ľade všetko a hrali najlepšie ako vedeli a za to. Fakt sa mi dnes zápas páčil. Ešte zajtra nazbierať nejaké sily a užiť si zápas. Teším sa na ďalšiu sezónu.
20.3.2017 - 21:52
+4

Haxito

 

Vás bude neskutočne ta karma bolieť na srdiečku keď prehraté z BB vo finále a tešíme sa nato
20.3.2017 - 21:54
+7

blue-311

 

To uz teba nemusi trapit ak prehrame finale s BB ty karmarik
20.3.2017 - 21:58
+4

Sunkafit

 

Karma vas fackuje tak ze niektory najvacsi prispievatelia tu na HP od zaciatku serii nevyliezli
20.3.2017 - 22:00
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
NR

 

Ako málo ti stačí ku šťastiu,som rád aj za teba
20.3.2017 - 22:01
+4

Tokino

 

Aspon bude finale a vy uz davno roztopeny lad...
20.3.2017 - 22:01
+4

ŠKP

 

My si uzijeme finale ms 18
20.3.2017 - 22:06
+4

Sunkafit

 

tak toto bolo silné zasiahlo ma to
20.3.2017 - 22:15
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
cipulis

 

teba muselo zasiahnut nieco ovela skor
20.3.2017 - 22:28
+2

blue-311

 

Ja som teraz normalne odpadol.
20.3.2017 - 22:20
+2

miro-nr

 

ved to,že aspon to si užijete
20.3.2017 - 22:24
+1

NRfan

 

Hra Popradska 18-tka? Tak to vam vsetci drzime palce.
20.3.2017 - 22:38
+1

FP-Tommynko

 

Ja budem fandiť Šestákovi
20.3.2017 - 22:44
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
NRfan

 

Ked to povies ty, severan.
21.3.2017 - 8:47
+1

ŠKP

 

Ano v sirsom vybere su aj chlapci z PP
20.3.2017 - 22:56
0

NRfan

 

Ved pisem, ze vam fandime.
21.3.2017 - 8:47
+1

folvy

 

Ešte máme majstrovstvá sveta,takže zase mimo
20.3.2017 - 22:08
+2

pribina01

 

haxito: zjavne Ti chyba davka objektivity, pretoze zapas mal naboj, bol pozeratelny a hlavne vyhral o stipku stastnejsi tim. Treba pogratulovat vitazovi a uznat aj supera, ktory prehral. Vyskakovat s karmou, to robia len male deti. Kto ide viac za vitazstvom, ten ho aj dosiahne. Poprad opat zlyhal v koncovke.... tak sa stym treba zmierit a zajtra zabojovat.Mier
20.3.2017 - 22:06
+2

Fenomén

 

Lichanec, Hvila. Klobúk dole. Otázka sa mi tisne, kde sa vytratila fyzická hra? Okrem Lichanca a Hvilu nik. Gulyayev keď prišiel, vynikal práve v tejto činnosti. Dnes, no neviem či mal nejaký hit. Nechápem. A Dinda. Ľubo momentálne nemá na extraligu, pre mňa je to lepší prvoligový hráč. S jeho postavou musí mať v hre prehľad (nemá), musí mať dobrú stabilitu (nemá), musí vedieť riešiť situácie s chladnou hlavou a nie bezhlavo vyhadzovať za každú cenu (tiež nič), strela absentuje a prihrávky tiež nič moc. Bohužiaľ. V konečnom dôsledku, hokej nie moc pekný, taký bojovný, no okrem prvých piatich minút som mal pocit, že Nitra je hladnejšia po víťazstve. Neviem prečo Poprad po tých prvých piatich minútach, ako na Nitru vybehol, to prestal hrať. Škoda.
20.3.2017 - 21:56
+1

snowy_pp

 

Gulyajev za hity pravidelne sedával na trestnej, tak sa im radšej vyhýba. Na Dindu mám odlišný názor, skôr si všímam o koľko sa zlepšil v korčuľovaní a tiež nerobí toľko icingov ako kedysi. Občas si trúfne aj v útočnom pásme potiahnuť puk dostať sa do šance. Stále je to mladý hráč a na to akú má postavu nehrá zle. Treba len pri ňom nechať Suchého alebo podobného obrancu.
20.3.2017 - 22:16
0

Fenomén

 

Neviem, ja toho Ľuba nemusím. Posledný gól si nepokryl hráča. Nemá hokejové myslenie. Neviem no ... 100 ľudí, 100 chutí . A ak hrajú bez hitov, nerozumiem potom tomu kanadskému štýlu nahadzovania pukov ... Jediný kto to ovláda tam je Bondra.
20.3.2017 - 22:31
0

cycling

 

Fraška! Hanba! Korupcia! Pre koho je toto divadlo? Nech rovno odovzdajú titul Nitre. Bravó!
20.3.2017 - 21:56
+3

Ludko VAN

 

A nie Bystrici ?
20.3.2017 - 21:59
+6

Jurik

 

A nie Trenčínu?
20.3.2017 - 22:02
+3

Nitraaa

 

fraska, hanba ,korupcia , tak by sa dala opisat dnesna koncovka Popradu ...
20.3.2017 - 22:01
+2

Fenomén

 

Fraška, haMba, korupcia sú tie úzke sedadlá na štadióne
20.3.2017 - 22:04
+2

dejvidBB

 

Vyhravate 2:0, hrali ste skoro 2 minuty 5 na 3, v predlzeni 4 na 3 a o dalsich presilovkach nehovorim, tak hladaj chybu tam a nie v korupcii.
20.3.2017 - 22:02
+31

88Backo

 

Presne...Celý zápas im Loksa pomáhal to nevidia,len jeden diskutabilny gol a hneď si to otocia ako im to pasuje...Kto im kázal nahrávať si aj pred prázdnou bránou?To bola dnes ta jediná karma,ktorú niektorí zaslepenci spomínajú
20.3.2017 - 22:12
+1

hefky

 

Ano a preto vam uznal gól
20.3.2017 - 22:20
+2

Fenomén

 

Ajajaj.... pomáhal? Pískali, respektíve nepískali sprostosti na obe strany.
20.3.2017 - 22:22
+1

antinamor

 

Nitra nehrala ani jednu presilovku o dvoch hráčov, resp. 4:3, zato Poprad ich mal 4. To sú tie blbosti na obidve strany?
21.3.2017 - 0:02
+1

miso2488

 

Pán domyšľavec,kde tam vidíš napísane,že nám Lokša pomáhal? Napísal,že sme nevyužili presilovky a to je riadny rozdiel.
20.3.2017 - 22:30
+1

Sunkafit

 

odovzdaj odkaz prosim ťa že to možte zabaliť už z NZ lebo titul je naš
20.3.2017 - 22:17
+1

Sunkafit

 

Dajte sem
20.3.2017 - 22:04
0

Palo_NR

 

Fraška! Hanba! Korupcia! : ... čože? To ako vážne..?
Nikto z Nitranov tu netvrdí, že sme boli nejako zásadne lepší. Poprad odohral výborné stretnutie, hrali ste s nábojom, s dobrou agresivitou a áno my sme v konečnom účtovaní boli trochu šťastnejší, veď v predĺžení je to skôr o nervoch a šťastí.
Na jednej strane si myslím, že vy ste do toho dávali viac energie, boli ste hnaní divákmi, hrali ste doma. Na druhej strane som mal pocit, že my sme trochu hokejovejší, technickejší a bola tam väčšia koncepcia hry. Ale na oboch stranách bolo toľko veľa spálených šancí, že keby sa všetky premenili, skončí to 25:25, pretože obaja mali veľa možností na rozhodnutie stavu ešte skôr.
Čo sa týka rozhodcou, nie som kompetentní ich posudzovať ale zase určité fakty vidíme všetci. Naše fauly boli pískané, všetky sa stali, aj keď vylúčenie za 6 hráčov mi prišlo zvláštne... ale nebudem sa hádať, cez huste to nebolo až tak dobre vidieť. Ale v druhej tretine neodpískané 4 regulérne fauly Popradu, to už bolo na huste dobre vidieť. A čo sa týka toho vyrovnávajúceho gólu, keď človek dobre pozná pravidlá, nemôže dávať také príspevky, ako sú tu vo veľkej miere uverejnené. Treba si to poriadne prečítať a potom sa vyjadrovať k téme, či mal byť uznaný, resp. či to mohli konzultovať a pod...
V každom prípade mi tento článok príde ako silno extrémistický, takýto názor môže byť iba neobjektívny človek, fandiaci Popradu, ktorý veľmi ťažko znáša túto smolnú prehru.
21.3.2017 - 7:20
+6

cipulis

 

Konecne poriadny prispevok, s tym golom negolom uz je to jedno, vcera boli emocie, clovek nazhaveny ze nieco urobime so seriou a pride taketo sklamanie, Nitra ma svoju kvalitu je hokejovejsia a debili sa najdi vsade vieme o svojich a vy o svojich
21.3.2017 - 16:10
+1

ŠKP

 

Aj ked si chlapci dnes zasluzia pochvalu predsa len urcita kvalita nam vpredu chyba. Hraci ako Troliga,Murcek,Bondra,Matej Palocko taketo zapasy nerozhoduju. A tu je najvacsi rozdiel preco je to 0:3
20.3.2017 - 22:02
+5

pribina01

 

Priatelia: Prestante sa dotahovat, ako male deti. Napisem to ako divak a hlavne fanusik hokeja. Poprad v uvode hral fantasticky, ale zrejme sa zlakli toho opat klamliveho vedenia 2:0 a snazili sa uzavriet priestor, viac branit. To je samovrazda a najma v uvode stretnutia. Nitra sa po time oute zacala presadzovat a zasluzene vyrovnala. Rozhodcovia kazili, co sa len dalo, ale to je stara pesnicka,ktoru vsetci pozname. Po tretom gole , si mal zobrat trener Popradu Time out a ukludnit hracov a poradit im , ako skorovat do prazdnej. Nitra strelila regularny gol a potom to uz bolo o nahode. Rozhodol faktor Hartzel, Je to vynikajuci brankar a len vdaka nemu dnes Poprad prehral, vychytal to podstatne, viac ako Vas domaci brankar, tak sa prosim nehadajte a zajtra spolocne fandite hokeju. Nech je to seria ako sa patri a nie ako ta, ktora je medzi BB a Novymi Zamkami, lebo to je vysmech hokeja a sportu ako takeho. Hawk a mier
20.3.2017 - 22:03
+12

Kamzik666

 

Nebudem sa vyjadrovat k rozhodcom,to uz je zbytocne.Ja som sa tesil na dobru atmosferu aj vdaka nitrianskym fans.No toto bola total slabota.Bolo ich kopec,ale tym nasim nesiahali ani po clenky.Strasne ma sklamali.Cim to bolo?
20.3.2017 - 22:04
+5

frotto

 

Lebo tam boli prevazne divaci a nie fanusikovia.
20.3.2017 - 22:07
+4

Jurik

 

20.3.2017 - 22:07
+1

ŠKP

 

Toto mas pravdu. NR fans bolo pocut len po goloch aa na konci.
20.3.2017 - 22:12
+1

FanOfNorth

 

niekto spominal ze drvivo vyhraju aj v hladisku neviem... najviac ich bolo pocut na konci ked na zimaku ostalo 50PP
20.3.2017 - 22:14
0

Sunkafit

 

no 50PP u nás nebolo dokopy asi za 20 rokov
20.3.2017 - 22:26
+1

Ottawa Senators

 

Chlapci z Popradu toto ale nemyslíte vážne že? My sme vo štvrtok zistili, že nejakí popradéri existujú, dovtedy o nich bolo počuť len tu na HP. Tak s týmito siláckymi kecami by som brzdil troška.
20.3.2017 - 22:28
+11

ŠKP

 

Chodim na hokej pravidelne 16 tu sezonu a uprimne poviem ze NR som tu takto skupinovo videl mozno tretikrat. Tiez uznajme ze nic moc na to ai ste "vladcovia" fanusikovskej sceny. Ale tak berme ze svoje robi aj vzdialenost, blbe vlakove spojenie ci to ze sme sa v play off este nestretli
20.3.2017 - 22:43
+1

antinamor

 

Zabudol si na atraktívnosť súpera pri všetkej úcte.
21.3.2017 - 0:08
+1

ŠKP

 

To iste sa da povedat aj z nasej strany
21.3.2017 - 6:53
+2

lubfito

 

Povedal by som že všetky spomenuté veci (vzdialenosť, spojenie, alebo to či sme sa stretli v PO) je nič oproti tomu že sa hralo v pondelok, resp. utorok.
To sa mi zdá ako najväčší zabijak týchto výjazdov
21.3.2017 - 8:38
+2

ŠKP

 

Stvrtok a piatok su tiez pracovne dni. A z hokeja nevyzijes
21.3.2017 - 9:22
0

lubfito

 

Presne tak
21.3.2017 - 9:28
0

tep

 

Piatok je už taký skôr polopracovný deň A osobne viem, že je ľahšie tolerovatelná absencia v piatok, ako v pondelok
Ale ako sa tu už píše, podľa mňa slušná návšteva, na to, že to sú neoficiálne výjazdy nadšencov
21.3.2017 - 10:32
0

Hasan13

 

Bol som ta ja a narazal som na atmosferu v domacom prostredi.
20.3.2017 - 22:32
0

Sunkafit

 

toto ale nebol výjazd fansu...ale len ludia na autach
20.3.2017 - 22:18
+3

hefky

 

Vyhovorky
20.3.2017 - 22:23
+2

blue-311

 

Tesit sa z toho ze ste doma prekricali hostujucich fans je uzasne. Verim ze ta ten pocit naplna stastim
20.3.2017 - 22:33
+9

Sunkafit

 

ja som našich počul...na to že to nebol výjazd slušné
20.3.2017 - 22:40
+3

NR-Sebastian

 

Ake vyhovorky? Oficialny vyjazdy fansu bol zruseny pre nezaujem. Pondelok sa trepat do Popradu nema zmysel.
20.3.2017 - 23:15
+1

cipulis

 

Tak teraz mate najlepsi fans v strednej europe alebo ludi ?
20.3.2017 - 22:29
0

miro-nr

 

určite ?! myslel si tych vašich siedmych čo boli v NR?
Tak potom OK
20.3.2017 - 22:29
+6

antinamor

 

Ty o čom točíš? Ja som nás počul. Mňa zase pobavili vaši super fans, keď sa snažili zapojiť aj ostatných PP divákov klasickým pokrikom "Druhá strana odpovedá" a druhá strana ništ.
21.3.2017 - 0:07
+5

Dafffo44

 

no sak jasne ze nic ked tam su skyboxy inyeligent
21.3.2017 - 8:19
0

bez nicku BLOG

 

Dolezita vyhra, ktora definitivne zlomila seriu v nas prospech. Hartzell chytal fantasticky a opat nas podrzal, hoci ten 3.gol bol jeho..
Bolo by super to zajtra ukoncit, nech si troska oddychneme pred semifinale.
20.3.2017 - 22:05
0

Tokino

 

-Nepoznate nikto z PP pravidla
-Podla PP fans cely zapas PP "lepsi"
-Neuznate kolko pres.hier ste nevyuzili svojou neschopnostou
-Budete plakat o jednej situacii,ale prehravate 0:3 na zapasy tak sa uvedomte
-Ked je NR taka slabucka,hratelna a ma iba pomoc rozhodcov ako je na tom PP ked prehral zatial vsetky zapasy...
20.3.2017 - 22:06
+5

peterpm

 

Škoda chlapci: Škoda, tento zápas sme si zaslúžili dotiahnuť do víťazného konca.
Chcel by som pochváliť hlavne všetkých popradských chlapcov,tí nechali na ľade srdce.Žiaľ v takýchto zápasoch rozhodujú maličkosti, v kĺúčových okamihoch nám chýbalo viac rozvahy, niekedy i šťastia.
Od niektorých hráčov sme čakali v závere sezóny viac, prečo to nie je tak, nad tým nech sa zamyslia sami. Celkovo v lige sú výkony rozhodcov pravidelne slabé, to sa potvrdzuje aj v play off.
20.3.2017 - 22:07
+1

Bizzaremifo

 

tak je to zvláštny pocit, naši sa veľmi snažili...chceli tento zápas vyhrať..efektivita žalostná ako už mnoho krát v tejto sezóne..áno, rozhodnutie rozhodcov ovplyvnilo zápas, je jedno, či mal ten gól platiť alebo nie...bude to ešte dlho rezonovať na zimáku...musím však uznať, že Nitra je proste v tejto sérii lepšia, vie premeniť šance, je hokejovejšia...naši sa snažia, veľmi chcú, ale jednoducho momentálne naviac nemajú ... pridávam sa k názoru, že zajtra roztápame, už nebudú psychické sily a po tom, čo som videl, nebudeme mať ani dostatok zdravých obrancov... ale budem fandiť našim ako vždy ... jedine
20.3.2017 - 22:12
+4

cipulis

 

Zacnem od zaciatku hrac NR cislo 9 (ciernavoda) pocas hymny sa snaz stat sko clovek a nie ako tela sa tam hopalas korulami (na to iste som bol nervozny pri Barteckovi ) 1 tretina od rozhodcov velmi pekne odpiskana, hra vyrovnana dali sme goly NR mala viec z hry, d 2 tretiny rozhodcovia upustili od normlaneho piskania a zacala groteska, NR stale hokejovejsia- to muzstvo je vidiet ze je zohrate, nasi hrali srdcom, Hvila bol zase pri gooloch nastastie nasich a ak niekto napise ze toto muzstvo nechcelo ist dalej zasluzi si facku !!!!
20.3.2017 - 22:14
+1

Ottawa Senators

 

Pusti si na husté zápas od začiatku, sleduj vašu 9 (zagrapan).
Veľmi rýchlo zistíš, že Judd sa oproti nemu len jemnúčko hompálal. Toto je neuveriteľné niečo.
20.3.2017 - 22:31
+10

gta98

 

Verím, že Nitrančania ešte budú hovoriť ako im rozhodca ubližoval a tlačil nás k výsledku. Preto tu dám len pár situácií, ktoré som si zapamätal ešte na štadióne a doma len pozrel časy na riedkom. Takže: 1:36:26 Troliga bol seknutý, tam nie je o čom, nech sa páči, pozrite si to. 1:50:38 - Paločko chcel prejsť do pásma, ale Mezei ho jednoducho fauloval, jasné nedovolené bránenie. A asi najhorší faul čo som videl, 2:11:36 - jasné podrazenie na Štraucha, toto videl aj slepý, to musíte uznať sami. Povedal by som, že ani ten zákrok na Mlynaroviča pri góle Hvilu nebol v poriadku, Mlynky už nebol v držaní puku, presne takáto situácia bola v Martine ked sa takto stretli Gulyayev a Rapáč a nás hráč dostal 5+DKZ. Dnas ale ani náznak vylúčenia... A tak dalej

Čo sa týka toho "gólu" na 3:3 tak: rozhodcovia mali ísť telefonovať nie kvôli postaveniu hráča v bránkovisku, ale kvôli kontaktu súpera s brankárom!! Každý kto si detailne pozrie video tak vidí kde je korčula Kofoly a kde ho drží náš obranca. Blackwater tam nechal korčulu a ňou zamedzil pohyb Šúrkovi, ktorý nemohol bez obmedzenia pohnúť betónom. Videl to každý na zimáku, videli to naši hráči a určite to videli aj Nitrančania.

Viete čo si veľmi cením na Petrovi Bartošovi? Jeho zmysel pre fair-play. Pamätám si jeho zásah do vylúčenia súpera. Pri mantineli boli dvaja hráči KE a súper. Hráč Košíc dostal hokejkou do tváre a rozhodca okamžite dvihol ruku. Teraz si už presne nepamätám, či Bartoš dostal do tváre alebo on bol ten ktorý dal hokejkou do tváre spoluhráčovi. Každopádne, Bartoš vtedy prišiel za rozhodcom a povedal mu nech nevylučuje, lebo súper nič nespravil a vlastný spoluhráči sa "trafili". Obrovské gesto fair-play. Bol by som teda rád ak by aj Kofola mohol povedať rovnaké čestné prehlásenie, že on sa korčulou nedotkol Šúrekovho betonu a nezabránil mu v pohybe. Lebo na videu je vidno opak. A na štadióne to bolo vidno ešte lepšie ako na riedkom, lebo na zimáku bol záznam z hornej kamery a jasne bolo vidno kde Blackwater nechal korčulu! Gól nemal platiť. Ale to je jedno, aj tak cez vás neprejdeme, ale malo sa rozhodnúť čestne. Rozhodcovia nemajú zneužívať svoje postavenie, to že sú pánmi na ihrisku a to že rozhodujú svojvoľne je rozdiel. Zvlášť ak je PO a minúta do konca a padne takýto sporný gól by som sa vždy išiel poradiť na video, tá minúta navyše by ho nezabila ale mohla veľa vysvetliť.

Dobre, nech už dlho nepíšem, gratulujem Nitre, ale bolo mi trochu čudné ako sa môžu tak veľmi tešiť po takomto nečestnom góle. Samozrejme, postup je postup a titul je titul, ale fair-play. A nesťažujte sa že vám nepískali fauly na vás, lebo ako vidíte, aj vám bolo hodne odpustené a rozhodcovia zápas nezvládli tak, že už v živote by si nemali písknuť do píšťalky. Hawk.
Nesúhlasné komenty si nechajte pre seba alebo ich napíšte slušne!
20.3.2017 - 22:18
+13

blue-311

 

Bracho ale to neni o tom ze by rozhodcovia pomahali nitre. Ale je to o ich neprofesionalite ktorou zabijaju hokej nielen v tomto zapase a nielen tuto sezonu. A robia to snad v kazdom zapase akurat sa vzdy citi poskodeny iny tim.
20.3.2017 - 22:27
+5

Ottawa Senators

 

Technická otázka.
Prečo sa ty môžeš sťažovať, že rozhodca vám nepískal nejaké presilovky ale Nitrančania už nie?
Cope - regulérny gól.
20.3.2017 - 22:33
+3

gta98

 

Myslim, ze blue to vystihol presne. V livke počas zapasu som cital dost prispevkov o tom, ze sa citite byt poskodeny a ze rozhodcovia nas tlacia k vyhre. Tak som len chcel kontrovat a povedat vam, ze nie len vy ste poskodeny ale aj my a hlavne hokej ako taky touto prasivou bandou rozhodcovskou. Jednoducho su to strasni amateri a nemyslim si, ze dnes tlačili výhru Nitre ci Popradu, ale hlavne poškodili zapas. Uz znova.

A k tomu gólu Copa. Na stadione bolo vidiet z hornej kamery, ktora je nad brankou, ze Kofola mal jednu nohu riadne vzadu a zabránil nou Surekovi v zakroku. Sice bol braneny nasim bekom, ale nemozes mat tu nohu pol metra od tela a hovorit ze si bol braneny. Ak by bol natlaceny do Sureka, tak nepoviem nic, ale on zvadzal súboj na hornej casti brankoviska a nohou zabránil v pohybe Surka. Kontakt s brankarom tam ale urcite bol a preto sa malo ist telefonovat. Ved povedz ci by si nebol spokojnejsi aj ty aj my keby si ten kontakt hraca s brankarom rozhodcovia overili na videu.
20.3.2017 - 22:46
0

Ottawa Senators

 

Ja som v livke smeroval jeden príspevok na adresu rozhodcov paradoxne to bolo po odpískaní faulu na nášho hráča. Lebo žiadny cit pre hru, vylučovalo sa ako na bežiacom páse, často zbytočne.
Máš pravdu, možno by bolo fajn ísť telefonovať a bol by kľud. Ale v tomto prípade sa držali pravidiel, nemohli ísť.
20.3.2017 - 22:54
+2

ErikHKM

 

Ja dám len jeden postreh za takéto tzv bránenie v hre brankárovi bolo včera Misovi Handzušovi odpískane postavenie v bránkovisku a hra vykazana do stredného pásma ti čo ste včera pozerali hokej na STV viete ak ste si to všimli presne taká istá situácia to bola takze rozhodcovia ani nevedia čo majú pískať a čo nie
21.3.2017 - 7:51
+4

Dafffo44

 

aj v ceskej lige pre tyzdnom sa toto odpiskalo a gol neplatil... len "objektivni nitrania" vedia ze mal platit podla pravidirl ktore maju v malicku
21.3.2017 - 8:20
+1

miso2488

 

To tu ani nepíš lebo"objektívny"Backo ti hneď napíše,že si neobjektívny.
21.3.2017 - 8:29
+1

miro-nr

 

lebo on to vidi OBJEKTIVNE a my sme zaujatí
ja si ho už nevšímam-stačil mi jeho pohlad na fauly (v ZČ)ked podobny urobil hrač PP alebo ineho mužstva !
gta98
20.3.2017 - 22:51
+1

gta98

 

Nazdar Mirko, uz dlho sme si nevymenili pár stiplavych poznamok, tak žeby teraz? Ale nie, nechce sa my, zajtra nam náročný den v práci tak Ti bude musiet stacit iba vyjadrenie ktoré som dal pod Ottawu a nad teba. A uzite si poriadne výhru.
20.3.2017 - 22:57
+1

gta98

 

*mi
20.3.2017 - 23:10
0

miro-nr

 

Nieje čo si uživať-užijeme si až tu štvrtu(ak bude)
20.3.2017 - 23:16
0

gta98

 

Urcite bude, len je otázka ci uz zajtra?
20.3.2017 - 23:43
+1

NRfan

 

Pekny elaborat, ktory vlastne obsahoval iba: Kofolu obesit a ... Peeeeeeto Bartos!
20.3.2017 - 22:47
+1

gta98

 

Každý si najde co potrebuje, ale s tym Bartosom sa zhodneme
20.3.2017 - 22:58
+1

NRfan

 

No a ty si si proste potreboval po smolnej prehre vyliecit ubolenu dusu poriadnym kopnutim do Judda.
21.3.2017 - 8:50
+2

gta98

 

Poriadnym kopnutim do Judda? Seriously? Ved som len povedal, ze Judd isto nebude mat ciste svedomie a nech teda prehlasi ze urcite nezabranil v pohybe Surekovi svojou nohou, lebo kazda situacia je rozdielna a aj ked bol braneny Ibragimovom tak jednu nohu mal tam kde nemal mat. Tu nohu ktorou zabranil Surkovi v pohybe mal volne a urcite mu tu nohu nenatlacil nas bek na brankara. Ale kde v tom vidis poriadne kopnutie do Judda, tak to fakt neviem, pretože na zimaku bolo jasne vidiet kde bol postaveny a kde sa mu ta noha "zatulala". Kedy bol fair tak by povedal ze sa dotkol brankara s korculou svojvolne a nie natlacenim Ibragimova. Ale co vam to tu vlastne vysvetlujem, ved vy ste to vsetko videli lepsie a hocico mierene proti vam je kopanie a provokacia. Uz ako myslíte, ale ako uz bolo povedane, podobná situacia bola aj v Česku a podobná situacia sa pokojne moze stat aj vam. Ver mi, ze keby vam toto premietnu na zimaku v Nitre tak by tam stadion spadol a na internete by bolo 500 prispevkov o skorumpovanej lige. Zaraza ma len, ze nie ste schopny povedat ani ze tam bol kontakt Judda na nasho brankara a este si vypocujem ze Surek je filmarik a pritom dostal hokejkou do krku aj ked od vlastneho hraca, to neznamená ze to neboli. Podla mna je filmarik skor ten vás Valentko, ktoremu ta brana vypadavala asi 20x za zapas a Hartzellovi ani raz. Toto je filmarik, ale nie ste schopny povedat ani to. Uvidime, co bude po dnešku.
21.3.2017 - 12:11
+2

NRfan

 

O Juddovi je dobra polovica prveho elaboratu a cely tento druhy ... ani som ho nedocital, na romany nemam chut, prepac.
21.3.2017 - 13:19
0

N1trancan

 

20.3.2017 - 22:19
0

NR

 

Vydržal som to tu čítať pokiaľ neprišla téma fans Nitry a fandenie. Z Popradu príde za 10 rokov dokopy 25 fans,pritom ste mali ideálny piatok v PO...Tu už vážne dochádzajú domácim argumenty
20.3.2017 - 22:20
+8

cipulis

 

Ale my o sebe nepiseme ze sme megagakticky najsamfasa lepsi fanusikovia zemeule v uvodzovkach pre sunkafit mironr backa a inych pacientov
20.3.2017 - 22:33
+1

Sunkafit

 

pre cipulisa a podobných kde to kto písal...nájdi
20.3.2017 - 22:41
+3

miro-nr

 

nenajde,lebo trepe
20.3.2017 - 23:04
+3

miso2488

 

Už neraz ste to písali,a veľa krát v diskusiách kde ste prehrali ste sa utešovali,že máte lepších fans atď. To musíš potvrdiť.
21.3.2017 - 6:53
+2

antinamor

 

A nie je to tak?
21.3.2017 - 7:09
+1

miso2488

 

Nejde o to,že či to tak je ale aký súvis to má so zápasom?
21.3.2017 - 7:32
+1

Sunkafit

 

Ano...nie menovane ludia
21.3.2017 - 7:35
0

Bielomodry

 

Cipulis: Ale sme najlepší ...Fans..A inak poprosím ľudí z PP ,robte voľačo s tým ozvučenim na stadione. Lebo ,chápem prečo,ľudia nechodia na hokej...Však ,normálne nepočujem...
20.3.2017 - 22:56
+2

cipulis

 

Vcera to bol fakt otras s tym zvukom, cez zakladnu cast to take strasne nebolo
21.3.2017 - 16:15
0

miro-nr

 

cipulis: daj mi sem,prosim ta ,nejaky prispevok odo mna kde pišem o našom "najfasa"fanse! Dakujem!
Ked to nenajdeš-čo viem ,že nie-tak šuchaj nohami!
21.3.2017 - 9:34
0

cipulis

 

Oki vcera som to kusok prepiskol, nepamatam si konkretne kto, len vy ste mi tak prisli do rany
21.3.2017 - 16:16
+1

Fenomén

 

To nerieš. Chalani od vás fandili pekne, bolo ich počuť, boli slušní. Super.
20.3.2017 - 22:34
+1

blue-311

 

Este si zabudol na madarsku kartu, aj ta tu uz zaznela
20.3.2017 - 22:34
0

Roman-u2

 

Takže čo sme dnes videli, nehrali sme nič (nie neurážam PP, ale reálne sme podľa mňa nehrali nič) PP napriek tomu, že mal presilovky aj 5na3 aj 4:3 nevyužil ich, jednoducho Hartzel dnes rozdielový hráč, prvé dva góly boli jednoducho nechytateľné a nemohol za ne.

Či sa to niekomu páči a či nie gól platiť mal. Ďalšia pravda je, že z tohto hokeja boleli oči, permanentne niekto na trestnej a neustále prerušovanie hry hokeju len uškodilo.

Ak sme slabučký, tak nechápem prečo vyhrávame 3:0 na zápasy (s posledným zápasom už 4:0) a naozaj nechápem, že PP, tak vynikajúci tím nevedel dať u nás v NR ani jeden gól.

Kamzíci neválajte to na rozhodcov, ktorých máme asi najviac v zuboch my, jednoducho ešte jedno kolo ZČ a hráte baráž namiesto TN
20.3.2017 - 22:20
+3

hefky

 

Ani jeden človek tu nenapisal že ste slabucky alebo niečo podobné tak prečo si vymýšľas na čo to je dobré.
20.3.2017 - 22:27
+1

Roman-u2

 

Na čo je to dobré? Presne na to isté, ako polovica komentárov o tom, ako gól nemal platiť. Teda presnejšie povedané na: Exkrement a nanič
20.3.2017 - 22:39
+2

Wixen

 

Pekný zápas/česť porazeným!: Ja len toľko: dalo sa na to obojstranne pozerať. Naši v norme, Poprad sympatický výkon!
20.3.2017 - 22:24
+1

MySmeSever

 

No som velmi zvedavy co predvedieme zajtra...ci nas tato prehra polozi alebo este skusime zabojovat o zazrak na lade
20.3.2017 - 22:30
0

Wixen

 

Myslim, že skor to prve: Ale mohli by ešte zabojovať nech to ma aj zajtra grady veď nech vyhra hokej... Priznavam že ten prvy "odovzdany" zapas ma na štadione veľmi nebavil
20.3.2017 - 22:54
+2

MySmeSever

 

Tak to ver ze ani mna ale od zapasu k zapasu sa zlepsujeme siedmy vyhrame uz 7:0 my ked to pojde takto dalej ale spat na zem budem rad ak zopakujeme taky odusevneny vykon ako dnes a budem odchadzat spokojny
20.3.2017 - 23:25
+2

Wixen

 

Triezvy pohlad : Zajtrajšok nech je zaujimavy aspoň ako dnes
20.3.2017 - 23:32
+1

MySmeSever

 

Dajme tomu ze polotriezvy hehe nejake to pivo predsalen bolo no nic parobci...jutre nas caka dalsia mastenica...nech zije hokej a
20.3.2017 - 23:37
+1

Wixen

 

Čo sa u vas čapuje?: Tipujem že si bol jeden zo 6/12 statočnych v Nitre dal si u nas Trogára?
20.3.2017 - 23:39
0

MySmeSever

 

Ciii no to ani neviem co capuju corgon tusim ale isty si nie som... a nebol som nevyslo mi to ale na piaty uz pojdem
20.3.2017 - 23:45
0

antinamor

 

Piaty až budúcu sezónu.
21.3.2017 - 0:22
+1

N1trancan

 

5 v rade je zajtra
21.3.2017 - 0:45
0

miro-nr

 

naši nebudu vladať,takže mate velku šancu vyhrať-dvojzapasy su naša "smrť"
20.3.2017 - 22:54
0

blue-311

 

Co si mal dovolenku? Dlho som ta tu nevidel
20.3.2017 - 22:35
0

Wixen

 

Akože ja? : To si ma tu niekto pamata? ja diskutujem hlavne vtedy ked v Lintnerlige o niečo ide
20.3.2017 - 22:52
0

blue-311

 

Jo teba som myslel
20.3.2017 - 22:58
0

Wixen

 

No pekne : Nemyslel som si že po roku si ma niekto zapamata ja to cez sezonu sledujem zobďaleč z Prešporku ale nezapajam sa. V PO chodim domace všetky a aj vonku nejake zapasy. Takže prišiel opäť aj môj čas
20.3.2017 - 23:07
+1

Sunkafit

 

škoda že za nas nehra Peťko Bartoš to naozaj takto bohaaa
20.3.2017 - 22:31
0

aaaaa

 

Gol nemal platit , blackwater v momente strely bol v brankovisku a sam donho vosiel a urcite nebol tam drzany , rus tam len stal a blackwater mohol kludne vyjst prec a jednou nohou zavadzal aj brankarovi , takze jasne nemal platit
20.3.2017 - 22:32
+4

Tokino

 

Presne si to zhrnul!Lepsie a objektivnejsie sa to neda ani napisat.
20.3.2017 - 22:34
+1

miro-nr

 

nehrali sme šiesti a Pupak nefauloval-takže prvy gol PP nemal platiť

aj takto sa dá
20.3.2017 - 22:56
+3

Spezza

 

Prva tretina parada. Potom bola lepsia Nitra a na konci my. Toto bol klucovy zapas takze zajtra to bude max o predlzeni serie do Nitry. Postup pri tejto forme uz nehrozi.Skoda.
20.3.2017 - 22:34
0

krofak

 

Bodik bereme domov a roztlieskavacka na B3 ciernovlasa mi spravila vysledok este krajsi!
20.3.2017 - 22:41
+2

N1trancan

 

To je ta co nam ukazala 4x tie velke (.) (.) Oci
20.3.2017 - 22:45
+1

Sunkafit

 

preboha toto ostane medzi nami
20.3.2017 - 22:48
0

martin_hkpp

 

Ktoru tretinu? Lebo ta, co tam bola prvu tretinh, sa na druhu a tretiu presunula na B1. Tak ci myslime tu istu,lebo ta bola TOP, co tam bola 1. tretinu prva dole.
20.3.2017 - 22:57
0

krofak

 

Tato tam bola 2 a 3 tretinu.Bola nizsie a nad nou bola hrdzava.
20.3.2017 - 23:10
0

martin_hkpp

 

Rozumiem chlapi, ja som myslel teda inu, ale viem, ktoru myslite. Nie zla tiez, ale na tu, co som myslel ja, nema. A budem sa o tom hadat! Srat na rozhodcov a hokej. Gratulujem inak vyhre a obom fanusikovskym taborom k tomu, ze sa napriek vypatym chvilam nenadavalo. Nech to vydrzi aj zajtra. Dufam, ze ostavate v PP a zajtra tiez spoluvytvorite atmosferu!
20.3.2017 - 23:22
+6

krofak

 

Nezostavame.Uz sme skoro v Nr.Zajtra silne povinosti.
20.3.2017 - 23:59
0

martin_hkpp

 

Ha, chapem. U nas na vychodze sicko porobeno, ta net vecej roboty.
21.3.2017 - 8:30
+3

N1trancan

 

Tato bola na B3 stale krv a mliiiko
20.3.2017 - 23:10
0

Bielomodry

 

V PP je zima,zabudaju vypínať repráky ,lebo sa nepočujú ,ale hoddog a čaj super...Štadión tiež pekný,takze celkom pozitívny večer...
20.3.2017 - 23:18
+1

totik

 

https://www.instagram.com/angels_cheerleaders/?hl=cs tu ju mozno najdes
21.3.2017 - 0:59
+1

N1trancan

 

aaaa doobeda sa budem usmievat na notebook
21.3.2017 - 7:55
+1

martin_hkpp

 

Pocuvajte chvilu: Kus tu vychladnite. Rozhodcovia u nas su neskoleni samoukovia. Bohuzial, tak to v nasej lige je. Je tu priestor na dlhu diskusiu, ci potom nasu ligu mozeme nazyvat profesionalnou? Podla mna nie. Ale aj tak nas bavi.

K zapasu - mali sme vyuzivat sance. Dnes aj 2. zapas v Nitre. NAJMA MY musime vyuzivat sance, MY musime byt stopercentni. Lebo MY sme boli 7. a hrame s 2.

Verte, ze zivot je spravodlivy a na kazdu svinu sa vari voda. Aj za maly hriech vas vie "karma vytrestat", ked ho spravite umyselne. Chcel NR alebo PP rozhodca poskodit? Dufam, ze nie. Ked ano, potom nech sa necuduje, ked mu zdochne pes. Vysmievate a osocujete sa navzajom? Potom sa necudujte,ked vam vazne ochorie niekto blizky. Veru, tresty su casto ovela prisnejsie a vaznejsie ako preciny, za ktore nam boli pridelene. Nad nami je spravodlivy rozhodca. Davajte si pozor, ci hrate v zivote cisto.
20.3.2017 - 22:47
+5

hkpp22

 

gratulujem: titul odovzdat rovno nitre, netreba dalej hrat...
20.3.2017 - 22:52
+3

Wixen

 

V tejto vete si si pomylil mesto : Slovan BB je predsa tuto sezonu definitivne predurčeny
20.3.2017 - 22:57
0

Spajko

 

Ja by som chcel ist v piatok na hokej, takze by NR mohla prehrat zajtra
20.3.2017 - 22:54
0

Wixen

 

Komu fandí Poprad fans? : Takato otazka mimo pozapasovu temu. Komu mi PP fans najviac dopriali titul z velkej predpokladanej trojky? (Samozrejme mimo svojho muzstva)
20.3.2017 - 23:02
0

cycling

 

Urcite nie skorumpovanej Nitricke.
20.3.2017 - 23:03
+3

Wixen

 

Haha : A kde konkretne, čím a koho korumpuje Nitra ?
Otazka znela komu teda?
20.3.2017 - 23:09
+3

Bielomodry

 

cycling: Ďakujeme za názor,postupuje s dalej..
20.3.2017 - 23:19
+2

hkpp22

 

sak hockomu: kto je sympaticky... preco nie aj vam... sak hrate pekny hokej, mate dobru atmosku, zije to u vas... len dnes to nebolo fair play...
20.3.2017 - 23:10
0

Wixen

 

Dnes ste mali využiť šance hlavne: A tiež napr presilovku v predlzeni. Gol na 3-3 bol možno diskutabilny , skor regularny, ale nemyslim si že rozhodujuci .. Prehrali ste si to sami..
20.3.2017 - 23:16
0

hefky

 

Martin
20.3.2017 - 23:12
0

martin_hkpp

 

Neviem jak ostatni, ale ja budem fandit vitazovi semifinalovej serie KE-NR. Ked Martin prekvapi, tak vam v NR. Ked prekvapime my, tak to je jasne, hehe
20.3.2017 - 23:13
+1

gta98

 

Uprimne? Tomu co bude najlepsi V podstate mi nebude vadit ked to obhajite a ani ked to daju Kosice ci BB. V pripade Banskej sa bojim ci neprestanu nakupovat ked ziskaju titul a tak radsej nech ho nevyhraju aby na buducu sezonu dotiahli dalších Maioneov Ale komu budem mierne drzat sa rozhodnem az ked uvidim dvojicky, celkovo však musím povedat, ze mi nebude vadit ani ak vyhra Zvolen ci Zilina, hlavne nech vitaz predvadza dobry hokej a vyhra zasluzene
20.3.2017 - 23:41
+1

cycling

 

Cope je najzakernejsi hrac extraligy. Provokater na pohladanie.
20.3.2017 - 23:02
+2

Tokino

 

A ja ze Troliga...pekny kroscek na Milama odzadu mimo hry,potom par uderov po odpiskani a pod...Inak Cope dal pekny gol na 3:3,ci?
20.3.2017 - 23:20
+3

Bielomodry

 

Cycling: Ty už si toho dosť napísal,nemyslíš?
20.3.2017 - 23:20
+1

88Backo

 

On určite nemysli,tým som si istý
21.3.2017 - 5:56
0

KrebsKandidat

 

Vole, podla diskusie, NR brankar maly boh.

PP sa snazil ale rozhodcovia (ak citas NR prispevky, tak neublizil NR, ak prispevky PP fans, zarezal domacich) do zase raz pokaslali (NR fans sa na rozhodcu nestazuju !SIC!

A teraz provokacna otazka - kto z nas, vratane NR, fans da prachy na to, ze NR vyhra aj zajtra?

Napriek vsetkemu hokeju zdar!
20.3.2017 - 23:13
0

Wixen

 

Myslim že naši: To nepustia kvoli plnemu štadionu, ak mysliš na to. To sa nerobí a nevyplaca.
20.3.2017 - 23:19
0

KrebsKandidat

 

Nevyplaca - to suhlasim, ale... Zajtra budeme mudrejsi
20.3.2017 - 23:38
0

miro-nr

 

nikto
20.3.2017 - 23:25
0

corthez

 

Popradcania už prestante, po kazdom prehratom zapase je v diskusii na vine rozhodca.
Už mi to ako Popradcanovi vadí, že stale sa len hladaju vyhovorky
20.3.2017 - 23:14
+4

cycling

 

Skutok sa nestal!
20.3.2017 - 23:25
+1

stan-PP

 

neviem k tomu golu tazko strela bola presna a razantna podla mna by to preslo a ci bol Surek atakovany natlacenim Blackwatera do brankoviska alebo nie je velmi tazke urcit.. po zapase som stal pri ladaroch co kecali s Orszagom predsedom rozhodcov ci co to je a ten vravel ze to bolo na rozhodnuti hlavneho ze v tej chvili sa rozhodnut je tazke a ze toto bolo diskutabilne, potom mali aj dlhu dlhu poradu ale nik si uz nechcel vziat na triko zmenit rozhodnutie kedze to bolo 50 na 50 a nebol si nik isty tak to vysvetlil.. bohuzial toto nam zapas neprehralo ani nahodou! bol to z nasej strany super vykon ale tie presilovke profesorske su ocibol.. na nich stroskotame.. a dnes sa to potvrdilo.. Nitra dnes urcite bola porazitelna, nechapem tomu, je 2:0 Mlynarovic je uplne sam pred branou moze sa spytat na 3 krat Hartzela kde to chce ale on ide miesat kym dokorculuju hraci a okolo brany.. potom moze darmo po zapase nahanat rozhodcov do satne aj s ostatnymi za dalsie 1:44 presilovka 5 na 3 a nedat gol? v play off? nehovorim o predlzeni v ktorom uz sa sama Nitra ponukala aby sme to uloncili, ved oni ani nesli uz, nam este kompenzovali a mali sme 2 min 4 na 3 na rozhodnutie, no co je este idealnejsie?? a ako sme s tou presilovkou profesorsky a zle nalozili ani nepisem.. najma ked Nitra bola totalne v pecku a uz nas ani neatakovali na modrej a 2 krat sme mali brejk 2 na 1 v presilovke este.. prehrali sme si to len a len sami, viem ze je to hnusny pocit po tak skvelom zapase od nas ale to je sport.. vyborne Hvila Krotak aj Murcek s Bondrom sa mi velmi pacili.. naopak Zagrapan je v najhlbsej marianskej priekope.. gratulujem Nitre a dakujem nasim za pekny zapas s bojovnostou a srdcom az do konca! vdaka chlapci..
20.3.2017 - 23:37
+16

Wixen

 

Presne vystihnute..: Zapas si PP prehral v podstate sam nevyuzitymi sancami..
20.3.2017 - 23:43
+1

Suško

 

Ako som Popradčan mám nervy neskutočné ale ako každý tu nadávate na rozhodcov no dobre myslím is že ten gól platiť nemal ale Poprad mal kolko presiloviek ?!! 5 na 3 nevyužijeme v Play Off ? !! potom v predĺžení nedáme 4 na 3 ? ako sa nehnevajte ale je to hanba !! a Nitra využila prvú šancu ktorá sa jej zrodila a vyhrala žiaľ taký je hokej ...
20.3.2017 - 23:43
+2

antinamor

 

V predĺžení druhá. Mezei nedal nájazd.
21.3.2017 - 0:24
0

burnzie

 

sranda BB-NZ cca 50 príspevkov a diskusia zápasov NR 200+
20.3.2017 - 23:44
0

gta98

 

Uz 300+
20.3.2017 - 23:46
0

antinamor

 

Nitraportal. Najfansk.sk
Žijeme s našim klubom v dobrom aj zlom.
21.3.2017 - 0:25
0

Belzebub

 

nitrička zajtra dokončiť
21.3.2017 - 3:17
0

sspp

 

za prehru si možme sami darmo tu plačete prehajdakali čo sa dalo
21.3.2017 - 6:50
+4

Syky18

 

Stale tu rozpravate o tom spornom gole..ale co tie vaše šance mohli ste uz rozhodnut skorej zapas a nemuseli ste tu plakat..
21.3.2017 - 6:57
+1

motonomad

 

Vcera dalsi prijemny hokejovy vecer vedla v PP. Sice PP mam po mojom LM ako "fanuskovske becko" tak ma prehra mrzi. Ale treba triezvo uznat ze aj ked PP bojovali statocne, NR vyhrali zasluzene. Tutoviek a presiloviek na vitazstvo mali kamzici dost ale prekombinovali to uplne zbytocne. Nitra hra pekny kombinacny utocny hokej a nevyuzit 5na3 v PO je proti nim samovrazda. Ked uz, tak ta presilovka v predlzeni mala skoncit golom. Darmo sa tu vyhovarat na sporny gol v zavere. Bol uznany a tak to treba respektovat a snazit sa to otocit na svoju stranu. Gratulacia do NR. Vsetka cest PP za bojovny vykon.

Mam rad hokej a dievcata a vcera som si prisiel na svoje. Skackajuca fesanda vedla nas ma prijemne rozptylovala a my ju tiez. Postarali sme sa o to aby jej usmev bol uprimny. Evidentne sa bavila aj ona Nabuduce treba rozkricat ze budu roztlieskavacky a naplnite stadion v PP.

Frajeri zapasu: Macik, Hvila a Troliga. To ako lezerne zrusil sarvatku v tretej tretine bolo Proste naslepo lahostajne vytiahol otlkaneho Nitrancana z brankoviska za dres a hotovo

V hlave si uz skladam hracov na buducu sezonu pre LM takze Maco vrat sa domov , vratte nam Lichanca a ked nie ste spokojni s tym vasim autobusarom tak by som ho tiez bral. Sympaticky bojovnik na buly takmer stopercentny.

A dnes vyhrat!
21.3.2017 - 9:19
+3

Sunkafit

 

Podla mna Troliga hra vyborne ale to ze hra v prvej formacii je kontraproduktivne
21.3.2017 - 10:48
+2

miso2488

 

No práve som si pozrel neuznaný gól Trinca taká istá situácia ako včera. Trinec dal gól ale ďalší hráč trinca bol vtlačený hráčom Chomutova do bránkoviska,rozhodca gól neuznal pre postavenie hráča v bránkovisku.
21.3.2017 - 9:24
+3

NRfan

 

Po tvojej hlbkovej analyze bol zapas sporny moment prehodnoteny a vysledok skontumovany v prospech PP.
21.3.2017 - 9:29
+2

Dafffo44

 

dalsi primitiv
21.3.2017 - 9:37
+4

NRfan

 

Tvoja sebareflexia je ukazkova, ale aj tak to tu o tebe uz kazdy vie.
21.3.2017 - 13:14
+1

miso2488

 

Neviem či si chcel byť vtipný ale takto si sa iba strápnil.
21.3.2017 - 10:24
+2

NRfan

 

Vies co je trapne? Donekonecna rozoberat sporny moment aj ked vies, ze sa uz na tom nic nezmeni.
21.3.2017 - 13:13
+1

lubfito

 

Môžme tu o regulérnosti toho gólu debatovať aj týždeň, ale už to nikto z nás nezmení. Jedine budeš mať stále nervy z toho. Treba sa s tým zmieriť, veď povedzme si úprimne. Koľko takýchto sporných verdiktov sme už zažili? Koľko ich ešte zažijeme? Kopu.
Uznávam že s tým treba niečo robiť, minimálne by sa hodil článok s rozhodcami aby nám objasnili čo prečo a ako...
21.3.2017 - 9:38
+4

MySmeSever

 

Ozaj by trebalo riesit aj rozhodcov ale podla mna bude problem aj v kvantite...neviem kolko mame potencionalnych hlavnych rozhodcov ktori by pripadne zastali miesto tych ktorych by sme radi videli nepiskat...vidim to jedine na nejaku participaciu v ramci lig...napr s poliakmi ebelkov idealne cechmi...otazka vsak je co by na to povedali oni a co by take nieco stalo...a takisto pokutovanim alebo podobne to asi nevyriesis lebo sa tym zvysuje riziko uplatnosti tych rozhodcov...tazko povedat co by bolo idealnym riesenim ale urcite to treba riesit aspon tak ako pises nejakou rubrikou kde by boli zhrnute podobne momenty a rozobrane kompetentnymi do detailu preco tak a nie inak...
21.3.2017 - 9:45
0

Dracik_18

 

prvé tri vety by si mali prečítať Čaprnkoví odporcovia
21.3.2017 - 9:51
0

miso2488

 

Nie,nemám nervy. Len som chcel poukázať,že úplne jasný gól to nebol,ako to tu niektorí písali a takisto súhlasím s tým článkom ako to videl rozhodca. Pomohlo by to.
21.3.2017 - 10:23
+1

NRfan

 

Jedine co robis je to, ze dookola omielas to iste ako pokazeny verklik. Naco je to dobre? Ako pise lubfito, nie ste prvi ani posledni, komu sa to stalo a taketo sporne momenty vzdy budu, ci sa nam to vsetkym paci, alebo nie ... tam ste mali premenit presilovky 5/3, resp. 4/3 a bolo by vymalovane.
21.3.2017 - 13:17
0

Lemonik

 

Je to uplne jedno gol je uznany. Bol to krasny zapas, nechybalo mu nic. Poprad mal vela sanci na vyhru v tomto zapase tak ako som tu cital ak pojdete tymto smerom urrcite to dotiahnete aj vy za par rokov minimalne do finale. Dolezite je to aby sa zapasov kde daju hraci vsetko hralo co najviac lebo takyto hokej bavi asi kazdeho fanusika a divaka. Hlavne nech uroven ligy ide hore a nie len cez play off.
21.3.2017 - 11:10
0

halalibeberte

 

Poprad si vyhru nezasluzil. Po tolkych vyhodach co mal ZASLUZENE PREHRAL. A sporny gol je uplne bezpredmetny! Len otazka znie: Nitra bude mat na viac? Tento zapas ukazal aka je slaba vonku a kolko stastia potrebuje na vitazstvo. Ani kondicne nepreukazali ze su zo spice tabulky. Toto bol zdvyhnuty prst! So silnejsim superom ju domaci KOTOL nemusi zachranit. Macik nomero uno
21.3.2017 - 12:37
+1

imko6

 

v tom vasom spore o gole: sa mi zda predsalen viac ze to gol nemal byt. na hustom je to sice nie uplne dobre vidno ale z toho co je vidiet to vyzera skor ze ten brankar bol v tom momente tou korculou trosku v kontakte... Z videneho teda skor 70:30 ze to gol nemal byt.
21.3.2017 - 13:13
0

martin_hkpp

 

Ono to ukazali z hornej brankovej kamery na zimaku pri replay golu a tam ten kontakt jasny bol. Na hustom to nie je mozno az take zretelne. Ale uz to nechajme. Preto tolke emocie na stadione. Nebolo spravodlive rozhodnutie, ale ked tu mame donekonecna filozofovat, mali sme v tretej tretine x sanci a mohli sme odskocit na viac ako 1 gol. Ako som tu pisal ja aj ini Popradcania a Nitrania, Poprad si prehrava seriu neefektivnostou! Ale vdaka za nazor nezaujateho (mimo PP a NR) divaka.
21.3.2017 - 14:12
0

gta98

 

OK, ale takto to brať nemôžeš. V hociktorej lige na svete, či už NHL, KHL, SHL... sú zápasy ktoré sú vyrovnané a často rozhoduje jeden gól. A zvlášť v play-off. Presne táto situácia nám mohla priniesť víťazstvo. No a čo, že sme nedali x šancí predtým, aj Nitra čo to spálila a nemôže sa vyhovárať, že keby to premenila tak vyhrajú 7:3. To je blbosť. Niekedy šanca padne a niekedy nie, vyhrávali sme 3:2 a dostali sme neregulárny gól, takže je to ok podla teba? Potom sa ozaj čudujem tým 2000 ľudom na tribúnach, prečo si každý z nich nepovedal, že nevadí, dostali sme gól čo nemal platiť ale mohli sme dať ešte viac a aj tak by sme vyhrali. Vo vyrovnaných a vybičovaných zápasoch play-off kde je to celé postavené na jednom góle je nemožné si povedať, že neregulárny gol nám nevadí.

Ale máš pravdu, že to už treba nechať, len ma štvú také reči, že my sami sme mali využiť všetky šance ak sme chceli vyhrať, lebo ešte žiaden tím nevyužil všetky šance ktoré mal. Bol to zápas o jednom góle a dostať gól čo nemal platiť minútu do konca je nenormálne a fakt sorry že ma to vie naštvať aj ked teba asi nie.
21.3.2017 - 15:16
0

martin_hkpp

 

Mas pravdu, ale ja som to tu pisal uz x-krat pocas sezony, ze mame rozhodcov, akych mame a to z nasej ligy nerobi regulernu sutaz. Ale zmieril som sa s tym faktom. To je po prve.

Po druhe, vo vela kolektivnych sportoch zapasy ovlyvnuju rozhodcovia (napr. futbal, ved tam vyhrava ten, kto ma lepsich buzikov, co sa vedia valat po trave). Takze nikdy to nie je celkom objektivne, aj keby rozhodcovia boli neomylni, stale je tam subjektivny faktor. Cim su rozhodcovia slabsi, tym je to horsie a subjektivita je viditelnejsia.

Sralo nas to vcera, lubfito napisal niekde tiez, ze keby sa to stalo v neprospech NR, tak ich ide tiez roztrhat.

V NHL dal Brett Hull vo finale DAL-BUF rozhodujuci gol Stanley Cupu z brankoviska. Ludia v Buffale doteraz mozno doma spavaju vo vtedy popularnych trickach s napisom TO NEBOL GOL. Miro Satan s Dominom Hasekom maju mozno tiez doma jedno. Vtedy nemali kvoli tomu CUP, dnes maju obaja titul z inej sezony. Zivot ide dalej.

Iny priklad - kolko sa Slovaci naplakali kvoli "faulu" za branou na Lasaka v zapase s Kanadou. Vies, ktory myslim? dostali sme gol, Kanadal postupila, my sme vypadli, nejaka Vieden to bola, nepamatam presne, ale boli to zlate roky, kedy nam do repre na MS chodili hviezdy NHL.

Sralo ma to vcera, to hej. Ale viac ma srali nase nevyuzite sance, lebo tie nevyuzivame uz mesiace..


21.3.2017 - 15:37
+1

gta98

 

Presne na to s tym Buffalom som si hned spomenul na stadione a povedal si vďaka Bohu, ze nam sa to stalo len v takomto zapase. Keby som bol fanda Buff a takto by sme prisli o jediný SC tak to fakt neviem co by som robil ja osobne. Takze suhlas, su aj ovela horsie situacie, ale je jasne ze aj takáto vec naštve
21.3.2017 - 16:45
0

lubfito

 

Mohli by zaviesť Coach's challenge od budúcej sezóny. V NHL sa s tým už zžili a celkom im to tam funguje. Tak prečo nie u nás?
21.3.2017 - 17:15
+2

martin_hkpp

 

Hej, mohli by. Ktovie, dufam, ze vedenie ligy bude pokracovat v pozitivnych zmenach. Podla mna tam treba dat vacsi doraz - na rozhodcov, regulernost a podbne veci - az potom su na rade marketing a karticky.
21.3.2017 - 21:56
0

PPvsNR

 

Frey je kkt: Čistý kkt...
21.3.2017 - 21:09
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Európska Univerzitná Hokejová Liga
Tím Z Skóre B
1. B. Bystrica 56 191:120 119
2. Nitra 56 196:154 112
3. Košice 56 186:121 107
4. Žilina 56 175:158 90
5. Zvolen 56 163:174 84
6. Martin 56 141:166 75
7. Poprad 56 153:167 75
8. N. Zámky 56 146:154 74
9. Trenčín 56 140:164 72
10. L. Mikuláš 56 138:189 56
11. SR 20 20 20:82 6
TímZSkóreB
1.L. Mikuláš517:813
2.Detva511:116
3.Trenčín516:186
4.Skalica59:165
TímZVVpPpPSkóreB
1.Prešov4933439217:119110
2.Detva49322312220:120103
3.Michalovce49295312195:116100
4.Skalica49262318179:14885
5.Topoľčany49227317173:15283
6.Sp.Nová Ves49222322154:15473
7.Trnava49191425154:20363
8.P.Bystrica4992236123:21833
9.Martin B494124293:26616
10.Orange 209300619:329
Aktualizované: 26.3.2017 06:36
nadstavba A
tímzvvppppskóreb
1.Dukla201410581:5344
2.Slovensko 18201030759:5036
3.Nitra20903863:6230
4.Poprad20803960:7327
5.Slovan206201256:6522
6.Banská Bystrica205221171:8721
--------
nadstavba B
tímzvvppppskóreb
1.Zvolen2415324105:6053
2.Žilina2416017104:7649
3.Skalica221322591:6945
4.Košice2410301188:8736
5.Liptovský Mikuláš248031375:9727
6.Spišská Nová Ves246221476:10724
7.Topoľčany224001857:10012
Aktualizované: 26.3.2017 06:36
tímzvvppppskóreb
1.Trnava4431427218-115103
2.Poprad4431319174-96100
3.Dukla4429438199-10398
4.Zvolen44282212180-13090
5.Martin44244016143-12480
6.Nitra44212615133-10473
7.Žilina44193517132-12968
8.Slovan44158219147-15963
9.Košice44171818122-12161
10.Michalovce44180224158-17756
11.Spišská Nová Ves44142325125-16149
12.Liptovský Mikuláš44106721113-14649
13.Skalica44122624117-16846
14.Banská Bystrica44114425115-16845
15.Prešov4497424107-17545
16.Ružinov4474132101-20830
Aktualizované: 26.3.2017 06:36
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad603978249-114137
2CSKA Moskva604138183-110137
3Dinamo Moskva60291016164-111112
4Lokomotiv Jaroslavl6032418163-130110
5HC Dinamo Minsk60271019171-150105
6Torpedo Nižnij Novgorod6027818145-124104
7HC Viťaz6026722162-15897
8Jokerit Helsinky6023619149-16593
9HK Soči6024727139-14588
10HC Slovan Bratislava6022726144-16685
11Severstal Čerepovec6018527133-16374
12Medveščak Záhřeb6019433138-18669
13Spartak Moskva6018333125-16866
14Dinamo Riga60111034116-15858
Aktualizované: 27.3.2017 22:43
Tímzvvpprpppskorebody
1Metallurg Magnitogorsk6036513197-135124
2Avangard Omsk6030819156-127109
3Ak Bars Kazaň6029918155-127109
4Traktor Čeljabinsk6027320130-12097
5Barys Astana6025626151-16790
6Salavat Julajev Ufa6021620169-17488
7Admiral Vladivostok6024325147-15386
8HK Sibir Novosibirsk6020825133-13883
9Red Star Kunlun6024429139-14483
10Neftěchimik Nižněkamsk6020828143-15580
11Avtomobilist Jekatěrinburg6019625139-16579
12Amur Chabarovsk6020529110-13076
13Jugra Chanty-Mansijsk6018434112-14866
14Lada Togliatti6016532146-18065
15Metallurg Novokuzněck60864297-19440
Aktualizované: 27.3.2017 22:43
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad603978249-114137
2CSKA Moskva604138183-110137
3Metallurg Magnitogorsk6036513197-135124
4Dinamo Moskva60291016164-111112
5Lokomotiv Jaroslavl6032418163-130110
6Avangard Omsk6030819156-127109
7Ak Bars Kazaň6029918155-127109
8HC Dinamo Minsk60271019171-150105
9Torpedo Nižnij Novgorod6027818145-124104
10Traktor Čeljabinsk6027320130-12097
11HC Viťaz6026722162-15897
12Jokerit Helsinky6023619149-16593
13Barys Astana6025626151-16790
14Salavat Julajev Ufa6021620169-17488
15HK Soči6024727139-14588
16Admiral Vladivostok6024325147-15386
17HC Slovan Bratislava6022726144-16685
18HK Sibir Novosibirsk6020825133-13883
19Red Star Kunlun6024429139-14483
20Neftěchimik Nižněkamsk6020828143-15580
21Avtomobilist Jekatěrinburg6019625139-16579
22Amur Chabarovsk6020529110-13076
23Severstal Čerepovec6018527133-16374
24Medveščak Záhřeb6019433138-18669
25Jugra Chanty-Mansijsk6018434112-14866
26Spartak Moskva6018333125-16866
27Lada Togliatti6016532146-18065
28Dinamo Riga60111034116-15858
29Metallurg Novokuzněck60864297-19440
Aktualizované: 27.3.2017 22:43
Tímzvvpprpppskorebody
1Chicago Blackhawks75351321225-192102
2Minnesota Wild7537724240-19095
3Anaheim Ducks7536523199-18593
4Edmonton Oilers7532925223-19591
5San Jose Sharks7535726201-18291
6Calgary Flames75291329207-20288
7Nashville Predators7432625222-20587
8St. Louis Blues7433728207-19986
9Los Angeles Kings74221332180-18677
10Winnipeg Jets7629535225-24175
11Dallas Stars7527433206-23873
12Vancouver Canucks75191136172-21969
13Arizona Coyotes75171039180-24063
14Colorado Avalanche7414651145-24943
Aktualizované: 27.3.2017 22:43
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals7440917238-163106
2Columbus Blue Jackets74371119232-171103
3Pittsburgh Penguins7537918258-211103
4New York Rangers7638826241-20196
5Montreal Canadiens75301224204-18793
6Ottawa Senators7432925194-19190
7Toronto Maple Leafs7428724227-21985
8Boston Bruins7533630214-20284
9New York Islanders7428727218-22582
10Tampa Bay Lightning7427929205-20681
11Carolina Hurricanes7327627193-20879
12Philadelphia Flyers75221332197-22078
13Florida Panthers74211230193-20977
14Buffalo Sabres7523832188-21674
15Detroit Red Wings74161432184-21772
16New Jersey Devils7518935171-22067
Aktualizované: 27.3.2017 22:43
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 27.3.2017 22:43

Stav sérií Play-Off

Štvrťfinále

4:0
4:2
3:3
4:1

Najčítanejšie články

Bleskovky

Martin dokonal zázrak, podľa Nagya sú rozhodcovia hanbou

Hokejisti MHC Martin zvládli šiesty zápas štvrťfinálovej série play off sezóny 2016/17 a po víťazstve 1:0 nad HC Košice prekvapivo postúpili medzi najlepšie štyri tímy Tipsport Ligy. Hoci štatistiky hovorili jasne v prospech Košičanov, favorit sa napokon musel skloniť pred húževnatým a odhodlaným súperom. Veľmi sklamaný bol po stretnutí košický kapitán Ladislav Nagy.
pred hodinou - TASR

Horanský sa potešil prvej pozvánke, rieši budúcnosť vo Švajčiarsku

Slovenský hokejový útočník Stanislav Horanský si v pondelok prvýkrát v kariére obliekol seniorský reprezentačný dres. Tréneri ho pôvodne nominovali do olympijského výberu, no keďže ten má spoločný začiatok prípravy s "Á-čkom", dúfa, že by sa mohol presadiť aj v prvom tíme. "Pocity sú skvelé, som tu prvýkrát a hádam budem môcť ukázať, čo vo mne je.
pred 5 hod. - TASR

Definitívne nie od Hossu a Tatara, účasť prisľúbili Sekera, Marinčin

Generálny manažér Róbert Švehla potvrdil, že na májových MS nemôže slovenská hokejová reprezentácia počítať s dvojicou útočníkov z NHL Mariánom Hossom a Tomášom Tatarom. Svoju účasť na šampionáte naopak prisľúbili Andrej Sekera, Martin Marinčin, Marek Hrivík a Peter Cehlárik, ktorí sa k národnému tímu pripoja hneď po tom, čo im skončia klubové povinnosti. Aj ďalší...
pred 5 hod. - TASR

Cíger privítal na prvom zraze 15 hráčov, prišiel aj kapitán Dravecký

Tréner slovenskej hokejovej reprezentácie Zdeno Cíger privítal na prvom sústredení v záverečnej príprave na MS dokopy 15 hráčov, ďalší traja sa pridajú v utorok. Oproti pôvodnej nominácii musel urobiť viacero zmien. Hneď na úvod prípravy na šampionát prišla jóbovka, keďže skúsený center Tomáš Marcinko musí ísť na operáciu kolena a určite nebude štartovať v Kolíne ...
o 16:15 - TASR

Marcinka čaká artroskopia kolena, príde o šampionát

Slovenský hokejový reprezentant Tomáš Marcinko nemôže štartovať na májových MS v Kolíne nad Rýnom a Paríži. Útočník Červenej hviezdy Kchun-lun musí v najbližších dňoch absolvovať operáciu kolena, ktorá ho vyradí na minimálne mesiac. "Bol som na vyšetrení u reprezentačného lekára, pána doktora Grauzela a potvrdil mi to, čo mi hovorili už aj doktori v Košiciach.
o 15:42 - TASR

Obranca Biro zostáva v Znojme aj v budúcej sezóne

Slovenský hokejista Marek Biro bude aj v sezóne 2017/2018 obliekať dres českého klubu HC Orli Znojmo. Účastník nadnárodnej EBEL na svojom oficiálnom webe zaradil 29-ročného zadáka medzi hráčov, s ktorými počíta pre nasledujúci ročník.
24.3.2017 09:13 - Michal Bruner / TASR

Hossa nebude hrať v Toronte, zranenie nie je vážne

Slovenský hokejista Marián Hossa pre zranenie nepomôže Chicagu v nočnom zápase NHL v Toronte. V zostave ho nahradí krajan Tomáš Jurčo, ktorý uplynulé tri stretnutia presedel na tribúne. Hossa utrpel zranenie dolnej časti tela, ktoré podľa trénera Joela Quennevillea nie je vážne. Útočník sa aktívne zúčastnil na rannom rozkorčuľovaní. V bránke Blackhawks sa predstaví Corey Crawford, dodal portál Chicago Tribune.
18.3.2017 19:14 - TASR / TASR

Obhajca EHC Mníchov prvým semifinalistom play off nemeckej DEL

Hokejisti EHC Mníchov sa stali prvými semifinalistami play off nemeckej DEL 2016/2017. V stredajšom štvrtom štvrťfinálovom stretnutí vyhrali na ľade Pinguins Bremerhaven vysoko 8:2 a v celej sérii triumfovali suverénne 4:0 na zápasy.
15.3.2017 22:12 - Michal Bruner / TASR

V Nórsku sa duel skončil po vyše 217 min hry a viac než 8,5 h od začiatku

Hokejisti Storhamaru Dragons zdolali v piatom zápase štvrťfinále play off nórskej ligy Spartu Warriors 2:1 až po 217 minútach a 14 sekundách hry. O osude zrejme najdlhšieho duelu hokejovej histórie rozhodol domáci Joakim Jensen v ôsmom predĺžení. Stretnutie sa začalo v nedeľu o 18.00 h, skončilo sa o viac než 8,5 hodiny neskôr - v noci na pondelok o 2.32 h.
13.3.2017 08:42 - Michal Bruner / TASR

Nové Zámky do play off, Trenčín bude bojovať o zotrvanie v baráži

Hokejisti HC Nové Zámky sa stali posledným ôsmym účastníkom play off Tipsport Ligy 2016/2017. Nedeľňajší zápas záverečného kola základnej časti na ľade Dukly Trenčín dokázali doviesť do predĺženia (1:1), čo im stačilo na postupovú definitívu. Dukla, ktorá potrebovala v priamom súboji o poslednú miestenku nad Novými Zámkami vyhrať v riadnom hracom čase, tak bude bojovať v baráži o zotrvanie v najvyššej súťaži. V nej sa stretne s Liptovským Mikulášom a finalistami play off Budiš I. ligy Detvou a Skalicou.
12.3.2017 19:26 - / TASR

Archív krátkych správ »
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov PE-MO Trans banner
Články SIHPA na HokejPortáli »

Baráž 2016/17

Najbližšie zápasy

28. 03. 2017
Skalica - L. Mikuláš o 18:00
Trenčín - Detva o 18:00

Odohrané zápasy

26. 03. 2017
DetvaSkalica
5:0REPORT
L. MikulášTrenčín
3:2 PPREPORT

Tipsport liga 2016/17

Najbližšie zápasy

29. 03. 2017
Žilina - Zvolen o 18:00

Odohrané zápasy

27. 03. 2017
ZvolenŽilina
3:2 PPREPORT
MartinKošice
1:0REPORT
25. 03. 2017
KošiceMartin
3:1REPORT
ŽilinaZvolen
5:1REPORT
24. 03. 2017
B. BystricaN. Zámky
5:1REPORT

Tipsport Liga 2016/2017 2016/2017

Najviac bodov

Ladislav NagyKOS61 bodov
2.Hovorka M.ZIL60
3.Maione M.BBY57
4.Slovák M.NIT54
5.Hickmott J.BBY53

Najlepší strelec

Ladislav NagyKOS29 gólov
2.Slovák M.NIT26
3.Konečný R.ZIL24
4.Hovorka M.ZIL23
5.Klhůfek P.ZVO23

Najlepší brankár

Lars VoldenTRE93.77 perc
2.Halo J.NIT93.64 %
3.Lawson N.BBY93.63 %
4.Mikoláš M.ZIL92.94 %
5.Bacashihua J.BBY92.87 %