Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
MS
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ZBALIŤ

Diskusia: Ako ďalej s hokejovou Žilinou? Odpovede sme hľadali u Petra Durmisa

Seriál našich rozhovorov s vedeniami ligových klubov mal pokračovať v Žiline. To sa aj stane, ale bude to mať trochu inú formu, ako je bežným zvykom. A to aj preto, že veľa odpovedí na tradičné otázky nie je v súčasnosti jednoznačných. Nad víziou a ďalším smerovaním klubu je stále otáznik. S novým predsedom predstavenstva MsHK Žilina Petrom Durmisom sme hovorili otvorene aj o menej príjemných témach.


MsHK Žilina je počas leta najtichším klubom v našej najvyššej súťaži. Veľa odchodov, žiadny oficiálny príchod, staré vedenie je už minulosťou a aby toho nebolo málo, skupina bývalých hráčov otvorene hovorí o zvláštnych metódach v zmluvných vzťahoch. A samozrejme platí, že za klubom zostal dlh. Hovorili sme o tom s predsedom nového predstavenstva MsHK Žilina Petrom Durmisom:  „Klub bol zadlžený dlhší čas. Postupne sa dlh znižoval. A to aj za predchádzajúceho vedenia. To má takisto zásluhu na tom, že súčasný dlh klubu sa výrazne znížil. Záväzky, ktorých oprávnenosť a neoprávnenosť skúmame, nebudú až také vysoké. Samozrejme, našou snahou je sa s nimi vysporiadať. Momentálne sumarizujeme situáciu s tým, že potrebujeme nastaviť financovanie do ďalšej sezóny. Dochádza k zmene financovanie v dôsledku možných zmien, ktoré prebiehajú. Jedna z tých zmien spočíva v tom, že zimný štadión by mala prevziať správcovská spoločnosť mesta Žilbyt a do ďalšieho zastupiteľstva pôjde práve návrh zmluvy na fungovanie medzi mestom, Žilbytom, klubom MSHK dospelých a mládežou. Je to bod ďalšieho zastupiteľstva. Medzi tým začali prvé rozhovory s trénermi a hráčmi. Teraz musíme tú situáciu zosumarizovať, čo by malo trvať do konca týždňa. Nejde len o A-tím, ale o celú prevádzku štadióna a to je skutočne veľmi náročný proces. Máme na to mesiac, je to práca od rána do večera. Taká je teraz realita. Ale dnes vám povedať konkrétnu víziu hokejovej Žiliny je naozaj veľmi ťažké,“ začal rozprávanie pre Hokejportal.net Peter Durmis. Keď sme mu v ďalšej fáze nášho dialógu podsunuli otázku, či je stále ohrozená aj účasť MsHK Žilina v novom ročníku Tipsport ligy, po krátkom tichu odvetil: „Odpoveď by bola áno. Aj keď všetci pracujeme na tom, aby najvyššia súťaž v Žiline pokračovala. Je to naším záujmom. Ak by to tak nemalo byť, ani jeden z nás by do toho nešiel. Ja si môžem teraz myslieť všeličo, ale viete, klub je stopercentná mestská akciovka, a teda peniaze na chod klubu schvaľuje mesto. Konkrétne teda mestskí poslanci,“ konštatoval Durmis. Už niekoľko mesiacov je stará aj informácia, že mesto chce žilinský klub predať, ale zatiaľ nenašlo záujemcu, a tak stále zostáva klub pod krídlami radnice. „Mesto ale nehľadá kupca klubu. Dohodnutie zastupiteľstva bolo o tom, že sa vyhlási verejná súťaž. A na to treba transparentný postup a určité konkrétne kroky. Napríklad ocenenie klubu, mesto pracuje na súdnom znaleckom posudku. Človek by si povedal, že je to vec jednoduchá, stačí spočítať akcie, ale klub má históriu, umiestnenia v tabuľke, skladové veci. Súťaž musí byť vyhlásená až keď bude známa cena klubu, a tú zatiaľ nemáme. Snaha o predaj je. Či sa niekto do súťaže prihlási, to je druhá vec,“ povedal známy žilinský lekár. Pred pár dňami ste na inom hokejovom webe určite zachytili veľkú nespokojnosť bývalých žilinských hráčov s plnením starých zmlúv. Krátenie platov, dodatočné pokutovanie, nevyplatené prémie a dlhy. Otvorene o nich hovorili bývalý tréner Petr Rosol,  líder „bronzového“ tímu Marek Hovorka, Peter Mikuš, známy je aj prípad Daniela Brejčáka, ktorý dokonca vyhral aj súdny spor s klubom a posťažoval si aj český center Radim Hruška. „To všetko sú veci, ktoré musíme vyriešiť. Už som ale v úvode hovoril o žiadostiach oprávnených a neoprávnených. Všetky oprávnené požiadavky my ako nové vedenie vyrovnáme. Ale máme vyjadrenia aj našich právnikov, ktoré niektoré požiadavky teraz akože vzniknuté hodnotia ako neoprávnené. Je trochu divné, že teraz naraz po zmene štruktúry klubu sa objavia pohľadávky staré viac ako rok. Ale opakujem, budeme musieť vyplatiť oprávnené veci. S tým nemáme problém. V zásade nejde o veľkú čiastku. Podobné problémy má x iných klubov na Slovensku, len sa nedostali do médií,“ načrtol Peter Durmis a pokračoval: „Všeobecne si myslím, že nie je úplne ideálny systém fungovania klubu ako stopercentná mestská akciová spoločnosť. Chýba tomu majiteľ. Vidíme to aj v prípade Liptovského Mikuláša, to je rovnaký problém ako u nás. Ani oni to nemajú jednoduché, hoci nie sú medializovaní. Určite by klubu veľmi pomohol vstup strategického investora,“ bol si vedomý nový predseda predstavenstva Žiliny. Pred pár týždňami prenikla do médií informácií, že nové vedenie klubu našlo spoločnú reč s trénerom Pavlom Paukovčekom. „Tréner Paukovček je pravdivá informácia. Je zavčasu hovoriť o cieľoch, ale ten hlavný bude zastabilizovať to. Jednak ekonomicky a šancu dostanú mladí žilinskí odchovanci. Určite sa nebudeme biť o to, aby sme hrali o popredné priečky,“ doplnil Peter Durmis pre hokejportal.net

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


22.4.2017

 

Menežéris: Durmis je typický manažér. Hovorí, hovorí, hovorí a ajtak nič nepovie. Aj keď chápem, že možno ani nemá veľmi čo povedať. Ale keď už tam išiel, tak hádam s nejakou víziou a nejakými prísľubmi.

Ináč, pred rokom nevedeli, že budú chcieť klub predať? Z tretieho miesta v lige by sa isto predával lepšie...

No ale ako všade na Slovensku, bez podpory samosprávy to nepôjde. Podľa mňa by mesto malo predať 50% akcií a garantovať určitú podporu. Ak to teda chcú spraviť seriózne a nie len sa zbaviť klubu.
6.6.2018 - 0:41
+1

racmaster

 

ved povedal, ked to zhrniem, vyrovnat dlhy za cenu slabsieho kadra, kde nebudu drahi hraci a sancu namiesto toho dostanu lacni juniori. liga je zatvorena, cize sa z nej nevypadava... trebalo to spravit uz davno. kedy na to bude lepsia sanca ked nie teraz??

ja som rad, liga sa nam zacina pekne cistit, po martine zilina, este bude na rade mikulas pripadne par dalsich. nech tu ligu hraju taki, co na to maju a ju hrat naozaj chcu.
6.6.2018 - 7:47
+1

emoxx1

 

Liga nie je zatvorená... Bude baráž.
6.6.2018 - 8:10
+6

racmaster

 

pravda, to som cital az druhe... pre zilinu neprijemne, pre cistotu ligy sa vsak nic nemeni
6.6.2018 - 9:45
0

Zkubydu

 

to by ju ale potom hrali: len traja mozno styria. Bojim sa ze sa tento rok vyrazne znizi level hokeja v Extralige.
6.6.2018 - 12:54
0

Gargamel123

 

Sadecky: uprednostnil TN.
6.6.2018 - 2:36
+3

Big brother

 

?
6.6.2018 - 5:27
+6

Adrumko

 

pripomina mi to MT spred dvoch rokov , tiez sa nic nedialo vsetko bolo v pohode a zrazu bum a skoncili sme tak ako sme skoncili...
6.6.2018 - 6:03
+2

Big brother

 

Podla mna dostat klub do takekto finančnej situacii je vyslovene nezodpovednost vedenia. Moze sa stat, ze na klub pride obdobie, ked sa zrovna moc penazi do klubovej kasy neleje, ale človek ked to vidí, tak by sa mal podla toho aj zariadit...neangazovat hračov ako Kozák, Pospíšil, Hruška, ale dat priestor juniorom. Uz som si myslel, ze kluby sa poucili a obdobie takychto kríz ma naša liga za sebou, ale zas...
6.6.2018 - 6:39
+3

raza1

 

mshk: klasika daľší poslanec čo bude čakať na mestské peniaze aby mohol viesť klub a dvíhanie svojho ega toto nie je zas o hokeji ale o tom si niečo dokazovať je smutne že ľudia ktorí by to mohli robiť po športovej,skúsenostnej a managerskej stránka sa v Žiline nikdy nedostanú do vedenia lebo v tu sa nerobí hokej ale politika a toto je problém Žilinského hokeja.
6.6.2018 - 6:46
+3

MARTIN_JUH

 

toto není problém len Žilinského hokeja to sa dialo/deje aj u nás v MT
6.6.2018 - 6:56
+2

wedro

 

Jednoducho zbúrať a postaviť nakupne centrum.
Ľudia si ani nevšimnú že tam bol kedysi zimný štadión.
ZA je futbalové mesto.

Takže tak.
6.6.2018 - 6:50
+8

Jozef_SK

 

A košice sú CSKA Moskva takže Tak
6.6.2018 - 7:14
+2

wedro

 

My sa môžeme porovnávať takými klubmi ako sú CSKA.

Nedávnej minulosti bolo práve HC Košice TOP klubom v EU samozrejme CSKA bolo pred nami.

Vy sa pochváľte


Takže tak.
6.6.2018 - 7:22
+5

KurierNz

 

Daj si tabletku...najlepsie arzenovu...
6.6.2018 - 7:33
+52

johanidesHC05

 

Suhlasim: Tento Takže Tak zasie...a kazdu diskusiu
6.6.2018 - 10:14
+3

iHC

 

Ako veľmi nedávnej? Lebo, len pre Tvoju informáciu EU je aj SWE, FIN, či CZE. Koľko tých top klubov teda je?
Na druhú stranu, CSKA asi nikdy nebol top klubom EU.
Takže ako?
6.6.2018 - 7:34
+4

wedro

 

Za čias VSZ druhej polke 80 rokov.
A 90 roky.

CSKA bol armádny klub v ktorom pôsobili repre hraci.

V tej dobe CSKA TOP mužstvom v EU.

Takže tak.
6.6.2018 - 7:44
+3

iHC

 

Takže inak - vieš čo znamená skratka EU?
6.6.2018 - 7:48
+32

mladywoody

 

Európium?
6.6.2018 - 9:20
+7

Tizo BLOG

 

ked uz sa chces chytat za slovicka tak v case ked tu vladol CSKA neboli v EU ani ceske kluby ani svedske ani finske...cize hokej v EU bol dost mizerny lebo najlepsie co tam bolo boli nemci
6.6.2018 - 16:28
+4

iHC

 

Keď niekto napíše evidentný nezmysel a ešte má potrebu ho zopakovať tak je to chytanie "za slovíčka"? Neviem prečo, ale dnešná doba má tendenciu všemožne ospravedlňovať a bagatelizovať hlúposť. Najprv je to "veď nejde o pravopis", potom je to "veď ide iba o slovíčka". Nakoniec sa dostaneme k tomu, že - veď vydal nejaký zvku, resp. naťukal 4 písmena do klávesnice, tak je dobrý.
A len tak na okraj. Predpokladám, ze vieš kedy vznikla EÚ, keďže Wedro písal o 80-tych a 90-tych rokoch.
7.6.2018 - 7:42
+5

Tizo BLOG

 

ako napisal dole Lukash. EU je proste skratka europy. aj ja som to pochopil ako Europu a nie Uniu. ano viem EU vznikla formalne v roku 1992. dovtedy to boli len europske spolocenstva a na ziadne sa nepouzivala skratka EU...a ani v roku vzniku EU neboli svedske ani finske kluby klubmi Europskej unie...
7.6.2018 - 19:15
+2

Lukash_ke

 

No pozor, EU v ponimani ako Europa tu je ovela dlhsie nez EU v ponimani ako Europska unia, urob si domacu ulohu, nenapisal nic zle.

S akronymom EU myslenym ako region sa da stretnut kdekolvek, nie je to vysada clenov Europskej unie.

Kontinenty/regiony sa casto oznacuju ako NA, SA, EU, AS, OC...

Preto Moskva je v EU tak isto ako Nassau ci Mexico city su v NA.
7.6.2018 - 10:14
+2

iHC

 

A preto, že to tak myslel vložil Wedro do slovenského textu anglickú skratku Európy.
Ale OK. Tvoj príspevok o skratkách beriem.
Ale na druhej strane výrazne pochybujem, že práve takto to bolo myslené .
7.6.2018 - 10:27
+2

Lukash_ke

 

Ako beriem, ze hovorime o wedrovi (neviem ako sa to sklonuje ), ale snad ani on by nebol natolko hlupy aby povazoval Moskvu za mesto v priestore europskej unie Ako napises skratku Europy v slovencine ? Je mozne ze mi len nepali, som po obede
7.6.2018 - 12:04
+1

Atlan

 

v BB ako skratku pre Europu pouzivame ESC...aj ked je pravda ze ide o Europu ako obchodne centrum
7.6.2018 - 13:40
+3

Foam of Waterfall

 

vy tam používate rôzne skratky, to je fakt, napr. zovšadiaľ cez Hušták
7.6.2018 - 15:07
+1

Atlan

 

mne sa najviac paci "si krepy ako krizovatka na hustaku"
7.6.2018 - 16:02
+2

racmaster

 

ty tak chces ziskat uctu minulymi uspechmi klubu, ze ho vlastne dehonestujes neustalym otravnym pripominanim toho, co je kazdemu jasne, az tym docielis presny opak.
6.6.2018 - 7:49
+10

wedro

 

Na minulosť netreba zabúdať.

A samozrejme poniektorím ktorý nemaju info o histórii HC Košice je potrebné im to napísať.

Takže tak.
6.6.2018 - 7:56
+3

racmaster

 

...pripominanim toho, co je kazdemu jasne.
6.6.2018 - 9:46
0

lubfito

 

Na minulosť netreba zabúdať, lebo sa z nej vždy môžeš poučiť.
No treba žiť v prítomnosti, lebo z minulosti sa klub nenaje. To že KE boli top klubom Európy pred takmer 30 rokmi je pekné, ale ak budete len spomínať, tak top klubom nebudete ani za ďalších 30.
Chápeme sa?
6.6.2018 - 9:47
+5

Zkubydu

 

Kosice neboli ani TOP klub Ceskoslovenska: to ze dva krat vyhrali ligu a na Slovensku maju tolko titulov co Slovan z nich nerobi ani len velke europske muzstvo, navyse mladez uz dlhe roky na chvoste kazdej dolezitej sutazi na Slovensku, tak sa to uspesne desatrocie tak skoro nevrati. Takze tak
6.6.2018 - 13:01
+10

HokejBJ

 

Lenže vychovali Jurca a Cernaka
6.6.2018 - 14:00
+2

strojar

 

Nezabúdaj na košického Maradonu.
6.6.2018 - 14:07
+1

Tizo BLOG

 

definuj top klub. je to klub ktory od postupu do sutaze odtial nevypadol top klubom je...lebo potom mozem povedat ze take kladno, slovan, trencin ci vitkovice ktore drali lad v 1. narodnej tiez neboli top klubmi...ci?
6.6.2018 - 16:31
+1

Lukash_ke

 

on velmi rad kope, skoda reagovat
7.6.2018 - 10:15
0

ErikHKM

 

Napísať že sa môžete porovnávať s CSKA to musí byt zostatkovy ešte z pred týždňa a to mám kosice rad nezhovaduj sa tu sprostymi príspevkami a nerob ostudu fans Košíc
6.6.2018 - 8:36
+25

Zkubydu

 

Takze tak...: kde ty na tie mudrosti chodis?
6.6.2018 - 12:56
0

Westlund32

 

smutne ze vzdy sa riesil len poprad ze ma dlhy ostatne muzstva sa tvarili my sme pohode, Poprad sa dal dokopy a pocase sa ukazuje ze inde to bolo este horsie ako u nas keby sa riesili vsetky kluby rovnako tak v lige mohli byt Martin skalica
6.6.2018 - 7:01
+1

Big brother

 

Ale Poprad sa riešil opodstatnene...za Turana to bolo pravidelne kazdy rok a do klubu sa obuvali aj odchovanci (napr. Kulha, či Haščák, ktory sa vyjadril, ze uz kvoli tomu v PP nechce hrat). Uplne neprávom sa citiš dotknutý.
6.6.2018 - 7:15
+9

iHC

 

Až na toho Haščáka súhlasím (nerob zaručený fakt z výmyslu, pri ktorom aj samotný autor priznal, že si to vymyslel). Problémy boli. Podľa mňa ale Westlund32 chcel poukázať na to, že kým nás onehdá vyhadzovali ostatní, ktorí mali rovnaké, možno aj väčšie problémy. Čo sa napokon ukázalo v posledných 2 sezónach a ukazuje aj teraz.
6.6.2018 - 7:36
+5

Big brother

 

Ako vies za mali rovnaké finančne problemy ako vy? Pozri, vy ste si 6-7 rokov robili z ligy holubník a teraz sa tu hráte na dotknutych. Keby nemate Telensko bohvie čo by s vami bolo. A to neber v zlom, viem, ze to bol Turanov bordel (ktory uz chvalabohu odišiel), len chcem tym povedat, ze vy sa fakt nemate prečo citit dotknutí.
6.6.2018 - 7:43
+11

iHC

 

Prečítal si si aj úvod? Ja s Tebou nepolemizujem, ale súhlasím. Ale keď už si začal, tak ako vieš zasa Ty, že nemali?
6.6.2018 - 7:50
+2

Big brother

 

Neviem, vtedy asi nemali, je to zbytočne to riešit, nevieme kto mal aké problemy. Žilina ich má teraz a musi sa s tym vysporiadat.
6.6.2018 - 7:57
+1

Sunkafit

 

Podpis
6.6.2018 - 8:50
0

Westlund32

 

Ty si myslíš ze Mt Skalici vznikli dlhý za jednu sezónu? Muselo byť dlhšie nikto ich neriešil všetka pozornosť bola sústredená na zlý Poprad
6.6.2018 - 8:24
0

Big brother

 

Predpokladam, ze preto, lebo ste na tom boli najhoršie.
6.6.2018 - 8:29
+1

juromt

 

...: jednak to, ale hlavne aj preto ze Turbo vyplakaval kade tade tak sa toho media chytili. vsetko je to hlavne otazka medializacie. To ze to nebolo medializovane este neznamena ze v MT,SI,ZA ale aj inych kluboch sa existencne problemy neriesili. PP mal jedine stastie ze nasiel svojeho mecenasa to je cele.
6.6.2018 - 8:44
+3

petto81

 

Len nie všade sa nájde taký pán ako uvas.Čo to vezme do rúk.A hlavne chce to robiť.
6.6.2018 - 9:45
+1

Foam of Waterfall

 

PP sa riešil celkom logicky, len tam to vždy nejaký širšieho tatranský tiger nakoniec podržal, čo sa o MT, SI a spol. povedať nedá ...
7.6.2018 - 15:09
0

CanadiensHockey

 

Ani jeden klub nieje až tak v pohode každý jeden rieši kopec finančných problémov a to každú sezónu a väčšina z nich zháňa peniaze tesne pred sezónou. Podlžnosti voči rôznym hráčom sú úplnou samozrejmosťou a čo sa týka prostriedkov, ktoré majú ísť na mládež tak tie sa často použijú na A-kluby aby vôbec dohrali sezónu. Tu by sa malo všetko zmeniť od podlahy hlavne kontrolované financovanie i keď je pravda že v tejto krajine by bol problém aj s tým a snáď potom by sa niečo mohlo zmeniť.
6.6.2018 - 7:15
0

strojar

 

Zaujímavé.
To tu bolo slávy aký je žilinský klub transparentný, ako zverejňuje hráčske zmluvy,...
6.6.2018 - 7:48
+6

mannheim

 

No zrovna v tejto veci bol naozaj transparentný.
6.6.2018 - 10:21
+6

Westlund32

 

len škoda že tie zmluvy nedodržiaval
6.6.2018 - 11:17
0

Foam of Waterfall

 

ono aj musel byť transparentný, lebo oproti iným klubom mu to kázal zákon ... a práve preto aj transparentne skončí, ak nebudú prachy (čo by mohli byť)
7.6.2018 - 15:11
0

Eraser

 

Problémy majú aj iný... čo sa on stará o iných. Tí čo majú prípadné podĺžnosti nerobia z hráčov blbov a nevymýšľajú zrážky a pod. hovadiny. Rovnako tak nepovedia do novín, že ich právnik povedal, že netreba niečo platiť. Veď neplaťte ja som zvedavý kto Vám tam bude hrať. Všetky kluby sa plnia a už keď ste si zobrali do úst Mikuláš tak ešte aj ten je vo väčšej "pohode" kde mesto má o klub záujem a navyše robí rekonštrukciu štadiónu (a že to už potreboval)... Žilina sa chová ku svojmu klubu ako keby mu bol na príťaž... chceme ho predať... dáme ho oceniť, ale nieje to jednoduche, hráčov treba platiť... tak to predajte a zbúrajte štadion a posypte soľou... Ale potom neplačte, že v takom veľkom meste (na SK pomery) nemajú deti kde športovať. Hlavne, že obchodné domy jeden za druhým rastú.
6.6.2018 - 7:50
+4

Foam of Waterfall

 

no veď toto, pri Miragi či Auparku im bolo jedno, ešte aj zákony porušovali ...
7.6.2018 - 15:12
0

hcpozitiv

 

U nas si ešte na začiatku financovania klubu dal USS podmienku že ak má do hokeja davať peniaze tak chce financny audit /vtedy to bolo tuším 3xročne už to pravdepodobne neplatí/ od firmy ktorú sám vyberie. Keď chceš svoje peniaze si vieš ustrážiť ide o tovako veľmi chceš
6.6.2018 - 7:50
+6

Nemehlo

 

Tak ked si dobre pamatam, boli velke problemy. USS dal peniaze, hraci nedostavali vyplaty a sef klubu si kupil nove auto. Financovanie tu vtedy nebolo v poriadku, tak ako zmenili pracovnu kulturu vo firme, snazili sa kontrolovat celkovy tok ich penazi. Uplne normalne
6.6.2018 - 10:48
0

hcpozitiv

 

Áno klub vtedy razil Rezešovský systém dajte nám peniaze a my ich použijeme Hlavne tam bol vtedajší "vedúci" ktorý to bral ako samozrejme daj a nestaraj sa Vtedy to bolo podmienené aj jeho odchodom.
6.6.2018 - 11:10
+2

rasti_assez

 

Len skoda ze tu sancu na audit nema kazdy.Mozno by si aj Zilina alebo Liptovsky davali robit audity hoci aj kazdy den, keby im niekto zato dal milion.
6.6.2018 - 20:02
0

Foam of Waterfall

 

zrovna v ZA máte audit v klube povinný
7.6.2018 - 15:13
0

renderers

 

Dajte kyblu status novacika on je naozaj postihnuty
6.6.2018 - 7:55
+20

Zkubydu

 

lenze tym sa nic nevyriesi... len toho bude trosku menej: aj tak zaserie kazdu debatu... aby ukazal ako je zamindrakovany...
6.6.2018 - 13:55
+2

skai

 

V poslednej dobe sa ukazuje, že dlhy má Žilina viacročné. Je to možné
že každý rok dostávali licenciu? Vidno ako sa to robí, že zmluva je
len papier. Na papieri nasľubujem toľko, čo nedokážem ani splniť, ale
niekomu to stačí a odklepne to. Stále viac a viac mám dojem, že takáto
situácia(alebo podobná) je u viacerých len niekde sa mlčí. A presne
ako to tu už niekto spomínal Piešťany museli odísť. Skalica, Martin
dokonca do 2. ligy. Asi meter nie je meter, niekedy viac alebo menej
6.6.2018 - 8:02
+3

Turiec

 

Keby sa vyžadovalo striktne dodržiavať všetky podmienky licencie, tak už dávno hrajú v najvyššej súťaži maximálne tak 2-3 mužstvá. Robiť hokej na Slovensku je asi poriadna šamanina. Všetky tri (ex)extraligové kluby zo Žilinského kraja sa trápia. Martin už to spláchlo, momentálne sa s veľkými problémami trápi Žilina a pravdepodobne to nie je ružové ani v LM. Záhadou mi je, ako môžu fungovať na EL úrovni tak blízko seba Zvolen, BB a Detva...
Koho zomelie mlynček ďalšieho?
6.6.2018 - 8:32
+4

Big brother

 

To hej...ale zas mestá Bystrica, Zvolen nemaju futbal, v Banskombystrickom kraji je v lige akurat Podbrezová. Naproti tomu v Žiline maju silny futbal, kam smeruje dost penazi.
6.6.2018 - 8:40
0

Turiec

 

Mne by vyhovovalo mať v ZA na najvyšej úrovni futbal s "farmou" v Martine a v Martine na najvyšeej úrovni hokej s farmou v Žiline...
6.6.2018 - 8:42
+19

Eraser

 

Michalovce majú futbal vo Fortuna lige, Iuventu majster v hádzanej a hokej majster 1.ligy a to nemáme ani polovicu zo Žiliny nemáme tu fabriku ako KIA a sme v rici na východe kde nič nieje, takže tento argument neberiem. Koho vlastne tie automobilky spoznzorujú u nás? Peugeot, Citroen, KIA, VW? Nikoho. Osral pes takú fabriku... dostali stimuly a kašlú na to. Kde by boli Košice bez USS? Tam kde futbal. Štátu je jedno či hraje ligu Žilina alebo Michalovce... lenže ak stimuluje podniky aby sem prišli nebolo by dobré im "naznačiť" že sa od nich očakáva aj niečo viac ako inkasovať zisk? V Nitre stavajú fabriku... myslíte si, že dá aspoň viac ako tisícku na hokej? U nás v Michalovciach máme tiež zahraničné fabriky... a viete kto sponzoruje šport? Miestne firmy, lokalpatrioti... Takže tak, ako by povedala miestna celebrita.
6.6.2018 - 8:56
+32

UssKe

 

Košice by prežili aj bez USS.
6.6.2018 - 9:45
0

Gunitko

 

Len momentálne je to bieda...nemaju hráčov...chcu spolocnu pripravu...a este aj Baca nebude pokracovat...mali by zacat niečo robiť
6.6.2018 - 9:52
0

weefoe

 

Znie to sebaisto, ale aj JB pripustil, že by to tak jedného dňa nemuselo byť.
6.6.2018 - 12:27
0

Eraser

 

JB o tom aj tak nerozhoduje ale pán M. a keď sa nasere tak to zavrie... ale zase sa to chytí niekto iný ako každý rok a mesto to tiež nepustí. A kto si myslí, že na meste bude zmena tak sa mýli práve preto ligu začneme pretože idú voľby a treba sa ukázať. Skôr sa obávam ročníkov potom... lenže to môžeš všade napísať. Keď Kovaľ skončí v BB čo bude? Keď Sucharda skončí v NZ čo bude? Takto sa to nedá postaviť. Preto beriem aktuálny stav a rovnako tak viem, že Zemplín ťahajú ďalej... aj tá Iuventa pôjde ale tých Ukrajiniek bude menej a viac dorastu (ale je to škoda?).
6.6.2018 - 14:01
0

Big brother

 

Ako to mysliš, aky argument neberieš? Ja som iba popisal fakty, to nemalo byt argumentovanie.

Vy mate hokej predsa len stale v nizsej lige a futbalova Žilina ma predsa len zrejme 2 krát taky rozpočet ako futbalové Michalovce. Ale maš pravdu, jednoducho riadit športovy klub na Slovensku nie je jednoduche. Ale podstatne je prikryvat sa takou perinou na ktoru maš a nie to čo robila teraz hokejova Žilina.
6.6.2018 - 9:48
+1

iHC

 

"Ja neargumentujem, ja len uvádzam fakty..." Dosť dobré. Skoro ako haMba a pod.
6.6.2018 - 9:55
+10

Big brother

 

Počkať. Nie je fakt, ze v Žiline je futbalovy klub do ktoreho smeruje vela penazí?
6.6.2018 - 10:31
0

iHC

 

Ach jaj - definuj rozdiel medzi argumentovaním a uvádzaním faktov.
6.6.2018 - 11:21
+8

johanidesHC05

 

Mysliš toho Takže Taka predpokladam.
6.6.2018 - 10:17
0

Nemehlo

 

Co ma firmu motivovat dat peniaze do sportu, ked investicia do reklami sa lepsie odpisuje?
6.6.2018 - 10:52
0

braniiislav

 

Kia je hlavnym sponzorom sfz. A tiez napriklad cerveneho kriza. Kazda firma si vyberie, koho podpori a zvazi aj co za to ma. Uz sa nedavaju peniaze len tak na hokej, ale partnerstvo, nieco za nieco. S kym by si mali sadnut predstavitelia takej spolocnosti, s tym luzrom z clanku? Co im asi tak vie ponuknut?
6.6.2018 - 16:40
0

rasti_assez

 

Doplnim: Ti luzri z mests boli dobri akurat tak na postavenie korejskej dediny,ktoru im zaplatili zilincania.Panov z Kie nejaly stratpvy biznis inak nezaujima.Na zaciatku ich este zaujimalo,ci mozu pouzivat telesne tresty na zamestnancov.Potom uz iba same prakticke otazky:ako mat co najvacsie zisky,ako platit co najmensie dane.Sucasne chcu mat same privilegia,superzdravotnu starostlivost,skolstvo,infrastrukturu a velke zdroje ludi ochotnych robit za 800 v hrubom.Ale v tomto asi nie su medzi zahe. firmami velmi vynimkou.Zilina mala naposledy vyznamnejsieho sponzora v roku 2008-garmib.Odvtedy iba co vidim z reklam:pizzeriu karolina,restauraciu koliba, firmu pp, z ktorej urobili sponzora nasilu,obchody,mestske firmy.Neverim ze zahranicna firma bude ochotna sponzorovat hokej u nas.Cest USS,ktora je pre Kosice pozehnanim.
6.6.2018 - 18:00
+1

rasti_assez

 

Errarata: Myslel som firmu Garmin,ako jedineho vacsieho sponzora mshk.
6.6.2018 - 18:02
+1

Tizo BLOG

 

a ty si myslis ze zahranicny investor sem prisiel podporovat slovensky sport alebo nieco ine? zabudni toto je biznis s lacnou pracovnou silou a nie charita. co si ludia vystrngali to maju..uss je vynimka kedze tam vedenie z Pittsburghu je asi do hokeja zanietene..mozno keby boli na americky futbal tak sa trtosime tiez v 2. lige...aj ked asi by sme to nejak utiahli..tituly by neboli ale liga asi hej. najhorsie pendlovanie medzi EXL a 1. ligou.
6.6.2018 - 16:45
0

Foam of Waterfall

 

ZV, BB a DT financuje každý iný celoštátny oligarcha a navyše ZV kotlina je 3. top SK mikroregión na firmy ...
7.6.2018 - 15:15
0

Athotis

 

Inak ked sme pri tom zemepise Detva je odkedy vo Zvolenskej kotline
7.6.2018 - 21:10
0

matoguco

 

Ja by som povedal, že Žiline by možno pomohla sezóna-dve v 1. ligy. Nižšie náklady a teda by mali viac peňazí na splácanie dlhu. Klub by sa stabilizoval a potom by kľudne mohol opäť postúpiť, i keď tá baráž je náročná Keby mala Žilina dobrého sponzora, a asi aj dobrého majiteľa, tak by sa to všetko vyriešilo rýchlejšie ale celkovo mám pocit, že to v Žiline trvá akosi dlhšie.

S humorom: Pusťte k tomu Slotu, on tam narobí "poriadky"
6.6.2018 - 8:30
0

vale46

 

ak by hrali 1.ligu, mali by nizsie naklady, ale aj vynosy (nizsie prijmy od sponzorov, predpoklad nizsich navstev). Stabilizacia v 1.lige nie je taka jednoducha ako si ju nacrtol.
6.6.2018 - 9:03
+2

matoguco

 

Ja som ju nemyslel jednoducho. Ak sa veci správne nastavia, tak sa to dá. Na druhú stranu stabilizáciu v Tipsport lige je podľa mňa zložitejšia ako v 1. lige.
7.6.2018 - 13:04
0

33800

 

O.T. Starosta s Olveckym ostavaju definitivne v dukle,v najblizsom case podpisu zmluvy, klub hlada uz len dvojku k Valentovi,Hossa je otazny,ak nahodou skonci,tak sa klub poobzera po nahrade...
6.6.2018 - 8:31
+5

Big brother

 

Definitivne to bude, ked to bude na papieri
6.6.2018 - 8:41
+3

33800

 

Ked Elvis a Toso povedia ze ostavaju v dukle,tak pre mna to je viac ako nejaky podpisany papier
6.6.2018 - 9:12
+1

Big brother

 

Dobre, mne to nepovedali, tak pre mna je dolezity papier.
6.6.2018 - 9:49
+3

ekaver

 

včera to Olvecký hovoril v športe v telke
6.6.2018 - 10:04
+1

33800

 

Strasna debata s tebou,nepovedali to ani mne ale nepredpokladam ze si budu sr..t do ust hlavne ked to vravia na kameru do televizie. Ak si to myslis ty tak si pockaj kym to budes mat na papieri
6.6.2018 - 10:43
+3

Big brother

 

Ved dobre, ja som šport nepozeral.
6.6.2018 - 10:53
0

Brambor

 

Súhlasím akurát Piešťany predali licenciu takže to je trošku iný prípad. Skalica mala obrovskú sekeru (keď to porovnám s Martinom) ale hneď sa otrepala a hrala už 2x baráž (hoci bez šance). Martin už je tiež v 1.lige... Piešťany sú však taký veselý zjav... najprv hrozia, že keď nepostúpia do extraligy tak to položia. Dostali sa do extraligy. Začali reči o EBEL... prestali reči o EBEL... začali reči o tom, že majú málo peňazí... zachránili ligu v baráži... aby následne predali licenciu Mikulášu... prihlásili sa do 2.ligy lebo 1.liga je drahá... odhlásili sa z 2.ligy lebo vraj je o ničom a budúci rok sa vraj prihlásia do 1.ligy lebo je viac zaujímavá a finančný rozdiel je zanedbateľný (wtf?), prihlásili sa do 1.ligy... nakoniec ju nebudú hrať, pretože vraj nový zákon o športe.... takže takto s tými Piešťanami. Aj by hrali EBEL ale nemajú peniaze ani na 2.ligu. Skrachovať síce neskrachovali ale tu len vidno, že riadiť klub nieje ako riadiť auto. Treba mať vízie - to je fajn... ale hlavne treba zháňať sponzorov - denno denne a nespoliehať sa na mesto, že to na poslednú chvíľu zatiahne. Minule som čítal článok z ČR, kde predstaviteľ jedného mesta povedal, že mesto je v podstate rukojemníkom. Nejaký kvázi riaditeľko tam nakupuje hráčov ako uzná za vhodné - lebo chcú play-off a na konci sezóny keď niesú prachy tak pošle fanúšikov pred radnicu, že keď nedá peniaze tak klub bude nútení predať licenciu a hrať WSM ligu. Je toto ešte profesionálny šport? Čo je mesto dojná krava? Najhoršie je, že ak to riadi mesto priamo, nemá na to odborníkov a prichádza k únikom financii ak nepoviem rovno k zlodejine. Nadávate tu poniektorí na Slovan... lenže Slovan mestu platí za štadion... opakujem platí. Tu mesto Žilina rovno živí celý klub....
6.6.2018 - 8:41
+9

Onnda

 

V podstate suhlasim, az na ten zaver. Nemalo tam byt, ze Slovan by mal platit za stadion? Lebo sa mi zda, ze faktury nezaplatil, ale mozno sa mylim.
6.6.2018 - 8:58
+3

Brambor

 

tak to je druhá kapitola... ale znovu je to o tom, že ten čo riadi klub nemôže byť diletant ak nechcem povedať rovno zlodej. Do oči ti povie, že sa chystajú na ďalšiu sezónu ale tak ešte nemajú 3 výplaty vyplatené ale budúci rok to bude lepšie... máme jún a vyplatiť 3 výplaty určite nebude nikdy "ľahšie" ako teraz... keď začne sezóna a bude treba platiť výplaty nové tak už bude zle. Samozrejme mesto počká... veď čo, skúsilo by vyskakovať hneď tam pošleme fanúšikov ako nám bráni hrať. Pamätný výrok Póóra z Trnavy: Ak mesto bude robiť problémy bude hrať Spartak inde. Problémy = dostal som na 30 rokov prenájom za 1€ a postavil som si tam obchoďák tak komu to vadí? Profesionálny šport ako sa patrí.
6.6.2018 - 9:32
+1

nnestor

 

Vies naisto, ze PN nebudu hrat 1.ligu? Mas nejaky zdroj tejto info? Dakujem
6.6.2018 - 9:42
0

Brambor

 

https://www.facebook.com/531244010365037/photos/a.531248300364608.1073741827.531244010365037/1004628623026571/?type=3&theater
6.6.2018 - 10:05
+3

renem

 

Na co je mestu hokejovy klub v najvyssej sutazi? To je vec, ktora by ma zaujmala najviac?

Ako chce zilina predat klub s niakou velkou cenou? Ten klub, ked musi ostat v Ziline ma hodnotu presne 0€, nezaujmavy pre sponzorov, totalne nezaujmavy pre divakov, ktori nechodia. Cim rychlejsie sa mesto klubu zbavi, tym viac zarobia, lebo uz do nho nebudu muset investovat peniaze z rozpoctu
6.6.2018 - 9:38
+1

miso1925

 

ale klub v ziline sluzil chomovi aj na ine veci ako iba na hokej,keby to teraz predali a spravil by sa audit tak by vsetko vyliezlo na povrch preto mesto /ne/chce predat klub.najprv sa musia strati nejake dokumetny potom sa to preda.
6.6.2018 - 10:31
+2

weefoe

 

Ak padne ZA A-tím, dúfam, že aspoň mládež zachránia. Mládežníci boli/sú dobrí, škoda ich odfajčiť.
6.6.2018 - 12:42
0

Zkubydu

 

K Piestanom Skalici Martinu sa teraz pridava Zilina Mikulas a Detva. Ja to vidim na relativne silnu druhu, pardon prvu Nikolaus ligu s HC Bratislavou, Michalovcami, Dubnicou a Trnavou a v Extra lige bude len Trencin Bystrica Zvolen Nitra Poprad a Kosice k Novym Zamkom pridame este zo 3 madarov a plus dvaja rakusania a dobre s nami a zle prec.
6.6.2018 - 13:25
+1

Zkubydu

 

Na druhu stranu ...: ... WHY NOT...
6.6.2018 - 13:27
+1

emoxx1

 

Na 1. ligu s HC Bratislava v dlhodobom horizonte môžeš rovno zabudnúť. Tu majú sponzori záujem sponzorovať extraligu. Pokiaľ sa nebude hrať do pár rokov extraliga, tak 1. ligu v dlhšom horizonte len tak, pre pekný hokej sponzorovať nebudú.
6.6.2018 - 14:09
0

Nemehlo

 

Inak ciele su pekne, pocita sa v tychto planoch aj s navratom Slovana? Bola by v takom pripade ochota rovnaka? Aj ked je este jasne ze rusi musia podrzat slovan par rokov v KHL.
6.6.2018 - 14:15
+1

emoxx1

 

Slovan sa do Extraligy ešte dlho nevráti, aj keby ho vyhodia z KHL.
6.6.2018 - 14:28
0

Brambor

 

ak ho vyhodia z KHL nemá inú možnosť. Do EBEL bez povolenia zväzu nemôže ísť a do Čiech ho nechcú. Jediné, že MOL liga?
6.6.2018 - 15:29
0

Nemehlo

 

nie je to hlupost? do kazdej zahranicnej ligy ich musi pustit zvaz nie len do EBEL.
6.6.2018 - 15:39
+3

emoxx1

 

Potrebuje povolenie zväzu... To si myslím, že problém nebude.
Tiež zopakujem môj názor, že pokiaľ budú sankcie z EU voči Rusku, tak Slovan v KHL bude. Tak či tak je tu ekonomická sila aj na dva kluby v extralige.
6.6.2018 - 15:47
+2

mitoO

 

Problem je, ze zo zmluvy medzi Pro-hokejom a SZLH vypadlo automaticke prijatie Slovana v pripade jeho zaujmu.
Neverim, ze by sa prenho miesto nenaslo, ale uz to nebude taka automatika a budu moct byt kladene aj nejake poziadavky.
7.6.2018 - 9:08
+1

emoxx1

 

Presne tak. Podľa novej zmluvy vypadol automatický návrat Slovana.
7.6.2018 - 9:45
+1

Brambor

 

no tak už vidím ako sú kluby proti tomu aby sa Slovan vrátil...
7.6.2018 - 10:37
0

mitoO

 

Ved to ani nikto nepise.
7.6.2018 - 10:48
+1

cicero

 

nechcem byt zly, ale pripadny koniec Ziliny v extralige by som nevnimal negativne... ako tu bolo viac krat pisane, Zilina je futbalove mesto, na hokej chodi tak strasne malo ludi, ze by si to nikto ani nevsimol ze sa tam extraliga nehra... sponzori ktori podporovali Zilinsky hokej by mohli prejst k Martinu a mali by sme v regione konecne jeden kvalitny hokejovy klub, pretoze Martin je hokejove mesto
6.6.2018 - 14:05
+9

MARTIN_JUH

 

Mám jednu takú otázku keď náhodou Žilina padne tak kto zaplní jej miesto ? Asi Michalovce že? A majú realne nato aby neboli fackovací panák sponzori hrači a pod?
6.6.2018 - 15:41
+1

MHC098

 

Len aby MT nebol fackovaci panak v prvej lige zatial hraci nic,trener nic.
6.6.2018 - 15:44
0

emoxx1

 

S vašou základňou a vašimi skúsenosťami v ozajstnom hokeji si myslím, že horšie ako piaty nebudete, dokonca si myslím, že budete úspešnejší nováčik ako my, alebo Dubnica vlani.
6.6.2018 - 15:49
+2

MHC098

 

Zakladna by mozno aj bola,ale co ma kus kvalitu tak idu hrat inde do vyssich sutazi.
6.6.2018 - 15:55
0

MARTIN_JUH

 

tak Tabaček, Markovič sú istý na fb písali že tento týžden by mali zverejniť kostru kádra tak uvidíme
6.6.2018 - 16:18
0

renem

 

Pre mna bude Markovica skoda v MT, jasne, ze pre vas je to super posila. Ale pre mna je to este extraligovy hrac
6.6.2018 - 16:28
0

MARTIN_JUH

 

to možno hej ale tak chce pomoct svojmu klubu v zlých časoch takto by sa k tomu mohlo postaviť viac odchovancov
6.6.2018 - 16:30
0

MHC098

 

Odkial mas to ze Markovic je isty? Na fb uz mesiac pisu ze sa nieco dozvieme v najblizsich dnoch len tie dni nejako este nedorazili
6.6.2018 - 16:32
+2

Adrumko

 

hlavne ze Markovic, Spirko atd boli vlastne zakladatelia hnutia Slavia, ktora vehementne odmietala spolupracu so sucasnym vedenim hokeja v MT... takze ak tu Markovic bude hrat, tak si pekne nakadi do ust...a reci ako odchovanec ide pomahat klubu v tazkych casoch su len take medove motuziky
7.6.2018 - 7:24
0

juromt

 

...: ty si to len proste nepochopil. to je cele. Nikde nebolo pisane ze su zakladatelia hnutia. Navyse mozno nasli sposob ako spolupracovat. Informovanost zo strany klubu je slaba, ale informovanost zo strany Slavie tak to je cista tragedia. Vystupuju ako nejake spolocenstvo tienov
7.6.2018 - 8:06
0

MARTIN_JUH

 

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=5Fq03LemTe0 daj si to na čas 5:37:38
6.6.2018 - 16:48
+3

ErikHKM

 

Rasťo Konečný koniec kariéry škoda dobrý hokejista
6.6.2018 - 20:11
+1

LenTak93

 

vážne? kde sa to spomína?
7.6.2018 - 21:09
0

dejvidBB

 

Vcera v sporte, problemy s ramenom
7.6.2018 - 21:14
0

bombon

 

a stale to iste. dalsi klub co zivori. naco teda je 10 muzstiev v lige ved co moze v lige zilina ponuknut hru o zachranu? to nasej sutazi nepomoze
6.6.2018 - 23:28
0

mladywoody

 

Zaujímavý rozhovor s Tomášom Krejčim. https://sport.aktuality.sk/c/340511/cesky-hokejovy-agent-tomas-krejci-popisuje-situaciu-s-kratenim-miezd-hracom-v-mshk-zilina/
7.6.2018 - 9:40
+1

renem

 

Mna najviac zarazilo to o tych dovolenkach, toho sa na Slovensku nedockame nikdy. Na jednej strane rozumiem Ziline a tomu o co sa snazia, na strane druhej, toto musi byr v zmluve jasne zadefinovane a taku zmluvu im nikto zo zahranicia nepodpise
7.6.2018 - 9:50
0

Brambor

 

tu len vidno, že to s tou Žilinou nebude zlé ako to v novinách je prezentované. Áno špekulujú, áno je možno až drzosť čo robia hráčom... ale určite to nieje tak, že by mali sekeru pol miliona a nevedeli kam z konopy. A nové vedenie im sľúbilo všetko čo im patrí (a možno aj to čo si myslia, že im nepatrí ale si to blbo ošetrili v zmluve).
7.6.2018 - 10:39
0

MartinZV

 

http://www.hkmzvolen.sk/clanok/tomas-tomek-snad-ma-budu-mat-radi
7.6.2018 - 20:41
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

+ Novinky 2018Vrátane Play-Off tričiek NR a NZ

Bleskovky

Dallas predĺžil zmluvu s obrancom Johnsom

Hokejový klub zámorskej NHL Dallas Star predĺžil o tri roky zmluvu s obrancom Stephenom Johnsom. Výška kontraktu je 7 miliónov USD. Dvadsaťšesťročný Johns získal v 75 zápasoch uplynulej sezóny 15 bodov (8+7). V tíme mal najviac zblokovaných striel (155) a bol aj lídrom v počte bodyčekov (201).
včera o 07:39 - Michal Bruner / TASR

Sutter ukončil trénerskú kariéru v NHL, užíva si voľno

Darryl Sutter, ktorý hokejistov Los Angeles Kings doviedol k dvom ziskom Stanleyho pohára, ukončil trénerskú kariéru v NHL. V stredu túto informáciu priniesol portál Sportsnet.
20.6.2018 21:19 - Michal Bruner / TASR

Obranca Benning predĺžil spoluprácu s Oilers o ďalšie dve sezóny

Vedenie klubu zámorskej NHL Edmonton Oilers predĺžilo o ďalšie dva roky spoluprácu s obrancom Mattom Benningom. Dvadsaťštyriročný hokejista sa dohodol s "olejármi" na novej zmluve, ktorá mu garantuje 1,9 milióna dolárov za sezónu.
20.6.2018 14:01 - / TASR

Tippett sa pripája k skupine budujúcej klub v Seattli

Bývalý tréner hokejistov Dallasu Stars a Arizony Coyotes Dave Tippett posilnil štruktúry vznikajúceho klubu NHL v Seattli. V spoločnosti Seattle Hockey, ktorá chce založiť v prístavnom meste na severozápade USA profiligovú organizáciu, bude podľa agentúry AP pracovať ako konzultant.
19.6.2018 08:33 - / TASR

Boston si na ďalšie dva roky upísal Grzelczyka

Generálny manažér Don Sweeney informoval, že obranca Matt Grzelczyk predĺžil s klubom zámorskej NHL Boston Bruins zmluvu o dva roky. Zarobiť by mal 2,8 milióna dolárov. V sezóne 2017/2018 odohral 61 zápasov, v ktorých nazbieral 15 bodov za tri góly a dvanásť asistencií.
16.6.2018 21:12 - Michal Bruner / TASR

Ottawa suspendovala asistenta GM Leeho, obvineného z obťažovania

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Ottawa Senators suspendovalo asistenta generálneho manažéra Randyho Leeho, ktorý čelí obvineniu z obťažovania. Ako uviedla agentúra AP, Lee mal 30. mája v Buffale počastovať oplzlými poznámkami a následne chytiť za rameno 19-ročného šoféra hotelového shuttle busu. Na súde 6. júla obvinenie z obťažovania odmietol. Generálny manažér "senátorov" Pierre Dorion v piatok oznámil, že klub dočasne suspendoval Leeho, ktorý tak nemôže vykonávať svoju činnosť v Ottawe a ani vo farmárskom tíme v Belleville.
16.6.2018 15:36 - Michal Bruner / TASR

Caggiula predĺžil kontrakt s Oilers o ďalšie dva roky

Kanadský hokejista Drake Caggiula bude v NHL naďalej obliekať dres Edmontonu. Podľa portálu sportsnet. ca sa dohodol s vedením Oilers na novom dvojročnom kontrakte.
15.6.2018 10:50 - / TASR

Vegas Golden Knights podpísali kontrakt na rok s Macekom

Nemecký hokejista Brooks Macek podpísal dvojcestný kontrakt na rok s účastníkom NHL Vegas Golden Knights. Oznámil to generálny manažér tímu George McPhee.
13.6.2018 09:46 - Michal Bruner / TASR

Zomrel dvojnásobný víťaz Stanleyho pohára Johnny McKenzie

Vo veku 80 rokov zomrel dvojnásobný víťaz Stanleyho pohára Johnny McKenzie. Niekdajší hokejista Bostonu Bruins podľahol dlhotrvajúcej chorobe. Bývalý útočník odohral v zámorskej NHL dokopy 692 zápasov, okrem Bostonu pôsobil tiež v Chicagu Blackhawks, Detroite Red Wings a New Yorku Rangers.
11.6.2018 13:35 - / TASR

Oilers si upísali dánskeho útočníka Russella

Vedenie klubu NHL Edmonton Oilers podpísalo ročný kontrakt s dánskym hokejistom a účastníkom tohtoročných MS Patrickom Russellom. Dvadsaťpäťročný útočník odohral uplynulé dve sezóny na farme "olejárov" v Bakersfielde, v nižšej súťaži AHL odohral v minulom ročníku 68 zápasov s bilanciou 14 gólov a 13 asistencií. V siedmich dueloch na MS v drese Dánska nebodoval.
9.6.2018 11:37 - / TASR

Archív krátkych správ »
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
zimná hokejová škola
Evysledky.com - live športové vysledky