Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Američania bez tréningu, Zigo s číslom Žiga, Buček mal tušenie

zdroj: Hokejportal.net/Adrián Danaj
8.5.2019 20:18 Pavol Rajtar / HokejPortal.sk

Policajné psy zamerané na hľadanie bômb, čulý pracovný ruch, veľa práce pre ľudí v akreditačnom centre a napríklad aj skúška rýchleho upratovania ľadu počas reklamnej prestávky. Tak vyzerala streda v Košiciach.


Tréningová hala v Steel aréne odslúžila svoj prvý oficiálny majstrovský deň. Využiť ju mohli aj Američania, ale tí po prílete do Košíc zvolili radšej oddych po prípravnom zápase v Nemecku. Od tretej, teda len niečo vyše hodinky po oznámení slovenskej nominácie trénovali slovenskí hokejisti bez chorej dvojice útočníkov Libor Hudáček – Mário Lunter. Hierarchia štyroch centrov je aktuálne v zložení Krištof – Sukeľ – Zigo – Buc. Aj samotní hráči budú očakávať, kam sa po vyliečení z choroby zaradí Libor Hudáček. „To ešte ani my nevieme, zostava bola vypísaná len na prvý tréning,“ odpovedal Tomáš Zigo. Pri pohľade na jeho prilbu a číslo 24 sme mu pripomenuli iného nositeľa tohto čísla v národnom tíme. „Ha-ha, ja som k číslu prišiel náhodou, ale Žigo bol iný level, k nemu by som sa rád aspoň priblížil,“ odvetil banskobystrický center, autor dvoch gólov v samom závere prípravy. Nominácia ho, samozrejme, potešila. „Počas sezóny som pozvánku nedostal. Zavolali mi asi 5 dní po play-off, už som to ani nečakal, mal som vybratú aj dovolenku. Myslím si, že mi pomohli aj góly v príprave, aj keď mňa asi nebrali práve na góly,“ zamyslel sa Zigo, ktorý vie, že v piatok večer bude hrať nielen pred plnou arénou, ale pred zrakmi takmer celej krajiny. „Nechcem si pripúšťať tlak. Veľmi sa na to teším, viem, že ma príde pozrieť rodina, kamaráti, všetci budeme chcieť zo seba dostať maximum. V Košiciach sa mi hráva dobre, je to krásna veľká hala a keď bude plná, určite to bude zážitok,“ dodal.

Iné myšlienky vírili hlavou mladého útočníka Samuela Buček. „Tušil som to od prvého momentu od nástupu do tímu. Okrem zápasu v Nitre som v iných stretnutiach do hry príliš nezasahoval. Nedostal som toľko priestoru. Vnútorne som tušil, že na MS nepôjdem. Miro Šatan mi to len oficiálne potvrdil,“ povedal Buček pre hokejportal.net a pokračoval: „MS si určite doma pozriem. Uvidím, ako sa chalanom bude dariť. Po šampionáte si budem musieť oddýchnuť od hokeja, lebo som mal toho dosť. Ja som si odniesol celkom dobré skúsenosti, najmä od NHL hráčov. S nimi som sa snažil tráviť čo najviac času. Takisto mi pomáhal Laco Nagy, niektoré veci z tréningu som sa snažil odpozerať. Keďže ma čaká nováčikovský kemp v Detroite, tak som veľa o tom hovoril s Tomášom Tatarom, dal mi veľa užitočných informácií. Samozrejme, že ma to teraz mrzí, ale život ide ďalej. Už to neovplyvním, sústredím sa teda len na to, čo ovplyvniť môžem,“ dodal Buček.

Ako trénovali? 1. Černák, Sekera - Pánik, Krištof, Tatar, 2. Jaroš, Marinčin - Nagy, Sukeľ, Studenič - 3. Feherváry, Ďaloga - Daňo, Zigo, Lantoši - 4. Koch, Čajkovský - Bondra, Buc, Líška, pre chorobu chýbali Libor Hudáček a Mário Lunter.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MSMS 2019 Slovensko


bach

 

Tomáš neurob hanbu tomu číslu.
8.5.2019 - 20:20
+8

elbarto

 

Samo to berie chlapsky to je dobre, drž sa a v Detroite vybojuj kontrakt, svetlá budúcnosť ťa čaká a to je dôležitejšie ako jedny MS.
8.5.2019 - 20:30
+39

aaaaa

 

Zigo má v príprave veľmi pozitívne prekvapil ...skôr som bral jeho povolanie len ako zaskok pokým finále hrajú Hudáček a Krištof .

Ale výkonmi si to vybojoval , navyše keď Dano išiel na krídlo tak jeho šance za výrazne zvýšili a využil to
8.5.2019 - 20:34
+16

bach

 

aaaaa: máš pravdu,ale fakt zabojoval a zaslúžene ide na MS.
8.5.2019 - 20:52
+1

Stano55

 

Žigo si naaajlepší...
8.5.2019 - 20:38
+17

mitoO

 

Dam to aj tu, lebo niektori clanky necitaju: Ja som si odniesol celkom dobré skúsenosti, najmä od NHL hráčov. S nimi som sa snažil tráviť čo najviac času. Takisto mi pomáhal Laco Nagy, niektoré veci z tréningu som sa snažil odpozerať.
8.5.2019 - 20:45
+26

LevTiger

 

Dobre som to pochopil? Bucek od prvej chvile co bol v teame sam seba presvedcil ze nepojde na MS.Preto sa ani moc nesnazil. To je ta slovenska mentalita,radsej to vzdat ako sa pokusit nieco dokazat. Takze uz vieme nezostal v zamori a nebol tusim ani draftovany.Ked si toto povie aj pred tym kempom do ktoreho ma udajne ist, tak to moze zostat rovno doma na zadku. Zda sa mi ze nam rastie novy Reway....
8.5.2019 - 20:50
+56

tomas71

 

Zaujímavé, takto odsúdiť 20-rocneho chalana, ktorý odmakal celú sezonu z jedného rozhovoru...
8.5.2019 - 21:12
+43

mefistoJACK

 

a pritom co povedal?? Pozrite si napriklad ked bol s Valabikom v tej relacii co ma na ytube..ako posobil..jeho vyjadrenia...a jeho ide niekto porovnavat s Rewayom? To moze len clovek s nulovym odhadom na ludi podla mna
8.5.2019 - 21:14
+59

banka100

 

Slovenská mentalita je ta, ze potrebuje s uprata kamarátov a známych. Keby bol buček z bb, tak je tam isto. Nitra nikomu nepasuje, ale nám je to jedno, lebo my sme nitra. Buček zadržali v 4 útoku s chromakmi, tak co mal dokázať?
9.5.2019 - 13:08
+2

DB_9

 

Kritizovať slovenskú mentalitu a následne vybrať len to,čo sa hodí je tiež také slovenské.... čo tak prečitať aj to, ako sa snažil vyťažiť čo najviac z prítomnosti hráčov NHL, snažil sa čo najviac odkukať? Alebo to sa nehodí do toho, že ide do kempu neuspieť?
8.5.2019 - 21:13
+34

LevTiger

 

Myslim ze keby sa dostal na supisku,tak by odkukal ovela viac a to nielen od nasich, ale hlavne aj od superovych hracov z nhl.Takto sa na neho cez tez telku moc nenalepi. A inak budem velmi rad ked nepojde v Rewayovych slapajach.Kreativnych hracov potrebujeme ako sol.
8.5.2019 - 21:27
+2

DB_9

 

To samozrejme áno,ale pointa môjho príspevku bola v tom, ako to on berie, nie o tom,čo by bolo pre neho lepšie.
8.5.2019 - 22:00
+4

Mark21

 

Nie snažil sa a nevzdal to, chcel tým povedať, že mu už neumožnili moc do hry zasiahnuť a ukázať sa. Iba NR kde mal možnosť hrat vyššie aj časovo viac a bolo ho tam vidiet aj cítiť...
8.5.2019 - 21:13
+12

Turkey

 

Veľmi zle si to pochopil...
8.5.2019 - 21:20
+5

tep

 

Skôr vôbec nepochopil...
9.5.2019 - 6:57
0

Nelly

 

ty musis byt mentalny atlet, ked to ma niekto z nasich 20rocnych hokejistov upratane v hlave, je to Bucek...
8.5.2019 - 21:43
+21

mapik

 

LevTiger...a to si ako dovolujes o nom pisat taketo hluposti...poznas toho chalana?prodim ta uz sa radsej nevyjadruj comu nerozumies
8.5.2019 - 21:45
+3

Sani

 

...a este ludia tuto blbinu aj vypluskovali...
8.5.2019 - 22:02
+13

Sedko NR

 

+30...vy to tu máte v hlavách pekne pomotane. Tebe a tvojim pluskujúcim radím prečítať celý rozhovor na sme, poprípade jeho rozhovory počas celej ligy. To snáď nieje pravda, vy mentálny atléti, fujha až mi zle zostalo. Že nový Reway...grc !!
8.5.2019 - 22:55
+16

redwings

 

To by si museli dať tú námahu a čítať s porozumením. To sa v dnešnom svete sociálnych sietí už nenosí
9.5.2019 - 12:08
+3

Nitransky_CORGOŇ

 

Tak ty si uz iny level: Porovnat Rewaya s Bucekom to silne prasky... videl/cital si nejaky rozhovor so Samom? On je prave ta svetla vynimka, ktora nam dava nadej, ze mame aj mladych hracov co to maju v hlave upratane. To vyjadrenie znamenalo len tolko, ze vzhladom k tomu kolko mal ice-time tusil ze nepojde. Mal by si trosku premyslat nez odsudis hraca na zaklade vyjadrenia co si nepochopil... a to plati aj pre tych co ta vypluskovali. Je mi z vas zle!
9.5.2019 - 8:57
+17

Acorgonka

 

velké +
9.5.2019 - 9:11
+3

pali97

 

Buček v inom rozhovore toho povedal oveľa viac a ja s ním súhlasím. Napríklad priznal, že s ním nikto o jeho úlohe v tíme od začiatku ani nekomunikoval. Ďalej povedal, že dostal poriadnu šancu iba v zápase s Českom a potom už nič a ironicky sa vyjadril, že pochybuje, že za 7 striedaní by niečo vymyslel aj Gretzky. Vyjadril sa taktiež, že by bral aj štvrtú formáciu.

Takže s tým novým Rewayom si to riadne prehnal, chlapec je proste sklamaný, celú sezónu podával super výkony, ale úprimne poriadnu šancu naozaj v závere prípravy nedostal. Verím, že mu to v zámorí vyjde, ale jeho nenomináciu rovnako ako Marcinkovu a skoré vyhodenie Grígera s Bakošom považujem za veľký fail.

Reči o dvoch útočných a dvoch obranných formáciách nech si nechajú pre rok 1990, dnes tak už nehrá nikto a útočník na ľade by mal byť schopný aj brániť aj vedieť prihrať či vystreliť. Či to plánujeme počas pobytu prvej a druhej formácie na ľade góly dostávať a pri pobyte tretej a štvrtej ich nedávať alebo ako? Lebo ja som si v našej nominácii žiadneho vyhláseného strelca nevšimol a radšej zvýšiť šancu na viac gólov nomináciou Bučeka či Bakoša ako sa hrať na nejaký systém. Ale jasné tréneri vedia čo robia, sú tam predsa štyria a aj presilovky nám už idú.
9.5.2019 - 9:00
+17

FeroMotyka

 

O to smutnejsie, ze proti cechom patril k tomu lepsiemu a dalsi zapas zas 5 striedani. Vobec mi nepripadal horsi nez ostatni, stracal puky to ano ale to kazdy studenic co ukazal okrem zapasu s rakuskom? Ako lahko sa daju stracat puky. Tym nechcem povedat, ze Studenic mal ist domov, ale ze proste nikto tam nebol bez chyby a za tych par striedani toho fakt moc neukaze.
Dalsia vec je n takomto kratkom turnaji hrat na 2 utocne a 2 obranne formacie. Mohli sme mat 3 slusne ,,utocne" a posledna kludne mohla byt obranna. Bodaj by sme potom nemali problem s davanim golov. Ale na MS sa tesim ako maly aj keby Valabika do obrany mali povolat.
9.5.2019 - 9:29
+1

banka100

 

Lev tiger keď prídeš na zraz a s tebou sa tréner ani neporozprva, tak co čakáš, samozrejme, ze ho tam zobrali na prípravok, lebo museli. Od zaciatku ho ignorovali a vedeli ze na mš nepôjde. Zlatý chlapci si robia svoju robotu s tým, ze potrebujú niektorých hráčov zviditeľniť a predať, lebo sú to hráči, ktorý majú niekoho za sebou. Nič sa nezmenilo, akurát máme tisíc asistentov, ktorý v živote nič nedokázali na trénerskom pošte. V poriadku pán šatan to takto chcel, tak to tak ma. Kydali na cígera, ktorý chudacisko robil co mohol a som zvedavý co spravia Ty to odborníci, handzuš to je tam ako prečo. Co tento dokazal ako tréner, velke nic, lašák detto chytil jednu strelu a ideme sa z neho posrat. uz teraz je to hanba, lunter zraneny ale nominovany, bondra syn kamaráta satana, a vôbec škoda reči, dajte tam ešte 5 asistentov lebo dedko je tam len na parádu.
9.5.2019 - 13:05
+2

HKMpelemele

 

Xenia?
9.5.2019 - 13:29
+3

mefistoJACK

 

co dodat...: Prve sklamanie uz pred sampionatom..nech mi je ten hore svedkom neni som fanda Nitry a pocas playoff tu mnohi ma posielali kade lahsie z NR fans ale AKO SAKRA MOHLI NENOMINOVAT BUCEKA? Ved to je taky nonsens..niekto tu povie isto ze nemal dobre zapasy posledne..ok ale ten chlapec tahal celu NR cele playoff..v TN sme sadli na hokej a hovorime aj s partiou - ten chlapec je uuuplne inde..a on ma sediet doma..som dlheeee roky fanda Dukly ale to taki ako Dano mu zobrali miesto??? Nemyslite vazne toto...ten uz lepsi nebude a naviac a za tym si stojim - to su presne take povahy hokejistov s ktorymi sa neda nic vyhrat... zial..Bucekovi sa mohlo pomoct v kariere a do buducnosti..zial nevyslo to...
Druha vec..mne sa paci ten trend ze tam idu ligovi hraci ale ked hladam hraca do 4 lajny fakt mame lepsich ako je Marcinko? Viem ze miestni superodbornici mi to vysvetlia ale na tu 4 lajnu popripade oslabovku je ideal.. V branke sa mi to lubi..ani mi nevadi ze Halak nepride..snad sa Rybar ukaze - zelal by som mu to!!
Obrana nebolo o com...
8.5.2019 - 20:51
+34

rijko

 

Poukazujes na superodbornikov a stavias sa do uplne rovnakej role.
8.5.2019 - 20:57
+9

mefistoJACK

 

nemyslim.. podla mna som napisal nazor..
A o superodbornikoch som pisal preto lebo tu pravidelne dost ludi hejtuje Marcinka.. to je vsetko
8.5.2019 - 21:02
+1

rijko

 

Tiez je to len ich nazor(pokial samozrejme nedochadza k osobnym urazkam)
8.5.2019 - 21:13
0

MIZU78

 

Podľa Tvojej logiky môže hrať 4.lajnu každý hráč co hra 1.ligu.....co všetci mate so 4.lajnou?...Checking line už neexistuje ako pred 20 rokmi, keď sa len zrazali na mantineli ... Dnes musia všetci makať hore dole... A byt produktívni... To len na Slovensku sa mužstvo delí na prvé dva útoky a zvyšok... 4.lajna ma zakázané útočiť?
8.5.2019 - 22:06
+10

Ol!ver

 

Presne tak. Rozdiel medzi lajnami sú akurát minúty.
8.5.2019 - 22:32
+1

RebelMemoryPP

 

Od zaciatku si myslel Bucek ze na MS nepojde..ano s takym zmyslanim tam ani nesiel nakoniec..v prvom rade je dolezita hlava potom chut vola a viera vo svoje schopnosti a to vsetko si prehral sam Bucek vo svojej hlave,nesiel za svojim snom..a ak tento sen nemal neniminacia je namieste..ja by som ho rad videl na MS ale v priprave bol polovicny voci lige a zrejme prave preto ze si neveril..
8.5.2019 - 20:59
+12

miro-nr

 

Ty si to aj čítal s porozumením,alebo si len tak "zaťal" ?!
Jasne tam písal prečo si to myslel,a ak si si nevšimol,tak on je jeden z mála "makačov" v našej lige a ešte k tomu aj s talentom.No ked ho tréneri dali do utoku s Bucom,tak aj mne bolo hned jasné,že im asi nejde o to aby sa ukazal Buc je celkom dobrý dozadu ale dopredu je absolutne nevyrazný ,až nemohucný!
8.5.2019 - 21:06
+17

RebelMemoryPP

 

A ty keby si sa aspon trochu rozumel do hokeja tak by si pochopil o co slo trenerom pri jeho nasadzovani,mas pocit ze by sa vmestil do zostavy vyssie ako do 3-4 utoku..??mal sancu ist tam na ukor Lisku Lampera Bondru prave pri Bucovi..a mal o tu miestenku moznost zabojovat..
8.5.2019 - 21:40
+11

Nelly

 

Bucekovi stacil 3utok na to aby nieco ukazal
8.5.2019 - 21:45
+8

RebelMemoryPP

 

Nechapem vase zmyslanie..
8.5.2019 - 21:50
+6

miro-nr

 

Aj nas je dosť čo nechápeme Teba a to tu máš už asi 3-4 nick !!
8.5.2019 - 22:29
+6

RebelMemoryPP

 

Skus k veci..kde by si ho dal ty..?? urob mi zostavu a nebrblaj tu nezmysly..
8.5.2019 - 22:39
+7

miro-nr

 

Našťastie nie som trener a nemusím ho niGde dávať !
No tieto "keci" o branení Bondru a Buca budeme mať možnosť vidieť naživo v piatok.
Určite namiesto Lampera,možno Bondru,Buca.Ale to su Popradčani,takže asi budeš proti.
8.5.2019 - 23:21
+1

RebelMemoryPP

 

Nemam s tym problem ze by isiel Bucek miesto Bondru,ani miesto Buca ani miesto Lampera,ked je ku vsetkemu zraneny ci chory..pisem o tom ze zrejme podla vsetkeho si neveril sam a hladal chybu niekde inde miesto toho ze by sa snazil viac predat..jednoducho nevyuzil sancu..na ukor Lisku ci Lampera tam ist kludne mohol..ale..zrejme to neodviedol to co cakali..
8.5.2019 - 23:30
+2

miro-nr

 

Pozri ,teraz je to už jedno. A stale trvam na tom,že pri Bucovi veru ani nemal šancu niečo ukazať v utoku
To ,že mu nešlo tak ako v lige je druhá vec,no napr,Lantoši,Zigo hrali presilovky ,Samo nehral ani oslabenia. Lamper neukázal absolutne nič a je tam ,a nemal ani nejaku oslnivú sezonu-určite nie taku ako Buček. No aj tak si myslím,že Samo si tento rok haMbu neurobil a karieru má pred sebou.
9.5.2019 - 0:08
+1

nyytymaki BLOG

 

Tri prispevky o Lamperovi,ktory sedi doma na zadku ,alebo este oslavuje titul.To ako vazne chlapci?
9.5.2019 - 5:44
+11

RebelMemoryPP

 

Pokrocila hodina.. ale Lamper Lunter vsetko jeden cert,zrejme je napriek vsetkemu jasne o com je rec..ze okienka na MS boli,ale chalan ich nevyuzil prave vo svojej hlave..
9.5.2019 - 6:35
+2

luciakanky

 

Lamper, Lunter, L ako L obaja sú z BB tak to je jedno snáď do konca MS všetci pochopia aký je medzi nimi rozdiel
9.5.2019 - 6:57
+2

RebelMemoryPP

 

Chcem tu viac takych ako si ty..
9.5.2019 - 8:01
0

FeroMotyka

 

J uz som si zacinal mysliet, ze v Banskej sa obidvom hovori Lamper lebo ich nevedia rozoznat alebo co
9.5.2019 - 9:31
0

Imfeld

 

Buc ho vysunul do nájazdu a co spravil?
9.5.2019 - 12:57
+2

Prostars

 

...Ako trénovali? 1. Černák, Sekera - Pánik, Krištof, Tatar, 2. Jaroš, Marinčin - Nagy, Sukeľ, Studenič - 3. Feherváry, Ďaloga - Daňo, Zigo, Lantoši - 4. Koch, Čajkovský - Bondra, Buc, Líška, pre chorobu chýbali Libor Hudáček a Mário Lunter.....

3. Feherváry, Ďaloga - Daňo, Zigo, Lantoši

4. Koch, Čajkovský - Bondra, Buc, Líška, pre chorobu chýbali Libor Hudáček a Mário Lunter.....

na koho ukor by si ho ty dala do zostavy zo 3-4 utoku este pri dolieceni Luntera a Hudacka? Ak by isiel na ukor Lantosiho,tak bola by tato ista debata len nie o Bucekovi ale o Lantasim.Rebel napisal dobre,ak sa mal Bucek dostat na MS tak na ukor Lisku,alebo Bondru po boku pri Bucovi,ale bohuzial tuto ulohu neprijal vo svojej hlave.Mal mu stacit 4 utok aby nieco ukazal.



8.5.2019 - 22:29
+8

Barney1313

 

Bucek: Podla mna RT mal viac menej 1.-3. utok premysleny kto by tam mal hrať a hladali do tej 4. hracov... preto aj Buceka tam davali ako bude hrat s mensim IT a tak ... a tam sa neosvedcil alebo neukazal (podla nich) tak zobrali inych do 4. lajny ... mna skor prekvapuje Lunter ktory je chory a odohral 1,2 zapasy ako na tom bude ... a ci vazne Buc > Marcinko ... uvidime nechame sa prekvapit... v 2011 sle isli nadupany s velkymi ocami a ako to dopadlo. Tento rok mame takmer najlepsi mozny vyber a za posledne roky isto najkvalitnejsi ale to aj ine teamy ... nakoniec to bude aj tak o partii ale aj stasti a bojovnosti ... domace publikum moze byt dvojsecna zbran ale snad nam to len pomoze
9.5.2019 - 7:00
+2

RebelMemoryPP

 

Bingo,lenze toto nevedia pochopit,ze ho chceli skusit v 4 lajne,lebo do prvych troch mali inych hracov..toto mal pochopit aj Bucek,aj jeho fanusikovia..ako som aj pisal,on na tie MS ist mohol,ale mal byt lepsi ako hraci v 4 lajne..
9.5.2019 - 8:06
+8

Sedko NR

 

V tretej formácii bol proti Česku po Lantošim a Študeničovi najlepší ! Píšem o zápase u nás, pretože deň pred tým v Trenčíne, hral v štvrtej.
8.5.2019 - 22:58
+4

miro-nr

 

Sedko: To je už jedno,nevošiel sa tam ,nevadí.Hlavne že máme systém ,naozaj som velmi zvedavý ako pre nás dopadnú tieto MS ,lebo mna zatial "REMZI"nepresvedčil,že by sa naš hokej uberal nejakou lepšou cestou. Kvalita tam nieje,a kvantita len v asistentoch
8.5.2019 - 23:16
+4

Ol!ver

 

Nejde o to, že hral s Bucom, ale o to, že dostal málo minút, veľmi málo. Okrem zápasu proti ČR, v ktorom hral kvalitne.
8.5.2019 - 21:52
0

Imfeld

 

Buc nemohucny? Ved cisty prehľad ma ten chlapec som si ho všímal.prihravka presne rozum hlava hore.Ved vysunul Buceka do nájazdu....
9.5.2019 - 12:11
+1

Patomato

 

mne sa na Bucovi nepačilo že prehraval buly na druhej strane ma v extralige 0,54bodu na zapas takže tvrdiť že sa s ním neda hrať je trošku scestné.Navyše puky nestraca a zbytočne neodhadzuje a v branení je jedným z najlepších a čo sa mi zas velmi pači malokedy spadne na ľad
9.5.2019 - 14:18
+1

aaaaa

 

Fakt ideš porovnávať Dana s Bučekom ? DANO je l dve triedy vyššie ako Buček ...nebuď smiešny
8.5.2019 - 21:07
+29

mefistoJACK

 

Kludne idem..samozrejme ze mozno je aktualne vyssie Dano..ale teda kuzelnik to zrovna neni to si teda povedzme!!vzhladom na dalsi potencial tam proste Bucek mal bytsi myslim ja...
8.5.2019 - 21:09
+3

aaaaa

 

Aktuálne je vyššie a má sa brať podľa toho kde je hráč aktuálne a nie kde o dve roky . A mame tam viacerých mladých hráčov , ktorý podali lepšie vykony
8.5.2019 - 21:14
+9

miro-nr

 

Dano bol od začiatku tlačenka,ano je v NHL(aspon si pričuchol)ale väčšinu kariéry hrá nižšiu suťaž.
Podebatíme po MS čo ukáže-ja tipujem že nič moc a bude velké sklamanie!
Najslabší čo prišiel (akože)z NHL!
8.5.2019 - 21:22
+3

rijko

 

Hej,Jozko Dano ma znamosti v organizaciach NHL a po znamostiach s kamosmi pri pivku dohodol Markovi nejake tie zapasy.tak nejak???
Sa uz pilo?
Boze ty uz nerev,nikdy ta to neprejde?
8.5.2019 - 21:28
+37

miro-nr

 

Chlapci ,rychlo ste zabudli čo písali jeho rovesnici v repre 20 po MS - no na to aký ste historici si pamätáte len čo Vam pasuje
8.5.2019 - 22:01
+3

miro-nr

 

akí
8.5.2019 - 22:06
+1

rijko

 

No oziv mi pamat.
Alebo daj analyzu preco jeho "kritici"z U20 nie su tam kde on.
8.5.2019 - 22:28
+1

miro-nr

 

Som myslel,že si aspon troška normálny,no mýlil som sa
Maš dosť rokov aby si vedel o čom píšem.
Čo Ti mam hladať linky a články?! Skrátka príkaz znel jasne!!
8.5.2019 - 22:36
+3

rijko

 

No a ty sa co spravas jak decko.ved mi normalne napis co myslis.odkial ja mam vediet na co narazas.
8.5.2019 - 22:51
+9

miro-nr

 

Na to ako chalani z vtedajšej dvadsiatky po MS vraveli ake mali príkazy! V presilovkach hrať všetko na neho,to že bol individualista a podobne. Či ty si o tom nepočul,zaujímavé. A aj jeho "kariera" v SBA bola viac ako divná,no každý si o tom myslíme svoje. A v NHL,ved je len do počtu ,od začiatku čo tam začal hrať. Podla mna najprecenovanejší hrač SK v NHL ,bohužial.
8.5.2019 - 23:12
+4

luciakanky

 

ale v príprave hral dobre. v mladosti mu možno pomohli predať sa, ale v nhl/ahl je už sám za seba
9.5.2019 - 6:59
+8

miro-nr

 

Preto píšem "tlačenka" ,lebo mu pomohli !! Ale napr.takí TN fans si z historie pamätaju len to čo chcú -oni to berú ako dotazník:Nehodiace sa vyškrtnite !
Vtede bola taká doba"pretlačania svojich hračov agentmi",bohužial. Dnes je to vraj o vykonosti,no asi nie ked po nominacii sa píše o zapadnutí do konceptu systému!
9.5.2019 - 10:08
+5

Big brother

 

Toto snad nemyslis vazne co pises...uvedomujes si ako sa strapnujes?
9.5.2019 - 11:01
+3

rijko

 

Kedy vtedy???
Ty odbornicek,co ani nechodi na hokej.
O akom pretlacani to tu sustavne tliachas?
O tom,ze hrali v presilovke na Dana?no asi ano,ked patril medzi najlepsich.a poviem ti tajomstvo,ktore by si poznal,keby si aspon do ten nitry chodil na hokej.ak ma patka na presilovke signaly a nacvicene veci,tak maju aj urceneho zakoncovatela.
To len tvoje krvave ocka voci Dukle ti nedovolia pochopit a este k tomu evidentna frustracia z nenominovania Buceka.
Poviem ti tajomstvo ktoremu ty neuveris.ze nejde Bucek som aj ja sklamany.v playoff bol rozhodujuci hrac nasho vyradenia.
9.5.2019 - 11:03
+8

miro-nr

 

Si chorý? Nedávno si tu písal o osobných útokoch a už si sa aj prejavil!!
Nemám nič proti TN ,čo sa o Tebe nedá povedať v súvislosti s NR,bohužial.

Pýtal si sa čo myslím,tak som Ti to napísal,nepriamo to potvrdila aj faninka z BB a už máš krvavé oči?! Vo veku 39 rokov,sa zobuď kamarát. Ja Ti tvoj názor neberiem,tak neviem čo tu máš osobné útoky po mojom.Som myslel,že taketo detinské výstupy už máme dávno za sebou!
9.5.2019 - 11:12
+1

Big brother

 

Veta "nemam nic proti TN" ma fakt pobavila. Chlape ty si falošnejší ako som si myslel. Že ti neni chujovo...
9.5.2019 - 11:14
+3

miro-nr

 

Ked to napíše pacient ako Ty ,tak to tak určite bude
9.5.2019 - 11:50
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Big brother

 

Omylom som ti dal plusko.
9.5.2019 - 11:03
0

Big brother

 

Chlapče, ked bol Daňo v Bučekovom veku, tak mal v tej sezone idohraté 35 zapasov v NHL a nazbieral v nich 21 bodov. Ty už sa preber, liec si komplexy doma a nie tu.
9.5.2019 - 10:59
+6

aaaaa

 

Áno aj v AHL mu body pripisujú po znamostiach nie ...lebo zámorie je ako druhá Slovenska liga ach niektorí fakt už na smiech
8.5.2019 - 21:31
+23

semo

 

Daňo ma odohratych 140z v AHL a 138 v NHL. Takze žiadna väčšina. Najprv si over fatky keď niečo ides napísať
8.5.2019 - 23:49
+8

Big brother

 

Miro-nr, ty si uplný šašo, to sa už ani opísat nedá Daňo má 24 rokov, odohraté zapasy v NHL, AHL, KHL. A ty tu ideš nariekat, že je v nominacii?? V spoločnosti hviezd (nič proti chalanom) ako Zigo (26r), Buc (31r), Lantoši (23r), Bondra (26r). Ved ty nie že len nerozumieš hokeju, ty si uplný blázon!

Ty sa nemusiš teraz zameriavat na to ako bude Daňo hrat, čakat na jeho zle momenty. Daňo neni žiadne hviezda, ale do slovenskej reprezentacie jednoznačne a vez akychkolvek debát patrí. Buček ešte nie.
9.5.2019 - 10:56
+9

miro-nr

 

Kde nariekam ,že je Dano v nominacii?? Si ma s niekym pletieš,napísal som ,že bude najslabší z tých čo prišli z NHL,nie z nominovaných. Už sa nauč čítať,no s Tebou je škoda sa baviť,a už vobec som ho neporovnaval s Bučekom,na to si kde prišiel?!
9.5.2019 - 11:15
0

Big brother

 

Ved tu stale nariekaš, a ten narek skryvaš za navažanie sa do Daňa. Nikto tu z Daňa nerobí hviezdu, su tam chalani čo hravali celu sezonu v NHL (Tatar, Panik), od nich sa čaká viac. Ja nechapem čo si zrovna Daňa berieš do huby...aha viem...je z Trenčína. Uz sa preber. To, ze Daňo sa nepresadil v NHL neznamena že je slabý. Na čo sa tu vobec do neho navazas, ked je jasné ze do nominacie patrí. Či kto tam patrí? Slovák, Čaládi?
9.5.2019 - 11:27
+5

miro-nr

 

Ty si fakt idiot,ja som to cele z Danom vobec nezačal ,len som tam dal jeden príspevok.
Ty naozaj nerozumieš čítanemu textu,mal by si sa vrátiť na zakladku,na prvý stupeň.

Ty si bol vždy lietadlo ,no už je z teba raketoplán
9.5.2019 - 11:49
+2

Big brother

 

Najhoršie je na tom to, ze ty ho počas sezony ani nevidiš hravat a aj napriek tomu sa do neho navažaš. Maš proste tu potrebu. Je mi ta velmi luto. Dufam, že ti tie nezmysli čo tu vypisuješ aspon trochu skrašlia tvoj život.
9.5.2019 - 11:58
+1

crosbynko

 

Zase sa nehrajme ze Dano je nejaky 30 rocny debutant z Liptovskeho Mikulasa. Dano ma stale relativne malo rokov a je na rozhrani NHL a AHL. Do repre patri. Neviem preco si vypichol prave Dana.
8.5.2019 - 21:30
+37

sebot

 

Suhlasim ale Play off TL je uz davno za nami a v zapasoch mu proste neslo tak nepojde na MS len preto ze tahal nitru ..
8.5.2019 - 22:13
+3

Bizzaremifo

 

akoze Dano na rozmedzi AHL a NHL zobral miesto 20-rocnemu chalanovi, ktory je este na zaciatku kariery?? .. druha vec, cele roky sa tu place, ze sa do repre bralo na zaklade zasluh a mien, nie na zaklade aktualnej vykonnosti...zrazu v suvislosti s Bucekom je to problem... ... ach Slovac, Slovac, tazko ti vyjst v ustrety ...
9.5.2019 - 3:34
+9

FeroMotyka

 

Skor ide o to, ze taky Buc a Lunter tam ostali a on isiel prec. Ale chapem obranne formacie nam treba aby sme gol nedostali a jeden tam usmudlali.
9.5.2019 - 9:34
0

Ni3cka

 

neviem vela ludom podla mna sedi Marko Dano v zaludku alebo co ale on ma naozaj smolu ze je v tom winnipegu ten chalan ked naskocil do tych par zapasov v NHL tak uz aj tam ukazal dost on kemy hral 2-3 utoku tak by zbieral body uz aj tak ich zbieral z toho minima casu co mu bolo dopriate l.. myslim si ze mu velmi vyhovuje zamorsky hokej a budem rad ak pride vymena do inej organizacie.. a preto nerozumiem preco je tak nenavideny na slovensku ked tvrdis ze dano mu zobral miesto
9.5.2019 - 9:51
+3

Hc-Ke-1

 

A z HC KE stále nič nového
8.5.2019 - 20:54
+2

bach

 

Bučeka som prvý krát zaregistroval v 15cke ked hral s Valentom.Dúfam že nedopadne ako P.Valent,ten tiež išiel do USA a vrátil sa vyhasnutý.
8.5.2019 - 20:58
0

Standacik

 

ten zhasol o dosť skôr ako v amerike
8.5.2019 - 21:08
+1

amentma

 

Ako mohli nenominovat Buceka?: Ako nic

Ja som bol tiez za to aby isiel, ale asi to nie je timovy hrac, vela pohody do kabiny by asi nepriniesol. Sudiac aj podla rozhovoru v SMEcku... ja chapem ze sa moze citit ako hviezda, ale nepamatam si ze by Satan, Hossa ci Gaborik v jeho veku mali kysle vyjadrenia k trenerom ci manazerom. A to boli trochu inde. Pokora chlapce, pokora...
8.5.2019 - 21:01
+33

mefistoJACK

 

a co take povedal? Po vyradeni povedal ze citil ze sa s nim asi nepocitalo..asi si vie porovnat ked tam chodil predtym cez sezonu pristup a potom.. neospravedlnujem ho iba konstatujem.. ja tiez hovorim ze mladym treba pokoru ale zase tam kde je treba... na Pospisila som tu kedysi napisal svoj nazor..to je prejav toho ked chyba nieco co nazveme slovom pokora... toto mi take nepride..ale v pohode..ak za tym bolo nieco viac tak som s tym OK..akurat ze ked tu teraz bude kazdy vypisovat ako mu chyba pokora lebo po vyradeni napise resp vyhlasi ze citil ze sa snim nepocitalo tak... divne podla mna
8.5.2019 - 21:07
+5

miro-nr

 

Prečo mu všetci vsuvaju take vyjadrenia čo ani nepovedal? Ved len opísal prístup k nemu,to je všetko. A ak tu píšeš Ty o pokore,tak sa tak aj spravaj !
8.5.2019 - 21:13
+10

DB_9

 

Mám pocit, že tu na HP nie je len veľa hokejových odborníkov, ale aj psychológov, veštcov a hlavne odborníkov na ľudské vzťahy, hlavne spoza počítača sa to najlepšie hodnotí.
8.5.2019 - 21:17
+3

Sedko NR

 

A ďalší. Ty si ako z toho rozhovoru prišiel preboha na toto ? Trochu inde si ty...
8.5.2019 - 22:59
+3

mitoO

 

Este ste ho neprekukli?
8.5.2019 - 23:08
+1

fosilia

 

Zmeni sa nieco?: Kolektivny duch vladne pod Ramsayom. Kolektivny hokej hrat nevedia a mozno budu nasledovat mladsich rovesnikov.
8.5.2019 - 21:08
0

Stano55

 

Tak budú nasledovať mladších alebo rovesníkov?
8.5.2019 - 21:14
+17

aaaaa

 

V zápase môžu hrať 8 krídiel .

Nagy bolo jasné že ide .
Tatár , Panik , Dano prišli zo zámoria a sú k dve triedy lepší ako Buček .

Lantoši , Líška , Studenič ...bojovali s Bučekom a v príprave podali o jeden level lepšie výkony ...pritom Líška mal rovnako času ako Buček ale pri každom striedaní ho bolo vidno , trhal ľad , navyše skvelý na oslabenia a Buček ? Rýchlostné zaostával a veľmi ľahké straty pukov a aj v súbojoch nemal návrh .

Takže už 7 krídelníkov , ktorý podali oveľa lepšie výkony ako Buček a tiež sú to aj mladi a perspektívni hráči do budúcnosti .

Na 8 krídelníka sa zvolil Bondra ktorý smerom dopredu patrí medzi najlepších a v súhre s Bucom sú veľmi dobre dvojica .

Takže prosím nerobte z toho drámu , keď zjavne miesto tam preneho nebolo ...tiež som s ním počítal a skôr s Lantošim nie , ale v príprave sa ukázali presne naopak ako som očakával .

Keby nebol z Nitry z ktorej tu je veľká komunita , tak by to sa tu ani toľko nenariekalo a ešte viacerí by uznali , že jeho nenominácia bola opravnena
8.5.2019 - 21:13
+48

mefistoJACK

 

myslis? Ja som posledny clovek ktory by fandil NR... to ti garantujem
8.5.2019 - 21:16
+5

Render 77 Nr

 

Ačkar vyzeráš byť odborník povedz prečo ide teda Laco tiež nehral nič priprave v lige mal tuším menej bodov ako Samo za zásluhy či začo? Mrzí ma keď vypisuješ hlúposti keď aj turnaje dal Buček viacej gólov ako napr Lantosi keď mu dávali priestor.
8.5.2019 - 21:26
+4

aaaaa

 

Nagy má tiež nejak výrazne nepresvedčil , ale zjavne sa sadza na jeho skúsenosti a myslím že výkonmi nesklame .

Buček súperil hlavne s hráčmi ako Studenič , Líška a Lantoši a tam výrazne prehral .

Neviem celkovo Buček aj prvú polku sezóny v extralige sa hľadal a teraz tiež mi prišiel taký akoby sa hľadal na medzinárodnej scéne ...strašne mu všetko dlho trvalo a hlavne nebola tam energia , možno už mal v podvedomí že nejde a tak to potom aj vyzeralo na lade
8.5.2019 - 21:35
+2

Render 77 Nr

 

Ok môže byť i keď si myslím že Liskom nesuperil nakoľko on bude hrať 4 útok tam je parádny preto nechápem keď nehral Laco ho nedali vyššie asi sa bali aby nevyskocil či čo ako náhradník mohol ísť načo toľko defenzívnych hráčov tam berú.
8.5.2019 - 21:41
0

Aasen36

 

Na : Odovzdávanie skúseností sú tam asistenti a myslím že aj takí Pánik či Tatar mu dajú (v kariére) viac ako Nagy.
Keby neboli MS na Slovensku, tak Nagy je už na dovolenke bez MS!
9.5.2019 - 7:16
+5

Loizo

 

Tatár/Pánik mu dajú viac...: ...podľa Tvojho vyjadrenia je vlastne Lacike oproti Tatár/Pánik neskuseny chlapec, kt.vlastne nemá čo odovzdať.
Skus si dať Eliteprospects...možno prídeš na to o kom hovoríš.
9.5.2019 - 14:40
0

blazon

 

UTFG! : a k tomu # mount /dev/brain poprosim
8.5.2019 - 23:35
0

mikael

 

niekomu staci mount /dev/null
9.5.2019 - 7:15
+1

blazon

 

Suhlasim, aj ked zvacsa to tu je /dev/random
9.5.2019 - 22:34
0

Cotillion

 

Ja v podstate suhlasim, az teda na to, ze Bondra ukazal hlavne dozadu a na oslabovkach, spolu s Bucom. Ja hned ako som videl, ze z NR povolali oboch pravakov (Lantosi/Bucek) a zaroven vyrazili Bakosa, tak som vedel, ze sa nakoniec rozhodne medzi Lantosim a Bucekom. Ale teda ocakaval som, ze pojde Bucek a Lantosi 'vyhori'. Ukazal sa opak a bohuzial, po spravnosti bol vyradeny Bucek.
8.5.2019 - 21:26
+13

tripol

 

Zabudol si na Luntera miesto neho kludne mohol ist ak navyse neni ani zdravotne ok
8.5.2019 - 21:45
0

strojar

 

Ten začiatok máš výborný.
"Nagy bolo jasné že ide."
Veď v tom spočíva tá tragédia.
9.5.2019 - 7:20
+2

zvolencok

 

Ach Samo, pôsobil si na mňa tak inteligentne a vyspelo ale už minulý rok som si dal ku tebe prvý výkričník, keď si sa po juniorskej sezone vyjadril že "asi nemáš dobrého agenta a preto nejdeš na MS" (na základe čoho si tam chcel ísť pre boha? ) a tento rok zase toto, také neprofesionálne vyplakanie sa...
8.5.2019 - 21:38
+29

Tino

 

Samo: ma cca 20 rokov +/-,bolo by celkom vhodne keby sme boli zhovievavejsi v vyhlaseniam ktore davaju ludia v tomto veku, detto pod tlakom alebo pri silnych emociach
9.5.2019 - 8:38
+4

Gargamel123

 

Teraz je uz: uplne jasne ze pan Bucek si to prehral uz pri prichode na zraz,vo svojej hlave.
A radsej mohol pockat den dva a potom nieco zo seba vysmolit.
Za mna najlepsia hlaska: "Čo viem, malo sa na mňa prísť pozrieť veľa klubov. Žiaľ, nebudem tam. Určite som o niečo prišiel, ale príliš to neriešim..."
8.5.2019 - 21:52
+24

ctibor

 

Hej no...tato veta bola absolutne nestastna.
8.5.2019 - 21:54
+6

Nelly

 

doteraz ste mali slovenskych novinarov za "nic" teraz sa tu dotahujete za slovicka, chcel tam ist, je to pre nho sklamanie, rozhovor vybehol v case ked este ani doma nemohol byt, co ste cakali, ze povie? proste citi krivdu, ani sa mu necudujem... mal na to aby tam isiel,
8.5.2019 - 22:13
+13

mapik

 

No zial si si to prehral vo svojej hlave...nepoznas,nevies ale sudis..si uplne mimo
8.5.2019 - 22:24
+4

Gargamel123

 

vidis,stava sa: aj mne,nikto nie je dokonaly
8.5.2019 - 22:35
0

LukasNR

 

Online doba. Každá cipovina co ta napadne ide hneď von. Bez rozmyslu bez ulezania. No a na každú chujoviny co vypotia ľudia v emóciách čaká nejaká tá sociálna sieť alebo novinár. By sme len kukali čo by nám zostalo v analoch internetov po športovcoch co dnes majú 40-50 keby bol tak dostupny net a mali možnosť sa zhovadit online.
9.5.2019 - 5:50
+9

Gargamel123

 

Odpustte otce: vtedy akurat drzali hubu a zbierali puky,tym nechcem povedat ze to schvalujem.
9.5.2019 - 9:27
0

Acorgonka

 

verim ze Samo bude uspesny aj bez ucasti co mu mohla len pomoct... on ma uplne jasno co chce a ako chce je to dric este mu bude vsetci tlieskat
9.5.2019 - 8:05
+2

Gargamel123

 

prajem mu: len to najlepsie
9.5.2019 - 9:25
0

Kaita Waikiki

 

bud za to (kauza buček) mozes bokros: alebo treba dufat ze aj v detroite vedia co je šatan zač
8.5.2019 - 22:48
+1

LenTak93

 

OT: aby sme nezabudli ani na extraligu, tak:

Marek Páč (obranca) - HK Skalica -> HC 07 Detva
9.5.2019 - 0:34
0

PaliBB

 

Bucek na repre jednoznacne ma, podla mna sa na jeho vykonoch jednoznacne podpisal nedostatok skusenosti. Buduci rok bude jednym z top hracov.
9.5.2019 - 7:03
+6

luciakanky

 

Buček mohol ísť v kľude miesto Luntera. Ten jeho rozhovor na sme.sk pôsobí tak zvláštne. Buček na mňa nepôsobí dojmom urazenej primadony, práve naopak pôsobí, že to má v hlave upratané. Možno len novinárom je ľúto, že je zatiaľ relatívny pokoj, tak chceli rozprúdiť diskusiu. Nemal ten rozhovor robiť tesne po zverejnení nominácie, nechať si to v hlave uležať a o deň dva odpovedať na otázky. netreba z toho robiť zbytočnú kauzu
9.5.2019 - 7:18
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Urpiner16

 

Vy budete obhajovať svojho hráča z vášho regiónu a mať klapky na očiach i vtedy keby dával vlastné góly a bol každú chvíľu na trestnej lavici.Skrátka žiaden nadhľad len klapky na očiach a obhajovať neobhájiteľné.A keď to urobí Šatan s Ramsayom tak i vtedy máte klapky na očiach a idete si svoje.Ani jeden človek sa tu od vás nenájde aby si nakakal do vlastných radov lebo vy si myslíte že len vy ste pupok hokeja na Slovensku ale to tak už nie je.
9.5.2019 - 8:15
+6

Corgi77

 

Ešte len ráno a už piješ??
9.5.2019 - 8:56
+10

tep

 

To mal zostatkový..
9.5.2019 - 14:43
0

Acorgonka

 

ze ty o nadhlade nieco pises
9.5.2019 - 9:24
+15

Urpiner16

 

Ja som to písal košičanovi čo tu bolo mazané a nie vám z NR to len tak na vysvetlenie lebo to patrilo na ich účet.
9.5.2019 - 9:51
+1

hoKEjka

 

Ci z NR, BB alebo KE, nikto ta tu neberie vazne. Vsetkym si tu na smiech tak sa necuduj, ze na teba reaguje kadekto.
9.5.2019 - 10:10
+9

Urpiner16

 

Teba je potom vieš čo.
9.5.2019 - 11:33
+1

Acorgonka

 

urpi vies na co si ja napr pamatam ked sme sa tu minuly rok cez MS tesili z vykonu nasej repre po zapase so Svedmi a ty si nic pozitivne v tom zapase nenasiel mne z toho vsetkeho co pises vychadza to ze teba ta nasa repre ani nebavi v piatok nam zelas prehru .. my vsetci objektivne vieme ako na tom nas hokej je ale fandime a zelame si co najlepsi výsledok a ty len atakujes a ked to tak sledujem uplne najviac LacaKE ved kasli uz na to nic nie je proste na tych nasich MS pre teba dobre
9.5.2019 - 10:18
+14

PaliBB

 

Urpi by sa z repre netešil, ani keby bola celá bystrická
9.5.2019 - 16:17
0

Stano55

 

Ty si stratený prípad...
9.5.2019 - 10:42
+2

fanusikuspechu

 

neviem preco mate potrebu robit z toho senzaciu, ked onic tu nejde...Samo podla mna normalne odpovedal, mrzi ho neucast, respektuje rozhodnutie, snazil sa zobrat zo zrazu co najviac, zivot ide dalej
ale pofiderni novinary potrebuju robit senzaciu ako titul - SOKUJUCE INFORMACIE OD BUCEKA a ovecky sa toho uz chytaju...
myslim ze viaceri a nie len NR fans sme sa tu zhodli ze tam mal byt aj ked ako len 13-14utocnik, ale mal byt
ale kopnut si treba za kazdych okolnosti a preto to tu bude cele MS zasrate len o Bucekovi
9.5.2019 - 8:45
+7

LONDO

 

Názor: Myslím si ,že Samo mal ísť ,určite posledné dva zápasy mu nevyšli.Na USA,Fínsko,Kanadu nebude mať polovica nášho mužstva a proti ostatným by sme potrebovali tvorivého hráča namiesto robotníkov , Neposudzujem ,žiadného iného hráča ,len vyslovujem názor .Samovi držím palce v ďalšej kariere.Poďme teraz držať spolu a potom v lige si to rozdáme. Len Lintner nech neriadi ligu ,lebo bude zas kopa nespravedlnosti a zbytočne vyhodených peňazí.
9.5.2019 - 8:50
+1

Brambor

 

Žigo si najlepší... ukázal ako sa to má...vycvičil Sala... možno tam je slabina Švédskeho brankára. Šup... pod brvno.
9.5.2019 - 9:10
+3

kolombo

 

A posielam Švédov rovno do ... bojov o tretie miesto .
9.5.2019 - 10:06
+1

wedro

 

O Bučekovi som písal v deň zápasu proti Nórsku.

Mňa jeho nenominovanie na MS nieje prekvapenie.

Lacike, Černák, Jaroš, Marinčin, (Koch)


Spokojnosť




Takže tak.
9.5.2019 - 10:27
0

Urpiner16

 

A J.Hudáček,Marcinko nespokojnosť.To už nepovie asi tak.
9.5.2019 - 10:41
+2

Stano55

 

Zober tabletku...
9.5.2019 - 10:45
+8

dotm

 

Samo, makaj na sebe, hokej Ťa odmení
9.5.2019 - 11:05
+1

NR_peter33

 

Ja si myslím, že každý zápas ktorý prehráme tak to bude kvôli tomu že tam nebude Samo Buček
9.5.2019 - 11:34
+7

ŠIMIKE

 

nato ber jed a ked nahodou v tom zapase nagy nespravi bod hned sa dovali urpi
9.5.2019 - 11:48
+5

Big brother

 

Podla mna on by aj išiel na MS, ale Detroit ho nepustil.
9.5.2019 - 11:59
+6

MaxSBA

 

Na klubové úlohy nadviaže aj v reprezentácii. „Moja práca v národnom tíme je jasná. Hrať jednoducho, rýchlo a fyzicky. Počas prípravných zápasov som dostával veľa trestov,“ povedal Bondra pre hkpoprad.sk a pokračoval: „Mojou úlohou je zabezpečiť, aby súper nevyužíval presilovky. V Poprade som zaznamenal aj niekoľko gólov, ale teraz je pre mňa dôležitejšie, aby sme nedostávali góly a vyvíjal som tlak na súpera. Je to taká typická „checking line“.

tak už viete prečo ho zobrali, jeho úloha je úplne iná. A tie úlohy budú mať predpokladám aj Buc,Líška,Lunter.
9.5.2019 - 12:14
+1

njanja

 

Už iba málokedy nakuknem do diskusie a ako tak čítam, dobre robím.
9.5.2019 - 13:19
+10

Factor

 

Škoda : Bučeka - šikovný chalan, podľa mňa by tam urobil viac ako napr. Bondra. Ale je to na tréneroch - možno mu pôjde lepšie ako v príprave
9.5.2019 - 15:47
0

Cinan

 

Dajme bokom kto je odkial, teraz hrame ako jedna mala krajina. Poznamky na regiony si nechajme na TL. Ocakavania velke nemam, lebo pri pohlade na supisky sa to ani neda. Dovolim si napisat, ze min. do 5tich repre timov by sa nedostal ani jeden nas hrac. No aj napriek tomu fandim a verim, ze zvladneme 8cku, min. ze nebudeme riesit zachranu.
9.5.2019 - 16:13
+1

bryndziarka87371

 

Ale už choďte do paperia s klubizmom keď je repre. Aspoň v tieto dni by od toho mohol byť na chvíľu kľud. Sme hlavne Slováci. Tréneri rozhodli takto a treba to rešpektovať a fandiť. Spolu za
9.5.2019 - 16:25
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.7.2019 02:55
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.P.Bystrica000000:00
11.Sp.Nová Ves000000:00
12.SR 18000000:00
Aktualizované: 14.7.2019 03:57
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 14.7.2019 03:56
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 14.7.2019 03:56
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 17.7.2019 08:53
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 17.7.2019 08:53
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 17.7.2019 08:53
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 17.7.2019 08:53
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 17.7.2019 08:53
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 17.7.2019 08:53

Bleskovky

Winnipeg podpísal nováčikovský kontrakt s Heinolom

Klub zámorskej hokejovej NHL Winnipeg Jets podpísal s Fínom Villem Heinolom trojročný nováčikovský kontrakt v hodnote približne 3,4 milióna dolárov. "Tryskáče" si 18-ročného obrancu vybrali v 1. kole draftu NHL z 20. miesta.
15.7.2019 21:51 - Michal Bruner / TASR

Burakovsky podpísal ročnú zmluvu s Coloradom

Švédsky hokejista Andre Burakovsky podpísal ako chránený voľný hráč ročný kontrakt v hodnote 3,25 milióna dolárov s organizáciou NHL Colorado Avalanche.
15.7.2019 20:35 - Michal Bruner / TASR

Vojnov sa dohodol na ročnej spolupráci s Omskom

Ruský hokejista Viačeslav Vojnov bude v kariére pokračovať v drese Avangardu Omsk. S klubom KHL sa dohodol na ročnej spolupráci. Informovala o tom agentúra AP.
15.7.2019 15:55 - Michal Bruner / TASR

Zomrel bývalý hráč Košíc Imrich Lukáč

Vo veku 69 rokov zomrel po ťažkej chorobe bývalý hokejový útočník Imrich Lukáč. Člen legendárneho bratského útoku s Vincentom a Jozefom odohral v najvyššej československej súťaži 149 zápasov, v ktorých strelil 49 gólov.
13.7.2019 11:47 - Michal Bruner / TASR

Brankár Bäckström ukončil kariéru, pracovať bude pre Columbus

Fínsky hokejový brankár Niklas Bäckström ukončil vo veku 41 rokov aktívnu kariéru. Jej prevažnú časť strávil v klube Minnesota Wild, za ktorý odchytal 9 sezón. Pôsobiť bude ako európsky tréner brankárov pre klub Columbus Blue Jackets.
13.7.2019 11:21 - Michal Bruner / TASR

Laughton sa vyhol arbitráži, s Flyers podpísal zmluvu na 2 roky

Kanadský hokejový útočník Scott Laughton sa v NHL vyhol arbitráži, keď sa s vedením Philadelphie Flyers dohodol na dvojročnej zmluve vo výške 4,6 miliónov USD.
13.7.2019 10:29 - Michal Bruner / TASR

Anaheim podpísal ročnú zmluvu s obrancom Del Zottom

Klubzámorskej hokejovej NHL Anaheim Ducks podpísal ročnú zmluvu v hodnote 750. 000 USD s obrancom Michaelom Del Zottom. Dvadsaťdeväťročný hráč si v minulej sezóne pripísal jeden gól a desať bodov v 42 stretnutiach za tri rôzne tímy, informoval portál tsn.
12.7.2019 18:33 - Adrián Danaj / TASR

Útočník Dzingel sa dohodol na zmluve s Carolinou

Klub zámorskej hokejovej NHL Carolina Hurricanes sa dohodol na dvojročnej zmluve s nechráneným voľným hráčom Ryanom Dzingelom. Za prvú sezónu dostane útočník 3,25 milióna USD a za nasledujúcu 3,5 milióna USD, informovala agentúra AP. Dvadsaťsedemročný Dzingel si v minulej sezóne vytvoril v drese Ottawy a Columbusu s 26 gólmi a 30 asistenciami kariérne maximum.
12.7.2019 16:29 - Adrian Danaj / TASR

Ferland bude pokračovať vo Vancouveri

Hokejový klub v NHL Vancouver Canucks získal na trhu s voľnými hráčmi Micheala Ferlanda. Dvadsaťsedemročný útočník podpísal zmluvu na štyri roky s celkovým zárobkom 14 miliónov dolárov.
12.7.2019 08:20 - Michal Bruner / TASR

Montreal sa dohodol na zmluvách s fínskym duom Armia, Lehkonen

Hokejový klub NHL Montreal Canadiens sa dohodol na nových zmluvách s fínskou dvojicou Joel Armia, Artturi Lehkonen. Obaja útočníci podpísali kontrakty na dva roky.
12.7.2019 07:28 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola