Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HokejPortal
podcast
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Asselina inšpiroval k brilantným blafákom Dacjuk, Trenčania sú odhodlaní tretí zápas vyhrať

zdroj: HokejPortal.sk
15.4.2018 13:18 Marián Vychovalý / HokejPortal.sk

V 48.minúte druhého finálového súboja viedla Dukla nad Bystricou 2:1 a mala dobre nakročené k vyrovnaniu série. Dva rýchle góly Baranov ale úplne otočili vývoj stretnutia a Trenčania museli opäť v závere doťahovať náskok súpera. Zrodil sa rovnaký výsledok ako v prvom stretnutí, tentoraz sa zápas dostal až do nájazdového rozstrelu, ktorý excelentými blafákmi rozhodol Guillaume Asselin.


Dokonale pri svojich nájazdoch oklamal brankára Valenta, najprv zakončoval zľava, potom z pravej strany. Inšpiráciu hľadal u ruskej legendy. „Trénujem to veľmi často na tréningoch, videl som Pavla Dacjuka, ako takto zakončuje nájazdy, veľmi sa mi to páčilo, takže som sa to snažil urobiť rovnako. Vždy však to zakončenie záleží aj na tom, čo urobí brankár,“ usmieval sa po stretnutí autor rozhodujúceho zásahu. Oceňuje však na súperovi, že sa nepoloží za nepriaznivého stavu. „Bol to dobrý zápas, súper hral veľmi dobre, náš brankár mal v závere skvelé zákroky, pre nás je cenné, že sme zvládli nájazdy. Nikdy sa nevzdávajú, musíme na tom pracovať, aby sme dokázali brániť, až kým nebude na časomiere nula. Nie je to totiž dobré, keď inkasuje mužstvo vyrovnávajúci gól v závere, “ poznamenal 25-ročný krídelník bystrického tímu, ktorý sa už teší na domáce publikum. „Sme šťastní že sme vyhrali dva zápasy, ale nie je ešte koniec. Súper sa nikdy nevzdáva, stretli sa dva veľmi dobré tímy, bude to možno veľmi dlhá séria. Ja sa už teším na zápasy pred našim publikom, musíme sa sústrediť na najbližší zápas, to je pre nás najdôležejšie,“ pozrel sa smerom k tretiemu súboju Asselin.

 

Dobrý duel odohral aj Marek Bartánus, strelil jeden gól, pridal aj asistenciu a aj jeho nájazd v rozstrele bol takmer gólový. Jeho pokus zastavila žŕdka. „Snažíme sa ísť od zápasu k zápasu, po výhre v prvom zápase sme to dnes chceli zopakovať a som strašne rád, že sme to dokázali po kolektívnom výkone, kedy sme všetci zabrali a nezlomil nás ani nepriaznivý stav. Podarilo sa nám šťastenu priklopiť na našu stranu a zvládnuť nájazdy, to je super,“ pochvaľoval si Bartánus. Pred domácimi zápasmi neočakáva dramatickú zmenu v povahe zápasov. „Očakávam podobný hokej ako sa hral v Trenčíne, sú to dva vyrovnané a kvalitné tímy, nič si nedarujú. Kto bude mať väčší dôraz, urobí menej chýb a dá do toho väčšie srdce a bojovnosť, ten bude úspešný. Stretli sa dva najkvalitnejšie tímy, atmosféra zápasov je vynikajúca, je to pravé finále, verím, že ho zvládneme,“ prognózuje skúsený útočník úradujúceho majstra.

 

Trenčania boli dvakrát blízko k víťazstvu, no v oboch stretnutiach im kúsok chýbal. Brankár Michal Valent podržal svoj tím pri viacerých šanciach Bystričanov, no gól na 2:2 si vyčítal. „Strela išla mimo bránu, trochu zbytočne som vyletel do pravej strany, puk sa odrazil odo mňa. Dostávame samé góly z dorážok, nie z priamych striel. Prvý gól bol po odraze od tyčky, tretí podobný po odraze od mantinelu. Je to škoda, boli sme dnes myslím viac ako vyrovnaným súperom, v niektorých fázach sme boli oveľa lepší. Nájazdy nám nešli tak, ako sme si predstavovali. Hneď po prvom sme síce viedli 1:0, potom to ale Asselin dvakrát spravil veľmi dobre. Ja som tiež mohol zachytať lepšie. Ideme však ďalej, séria sa hrá na štyri víťazné zápasy, zatiaľ je to 2:0, nič nie je stratené,“ skonštatoval po stretnutí štatisticky najlepší brankár Tipsport ligy.

 

V zápase to celkom išlo Tiborovi Vargovi, ktorý nazbieral 3 body (1+2), možno trochu prekvapujúco jeho meno nefigurovalo medzi päticou nájazdových strelcov. „Strelcov určuje tréner. Chalani, ktorí išli, vedia góly dávať. Dnes išli oni, chýbal im kúsok šťastia. Dnes sme začali dobre, dali sme rýchly gól, v závere sme dokázali silou vôle zápas opäť dotiahnuť, škoda tých nájazdov, to mrzí. Ale nie je ešte koniec, ideme ďalej. Musíme dobre zregenerovať a v Bystrici im to musíme vrátiť. Sami sme sa presvedčili, že na to máme, boli to dva vyrovnané zápasy, trošku aj o šťastí. Keď pôjdeme šťastiu oproti, môžeme v Bystrici vyhrať,“ myslí si Varga.

 

Kapitán Branko Radivojevič bol v prvom stretnutí napálený na výkon rozhodcov, v druhom súboji k dobre pískajúcej dvojici Baluška – Štefík nemal žiadne výhrady, sériu by chcel vrátiť do Trenčína. „Bystričania dali viac gólov ako my, boli šikovnejší na nájazdoch, to rozhodlo. Mišo Valent nás držal, dal nám šancu, ale bohužiaľ nedotiahli sme to do konca. Zápas nás stál veľa síl, dali sme do toho všetko, vrátili sme sa do zápasu, bohužiaľ nám to dnes nevyšlo. V ďaľších zápasoch sa šťastíčko dúfam konečne prikloní aj na našu stranu. Treba ísť šťastiu viac oproti, dnes tomu išla viac oproti Bystrica, preto vyhrala. Garantujem, že kabína urobí všetko pre to, aby sme vyhrali tretí zápas. Či sa to podarí, to uvidíme. Verím, že budeme dobre pripravení,“ odhodlane vyslovil líder trenčianskej kabíny.

 

V play-off, ale aj v celej sezóne, podáva výborné výkony útočník Dukly Peter Sojčík. Aj v druhom zápase sa zapísal do streleckej listiny, keď z prvej presne trafil na 2:1. Ako jediný z Trenčanov premenil aj nájazd, ale nestačilo to. Dukla teda napriek tomu, že herne za súperom nezaostávala, má na konte víťazstiev nulu. „Keď séria skončí, nikoho nebude zaujímať, aký bol priebeh zápasov, dôležité bude, kto zvíťazí. My urobíme všetko pre to, aby sme to boli my. Dva dni si musíme oddýchnuť a ísť do Bystrice s tým, že tretí zápas chceme vyhrať. Rozhodujú detaily, čokoľvek môže zavážiť a preklopiť to na jednu či druhú stranu. Mali sme možno trochu menej šťastia, ale verím tomu, že to dokážeme otočiť na svoju stranu. Keď hráme svoju hru, keď sa držíme na puku a snažíme sa hrať hokej, ktorý sme hrali celú sezónu, tak vidíme, že to ide. Šance si vytvárame, možno keby sme premenili o jednu šancu viac, tak by sme to zvládli. Takéto zápasy sú o jednom góle, o jednej chybe. Zatiaľ sme ich urobili my, ale to nič nemení na tom, o čo sa budeme snažiť v Bystrici,“ povedal Sojčík.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


dejvidBB

 

Co vsetci maju s tym stastim?
15.4.2018 - 13:30
+4

Ottawa Senators

 

Poprípade šťastíčkom.
15.4.2018 - 13:34
+3

B-MO

 

tak si to skusme vysvetlit odhliadnuc od tychto zapasov, hrac vystreli a puk by siel dako takto a vyzeniem to do extremu: tycka, tycka, brankar, korcula v nekontrolovanom pohybe, puk sa zastavi na ciare a zhodou roznych okolnosti tam je superov hrac, kt.pichne hokejkou do puku a da gol je co? hokejove umenie? nacvicena herna situacia? podla mna je to len stastie. ty to vidis mozno inak ale to je v pohode ja ti to neberiem. a predsa len to vedia lepsie posudit priamo ti co su na lade a vedia co a kolko musia obetovat aby ten gol dali a ako ho dali
15.4.2018 - 14:31
+16

sirzat

 

Situacia ktora tomu golu predchadzala nastala z nicoho nic ?
15.4.2018 - 14:41
+2

B-MO

 

ja som tu dal priklad niecoho co sa da povazovat za stastie. popis mi konkretny gol a situaciu kt.myslis lebo ja co mas na mysli ..ale pokial to povedia samotni hraci BB tak asi oni vedia lespie ci nie?
15.4.2018 - 14:58
+1

Urpiner16

 

Pokiaľ sa hrá jednoducho kanadským štýlom tak padajú aj takéto góly.V NHL sú tieto góly sú tiež štestíčko?A koľko ich padá aj jáj.Čiže priateľu aj Habal za KE urobil takúto chybu keď sa odrazil od zadu puk a lapačkou si ho nepokryl pred Hrnkom.Takže nie je to náhoda ale vedomá činnosť keď sa to opakuje.
15.4.2018 - 14:45
+3

B-MO

 

Urpiner16: ja netvrdim ze nepadaju! preco by nemohli byt aj v NHL stastne goly? proste take su a hotovo. ja som teraz nepisal o konkretnom gole v zapase. aj pri tom co popisujes je to len a len stastie a nie vedoma cinnost. vedoma cinnost iba v tom ze to nahodis a cakas odraz pred branu to ano ale ze to brankar preluftuje lapackou co by na 99% chytil je podla mna len o stasti. ci myslis ze sa da natrenovat to aby brankar taky jednoduchy odraz nezachytil. to ze das taky gol 1-2x za sezonu z cca 180 celkovo strelenych sa podla mna da len tazko tvrdit ze je to nacvicene.
15.4.2018 - 15:16
+5

sirzat

 

To su potom vsetky goly o stasti nemyslis ?
15.4.2018 - 15:28
+3

Urpiner16

 

Poviem ti to inak aby si to pochopil.Šťastie mal včera Valent keď ho prekonal Bartánus v nájazdoch ale puk skončil na tyčke bezmocne sa prizerajúceho brankára.To je to štestí.Pokiaľ sa hrá kanadským štýlom nastrelenia puku na plexisklo brankár musí predpokladať že sa puk odrazí aj pred neho alebo sa odrazí i nepredvídateľne.Takže Valent urobil tiež chybu darmo mal plno dobrých zákrokov v zápase lebo inak by ten gól nebol padol.Tiež si myslím že tretí gól medzi jeho betóny bol jeho aj keď chybu urobil i Frúhauf.Takže pochytal veľa ale v zlomových momentoch nepodržal môj názor.
15.4.2018 - 15:29
+8

B-MO

 

ja to chapem. nechapem len, ako niekto moze tvrdit, ze nepadaju aj goly so stastim (nahodne). nikde nepisem, ze Valent nemal stastie pri tom najazde, mal a ani netvrdim, ze ten 3.gol nebol jeho i ked ako si napisal mal tam zasluhu aj Fruhauf. taky isty ako Lukasov na 3:3. ale chces mi povedat, ze ako si napisal napr.nepredvidatelny odraz (napr.od mantinelu, alebo ak sa puk pri dopade postavy na hranu a odrazi sa inym smerom) nie je o stasti, ale o umysle, alebo nacviceni? ja si to fakt nemyslim. sirzat: nie nemyslim si to. strojar: doraz? ziadny! ved bol od brankara tak na 3m. dohravanie situacie az do konca ano. puk sa k nemu dostal vsak so stastim alebo teda nahodne! alebo teda inak. neexistuju podla vas stastne goly? ak ano, dajte situaciu, len any som vedel co potom povazujete za stastny gol.
15.4.2018 - 16:42
0

strojar

 

Keďže nevieš čo to je, prezradím ti:
Je to dôraz útočiaceho hráča, ktorý dohráva situáciu až do konca.
15.4.2018 - 15:37
+6

hradnaveza

 

stastie je, ze trencin je vo finale
15.4.2018 - 16:16
+29

Big brother

 

Stastie je, ze vdaka hokejportalu si maš kde liečit svoje komplexy
15.4.2018 - 17:40
+24

hradnaveza

 

citim sa štastný
15.4.2018 - 18:14
+1

rijko

 

Mna by zaujimalo kolko mas kont,ked si dokazes dat 3 plusky.skutocne len 3?
15.4.2018 - 18:41
+6

B-MO

 

to iste napadlo aj mna
15.4.2018 - 18:42
0

Big brother

 

Toto ma neprekvapuje, ludia su sprostí, mna skor prekvapuje, ze mu nikto este nedal BAN, nakolko sem chodi len provokovat. A to, ze ma 12 rokov ako argument neobstoji.
15.4.2018 - 19:19
+2

hradnaveza

 

to je provokacia, ked napisem, ze trencin mal stastie ze je vo finale?
Ale no tak hadam vsetci nemusia mat nazor ako ty, alebo ano.
15.4.2018 - 21:41
+4

Big brother

 

Ale ty tu pravidelne len rypeš do Dukly a liečiš tym svoj pocit menejcennosti. To nema s nazormi nič spoločné.
15.4.2018 - 21:56
+2

kurtsteiner

 

Ono v podstate je šťastie aj to že si na svete.lebo je fakt šťastie keď najj........ia spermia je aj najrýchlejšia.
15.4.2018 - 22:28
+2

vanes je dukla

 

hradnaveža:máš absolutnú pravdu.Toto je diskusia a máš absolútne právo prezentovať svoj názor.Tak ako ja.Tvoj názor považujem v prvom rade za velmi jednoduchý a prvoplánový.Ale v podstate si vystihol pocity Tn fans,ktorý prežívajú obrovské šťastie.Šťastím je aj to,že sa tu stretla takáto fantastická partia,ktorá nás aj po dvoch prehrách udržuje v štádiu šťastia.Je šťastie,že finále má výbornú úroveň aj vďaka Dukle.Napísal si len pravdu.Šťastie je že Trenčín je vo finále.
16.4.2018 - 18:36
+2

FP-Romanides

 

Bystrica má zatiaľ v playoff bilanciu 10-1 na zápasy, to nevyzerá byť šťastie.
15.4.2018 - 19:10
+21

Fanpoprad

 

Tak si to rozoberme na drobne.
1. Stastie ze to bola tycka.
2. Stastie ze sa to odrazilo do druhej tycky.
3. Stastie ze to slo do bankara.
4. Stastie ze puk ostal stat na brankovej ciare.
5. Ziadne stastie ale spravny herny system a teda hrac pripraveny na clonenie/tecovanie/dorazanie v predbrankovom priestore.
16.4.2018 - 6:15
+1

Fanpoprad

 

Brankara samozrejme
16.4.2018 - 6:16
0

Gargamel123

 

Ked chce Dukla uspiet dalsie dva zapasy musi vyhrat takze...
15.4.2018 - 13:41
+3

strojar

 

Štěstí, co je štestí?
Muška jenom zlatá.
15.4.2018 - 13:45
+6

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
vil2

 

Trencinsky hraci sa stazuju na smolu a ze vedia v istych momentoch zatlacit BB ale tie momenty su asi 3 v celom zapase v trvani asi 2 minut vacsinou v presilovke a zvysok zapasu tlaci BB na to ako keby zabudli, keby vraj dali o gol viac z tych sanci co maju tak by to neboli 3 goly ale 4 no zase zabudaju ze keby bola BB efektivnejsia z tych sanci co maju tak by nedali 3 goly ale 6....ked uz je tu rec o stasti tak ho mal Trencin oba zapasy prehraval tesne pred koncom a stastnymi golmi vyrovnal v zavere.
15.4.2018 - 17:24
+22

Big brother

 

Toto je tema boha, vam to uz dobre hrabe chlapci. Nikto sa nestazuje na smolu, proste poznamenila, ze nam chybalo k vyhre aj stasticko a vzhladom k tomu, ze oba zapasy skončili az v predlzeni, tak asi to od vecu neni. Vy tu niektori z toho idete robit ako keby naši reveli, ze Bystrica ma stastie a pod.
15.4.2018 - 17:45
+7

B-MO

 

este raz si to precitaj a potom napis kde sa TN stazuju na smolu. A dobre si precitaj aj co povedal Bartanus, prip.po zapase aj Orsagh. Ze sa ku vam priklonilo aj stastie a su to uplne vyrovnane zapasy, ktore rozhodli male detaily a stretli sa dve najkvalitnejsie muzstva a tak ako ste oba vyhrali, ste ich aj mohli prehrat. myslis Starostov jasny priestrel? alebo v druhom rovnako stastny ako vas 3.? ze to proste hraci hodili na branu a prepadlo to tam?
15.4.2018 - 17:50
+2

Big brother

 

Niektori bystričania pisu ako leby oba zapasy 8:1, uplne bez ziadnej pokory. Ale ved nech si to uzivaju pokial mozu...
15.4.2018 - 17:56
+4

Eduardo

 

Velky bratu: Ver ze uzivame!!!
KE 4:1 NR 4:0 TN 2:0 no neuzivaj ako fanusik ...
15.4.2018 - 18:07
+8

Big brother

 

Uzivaj, ja vam prajem (aj ked nie zrovna teraz ). Ked ste ako novacik prisli do ligy, tak som cas moc nemusel, Bystrica mi prisla ako nehokejove mesto. Po case som zmenil nazor, ukazali ste, ze ste hokejove mesto a ludia hokej miluju. Škoda, ze nemate kapacitu vysšiu, podla mna v sucasnosti by ste mali priemernu navstevnost s prehladom cez 3000.
15.4.2018 - 18:14
+6

Dukla naj

 

Jasné hovoríš ako keby mi sme na ľade ani neboli v prvom zápase ste nevedeli v druhej tretine kde je sever až do vylúčenia Hossu ktoré samozrejme bolo a to isté bolo aj v prvej tretine akurát naopak ale písať že ste boli jasne lepší a že sme mohli dostať neviem koľko je smiešne podľa mňa boli oba zápasy úplne vyrovnané a nie ako tu píšeš ty.
15.4.2018 - 18:31
+1

kurtsteiner

 

Skúsim takto:neprehrali sme v riadnom hracom čase a prehrávame 0:2.totižto predlženie a nájazdy su všeobecne o šťastí.týmto nepopieram fak t famóznu formu BB.
15.4.2018 - 22:31
+2

Maross NR

 

nuz je to cele na dve veci, ako nase finale s Kosicami a do posledneho zapasu sme v riadnom case neprehrali ani jeden zapas, az siedmy ...aj to 0:6 ale prehrat tri krat najazdy ci predlzenie ale nebolo len o stasti ci smole, to len u nas v nasej krajine sa to tak zvykne pouzivat
16.4.2018 - 8:42
+4

vil2

 

B-MO: Na margo Orsagha si treba precitat jeho hodnotenia z celej sezony....keby BB vyhra aj 48:0 a strely na branu budu 304:0 tak zacne vetou bol to narocny zapas super ukazal svoje kvality sme velmi radi ze sme ho zvladli vysledok nezodpoveda dianiu na lade.....a dookola to iste po kazdom zapase ci vyhrame 8:1 alebo prehrame len poprehadzuje slova vyhra prehra sme spokojni sme smutni.
15.4.2018 - 17:58
+1

Big brother

 

Ale vyhrali ste 2 krat po predlzeni. V druhom zapase keby odpiska faula na Sveca bohvie ako by to dopadli...keby ten puk za stavu 2:1 skoncil za ciarou bohvie ako by to dopadli. Uz nepis tu ako keby ste nas roztrhali v zuboch. Si nahopkany teraz, ja ta chapem...aj ja som si tym presiel kedysi..ale trochu viac pokory.
15.4.2018 - 18:05
+4

B-MO

 

ja nebudem zhadzovat nikoho zo ziadneho timu. nik z TN netvrdi ze BB nie je kvalitnejsia ak anotak je hlupak lebo mate viac "hotovyh" hracov. dokonca aj Brano sa vyjadril ze ste favoritom. co sa tyka celej sezony su zapasy o 1 gole a vo vzajomnych zapasoch ste ziskali tusim o 2 body naviac za vyhru v riadnomhracom case takze asi nahoda to nebude. kazdemu je jasne ze s vami nebudeme po serii so ZV lietat ale budemeto skor branit. ale to je tak vsetko jednoducho rozdielne herne styly. NR s vami lietala hore dole a potom dostavali viac golov.
15.4.2018 - 18:14
+1

Eduardo

 

B-MO: Nasu hraju tak cele PO,a na to ze sme hrali trochu slabsie tento dvojzapas aj Lukas mal horsiu formu no na TN to stacilo.S KE a NR sme hrali urcite lepsie.Ale u nas doma sa ukaze Vasa sila, a ci si vobec pipnete este trochu! Inac Vase keci o vyrovnanosti a stasti padnu hlboko do zabudnutia...
15.4.2018 - 18:04
+5

Big brother

 

Vasa hra v semi lepsie vyzerala, lebo vam viac dovolili a vyhrali ste v riadnom hracom case, preto to tak posobi...teraz to bola drama. Co sa tyka poslednej vety, tak to aj v rozhovore povedal Sojcik.
15.4.2018 - 18:10
+1

forzabiancoblu

 

Nie je to len o tom,že sme bb viac dovolili,ale hlavne o tom,že bb nám toľko nedovoila ako vam.branili,cistli to pred bránou,blokovali streli oveľa lepšie ako teraz.aj oslabovky hrali lepšie.nestavalo sa,že zostal niekto úplne voľný pred bránou ako teraz vo finále.bystrica hrala proti Nitre v semi oveľa,oveľa lepšie hlavne čo sa týka defenzívy.eduardo má pravdu
15.4.2018 - 20:43
+4

Big brother

 

Nemá vy ste sa narozdiel od nas vedeli rychlo zlomit po inkasovanych goloch, našich to nezlomilo a stale a drzali v hre. Tak to proste je, ja viem, ze si chcel leštit ego nahovaranim si hentakych nazorov, ale zial vy ste sa vedeli lahko polozit a dost ste im to ulahcovali...potom sa im velmi dobre hralo.
15.4.2018 - 21:59
+1

forzabiancoblu

 

To nie je vôbec o egu,nemusíš sa báť .má pravdu, že bb hrala v semi oveľa lepšie najmä v defenzíve a nie,že sme sa polozili.tam som aj napísal rozdiely
15.4.2018 - 23:22
+2

rijko

 

Nitra absolutne neprinutila BB robit chyby v obrane.narozdiel od Dukly.
16.4.2018 - 7:55
+3

azzurri

 

Nehrajte sa v tom TN teraz na majstrov sveta.bb hrala proti Nitre oveľa lepšie v obrane,lebo mala väčší rešpekt pred útočnou silou Nitry.nic nepodcenili a hrali zodpovednejšie
16.4.2018 - 9:28
+1

coolin

 

Utocna sila NR bola vygumovana fyzickou hrou BB. Tu istu fyzicku hru predvadza BB aj proti TN. Ale TN vie tiez zahrat fyzicky.
16.4.2018 - 16:32
0

Big brother

 

Uz som ti na to odpovedal, nebudem sa opakovat
16.4.2018 - 9:01
+1

CCM86

 

Nechápem prečo sa hádate aké góly padajú ? Hokej sa hra predsa na góly nie ?? Niekedy je pravda že gól je aj šťastie ale je gól ? Je .. aj keby ho brankár dal z celého ihriska tak čo?? ... a BB fanúšikovia radujte sa až keď bude koniec a budete majstri vtedy si píšte čo chcete .. ale nie vtedy keď ešte nieje rozhodnuté aj keď bude 3:0 na zapasy nebude ešte rozhodnuté .. aj keď viem že BB doma zápas nepustí
15.4.2018 - 18:17
+2

B-MO

 

ale ved ano aj stastne goly obcas padnu a a rataju . ale nie ze ked niekto povie ze mali trochu viac stastia tak budu tvrdit ze nieco ako statsny gol neexistuje a vlastne vsetko to bolo s jasnym umyslom
15.4.2018 - 18:23
+1

B-MO

 

ved aj v zivote mas niekedy stastie. nechapem preco niekto si to nevie priznat. ved to nie je hanba.
15.4.2018 - 18:27
0

Eduardo

 

Keby mali stastia tak Vas U Vas doma vytrieskame...Stastia nemali ale kvalitou sme lepsi a tak sa natrapali na vytazstvo. Ale ako vacsina vidi na SK sme jasne lepsi len v TN z toho robite vyrovnanost co je blbost a len vidina zaslepenosti hrdosti TN fanusika....Nitra by Vas dala 4:1 max.4:2...mi 4:0...
15.4.2018 - 22:28
+5

ekaver

 

neslop toľko, ty "vyťaz"
15.4.2018 - 22:33
+5

Eduardo

 

po robote mozem...
15.4.2018 - 22:34
+1

rijko

 

Ale nie po nocnej
16.4.2018 - 7:56
+1

coolin

 

Evidentne vies toho viac ako Bartanus s Orsaghom dokopy ktory povrdili ze sa stretli dva najkvalitnejsie teamy a rozhoduju detaily. NR sa da vygumovat fyzickou hrou ktora v zc absentuje.
16.4.2018 - 7:19
+2

Big brother

 

Eduardo, este viac sa vopchaj tej Nitre do zadku ako vzdy, si bez pokory, pad na hubu bude o to tvrdši. Vy ste este taky nedozrety klub, idetr len hore, krmia vas tam rečami aky ste super...ale pridu tazsie časy, potom sa zbadate podaktori
16.4.2018 - 9:06
+2

Big brother

 

Vieš, clovek nema problem po konci serii uznat, ze super bol lepši, ale prvych dvoch zapasoch v ktorych ste vyhrali s odretymi usami sa bit do prs, ze ste jasne lepši, to je čisty hnoj.
16.4.2018 - 9:20
+2

apa

 

Históriu nezaujíma kto mal koľko šťastia v zápase a šancí ale v ý s l e d o k
15.4.2018 - 18:31
+2

B-MO

 

ked dochadzaju argumenty nastupuje historia v tom pripade sme stale 3. najuspesnejsi klub na SK
15.4.2018 - 18:41
+5

apa

 

Veď vám to nik neberie, ale proste je to vo svete tak a ty už toľko

neargumentuj a dívaj sa na svet normálne.A hlavne nerýp do ľudí,ktorí

nezdieľajú tvoj názor.
15.4.2018 - 18:46
+5

Big brother

 

To povedal v rozhovore Sojčik, len to treba čitat.
15.4.2018 - 19:14
+2

radopKE

 

Trestné v jeho podaní boli fakt excelentne prevedené.Klobúk dole.
15.4.2018 - 18:38
+3

AndrejTN

 

BB vôbec nemali šťastie, len my sme mali smolu.
15.4.2018 - 18:53
+3

apa

 

Asi takú smolu ako vo Zvolene piaty zápas
15.4.2018 - 19:00
+4

ufák

 

ešte jeden prehráme a máme vás tam,kde sme vás chceli mať...
15.4.2018 - 18:55
+6

houyhnhnm

 

Tak brankári pre MS vyriešení: Godla, Rybár, (+ Čiliak). Obaja podali veľmi kvalitný výkon.

Fehérváry patrí jednoznačne na MS. Prekvapuje ma aj jeho solídna fyzická hra. Naopak, dnes vôbec nešlo Paulovičovi. Ďalej nešlo Hovorkovi, ten je žiaľ omyl nominácie. Páči sa mi agresívny štýl hry Bondru. Popradský útok zahral veľmi dobre, aj keď Buc mi tam nesedí.
15.4.2018 - 19:18
+2

miro-nr

 

A zasa si netrafil diskusiu
Už sa ti to stáva pravideln
15.4.2018 - 19:41
+6

ekaver

 

presne ako ty
15.4.2018 - 19:58
+2

fanda55

 

Takto si predstavujem legionára, Asselin to potvrdzuje už dlhšiu dobu!
15.4.2018 - 19:20
+3

CCM86

 

B-MO ... presne tak máš pravdu .. a hokej sa hra na góly a kto ich dá viac vyhráva.. ako ten gól padol netreba riešiť rozhoduje výsledok
15.4.2018 - 19:41
+2

B-MO

 

CCM86: jasne, BB dala o gol viac a vedie 2:0. Len som chcel povedat, ze nie je hanba priznat si aj stastny gol ak ho niekto da a podla mna ten 2.BB bol s kusom stastia. ale nebudem radsej moc pisat lebo vraj rypem.
15.4.2018 - 20:06
+1

forzabiancoblu

 

Tak v prvom rade urobil pri 2 góle chybu Valent a aj si tu chybu priznal.ci aj tá jeho chyba bolo šťastie bb?zbytocne tu vytahujes šťastne góly.ked sa to zoberie môžme o každom písať,že je šťastný.ano padajú aj šťastne,náhodne góly,ale skor by som povedal,že góly padajú po chybách
15.4.2018 - 20:54
+1

CCM86

 

B-MO: Ale áno máš pravdu ... svoj názor môžeš povedať .. ale v skratke o tom je šport predsa .. ja som ten gól videl a odrazil sa ten puk a padlo to tam áno bolo to šťastie že sa ten puk odrazil ale bol to normálne platný gól ako každý iný
15.4.2018 - 20:26
+1

micu79

 

Tieto dva zapasy si nechajte ako cenu utechy mi berieme len titul.
16.4.2018 - 0:04
+2

evajam56

 

micu79: asi si budeš musieť počkať do budúcej sezóny ... ale pripúšťam že môže sa stať zázrak
16.4.2018 - 9:22
0

strojar

 

BB má na slovenské pomery naozaj dobré mužstvo.
Z pohľadu slovenského hokeja je však pomerne veľkým negatívom, že jej hra je prioritne postavená na cudzincoch.
V doterajších dvoch finálových zápasoch dal slovenský hráč z ôsmich gólov iba jeden jediný.
16.4.2018 - 11:37
+8

FP-Romanides

 

Z pohľadu slovenského hokeja je skvelé, že Bystrica prispela do reprezentácie na OH troma hráčmi z čoho bol jeden kapitán a jedným trénerom. Je výborné že v BB hrajú najlepší slovenskí hráči bok po boku kvalitným hráčom zo zahraničia a učia sa moderným trendom v hokeji.
16.4.2018 - 12:02
+6

Big brother

 

Akym trendom? Myslim, ze ludia ako Orszagh, Zednik, Handzuš, Surovy, ktori hravali NHL daju hračom viac ako ti kanadania, ktori povacsine hravali akurat tak ECHL, ktora je urovnou ako naša liga.

Inak co sa tyka Bystrice a prinosu pre reprezenraciu, tak s tym suhlasim..mali ste silne rocniky a posunuli ste do repre dobrych hracov (Rosandič, Zigo, Lamper, Matoušek).
16.4.2018 - 12:18
+4

FP-Romanides

 

Lenže keď hrali Országh a Handzuš v NHL tak sa hralo úplne inak. Moderný hokej je o niečom inom, v zahraničí sa hrá rýchlo, dôrazne, každý vie čo má robiť. Už to nie sú tie nahrávky a kombinácie ako v minulosti. Pozri si zo záznamu hokej spred 20 rokov a sám uvidíš ten rozdiel. Nemôžeme sa tu na malom Slovensku hrať že z tradície budeme ťažiť večne. Treba sa učiť od Kanaďanov, Švédov, Fínov. Pozri sa ako napredujú Nemci, Švajčiari - a to preto lebo sa učia od Kanaďanov, ich ligy sú týchto hráčov plné...
16.4.2018 - 12:25
0

Big brother

 

Toto je taka tema o ktorej by som sa porozpraval skor pri pive. Kanadania, ktori prisli do Bystrice zvyšuju konkurenciu, ale určite nie su v pozicii nejakych učitelov.
16.4.2018 - 12:44
+5

strojar

 

Keď bola nemecká liga "plná" Kanaďanov, nemecký hokej upadal.
Naopak, stúpať začal akonáhle začali stále viac dostávať priestor mladí domáci hráči.
16.4.2018 - 13:10
+1

FP-Romanides

 

Nemáš pravdu, momentálne v DEL v bodovaní medzi tridsiatimi najlepšími len 10 Nemcov a 19 zámorských hráčov a jeden Švéd. U nás medzi tridsiatimi najlepšími iba 7 zámorských hráčov. Neoháňaj sa štatistikami keď o nich nemáš ani šajnu. Môj názor je že Nemcov dopredu ťahajú práve Kanaďania a Američania, a nám tiež môže iba pomôcť ak sa v našej lige usadí viac zahraničných hráčov.
16.4.2018 - 13:54
+2

Big brother

 

Lenze ked si to tak zoberes, tak kanadania su v Nemecku uz dlho a ten hokej tam moc nenapreduje.
16.4.2018 - 14:28
+1

FP-Romanides

 

Nenapreduje? Na posledných dvoch MS boli v štvrťfinále a hlavne majú striebro z OH. My sme už štyrikrát po sebe neboli vo štvrťfinále a na OH sme boli predposlední.
16.4.2018 - 14:38
+3

Big brother

 

Ale no tak...to striebro bol skor taky vykrik do tmy. Opakujem, v DEL su kanadania dlho, zazili skor pady ako vzostupy. Az teraz maju uspech, ale nemyslim si, ze vdaka kanadanom v lige
16.4.2018 - 16:16
+1

miro-nr

 

Si videl ako nemci na OH hrali?! Žiadny výkrik do tmy.
Čo by sme my dali za taky uspech na olympiade !
16.4.2018 - 19:41
+1

coolin

 

Chces mi povedat ze ti kanadania ci americania vravia Orszaghovi aky system ma BB hrat? To myslis vazne? Preboha ved je rok 2018, informacie ake potrebujes si rychlo zozenies. Orszagh je typ trenera ktory ide s dobou, ovlada najmodernejsie trendy, max nejaky kanadsky trener ako konzultant. Ver ze tito hraci co k vam chodia nemaju co Orszagha naucit.
16.4.2018 - 16:18
+1

strojar

 

Keď sa pozrieš na štatistiky zistíš, že zatiaľ sa od kvalitných hráčov zo zahraničia zrejme najviac naučil Tomáš Surový.
16.4.2018 - 13:12
0

LuukyBB

 

No ak zahráme opäť fyzicky ako vonku, pôjdeme do toho od prvej sekundy, tak by sme sa nemuseli báť. Zatiaľ je v tejto sérií TN lepší jedine v presilovkách. Aj to by som vôbec nezovšeobecňoval. Jednoducho nám vonku nešli. Teraz to môže byť inak. Popísalo sa tu kadečo. S čím určite nesúhlasím, je vraj slabý team spirit, že hráči spolu nejak špeciálne nedržia. Tak je to vec názoru. Podľa mňa bol papierovo minuloročný káder určite silnejší, ale tento ho minimálne dorovná práve v tom, že je viacej tímový a team spirit je tu ešte na vyššej úrovni. Dokonca má tento káder o niečo lepší kontakt s fanúšikom. Hlavne teda aktuálna kanadská zostavička si to teda poriadne užíva. Vidieť to aj po góloch a aj pri ďakovačkách. Dám si handicap. Kurz je tam krásny. Fyzicky máme určite navrch, len to treba potvrdiť a premieňať šance. Hybaj Iskra!
16.4.2018 - 15:50
+4


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 24.3.2019 02:48
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.P.Bystrica000000:00
11.Nové Zámky B000000:00
12.Sp.Nová Ves000000:00
Aktualizované: 26.3.2019 02:29
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 24.3.2019 03:52
TímZVVPPPPSkóreB
1.Michalovce61225430176:22080
2.Nitra60223332163:18375
3.L. Mikuláš58180337157:22757
4.Skalica59154436136:24957
5.Žilina57125535136:24851
6.Zvolen5770347120:28621
Aktualizované: 25.3.2019 02:29
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 26.3.2019 11:10
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 26.3.2019 11:10
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 26.3.2019 11:10
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames7642522268-213101
2San Jose Sharks7636724268-24095
3Winnipeg Jets7637827256-22394
4Nashville Predators7734928224-20292
5Vegas Golden Knights7635728235-20990
6St. Louis Blues7635627226-20690
7Dallas Stars7633631193-18884
8Colorado Avalanche7631329240-22981
9Arizona Coyotes7627933199-21279
10Minnesota Wild7731433203-22479
11Chicago Blackhawks75221132248-27176
12Vancouver Canucks76211134207-23774
13Edmonton Oilers75221134213-24974
14Anaheim Ducks7723836180-23772
15Los Angeles Kings7520839181-23564
Aktualizované: 26.3.2019 11:10
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning77461314306-206122
2Boston Bruins76351121237-194101
3Toronto Maple Leafs7639625271-22896
4Washington Capitals7635924260-23496
5Pittsburgh Penguins7735724261-22895
6New York Islanders76341025212-18495
7Carolina Hurricanes7535726225-20691
8Montreal Canadiens7634628227-21988
9Columbus Blue Jackets7532930228-21886
10Philadelphia Flyers7628832229-25280
11Florida Panthers76231031248-26278
12Buffalo Sabres75191235207-24771
13New York Rangers7521833208-25071
14New Jersey Devils7723639211-26067
15Detroit Red Wings76171138206-25866
16Ottawa Senators7520643222-27858
Aktualizované: 26.3.2019 11:10
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 26.3.2019 11:10

Bleskovky

Malmö - Frölunda 3:2 v 2. zápase štvrťfinále play off SHL

Druhé štvrťfinálové zápasy play off švédskej najvyššej hokejovej súťaže priniesli víťazstvá Malmö a Djurgardenu. Malmö využilo domáce prostredie a víťazstvom 3:2 vyrovnalo stav série s Frölundou na 1:1. Nerozhodný stav 1:1 je po pondelku aj v sérii medzi Skellefteou a Djurgardenom. SHL – 2. zápasy štvrťfinále play off: Malmö – Frölunda 3:2 /stav série 1:1/ Skelleftea – Djurgarden 3:6 /stav série 1:1/
včera o 21:33 - TASR

Mannheim postúpil do semfiinále play off nemeckej ligy

Výsledky piatkových 4. zápasov štvrťfinále play off nemeckej hokejovej ligy: Augsburg - Düsseldorf 4:3 pp /stav série 3:2/, Mannheim - Norimberg 7:4 /konečný stav série 4:1/, Mníchov - Eisbären Berlín 0:3 /stav série 3:2/, Kolín - Ingolstadt 4:3 /stav série 2:3/
24.3.2019 21:38 - Adrián Danaj / TASR

Štvrťfinále play off švédskej ligy

Výsledky nedeľňajších zápasov štvrťfinále play off švédskej hokejovej ligy: HV 71 - Färjestad BK 1:3 /stav série 1:1/, Växjö Lakers - Lulea HF 4:5 po predĺžení /stav série 0:2/
24.3.2019 17:46 - Adrián Danaj / TASR

HC Lausanne - SCL Tigers 8:1 v play off švajčiarskej ligy

Výsledky sobotňajších stretnutí švajčiarskej hokejovej ligy: play off, štvrťfinále – 7. zápas: HC Lausanne – SCL Tigers 8:1 /konečný výsledok série 4:3, Lausanne postúpilo do semifinále/ play out - 6. kolo: Fribourg-Gotteron – ZSC Lions 5:2, SC Rapperswil-Jona Lakers – HC Davos 2:1.
23.3.2019 22:26 - / TASR

Lukko Rauma - Tappara Tampere 2:3, Záborský 0+1

V sobotňajšom zápase štvrťfinále play off fínskej ligy zvíťazili hokejisti Tappary Tampere na ľade Lukka Rauma 3:2 a v sérii vedú 2:0. Asistenciu v drese hostí si pripísal slovenský útočník Tomáš Záborský. výsledky: HPK Hämeenlinna – TPS Turku 5:3 /stav série 2:0/, IFK Helsinki – Pelicans Lahti 3:2 /stav série 1:1/, Ilves Hockey – Kärpät Oulu 0:4 /stav série 0:2/, Lukko Rauma – Tappara Tampere 2:3 /za hostí Záborský 0+1, stav série 0:2/.
23.3.2019 19:08 - / TASR

Frölunda - Malmö 4:0 vo štvrťfinále play off švédskej ligy

Výsledky sobotňajších prvých zápasov štvrťfinále play off švédskej hokejovej ligy: Djurgaarden – Skelleftea 0:2 /stav série 0:1, Frölunda – Malmö 4:0 /stav série 1:0/
23.3.2019 17:21 - / TASR

Lulea HF - Växjö Lakers HC 3:1 v play off švédskej ligy

Výsledky prvých zápasov štvrťfinále play off švédskej hokejovej ligy: Färjestad BK – HV 71 1:2 pp /stav série 0:1/, Lulea HF – Växjö Lakers HC 3:1 /stav série 1:0/
22.3.2019 22:25 - / TASR

Kärpät Oulu - Ilves Tampere 4:3 pp, Krištof 0+2

V prvom štvrťfinálovom zápase play off fínskej ligy zvíťazili hokejisti Kärpätu Oulu nad Ilves Tampere 4:3 po predĺžení. Dve asistencie v drese domácich si pripísal slovenský útočník Michal Krištof. výsledky: Kärpät Oulu – Ilves Tampere 4:3 pp /za domácich Krištof 0+2, stav série 1:0/, Tappara Tampere – Lukko Rauma 3:2 /stav série 1:0/
22.3.2019 21:15 - / TASR

Bern postúpil do semifinále play off švajčiarskej ligy

Hokejisti Bernu postúpili do semifinále play off švajčiarskej ligy. V šiestom štvrťfinálovom zápase zvíťazili na ľade Servette Ženeva 3:2 po predĺžení a v celej sérii triumfovali 4:2. štvrťfinále play off - 6. zápasy Langnau - Lausanne 4:2 /stav série: 3:3/ Servette Ženeva - Bern 2:3 pp /stav série: 2:4/ o udržanie: Davos - Fribourg 1:2 Zürich - Rapperswil 1:4
22.3.2019 07:59 - Adrián Danaj / TASR

Biel do semifinále play off švajčiarskej ligy

Hokejisti Bielu postúpili do semifinále play off švajčiarskej hokejovej ligy. V piatom štvrťfinálovom zápase zdolali tím Ambri-Piotta 2:1 a v celej sérii triumfovali 4:1. Bern - Servette Ženeva 4:3 pp /na zápasy: 3:2/ Biel - Ambri-Piotta 2:1 /konečný stav série: 4:1/ Lausanne - SCL Tigers 1:5 /na zápasy: 2:3/
20.3.2019 07:03 - Adrián Danaj / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

26. 03. 2019
Zvolen - Nitra o 18:00
27. 03. 2019
Poprad - B. Bystrica o 18:00
28. 03. 2019
Poprad - B. Bystrica o 18:00
29. 03. 2019
Nitra - Zvolen o 18:00
30. 03. 2019
Nitra - Zvolen o 18:00

Odohrané zápasy

25. 03. 2019
ZvolenNitra
2:4REPORT
24. 03. 2019
B. BystricaPoprad
4:3REPORT
23. 03. 2019
B. BystricaPoprad
5:4REPORT
ŽilinaMichalovce
1:2REPORT
21. 03. 2019
MichalovceŽilina
2:0REPORT
20. 03. 2019
TrenčínNitra
0:2REPORT

Najviac bodov

Éric FailleBBY72 bodov
2.Chovan M.ZVO68
3.Nagy L.KOS61
4.Higgs B.BBY59
5.Lantoši R.NIT58

Najlepší strelec

Ladislav NagyKOS34 gólov
2.Buček S.NIT30
3.Asselin G.BBY30
4.Kytnár M.ZVO29
5.Blackwater J.NIT29

Najlepší brankár

Matej KristínNZA95.01 perc
2.Vay Á.MIS94.85 %
3.Košarišťan A.NZA93.24 %
4.Habal V.KOS93.14 %
5.Vošvrda T.POP93.01 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov