Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Asuchak ďalšou zámorskou posilou HKM Zvolen

16.6.2017 14:08 TASR

Vedenie tipsportligového hokejového klubu HKM Zvolen angažovalo ďalšieho hráča zo zámoria. Novou posilou rytierov" sa stal kanadský útočník Spencer Asuchak. Informovala o tom internetová stránka zvolenského klubu.


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


ErikHKM

 

No čísla z minulej sezóny má dobre tak vitaj Spencer a nech sa darí v našom drese
16.6.2017 - 14:22
+5

Achilles

 

Mám taký pocit,že všetci kanaďania čo mali ist do KE skončili vo Zvolene
16.6.2017 - 14:22
+34

dobrezrobil

 

Vo finále si ich užijete až až
16.6.2017 - 14:25
+4

LAUDEO

 

no dufam ze s tymto muzstvom to potiahneme dalej.............
16.6.2017 - 14:23
0

bryndziarka87371

 

Na môj štýl veľa zámorských hráčov, ale keď sa Zvolen rozhodol zmeniť cestu a ísť takto tak okej, hlavne nak to pozitívne vypáli. Pominulé roky sme mali veľa odchovancov a hráčov z ČR a vždy sme skončili celkom skoro a najmä kvôli zraneniam. Ja by som už uvítala zmenu vo finále, konečne iné mužstvá ( nič proti NR či BB ) kiežby je tou jednou zmenou tam, práve Zvolen. Som veľmi zvedavá na túto sezónu.
16.6.2017 - 14:35
+4

dobrezrobil

 

Ale no ták, dvaja útočníci a jeden obranca je veľa zámorských? povedal by som že tak akurát
16.6.2017 - 14:37
+2

bryndziarka87371

 

Tak vec názoru. Mne to príde celkom dosť oproti minulým rokom, ale veď ak to má pomôcť a hráči sa ukážu v dobrom svetle, budem len rada.
16.6.2017 - 14:39
+3

granlund84

 

Radšej Kanaďania ako Česi
16.6.2017 - 14:43
+27

cy2kz

 

Důvod?
17.6.2017 - 23:28
+1

HKMpelemele

 

Pristup, poziadavky, motivacia...atd.
18.6.2017 - 0:15
+4

CA

 

A odchovancou a mladých šikovných slovakou majú na haku . Aj ked pravda je ze oni radšej hrajú v zahraničí ....
18.6.2017 - 0:35
+1

miro-nr

 

na haku ako ty slovenčinu
18.6.2017 - 13:13
+6

molniak

 

molniak: Super nákup len nech sa darí
16.6.2017 - 14:35
+1

VSŽ Košice

 

Vyzerá že Pacan bude chodiť na kávičku do Zvolena.
16.6.2017 - 14:39
+37

BlackCrow

 

Alebo Coffman na kavej do Košíc k Pacanovi
16.6.2017 - 16:59
+6

pinto1000

 

Parádny kauff! Silový útočník tzv. powerforward je presne to čo sme potrebovali! Ale toto ešte nie je ten center na ktorého sa čaká! Ináč u nás trénuje Čech Vídelka. Šikovný center čo mal parádnu fazónu v Detve. Som rád že u nás dostabe šancu sa ukázať!
16.6.2017 - 14:52
0

dobrezrobil

 

spolu s ním aj Cutt
16.6.2017 - 14:55
0

pinto1000

 

Áno jaska aj Cútt
16.6.2017 - 15:08
0

8sweet8

 

Ako ze toto neni ten center na ktoreho sa caka ? To pride este ďalší do prveho utoku ? A tento je do druheho ?
16.6.2017 - 15:06
+2

pinto1000

 

Ani tento ani Coffman nie su ortodoxne centri. Jeden z nich môže kludne hrať na krídle. A možné je aj to že v strede budú hrať skutočne obaja.
16.6.2017 - 15:29
+1

8sweet8

 

Ale teda co si pisal vyssie pride este jeden center do prvého útoku??
16.6.2017 - 15:39
0

majo24

 

Od Videlku vela necakaj...
16.6.2017 - 15:34
+1

vzdy.na.statie

 

aj Zvolen je kanadsky.
16.6.2017 - 14:54
+21

zvboy

 

Kanada je zvolenský
16.6.2017 - 15:37
+9

UssKe

 

Do šľaka Zvolenčania chcel som vás do finále kvôli odplate ale tie vaše nákupy vo mne vzbudzujú rešpekt Za chvíľu bude namiesto vody tiecť Hronom javorový sirup .
16.6.2017 - 15:03
+25

CanadiensHockey

 

áno javorový sirup milujem! Tento chlapík vyzerá dobre dúfam že naplní Welcome to our place!
16.6.2017 - 18:29
+1

CanadiensHockey

 

Naplní očakávania samozrejme. Zasa si to píše čo chce.
16.6.2017 - 18:37
0

MTfan

 

brat Sydeyho Crosbyho: David do Martina!
16.6.2017 - 15:06
+3

Athotis

 

hokejbal tam ide hrat?
16.6.2017 - 15:24
+2

Deathless

 

Toto nám prosim ta trochu viac rozvin. Kludne posta. Dikes.
16.6.2017 - 16:37
+1

dusik1313

 

celkom podarený žart...
16.6.2017 - 17:21
+4

Deathless

 

Pri tom vsetkom som uz stratil zmysel pre humor.
16.6.2017 - 19:05
0

doc.koniferum

 

To by najprv musel mať brata Davida.
16.6.2017 - 18:08
+1

gta98

 

Mozno myslel jeho nevlastneho brata McDavida
16.6.2017 - 18:30
+5

patres24

 

Do Martina maximalne brat Jana Muršaka aka Michal Muršak
16.6.2017 - 18:45
+3

Pustyhrad

 

HKM Zvolen... to sa dobre číta !
16.6.2017 - 15:07
+3

Jozef_SK

 

Tak brankár Sergej kostenko do popradu
16.6.2017 - 15:11
+4

Tokino

 

Tak ZV to berie vazne s tym titulom!My v NR spinkame mam dojem.
16.6.2017 - 15:13
+3

88Backo

 

Na stred tabuľky stačí...
16.6.2017 - 15:44
+3

TurnerSVK

 

NR uz nedonesie ziadnu posilu, sam Kovacik to hovoril ze kader je uz takmer uzavrety a ak aj niekto pride,nebude to velka posila, cize kludne to moze byt napr. ten Lantosi . Cize tak my mame slabsi kader ako minulu sezonu urcite. Prva stvorka neviem ci bude. 5-6 miesto.
16.6.2017 - 17:17
+4

Dokto1

 

bude
16.6.2017 - 18:15
0

miro-nr

 

A ktorý z tych hračov čo podpísali je akože posila?!! Lebo bud som slepý,alebo tomu nerozumiem! Kto z nich je nadrada za Mareka??
Nejako sa v tom celom strácam
17.6.2017 - 15:35
0

Dokto1

 

Mužstvo zostalo prakticky pokope, náhrada za mareka podľa mňa bude, ale neskôr. Nedá sa hrať každý rok finále, mne stačí aj stred tabuľky. Nebuďte pazravy.....s polovica môže byť top hrac, len to chce čas.
17.6.2017 - 18:56
+2

miro-nr

 

ja budem rád aj ked budeme v strede tabulky.
Len nechapem tym rečiam o posilách,ked je to len doplnenie kádra.
Ale treba šetriť.
Prakticky ostala pokope obrana-a všetci vieme ako minulú sezonu hrala
17.6.2017 - 19:31
0

matoguco

 

Ďalší parádny hráč prichádza do ligy. Držím palce, Zvolen ulovil "veľkú rybu"
16.6.2017 - 15:23
+1

LAUDEO

 

pinto 1000 - tak ze by este mal prist daaky hrac?
16.6.2017 - 15:23
0

pinto1000

 

Áno ešte jeden hráč zo zahraničia určite príde
16.6.2017 - 15:56
0

RebelMemoryPP

 

Zvolen meni svoj charakter hokejoveho stylu na aky sme boli zvyknuty,v tom zmysle sa asi aj vyjadrovala bryndziarka ze na jej vkus vela zamoria,ale ak sa adaptuju spravne a vytvoria dobry kolektiv moze to byt fajn,v porovnani s bystricou kde boli Orszag Zednik ci Surovy ludia co mali meno v NHL a budili urcitu autoritu tak Zvolen nedisponuje az takymi menami a moze hrozit vytvaranie skupiniek v kadri.Ale tesim sa na konfrontaciu aj zo Zvolenom pocas sezony.
16.6.2017 - 15:31
+7

Johny

 

o vytváranie skupiniek by som sa pri Mikulovi nebál
16.6.2017 - 18:44
+6

majo24

 

Julo spis???
16.6.2017 - 15:35
+2

dejvidBB

 

Po vcerajsku asi hej
16.6.2017 - 16:17
+6

julo

 

nie
16.6.2017 - 16:21
+10

zvboy

 

Snáď ďalší dobrý kauf myslím, že to nebude hráč typu Howden poprípade McGregor
16.6.2017 - 15:39
+1

sjske44

 

Fú Zvolen je odrazu najväčší favorit podla mňa
16.6.2017 - 15:41
+1

88Backo

 

No Zvolen tam bude mať riadnych drevorubačov Myslím že zápasy proti nim budú mať veľký náboj pre všetky mužstva v lige
16.6.2017 - 15:45
+18

authorZV

 

Pred 10-15 rokmi, keď sme pravidelne hrali finále, nás volali drevorubačmi žeby sa to zopakovalo?
16.6.2017 - 15:52
+5

Tomo8ZV

 

tak nejake to zhrnutie, a vyššie píšu že ešte má niekto prísť, vyzerá to na dosť široký káder
Brankári:Matt Climie, Marek Šimko Boris Babík
Obrana:Janis Andersons, Nick Ross,Tomáš Bokroš, Adam Drgoň, Michal Novák, Ján Ťavoda, Peter Hraško, Lukáš Dubeň, Michal Ivan, Patrik Strelec, Patrik Samuel Priatka
Útok: Spencer Asuchak, Tim Coffman, Michal Chovan, Aslan Raisov, Petr Obdržálek, Patrik Marcinek, Viktor Fekiač, Lukáš Jurík, Tomáš Török, Matúš Matis, Nino Ondris, Ivan Jakubík, Miloš Kelemen, Patrik Halama, Matej Síkela, Peter Šišovský, Martin Ďaloga, Jakub Tatár
16.6.2017 - 16:02
+2

bryndziarka87371

 

Ten nám treba, práve na tú šírku kádra sme posledné sezóny doplácali
16.6.2017 - 16:05
+11

88Backo

 

Lukas Novák kam išiel vie niekto?
16.6.2017 - 16:08
0

dobrezrobil

 

Priatku so Strelcom si z obrany škrtni, tí k mužom na ľade ani nepričuchnú. Z útoku tak isto Tatára s Ondrisom. Otázni sú Žilka, Cutt a Videlka.
16.6.2017 - 19:28
+3

dobrezrobil

 

Tak isto Halamu
16.6.2017 - 19:35
+1

Tomo8ZV

 

ja viem, ja som len napísal tých ktorí sa pripravujú s tímom, je mi jasne že si dosť pravdepodobne nezahraju
16.6.2017 - 21:06
0

pinto1000

 

Myslím že Žilka je už v Žiline.
16.6.2017 - 22:04
0

zvboy

 

Bodaj by si mal pravdu !
17.6.2017 - 4:57
0

nyytymaki BLOG

 

Pekne s pokorou do ligy treba ísť.Chalani z ECHL nehrali v EU,vôbec sa im nemusí dariť tak,ako v zámorí.Najviac si sľubujem od brankára a Nicka Rossa.Maju obaja čo to v Európe odohrate.Ostatní chalani môžu len prekvapiť.
16.6.2017 - 16:05
+15

Johny

 

Brankár bude topka, toho sa báť nemusíš... zo zvyšných troch keď sa chytí jeden a bude jasne vyčnievať nad zvyškom ligy budem spokojný... zvyšných dvoch môžme potom v priebehu sezóny vymeniť a zameniť podľa potrieb... (určite sme sa netrafili na 100%, všetci nebudú dobrý kauf, ale tak bodaj by... počas sezóny sa môže vrátiť Zuzin, či Majdan, alebo sa vynorí niekto iný zaujímavý a ten zo zámoria ktorému to nesadne resp. nenaplní očakávania púújde...jednoducho, všetko sa bude vyvíjať podľa postavenia v tabuľke a výsledkov, Mráz chce ísť vysoko a podľa toho sa aj budú správať, však to poznáš, myslím, že nás čaká dobrá sezóna)
16.6.2017 - 19:02
+1

DonTon81

 

dufam ze sa predstavia vsetky posili na MPZ... uz sa tesim na sezonu
16.6.2017 - 16:43
+2

HKMZvolenHKM

 

prial by som si aby prišli 2 centri
Coffman ?????? Asuchak
Chovan ??????? Raisov
Sišovský Jurík Obdržalek
Povedzme si pravdu že ani jeden z týchto hráčov nema na 2 centra - Jurík cele zle,,Fekiač,,Jakubík,,Halama 3 - 4 formacia títo centri ....PROSIM len nie Juríka na 2 centra
16.6.2017 - 16:45
+2

Johny

 

presne... Jurík nemôže hrať 2 centra ak chceme ísť vysoko... dobre, ešte si viem predstaviť, že by toho druhého centra zahral Asuchak, poprípade Coffman, ale prvého centra tým pádom stále nemáme...
16.6.2017 - 18:51
0

Johny

 

na prvého centra to chce "zlaté české ručičky"
16.6.2017 - 18:52
+1

pinto1000

 

Už sme to tu dnes riešili! Elitný center ešte len príde! + jeden z dvojice Coffman a Asuchak tiež bude center. Ďalej tu máme do 3/4 lajny adeptov: V.Fekiača, Vídelku a Cutta. No a je tu ešte Jurík.
16.6.2017 - 18:56
+1

Dzunkes

 

no Jurik nie radsej 2.
16.6.2017 - 19:10
0

rudomodry

 

A odkiaľ bude ten elitný center?
17.6.2017 - 12:09
0

trevor

 

Skor by som povedal:
Raisov - Asuchak - Coffman
Chovan - ??? - ???
Obdrzalek - Jurik - Sisovsky
Matis - Sikela/Fekiac - Kelemen
16.6.2017 - 21:30
+1

Dzunkes

 

neviem no: tiez sa mi to velmi nepaci ist touto cestou ale na druhej strane dobre pre ligu atd...
16.6.2017 - 17:04
0

gaspi

 

no neviem 3 kanadania/američania v tíme su vela ale ked hrávalo 6čechov tak to bolo v pohode....
16.6.2017 - 18:44
+3

Tricko30

 

Jeden rok hojno dalsie roky hovno.slovenska klasika.
16.6.2017 - 18:52
+5

forwardPP

 

Tričkoland ???
16.6.2017 - 18:54
+4

Deathless

 

V podstate moze mat pravdu. Kazdy kto vravi ze ma cisty stol podla mna len ojeb*va. A potom preco kazdy rok pocuvame "a teraz to uz pojde", nieje to cudne? Ked to uz malo ist vlani, predvlani...?
16.6.2017 - 19:04
+3

authorZV

 

Však ale on myslel Žilinu. Jeden náhodný titul a od vtedy veľké makové
16.6.2017 - 19:52
+6

Deathless

 

Uz mi doplo.
16.6.2017 - 20:08
+1

nyytymaki BLOG

 

Presne to sedí na Žilinu,ako riť na šerbel
16.6.2017 - 19:56
+14

dobrezrobil

 

Veru, Žilina mala hojno jediný krát keď si Jano Slota povedal, že chce mať v žiline tituly tak zasponzoroval hádzanú, futbal aj hokej a boli z toho tri prvé miesta.. od vtedy žilina klasicky baráže, sem tam play-off a raz vystrelila motyka na semifinále..
16.6.2017 - 20:07
+2

miso1389

 

z futbalom nemal nikdy nic spolocne
hadzanu ak tak len slovensku
hokej mas pravdu ale jeden titul je viac ako ...
16.6.2017 - 20:18
+4

pinto1000

 

Tak zas je pravda že Slovenska hádzaná išla Slotovi vždy parádne! A papuľa ešte parádnejšie.
16.6.2017 - 21:49
+1

Tricko30

 

Dobrezrobil ked chces byt chytri tak si nastuduj veci prosim ta v hadzanej sme majstri nikdy neboli neviem ci sa tu niekedy vobec hrala a futbal slota nesponzoroval tak ze si riadne mimo.
16.6.2017 - 21:36
0

LAUDEO

 

neviem -ale nedavo sa spominal este 1 SVED -ze by on?
16.6.2017 - 19:04
0

burnzie

 

Zvolen veľmi dobré posily no ten obranca Nick Ross bude patriť k ozdobám našej ligy si myslím ...luxusný obranca podľa štatistík na tunajšie pomery...tie derby budú stáť za to neviem sa už dočkať
16.6.2017 - 20:37
+1

racmaster

 

a prve kolo v drafte, to sa len tak nevidi...
16.6.2017 - 21:04
+3

advokatiss

 

Za BB hrali 4 hraci z prveho kola draftu
16.6.2017 - 21:45
+6

Tomas10

 

Dufam ze finale nam neujde...
16.6.2017 - 23:50
0

CanadiensHockey

 

Záleží aj na príprave ale tá vyzerá lepšie ako minulé roky hlavne zápasy vo Švajčiarsku búdu mať vypovedaciu hodnotu ako na tom mančaft bude. Len viac ma mrzí to že liga bude zasa o 4 tímoch. Chcelo by to zmeniť celý model ligy.
17.6.2017 - 8:52
0

VSŽ Košice

 

Napíš k poslednej vete viac. Aký model si vieš predstaviť?
17.6.2017 - 9:17
+3

matrin

 

V NHL to vyriešili platovým stropom
17.6.2017 - 9:35
+2

Urpiner16

 

Model kedy si nebudú kradnúť mužstvá top hráčov.Model ktorý nebude len o štyroch mužstvách.Model kedy všetky kluby budú mať dostatok kvalitných hráčov.Na margo KE len toľko že nie ojebabrávať mužstvá z ligy ale kupovať mačku vo vreci zo zahraničia.Keď to robí väčšina mužstiev aj menej solventných v lige a snaží sa o inú filozofiu tak by to mohol začať robiť aj dlhoročný majster a nie stále socialisticky robiť to čo robil jeho predchodca v lige ktorý je teraz v KHL.
17.6.2017 - 9:41
0

VSŽ Košice

 

Model súťaže a Tvoje fantazírovanie či protikošické nálady nemá nič spoločné. Očakával som rozumné nápady či argumenty nie provokáciu.
17.6.2017 - 9:48
+21

OceliarKE

 

to nie je provokacia, to je vyplod jeho chorej hlavy
17.6.2017 - 10:12
+5

BlackCrow

 

Od Urpinera si sa dočkal odpovede jemu rovnej.. Chocholoušek ? Dakde nablízku ?
18.6.2017 - 12:00
+3

LenTak93

 

A to čo je za systém? Kupujme mačky vo vreci? Kupuj si to ty, keď máš na to peniaze. Nechápem, prečo ma niekto dávať pe iaze do hráčov, ktorých nepozná.
Doniesli sme takto Pacana, ale aj to je hráč, ktorý v ECHL vyčnieval. Nikomu sme nikoho neukradli. Lundströmovi, Čížekovi, Pullimu, Hovorkovi, Kafkovi či Koyšovi skončili zmluvy v svojich mužstvách a dostali ponuku z KE. Prečo by sme ich nemohli osloviť? Mali sme počkať pokiaľ príde napr. Koval a povie Koyšovi poď do BB?
Ty máš úplne dementnú predstavu o tom, ako budovať mužstvo. Nosiť sem za každú cenu zahraničných hráčov, len aby si ty bol spokojný, je totálna blbosť.
A nakoniec si myslím, že zmenou modelu súťaže vôbec nemyslel prestupovú politiku. To len ty sa nasereš s tým všade, kde sa dá. Dúfam, že aj na Poprad takto hundreš. Keďže ten stiahol rovnaký, ak nie väčší počet hráčov z extraligy.
17.6.2017 - 9:51
+9

gta98

 

Tak co som len tak na rychlo prebehol Elite, tak vy mate aktualne 7 hracov a my 6 z inych muzstiev ligy. U vas Lundstrom, Skorvanek, Cizek, Pulli, Koys, Hovorka, Kafka a u nas Corbeil, Brejcak, Konig, Rusina, Heizer a mozno aj Caladi. Takze u vas viac. Ale to je mne osobne jedno, chapem ze ti hraci boli volní tak si mozu ist kde chcu, je predsa aj na hracoch co si vyberu. V podstate bol tento rok vyzraty len Martin, ale aj to len ich chybou, mozno by tam ostal aj Koys aj Corbeil nebyt ich problemov. Sam Corbeil povedal ze by v MT aj ostal ak by vedel ze budu pokracovat v lige.
17.6.2017 - 10:25
0

LenTak93

 

tak sorry, nerátal som to, ale myslel som si, že máte o nejakého hráča navyše ale tak prakticky je to jedno
17.6.2017 - 11:10
0

sob3k

 

Ale ked Vam nacupitalo "pol" Slovana a hral za Vas hrac, ktory tam bol preto, ze mu slubili Slovan, to ti nevadilo?

Ked ste to iste robili Vy a budete to robit tiez, lebo to robi kazdy ambiciozny klub, to ti zas nevadilo, co?

Strach z toho, ze BB si na titul nesiahne ak KE fakt budu chciet, u teba vyvolava uz komplex. Toto uz presahuje medze fobie.
17.6.2017 - 10:15
+11

Urpiner16

 

Ak sa tu bude dookola robiť toto preťahovanie nikam sa nepohneme a je jedno kto to bude robiť.Toto sa dá robiť keď majú všetky mužstvá dostatok kvalitných hráčov a naša liga takým príkladom nie je bohužiaľ a vy tomuto marazmu len dopomáhate.Len my a ostatní potopa.
17.6.2017 - 10:28
0

sob3k

 

Aha. A ak budu najlepsi hraci vecne odchadzat, lebo ich nezaplatia, tak sa posunieme konkretne kam?
17.6.2017 - 10:43
+2

LenTak93

 

to je jedno! donesieme tu miesto nich 20 "mačiek vo vreci", ako to sám nazval a liga bude lepšia
17.6.2017 - 10:50
+4

sob3k

 

Slovenska mentalita at its finest:
Radsej nech hraci odidu do zahranicia, ako by mali hrat za supera.

Susedovy zavidiet este aj nos medzi ocami a vsade nan kydat. Kym takyto ludia nevymru, nic sa tu nezmeni.
17.6.2017 - 11:08
+6

Urpiner16

 

Áno radšej nech v zahraničí v lepšej lige naberú na skúsenostiach i kvalite ako preťahovačky na spósob ala KE.
17.6.2017 - 11:46
0

LenTak93

 

ty chceš vytvoriť kvalitnú ligu na SVK a zároveň tvrdíš, aby naši odchádzali preč
tak prečo nemať kvalitnú ligu so slovenskými hráčmi na SVK?
17.6.2017 - 12:19
+6

tep

 

No stačí dať do zmluvy klauzulu, že ak ho po vypršaní neosloví klub, ktorý ho dotiahol do našej ligy a nedohodnú sa na predĺžení zmluvy, tak do tretieho pokolenia nebudú môcť hrať v tipsportlige
17.6.2017 - 12:24
+2

axxel

 

uz ho niekto vypnite konecne
17.6.2017 - 11:06
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Deathless

 

Upriner 16 mam sakramentsky rad ale musim ti v jednej veci oponovat. Dam za priklad nas. To ze sme podpisali Pulliho, Koysa na 1 rok. To ze sme im nepredlzili, neponukli novy lepsi kontrakt, ze odisli ako volny hraci zadarmo je len neschopnost alebo amaterizmus nasho vedenia, nazvy si to ako chces. Tak ako ich mohol podpisat ktorykolvek tim, to urobili prave KE. Overeny material, uplne zadarmo, je to dopla mna rozumne, nic viac. K modelu sutaze ta doplnim. Mna raz zaujal clanok tusim ze tu na HP. O EBEL lige, je tam urcity strop. Tusim ze ani nie financny ako akysi bodovaci system. Priklad: mlady hrac-1b, reprezentant-10b, cudzinec-5b, neviem presne. Sucet nesmel presahovat strop. To ma celkom zaujalo.
17.6.2017 - 11:51
+7

Deathless

 

*Cize, ak ma muzstvo v prvej-druhej lajne reprezentantov, zahranicnych hracov, zvysok kadra doplnaju hraci menej obodovani, cize mladi hraci alebo napr. juniori. Alebo potom su muzstva co maju vyrovnane formacie "priemernymi hracmi" aby sa zmestili do stropu.
PS: dokedy budem novacik? Takto musim stale cakat ked omylom nieco nedopisem alebo sa pomylim.
17.6.2017 - 12:07
+1

Urpiner16

 

To by šlo tie body výborný systém no u nás preťahovačkami ligu nezdvihnú.
17.6.2017 - 15:36
0

8sweet8

 

To je dobry nezmysel reprezentant -10 ... tymto sa pekne zo slaby liga .. ved cim viac reprezentantov v lige tim lepsie tym ma ta liga lepsie meno
17.6.2017 - 12:13
0

Deathless

 

To bol len priklad. A vravim ze ma to zaujalo a nie ze to je najlepsie na svete co moze byt. Uz som nasiel ten clanok presne to bolo takto:

„Bodový systém znamená, že si budujete mužstvo do 60 bodov. Legionárov môžete mať toľko, aby vám to vyšlo do tejšesťdesiatky. Legionári a rakúski reprezentanti sú za 4 body, čo je maximum. Ďalej to už ide podľa veku, výkonu. Mladí rakúski hráči sú chránení v tom smere, že zhruba do 22 rokov majú hodnotu 0 bodov“.

http://www.hokejportal.net/?q=clanok/52222/ebel-je-atraktivna-liga-menej-znameho-slovaka-do-nej-umiestnite-len-tazko
17.6.2017 - 12:25
+2

pinto1000

 

Neviem Urpinér prečo takto útočíš na Košice...Je predsa normálne že ak je hráč voľný a je žiadaný a samozrejme chce ide do iného klubu. Všade na sbete je normálne že ak sa hráč v skromnejšom klube ukáže ide do silnejšieho úspešnejšieho a bohatšieho. Vy ste takto tiež zobrali Martinčanom Ďatelinku alebo Galamboša! A ináč práve z KE vám prišiel Bartánus. Alebo nemôžete preglgnúť že vám uchmatli Koyša?
17.6.2017 - 13:17
+3

weefoe

 

jak verklik a trápne pokazený...
18.6.2017 - 20:03
0

CanadiensHockey

 

Model ligy nasledovne aby aj základná časť bola pre oko diváka zaujímavejšia. 1a2 automaticky do semifinále PO 3 4 5 6 si to rozdajú na 3 víťazné zápasy o postup do semifinále PO posledný vypadne a nahradí ho víťaz 1 ligy a 7 8 9 baráž s 2 3 4 z prvej ligy. Je nemysliteľné aby z 10 ligistov išlo 8 do PO.
17.6.2017 - 12:20
0

authorZV

 

Keby sa naša prvá liga aspoň trochu približovala kvalitou tej českej, tak OK. Lenže naša prvá liga to je len odvar, žiadna konkurencia, v polke mužstiev sa tam hra za bagety a tu ligu už môže vyhrať kto len chce, viď DT. Vieš si predstaviť, že DT postúpi do EL?
17.6.2017 - 12:34
+9

gta98

 

Jasne.. Neviem ako dopadne Martin a ci bude v lige pokracovat, dufam, ze ano. Ale.. teraz sa nebavme o tom ci by bolo ferove zobrat niekoho do ligy na ukor Detvy. Pod pojmom niekto si predstavujem BA a PO. Toto su mesta co maju potencial hrat ligu a nie Detva. Bez urazky, sami musite uznat. Takze povedzme si v lige ponechat 10 klubov co su tu a na dalsi rok PRIDAT do ligy HC BA a HC Presov. Zvysit pocet ucastnikov na 12. Snad by sa to dokazalo stabilizovat, ak by to ludia vo vedeni klubov z PO a BA mysleli s hokejom vazne tak neverim tomu, ze by to nepotiahli. Nevravim ze Detva ci Dubnica by v lige nemohli byt, ale teraz proste potrebujeme tu ligu trosku stabilizovat a nie skusat experimenty s malymi klubmi. Skratka, 12 klubov v lige, 1-6 do PO 7-10 predkolo a 11-12 baraz. A to by malo grady.
Stale by sa dalo dostat do ligy ved baraz by bola a hralo by sa o dve miesta. Takze aj kluby ako Detva, Dubnica ci Skalica by mohli stale zabojovat o ligu, len ide o to ci aj skutocne do ligy chcu aby to dokazali utiahnut.
17.6.2017 - 13:35
+11

Tomo8ZV

 

presne, pekne napísane
17.6.2017 - 14:11
0

HKMpelemele

 

suhlas, takto by sa to pacilo aj mne...
17.6.2017 - 14:33
0

ivre

 

To by bolo zaujimave.
Tak by to malo grady.
18.6.2017 - 14:46
0

VSŽ Košice

 

Odkiaľ berieš presvedčenie že Prešov je pre Ligu ten pravý klub? V tomto klube to bývalo každorožne neskutočne turbulentné a bez dlhodobej koncepcie, snáď sa minuloročnej partii podarí udržať trend z poslednej sezóny, ale aj detail ako posledná správa o dianí v Áčku spred tria a pol mesiaca na stránke svedčí že ešte majú čo robiť.
18.6.2017 - 16:53
+1

gta98

 

Pretoze kazdy sa moze poucit, ke to vidiet aj na PP teraz, 10 rokov to bola bieda ale zmenilo sa to. A ja to beriem z potencialu tych miest. Proste ak budu mysliet ludia v Presove hokej uprimne tak maju vacsiu sancu uspiet ako Detva. Treba este dva silne mesta do ligy.
18.6.2017 - 16:57
0

VSŽ Košice

 

Ak sa dívame na mapu Slovenska tak tam Prešov patrí, ale ak na prácu v klube za posledné roky tak určite Detva. Samozrejme tri kluby na Zvolenský región je veľa ale kvôli tomu ich ambície obmedzovať nemožno.
A Prešov silné mesto nie je, ver my žijem tu.
18.6.2017 - 17:40
+1

VSŽ Košice

 

Aj ja som neraz uvažoval iba nad šestkou do play-off, a tiež ako píšeš prví dvaja rovno semi. Ale tu by som ich cca 10=12 dňové čakanie videl ako nie ideálne riešenie. Najjednoduchšie riešenie by som dnes ale prevzal z EBEL a to že prví traja by si vyberali súperov do prvého kola. Samozrejme ja viac variatov na rozdelienie Ligy po istej časti súťaže. Medzi extrémnejšie riešenie si viem predstaviť nastupovať prvú štvorku do štvrťfinále za stavu 1:0
17.6.2017 - 19:42
0

CanadiensHockey

 

Samozrejme to 10-12 dnove čakanie by sa muselo nejako skresať.
17.6.2017 - 20:16
+1

VSŽ Košice

 

Jedna z možností by bolo prvé kolo na tri víťazné zápasy
17.6.2017 - 20:24
0

ivre

 

Blbost ,ludia sa tesia na play off ,na co najviac zapasov a nie ich este znizovat.
18.6.2017 - 14:48
+1

ivre

 

Riadna blbost
18.6.2017 - 14:44
+1

VSŽ Košice

 

Hlboká myšlienka od Teba
Myslím že blbosť je v prvom rade postup do play-off pre osem z desiatich klubov, nehovoriac o tom že jediným znevýhodnením klubu na ôsmom mieste ( v prípade NHL 16stom či aj horšie) ktorý v ZČ stratil aj niekoľko desiatok bodov je iba začínať na súperovom ľade.
18.6.2017 - 16:41
+1

gta98

 

Iste a herny rozdiel medzi 1 a 8 muzstvom nevidis, vsak? Ta sanca pre 8 je velmi mala ale tak to je najlepsie. To uz mozme rovno spravit taku kokosovinu ako v NHL ze dva top muzstva sa vypinkaju v prvom kole a potom budeme sledovat nudu. A namiesto nejakeho nezmyslu s nizsim poctom ucastnikov v PO a mensim poctom zapasov je lepsie viac timov a voac zapasov.
18.6.2017 - 16:55
0

VSŽ Košice

 

Som prvý čo tu písal že kľúč NHL je chorý
Ale keď si tu vytiahol NHL čo povieš na Chicago vs Nashville, kde je Tvoj herný rozdiel (a tak je to každoročne vo všetkých ligách sveta).
Ešte raz prečo by mal na rovnakej štartovacej čiare stáť ôsmy klub s víťazom základnej časti?? Ja by som nemal problém ani s play-off len pre prvé štyri kluby vnašej Lige.
18.6.2017 - 17:34
+2

gta98

 

Ale no tak, porovnavat nasu ligu s NHL? mame v nasej lige nejaky platovy strop? Inak, v akej lige este bezne prejde 8 cez prveho okrem NHL? Ved aj v Khl to je zriedkave. Ano deje sa to v kvalitnych ligach ako SHL, Liiga, NLA ci Ceska extraliga, ale v slabych ligach to je rarita. Takze uz len to, ze osmy klub startuje proti ovela silnejsiemu klubu je dost vyhoda pre prveho + 1 zacina doma. Myslim, ze to je dostatocna vyhoda pre kluby co skoncia vysoko ( prve ci druhe miesto). Zvlast v ligach, ktore nie su v kvalitativnej spicke.
18.6.2017 - 17:44
+1

VSŽ Košice

 

Kde som porovnal našu Ligu s NHL čo mi ideš podsúvať? Hovorím o systéme play-off celosvetovo, práve NHL ako si aj vyššie spomenul má nasadzovanie už totálne na hlavu. Naopak výrazne som ju poslednou vetou degradoval keď som napísal že do PO u nás stačia štyria.
18.6.2017 - 18:02
0

miso1389

 

daslsia zvolenska posila ASLAN RAISOV asi budem musiet prestat kupovat zvolenske jogurty maju akosi vela penazi.
17.6.2017 - 11:09
+1

8sweet8

 

To uz vieme dlho coffman climie asachuk ross raisov chovan bokros drgon tavoda zatial prisli
17.6.2017 - 11:27
0

Tomo8ZV

 

inak neviete aké tímy budu na MPZ v auguste?
17.6.2017 - 12:08
0

majo24

 

Tychy Katowice Frydek-Mistek a mozno Soligorsk vlanajsi vitaz. Bud budu 4 muzstva alebo 6.
17.6.2017 - 13:42
+1

HKm

 

Už viete z pamäti vymenovať nových hráčov?
Matt Climie (G),
Nick Ross (D),
Spencer Asuchak (C, LW), Tim Coffman (C, LW), Aslan Raisov (LW)
17.6.2017 - 12:23
0

slovex30 BLOG

 

A kde je The Adam Drgonj
17.6.2017 - 13:02
+6

Tricko30

 

Chalani zo zvolena a kam isiel jozef sladok co bol u vas na zaciatku pripravy?
17.6.2017 - 15:07
0

authorZV

 

Pravdepodobne by nemal miesto v našej zostave. Počul som že ide do Žiliny
17.6.2017 - 16:03
+1

Tricko30

 

Tak to by som bol rad myslim ze pre zilinu zaujimava posila ak by teda prisiel
17.6.2017 - 16:23
0

pinto1000

 

Mal by byť už u vás spolu s Žilkom.
17.6.2017 - 17:36
0

HKM69

 

Škoda že nemohol Sládok zostať u nás, ale to by už asi bolo veľa bitkárov, aspoň bude v lige sranda ak zostane v Žiline...
17.6.2017 - 19:03
+2

Partizan51

 

Caute Zvolencania. Najde sa tu pamatnik-znalec ZV historie co by mi vedel povedat v akych dresoch hrala juniorka a B team v sezone 2003/2004?
17.6.2017 - 19:26
+1

pinto1000

 

Skúsim ti to zistiť ale myslím že dresy junorky boli ako A-čka zo sezóny predtým. B mužstvo malo asi rovnaké ako A.
17.6.2017 - 19:53
+1

Dave

 

Aslan Raisov smer ZV
18.6.2017 - 14:53
0

pinto1000

 

Dave ty si sa po dvoch týždňoch zobudil?
18.6.2017 - 15:25
0

NR

 

Do Nitry dvaja kanadani,David Friedmann so SVK obcanstvom a Luciani...
19.6.2017 - 7:00
+1

AdamNR

 

Ten Friedmann no neviem neviem
19.6.2017 - 7:31
0

LenTak93

 

Chce byť SVK reprezentantom.
19.6.2017 - 8:48
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


drazba

Najčítanejšie články

Bleskovky

Tréner SR "18" Javorčík povedie aj juniorov Banskej Bystrice

Tréner slovenskej hokejovej reprezentácie do 18 rokov Norbert Javorčík bude pôsobiť aj pri juniorskom tíme HC '05 iClinic Banská Bystrica. V novom pôsobisku by rád vychoval čo najviac hráčov pre seniorské A-mužstvo. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.
20.8.2017 21:03 - TASR

Draisaitl sa dohodol na novej zmluve s Edmontonom

Najväčšia nemecká hokejová hviezda v NHL Leon Draisaitl podpísala nový osemročný kontrakt s Edmontonom Oilers. Celkovo si útočník príde na 68 miliónov dolárov, v priemere zarobí ročne osem a pol milióna dolárov. V uplynulej sezóne zaznamenal v 82 zápasoch základnej časti 77 bodov a prekonal rekord medzi nemeckými hokejistami v NHL.
16.8.2017 20:39 - TASR

Gaunce sa dohodol s Vancouverom na novom dvojročnom kontrakte

Kanadský hokejový útočník Brendan Gaunce bude v zámorskej NHL aj naďalej pôsobiť vo Vancouveri. S vedením Canucks sa dohodol na novom dvojročnom kontrakte. Bronzový medailista z MS hráčov do 18 rokov odohral v uplynulej sezóne za "kosatky" 57 stretnutí, na konto si pripísal päť asistencií.
10.8.2017 10:10 - TASR

Olczykovi diagnostikovali rakovinu hrubého čreva

Bývalému hokejovému útočníkovi a koučovi tímov zámorskej NHL Eddiemu Olczykovi diagnostikovali rakovinu hrubého čreva. Ochorenie mu zistili minulý týždeň a správu oznámil lekár jeho bývalého zamestnávateľa Chicaga Blackhawks Michael Terry.
9.8.2017 10:46 - Michal Bruner / TASR

Český útočník Nestrašil na rok do Nižnekamsku

Český hokejový útočník Andrej Nestrašil sa stal novou posilou účastníka Kontinentálnej hokejovej ligy Neftechimik Nižnekamsk. Bývalý hráč Caroliny a Detroitu sa s vedením ruského klubu dohodol na ročnej zmluve.
1.8.2017 20:29 - Michal Bruner / TASR

Beaulieu podpísal dvojročný kontrakt s Buffalom

Kanadský hokejový obranca Nathan Beaulieu podpísal s klubom NHL Buffalo Sabres dvojročný kontrakt v hodnote 2,4 milióna dolárov.
1.8.2017 07:46 - Michal Bruner / TASR

Tréner Tortorella predĺžil s Columbusom až do roku 2019

Hokejový klub zámorskej NHL Columbus Blue Jackets predĺžil o rok zmluvu s hlavným trénerom Johnom Tortorellom. Najlepší kouč profiligy v uplynulej sezóne by tak mal šéfovať striedačke "modrokabátnikov" až do roku 2019. Päťdesiatdeväťročný Tortorella v októbri 2015 nahradil na poste kormidelníka Columbusu Todda Richardsa.
31.7.2017 21:31 - Michal Bruner / TASR

Di Giuseppe predĺžil zmluvu s Carolinou

Vedenie klubu NHL Carolina Hurricanes sa dohodlo s hokejovým útočníkom Philom Di Giuseppem na novej ročnej dvojcestnej zmluve. Tá mu vynesie 725. 000 amerických dolárov na profiligovej úrovni, respektíve 125.USD na úrovni AHL.
28.7.2017 07:51 - Michal Bruner / TASR

Vo veku 75 rokov zomrel bývalý československý reprezentant Ševčík

Vo veku 75 rokov zomrel v sobotu bývalý československý hokejový reprezentant František Ševčík po dlhej chorobe. Hral na piatich majstrovstvách sveta a ZOH 1968 v Grenobli, kde získal olympijská striebro. Ševčík sa v Grenobli dostal aj do All star turnaja.
22.7.2017 17:14 - Michal Bruner / TASR

Parayko sa vyhol arbitráži, so St. Louis podpísal nový kontrakt

Hokejový obranca Colton Parayko sa dohodol so svojím zamestnávateľom St. Louis Blues na novej päťročnej zmluve. Počas tohto obdobia zarobí 27,5 milióna dolárov. Parayko sa tak na poslednú chvíľu vyhol arbitráži.
20.7.2017 19:13 - / TASR

Archív krátkych správ »
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov

ŠTATISTIKY MS 2017

Priamo z MS 2017 v Nemecku a Francúzsku

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

Najviac bodov

Artemi PanarinRUS13 bodov
2.MacKinnon N.CAN12
3.Šipačov V.RUS12
4.Gaudreau J.USA11
5.Kučerov N.RUS11

Najlepší strelec

Stéphane da CostaFRA6 gólov
2.Gaudreau J.USA6
3.Roussel A.FRA6
4.Lee A.USA5
5.Keller C.USA5

Najlepší brankár

Leonardo GenoniSUI94.21 perc
2.Vasilevski A.RUS93.57 %
3.aus den Birken D.GER93.42 %
4.Pickard C.CAN93.18 %
5.Merzlikins E.LAT92.86 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.USA731:1418
2.Rusko735:1017
3.Švédsko729:1316
4.Nemecko720:2311
5.Lotyšsko714:1810
6.Dánsko713:227
7.Slovensko712:284
8.Taliansko76:321
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Kanada732:1019
2.Švajčiarsko722:1415
3.Česko723:1413
4.Fínsko720:2211
5.Francúzsko723:1910
6.Nórsko713:198
7.Bielorusko715:277
8.Slovinsko713:361
Články SIHPA na HokejPortáli »