Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Banská Bystrica ani Zvolen nesúhlasia s rozpisom, HKM začal konať

zdroj: TASR
14.8.2019 15:39 TASR

Vyžrebovanie novej sezóny hokejovej Tipsport Ligy rozhnevalo dva kluby na strednom Slovensku vzdialené od seba iba dvadsať kilometrov. HC'05 iClinic Banská Bystrica a HKM Zvolen majú podľa pôvodného rozpisu hrať domáce zápasy v jednom termíne, čo by sa odzrkadlilo nielen v návštevnosti na daných štadiónoch, ale aj v marketingovej a reklamnej oblasti.


"Desať rokov to fungovalo tak, že keď hrala Banská Bystrica doma, Zvolen hral vonku a opačne. Nie je to dobrý marketingový ťah. Takýmto spôsobom sa nezvýšia príjmy klubov. Nedostali sme právo oponovať voči takémuto ťahu. Vždy bolo každému jasné, že Zvolen a Banská Bystrica mali rozdielne čísla pri žrebovaní, no tentoraz niekto zmenil desaťročný úzus. Neviem si to vysvetliť, je to neracionálne rozhodnutie od zeleného stola. Takýmito rozhodnutiami sa pochovávame," uviedol na stredajšej tlačovej konferencii prezident HC'05 iClinic Banská Bystrica Juraj Koval, ktorému sa okrem toho ešte nepáči, že majstrovský tím nehrá prvýkrát v histórii súťaže úvodný zápas novej sezóny doma: "Čím viac sa presviedčam o tom, že názory klubov, ktoré tvoria súťaž, sú nepodstatné. Je unikátom a hanbou, že majster neotvára doma ligu, nemá právo vyvesiť majstrovskú zástavu v prvom zápase sezóny. Niežeby sme si na tom zakladali, ale je to nevhodný precedens."

Vedenie hokejovej Banskej Bystrice už strácalo ilúzie, že by niekto vyžrebovanie Tipsport Ligy 2019/2020 po zverejnení zmenil. Zvolenčania sa o danom stave dozvedeli s miernym oneskorením v stredu a začali konať. "Po telefonickom rozhovore s členom ligovej rady Igorom Guryčom sme sa dohodli, že pošleme žiadosť o prežrebovanie súťaže. Nevedeli totiž o našej požiadavke. Mám prísľub, že nám vyjdú v ústrety tak, aby Zvolen a Banská Bystrica nehrali domáce zápasy v jednom termíne," uviedol pre TASR prezident HKM Zvolen Dušan Mráz a na margo finančných strát, ak by k zmene neprišlo, dodal: "Ťažko je vyčísliť finančné straty, ale máme informácie od viacerých televíznych spoločností, že pre tento náš región majú k dispozícii iba jeden štáb, vysielal by sa teda iba jeden šot z jedného vybraného štadióna. Uškodilo by to obom klubom, reklamní partneri by boli menej videní. Ďalšou položkou je vstupné zo zápasov. Napríklad na Slovan či iný kvalitný tím prídu do Zvolena aj Banskobystričania a naopak to platí tiež. Nehovoriac o tom, že hokejoví fanúšikovia, ktorí majú blízko do oboch miest, chodia skoro na každý zápas jedného i druhého tímu."

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Aasen36

 

Ako naozaj? : Toto je už fakt trápne!
14.8.2019 - 15:51
+25

hkmmanZV

 

normalna vec ktora fungovala 10 rokov a ani si o tom nevedel
14.8.2019 - 15:53
+60

Sunkafit

 

Suhlasim treba protestovat je to hlupost
14.8.2019 - 17:09
+8

Aasen36

 

Nevedel som, to je pravda : Takže dúfam že ani Žilina s Martinom nebudú hrať v rovnaké dní každý doma, lebo ujo zo Strečna sa môže rozkrájať.
Navrhujem aby Slovan nehral doma v piatok ale v nedeľu, kvôli "sťahovaniu národov".

Už chápeš čo tým chcem povedať?
14.8.2019 - 19:51
+16

samajamado

 

Zilina bude hrat?
15.8.2019 - 7:37
+1

bohin85

 

vsak maju pravdu!!
14.8.2019 - 17:50
+6

GB11

 

Skalica zajtra proti BA:
brána : Trutt, Ovečka
obrana : Škápik, Horváth, Mikéska, Janík, Moritz, Pokorný, Hílek, Hohl, Šagát
útok : Okoličány, Kotzman P, Kotzman A, Nemec, Dvonč, Štumpf,Trnka, Lacho, Melicher, Koziot, Medek, Ljubimov, Derkin
14.8.2019 - 15:55
+2

LenTak93

 

Viete čo bolo 12. septembra 2014? V ten deň sa hralo prvé kolo Tipsport extraligy. Majster zo sezóny 2013/2014, tím HC Košice, cestoval do Trenčína na vzájomný zápas proti domácej Dukle. Plakal niekto? Vlajka sa už v ďalšom zápase nemôže vyvesiť? Vo vedajšej diskusií je mnoho príkladov z majstrovských sezón Slovana, či Dukly.
Ďalšia vec. Banská Bystrica neodohrá so Zvolenom všetky domáce zápasy v rovnaký deň. Vychádzajú aj kolá opačne. Na druhej strane, Zvolen a Detva majú zápasy prehodené, čiže títo dvaja súperi budú mať zápasy prispôsobené. A po ďalšie. Až toľko fanúšikov Zvolena chodí na Bystricu alebo opačne? Keby som fanúšikom jedného z mužstiev, ani ma nehne chodiť na súpera.
14.8.2019 - 15:56
+76

hkmmanZV

 

Ide o cezpolnych, ktorí bývajú medzi ZV a BB
14.8.2019 - 16:16
+2

Dracik_18

 

a tých je tisíce ?
14.8.2019 - 16:20
+22

LenTak93

 

a chodia určite každé kolo na oba tímy
14.8.2019 - 16:22
+25

Dracik_18

 

majú po dve permanentky
14.8.2019 - 16:25
+22

hkmmanZV

 

Počkať nebavíme sa o Detvancoch
15.8.2019 - 1:30
0

HkmDetva

 

Takze ani o tebe
15.8.2019 - 12:13
0

hkmmanZV

 

My dnes ideme za 2 autá na MPZ z Detvy
15.8.2019 - 13:05
0

Kristepane

 

akoze mne je to osobne jedno, ale chapem kde tym ZV a BB mieria, vzhladom na navstevnost zakladnej casti aj par desiatok ludi kazde kolo, ked sa zrata dokopy za celu sezonu, znamena par eur k dobru
14.8.2019 - 16:28
+5

filo1

 

Ak nerátame vzájomný zápas vychádza opačne jedno kolo
14.8.2019 - 19:05
0

tommy909

 

škoda, že sa nedá dať 1000 plusiek, zakaždým by si ich odomňa dostal.
15.8.2019 - 7:49
0

topska

 

S tym rozpisom aby BB a ZV nehrali v jednom kole obaja doma ak sa to da uplne suhlasim.
14.8.2019 - 15:57
+32

LenTak93

 

a teraz začne Detva plakať?
14.8.2019 - 15:59
+5

aaaaa

 

Na detvu chodí 300 ľudí tak či tak ...nemôže sa to porovnávať so Zvolením a BB a ako bolo spomenuté fungovalo to tak každý rok , tak nechápem prečo to zmenili nezmyselne
14.8.2019 - 16:05
+14

nitraner

 

a co ak prave preto,lebo v ten isty den hra bb(zv)?? raz je to tak vylosovane,tak dovi dopo....silnejsi preziju...
14.8.2019 - 16:29
0

sedo

 

lebo sa do**** slovan do ligy,tak už zrazu celé hore nohami
14.8.2019 - 19:03
+3

RhimeSBA

 

Ešte aj za toto môže Slovan?
14.8.2019 - 20:27
+7

bigi BLOG

 

slovan je novy soros, od teraz za vsetko moze slovan. uz to pochop a nebude davat tieto bezpredmetne otazky
15.8.2019 - 8:26
+2

14thomas

 

Čo s tým má Slovan?
14.8.2019 - 20:49
+2

paljuka

 

v Detve chodi 300 a vo Zvolene kolko 3000?
14.8.2019 - 22:23
+2

hkmmanZV

 

Priemerná návštevnosť bola okolo 2 tisíc, piata najvyššia v lige spomedzi 12 účastníkov
15.8.2019 - 4:46
0

HkmDetva

 

Ahaa a takto by bola 1996 lebo ti styria by radsej isli na BB
15.8.2019 - 12:15
0

topska

 

No vidis, nedomyslel som
14.8.2019 - 16:46
0

zomi BLOG

 

poTpYs...
14.8.2019 - 16:28
0

Fanusik2002

 

Tentokrát musím len súhlasiť s pánom Kovalom.
14.8.2019 - 15:58
+22

moke19

 

takže prelosujme, aby bol Koval s tou zástavou pod stropom uspokojený, ale asi to bude na tej vedlajšej ploche, ktorá je podľa Cemana malá, a ani nebude tú zástavu vidieť lebo je tam hmla, tak ja už tomu nerozumiem. pls nový článok, a stanoviská MBB, Citróna, Mira, SZLH, SIHPA-y, no tuším ani spať nebudem
14.8.2019 - 19:17
+5

Westbeast0

 

Chlape, tebe ta Bystrica a Koval ozaj nedaju spavat, to uz je podla mna fakt a tvoje tusenie je dobre...
14.8.2019 - 19:28
+3

filo1

 

Má doma fotky Kovalvcov a niekoľkokrát denne nad tými fotkami obsahuje.
14.8.2019 - 20:43
0

antinamor

 

Tak obsahuje říkate Kefalíne. A co to je to obsahuje?
14.8.2019 - 23:09
0

HkmDetva

 

Myslis ze by sa dalo z obsahovania aj vystriekat?
15.8.2019 - 12:17
0

antinamor

 

Možno z osahávania.
15.8.2019 - 21:04
0

taksatunga

 

Viem o jednom stožiari, kde by si zatial mohli vyvesiť tú zástavu
14.8.2019 - 22:15
+6

aaaaa

 

Szlh prvý rok riadi ligu a už hneď problémy len pri žrebe .
14.8.2019 - 16:04
+10

Stano55

 

Vyplakávanie začína...
14.8.2019 - 16:04
+22

julo

 

14.8.2019 - 16:06
+3

Dracik_18

 

nevhodný precedens
14.8.2019 - 16:07
+4

P24 BLOG

 

a presne o tomto som pisal, ked som upozornoval, ze prichdom sirokych sa v lige zacnu vyrabat kauzy. suboj o alfasamca medzi kovalom a sirokym, cast prva, do konca ligy ich bude predpokladam viac, nez kol v sutazi
14.8.2019 - 16:09
+22

Dracik_18

 

podľa mňa Široký má u prdele či BB a ZV budú hrať spolu doma ,alebo vonku ...čo by mal z toho ?
14.8.2019 - 16:13
+5

P24 BLOG

 

ad1 - viem si predstavit, ze to spravi na truc uz len z principu
ad2 - skor mi v tomto pripade islo o to, ze koval, chce vyuzit prilezitost postavit sa do ulohy obete, ze ako sa mu ublizuje.
btw. ak je to pravda s tym prenosovym vozom, tak by ma zaujimalo ako teda riesili s dt a lm, kedze aj oni patria pod bb studio. plus to iste FL a rk, za a zh
14.8.2019 - 16:26
+2

Dracik_18

 

majú iné starosti , a nie robiť na truc
14.8.2019 - 16:36
+2

HkmDetva

 

Lm je zilinsky kraj nie?
15.8.2019 - 12:18
0

zomi BLOG

 

Bude mat Siroky u prdele ak bude hrat jeden BA klub v Ruzinove a druhy na Odbojaroch v jeden den v TL...? Predsa Slovanisti vraj na Capitals stejne nebudu chodit...
14.8.2019 - 16:33
0

fantasykilla

 

a čo akože iné majú z toho ZV a BB ako iba to o čom píšu?
14.8.2019 - 16:51
+2

RebeccaBlack

 

Tak tu teda nevidím jaky ma toto súvis so Slovanom ci širokým. Trosku si si uletel
14.8.2019 - 16:38
+5

Dalmatiner1

 

Ty radsej nic nepredpokladaj. Este liga nezacala uz tu konspirujes. To akoze Siroky uplatil Lintnera so Satanom? Kazdy den sem das nejaky blud
14.8.2019 - 16:57
+13

antinamor

 

Dovolím si ťa upozornil, že páni Širokí, otecko s Juniorom zásadne neplatia nikomu a najlepšie nič. Takže konšpiračne vyznieva aj tvoj príspevok.
14.8.2019 - 23:16
0

P24 BLOG

 

ty uz si nasiel tu vetu, kde tvrdim, ze sba fans adoruju, oslavuju, obdivuju sirokeho? inak sa nemame o com bavit
15.8.2019 - 1:18
0

Dalmatiner1

 

A ty si uz nasiel fanusika Slovan, ktory ospravedlnuje a zabuda na to co zle urobili Slovanu Siroki. Klames a konspirujes v jednom kuse.
15.8.2019 - 5:59
0

P24 BLOG

 

takze nie
15.8.2019 - 12:14
0

Dalmatiner1

 

Nic to, ze nerozumies - to chapem. Ale podstata je v tom, ze klames. Mohol si to vyriesit s noblesou, uznat ze si to trosku prepiskol v ramci diskusie a ja by som tiez zmiernil svoje slova. Takto sa len zamotavas stale do lzi dalej a dalej.
Nech sa ti paci tuto s tebou koncim, ale budem zvedavy ci sa z toho poucis.
Pa, pa...
15.8.2019 - 13:42
0

HkmDetva

 

Neuplatil ale mozno slubil
15.8.2019 - 12:19
0

HeyYou

 

toto su skor nepodlozene dristy, hraniciace az s nejakou diagnozou.
14.8.2019 - 17:59
+5

P24 BLOG

 

takto: ad1 kazdemu svojpravnemu clvoeku s dokoncenym zakladnym vzdelanim musi byt jasne, ze dva exl kluby v ba, este aj hrajuce na nepelovi su jednoducho do neba volajuca blbost.
ad2 koval asi nejde hrat na nepelu s bucom, hamerlikom, slovakom, ci oremusom preto, aby zostal v prvej lige.
ad3 ani siroky ani koval nie su ludia, ktori dobrovolne opustaju bojisko
ad4 nie su ani taky sprosti, aby si to rozdavali napriamo
ad5 bystricania, vam sa fakt nezda zvlastne, ze za x rokov sa koval rpakticky vobec nejak vehemntne na ligu nestazoval. hladal medzery v pravidlach, niekto by povedal, ze cital kreativne sutazny poriadok, ale rozhodne nikdy nemrncal, a uz vobec nemrcal ohladom prachov. teraz zrazu za 3 mesiace: 1 - nemame prachy na CHL 2-mesto nezvlada rekonstrukciu, 3- nesuhlasime s rozlosovanim.
15.8.2019 - 1:29
+6

Dalmatiner1

 

Nuz myslienkove pochody niektorych jedincov su zvlastne...
Ergo ak by bol ten tvoj zhluk nahodne vygenerovanych slov realny tak by musel Jurko uplatit celu tu ligovu radu ci jak sa to vola...
Inak by sa trucovitemu rozlosovaniu nikdy neprislo. Ufff tak to je ina konstrukcia
15.8.2019 - 6:06
+1

strojar

 

Si si istý, že týmto svojim textom si reagoval na správny príspevok?
Lebo obsah tvojho príspevku nijako nesúvisí s príspevkom, pod ktorý si ho zavesil.
15.8.2019 - 8:28
+1

Dalmatiner1

 

Si si isty, ze si Strojar?
15.8.2019 - 11:20
0

omen

 

Slovan is the new Soros
14.8.2019 - 18:53
+1

Jozef

 

to vazne chodite z BB na hokej do ZV a opacne?
14.8.2019 - 16:09
+31

julo

 

Samozrejme,preto tie plné štadióny
14.8.2019 - 16:24
+39

nyytymaki BLOG

 

Keby si bol z NR,tak to beriem ze si robis prdel,ale ty kosican?
Mam ti pripomenut ako vyzerala Steelka minuly rok ?Viac volnych sedaciek ako ludi.
Maj trochu sebareflexie
14.8.2019 - 16:51
+29

LenTak93

 

a vidíš, aj tak sme mali najvyšši návštevnosť (a to sme skončili už v štvrťfinále)
14.8.2019 - 16:54
+17

Senn

 

no tak to je uspech, gratulujem. klub, ktory nema v radiuse 150 km konkurenciu a je v druhom najvacsom meste na SVK a na najvacsom stadione... fakt respekt
14.8.2019 - 16:55
+55

Daewo_KS

 

Dakujeme.
14.8.2019 - 16:56
+7

Sunkafit

 

ked niesu uspechy tak aspon takto
14.8.2019 - 17:16
+2

Daewo_KS

 

Kde nie su uspechy? U nas?
14.8.2019 - 17:36
+3

Stano55

 

Košice - Poprad = 119km
14.8.2019 - 22:09
+5

weefoe

 

Ešte daj pomer k počtu obyvateľov....myslel som, že to po diskusiách v minulosti pochopili aj tí jednoduchší ako ty.
15.8.2019 - 8:28
0

nyytymaki BLOG

 

Lebo ste slepo verili,ze ta banda zoldakov prejde cez PP
14.8.2019 - 17:01
+1

mitoO

 

Pripadne preto, lebo ti co chodili nie su len fans uspechu.
14.8.2019 - 17:07
+4

nyytymaki BLOG

 

To beriem,takych maju aj v ZV,pochopitelne nie v takom rozsahu ako u vas.
Ale vedz,ze pohlad na 3/4 prazdnu Steelku tiez nie je prijemny,minimalne taky ako u nas v Bukas Arene.A nezmeni to ani plnka vo stvrtfinale
14.8.2019 - 17:14
0

LenTak93

 

podľa tvojich skromných výpočtov by sme teda mali ma na zápasoch cca 2100 divákov
stojíš si za tým?
14.8.2019 - 17:28
+6

riskohrasko1

 

Oni nevedia co pisu ,skoda sa natahovat
14.8.2019 - 21:50
+2

julo

 

Tento rok prejdú? aby som tam nechodil zbytočne..
14.8.2019 - 17:09
+2

nyytymaki BLOG

 

Tento rok?Ste s nimi zamravcali vo stvrtfinale.
Poloz lepsie otazku a hlavne k veci
14.8.2019 - 17:16
+4

HeyYou

 

dobry pokus, odviest pozornost na kosice.
14.8.2019 - 17:54
+2

rocknrollf

 

KE:: Dost zufale...
14.8.2019 - 18:21
+1

rocknrollf

 

BB:ZV: Ano....ja chodim na oba stadiony ked sa da
14.8.2019 - 18:19
+5

antinamor

 

Obávam sa, že nerozumiem. Ktorému z mužstiev teda vlastne fandíš? Domácemu?
14.8.2019 - 23:20
+1

luciakanky

 

Ano
14.8.2019 - 21:18
0

Radovan123

 

to ked teraz každy tím si bude davať podmienky a plakať že sa kona proti nemu tak sa v hokeji nepohneme. Nebudu prví ani poslední...
14.8.2019 - 16:10
+3

steevee

 

Tiez si myslim,: ze ked som napr. fanusik BB,tak nechodim na ZV... Mozno je zopar takych hokejovych nadsencov,ale odhadujem,ze viav ako 150-200 ich nie je. Mozno.ani tolko nie. Som zvedavy,ci ich prezrebuju. Ale o ovodny slager KE- BA by som nerad prisiel.To je marketingovy tahak ako hrom. I ked osobne neverim,ze to bolo vysledkom zrebu...Ale v tomto pripade mi to vobec nevadi.Prave naopak. Mozno by stacilo prehodit domace zapasy ZV a BB s tymi istymi teamami.
14.8.2019 - 16:12
+6

Kristepane

 

200 ludi mas 10% z priemernej navstevnosti, nie? ... plus to bude aj o tych lokalnych mediach ako sa v clanku pise, proste kazda koruna dobra
14.8.2019 - 16:24
+10

skp_pp

 

200 ich nie je ani nahodou. Zase si tu nevymyslajme.
By som sa skor bavil o 20-50 na derby zapasy na oboch stranach.
14.8.2019 - 21:20
+2

mhc23

 

A už sa začína vyplakávať a to ani sezóna poriadne nezačala...
14.8.2019 - 16:13
+5

strojar

 

Mám pre pánov Kovala aj Mráza informáciu.
Firma Pro Hokej a.s. je akciovou spoločnosťou, ktorej akcionármi sú ligové kluby (tiež obchodné firmy). Táto firma má riaditeľa a ten ju zastupuje v Ligovej rade. Ide o vami vybratého človeka, ktorý už v predošlých sezónach, keď Pro Hokej riadil ligu, narobil zmätkov a chaosu neúrekom. Prečo ho nevyrazíte?
Koľkokrát ste podali návrh, aby sa tam už nevyškieral?
14.8.2019 - 16:14
+11

burnzie

 

Strojárik si ty člen... Zase hejtuješ Citróna už po 45467743348 x
14.8.2019 - 16:28
+29

Tehelnepole

 

Myslim ze tu ide o nejakú medialnu pozornost v rámci osoby Kovala. Už ten rozhovor na SME mi prisiel divny.
14.8.2019 - 16:30
+1

skp_pp

 

Ale si uz zase vymyslas. O medialnej pozornosti sa da hovorit pri 10 clankoch o tom ako ste nezaplatili nikomu a sa trepete do ligy.
14.8.2019 - 21:23
+2

Nemehlo

 

Je to jednoduche navrh nedali preto, lebo podla nich si svoju pracu robi dobre. A to, ze niekto v Nitre, ktory s riadenim ligy a ligou nema nic spolocne ma opacny nazor, nikoho nezaujima.
14.8.2019 - 17:19
+10

rocknrollf

 

: Fuuuu...my mame silny refren jak hovado...ma pri tebe napadlo
14.8.2019 - 18:24
+2

granlund84

 

Výborne, čím viac káuz tým lepšie pre ligu. Aj negatívna reklama je reklama. Hádam to ľudí nakopne k vyšším návštevam na štadiónoch.
14.8.2019 - 16:29
+1

alex77

 

nerozumiem preco vyplakavaju tak ci tak ked davaju Zvolen v shotoch alebo priamy prenos prevazne je prazdne hladisko...
14.8.2019 - 16:29
+3

Nerkio

 

To teraz sa má ozvať aj Nitra a Zamky ,že nechcú hrať doma keď druha strana aby mohli prísť fanúšikovia???
14.8.2019 - 16:32
+1

krejzi

 

podla kovala to zrebovanie udajne tak fungovalo aj s nr - nz a kedysi aj za - mt.
14.8.2019 - 16:42
+5

Chamois13c

 

No hej neexistuje rozpis ktory by pasoval kazdemu to proste nejde, na druhu stranu ak to 10 r frcalo takto nevidim dovod aby sa robili,, prieky"... Ale treba to respektovat
14.8.2019 - 16:34
+2

juromt

 

....: mozno je na case zistit a vyhodnotit ci to malo vobec vyznam aby sa rozpis celej ligy prisposoboval dvom muzstvam.
14.8.2019 - 17:44
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
zvolencok

 

Sa to veľmi muselo posrať pri tom lose, keď už sa aj odvekí rivali vedia spojiť. tieto kluby medzi sebou bojujú na dennej báze vo veciach o ktorých tu väčšina ľudí ani netuší, takže za tým naozaj nehľadajte žiadne sprisahanie. Mne sa na tom rozpise najviac páči ako sa snažili silou mocou spraviť veľký šláger medzi Slovanom a Košicami totálne ignorujúc že posledné roky sú na ligovom výslní úplne iné tímy (Nitra, Bystrica či Zvolen). Na záver pre tých čo sa tu posmievajú z návštevnosti ZV a BB- tieto kluby spolu s Detvou dokážu, na 40 kilometroch hrať najvyššiu súťaž z toho dvaja každý rok s najvyššími ambíciami ! bez každoročných patálii s meškajúcimi výplatami a pod.
14.8.2019 - 16:38
+70

Big brother

 

Z navštevnosti v BB sa nikto neposmieva.
14.8.2019 - 17:04
+1

Big brother

 

A zo Zvolena sa tiež nikto nesmeje, ludia čo tam robia hokej sa snažia a robia to so srdcom, to je vidno.
14.8.2019 - 17:07
+6

rocknrollf

 

Hm:: Plny suhlas
14.8.2019 - 18:26
+2

PaliBB

 

Len dodam, ze v minej sezone priemerna naplnenost stadiona dosiahla 87%.
14.8.2019 - 21:09
+1

axxel

 

Za posledne 2 roky bolo v tejto lige uz tolko protesov ze az ... Tu uz si kazdy robi co chce
14.8.2019 - 16:38
+5

Badboy87

 

Liga nezačala a už je tu cirkus prvý plač kovala nemáme na Ligu majstrov, druhý plač kovala 90roky a slovan, 3plac kovala rozlosovanie
14.8.2019 - 16:47
+11

Achilles

 

Koval
14.8.2019 - 16:47
+8

warn1ng

 

Vzdycky to takto fungovalo, nerozumiem preco to nezmyselne zmenili. A pre nechapavych prispievatelov. Jedna sa o ludi z prilahlych obci a miest, tam sa naozaj deje ze ludia chodia aj na ZV aj na BB. A je uplne jedno aky pocet urobia. Aj keby prisiel len jeden, vzdy je to lepsie ako nikto. Roky tu pocuvame o nizkej navstevnosti a teraz urobia toto. V nasom regione na 40km funguju tri extraligove kluby, je predsa jasne ze ludia pojdu aj do Detvy, do ZV aj do BB, pokial to niesu skalny.
14.8.2019 - 16:47
+31

zomi BLOG

 

Presne tak.Take nepisane pravidlo uz plati roky rokuce vo futbale aj v hokeji aj v Cesku a u nas este za federalu.Aj ked vacsinou vo velkom meste ako Slavia Sparta, ci pred tym Inter - Slovan,. ci Loky - VSS... Teraz v Cesku napriklad v hokeji je to Hradec kralove - Pardubice a myslim, ze aj Litvinov - Liberec, aj ked tam je vacsia vzdialenost. Ale je to jednotna spadova oblast...Pred tym bol napriklad v 1. lige J. Hradec - C. Budejovice. (teraz neviem, ako je to v druhej lige...)Prikladov je viac... Myslim si, ze chlapci pri nasadzovani cisiel do itineraru mohli trochu hybnut s mozgom.Najme, ked vraj na to boli uz pred tym upozorneni...
14.8.2019 - 17:04
+18

zomi BLOG

 

A nebral by som to tak "fanusikovsky" ze jedni placu a druhi sa smeju... Lebo stare pravidlo vravi, ze co vidis na druhom, cakaj (napriklad o rok) na sebe...
14.8.2019 - 17:06
0

bigi BLOG

 

no a kedze v tom regione funguju 3 kluby tak je asi jasne ze aj keby to najlepsie rozhlosovali vzdy by dva hrali spolu doma
15.8.2019 - 8:37
0

Athotis

 

Ale dpc však Detvy do toho neratajte ,tam chodí 300 ľudí a viac príde ,len keď hrajú zo Zvolenom ,alebo tam prídu na hokej daky zvolencania alebo pol detvianskeho okrasu ktorý fandí Zvolenu....ale hlavne ide o tie prenosy do športových správ ,lebo keby ZV a BB hrali obaja doma tak RTVS by nemohla byť na oboch keďže nemá na to prostriedky...
15.8.2019 - 15:04
+1

bigi BLOG

 

a preco by sme detvu ddo toho neratali? podme vychadzat zo slov GM ZV a BB stracaju na divakoch ked hraju obaja doma v rovnakom case. cize aj DT stracala doteraz na divakoch ked vzdy jeden z dvojice BB a ZV hral domace zaopasy spolu s nimi. a k tym prenosovym vozom to co pises platilo doteraz v pripade DT kedze ta hrala doma zapasy vzdy s jednym s vysie spominanych klubov.
cize v pripade ked su v oblasti "20km" tri kluby vzdy bude mat jeden nevyhodu. doteraz to bola DT lebo bolo nejake nepisane pravidlo na ktore sa v BBa ZV spoliehali
16.8.2019 - 7:25
0

OceliarKE

 

Hoďte im niekto servítky, ten plač z Bystrice sa už valí dolinami
14.8.2019 - 16:51
+14

amentma

 

Toho vyplakavania na tlacovke bolo na moj vkus dost vela, ale svedci to o stave vztahov szlh vs prohokej resp kluby.

Ked sa to berie v suvislostiach - neucast szlh na finalovych zapasoch, odkazy cez media ako preberaju ligu, potom taketo lapsusy so "zrebom", ked niekto 10 rokov mal nejaky system... Tak bud to robia teraz diletanti bez systemu, alebo to fakt je dalsi truc... Teraz neviem ci je horsie A alebo B
14.8.2019 - 16:52
+4

Dalmatiner1

 

Hokej ma byt pre fanusikov. Preto tentokrat suhlasim - mal ostat povodny model. Ako jeden nemenovany konspirator si ale vobec nemyslim, ze to bol umysel. Bola to zbytocna chyba, ktoru skusme napravit. Radsej to este zmente - nic hrozne sa nestane....
14.8.2019 - 17:02
+5

Senn

 

Bystrica tu robi posledne roky najlepsi hokej a oni daju ako prvy zapas priemerny klub proti skrachovanemu Kovala nemusim ale v tomto ho chapem, zase sa to vracia do starych kolaji, uz len ten precedens zobrat zadlzeny klub... este zruste legionarov a pojde to cele do kytek
14.8.2019 - 17:05
+24

VranaKE

 

Bolo by zaujimave vidiet statistiku kolko nezainteresovanych ludi si v telke zapne top stredoslovenske derby s majstrami napr a kolko ludi si zapne priemerny klub proti skrachovanemu.
14.8.2019 - 18:42
+15

UssKe

 

Jasne , že si väčšina radšej pozrie zápas dvoch veľkých rivalov v pekných arenach , ako zápasy v starych dreveniciach pred 500 ľudmi .
14.8.2019 - 20:43
+18

BlackCrow

 

+
14.8.2019 - 23:04
+1

antinamor

 

Najmä, keď sa ten zápas hrá ako predohrávka, alebo si si to nevšimol? Tak zbytočne nerob ramená. Rovnako by som si pozrel v predohrávke aj zápas posledných finalistov, ba dokonca ešte oveľa radšej. Dokonca som si istý, že ten zápas nebol žrebovaný, ale "na tvrdo" určený, lebo je to komerčne zaujímavejšie po všetkom tom prievane okolo Slovana.
14.8.2019 - 23:33
+1

VranaKE

 

To reagujes namna ?
14.8.2019 - 23:48
0

trevor

 

Jasne, ze bol urceny, snad si niekto nemysli, ze ta predohravka bola nahodne vyzrebovana.
14.8.2019 - 23:52
0

antinamor

 

Potom vyznieva komicky výrok o vyžrebovaní ligy.
15.8.2019 - 7:06
+1

Nemehlo

 

Preco? ostatne zapasy sa po jednom pisali na papier? Ja neviem co si predstavujete pod zrebovanim, ale podla mna je v dnesnej dobe na to program, ktory to vypocita, ak taky program neexistuje tak nieco nebude ok.
15.8.2019 - 9:24
+1

antinamor

 

Videl si niekedy žrebovanie Ligy Majstrov? Presne to si pod slovom "žrebovanie" predstavujem ja.
15.8.2019 - 21:00
0

Nemehlo

 

tak to si pri ligovej sutazi predstavujes zle
15.8.2019 - 21:03
+1

riskohrasko1

 

V kytkach to nebolo aj bez Bystrice a myslim že ani nebude
14.8.2019 - 21:52
0

weefoe

 

Si chudák, ale verím, že máš svoj šťastný vesmír. Len z neho priliš nevykukuj.
15.8.2019 - 8:30
0

Big brother

 

A od čoho tam je Lintner? Ved on háji zaujmy klubov, tak kde sa stala chyba?
14.8.2019 - 17:05
0

WINTERisCOMING

 

Nenažranec tento Široký 2.0: Tak na CT zarobené a on sa ide hádať o “haliere” za pár desiatok ľudí.
14.8.2019 - 17:08
0

Acorgonka

 

Ups urcite?
14.8.2019 - 17:10
0

zubo

 

Asi hej, vsak napisal 2.0
14.8.2019 - 22:37
+1

Ottawa Senators

 

Čo Kovalovci? To vaše "My neplačene" sa zmenilo na "Reveme jak usmrkanci na každom fronte".
14.8.2019 - 17:21
+20

celtic-vs

 

nič by som nemenil,ked sa predsa meniť bude je to hanba tejto kovalligy.
14.8.2019 - 17:28
+1

ElwisNR BLOG

 

Ja stanovisko BB a ZV chápem a majú svojím spôsobom pravdu a nejaký zásadný problém v ich požiadavke podľa mňa nieje akurát ma prekvapilo to že sa zrazu spomínajú finančné straty zo vstupného keď sa neoplatí kúpiť si lístok na jeden zápas lebo stojí viac ako celosezónny bezplatný pristup na online sledovanie zápasov cez internet čo klubom nevadí.Síce je to pre fanúšika super možnosť a finančne výhodné sledovať hokej zadarmo ale pre kluby v tom logiku nevidím a nerozumiem prečo má fanúšik platiť za niečo za čo inde nemusí a ako potom chceme lákať ľudí na štadióny.Zo skúseností máločo zadarmo aj zadarmo naozaj je.
14.8.2019 - 17:34
0

Dan88

 

Ľudia medzi týmito mestami chodia na lepší zápas a keď jedno kolo hrá doma Zvolen-Nitra aj Bystrica-Mikuláš tak uprednostnia Zvolen.. Jednoduché a logické, ak by v piatok hral Zvolen-Nitra a v nedeľu Bystrica-Mikuláš tak pôjdu aj aj..a je jedno či je to "iba" 100 ľudí..
Tak isto to bolo pri Snv a Poprade v extralige, ľudia z okolitých dedín radšej prišli pozrieť na Slovan alebo Skalicu a je jedno či to bolo v Snv alebo Poprade..
14.8.2019 - 17:41
+1

HeyYou

 

celkom dobre to aj vysvetluje preco ani jeden z tychto klubov nema fanusikov.
14.8.2019 - 18:01
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
bohin85

 

uvidime kolko fanusikov bude mat ten vas opereny klub ty mudros.. hlavne ked niekolko sezon dozadu chodilo na slovan cele slovensko.. teraz sa len uvidi kolki su ti vasi skalni..
14.8.2019 - 20:04
+2

bozkad

 

KE / MI: Poprosím prežrebovať aj KE a MI..šak všetci Košičane sú zvedaví na zemplín..to neni možne takto..škandál ! ! !
14.8.2019 - 17:45
+11

weefoe

 

Biznis slzám rozumiem, ale ten argument, že majster musí začať doma.......
14.8.2019 - 17:45
+1

micu79

 

uz to zacina mat grady a to nechcem vidiet co budu zas pruhovany predvadzat ked budeme hrat zo slovanom.
14.8.2019 - 18:04
+2

Baco11111

 

Možno to HC vs. Slovan vyzerá prvoplánovo ale zamyslel sa niekto nad významom slov žreb? Ak by každý klub dal svoje požiadavky ktoré by mali byť zohľadnené pri žrebovaní tak by mohlo prísť k situácii že by sa konsenzus nedal docieliť. Pokiaľ sa prirodzený obyčaj nestane pravidlom tak je každá debata zbytočná,vždy sa nájde niekto ukrivdený.
14.8.2019 - 18:05
+2

bohin85

 

ked mohli dat cielene prvy zapas ke ba preco by si neohli aj ostatne kluby "povedat ako to chcu??" alebo si niekto mysli ze ke ba je nahoda na prve kolo hned??
14.8.2019 - 20:06
+4

renem

 

netrep somarony, ano zreb je zreb. ale je to len o nastaveni si podmienok zrebu, inak by inter a ac milano mohli hrat v jeden den domace zapasy
15.8.2019 - 6:52
+2

bohin85

 

ano zreb je zreb... ak tomu veris ze vysli akurat ke ba nahodou tak si v tom zi dalej..
15.8.2019 - 8:14
0

Lukash_ke

 

Asi sa za tym da vidiet nejaka logika, aj ked precedens vidim skor v tom, ze ked postupi napr. Bratislava DC, mozu si zacat narokovat to iste a plakat mozu zacat aj dalsie susediace timy. To sa tu uz potom nedohodneme na nicom.

K tomuto: "Je unikátom a hanbou, že majster neotvára doma ligu..." to uz asi len Koval vymyslal co najviac argumentov jak drama queen... budu vobec mat dovtedy spristupneny stadion?
14.8.2019 - 18:06
+2

JANOBB

 

Neviem preco: zase niektori kydate na Kovala. Pan Mraz ma ten isty nazor. Treba sa zamysliet, ci v ich argumentoch nie je racio.
14.8.2019 - 18:33
+21

Baco11111

 

Racio nadobúda relevantnosť keď sa stane pravidlom.
14.8.2019 - 18:48
0

fantasykilla

 

zdroj?
14.8.2019 - 19:03
+1

gabby

 

tolko pre 7 fanusikov z Hronseku troch z Vlkanovej a dvoch bratov zo Sliaca mimochodom v Nemeckej DEL-ke su v okruhu 20-30km styri kluby a silno pochybujem ze takto riesia ,,svoje komplexy,,
14.8.2019 - 19:51
+11

ctibor

 

No len v Nemecku na tych 20-30 km zije 3 milion ludi a v Bystrici a Zvolene ani nie 150 tis.
14.8.2019 - 20:17
+13

gabby

 

a: preto tam maju niekolkonasobne vacsie haly
14.8.2019 - 20:22
0

johnyy

 

až na výnimky Düsseldorf, Köln, Mannheim a Berlin to moc nieje pravda
14.8.2019 - 20:45
+1

Athotis

 

Neporovnavaj hrušky s jablkami
15.8.2019 - 15:06
0

FP-Romanides

 

Súhlasím s Mrázom, rozpis by sa mal prežrebovať. A taktiež je divné ako otvárací zápas sezóny dávať Košice - Slovan, jeden klub čo sa v posledných rokoch nevie dostať ani cez štvrťfinále a druhý ktorý urobil hanbu celému Slovensku.
14.8.2019 - 20:10
+20

UssKe

 

No vidíš , pre vedenie ligy sú štvrťfinálové KE a SBA zaujímavejšie ako majster z nejakej BB . Ste nudný .
14.8.2019 - 20:20
+12

RHZV

 

...vy už dávno nie ste zaujímavý, v našej etralige priemerný klub žijúci len zo spomienok na niekdajšiu slávu z minulosti
14.8.2019 - 20:32
+24

UssKe

 

Áno , áno , preto nás a Slovan dávajú ako otvárak ligy . V BB a ZV máte len oči pre plač .
14.8.2019 - 20:38
+11

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
OceliarKE

 

A to pockaj ze este nevedia ze WinterClasic bude Poprad-Kosice alebo Kosice-Slovan
14.8.2019 - 20:47
+2

RHZV

 

Však nech je,hádam si si nemyslel že bude vždy v strede ... historicky prvé bolo tu a to nam nikto nevezme
14.8.2019 - 20:50
+7

Stano55

 

Aj to vám museli Košice dodať mantinely...
14.8.2019 - 21:43
+7

Ten z Bystrice

 

Bral by to čert aby v niečom neboli Košice. Veď čo by sme si bez pupku galaxie počali
14.8.2019 - 21:53
+4

Stano55

 

No boli by ste bez mantinelov...
14.8.2019 - 22:05
+5

Tyna85

 

A lad robili poliaci, preto to aj tak vyzeralo.
15.8.2019 - 11:54
+1

HkmDetva

 

Aj mantinely su kosicke
15.8.2019 - 12:32
0

iHC

 

No moment. Historicky prvé hokejové "winter classic" na Slovensku ešte nebolo. Zatiaľ bol len zimný vodnopólový zápas medzi BB a ZV.
15.8.2019 - 10:02
+5

s.patto72

 

To je jasné,že prečo dávajú KE-SBA.Celé szľh žije predsa v minulom storočí,či minulom desaťročí.Keď obe mužstvá mali aj výsledky.
15.8.2019 - 15:26
0

LenTak93

 

keď toto tvrdíš o Košiciach, čo je potom Zvolen?
14.8.2019 - 20:53
+3

RHZV

 

...My sme normálny extraligový klub, ktorý sa pohybuje skoro pravidelne na najvyššich priečkach, plní si svoje záväzky a nepovyšuje sa nad iné kluby
14.8.2019 - 21:00
+5

LenTak93

 

Čiže tvrdíš, že tieto tvoje "parametre" košický klub nespĺňa, hej?
14.8.2019 - 21:03
+3

RHZV

 

Vy máte vždy problémy, či to bolo s WC , či je to teraz,aj ked je to len dobré pre hokej v našom regióne a následne aj pre extraligu...však si prečítaj príspevky , najviac to len Vás trapi a je to nakoniec pravda , prečo Vy by ste mali hrať doma otvsrací zápas so skrachovancami?...to Vám už nevadí
14.8.2019 - 21:09
+7

VSS Košice

 

1. nedokažeš odpovedať na položenú otazku alebo nerozumiešč tomu co citas ?
2. na oztazku sa neodpoveda otazkou
3.ZBOHOM
14.8.2019 - 21:41
+2

warn1ng

 

Prosim vas pani, chodte si merat prirodzenia niekde inde. Dakujem.
14.8.2019 - 21:42
+1

bohin85

 

a to este ked uss priskri kohutik.. to bude potom len zabavy..
14.8.2019 - 21:25
0

VSS Košice

 

o tom snivate uz cca 10 rokov , prava zabava zacne ak budu vsetky kluby dodrziavat platne zakony
14.8.2019 - 21:43
+3

bohin85

 

no ale taka situacia ako je teraz v uss este nebola.. tak nekric hop
15.8.2019 - 8:11
0

VSS Košice

 

ten pre teba nezaujimavy klub ma viac odohratych sezon v naj. sutazi a viac uspechov ako cela zvolenskabystrica dohromady
14.8.2019 - 21:37
+3

riskohrasko1

 

Vidis? To je presne to co Zvolen ,Bystrica atd nikdy nebudu mat.A to je MENO ,hoc aj 20 rokov budeme vypadavat v štvrťfinale ,stale budeme viac ,to ťa štve,však?
14.8.2019 - 21:59
+10

Senn

 

tak toto dava fakt zmysel aj Vsetin ma stale meno... ach vychodniari
14.8.2019 - 22:12
+6

zasi

 

čo tu pletieš nejaký Vsetín?
keď už sme pri tom,tak sa opýtaj u susedov na Duklu JIHLAVA a budeš asi náramne prekvapkaný čo ti odpovedia
14.8.2019 - 22:23
+2

borussia

 

Ešte že vás vyše polovice býva v Blave.
15.8.2019 - 8:46
+1

Lukash_ke

 

Ja ti nevim Karle... Nevravim, ze v BA Kosicania nie su, ale ludi co poznam osobne, vsetko rozutekane po svete, v Prahe, trochu Brno. Vies svoje tvrdenie podlozit?
15.8.2019 - 22:10
0

Tyna85

 

Akych spomienok, majstri sme boli v sezone 2014/2015 to je 5 rokov dozadu. Vy ste boli majstry 2012/2013 ale hrate sa jak keby neviem co. Prestante furt rozpravat, ze zijeme z minulosti. Lebo aj tak je ta minulost viac ako ta vasa. A ano prvy zapas KE vs Slovan je zaujimavejsi ako zapas BB lebo je to jednoducho velka rivalita.
15.8.2019 - 11:53
+2

bohin85

 

asi preto ze vacsina vedenia ligy je z ba co
14.8.2019 - 21:24
0

Urpiner16

 

Nudný si ty fotke.
14.8.2019 - 22:38
0

Urpiner16

 

To ktorý boľševik toto zas takto vymyslel?
Súdruhovia neblbnite.Rok 1948 kedy u nás Lenin dostal zelenú by mal byť mementom že izmus by ste nemali už používať.
14.8.2019 - 20:14
0

t0ms

 

uz sa blizi sezona citit emocie
14.8.2019 - 20:19
+3

weefoe

 

ja cítim aj strach...
15.8.2019 - 8:35
0

zasi

 

Slovan vyfasoval na úvod Košice ako darček k návratu do ligy
to aby nezažili kultúrny šok hneď na prvom štadione
14.8.2019 - 21:55
+4

Prostars

 

mna by zaujimalo,ako sa ludia z Hyb Vychodnej Vazca maju rozhodnut na ktory zapas maju ist,ci do LM,alebo do PP,rovnako chudaci ludia zo SNV Levoce Presova,Starej Lubovne ako sa maju rozhodnut,kde maju ist na hokej,ci do Popradu,alebo do Kosic,Trebisovcania Humencania Vranovcania sa teraz ako budu rouhodovat kam na hokej? prenosove vozy dufam,ze tie dokupia este dva aby sme vsetci boli v telke aj MI aj KE aj PP aj LM.
Vsetko je cele zle,ziadame prezrebovat zapasy LM PP KE MI.Dakujeme.
14.8.2019 - 21:56
+16

LenTak93

 


Keby hral Prešov extraligu, ani by ma nehlo chodiť na ich domáce zápasy. A taktiež by som sa tam netrepal preto, že by hrali so Slovanom doma.
14.8.2019 - 22:08
+2

Prostars

 

ty nie,ale tvoj sused by mal take umysly. a tyka sa to hlavne tych co byvaju medzi KE a PO,proste chcu vidiet vsetko kazde kolo raz u vas raz u nas raz v MI a kludne do tejto skupiny by som priradil aj Miskolc,to je dalsia skupinka troch ludi,ktori budu mat problem kam ist skor na hokej.
14.8.2019 - 22:16
+3

Radovan123

 

Presne tak MI okres ma 110 tis. obyvatelov a to ešte nehovorim o trebišove, humennom, vranov + Košice. Pochybujem že všetkym bude vyhovovať. čo z toho vyplýva: Ked už sa na niečom dohodlo tak nech sa to rešpektuje lebo donekonečna sa niekto najde
14.8.2019 - 22:23
0

MackoPu

 

No, to bolo revu, ako ma Koval vsetko pod palcom ...
14.8.2019 - 22:04
+3

paljuka

 

ta toto je uz mega trapne plakanie... Zvolen ma problem pokorit uz roky aj 1000 divakov aj ked ako doteraz sa dusuju im bolo vyhovene a nehrali spolocne doma s Banskou... Banska ma zase taky stadionik ze nestaci ani pre Bystricanov... a argument ze niekto byva medzi a chodi aj tam aj tam je tiez riadny drist lebo bud fandim jednemu alebo druhemu a AK sa aj takych fanusikov hokeja aj par najde tak 2 ruky na spocitanie by bolo vela...
ta liga sa uz pomaly meni na detsky tabor plny uplakanych deti...
To teraz aj Kosice si maju vymysliet nejaku hlupost? Lebo v kazdom kole hraju s odpocinutym muzstvom ktore sa moze na nich lepsie pripravit...

Zvolencania nech porozmyslaju preco uz 10 rokov minimalne nemaju ani 2000 divakov priemer na zapas a Bystricania vam uz tiez trosku pokory zacinate sa uz spravat ako uplakane deti a ako keby ste boli Detroit v tejto lige a mali viac titulov ako Kosice a Slovan spolu v tejto lige...
14.8.2019 - 22:20
+11

Prostars

 

suhlas s tym co si napisal,akurat si to mohol ukoncit bodkov po -Detroit v tejto lige.To za tym bolo zbytocne.
14.8.2019 - 22:29
0

paljuka

 

suhlasim a beriem to spat ak sa to da este
14.8.2019 - 23:04
0

RHZV

 

...ja si myslím , že ty by si mal porozmýšlať kolko ku Vam chodí ĺudi na taký slavny klub a na druhe najväčšie mesto
14.8.2019 - 22:36
+2

mitoO

 

Iste by mohlo chodit viac. Len nasi aspon neplacu a nedavaju to za vinu nejakemu rozpisu.

Ty chodievas aj na zapasy do BB, ak tam nehra tvoj Zvolen?
14.8.2019 - 22:43
+1

RHZV

 

Nie ja určite nie , ale nechapem, čo máte za problémy
14.8.2019 - 22:45
+1

mitoO

 

Mas to napisane nizsie.
14.8.2019 - 22:48
+1

weefoe

 

Ďalší lolo....daj nejaké pomery k počtu obyvateľov, a potom prihoď ešte porovnania s NHL....
K týmto témam by tu mali zriadiť pred právoplatnou registráciou školenie o notorických témach.
15.8.2019 - 8:39
+2

mitoO

 

14.8.2019 - 22:31
+3

RHZV

 

...a nechapem aký máte s tým problem , že to tak kluby chcú?...uškodí Vam to?...či len aby bolo tu treba napísať akí sme plačkovia ?...typicka Slovač
14.8.2019 - 22:43
+7

mitoO

 

Lebo ak sa bude plakat kvoli kazdej somarine, tak tu na svk bude potopa.
Kto sa ozve dalsi? Detvianci, ze chcu chodit na hokej aj do ZV? Michalovcania,ze chcu chodit aj do KE? Liptaci, ze by radi sli do PP na SBA, BB, KE, aj to kolo, ked ich klub bude mat iny zaujimavy zapas?
Co su to za hluposti?
14.8.2019 - 22:48
+7

paljuka

 

presne tak kde je ta hranica kedy sa povie a uz dost? stale nejaka vynimka zmena vyhoda pomoc vzdy nieco je to zreb a hotovo nech ho kazdy respektuje...
ani nam sa nepaci kolo co kolo nastupovat proti odpocinutemu muzstvu a teraz? aj my mozme poziadat o zmenu?
keby ste mali aspon z tretiny zaplneny stadion tak mozno si poviem cert to ber ale pride vam okolo tisicky divakov ci Banska hra doma alebo nie a uz pomaly zburcujete aj IIHF...
nenavazal by som sa do vasej navstevnosti lebo ani nasa nie je ideal ale skuste si najprv pozriet do svojej kuchyne a potom az namietat zrebu... aj ked beriem ze Zvolen prvy krat po dlhom case sa k niecomu ozval skor ta Banska je na smiech kazdu chvilu nejaky problem ma Koval a spol stale nejaka nepravost a podobne dristy...uz to ludi ani nebavi citat s cim novym zase dojde
14.8.2019 - 23:02
+6

Urpiner16

 

Tak potom nevyplakávajte ani vy že chcete na play off zahraničných rozhodcov keď tu tak drístaš o pravidlách.
14.8.2019 - 23:05
+2

mitoO

 

KE vyplakavali, ze chcu v PO zahranicnych rozhodcov?
14.8.2019 - 23:11
0

paljuka

 

poprosim ta hod mi tu jedno vyjadrenie nasho funkcionara ze chceme zahranicnych rozhodcov v play off tato info mi usla... urcite sa opieras o hoke fakty a ja by som si rad osviezil pamat
14.8.2019 - 23:20
+4

zasi

 

asi si ťa len pomýlil s pagliukom.ten bol tuším z Nitry
čo narobí jedno písmenko a niekoľko frťanov
14.8.2019 - 23:25
0

zasi

 

oprava:
bol(je) to Martinčan.
tak asi tých frťanov bolo viac
14.8.2019 - 23:36
+2

paljuka

 

on vedel komu odpisuje a garantujem ti ze aj taky clanok hladal uz nie kratky cas teraz su 2 moznosti bud to tu da a ja sa mu ospravedlnim alebo po druhy krat zo seba urobi totalneho dilina a v tejto diskusii sa uz neukaze akoze to tu uz necital
15.8.2019 - 3:40
+2

RHZV

 

Aká výnimka, však to 10 rokov takto fungovsalo a všetci boli ticho , zrazu výmimka.Toto nie je výnimka ?
14.8.2019 - 23:07
+1

mitoO

 

Ak to nie je v sutaznom poriadku, tak by to bola vynimka.
Mraz a Koval to mohli na kongrese SZLH do SP navrhnut uz davno.
14.8.2019 - 23:12
+1

mitoO

 

Hlavne nech to ma system, ak uz je tato hlupost nutna. Nech sa to netyka len BB a ZV.
14.8.2019 - 23:13
0

paljuka

 

a co to riesilo tych 10 rokov? ukazalo sa to na navsteve? Ved to nechajte 1 sezonu tak a potom sa to porovna... mozno to teraz pomoze Detve to je rovnaky ucastnik ligy ako Zvolen alebo Banska ci uz teraz princip rovnosti nefunguje len ked sa ozve niekto z Kosic alebo Slovana uz je to povysenecke?
14.8.2019 - 23:13
+4

RHZV

 

Vidíš,však nech sa ukáže , aký to ma zmysel?...skúšat niečo nové čo kluby nechcu a doteraz s tým boli všetci spokojní, počkajme možno to bude dobré a možno si nejaký dobrý sponzor povie seriem na celý hokej a extraligu a nech sa klub trápi bezomňa ...mô že to tak byť a nemusi
14.8.2019 - 23:22
+1

RHZV

 

Ty tam dávaš peniaze ?
14.8.2019 - 23:24
+1

PaliBB

 

Zaujímavé je, že akonáhle sa niekto na Slovensku začína domáhať svojich práv je automaticky plačko a má zavrieť ústa a nechať to tak.
14.8.2019 - 23:51
0

bigi BLOG

 

a ake je to teda pravo? to nam obasni
15.8.2019 - 8:58
+1

PaliBB

 

Okej, možno právo je trocha prisilné slovo, ale ako to nazveš, keď niekto poruší nepísané pravidlo?
15.8.2019 - 9:19
0

bigi BLOG

 

extraligu som v podstate takmer nesledoval, tak ani len netusim ci to je pravda, najme ked to tvrdi koval ktory hned v nasledujucej vete umyselne klame. a za dalsie k tym dvom ZV a BB tot pred nedavnom pribudla DT, cize tie staznosti sa mozu tikat aj jej. amoze si povedat ze tym ze hraju kazde kolo doma zv respe. bb tak to bere dt divakov. a teraz ked budu hrat obaja vonku a dt doma tak mozu mat viac divakov oni.
cize sice nejake nepisane pravdilo mohlo byt ale situacia sa za ostatnych 10 rokov zmenila
15.8.2019 - 10:25
+1

Athotis

 

Minulý a asi aj pred minulý rok to bolo tak že ZV hral doma a BB a DT vonku a opačne
15.8.2019 - 15:13
0

bigi BLOG

 

no cize dt doplacala na to podla staznosti bb a zv vedenia
16.8.2019 - 7:19
0

RHZV

 

Však,keď niečo prispeje k zlepšeniu fungovaniu klubov a ligy prečo nie ? ...peniaze na chod klubu
je ťažko zohnať a keď majú určitu predstavu a požiadvky aj sponzori , prečo tomu nevyhovieť ak to nema negatívny dopad na ine kluby...neporovnavaj Detvu s Bystricou a Zvolenom
14.8.2019 - 22:54
+1

zasi

 

prečo nemám porovnávať Detvu s vami a BB?hrá snaď inú ligu alebo čo?
hlavne že tu máte na nás plnú hubu rečí,ako sa povyšujeme nad zbytok ligy
14.8.2019 - 23:01
+5

mitoO

 

Preco by som nemal porovnavat? Hraju v tej istej lige.
Neprispeje to k zlepseniu fungovania klubov, su to uplne drobne, zopar ludi, ktori chcu chodit aj na ZV aj na BB kazde kolo.
Len Koval potrebuje hrat uplakaneho a Mraz mu na to skocil.
A to, ze nehra majster prve kolo doma, to ze si sam hradi ligu majstrov a je to jeho psia povinnost, ci ine urevane kecy a vydierania zo strany BB, to uz je uplne smiesne.
14.8.2019 - 23:02
+5

Westbeast0

 

Tak toto si teda trafil, že Mraz so svojimi x-rocnymi manazerskymi skusenostami ma za potrebu pocuvat v podstate manazera v plienkach ml. Kovala... On je jeden z tych poslednych co sa v takychto pripadoch necha niekym ovplyvnovat. V tomto si ale ze uplne mimo...
15.8.2019 - 0:18
+3

HkmDetva

 

Toho manazera bude asi treba aj prebalit
15.8.2019 - 12:38
0

RHZV

 

Ak by ste hrali s Prešovom a mali by ste takú požiadavku , aký by som mal s tým problem ?...no určite žiadny , môj klub to negatívme neovplyvni a pokial to je dobré pre Vás , prečo nie
14.8.2019 - 23:00
+1

weefoe

 

Pochybujem, že by niekto išiel z KE na PO a naopak.
Ale súhlasím, že mohli to zvážiť, len by som chcel vedieť, či takáto požiadavka bola Zvolenom a Bystricou predostretá oficiálne, alebo to brali automaticky, v čom môže byť ten problém. V každom prípade to z prvým zápasom je riadna slza...
15.8.2019 - 8:44
0

weefoe

 

dobrý som, takže oni to brali ako samozrejmosť, a ich zástupca sa na to vybodol...BB a ZV treba ísť plakať niekam inam, nie do médií
15.8.2019 - 13:07
0

Athotis

 

Však je to Lintnerova chyba...on je zástupca klubov a mal to tomu čo robil rozpis zápasov dať vedieť
15.8.2019 - 15:14
0

JANOBB

 

Čím viac to tu čítam: tym viac sa presviečam, že okrem pár výnimiek to tu stojí za deravý groš.
Celá podstata HP je o meraní si pipíkov, nenávisti, urážaní a pod.
Ja napr. akceptujem, že BA ide hrať TL, len nechapem, čo je zlé resp. uplakané, že pán Mráz a Koval vyjadrili svoj nazor a uviedli transparentne dovody svojej nespokojnosti.
PS: Som z BB, to je asi vsetkym jasné, a chodím aj na ZV a so mnou dost priatelov a znamych aj z BB. My chodíme na dobry hokej, nie sa biť a nadávať. End.
14.8.2019 - 23:00
+9

gabi98

 

Lebo:

1. Koval aj Mraz robia zbytocny cirkus kvoli somarine.

2. Argumentacia Kovala ohladom toho, ze majster ma hrat prvy zapas sezony doma , stojí na vode.

3. V pripade pana Kovala to nie je 1. , 2. a ani 3.pripad, ked spekuluje a muti vodu.
14.8.2019 - 23:10
+7

JANOBB

 

Gabi: Ani Mraz a ani Koval nerobia cirkus. Jedine, kto tu robil cirkus bolo vedenie SBA.
PS: Nič osobne voči tebe za tvoj nazor.
14.8.2019 - 23:18
+4

weefoe

 

2. nestojí na vode, ale je to len zbytočné prilievanie oleja do ohníka...
15.8.2019 - 8:45
0

gabi98

 

No praveze stoji, pretoze to nie je nic nezvycajne, aby majster zacinal novu sezonu na superovom lade. Mas tu v diskusii uvedenych x pripadov, kedy Slovan , KE aj TN zacinali novu sezonu ako majstri na superovom lade.
15.8.2019 - 9:04
0

advokatiss

 

Tiez to vidim tak s diskusiami tu. Clovek by aj normalne diskutoval o hokeji, napise normlany prispevok ale vzdy sa najde niekto, kto v reakciach to otoci uplne inym smerom. Potom uz normalni diskutujuci stracaju chut vobec prispievat.
14.8.2019 - 23:23
+1

Urpiner16

 

Mňa zaráža najviac ktorému idiotovi skrslo v hlave že majster, víťaz ligy nehrá prvé kolo doma keď je to na pravidlo.Či preto lebo je nepár pre tých belasých neplatičov čo dĺžia na alimenty?
14.8.2019 - 23:03
0

paljuka

 

vyssie to napisal kolega z Kosic ze sa to stalo aj Kosiciam a ze to tym padom nejake pravidlo nie je zase tu vase diskusne pravidlo ktore ste si na rychlo vymysleli a uz placete skus najprv citat a potom pisat a neverim ze sa to nestalo aj dalsim len sa mi nechce pozerat statistiky 10-15 rokov stare
14.8.2019 - 23:09
+2

mitoO

 

Pretoze take pravidlo nikdy nebolo.

bigi BLOG
slovan majster 04/05 prvy zapas 05/06 SI vs slovan
slovan majster 06/07 prvy zapas 07/08 MT vs slovan
slovan majster 07/08 prvy zapas 08/09 KE vs slovan

Big brother
Trenčín majster 03/04, 1.kolo 04/05 Žilina - Trenčín.

mitoO
2013/2014 KE majstri
prvy zapas v sezone 2014/2015 bol:
DUKLA Trenčín 1 - 2 HC Košice

14.8.2019 - 23:10
+27

paljuka

 

teraz ti uz neodpise lebo si z neho spravil dokonaleho vola a bude sa tvarit ze to uz neprecital
par ludi si tu mysli ze nikto si neda tu namahu sa pohrabat v historii a tak tu len tliacha sprostosti
14.8.2019 - 23:16
+6

JANOBB

 

Palec: hore
14.8.2019 - 23:19
+1

Tehelnepole

 

DOBRE SI HO PONížIL
15.8.2019 - 10:01
+2

gabi98

 

Ach jaj, ty prepita senilna existencia.
14.8.2019 - 23:15
+4

jannes1

 

dobre som sa zasmial teraz
15.8.2019 - 13:35
0

bigi BLOG

 

aa nas natahany hnedacik ma potrebu sa zase ozyvat. never vsetkemu co ti koval tlac do hlavy lebo si za hlupaka spolu s nim. uz situ mal par prikladov ze majster zacina doma v prvom kole je totalna kravina, ale ides si svoje a aj za to moze slovan
15.8.2019 - 9:02
+2

Bacilek

 

Krasny priklad pokusov o medializaciu, prezentovanie sa, skandalizaciu

Koval vykrikuje do medii, vsetko zle, nikam sa nepohneme, naproti tomu Mraz kontaktuje ligovu radu, pokojne hlada konstruktivne riesenie, dohodu

Kazdy rozumne zmyslajuci clovek si to zhodnoti o co komu ide

Presne toto chce Satan, nie cez media ukazovat kto ma väcsieho ale komunikovat spolu hladat riesenia problemov ktore sa vyskytnu vzdy

14.8.2019 - 23:35
+11

MatoZV

 

Vy ste to tu vobec nikto nepochopili. Bolo rozhodnute ze Zvolen a Bystrica hraju v jednom kole vzdy doma, v inom vzdy vonku. Ak hra Zvolen doma, a ma hrat s Bystricou, tak Bystrica nepride pretoze hra doma. A naopak, ked pride Bystrica do Zvolena na derby tak nema s kym hrat, pretoze Zvolen hra v ten den tiez vonku. Chapete? Vsetko sa dosralo
15.8.2019 - 0:00
+7

mitoO

 

Kym to bolo rozhodnute?
15.8.2019 - 0:03
0

MatoZV

 

Keby si si precital Hlavu 22 vedel by si a nepytal by si sa sprostosti
15.8.2019 - 0:06
+4

mitoO

 

Myslim, ze by si mohol brat ohlad na neskoru nocnu hodinu a na to, ze som sa ti ospravedlnil skor, ako si napisal tento stiplavy prispevok.
15.8.2019 - 0:12
+1

MatoZV

 

Stiplavy sa len zda, pre ucely navodenia hellerovskej atmosfery sa smajlik nehodil. on tam je, ale nie fyzicky
15.8.2019 - 0:21
+5

mitoO

 

Ach sry
15.8.2019 - 0:06
0

FP-Romanides

 

Zbytočná diskusia. Na zväze ste urobili chybu, proste to prežrebujte a hotovo. Ide sa ďalej.
15.8.2019 - 6:30
+2

mannheim

 

Nebola skôr chyba, že sa to na základe "kamarátskych" dohôd doteraz robilo inak ?
15.8.2019 - 11:59
+4

FP-Romanides

 

Nie, bol to len zdravý rozum aby liga neprichádzala o divákov a o peniaze. Lenže teraz s novým vedením prišli do SZĽH aj noví ľudia ktorí o tom proste nevedeli, sú ešte neskúsení a musia sa učiť. To je asi normálne. Teraz už budú vedieť a nabudúce to urobia lepšie. Prežrebovať a zlepšovať sa ďalej...
15.8.2019 - 12:15
+2

iHC

 

Jasné, prežrebovať a čakať komu to zasa nebude vyhovovať, nie? A potom nadávať, aký je v tom neporiadok. Čo takto skôr inštruovať svojho zástupcu v ligovej rade? Načo tam je? Aby dobre vyzeral na fotke?
Stanovisko zväzu je podľa mňa veľmi správne. Nabudúce nech sa ozvú, keď niečo chcú. A kluby by si mali vyjasniť kto a ako ich má zastupovať. Nie cez médiá riešiť ex post.
15.8.2019 - 12:39
+5

tommy909

 

pán Mráz, ešte že vo Zvolene je taký záujem o hokej, že tam máte každý zápas 3.500
15.8.2019 - 7:51
+3

MatoZV

 

Pise clovek z Popradu ktory ma v drvivej vacsine rokov nizsiu priemernu navstevnost ako Zvolen
15.8.2019 - 9:19
+8

tommy909

 

Ale nikto z vedenia Popradu tu nevyplakáva, takže tu miešaš hrušky s jablkami. Ale u Teba ma to ani neprekvapuje.
15.8.2019 - 10:08
0

LuukyBB

 

Presne tak Maťo...
15.8.2019 - 13:41
0

borussia

 

Košice by si mali dať podmienku že doma chcú hrať len cez víkendy nakolko celý týždeň pracujú v Blave.
15.8.2019 - 8:47
+8

Lukash_ke

 

Opat ta ista nepodlozena sracka
15.8.2019 - 22:18
+1

Juslan

 

Podľa niektorých diskusných príspevkov je čudné že ľudia sú schopní pozerať aj televízne zápasy v ktorých nehrá ich tím.

Niečo také ako dobrý hokej je pre niektorých evidentne neprijateľný pojem.

Toto "rozlosovanie" nesie jasné známky prispôsobenia sa záujmom niektorých klubov.
15.8.2019 - 8:50
+2

OceliarKE

 

A akych? Skus dat.. Kosic nebodaj? Ze maju horsie rozlosovanie nez ine kluby?
15.8.2019 - 9:17
0

weefoe

 

v prvom rade ste pochybili vy a Zvolenčok, teda váš zástupca v týchto veciach...
15.8.2019 - 13:08
0

Pagliuca BLOG

 

Spominalo sa to aj vo vedlajsej diskusii - Kosice hraju vzdy so superom, ktory ma kolo predtym volno. Celu sezonu hraju proti oddychnutym superom.

Koscania, ste s tym spokojni? Preco sa este nevyjadrilo vase vedenie k tomu. Nie je to neferove voci vam? Na ZV a BB budete pisat ze su plackovia, ale tato nespravodlivost co sa vam prihodila vas nezaujima?
15.8.2019 - 8:51
0

OceliarKE

 

Je to obzvlast zaujimave ze to tak vyslo ale tak to bolo rozlosovane. Tu je polemika ci je to vyhoda alebo nevyhoda
15.8.2019 - 9:16
+1

Tino

 

su 2: mozne odpovede....lebo nie sme plackovia, riesit sa daju problemy aj bez toho aby jeden vykrikoval nezmysly do nastrcenych mikrofonov.
15.8.2019 - 9:19
+2

bigi BLOG

 

vsak ten koval vyplakav viac jak nitrancania v case najvacsej slavy a to si clovek vtedy hovoril ze to nie je mozne, holt koval nasiel novy strop.

mna by zaujimalo co je na tom take unikatne ze majster nehra prve kolo doma? no koval chcel byt unikatny ale mam pre neho smutnu spravu nie su prvy ani posledny majster co nezacinal ligu doma, a to ani doma ani v zahranici.
15.8.2019 - 9:07
+8

JANOBB

 

Mna by zase zaujimalo: kde si videl pana Kovala plakat.
PS:....a tiez plakat BB fans?
15.8.2019 - 9:26
+2

miko 75

 

Jano prosím ťa nerob sa hlúpym,presne to, čo ste vyčítali nitrancanom,tak to teraz a nie len teraz predvádza BB s Kovalom na čele (Liga majstrov,štadión,rozlosovanie.)
15.8.2019 - 9:46
+13

miko 75

 

A aby si si nemyslel že na teba útočním, nemyslím si, že keď niekto na niečo poukazuje, hneď ho treba nazvať plackom,ale začali ste s tým vy a teraz sa to profi vám obracia,na margo toho vylepšovania,nie každému sa dá vyhovieť to by sa mohli aj ďalší sťažovať, že im to nevyhovuje.
15.8.2019 - 9:50
+4

miko 75

 

vylepšovania=vylosovania
15.8.2019 - 9:51
0

bigi BLOG

 

cele leto vyplakava a teraz to zaklincoval.cize staci ti precitat si tento clanok na ktory reagujes je tam placu a placu. to ze ho nevidis je tvoj podla mna zaslepenenecky problem. uz len to ze ako majster nezacinaju doma, je plac najme ked to povazuje za precedens. (len tak otazka do plena budete mat 13 pripraveny stadion?)
15.8.2019 - 10:28
+1

luciakanky

 

tu už aby sa človek bál povedať svoj názor lebo bude označený za plačka. tak radšej nech všetci držia klapačku nie?
úprimne ja sa prestávam tešiť na začiatok ligy, mňa nezaujímajú preteky kovalovcov so šikorkými o to, kto má o centimeter dlhšieho p1p1ka, prispôsobovanie všetkých termínov len aby veľký slovan mohol prísť do ligy a cítim, že v kategórií najväčší cirkus im bude zdarne konkurovať čudná spolupráca medzi hc ba a hc05, to len bude bordel a chaos, no a toto vylosovanie je zrejme tiež len ochutnávka toho, čo si pre nás zväz pripravil. mám pocit, že sa pomalinky vraciame o pár rokov dozadu. proste zatiaľ mám silno zmiešané pocity z toho všetkého
15.8.2019 - 11:19
+1

DaArtist

 

žreb - nežreb: Je to všetko na polemiku...ale napríklad, ak sa už na prvú predohrávku urobil marketingový ťah Košice vs. Slovan (Čo podľa mňa v súčasnosti až taký trhák nie je)...Tak by sa mohlo na fanúšikov myslieť trochu inak - Úvod sezóny je lákavý pre všetkých nedočkavých fans, ktorí sa na začiatok ligy vždy tešia a sú plní očakávania. Ja by som preto rozmýšľal pri žrebe trochu inak, ako len riešiť, či sa dlhodobo budú nejaké zápasy dvoch rivalov zo spádovej oblasti prekrývať. Prvé kolo by mohlo byť vždy spravidla určené regionálne: Poprad - Košice, Banská Bystrica - Zvolen atď.....To by bol na štadiónoch nátresk a prvé kolá by podľa mňa lámali rekordy...Napríklad, v súvislosti s AK13 mne osobne veľmi chýba v prvom kole východniarske derby PP vs. KE...Aj tu je vidieť, že na fanúšikov, či na ľudí, ktorí pre slovenský hokej urobili veľa, sa pri takýchto rozhodnutiach veľmi nemyslí...
15.8.2019 - 11:26
+1

OceliarKE

 

Nieje trhak v sucasnosti Kosice-Slovan? Ludia uz teraz vypisuju o listky a to ani nezacal predaj
15.8.2019 - 11:30
+3

DaArtist

 

To je logické...Vždy to bolo sledované derby, ale teraz len z môjho pohľadu by bola pridanou hodnotou v zápase PP-KE rozlúčka s AK13 a po lístkoch by sa podobne len tak zaprášilo. Bol by to len podľa mňa logickejší marketingový ťah. Hovorilo sa tu aj o pokrytí médiami, tak v tomto prípade je len šťastie, že Košice - Slovan bude predohrávka a AK13 bude o deň neskôr, lebo viem, že zástupcovia oblastných štábov celoslovenských a východoslovenských médií pochádzajú z okolia Košíc a pokrývajú tak Košice, ako aj Poprad a ak by to bolo v jeden deň, tak ja si osobne myslím, že by prišli skôr na rozlúčku s AK13, ako na zápas KE - Slovan...
15.8.2019 - 12:36
0

Tino

 

to je vas: pohlad, verim ze v PP to citite takto...pre KE je TOP zapas vs SBA, toto je rivalita...vypredane bude myslim v priebehu par minut
15.8.2019 - 12:38
+1

Tino

 

kedy: vlastne zacina predaj listkov?
15.8.2019 - 12:38
0

HkmDetva

 

Az teraz som pochopil preco nikdy neni z DT sot v tv... Lebo ten jeden stab je bud v ZV alebo BB haha... Kiezby nas majitel vedel tak plakat ako tito dvaja pani.. Ak tieto velkokluby potrebuju marketing a podporu tak DT viac
15.8.2019 - 12:11
+5

ekaver

 

on si radšej vypije
15.8.2019 - 13:24
+1

HkmDetva

 

Mozno kes Slopan vypreda plavaren vo zvolene tak priemer ostane
15.8.2019 - 12:27
+1

tommy909

 

som prečítal premiér
15.8.2019 - 13:08
0

HkmDetva

 

Ten ostane ale nezavisi to od poctu divakov ale percent niektorych stran
15.8.2019 - 16:19
0

FanusikZamkov

 

OT: Nové Zámky oficiálne podpísal Václava Stupku.
15.8.2019 - 12:29
0

omen

 

tak sa nakonic musim ospravedlnit... za tie ponosy nakoniec moze Slovan... Z vyjadrenia Mraza:" Napríklad na Slovan či iný kvalitný tím prídu do Zvolena aj Banskobystričania a naopak to platí tiež. " To je tak, ked sa nechodi pozriet na svoje muzstvo, ale na supera... ano, potom su s tym problemy
15.8.2019 - 13:10
+1

weefoe

 

Aktuálne: BB a ZV zaspali a nepredložili požiadavku ohľadom paralelných zápasov. A idú to hádzať na kdekoho okolo. Brali to ako samozrejmosť? A čia je to chyba? Nech si nakopú do zadku svojho zástupcu v týchto veciach.
15.8.2019 - 13:13
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2019 02:59
TímZSkóreB
1.B. Bystrica1235:2226
2.Slovan1239:2525
3.Zvolen1142:3121
4.Košice1132:2321
5.Trenčín1129:2719
6.Michalovce1128:2718
7.Poprad1131:2816
8.Budapešť1136:3616
9.Miškovec1232:3316
10.Detva1133:3414
11.Nitra1127:3512
12.N. Zámky1127:379
13.L. Mikuláš1117:506
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 11802156:3326
2.Topoľčany11810238:2226
3.Dubnica11620342:3422
4.Martin11521339:3320
5.Sp.Nová Ves12610546:4320
6.Skalica11411539:3015
7.Žilina11411530:3415
8.Levice12402640:4814
9.P.Bystrica12211834:519
10.Trnava11201832:587
11.SR 18300038:180
Aktualizované: 13.10.2019 04:05
TímZVVPPPPSkóreB
1.Dukla12901247:2228
2.Poprad13810461:3526
3.Nitra12802255:3526
4.B. Bystrica12720338:2325
5.Zvolen12700548:6121
6.Košice13513449:3820
7.Martin13600734:3718
8.Žilina13320829:5113
9.SR 1814311938:5412
10.Skalica13310936:6211
11.Slovan13212834:5110
Aktualizované: 14.10.2019 02:38
TímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra14921269:3332
2.Košice121010149:1532
3.Poprad11902042:2029
4.Slovan14900549:3327
5.Dukla12710446:2723
6.Trnava12601539:3419
7.Martin12520538:4219
8.Púchov12603353:3218
9.B. Bystrica12600637:2918
10.Michalovce11300827:529
11.Žilina12211822:489
12.Spišská12210922:528
13.Skalica12201921:467
14.L. Mikuláš120101119:702
Aktualizované: 14.10.2019 02:38
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 15.10.2019 14:31
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 15.10.2019 14:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 15.10.2019 14:31
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 15.10.2019 14:31
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 15.10.2019 14:31
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 15.10.2019 14:31

Bleskovky

Amur Chabarovsk si poradil s Lokomotivom Jaroslavľ 2:1

Hokejisti Amuru Chabarovsk zdolali v utorkovom zápase KHL na domácom ľade Lokomotiv Jaroslavľ 2:1. KHL - utorok: Amur Chabarovsk – Lokomotiv Jaroslavľ 2:1 (1:0, 0:1, 1:0) Góly: 1. Vl. Ušenin, 58. Kamalov – 25. Sannikov ms Rusko-Hokej-KHL-utorok-sumár
pred 2 hod. - TASR

Hjalmarsson má prasknutú ihlicu, Arizone bude chýbať tri mesiace

Zámorský hokejový klub NHL Arizona Coyotes sa na dlhší čas musí zaobísť bez služieb švédskeho obrancu Niklasa Hjalmarssona. Podľa The Athletic má prasknutú ihlicu a mimo hry bude približne tri mesiace. Tridsaťdvaročný zadák sa zranil v sobotňajšom zápase proti Coloradu Avalanche, keď zblokoval strelu Erika Johnsona.
o 09:09 - TASR

Hviezdami týždňa McDavid, Laine a Crosby

Za hviezdy uplynulého týždňa zvolili v hokejovej NHL trio Connor McDavid, Patrik Laine a Sidney Crosby.
včera o 20:52 - TASR

Bakoš najlepším útočníkom týždňa, ocenení sú aj Pasquale, Lehtonen a Misjul

Slovenského hokejistu Martina Bakoša vyhlásili za najlepšieho útočníka týždňa v KHL. Krídelník Admiralu Vladivostok si v troch zápasoch pripísal päť bodov za tri góly a dve asistencie a svojmu tímu pomohol k trom víťazstvám. Brankárom týždňa sa stal Ed Pascuale z Barysu Nursultan, spomedzi obrancov ocenili Mikka Lehtonen z Jokeritu Helsinki.
včera o 12:45 - TASR

Lausanne - Lugano 5:2 vo švajčiarskej hokejovej lige

V jedinom nedeľňajšom zápase švajčiarskej hokejovej ligy zvíťazilo Lausanne nad Luganom 5:2.
13.10.2019 18:45 - TASR

Hrivík skóroval pri ďalšej prehre Leksandu,negatívna séria sa natiahla

Hokejisti Rögle BK zvíťazili v sobotňajšom úvodnom súboji 10. kola švédskej Elitserien na ľade Växjö Lakers 3:1. Hostia si tak aj naďalej držia pozíciu lídra súťaže. Slovenský útočník a hráč Leksandu Marek Hrivík vyrovnal v úvodnej tretine domáceho zápasu proti Linköpingu premeneným trestným strieľaním na 2:2, no domáci už neskórovali a napokon prehrali 2:5.
12.10.2019 20:34 - TASR

Záborský asistoval pri výhre SaiPy na ľade Ässätu Pori 3:0

V sobotňajšom zápase fínskej najvyššej hokejovej ligy zvíťazila SaiPa na ľade Ässätu Pori 3:0. Slovenský útočník Tomáš Záborský si v drese hostí pripísal jednu asistenciu. Liiga - výsledky: Ässät Pori - SaiPa 0:3 /T. Záborský (SaiPa) 0+1/, Hämeenlinna - Sport Vaasan 2:1, IFK Helsinki - TPS Turku 2:1, Ilves Tampere - Jukurit Helsinki 5:1, KaiPa Kuopio - Lukko 4:2. Pelicans Lahti - KooKoo 1:5.
12.10.2019 18:42 - TASR

HC Olomouc - HC Kometa Brno 1:3 v dohrávke 9. kola českej ligy

V dohrávke 9. kola českej hokejovej extraligy prehral Olomouc s Kometou Brno 1:3. HC Olomouc - HC Kometa Brno 1:3 (0:0, 1:1, 0:2) Gól: 29. Nahodil - 29. Horký, 42. Zaťovič (KUSKO, MALEC), 45. Hruška. B. Konrád (Olomouc) odchytal celý zápas.
12.10.2019 17:37 - TASR

Servette Ženeva - Langnau 6:3 vo švajčiarskej lige

Výsledky piatkových zápasov švajčiarskej hokejovej ligy: Fribourg – Biel 1:4, Servette Ženeva – Langnau 6:3, Rapperswil – Bern 5:4 pp, Zug – Ambri-Piotta 5:1.
11.10.2019 23:06 - TASR

Eisbären Berlín - Krefeld 6:2 v 10. kole nemeckej ligy

Výsledky piatkových zápasov 10. kola nemeckej hokejovej ligy: Bremerhaven – Schwenningen 3:1, Eisbären Berlín – Krefeld 6:2, Kolín nad Rýnom – Augsburg 1:3, Mníchov – Wolfsburg 3:2, Norimberg – Straubing 3:2.
11.10.2019 23:05 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

18. 10. 2019
L. Mikuláš - Košice o 17:00
Michalovce - Budapešť o 17:30
Poprad - Trenčín o 18:00
Zvolen - Nitra o 18:00
N. Zámky - Detva o 18:30
20. 10. 2019
B. Bystrica - Poprad o 16:00

Odohrané zápasy

13. 10. 2019
DetvaSlovan
2:4REPORT
MichalovceZvolen
2:5REPORT
BudapešťL. Mikuláš
6:0REPORT
PopradN. Zámky
1:0REPORT
NitraB. Bystrica
1:2REPORT
MiškovecTrenčín
2:4REPORT

Najviac bodov

Jordan HickmottBBY16 bodov
2.Haščák M.KOS15
3.Zigo T.SBA15
4.Chovan M.KOS15
5.Jääskeläinen J.BBY13

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS11 gólov
2.Zigo T.SBA9
3.Langkow C.MAC8
4.Jääskeläinen J.BBY8
5.Bonis K.ZVO7

Najlepší brankár

Matej TomekTRE95.56 perc
2.Košarišťan A.KOS94.62 %
3.Beskorowany T.BBY93.67 %
4.Brust B.SBA93.58 %
5.Rajna M.MIS92.88 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
KB Sports