Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HokejPortal
podcast
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Barani využili výhodu domáceho prostredia a ujali sa vedenia v sérii (VIDEO)

zdroj: TASR
9.4.2019 20:42 TASR

Hokejisti HC '05 iClinic Banská Bystrica zvíťazili v utorkovom prvom finálovom zápase Kaufland play off Tipsport Ligy 2018/2019 doma nad HK Nitra 3:2 po predĺžení. Obhajca titulu sa tak v sérii hranej na štyri víťazstvá ujal vedenia.


 Zverenci Dana Cemana viedli už v 2. minúte 1:0, Nitra však dokázala otočila skóre. V tretej tretine však vyrovnal Marek Bartánus a v predĺžení rozhodol o víťazstve Bystrice Tomáš Zigo. Pre "baranov" to bol už 15. triumf nad Nitrou v sérii.
      Druhý finálový zápas je na programe opäť v Banskej Bystrici v stredu 10. apríla o 18.00 h.
      
      HC '05 iClinic Banská Bystrica - HK Nitra 3:2 pp (1:1, 0:1, 1:0 - 1:0)
      Góly: 2. Lamper (Šoltés, Ďatelinka), 56. Bartánus (Sloboda, Southorn), 63. Zigo (Bartánus) - 5. Lantoši, 29. Šiška. Rozhodovali: Stano, Jonáš - Šefčík, Výleta, vylúčení: 6:5 na 2 min, presilovky a oslabenia: 0:0, 2763 divákov. 
      /stav série: 1:0/
      HC 05 Banská Bystrica: Williams - Mihálik, Marshall, K. Sloboda, Southorn, Kubka, Ďatelinka, Nemčík - Asselin, Faille, Selleck - Bartánus, Higgs, Lunter - Lamper, Zigo, Šoltés - Koper, Šťastný, Matoušek - Surový
      HK Nitra: Hanuljak - Rais, Mezei, McCormack, Korím, Versteeg, Pupák, A. Sloboda, Morrison - Lantoši, Čaládi, Fominych - Kerbashian, Šiška, Scheidl - Rapáč, Bortňák, Buček - Hrušík, Slovák, Pätoprstý 
      
      Bystričania začali veľkým náporom, Hanuljak vykryl strely Ďatelinku a Luntera. Ďalšiu prudkú strelu poslal do "ohňa" Ďatelinka a puk sa odrazil od korčule Lampera do siete. Rozhodcovia si celú situáciu overili u videorozhodcu a napokon gól uznali - 1:0. Ďalší gól mohol pridať Bartánus, ale v nájazde neuspel. Zato Nitrania udreli zo svojej prvej šance. Lantoši hneď z protiútoku dotlačil puk za bránku a vyrovnal. Tlak domácich po vyrovnaní zoslabol, k puku sa viac dostávali aj "corgoni". Bystričania však mali predsa len viac z hry. Potom sa po prvý raz vylučovalo, v presilovke mieril nepríjemne od modrej Rais. Šancu na gól mal ešte Higgs na druhej strane, ale stav sa do konca úvodnej tretiny nezmenil.
      V úvode druhého dejstva dohrávala Bystrica presilovku, ale jej šanca prišla až v rovnovážnom počte. Šoltés si nakorčuľoval po ľavej strane pred Hanuljaka, no brankár Nitry puk chytil. Onedlho mal stopercentnú šancu Faille, ktorý v prečíslení domácich dostal puk od Sellecka, ale Hanuljak včas spojil betóny. Tak ako v prvej tretine sa potom opäť potvrdilo známe nedáš - dostaneš. Šiška potiahol puk po ľavej strane a na dvakrát prekonal Williamsa - 1:2. V 32. minúte mal ďalšiu dobrú možnosť Buček, ale brankár domácich tentokrát odolal. Ešte väčšiu šancu na gól mali "barani", keď Šťastný päť minút pred koncom druhej tretiny našiel pred bránkou Kopera, ale kanadský útočník poslal puk vysoko nad bránku. Divákov ešte dostalo do varu prečíslenie Matouška s Koperom v oslabení, hroziace nebezpečenstvo zmaril skvelým obranným zákrokom Pupák.
      Aktivita Banskej Bystrica bola od úvodu tretej tretiny veľká, domáci zavreli Nitranov na vlastnú polovicu a pribúdali aj šance. Prvú mal Faille, po ňom Ďatelinka a vzápätí mieril do žŕdky Zigo. Tlak domácich bol čoraz väčší, zverenci Antonína Stavjaňu sa dostávala dopredu iba sporadicky. "Baranom" však vo finálnej fáze chýbalo na hokejkách viac pokoja. Hanuljaka ostreľovali domáci aj v presilovke štyri minúty pred koncom tretej tretiny, ale do čierneho namieril Bartánus práve v momente, keď sa vylúčený Mezei vrátil na ľad a duel išiel do predĺženia. V ňom už po 145 sekundách rozhodol Tomáš Zigo.

hlasy po zápase:
      Dan Ceman, tréner B. Bystrice: "Prvých desať minút sme hrali dobre, potom sme prestali hrať náš hokej. Neviem prečo. Hrali sme so súperom otvorene. Neskôr sme hrali to, čo sme mali."
      Tomáš Zigo, strelec rozhodujúceho gólu v predĺžení: "Som veľmi rád, že sme dokázali otočiť nepriaznivý stav. Pri mojom rozhodujúcom góle urobili spoluhráči veľmi dobrú prácu. Zajtra nás čaká ďalší zápas, musíme však do neho vstúpiť oveľa lepšie."
      Antonín Stavjaňa, tréner Nitry: "Zápas ukázal, že Bystrica to s nami bude mať ťažké a ja verím, že to bude mať ťažké aj v ďalších zápasoch."

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


emej

 

Ja len pre hejterov, dva goly odchovanci a jeden Bartanus...
9.4.2019 - 20:43
+52

bohin85

 

oni si pojdu svoje.. aj tak
9.4.2019 - 20:59
+9

Pietro10

 

No prvy krat v playoff by sa patrilo... dovtedy 70% golov kanada ty hejter
9.4.2019 - 21:00
+28

N-R-N-R

 

Myslím že to je jedno... Či dal gól Kanadan alebo nie, platí rovnako... Aj iné kluby majú právo brat hráčov z Kanady
9.4.2019 - 21:04
+31

Pietro10

 

Ved jasne..ale cloveka to mrzi ked vidi prvu patorku + brankar kanadskych..zasa odtial potial
9.4.2019 - 21:07
+1

Jokila39

 

Pietro: Z 32 gólov BB v tomto PO dalo 19 gólov slovenských hokejistov z toho 14 bolo gólov našich odchovancov !! Ešte niečo ty hejter ?
9.4.2019 - 21:25
+31

Pietro10

 

V semifinale zo 14 golov 9 kanadskych.. myslim si ze pre vas vtedy realne zacalo play off..pro vsetkej ucte k detve
9.4.2019 - 22:04
+8

Mawerik

 

Pietro10 prosím ta už nebuď trápny s tymi legionarmi máte ich tiez!!
10.4.2019 - 10:19
+1

bach

 

Štatistiky Play ogg: Goly-ZIGO-6,Lunter-5,Faille-4,Higgs-4,Lapmper-3,Bartanus-3.
Vieš ako sa rátajú percenta ty 70%.
9.4.2019 - 21:28
+13

johanidesHC05

 

Pietro10: Vy este mate lad ?? Jaj u vas su MS. Inak by ste uz sadili zemiaky
9.4.2019 - 21:32
+6

Pietro10

 

Ano my uz tri sezony sadime zemiaky a preto mam zakazane pozerat a vyjadrovat sa k finale? Kebyze som z namestova tak to mam zakazane celozivotne? :d
9.4.2019 - 22:09
+9

Mawerik

 

emej zajtra sú na rade Kanadania
9.4.2019 - 21:09
0

emej

 

Ja budem rad ked si kazdy da po jednom
9.4.2019 - 21:29
0

blablabla

 

Kanadaaaaaaaa
9.4.2019 - 20:44
+4

Jokila39

 

Kanada a pán Koval to dnes vybavili 15 !!!!!!
9.4.2019 - 20:45
+33

Es5

 

Jokila39: Uz nehrate proti PP aj ked farby su rovnake tak tu nepis o KANADOKOVAVOLOVINACH
9.4.2019 - 21:10
+13

tep

 

Hmm, taká "15ka" včera uznaný gól korčuľou, ktorá NIE JE časťou tela!!
Minule neuznaný gól pre filmára Williamsa, keby tu máme normálnych rozhodcov, skončili by ste pri 13ke
10.4.2019 - 6:58
+3

Jokila39

 

Jooooj chudacikovia všetci Nitru poškodzujú
10.4.2019 - 7:23
+5

tep

 

Nie, len by si nepísal o 15ke ale max by si dal po včerajšku "1ku"
10.4.2019 - 7:53
+2

Mawerik

 

tep Neplač BB vyhrala zaslúžene!!
10.4.2019 - 10:39
0

tep

 

Tak pred sériou sa aj BB hrdili, ako sa tešia na podpichovačky, človek podpichne a hneď plače, ach jaj, s vami nie je reč..
10.4.2019 - 10:42
+4

Sunkafit

 

Vela ludi bolo zosratych ale chlapci OPAT ukazali ze nieje z coho..BB vyhrala zasluzene...stacilo premenit presilovky a vyhra by bola inde...nevadi chlapci dali ste maximum a nam to staci pekny zapas
9.4.2019 - 20:45
+27

aaaaa

 

Tie presilovky Nitry fakt tragédia ... Pred pár rokmi to boli kolotoče a teraz veľká slabota a tým ktorý chce vyhrať titul musí mať oveľa lepšie presilovky
9.4.2019 - 20:47
+3

blue-311

 

Tym, ktory chce vyhrat titul musi v tejto serii vyhrat 4 zapasy. Je uplne jedno kolko presiloviek vyuzije
9.4.2019 - 20:48
+15

blue-311

 

Milos: Samozrejme tam ma byt “tim”
9.4.2019 - 20:50
0

aaaaa

 

Ach toľké múdrosti to mi je jasné ale s mizernymi presilovkami sa k tym 4 vitazstvam ťažko dopracovať . Za stavu 1:2 presilovka gól na 1:3 a je po zápase ...ale práve naopak zle zahrata presilovka a super gól z presilovky na 2:2 a o tom to celé je
9.4.2019 - 20:51
+3

blue-311

 

nemyslim si
9.4.2019 - 20:54
+3

emej

 

Ja myslim ze ma pravdu. My sme dost vylucovane muzstvo. NR keby hrala lepsie presilovky tak by mali dost navrch.
10.4.2019 - 5:40
+2

NR

 

Skor ako zabudnete, ze sme par dni do zadu toto muzstvo oslavovali, nehante ale fandite, lebo par krat vam uz zrak bol vytrety.
Pome Nitra
9.4.2019 - 20:46
+31

barabas

 

Ano bývalí košický hráči Šoltés asistoval Lamperovi, Bartánus vyrovnal a mal podiel na víťaznom
9.4.2019 - 20:46
+1

Ofsajd

 

Toto bol do poslednej chvíle "ten" zápas, ktorý mal byť jediný vyhratý zo strany Nitry. Ešte ako-tak oddýchnutí, ubojovaní, ubetónovaní, usrdiečkovaní... nevydalo. Zajtra ak by to aj nejako NR dala, tak mám silný pocit, že na veľkom nitrianskom ľade (divákom navzdory), budú nitrianski hráči prekorčuľovaní. A ak nie? A ak to Nitra dá? No tak teda klobúk dole a budem prvý, ktorý im zatlieska.
9.4.2019 - 20:47
+1

Mawerik

 

Ofsajd o koľko je nitrianska plocha širšia?
9.4.2019 - 22:04
0

Arthur Dent

 

Všetky klobúky dolu má Nitra: už za to, ako napriek okolnostiam (a s kusom šťastia, bez toho to nejde) hrajú vo finále. A včerajší zápas ukázal, že ani finále nemusí byť márne. Všetka česť už teraz.

Prekorčuľovaní nebudeme, máme mladé, rýchle, korčuliarsky zdatné pušky. Bystrica bude mať navrh v prípade, ak bude hrať svoj fyzický hokej.
10.4.2019 - 9:03
+1

Mawerik

 

Arthur Dent Bystrica bude mat v každom prípade navrh, majú lepší, fyzickejší, silovejší, komplexnejší, technickejší, skúsenejši tím..A tiež ma mladé pušky..Čiže Bystrica ma jednoznacne navrh aj keď vcera to tak výsledkovo nevyzeralo..Nitra nie je v žiadnej tejto vlastnosti lepsia, možno bojovnosť, ale BB vcera ukázala srdce na konci zápasu.
10.4.2019 - 10:36
+1

Tehelnepole

 

Vynikajuci hokej. Barani stastnejsi, skoda, Corgoni to mali rozohrate vyborne. Nic, zajtra to Nitra vyhra.
9.4.2019 - 20:47
+11

johanidesHC05

 

Tehelnepole: Ale hybaj moja. Trcis Acorgonke od niekial
9.4.2019 - 21:37
+9

Tehelnepole

 

Acorgonka je kamka, byvala kolegyna a kamka je Nitranka. Takze fandim Nitre. Zato ze mas s tym problem ja nemozem
9.4.2019 - 21:40
+18

Acorgonka

 

Toto je neuveritelne a to mame za sebou len prvy zapas ospravedlnujdm sa ti za ataky
9.4.2019 - 21:46
+3

Tehelnepole

 

aaaaale chod je to len internet, ja tychto ludi nepiznam, nezalezi mi na nich, su mi egal
9.4.2019 - 21:48
+6

johanidesHC05

 

Tehelnepole: Ked uz tak ganzegal
9.4.2019 - 21:51
+2

Tehelnepole

 

Ooo a vies aj ine slovko?
9.4.2019 - 21:53
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Bielomodry

 

JohanidesHC05: Vieš to so ženami,gratulujem..
9.4.2019 - 22:42
+24

Acorgonka

 

no nic zda sa ze bude veselo
9.4.2019 - 22:12
0

johanidesHC05

 

Tehelnepole: Kamka ? To je co ?
9.4.2019 - 21:51
+2

KrebsKandidat

 

nie celkom bezne pouzivana skratka slova kamaratka, by som povedal
9.4.2019 - 21:56
+1

Tehelnepole

 

Uz som mu to vysvetlila v jeho profilovke.
9.4.2019 - 21:57
0

KrebsKandidat

 

snad si na neho nebola prilis zla
9.4.2019 - 21:59
+3

Es5

 

Tehelnepole:
9.4.2019 - 22:03
+3

JANOBB

 

Vysvetlila: ale veľmi úboho.

Ale aspon si ukazala aky si bezcharakterny clovek.

Viac nestojim o tvoj koment.
9.4.2019 - 23:32
+2

roman BLOG

 

Z diskusie vyššie je zjavné, že začal Johanides. A u mňa sa odpísal tým, že ju nazval vulgárnym pomenovaním, čo nie je vidieť, lebo je to zmazané. Keby nám dnes nepísal, že to chce riešiť, ani by som sa tým nezaoberal. Ale chcel to riešiť, tak som to poriešil tak ako to robím vždy. Ak niekto uráža ženy má ban. A popri tom som ešte zopár ľudom v lajvke dal ban. Takže ak to tu číta niekto kto si s chuti na diskusii zanadáva na fanúšikov opačného tábora, hráčov tímu opačného tábora, alebo rozhodcov, tak nech to radšej nerobí. Čo ak si to náhodou prečítam. Odkážte tým ktorých sa to týka. Želám pekný deň a obom tímom veľa šťastia v playoff.
10.4.2019 - 13:14
+10

Acorgonka

 

dakujeme Roman
10.4.2019 - 13:18
+2

JANOBB

 

Nerozumiem: prečo si toto adresoval mne?
10.4.2019 - 13:19
0

roman BLOG

 

Reagujem na to, že si ju nazval bezcharakterným človekom s čím vzhľadom na to ako to celé prebiehalo a vzhľadom na históriu tejto užívateľky na Hokejportáli nemôžem súhlasiť. Ostatné je len dovysvetlenie. Keby sa mi to nedostalo "na stôl" tak sa tým nezaoberám. Este raz pekný den.
10.4.2019 - 13:29
+4

JANOBB

 

Roman: bolo to v súvislosti s tým, čo bolo napísané na rodičov prispievateľa.

Napísal som i nižšie, že ľudia sa i dourážajú ale rodičov a rodiny by sme sem pliesť nemali. A v tom je rozdiel, čiže s tebou nesúhlasím.................
10.4.2019 - 13:41
0

roman BLOG

 

Ja viem v akej súvislosti to bolo. Čítal som to. Rodičia si zasluhjú úctu. Ženy si zasluhujú úctu. Všetci si zaslúžia úctu. Čiže s tebou nesúhlasím.......

10.4.2019 - 15:21
+1

JANOBB

 

Ale ja s tebou: teraz súhlasím.
OK nebudem sa s Tebou doťahovať, akceptujem to, čo si zrealizoval a prajem pekný deň.
10.4.2019 - 16:02
+1

Acorgonka

 

nenormalne volaco
9.4.2019 - 22:11
+1

JANOBB

 

Kamka?: No predsa Acorgonka.
9.4.2019 - 22:23
+1

johanidesHC05

 

JANOBB: Uz chapem Janci
9.4.2019 - 22:29
0

Mawerik

 

Tehelnepole fandi komu chces Bystrica aj tak bude majster.
10.4.2019 - 10:37
0

Wana

 

ako nitrančan som s týmto s tebou za jedno!
9.4.2019 - 21:41
+2

KrebsKandidat

 

maximalne slusny a inteligentny prispevok len co je pravda.
9.4.2019 - 21:42
+3

Tehelnepole

 

cau, kašli na neho
9.4.2019 - 21:49
+2

PaliBB

 

tak
9.4.2019 - 22:11
0

Sedko NR

 

A čo zle napísala ? Bože, dajte nám naspäť Zvolenčanov !
9.4.2019 - 21:45
+24

ErikHKM

 

Michal tu som
9.4.2019 - 22:05
+11

Sedko NR

 

Chvalabohu...za sedem zápasov s vami som toto nezažil, grc.
9.4.2019 - 22:22
+12

JANOBB

 

Mna si: vytesnil bokom?
9.4.2019 - 22:24
0

Sedko NR

 

Aj ty si patril k svetlým bodom v našej sérii
9.4.2019 - 22:26
+3

JANOBB

 

No ved za to: uz som ti chcel pisat spravu.
9.4.2019 - 22:27
+4

Sedko NR

 

...grat k prvému bodmu
9.4.2019 - 22:28
+5

JANOBB

 

Sedko: vdaka.
9.4.2019 - 22:51
+2

Suchár

 

tu sme
10.4.2019 - 7:44
+2

edvin

 

Tak zase pŕŕ, v sobotu sa chystaj
10.4.2019 - 7:58
+1

Sedko NR

 

Veď ty si náš, len stále nevieš komu fandiť
10.4.2019 - 13:44
+1

edvin

 

Daj si studenú sprchu, asi máš vysoké horúčky a blúzniš
10.4.2019 - 15:57
0

blue-311

 

Skoda, velka skoda. Chlapci bojovali, zajtra urcite vyhrame
9.4.2019 - 20:47
+1

22.4.2016

 

Skoda Nitra. Presilovky,presilovky a opat presilovky. Vdaka za vykon, velmi dobry.
9.4.2019 - 20:47
0

Roman-u2

 

Nevadí
Kašlem na prvý gól od korčule, ale z troch presiloviek, sme tam mali jeden šupnúť a Mezeiovo vylúčenie by znamenalo gól na 2:3 a prvý zápas by bol náš... Škoda.

Zajtra väčší dôraz pred bránou a dúfam, že Slovák sa konečne preberie, jednoducho potrebujeme jeho góly a nie kiksy
9.4.2019 - 20:47
+2

johanidesHC05

 

Slovak ?? Ved on je ..... jaj sorry. Zas ma tu bude hejtovat jeho maminka
9.4.2019 - 21:39
+3

Ni3cka

 

to je take tazke po vyhratom zapase svojho muzstva sa len potesit vyhre a neriesit ko.... jaaj sorry ty si baran buc buc..
9.4.2019 - 22:28
+7

Sedko NR

 

Aj ty si
9.4.2019 - 22:29
+3

speedman

 

Uff. Tak toto bolo úbohé.
9.4.2019 - 22:34
+13

Wana

 

tak ten čierny peter zostal tebe... Dosť úbohé, dnes tu zatiaľ asi strop...
9.4.2019 - 23:55
+5

misokovi

 

Presilovky, prelisovky, presilovky.........
9.4.2019 - 20:48
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Sedko NR

 

Krása chlapci, aspoň vidite, že sa nemáte čoho báť a dá sa aj s nimi hrať. Vďaka, zajtra to opäť skúsme.
PS: 15 a to hrala BB len na 10%...
9.4.2019 - 20:48
+5

LONDO

 

Lantoši: diky za Lantošiho ,to Vám vyšlo lepšie ako TN,nebadane hokejka
9.4.2019 - 20:48
+7

Eduardo

 

No ked ten Lantosi je ako zrkadlo sa to dalo cakat..uz bilo dost dopraakane aj tak.
9.4.2019 - 20:50
+5

Ofsajd

 

Normálna zrážka pri mantineli... vidíš to viac premyslene, ako to v skutočnosti bolo. Hlavne nech je Lantoši ok, radosť pozerať na jeho hru, a už sa ho neviem dočkať v reprezentácii
9.4.2019 - 20:50
+4

aaaaa

 

Do repre Lantoši určite nie
9.4.2019 - 20:53
+2

Ofsajd

 

Prečo? Veď to je radosť pozerať naňho! Ja ho chcem vidieť. Už len preto, aby som videl, čo dokáže v konfrontácii kvalít o level vyššie. No dobre, to má aj s BB Ale proste ho úplne žeriem od prvého momentu play-off
9.4.2019 - 20:55
+5

aaaaa

 

Po Tom náraze už nechodí tak do súbojov a hlavne do repre nemôžeme brať hráča , ktorý je momentálne v takom stave že po tvrdšom hite má zdravotné problémy ...dostane hit v prvom zápase obnovia sa mu problémy a hneď o útočníka menej
9.4.2019 - 21:35
+6

Ofsajd

 

Čisto z tohto pohľadu áno, máš pravdu. Z hokejového hľadiska by bol veľkým oživením repre.
9.4.2019 - 21:37
0

Kleofas1971

 

Ofsajd zdieľam Tvoj názor. Ak ho nejaký drevorubač nezlikviduje, tak v repre nám urobí veľmi veľa radosti. Je veľmi rýchly, a to je pre neho veľké riziko. Vďaka jeho rýchlosti a technike môže mať skvelú budúcnosť.
9.4.2019 - 21:38
0

miro-nr

 

Ked možeš byť ty tu na HP,tak Lantoši by mal byť v repre !
9.4.2019 - 21:07
+14

aaaaa

 

To isté aj o tebe sa dá povedať Lantoši je dobrý hráč , jeho štýl sa mi páči ale ako som písal v momentálnom zdravotnom stave kde je veľké riziko zdravotných komplikácií po tvrdších nárazoch tak by bolo nerozumné brat do repre takého hráča ...od Vás jednoznačne Buček a z BB Lunter
9.4.2019 - 21:37
+5

JANOBB

 

Suhlas: dobre zhodnotene, nie je to kritika Lantosiho.
Zdravie je prvorade a chalan nie je v pohode.
9.4.2019 - 22:26
0

ánry

 

a kam Ty mudrlant?
9.4.2019 - 23:20
0

Kleofas1971

 

Pozeral som si ten súboj pri mantineli viac krát. Bolo viac možností ako Lantošiho nezraniť. Ale samozrejme existovali aj tie ako ho zraniť. Vidieť ktorú možnosť si vybral. Skoro mu odskrutkoval hlavu.
9.4.2019 - 21:30
+2

Ofsajd

 

Ty si fakt myslíš, že v tej rýchlosti si hráč porovná 3 možnosti, ako súpera nezraniť, a 3 možnosti ako súpera zraniť, rýchlo to v gebuli zanalyzuje a vyberie si tú s nezranením? Lantoši mal viac možností, ako sa tomu vyhnúť. Mal sa vystrieť, nemal tam vôbec ísť, mal ostať sedieť na striedačke pár minút dozadu... chlapi, akože fakt sa rozprávame o hokeji?
9.4.2019 - 21:36
+8

Kleofas1971

 

Asi si nehral hokej. Vždy si volíš spôsob ako ísť do súboja. Aj to ako uchopiť mantinel a pritlačiť súpera medi telom a rukou. Ideálne keď je tam krk. Buď sa pustíš mantinelu a nič sa nestane, alebo pokracuješ v pohybe. Ale asi si to nevidel.
9.4.2019 - 21:45
+5

Kleofas1971

 

Veď práve. V športe by malo v prvom rade platiť ako nikoho nezraniť.
9.4.2019 - 21:49
+1

bohin85

 

jaaaaj.. ty si si to pozrel viackrat odbornik.. ty si si to pozrel viac krat aby si zistil ze tam bolo viac moznosti.. a to si nebol ani na lade v tej rychlosti.. kua netrep chlape...
10.4.2019 - 8:18
+1

Kubajs999

 

Čo ho zuby bolia? A aké šak s nami o všetky prisiel
9.4.2019 - 20:51
+3

tomi

 

Neprajem ti tú bolesť, ale s tvojou mozgovou kapacitou asi ani žiadnu necítiš
9.4.2019 - 22:03
+7

Chairon

 

Velmi dakujem Branovi Mezeiovi co urobil pre nas klub za dlhe sezony,ale dufam ze buducu uz bude stat pri trenerovi v obleku alebo aj v sustakoch len nie na lade..dnes pripisujem prehru na jeho vrub a nie prvu v tohtorocnom play off..celemu muzstvu dakujem za hru
9.4.2019 - 20:49
+5

Sunkafit

 

Ja dufam ze este sezonu potiahne..
9.4.2019 - 20:52
+12

Wana

 

aj ja... Ved je na ľade 30minút za zápas, nejaká chyba sa vyskytne...
9.4.2019 - 20:54
+10

Nitran

 

Ja si ho vazim,zato,co urobil pre Nitru,aj chapem ze nejaka ta chyba sa stane,ale jemu sa to stava dost casto na konci zapasov,ktore nas uz neraz stali vitazstvo,ako mozno aj dnes.Bolo by lepsie skusit ho tam nedavat na koniec zapasu,ked uz nevladze.
9.4.2019 - 21:32
+2

Kehrmann

 

Aj ja dúfam. Je to naj obranca
9.4.2019 - 20:56
+3

NR

 

Nikto si nevsima nasich obrancov, pri puku, bez puku, pokial tam neni Brano a akonahle spravi chybu uz to maju ludia ulozene v hlave a potom to tak vypada v diskusiach. Ale kolko pukov uhra, ustoji subojov, to je vtedy "len" jeho robota.
9.4.2019 - 21:02
+9

Sedko NR

 

Práveže ja si najviac všímam Braňa čo robí v súbojoch, jak odoberá puky a to všetko s umom, vďaka tejto kritike si všímam len jeho a mladší sa od neho stále majú čo učiť. To, že potom fauluje už je len výsledok jeho času na ľade.
9.4.2019 - 22:32
+9

miro-nr

 

Sedko: Tak ked si ho všímaš,tak si určite postrehol aj tu mizernú rozohrávku ,vela stratených pukov po "vyhodení" po mantinely(v našom obrannom pasme)a cez presilovky jeho nepresné prihrávky! To je realita,nechcem aby to vyznelo,že ho chcem len silou-mocou kritizovať! Lebo ja sa snažím všímať si všetko.
10.4.2019 - 10:44
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
azzurri

 

Ked sa dal vylúčiť tak som si povedal,že zase dostaneme gól za jeho faul na konci.aj tak presne bolo.neviem či má on stále takú smolu,alebo čo,ale ako píšeš nestalo sa mu to cez toto playoff prvýkrát.skoda,ušlo nám to tesne
9.4.2019 - 22:03
+1

kolombo

 

Braňo Mezei:: O ňom by sa dalo povedať, že je momentálne stelesnením únavy. Viacerí hráči na nitrianskej strane nepôsobia sviežim dojmom, ale on vyzerá pri všetkých ostatných ďaleko najhoršie. Za vylúčeniami by som hlavne videl tento fakt, inak kým vládze, stále na to má. Možno to vyplynulo zo situácie v tíme, že musí toľko hrať, možno je to trénermi alebo si sám predlžuje striedania ale už myslím, že na túto sezónu má toho tak akurát dosť.
9.4.2019 - 23:11
+1

Sunkafit

 

Veru ale pozri Pupak momentalne z rozslahanou hlavou sa vyhyba subojom...morrison rameno hra len tak aby sa nepovedalo...Korim je Korim Rais nevladze tolko korculovat....Mezei a Versteeg hraju potom takmer kazde druhe striedanie
10.4.2019 - 9:10
+1

bach

 

Ešte štastie že Vám je to jedno.
10.4.2019 - 9:16
+2

Es5

 

nadplanovo jedno
10.4.2019 - 10:38
+2

bach

 

Intergalakticky jedno.
Stavjana je neaký podráždený.Čo je s nim?
10.4.2019 - 11:19
0

Sunkafit

 

Uplne....to ze to neviete predychat je mi tiez jedno
10.4.2019 - 11:03
+3

kolombo

 

Nehádam sa, objektívnych dôvodov môže byť viac prečo je to tak. Ja len, že na ňom už v aj v 10tej minúte bolo vidno, že je unavený. Možno preto potom v koncoch zápasov aj viac fauluje. Možno ak by to nespravil on, spraví to iný. Len on je skoro posledný vzadu v dôležitom čase a síl už veľa nemá. Takže v takej situácii je k faulu blízko. Ak by mal viac síl bolo by to iné. Ja by som ho nezatracoval pre toto.
10.4.2019 - 12:46
0

lesslie69

 

Ja by som už tomu Marekovi Slovákovi tak doprial ten gól.Je mi toho chlapca normálne ľúto.
9.4.2019 - 20:49
+7

Ofsajd

 

Ja Koperovi
9.4.2019 - 20:51
+24

Tehelnepole

 

strasne sa trapi
9.4.2019 - 21:01
0

N-R-N-R

 

Ja len toľkoto.. serme na to či ti mal byť gól alebo nie, stalo sa, nikto to nezmení. BB hrala o niečo lepšie a zaslúžene vyhrala. Všetko ostatné je nepodstatné. Teším sa na zajtra a dúfam že zajtrajší zápas uchmatneme! ... Ešte raz, gratulujem do BB a musím uznať že nehrala BB dnes špinavo ani zákerne
9.4.2019 - 20:49
+14

Ofsajd

 

Serme na to, či mal byť gól? V tv zľava, sprava, zhora aj zdola vysvetlené, prečo gól MAL BYŤ, ale človek dôjde do debaty a začneme hypotézy, prečo byť nemal? WTF?
9.4.2019 - 20:53
+6

blue-311

 

Ty si zrejme prespal poslednych par minut. V TV hovorili, ze sa malo zrejme aplikovat ine pravidlo a gol nemal platit.
9.4.2019 - 20:56
+6

NZ Hockey

 

K tomu Valabikovmu "vysvetleniu": Pocas tych cca 2 minut povedal asi 5x "myslim si"

Mam ho rad ale uz to trochu (zbytocne) prehana.
9.4.2019 - 21:41
+9

JANOBB

 

V tomto mas: uplnu pravdu, on sam tomu nerozumie, niekedy hovori zbytocne vela a zapletie sa, potom da dezinformaciu.
9.4.2019 - 22:50
+2

miro-nr

 

Gratulujem k výhre,t si nebol na hokeji??
9.4.2019 - 23:05
0

JANOBB

 

Nebol: vol som doma, docestoval som neskôr a nestihol by som to. Aj zajtra budem doma alebo skočim do mesta na pivo a pozriem to v krčmičke.

A ďakujem pekne.
9.4.2019 - 23:11
+2

strojar

 

Medzi tebou a Valábikom je zásadný rozdiel.
Valábik myslí.
Ty nemáš čím.
10.4.2019 - 6:20
0

matrin

 

Urazas
10.4.2019 - 8:18
+2

N-R-N-R

 

Valabik to skonštatoval na konci že si pomýlil 2 pravidlá a gól email byť (ale NATO sa nechcem vyhovarat..)tak tu nekrič prosím ťa ,
9.4.2019 - 20:56
+1

MackoPu

 

Valabik to cele domotal.
9.4.2019 - 21:03
+11

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Es5

 

Coooooo uz zacal fandit Nitre?
9.4.2019 - 21:11
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
forwardPP

 

Prečo?
9.4.2019 - 21:40
0

vinedine78

 

Valabik nie je rozhodca, ešte aj tie pravidlá domotal. Ale bolo zaujímavé, že ho pravidlá nezaujímajú inde v zápase.
9.4.2019 - 21:50
+2

Kehrmann

 

Si už na konci nepozeral? Valabik sa opravil gol platiť nemal
9.4.2019 - 20:57
0

Ofsajd

 

Sorry, nepozeral som, oslavoval som víťazstvo

Na druhej strane - fakt si myslíte, že keby tak strašne nemal platiť gól vo finále ligy, tak ho len tak uznajú? (bla bla bla Koval, bla bla bla Kanada, bla bla bla Soros). Rozhodca strávil za plexisklom dosť minút na to, aby rozhodol ok. A že Valábik to vycucne zo svojej vygélovanej hlavy, že gól platiť nemal? Ak to bude naozaj také horúce, ako sa tu snažíte maľovať, tak si o tom určite ešte prečítame. Nejdem tu hovoriť radšej ani svoj názor, lebo pravidlá neovládam (na rozdiel od ostatných miestnych analytikov).
9.4.2019 - 21:03
+7

Wana

 

nevidím tu nikoho z táboru porazených, kto by "vyplakával" za ten gol... Ale ak by to bol ten druhý 4min do konca, fúúú to by tu bolo rodeo

Bavme sa hokejom
9.4.2019 - 21:06
+6

N-R-N-R

 

Ale šak kľud kurník, uznal ho uznal. To je podstatné. Máte 1 víťazstvo, mi fandíme našim ďalej a veríme ... Porazili sme Trenčín, Zvolen a podľa dneska máme šancu aj na BB, zajtra nový deň, ideme nato! :Nitra: pome!
9.4.2019 - 21:07
+5

Bahno

 

Presne tak.
Sa tu niektorí odbavujete na tom gole. A snažíte sa tu hádať a vyvolávať zbytočne vášne.
Nebolo to nič, čo by extrémne ovplyvnilo zápas.
10.4.2019 - 12:54
0

blue-311

 

Pises o tom istom Valabikovi, na ktoreho si sa pred chvilou odvolaval, ze to v studiu zlava, sprava, zhora aj zdola vysvetlil? Jezisi kriste
9.4.2019 - 21:07
+3

Ofsajd

 

Pokiaľ viem, nehovoril to len Valábik, ale aj komentátori. Ale fakt už dosť, toto nemá žiadne vyústenie. Uznal? Uznal. Pokec za plexisklom mal dosť dlhý na to, aby rozhodol s videorozhodcom správne. Ak tu začne robiť Nitra videá a začne sa o tom debatovať na úrovni vedenia ligy, ok, som priparavený debatovať o tom, že platiť nemal. V tomto momente je to však len na úrovni broken heart Nitry...
9.4.2019 - 21:12
+5

blue-311

 

ved ale ty tu places a rozculujes sa. Aj prispevok na ktory si reagoval nabadal na nevytahovanie tejto temy, ale ty si to zrejme pochopil ako plac
9.4.2019 - 21:15
+3

Ofsajd

 

"serme na to či ti mal byť gól alebo nie" Pochopil som to ako vyťahovanie témy, ktorá mala byť tou najposlednejšou v rámci dnešného zápasu
9.4.2019 - 21:19
+1

88Backo

 

Borisko to už vysvetlil na fb,že gól nemal platiť...
Ktorý chuj bol zas videorozhodca?Ten čo nam tam neuznal regulárny gól v zč z Brezna?
9.4.2019 - 21:20
0

MackoPu

 

Backo neplac a dole si v oroginali precitaj, preco to bolo uznane spravne.
9.4.2019 - 21:23
+4

88Backo

 

Neplacem,podľa mňa by sa také góly mali uznávať,keď to hráča trafi náhodne...
No som si na betón istý,že Nitre by taký gól v BB nikdy neuznali!
9.4.2019 - 21:25
0

MackoPu

 

To su len tvoje teorie, neviem, preco by nemali.
Naozaj to bolo teraz ok.
9.4.2019 - 21:26
+8

KrebsKandidat

 

akurat, ze napisal MALI BY SA UZNAVAT, panko moderator
9.4.2019 - 21:29
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
ánry

 

lebo nám v poslednom zápase zť neuznali dva regulárne góly tak prečo by nám mali uznať sporný???
9.4.2019 - 23:25
0

draply

 

Presne tak Bačko dúfam že zajtra to Nitra dá a celkovo dúfam že ich porazia prajem im to. Pome Nitra !!!
9.4.2019 - 22:06
+1

strojar

 

Lauff
9.4.2019 - 21:26
0

blue-311

 

Pre teba urcite.
9.4.2019 - 21:20
+1

N-R-N-R

 

Nie nemyslel som to tak, málo to byť pre našich, nech sa z diskusie nestane žumpa a nech je to z oboch táborov trošku na úrovni.
9.4.2019 - 21:24
+1

StG

 

IIHF OFFICIAL RULE BOOK 2018 – 2022
Pravidlo 96 – GÓL DOSIAHNUTÝ KORČUĽOU
I. Gól sa neuzná, ak puk vnikne do bránky, keď útočiaci hráč svojou korčuľou
ľubovoľným spôsobom usmernil puk do súperovej bránky.
9.4.2019 - 21:10
+3

emej

 

otazneje ci je to usmernenie myslene umyselne, alebo hocijake, pretoze ak ma nohu na lade a nehybe s nou, tak sa to odrazi ale neusmerni to hrac
10.4.2019 - 0:03
0

weefoe

 

Je to o tom ako to vysvetlili rozhodcom, a kto to vysvetlil. Dá sa tomu rozumieť absolútne, čiže chtiac nechtiac, ale od korčule neplatí, alebo si potom z toho niekto niečo vycucne a aplikuje. V anglickej verzii "by any manner" podľa mňa evokuje, že aj neúmyselný odraz je neplatný. Dokonca bod vi) hovorí, že aj keď sa bude naťahovať útočník s obrancom, a náhodou sa odrazí puk od korčule, tak gól neplatí. A teraz babo raď!
10.4.2019 - 7:59
+2

88Backo

 

Pred dvoma rokmi neuznali Slovakovi vo finale proti vam gól,keď ho trafil puk ootoceneho chrbtom k strele do nohy a do brány,strelu ani nevidel,takže mňa v BB už neprekvapí nič,tam sú také pravidlá ako to potrebujú domáci...
9.4.2019 - 21:13
+17

slavco

 

Pred dvoma rokmi: Nas vyradil Martin tak asi iny rok....
9.4.2019 - 23:51
0

Mawerik

 

88Backo ty čo trepeš veď sa volalo a riešili sa to..O tých vašich presilovkách sa tiež da polemizovať že či mali byt..
10.4.2019 - 10:49
+1

KrebsKandidat

 

takze rozhodcovia su vlastne na strane Nitry a zamerne skodia BB, oka, tak to som si nevsimol

a to som si myslel, ze piskali viac menej dobre
10.4.2019 - 11:32
+2

Es5

 

Ofsajd: Bystricania si tu pisete o Kanade a Kovalovi a snazite sa to hodit na nas ze to piseme my ozaaaaaaaaaaaaaaj si zaplacete uz aj nad svojimi prispevkami
9.4.2019 - 21:15
+8

Roman-u2

 

Najlepšie je, že z Nitrančanov tu ten gól nikto nerieši, resp. ho len spomenie, ale silou mocou sa tou snažia podsúvať...
9.4.2019 - 21:25
+5

forwardPP

 

Takže pravidlá nepoznáš, ale sám si z tvojej vygélovanej hlavy vyberieš, čo tebe vyhovuje.
9.4.2019 - 21:42
+1

Westbeast0

 

A Valabik je kto ze rozhoduje o tom ci gol ma alebo nema platit?
9.4.2019 - 21:14
+5

Bielomodry

 

Westbeast0: Starej Valabikovej syn
9.4.2019 - 21:23
+3

johanidesHC05

 

Valabik je v playoff neobjektivny
A je jedno kto hra
Vzdy sa chce hrat na mudreho.
9.4.2019 - 21:57
+1

Es5

 

Vsetky baby povedali ze je Valabik spatny a chlapi hovoria ze nerozumie vobec hokeju.Mudrlnat jeden zaujaty voci vsetkemu BB a vsetkym BB.
9.4.2019 - 22:05
+10

majo24

 

Valabik je ten posledny co sa ma vyjadrovat ci mal gol platit alebo nie. A takisto sa nema co vyjadrovat na rozhodcov.
9.4.2019 - 21:30
+6

N-R-N-R

 

Keď sa môže vyjadrovať ktorýkoľvek diskutér HP, tak hádam môže aj on
9.4.2019 - 21:33
+7

majo24

 

Nepochopil si...furt borisko riesi rozhodcov co absolutne nie je jeho uloha, miesto toho aby riesil a analyzoval herne situacie. V kuse len rozhodcovia ho zaujimaju.
9.4.2019 - 21:44
+3

FBS

 

+: Je dobre že to niekto otvorene a seriózne povie - o výkone rozhodcov!
9.4.2019 - 21:49
+7

majo24

 

otvorene a seriozne hovorit o rozhodcoch ako ty hovoris mozu kompetentni ako byvalí rozhodcovia uznavani aj v strukturach IIHF ako Mihálik Orszag a nie nejaky byvalý hrac, ktory je momentalne najmudrejsi na slovensku a pravidla ovlada len z casti. Takyto clovek podla teba ma hodnotit rozhodcov???
10.4.2019 - 7:12
+2

tep

 

Ono, aj gól je herná situácia, teda, jej "úspešné vyvrcholenie" takže riešil hernú situáciu, ako sa ku gólu dopracovali..
10.4.2019 - 7:12
0

johanidesHC05

 

Jaj Valabik .... pan neomylny. Nasrat mu
.. je neobjektivny v play off
9.4.2019 - 21:47
+5

peto137

 

..trapny simcik etalon objektivity..
9.4.2019 - 22:15
+7

bohin85

 

ten sa aspon nehra na hokejoveho pana boha ako valabik.. tak ako sa rychlo objavil tak rychlo takymto cinom aj zhasne.. pretoze je az velmi mudry..
9.4.2019 - 22:32
+2

N-R-N-R

 

A keď si ešte raz prečítaš môj príspevok a roztiahne ti riťku čo si ju mal 60 minút stiahnutu a bal si sa o výsledok tak pochopíš že som BB pochválil....
9.4.2019 - 20:59
+3

Roman-u2

 

tu máš https://www.instagram.com/p/BwC1blXl5_w/ , ale nič to nemení na veci, že zápas sme dohúkali sami, na ten gól to ja a myslím, že budeme viacerí, valát nebudeme
9.4.2019 - 21:01
+1

hello, havarju

 

Tu nie je vôbec čo riešiť. Neexistuje, aby Bystrici neuznali takýto gól.
10.4.2019 - 8:28
0

ErikHKM

 

Veľmi dobrý zápas škoda pre Nitru toho záveru nechýbalo veľa a Nitra mohla dnes oslavovovat
Bohvie čo je s Lantosim snáď nič vážne potrebuje ho Nitra a tak isto aj Repre
Zajtra poprosím Nitra vyrovnať na 1:1 na zápasy
9.4.2019 - 20:49
+5

aaaaa

 

Tak podľa toho čo povedal Sýkora vyzerá že mal platiť , keďže hráč bol trafeny strelou do korčule
9.4.2019 - 20:55
+3

Wana

 

tie pravidlá sú tak písané akoby ich robil Koval... Ani mária sa v nich nevie vyznať a tým sa vytvára priestor na ich "ohýbanie"
9.4.2019 - 20:58
+7

Sunkafit

 

Spravnym SMEROM...
9.4.2019 - 21:01
+12

Wana

 

dúfam že už len rok, len sa potom bojím o BB hokej... Tá rivalita čo sa vytvorila sa mi páči, len čo s nimi bude ak "PAN PODNIKATEL" Koval dôjde o svoje kšeftíky?
9.4.2019 - 21:03
+5

johanidesHC05

 

Wana: Tak ked nevyhram moze za to Koval. Chory tvoj prispevok.
9.4.2019 - 21:18
+4

Wana

 

ale ved ja nehovorím že za to môže Koval, len ak je tu zasa priestor na polemiku pri pravidlách tak narážam na to ako tieto medzierky vedia u vás využívať...
9.4.2019 - 21:29
+2

johanidesHC05

 

Wana : Vies co ? Uz sa radsej nevyjadruj aby ti neostal v rukach cierny Peter
9.4.2019 - 21:59
+1

Mawerik

 

Wana čo tu trepeš?Prehrali ste zasluzene tak tu nepíš sracky..Nenarazaj na pravidla tie nerobili Bystričania..Uznaj kvalitu a prestan s trápnymi vyhovorkami!!!
10.4.2019 - 10:53
0

NZ Hockey

 

Môj ty kks ešte aj za pravidlá môže Koval
9.4.2019 - 21:12
+7

Wana

 

máš problém čítať s porozumením... Tudom?
9.4.2019 - 21:16
+2

Roman-u2

 

Ty si dneska asi pri okopávaní dostal úpal Lebo tú zmienku o Kovalovi chápem ako iróniu, alebo vtip, aby si rozumel
9.4.2019 - 21:17
+2

johanidesHC05

 

Wana: Pravidla su urcene. Na rozhodnutie si zavolali videorozhodcu. Netreba polemizovat. Gol uznal a basta
BB vedie seriu 1:0 !!!
9.4.2019 - 21:16
0

Wana

 

ako píše roman vyšie koval bol v tomto prípade myslené ako ironia
9.4.2019 - 21:30
0

Roman-u2

 

Tvoja chyba mal si tam dať tisíc smajlíkov, aby pochopili aj tí menej gramotní... Nie nadarmo sme v hodnotenia PISA niekde na konci
9.4.2019 - 21:37
+1

Acorgonka

 

Mozes prestat s tym Kovalom?
9.4.2019 - 21:26
+12

johanidesHC05

 

Acorgonka: Dakujem
9.4.2019 - 22:00
0

Wana

 

obaja nepochopili, nevadí... nabudúce... teda možno...
9.4.2019 - 22:07
0

Acorgonka

 

Len nechcem aby sme boli ako jokila39
9.4.2019 - 22:17
+5

22.4.2017

 

článok z 13. septembra, ten Koval to už vtedy vedel
9.4.2019 - 21:36
0

strojar

 

Sýkora tomu nerozumie.
9.4.2019 - 21:17
+1

aaaaa

 

Ty ako poslanec tomu určite rozumieš lepšie
9.4.2019 - 21:40
+9

forwardPP

 

No len ty si lietadlo.
To už všetci dávno vieme.
9.4.2019 - 21:46
+3

Roman-u2

 

https://www.instagram.com/p/BwC1blXl5_w/ pravidlá napísané horšie ako Ústava SR Asi to tiež písali horúcou ihlou
9.4.2019 - 21:03
+1

strojar

 

Pravidlá sú jasné.
"directs ... in any manner" = usmerní ...akýmkoľvek spôsobom"
9.4.2019 - 21:20
+1

MackoPu

 

Dalsi - precitaj si dole original, kde to je aj s vykladom.
9.4.2019 - 21:24
+3

forwardPP

 

Pravidlá sú jasné a hodíš tu 3 slová. Haha
To pravidlo sa skladá z 3 slov?
9.4.2019 - 21:47
+1

StG

 

toto je z oficiálnych pravidiel IIHF 2018 - 2022
Pravidlo 96 – GÓL DOSIAHNUTÝ KORČUĽOU
I. Gól sa neuzná, ak puk vnikne do bránky, keď útočiaci hráč svojou korčuľou
ľubovoľným spôsobom usmernil puk do súperovej bránky.
9.4.2019 - 21:07
+1

ElwisNR BLOG

 

Škoda boli sme pár minút od víťazstva v riadnom hracom čase.Žiaľ mali sme aj trochu smolu. Mužstvo hralo takticky tak ako sa má a ukázalo že šancu máme zajtra je nový deň a šanca vyhrať.
9.4.2019 - 20:51
0

Acorgonka

 

Pekny zapas: Dakujem Corgoni pekny bojovný zapas vidite mame na nich!! chvalim specialne Mira Hanuljaka zajtra zopakovat vykon a zahrat aj voklaku presilovku

9.4.2019 - 20:51
+8

Wana

 

Gratulácia BB k víťazstvu, zaslúžene ale pri troche viac šťastia to naši mohli už tie 4minúty ubojovať...

Berte to len ako rypnutie, to že ste ukradli chorály Nitre ok, ale už aj CDčko Slovanu? Tú znelku ked dá Slovan gól hráte stále dookola
9.4.2019 - 20:52
+3

johanidesHC05

 

Wana: Lebo davame gol
To preto!
9.4.2019 - 21:19
+2

Wana

 

ale hralo sa to aj mimo golov... Na slovane len ked dajú gol domáci...
9.4.2019 - 21:20
+1

johanidesHC05

 

Wana : Zvykaj si
9.4.2019 - 22:01
+2

Wana

 

mne je to päť...
9.4.2019 - 22:04
0

Mawerik

 

Wana tuto znelku ma napriklad aj Zvolen a čo?
9.4.2019 - 22:11
+3

sloniik

 

Dnes bojovny vykon a stacilo malo a mohli sme vyhrat. Treba vsak uznat, ze Bystrica mala viac z hry.
Co ma vsak stve, ze nasi rozhodcovia si nedokazali nastudovat poriadne pravidla a to gol korculou, uz to bolo raz riesene v semi.
Bystrica dala viac golov ako my a vyhrala. Pome ich este potrapit Nitricka!
9.4.2019 - 20:53
0

FP-Romanides

 

Dneska so slabším výkonom ale zaslúžene. Nitra nevládala ku koncu, majú v nohách ťažké série. Absolútne ma sklamali NR fans, na finále vyslať menej ako 50 kusov je hanba. Zajtra musíme začať tvrdšie, dneska sme nedohravali súboje. Lantoši hneď ako má puk musí byť prišpendlený na mantinel, nemôžeme s ním hrať puk. Hybaj Iskra, zajtra druhý bod poprosím.
9.4.2019 - 20:53
+7

88Backo

 

Myslím,že HaMba je streliť víťazný gól v predĺžení a za 5 minút mať prázdny štadión...
9.4.2019 - 20:56
+35

bohin85

 

lebo vieme ze od hracov sa viac nedockame.. vyhrali sme jeden zapas nie celu seriu.. preto sa nieje z coho este tesit.. tak nemudruj prosim ta.. keby sme sa tam vytiesali hodinu aj to by bolo zle.. ze sa tesime ako keby sme titul ziskali.. kriste vy sa nedate citat uz.. aj to je zle aj to.. vsetko co sa tyka bb je zle.. otras..
9.4.2019 - 21:05
+37

JohnnyNoMoney

 

Ako ze aj to aj to? Takú blbosť co si povedal. Keby ste tam po zápase, tak si človek povie ze mate naozaj vášeň pre ten hokej a titul je to co si cenite viac ako byt o 10 min skôr doma.
9.4.2019 - 21:12
+7

bohin85

 

kua aka hlupost.. kazde muzstvo ma nejaky zvyk po vyhratom zapase.. iny po zapase v ZC iny po zapase v play off.. co tu splietas o 10 min. skor doma ako keby sme zdupkali po rozhodujucom zapase????!!! ako myslis ze bolo co dnes oslavovat??? vyhrali sme jeden prvy zapas nic viac.. vojna pokracuje.. tak o co ti(vam) zas ide??!
9.4.2019 - 21:23
+5

JohnnyNoMoney

 

Ty si zase zabudol po par minútach co si napísal. Ze ked odídete hneď - je zle. Keby tam zostanete hodinu - je zle. A to je hlúposť lebo keby ste tam ešte teraz tak by to určite nikto nebral zle, ako píšeš, ale by tu "padali klubuky" na váš účet. Tak nevypisuj bludy.
9.4.2019 - 21:31
+3

bohin85

 

nie ty pises hluposti.. myslim zle z pohladu inych ako fans bb.. proste odisli hned zle je.. uskrny pod. eby ze isli hned prec.. keby sme to tam oslavovali pol hodinu bolo by tiez zle.. neviem.. bud sa nechapeme alebo neviem co..
9.4.2019 - 21:44
+2

88Backo

 

To je len obraz toho aky je to umelo vytvorený klub bez žiadnej chémie k fans...keby tam neni Koval a hráte stred tabuľky tak tam máte návštevy jak v Detve
9.4.2019 - 21:14
+21

Wana

 

Keby tam neni Koval sú tam kde dukla BB vo futbale... A aby si nikto nemyslel tak by ma to štvalo, nemať ligu bez BB by bola škoda...
9.4.2019 - 21:19
+3

bohin85

 

kriste vy si uz aj sami vytvorite dovod na to aby ste nas nenavideli a za nieco buzerovali
9.4.2019 - 21:26
+18

forwardPP

 

Keby,keby,keby,keby,keby...
9.4.2019 - 21:49
+2

Eagle

 

Ty musíš byť slušne frustrovaný z dnešnej prehry. Stále máte 6 zápasov na výhru v sérii.
9.4.2019 - 21:55
+3

johanidesHC05

 

Backo: My nie sme ZV ani NR. Len tam si tapkaju ťapusky
9.4.2019 - 22:07
+1

Myšo

 

nie nie vy ste barani s tvrdými čelami, ktorí tu ženám nadavajú do pi, gratulujem páni.

9.4.2019 - 22:58
+15

Westbeast0

 

A keby tam zostaneme 20 minut po konci, pisali by ste ze sa opicime po vas... Tak si vyber
9.4.2019 - 21:29
+8

bohin85

 


pri tychto tu si nenavyberas.. vsetko je na hovienko
9.4.2019 - 21:45
+2

Ni3cka

 

staci ze sa opicite v choraloch toto by sme vam uz nevytkli ale je to trapas ze do 5 minut prazdny stadion... a ten co tu pise ze vyslat ba finale 50 kusov sak do klietky sa moze on poukladat na cele s vami vsetkymi.. a este co nepisal o 50 kusoch ked tam doslo 400 nitrancanov a pustili do vnutra 89 kde bol vtedy
10.4.2019 - 7:21
0

johanidesHC05

 

Backo: Je len 1:0 comu mame tlieskat. Hracom sme zatlieskali oni nam tiez a basta
Ked vyhrame seriu a 3 titul v rade ak boh da tak im budeme tlieskat 7 dni v kuse po vsetkych baroch v BB
9.4.2019 - 22:05
+3

tep

 

Len nech idú aj 5min pred koncom domov, aspoň skôr uvoľnia hostí zo sektora a môžu sa pobrať konečne domov..
10.4.2019 - 7:18
0

Roman-u2

 

že ty hovoríš o fanúšikoch, tých 50 kusov vás hravo prekričalo
9.4.2019 - 20:58
+3

Sunkafit

 

Ved toto
9.4.2019 - 21:02
+1

22.4.2017

 

všimol som si, že RTVS má mikrofón pri sektore hostí a oproti pri A1. Ja som sedel na A3 zhruba v strede a ver mi, že vašich nebolo skoro vôbec počuť, zavše som započul bubon.
9.4.2019 - 21:39
+5

blue-311

 

Vidis to Roman? Aj ty by si mal davat viac smajlov
9.4.2019 - 21:43
+2

johanidesHC05

 

Roman-u2: Hahahahahahaha
9.4.2019 - 22:08
0

frotto

 

Ja som praveze sklamany, ze este stale sa najdu ludia, ktory tam idu robit komparz dotoho sektoru.
9.4.2019 - 21:02
+8

Sunkafit

 

Verim ze raz sa dozijem toho ze tam nepojde nikto
9.4.2019 - 21:11
+5

vinedine78

 

Myslíš na Nitru? Áno keď prehráte tri zápasy.
9.4.2019 - 22:01
+1

Es5

 

frotto: Tiez dufam ze raz dostanu rozum Nitrancania a nepojde tam.
9.4.2019 - 21:25
+6

Roman-u2

 

Dvaja nech idú a dajú tam transparent: Môžeme Vás aj s takýmto sektorom...
9.4.2019 - 21:29
+7

Es5

 

FP-Romanides: Hanba je ten sektor.Aj 50 ludi je vela!
9.4.2019 - 21:05
+8

johanidesHC05

 

FP-Romanides: Este sa budu stazovat ze nemali miesta.
NR uz boli v poslednyxh min zataveny ako syrokrem
9.4.2019 - 22:03
+4

Sedko NR

 

Práveže je to celé o tom mieste ktoré tam neni. Čo myslíš , prečo nás dokáže prísť 600 do Zvolena alebo 400 do Trenčína, no k vám 50 ?? Aj keď sa to pýtam toho jednoduchého a tak som veril, že tam nepríde nikto.
9.4.2019 - 23:33
+12

88Backo

 

Toto bol presne ten zápas,kde je vidieť prečo sme prehrali s barančanmi toľko zápasov v rade...môže to byť 50-55 min vyrovnané no potom príde hlúpa chyba,faul,nedôraz pred bránkou a dokážeme stratiť celý zápas...Ale klobuk dolu pred chalanmi ako vzdorovali, nebyť tých našich tragikomickych presiloviek,tak dnes by sme vyhrali...
9.4.2019 - 20:54
+5

LONDO

 

Lantoši: Len si to treba pozorne pozrieť.Nič viac nič menej podobobá sa to na vás a Vášho majiteľa ,ale už len rok
9.4.2019 - 20:55
+5

Acorgonka

 

Dufam ze Robo Lantosi bude ok a mala poznamka je mi vas fanusikov BB luto ked sa viete sami ako prvi zaoberat Koval Kanada 15 papkajte a pod...60 min ste mali stiahnute ritky a cusali este aj na zimaku ...cest vynimkam
9.4.2019 - 20:56
+29

Tehelnepole

 

holka, no tak, mas na viac...
9.4.2019 - 21:03
+5

Acorgonka

 

Ja ano ale ti co by sa mali normalne tesit ti nemaju
9.4.2019 - 21:05
+10

Tehelnepole

 

mi hovor...
9.4.2019 - 21:14
0

NZ Hockey

 

Nehnevaj sa píšeš čo bolo po tých 60 minútach ale to že tých 60 minut akú žumpu v livke ste práve vy predviedli narážkami na atmosféru, štadión , tlieskatka, Kanadu ( to robíte celú sezónu) dokonca narážky na akože tendencny štýl komentátorov to už nespomenies.
9.4.2019 - 21:09
+35

N-R-N-R

 

V návale emócií kazdy píše blbosti, no po zápase uznať kvalitu a zagratulovať súperovi málo kto ... Takže linky by som do úvahy nebral, ťa bola žumpa aj keď hrali NZ s detvou ...
9.4.2019 - 21:13
+1

Acorgonka

 

Prosim ta a co na tom s tou atmosferou nie je pravda? A my s legionarmi v zostave by sme riesili kanadu? ak to niekto riesi asi nebude z Nr
9.4.2019 - 21:13
+4

amentma

 

nerozumiem tym, co hodnotia atmosferu ked nesedia priamo na zimaku. ja ked kukam zapas z NR, tiez nepadam na zadok z toho, ako je nazvucene a netrufam si hodnotit, aka je realne na zimaku atmoska...

PS: dnes napr. boli dva velke ruchove mikrofony priamo vo fans hosti, viem si predstavit ze z tohto uhla mohlo vyzniet fandenie hosti vyraznejsie, ako tomu realne bolo na zimaku. ale potrebujeme to riesit v diskusii?
9.4.2019 - 21:41
+7

Acorgonka

 

Tak potom som asi zle videla zo zaberov z tribun a zle pocula pocula
9.4.2019 - 21:59
+4

NZ Hockey

 

Okej atmosferu mate asi lepsiu to je fakt ale to je potom dovod vysmievat sa z toho druhym? To svedci len o vasej urovni nic viac nic menej.

A ked teda pises "co na tom s tou atmosferou nie je pravda?" tak potom co na tej "15" nie je pravda ?
9.4.2019 - 21:49
+4

Wana

 

ty úroveň nespomínaj láskavo, ďakujeme
9.4.2019 - 21:51
+2

Nerkio

 

Vysvetli mi prosím tá ,prečo robíš hanbu mestu Nové Zamky ,..ty naozaj nedokážeš zniesť že je Nitra lepšia ,,??Si jeden neobjektívny somár ...
9.4.2019 - 22:11
+10

MatoHC05

 

Ale sak nám to je jasné že najlepší fanúšikovia sú z Nitry a my vám nikam nesiahame. Lebo, po vas opakujeme chorály, po 5 min opúšťame štadión, sorry nie štadión ale stodolu v ktorej si dovolíme pre NR fans iba 80 miest. Fandíme tímu vlastnenom oligarchom a teda spravny fanúšik by ho bojkotoval. Máme moc kanadanov ale vám to nevadi. Je to takto správne? Už si upokojena že naozaj ste najúžasnejší fans? A neboj, nemusí to byť fans baranov ľúto. Keď už niesme takí skvelí ako vy, tak sa aspoň potešíme z ceny útechy o ktorú vám vlastne ani nejde ato je titul. Každé ho teší asi niečo iné. A teraz bez irónie. Áno, asi ste najlepší fans v lige ale nemusíš toto hejtovat. Toto nezvykol byť tvoj štýl Acorgonka. Mier
9.4.2019 - 22:11
+15

Acorgonka

 

Este raz si precitaj moj koment spoj si ho s prispevkom Jokila39 a musi ti byt jasne o co slo potom mozeme pokecat zabery baviacich sa tribun spominat uz nebudem
9.4.2019 - 22:22
+6

Tehelnepole

 

a ty sa ukludni, Acorgonka je velmi slusna diskuterka
9.4.2019 - 21:14
0

Acorgonka

 

Nechaj ho jeho najvacsim vitazstvom je prehra Nr na fakte ze je to uz vo finale zabudol
9.4.2019 - 21:17
+4

Juslan

 

Evidentne to nezvládaš!

A tie príspevky NR-fans najmä v live diskusii je dôvod prečo mám k vám taký "vrúcny" vzťah.

Dnes to bude dúfam s väčšou efektivitou baranov.
10.4.2019 - 8:23
0

Acorgonka

 

no hlavne ze ty zvladas a to pises ty mne co uz mas finále za sebou? a kludne pokojne mozem byt zodpovedna aj za prispevky vsetkych NR fans coby nie
10.4.2019 - 8:44
+9

johanidesHC05

 

Tehelnepole: Neposerte sa zo seba dievky. Aj ja ju mam za mormalneho fanusika ale takto sa pchat niekam je nezdrave!!
9.4.2019 - 22:13
+5

bohin85

 

to ze je niekto normaly fanusik neznamena ze niwkedy nemoze napisat hlupost. resp. sa mylit
9.4.2019 - 22:37
0

JANOBB

 

Suhlas: +
9.4.2019 - 23:24
0

Tehelnepole

 

nu nu nu mojko
9.4.2019 - 23:39
+3

Mawerik

 

Acorgonka Toto trošku trepeš, nikto nemal stiahnuté ritky, Bystrica ma silu otočiť aj sériu z 0:2 na 4:2, takze aj keby dnes prehrali tak by to vedeli dotiahnuť v iných zápasoch keď potrebujú.
9.4.2019 - 21:59
+5

Acorgonka

 

Ked otoci Bystrica akukolvek seriu a vyhra ju tak vsetko bude ok respektujem jej silu ja som pisala o fanusikoch v mojich komentoch nikde nenajdes pol slova na hracov asi tolko k tomu
9.4.2019 - 22:04
+5

Es5

 

Kamera sem tam pobehala po hladisku ked bolo 1:2 a nezdalo sa mi ze sa ludia naaaramne bavili.......
9.4.2019 - 22:07
+5

johanidesHC05

 

Acorgonka: Ale hybaj
Sama tomu neveris co pises. Zapas dnes dobry ale ze by mal niekto stiahnutu ritku to si prehnala.
9.4.2019 - 22:10
+2

Acorgonka

 

Aj ja som ho zhodnotila ako dobry ako si si uzival zapas do predlzenia?
9.4.2019 - 22:24
+3

johanidesHC05

 

Ako nic
Hokej dobry sance na oboch stranach. Ale je verim vzdy.tak ako ty
9.4.2019 - 22:41
+1

Acorgonka

 

No vidis a tak to ma byt
9.4.2019 - 22:55
+1

Bielomodry

 

Johanides: Možno sa len niekomu chcelo kakať
9.4.2019 - 22:28
0

JANOBB

 

Viem: ale nepoviem!!
9.4.2019 - 23:28
0

Bielomodry

 

JanoBb: Tomu,čo sa chcelo v NR kakať v 6 zápase už oddychuje
10.4.2019 - 0:17
0

kubonr

 

Komisia rozhodcov: Šéf komisie by mal dať s kolektívom rozhodcov opäť nejakú videokonferenciu, v ktorej im povie o existencii pravidla 96
BB gratulujem, v tretej tretine ste si išli za tým. Poďme ďalej, s dnešnou BB sa dalo hrať, zajtra nastúpia tí istí hráči
9.4.2019 - 20:59
+1

Wildowsky

 

Ja som s predvedenou hrou spokojný, pár dní dozadu sme si ani sami nemysleli že budeme hrať finále. No a k Braňovi len tolko ved ten chlap neschádza z ladu bohužiaľ stalo sa, faul prišiel v najnevhodnejšej chvíli, to je to isté ako so Šiškom kolko ludí ho tu zatracovala a pozrime sa ako hrá. Nevadí ide sa ďalej verím že zajtra to dáme
9.4.2019 - 20:59
+3

blue-311

 

No podla mna je prave tam pricina tych jeho “chyb” v zaveroch zapasov. Ku koncu zapasu je uz unaveny a teda nachylnejsi na chyby. Preto by bolo rozumnejsie ho bud viac setrit, alebo nestavat na zaver. A toto snad nikto neberie ako hejt na Brana, je to len moj pohlad na vec
9.4.2019 - 21:05
+4

miro-nr

 

Versteeg ma viac času na lade a robí take "chujoviny"-s prepáčením! Raz-dva OK,ale už hadam ale 5X v tomto PO,ved už je "lepší" ako Heno Ručkay Ja ho nezatracujem,určite to serie aj jeho sameho,ale ved nech s tým niečo robí!Alebo trener.
9.4.2019 - 21:48
+3

NZ Hockey

 

#15: Keď už NR nestačí ani najslabší výkon BB v tejto sezóne tak už fakt neviem.
9.4.2019 - 21:03
+9

YogiNR

 

Samozvaný vládca kraja sa zobudil zo zimného spánku.
9.4.2019 - 21:08
+24

N-R-N-R

 

NZ? To je ten Team ktorý vyradila Detva? Dobre sa naňho ešte pamätám?
9.4.2019 - 21:11
+11

Wana

 

v NZ toho roku tak skoro roztopili že už na zimáku zbierajú úrodu
9.4.2019 - 21:12
+15

N-R-N-R

 

Tam už hrajú vodné pólo na Tom roztopenom zimáku
9.4.2019 - 21:16
+2

Roman-u2

 

a NZ Hockey tam bol na brigáde a dostal úpal
9.4.2019 - 21:20
+4

Sunkafit

 

Veru este ze na NZ staci takmer aj dedinsky vyber
9.4.2019 - 21:12
+8

Acorgonka

 

Rozumiem ti ze ti chyba hokej ...ale fakt nie nasou vinou
9.4.2019 - 21:14
+9

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
LONDO

 

Romanides: Ty neber našich fanúškov do huby nesaháš im ani po päty .Predajte viac listkov a nemusite ani chhodiť ,som zvedavý koľko Vás príde k nám
9.4.2019 - 21:04
+5

filo1

 

130 fanusikov
10.4.2019 - 15:21
0

lubfito

 

Scenár tohto zápasu mám v hlave často keď myslím na Bystricu s Nitrou. Až príliš často.
My sme dali do zápasu maximum, takto budeme hrať aj naďalej a uvidíme čo z toho môžeme vyťažiť. Škoda dnes, boli sme blízko.
Ale zajtra je nový deň, nový zápas.
Pome
9.4.2019 - 21:04
+2

bach

 

Valabik sa zajtra bude vyjadrovať že Mezei mal pri gole 2 hokejky a to pravidla nedovolujú a je to dehonestácia pojmu hokejovy rozhodca a gol nemal platiť,ale gol Lampera platiť mal,lebo Lantoši strielal na branu a Lamper ani nevedel že ho trafil puk.To by nemohlo platiť vela golov strelených od modrej s tečom od hráča pred brankov.Ale NR má srdce a charakter a určite sa na toto vyhovárať nebude.Klobúk dole pred NR.
9.4.2019 - 21:06
0

lubfito

 

Tomuto ja hovorím že pekne si sa teraz vyplakal. Dúfam že pomohlo a bude s tebou lepšia diskusia
9.4.2019 - 21:41
+14

matrin

 

Strielal na branu? Po lade krizom cez brankovisko akurat kde stal spoluhrac? to bola prihravka nie strela. Po dalsie, v pravidlach sa aj tak nikde nepise ze keby to bola strela stecovana neumyselne korculou - gol plati. Gol korculou proste neplati. Bodka. Take su pravidla.
10.4.2019 - 8:32
+1

bohin85

 

to ze nekomentuje kazdu prkotinu ako vy neznamena ze mame stiahnute ritky.. vieme ze sa hra 60 minut a mozno aj viac.. tak naco vyplskavat a komentovat kazdu .hujovinu??
9.4.2019 - 21:07
+4

KrebsKandidat

 

Gratulujem vitazom, ale je skoda, ze sme to zase neudrzali. V kazdom pripade, vyhra sa nerodila lahko.
9.4.2019 - 21:07
+1

Es5

 

Ideme si nadplaaaan : Bystricania normalne nam je to jedno
9.4.2019 - 21:07
+5

Jimmy Tulipan

 

Tak urcite Dost sa smejem na tom ako sa tu fanusikovia NR snazia tvarit ze ich chalani su pre nich majstri a na tomto finale vlastne vobec, ale vobec nezalezi....

Takto si dopredu ospravedlnovat vlastne predposratost.
A to vam fandim v tomto finale, uprimne vam to prajem.
9.4.2019 - 21:17
+27

Sunkafit

 

Presne tak uz si nam vliezol do hlav haha
9.4.2019 - 21:22
+3

FP-Romanides

 

Keby vám to bolo jedno tak neurobíte z livky taký grc
9.4.2019 - 21:29
+20

Sunkafit

 

bola to nuda nie grc ale je pravda neda sa tam s vami baviť
9.4.2019 - 21:33
+2

bohin85

 

bola to nuda lebo ste sa tam bavili sami so sebou.. pretoze s vami sa neda normalne rozpravat.. neberte to v zlom.. ale vy ste ako take vcely.. clovek radsej zalezie aby ho nedopichali... a nema sil sa s vami natahovat
9.4.2019 - 21:48
+2

Wana

 

ale včely sú užitočné, takže ďakujeme za kompliment
9.4.2019 - 21:49
+1

bohin85

 

ano vcely su uzitocne.. a vzacne.. tak isto aj fans nr.. na domacom stadione na domacom zapase.. kym robia to co maju.. povzbudzuju.. tak isto ako aj vcely ked robia to co maju.. ale akonahle otravuju pichaju a lietaju kade tade tak su otravne a neznesitelne.. tak ako aj vy.. nic v zlom
9.4.2019 - 22:00
+2

Wana

 

v pohode, ja som v livke nebol
9.4.2019 - 22:05
+3

Sunkafit

 

Ved sa tu stale natahujes ...vzdy sa bavime sami zo sebou sme na to zvyknuty...ked namna odpovies normalne odpoviem aj ja...to ze sa tam bavim na niektorych neber osobne
10.4.2019 - 9:20
0

Roman-u2

 

Grc tu robíš ty teraz Nerev už, šak ste vyhrali...
9.4.2019 - 21:38
+4

Es5

 

FP-Romanides: Finale z vasej strany povinnost a z nasej to bol nadplan uz pri semifinale.Takze si toto finale uzivame ako fest bonus.A ak sa zadari tak mozme hovorit aj o obrovskom zazraku.
9.4.2019 - 21:42
+3

Es5

 

Jimmy Tulipan:
9.4.2019 - 21:30
+1

Jimmy Tulipan

 

Ja sa bavim hokejom, ale to som z tabora ktory nema zastupenie v tomto finale. Ale ked moj tim tam uz raz je, tak chcem aby vyhral, aj keby tam postupi z 8. miesta, tvarit sa, ze finale je uz len vlastne exibicia a vsetko sme si splnili postupom zo semi je v mojich ociach cisto len o tom, ze som pred superom uz dopredu zosrany a svoj pripadny neuspech uz dopredu obhajujem.

Dnes ste podali nadocakavania vykon a ja budem rad ak na konci ten pohar zdvihnete.

Ja na to vsetko pozeram vojim pohladom. Mne bolo jasne, ze napr. my (KE) ak prejdeme cez QF bude to nadplan pri nasej hre, ale ak by sme tam uz boli neuspokojil by som sa tym a po pripadnom vypadnuti by som bol rovnako nasrany....

Ja len nemam rad tieto kecy ak aj niekto povie, pocas PO, ze nemame co stratit...no nie, tak naco to potom vobec hraju ?

Aj ked je Luptak hulvat, jeho vyhlasenie, ze Detva ide na titul sa mi pacilo, aj ked asi sam vedel, ze je to nerealne, ale predsa kvoli tomu titulu sa to vsetko hra...
9.4.2019 - 21:58
+8

Es5

 

Poznam este jedneho co si mysli ze sa stal prezidentom Tak isto ako Luptak zadrel ze ide za titulom.Podobne vyhlasenia dava pred sezonou aj Slovan ze ta nasledujuca sezona bude urcite lepsia ako ta ktora aktualne skoncila atd......Takze tu pisat o tom ako si ideme pre titul je zatial uplne ze mimo.Tak sa mozeme bavit potom ked bude stav serii 2:2.Zatial sa my v Nitre bavime hokejom ktory sme si vybojovali hlavne bojovnostou a srdcom!
9.4.2019 - 22:15
+3

Sedko NR

 

Keď to nechápeš, tak to nerozoberaj. To čo z nás padlo v poslednom zápase vo Zvolene, to nedokáže ani prehráte finale zmeniť. Fandi, sleduj, ale nevrav nám niečo čo tak nieje
9.4.2019 - 23:40
+8

amentma

 

pekny hokej. keby vyhrala nitra, nepoviem ani pol slova, hrali efektivne a presne to, co sa cakalo.

zajtra prosim zapnut aj kanadu.
9.4.2019 - 21:08
+3

trevor

 

BB dnes podla mna pod svoje moznosti, podobne ako ZV, co Nitra opat velmi dobre vyuzila v ramci svojich moznosti. NR nebola daleko aby urobila prvy zapas, BB ale opat ukazala, ze konci vie relativne vklude zapas otocit, presne toto ZV nevedel. Mne osobne tam chybala agresivita a emocia, nejaka sarvatka atd, mal som skor pocit, ze sa hra z tohto pohladu zapas zakladnej casti. Uvidime co zajtra.
9.4.2019 - 21:08
+3

strojar

 

BB aj ZV hrali to, čo im Nitra dovolila.
9.4.2019 - 21:24
+6

trevor

 

V pohode, kazdy si to vylozi po svojom.
9.4.2019 - 21:38
+2

emej

 

Takze vlastne nitra urcovala tempo zapasu a BB branila. Uznavam ze taktika NR je podobna ako Popradu a celkom to na nas plati, plus ked dobre zachyta brankar tak sa trasieme, ale prosim ta, BB hrala to co im NR dovolila? trosku cez ciaru. Vlastne NR nam dovolila vyhrat prvy zapas, Dakujeme!
10.4.2019 - 0:12
+1

matrin

 

10.4.2019 - 8:33
0

Corgi77

 

Nevadí chalani. Zajtra to vyjde. Dnes ste bojovali, nieje Vám čo vyčítať.
9.4.2019 - 21:08
+1

Farrokh Bulsara

 

Typická Bystrica
9.4.2019 - 21:08
+1

Westbeast0

 

Efektivita a este raz efektivita... Strasne sa natrapime na goly, este ze v sebe mame to "nieco", cim vieme taketo zapasy vyhravat. Koper si moze chudak podat ruku so Slovakom, do šancí sa dostane ale zakoncenie mu absolutne nejde. Faillziovci to zase prilis utapaju v kluckach, treba zacat viac strielat ako skusat vsetko kombinovat. Dnes z nich najlepsi asi Selleck, ten co dnes nakorculoval bolo neskutocne... Nitra hrala asi tak ako v danej chvili moze, cize takticky celkom fajn, v tretej tretine uz ale bolo vidiet ze toho maju dost. Zajtra to bude treba zacat tam, kde sme skoncili dnes.
9.4.2019 - 21:11
+3

Wana

 

Selleck hráčik, platí na Nitru... Za to Higgs dnes pôsobil že je tam za trest
9.4.2019 - 21:14
0

Nitransky_CORGOŇ

 

Nevidel som cca do 50tej minuty: Viete mi niekto povedat co to bolo za faul, za ktory siel Brano von? Pri velkom tlaku? Ci jako? Uz nejeden zapas sa nechal vylucit v klucovom momente a pramenil z toho gol... a co je s Lantosim, iba tu citam ze sa cosi dialo.

K videnemu: chlapci podali opat bojovny vykon a mohlo to byt aj veselsie ak by Boh dal a my by sme konecne vyuzili nejake presilovky. Dnes sa mi zda ze BB nemala uplne svoj den, takze sa obavam ze zajtra uvidime inu Bystricu. Kazdopadne, stale verim timu. Pome Nitra!
9.4.2019 - 21:11
+2

Nitransky_CORGOŇ

 

*nevidel som OD
9.4.2019 - 21:20
0

lubfito

 

Celú tretinu nás tlačili. Mali sme protiútoky, ale už to viselo vo vzduchu. A aj taký nešťastný faul to bol
9.4.2019 - 21:45
+2

Nitransky_CORGOŇ

 

Vdaka
10.4.2019 - 0:14
0

88Backo

 

Skôr gól,Scheidlovi chýbalo pol kroku aby tu prihrávku zachytil
10.4.2019 - 7:28
0

Sunkafit

 

Asi tak
9.4.2019 - 21:13
0

FanNR

 

,,Smekám,, Nitrička,na to ,v akom stave,s akymi hracmi-pre mna parada,good play.
9.4.2019 - 21:17
+1

kolombo

 

Gratulujem Barani, túžba a snaha vyhrať bola enormná. Dnes to však nebolo ono, puky odskakovali, chýbala tomu ľahkosť, sebavedomie aj ochota zobrať to naseba v zakončení. Skôr to bol boj, ale víťazstvo je doma, takže super. Do ďalšieho priebehu série sa však treba poučiť z chýb a zlepšiť veci, lebo ako vravím, dnes to nebolo ideálne.

Nedá mi nespomenúť, počúvať niekedy toho Valábika, je ťažké. Nechápem prečo on neustále hodnotí výkon rozhodcov, z akého titulu. V každom zápase zhodnotí či je s nimi spokojný či nie. Mali by sa asi vždy po zápase ľudia zo zväzu jeho spýtať či je výsledok platný alebo si to tímy zopakujú. A tá komédia čo predviedli v štúdiu s viacnásobným posudzovaním prvého gólu dosiahnutého korčuľou stála za to. Zjavne sám nepozná presné pravidlá, učí sa ich iba v danej situácii z internetu ale to mu nebráni po prvom prečítaní zhodnotiť do telky či to bolo dobre alebo zle. A keď mu niekto cez FB napíše, že je to vlastne inak tak svoju expertnú analýzu v momente zmení . Nech sa venuje hokejovým akciám nato je tam.
9.4.2019 - 21:19
+22

NZ Hockey

 

Presne tak, najprv boli jeho nazory zaujimave no uz to prehana a zbytocne vyhrocuje situacie.
9.4.2019 - 21:52
+3

miro-nr

 

Výborný zápas,škoda ,tento zápas sme mali vyhrať! Aj ked nas BB v prvej tretine točila,v druhej sa mi zdali naši nebezpečnejší ako domáci,v tretej sme samozrejme začali brániť.A zasa škoda zbytočneho vylučenia pred koncom zapasu a vyrovnania
Cele mužstvo sa nadrie a potom toto ?!
Zajtra zabojovať,aj ked zajtra už bude menej síl
9.4.2019 - 21:19
+4

MackoPu

 

K tomu golu, aj ked kazdy si tu melie dokola, co sa mu hodi.
Tiez som to extra pocas sezony neriesil a nestudoval, ked bolo viacmenej jasne povedane, ze akykolvek dotyk nebude uznany. Je to ale blbost.
Je to cisto len o pravidle 96, ziadne 94 sa toho netyka.
V angl. originali sa pouziva slovicko "directs" - "No goal will be allowed if an attacking skater directs the puck into the goal net with his skate in any manner." a pouziva sa tam viackrat v zmysle umyselneho usmernenia.
Coho dokazom je jednak Sykorov vyklad, ked ciste nastrelenie, bez reakcie nastreleneho hraca je golom.
Anglicky original ma k sebe aj podrobne vysvetlenie zmien tuto: http://www.icehockeyuk.co.uk/wp-content/uploads/2018/07/IHUK-Referee-Section-Guidance-on-New-Rules-IIHF-Rules-2018-22-1.pdf .
A tam je to napisane uplne jasne "The decision point for a goal with a skate is whether the puck was directed or deflected. Intentionally directed = No Goal Accidental deflection = Goal".
Takze koniec debaty, bolo to naozaj uznane spravne. Jonak naozaj nie je Konc.
9.4.2019 - 21:22
+38

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Wana

 

si normálny?
9.4.2019 - 21:27
+2

strojar

 

Je od teba milé, že si sa takto snažil.
Akurát tvoja citácia skončila oveľa skôr ako text, na ktorý odkazuješ.
9.4.2019 - 21:32
+4

Lokomotiv

 

Tá formulácia pravidla nie je ideálna z toho hľadiska, že tam je uvedené "usmerní akýmkoľvek spôsobom". Nuž ale potom si treba položiť otázku, či je náhodne odrazenie usmernenie. Hráč puk usmerní, z angl. directs, pokiaľ ide o jeho úmysel usmerniť ho. Lebo skutočne v situácií, ktorá je napr. neprehľadná, hráč nemôže usmerniť puk, ktorý ho zasiahne bez jeho vedomia. Takáto formulácia pravidiel je z môjho pohľadu nešťastná kvôli tomu, že často môže byť ťažké rozhodnúť, či to bol jeden alebo druhý prípad. To vytvára priestor na chybovosť rozhodcov
9.4.2019 - 21:42
+2

Norik

 

prosim ta: Na oficialnej stranke SZLH je v slovencine, ze gol nemal platit po akomkolvek usmerneni korculou. Oficialny jazyk na slovensku je slovencina. Prelozene to maju tak, tak plati. Ani v anglictine to neni jednoznacne. Ak to prelozili a urcili ze neplati, tak neplati. Mozes to dat aj v Cinstine. Uz par pravidiel davnejsie nebolo rovnakych medzi szlh a iihf. Ale vzdy platili v extralige pravidla szlh. Tak tu prosim ta nevytahuj pravidla iihf.
9.4.2019 - 22:25
+8

Wana

 

nedovoluj si na značkového moderátora lebo ťa vymaže

On má pravdu a hotovo, bez diskuze!!!
10.4.2019 - 0:01
+2

enforcer92TN

 

Akoze mne toto pravidlo pride debilne, ale pokial to plati v ramci pravidiel pre europske sutaze, tak nie je o com.
9.4.2019 - 23:03
0

Jokila39

 

Z 32 gólov BB v tomto PO dalo 19 gólov slovenských hokejistov z toho 14 bolo gólov našich odchovancov... KANADA
9.4.2019 - 21:24
+4

Sunkafit

 

Nam je to ako dost jedno
9.4.2019 - 21:28
+14

Gargamel123

 

Ale on to napise: este 100x
9.4.2019 - 21:30
+3

Jokila39

 

Jasneeee veď Vám je už jedno aj ako dopadne finále lebo pre vás sú vaši transformery už teraz majstri a finále je nadplán atd ...
9.4.2019 - 21:35
+11

Wana

 

Ďuri Široký ml a Slovan ako?
9.4.2019 - 21:36
+1

Sunkafit

 

Z Nr kazdy serie na to ci davaju goly kanadania alebo cinania ale ty si tak mimo ze ani to nevidis...daj to sem este 8krat....ste sa trapili z hracmi co by 50percent u vas nehralo ani 8 formaciu jujujuj
9.4.2019 - 21:47
+3

bohin85

 

9.4.2019 - 22:41
+1

strojar

 

Prečo sa radšej neučíš slovensky?
9.4.2019 - 21:52
0

Es5

 

Jokila39: Tak ako si napisal MAJSTRI aj ked mozno bez titulu
9.4.2019 - 22:00
+4

bohin85

 

jaaaaj.. tak uz davaju slovaci tak uz je vam to jedno.. mmmm.. ok
9.4.2019 - 22:41
+1

Roman-u2

 

A čo? Koho to zaujíma? A celé PO Vám chytá kto? A tiež mi je to jedno
9.4.2019 - 21:33
+2

miro-nr

 

jokila: Napíš to ešte spon 50X ,možno si to všimnu aj fans uspechu BB
9.4.2019 - 22:06
+3

Sedko NR

 

Nevadí ti, že už nieje semifinále a nehráte proti Popradu ktorí to vyťahovali ? Veď celú diskusiu ste tým zasrali len vy a ešte sa na tom náramne bavíte jak ste nám naložili. Preboha...
10.4.2019 - 0:07
+7

VladoBB

 

Gratulujem BARANI!!!: ...ten nástup do zápasu bol excelentný. No po vyrovnaní začali z našej strany preteky v zahadzovaní šancí..
...chvalabohu Berty to zariadil a prvý, psychicky dôležitý bod ostáva doma!

...zajtra pridať na dôraze, efektivite a bude to paráda!

...jediné čo ma mrzí, boli tie nechutné kydy nitrianskych fans tu v livke. Máte sa chlapci ešte čo učiť od Popradčanov! Tam boli max. dvaja dementi, no to čo ste dnes predvádzali vy, to bola iná stoka...
9.4.2019 - 21:25
+14

KrebsKandidat

 

nic v zlom, ale fans BB su v tom tiez neni nevinne
Ukazovat len na jednu stranu je take slovenske
9.4.2019 - 21:26
+8

Corgi77

 

Ty asi nevieš čo je stoka, lebo tá diskusia bola ešte v pohode.
9.4.2019 - 21:32
+4

NZ Hockey

 

To si vas teraz fakt "obhajil"
9.4.2019 - 21:55
+5

blue-311

 

Pozri sa aj do svojich radov ty stoka.
9.4.2019 - 21:32
+5

JANOBB

 

Blue: načo je toto dobre. On ta tak nenazval, zhodnotil len celkovo diskusiu. Nemusis s nim suhlasit ale nemusis ho nazyvat stokou. Nie?
9.4.2019 - 22:02
+6

blue-311

 

Pouzil som rovnake slovo ako on. Nic ine za tym nehladaj, mne je Vlado ukradnuty, nemam k nemu ziadny “vztah”.
9.4.2019 - 22:13
+1

JANOBB

 

Tu nejde o vztah: tu ide o slušnost a neosočovanie sa ale zjavne to nechapes.
Zabudni na moj koment.
9.4.2019 - 22:57
+3

blue-311

 

Ok, uz som zabudol.
9.4.2019 - 23:22
0

miro-nr

 

Jano,pozri diskusiu azistíš,že práve fans BB tu začali s posmeškami provokovaním- podotýkam po výhre!!!
Ja som sa nevyjadril ani k tomu golu-rozhodca ho uznal a hotovo!
Tolko posmeškov zo strany BB len svedčí o ich inteligencii a potom sem príde ešte rýpať zopar fanušikov klubov čo už maju dávno po sezone-tak to je iná frustrácia
Ja verím,že dnes naši neurobia na konci fatalne chyby a posnažíme sa vyhrať!
10.4.2019 - 10:53
+4

JANOBB

 

Mas pravdu: ale ani prispevok blue Vladovi neprispel k tomu aby bola komunikacia OK. Pozri, my dvaja sme si povedali, vyriesili a ideme v pohode. Nie?
10.4.2019 - 12:24
0

Sedko NR

 

Aj vy od Zvolenčanov, je zaujimave jak to s nimi zakaždým ide. Žeby to nebolo len o nás ?
10.4.2019 - 0:09
+2

Andrej 10

 

Chujove kydy fanusikov BB ti v lajfke nevadia ? Velmi zaujimave a tendenčne ty
10.4.2019 - 16:23
0

rados

 

Dnes myslím ze sme zaslúžene vyhrali aj keď NR ukázala preco je vo finale a to pravom. Hanuliak skvelý vykon treba pochváliť a aj Williams chytal spoľahlivo si myslím.
Bol uz niekedy taký pomer striel ze sme vyslali skoro dvojnásobok ako NR veď cez 75 striel to je riadne číslo
9.4.2019 - 21:26
0

JANOBB

 

Gratulujem Barani: k dnešnému víťazstvu, myslím, že zaslúžene.

Klobúk dole aj pred hráčmi NR, ktorí skutočne bojovali.
Lantošimu dúfam nič vážnejšie nie je, ak sa mýlim, prajem skoré uzdravenie.
9.4.2019 - 21:29
+2

Bielomodry

 

JanoBB: Janko gratulujem
9.4.2019 - 21:45
+1

JANOBB

 

Ďakujem Ti: veľmi pekne.
No boli to aj nervy.

PS: velmi ma mrzia niektoré komenty, ale my sme OK.
9.4.2019 - 21:53
0

Bielomodry

 

JanoBB: Janko poviem Ti pravdu..Úplne mi je šum a fuk,čo si Naši a Vaši vypisujú .Ja to beriem už z inej stránky..Ja tu väčšinou problémy nemám a neplánujem mať..Je to len ŠPORT..Škoda dnešného zápasu ,nevadí ideme ďalej.Mne fakt stačí,keď vidím,že dávame do toho srdce a bojujete každý za každého..Proste niekto musí vyhrať,dnes ste to boli Vytvorené,k čomu opäť gratulujem
9.4.2019 - 22:05
0

JANOBB

 

Ale ved vieš: že aj mne. Ja si to tiez uz nebudem jednoducho vsima, som rad, ze si takto napiseme a ideme dalej. Je to ako si pisal ŠPORT, kazdy fandi tomu svojmu. Mne sa hokej pacil a keby sme aj prehrali, co by ma samozrejme mrzelo, ale uz by som nikoho neurazal . Lepsie je predsa blbcov si nevsimat a pisat si s normalnymi ludmi ako si napr. TY.
9.4.2019 - 22:12
0

ErikHKM

 

Janko kamarát gratulka
9.4.2019 - 22:11
0

JANOBB

 

Erik: priatelko moj, ďakujem pekne aj tebe.
Erik, Doktorko, mozme sa stretnut niekde v BB resp. ZV a spolu pozriet hokej. Doktora vyzdvihneme na stanici alebo....
9.4.2019 - 22:16
0

Bielomodry

 

JanoBB: Dohodneme sa
9.4.2019 - 22:30
0

JANOBB

 

Prisiel by som ta: vyzdvihnut a potom ta odprevadili.
9.4.2019 - 22:31
0

Farrokh Bulsara

 

Pri tých odkazoch ço si tu posielate...
Stretnite sa v hoteli...
9.4.2019 - 22:38
+5

JANOBB

 

Na izbe: 100, NIE?
9.4.2019 - 22:44
0

Bielomodry

 

Farrokh: Moc tu stretka nespominaj,dobehne Romanko od TN ,ktorého doteraz hľadajú
9.4.2019 - 22:55
+2

ErikHKM

 

Existuju tu aj kamarátstva mame rodiny deti neviem čo splietas hotel trapko
10.4.2019 - 8:25
+1

Gargamel123

 

1:4: este 4
9.4.2019 - 21:29
+3

Strnco

 

Trencin Nitra malo byt finale, samozrejme bez tych nepeknych veci, ktore sa v serii udiali...uz len pre tych ludi a hracov, ktori fandia a hraju a je tam vidiet to srdiecko povestne hokejove...a nie tento umely exkrement s 2800 ludmi, s 5600 tlieskatkami, ktore po gole nech si radsej o hlavu buchaju...
9.4.2019 - 21:29
+5

JANOBB

 

Toto: je tvoje zrkadlo.
9.4.2019 - 21:30
+11

Gargamel123

 

Ty mas: ale problemy...
9.4.2019 - 21:32
0

22.4.2017

 

tvoj príspevok je kvalitný mentálny exkrement, ba až diarrhea
9.4.2019 - 21:43
+4

marek25

 

..: Strnco dnes Ti nejak skor zapli na psychiatrii wifi
9.4.2019 - 22:37
+1

Pinto73

 

Finále malo byt jednoznačne pohronské.To by bolo na 7 zápasov.Dva najfyzickejšie mužstvá v lige.Váš lazaret so starým Mezeiom bude mat od 5 zápasu z jazyka kravatu...
9.4.2019 - 22:43
+2

Nerkio

 

Tak ste si to mali na finále uhrať ...
9.4.2019 - 22:52
+3

Bielomodry

 

Ľudia spomeňte si NATO,čo ste si väčšinou viacery priali pred finále..Hlavne dobrý hokej ,bez nadávok ,hresenia a neviem ešte čoho..Chlapi je to šport ,fandíme každý svojím kašlite na hádky ...Inak gratulujem BB a NR super ,len taká ďalej ,dnes boli Barani hrateľný...
9.4.2019 - 21:33
+7

Bielomodry

 

Viacerí
9.4.2019 - 22:09
0

Myšo

 

Zaujímavé, že gól Obrdžálka proti Nitre, ktorý bol v podstate rovnaký ako toto uznaný nebol

Inak to je tragédia pre ZV, po rokoch v plnej sile tesne pred bránami finále a vlastnou nemohúcnosťou tam poslali ten nitriansky lazaret, ktorý pri všetkej úcte dnes mal jedinú šancu na uchmatnutie série...ak by to došlo na zápasy 6 a 7 tak by Nitra ani nenazbierala dosť hráčov..a hovorte si čo chcete o srdiečku ja vám ho neberiem máte ho obrovské, určite najväčšie v lige, ale skrátka to nie je fyzicky možné uhrať takto zničení sériu proti týždeň zrelaxovanej BB (Však keby im vypadla hneď celá 5ka tak to ani neucítia)...veľká škoda toho.. dúfam, že lantoši a buček dohrajú zdraví a pôjdu na MS
9.4.2019 - 21:35
+9

trevor

 

Uz to netreba riesit, NR nas porazila v styroch zapasoch, preto je vo zasluzene finale. To, ze ZV by sa rovnal BB fyzicky a finale by bola rezanica plna emocii je pravda, ale to je uz uplne jedno. Je to skoda, ale je to uz za nami.
9.4.2019 - 21:44
+7

Sunkafit

 

Ved nikto ani nehovori ze to je mozne...to len hejteri su nafukany ze je nam to vlastne uriti jak to dopadne...ved ked uz sme tam svoje si odohrame...a potom oslavime krasne druhe miesto
9.4.2019 - 21:49
+1

trevor

 

Mna ako vyradeneho semifinalistu napriklad serie, ze sa na to takto pozerate (niektori). Lebo ked ste nas uz vyradili, tak by ste aj vy fanusikovia mali byt nastaveni tak, ze sa hra finale a mat emociu a chciet to vyhrat. Slova ako je nam to jedno, svoje sme uz dokazali atd nie su hodne finale. To, ze BB je favorit je jedna vec, ale ked ste sa tam prebojovali tak vam to predsa nemoze byt jedno. Lebo ak je, tak to tam fakt mal byt radsej ZV.
9.4.2019 - 22:01
+3

Sunkafit

 

To je realita..sa pozri na ten kader
10.4.2019 - 9:36
0

trevor

 

Jasné, ja beriem, ža máte lazaret a je to škoda. Len by vám to aj tak nemalo byť jedno, je to finále. Prvý zápas ukázal, že to môže byť vyrovnané.
10.4.2019 - 9:48
0

Sunkafit

 

Neber to tak ze je nam to akoze jedno..hracom vobec nie...ale u nas fanusikov uz maju splnene nech je vysledok akykolvek sme spokojny
10.4.2019 - 11:07
+2

Es5

 

Sunkafit: 2 miesto sa uz oslavovalo a to postupom do finale.Tak isto to oslavovala aj BB.
9.4.2019 - 22:26
+1

forwardPP

 

Gól Obdržálka určite nebol ani náhodou rovnaký.
10.4.2019 - 8:33
+1

Bielomodry

 

Myso: Síce pekné píšeš ,ale prečo ZV nie je vo finále?Takto sa opýtaj...Odkiaľ vieš ,že ZV vy niečo uhral s BB ??
9.4.2019 - 21:47
0

Myšo

 

Ja viem presne prečo tam zv nie je, napísal som to, bohužiaľ naša efektivita bola hrozná..uznaj 46 striel na brankara a 1 gol, to bola naša domenu polovicu sezony robiť hviezdu z každeho brankara v lige napr ujbuda by vedela rozpravať 50 zakrokov za zapas..ked už nič ine tak by to malo aspoň diametralne iny naboj..vieš derby je derby hralo by sa na 110% a v tretej tretine by nikto nohy neťahal (možno handlo )
9.4.2019 - 22:33
0

dejvidBB

 

Faille od narodenia dietata je strateny, Assasin od podpisu vo Svedsku to iste. Nastastie to tahaju teraz ine utoky.
9.4.2019 - 22:05
+4

Westbeast0

 

Suhlasim ale zaroven verim, ze zaberu v spravny cas. Eric by mal hlavne obcas menit sposob zakoncenia, ten jeho kratky blafacik pozna urcite aj Hanuljakova manzelka...
9.4.2019 - 22:29
+4

majo24

 

veru tak Faille Asselin strateni riadne. Selleck ich vcera strčil do vrecka
10.4.2019 - 7:17
+2

Bielomodry

 

dejvidBB: A Asselin komu prosím Ťa podpísal?
9.4.2019 - 22:10
+1

Westbeast0

 

Pssst, este na zvaze zistia ze ma podpisane dve zmluvy a vsetko nam kontumuju... Myslel to skor ze sa dohodol, nie podpisal, aspon dufam.
9.4.2019 - 22:25
0

Bielomodry

 

Westbeast0: Nemás od toho video???Pošleme
9.4.2019 - 22:56
0

emoxx1

 

Sporné góly budú vždy v týchto zápasoch. Netreba sa nad tým zbytočne rozčuľovať. Hlavne, že bol hokej dobrý. NR môžu viac mrzieť vlastné presilovky a faul Mezeia. Na tom sa dnes zlomil zápas. Verím, že zajtra sériu vyrovnajú, nech má finále šťavu...
9.4.2019 - 22:16
+2

JANOBB

 

Emoxx: v podstate mas pravdu, dobre napisane.
9.4.2019 - 22:20
0

azzurri

 

Tiež to tak hodnotím a tie presilovkove góly nám veľmi chýbajú,tie rozhodujú zápasy
9.4.2019 - 22:35
+1

matrin

 

Blbe je ze to nebol sporny gol. To bol proste jasny negol podla tohtorocnych pravidiel. Lauff s jonakom by si toto finale uz nemali zapiskat.
10.4.2019 - 8:10
+3

emoxx1

 

Keby už, tak jedine tak Lauf. Jonak je z toho vonku keďže rozhodol videorozhodca. On nemá kompetenciu meniť jeho rozhodnutia. Ja vidím najväčší problém, že pri preklade sa mení význam tých pravidiel. Tak ako pri posunutej bránke, tak aj pri góle korčuľou. Neviem či to prekladá niekto cez Google alebo ako to je, ale toto sú veci ktoré by mali robiť odborníci. Okrem iného v tomto novom znení nevidím význam. NHL si tiež ponechala staré znenie a gól neplatí len v prípade, že tam je jasný kick motion.
10.4.2019 - 9:05
0

strojar

 

Prekladá to univerzitný profesor a súčasne bývalý hokejový rozhodca.
Význam sa nemení a pre Slovensko platí text zverejnený na stránke SZĽH.
10.4.2019 - 9:38
0

emoxx1

 

Tak asi slabo prekladá, keď vidíme nejaké rozdiely v definiciách.
10.4.2019 - 9:45
0

strojar

 

To, že ty vidíš rozdiely, ešte neznamená, že tam aj naozaj sú.
10.4.2019 - 12:28
0

Avivaz

 

Tie rozdiely tam naozaj sú...: Stačí si pozrieť Pravidlo/Rule 9 v pravidlách IIHF či už ANJ alebo SVK vezrií ..od toho sa odvíha potom spomínané pravidlo RULE 96... gól proste mal platiť.
10.4.2019 - 13:04
+1

tep

 

Prepáč, ale videorozhodca nerozhoduje v pravom slova zmysle, on len odpovedá na otázky ktoré sa ho pýta hl rozhodca, on môže len odporučiť, ale rozhoduje o uznaní, či neuznaní jedine hlavný rozhodca..
10.4.2019 - 10:47
0

emoxx1

 

OK, chyba na mojej strane, ale pokiaľ rozhodca na ľade ide za videorozhodcom preto, že situáciu dobre nevidel, tak bude asi nezmysel negovať odporučenie videorozhodcu keďže on sám nevedel čo s tým...
10.4.2019 - 11:00
0

bach

 

V tej chvýli ako hl.rozhodca osloví videorozhodcu,už rozhoduje videorozhodca. V čom je problem? Čo urobil zle?
10.4.2019 - 11:06
0

MaLoMe

 

Nie je pravda. Vždy rozhoduje hlavný rozhodca. Hlavný rozhodca kladie otázky (ale môže iba presne určené) a videorozhodca odpovedá. Videorozhodca môže kľudne povedať, že na záberoch neičo nevidno, ale to neznamená že rozhodca nemôže rozhodnúť.
10.4.2019 - 11:41
+1

tep

 

Ale áno, presne pre to ho osloví, otázne je, či pokladá rozhodca správne otázky a či to videorozhodca dokáže reálne odsledovať. (či nie je situácia neprehľadná aj na zázname).
10.4.2019 - 13:00
0

Lokomotiv

 

Ja som tiež toho názoru, že staré pravidlá boli lepšie. Neuznávať iba kick motion.
10.4.2019 - 15:13
0

KrebsKandidat

 

minimalne boli stare pravidla prehladnejsie, mam pocit
10.4.2019 - 16:54
0

matrin

 

nuz
10.4.2019 - 9:55
0

MitoBB

 

Všimli ste si tie otázky našich reportérov? Ja nechcem tvrdiť, že by som položil lepšie otázky, ale príde mi to brutálne neprofesionálne a až smiešne. Všímam si to na úplne každom hokejovom zápase či už v lige, alebo repre. Ale celkovo v každom športe na SK mi to príde že dajú buď debilnú otázku na ktorú tréner môže odpovedať akurát že: ANO. Alebo vlastne položia otázku takým štýlom, že v nej povedia aj odpoveď a aj tak tréner odpovie áno. Väčšinou sa ešte aj zasmejú ako dnes Stavjaňa. Možno to vidím len ja ale fakt mi to príde väčšinou aj trápne za nich Strojovo položiť 3 otázky, tréner niekedy ani neodpovie, lebo nevie čo a dostane nato druhú otázku.
9.4.2019 - 22:20
+7

KrebsKandidat

 

uplny suhlas, kladu otazky, za ktore by sa mali radsej hanbit mili reporteri
9.4.2019 - 22:28
0

JANOBB

 

Absolutne suhlasim: škoda ich aj komentovat.
To mozu ist po zapase im klast otazky aj ľadári.
9.4.2019 - 22:30
+1

KrebsKandidat

 

a to by bolo aspon k veci
9.4.2019 - 22:32
0

tomi

 

Pritom by stačila 1otázka pre oboch ako by ste v skratke zhodnotili zápas a zvyšok sa pýtať na tlačovke
9.4.2019 - 22:31
0

emoxx1

 

https://www.youtube.com/watch?v=HM5YUE4B7Xc
9.4.2019 - 22:34
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
JANOBB

 

Tehelnepole: je sice žena ale mala by sa tiež krotit. V niektorych veciach ide uz tiez za hranu. Ale kazdy musi na to prist sam.
9.4.2019 - 22:42
+4

johanidesHC05

 

JANOBB: Suhlasim Janci. Cokolvek si sem napiseme v navale emocii by malo ostat ako tak v normale . Ale pisat taky hnoj ako zena a zatiahnut do toho rodicov je pod uroven. Ale ona je z BA . Ona moze.
9.4.2019 - 22:51
+2

Acorgonka

 

Petko prepac ale to pises ty co tu spominas Marekovu mamu? Asi si zabudol na to co si teraz vybodkoval a ako si urazil ty ju...poznam ju osobne vlastne oboch jeho rodicov a ver ze prijemne im to nie je a trpia tym hlavne ked to co si o nich pisal nie je pravda...
9.4.2019 - 23:19
+10

Es5

 

johanidesHC05: No bolo ti to treba dat este aj sem
9.4.2019 - 22:53
+6

JANOBB

 

Es5: Preco by to tam nemal dat,
To co napisala to sa nerobi, ale vela to hovori o cloveku, co to napísal.
9.4.2019 - 23:02
+5

Jimmy Tulipan

 

No hej aj poslať ženu do pi niečo o človeku hovorí...
9.4.2019 - 23:45
+15

marek25

 

..: Tak islo to tazko ale predsa, Lantosimu skore uzdravenie a zajtra po 2 bod bez nervov. Klobuk dole pred NR ale aj BB ze to slo aj bez zakernosti a verim ze to bude aj tak pokracovat
9.4.2019 - 22:41
0

Bystricanka

 

Gratulujem barani k prvému bodu,zajtra treba hrať svojou hru a bude to dobré.
Jedine barani!!!
9.4.2019 - 22:43
+1

johanidesHC05

 

A vobec ... BB - NR seria 1:0 . Ostatne neriesme . Ani kravky na HP
9.4.2019 - 22:48
+1

Pinto73

 

Dnes som očakával nátlakovú hru zo strany baranov od 1 minúty.Sice sme začali tlakom ale len do 1 gólu.Nitra sa na nás dobre pripravila a dokonale nás 2 tretiny eliminovala.V tretej tretine vybehli barani akých ich poznáme.Nátlaková hra s dohrávaním súper nevedel kam skočit len vyhadzoval puky a samozrejme prišiel trest v podobe vyrovnávajúceho gólu.V predlžení sme dominovali a urvali na svoju stranu. Gratulácia baranom a špecialne Zigovi .Zajtra je na rade elitná 1 formácia.Všetko ide podla plánu...aj ked nás Nitra dnes prekvapila.Zajtra to nesmieme dopustit a hrat fyzický a nátlakový hokej od 1 minúty.V piatom zápase budú mat z jazykov kravaty...
9.4.2019 - 22:52
0

micu79

 

negativna seria pokracuje
9.4.2019 - 22:53
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Bielomodry

 

JohanidesHC05: Ako tiež neschvalujem,čo napísala,na ženu cez čiaru,hlavne keď sa to rodiny týka,ale ruku na srdce ,ani Ty nie si svetuskar a to podľa profilu máš 51 rokov...
9.4.2019 - 22:58
0

JANOBB

 

Doktorko: v emociach si povedzme, aj ja som sa spraval viackrat ako kkt, ale rodinu a predovsetkym rodicov by som nikomu neurazil.

To urobí len skutočný primitív a veľmi nešťastný, úbohý tvor.
9.4.2019 - 23:06
+6

enforcer92TN

 

Bystrica vie neskutocne vletiet na supera. Je vidno, ze je kvalitnejsia, ale to neznamena, ze by mala Nitra vzdat seriu v hlavach uz vopred. Vykaslite sa na reci, ako su pre vas uz majstri. Ono sa to nezda, ale tie rozdiely niekedy dokazu byt strasne male, ked sa ide stastiu oproti.
9.4.2019 - 23:05
+3

peters

 

Dnes dobry zapas, my sme si hrali svoju hru, Nitra na moje prekvapenie fakt ma kvalitu. Na druhej strane mate to v tych genoch klubu to vyplakavanie a prenasa sa to samozrejme aj medzi fanusikov, mozno to je opacne, to vyplakavanie fanusikov sa prenasa medzi hracov. V kazdom pripade uz to nie je taka tragedia s hracmi, ako bola v minulosti, bolo minimum filmovania a myslim, ze ste tiez hrali ferovo a nie zakerne, za to urcite pochvala, ze ste sa v tomto posunuli. Vyjadrovat sa k livke je skoda, zachadza do trapnosti a zamotavate sa. A reci, ze vam to je jedno, ci vyhrate a uz mate svojich vitazov, ok, ..aj by som svojim sposobom chapal, ale do haja, hrate finale a asi je normalne chciet vyhrat. Cely rok pre to bojujete a teraz vam to je jedno, ...no co ja viem??, tak hrajte potom nejaku 5 amatersku horsku ligu, tiez budete mat radost a hrdost.
10.4.2019 - 0:54
+6

speedman

 

Samozrejme, že to nie je jedno. Akurát sa vezieme na vlne radosti a žiadna prehra to nemá moc zmeniť.
Takže bez ohľadu na výsledok, na strane Nitry zúfalstvo nehľadaj.
10.4.2019 - 6:53
+5

lubfito

 

Ešte by som sa rád vrátil k livke.
Nechápem prečo máme potrebu riešiť dokola tie isté staré veci.
O sektore vieme 1000 rokov, sa čudujem že to ešte niekto má chuť to stále riešiť, že si Bystrica požičiava naše chorály je asi tiež každému jasné od slávneho spievania Laliberté po finále 2017. Nemám potrebu im to vyhadzovať na oči dokola jak papagáj.
Čo sa týka toho gólu korčuľou, ani na sekundu som nepochyboval že ho uzná. Výklad pravidiel nechám na odborníkov. Aj tak to nebol rozhodujúci moment zápasu.
Na záver by som chcel povedať, aj keď je finále a emócie sa ešte budú stupňovať, buďte k sebe ohľaduplnejší prosím. Myslel som si že nejaký ten piatok sa dokážeme podpichovať, no nie na seba hlúpo útočiť
10.4.2019 - 7:43
+24

JANOBB

 

lubfito: Iné ako +++++++ si nezaslúžiš.
Presne ako píšeš.
Mne sa veľmi páči ako píše v poslednej dobe napr. Mironr. Raz sme sa dohodli, že sa "zmiernime" a platí to. Dosť bolo počas celej sezóny popísaných hlúpostí. Je jasné, že sa treba možno i zdravo podpichnúť, ale niektoré veci sa fakt dookola točia úplne zbytočne, nezmyselne.
V máji, počas MS, budeme všetci spolu držať palce Slovákom.
10.4.2019 - 8:20
+1

hello, havarju

 

Celkovo dosť bystričanov tu lamentuje aj po vyhratom zápase
10.4.2019 - 8:45
+4

bach

 

Prečo nám všetci ubližujú,prečo nás nemajú radi,prečo nam pomáhajú rozhodcovia,prečo máme papierové tlieskatka,prečo máme malý štadion,prečo nam nadržiavajú komentatori(Valábik),prečo mame kanadanov.prečo máme Wiliamsa,prečo??????prečo????
10.4.2019 - 8:58
+3

hello, havarju

 

tak nejako, len naopak ..
10.4.2019 - 9:24
+3

tomi

 

Valábika nám neber ten nadržiava nám, chýba ešte nejaký a už bude všetko v poriadku, ale inak
10.4.2019 - 9:55
+3

miro-nr

 

Načo je toto dobre??
Teraz čo pojdeme na to opačne s otazkami rečo tečú z BB komentatori na RTVS

Nebudme všetci smiešní !!
10.4.2019 - 11:03
+6

MaLoMe

 

V diskusii zazneli narážky, že po zápase odišli diváci zo štadióna. Samozrejme to fanúšikovia NR dávali do súvislosti s tým čo sa udialo po 6. zápase v Nitre. OK, všetko česť. Ale ruku na srdce, stalo sa to len preto, lebo všetci ste si mysleli že to bol posledný zápas sezóny a chceli ste hráčom poďakovať. Patrí sa. Ale ani v NR sa to nedeje po každom zápase. Bol som v NR na všetkých playoff zápasoch za posledné roky a dúfam že netreba pripomínať, ako utekali ľudia zo štadióna na konci zápasov s BB. Žiadne vyvolávanie hráčov 10 minút po zápase sa nekonalo. Takže sorry, úplne zbytočné kopanie do divákov v BB.
10.4.2019 - 8:59
+18

obvious

 

tymi vsetkymi playoff zapasmi s BB, kde utekali ludia, zo stadionu myslis napriklad tento zapas? https://www.youtube.com/watch?v=7Ixk7oQ5Uuc spocitaj kolko je tam ludi, dam ti casu kolko budes potrebovat.

ale ano, asi bude nieco na tom co hovoris, ze sme pripustali moznost posledneho zapasu sezony v NR. ale zase nehovorme, ze ten 6. zapas so ZV bol ojedinely ukaz, ktory sa predtym nikdy nestal a uz sa nikdy nestane. lebo to nie je pravda sice chodim na stadion sporadicky, ale zazil som aj zapasy, kedy hraci prisli 3. krat na lad v case, ked super mal uz vystroje nalozene v autobuse. a zdaleka to nebol posledny zapas sezony.
10.4.2019 - 12:07
+4

MaLoMe

 

Super, fajn že sa zhodneme. Je hlúposť paušalizovať tieto veci. Niekto vidí odchádzajúcich ľudí, niekto tých čo zostali. Ja som včera odchádzal zo štadióna keď odišli hráči do šatne. Bol som asi 200m od štadióna a fanklub ešte na štadióne skandoval. Takže asi tak.
10.4.2019 - 13:18
+1

Impulse2

 

Zatiaľ pekné finále,o sporných goloch sa baviť nemusíme,je to tak a bohužiaľ výsledok sa nezmení,neprovokujte sa navzájom BB a NR fanúšikovia a užite si spolu pekné finále. Len chcem načrtnúť jednu vec možno trošku provokatívnu ale predsa pravdivú,po príchode nových ľudí do KE je toto posledné finále pre BB,od budúceho ročníka KE budú ťahať ďalšiu sériu titulov spolu s Nitranmi vo finále. Takže tak
10.4.2019 - 10:09
+3

Urpiner16

 

Ty môžeš tak ťahať gumenného káčera nanajvýš po dvore.
10.4.2019 - 10:21
+2

bach

 

Prajem KE a TN aby sa vzchopili.Prospeje to našej lige.A ešte ked príde Slovan,tak TL bud kvalita z ktorej bude profitovať SVK hokej.Košice patria minimlne do semi.Nech sa Vám darí.
10.4.2019 - 10:27
+1

wedro

 

Košice v tejto lige patria minimálne vo finále.


Takže tak.
10.4.2019 - 10:57
0

TommY_D

 

Košice v tejto lige posledné roky patria maximálne do štvrťfinále
10.4.2019 - 11:22
+3

MaLoMe

 

Môžeš dať zoznam kritérií podľa ktorých sa rozhoduje kto kam patrí? Doteraz som bol v tom že je to bodovanie v dlhodobej súťaži a zápasy play-off.
10.4.2019 - 11:43
0

bach

 

Košické deti potrebujú vzory a potom sa budú hlásiť na hokej.
Bez úspechov to bude ťažké.Hokej potrebuje deti z východu a KE má aj obrovskú historiu.Podla mojích info maju žiakov slabšich lebo sa deti na hokej proste nehlásia.
Žiadne kritéria niesu,ale vychod bol vždy liaheň kvality a to potrebujeme.
10.4.2019 - 12:02
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 21.4.2019 02:48
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.P.Bystrica000000:00
11.Nové Zámky B000000:00
12.Sp.Nová Ves000000:00
Aktualizované: 21.4.2019 03:51
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 21.4.2019 03:51
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 21.4.2019 03:51
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 24.4.2019 19:56
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 24.4.2019 19:56
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 24.4.2019 19:56
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 24.4.2019 19:56
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 24.4.2019 19:56
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 24.4.2019 19:56

Bleskovky

Poprad angažoval svojho odchovanca Kramára

Slovenský hokejista Dominik Kramár sa dohodol na spolupráci s HK Poprad. Tridsaťročný obranca je odchovanec klubu, pod Tatrami predtým pôsobil v sezóne 2012/2013. V uplynulom ročníku sa s Grenoblom radoval z francúzskeho titulu.
pred 30 min. - TASR

Djurgarden - Frölunda 5:1 v 2. finále play off švédskej ligy

Hokejisti Djurgardenu zvíťazili v stredajšom druhom zápase finále play off švédskej hokejovej ligy nad Frölundou 5:1 a vyrovnali stav série na 1:1. finále - 2. zápas: Djurgarden IF Hockey - Frölunda HC 5:1 /stav série: 1:1/.
včera o 21:55 - TASR

HPK Hämeenlinna - Kärpät Oulu 3:1 v druhom finále play off fínskej ligy

Hokejisti HPK Hämeenlinna zvíťazili v utorkovom druhom finálovom dueli play off fínskej Liigy na domácom ľade nad Kärpät Oulu 3:1 a vyrovnali stav série na 1:1. Slovenský útočník Michal Krištof v drese hostí nebodoval. 2. finále - výsledok: HPK Hämeenlinna - Kärpät Oulu 3:1 /stav série 1:1/.
včera o 20:01 - TASR

Švédov posilní útočník Hörnqvist

Patric Hörnqvist posilní hokejovú reprezentáciu Švédska na májovom svetovom šampionáte na Slovensku. Útočník Pittsburghu Penguins je štrnástym hráčom zo zámorskej NHL, ktorý bude hrať za "Tre Kronor".
včera o 17:39 - TASR

Francúzi na šampionáte na Slovensku bez Stephana Da Costu

Francúzski hokejoví reprezentanti sa na MS predstavia bez Stephana Da Costu. Útočník Jekaterinburgu sa necíti byť fyzicky pripravený a po skončení sezóny v KHL dal prednosť oddychu. Francúzi budú jedným zo súperov Slovenska v košickej A-skupine.
včera o 09:24 - Michal Bruner / TASR

Tretie finále nemeckej DEL pre Mannheim

V treťom zápase finále play off nemeckej hokejovej DEL zvíťazili hráči Mannheimu nad Mníchovom 4:1 a v sérii vedú 2:1.
22.4.2019 16:53 - Michal Bruner / TASR

Hráčmi mesiaca apríl Metsola, Robinson a Grigorenko

Najlepšími hráčmi mesiaca apríl sa v Kontinentálnej hokejovej lige stali brankár Juha Metsola, obranca Mat Robinson a útočník Michail Grigorenko.
22.4.2019 15:58 - Michal Bruner / TASR

Vo finále o Norrisovú trofej trio Burns, Giordano, Hedman

Najlepší obranca tejto sezóny NHL vzíde z trojice hokejistov Brent Burns (San Jose), Mark Giordano (Calgary) a Victor Hedman (Tampa Bay). Víťaza Norrisovej trofeje vyhlásia 19. júna v Las Vegas.
22.4.2019 11:30 - Michal Bruner / TASR

České Budějovice - Pardubice 5:2 v baráži o českú extraligu

Už istý účastník budúceho ročníka českej hokejovej extraligy z Kladna prehral v nedeľnom zápase 11. kola baráže o najvyššiu súťaž v Chomutove 1:2 po predĺžení. sumáre: Rytíři Kladno - Piráti Chomutov 1:2 pp (0:0, 1:0, 0:1 – 0:1) Góly: 31. Redlich – 59. Šťovíček, 62. Koblasa ČEZ Motor České Budějovice – HC Dynamo Pardubice 5:2 (1:0, 2:0, 2:2) Góly: 14. VYDARENÝ, 24. Heřman, 34. Novák, 46. Beránek, 49. VYDARENÝ – 44. Schaus, 58. Zdráhal.
21.4.2019 19:46 - / TASR

Veľká Británia - Maďarsko 3:1 v prípravnom zápase

Hokejisti Veľkej Británie zvíťazili v nedeľňajšom prípravnom stretnutí pred MS nad Maďarskom 3:1. sumáre: Veľká Británia - Maďarsko 3:1 (2:1, 1:0, 0:0) Góly: 16. Swindlehurst, 20. Duggan, 24. Perlini - 17. Sofron.
21.4.2019 18:45 - / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

16. 04. 2019
B. BystricaNitra
6:2REPORT
14. 04. 2019
NitraB. Bystrica
2:1 SNREPORT
13. 04. 2019
NitraB. Bystrica
3:7REPORT
10. 04. 2019
B. BystricaNitra
3:1REPORT
09. 04. 2019
B. BystricaNitra
3:2 PPREPORT
05. 04. 2019
ZvolenNitra
1:4REPORT

Najviac bodov

Éric FailleBBY72 bodov
2.Chovan M.ZVO68
3.Nagy L.KOS61
4.Higgs B.BBY59
5.Lantoši R.NIT58

Najlepší strelec

Ladislav NagyKOS34 gólov
2.Buček S.NIT30
3.Asselin G.BBY30
4.Kytnár M.ZVO29
5.Blackwater J.NIT29

Najlepší brankár

Matej KristínNZA95.01 perc
2.Vay Á.MIS94.85 %
3.Košarišťan A.NZA93.24 %
4.Habal V.KOS93.14 %
5.Vošvrda T.POP93.01 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola