Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
EXL
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Bez sankcií, v CHL pochopili situáciu, tvrdí Lintner

zdroj: TASR
28.4.2020 13:56 Pavol Rajtar / HokejPortal.sk

CHL sezóna 2020/2021 bude bez slovenského zástupcu, právo mala len Banská Bystrica. Po jej odmietnutí si CHL vybrala bieloruské Grodno.


Nová sezóna v CHL bude bez slovenského zástupcu. Banská Bystrica vopred avizovala, že ak si znova vybojuje miestenku v tejto medzinárodnej súťaži, pravdepodobne ju nevyužije. Okrem toho, že ide o stratovú záležitosť by sa v novej sezóne pridali aj problémy so štadiónom a zrejme aj finančná neistota spojená s aktuálnym globálnym dianím vo svete. V CHL však za to nebudú na našu súťaž pozerať cez prsty. „Riešili sme tú situáciu v rámci možnosti naplnenia infraštruktúrnych parametrov nášho účastníka Bolo to však nepriechodné, i keď sme sa zaviazali, že náš víťaz bude účastníkom CHL aj v sezóne 2020/2021. Oceňujem však férový prístup vedenia tejto ligy, ktoré pochopilo, že za aktuálnej situácie je lepšie, ak jednu sezónu úplne vynecháme. Nečaká nás žiadna sankcia. Ani finančná, či nejaká iná. Výsledok dohody je z našej strany úspešný. Vysoko oceňujem prístup CHL, situáciu sme riešili priamo s Martinom Baummanom, riaditeľom ligy,“ vysvetľoval Richard Lintner. Logicky sa však ponúka otázka, či Slovensko nemohol zastupovať iný prípadný záujemca. „O inom slovenskom zástupcovi sa ani neuvažovalo. Máme licenciu C pre náš najlepší tím podľa aktuálneho poradia,“ dodal Lintner pre hokejportal.net.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


juromt

 

...: Len ty Risko si situaciu ocividne este nepochopil...
28.4.2020 - 13:59
+15

mitoO

 

Minuly rok sa dalo uvazovat o inom time?
28.4.2020 - 14:00
+26

RebeccaBlack

 

je to skoda. ja ako fanusik som sa kazdy rok velmi tesil na CHL. v KE sme nemali stastie na ceskeho protivnika ale aj tak sme mali super zreb. stale bolo na co pozerat.

co sa Citrona tyka, tak ja uz som frustrovany z jeho vyjadreni, lebo on aj ked nieco povie vela krat sa nakoniec udeje opak. takze tazko sa k tomu nejak vyjadrovat alebo si utvarat nazor pre mna.
28.4.2020 - 14:06
+10

matus93

 

Jednu sezónu sme hrali s Libercom v základnej skupine pokial sa nemýlim .. ale súhlasím stále bolo na čo pozerať .. ide o to ako sa klub postaví k tejto súťaži .. je jasne, že narozdiel od futbalovej ligy majstrov alebo od basketu .. tu sa jedna viac o prestíž ako o peniaze .. ale stále to dokážu byt zaujímavé zápasy .. samozrejme cela CHL má svoje muchy .. napríklad ja by som uvítal aj mužstva KHL s ktorými by prišiel určite aj väčší balík peňazí ..
28.4.2020 - 14:18
+1

RebeccaBlack

 

mas pravdu, uplne v prvom rocniku. dokonca sme vyhrali doma. urcite ma CHL muchy, ale to ma vsetko. bude trvat roky (desatorcia?) kym to chyti prestiz a financie poriadne. a zial tieto odmietania jej urcite z marketingoveho hladiska nepomahaju. aj ked asi hranie v Brezne na stadione CHL je urcite padny dovod
29.4.2020 - 8:25
0

Frey77

 

Risko, nechaj hokej a daj sa na politiku! Si priam dokonalý kandidát! Máš vyoperovanu chrbticu, nemáš kožu na ksichte,ideál!! V situácii, kde by iní povedali prepáčte a chodili kanálmi, ty si s úsmevom na tvári, ako by sa nič nestalo. Si skodna Risko, už si to uvedom!
28.4.2020 - 14:11
+33

NRfan

 

Quo vadis, SK hokej?: Tento bezcharakterny vyskereny saso si tu funguje dalej ako keby sa nic nestalo. A kluby pekne spinkaju dalej s hlavou strcenou do piesku...
28.4.2020 - 16:19
+8

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
ten čo nevie

 

Zrušit to cele a hotovo
28.4.2020 - 14:19
0

noano

 

zrusit? A nech ostanu slagre- Detva- Nove Zamky...
28.4.2020 - 16:05
0

ten čo nevie

 

No hej ved aj tak to nema prinos tak naco nam to je
28.4.2020 - 18:03
+1

renem

 

toto je hanba, neverim tomu, ze bolo nemozne vybavit aby tam miesto nich isli Kosice, alebo Slovan. myslim, ze tieto dva kluby maju aj v europe vacsi cveng ako druhy team z Bieloruska. mozno to svedci aj o nasom hokeji, ze Bielorusky tim je zaujmavejsi ako slovensky
28.4.2020 - 14:36
+14

neoBB

 

Prečo by ju mal hrať niekdo iný? Majstra nemáme. BB skončila prvá po nadstavbe tak ju mohli hrať. Nik iný.. Veď ostatný sa vzdali medailí...
28.4.2020 - 14:48
+4

juromt

 

....: To znamena, ze ked tam maju Cesi 4 zastupcov tak v cechach vyhlasuju kazdu sezonu 4 majstrov?
28.4.2020 - 14:51
+22

neoBB

 

Sú zakladatelia tej sútaže a majú nastavené štyri miesta. Preto ju hrajú štyri tímy. My máme jednu miestenku a tú sme dostali, no odmietli. Prečo by mal dostať právo štartu niekdo iný ako najlepšie umiestnení tým po zč?
28.4.2020 - 14:57
+1

juromt

 

...: Dobre tak inak.. Bielorusi vyhlasuju 2 majstrov?
28.4.2020 - 15:00
+25

neoBB

 

To sa choď spýtať predstaviteľov chl
28.4.2020 - 15:02
+1

juromt

 

...: pytam sa tu teba, tvaris sa, ze presne vies kto ma narok tu sutaz hrat a kto nie, tak mi odpovedz. Bielorusi vyhlasuju 2 majstrov alebo su aj oni zakladatelia tej sutaze?
28.4.2020 - 15:04
+44

slavco

 

v podstate mu dosli argumenty...:
28.4.2020 - 15:44
+42

NRfan

 

Netvarme sa, ze nejake vobec mal.
28.4.2020 - 16:21
+29

MaToooo

 

Lebo je to prestiz...lebo sa tam daju uvidiet kvalitne zapasy..lebo ked hanba Bystrica hrat nechce, mohol tam hrat druhy resp treti tim po ZC.. vy ste v tej BB fakt tupi?
28.4.2020 - 15:03
+10

Dracik_18

 

Slovan nebol zakladateľom ?
28.4.2020 - 15:20
0

strojar

 

Nebol.
28.4.2020 - 16:03
+2

Dracik_18

 

si si istý ? ...lebo Slovan hral aj keď nebol majster
28.4.2020 - 16:28
0

mitoO

 

Slovan bol jednym zo zakladajucich clenov.
28.4.2020 - 17:15
+1

ZOOMER

 

nadstavba nebola ukoncena...
28.4.2020 - 14:53
0

VladoBB

 

...neo,
podľa tunajších znalcov BB robí v CHL hanbu...

No podľa toho čo navrhujú znalci, chcú asi zažiť megahanbu.

28.4.2020 - 14:56
+3

ZOOMER

 

robí,zatial tak neukazali nic Jedinu hanbu nerobila ze aspon tam isla,ale po vojne je kazdy general
28.4.2020 - 14:58
+1

Markos

 

A nerobí hanbu ?
28.4.2020 - 14:58
0

VSŽ!

 

Práve naopak, BB tú saskovala u pred rokom, a keďže Lintner vedel, že to nechcú hrať, dávno mal riešiť kto má záujem a prípadne akým kľúčom. Neverím, žeby nik nechcel, to že neuvažoval je jeho blbosť.
28.4.2020 - 15:02
+2

mitoO

 

A preco ma BLR 2 miesta: ak, maju tiez C licenciu? Risko sa zas tvari, ako vybavil, ze nam tu licenciu vybavil na dalsi rok, ale neviem preco mam ten pocit, ze ako psik zas posluchol svojho pana, ktory mu povedal: "Ak my nie, tak nikto!"
28.4.2020 - 15:15
+18

mitoO

 

*ako poriesil...
28.4.2020 - 15:17
+2

VladoBB

 

...mojko, a akým právom by tam išli KE ale SBA?

...jáj keby sa to vybavilo, tak je to OK.

Kua, vy ste tu teda odborníci...

Kydať na BB, zavidieť úspechy, v tom ste tu preborníci!



28.4.2020 - 14:52
+3

BlackCrow

 

O akom práve píšeš ty z bystrice.. Košice jú hrať nebudú lebo nemajú kovaľa a lintnera. A to platí pre všetky tímy.. Zrazu sa nie je prečo unúvať zalobovať za nejakú zľavu či iný ústupok. Bystrica zdochýňa tak nech aj ostatní žerů %@#€&..
28.4.2020 - 15:05
+18

matus93

 

K vybavovaniu .. kto si vybavil peniaze od zväzu, aby štartoval v CHL ? Vieš mi osviežiť pamäť prosím ?
28.4.2020 - 15:13
+3

MaxSBA

 

https://www.teraz.sk/sport/bbystrica-sa-neprihlasi-do-lmkoval/392675-clanok.html

minulý rok..

. Jednoducho povedané: zostali sme v strate za Ligu majstrov a to už nechceme. Máme reprezentovať Slovensko a ligu len za naše peniaze, bez podpory zväzu...

potom im zväz pomohol a ligu majstrov hrali.
28.4.2020 - 19:29
+3

hoKEjka

 

Vy ste tak nesympaticka banda. To snad ani nie je mozne.
28.4.2020 - 19:47
+3

moke19

 

právom daľšieho nástupcu (keď ste Vy nechceli)
29.4.2020 - 6:46
+1

bigi BLOG

 

zeby pravom toho ze BB to odmietla pre neschopnost? ale zase sa ukazala kovalova jesitnost a poskok to zariadil, ked to nechce mat koval tak to nebude mat nikto a hotovo
29.4.2020 - 13:52
+3

renem

 

co vas je do tobo, ked ste ju odmietli hrat? mali ste na to pravo, odmietli ste. dovidenia
29.4.2020 - 15:00
+1

HokejBJ

 

A fakt si myslíš že Bieloruský tim je zaujímavejší ako Slovenský
28.4.2020 - 23:53
+1

radopKE

 

A čo ak Košice o to záujem nemali?
29.4.2020 - 11:35
0

to je jedno

 

Všetko sa dá odkomunikovať. No stručnosť odpovede o C licencii a neuvažovaní o slovenskom zástupcovi skôr napovedá, že nebola vôľa alebo schopnosť zabojovať za našich ďalších zástupcov.
29.4.2020 - 11:45
+2

Rolba

 

o inom sa neuvažovalo...alebo Ty Rišo si o nimom neuvažoval? Čo si spravil pre to,aby sme skúsili zabojovať o miesto pre iný slovenský tím? Mám pocit že snaha bola nulová a ani si sa to neskúsil opýtať.
28.4.2020 - 14:39
+4

neoBB

 

Som rád že nikdo nebude hrať LM. Veď zo športového hľadiska by ju musela Bratislava, Zvolen či Košice odmietnuť.. Tak ako medaile...
28.4.2020 - 14:45
+5

topska

 

No ale potom by ste museli odmietnut aj pohar za zakladnu cast kedze sa tam jednalo o rovnaku tabulku
28.4.2020 - 14:58
+12

neoBB

 

Nemuseli. Ostali by sme prvý. Vieš počítať koľko ostávalo zápasov do konca a o koľko bodov sa ešte hralo.
28.4.2020 - 15:01
+1

topska

 

Ved ale ty chces aby kluby nebrali v uvahu tabulku po zakladnej casti, po tej casti za ktoru ste dostali pohar. Cize pravom si ho mate nechat a pravom mozu ziadat dalsie kluby ucast v LM. Vzdali sa medaili nie pozicie v tabulke.
28.4.2020 - 15:25
+6

NightPP

 

28.4.2020 - 16:05
+4

Athotis

 

my sme odmietli medailu pazravcek? to sa zo 6. miesta dá?
28.4.2020 - 16:50
+4

bigi BLOG

 

no ked sa da ziskat majstrovsky titul za sutaz ktora sa neodohrala tak sa da odmietnut mediala zo 6 miesta
29.4.2020 - 13:55
+2

bigi BLOG

 

hej odimietli mediale za sutaz ktorej sa nezucastnili, to len jeden jesitak chcel vyhrat secko co sa dalo miesto toho ma haMbu na 100 rokov.
ale zc sa ukoncila normalne
29.4.2020 - 13:54
+2

BEBE22

 

Ach jaj...: Nechápem prečo sa miestenka nemohla ponúknuť nejakému ďalšiemu klubu podľa poradia po základnej časti??? Ja viem, že teraz nie je najlepšia ekonomická situácia, ale z môjho pohľadu by aspoň snaha mala byť na mieste, aby sme zabezpečili reprezentáciu Slovenska...
28.4.2020 - 14:58
+3

MaToooo

 

Nechapem preco sme si sami zrusili miestenku v LM....zacinam mat pocit ze v nasom hokeji pracuju sami hlupaci...a ze nehrame nejaku 8 diviziu je pri tychto ludoch zazrak...Lintner sklamal na celej ciare a bystrica pokracuje v trende hanba majster....
28.4.2020 - 15:00
+13

crosbynko

 

Chapem ze BB nechce hrat CHL v Brezne no pride mi to uplny fail ze miesto slovenskeho ucastnika priberu Bielorusov. Ak nechce Bystrica mal tam ist Slovan.
28.4.2020 - 15:03
+1

VSŽ!

 

V BR by konečne hrala na peknom zimáku a nie v tej stodole, čo by z pohľadu CHL bolo lepšie než pred rokom.
28.4.2020 - 15:08
+2

crosbynko

 

Len ide o to ze je to 40 km od BB. Bystricania nemali zaujem ani v BB nie to este v BR. A Breznania ze by vypredali zimak pochybujem.
28.4.2020 - 15:14
0

VSŽ!

 

Bystricki hoši čo tu už prskate, uvedomte sa že to váš (!!!) klub odmietol účasť. A nik nespochybnil, že ste mali právo štartovať. Ale keď nechcete, neriešte za iných. Ide o reprezentáciu Slovenska. Zväz by snáď prispel tak,ako aj vám. Ale keď to Ricci má v picci, potom to tak vyzerá.
28.4.2020 - 15:06
+11

FanusikZamkov

 

Je to tu parádna žumpa. Žiaľ pár prispievateľov by sa malo naučiť čítať s porozumením a potom sem písať príspevky . Totiž nevšimnúť si na konci že prečo sa neuvažovalo o inom Slovenskom zástupcovi len kopať do Lintnera a B.B. je na zamyslenie. Nuž vážený mali by ste sa spýtať vedenia- prezidenta SZĽH prečo má náš najlepší klub- majster licenciu C . Ja si to myslím že je to vizitka stavu nášho hokeja. Tak aj oceňujú úroveň našej najvyššej súťaže. Ale akú úroveň ocenenia môžeme čakať keď počas viacerých sezón prijme zväz také protichodné rozhodnutia aké prijala . Túto sezónu to bol vrchol a niet čo sa čudovať že sa neuvažovalo o inom slovenskom zástupcovi. Žiaľ tichý zabijak už ukazuje svoju silu. Len žiaľ teraz dopláca na to Slovenský hokej. Toto sú prvé plody jeho práce. Bude to ešte aj horšie.
28.4.2020 - 15:19
+5

mitoO

 

C licenciu ma aj BLR a ma tam dva kluby. Lebo chceli. U nas Lintner ani len neuvazoval. A to je zumpa, nie to co sa tu pise.
28.4.2020 - 15:20
+34

FanusikZamkov

 

mitoO len tam sa nerobia rozporu plné rozhodnutia ako na Slovensku. No a nespomínaj prosím ťa Slovan ktorý vieš v akej situácii je.
28.4.2020 - 15:43
0

juromt

 

....: ocividne tebe keby Lintner postavi pred nos h.no a povie ti, ze to je torta, tak ty si na tom vyslovene zmlsnes.
28.4.2020 - 15:50
+11

FanusikZamkov

 

Juromt tu nie Lintner rozhodol o tom ale niekto iný. A to h..no predkladá VV. A vidím že si si na tom zmlsol. Žiaľ Slovenský hokej na tie rozporuplné rozhodnutia dopláca. Mimochodom ja Lintnera absolútne neobhajujem ale v tomto vinu má iný a nebudem ho haniť za niečo za čo nenesie vinu.
28.4.2020 - 16:01
0

ElwisNR BLOG

 

Skôr by som povedal že je to skôr obraz finančnej kondície klubov a toho že zo skupinovej fázy ešte nikdy slovenské mužstvo nepostupilo.
28.4.2020 - 15:24
0

matus93

 

My (kosice) sme postúpili zo skupiny .. skôr si myslím , že v čase tejto pandemie, keď ešte nie je istá ani budúca sezóna .. bolo príliš skoro vyjadrit záväzný súhlas pre iný klub ..
28.4.2020 - 15:31
+2

ElwisNR BLOG

 

Tak sa ospravedlňujem nejak som na to pozabudol ale tak či tak nejaké veľké úspechy tam naše kluby zatiaľ nedosiahli.
28.4.2020 - 15:33
+1

matus93

 

Nemáš sa začo ospravedlňovať .. to bola len oprava .. kosice a Nitra sa k účasti v CHL stavali skrz prestíž , zaujímavé zápasy, reprezentáciu ligy .. BB stále hovorila o mizerných prize money a minimálne polovica ich zapásov bola z ich strany absolútne vlažná .. čo je smutne .. ak chceme byt rešpektovanou krajinou na medzinárodnom poli, tak by mali mat kluby záujem zúčastňovať sa na tomto projekte ..môj názor
28.4.2020 - 15:39
+4

Hasan13

 

Smutné je, že ako nitriansky fanúšik nevieš, že Nitra tam svoju skupinu dokonca vyhrala a postúpila z 1.miesta. To sa ani Košiciam nepodarilo.
28.4.2020 - 15:39
+10

ElwisNR BLOG

 

Neviem bolo to asi už dávno pre mňa a nejak som na to pozabudol to sa musím priznať a to sledujem hokej denne a asi to bude už vekom ale nejaké úspechy v CHL aj tak naše kluby nedosiahli a možno aj to veľmi zavážilo prečo máme iba 1 miesto alebo momentálne nic v lige majstrov.
28.4.2020 - 16:08
0

KrebsKandidat

 

Neviem, zabudnut na vyhru v Plzni vonku i doma, ci na hmlu s Vitkovicami doma, no nic moc
28.4.2020 - 16:21
+3

Nyufi12

 

Elwis a nitrančani nevyhrali skupinu???
28.4.2020 - 15:37
+3

88Backo

 

Jak nepostupilo?Veď Nitra vyhrala skupinu,keď za sebou nechala Plzeň a Stavanger napr...
28.4.2020 - 16:12
+5

bigi BLOG

 

hej ja som extraligu nesledoval, ale aj ja viem ze nr postupila a ty ako NR fans to nevies?
29.4.2020 - 14:00
+1

Dellal

 

rečo však nedostal šancu iný slovenský tím? „Mali sme dlhú a konštruktívnu debatu so slovenskou Tipsport Ligou o tom, ako to môžeme vyriešiť. Napokon to bolo rozhodnutie slovenskej strany, ktorá požiadala o to, aby bol ich tím nahradený klubom z inej krajiny,” vysvetlila pre ŠPORT.sk svoje rozhodnutie hokejová Liga majstrov.
28.4.2020 - 15:26
+1

bigi BLOG

 

toto je cisto sracka na hlave lintnera lebo on rozhodol diktatorsky ze nikto nebude mat miestenku ked ju BB odmietla.
a to ze preco ma slovensko len C licenciu tam sa treba pytat byvaleho vedenia a nie sucatneho, lebo ked slovan odchadzal do KHL tak to mohol niekto po nom prebrat tu iniciativu, lenzenikto tak neuril . a co s tym mal robit vtedy este aktivny hrac satan?
29.4.2020 - 13:58
+2

FanusikZamkov

 

Bigi BLOG ak pozorne prečítaš vyjadrenie zástupcu Slovana tak spozorni pri slove odhlásiť bez sankcií 10 august . Pozor možno ani tipsport ligu nebudete hrať . Takže ukludni sa. Po dnešnom vyhlásení klubov o stave my napíš ktorý klub by bol schopný hrať L.M. Ani jeden. Vieš koho chyba to je nie Lintnera ale Zväzu a hlavne tichého zabijáka Slovenského hokeja. Prečo? Ak si prečítaš vyjadrenie klubov každý odpovedal že peniaze od Prohokeja majú kluby dostať a pochvalujú si to. Ale finančná pomoc od zväzu je zatiaľ v nedohľadne a každý klub to kritizuje. Kto teda má sračku na hlave? Nie Šatan? Ďalej ak si prečítaš vyjadrenie predstaviteľov klubov každy chce aby sa hrala súťaž od októbra dokonca jeden klub chce od decembra. Slovenský klub by hral na betóne L.M? Dokonca Košice sa povráva že nebude hrať v STEEL ARÉNE lebo nedokážu zaplatiť prenájom. Slovan je dosť možne že inde bude hrať svoje zápasy ak sa s mestom nedohodnú a nevyplatia podĺžnosti za prenájom. O čom tu stále točíš a hejtuješ Lintnera. Hejtuj zväz ktorý nesie zodpovednosť za to že stále mlčí nechce klubom finančne pomôcť 80 000 eurami. Keby toto sa bolo riešilo tak dnes máme klub v L.M.
29.4.2020 - 14:55
+2

Nemehlo

 

Kedy sa konecne naucis, ze to BLOG nie je sucast jeho nicku?
29.4.2020 - 15:42
+8

Sunkafit

 

Toto ma vzdy bavi
29.4.2020 - 19:19
+3

bigi BLOG

 

Darmo prskas na satana. Lintner to nikomu neponukol a diktatorsky rozhodol ze miestnenku nechve to je jediny fakt v tomto celom. Cize stale je to lintnerova sracka
29.4.2020 - 16:01
+4

FanusikZamkov

 

Po dneskajšom prečítaní článku som sa presvedčil koho je to sračka bigi BLOG. Nebudem ďalej to tu rozvíjať nemá zmysel.
30.4.2020 - 21:49
0

bigi BLOG

 

Hej tak vies ze lintnerova.ale pri tvojom citani tam vzdy najdes nieco co tam nie je, vid vcera, to ze lm nikto nechcel hrat
30.4.2020 - 22:02
0

topska

 

Klub v LM by sme mali ak by ho oslovili. Ci to povedia verejne a budu prilievat do ohna je uz len na nich. Mediam ale svoj postoj uz dali.
29.4.2020 - 16:10
+1

FP-duko

 

, ze Bigi BLOG
30.4.2020 - 21:34
0

ElwisNR BLOG

 

Všetko je to o peniazoch a tie u nás strašne chýbajú a ak by boli nieje v ničom problém ja som rád že som mal možnosť vidieť v Nitre Plzeň alebo Skelleftea také mužstvá len tak na SK nechodia a boli to dobré zápasy s mužstvami z top líg ak by mal klub dosť financií a kvalitné mužstvo tak je to šanca ako zarobiť a zviditeľniť sa budem len rád ak by sa to ešte niekedy zopakovalo možno aj s nejakými klubmi z Ruska ak budú na to u nás raz peniaze.
28.4.2020 - 15:21
+1

gabi98

 

Riskoooo ...

Opat mas nieco biele okolo ust. Aspon sa utri pred tym ako ides davat rozhovor.
28.4.2020 - 15:28
+7

topska

 

Pozri si datumy publikovania clankov. Ten co som ti poslal je novsi po ziskani stanoviska CHL.
28.4.2020 - 16:45
+4

FanusikZamkov

 

Tak že z vyjadrenia Lintnera vynechal pán novinár dôležitú časť odpovede Lintnera prečo nie. takto sa to nemá robiť ako to urobil novinár. Názorný príklad vybral si len čo sa mu hodí.
28.4.2020 - 16:18
0

Markos

 

Tebe lintner a koval zaplatili že ich tak obhajujes v každej diskusii ?
28.4.2020 - 16:30
+6

FanusikZamkov

 

Nie nezaplatili ale tu je český článok kto ponúkol miesto. Vedenie tamní souteže - vedenie tipsport ligy. Nie Prohokej je poverený vedením tipsport ligy ale SZĽH je riadiaci orgán. Tu je článok. https://www.hokej.cz/liga-mistru-bez-slovaku-zacne-az-v-rijnu-rovnou-vyrazovacimi-boji/5048275 Dúfam že stačí na ozrejmenie ako to je.
28.4.2020 - 16:37
0

topska

 

Ale v tomto clanku sa nikde nepise o tom ci CHL neumoznila poskytnut miesto v sutazi aj pre ine muzstvo a ze rozhodla sama bez rokovania s nasou stranou. To mas aktualizovane v clanku ktory som tu dal. A nie, kompetencie na toto nema SZLH. Neviem preco by na ozrejmenie mal stacit starsi clanok a vyvratit informacie z novsieho s aktualizovanymi stanoviskami.
28.4.2020 - 16:49
+4

FanusikZamkov

 

Ale je tam doslovne napísané : Vedení tamní extraligy nabídlo své místo: koniec citátu. Kto je vedeni tamní extraligy?
28.4.2020 - 16:53
0

topska

 

Extraligu nevedie len Ligova rada ale aj Pro Hokej resp. Lintner. To by si mohol vediet. Tie kompetnecie su rozdelene
28.4.2020 - 17:17
+1

FanusikZamkov

 

Ešte raz Vymenuj kto je v riadiacom orgáne -V Ligovej rade. Nezahováraj a nevykrúcaj sa . Ja som uverejnil vyjadrenie Lintnera .Nestačilo. Podsúvaš tu články novinára ktorý závažné časti z vyjadrenia vynechal. Tak som zverejnil článok z Českej stránky kde je jasne napísané že vedenie tipsportligy dalo súhlas. Menuj kto je vo vedení -riadiacom orgáne tipsportligy.
28.4.2020 - 19:23
0

topska

 

Vo vedeni ligy je aj Lintner kedze urcite veci v ramci ligy riadi on. Tak ako ucast v CHL Co pre boha na tomto nechapes? Fakt sa s tebou neda diskutovat lebo necitas co ti ostatni pisu a nechces pochopit to co pochopili dnes (konkretne toto) vsetci. Ligova rada ako jeden z riadiacich organov ligy s tymto nema nic! Chapes? Ona pri rokovaniach s CHL nebola. Toto ma na starosti konkretny clen Ligpvej rady.
28.4.2020 - 19:50
+1

FanusikZamkov

 

Topska tam nie je spomínaný Prohokej nie je spomínaný Lintner ale vedenie tipsportligy riadiaci orgán. Nevykrúcaj sa Lintner sám nerozhodol v mene riadiaceho orgánu. To skutočne nemyslíš vážne. Nechcite hádzať všetko na jednu osobu. Je zaujímavé že nemenuješ kto je vo vedení -v riadiacom organe iného len Lintnera pritom sú tam aj iný členovia. Je to orgán ktorý rozhoduje spoločne a nerozhoduje len hlas Lintnera. Takže menuj.
28.4.2020 - 20:03
0

topska

 

Pane boze, koncim. Ver si komu chces a comu chces. Ak ti uz toto vysvetlenie nestaci tak ok. Nemas pravdu. Este raz, niekto to napisal nepresne a ty sa toho drzis. Ok...
28.4.2020 - 20:15
+4

topska

 

Svojou tvrdohlavostou opat zavadzas ludi lebo nepises pravdu a vyvracias ju ludom (nie lrn mne, uz to tu ci v inych mediach napisali viaceri co si to zistovali) ktori si to vedia overit.
28.4.2020 - 20:17
+4

FanusikZamkov

 

Topska aj po dnešku keď si prečítaš vyjadrenia predstaviteľov klubov nemeníš názor?
29.4.2020 - 15:20
0

topska

 

Nie. Stale sa bavim len o tom kto a ako rozhodol o vzani sa ucasti v LM a neponukol ju dalej. Je minimalne jeden zaujemca. My sme tiez na to peniaze minulu sezonu v rozpocte nemali ale nas toto konkretne sa nasli spomnzori ktori by to prefinancovali. A tak by to bolo aj tento rok u niekoho.
29.4.2020 - 16:12
+2

Johny

 

Ten Riško je totálny neschopák
28.4.2020 - 16:54
0

Tizo BLOG

 

Len aby baumann nepovedal zajtra nieco ine. Hokejportal poslite mu mail. Na overenie info. Ci je to naozaj tak ako hovori citron.
28.4.2020 - 17:17
0

granlund84

 

Toto je diplomatické fiasko. Nech je LM akákoľvek tak v súčasnosti ponúka to najlepšie čo sa týka klubového hokeja v našom regióne. Zase sa budú porovnávať pipiky na vlastnom piesočku. Chceme kvalitnejsiu ligu ale bez medzinárodnej konfrontácie to nepôjde. Neverím ze Košice alebo Slovan by do toho nešli. Ak nie, tak je mi ľúto ze je v našom hokeji taká krátkozrakosť. Reči o strate v LM sú výhovorka. V podstate cely hokej je stratový, na to je tam manažérsky tím aby zháňal sponzorov, riešil vhodný marketing atď.
28.4.2020 - 18:32
+2

PeterLucky

 

Aspon to neponuknut dalsim klubom mi pripada ako totalna urazka a sabotaz na lige. Ved aj kebyze to odmietnu, lebo peniaze, aspon by to bola ich volba. Takto je to blamaz z viny jedneho cloveka. Sranda bude, ked buduci rok na nasu ligu "zabudnu" uplne a miesteniek bude 0.
28.4.2020 - 18:36
+4

PeterLucky

 

Druhy krat za mesiac to pisem, ale znova: Richard Lintner to znova dal na Radoslava Prochazku. Takze on sam usudil, ze ked BB nechce lebo jej zvaz neda peniaze, tak radsej nech nikto. Ved Bielorusi si radi zahraju. A co tak to ponuknut zakladatelskemu klubu European Trophy (predchodza CHL) Slovanu? Ved na Slovane sa aj hral zaverecny turnaj ET. Alebo Kosiciam, kde sa hrali muzske MS. Alebo co taky ambiciozny Poprad? Zvolenske vedenie tiez bolo posledne 2 sezony nadrzane na hokej. Alebo hocikomu inemu z ligy, kto by tam nesiel s juniorkou, hm? Ne, Richard rozhodol....dame to Nemanu Grodno! Aj keby mi mali vsetky kluby Extraligy odmietnut, tak im to aspon ponuknem, verejne cez media, nech aj sponzori maju info, ze take nieco sa chysta. Ne, nechame to Bielorusku. Riso, toto je vazne na uterak...urob to co Rado, len bez toho teatra ako v Trnave na sneme.
28.4.2020 - 18:32
+9

Nemehlo

 

Vazne Slovan? Klub co nema na vyplaty (pred krizou), klub co este splaca splatkove kalendare? Ako by si sa citil kebyze ti niekto dlhuje peniaze, ale zazrakom najde peniaze na zabavu?

Ponuknut to urcite mali, ale realne nevidim ziaden klub, ktory by to utiahol, nie len v tejto situacii. Zatial len kazdy skonstatoval, ze to bolo stratove. Keby kluby na to mali prostrieddky, tak nemame C licenciu, ale sa aj pricinime pri zakladani.
28.4.2020 - 18:58
0

PeterLucky

 

Ty si to vobec nepochopil. Vsetci vieme, ze je to stratove, ze Slovan je tam kde je, a ze CHL je zvlastny produkt, ale to nic nemeni na tom ze v normalnej hlave by cloveka napadlo to aspon ponuknut volakomu. Nech uz tam je hocikto so slovenskou vlajkou, ale nech je tam. Lebo tymto stylom sa na Slovakov o rok vyseru uplne. Najprv boli 2 miestenky, potom 1, potom aj s tou 1 Banska spekulovala, a nakoniec nepozvu nikoho ani na tu loosersku C licenciu.
28.4.2020 - 19:27
+4

Tizo BLOG

 

ked by nemal na vyplaty tak by to odmietol. ale nemal co odmietnut. pochopil?
29.4.2020 - 2:50
+1

HA RA Bin Ladin

 

Ani sa neuvazovalo? ... Ach, skoda reci na tohto "manazera".
28.4.2020 - 18:41
+1

P24 BLOG

 

toto je veľmi smutný príbeh: ako dopadl lintner. keď vo funkcii začínal, v princípe platilo, že ak sa nik neprihlásil so stanoviskom, ktoré vyvracalo jeho tvrdenie, tak sa richardove vyjadrenie stretlo s dôverou, že to tak naozaj je. dnes je to tak, že ak niečo povie, automaticky čakáš, že o pár dní sa ukáže, že nehovoril pravdu.
28.4.2020 - 19:59
+9

opeKE

 

Pravdupovediac som hned myslel, ze po tom chnapne Slovan a nam v KE to neostane... A bol by som aj v klude a pozeral na to ako by pekne vepredali stadion aj v BA a CHL by mohlo mat marketng na exkhl klube. Takto sme kvoli x prisli aj o Slovan aj o eventualne KE a mame velke viete co.
28.4.2020 - 21:58
+1

ZACHI.m

 

hm: takto to vyzerá, keď zlyháva diplomacia
28.4.2020 - 22:05
+2

Selvo

 

Veľká škoda že hokejové hnutie nám ukazuje aké je rozhádané . ProHokej a SZLH si evidentne nejdú po ruke. Lintner roky dokazuje že plni Kovalovi bezbreho všetko čo mu Koval nariadi.
Títo dvaja sú rozdielový hráči v novej ére slovenského hokeja plného ( ne) transparentnosti, (ne)férovosti a inych podrazov a politickych dristov Dnes si Lintner nevie prísť na meno so Šatanom, Pallffym, Štumpelom, Handzušom ... no zle nedobre a kluby ako ovce všetko tým dvom papkaju.
28.4.2020 - 22:27
+9

NRfan

 

Tak tak.
29.4.2020 - 8:45
+2

gabby

 

Bystrica je .ump. a vyskereny je obsluhovac ,,napajadla,, ! to vychlo a uz iba kvapkaju ,,drobne,, a na LM nestacia
28.4.2020 - 22:45
+1

hello, havarju

 

Veľmi správne rozhodnutie Riško, ako vždy. Ja si ani neviem predstaviť, že by nás tam zastupoval iný klub ako náš majster. Ako by to vyzeralo keby tam bolo nejaké iné mužstvo. A ešte k tomu je to aj veľmi dobre odôvodnené: Veď predsa bieloruský tím si to zaslúži.
28.4.2020 - 23:21
+3

houyhnhnm

 

Bol raz jeden smejko, volali ho Riško,
kamarátil sa s ním každý, najviac ale Kovaľ.
Hýčkal si ho všehovšudy, vravel mu buď "tíško!"
"Prideľ nám ty pekne titul,"
Riška v zadku schoval.
29.4.2020 - 0:31
+4

Myšo

 

Bohužiaľ toto je tragický obraz nášho hokeja, vedenia súťaží od juniorov až po mužov, zväzu ale aj samotných klubov a nie Bystričania buďte pokojní nemyslím tým tú šaškáreň s titulom to je len enormne viditeľná trápna a úbohá ukážka toho ako to tu funguje. Kde sú teraz k***a tie veľké firmy ako Orange kaufland tipsport Coca-Cola čo sa každý rok počas ms chvália akí sú hrdí partneri nášho hokeja a aka sme hokejová republika. Čo je to za hokejovú republiku ktorá nemá ani jeden jediný tím ktorý by ju dokázal aspoň trochu dôstojne reprezentovať (a nedostávať či už v CHL alebo príprave hanebné debakel od českých či nemeckých tímov). Najhoršie je, že ani Slovan Zvolen Košice či Dukla by neuspeli lepšie. Kde sú tie nadnárodné firmy ako mol enel či všetky automobilky ktorým sme odovzdali osud nášho hospodárstva ? Prečo každá jedna z nich nesponzoruje šport v meste pri ktorom sa rozťahujú ? Kde sú všetci ti čo radi hovoria o hokejovej rodine ? Kluby živia oproti ním malé lokálne firmičky ktoré sú radi že prežijú a majú svoje logo na mantinely. To je potom jasne že keď príde taká situácia ako je teraz tak sa pomaly 100 ročné hokejové organizácie boja o existenciu. Keby jeden z nich sponzoroval lidl a jeden Tesco tak by sme hneď mali klub za ktorý sa nemusíme na medzinárodnom poli hanbiť a koniec koncov sme aj radi že tam tento rok nemáme v tej CHL nikoho kto by tam robil fackovacieho panáka. Aby sme boli spokojní s tým že nám nedajú pokutu za to že sme k***a neschopní postaviť jedno mužstvo do európskej súťaže ? To ak naozaj považuje pán Lintner, ktory ma bojovať za konkurencieschopnosť a úroveň našej ligy za úspech tak je to pekne v riti. Hokej nám uteká pomedzi prsty z našej ligy sa stala farma ale bohužiaľ nie farma pre slovenských hráčov ktorý by sa cez ňu predali do sveta ale pre zahraničných odpadlíkov ktorú tu chodia reštartovať alebo ukončiť kariéru a my nad nimi onanujeme akí sú skvelí. Kde sú k***a Abdulovia, Coffmanovia, Lalibertovia a McPhersonovia či Mitchellovia (všetka česť týmto menám) z tejto nasej hokejovej krajiny ? Nalejme si čistého vina, od vrchu až po spodok je to prehnité, každý si robí čo chce ohýba si pravidla a normy podľa seba, každý sa pozerá len na svoje záujmy a záujmy ľudí vo svojom pozadí (alebo tých ktorým z pozadia sám trčí) a výsledkom je to že už nás predbehlo aj Bielorusko. Nezmyselné žabomyšie vojny o to kto ma väčšieho pinďúra a na hokej a jeho smerovanie sa každý vyserie hlavne že dokázal celej krajine že on je najväčší mačo a dokázal odkázať druhej strane cez média najväčšiu chujovinu. Ale však nevadí o rok budeme dúfať že pride Tatar sekera a jurčo s Chárom na ms a my možno postúpime zo skupiny. Keď nie tak je vina v 40tnikoch ktorí neprišli reprezentovať, rozhodcoch, rolbároch, organizátoroch alebo ešte lepšie V TOM ŽE SME NEMALI ŠŤASTIE len preboha nie v tom že to tu celé robíme na p....!
29.4.2020 - 1:54
+10

FanusikZamkov

 

Myšo veľmi pekne napísaný príspevok. Úplný súhlas len jedno v ňom mi chýba a to pomenovanie osôb ktorý túto situáciu spôsobili. To by bola priama reč. Lenže keď niekto pomenuje tých ktorý to spôsobujú tak sa na nich spustí verejný linč lebo sa opovážili poukázať na managerské neschopnosti našich bývalých vynikajúcich hokejistov. Žiaľ ten linč sa nespustil len na Kovala ale aj na Hartmana,Čánkyho,Kovačika,Luptáka,Suchardu,Pardavého len za to že poukázali na nedostatky vo Fungovaní zväzu. Spustili na ních žumpu výlevov ktoré neznesú ani to aby som ich opakoval . Šatan,Guriča ,Mráz a spol sú svätý čistý ako lalia. Ešte viac ma prekvapuje že niektorý prispievatelia zabúdajú- či už úmyselne čo napísali pred dvoma hodinamy a napíšu príspevok o 180 stupňov otočeným názorom. Či úmyselne nech si urobí úsudok sám ba nakoniec keď mu to niekto vyčíta tak ho vyzve aby nezavádzal. Hoc práve on zavádza. Buď sme tu jedna komunita ktorá chce pre Slovenský hokej len to dobré ale potom nerobme rozdiel v tom že Šatan ,Guryča a spol je nekrityzovatelná lebo je to Šatan alebo Handzuš ,Mráz a môžem pokračovať. Treba aby bol jednotný ciel aby úroveň hokeja napredovala a hlavne sa vyhýbala nezmyselným kauzám a rozdelovaniu sa na silného a ešte silnejšieho. Ja tu nebudem zverejňovať niektoré protichodné príspevky od toho istého prispievateľa lebo je ich viac ale nech sa zamyslí každý či je to správne.
29.4.2020 - 8:03
+1

Nemehlo

 

Preco bymali velke firmy financovat sport, ked z toho absolutne nic nemaju. Tu zlyhala legislativa. A napriek tomu niektore z nich do sportu leju peniaze. Sice na narodnej urovni a smiesne ale leju. Po druhe vacsina klubov fungovala a funguje ako pracka. Sport tu bohuzial dlho bol len o ciernych peniazoch. Ci uz futbal alebo hokej a kym nebudes za sponzorstvo odmenovany, tak to tak aj ostane. Ved v hokejovom hnuti sa nic nezmenilo v pozadi klubov sa dookola tocia tie iste mena. Kluby stoja na peniazoch od 1 cloveka s pochybnym podnikanim, vyciciavanim eurofondov a podobne. Malo ktory klub berie sport ako biznis a tak to aj vyzera.
29.4.2020 - 8:43
0

Prima

 

Myšo s tebou môžem len súhlasiť. Vo svojim článku si to veľmi dobre zhodnotil a trafil klinec po hlavičke. Správne si pomenoval problémy nášho hokeja.
29.4.2020 - 9:02
+1

matus93

 

Dá sa sčasti súhlasiť .. avšak poloz si otázku .. prečo majú veľké firmy podporovať šport ak si to povedzme nemôžu ani odpísať z dani ? Ďalšia vec ... ako sa správajú manažéri .. štýlom pod tu nalej peniaze a o viac sa nestaraj ..nestaraj sa o to ako sa použijú, koľko , koľko pôjde mne do vrecka .. a tu sa prikláňam s tým, že je to prehnité .. tak ako som už neraz povedal.. teraz je čas, aby manažéri zmenili rozmýšľanie a správanie .. vybudovať správne základy .. prečo napríklad pre menšie kluby na Slovensku nie je lákavá myšlienka, aby ich fanúšikovia sa mohli stať napríklad akcionármi ? Zopár osvedčených prípadov by sa našlo, kde to funguje .. ale tu sa opäť dostávame k bodu, že manažéri by museli inak rozmýšľať ..
29.4.2020 - 9:54
+2

Sunkafit

 

Presne tak
29.4.2020 - 19:35
0

Kukulkan

 

LINTNER von!!
29.4.2020 - 5:57
+5

to je jedno

 

Bolo by fajn pre Lintnera a taktiež pre fanušikov, keby o tomto porozprával niekde na neutrálnej pôde. Napríklad u Borisa a Brambora. Avšak po poslednej PR katastrofe, ktorú si u nich spôsobil s ne/udeľovaním titulu, keď ho vyzliekli donaha, by už asi s nimi nešiel diskutovať. Tieto slová, že o ďalšom účastníkovi od nás sa ani neuvažovalo, sú ďalšie vyjadrenie buď neschopnosti alebo nedostatku vôle zabojovať za našu ligu. Ťako povedať čo je horšie. Je možné, že naozaj iných zástupcov od nás CHL ani nechcela, ale väčšinou sa cení aj snaha a dobrá myšlienka... Tie tu však absentovali. Bohužiaľ, málokto si takto dokázal okadiť svoj piedestál a dosiahnutú pozíciu, ako Citrón... Veľká škoda.
29.4.2020 - 11:42
+2

strane

 

V týchto príspevkoch boli pravdy i nepravdy. Ak je niekto členom Pro - Hokeja a člen SZLH ak to ovláda musí presadzova5 zastúpenie Slovenska v LM, Len kto neovláda tieto pravidlá tak mlčí. Vysvetlil už niekto čo dobre pre hokej na Slovensku spravil p. Lintner. Keď pripomeniem, že spoluorganizoval štrajk hokejistov na MS. Od toho termínu je zjavný úpadok hokeje na Slovensku. K tomu treba pripočítať spolu organizátorov tohoto štrajku, tak sa nám celý úpadok hokeja vyjasní. Neznamená, ak boli vynikajúci hokejisti, že budú ovládať čelné funkcie v SZĽH:
29.4.2020 - 11:44
+1

bigi BLOG

 

risko ty si tak hlboko zastrceny v kovalevej zadnici ze uz nevies najist vychod. si riaditelom prohokeja, a mas zastupovat vsetky kluby nie len jeden
29.4.2020 - 13:39
+3

Blackorange

 

Anti-hokej od BB svojim spôsobom !! : To mu sa hovorí totálny anti-hokej a tragikomedia od BB!!! Ale to je tak ked citron chodí ku Kovalovi na prietrtky alebo opačne, ale baran si skôr strčí citron niekde do niečoho ako citron barana Už sa teším na dalšiu sezónu ..Jedííne VSŽ !!!! Škoda LM mohol hrať niekto iný nie je to až taká nudná suťaž a sú tám celkom zaujímave zápasy ako bol napríklad aj ten čo sme hrali so Skelefteou a aj sme vyhrali dokonca KE myslím
29.4.2020 - 17:04
+2

Urpiner16

 

Ban!!!
29.4.2020 - 19:12
0

FanusikZamkov

 

Niekto napísal takýto príspevok : https://www.hokejportal.net/?q=clanok/-/100476/diskusia&#pid3529324 alebo tento príspevok: https://www.hokejportal.net/?q=clanok/-/100502/diskusia&#pid3529357
29.4.2020 - 18:47
0

topska

 

Ano pozri si cas. To bol moj nazor. Potom som dostal informacie z chl a klubov. Najprv som veril tym zdrojom ako ty teda lintnerovi. Nerob zo seba blbca, nema to vyznam.
29.4.2020 - 19:07
+3

topska

 

Uznal som si aj uznavam chybne informacie a zly pohlad ktory som pouzil na vsetkych aj ked sa to kazdeho netykalo. To by si mohol aj ty
29.4.2020 - 19:08
0

FanusikZamkov

 

Tak ja som blbec. Hm dobré. Ja si stojím za svojím príspevkom. Nie len Lintner má maslo na hlave ale celé vedenie zväzu. Dnes z vyhlásení predstaviteľov klubov jasne vyplíva že ani jeden by nechcel -nevedel odohrať L.M. Možno na betóne. Ešte aj našu súťaž niektorý klub chce začať hrať v decembri. No koment.
29.4.2020 - 19:23
0

topska

 

Preco si zase vymyslas: „Richard sa ma pýtal, či by sme mali záujem hrať Ligu majstrov, ak by v nej Banská Bystrica odmietla účinkovať kvôli objektívnym príčinám. Povedal som mu, že ak by k tomu prišlo, Slovan by záujem mal." - Bakos. Vajda sa o tom ani len nezmienil. Ty si to pochopil tak ze ked tam spomenul tie datumy tak Slovan nechce hrat extraligu? Tak to sa mylis.
30.4.2020 - 21:56
0

bigi BLOG

 

Uz mediami prebehlo ze jeden klub mal zaujem konkretne slovan. Takze klames
30.4.2020 - 21:59
0

FanusikZamkov

 

Tento klub: https://sport.aktuality.sk/c/442260/hokejova-mapa-slovenska-sa-moze-vyrazne-zmenit-tvrdi-marketingovy-riaditel-slovana/ A to prehlásil p.Bakoš 12.3. 2020 že by mali záujem pred tým keď ešte nevedel že kvôli nulovým príjmom príde k utlmeniu činnosti klubu ak nemá zaniknúť a.p Bakoš bude prepustený. Tento klub chcel hrať L.M. Zrazu.
30.4.2020 - 22:12
0

topska

 

Nikde nevidim ze by LM hrat nechceli a uz vobec nie na beton. Aj keby sa tak rozhodli tak to s nimi po suhlase zo strany Slovana mali s nimi riesit aj po odmietnuti BB kedze mali plne pravo tam hrat. A ty vies ze Bakos uz v Slovane nebude? Ved to nikto nikdy nepovedal cize je to len tvoja predstava a dedukcia. Nie je jediny kto nema zmluvu alebo mu ju ukoncili. Tak sme spravili aj my, BB a ini. Ale ti zamestnanci sa vratit mozu. Cize to nevies ty ani ja.
30.4.2020 - 22:32
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
TímZSkóreB
1.B. Bystrica55180:109120
2.Slovan55191:118108
3.Košice55163:114106
4.Poprad55170:13199
5.Trenčín55167:13993
6.Zvolen55186:15291
7.Michalovce55152:15778
8.Nitra55149:15777
9.Miškovec55148:15877
10.Budapešť55158:20163
11.N. Zámky55143:18859
12.Detva55131:20656
13.L. Mikuláš4878:18635
A SKUPINAZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava4836156233:106115
2.Martin48293412178:12697
3.Topoľčany482310213157:12691
4.Skalica48214419166:14375
5.Dubnica48205320146:15273
6.Sp.Nová Ves48213420159:15673
B SKUPINAZVVPPPPSkóreB
7.Žilina50263318177:13687
8.Levice50193325170:18466
9.P.Bystrica50123530128:19147
10.Trnava5091436140:26033
SR 18292102649:1538
Aktualizované: 28.2.2020 23:06
play-outZVVPPPPSkóreB
1.Martin5302030:1711
2.Skalica5310122:1711
3.Trnava5211121:129
4.Michalovce5300227:259
5.P. Bystrica4010313:212
6.Dubnica400046:270
Aktualizované: 8.3.2020 14:55
TímZVVPPPPSkóreB
1.Martin56216425150:17979
2.Spišská55132733142:20650
3.Michalovce55143236147:21950
4.Žilina55123436111:22546
5.Skalica5585339106:23837
6.L. Mikuláš5642347110:29216
Aktualizované: 8.3.2020 14:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 3.6.2020 11:31
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 3.6.2020 11:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 3.6.2020 11:31
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 3.6.2020 11:31
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 3.6.2020 11:31

Bleskovky

Ottawa by mala mať po dvoch rokoch kapitána tímu

Tím zámorskej NHL Ottawa Senators by mal mať po dvojročnej prestávke opäť kapitána. V klube nie je hráč s touto funkciou od 13. septembra 2018, keď obrancu Erika Karlssona vymenili do San Jose. Pred novou sezónou by sa to však mohlo zmeniť.
pred 2 hod. - TASR

Stralman spochybnil reštart, obáva sa o bezpečnosť hráčov:

Obranca Floridy Anton Stralman vyjadril obavy, či dokáže vedenie NHL po reštarte ligy zaručiť hráčom ich bezpečnosť. Švédsky hokejista trpí už dlhé roky ochorením priedušiek - bronchiektáziou a keďže patrí do rizikovej skupiny, bojí sa, že by sa po zvýšenom kontakte s ľuďmi mohol nakaziť koronavírusom. "Myslím si, že obavy sú na mieste," vyjadril sa 33-ročný Stralman ohľadne plánovaného reštartu zámorskej profiligy. "Na celú vec sa dá pozerať z viacerých strán. Viem, že každý si želá návrat k hokeju, no prvoradá musí byť bezpečnosť. A to trochu vzbudzuje obavy. Aj keď väčšina hráčov sú mladí a zdraví ľudia, som si istý, že sa nájde pár hokejistov, ako som ja, ktorí majú zásadné zdravotné problémy. Neviem, ako moje telo zareaguje, ak ten vírus chytím," uviedol v rozhovore pre The Athletic.
včera o 17:47 - TASR

Nižnij Novgorod angažoval amerického obrancu Widemana

Americký hokejista Chris Wideman sa dohodol na ročnom kontrakte s klubom KHL Torpedo Nižnij Novgorod. Pre 30-ročného obrancu to bude prvé pôsobenie mimo Severnej Ameriky. Widemana draftoval v roku 2009 klub Ottawa Senators, v jeho drese debutoval v sezóne 2015/2016.
včera o 09:45 - TASR

Radil sa vracia z NHL do Európy, opäť bude hrať za Spartak Moskva

Český hokejista Lukáš Radil sa po skončení zmluvy v San Jose vracia z NHL do Spartaka Moskva. O návrate 29-ročného útočníka do KHL už dlhší čas špekukovali ruské médiá, terat jeho príchod potvrdil na klubovom webe generálny manažér Alexej Žamnov. Radil ukončil dvojročné pôsobenie v zámorí.
1.6.2020 15:32 - TASR

Bývalý nemecký reprezentant Peter Schiller zomrel vo veku 62 rokov

Bývalý nemecký hokejový reprezentant Peter Schiller zomrel minulý týždeň vo veku 62 rokov na zlyhanie srdca. Na konte mal 94 štartov v národnom drese, zúčastnil sa aj na ZOH 1988 v Calgary. S Kolínom získal v nemeckej lige štyri majstrovské tituly, v kariére si obliekol aj dresy Mannheimu a Dynama i Eisbärenu Berlín.
31.5.2020 15:21 - TASR

Obranca Högberg podpísal zmluvu s Philadelphiou

Hokejový klub NHL Philadelphia Flyers podpísal zmluvu s nováčikom Linusom Högbergom. Kontrakt 21-ročného švédskeho obrancu začne platiť od sezóny 2020/2021. V uplynulej sezóne hral Högberg za Växjö Lakers vo švédskej lige, v 50 zápasoch zaznamenal 14 bodov (5+9). Informovala o tom oficiálna webová stránka klubu.
31.5.2020 08:04 - TASR

Čurmová pokračuje v prestížnej NWHL, predĺžila zmluvu s Buffalom

Slovenská hokejistka Lenka Čurmová bude aj v sezóne 2020/2021 pôsobiť v Národnej ženskej hokejovej lige (NWHL). S tímom Buffalo Beauts sa dohodla na pokračovaní spolupráce. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.
28.5.2020 14:14 - TASR

Columbus do play off už aj s Jonesom, Bjorkstrandom i Korpisalom

Klub zámorskej hokejovej NHL Columbus Blue Jackets nastúpi na play off v plnej sile. Počas prestávky v sezóne, ktorú spôsobila pandémia koronavírusu, si doliečili zranenia obranca Seth Jones, útočník Oliver Bjorkstrand i brankári Joonas Korpisalo a Elvis Merzlikins.
28.5.2020 08:21 - TASR

Pittsburgh dohrá sezónu bez Bjugstada

Klub zámorskej hokejovej NHL Pittsburgh Penguins nemôže do konca sezóny počítať s útočníkom Nickom Bjugstadom, ktorý podstúpil operáciu chrbtice. Generálny manažér tímu Jim Rutherford oznámil, že zákrok bol nevyhnutný, keďže dvadsaťsedemročný útočník mal komplikácie pri zotavovaní po zranení v spodnej časti tela.
28.5.2020 07:42 - TASR

Vancouver uvažuje nad presťahovaním tréningového kempu do USA

Kanadský klub zámorskej NHL Vancouver Canucks uvažuje nad presťahovaním tréningového kempu do USA. Dôvodom je povinná 14-dňová karanténa pre všetkých, ktorí pricestujú do krajiny zo zahraničia. Generálny manažér Canucks Jim Benning pre zámorské médiá v stredu uviedol, že táto možnosť je ešte len v počiatočnej fáze úvah.
27.5.2020 21:02 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

15. 03. 2020
TrenčínKošice
0:0REPORT
SlovanPoprad
0:0REPORT
B. BystricaZvolen
0:0REPORT
DetvaMiškovec
0:0REPORT
NitraBudapešť
0:0REPORT
MichalovceN. Zámky
0:0REPORT

Najviac bodov

Jindřich AbdulSBA62 bodov
2.McPherson A.ZVO58
3.Trotter B.ZVO58
4.Haščák M.KOS55
5.Mikyska J.TRE55

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS33 gólov
2.Zigo T.SBA27
3.Alderson B.TRE26
4.Stupka V.BBY24
5.Sofron I.MAC24

Najlepší brankár

Matej GajanBBY94.5 perc
2.Brust B.SBA93.66 %
3.Košarišťan A.KOS93.44 %
4.Beskorowany T.BBY92.98 %
5.Melicherčík M.BBY92.86 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov