Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Bokroš so Šatanom kandidátmi na miesto vo výkonnom výbore SZĽH

15.6.2017 18:40 TASR

Výkonný výbor Slovenského zväzu ľadového hokeja na svojom štvrtkovom zasadnutí hodnotil výkony seniorskej reprezentácie na MS 2017 a zaoberal sa blížiacim sa Kongresom SZĽH. Po odstúpení Róberta Švehlu na uvoľnené miesto do VV za oblasť reprezentácií odsúhlasili dvoch kandidátov – Ernesta Bokroša a Miroslava Šatana. Blížiaci sa Kongres SZĽH bude aj volebným kongresom.


Švehla, generálny manažér seniorskej reprezentácie, predstúpil pred Výkonný výbor SZĽH s hodnotiacou správou za uplynulú sezónu. Vedenie SZĽH na čele s prezidentom Martinom Kohútom sa poďakovalo celému realizačnému tímu za prácu, ktorú odviedol pri reprezentácii v priebehu uplynulých dvoch rokov. „Róbert Švehla ako generálny manažér, Zdeno Cíger ako hlavný tréner, všetci asistenti trénera, i zvyšok realizačného tímu dalo reprezentácii počas uplynulých dvoch rokov mnoho dobrého. Chceme im preto poďakovať a popriať v nových pôsobiskách veľa úspechov," vyhlásil po skončení zasadnutia výkonného výboru generálny sekretár SZĽH Miroslav Valíček.

Výkonný výbor SZĽH sa tiež zaoberal výročným Kongresom SZĽH, ktorý sa uskutoční v piatok 23. júna. Členovia odsúhlasili program kongresu, návrhy zmien stanov, súťažného, registračného, disciplinárneho poriadku a ostatnými vecami schválenými na dohadovacom konaní, ktoré bolo potrebné upraviť podľa zákona o športe a ktoré budú ovplyvňovať chod súťaží a činnosť klubov v nasledujúcej sezóne. „Výkonný výbor jednohlasne podporil nové návrhy legislatívnych zmien a v takej podobe budú predložené na schválenie Kongresu SZĽH. Verím, že rovnako ako výkonný výbor, aj kongres sa v týchto otázkach zhodne a hokejové hnutie sa tak opäť zjednotí,“ dodal Valíček.

Výkonný výbor sa jednohlasne zhodol aj na rozpočte na rok 2017. Ten predložia Kongresu SZĽH na schválenie. „Schválili sme nový kľúč motivačného prerozdelenia finančných prostriedkov klubom na základe zákona o športe, aby sme aj takým spôsobom podporili výchovu nových hokejových talentov,“ dodal Valíček.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


blue-311

 

Ernesto...mam sa smiat alebo plakat?
15.6.2017 - 19:14
+9

LukasNR

 

Zvracat..
15.6.2017 - 19:21
+37

Brooklyn

 

Jdu blejt velebnosti...
16.6.2017 - 11:03
+5

Fanusik2002

 

Šatan je jediný normálny kandidát.
Bokroš nechaj miesto pre novú krv.
15.6.2017 - 19:39
+4

caput rerum

 

Naozaj nerozumiem... bud Bokros nema sebareflexiu, alebo trencianska lobby nema zdravy rozum. To je jedine co ma napada. Toto je uz fakt komedia.
15.6.2017 - 20:23
+28

Robert NZ

 

Pán Bokroš tú funkciu musí zastávať uznávanejšia a známejšia osoba. Vaše meno pre vedúcich predstaviteľov NHL asi veľa neznamená. Bez urážky ale v zaujme Slovenského hokeja na ten post nekandidujte......
15.6.2017 - 20:30
+4

miro-nr

 

Ten Bokroš je tam "akože" tak ,ako bol Turan pri volbe prezidenta SZLH ?!
15.6.2017 - 20:38
+7

Deathless

 

Mna najviac zaujima ci Satan vobec chce ist do toho... Inak mi to cele pride ako fantazmagoria a ci uz nahodou nieje rozhodnute. Pride mi cudne napr. setrenie na hokejkach a z coho potom chceme Mira zaplatit... Kiez by moje obavy boli zbytocne.
15.6.2017 - 20:39
+3

Johan Harju

 

"Dalo reprezentaci v uplynulých dvou let mnoho dobrého" Jak by řekl Jaromír Bosák "Sichr je jistota"
15.6.2017 - 20:40
+3

Tomo8ZV

 

Hlavne nech Bokroš neni trénerom 20ky... myslím si že, tým defenzivnym systemom by takmer uplne zakopal 98-99 ročník a ešte k tomu by si tam namiesto niektorých lepších zo zahraničia zobral pomaranče z orange-u...
15.6.2017 - 21:05
+8

ElwisNR BLOG

 

Celé zle niesom za to aby tam bol Bokroš ale Šatan tiež robi okolo toho drahoty ako nevesta pred svadobnou nocou.Čas na rozmyslenie mal tak poviem áno alebo nie a poďakujem za ponuku a nenechám sa prosiť alebo prehovárať buď raz chcem niečo robiť alebo nie.
15.6.2017 - 22:12
+6

mitoO

 

A naco je vlastne dobre robit nanho taky verejny tlak? Ja neviem, ale taketo veci by mali byt dohodnute, a potom predostrene verejnosti.
Co potom ten beckovy GM?
15.6.2017 - 22:25
+20

FP-mareno

 

Ake drahoty robi Satan? Kolko rozhovorov si s nim na tuto temu cital? Jediny, kto to neustale vytahuje, je Kohut. Na kazdej tlacovke, pri kazdom rozhovore hovori o tom, ze tam chce dosadit Satana. Taketo veci sa riesia potichu v zakulisi a nie takto.
15.6.2017 - 22:53
+23

Navi01

 

Miroslav Šatan určite vníma tlak na svoju osobu v rámci postu GM reprezentácie.Nie je to pre neho dnešná novinka a práve tým , že už sa to vlečie hrozne dlho a on sám nedáva žiadne odpovede to naozaj pôsobí tak , že tie "drahoty" robí...
15.6.2017 - 23:53
+5

bigi BLOG

 

no pri tomto prezidentovi by som sa vobec necudoval tomu keby so satanam o tom vobec nehovoril. ale len pred mediami by to stale vytahoval
16.6.2017 - 7:15
+15

moke19

 

toto povedala asi pred dvomi týždňami už aj moja manželka, že určite s ním nehovorili
16.6.2017 - 8:17
+2

ctibor

 

Tak ked to povedala ona, tak je to uz potvrdene. Nehovorili spolu!!!
16.6.2017 - 10:37
+12

Gargamel123

 

Zatlkat, zatlkat,zatlkat!
16.6.2017 - 14:59
+2

moke19

 

ctibor, myslím, že sa čoskoro potvrdí kto mal pravdu. A uťahuj si z tej svojej, ak nejakú máš
17.6.2017 - 13:47
+2

FP-jaykay

 

Poznáš to, manželka má vždy pravdu.
18.6.2017 - 9:42
0

amaskiea BLOG

 

hehe, už to začína, minule som to tu písal, nakoniec bude Šatan to nevďačné hovado
16.6.2017 - 10:00
+7

Tino

 

robi drahoty: gauner jeden ...neuveritelne z toho minima info ktore mame , bez Satan vyjadrenia su niektori jedinci schopni prist k takemuto zaveru
16.6.2017 - 11:45
+6

strojar

 

Ak niekto vníma či bude vnímať (v prípade neprijatia funkcie) Šatana ako, citujem "nevďačné hovado", tak je to jeho mentálnou nedostatočnosťou.
K tomu, že to môže aj takto dopadnúť, mimoriadne iniciatívne a diletantsky už rok prispieva istý p. Kohút.
16.6.2017 - 14:39
+9

amaskiea BLOG

 

áno, presne takto som to vtedy myslel, a Kohút bol jadrom pointy
16.6.2017 - 18:58
0

cokolad

 

ja velmi nechapem tej averzii voci Bokrosovi
15.6.2017 - 22:32
+7

Tehelnepole

 

Sme dvaja.
15.6.2017 - 23:17
+1

miro-nr

 

iba dvaja ,tak preto nechapete
15.6.2017 - 23:41
+24

bigi BLOG

 

kazdy je si strojcom vlastneho stastia, a bokros uz ma toho na rovasi v slovenskom hokeji viac ako dost
16.6.2017 - 7:16
+1

BlackCrow

 

Si bol 20 rokov vo vezení ?
16.6.2017 - 9:26
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
DeL

 

To nieje averzia voči jeho osobe ale voči tomu že sa rozhodol kandidovať na post, ktorý môže obsadiť 1000x lepší kandidát. V čom lepší už rozpisovať snáď netreba...Pekný deň.
17.6.2017 - 13:53
0

kelnička

 

Objavila sa sprava ze planom B na GM ma byt Handzus...ono to zacina vsetko pekne do seba zapadat.Ta Xenia asi az tak netrepala....
15.6.2017 - 22:33
+5

Yoda_21

 

prosim ta
15.6.2017 - 23:05
+8

DeL

 

Ženy držia spolu
17.6.2017 - 13:55
+3

FP-jaykay

 

Je možné, že to všetko riadia ženy, manželky a priateľky dotyčných pánov. Potom by to všetko do seba zapadalo.
18.6.2017 - 9:44
+2

emoxx1

 

Bohužiaľ. Nikdy som neveril, že to budem musieť priznať, ale Xenia naozaj v mnohých veciach netrepala. Toto všetko je len predohra a teátro pre plebs. V SZHL je rozohraná ďaleko vyššia a nechutnejšia hra ako tušíme. Je mi z toho definitívne na grc. Dnes som už presvedčený, že Cíger síce nebola ideálna voľba na trénera repre, ale stal sa z veľkej časti obeť systému a presne takého potrebovali. Sorry, ale už neverím ani Zlatým chlapcom, ani Kohútovi. A to som sa Kohúta naozaj dlho zastával. Nakoniec vyzerá, že aj ten buran Ľupták to myslí s našim hokejom úprimnejšie ako títo páni.
15.6.2017 - 23:22
+24

Kristepane

 

no ty koky: taketo teatralne vylevy plne balastu mam najradsej, aka "vyssia hra, nechutnejsia hra"? z coho ti "je na grc")? ako sa preboha "stal obetou systemu"? v com neveris "zlatym chlapcom"? vsak pis konkretne, lebo bez toho si len gagaj, taraj a prdus
16.6.2017 - 9:33
+28

chimli

 

Čomu nerozumieš? Zlatí chlapci sa medzi sebou hádajú ako jojovia, hovoria veci, ktoré si môžu overiť iba oni medzi štyrmi očami.Chceš aj nejaký iný príklad? Všetci sa nadchýňame Javorčíkom. Ale prečo ani jeden zlatý chlapec nedosiahol ani mizivé percento toho, čo dokázal úplne neznámy Javorčík? Jeden jojo chcel byť šéfom SZLH, ale kupecky zobral aj funkciu v PRO-hokeji. Další jojo vychováva zahraničných hráčov pre iné európske kluby, hlavne , že pre jednu dedinu získal konečne titul.Ďalší jojo komentuje v TV, iný jojo len krituzije z Čiech, další je unavený a potrebuje si riešiť svoje obchodné aktivity.
Nie, netreba si našich zlatých chlapcov nejako glorifikovať, ak chcú presvedčiť väčšiu časť športovej verejnosti, budú musieť začať omnoho viac makať a omnoho menej intrigovať.
16.6.2017 - 9:57
+15

amaskiea BLOG

 

Načo?: Úplne by stačilo, keby omnoho viac makali a omnoho menej intrigovali tí mágovia, ktorí sú/alebo kedy boli vo funkciách v našom hokeji. Potom by nebolo treba odvádzať pozornosť na nejakých "zlatých chlapcov".
16.6.2017 - 10:06
+6

chimli

 

Som si istý, že skôr naučí korčulovať deti zlatý chlapec ako uprdený funkcionár na zväze. Lenže zlatí chlapci chcú najprv prdieť do stoličky a až potom učiť deti korčulovať a nedajbože ich ešte učiť hrať hokej.
16.6.2017 - 10:12
+4

amaskiea BLOG

 

áno, v amatérskom hokeji všetko záleží v prvom rade na individuálnych schopnostiach jednotlivých hráčov, vrátane kročulovania.
Lenže my sa tvárime na PROFESIONÁLNY hokej a tam už by to malo byť viac o systéme - a to nielen hernom ale aj riadiacom.
Ale tebe s tvojou fixnou ideou o "zlatých chlapcoch" to asi píšem úplne zbytočne.
16.6.2017 - 10:20
+1

kelnička

 

Ty si tusim jeden z mala ktory poukazuje na fakt ze ideme na kazdy turnaj hrat srdcom. A najvypuklejisie sme hrali srdcom prave za cias zlatej generacie. Preto ta zlata generacia vyťazila zo svojho potencialu len jedno zlato...nevidis tam paralelu???
16.6.2017 - 12:00
0

amaskiea BLOG

 

presne: "...preto zlatá generácia vyťažila zo svojho potenciálu len jedno zlato..." - dokonale si to vystihol
16.6.2017 - 12:04
+2

Ejo

 

Jooj aké krásne Slovenské. Keby sa otvorili nebesá, pred nami očami by zostúpil sám Ježiš s božskou mocou v slovenskom repre drese a vyhlásil, idem dať hokej do poriadku. O desať minúť by bolo milión frflaní ako to robí zle, že robí málo, mal by to robiť lepšie, nech odstúpi, že je podplatený,...

Hovoríš že sa hádajú, Cíger vyhlási že sa proti nemu všetci spikli, každého koho sa pýtali povie že nie a to je hádka medzi hráčmi navzájom. Jeden urobil top tým z dediny ako hovoríš. Áno so zahraničnými hráčmi, naši v tejto generácii nemajú potrebnú kvalitu.
Ďalší sa snaží vykopať z dna našu ligu, zle je. To sme zabudli v akých hnedých veciach ešte nedávno bola?
Ďalší si postavil arénu primárne pre deti a to stále aktívny hráč, už je zle, že to nerobí zadarmo.
Väčšina z nich sú ešte aktívny hráči.
Dali sme im našu nádej v reparáciu nášho hokeja bez toho aby sme sa ich na to spýtali či do toho idú. Vsugerovali sme si ich ako všemocných spasiteľov, ktorý do za pol roka všetko vyriešia. Niečo čo pri top riadení plodí o x rokov. Každú ich čo i len malú chybu považujeme za totálne zlyhanie.

Uvedomme si, že prikladanie nereálnych nárokov a predčasné kritizovanie osôb, ktoré tiež majú nárok zakopnúť, ale myslia to dobre a snažia sa ísť krok po kroku docieli len postupné ich znechutenie a samo vylúčenie z procesu. Potom sa nedivme, že na ich miestach ostanú len osoby tipy Fico, Kotleba, Široký, Nemeček s ich ľuďmi.
Tých dobrých vyženieme sami, lebo radšej chceme zlo na ktoré môžme nadávať ako nie dokonalé dobro ktoré bolí kým sa dosiahne.
16.6.2017 - 10:33
+42

trogar27

 

16.6.2017 - 11:55
+1

TomsKE

 

+
16.6.2017 - 21:25
0

emoxx1

 

O vyššej hre sa dozvieš keď príde na to čas. Nemôžem o tom viac povedať, no sám by som bol najradšej keby sa mýlim.
Zlatým chlapcom už neverím, či už z dôvodov ktoré tu pod mojím príspevkom povadli druhý a aj pre to, že niektorý z nich sú okrajovo zapojený do tej "vyššej hry".
Cíger je obeťou systému, už len pre to, že sa strašne hodil jednoduchý človek, na ktorého sa dá nahádzať za fúrik hnoja.
Jediný, kto si zachováva ako tak chrbtovú kosť je Šatan.
A že je mi z toho na grc, no to je taký osobný pocit. S tým nič nenarobím.
Najradšej by som bol, keby som len gagaj, taraj a prdus a situácia v hokeji by bola lepšia. To je všetko.
16.6.2017 - 10:21
+5

amaskiea BLOG

 

"...o vyššej hre sa dozvieš, keď príde na to čas...":
Pche, to ja viem ešte viac. Ja dokonca viem, že niečo sa v relatívne blízkej budúcnosti stane. Nemôžem o tom povedať teraz viac, aj sám by som sa najradšej mýlil, ale všetko sa dozvieš potom, keď sa to stane...
16.6.2017 - 10:28
+24

emoxx1

 

Tak potom to vieme dvaja, len mňa to viac trápi
16.6.2017 - 10:33
+3

amaskiea BLOG

 

Načo sú dobré tieto konšpiračné chujoviny? Nedal si žiadny fakt, len svoje emotívne dojmy. To si ale kopa hysteriek nevšimne a začnú to brať, že niečo na tom bude, podľa obľúbeného hesla všetkých spomalených tupoňov "bez vetra sa ani lístok nepohne"
16.6.2017 - 10:42
+23

ctibor

 

Takze nieco vies, ale nepovies, ale v prvom prispevku pises, ze ti je to z toho uz teraz zle. Bud to povedz alebo nekecaj...

A aka je Ciger obet systemu? Aj Vujtek bol teda obet systemu? Ci vtedy to bol iny system? Ci ako sa ma SZLH zachovat voci trenerovi a GM s tolkymi preslapmi? Po najhorsom vysledku na MS?
16.6.2017 - 11:00
+1

emoxx1

 

Tak sorry chalani. Nechal som sa v návale emócií uniesť. Ale už som otvoril oči. Kohút je človek na svojom mieste a vďaka tomu si udrží svoju pozíciu. Zlatý chlapci myslia v prvom rade na náš Hokej a ani vo sne ich nenapadlo popri tom riešiť aj nejaké bočné záujmy. Za celý aktuálny stav môže Ciger a Švehla. Bodaj by už do nášho hokeja nikdy nepáchli. No a keby ste sa o mňa báli, tak už sa mi polepšilo.
Tak, síce zase blábol, ale aspoň už plávam po prúde...
16.6.2017 - 11:42
+5

ctibor

 

Tak je to spravne teda. A nie ze sa niekedy v buducnosti od neho odklonis. Spravny nazor je len jeden.
16.6.2017 - 11:46
+2

bigi BLOG

 

no zrovna vujteka by som za vzor nedaval, ano vysiel mu jeden sampionat, ale to vsetko dokazal prekrit dalsim amaterizmom. ked odratame ten nahodny sampionat tak vujtek+ sykora bolo presne to iste co ciger so svehlom vo vela veciach aj s rovnakymi preslapmy. jediny rozdiel bol v tom ze im vedenie nehadzalo polena pod nohy. a v ich pripade ich bohuzial podrzali, na skodu hokeja.
16.6.2017 - 17:30
+4

Tino

 

dovolim: si pochybovat ze si im niekedy veril ....ze je cosi zlozitejsie komplikovanejsie nez to navonok vyzera pretoze v hre je x nazorov a tlakov je prirodzene, neviem v ako vesmire zijes ty, ale v tom mojom je to samozrejmost, presne tak to funguje, vzdy fungovalo a bude naveky fungovat medzi ludmi....jednoduche to maju, resp chcu mat len socialne pripady a presne tak vyzera aj ich zivot.....dojst koli tomu k zaveru ze uz niekomu neveris je nie problem ludi ktorych si zacal spochybnovat ale tvoj...neviem , nerozumiem preco si sa rozhodol fungovat tak ze si niekomu bezhranicne verit a bez toho aby ten niekto komu si takto veril neico stihol urobit mu uz neveris ...ludom, ziadnym ludom sa neveri je to ako s politikmi ludia sa kontroluju
16.6.2017 - 11:53
+4

emoxx1

 

Teraz sa trošku pletieš. Ešte donedávna som ich tu obhajoval. Strojár by ti vedel narozpravat koľko som sa tu a ním za to nabádal. Ale dobre. Čas ukáže ako sa veci mali a my to aj tak neovplivnime.
16.6.2017 - 11:58
+1

Tino

 

neviem: co si kedy robil,komu pisal ale takyto nazorovy zvrat urobit to nie je len tak...nerozumiem co ta vlastne sklamalo, co si cakal v co dufal na zaciatku ked si este veril
16.6.2017 - 12:10
+1

elsik

 

Kto si ?? Keď si schopný si dať meno krista ??? Už tvoja prezývka hovorí za všetko a škoda sa s Tebou aj zapodievať !!! P.S. Za našu vlasť . Tým myslím za naše Slovensko by som šiel bojovať aj s jednou nohou !!! Aj vtedy ak som bol " unavený " !!!! Aj keby som nebol vo forme !!! A to náš najvyšší vodca " KOHÚT " osloví najschopnejších a najsilnejších slovenských "bojovníkov " aby zostali doma, v Amerike ,keď sa cítia unavení !!! No a náš pán prezident - myslím Kisku nie je schopný naštartovať náš letecký špecial a prísť povzbudiť chalanov? Veď na golf bežne lietal len do Popradu !!! Zaslúžime si mať svoju vlasť ??? A vôbec takýchto vodcov hokeja a národa ??? No pán Kiska nech si len hovie v tom svojom prezidentskom pelechu a naši chlapci nech sa šetria aby mohli "ryžovať " doláče a ďalej bojovať za seba a ameriku !!!
17.6.2017 - 13:48
0

DobryHokej

 

Nie som si isty ci Airbus A320-200 ma certifikaciu na interkontinentalny let...
18.6.2017 - 10:34
0

worth

 

Ak ta za toto neplatia, tak mi je ta luto. A vlastne aj keby hej.
16.6.2017 - 9:47
+4

amaskiea BLOG

 

Čo sa ti nepáči, šak Xénia mala pravdu! Existuje Handzuš? Existuje. Je aktívny? Je. Veď všetko do seba zapadá, nevidíš to?!
16.6.2017 - 9:54
+7

chimli

 

Vyzerá to tak, že teba platí pán plukovník.
16.6.2017 - 9:59
0

MackoPu

 

"Zlatí chlapci sa medzi sebou hádajú ako jojovia" - naozaj ? Ja vidim akurat Ziga. Ako obvykle v opozicii.
17.6.2017 - 0:36
+7

worth

 

a kde sa objavila ta sprava? na deep web?

by the way, ak by satan odmietol, tak mne by viac na tom poste vonal handzus nez bokros. aj ked je to cisto teoreticka uvaha vzhladom na zdroj tejto informacie...
16.6.2017 - 8:20
+2

kelnička

 

Ta sprava sa objavila v jednom mienkotvornom denniku...mna zas zaujima kde si v tejto suvislosti prisiel k menu Bokros???
16.6.2017 - 10:55
+2

smetisko

 

satan to nebude. je to inteligenty clovek
15.6.2017 - 22:37
+6

Adriano23

 

Aka trencianska lobby? Podaktori si tu uz snad robite srandu. Ved vzdy ked davali dvadsiatku v TV resp bola v studiu rec o dvadsiatke tak Ernest bol vychvaleny vsetkymi, kazdy ho chvali, skoro nikto na neho nepovie nic zle ... ano jeho kvality treba uznat ved s osemnastou postupil, vyhral s dvadsiatkou brondz, vyhral cesku extraligu bol pri seniorskych medailach Ok, ale v sucasnosnti chlap tam nema co robit a jeho povest (ohladom nominacie par mejetnejsich junakov) je viac ako znama vec.

Skoda ze ho ti "odbornici" furt uctievaju pride mi ze mu uz trosiscka uteka moderny hokej a jeho dve "defenzivne" lajny su viac ako okate. Nech pekne ide Bokros posobit na klubovu uroven tam bude z neho viac uzitku v repre uz v ziadnom pripade nie aj ked co sa tyka defenzivy a discipliny by mal co ponuknut ...
15.6.2017 - 22:43
+3

miro-nr

 

on nemál disciplínu voči slovensku a jeho funkcii ! Nemá čo ponuknuť pokial neponúknu jemu ! Smutné!
15.6.2017 - 23:45
+4

RhimeSBA

 

Úplne ma fascinujú tuto dvaja kolegovia, čo sa tam dočítali, že Ernesto je návrh na GM. Gratulujem, čítanie s porozumením asi nie je vaša parketa.
16.6.2017 - 0:35
+25

Amonte

 

V tejto "discipline" dosahuju slovenski ziaci dlhodobo jedni z najhorsich vysledkov v medzinarodnych testoch, takze ziadne prekvapenie..
16.6.2017 - 9:33
+5

bbbjano

 

Ako sa hovorí, každého niečo dobehne.: Ešte v nedávnej minulosti reprezentácie, hlavne mládežnícke, o tomto čase už mali svojich trénerov a vedenie. Po úspešných MS 18, vedenie SZHL nenašlo odvahu, aby Javorčíka rovno opäť "zamestnali", teraz sa musia dohodnúť s Bystricou, ktorá po ňom hneď siahla. Podobne je to s repre 20 ročných. Neskutočná dráma, keď celé hokejové Slovensko pozerá za oceán, či odtiaľ príde spasiteľ Šatan.Napíšem svoj názor. Za GM ? Bol by blázon.Kto s ním bude na repre lavičke? Proste, SZHĽ nemá koncepciu, okrem projektu krpatých štadiónov žiadna vízia, žiadny plán. Či niekto súhlasí, alebo nie, prezident SZHL musí byť osobnosť, musí mať vážnosť, musí to byť rozhodný a spravodlivý človek, musí sa orientovať v slovenskom hokeji ako aj vo svetovom. Kohút nespĺňa ani jednu z týchto podmienok. Vodia ho za ručičku rôzne partie. Raz sú to hráči - bohovia, potom zasa tí čo ho majú v hrsti po vlaňajších voľbách, o ktorých mnohí vykrikujú, že boli férové, ale na druhej strane akosi zabúdajú, že v mnohých kritériách a podľa stanov, ktoré boli schválené, voľby mali byť neplatné.Samozrejme nechcem tým povedať, že nezvolenie popradského mága nebolo správne. SZHL je momentálne inštitúcia, ktorá funguje ešte zo zotrvačnosti, nemá koncepciu a ani naozaj zodpovedných ľudí. Najhoršie na tom je, že možno by aj chceli, ale nevedia. Pritom si dovolím tvrdiť, že v hokejovom hnutí je dosť ľudí, ktorí by to zvládli. Napríklad na post GM: Pardavý, Lintner, Zedník, Kmeč, Pavlikovský, a isto by sa našlo ešte zopár osobností.
16.6.2017 - 9:14
+5

Fanusik2002

 

Úplne s tebou súhlasím.
Prednedávnom v jednom príspevku som písal,že dokedy chce SZLH čakať s výberom trénerov pri mládežníckych reprezentaciach.
Dátum je stanovený do 30.6.17.
To je na smiech,sezóna na ľade začína prevažne 24.7 a MS 20 sú o pol roka.
SZLH zaspalo čo sa týka pána Javorčika(možno cielene),BB urobila veľmi dobre,to je koncepcia.Začinaju od mládeže s ambicióznym trénerom.
16.6.2017 - 9:48
0

Adriano23

 

Vyse desat rokov nase mladeznicke repre dosahuju velmi zle vysledky na medzinarodnom fore az na par vynimiek. Na trenerskych stolickach sa uz vyse desat rokov striedaju ti isti ludia popripade pride niekto novy z rovnakeho sudka.

Je uplne irelevantne ci uz vyse mesiaca niesu treneri na jednotlivych repre vyberoch ked do mesiaca maju byt zvoleni. Nasa U16, U17 a pod nonstop hraju velke hovn* a je uplne jedno ci je tam trener uz tri roky alebo mesiac. Jednotlive repre vybery su rok co rok absolutne nepripravene nevedia co hrat, ani striedat proste nic (az na par vynimiek). Vyjadrenia trenerov po nepodarenom zapase ktori bol opat len pripravny a nacvicovali si nasi hraci jednotlive herne situacie je priam az komicke ...

Zotvracnostou ide nas hokej od roku 1993, praveze v poslednom roku som zaznamenal ako taku snahu nieco zmenit, ale darmo ludai vobece nevida ze nemecek bol vo veducich funkciach zvazu od roku 1999 z jedno/dvojrocnou prestavkou. So Sirokym sa dusovali v akej dobrej kondicii zanechali zvaz no cuduj sa svetu az v tekej dobrej kondicii nie je. Kohut robi chyby viem si predstavit, aj inac podaktore jeho kroky, ale aspon spravil to co nemecek a siroky nestihli za 16 rokov. Takeho seminare co bol pred mesiacom su vo vyspelych hokjovych krajinach samozrejmostou u nas podaktori jedinci to zacinaju osocovat ze ako si dovlili cca 60 vyvolenych spolu diskutovat o slovenskom hokeji ... Je snaha postavit multifunkcne strediska pre najmensich opat sa niekomu nevidi ze rozmery maju byt do 40m, lebo particka miestnych si chce hravat zapasy ... Vazne toto uz zacina byt chore, namiesto toho, aby sa uz konecne zjednotila aj hokejova verejnost tak sa furt hani, od ludi ako strojar a pod je to ocakavane, ale od ostatnych az tak nie, skoda ze skocia na lep takym ktori len vyskakuju z poza pc.

Pre mna je skor nepochopitelne ako taky Palffy a spol mozu pokladat za vhodneho kandidata Turba do cela zvazu. Chlap ktory skoro polozil na kolena cely Popradsky hokej. Este na konci Augasta sme pomaly citaly ako Turbo sa vyhraca primatorovi Popradu ze hokej v poprade nebude a pod. Rok co rok tu na HP boli clanky najma cez Jul a August ako Turbo hlada peniaza a hracov nemali skoro ziadnych podpisanych. Akato zmena po odchode Turba, ked Poprad ma podpisanane uz skoro cele muzstvo. Bolo tu uz aj par clankov ako Turbo safaril s financiami v Poprade, ale ved co Turbo je vhodny kandidat predsa doviedol Poprad k medajle, ale za aku cenu to uz znovu tupci ako Palffy nevidi.

Darmo tato spolocnist si len zasluzi presne takch ludi vo vedeni ako je Turan, Siroky a pod a treneri ako su Ciger, Bokros, Halahija ci Bartanus ...

16.6.2017 - 10:29
+2

Adriano23

 

Oprava *ktory, *citali, *peniaze ... atd, chyb je trosku viac.
16.6.2017 - 10:35
+1

smetisko

 

tak sa uz konecne zjednot a posli aj ty kohuta do . este ze ty mas ten SPRAVNY nazor
16.6.2017 - 10:42
+1

Adriano23

 

Kde tvrdim ze mam spravny nazor? Este raz si to precitaj lebo citanie s porozumenim ti robi asi problem.

Preco by som mal poslat kohuto do... ? Nato su tam druhi predsa, ci ako?

Ak si asi z clanku nepochopil tak som daval za priklad Turba (minuly rok bol jediny protikandidat Kohuta) a snim som ho konfrontoval. Ak je pre teba Turbo lepsia volba tak prosim pekne je to tvoja vec, ale na mna uz nereaguj ja som si uz urobil docela slusny prehlad o tomto clovekovi, musel by si vytiahnut vela tronfov z rukavu, aby si ma presvedcil o opaku.

Ci tam chces Nemecka, Lintnera, Satana a neviem koho je sice od teba pekne, ale bohuzial ty predpokladam ze nevyberas ani kandidatov a ani ich nevolis, preto este raz ti to zopakujem som porovnaval iba tych co boli kandidati resp uz boli vo vedeni.
16.6.2017 - 10:57
+2

smetisko

 

... aby sa uz konecne zjednotila aj hokejova verejnost tak sa furt hani, od ludi ako strojar a pod ...
16.6.2017 - 11:33
0

Adriano23

 

Co s tym? Tam tvrdim ze mam iba ja spravny nazor? To skor ty chces vnutit ten "spravny" nazor druhym.

Neviem ako poznas strojara, ten kto ho pozna dobre vie naco som narazal ...

Nikde nevelebim Kohuta, napisal som ze nie vsetko je vydarene ze jeho strany, nikde nepisem ze je to jedina moznost, pisem len to ze za ten rok o nic menej nestihol spravit ako jeho predchodcovia za 16 rokov a prave naopak aspon sa uz par veci zorganizovalo ... to je vsetko.

Ak mi chces teraz vypisovat vetu po vete a domyslas si tam co chces tak tato debata pre mna skoncila.
16.6.2017 - 11:41
+1

moke19

 

to, čo navrhuješ, sme tu už mali, heslo bolo že "JEDNOTNE K VOĽBÁM!"
17.6.2017 - 14:30
+2

sob3k

 

Demokracia je o diverzite, uniformnost je typicka pre diktatury.
17.6.2017 - 14:47
0

bigi BLOG

 

hmmm a napriak tomu seckemu tam ten nemecek stale je a hlavne je pri tom najvacsom koryte. a aj vonku zvaz zastupuje prave nemecek. takze co sa zmenilo? nic len cely ten balast.
apropos male stadiony, pokial viem uz mali s nimi zacat, a stale nic... atd atd atd... holt kohut bol krok vedla ak nie niekam inam(nikto nepise ze turbo by bol lepsi, ale kohut tu sancu dostal a neobstal vo vela veciach zlyhal)
a este jedna vec kohut nie je na zvaze novacik
16.6.2017 - 17:40
+2

Adriano23

 

Preco nenapises ze nemecek a jeho parta vyrazne obmedzili pred odhchodom nemecka pravomoci novemu prezidentovi?

Kolko tam bol kohut pred tym? jeden rok? Igor tam je kolko rokov? Preco zlyhal iba Kohut? ked sam uz nema tolko pravomoci?
Ci pises iba to co sa ti hodi?
16.6.2017 - 23:28
+2

Jakub_Thrashers

 

O tom, že Javorčík pôjde do Bystrice, sa vedelo už v marci. Zväz mohol sa snažiť ako chce, ale stanovy prikazujú vyberať reprezentačných trénerov na základe výberového konania.

Takže nejde o žiadnu odvahu.
16.6.2017 - 15:26
+4

strojar

 

Zaoberal sa výkonný výbor aj chaotickou činnosťou, resp. nečinnosťou disciplinárnej komisie v súvislosti so Žilinou alebo vec už úspešne vyhnila?
16.6.2017 - 9:34
+13

topska

 

jedna ved je ze to bolo chaoticke, druha ze sa neporusili ziade pravidla anariadenia tak potom nie je o com asi nie?
16.6.2017 - 13:22
0

bigi BLOG

 

no neviem, predsa len ZA nemala hrat zapas pred divakmi ale akosi sa im to podarilo nedodrzat
16.6.2017 - 17:43
+3

Jakub_Thrashers

 

Žilina sa voči rozhodnutiu DK SZĽH a odvolacia komisia priznala tomuto odvolaniu v zmysle DP SZĽH suspenzívny účinok.
17.6.2017 - 8:50
0

strojar

 

A následne sa na to vyprdli.
17.6.2017 - 20:51
0

Jakub_Thrashers

 

To už neviem povedať. Pokojne mohli o tom rozhodnúť, ale nikde nezverejnili zápisnicu a nevydali tlačovú správu. Aj to je možné. Ale pochybujem, že by to nejako potichu malo vyhniť. Žilina si trest odpyká, alebo ODK SZĽH rozhodne o inej forme trestu, prípadne rozhodnutie DK v celom rozsahu zruší.
18.6.2017 - 12:55
0

amaskiea BLOG

 

Nejaká analýza, nedajbože kritika? Kdeže, "...dali mnoho dobrého a preto im na nových pôsobiskách chceme popriať...". A tak, keď toto máme úspešne (ako inak) za sebou, môže naša bolševická karavána pokračovať na nastúpenej ceste nerušene ďalej, v duchu radostného budovania svetlých zajtrajškov. My sa nezobudíme ani v B-skupine MS, možno už teraz majú pripravenú celú kopu prázdnych fráz na "úspešné zvládnutie" aj takej situácie...
16.6.2017 - 9:51
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Dr.Zincica

 

5 milionov trenerov,manazerov a naslovovzatych odbornikov ide riesit kto je dobry a kto nie v hokeji.Toto milujem.Od 93-teho sa v (nielen)hokeji iba kradne,ojebava a klame;posledni dvaja panaci na cele Zvazu absolutne nic nespravili pre rozvoj hokeja a pisalkovia na anonymnych forach budu vyblakovat o neodbornosti Kohuta.Co sa da stihnut za 2 roky?
Co sa tyka GM a repre trenerov:Ocakava sa od neho(Satana),ze pride s celkovou koncepciu pre vsetky reprezentacie a bude aktivny pri vybere A az po mladeznicke timy.Cize vytvorime nejaku koncepciu aby sme uz mladez vedeli pripravovat pre repre.
Satanma iste svoju viziu,kontakty a bude vediet presvedcit VV SZLH o svonich planoch.
Vratom sa spat k poslednemu stretnutiu Zvazu.Svehla ako GM sa neosvedcil ale postavil sa k tomu ludsky a napriem medialnej hysterii si zachoval chladnu hlavu.Ciger alibisticky na to stretnutie ani neprisiel,cim poslal "vsetkych do riti".
16.6.2017 - 10:21
+7

Adriano23

 

Uplny suhlas
16.6.2017 - 11:09
0

mathushino

 

Mam pocit, že vela z tunajších prispievateľov fici na zjem aj vlek časopise .. fakty striedajú konšpirácie , teórie a vydáva sa to za alternatívny názor a ak clovek náhodou tomu neverí je ovca a predsa uvidi pravdu .. cele zle tieto diskusie
16.6.2017 - 11:38
+5

MySmeSever

 

Ono ja ti k tomu len tak vseobecne odpoviem...nediv sa ze ludia sa uchyluju k alternativnym zdrojom informacii ked tie podla teba "fakty" su z 95% klamstva...clovek prirodzene tuzi po pravde...
16.6.2017 - 11:52
0

amaskiea BLOG

 

áno, keď z reality je 95% klamstiev, tak človek si v túžbe po pravde hľadá to správne médium, ktoré mu tú 100%nú pravdu naservíruje v hotovej podobe
16.6.2017 - 11:58
+2

MySmeSever

 

Tak som to nemyslel...skor tak ako pise lubfito...cele je to potom zivna poda pre pajacov ala majci kokotleba
16.6.2017 - 12:03
0

lubfito

 

Netúži. Túži po informáciach ktoré mu zapadajú do jeho videnia sveta. Ten náš sa skladá z toho že nám každý chce len ublížiť, vziať si nás do područia. Prirátame faktory ako prirodzený strach z neznámeho a máme živnú pôdu pre rôznych mesiášov a ľudí ktorí nikdy nevyjdú zo svojej kancelárie, ale z čista jasna prinášajú zaručené informácie o svete okolo nás.
16.6.2017 - 12:00
+9

ctibor

 

A to cislo 95 percent...to je nejake oficialne cislo? Resp. ja tomu velm nechapem. Cize ked media hovoria, ze v Londyne hori budova a zomrelo tolko a tolko ludi, tak to potom zakonite nebolo v Londyne, pocet ludi nesuhlasi, nebola to budova, ale pravdou je len to,ze nieco niekde horelo? Ci ako si to mam predstavit? To cislo je zo statistickeho uradu ci zo Zemu a Vek? Ci Lukas Perny ho niekde zverejnil?
16.6.2017 - 13:06
0

MySmeSever

 

Vedel som ze nemam reagovat v dnesnom svete je len cierna a biela a siva neexistuje
16.6.2017 - 13:09
+1

ctibor

 

Ale ved nieeeeee, normalne diskutujeme Len to cislo ma zaujalo, ze ci je to nieco oficialne, co Tibike spolu s Lacikem vyratali na zaklade odborneho statistickeho pozorovania alebo ci nahodou nie su z ruskeho statistickeho uradu...alebo tak nejak...
16.6.2017 - 13:16
+1

MySmeSever

 

Nie to som len zovseobecnil a mala to byt skor uvaha preco niektori ludia veria spominanym mediam ja osobne som ani nevedel kto je tebou spominany pan ale doslo mi ze ma asi nieco spolocne s tym magazinom ktory okrajovo poznam a viem o co sa jedna...skor ma zaujalo u matushina slovicko "fakty" lebo to je velmi silne slovo v tomto kontexte...verit faktom mi pride rovnako smiesne ako verit konspiraciam...alebo teda jedno ani druhe v dnesnom svete od seba nema daleko a vzajomne sa potrebuju a zivia...
16.6.2017 - 13:20
0

sob3k

 

Stavat fakty a konspiracie na jednu uroven je mimoriadne nebezpecne.

Polozit vedu, na ktorej stoji cele nase poznanie, na uroven dutej zeme, zidojasterov, "za vsetko moze Soros" a podobnych kravin je nie ze vadne, ono to je pre spolocnost zivotu nebezpecne.
17.6.2017 - 14:04
0

MySmeSever

 

co je to fakt ? ked by sme filozofovali...pre niekoho ze boh stvoril zem...pre ineho teoria strun...niekto tvrdi ze zivot na zem priniesli komety...vsetko co vieme ako vravis sa len domnievame povacsinou a staviame tieto domnieky do polohy ze su to fakty...ale viem ja
17.6.2017 - 14:58
0

Tino

 

tak pozor: ze boh stvoril zem nie je fakt, je to viera...to nie je to iste, nemudre je podsuvat moznost ze fakt = viera.
17.6.2017 - 15:06
+3

MySmeSever

 

Myslim ze vies co som tym chcel povedat celym...chces mi povedat ze evolucia je sto percentna pravda a tak to presne bolo? Alebo ze sme vo vesmire sami?
17.6.2017 - 15:08
0

Tino

 

pri evoluci isa spolahnem na ludi ktori: tuto zalezitost skumali a stale skumaju overuju, sam vlastnymi vedomostami neviem zaujat jendosnacne stanovisko....ze nie sme vo vesmire sami je viera do momentu ked najdeme dokaz, ktory potvrdime a stane sa to faktom.
17.6.2017 - 17:02
+1

MySmeSever

 

V principe suhlasim ale to su debaty nie na par riadkov tu na hp
17.6.2017 - 17:25
0

sob3k

 

V prirodnych a technickych vedach je faktom to, co je experimentalne dokazane a teoreticky odvodene. Pod teoretickym odvodenim si nepredstavuj len dosadzovanie do vzorcov, ale aj trebarz modelovanie sa spravania a reaktivity roznych chemikalii v ludskom organizme. Nikdy v zivote ti v Europe neschvalia liek, pri ktorom netusia ako funguje reakcia, ktorou posobi na dane veci, ktore ma liecit.
Archimedova veta, Pascalov zakon, Vseobecne teoria relativity, Ljapunove metody, ci to, ze Penicilin je ucinny na take a take ochorenia, to su fakty, alebo ak chces, ciastocne aj axiomy. Su to veci na ktorych stoja zaklady nasej vedy, na ktorych sme vedu stavali dalej a ak odmietas verit tymto faktom, odid prosim do dzungle.

V humanitnych vedach casto su metody ine, no taktiez sa daju fakty vytvorit a obhajit. Pri psychologii sa napriklad validuju rozne modely, statisticky vyhodnocuju atd. Pri historii sa skumaju pramene, prekladaju...

"pre niekoho ze boh stvoril zem"

To nie je fakt, to je viera. Viera je zalozena na osobnom presvedceni a emociach, nie na faktoch. Rozhodovanie na zaklade emocii ludom ostalo zo skorsich dob a ostane este velmi dlho, lebo evolucia je proces pomaly. Pred 35 tisic rokmi tvoji predkovia nemali cas rozmyslat nad tym, kade utekat a detailne si rozplanovat cestu, proste utekali. Co je desivejsie, tieto sposoby rozhodovania u nas ostali dodnes, ked uz nie je nutne sa takto rozhodovat.

Opat, teoria strun nie je fakt, ale ako napoveda nazov, je to teoria, resp model, ktory sa stane faktom po dostatocnom dokazani.
17.6.2017 - 15:43
+1

MySmeSever

 

okej v tom sa zhodneme cize fizikalne zakony su fakty a to je cele...v podstate...
17.6.2017 - 15:47
0

MySmeSever

 

Pre boha fyzikalne samozrejme...
17.6.2017 - 15:52
0

sob3k

 

A nie len fyzikalne zakony. Ak najdem xyz kosti na jednom uzemi, s tym, ze podla uhlikoveho datovania sa to cca zhoduje, tak poviem, ze tam vtedy niekto taky zil. Takisto, ak sa ukaze v 500 vyskumoch efektivita nejakej liecebnej metody na nieco, beriem to ako fakt.

Keby sme vsetko mali donekonecna odvadzat a dokazovat, nikam sa nepohneme.
17.6.2017 - 16:05
0

MySmeSever

 

Suhlasim no tu som reagoval na trochu inu vec...uznavam ze som to zovseobecnil ale to o com pises nikdy ziadne konspiracne teorie nespochybnovali...
17.6.2017 - 16:07
0

RhimeSBA

 

Nikdy žiadne konšpiračné teórie nespochybňovali, napr., účinnosť liekov? Antivaxeri nie sú? Útoky na "zlú, zlú farmaloby" a zázračné lieky?

Nikto nespochybňuje prírodné vedy? Flatearth, ovládanie počasia.

A môžeme ísť do nekonečna.
17.6.2017 - 16:27
+2

MySmeSever

 

Mas pravdu rhime
17.6.2017 - 16:33
0

HeyYou

 

mylis sa v tom, ze slovo "teoria" znamena nieco, co je nutne dokazat, resp. overit v praxi aby to vstupilo do platnosti, pleties si to so slovom hypoteza a tento drobny omyl radi vyuzivaju aj predkladatelia roznych "alternativnych faktov", ktori sa hlavne na internete mnozia ako huby na hnoji a radi tymto sposobom spochybnuju napr. evolucnu teoriu alebo ine teorie, ktore nezapadaju do ich konceptu videnia sveta. teoriu skor treba chapat ako teoreticky opis nejakeho javu v ramci prirodnych vied, teoriou je napr. aj archimedov zakon alebo rovnica fotosyntezy a pod..
17.6.2017 - 20:01
+2

sob3k

 

jo, mea culpa.
17.6.2017 - 21:30
+1

amaskiea BLOG

 

Inzerát:
SZĽH hľadá špičkových hokejistov. Takých, čo im netreba nič hovoriť, a oni sa trénujú aj koučujú sami. Chceme založiť novú, úspešnú éru slovenského hokeja a už nám k tomu nič iné nechýba, len hokejisti. Funkcionárov už máme.
Značka: Dajme do toho srdiečko, ušetríme rozumček
16.6.2017 - 11:50
0

lubfito

 

Chcel by som sa zobudiť do sveta kedy nebude úspech a neúspech stáť na jednej osobe.
Chcel by som, aby konečne vzali rozum do hrsti a vytvorili prostredie v ktorom hrá prím systém a jednotlivec môže len pozdvihnúť svoju konkrétnu činnosť. Ale nebude to na ňom stáť a padať.
16.6.2017 - 11:56
+14

amaskiea BLOG

 

tu vyžltiť, pred SZĽH vytesať do žuly
16.6.2017 - 12:01
0

strojar

 

V tom prípade odporúčam ako štúdijnú literatúru diela H.Ch. Andersena.
16.6.2017 - 14:51
0

lubfito

 

Prečo rozprávky? Nejaký iný žáner by k tomu nepasoval lepšie?
16.6.2017 - 15:50
0

NRfan

 

Sci-Fi?
17.6.2017 - 19:30
0

Tino

 

predbezny: suhrn z tejto diskusie je ze Xenia pravdu,resp kusok pravdy, satan robi caviky, zlati chlapci hraju vyssiu hru....si hovorim ze trollovia to maju lahke , podhodia malym ludom hocjaku kravinu , mali ludia tieto kraviny ochotne rozvinu ....Xenia mala rozhdne v niecom pravdu bolo by cudne keby len klamala, Satan robi "caviky" pretoze to sa robi ked sa niekto s niekym o niecom jedna by som si myslel ze je idiot keby "caviky" nerobil, mne sa zda hodne, ale hodne rozumnejsie nazyvat tento proces rokovanie a ano zlati chlapci su zamotani v nie jednoduchej intrige, ci komplikovanej situacii nech to nazve kto ako chce .....ak niekto cakal ,ze to bude vsetko easy, vybavene buchnutim paste o stol do mesiaca musi mat v palici ale ze na kompletku nasrane.
16.6.2017 - 12:03
+12

fank one

 

Ach jaj: Teraz neviem... Keď Xantipa označí ľudí, ktorí zasvätili celý svoj život hokeju, že chcú ovládnuť zväz, tak sa začneme triasť, aby sa tak nestalo?
Pre mňa je Handzuš výbornou voľbou. A vzhľadom na to, že za reálnych kandidátov považujem len tých, ktorí žijú na Slovensku, tak priam najlepšou. Ale príslušníci tohto ľahko manipulovateľného národa vďačne uveria komukoľvek, kto na iného vrhne tieň podozrenia. Takto si tu mi žijeme a divíme sa, že sa tu darí vagabundom.
Ja len dúfam, že to chlapcov neodradí a budú mať dosť síl s tým bojovať. Pretože boh nás ochraňuj od Turanov, Ľuptákov, Žigov (so všetkou úctou, čo dokázal ako hráč), a im podobných. Ich bridký jazyk bude teraz čoraz intenzívnejšie narúšať plány na tímovú prácu.
16.6.2017 - 12:33
+17

chimli

 

Handzuš je pre jednoduchých ľudí ideálny káder. Vždy to bol je a určite aj bude poslušný poskok P.Šťastného.
16.6.2017 - 13:02
+5

Tino

 

uplnevazne: skus aj ty...toto co pises ,pises lebo tomu veris? recesia pokus o rozprudenie debaty?
16.6.2017 - 13:07
+7

chimli

 

Je to môj názor. Ničím nepodložená úvaha.Rozhodol môj zmysel pre detaily.

A teraz ty. To si vážne myslíš, že P.Šťastného a Handzuša raz Vatikán prehlasi za svätých?
16.6.2017 - 13:16
+2

Tino

 

podsuvas: mi ze ich ja mam svatych?...technicky maju sancu niekdy v dalekej buducnosti byt vyhlasenymi za svatych ak sa preukaze ze vykonali zazrak a vatikan, resp katolicka cirkev si tento ich zazrak bude vediet pospajat so svojou ideologiou, zaujmami a tak podobne.....ak ta zaujima aka je sanca, podla mna dramaticky nizka, cesta do Vatikanu nevedie cez hokej
16.6.2017 - 13:26
+4

chimli

 

Tvrdím niekde, že ich za svätých prehlásia kvôli zmrtvýchvstania slovenského hokeja?
Šťastný a Handzuš majú jednu výnimočnú schopnosť, chcú rozdeľovať a panovať. A to sa Vatikánu určite raz zapáči, na tejto idei Vatikán vznikol.
16.6.2017 - 13:34
+2

Tino

 

tak oni chcu rozdelovat: a panovat tato "schopnost" nie je vynimocna, naopak bezna aj ked si to mozno neuvedomujes a mozno ano.... tvoja existencia a prispevky ktore davas na tomto fore su zalozene prave na takejto konstrukcii,resp sa o cosi podobne aj ked nesikovne pokusas....co sa ti zda vynimocne je naopak bezne, ludia s IQ nad 90 to maju prirodzene v sebe a bezne to pouzivaju.
16.6.2017 - 13:53
+4

emoxx1

 

Ja si myslím, že poriadok v SZHL by mal ako zázrak na blahorečenie Vatikánu bohato stačiť.
16.6.2017 - 13:36
+4

LukasNR

 

Nie ale teba prehlasujeme za kkta.
16.6.2017 - 14:58
+15

dejvidBB

 

Amen
16.6.2017 - 20:20
+4

ctibor

 

Mas to pomylene. Handzus je poskok Sorosa a ten mu plati, aby rozvratil tuto krasnu zem zvnutra cez najpopularnejsi sport v krajine a pripravil na to, aby USA mohli vydrancovat nase prirodne zdroje. V kuloaroch sa hovori hlavne o vzduchu.
16.6.2017 - 13:12
+8

Tino

 

Soros: pride na rad az potom ako sa definitivne pride na to ze Handzus, potazmo ostatni zlati chlapci su vlastne protislovenske zivly....otazka casu kedy sa tak stane, silnym voditkom bude ze hravali v Amerike kde ich zverbovali...hokej bola len zasterka.
16.6.2017 - 13:19
+2

fank one

 

Isteže
16.6.2017 - 13:22
+1

fank one

 

hups: my žijeme
16.6.2017 - 12:36
0

fank one

 

Cesta teda vedie od Sorosa cez P.Stastneho az k Handzusovi?
Ked toto niekto precita Zigovi, tak za chvilu sa to dozvie Donald.
Chlapi, my hybeme dejinami
16.6.2017 - 13:21
+3

Tino

 

nebdue to take: jednoduche, resp skromne step by step, najprv treba "dokazat" ze su protislovensky zamerani zahranicni agenti
16.6.2017 - 13:30
+1

wedro

 

Opozícia úraduje

takže tak.
16.6.2017 - 13:32
+4

Dr.Zincica

 

Handzus,Lintner ci Visnovsky by sa mohli do konca zivota valat na Long Beach a uzivat si kalifornsky sen ale chcu pomoct nasmu hokeju skusenostami,radami ci profesionalnymi kontaktmi ktore dalej posunu nas hokej.Ale sk spolocnost je tak zaostala,ze kazdy je odbornik na vsetko a nik si nedokaze pripustit,ze veci sa daju riesit inak-lepsie,krajsie,efektivnejsie,racionalnejsie.Toto je nas slovensky hlavybol-nestaraj sa do nas,nechaj nas tak.My Slovaci sa budeme vyplakavat a hladat vinu u inych ale hovno spravime,aby sme sa pohli dalej.
Ked chcem ist v okresnom meste korculovat,mam moznost jedine v nedelu o 5-6vecer.Deti sa nemaju kde vyhrat na lade,kedze plocha je stale obsadena.Zvaz ide riesit s mestami nove klziska(pre deti idealne riesene),tupci su proti.Zacal sa riesit tok penazi v SZLH,tupcom sa to nepaci.Lintner sa snazi Ligu dostat,kde bola predtym,zase zle.Handzus a spol.obetuju cas a prostriedky na rozvoj hokeja,zase su zli.
Pretoze ak pridu ludia s niecim novym,inovativnym-hned zacne bit prosty lud na poplach.Pretoze vsetko INE ako zauzivane prosty lud odmietne.
Obycajne malomestianstvo-a kazdy cudzinec,ktory prisiel do styku s nasincom mi to potvrdil.My vlastne ziadne zmeny nechceme,pretoze prosty lud si poplace pri borovicke a karavana pojde dalej.
16.6.2017 - 14:05
+19

smetisko

 

presne, len Lintner potrebuje este trochu dosetrit ...
16.6.2017 - 19:55
+1

Dr.Zincica

 

Zavist je svina.Ak mas predpoklady na to ,prihlas sa a rob v Prohokeji Ty.Alebo ostan za pasom a hybaj rano do sichty na rannu ked hovno rozumies Riadenie nejakej organizacie.
16.6.2017 - 21:47
+7

Adriano23

 

To nema zmysel s takymto "vsevedmi". Vsetko vie vsade bol vsetko videl, vsetko vie ako sa robi, hlavne ze robi za pasom a rozdava rozumy ako sa ma riadit liga, zvaz a nevie prijat druhy nazor (nech aj od cloveka co kope kanaly). Ked je taky vzdelany mudry nech zuzitkuje svoje vedomosti rozumnejsie a ide sa realizovat na zvaz/prohokej.
17.6.2017 - 13:50
0

luciakanky

 

To je na grc toto,citat nazory niektorych. Urazky,hadky, stopercnetne overene info ktote vien ale nepoviem ale poviem vam ze ich viem a konspiracie...zlati chlapci by sa na to mali vykaslat toto si nezasluzia. satan nech nebere gm lebo tiez bude coskoro za najvacsieho babraka a tupca a to si o fakt nezasluzi.proste toto cele je hnus samy si takto znechucujeme jeden z mala dovodov kedy vsetci spolu fandime a sme hrdi ze sme slovaci
16.6.2017 - 17:06
0

chimli

 

Dúfam, že Šatan všetky možné aj nemožné ponuky tohto vedenia SZLH odmietne, jeho značka má obrovskú hodnotu a niektorí zlatí chlapci by sa na nej veľmi radi priživili.
Tí prispievatelia, ktorí teraz vidia Šarkyho ako spasiteľa, by sa mali vrátiť v čase a spomenúť si, ako ho zosmiešňovali po bitke od nepríčetného Baču, ako ho zosmiešňovali po likvidačnom faule vraj kamaráta Cháru, ako ho zosmiešňovali, ked nemohol ísť na ZOH, pretože musel ísť Chára!
Spomente si a mlčte!
16.6.2017 - 17:23
+11

ejo6

 

"Spomente si a mlčte!" celkom pokrytecké od človeka ktorý si trúfol dať do svojho profilu Voltair-ove slová: "Nesúhlasím, čo hovoríte, ale až do smrti budem hájiť Vaše právo to hovoriť."
16.6.2017 - 17:32
+6

chimli

 

Pokrytecké je urážať a zosmiešňovať ikonu slovenského hokeja, zabúdať a potom sa mu plaziť pri kolenách.
16.6.2017 - 18:17
+12

strojar

 

Troška sa Ti viaceré veci motajú.
Predmetom debaty je prípadné pôsobenie Šatana v pozícii člena VV, resp. GM.
Asi Ti ušlo, že on už nehrá aktívne hokej.
16.6.2017 - 18:30
+4

chimli

 

No ty kokso, naozaj, Šárky už je na hokejovom dôchodku, ďakujem za pripomenutie.
Diskusia sa môže zvrhnúť aj k takýmto nepodstatným témam, ako je Šárkyho nedávna minulosť. Diskusia sa môže zvrhnúť kadejako, tebe to fakt netreba pripomínať.
16.6.2017 - 18:42
+5

emoxx1

 

Možno by som ešte zamenil slovné spojenie likvidačný faul, za "tvrdý hit".
16.6.2017 - 17:42
+8

Urpiner16

 

V prvom rade by som rozpustil SZĽH a tých starých kostlivcov čo tam dvadsať rokov parazitujú a potom sa môže od znova niečo začať robiť a poriadne si vyhrnúť rukávy.
16.6.2017 - 21:51
+1

gabi98

 

Presne tak. Ale staval by som to na neokukanych kanadskych funkcionaroch.

Aby sme neoslabili domacu scenu.
16.6.2017 - 22:49
+9

Urpiner16

 

Niekoľko kanadských funkcionárov by som privítal radšej namiesto tých čo si myslia že bez nich by na Slovensku hokej nemohol existovať a vedú to od desiatich k nie k piatim ale už k nule.Nula výsledok za 20 rokov to už je fakt odvaha tam sedieť a nepodať demisiu.
17.6.2017 - 6:24
+1

sob3k

 

Oh boze moj, kolko rokov musi prejst, aby zmizol ten komplex obete pritomny v nasom narode snad od 1. ČSR?
17.6.2017 - 14:11
0

russianbear

 

priatelia ak vas mozem poprosit vyplnit : https://www.peticie.com/spolocne_zachranme_hokej_v_martine
18.6.2017 - 21:26
+4

strojar

 

Je 23.6.2017, v Bratislave sa koná Kongres SZĽH.
http://www.sportinak.sk/kongres-szlh-online-hokej-kohut-2017-satan-slovensko
A HOKEJportal nič.
Takou perličkou je článok v dnešnom Športe, podľa ktorého člen výkonného výboru a predseda športovo-technickej komisie Roman Štamberský po správe prezidenta zväzu odíde. Lebo organizuje MS v in-line hokeji. Jeden z kľúčových výkonných ZAMESTNANCOV zväzu si nenájde čas, aby sa zúčastnil celého rokovania kongresu. Hanba.
23.6.2017 - 12:21
+2

strojar

 

Tieto neuveriteľné články na webe SZĽH

http://www.hockeyslovakia.sk/sk/clanok/dolezita-ucast-zastupcov-klubov-na-kongrese-szlh
http://www.hockeyslovakia.sk/sk/clanok/vyzva-szlh-klubom-ktore-nedostali-pozvanku-na-kongres-szlh

vyžadujú skutočne zvláštny druh humoru.
23.6.2017 - 13:00
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Bleskovky

Pyatt zostáva v Ottawe

Vedenie zámorského hokejového tímu NHL Ottawa Senators predĺžilo zmluvu s útočníkom Tomom Pyattom o ďalšie dve sezóny s ročným zárobkom 1,1 milióna dolárov. O podpise nového kontraktu s členom štvrtej formácie "senátorov" informoval v pondelok Bob McKenzie z TSN.
26.6.2017 21:32 - Michal Bruner / TASR

Kassian sa dohodol s Oilers na novom trojročnom kontrakte

Hokejový útočník Zack Kassian zostáva v Edmontone Oilers. V pondelok podpísal s vedením klubu NHL nový trojročný kontrakt v celkovej hodnote 5,85 milióna dolárov. Dvadsaťšesťročný krídelník prišiel do Edmontonu v decembri 2015 z Montrealu výmenou za brankára Bena Scrivensa.
26.6.2017 20:55 - Michal Bruner / TASR

Tampa Bay predĺžila o rok zmluvu s českým obrancom Šustrom

Vedenie klubu NHL Tampa Bay Lightning uzavrelo nový ročný kontrakt s českým obrancom Andrejom Šustrom v hodnote 1,95 milióna dolárov. Dvadsaťšesťročný hokejista, ktorý sa mal stať obmedzeným voľným hráčom, mal v 80-tich zápasoch minulej sezóny v drese "bleskov" bilanciu 3 góly a 11 asistencií. V 274 dueloch v profilige dal 8 gólov a pridal 48 asistencií.
26.6.2017 20:08 - / TASR

Zomrel dvojnásobný majster sveta a člen Siene slávy IIHF Nils Nilsson

Vo veku 81 rokov zomrel bývalý švédsky hokejový reprezentant a dvojnásobný majster sveta Nils Nilsson. Člen Siene slávy Medzinárodnej hokejovej federácie (IIHF) skonal v nemocnici po krátkej chorobe.
25.6.2017 08:50 - Michal Bruner / TASR

Obranca Chiarot podpísal s Jets nový dvojročný kontrakt

Klub zámorskej NHL Winnipeg Jets a hokejový obranca Ben Chiarot sa dohodli na predĺžení spolupráce. Nový dvojročný kontrakt vynesie 26-ročnému bekovi 2,8 milióna amerických dolárov.
25.6.2017 08:34 - Michal Bruner / TASR

Hamonic sa sťahuje z NY Islanders do Calgary

Hokejový obranca Travis Hamonic sa v rámci zámorskej NHL sťahuje z NY Islanders do Calgary Flames. Islanders získali na výmenu výber v prvom kole draftu 2018 a dva výbery v druhom kole draftu. Calgary okrem Hamonica získalo aj výber vo štvrtom kole draftu 2019 alebo 2020.
24.6.2017 18:04 - Michal Bruner / TASR

Kings vykúpili obrancu Greenea zo zmluvy

Americký hokejový obranca Matt Greene nebude pokračovať v kariére v klube NHL Los Angeles Kings. Podľa zámorských médií ho "králi" v piatok vykúpili zo zmluvy. Tridsaťštyriročnému bekovi mal kontrakt na 2,5 milióna dolárov trvať ešte jednu sezónu, Kings sa ho však rozhodli vyplatiť. V nasledujúcich dvoch ročníkoch si tak pod platový strop pripíšu za Greenea "iba" čiastku 833.333 USD.
24.6.2017 12:58 - Michal Bruner / TASR

Russell pokračuje v Edmontone, dohodol sa na štvorročnej zmluve

Kanadský hokejový obranca Kris Russell bude v zámorskej NHL naďalej obliekať dres Edmontonu. S predstaviteľmi Oilers sa v piatok dohodol na novej štvorročnej zmluve v celkovej hodnote 16 miliónov dolárov, pričom v záverečných dvoch sezónach bude platiť klauzula o zákaze výmeny bez jeho súhlasu. Tridsaťročnému Russellovi vypršal ročný kontrakt na 3,1 milióna USD. Ak by sa nedohodol s "olejármi" na predĺžení spolupráce, stal by sa 1. júla neobmedzeným voľným hráčom a mohol by rokovať s hociktorým klubom profiligy.
24.6.2017 12:57 - Michal Bruner / TASR

Eaves predĺžil zmluvu s Ducks, za tri roky dostane 9,45 mil. dolárov

Hokejový útočník Patrick Eaves zostáva v Anaheime, v piatok podpísal s Ducks nový trojročný kontrakt v celkovej hodnote 9,45 milióna amerických dolárov. Tridsaťtriročný krídelník prišiel do kalifornského klubu vo februári výmenou z Dallasu.
24.6.2017 07:48 - Michal Bruner / TASR

Vo veku 58 rokov zomrel bývalý ruský brankár Myľnikov

Vo veku 58 rokov zomrel v utorok bývalý vynikajúci ruský hokejový brankár Sergej Myľnikov. Informáciu priniesla ruská hokejová federácia, podrobnosti o príčine smrti nezverejnila. Myľnikov získal v roku 1988 v drese vtedajšieho Sovietskeho zväzu zlatú medailu na zimných olympijských hrách v Calgary, rok predtým sa zúčastnil aj na Kanadskom pohári, kde vo finále prehrala "zborná" s Kanadou 1:2. Na konte má aj desať zápasov v NHL v drese Quebecu Nordiques.
20.6.2017 21:41 - / TASR

Archív krátkych správ »
zimná hokejová škola
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov

ŠTATISTIKY MS 2017

Priamo z MS 2017 v Nemecku a Francúzsku

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

Najviac bodov

Artemi PanarinRUS13 bodov
2.MacKinnon N.CAN12
3.Šipačov V.RUS12
4.Gaudreau J.USA11
5.Kučerov N.RUS11

Najlepší strelec

Stéphane da CostaFRA6 gólov
2.Gaudreau J.USA6
3.Roussel A.FRA6
4.Lee A.USA5
5.Keller C.USA5

Najlepší brankár

Leonardo GenoniSUI94.21 perc
2.Vasilevski A.RUS93.57 %
3.aus den Birken D.GER93.42 %
4.Pickard C.CAN93.18 %
5.Merzlikins E.LAT92.86 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.USA731:1418
2.Rusko735:1017
3.Švédsko729:1316
4.Nemecko720:2311
5.Lotyšsko714:1810
6.Dánsko713:227
7.Slovensko712:284
8.Taliansko76:321
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Kanada732:1019
2.Švajčiarsko722:1415
3.Česko723:1413
4.Fínsko720:2211
5.Francúzsko723:1910
6.Nórsko713:198
7.Bielorusko715:277
8.Slovinsko713:361
Články SIHPA na HokejPortáli »