Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Bolestivý spôsob prehry, nad Ďalogom otáznik (FOTO)

zdroj: Hokejportal.net/Adrián Danaj
12.5.2019 02:01 Pavol Rajtar / HokejPortal.sk

Proti Fínsku to Slovensku v krásnom zápase bodovo nevyšlo, výkon bol však opäť optimistický a na ňom chcú naši reprezentanti stavať aj naďalej.


Slovenskí hokejisti odohrali v Košiciach ďalší zápas svetovej kvality. Proti výbornému Fínsku si za predvedený výkon zaslúžili minimálne bod. Prišli oň v poslednej tretine zápasu. „Nechcem rozhodcov komentovať, ale urobili chyby. Dostali sme gól po jasnom faule. Škoda toho. Nechcem sa na to vyhovárať, ale po zápase to veľmi mrzí. Po góle Martina Marinčina sme držali momentum, mali sme výborný vstup do tretej tretiny a potom sme z ničoho dostali dôležitý tretí gól. Tri body po takomto dvojzápase sú však výborný začiatok, a tento nezdar musíme hodiť za hlavu,“ povedal výborne hrajúci štvrtý center Slovenska Dávid Buc.

zdroj: Hokejportal.net
Situácie, ktoré opisoval, sa týkali aj tretieho gólu Fínov. Z dvoch faulov na Tomáša Tatara a Róberta Lantošiho sa minimálne jeden odpískať dal. Žiaľ, bieloruský a rakúsky arbiter mlčali, čo využil muž zápasu Kaapo Kakko a strelil zlomový gól na 3:2 z fínskeho pohľadu. „Tiež som to vnímal ako fauly, ale netreba sa vyhovárať, taký je hokej. Padol gól. Už predtým sme dostali jeden po zakázanom uvoľnení, ktoré podľa mňa nebolo. Nedá sa nič robiť, na druhej strane sme znova ukázali skvelý tímový výkon. Hrali sme perfektne a nemáme sa za čo hanbiť. Aj ľudia musia vidieť, ako bojujeme a ťaháme za jeden povraz,“ hodnotil Tomáš Tatar, ktorý napriek prehre s Fínskom hľadí do ďalších dní s optimizmom. „Ak by sme pred tým dvojzápasom mali predpoveď zisku troch bodov, boli by sme asi spokojní. Samozrejme, že teraz to hnevá, ale hlavné je, že máme na čom stavať, že sme proti dvom veľkým favoritom ukázali kvalitné výkony a verím, že po dni oddychu budeme dobre pripravení na ďalšie náročné zápasy,“ zaželal si Tomáš Tatar. Po zápase však nerezonovala iba prehra Slovákov. Veľmi nepríjemné zranenie utrpel náš najrýchlejší hráč a dôležitý obranca Marek Ďaloga. Doktor tímu Ján Grauzel mal po zápase mnoho starostí, a tak jeho vyjadrenie k zdravotnému stavu prišlo až v neskorých nočných hodinách. „Marek Ďaloga utrpel zranenie v oblasti tváre, ktoré si vyžadovalo miniinvazívny zákrok. O jeho ďalšom pôsobení na šampionáte sa rozhodneme v najbližších dňoch,“ povedal.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


sapara27

 

Vraj zlomené nemá nič: Snáď to otras mozgu nebude.
12.5.2019 - 2:10
+1

VladoBB

 

Marekovi prajem, aby sa čo najskôr dostal z nepríjemného zranenia...: bude veľmi chýbať tomuto nečakane výbornému tímu...
Až nechápem, kde sa tá rýchlosť a húževnatosť v tomto mančafte zobrala...

Pred šampionátom som sa modlil, aby sme nevypadli...
Môže to ešte dopadnúť všelijako, no už po týchto dvoch zápasoch som neskutočne hrdý na tento tím.

CHLAPCI BOJUJTE AJ NAĎALEJ A ÚSPECH SA DOSTAVÍ!!!

12.5.2019 - 6:34
+38

patrik444

 

Marek chceme Ťa späť na ľade !!!
12.5.2019 - 7:17
+14

Mudrc

 

?: Co to je za vyjadrenie ?? Tak buď má alebo nemá otras mozgu. Veď v noci absolvoval vyšetrenie v nemocnici. Aha naše zdravotníctvo

Inak všetci ospevujú atmosféru na štadióne ale neviem či robia chybu v RTVS zvukari ale cez TV sa k nám žiadna atmoska nedostáva. Jedno velke ticho počuť cez TV a k tomu 2x pokryk Slovenskooo a 1x do toho
12.5.2019 - 8:29
+24

ŠIMIKE

 

zvuk zo steelky je tlmeny staci si porovnať ked sa napr hlasi gol počas zapasu a potom ked je studio s merciakom a hlásateľ na štadióne nieco hlasi.. je to plus 100 percent
12.5.2019 - 8:40
+15

ridlley

 

Vobec nejde o tlmenie zvuku. Kazfy pocuje, ze atmosfera a fandenie je tam velmi slabucke. Slovensko-Slovensko alebo piskot...to je vsetko. A toto telka fakt neskresli. Sklamany som z kosicanov
12.5.2019 - 9:05
+12

fanke27

 

to bol bloknutý predaj lístkov pre slovákov z iných krajov??
doprdele som nevedel, že na štadióne sú len košičania..
hnusáci košičania nevedia robiť atmosféru..
ešte že máme takých fanúšikov a odborníkov spoza telky, ktorí tu nikdy neboli ale vedia aká je atmosféra
12.5.2019 - 9:15
+56

fanke27

 

ja som sklamaný, že ešte v 21. storočí existujú takí primitívi ako ty
12.5.2019 - 9:16
+43

hoKEjka

 

eviem preco vsetci maju potrebudo nas busit. Nestretavam sa s tym len tu ale aj niektori novinari sa stazuju, ze maju zle podmienky a pod. Plackovia co bud nevedia prekusnut, ze musia byt v ke alebo ja neviem. Na co sa vzajomne podkopavat.
12.5.2019 - 9:22
+5

ridlley

 

Nezvladas to...dychaj kludne
12.5.2019 - 9:28
+2

LENIN76

 

Bolo to úžasné, koľko energie do haly priniesli slovenskí fanúšikovia. Je vidieť, že Slovensko žije hokejom a ľudia si šampionát užívajú. Osobne sa priznám, že sa teším na ďalšie zápasy.Patrick Kane(USA).. vymyslel si aby mu dali lacnejšie v Lidli pivo
12.5.2019 - 10:14
+15

adrian79

 

nie, len sme nastastie skoro cely cas viedli a nakoniec aj zvitazili
btw. aj v tomto zapase s USA si si mohol po vyrovnani na 1:1 vsimnut, kolko fanusikov uspechu tam bolo...
bohuzial uz v zapase s FIN sa to ukazalo naplno
12.5.2019 - 10:35
+2

Lukash_ke

 

Je to úplne normálne a zbytočne to riešiť. Vidieť, že hráme luxusne keď jediné čo sa rozoberá je atmosféra (ktorá je podľa mňa nato, že to sú MS výborná).
12.5.2019 - 11:12
+2

LenTak93

 

Pozri, atmosféru si chvália zahraniční hráči, či tréneri. A druhá vec, aké iné pokriky má reprezentácia? Nehovorme o kluboch, ale o repre.
12.5.2019 - 9:18
+5

adrian79

 

aj Slovensko ma viac ako len "Slovensko, Slovensko"

"podme chlapci, podme do toho, podme toho...."
"bojovat, chlapci bojovat" - toto by som napriklad rad pocul, miesto piskotu
"my chceme gol, gol, gol...."
"Bratislava, aj Trnava, heeehej Slovensko...." - uprava slovanistickeho
a potom tu mame slovenske pesnicky ako Macejko, Nedaleko od Trencina a pod., ktore sa daju rovnako pocas celeho zapasu spievat - toto sme napriklad spravili pre nasu repre, ked hrala niekolko rokov dozadu vo Viedni pripravny zapas, cely cas sme spievali slovenske pesnicky a tie pokriky vyssie, takze nech mi nikto nehovori, ze nemame co spievat a pokrikovat
12.5.2019 - 10:43
+8

hoKEjka

 

A co my s tym? Na zapasoch je snad cele Slovensko.
12.5.2019 - 10:49
+2

adrian79

 

a ja som snad niekde napisal, ze to je vina Kosicanov??
12.5.2019 - 10:53
+1

hoKEjka

 

Ty nie, ale pozri co napisal ridlley
12.5.2019 - 11:18
+1

LenTak93

 

pesničku Macejko by už mohol niekto odstrániť z repertoára slovenských piesní, väčší grc ozaj neexistuje (a to nehovorím o Kandráčovej verzií)
12.5.2019 - 11:27
+5

adrian79

 

Malacky forever: to bola az do prichodu Koch-a do repre nasa jedina forma ucasti na MS, takze zabudni
12.5.2019 - 11:34
0

Old School

 

Macejka som počúval rád. Na starom Nepeláku to hrali vždy, keď už bolo rozhodnuté, že Slovan už zápas vyhrá. Ach, memories...
12.5.2019 - 11:38
+2

adrian79

 

memories a povzbudzovanie: ked sme hrali europsku ligu (ci ako sa to presne volalo) proti Vsetinu, vyklepali sme ich ja zito a oni cely cas spievali tie ich moravske pesnicky "kac, kac, kac, kacena, nasypem ti zeleneho jacmena...." tam som pochopil, co znamena fanusik! Pankov, Iljin, Kolnik, Ciger - boli casy
12.5.2019 - 11:46
+4

Old School

 

Tak, tak EHL sa to volalo, plus Voskár, Pukalovič, Mosnár, mladí Višňovský a Kapuš, v bráne Ivo Čapek. Vtedy mal Slovan iný káder...
12.5.2019 - 11:59
+3

Cia

 

Ja som zas pochpil co je fanusik ked krachoval Bohemians Praha a fanusokovia ho zachranili zbierkou takze nie je fanusik co reve busi do bubnov alebo plechovej reklamy na to som si spomenul ked krachoval Martin a Skalica ti nemaju fanusikov lebo ked bolo zle zaliezli a potom sa objavili aj s bubnami a chvalili sa aki su fandovia
13.5.2019 - 12:28
0

topska

 

V Martine zaliezli fans?
13.5.2019 - 12:35
0

hoKEjka

 

Vsetci nenormalne ospevuju atmosferu ale urcite klamu, pravdu ma na sto percent ten co v steelke nikdy nesedel a rovnako ani teraz nebol na ziadnom zapase Ako hovori šimike, zvuk je velmi tlmeny. Jedine je pravda, ze by ludia mohli spievat viac pokrikov.
12.5.2019 - 9:19
+13

adrian79

 

nechcem zhadzovat atmosferu pocas zapasu, ked vyhravame, ale pozri si zaznam nasho zapasu s FIN na CTsport a tam samotni ceski komentatori sa pozastavuju nad tym, ze slovenski fanusikovia vobec nezenu svojich dopredu a ze su ticho...

a ano zvuk/hluk na STV je tlmeny, viac ako na CT, na CT maju ruchove mikrofony lepsie nastavene
12.5.2019 - 11:02
+1

LenTak93

 

Nie je celá technika pre každého rovnaká? Neviem si predstaviť, žeby tam mali ruchové mikrofóny všetky televízie (minimálne niekde okolo mantinelov).
12.5.2019 - 11:29
0

adrian79

 

asi to tak nebude, nas zapas s USA som pozeral na STV a zaznam si pozrel na CTsport a bol tam velmi velky rozdiel, uplne iny zazitok
12.5.2019 - 11:31
0

LENIN76

 

ridlley...smiem sa opýtať prečo si sklamaný z Košičanov? Lebo tomu úplne nerozumiem... lístky sa predávali na celom Slovensku a ja ti garantujem že minimálne polovica ale aj určite viac je zmes fanúšikov zo Slovenska a nie z Košíc.. Bol si na jednom z dvoch zápasov?ja na oboch.. stretol som chlapcov zo zastavami z Bystrice, Prešova, Detvy, Brezna... tak o com tocis?
12.5.2019 - 9:30
+6

ridlley

 

A smiem sa ja spytat, ze ci ste vy ste vsetci v kosiciach tak hrozne nedotklivi?? Ste jak zenske kks, vyssie jeden dostal infarkt pomaly z toho...Komplexaci. Tak ok, sklmany som z kosickej atmosfery, lebo tam sa snad hra a ked sa oznamilo, ze nasi budu hrat tam, tak kosicinia pisali, ze tam spravia peklo a dopadlo to rovnako ako s tym ciznarom...
12.5.2019 - 9:38
0

Tino

 

ak by som: teda maldoviezt do dosledkov tvoju absurdnu konstrukciu ktoru podsuvas hoci satvaris ze to nerobis....v ke peklo nebolo lebo atmosferu nerobili len ke...moze byt?
12.5.2019 - 9:48
+6

LENIN76

 

Nikto nie je nedotklivy
12.5.2019 - 10:04
0

UssKe

 

Ak my sme komplexaci , čo si potom ty ? Megakomplexak ? Keď sa ti KE nepáčia , tak sa pozeraj na zápasy z BA .
12.5.2019 - 10:05
+7

Ricardinho13

 

Už prekusni v prvom rade, že sa to hraje v KE a nie v Blave. Si jak Golonka.
12.5.2019 - 12:56
+4

radopKE

 

Jasné...Košičania: Aspoň netrep sprostosti. Ani netušíme,koľko Košičanov tam je a koľko cezpoľných,z iných kútov Slovenska. Koľko je tam sponzorských a koľko rozdaných lístkov rodinám hráčov atď. Pavlikovský namiesto fandenia čumí do mobilu,nejaký mlaďas sediaci pod ním sa smeje,vedie debatu s druhým mlaďasom,hokej im je u prdele,ale hlavne,že sklamanie u teba. A bolo by toho viac.
12.5.2019 - 9:34
+5

Old School

 

To budú nejakí VIP hostia, akých žiaľ na čestnej tribúne najdeš na každom zápase mnoho, čo sa hokeju aj tak prd baraní rozumejú.
12.5.2019 - 9:42
+2

adrian79

 

fanusikovia uspechu: mohol napisat, ze atmosferou v KE pocas nepriazniveho stavu, or vyrovnaneho stavu je sklamany, bola by to pravda a nikoho by sa to nedotykalo

VIP je zvlastna kategoria, ale naco si zhana listok na hokej niekto, kto nie je ochotny povzbudzovat svoj tim, pozna jeden pokrik a naucil sa piskat...
12.5.2019 - 10:29
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
ŠIMIKE

 

na jednej strane tam niesu kosicania vo vacsine..a na druhej repertoar fandenia na slovakov je slovensko tlesk tlesk tlesk , slovensko a heja heja heja slovensko..nikdy sa dokopy nic ine nespieva
12.5.2019 - 11:24
0

noano

 

no ved total odrhovacka. taki nemci,briti maju ine choraly..
12.5.2019 - 11:29
0

Sunkafit

 

suhlas
12.5.2019 - 12:01
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
TOPmanager

 

... pokrykov by naozaj mohlo byt viac ...
12.5.2019 - 8:55
+3

kurtsteiner

 

čoho to ma byt viac?
12.5.2019 - 9:44
0

TOPmanager

 

... žeby pokrykov
12.5.2019 - 9:55
0

strojar

 

Rozhodujúci je výťazní pokryk.
12.5.2019 - 10:10
+1

adrian79

 

este by to nejako trebalo rozpYsat
12.5.2019 - 10:20
+6

LevTiger

 

NevIkrYkujte
(uff sorry Ľudovít).
12.5.2019 - 10:31
+3

TOPmanager

 

?
12.5.2019 - 9:56
0

TOPmanager

 

Myslím si, že dobrý pokryk môže byť podobná záležitosť ako Rybárova nová výstroj Je to dôležité!
12.5.2019 - 9:58
0

luciakanky

 

Tak to presunme do blavy nie?
12.5.2019 - 10:24
0

Old School

 

Ta bars presuňme
12.5.2019 - 10:31
+1

luciakanky

 

to tu este nebolo a ked v blave bude zla atmosfera, tak uz len Nitra nas zachrani
12.5.2019 - 10:49
+1

mladywoody

 

Keď začneme hulákať v našej plechovici, tak dovi dopo,súperi z toho hluku budú úplne mimo
12.5.2019 - 11:45
+13

aaaaa

 

Atmosféru hlavne určujú ti s bubnami ktorí to nezvládajú , neviem čo za amatérov ....ľudia ak sa snažia v skupinkách niečo inde povzbudzovať ale bubnisti sa nezapoja a potom začnú Slovensko a zrušia iných ludi
12.5.2019 - 11:37
+1

cappycathy BLOG

 

Vcera bolo ovela viac pocut zo zapasu zvuk....napriklad prepni na Cechov, tam to o dost pocut...zrejme Cesi to tak netlmia ako nasi...
12.5.2019 - 14:28
0

emoxx1

 

Zo zápasov ide do TV hotový signál z prenosového voza, ktorý pre IIHF zabezpečuje súkromná spoločnosť. Zvukár vo voze RTVS, prípadne v réžii vie už len doladiť pomer medzi komentárom a výsledným ruchom zo štadióna ktorý už ide zmixovaný z centálneho vozu. To je už následne hotová veda. Záleží od charakteristiky hlasu komentátora. Niektorého vieš podfarbiť ruchmi viac a je mu ešte rozumieť a pri inom zas musíš tlačiť ruchy dole. Následne to vo veľkej miere ovplyvňuje formát v ktorom to vysielaš. Medzi klasickým stereom a Dolby surround Pro logic je na bežná počutie neskutočný rozdiel. A Dolby surround 5.1 to celé posunie zas o level ďalej. Je jasné, že na RTVS sú tie ruchy zo štadiónov diétnejšie, ale tých dôvodov môže byť nekonečno. No už na našej lige dlhodobo sledujeme, že ruchy sú voči realite dosť potláčané. No tam to má dôvod kvôli vulgarizmom, tak je možné, že sami sme si ich tak vycvičili, keď nevieme fandiť slušne.
12.5.2019 - 14:48
+4

fandaxxx

 

zvuk: Emox dakujeme za odborny vyklad.mozno niektori uz budu spokojnejsie spavat ale uprimne ja som z toho jelen co si napisal ale vidiet ,ze si v tom odbornik.
12.5.2019 - 19:41
0

LENIN76

 

zvuk sa upravuje pre potreby TV naživo je to tak ako to opisujú hráči...dokonca české fóra po výhre nad USA písali ze "zápas hrany v dychberucej atmosfere"
12.5.2019 - 8:52
+7

adrian79

 

no len skoda, ze atmosfera zmizla uz pocas prveho nepriazniveho vysledku v zapase s Finskom.... aj tam komentatori na CTV hovovorili, ze fanusikovia vobec nezenu svojich.... ale piskot nam klasicky ide perfektne
12.5.2019 - 9:16
+8

Old School

 

Asi tak. Ten piskot, to je taká slovenská špecialita. V zámorí, keď sú fanúšikovia nespokojní, tak len bučia. Aj u nás by to bolo lepšie, a netrhalo by to nikomu uši, keby primitívi v hľadisku namiesto piskotu radšej bučali, alebo iba zborovo kričali fúúúj.
12.5.2019 - 9:40
0

hokejkaDca

 

Mohol by si vediet, ze v zamori sa nepiska, ale buci a v Europe sa nebuci, ale piska. Slovaci su Europania. Preco by sa mali vyjadrovat zamorskym stylom, cize bucanim ?
12.5.2019 - 10:38
+11

Old School

 

No ja som nikdy nepískal ani na hokeji, ani na futbale. Heh, si ešte pamätám z mladších liet, ako som na zápasoch Interu Bratislava (vo futbale som bol interista) kričal vždy Fúúúúj, keď hráči súpera išli kopať penaltu. Teraz už ani len to fuj nekričím, lebo nemám na koho a jednak už nemám v tomto veku ani energiu
12.5.2019 - 11:22
0

dufus

 

prosím ťa ,ako by to mohol vedieť,ked napíše že piskot je slovenská špecialita?ved diváci pískajú v KHLke ,v českej lige atd.....ale už mu nebráni napísať že sú to primitívi,lebo nebučia ako americké kravy ,a dúfam že on doma bučí aby žena videla jekého vola si zobrala...
12.5.2019 - 11:25
+11

LENIN76

 

BRANKÁRI : Nie som sam kto ma názor že tréneri nezvládli výber brankara.. Ciliak(pri všetkej úcte) nepodrzal. Tretí gól ide na jeho účet a celkovo nebol uplne, istý.. Na to aby bol brankár rozdielovym hráčom musí okrem toho ze pochytá všetko čo sa chytať musí dať niečo naviac nejaký extra zákrok.. Rybár za nerozhodneho stavu dal dva fantastické zákroky.. Nenašiel som logiku v nominovaní Ciliaka, sorry... 1)Rybár odchytal fantastický zapas=pozna americký štýl, ok-mal chytať ďalej.. 2)ak ho tréneri považujú za jasnú jednotku a idú skôr na istotu (poraziť papierovo slabšich súperov, na postup) a nechceli aby chytal dva ťažké zápasy v priebehu 22 hodín tak ôk, chápem... 3)v tom prípade sa ale logicky ponúka možnosť postaviť Godlu, brankara z fínskej ligy
12.5.2019 - 9:14
+11

hokejkaDca

 

Tiez mam ten nazor. Rybar zachytal proti USA fantasticky. Fini su velmi silny super. A brankar co zapas predtym zachytal famozne proti Finom zostal sediet, to tiez nechapem. To nedava logiku. S nasadenim Ciliaka mal este pockat.
12.5.2019 - 10:41
+1

rasti_assez

 

Dva dobre vykony ma tesia.Cakal som vybuch,alebo ze to bude rovnaky vykrik do tmy ako na OH v Korei, po prvom zapase s Ruskom.Lacovi Nagyovi som neveril,co lutujem.
12.5.2019 - 9:23
+4

dusan1980

 

Nebolo to zle.Ale proti američanom to bolo o dosť lepšie.
Hlavne v útočnom pásme .Chybala mi častejšia streľba a dorazky.Proti USA sme vystrelili 36 krát na bránku a proti Fínsku 25.Tam môžme hľadať dôvod prehry.
Ďalej proti USA hrali všetci na 110 percent a pomaly každý mohol byt najlepsi hráč.Vcera som napríklad skoro nevidel Studenica aj pár dalších.
Pravdupovediac ale očakával som to lebo sme proti tej Amerike dali do toho naozaj veľa a bol to podľa mna vôbec nás najlepsi zápas reprezentácie.
V takom tempe sa nedá hrať každý zápas.
Ani v NHL.
Na záver by som chcel pochváliť obrancov ktorí dávajú góly a držia nás nad vodou.Specialne Černáka,Marincina ale aj Jaroša a Sekeru.Velmi rad sa pozerám na Dalogu ktorý sám zaútočí až k súperovej bránke a potom je prvý naspäť v obrannom pásme.Ten chlap má dvoje pľúca.
Pevne verím že bude OK
12.5.2019 - 9:55
+5

TOPmanager

 

Fini v porovnani so zapasom s USA nehrali proti suprovi, z ktorym je to povinna jazda, ale so superom, ktory zdolal USA 4 : 1 a tym si ziskal respekt a tak sa k tomu aj postavili. Nedali nam priestor pre rozohravku, napadali ju pomaly aj za nasou brankou, vytvarali obrovsky tlak na hraca s pukom a nasi sa s tym nevedeli vysporiadat, prehravali sme suboje, stracali puky. Kazdopadne to bol z nasej strany skvely, snazivy, takticky vyspely vykon, ked sme pri troche stastia mohli siahat aspon po bodiku, proti fyzicky, technicky a individualne skvele pripravenemu Finsku.
12.5.2019 - 10:05
+4

fabbeN

 

studeniča nebolo vidieť? bol pri našom gole na 2:2
12.5.2019 - 12:59
0

ctibor

 

Vcera sme neboli lepsi ako Fini, ale co je momentalne najdolezitejsie, ani horsi. To bol cisto remizovy zapas...treti gol jednoducho rozhodol. Je to momentalne velmi dobre, ked si spomenieme, ze pred dvomi rokmi nas Svajciari zachranovali pred zostupom proti Taliansku. Je to rychle, moderne a som zvedavy ako to budeme zvladat, ked favoriti budemem my.
12.5.2019 - 10:05
+4

pssst

 

to boli Dáni
12.5.2019 - 10:09
+3

luciakanky

 

Snad bude Daloga ok. Neriesme uz rozhodcov, aj tak nic nezmeni.kaslime na vcerajsi zapas a sustredme sa na Kanadu. 3 body po dvojzapase USA/FIN su viac ako mozme chciet.hrame vyborne, po rokoch je radost a zazitok sledovat nas zapas. Ciliak nepodrzal stava sa. Ale Nagy vcera patril k tym najlepsim, spolu s Panikom. Raz vyjde zapas jednemu, raz druhemu.ale ak to nie je potrebne tak Ciliak do brany nedavajte.
Inak uz dlho som nevidela aby sa nasi hraci po strelenom gole tesili ako mali chlapci
12.5.2019 - 10:29
0

luciakanky

 

Sorry za chyby
12.5.2019 - 10:29
+1

Impulse2

 

Prečo stále ten Ciliak ? Inak súhlasím.
12.5.2019 - 10:31
+1

luciakanky

 

Ja proti Ciliakovi nemam nic, ale Rybar mi pride istejsi, sebavedomejsi, pohyblivejsi. Ale chapem Ciliakove nasadenie. Radsej nech si Rybar oddychne a nastupi proti Kanade ako ho po tazkom zapase s USA vysilit v dalsom tazkom zapase.
Za prvy gol podla mna Ciliak nemohol, klasicka skrumaz pred brankov, super sa zorientoval lepsie.Druhy gol, paradna strela, pri troche stastia by mozno chytl.Treti gol chytit mohol a mal.
Rybar chytil to co mal a chytil aj nieco navyse.Ciliak povacsine chytil to co mal a nepridal nic navyse.
12.5.2019 - 10:59
+1

Impulse2

 

Ako máš pravdu,ale ten tretí gol to bol také mohol/nemusel,možno nebol ani tak koncentrovaný keď videl ten faul na Daňa,neviem,ale hlavnou chybou 3 golu bola tá,že Fehy sa nechal o.... jak malý tým Kakkom.... Bohužiaľ no...
12.5.2019 - 11:49
0

HkmDetva

 

Kakkovi nikto nevedel puk zobrat nielen fehy... Ciliak podla mna strelu na 2:1 videl ci ju mal chytit to uz neviem.
12.5.2019 - 14:08
0

Old School

 

Veru, tá radosť po góle je naozaj dobrá, hráči si to užívajú, lepšie sa na takéto gólové oslavy pozerá, ako na to stereotypné nudné buchnutie si päsťami. Keby našich teraz videl Don Cherry, ako sa radujú, asi by mu v tých jeho farebných oblekoch až teplo bolo. Každopádne, ešte si počkajme na gól od Riša Pánika, ten bude v oslavách asi kaziť tento štandard
12.5.2019 - 10:34
+9

adrian79

 

tiez sa obavam, ze Panik to da po svojom ale kludne to zopar krat zvladnem
12.5.2019 - 10:46
+9

luciakanky

 

Mozno sa Riso aspon usmeje
12.5.2019 - 10:50
+1

ctibor

 

Toto ma rozosmialo, ale je to pravda no. On nepatri medzi najemotivnejsim hracom. Ale na druhej strane treba povedat, ze herne hraje velmi dobre. Pre mna zatial nas najlepsi utocnik.
12.5.2019 - 10:59
+1

Loizo

 

Viem že chémia tímu je dôležitá ale nedá mi... Včera po vypadnutí Ďalogu by sa nám hodil univerzál ako je Dravecký. Verím že sa vráti Marek Ďaloga pretože v závere nám jeho rýchlosť aj ofenzíva chýbali. Máme málo obrancov na takýto turnaj.
12.5.2019 - 10:37
+3

Big brother

 

No nemozem si pomoct, ale mne sa Dravecky v tej obrane vobec nepačil, bolo vidno ze neni obranca. To uz radsej na 3 obrany hrat.
12.5.2019 - 10:41
+1

Loizo

 

Možno máš pravdu... No.. Tri obrany to podľa mňa nehrajú. Každopádne nemáme žiadneho obrancu v zálohe.
12.5.2019 - 11:20
0

stewart71

 

Proti Kanade by to už mohol skúsiť aj Libor, ak je fit samozrejme. Verím, že sa ešte zapojí aj Marek a prvý pocit po zápase bol, keby sme tak mohli mať Fínsko vo vyraďovačke, ak tam prejdeme a vrátiť im to už konečne aj s úrokmi za všetky tie naše spoločné prehry. Sú hrateľní na každom poste, eliminovať ich presilovku, Rajalu s Kakkom a snažiť sa im vyrovnať korčuliarsky, dobrý výkon brankára a máme ich
12.5.2019 - 10:54
+2

wedro

 

Tento zápas rozhodol o štvrťfinále. Mali sme získať minimálne ten bod.

Treba dúfať ze Nemci nezískajú body proti FIN, USA, CAN.

A taktiež VB nevyhra ani jeden zápas.


Ešte nie sme zachránený.


Takže tak.



12.5.2019 - 10:58
+1

Yoda_21

 

12.5.2019 - 11:10
+16

čarovna ceruzka

 

kybel sa nezapre

takze tak
12.5.2019 - 11:12
+6

crosbynko

 

Hlavne treba vyhrat nad Nemeckom ty trdlo
12.5.2019 - 11:16
+13

radopKE

 

Ty si videl zápas Nemcov proti Angličanom? S takou hrou a výkonom si ani nešktrnú.
12.5.2019 - 11:53
+2

jarinho

 

mame odohratych 2 zo 7 zapasov a y uz si rozhodol finale. Tak bud si zhuleny alebo mas dobre vztahy niekde v buducnosti alebo ja neviem.....ale toto by si ani baba Vanga nedovolila co si si teraz dovolil ty
13.5.2019 - 15:56
0

fandaxxx

 

daloga: no neviem ci Marek este nastupi.ak po vysetreni si nepamata ze su vobec MS tak to nic dobre nenaznacuje.....skore uzdravenie Marek.
12.5.2019 - 11:08
0

Scorpi

 

Preco by si nepamatal?
12.5.2019 - 11:15
0

adrian79

 

lebo je to sportovec s velkymi cielmi a vie, ze MS pre nas zacinaju az od stvrtfinale, cize defacto este nezacali
12.5.2019 - 11:28
+3

LukasPN

 

Skoda pekne rozohraneho zapasu, ale nic sa nedeje. Ideme dalej : Myslim, ze rozhodujuce bolo, ze sme v nom suhrou roznych udalosti prisli viackrat o to povestne "Momentum", za co ale chalanov nemozno vinit. (1. zranenie Dalogu po strele a teci od vlastnych, .. 2. zranenie Cernaka, kedy v rovnakom case isiel na trestnu Sekera v nevhodnom case po nasom tlaku na Finov, .. no a 3. natahovacky okolo golu Marincina, .. 4. rozhodcami nie uplne zvladnuta situacia predchadzajuca golu na 2:3). Ani za jedno zo spomenuteho nasi borci nemohli, no vzdy ked boli rozbehnuti, tak ich to zial pribrzdilo, ale na to sa samozrejme nemozme vyhovarat. Zajtra je tu dalsi dolezity zapas .. Tak pome, SLOVENSKOOO!
12.5.2019 - 11:09
+5

Acorgonka

 

Mne sa paci na tychto MS vela veci pacia sa mi hokejove KE pacia sa mi fanusikovia v hale paci sa mi nasadenie hracov pacia sa mi ohlasy fanusikov novinarov odbornikov...paci sa mi nasadenie paci sa mi ze ludia vedia realne posudit nase moznosti paci sa mi ze nasi chlapci idu zatiaľ nad ocakavania mam radost zo zapasov a verim ze zrNenia sa nam budu vyhybat a Marek bude v poriadku
12.5.2019 - 11:13
+36

Lukash_ke

 

12.5.2019 - 11:23
+1

LukasPN

 

Vyzltit! :
12.5.2019 - 11:29
+1

Tino

 

a to si: nevidelavcerafanzonu v kulturpark....masaker co tam bolo naroda, 10k urcite
12.5.2019 - 11:50
+4

Acorgonka

 

Fanzony boli skvely tah zije to vsade vratane dedinskych krciem az po balkony a to je dobre ked si vezmem kolko sa napindame pocas sezony tak toto je sviatok pred obdobim co nas caka
12.5.2019 - 11:59
+5

Scorpi

 

Aj na amfiku nas bolo dost
12.5.2019 - 12:06
0

Lukash_ke

 

O amfiku vôbec žiadne info :/
12.5.2019 - 12:14
0

Scorpi

 

Nie ale vysielaju tam nase zapasy, len ta velkoplosna obrazovka je podla mna strasne mala
12.5.2019 - 12:32
0

Tino

 

preto: som isiel do kulturpark, 2 obrazovky a ta velka je skutocnevelka s vybornym rozlisenim
12.5.2019 - 13:16
0

Lukash_ke

 

Ona je tam už tradične malá, škoda, ale dobre, že vravíš, asi uprednostním aj naďalej fanzonu v KP
12.5.2019 - 13:52
0

TOPmanager

 

Výrok dňa: ... len tá veľkoplošná obrazovka je strašne malá
12.5.2019 - 13:59
+1

Scorpi

 

hej no hned jak som to pisal sa mi to zdalo cudne
12.5.2019 - 19:48
0

cappycathy BLOG

 

Lebo AMFIK je mestka fanzona taka neoficialna....
12.5.2019 - 14:30
0

radopKE

 

A mne sa páči,že sa ti všetko páči.
12.5.2019 - 11:55
+1

Acorgonka

 

Noo ked uz ja dam kritiku tak bude vazne opravnena a ja vytocena
12.5.2019 - 12:00
0

Gargamel123

 

nacase dat: profilovku
12.5.2019 - 12:36
0

TOPmanager

 

Páči sa mi, čo píšeš
12.5.2019 - 13:58
0

LukasPN

 

Strasna skoda, vzdy je radost nanho pozerat hlavne v situaciach, ked naberie rychlost .. ako komentoval Hajko .. "Vypustili sme Mareka na obeznu drahu."

Drzime palce Dalo!
12.5.2019 - 11:16
+8

rasti_assez

 

Hadzat vsetko na brankara je hlupost, potom to nikto nebude chciet robit, resp. zaujme postoj a la Zaborsky.Chybal niekto typologicky podobny a drzy ako ten finsky sopliak.Stale si myslim ze tal mal byt Bucek,aj ked mu priprava nevysla.
12.5.2019 - 11:41
+1

adrian79

 

keby mal v priprave viac bojovnosti, tak by tam urcite bol, nemyslim, si, ze by dostal Lunter prednost, este aj chory, len troska viac Liskovej bojovnosti a je tam... je to skoda, ale asi by nebol rozdielovym hracom, vid priprava ktora mu bohuzial vobec nevysla
12.5.2019 - 11:56
+3

JANOBB

 

Marek: prajem Ti skoré uzdravenie.

12.5.2019 - 11:56
0

radopKE

 

Žigo to včera zhodnotil tak,že nám zápas prehrali naši útočníci. Pochválil Laca Nagya,Čiliaka,streleckú podporu našej obrany,čo označil,ako v našich končinách vec nevídanú a takisto sa pristavil pri zákroku,pred tretím FIN gólom. Tiež vravel,že to mali pískať.
12.5.2019 - 11:58
0

julo

 

Laca Nagya? veď ten tam podľa miestnych odborníkov ani nemal byť
12.5.2019 - 12:08
0

fandaxxx

 

Ciliak: Ale ma pravdu Zigo.vacsina tu nadava na Ciliaka.nebudem tu rozoberat,ci mohol to chytit,alebo ci nie.otazka:preco nedali utocnici,alebo aj beci o dva goly viacej?mohol byt aspon bodik.vo vacsine pripadov sa celkovo nadava na golmanov ked sa prehra,lebo pustil lacny gol,toto a tamto mohol chytit.malokedy citam ,ze utocnik nedal takau a taku sanccu a kvoli tomu sme prehrali.
12.5.2019 - 12:14
+2

HkmDetva

 

Miestami sa zdalo akoby sme chveli s pukom zajst az za ciaru a nukali sa pred brankou viackrat sa stalo ze nasi obrancovia vacsinou boli zoci voci brankarovi a spekulovali s prihravkou
12.5.2019 - 14:15
0

kaviarista

 

Čiliak: Žiadny hejt, len fakty.
1.gól - nohami pracoval dobre, ale lapačku nechával zbytočne pri tyčke. Mohol ten puk jednoducho prikryť. V oslabeniach musí byť brankár trochu agresívnejší v pohyboch. Dorážka sa už chytiť nedala.
2.gól - základná brankárska chyba - išiel do kolien pri streľbe od modrej. Verím, že puk mohol zmeniť plachtením smer, ale keby ho nezachytil lapačkou, tak by skončil na hrudi
3.gól - tu už naopak mal hrať na zemi, keďže to bola bezprostredná vzdialenosť. Ak nie betónom, tak aspoň hokejkou. Feherváry tu trochu chyboval, ale to nebola zásadná chyba, keďže pozične sa útočník dostal do backhandu, do ktorého sa nemohol poriadne oprieť. Aj tak to Kakko spravil fantasticky. Je to fakt rozdielový hráč. Kappo de tutti Kakko. Dobre sa naňho pozerá. Pripomína mi Jurča za mlada, kým z neho v NHL nespravili silového hráča.

Netvrdím, že by Rybár chytil všetko, ale všetky 3 góly boli chytateľné. Cítim sa pred obrazovkou istejší, keď je v bráne Rybár.
12.5.2019 - 12:04
+11

Tino

 

mozeme: to obkecavat,zlahcovat alebo pracovat s realitou ...ak mame mat proti can co najvyssie sancenavyhru chytatbuderybar...myslim ze toto jezrejme celemu realizacnemu teamu,nie je to ohejtovani ale porovnavani 2 brankarov v 2 zapasoch...
12.5.2019 - 12:08
+2

ŠIMIKE

 

pri 2. gole v opakovacke bolo vidno ze nas hrac ho čuchol prilbou
12.5.2019 - 14:11
0

TOPmanager

 

No! Vzdy to tak laici vnimaju, ked sa vyhra, brankar je hrdina, ked sa prehra je za to zodpovedny opat brankar. Rad by som sa vyhol riadkom, ktore by mohol niekto nespravne pochopit, ale to porovnavanie vykonov muzov v branke sa mi zda prinajmensom neferove. Pato Rybar velmi casto slejtol mimo branky alebo z nej vykorculoval prilis vysoko a hraci supera mu ostali na druhej tyci za chrbtom, kde on nezasiahol puk, ale sa riesila trma vrma na druhej tyci kde on ako brankar kvoli nim ziskanej pozicii uz nemohol nijak zasiahnut a tam urobili perfektnu pracu beci, ktori aj so stastim upratali puk do bezpecia. Z takychto momentov, ked Pato prilis vykorculoval z branky sme mohli inkasovat 4 goly. Nesuhlasim tiez s tym, ze je Rybar pohyblivejsi ako Ciliak. Praveze mne sa zda, ze Pato ma nohy pomale a celkovo sa mi zda Ciliak technickejsi brankar. Prvy gol v zapase s Fin by som velmi na brankara nevidel, pretoze padol po druhej dorazke, co by sa nemalo stat. Druhy si myslim, ze mohol kryt lebo na ten puk videl, no mam pocit, ze sa vyplasil a isiel dole v nevhodnu chvilu voci pozicii vysrreleneho puku. Treti si myslim, ze je Ciliakova klasika. Co si ja pamatam, tak v kazdom zapase dostane gol medzi nohy. Vobec to vsak neznamena, ze nam prehral zapas alebo ze jeden pred druhym brankarom by mal nejaky naskok alebo hendikep. Tie dva zapasy boli totizto uplne rozlisne a je velmi tazke odhadnut ako by si tejto konstelacii pocinal iny brankar.
12.5.2019 - 14:15
+1

kaviarista

 

Ja mu nič nevyčítam, iba opisujem, kde spravil chyby. Je správne, ak najprv poriešiš trmu vrmu a keď sa z nej odrazí puk presne na hokejku utočníka, tak s tým nespravíš nič. Keď Jaroš so sťastím na dvakrát s USA vytečoval v bránkovisku puk kurčuľou, tak by to nebola brankárova chyba, lebo predtým riešil práve tú trmu vrmu.
S tým gólom medzi nohy je potrebné vyhodnocovať jeden zásadný fakt - je rozdiel, či kľučku robí útočník na obrancu, alebo priamo na brankára. V tom druhom prípade taký gól za chybu považovať nemožno, ale v tom prvom áno.
12.5.2019 - 15:00
+2

TOPmanager

 

Nemienim viac komentovat tvoj uhol pohladu. Rozhodnutie vopred, ze prvy zapas bude v branke Rybar a druhy Ciliak povazujem za totalne nestastne a v urcitom zmysle alibisticke. Je ina situacia z psychologickeho hladiska, ist do branky po kolegovi, ktoremu sa zapas vydaril a opacne ...
12.5.2019 - 18:25
+2

GZA

 

S týmto musím úplne súhlasiť.
12.5.2019 - 14:55
0

JANOBB

 

My sme zvláštny fanúšikovia: Stále riešime ( niektorí) len hlúposti a produkujeme vzajomne voči sebe antipatiu až nenávisť. O to je to zaražajúcejšie, že práve teraz keď nie sme “ súperi” a mali by sme spoločne fandiť našim Slovenským chlapcom. Najprv sa Rozoberal Samo Buček, Majo Lunter, Laci Nagy a teraz atmosféra v Košiciach. To je choré a z toho mi vyplýva len jedno, a to že sem prispievajú zvlastny ludia, hejteri.
Samo nešiel - rozhodlo sa, Lunter isiel - rozhodlo sa, Nagy hrá famózne, Lantoši hrá vyborne, Slovaci vsetci hraju fantasticky a atmosfera v Košiciach je vyborna.
Tí, ktorí ste z nejakého dôvodu frustrovaní a stále Vám niečo vadí, navštívte psychiatra a zverte sa mu zo svojim problémom a nezaplieňujte tu normalne diskusie fanusikov Slovenska.
12.5.2019 - 12:09
+36

Lukash_ke

 

potpys
12.5.2019 - 12:15
0

JANOBB

 

JANOBB: takto si to chcel?
12.5.2019 - 12:23
0

Lukash_ke

 

Áno bol v tom úmysel
12.5.2019 - 13:52
+1

Ricardinho13

 

12.5.2019 - 12:58
0

radopKE

 

Ale to je mentalita Slováka. Nepriať,hľadať chybu v druhom,závidieť. Sme "samonasierací"národ. Dokážeme sami seba vytočiť,urážať sa a vysmievať kvôli kraju,nárečiu atď. Jednotný postoj Slovákov je zriedkavý zjav.Dosť smutná realita.
12.5.2019 - 13:41
+3

snw

 

UFON!! Budes chybat dufam ze to rozdychas. Zdravime ta zo SNV
12.5.2019 - 12:14
0

UssKe

 

„Atmosféra je neuveriteľná a fanúšikovia nás povzbudzujú, aj keď sa nám trochu nedarí. Za celý tím hovorím ďakujem a verím, že ich opäť rozjasáme proti Kanade," zaželal si Ladislav Nagy.
12.5.2019 - 12:14
+5

radopKE

 

Sám náš tréner povedal,že za svoje fungovanie už pôsobil všelikde,ale takúto atmosféru a podporu ešte nezažil. Až musia krotiť hráčov,aby nepodľahli tej eufórii. Ale niektorí naši miestni odborníci by mu to hneď vysvetlili,ako to je v skutočnosti
12.5.2019 - 13:44
+3

Urpiner16

 

Ono dať gól pomedzi nohy brankárovi nie je nič výnimočné ale nechápem prečo nemal pred betónmi hokejku či ju má na podopieranie absolútne zle.Má opozdené reakcie hlavne pri prvom góle a ak budú točiť brankárov i po Kanade tak budeme tŕpnuť s nemcami.


12.5.2019 - 12:17
+2

Gargamel123

 

presne o to ide: ze kakko je mega rychly
12.5.2019 - 12:28
+1

Lukash_ke

 

On tam ten backend dal mega lyšiacky, všetko nasvedčovalo tomu, že bude ťahať puk ešte k druhej tycke, nevinil by som Čiliaka za ten gól, ak tak za ten medzi hlavu a lapačku, ten mal mať, ale to je jedno.
12.5.2019 - 13:58
0

Caezar

 

Ked náš gól na 2:2 sa musel 2-krat rozoberať na videu,prečo si naši tréneri nezobrali coach challenge,keď sme dostali na 3:2 po jasnom hakovani?!
12.5.2019 - 12:19
+5

Impulse2

 

Neviem ako to je presne,ale pri coach challangi máš len nejaké možnosti pri čom môžeš ho zobrať,napríklad pri vysokej hokejke,bránení brankárovi,alebo útočiaci hráč v bránkovisku,neviem či to tak je ak nie,tak ma opravte.
12.5.2019 - 12:22
0

adept

 

Tréner môže zobrať "coach's challenge" len na znovuposúdenie dvoch sporných momentov:
1. Posúdenie nedovoleného bránenia v hre na brankára
2. Posúdenie "off side", z ktorého priamo padol gól.
Nemôže si teda zobrať "trénerskú výzvu" na posúdenie faulu hráča v poli, ako pri treťom fínskom góle.
12.5.2019 - 12:39
+2

AgentCooper

 

Pretoze si nemozes zobrat coach challenge na posudenie faulu. Coach challenge je na postavenie utociaceho hraca v brankovisku/branenie brankarovi v hre alebo na postavenie mimo hry, ktore predchadza golovej situacii.
12.5.2019 - 12:42
+1

Caezar

 

Na zápasoch som bol,k atmosfére- tá je super,v prvom zápase bola neskutočná,v druhom trošku slabšia.Dôvod podľa mňa-menej Slovákov na úkor fínskych fanúšikov,to,že fanúšikovia boli menej vyhecovani, keďže sme viac času prehrávali.
12.5.2019 - 12:24
+4

Caezar

 

Ešte aj o nieco ine zloženie fanúšikov,no najmä výkon proti USA,to bolo niečo neskutočne, dlhé roky som z našej strany taký výkon nezažil! Ten musel strhnúť každého
12.5.2019 - 12:26
+3

Gargamel123

 

Asi o tom pisu vyssie: chce to vyhecovat aj ked sa prehrava.
Videl som tam kosicky fans ale tak...
Mozno aj zvaz mohol zapracovat aby tam bolo spolu nejake jadro NR,MT,TN,BB,PP,ZV...
Takychto sviatocnych divakov treba potiahnut a myslim ze by sa vacsina zapojila potom.
12.5.2019 - 12:34
+6

aaaaa

 

A práve ten fans sa nezapája do pokrikov keď začne iná skupina ľudí a idú si len svoje Slovensko s zrušia iné pokriky
12.5.2019 - 12:55
+1

Acorgonka

 

Presne takto by to bolo uplne top
12.5.2019 - 12:59
+2

rare

 

nic mu neni otras mozgu ma
12.5.2019 - 13:40
+5

radopKE

 

A to je nič? To je dosť podstatná informácia
12.5.2019 - 13:45
0

dominator97

 

taketo reakcie na tuto hlasku ma vzdy svojim sposobom bavia
12.5.2019 - 13:48
+6

topska

 

Mozno cistil ryby na Aljaske poslednych 10 rokov a nemali tam wifi
12.5.2019 - 14:06
+2

ŠIMIKE

 

a psovi nic ? pes tam je ?
12.5.2019 - 14:13
+1

cappycathy BLOG

 

Marek trim še plota!!! Treba veriť, že to bude dobré.....

12.5.2019 - 14:32
0

TomsKE

 

Slaba atmosfera: https://www.facebook.com/132691026789120/posts/2299851480073053/?sfnsn=mo
12.5.2019 - 14:51
+1

Ol!ver

 

Mimo tému, ako by ste zložili najlepší káder Slovenska?



Top slovenský tím: Halák, Rybár, Konrád. Sekera - Černák, Chára - Jaroš, Marinčin - Čerešňák, Ďaloga - Fehérváry. Tatar - Krištof - Pánik. Jurčo - Sukeľ - Nagy. Cehlárik - L. Hudáček - Daňo. Liška - Buc - Studenič / Bondra / Lantoši / Buček / Lunter / Lamper / hocikto s formou.


K téme - mám pocit, že sa niekedy príliš spoliehame na výkony brankárov, no nie vždy (nie každý zápas) brankár zatiahne roletu a tým nám vyhrá zápas. Na ľade je ďalších 20 hráčov, ktorí majú vplyv na hru tímu. Tým nechcem povedať, že niektoré strely neboli chytateľné, ale vyložene tragický výkon Čilo nepredviedol. Každopádne Rybár pôsobí istejším dojdom a zaslúži si viac šancí ako Čilo.
12.5.2019 - 15:02
+2

rasti_assez

 

V dnesnej dobe, pri muzstvach ktore maju aspon ake take sance nieco zahrat proti top6-tke to rozhoduju brankari.Je to najdolezitejsi hrac.Normalne moc nie je sanca.Pri uspesnosti pod 90% je vyhra timov ktore su v nasej hmotnostnej kategorii nemozna.
12.5.2019 - 18:59
+3

Bonati

 

Brankári a obrana to isté.

Tatar-Viedensky-Panik
Jurco-Hrivik-Cehlarik
Studenic-Kristof-Nagy
Liska-Sukel-Dano

Lantosi, Hudacek
12.5.2019 - 19:53
0

Ol!ver

 

Uff, normálne si teraz idem dať facku, že som zabudol na Vieďa a Hrivíka .
12.5.2019 - 21:40
0

Ol!ver

 

Tak asi takto:

Tatar - Krištof - Pánik. Jurčo - Hrivík - Cehlárik. L. Hudáček - Viedenský - Daňo. Liška - Sukeľ - Studenič / Lantoši / Buček / Bondra / Lunter / Lamper / Buc / Zigo / Roman / Pospíšil / Ružička / hocikto s formou.

Nagya som už nenapísal, keďže končí. Zabudol som na niekoho?
12.5.2019 - 21:53
0

weefoe

 

Vždy sa nájdu mentálny atléti čo niečo riešia, miesto toho, aby sa tešili z perfektného hokeja, ktorý konečne predvádzame aj my.
Slovensko do toho!!!
13.5.2019 - 8:48
0

rasti_assez

 

Tak uz sa to zacina.Slovensky narodny zvyk este od cias pana Meciara-osvedcena hra na dobrych(ktori vsetko chvalia) a zlych Slovakov,ktori nam to tu kazia.Teda okrem zlych rozhodcov...
13.5.2019 - 10:01
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 19.5.2019 02:53
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.P.Bystrica000000:00
11.Nové Zámky B000000:00
12.Sp.Nová Ves000000:00
Aktualizované: 19.5.2019 03:57
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 19.5.2019 03:57
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 19.5.2019 03:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.5.2019 23:44
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 23.5.2019 23:44
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.5.2019 23:44
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 23.5.2019 23:44
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 23.5.2019 23:44
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 23.5.2019 23:44

Bleskovky

Fínsko - Švédsko 5:4 pp, Fíni v prvom 1/2finále proti Rusom

Hokejisti Fínska vyhrali vo štvrtok v košickom štvrťfinále MS nad Švédskom 5:4 po predĺžení a postúpili do bratislavského semifinále. Fíni v zápase prehrávali 1:3 aj 3:4, v hre bez brankára však dokázali vyrovnať a v predĺžení rozhodol o ich postupe Sakari Manninen. Pre obhajcov titulu Švédov sa tak šampionát skončil, na vytúžený zlatý hetrik nedosiahnu.
pred hodinou - TASR

Česko - Nemecko 5:1 vo štvrťfinále, Česi v semifinále proti Kanade

Českí hokejisti zvíťazili vo štvrtok v druhom štvrťfinálovom dueli v Bratislave nad Nemeckom 5:1 a postúpili medzi najlepšiu štvorku MS. V sobotňajšom semifinále narazia na Kanadu. Zverenci trénera Miloša Říhu rozhodli o svojom triumfe v tretej tretine, ktorú vyhrali 4:0, kľúčový gól strelil v 45. minúte za stavu 1:1 kapitán tímu Jakub Voráček. Česi sa prebojovali...
pred 2 hod. - TASR

Kanadský hrdina Stone sledoval časomer, Švajčiarov bolí prehra

Hokejisti Kanady vo štvrťfinálovom zápase proti Švajčiarsku dokázali, že góly v záveroch zápasov sú im blízke. Gólom 0,4 sekundy pred koncom riadneho hracieho času potvrdili známu pravdu o tom, že sa vyplatí hrať celých 60 minút. Pre Švajčiarov išlo o bolestivú prehru, ktorá ich stopla na ceste za obhajobou finálovej účasti.
pred 3 hod. - TASR

Brankár Šimko posilnil Detvu

Vedenie tipsportligového klubu HC 07 Detva angažovalo 31-ročného brankára Mareka Šimka. Informovala o tom oficiálna stránka detvianskeho klubu. Šimko začal sezónu 2018/2019 vo farbách Dukly Trenčín, v závere prestupového obdobia však zamieril v rámci výmeny za Juraja Hollého do Liptovského Mikuláša.
pred 3 hod. - TASR

New York Islanders predĺžili zmluvu s Nelsonom o šesť rokov

Hokejový klub NHL New York Islanders si na šesť rokov poistil služby útočníka Brocka Nelsona. Dvadsaťsedemročnému centrovi končila zmluva 1. júla a stal by sa neobmedzeným voľným hráčom. "Som naozaj rád, že tu strávim ďalších šesť rokov.
pred 4 hod. - TASR

Rusi preskočili aj ôsmu prekážku, kľúčom disciplína a Vasilevskij

Ruskí hokejisti uspeli aj vo svojom ôsmom zápase na MS a stále môžu snívať o zisku vytúženého zlata, ktoré naposledy dobyli v Minsku 2014. Američania sa vo štvrťfinále ukázali byť zatiaľ ich najťažší súper na šampionáte a srdnato bojovali až do samého konca zápasu. Hráči zbornej si po vydretom víťazstve 4:3 mohli zhlboka vydýchnuť.
pred 4 hod. - TASR

Pre zraneného fínskeho centra Luostarinena sa šampionát skončil

Fínska hokejová reprezentácia sa vo zvyšnom priebehu MS bude musieť zaobísť bez Eetu Luostarinena. Dvadsaťročný center utrpel v piatkovom zápase košickej A-skupiny proti Veľkej Británii (5:0) zranenie kolena a už opustil dejisko šampionátu. Doma vo Fínsku sa podrobí ďalším lekárskym vyšetreniam.
18.5.2019 19:26 - TASR

Davidson sa stal novým prezidentom New Yorku Rangers

John Davidson, bývalý riaditeľ hokejových operácií organizácie Columbusu Blue Jackets, sa stal novým prezidentom New Yorku Rangers. Hlavnou úlohou 66-ročného Davidsona bude dostať Rangers späť medzi elitu. Bývalý brankár nahradí na pozícii Glena Sather, ktorý bude v klube pôsobiť ako poradca majiteľa.
18.5.2019 12:04 - TASR

Freibergs dostal trest za zákrok na Gudasa, proti Rusku nenastúpi

Lotyšský hokejový obranca Ralfs Freibergs dostal od disciplinárnej komisie IIHF jednozápasový trest za nedovolený zákrok na Radka Gudasa vo štvrtkovom dueli MS s Českom (3:6). Svojmu tímu tak bude chýbať v sobotňajšom súboji bratislavskej B-skupiny proti Rusku.
17.5.2019 19:22 - TASR

USA dopísali na súpisku útočníka Kunina z Minnesoty

Káder hokejovej reprezentácie USA na MS na Slovensku doplnil útočník Luke Kunin z Minnesoty Wild. Na svojej webovej stránke to oznámilo vedenie americkej federácie USA Hockey. Dvadsaťjedenročný Kunin začal sezónu na farme "divochov" v Iowe, po odohratí 25 zápasov v AHL ho povolali do prvého tímu.
17.5.2019 16:01 - TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

23. 05. 2019
KanadaŠvajčiarsko
3:2 PPREPORT
RuskoUSA
4:3REPORT
21. 05. 2019
KanadaUSA
3:0REPORT
ŠvédskoRusko
4:7REPORT
SlovenskoDánsko
2:1 SNREPORT
NórskoLotyšsko
1:4REPORT

Najviac bodov

William NylanderSWE17 bodov
2.Kučerov N.RUS15
3.Voráček J.CZE15
4.Frolík M.CZE14
5.Mantha A.CAN12

Najlepší strelec

Anthony ManthaCAN7 gólov
2.Frolík M.CZE7
3.Dadonov J.RUS7
4.Kučerov N.RUS6
5.DeBrincat A.USA6

Najlepší brankár

Andrej VasilevskijRUS94.57 perc
2.Niederberger M.GER94.17 %
3.Lankinen K.FIN93.86 %
4.Dahm S.DEN92.75 %
5.Schneider C.USA92.41 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Kanada736:1118
2.Fínsko722:1116
3.Nemecko718:1815
4.USA727:1514
5.Slovensko728:1911
6.Dánsko718:236
7.Francúzsko714:342
8.Veľká Británia79:412
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Rusko736:721
2.Česko739:1418
3.Švédsko741:2115
4.Švajčiarsko727:1412
5.Lotyšsko721:209
6.Nórsko719:336
7.Taliansko75:482
8.Rakúsko79:401
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola