Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Brankár Košarišťan podpísal s Košicami

zdroj: TASR/František Iván
6.6.2019 11:40 TASR

Slovenský hokejový brankár Andrej Košarišťan sa stal novou posilou HC Košice. S vedením "oceliarov" sa dohodol na ročnej zmluve. Košarišťan pôsobil v sezóne 2018/2019 v HC Nové Zámky.


V ich drese odchytal celkovo 50 zápasov a vybojoval si aj viacero pozvánok do reprezentácie.

Jeho angažovaním vyriešil košický klub brankársku otázku, keďže 25-ročný rodák z Dolného Kubína vytvorí brankársku dvojicu s o dva roky mladším Stanislavom Škorvánkom. "Košická ponuka bola seriózna, rokovania boli rýchle. Aj to rozhodlo. Keď príde dobrá ponuka, tak sa ťažko odmieta. V Nových Zámkoch som bol spokojný, bol som pripravený ostať aj odísť. Už sa veľmi teším na sezónu. Verím, že bude pre nás úspešná, spravíme pre to všetko," poznamenal. Košice sú pre Košarišťana už piate pôsobisko v rámci najvyššej slovenskej súťaže. V nej debutoval v drese Banskej Bystrice, chytal aj za Piešťany a Liptovský Mikuláš.

V kádri "oceliarov" už nefigurujú brankári Vladislav Habal a ani Ján Laco, ktorý sa chce viac venovať rodine. Vedenie klubu očakáva od Košarišťana podobné výkony, aké ho v sezóne 2018/2019 vyniesli do reprezentácie. "Post brankára je dôležitý a bola pre nás priorita ho vhodne obsadiť. Andrej spravil veľký kus práce, patrí do mladšej generácie a je už aj člen slovenskej reprezentácie. Viem, že mal zaujímavé ponuky z kvalitných slovenských i českých klubov. Do sezóny tak pôjdeme s brankárskou dvojicou Košarišťan - Škorvánek s tým, že by som bol zlý manažér, keby som brankársku trojku nehľadal vo vlastných mládežníckych zdrojoch," uviedol športový manažér HC Košice Jan Šťastný.

Angažovaním 25-ročného rodáka z Dolného Kubína košický klub potvrdil filozofiu angažovať najmä slovenských hráčov. "Mnoho agentov ma presviedča, že nie je možné hrať iba so slovenskými hráčmi. My to však chceme skúsiť a postaviť to na slovenských hráčoch s potenciálom. Aj to bol dôvod, pre ktorý sme sa rozhodli pre Andreja Košarišťana, hoci bolo trebárs viacero možností získať zahraničného brankára," prezradil Šťastný.

Káder košického tímu je už takmer kompletný. "Brankárov máme vyriešených. K tomu máme päť útočných formácií a šesť skúsenejších obrancov. Mal som už možnosť pozrieť sa do mládežníckych tímov, z ktorých chceme vytiahnuť niekoľko hráčov. Trebárs Romana Faitha, ktorý je ročník 2002 a má za sebou skvelú sezónu. Vieme, že má ísť do projektu "osemnástky," ale chceme mu dať šancu aj v našom tíme. Takisto aj obrancovi Dávidovi Boldižárovi, ktorý sa vrátil zo Slovanu Bratislava. Chcem týchto hráčov vidieť na ľade, sme dohodnutí na určite skúške. Zároveň môžem povedať, že mám istú dohodu so skúsenejším slovenským obrancom, ktorý o tejto ponuke vie. Musíme však postupovať v rámci určitých pravidiel najmä čo sa týka nášho rozpočtu. Ide o slovenského obrancu, ktorý je spätý s týmto prostredím. Som človek, ktorý verí ľuďom, ktorých pozná, toľko k nemu poviem," povedal Jan Šťastný.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


nerorome

 

Som zvedavý, ako Košo zvládne svoju pozíciu v KE. Držím mu palce !
6.6.2019 - 11:50
+8

UssKe

 

Vitaj Andrej , veľa šťastia prajem .
Ten skúsenejší obranca by mohol byt Adam Jánošík . So Stastnym pôsobili v sezóne 2015/2016 v Chomutove.
6.6.2019 - 11:55
+2

kocsma

 

Druhý brankár má byť junior vraj z HC Košice
6.6.2019 - 12:04
0

UssKe

 

Tretí brankár ma byt junior . Dvojka je Škorvánek .
6.6.2019 - 12:05
+19

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
mno

 

U mladých : je veľmi dobrý chlapec, ktorý chytal aj o kategoriu vyššie a aj tam bol výborný. meno si teraz nespomeniem. Ale po čase ked to tak pôjde bude aj v áčku
6.6.2019 - 15:51
0

UssKe

 

Eliáš ?
6.6.2019 - 16:03
+1

weefoe

 

áno
7.6.2019 - 6:12
0

Neutral

 

Super posila a vobec filozofia.
No mam strach z tejto sezony lebo mam pocit ze uspesne MS nakopli viacerych do spravneho rozmyslania a budeme to mat tazke...
Myslim ze my v Dukle zaostavame zatial
6.6.2019 - 11:55
+3

33800

 

Ono je to vsetko o peniazoch, a tych maju kosice pre tuto sezonu viac, takze si mozu dovolit podpisovat aj viac takychto hracov
6.6.2019 - 12:20
+8

TomsKE

 

Kolko mame penazi?
6.6.2019 - 12:24
+12

STARS

 

To by som aj ja rad vedel
6.6.2019 - 12:27
+17

Nemehlo

 

Ze to je viac ako ostatne kluby sa nemusime bavit si myslim. Len nikto neberie do uvahy, ze si platime halu. Myslim si, ze platovo budeme na tom podobne ako BB
6.6.2019 - 12:32
+3

TomsKE

 

Jedna vec je hala a druha dodrziavanie toho zakona ohladom hracov.
6.6.2019 - 12:43
+4

Farrokh Bulsara

 

Už netrep o tej hale, veď to nie je nevýhoda ale výhoda. Keby vám tam na hokej chodí viacej ludí a postúpili konečne cez prvé kolo play off, tak máte toľko peňazí, že ani sponzorov nepotrebujete. Matematika je to ľahká. Počítaj! Za to, že ste neschopný a nedokážete pritiahnuť ludí na štadión si môžete sami
6.6.2019 - 15:48
+8

Nemehlo

 

JA hovorim len o tom ze urcite mame najvyssi rozpocet v lige, ale ked vezmeme len platy tak bude rovnaky ako ten BB.
6.6.2019 - 15:50
+1

33800

 

Urcite viac ako my...
6.6.2019 - 13:28
+4

Gargamel123

 

Peniaze nie su vas problem.: urobte si poriadok konecne,ste najhokejovejsie mesto.
6.6.2019 - 13:39
+3

Big brother

 

Ale my poriadok mame
6.6.2019 - 14:25
+1

Gargamel123

 

Tak sa hybte: Tolko talentu ako v TN nebolo nikde,v praci s mladezou ste/boli jednicka. Mali by ste pokracovat cestou vychovy,chceme nove hviezdy...
6.6.2019 - 14:37
0

Acorgonka

 

toto plati asi pre kazdy klub ci ako vy do KE chcete tie talenty? ci ako?
6.6.2019 - 14:39
+2

Gargamel123

 

Tak som to nemyslel ze do KE: ale dobre rozmyslas.
6.6.2019 - 14:51
0

Acorgonka

 

uz vas trosku poznam tak sup sup aspon 3 Kochov vychovat
6.6.2019 - 15:01
0

thovthKe

 

Málo?:
Pomaly celá reprezentačná obrana z Ke, a milostivá nespokojná?
6.6.2019 - 17:30
+2

Acorgonka

 

milostivy nepochopil ja pisem o tom ze kiez by sa vam podarilo vychovat este aspon troch Kochov ....toto vlakno je o vychove mladeze
6.6.2019 - 18:15
+6

thovthKe

 

Pochopil či nepochopil, je len že jeden málo zdalo.
a to sup sup ani nekomentujem
6.6.2019 - 18:57
+1

STARS

 

Radšej troch Nagyov
7.6.2019 - 2:14
0

Acorgonka

 

narocna uloha
7.6.2019 - 7:11
0

Big brother

 

Presne tak. Kukuča, Okuliar možno o rok, kedže išli za more. Inak, je tam skupina hračov z ktorych 2-3 by si mohli vybojovat stabilné miesto v ačku - Stacha, Haščák, Chromiak, Ferényi, Džugan, Kováčik, Krajč, Luhový, Ďurina, Jakubec. Ale augustové pripravaky ukažu viac.
6.6.2019 - 14:45
0

rijko

 

Budu si musiet vybojovat stabilne miesto.lebo nam chyba znacna cast muzstva a uz napr.do utoku vela nepodpiseme starsie.
6.6.2019 - 18:46
+1

mno

 

k najhokejovejšiemu mestu majú: asi tak daleko ako ja do londýna
6.6.2019 - 15:54
+2

Big brother

 

Tak to si potom priamo v Londýne. Ako tam je?
6.6.2019 - 16:32
+4

TomsKE

 

O kolko?
6.6.2019 - 13:42
+1

lubfito

 

Bratku teraz budem za hnidopicha, ale nedokážem si pomôcť.
Neviem prečo to hráte na to že ku vám chodia hráči kvôli tradícii a histórii, ambíciám, zázemiu atď...
Preplácate všetky ponuky klubov ktoré sa o vašich nových hráčov zaujímali. Jediný kto nevydal bol Lapšo, toho zas TN preplatil, aj keď iba o smiešnu sumu.
Trošku hrdosti by v tomto prípade nezaškodilo. Nikomu normálnemu nevadí že máte peniaze a nerobí vám problém niekoho dobre ohodnotiť. Chcete ísť čo najvyššie v ZČ a čo najďalej v PO. Na to je treba peniaze, všetci to vieme.
Nechcem sa nikoho dotknúť, ale na vašom mieste by som jednoducho nereagoval na urazené príspevky a bol pyšný na to že je váš klub v dobrej ekonomickej kondícii.
Tí čo chcú hejtovať, vás budú hejtovať aj keby hráte len s odchovancami z juniorky
6.6.2019 - 13:56
+50

tommy909

 

o koľko TN preplatil Lapša? kludne aj do správy, dik
6.6.2019 - 15:37
+1

mno

 

ja len tak pre úplnosť: Košice sú v historii slovenska jeho najúspešnejší klub. Historické veci, ktoré nik neprekoná.

V roku 1921 sa v Košiciach hral prvý oficiálny zápas na slovensku. Vznikla tu aj prvá organizovaná hokejová súťaž aj s prvými založenými mládežníckymi družstvami.
prvým slovákom v repre a prvým majstom sveta bol rodený košičan Laco Troják.
košice majú dva federálne tituly majsta ligy.
V slovenskej sranda lige majú ich toľko, ako ten ospevovaný slovan.
Z mojich skoro 60 ročných hokejových skúseností mi je známe, že najviac kuvikajú takí a majú najväčšie oči takí, ktorí sú najmenší. V tomto prípade bv hokejovej historii.
6.6.2019 - 16:04
+8

lubfito

 

Gratulujem ku každému jednému úspechu, všetko zaslúžené.
Len škoda že si nepochopil o čom píšem. Mohli sme podebatovať keďže máš 60 ročné hokejové skúsenosti
6.6.2019 - 16:35
+14

Big brother

 

Ty si chlapče čo potrebuješ dokazovat? Ved píšeš uplne mimo témy.
6.6.2019 - 16:35
+4

kocsma

 

60 ročný chlapec
6.6.2019 - 19:16
+1

emcoRKE

 

Je veľmi milé a úsmevné , že si si dal toľko námahy s formuláciou tvojho textu , ale je až do očí bijúce ako ti finančný úspech Košíc trhá žily. Kto tu tvrdí že ku nám chodia hráči len kvôli tradícii a zázemiu ? Je predsa logické že ten kto má peniaze , má aj kvalitných hráčov. Tu sa naskytá otázka že prečo viac klubov nemá takéto zázemie? Veď to je ten reálny problém, keby každý klub funguje finančne ako má, nemusíme sa o takýchto hlúpostiach vôbec baviť. Či to aj keď má Arizona záujem o nejakého hráča ale Chicago dá o milion viac tu budeme takéto veci písať? Ja mám skôr opačný pocit , nie že si košický fanúšikovia myslia že tu hráči chodia kvôli histórii a zázemiu , ale skôr že každý naokolo potrebuje riešit že tu hráči chodia iba kvôli peniazom. Je logické že reagujeme.
6.6.2019 - 16:17
+3

lubfito

 

Keď Bortňák prestúpil ku vám, mohol som naplno vyjadriť ako mi trhá žily finančný úspech KE. Nebol by som sám v tej diskusii kto si uvoľnil svoj mechúr. Napísal som toto.
Pre všetkých urazených.
Ak by v lige fungovali kluby tak ako majú, hráči by podpisovali viacročné zmluvy a toto by teraz nikto neriešil.
Košice si vyberajú voľných hráčov bez zmluvy, nerobia špinavé triky.
Aj Rapáč, aj Bortňák urobili dobrú sezónu a stúpli na cene. My si viac nemôžeme dovoliť, takže je vlastne úplne jedno či idú do KE alebo by išli niekde inde.

Nikomu nič nezávidím, ak si myslíš že je to kvôli chalanom ktorí odišli od nás tak si na omyle. Odišli by tak či tak, u nás boli doslova podplatení.

A vlastne jediné čo som tým príspevkom hore chcel povedať. S pokorou prijmúť keď je dobre, s rovnakou pokorou keď je zle. Potom sa dá baviť na úrovni.

PS: Nehádž všetkých do jedného vreca, ja nemám záujem si tu merať pipíka a urážať sa s niekym. Neodhadol si to, ale pohoda nič sa nedeje, snáď si ma už pochopil

6.6.2019 - 18:00
+21

Lukash_ke

 

Si nad vecou, klobúk dole.
6.6.2019 - 18:37
+10

TomsKE

 

Suhlasim, rozumne pise.
6.6.2019 - 18:45
+8

tulen - kosice

 

nezhadzuj sa: niekto musí mať viac,niekto menej ... keby ste to mali doma,tiež to robíte ... minimálne u bortňáka to ber ako návrat domov ... a spomeň si na moje slová,keď tí fasa hráči,ktorých košice preplatili vyhoria ... za dobrý podpis považujem akurát tak teraz koša ... a fakt sa mi páči,že máme len 3-4 legošov ... ale tak draisaitl je pre mňa veľká neznáma,tak uvidíme
7.6.2019 - 6:58
0

cuchorko

 

Nedavno bola ziva diskusia s Janom Pardavym a Brankom Radivojevicom a mam taky pocit ze povedali ze na platy ma Dukla rozpocet 700k.
6.6.2019 - 14:03
0

rasticek

 

Neviem, ja čo si pamätám tak tam Branko povedal že rozpočet je otázka na pána Ružičku...
6.6.2019 - 14:39
0

cuchorko

 

pocuval som to len jednym uchom tak je mozne ze som zle pocul. pozriem si tu debate este raz a poriadne.
6.6.2019 - 21:41
0

Big brother

 

Mam pocit, že tam presné čislo nepadlo. Každopadne. Nie je to jedno? Košice maju vyšší rozpočet, ale nie je to len o peniazoch. Nechapem čo tu niektorí mrnčia nad tym aké maju Košice finančné možnosti. Mame peniaze a na to, aby sme s rozumom poskladali tím, ktorý bude hrat na poprednych priečkach. Ja som napr. s podpísanými hračmi spokojný, aj ked ešte jedna formacia bude potrebná. No ako som pisal, s kvalitou a typologiou a hračov som spokojný. Akurat čo som nepochopil boli Sládok a Šišovský, ale 100 ludí, 100 chutí.
6.6.2019 - 14:41
+1

rijko

 

V KE zohrava napriklad obrovsku rolu aj zazemie,ktore je lepsie ako v Dukle a najma zmluva na 12 mesiacov.
To je alfa a omega.
6.6.2019 - 18:50
0

dukla15

 

Tak zas stači si pozrieť finstat https://finstat.sk/36324051

6.6.2019 - 20:40
+1

Big brother

 

No šak to neni vobec zlé.
7.6.2019 - 7:42
0

mno

 

nuž: sú už preč časy, ked po Jihlave brali najlepších brancov trenčania.
6.6.2019 - 15:52
+1

Ottawa Senators

 

Vtipny komentar vzhladom k tomu, ze vyssie si vytiahol rok 1921.
6.6.2019 - 16:34
+13

dukla15

 

Ja ti neviem Karle ale prečo by sme zaostavali za Košicami ? My máme tiež nejaku filozofiu posledne 2 sezoný sa mužstvo stavalo predovšetkým na odchovancoch klubu prípadne na hráčoch z okolia čo maju nejaký vzťah ku klubu... túto sezónu sa začala obmena kádra teda omladenie čo sa zatial darí si myslim dobre a stále máme kostru mužstva z trenčanov akúrat že teraz sme museli potiahnut aj iných hráčov ...
6.6.2019 - 20:36
+1

Atlan

 

dobry podpis
6.6.2019 - 11:57
+1

LenTak93

 

Potlesk aj za návrat Boldižára a šancu pre Faitha.
6.6.2019 - 11:57
+7

caput rerum

 

Faitha do Áčka? Tak to asi ešte nie. Fyzické parametre nepustia.
6.6.2019 - 12:08
0

LenTak93

 

Súhlasím, ale nakuknúť môže. A keď chcú korunky zo SZĽH, musia vybrať niekoho.
6.6.2019 - 12:16
+1

321

 

180cm a 75kg na 16ročneho chlapca su dobre fyzicke parametre-za polroka može mať 80kg.
6.6.2019 - 15:18
+5

Gargamel123

 

Boldizar to je : ten od otca?
Faith bude asi
ten od deda...
6.6.2019 - 13:13
+4

Urpiner16

 

Tipsportligový pôdoj na počkanie pokračuje.
6.6.2019 - 11:57
+28

TomsKE

 

6.6.2019 - 11:58
+37

UssKe

 

Ešte si počkajme na komentáre o košickom skautingu .
6.6.2019 - 12:00
+30

lubfito

 

O čom?
6.6.2019 - 13:22
+46

Lukash_ke

 

Nuž ten sa začína skutočne podobať na skauting takže budú miestni musieť prísť s niečím novým.
6.6.2019 - 18:39
+1

Shinody33

 

Nerev
6.6.2019 - 12:00
+7

wedro

 

Puding a pre Hejters čítať : košický klub potvrdil filozofiu angažovať najmä slovenských hráčov. "Mnoho agentov ma presviedča, že nie je možné hrať iba so slovenskými hráčmi. My to však chceme skúsiť a postaviť to na slovenských hráčoch s potenciálom. Aj to bol dôvod, pre ktorý sme sa rozhodli pre Andreja Košarišťana, hoci bolo trebárs viacero možností získať zahraničného brankára.


Takže tak.




6.6.2019 - 12:02
+20

tommy909

 

Wedro skopíruje text a dostane 16 plusiek. Čo mi ale príde úplne logické pretože za niečo čo napíše "vlastnou hlavou" by tie pluská asi nemal
6.6.2019 - 15:40
+16

Lukash_ke

 

Wedro by mal ísť do politiky
6.6.2019 - 18:39
+1

TomsKE

 

Uvidime, sancu si ako kazdy hrac zasluzi, tak uvidime ako sa popasuje s ulohou jednotky v KE. Drzim mu palce.
6.6.2019 - 11:58
+1

MaxSBA

 

o chvíľu tu napochoduje enkláva bystričanov
6.6.2019 - 12:00
+28

PaliBB

 

Reporting for duty!
Pravdu povediac, neviem či ide o celkom dobré rozhodnutie vymeniť Habala za Košarisťana. Som zvedavý, ako to vypáli.
6.6.2019 - 12:05
+2

Sunkafit

 

Štvrtfinale
6.6.2019 - 12:46
+29

axxel

 

6.6.2019 - 12:47
+2

Lukash_ke

 

Hahahaha
6.6.2019 - 18:40
0

Lubos7771

 

prejdeme do semifinále: a stopka
7.6.2019 - 18:22
0

advokatiss

 

Mne je absolutne jedno kto koho podpisuje.
6.6.2019 - 12:20
+1

Nexus

 

tak prečo čítaš diskusiu o podpise nového hráča v KE?
6.6.2019 - 12:54
+5

advokatiss

 

Aha cize ani diskusiu nemozem citat. A kedy tu nie je taky prispevok v diskusii ako, na ktory som reagoval ani by som sem nic nepisal. A hlavne to nie je myslene tak, ze sa o to nezaujimam. Ale tak, ze kazdy nech si podpisuje koho chce a nemam potrebu to riesit, kde asi podla Maxa maju takuto potrebu bystricania.
6.6.2019 - 13:06
+4

kocsma

 

Tebe je jedno kto koho podpisuje= logicky nečíta ani diskusie
6.6.2019 - 13:42
0

tommy909

 

na začiatku si sa mi zdal v pohode, ale teraz mi príde, že za každú cenu potrebuješ všetko analyzovať a robiť sa múdry.
6.6.2019 - 15:42
0

advokatiss

 

Robit sa nemusim, vsak som Vidis prvy dojem moze klamat
6.6.2019 - 15:53
0

tommy909

 

Dobre, uznavam, ze tymto si ho trochu napravil
6.6.2019 - 16:06
0

Gargamel123

 

Zaujimat: sa moze ci...
6.6.2019 - 13:08
+5

michaelfrolík

 

Košické reble: Tri roky po sebe zobrať brankára z Nových Zámkov.
6.6.2019 - 12:02
+29

michaelfrolík

 

treble*
6.6.2019 - 12:03
+5

LenTak93

 

minulý rok sme nezobrali
6.6.2019 - 12:15
+5

ŠIMIKE

 

asi mysli matusa nagya
6.6.2019 - 12:17
+5

LenTak93

 

a vlastne áno
6.6.2019 - 12:24
+1

riskohrasko1

 

Ten bol riadny fail
6.6.2019 - 12:44
+1

michaelfrolík

 

Prosím, aby si sa mi verejne ospravedlnil.
6.6.2019 - 12:46
+6

LenTak93

 

:-*
6.6.2019 - 12:53
+3

michaelfrolík

 

Voliči Čaputovej sa už prejavujú...
6.6.2019 - 15:12
0

wedro

 

Béééla

Neplač.




Takže tak.
6.6.2019 - 15:20
0

mno

 

asi tak ako: bormovaného a ko tlebo re tardi. Čo zaťahujú politiku do diskusií
6.6.2019 - 16:11
+3

michaelfrolík

 

Vy dvaja ste tak vedla, ze som aj rad.
6.6.2019 - 16:44
+6

mno

 

to je. Čo?: Niekedy by ste nehrali ani len kapustovú ligu a teraz od vás berú brankárov. Len netreba mať priveľké oči.
Mali ho kedysi Piešťany a prepadli sa ako dvere na latríne. Treba si odchovávať mladých. lebo hokejovo tam prílišnú tradíciu na ligu nemáte a ked vyschnú financie tak môže byť zle.
6.6.2019 - 16:10
0

TomsKE

 

Inac sleduje niekto juniorov nejak podrobnejsie?: Napr podla parametrov taky obranca Turan (192/94kg) nevyzera zle ci?
6.6.2019 - 12:06
+2

Magma

 

Turan katastrofa. Cibak splna ako jediny obranca parametre pre seniorsky hokej. Myslim hokejove nie telesne parametre.

Stale som tak dufal ze si vsimnu Adama Mateja, ked uz dali sancu mlademu Faithovi
6.6.2019 - 23:31
+2

Hadimistr

 

Ten šťastný tomu rozumie: Po 5 rokoch káder HC ke skutočne stavaný koncepcne
6.6.2019 - 12:07
+2

doc.koniferum

 

rozumie ako rozumie.mne sa skôr zdá,že KE sa nepoučili.v článku sa spomína,ako chcú KE dosiahnuť úspech slovenskou cestou.však ale práve kvôli tej slovenskej ceste dlhšiu dobu nemali úspech.áno,sem tam sa v kádri pár cudzincov objavilo,ale ozaj len pár a ešte k tomu neboli rozdieloví hráči.KE si jednoducho tvrdohlavo idú už roky to svoje:skupovať v rámci Slovenska a to najlepšie ak sa dá,zvlášť slovenských hráčov.Bystrica ide zámorskou cestou,plus ide o ozaj rozdielových hráčov a v tom je ten rozdiel.
6.6.2019 - 13:07
+21

matus93

 

Je rozdiel či podpisuješ slovenských hráčov, ktorí už majú najlepšie za sebou .. alebo slovenských hráčov, ktorí majú perspektívu alebo sú v najlepšom hokejovom veku .. my sme predtým, keď sme nemali zahraničných hráčov kládli doraz na Slovensko-Česku cestu no častokrát to boli hráči, ktorí už mali to najlepšie za sebou ..toto sú zatiaľ hráči ktorí môžu byt rozdielovi ..anyway aj tak bude najdôležitejšie aby tomu dal Draisaitl tvar , systém a disciplínu ... pokial to tak bude .. dokážeme byt úspešní aj bez zahraničných akvizícii ..
6.6.2019 - 13:22
+5

Tristo

 

Mozu byt rozdielovy ... a budu ? Cas ukaze ... a ked nebudu co potom . Ja osobne neschvalujem metodu pokus-omyl ... Stastny sa zbali , pojde prec a nam ostanu oci pre plac ...
6.6.2019 - 15:04
0

matus93

 

Metoda pokus - omyl boli ini hráči .. týchto pozná Šťastný .. ja som tiež sám zvedavý .. ale verím Draisaitlovi .. podľa mna to je konečne tréner ktorý vie čo chce hrať , ako a s kým ..
6.6.2019 - 15:15
+1

Fx4085

 

aj bakos: fungoval velakrat metoda pokus-omyl...takmer kazdy rok prisiel v lete hrac/hraci co sezonu nedohrali a porucali sa uz v septembri/oktobri...Babka, Rataj, Macho, Zagrapan atd atd....na koncepcnu pracu potrebujes cas a aj par omylov...
6.6.2019 - 15:20
+2

Tristo

 

Akoze sa to dany sportovy riaditel musi naucit ? Takze dame Stastnemu este tri roky a nepojdem v play off dalej. Zato naucime sportoveho riaditela ako sa to robi ? My vlastne nerobime hokej , ale vychovavame , zial nie hokejistov ale trenerov (minule roky) a teraz vychovame sportoveho riaditela ? Ja sa US Steelu naozaj cudujem ...
6.6.2019 - 16:14
+1

Fx4085

 

kde: som pisal nieco o uceni?? mas problem s porozumenim citaneho textu??
7.6.2019 - 9:23
0

mno

 

zbytočné je byť: negativistický
6.6.2019 - 16:16
0

mno

 

presne tak: začala po rokoch koncepcia. Nech si len pin dajú. Po čase budú pin dať zas. Ale od zavisti.
6.6.2019 - 16:15
+2

LenTak93

 

A prečo by to silou mocou musel byť niekto zahraničný? Mali sme Švéda v bráne, ale nebolo to žiadne terno. Dva roky za nás hral Fín, z odchody ktorého sa tešíme.
Ja si nemyslím, že slovenská cesta je zlá. Budem len rád, ak budeme v lige dávať priestor širšiemu spektru slovenských hráčov, ktorí uprednostnia našu ligu pred zahraničím.
Skokan, Chovan, ale aj Rapáč, či Majdan majú potenciál byť rozdielovým hráčom. A ako píše kolega nižšie, je dôležité, akú tvár dá našej hre Draistaitl. Pozri sa, ako nás porazil Poprad. Boli to nejaké veľké mená? Postúpila Nitra do finále preto, že mala súpisku nabitú zahraničnými hráčmi?
6.6.2019 - 13:48
+19

riskohrasko1

 

Múdro píšeš ,až mi je to divnô
6.6.2019 - 15:31
+1

mno

 

presne tak: 1+
podľa mňa je to len fanúšikovská závisť. Lebo Košice, lebo iní, len nie ich klub. Ale ak chceme dostať slovenský hokej zo s r ačiek inej cesty niet. určite nie tá, že sa nakúpia zahraniční aby sa vyhrala liga.
6.6.2019 - 16:19
+2

mno

 

rozdiel je hlavne v tom: že tí zámorskí hráči sú pre slovenskú repre nepoužiteľní. Tak že z toho pohľadu BB nula bodov.
6.6.2019 - 16:14
+1

12Bondra12

 

9 rokov za sebou sme hrali CS cestou finale. Par rokov sme sa netrafili do posil. Takze za mna CS cesta sem tam doplnena o nejakeho hokejistu z ineho kraja.
6.6.2019 - 18:32
+2

cipulis

 

Lenže to co platilo pred 9 rokmi nemusí platiť dnes, Skovira, Krotak Simonovic vy a Kulha Junas, Pavlicko slovan, za nich náhrada zo svk nebola dnes nieje problém zohnať podobnú náhradu zo zahraničia
6.6.2019 - 19:22
0

mno

 

to teda hej: Po dlhých rokoch mám dojem, že sa myslí aj na budúcnosť. Nie len nabrať polopenzistov lebo meno a nech si vegetujú.
6.6.2019 - 16:12
+2

TomsKE

 

Suhlas ale otazka potom bude zniet: ako si lepsich hracov udrzime?
6.6.2019 - 16:33
0

lubfito

 

To je pravda,viem o čom hovoríš. Ale myslím že ako všetci si budete hovoriť, že posúvate hráčov do lepších líg
6.6.2019 - 18:02
0

TomsKE

 

Inac toto sa sice tyka futbalu, ale krasne to plati aj pre hokej. Ze mladi hraci hned utekaju prec.

https://www.facebook.com/310171422404224/posts/2247527258668621/?sfnsn=mo
6.6.2019 - 18:30
0

lubfito

 

Veď toto. Futbal má aspoň to, že kluby inkasujú peniaze za prestup a oplatí sa hráčov vychovávať. Veľká škoda že toto nie je v hokeji
6.6.2019 - 19:08
0

matus93

 

Má potenciál .. dôležité bude, aby v rozhodujúcich momentoch podržal .. verím že so skorvankom vytvoria dobrý tandem ktorý sa bude striedať .. dúfam že mame na lane Radovana Bondru chcem tomu veriť ...
6.6.2019 - 12:08
+2

mno

 

z dlhodobého hľadiska : je to dobré riešenie. Z budúceho ročníka ligy to môže byť aj lotéria. ale pri budovaní kádra a koncepcii rozhoduje to dlhodobé hľadisko. Nie to, či v tomto roku sa vyhrá liga.
6.6.2019 - 16:21
0

burnzie

 

No aj tak čakám po tých rokoch suchoty a bez dlhodobejšieho úspechu v KE nejakých top hráčov náhrada za Laca zatiaľ ešte nie je... Ale snáď ešte to najlepšie príde nakoniec
6.6.2019 - 12:08
0

julo

 

Náhrada za Laciho ani nebude,takého hráča na svk nedonesieš
6.6.2019 - 12:24
+24

mno

 

hokej je kolektívna hra: Aj ked Madar v nej prečnieval, ak sa poskladá dobrý kolektív a bude sa biť srdcom, tak zmetie aj iné individuality
6.6.2019 - 16:22
+1

Hadimistr

 

Mne tam ešte chyba: Jeden skúsený obranca

A jeden čistokrvný strelec na presilovku a do prvej lajny krídlo.

Čo musí dať v základnej časti len 25 gólov +.

Napíšete že to je Haščák.. no ja sa bojím že nie už zďaleka nie.
6.6.2019 - 12:09
+3

UssKe

 

Zabudol si na výkričníky .
6.6.2019 - 12:12
+1

Hadimistr

 

Nezabudol si si urobiť dobre: Nad fotkou Mikulíka či Haščáka??
6.6.2019 - 12:19
0

UssKe

 

Kto je Mikulik ?
6.6.2019 - 12:20
+2

HkmDetva

 

Byvaly slovensky herec co uz zial nieje medzi nami
6.6.2019 - 12:28
+6

Lubos7771

 

Mikulík: on asi myslel Miklíka....
6.6.2019 - 19:56
+1

mno

 

obranca aj mne určite: Na vedného útočníka tak isto čakám, či niečo poriešia
6.6.2019 - 16:24
0

Ol!ver

 

Nevidím dôvod, prečo ho podceňovať. Držím palce.
6.6.2019 - 12:09
+2

Acorgonka

 

noooooooooo pekne! oceliari Kosaristan na paradu! ale.... dufam ze bude kabina krotit jeho dôbky a nebude uz zrazat ziadnych hracov
6.6.2019 - 12:11
+3

mno

 

na to: myslím vystačí aj tréner sám. V kabíne bude mať už len dozvuky.
6.6.2019 - 16:25
+1

squad

 

...: Este 2 obrancov a jedneho utocnika a bude to good
6.6.2019 - 12:13
+1

bobbyfan

 

Na toto sa lepsie kuka. Je fakt rozdiel ak sa hokej robi koncepcne, nemusi to vyustit do nejakej nadvlady, myslim ze to teraz nie je ani ciel. Ale kader sa rozumne a s citom sklada, za toto nemam problem dat prachy. Ale nejaky zahraničný mimo ciech by to podla mna ozivil aj navysil kvalitu
Nieco ako ten frantik v poprade, ten bude podla kauf roka.... Nieco take by som sem fakt prijal,
6.6.2019 - 12:13
+4

mno

 

ja tiež: Hoci len tak v očakávaní. Ale v tomto prípade naozaj verím trénerovi a tým naokolo. Hlavná je koncepcia a tú presadili
6.6.2019 - 16:27
0

Hc-Ke-1

 

Chýbajú ešte 2 obrancovia, žiaľ..
6.6.2019 - 12:15
+1

TomsKE

 

Preco? Ved napr taky Cibak sa javil ako fakt sikovny obranca.
6.6.2019 - 12:41
+2

Lubos7771

 

veru: dvaja kvalitný beci
7.6.2019 - 18:23
0

Big brother

 

No neviem...minulú sezonu chytal dobre, no ked išlo do tuheho, tak sa rozstriasol.
6.6.2019 - 12:15
+1

Hadimistr

 

Ja by som hľadal krídlo do 27 rokov max: Niekde na pomedzí 3/4 útoku v českej extralige čo hral.

Ale o Tom je scouting dobrý. Takých hráčov prichádza do úvahy ako na post hlavného strelca Košíc 50 dajme tomu, takže vybrať toho správneho čo splní alebo až prekoná predpoklady.

Tam si treba o hráčovi pozostávať viac ako len kuknúť stats jeho na eliteprospects a hneď volať jeho agentovi alebo rovno jemu.

Tréningová morálka, povaha toho človeka, ako vychádza si spoluhráčmi v kolektivea v neposlednom rade aj vzťah k alkoholu a nočnému životu, teda zivotosprava
6.6.2019 - 12:20
+2

Tino

 

moze: byt.
6.6.2019 - 12:22
+2

ctibor

 

Dobry podpis. A som rad aj za toho Boldizara. Kosaristan-Skovranek bude dobra dvojica.
6.6.2019 - 12:26
+2

Gargamel123

 

Do dzezu:
6.6.2019 - 12:41
0

HkmDetva

 

Takze Jano Laco bud LM alebo koniec ak tomu dobre rozumiem...
6.6.2019 - 12:30
+4

ŠIMIKE

 

asi tak
6.6.2019 - 12:37
+4

mirec04

 

prajem mu, aby pomohol domacemu timu, este stale ma co ponuknut, hlavne mladym brankarom moze pomoct
6.6.2019 - 12:40
+3

mno

 

alebo prišiel po zranení: ešte si privyrobiť a koniec
6.6.2019 - 16:29
+1

mirec04

 

Myslim, ze dobra volba.
Som zvedavy, ci Faith dostane priestor medzi seniormi, predsalen je subtilnejsej postavy, ale to sa u mladych hracov moze rychlo zmenit, bol by som velmi rad, ak by sa uchytil.
6.6.2019 - 12:35
0

Gargamel123

 

"Andrej Košarišťan: je kvalitný, produktívny a pracovitý brankár, ktorý dokáže byť efektívny v chytaní. To je hráč, akého sme hľadali. Navyše má výborný pohyb a korčuľovanie, čo je pre nás vec, na ktorej chceme stavať. Je v ideálnom veku a verím, že aj on má, pokiaľ bude na sebe tvrdo pracovať, šancu v budúcnosti nazrieť do národného tímu Slovenska. Verím, že je pre nás ďalšou tzv. časovanou bombou, z ktorej budeme schopní vychovať potenciálneho reprezentanta. Je mi na ňom tiež sympatické, že vo vzájomnom rozhovore hovoril s pokorou o tímovom úspechu, a preto sme sa dohodli na spolupráci."
6.6.2019 - 12:45
+2

lubfito

 

To kto toto zo seba dostal von?
Produktívny brankár?
...časovaná bomba z ktorej budeme schopní vychovať potenciálneho reprezentanta...
Veď toto sa podarilo už minulý rok niekomu inému ak sa nemýlim.
6.6.2019 - 13:31
+6

kali mero

 

Nemýliš sa.Asi tu niekto zaspal dobu
6.6.2019 - 13:34
+2

Gargamel123

 

Taka recesia: mala
6.6.2019 - 13:40
+1

lubfito

 

V tom prípade je to v pohode
6.6.2019 - 13:42
0

Atlan

 

nahodou ak si dobre pamatam tak Koso prave v Kosiciach ziskal asistenciu pocas toho ako bol vyluceny na 2 minuty...to si tiez maloktory hrac dovoli
6.6.2019 - 14:25
+4

FP-Romanides

 

No, nechcem byť zase za blba ale... Koša poznáme veľmi dobre. Problémom nie je jeho výkonnosť, problémom je jeho charakter a ego. Treba mať v šatni nachystaného chlapa ktorý mu dá cez papuľu keď sa začne zdúvať a mať maniere. Inak dobrý podpis, je otázne či tak okukaného brankára dávať ako jednotku, ale svoje si odchytá...
6.6.2019 - 12:51
+10

LenTak93

 

Valent nie je okukaný? Tomek nie je okukaný? Šimobch nie je okukaný? A mohli by sme pokračovať. Čo vlastne znamená "byť okukaný"?
6.6.2019 - 12:54
+15

vyzerexpress

 

co je na nom okukane? valent nie je okukany ... a ini ?
6.6.2019 - 12:57
0

Ol!ver

 

Neprahanaj už toľko. Čo sa stalo, stalo sa. Treba to hodiť za hlavu.
6.6.2019 - 13:03
+4

Acorgonka

 

ale ved 5 zapasov a mas okukaneho kazdeho brankára ked ho chces okukat
6.6.2019 - 13:15
+8

Tizo BLOG

 

no priznaj sa ktoreho si okukala?
6.6.2019 - 19:48
0

Acorgonka

 

okrem nasich, este Heckett-a ked chytak za DT a pacil sa mi aj Vosvrda
7.6.2019 - 7:23
0

mno

 

niečo na tom bude: Z NZ mám tiež také info. Spočiatku ho chválili a teraz že dobre ak vypadol. práve preto
6.6.2019 - 16:32
+1

StG

 

s Košarišťanom spokojnosť, viac ma ale mrzí to, že Jano Laco nepokračuje.. ešte som zvedavý na toho jedného obrancu..
6.6.2019 - 12:57
+4

Gargamel123

 

Veru: skoda Laca,mohol pracovat s brankarmi.
Skusenosti ma na rozdavanie.
Dovod ze chce byt s rodinou mi pride cudny...
6.6.2019 - 13:02
0

Kurolišek

 

Všetci rozprávajú, že chcú byť s rodinami... to celý život bude už len pri deťoch a žene sedieť? A ostatní pracujúci čo majú povedať To ja teraz skončím v práci lebo deti sú malé len raz. A nie isto nemá Laco zarobené, že je "za vodou".
6.6.2019 - 13:20
+1

radopKE

 

Mal v pláne kúpiť LM (klub). V Košiciach dobre zrehabilitoval a o jeho úprimnom záujme chytať za KE màm pochybnosti.
7.6.2019 - 6:53
+1

Kurolišek

 

tiež si myslím. Keby chcel tak to krásne všetko stíha aj rodinu aj hokej. Košice by mu vytvorili optimálne podmienky ale on čaká na ČR alebo niečo podobné. No nedočká sa si myslím.
7.6.2019 - 8:35
+1

radopKE

 

Presne tak. Chlapec ma dosť sklamal.
7.6.2019 - 9:50
0

topska

 

No tak tu asi nemas pravdu. Presne naopak chce sa venovat rodine a byt jej nablizku. Cize necaka na nic a su teda pri moznom pokracovani kariery len obmedzene angazmany.
7.6.2019 - 11:03
+1

Gargamel123

 

Vcera to bolo v spravach: na narkoze myslim. Vravel ze chce byt s rodinou a ak tak by este zachytal 2-3 sezony doma v LM.
7.6.2019 - 15:50
0

mno

 

skôr čaká: na inú ponuku
6.6.2019 - 16:34
0

marosqo19

 

Bude to Adam Jánošík
6.6.2019 - 13:51
+1

StG

 

tak to by bolo super ak by to bol on..
6.6.2019 - 14:21
0

OceliarKE

 

Môžem potvrdiť
6.6.2019 - 16:50
+1

MACEK40

 

Z toho Valacha nebude nic ?
6.6.2019 - 17:46
0

Gargamel123

 

Posila z NHL: http://easycaptures.com/fs/uploaded/1257/2531647654.jpg
6.6.2019 - 12:58
+8

Gargamel123

 

Este by mohol prist: Ziga Jeglic na najazdy.
6.6.2019 - 13:09
0

wedro

 

Na nájazdy mame Miška Chovana



Takže tak.
6.6.2019 - 13:34
+1

Gargamel123

 

Co Repe bude: s Hascakom chodit po meste...
6.6.2019 - 13:42
0

RebeccaBlack

 

nevie niekto, odpoved na hadanku, ktoru si Sykora dal na zaver?
"Zároveň môžem povedať, že mám istú dohodu so skúsenejším slovenským obrancom, ktorý o tejto ponuke vie. Musíme však postupovať v rámci určitých pravidiel najmä čo sa týka nášho rozpočtu. Ide o slovenského obrancu, ktorý je spätý s týmto prostredím. Som človek, ktorý verí ľuďom, ktorých pozná, toľko k nemu poviem,"

o kom je rec? a to s rozpoctom znamena, ze pride az pocas sezony? ci jak?
6.6.2019 - 13:10
0

ŠIMIKE

 

marinčin ale ne ..janosik zeby ?
6.6.2019 - 13:11
+2

Kurolišek

 

možno ani sám nevie o kom hovorí
6.6.2019 - 13:18
+1

OceliarKE

 

Janošik
6.6.2019 - 16:50
0

lesslie69

 

No neviem.Tešil som sa na prácu nového športového manažéra,ale zatiaľ mám dosť zmiešané pocity.Vrátili sme sa späť na československú cestu,pravdu poviem,nie som z toho nadšený.Čakal som aspoň dve "šťuky" buď zo zámoria,alebo škandinávie,poprípade z ruskej školy,žiaľ zbytočne.Snáď Šťastný vie,čo robí,ale zatiaľ určite nekričím Alelúja keď sa na to mužstvo pozriem.
6.6.2019 - 13:21
+6

wedro

 

Slovenský hokej sa ešte poďakuje Košiciam.

Čo je lepšie posunúť hokejovo do TOP ligy v EÚ. Slováka čo je dobra správa pre Slovensku reprezentáciu alebo legionára.



Treba si pozrieť SWE, fin, cze ligy.

Top Kluby majú vo svojich mužstvach minimum legionárov spoza mora.




Takže tak.
6.6.2019 - 13:46
+2

lesslie69

 

Však preto som napísal aspoň dvoch,to je podľa mňa minimum.Voľakedy sme vedeli doniesť kvalitných českých hráčov /Frolík,Šeda/ ale potom sa do Košíc začal importovať priemer,až podpriemer.Spomeň si na Philippa,Kopřivu a mnoho iných za posledné roky.Určite tu nehrali za málo peňazí a čo predviedli?Ostala tu po nich len pachuť.Trošku ich reputáciu napravil Dudy,ale ostal nám čierny Peter v osobe Čizeka.Treba si uvedomiť,že žiadny kvalitný český hráč na Slovensko hrať nepríde,tak preto by sa možno bolo dobré poobzerať v iných zemepisných šírkach.Žiaľ vyzerá to tak,že hodiny zemepisu pánovi Šťastnému veľa nedali.
6.6.2019 - 14:09
+1

Tino

 

kristek: tento mi utkvel v pamati...
6.6.2019 - 14:17
+2

radopKE

 

Aj Hylák bol trefa.
6.6.2019 - 15:28
+1

Lubos7771

 

česká škola: a čo Vorel a Šachl......aj oni boli OK
6.6.2019 - 20:00
+3

lesslie69

 

Nespomenul som samozrejme všetkých, chcel som len pripomenúť,že posledné české posily boli skôr fiaskom.
6.6.2019 - 20:43
0

Tino

 

urcite: ale kristek sa mi ratal najviac....dobre sa mi pozeralo ako mu to hra.
7.6.2019 - 8:42
0

Fx4085

 

u: neho bola skoda ze sa casom prisposobil nasej lige a vykony sli tym padom trosku dole...lebo na zaciatku daval lige na frak a tahal cely utok Hascak Kristek Andrasovsky...
7.6.2019 - 9:25
0

Tino

 

toto: je velikansky problem inac...kvalitny hrac sa velmi rychlo prisposobi...kolko takych bolo, na mna prave takto posobi hascak
7.6.2019 - 17:08
0

Gargamel123

 

Za mna: Dudas moze Philippovi puky nosit...
6.6.2019 - 14:23
+7

Shinody33

 

Philipp bol na prvy prestup / vypomoc super.
Druhykrat sem zbytocne siel.
6.6.2019 - 14:46
+1

Gargamel123

 

Je to tak: ale to uz je ina pesnicka.
6.6.2019 - 14:53
+1

Dzunkes

 

co povies Wedro?ten slaby Chovan zo ZV uz v KE...Kosaristan z NZ uz tiez v KE zatracovany bol hlavne z vasej strany teraz si uz spokojny?
6.6.2019 - 15:28
+4

wedro

 

Miško je špička v extralige.


Urobil dobre ze odišiel.
A prišiel do KE.

Košarištaň je jednoznačne najlepší slovenský prospect v extralige.

Obaja prichádzajú do TOP Klubu na Slovensku.


Takže tak.
6.6.2019 - 15:46
+3

rasťoZv

 

Prepáč, Ty to robíš naschvál, alebo si naozaj...
6.6.2019 - 15:58
+8

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Ottawa Senators

 

Robi to naschval a v podstate zosmiesnuje Kosice, ktore toho aktualne maju uz aj bez neho dost so stvrtfinalovymi stopkami.
6.6.2019 - 16:39
+9

mitoO

 

Zosmiesnuje akurat tak seba. Nie je ani hovorca Kosic ani nic podobne.
6.6.2019 - 16:47
+3

tulen - kosice

 

wedro je záruka zábavy : a zosmiešňuje tak akurát vás všetkých,ktorí naňho reagujete s plnou vážnosťou
7.6.2019 - 7:04
+6

Ottawa Senators

 

Reagoval som na Rasťa...hned v prvej casti prispevku som v podstate napisal to, o com si myslis, ze neviem.
7.6.2019 - 10:13
+1

wedro

 

Tvaroh čítaj : Ponuku z Košíc som uvítal, bola veľmi dobrá a jednanie zo strany Košíc bolo veľmi korektné. Dá sa povedať, že to bolo bezproblémové a rýchle. Pre mňa osobne je to posun v kariére, Košice sú top klub na Slovensku.


Takže tak.
6.6.2019 - 16:47
0

Dzunkes

 

Top klub co nepresiel ani cez jedneho v PO
6.6.2019 - 16:25
+5

UssKe

 

Ešte stále plačeš za chovanom ?
6.6.2019 - 16:26
+1

Dzunkes

 

Ja len pisem co on predtym na nich tak klud
6.6.2019 - 16:34
+3

UssKe

 

Ja som kľudný , len ku tebe mi nesedia takéto vyjadrenia .
6.6.2019 - 17:46
0

lesslie69

 

Top klub sme boli už v časoch,keď ste vy hrali 1.SNHL.
6.6.2019 - 20:49
+2

Urpiner16

 

Lebo VSŽ.Inak by ste boli všetci v rici.
6.6.2019 - 20:51
+1

BlackCrow

 

Ako vy bez toho červeného od červeného fotra
6.6.2019 - 23:35
+8

weefoe

 

si dosť úbohý...lebo všade inde aj u vás za filcky sa hrá
7.6.2019 - 6:33
+2

fanke27

 

vy zase bez Kovaľa a iClinic by ste ani nevedeli čo to je hokej
7.6.2019 - 10:09
+3

tommy909

 

vidíš, toto si nekopíroval a sme doma. ani sme nemuseli na tvoj další výplod čakať dlho.
6.6.2019 - 15:48
+3

mno

 

presne tak: Tu si bez druhotriednych legionarov niektorí ani len ligu nevedia predstaviť. Aj to druhotriednych je pri mnohých zveličené
6.6.2019 - 16:37
+1

blue-311

 

Rozmyslam, ci ste pane Vinco Lukac, Darius Rusnak, alebo Jozko Golonka.
V kazdom pripade, prast jak uhod.
6.6.2019 - 17:37
+1

lubfito

 

Slušný podpis, Košarišťan má za sebou dobrú sezónu a v KE by ju mohol potvrdiť.
Vyzerá to tak, že KE nenechávajú nič na náhodu a podpisujú chalanov čo majú za sebou dobré výsledky v poslednej sezóne. Ak z nich Draisaitl dostane podobné výkony tak semi bude bez debaty
6.6.2019 - 13:35
+5

TomsKE

 



Dovolim si tvrdit ze liga bude opet o nieco vyrovnanejsia ako minulu sezonu
6.6.2019 - 13:44
+1

lubfito

 

Ja si nič viac neprajem.
Teda, ešte keby v každom klube vyskočil jeden taký Buček. To by som doprial každému fanúšikovi
6.6.2019 - 13:57
+1

granlund84

 

Konečne, niekto asi aj z HC začal čítať HP
6.6.2019 - 13:37
+2

Myšo

 

Nemôžem si pomôcť, ale mne to príde ako keď som si na NHL 2004 nakupoval všetkých hráčov so zvučným menom ...
6.6.2019 - 13:51
+5

LenTak93

 

a nerobí to tak každý klub?
6.6.2019 - 13:55
+11

mno

 

ale jemu to: príde
6.6.2019 - 16:40
+1

JANOBB

 

Ahojte KE priatelia: ...Gratulujem, myslím, že výborný podpis.
Pozdravujem a drzte sa, tešme sa spoločne na hokej.
6.6.2019 - 13:51
+14

Gargamel123

 

Ja sa na BB vobec netesim: to kto ma prechadzat cez tych vasich valibukov v obrane...
6.6.2019 - 14:19
+2

JANOBB

 

Tes sa na mna: ze si budeme pisat a podpichovat sa.
6.6.2019 - 14:20
+2

Gargamel123

 

Tak aspon Kubka: prestupil,ale to co prislo nevyzera o nic mensie...
6.6.2019 - 14:24
0

Atlan

 

tak ale Kubka nie je nejaky extra velky
6.6.2019 - 14:42
0

Gargamel123

 

No dobre: nie je to Mihalik alebo Datelinka.
Ale v podstate je cely kader nadpriemer,utleho tam nevidim. Aspon minulu sezonu sa mi to tak javilo.
6.6.2019 - 14:49
0

Westbeast0

 

V aktuálne zverejnenom kádri hráčov BB (17 hráčov) to je priemer 188.47 cm a 90.88 kg... Keď odpočítam Róthika, tak je to 189.55 cm 92,25 kg... A keď k tomu pridáme mladého Dominika Sojku(197 a 97) tak by sa to už blížilo skôr k basketbalu.
6.6.2019 - 14:50
+1

Tino

 

ja : som sa na nich dival rad zamorska lajna bola vyborna, to bol hokej ked zapli na ktory sa dobre pozeralo, presilovky vyborne...
6.6.2019 - 14:24
+1

Gargamel123

 

Ja som to minulu sezonu: videl tak ze ked chceli tak nam dali gol.Taka bezmocnost,ani Slovan nas tak netrapil.
6.6.2019 - 14:29
+1

Tino

 

jo: tak nejako...
6.6.2019 - 14:37
0

radopKE

 

Jeden z tých valibukov(Mihálik) doniesol pihár majstra ligy do Ražňan pri Sabinove. Ako zaritý Košičan som ho samozrejme nemohol vidieť.
7.6.2019 - 7:01
0

Tehelnepole

 

Dobry podpis. Mam z toho pristupu Kosice dobry pocit, premyslaju.
No... ok
6.6.2019 - 13:56
+7

Lukash_ke

 

6.6.2019 - 23:58
0

TomsKE

 

Co si myslela tym No... ok? (cista zvedavost )
7.6.2019 - 0:13
0

BlackCrow

 

Momentálne to najlepšie zo Slovenska čo sa dalo zohnať s predpokladom ďalšieho rastu. Páči sa mi táto slovenská cesta. Dúfam že od ďalšej sezóny sa zredukujú počty cudzincov nastupúcich v zápase na minimum lebo 7 či podobné číslo nerieši vôbec nič.

6.6.2019 - 14:23
+1

Tino

 

s limitom: cudzincov musime opatrne....realne dvihali kvalitu ligy, to ze v KE sme mali lemplov je nas problem, ale v NR, BB to boli tahuni a pomohli, v BB hrali tito chalani moxerny hokej a bola vyzva ich porazit...nahradit ich nevieme hned, vyprodukovat nejaku SVK vkalitu isty cas potrva , zaroven musime dokazovat svetu ze liga ma svoju kvalitu...lebo len tak tu budu chciet ostat, keby sme s tym sekli okamzite sme rovno v pecku.
6.6.2019 - 14:27
+11

mno

 

ok: Kvalita ligy je jedna vec. Ale nad nou je repre a pre tú majú nulový prínos
6.6.2019 - 16:42
0

Atlan

 

lenze mladi hraci potrebuju hrat tazke zapasy takze prinos je aj v tomto smere
6.6.2019 - 17:22
+5

Tehelnepole

 

to je fakt
6.6.2019 - 17:32
0

Tino

 

pre: repre ma naopak kvalitna liga zasadny prinos...
6.6.2019 - 19:40
+2

urpinik

 

A od koho sa majú mladíci zdokonaľovať od SVK hráčov pre ktorých je strop SVK liga Max čr alebo od kvalitných legionárov pre ktorých je SVK priestupna stanica
6.6.2019 - 22:02
0

Lukash_ke

 

urážaš slovenských hokejistov, žiaľ tí sú vonku pretože naša liga nedosahuje také rozpočty a kvalitu aby ich udržala. Práve preto by mali kluby, ktoré vychovajú hráča, no hneď im utečie, také kluby by z toho mali niečo mať, to by im finančne značne pomohlo. Lenže to by iihf musela hájiť aj záujmy európskeho hokeja. Veď keby sme také množstvo hráčov produkovali vo futbale tak je to neskutočná injekcia pre kluby v našej futbalovej lige. Aj keď ju moc nesledujem, ostatne, prečo aj? Košice tam nie sú
7.6.2019 - 0:05
0

Ricardinho13

 

Ale čoskoro budú.
8.6.2019 - 8:33
0

Gargamel123

 

Za mna 7 v pohode: nie sme ceska liga, kto tu bude hrat potom...
6.6.2019 - 14:30
+7

jozino

 

S kazdym podpisom noveho hraca v KE mam pocit ze KE scouting funguje nasledovne: Statistiky z minulej sezony TL zoradit podla bodov a vsetkych z hornych pozicii podpisat (minimalne sa pokusit)
6.6.2019 - 14:34
+17

UssKe

 

A uvás to ako funguje ? Hľadáte hráčov s najhoršími štatistikami , najhorším korčuľovaním atď.?
6.6.2019 - 14:38
+16

jozino

 

u nas nevykradame ine TL kluby, hladame novych hracov. Zoradit podla statistik nie je skauting.
6.6.2019 - 14:47
+12

LenTak93

 


ponúknuť skvelé podmienky pre najlepších slovenských hráčov v ideálnom hokejovom veku je dnes asi vykrádanie
NHL kluby vykrádajú sami seba? pozri sa po 1.7. kto kam pôjde, či sa nepresunú aj najlepší hráči
len ťa sere, že Košice skladajú dobrý tím... a namiesto toho, aby sa tešil z toho, že budeš sledovať doma 2 zápasy proti kvalitnému súperovi, tak ešte prskáš naokolo
6.6.2019 - 14:56
+13

lubfito

 

NHL kluby nevykrádajú sami seba, ale celú Európu.
6.6.2019 - 15:01
+10

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Urpiner16

 

Keď ponúkate také skvelé podmienky tak nechápem soudruzi kde vás to drhne.Nie a nie dať to semifinále aspoň.Pri tých podmienkach neustále prehrávať?Čo vwm šije?
6.6.2019 - 20:56
0

TomsKE

 

Co maju spolocne podmienky a postup do semifinale? Neunstale sa to nemusi podarit, ale chapem urpinerko. Ved ty si len chudat co sa musi stale navazat do kosic, nevadi. Chod sa radsej zdruzgat.
6.6.2019 - 21:04
+5

Lukash_ke

 

Aké nie a nie? Ty si pozri finálové účasti Košíc za doby histórie ligy ty tragéd. 3 roky sú hovno v porovnaní s tou dominanciou. 10 rokov sme čakali na titul, pár rôčkov nás nezlomí
7.6.2019 - 0:07
+2

weefoe

 

opäť si sa dokázal sám prefackať.....
7.6.2019 - 6:37
+2

riskohrasko1

 

Nie ,oni chodia na francuzku ligu robit skouting celu sezonu a pred tou ďalšou vyberú to čo sa im zdalo najlepšie
8.6.2019 - 8:41
0

radopKE

 

Keby si napísal priamo, že na to finančne nemáte, tak by som to bral.
7.6.2019 - 7:04
0

MaxSBA

 

najhoršie štatistiky? to myslíš vážne?
6.6.2019 - 14:50
+1

mno

 

u nich: u ich tiežfanúšikov to funguje tak, že pi ndajú na všetko cudzie
6.6.2019 - 16:43
0

Gargamel123

 

Tak to vidis: zle.
6.6.2019 - 14:41
0

wedro

 

Keď dospeješ pochopíš ")




Takže tak.
6.6.2019 - 14:42
+1

MaxSBA

 

dospieť by si mohol konečne wedro aj ty.

takže tak.
6.6.2019 - 14:51
+15

Gargamel123

 

OT: Nove Zamky vobec idu hrat ligu...?
6.6.2019 - 14:41
0

BITCH PLEASE

 

idu idu
6.6.2019 - 15:43
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
kali mero

 

OT:Čo ťa do toho
6.6.2019 - 14:52
+2

Wilder

 

Skôr som videl Koša v Čechách ako v KE ale tak držím mu palce
6.6.2019 - 15:40
0

fanke27

 

kde sú tí traja rozdieloví hráči ktorých Šťastný spomínal, že s nimi má ísť rokovať do čiech??

jeden bude podľa jeho slov zjavne Jánošík.. a ďalší dvaja? z jeho slov hovorí ako keby káder bol už hotový..

ďalej v článku spomína, že máme 6 skúsenejších obrancov? Čížek, Slovák, Repe, Koch, Ružička.. 6.ty je kto? jedine, že to myslel už s Jánošíkom..

ďalej útok, podľa jeho slov to znie ako keby už bol uzatvorený.. ak by som rátal prvých troch centrov Chovana, Suju, Bortňáka, čo osobne by som nebol nadšený, čakal som že Suja a Bortňák si rozdelia miesto 3. a 4. centra a do prvých dvoch útokov ešte center príde.. ale dajme tomu, že títo traja budú aj reálne prví traja centri, aj keď nechápem koho chcú dať za 4. potom.. ďalej krídla pre prvé tri útoky sú: Skokan, Haščák, Majdan, Bezúch, Rapáč... čiže minimálne jedno krídlo mi chýba.. a ak to miesto majú pre Belluša, tak za mňa osobne som potom sklamaný...

cesta sa nastavila výborná, ale šírka kádra a konkurencia mi príde malá..

ak príde už len Jánošík, tak ma sklamali.. minimálne tento káder potrebuje ešte okrem Jánošíka jedného beka a jedno krídlo.. to je minimum čo sa tu žiada..

takže som veľmi zvedavý ako to celé dopadne lebo tieto slová Šťastného ma veľmi vystrašili a vôbec nepotešili
6.6.2019 - 15:41
+9

Fx4085

 

ja: by som to videl tak, ze sancu na tebou spominanych poziciach dostanu mladi...a potom podla potreby sa pocas sezony zareaguje (najneskor pred PO)....nemusi to byt nutne zla cesta....mne sa ten tim pozdava zatial...avsak najpodstatnejsie je co z nich dokaze vytrieskat trener...
6.6.2019 - 15:45
+4

Gargamel123

 

Tiez neviem: ako to chapat.
To co povedal vyznieva ako uzavrety kader.
Teda este jeden obranca a junior do brany...
Hrivik a Viedensky uz asi nedojdu.
6.6.2019 - 15:48
0

mitoO

 

Aj za Majdanom bol v cze.
6.6.2019 - 15:59
+1

mitoO

 

"tento káder potrebuje ešte okrem Jánošíka jedného beka a jedno krídlo.. to je minimum čo sa tu žiada.. "


Na ZC to podla mna staci, plus ak by dosli dalsi, tak Cibak, Manak, Boldizar, zitny, pripadne Faith by si vela toho nezahrali.
6.6.2019 - 16:02
+3

jaro7

 

asi si zabudol michalcina
6.6.2019 - 16:09
0

LenTak93

 

Šírka kádra je nateraz určite dostatočná. Útočníkov máme až-až. Nezabúdaj, že pokiaľ nebude hrať min. jedna 2000 ročník, tak mužstvo môže nasadiť len 19 korčuliarov na zápas.
6.6.2019 - 16:13
+2

BlackCrow

 

Asi tak. A Bortňák sa sem nevrátil po úspešných sezónach ako center do 4 päťky. Šťastný mu dá dôveru a ja sa tiež nebojím. V bráne perspektívny Košarišťan, do obrany Jánošík či Valach a útok je v poriadku. Základ pred P.O. by bol.

A budeme sa tešiť čo nám ukáže her Draisaitl.

7.6.2019 - 8:26
+1

Big brother

 

Nebude Skokan skor center a Chovan kridlo?
6.6.2019 - 17:20
+1

tommy909

 

Skokan center?
6.6.2019 - 17:41
0

Big brother

 

Ano.
7.6.2019 - 8:00
0

LenTak93

 

Toto neviem odkiaľ si zobral. Je to krídelník.
7.6.2019 - 9:21
0

Big brother

 

Asi taký ako Chovan
7.6.2019 - 11:18
0

Gargamel123

 

gargamel > kalimero:
6.6.2019 - 15:43
+1

kali mero

 

Máš väčšieho či čo?To je nejaký kompenz?
6.6.2019 - 16:25
+1

LuukyBB

 

Toto je presne podpis, pri ktorom máme všetci spokojnosť na tváričke. Košo má kontrakt, KE (herne) dobrého brankára, vedenie BB sa uľavilo a BB fanúšikovi, ktorý vidí viacej aj do kuchyne klubu tiež.
6.6.2019 - 15:44
+3

GB11

 

Poďme Po vypadnutí nás z extraligy najviac fandím Košiciam. Je za tým viac dôvodov: Pekné mesto, normálny ľudia ako šoféri, normálny ľudia aj tu, historický klub, krásny štadión, luxusný penzión v ktorom som bol ubytovaný a všetko tam je super a mne sa "páči" aj Luník IX
6.6.2019 - 16:02
+10

Lukash_ke

 

No tí šoféri tam by sa dalo polemizovať
7.6.2019 - 13:06
0

FeroMotyka

 

Už len chlapci z junioriek z Ameriky a naša liga ovládne čísla sledovanosti.
Na novú sezónu sa veľmi teším.
6.6.2019 - 16:07
+3

matoguco

 

Košo je veľmi dobrý brankár a cítim, že sa mu v Košiciach bude dariť. Držím palce a verím, že stabilizuje výkony a naozaj sa mu podarí odraziť do repre a po sezóne aj do lepšej ligy
6.6.2019 - 16:42
+1

Rolba

 

Ja som donedávna bol za to aby sme skúšali zahraničie, ale očividne nám táto cesta nesedela. Možno by bol fajn nejaký zaujímavý fín, celkom sa mi pozdával aj Šerbatov.. Ale tak keď sa nad tým zamyslím,to nemá perspektívu. Ak bude ten hráč slabý, bola to zbytočná kúpa a legionár musí byť o triedu lepší ako domáci. Naopak ak vyčnieva tak si odohrá jednu sezónu a ide za lepším. Takže asi lepšie skúsiť pracovať koncepčne a vsadiť na domácu kartu, ak na trhu nebude nič zaujímavé k dispozícii potom treba skúsiť nejakého migranta
6.6.2019 - 17:16
0

Gargamel123

 

Super koncepcia: zmluva na jednu sezonu a moze ist za lepsim...
6.6.2019 - 17:46
0

Rolba

 

minimálne treba dávať ak nie dlhšie zmluvy aspoň opciu, no ale u cudzincov to máš stále horšie tí dobrí tu fakt neostanú, slováka aspoň môže presvedčiť na to, že je doma (nie každému vyhovuje túlať sa po svete)
6.6.2019 - 18:43
0

Sheva7

 

Trapne cele vedenie nic nevedia mimo Slovenska doniest klasika ak nepridu 2 obrancovia a 2 utocnici nieco poriadne tak opet stvrtfinale maximalne semifinale
6.6.2019 - 17:38
+2

UssKe

 

Trápny si ty , to ako musia dačo doniesť zo zahraničia ? Slováci nie sú dobrí hráči ?
6.6.2019 - 17:45
+8

Urpiner16

 

Sheva 7 má pravdu.Nemáte scouting iba preplácate menej solventné kluby a obhajujete to len lepšími podmienkami nič viac slováci alibisticky.

6.6.2019 - 18:01
+6

UssKe

 

Bla, bla , bla
6.6.2019 - 18:02
+14

Sheva7

 

Nie niesu ale ciel stvrfinale max semifinale ok dobre ,kludne sa stavme o 50eur finale nedame
6.6.2019 - 18:27
+1

Urpiner16

 

Dúfam že niekedy na Slovensku bude také ekonomické zázemie všetkých klubov v Tipsportlige že toto vyberanie si zrniečok po kluboch pre preplácačov skončí alebo budú musieť zacvakať zo svojej kešene oveľa viac aby sa im to neoplatilo.Prial by som taký balík L.Mikulášu ako majú kluby KE,BB,NR,ZV aby nevychovávali mladých odchovancov pre konkurenciu v TL ale pre seba.
6.6.2019 - 17:57
+3

mitoO

 

Ach, ake slnieckarske zrazu.
6.6.2019 - 18:09
+15

Urpiner16

 

A mne to príde také úžernícke s názvom:Záhaľka ujedá iným zo spoločného krajca.
6.6.2019 - 18:14
+2

mitoO

 

To ako ti to pride, sa u teba necudujem slnieckar
6.6.2019 - 18:20
+4

6911

 

Na NR s balíkom zabudni. Možno na Mikuláša.
6.6.2019 - 18:10
0

riskohrasko1

 

Keď nebudu kluby na čierno vyplácať hráčov a porušovať zákony ,vtedy bude možno aj to o čom píšeš
6.6.2019 - 18:46
+6

Gargamel123

 

Ja dufam: ze zlodeji coskoro skoncia v base.
Potom bude aj to o com snivas ty.
6.6.2019 - 18:48
+2

Shinody33

 

Zaujimave, ze to hovori fanusik najbohatsieho klubu v lige.
6.6.2019 - 19:01
+3

Lukash_ke

 

Tiež by som si to prial
7.6.2019 - 0:09
0

axxel

 

Inak ten Faith tiez vyzera zaujimavo ... Skoro 100 bodov v 40 zapasoch medzi o 2 roky starsimi hracmi ... To su lepsie cisla ako mali Jurco ci Tatar .. Som zvedavy ako bude pokracovat jeho kariera
6.6.2019 - 20:04
+5

UssKe

 

Je dobre , že dostane šancu sa ukázať .
6.6.2019 - 20:16
0

Sheva7

 

No co stavime sa ?
6.6.2019 - 20:23
+1

UssKe

 

Daj mi pokoj . Poznám lepši spôsob ako míňať peniaze . Môžeš fandiť BB , keď sa Ti tak páčia legionári .
6.6.2019 - 20:29
+3

Sheva7

 

Mne sa paci hrat finale a titul a je aspon mne jedno ci to vyhraju odchovanci ,alebo japonci v Kosickom drese.Nepodpiseme Habala clovek caka nieco poriadne a podpisu opet nic moc meno. Limit je 6+1 a cakam nieco top co bude tahat muzstvo a je tu legionar Ruzicka a Cizek cize nic rozdielove len hrac do poctu . Uz dlho nefunguje cesko slovenska stavba kadra a co robi nove vedenie to iste co stare len skupuje nic nove zmena ziadna.Pride nemec trener caka sa zmena a pokracuje sa v tom co dlhodobo nefunguje
7.6.2019 - 0:46
+1

TomsKE

 

Ved neodohrali ani jeden zapas a ty ich uz odpisujes.
7.6.2019 - 0:56
+2

Sheva7

 

Nie len som realista pozri supisku brankari priemer obrana nic moc a utok Jokel Mily a podobne vtipne mena super posun .Simicek bol pokus vedenie dali mu sancu zhorel ,teraz dalsia sanca cesta Slovenska ktora nefunguje uz dlho ,ale podme skusat kludne rozpocet je ale zmenit nieco nie stale to iste
7.6.2019 - 1:15
+2

StG

 

"Mne sa paci hrat finale a titul a je aspon mne jedno ci to vyhraju odchovanci ,alebo japonci v Kosickom drese." tomu sa hovorí fanúšik úspechu..
7.6.2019 - 6:39
+6

Sheva7

 

Chodil som do sklenika na vsetko ked som hrali o zachranu .,Niesom fanusik uspechu ale ak ma klub peniaze a on ich ma ,lenze nechce sa poucit a stale robi to iste ,tak to ma sere poriadne .Uz teraz vidiet ze minimalne Banska ma lepsi kader a to este Zvolen a Slovan nedal mena vonku .
7.6.2019 - 10:27
+2

StG

 

klub robí stále to isté?? akože čo?? a to či má BB už teraz lepší, tak o tom by sa dalo polemizovať..
7.6.2019 - 12:48
+2

corthez

 

Len prečo nehral v juniorke
6.6.2019 - 21:00
+2

LenTak93

 

Hral. Avšak stále má len 16 rokov, ja si myslím, že to zase preháňať netreba. Áno, aj Erik Černák začal v rovnakom veku, ale ten mal trocha iné fyzické parametre.
Ak bude Roman makať, určite šancu dostane. A bol by som rád, ak by to bolo práve v Košiciach. Ale pokojne môže chodiť hrávať aj do Humenného. 18ka bude hrať rovnakú ligu, tak to ma prakticky jedno.
6.6.2019 - 21:57
0

Magma

 

V juniorke hral jeho brat, ktory posledne kola napokon nedokoncil. Mladeho skusali do juniorky ale on sam nechcel, pretoze ako tu uz niekto napisal, chalan ma silne ego a prilis si dovoluje. Seniori ho skrotia. Musia, inak zapadne medzi sedy priemer a bude jeden z dalsich co zakope talent
6.6.2019 - 23:41
+4

TomsKE

 

Cim to je ze vela madym ktori maju talent to v hlave takto prepina?
7.6.2019 - 0:10
+3

Tino

 

to bude: tym vekom
7.6.2019 - 8:39
+2

Magma

 

Rodicia. Ak nezvladnu viest dieta k pokore a neustale na sebe makat tak sa potom netreba cudovat co za vykvet brazdi na nasich ladoch... Rodic niekedy vidi svoje dieta v NHL a dava to patricne najavo aj trenerom ci agentom, doma hladka mlademi ego a potom sa mlady nevie spratat do koze...odpovedam teraz vseobece, nie konkretne na jedneho hraca.
8.6.2019 - 18:44
+5

Cinan

 

Faith bol iny level uz od mala...je len dobre, ze si to udrzal chlapec. Rad si ho pozriem v TL
6.6.2019 - 22:03
+2

hcpozitiv

 

Len aby si ho nevidel(sme nevideli) v LM
8.6.2019 - 13:06
0

Ricardinho13

 

Ego má v oblakoch, bude musieť klesnúť.
6.6.2019 - 22:57
+3

VSS Košice

 

Poznas ho osobne ?
7.6.2019 - 7:12
0

Big brother

 

Medzi o dva roky staršími hračmi? To maš trochu popletené, ved je ročník 2002, hral medzi rovesníkmi - dorastencami.
7.6.2019 - 8:06
0

Big brother

 

U nas 2002ky (Stacha, Chromiak) hrali už v juniorke a patrili medzi najlepších. Snad sa presadia teraz aj v ačku.
7.6.2019 - 8:09
+2

Impulse2

 

Dúfam,že Janošík príde,Valach tiež nebol zlý ale budiš. Stále mi v obrane chyba taký Dudáš,Beluš nemôže byť stále na ľade... Mohol by prísť aj ten Bondra a celkom budem spokojný,síce neviem či sa nejaká cesta okrem Majdana do CZ konala kedže Štastného každé ráno vidím v 54 o 7:25 nastupovať ak to je on,ale podľa trička čo má na fotkách a aké ma v buse to je on na takých 99 percent.

BTW BYSTRICANIA,PREPLATILI SME HO.
6.6.2019 - 20:27
+1

Westbeast0

 

Počkaj, teraz bez srandy, to akoze vas sportovy manazer chodi kazde rano tym istym autobusovym spojom do prace? Teraz ale trollujes...
6.6.2019 - 21:08
+3

Impulse2

 

Netvrdím na 100 percent že to je on,ale 3-4 dni v týždni chodí s tým istým taký podobný človek ako on+ rovnaké tričko má aj na fotkách,len niekde sa už oblečie. Mne sa to tiež nechce veriť,ale úplne to je ako on,ja by som sa aj prihovoril ale nechcem vyzerať ako ..... keď to nebude on,niekedy keď budem lepšie sedieť a nebude ma vidno tak urobím fotku a pošlem ti do správy Alebo skús ísť sa aj ty pozrieť,ja chodím z THC s 54 6:55 a na zastávke Triton je okolo 7:25 cca možno skôr,tá podoba je neskutočná Jediný dôvod čo ma drží v tom,že to nie je on je ten,že má auto a určite by tak skoro ráno nevstával,môj úsudok
6.6.2019 - 21:15
0

Lukash_ke

 

Nevidím problém v tom aby chodil MHD, ale že si na bývanie zvolil Ťahanovce?
7.6.2019 - 0:13
+3

Impulse2

 

Nie tak myslím,ja bývam na Ťahanovciach a chodím z THC 6:55 MHD a keď on nastupuje na tej zastávke,tak tam 54 je tak cca 7:25
7.6.2019 - 10:03
0

Tino

 

tak: tiez sa mi nechce verit ze ho HC nasackuje do tahanoviec.....Stastny je lahko identifikovatelny...neviem co typek robil pred tym ako zacal s pracou managera, ale "telnaty" je teda hodne....moja nagy mama by povedala ze kolačok.
7.6.2019 - 10:13
0

Impulse2

 

Čítaj vyššie čo som napísal
7.6.2019 - 10:16
0

Tino

 

cital: som...rozumiem ze si nie si isty...ak je silnejsej postavy v zmysle podobny postavicke michelin mohol by to byt on...co nesedi su tie tahanovce, upratat ho tam to je skoro ako za trest
7.6.2019 - 10:26
0

mitoO

 

Asi si necital
Ved nepise, ze Stastny ide z Tahanoviec, ale ze ho vidi na zastavke Triton.
7.6.2019 - 10:31
0

Tino

 

jo: ok uz to mam
7.6.2019 - 12:31
0

Impulse2

 

"upratat ho tam to je skoro ako za trest"

Buď nerozumiem ja,alebo ty,tým čo som napísal vyššie som myslel toto
"Nie tak myslím,ja bývam na Ťahanovciach a chodím z THC 6:55 MHD a keď on nastupuje na tej zastávke,tak tam 54 je tak cca 7:25 "

Že jak bývam na THC a odtiaľ chodím 54 ja do školy,nie to,že som si není istý či to je on
7.6.2019 - 10:31
+1

Tino

 

jo: tak uz to vidim...sorry, moja chyba
7.6.2019 - 12:31
0

Lukash_ke

 

Jasné už sa chápeme
7.6.2019 - 13:08
0

Daewo_KS

 

Ta posledna veta bola potrebna?
6.6.2019 - 21:26
+4

Impulse2

 

Ak som ju napísal,tak áno.
6.6.2019 - 21:39
+1

Daewo_KS

 

Okej, tak dufam, ze sa v buducnosti nebudes pohorsovat nad kadejakymi urpinermi a jokilami.
6.6.2019 - 21:50
+5

Impulse2

 

Nebudem,neboj sa,ale ich arogantnosť už nemá konca,tak troška si treba aj takto rýpnuť. To je ešte dobre napísané si myslím
6.6.2019 - 22:13
+1

Daewo_KS

 

A presne o tom to je. Trosku si “rypnes” ty, potom niekto z vyssie menovanych, potom zase ty a tak dalej. A zrazu tu mame mnozstvo necitatelnych “diskusii”.
6.6.2019 - 23:17
+3

Impulse2

 

Ja to robím len vtedy,ak čítam že oni začnú prvý,nikdy nie ja
7.6.2019 - 10:04
0

topska

 

Toto je dost detinske...Sorry. Takto sa to tu nijak nepohne (aj ked ok, pri Urpim sa to da odpustit ).
7.6.2019 - 11:07
+3

Impulse2

 

Je,viem o tom,ale nejako musím brániť svoj klub pri všetkej úcte ktorý sa vedie spravodlivo narozdiel od niekoho iného,není to nič hrozné čo píšem,ak vôbec
7.6.2019 - 11:32
0

Daewo_KS

 

Nie, nemusis branit svoj klub, troll bude trollovat len kym ho niekto bude krmit a tym, ze “branis” svoj klub, prispievas k tomu, ze troll tu bude aj zajtra a pozajtra, takze to, o co sa snazis, ma presne opacny efekt.
7.6.2019 - 11:36
+12

BlackCrow

 

+
7.6.2019 - 14:52
0

topska

 

No urovni to nepomaha a vela ludi aj preto stadial odislo a to je skoda lebo oni dali inym za dlhe roky vela. Ale tak ked neporusujes pravidla tak mas na to pravo.
7.6.2019 - 11:37
+1

Impulse2

 

Viem,niekedy sa snažím na to nereagovať,ale niekedy to proste nevykryjem,a musím sa k tomu vyjadrovať
7.6.2019 - 11:48
0

Daewo_KS

 

Ideme obhajovat trollovanie tym, ze na to uzivatelia maju pravo? Mas pravo nesplachnut verejnu toaletu po pouziti a predsa sa to nerobi, no nie?

Si tu registrovany este dlhsie nez ja, cize si pamatas stare HP casy. Cim viac “natahovaciek” na styl imuplse-urpiner, tym horsie pre cely HP. Aj ked na to maju pravo, ako tvrdis.
7.6.2019 - 13:08
+5

Impulse2

 

My dvaja nemáme veľa naťahovačiek,jedna za čas sa nájde,viac mám s JokilloM
7.6.2019 - 13:22
0

Daewo_KS

 

Teraz si ma utvrdil v tom, ze vobec nerozumies tomu, co sa tu snazim vysvetlit. Nevadi, mozno casom pochopis.

Dovtedy ti zelam vela stastia pri “braneni” klubu.
7.6.2019 - 13:52
+4

dejvidBB

 

Brani klub tukanim do klavesnice Je to stredoskolak s pedo knirkem
7.6.2019 - 15:50
+2

Urpiner17

 

Ľahko sa kritizuje niekto podľa vzhľadu keď sa prizná kto je....niekomu kto sa skrýva za anonymný nick na hokejportali....nesúhlasím s tým čo robí...ale občas sa nad sebou treba zamysliet než niečo napíšeme...
7.6.2019 - 16:07
+1

dejvidBB

 

Mne je jedno ako vyzera, nech ma aj 5 ruk a 4 nohy. Len chalan si to tu zjavne pomylil s pokecom alebo cim. Bez neho a urpinera by tieto diskusie boli kludne a zmizol by tento hnoj z tadeto.
7.6.2019 - 16:47
+4

loki12

 

je ti to jedno ale potrebu posmievat sa si nedokazal potlacit co?
7.6.2019 - 17:47
+1

Impulse2

 

Presne tak,ja sa skrývam pod nickom a píšem väčšie sračky ako väčšina skupiny,a preto ma už dosť ľudí videlo,teda môj FB ale dobre,keď ti to tak vadí,tu máš môj FB keď sa skrývam za nick a píšem sračky.

https://www.facebook.com/david.zatorsky.5
STEAM:
https://steamcommunity.com/profiles/76561198255361617

https://www.instagram.com/deejvidko/

7.6.2019 - 16:34
0

Gargamel123

 

Mas: sestru?
7.6.2019 - 17:33
0

Impulse2

 

Už budem písať všetko,aby si Bystričania nemysleli,že som taký anonym. Ano,mám dve setry,jednu vydatú ktorá ma dve deti-dvojičky a ešte brata,takže sme 4 dohromady Pokojne si ma pridajte na FB kto má záujem,môžme skočiť na pivo alebo niečo
7.6.2019 - 17:36
+2

topska

 

Za toto klobuk dole
7.6.2019 - 17:44
+3

Urpiner17

 

Vydatá sestra je Martina?
7.6.2019 - 22:16
+1

Impulse2

 

Nie,Majka
A bohužiaľ,už má priateľa...
8.6.2019 - 19:52
0

Urpiner17

 

To je mi jedno...len jedna známa sa vola Martina Záhorská a tuším ma tiež dvojičky
9.6.2019 - 1:48
0

Impulse2

 

Ale ja sa volám Zátorský nie Záhorský
9.6.2019 - 11:05
0

Urpiner17

 

Ježiš autokorekt
9.6.2019 - 11:48
0

Impulse2

 

Jaj tak
9.6.2019 - 16:16
0

UssKe

 

Andrea vyzerá fakt perfektne , ak je voľna , tak ju beriem . Mimochodom Ma rada Miklika ?
7.6.2019 - 22:21
+2

Impulse2

 

dejvid a ako si myslíš,že mám brániť klub cez káble? Vy tu píšete najväčšie sračky do našich diskusií bez akéhokoľvek náznaku našej provokácie,ak provokujú Nitrania tak to je ich vec,ale chodíte potom do našich diskusií a Jokila začne o našom skautingu,Urpi napíše že zase preplácame,a Romanides či vykrádame ligu,tak vtedy sa do toho obujem aj ja. Skús si pozrieť časový údaj z predchádzajúcich článkov kto ako prvý začal Jedine vy ste začali ako prvý,ja keď aj niečo napíšem,tak to sú len vaše slová ako naposledy,kedy vy píšete že preplácame,tak som to napísal dnes zase kedže ste začali zase vy ako prvý,nič hrozné,vy si idete svoje a ja si idem svoje keď vy začnete. Ja sa za svoje názory nehanbím,a nemusím sa schovávať za nejaký nick Impulse. Pekný deň vám prajem
7.6.2019 - 16:42
0

topska

 

Ani nahodou to neobhajujem
7.6.2019 - 13:34
0

bach

 

Toto je podpis,z ktoreho ma pichá pri srdci.To mal byť podpis na BB papieri.Strašne fandím Košovi.Nech sa ti darí.
6.6.2019 - 21:08
+3

Tizo BLOG

 

Za mna spokojnost. ten kader este doplnit 2-3 hracmi a ok..btw liberec ukoncil s Kvapilom...Honzo volaj....
6.6.2019 - 21:21
+1

JANOBB

 

KE káder nie je: taký zlý ako tu niektorí píšete.
Nič ma do toho nie je, ale hráči ešte nevykorčuľovali na ľad a už sú kritizovaný. Ja to u Vás nevidím také zlé, naopak, podľa mňa budú KE veľmi silné a to akou cestou sa vybrali (SR hrači) je ich vec.
Pekný deň všetkým.
7.6.2019 - 8:06
+8

BlackCrow

 

+
7.6.2019 - 8:17
+3

Juslan

 

Vidím to tak že Košice budú mať najviac reprezentantov na prvom zraze a v prvých prípravných zápasoch. Ostatní ešte budú hrať v play-off.

Košarišťan v košickej bránke bude Bystrici určite vyhovovať. Nie je problém ho psychicky rozhodiť.
7.6.2019 - 9:31
+6

UssKe

 

Ďakujeme za tvoj názor, veľmi sme ho potrebovali počuť.
7.6.2019 - 9:42
+32

Achilles

 

Na tomto príklade vidíme prečo má Kotleba základňu v Bystrici
7.6.2019 - 10:45
+31

Shinody33

 

Na Bystricu volnejsie.
7.6.2019 - 11:14
+14

Achilles

 

Akurát v tých liečebniach by na nich nemuseli ísť voľnejšie lebo potom nám tu vypisujú do diskusií
7.6.2019 - 11:24
+12

VSS Košice

 

Hlavne bb fans su psychicky rozhodeny par rokov ...
7.6.2019 - 12:11
+6

fanke27

 

Mne sa tak páči ja fans BB majú potrebu chodiť riešiť Košice ak je článok o príchode hráča do BB tak je tam 50 príspevkov, ak je článok o príchode hráča do KE, tak je tu 300 príspevkov a z toho 50% od bystričanov nechápem primitívne hlavy ako Urpiner, Juslan a im podobní.. váš život musí byť asi totálna bieda, keď nemáte čo iné robiť len tu chodiť celý deň a provokovať.. úprimne mi je vás ľúto, aj tej vašej ne/závisti a neustálej snahy sa porovnávať s KE
7.6.2019 - 10:27
+18

Urpiner16

 

Odpovedáme len rovnakou mincou na primitívne príspevky KE na BB ako Thomas 14,Impulse 22,niekedy Riskohrasko,Gabi,Vss,atd.Ako sa do hory volá tak sa z hory ozýva.
7.6.2019 - 11:24
+2

Impulse2

 

Ja reagujem iba vtedy,ak to je potrebné a začínate vy. Treba si pozrieť príspevky vyššie,keď tu prišiel Majdan alebo 3 Skokan,Repe,Chovan ako ste vy začali písať s Jokilom,že zas preplácame a vykrádme ligu,nájdi mi prosím časový údaj,kde som začal prvý ja Dik.
7.6.2019 - 11:30
+2

VSS Košice

 

Hlupacik , kedy som pisal do tej vasej diskusie ? Okamzite sa ospravedln !!!
7.6.2019 - 12:13
+5

Jimmy Tulipan

 

Nejak nie je co porovnavat...
7.6.2019 - 11:32
+1

Senn

 

to je bystricka mentalita, riesit neustale druhych, ked sa ho*no dostane na policku a mysli si ze je torta...
8.6.2019 - 9:57
+6

mitoO

 

HC Oceláři Třinec
@hcocelaricz
Hlásíme novou posilu! Nově vytvořenou 9. třídu povede jako hlavní trenér Roman Šimíček! Čtyřnásobný extraligový medailista a mistr světa z roku 1999 se zkušenostmi z NHL bude mít u nás na starosti také individuální dovednosti mladých hráčů!
7.6.2019 - 12:42
+6

Lukash_ke

 

Hehe, kariérny skok ale neprajem mu nič zlé, na trénovanie mužov však nemá
7.6.2019 - 13:11
+2

Impulse2

 

Tam môže meniť zostavy koľko chce. GL Roman.
7.6.2019 - 13:23
+2

ŠIMIKE

 

v tom trinci sa snad zblaznili
7.6.2019 - 17:17
+3

Urpiner17

 

Ak si chlapci nebudú robiť čo sa im zachce a trénera budú počúvať tak urobili veľmi dobrý krok...systém akým vedie Šimíček tréning je neuveriteľný....prajem mu veľa šťastia
7.6.2019 - 17:23
0

ŠIMIKE

 

tak to sme v ke mali smolu na 40 hracov ktori nepocuvali trenera no
7.6.2019 - 17:24
+3

Urpiner17

 

Myslím si že hlavne v šiestom zápase stvtfinale bolo vidno, že hráči si robili čo sa im zachce....zahrať dva výborne zápasy a v ďalšom takto odfláknuť prvé dve tretiny a tým že v tretej začneme zrazu všetci makať....hmmmm to mi príde zaujímavé....ale tak možno sa vyznáš viac do trénovania ako ja....tak mi povedz koľko romanovych tréningov si videl...
7.6.2019 - 22:15
+3

ŠIMIKE

 

asi sa vyznam viac no
8.6.2019 - 10:13
+1

Urpiner17

 

Skús mi povedať potom koľko máš odtrenovane...a akú súťaž
8.6.2019 - 14:45
+2

topska

 

http://eastsidehockey.com/
8.6.2019 - 15:55
+5

Urpiner17

 

Ahaaa takze manažér
8.6.2019 - 17:19
0

mKE

 

OT: Christophe Lalancette do Michaloviec
7.6.2019 - 17:53
+1

Lubos7771

 

super : nech sa darí
7.6.2019 - 18:20
0

tommy909

 

HP pridajte ejaky clanok, napr. Ze Laco Nagy podpisal s BB, uz druhy den je tu mrtvo
8.6.2019 - 16:46
+2

FP-Romanides

 

Šoltés predĺžil v BB.
14.6.2019 - 17:59
+1

MaxSBA

 

https://www.eliteprospects.com/player/19067/mathieu-tousignant

Aj DVTK poriadne posilnuje
9.6.2019 - 15:37
0

BlackCrow

 

Dávam Ti u ponoriek rok, maximálne dva. A potom šup ho domov (koníkov poprosím neerdžať). Na lavičku, a Laco do čela !

Marin Štrbák

„Sledoval som výsledky, zopár zápasov v play-off s Popradom som si aj pozrel. Je mi ľúto, kam sa Košice prepadli. V klube som odohral posledné sezóny kariéry, dosiahli sme krásne úspechy. Trikrát finále, dvakrát sme získali titul. Klub fungoval parádne. Neviem, čo sa stalo. Pevne však verím, že zmenami, ktoré už nastali, sa v Košiciach naštartujú a urobia nejaký obrat. Nebude to možno hneď, no prajem im, aby sa dostali na vrchol čo najrýchlejšie”.

S Lacom sme hrávali viackrát na klubovej úrovni. Vždy bol výnimočný tým, čo predvádzal. Bol to zakončovateľ, mal neuveriteľné schopnosti a krásny hráčsky život. Po rozlúčkovom zápase som sa s ním stretol, zablahoželal mu k bohatej kariére a poprial všetko dobré do ďalšieho života.

11.6.2019 - 8:30
+1

mitoO

 

Tak uz zacali predavat permy. Som celkom rad, ze nezvysili ceny
Kupujete?
11.6.2019 - 17:15
0

VSŽ Košice

 

No neviem či sa viac ľudí nebude presúvať s ohľadom na nové plexi, lepšie povedané ich spojnice. Dlhá strana hlavne pri ľade je za trest.
14.6.2019 - 15:28
0

deimos9

 

OT: Simicek bude trenovat deviatakov v Trinci
https://www.idnes.cz/hokej/extraliga/roman-simicek-trinec-trener.A190614_482373_hokej_ten#utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=idnes&utm_content=main
14.6.2019 - 14:34
0

Urpiner17

 

Nech sa mu darí...a hlavne nech chlapci počúvajú
14.6.2019 - 15:47
0

Impulse2

 

Už Šťastného nevidím v 54 Myslíte že niekto mu dal echo odtiaľto?
14.6.2019 - 17:18
0

BlackCrow

 

Prečítal si to tu

14.6.2019 - 17:50
+2

Impulse2

 

Všetko môže byť
14.6.2019 - 18:28
0

Impulse2

 

"Oficiálna stránka klubu sledovala na instagrame Martina Réwaya. Už to sledovanie zrušili, ale čo som pozeral, tak klub zvykne sledovať samozrejme buď podpísaných hráčov, alebo tých s ktorými rokuje. Dá sa teda očakávať, že poslednou posilou do útoku bude práve Réway?"

Z jednej košickej skupiny. Myslíte že by to bolo reálne ?
15.6.2019 - 11:07
0

Jimmy Tulipan

 

Snáď nie !
15.6.2019 - 11:22
+1

UssKe

 

Radšej Rado Bondra ...
15.6.2019 - 11:27
+1

Impulse2

 

Ja by som mu šancu dal,ale treba si s ním pohovoriť.... nieže to dopadne ako s Lušňákom Pre Rewaya by Košice boli najlepším odrazovým mostíkom min.do českej extraligy a možno aj viac ak na sebe zamaká a dostane priestor
15.6.2019 - 11:34
+3

Daewo_KS

 

Reway jasne deklaroval, ze jeho prioritou je CZ pripadne SWE. Ja dufam, ze v kosickom vedeni nad nim nikto ani len neuvazuje.

Myslis si, ze s niekym takym ako je on, si staci "pohovorit", on slubi ze sa zmeni a vsetko bude v najlepsom poriadku?

Neprajem mu nic zle, len v nejaky velky restart jeho kariery uz neverim.
15.6.2019 - 11:50
+4

Impulse2

 

A myslíš,že tak ako píšeš že "taký ako on" by si mohol nejako zahrávať s ohňom vo Švédsku alebo Česku? Keď chce ešte niečo v kariére dosiahnuť,musí začať triezvo rozmýšľať Nemá už 19 ani 20 takže si myslím,že mu tá pauza prospela a ak sa chytí,tak bude hrať na to,na čo má a to všetci vieme
15.6.2019 - 11:58
+1

Nemehlo

 

Keby jeho agent s nim rozmyslali tak vedia, ze by mal dalsiu sezonu hrat v nizssej lige v prvych dvoch utokoch s velkym ice timemom. Ale asi takto nerozmyslaju,l ebo by sa to stalo uz minulu sezonu. V KE je tento presilovkovy center asi momentalne zbytocny, do tretieho utoku to chce niekoho vyssieho o stvrtom uz ani nepisem. A pochybujem, ze da pripravu na tolko aby hral v 1,2
15.6.2019 - 12:43
0

topska

 

Akoze nerozmyslali? Ved hral nizsiu ligu a zacal v prvych utokoch. Nasledne sa prepadol do stvrteho...Ani tam sa nedokazal presadit.
15.6.2019 - 12:55
0

BlackCrow

 

Najlepšie obidvoch.
15.6.2019 - 11:51
+2

xhrubecrevox

 

Juraj Valach se vyjádřil k situaci v Chomutově.. [K]https://www.facebook.com/343379125718351/posts/2339277406128503/?sfnsn=mo
16.6.2019 - 12:18
0

advokatiss

 

Tak ten asi do Kosic nepojde
16.6.2019 - 12:34
+1

BlackCrow

 

Akokeby to záležalo na tom či mu Šťastný podpíše výplatnicu..
16.6.2019 - 12:49
0

advokatiss

 

Ale tak ked napise, ze dakuje realizacnemu teamu mimo trenerov. Ja si neviem predstavit, ze ked toto napise, ze potom bude so Stastnym jednat o zmluve
16.6.2019 - 12:56
0

BlackCrow

 

V poho. Valach "asi určite" do Košíc nepôjde. Mal so skôr na mysli že Šťastný nemal financovanie na starosti.
16.6.2019 - 13:13
0

advokatiss

 

Istotne jeho hnev primarne smeruje na inych ludi
16.6.2019 - 13:19
0

BlackCrow

 

Len potom nechápem čo s tým majú spoločné tréneri že ich so svojím poďakovaním obišiel..
16.6.2019 - 13:25
0

mitoO

 

Zaujimalo by ma, ako mu znicili karieru. Nepustili ho z klubu? Mali to v kompetencii?
16.6.2019 - 18:07
+1

Urpiner17

 

Možno by bolo treba valachovi zistiť prečo nedostal peniaze....neobhajujem dlžoby....surovo ich odsudzujem....ale možno hádže špinu na zbytočne veľa ľudí lebo myslím si že ani šťastný ani Ružička asi nemali na starosti vyplácanie výplat....keď tak sa mal vyjadrit pre nejaký normálny denník alebo portál a podať plnohodnotný rozhovor so všetkými jeho postrehami....a nie napisat status na Facebook s horúcou hlavou...každopádne prajem jemu a jeho rodine veľa zdravia a dobru budúcnosť....prepáč mitoO že reagujem pod teba keď to asi nie je priamo odpoved tebe ale skôr reakcia na to celé...
16.6.2019 - 21:48
+1

Impulse2

 

Ten príde do KE na 99 percent
16.6.2019 - 13:29
0

noano

 

mate Kosariscana- podla mna teraz by vas neporazilo ani St. Lous Blues, cudujem sa ze ste nepodali prihlasku do Nhl
16.6.2019 - 17:34
+1

noano

 

vela zdaru- na nasu ligu sikovny brankar.
16.6.2019 - 17:35
+1

Impulse2

 

https://kosice.korzar.sme.sk/c/22146237/byvaly-hokejista-jiri-bicek-sa-sudi-s-hc-kosice.html#ixzz5r5bHflKs

Fúha
17.6.2019 - 18:06
0

UssKe

 

Mohli by sme predstaviť nejakého ďalšieho hráča .
včera - 10:51
+2

VSŽ Košice

 

Do novembra je času dosť
včera - 13:56
0

Fx4085

 

tak: caka sa uz len na obrancu/ov, ci?
včera - 15:46
0

Impulse2

 

2 obrancov zrejme a možno Rado Bondra+ možno nejaké prekvapenie
včera - 17:03
+1

UssKe

 

Len aby .
včera - 19:35
0

Impulse2

 

Tak ja som si istý,že Jánošík a Valach prídu+možno ten Bondra a Reway tiež,ale to bude už strašný pretlak takže ak polovice z toho príde,budem rád
včera - 20:03
0

LenTak93

 

nateraz sa rieši už len obranca, uvidíme čo Bondra
včera - 20:16
0

mitoO

 

Este jeden utocnik sa vraj riesi.
včera - 20:20
+3

BlackCrow

 

bodol by..

Košarišťan

Slovák - Koch
Rapáč - Bortňák - Majdan

Jánošík - Repe
Chovan - Bezúch - Skokan

Čížek - Ružička
Tuším kto - Alebo ten druhý - Haščák

Valach - Cibák
Žitný - Suja - Beluš
včera - 20:47
0

Jokila39

 

Bezuch center a Bortnak prvý center ? To zase chcete vyletieť v prvom kole PO ? Nerýpem. Normálne sa pýtam. Podľa mna by sa vaše vedenie malp zamerať na angažovanie kvalitného centra. Druhý center podľa mna Skokan by mohol byt a Bortnak tretí.
včera - 20:56
+1

BlackCrow

 

Prvý útok môžeš vymeniť za druhý. V podstate je to jedno. Ja som spokojný. Tiež nechcem rýpať ale som rád že tu neťaháme borcov z Nórska či Anglicka alebo že nerobíme au pair deťom z Fínska.

U nás to má hlavu a pätu. (konečne) Môj názor.
včera - 21:01
+2

mitoO

 

+
včera - 21:03
0

Jokila39

 

Neviem no podľa mna Ruzicka, Repe, Majdan, Bellus nepochoptelne podpisy. A tiež predĺženie zmluvy so Sujom, Slovákom zbytočne podľa mňa. Ale nechcem tu odštartovať zbytočne hádku, tak rešpektujem tvoj názor.
včera - 21:10
0

BlackCrow

 

Ja som si istý že úderka Rapáč - Bortňák - Majdan bude pre súperov nočná mora. Repeho ani Ružičku predpovedať neviem, verím zdravému úsudku Šťastného. A Suja ? Jeho posledná šanca.. Poznajú sa..
včera - 21:17
0

Daewo_KS

 

Utocnika ako je Bellus sme uz davno nemali, takyto typ hraca nam chybal. Ja by som kludne podpisal aj troch “Bellusov”.

Janosik by bol skvela posila a s Rewayom dufam ze momentalne Kosice nebudu mat nic spolocne.
včera - 22:18
+2

Brasidas

 

K tomuto sa rad pridam
včera - 22:34
0

TomsKE

 

Aj ja
včera - 23:02
0

Fx4085

 

hascak: v tretom?? nemyslim si
včera - 21:12
0

BlackCrow

 

len som si zafantazíroval.
včera - 21:18
0

UssKe

 

Daj Hakyho vyššie Žitného vyššie lebo .....
včera - 21:23
0

Impulse2

 

Viete aký útočník ?:
včera - 20:49
0

mitoO

 

Valach az ked knihu napise.
včera - 20:20
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 16.6.2019 02:52
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.P.Bystrica000000:00
11.Sp.Nová Ves000000:00
12.SR 18000000:00
Aktualizované: 16.6.2019 03:55
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 16.6.2019 03:55
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 16.6.2019 03:55
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 19.6.2019 02:47
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 19.6.2019 02:47
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 19.6.2019 02:47
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 19.6.2019 02:47
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 19.6.2019 02:47
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 19.6.2019 02:47

Bleskovky

Eakins sa stal hlavným trénerom Anaheimu Ducks

Klub zámorskej hokejovej NHL Anaheim Ducks angažoval do pozície hlavného trénera Dallasa Eakinsa. Ten na lavičke nahradí dočasného kouča Boba Murrayho, ktorý viedol tím od februára po odvolaní Randyho Carlylea. Pätdesiatdvaročný Američan pôsobil počas predošlých štyroch rokov ako hlavný tréner na farme Ducks v tíme nižšej AHL San Diego Gulls.
17.6.2019 19:32 - TASR

Philadelphia vykúpi zo zmluvy obrancu MacDonalda

Kanadský hokejový obranca Andrew MacDonald nebude pokračovať vo Philadelphii Flyers. Vedenie klubu zámorskej NHL ho totiž vykúpi zo zmluvy. MacDonald zaťažoval platový strop piatimi miliónmi dolárov.
17.6.2019 09:47 - TASR

Hagelin sa dohodol s Washingtonom na novom štvorročnom kontrakte

Švédsky hokejista Carl Hagelin sa dohodol s klubom NHL Washington Capitals na predĺžení zmluvy. Nový štvorročný kontrakt mu celkovo vynesie 11 miliónov dolárov, v priemere tak za sezónu zarobí 2,75 mil. USD.
17.6.2019 09:18 - TASR

Määttä sa sťahuje z Pittsburghu do Chicaga, opačným smerom Kahun

Fínsky hokejový obranca Olli Määttä bude v novej sezóne NHL obliekať dres Chicaga. Vedenie Pittsburghu Penguins ho vymenilo do tímu Blackhawks za nemeckého útočníka Dominika Kahuna a voľbu v 5. kole tohtoročného draftu. "Jastrabi" chceli vystužiť svoje obranné rady po tom, čo druhú sezónu po sebe nepostúpili do play off.
16.6.2019 08:28 - Michal Bruner / TASR

LA King vykúpili zo zmluvy Phaneufa

Tím zámorskej hokejovej NHL Los Angeles Kings vykúpil zo zmluvy obrancu Diona Phaneufa. Tridsaťštyriročný kanadský veterán mal kontrakt platný ešte dve sezóny. Aktuálnu sedemročnú zmluvu v hodnote 49 miliónov USD podpísal Phaneuf v roku 2013 s Torontom, odkiaľ ho po troch rokoch vymenili do Ottawy.
15.6.2019 22:05 - Michal Bruner / TASR

Ruský obranca Ľjubuškin predĺžil o rok kontrakt s Coyotes

Vedenie klubu NHL Arizona Coyotes sa dohodlo s ruským obrancom Iľjom Ľjubuškinom na predĺžení spolupráce. Dvadsaťpäťročný hokejista, ktorý sa mohol stať obmedzeným voľným hráčom, podpísal s "kojotmi" nový ročný kontrakt. Detaily zmluvy nie sú známe.
15.6.2019 08:36 - Michal Runák / TASR

Vo veku 81 rokov zomrel bývalý fínsky reprezentant Juhani Wahlsten

Vo veku 81 rokov zomrel v nedeľu bývalý fínsky hokejový reprezentant Juhani Wahlsten. Bývalý kapitán "Suomi" sa zapísal do histórie fínskeho hokeja predovšetkým na MS v roku 1967, keď sa dvomi gólmi podieľal na prvom víťazstve Fínska nad Československom. Po skončení kariéry pracoval Wahlsten ako tréner a funkcionár. V roku 2006 ho uviedli do Siene slávy Medzinárodnej hokejovej federácie (IIHF).
11.6.2019 15:41 - / TASR

New Jersey podpísalo zmluvu so Švédom Boquistom

Klub zámorskej hokejovej NHL New Jersey Devils podpísal trojročný nováčikovský kontrakt so švédskym útočníkom Jesperom Boqvistom. Dvadsaťročný krídelník odohral uplynulé dve sezóny vo švédskej lige v tíme Brynäs IF. V 55 zápasoch minulého ročníka strelil 13 gólov a pridal 22 asistencií.
10.6.2019 22:22 - Michal Bruner / TASR

St. Louis v šiestom zápase finále bez suspendovaného Barbaševa

Disciplinárka hokejovej NHL suspendovala útočníka St. Louis Blues Ivana Barbaševa na jeden zápas za úder do hlavy Marcusa Johanssona z Bostonu Bruins. Informovala o tom agentúra AFP. Dvadsaťtriročný Rus zasiahol súpera v prvej tretine piateho zápasu finálovej série play off.
8.6.2019 08:21 - Michal Bruner / TASR

Buffalo si udržalo najlepšieho strelca, Skinner podpísal lukratívnu zmluvu

Vedenie hokejového klubu NHL Buffalo Sabres sa dohodlo na predĺžení zmluvy s Jeffom Skinnerom. Dvadsaťsedemročný útočník podpísal lukratívny kontrakt na osem rokov, ktorý mu zaručí priemerný príjem 9 miliónov dolárov za sezónu. Sabres o tom informovali na svojom twitteri.
8.6.2019 08:09 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola