Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
EXL
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Budúci ročník Tipsport Ligy bez MAC Budapešť

zdroj: TASR/Milan Kapusta
4.5.2020 17:27 TASR

Maďarský hokejový tím MAC Újbuda nebude od nasledujúcej sezóny pôsobiť v slovenskej Tipsport lige, ale vráti sa do Erste Ligy. Klub o tom informoval na svojej oficiálnej stránke.


Dôvodom tohto rozhodnutia je neistá finančná situácia, keďže maďarská vláda pozastavila pre pandémiu koronavírusu dotácie pre športové kluby a MAC má ťažkosti aj s hľadaním iných sponzorov. "Zo známych dôvodov, epidémia a jej ekonomické a sociálne dopady, je finančná situácia klubu neistá a po protichodných informáciách o slovenskej súťaži sa majitelia klubu rozhodli odhlásiť z nasledujúcej sezóny Tipsport Ligy," píše sa na stránke klubu. Ten by mal pôsobiť pod novým názvom MAC HKB Újbuda, keďže sa spojí so spoločnosťou KMH. Tá vlastní licenciu na účasť v Erste Lige klubu Hokiklub Budapešť, ktorý skončil v základnej časti sezóny 2019/20 na predposlednom mieste. MAC sa chce opierať najmä o služby odchovancov, ktorí majú skúsenosti z TL či Erste Ligy, no sľubuje aj posily.

"Informoval ma o tom generálny sekretár Maďarskej hokejovej federácie Levente Sipos. V princípe to berieme na vedomie ako fakt, že tento klub sa nebude hlásiť do TL v nasledujúcej sezóne. No podľa existujúcej zmluvy, ktorú máme podpísanú ešte na jeden rok, tak maďarský zväz má stále dve garantované miesta pri splnení všetkých podmienok našej zmluvy. To znamená, že má stále právo určiť dva maďarské kluby, ktoré by sa v nasledujúcej sezóne hlásili do Tipsport Ligy," uviedol pre TASR šéf Pro-Hokeja.
Lintner však počíta s tým, že v súčasnej situácii ovplyvnenej pandémiou koronavírusu sa spoločná zmluva bude otvárať: "Už som to deklaroval, že v tejto situácii som pripravený zmluvu otvoriť a prerokovať ju podľa nových aktuálnych podmienok. K tomuto kroku príde veľmi skoro, no nie predtým, ako formálne uzavrieme aktuálnu sezónu s maďarskou stranou."
Spolu s MAC pôsobil v Tipsport Lige aj druhý maďarský klub DVTK Miškovec. Podľa Lintnera nie je jeho budúcnosť v súťaži ohrozená. "Nemáme si prečo myslieť, že by DVTK nemal záujem pôsobiť a hlásiť sa na nasledujúcu sezónu do ligy. Ale nechcem predbiehať rokovania. Máme aj výrazné skúsenosti s ďalšími maďarskými klubmi, ktoré pôsobili v našom Vyšehradskom pohári," dodal Lintner.

Oba tímy vstúpili do súťaže pred sezónou 2018/2019. V prvom ročníku pôsobenia skončil DVTK tesne pred bránami play off, MAC si účasť vo vyraďovačke vybojoval v kvalifikačnom predkole. Vo štvrťfinálovej sérii podľahol Zvolenu 1:4 na zápasy. V predčasne ukončenom ročníku 2019/2020 bojovali maďarskí zástupcovia o play off v skupine o 7. až 12. miesto, tri kolá pred skončením základnej časti mal šancu na postup už iba Miškovec.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Čipčalove kohúty

 

dufam, ze aj bez detvy a miskolca
4.5.2020 - 18:00
+18

HK88

 

Rad by som tam miesto nich videl Martin to je tradicne hokejove mesto.
4.5.2020 - 18:57
+7

HKMT

 

my budeme radi ak vôbec budeme hrať a nie to sa tlačiť do TL
4.5.2020 - 19:05
+19

Big Bear

 

To nase vedenie sa s prepacenim boji aj vytret si rit po srani, aby nas to nahodou nedostalo to tipsportligy.
4.5.2020 - 19:47
+2

HKMT

 

Bohužial ale mesto svojím postojom smerom k financovaniu športu v meste tomu moc nepomáha
4.5.2020 - 20:20
0

doc.koniferum

 

ak aj budú hrať v skromnejších podmienkach,bez ambícií v 1 SHL, návštevy budú mizerné.
4.5.2020 - 21:37
0

spartacus

 

Martin: Martin si za to moze sam ze neni v lige
4.5.2020 - 20:56
+3

azzurri

 

Len aby tých mužstiev nebolo oveľa viac,alebo aby sa liga vôbec aj hrala
4.5.2020 - 19:17
+2

HokejBJ

 

A prečo by sa nemala hrať? Však okrem Detvy Mikuláša a možno Slovana (hľadajú sponzora ale myslím si že ju hrať budú veď každý rok hovoria o tom istom a vždy do ligy nastúpia ) už každý hovoril že ligu hrať bude. Dúfam že liga bude mať 12 tímov aby bola atraktívna
4.5.2020 - 20:41
+1

topska

 

Urcite vacsina klubov nema istotu ze ligu hrat bude
4.5.2020 - 20:50
+3

HokejBJ

 

Určite ju väčšina má pretože boli tu články s manažérmi alebo majiteľmi klubov a väčšina už hovorila o budúcom kádri = už vedia že budú hrať len je iste že nebudú kvalitné ako v tejto sezóne, už aj Nitra začala o tom hovoriť a to zo začiatku tomu nič nenasvedčovalo
4.5.2020 - 21:14
+4

topska

 

Dobre Na debatach klubov odznieva nieco ine, stale si to nemozu povedat s uplnou istotou. Toto je tiez marketing ako tu odpovedia na otazky. Ak im nespravia lad resp. nebudu preplacat stadiony tak neviem neviem...Plus peniaze z Pro hokeja a pod. No treba si pockat. Urcite ma vacsina ovela blizsie k tomu ze hrat budu ale fakt nic nie je iste.
4.5.2020 - 21:33
+5

HokejBJ

 

ako áno chápem že nemajú iste či budú hrať keďže hraje aj faktor mesto ale podľa mňa to bude v pohode
4.5.2020 - 21:47
0

hokejkaDca

 

Nuz ja teda Detve neprajem nic zle. Skor mam obavy o nas klub. Korona dala riadne po usoch vsetkym klubom a nas drzi pod krkom este stale aj Valachova exekucia.
Aj ked nase vedenie robi co moze aby sa tu hrala SHL, tak tu realne hrozi, ze sa to bude musiet restartovat od 2.ligy. O toto mam obavy. Detve prajem lepsie casy a konkurencie schopnejsi kader.
5.5.2020 - 11:57
0

Čipčalove kohúty

 

Uprimne sa priznam, ze v tomto pripade by mi to az tak nevadilo, nakolko by sme sa zbavili vsetkeho, co sme po valachovi zdedili, ale hlavne by sa vybudoval zdravy a ambiciozny klub. Ale aj tak si myslim, ze tuto situaciu zvladneme
5.5.2020 - 15:20
0

hokejkaDca

 

V to dufam aj ja, ze to zvladneme.
5.5.2020 - 23:04
0

LenTak93

 

nechytili sa, nevadí, bola to skúška, ktorá nevyšla
Za to dúfam, že DVTK ostane, predsa len tam to bolo také hokejovejšie a s fanúšikmi. Ak chceme navyšovať počet účastníkov v lige, tak to nepôjde iba so slovenskými mužstvami.
4.5.2020 - 18:05
+52

Sunkafit

 

presne tak dufam ze DVTK ostane
4.5.2020 - 18:59
+11

Dvtk

 

Mi ostaneme a miesto Mac bude hrať Ferencváros, môžte sa tešiť,kde bude hrať Ferencváros tam všade bude vypredané, de akkor is Hajrá Diósgyor
4.5.2020 - 20:59
+19

Dzunkes

 

Bbudu chybat ale Vam KE skor nie vedeli Vam dobre podkurovat a brat body...
4.5.2020 - 19:47
+2

Radovan123

 

šak aspon nuda nebola
4.5.2020 - 21:36
0

GB11

 

MAC zbytočný klub ako ten Hokiklub Budapešť a kedže sa spoja snima tak väščina hráčov pôjde preč to znamená že by sa k nám mohol vrátiť náš odchovanec Miško Šátek
4.5.2020 - 18:07
+2

ElwisNR BLOG

 

Tak ja by som MAC označil z časti ako prínos odohrali dobré zápasy a boli lepšie ako niektoré naše mužstvá škoda že hokej nieje top športom v Budapešti každopádne nech sa im darí a kvalitnú ligu by som si vedel predstaviť aj s čisto domácimi mužstvami ale na to treba dobré ekonomické zázemie
4.5.2020 - 18:14
+3

Urpiner16

 

Ja si myslím že útok prevyšoval obranu.158 gólov siedme najlepšie strieľajúce mužstvo.My sme tam prehrali 6:0 a Košice doma s nimi dostali 8 gólov.Takže nik si nemohol povedal z našich klubov že s nimi ide povinne bodovať.Takže až takí slabí neboli.
4.5.2020 - 18:18
+20

fibonaci05

 

Urpiner16: Kedy sme tam prehrali 6:0??? Nebolo to 4:0...
4.5.2020 - 19:26
+2

sumobb

 

Ano až takí slabí nboli. Škoda ich liga by sa mala rozširovať nie zužovat hlavne o slovenské mužstvá a zahraničné sú bónus.Zahraničných by mohlo byť aj viac a potom vytvoriť EUR ligu, ale so spiatočníckymi màzormi to asi nebude nikdy.
4.5.2020 - 19:49
+5

topska

 

Madari staale maju narok na jednu licenciu, mozu tam dosadit iny klub. To vsak nevidim realne aj ked Fradi tu chcu dlhodobo.
4.5.2020 - 19:55
+3

michaelfrolík

 

Akurat, ze Fradi nema stadion
4.5.2020 - 21:37
0

topska

 

To nema ani Slovan ani Kosice v Budapesti sa najde aj vacsi
4.5.2020 - 21:48
+5

noano

 

Tak by fradi mohli hrať na Tom utulnom kde hral Mac,keby sa dohodli
5.5.2020 - 10:37
0

topska

 

Maju tam ten 9-tisicovy kde nehra ziaden klub
5.5.2020 - 13:22
0

Athotis

 

Pesterzsébeti Jégcsarnok je ich štadión, je pomerne nový, otvorený od roku 2006
5.5.2020 - 18:54
0

HokejBJ

 

Lenže toto všetko sa stalo v minulej sezóne... V tejto sezóne skončili na 10 mieste a v bodovaní doma na 9 mieste takže áno chodilo sa k nim pre body.
4.5.2020 - 20:44
0

amentma

 

Je to take zmiesane - na jednej strane ked bola liga s 10 timami tak sa kolo otocilo za 3 tyzdne a furt dookola ti isti superi, na druhej strane ti madari boli dost nezaujimavi superi...

Ale zas treba uznat najma zo zaciatku boli nevyspytatelni a vedeli zahanbit nase top timy. Takze nikdy s nimi nebolo nic iste :-P
4.5.2020 - 18:22
+1

Kurolišek

 

Rýchlo volajte do Michaloviec Klempu!
4.5.2020 - 18:34
+3

Mato-Mi

 

My chceme spiskoveho brankara, co som pocul.
4.5.2020 - 19:19
0

topska

 

co?
4.5.2020 - 19:31
0

fandaxxx

 

KLEMPA: Kurolisek asi myslel utocnika Klempu
4.5.2020 - 20:14
+1

Mato-Mi

 

Ja viem, ja len na margo toho, ze on chce hraca, tak viem, ze nasi chcu silou mocou nejakeho extra golmana.
4.5.2020 - 20:52
0

fagaf

 

Však sa rozcvičoval minulu sezónu v Bardejove..Nie ?
5.5.2020 - 8:48
+1

Chamois13c

 

Klempa by mohol ist domov do PP mal slusne sezony aj napriek vyssiemu veku
4.5.2020 - 19:24
0

Kurolišek

 

Zo známych dôvodov, epidémia a jej ekonomické a sociálne dopady, je finančná situácia klubu neistá a po protichodných informáciách o slovenskej súťaži sa majitelia klubu rozhodli odhlásiť z nasledujúcej sezóny Tipsport Ligy... čo znemaná ten blábol že po protichodných informáciach o slovenskej súťaži? Akože či môžu ostať keď nebudú platiť? Nope.
4.5.2020 - 18:36
+2

FanusikZamkov

 

Práve toto čo píšeš je to zavádzanie čo kritizujem na tom článku. Ani jedno slovo o tom že už nie je to MAC ÚJBUDA ale MAC HKB to značí nový klub s novým vedením. Dokonca s Novým trénerom.
4.5.2020 - 18:52
+2

sjske44

 

No ak by ostal len Miškolc mohli by patriť medzi top favoritov Tipsport ligy ak všetci najlepší Madari pôjdu do jedného tímu.
4.5.2020 - 18:38
+2

Westlund32

 

Miškolc aj Mac ťahali cudzinci, maďarský hráči nič moc .keby hrajú Miškolc všetci top Maďari tak by maximálne tam kde teraz ,keďže hrajú b kategóriu ktorej majú veľký problém postúpiť naposledy mali problém sa tam zachrániť
4.5.2020 - 18:50
+5

sjske44

 

Ano máš pravdu zle som to napísal ostali by aj cudzinci -ale s Budapešti by mohli isť do Miskolca
Balizs,Bernard,Pozsgai,Langkow,Bodo,Stretch,Sofron,Orban,Terbocs,Nagy čo sú celkom dobrý hráči.
4.5.2020 - 19:13
+2

mno

 

Strop majú: 7 cudzincov. Alebo brankára a 5
4.5.2020 - 20:39
+3

Sunkafit

 

najlepší madari su vo fehervari
4.5.2020 - 19:01
+3

Radovan123

 

pokial viem tak peniaze do našej ligy išli z vlady alebo časť(opravte ma ked mylim) a nato sa piše že majitelia klubu rozhodli...Takže to by sme museli mať nejake presnejšie informacie lebo može byť veľa teorií
4.5.2020 - 18:41
0

Radovan123

 

Smeroval som to vyššie presnejšie (Kurolišek)
4.5.2020 - 18:41
0

topska

 

Kompexnejsie to mas popisane na ich webe
4.5.2020 - 19:03
0

Radovan123

 

ďakujem
4.5.2020 - 21:33
0

Nerkio

 

Čakám na vyjadrenie Nz fanúšika čo tvrdil že neviem čo píšem
4.5.2020 - 18:51
+17

vlado.1989l

 

Ešte sa zbaviť Miškolcu a Detvy, ustáliť to na 10 Slovenských tímov a liga bude mať vyššiu kvalitu.
4.5.2020 - 18:52
+8

Gargamel123

 

Hej: BB bude Bern,Slovan Petrohrad a Kosice Kolner Haie.
4.5.2020 - 19:01
+8

HokejBJ

 

10 tímov je strašne neaktraktivna liga Miskolc nech ostane (návštevy vždy 1000-1200) a hore ešte Martin keď budu peniaze.
4.5.2020 - 20:47
+5

Gargamel123

 

Budu mi chybat: viac ako DVTK.
A nemame supera.
4.5.2020 - 18:54
0

Pretorian81

 

Škoda bude MAC podla mna teda..aspon zo začiatku robili pekne výsledky..v tej ZA nech to predaju zaujemcovi a šup do Tipsport ligy..keby aj Martin vyšiel bolo by super uvidíme no ako to bude.. hlavne nech čím skôr je nová sezóna a môžme mrznuť na zimákoch
4.5.2020 - 18:57
0

BlackWolf

 

Odchod podpriemerného klubu, ktorý sa pohyboval vždy na spodných priečkach tabuľky, prezentoval sa mizernými diváckymi návštevami a nie príliš okulahodiacim štýlom hokeja určite z pohľadu kvality a atraktívnosti ligy nie je veľkou stratou. Keď v kluboch hrajú legionári, očakáva sa od nich, že prinesú niečo naviac a ak to nedokážu, tak logicky končia. Na druhej strane tento klub - legionár do ligy prinášal peniaze, ktoré najmä v čase krízy budú výrazne chýbať. Dúfam, že DVTK pokračovať bude, keďže na rozdiel od MAC okrem peňazí priniesli aj určitú kvalitu.
4.5.2020 - 18:59
+14

Gargamel123

 

Kokos: stokrat lepsie sa na nich pozeralo ako na SK betonarov,otvoreny hokej hrali.
4.5.2020 - 19:03
+15

HokejBJ

 

4.5.2020 - 20:49
+3

azzurri

 

KONEČNE.este DVTK sa treba zbaviť a hlavne LINTNERA!!!
4.5.2020 - 19:10
+13

nerorome

 

Mimo tému : v piatok 8.5. o 22:00 na Trojke záznam SVK-LAT z OH kvaldy zo Sheffieldu 1993, v sobotu 9.5. v rovnakom čase záznam SVK-LAT z MS B kategórie z Blavy 1995, v nedeľu 10.5. záznam SVK-CAN z MS A kategórie vo Viedni 1996
4.5.2020 - 19:28
+6

braniiislav

 

Skoda!
4.5.2020 - 19:36
0

typert

 

toto teraz citam:: ❗Maďarské týmy končí ve slovenské Tipsport Lize!
Oba kluby by se měly spojit. Spojený klub bude nově působit v bývalé EBEL, nově bet-at-home.

#VS
4.5.2020 - 19:38
+1

topska

 

Uz im to schvalili? Ked sa odhlasili tak boli tieto dve moznosti no od EBEL este nemali povolenie na vstup
4.5.2020 - 19:55
+1

topska

 

A vlastne citam ze tymy Uz ta gramatika hovori o spolahlivom zdroji a cele je to blud bo sa spojil MAC nie s DVTK cize nekoncia ale konci...To kde si cital?
4.5.2020 - 20:07
+8

ZOOMER

 

Tuším že česi píšu takto,nie ako my s makkym
4.5.2020 - 20:28
+2

topska

 

Fakt, no aj tak je to cele pomotane
4.5.2020 - 20:51
+3

typert

 

hokejove aktuality. ale u, aj oni to zmenili ze sa vracaju do erste liga...
4.5.2020 - 20:33
+2

MackoPu

 

"po protichodných informáciách o slovenskej súťaži" - ???
4.5.2020 - 20:18
+2

julo

 

Dobre spravy pre KE
4.5.2020 - 20:39
+9

Kukulkan

 

Dovidenia už sa nevracajte a Riško ty si ber odnich príklad.
4.5.2020 - 21:18
+8

Dvtk

 

Prečo dovidenia? Píš normálne, pride za mesto Mac, Ferencváros tak sa môžeš tešiť na vypredané štadióni, ale hlasi sa aj Ujpest de akkor is csak a Diosgyor
4.5.2020 - 21:23
+4

blue-311

 

Ahoj priatel. My žiadny ferencváros nepotrebujeme, nič horšie by sa nám nemohlo stať. Vieme čo sú zač ich futbalový fans a predpokladám že v hokeji to bude rovnaké. Nepotrebujeme to rozdúchávať národnostné vášne.
4.5.2020 - 21:55
+8

Dvtk

 

Nemusíš sa báť už to vôbec nie je zlé, zápasy by boli bez problémov, ale všade by bolo vypredané a nie ako Mac 200 divákov, csak a Diósgyor
4.5.2020 - 22:09
+2

NR

 

A tam byva vypredane stale alebo bude len kvoli SVK muzstvam?
4.5.2020 - 22:04
0

Dvtk

 

NR-tak jasné že kvôli zápasom ale problém je v tom že Fradi nemá štadión, má ale je to maličké, jedine sportarena to má 10000 kapacitu
4.5.2020 - 22:16
0

FP-Mordovarik

 

10 000 je fajn. Aj keď som pochopil preklep.
4.5.2020 - 23:18
0

Markos

 

https://www.hokejovysvet.sk/clanok/46870/mac-moze-nahradit-iny-madarsky-klub-lintner-madarsko-ma-stale-dve-miesta?fbclid=IwAR0Rsk49Jy5Cd8l_tpkkT--Kin4_H9uPLinnhSat6Y1hH_-dO4cifj4pUIU
4.5.2020 - 21:31
+1

Matya67

 

that's a great relief for everyone, we all know that
depends on the quarantine situation in the future, but maybe the other team will follow
4.5.2020 - 22:04
+3

Radovan123

 

Je mi ťa ľuto bratku
4.5.2020 - 22:28
+4

Gargamel123

 

Hajra: MAC
4.5.2020 - 22:52
+4

Matya67

 

no need to lie ourselves, almost no one liked this team but that's how it goes

with financial opportunities MAC always had, that was the maximum and we must be grateful what they (staff and fans as well) let us in and were friendly with us

MAC was always a small junior team, this whole thing is strange from their philosophy, so its new place in Erste Liga is where it belongs... if they can keep the TL experienced young players, it can even stick to the middle of the table there
4.5.2020 - 23:35
+5

Hrobar

 

Farewell and good luck in Erste Liga
5.5.2020 - 2:32
+3

sanyo

 

Matya es te ugy gondolod az ERSTE ligaban, mas lesz a klub filozofia? Illetve, hogy ott, ilyen szinvonalu kerettel, magasabb helyekert fogtok jatszani?
5.5.2020 - 9:27
0

Matya67

 

azt gondolom, amit leírtam angolul
persze nagyon sok mindent még nem lehet tudni, csak annyit, hogy az akadémia és a hkb birtokolja a klubot, valószínűleg a középmezőny vége-tabella alja a reális, szóval nem, nem lesz olyan színvonalú, mint az extraligás csapat volt
(főleg anyagi okok miatt játszottak sokat az ifisták eddig is, most ez még hangsúlyosabb lesz elvileg)
5.5.2020 - 12:19
0

BaW

 

Prínos klubov: Rozoberať prínos takýchto klubov...
Mali by sa niektorí tu na tomto fóre zobudiť.
Nemôžem za to, že polovica z vás tu píše z juhu a že má popretkávané korene a babičky maďarónky. V poriadku, ale prosím vás nerobte tu folklór z odchodu nejakých slabých klubov. Je len dobré, že tu nebudú smrdieť a nikdy viac. Sa treba zobudiť, toto je situácia ako keby vo futbale Grécko zobralo do svojej NAJVYŠŠEJ súťaže LEN TAK dva kluby z Albánska a ešte by sa ľudia nad tým pozastavovali. V normálnom štáte by sa to ani nestalo a verím, že už nikdy viac. Keď chcú krajiny ako Maďarsko, Poľsko ( to je aspoň sympatické a sú tam väzby ), alebo Ukrajina či Litva hrať našu súťaž, tak nech začnú v 2.slovenskej lige, čiže od začiatku. A vôbec ma nezaujíma, že totálne nehokejový štát dá prostredníctvom svojich klubov, ktoré mali nulový prínos pre náš hokej peniaze pánovi Richardovi. A o kluboch sa nejdem baviť, pretože ak je to tak, že daj a hraj, potom to môže byť CL a teda Coruption league a presne to len dokazuje úroveň ľudí, ktorí dostali hokej z prvej osmičky. A prínos nemali vôbec. Poprepchavané kanaďanmi štvrtej triedy, nezáujem fanúšikov a slabá reprezentácia daného štátu Maďarsko. Buď vybudovať ešte kvalitnejšiu ligu aká bola okolo roku 2000, alebo keď spájanie, tak jedine československú - 10 českých a 6 slovenských klubov.
5.5.2020 - 3:25
+19

MiroHKM

 

Určite nesúhlasím, dva maďarské kluby neboli slabšie, ako napr. LM, DT, NZ. A je zaujímavejšie hrať v súťaži s viacej mužstvami, ako dva krát do mesiaca nastupovať proti tomu istému súperovi a to nielen pre fanúšikov, ale určite aj pre hráčov. A v neposlednom rade to prinieslo aj peniaze pre slovenský hokej. A o tom že sa budeme spájať s českou ligou môžme len snívať. Češi o to záujem nemajú a v najbližších rokoch pokiaľ by sme ich kvalitou našej sútaže výrazne nepredbehli ani nebudú mať.
5.5.2020 - 7:52
+23

azzurri

 

Nezaujímavé?uz sa konecne všetci uvedomte kde žijete!v akom state,v akej krajine.by ste tu pomaly chceli NHL.sme mala krajina,tak hrajme s tým čo tu mame a na čo mame.ked ma na ligu 10 mužstiev tak nech ich hra 10,ked 8 tak 8.treba to rešpektovať brat a tak ako to je.kazda krajina ma svoje mužstva,možnosti.my mame take ake mame tak sa s tým už zmierte
5.5.2020 - 9:05
+1

HokejBJ

 

???? : DVTK na 9 mieste a Budapešť na 10 mieste =nepostup do play off, o čom tu tocis že boli lepší ako Detva? Čiže by mali ostať hej
5.5.2020 - 10:34
0

pekovic

 


Tu je veselo. 10 českých a 6 slovenských?
Môj ty bože. Ak už túto "férovú" ponuku Česi nezoberú, tak ich to môže mrzieť.
5.5.2020 - 8:55
+14

Nemehlo

 

A preco by cesi mali zobrat medzi seba, len tak ako si napisal 6 "klubov z albanska" bez prinosu pre ich ligu?
5.5.2020 - 9:57
+7

ptr421

 

V Litvínove sa túto sezónu hovorilo o rozpočte 100 mega českých (4M€) a ešte bol pred koncom zč Šlégr v rafinérii pýtať ďalšie peniaze na posily aby náhodou nevypadli. To našich 6 klubov poskladá dohromady a nie že každý zvlášť. Naša váhová kategória sú práve Poliaci a Maďari, aj keď sa na nich pozeráme cez prsty lebo slabá reprezentácia. Ale veď od nás sa z ligy tiež nikdy výrazne nechodilo do repre, lebo kvalitu doma nezaplatíme.
5.5.2020 - 12:49
+2

BaW

 

Pre boha. Nechcel som to komentovať, no nedá sa to. My potrebujeme maďarov a poliakov ??? Tak si maďar potom a robíš tu len polievočku. Pre pána boha, my potrebujeme maďarov. A áno sú to nehokejové krajiny. Maďarsko totálne nehokejová zem, kde sa pár podnikateľov snaží dať do hokeja nejaké peniaze, no čoskoro ich to prejde pretože tá krajina - reprezentácia je slabá, kluby nič v Európe neznamenajú, nemajú prakticky 5 čo i len nadpriemerný hráčov a absolútne to tam nemá celé zázemie. Maďarsko je jednoducho taká krajina na vodné pólo. Poľsko je aspoň krajina kde mestá ako Krynica niečo z hľadiska hokejovej histórie z časti znamenajú. Aspoň krajina kde to má čiastočný nádych. Aspoň krajina ktorá mala aspoň toho Czerkawskeho a Oliwu, čo je aj tak málo a na náš hokej to tiež nestačí. Neviem u vás sa prejavuje u niektorých samozrejme tá slovenská mentalita žiaľ, keďže nemáte niektorí žiadne sebavedomie ( osobne mám nemeckých a poľskych predkov ), tak túto blbosť posúdiť neviem. Ale prejavuje sa to práve tým keď nepíšeš, že MY krajina, ktorá má ako Československo niekoľko titulov majstra sveta, ako Slovensko v krátkej histórii krajiny 4 medaile z toho jednu zlatú z MS, semifinále OH, hokejistov ako Hossa, Bondra, Demitra, Gáborík, Pálffy, Šatan atď atď, hokejové európske značky ako HC Slovan Bratislava, HC Košice, Dukla Trenčín a ty povieš, že MY potrebujeme maďarov, tak si buď sám maďar a skrývas sa, alebo potom máš totálne nízke sebavedomie a ani si neuvedomuješ čo vlastne píšeš, alebo máš vo vrecku škatuľku so silným materiálom. A česi.... Za chvíľu si to budú musieť uvedomiť, spomínal to dobre aj Pálffy. Ich hokej tiež upadol a spoločná liga by bolo najlepšia vec aká by sa mohla im aj nám stať. Pokiaľ trošku odhodia určité mindráky.
5.5.2020 - 13:52
+5

ptr421

 

Miešaš dohromady hrušky a jabĺčka. Ja hovorím o lige nie o reprezentácii kde, ak si dobre spomínaš, sme v čase najväčších úspechov sedeli s kalkulačkami pri tabuľkách NHL a rátali kto vypadne aby mohol prísť na MS. Lebo s európskymi výbermi sme mali problém poraziť GER, SUI, KAZ a s ligovým výberom sme (2003) prehrali v Maďarsku.
Netvrdím, že tých Maďarov potrebujeme, ale naše kluby sú finančne určite bližšie PL a H klubom než českým. No možno nejakému Prostějovu či obnovenému Vsetínu v 1. lige. O Čechoch, že idú dole a raz sa musia spamätať počúvam už 20 rokov a skutek utek. ELH má svoje problémy, ale kým oni začnú hromadne krachovať tak my už budeme na amatérskej úrovni. Vrátane značkového Slovana, veď ten je teraz prvý na rane.
P.S. nie som Maďar, ale celkom slušne rozumiem po poľsky.
5.5.2020 - 14:35
+1

BaW

 

Osobne som nikdy prepokakano nerátal nič s kalkulačkou. A s európskym výberom sme nikdy neprehrali s Maďarskom. Prehrali sme tam na akejsi ich maďarskej propagácii hokeja, keď sme mali hráčov vo výbere väčšinou z 3 formácie z ČR ligy a pár nadpriemerných hráčov tej našej - ako Boris Žabka, Vantroba, Sopko, Pištek, Šimurda ( vtedy to bolo tak Slovensko D ). "Záhadne" sme na ich promo akcii prehrali a na druhý deň sme rozprášili Holandsko tuším o 11 gólov. Korupcia bola tomuto národu vždy blízka, ale na tak staré záležitosti a záhady sa odvolávať nejdem.
5.5.2020 - 14:50
0

ptr421

 

2005 sme poslali do Pešti túto zostavu:
Slovensko: Križan - Podhradský, Štrbák, L. Čierny, Suchý, Smrek, Starosta, Stehlík, S. Hudec - Šatan, Stümpel, Nagy - Čiernik, Rastislav Pavlikovský, Marcel Hossa - Országh, P. Pucher, Bartečko - Kukumberg, Róbert Petrovický, Radivojevič. Tréner: František Hossa.

Slávne zvíťazili 4:2. Predpokladám, že aj Šatana kúpili aby im tam nehodil 6 kúskov. Škoda, že si Maďari nekúpili aj Bartečka v Klotene, mohli brať aspoň bod. Tak ale to už bola kríza a forintov nebolo.
5.5.2020 - 14:58
0

BaW

 

Píšeš o niečo inom. Tu sa na nás vyvŕšili a do konca sme problémy naozaj mali. Zápas sme zvládli. Potom krásne "bratsky" ( teda vás niektorých bratia ) pískali pri hymne. Čím dokázali opäť raz aj tú kultúrnu úroveň.
5.5.2020 - 15:02
0

ptr421

 

No a 2019 sme hvízdali do hymny my Kanaďanom lebo sme neuniesli prehru a kruh sa uzavrel. Hvízdalo sa na Fínov pri nástupe, hvízdalo sa na Slovincov lebo si dovolili po dvoch tretinách viesť, hvízdalo sa v Prahe na Leve do českej hymny lebo Čecha do mecha a mech..neviem asi do Vltavy? Zase sa nehrajme na nejakých nositeľov (hokejovej) kultúry.
5.5.2020 - 15:16
+5

BaW

 

Zas mentalita. Ja osobne si nepotrebujem okakať hlavu, vždy iba tak.... Rozprávame sa o maďaroch teraz a o ich úrovni. Čo s tým majú naši spratkovia ??? Či keď je zlé niečo inde, tak automaticky musíme okakať svoju hlavu. Ach tie roky s ovečkami sa žiaľ prejavujú.....
5.5.2020 - 15:39
0

ptr421

 

No že keď niekoho začnem kritizovať tak by bolo fajn mať pred vlastným prahom čisto. Minimálne z toho nebude cítiť to príslovie o bohoch a voloch, keď už sme v tom poľnohospodárstve.
5.5.2020 - 15:50
+1

BaW

 

Ja som napísal, že sme sa rozprávali o maďaroch. Nie o našich spratkoch. To je celé.
5.5.2020 - 16:06
0

ptr421

 

Hore prvé dva príspevky nakladáš Maďarom, že sú historicky slabí a nepatria do krajiny majstrov sveta. Keď nejaká česká obdoba BaW naloží nám, že sme historicky slabší a do cz ligy nepatríme tak je to mindrák, ktorý treba odhodiť a jedného dňa to určite budú musieť urobiť.
Kacírska myšlienka. Čo keď máš mindrák z Maďarov ty a odmietaš si priznať, že liga klesá až jedného dňa budeme na ich úrovni a budeme musieť naše predsudky nevyhnutne odložiť? Veď to kedysi povedal aj Višňovský, či kto
To je jednoduché zrkadlové otočenie, nič viac.
5.5.2020 - 16:22
+1

BaW

 

Nebudeme nikdy na ich úrovni. Vidno na tebe, že niečo s tým národom máš - nemôžem za to. Nemáš navyše triezve rozmýšľanie. Osobne mám okrem nemeckých aj poľských predkov, no v živote by som sa neodvážil ich pichať do slovenského hokeja. A to dáva odpoveď na tvoje "nakladáš maďarom, že nepatria do krajiny majstrov sveta". Nebuď na smiech - a patria ???? Však to je jednoznačný fakt. Nepatria hokejovo ani do Rakúska, nieto ešte do Slovenska. Choď sa radšej baviť na stránku fradi.hu dajme tomu. Tam môžeš svoje skryté maďarstvo presadzovať lepšie.
5.5.2020 - 16:49
+1

ptr421

 

Kto so mnou nesúhlasí je Maďar No neviem koho máš vlastne medzi predkami, ale skôr by som tipoval, že medzi nimi bude Janko Slota.
5.5.2020 - 17:10
+3

BaW

 

Došli argumenty prišli nna rad prirovnania. Ináč baví ma na tebe aj svojské porovnávanie. Spoločnú československú potencionálnu ligu krajín ČR a SR čiže krajín, kde je hokej modla, má medaile, úspechy, hráčov v NHL, česi možno 7 a my možno 9 najlepšiu ligu na svete...... A ideš to kľudne porovnávať s integrovaním maďarských klubov bez mena, bez tradície,bez hráčov do našej ligy. Fakt škoda sa rozprávať.
5.5.2020 - 17:28
+2

ptr421

 

Quod licet Iovi...
Za posledných pár hodín som bol postupne Maďarom, mal nízke sebavedomie, nechal som si kadiť na hlavu, bol som s ovečkami, nemal triezve rozmýšľanie, bol skrytým Maďarom a bol som odoslaný za Dunaj na fradi.hu. To či cheš, alebo nie sú osobné útoky a na tvrdšie moderovaných fórach by si si na nejakú dobu od písania odpočinul.
Češi nás k sebe nemajú dôvod pozývať. Máme rozpočty na úrovni ich prvej ligy, kádre na úrovni ich prvej ligy a štadióny na úrovni ich prvej ligy. Mladá Boleslav funguje na výnimku lebo nemá dosť sedačiek, kto bude chodiť do ešte menších kôlničiek typu BB, PP, NR? Klubov našej úrovne majú plnú prvú ligu tak načo by sa trepali 600km do Košíc, keď stačí ísť do Vsetína?
5.5.2020 - 17:47
+2

BaW

 

Ja československú ligu beriem ako dobrú možnosť, nie ako bezodkladnú záležitosť. Ale s trpaslíkmi sa spájať - to rozhodne nie.
5.5.2020 - 18:00
0

BaW

 

A osobné útoky nebuď smiešny. Nezaznela ani jedna nadávka . Len vidíte to niektorí na sebe prečo je Slovensko tam kde je a ten obrovský potenciál nevyužíva. Škoda.
5.5.2020 - 18:02
0

Nemehlo

 

Ved poloz na stol milion euro, ze nechces madarov a isto ich radsej vezmu od teba ako od nich.
5.5.2020 - 17:17
+1

BaW

 

To je čo sa rozmýšľanie? Bavíme sa o čom ? O napredovaní a štruktúre hokeja u nás alebo o tom, či si po nedeľnom hokejbale s partou kamarátov dáš pivo a kto ti ho zoberie ? Aké daj na stôl ? Zväz, štát a inštitúcie majú makať na tom aby sa šport, spoločnosť stali základom. A má robiť pre to všetko. Platíš tu dane predsa nie ? To je NAŠA záležitosť a mala by byť grom. Nie polož, daj a choď a hraj. Potom sa čudujete ako to tu e.
5.5.2020 - 17:33
+3

topska

 

No toto vsetko treba smerovat na kluby. Tie ich tu chceli a chceli ich peniaze. Nikto iny za nich nerozhodol. Kazdy a jeden nakoniec suhlasil ked sa hlasovalo.
5.5.2020 - 18:38
+1

BaW

 

Však jasné. Ja to chápem na koho. A na pána Lintnera ešte, že to umožnil.
5.5.2020 - 20:56
0

HokejBJ

 

Čo si ja pamätám oni nám pískali do hymny a celkovo si tu tak strašne vymýšľaš
5.5.2020 - 18:35
+1

topska

 

No v nasej lige sa to nestalo
5.5.2020 - 18:44
0

ptr421

 

V čom konkrétne?
https://www.youtube.com/watch?v=sf561ZJTP1k čas 1:40-2:30. Plná O2 aréna Slovákov, vrátane mojej maličkosti. Na Slovincoch v Ostrave som bol tiež a dodnes netuším prečo sa na nich vlastne pískalo.
5.5.2020 - 19:06
+1

topska

 

Tych stvrtotriednych Kanadanov chceli aj Slovenske kluby no prave tie madarske maju lepsie podmienky ako tie nase a aj lepsiu reputaciu a postavenie v hokejovom svete. Napriklad taky Poprad nemal ani len sancu ich angazovat (a to plati aj o inych legionaroch) a to by sme ich teda brali okamzite.
5.5.2020 - 13:25
+2

HokejBJ

 

A preto je PP na 4 mieste a DVTK na 9 mieste a Budapešť na 10 mieste. Odkiaľ vieš že sme ich nemali šancu angažovať? Ja si myslím že naše kluby ani nechceli
5.5.2020 - 14:17
+1

BaW

 

Presne tak ako píšeš HokejBJ.
5.5.2020 - 14:20
0

topska

 

Lebo pre moje posobenie v PP klube je podmienkou tieto veci vediet.
5.5.2020 - 14:32
+3

Radovan123

 

ale to hovoriš tak ako keby každy klub bol vyrovnany zazemim...Ked do MI mali problem dostať len SK hračov a kebyže prvý krat ideš hrať do europy a maš na vyber Poprad alebo Budapest tak len si daš do googlu a sa rozhodneš ideš do 1,6 mil mesta alebo do 50tis? Tam oni si nerozoberaju take veci ako my tu na HP proste vidia viac tak tam idu a je to prirodzene pre všetkych...
5.5.2020 - 17:25
+1

fany

 

Hahaha ,preto Ross s Vandanom išli skôr do Zvolena.
5.5.2020 - 18:07
0

Radovan123

 

jasne budeme sa chytať za slovička a dokazovať si...
5.5.2020 - 18:24
0

topska

 

Mali ponuku z Budapesti?
5.5.2020 - 18:36
0

fany

 

Prečo hneď do Budapešti. Miskolc je 4 krát väčší ako Zvolen,to pre začiatok by aj stačilo.A presne títo parádny hokejisti zo zámoria to berú ako cestovateľské spestrenie,dokonca Ross to aj povedal v jednom rozhovore.Jeho žena dokonca vie po maďarsky,tak preto sa presunuli spoznávať Maďarsko.Škoda rečí.
5.5.2020 - 19:15
+1

topska

 

Lebo pise o Budapesti, preto toto mesto. Ved on nemyslel len na pocet obyvatelov ale vseobecne na uroven mesta. Lebo Budapest laka viac. A inak si vlastne napisala presne to iste co on tak neviem preco si mala potrebu sa mu vysmiat ked s nim nakoneic suhlasis. Ja som sa pytal ci dostali na zaciatok ponuku z Budapesti (ci Miskolca) ale ju odmietli ked sa tak schuti smejes a isli do Zvolena
5.5.2020 - 19:29
+1

strojar

 

Tak je to tu na plnú hubu:
Účasť maďarských klubov v slovenskej lige je Orbánova hračka. Keď chce a dá peniaze, hrajú.
5.5.2020 - 6:38
+1

Dracik_18

 

agent s teplou vodou sa ozval ...veď to všetci vedeli
5.5.2020 - 6:50
+21

strojar

 

Slovenská liga potrebuje maďarské kluby rovnako ako pes piatu nohu.
5.5.2020 - 6:46
+4

ctibor

 

No slovenske kluby potrebuju peniaze...
5.5.2020 - 7:27
+6

Pagliuca BLOG

 

...alebo rovnako ako hokejportal teba.
5.5.2020 - 8:36
+37

sanyo

 


kava na monitore!
5.5.2020 - 9:29
+1

LenTak93

 

Čo je na tom také zlé? Bol si niekedy v Miškolci alebo v Budapešti na zápase? Ja som bol na oboch zimákoch a poviem, že škoda, že v lige nemáme viac takých štadiónov, alo má MAC. Miškolc mi príde akokeby prerobil kulturák na zimák a to je škoda, ale to je zníženie komfortu pre divákov,nie hokejistov. Tí majú v oboch kluboch špičkové
podmienky, v lige boli finančne stabilnými tímami a v rámci svojich možností priniesli kvalitu.
Alebo tu máme volať do ligy Detvu, Martin, Skalicu, či iných, ktorí sa budú potácať v spodných častiach tabuľky, hráči budú radi, že majú vyplatený september? Ale bude to slovenské, tak hurá.
Najvyššia liga potrebuje konkurenciu a musí to byť o 12-14 mužstvách. A to nevytvoríme iba zo slovenských mužstiev. Nikdy sme to ani nedokázali, lebo keď sa pozrieš do minulosti, hneď potom sa liga zúžovala, lebo to neprinieslo kvalitu.
Nech sa naša najvyššia súaž uzatvorí, kluby budú skladať finančné záruky a každý nový účastník prejde podrobnou analýzou a odsúhlasením samotných klubov, tak nech je aj z Maďarska, či Poľska. Ale k tomu zrejme vedie ešte stále dlhá cesta a nepochopiteľné hlasy o akejsi strate kvality vzhľadom na absenciu zostupu.
5.5.2020 - 9:03
+10

azzurri

 

Bez peňazí tu kvalita nikdy nebude.uvedom si kde žiješ
5.5.2020 - 9:10
0

LenTak93

 

Presne tak, tak prečo sa braniť maďarských, poľským či iným mužstvám?
5.5.2020 - 9:42
+5

MackoPu

 

Ale panovi Strojarovi vobec o to nejde.
5.5.2020 - 10:20
0

azzurri

 

Lebo sa hrajme na vlastnom piesočku a s tým čo mame
5.5.2020 - 10:22
0

HokejBJ

 

O čom tocis preboha? Budapešť už bola dva týždne bez šancí na play off a DVTK by ani nepostúpil, zatiaľ na 9 mieste... Ako tu niekto písal vy musíte tam mat nejaké rodiny lebo toto je neskutočne ako si ich zastavate za totálne blbosti, Budapešť ma najlepší štadión v HU, taky štadión mame my v Michalovciach, Miskolc vyzerá hrozne. A s tým uzatvorením tak môžeš vysvetliť kto bude financovať hokej v 1 lige bez motivácie postúpiť
5.5.2020 - 10:38
+1

LenTak93

 

DVTK na 8. mieste, ale dobre

kto bude finacovať 1. ligu? a povedz mi, kto financuje prvé ligy vo Fínsku, Švajčiarsku? uvedomuješ si, že postupovú sútaž majú už len Švédi a Česi (lepší od nás)? tie ligy musia prerobiť koncept a stať sa farmou klubov, ktoré budú vyššie

a ja nemám v Maďarsku žiadnu rodinu ale zastávam sa finančne stabilných klubov v našej lige
5.5.2020 - 11:06
+4

ivre

 

Vo Švajčiarsku sa od kedy nedá postúpiť?
5.5.2020 - 12:23
+1

LenTak93

 

sorry, jedno myslím, druhé píšem
5.5.2020 - 12:42
0

ptr421

 

Postúpiť sa dá, ale v polovici prípadov je baráž len pro forma či vôbec nie je. Vo Švajciarsku je dlhodobo 13 klubov, ktoré môžu hrať Nationalligu (štadión, rozpočet, chuť), 12 z nich ju aj reálne hrá. Ak vyhrá nižšiu súťaž nejaké mestečko typu Langenthal či Visp tak sa baráž nehrá lebo nebudú vrážať milióny do rekonštrukcie zimáku.
5.5.2020 - 13:01
0

HkmDetva

 

Ako vypadol Kloten predtym Lausanne,Zug,Biel, tusim ambri
5.5.2020 - 13:45
0

ptr421

 

Baráže:
09/10 Biel-Lausanne 4:3
10/11 Ambri-Visp 4:1
11/12 Ambri-Langenthal 4:1
12/13 Langnau-Lausanne 2:4, SCL zostúpil
13/14 Biel-Visp 4:1
14/15 Rapperswil-Langnau 0:4, R. zostúpil
15/16 Biel-Ajoie nehralo sa
16/17 Ambri-Langenthal 4:0
17/18 Kloten-Rapperswil 3:4, Kloten zostúpil
18/19 Rapperswil-Langenthal nehralo sa
z 10 pokusov sa 2x nehralo vôbec, 4x hrali Langenthal a Visp len o česť lebo postúpiť nemohli, 3x niekto postúpil, raz sa udržali v reálnom boji. Keď si pozrieš tie tímy, tak akonáhle vypadli tak SCL aj SCRJ boli do dvoch sezón naspäť v baráži lebo ich dole nemá kto zastaviť. Kloten mal teraz tiež celkom slušný náskok kým to neukončil covid. Proste 13 klubov na 12 miest.
5.5.2020 - 14:09
0

HkmDetva

 

Tak tak ako hovoris ta posledna veta tam pasuje aj ked by sa im zisiel 14 ty a mohli by uzavriet ligu
5.5.2020 - 20:29
0

HokejBJ

 

Nitra je lepšia o skóre. Lenže my nie sme Fínsko a u nás to tak nikdy nefungovalo, nikto nebude u nás financovať farmu. A zaujímavé no že finančné stabilné kluby majú problém sa dostať do play off
5.5.2020 - 12:34
+1

topska

 

Akoze nikto nebude financovat farmu? Financovali sa doteraz a nebol problem aj pri tych formatoch prvej ligy. Ved tu nikto nevravi ze ich musia financovat priamo kluby ako nutnost. Ale ze prva liga by tak mala fungovat. Ak chce niekto tak si to nadalej platit bude alebo spravi spolupracu (ako bolo ci je TN-PB, TN-Dubnica, PP-SNV, PP-Levice, NR-Levice, KE-Michalovce, KE-Humenne atd atd).
5.5.2020 - 13:29
0

Daewo_KS

 

Bol si na stadione v Miskolci?
5.5.2020 - 12:21
0

HokejBJ

 

Wow super viem čo my chceš napísať ty si tam bol je prerobený utlny a neviem čo ešte, ale hlavne že to je druhý najmenší štadión v lige s nízkou kapacitou a v Česku by ledva spĺňal kritériá 1 ligy
5.5.2020 - 12:36
+1

Daewo_KS

 

Veru, pri nasich spickovych stadionoch napriec celym Slovenskom je ten ich neakceptovatelna zrucanina a pri navstevnosti ratanej v tisickach na kazdom jednom extraligovom zapase su ich navstevy ubohe.

Neboj sa, zda sa, ze v nasledujucej sezone uz budes moct dobre spat a ziadnych madarskych hracov v extralige neuvidis.
5.5.2020 - 12:52
+3

HokejBJ

 

Tak priemerná návštevnost 2300 cca čiže majú podpriemerné návštevy... No ale máš u nás lepšie štadióny alebo aj na rovnakej úrovni
5.5.2020 - 13:03
0

topska

 

Kto ma u nas lepsi stadion ako Miskolc? Nebavme sa o navstevach. To nie je pre nas tak dolezite ake navstevy tam su...Kedze atmosfera je tam top. Zazemie maju hraci domaci ci hostia, fanusikovia domaci ci hostia, zamestnanci, televizie, sponzori atd lepsie na Slovensku len v Kosiciach a na Slovane. Ani my nemame sancu v PP.
5.5.2020 - 13:32
+4

HokejBJ

 

bože jak tým Maďarom leziest vieš kde. Dobre ja nemám chuť sa o tom baviť som úplne prekvapený že v tom Miskolci majú tak super štadión keďže v PP som bol a vyzerá dosť super tak to tam majú Bell centre. Fakt by ma zaujímalo čo tak strašne ťa poháňa tu vychvalovat Maďarov jak majú strašne špičkové podmienky štadióny a pod a pri tom hrajú spodok
5.5.2020 - 14:21
+1

Daewo_KS

 

Nikto sa nikam Madarom nepcha, nauc sa respektovat aj cudzie nazory a dovtedy tu neprispievaj. Neospravedlnuje ta ani tvoj vek.
5.5.2020 - 14:23
+5

HokejBJ

 

Tak iný pacienti čo tu urážajú bývalých hráčov robia si srandu z užívateľov tu prispievať môžu ale ja keďže pred tromi rokmi pri registrácii som tam mal 15 rokov nemôžem. Haloo chápeš už toto absolútne nehraje rolu a navyše mňa strašne vedia vytočiť názory na Maďaroch
5.5.2020 - 14:45
0

topska

 

Ukludni sa, normalne s tebou diskutujem. Co ma pohana? Bol som tam, viem porovnat podmienky nie len stadiona. Kolkokrat si tam bol ty? Vies od niekoho ako to funguje v ich klube? Zacni respektovat nazory inych lebo to ti robi sakra problemy. Ja ti tvoje neberiem, napisal som moj. Ak mas lepsie vedomosti o Miskolci ci Poprade a inych zimakoch ci podmienkach v kluboch tak nemam problem moj nazor zmenit. Mas prvdu, nebav sa o tom.
5.5.2020 - 14:29
+2

HokejBJ

 

Dobre uznávam že som to prehnal, ospravedlňujem sa ty do toho viac vidíš. Ale spat k téme. Keď nepostavia káder ktorý by hral vysoko v tabuľke ale len spodok tak ja neviem aký majú prínos, ešte tie 3 formácie dosť dehonestuju ligu Budapešť ma aspoň v kádri mladých čo podľa potreby prídu hrať, fakt vidím logiku v tom že zatiaľ nemôžeme mať 12 čisto Slovensku ligu a tak tie miesta doplňujú
5.5.2020 - 14:37
0

topska

 

A presne toto bol okrem penazi ten dovod preco tu boli. Teraz je to opat na kluboch ci ich tu budu chciet. Nerozhodne o tom sam Lintner
5.5.2020 - 15:02
0

Shinody33

 

Slovenska liga potrebuje peniaze a to madarske kluby doniesli.
5.5.2020 - 10:21
+1

azzurri

 

Komu LINTNEROVI?kolko kluby presne dostali?o čo bola lepšia liga ked doniesli peniaze?kde ich kluby využili?vsetky kluby kluby by hrali ligu aj bez toho,že by došli Maďari a úroveň by bola taká istá.opakujm hrajme si svoju ligu s tým čo mame,nech bude aká bude.treba si uvedomiť kde žijeme a brat to reálne
5.5.2020 - 11:24
+3

Nemehlo

 

Ano lebo kluby su tak sproste, ze by povolili start, keby z toho nic nemali, len cestovne naklady.
5.5.2020 - 13:01
+3

topska

 

Nie priamo klubom. A nezaplatili to kluby ale madarska vlada, zmluvu si vies s povolenim preverit. Rozdelil sa medzi kluby presne milion eur za sezonu.
5.5.2020 - 13:36
+1

strane

 

Neviem prečo sa v tomto článku i debate hovorí toľko o maďarských klubov, ktoré pre našu ligu nič, okrem vstupných peňazí, nič neznamenajú. To p. Lintner ich sem angažoval, len pre svoj prospech, nie pre zvýšenie kvalita našej ligy.
7.5.2020 - 11:35
0

topska

 

Angazovali ich kluby svojim hlasovanim
7.5.2020 - 12:20
+2

lesslie69

 

Kluby, ktoré mali problémy pred coronou, nemusia vôbec výpadok financií rozdýchať.Aj
v minulosti finančne stabilné tímy budú mať problém poskladať atraktívne mužstvá,čo sa týka hráčov,takže podľa mňa pôjde kvalita ligy výrazne smerom nadol.Každý sponzor bude viac hľadieť na svoje potreby a potreby svojich zamestnancov,ako na hokejový klub,aj keď ho dotoval dlhé roky.Treba si uvedomiť,že v hokeji vznikne obrovská finančná diera a aj preto si myslím,že odchod finančne stabilného klubu je škoda.Návrat Martina,Skalice,alebo Žiliny v súčasnosti sú skôr mokré sny ako realita,pri všetkej úcte k ich fanúšikom a hokejovej histórii.
5.5.2020 - 9:38
+1

Prima

 

Oba maďarské kluby boli pre našu súťaž prínosom. DVTK či MAC potrápili nejeden náš klub.Kvalita zápasov nie vždy závisí od návštevy v hľadisku. Nebetonovali,ale hrali útočný hokej,ktorý sa divákom páčil.10 mužstiev pre atraktívnosť zápasov je málo.Ideálne by bolo 14,snáď to nejako dajú dokopy,veď na to sú tam. A my sa môžeme začať tešiť ma novú sezónu.
5.5.2020 - 9:41
+4

HokejBJ

 

Haló? Aký prínos okrem peňazí? Pozri si tabuľku Budapešť dva týždne bez play off a Miskolc na 9 mieste. Gratulujem že dokázali potrápiť silných súperov aj LM vyhral v tejto sezóne v Košiciach a?
5.5.2020 - 10:40
+3

Prima

 

Kto nechce vidieť prínos,ten nevidí.Neviem či aj tak budeš písať o prínose,keď nasledujúcu sezónu budú Michalovce na spodných priečkach tabuľky.Ich mužstva mali kvalitu a aj Detvy a LM. To neznamená,že prínos je len ten kto je v prvej štvorke.Tak ako Michalovce boli značným obohatením Tipsport ligy,tak oba maďarské kluby prispeli k mnohým zaujímavým zápasom. Trošku objektívnosti by ti nezaškodilo.
5.5.2020 - 11:12
+5

HokejBJ

 

Keď budu Michalovce v budúcej sezóne na spodku a návštevy 1200 a budeš chcieť odomna nejakú objektivitu tak kľudne napíšem že nemajú prínos ale zatiaľ v tejto sezóne prínos majú
5.5.2020 - 12:38
+2

Radovan123

 

ake maš zmyšľanie že každy kto už je za 6 miestom je nekvalitny? Ved to nedava logiku...Stale niekto musi byť posledny a niekto prvý
5.5.2020 - 11:41
+1

HokejBJ

 

Máš pravdu ale píšu tu o super profi tímoch ale ja si profi tím predstavujem na úrovni Popradu alebo Košíc ne že Budapešť všade kde prišla dostala latu a Miskolc mal tragicky budovaní káder že museli hrať na 3 formácie keď mali veľa zranených
5.5.2020 - 12:41
0

Gargamel123

 

Zobereme Cunovo Jarovce a Rusovce: alebo Jarovnice?
5.5.2020 - 13:35
0

topska

 

Kto tu pise o super profi timoch na urovni Popradu co sa tyka navstev (tie su podobne ako sme my mali nedavno) ci herne (Miskolc ma take iste vysledky ake sme mali my pravidelne nedavno). Co sa tyka podmienok pre hracov nas jasne prestali, Poprad sa nemoze s nimi porovnavat. To plati o hracoch a aj zamestnancoch. Oni mali svoje limity na zahranicnych hracov, ak by ich nechceli tak si dovolia takych legionarov ze by to boli suverenne na spici. Preto ak sa im zranili hraci tak nekupovali na dva tri tyznde dalsieho legionara lebo by ho potom museli vyhodit. Hrat na 3 formacie nie je ziaden problem, oni sa nikde netlacili. Dllllho boli lepsi alebo na urovni nas. Cize tolko k Popradu. Sam som v klube a raz by sme chceli mat take podmienky ako oni. A vo vela veciach sa mozeme inspirovat vsetci co tu v PP robime hokej ale dlhe roky ich vo vela veciach nedobehneme. Oni tu nesli primarne kvoli vysledkom na ukor inych veci.
5.5.2020 - 13:42
+6

HokejBJ

 

Vidíš a preto si ja myslím že vôbec nie sú prínos, lebo tu nešli kvôli výsledkom ale Boh vie kvôli čomu, len doniesli peniaze nič viac. Kebyže tu to idú vyhrať a poskladali by tak silný káder ako hovoríš tak vtedy by boli prínos
5.5.2020 - 14:30
+1

topska

 

Tvoj nazor, dolezitejsi je ten zo strany klubov ktore ich tu po prvej sezone opat chceli. Kazdy na to pozera inak.
5.5.2020 - 15:03
+1

MaxSBA

 

8, 9 bola Nitra.
5.5.2020 - 12:05
+2

HokejBJ

 

Hej zle som sa pozeral skore ma lepšie Nitra ale vzájomne zápasy sú asi na strane Miskolca ale nič nemení na tom že majú rovnaký počet bodov a kľudne sa mohlo stať že by nepostúpili
5.5.2020 - 12:39
0

Athotis

 

ešte koľko krát to chceš napísať že budapešť bez PO a DVTK deviaty, za MAC boli ešte DT , NZ a LM či že voli lepší ako 3 slovenské kluby s ktorých dve sú absolútne nehokejove mesta
5.5.2020 - 19:33
0

BaW

 

V čom boli prínosom ????
5.5.2020 - 13:57
+1

FP-tom-tt

 

OT: ebel + tl: Co si myslite o moznosti TL + EBEL ? .. snivali sme tu o ceskej lige, ale to je nerealne, v lige mame ako tak 8 konkurencie schopnych timov .. kazdy tim naviac prezival, 8 timov je malo. Nie je to otazka buducej sezony, asi ani tej dalsej ale co by ste povedali na take spojenie?
Slovan, Trenčín, Nitra, B.Bystrica, Zvolen, Poprad, Košice, Michalovce
Vienna Cap., Linz, Graz, Salzburg, Klagenfurt
Fehervar
Znojmo
= 15 timov ( +1 z možností GKS Tychy? DVTK? Bolzano(je uz daleko)
..
alebo jeden ubrať a máme 14 tímov
Najnižšia priemerná návšteva by nešla pod 2000.
5.5.2020 - 11:42
+5

UssKe

 

To by bolo fajn , ale neviem či by naše kluby mali na takúto ligu peniaze .
5.5.2020 - 11:57
+3

azzurri

 

Jasne,že nemali.preco sa stále chcené niekomu strkať ...,alebo si sem ťahať neatraktívne mužstva ako Maďari,Poliaci ... hrajme si tu s tým čo mame,už sa s tým konecne treba zmieriť a nevymýšľat ...
5.5.2020 - 12:21
+6

warn1ng

 

Neviem o tom ze by Vienna Capitals alebo Salzburg boli nezaujimavejsie ako Detva, Nove Zamky, Mikulas. Ano Poliaci aj Madari by bol krok vedla ale to spojenie EBEL+TL by nebolo az take tragicke. Rozhodne lepsie ako to mame v nasej lige teraz. Tie kluby ktore su financne stabilne a mali by na taku variantu financie by ostali a tie ktore nie, bohuzial. O kazdorocne vypisovanie o velkych dlzobach, prosbach na primatorov a hladani investorov ja naozaj nestojim. Bud peniaze mas alebo nemas. Clovek by si mal pred sezonou (nemyslim tuto) spocitat dve a dve a nie platat diery pocas sezony popripade po sezone.
5.5.2020 - 21:25
0

MiroHKM

 

Pekné, ale nereálne pre naše kluby, boli by to veľmi veľké náklady na cestovanie a logistiku - Klagenfurt, Villach z Košíc, alebo Michaloviec cca 850-900 km,+ ak by nasledovali dva po sebe nasledujúce vonkajšie zápasy...
5.5.2020 - 12:18
+1

ptr421

 

Košice-Litvínov, Bremerhaven-Mníchov, Sanok-Gdańsk, Brašov-Budapešť, Bolzano-Znojmo. Dá sa všeličo, ale samozrejme závisí to na politickej vôli. Uvidíme čo ukáže budúcu sezónu BA Capitals, ale zatiaľ je konsenzus, že rakúska a slovenská liga sú zhruba na jednej úrovni a kvôli tomu trčať 10 hodín v autobuse nemá zmysel.
5.5.2020 - 13:23
0

BaW

 

Čo by to nášmu hokeju prinieslo ?
5.5.2020 - 13:59
0

Atarista

 

Zabudol si ešte na BA Caps. Po dnešku už to majú v EBEL sicher...
5.5.2020 - 15:14
0

ZOOMER

 

"V Košiciach budeme múdrejší v najbližších dňoch, klub poskytne vyhlásenie o najbližších krokoch. Ale spoločnú prípravu na suchu nezačneme."

....
5.5.2020 - 12:43
+1

UssKe

 

Prečo tie bodky ? Spoločná letná príprava je prežitok .
5.5.2020 - 12:49
0

ZOOMER

 

Podľa tých slov to nevyzerá dobre a tie bodky sa netýkajú letnej prípravy
5.5.2020 - 12:51
0

UssKe

 

A čakal si nejaku inú odpoveď ? Asi každému je jasne , že klub prišiel o dosť peňazí .
5.5.2020 - 13:02
0

ZOOMER

 

Čakal no,mne bolo jasné že prišli o peniaze,ale takú odpoveď som nečakal. Dúfam že to nejako vyriešia...
5.5.2020 - 13:14
0

BlackCrow

 

Ja verím že prekvapia a peniaze zoženú.. Inak........
5.5.2020 - 13:10
0

ZOOMER

 

Keby nie,tak na odchovancov sa spoliehať z našej igy fuuu Podľa toho čo máme a čo by k nám reálne mohlo prísť alebo ostať po sezone.

Brankári: Halász,Škorvánek,Eliáš
Obrana:Michalčin,Cibák,Zelenak,Slovak,bol by som rád aj za Fabiana Boldižár,Manak,Macejko,Knizka.
útok liáš,Faith,Jokeľ,Milý,Suja,Vrábeľ,Matúš Chovan,Havrila,Kover,
+juniori Frič by mohol hrat,Hrabčák,Nagy,Matej.

Nevyzeralo by to zle no...
5.5.2020 - 13:23
0

ZOOMER

 

+ Hričina a Šoltés ale to neviem no
5.5.2020 - 13:24
0

ZOOMER

 

A na Spilara som zabudol.....
5.5.2020 - 13:30
0

HkmDetva

 

Matus Chovan je uz skor obranca ako utocnik
5.5.2020 - 13:53
+1

ZOOMER

 

to je Martin,Matus je kosicky https://www.eliteprospects.com/player/70393/matus-chovan
5.5.2020 - 14:04
0

topska

 

Matus Chovan tiez zahra v obrane, hral ju aj v mladeznickych repre aj v extralige. Je to univerzal.
5.5.2020 - 14:08
+1

ZOOMER

 

To som nevedel,ja si ho pamatam v kosickych dresov len v utokoch.
5.5.2020 - 14:09
0

LenTak93

 

posledné sezopny v KE hrával aj obrancu
5.5.2020 - 14:52
0

HkmDetva

 

V DT vacsinou obrancu a teraz v snv v prvej obrane
5.5.2020 - 20:32
0

sumobb

 

UssKe-bez posmechu,spoločná letná príprava je vhodná na vzájomné poznávanie sa hračov a utuženie kolektívu.Po tréningu spoločne ist na jedno pivko a vydebatovať sa aby bolo jasno v zápasoch.O ine ani nejde.
5.5.2020 - 19:32
0

FanusikZamkov

 

Ja nechápem niektorých fanúšikov tipsportligových klubov . Jednoducho oni si úmyselne zatvárajú oči pred obrovskými problémami vo svojich kluboch. Jednoducho neviem či to robia z neznalosti situácie alebo z nenávisti k jednotlivým klubom ale pre mňa jednoducho je to nepochopiteľné. Poukazujú na iné kluby pričom vo vlastných kluboch majú obrovské problémy. Dokonca keď niekto poukáže na to že kde sa dostal Slovenský hokej tak toho doslovne idú zosmiešniť alebo znosia ho po čiernu zem. Včera som pripomenul článkom Košickým fanúšikom že v Košiciach je problém. Totálne ma chceli zosmiešniť. Tak som uverejnil vyjadrenie Havrilu na ich výzvu a znova som bol znosený po čiernu zem. Dnes Lang znova upozornil na zlú situáciu a potvrdil že ani letná príprava nebude. Toto v Košiciach nikdy nebolo. Ale aby nebolo že útočím na Košice ak si prečítate vyjadrenia jednotlivých klubov tak zistíte že okrem Trenčína nikde nebude spoločná letná príprava dokonca druhá fáza sa posúva z augusta na september. Hokej BJ poukazuješ na Miškolc ale oči si zatváraš nad obrovskými problémami v Slovenskom hokeji. Treba si upratať najprv doma a potom poukazovať na druhých. Darmo budú mať v Michalovciach pekný štadión keď hokej na slovensku zanikne- kluby. Každému vykreslovaný vzorový Poprad tiež nebude mať spoločnú prípravu. Uvedomme si že tu ide o existenciu -budúcnosť slovenského hokeja a nedávajme si nereálne ciele tipsport liga a Ebel liga spoločne. Veď to je pre naše kluby nereálne keď našu súťaž nedokážu kluby utiahnúť. Tak že zobuďme sa aspoň my fanúškovia keď už vedenie nechce vidieť problémy Slovenského hokeja. Veľmi správne Prima vo svojom príspevku podotkol: troška objektívnosti by nezaškodilo. Úplný súhlas Prima.
5.5.2020 - 13:34
+4

MaxSBA

 

Tebe ten náš Poprad leží v žalúdku.
5.5.2020 - 16:44
+2

Tino

 

celkom: dobre mozne ze sa svk hokej ocitne v situacii ked budeme radi ze sa vobec nejaka sezona odohra a bude to na poloprofi urovni....po tejto paseke sa peniaze budu zhanat tazko, velmi tazko, navyse nejake prachy pre sport/a nie len ten/ nebude mat vela ludi/firiem.
5.5.2020 - 14:15
+2

Big brother

 

Takisto dufam, že Miškolc zostane + nejaké dva schopné poslke kluby a Martin a mohlo by to byt fajn.
5.5.2020 - 15:31
+1

Urpiner16

 

Škoda že sa nik neopýtal Lintnera kde išli peniaze od maďarských klubov a načo konkrétne boli použité.To by aj mňa zaujímalo.
5.5.2020 - 16:15
0

Nemehlo

 

Ako bolo vsade prezentovane ze isli do klubov. Tak sa spytaj v kluboch na co boli pouzite, ale kedze sa nejedna o moje ani tvoje peniaze, ale povacsine o peniaze madarskych danovych poplatnikov, tak by to malo viac trapit ich ako nas. U nas boli cisto v rukach sukromnych takze nas nemusi trapit, kde a ako sa pouzili.
5.5.2020 - 16:30
0

Nemehlo

 

Ale ked si pozries uctovne zavierky prohokeja tak nie je problem si vyratat kolko penazi priblizne priniesli
5.5.2020 - 17:03
0

Radovan123

 

vieme že išli klubom ale tu je hačik v tom že kluby hlasia že im peniaze od Pro-hokeja atd. ešte neprišli tak možno ich preratavaju po eure
5.5.2020 - 17:27
+1

topska

 

Za minulu sezonu prisli, za tuto este nie lebo madarska vlada pozastavila dotacie na podobne veci cize sa to riesi s nimi
5.5.2020 - 18:37
0

Radovan123

 

stale tomu nerozumiem to mi nejde logicky že prečo madari davaju peniaze na konci sezony ked sa bavime o tejto ukončenej sezone. Možno ich stale tak davali ale mne to pride čudne
5.5.2020 - 21:51
0

topska

 

Zajtra zistim a napisem ti spravu
5.5.2020 - 21:56
+1

Radovan123

 

a ešte som zabudol, že mne sa zda že manažer MI nehovoril len o peniazoch od madarov ale aj ine čo dostavaju ale maju zaistene že pridu tak neviem bud sa mi to zlieva do kopy alebo je to chyba na strane zväzu a prohokeja že openiaze nejdu na čas.
5.5.2020 - 21:55
0

topska

 

Ano je toho viac
5.5.2020 - 21:56
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
TímZSkóreB
1.B. Bystrica55180:109120
2.Slovan55191:118108
3.Košice55163:114106
4.Poprad55170:13199
5.Trenčín55167:13993
6.Zvolen55186:15291
7.Michalovce55152:15778
8.Nitra55149:15777
9.Miškovec55148:15877
10.Budapešť55158:20163
11.N. Zámky55143:18859
12.Detva55131:20656
13.L. Mikuláš4878:18635
A SKUPINAZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava4836156233:106115
2.Martin48293412178:12697
3.Topoľčany482310213157:12691
4.Skalica48214419166:14375
5.Dubnica48205320146:15273
6.Sp.Nová Ves48213420159:15673
B SKUPINAZVVPPPPSkóreB
7.Žilina50263318177:13687
8.Levice50193325170:18466
9.P.Bystrica50123530128:19147
10.Trnava5091436140:26033
SR 18292102649:1538
Aktualizované: 28.2.2020 23:06
play-outZVVPPPPSkóreB
1.Martin5302030:1711
2.Skalica5310122:1711
3.Trnava5211121:129
4.Michalovce5300227:259
5.P. Bystrica4010313:212
6.Dubnica400046:270
Aktualizované: 8.3.2020 14:55
TímZVVPPPPSkóreB
1.Martin56216425150:17979
2.Spišská55132733142:20650
3.Michalovce55143236147:21950
4.Žilina55123436111:22546
5.Skalica5585339106:23837
6.L. Mikuláš5642347110:29216
Aktualizované: 8.3.2020 14:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 3.6.2020 19:58
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 3.6.2020 19:58
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 3.6.2020 19:58
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 3.6.2020 19:58
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 3.6.2020 19:58

Bleskovky

Obhajca trofeje Frölunda proti Grodnu, Sparta proti Lukko Rauma

Šampión uplynulých dvoch ročníkov hokejovej Ligy majstrov Frölunda Indians zo Švédska sa v 1. kole nasledujúcej sezóny súťaže stretne s bieloruským tímom HK Neman Grodno. Rozhodol o tom stredajší žreb. Do úvodného kola zasiahnu aj tri české tímy, Bílí Tygři Liberec si zmerajú sily s poľským GKS Tychy, Oceláři Třinec nastúpia proti bieloruskému Junosť Minsk a Spartu Praha...
pred hodinou - TASR

Obranca Magovac sa po sezóne v Tipsport Lige vrátil do Slovinska

Slovinský hokejový obranca Aleksandar Magovac sa po ročnom pôsobení v slovenskej Tipsport Lige vrátil do rodnej krajiny. Jeho kariéra bude pokračovať v klube HK Olimpija Ľubľana, ktorý o tom informoval na oficiálnej stránke. Magovac začal sezónu 2019/2020 v HK Poprad, za ktorý odohral 29 zápasov s bilanciou 1 gól a 2 asistencie.
o 11:38 - TASR

Ottawa by mala mať po dvoch rokoch kapitána tímu

Tím zámorskej NHL Ottawa Senators by mal mať po dvojročnej prestávke opäť kapitána. V klube nie je hráč s touto funkciou od 13. septembra 2018, keď obrancu Erika Karlssona vymenili do San Jose. Pred novou sezónou by sa to však mohlo zmeniť.
o 10:20 - TASR

Stralman spochybnil reštart, obáva sa o bezpečnosť hráčov:

Obranca Floridy Anton Stralman vyjadril obavy, či dokáže vedenie NHL po reštarte ligy zaručiť hráčom ich bezpečnosť. Švédsky hokejista trpí už dlhé roky ochorením priedušiek - bronchiektáziou a keďže patrí do rizikovej skupiny, bojí sa, že by sa po zvýšenom kontakte s ľuďmi mohol nakaziť koronavírusom. "Myslím si, že obavy sú na mieste," vyjadril sa 33-ročný Stralman ohľadne plánovaného reštartu zámorskej profiligy. "Na celú vec sa dá pozerať z viacerých strán. Viem, že každý si želá návrat k hokeju, no prvoradá musí byť bezpečnosť. A to trochu vzbudzuje obavy. Aj keď väčšina hráčov sú mladí a zdraví ľudia, som si istý, že sa nájde pár hokejistov, ako som ja, ktorí majú zásadné zdravotné problémy. Neviem, ako moje telo zareaguje, ak ten vírus chytím," uviedol v rozhovore pre The Athletic.
včera o 17:47 - TASR

Nižnij Novgorod angažoval amerického obrancu Widemana

Americký hokejista Chris Wideman sa dohodol na ročnom kontrakte s klubom KHL Torpedo Nižnij Novgorod. Pre 30-ročného obrancu to bude prvé pôsobenie mimo Severnej Ameriky. Widemana draftoval v roku 2009 klub Ottawa Senators, v jeho drese debutoval v sezóne 2015/2016.
včera o 09:45 - TASR

Radil sa vracia z NHL do Európy, opäť bude hrať za Spartak Moskva

Český hokejista Lukáš Radil sa po skončení zmluvy v San Jose vracia z NHL do Spartaka Moskva. O návrate 29-ročného útočníka do KHL už dlhší čas špekukovali ruské médiá, terat jeho príchod potvrdil na klubovom webe generálny manažér Alexej Žamnov. Radil ukončil dvojročné pôsobenie v zámorí.
1.6.2020 15:32 - TASR

Bývalý nemecký reprezentant Peter Schiller zomrel vo veku 62 rokov

Bývalý nemecký hokejový reprezentant Peter Schiller zomrel minulý týždeň vo veku 62 rokov na zlyhanie srdca. Na konte mal 94 štartov v národnom drese, zúčastnil sa aj na ZOH 1988 v Calgary. S Kolínom získal v nemeckej lige štyri majstrovské tituly, v kariére si obliekol aj dresy Mannheimu a Dynama i Eisbärenu Berlín.
31.5.2020 15:21 - TASR

Obranca Högberg podpísal zmluvu s Philadelphiou

Hokejový klub NHL Philadelphia Flyers podpísal zmluvu s nováčikom Linusom Högbergom. Kontrakt 21-ročného švédskeho obrancu začne platiť od sezóny 2020/2021. V uplynulej sezóne hral Högberg za Växjö Lakers vo švédskej lige, v 50 zápasoch zaznamenal 14 bodov (5+9). Informovala o tom oficiálna webová stránka klubu.
31.5.2020 08:04 - TASR

Čurmová pokračuje v prestížnej NWHL, predĺžila zmluvu s Buffalom

Slovenská hokejistka Lenka Čurmová bude aj v sezóne 2020/2021 pôsobiť v Národnej ženskej hokejovej lige (NWHL). S tímom Buffalo Beauts sa dohodla na pokračovaní spolupráce. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.
28.5.2020 14:14 - TASR

Columbus do play off už aj s Jonesom, Bjorkstrandom i Korpisalom

Klub zámorskej hokejovej NHL Columbus Blue Jackets nastúpi na play off v plnej sile. Počas prestávky v sezóne, ktorú spôsobila pandémia koronavírusu, si doliečili zranenia obranca Seth Jones, útočník Oliver Bjorkstrand i brankári Joonas Korpisalo a Elvis Merzlikins.
28.5.2020 08:21 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

15. 03. 2020
TrenčínKošice
0:0REPORT
SlovanPoprad
0:0REPORT
B. BystricaZvolen
0:0REPORT
DetvaMiškovec
0:0REPORT
NitraBudapešť
0:0REPORT
MichalovceN. Zámky
0:0REPORT

Najviac bodov

Jindřich AbdulSBA62 bodov
2.McPherson A.ZVO58
3.Trotter B.ZVO58
4.Haščák M.KOS55
5.Mikyska J.TRE55

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS33 gólov
2.Zigo T.SBA27
3.Alderson B.TRE26
4.Stupka V.BBY24
5.Sofron I.MAC24

Najlepší brankár

Matej GajanBBY94.5 perc
2.Brust B.SBA93.66 %
3.Košarišťan A.KOS93.44 %
4.Beskorowany T.BBY92.98 %
5.Melicherčík M.BBY92.86 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov