Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Bystrica otočila zápas v Nitre a je krok od titulu (VIDEO) (FOTO)

20.4.2017 20:52 TASR

Hokejisti HC'05 iClinic B. Bystrica zvíťazili vo štvrtkovom štvrtom súboji finále play off Tipsport Ligy na ľade HK Nitra 2:1 a v sérii vedú už 3:1 na zápasy. Domáci viedli od 9. minúty zásluhou gólu Mareka Tvrdoňa, ktorý sa presadil v presilovke o dvoch hráčov, v záverečných 90 sekundách ale hostia predviedli zásluhou Petra Kafku a Tomáša Surového dokonalý obrat.


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


imko_one

 

prepápčte no musím sa posmiať : toto dokáže iba NITRA 2 vyhraté zápasy, prehrať v posledných sekundách
20.4.2017 - 21:01
+66

FP-Tommynko

 

Máš pravdu
20.4.2017 - 21:02
+9

Yuro81

 

Imko: Tiež s tebou súhlasím, ale aj tak som našim hráčom ďakujem za oba zápasy. Dali sme do toho všetko na ľade aj na tribúnach a ak BB získa titul tak právom, no my sa nemáme za čo haMbit.

BB to zvládla takticky lepsie a my už nemáme čo stratiť a tak to ešte rozbalime... Uvidíme čo v tých našich chlapcoch je ...Okrem neuveriteľnej frustrácie.

Bojím sa Nitru!!!!

20.4.2017 - 21:35
+6

Arthur Dent

 

Este nie je koniec: Bude to sice zazrak, ak sa bude hrat este siedmy zapas, ale zazraky sa stavaju Pome do nich, este nie su majstri.
20.4.2017 - 22:09
+1

funky.MT

 

len aby si este neplakal...
20.4.2017 - 21:02
+1

NRfan

 

Tomu hadam ani sam neveris.
20.4.2017 - 21:03
+3

Sunkafit

 

Ja stale verim boli lepsi mozno v jednom zapase stale sa to otocit da
20.4.2017 - 21:14
+5

potocik

 

Chcel by som vediet podla coho to merias?
20.4.2017 - 21:18
+3

pejo

 

podla toho ze dve tretiny sa hralo na jednu bránu ty truli
20.4.2017 - 21:22
+9

NRfan

 

Chlapci pochopte uz, ze sa nehra na brany, ale na goly.
20.4.2017 - 21:23
+28

potocik

 

Truli?? , tak mozno si to pozri zajtra este raz triezvy.
20.4.2017 - 21:32
+4

VladoBB

 

potocik: ...kašli naňho, veď je totálne frustrovaný...
On nechápe, že BB stačí zapnúť 5min. pred koncom a nie je čo riešiť...
20.4.2017 - 21:53
+3

88Backo

 

Sam neveríš tým hlúpostiam co píšeš...určite bola vaša taktika zapnúť na 5 minút ...Všetko to bolo len o tom,ze NR nedokázala odskocit na 2 góly
20.4.2017 - 21:55
+7

Juslan

 

Môj pekný teba tuším šľak trafí!
Zmier sa s tým, že vás zrejme dáme 4:1 tak ako sme dali ZM a MT - nič ti to nehovorí?
20.4.2017 - 22:00
+7

88Backo

 

Naposledy keď ste hrali proti ZM,tak sa volali ešte Slazany môj zlatý...keď už ich spomínaš
A keď vás 2 roky doma po sebe ten šľak netrafil tak to nespraví ani s nami
20.4.2017 - 22:03
+12

FP-Tommynko

 

Vy ste hrali so Zlatými Moravcami?
20.4.2017 - 22:04
+9

dynamit90

 

este nie ste majstry
21.4.2017 - 4:54
+1

pejo

 

Ja si nemam co pozriet este raz triezvy som bol aj na hokeji a videl som ze bystrica 2 tretiny nebola na lade a to je nasa vina ze sme nedokazali dat 1-2 holy na vyse za stavu 3:0 by sa nic taketo nestalo ja je to len a len chyba nitrancanov ale to ze ste 2 tretiny neboli na zapase je fakt
21.4.2017 - 8:20
+1

Rumcajz

 

Bude v sobotu od radosti
20.4.2017 - 21:03
+3

imko_one

 

funky.MT: nechcem aby si to zle pochopil, ja sa nikomu škodoradostne nevysmievam, pretože karma je zdarma...no nejde mi do hlavy ako je možné takto prehrať dva finálové zápasy v ktorých bola NR lepšia.
20.4.2017 - 21:08
+7

Sunkafit

 

To sa jednoducho neda...a vidis a to je to...krista!
20.4.2017 - 21:15
+4

funky.MT

 

ja som to nemymslel zas do pismena a do bodky..
20.4.2017 - 21:15
0

Bahno

 

Aj takýto vie byť šport....
20.4.2017 - 21:28
+1

FP-labrador24

 

No : Pretože ste natom lepšie po psychickej stránke, toto už neni o výkonoch ale o hlavách a 2 x po sebe toto spraviť nieje náhoda ale, že sa trasieme o výsledok. Škoda, herne sme lepší..
20.4.2017 - 21:32
+1

advokatiss

 

Dobry tah bol pribrat do realizacneho timu aj mentalneho kouča
20.4.2017 - 21:39
+4

88Backo

 

Tak ale ten tam dnes asi nebol,keďže ste to celý zápas nezvladali
20.4.2017 - 21:44
+1

potocik

 

Dvolezite ze vy ano.
20.4.2017 - 21:46
+22

88Backo

 

No ja píšem o tých sekaniciach a fauloch z vašej strany,co si na koniec zaslúžene odniesol Lamper...to,ze sme to nezvládli hokejovo je druhá vec,pokiaľ ste sa nesústredili na hokej,nemali ste ani šancu
20.4.2017 - 21:52
+1

samajamado

 

no vidis a ajtak vyhravaju 3:1
20.4.2017 - 22:13
+5

Sunkafit

 

Aha takze to je uplne ich majstrovstvo cakat dve minuty do konca a otacat zapasy...nieje to nic ine len obycajna nahoda a stastie...vidia ze nehraju nic a titul im darujeme
21.4.2017 - 6:06
+1

Lavina

 

Nepotrestaných jasných faulov bolo dnes určite viac na strane Nitry
20.4.2017 - 22:22
+16

88Backo

 

Ale tie si videl len ty ,takže týmto pádom môžme tuto tému uzavrieť...stačí si prečítať tvoje "objektívne" komentare
20.4.2017 - 22:42
+1

Lavina

 

Takže si nevidel úder Mezeia do tváre Kafku, ani krosček na hlavu Higgsa. Mimochodom Matoušek pri tej "sekere" na indiána držal hokejku v jednej ruke a pred vystrelením puku Rais podrazil nohou Bortňáka a v v zápätí Kristof Higgsa... atď. Takže neviem, kto píše objektívne komentáre. Ty to však určite nie si.
20.4.2017 - 23:00
+32

Luke

 

Teším sa, že to bol práve Kafka, ktorý takto športovo odpovedal na primitívny úder Mezeia do jeho tváre na začiatku tretej tretiny.
21.4.2017 - 1:04
+15

miro-nr

 

Luke: vy ste riadny plačkovia-keby si poriadne sledoval všetky zapasy tak by si videl aj lakeť bystričana v tvari nitrianskeho hrača pred vašim prvým golom v prvom zapase(a takto by sa našlo XY zakrokov).
No len si melte svoje-cely svet ubližuje belasej bystrici
21.4.2017 - 10:53
+3

Luke

 

Vreckovčičku? Dve?
Čo mení na mojom príspevku tvoj argument "tak by si videl aj lakeť bystričana v tvari nitrianskeho hrača" Daj teda vysvetlenie, som náramne zvedavý.
21.4.2017 - 11:25
+3

bbiskra

 

Belasu mate vy vo svojom portfoliu tak uz NEPLACTE
21.4.2017 - 11:35
+1

iskra6791

 

88Backo nerev hrali ste dve presilovky 5 na 3 mali ste ich využiť tak už nenariekaj a neposudzuj kto tu sekal viac a kto menej
21.4.2017 - 4:29
+10

dynamit90

 

bystricania, teraz ste velky majstry, ale oba zapasy ste boli posraty a len so stastim ste oba vyhrali. Ked napises ze BB bola lepsia, tak potom s objektivitou si si nepotykal. Opakujem nevyhrala lepsia BB ale dodrbala si to nitra, ktora bola jasne lepsia, takze sa kludne moze stat, ze este nie je koniec. Ak budeme takto hrat aj dalej a budeme mat take stastie ako bystrica, tak nie je o com.
21.4.2017 - 4:57
+2

bbiskra

 

Backo a vy viete aj hokejovo na nas?vcera od uvodu iba provokacie co je chyba nasich ze mozno v niektorych momentov sa nechali uniest a bolo z toho vylucenie .....ale aj rozhodcovia z Ciech od uvodu nezvladnuty zapas a to sa potom hra...Madarsky rozhodcovia ich schovaju do vrecka....ked sa ukludnila hra a bolo bez vyluceni jednoznacne sme Vas dusili...pome ISKRA v sobotu doklepnut a mozeme SLAVIT
21.4.2017 - 8:50
+5

miro-nr

 

tak ty si riadne jednoduchší človiečik
Ak si si nevšimol tak provokacie išli od začiatku serie z vašej strany-len to sa tvojmu klubu už nehodí do portfolia ?!
Tak ako ste nadavali na Martinčanov že vas provokuju ,tak presne to iste ste od začiatku hrali vy-to ,že ty vidíš na jednu stranu je tvoj problem!
Zaujímave,že aj zopar bystričanov dokazalo pripustiť,že provokujete,ale skalné"slepé" jadro si ide svoje v diskusiach
21.4.2017 - 10:57
+3

fanda55

 

ale ved imko mas uplnu pravdu
20.4.2017 - 21:08
+1

Sunkafit

 

Krute az velmi krute to je...keby vyhrate normalne nic nepoviem..ale toto je moc idem nieco rozdbat potom este raz a vratim sa zajtra..mozno
20.4.2017 - 21:13
+2

88Backo

 

Taky je šport pred rokom sme sa my smiali,keď ste nevyužili 10 nájazdov na vyrovnanie série...
20.4.2017 - 21:16
0

trogar27

 

poprosim patentovat vyraz, "nitriansky zaver zapasu"..
20.4.2017 - 21:36
+15

MackoPu

 

Myslim, ze nieco podobne sa isto ujme.
20.4.2017 - 21:53
+1

trogar27

 

preco nie,az pokym nas niekto netromfne
20.4.2017 - 22:19
0

marcel

 

Nie : ...musim oponovat toto sa v tejto sezone podarilo Košiciam asi 6-7x a 2x proti Bystrici. Ak dali 1 gol, hned tam bol tlak a zarobene hned na dalsi. Je smutne ze NR si toto za celu sezonu nevsimla. Seria este neskoncila, ako vyhrala BB v NR 2 zapasy moze to byt aj naopak. No, treba povedat, takato strata koncentracie vo finale si asi titul nezasluzi. Je to smutne, no, zial, zrejme sa naplni, ze titul vyhraje BB. Smutne hlavne preto, ze hraci ktori "rozhodli" o titule neodohrali ani 5% zapasov extraligy a je zrejme ze v nasledujucej sezone ich opat uvidime v drese BB pred play off, po vypadnuti Slovana z KHL. Zrejme to niekomu takto vyhovuje. Netreba palcom ukazovat komu
20.4.2017 - 22:31
+15

ori

 

Prezraď prosím, ktorí hráči Slovana rozhodli o titule? Dnes napríklad o zápase rozhodol Surový, prvý aj druhý gól, ktorý je v Bystrici celú sezónu. Keď tak pozerám na súpisku BB tak Skalický aj Sersej každý jeden odohral túto sezónu viac zápasov v základnej časti za Bystricu než taký Huna za Košice. A Rosandič k nám prišiel z Bystrice, takže ten by som sa čudoval keby išiel inde.
20.4.2017 - 23:14
+11

Westbeast0

 

Kto su ti "hraci ktori "rozhodli" o titule neodohrali ani 5% zapasov extraligy"? Daj mena, nech sa vsetci zoorientujeme...
20.4.2017 - 23:15
+4

RhimeSBA

 

Tak sa na to pozrime..

56 zápasov ZČ. Z toho 5% sú 3! zápasy (2,8 presne, ale budeme fér).

Sersen 10 zápasov
Skalický 12
Rosandič 12
Zigo 14

Serso teda odohral za BB viac, ako 15% ZČ, zvyšok cez 20%.

Taký Rudo Huna odohral za KE presne 7 zápasov. Komu to len takto vyhovuje..hrôza!
20.4.2017 - 23:28
+33

steevee

 

Prehralo lepsie muzstvo: A to si dovolim tvrdit,ze ani jeden zapas BB nebola dominatna. Vacsinou bola NR aktivnejsia a hokejovejsia. Teraz treba vsetko zle zahodit za hlavu a sustredit sa na najblizsi zapas.Nic ine netreba riesit. VERIM,ze to OTOCIME ,pretoze NITRA je NASA ! Vyhrame v BB ,potom doma a za stavu 3:3 bude bystrica poriadne nervozna v poslednom domacom zapase. Stastie si uz vybrala.Teraz je na tahu NITRICKA.
20.4.2017 - 22:32
+5

maček

 

Keď si mužstvo nevie postrážiť vedenie o gól dve minúty pred koncom a to dva krát za sebou, nemôže byť lepšie. Bohužiaľ.
20.4.2017 - 22:42
+18

Belzebub

 

ale može predstav si
21.4.2017 - 1:28
+3

NRfan

 

Moze, ale urcite je hlupejsie.
21.4.2017 - 7:03
+3

KrebsKandidat

 

Opat, gratulacia do BB, no pokasla si to NR sama. Smutne
20.4.2017 - 21:01
+1

Ottawa Senators

 

Toto už nikto nerozchodí.
Dva krát takéto fatálne chyby.
20.4.2017 - 21:02
0

imko6

 

No byt fan NR tak ma asi klepne.
20.4.2017 - 21:02
+3

stev e

 

Juslan - zabudol si tam zakomponovať jeden moment:: Versteeg sa zachoval ako BOSS - rozhodca priniesol na striedačku Lamperov nos.
20.4.2017 - 22:43
+6

Juslan

 

ĎAKUJEME​ ISKRA !!!: Štadión v Nitre dnes zaplnil sa celý,
by súboj dvoch rivalov o titul diváci uzreli.
Hokej to tvrdý bol, až kosti praskali,
nejednu hokejku hráči polámali.


Iskrička nakobiec iskrila, pekné podívanie,
pre Nitru druhý deň po sebe sklamanie!
Nesmúťte, nežiaľte, nie je vám to hamba,
hokej je pekná hra, dokonalá samba!

Súper sa nevzdával, fanúšik ho hnal,
chorálmi burcoval, potleskom pomaznal.
Sily však chýbali a aj dych dochádzal,
barani vyhrajú, záverečný priebeh hry prezrádzal.

Tak zrodil sa mečbal, titul sa vzďaľuje,
niet im už pomoci, veď baran v Bystrici jasne dominuje.
Buď sláva víťazom a česť porazeným,
Iskra snáď tento rok bude tímom odmeneným!
20.4.2017 - 21:02
+20

amentma

 

mal si pripravenu basnicku aj na prehru? lebo ak vcera vyhral stastnejsi tim, tak neviem aky tim vyhral dnes... 2 minuty pred koncom som chcel napisat, ze je strasny zazrak ze pri stave vyluceni 8:11 padol iba jediny gol, a oni padli este dva... zvlasny zapas.
20.4.2017 - 21:08
+4

Juslan

 

Ako som napísal už pred zápasom: DNES REPETE !!!
20.4.2017 - 21:16
+3

Nitran

 

Ako som vcera napisal,Nitra to asi nerozchodi... a nerozchodila,aj ked Bystrica 58 min apsolutne nic. Nitra sa porazila sama.
20.4.2017 - 21:31
+2

ajwen77

 

Nitra toto je karma... Silne reci a poserete sa 2x 2min. pred koncom..

20.4.2017 - 21:02
+24

potocik

 

Zas no, co posrali, bol tam tlak a proste to BB pretlacila. Nitra bojuje a dava vsetko do toho. Orzsag trosku podrastol, miesto vybehnutia to dal zrozumom a caka a postupne pritahuje slucku. Pekne zapasy, vyhra tesi, dakujem za pekny hokej.
20.4.2017 - 21:13
+8

88Backo

 

Karma začo?Keby exisťuje karma tak BB nemá také šťastie v posledných sekundách,lebo ničím ma za 4 zápasy nepresvedčili,ze su lepším muzstvom
20.4.2017 - 21:17
+5

potocik

 

Keby bola karma nejde ti net ked sem prispievas
20.4.2017 - 21:34
+29

mitoO

 

Verim ze BB fans si dobre nastavia hodinky, aby tu mohli najblizsiu sezonu kadejakym myvalom napisat presny cas zisku titulu
20.4.2017 - 21:02
+42

dynamit90

 

mito0 - ty uz mas davno po sezone nie? ozaj a ako ste to vlastne skoncili
20.4.2017 - 21:37
0

mitoO

 

Uz davno. Na piatom mieste tusim.
20.4.2017 - 21:40
+5

riskohrasko1

 

áno máš pravdu je to piate miesto
20.4.2017 - 21:45
+2

mitoO

 

Ktovie, ci tento nas neuspech nie je nakoniec na tom lepsie, ako priemerne umiestnenie NT v slovenskej najvyssej lige
20.4.2017 - 21:55
+8

miro-nr

 

maš pravdu za posledne štyri roky bude aj druhe miesto našim priemerným umiestnením
20.4.2017 - 22:05
+4

HeyYou

 

posledné štyri roky ste tam kde ste jedine preto, lebo orol nie je doma.
21.4.2017 - 0:13
+5

antinamor

 

Papagáj?
21.4.2017 - 6:16
+4

NRfan

 

Zial orol nie je ani vonku.
21.4.2017 - 7:05
+5

NR

 

Deja vu som mal pri vyrovnavajucom gole, ked nas BB vyradila v semi...rovnaky nezmyselny gol.
A prehrali sme aj my fanuskovia,tato finalova seria hroza,nikomu sa nechce,nezmyselny vyber choralov atd.
Nemame jedinu formaciu,ktorej by sa darilo toto finale.
20.4.2017 - 21:02
+5

tripol

 

Mne vadi ze prehras ale stale fandime
20.4.2017 - 21:03
+2

Nitran

 

Gratulacia do Bytrice a ziskajte ten titul,zasluzite si ho podstatne viac...
20.4.2017 - 21:03
+6

dynamit90

 

dva zapasy sme prehrali za 30 sekund, bystrica take stastie uz v zivote mat nebudete tak si to uzite. Ja som celkovo spokojný aj s 2 miestom, nakolko pred sezonou by to bral kazdy. Inak bb hrala velke hovno a ma este vacsie stastie ako zilina v tom roku ked bola majster.
20.4.2017 - 21:03
+9

buksantoNR

 

neblázni, šťastia čo sme mali v tretej tretine my sami je na dva celé zápasy ...
20.4.2017 - 21:07
+25

potocik

 

A este ++
20.4.2017 - 21:14
+1

riskohrasko1

 

vôbec to nieje o šťastí ,toto som obdivoval na BB aj v serii s nami vo finale ,ako dokáže zahrať power play
20.4.2017 - 21:19
+8

88Backo

 

Dnes to nebolo o zahrati powerplay,ale o obrovskej chybe NR kde sa nevyhodil puk a potom nepokrili hráča,ved nás nevytukali do prázdnej predsa
20.4.2017 - 21:23
+1

riskohrasko1

 

ved ano ,prave o tom to je o tom napadani kde donutia hraca urobiť chybu a z tej chyby skoruju ,kruté pre Nitru ,snad som take asi nikdy nezazil ,ale aj to je hokej
20.4.2017 - 21:27
+4

miro-nr

 

dnes to bolo o vyloženych chybach-ani pri Pupakovi,ani pri Raisovi tam tlak nebol-jedine na ich hlavičky a v oboch pripadoch zle rozhodnutia!
20.4.2017 - 21:30
+2

srd.com

 

Dalsi vyborny zapas v podani oboch muzstiev aj fanusikov oboch timov. Uz len jeden !!! Prvy matchgame v tronrocnej finalovej ucasti !!! HC 05 pomeee !!!
20.4.2017 - 21:03
+5

Wixen

 

Slovan to dokazal :
Za dva takto pustene zapasy si nezasluzime byt majstri. Bez brankara a potencie v presilovkach sa bohuzial finale vyhrať neda. No čo už. Skusme ešte v sobotu zabojovať a udržať hlavu hore.
Do BB gratulacia, takto sa hrá o majstra naplno a do konca zapasu..
20.4.2017 - 21:03
+4

Spajko

 

Ty si sa tu jak vyskytol prosimta? : Bez akeho brankara ? Podla mna Hartzell dneska velmi dobre,tam boli individualne chyby proste... Sak teda chod tam ty ukaz mu to chalanovi jak sa to ma robit.. on si moze povedat, ze tam mali dat chalani viacej golov ..
20.4.2017 - 22:25
+3

NR-Sebastian

 

s takym kadrom ako ma BB som cakal ine kolotoce od nej a nie, ze my budeme hrat 58 kminut a prehrame vsetko !!!! este raz gratulujem BB k titulu, uzite si oslavy.
20.4.2017 - 21:03
+4

bbiskra

 

Ved ked rozhodcovia nepritakavali Vasmu hadzaniu sa o lad a provokaciam tak sme nemali ako hrat v styroch proti piatim....napis ako si videl tretiu tretinu...nie 59 minutu kde boli dva goly....tie hrozili realne od 45- do 55 minuty bolo dusno vo vasom pasme ajajaj
21.4.2017 - 9:02
+5

NR-Sebastian

 

ze zrovna ty pises o provokaciach, pozdrav skalickeho a odkaz mu, ze nech do tohoto mesta ani nechodi a pod banda ktora po odpiskani vie len osekavat
21.4.2017 - 10:20
+1

bbiskra

 

Skalickeho osobne nepoznam cize mu napis na messenger mozno Ti odpise....a neboj prideme aj o rok?
21.4.2017 - 10:56
+1

Norik

 

ten kto prehrava a je 10.min: do konca asi bude hrat inak, ako ten co vyhrava.. Tuto porovnavas Vasu hru na konci, ked ste museli byt aktivny.. standujes??
21.4.2017 - 12:46
+1

zvboy

 

Namiesto 3:1 je 1:3.. aj taký je šport.. asi to tá pažravá už nepustí .. čakal som viac od vás..
20.4.2017 - 21:03
+2

ElwisNR BLOG

 

Ešte nieje koniec bohužiaľ Bystrica nás kruto vytrestala dúfal som v sériu na 7 zápasov ale tento rok nám to nejde tak ako vlani čo je veľká škoda
20.4.2017 - 21:04
+1

Tokino

 

Nezodpovednost,lahkovaznost nic ine.Toto co sme predviedli sa neda akceptovat!
Sorry,ale BB dnes do 50 min nebola na lade a my sme boli uplne neschopny ich dorazit.Grat BB k titulu uplne zasluzene.
20.4.2017 - 21:04
+1

dejvidBB

 

To ma poser, nehrame ani hovno a napriek tomu vyhraveme
20.4.2017 - 21:05
+25

Ottawa Senators

 

To je vsetko v hlavach nasich. Toto uz nerozchodime.
Gratulujem k vitazstvam dejvid.
20.4.2017 - 21:07
+3

Wixen

 

No veru: S takym muzstvom to mohlo byt aj lepsie prakticky sme sa porazili sami. Baranov zdobi tvrda hlava do konca zapasu
20.4.2017 - 21:09
+1

dejvidBB

 

Este nemas k comu stale je to len 3:1, ale ak toto uz nedame tak treba zburat nasu kolnicku a vyprdiet sa na muzsky hokej v BB
20.4.2017 - 21:27
+4

Wixen

 

Nedela zagrcané námestie SNP : Mestske služby v pozore
20.4.2017 - 21:29
+3

Lavina

 

A v Nitre povodeň od vyliatej rieky...
20.4.2017 - 21:54
+15

Juslan

 

Dnes jeden napísal že to nie je plač ale trochu väčší pátos!
20.4.2017 - 22:04
+2

88Backo

 

No ale to len od toho co predvádzal celý zápas Surovy s vašou striekačkou
20.4.2017 - 22:19
+8

Lavina

 

Ja som videl že rozhodol zápas
20.4.2017 - 22:25
+23

hello, havarju

 

Asi by sme aj my mali zacat plakat ako Surovy. Tomu sa z toho placu vycistil zrak a potom uz mieril presne. Sakra, tak predsa vam ten plac pomohol.
21.4.2017 - 17:20
+1

filo1

 

Na to tam máte Slováka Surový sa na neho nechytá.
21.4.2017 - 17:32
+3

hello, havarju

 

Tak to si potom asi nevidel Suroveho v tomto zapase
22.4.2017 - 9:56
0

tep

 

Dejvid, treba na tom stavať filozofiu, čím menej hráte, tým viac vyhráte!!!
Koncepcia ako lusk!!!

Ja vám ale gratulovať, nikomu z BB nejdem, ani na lade sa ešte nepodávajú ruky, takže, po sérií na to bude dosť času a aj priestoru, tak pome Nitra na ovečky!!!
20.4.2017 - 21:40
+3

buksantoNR

 

Orsághova taktika pustiť nás do 3.tr vo vedení znovu slávi úspech, my už môžeme len prekvapiť .... jaj ešte som zabudol
20.4.2017 - 21:05
0

trogar27

 

co na to povedat,to sa nesmie stavat v zakladnej casti,nie to v play off..mozme tu spominat stastie a neviem co,jednoducho,kvalita sa ukaze v zlomovych momentoch,takze zasluzene aj dnes vyhra pre BB..ostava nam verit v zazrak,ja verim do konca,pome Nitra!
20.4.2017 - 21:05
+2

mischo82

 

muhahahhaahaahahahahaha...bravo bystrica v sobotu to uz ukoncite
20.4.2017 - 21:06
+7

88Backo

 

Nuž na toto sa nedá napísať nič...50 minút sme boli pánmi na ľade,opäť kopa nevyužitých šancí,kde sme mali rozhodnúť zápas a ten nezvládnutý záver kde sme mali 2 krát čistý puk ktorý stačilo len vyhodiť po mantinely a my to nedokážeme,presne v týchto momentoch sa ukázalo ako nám chýbajú skúsení hráči akými boli Milo,Podhradský,Baker a v utoku neni vysloveny strelec akým bol Laliberte...Celkovo utok zostal niekde v satni,hráči ako Kutalek,Slovák,Krištof velmi daleko za svojimi moznostami...Za 5 min si odpáliť titul,tak to je už neskutočné...Myslím,že je vymaľované,klobúk dolu pred BB takto otočiť zápas dokážu len ozajstni majstri...
Nás budú tieto 2 zápasy ešte veľmi dlho mrzieť ...
20.4.2017 - 21:06
+9

RhimeSBA

 

No nič..mali ste fandiť a nie nadávať na Slovan..tým pokrikom, ktorý sa v NR nekričí

Ale inak teda kruté prehry..
20.4.2017 - 21:06
+51

Nitran

 

Krute,ale spravodlive,takto sa nehraju konce vyhratych zapasov...
20.4.2017 - 21:10
+3

MySmeSever

 

Nechcem ich obhajovat ale myslim ze ten pokrik u nich nadobudol "novy rozmer"
20.4.2017 - 21:11
+3

88Backo

 

Za stavu 1-0 par minút pred koncom,keď Hartzell chytil šancu a začali vyspevovat jeho meno hovorím ľuďom na okolo,len to nie,toto nás vždy vytresce a za chvíľu buuuum
20.4.2017 - 21:13
+2

MackoPu

 

Alebo ked zahlasili BB timeout na konci a vsetci "fuuuj fuuuj"
20.4.2017 - 21:54
+1

Wixen

 

maju belasí: Satisfakciu za Khl pokrik odsudzujem ale zaujimave ze odkedy je BB farmou tak uz v tom meste sk... bratislava volako pocut neni
20.4.2017 - 21:13
+4

potocik

 

Mozno preto, ze uz Sliepky ligu nehraju, teda tu slovensku.
20.4.2017 - 21:23
+1

NRfan

 

Napis jediny dovod, preco by malo.
20.4.2017 - 21:26
+5

redwings

 

Co trepeš: Pozri sa na farbu svojich dresov! Aká farma? Keď som počul, pokrik na Slovan, tak som si v duchu povedal, že Nitre sa to vráti. Aj sa stalo. Treba sa venovať svojmu klubu a fandiť. A nie hľadať výhovorky. Nepamätám si, že by sme niekedy hrali nejakú pamätnú play off sériu s NR.
20.4.2017 - 22:38
+2

RhimeSBA

 

Ak si Slovanista, tak ti to poviem presne..nikdy.
S NR sme sa v PO stretli raz a poslali sme ich s plačom 4:0 do zabudnutia..
20.4.2017 - 22:51
+5

miro-nr

 

ked sleduješ tieto zapasy tak my sme vo finale ,sice nejak extra ho nezvladame hlavne tie závery ,no ale chlapci z BA kde su vaši hokejisti??
Ozaj mate nejake tie peniaze na dalšiu sezonu??
Aby ste si mohli zaplatiť štartovné v tej slavnej KHL a prežívali nezabudnutelné prehry ako napr 0:12
Ja na vašom mieste sa psychicky pripravujem na dalšiu sezonu
20.4.2017 - 23:11
+4

RhimeSBA

 

Fakt si ideš robiť srandu z klubu, ktorý má viac titulov ako NR medailí? Veď sa už neblázni

Pokecáme, keď nás dobehnete, ju? Pre tú srandu, že ako dlho vám to bude trvať.
20.4.2017 - 23:13
+13

miro-nr

 

Odkedy je konštatovanie faktov sranda??
Si dost inteligentný aby si vedel čo je pravda a čo lož!
Končím,lebo s Tebou by to bolo na dlho!
Prajem dlhšiu buducu sezonu ako bola tá minulá.
20.4.2017 - 23:25
+3

RhimeSBA

 

Neafetkuj.
20.4.2017 - 23:32
+12

Belzebub

 

čo tu machruješ s titulmi mať rozhodcov na svojej strane aj my by sme tých titulov mali
21.4.2017 - 1:59
+1

bigi BLOG

 

vsak ste si vyplakali rozhodcov a stale vam to nepomaha
21.4.2017 - 9:27
+7

dynamit90

 

radsej klub bez medaily ako nenavidený protekcný klub
21.4.2017 - 5:04
+1

bigi BLOG

 

tak vies ako to je komplex je svina a vzdy ten nimandsky klub bude zavidiet uspesnemu plati to vsade na svete.

apropos keby si si spravil prieskum na slovensku medzi hokejovymi fanusikmi komu by ten titul v extralige nedopriali tak by si bol prekvapeny ze drvyviva vacsia ten titul nepraje nitre, skus porozmyslat preco.
cize stale je by lepsie nenavideny za uspechy ako nenavideni za tupost
21.4.2017 - 9:29
+5

miro-nr

 

Určite ho drviva väčšina dopraje slovanu
Alebo jeho BBéčku-skus hadať prečo by mala

Otazka: Čo považuješ za uspech?? A aká uspešna bola Vaša tohtoročná sezona ??
21.4.2017 - 11:03
+2

bigi BLOG

 

otazka neznela komu ho dopraju ale komu ho nedopraju a to je podstatny rozdiel.

nasa sezona nebola uspesna a vyzera to tak ze ani vasa nebude, na druhej strane my sme na rozdiel od vas videli hokej
21.4.2017 - 19:28
+3

antinamor

 

Vás nedobehne nikto, idete totižto v protismere.
21.4.2017 - 6:21
+2

bigi BLOG

 

zaujimava uvaha, vy nas neviee dohodnut aj ked ideme v protismere cize oproi vam. necakal som ocd vas taku sebakritiku
21.4.2017 - 9:29
+2

Byron

 

Mirko v pohode, normálne si daj studenú sprchu pekne choď spinkať a ráno bude všetko v poriadku. Veď ty si inak fajn chalan.
20.4.2017 - 23:22
+8

Belzebub

 

farmou bystrica určite je ved ich je tam skoro polka mužstva
21.4.2017 - 1:55
+1

Luke

 

Sersen a Skalický, cez nitriansku optiku asi aj Zigo s Rosandičom, to sú štyria. Podľa teba skoro polka mužstva, takže celá polka bude asi 5, mužstvo teda 10. Opýtam sa ťa takto - máš neriešiteľný problém s počítaním od 11 vyššie? Či si totálne frustrovaný z faktu, že NR okrem mladého Šišku nedokazala domov dotiahnuť ani len odchovanca Švarného? No nakoniec... ešteže tak, lebo to by podľa tvojej vycibrenej logiky boli skoro štvrťka NR tímu Slovanisti...
21.4.2017 - 2:56
+15

majo24

 

máme v kádri cca 26 hráčov ktorí môžu kedykolvek nastpiť. Vždy ma učili že 26:2=13. Prosím ťa vymenuj tých 13 hráčov Slovana. Dakujem idem netrpezlivo čakať. Ty muľo...
21.4.2017 - 7:49
+4

forwardPP

 

Mne sa zdá,že je to počuť iba v Nitre. V Poprade to za celú sezónu bolo počuť presne 0-krát. Bol som v Žiline,Mikuláši,Košiciach, a tam som to nepočul ani raz za celý zápas.
21.4.2017 - 11:03
+1

falko25

 

V Košiciach som to počul a nie iba raz. Ale je pravda, že väčšinou sa to spieva keď hrajú KE s NT vtedy sa asi fans Košíc z nostalgie pridajú.
21.4.2017 - 12:47
+2

pajk

 

20.4.2017 - 21:06
+1

Tricko30

 

Takto prist doslova o titul to sa hadam ani neda toto mi hlava neberie.marek slovak zabudol hrat hokej ved v zakladnej casti podla mna naj hokejista nasej ligy.cele sa mi to zda akesi cudne keby to je zakladna cast poviem ze tipovali ale finale nechapem
20.4.2017 - 21:07
+3

Ferrari

 

Urcite natipovane. Vies aky mohol byt kurz na vyhru BB dve minuty do konca zapasu?
20.4.2017 - 21:16
+1

OUTBLAST

 

...: Cca 100
20.4.2017 - 21:20
+1

bez nicku BLOG

 

Ja som pozeral 4min pred koncom a bol kurz 18..
20.4.2017 - 21:52
+1

amentma

 

https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/18076640_1571098779600927_8806742284544302384_o.jpg?oh=2ddd1fbfd393e4564602c6391c15dd99&oe=597E818E
20.4.2017 - 21:52
+5

lubfito

 

na kávičku viac ako dobré
20.4.2017 - 22:15
+3

dynamit90

 

no tak za toto si kupis aj mercedes, vsak to nemas ani na lizatko
21.4.2017 - 5:05
0

chimli

 

Šťastie nemá obľúbencov.
20.4.2017 - 21:08
+4

KurierNz

 

Nitru dobehla karma za to zborove SK Slovan s....a Bratislava..., ze sa par retardov najde je v pohode...ale, ze plny stadion je uz na povazenie...
20.4.2017 - 21:08
+41

Bielomodry

 

Ako Vám už všetkých nadobro drbka v hlavách s tou karmou.Neaky dilino začne s karmou a každý to je karma,to je karma...
20.4.2017 - 21:19
+29

Sunkafit

 

Vzdy sa smejem na karmaroch to je taka sekta tu
20.4.2017 - 21:29
+8

Avivaz

 

Karmári z Kredencu na Markíze ?
20.4.2017 - 22:14
+1

Adrumko

 

a ja citam ze kramaroch.. ze reku kde je ten Maros .. karmar Kramar z kramarov..
21.4.2017 - 6:29
0

dynamit90

 

chodia sa tu odbavovat zamcani, kosicani, co uz maju davno lad rozpustený. Este nam nejaky z NZ bude davat rozum, no koniec sveta.
20.4.2017 - 21:40
+1

KurierNz

 

Hamilton uz si si prezliekol teplaky?
20.4.2017 - 21:45
+2

riskohrasko1

 

ukáž mi ktorý košičan sa tu odbavuje ? myslím nad tebou smerom hore
20.4.2017 - 21:46
+3

dejvidBB

 

Precitaj si diskusiu po druhom zapase a potom pis nieco o odbavovani
20.4.2017 - 21:59
+3

falko25

 

Akoby ste boli iný. Však ste taký istý tak sa nasťažuj.
21.4.2017 - 12:50
0

miro-nr

 

už si zbadal že ste skončili skoro pred mesiacom??
20.4.2017 - 21:23
+1

KurierNz

 

Jasne, ze zbadal...musim preto kukat vas...mrzi nas to mozno menej ako vas tieto dva zapasy...
20.4.2017 - 21:31
+5

Norik

 

ja som nebol na zapase..: ale vsimol som si, ze sa to spievalo vtedy, ked hrac slovana (teraz v drese BB) urobil niejaky faul,pripadne niejaky tvrdy zakrok ktory nebol potrestany. Vzdy ked bol akterom niejaky slovanista. Co samozrejme neospravedlnuje, ale vysvetluje, preco..
20.4.2017 - 21:29
0

fabbeN

 

a stále to spívať budeme, ty karma nekarma!
20.4.2017 - 22:03
+1

RhimeSBA

 

Si frajer!
20.4.2017 - 22:10
+14

fabbeN

 

Patrí to k nitrianskemu hokeju, spievalo sa to niekoľko rokov a myslím, že už sa z toho pomaly stal taký náš "folklór". Niečo ako keď má dievča. Vám sa to nemusí páčiť.
20.4.2017 - 22:15
+2

RhimeSBA

 

Aj stupidita sá dá obhajovať pokračuj...
20.4.2017 - 22:17
+12

88Backo

 

Presne ako fans Slovana na Marcinka atď ...
20.4.2017 - 22:20
+3

fabbeN

 

Neobhajuj to lebo u fanušikov Slovana také niečo neobhájime.
20.4.2017 - 22:22
0

RhimeSBA

 

S tým rozdielom, že som to neobhajoval, všakže.

(Nehovoriac o argumente, že v tom zápase Marcinko hral, ja som tam dnes Slovan nevidel )
20.4.2017 - 22:24
+2

fabbeN

 

Áno, už stačí. Vieme že sa ti nepáči chorál na tvoj rodný tím, už to nemusíš vypisovať. Len dúfaj, že to zmeníme
20.4.2017 - 22:26
+1

88Backo

 

Vidíš a my sme tam ten Slovan videli a nie jedného
20.4.2017 - 22:29
0

RhimeSBA

 

Musíte strašne trpieť, že u vás hrá Šiška, Tvrdoň tu hral tiež..že tam bol Pody..dúfam, že aj v nich to vidíte
20.4.2017 - 22:33
+3

88Backo

 

Pri Siskovych výkonoch aj trpíme veru,nechápem prečo hra tak bojazlivo...A Tvrdon u vás viac nehral jak hral nehovoriac o tom,ze obaja hrali v nr odmalička co sa o takom Sersenovi,Skalickom,Mihalikovi atď povedať nedá+niekoľko ďalších za vás odohrali väčšiu časť sezóny,takže stopa Slovana je tam výrazná
20.4.2017 - 22:39
+2

Wixen

 

Šiška je NR odchovanec: Len fakticka poznamka
20.4.2017 - 22:48
0

RhimeSBA

 

Veď Slovan nemá odchovancov takže za BB ani nemôžu hrať naši odchovanci, nie?
20.4.2017 - 22:53
+5

riha248

 

88Backo: A keď ste hrali proti Žiline a Popradu tiež ste tam videli Slovan? Strašné sa mi páči ako sa Nitra hra na najväčšieho rivala Slovanu. Škoda že tam je rivalita iba v hlavách fanúšikov Nitry a Nitra navždy ostane v pamäti len ako super na ktorom si Slovan robil skóre
20.4.2017 - 23:37
+14

miro-nr

 

neviem ako ty,ale ja si pamätam aj časy ked sme slovanu púšťali zapasy v prelinačke,no to si sa ty ešte asi "čvachtal" v semenníkoch
20.4.2017 - 23:42
+2

riha248

 

miro-nr: Asi hej je to možné to ale neznamena že tam je nejaka rivalita či ?
20.4.2017 - 23:51
0

miro-nr

 

pravdu povediac rivalita nie je to prave slovo.
Skor neznašanlivosť,ale to sa tiahne ešte od federalu.Starší si to skor památaju,mladí nemaju ako.
Určite nie sme na to hrdí,ale to je vystižnejšie slovo.
21.4.2017 - 0:01
0

riha248

 

Ale stále je to jednostranné Na slovane sa nikdy nič podobné na Nitru neskandovalo odkedy je Slovan v KHL
21.4.2017 - 10:07
0

falko25

 

Od federálu? Nitra vôbec hrala niekedy federálnu ligu?
21.4.2017 - 12:55
0

miro-nr

 

kedže si sa predvčerom registroval ,tak ti napoviem : Ano hrala !
21.4.2017 - 13:08
+1

RhimeSBA

 

A tá obrovská "rivalita", resp. "neznášanlivosť" vznikla za tú jednu sezónu NR vo federálnej lige?
21.4.2017 - 14:17
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
RhimeSBA

 

Nechápem tvoje neustále odvolávky na vek..nie som taký starý ako ty, ale to neznamená, že o tom nič neviem.

Faktom je, že NR hrala federál jeden jediný rok..v tom roku skončil Slovan na 8 mieste s 53 bodmi a NR 13. s počtom bodov 39..tam vznikla tá "rivalita"?

Raď si ma kam len chceš..tvoj názor je pramálo zaujímavý..lebo ty to tu hráš na nejakú emóciu z pohľadu NR..čo by bolo OK, keby si sa to nesnažil vzťahovať na nás..pre Slovan nebola Nitra nikdy rival..
21.4.2017 - 20:15
+4

miro-nr

 

To ani nikto netvrdí,len píšem,že ta "neznašanlivosť" vznikla skor ako si sa ty narodil-a nieje to len o federale-dosť sezon spolu Nitra a slovan odohrali aj ked slovan vypadol do 1.SNHL . No ako píšem,to si ty fakt pamätať nemožeš skor 40+,myslím,že tí starší skor vedia o čom píšem.Samozrejme tym neobhajujem tie pokriky na našom štadione a nesuhlasím s ich pokračovaním.
Len objasnujem kde je povod tej neznašanlivosti(a samozrejme to má aj vela spoločneho s tym ako sa pískalo v tychto zapasoch-ale to je každemu jasné )
21.4.2017 - 20:42
0

Juslan

 

Miro: strácaš nervy, už ťa mažú - žeby ďalší ban?
22.4.2017 - 8:46
0

88Backo

 

Žilina s Popradom Slovanu nerobili farmu a hráči sa tam nechodili rozohrávat
21.4.2017 - 6:35
+2

riha248

 

88Backo: Tak prečo ste skandovali s Popradon aj keď hrala Žilina tu vašu riekanku o Slovane ?
21.4.2017 - 7:57
+3

Byron

 

Na Marcinka kričala hŕstka fans načo sa hneď po zápase oficiálne ospravedlnilo vedenie SBA. To je niečo v NR nemysliteľné...
20.4.2017 - 22:37
+1

fabbeN

 

Aj u nás sa môže vedenie Nitry ospravedlňovať po každom zápase, ale načo by to bolo dobré.
20.4.2017 - 22:41
0

RhimeSBA

 

Ja normálne neverím tomu, že sa ti to zdá vtipné.
20.4.2017 - 22:55
+2

maček

 

Preboha Rhimä, nechaj ho na pokoji a ťahaj sa za prsty so seberovnými.
20.4.2017 - 23:00
+5

RhimeSBA

 

Veď tu nie sú a Slovän uš rospustil lad
20.4.2017 - 23:01
+1

maček

 

Tak si urob nitriansky nik a dávaj tu perly inkognito, to by Ti možno prešlo
Idem spať, dobrú noc.
20.4.2017 - 23:04
+1

RhimeSBA

 

Čau starec ja zo seba spravím debila verejne, sa nebudem schovávať
20.4.2017 - 23:07
+1

miro-nr

 

Byron: pekne ti píšem zalez skade si vyliezol!!


pre všetkych Slovanu sezona skončila tak davno ,že si to už ani nepamätám !!!

Tak sa tu, prosím Vás nenaťahujte s tými paštikármi.

a Paštikari- Vás už odrazu zaujíma extraliga či sa tak velmi nudíte ??

Neserte si(s prepačením) do huby ,alebo potom neposielajte preč provokaterov z "vašich" KHL diskusií !

Dakujem všetkým za dodržanie svojich moralnych zásad a nebudu robiť iným to čo im vyčítaju!
20.4.2017 - 22:59
0

RhimeSBA

 



Si zabeu...ja teda nemám pocit, že by som vám tu nejako kopal do klubu keď budeš počuť na Slovane útoky na NR, tak si prídi zanadávať..keď prídeš len preto, že sme prehrali a kopať, tak tam nemáš miesto..

Mimochodm, naša sezóna trvala asi o 3 týždne menej ako vaša Akurát hokeja bolo v 30 zápasoch doma viac, ako u vás za 4 sezóny, keď už sa chceš takto baviť, muco
20.4.2017 - 23:06
+8

miro-nr

 

Neser ma: Myslím,že minule si to tu "zasral"dosť kvalitne a myslel som si že máš dosť rozumu aby si to "umyselne" nezopakoval!
No mylil som sa v tebe,moja chyba.
Takže nie si iný ako tí na ktorých poukazuješ.
20.4.2017 - 23:16
+1

RhimeSBA

 

Upokoj sa..ja si tu riešim len útoky na náš klub..nebyť toho, nie som tu. Vy ste si ma sem dotiahli.

Nebyť toho, že to tu ešte začnete obhajovať, tak ma tu už dávno nečítaš
20.4.2017 - 23:19
+9

Tyna85

 

Preco riesis finale TL ked Slovan nie je v lige. Ano kricali to co kricali, fuj zly su a vidlaci a co ja viem co este vsetko mozne. Cela nasa TL je len odpad podla fanusikov slovana a krajciho. No napriek tomu tu si riesis nieco co nemusis a ani nemas. Ja tiez nepochopim naco to kricia ale urcite tu nebudem z toho odpadavat. Tiez som nikdy nechapala ten vas podla mna trapny pokrik vitajte v meste ale mate ho a kricite tak co. Mate svoju KHL tak sa staraj o nu a co kricia tam.
21.4.2017 - 8:06
+2

RhimeSBA

 

Pozerám hokej, lebo ho mám rád. Faktom je, že to nebol nijaký hokejový ekvivalen Shawshank redemption svojou kvalitou, ale čo už.

Že je liga odpad sa tvárite vy, fans TL, nie ja..
21.4.2017 - 8:15
+4

Byron

 

Tyna: Tetula prečo celý rok riešite Khl a Slovan keď v nej nehráte? A prepáč čo by ste tu vy písali keby na každom zápase Slovana v khl spievali fanúšikovia skurvená Nitra??? Vitajte v meste sme skandovali aj keď tu bol New York
21.4.2017 - 8:18
+1

Tyna85

 

Takze este raz a pomali. Rhime precitaj si diskusie ku slovanu a vacsina fans slovanu pisu o tom, ze do TL sa nechcu vratit lebo je slaba a fanusikovia inych klubov este doteraz kricia na slovan i ked nie je v lige a povedal to aj krajci. Tak neklam. Na TL nadavate aj vy a tvrdite ze je slaba.
Byron ja neriesim KHL a slovan cely rok, nezaujima ma. Nehraje v nasej lige tak nemam dovod. A nic v zlom kazdy zapas sa to nekrici tak nenafukuj. Ano kricali ste to a preto to beriem tak, ze jednoducho to budete kricat na kazdeho. Nechapem ale beriem, vasa vec.
Ja by som bola najradsej aby sa to nekricalo vobec a fans slovanu by sa prestali odbavovat aspon na tom lebo uz vlastne nemaju na com. A ak by ste nahodou chceli pisat ako vam zavidim KHL ako mate vo zvyku. Tak rovno hovorim nezavidim. Ja by som nechcela aby moj klub hral KHL nema tam co robit. Naco si nechat financne znicit klub len pre par sezon v lepsej lige kde pre mna nie je ziadna rivalita ani historia. A to nehovorim o tom, ze do poctu nic extra.
21.4.2017 - 19:46
+1

RhimeSBA

 

Uplatňuješ "kolektívnu vinu" na mňa..hokej v lige je slabší ako v KHL, ale to vieme všetci, to nie je nijaké tajomstvo. Hokej v NHL je lepší ako v KHL a aj ako v TL..

Maroš povedal len to, že sa lúza na štadiónoch dodnes nadáva na Slovan a to napriek tomu, že už tam 5 rokov nie sme..čo je tiež fakt.

Ale ligu si ponižujú fans TL v prvom rade..a to tým, že za každým výsledkom, ktorý nezodpovedá očakávaniam vidia nákupy..tým, že fans ligy sú schopní prísť s argumentom "lebo Lintner"..toto je to, čo z ligy robí estrádu..nie to, že v nej nehrajú tak kvalitní hráči ako v KHL..lebo to je samozrejmé.

K záveru..náš klub síce funguje na finančnej hranici..ale stále na nej..nie sme tam "naj"..ale na druhej strane ide v každom zápase o niečo..neexistuje zápas, v ktorom nejde o nič..ak vám ide o to vyhrávať, je to OK..mne ide o to vidieť kvalitný hokej..a kým to klub zvláda (aj keď ťažko), chcem ho tam..dá sa to pochopiť?

Neodbavujem sa to, ako si to ty nazval/a..len ho bránim..čo by mala byť moja prirodzená reakcia..lebo svoj klub milujem rovnako, ako ty ten tvoj..s tým rozdielom, že raz pochopíš, že radšej si posledný medzi prvými ako prvý medzi poslednými.
21.4.2017 - 20:07
+3

miro-nr

 

už sa teším na vašu dalšiu sezonu v KHL - podla možnosti ti každy zapas rozoberiem vaše financovanie-lebo to sa už bohužial týka každeho občana SR ,takže pokial budete dotovany zo štatneho podniku čakaj ma po každom zapase a budem si tiež stáť za svojimi daňami !! Ahoj o pol roka
21.4.2017 - 20:50
+3

RhimeSBA

 

V akuálne skončenej sezóne nebolo ani € v Slovane štátne..držím palce.
21.4.2017 - 21:23
0

Byron

 

Mirko koľko peniažkov zo štátu išlo do Slovana? Rád by som vedel konečne aj ja to číslo.
21.4.2017 - 22:16
0

bigi BLOG

 

to mu nevysvetluj to nepochopi
21.4.2017 - 9:40
0

Jurik

 

Nato ti poviem len to, že fanclub BB sa pridal a kricali to tiež. Ešte sme sa smiali, že prečo to kričia keď za nich hraju Slovanisti
20.4.2017 - 22:41
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
fanda55

 

jeden nitriansky naivny grc v poslednych sekundach v reprize zo vcera to nepotrebuje komentar. Titul vyhravaju psychicky silne timy a to nitrianske nim nie je ani omylom. Nebudem este BB gratulovat oficialne k titulu, ale toto by si nechal zobrat len blazon.
20.4.2017 - 21:08
+1

dynamit90

 

vsetci bystricania sa tu idete teraz odbavovat, ale ze ste boli posraty oba zapasy az do konca, tak to sa nepriznate. Zastruhany vlas by sa vam do riti nevmestil a zrazu ste velky kingovia.
20.4.2017 - 21:42
+4

mamina

 

odpovedáš Nitranovi...
20.4.2017 - 21:46
+16

fanda55

 

ked uz tak nitrancanovi, nitran je salama
21.4.2017 - 0:50
+1

dynamit90

 

aha uz aj mamina prisla, no co zachranili ste sa s detvou.
21.4.2017 - 5:08
+1

motonomad

 

Ano zachránili sa. Zaspal si či to nesleduješ?
21.4.2017 - 8:00
+5

RhimeSBA

 

Len tak na margo...

sa tu ides teraz odbavovat, ale ze si posraty a utocis aj na vlastnych ako na bystricanov, tak to sa nepriznas. Mozog sa ti uz do hlavy nevmestil a zrazu si velky king.
21.4.2017 - 8:03
+5

mamina

 

Ty sa zhovadíš aj sám, Tebe netreba ani pomáhať kopeš do všetkého naokolo, ešte aj do svojich vlastných...
21.4.2017 - 8:55
+9

riskohrasko1

 

Už je v laufe je mu to jedno
21.4.2017 - 6:15
+6

advokatiss

 

Však tento je váš
20.4.2017 - 21:48
+11

Eduardo

 

Neviem co sa dialo inde v BB ale u nas skoro spadla nasa milovana krcma dnes sakra!!!Ale viera nasa!
20.4.2017 - 21:08
+3

Urpiner16

 

Presne do roka a do dňa deň odplaty sa blíži:22.4.2017 karma je sviňa.
20.4.2017 - 21:08
+12

advokatiss

 

Urpiner co si myslel to v livke co si nechcel zakriknut ?
20.4.2017 - 21:21
+1

Urpiner16

 

Presne tento dátum 22.4.2017.Presne odplata do roka a do dňa.A keď aj náhodou by nevyšiel čo si nemyslím tak oni 3 krát s nami po sebe nevyhrajú to som myslel.
20.4.2017 - 21:28
+1

Wixen

 

Karmické vlny teda : Ty si sa mi vcelku pozdaval do dnesneho prispevku si sa zdal vcelku triezvy fanusik. Ale dnes si si asi dal ale mas preco nazdravie
20.4.2017 - 21:46
+2

Urpiner16

 

Pozri hrali ste dobre ale nedorazili ste nás.Pri prvom zápase mohol Slovák dať na 3:1 a v druhom Macík nestalo sa.Hokej je šialený šport.Pozri si hlavne v Kanade koľko takýchto zápasov sa v posledných minútach otočilo len toto dokážu silné mužstvá.Včera príklad naši s RUS do 18 boli aj v predĺžení jasne lepší a videl si čo sa stalo pred koncom tak že tak.Však nič zlé som nepovedal.Mne ten dátum od vás celý rok pripomínali tak som si len dovolil niečo vrátiť aj keď tiež predbieham udalosti lebo hokej je ešte raz šialený šport a tam neplatí to futbalové porekadlo zaslúžene či nezaslúžene.
21.4.2017 - 6:52
+1

Sunkafit

 

Ved mas pravdu...ale nevies si ani predstavit ako taketo prehry bolia toto ti mozog nepobere to sa jednoducho neda..po serii nemam problem pogratulovat ale po tychto priebehoch to bude mat premna trpku pachuť
21.4.2017 - 8:42
+2

Tokino

 

Nemame nahradu za Davida v 1.utoku a v obrane chybaju minulorocne skusenosti a kvalita to sa podcenilo.Rais,Pupak na to nemaju...
20.4.2017 - 21:08
+1

ElwisNR BLOG

 

Ani Ordzo nehrá a nemi čo býval a Mezei tiež niekedy kiksuje a nechá sa potom vylúčiť a Ericovi vo finále odišla forma bohužiaľ dostáva hlúpe góly a nechytí čistí gól
20.4.2017 - 21:17
0

Tokino

 

Nuz do buducej sezony budeme asi hladat brankara.Pochybujem,ze Valent tu ostane a Hartzell super zaciatok ale vo finale sklamanie-prehral nam 2 zapasy
20.4.2017 - 21:19
0

MySmeSever

 

Ale zaroven si myslim vas do toho finale aj dostal
20.4.2017 - 21:25
+2

ElwisNR BLOG

 

Uvidíme ale mužstvo pravdepodobne nemá takú silu ako pred rokom ale zas nečakám ani že každý rok budeme hrať finále len ma mrzí takto pokaziť dvomi zápasmi dojem z celej sezóny treba ešte zabojovať o titul a LM keď je možnosť
20.4.2017 - 21:26
0

fanda55

 

Mužstvo silu má, tlačíme Bystricu, lenže mentálne sme neni vôbec nastavení na kľúčové momenty + chýba produktivita hráčov ako Slovák, Krištof či Milam, hlavne teda Slovák, pretože Judd všetko sám nedokáže, tu je vidieť, ako veľmi chýba Laliberte, vo finále, kde hráme rovný s rovným je práve on ten, čo chýba.
21.4.2017 - 11:14
0

Ferrari

 

Valent by mal mat unas este platnu zmluvu aj na buducu sezonu.
20.4.2017 - 21:36
0

fanda55

 

vydatne mu zial sekunduje c. 85, totalne mimo nehadz vsetko na Harzella, neodskocime im nikdy na dva goly a tam je chyba. Za to uz Hartzell nemoze
20.4.2017 - 21:45
+3

miro-nr

 

Gratulujem BB k titulu -aj ked je to predčasné: ..no po včerajšku a hlavne dnešku si myslím,že sa už v Nitre nanajde nikto kto by veril v obrat!
Včera som si vravel ...no dobre stane sa aj ženatým.
No čo včera stihli dojebabrať za 5a pol minuty to dnes stihli za niečo vyše 30 sekund !
Napísať HAMBA je slabe slovo,ak za toto makate par mesiacov a potom si celu sezonu zahodíte zopár identickymi chybami v zavere zapasov den po sebe tak
Naozaj nemam slov.
Poukazujem: pri prvom gole BB bol Štefanka na výlete a Pupák ochrnul ?!
Pri druhom gole Rais
No hlavne ,že máme odchovancov!

Aspon Koval nehadzal peniaze do bezodnej jamy !

Časom aj druhe miesto bude pekné,no dnes ma skoro porazilo !
20.4.2017 - 21:08
+6

Tokino

 

Dufam,ze Stefanka uz nebude za nas hrat nema na to...Tiez som nepochopil kde sa tulal
20.4.2017 - 21:12
+1

88Backo

 

Stefanka už mesiac dozadu potvrdil ze v NR konci ale ešte niekde hokej hrať bude
20.4.2017 - 21:19
+1

Ottawa Senators

 

S takou rychlostou max v 1. lige alebo na Klokocine.
Jura mam rad vie do toho dat vsetko ale nebudeme sa klamat, s takou rychlostou uz na TL nema.
20.4.2017 - 21:22
0

Tokino

 

Presne tak.Nech sancu dostanu juniori Mucka,Ondrusek,D.Konig,Gubo vo 4 utoku.
20.4.2017 - 21:24
0

88Backo

 

Za Topoľčany môže potiahnuť ak ho hokej ešte baví
20.4.2017 - 21:31
0

fanda55

 

nebude tokino, vedenie nema zaujem predlzit
20.4.2017 - 21:20
0

Ferrari

 

No kde, mortal sa na utocnej modrej, cakal prihravku, aby mohol dat do prazdnej brany, namiesto toho aby pokryl volneho hraca pred branou.
20.4.2017 - 21:23
+1

Sunkafit

 

Tiez tak viem ze Juro tu konci
20.4.2017 - 21:31
0

Ferrari

 

Ja som pocul aj o mezeiovi, ale ci to je pravda neviem.
20.4.2017 - 21:38
0

bez nicku BLOG

 

Ja som pocas sezony pisal, ze ocakavam vyraznu prestavbu kadra po sezone a tato finalova seria ma v tom len utvrdila.
20.4.2017 - 21:55
0

FP-Tommynko

 

Súhlasím
20.4.2017 - 22:09
0

tep

 

Mýliš sa Miro, ja verím v obrat!!!
Som od prírody bojovník a optimista, to dáme
20.4.2017 - 22:03
+1

miro-nr

 

ved už sme "dali" dva posledne zápasy ,len ten koniec nam nejak nevyšiel !!
20.4.2017 - 22:40
+1

iskra6791

 

Na parádu !!!!!!
20.4.2017 - 21:09
+1

Ferrari

 

Asi je rozhodnute, gratulujem BB. Ale ja stale verim do konca posledneho zapasu. Pome Nitra.
20.4.2017 - 21:09
+1

Norik

 

do roka a do dna...: Vyzera to, ze Bb ziska titul v rovnaky datum ako mi minuli rok.
Dnes som nasr@ty a erik 2x po sebe? Cele tvoje vystupenie znegujes takymito rozhodujucimi golmi. Vyslovene tvoje goly to dnes neboli, ale chytit nieco navyse v rozhodujucich chvilach. To sa este musis naucit. Len asi nie v nitre. Lebo vzdy,ked ta budem vidiet, spomeniem si na tieto momenty. Si fajn, ale toto sa neodpusta..
20.4.2017 - 21:09
0

KurierNz

 

Erik za prvy gol nemohol...a za druhy nech si spytuje svedomie Rais...
20.4.2017 - 21:13
+1

Tokino

 

Cisty puk na hokejke a toto spravit vo finale...Tondo vedel preco ho nechcel v teame...
20.4.2017 - 21:15
+1

KurierNz

 

Stane sa...vcera Hartzel poslabsi vykon...ale dnes za prehru nemohol...
20.4.2017 - 21:20
0

Tokino

 

Ja pisem o Raisovi
20.4.2017 - 21:21
+1

KurierNz

 

Viem...ale polka Nitry zatracuje Hartzela a pritom dnes neopravnene...
20.4.2017 - 21:28
0

Tokino

 

Dnes ano,dnes boli ini topici...Tak hrube chyby sa len tak nevidia
20.4.2017 - 21:29
+2

KurierNz

 

Tak...
20.4.2017 - 21:36
0

Ottawa Senators

 

Polka Nitry, jasne. Boha postar ty sa vyznas do NR az moc.
20.4.2017 - 21:33
+1

Ferrari

 

Raisa treba vystrelit na mars, taketo chyby nerobil ani Ďurak a to je uz co povedat
20.4.2017 - 21:25
+1

88Backo

 

Prvý gól bol Pupakov,ktorý mal.čistý puk no nedvihol ho o mantinel dostatočne vysoko aby prešiel cez obrancu BB,o komunikácii potom medzi obranou a brankarom,kde sa mali usmerniť a pokrit Kafku škoda slov..
20.4.2017 - 21:20
0

miro-nr

 

Ako ho niekto mohol mať ked štyria boli v rohu a Juro na utočnej modrej

Akože som srdcom fanušik Nitry,ale včera a hlavne dnes to tak zmrvili,že si želam už koniec sezony,tieto dve prehry sa zapíšu zlatymi písmenami do historie
20.4.2017 - 21:38
+1

88Backo

 

To asi to chýbalo v tej knihe co mala vyjsť už na jeseň...
20.4.2017 - 21:46
+2

tripol

 

Tak prvy bez naroku 4 nasi v rohu a kava sam na kruhu ani si neprdol a druhy zas nevyhodeny puk vsetci mu tam lahli
20.4.2017 - 21:13
0

Norik

 

jasne, ze tam boli chyby hracov...: ale chytil menej tutoviek v zapase, ako lawson.. fakt priemerny brankar. Brankar ma aj nieco chytit navyse.. nie chytit iba iste puky. On to hlavne vcera ale ani dnes nepredviedol. Najvacsie chyby suhlasim,urobili hraci pred nim. No on mal sancu zahviezdit. No zial, nepodarilo sa..
20.4.2017 - 21:23
+1

Sunkafit

 

Hlavne po xy presilovkach na zaciatku sme mali dat gole..sak dva zapasy sme sa sami porazili
20.4.2017 - 21:33
0

dejvidBB

 

Erikovi by sa mozno lepsie chytalo keby si nezabudol vybrat vesiak z pod dresu
20.4.2017 - 21:47
+10

Bielomodry

 

Erik nemá krk..
20.4.2017 - 21:51
+4

OUTBLAST

 

...: V živote by ma nenapadlo že sa dá aj takto dodrbať vyhratý zápas...škoda nečakal som že to dokážu 2x po sebe,v 58.min bol na BB luxusný kurz v lajfke
20.4.2017 - 21:10
0

imko6

 

100 !!!!! A nestihol som to dat lebo vypli live stavku pred koncom
20.4.2017 - 21:20
0

OUTBLAST

 

...: Ja som len jedným očkom kukal tak neviem kedy vypli...tipsport zvykne až keď začne 60min vypínať...ale neprekvapilo by ma keby to lockli skorej...sú to šmelinári
20.4.2017 - 21:23
0

imko6

 

Vzdy to vypnu ked odvolaju brankara. Cize ked chces podat musis to stihnut pred... A ano suhlasim su to smelinari (slusne povedane)
20.4.2017 - 21:36
0

MackoPu

 

Smelina su stavkove, ale aj ti, co stavkuju
20.4.2017 - 21:57
+2

NRfan

 

Bystrica ma Kafku, Casha a Lawsona a Nitra ma Slovaka, Macika, Hartzella a stado teliatok, ktore sa cele zhromazdi minutu a pol pred koncom pri mantineli a nechaju osamote dvoch bystrickych hracov pred brankarom ... aj preto je stav 3:1 pre BB. Gratulacia do BB, ktorej staci hrat poslednych 5 minut zapasu ... no moze to mat vobec rste lahsie?
20.4.2017 - 21:11
+1

rados

 

Paráda Bystrica u mna spokojnosť s výhrou ale ta hra no ja neviem prvá tretina úplne nic ako keby tam ani poriadne neboli treba ale uznať aj skvelý hokej v podaní NR.
2.tretina začala sa hra vyrovnávať veľa vylúčení a šarvátok a ozaj aj nie pekných zákrokov (Zigove koleno ale aj Mezeov boxerských úder Kafkovi).
3.tretina lepšia BB vyrovnanie podľa mna zaslúžene no a Suroveno gól bol aj o šťastí kedže prepadol brankárovi.
Samozrejme výhra ma teší dúfam ze to uz doma zvládneme.
K rozhodcom no neviem ale podľa mna rozhodcovia z Ebel pískajú lepšie
20.4.2017 - 21:12
+5

rados

 

Zabudol som sklamaný som ostal z NR divákov ano dostali gól pred koncom a hneď odchod zo štadióna namiesto poďakovanie hracom za peknú sezónu.
Samozrejme stále sa môže séria vrátiť do NR ale aj tak aspoň vidno ze aj v NR tak aj v Bb sa zrazu na hokej pozbierali veľa akože fanúšikov
20.4.2017 - 21:24
+1

Bahno

 

Toto si pomenoval veľmi presne: "pozbierajú sa akože fanúčikovia".
Tých čo tam vídam celú sezónu, ostali až do konca, ba aj po záverečnom hvizde.
20.4.2017 - 21:34
+1

miro-nr

 

No kámo neviem,neviem ak by tvoje mužstvo dostalo v dvoch zapasoch den po dni taketo goli v poslednych sekundách aka by bola tvoja frustrácia ?? Porozmýšlaj!
20.4.2017 - 21:43
0

OUTBLAST

 

.: Ani frustracia nenúti sa vytratiť zo štadióna ako smrad...keď ide človek na štadion tak si ide pozrieť hokej alebo pozrieť si povinnú výhru?
20.4.2017 - 22:06
+2

Bahno

 

miro-nr : Moje mužstvo dostalo v dvoch záposoch, deň po dni takétp góly,ale ostal som tam až do konca. Som sklamaný, ale tak ako som už vyšie písal, aj takýto je šport.
Preto, že sa im dva dni nezadalrilo v boji o titul, sa im neotočím chrbtom a neodíjdem. Pretože počas celej sezóny, mi prinášali krásne zážitky z hokeja.
Ale chápem, že každý to vníma inak/po svojom.
20.4.2017 - 22:14
+1

miro-nr

 

ja som tam nebol,len si viem predstaviť čo sa odohrava "aj"v hlavach fanušikov,že im to trhá srdce je o to horšie!
20.4.2017 - 22:43
0

Andre

 

Ak sa seria vrati pondelok do Nitry tak som zvedavy ci pridu ty isty na stadion, pondelok sa ukaze kto ozaj chodi na hokej...
20.4.2017 - 22:23
+1

Ottawa Senators

 

Ak...
Bohužiaľ prídu.
20.4.2017 - 22:27
0

fanda55

 

jezis ten kurz hej ale kto by tomu veril
20.4.2017 - 21:12
+1

funky.MT

 

je mi luto NR fans...jeden zapas vyhraty v BB a doma dva prehrate par sekund pred koncom..mna osobne by asi je**o
20.4.2017 - 21:17
+3

88Backo

 

Nevadiiii...
aj tak nám nikdy nikto nezoberie tie pocity a oslavy po prvom titule
20.4.2017 - 21:25
+3

P24 BLOG

 

skoda reci: vlado sa asi konecne naucil koucovat muzstvo pocas zapasu, pretoze tieto dve prehry nie su nahoda.
20.4.2017 - 21:18
+2

Ferrari

 

Skor by som to videl na kvalitnejsej obrane BB a nemohucnom NR utoku ako na vladovych schopnostiach.
20.4.2017 - 21:31
0

P24 BLOG

 

nemyslim.: keby to bolo o bb obrane, tak si to priebezne cely zapas uhravaju na nejakych dva nula, toto je podla mna skor o tom, ze orszagh pochopil, ze ku koncu zapasov odchadzame. plus, ze cibino momentalne neda gol ani z brankovej ciary
20.4.2017 - 21:37
0

peters

 

..no urcite musel byt okolo 200:1
20.4.2017 - 21:20
0

krofak

 

Toto bol krasny pluvanec do tvare Nr fanusika.Takto sa to "hra"!Dakujem za sezonu.Dovidenia dopocutia.
20.4.2017 - 21:23
+1

bez nicku BLOG

 

Velmi kruty trest, ale zasluzeny! Za tu neschopnost v zakonceni, neexistujuci 1.utok, otrasne presilovky a opat fatalne nezvladnuty zaver..

Keby nas Bystrica v oboch zapasoch jasne prehrala, tak si poviem, ze proste boli lepsi a bodka. Ale oni nehrali nic a my sme im ten titul darovali na zlatom podnose.. ja im k nemu samozrejme gratulujem, lebo si ho zasluzili, ale mrziet to bude velmi, lebo tak ako sme tieto dva zapasy prehrali, tak sme ich mohli a dovolim si tvrdit, ze mali vyhrat..
20.4.2017 - 21:23
0

Tokino

 

Suhlasim.Aj ja som cakal,ze BB s tym kadrom nas bude valcovat,ale sklamanie.Zaujimave,ze aj to im staci na nas.Nemame strelca v 1.utoku a chyba kvalita v brane a v obrane
20.4.2017 - 21:27
+1

Bahno

 

BB má neskutočnú efektivitu. My potrebuje na jeden gol sa nedrieť jednu tretinu. A oni majú príleitosť a zúžitkuju ju.
Nejde mi do hlavy v čom to je, ved nikdy sme taký problém nemali, aby sme nevedeli dať z toľkých šancí gól.
20.4.2017 - 21:32
0

bez nicku BLOG

 

Praveze, my sme sa vzdy trapili v koncovke. Dlhodobo sme patrili k muzstvam s najvacsou pocetnostou strelby, ale goly moc nepadali. Ale to co sme predviedli tieto dva zapasy, to si veru nepamatam..
20.4.2017 - 21:41
0

Bahno

 

ale nikdy sme sa netrápili až takto. Ale zas je pravda, že toto je finále, nie zakladná časť a slabšie mužstvá. tu sa hrá na detaily.
20.4.2017 - 21:44
0

lubfito

 

Nesúhlasím s tým že sa na góly nadrieme. Nechce sa mi to hľadať, ale myslím že za posledné 4 sezóny sme aspoň tri krát boli top team v strieľaní gólov. Pokorili sme aj dvestovku a teraz nám k nej chýbalo len pár gólov
20.4.2017 - 22:23
0

Bahno

 

Nehľadaj. Ja som to myslel na finálové zápasy. Nie celkovo na sezónu.
20.4.2017 - 22:45
0

miro-nr

 

nastrielali sme najviac-skro vždy -ale sme mali aj najviac striel !!
20.4.2017 - 23:01
0

bez nicku BLOG

 

Narazal som skor na sezony predtym, kedy sme koncili na spodku tabulky. Vzdy sme boli aktivny, co sa tyka strelby, ale malo efektivny. To sa posledne 4sezony vyrazne zmenilo, ale vo finale nam absolutne nejde.
20.4.2017 - 23:02
0

motonomad

 

úspešnosť streľby v TL:
- ZČ 16/17 1. KE 10,04% 2. NR 9,92%...6.BB 8,83%
- PO 16/17 štvrťfinále: 1. NR 13,19% 2.BB 12,5% semi: 1. BB 12,56% 2.Nr 10,53% finále: 1.BB 8,7% 2.NR 5,88%
- sezóna 15/16 celkovo: 1.ZV 10,81% 2. NR 9,43% 3.BB 9,05%
- sezóna 14/15 celkovo: 1.NR 10,59% 2.ZV 10,22% 3.BB 9,85%
- sezóna 13/14 celkovo: 1.BB 9,22% 2.NR 8,88%

Z tohto nemám pocit žeby ste sa na góly extra nadreli. Práveže ste posledné 4sezóny v efektivite top ako nižšie píše Lubfito. V tomto finále vám to zatiaľ nejde ale môže sa to aj zlomiť. Síce to jasne prajem BB ale načo tie porazenecké reči v celej diskusii od NR? Spomeňte si na toho Martinčana s nickom Turiec
21.4.2017 - 8:53
+3

Norik

 

1 utok podla mna zle poskladany..: Macikovi pri nich vobec nejde. Macik a stefanka mali ostat pokope. K juddovi a marekovi mal skusit ineho. Co uz. Ja by som skusil niekoho ineho..
20.4.2017 - 21:33
0

bez nicku BLOG

 

Neni koho.. Ani Tvrdon sa tam nepresadil. Jediny ako tak tam pasoval Cope, ale ten je zraneny. Ale kedze Slovak je uplnom pralese, tak by to bolo zrejme jedno, kto by tam hral.
20.4.2017 - 21:42
+1

miro-nr

 

podla mna ani Cope tam niGdy nepasoval-možno sa mu podarilo dať pár golov ,no prejav celeho utoku cely rok biedny
20.4.2017 - 22:16
+2

VladoBB

 

Gratulácia BARANI : Chlapci bystrický, už to chápem a nehnevám sa.
Vám predsa stačí hrať iba posledných 5 minút a je vymaľované!
Klobúk dole.
20.4.2017 - 21:29
+3

Urpiner16

 

Dúfam že to už doma teraz konečne rozbalíme.
20.4.2017 - 21:31
+2

VladoBB

 

Urpi...: chcel by som, aby tí naši BARANI už konečne predviedli takú hru ako dnes posledných 5min. ale celý zápas!
Takto, ako včera a dnes, to vyzerá síce famózne, ale ak to naši rozbalia v sobotu od začiatku tak Nitrička bude na kašu...
20.4.2017 - 22:05
+6

miro-nr

 

prečo ma stále presviedčaš,že na svoj vek si ešte nedozrel ??
20.4.2017 - 22:44
+2

VladoBB

 

a čím som pre boha teba alebo Nitru urazil???
Človeče ty si fakt veľmi citlivý človeč
Ja som odpisoval Urpinerovi, tak čo riešiš moju zrelosť!
20.4.2017 - 23:02
+13

Urpiner16

 

Musîme hrať celý zãpas a verím že červenobiely baran tű modrobielu ovcu zajtra naberie.
21.4.2017 - 20:53
+1

88Backo

 

To aj my veríme,že nám to tam začne padať ako počas zč
20.4.2017 - 22:22
+1

folvy

 

Nechapem preco vynite za prehru hartzella,mali by ste naložiť obrancom
20.4.2017 - 21:30
+3

Skarbiss

 

Predovšetkým gratulácia do BB, ale Versteeg dole klobúk pred tvojimi ranami..
20.4.2017 - 21:32
+2

Bahno

 

Aj mne sa to strašne páčilo ako Werteeg zrušil Barana. Konečne dostali to čo si zaslúžili za tie mnohonásobné provokácie.
20.4.2017 - 21:54
0

MackoPu

 

Este stale mam Vesteega v zapisniku za Olveckeho. Dufam, ze ho karma dobehne.
20.4.2017 - 21:59
+2

MackoPu

 

Versteega, klobaskove prsty ...
20.4.2017 - 22:00
+3

Bahno

 

Hraje tvrdo, ale čisto. Nikdy nejde do súboja s umyslom zraniť súpera. Ano Olveckého odstavil, to je pravda, ale chcel ho trafiť ramenom.
20.4.2017 - 22:32
+2

Sunkafit

 

Presne tak
21.4.2017 - 9:21
0

JozoNR

 

Vidime sa v pondelok..
20.4.2017 - 21:32
+1

Juslan

 

Dnes zápas hneď na začiatku pokazili "zahraniční rozhodcovia".

V Nitre nemôžeme hrať na telo, čo sa evidentne nedialo posledných 10 minút a to stačilo. Rýchly a kombinačný hokej rozložil súpera a nacvičené powerplay rozhodlo.
20.4.2017 - 21:37
+2

88Backo

 

A čím to rozhodcovia pokazili?V prvej tretine odpiskali všetko správne ako mali...No a s tou powerplay si musís robiť srandu...
20.4.2017 - 21:48
+2

Lavina

 

Žiaľ iba na jednu stranu...
20.4.2017 - 22:02
0

88Backo

 

Ved napíš presne co myslíš nie len svoje pocity...mi chceš povedať že sekera na Blackwatera nebola?Bortnak ci kto netrafil Raisovu hlavu alebo Kubka nevyhodil puk do hľadiska ?
20.4.2017 - 22:24
0

miro-nr

 

nezabudol si ty nahodou na toho americkeho Kronera vo vašom drese - to je iný herec
20.4.2017 - 22:18
0

Lavina

 

Na rybičku Slováka nemal nikto
20.4.2017 - 22:29
+2

miro-nr

 

mam rad týchto rychlo kvasných expertov na hokej ako si ty ,len by sa ti zišlo navštíviť tu vašu skvelú očnu kliniku!
20.4.2017 - 23:04
+1

Lavina

 

Ja som nikde nenapísal, že Higgs pád neprifilmoval. To isté však urobil Slovák a to ty a celá Nitra nie ste schopní ani pripustiť. Čo sa týka toho rýchlokvasenéno odborníka asi takto: Za odborníka sa nepovažujem, v hokeji som ale niečo za 20 rokov kariéry preskákal. Vychoval so syna hokejistu, s ktorým som bol denne na štadióne skoro 15 rokov. Niekoľko rokov som robil vedúceho mužstva a niečo som pochytil aj od trénerov v šatni. Daj niečo o tvojich skúsenostiach. Robil si v hokeji aj niečo iné ako diskutéra na internete?
21.4.2017 - 15:23
+7

88Backo

 

Higgs sa volá,za takú rybyčku by sa ani Neymar veru nehaMbil
20.4.2017 - 22:30
+5

tep

 

to robí ten futbalový autobus asi... je tam dáky vzduch, či čo
20.4.2017 - 22:54
+4

88Backo

 

Haha vidíš to ma nenapadlo,takže vieme čím to bolo,možno sedel aj na tej sedačke kde neymar sedával
20.4.2017 - 23:18
+1

Sedko NR

 

Dneska budem naozaj za plačka, mám ich na krajíčku. Toto proste bolí a budem to dlho rozdýchať, premýšlať nad tým. Dve minúty nám stačili, namiesto zaslúžených 3-1 je 1-3 !! Po včerajšku sme sa absolutne nepoučili, BB stačí zapať poslednú desaťminútovku a je to. Toto proste nie
20.4.2017 - 21:41
+5

VladoBB

 

Sedko NR: ...mne to príde z vašej strany také naivné! To, že hráte hurá hokej, ešte neznamená, že hráte kvalitne! Veď dnes ste boli schopní dať gól iba v presilovke 5:3!!!
A to musím dodať, že tí CZ rozhodcovia vás celú 1.tretinu držali v tempe...
Keď sa BB hráči nasrali tak za pár minút nebolo čo riešiť! Je jasné, že im to vyšlo aj so šťastím. Ale dobrému aj šťastie praje...
A v riadnom hracom čase!!!

Chlapci z NR, snaha z vašej strany bola, no myslím si že tento rok nemáte na titul nárok.
20.4.2017 - 22:20
+6

Ottawa Senators

 

Už si to tu neraz napísal, tak už mi nedá.
Takéto reči, že hráte 5 minút alebo, že stačí hrať na pol plynu si strč za klobúk, pred rokom, dvoma to tu tuším písali aj nejakí chlapci z Košíc, dnes to nedali ani na bronz.
20.4.2017 - 22:24
+7

88Backo

 

To sa len hrajú na machrov,nebyť tých šťastných koncov,tak tu vyplakavaju prečo ich hráči nehrali naplno celý zápas...
20.4.2017 - 22:31
+3

VladoBB

 

88Backo: ...konečne si to vysvetlil aj tým menej chápavým

Samozrejme, že keby nám to nevyšlo so šťastím, tak to tu ináč rozoberáme...

Ale aj tak si stojím za tým, že BB ešte nepredviedla svoje maximum.
20.4.2017 - 23:10
+5

88Backo

 

Ved to ma natom sere najviac,ze sme vás mali na lopate,len neni toho kto by vás "šupol do pece"...
20.4.2017 - 23:19
+1

Ottawa Senators

 

Tým menej chápavým?
Hádam 3 krát si tu niečo v tom zmysle napísal.
Veď sa nesprávaj ako "háveď".
Pred pár dňami si tu fňukal, že si sem prišiel z konkurencie ale všetci sa tu k tebe správajú škaredo. Nemáš ani štipku rešpektu k súperovi ani nič ale ty by si chcel aby ti tu lupene ruží hádzali pod nohy.

20.4.2017 - 23:28
+4

miro-nr

 

nemyslim si že to pochopí,evidentne si ide svoje aj napriek jeho pokročilemu veku
20.4.2017 - 23:35
0

VladoBB

 

Ottawa...: ver tomu, že rešpekt k súperovi ako je Nitra mám veľký. Nie náhodou sa posledné roky bijeme o titul, ktorý ste vy už získali!
Ale rešpekt voči vašim táraninám určite nemám, hoci viem že vás je tu podstatne viac ako nás z BB (a pluskujete sa tu navzájom).
A chlapče, viem že si znechutený z prehry NR, ale v živote sa stávajú aj horšie veci, tak tu ty nefňukaj, keď sa ti niečo nepáči a skús si to nevšímať.
21.4.2017 - 10:17
+11

Juslan

 

Moja reč !!!:
21.4.2017 - 11:29
+2

KrebsKandidat

 

Nic v zlom, ale ked ani finale nehrate na plno, to potom ma BB team poriadne na haku. Velmi hodnotne vyjadrenie, palec hore...
21.4.2017 - 9:44
0

miro-nr

 

A možno pravda je taká,že naviac nemá a má len opec šťastia(zatial) no VladoBB sníva o niečom čo neexistuje
21.4.2017 - 11:13
0

VladoBB

 

mirko-nr: na to, že už máš 43 rokov by si mohol vedieť, že šťastie praje pripraveným...

...a do rána sa mi snívalo, že v Nitre prudko stúpla hladina rieky...
...je to pravda?
21.4.2017 - 13:09
+1

miro-nr

 

VladkoBB: neviem prečo sa ti snivaju take somariny,
skor by sa ti malo snívať ,že tie vaše hviezdy konečne hraju hokej,lebo vo finale si sa zatial toho nedočkal.
PS: vieš prečo na Hrone minulý rok museli stavať tolko elektralní- lebo by už davno vytopilo štvrť slovenska
21.4.2017 - 13:25
+3

Sedko NR

 

Čiže vy ste 58 minut nič nehrali zámerne, lebo ste si povedali, že dve minúty stačí zapnúť a je to ? Amy sme naivní ano ?
20.4.2017 - 22:46
+3

MackoPu

 

Teraz som zistil, ako to vlastne skoncilo, lebo po tej 18ke som utrpel mensi sok a vypol TV. A teraz snad este vacsi sok
Toto je fakt krute pre NR, ale neboli to ziadne nahodne goly. Evidentne chyby v defenzive. Ako naplast na nestastny koniec 18, pre ludi fandiacich BB, je to povedzme ok.
20.4.2017 - 21:51
+3

Sunkafit

 

Taketo priebehy nezelam zazit ani najvacsiemu nepriatelovi...ja som stale v riti z toho
21.4.2017 - 8:45
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
potocik

 

Tak chceli, su ze vraj povestne
20.4.2017 - 21:58
0

Bielomodry

 

Nič v sobotu treba spraviť zmenu..Bez debaty poprehadzovat útoky a do brány by som dal Valenta...Potom nám stačí 58 minut vyhadzovať puk a v posledných dvoch minútach udrieť a sobotu máme vybavenú...,

20.4.2017 - 21:54
+2

Prostars

 

Valenta?tak okrem pukov budete vyhadzovat aj brany.
21.4.2017 - 2:24
0

88Backo

 

Na MS 18ky vyletuju tie brány pravidelne,takže je jasné,ze v Poprade to niekto riadne odflakol
21.4.2017 - 6:36
+6

Bielomodry

 

Prostars: Keď vyhráme titul,história sa nebude pýtať na Valentove tyčky
21.4.2017 - 8:59
0

hello, havarju

 

Toto by jeden nikdy nepovedal: Ale uplne jak cez kopirak, az neuveritelne ..
20.4.2017 - 21:55
0

Bahno

 

Dnes sme si na tribúnach neostali nič dlžny
20.4.2017 - 21:56
+1

22.4.2016

 

Na toto hrame celu sezonu, aby sme takto jednoducho pustili supera za titulom. Stale to nedokazem pochopit,ako to mohli takto dopustit. Myslel som ze skolabujem, po identitckom zapase ako vcera. Vobec to nedokazem predychat.
20.4.2017 - 22:00
+2

lubfito

 

Odo mňa porazenecké reči nečakajte, ešte stále nie je koniec a v hokeji je možné všetko. A nie nadarmo sa hovorí že posledný krok býva najťažší
Gratulujem Bystrici, dva krát nás takto dobiť v posledných minútach, to už chce riadne gule! A tie nervy, včera aj dnes
Ale ja im stále verím, tie suchoty sa zlomia. Sme hokejovejší, na tom to ešte môžme postaviť. Tak pome
20.4.2017 - 22:11
+5

mamina

 

Toto tesať do kameňa a dať ako povinné čítanie každému fandovi od vás... lebo ako som postrehla, včera večer tu značná časť už gratulovala Bystrici k titulu...
aj my sme onehdy prehrávali 1:3 a všetci vedia, ako to napokon skončilo... koniec je až po poslednom hvizde rozhodcu.
21.4.2017 - 20:54
+3

maček

 

Myslím, že stavím na Nitru, že vyhrá titul. Nie je to nereálne a kurz by mohol byť celkom fajn.
20.4.2017 - 22:11
+1

Bielomodry

 

maček: Šak víš polla plánu
20.4.2017 - 23:27
0

maček

 

Silno mi to pripomína jednu scénu z filmu Vikingovia:
https://www.youtube.com/watch?v=bZaw4N-x3QA
21.4.2017 - 0:38
0

Syky18

 

Vlado BB: Uz tu netrapoš..ano vyhrali ste ale neser tu ludi zbytocne lebo bude ozaj karma!
20.4.2017 - 22:12
+1

Oulak

 

A ktorá dobrosrdecna duša mi zmazala príspevok?
Bystrica easy opäť
20.4.2017 - 22:13
+3

maček

 

Ja som Ti to zmazal. Nejak som nemal na to tvoje chválenkárstvo náladu.
20.4.2017 - 22:56
+1

potocik

 

Hmm, podla nalady, Robko F., vitaj, nabuduce posli Robkovu NAKU, na neho.
21.4.2017 - 9:32
+2

fabbeN

 

Chlapci, neobviňujte z toho chalanov. Oni sa snažia a bojujú, netreba ani poukazovať na Kmeča ako trénera. Ten chlap ešte ukáže, čo je v ňom a kľudne si na to počkám. Čakal som niekoľko rokov, kým sa Nitra dokáže dostať na úroveň toho, že je považovaná za jeden z najlepších tímov na SK. Vážme si všetko to čo máme, pretože sme mali strašne málo a cítim, že nám trochu sláva stúpla do hlavy. Jasné, môžme si aj trochu veriť ale s mierou. Áno, možno vodu kážem a víno pijem, ale hokej je emotívny šport a ja ho milujem už od malička.

S tými financiami čo sme mali k dispozícií sme vybudovali výborné mužstvo, dostali sme sa až do finále už druhú sezónu po sebe. Aj keď v Bystrici prehráme (čo sa dúfam nestane a séria sa ešte raz vráti do NR) tak hlavne si to užime. Sú to posledné zápasy sezóny, niekedy sa nám sezóna končila barážou. Pome Nitra!
20.4.2017 - 22:13
+9

Ottawa Senators

 

Presne tak.
Toto je hokej, toto je to prečo ho milujeme aj to, prečo ho neznášame.
20.4.2017 - 22:18
0

Sedko NR

 

Toto všetko si ja osobne neskutočne vážim, jak sme sa vyšvihli klubovo a o to viac to sere...sobotu bojovať
20.4.2017 - 22:57
0

trogar27

 

20.4.2017 - 23:09
0

stev e

 

Bez zbytočných emócií - Bystrica žne to , čo si zasiala. Čiže povedali si - 3x a dosť. Už nechceli plakať v šatni po ďaľšom prehratom finále a šťastena im tiež išla oproti...
20.4.2017 - 22:16
+2

burnzie

 

no chcel by som vedieť aký kurz bol na našu výhru posledné dve min .....hokej celkovo taký upracovaný na môj vkus strašne veľa vylúčení ...doma nás nič ľahké nečaká ale verím , že to dáme ! ....možno sme neboli prvé dve tretiny lepší ale stále som veril keď bolo stále len 1:0 ....
20.4.2017 - 22:16
0

BostersBB

 

Nitra moze zacat hrat Modru velrybu,tam zavery hadam zvladnu
20.4.2017 - 22:27
+5

stev e

 

Aké závory ?
20.4.2017 - 22:35
+2

tep

 

Ak by dala BB ten titul, teším sa ako Ty a tebe podobní tu budú celý rok za mega galaktikos, a uvidíme, kto to potom neunáša v hlavičke..
Potom by sa uvidelo, koľko by vás tu povyliezalo.. ale, ešte nie je rozhodnuté, tak nechajme sa prekvapiť..
20.4.2017 - 22:58
0

Eduardo

 

Uz len jeden!!!!
20.4.2017 - 22:37
+1

marcel

 

Smutne: ....je to smutny vysledok. BB hraje skaredy hokej. Hokej bez systemu, len s nahadzovanymi pukmi do pasma a strelami a dorazkami na branu z kazdej pozicie. Nic svetoborne. S takyto hokej vyhrava vo finale 3:1. Je to smutne. Orszagh nie je trener. Takyto styl hry netreba trenovat. Skoda. Dufam ze nasledujuce roky ukazu ze tento styl je dobry akurat tak na nasu extraligu, kedze "hviezdny" hraci z ligy nie su schopní konkurovat vo svete
20.4.2017 - 22:45
+4

VladoBB

 

marcel: ...tomu podľa teba škaredému hokeju sa dnes hovorí moderný hokej...
20.4.2017 - 22:50
+12

Belzebub

 

tomuto sa hovorí hnoj a nie moderný hokej ten vypadá inák vladko
21.4.2017 - 3:41
0

RhimeSBA

 

20.4.2017 - 22:56
+12

KurierNz

 

90% timov NHL hra takyto nesvetovy hokej...treba uznat ale, ze tietodva zapasy Nitra hrala a Bystrica vyhrala...mysl ale, ze Nitra este doma zapas zahra...drzal som BB ale nech vyhra lepsi...
20.4.2017 - 22:57
+2

Sunkafit

 

Ty neciem co pozeras
21.4.2017 - 9:16
0

Luke

 

marcel: Koľko zápasov Banskej Bystrice si v tejto sezóne videl? Dva? Tieto finálové v Nitre? Pretože len to by ťa ako-tak ospravedlnilo pred udelením titulu "absolútny hokejový analfabet".
21.4.2017 - 3:19
+5

miro-nr

 

Luke: ale v prípade že videl iba tieto dva zapasy tak má chlapec pravdu.
Aka je potom tvoja odpoved?
21.4.2017 - 11:16
0

Luke

 

Máš to tam napísané. Príspevok je dostatočne krátky na to, aby si to tam dokázal nájsť. Nerozumiem, prečo máš potrebu reagovať v tejto diskusii na (skoro) všetky moje príspevky bez toho, aby si dal argument k veci alebo sa nepýtal na to, na čo som už odpovedal. A ešte ma zaráža fakt, že tu ideš obhajovať nezmyselný príspevok frustrovaného košičana, čo furt chodí vyplakávať do BB diskusií.
P.S.: Keď sa už bavíme v tejto virtuálnej rovine, že chlapec videl iba tieto dva zápasy - BB tím v tejto sezóne doteraz odohral 70 zápasov (56+5+5+4). Zdá sa ti normálne, aby niekto hodnotil, aký hokej hrá Banská Bystrica po zhliadnutí dvoch z nich?!?
21.4.2017 - 12:43
+1

miro-nr

 

Konkrtne tieto príspevky: píšeme obaja pod zapas ktory veru BB nezahrala absolutne nič!
Či sa ti to páči ,alebo nie!
Ja viem,že je velmi prekvapive,ked mužstvo s takym kadrom nezahra skoro vobec nič ,no aj napriek tomu vyhrá-len mi je akosi čudne,že len zopar bystričanov tu spomenulo šťastie a obrovské chyby nitrianskych hračov!
Hlavne,že stale mate plnu hubu pokory len na adresu NR fanušikov.
Ale objektivne zhodnotenie celeho zapasu tu možno najdem u dvoch bystričanov-ostatok len provokacie,posmešky a mlatenie prazdnej slamy!
No len v tom pokračujte,toto vam naozaj ide velmi dobre!
Pochopili sme sa?!
21.4.2017 - 13:16
+1

Juslan

 

Miro: tak ty to naozaj veľmi zle prežívaš!
Ale je pravda že v tomto zápase ste nás v 1. tretine prestrieľali vďaka vylúčeniam. Druhá bola vyrovnaná a v tretej to bola iná káva lebo rozhodcovia zistili že nie sú na folklóre ale na hokeji.
Strely na bránku:
18/4; 8/7; 8/15 - Tipsport
Toľko objektívny pohľad.
To čo tu píšete vrátane teba je z kategórie "Čo sa babe snilo, to sa jej aj chtilo!"...
21.4.2017 - 14:07
+5

Arka

 

Nevadi sobotu to dame a v pondelok sa vidime v Nitra Arene
20.4.2017 - 22:48
+1

strojar

 

Bystrica ešte stále potrebuje jedno víťazstvo, Nitra uz iba tri.
Verrrímä.
20.4.2017 - 22:52
+3

maček

 

Úprimne povedané, bol by som rád, keby sa rozhodovalo v siedmom zápase a potom už padni komu padni.
20.4.2017 - 23:06
+1

RhimeSBA

 

Čo ste sa zbláznili, Nitrania? TN otočil 2x z 0:3 a pritom raz boli od začiatku underdogs..my sme otočilo finále z 1:3 s Košicami..

Ešte nie je koniec, tak fandite..Patriots v SB prehrávali o 25 18 min pred koncom a majú ho..hlavy hore..nie je koniec, kým nie je koniec..neopúšťajte sa.
20.4.2017 - 23:17
+9

blue-311

 

Vcera aj dnes to bolo v zavere zapasu ciste diletantstvo. Skoda toho, takticky sme to vobec nezvladli

Chcem pozdravit divakov ktori vcera aj dnes odchadzali po inkasovanom gole, uz viac prosim na hokej nechodte.

Gratulacia do Bystrice, tri krat Vas uz zrejme neporazime
20.4.2017 - 23:18
+1

1908

 

bolo nebolo bolo nebolo bolo nebolo..
20.4.2017 - 23:55
0

blue-311

 

Vysvetli mi co si tym chcel "povedat"
21.4.2017 - 11:51
0

halalibeberte

 

Treba trosku vypiskat aj hracov. Fanatizmus divakov je na skodu. Ak vidim, ze hrac neodvadza vykon aky je hodny majstrovskeho teamu treba mu to dat jasne najavo. Zavislost hracov na popularite v kotly je obrovska. Potom to nie je hra o srdci, ale o droge popularity a falosneho ega.
20.4.2017 - 23:20
+4

nitra2014

 

Gratulujem Nitre k druhému miestu, bohužial na viac tento káder nemal.Mená ako Kmeč, Rais, Štefanka, Bajtek, Šiška´nech sa stanú minulosťou. Banská Bystrica mala veľmi silný káder, gratulujem k titulu.
20.4.2017 - 23:37
+2

Norik

 

ze: si oba domace zapasy odchadzal pred koncom po inkasovanom gole.. hold, aj takyto sme fanusikovia..
21.4.2017 - 8:40
+2

ánry

 

Dnes som veril, že sériu vyrovnáme a 18- tka dá smotrošov! Niekto mi prepísal scenár...
K zápasu nie je veľmi čo lebo s tisíc šancí jeden gól a potom dva kiksy v obrane. Blahoželám BB k výhre im vlastne stačí hrať posledných 5 min. mi sa porážame sami...
20.4.2017 - 23:46
0

Prostars

 

Povedal by som ze "basnikom" a onanistom z Nitry po druhom zapase v Bystrici v ktorej sa obavovali na Bystrici v 500 prispevkoch dala karma poriadnu facku po dvojzapase doma.
20.4.2017 - 23:46
+14

miro-nr

 

Tieto zapasy neboli o karme ,ale o neschopnosti dotiahnuť zapasy do víťazneho konca!

Ani nechcem vedieť čo sa odohrava v hlavach hokejistov čo si odmakajú oba domace zapasy a pár individualnych chyb ich spoluhračov všetko zneguje

Ked sme pri karme-dufam,že čítaš prispevky aj niektorých PPfans-lebo podla nich sa Poprad nedostane do semifinale TL dalších 15-20 rokov !
20.4.2017 - 23:56
+2

Bielomodry

 

Prostars: Ebem nato,ďalší KARMISTA....
21.4.2017 - 0:17
+1

Bielomodry

 

Prostars: Predpokladám,že aj Teba tá Karma bije doteraz.. Ty Karma
21.4.2017 - 9:03
0

rado26

 

uz len JEDEN
21.4.2017 - 0:29
+1

Belzebub

 

nočná mora pre nás čo tí naši nevedia túto sezonu ani puk vyhodiť toto sa nestalo prvý a druhý raz stáva sa to často nevedeli dať gol a potom sa s prepačenim z toho poseru začnu sa triasť a takto to dopadne. 2 krát aby sa toto opakovalo vo finále kde sme boli jasne lepší toto sa sakra stať nemože. Stímto antihokejom čo hra bystrica predsa nemože byť majster.Skúsme to otočiť
21.4.2017 - 4:01
+1

halalibeberte

 

Ved Nitra bola schopna dat tak akurat jeden gol a aj to v presilovke 5 na 3. Doma v kotly!! Urcite to este otocia v B.B s brankarskou megahviezdou Hartzelom a alibistickou obranou.
21.4.2017 - 6:09
+2

gaspi

 

tohtosezonne plejof ma vôbec nebaví...
21.4.2017 - 6:26
0

Jokila39

 

Ceeeeeee haaaaaaa eeeeeel a tituuuuuul volajú !! A co vas Nydra ? Rozpúšťanie ?
21.4.2017 - 6:34
+1

riskohrasko1

 

No ved ked k vam pridu z CHL tak si budu fotit vasu "halu" a vydaju casopis "zaciatky slovenskeho hokeja" naco tieto posmesky? CHL stoji klub tolko penazi ze za to si radsej zaplatit jedneho kvalitneho hraca na cely rok ale ak vyhrate titul tak si ju zasluzite,to bez debat
21.4.2017 - 7:21
+6

Norik

 

inak, asi rovnako budeme rozpustat..: ale asi rozum rano nepracuj..
21.4.2017 - 8:42
+4

Jokila39

 

U nás v BB ľad celoročne
21.4.2017 - 11:32
+2

Norik

 

hej: v hlavach..
21.4.2017 - 12:49
+3

Juslan

 

V pohárikoch s whisky: na oslavu pokorenia nadutej Nitry!
21.4.2017 - 12:57
+1

Jokila39

 

Boliiii to veľmi ? A počuješ to ? Počuješ ? To Nitrainske tichoooooooooo
21.4.2017 - 15:02
+2

Ferrari

 

Aj ked ste si chladiacu trubku prevrtali?
21.4.2017 - 16:09
0

Sunkafit

 

Ledva do nitry dojdete nie este cccchhhhllll
21.4.2017 - 9:47
0

88Backo

 

Kua,tak predsa to nebol včera zlý sen
21.4.2017 - 6:39
0

raza1

 

Erik ,Erik: je super ze trener kmec si to nevie vysvetlit preco sa to udialo dvakrát po sebe si prehrat zapas v poslednej minute ,,,no asi preto lebo ma v branke ciasnika ved jedine co chytil je plastovy pohar,,,ked provokoval fanusikov v Ziline
21.4.2017 - 7:12
+4

halalibeberte

 

Tak toto si trafil co neslo do hrude to slo do brany.
21.4.2017 - 7:23
+1

lubfito

 

Podľa tvojich príspevkov usudzujem že jediný kto ťa má v živote rád si len ty sám
21.4.2017 - 9:02
+1

Nerkio

 

Hádzať vinu len na Erica je dobrá blbosť.....Celé naše mužstvo od zápasu v Bb nehrá to na čo sme zvyknutý ....chyba im ako keby nemali motiváciu a srdce to ktoré zdobilo Nr hráčov predtým....Na druhej strane kto si na začiatku predstavil že mi budeme vo finále ,Adi malo ktorý optimista ...Odchodom Davida nemáme takého lídra ako bol on....Judd sa snaží ale nestačí to.....Takze je na nás fanúšikov Nr aby sme ukázali aký sme verní svojim či to bude tak alebo tak oslavovať treba...,
21.4.2017 - 7:59
0

Roman-u2

 

Presne tak, dostal dva góly, ak útok nedokáže za 58 minút dať 3 góly, tak potom naozaj nevidím chybu v brankárovi... A stým lídrom máš pravdu tiež. David vyzeral pohoďák, zatiaľ čo Marek a Judd veľmi chcú, tlačia na pílu, a to je zle
21.4.2017 - 8:17
0

NRfan

 

co je to "ciasnik"?
21.4.2017 - 10:08
+1

cy2kz

 

Viděl jsem včera jen třetí třetinu, ale hokejové krásy to moc nepobralo, i když Bojovnost tam byla. Co jsem se ale divil, že góly zabíraly jen dvě(!) kamery a ten druhý gól Bystrice nebyl prakticky vidět.
21.4.2017 - 7:25
0

halalibeberte

 

Vyrovnavajuci gol Bystrice bol ukazkov styroch NR teliatok na cele s Ordzovenskym ktory opat alibisticky pokukoval ako sa robit ze branim. Druhy gol Hartzelov.
21.4.2017 - 8:06
+5

miro-nr

 

netrep prvy bol Pupakov(a Štefankov)
druhy ide na vrub Raisa-to je bez debaty.
Pri prvon pred branou letisko,pri druhom sa tam všetci hadzali jak blbci o zem bez vysledku!
21.4.2017 - 11:22
0

halalibeberte

 

Pozri a uvidis. Aj ked to je aj tak jedno. Ale bol jediny ktory videl ze pred branov je letisko a aj tak sa tahal alibisticky do rohu kde to nemalo ziaden vyznam.
21.4.2017 - 12:09
+1

Es5

 

26.4.2017 : Hokejisti Nitry vyhrali aj treti zápas v rade nad Banskou Bystricou a stali sa po roku opat majstri Slovenska.
21.4.2017 - 8:09
+1

majo24

 

a potom sa zobudíš a ruka v šerbli. a že vyučovanie začínaš výtvarnou...
21.4.2017 - 8:10
+4

Urpiner16

 

Všetko je možné ale to že hokejisti BB 22.4.2017 budú oslavovať historický titul je oproti tvojej verzii brutálne pravdepodobnejšia no to isté čo si spomenul by BB mohla osláviť aj titul na nitrianskom ľade o dva dni neskôr 24.4 tam nám to v posledných minútach ide.
21.4.2017 - 8:19
+1

Roman-u2

 

Čo sa dá na toto povedať? Asi len toľko, že Bystrica to má kúpené ale teraz kúpené v "dobrom", treba uznať, že tím aký má túto sezónu BB v lige nebol dávno...

Škoda, a to musia uznať aj Bystričania, že z hokejového umenia tohto tímu sme v PO veľa nevideli, áno hrajú síce to čo potrebujú, ale hrajú len to, nič navyše. Samozrejme, navyše pridávajú len hráči, ktorí sa radi bijú. Táto finálová séria je oveľa hokejovejšia na tribúnach a tu v diskusiách, ako na samotnom ľade. Čo je trochu na škodu.

Gratulujem Bystrici k titulu (tri zápasy po sebe asi nevyhráme, lebo psychika je sviňa, ani nie tak karma). Škoda, že sme nevideli aj lepší hokej, ktorý by finále viac svedčal.

Do budúcej sezóny potrebuje urobiť niečo ani nie tak z obranou, ale do útoku získať niekoho kto prinesie pohodu, Slovák ju stratil a momentálne namiesto strely mieša puky.

Nevadí zatiaľ, ešte stále majstrom je aj keď už len pár dní...
21.4.2017 - 8:13
+1

Juslan

 

Už čoskoro tie majstrovské šály odložíte, len nezabudnite priložiť naftalín lebo ich dlho nebudete môcť ​používať !!!
21.4.2017 - 8:24
+2

Juslan

 

P.S.: DÁVAM DO POZORNOSTI !!!:
Barani nám tak ako v sériách s NZ a MAT dopriali tešiť sa z úspechu doma.
Zariadili k tomu podmienky nie len na štadióne, ale pre jeho malú kapacitu aj pred ním:
http://hc05.sk/vstupneky-na-piate-finalove-stretnutie-su-vypredane
Prídite zažiť majstrovskú atmosféru!
21.4.2017 - 8:47
+2

Norik

 

to ze sme: majstri a aj ked prehrame, majstri ostaneme. Skus navrhnut trencanom, kosicanom, slovanistom, aby dali spod strechy majstrovske vlajky dole. Lebo majstri (mozno) budu barani a nikto si to nemoze dovolit okrem vas. Stipes riadne, skus si vytiahnut tu feferonku z ......, mozno budes pisat trosku normalne.
21.4.2017 - 8:50
+8

LukasNR

 

Naftalin mas v skrini kde mas moridlo a pripravot na roztoce na vas stadion? Pozicias? 2,3.1. a pravdepodobne2. To su posledne umiestnenia za poslednych par rokov. Ty vole este ten titul nemate ale uz tu vyskakujes.
21.4.2017 - 10:49
+2

RhimeSBA

 

Tak ono zas, BB má 3.,2.,2. a pravdepodobne 1., takže ste na tom rovnako.

Vlastne za celú éru ligy máte o 1 tretie miesto viac, ako BB.

Žiadny útok ani nič..len že ste rovnako úspešné kluby.
21.4.2017 - 11:28
+4

NRfan

 

Kedze mame o jedno 3 miesto viac, nemozeme byt rovnako uspesne kluby.
22.4.2017 - 9:57
0

tep

 

A bude to ešte horšie, otče!!!
21.4.2017 - 12:32
0

lubfito

 

Ja len dúfam že sa naši hokejisti neposerú tak ako mnohí ich fanúškovia z HP. Hráme sa tu na elitu fans a vy čo urobíte? Hodíte flintu do žita a vyhadzujete polku teamu. Ak sa niekedy ešte dostaneme do finále s Bystricou, tak kľudne im pogratulujte už pred sériou.
Ja som tiež sklamaný, nasraný a vôbec mi nepomohlo ani to že už je nový deň. Ale vyhadzovať chalanov ktorí to dotiahli do finále? Ruky nohy im bozkávam lebo si to uznanie proste zaslúžia aj po týchto dvoch nakazených zápasoch...
21.4.2017 - 8:51
+12

motonomad

 

Presne tak!!! +
21.4.2017 - 9:02
+1

riskohrasko1

 

Kamarat tebe jedinemu ten titul prajem (z fanusikov) svojim sposobom si v tomto rovnaky ako ja ,bojujes za kazdeho stavu a tak to má byť
21.4.2017 - 13:16
+3

lubfito

 

Díky Rišo, ty vieš aké to je
Ja proste neverím že to naši zabalia ako tieto trasorítky...
21.4.2017 - 14:04
0

riskohrasko1

 

Presne tak!
21.4.2017 - 17:19
0

trogar27

 

moja rec
21.4.2017 - 14:09
+1

RhimeSBA

 

Takto to má vyzerať vyzerá to tak, že aspoň niekto sa naučil byť víťazom.
21.4.2017 - 14:18
+3

Nemo83

 

Kafkov gól ide na vrub Štefankovi. Môžete sa jemu "poďakovať".
21.4.2017 - 9:06
+1

NRfan

 

A ti 4 pri mantineli su z obliga?
21.4.2017 - 10:12
0

Nemo83

 

To tiež bola chyba, ale Štefanka si už myslel, že to spoluhráči vybojujú, dostane prihrávku a šupne ho do prázdnej. Ak by bol v obrane, možno by ste to uhrali a bolo by 2:2 na zápasy.
21.4.2017 - 10:26
0

miro-nr

 

Ja to píšem už od včera ! Len tam potom prekorčuloval so sklonenou hlavou vidno že je to stary skuseny hrač a má perfektný vyber miesta
21.4.2017 - 11:27
+2

NRfan

 

No ak by ten puk od spoluhracov dostal, tak by bol hrdina. Jednoducha matematika (aj ked ho tym neospravedlnujem).
22.4.2017 - 9:59
0

Juslan

 

Bolo - nebolo, bolo - nebolo...:
22.4.2017 - 10:21
+1

s.i.p.o

 

v prvom rade bola netakticka hlupost, ktora sa znovu zopakovala po vcerajsku, poslat tam 4. formaciu
21.4.2017 - 10:44
0

bbiskra

 

Lubfito Vasi fanusikovia sa vyhlasuju za NAJ na SK,kto odchádza minutu pred koncom aj ked muzstvo prehrava?vo finale? s BB? a miesto povzbudenia na konci pri Vasej powerplay ludia vstavaju a odchadzaju....FAKT BASTA HOKEJA? a hadzat pivo na BB Fans ked sa este VYHRAVALO 1:0 pre Vas fakt tlieskam ale VY piva nehadzete len v BB sa vsetko DEJE ... a pri bitke Versteeg Lamper na hracov letelo pivo to som tiez v Nitre nezazil to mate novinku?....kurna vsetko od nas odkukate...
21.4.2017 - 9:08
+4

blue-311

 

Ti co odchadzali nebolo fanusikovia ale divaci co som ich tam cely rok nevidel. Len tolkonk tomu
21.4.2017 - 9:23
+3

Ottawa Senators

 

U vás je rovnaký hnoj.
21.4.2017 - 9:28
+1

lubfito

 

Kľudne mi nalož za debilov, ja znesiem a nehnevám sa za to na teba
Vyjadrím sa len k prvej vete. My sa do role naj fans nepasujeme sami...
21.4.2017 - 9:39
+2

stary mantinel

 

dufam ze sa uz rozhodne v BB, fakt nemam zaujem pocuvat to odporne povzbudovanie na styl jarmočnej dychovky. hukot urobit viete to klobuk dole, ale radsej chodte do Lopáša na jarmok, ako na hokej. ps: ta hymna od vas bola vyborna.
21.4.2017 - 9:11
+11

Ottawa Senators

 

Ty si ozaj len mantinel.
21.4.2017 - 9:27
+3

s.i.p.o

 

ty sa nam nemiesaj do atmosfery a radsej si ries s Vasimi tie hluchoneme tlieskatka a papieriky..
21.4.2017 - 10:39
+2

LukasNR

 

Do p.... co sa ti nepaci. Takychto expertov mam najracej. Lepsie ako ticho sediet. Ludia sa bavia, muzstvo to celosezonne nakopava. Jeto specifikum. 90 percent ludi by sposob atmosfery nemenilo. Inak je to Lapas. Ked nemas vedomosti pouzi google. Neni to hanba. Ja to tiez niekedy pouzijem ked som si neni isty a chcem nieco napisat.
21.4.2017 - 10:46
+1

stary mantinel

 

doktor google. samozrejme, že som spravil preklep. a som rad, ze tento typ povzbudzovania vaše mužstvo nakopne. videli sme počas oboch finálových zápasov a ich posledných dvoch minút. tak isto netreba zabudnut SK slovan.... a prekrikovacku Sk... bystrica. klobuk dole, uz len bitka medzi sebou u Vás chýbala.
21.4.2017 - 11:31
+1

tep

 

Ak sa vám nepáči, to čo spievame a ako fandíme, prečo to všetko kopírujete? Zamysli sa, kým niečo vypotíš..
21.4.2017 - 12:35
0

stary mantinel

 

Tak o kopírovaní radšej pomlč. lebo skopírovať a spievat Rozkopal..,ktorý je výkladnou skrinou trnavského spartaka roky rokúce (mimochodom velkého rivala NR vo futbale) je jeden z najtrápnejsích počinov na tejto scéne. ale chápem, vy ste majstri SVETLA, od vás kopírujú vsetci
21.4.2017 - 12:50
+6

tep

 

Nie, my spievame "keď ma dievča 20 rôčkov"
to že už je to tá istá melódia a pár ludí si ide hento z TT, to už nie je na vrub fans, väčšinou ten refrén "prelálalakme"
Ale to, že tam už od začiatku sezóny spievate fikcie, o tom, ako ste majstri, s gramatickou úpravou a zámenou Nitra za Iskra... to už nie je prebraté do "hokejového rivala"?
21.4.2017 - 13:02
+1

stary mantinel

 

a chces mi povedat ze verziu s Rozkopal.. nespievate? a aby si bol na istom, s BB nic nemam. to len tak naokraj. kradnutie choralov resp melodii je ale celkom zbytocne rozoberat, kazdy choral je od niekoho prebraty a upraveny. ja hlavne hovorim o vasom style, ktory je fakt otrasny a preto vas posielam na jarmek. ale je vás, aj ked odporny ale vás.
21.4.2017 - 13:08
+1

tep

 

Preberanie z iných líg, krajín a podobne, dajme tomu, to robíme aj my, ale v rámci jednej ligy, ísť na rovnaké slová a potom zahraniční sami nevedia, či hrajú doma, či vonku, či fandia im, či súperovi, je smiešne..
A ja ju veru nespievam roky, aj okolo ludia čo sú, len hmmkajú, ale jasne, že sú ludia, čo to spievajú a ak si bol v Nr, vieš aká tu je super akustika, preto aj BB mala pocit, že sú u nás hlučnejší ako doma...
21.4.2017 - 13:35
+1

LuukyBB

 

Krásny pocit. Vďaka chlapcom celé mesto žije hokejom. Neskutočný obrat, jednoducho vždy som sníval zažiť niečo takéto. Tá radosť bola obrovská. Ja rozhodcov nezvyknem komentovať, ale ich včerajší výkon bol zvláštny. Vyplakávate tu o zákernosti BB ? Nuž včera to bolo presne naopak. To čo spravil Mezei som už dlho nevidel. Keby niečo také urobil náš Mates, tak ho tam zahádžete všetkým čo by ste mali po ruke, bolo to reálne na 5+DKZ. Ďalej 5x hokejka na chrbáte 26 pri mantineli, rozhodca stál presne pri tom a ani ho nehlo. Útok na Lampera a ešte jedno krásne podrazenie. Opäť nič... Môžete ďakovať, že rozhodcovia našich pískali, áno faulíky to boli, na opačnej strane to však úplne fér nebolo. To, ale už je minulosť. Teraz žijeme prítomnosťou a zajtra sa konečne dožijeme aj my zápasu, v ktorom to môžeme pozlátiť. Neviem sa dočkať. Všetci sa tešíme, necháme na tribúne všetko, a rovnako verím, že na ľade nechajú všetko naši hráči. Suro si veľký pán - už teraz ďakujeme. Hybaj Iskra!
21.4.2017 - 9:23
+16

VladoBB

 

LuukyBB...: krásne si to opísal!
Juslan to dáva pekne poeticky, ty si poňal realisticky!
Je to naozaj krásny pocit, ktorý ma teší o to viac aj z dôvodu, že tí CZ rozhodcovia nás totálne "zarezali" v 1.tretine.
Len dúfam, že sa v sobotu na nás tá naša kôlnička nezrúti...
JEDINEEEEEEE ISKRAAAAA
21.4.2017 - 9:46
+3

potocik

 

hmm a potom este komenty ze bb nehra nic, neviem ci mali hrat 3 vs 5 a kombinovat a NR tlacit a tocit v ich pasme?
21.4.2017 - 9:55
+2

LuukyBB

 

Ďakujem, zajtra do mňa drgni, a drgneme za jeden
21.4.2017 - 10:55
0

VladoBB

 

LuukyBB...: aj dva
21.4.2017 - 11:02
+2

potocik

 

Berem v puku si dame jedno bororo
21.4.2017 - 14:25
+1

LuukyBB

 

Som za. Len sa musíme spoznať
21.4.2017 - 14:43
+2

potocik

 

Dame si biele tricko, ale vazne teraz, po prvej tretine prvy kto bude v puku uplne na lavo bude mat 2x bororo.
21.4.2017 - 20:43
0

miro-nr

 

Prečo si nespomenul vylučenie Paukovčeka za nič?? Herecku vložku Higgsa?? Zigovo provokovanie a sekanie???

Ved sa na to pozeraj objektívne-ked nie tak tu nevypisuj jednostranne sračky!
21.4.2017 - 11:32
+1

Urpiner16

 

Miro nechaj tak aj Tvrdoň dosť často provokoval ale je to play off hráči sú akí sű.
21.4.2017 - 11:47
0

LuukyBB

 

Ziga nechaj na pokoji. Ty tu provokuješ v každom príspevku. Staraj sa o svoje problémy, a nemusíš mi vypisovať ďalšie súkromné správy. Je to dosť trápne. Ja viem pochváliť súpera, prípadne fans súpera, na rozhodcov som napísal absolútne výnimočne. Tvoj príspevky, to už je len objektivita, všetko čo je s BB je zlé, kúpené, predané a neviem čo ešte. Z každého mesta, tu má zastúpenie akási hviezdna rota. Kašlem nato.
21.4.2017 - 14:09
+6

miro-nr

 

Toto je jedina sprava čo som ti napisal 3.4.2017: Správa:
prosím ťa ukaž mi moj prispevok čo skomínaš:emocie na konci-aby som bol presný ,dakujem. Ked to nenajdeš-čo viem že nenajdeš-tak si nabuduce prosím neser do huby! Prijemny,slnečny den!


Ak s tym máš problem tak sa k tomu vyjadri ale nevypisuj tu bludy!!

Ja som ti dal tak isto jednostranny prispevok ako ty -či si myslíš že ten tvoj je pravdivy a moj nie!
A Zigo (nech sa mu v sukromí stalo čokolvek) nech si to laskavo uprace v hlavičke,lebo by sa mu ju už konečne zišli vyprášiť-asi tam nemá až tak upratane!

LuukyBB takže argumentuj a nevypisuj tu debiliny ,dakujem!!
21.4.2017 - 15:27
+2

Juslan

 

Tak takto to cítim aj ja. Keď v tretej tretine prestali pískať ako na folklórnych slávnostiach a začal hokej, začal som veriť a podarilo sa. Naozaj krásny pocit!
Dúfam, že doma budú zaslúžené oslavy a budem môcť poďakovať aj poeticky.
21.4.2017 - 11:42
+2

Juslan

 

Sorry: * Toto bolo určené hore pre Luukyho
21.4.2017 - 11:55
+1

Juslan

 

Tak takto to cítim aj ja. Keď v tretej tretine prestali pískať ako na folklórnych slávnostiach a začal hokej, začal som veriť a podarilo sa. Naozaj krásny pocit!
Dúfam, že doma budú zaslúžené oslavy a budem môcť poďakovať aj poeticky.

Do nich sa barani, na rohy ich berte,
Víťazný gól dajte, titul im zoberte!
21.4.2017 - 11:54
+1

potocik

 

Tak som dnes preluskal az dno a panuje tu len plac a nemohucnost a osocovanie plus admin co maze bo nema naladu. Proste spolocensky hnoj. Koniec nie je, ale vyhadzovat hracov, trenera vo finale, som myslel, ze som uz videl vsetko. A inak difam, ze ste vsetci taky neomylni v zivote ako Vasi hraci a teda ako vsetci hraci. Achh.
21.4.2017 - 9:46
+1

Handlo

 

Nitra kydat na zilinskych fans? Najprv si upracte pred vlastnym dvorom a potom ukazujte na druhych
21.4.2017 - 10:06
+7

miro-nr

 

Niečo mi ušlo-čo bol včera v Nitre oktoberfest a kamery to zabudli zachytiť?? Neviem o čom točíš?!
21.4.2017 - 11:34
+1

bbiskra

 

aha Miro Nr cize ty si pozeral v telke ked kamery nieco nezachytili....miluem ostreho fanusika od TV co ani na zimak nevie prist
21.4.2017 - 11:37
+1

miro-nr

 

nesúď, ked nevieš prečo tam nechodím,chodil som cca 30 rokov!
A ty bud rád ,že ti zdravie dovolí tam chodiť doteraz !
21.4.2017 - 12:03
+1

bbiskra

 

Prepac ak ide o zdravie,tak ma to mrzi to moje vyjadrenie
21.4.2017 - 12:06
+1

tep

 

V žiline sa kydá najmä na Imreho, fans v tých pár desiatkach sa nerieši.. a Tí nespratní návštevníci, za tých možno ani fans nemôže.. aj keď, pol litra piva, vs desiatky litrov piva je rozdiel, veď zapisovatelka by vedela o tom povedať svoje
21.4.2017 - 12:39
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
LuukyBB

 

Ej, Ty si ale hustý... je to ťažké rozdýchať ? My sme naším pred rokom tlieskali a kričali pre nás ste majstri, Vaše publikum ujde a Ty tu nadávaj ako malé dieťa každý klub má svoje špecifiká. Plačkovia je celkom výstižné.
21.4.2017 - 10:32
+11

tep

 

Luuky, pozri sa vyššie, ako plačeš na rozhodcov, tak, komu to smerovalo? A včera bol Surový varený pečený pri rozhodcoch, ten im musel všetky historky od čias základnej školy povedať
21.4.2017 - 12:41
+1

Urpiner16

 

Belzebub vieš sa aj trošku povzniesť alebo si len papučkový čo súťažne šport nikdy za nič nehral.Týmto dehonestuješ hlavne vašich hráčov.
21.4.2017 - 11:51
0

LukasNR

 

Osobne si myslim ze mate zly nadpis. Nitra zaverom sokovala Bystricu. Tak ako Dozrel Orzagh aj ked sa mi ta hra nepaci tak musi aj Kmec. Prekoucovane a trosku malo odolne muzstvo. Kazdopadne udrzat co najviac muzstva. Doplnit o par kvalitnch obrancov a najst niekde ku Kofole este dakeho Laliberteho na druhu. Bystrica si realne za svoje celosezonne ucinkovanie ten titul zasluzi. Cije ako som napisal pohoda, klidek, tabacek je to len sport.
21.4.2017 - 10:43
+3

bbiskra

 

Lukas NR tlieskam Ti nasim Tlieskatkom...
21.4.2017 - 10:58
0

apa

 


sentexx1nr

Ak Nitra výhra 3ti zápas bude 3:1 a ak 3ti výhra bb bude 2:2
19.4.2017 - 9:28
0
odpovedať

apa

a ak b.b.vyhrá 3. a 4. zápas bude 1: 3
19.4.2017 - 9:55
21.4.2017 - 18:55
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Bleskovky

Parayko sa vyhol arbitráži, so St. Louis podpísal nový kontrakt

Hokejový obranca Colton Parayko sa dohodol so svojím zamestnávateľom St. Louis Blues na novej päťročnej zmluve. Počas tohto obdobia zarobí 27,5 milióna dolárov. Parayko sa tak na poslednú chvíľu vyhol arbitráži.
včera o 19:13 - TASR

Las Vegas si upísal Leipsica, Reinharta a mladíkov z 1. kola draftu

Nový klub zámorskej NHL Vegas Golden Knights sa cez víkend dohodol na zmluvách s piatimi hokejistami. Útočník Brendan Leipsic a obranca Griffin Reinhart podpísali so "zlatými rytiermi" ako obmedzení voľní hráči dvojročné kontrakty. Leipsic si v priemere zarobí 650.
16.7.2017 08:51 - TASR

Carolina sa dohodla na nováčikovskom kontrakte s Nečasom

Klub zámorskej hokejovej NHL Carolina Hurricanes sa dohodol na podmienkach zmluvy s českým útočníkom Martinom Nečasom, ktorého si vybral z 12. miesta v 1. kole tohtoročného draftu. Osemnásťročný center dostal trojročný nováčikovský kontrakt vo výške 832. 500 dolárov za sezónu.
14.7.2017 21:46 - TASR

Copp pokračuje vo Winnipegu

Hokejový útočník Andrew Copp sa ako obmedzený voľný hráč dohodol s klubom NHL Winnipeg Jets na novom dvojročnom kontrakte v celkovej hodnote dva milióny dolárov. Dvadsaťtriročný Američan by si mal v nasledujúcej sezóne zarobiť 900. 000 USD, v ročníku 2018/2019 jeho plat stúpne na 1,1 milióna dolárov.
13.7.2017 09:51 - TASR

Dallas predĺžil zmluvu s českým útočníkom Faksom

Český hokejový útočník Radek Faksa podpísal novú 3-ročnú zmluvu s klubom zámorskej NHL Dallas Stars vo výške 6,6 miliónov USD. Dvadsaťtriročný center minulý rok hral na majstrovstvách sveta aj Svetovom pohári. Dallas ho draftoval pred piatimi rokmi v 1. kole z celkovo trinástej pozície.
10.7.2017 22:15 - TASR

Csíkszereda angažovala Brňáka, S. Hudeca a O. Rusnáka

Rumunský klub SC Csíkszereda pôsobiaci v medzinárodnej súťaži MOL angažoval trojicu slovenských hokejistov. Do tímu českého trénera Lea Gudasa pribudli obrancovia Tomáš Brňák a Stanislav Hudec a aj útočník Ondrej Rusnák.
10.7.2017 20:03 - TASR

Grigorenko sa vrátil z NHL do Ruska, kývol na ponuku CSKA Moskva

Ruský hokejista Michail Grigorenko sa po piatich rokoch v zámorskej NHL rozhodol vrátiť do rodnej krajiny. Dvadsaťtriročný center kývol na ponuku CSKA Moskva, so slávnym klubom KHL uzavrel trojročný kontrakt.
7.7.2017 14:08 - Robert Katuščák / TASR

Washington si udržal Grubauera, podpísal s ním ročný kontrakt

Hokejový klub zámorskej NHL Washington Capitals si udržal vo svojom tíme 25-ročného nemeckého brankára Philippa Grubauera. Nemec bol posledným hráčom v tíme so štatútom obmedzeného voľného hráča, s Washingtonom sa dohodol na ročnom kontrakte v hodnote 1,5 milióna amerických dolárov.
6.7.2017 18:17 - Michal Bruner / TASR

New York Rangers podpísal ročnú zmluvu s centrom Desharnaisom

Hokejový klub zámorskej NHL New York Rangers podpísal ročnú zmluvu na 1 milión USD s centrom Davidom Desharnaisom. Tridsaťročný hokejista pôsobí v profilige osem sezón, za Montreal a Edmonton odohral doteraz 453 zápasov, v nich nastrieľal 81 gólov a zaznamenal 173 asistencií. Podľa informácie agentúry AP má Desharnais na vhadzovaniach úspešnosť 50 percent.
5.7.2017 18:13 - / TASR

Burakovsky a Washington sa dohodli na ďalšej spolupráci

Hokejový útočník Andre Burakovsky a klub NHL Washington Capitals sa dohodli na kontrakte na dva roky za šesť miliónov amerických dolárov. Dvadsaťdvaročný Švéd si v uplynulej sezóne v drese Capitals pripísal dvanásť gólov a 23 asistencií v 64 zápasoch.
5.7.2017 12:35 - / TASR

Archív krátkych správ »
zimná hokejová škola
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov

ŠTATISTIKY MS 2017

Priamo z MS 2017 v Nemecku a Francúzsku

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

Najviac bodov

Artemi PanarinRUS13 bodov
2.MacKinnon N.CAN12
3.Šipačov V.RUS12
4.Gaudreau J.USA11
5.Kučerov N.RUS11

Najlepší strelec

Stéphane da CostaFRA6 gólov
2.Gaudreau J.USA6
3.Roussel A.FRA6
4.Lee A.USA5
5.Keller C.USA5

Najlepší brankár

Leonardo GenoniSUI94.21 perc
2.Vasilevski A.RUS93.57 %
3.aus den Birken D.GER93.42 %
4.Pickard C.CAN93.18 %
5.Merzlikins E.LAT92.86 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.USA731:1418
2.Rusko735:1017
3.Švédsko729:1316
4.Nemecko720:2311
5.Lotyšsko714:1810
6.Dánsko713:227
7.Slovensko712:284
8.Taliansko76:321
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Kanada732:1019
2.Švajčiarsko722:1415
3.Česko723:1413
4.Fínsko720:2211
5.Francúzsko723:1910
6.Nórsko713:198
7.Bielorusko715:277
8.Slovinsko713:361
Články SIHPA na HokejPortáli »