Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Bystrica zvíťazila aj v druhom zápase na ľade Trenčína (VIDEO)

14.4.2018 21:15 TASR

V sobotňajšom druhom finálovom zápase Kaufland play off Tipsport Ligy 2017/2018 zvíťazili hokejisti Banskej Bystrice na ľade Dukly Trenčín 4:3 po predĺžení a nájazdoch a v sérii vedú už 2:0 na zápasy. Séria sa teraz sťahuje do Banskej Bystrice, zápas číslo 3 je na programe v utorok 17. apríla o 18.00 h.


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Bielomodry

 

Polla plánu
14.4.2018 - 21:16
+4

forzabiancoblu

 

Vybavené ...
14.4.2018 - 22:07
+1

helmut600

 

Na Slovensku se nejezdej po kazdym treninku najezdy ? Blafak, klicka atd. vubec nic. Branko rozjezd jak na verejnym brusleni. Tak to tam da dvakrat cizinec kteryho si koupila BB. Nechci provokovat nebo tak neco ale tohle nebyly proste najezdy hodny finale.
14.4.2018 - 21:19
+61

starosta

 

Hossa dakedy urobil niečo iné ako strela?
14.4.2018 - 21:22
+8

Lokomotiv

 

Neviem o čom točíš.. Áno nájazdy Trenčína neboli vydarené, napr. Hossa zvolil klasickú prudkú strelu, ale to nie je nezvyčajné ani v NHL, takže ?? Je všeobecne málo takých hráčov, čo si dovolia niečo ako Asselin. Takže síce nechceš provokovať ale provokuješ.
14.4.2018 - 21:24
+19

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Lokomotiv

 

Tak určite vôbec som nevidel.. V druhom zápase nás v nájazdoch pochoval Branko s Marcelom, ktorí dali parádne góly.. Ale ľudia čo v živote nešportovali tak si budú obtierať huby o hráčov ako to odflákli.
14.4.2018 - 21:44
+7

FP-rado1360

 

Skoda, ze sa Nitra nedostala proti BB k najazdom, mozno by Hossa aj Radivojevic nieco odkukali, nejake finty
14.4.2018 - 21:54
0

MackoPu

 

Ved to je ten problem, ze nedostala.
15.4.2018 - 0:17
+4

Sunkafit

 

FRUSTRACIA
15.4.2018 - 8:21
+6

Mawerik

 

To je jedno ci to dal cudzinec alebo nas!!!V českej lige hra tiez velmi vela cudzincov!!Bol to zápas hodny finale!!!BB zaslúžene vyhrala, boli aktívnejší aj v predĺžení Asselin to zabil
14.4.2018 - 21:25
+24

RhimeSBA

 

Pointa príspevku bola asi inde.
14.4.2018 - 21:29
+24

FP-rado1360

 

dnesne nasadenie bolo hodne finale, jazdilo sa hore dole cely zapas...
14.4.2018 - 21:36
+2

RhimeSBA

 

He? To si chcel reagovať na mňa?
14.4.2018 - 21:36
+7

FP-rado1360

 

aj
14.4.2018 - 21:38
0

miro-nr

 

A ty si v spravnej diskusii
14.4.2018 - 21:49
+6

RaDoVaN

 

a ty?
14.4.2018 - 21:52
+12

RhimeSBA

 

Fakt mi to napíše chalaň z NR?
14.4.2018 - 22:43
+21

Sunkafit

 

DALSIA
15.4.2018 - 8:22
+1

RhimeSBA

 

Geez, ja už som aj zabudol, že sme nejaký hokej hrali, z čoho by som bol frustrovaný
15.4.2018 - 13:11
+2

amaskiea BLOG

 

keď už aj zabudneš, že si bol frustrovaný, ale tí NEFRUSTROVANÍ ti to nezabudnú pripomenúť
p.s. (pre nefrustrovaných): viem, viem, aj ja som frustrovaný...
16.4.2018 - 12:55
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
NR-Sebastian

 

na slovensku nefunguje nic, od mladeze cez vedenie az po trenerov. staci taka odpoved ????
14.4.2018 - 21:36
+6

FP-lubkik

 

Nefunguje mladez? Podla coho sudis? Prid sa pozriet na treningy mladeze do BB a potom hodnot, ked vies o tom hovno...
14.4.2018 - 21:56
+8

FacSKA

 

A vysledky?
15.4.2018 - 11:42
0

advokatiss

 

Nejde o vysledky ci budu mat zlate, strieborne alebo bronzove kovy na krku. Cielom je aby sa co najviac hracov presadilo v seniorskom hokeji a dostatocne ich na to pripravit.
15.4.2018 - 12:03
+1

lubfito

 

Na začiatok musím uviesť, že čo sa týka mládeže nemám žiadne klubové okuliare a želám všetkým aby z nich vyrástli druhí Handzušovia, Stumpelovia, Hossovia a podobne.
Bystrica by nám mohla dať v budúcnosti pár solídnych obrancov.
Ale myslím že NR-Sebastian nenarážal len na Bystricu, ale na mládež v našich kluboch ako takú. Veď všetko schopné uteká zo Slovenska tak rýchlo ako sa len dá. Tým pádom tá mládež až tak nefunguje a to si myslím že bola pointa jeho príspevku.
Prajem vám aby ste pripravili čo najviac chalanov na seniorský hokej. Ale tu aj podpichnem. Potrebujeme strelcov a hráčov do prvých formácií, lebo tam to plátame legionármi najviac. Váš najproduktívnejší hráč je až na 50tom mieste v juniorskom rebríčku.
Ale želám Vám a vlastne každému klubu aby tu začal konečne vychovávať poriadnych borcov!
15.4.2018 - 12:40
+1

dejvidBB

 

U nas sa vela veci zmenilo prichodom Javorcika, vysledky zo dna na den neuvidis ale nastavene je to dobre
15.4.2018 - 12:51
0

advokatiss

 

Plne suhlasim. Len aj mladi hraci by mali na sebe viac pracovat, a nie ze ich kazdy piatok stretnes v Ministry
15.4.2018 - 12:56
0

miro-nr

 

Nova doba,novy prístup! Sa čuduješ ked všde vidia ,že poctivou robotou sa nikam nedostaneš smutné!
15.4.2018 - 15:46
+1

MartinZV

 

Keď si to pozrieš znova tak zistíš že mu skĺzol puk
14.4.2018 - 21:38
+1

maček

 

A že som tak smelý, kto za to môže, že mu skĺzol ? Proste nájazdy dnes zúfalé. Z oboch strán, až na toho Antannarivu (nezapamätal som si jeho meno). A práve také boli aj proti ZV. Ako keby TN ani nechceli.
Škoda, tešil som sa na vyrovnanejšiu sériu, ale verím, že Dukla ešte Baranov potrápi.
14.4.2018 - 21:56
+5

MartinZV

 

Súhlasím len som v podstate reagoval na to čo napísal kolega vyššie že tam nebola žiadna kľučka lebo tá tam bola akurát v rozhodujúcom momente nezakončil
14.4.2018 - 22:03
+2

dusan1980

 

Nezda sa Ti dost vyrovnana?
Ved oba zapasy 3:3
14.4.2018 - 22:10
+7

Bielomodry

 

Ale história sa nebude pýtať,keď to skončí 4:0 pre BB ..
14.4.2018 - 22:12
+3

88Backo

 

My sme s košicami pred pár rokmi neprehrali vo finále zo 7 zápasov 6 a aj tak sme nevyhrali titul,takže to ti je prd platné,že to je vyrovnané...
14.4.2018 - 22:21
+12

rijko

 

Ako vies?pozeral si?
14.4.2018 - 22:37
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Sunkafit

 

Najazdy v nasel lige su casto vtipnou zalezitostou
15.4.2018 - 8:24
+3

houyhnhnm

 

Francúzsko - Česko 2:1 po 1. tretine. Nechcem provokovať alebo tak, ale je to bieda.
14.4.2018 - 21:40
+5

GB11

 

Helmut má pravdu TN nájazdy neboli vhodné na finále. A to som prial TN výhru no už je asi rozhodlé aj keď ?

Ak chceš celú ligu tak musíš poraziť každého. Bystrica dostala to najťahšie čo mohla Košice - Nitra poradili si a tu je výsledok.
14.4.2018 - 21:48
+6

servac78

 

mas úplnu pravdu: Tiez som chcel napisat prispevok v podobnom duchu. Realizacia najazdov slovenskych hracov je katastrofalna. A je to jedno ci je to na klubovej alebo reprezentacnej urovni. Ozaj to vyzera tak, ze sa to netrenuje. Ale ja mam skor pocit ze hraci na to jednoducho technicky nemaju, urobit v rychlosti nieco prekvapive pre brankara. A ked sa k tomu prida nervozita z dolezitosti zapasu tak tie najazdy vyzeraju strasne.
14.4.2018 - 22:16
+4

miro-nr

 

a to si pozri ešte dnešne najazdy našich zo zapasu s nemeckom
14.4.2018 - 22:20
0

porter

 

branko ma odohrane v nhl, khl aj ceskej lige. Ma svoj vek aj skusenosti a tvoja vyrivacna otazka nedava logiku, takze si sleduj tu vasu superligu kde trenujete najazdy po kazdom treningu, ktore potom su hodne finale
15.4.2018 - 2:07
+2

tigran

 

skusenosti mozno ma, ale techniku veru nie...
16.4.2018 - 10:34
0

tigran

 

Hossa je poleno bez elementarnej palicovej techniky a hokejoveho umu...neviem, naco sa tlaci na tie najazdy to drevecko...
16.4.2018 - 10:27
0

Fanusik hokeja

 

Kym zacne debata: ved my sme vlastne nevyhrali. 3goly dali zahranicni takze to neplati. hahha

ISKRA huraaaaaaaaa
14.4.2018 - 21:19
+4

RaDoVaN

 

debata...: to máš na mysli to grcanie skrz klávesnicu?
dnes to rozhodla neschopnosť skúsiť blafák počas SN...
pozdrav z Prahy
14.4.2018 - 21:23
+2

miro-nr

 

Dnes to rozhodli zahodene šance BB počas celeho zápasu,no napokon to "urvali" v nájazdoch.
14.4.2018 - 21:35
+18

Big brother

 

Škoda, ze ste ich trochu nevyštavili..
14.4.2018 - 21:40
+15

miro-nr

 

Popravde,nemali sme narok.Naši prehrali 1.zapas doma a už som vedel,že je zle.Naši to prehrali v hlavách,tak ako pred rokom vo finale
14.4.2018 - 21:52
+3

Big brother

 

Popravde som sa dost spoliehal pred semifinale na to, ze v pripadnom finale by sme narazili na vyštavenu Nitru alebo Bystricu. Ale tak co uz, treba bojovat.
14.4.2018 - 21:57
+1

Sunkafit

 

Naco sak BB hra svoje zatial najhorsie zapasy v PO a aj tak to staci
15.4.2018 - 8:28
+1

coolin

 

Hra to co jej TN dovoli, rozhoduju detaily. Jeden je ze sa BB pri postupe cez NR ani nespotila.
15.4.2018 - 9:35
+3

Sunkafit

 

Presne na toto som cakal co jej TN dovoli ako myslis
15.4.2018 - 9:38
+1

cuchorko

 

vsak je to pravda. sa pozri na vase zapasy v zakladnej casti. kolko ste ich vyhrali nad BB? my sme mali s nimi vyrovnanu seriu 3:3. tak isto su aj teraz vyrovnane zapasy vo finale. vy to jednoducho na nich neviete.nam zas ich styl sedi.
15.4.2018 - 9:48
0

miro-nr

 

Ešte šťastie pre vas,že sme na seba nenarazili v semi,lebo vy nam zas "sedíte" a ZV ešte viac
15.4.2018 - 10:01
+3

cuchorko

 

presne tak. my to nevieme na vas a som sa aj trocha obaval ze so zvolenom to bude podobne ze nam nesadne.
15.4.2018 - 10:24
0

coolin

 

To co ste ukazali proti BB by ani zdaleka nestacilo na ZV ani na TN.
15.4.2018 - 10:39
0

Sunkafit

 

No hrate najblizsie ich stylu len oni ho maju viac vyspickovany
15.4.2018 - 11:42
0

coolin

 

Ano lebo podla teba je BB team amaterov ktory si nacasuje vrchol formy o dva tyzdne skor ako je finale. Vidiet ze sa vyznas.
15.4.2018 - 10:35
+2

Sunkafit

 

Vidiet ze si toho moc odohral ked si myslis ze sa to da nacasovat uplne presne
15.4.2018 - 11:44
0

Big brother

 

Sunkafit, trepes rovnako ako si trepal pred sezonou, ked si vypisoval, ze Dukla nemoze skoncit lepsie ako šiesta.
15.4.2018 - 12:57
+1

MackoPu

 

Bude zaujimave si pozriet tie tipy zo zaciatku, co tu byvali.
15.4.2018 - 13:14
0

Sunkafit

 

Takmer vsetko som trafil okrem TN cca
16.4.2018 - 7:34
0

MackoPu

 

Ved to je logicke - cim dalej, tym tazsi super. Tym sa tazsie presadzuje.
15.4.2018 - 10:38
0

marek25

 

...: Asellin bez nervov na paradu
14.4.2018 - 21:19
+28

cokolad

 

pre nezainteresovaneho je to vynikajuci hokej..som rad za tieto dve timy vo finale..1:1 by bolo zasluzenejsie..takto to bude velmi tazke pre Duklu
14.4.2018 - 21:19
+6

tigran

 

a preco by bolo 1:1 zasluzenejsie?.. ved TN v oboch zapasoch vyrovnal s odretymi usami tesne pred koncom tretej tretiny...a ani v predlzeniach nemal nejak navrch...
16.4.2018 - 10:39
+3

rado26

 

asselin
14.4.2018 - 21:19
+4

rados

 

DNes další nervak dúfam ze tu dnes placu nebude zase obaja brankári aj podržali a aj dostali lacný gol .
Myslel som ze keď sme nevyužili presilovku v predĺžení ze uz to tn dako uhra.
Asellin klobúk dole dvakrát tak vykúpať brankára to sa často nevidí.
Ale este nieje koniec zodpovedne sa pripraviť na utorok a hlavne jednoznačne musíme zlepšiť presilovky.
Pome Bystrica
14.4.2018 - 21:20
+4

Hasan13

 

Ďakujem obom timom za skvele finale. Opat som sa bavil ako včera. Prepinat repre a toto bolo ako by som sledoval dva iné športy. Pozdrav z NR.
14.4.2018 - 21:21
+35

FP-Romanides

 

Výborne chalani, tešíme sa na vás doma.
14.4.2018 - 21:21
+10

VladoBB

 

Gratulujem Barani!!!: ASSELIN PARÁÁÁÁDÁÁÁÁ: ASSELIN NECHÁPEM FANTÁÁAZIA!!!

OBROVSKÁ GRATULÁCIA!!!
FANTÁZIA CHLAPCI!!!
FANTÁZIA HC O5 BANSKÁ BYSTRICA!!!



14.4.2018 - 21:22
+10

Es5

 

Pozeral som najlepsi a najkvalitnejsi zapas pocas tohtorocneho slovenskeho play off.Dnes mali obaja brankari slabsi den ale v predlzeni to Valent pekne podrzal.Na najazdy nemal ist do brany Valent to bola velka chyba! Asselin paradne prevedenie na najazdoch.Teraz uz bude len na BB kde chcu oslavit titul.
14.4.2018 - 21:22
+28

rijko

 

Hej,Hiadlovskeho by isto nevykupal.
Aaach boze.
14.4.2018 - 21:42
+4

Es5

 

rijko: Takto sa to nejako robi https://www.youtube.com/watch?v=iV3C2JZbBGk
Ked neskusis nezistis!Urcite vo finale pojde do brany len ci uz nebude neskoro!
14.4.2018 - 22:28
0

MackoPu

 

To neries, pre nich je aj ciastkovy Valentov neuspech, ci ojedinela chyba, napriek vybornemu vykonu, ako dalsie Vianoce.
Nechapem.
14.4.2018 - 22:41
+12

cuchorko

 

sa potrebuju utvrdzovat v tom ze za ich neuspech/y moze jedine Miso Valent.
14.4.2018 - 23:01
+3

rijko

 

Praveze je na tom smutne,ze za ich uspechy moze Valent
15.4.2018 - 8:22
0

Maross NR

 

to sa u nas tak smutne prezentuje niektorymi jedincami ...uspech v play off je do znacnej miery zavisly aj od hry v zakladnej casti (mozno je vynimkou BB ) .. Mišo predvadzal u nas skvele vykony, to ze mu to obcas v PO neslo? stane sa, ale nikto normalny si nedovoli povedat, ze majstrovsky titul nam vychytal Lakosil .. brankari dozrievaju vekom, takze MIso moze este dlho potiahnut v dobrych sezonach
...pokial je hrac dlho na jednom mieste tak potrebuje zmenu a ta mu prospela
16.4.2018 - 8:50
0

cokolad

 

inak Valabik klobuk dole za to co vravi v studiu..a vynikajuco sa vyjadril o Radivojevicovi
14.4.2018 - 21:22
+28

lubfito

 

Čo povedal?
14.4.2018 - 21:28
0

Lokomotiv

 

Uznal že Branko plače, ale povedal že to je normálne lebo aj on plakal keď prehrával.
14.4.2018 - 21:29
+39

cokolad

 

mam pocit ze ste niektori to co Valabik vravel nepochopil..podla vas "plakal" aj Handzus..ten je uplne ten isty typ srdciara ako Branko ktoreho chce mat kazdy v time...place aj trebars Nagy v Kosiciach..plakal aj Demitra v repre..place aj Crosby...sry podla mna jedini kto place ste vy fanusici ktori sa na to neviete pozriet objektivne a uplne zbytocne sa sustredite na hluposti
14.4.2018 - 21:48
+35

bwpow

 

Co je zle na tom priznat, ze vsetci ti spominani hraci vyplakavaju? To, ze je niekto srdciar este neznamena, ze mu to dava prave neovladat svoje emocie pri komunikacii s rozhodcami. Mne sa napriklad pozdaval sposob, akym komunikoval s rozhodcami Bartos.
14.4.2018 - 22:00
+4

scissorbill

 

Ja by som chcel povedať, pri všetkej úcte k diskutujúcim, že oni neplačú... Sú to všetko hráči zodpovední za svoje tímy a chcú pre nich vyťažiť maximum...
14.4.2018 - 22:00
+13

advokatiss

 

Že chápe jeho plač
14.4.2018 - 21:30
+4

PaliBB

 

Co vravel? Nezachytil som
Ale kazdopadne prvotriedna analyza od neho
14.4.2018 - 21:29
+2

Oulak

 

Dnes Valent slabo
14.4.2018 - 21:23
0

Yuro81

 

likérka Drak
14.4.2018 - 21:34
0

miro-nr

 

Kolko čistých golov dnes chytil,asi si prave vtedy prepol na repre!?
14.4.2018 - 21:38
+9

MackoPu

 

Pozera dnes vobec niekto repre ? Ani som do dneska netusil, ze cosi bude.
14.4.2018 - 21:55
+1

dusan1980

 

Cooo??? Valent dnes chytal super!!!
14.4.2018 - 22:13
+1

PASCALDUPUIS

 

bystricky TJ Oshie wow
14.4.2018 - 21:23
+6

luciakanky

 

Asselin krasne najazdy to musi uznat kazdy.rozhodcovia klasika,rtvs sa prekonava v podliezani latky ktora je uz v pekle hadam.teraz tieto dva body treba potrvrdit doma
14.4.2018 - 21:23
+7

AaronEkblad

 

Oremusov slovensky koncept funguje dokonale. Dukla si ani neskrtla proti BB (Valent o5 ukazal ze playoff neni pre neho).Barani dufam ze doma to dohrate a bude 4:0.
14.4.2018 - 21:23
+4

RaDoVaN

 

1. zápas skončil PP
2. zápas skončil SN
...ale dukla si ani neškrtla
14.4.2018 - 21:26
+34

AaronEkblad

 

Kamarade, myslel som to tak ze je 2:0 a dukla hrala doma.
14.4.2018 - 21:28
+1

RaDoVaN

 

To nepopieram, ale myslieť a povedať/napísať sú 2 diametrálne odlišné veci...športu zdar
14.4.2018 - 21:31
+17

AaronEkblad

 

Zdar
14.4.2018 - 21:32
+1

MackoPu

 

Nie, ty si to tak ozaj nemyslel.
14.4.2018 - 21:32
+14

cuchorko

 

tak v takom pripade si mylis dojmy s pojmami.
14.4.2018 - 21:33
0

dusan1980

 

Dukla si ani neskrtla...stacilo viac stastia kludne to mohlo byt 2:0
Jaaaj ...odbornik
14.4.2018 - 22:14
+1

matrin

 

tomu sa hovorí neúcta k súperovi. ako keď poniektorí trenčania písali komenty v zmysle že trenčín sa s popradom ani nezapoti
15.4.2018 - 2:58
+2

matrin

 

*nezapotil
15.4.2018 - 3:00
0

kurtsteiner

 

Si na hlavu.
14.4.2018 - 21:45
+2

amentma

 

Tie nase zavery... Betonovat nevieme, preco sa nechavame zatlacit ked mame jasne puky pred koncom 3. tretiny... Potom sa trasieme v predlzeni, Bezuch zrdka... Ale v ZC sme mali navrh, takze vyhra dnes zasluzena. To skor vcera sme si nezasluzili...
14.4.2018 - 21:23
0

Jaroslav-TN

 

My sa nevzdáme,bojujeme ďalej.
14.4.2018 - 21:23
+7

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
starosta

 

RTVS kazíte hokejový zážitok nestranným divákom! Inak super zápas
14.4.2018 - 21:24
+27

Yuro81

 

aspon uroven komentovania by mohla byt vyssia ako na hustom, co sa nie vzdy dari.rezia a strih na urovni stredoskolskeho zaujmoveho kruzku. aspon ze tam chodi ten Valabik lebo taky Hudec a Toth su vazne dovody to studio nepozerat.
14.4.2018 - 21:32
+4

starosta

 

A Hreus ma slovnú zásobu na úrovni tretiaka na ZŠ.
14.4.2018 - 21:35
+24

miro-nr

 

Možno v tvojej mladosti,dnes už maju tretiaci ovela lepšiu slovnu zasobu ako Hreus
14.4.2018 - 21:55
+8

starosta

 

no tak to nevylučujem
15.4.2018 - 6:30
0

enforcer92TN

 

Kruty, Kosec, Toth, Hreus, dovi, dopo.
14.4.2018 - 22:03
+4

Topkanonier 86

 

Doviďeňaa, do počuťá si zabudol
14.4.2018 - 22:32
+5

Turiec

 

A monože aj jeden Monože.
14.4.2018 - 22:35
+2

imko_one

 

Tak NEPROFESIONÁLNE komentovanie a nadržiavanie jednému klubu som už dávno nevidel/nepočul...
Valabik a spol snáď pod sakom Trenčianske slipky.
14.4.2018 - 21:28
+47

Jaroslav-TN

 

Valabik to povedal z rozumom a chladnou hlavou. Nechápem kde si vzal tie slipky
14.4.2018 - 21:29
+16

imko_one

 

Hovorím o tej smutnej tónine hlasu, to nezaprieš.
14.4.2018 - 21:35
+22

FP-lubkik

 

Imko netrep, Valabik je vyborny a chvali/kritizuje na obe strany. Podla mna nestranne a velmi profesionalne.
14.4.2018 - 22:02
+28

MackoPu

 

To je tak, co sa babe zachcelo, to sa babe prisnilo.
A na druhu stranu, byt fanusikom Dukly je uplne prirodzene
14.4.2018 - 22:05
+5

Urpiner16

 

By som bol veľmi zvedavý či by Valábik povedal že je nehodné vo finále ísť na nájazdy ak by dva krát vyhrala Dukla a bol by stav opačný ako je teraz.
14.4.2018 - 22:36
+2

MackoPu

 

A ty by si co povedal ?
14.4.2018 - 22:39
+1

black33

 

Skoro si cvrkol do gatí, keď Trenčín vyrovnával to máš pravdu
14.4.2018 - 21:31
+1

gta98

 

Ten svet je ale nespravodlivy..
14.4.2018 - 21:49
0

bwpow

 

To nie je o nespravedlnosti alebo o dovode na vysmech danym jedincom
14.4.2018 - 22:02
0

apa

 

To presne som poukazoval na zápasy ZV - TN keď komentátori a hostia /Staňa,Novotný/až trápne vychvaľovali Trenčanov.
15.4.2018 - 10:41
0

RHZV

 

...zápas pekný , síce som videl len od 2 tretiny...júj,mám pocit, že Pažravú by sme asi vo finále potrápili najviac my , dva doma by sme s ňou určite neprehrali, ale Trenčín aj tak klobúk dole
14.4.2018 - 21:29
+2

ten čo nevie

 

kecaš jedine my
14.4.2018 - 21:45
+8

FP-lubkik

 

BB by okrem Zvolena a Popradu potrapila a zrejme aj porazila jedine Detva, Zilina, NZ, SR20, Mikulas - tito mozu o tom mlatit prazdnu slamu, kedze s BB v playoff tento rok nehrali. KE, NT a coskoro zrejme aj TN uz mlatit nemozu
14.4.2018 - 22:06
+4

Mawerik

 

No s vašou taktikou a herným prejavom by ste BB velmi nepotrápili. Zvolen nema vyrovnane štvorky, nevie hrať agresívne a má slabú obranu!!BB hrá iný level ako Zvolen!!!Ale bolo by to pekné finále
14.4.2018 - 22:21
+3

cuchorko

 

parada.skvele som si uzil aj druhy zapas finale
14.4.2018 - 21:29
+2

Duke62

 

A teraz umyť zuby a môžeš ísť plakať až do rána
14.4.2018 - 21:34
+1

cuchorko

 

ja nemam dovod plakat.to ty stale vyplakavas v kazdej jednej diskusii k .ja si ten hokej skvele uzivam. hokej ktory ste vy nikdy u vas nezazili a dlhe roky ani nazazijete ak vobec niekedy
14.4.2018 - 22:03
+12

MackoPu

 

To je fakt skoda, aj pre nezaujateho fanusika.
1:1 by tom svedcalo lepsie, bolo by to spravodlivejsie a obe muzstva by boli spokojne.
A Valabik :tlieskaam: . Ako byvaly hrac to dokaze pekne zhodnotit. Aj tie myslienkove pochody hokejistov.
14.4.2018 - 21:30
+13

JohnnyNoMoney

 

Práve že. Vzhľadom na to, čo som dnes musel počúvať od Valábika, Tótha, Hreusa atď. som to asi viac prial BB (btw som asi najväčší hater BB).

Ako v priamom prenose nakladali na zahraničných hráčov (pritom si obľúbili trenčianskeho bahamčana, ktorý má údajne 2 minúty už v lietadle. Tu som sa parádne zasmial na Valábikovi ). Ako si Igor nenechal újsť tzv. "hornú sekeru" a jeho pozápasová tvár vytesaná priamo do kameňa. Ako je Branko super chlapec a mali by sme mu všetci dopriať, atď, atď.
14.4.2018 - 21:56
+26

RaDoVaN

 

tak RTVS - televízni komentátori sú tragickí už dobrých pár rokov, dnes som ich chvalabohu počúvať nemusel...aj keď sa hrajú majstrovstvá sveta tak radšej si pustím live stream na youtube s anglickým komentárom, prípadne so zapnutým RTVS - rádiom, tam komentátori ešte stoja za niečo
14.4.2018 - 22:01
+1

JohnnyNoMoney

 

Jediný komu odpustím že fandí popri komentovaní je Jindra Novotný. Lebo tam je už profesionálna deformácia po zápasoch SBA v KHL.
14.4.2018 - 22:16
0

MackoPu

 

Jindro jediny ma opravnenie byt TN pozitiv podla zivotopisu. Ale inak je to peklo ho pocuvat.
14.4.2018 - 22:36
+3

MartinZV

 

Pri puku sú hosťá a dovideňá dopočuťá
15.4.2018 - 10:01
+4

MackoPu

 

Lenze Valabik to povedal tak, ze sa s tym neda nesuhlasit. A Valabik ho na rozdiel od fanusikova aj pozna.
14.4.2018 - 22:02
+5

JohnnyNoMoney

 

Tomu rozumiem. A mám pocit, že ja by som nebol v tomto lepší, keby som tiež vrcholový športovec. Len pravda je aj tá, že dostáva rozhodcou až moc pod tlak a potom prídu také rozhodnutia ako napr. včera keď dodatočne išli vlúčiť hráča BB, atď. Nastáva chaos, rozhodcovia sú ešte viac nervóznejší a potom sa robí viac chýb.
14.4.2018 - 22:13
+1

MackoPu

 

Lenze to dodatocne vylucenie bolo uplne podla pravidiel. Toto nie je Brankove maslo, ale rozhodcov. Ako povedal Valabuik - tiez by ta sralo, keby niekto tvoju celorocnu snahu nejako maril. Samozrejme, byvaju veci na hrane - na posudenie tak ci tak, ale konkretne toto bolo chvalabohu aspon dodatocne posudene spravne. Z tohoto naozaj nemaju byt dovod nervozni, ked napravia nieco. A zase - keby to ani jeden z nich 4 nevidel, tak z toho nebudu 2 minuty. To si zase nemysli, ze on im nieco diktuje.
14.4.2018 - 22:36
0

kalo11

 

Pekný zápas tak ako oni u nas vyhrali možeme aj my u nich dokial nie je konec treba bojovat a ja verim, že sa ešte vrátime do TN
14.4.2018 - 21:30
+6

FP-lubkik

 

Toto aj backo s kamosmi rozpraval po prvych dvoch zapasoch v Nitre
14.4.2018 - 22:09
+11

Bielomodry

 

Lenže Backo ,nemá kamarátov.
14.4.2018 - 22:14
+26

FP-lubkik

 

15.4.2018 - 9:31
0

houyhnhnm

 

Stehlík, Valach, Trška, Buc, Miklík, Hovorka a Haščák nemajú v repre čo robiť. Vďaka!
14.4.2018 - 21:30
+3

miro-nr

 

A ani tento tvoj príspevok v tejto diskusii
14.4.2018 - 21:57
+37

houyhnhnm

 

tvoja hlava
14.4.2018 - 22:17
+2

potocik

 

Vyborny hokej, dnes vsetci fakt profesionalne, bavi ma to.
14.4.2018 - 21:31
+1

Eduardo

 

Valentovi sa bude s Asselinom este dlho snívat!!!
14.4.2018 - 21:31
+11

AaronEkblad

 

Asselin teraz prebral stafetu od Spirka.
14.4.2018 - 21:34
+3

MackoPu

 

Ten zakrok na Sveca to naozaj mohol rozhodnut, kedze tam aj podla videa nasledne chybal. My sme za tieto dva zapasy mali 3 tresty po sekani na hokejku a tuto bola rovno aj zlomena. A zrovna toto sa "nezadarilo uvidiet".
14.4.2018 - 21:32
+10

strojar

 

Tá uplakanosť, to je nejaká povinnosť v Trenčíne?
14.4.2018 - 21:42
+38

MackoPu

 


Hovorim o faktoch.
14.4.2018 - 21:56
+7

FP-lubkik

 

Ked fakty tak obojstranne... brejcak dnes v tretej tretine zohnuty v bolesti dokracal na striedacku... vcera siel faile do samostatneho najazdu za stavu 0:1, rozhodca to stopol a vylucil Skalickeho za uplny nezmysel, opakovane zabery to potvrdili atd. Takze ak fakty tak obojsmerne...
14.4.2018 - 22:14
+21

MackoPu

 

Jasne, to beriem. Ale ked sa raz v dvojzapase piska kazde seknutie - 2xHossa, 1xuz neviem kto, tak mi pride divne, ze nic.
Nie je problem, ked sa nieco ne/odpiska, ale ma to byt rovnym metrom.
14.4.2018 - 22:33
+1

Big brother

 

A Brejcak sa tam na co zvyjal? Ako keby mu ruku odtrhli a potom hral v pohode dalej.
15.4.2018 - 12:27
0

evajam56

 

MackoPu: keď hovoríme o tých faktoch ... v predĺžení bol min. jeden zákrok na vylúčenie ... to už teraz plačko Branko nehovorí že rozhodcovia nemali gule vylučovať ? trocha objektivity by bolo na mieste
14.4.2018 - 23:39
+5

cuchorko

 

ty si naozaj zaujimavy
14.4.2018 - 21:58
+3

ten čo nevie

 

ved vam zasa pušťali držania a bolo ich dosť
14.4.2018 - 21:47
+5

22.4.2017

 

Ale prosímťa, takých situácií je kopec na oboch stranách počas zápasu... navyše bolo to už v strednom pásme a striedať išiel aj druhý hráč (Hudec?) a až potom sa to otvorilo, čo hráči BB využili. Ak by sa nič nestalo tak o tomto momente nikto ani nepípne.
14.4.2018 - 22:00
+2

MackoPu

 

Seknutych/zlomenych hojekov veru kopec nie je a doteraz trestane boli. To, ze potom chybal, to je uz bonus pre BB.
14.4.2018 - 22:03
+1

miro-nr

 

už si zabudol na zlomenu hokejku ZV hrača po ukažkovej sekere trenčana asi minutu do konca nejakeho zapasu čo TN vyhraval o dva goly. To bola sekera,len to si nikto na štadione nevšimol aj ked tam bolo cez 5 tis.ludí !
14.4.2018 - 22:13
+5

MackoPu

 

Nezabudol. To bol tiez Hossa.
14.4.2018 - 22:31
0

MackoPu

 

Ale inak vdaka, ze tak huzevnato podporujes vsetkych nasich superov
14.4.2018 - 22:31
+7

miro-nr

 

nie, len pozeram zápasy a vidím.
14.4.2018 - 23:54
+7

MackoPu

 

Prosim ta, ten zakrok bol este v obrannom...
14.4.2018 - 22:04
0

bohin85

 

Chodte do pecka s tymi cudzincami..a co..kazdy ma tu moznost.. tak co vyplakavate???
14.4.2018 - 21:32
+4

RhimeSBA

 

Zatiaľ si to tu spomenul len ty..ču je problém čítať s porozumením?
14.4.2018 - 21:36
+5

mannheim

 

Výborná séria. Perfektné výkony. Bol som v tom, že séria so Zvolenom je predčasné finále, ale toto je ešte viac. Myslím, že Dukla je schopná v BB vyhrať minimálne jeden zápas, nič sa nekončí. Chlapci, klobúk dolu, a vďaka.
14.4.2018 - 21:32
+17

22.4.2017

 

BB hrá už tretie finále (z toho dve predčasné) a Trenčín už druhé

Ale je super, že po rokoch je to takto kvalitné play off a nie je to obmedzené na 1-2 série.
14.4.2018 - 22:02
+3

strojar

 

Pekné hokejové divadlo.
Aj nezainteresovaný fanda hokeja si prišiel na svoje.
14.4.2018 - 21:33
+12

scotman

 

Boris Valábik: Dúfam,že všetkým zaujatym "nefanúšikom" TN Kapitána vysvetlil, prečo a začo sa bije za Duklu. Well done Boris!!

Ku hokeju ako vždy, paráda na obe strany. Tak ako sa kúsok šťastia priklonilo ku hosťom,tak isto sa môže Nám v BB.
Gratulácia BB, Našim nieje čo vyčítať.
14.4.2018 - 21:33
+20

HC

 

Posledny tim ktory zdolal Bystricu boli Kosice
14.4.2018 - 21:34
+10

potocik

 

Bol a hrali ste dobre, fakt, ust inu liniu mozno hrate finale, jedine co skodi je vyjadrenie o odchode.
14.4.2018 - 21:37
+8

22.4.2017

 

a Popradčania vyhrali nad BB najviac zápasov a čo? hráči oboch tímov už hádam ani nevedia že nejaká sezóna bola
14.4.2018 - 22:03
+1

Mawerik

 

Starki neporovnávaj základnú časť s play off to je diametrálne odlisne!!Keby hrala BB play off s Popradom tak by mu dala 4:0, maximálne by Poprad možno jeden zapas vyhral.
15.4.2018 - 1:26
+1

FP-Romanides

 

RTVS prenosy si kazíte pozvanými hosťami. Ten Košec s Hreusom jasné tendenčné komentovanie v prospech Trenčína, Tóth evidentne na drogách. Jediný ako tak znesitelný bol Valábik. To naozaj na finále ligy nenájdete nikoho lepšieho ako Hreusa? Veď ten chlap nevie povedať súvislú vetu. Zavolajte Hudeca alebo Šimčíka, aj Staňa je ok...
14.4.2018 - 21:35
+23

P24 BLOG

 

hudec bol na dajto. ale suhlasim, ten vyber hosti je nezvladnuty. a to sme v tomto PO usetreni od dornica, bezaka, ci dzugalu
14.4.2018 - 21:44
+2

aaaaa

 

Hudeca tiez nie , strasne mu trva pokym povie svoju myslienku… ale tak vsetko lepsie jak Hreus , ktory opakuje slova , sekavo rozprava a az niekedy zakoktava . Najlepsi je Valabik , skoda ze bol v studiu a potom Stana by bol ok
14.4.2018 - 23:43
+2

PaliBB

 

Zda sa mi, ze si znova pomylili hracov. Musim povedat, ze ako som bol nespokojni s komentatormi na Huste, neskutocne sa zlepsili a stale sa zlepsuju. To sa o STV ppvedat zial neda.
15.4.2018 - 7:59
+1

MartinZV

 

Staňa je ok? V ktorom vesmíre?
15.4.2018 - 10:03
+1

MackoPu

 

Este by mohol zaskocit Pardak alebo Citron, ale to asi nechcete
15.4.2018 - 10:53
0

FP-lubkik

 

Pardak alebo citron.. a ty s nimi na pivo chodis ci co? Nemozes sa normalne slusne vyjadrovat?
15.4.2018 - 13:47
+1

MackoPu

 

No co sa tu este nedocitam
15.4.2018 - 14:02
+3

enforcer92TN

 

Sa chovaj!
15.4.2018 - 14:13
+3

MartinZV

 

Spisovne je správaj
15.4.2018 - 16:25
+3

enforcer92TN

 

My sme prasce, my sa chovame.
15.4.2018 - 17:44
+2

Westbeast0

 

Preco stale hovoria o najazdoch ako o loterii? Ved ked to natrenujem, tak mam oproti tomu co to netrenuje vyhodu... A dalsia vec je sebavedomie, pekne to ukazuju hraci zo zamoria, ktori to maju v krvi.
14.4.2018 - 21:35
+8

P24 BLOG

 

lebo to prebrali od pokryteckych trenerov a a hracov, prektorych je lepsie trepat o loterii, nez sipriznat, ze to nevedia
14.4.2018 - 21:45
+16

bohin85

 

Komentar stv cista hroza..!!!
A nezabudnite to zas zmazat
14.4.2018 - 21:37
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
advokatiss

 

Za toto moze Hajko
14.4.2018 - 21:56
+6

AndrejTN

 

Skvelý zápas,o5 tam bola vidieť bojovnosť a žlto-červene srdiečko .V predĺžení skvelo podržal Valent čože potom v nájazdoch mi ho bolo luto,ale musí sa uznať že Asselin to spravil skvelo. Škoda , v jeden zápas som veľmi veril ..
Verím že ten 1 v BB vybojujeme lebo chcem zažiť túto atmošku v tejto sezóne ešte minimálne 1 pome
14.4.2018 - 21:38
+9

MartinZV

 

Nájazdy vo finále playoff sú chujovina...Ale to už všetci vedia
14.4.2018 - 21:39
+22

Great!

 

Práve preto maju obe muzstva 70min, aby s tým nieco urobili.

Hrat 140min napr. a na druhy den opat zápas je čo?Chujovina?
14.4.2018 - 22:44
+11

enforcer92TN

 

V KHL im to ako chujovina nepripada, ze sa hra kym nepadne gol, preco by to mala byt chujovina pre nas?
14.4.2018 - 22:52
+1

bez nicku BLOG

 

Pretoze hraju obden. Rovnako ako v NHL.
14.4.2018 - 22:55
+7

enforcer92TN

 

Tak to ano.
14.4.2018 - 23:04
0

Dracik_18

 

Zajtra majú voľno
14.4.2018 - 23:21
0

bez nicku BLOG

 

Ano. Toto "riziko" by tu bolo len v zapasoch cislo 1 a 3.
14.4.2018 - 23:27
0

MartinZV

 

Prípad ktorý sme videli v KHL (alebo aj predtým v dánskej lige) to sú proste extrémy takých zápasov nie je možno ani jeden zo 100 a navyše pri všetkej úcte ku kvalite našich mužstiev u nás si myslím že by sa rozhodovalo tak maximálne v druhom predĺžení pretože v našej lige sa proste hrá otvorenejšie útočnejšie šancí je viac a tímy nie sú tak takticky alebo kvalitatívne vyspelé aby tak dlho nepadol gól. Ale samozrejme to je len môj názor verím že veľa ľudí môže mať iný. Každopádne väčšina sa zrejme zhodne na tom že zápasy ako sú tieto by nájazdy rozhodovať nemali. Inak viete niekto že aké bolo najdlhšie predĺženie odkedy sa u nás zaviedol súčasný formát (teda hrať na zlatý gól od 5. zápasu)? Ak sa nemýlim tak je to teraz druhú sezónu a myslím že vlani sa to do druhého predĺženia ani raz nedostalo či? Nepamätám už
14.4.2018 - 22:58
0

MartinZV

 

Práve v tom je kameň úrazu. Presne toto je jediný dôvod prečo u nás ešte sú nájazdy v playoff, že sa hrá dva dni po sebe. V iných ligách je tam jeden deň prestávka. Na druhú stranu keby to tak malo byť aj u nás zvýšili by sa tým náklady pre kluby na ubytovanie atď. takže sa dostávame zrejme do začarovaného kruhu bohužiaľ. Riešenie by som videl vo formáte predĺženia 3 na 3. Divácky to určite nie je o nič menej atraktívne ako nájazdy (celkovo nevidím dôvod prečo by hranie na zlatý gól malo byť divácky menej atraktívne než nájazdy pokiaľ tým niekto argumentuje) a zo skúsenosti už vieme že je to takmer zaručený spôsob ako rýchlo zápas rozhodnúť.
14.4.2018 - 22:54
+2

MackoPu

 

3 na 3 a jedno muzstvo ak by malo o tyzden dlhsi oddych, to by fakt nebolo o com. Inak je 3 vs 3 v zakl.casti prudko pozeratelne.
14.4.2018 - 23:21
0

Big brother

 

Som hrdý na chalanov, vela nechybalo a mohlo byt vyrovnane...bojuju, drú proti oddychnutej Bystrici ako sa dá, no chyba aj stastičko... pome
14.4.2018 - 21:39
+10

ufák

 

okres Trenčín -výber severnej ameriky 0:2 ale super hokej,super atmosféra a suber valábik...ešte aj pekne vysvetlil,ako sa včera zachoval pán rozhodca na andrého....dnes rozhodcovia ovela istejší...
14.4.2018 - 21:42
+8

AndrejTN

 

Oproti včerajšku lepšie to sa musí uznať ale štve ma iba to že Hossa dal jasnú sekeru čo sa aj odpiskalo, a potom dostane Švec jasnú sekeru ,rozhodca odneho Max 5 metrov nič neodpískali a dostali sme gól .. občas to fakt vôbec nezvládajú ..(ale áno aj rozhodca je len človek .. )
14.4.2018 - 21:47
+4

Vojto83

 

Opäť gratulácia do Bystrice. Dnes vyhral šťastnejší. Mne je fakt nanič. Strašne ma mrzí, že sme doma neuhrali ani zápas. 0:2 sme si nezaslúžili. Ani my fanúšikovia, ani chalani. Ale na zásluhy sa nehrá. Nemáme takého technika ako je Asselin a srdce nestačilo. Bez ohľadu na to, že sme dnes prehrali, nájazdy vo finále nemajú čo robiť. A napísal by som to aj keby sme vyhrali. To nech rovno rozhodne streľba na terče, alebo tvrdosť strely... Musim uznať, že Banská sa dnes asi už neoficiálne stala majstrom. Ale bol by som rád keby sme sa ešte vrátili domov. Kvôli ľuďom a atmosfére. A... Možno to znie nelogicky, ale celkom by ma tešilo keby chalanom zavesili striebro na krk doma. Som na nich strašne hrdý, každý necháva na ľade všetko! Ďakujem chlapi za hrdosť. Ďakujem, za ten pocit. Milujem Duklu. V dobrom aj v zlom. Vždy to tak bolo aj bude.
14.4.2018 - 21:43
+22

Big brother

 

Podpis. Kedysi ked som bol mladši, tak by som odchadzal zo štadiona nasraty, no dnes som odchadzal strasne hrdý.
14.4.2018 - 21:55
+11

MackoPu

 

Tak ja som asi schizofrenik, lebo som nasraty aj hrdy.
14.4.2018 - 22:00
+8

VladoBB

 

Vojto, Big, Macko...: ...ste verní fanúšikovia DUKLY v dobrom aj zlom.
A TAK TO MÁ BYŤ!!!
Nie je sa za čo hanbiť, obidva zápasy boli vyrovnané, dnes ešte aj "vyššia spravodlivosť" zariadila, že tak ako kiksol Valent tak aj Lukáš!
V prvom zápase vám v predĺžení došla para a dnes rozhodla nájazdová hviezda menom ASSELIN...
...čo k tom viac dodať?
...TAK TO V ŠPORTE CHODÍ...
14.4.2018 - 23:29
+10

MackoPu

 

Mna teda dost seriet, ake totalne zbytocne a kuriozne sme podostavali goly vcera i dnes. Darmo ubranime a pochytame veci, ked potom popustame a superovi venujeme take kraviny.
Stav 2:0 veru nezodpoveda priebehu, skoda.
14.4.2018 - 22:00
+2

enforcer92TN

 

Technika mame, ale zranil sa nam proti Zvolenu. Chyba a velmi.
14.4.2018 - 22:07
0

MackoPu

 

To je jeden utok 50% dole, ak nie viac. So Sadeckym a Hossom ako rit na serbel.
14.4.2018 - 22:08
+2

enforcer92TN

 

A este keby bol zdravy Hlinka..
14.4.2018 - 22:59
+2

ciro77

 

:
14.4.2018 - 21:45
0

P24 BLOG

 

v kosiciach nakoniec vyhlasia sezonu za uspesnu, lebo ved proti bb uhrali zapas
14.4.2018 - 21:46
+31

amaskiea BLOG

 

Keď teraz aj Dukla vyhrá obidva vonku, bude séria dokonalá.
14.4.2018 - 21:47
+7

FP-Mordovarik

 

Dukla čaká kým nebude 0:3 a potom to otoci.
14.4.2018 - 21:54
+15

RhimeSBA

 

Tak toto bolelo
14.4.2018 - 22:45
+6

lou22

 

klasika, TN si ide to svoje z 0:3 na 4:3
14.4.2018 - 21:52
+6

AndrejTN

 

Jop, ale kľudne bude stačiť z 0:2 na 4:2
14.4.2018 - 21:55
+6

BB-baranka

 

gratulujem baranom....
Super že ideme domov za stavu 2:0....
14.4.2018 - 21:58
+3

Fanusik hokeja

 

Som rad, ze prisli predlzenia a aj najazdy. Chalani potrebuju hrat co najviac a TN to stoji sily, takze je tl len pre nas prospesne.

Co ma trapi su tie nase fakt strasne presilovky.
A takisto nas C- kde sa stratil? Co je so Surom?? On ma byt ten co taha cely tim ale ja vidim, ze on taha len nohy za sebou.

Assellin to dnes dal na pana!!!
A to som si myslel, ze po tej zahodnej presilovke to nevyhrame.

2body vyborne a doma dufam, ze vyhrame!
14.4.2018 - 21:59
+8

PaliBB

 

Ja si myslim, ze Suro dnes v predlzeni hral celkom solidne. Ak by v takom tempe pokracoval v pondelok,bolo by to super.
14.4.2018 - 22:55
0

njanja

 

V utorok by to bolo vhodnejšie
14.4.2018 - 23:30
+16

PaliBB

 

Vyborne, podarilo sa mi preukazat expertne znalosti kalendara a elementarneho pocitania dil za opravu
15.4.2018 - 8:03
+2

njanja

 

V pohode, aj majster tesár sa utne
15.4.2018 - 13:16
0

Fanusik hokeja

 

Ja som to myslel tak, ze ako hrac jeho kalibru od neho ocakavam, ze urobi nieco WAU, ze vsetkym vytrie zrak a zatvori usta na Branka a LaciKE ho nech sa hovori co chce ale na lade to stale vedia.
15.4.2018 - 0:07
+2

lesslie69

 

Po dvoch odmakaných zápasoch proti Bystrici nepochopím prístup hráčov Dukly k SN.Pripadalo mi to tak,ako by sa čo najskôr chceli zbaviť puku,jedno s akým výsledkom.
14.4.2018 - 22:01
+2

Mokion

 

.
Dnes Branko kľudnejší.
Bystrica bola lepšia, ale gólové šance boli v prospech Trenčína.
Bohužiaľ Trenčín tutovky nepremenil.
Akokoľvek by som chcel pochváliť Valenta, ako nášho odchovanca, nemôžem.
Áno, mal tam jeden skvelý zákrok, ale dnes mohol rozhodnúť jeho výkon, nerozhodol...
Uvidíme, či Trenčín ešte dokáže nejaký zázrak...
14.4.2018 - 22:06
+1

MackoPu

 

Jeden skvely zakrok ? On toho pochytal fakt kopec.
Ak by vychytal najazdy, je dne napriek vsetkemu hrdina.
Bohuzial ma BB k dispozicii vela nakupenych pravakov.
14.4.2018 - 22:09
+8

FP-lubkik

 

Nakupenych? Ty si fakt ...
14.4.2018 - 22:20
+2

MackoPu

 

Ok, draftovanych. Sorry
14.4.2018 - 22:30
+12

enforcer92TN

 

Odchovanych
14.4.2018 - 23:00
+16

ctibor

 

A vy svojich azda neplatite? Ci vsetci tam hraju pre lasku k Dukle?
15.4.2018 - 10:48
+1

enforcer92TN

 

Len Branko.
15.4.2018 - 14:06
+1

rasticek

 

A ja som počul že aj Marcel
15.4.2018 - 15:16
+1

enforcer92TN

 

Fiiha. To by som nebol povedal.
15.4.2018 - 16:07
0

MartinZV

 

A čo ich máte zadarmo?
15.4.2018 - 10:05
0

dusan1980

 

Dvakrat 3:3 a raz predlzenie ,raz najazdy.
Vsetko super ale mali sme v oboch predlzeniach hrat na jasny gol tak ako ked sme oba zapasy dorovnavali.
Viem ze sme boli unaveni ale aj tak.
Dnes aj vcera nas Miso Valent neskutocne podrzal .
Mali sme aspon zapas rozhodnut.
Ale nic nie je stratene.Ide sa do Bystrice.
14.4.2018 - 22:08
+2

Topkanonier 86

 

Dnes aj včera síce valent podržal ale dostal aj lacné góly. Na rozdiel od Lukáša
14.4.2018 - 22:35
0

lanti

 

Hmm....ako zhodnotiť dnešný zápas..
V prvom rade chcem pogratulovať Bystrici za výhru,predviedli neskutočne fyzickú vyspelosť a hlavne sa nevzdávali ( kanadská mentalita ) a makali čo išlo...klobúk dole. Trenčín je moja srdcovka od narodenia,nemožno uprieť chlapcom,že bojujú jak levi...skratka musím uznať,že na Bystricu zrejme nemajú,ale nebudem hádzať flintu do žita . Mne sa hokej veľmi páčil...rozhodcovia vcelku zvládli duel avšak Trenčín trošku viac fauloval a okato fauloval ako by mal a rozhodca bol meter od neho...Tak či tak sériu si užívam a prajem nech vyhrá lepší a ďakujem ešte raz za parádny zápas .

P.S: Trenčianskí fanúšikovia sú neskutočný ! Na nich nemá nikto v celej lige, ďakujem! JEDINE DUKLA ♥
14.4.2018 - 22:14
+13

evajam56

 

lanti: kde sa hrabú na fanúšikov BB
14.4.2018 - 23:01
+1

Dzunkes

 

Asselin: Tebe tlieskam
14.4.2018 - 22:24
+4

rijko

 

Som hrdy na DUKLU!
Rocky Balboa style!
14.4.2018 - 22:36
+5

Nitraaa

 

Rocky ale druhy zapas vyhral , dukla nie
15.4.2018 - 12:17
+2

Fanusik hokeja

 

Okrem toho, ze dnes isli vsetci proti nam tak sa aj zamerne zdrzovalo aby si trencania oddychli. Stale nieco s brankou, potom treba nieco pohadzat na lad a panko co odprataval si tam vykracuje ako na prechadzke. Dnes by ma uz fakt neprekvapilo nic..
14.4.2018 - 22:45
+7

evajam56

 

Fanusik hokeja: toto som aj ja hovorila, že to bol zámer ... Trenčania už ledva stáli na nohách tak potrebovali oddych
15.4.2018 - 8:10
+2

HK88

 

Moze tu niekto napist text toho choralu.. “vsetci pijeme” ako to je presne. dakujem.
14.4.2018 - 22:47
0

enforcer92TN

 

Ruzicka pije, aj Hartmann pije, vsetci piju.
14.4.2018 - 23:02
+2

rasticek

 

Ružička pije, Hartman (prípadne Maslák ) tiež pije a všetci pijú
14.4.2018 - 23:03
+5

mamina

 

Rapapapapaaaaaaaa rapapapapaaaaaaa rapapapapa rapapapapa rapapapapaaaaaaaa
14.4.2018 - 23:09
+6

cuchorko

 

tak Maslak uricte
14.4.2018 - 23:29
0

MartinZV

 

Ten z Paneláku?
15.4.2018 - 10:07
0

rasticek

 

My máme svojho je to legenda
15.4.2018 - 15:14
+4

Urpiner16

 

Ak by na slovensku bolo takých ľudí v hokeji a nielen v hokeji priamych čo nezaobaľujú fakty a detaily ale verejne povedia to čo si ozaj myslia aj keď sa to niekomu nemusí mediálne páčiť ako v prípade Frúhaufa že urobil pred gólom BB chybu tak by sme sa aj niekde posunuli.Tu je však Lenin od roku 1948 večne živý i v športe takzvaná kolektívna vina a preto česť vašej práci súdruhovia RTVS.
14.4.2018 - 22:51
+6

Great!

 

Nechápem ako moze brankár TN riesit situáciu tak ako ju nevyriešil. Obrovský lapsus. Dukla to mala rozohraté na 2:1 a podla mna by to ubránila.

Inak BB posobi skusenejšie, fyzicky vyspelejšie, má vyšších hráčov a je to vidieť v súbojoch. Po dnešku v podstate vymaľované. Ľudia chvália tohtoročné PO, ale ak majster strati jeden zápas a PO neprinesie sedem zápasovu seriu, nemozem s tym suhlasit. Práve naopak, chýba to podstatné, zápletka a gradácia.

Nájazdy, presne také aké som čakal od slovenských hráčov. Bez myslienky, zručnosti, bez nápadu. Bez kvality.
14.4.2018 - 22:54
+4

bez nicku BLOG

 

BB tak posobi uz druhu sezonu po sebe a preto znovu ziska titul. Toto PO je ta ich fyzicka dominancia este vyraznejsia a preto dost mozno ziskaju titul len s jedinou prehrou. Je na ostatnych muzstvach, aby na to zareagovali pri tvorbe kadra pre buducu sezonu, pretoze presne takyto styl plati v PO.

ZC bola vyrovnana ako uz dlho nie, ale PO je dost jednoznacne. Stvrtfinale jasne ako vzdy, dokonca aj v semifinale, kde sa vela ocakavalo od serie NR - BB to bola rychla jazda a je mozne, ze tak skonci aj finale.. Hoci tato finalova seria je vyrovnanejsia a zaujimavejsia ako semifinalova proti nam, rozhodnute je znova uz po 2zapasoch.
14.4.2018 - 23:02
+4

esnjfcs

 

nestaci len naslepo nabrat zamorskych hracov, treba mat aj koncepciu hry zalozenu tak ze zamorski hraci do nej zapadnu, inac budu strateni
14.4.2018 - 23:10
+3

enforcer92TN

 

Na mna BB posobi chladne, strojovo, profesionalne. Proste kupili sme ta, vyhraj nam titul. Biznis. To nie je kritika, len dojem.
14.4.2018 - 23:02
+24

MackoPu

 

Ani ja nevravim, ci to je zle alebo dobre, ale vystihol si aj moj dlhodoby dojem z toho muzstva.
14.4.2018 - 23:29
+1

Westbeast0

 

Zato ze maju viac zahranicnych hracov? Niektori zamoraci prejavuju viacej chcenia a ukazuju viac toho hokejoveho srdiecka ako podaktori "domaci". Ono to tak vyzera ze strojovo a chladno, ale to je proste styl baranov, ktory sa snazi Vlado vnucovat hracom, a je jedno ci to je kanadan alebo slovak...
14.4.2018 - 23:42
+12

enforcer92TN

 

Ved jasne, Orszagh ich tak nastavil. Budete hrat toto a vyhrate titul. Skratka na pohlad mi tam chyba taka ta autenticita, zivelnost, radost z hokeja, co napr. pri Zvolene neabsentovalo. Ale na to sa nevyhrava.
14.4.2018 - 23:45
+6

NRfan

 

Absolutne suhlasim. V dnesnom zapase ma zaujala jedna situacia. Ked isiel Hrnka do samostaneho najazdu, jediny, ktory sa po jeho nevyuziti chytil za hlavu na BB striedacke bol Skalicky. Cize hraca ineho muzstva podstatne viac srala nepremenena sanca, ako hracov, ktory hrali za BB celu sezonu. Ked da gol TN, tak to je oslava akoby ziskali titul, ta spolupatricnost, vsetky tie srdcia spojene v jedno, ta nezlomna vola.

Je nad slnko jasne, ze BB ma suverejne najlepsi mancaft a titul vyhra uplne zasluzene, avsak ak si mam vybrat, tak si radsej volim team, ktory sice robi viac chyb, resp. nedokaze tak potrestat chyby supera, ako super vyskladany team neohrozenych strojov, kde tu nepostradatelnu emociu zdaleka nie je tak citit.
14.4.2018 - 23:58
+21

VladoBB

 

NRfan...: ...nesúhlasím, myslím si, že téma o emočnom pozorovaní prežívaní jednotlivých hráčov či tímov, je podobná blbovina, ako keď sa tu začne meditovať o počte zahraničných hráčov v tíme BB...
...ja som videl obrovskú a prirodzenú radosť "našich" hráčov po každom góle, ako by to boli rodení slováci...

...je to predovšetkým o tímovej chémii, ktorú pri budovaní mužstva Országh a spol. jednoducho vedia vyladiť a všetky ostatné pochybovačné reči sú len obyčajné domnienky a fantasmagórie konšpirátorov...
15.4.2018 - 0:20
+18

imko_one

 

Nesúhlasím a nieje to pravda: ..viete ako sa naši chalani dokážu radovať po zápase v šatni či len tak na tréningu? Videl som to párkrát a poviem vám, že tento rok je v tíme ešte lepšia chémia medzi chalanmi ako vlani.
To "radovanie" pri góle v zápase je účelové, pretože aj pri góle či víťazstve treba krotiť emócie a stále sa sústrediť na zápas, pretože keď prepadneš eufórii tak prehráš aj posledný cent.
To im Vlado vštepuje od začiatku sezóny, hrať pri každom súperovi s pokorou.
15.4.2018 - 8:18
+7

Urpiner16

 

Už nemajú čo tak si nájdu toto potom iné.Že ti to za to stojí.
15.4.2018 - 10:34
+1

MackoPu

 

A ty chapes, ze to nie je kritika BB timu ?
15.4.2018 - 10:44
+2

NRfan

 

Nie, nechape.
15.4.2018 - 11:17
0

NRfan

 

Ved v pohode chalani. Popisal som iba ako to vnimam ja a podoprel to urcitym momentom zo zapasu.
15.4.2018 - 11:19
0

Big brother

 

No. Tak ti kanadania isli do Bystrice, aby sa posunuli vyššie, je to ine ked v TN hra vela hračov, ktori maju ku klubu vztah, predsa len srdcu nerozkazes to tam musiš mat. Pre našich by titul s Duklou znamenal strasne vela, pre legionarov v Bystrici by to znamenalo financne odmeny a trochu radosti. Preto napr. ja sice nic proti angazovaniu legionarov nemam (a ani nie som za ich obmedzenie), ale viac sa mi pači ako sklada tim napr. Nitra, ktora tam ma dost hračov čo maju ku klubu vztah...
15.4.2018 - 13:19
+3

dejvidBB

 

Ty z tej tvojej dukly robis pupok sveta, to nieje normalne Financne odmeny? A vasi hraju za co? Ci zadarmo a je to pre nich cest ze mozu hrat v takom uznavanom klube? Trochu radosti? Maju si brat priklad z vas ze budu z toho zit dalsich 10 rokov?
15.4.2018 - 15:07
+4

Big brother

 

Nie, ved oni to tak neprezivaju, o 3 roky aj zabudnu, ze nejaka Bystrica existuje
15.4.2018 - 17:36
+8

advokatiss

 

Ano zabudnu, preto na minulorocne playoff prisiel pozriet Gillies, Bast. To skor taky Keven Veilleux chce zabudnut na Trencin
15.4.2018 - 18:16
+2

Big brother

 

Na toho som zabudol aj ja, ved tu bol 2 mesiace aj s cestou dobre ty vies ako to myslim...
15.4.2018 - 18:17
0

Big brother

 

A preco si nereagoval na NRfana? Ved prakticky napisal to iste
15.4.2018 - 18:00
0

Mawerik

 

A BB tam nema hracov co maju vztah ku klubu?napr. Surový, Lamper, Bubela..
15.4.2018 - 18:02
0

Big brother

 

Bubela?
15.4.2018 - 18:18
0

MackoPu

 

Lenze, ked si vsimnes tych vyssich hracov - som si viackrat vsimol, ak su odrazene puky kusok od nich, tak kym Mihalik spravi dva kroky za pukom, Bezuch styri a uz ho ma. A je tam dost velky rozdiel v obratnosti.
Inak sa mi ti golemovia celkom pozdavaju, lebo sa snazia hrat cisto.
Co sa tyk najazdov, oni to vedia aj inak, aj tito isti hraci, neviem, co to malo byt dnes. Hossa aj Olvecky su na najazdy vyborni. Mal tam mozno poslat Bezucha, ci Sadeckeho (ak bol ok), ked uz Hecl je mimo.
14.4.2018 - 23:27
0

FP-palkopal

 

No neviem.....: či TN nebude čakať na titul další rok.Skúsené mužstvo a nechá si streliť dva goly po sebe a potom sa trápi.Už v predlžení bolo vidieť,že chalani sú unavení.Tretí zápas bude rozhodujúci,to bude tvrdý boj.....
14.4.2018 - 23:01
+2

mamina

 

Myslela som, že už nič lepšie, ako so Zvolenom nebude, ale aj toto je úplná paráda... takáto nálada na našom zimáčiku nebola už dávno, užívajú si to starí, mladí, deti... ja dúfam, že sa táto séria ešte vráti do Trenčína, zápasy sú veľmi vyrovnané, veríme!!!
DUKLA FOREVER!!
14.4.2018 - 23:05
+5

Lussi

 

Dnes môžem napísať len jedno.. Chlapci ďakujem za to, ako sa bijete a bojujete za Trenčín.. Dnes tomu naozaj chýbalo len šťastíčko a mohlo to byť 1:1.. avšak po dnešnej prehre ( a ani po tej včerajšej) sa nemáme za čo hanbiť.. Milujem tú neskutočnú, elekrizujúcu atmosféru a už len kvôli nej by som prijala aspoň jeden zápas ešte doma..avšak nehádžme flintu do žita, ešte stále nie je rozhodnuté..
Všetci chlapci na ľade bojujú a nechávajú na ľade úplne všetko, nemôžem im nič vyčítať..
Dnes hráč zápasu určite Asselin ( tie nájazdy dal jak pán), no keby som mala vybrať najlepšieho hráča za tieto dva zapasy, je to jednoznačne Bubela.. Rastie z neho veľmi šikovný hráč..
A čo na záver dodať?
Pre mňa sú už teraz naši hráči majstri, lebo to čo dokázali po minulom roku, je proste neskutočne!!
Ale stále nie je nič stratené a bojujeme ďalej.. Chlapci v BB aspoň jedno víťazstvo, vy to dokážete!!
Pome DUKLAAAA!
14.4.2018 - 23:30
+7

micu79

 

Tak dnes to bola reklama na hokej aj pre nestranneho divaka.Chalani nechali na lade vsetko.Finale co sa tyka hry je vyrovnane ako teraz vedie BB 2:0 na zapasy tak sme mohli vyhravat aj mi keby bolo kusok stastia.Spravodlive by bolo 1:1 a bohuzial nieje to tak.Utorok bude klucovy zapas ak zas prehrame tak je vymalovane.
15.4.2018 - 0:32
+2

urpinik

 

mi proste hrame play-off hokej celu sezonu skladame team na zaver sice neaktrativny ale učelovy a" moj nazor" vyhravame v serii uplne zaslužene
15.4.2018 - 1:39
+4

ufák

 

ráno múdrejšie večera je to dobré,len nech to ešte trvá
15.4.2018 - 7:41
0

yogi

 

Ruuuuzickaa pijeeee, koval tiez pijeeeee..su tu ti bystricania co sme spolu pili v magnuse ??? chalani z bb hovoria: keby sme boli v nitre dostaneme na p.cu..u nas sme si spolu vypili..a chlapci z nitry je mi z vas smutno ked vidim ako cakate na kazdu misovu chybu cele PO..chalanisko u vas odchytal niekolko sezon a namiesto vdaky si z neho robite len srandu..keby vlado kovac chytal v PO urcite mu nikto nespieva ked je kovac v brane..ste hnoj..
15.4.2018 - 9:45
+17

Bielomodry

 

FRUSTRACIA
15.4.2018 - 10:35
+5

miro-nr

 

Bol by som rad ak by sa ozval nejaky bystričan čo u nas dostal na p... ako píše yogi,dakujem.
15.4.2018 - 10:42
0

MackoPu

 

" keby sme boli v nitre dostaneme"
"ak by sa ozval nejaky bystričan čo u nas dostal"
Najdi rozdiel.
15.4.2018 - 10:46
0

miro-nr

 

ved len čakam kto dostal naposledy v Nitre na hokeji!
Napísať:"keby sme boli v Nitre dostaneme" je debilina absolutne nepotvrdena,preto sa pýtam kedy naposledy dostal v Nitre nejaky fanušik BB,či ako ti to mam vysvetliť?!
15.4.2018 - 12:12
+2

MackoPu

 

Asi mal pocit, ze by to realne hrozilo, na zaklade skusenosti, ale ja mu nebudem robit hovorcu.
15.4.2018 - 13:12
+1

KrebsKandidat

 

Az na to, ze si to prave spravil...
16.4.2018 - 11:07
0

Atlan

 

3 roky dozadu chvíľu po ukončení 7. Zápasu v semifinále keď sme u vás vyhrali sa na tej tribúne napravo od sektora hostí pustili asi 3-4 domáci do Bystricana s deckom na pleciach po tom co sa radoval po víťazstve a postupe
15.4.2018 - 12:02
+1

miro-nr

 

S deckom na pleciach? No to sa mi vobec nechce veriť.
15.4.2018 - 12:13
+2

Atlan

 

Mne to je jedno ci sa ti to chce alebo nechce veriť ale viem co som videl
15.4.2018 - 21:28
+3

RaDoVaN

 

obsahuje tvoja slovná zásoba aj niečo iné? lebo okrem tohto slova som od teba ešte nič nevidel
15.4.2018 - 13:01
0

Ottawa Senators

 

FRUSTRÁCIA
15.4.2018 - 13:28
0

MackoPu

 

Rozumies vobec, co to slovo znamena ? Lebo vzhladom na ten prispevok je to uplne mimo.
Je ti dufam jasne, kedy sa to tu zacalo pouzivat a preco, ked uz sa to snazite prevziat.
15.4.2018 - 14:06
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
ekaver

 

si trápny
15.4.2018 - 16:07
+6

evajam56

 

yogi: Keby si to napísal včera večer, poviem si ... emócie, ale to nemá hlavu pätu
15.4.2018 - 14:28
+1

cuchorko

 

'' ale to nemá hlavu pätu'': tak ako tvoje prispevky
15.4.2018 - 14:47
0

matt-opd

 

Bystrica vyhrala zapas cislo dva ale seria este neskoncila.
Dnes chalani ukazali ze maju stale dost sil.
Ako sme prehrali tieto dva zapasy tak sme ich mohli vyhrat.
Vidime sa na stadione v piatok, ci uz za stavu 2:2, alebo 1:3
15.4.2018 - 10:08
+2

strojar

 

Séria ešte neskončila.
Je iba v polovici.
15.4.2018 - 10:47
+3

coolin

 

Som neskutocne hrdy na chalanov, davaju zo seba vsetko, pre mna ste viac nez majstri! Ono uz je vidiet ze nam chybaju fyzicke sily proti oddychnutej BB no napriek tomu sme vyrovnanym superom. Staci si vsimnut chalanov ako zatinaju zuby v niektorych momentoch a idu na dno svojich sil a to je to najviac co moze fanusik dostat. Klobuk dole pred BB je to velmi kvalitny a vyborne vyskladany team no pri suhre okolnosti je tiez zdolatelny. Velmi si zelam navrat serie este do TN, vytvorit nieco specialne a podakovat chalanom za fantasticku sezonu.
15.4.2018 - 10:28
+16

FP-Romanides

 

Tiež som hrdý na našich. Zatiaľ im play off vychádza skvele, bilancia 10-1 hovorí za seba, obmedzili sme chyby v obrane a príkladne bojujeme. Pre mňa sú majstri už teraz, máme za sebou série s KE a NR v ktorých sme dominovali. Máme skvelých technikov ako Asselin, bojovníkov ako Brejčák, strelcov ako Faille, spoľahlivých obrancov ako Mihálik, skvelého Lukáša v bráne a najmä najlepšieho trénera na Slovensku momentálne. Taktiež klobúk dolu pred TN, najmä zato že sa nikdy nevzdávajú a vždy sa vedia v kritických momentoch gólovo dotiahnuť. Je to super séria, atmosféra v TN bola parádna a teraz to všetko vypukne v BB. Bystrický fanúšik zažíva skvelé obdobie.
16.4.2018 - 11:14
+7


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 16.9.2018 05:08
TímZSkóreB
1.Košice421:712
2.N. Zámky417:412
3.Nitra310:66
4.L. Mikuláš312:86
5.Miškovec418:186
6.Detva411:146
7.Trenčín38:65
8.B. Bystrica36:104
9.Zvolen28:63
10.Poprad36:93
11.Budapešť36:103
12.Žilina413:173
13.SR 20610:310
TímZVVPPPPSkóreB
1.Martin4301016:1010
2.Michalovce3300016:29
3.Skalica3210016:58
4.Bratislava3201017:57
5.Sp.Nová Ves3120012:77
6.Dubnica3101113:134
7.P.Bystrica301209:104
8.Prešov4100313:143
9.Humenné301028:132
10.Topoľčany301024:102
11.Trnava3001210:171
12.N,Zámky B300022:290
-Orange 20210017:83
Aktualizované: 21.9.2018 04:51
tímzvvppppskóreb
1.Dukla8710037:1423
2.Poprad8510237:2217
3.Nitra8411229:2015
4.B. Bystrica8411224:2115
5.Slovan8401335:2513
6.Košice8312228:2313
7.Žilina8221323:2111
8.Skalica8200610:306
9.L. Mikuláš8101621:414
10.Martin8100717:443
Aktualizované: 20.9.2018 04:52
tímzvvppppskóreb
1.Dukla8710037:1023
2.Košice8602035:820
3.Poprad8520134:1919
4.Slovan8511129:1618
5.Púchov8420229:1516
6.L. Mikuláš8500329:2715
7.Spišská8401327:2313
8.B. Bystrica8400417:2212
9.Skalica8301420:3010
10.Nitra8210520:278
11.Michalovce8200622:306
12.Žilina8102514:335
13.Martin8100719:343
14.Zvolen800087:450
Aktualizované: 20.9.2018 04:52
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad5640705227-97138
2CSKA Moskva56359011175-89124
3Jokerit Helsinky56294015151-108103
4Lokomotiv Jaroslavl56269018148-12999
5Torpedo Nižnij Novgorod56236019116-12789
6HK Soči56227020130-13887
7Spartak Moskva56227022153-14685
8Severstal Čerepovec56189019131-14582
9Dynamo Moskva56199023134-13980
10HC Dinamo Minsk56205028112-12973
11HC Viťaz56174027131-16067
12HC Slovan Bratislava56153031119-18758
13Dinamo Riga5697031105-15350
Aktualizované: 21.9.2018 19:45
Tímzvvpprpppskorebody
1Ak Bars Kazaň56311018158-126101
2Metallurg Magnitogorsk56248017150-13595
3Avtomobilist Jekatěrinburg56256017165-13795
4Traktor Čeljabinsk55266019126-11994
5Neftěchimik Nižněkamsk56273019135-13594
6Salavat Julajev Ufa56265020151-13993
7Avangard Omsk56227019146-11688
8Amur Chabarovsk56218018132-14188
9HK Sibir Novosibirsk56238023136-13587
10Barys Astana56195025148-16474
11Admiral Vladivostok56165030120-14563
12Red Star Kunlun55154029101-14360
13Lada Toljatti56124034105-14950
14Jugra Chanty-Mansijsk5671003293-16748
Aktualizované: 21.9.2018 19:45
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad5640705227-97138
2CSKA Moskva56359011175-89124
3Jokerit Helsinky56294015151-108103
4Ak Bars Kazaň56311018158-126101
5Lokomotiv Jaroslavl56269018148-12999
6Metallurg Magnitogorsk56248017150-13595
7Avtomobilist Jekatěrinburg56256017165-13795
8Traktor Čeljabinsk55266019126-11994
9Neftěchimik Nižněkamsk56273019135-13594
10Salavat Julajev Ufa56265020151-13993
11Torpedo Nižnij Novgorod56236019116-12789
12Avangard Omsk56227019146-11688
13Amur Chabarovsk56218018132-14188
14HK Soči56227020130-13887
15HK Sibir Novosibirsk56238023136-13587
16Spartak Moskva56227022153-14685
17Severstal Čerepovec56189019131-14582
18Dynamo Moskva56199023134-13980
19Barys Astana56195025148-16474
20HC Dinamo Minsk56205028112-12973
21HC Viťaz56174027131-16067
22Admiral Vladivostok56165030120-14563
23Red Star Kunlun55154029101-14360
24HC Slovan Bratislava56153031119-18758
25Dinamo Riga5697031105-15350
26Lada Toljatti56124034105-14950
27Jugra Chanty-Mansijsk5671003293-16748
Aktualizované: 21.9.2018 19:45
Tímzvvpprpppskorebody
1Nashville Predators82421118267-211117
2Winnipeg Jets8243920277-218114
3Vegas Golden Knights82391224272-228109
4Anaheim Ducks8235925235-216101
5Minnesota Wild8238726253-232101
6San Jose Sharks82351027252-229100
7Los Angeles Kings82341129239-20398
8Colorado Avalanche8235830257-23795
9St. Louis Blues82331132226-22294
10Dallas Stars8233932235-22592
11Calgary Flames8228935218-24884
12Edmonton Oilers82241240234-26378
13Chicago Blackhawks8226739229-25676
14Vancouver Canucks8225640218-26473
15Arizona Coyotes8220941208-25670
Aktualizované: 21.9.2018 19:45
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82421223296-236113
2Boston Bruins8241920270-214112
3Washington Capitals82381126259-239105
4Toronto Maple Leafs82371226277-232105
5Pittsburgh Penguins82331429272-250100
6Philadelphia Flyers82311126251-24398
7Columbus Blue Jackets82301530242-23097
8New Jersey Devils82331129248-24497
9Florida Panthers8238630248-24696
10Carolina Hurricanes8230635228-25683
11New York Islanders82251037264-29680
12New York Rangers82241039231-26877
13Detroit Red Wings8222839217-25573
14Montreal Canadiens8224540209-26471
15Ottawa Senators82181043221-29167
16Buffalo Sabres8219645199-28062
Aktualizované: 21.9.2018 19:45
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 21.9.2018 19:45

Bleskovky

HK Poprad - MsHK DOXXbet Žilina 6:3 vo 4. kole - sumár

HK Poprad - MsHK DOXXbet Žilina 6:3 (2:2, 3:0, 1:1) Góly: 6. Bjalončík (Abdul, Zagrapan), 20. Bjalončík (Paločko, Ťavoda), 23. Václav (Bjalončík, Petran), 23. Macík (Bjalončík), 38. Svitana (Paukovček), 60. Svitana (Kozák, Koyš) – 7. Jankovič (Huževka), 13. Jenčík (Rudolf Huna, Barta), 49. Beránek (Piegl, Hvila). Rozhodovali: Kalina, Adamec – Kollár, Rojík, ...
pred 10 min. - TASR

HK Dukla Trenčín - MAC Budapešť 3:3 po dvoch tretinách

HK Dukla Trenčín - MAC Budapešť 3:3 (2:2, 1:1) dvoch tretinách Góly: 9. Ölvecký (Bližňák, Radivojevič), 11. Ölvecký (Radivojevič), 33. Bližňák (Starosta, Radivojevič) - 6. Szabad (Langkow), 11. K. Nagy (Szabad, Dudás), 22. Orbán (Bodó, Dudás)SR-Hokej-TL-4.-Trenčín-Budapešť-2.tretina
pred 10 min. - TASR

HC 07 Detva - MHK 32 Liptovský Mikuláš 0:2, po 2. tretine

HC 07 Detva - MHK 32 Liptovský Mikuláš 0:2 (0:2, 0:0) po 2. tretine Góly: 9. Žiak (Oško, Uhrík), 13. Uhrík (Oško, Žiak) ny jpSR-Hokej-TL-4.-Detva-L.Mikuláš-2.tretina
pred 20 min. - TASR

Slovan angažoval amerického útočníka Baileyho

Slovenský hokejový klub Slovan Bratislava angažoval amerického útočníka Caseyho Baileyho. Dvadsaťšesťročný hráč sa s vedením účastníka KHL dohodol na ročnom kontrakte platnom do konca aktuálneho ročníka nadnárodnej súťaže. Bailey si európsku súťaž vyskúša vôbec prvýkrát v kariére, doteraz pôsobil len za morom.
pred 5 hod. - TASR

Admiral Vladivostok - Slovan Bratislava 4:5 - sumár

Hokejisti Slovana Bratislava si v piatok pripísali na konto tretie víťazstvo v prebiehajúcej sezóne KHL a vôbec prvé na klziskách súperov. Na ľade Admiralu Vladivostok uspeli po dramatickom priebehu 5:4. Víťazný gól strelil v 53. minúte Michal Řepík. Zverenci trénera Vladimíra Országha tak priebežne poskočili na ôsme miesto tabuľky Západnej konferencie.
o 14:04 - TASR

Linköping - HV 71 5:1 vo štvrtkovom zápase švédskej SHL

Hokejisti Linköpingu sú na čele švédskej SHL po štvrtkovom triumfe nad HV 71 5:1. V drese hostí sa už predstavil aj slovenský obranca Martin Fehérváry. SHL - 2. kolo: Linköping - HV 71 5:1, Brynäs - Frölunda 3:4 pp, Färjestad - Skelleftea 1:2 pp, Lulea - Örebro 2:3 pp a sn, Mora - Malmö 2:1 pp, Djurgarden - Rögle 5:2, Timra - Växjö 2:1
včera o 21:37 - TASR

Hämeenlinna s Krivošíkom a Brejčákom prehrala s IFK Helsinki 2:6

Hokejisti HPK Hämeenlinna prehrali vo štvrtkovom zápase fínskej ligy na ľade IFK Helsinki 2:6. V drese hostí nastúpili Slováci Ján Brejčák a Filip Krivošík, no do bodových štatistík sa nezapísali. Liiga - štvrtok: IFK Helsinki - HPK Hämeenlinna 6:2, TPS Turku - KooKoo 6:3
včera o 20:02 - TASR

Reinhart podpísal s Buffalom dvojročný kontrakt

Kanadský hokejista Sam Reinhart podpísal dvojročný kontrakt s klubom zámorskej NHL Buffalo Sabres. Za jednu sezónu zarobí 3,65 milióna dolárov. Dvadsaťdvaročný útočník bol od 1. júla po vypršaní zmluvy so "šabľami" obmedzeným voľným hráčom.
včera o 07:45 - Adrián Danaj / TASR

Krivošík prispel asietenciou k triumfu Hämeenlinny vo fínskej lige

Slovenský hokejista Filip Krivošík prispel jednou asistenciou k triumfu HPK Hämeenlinna nad Ässätom Pori 4:2 v stredajšom dueli fínskej ligy. Liiga - streda: Hämeenlinna - Ässät Pori 4:2 /za domácich Krivošík 0+1/, JYP Jyväskylä – Jukurit 1:4, KooKoo - Tappara Tampere 8:3, SaiPa - Ilves Tampere 4:1
19.9.2018 20:14 - Michal Bruner / TASR

Obranca Nurse podpísal s Edmontonom nový dvojročný kontrakt

Vedenie klubu NHL Edmonton Oilers podpísalo s obrancom Darnellom Nurseom dvojročný kontrakt v celkovej hodnote 6,4 milióna dolárov. Dvadsaťtriročný hokejista mal štatút obmedzeného voľného hráča, rovnako ním bude aj po vypršaní novej zmluvy v roku 2020. Informáciu priniesla na svojom webe televízna stanica TSN.
18.9.2018 07:16 - / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

23. 09. 2018
Nitra - Trenčín o 17:00
Žilina - B. Bystrica o 17:00
Zvolen - N. Zámky o 17:00
Košice - Poprad o 17:30

Odohrané zápasy

20. 09. 2018
KošiceSR 20
6:1REPORT
19. 09. 2018
MiškovecSR 20
8:4REPORT
18. 09. 2018
BudapešťB. Bystrica
4:0REPORT
TrenčínL. Mikuláš
3:2 PPREPORT
NitraPoprad
4:1REPORT

Najviac bodov

Ladislav NagyKOS7 bodov
2.Pospíšil T.NZA6
3.Fafrák M.S206
4.Lantoši R.NIT6
5.Kulmala R.MIS6

Najlepší strelec

Rastislav ŠpirkoZVO4 góly
2.Nagy L.KOS4
3.Pospíšil T.NZA4
4.Fafrák M.S204
5.Blackwater J.NIT3

Najlepší brankár

Andrej KošarišťanNZA96.61 perc
2.Habal V.KOS94.62 %
3.Šimboch J.NIT93.68 %
4.Valent M.TRE92.94 %
5.Gračnar L.POP92.52 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
zimná hokejová škola