Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Cíger mal chuť odísť už pred MS: Neurobil som to kvôli chalanom

16.5.2017 16:57 TASR

Tréner slovenských hokejistov Zdeno Cíger nemá do budúcna podporu zväzu a vyjadrenia prezidenta SZĽH Martina Kohúta vníma ako podraz. Slováci dosiahli na MS v Kolíne najhoršie umiestnenie od postupu do A-kategórie, kormidelník národného tímu to pripisuje viacerým faktorom.


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MSMS 2017 Kolín, Paríž


Oulak

 

"Veľa vecí bolo zlých, za dva roky, čo som zažil pri slovenskom hokeji, to bola katastrofa. Určite otvorím veľa tém"
Hmm bude veselo,možno aj prospeje,keď vyjde pravda na povrch
16.5.2017 - 17:33
+34

pupo

 

Zdenova a Robova pravda neznamena ze maju pravdu
16.5.2017 - 17:35
+33

Oulak

 

Isteže.. Sväté SZĽH
16.5.2017 - 17:39
+36

tn

 

Ale ved oni su boratova pomsta!!!
16.5.2017 - 17:40
+5

Oulak

 

Ciger nie je jeden z tých čo by si zrovna do jazyka zakusli.
Radšej počkať,čo všetko vyjde na povrch,lebo na zväze tiež nebude všetko s kostolnym poriadkom a určite veľa špiny vyjde von.
16.5.2017 - 17:50
+17

pupo

 

Urcite tam neni vsetko v poriadku,ale netreba zabudat kto Zdena nominoval!
Jak sa on a Xenia na adresu hracov vyjadrovali
Zdeno minuli rok neletel do USA a teraz ide plakat ze ho tam nepustil, Kohut dobre vedel preco si moze tie letenky usporit!
Ja len dufam ze to Kohutovi vyjde jak to maju naplanovane
16.5.2017 - 17:57
+22

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
adrian79

 

no ak je pravda, co tito dvaja pani povedali, tak sa Miro moze Kohutovi na to akurat tak... evidentne Ciger so Svehlom nebudu jedini, kt maju problem v spravnej komunikacii a ak toto malo byt nahodou Kohutovym PR, tak potom zbohom...
16.5.2017 - 19:17
+4

pupo

 

Miro je inteligentny clovek a on dobre vie co sa v zakulisi deje. Takisto Kohut vie ze Miro je jeho tromf a jemu odkyvne vsetko co bude chciet. Tento vybuch prisiel aj trocha vhod kedze teraz sme na dne
Neviem kolko pravdy tam je ale ma/mal zevraj aj ponuku od Islanders....
16.5.2017 - 19:45
+2

Fenomén

 

Myslím si, že každý si urobí z dostupných informácií vlastný úsudok. No keď som cez rok počul o týchto organizačných nedostatkoch, bral som to s rezervou. No keď to potvrdil aj Zdeno, niečo na tom asi bude.
16.5.2017 - 18:55
+8

miro-nr

 

čo maju organizačné nedostatky s absolutne nedostatočným odohratím zapasov našich hračov?
Ciger si nevedel zorganizovať jedinu presilovku ved to aj Detva zahra lepšie ako naši reprezentanti!
Nemali natrenovane na oslabovky,ani presilovky a v hre 5 na 5 neboli ani od jedneho supera lepší- to vraví za všetko!
16.5.2017 - 19:08
+7

HeyYou

 

"čo maju organizačné nedostatky s absolutne nedostatočným odohratím zapasov našich hračov?"

to je otazka na teba, preco vytahujes herne nedostatky, ked je rec o tych organizacnych?
16.5.2017 - 20:08
+16

miro-nr

 

Nevšimol som si ,že by počas zapasov nejakym našim hračom chybala vystroj,či korčule,alebo hokejka!
No zato im badatelne chybali ine "elementarne"prvky našej hry ,dokonca by som povedal,že aj tie prvotné.Nehrali ani vertikalne,ani horizontalne a už vobec nie diagonalne!

Odrazu su organizačne problemy-nech si Zdeno nesie zodpovednosť za vysledky na lade a nie ako školkar:to nie ja,to on je na vine !!! Zdeno si vyberal kader,tak nech k tomu pristupi ako chlap!

Nech ide konečne tam kde patrí do .... ,pri deti!
17.5.2017 - 14:39
0

yosar

 

ani tvoja
16.5.2017 - 22:07
+1

Fanusik2002

 

RTVS-Diskusia: Keď má Slovenský hokej začať od nuly,tak na začiatok by som poprosil otvorenú DISKUSIU v priamom prenose na RTVS.
Zúčastnený-Ciger,Švehla,Kohút,Šatan-pravdepodobný nový GM.
SLOVENSKÝ FANUŠIK má právo vedieť pravdu a plán SZĽH do budúcna.
HOKEJ je šport ktorý spája SLOVENSKÝ NÁROD.
16.5.2017 - 21:09
+22

Dzunkes

 

ocakavam velke zmeny vo vedeni ako aj na poste trenera repre!
16.5.2017 - 22:24
+2

Sarus

 

Niektorí ľudia si ani neuvedomujú čo hovoria.To myslel Xeniu???
16.5.2017 - 17:34
+51

zahorak009

 

Nie,teba
16.5.2017 - 17:55
+15

ohlo123

 

Zahorak-co ta pustili z poobednej?
16.5.2017 - 18:54
+32

zahorak009

 

Zas ťa ohlo? Veď papaj a sosaj striedmo,nebudeš bluvať a tým pádom ťa nebude ani ohýbať
17.5.2017 - 10:28
+2

Sarus

 

Jooj, fakt ani som si neuvedomil aku deku som hodil na trenera a hracov tymi prispevkami ktore boli v kazdych novinach na prvej strane.Fakt mas pravdu.Ides k presne k veci ako pan trener.
16.5.2017 - 20:08
+4

Brooklyn

 

Normálne mi až slzička vyšla...Zdenko ma dojal...
16.5.2017 - 17:35
+8

racmaster

 

tiez by som sa az zlutoval nad nim, nepoznat ho a nevidiet tu jeho neschopnost, amaterizmus hraniciaci s diletantstvom. jak nevedel otvorit fixku a tak kreslil prstom - to bol obrazok roka. presne to vystihuje, co za muj sa dostal k trenovaniu repre na MS. nic lepsie ani vystiznejsie sa uz neda o nom...

ale treba zaroven povedat, ze tych jeho trenerskych 5 titulov v slovenskej, 3 v ceskej a po jednom v khl, svedskej a finskej lige svedcia o jeho trenerskych schopnostiach. proste si to miesto evidentne zasluzil.
16.5.2017 - 18:08
+7

tn

 

Dalsie dva stratene roky pre reprezentaciu. Dufam ze uz o nom nebudem nikdy pocut.
16.5.2017 - 17:39
+38

bobbyfan

 

teraz sa zacne riadne hadzanie spiny. Mne to pripada ako napr svaz lyziarov a podobne, proste len bojuju o nejake peniaze, nejake dotacie a zbytok je im suma fuk, a takto potom kazdy sport vyzera, kde mame vynimocneho sportovca: tenis- finncovanie rodicov, sagan- talent od boha a zase rodina, teraz 18ka- pisalo sa toho dost, par najlepsich bolo v sukromnom klube atd atd, v tomto state miznu miliardy, miliardy!!!!!! a uz to nezakryvaju ani tym sportom, ze by plebs mal aspon hry, tu sa uz len kradne....Inde sa snazia aspon fakt zakryvat oci plebsu sportom....tu je uz vsetko jedno, pozrite na madarov, v hadzanej zien maju najleposie muzstvo na svete, v hadzanej muzov maju veszprem v top3 sveta. Stavaju stadiony na futbal....maju take iste politicke vedenie ako u nas, bandu hajzlov, ale tam sa aspon este trocha boja ulice a tak davaju ulici hry
16.5.2017 - 17:43
+22

rijko

 

A povedzme si...je pre spolocnost dobre,lepit nam huby a oci hrami???
Naco?
Aby sme mali aspon nejaku radost a mali zase chut ist rano na panske?
16.5.2017 - 17:47
+1

bobbyfan

 

ludia sa odmietaju zucastnovat demokracie, preto nam vladne badna idiotov, to bolo povedane davno, a na nasu krajinu to plati az to zamrazi.....a ta banda to uz vie, preto to tu vsetko vyzera ako vyzera, to ze sa bude kradnut je jasne, spolocnost dopesla k tomu ze to uz aj toleruje, uz nas je to uz ale vyhrotene do takej miery ze uz sa zlodej ani nebji kradnut,a preto vsetko vyzera ako po bombardovani, VSETKO
16.5.2017 - 17:51
+2

racmaster

 

prosimta, ved to domysli dalej. nezostan pri takom jednoduchom vysvetleni, ze ludia sa nezucastnuju demokracie. ved demokracia je vlada vacsiny. hod si do googlu gaussovu krivku a uvidis, kto je vacsina. a presne podla toho to aj vyzera.

demokracia je babkove divadlo dvojrukeho maga, na jednej ruke ma nastrknutu manusku nejakeho politika (napr fica) a kym sa vsetci na tuto manusku pozeraju, bud tlieskaju, alebo piskaju, ale pozeraju, druha ruka im taha penazenky zo zadneho vrecka...

vesmir uz tento neriesitelny problem v buducnosti vyriesil zvolenim zafoda beeblbroxa, teda v nasom pripade nory mojsejovej, alebo niekoho podobneho. ale to je scifi, ci?
16.5.2017 - 18:18
+6

racmaster

 

klobuk dole, rijko. malokto dnes dozrel k takemu poznaniu.
16.5.2017 - 18:11
+1

Hokejman

 

Viva la Slovaquie, Viva la Révolution!
16.5.2017 - 17:51
+1

lesslie69

 

Priateľu,toto je príspevok roka.Máš moje sympatie.
16.5.2017 - 21:49
+1

Cotillion

 

Zase si z neho nerobte srandu, on tiez nie je debil. Kopu tych veci co hovoril sme sa podozvedali aj tu na HP (nepreplacanie leteniek, wtf?), dalsim veciam sme sa cudovali a citili ze nieco nie je v poriadku (vyhodenie kustodov) a napr. fakt ze oni chceli ist do USA ale nepustili ich je velmi na zamyslenie. Takisto to preplacanie poistiek pre NHLkarov.

Na druhu stranu chapem aj zvaz, podla toho co som pocul ma zvaz pomerne velke dlhy a ocividne Kohut sa snazi setrit kdekolvek sa da (ako spravny slovensky menezeris ), otazka znie ze ci treba setrit prave na reprezentacii...
16.5.2017 - 17:49
+58

Oulak

 

+
16.5.2017 - 17:51
+2

dobrezrobil

 

všetky tieto veci sú len odpoveďou na to, že sa Zdeno so Švehlom nestiahli do psej matere ako celá čvarga po posledných volbách.. zachovali sa ako malé deti v štýle "ale my máme ešte zmluvu" - no tak ju majte a počkajte čo vám príde na MS.. a tak aj bolo
16.5.2017 - 22:12
+5

feds

 

vie niekto ako to bolo s tymi kustodmi vlastne?
16.5.2017 - 22:14
+2

KurierNz

 

Kustodi objednavali vsetku vystroj pre repre a na zvaz odovzdavali len faktury...vsetko islo bez sutazi...zevraj tam vyskocili nejake vysoke sumy co nevedeli zdokladovat...ja som pocul o vyse 15000 eurach od Bauera...a to bolo len tuto sezonu...obaja tam boli roky rokuce...
17.5.2017 - 7:27
+6

strojar

 

Ešte všeličo prečítame a vypočujeme.
16.5.2017 - 17:49
+3

erik24

 

no jedine co nas hokej potrebuje je dalsie vytahovanie spiny, zvalovania viny jeden na druheho atd. kua uz 10 rokov sa len keca, nadava, hlada zodpovedna osoba za neuspech atd. a len sa hadze spina raz na toho raz na toho. ale pracovat sme nezacali este
16.5.2017 - 17:53
+2

Cotillion

 

Ciger uz zacal.
http://www.starsforstars.eu/sk/Nase-talenty/Hokejova-akademia-Zdena-Cigera.html
16.5.2017 - 18:00
+9

Urpiner16

 

Ale veď nech sa vie čo na zväze robia.
16.5.2017 - 18:02
0

Darth

 

Najprv povies ze chces rotovat brankarov aby nebola unava, potom povies ze "verte mi, že to nie je jednoduché naskočiť do turnaja." preto nehral Janus a zacal si len dnes.

"Ja beriem plnú zodpovednosť za mužstvo na MS" ale narozpravas take, ze vsetko bolo zle, katastrofa, ani sa necudujes ze chalani tak hrali (ZASE LEN CHALANI TO ZE SI TY TAK TRENOVAL TO NIKDY), ty si uz aj chcel odist aj skor, ale kvoli chalanom si to nerobil (Chcel by som to vediet ze koho spominas? 21 hracov ktori odmietli reprezentovat lebo si ich urazil s Svehlom alebo Hrnku komu si daval flek s icetimeom 5 min cez sezonu?
Alebo ta prosil aby si ostal Cingel (8 gólov v 54 zápasoch)?
prosil ta Šťastný aby si ostal (6 gólov v celej sezóne, z toho 2 Detve v playout)???
Alebo ta prosil aby si ostal Suja (v 16 zápasoch v repre ešte nedal ani gól, ani nemal jedinú prihrávku)???
(Dakujem Mokion prepac ze som to kradol)

Ach tvoja dobrosrdecnost. Kohut povie pri poslednom zapase kde uz je to fuk ze co sa stane ze ta uz nepodpori, a ty povies ze takto "ako máme pracovať?". Ty to mas v hlave naozaj vymlete??

Najprv places ze ludia ta nenavidia a podrazili ta, potom povies ze "Veď mali povedať, že ma nechcú.".

Pocas MS tu ludia rozpravali ze Zdenko je dobry clovek len neschopny trener. Teraz co som tu precital tento hnus by som povedal ze je * * * * * (nech kazdy si to tam da co chce, mozno ze som ho pochvalil) a neschopny trener.
16.5.2017 - 17:55
+78

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
adrian79

 

fakticka: "Ach tvoja dobrosrdecnost. Kohut povie pri poslednom zapase kde uz je to fuk ze co sa stane ze ta uz nepodpori, a ty povies ze takto "ako máme pracovať?". Ty to mas v hlave naozaj vymlete??" - nevadi ti vobec dodatok, "ak neprinesiete medailu" ? vies ono z toho totiz vyplyva, ze nerozprava o jeho vyjadreni z poslednych dni k tej nasledujucej vete uz vobec neviem, co mam dodat, ta sa snad odkomentovala aj sama...

kritika je pekna, len by bolo fajn zostat v duchu fair play, ked uz sme teda pri sporte osobne invektivy... no emocie k sportu patria a kazdy sa asi ventilujeme po svojom, svoj "debatny kruzok" si tu vsak urcite najdes...
16.5.2017 - 20:52
+8

Aladár Miazga

 

Keď už chceš mudrovať, radšej počkaj na zákulisné informácie, aby si zbytočne zo seba nerobil hlupáka. Nemáš ani potuchy, presne tak ako 99,99 % tu diskutujúcich, čo sa tam vlastne deje, ale ideš využiť situáciu, aby si svoju frustráciu vybíjal kopancami a urážkami kompetentných.

len pre info

http://sport.aktuality.sk/c/276904/ms-v-hokeji-2017-video-ostre-slova-luba-visnovskeho-mozno-to-nebude-chciet-niekto-pocut/

http://sport.aktuality.sk/c/276995/ms-v-hokeji-2017-svehla-to-uz-nevydrzal-ja-volam-hracom-z-nhl-a-kohut-im-povie-nech-necestuju/
16.5.2017 - 21:28
+4

miso12345

 

Nechcem nadŕžať ani jednej strane. Nikto z nás nevie kde je pravda, čo sa vlastne stalo. Len mi nejde do hlavy, že sa takto ozývajú až keď sme skončili ako sme skončili. Teda ja ak by som bol v ich situácii tak poviem na rovinu už pred MS, že toto a toto sa stalo, ideme s tým čo máme a budeme hrať ako sa dá. Lenže po prípravných zápasoch to z ich strany bolo dobré, ideme hrať štvrťfinále, možno medaily. Toto ma na tom zaráža, že predtým problém ako keby ani neboli a teraz takéto výhovorky a tvrdenia.
16.5.2017 - 21:40
+6

Aladár Miazga

 

Možno preto, že sú profesionáli a nechceli robiť dusno pred MS ? Dáva to logiku ?
16.5.2017 - 21:43
+10

miso12345

 

Nie nedáva. Pretože poukázať na problémy aj keď za cenu "nejakého" dusna by mohlo pomôcť. A to "dusno" čo robili počas MS tou hrou je už v poho? A to znovu poukazujem na výsledky z prípravných zápasov, kde o takmer (okrem nálady na MS) nič nejde, ich úsmevy ako sa darí aj bez tých hráčov čo odmietli a ktorých oni vyradili. Podľa mňa celé zle. A opakujem, neobhajujem ani vedenie zväzu, ani nikoho iného. Píšem len ako to vidím ja a čo ma na tom všetkom zaráža.
16.5.2017 - 21:56
+5

Aladár Miazga

 

A čím by pomohli svk hokeju, keby rozpútali vojnu tesne pred MS ? ničím. Možno si mysleli, že aj napriek týmto hodeným polenám, dokážu odohrať solídny turnaj, žiaľ neodarilo sa... Ale nejdem ďalej špekulovať, ja pravdu nepoznám, nepoznáte ju ani vy, poznajú ju len oni. Nech si to riešia. Mňa len vytáča tá neúcta diskutujúcich ,čo si myslia, že zožrali všetku múdrosť sveta. Ja tiež nie som spokojný s vystúpením. Tiež mám odlišný pohľad na niektoré Cígerové rozhodnutia, ale on je kompetentný, ja som len fanúšik, ktorý to vidí spoza TV. Preto to budem rešpektovať a nebudem nikoho ponižovať a mastiť si pri tom ego.
16.5.2017 - 22:06
+16

zahorak009

 

PoTpYs
17.5.2017 - 10:33
0

racmaster

 

a komu pomohlo, ze tu vojnu pred ms nerozputali? co tym zachranili? ten bod s talianskom?
17.5.2017 - 13:01
+1

JohnnyNoMoney

 

Profesionáli? Ale ok beriem to tak že si nesledoval vyjadrenia po zápasoch kedy to aj Zdeno otvorene zabalil a to sme ešte nemali odohraté všetky zápasy a vôbec nebolo jasné či sa zachránime.
17.5.2017 - 7:35
+2

ErikHKM

 

Počkajme si ešte na vyjadrenie pani Sersen a Risa Kapusa čo oni nato povedia síce nemám FB ale asi navštívim ženin a prečítam si to lebo nejaké pikošky sa dozvieme určite
16.5.2017 - 18:03
+9

pupo

 

Mne tiez pomohol az facebook ,aby som konecne pochopil preco prave Misko diriguje nase presilovky a je nas prvy obranca....
16.5.2017 - 18:08
+4

ugorka

 

A prečo? vieš nejake pikošky? povedz lebo ja neviem nič
16.5.2017 - 18:16
0

hej

 

Ciger zabudol, ako ožratý v noci telefonoval hráčovi do švédska a robil si z neho srandu, ako sa na druhý deň ospravedlňoval a keď sa to dozvedel Švehla, tak len koktal, aky mal po play off telefonát s Nagyom, ako nevedel kde hrá hokej ten či onen hráč. Môže nadávať na Kohúta,ten za rok nič nespraví. Nech mu povie Graňak prečo vlastne neostal v príprave, ale pravdu, on si myslí, že hráči spolu nekomunikujú, zabudol, že existujú mobilné telefóny, sociálne siete. Nech už páli do ..., aj s tým Švehlom.
16.5.2017 - 18:13
+65

pupo

 

Ozraty v priprave aspon nebol sam...
16.5.2017 - 18:19
+4

mitoO

 

Michel + Dravec?
16.5.2017 - 18:21
0

topska

 

nechcem menovat alebo pisat ze kedy a kde... Ale ak reprezentujem nejaku krajinu v jednom z najsledovanejsich sportov tak ked uz neviem vydrzat, tak sa nepustim unaveny do mesta medzi fanusikov, ked vidim, ze pred mojim hotelom stoja novinari ci ti fanusikovia, ktori cakaju na podpisy, rozhovory atd...Ked uz neviem vydrzat, dam si na hoteli. Dalsia vec je, na co tam pre boha ma ta repre pr ludi a ja neviem koho este ked toto nezvladnu. A nepiste mi tu ze su to dospeli chlapi, toto si vedia ustrazit ine natury, horucejsie narody ci reprezentacne vybery... Som rad ze sa to nedostalo vonku a vyriesili si to v satni, no na druhej strane ked sa nebude menovat a sankciovat tak sa tomu nevyhne ta krajina ani v minulosti. Aj ked, v tomto pripade, ked ich mohli vidiet stovky fanusikov ich krajiny a najma novinari asi menovat netreba
16.5.2017 - 18:33
+2

topska

 

*buducnosti
16.5.2017 - 18:35
+1

lobokop

 

Pravdu: Mohli by ste napísať ako to teda bolo keď viete niečo naviac...
aspoň do správy...
Dik...
16.5.2017 - 18:39
+1

topska

 

to nech si riesia kompetentni
16.5.2017 - 18:43
0

Dracik_18

 

a ,že reprezentanti
17.5.2017 - 7:56
0

lobokop

 

Poprosím: Priblíž to trochu viac...
16.5.2017 - 18:29
+12

TomsKE

 

Suhlas
16.5.2017 - 22:28
+1

mitoO

 

http://cynickaobluda.dennikn.sk/2017/05/hokejova-hanba_16.html
16.5.2017 - 18:16
+14

Sergej

 

Zdeno: narobil chyby, hlavne s brankármi, ale..... Ryba smrdí vždy od hlavy. To čo sa udialo nie je tak čisté, ako si mnohí myslia. Ukazuje sa, že odchádzajúce vedenie svojou dlhodobo nadobudnutou lobi-schopnosťou a diplomatickou súsenosťou dosadila ovela neschopnejšie vedenie, ako boli sami a dokázali, že nie oni sú hrobári. Prekabátiť zlatých chlapcov nie je také zložité, oni o špinavej zákulisnej politike nič nevedia. Oni boli dobrý na lade!! Ako prichádzajú informácie, kazia všetko čo sa dá!! Podla Kohúta 18 je už ich produktom, ale toto hodíme nahlavu Zdenovi a Robovi. Ich teraz neobhajujem, len vravím, že ešte horšie to je vyššie!
16.5.2017 - 18:43
+7

pupo

 

Brankarmi?
Prosim ta kto nominoval Suju Hrnku Trsku a Sediveho a este hral na 8 obrancov
Kto je zodpovedni za taktiku ,herny prejav, disciplinu (v priprave ,na MS a v zapase)?
Kto koucoval pripravu na MS po ktorej sme mali mat jasno v akom zlozeni,s akou taktikou a ake pätky budu spolu hrat?
atd atd......
16.5.2017 - 19:10
+4

Sergej

 

Veď píšem, narobil chyby, hlavne s brankármi.. a ešte nejaké ostatné ako píšeš
16.5.2017 - 19:28
0

pupo

 

Bolo ich dost ne
16.5.2017 - 19:37
+1

miro-nr

 

Prečo teraz??: ?

To nevedel všetky tie veci a problemy pomenovať pred MS??
Teraz sa budu predbiehať a poukazovať kto je viac zodpovedný!!

Tak primitívne slovenské,tak sa teraz nečudujme kde sa nachádza slovenský hokej.

Slovenský "folklór" kde sa dá,tak si zarobme-neublížme si a nakoniec aj tak z toho vyjdeme s čistým štítom ,ved vinníkov je okolo dosť.

Na slovensku nebude niGdy dobre,lebo vždy sa najdu "známi" a "skupinky" a "naši ludia" ktorí to všetko robia nie v zaujme spoločnosti,ale vo vlastnom zaujme!

PS: Ciger niGdy nemal byť repre trener,nemal na to a nebude mať!
Švehla nemal byť gen.manažér!
Kohut je tiež len niekoho figurka!
Prečo Hanzuš,Lintner a spol. nepovedia pravdu ako to všetko je?! Asi preto ,že aj oni maju maslo na hlave.

Kde je naš hokej-to už vieme zopár rokov,a vieme aj to kam mieri.Že si to teraz všimlo zopar trenerov a hračov je obyčajné pokrytectvo z ich strany,nič viac,nič menej!

Už sa tešim na leto,treba si od tohto "bordelu"oddýchnuť.
16.5.2017 - 18:47
+7

Dracik_18

 

lebo keby to povedal pred MS tak by to bolo horšie: a na vinne by bol zas Cíger prečo to vytiahol pred MS a spravil dusno
17.5.2017 - 7:33
+4

imko6

 

Zdena, ako hráča uznávam a považujem za jedného z najlepších. Vždy si spomeniem ako hrali u nás, on dostal prihrávku pol metra nad ladom, od kraja na os ihriska, kúsok za modrú. Zdeno si ju za jazdy z jednej zklepol na ľad a z druhej zavesil (tuším tam stal vtedy Miro Hála) pod brvno. Aj keď Slovan vyhral, bola to krásna akcia ktorú vedia dať len veľký hráči....

Zdeno ale ako tréner? Čo to tu čítam kurva fix? To si robí srandu? Podarilo sa mu 2x po sebe zopakovať fiasko na najvyššom fóre? Teraz sa bude vyhovárať? wtf? Teraz ide spomínať ako bolo všetko zlé?
O tej jeho priateľke či manželke ani nehovorím. To nevie zariadiť aby jej vypli na dobu MS dáta v mobile aby mu nerobila hanbu?

OK. Ani na zväze zrejme nebude všetko v poriadku ale toto čo tu čítam to je čistý grc pán tréner, čistý grc!
16.5.2017 - 18:52
+16

Tricko30

 

Zdenko zdenko teraz kopes okolo seba ale nominaciu ti kto robil kohut alebo ty ciliak vo forme zoberies mesiac odychujuceho hudacka bakos lusnak hovorka slovak vsetko kreativny hraci zoberies polena cele zapasy si tam stal ako osol na tej lavicke presilovky si asi nacvicoval na hausbote tak co tak si priznat ze si uplny neschopak ktory moze max trenovat deti lebo dospeli ta mali cely turnaj akurat tak vieskde.o tomto trenerovi viac nechcem pocut.
16.5.2017 - 18:54
+25

amaskiea BLOG

 

či už je to od Zdena len take kopanie okolo seba na odchode, alebo je to naozaj real, Kohutovi&spol. to patrí. Za nekonzekventny prístup. Proste u nas keby sa niekedy naozaj prijali rázne opatrenia na skutočné riešenie problému, tak toho sa všetci najviac boja. Ako keby odvolanie niekoho bolo zaroven jeho popravou. Nie, u nas sa budú všetci len navzájom potlapkavat, "nevadí, Jožko, šak už len dáko bude, uvidíme..."
Okrem iného sa teraz nikto z potenciálnych trénerov do toho nebude dvakrát hrnúť, keď vidia, ako nechali Zdena vydusiť vo vlastnej šťave. Amatéri na entú.
16.5.2017 - 18:56
+22

Fenomén

 

Býva pravidlom, že pravda býva niekde uprostred. Zdeno urobil strašne veľa chýb. Nadáva sa naňho, to je pochopiteľné. No stále nechápem, prečo všetci obraňujete Kohúta. Veď to je ruka v ruke s Nemečkom, ktorého si drahý Kohút nechal na zväze. Aký to je manažér, keď nevie pozháňať peniaze pre reprezentáciu? To je jeho úlohou. Ale beriem, každý môžeme zlyhať. No tento pajác sa tvári ako svätuškár.
16.5.2017 - 19:03
+6

granlund84

 

Kto je (sú) v tejto chvíli najvhodnejší kandidát na repre trénera? Mna žiadny Slovák nenapadá, možno Čech ale ktorý netuším
16.5.2017 - 19:11
0

Standacik

 

za mňa Pokovič
16.5.2017 - 19:17
+5

Oulak

 

Pokovic
16.5.2017 - 19:35
+1

Norik

 

moje poradie by bolo:: stavjana, jancuska, riha, oremus
16.5.2017 - 22:15
0

Dracik_18

 

Stavjana
17.5.2017 - 7:32
+4

KurierNz

 

Orszagh
17.5.2017 - 7:33
0

adrian79

 

hmm, tak trosku sa obavam toho, ze na GM Satana mozme zabudnut... odvolanie kustodov muzstva bolo naozaj zvlastne a po vyjadreniach Svehlu to na tom nasom zväze asi fakt nefunguje prave najlepsie... nakoniec sa este potvrdia hlasy, kt Kohutovo vitazstvo vo volbach prirovnavali k tomu Gasparovicovemu...

evidentne bolo tych preslapov ovela viac, ako sme mali moznost vnimat prostrednictvom medii a jednoducha vymena realizacneho A timu nam svetle zajtrajsky zdaleka nezaruci...
16.5.2017 - 19:12
+3

miro-nr

 

Budme radi ,že sme sa zachranili: .

Už ten prvý set s vyberom Extraligy v zime bol predzvesťou ako to bude vyzerať na MS !
16.5.2017 - 19:16
+12

chimli

 

Pred MS som písal, že je dosť možné, že tieto MS rozetapujú slovenský hokej na obdobie pred Cígerom a na obdobie po Cígerovi. Bude dusno!

Aj keby som mal byť jediný na Slovensku, ja Cígerovi a Švehlovi dôverujem a ďakujem im za všetko, čo pri repre dokázali.Vyzerá to tak, že obdobie po zisku medailí na MS bolo obdobím nenormálnym, normál prežívame posledných 10 rokov a ešte ďalších desať budeme.
16.5.2017 - 19:40
+8

Peter NZ

 

Ešte napíš prosím ťa,za čo im konkrétne ďakuješ,čo dokázali?
16.5.2017 - 19:44
+21

ErikHKM

 

Dokázali to čo nik pred nimi skončiť 14 na MS prezident Kiska im dá snáď vyznamenanie za to
16.5.2017 - 19:52
+18

Dracik_18

 

v roku 2008 sme skončili 13 ..myslíš ,že to bolo lepšie ?
17.5.2017 - 7:36
+2

chimli

 

Niektoré veci pochopíš, až keď budeš dospelý.
16.5.2017 - 19:54
+5

ctibor

 

Zacni diskutovat a povedz co pozitivneho zanechali Ciger a Svehla.
16.5.2017 - 20:01
+13

chimli

 

To si vážne myslíš, že treba kameňovať práve týchto dvoch ľudí?To si vážne myslíš, že Cíger a spol. nepripravili hráčov zodpovedne na každý zápas na MS? Ak máš nejaké dôkazy, že mali všetko na háku, daj to verejne na sklo!Okamžite!

16.5.2017 - 20:09
+3

ErikHKM

 

Budem reagovať za dva roky čo tam Zdeno bol nevedel z hráčmi ani nacvičiť presilovku pchal tam Mikúša a Sersena ešte toho Sersena ako tak ale Cajkovsky sa dostal asi dnes na svoju prvú presilovku na šampionáte veď aj slepý videl keď to nefunguje tak to zmením a nie ide ďalšia presilovka a znova Mikus Sersen
A to či ich pripravili na každý zápas ? Podľa mna nie lebo keď bol dobrovoľný tréning boli tam 5-6 ostatný sa motali po Koline keď vidím ako tréner a manažér čo predvádzajú a akú hanbu si robíme tak ich vyzeniem na ľad všetkých do jedného a budú makať nacvičovať signály atd a potom keď to bude fungovať ako má môžu chodiť po pamiatkach neni sa predsa archeológovia aby sa motali po katedrálach ale hokejisti tvoj názor neberiem ale to že ich obhajuješ má prekvapuje
16.5.2017 - 20:17
+11

chimli

 

Prosím ťa, to si vážne myslíš, že tréneri prikázali hráčom: "Všetko do rohov!"

neoficiálne ti tu napíšem, že na MS V ČR robili hráči ešte väčšie psie kúsky ako teraz. Možno ti môžem pripomenúť, čo vyvádzali hráči na MS 1996 vo Viedni. hráči sú dospelí ľudia, musia vedieť, čosi môžu dovoliť a kde hranicu prekročili!Mohli by sme sa baviť, čo vyvádzali chlapci zo zlatej generáciii na MS v Moskve, mohli by sme sa baviť naozaj o kadečom.Vážne to je tak dôležité? A plieskať to o hlavu Cígerovi a Švehlovi?
16.5.2017 - 20:25
+6

ErikHKM

 

Keď bola zlata generácia ta hrala presilovky na slepo keď si to tak vezmeš ti si vedeli aj nahrať a Filc to dobre namixoval to či chodili po krčmách alebo kde to im aj národ odpustil alebo sa o tom nehovorilo kedže mali úspechy asi si má nepochopil keď som napísal že majú dobrovoľný tréning vedia že hrajú pixu a prechádzajú sa po meste ako keby hrali najkrajsi hokej ja som neskutočne sklamaný z toho čo som videl síce som nevidel zápas s ITA a ani s Rusmi ale o nič som asi neprišiel tvoj názor rešpektujem opakujem ale ešte raz prekvapuje má ako obhajuješ Cigera a Svehlu kedže v mojom okoli im ani na meno nevedia prísť prídem do kaviarne a nikoho nezaujíma Kohút Lintner ale zaujímajú ich výsledky a tie keď sa neni tak by si nechcel počuť aké slova používajú na Cigera hlavne
16.5.2017 - 20:42
+2

chimli

 

Tvoje okolie ma nezaujíma.

Reprezentant je hotový hráč, Cíger tieto individuálne dannosti učí v prípravke.
16.5.2017 - 20:53
+3

ErikHKM

 

Tak asi nemal hotových hráčov lebo väčšina znich si ten dres na šampionáte už nikdy neoblečie a dobre píšeš len nak učí deti hrať hokej a od repre nak ide míľovými krokmi radšej ale ak čítaš diskusie nie len odomna lebo ja názor tvoj stále rešpektujem tak tam máš napísané aj od iných ľudí čo si myslia o trénovani Cigera a pár ľudí má svätú pravdu že okrem postavania na lavičke nemal žiadny systém hry nič nezmenil v hre a hrali sme ako keby na náhodu a treba vnímať aj to okolie aj keď nie moje ale vnímaj tvoje či sa ľuďom páčilo ako hrali ak áno tak potom už fakt je to zle
16.5.2017 - 21:01
0

chimli

 

Cíger mal dvoch asistentov a tuším aj trénera brankárov, Ciger potvrdzuje vzájomnú komunikáciu a nik zatiaľ nepotvrdil, že ich všetkých Cíger citovo vydieral alebo bil po hlave.
16.5.2017 - 21:09
+3

ErikHKM

 

Myslíš toho starého uja Suplera ? A Miklosovica ? Tak to mal teda realizačný team ako lusk Miklosovic s prepáčením vyzeral ako keby bol vždy den pred tým napity určite to tak nebolo ale pôsobil tak a veľa mu asi neporadili si myslím
16.5.2017 - 21:16
+7

chimli

 

Prečo toľký negativizmus? Prečo toľko zbytočného osierania?
16.5.2017 - 21:23
+6

ErikHKM

 

Vieš čo zhrňme to podľa teba teda žiadny negativizmus všetko bolo pozitívne chlapci hrali okulahodiaci hokej mali sme na lavičke trénerského mága skvelý GM typu Yzerman v kabíne vládla pohoda všetko dopadlo super Ok môžme to uzavrieť takto keď chceš
16.5.2017 - 21:27
+10

MartinZV

 

Nie Erik...ani toho Sersena ako tak
16.5.2017 - 23:27
+2

Dracik_18

 

Čajkovsky nehral presilovky proti Lotyšsku ? ..a prvý hráč puk to sklepol čepeľou ako keby mu hodil žabkou a pritom to bol príklep ?
17.5.2017 - 7:37
+3

amaskiea BLOG

 

a je to tu: povedať niečo kritické = kameňovať
Pripravili hráčov zodpovedne, v dôsledku čoho sme s tímami druhého sledu uhrali 2 remízy, so špičkou debakle rozdielom 2 tried a konečné umiestnenie 14. miesto, mužstvo hneď za nami vypadlo do B
Aký dôkaz ešte potrebuješ?
16.5.2017 - 20:22
+20

ErikHKM

 

Veľmi dobre zhrnuté
16.5.2017 - 20:24
+4

chimli

 

Demokracia nám priniesla jednu vymoženosť, každý môže kritizovať každého...Nik nekritizuje sám seba, to je prejav slabosti!
Pokiaľ som sa dočítal, Cíger sa nezbavuje zodpovednosti, určite bude musieť napísať nejaké elaboráty, pretože sa to patrí. Ale nik mu nebude prikladať pod vatru, pokiaľ sa v takejto situácii neocitol sám. Hokejoví odborníci vyzerajú byť pri hodnotení hodne objektívnejší ako nejaký Miško z BA.
16.5.2017 - 20:31
+7

amaskiea BLOG

 

už niečo v tomto smere tí hokejoví odborníci dali von, keď podľa teba vyzerajú byť objektívnejší?
16.5.2017 - 20:38
+5

chimli

 

Pohraj sa na nete.
16.5.2017 - 20:40
0

amaskiea BLOG

 

aké hodnotenie kto kedy dal, obaja vieme, že nikto, tak prestaň mlžiť
16.5.2017 - 20:47
+4

chimli

 

Chytaš za slovíčka, dohodnime sa, že niektorí kompetentní sa vyjadrili k učinkovaniu na MS 2017.
16.5.2017 - 20:49
+3

amaskiea BLOG

 

ho, a ty si zhodnotil, že oni sú objektívni a ja nie
Pôsobenie Zdena Cígera pri SVK repre bolo neúspešné - po stránke výsledkovej, po stránke herného prejavu, po stránke komunikačnej - jednak s hráčmi a jednak s verejnosťou
Nejaké takéto otvorené hodnotenie by pomohlo aj Zdenovi samotnému, na rozdiel od toho, že sa teraz všetci budú tváriť hovadsky politicky korektne a každý si zároveň bude pre seba myslieť svoje, výsledkom čoho bude len ďalší nárast blbej nálady. Ale toto veleobjektívni šalamúni ako ty nikdy nepochopia.
16.5.2017 - 20:57
+5

chimli

 

Neviem, či sú objektívni o hlavu od teba, ale určite majú lepšie informácie ako mnohí z nás.

Cíger je pochopiteľne neúspešný, nezískal medailu, jeho tím sa pozerá na dno, áno.Ale nemá 65 rokov(ani 50) a od začiatku nemal takmer žiadnu podporu ani verejnosti a ani ako to tak vyzerá zo SZLH. Pre ľudí to bude odporný štrajkokaz bez licencie, bez výsledkov, bez charizmy a bez charakteru.
16.5.2017 - 21:04
+8

amaskiea BLOG

 

neviem ako pre ľudí, ja viem hovoriť len za seba a za seba teda hovorím, že pre mňa nie je štrajkokaz, to je podľa mňa rovnako povrchné ako jeho samoúčelná obhajoba pred ukameňovaním. Oboje nič pozitívne nespôsobí, zato narobí len veľa zlej krvi a Zdenovi samotnému poškodí. Ešte raz opakujem: obe extrémne polohy.
16.5.2017 - 22:18
+1

ErikHKM

 

Neber mu jeho názor každý má svoj ja tiež snim nesúhlasím viac menej v ničom ale treba ho rešpektovať aj keď vieme že pravda je niekde inde
16.5.2017 - 21:04
+3

Jari Kurri

 

To to to ! Vy VIETE
16.5.2017 - 21:48
+2

ohlo123

 

Chimli-ja kritizujem sam seba zato ,ze si myslim,ze si DEBIL a pritom ty si este vacsi .....
16.5.2017 - 20:55
+14

ErikHKM

 

Au
16.5.2017 - 21:03
+1

LukasNR

 

Hlavne je si priznat chybu
16.5.2017 - 21:34
+3

kelnička

 

Pozri tulip.tu nik nedava vinu primarne Zdenovi. Ale je fakt že on zlyhal. To ci a pod akym tlakom bol ho neospravedlnuje.proste to nezvladol
16.5.2017 - 20:38
+3

MartinZV

 

Ty budeš buď Xénia alebo sám Zdeno inak si to neviem vysvetliť
16.5.2017 - 23:31
+1

imko6

 

Alebo Tulip. To je dalsia kategoria
16.5.2017 - 23:34
+2

ctibor

 

Myslim, ze kamenovanie je silne slovo. Ale moja otazka inak znela..co pozitivne nam Ciger a Svehla po dvoch rokoch zanechali? Na com ma stavat buduci trener? Kolkych mladych hracov vytiahli? Kolkym pomohli v kariere?

Ja si myslim, ze Ciger a Svehla nezvladli ani pripravu na MS ani pripravu pocas MS. A dokazy? Napr. dokazom je predsa samotna hra, reagovanie pocas zapasov. Mali sme najhorsie presilovky, neskutocne zly prechod do utocneho pasma, nulovy system. Nevedeli na akom poste hraje Hovorka, nevedeli, ze Miklik ma este zapas o bronz, nenominovanie Bakosa atd. A napr. ktory sudny trener uprednostni na presilovke Mikusa pred Cajkovskym? A co napr. tie hluposti s brankarmi? Reagovanie pocas zapasu bolo nulove.A mnohe dalsie veci. Tych veci je strasne vela, a to som vobec nespomenul to co sa dialo minuly rok.
Nie, Zdeno jednoducho ludsky ani profesne nema na to, aby bol trenerom repre. A nema na to ani Svehla aby bol GM. A uz na to nema ani Supler, aby bol co i len asistent. Samozrejme, problemy v slovenskom hokeji su hlbsie a zmena trenera urcite ziadne zazraky neprinesie. Ale preco mame tam trpiet takychto amaterov?
16.5.2017 - 20:30
+7

chimli

 

Ty dokážeš z TV obrazovky vyhodnotiť komunikáciu na lavičke? Bravó!
Vyzerá to tak, že Cíger a Švehla predviedli komunikačný štandart.Stačí si spomenúť na komunikáciu ich predchodcov.Za všetkých hádam foter Hossa.
Amatéri? Kde ty na tieto voloviny chodíš.
16.5.2017 - 20:36
+5

ctibor

 

A k ostatnemu?
16.5.2017 - 20:41
0

chimli

 

Ani Cíger nie je dokonalý.Predpoklaám, že ani ty.(ja tiež nie)
16.5.2017 - 20:47
+2

ctibor

 

Tak niekto robi chybu na chybe pocas 2 rokov co je tam a tvoja jedina reakcie je, ze vsetci robia chyby? To ozaj?
17.5.2017 - 11:55
+1

amaskiea BLOG

 

keby si si to náhodou nevšimol, tak len naprázdno narábaš slovami, bez vecného obsahu, tomu sa hovorí prázdny blábol
Ale ináč nič v zlom, vážne, bez irónie.
16.5.2017 - 20:41
+13

chimli

 

Každý máme nejaký prejav.

Moje prázdne bláboly môže negovať realizačný tím a 25 hráčov.
Tvoje drísty už boli negované.
16.5.2017 - 20:50
+2

amaskiea BLOG

 

a zas len všeobecne, o ničom
16.5.2017 - 21:00
+8

ErikHKM

 

No na tej lavičke keď ich ukazovali fakt vyzerali ako amateri
16.5.2017 - 20:44
+3

pupo

 

Ja som sedel proti Talianom na striedačke a môžem ti povedať že práca lavičky bola nulová!!
Keď si bral time out pred 2-2 sa prevážal Miklik v strednom pásme a Ciger len chytal Bliznaka za ramena
16.5.2017 - 21:05
+4

pupo

 

Za striedackou samozrejme
16.5.2017 - 21:08
+1

ErikHKM

 

Pochopil som neboj sa
16.5.2017 - 21:10
0

ErikHKM

 

A ktori si ty hokejista ?noze nám prezraď meno ? keď si sedel na striedačke ?
16.5.2017 - 21:10
0

pupo

 

He he podľa výkonnosti som si tam aj mohol sadnúť
16.5.2017 - 21:11
0

ErikHKM

 

Mohol si skočiť aj na ľad
16.5.2017 - 21:17
0

adrian79

 

takze si na nej stal?

kolko to ma realizacny tim clenov ?
16.5.2017 - 21:19
+1

pupo

 

Chlapi sledujem hokej popritom písať a rozmýšľať to je moc na mna
16.5.2017 - 21:27
0

MartinZV

 

Áno každý si pri sledovaní zápasov a záberoch na našu striedačku mohol všimnúť že atmosféra tam bola na bode mrazu prípadne Zdenove bezradné a zúfalé pohľady do blba a na to človek nepotrebuje byť žiadny odborník na reč tela alebo čítanie z pier
16.5.2017 - 23:36
+3

enem tak

 

celkom dobre zhrnuté + brankara netreba zabudnuť: ako môže byť Hudáček jasná jednotka a držia ho vtej brane ked už všetko a všetkých pomenia a môžu už len JUla tak ho tam nechajú ...jedna 6 za druhou a ešte aj do ďalšieho zápasu ako jednotka...som zvedavý kto rozhodol konečne po treťom gole vystriedať Hudačka, ked Janus tam byť (Laco nemohol) už dva zápasy predtým !!! Kosa asi nemá veľky vplyv na protekčne držaných hráčov...
Apropo nielen že Graňák radšej odišiel už z prípravy asi aj keď videl čo sa tam deje a koho budú vyraďovať a ako sa ku komu pristupuje (myslím že veľmi sa naznačí s kým sa bude rátať), potom ten Čajkovský min.na ľade oproti iným drevám ...myslím že teda ani atmosfera nemôže byť v takomto tíme v poriadku ...to sú už dospelí Ľudia a všetci vedia prečo tam niektorí sú a musia spolu hrať ...a pritom na to nemajú... tak a s tým ísť do repre by ma teda nelákalo a už vôbec nie keĎ sa dalo realne očakávať takato blamáž a nakoniec aj v týchto diskusiach to naozaj očakávalo veľa ľudí a na to nebolo treba byť hokejový profesional...
17.5.2017 - 0:21
0

MartinZV

 

Ale na otázku si neodpovedal
16.5.2017 - 23:26
+2

ErikHKM

 

Myslíš mna ? Tak určite
16.5.2017 - 20:06
0

chimli

 

Toho nad tebou.
16.5.2017 - 20:10
0

forwardPP

 

Ešte ma mami Zdena spýtať ake je to trénovať naródny tím bez trénerskej licencie.
16.5.2017 - 19:58
+4

Jari Kurri

 

Nie tak rychlo mama mami.... Pomalsie: Mama má Emu.
16.5.2017 - 20:11
+8

MartinZV

 

Ema má reumu
16.5.2017 - 23:38
+1

forwardPP

 

* sa mali
16.5.2017 - 21:32
+1

Ivo

 

Nejdem sa priklanat na stranu kohuta alebo Cigera, kto komu ake podrazy robil, fakty su tim bol viac menej pokope viac ako mesiac, na MS ziadny herny system, presilovky nenacvicene, hra na nahodu. hraci absolutne nepripraveny... Myslim si ze staci.
16.5.2017 - 20:02
+30

ErikHKM

 

+
16.5.2017 - 20:06
+1

LukasNR

 

Je hrozne kolko zla vo fungovani vsetkeho narobili pohrobkovia komunizmu a prezlikaci kabatov. Nacizmus bol celosvetoba hrozba ale nas komunisti uplne pokrutili a stale krutia.
16.5.2017 - 20:08
+4

ErikHKM

 

Otce zmiluj sa nad nami a daruj nám pokoj Amen
16.5.2017 - 20:20
+4

motonomad

 

Monsiňóre Este pred par dnami Vas bola radost citat. Nadhlad, vtip a rozumne nazory. Neraz som sa nasmial az mi slza vyskocila. No v poslednej dobe su to zufale prispevky o politickej atmosfere na webe o hokeji. Aj toto vie spravit vysledok repre na MS s naladou fanusika. No offense
16.5.2017 - 22:57
+3

LukasNR

 

Kurnik sopa uz si druhy co mi to hovori Asi v tom bude pravda. Hej trosku ma to stve a nie len to vela faktorov toto je len taka ceresnicka.
16.5.2017 - 23:48
+3

Sergej

 

Ak sú najslabšími článkami Zdeno s Robom, ako snáď väčšina píše, tak to je paráda! GM Šatan a náš naj. tréner Pokovič a je to, Dansko štvrť a 2019 finale!
16.5.2017 - 20:30
+8

tomi

 

Bez ohľadu na to, čo sa v hokeji deje daj si ruku na srdce, že Zdeno a spol.to takticky nezvládli. Pred MS sme čakali na nominácie jak na čerstvé rožky, potom to nasadenie na zápasoch. Veď on je tam od taktiky, zmenám a v neposlednom rade n burcovanie. Naša striedačka vyzerala od prvého zápasu jak pohrebný sprievod, my sme prehrávali už pred znelkou MS. Veľa vecí je v hlave, ale j on mohol chalanov nakopnúť, , aby dokázali, že ich zatracuju neprávom. A dristy o nevdacnosti nech si nehaju k Hríbovi pod lampu.
16.5.2017 - 20:41
+5

Sergej

 

Ja len tvrdím, že hore sú ešte slabšie články! Takže ja aj s tebou z velkej časti súhlasím! To neodporuje, ale zvýrazňuje ešte väčšiu neschopnosť tam hore.
16.5.2017 - 20:49
+1

8sweet8

 

Teraz sa ešte len dočítame co všetko sa deje vo vnútri zväzu... už co to som dnes čítal.. napríklad aj tie poistky co zväz nechcel preplatiť nhl hráčom takže bolo jasné že neprídu a aj keby tam je neviem kto tak neprídu.. alebo ako im povedal nech neletia do Ameriky ale nech skajpuju cez PC.. pravda je niekde uprostred ale verím že sa všetko dozvieme .. ale vyzerá to tak ze ten kohut výhra teda žiadna nebola
16.5.2017 - 21:03
+7

Scroman

 

Pravda bude nakoniec totálne prozaická a jednoduchá. Proste aj jedni a aj druhí sú totálni neschopáci. Pri Kohútovi to vypadá aj na to, že bude falošný pajác.
16.5.2017 - 22:02
+4

pepisek BLOG

 

: v celom tomto grci uz len chyba spasitel extraligy .. hviezdny Risko Lintner.. a bude to na kompletku...
16.5.2017 - 21:07
+6

ElwisNR BLOG

 

Zdena uznávam za to ako pracuje s deťmi v akadémii ale ako tréner reprezentácie nemá dosť skúsenosti ono trénovať Slovan klub kde si ukázal na hráča akého chcel mužstve a niečo postaviť a vytvoriť prakticky od nuly to chce odborníka.Je zbytočné vyťahovať veci že chlapci nemali dosť hokejok alebo energeťákov ide o to že za 2 roky mal skúšať mladých hráčov vo všetkých tých nepodstatnych zápasoch a určiť nejaký systém to že sme tam kde sme nieje tak ani o talente ale o trénovanosti hráčov a kvalite trenerov a to čo funguje vo svete treba doniesť k nám a nie predvadzať ten hokej okolo mantinelov.Dánsko zachránilo náš hokej a ak si nevieme zastať svoje miesto na hokejovej mape sami tak tam nemáme čo hľadať.
16.5.2017 - 21:35
+2

frotto

 

Poprosil by som kompetetnych ludi aby sa prestali hadat ako deti v materskej skole a konecne zacali nieco robit pre Slovensky hokej. Dakujem.
16.5.2017 - 21:39
+11

lesslie69

 

Zdeno a Robo,chcel by som vedieť,prečo ste takto zhovädili svoje mená výborných hráčov.Stálo vám to za to?
16.5.2017 - 21:44
+2

maček

 

Niekedy veci neodhadneš a potom už nechceš cúvnuť, lebo chlapi sa nevzdávajú.
17.5.2017 - 0:13
+2

worth

 

Podla mna chlap si aj musi vediet priznat, ked na nieco nema a svojou pritomnostou veci skodi. Ale inak s tebou suhlasim, ze o tom bola ich motivacia ostavat tam - "ja od roboty neutekam" a podobne. Oni tomu snad aj naozaj veria, ze si pracu robia dobre a iba maju smolu, vsetci im skodia a podobne.
17.5.2017 - 8:01
+1

Tino

 

chlap: ked vidi ze je prekazkou ktora rozdeluje odide, jeho neochotu odist by som na cnost rozhodne neotacal, resp vidiet cnost za tym ze neodisiel chce silne zatemnenu mysel, resp inu prekazdku....no offence chlape, vazim si ta, respektujem, ale chlapske postoje sa vyjadruju inac. chapem ze takto po funuse vystava potreba nalepit na neho nieco pozitivne, pekne, ale cez chlapske postoje a podobne pozovanie by som to nehral.
17.5.2017 - 8:52
+1

chimli

 

Mnohí ste už asi zabudli, že Cíger už pri repre pôsobil ako asistent. Nebol head,tak nebol v podstate pre ľudí ako ty prekážkou.
Škoda, že sa už nedá vrátiť čas, bolo by zaujímavé, či by Nemeček odstúpil, keby nemal kto prebrať reprezentáciu v roku 2015. Od vtedy je Cíger nepriateľ číslo 1.
17.5.2017 - 9:15
+3

Tino

 

ze sa stal: prekazko usi sposobil sam, svojimi skutkam ia vyjadreniami, spajat odstupenie nemecka s tym ci by mal kto prevziat repre a a kby nemal spekulovat ze by mozno nemecek neodisiel mi pride usmevne....to posledne co kliku okolo nemecka kedy zaujimalo bol hokej sam, hokej bol prostriedok nie dovod preco sa tak dlho drzali, keby ich hokej zaujimal neriesime dnes problemy ktore mame.
17.5.2017 - 9:52
+1

stilian3

 

___: Ako vždy, po absolútne nevydarenom šampionáte pán zodpovedný tréner a GM nepovedia na seba ani jedno zlé slovo, ani náznak sebareflexie. Práve naopak, sekundu po našom konci začali hádzať špinu a vlnu neschopnosti na niekoho iného. Týmto obaja v mojich očiach klesli ešte viac. Na druhej strane vidím zreteľnú snahu z Kohútovej strany o dialóg a preto si myslím, že on je presne ten typ osobnosti čo nám v týchto zlých časoch treba a teda skúsený krízový manažér. Lintner, Kohút a stará banda z NHL, to sú ľudia ktorým musíme vyjadriť úprimnú podporu v modernizácii nášho hokeja.
16.5.2017 - 21:56
+9

RhimeSBA

 

"Ja poviem pravdu, že by som odišiel aj skôr, ..."
"Ja beriem plnú zodpovednosť za mužstvo na MS, ..."
"Ja opakujem, že beriem zodpovednosť na seba,..."
16.5.2017 - 22:04
+4

stilian3

 

Preboha: Však každému je jasné, že to sú len frázy priamo určené na to aby na ich základe mohol niekoho označiť za ešte horšieho. Organizácia tímu? Striedanie brankárov? Presilovky? Všetky základné výkonnostné ukazovatele? Zostava? Nominácia? ..... týmto veciam sa vyhol iba konštatovaním, že to berie na seba...SMIEŠNE
16.5.2017 - 22:11
+7

RhimeSBA

 

"Ako vždy,..., pán zodpovedný tréner a GM nepovedia na seba ani jedno zlé slovo, ani náznak sebareflexie."
16.5.2017 - 22:14
+6

maček

 

fušééé (alebo ako to Roman hovorí)
17.5.2017 - 0:14
0

RhimeSBA

 

Ja sa čudujem len jednej veci..keď Hudáček zdrbal celý systém, vyslúžil si viac menej potlesk..

Keď to spravil Cíger, tak sa zbavuje zodpovednosti..a to aj napriek tomu, že Zdeno aspoň počkal do konca turnaja, kým začal prať špinavé prádlo a nikoho nezhadzoval počas MS, čo je o dosť serióznejší postoj..

No neva, aspoň máme vinníka súčasného stavu.
16.5.2017 - 22:00
+30

Scroman

 

+
16.5.2017 - 22:05
+1

Ottawa38

 

+
16.5.2017 - 22:08
+1

ErikHKM

 

Kamarát Hudacek to nemal hlavne povedať počas MS všetky tie veci to že povedal že prehráme aj zo SWE tak tým u mna klesol lebo takto potopiť spoluhráčov keď verejne poviem že prehráme aj snimi to by nemal povedať profesionál on mal hlavne chytať a nie dávať vyjadrenia pre média počas MS jeho práca bola stát v bráne a zabraňovať gólom neprajem mu v živote nič zle a ani v kariére ale tak rýchlo ako sa dostal do KHL aby znej aj nevyletel nakydal na Slovan na tvoj klub že mal byt základ repre ale položme si otázku má/mal niekto z našich nato aby hrali v KHL ? Veď Riha to povedal skúšal tam zapracovať hráčov žiaľ nemali nato a musel hľadať inde veď ani ten Slovan predsa nechce byt v lige posledný ale bojovať o PO a žiaľ znasimi hráčmi asi ťažko veď aj teraz Slovan mal celkom dobrý team bol tam Brust Chechoo Chipchura Jeglic Kundratek Nedorost a PO nedali a to sa iný hráči musí sa veľa veci zmeniť inak bude veľmi zle z našim hokejom
16.5.2017 - 22:20
0

imko6

 

Hmm. "Viac menej" je fajn slovna hracka, len v tomto pripade dost nevhodna. Pretoze teda VIAC alebo MENEJ ?
16.5.2017 - 22:29
0

RhimeSBA

 

Nuž..chcelo by to asi doštudovať jazyk. Ale pre teba...viac.
16.5.2017 - 22:31
+3

imko6

 

: No ked si ma uz tak pekne zjebazdil ze neovladam jazyk (vdaka, polepsim sa)
Skus teraz nieco k veci.
16.5.2017 - 23:37
+1

RhimeSBA

 

Položil si mi otázku, dal som ti odpoveď. Môžem byť aj viac "k veci"?
17.5.2017 - 7:37
+3

worth

 

Mne sa zda, ze vacsina ludi kritizuje Cigera vecne, za veci za ktore nesie zodpovednost. Nechcem opakovat co uz je tu napisane, v skratke, aj ked si odmyslime hracov NHL, stale mal moznosti poskladat ten tim vyvazenejsie, mancaft bol pokope dost dlho na to, aby natrenovali napriklad presilovky alebo aby mal poskladane utoky atd.
Zeby Hudacek zozal potlesk? No co som ja cital, vacsina ludi tu Hudacka kritizuje a zhadzuje (aj ked hlavne za vykony).
No a to, ze Ciger teraz aj so Svehlom vytahuju tieto veci... Ak je to pravda (je mi trochu divne, ze by takto okato Kohut sabotoval MS, ale preco nie, ludia su vselijaki), tak je to samozrejme hrozne, ale preco to riesia az teraz? Ak by upozornovali na nejake sabotaze pred a pocas MS, tak by sa k tomu verejnost stavala inak a asi by si zvaz nedovolil pod dohladom medii nejako im dalej skodit. A tiez nerozumiem tej vete, ze chcel som odist uz pred MS, ale ostal som kvoli chalanom. Akoze, ak by odisiel Ciger, tak pojdu chalani na MS bez trenera?? Keby sa k tomu so Svehlom postavili ako chlapi, ok, dostali sme sa tu k tomu vdaka pofidernym okolnostiam, prve MS sme spackali, stejne nas tu nechcu, takze odstupujeme, bol by cas najst noveho manazera aj trenera a tohtorocne MS mohli vyzerat uplne inak.
Co sa mna tyka, nech sa teraz okydavaju, ale je to iba dalsia znamka neprofesionality vsetkych zucastnenych, takymto sposobom riesit problemy.
16.5.2017 - 22:40
+3

enem tak

 

jednoduche prečo to vytiahli...: lebo Kohut im povedal že ich dalej nepodporí tak si môžu povedať čo chcu aj keď možno niečo na tom bude (aj ked je smiešne hovoriť o hokejkach a napojoch atď...čo ich nemohli rozdávať alebo predávať?)
V každom prípade budú chcieť nechať o sebe len pekný obraz čo však nemôže sudneho človeka oklamať...toľko toho stihli neprofesionalne pokazit ...
17.5.2017 - 0:27
+4

Tino

 

ked vies: ze sebe uz "dobre"body neprihras, ze svoj obraz nezlepsis lebo sa neda ,maju niektori ludia tendencie/nutkanie/potrebu nakydat cokolvek na "druhu" stranu s ktorou su v spore aby sa co to nalepilo aj na nich.
17.5.2017 - 8:36
+1

worth

 

Takzvana "ruska" taktika
17.5.2017 - 9:19
0

Tino

 

stale: nie som rozhodnuty ci je ciger len figurka ktorou ide tak lahko manipulovat a ta figurka nasledne neriadene kvaka nezmysly, alebo je to aj jeho rozum co dava....ja ho nepoznam, z toho co som o nom vedel pred tym ako zobral repre som mal pocit ze je to celkom cestny a slusny clovek, ale ako prevzal repre rozohrali sa hry ktore slusny clvoek, cestny clovek v hlave nema, takto slusni, cestni nepracuju toto je rukopis gaunerov.....vzhladom k tomu ze viem kto ho dotlacil za trenera , aky zaujem tito ludia predstavuju, coho vsetkeho su schopni, co uz spachali, ako pracuju som na pochybach...mne to pripada ako ked jedna komerna SVK televizia vymyslela zabavny program v ktorom sa bavili na ucet chudakov, farmar hlada zenu sa to tusim volalo...nestasntikov vmanipulovali , dotlacili do situacii ktore nemali sancu zvladnut a nasledne zabavali narod.
17.5.2017 - 10:10
0

worth

 

Tak zase treba si uvedomit, ze on je aj pod vplyvom inych ludi, ked mu Xenia a kamarati vtlkaju do hlavy, ze sak ty si rovny chlap a vsetci ti iba chcu zle, nikto ta nechape, tak on tomu potom veri. Nepovedal by som ze je Ciger zly clovek, ktory by hral nejaku hru intrig, skor clovek bez sebareflexie, ktory precenuje vlastne schopnosti a ano, asi sa nechal aj naivne vmanipulovat a teraz vlastne robi nemeckovi a spol firewall...
17.5.2017 - 10:52
+1

Tino

 

jo: aby sme si rozumeli netvrdim a nemyslim si stale ze svehla a ciger su zli ludia, ze sa na hokeji prizivuju to ani nahodou,naopak minimalne Ciger, miklosovic s deckami rozbehol cosi zmysluplne a ja si to vazim , tesim sa ze sa venuje hokeju, pomaha a prave preto som nerozhodnuty co si vlastne mysliet ze sa deje, preco toto divadlo....normalne by bolo keby to skusil nevyslo , ludia ponadavali , ale nijako by sa to neodlisovalo od predoslych pripadov neuspesnych trenerov... ale toto nie je zial ani len podobny pripad, toto je divadlo v ktorom sa riesi viac veci.
17.5.2017 - 11:11
+1

worth

 

tiez si myslim, ze nebyt tych vyjadreni (nie len tychto poslednych) ludia si ponadavaju a ide sa dalej. spackane sampionaty boli, ako vravis aj predtym. taky hanlon mohol isto tiez zacat hadzat vyhovorky, ale ten sa vyjadruje diplomaticky na tu temu este aj po rokoch.
17.5.2017 - 11:20
+1

Tino

 

vediet: si zachovat cest, odstup, chochmes v takto vypatych situaciach nieje urcite lahke, kludne to nazvime "schopnost"...niekto to v sebe ma, niekto nie.
17.5.2017 - 11:33
+1

Mudrc

 

Všetci odstupit: Cíger, Švehla, Kohút všetci okamžite odstúpiť. Ak je pravda ze Kohút nabádal hráčov aby nechodili tak to nie je normálne!
Všetci traja okamžite von.
A Riško zatiaľ co mlčí !? Uz je vo funkcii rok a výsledky su aké, co zmenil ? Veď ti naši hráči z extraligy je ešte väčšia mizéria ako v minulosti.
16.5.2017 - 22:02
+4

ErikHKM

 

Zajtra by mal Kohút dať vyjadrenie ohľadom toho čo Zdeno povedal na STV 1 v GBS som zvedavý čo povie
16.5.2017 - 22:11
+2

matrin

 

No, keď si premietnem predsampionatove rozhovory s kohútom, cigerom a svehlom o skype, dôvere trénerovi a gm… tak som si istý že ciger a svehla sa nakoniec týmito emocionalnymi výstupmi len zhovadili. Fakty sú na kohutovej strane a zajtra sa to ukáže.
16.5.2017 - 22:48
+2

Norik

 

presne tak: risko mal naucit za rok hrat hracov z extraligy lepsie. Ze sa muvto nepodarilo a ze hraci z extraligy nepatrili k najhorsim, za to jednoznacne von risko..
16.5.2017 - 22:25
+7

fandahokeja

 

cela kabina tohto timu bola jeden bordel po trenersko-organizacnej stranke..a to su prve zakulisne info...casom toho vyjde viacej von.
16.5.2017 - 22:24
+3

Kite19

 

Keď si človek prečíta takúto diskusiu... Slovensko ide dole kopcom, nájdeme vinníka verejne ho popravíme, zmení sa tým niečo? Stále pôjdeme z kopca. Zdeno nemá ako tréner na reprezentáciu, ale že sa dostávame hokejovo na úroveň Slovinska a Talianska, za to jednoznačne nemôže. Zodpovednosť má akurát za nomináciu a výsledky na MS.
16.5.2017 - 22:29
+6

Pavol1988

 

Ciger bol dobry hrac, no nie je dobry trener a vsetci na SZLH to vedeli a aj napriek tomu ho nechali pri repre, lebo chceli dosiehnut iba jedno . Repre, zvaz, kluby maju mat spolocny smer co sa tyka MS a oni mu len hodili lano a zariadili si to tak, nech sa na nom obesi, ano mohol pracovat lepsie s tymom, mohol nieco nacvicovat a mozno sa aj snazil, no pri neuspechu sa vsetko hadze na trenera. Pozrime si nominaciu az na nejake 2-3 mena by sa lepsia nedala spravit. On bol vlastne iba zamestanec a ktory zamestnanec poda najlepsi vykon, ked vie ze jeho vlastna firma chce aby bol neuspesny, ziadny. Som velmi zvedavy co bude o rok ked si tam novy ludia SZLH daju svojich ludi ako ta repre bude vyzerat. Ciger je Ciger ale hadzat vsetko na neho a Svehlu je cista blbost.
16.5.2017 - 22:30
+7

TomsKE

 

Kvarim: Ze bude este dusno.. pijavice a klieste sa budu snazit nakydat cez cigera a svehlu kde sa len bude dat. Ja len dufam ze sa nas hokej konecne pohne spravnym smerom bez vyciciavacov zo smeru s.r.o.

Uvidime.
16.5.2017 - 22:31
+2

Tino

 

je mi : skutocne luto ako koncia hlavne ako si bude verejnost pamatat svehlu a cigera,k nalepke vynikajuci hraci si pribalia aj neschopny trener a GM pre A team,nezasluzili si to a ten kto tychto dvoch nestastnikov do tohto navliekol nebol,nieje a nebude ich priatel,ale posledna spina....verim ze ciger odovzdaval deckamto najlepsie co vie a robil to v dobrej viere, ako kvalitne neviem ale kedze je to len hobby je to asi aj jedno luto mi je ze ciger a jemu blizke okolie nedokazali prekuknut do akych vykalov su zatahovani a nedokazali to odmietnut,aby sa divadlo naskoncilo aby sa problemy zivili a natahovali donekonecna sa teraz budu navzajom obvinovat zo vsetkeho mmozneho aj nemozneho....ciger a svehla z toho mozno nakoniec vzidu ako obete,nepochopene, sikanovane, odmietane ale hlavne obete....nepochybujem ze priclinlive media spravne tlacene ainstruovane ludmi ktori vedia ako na to teraz budu pracovat na ociernovani ludi ktori symbolizuju zmeny v svk hokeji, prihodna bude akakolvek blbost je jedno co si kto mysli o odchadzajucih co vsekto znicili dolezite bude nakydat hnoj na novych ludi....celkom priehladne a ciger so svehlom v tom podla mna nevedomo zohraju svoju rolu, ja ich stale nemam za zlych ludi.
16.5.2017 - 22:47
+3

motonomad

 

Ach jaj Zdeno. Bol si VELKY hokejista. Ked som bol decko mal som na stene tvoj plagat z casopisu Start vo federalnom drese. Preto sa mi tazko pise to ze ako trener repre si absolutne zlyhal. S kritikou z kazdej strany suhlasim a marne sa snazim najst za tie dva roky nejake pozitivum. Lebo nie je ziadne. Uz minule MS toho bolo tolko ze nechapem preco si neodstupil a spravil zo seba hňupa. Uz je tu generacia, ktora tvoje hracske casy nezazila (alebo ti co zabudli), akademiu nevnimaju a ako repre trener si na ociach. To ze nemas podporu u Kohuta si citil uz davno tak naco ten masochizmus. Teraz schytavas kopance z kazdej strany.

Apropo Kohut... Bol tu pred casom rozhovor s tymto panom ktory ani neviem odkial sa vzal. Mozno si na to pamatate. Vyhybave diplomaticke odpovede z ktorych bolo tazke vycitat ako to so slovenskym hokejom mysli. Zaujimavejsie boli otazky od tu registrovanych ako jeho odpovede. Uz vtedy sa volalo po odvolani Cigera a on mu dal este rok "sancu". No nechal ho v tom vykupat sa. Intrigy a politikarcenie su stale prednejsie ako zmysluplna spolocna praca pre repre. SZLH a realizacny tim isli proti sebe. Aj schoza odbornikov bola cez MS. Jasny signal ze realizacny tim nema u SZLH doveru, podporu, buducnost. A nech su Ciger a spol akykolvek babraci toto im na chuti tiez urcite nepridalo. U mna p. Kohut zatial neziskal ani bod. Nie je vsetko ciernobiele a tieto MS asi neboli len o Zdenovi. Kedy uz toto skonci a fanusikovia budu usetreni osobnych sporov, intrig a politiky v slovenskom hokeji? Som zvedavy aky dalsi trener v tomto stave zoberie repre. Aby to zasa nebola nekompetentna znouzectnost ako Ciger. Paradoxne Ciger mozno robi pre slovensky hokej v svojej akademii viac ako p. Kohut a SZLH. No snad sa mylim a bude dovod zatlieskat aj Kohutovi
16.5.2017 - 22:48
+6

mpavl

 

To som pisal zhruba pred 1/2 rokom, ale k tomu dementatorovi to sedi ako rit na serbel!!!: Clovek, ktory dobrovolne ujde z najlepsej ligy na svete do slov. extraligy, aby tu bol za \"hviezdu\" a oslavovany, lebo sa mu nechce makat,....clovek, ktory fyzicky napadne rozhodcu lebo on moze , lebo je \"hviezda\", ...clovek, ktory jeden den povie , ze nebude trenovat repre, lebo nadovsetko miluje svoje deticky a on by od nich bnikdy neodisiel a na repre nama cas , .. a na druhy den sa vsetkum smeje do tvare ako atrapa na trenera reprezentacie, lebo bol \"hviezda\ "...clovek , ktory nema A Licenciu, a popri tom robi atrapu na trenera v Slovane , lebo bol \"hviezda\".. a ta moze na Slovensku vsetko...tak takyto clovek podla mna nema ani moralne, ani odborne schopnosti viest ani tie male deticky a nie este reprezentaciu...asi tolko ..dohovoril som
16.5.2017 - 23:07
+21

matrin

 

...človek, ktorý vie výstižne zhodnotiť zápas https://www.youtube.com/watch?v=V5FZOtbrVL4
16.5.2017 - 23:37
+2

Dracik_18

 

caf priateľu ..Cíger neodišiel z NHL kvôli žene , lebo sa tam necítila dobre ?
17.5.2017 - 8:29
+4

worth

 

Pise sa to "dobré"
17.5.2017 - 9:17
+2

Great!

 

Clovek, ktory dobrovolne ujde z najlepsej ligy na svete do slov. extraligy, aby tu bol za \"hviezdu\" a oslavovany, lebo sa mu nechce makat.

clovek, ktory fyzicky napadne rozhodcu lebo on moze , lebo je \"hviezda\".

Len skutočne zamindrákovaný jedinec, zahorklý a naplnený tou najčitejšou nenávisťou može vidieť veci v tejto línii. Je mi ťa ľúto, človeče..
17.5.2017 - 13:23
+4

mpavl

 

Ďakujem pekne..s tým dokážem žiť...
17.5.2017 - 15:34
+1

erik24

 

jasne podme hadzat vinu jeden na druheho. Kohut na Cigera a Svehlu, ti na hracov a na Kohuta, Hudacek na spoluhracov atd. kua zaspali sme dobu, tak sa zobudme. mudrovat, urazat a nadavat vie kazdy z nas, ale vy ludia okolo SVK hokeja ste tam od toho, aby sa toto co sa stalo nestavalo. Dalsie zbytocne otazky po MS, dalsia zbytocna kauza pre nas hokej. Je to reklama naseho hokeja, takisto ako to, ze nasi hraci radsej hraju vo Francuzsku ci Nemeckej druhej lige nez doma. Kauza Martin , Slovan a vyplaty, posledne roky Poprad a jeho problemy, Majster neudrzi kader pokope ani, musi skladat od zaciatku, Slovak ide do Bieloruska, bitka Zilina Martin a dalsia hanba s tym spojena, LM a jeho dlzoby za vyplaty minuly rok, atd. atd. uz je toho negativneho okolo nasehl hokeja v poslednych rokoch vela. vycistit stol ale naozaj a zacat konecne pracovat. nie.len hladat vinika u niekoho ineho. kazdy sa musi v prvom rade pozriet na seba, zamiest si pred svojim prahom a az potom si moze dovolit hovorit o inych. Dva roky do domacich MS. verme ze GM Satan a novy trener, verim, ze Kruger alebo Pokovic zacnu stavat opat repre spat na nohy
16.5.2017 - 23:13
0

erik24

 

a dodam, ze je krasne, ze sa zvysil pocet divakov v nasej extralige, ale hraci sa stale domov vracat nechcu len ti co vyhoria vonku a radsej hraju inde. medzi hracmi stale panuje nazor, ze v nasej lige nieje istota, ze bude vyplata chodit na cas. A to iste plati o Slovanu. Lepsi hraci preto.utekaju za zarobkom inde. treba vediet ohodnotit.hracov a aj dodrzat co sa slubi a nie len napisat na papier. Kym sa toto nezmeni a nezlepsime si svoju ligu kde budu mladi hrat kvalitne zapasy a zlepsovat sa tak nas hokek.pojde dalej dole. Vacsinou to konci.posledne roky tak, ze niekto vyskoci.v nasej lige a ide do CZ no len malokto sa tam presadi pretoze to co staci na nasu ligu nestaci v CZ lige nie to na MS.
16.5.2017 - 23:20
0

Vojto83

 

Toto je presná kopia nasej politiky. Uz mi chyba len to, aby zajtra zvolal tlačovku Ciger, o dve hodiny na to Kohut aby reagoval na Cigerovu tlacovku a potom Ciger, aby reagoval na tlacovku o tlacovke. Bulvar bude mať o com pisat dalsi mesiac a náš hokej sa nikam nepohne. V tomto sme experti, to nam ide. To, ze jedny budu kydat na druhých, mozno niekoho urazi. Ale nikomu to nikdy nepomôže... A.. Mame sice dva roky do domacich MS, ale v nasom hokeji je taky bordel, ze cas hra proti nám...
16.5.2017 - 23:19
+4

KrebsKandidat

 

Co na to povedat: Super, tak hokejisti su doma, zabo-mysie vojny mozu zacat!

Na hovno bol pre nas turnaj a na hovno pre nas bude aj to potom.

Nic ale nic sa nezacne riesit ale len viacej hnoja.

Gratulujem nam vsetkym - pred 12 rokmi hokej spajal uplne lahko, pred 5 rokmi znacne tazsie - dnes sa este aj tu budeme delit na tych, co veria viac jednej ci druhej strane.

Tolko k tomu, ze jedno nas spaja (nastastie nie ta znacka piva)
16.5.2017 - 23:35
+1

stewart71

 

Ja by som to rád videl takto: GM:Miroslav Šatan, Hlavný tréner:Ľubomír Pokovič, Asistenti: niekto mladší a Norbert Javorčík(hl.tréner U20).
B:Laco,Čiliak,Janus,Rybár z tejto skupiny dvaja brankári
Godla,Húska z tejto dvojice jeden.
O:Meszároš,Graňák,Ďaloga,Čajkovský,Gernát,Jánošík,Čerešňák,Feherváry,Bodák,Bačík,Rosandič.
Ú:Nagy,Surový,Záborský,Viedenský,Cingel,Kudrna,Hudáček,Šťastný,Mich.Hlinka,Koyš,Krištof,Gríger,Mat.Sukeľ,Paulovič,Hrehorčák,Buček,Rúžička,Studenič.
Výber Európa a juniori zámorie a ku ním cca 17 chalanov čo bude pôsobiť v NHL,AHL. Samozrejme 2,3 hráči cez sezónu môžu vyskočiť na základe dobrej formy.
Verím, že sa situácia začne uberať správnym smerom...
16.5.2017 - 23:37
+1

stewart71

 

Mat.Sukeľ,Paulovič,Hrehorčák,Buček,Studenič,Rúžička,akosi mi to tam nieje vidieť
16.5.2017 - 23:39
0

KrebsKandidat

 

Nemyslim, ze tam Pokovic pojde, i keby mu to bolo ponuknute.

Snazia sa riesit mladez v Ruzinove a ani tam nemaju podporu zvazu / statu

Ale myslim, ze ako trener by to rozhodne bol prinos.
16.5.2017 - 23:43
0

Tizo BLOG

 

No Zdeno nieco nacal uvidime ci to bude mat pokracovanie...ja dufam ze ano...a ze sa pekne spina vyleje (nieco na sposob lyziarov)..14 miesto je neuspech...pri troche stastia to mohlo byt lepsie ale mohlo byt aj horsie...treba si ale uvedomit ze z poslednych 10 sampionatov sme do play off postupili 2x (2012 - 2, 2013 - 8) takze toto cele nie je o Cigerovi a Svehlovi...a uz rok stojime a ako pozeram hrame zabomysie vojny...pripadne diskutujeme o buducnosti...len aby vobec nejaka bola...kazdy ma plne usta vychovy mladeze ale hokejovu skolu pre deti ma Ciger, Liba a Sechny...nema ju ani Lintner, ani Satan ani dalsi a milion z vlastneho platu dal do klubu prave Svehla a ziaden iny...ti radsej fitnescentra alebo restiky...
16.5.2017 - 23:45
+4

LukasNR

 

To ste sa vy blazni bali ze nebude cez leto o com pisat Budeme tukat jak Dzesika Flecrovaaaa.
16.5.2017 - 23:51
+4

MartinZV

 

Veru podľa mňa toto bude ešte veľmi plodné leto. A nemyslím tým plodné na letných festivaloch a tak
16.5.2017 - 23:53
+1

ErikHKM

 

Mozna aj tam bude plodne pár dievceniec pôjde stade ako budúce matky
17.5.2017 - 6:09
+1

sob3k

 

No, taky MTF v Slatine aj ked plodny nebude, tak proste waaa
17.5.2017 - 8:15
+1

Torpedo

 

Jedna vec je ista. Urcite sa to nepokaslalo ani kvoli Cigerovi ani kvoli Svehlovi ani na tychto MS... toto vsetko raz muselo prist a aj keby tam sedela zmixovana osoba Fergusona s Bowmanom, dopadneme rovnako
17.5.2017 - 2:21
+1

elbarto

 

To je pekná hlúposť, podľa mňa pri schopnom realizačnom tíme aj len s EU výberom sme schopní hrať 6-10 miesto. Len ťažko môžeme niečo dosiahnúť keď Zdeno so Švehlom nezobrali jediného produktívneho hráča... išli sme sa zrážať a dokonca ani to sme väčšinou nerobili. Prechod do pásma katastrofa,oslabovky tiež,presilovky jak by dal. Všetky taktické veci boli neskutočne katastrofálne. To čo oni predviedli je neospravedlniteľné.
17.5.2017 - 9:51
0

Jari Kurri

 

6. miesto ??? Preboha ludia, uz vazne prestante bluznit. 6. miesto by nas EU vyber neuhral ani v casoch nasej najzlatejsej generacie. Na obycajnych Nemeckých pohároch vtedy vymetali 2.-3. miesta. A to sme mali v Europe trosku iných hokejistov ako Dravecky ci Hrnka.
17.5.2017 - 12:29
+1

worth

 

Ja som pred MS necital rozhovory a nejak pozorne som to nesledoval, takze teraz ma dost zarazili veci o ktorych hovoria Ciger so Svehlom. Prislo mi to divne, ze by si Kohut myslel, ze taketo "sabotazne" aktivity utaji. Tak som si urobil rychly resers a zistil som, ze takmer vsetko co teraz tito dvaja vytahuju sa da vycitat z Kohutovych rozhovorov pred MS. Vysvetluje preco si mysli, ze hraci z NHL ktori maju zranenia alebo su z formy by nemali chodit, ze neodvola trenera kvoli zmluve a nemoze si dovolit ho vyplatit (niekto tu hovoril o standardnych zmluvach, ale nikto z nas nevie aku zmluvu si ciger s nemeckom dohodli), o skypovami s hracmi aj o setreni penazi atd.
Takze ok, mozme sa tvarit ukrivdene a nazyvat to sabotaz, ale on o tych veciach otvorene a konzistentne hovoril uz pred MS, tak uz vtedy na to mohli kludne Ciger a Svehla reagovat. Samozrejme sa tam mohli diat aj ine zakulisne tahy, ja vidim iba co precitam v mediach..

Tu su linky na rozhovory s Kohutom pred MS:

https://sport.sme.sk/c/20524566/martin-kohut-na-ms-v-hokeji-2017-sme-neposlali-spolok-zelenacov.html#axzz4hHJCtmlD

https://sport24.aktualne.atlas.sk/hokej/reprezentacie/sef-zvazu-pred-ms-priznal-zasiahnut-nemozem-musim-platit.html

http://msport.aktuality.sk/c/272683/prezident-szlh-kohut-hraci-maju-zaujem-o-ms-aj-ked-na-ne-necestuju/
17.5.2017 - 5:18
+10

Darth

 

obrovske plus. o tomto som rozpraval. Ale ludia si to ani neprecitaju len chrania dvoch sasov ako sa to este ani raz nestalo v historie. Som tu na HP od 2008 ale nikdy som neviel ze by tlko fans mal Supler, Hero Fossa, Hanlon ci Vujtek
17.5.2017 - 7:13
+3

Tino

 

sentiment: mnohi tak robia pretoze zaroven "chrania" znacku s ktorou je spajany na svk a nie je to mala zanedbatelna znacka preto je ich relativne vela.
17.5.2017 - 7:43
+3

strojar

 

Nuž, niektorí si to prečítajú.
Napríklad ako v druhom z rozhovorov p. Kohút v jednej odpovedi tvrdí, že nemôže zasiahnuť, to môže len výkonný výbor a v druhej už tvrdí, že on určil koľko budú reprezentanti dostávať.
A "ešte to aj platím" môže povedať, keď to budú jeho peniaze. On neplatí nič, platí zväz.
17.5.2017 - 7:56
+4

worth

 

Ja som to pochopil tak, ze nemoze zasiahnut do vyberu zostavy, ale "plati to" pretoze zodpoveda za to ako budu pouzite peniaze zo zvazu, aspon do tej miery, ze moze rozhodnut o odmenach pre hracov (ale zrejme aj v tych financiach je obmedzeny platnymi zmluvami). Z mojho pohladu vyraz "platim to" je trochu populizmus, ale chapem co tym chcel povedat.

Ako si to pochopil ty?
17.5.2017 - 8:17
+3

Tino

 

Ciger tvrdi: ze neodisiel pretoze mu islo o hracov, by ma zaujimalo ktorych hracov ...sersen a ten druhy?...skoda ze v navale silnych emocii smerom k hracom o ktorych mu ide si nespomenul ze cca rovnakej skupine hracov, ale kvalitativne niekde ide postavenej on vadi ak teda tvrdi, ze chcel pomoct a on to takto hra uplne evidentne mal odist ani nie koli vysledku na minulych MS ale pretoze odchodom by sa mohla odstranit prekazka a do rerpe by prislo viac hracov....takto by to urobil clovek ktory tvrdil ze to robil koli hracom, inac to urobi clovek ktory hra divadlo...dolezite je si pamatat co vsetko povedal a urobil Ciger s GM a to je moment na ktory sa mozno spoloehaju, ze si ludia mozno nebudu pamatat, alebo nebudu chciet pamatat...neviem co chcu dokazat tymto vypylakavanim, ale nepomahaju si, co iste vedia, ale ked uz nevedia nahrat sebe nejake body odidu s cirkusom a nakydaju nejaku spinu na inych ..aj toto je sposob akym sa to da urobit, rozmyslam silno koho, co mi to pripomina
17.5.2017 - 8:24
+1

HeyYou

 

ze by zrovna ciger bol strojcom (alebo snad obetou) nejakych divadelnych predstaveni a takehoto uceloveho ohovarania po funuse, to mi nejak nesedi.. ta komunikacia so zvazom zrejme stala za hovno a je to teda ciastocne aj zodpovednost zvazu (co je pre niektorych problem pripustit, kedze sudruh kohut je pre nich akymsi symbolom zmeny v svk hokeji, ktora sa doposial samozrejme nedeje).
za co cigerovi a spol jednoznacne patri kritika je sportova stranka veci, to vsak neznamena, ze vsetko co vypustia z ust je bohapusta loz s cielom vyvinit sa zo zodpovednosti.
17.5.2017 - 8:49
+2

Tino

 

kazdy si je strojcom svojho : stastia sam...ciger srdcervuci vykrik ze neodisiel koli hracom je smiesny, on nie je na hlavu iste aspon tusil , ze je prekazkou istej velkej skupiny hracov ak mu teda ide o hraco a divadlo hra prave tak ze ide tak odist mal .....prave koli hracom.Co sa Kohuta tyka je to IMHo kompromis....okrem ineho aj skupiny ktora cigera posadila na lavicku trenera A teamu, symbol zmeny sa Kohut stane, resp si bude moct narokovat na takyto "titul" az sa nieco zmeni ...lebo nie je dolezite co ludia hovoria, ale co robia
17.5.2017 - 9:00
+1

HeyYou

 

urcite suhlasim s tym, ze mal odstupit ovela skor, takto presne pred rokom na to bol vhodny cas.
ohladne cigerovej poznamky o neodchode kvoli hracom, on nie je ziadny profesor retoriky na sorbonne, mohol to mysliet v kontexte odchodu tesne pred tymito ms.
17.5.2017 - 9:16
0

Tino

 

najlepsie: by bolo neodvolavat sa na hracov vobec, netahat ich do toho, ale povedal to, ci to premyslel, nepremyslel, nedomyslel je jedno prispel svojou troskou do divadla ktore sa zacina rozohravat....ciger nie je nevinny divak okolo ktoreho sa deju krivdy, kuju pikle a on chudacisko je v tom zamotany a nevie z kola von, aktivne prispieval a prispieva...skoda ze mu opat nema kto povedat aby bol ticho, skor mam pocit ze je to naopak a ludia v pozadi to v nom zivia a nasledne sa skeria kolko bordelu sa da este urobit takto z pozadia, nevideni .....
17.5.2017 - 9:46
0

worth

 

Ja si nerobim o Kohutovi iluzie, ale ked si citam rozhovory a vyjadrenia v tych jeho je nejaka kontinuita, kdezto Ciger si sam casto odporuje.
17.5.2017 - 9:16
0

Tino

 

sledujes: ze sa pomaly nenapadne presuva tazisko a temou uz nie je tragicke vystupenie SVK na MS , ale pletky zo zakulisia, meni sa to na telenovelu...alebo inac povedane zakecava sa to dolezite a zaroven zlahcuje samotne fiasko....ludia si povedia, ano Ciger so svehlom to robili zle, musia odist a bla,bla, ale Kohut im za chrbtom kul pikle a ked sme uz pri tych pikloch a kohutovi ktoreho nepozname, neverime mu podme sa sa rozpravat ake pikle , pletky luzu zaujimaju viac nez surove fakty ...sikovne, fikane....skdoa ze si zdeno opat neuvedomuje ze mu to nijako nepomoze skor poskodi, dostojne z toho nevykluckuje, vyrehotany je niekto iny v pozadi, koho nevidime
17.5.2017 - 10:21
+2

worth

 

a hlavne sa bombasticky "vytahuju na povrch" veci, ktore uz davno boli na povrchu, len nikoho doteraz nezaujimali...
17.5.2017 - 11:22
+2

Tino

 

zaujima ma co na to: zvaz, ale zaroven si myslim, ze je lepsie nehrat tuto hru so vzajomnym obvinovanim sa, urcite nie cez media, kohut sa vraj chce vyjadrit a prvy plan hovori ze teraz ked dostal nalozene nalozi aj on na oplatku, ale toto je hovadina....tak som zvedavy ako sa rozhodnu.
17.5.2017 - 11:31
0

worth

 

nemyslim si, bol by padnuty na hlavu. keby chcel nakladat, urobi to hned, zobral si den aby si pripravil reakciu a o cigerovi hovori ako o "priatelovi", takze od neho cakam skor nieco diplomaticke (mozno az vychcane ). no ale nechajme sa prekvapit.
17.5.2017 - 11:40
+1

dusan1980

 

Cigerko....keby si chcel dat sancu mladym ako pises zavolal by si niekoho z MS 18...
Tak netrep
17.5.2017 - 6:36
+2

ciro77

 

Ak si bol: mimo gakaxie - tak k teme 18 tka sa už vyjadril !!!!!
17.5.2017 - 8:15
+2

porter

 

tento dusan1980 tu onanuje nad MS18 skoro v kazdom clanku ktory tu je ...
17.5.2017 - 8:51
+3

chimli

 

Mám takého tušáka, že keby aj Cíger získal na oboch MS medaile, stále by bol NIKTO, pretože by to bola zásluha v prvom rade hráčov, potom Miklošovičova, teraz ešte aj Šuplerova. Hokejová verejnosť posunula Cígera ešte aj za prvého repre cizáka Hanlona.Takúto moc má nenávisť.(hlavne ta anonymná,internetova)
17.5.2017 - 9:30
+4

pupo

 

Hodil som sem pár linkov možno ti to konečne pomôže
17.5.2017 - 9:38
0

pupo

 

http://hnonline.sk/sport/661605-uz-mam-toho-plne-zuby-lasak-sa-pustil-do-cigera-kvoli-majstrovstvam

https://sport24.aktualne.atlas.sk/hokej/reprezentacie/lasak-si-neberie-servitku-pred-usta-otvorene-spochybnil-cigera.html

https://aktualne.atlas.sk/sport/hokej/namiesto-opory-sklamanie-dano-nema-upratane-hlave-kritizuje-ho-ciger.html

http://x.sportky.zoznam.sk/cl/207/146901/panik-a-hrivik-odrovnani-z-pristupu-cigera-a-svehlu-uplny-amaterizmus

https://www.webnoviny.sk/ciger-chce-sekeru-a-marincina-na-ms-prezradil-s-kym-nerata/


Keďže veľa ľudí tu má krátku pamäť

17.5.2017 - 9:36
+12

elbarto

 

Poviem to takto, za stav slovenského hokeja títo dvaja šašovia zodpovední niesu, ale za dva roky pri repre A sú plne zodpovední a za tú tragédiu a vrchol neschopnosti, ktorý predviedli za ten čas si plne zaslúžia tú vlnu kritiky a aj nepodporu Kohúta. Jediná chyba bola, že neboli odvolaní už po minulých MS. V ich práci nebol systém,koncepcia,prehľad, skrátka nič, dokolečka točenie rovnakých hráčov. Neschopnosť nacvičiť jednu kvalitnú oslabovku a presilovku. Katastrofálny výber hráčov a mohol by som pokračovať. Skutočne mi prišlo, že každý zarytejší fanúšik má väčší prehľad ako títo dvaja zahladenci do seba. Za čo čakali, že budú mať podporu Kohúta ? Celé slovensko len chcelo pretrpieť ich posledné MS nech už viac nerobia hanbu a ťahajú na rybačku.
17.5.2017 - 9:48
+2

pupo

 

Amen
17.5.2017 - 9:50
+1

hello, havarju

 

Mám pocit, že asi už všetci zabudli, že Cíger ani nevedel v akom mužstve hral najlepší strelec našej ligy Hovorka.. Toto sú z Cígerovej strany len výhovorky.
17.5.2017 - 9:49
+2

mitoO

 

Nevedel na akom poste hraval Hovorka, nie v akom muzstve.
A uz to tu niekto vysvetloval, pol sezony hral Hovorka na centri, potom na kridle, mozno sa Zdeno pytal, na akom poste sa mu hra lepsie.
Toto je najmenej...
17.5.2017 - 9:54
+7

hello, havarju

 

O.K. toto to vysvetľuje, ale aj tak
17.5.2017 - 10:03
0

worth

 

Podla Hovorkovho vyjadrenia to znelo tochu inak, ze sa onho Ciger proste nezaujimal.

http://www.hokejonline.com/clanky/hovorka-ciger-ani-nevedel-na-akom-poste-som-hraval/
17.5.2017 - 10:11
+1

elbarto

 

Mne popravde prišlo, že niektorých hráčov zobral len pod tlakom verejnosti, ale už dopredu s nimi nepočítal a ani nedostali poriadnú šancu či už Slovák,Hovorka a určite sa ich nájde viac.
17.5.2017 - 10:15
+1

liga

 

Zdeno nemusí nič dokazovať !!!!!!! /toto bohate stačí.

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=69982
17.5.2017 - 10:38
+2

pupo

 

Každý tu má rešpekt pred hracom Cígerom a čo dokázal! Ale ako trénera ho môžeme kritizovať lebo jednoducho zlyhal, tu neni o com!
17.5.2017 - 10:43
+2

Tizo BLOG

 

za 10 rokov sa 2x dostaneme do play off...s Filcom, zahranicnymi trenermi hviezdami z nhl ale zly je ako pozeram len Ciger a sucasna parta hracov...aj Ciger pre slovensky hokej za posledne roky urobil so svojou hokejovou skolou ovela viac ako cela nasa zlata generacia dokopy...
18.5.2017 - 0:38
0

amaskiea BLOG

 

...a preto ho neslobodno kritizovať
18.5.2017 - 0:45
0

hoKEjka

 

Vie mi niekto vysvetlit co su to za ludia v diskusiach na strankach ako cas.sk, aktuality kde vsetci svorne obhajuju Cigera, hovoria aky je to super chlap a ze za vsetko zle v hokeji moze Linter? Som v soku, co su toto za banda?
17.5.2017 - 10:45
+2

Tehelnepole

 

to sa volá demokracia a pravdu má každý kto má v zadku dieru.
Kasli na nich.
17.5.2017 - 10:46
0

LukasNR

 

Zevraj som moc negativista ale to su ludia co sleduju hokej raz za rok. Ludia co povecsinou maju radi nejaky zavedeny standart a nerozumeju alebo nechcu rozumiet kritike. Inak je to vacsina obcanov co stretavas na ulici. O to je to desivejsie
17.5.2017 - 11:14
+1

Tehelnepole

 

Si.
17.5.2017 - 11:21
+1

hoKEjka

 

Ved toto, je to desive ked si predstavis, ze toto su bezne nazory istej casti nehokejovej verejnosti. Asi si vies dobre predstavit akej - niekto napisal, ze Lintner uz je rovnaky pííp ako Matovic. Clovek ma hned jasno co su to za ludia ale aj tak ma to desi.
17.5.2017 - 12:03
0

Tino

 

medvedia: sluzba Cigerovi, ked zacala "vojna" lintnerovci vs ja ich kludne nazvem gorily/ pretoze to co spachali s hokejom je velmi podobne tomu co spachali gorily s touto republikou, dokocna v pozadi su ti isti ludia/ hovoril so msi kedy a ako to otocia proti "lintnerovcom", ze sa pokusai malych ludi zbalachat a ze v tom budu aj relativne uspesni, idu na to sikovne a nie je koniec, malych ludi ide krmit do aleluje srackami a bude im chutit.
17.5.2017 - 12:31
+1

hoKEjka

 

Mne sa len rozum zastavuje ako je mozne takto otocit celu situaciu? Vsetci svorne nadavaju na to ako sa v hokeji nic nerobi, potom pridu Lintnerovci, ktori to chceli zmenit, urobili vojnu lebo inak sa nedalo a teraz oni su na vine za vsetko zle co sa dialo, deje v hokeji. Ako niekto moze byt tak zaslepeny, naivny, ze im toto zerie?
17.5.2017 - 12:41
+1

Tino

 

je x sposobov: zalezi aku cielovu skupinu oslovujes, tych uplne vymletych vybavis tak ze ich nebudes presviedcat ze ty gauner nie si povies im ze ten kto ta chce nahradit, vymenit, vytlacit je rovnaky gauner , luza ma tendencie uplnut sa na gaunera na ktoreho je uz zvyknuta, dalsich/povedzme bystrejsich/ vybavis tak, ze im podsunies konstrukciu kde novy zaujem ide po niecom s cim su emocne stotozneni, co maju radi, budu to branit... napr novi ludia bojuju proti tvojmu mestu, klubu, znacke a tak podobne ...
17.5.2017 - 13:04
0

worth

 

ja neviem ci sa smiat ci plakat, ked citam aj tu v diskusii od niektorych, ze za spackane MS moze lintner...
17.5.2017 - 11:24
0

Tino

 

ja sa len bojim: ze sa to vylozene cielene tlaci a presuva na boj SVK vs jedno mesto a klub....nestastne, zle, verim ze satan je ten ktory s tymto sekne, nedovoli aby sa to takto skoncilo....ale nemozem ci pomoct mam ten pocit , pomayl sa to zacina stavat a profilovat na my a ti ostatni, chcem verit ze sa mylim.
17.5.2017 - 11:37
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Bleskovky

Markov sa po šestnástich sezónach v Montreale rozlúčil s NHL

Ruský hokejista Andrej Markov sa po šestnástich sezónach v Montreale Canadiens rozlúčil s NHL. Od nasledujúceho ročníka bude pôsobiť v Kontinentálnej hokejovej lige (KHL). Chce sa totiž zúčastniť na zimných olympijských hrách 2018 v Pjongčangu, ktoré budú bez hráčov zámorskej súťaže.
včera o 21:44 - TASR

Útočník Martindale treťou zámorskou posilou Žiliny

Kanadský útočník Ryan Martindale je treťou zámorskou posilou hokejistov MsHK Žilina. Dvadsaťpäťročný center podpísal vo štvrtok s tipsportligistom zmluvu pre nasledujúcu sezónu. Informovala o tom facebooková stránka klubu.
včera o 12:25 - TASR

McDavid je sklamaný, že NHL nepustí hráčov do Pjongčangu

Kanadský hokejista Connor McDavid neskrýva sklamanie z rozhodnutia vedenia NHL, ktoré nepustilo hráčov zo zámorskej profiligy na ZOH 2018 v Pjongčangu. "Bola by to výnimočná skupina hráčov a človek dúfa, že bude jej súčasťou," uviedol kapitán Edmontonu Oilers. "Je to pre mňa sklamanie, no tak to, žiaľ, je.
včera o 10:10 - TASR

Spooner predĺžil kontrakt s Bostonom

Hokejový útočník Ryan Spooner a klub NHL Boston Bruins sa iba niekoľko hodín pred plánovanou arbitrážou dohodli na novom ročnom kontrakte na 2,825 milióna dolárov. Dvadsaťpäťročný center, ktorý je schopný nastupovať aj na ľavom krídle, si platovo polepší, doteraz zarábal v klube ročne v priemere 0,95 mil. dolárov.
včera o 09:30 - TASR

Vo veku 75 rokov zomrel bývalý československý reprezentant Ševčík

Vo veku 75 rokov zomrel v sobotu bývalý československý hokejový reprezentant František Ševčík po dlhej chorobe. Hral na piatich majstrovstvách sveta a ZOH 1968 v Grenobli, kde získal olympijská striebro. Ševčík sa v Grenobli dostal aj do All star turnaja.
22.7.2017 17:14 - Michal Bruner / TASR

Parayko sa vyhol arbitráži, so St. Louis podpísal nový kontrakt

Hokejový obranca Colton Parayko sa dohodol so svojím zamestnávateľom St. Louis Blues na novej päťročnej zmluve. Počas tohto obdobia zarobí 27,5 milióna dolárov. Parayko sa tak na poslednú chvíľu vyhol arbitráži.
20.7.2017 19:13 - / TASR

Las Vegas si upísal Leipsica, Reinharta a mladíkov z 1. kola draftu

Nový klub zámorskej NHL Vegas Golden Knights sa cez víkend dohodol na zmluvách s piatimi hokejistami. Útočník Brendan Leipsic a obranca Griffin Reinhart podpísali so "zlatými rytiermi" ako obmedzení voľní hráči dvojročné kontrakty. Leipsic si v priemere zarobí 650.
16.7.2017 08:51 - / TASR

Carolina sa dohodla na nováčikovskom kontrakte s Nečasom

Klub zámorskej hokejovej NHL Carolina Hurricanes sa dohodol na podmienkach zmluvy s českým útočníkom Martinom Nečasom, ktorého si vybral z 12. miesta v 1. kole tohtoročného draftu. Osemnásťročný center dostal trojročný nováčikovský kontrakt vo výške 832. 500 dolárov za sezónu.
14.7.2017 21:46 - / TASR

Copp pokračuje vo Winnipegu

Hokejový útočník Andrew Copp sa ako obmedzený voľný hráč dohodol s klubom NHL Winnipeg Jets na novom dvojročnom kontrakte v celkovej hodnote dva milióny dolárov. Dvadsaťtriročný Američan by si mal v nasledujúcej sezóne zarobiť 900. 000 USD, v ročníku 2018/2019 jeho plat stúpne na 1,1 milióna dolárov.
13.7.2017 09:51 - / TASR

Dallas predĺžil zmluvu s českým útočníkom Faksom

Český hokejový útočník Radek Faksa podpísal novú 3-ročnú zmluvu s klubom zámorskej NHL Dallas Stars vo výške 6,6 miliónov USD. Dvadsaťtriročný center minulý rok hral na majstrovstvách sveta aj Svetovom pohári. Dallas ho draftoval pred piatimi rokmi v 1. kole z celkovo trinástej pozície.
10.7.2017 22:15 - / TASR

Archív krátkych správ »
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov

ŠTATISTIKY MS 2017

Priamo z MS 2017 v Nemecku a Francúzsku

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

Najviac bodov

Artemi PanarinRUS13 bodov
2.MacKinnon N.CAN12
3.Šipačov V.RUS12
4.Gaudreau J.USA11
5.Kučerov N.RUS11

Najlepší strelec

Stéphane da CostaFRA6 gólov
2.Gaudreau J.USA6
3.Roussel A.FRA6
4.Lee A.USA5
5.Keller C.USA5

Najlepší brankár

Leonardo GenoniSUI94.21 perc
2.Vasilevski A.RUS93.57 %
3.aus den Birken D.GER93.42 %
4.Pickard C.CAN93.18 %
5.Merzlikins E.LAT92.86 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.USA731:1418
2.Rusko735:1017
3.Švédsko729:1316
4.Nemecko720:2311
5.Lotyšsko714:1810
6.Dánsko713:227
7.Slovensko712:284
8.Taliansko76:321
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Kanada732:1019
2.Švajčiarsko722:1415
3.Česko723:1413
4.Fínsko720:2211
5.Francúzsko723:1910
6.Nórsko713:198
7.Bielorusko715:277
8.Slovinsko713:361
Články SIHPA na HokejPortáli »