Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Craig Ramsay zostáva na lavičke reprezentácie, pozícia GM zatiaľ takisto bez zmeny (VIDEO)

zdroj: TASR
4.9.2019 10:55 TASR + HokejPortal.sk

Kanaďan Craig Ramsay bude aj naďalej tréner slovenskej hokejovej reprezentácie.


Skúsený kouč dostal zmluvu na jeden rok, národný tím povedie na MS 2020 vo Švajčiarsku i v augustovej olympijskej kvalifikácii, ktorá sa v ten istý rok bude hrať na Slovensku. Prezident Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH) Miroslav Šatan to oznámil na stredajšom brífingu v Bratislave. Šatan zároveň informoval, že zatiaľ zostáva generálnym manažérom národného tímu a bude rokovať s potenciálnymi kandidátmi na tento post.
      Ramsay prevzal slovenskú reprezentáciu v auguste 2017. O služby kanadského kormidelníka sa zaujímal Šatan po tom, ako ho len mesiac predtým vymenovali do funkcie generálneho manažéra. Ihneď po zvolení si dal bývalý slovenský reprezentant za cieľ dosadiť na post hlavného trénera zahraničného odborníka. Ramsay viedol Slovensko na prvom významnom turnaji v máji 2018, na MS v Dánsku s ním obsadil celkové 9. miesto. V tom istom roku viedol národný tím aj na ZOH v Pjongčangu, kde Slováci skončili na 11. mieste. "Po MS som mal obavy, či sa dohodneme. Čakalo sa na to, ako dopadnú voľby. Ale keď sme sa po nich začali s Craigom rozprávať o ďalšej spolupráci, išlo to ľahko," uviedol Šatan.
      Zmluvu mal Ramsay do konca MS 2019, ktoré sa konali na Slovensku. Na domácom šampionáte Slováci pod jeho vedením nepostúpili do vytúženého štvrťfinále, ale fanúšikovia po každom zápase oceňovali ofenzívny štýl hokeja a rovnako aj odborníci. Aj preto sa ozývali hlasy, aby kanadský kouč zostal na striedačke SR. V tom čase však končil mandát vtedajšiemu prezidentovi SZĽH Martinovi Kohútovi, ktorý navyše vyhlásil, že ďalej kandidovať nebude. Aj preto sa Ramsay po skončení MS rozlúčil v kabíne s hráčmi i realizačným tímom. Po zvolení Šatana za šéfa slovenského hokeja však nový prezident začal s Ramsayom nové rozhovory a napokon skúseného kouča presvedčil o zotrvaní vo funkcii. "Dohodli sme sa na rovnakých podmienkach, aké mal predtým. Oba turnaje, ktoré bude v ten rok koučovať, sú pre nás najdôležitejšie," uviedol Šatan.
      Asistentov zatiaľ Ramsay nemá, Šatan sa prikláňa k predchádzajúcemu modelu, kedy sa pri ňom počas roka striedali viacerí: "Craig by mal prísť na Slovensko začiatkom októbra, komunikujeme spolu. Máme skupinu asistentov, ktorí sa pri ňom za dva roky vystriedali a máme záujem, aby pokračovali v načatej práci. Možno sa objavia jedno-dve nové mená, aby pri Craigovi získavali skúsenosti."
      Šesťdesiatosemročný Ramsay sa dal na trénerskú dráhu po skončení hráčskej kariéry. Pracoval vo viacerých kluboch NHL, naposledy ako konzultant v Montreale Canadiens. Ako hlavný kouč viedol Buffalo Sabres, Philadelphiu Flyers a Atlantu Thrashers. Ako asistent v Tampe Bay získal v roku 2004 Stanleyho pohár. Ako hráč pôsobil v NHL v rokoch 1971 až 1985 za Buffalo Sabres. Odohral 1070 duelov základnej časti, v ktorých nazbieral 672 bodov (252+420), v 89 dueloch play off pridal 48 bodov (17+31). Raz si zahral v Zápase hviezd a v roku 1985 získal Frank J. Selke Trophy pre najlepšie brániaceho útočníka.
      Post generálneho manažéra bude zatiaľ zastávať tak ako predtým Šatan, ale chce ho čo najskôr vyriešiť. "Dal som ponuku dvom ľuďom, ale ešte sme sa nedohodli. Je to však otvorené, počas sezóny môžeme celú vec vyriešiť, alebo aspoň nájsť asistenta, ktorý ma odľahčí," vysvetlil Šatan. O konkrétnych ponukách, ktoré šéf SZĽH dal, rozprávať nechcel. "Je to niečo, čo sa môže počas sezóny zmeniť, nie je pre mňa primárne obsadiť túto pozíciu hneď teraz. V prvom rade som sa chcel dohodnúť s Craigom Ramsayom. Ja sa budem funkcii manažéra viac venovať pred turnajmi, mimo toho sa budem venovať prezidentskej funkcii."
      
      Zoznam trénerov SR v ére samostatnosti:
      1993-1996 Július Šupler
      1996-1997 Jozef Golonka
      1997-1999 Ján Šterbák
      1999-2002 Ján Filc
      2002-2006 František Hossa
      2006-2008 Július Šupler
      2009-2010 Ján Filc
      2010-2011 Glen Hanlon
      2011-2015 Vladimír Vůjtek
      2015-2017 Zdeno Cíger
      2017-     Craig Ramsay

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


marek25

 

Dobra volba
4.9.2019 - 11:01
+23

skp_pp

 

Volba je jedna vec. Vyjednavanie evidentne druha. Good jooob
4.9.2019 - 15:47
+3

UssKe

 

Skvela správa .
4.9.2019 - 11:02
+19

hees

 

rip
4.9.2019 - 11:03
+2

Haxito

 

J.B.T
4.9.2019 - 11:05
+4

NR

 

nany
4.9.2019 - 11:14
+1

BlackCrow

 

Mdfk
4.9.2019 - 14:04
+1

TomsKE

 

MCBP
4.9.2019 - 18:36
+9

UssKe

 

Stiflerova máma .
4.9.2019 - 19:50
0

Acorgonka

 

za mna: dobra sprava ... tento clovek ma co ponuknut Slovensku
4.9.2019 - 11:03
+42

Tehelnepole

 

Chvalabohu a Satanovi.

Kontinuita zabezpecena, dobre je to.
4.9.2019 - 11:05
+22

ridlley

 

Chvalabohu za Satana
4.9.2019 - 12:05
+24

jozosvk

 

, ale vazne, za Satana vo vedeni mozeme byt vsetci radi, tomuto ,,hajzlovi,, ja verim!
4.9.2019 - 16:16
+4

HkmDetva

 

Nemalo sa to konzultovat s generalnym manazerom ktory este nieje?
4.9.2019 - 11:05
+2

MaxSBA

 

GM bude Šatan kým sa nikto nenájde
4.9.2019 - 11:08
+3

topska

 

GM bude Satan oficialne
4.9.2019 - 11:28
+3

bobbyfan

 

neni co riesit. Vsetko je ok, na slovensku nevidim GM ktory by bol dobry na tu poziciu. Je tam vela starsich prdicov do stolicky co vedia max rusky a vedia sa len pohybovat v takom tom klasickom funkcionarskom prostredi na tajnaca a na oje.avaca pre mladsich nie je hokej trh na slovensku, takze nemame nastupcov, lebo prdici sa drzia silou mocou a kluby nechcu dat sancu mladsim. Trener ukazal ze dokaze vstiepit uplne inu hru aku sme poznali. Namiesto nominacie na styl zoberiem 12 produktivych utocnikov bez ohladu na to ci ma alebo nema formu a nejak to uz dame....a oslabovky budu hrat hraci co v teame hraju cely rok prvy utok a ziaden penalty killing...mame teraz nominovany TEAM. Treba ale hlavne v mladezi pokracovat v trende. Vela najlepsich bude nadalej chodit von. ked do ameriky tak ok, ale menme to radsej tak aby hraci okolo 18-19 nehrali niekde v juniorke vo finsku, ale ked na to maju nech hraju tu...to by pomohlo kazdemu
4.9.2019 - 11:05
+7

Ejo

 

Rozumiem prečo Šatan zobral post GM radšej na seba, ako tam dať niekoho nevhodného, ale sedieť na oboch stoličkách a zároveň ich robiť na 100% sa nedá, preto treba niekoho nájsť čím skôr.
4.9.2019 - 11:06
+3

bobbyfan

 

ked mas schopnych ludi okolo seba tak to ide, a postupne sa nejaky ukaze...ale teraz v tejto situacii nevidim ani ja niekoho vhodneho....
4.9.2019 - 11:09
+4

Vyskereny Citricus

 

Peter Stastny by sa mohol ukazat.
4.9.2019 - 11:23
+6

bobbyfan

 

on urobil uspechy, jeho doba bola uspesna, bol to genialny hrac aj dobry GM,ale nie som velmi za recyklaciu, nepohybuje sa uz ani v hokejovom prostredi. Nech to tak ostane ako je, okrem ludi okolo slovana je ten clovek pre nas najlepsi hrac akeho sme kedy mali a velka osobnost, to co urobil bolo dost a nechajme to aj tak
4.9.2019 - 11:42
+5

Lukash_ke

 

To hej, ale zas Satan na dvoch stolickach toho stale urobi viac nez jeho predchodcovia co tam iba poberali plat. Z clanku vyplyva, ze je to docasne.
4.9.2019 - 11:14
+5

FP-Romanides

 

Súhlasím, kontinuita je dôležitá.
4.9.2019 - 11:06
+2

dast

 

SKVELEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!
4.9.2019 - 11:11
+5

Vyskereny Citricus

 

Dobra sprava.
4.9.2019 - 11:11
+4

LenTak93

 

hm, podľa mňa si Šatan berie na seba toho zbytočne veľa
príde mi to, ako situácia vo Ferrari, kde Binotto tiež musí byť šéfovať všetkému... zbytočné
4.9.2019 - 11:14
+5

UssKe

 

Toto wolff
4.9.2019 - 11:34
+2

luciakanky

 

fandím síce Ferrari, ale Toto, aj keď toho natára, je široko ďaleko najlepší šéf
4.9.2019 - 12:23
+2

LenTak93

 

momentálne určite a nepotrebuje sa venovať každej jednej oblasti, kdežto Mattia chce mať všetko pod palcom a nezvláda to
uvidíme, čo urobí ten príchod Restu
4.9.2019 - 13:02
0

luciakanky

 

Binnoto precenil svoje schopnosti a nemá na to. Mercedesu a lujzovi to celé len uľahčili. Ferrari potrebuje ľudí s inou národnosťou ako Talianska
4.9.2019 - 13:36
+2

bobbyfan

 

to este fakt dokazete pozerat F1???? podla mna je to vrcholne nepozeratelne, tak 10 rokov dozadu to bolo na zaspanie po obede v nedelu, teraz uz ani to nie...ani jeden charizmaticky pretekar, okruhy maju vybehove zony ze by ani boeing neurobil nehodu, timy su mega nevyrovnane...je to taky 6x vyluhovany caj
4.9.2019 - 13:57
+18

DobryHokej

 

F1 je laska na cely zivot!
4.9.2019 - 14:24
+9

bobbyfan

 

ako som za, ked tam sedeli vo formulach ludia s gulami ako senna...alebo aj neskor mika, schumi, heinz harald, irvine, villeneuve....ale teraz....ludia bez tvare, bez nazoru, alebo deti bohacov. Som to zvykol pozerat pravidelne, ale to uz nema ten smrnc....to uz sa mi zda ze je start a potom kruzia v rovnakom poradi 70 kol
4.9.2019 - 14:38
+9

greendeath

 

blbost cely prispevok: f1 ma stale co ponuknut ...sledujem ju od cias Sennu s Prostom...neber to tak nostalgicky a skus si pozriet napr serial od netflixu drive to survive
4.9.2019 - 15:57
+3

Lukash_ke

 

Ten serial ma po rokoch znova vratil k F1. Sice to uz nie je co to bolo, ale aspon mam vdaka nemu aku taku mienku o jazdcoch z ich ludskej stranky, kto je dobry a kto ma iba dobry tim, alebo je zahojeny syncek Serial urcite pozeratelny
4.9.2019 - 20:20
0

greendeath

 

Strollovci snobi jak svina...Roman zrely na ustav
5.9.2019 - 1:00
0

bigi BLOG

 

sorry slavo ale ani mna tato dnesna F1 neabavi obcasi pozrem ale nema to gule
5.9.2019 - 11:00
+1

greendeath

 

tak je pravda ze to nie je pre kazdeho: ale furt ked si to porovnam s inymi svetovymi seriami vytrvalostne/gt+lmp gt3 relly tcr tak mimo le mans je to najsledovanejsie z motosportu na svete...buduci rok pri znovupremiere maju na zantvort 5mil registracii na rezervaciu listkov+ja som fanda a jazdim simracing assetto corsa/raceroom a aj f1čky....tu mi mozeš dat pacik na video
https://youtu.be/ZZWt3CbQtFo
6.9.2019 - 10:55
0

mannheim

 

https://imgur.com/tFoCEdm
6.9.2019 - 10:45
0

greendeath

 

Matko: ku vam na letisko mam kupenu jazdu formulou tak ked to bude aktualne ozvem sa ti a snad dame kavu aspon
6.9.2019 - 11:16
+1

mannheim

 

Ozvi sa, dáme kafe. Inak na letisku som vyskúšal jazdu na Ferrari F458 Italia, zážitok jak prase.
8.9.2019 - 14:30
0

greendeath

 

Videl som...parada
8.9.2019 - 21:16
0

greendeath

 

kupenu od kamaratov k 40ke kua na to som zabudol
6.9.2019 - 11:18
0

LenTak93

 

nekrúžia vôbec v rovnakom poradí, ak si pozeral posledné veľké ceny, tak aj poradie v silnej 5-6 sa menilo a nehovoriac o ostatných pozíciach, lebo hoci je vrch úplne inde, zvyšok je vyrovnaný
ale všetko sa snáď vyrieši
zmenou v 2021, vyzerá to nádejne
4.9.2019 - 16:17
+2

luciakanky

 

dokážem, aj keď sa mi dnešná F1 nepáči, prekážajú mi obrovské výbehové zóny, trestanie za každú blbosť, zákaz dotankovania, umelé obiehanie za pomoci DRS. ale ako je nižšie napísané F1 je láska na celý život a zvlášť ak fandíš Ferrari
4.9.2019 - 15:12
+1

Nihal

 

Tak vybehove zony, upravy trati plus tankove konstruckie F1 su "vdada" Sennovi.
A prave preto napr DRS je skvela vec ako priniest do F1 viac zrusenia. Monoposty uz nie su len valajuce tatose s motorom horiacim za jazdcom ale su mnoho krat upravene pravidlami, aby boli bezpecne.
Nemoznost dotankovania je vsak aj pre mna hlupost. Prinasalo to strategie a zamiesavalo to poradim.
4.9.2019 - 19:07
0

Tesla

 

Ani boeing by neurobil nehodu? Tak asi si nezachytil správu že v sobotu zahynul pri havárii pretekár F2, a druhý zúčastnený možno príde o obe nohy.
4.9.2019 - 21:14
0

RudoNR18

 

Inaac Videl som to... bola to Brutalna Havarka... dokonca z tych malo zaberov co ukazali tak Huebertov Monopost sa total Rozpadol/zesrotoval... proste mozu to Robit bezpecne ako len chcu ale stale je to nebezpecny sport.. a kazdy pilot co si do formule sadne proste Pocita s tym ze ide Riskovat svoj zivot...
5.9.2019 - 11:30
0

greendeath

 

Binnoto je talian?: to su mi novinky...
4.9.2019 - 16:04
0

RudoNR18

 

Christian Horner
5.9.2019 - 9:49
0

Dynamic

 

Cyril Abiteboul
4.9.2019 - 12:16
0

wedro

 

Boris Valabik.
4.9.2019 - 12:21
0

FP-Tommynko

 

Určite nie
4.9.2019 - 12:33
+12

poseidon

 

Valabik je PR produkt, za mňa tiež nie.
4.9.2019 - 14:08
+6

luciakanky

 

Valábik by mohol skôr deti trénovať
4.9.2019 - 15:12
0

potocik

 

v rtvs??
4.9.2019 - 16:40
+2

nerorome

 

U mě dobrý
4.9.2019 - 11:17
+3

dusan1980

 

Myslim ze spravne...
Ale rok je malo...Bude teda prioritou uz teraz si vybrat jeho nastupcu a pocas celej sezony ho pripravovat na to aby vedel presne to iste vstepovat hracom...
Co sa tyka GM citajte riadne...satan to nebere na seba na stalo...hlada kandidata a to je spravne...Musi si byt isty ze smer bude rovnaky
4.9.2019 - 11:19
+4

topska

 

Myslim si ze rok je tam preto ze mame dva vrcholy a hlavne ak sa nedostaneme na OH tak sa trener zmenit musi a vlastne...po takom neuspechu by tu ani sam neostal
4.9.2019 - 11:31
+1

lubfito

 

Nemám problém ani s jedným, tréner je kapacita, GM asi najlepší možný na SVK.
No u mňa len trojštvrtinová spokojnosť. Trochu ma mrzí, že nesiahli po novom trénerovi zo zámoria.
Lebo neverím že Ramsey zostane trénovať celý olympijský cyklus a jeho asistenom ešte neverím natoľko aby mohli viesť repre po jeho odchode. Páčilo by sa mi keby Ramsey zostane tento rok ako poradca nového zámorského trénera. Predsa len pozná našich chlapcov a vedel by pomôcť so skladbou mužstva kým by sa zorientoval. Páčil by sa mk systém kedy by si tréner pripravoval team prakticky celé štyri roky a vrcholom jeho pôsobenia by boli OH.
Ale inak je to v poriadku a ani táto výhrada nie je taká cez ktorú by som sa nevedel v momente preniesť.
Nech sa obom darí, lebo ich práca sa mi páčila od začiatku
4.9.2019 - 11:28
+1

Vyskereny Citricus

 

Ano a kustoda bude robit McGyver a zaplatime to z predaja suvenirov s hokejkovym logom.. a mozno zostane aj na horalky.
4.9.2019 - 11:34
+4

lubfito

 

Riešení ohľadne peňazí môže byť viac.
4.9.2019 - 11:51
0

bobbyfan

 

len to je aj velmi tazko najst vhodneho kandidata. Ramsey je tvrdy ale aj zaroven velmi komunikativny clovek v satni. Je to velka kapacita, ale zase nema ziadne velke maniere. Mne ako moznost napadol Guy Boucher....ale je to velmi velmi velmi komplikovana povaha. Na miesto repre trenera potrebujes naozaj velku kapacitu, tu musis zaplatit a hlavne musi brat na 110%, nie len akonejaku bokovku alebo vyplnenie volneho casu kym pride ina ponuka...U ramseyho mame stastie ze je to kapacita a zaroven tu robotu robi s presvedcenim....negativom je jeho vek
4.9.2019 - 11:47
+1

topska

 

A hlavne musi mat ochotu pracovat vlastne nie len s A-ckom ale aj so vsetkymi ostatnymi repre vybermi + s klubmi
4.9.2019 - 11:56
+1

strojar

 

A s ktorými všetkými ostatnými reprezentačnými výbermi a klubmi spolupracoval?
4.9.2019 - 14:03
0

topska

 

Uplne so vsetkymi. Vytvoril pre nich spolu so satanom a trenermi napriklad take...ako by som to nazval...ucebnice - nejake metody ako ma ktory rocnik priblizne hrat. Chodil aj na zrazy. Hlavne s trenermi pracoval.
4.9.2019 - 14:17
+7

Sesto6

 

Bokros ho mal ale očividne na saláme
4.9.2019 - 22:07
+1

Nihal

 

Ved to bolo povedane aj v rozhovoroch s U18 po Hlinkovi, ze hrali Ramseyho system. Predpokladam, ze to je takisto pri kazdom inom mladeznickom time.
4.9.2019 - 19:21
+1

strojar

 

Veď to.
Najmä tá osemnástka. Namiesto hokeja hrali systém.
5.9.2019 - 7:48
0

lubfito

 

Ako tréner je Ramsey výborný a všetky vlastnosti ktoré si napísal beriem.
Ten vek nahráva tomu, že tu pravdepodobne nebude celé 4 roky a to ma na tom všetkom mrzí. Inak je Ramsey pre mňa najlepšia voľba zo všetkých
4.9.2019 - 12:04
+4

topska

 

Ramsay berie dost malo oproti inym zamorskym trenerom. Taky Bob Hartley berie ako trener Lotysska 350 000 eur rocne v cistom plus ine bonusy ci nefinancne veci. Ak si dobre pamatam tak Ramsey ma 10 000 v hrubom a ziaden luxus na Slovensku popri tom.
4.9.2019 - 11:49
+2

lubfito

 

Niekde som započul vyššiu sumu (cca 200k) ale súhlasím, je to asi najlacnejšia voľba v pomere cena/výkon aká je k dispozícii.
4.9.2019 - 12:03
0

topska

 

Ja osobne disponujem sumou 140 000 eur rocne (u nas sa to uvadza v hrubom). A tato suma bola medializovana a hlavne o nej hovoria aj ludia v nasom hokeji cize tomu by som veril.
4.9.2019 - 12:11
+2

Tehelnepole

 

Ja si myslim, ze je to najlepsia volba... i ked tvoja uvaha je celkom opravnena.. uvidime.
4.9.2019 - 11:58
0

lubfito

 

Jasné, ja vôbec nevravím že mám proti Ramseymu niečo. Beriem ho všetkými desiatimi a som s ním po každej stránke spokojný
4.9.2019 - 12:06
0

hello, havarju

 

Výborná správa! Veľmi dobrý krok.
4.9.2019 - 11:34
+3

Stano55

 

Super! Dobrá správa...
4.9.2019 - 11:46
+5

wedro

 

Slováci a Slovenky: Je potrebne aby sme videli aj výsledok.


Nedajme sa oklamať slovami ako progres adt...


Za národ za rodinu.




Takže tak.





4.9.2019 - 11:49
+7

bobbyfan

 

som prekvapeny ze vies pouzivat PC

NESTRAS!
4.9.2019 - 11:51
+21

Rebel74

 

Kotlebíčko si to ty?
4.9.2019 - 12:05
+1

liskin10

 

Miňo začal novú prácu - troll na hokejportále
4.9.2019 - 12:30
+16

Vyskereny Citricus

 

Amen.
4.9.2019 - 12:08
+1

PaliBB

 

Na straˇy!
4.9.2019 - 13:00
+2

imko_one

 

Miňo si to ty ?
Ako kebab stánok už otvorený ?


Na pláž.
4.9.2019 - 13:12
+10

Sunkafit

 

Slavnostne octupenie pred stoziarom
4.9.2019 - 13:47
+4

kocsma

 

Dík, že ste ho nakŕmili a urobili to, čo on chcel
4.9.2019 - 14:01
+3

wedro

 

Už dlho som sa tak dobre nenapapal nemáš vyproštovak




Takže tak.
4.9.2019 - 14:04
+4

ŠIMIKE

 

sranda..niekto napise "Za národ za rodinu." a hned to vsetci maju za extremizmus...to sme dopadli slovaci ako fakt...hanba vam
4.9.2019 - 14:28
+17

bobbyfan

 

a dalsi extremisti nemaju zmysel pre humor
4.9.2019 - 14:39
+19

Sani

 

....a co si cakal, ked si tieto pojmy pre seba urvali extremisti, dilentanti a zlodeji....?

4.9.2019 - 15:32
+16

zvolencan1

 

Hmmm, akože na progresívnej strane nie sú ani extrémisti (ľavicoví v tomto prípade), diletanti či zlodeji?
4.9.2019 - 21:31
+1

worth

 

lavicovi extremisti su komunisti, neviem o tom, ze by kss bola v sucasnosti relevantna strana
4.9.2019 - 22:48
+2

rasťoZv

 

Tak potom toho nevieš naozaj dosť.
5.9.2019 - 7:06
+3

bigi BLOG

 

ono ti lavicovi extremisti, komunisti nemusia mat len oznacenie KSS
5.9.2019 - 11:54
0

Nihal

 

Za narod za rodinu sme tu mali v druhej polovici 90 rokoch a vsetci dobre vieme, ako to dopadlo. Takze tieto slovne spojenia su minimalne diskutabilne.
4.9.2019 - 19:24
0

zvolencan1

 

No ako to dopadlo? Všetci čakali, že padneme na hubu a mali sme štát, ktorý ekonomicky predbiehal aj Čechov, istý čas bola naša koruna silnejšia ako česká. Tuším, že to bol nemecký veľvyslanec alebo nejaká podobná vysoká šarža, čo počas vlády Mečiara povedal, že to, čo sme na Slovensku za taký krátky čas od vzniku SR dokázali, bol zázrak.
4.9.2019 - 21:33
+1

samajamado

 

A nakoniec ta bublina splasla
4.9.2019 - 22:14
+6

rasťoZv

 

Ako, veď Slovensko stále existuje aj napriek ľuďom, ktorí sa všemožne snažia o opak.
5.9.2019 - 10:08
+1

Dalmatiner1

 

Asi tak...Napriek všetkému je to úspešný príbeh to len my máme tendenciu robiť zo seba bláznov. Stačí vycestovať von spoza hraníc a mať jemne otvorené oči.
Stačí za rieku Moravu, kde pred časom vykopli kukláči dvere na úrade vlády, lebo premiérovi rozkazovala dominantná partnerka. A keby len jemu, ale aj šéfovi tajnej služby...Nikto v takej miere z čechov nehovorí debility o vlastnej krajine...

5.9.2019 - 11:31
+2

bigi BLOG

 

no ved prave pekne si to pomenoval za riekou moravou nemali problem kuklaci vykopnut dvere, u nas mali problem dorucit premierovi predvolanie na sud s tym odovodnenim ze nevedia kde byva
5.9.2019 - 14:47
+2

Dalmatiner1

 

Nuz ja teda Fica nemusim, ale o ceskych realiach nieco viem. Skareda domina nikam nesla zato sucasna eurokomisarka bola v base a dnes je v europskej komisii. Otrasny bordel este horsi o to aki ludia tam v politike posobia. Myslim tych ktori naozaj rozhoduju. Predstav si toho jebleho Necasa ako sedi v Bielom dome s Trumpom.
A spomenme si na slavneho Helmutha Kohla, pre stranu zobral uplatky za dodavku vojenskeho materialu. Ak si myslite, ze uplatky su vymyslim Slovenska tak sa katastroficky mylite.
5.9.2019 - 19:57
+1

bigi BLOG

 

este raz rozdiel medzi necasom a ficom je v tom ze necasovi ti kuklai zaklopali na dvere ficovi neboli schopny ani len dorucit predvolanie na sud. cize nikt sa netvari ze inde je to lepsie, ide len o to ako sa to riesi
6.9.2019 - 7:10
0

Dalmatiner1

 

Pozri ja nijako neobhajujem Fica. Naopak. Ale taketo chutovecky mas pritomne v celom post socialistickom svete. A ak si myslis, ze my sme ti najvacsi idioti na svete tak odporucam trosku cestovat a poznavat realie v tzv. civilizovanych krajinach. Jeden priklad som ti dal z Nemecka. Kohlovi sa nic nestalo hoci mal preukazatelny problem. Necasovi sa napokon tiez nic nestalo a ani jeho konkubine. Sialene zmatky okolo dnesneho ceskeho premiera tiez hovoria o hluposti a nekompetentnosti zucasnenych. Tak sa zbytocne netryznime. Mame sa najlepsie ako sme sa kedy mali. Treba sa zamerat na normalne veci...
6.9.2019 - 11:41
0

FP-bigi

 

problem je asi s tym ze mas problem chapat citany text, tak este raz a naposledy. aj necasa a dokonca aj kohla riesili(aj ked nakoniec sa im nic nestalo ale aspon riesili) u nas ani to. este ray cele slovensko vie kde byva fico, okrem policie ktora mu ma dodat predvolanie na sud . a pri tom to bol obycajny sud s radicovou o nejake vyroky. nevidis tam fakt ziadny rozdiel?
7.9.2019 - 18:17
0

amaskiea BLOG

 

Ekonomicky sme predbiehali Čechov, slovenská koruna bola silnejšia ako česká? To máš odkiaľ?
5.9.2019 - 14:14
0

amaskiea BLOG

 

Ježiši, toto fakt myslíš vážne? Mečiarovými táraninami o sebe samom a svojej dokonalej vláde chceš niečo dokladať? ...No tak nič teda no, a sorry že som rušil.
5.9.2019 - 15:41
+4

zvolencan1

 

Relácia býva každý mesiac, je kontaktná, môžeš zavolať a povedať mu, aké táraniny o sebe samom rozpráva.
6.9.2019 - 8:23
0

bigi BLOG

 

myslis ze niekto normalny ma cas a najme chut pocuvat slobodny vysielac? a este k tomu ked si tam sam honi vlastne ego mufty? to je tak pre takych jednoduchsich
6.9.2019 - 8:32
+2

zvolencan1

 

Okej, tak nie som normálny, som jednoduchší. Pokojne to priznávam.
7.9.2019 - 8:34
0

amaskiea BLOG

 

ďakujem, neprosím, "užil" som si ho vyše hlavy už aj v deväťdesiatych rokoch, keď to bol ešte kanón na krčmové bonmoty a zabávač dôchodcov v plnej sile, dnes je to už len senilný samonasierací dedo, čo si na utíšenie vlastného svedomia musí vymýšľať mordorské rozprávky
6.9.2019 - 15:38
+2

zvolencan1

 

Napíšem už len toľko, že kto má uši, nech počúva.
7.9.2019 - 8:36
0

amaskiea BLOG

 

Jedno klamstvo za druhým, ešte popretkávané všelijakými polopravdami a ad absurdum prekrútenou sebainterpretáciou. Ja úprimne neviem načo je toto komu dobré, aby to počúval. Ale máme slobodu výberu, takže aj ty aj ja sme si slobodne vybrali, každý iné, a je to tak v poriadku.
7.9.2019 - 11:31
0

zvolencan1

 

Ja ti poviem, na čo je to dobré. Aj v najväčších totalitách v histórii dávali pri súdoch obžalovaným právo vyjadriť sa, akurát v dnešnej dobe musí ísť človek do pokútneho rádia, ktoré drvivá väčšina Slovákov aj tak nepozná, aby aspoň mohol povedať niečo aj zo svojej strany a na svoju obhajobu, lebo v žiadnom inom médiu, dokonca ani vo verejnoprávnom, ktoré si platíme my všetci, takú možnosť nedostane. Ak si demokrat, musíš uznať, že je dobré, keď ľudia môžu rozprávať, nech má na nich ktokoľvek akýkoľvek názor.
7.9.2019 - 12:09
0

topska

 

Toto je strasna hlupost. Ved vsetky media by okamzite uverejnili rozhovor s nim kedze by to malo obrovsku citanost napriklad alebo sledovanost. Ved on ked bolo treba tak sa zatajoval a skryval pred nimi. Toto je strasne zavadzanie.
7.9.2019 - 12:25
+2

zvolencan1

 

Vypočuj si tú reláciu, čo som tu dal link, tam je presne k tomu skrývaniu sa. A o tom som tu celý čas písal, že keby nebolo tohto rádia a tejto relácie, nikdy by sa ľudia nedozvedeli postoj Mečiara k tejto téme. Netvrdím, že hovorí pravdu, ale to nech si už každý posúdi sám.
7.9.2019 - 16:43
0

topska

 

Cize ked za nim chodili novinari tak to akoze "stlacali ten zvoncek" na elektre fingovane a chodili tam len ked nebol doma hej? Aj ochranka bola asi iba komparz z telky. Skoda debaty, nema toto zmysel. Ver si comu chces, je to tvoj zivot. Vypocul som si cast, je tam velmi vela klamstiev a tie info nie su nicim podlozene a daju sa jednoducho vyvratit. Napriklad to o tej korune.
7.9.2019 - 17:03
+1

amaskiea BLOG

 

No vidíš, a toto je presne taká mečiarovská prekrúcačka. Problém je totiž práve v tom, že dotyčný nemá žiadny dôvod obhajovať sa, lebo NIE JE obžalovaný ...a pritom mal by byť, hodne by toho bolo na niekoľko skutkových podstát a iste by mu nikto neupieral právo obhajovať sa pred súdom.
Opakujem to znovu, ja naozaj netuším, na čo a pre koho je dobré nechať človeka, čo si systémovo mýli svoje vlastné fantazmagórie so skutočnosťou (ako napr. si tu ty uviedol to s tou českou a slovenskou menou, alebo to ako sme my ekonomicky predbiehali Čechov), šíriť to do sveta.
7.9.2019 - 13:18
+1

zvolencan1

 

Nie je obžalovaný, to si správne napísal, ale je neustále okiadzaný v médiách bez možnosti odpovedať, čo je len iná forma odsúdenia. Je to vytláčanie na okraj spoločnosti, v ľuďoch sa vytvára určitá emócia, s ktorou sa dá pracovať. Druhá vec je, že ani ty ani ja nevieme posúdiť, či Mečiar skutočne rozpráva fantazmagórie alebo opisuje realitu, lebo nie sme ekonómovia. Ja som sa však rozhodol veriť mu, mám na to svoje dôvody, ale to je môj osobný postoj, ktorý vznikol práve na základe toho, že som ho počul vyjadriť sa. K tomu by bez tej relácie nedošlo. Samozrejme, ak sa dostanem k informáciám, ktoré vyvracajú jeho tvrdenia, nemám problém uznať, že táral.
7.9.2019 - 16:59
+1

topska

 

Ale prosim ta, nemusim byt ekonom, staci si precitat studie ekonomov. Ale ja som ekonomiu mal na vysokej skole napriklad a tam sa podobne veci preberali...Klame.
7.9.2019 - 17:04
+2

zvolencan1

 

No šak v pohode, daj link na dáke štúdie.
7.9.2019 - 17:32
0

topska

 

Google
7.9.2019 - 17:57
0

zvolencan1

 

Niečo som našiel...

Rast slovenského HDP v rokoch 1994-1998:
1998 4.0%
1997 6.1%
1996 6.8%
1995 7.9%
1994 6.2%

https://countryeconomy.com/gdp/slovakia

Rast českého HDP v rokoch 1994-1998:
1998 -0.3%
1997 -0.6%
1996 4.2%
1995 6.2%
1994 2.9%

https://countryeconomy.com/gdp/czech-republic

Čo sa týka výmenného kurzu slovenskej a českej koruny, skutočne v decembri 1997 a v januári 1998 bola slovenská koruna silnejšia ako česká:
https://www.nbs.sk/en/statistics/exchange-rates/en-kurzovy-listok/nbs-monthly-cumulative-and-annual-exchange-rates
Daj si "Cumulative overview" a roky 1997 a 1998, vybehne tabuľka.
7.9.2019 - 21:34
0

topska

 

Ok dva mesiace, beriem.
7.9.2019 - 21:40
0

amaskiea BLOG

 

Mno: tak si sám pozri lepšie tie údaje, napr. v roku 1997 (kedy ten rozdiel v raste je najväčší v prospech Slovenska), to bolo v absolútnych číslach takto:
HDP Slovensko 21.891 miliónov $
HDP Česko 61.783 miliónov $
aj v prepočte na hlavu obyvateľa je to stále v prospech čechov:
SK 4.070$
CZ 5.993$
Čiže keď Češi aj pri 0,6% poklese HDP vyprodukovali za rok stále o 40.000mio$ viac než my, je to podľa Mečiara predbiehanie...

A takto on manipuluje so všetkým. S kadenciou samopalu vz. 58 vystrelí na človeka kopu zmanipulovaných dát, na ktorých stavia potom ďalej tie svoje bájky a povesti.
A tie dva mesiace, kedy SKK predbehla CZK na úrovni necelého halierika, oproti ostatnému dlhodobému trendu, kedy CZK bola celé roky predtým aj potom stabilne v priemere 10-20 halierov nad SKK, to je opäť iba smutno-smiešne, čo si z toho henten senilný táraj dokáže vyklamať.
8.9.2019 - 11:29
0

zvolencan1

 

Beriem, že prepočet na hlavu nie je v náš prospech, ale nie je objektívne porovnávať absolútne hodnoty, keď dobre vieš, že ČR bola minimálne 2x väčšia ekonomika ako SR s technologickou prevahou, čo spôsobilo okrem iného zatvorenie zbrojoviek na Slovensku. Ale podstata ostáva: rast HDP JE jedným zo spôsobov porovnávania ekonomickej výkonnosti krajín a v tomto ukazovateli SME boli lepší. Mečiar neklamal, to musíš uznať. Takisto sme v istom období mali silnejšiu menu. A teraz sa nebavím o tom, či to krátke obdobie malo nejaký význam alebo nie, podstatná je iná vec: treba sa vrátiť k pôvodnej diskusii, v ktorej išlo o to, či 90. roky boli alebo neboli dobrým obdobím pre SVK. Povedzme otvorene, že to, čo nám bolo predpovedané, že na kolenách prídeme za Čechmi, aby nás zobrali naspäť do ČSR, sa nesplnilo, naopak, držali sme sa na to všetko veľmi dobre, čo uznali aj na západe. Nehovorím, že všetko bolo ideálne, ale je minimálne neobjektívne v jednom kuse kydať na svoju vlastnú históriu. Neviem, či okrem Slovenska existuje na svete štát, kde sa takýto šport pestuje.
8.9.2019 - 16:08
+1

topska

 

Na to aky sme mali nabeh po ekonomickej stranke boli pre nas 90. roky takmer devastacne! Alebo na VS klamu (napriklad). Neviem kto to o tych kolenach vravel, ktori odbornici...Ale necham tak, toto je diskusia na uplne ine fora ako hokejove. No tu s tebou suhlasit nebudem nikdy.
8.9.2019 - 16:19
0

amaskiea BLOG

 

čo neklamal?:
Veď ak ty bežne vyrábaš 100 a niekto iný za to isté obdobie vyrobí 300, tak keď ty vyrobíš 106 a ten druhý zatiaľ "iba" 298, tak predsa nemôžeš tvrdiť, že ho predbiehaš!
Dvojmesačný trend kurzu s rozdielom na úrovni necelého haliera, v porovnaní s niekoľkoročným opačným trendom rádovo v desaťnásobkoch, je úplne bezvýznamný, štatistická chyba.
"Držali sme sa na to všetko veľmi dobre" - to je zase len nedopovedané, na čo všetko, hlavne na tých Mečiarových ekonomických "odborníkov" typu Baránik, socialistický plánovač, a pod.
Máš s Mečiarom jednu výraznú spoločnú črtu: vidíš to, čo chceš vidieť, nepustíš sa toho ani za svet, a namiesto vecných argumentov si to obhajuješ iba slovnou akrobaciou. Ty tým škodíš iba sám sebe, Mečiar tým poškodil celú krajinu.
8.9.2019 - 20:57
0

zvolencan1

 

Vôbec neberieš do úvahy, čo som napísal, zase si zobral absolútne hodnoty, v ktorých sme samozrejme Čechov predbehnúť nemohli. Ale nečudujem sa, je ťažké diskutovať s niekým, kto má už pri vyslovení slova Mečiar červené oči a penu na papuli.
9.9.2019 - 15:12
0

topska

 

Osobne nepoznam nikoho kto by ju nemal. Vlastne vobec nikoho. To uz o niecom hovori.
9.9.2019 - 15:18
0

amaskiea BLOG

 

Vôbec neberiem do úvahy? Veď som pozrel tie štatistiky, čo si dal, a konkrétne som sa ti k tomu vyjadril. Rozumieš významu slovného spojenia "predbiehať ekonomiku", ekonomicky (niekoho) predbiehať? To nie je o tom, že máš o pár percent vyššiu výkonnosť, než si mal predtým. Rast HDP je iba interné porovnanie v rámci jednej ekonomiky (bez ohľadu na okolitý svet). Vyjadruje to, o koľko daná ekonomika zvýšila alebo znížila SVOJU VLASTNÚ(!) výkonnosť oproti minulosti. Z toho sa nedá vyvodzovať prakticky žiadne porovnanie potenciálu s ekonomikami iných krajín, čiže čiste z rastu HDP vôbec nevieš, či sme v porovnaní s akoukoľvek inou ekonomikou menší, rovnakí, väčší, tobôž či niekoho dobiehame, predbiehame alebo zaostávame. Tvrdiť len na základe porovnania rastu HDP, že kohokoľvek ekonomicky predbiehame, je nezmysel, mätenie pojmov, lživá manipulácia.
Dám ti ešte jednu dobrú radu. Vyskúšal si penu na papuli, ale to sú presne tie silné slová, slovná akrobacia, o ktorej som hovoril, a u mňa si tým nevyvolal vôbec nič. Skús pre zmenu nejaký vecný argument, tým na mňa skôr zapôsobíš.
9.9.2019 - 20:08
+1

zvolencan1

 

Ja veľmi dobre rozumiem, čo je rast HDP, ale ten výpočet, čo si tu dal, je neférový, lebo podľa tvojich kritérií by sme museli vyrobiť 299 jednotiek, aby si uznal, že sme Čechov predbiehali. Chcem vidieť toho ekonóma, čo by zo 100 dokázal spraviť za jeden rok 299. Je skvelé, keď sme zo 100 vyrobili 106, lebo Česi by s rastom -0.6% vyrobili zo 100 iba 94. Samozrejme, že rast HDP sa môže použiť na porovnanie krajín, aj sa to robí, aj keď už som napísal, že uznávam, že lepší je prepočet na hlavu a v tom sme objektívne boli horší ako Česi, aj v absolútnych číslach, ale jednoducho nemôžeš porovnanie rastu HDP len tak hodiť za hlavu a označiť to za "lživú manipuláciu".
A dobré rady si nechaj, iba som ti oplácal vlastnou mincou. Ty môžeš hodnotiť moje príspevky, že používam slovnú akrobaciu, ale ja nemôžem napísať, že si zaujatý voči Mečiarovi?
10.9.2019 - 8:17
0

amaskiea BLOG

 

Žasnem nad tvojou logikou. Takže môj výpočet je neférový (sic!), lebo aby reálne platilo, že predbiehame Čechov, tak by sme museli vyrobiť trojnásobok našej predošlej produkcie. A preto je naopak férový Mečiarov výrok, lebo on túto skutočnosť jednoducho hodil za hlavu a nahradil ju síce nepravdivým, ale zato tak príjemným a lúbivým výmyslom, že aj napriek jeho nepravdivosti sa niektorí ľudia zaň priam bijú. Smutný obraz Slovenska.
Pekný deň ti prajem (úprimne a férovo).
10.9.2019 - 8:50
0

zvolencan1

 

Ten výpočet Čechov má byť samozrejme inak, -0.6% zo 100 je 99.4.
10.9.2019 - 8:48
0

amaskiea BLOG

 

Nie, nemá. 99,4 je opäť len percentuálny údaj, to je vlastne tých 100% - 0,6%. Pokles HDP o 0,6% mali Česi oproti ich vlastnej predošlej produkcii, takže ak som pre názornosť použil pre našu HDP číslo 100 (nie ako percento, ale ako absolútne číslo), tak pri Čechoch, ktorí majú zhruba trojnásobnú HDP oproti nám, som to vypočítaval z 300, a to je 298,2.
10.9.2019 - 9:04
0

zvolencan1

 

Veľmi dobre vieš, ako som to myslel, kľudne som mohol použiť číslo 300 a rátať z toho 6% pre nás a Čechom -0.6% a porovnať výsledky. Ale podľa tvojej logiky je asi aj toto video zavádzajúce: https://www.youtube.com/watch?v=T7a-YnNrP9w
Ale už sa točíme na mieste, takže to je všetko z mojej strany. Kto sa dočítal až sem, spraví si vlastný názor. Podobne prajem pekný deň, díky za debatu.
11.9.2019 - 8:42
0

greendeath

 

Zvolencan...kolko mas rokov?
8.9.2019 - 21:15
+1

topska

 

Cize si mozes vygooglit jeho tvrdenia (samozrejme citat vedecky a inak dokazane veci, co on nicim tie svoje nazory nepodlozil)
7.9.2019 - 17:05
0

FP-bigi

 

poviem ti jedno tajomstvo ani mufty nie je ekonom
7.9.2019 - 18:13
0

FP-bigi

 

som nwevedel ze mufty je obzalovany? ale ty mas asi lepsie informacie z toho pkutneho radia. to ako teraz by mali davat media aj verejne sa kazdemu jednemu obcanovi moznost sa vyjadrit k comukolvek? to myslis vazne? a je zaujimave ze spominas verejnoprvne media v spojitosti s clovekom ktory si ich vo svojej dobe znarodnil
7.9.2019 - 18:10
0

FP-bigi

 

pocuva koho? muftiho? to ako vazne cloveka bez chbovej kosti ktore rozkradol (pardon rozdal) tento stat svojim kumpanom? mna by zaujimalo ze kolko mas rokov, ale verim ze ty si jeden z tych co veri vi ta zo vi prezidentskych volieb ze je proti systemu
7.9.2019 - 18:07
+1

kolombo

 

Ale to nie je chyba tých slov a myšlienok. Netreba zabúdať že 90. roky boli aj akýmsi bojom o moc po spoločenských zmenách v 89. Problém je že ich niekto zneužíva alebo sa z nich vysmieva.
4.9.2019 - 22:59
0

Nihal

 

Preto som napisal, ze tie slovne spojenia su dnes minimalne diskutabilne, pretoze sa za nimi skryva ovela viac ako len prosta myslienka.
5.9.2019 - 21:24
0

noano

 

wedro vykalov
4.9.2019 - 15:24
+4

Adrumko

 

super sprava pre slovensky hokej
4.9.2019 - 11:50
0

HkmDetva

 

U mna Stastny alebo Handzus GM
4.9.2019 - 11:53
0

topska

 

Handzus to nechce robit (este)
4.9.2019 - 11:57
0

poseidon

 

Michal by sa uz mal hlavne rozhodnúť čo vlastne chce, niekedy je ako malé decko.
4.9.2019 - 14:11
+4

topska

 

Ved vie co chce nie? A robi to v BB.
4.9.2019 - 14:17
0

poseidon

 

Čo robí v BB ? nič. Ničfunkciám sa vraví "konzultant". Handzuš bol asistent v repre, chcel mladež v BB, teraz azda GM repre ? A stále nič. Mal by sa už rozhodnúť, či vôbec niečo chce, doteraz sa len motá ako bludný holanďan.
4.9.2019 - 15:56
+6

topska

 

Ale tak je to jeho rozhodnutie nie? Jeho zivot...
4.9.2019 - 23:39
0

zomi BLOG

 

Ani Peťo Bondra zatiaľ nechce.(Tam je to z osobných, rodinných dôvodov...)O ňom som od Šárkyho počul na vlastné uši...
4.9.2019 - 15:02
0

bAzO47

 

Alebo Višňovský.
4.9.2019 - 12:03
0

HkmDetva

 

Ano aj on by bol top
6.9.2019 - 6:46
0

blue-311

 

Ja som spokojny, ale: mohli dat Bokrosa
4.9.2019 - 11:56
+2

noano

 

popripade kosickeho Maradonu
4.9.2019 - 12:08
+1

Tino

 

toho: GM budu mu trollovia vycitat aj o 50 rokov...pocitam ze do tyzdna vytiahne/ podsunie nejaky mudrlant ze sa miro pokusa ovladnut cely svk hokej aby mohol ryzovat.
4.9.2019 - 12:09
+5

RebeccaBlack

 

zacina sa ten mudrlant na S a konci na TROJAR?
4.9.2019 - 12:36
+43

ajwen77

 

S týmto indiciami sito strašné zabil ..
4.9.2019 - 13:05
+1

Atlan

 

Miro sa moze naucit ryzovat aj inym sposobom...taky Hasek si to vyskusal uz tento rok a celkom uspesne snad nevadi ze hodim link ale je to zaujimava pikoska : https://dolnyzemplin.korzar.sme.sk/g/135484/ryzovanie-zlata-v-novom-knine-cr-2019?photo=p4448169
4.9.2019 - 13:10
+2

zomi BLOG

 

Nemyslím si, že mu budu trollovia vyčítať 50 rokov. Povyrastú, oženia sa, zmenia názor.
4.9.2019 - 15:06
+2

Vojto83

 

Mam radosť. Sme na dobrej ceste, nie je čo meniť. Tomu sa hovorí koncepcia. Zväz sa zachoval moderne a v prospech nášho hokeja. Len ma zaujíma, vo na to rada starších? Ti budu musieť mať teraz v novinách celú rubriku o tom, že nejdeme našou cestou a vo vlastnom štýle.
4.9.2019 - 12:12
+4

Tehelnepole

 

..a mal bz sa naucit po slovensky, nie? ake anglictiny tu furt.
4.9.2019 - 12:17
0

Tino

 

som: si slubil ze ak niekedy ,niekto, ktokovlek v mojej blizkosti vytiahne teoriu o tom ze my musime ist "nasou cestou" , hrat nas SVK hokej .... zautocim
4.9.2019 - 12:17
+4

Tehelnepole

 

to ale myslel akoze ironicky vtipne, ci?
4.9.2019 - 12:25
+1

Tino

 

vojto: ano
4.9.2019 - 13:00
+1

amaskiea BLOG

 

: kedykoľvek ťa uvidím v tejto veci na bojovom poli, rád sa pridám do tvojich šíkov ako pešiak/halapartník...
4.9.2019 - 14:00
+5

Tino

 

skvele: ja uz nevladzem tieto kraviny pocuvat, ja osobne neverim ze nejaka autorita pri zmysloch taketo konstrukcie moze mylsiet vazne..kecaju aby kecali, aby ich bolo pocut, lebo mozu, lebo su vymleti, kverulanti...ale mne je to uz jedno
4.9.2019 - 19:50
+3

amaskiea BLOG

 

Ono to u niektorých môže byť aj maslo na hlave: Bezmála 30 rokov sa iba vezú a podporujú to kecmi o tom, akí sme my jedineční, skrátka miliónta verzia "slovenských špecifík", okrem iného tak úplne zabili potenciál dvoch generácií skvelých hokejistov, tak predsa nemôžu teraz zrazu otočiť, tým by iba otvorene priznali to 30-ročné odporne smradlavé maslo.
5.9.2019 - 14:05
0

strojar

 

Mám otázku:
Ako mohla slovenská reprezentácia získať medaily bez Ramseyho systému?
5.9.2019 - 15:03
+2

topska

 

Asi trosicku tomu pomohla aj kvalita kadra
5.9.2019 - 15:07
+1

amaskiea BLOG

 

Podobne ako všetky ostatné bez "Ramseyho systému".
5.9.2019 - 15:34
+2

strojar

 

Takže v tom "systéme" to asi nebude, že?
6.9.2019 - 9:21
+1

mannheim

 

Zrejme to bude v tom systéme. Toto je prvý krát, čo systém stavia na koncepcii, na tímovej spolupráci, na využívaní tých predností, ktoré môžu za predpokladu maximálneho nasadenia poraziť talent a individuality súpera. Ramsey dokázal roztlieskať ľudí aj po prehrách, to tu myslím zatiaľ žiaden tréner nedokázal. Tlačí hráčov do profesionality a pomaly sa mu to darí. Toto nevidí len ten , kto to vidieť nechce, lebo je zaslepený vlastnými dogmami.
6.9.2019 - 10:39
+4

Urpiner16

 

Systém je dobrý teraz na to keď nemáme rozdielových hráčov ako kedysi aby sme doslova kopírovali niečo čo funguje.
6.9.2019 - 10:50
0

amaskiea BLOG

 

nie, rozhodne Ramsey žiadny monopol nemá, ale to tu ani nikto netvrdí, to sú len tvoje obvyklé demagogické hry
6.9.2019 - 15:31
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Danny23

 

Ježiši kriste strojar! V tom období mala slovenská repre takú kvalitu, že so systémom by bolo tých medailí raz tolko!!!
9.9.2019 - 19:27
+1

Acorgonka

 

spravne clovece razom by sa z nas stali bludicky bludne
4.9.2019 - 14:04
+3

Caezar

 

Tiež som spokojný a ako GM tipujem jedného z týchto mien - Handzuš,Bondra,Hossa.
4.9.2019 - 12:16
+1

bobbyfan

 

ja sobne vidim handzusa skor na lade. Bondra, neskutocne respektujem jeho vykony ako hraca, mne na takuto pozciu az tak nereze. On je strasne nekonfliktny, on sa nikdy ani k nicomu extra neozval, stale to bol a je velky diplomat. A u nas treb GM ktory buide robit zmeny, pokracovat v nich....on je pre mna skor taky prezident bez kompetencii, skvela tvar do reklamy, dobre vystupovanie
4.9.2019 - 12:23
+2

FeroMotyka

 

Veď Satan je na tom podobne nie? Či som niečo nepostrehol? Teda až na to urazenie sa na Charu
4.9.2019 - 13:25
+4

topska

 

Handzus odmietol, Bondra ma zavazky v NHL ale ponukol svoju pomoc pri nasom hokeji aj ked na dialku ci v limitovanom case a Hossa tuto poziciu robit nemoze lebo je aktivny hrac. Tam ani nevidim nejaky dovod aby bol GM kedze sa v zivote nevenoval nicomu podobnemu. A sam vyhlasuje ze chce potom pokracovat v kariere v ramci Chicaga s ktorym je uz viac menej dohodnuty. Napriklad v pozicii aku ma Bondra.
4.9.2019 - 12:33
+3

luciakanky

 

Lintner
4.9.2019 - 13:39
0

Dalmatiner1

 

Craig gratulujem! Miro má pred sebou veľa dôležitých úloh. Namaľovať a presadiť systém hry v jednotlivých tímoch a repre kategóriách, určite zvýšenie počtu aktívnych mladých hráčov, zabezpečenie financovania civilizovaných platov pre mládežníckych trénerov a zabránenie zasahovaniu rodičov do trénovania v kluboch. Samozrejme práca na financovaní hokeja, ale to už je obohratá pesnička. Po odchode Craiga bude potrebná kontinuita.
Miro to sa zdá skoro nemožné! Držím silno palce - nebude to jednoduché...
4.9.2019 - 12:23
+2

Tino

 

Miro: platy trenerov v kluboch tazko ovplyvni, jedine ze by dotoval zvaz co je imho cesta do pekla , tiez rodicia to je vec ktoru nemoze nema ka ozvaz riesit toto si musia kluby
4.9.2019 - 13:08
+2

Dalmatiner1

 

Viem, ten vyklad co ponukas je logicky. Ale co sa tyka platov je mozne prist s riesenim, ze treneri budu v nejakom uvazku zamestnanci zvazu. Napriklad. Davalo by to potom aj presadzovaniu systemovej metodiky logiku. Podla mna by to nicomu neskodilo a aj ak by bol takto jasne nastaveny projekt by ziskavanie sponzorov bolo na tento konkretny pripad jednoduchsie. A co sa tyka rodicov, tam ma zvaz mozno len ulohu stanovenia etickych a organizacnych noriem. Sle suhlasim je to mimoriadne tazke. Doba si vsak ziada originalny pristup.
4.9.2019 - 13:38
0

Tino

 

ak: tomu rozumiem dobre treneri deciek su zamestnanci klubov...vyber, hodnotenie a tak podobne tychto trenerov je teda na zamestnavateloch...szlh moze ist tak max cestou nejakej dotacie, pomoze klubom platit tychto trenerov ak ti budu splnat iste kriteria, napr dalsie vzdelavanie, resp zvysovanie kvalifikacie pod hlavickou szlh...problem vidim v tom, ze v momente kedy kluby vycitia ze im moze zatiahnut ioch naklad niekto iny zariadia aby sa tento naklad preniesol komplet na plecia toho kto prejavil zaujem o pomoc....resp o kolko viac prispeje zvaz o tolko znizia mzdu ...szlh toto vie osetrit samozrejme, ale je to celkom komplikovany byrokraticky proces v ktorom by sa szlh stavalo do role kontrolora.
4.9.2019 - 14:03
0

peterzillabb

 

Super...
4.9.2019 - 12:24
0

frantapriklep

 

Málokedy býva taký konsenzus medzi hokejovou obcou, ako v tomto prípade. Som rád, že Craig prikývol.
4.9.2019 - 12:34
+7

RebeccaBlack

 

super sprava s tym Craigom. A Satan ak si veri na dve stolicky tak fajn, ale bol by som radsej ak by to vyslo s niekym z tych oslovenych. Predsa, nech je kazdy pekne na jednom mieste a tomu sa venuje na 100%
4.9.2019 - 12:37
+1

Urpiner16

 

Skvelá správa by to bola vtedy keby si Ramsay mohol dtiahnuť svojich nestranných asistentov z Kanady a nie týchto nanútených našich vyvolených pánov čo mútia z výberom svojich koníkov do repre a veľa krát sme sa presvedčili že to boli ich nešťastné omyly pri výbere svojich koníkov viď Podkonický a Lašák.
4.9.2019 - 12:43
+2

Nemehlo

 

Zjavne si nepochopil koncepciu, ale pri tebe sa asi netreba cudovat
4.9.2019 - 13:14
+10

Dalmatiner1

 

Teda ja nijako nedrzim stranu Urpinerovi, ale v tomto ma ciastocne pravdu. Neucast Hudacka (po vybornej sezone)a naopak po katastrofalnej sezone ucast Ciliaka bol teda poriadny krok vedla. Tomu sa treba vyvarovat.
4.9.2019 - 13:45
+5

bigi BLOG

 

tak zase hucdacek tam nemal co robit, to bolo spravne rozhodnutie, polemizovat mozme nad tym ciliakom
5.9.2019 - 12:05
+1

wedro

 

Urpi palec hore. : V tomto sa plne zhodneme.

Ale to je tak keď svojho rodáka z jedného mesta pretlači a potom sme videli na MS ani v jednom zápase nepodržal tím.

Na post trénera brankárov v repre treba skúseného ktorý už má na tomto poste aj výsledky a nie meno.


Janíček nech najprv skočí do materského klubu nabrať prax, skúsenosti a vzdelávať sa v tomto odbore.


Takže tak.

4.9.2019 - 14:01
+1

RudoNR18

 

Tak ona by mohla byt aj varianta ze by si dotiahol jedneho Asistenta zo zamori.... a jeden by ostal Slovak... nech sa uci.... ale ajtak tazko povedat ci si zobrali minulo rocny asistenti nieco s Ramseyho systemu...
5.9.2019 - 10:11
+1

potocik

 

Sranda aka zhoda tu na hp, to by sa malo zapisat do analov
4.9.2019 - 12:58
+5

NR_peter33

 

OT: Vie niekto čo je s Bondrom? Dnes hrá Kunlun už druhý zápas a nebol na súpiske ani včera a nie je ani dnes
4.9.2019 - 13:35
0

strojar

 

"Víte co to znamená?
To znamená, že jsme za se o krok před nimi."

Slovensko je prvá a jediná hokejová krajina, kde šéf zväzu robí generálneho manažéra reprezentácií.
4.9.2019 - 14:09
+1

Acorgonka

 

docasne a pracuje sa na tom aby nam mohli predstavit nového GM sak zase nebudte ako hejsek nevyskakany p. Strojar
4.9.2019 - 14:12
+19

RebeccaBlack

 

naco sa trapis?
4.9.2019 - 14:14
+7

burnzie

 

Ani toto sa ti strojárik nepáči... Zlý vyškerený Lintner a zlatí chlapci tiež si ich kritizoval, že tam nemajú čo robiť tak kto potom?
4.9.2019 - 14:14
0

samajamado

 

Niekto ako je on, paprda, ktory bude pocas pracovnej doby luskat internet
4.9.2019 - 22:27
+5

zomi BLOG

 

Všetko je raz prvýkrát. Ale šéf(dr. Andršt, aj keď to bolo trochu za iných okolnosti...pred šampionátom sa zabil E.Farda) zväzu našej ešte československej repre robil trénera. A vtedy v r. 1961 ešte menedžer v našom ponímaní nebol, tak že aj menedžéra s prof. Kostkom robil...
4.9.2019 - 15:18
+2

strojar

 

Veď toto.
A franský kupec Samo zjednotil Slovanov.
4.9.2019 - 16:04
+2

zomi BLOG

 

Hej...A potom prisiel Matěj Buckna zlaty kluk, ktery učaroval klukum puk.
4.9.2019 - 18:16
+1

Hokejman

 

To si osobne zažil, však?
4.9.2019 - 19:48
+5

zvolencan1

 

Vraj nebol franský, bol to Slovan.
4.9.2019 - 21:36
0

amaskiea BLOG

 

ešká Slovan?
5.9.2019 - 13:57
0

AndrejTN

 

Aktualita: Miňo Mazurek join stánok in Banská Bystrica "Kebabizňa". Konkrétne info: 300€ na mesiac v čistom,zákaznícka výhoda "raz zaplatíš - žereš koľko zvládneš,celé teľacie mäso v marináde pre rodinu pracujúceho.
Miňo nech sa darí, poriadne vypoť to tričko a ako sa hovorí-Nech bruško není prázdne!
4.9.2019 - 14:25
+11

bobbyfan

 

nemas tam dost chyb...to nepochopia magiani
4.9.2019 - 14:41
+9

P24 BLOG

 

akoze fakt je, ze 14.88 je za all you can eat celkom v poho cena
4.9.2019 - 14:54
+7

WINTERisCOMING

 

Big vin egejn
4.9.2019 - 14:26
+1

amentma

 

za GM dajme Kovala, ten ma dobre kontakty na kanadanov
4.9.2019 - 15:16
+1

zomi BLOG

 

Najme keď má pri sebe trio: Országh, Handzuš, Zedník.
4.9.2019 - 15:23
+1

WinnipegJets

 

kto vie, možno by nejak obišiel pravidlá a repre by hrala v KHL
4.9.2019 - 15:38
+3

PeterLucky

 

Ja som velmi rad. Ramsay je uplne nieco ine ako Hanlon. Ja dufam, ze daju pricuchnut aj dalsim trenerom, ktorych na Slovensku nie je uplne vela na tuto uroven.
4.9.2019 - 15:17
+1

zomi BLOG

 

Chvalabohu, že aj naďalej bude Krek...
4.9.2019 - 15:19
0

HKM 1963

 

Mohli osloviť Láďu Rúžičku je volný.U nás ak zahraničný trener tak Čech.
4.9.2019 - 16:22
+1

zomi BLOG

 

Ten nech si ostane v Česku.Neviem mu zabúdnuť jeho sarkazmus na Murina pri posunutí bránky. "Ať si to dělá na Slovensku"... Je síce pravda, že to bola Murínova "špecialitka", ale nerobil to iba ako jediný vtedy v Českej lige...Tak isto aj niektoré iné výroky na Slovensku stranu, ktoré podľa mňa prekryli jeho úžasne spomienky na trenčianské prostredie, keď tam pôsobil v zelenom...
4.9.2019 - 18:05
+3

Tehelnepole

 

ja hlavne nechapem furt to cesje sem tahat. Uz sa fakt spolahnime na seba.
4.9.2019 - 19:34
+1

Tino

 

tiez: si myslim ze CZ sme sa uz presitili, maju dobrych ludi, kompetentnych, ale ti robia doma, pripadne dalej na zapade...CZ nei je CAN ak tu ma doliezt niektoz CZ musi to byt extratrieda, ze extratrieda....
4.9.2019 - 19:54
+2

Bacilek

 

Ramsey na rok je dobry deal, myslim ze vzhladom na jeho vek a 2 vrcholy buducu sezonu je to idealny cas, za tych 2,5 roku co bude pre nas robit sa da filozofia dobre na nas preniest a buduci rok po kvalifikacii ak by to uz zdravotne nezvladal to kludne mozme tahat sami Slovaci

Aj ked samozrejme idealne by bolo ak by potiahol az do dalsich ZOH ale to uz nebude isto davat

Iny kanadsky trener resp.spolu s Ramseym je podla mna zbytocny luxus, nevyhodne pre vsetky strany

Rotujuci asistenti ano ale jeden by mal byt fixny s perspektivou to prebrat, najviac mi to sedi na Podkonickeho, ktory ma najlepsie vlastnosti to prebrat, Petrovicky by mal ostat s 20 kou par rokov, potom by to mohli kludne robit spolu

Orszagh nech sa vytrenuje niekde vonku par rokov
6.9.2019 - 10:42
0

Urpiner16

 

S tým Podkonickým a jeho omyloch Kytnár,Puliš ďakujem pekne.
6.9.2019 - 10:54
+1

Tehelnepole

 

Prave som citala na SME.sk vyjadrenie Suplera, ze s Craigom nesuhlasi.

Hm.
6.9.2019 - 12:16
0

topska

 

Dlhodobo
6.9.2019 - 12:35
0

Tehelnepole

 

ano, dlhodobo, ziadna sebareflexia
6.9.2019 - 12:59
0

Dalmatiner1

 

No v lavicovych spolocnostiach je tak trochu zvykom, ze neexistuje iny nazor.
Ja s Craigom suhlasim, ale samozrejme chyby to malo a diskutovat o tom je nevyhnutne. Najma medzi odbornikmi...
6.9.2019 - 12:46
0

Tehelnepole

 

len ma to zamrzelo, z jeho strany mi to pride ako cisty oportunizmus, bez vole konstruktivnej kritiky.

Ach jo
6.9.2019 - 12:59
0

topska

 

Myslim ze dal aj nejake argumenty preco nie. Ci s nimi suhlasime napriklad my dvaja alebo nie to uz je na nas. Cital som aj dlhsie reakcie z jeho strany na tuto temu (zamorsky ci iny zahranicny trener) pripadne ich pocul. Mne sa to nezda ale tak za tie roky a odvedenu robotu ma na to pravo. Ci by tak hovoril pred par rokmi je uz druha vec a otazne.
6.9.2019 - 13:07
0

Dalmatiner1

 

Ja si to nemyslim. A myslim, ze si zasluzi trosku ucty za to co spravil pre nas hokej...
6.9.2019 - 13:20
0

topska

 

Ani nahodou nemyslim ze by prave ona neprejavila uctu. Prave ze o tom debatujeme a presne toto je vec po ktorej "v lavicovej spolocnosti" volas.
6.9.2019 - 13:24
0

Dalmatiner1

 

Clovece ty musis so mnou stale polemizovat , ale v pohode.
Ani ja si nemysli, ze ten orispevok bol nejaky nemiestny. Myslim to skor vseobecne.
Ale zas obvinovat ho v 70tke z oportunizmu je prinajmensom nespravne...
6.9.2019 - 13:57
0

amaskiea BLOG

 

Šupler patrí medzi našimi trénermi určite k tým úspešným. Na druhej strane jeho posledné roky v našej repre boli poznamenané hráčskou anarchiou, hviezdy si robili, čo chceli, vrátane samokaučingu počas zápasov a on si s tým nedokázal nijako poradiť. A to je presne to, čo u Ramseyho funguje úplne ináč. Takže ja Julov nesúhlas s Ramseym považujem za logický, de facto potvrdzujúci ich navzájom odlišnú skúsenosť z pôsobenia pri repre a môj bezvýznamný osobný názor a dôvera je (aj v tomto) plne na strane Ramseyho.
6.9.2019 - 15:29
0

Dalmatiner1

 

Ak si precitas to co pisem tak je to vlastne popisane v tom co si napisal. Takze suhlas aj ja to tak vidim - od 2002-2010 sme mali mat este aspon jedno zlato. Bohuzial vtedy treneri neovladali repre muzstvo. Chalani chceli fun...
Pre spravodlivost treba povedat dve veci.
1. Bola taka doba, aj Hanlon to pocitil
2. Repre naozaj robilo aj chyby

Nekriticky obdiv nikomu nepomohol ani Craigovi...
6.9.2019 - 15:37
0

strojar

 

Či to nebude tým, že Ramsay v mužstve žiadne hviezdy nemá.
6.9.2019 - 21:13
0

amaskiea BLOG

 

...a teda tiež len rezignovane čaká, čo tieto "nehviezdy" zimprovizujú a vymyslia, pravda? Pozri, mne je v podstate úplne jedno, že ty niečo nechceš vidieť.
7.9.2019 - 11:34
0

Dalmatiner1

 

No nieco teda je. Pri nasich hviezdnych casom by sme takyto system nikdy nedokazali implementovat. Teraz ked uz nikto od repre nic extra neocakava tak je to vyznamne jednoduchsie. Miro ma dnes este jednu vyhodu a to pozitivne ohlasy na cokolvek urobi. To sa samozrejme o nejaky cas zmeni. Tak mu drzim palce nech sa za toto obdobie podaria spravit pozitivne dlhodobe opatrenia.
7.9.2019 - 14:54
+1

amaskiea BLOG

 

súhlas
8.9.2019 - 11:00
0

topska

 

To som ale ja tusit nemohol kedze si reagoval priamo na diskutera ktory o nom pise.
6.9.2019 - 20:45
0

Dalmatiner1

 

Jasne . Inak to poviem, suhlasis, ze Julo je oportunista?
Ale hlavne drzme oalce! Dnes vecer...
6.9.2019 - 20:52
0

topska

 

urcite nie. Tak vies budem s tebou polemizovat lebo s tebou sa celkom da
6.9.2019 - 21:22
0

Tehelnepole

 

ako napisal Topska, urcte si Suplera vazim.
6.9.2019 - 13:51
+1

matt-opd

 

ad konstruktivna kritika - Julo cez majstrovstva kritizoval konkretne Craigove rozhodnutia pocas zapasov. Craig na to odpovedal (v relacii u Borisa) ze ak by sa rozhodoval znovu tak sa rozhodne rovnako.

pre uplnost
1. Jula si velmi vazim
2. som nadseny ze Craig pokracuje
6.9.2019 - 15:09
+1

Urpiner16

 

Craig nerozhodoval len gúľal očami ako sa do všetkého montovali naši asistenti.
6.9.2019 - 15:55
0

topska

 

Toto mas skadial?
6.9.2019 - 20:46
0

Urpiner16

 

Skadiaľ? Stačí si pozrieť záznamy.Človek si urobí svoj obraz.Viacerí sme sa na tom zhodli.
6.9.2019 - 21:05
+1

topska

 

Zo zaznamov v telke...Keby aspon osobne ale z nejakych prestrihov na striedacku toto tvrdit. Mozno viaceri ale drviva mensina si to mysli. Aspon tu.
6.9.2019 - 21:23
+1

topska

 

Ty vies o tom ze halvne v reprezentacii to byva aj tak ze hlavny trener rozda pokyny asistentom a ti to tlmocia hracom? No asi nie. Urcite by tu predlzoval zmluvu kebyze si asistenti robia co chcu
6.9.2019 - 21:32
0

strojar

 

Áno.
V slovenskej reprezentácii asistenti tlmočia.
7.9.2019 - 7:41
0

topska

 

Aj tlmocia (lebo nie vsetci uplne rozumeju) a ak som sa zle vyjadril - podavaju dalej. Samozrejme ze tam daju aj svoje nazory ale tvrdit ze to tam riadia oni je scestne. A este navyse ze s tym hlavny trener ani nesuhlasi a len gula ocami co to trepu...To si aj ty myslis?
7.9.2019 - 12:27
0

topska

 

Sorry za otaznik...Chcel by som vediet ako si na toto prisiel.
6.9.2019 - 20:49
0

ekaver

 

a najlepšie bolo, že Češi by to nikdy neurobili....
6.9.2019 - 13:05
0

mhc23

 

Už by to chcelo vidieť aj nejaký výsledok...
6.9.2019 - 20:27
0

amaskiea BLOG

 

hej, aby tu pár zanovitých "slepcov" mohlo dokola vytrubovať, že to je aj tak len náhoda, ako za Vujtka
7.9.2019 - 13:54
+4


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 22.9.2019 02:59
TímZSkóreB
1.Slovan414:99
2.Košice49:79
3.Nitra414:78
4.Michalovce413:108
5.Budapešť416:147
6.Miškovec411:107
7.B. Bystrica310:76
8.Zvolen310:96
9.N. Zámky39:103
10.Poprad413:153
11.Trenčín34:73
12.L. Mikuláš44:153
13.Detva410:170
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 4400020:812
2.Martin4300118:129
3.Sp.Nová Ves5300219:169
4.Dubnica4300114:119
5.Levice4201113:137
6.Topoľčany4200211:126
7.Žilina4110212:115
8.Skalica401129:133
9.Trnava4100313:213
10.P.Bystrica400047:150
11.SR 18100012:60
Aktualizované: 22.9.2019 04:07
TímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra4301024:1310
2.Poprad4300124:119
3.Dukla4300114:69
4.B. Bystrica3200112:66
5.Martin3200111:86
6.Zvolen3200114:166
7.SR 185200314:196
8.Slovan5110316:255
9.Košice4101219:184
10.Žilina310027:112
11.Skalica400047:290
Aktualizované: 22.9.2019 04:07
TímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra4310022:1011
2.Slovan4201119:137
3.Trnava2200010:46
4.Dukla4200214:106
5.Košice211006:35
6.Žilina210109:54
7.Poprad210105:34
8.Martin201017:92
9.Spišská201013:52
10.L. Mikuláš201015:92
11.Skalica200113:61
12.Púchov410129:171
13.B. Bystrica200025:110
14.Michalovce200022:140
Aktualizované: 22.9.2019 04:07
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 22.9.2019 07:47
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 22.9.2019 07:47
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 22.9.2019 07:47
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 22.9.2019 07:47
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 22.9.2019 07:47
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 22.9.2019 07:47

Bleskovky

Servette Ženeva - Bern 4:2 v sobotňajšom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Servette Ženeva zvíťazili doma nad Bernom 4:2 v sobotňajšom zápase švajčiarskej ligy. NLA - sobota: Biel - Langnau 3:2 pp a sn, Rapperswil - Zürich 3:2 pp, Servette Ženeva - Bern 4:2, Zug - Lugano 3:2 pp a sn
včera o 22:25 - TASR

Biel s Karaffom vyhral v Berne 2:1 po nájazdoch

Hokejisti Bielu vyhrali v piatkovom súboji najvyššej švajčiarskej súťaže na ľade Bernu 2:1 po samostatných nájazdoch. Z víťazstva hostí sa tešil aj mladý slovenský útočník Roman Karaffa, ktorý nastúpil v treťom útoku Bielu. Výsledky: Ambri-Piotta - Servette Ženeva 2:3 pp a sn, Bern - Biel 1:2 pp a sn, Langnau - Zug 5:3, Zürich - Lausanne 5:0
20.9.2019 22:50 - TASR

Adler Mannheim - EHC Red Bull Mníchov 2:7 v 3. kole nemeckej DEL

Hokejisti EHC Red Bull Mníchov triumfovali v piatkovom zápase 3. kola nemeckej DEL na ľade Adleru Mannheim vysoko 7:2. DEL - 3. kolo: Eisbären Berlín - Kolín Haie 3:2 pp, Adler Mannheim - EHC Red Bull Mníchov 2:7, ERC Ingolstadt - Krefeld Pinguine 4:5, Augsburger Panther - Düsseldorfer EG 3:4 pp a sn, Iserlohn Roosters - Schwenninger Wild Wings 1:4, Straubing Tigers - Pinguins Bremerhaven 5:4 pp a sn.
20.9.2019 22:44 - TASR

Obranca Girardi ukončil po 13 sezónach profiligovú kariéru

Kanadský hokejový obranca Dan Girardi ukončil vo veku 35 rokov profesionálnu hráčsku kariéru. Bývalý hráč New Yorku Rangers či Tampy Bay Lightning odohral v zámorskej NHL trinásť sezón, počas ktorých nazbieral 264 bodov (56+208) v 927 zápasoch základnej časti a 36 bodov (8+28) v 143 dueloch play off.
20.9.2019 16:43 - TASR

Servette Ženeva - ZSC Lions 3:0 vo švajčiarskej lige

Výsledky utorkových zápasov švajčiarskej hokejovej ligy: SC Bern – HC Ambri-Piotta 4:1, EHC Biel – SC Rapperwil-Jona Lakers 0:1 pp, SCL Tigers – HC Fribourg-Gotteron 3:2, HC Lugano – HC Davos 2:3, HC Servette Ženeva – ZSC Lions 3:0, EV Zug – HC Lausanne 5:6
17.9.2019 22:19 - TASR

Oskarshamn - Leksands 4:1 v 2. kole švédskej ligy

Hokejisti Leksandsu v zostave so slovenským útočníkom Marekom Hrivíkom prehrali v utorok v zápase 2. kola švédskej hokejovej ligy na ľade IK Oskarshamn 1:4. výsledky: HV-71 - Frölunda HC 3:2, Linköpings HC - Brynäs IF 4:3 pp, Malmö Redhawks - Rögle BK 3:4, Örebro HK - Lulea HF 2:1, IK Oskarshamn - Leksands IF 4:1, Skelleftea AIK - Färjestad BK 3:1, Vaxjö Lakers HC - Djurgardens IF Hockey 3:5.
17.9.2019 21:30 - TASR

Konecny pokračuje v drese Philadelphie

Kanadský hokejový útočník Travis Konecny, ktorý mal štatút obmedzeného voľného hráča, podpísal s vedením klubu NHL Philadelphia Flyers nový šesťročný kontrakt. "Letci" mu každú sezónu vyplatia v priemere 5,5 milióna dolárov.
17.9.2019 08:50 - TASR

Boeser podpísal s Canucks nový trojročný kontrakt

Americký hokejista Brock Boeser sa ako obmedzený voľný hráč napokon dohodol s klubom NHL Vancouver Canucks na novom kontrakte. Dvadsaťdvaročný krídelník krátko po otvorení predsezónneho kempu našiel spoločnú reč s predstaviteľmi "kosatiek" a podpísal trojročnú zmluvu na 17,625 milióna dolárov.
17.9.2019 08:36 - TASR

Hráčmi týždňa Kovář, Virtanen a Bikmullin

Hráčmi týždňa v Kontinentálnej hokejovej lige (KHL) sa stali brankár Jakub Kovář z Avtomobilistu Jekaterinburg, obranca Jesse Virtanen z Traktora Čeľabinsk a útočník Rafael Bikmullin z Neftechimiku Nižnekamsk.
16.9.2019 13:55 - TASR

Obranca McAvoy pokračuje v Bostone, podpísal 3-ročnú zmluvu

Klub zámorskej NHL Boston Bruins predĺžil zmluvu s 21-ročným americkým obrancom Charliem McAvoyom. Nový trojročný kontrakt vynesie mladému zadákovi celkovo 14,7 milióna dolárov. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.
15.9.2019 21:56 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

22. 09. 2019
N. Zámky - Trenčín o 16:00
Poprad - Nitra o 17:00
Detva - Michalovce o 17:00
Košice - Zvolen o 17:00
Miškovec - L. Mikuláš o 17:30
Slovan - B. Bystrica o 18:00

Odohrané zápasy

20. 09. 2019
TrenčínSlovan
0:3REPORT
BudapešťDetva
4:2REPORT
NitraMiškovec
3:2 SNREPORT
B. BystricaKošice
2:3REPORT
MichalovcePoprad
4:3 SNREPORT
L. MikulášN. Zámky
2:1REPORT

Najviac bodov

János VasMIS8 bodov
2.Langkow C.MAC7
3.Vandas M.SBA6
4.Chovan M.KOS6
5.Dalhuisen M.MIC6

Najlepší strelec

Chris LangkowMAC6 gólov
2.Vandane D.MIS5
3.Stupka V.NZA4
4.Zuzin P.DEV4
5.Jääskeläinen J.BBY3

Najlepší brankár

Andrej KošarišťanKOS93.52 perc
2.Rajna M.MIS93 %
3.Zalivin A.LMI89.66 %
4.Trenčan A.MIC89.47 %
5.Vošvrda T.POP88 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola