Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Ďalšia fáza prípravy bez Svitanu a Bartánusa, Cíger zavolá Miklíkovi

15.4.2017 20:30 TASR

V ďalšej fáze prípravy pred majstrovstvami sveta v Kolíne nad Rýnom a Paríži bude slovenská hokejová reprezentácia pokračovať bez dvojice útočníkov Patrika Svitanu a Mareka Bartánusa. Po sobotnom zápase so Švajčiarskom (0:3) to povedal tréner Zdeno Cíger.


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Reprezentácia


Dan_o92

 

Este 10 hracov? Surovy, Slovak, Skalicky, ?Macik?, Hascak, Janosik, Bliznak, Bartovic...
15.4.2017 - 20:43
+1

stan-PP

 

Sersen,Miklik,Laco a ostatok asi NHL ked sa niekto ujde mozno 1-2 podla vyvoja(Sekera,Marincin,Hrivik,Cehlarik,Panik,Jurco ini este neviem kto a jak su vlastne tito na tom ci by sli a kto z nich
15.4.2017 - 21:00
0

VernyKE

 

Surovy, Slovak, Skalicky,: co by tam tie dreva robili????
15.4.2017 - 23:55
+3

rasticek

 

Furt lepšie jak Hrnka, Suja, Čerešňák, Kozák, Vandas a tak podobne
16.4.2017 - 0:21
+10

dynamit90

 

vzdy lepsie ako bartanus a svitana
16.4.2017 - 8:42
+3

pavolpa

 

Vždy lepší ...: je Bartanus so Svitanom ako Tí čo navrhuje Cíger.Ale je to jeho rozhodnutie,tak to musíme brať,ale keď nevyjdú nám MS som zvedavy aku výhovorku si nájde.Mne je to jedno či je tam Peter alebo Pavel a ďalší rok je za nami a žiaden úspech.Dokedy,pokial tam bude Cíger?????
16.4.2017 - 13:01
0

zahorak009

 

Ty žiješ v nejakej alternatívnej realite??? Že ďalší rok za nami a žiaden úspech... S takým hráčskym materiálom,s aký momentálne SVK disponuje je úspech sa v pohode zachrániť a pokúsiť sa o štvrťfinále.V 2012 len motyka vystrelila a odvtedy zase tvrdá realita.Na tom by nič nezmenil ani Babcock s Hlinkom a Tichonovom dohromady.Trocha súdnosti by to chcelo...
16.4.2017 - 13:19
+3

julo

 

Veru chcelo,aj u teba..
16.4.2017 - 13:22
+4

zahorak009

 

No daj v čom som zaujatý,bez súdnosti...
16.4.2017 - 13:27
+1

pavolpa

 

Spomeň si na minuly rok...: Ako prebiehala nominácia ns MS.Chaotický a výsledok-nulovy.Po funuse si priznali,že urobili chybu v nominácií hráčov.A ako to vyzera tohoto roku.Nič sa nezmenilo,dvaja hráči s ktorými nebol trener spokojný tak ich vyhodil.Kde je tá cielavedoma práca s hráčmi,ktorí hraju prim vo svojích materských mužstvach.Nepačia sa mu Košičania-vymeniť,nepačia sa mu z BB-vyhodiť a tak by sa dalo písať pomaly o celom mužstve.Nemá na to Cíger a nikdy ani nebude osobnosť trenerska.Chýba mu raznosť svojho myslenia ako keby sa bal zobrať plnú zodpovednosť za nezdarený výkon.Čudujem sa že taký dostavaju priležitosť a to je na tom to najsmutnejšie....
16.4.2017 - 14:34
+2

zahorak009

 

To sa ako vážne pýtaš,alebo len zo seba robíš trúbu? A možno to robí faktor čas/promile
16.4.2017 - 10:49
0

pavolpa

 

To že si truba....: to viem,ale že si alkoholik to viem tiež,a že doobedu máš aký-taký rozum to tiež viem a poobede že máš prazdnú hlavu tiež viem,ako sa Ti páči ked uražaš človeka ked ho ani nepoznaš.Radšej sa venuj čomu rozumieš a potom píš!!!!
16.4.2017 - 20:36
0

zahorak009

 

Odpovedáš na doobedňajší príspevok...
Ospravedlňujem sa ti za tú trúbu a čas/promile.
Ospravedlníš sa aj ty?
17.4.2017 - 9:42
0

pavolpa

 

Ospravedlňujem sa....: a vrím,že náš dialog ohladom hokeja bude seriozný s pohladom Teba a mňa a určite vo všetkom sa nepohodneme.ale bude to zaujímavejšie bez urážok.Pekný zbytok dňa v kruhu najbližších...
17.4.2017 - 15:24
+2

Foam of Waterfall

 

No,ked tam ostal Suja a Hrnka,tak to mohol aj Bartanus
19.4.2017 - 8:59
0

LAUDEO

 

myslim si -zas budeme mat biednu zostavu - skoro nikto nepride z NHL a mi bez takich hracov si tazko pomozeme
15.4.2017 - 20:50
+1

Dan_o92

 

Nasim by pomohlo keby si pozreli 18tku ako sa ma slapat a makat, alebo by stacilo dat toho trenera a mentalnu koucku
15.4.2017 - 20:55
+7

ErikHKM

 

Mozna iba ta slečna by stačila
15.4.2017 - 20:57
+3

KurierNz

 

Hraci z NHL bojkotuju nadalej tepre...aj ked teraz potichu...netrener Zdeno im asi nie je po voli...
15.4.2017 - 20:56
+1

LAUDEO

 

no KURIER ASI ASI........
15.4.2017 - 20:58
0

erik24

 

Valach, Sersen, Janosik, Surovy, Slovak, Miklik, Bliznak, Laco, Macik, Hascak, Skalicky,
15.4.2017 - 21:01
0

ErikHKM

 

Macik asi nie Marek Slovák mozna ho zavola uvidíme kedže tam mame ešte nejakých juncov v zálohe
15.4.2017 - 21:07
+1

erik24

 

Este Skokana som zabudol
15.4.2017 - 21:39
0

juromt

 

....: Len aby Zdeno nezobral este Cesika s Matousekom neprekvapilo by ma to
15.4.2017 - 22:21
+7

dynamit90

 

bellusa by som tam dal........super hokejista
16.4.2017 - 8:43
+5

erik24

 

Mozno Bartovic, Ciliak...
15.4.2017 - 21:02
+1

zahorak009

 

No Romana,Hrehorčáka a Lišku by mohol rovno zobrať z 18-ky
15.4.2017 - 21:11
+4

Dan_o92

 

Dnes super aj Fafrak
15.4.2017 - 21:16
+9

pavolpa

 

Nie hračov meniť.....: ale trenera ktorí stále vidí chybu len u hráčov.Mal by to zabaliť a radšej sa venovať tomu čo rozumie.Ale,zrejme ničomu ,ked sa tak drží ako mala opica prisata k matke.Kredit trenera stratil už minuly rok,a nikdy ho nezíska aspoň nie u fanušikov ktorí maju radi hokej......
15.4.2017 - 21:22
+3

zahorak009

 

Aj ty by si sa mal venovať tomu,čomu rozumieš.Ale to by si sa asi unudil k smrti.
16.4.2017 - 10:51
0

pavolpa

 

Ja sa venujem...: tomu čomu rozumiem,ale zrejme Ty to máš trochu pomylené keď názor iného Ťa nezaujíma.Vymenuj,keď si taký odborník úspechy tohoto trenera a potom si myslím,že začneš premyšlať aj TY.Zatial je to jalové,ked vieš čo to je.....
16.4.2017 - 12:39
+1

MySmeSever

 

pre zahoraka staci ze trenoval a je legendou slovana tym padom je to top chlapik vo vsetkom...
16.4.2017 - 17:26
+7

zahorak009

 

Odpoviem ti na túto ironickú sprostosť,akých je na fórach hafo a aj ty musíš byť občas in.
Nestačí.Ale vymenovať nejaké trénerské úspechy predchádzajúcich trénerov pred tým,než prišli k repre vieš? Napr.aký bol úspešný Julo Šupler,než nás vytiahol z C-ka? Alebo ostatní Golonka,Šterbák,Hanlon... Akurát Filc mal úspech s 20-kou a Vůjtek s Lokomotivom.Ale ani oni neboli garanciou stálehov úspechu.Napr.Filc - ako na hojdačke.Najprv nič,potom striebro,potom zase nič,potom totálny neúspech na OH,aby o nejaké 3 mesiace vyhral MS.A to mal k dispozícií úplne iný hráčsky materiál a hlavne nepomerne väčší výber,ako mal Vůjtek a hlavne teraz Cíger.
17.4.2017 - 10:08
+1

zahorak009

 

Zaujímavé,ty môžeš ohovoriť a zhodiť iného,navyše ktorý sa nemôže brániť.Ale keď to rovnakou mincou vráti niekto tebe,tak je zle...
17.4.2017 - 9:49
0

LenTak93

 

Ohovoriť? To, že v repre je situácia aká je, tak za to môže z veľkej časti aj tréner.
Myslíš si, že prečo väčšina odmieta pozvánky? Prečo si myslíš, že rýchlo zavolali Šuplera na lavičku?

Už je verejným tajomstvom to, ako to Cíger viedol. Teda lepšie povedané neviedol.
17.4.2017 - 10:02
+1

zahorak009

 

Pochopil si vôbec,na čo som narážal?
17.4.2017 - 10:11
0

Nihal

 

Tak zase az takuto kritiku si Ciger nezasluzi. Venuje sa mladym chlapcom vo svojej akademii a nejake tie skusenosti ma predsa aj zo seniorov. Netvrdim, ze to je nejaky trenersky mag, ale uplne ho zvozit pod ciernu zem je trosku neuctive. Zobral repre fakt v tazkych casoch. Ano, jeho komunikacia s mediami je casto trosku, ako by som to nazval, netaktna, ale treba verit, ze este nieco s tym timom pred MS spravi a urobime potesujuci vysledok nakoniec. Treba fandit a nie len kritizovat.
16.4.2017 - 12:54
+7

pavolpa

 

Pokial kritiku vezme..: si k srdcu a vie ňou pracovať,tak je to trener,ale nie tak,že vyhodí z mužstva 2-3 hráčov a myslí si že ako dobre urobil a že sa stane zázrak.S jeho vedomosťami a prístupu ku hráčom v živote nič mimoriadne nevytvorí a skutočná práca trenera je stále študovať a nedať si hovoriť do jeho názorov a taktiky.Trener predovšetkým musí byť psycholog a poznať u hráča dobre aj zle vlastnosti a nie,že akou formov sa mu revanšuje......
16.4.2017 - 13:09
+1

fresky

 

Tebe o čo ide? Kde si vyčítal že vyhodí dvoch hráčov a je spokojný, alebo ti vadí že niekoho škrtol, mal vziať 40 hráčov na MS? Veď už nekafrite tolko, radšej si sám vyskladaj dostupnú najlepšiu možnú zostavu a zistíš že od 93. roku máme zrejme najslabšie MENÁ k dispozícii aspoň v útoku, žial. Brániť dnes už vedia aj tímy na hranici A-B kategórie a nám chýba akákolvek kreativita a chýba aj sniper na ktorého sa dá spolahnúť, takže nie zázraky radšej nečakajme. Môžme akurát dúfať, že naše výkony na MS budú mať hlavu a pätu, za to jediné bude zodpovedný..
16.4.2017 - 14:00
+1

pavolpa

 

Ja trenerom.....: nie som,ani nikdy nebudem,ja mám svoju prácu ktorej rozumiem a dám si aj povedať ked je niečo nové a určite nebudem ani premýšlať o zostave mužstva.Ale ked pracuje so 40 hračmi celú sezonu,sleduje ich výkony,v priatelských zápasoch dáva príležitosť a pri slabšom výkone hneď mení zostavu.V jednom týždni sú mu dobrí a druhy týžde%n ho vyhodí.To je ta koncepčná práca.Nie chaos,neznalosť riešiť problemy s tými ktorých si vybral.Nič sa nedeje ideme dalej,ako to dopadne to je mu asi jedno dľa výsledkov v priatelských zápasoch a ja mu mám dať dôveru za čo za neuspech!!!!!!!
16.4.2017 - 14:48
0

LenTak93

 

Lapšanský je ešte vo výbere? Či už skončil tiež?
15.4.2017 - 21:48
0

zvboy

 

ešte Branko ale nie srandujem..
15.4.2017 - 22:24
0

terasini

 

hochstapler ciger. hej.
15.4.2017 - 22:26
0

ivre

 

Ciger je ch..
15.4.2017 - 22:55
+1

zahorak009

 

Aš po teba
16.4.2017 - 10:52
0

buksantoNR

 

mám taký divný pocit v lakti vždy, keď si prečítam, ako idú niekomu zavolať
15.4.2017 - 23:14
+8

adrian79

 

skor nez tu budete nadavat na nase trenerske trio, kolkoze hracov to mame v time, ktori boli tuto sezonu tahunmi svojich muzstiev a pohybovali sa na prvych prieckach bodovania lig, v ktorych hrali? v utoku nam chyba kreativita, nemame tam poriadneho strelca a ani tvorcu hry... uvidime, tazko na cvicisku, lahko na bojisku, stale mame dost casu na vytvorenie timu, kt sa pobije za pekny vysledok a zapasy bude koncit so vztycenou hlavou

MS2011 a Sochi2014, tam sme mohli mat ocakavania, tieto MS musime nejak uhrat a nasledujuce dufam, ze budeme mat dost odvahy na naozaj mlady tim, kt bude zbierat skusenosti, nakolko vypadnut nebudeme moct. v 2010 sme tuto moznost bohuzial nevyuzili...
15.4.2017 - 23:27
+1

sedo

 

Ja hlavne dúfam že už nikoho nenapadne dať Cígerovi zmluvu.
16.4.2017 - 0:44
+8

Chamois13c

 

Ja nechapem co tam robi stale este taky Suja , ale nie je to o jednom hracovi...toto absolutne nema ziadne smerovanie ziadnu pozitivnu viziu , trener je uplne zufaly neviem kto nas spasi chybaju strelci
15.4.2017 - 23:38
+1

zahorak009

 

Tak daj nejakú víziu,ktorá by mala byť podľa teba správna.
Lebo podľa mňa môže byť vízia neurobiť si haMbu a pokúsiť sa niečo uhrať.S takým kádrom,ktorý môže zložiť ani iné neradno čakať.
Káder by mal byť zložený rovnomerne vekovo - starší,v ideálnom veku a mladí.Hlavne v útoku. Najväčšiu kvalitu starších,ktorý sú k dispozícii,spĺňajú Surový,Miklík a potom ešte Dravecký,možno Hovorka.Stredná generácia v podstate nieje,resp.dorastajú do nej Hudáček a Bakoš,ktorí mali produktívnu sezónu,potom Šťastný,Kudrna,Cingeľ,medzinárodne neoťukaný Slovák,cez sezónu zatracovaný Macík,z mladších Skalický,Koyš. Na doplnenie kádra Buc,Skokan,Lušňák. A z úplne mladých by som po včerajšku skúsil aspoň do prípravy trojicu Roman,Hrehorčák,Liška.Viem,že nik z nich nieje vlaňajší Laine,ale sú výborní a mohli by zamiešať kartami(teda aspoň starším v mariáši).
No a o rok s oveľa väčšou odvahou omladiť a zmeniť káder.
16.4.2017 - 11:14
+1

entersandman

 

Nie hráčov meniť, ale trénera... Preboha, však sa pozri na našich hráčov, ako sa presadzujú po celom svete... V NHL 3 hrači cez 40 bodov, pravidelne počas sezóny nastupovala v podstate jedna šestka... V KHL mimo Slovana( kde Slováci vôbec neboli osobnosti mimo 2 obrancov) hrali 2 hraci v Číne, potom prišiel Čajkovský este, Kozáka v Záhrebe fakt netreba rátať... Hlavne absolútny nedostatok kreativity v útoku...
16.4.2017 - 4:52
0

Urpiner16

 

Čo môžeš čakať od niekoho kto chváli hráčov za prístup to by mala byť samozrejmosť.A to že topka nechce îsť vieme prečo.Dúfam že Švehla s Cîgerom posledný rok lebo štrak pokiaľ tam budú nemečkovskî lokaji je zažehnaný iba na papieri v skutočnosti to vyzerá tak že bez nich je to iba trápenie.
16.4.2017 - 6:12
0

corthez

 

Po MS bude jasať celé Slovensko!: Lebo Cígerovi končí zmluva
16.4.2017 - 9:13
+2

CBJ

 

Mňa udivuje to ako Cíger nechcel rok dozadu volať starším hráčom a teraz Miklík, Hovorka, Bartánus ... Nevravím, že je to zlé volať starších ( Miklík OK, Hovorka OK) hráčov, len odrazu zmena celého budovania nominácie
Nechápem taktiež prečo každoročne nie sú aj nejakí mladí hráči do 20 rokov ...Pánik a Tatár na MS v roku 2010 mali 19,20 rokov....
Fakt do 4. formácie treba 28-30 ročn. tragédov, ktorí hrali v 1.-2. útoku slovenskej ligy , načoooooooooo ?
16.4.2017 - 9:26
+3

tucetucet

 

To je jednoduché. http://www.worldjunior2017.com/en/teams/#SVK Ak ste to sledovali, tak sa nespýtate, prečo nikto z týchto útočníkov nie je v reprezentácii A.
16.4.2017 - 11:06
+2

Divak2

 

Toto nie je odpoved. Lebo Erno si vzal na MS hracov podla jeho chuti. Ti co boli vyradeni a nesli hrali zvacsa nase juniorky. "A" timy ich z 95% dalej nerozvyjali. Hrac predsa nemoze byt lepsi bez kvalitneho treningoveho procesu a aj psychologie. Ved pocuvajte tych chalanov z 18ky ako sa vyjadruju. Ziadne preposrate reci. Myslite si ze za Erna, Mikulu ci Bartanusa by si to dovolili? Zdrave sebavedomie a ochota riskovat musi v tych hracoch byt. Atmosfera okolo A timu je nezdrava uz niekolko rokov. To je hlbsi problem. Nie Ciger.
16.4.2017 - 16:34
0

zahorak009

 

Nuž vlani zrobil to,po čom tu volá kopa ľudí - omladil a - nevyšlo. Preto teraz aj nejakí tí starší.Miklík - vo FIN skvelý,Hovorka - v našej lige skvelý(uvidíme,či to bude stačiť) a jednoznačne top je Surový.Ťahá BB,v pohode má na KHL,zahrá v ktoromkoľvek útoku,skúseností má dosť,formu má tiež.
Mladý na MS - momentálne cca 20ročných nejako nemáme,skôr hráči z 18-ky by sa dali.Ale o rok,keď nebudeme môcť vypadnúť(v 2010 to bolo tiež tak) by bolo vhodné riadno omladiť.
16.4.2017 - 11:24
+3

toso1891

 

Ciger: Tu aj keby bol Scoty Bowman abo aj hocijaký poloboh nič nezrobí.. Skrátka keď nie je z čoho vyberať a nie je dosť kvality v tých hráčoch ktorý ako tak majú na medzinarodnu konfrontáciu bohužiaľ.. Pod nemečkom sme prespali výchovu jednej dvoch generácií hráčov.. Tam je chyba nie len v Cigerovi.. A ten tichý bojkot? 2-3 hráči z Nhl nevyhrajú MS...
16.4.2017 - 11:44
+4

Pavol1988

 

Ludia teraz proste inych hracov do repre nemame, zbytocne spekulovat a aj keby sme mali najlepsieho trenera na svete, lepsich hracov mat nebudeme , zakladnym problemom je vychova hracov a kvalita domacej sutaze, kluby kaslu na to aby sa trapili racej idu po peniazoch hraje ten koho otecko zaplati, a potom podotahuju druhotriednych legionarov co sa nepresadili v Amerike ci Kanade a hraju o majstra slovenska. Nech zavedu pravidlo max 3-4 legionari, aby sa aj kluby posnazili nieco vychovat, inak smerujeme v hokejovej sutazi tam kde je nasa Futbalova liga.
16.4.2017 - 11:56
+1

zahorak009

 

Podľa mňa kvóty na cudzincov veľmi nepomôžu,skôr uškodia.Veď v BB a Nitre sú cudzinci na kvalitatívne dosť vysokej úrovni,teda na našu ligu a aj tieto mužstvá kraľujú v lige.A cudzinci sú atraktívni pre divákov..Skôr by to chcelo asi kvótu na počet mladých v zápase,aj keď niektoré kluby majú v zostavách dosť mladých aj bez kvót.
Druhá vec je možnosť mladých si zahrať v Slovane KHL.Letos ich bolo docela dosť a predpokladám,že to tak bude znovu,adeptov je dosť.
16.4.2017 - 12:24
0

CBJ

 

1. Kvóty súhlasim= nepomôžu, Lintner by to nedovolil, keďže mu ide o kvalitu súťaže.
2. Očakám, že v rámci inovácii Lintner časom rozdelí extraligu na 2 konferencie alá enejdžel : Východ ( Košice, Poprad, Liptovský Mikuláš, Zvolen, Banská Bytrica, Detvá/ tým z PL) Západ ( Nitra, Nové Zámky, Martin, Žilina, SLovan B, Trenčín)
3. Podľa mňa mladí v KHL v Slovane OK, ale nie viac ako na 2 roky- pokiaľ na to nemajú .
Napr. Pavol Skalický - 2 roky v Slovane KHL, nič moc a v BB mal z 12 zápasov 8 bodov - tam sa už žiada presun niekam inam - chlapec v 4 útoku nevymyslí nič ...
16.4.2017 - 14:08
+1

pavolpa

 

neviem aké kvôty tu...: rozohrávaš.Rozbiť ligu na dve časti dokáže každy,ale stálo by to za to.Určite nie,len si spomeˇspoločnú ligu s Čechmi a potom rozpad mužstva.Prezri si slov. hráčov ktorí hrali za Československo a aké úspechy dosiahli.To rozdelenie by spravilo takú chybu,už len pri výbere trenera východ-západ,dalej hráčov východ-západ spolu by to netahali ani v národnom mužstve,tak trošku aj premyšlaj ked už vstupuješ do dialogu.Pokial si mladý,máš možnosť sa presadiť s dobrým nápadom,ale s vypracovaním na 100 %.
16.4.2017 - 15:09
0

zahorak009

 

Prepáč,ale tento tvoj príspevok som vôbec nepochopil
17.4.2017 - 8:57
+1

pavolpa

 

Darmo je....: chýba nám trenerská osobnosť ktorá dá dokopy aspoň 40 kvalitných hokejistov s ktorými bude pracovať systematický a nie ako doteraz.Nevyšiel hráčovi zápas tak ho odstavime a skúšame iných.Žial treneri sa dívaju aj z akých klubov pochadzaju hráči a ked je mužstvo v lige čo najvyšie tak sú tam aj najlepší hráči,čo je hlúposť.Žial,Cíger nemá ani na 2. ligu a nie národné mužstvo a jeho asistenti,stačí s pozrieť na Šuplera a mate po hokeji.Jeho zenit je už preč a neviem z akých príčin ho tam držite.Osobné väzby to bude asi pravda......
16.4.2017 - 12:53
+1

pavolpa

 

Darmo je....: chýba nám trenerská osobnosť ktorá dá dokopy aspoň 40 kvalitných hokejistov s ktorými bude pracovať systematický a nie ako doteraz.Nevyšiel hráčovi zápas tak ho odstavime a skúšame iných.Žial treneri sa dívaju aj z akých klubov pochadzaju hráči a ked je mužstvo v lige čo najvyšie tak sú tam aj najlepší hráči,čo je hlúposť.Žial,Cíger nemá ani na 2. ligu a nie národné mužstvo a jeho asistenti,stačí s pozrieť na Šuplera a mate po hokeji.Jeho zenit je už preč a neviem z akých príčin ho tam držite.Osobné väzby to bude asi pravda......
16.4.2017 - 13:10
0

zahorak009

 

Prosím,skús mi odpovedať a to podľa najlepšieho vedomia a svedomia.Vieš vymenovať aktuálne zdravých a voľných 40 KVALITNÝCH slovenských hokejistov,s ktorými sa dá SYSTEMATICKY (dajme tomu od 17.2.)pracovať?
16.4.2017 - 13:45
0

pavolpa

 

Ja nie som trener...: nechci my povedať že nemáme tých 40 hráčov s ktorými sa dá pracovať systematicky.Ale on po neuspechu nehlada možnosti zlepšenia u tých 40 ,ale radšej vyhodí po každom zápase kráča ktorému zo začiatku dôveroval,ale sklamal v danom zápase tak ho vyhodi a zoberie zase nových hráčov.On systematický musí pracovať už od začiatku sezony,sledovať ich počas celej súťaže a od 17.2.už pracovať na finale pre MS.Cíger pracuje od 17.2.,ale žial iba vtedy začína a to je už po funuse.Načo má prípravné zápasy,aby nesedel doma,alebo spoznaval nové krajiny?
16.4.2017 - 14:57
+1

zahorak009

 

Ja niesom zástancom výberu určitého počtu hráčov,ako si uviedol napr 40 a pracovať len s nimi celu sezónu.Prídu zranenia,momentálne napr. Meszáros,Ďaloga,Viedenský,Jaroš,Hlinka...,potom prídu odmietnutia(Nagy+NHL),prípadne pokles formy a zo 40. na začiatku sezóny vybraných hráčov zrazu nieje ani polovica.Kým to potom doplníš? Hráčmi,s ktorými sa na začiatku sezóny ani nerátalo?
Pokiaľ ide o prípravu na MS - ak hrá polovica vytipovaných hráčov PO,musíš ten prípravný zápas odohrať aj s hráčmi,ktorí na MS nepôjdu.Tak to funguje všade.Vieš si predstaviť Rusov bez hráčov SKA a Magnitky,lebo neboli od začiatku v príprave?
17.4.2017 - 9:26
+2

Emdzej

 

V utoku nam celoeuropsky chyba hrac ktory kus vycnieva v produktivite a ma za sebou dobru sezonu ... jedina vynimka je Libor vo svedsku plus este mame Takaca co vyhral bodovanie vo FR , ale kedze je FR liga u nas stale povazovana za exoticku tak v priprave dostanu prednost hraci trebars aj z ceskej ligy s ice timom 5min ako Hrnka ... netvrdim , ze je lepsi ten alebo ten , ale vyhratych hracov v tejto sezone mame malinko a na produktivite v reprezentacii sa to musi prejavit ...
16.4.2017 - 14:01
+2

granlund84

 

Ze nemáme hráčov a bla bla bla. Totálny pesimizmus. Nemci majú? Lotyši? Francúzi? Bielorusi? Určite nie lepších ako my. To chce poriadneho trénera, a ak uvidím ze tí hráči tam nechajú srdce a dušu a aj tak prehráme vtedy uznam že nemáme na to.
16.4.2017 - 21:40
+7

Navi01

 

Záhorák, prosím ťa prestaň už obhajovať neobhájiteľné (Cígera).. Hráčov máme momentálne kvalitatívne slabých, no najslabším článkom či sa ti to páči alebo nie, je tréner , ktorého rukopis ,stratégia, komunikácia, slovná zásoba, kaučing, prístup k hráčom atď.....je nehodný reprezentačného trénera. Skús si občas pozrieť pozápasové vyjadrenie Javorčíka(tréner 18) a porovnaj to s Cígerom. Cíger bol skvelý hokejista.Ako tréner je tragéd , ktorého si máme vážiť za to, že reprezentáciu zobral v najhoršom čase a pritom len otáčal kabát ako sa mu to práve hodilo.
16.4.2017 - 14:19
+14

zahorak009

 

Ľudí,ktorí v určitých situáciách pod vplyvom určitých okolností zmenia názor,teda otočia kabát,je hafo,možnože aj ty či ja.
Okolnosti,prečo zobral repretrénera,čo za to,aký úmysel,na ako dlho to naozaj bude... nič z toho nevieme.Preto som to ja akceptoval ako fakt a ako preklenutie z hroziaceho precedensu k akému-takému provizóriu do začiatku novej zväzovej éry. Ty a tebe podobní ho máte za zradcu,na ktorého treba nadávať,dehonestvať a zosmiešňovať ho.
Zaujímavé,že pri Miklošovičovi,ktorý do toho išiel s ním a vraj vlastne trénuje on a nie Cíger(vraví sa to),zradcovský syndróm akosi nefunguje.Pritom aj on podporoval štrajkujúcich a otočil,aj on má slovanistickú minulosť.A o Ernestovi ani nehovorím,veď on stále viedol 20-ku,pridal sa k Cígerovi ako asistent...
Pokiaľ ide o kaučing,prístup k hráčom,či stratégiu,to hodnotiť nejdem,pretože čo sa povie v kabíne či na striedačke a potom do médií,to sú rozdielne veci.
Cíger nemá dobré vyjadrovanie.Ale tak ako z Janka Kozáka,ktorý sa dokázal na tlačovke pomaly pobiť a dnes po prehratom zápase habká a musí sa neskutočne premáhať aby nevybuchol,nikdy nebude distingvovaný Jožko Vengloš,tak z Cígera nikdy nebude Ján Filc.
Cíger má zmluvu tuším do konca sezóny.Tak ho nechajme to dokončiť,nie bez kritiky,tá konštruktívna sa hodí vždy,ale bez nadávok,zosmiešňovania a irónie.Pretože pro hloupého každý hloupý...
17.4.2017 - 11:52
+6

Navi01

 

1, Hovorí sa , že len somár nemení názor , len tá zmena názoru a postoja musí mať morálne , logické a zmysluplné zásady.

2, To , že ty niečo akceptuješ , neznamená , že musím aj ja , ten či onen.

3, Ja ho mám za človeka, ktorý ako som spomínal a vymenoval dôvody, nie je osoba hodná reprezentačného trénera.Je to môj názor a ak pôjdeme na to z fanúšikovskej základné , je to názor nadpolovičnej väčšiny a to si myslím , že som dal veľký kompliment počtu ľudí , ktorý mu ako trénerovi veria.

4, Neviem o tom , že by som na Cígera v mojom príspevku nadával , ak myslíš slovo tragéd (vygoogli si význam toho slova).Dokonca som napísal , že bol skvelý hokejista a to nemožno uprieť.

5, Hovorí sa , že falošná skromnosť je horšia ako pýcha. V tvojom prípade si to prehoď na naivitu....
17.4.2017 - 17:56
+3

zahorak009

 

1.+2.Pre mňa táto zmena postoja znamenala záchranu pred precedensom.Ako by sme asi dopadli,ak by sme nemali trénera(nech už by išlo o kohokoľvek)? Odrieknutie účasti na Arose a DC,zrušený Slovakia cup,neúčasť na MS,tým pádom preradenie do B,či C,medzinárodná haMba... Pre mňa sú to dosť dobré dôvody,či hrozby,pre teba asi nie.Nuž,nenútim ťa to akceptovať,len vysvetľujem.
3.+4.Napísal som "Ty a tebe podobní ho máte za zradcu,na ktorého treba nadávať,dehonestvať a zosmiešňovať ho.". Neviem,prečo si to vzťahuješ všetko len na seba,myslel som to vo všeobecnosti.Lebo z tej nadpolovičnej väčšiny dobrých 98% nadáva,dehonestuje a zosmiešňuje,stačí si pozrieť len túto diskusiu.A ty tiež občas použiješ"posmešný tón",aj keď zrovna v tomto danom príspevku asi nie,takže sorry.
5.Nič nieje len čierne alebo biele.Vždy je aj niečo šedé,šedá zóna,kde sa všetky biele a čierne nitky zbiehajú,väčšinou nie veľmi viditeľná,ale je.A to v každej sfére,aj v Slovenskom hokejovom hnutí.Kto si myslí opak... Toľko k tej naivite.
Ešte skús reagovať na jednu vec,čo si vynechal.Čo ten zradcovský syndróm v prípade Miklošoviča a Bokroša? A prosím nepíš,že sú len asistenti,lebo taká odpoveď by ťa nebola hodna.
17.4.2017 - 18:47
+2

Navi01

 

5, My sme sa asi nepochopili.To,že niekto zmení názor som ti vysvetlil v bode číslo jedna , osobné to vnímam ako ten najmenší problém aj keď som na neho poukázal , tak len v zmysle narážok ,že mu máme byť vďačný v akom náročnom období zobral mužskú repre.On ju chcel viesť aj napriek tomu ,že s veľa vecmi z bývalého vedenia nesúhlasil a verejné sa tým netajil , tak si má znášať aj následky!! Podľa môjho názoru Cíger v úlohe reprezentačného trénera zlyháva takmer vo všetkom, kdežto tebou spomenuté osoby aj napriek výhradám mnohých sú niekde úplne inde podložené históriou.

Polopate nevadí mi , že ľudia zmenia názor , ak majú na to svoj dôvod.
Mne vadí Zdeno v úlohe hlavného trénera SR a v ničom ako fanúšika si ma nezískal na svoju stranu ba naopak,vždy ma sklamal v tých spomínaných veciach , ktoré tu nebudem písať pre teba xty krát.

K ostatným veciam čo si napísal sa už nejdem vyjadrovať(bolo by to na dlho) azda len toľko , napísal si to tak pre mňa až úsmevne, ako keby Zdeno bol spasiteľ záchrany svk hokeja ,kde by sa rušili turnaje, medzinárodné blamáže prepad do C kategórie atď...Ty mi prídeš fakt akoby zaslepený chalan nevnímajúci realitu .Zdeno bol len figúrka , ktorá to bývalému vedeniu v tej chvíli zbaštila a ak by to nebol Zdeno , bol by to niekto iný....

S tým rozdielom , že pod ním človek aby sa aj bál či nás do toho Tebou spomínaného Bčka aj nedostal ....
18.4.2017 - 0:19
+2

zahorak009

 

No konečne sa v niečom zhodneme.Plne súhlasím,že my sme sa asi nepochopili..."napísal si to tak pre mňa až úsmevne, ako keby Zdeno bol spasiteľ záchrany svk hokeja ,kde by sa rušili turnaje, medzinárodné blamáže prepad do C kategórie atď..." Ja neviem,ty máš niečo so zrakom? Kde som hore toto napísal? Napísal som "Ako by sme asi dopadli,ak by sme nemali trénera(nech už by išlo o kohokoľvek)?" a uvádzal som to ako najhoršiu možnosť.

"S tým rozdielom , že pod ním človek aby sa aj bál či nás do toho Tebou spomínaného Bčka aj nedostal ...." - to je tvoj dojem.Fakt je,že vlaňajšie 9. miesto je tretie v poradí a lepšie ako umiestnenia 2008-2011,vrátane domácich MS.A s takým omladeným útokom bojovali do posledných chvíľ o štvrťfinále.

Neviem,kde si vyčítal,že by sme mali byť nejako Cígerovi vďační alebo ho nebodaj glorifikovať. Mne ide stále len o ten posmech dehonestáciu,či nadávky(aj keď ty asi veľmi nenadávaš).
Jasné,že má more chýb,počnúc komunikáciou,ktorú si so Švehlom nastavili úplne debilne a teraz sa to s nimi už vezie,nech povedia čokoľvek.Rovnako výber hráčov je podľa mňa v rôznych prípadoch dosť nesprávny.K nejakým taktikám,či herným činnostiam sa vyjadrovať nebudem,bo nie som odborník.Ale ak je pravda,čo sa hovorí a hovorilo aj po Cígerovom pôsobení v Slovane,že on je len figúrka(ako vravíš) a trénuje vlastne Miklošovič,tak si potom kritiku za daný štýl hry zaslúži skôr on.

Apropó,stále si nepovedal,prečo vždy len Cíger je ten,ktorého treba ukrižovať(prípadne ešte občas Švehla) a ten Ernest s Mirom nič...
18.4.2017 - 18:57
0

Loizo

 

Porovnať vyjadrenia:: Súhlas, toto odporúčam, porovnať: vyjadrenia Cígera a Javorčíka (včera to bolo priam do očí bijúce,ako Javorčík trefne zhodnotil zápas, ale aj bud.súpera, pričom taktiku neprezradil, ale vysvetlil čo hráčom povedia na predzápasovej príprave), ale porovnať aj vyjadrenia samotných hráčov (aj pred MS18 nie len po dobrých zápasoch). Problém je aj v štýle hry seniorov, kde nevieme chodiť cloniť do bránkoviska 1-2 hráčmi, potom nedávajú góly ani obrancovia...keď už útok nemáme. A to je už o trénerovi...
18.4.2017 - 10:41
+1

Rena17

 

Miklík sa vyse....re na celého Cígera a aj na celé repre!!!!
16.4.2017 - 16:30
+1

moke19

 

Nieco vies? Daj do posty... iba co ja viem, Miklik este volny nie je, v piatok sa hra este o tretie miesto v liige
17.4.2017 - 8:25
+1

stan-PP

 

presne tak a Ciger prave za*ebal ze dufa ze ho uvidi uz v utorok.. je to mozne? ten ma aky prehlad? je to KLAUN a nie trener
17.4.2017 - 15:08
+3

riso20

 

Ja som čítal jeho vyjadrenie a hovoril až o ďaľšej fáze prípravy pred Nórmi.
18.4.2017 - 10:29
+1

moke19

 

ja som čítal, niekedy v sobotu, že volať budeme Miklíkovi, ktorí vo Fínsku skončil..tak neviem
19.4.2017 - 7:10
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Bleskovky

Ružička do Calgary zo 109. miesta: "Som šťastný, neviem sa dočkať" (4)

Najvyššie draftovaným slovenským hokejistom v NHL za rok 2017 je Adam Ružička. Osemnásťročného útočníka si vo štvrtom kole z celkovo 109. miesta v sobotu vybral kanadský tím Calgary Flames.
včera o 21:23 - TASR

Ružička do Calgary zo 109. miesta, po Studeničovi siahlo New Jersey (4)

Najvyššie draftovaným slovenským hokejistom v NHL za rok 2017 je Adam Ružička. Osemnásťročného útočníka si vo štvrtom kole z celkovo 109. miesta v sobotu vybral kanadský tím Calgary Flames.
včera o 20:52 - TASR

Hamonic sa sťahuje z NY Islanders do Calgary

Hokejový obranca Travis Hamonic sa v rámci zámorskej NHL sťahuje z NY Islanders do Calgary Flames. Islanders získali na výmenu výber v prvom kole draftu 2018 a dva výbery v druhom kole draftu. Calgary okrem Hamonica získalo aj výber vo štvrtom kole draftu 2019 alebo 2020.
včera o 18:04 - Michal Bruner / TASR

Kings vykúpili obrancu Greenea zo zmluvy

Americký hokejový obranca Matt Greene nebude pokračovať v kariére v klube NHL Los Angeles Kings. Podľa zámorských médií ho "králi" v piatok vykúpili zo zmluvy. Tridsaťštyriročnému bekovi mal kontrakt na 2,5 milióna dolárov trvať ešte jednu sezónu, Kings sa ho však rozhodli vyplatiť. V nasledujúcich dvoch ročníkoch si tak pod platový strop pripíšu za Greenea "iba" čiastku 833.333 USD.
včera o 12:58 - Michal Bruner / TASR

Russell pokračuje v Edmontone, dohodol sa na štvorročnej zmluve

Kanadský hokejový obranca Kris Russell bude v zámorskej NHL naďalej obliekať dres Edmontonu. S predstaviteľmi Oilers sa v piatok dohodol na novej štvorročnej zmluve v celkovej hodnote 16 miliónov dolárov, pričom v záverečných dvoch sezónach bude platiť klauzula o zákaze výmeny bez jeho súhlasu. Tridsaťročnému Russellovi vypršal ročný kontrakt na 3,1 milióna USD. Ak by sa nedohodol s "olejármi" na predĺžení spolupráce, stal by sa 1. júla neobmedzeným voľným hráčom a mohol by rokovať s hociktorým klubom profiligy.
včera o 12:57 - Michal Bruner / TASR

Eaves predĺžil zmluvu s Ducks, za tri roky dostane 9,45 mil. dolárov

Hokejový útočník Patrick Eaves zostáva v Anaheime, v piatok podpísal s Ducks nový trojročný kontrakt v celkovej hodnote 9,45 milióna amerických dolárov. Tridsaťtriročný krídelník prišiel do kalifornského klubu vo februári výmenou z Dallasu.
včera o 07:48 - Michal Bruner / TASR

Vo veku 58 rokov zomrel bývalý ruský brankár Myľnikov

Vo veku 58 rokov zomrel v utorok bývalý vynikajúci ruský hokejový brankár Sergej Myľnikov. Informáciu priniesla ruská hokejová federácia, podrobnosti o príčine smrti nezverejnila. Myľnikov získal v roku 1988 v drese vtedajšieho Sovietskeho zväzu zlatú medailu na zimných olympijských hrách v Calgary, rok predtým sa zúčastnil aj na Kanadskom pohári, kde vo finále prehrala "zborná" s Kanadou 1:2. Na konte má aj desať zápasov v NHL v drese Quebecu Nordiques.
20.6.2017 21:41 - / TASR

Colorado vykúpilo Beauchemina zo zmluvy

Vedenie klubu NHL Colorado Avalanche ukončilo spoluprácu s obrancom Francoisom Beaucheminom, ktorého vo štvrtok vykúpilo zo zmluvy. Tridsaťsedemročný kanadský hokejista mal ešte jednu sezónu platný kontrakt, ktorý mu ročne vynášal v priemere 4,5 milióna dolárov. Čiastka sa bude "lavínam" naďalej započítavať pod platový strop, keďže vyplatili zo zmluvy hráča staršieho ako 35 rokov, uviedol portál capfriendy.com.
16.6.2017 10:27 - Michal Bruner / TASR

Obranca Gudbranson zostáva vo Vancouveri

Hokejový obranca Erik Gudbranson bude aj v nasledujúcom ročníku NHL obliekať dres Vancouveru. Dvadsaťpäťročný Kanaďan, ktorý mal štatút obmedzeného voľného hráča, podpísal s predstaviteľmi Canucks novú ročnú zmluvu na 3,5 milióna dolárov.
16.6.2017 07:57 - Michal Bruner / TASR

Carolina predĺžila o dva roky kontrakt s Teräväinenom

Fínsky hokejista Teuvo Teräväinen sa dohodol s klubom NHL Carolina Hurricanes na predĺžení spolupráce. Dvadsaťdvaročný útočník, ktorý mal štatút obmedzeného voľného hráča, uzavrel s "hurikánmi" nový dvojročný kontrakt v celkovej hodnote 5,72 milióna dolárov.
16.6.2017 07:51 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »
zimná hokejová škola
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov

ŠTATISTIKY MS 2017

Priamo z MS 2017 v Nemecku a Francúzsku

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

Najviac bodov

Artemi PanarinRUS13 bodov
2.MacKinnon N.CAN12
3.Šipačov V.RUS12
4.Gaudreau J.USA11
5.Kučerov N.RUS11

Najlepší strelec

Stéphane da CostaFRA6 gólov
2.Gaudreau J.USA6
3.Roussel A.FRA6
4.Lee A.USA5
5.Keller C.USA5

Najlepší brankár

Leonardo GenoniSUI94.21 perc
2.Vasilevski A.RUS93.57 %
3.aus den Birken D.GER93.42 %
4.Pickard C.CAN93.18 %
5.Merzlikins E.LAT92.86 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.USA731:1418
2.Rusko735:1017
3.Švédsko729:1316
4.Nemecko720:2311
5.Lotyšsko714:1810
6.Dánsko713:227
7.Slovensko712:284
8.Taliansko76:321
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Kanada732:1019
2.Švajčiarsko722:1415
3.Česko723:1413
4.Fínsko720:2211
5.Francúzsko723:1910
6.Nórsko713:198
7.Bielorusko715:277
8.Slovinsko713:361
Články SIHPA na HokejPortáli »