Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Ďalšie MS v Košiciach nebudú,Kohút chce halu na strednom Slovensku

zdroj: TASR
25.5.2019 19:13 TASR

Prezident Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH) Martin Kohút považuje umiestnenie domáceho tímu do Košíc za vydarený ťah, vďaka ktorému organizátori 83. MS dosiahli vysokú návštevnosť v oboch dejiskách.


Na druhej strane zdôraznil, že v metropole východu už nebude možné v budúcnosti hokejový šampionát usporiadať, keďže Steel aréna už podľa Medzinárodnej hokejovej federácie (IIHF) kapacitne nestačí. "Šéf IIHF René Fasel povedal, že to nebol risk, ale výzva umiestniť domáci tím do Košíc. Ja môžem len podporiť jeho slová. Rozhodli sme sa na základe presných analýz. Konečný výsledok tie naše analýzy ešte prekročil. Z 30-percentného využitia haly v roku 2011 sme išli teraz do 90-percentného. Nás však teší nielen návštevnosť na zápasoch, ale aj atmosféra, aká v Košiciach panovala. Je to poučenie do budúcnosti, že nie všetko musíme robiť v Bratislave či na západnom Slovensku, ale že niektoré podujatia sa dajú kvalitne zorganizovať aj na východnom Slovensku. Aj Bratislave to môže v konečnom dôsledku niečo priniesť, však počas majstrovstiev bola plná fanúšikov z celého sveta," uviedol šéf SZĽH v záverečnom šampionátovom hodnotení.

Kohúta teší, že aj napriek zlému počasiu si našlo do fanzón cestu množstvo fanúšikov. "Nevedeli sme ovplyvniť počasie a výsledky slovenského tímu, tomu chýbalo možno trochu šťastia. Pre slovenských fanúšikov však neboli dôležité len výsledky, ale aj spôsob, akým slovenský tím hral. Toto mužstvo vrátilo ľuďom radosť z hokeja. Slovenskí fanúšikovia sa ním bavili, herný prejav bol výborný. Všetci sme na hráčov hrdí, preto som sa poďakoval im ako i celému realizačnému tímu za predvedené výkony."

Organizácia ďalšieho svetového šampionátu na Slovensku je podmienená novou väčšou halou. Podľa predstaviteľom IIHF by už košická Steel aréna kapacitne nestačila. "Slovensko nebude môcť zorganizovať MS, pokiaľ nebude mať nový štadión s väčšou kapacitou. To jasne vyplynulo z rozhovorov s pánom Faselon, aj z tých súkromných, ktoré sme viedli. Nový štadión - to nie je úloha len pred SZĽH, ale aj pre celý štát." Podľa Kohúta by nová hala mala mať kapacitu väčšiu ako Zimný štadión Ondreja Nepelu v Bratislave, predbežne hovoril o aréne pre 12- až 14-tisíc divákov. Vyrásť by mohla na strednom Slovensku. "Máme veľmi dobrý štadión na západnom i východnom Slovensku, mali by sme sa teda pozrieť o vhodnej lokalite na strednom Slovensku. Viem si predstaviť, že by sa tam uživil. Vyplýva to aj z analýz, ktoré sme si vyhotovili pri našich súčasných projektoch. Je to o tom, aby sme si spolu sadli a hovorili o tom, ako vznikne nové moderné multifunkčné športové zariadenie, na ktorom bude možné zorganizovať možno ešte aj väčšie podujatie, ako boli majstrovstvá sveta. V Košiciach veľmi oceňujú, koľko tam prišlo turistov, ako fungovali reštaurácie, ako mesto ožilo ľuďmi. Ak by bolo podobné podujatie v Košiciach trikrát do roka, tak by možno aj ten východ vyzeral inak. Preto si myslím, že pre Košice nebolo múdre rozhodnutie vzdať sa organizácie letného EYOF-u. Treba zhodnotiť aj návštevnosť fanzón po celom Slovensku a na základe toho urobiť metodiku športového turizmu na Slovensku," tvrdí Kohút.

Slovenský hokej po tomto šampionáte poskočí z 10. miesta svetového rebríčka IIHF na deviate, čo mu nebude stačiť na priamu miestenku na ZOH 2022. Do Pekingu sa automaticky kvalifikuje najlepších osem krajín renkingu, ďalšie budú musieť bojovať v olympijskej kvalifikácii. Slovensko ako deviaty tím rebríčka má právo zorganizovať jeden z troch záverečných kvalifikačných turnajov, ktorých víťaz postúpi na ZOH. V D-skupine sa slovenskí hokejisti stretnú s Bieloruskom, Rakúskom a úspešným kvalifikantom z 3. eliminačného kola. "Zatiaľ nemáme vybraté dejisku turnaja. Oznámime ho v dohľadnom čase," dodal Kohút.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MSMS 2019 Slovensko


NR-Sebastian

 

Mozete zacat stavat v NITRE
25.5.2019 - 19:34
+6

racmaster

 

jednu sme uz postavili sirokemu, treba jednu aj kovalovi...

taky neprestrelny argument, akoze steelka je mala... no nepostav mu, chudakovi
27.5.2019 - 10:13
+1

lesslie69

 

Kto a začo ju tam postaví?
25.5.2019 - 19:37
+9

Sunkafit

 

Tak ako vasu niekto
25.5.2019 - 20:01
+7

lesslie69

 

My by sme ju tak isto nemali,nebyť USS.Na strednom Slovensku nevidím ekonomicky tak silnú firmu,ktorá by si to mohla dovoliť,ale najväčším problémom by boli prevádzkové náklady.To sa z CT čiek utiahnuť nedá.
25.5.2019 - 20:05
+8

Myšo

 

možno z diaľníc by sa to dalo
25.5.2019 - 20:07
+4

lesslie69

 

Myslíš z tej,po ktorej už deväť rokov špacírujem medzi KE a BA?
25.5.2019 - 20:10
+6

Myšo

 

zachvilu bude po tých rokoch už zodrana, bude treba postaviť novú...
25.5.2019 - 20:11
+5

lesslie69

 

Priateľu,smiech cez slzy.
25.5.2019 - 20:13
+6

NR-Sebastian

 

Dátum stavby: 12. decembra 1975 :plač:
25.5.2019 - 21:51
+3

NRfan

 

Stavat len koli tomu, aby si niekto mohol aj pri dalsich MS namastit vrecka a potom bude ta arena ludoprazdna je take Slovenske. Ved tam maju problem zaplnit pocas finale 3-4 tisicovy stadion, hlavne ze oni maju analyzy...
26.5.2019 - 9:05
+3

Mawerik

 

Ale nebude ľudoprázdne, postavilo by sa to medzi BB a Zvolenom!!!Vude sa využívať aj na akcie, koncerty a ďalšie podujatia.
26.5.2019 - 11:39
+4

bwpow

 

Kym na to nepojde ani euro z verejnych financii, tak nech kludne postavia aj v Detve a robia tam MS. Nebudem mat proti tomu vobec nic. Dolezite, aby to vsetko bolo financovane zo sukromnych zdrojov.
25.5.2019 - 19:39
+10

MARTIN_JUH

 

V MT je na stavanie miesta dosť
25.5.2019 - 19:44
+1

lesslie69

 

Aj peňazí?
25.5.2019 - 19:47
+6

MARTIN_JUH

 

zväz chce tak nech dá ale na uživenie mimo MS by to bol asi problem
25.5.2019 - 19:52
+1

pablob26

 

ak stredne Slovensko tak su tu asi len tieto lokality. Bystrica - Zvolen alebo Zilina - Martin. Ale ci by sa taka velka hala uzivila celorocne to netusim.
25.5.2019 - 19:50
0

lesslie69

 

Asi nie.Keď Bratislava neuživí Nepelu,tak ešte väčšia hala hoci kde inde na Slovensku nemá šancu ekonomicky prežiť.
25.5.2019 - 19:53
+34

bwpow

 

Mozno ak by bola super eko bio bez-emisna a teda aj bez nakladov na udrzbu
25.5.2019 - 19:54
+2

33800

 

Este je tu Detva
25.5.2019 - 19:54
+2

lesslie69

 

V Detve by to bola pecka.Celoročne by tam mohli všetci Detvanci bývať,nájom by platili a počas MS by sedeli v hľadisku
25.5.2019 - 19:57
+56

Magma

 

25.5.2019 - 21:33
+4

bobbyfan

 

Je to nezmysel. Jednak nepodporujem tie velke obrovske haly, znicili uz kvoli tomu atmosféru na olympiadach(myslim hlavne stadiony, nie hokejove na OH), nicia tymi nezmyselnymi velkymi stadionmi aj futbalove MS, kde uz ziadna normalna krajina na seba nezoberie robit samostatne MS alebo ME lebo musia stavat obrovske štadióny ktore nasledne neudrzia. Si predstavte dnes OH v lillehameri... Nemozne..to iste ME v dansku alebo svedsku.. Hokje takto rovnako znicia.. Taka mala krajina nepotrebuje tak velku halu.. Hadzanu mame mizernu, volejbal tiez, basket je v europskom meradle neexistujuci. Teda nemame ziaden sport ktory by tu halu dokazal naplnit, ani hokejovy klub. A len z koncertov alebo vystav taka hala neprezije... Ale nech zo robia, MS su uz aj tal druhotriedny turnaj.. S takymi poziadavkami budu dalsie MS robit v katare na striedacku s nemeckom
25.5.2019 - 19:53
+49

noano

 

same dristy
25.5.2019 - 20:23
+6

bobbyfan

 

?
25.5.2019 - 21:14
0

radopKE

 

Aké drísty?: Chalan má pravdu. Veľké haly sa na Slovensku pri kvalite a úrovni športu,aká tu je,neuživia.
26.5.2019 - 9:19
+4

ŠIMIKE

 

presne tak.. potom nech zas placu v telke ked budu prazdne stadiony.. cele iihf
25.5.2019 - 20:40
+9

Kopitar11HKPOPRAD

 

jednoduchý recept ako mať finále Ligy Majstrov alebo Európskej Ligy aj na našom území => Veľký štadión 50000+ a okolo toho atletický oval
25.5.2019 - 21:07
+5

OceliarKE

 

A vysvetlite mi kde nejaky klub okrem Kosic a Bratislavy dokaze uzivit vlastny stadion? Teda ani Bratislava to nedokaze
25.5.2019 - 19:54
+15

Mawerik

 

S pomocou štátu by to uživila ak BB!!
26.5.2019 - 11:41
+4

VranaKE

 

S pomocou statu by to uzivila aj Detva
26.5.2019 - 12:13
+2

lesslie69

 

Aj Kecerovské Pekľany
26.5.2019 - 12:25
+5

RhimeSBA

 

Tsaa, dokáže, nedokáže..ale pekne o tom vie rozprávať
27.5.2019 - 9:50
0

33800

 

Je to uplny nezmysel, takato velka hala napr v BB alebo vo Zvolene, no neviem ako by sa uzivila.
25.5.2019 - 19:58
+4

lesslie69

 

Naša Steel aréna má mecenáša.Volá sa Michal Dávid.Ten má v Košiciach koncert snáď päť krát do roka a furt je plno.Minule som sa bol pozrieť za halou,či tam nemá postavený stan
25.5.2019 - 20:01
+30

bwpow

 

Ma non-stop prenajaty apartman v Hoteli Arena
25.5.2019 - 20:14
+1

bohin85

 

jednoznacne bb resp pri zv...
25.5.2019 - 19:59
0

bobbyfan

 

Ako by tam prežili, hokej by nenaplnil ani polku haly, po prvotnom hype.. A nasledne by uz tam robil asi len kotleba meetingy
25.5.2019 - 20:07
+8

gaspi

 

Tak asi by to bola multifunkcana hala.. kludne by sa tam mohol hrat fedcup daviscup a vsetky reprezentacne akcie halovych sportov
25.5.2019 - 20:35
+1

bobbyfan

 

Davis cup uz v tej podobe ako doteraz uz neexistuje, fed cuo je kolko? Jeden vikend za rok. Halove sporty.. Muzsky basket mame na uplne mizernej urovni, hrame len take predkvalifikacie proti nezaujimavym teamom... Zensky basket u nas taha tak 1000 ludi na zapas.. Zenska hadzana je malo atraktívna a u nas velmk priemerna... Muzsna hadzana po par lepsich rokoch zase skapina.... Na toto treba 10 000+ halu?
25.5.2019 - 21:18
+8

Dzunkes

 

Sliac heh
25.5.2019 - 20:19
+3

bohin85

 

spolocny stadion bb a zv..
25.5.2019 - 20:44
+6

MartinZV

 

Neblázni
26.5.2019 - 10:56
+3

BlackCrow

 

25.5.2019 - 21:37
+2

corthez

 

V extraligovych mestach nemame treningove plochy a my chceme stavat dalsiu halu za 100 milionov? U nas v PP slubovali ze uz na MS U18 bude stat a doteraz ani naznak
25.5.2019 - 20:05
+12

racmaster

 

neboj sa nebude to 100. len na papieri kvoli verejnej mienke. nakoniec to bude 250
27.5.2019 - 10:15
0

Myšo

 

Už som čítal aj reči o spoločnej hale pre zv a bb to sa asi pôjdem na protest upáliť pred sídlo SZĽH...každopádne ak to má byť aréna väčšia ako v košiciach tak to môže byť len v Nitre (s veľmi odretými ušami) prípadne Trenčíne (ak sa bude dariť), všade inde to bude stratové
25.5.2019 - 20:06
+13

kisam

 

Ani v Nitre viac ako 6 tisícová hala nemá zmysel.
25.5.2019 - 20:44
+24

NRfan

 

Presne tak.
26.5.2019 - 9:08
0

Tomino

 

5500 tisícová ako je Werk aréna by bola top
26.5.2019 - 9:59
+3

kapo10 BLOG

 

hmm kapacita haly a navstevnost su dve veci ktore spolu sice suvisia ale nemusia znamenat nutne aj viac divakov ...

su krajiny kde sa za tym hokejom az tak netrhaju ... presytenie bolo vidno aj vo svedsku ... hokej v poloprazdnej arene je o nicom ...

ak my dokaze spravit sampiopnat sice s malymi arenami a vyssej navsetvnostou nez inde s velkymi arenami ... potom sa nebojim

no a nakoniec Rene uz o tom predsa nemusi rozhodovat ....
25.5.2019 - 20:07
+9

zomi BLOG

 

A Kohut nebude stavat haly... Inak s tebou suhlasim...
25.5.2019 - 20:15
+3

kapo10 BLOG

 

a mozno bude ak pojde robit developera ...
25.5.2019 - 21:02
0

zomi BLOG

 

Mozno... Mozno nejaku predrazenu halu za ucasti statu...
25.5.2019 - 21:34
0

Byron

 

To je super nápad. Kohút a nemala by mať aspoň 20tis? Vám to tam na tom zväze pekne hrabe. Toto je presne taká blbosť ako všetko čo sa v poslednej dobe deje v tomto štáte.
25.5.2019 - 20:15
+7

lesslie69

 

Myslíš posledných tridsať rokov?
25.5.2019 - 20:20
+7

blue-311

 

Kludne by si to mohol tu ciaru posunut do roku 1939.
25.5.2019 - 21:09
+6

mannheim

 

Ano, lebo pred tridsiatimi rokmi sme boli vytrhnutí z raja, panebože...
27.5.2019 - 10:05
+1

luciakanky

 

ja to tvrdim uz dlho, ze treba BB a ZV postavit jeden velky spolocny stadion.ale je fakt, ze ked v BA maju problem uzivit stadion co potom u nas?mozno by bolo lacnejsie neorganizovat ms.
25.5.2019 - 20:17
+3

B-MO

 

ja si nemyslim ze by ste to v tom regione mali problem uzivit ale samozrejme by to nemohla byt hala typu O2 areny. otazna je navratnost takehoto projektu a akym podielom by sa obidve mesta na tom podielali a kto by to vo velkej casti financoval kedze tam nie je ziadny velky podnik ..vlastne mozno tak Lesy s.p.
25.5.2019 - 20:35
0

hcpozitiv

 

Nové štadióny každopádne treba ale "12tis" podľa FasElových požiadaviek vBB resp ZV? kto ho naplní? Banská so Zvolenom dokopy 120tis. obyvateľov. KE 238 tis.a PO za rohom s ďalšími 90 tis. a je problém naplniť 8000 niekomu riadne nablískalo do očí Totálne neudržateľné počas bežnej prevádzky. Nehovoriac o tom že v tak veľkej hale sa 4 tisícky fanúškov počas extraligy stratia.
25.5.2019 - 20:56
+18

Tino

 

aglomeracia: KE 430k...aglomeracie PO + KE 600k
26.5.2019 - 9:00
0

BourBon

 

Co si mal zo zemepisu preboha?
26.5.2019 - 10:36
0

Tino

 

1: a co to ma spolocne so zemepisom?
26.5.2019 - 11:32
0

RhimeSBA

 

toto ma fakt pobavilo
27.5.2019 - 9:52
0

BourBon

 

Urbanna a sidelna geografia ma toho zo zemepisom celkom dost. Podstata mojho prispevku skor bola v tom, ze tie cisla si si vycucal asi z prsta.
27.5.2019 - 10:06
0

MartinZV

 

Prosím vás prestaňte s touto myšlienkou spoločného štadióna. Ak to má byť multifunkčná hala pre veľké podujatia (ako MS), koncerty, výstavy, iné športy, nech sa páči, len prosím nie spoločný štadión s BB
26.5.2019 - 11:01
+4

luciakanky

 

Preco? Ideme sa hrat n rivalitu ci co? V Milane to fungovalo/funguje.preco by to nemohlo tu?
26.5.2019 - 16:08
+1

filo1

 

funguje to aj v Tampere Tappara a Ilves
26.5.2019 - 21:20
+1

MartinZV

 

Presne som čakal, že niekto vytiahne Miláno. Áno, je veľa príkladov zo sveta, kde to tak funguje. Jedna vec je, že to tak funguje a druhá, či su s tým reálne aj fanúšikovia spokojní a či by radšej neuvítali vlastný štadión. Ktovie, možno im to nevadí, možno je to len vec zvyku. Je to ale len čisto môj názor, ja si myslím, že každý športový klub v elitnej súťaží by mal mať svoj vlastný domovský štadión. Samozrejme, ako Zvolenčan zo mňa hovorí rivalita a tá by podľa mňa mala byť zachovaná a týmto by utrpela. Túto rivalitu považujem za jedinečnú a jednu z mála tých ozajstných, ktoré nám na Slovensku ešte ostali.
26.5.2019 - 22:01
+3

VSŽ Košice

 

Ak sa má takáto hala na strednom SK vybudovať tak iná možnosť ako spoločná pre BB a ZV neexistuje.
1.6.2019 - 8:58
0

hokejkaDca

 

A co po MS. Kto by tam hraval ? B.Bystrica alebo Zvolen ? Moznoze aj oba kluby. Ale kde by ten stadion stal ? Niekde medzi tymyto mestami ? Vazne si myslite, ze by ludia na domace zapasy cestovali mimo mesta hromadne vo velkom ? Na zapasy by sa vybralo pozriet este menej ludi nez sa vyberie teraz. Jedina moznost je urcit presne v ktorom meste sa postavi a ziadne lokality medzi mestami. B.Bystrica si uz davno zasluzi novy stadion. Minimalne s kapacitou 8000 miest. Pre Bystricu idealne, no pre MS nerealne. a 14 000 kapacita je zas nerealna aj pre B.Bystricu.
26.5.2019 - 13:11
+2

samajamado

 

kolko miest by si zasluzila? neprehanaj
1.6.2019 - 0:36
0

noano

 

Gluptak v Detve ju nepostavi?
25.5.2019 - 20:22
+1

STARS

 

No pre štáty ako sme aj my s nizkokapacitnymi štadiónmi to asi bude znamenat zatrhnutie organizovania MS,otázka prečo začína IIHF prekážať menšie štadióny, ide iba o biznis alebo sa to robí pre divákov? V krajine kde je hokejové nadšenie by nemal byt problém aj s malými štadiónmi ci o co vlastne IIHF ide?
No vzhľadom na to ako sa na SVK niečo stavia obávam sa že ďalšie desaťročie na SVK MS nebudeme organizovat
25.5.2019 - 20:25
+17

Jimmy Tulipan

 

No ale takýmto štýlom za chvíľu opadnú aj ďalšie krajiny. Ako píše kolega vyššie tie štadióny sa nedajú staviat donekonečna. Stačí sa pozrieť čo sa deje s tými olympijskými. Chátrajú, lebo nemajú ďalšie využitie.
Teraz je to SR, následne to nebude výhodné ani pre ČR či AT kde o hokej ani nie je záujem. Fínsko severské krajiny detto. Nakoniec zostane ako organizátor len DE,RU,CAN. Alebo spojené kandidatúry čo sa už dnes deje. Ja si myslím, že MS na Slovensku ešte mať budeme,ale ako najpravdepodobnejší variant to vidím Praha-Bratislava.
25.5.2019 - 20:36
+20

TomsKE

 

Tak tak
26.5.2019 - 0:21
0

MartinZV

 

Tak Kanada tiež prakticky vypadáva, pretože všetci ostatní by museli letieť tam, navyše MS, o ktoré v Severnej Amerike už teraz je nízky záujem, sa hrajú počas PO NHL, takže preto sa tam MS nerobia ani teraz.
26.5.2019 - 11:05
+1

STARS

 

presne tak, ak si maju v CAN ci USA vybrat MS alebo play off NHL tak volba u nich je jasná
26.5.2019 - 20:09
0

emoxx1

 

Pokiaľ aj u nás pozeráš MS v sobotu večer a prepneš na NHL počas prestávky, tak pokiaľ nehrajú zrovna naši, tak sa k MS už nevrátiš, alebo sa vrátiš nanajvýš na tie prestávky.
26.5.2019 - 21:00
+1

Ejo

 

Bolo by realizovateľné mat jednu halu pre dva tímy? Bb a zv napr?
25.5.2019 - 20:28
+3

B-MO

 

preco by nie? Lev a HK PP, Lev a Sparta, alebo uplne beznejsie pre timy z roznych sportov ak by bola multifunkcna, hokej, basketbal, hadzana, florbal
25.5.2019 - 20:52
+1

ejo6

 

ok zle som sa vyjadril. Pre dva tímy v jednej súťaži?
26.5.2019 - 12:06
+1

22.4.2017

 

realizovateľné určite áno, ale v našich podmienkach určite nie najšťastnejšie riešenie. Ak by to bolo medzi mestami, napr. niekde pri Sliači, musela by sa prispôsobiť aj doprava. Taký Zvolen má teraz v základnej časti návštevy okolo tisícky a ak by sa ľudia museli trepať ešte ďalším spojom, tak by sa na to asi v dosť veľkej miere vykašľali. V BB má štadión ideálnu polohu, pri najväčšom dopravnom uzle a zo všadiaľ sa tam dá dostať, čo je výhodou. Bystričania by tiež neboli nadšení z polhodiny cesty navyše (lebo vlak je pomalý).

U nás ešte nie je zvykom chodiť všade autom, ale ak by aj bol taký zámer tak by okolo haly muselo byť obrovské parkovisko, aspoň pre 1500-2000 áut. Nehovoriac o tom, že ak by sa vypredal pár krát do roka tak by to bol úspech (aj to by asi muselo byť finále BB-ZV a koncert Metallicy).
25.5.2019 - 21:26
+3

radopKE

 

Medzi Bystricou a Zvolenom je aktívne letisko,takže tam pochybujem o výstavbe nejakej veľkej haly.
26.5.2019 - 9:26
+2

MartinZV

 

Hmm taký koncert by som si tam pozrel
26.5.2019 - 11:06
+2

noano

 

Metallica nikdy na Slovensku hrat nebude.
26.5.2019 - 11:54
0

MatoZV

 

? Uz hrala
27.5.2019 - 9:39
0

BourBon

 

Ano, hrala na Pasienkoch po revolucii a zostali tak znechuteni ze podla ich vlastnych slov uz na SLovensku hrat nikdy nebudu. Preslo pomaly 25 rokov a co slubili to dodrzali. A ani sa im necudujem.
27.5.2019 - 9:49
+1

Byron

 

Tak nebudeme organizovať a? Teraz kvôli tomu aby sme mali raz za 10r MS postavíme 15tis.štadión ktorý bude v podstate celý čas prázdny? Toto nemôže navrhnúť normálny človek tobôž prezident szľh!
25.5.2019 - 20:30
+39

Myšo

 

Ja ti hovorím, že na Slovensku je minimálne 10 politikov, ktorý by takýto nezmysel dokázali využiť na to, aby vyhrali voľby..hlavne že nemáme jednu normálnu nemocnicu ale podľa mňa by hocikto vytiahol tému volte ma a ja vám prinesiem MS v hokeji..(to že je to finančný nezmysel by voličov nezaujímalo)
25.5.2019 - 20:49
+10

lesslie69

 

Tých jednoduchších určite nie.
25.5.2019 - 20:56
0

Myšo

 

Čiže presne tú drvivú väčšinu, ktorú potrebuješ na víťazstvo vo voľbách.
25.5.2019 - 21:08
+4

lesslie69

 

Múdro vravíš,súvisle,až mi je to divnô
25.5.2019 - 21:12
+2

matrin

 

Presne. Radsej sa sustredit na organizovanie ms18 a 20
25.5.2019 - 22:45
+1

JaniekZV

 

bude v ZV
25.5.2019 - 20:37
0

amentma

 

Taka velka hala podla mna nema zmysel, aj keby bola spolocna pre ZV a BB. Cez sezonu chodi v BB na ligu tak 2000 skalnych, a to v case uspesnych rokov. V ZV slabsia polovica. A to su zimaky “po ruke” v meste. Keby bol novy niekde medzi, vedla dialnice, neverim ze sa tam pohrnie viac ludi z jednej ci druhej strany.

Mne by sa novy zimak v BB velmi pacil, ale taky polovicny pre 6-7 tisic by bol na nase pomery az az. Nieco pekne utulne ako postavili v Trinci alebo Liberci.
25.5.2019 - 20:41
+2

ptr421

 

Toto. 8-9 hodín večer, ľudia vylezú zo štadióna a sú niekde v poli medzi ZV a BB. Ako sa dostanú domov a komu sa tam bude vôbec chcieť chodiť?
25.5.2019 - 20:56
+1

22.4.2017

 

Určite by boli vrchné poschodia zakryté a nevyužité ako to mala napr. Slavia v O2. Arene. Ale ajtak súhlasím, taká Werk aréna by bola ideálne pre slovenské hokejové kluby. Jedine, žeby to bola nejaká modulárna konštrukcia, dajme tomu že 6000 hala by bola v BB a 6000 vo ZV a v prípade potreby by sa zmontovali dokopy alebo čo
25.5.2019 - 21:28
0

keso9

 

Fasel a Svajciari nech sa pozru a priznaju ako doyebali organizaciu MS v Klotene 2009: a potom nech Fasel drista ci steel arena vyhovuje...v Klotene stara hala s drevenou podlahou medzi cinziakmi, parkovalo sa na trave- luke medzi domami za 15 ChF, nikde fans zona, ziadne putace, plagaty - som 100m od stadiona nevedel ci idem dobre do “haly”na Majstrovstva sveta, som neveril... pomaly som si nemal kde dat pivo a mustva chodili do “satne” mimo stadion do oplotenych kontajnerov... trapaaaaas urobili to ako lowcost, aby zarobili a nas chodili kontrolovat ako nesvojpravnych pred MS 2011, vsak horsie ako v klotene to uz nemoze ani byt...
Fasel nech uz ide do pandzale, nemam ho rad aj za to ako knam pristupoval v nasich zaciatkoch po osamostatneni...

Ospravedlnujem sa, ze som prispevok dal do dvoch diskusii...
25.5.2019 - 20:46
+55

racmaster

 

fasel sa pise s velkym FAS
27.5.2019 - 10:18
0

MiTo0220

 

Dobre pán Kohút,,ok ! postavte halu ale nech SZĽH zoberie na starosť aj jej fungovanie po MS!lebo tým jedno mesto alebo mužstvo utopite v dlhoch ,teraz štadión ,potom prídu hoteli , veľmi krátke párky,tmavá horčica,a podobne.
25.5.2019 - 20:46
+2

Vyskereny Citricus

 

Ja ti neviem kohutik, jedinym miestom kde by na strednom Slovensku bolo mozne nieco take postavit je Banska Bystrica ale aj tam sa mi to zda prilis velky stadion aby sa to uzivilo. Zilina je uplne mimo uvah, tam by stacila aj treningova hala a aj ta by bola spolovice prazdna. No velmi rad by som bol, kebyze nemam pravdu.
25.5.2019 - 20:49
+2

duklaHK

 

nic proti strednemu slovensku ale v tychto koncinach neexistuje klub ktory by potreboval novy stadion. ci uz ZV alebo BB. na hokej tam chodi v priemee mozno 2000 dusi. na playoff nevedia vo zvolene prekrocit 5000 dusi. v BB ledva vypredaju tu ich modernizovanu stodolu. Poprad je na tom podobne navstevnostou. Jedine mesta kde by takato hala aspon na 30 percent naplnala potencial je jednoznacne TN a NR.
25.5.2019 - 20:56
+8

MartinZV

 

Prečo každý píše toto a nikomu nenapadne, že keby sa ten nový moderný štadión postaví, tak logicky by stúpli aj návštevy? A to sa týka či už BB alebo ZV. Keby tu taký štadión bol tak snáď si nikto nemyslí, že by naďalej chodilo 2000 ľudí.
26.5.2019 - 11:12
+3

33800

 

V prvom rade by stuplo hlavne vstupne..
26.5.2019 - 11:35
+2

duklaHK

 

pozri sa ake zazraky spravila trnavksa city arena s navstevnostou. nevravim ze nestupla ale o kolko. o tisiscku voci staremu stadionu?
26.5.2019 - 14:06
0

luciakanky

 

No mozno preto spominaju stredne slovensko lebo aj to je sucast Slovenka.
26.5.2019 - 16:14
0

B-MO

 

namiesto 1 velkej haly (12tis) radsej 2 mensie 6tisicove. nova (12tis) hala v Brne za cca.55 mil. https://www.brnenskadrbna.cz/zpravy/spolecnost/13322-nova-hokejova-hala-komety-nebude-stat-na-miste-velodromu-ale-u-pavilonu-z.html
25.5.2019 - 21:04
+5

Kurolišek

 

hala v Brne - MS v ČR budú v Prahe a Ostrave takže sa s ňou neráta (?)!
25.5.2019 - 21:51
0

bwpow

 

Nie, budu v Prahe a Brne.
26.5.2019 - 12:10
0

UssKe

 

A to fakt nám akože treba ešte ďalšie MS ?
25.5.2019 - 21:06
0

Kurolišek

 

tak zajtra nie... ale o 7-8 rokov už bude hlad po ďalších MS a o 15 rokov?
25.5.2019 - 21:51
+6

topska

 

Ved to su obrovske peniaze pre nas hokej!
26.5.2019 - 17:31
0

blue-311

 

Stavat na Slovensku halu s kapacitou 10+ tisic je cisty nezmysel. Nema sancu sa uzivit ani ak by bola multifunkcna.
Ako pisu kolegovia vyssie, ak uz chce stat resp. SZLH stavat, tak nech postavia nove haly v NR, TN, BB atd s kapacitou 5-7k. To nam pomoze zvysit uroven nasho hokeja viac, ako 12k hala ktoru dokazeme efektivne vyuzit raz za 9-10 rokov pocas MS.
25.5.2019 - 21:15
+6

bobbyfan

 

Plne suhlasim, namiesto jednej 12000 haly urobit 2 6000, nove v hokejovych mestach... 12k hala nema zmysel. Hokej je taky fenomen ako napriklad futbal, v europe sa hra hokej na obstojnej urovni v malo krajinach... Prist takto o hokejovu krajina ako slovensko je velmi kratkozrake
25.5.2019 - 21:24
+3

bobbyfan

 

Hokej NIE je taky fenomen ako futbal samozrejme
25.5.2019 - 21:31
+1

Es5

 

NIC SA STAVAT NEBUDE: Budeme si MS delit. Bratislava a Vieden
Takto to bude hotovooooooooooooo
25.5.2019 - 21:28
+1

Senn

 

Steel Arena im je mala? Tak sa im vysrat na cele MS, nech si ich Fasel organizuje v Qatare alebo Azerbajdzane, tam mu miestny boss postavi aj 25k arenu...

Akykolvek projekt stadionu niekde v riti za Sliacom je uplny nezmysel. ZV a BB nikdy nebudu v harmonii sharovat jeden stadion a ludia tam nebudu chodit
25.5.2019 - 21:43
+29

Kurolišek

 

Keď som navrhoval Nitru a Trenčín - tak ste sa mi smiali. Keď Kohút tresne "stredné Slovensko" tak zožne potlesk. A všetci to začnú riešiť ako reálny návrh. To je ako s tým obrazom. Ak krásny obraz nakreslí laik - tak je to gýč, slabé a nepredá sa to. Ak "maestro" omylom zabudne plátno kde čistí štetce tak pribehnú jeho pochlebovači a ospevujú veľkolepé dielo.

(mali by sme sa teda pozrieť o vhodnej lokalite na strednom Slovensku. Viem si predstaviť, že by sa tam uživil. Vyplýva to aj z analýz, ktoré sme si vyhotovili pri našich súčasných projektoch.) Sure thing.

Ale ja to neodsudzujem, som rád že sa začala aspoň debata na túto tému. Avšak povedal možno menej konkrétny návrh ako by povedala polovica z nás. Hovoril som to už minule - ak niekto čaká že na zväze, parlamente alebo vo vláde pracujú výrazne inteligentnejší ľudia ktorý poriešia naše problémy šmahom ruky tak je to omyl. Viď náš kapitán Andrej - ale nie Sekera.
25.5.2019 - 21:45
+4

JURINO

 

Súhlas, Kohút je čoraz viac mimo realitu a trepe 2 na 3. Aj tento jeho citovaná výrok postráda logiku a normálnu vetnú skladbu (náhodný generátor slov pripomínajúci niekoho), niečo ako jeho typické "si myslím si". Na kapacitu sa malo myslieť dávno pred rekonštrukciou hál v BA aj KE. Teraz je už neskoro vymýšľať sci-fi scenáre o veľkokapacitnej hale na strednom Slovensku. Niečo málo sa dá, čo do zvýšenia kapacity, uhrať úpravou ľadovej plochy na 26x60 m, ale aj toto nie je jasné, nakoľko ide aj tzv. krivku viditeľnosti pri konštrukcii tribún a tá nemusí byť pri takomto riešení vyhovujúca.
25.5.2019 - 23:09
0

granlund84

 

Plochy na MS sa majú zmenšiť na rozmer 60x26. V Blave a v KE prerobiť štadióny na 12k resp 10k, zalobovat a mame ďalšie MS. A za plánované výdavky na 12k štadión postaviť jeden 6tisicovy v Nitre, ďalší v BB.
25.5.2019 - 21:56
+3

Lubos7771

 

táto informácia od Fassela: mi pokazila inak celkom dobrý dojem zo šampionátu v KE a BA.......že Steel Arena už nebude postačovať.....smutnééé to znamená že MS a našich hokejistov už v KE neuvidíme.....je to smutné,hlavne ak vieme že MS na SR aj tak skoro nebudú
25.5.2019 - 21:56
+3

marvin

 

no ale Fasel o rok konci, a uvidime kto pride po nom a ake budu jeho predstavy...
25.5.2019 - 22:11
+4

zvolencan1

 

Aj keby sa spojili kluby zo ZV a BB, 12-tisícová hala by bola zbytočná, nenaplnila by sa. V podstate nikde na Slovensku to nemá zmysel. Kašľať na to, sústreďme sa radšej na stavanie normálnych štadiónov.
25.5.2019 - 22:12
+3

UssKe

 

Súhlas . Radšej nech sa postavia nejaké nové štadióny v ZV, BB, NR, TN ako stavať halu pre MS , ktorá bude ďalšie roky prázdna .
25.5.2019 - 22:17
+4

robrusss

 

Že na strednom Slovensku,a načo a pre koho,pre Zvolen kde chodi na zapasy na ligu ledva 1000 divakov alebo v BB kde tuto sezonu ledva 2000 divakov? Len kvoli MS určite sa neoplati stavať tam halu pre 12000 az 14000 divakov.
25.5.2019 - 22:14
0

Senn

 

hej ledva tisic, preto bol priemer 2180 a BB 2661,
25.5.2019 - 22:19
+8

strojar

 

Nnó, to sú super čísla.
Nimi by 12 tisícovú halu vypredali a uživili ako nič.
26.5.2019 - 9:16
+3

Senn

 

jaj ty hlupacik, keby si si precital moju reakciu vyssie, tak by si MOZNO pochopil, ze som proti tej arene :*
26.5.2019 - 10:39
+4

vlado.1989l

 

Kebyže sa na Slovensku majú stavať zimné štadióny na kapacitu návštevnosti extraligy, tak tu máme búdy pre 300 divákov v Detve pre 1500 vo Zvolene pre 400 v Žiline atď. Treba povedať že tieto haly nebudú len pre hokej, ale aj pre iné podujatia...
26.5.2019 - 8:33
+2

TomsKE

 

Ja viemze ty ako (predpokladam podla profiloveho obrazku) zvolencan by si chcel mat novu halu pri zvolene pre 12-14k ludi, no musisnpochopit ze ke to len utopia.

Jedine miesto na slovensku kde byvsa dala uzivit halapre 12k je Bratislava. Samozrejme ak by tam bol normalne fungujuci klib, muslim si ze by to dokazali aj v nasej lige. Nikde inde je.

Nie to este v BB, kde posledne sezony isli "na steroidy" a teraz avizuju ze musia ubrat plyn, alebo ZV kde co som pocul sa tiez rozmysla ze "co dalej s hokejom". Ja vam prajem nove areny (alebo rekonstrukcie sucasnych) ale nebuddte jak male deti ze chcu vsetko lebo maju velke oci.
26.5.2019 - 8:43
+1

PeterLucky

 

Kebyze tento nazor pocujem od funkcionara NHL - nepoviem pol slova. Ale toto pocut od Fasela je neskutocne pokrytectvo. Od funkcionara tej IIHF, ktora nie je schopna zorganizovat jedinu normalnu klubovu sutaz co sa ekonomicky oplati (narazam na CHL), ktora odklepne Europe “az jedny” MS do 20 rokov asi tak kazdych 10 rokov, ktora nevie zatlacit na NHL aby pustila hracov na OH, ktora nevie zladit termin MS aby tam boli vsetci z NHL, ktora nevie spopularizovat hokej v ziadnej ne-hokejovej krajine uz 20 rokov, ktora nevie vyjednat lepsie ekonomicke podmienky pre europske kluby ked im hraca podpise NHL klub atd. atd. Mozem pokracovat do rana s tym, co tento pan uz roky rokuce nevie zmenit. A on tu ide davat rozumy, ze kde sa idu hrat MS a ako. Pricom v jeho rodnom Svajciarsku tie MS pred 10 rokmi boli jedna katastrofa. Stadiony strasne aj na slovenske pomery, lad hroza, zaujem fanusikov nic moc. A ze najbohatsia krajina na svete. MS v Cechach a na Slovensku si pochvaluje KAZDY co sa ich zucastnil v akejkolvek roli. Mal som pred par mesiacmi rozhovor s Ronom Francisom, ktory v NHL odohral roky rokuce a teraz funkcionarci v Caroline Hurricanes. No a on bol v PP a SnV na MS od 18 ako GM klubu a nevedel mi vynachvalit Slovensko a nasu organizaciu. Tak o com ten Fasel toci? Navstevnost mame perfektnu, stadiony iked krasne, podmienky super, bezpecnost v TOP 20 na celom svete.
25.5.2019 - 23:17
+30

blue-311

 

Dal som ti plus, ale s tym o NHL nesuhlasim. Fasel ani ktokolvek iny nedokaze diktovat podmienky NHL. Je to uplne iny level a predsa vies, ze NHL nie je clenom IIHF. To ze USA a CAN ako federacie su, je prd platne. NHL je privatna organizacia a v podstate si moze robit co chce.
To je mimochodom presne to, coho sa UEFA a FIFA obavaju ako cert kriza v suvislosti so snahami futbalovych klubov organizovat vlastnu (privatnu) sutaz.
25.5.2019 - 23:51
+1

Tino

 

su to len : kecy ku ktorym sapridali SVK darmozraci...SUI budu mat MS kde sa este len ide v lousanne stavat hala s kapacitou 9500....tolko k potrebe stavat haly 12k a vyssie...
26.5.2019 - 9:02
0

emoxx1

 

Reálna vážnosť tých slov sa ukáže až na budúcom prideľovaní MS. Organizácie MS vrátane tých posledných boli ešte podľa predošlých kritérií. To, že teraz tvrdia 12 000 a najbližšie sa bude hrať v 9500 s tým teraz ešte nijako nesúvisí. Pokiaľ pri najbližšom prideľovaní dajú MS niekomu do haly s kapacitou 9000 tak vznikne pre nás niečo ako precedens o ktorý sa môžeme opierať pri ďalšej kandidatúre. Pokiaľ tie MS vo veľkých halách nebudú dosahovať návštevnosť ako u nás, tak to bude tiež voda na náš mlyn. V kombinácii so spokojnosťou ostatných výprav u nás to môže byť zrazu celkom reálne. Myslím, že presne toto sú dôvody, prečo sme sa v organizácii snažili byť pápežskejší ako pápež a dopriali sme všetkým podmienky, ktoré inde bežne nemajú. Nebola to obyčajná Slovenská predposratosť, ako tu mnohý písali. Nemeček je so zubárom kámoš. Dobre vedel čo sa chystá a vsadil na túto kartu.
26.5.2019 - 11:10
+1

PeterLucky

 

: Ja ked opisujem nejakemu cudzincovi Slovensko, tak vzdy zacnem s tym, ze je to krajina s vela mensimi mestami bez velkych metropol. Stavat tu velku halu pre Fasela je nezmysel, aj cela debata typu stred-NR-TN. A ten Fasel mi uz zacina pripominat Jeana Clauda Junckera v odtrhnutosti od reality, da si zopar drinkov a uz velkohubo tliacha do medii. Nasej krajine by pomohlo postavit nove zimaky NR, BB, kompletne opravit TN a ZV a postavit male haly kade-tade. Budme realisti, ved Kosice nevedeli vypredat terajsiu Steel Arenu cez ligu a po opadnuti nadsenia v Bratislave (diky pani vo vedeni) ani Slovan uz nevypredava tu halu rad za radom. V Bratislave je tych 10 055 miest na maxime, lebo je to na starom skelete a v KE neviem pre koho by tu kapacitu sa pokusali zvacsit. Neviem no, mne to stale vychadza vyhodnejsie mat nafullovane nase terajsie haly ako riskovat poloprazdne megalomanske haly. Vzdy ked som v Prahe idem na Spartu do O2 Areny a mne to pride strasne vtipne ako musia zakryvat horne poschodia na Extraligu tymi plachtami, aby neboli vidno to kvantum volnych sedaciek hore. A to je Praha s 1.3 milionmi obyvatelov, u nas by to bolo este horsie. Dalsia vec, ktory klub by bol schopny dlhodobo platit taky najom? Ekonomicky a sportovy nezmysel.
26.5.2019 - 18:09
+5

emoxx1

 

Ja si myslím, že 3-4 poloprázdne MS ich posadia do reality.
26.5.2019 - 18:19
+3

PeterLucky

 

To by bol ten najlepsi scenar
26.5.2019 - 18:39
+1

Lukash_ke

 

velmi triezve nazory, absolutne sa s tebou stotoznujem
27.5.2019 - 16:00
0

Baco11111

 

Čistá megalománia ten štadión. Ale nie je sa čo diviť, keď sa mohol na štadióne zahojiť bystrozraký prečo by sa o to aspoň nepokúsil kohútik jarabý.
26.5.2019 - 0:21
+1

dusan1980

 

západ východ stred...
bla bla
Tam kde ľudia chodia na hokej tam by mali byt nové štadióny.Jednoznacne Trencin a Nitra
a nie podľa regiónu
Ale inak to že sa hrali MS v Košiciach a hrali tam naši plne kvitujem a bolo tonspravne rozhodnutie.
Košice sú asi najkrajšie mesto na Slovensku
26.5.2019 - 4:26
+10

LenTak93

 

A to je len o hale? Som zvedavý, ako by vyriešili aj ubytovanie. Už v Košiciach s tým bol problém, takže čo by to bolo v menších mestách? Ďalej letisko. Okrem Košíc, Popradu a Bratislavy nič. Proste v iných mestách chýba infraštruktúra. Ale my Košice nechceme...
26.5.2019 - 7:28
+3

BourBon

 

Tiez som zastanca nazoru ze ked MS na Slovensku tak urcite len v BA a KE ale neda mi a musim sa ta opytat, ci poznas letisko Sliac, ktore je z BB 10 minut a zo ZV asi 4 minuty. Pretoze tam moze pristat aj Jumbo Jet alebo svojho casu aj B-52. Tak len pre info ked ti nestoji ani za zmienku.
26.5.2019 - 10:44
+4

LenTak93

 

Ale reprezentácie nemajú vlastné lietadla a lety. Kopec z nich ide normálnou linkou. Skôr som na to narážal.
Lietadlá môžu pristať aj v Piešťanoch, to mi je jasné.
26.5.2019 - 11:44
+2

VranaKE

 

Ake aerolinky vam tam lietaju pravidelne ?
26.5.2019 - 12:04
0

Bubo Fí

 

: letisko je aj v Očovej, takze stadion by mohol stat v Detve
27.5.2019 - 8:07
+2

Acorgonka

 

aj v Janikovciach a pri troche stastia sa da pristavat aj na R1 takym mensim skor vyhliadkovym lietadielkom
27.5.2019 - 8:11
+3

VSŽ!

 

TN má letisko, hotely (aj s Trénerom.Teplicami), len štadión iba 6150.
26.5.2019 - 17:12
+1

topska

 

Ja by som chcel vidiet statistiku kolko fanusikov priletelo priamo do Kosic
26.5.2019 - 17:37
0

Tino

 

mozno letisko: Kosice take nieco na stranke ma...FIN rotovali prevazne lietadlami
26.5.2019 - 17:42
0

topska

 

Dik fakt a to pokusim zistit ved take info by mohli poskytnut lebo toto je dost zaujimave pre mna. Ja by som tipoval ze ich vela nebolo aspon podla priamych liniek co Ke maju a aj pred MS som pozeral nejake jednorazove lety a teda nejako mi to nevychadzalo. Viem ze Briti leteli do Polska, Nemci co byvali v okoli PP tak dosli len autami a Dani co byvali v hoteli co je mojim zakaznikom tak tiez z Polska prisli.
26.5.2019 - 18:54
0

Tino

 

den: pred prvym zapasom prileteli 2 lietadla next day 2...a potom som to uz nesledoval, vela fin dochadzalo do ke z PL to je pravda videl som ich nasackovanych v autobusoch z PL spz...videl som FINs karavanmi a viem ze zo svk pokracuju dalej na dovolenky juh EU....bolo fin v KE tolko ze to len letecky neslo utiahnut si myslim
26.5.2019 - 21:11
0

Rolba

 

Našiel som video z prvého dňa MS, kedy tu prišli 3 lietadlá fínov https://www.tvkosice.sk/video/5cd55b194526ca68b9cb1f09
27.5.2019 - 16:27
0

Urpiner16

 

A Sliač letisko je čo nič?BB a ZV sa určite kapacitne vyrovná a nielen vyrovná i vašim ubytovacím možnostiam.
26.5.2019 - 7:32
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
topska

 

Netliachaj tu zase blbosti. Co pridu fanusikovia svojim lietadlom? Prosim ta, pozri si ubytovacie kapacity v BB a ZV a porovnaj ich s Kosicami...
26.5.2019 - 17:38
+3

Carloshc

 

Podla mna su len 2 moznosti: 1. Steel Arena sa rozsiri - dokoncia horny oval a vyuziju priestor (toto som do dnes nepochopil, kvoli comu to postavili takto), bude potrebna asi aj vymena strechy

2. Nebude sa robit nic a budeme mat spolocne MS - BA/CZ (Ostrava/Praha) ; pripadne BA/Vieden alebo BA/Budapest

Aj ked rozumiem prvotnemu nadseniu fanusikom v NR, ZV, BB.. taketo haly hokej proste neuzivia. V BA to je s odretymi usami, v KE da hala na seba vyrobi LTT a to Kosice su spadova oblast pre cely vychod.

S postavenim velkej hamyvsu spojene obrovske naklady na prevadzku, a ked si hala nezarobi na seba, tak mesta mozu financne vykrvacat, pretoze mesta ako take musi financovat hlavne ine, dolezitejsie veci. Pozrite sa na mestske rozpoctu, kolko ide penazi do sportu, mysliet si, ze sa to zmeni kvoli velkej hale je naivne, nezmenilo sa to v BA, KE a nezmeni sa to ani inde.
26.5.2019 - 8:56
+1

BlackCrow

 


Bude sa dať rozšíriť horný ovál? Je to vôbec technicky možné? Rád by som poznal odpoveď.
26.5.2019 - 9:32
0

UssKe

 

Vo vedľajšej diskusii sa písalo , že existuje plán Steel arény aj s tribúnami nad bránkami . Len neviem kto by tu rekonštrukciu zaplatil . Možno jedine USS .
26.5.2019 - 11:51
0

BlackCrow

 

Ďakujem.
26.5.2019 - 22:30
0

loki12

 

v ke by si vedel aj nahustit sedacky a uz tym zvysit o par miest kapacitu, pretoze miesta je tam velmi vela
26.5.2019 - 23:04
0

blue-311

 

Nitru si mozes skrtnut. Nikto tu nie je tak sprosty, aby dufal ze nam postavia 12k halu. A ani ju nepotrebujeme.
26.5.2019 - 9:47
+1

Tomino

 

Nam stačí 5500/6000 tisícová
26.5.2019 - 10:08
+1

LenTak93

 

Pôvodné plány hovorili o kapacite 10 000 miest, ale ten horný ovál tuším nikdy nemal byť. Veď to ovplyvňuje celá konštrukcia stavby.
Celá tá hala je nezmysel, mala sa postaviť tak, ako to plánovali v 80. rokoch. Zimák vo VšA, tam mali byť všetky športoviská. Natrepať takú megastavbu do mesta bola blbosť, veď kvôli tomu musia byť tie horné poschodia také strmé, lebo by inak tá stavba zasahovala do ulice oveľa viac.
26.5.2019 - 11:49
+3

borec-z-ke

 

Ja by som mierne zväčšenie nezatracoval: Je pravda, že s veľkosťou rastú náklady, ale snáď nie lineárne (alebo áno?). To znamená, že ak mám halu 8000 a náklady 1M, tak to neznamená, že hala 12.000, čiže o 1/2 väčšia, musí mať náklady 1,5 M čiže tiež o 1/2 väčšie. Alebo inak, 2-tis. hala neznamená automaticky dvojnásobné náklady oproti 1-tis. hale. Ale koľko by to bolo presne, neviem, možno tu je niekto s odbornejším názorom.

K tomu rozšíreniu, nebolo by možné aj dole rozšíriť sektory až úplne k mantinelu? Nezískalo by sa tým 100-200 miest?
26.5.2019 - 19:48
0

Urpiner16

 

Jedine Viedeň-Bratislava a spojená kandidatúra s Rakúskom kde i vzdialenostne nie je problém i kapacitne.
26.5.2019 - 9:08
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
radopKE

 

Veľkosť haly ide ruka v ruke s kvalitou ligy. Ak liga ľudí na hokej neláka,okrem play off samozrejme,tak potom je zbytočné väčšie haly stavať.Načo? Pre koho? Pre Davida,IMT Smile,pre Kaliho koncerty deťom,Fasela? Samosprávy majú svoje problémy a do stavania nevyužiteľných hál sa nepustia a kluby detto. Tie sú rady,že naplnia rozpočet pre fungovanie v našej lige.A v neposlednom rade štát serie na podporu športu a neplní si svoju úlohu tak,ako by mal.
26.5.2019 - 9:44
+1

opeKE

 

Nech uz skonci ten dristac a dufam ze po tychto MS uz nebudem citat o nejakom boratovi. Hala na strednom slovensku? Ved v BA je problem ju uzivit. A KE nevyhovujuce ? taku atmosferu akou zilo mesto Kosice a BA maju mozno na MS v Cechach a Rusko/Bielorusko no ale tak sami uvidia dalsie roky tu megashow v halach 15k+ kde bude 3k divakov. Nie sme im dobri? a ako bolo pisane vyssie ze vo svajci len teraz dostavaju arenu s kapacitou 9,5k tam im je dobra neserme si stale na hlavu a nepchajme sa do riti. Ak Fasovi nie su dobre BA/KE haly nech si organizuje MS v Dansku/Svedsku/Nemecku dookola.
26.5.2019 - 9:57
+6

HKTrnava

 

Pri projektoch obrovských hál/štadiónov si spomeniem na výrok Petra Šťastného: "My nie sme Spojené Arabské Emiráty. Tu treba opatrne narábať s paniazmi."

MS sú krásna akcia, ale kvôli nim nezmyselne stavať obrovskú halu nemá zmysel. Skôr by malo zmysel dopomôcť k pekným arénam (5-7 500) Nitre a Trenčínu. Samozrejme aj ZV a BB (nejaké 4-5 000).
26.5.2019 - 11:15
+4

Mawerik

 

Môžu urobit halu medzi Bystricou a Zvolenom a budú ju využívať obidve mesta. Toto sa malo urobit už davno!!!!
26.5.2019 - 11:38
+4

blue-311

 

Uz si to zivo predstavujem, ako tisicky ludi idu na hokej do Vlkanovej, alebo Badina
26.5.2019 - 14:10
+1

luciakanky

 

Kedze byvam v Badine mne by to nevadilo rovnako ako mi nevadi ist z badina do BB na hokej.sme strasne rozmaznani a lenivi
26.5.2019 - 16:22
+1

blue-311

 

Nemyslel som to v zlom. Len je to proste absurdne, neuzivi sa taka hala, ved len naklady na prevadzku by oba kluby financne zabili.
26.5.2019 - 17:31
+1

luciakanky

 

ja viem, že si to nemyslel zle a tiež viem, že v našich podmienkach by bola taká hala samovražda pre kluby, ale proste nechápem argument, že ľuďom sa nechce prejsť pár km...to je smutné ak osme zleniveli, proste všetko musíme mať pod nosom, za chvíľu budeme požadovať aby hokejisti chodili hrať hokej k nám do obývačky
27.5.2019 - 6:49
0

topska

 

Dpc sak to je par minut z jedneho alebo druheho mesta Ved v kazdom velkom meste ti trva cesta na zimak kludne aj hodinu...Sice sme na Slovensku. Je dost mozne ze by sa BB aj ZV vysrali na autobusovu dopravu
26.5.2019 - 17:45
0

blue-311

 

Ti ludia nie su dnes schopni prist na zimak ked ho maju pod nosom. A ty tvrdis, ze ked sa postavi supermoderna hala v dedine medzi mestami, tak sibnutim zazracneho prutika tam zacne chodit 5-6-X tisic ludi? A po zapase zistia ze miestna jednota aj obe krcmy su uz zatvorene a 3/4 z nich bude cakat na hromadnu dopravu do svojho mesta.
Ja doprajem ZV aj BB nove haly, ale toto je proste absurdne
26.5.2019 - 21:21
+1

dubacikmd

 

Namiesto jednej 12k haly jednoznačne radšej viac 6-7k haly v NR, TN, BB, ZV, PP atď... Stavať ich rovno ako multifunkčné nech sa tam dá aj hádzaná basket a pod.
26.5.2019 - 13:41
+2

Danny23

 

Čisto teoreticky. Oblasť medzi Zvolenom a Banskou Bystricou (dnes štadión kremničky) je ideálna a to z viacerých hľadísk. Letisko Sliač (to že tu niekto napíše, že tam nelietajú medzinárodné lety) na hlúposti sa mi nechce reagovať. Doba trvania z letiska na štadión by bola cca 4 minúty. Medzinárodné železničné spojenie, priame linky Praha, Bratislava, Ostrava (stacilo by postaviť provizórnu stanicu 10 metrov od štadióna), vystúpiš a si na štadióne, ďalej 30 metrov R1-tka. Priame spojenie, Bratislava, po dobudovaní popod hiadeľské sedlo priame spojenie do Ružomberka, na Liptov, na oravu a na východ, po dobudovaní R2 Kriváň Tomášovce diaľnične spojenie skoro po Lučenec, cez šturec Martin, Prievidza, ďalej horehronie. Málokde vo svete by sa našla taká komfortná lokalita, čo sa týka dostupnosti štadióna, bez toho aby človek blúdil, musel využiť taxi cez pol mesta atď. Ubytovacie kapacity, to sa asi baviť nemusíme. Hovorím to preto, lebo taká myšlienka tu naozaj bola, hlavne pre dôvody mnou uvedené. Nikto nemusí súhlasiť, bavíme sa v teoretickej rovine (zatiaľ).
26.5.2019 - 14:06
+4

lesslie69

 

Teoreticky aj logisticky to vyzerá super.Čo ale bežný život mimo MS? Taká hala je obrovský požierač financií a nebuďme naivní,rockové hviezdy sa nebudú predbiehať,kto skôr a častejšie bude hrať na Slovensku.Radšej ako takého molocha,postavme tri päťtisícky napr.ZV,BB a NR.To bude pre náš hokej určite užitočnejšie.
26.5.2019 - 14:27
+2

Danny23

 

Neoponujem a súhlasím. Muselo by to byť spravené ako národné tréningové centrum napríklad, so zázemím pre celoslovenskú mládež (výberová hokejová škola, samozrejme na základe talentu), ono tak sa to robí vo svete, ale tá aglomerácia bystricko-zvolenská je 210.000 bez spádových oblastí brezna a detvy napr. Ja som hovoril o výhodách národného štadióna v takejto lokalite. To znamená že po hokeji sa chces co najjednoduchšie dostať domov. Ale na druhej strane myslím, že keď napríklad AC Milan a Inter sa dokážu preglgnúť na jednom štadióne dokázal by to aj ZV aj BB.
26.5.2019 - 14:37
+3

hcpozitiv

 

Ako som už písal vyššie PRAJEM vám novú halu a nie len v BB či ZV len si uvedomte že momentálne rozpočet vášho ani žiadneho iného klubu nezaťažuje prenájom haly lebo to platí všade mesto. Pri novej hale na niečo také možete rovno zabudnúť. Bude treba platiť úver za stavbu a hala bude musieť byť zisková a napr 12.tis kapacita je neudržateľná z hľadiska prevádzky v našich malých mestách. Sny o nejakom národnom štadióne a výchova mládeže - v najdrahšej hale ?? to vážne kde bude musieť byť ľad vkuse ??
BB sa nechcela prihlásiť do LM lebo je to strata min. 100 tis no nájom štadióna bude min. 5-krát viac a to som skromný. Preboha prikrývajme sa perinou na akú máme lebo sa nikam nepohneme.
26.5.2019 - 15:53
+1

Tino

 

jeden: 12k stadion je v podstate tunel na verejne financie, ktory sa asi pokusia zakryt narodnym zaujmom a narodnym zaujmom bude organizovanie MS.......ak uz ma zvaz potrebu stavat stadiony 2x6000k by bol orozhodne uzitocnejsie....v NR a BB trebars, tiez vrazit normalne peniaze do rekonstrukcie stadion v Trencine
26.5.2019 - 17:45
+1

VranaKE

 

S tym letiskom to niesu hluposti ci sa ti to paci alebo nie viac by boli pouzivane letiska v Bratislave alebo v Kosiciach ako Sliaci. A to uz mas prvy kompromis. Potom budes mat dalsi ze ubytujes ludi vo vedlajsom meste. Zrejme fanusikov to by bolo este vpohode ved dojdu na autobuse. Ale opat je to komplikacia. Potom tu mame 12 000 stadion niekde medzi BB a ZV co si neviem predstavit aky tunel by z toho spravili. A aj keby si spravil jeden klub pre obe mesta stale by bolo 12000 vela a tazko zaplatitelne najomne. BB je len 2 klub co dosiahol zlaty hattrick porazali vsetko rad radom a ledva vypredavali ten maly stadion. Nikto ma nepresvedci o tom ze sa to oplati radsej 2 stadiony v BB a Nitre s 6000 kapacitou.
26.5.2019 - 15:14
0

Danny23

 

Pochopiť vetu "s tým letiskom to niesu hlúposti či sa ti to páči alebo nie viac BY boli pouzivane letiska v bratislave alebo kosiciach ako sliaci" dajme tomu ze myslis asi napor pocas napriklad MS v hokeji, kde samozrejme by sa hrala jedna skupina v BA, takze logicky by sa vyuzivalo aj to letisko. V tomto je bezprecedentne sa o tom dalej bavit. Vo zvysku pokojne suhlasim.
26.5.2019 - 15:23
0

StG

 

Totálna blbosť.. radšej postavme niekoľko menších štadiónov (5-6 tisíc) tam kde ich treba (BB, TN, NR, ZV, PP..) + tréningové haly po celom Slovensku ako jeden megalomanský..
26.5.2019 - 15:30
+3

Danny23

 

Preboha ved ked nieco komentujes, aspon si to poriadne precitaj! Bavime sa o tom ze ked by sa uz mala vyberat LOKALITA, bavime sa v teoretickej rovine. Samozrejme ze som aj ja skor za to co si napisal.
26.5.2019 - 15:40
0

dubacikmd

 

Ak teoreticky že by musel byť tak potom poprad. V Poprade by sa teoreticky mohla konať aj univerziada alebo ničo podobne ubytovania je tam dosť... A ci bude prazdny štadión v pp alebo BB celý rok je jedno..
26.5.2019 - 16:01
0

emoxx1

 

Netrochár sa s univerziádou. Kapitán svojej doby vravel, že tu chce olympiádu...
26.5.2019 - 16:07
0

Danny23

 

Poprad chcel teoreticky organizovať aj ZOH. Nikdy sa nedozvieme, či by to bolo aj realizovateľné.
26.5.2019 - 16:08
0

dubacikmd

 

Neviem si predstaviť olympiádu v Poprade
26.5.2019 - 17:11
0

StG

 

Danny23 ja som nereagoval na tvoj príspevok, ja som komentoval článok, podľa mňa je blbosť stavať na Slovensku 12-14 tisícový štadión.. s tvojim príspevkom plne súhlasím, ak už niekde stavať tak jedine v oblasti BB-ZV, ale radšej by som bol, tak ako som písal, aby sme postavili viacero štadiónov s primeranou kapacitou na slovenské pomery tam kde sú potrebné..
26.5.2019 - 17:10
+1

rare

 

ked blavak povie stredne slovensko, mysli tym senec a okolie
26.5.2019 - 17:18
+6

emoxx1

 

To je východ. Myslí tým Trnávku, Avion a okolie...
No ale srandy nabok. Kohút je východniar...
26.5.2019 - 17:32
+2

topska

 

Mne sa pacila jedna jeho odpoved na otazku od fanusika ci niekedy hral hokej...Ze ano ale zrazil sa so Sechnym na lade a mal po kariere
26.5.2019 - 18:55
+2

strojar

 

Keď čítam (nielen) túto diskusiu, hneď si spomeniem na nesmrteľný výrok Jána zo Žiliny:
"Tento národ je geneticky sprostý."
27.5.2019 - 0:59
+3

Achilles

 

Asi áno keď ťa stále zvolia...
27.5.2019 - 9:04
+14

borec-z-ke

 

Strojar je genetický sprostý: ,ak je pravda, čo povedal Slota a súčasne strojar je Slovák.
27.5.2019 - 9:20
+4

Byron

 

Že to povedal ten pravý!
27.5.2019 - 7:19
0

BourBon

 

Skopirujem sem moj prispevok z ineho fora, nechce sa mi to pisat dvakrat, tak ak by mal niekto dlhu chvilku.

Ja som fanusik zmeny ktora nastala v hokeji. Som fanusik Lintnera pretoze robi dobry marketing, som fanusik Satana (a Ramsayho) lebo zmeny ktore ich posobenie prinieslo sme videli aj posledne dva tyzdne. A som aj fanusik Kohuta, uz len preto ze nepatri medzi stare esa ako Nemecek, Golonka, Hossa st. a pod.

A preto som velmi prekvapeny ba dalo by sa povedat ze az dezorientovany z niektorych poslednych Kohutovych vyjadreni, a to najprekvapivejsie a najnelogickejsie je spominana vystavba 12-14 tisicovej haly na strednom slovensku.

Moj nazor je velmi jednoduchy. Ekonomicky nezmysel.

Nechcem to dalej velmi rozvijat, respektujem nazor inych na tomto fore a viem ze moj nazor skromnejsich stadionov pripadne rekonstrukcie stojacich sa casto nesretava s pochopenim. Rozumiem ze ak je akakolvek moznost ze sa nieco take moze podarit, tak je to velka vec a vela ludi moze zastavat nazor "podme do toho".

Inak pojem stredne slovensko je velmi siroky, samozrejme ze o regione BB/ZV sa pise asi najviac, kedze momentane tam sidlia 2 z 5 najsilnejsich klubov (ekonomicky aj kadrom), ale treba upozornit aj na potencial Zilinskej aglomeracie, ktora napr spolu s Martinom je vyrazne vacsia ako ta vo zvolenskej kotline, a tak isto infrastruktura (s vynimkou letiska) je na vyssej urovni. Ale ak uz by to malo stat " u nas", mal by som iny navrh. A dovolim si mensiu konspiraciu.

Celu sezonu cakame na rekonstrukciu tribuny B na nasom starom zimaku. Financie su uvolnene, k dispozicii. Po sezone mlady Koval oznamuje ze rekonstrukcia prebehne az po konci dalsej sezony (pre mna nelogicke). Jedine ze by Koval poznal informaciu ktora vyjde par dni na to, a to ze BB bude hostit olympijsky festival mladeze. K tomu pribudne dalsia informacia, ze je nutne postavit na parkovisku na micinskej ceste (bezprostredne susediacom so starym zimakom) nova multifunkcnu arenu do dvoch rokov.

A potom pride dva tyzdne na to p.Kohut ktory rozprava o vystavbe novej haly na strednom slovensku.

Ak by sa vsetko odohralo separe, tak by Bystrica o dva roky mala rozsireny a zrekonstruovany stary zimak, novu multifunkcnu halu a o par rokov na to aj dalsi novy zimak. Co mi v slovenskych realiach pripada nemozne a pritiahnute za vlasy.

Viem si predstavit nasledovne. Na micinskej ceste postavit oval pre 5000-5500 ludi (cosi ako arena v Trinci), zakonceny informacnym prstencom a skyboxami. Takyto oval by obalil jednoduchou konstrukciu po stranach aj na streche. Takto pripravena hala moze hostit festival a byt aj domacim stadionom pre HC 05. Ked pride ten cas stavat 12 tisicou halu (neviem ci pride, Fasel uz dlho nebude na svojej pozicii), zhodi sa dole demotnovatelne oplastenie, pribudne druhe poschodie a spravi sa novy plast.

Ake jednoduche. Aurat ze toto je skor moj sen, ako realita u nas v BB, a pokial sa dobre pamatam, a niekto to tu uz spominal, povodna Steel Arena mala mat kapacitu 12 500 (nie som si uz isty) a nemala mat strechu riesenu cez ten oblukovy nosnik. A uz vtedy sa niekde pisalo ze ta strecha sa da zhodit a stadion je staticky navrhnuty tak ze vrchny obluk sa da uzavriet. A to mi veru pride lepsie riesenie ako podobne velky zimak v 3 krat mensej BB.

Nech to uz dopadne akokolvek, v BB co sa tyka sportovej infrastruktury nas asi cakaju celkom pekne casy. Ked sa pozriem na Stiavnicky, sportovu halu aj zimak, tak by uz bolo aj na case.
27.5.2019 - 9:35
0

Acorgonka

 

Ano... nepamatam si presne kde som to citala tusim v otázkach a odpovediach p. Kohuta z minulého tyzdna kde tvrdi ze na rekonstrukciu BB zimaku su uvolnene peniaze uz vyse roka a necerpaju sa a rekonstrukcia neprebieha a fakt je ten ze aj vas primator sa vyjadril ze vdaka organizovaniu festivalu mladeze prehehne obnova vystavba novych a rekonstrukcia uz jestvujúcich sportovisk...osobne si myslim ze vase vedenie caka a vyuzije prilezitost na rekonstrukciu podla mna tych penazi tym padom bude asi viac preto sa asi u vas rekonstrukcia odklada
27.5.2019 - 10:05
0

Acorgonka

 

ostatne kluby spominane konkretne NR si bude musiet poradit sama a zvaz je ochotny uvazovat o tom ako by pomohol takze zvazovat vystavbu velkokapacitnej haly to je uplne od veci ale nechame sa prekvapit mozno zrusia zvolenske metro a nabehnu bagre
27.5.2019 - 10:08
0

hokejkaDca

 

V podstate srat na 15 000 halu. Pre Slovenske kluby totalne nevyuzitelne a financne neutiahnutelne pre mesta. Namiesto toho postavit stadiony s kapacitou aspon 3000 miest v Hlohovci (v sucastnosti nezastreseny stadion), Svidniku (nezast. stadion), Sali (nezast. stadion), prebudovat stadiony v Pezinku, Levoci a dostavat im tribuny aspon 2200 miest. Zastresit stadion v Tur. Tepliciach (dat kapacitu aspon 1500 miest). Dobudovat konecne stadiony v Zl.Moravciach, Roznave, ktore su v dezolatnom stave. Postavit stadion v Petrzalke s kapacitou aspon 5000 miest. Dokoncit konecne stadion v St.Lubovni (samozrejme aj s tribunami).
Postavit nove stadiony v Cadci, Bytci, Sahach, Holici, Vrutkach, Myjave, Malackach, Senci, Starej Turej, Sobrancoch, Secovciach, Medzilaborciach, Galante, Komarne ...Postupne stavat nove stadiony aj v mestach kde je uz hokej celu vecnost a stadiony tam pomali chatraju. (B.Bystrica a jej chybajuci stadion s kapacitou aspon 8000 miest je len spicka ladovca.) Toto potrebuje Slovensky hokej a nie nejaku halu pre 15 000 divakov len preto aby sme za 10 rokov mohli usporiadat MS.
27.5.2019 - 13:17
+7

dufus

 

len aby sme mali za 10 rokov ešte nejakú profesionálnu súťaž a hlavne kluby čo budú v nej hrať.....
15 000 hala je nám tak treba jak kozmodrom Bajkonur
27.5.2019 - 14:08
0

chimli

 

Takže nová hala s výhľadom na budúce MS? Medzi MS na Slovensku napr. skrachovali tri Extraligové mužstvá: Skalica, Piešťany a Martin, dve na bohatom západnom Slovensku, jedno v takej neutrálnej zóne. Nahradili ich DT, LM a MI s podobnou ekonomickou silou, takže v tomto ohľade nulový progres, za 8 rokov.
Drvivá väčšina Extraligových klubov prežíva doslova iba zázrakom,(viď Finstat), žobreme cudzie krajiny, aby mohli hrať ich mužstvá v našich súťažiach za PENIAZE.V krajine MAJSTROV SVETA!!! Ak som to dobre pochopil, za 1 milión na tri roky pre 10 slovenských klubov, fakt super finančná injekcia.
Takže nová hokejová hala na strednom Slovensku...

27.5.2019 - 15:35
+1

P24 BLOG

 

pekne to ta iihf krvi. uz vidim ako lotysi, frantici, dani, nori, rakusania, taliani... budu vediet dlhodobo vyuzit hokejovu halu 15+. na keru nindzu bude hala s takouto kapacitou u nas, to uz netusim vobec. jasne, da sa to riesit halami, v ktorych sa bude hrat hokej len pocas MS, inak tam budu vytavy a pod, ale aj sa to odrazi na kvalite ladu (ktorej dava uz aj tak zabrat neskori termin) a podobnych veciach. akoze ak je zaujmom iihf aby sa ms hravali len v skandinavii, cesku, rusku a nemecku, pricom budu hladiska nezriedka poloprazdne, ci skor tristvrte prazdne, tak gratulujem ,toto sa tymto krokom iste podari
27.5.2019 - 15:46
+1

samajamado

 

Co takto zvysit vstupne o dvojnasobok? Zarobi sa viac ako pri dvojnasobnej kapacite lebo naklady budu ako na malom stadione. Ludia z cudziny pridu tak ci tak a nase zapasy sa vypredaju aj za dvojnasobok.
1.6.2019 - 0:41
0

worth

 

Nemyslím si, že by to bola úplná blbosť, o desať rokov už sa môže naša dedinská mentalita zmeniť a uvedomíme si, že je úplne normálne vo väčších mestách cestovať na štadión aj hodinu mestskou dopravou. Ak zvážime, že SK ekonomicky rastie a po skončení vlady "you know who" porastie ešte rýchlejšie, môžme si predstaviť aj nejaký vlak/elektricku medzi ZV a BB, ktoré si uvedomia aký potenciál by mala spoločná metropola.

ALE, to je hudba budúcnosti 10-15 rokov, momentálne by som sa sústredil na malé moderné haly ako tu aj väčšina ľudí píše. Z fasela by som sa nepokakal, ďalšie ms môžme robiť kľudne až o 15rokov alebo ich môžme robiť s Prahou /Viedňou, možnosti je veľa.

Topánka skôr tlačí v nevyhovujúcich, nedostojnych a niekedy aj nebezpečných stodolach kde sa hrá najvyššia súťaž. Taka Dukla ci Nitra by si určite zaslúžili moderný štadión ako ma Trinec. A v TN by sa kľudne mohla navýšiť kapacita na 7-8k (opäť predpokladám, že nie o rok, ale dajme tomu do 5rokov). Ak sa nič výrazne nepokazí, v TN sú už teraz bežné 4k počas sezóny a na PO je vždy vypredané.
1.6.2019 - 8:03
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 15.9.2019 02:58
TímZSkóreB
1.Michalovce15:13
2.Miškovec12:13
3.Slovan12:13
4.Trenčín12:13
5.Nitra13:23
6.B. Bystrica13:23
7.Zvolen24:43
8.Košice23:33
9.Budapešť12:30
10.Detva11:20
11.N. Zámky11:20
12.Poprad24:60
13.L. Mikuláš11:50
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 2200014:56
2.Martin220007:26
3.Dubnica220009:66
4.Žilina210018:63
5.Trnava210017:83
6.Sp.Nová Ves110016:73
7.Levice210016:93
8.Skalica200024:80
9.Topoľčany200024:80
10.P.Bystrica200023:90
11.SR 18000000:00
Aktualizované: 15.9.2019 04:07
TímZVVPPPPSkóreB
1.Zvolen2200013:96
2.Martin3200111:86
3.Slovan3110111:105
4.Košice3101118:154
5.Nitra210015:54
6.Poprad2100113:73
7.B. Bystrica110006:13
8.Dukla210017:63
9.SR 184100311:173
10.Žilina210015:82
11.Skalica200024:180
Aktualizované: 15.9.2019 04:06
TímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra2110011:55
2.Dukla110005:13
3.Slovan200115:111
4.Púchov100011:50
5.B. Bystrica000000:00
6.Košice000000:00
7.L. Mikuláš000000:00
8.Martin000000:00
9.Michalovce000000:00
10.Poprad000000:00
11.Skalica000000:00
12.Spišská000000:00
13.Trnava000000:00
14.Žilina000000:00
Aktualizované: 15.9.2019 04:07
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 15.9.2019 18:43
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 15.9.2019 18:43
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 15.9.2019 18:43
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 15.9.2019 18:43
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 15.9.2019 18:43
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 15.9.2019 18:43

Bleskovky

MHK 32 L. Mikuláš - HC Slovan Bratislava 1:1 po 2. tretine

MHK 32 Liptovský Mikuláš - HC Slovan Bratislava 1:1 po 2. tretine (0:1, 1:0) Góly: 23. Stehlík (Ru. Huna) – 2. Štajnoch (Sloboda, Puliš) rš la SR-Hokej-TL-2.-L.Mikuláš-Slovan-2.tretina
pred 10 min. - TASR

Mikron N. Zámky - HC Košice 1:2 v 2. kole

Tipsport liga - 2. kolo: HC Mikron Nové Zámky - HC Košice 1:2 (0:1, 0:1, 1:0) Góly: 55. Stupka (Drtina) - 6. Majdan (Haščák, Chovan), 31. Haščák (Chovan). Rozhodovali: Novák, Stano - Jedlička, Frimmel, vylúčení: 7:10 na 2 minúty, presilovky: 1:1, oslabenia: 0:1, 1153 divákov. Nové Zámky: Kristín - Drtina, Hain, Dlugoš, Mikuš, Hatala, Ordzovenský, Šmach - ...
pred 10 min. - TASR

Spurgeon predĺžil zmluvu s Minnesotou o sedem rokov

Klub zámorskej hokejovej NHL Minnesota Wild sa dohodol so svojim obrancom Jaredom Spurgeonom na predĺžení zmluvy o ďalších sedem rokov. Hodnota nového kontraktu je 53 miliónov dolárov. Dvadsaťdeväťročný Kanaďan sa stal najdrahším hráčom v histórii Wild, prekonal aj Zacha Pariseho a Ryana Sutera.
včera o 22:07 - TASR

Lugano - Lausanne 2:5 v úvodnom kole švajčiarskej ligy

Hokejisti Lausanne zvíťazili v piatkovom zápase 1. kola švajčiarskej ligy na ľade Lugana 5:2. výsledky: Ambri-Piotta - Zug 3:4, Bern - Rapperswil 6:3, Biel - Fribourg 3:1, Langnau - Ženeva 1:3, Lugano - Lausanne 2:5, Zürich - Davos 6:3.
13.9.2019 22:12 - TASR

Norimberg - Mannheim 1:4 v piatkovom zápase DEL

Nemecký hokejový majster Mannheim vstúpil úspešne do novej sezóny DEL. V piatkovom zápase zvíťazil na ľade Norimbegu 4:1. DEL - výsledky Augsburg - Mníchov 1:2, Düsseldorf - Bremerhaven 0:1, Eisbären Berlín - Wolfsburg 4:1, Kolín nad Rýnom - Iserlohn 2:3 pp, Norimberg - Mannheim 1:4, Schwenningen - Ingolstadt 4:10, Straubing - Krefeld 4:3 pp.
13.9.2019 22:05 - TASR

Fiala podpísal s Minnesotou dvojročný kontrakt

Švajčiarsky hokejista Kevin Fiala bude aj v novej sezóne zámorskej NHL pôsobiť v Minnesote Wild. S vedením klubu sa dohodol na dvojročnom kontrakte v hodnote šesť miliónov dolárov. Švajčiarsky krídelník bol od 1. júla obmedzený voľný hráč.
11.9.2019 19:47 - TASR

Boston predĺžil kontrakt s koučom Cassidym

Hokejový klub Boston Bruins predĺžil zmluvu s trénerom Bruceom Cassidym. V predchádzajúcom ročníku NHL, vo svojej druhej sezóne na lavičke Bostonu, doviedol svojich zverencov do finále Stanley Cupu. Tam prehrali až v siedmom zápase so St. Louis Blues.
11.9.2019 17:49 - TASR

Zacha sa stále nedohodol s New Jersey, má namierené do Avangardu Omsk

Český hokejista Pavel Zacha má namierené z NHL do ruskej KHL. Dvadsaťdvaročný útočník, ktorý má štatút obmedzeného voľného hráča, sa stále nedohodol s New Jersey Devils na novej zmluve a podľa ruských i zámorských médií by mohol sezónu odohrať v Omsku. Zatiaľ nie je známe, či v pripravovanom kontrakte s Avangardom bude mať klauzulu o možnom návrate do NHL.
10.9.2019 08:56 - TASR

Werenski sa dohodol s Columbusom na novej trojročnej zmluve

Americký hokejista Zach Werenski sa dohodol s tímom NHL Columbus Blue Jackets na novej trojročnej zmluve. Prinesie mu celkovo 15 miliónov amerických dolárov. Dvadsaťdvaročný obranca bol v pozícii obmedzeného voľného hráča.
9.9.2019 18:28 - TASR

Brodziaka trápi chrbát, pravdepodobne vynechá celú sezónu

Kanadský hokejista Kyle Brodziak s najväčšou pravdepodobnosťou vynechá celú nasledujúcu sezónu NHL. Tridsaťpäťročný center Edmontonu má problémy s chrbtom a klub ho plánuje zapísať na listinu dlhodobo zranených hráčov. Informoval o tom Edmonton Journal.
8.9.2019 08:58 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

17. 09. 2019
Košice - Trenčín o 17:30
Nitra - L. Mikuláš o 18:00
Poprad - Budapešť o 18:00
Detva - Zvolen o 18:00
Miškovec - Michalovce o 18:30
Slovan - N. Zámky o 18:30

Odohrané zápasy

13. 09. 2019
NitraBudapešť
3:2REPORT
MiškovecZvolen
2:1REPORT
PopradB. Bystrica
2:3REPORT
DetvaTrenčín
1:2REPORT
MichalovceL. Mikuláš
5:1REPORT
12. 09. 2019
KošiceSlovan
1:2REPORT
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola