Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Dáni pomohli Slovákom, sme zachránení

15.5.2017 18:27 TASR

Hokejisti Dánska zvíťazili vo svojom poslednom zápase A-skupiny MS v Kolíne nad Talianskom 2:0. Tento výsledok posunul Talianov do A-skupiny I. divízie, pre Slovákov to naopak znamená záchranu v elitnej kategórii.


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MSMS 2017 Kolín, Paríž


Turiec

 

Husársky kúsok: zachrániť sa aj bez hymny a vlastne uhrať úspech so štyrmi bodmi.
Dáni nám to uhrali a Taliani potvrdili
Ital nezná ten zázrak, a tak mu chátrá tělo.
Ital nezná ten zázrak - pivo, vepřo, knedlo, zelo...
Sme tam
:brnkačka:
15.5.2017 - 18:35
+33

steevee

 

1 min od B kategorie...: Vratim sa k nasmu zapasu s ITA. 1m a par sekund sme boli of prehry v RHC.V celkovom kontexte to bola 1 minuta od VYPADNUTIA do B ecka.
15.5.2017 - 19:19
+10

Kuči

 

Stacila by nam remiza na zachranu, ale ano, je pravda ze za tu minutu by sa pri remize mohlo udiat cokolvek.
16.5.2017 - 7:58
0

chaser

 

aj napriek tomu, že v tomto zápase šlo aj o záchranu Slovenska v A-kategórii veľká neprofesionalita pánov z RTVS
15.5.2017 - 18:36
+51

Mokion

 

.
Nedokázal som to pozerať. Čo sa dialo?
15.5.2017 - 18:43
0

Jurik

 

Hlavena povedal v priamom prenose na Talianov, že tak im treba. Trapas.
15.5.2017 - 18:45
+56

kocurr

 

Ako ked komentoval Hudok zapas Mt-Ke a v kazdom zapase z neho srsalo Kosice do toho
15.5.2017 - 19:01
+10

antinamor

 

Hudok nie je komentátor, on je znechucovač hokeja. Kvôli tomuto pánovi (a zopár ďalším) nemôžem pozerať hokej v materinskom jazyku, ale radšej si osviežujem češtinu na ČT sport.
15.5.2017 - 19:21
+21

petto81

 

Hudok je kapitola sama o sebe. Ked povedal v zapasoch BB MT ze ide boj o Sturec.
16.5.2017 - 9:15
0

Tesla

 

tak to je riadny pako, nebyt Hudackovho golu proti Talianom tak by nam nepomohol uz nik.
15.5.2017 - 19:17
+3

doc.koniferum

 

Nič také sa nedialo.V čase,keď koncil zápas ķupoval som v meste wc kefu a pri pokladni mi bolo povedané,že kefu mi samostatne nepredajú,tak som musel vziať aj nádobku na ňu.Toto sa dialo Inak Mokion,tú extraligu ideme hrať,či ako?
15.5.2017 - 18:48
+1

Jari Kurri

 

Tak Dani si mozu zakricat nielen ciky-caky, ale Talianom aj "Arrivederci, Squadra!"

No a to je, co sa tyka pozitivnych sprav pre nas, vsetko.. Este ze aj Taliani maju svojho Mikusa.


15.5.2017 - 18:36
+5

Arthur Dent

 

Asi tak nejak...: Pre nás je pozitívom jedine kľudný zápas zajtra. Lepšie už neskončíme. A aj z tých nováčikov, čo boli na MS bude len máloktorí aj na niektorom ďalšom šampionáte. Pevne verím, že Šatan zoberie post GM a dosadí si trénera a nie rybára. Tak si ešte užime posledný zápas a tešme sa na budúci rok, horšie to už hádam ani byť nemôže...
15.5.2017 - 20:54
+7

sanyo

 

no to veru maju
btw - vcera som tak rozmyslal nad moznym trenerom repre ked hrali Rusi s LAt...
mi tak napadlo, ze kurnik ked oni vedia dotiahnut Hartleyho, preco by sme aj my nemohli poriadneho zahranicneho trenera... (hned ma napr napadol Ralph Krueger)
16.5.2017 - 8:16
0

Arthur Dent

 

A potom nanho nakydať: ako svojho casu na Hanlona, ktorý nie je zlý tréner, len bol na našej striedačke v nesprávnom čase.
16.5.2017 - 10:04
+1

Emdzej

 

ale co si ty ... na zvaze su dlhy , setri sa kde sa da preto ani neboli v nhl za hracmi ale pouzivali skype , ani len Hudackovi Julovi nechceli preplatit letenku na Slovakia Cup a az ked sam povedal ze uz ma kupenu letenku tak ho dali do nominacie atd ... velmi som zvedavy koho dotiahnu a este viac sa obavam co bude po ms2019 , ked vsetci ti co podporuju zvaz tam su napojeni ako pijavice a ked sa napapaju a odidu , kto bude financne tahat ... to len bude kriza nasho hokeja ...
16.5.2017 - 10:44
+1

Jari Kurri

 

Nuz neviem.. Ja som v otazke zahranicnych trenerov stale dost skepticky. Jedneho sme tu uz mali a ztriasa ma z toho do dnes. My sme prilis specificka mentalita, v nas sa sotva niekto vyzna. Vôbec nie som presvedceny, ze by tu Krueger dokazal to, co vo Svajciarsku.

Je pravda, ze ani doma ma nikto nenapada. Davno pred Vujtkom som tvrdil, ze pre nas by bol najvhodnejsim riesenim cesky trener. A Vujtkom sa mi tato teoria prakticky potvrdila. Mozno tam by som hladal cestu. Keby bolo na mne, mozno aj taky Stavjana.
16.5.2017 - 11:01
0

Quick

 

No, už vidím naše predzápasové vyjadrenia: "Môžeme hrať bez psychického tlaku.""Zahráme konečne svoju hru."
A aj ja som zvedavý čo "zahrajú" ...
15.5.2017 - 18:41
+4

DeL

 

Možno na trumpetku cestou domov...
15.5.2017 - 18:59
+7

antinamor

 

Píseň smutného hokejisty, to si môžu pustiť.
https://youtu.be/9ZKkHdkiS-I
15.5.2017 - 19:29
+5

Great!

 

Taliani ako absolútny outsider turnaja prišli o víťazstvo s nami a ďalšie dve cenné remízy v posledných minútach zápasu. Na rozdiel od našich si zaslúžia uznanie, boli hodní 5-6b, stali sa najväčšími smoliarmi turnaja. Napriek tomu sa k nim našafundovaná slovenská hokejová obec stavia hanlivo a povýšenecky. My sme všetci takí Hudáčkovci, zahľadení do seba

MS 17 nepriniesli zhola nič, akurát vznikol nový hokejový termín "slovenské šťastíčko".

Aby Slovač do 55min. tŕpla a bála sa o výsledok v zápase s Dánskom. K tomu masívny spam na FB dánskych symbolov, amatérski komentári v TV. Príde mi to strašne nedôstojné, hlúpe a komické.
15.5.2017 - 18:44

Ol!ver

 

Toto tvoje zovšeobecňovanie (už viackrát) je trapné a hlúpe.
15.5.2017 - 19:08
+28

LukasNR

 

Ale sak ma pravdu.
15.5.2017 - 19:24
+10

Ol!ver

 

Pravdu? Okrem hlúpeho zovšeobecňovania ('slovenská hokejová obec', 'my sme...') si za čo Taliani zaslúžili 5-6 b.? My sme s nimi v zápase dali tyčku a mali viac vyložených šancí a striel, to by sme aj my mohli hodnotiť zápas prostredníctvom 'keby'. Zaslúžene sme s nimi vyhrali, hokej sa hrá na góly, ak by ste náhodou zabudli.

A za čo si zaslúžili Taliani bodovať proti Dánom? Mali jednu väčšiu (nie vyloženú šancu), Dáni dali tyčku, dve-tri vyložené šance a posledných 10-12 min. ich zatlačili do vlastného pásma, zapli na iný level a Taliani nevedeli, kde im hlava stojí. Zaslúžene dali gól. A Taliani si zaslúžili body ešte za ten vlastný gól. Úplní chudáčikovia.
15.5.2017 - 19:38
+37

Sunkafit

 

Podpis
15.5.2017 - 20:35
+2

FeroMotyka

 

olo má pravdu.
15.5.2017 - 19:59
+4

agent 007

 

Nesuhlasime?
15.5.2017 - 19:44
+1

FeroMotyka

 

Bože tu už tá tvoja Slovač polajkuje neskutočne hovna čo človek napíše. Čím prišli Taliani o víťazstvo viac než my o 3 body? Dali 2 náhodne góly dodnes nevedia jak a jedine čo im dávalo šancu boli naše strely do stredu brány. Hodní 5-6b to určite.
Smolu mali tak akurát proti Lotyšsku. Hrali sme celý turnaj prd, ale žeby taliani hrali o niečo lepší hokej než my? Áno nestrielali toľko do brankára to je pravda lebo boli radi keď vystrelili vôbec 15 krát. Inak tu smolu nevidím asi proti Rusom to bolo keď chudáci hrali stále o 4 a rusi mali stále presilovky alebo proti Nemcom, kt. ich dusili jak nikdy a vlastne proti Usa to bola veľká smola, že vôbec dostali 3 goly a z tých par striel nedali taliani 5 gólov.
Podľa mňa boli hodní max. 2 bodov aj to keď prižmúrim oči a zoberiem im ten bod proti nám lebo sme boli neskutoční tragédi v zakončení.
Od nás asi ľudia zas čakali medaile čo mi príde divné, lebo nás do B-kategórie polka Slovenska posiela každý rok no nie? A keď už tie ich veštby sa naplnia tak zrazu si zaslúžime zostúpiť len my lebo by sme mali hrať asi o tie medaile
Tým nechcem obhajovať naše výkony na tomto turnaji, ale písať že sme si viac zaslúžili zostúpiť než Taliani? Bežte do ...
15.5.2017 - 19:45
+38

Ol!ver

 

Súhlas.
15.5.2017 - 19:46
+3

frantapriklep

 

Tvoja snaha byť politicky korektný prechádza z nejakého dôvodu do opačného extrému, nedá sa to čítať a už vôbec súhlasiť.

Taliani neukázali na MS zhola nič a zaslúžene opúšťajú A-skupinu. Neviem prečo by mali Slováci z nejakého dôvodu im servilne nadbiehať a fúkať im rany. Nám tiež nik nebude.
15.5.2017 - 20:07
+11

forwardPP

 

Taliani hodní 5-6 bodov?? Ty ten hokej sleduješ natrieskaný???
15.5.2017 - 20:15
+8

greendeath

 

ja som do ziadnej 55 minuty netrpol,v klude som si zdriemol...a vobec...vobec si nemyslim ako je v clanku ze sme "zachraneni"
15.5.2017 - 20:27
+16

amaskiea BLOG

 

presne tak
15.5.2017 - 20:29
+4

Peter SE

 

proste také ...... slovenské
15.5.2017 - 21:32
+1

Tehelnepole

 

No...kusisko pravdy...
15.5.2017 - 23:11
0

motonomad

 

Pocas MS tu uz bolo tolko podobnych prispevkov ze je uz dopredu priehladne co bude vypluskovane. HP mohlo zbavit fora o MS moznosti pluskovania Ale mas v niecom pravdu. Vsetci sme taky Hudackovci - uhundrani, bezradni, utrapeni, porazenecki. Ziskalu sme 4body, ITA 1. Logika turnaja nepusti. Vyhrali sme uplne zasluzene vzajomny zapas kde sme nehrali NIC a aj tak sme boli lepsi (nedali nam nahodou gol po tom ako bol brankar Julo trafeny do prilby?). S DAN a GERsme uhrali po bode, oni nula. A to v najazdoch s DAN Dravecky trafil tycku. S LAT sme uhrali to iste ale ktovie co by bolo keby nam bol gol uznany. Talosi dostali od Rusov 10. Nase vykony a vysledky su jednoznacne fiasko ale znizovat nasich pod uroven 1bodoveho Talianska nad ktorym sme sice s odretymi usami ale vyhrali a robit z nich smoliarskych martyrov je uz moc. A slovenske stasticko? Ano dva goly nemcom stastne boli ale vyssie spominane veci ich neguju Bez srandy ked sa pozries na vyvoj v nasej skupine tak vidis ze keby sme mali stasticko tak si aj po takychto vykonoch mozme s 9-12 bodmi uhrat stvrtfinale

Cakam ze na slovenskom portali o hokeji budu LEN fanusikovia slovenskeho hokeja. A tu si poniektori zelali vypadnutie do Bcka podporeni pluskovym aplauzom . Verim ze to bolo len z recesie, frustracia alebo z tuzby po pluskach a dnes sme si vsetci vydychli. Ved mame dvojrocnu imunitu, sucasny realizacny tim uz myslim tiez bude chciet odovzdat stafetu inym, pocas dvoch rokov sa daju zapracovat nadejni mladi reprezentanti, mozno niekto z unavenych este najde sily na repre... Nie je to vela, na medailu to nebude, ale je to viac ako teraz. Kocky su hodene v nas prospech tak dufajme a tesme sa aj z toho aj ked v momentalnej nalade to je tazke. Co by bolo s nasim hokejom v Bcku?

A k Talianom len tolko ze vypadli zasluzene a nabuduce ked sa vratia do Acka tak snad predvedu viac a nebude to len rocna zastavka. Ale to uz nech je ich vlastny adrenalin, bez nasej zainteresovanosti. A to myslim bez absolutneho povysovania
16.5.2017 - 0:28
+3

ErikHKM

 

Stasticko? To sme mali v zápase s Talianmi minútu pred koncom keď Libor vyrovnal vtedy sme mali šťastie ostatne zápasy sme boli slabší od všetkých či od Lotyšov Danom Nemcom a zápasy s Rusmi a USA sa ani hodnotiť nedajú vieš prečo píšu ľudia o B kategórii ? To neni o tom že niekto tu chce mat plusky ale preto aby sa už ti hore zobudili konečne a nie len teple miesta vyhrievali dali si za cieľ nevypadnut a všetko je podľa nich Ok ešte aby to nedopadlo tak že na domácich MS aby sme nevypadli my sme nemali ani nárok na štvrťfinále tento rok buďme radi za tie 4 šťastne body
16.5.2017 - 7:21
+1

FeroMotyka

 

Neviem potom čo mali Taliani proti nám keďže to skoro vyhrali smola to isto nebude zato taliani každého druhého súpera valcovali a len smola ich pripravila o to aby súperom nenaložili pekný debakel. Ver tomu, že tu chce mať plusky. Človeka tu ľahko dokážeš odhadnúť či to píše pre plusky alebo nie aj keď neviem či ich to pohľadí na duši alebo čo. Lajky od pekných bab na instagrame pochopím, ale toto nie.
A azda si nemyslíte, že teraz budeme hrať presne s týmto výberom každý rok MS
16.5.2017 - 10:07
0

ErikHKM

 

Ja som neni Zrovná ztych ľudí čo sú tu koli pluskam
16.5.2017 - 10:24
+1

FeroMotyka

 

To som ani nenapísal.
16.5.2017 - 10:58
0

Jurik

 

Takže chlapci sme zachránení, zajtra si môžte schuti zahrať hokej bez tlaku a konečne vyhrať a vypočuť si hymnu.
15.5.2017 - 18:44
0

fakir

 

Tomu Talianovi čo si dal gol,okamžite ponuknuť občianstvo,potrbujeme strelca a ten to spravil chladnokrvne,ale nie,bolo mi ho velmi luto
15.5.2017 - 18:45
+12

KrebsKandidat

 

hlavne, ze komentator dobre ze neskakal od radosti tesit sa zo smoly druheho - ako keby sme zachranu spravili sami.
15.5.2017 - 18:59
+19

Great!

 

Sme my národ holubičí...
15.5.2017 - 19:04
+6

tomi

 

To bolo neskutočne trápne a neprofesionálne ako cela športová redakcia RTVS
15.5.2017 - 19:14
+20

enforcer92TN

 

Objednavajte krcmy, kupujte televizory.... pockat. Co?
15.5.2017 - 18:50
+3

penepi

 

Tak a tam máte! Cigo Zdéner zavrel papule všetkým pochybovačom.
15.5.2017 - 18:53
+63

hello, havarju

 

A mozme oslavovat do rana akoby sme boli majstri sveta
15.5.2017 - 18:55
+2

Nitraaa

 

Udrzali sme sa v Acku a dokonca ani nemozeme vypadnut "fantasticky sa to hovori , fantasticky to znie"...
15.5.2017 - 18:55
+85

mtmartin

 

toto ma dostalo
15.5.2017 - 18:59
0

amaskiea BLOG

 

ako prví sme si zabezpečili účasť na MS 2019
15.5.2017 - 19:03

button

 

A zase sa nič nepohne, každý bude spokojný, veď na budúci rok vypadnúť nemôžeme, tak načo niečo robiť. Asi sme mali predsa radšej vypadnúť, aby sa ľady pohli.
15.5.2017 - 19:03
+7

adrian79

 

a kam by sa pohli, vypadla nam cela jedna generacia takto mame sancu zobrat na buduce MS A kategorie naozaj mlady tim a mozno, mozno sa nam to raz pozitivne vrati...
15.5.2017 - 19:32
+2

FeroMotyka

 

Pohnú sa ľady uvidíš.
15.5.2017 - 19:46
+2

NRfan

 

Zde-no si naj-lep-siiiii!
15.5.2017 - 19:39
+4

brainerTN

 

Dánsko vyhralo a posiela Talianov do...do B kategórie
15.5.2017 - 21:31
+2

CanucksFan

 

Cest porazenym a slava SVK ze sa zachranilo : Tak zaluzene zotrvanie v sutazi. V priamom suboji sme Talianov porazili a potom sme uhrali aj dalsie body takze zostup je zasluzeny. Nic to nemeni na nasej hre a na tom co sa tu predviedlo. Podla mna zostupuje muzstvo ktore zostupit malo.

Vsetkym co zelali zostup Slovenska ... Len presne pre toto sme tam kde sme ... stale cakame na nejake dno aby sme sa odrazili .. pockame si kym bude az tak zle ze sa zacne nieco diat. A to je ten odraz nasej spolocnosti .. to nie je len v sporte takze vsetkym prajem prijemne sledovanie hokeja ... Zachvilku to pride a majte sa krasne
15.5.2017 - 18:57
+23

Sunkafit

 

suhlas
15.5.2017 - 19:35
+3

CanucksFan

 

Mne to len pride vtipne .. kedysi sme mali dno ze sme neboli v stvrtfinale ... teraz mame dno ze ideme vypadnut .. potom bude dno ze nepostupujeme ... a dalsie dno ze bude na pokraji vypadnuti z nizsiej a nizsiej divízie a nakoniec sport zanikne a furt budeme hladat len nejake dno ..
15.5.2017 - 20:05
+1

buffalo

 

hlavena je prerastene decko
15.5.2017 - 18:57
+7

Kopitar11HKPOPRAD

 

akurat som použil tlakomer z auta, dávam si magnesium, idem asi vychladnuť do chladničky... vyjadrim sa už len zajtra a po ms si to zhodnotim, konešne si pozriem hokej bez nervov ..

PS. Eggera mi je luto takyto moment sa mu velmi vryje do pamate ..
15.5.2017 - 18:58
+1

F4X

 

https://www.facebook.com/sportSKonline/videos/1567898833243322/?hc_ref=NEWSFEED
15.5.2017 - 18:58
+8

yoplaiter

 

no vidíš, jsem rád, že jste nesestoupili. Bez vás by to nebyla žádná sranda... jen hokej
15.5.2017 - 19:05
+6

buffalo

 

tomu sa povie zku...ni amateri(komentatori RTVS samozrejme)
16.5.2017 - 21:02
0

amaskiea BLOG

 

Sme zachránení!:
V dnešnom zápase sa ukázalo, že realizačný tím SVK-repre si zaslúži predĺženie zmluvy minimálne na ďalšiu sezónu
15.5.2017 - 19:02
+8

Foam of Waterfall

 

Nuz,utrpeli sme zachranu a buduci rok mozeme nastupit uvolnene,ved nemozeme vypadnut
15.5.2017 - 19:02
+1

Turiec

 

Dnes sme to dostali podmienečne na dva roky. Uvidíme, či sme sa poučili, alebo budeme to okolo hokeja opakovať a trest príde natvrdo.
15.5.2017 - 19:04
+5

zvboy

 

Kto by to bol povedal pred týždňom že sa Dáni stanú Slovenskými hrdinami
15.5.2017 - 19:04
+5

polsky_matros

 

Ti nasi čur... by mali ist z Kolina peso,a zaplatit letenky domov kazdemu fanusikovi co si kupil listky na MS...
15.5.2017 - 19:05
+9

Tesla

 

Zajtra sa nad nami svedi zlutuju budu hrat cely zapas bez brankara nasi po umornom vykone vyhraju 3:2, to aby sme nemohli povedat ze nas zachranili dani.
15.5.2017 - 19:06
+1

CBJ

 

Otvárajte šampanskéééééé ... keďže všetky chlebíčky už pojedol Golonka
15.5.2017 - 19:07
+11

rijko

 

Uz sme raz o priamy zostup hrali a mali sme este viac na male.
A nic sa nezmenilo...
15.5.2017 - 19:08
+5

Ricardinho13

 

https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t35.0-12/18493905_1575844215772681_972596706_o.jpg?oh=fb706b82c1b90acc32c46e734ee77b32&oe=591CC642
15.5.2017 - 19:09
+37

amaskiea BLOG

 

Mimochodom: dnes si asi krátku zápalku vytiahol Haščák. Počul som ho v rádiu rozprávať, ako proti Švédom idú dať do toho všetko ...alebo že by tie kydy verklikovali dobrovoľne?
15.5.2017 - 19:09
+16

motonomad

 



Kedze nam burcovac kabiny Julius oznamil ze od Svedov si body brat nebudeme tak zapas sezony pre nas bol toto. Kto by si pomyslel ze danske goly v sieti jednej alpskej provincie budu robit vacsiu radost slovenskemu fanusikovi ako tie nase.

Tak Danmark!

Arrivederci squadra! (Auf viedersehen Süd Tirol)
15.5.2017 - 19:09
+3

blue-311

 

Ty si dobry trkvas. Ked uz ides pisat historicko geograficke nazvy tak si to aspon poriadne nastuduj. Ty provincia
15.5.2017 - 20:16
0

motonomad

 

Za to ze ta vytocilo slovo provincia sa Ti ospravedlnujem Ale kedze sme na fore o hokeji tak som tym myslel UZEMIE medzi Brenner a Bozen (max Trento). Mimo tento priestor nemaju v Taliansku o hokeji ani sajnu. A aj ked z historicko-geografickeho a dokonca ani administrativneho clenenia to nie je provincia vacsina ludi sa viac citi ako Tirolak ako Talian (a hokej je im tiez vcelku ukradnuty ale vedia o nom). Ale kludne sa da trkvas pocit alebo si dostuduje. A nabuduce si dam pozor na uvodzovky
15.5.2017 - 23:14
0

blue-311

 

Hned to znie lepsie
16.5.2017 - 6:50
0

sanyo

 

nahodou!??!! vsak to pekne vystihol a pobavil!
16.5.2017 - 8:22
0

ElwisNR BLOG

 

Priznám sa som rád že zostávame v A kategórii chýbalo fakt málo aby sa toto mužstvo a tréneri zapísali do histórie ako hrobári reprezentácie Ciger mal hráčov testovať a vštepiť im systém počas reprezentačnej sezóny nie počas turnaja MS a postupne hráčov zapracovať do reprezentácie mňa jeho výsledky nijak nepresvedčili o tom aby pokračoval ďalej aj keď on sám za celu situáciu nemôže chce to odborníka so skúsenosťami
15.5.2017 - 19:11
+2

lesslie69

 

Stále som tvrdil,že jediné spoločenské zriadenie,na ktoré sa dá spoľahnúť,je monarchia,aj keď len konštrukčná.Ďakujeme Dánske kráľovstvo
15.5.2017 - 19:12
+2

MartinZV

 

Neviem čo je väčšia hanba či to ako sme dopadli alebo výkon Hudoka, Hlavenu a spol.
15.5.2017 - 19:13
+14

tomi

 

Našťastie tým tragedom rozumieme len my, byť riaditeľ RTVS či čo to je sú na fleku bez fleku
15.5.2017 - 20:19
+7

kovo0308

 

Cely náš vyber aj s vedenim by mali kupit Dánom a hlavne Talianskemu hračovi pobyt v Tatrach aspoň na mesiac hanba kam sme sa dostali
15.5.2017 - 19:13
+1

amaskiea BLOG

 

Ne,: Ja&Ty im pošlú do Južného Tirolska Rataja, nech ich naučí robiť aspoň biznis v lyžiarskom turizme
15.5.2017 - 19:19
+5

ctibor

 

RTVS zase neskutocne amaterska. Je to stale len sport, kde platia urcite pravidla fair play.
15.5.2017 - 19:20
0

kimi2028

 

Na naše šťastie stačí pri súčasnom formáte MS uhrať 4 body na záchranu... Vedel som, že sa zachránime a nejako ma nelakalo ani pozerať to. Vedel som, že Taliani zostanú na 1-2 bodoch, čo nám bude stačiť... Nech žije súčasný formát MS, za starších čias by to bolo zo záchranárskými prácami o niečo horšie.
15.5.2017 - 19:22
+1

vale46

 

kedy nestacili 4 body na zachranu?
15.5.2017 - 21:45
+1

LukasNR

 

Citajte Hamleta, kupujte lego, jazdite bicyklom. Sme zachraneniiiiii Chvala Bohu. Zajtra odohrat a vybrat kvalitneho trenera a GM o rok OH a MS dobra porcia hokeja.
15.5.2017 - 19:23
+2

Byron

 

Určite máme lepšieho trénera a GM ako teraz ale či máme aj lepších hráčov o tom dosť pochybujem . Takže aj ďalšie MS sa budú niesť v podobnom duchu.
15.5.2017 - 20:22
+1

yosar

 

Myslíš, že nový tréner a nový GM zahrajú lepšie ako tento mančaft?
15.5.2017 - 21:44
+1

Dracik_18

 

s iným trénerom a stou to zostavou by sme dali štvrťfinále
16.5.2017 - 5:54
0

Cotillion

 

Nedali. Nedali sme ho ani s lepsou zostavou (aj omnoho) a inymi trenermi.
16.5.2017 - 8:22
+1

Dracik_18

 

tento rok by dali ,lebo Lotyšsko ,Nemecko a Dánsko boli hratelný , viac ako po minulé roky
16.5.2017 - 9:54
+1

Online527

 

2002 Bondra
2008 Višňovský
2017 Egger
15.5.2017 - 19:24
+22

wedro

 

Egger by mal dostať od Kisku vyznamenanie ( kríž MRŠ)


Takže tak.
15.5.2017 - 19:34
+4

Online527

 

ale hlavne Larkin za ten atentát na Lotyša necelé 3 minúty pred koncom ten to začal
15.5.2017 - 22:22
+1

wedro

 

Tiež pravda
Po novom to možme volať
Liborova lahôdka


Takže tak.
16.5.2017 - 8:03
0

FeroMotyka

 

Blbosť, či nebodaj si myslíš, že by taliani ešte stihli dať 2 góly do konca zápasu nie?
15.5.2017 - 19:48
+3

Ol!ver

 

*2017 Čerešňák.
16.5.2017 - 0:01
0

wedro

 

Písal som ešte pred MS že pre mňa osobne bude príjemne prekvapenie ak zachránia A kategoriu.
Po tomto zápase by mal p. Kohút odvolať Repre trénera a GM.
A na zápas SWE môže od koučovať aj vrece zemiakov.

Takže tak.
15.5.2017 - 19:26
+5

LukasNR

 

Nie nie. Uz hlava vychladla. Jednoducho ich nechat dohrat a nepredlzit zmluvu. Nepotrebujeme Cigerovu hlavu naco aj. On bol len nespravny clovek na nespravnom mieste vo fakt mizernu dobu. Vyvisovat sa nanom netreba. Treba zacat od znova a tahat hracov do reprezentacie. V podstatte on ma doma trest aky si ani mozno nezasluzi.
15.5.2017 - 19:29
+40

jaja11

 

wedro: Predbehol si ma. Presne toto som chcel napísať o repretrénerovi a GM.
15.5.2017 - 19:38
+3

Piginko

 

Vysledky a hru našej reprezentacie tento rok neriešim lebo s tou zostavou a trenerom sme tam kde patrime, ale to čo dnes predviedli komentatori RTVS (páni nedávam naschval)je najvacsi hnus aky som kedy videl/počul. Smiať sa z neštastia toho talianskeho hráča dokážu fakt len totálni amatéri akých máme len my na Slovensku a to sa nevyjadrujem k tomu čo predvádzal celý zápas Hudok a v štúdiu Hlavena.
15.5.2017 - 19:29
+17

ErikHKM

 

Kde sme sa to dostali keď sme museli čakať na pomoc od súperov aby sme nevypadli Zdeno zhodnotí šampionát asi slovami bol úspešný mali sme mladý team ale inak spokojnosť
15.5.2017 - 19:31
+2

dobrezrobil

 

Ganczarczyk a Egger - naši športoví hrdinovia posledného desaťročia
15.5.2017 - 19:35
+21

pepan95

 

15.5.2017 - 19:39
+1

miko 75

 

Ganczarczykov gol sme potrebovali,Eggerov už nie.
15.5.2017 - 19:54
+13

LAUDEO

 

fuj .hamba aby sme takto museli sa spoliehat na DANIV -toto je sila - dufam a som aj zvedavy kto bude CIGEROVYM nastupcom...
15.5.2017 - 19:38
0

Peter NZ

 

Chcem poďakovať Dánom,že nás zachránili v A-čku.Keďže na budúci rok máme imunitu-nemôžeme vypadnúť-bola by sranda keby sme si ten zostup nechávali na domáce MS.To sa ešte asi nepodarilo nikomu.
15.5.2017 - 19:39
0

Jari Kurri

 

Ale podarilo. Rakusanom. Dokonca myslim, ze viackrát.
15.5.2017 - 19:52
+3

amaskiea BLOG

 

Katowice 1976 - Poľsko (aj napriek tomu, že hneď v prvý deň MS porazili najväčšieho favorita ZSSR 6:4)
15.5.2017 - 19:54
+2

Foam of Waterfall

 

To sme boli majstri...preco sa to zas nehra v Polsku?
16.5.2017 - 11:09
0

agent 007

 

dáni - nedáni ...
15.5.2017 - 19:46
+3

JozoNR

 

To sme teda dopadli,ze namiesto nasich reprezentantom,musime podalovat Danom a Talianom..
15.5.2017 - 19:47
0

Urpiner16

 

Utrpeli sme záchranu s cudzou pomocou a zázraku.Len tak ďalej uvidíme dokedy bude sadať šťastie aj na nepripravených.
15.5.2017 - 19:54
+3

88Backo

 

Akou cudzou?Kto porazil Talianov po predĺžení a nazbieral 4b miesto nas?
16.5.2017 - 7:35
+1

Tricko30

 

Julo sa dnes po tyzdni konecne dockal moze na hoteli predviest tu svoju slavnu HUDASHOW.komentatori neviem kto je vacsi traged ci ten chudak co spadol na puku alebo vy co ste este v sobotu pred zapasom s ruskom snivali o stvrtfinale aj ked cele slovensko videlo ze tento tragicky cigerov vyber uz neziska ani bod.
15.5.2017 - 19:54
+8

FeroMotyka

 

Cígera vyháňať lopatou zo striedačky. Tak slabého trénera som ešte nevidel a to som už videl aj duo Griga, Hipp. Tento tím mal šancu vyhrávať zápasy cez presilovky lebo tie si vybojovať fakt vedeli, ale on celé MS tam nechá sa trapiť hentých istých a ešte tam dá Mikúša, kt. snáď len posúval puky. Posúval puky!
A tú sa ukazuje, že treba nominovať aj hráčov čo vedia nájazdy lebo sú to dôležitý hráči aj keby hrali v zápase len 5-7 minút.
15.5.2017 - 19:57
+4

chimli

 

Ďakujem.
15.5.2017 - 19:57
+2

Urpiner16

 

Chlapci tu medzičasom nadávali na Golonku či Hanlona ale Cíger ich ukãžkovo a nedostižne preskočil.Takë slabé ms mužstvo s realzačným týmom sme nemali ani v Céčku.
15.5.2017 - 20:07
+1

pohodaci

 

Realita: Cíger po zápase s Ruskom povedal : Budme realisti na Rusov sme nemali...A ja by som dodal . Budme realisti - tieto MS sme nemali na nikoho a bude ešte horšie...
15.5.2017 - 20:06
+7

cy2kz

 

Tak před šampionátem jsem Vám přál, aby jte dokázali, že patříte mezi světovou špičku. Ale že to dokážete takovýmto způsobem?! No potěš prd_el
Fakt jsem Vám přál úspšch ...

15.5.2017 - 20:07
+2

cy2kz

 

úspěch
15.5.2017 - 20:08
0

LuukyBB

 

Celý internet je plný odborníkov, to sa naozaj nedá čítať. Na tomto fóre je to predsa len lepšie. Dôvodov je mnoho. Riešení existuje tiež dosť. Ľudia by sa tiež našli. Ja by som tie dôvody zhrnul asi takto:
1. Takmer nulová podpora športu zo strany štátu...
2. Samí "odborníci" na rôznych postoch...
3. Veľmi nízky počet naozajstných talentov v juniorkách...
4. Realizačný tím, nie len tréner, ale celý tím okolo repre...
5. Slabý tréner, aj keď ani lepší tréner by s nimi nič extra nevytvoril...
6. Slabý záujem reprezentovať, tu naozaj ani neviem čo viac napísať, je to smutné, nikdy by som nechcel, aby v našej zostave bol hráč, ktorý odmietne reprezentovať, na takého hráča by som už nedokázal byť hrdý...
7. Hromadný efekt, ako keď som bol malý chlapec, jeden nešiel hrať futbal a zrazu už nechceli ísť aj ďalší...
8. Nízka úroveň kvality, jednoducho nie na špičku, ale už ani na ten stred nemáme, keď som včera pozeral Švajčiarsko - Fínsko, tak som si uvedomil o koľko tried sme za nimi...
9. Žiadna extrémna bojovnosť, pamätám si Slovinsko pred pár rokmi, žiadna kvalita, ale za to ako bojovali som im vtedy strašne prial záchranu, aj keď to nevyšlo bol to krásny príbeh plný bojovnosti...
10. Žijeme len minulosťou, ale vlak nám roky utekal a momentálne ho už ani nevidíme...

Tu treba totálny reštart.
15.5.2017 - 20:08
+36

blue-311

 

Pekne zhrnute. Snad jeden z 5 normalnych prispevkov v tejto diskusii.

Zvysok je iba o tom kto vypoti vacsiu somarinu a nazbiera viac plusiek. Ste rovnaki alebo este horsi ako ti na ktorych nadavate...
15.5.2017 - 20:21
+4

Norik

 

tie zvysne 4: su tvoje?
15.5.2017 - 22:35
+1

blue-311

 

Nie. V tych zvysnych 4 sa nikto neodbavuje na trenerovi a hracoch ktori su v Koline ale priciny aktualneho stavu hladaju niekde inde.
16.5.2017 - 6:53
+1

sanyo

 


16.5.2017 - 8:30
0

tomi

 

No ja by som ti tam doplnila neochota sa obetovať či už ako dieťa alebo rodič, doviezť decko na audine a nahodiť si klubove handry neznamená, že z decka niečo bude, keď neurobí krok navyše a to je jedno v akom športe. Ja sa nepýtam na štát, ale na tie neustále charity A dražby v prospech detí. To nie je čierna diera?
15.5.2017 - 20:28
+5

Byron

 

Lúky BB: 11. A v Nhl nemáme hráčov ktorí by extra posunuli našu repre. Bohužiaľ len veľmi priemerný hráči vo svojich kluboch.
15.5.2017 - 20:30
+2

FeroMotyka

 

Dá sa súhlasiť, až na toho trénera podľa mňa by to dobrý tréner zdvihol nehovorím, že by sme išli hrať o medaile, ale nebola by to taká katastrofa myslím. Lebo reagovanie na presilovky, hru súpera a prispôsobenie taktiky tiež spraví svoje, ale zas dôležite je treba aj povedať s lepším trénerom by možno aj tá zostava vyzerala inak.
15.5.2017 - 20:42
+5

TomsKE

 

Tu treba totalny restart celej spolocnosti.. potom sa to odrazi aj v sportovom spektre... :/
15.5.2017 - 22:10
+2

palah

 

Ja som normálne držal palce Talianom!!! Vypadnutie nám mohlo pomôct, takto len oddalujeme realitu a problém, vidím to na vypadnutie na domácom šampionáte… vypadnutie nám mohlo dať viacej ako takéto ponižujúce zachranenie… to píšem ako celoročný fanúšik hokeja a nie len fanúšik hokeja cez MS… úprimne mna zaujíma skorej slovenský hokej a jeho kvalita mimo MS…
15.5.2017 - 23:09
0

frantapriklep

 

Dáni zobrali zápas maximálne profesionálne a zodpovedne, presne tak, ako som to písal v minulých dňoch. Hoci im už nešlo o postup, vyhrať chceli, dokonca sa hádzali do striel. Talianov prakticky nepustili do ničoho. Dánom netreba ďakovať, že by nás zachraňovali, oni hrali za seba, tak ako celý turnaj. Uhrali sedem bodov a keď im o rok doma príde viac hráčov z NHL, môžu byť čiernym koňom turnaja.

Slovensko je zachránené, to je dobré. Pretože slovenský hokej nie sú len tí hráči, či tréneri, ktorí sú tam teraz, ale aj tí hokejisti, ktorí sa ešte do seniorského hokeja chystajú, napríklad osemnástkari, ktorí mesiac dozadu ukázali, že budúcnosť slovenského hokeja vôbec nemusí byť čierna.

Takže výdych, záchrana s odretými ušami, ale záchrana zase zaslúžená, Taliani boli suverénne najhorší tím, aký sa za posledné roky ukázal na MS. My len o máličko lepší, našťastie to neskončilo katastrofou.
15.5.2017 - 20:14
+22

FP-marian666

 

Aka katastrofa, tak by sme vypadli do bečka a čo by sa stalo nič.
15.5.2017 - 20:33
+1

FeroMotyka

 

Podľa mňa by sa polovica Slovenska stala milionármi a stávkové by na Slovensku skrachovali.
15.5.2017 - 20:40
+1

Urpiner16

 

Chlieb by lacnejší nebude.Nero aj tak dopraje pospolitému ľudu divadlo v aréne Ondreja Nepelu a ostatnã bedač môže hrávať v drevákoch či plechových bűdach.
15.5.2017 - 20:41
+2

amaskiea BLOG

 

jj, "my úbohá bedač"...: ale keby eštébák a zlodej v deväťdesiatych rokoch, keď ste si ho zvolili za prezidenta SZĽH, zabezpečil to, čo ste si od jeho voľby sľubovali, teda bezstarostný život a pečené holuby do huby vo všetkých kluboch, tak by bolo všetko v porádku a oslavovali by ste ho ako druhého Jánošíka...
15.5.2017 - 20:54
+2

Urpiner16

 

Neviem či v inom štáte by mal až taký bez starostný život.Niekto nemá to šťastie aby nemusel poctivo pracovať.
15.5.2017 - 21:02
0

Foam of Waterfall

 

bedač ... presne tak ti estebacki psychopati ako Rexo, Cibula, Uzky a pod. volaju beznych ludi, na ktorych sa furt snazia vymyslat nejake odrbavky ...
15.5.2017 - 21:03
+6

Urpiner16

 

+
15.5.2017 - 21:05
0

amaskiea BLOG

 

- mám veľké obavy, že náš v podstate celoštátny zabehnutý systém, v ktorom nikto nie je za nič priamo zodpovedný, zomelie aj našich nádejných osemnástkárov
- a záchrana pred katastrofou: nie som si istý, či je až tak jednoznačne priaznivá pomalá, bolestivá agónia oproti náhlej, okamžitej smrti
15.5.2017 - 20:47
0

hees

 

Treba nájsť mladých čo tam vypustia dušu a nie sa zosypú ako domček z kariet. My sme prestali hrať keď sme dali gól, alebo keď sme dostali gól...Iné tými potom hrajú ešte lepšie ...Celkovo sú to psychické výpadky spôsobené zle nastavenou psychikou na zápas, alebo syndróm ideme sa zachrániť lebo máme slabý team. Vidím tam veľké problémy psychického charakteru a nevôľou nájsť si hrdinu, alebo vodcu prípadne nikto z týmu ním byť nechce keď brankár musí kričať na hráčov čo majú 25+ skoro všetci tak niekde je chyba... Tiež chybu vidím v tom, že stále sa hovorí my sme dobrá partia, ale prd keby ste dobrá partia tak keď ti spoluhráč leží na lade a protihráč mu strelí puk pomaly do tváre tak toho jedného musí rozkopať celý team ešte aj zo striedačky. Neplníme už funkciu hokejovej veľmoci nie len kvalitatívne ale aj v hlavách a už nebudíme vo svete rešpekt, ale koho je to chyba? NHL hviezd? Niekedy aj maličkosť dokáže spraviť niečo veľké a iba v tých maličkostiach tú veľkosť musíme hľadať a my to robíme opačne...Pozeráme sa na problém ako celok, ale tých problémov je tak veľa v tých maličkostiach, že sa nám do toho nechce. Už len neschopnosť vybrať trénera čo by zostal pri kormidle dlhšie, nájsť trénera a funkcionárov čo budia rešpekt, aby nám prišli hráči a v prvom rade to čo sa v médiách prepiera každú chvíľku o tom čo naši funkcionári urobia, alebo ako sa správajú k hráčom neprofesionálne ak by na tom bolo len 10 percent pravdy čo všetko sa stalo našim hráčom začínam si myslieť, že nie len psychika hráčov, ale aj neschopnosť nájsť ľudí čo vedia pracovať na úrovni s mládežou, alebo aj so staršími hráčmi... Ono sa to jasne vidí na tom, že nie jeden hráč je proste búrlivák, nevie sa dobre prispôsobiť, ale potom sa nájde tréner, ktorý s nim vie pracovať...A my potrebujeme takéhoto trénera čo bude vedieť pracovať s každým a nie ho učiť hrať hokej, ale mentálne ho pripraviť, aby za každých okolností dal zo seba maximum pre našu malú republiku, ktorej srdcom je hokej a celý štát netrpezlivo čaká a búcha mu srdce pre hokej tak keď toto sa nám ešte zoberie to je na vzburu, lebo už nám naozaj v tejto prdeli nezostane nič na čo sa tešiť.


15.5.2017 - 20:46
+4

hees

 

(Budúci rok môžeme riskovať aj s nejakou mladšou zostavou 26+ ja by som to riskol proste, že aj budeme posledný zobrať mladých hráčov ...aj predtým to tak bolo a raz musia dostať šancu... aj tak do štvrtfinále prelezieme budúci rok akurát tak s odretými ušami ak vôbec. Musíme zapredať dušu pre hokej ak to naozaj chceme a až vtedy niekedy v budúcnosti dokážeme zožať to čo sme zasiali)
15.5.2017 - 20:46
+1

sepinko

 

Cíger ide poprehadzovať formacie, ale nechce to unahliť, povedal. hmm...prišiel som o niečo?
15.5.2017 - 21:04
0

Ol!ver

 

A zas bude chytať 'ja som bezchybný' Julo. Ach jaj.
15.5.2017 - 21:15
+5

Foam of Waterfall

 

najlepšími prvkami šampionátu boli: reklama s Borbélym, Agamemnonove hlody s elektronickou ceruzou, Eggerov vlastenec a slovinská hymna ...
15.5.2017 - 21:06
+6

Tehelnepole

 

Tak: A co teraz?
15.5.2017 - 21:13
+2

Oulak

 

Hádam (konečne) reštart, od základov kde to hnije,prekopat
15.5.2017 - 21:17
+2

Cotillion

 

Mhm a ako vieme ze ten restart nenastal uz minuly rok? Alebo pred troma? No nevieme, ak by restart vznikol okamžite teraz, tak vysledky sa dozvieme tak o 10-15 rokov.

Podla mna teda sa praca s mladezou predsalen zlepsils za posledne roky, len este sa dlho nacakame na vysledky.
15.5.2017 - 22:14
+5

Oulak

 

No nvm,máš ten pocit?
Až na výnimku 18-tky tento rok nemám ten pocit,isteže to bude trvať než prídu výsledky,ale už od 2009 keď ledva zachránili,bol prvý varovný signál.. Za tých 8 rokov 20-tka 1-2 krát prekvapila (kde je teraz väčšina?),my so striebrom,všetky osobnosti vravia,že toto treba a hento zmeniť,lenže vždy zostane pri slovách.Za tých 8 rokov od
2009 to bola viac bieda než spokojnosť (občas vystrelili)
16.5.2017 - 7:34
+1

Cotillion

 

Hej, mam ten pocit. Ale bavim sa o kategoriach o dost nizsie ako 18. Proste male deti. Ked uz nic ine tak tie akademie urcite pomahaju - Cigerova, Libova atd.
16.5.2017 - 8:24
+2

Oulak

 

Aňo,v tom sa zhodneme.. S tými akademiami,tam bude Ciger prospesnejši.
16.5.2017 - 8:28
+2

Foam of Waterfall

 

To pisem uz druhy sampionat,ze Ciger mal zostat pri akademii a nie byt trener repre...
16.5.2017 - 11:12
+2

to je jedno

 

Sme zachránení... De facto to znamená, že sa potľapkáme po pleci ako pop..i sme to uhrali aj bez "dezertérov", uchlácholíme sa, že najbližšie dve účasti na MS máme isté a hurá do ďalšej nekoncepčnej roboty... Sám neznášam tieto hejterské reči, ale mám už z tohto šafárenia pocit beznádeje. Prial by som si, aby sme budúci rok zobrali ako ten, kedy nemáme čo stratiť a dali by sme šancu mladému, talentovanému výberu doplnenému o pár skúsených harcovníkov. Nech to na tých domácich majstrovstvách nevyzerá podobne alebo ešte horšie ako aktuálne. Bohužiaľ, môžem v to len dúfať...
15.5.2017 - 23:44
0

Tirpitz

 

Chvála Bohu. Ešte minimálne dva roky po sebe si zahráme v Áčku.
Dúfam, že kompetentní ale aj hráči si zoberú z tohtoročného turnaja ponaučenie a niečo sa zmení.
15.5.2017 - 21:20
+1

gring000

 

Zapas: https://www.youtube.com/watch?v=F6f_tdtmy-8 Všetci dnešný reprezentanti, tu si pozrite zápas, ako sa hrá hokej. Až mi je do plaču keď to pozerám, ako sa Kanada triasla o výsledok a ešte doma, tlieskam. A dnes? Dnes sa hanbím zato čo naši predvádzajú za hru.
15.5.2017 - 21:41
+1

to je jedno

 

porovnávaš neporovnateľné... Vychladni trošku pred tým, ako zase niečo podobné napíšeš. Pri všetkej úcte ku chlapcom čo tam sú a s prepáčením, ale ako sa hovorí, z ho*na bič neupletieš. Hráči čo hrali na tej olympiáde zažili vo svojej mladosti diametrálne odlišný štýl tréningov, drilu a hlavne všeobecného prístupu k hokeju. Pokým sa tieto veci nezmenia, môžeme mať talentov ako Gretzky aj tisíc. Bez správne nastaveného systému výchovy sa nepodarí nič.
15.5.2017 - 23:58
+4

ohlo123

 

Dakujem Zdenko,dakujem Zuzana,dakujem Xenia,bez vas by sme to nezvladli.Este raz dakujem za zachranu.
15.5.2017 - 21:52
+7

Fanda NR

 

milý kompetentní,
tak predviesť takúto SRAČKU na medzinárodnej scéne si asi nik z nás nepamätá. Ja len v mene všetkých dúfam a pevne verím, že toto bolo naposledy. Cíger aj ostatní tréneri tam nemajú čo robiť a divím sa pánovi Šuplerovi, že sa nechal zlákať na niečo takéto. Aby nás išli zachraňovať Dáni v zápase s Talianmi je pod úroveň a neskutočná blamáž. Nehaňme tých, čo neprišli reprezantovať, ale zamyslime sa prečo neprišli, prečo odmietli aj niektrí hráči z Európy či dokonca z z tipsport ligy. Dúfam, že toto sa už nikdy nezopakuje a začne sa konečne v našom hokeji skutočne niečo robiť.
Lebo vľetci nám unikajú, dokonca Taliani, na ktorých by sme si mali robiť skóre nás trápia a trasieme sa s nimi o výsledok do posledných minút.Proste Celé zle.
15.5.2017 - 21:57
+2

mato-s

 

Zdenko by mal na oplátku pozvať Dánov na houseboat že nás zachránili a nech tam radšej aj ostane .Myslím že trochu zdatnejší tréner a nie hentá bábka v rukách niekoho,by odtrénoval lepšie.
15.5.2017 - 22:04
0

ado197

 

raz nám pomôže vlastenec Poľska a dnes Talianska, nás asi majú ako malinkú krajinu ostatní naozaj v láske
15.5.2017 - 22:05
0

marko4

 

co: mate furt s tym Eggerovym vlastencom? Je to jeho osobna tragedia, ktora v suvislosti zotrvania resp. vypadnutia SVK neriesila absolutne nic...
15.5.2017 - 22:27
+3

ado197

 

to hej ale tak zasmiať sa môžme
15.5.2017 - 23:04
0

marko4

 

Tak to ano: to beriem...
15.5.2017 - 23:10
0

opeKE

 

38: Tak ako sme nikdy nemali stastie ani v turine a hlavne ani vo Vancouvri sa nam to cele vracia spat...A Palo dnes opat raz asi siel orodovat tam hore. Menim uz Ceske stesticko na Slovenske stesticko.
15.5.2017 - 23:56
+2

Foam of Waterfall

 

A tak Bondrov gol sekundu pred koncom druhej tretiny s CAN,minutu pred koncom postupovy s NOR v 2010,Getzlafova hlupost v 2012 a pod.,to bolo trosku stastnejsie...ale zas je pravda,ze smolnych momentov bolo viac,najma s Rusmi a Finmi...
16.5.2017 - 11:16
0

Belzebub

 

minuta od zachrany hanba radšej sme mali vypadnúť lebo takto sa nebude robiť vobec nič. Tú najvačšiu hanbu si nechávajú asi na doma
16.5.2017 - 3:09
0

Adrumko

 

nuz neostava uz nic ine, nez dufat ze sa pan Ciger aspon zachova ako chlap a po dnesnom zapase sam odide z funkcie hlavneho trenera....kazdopadne vdaka DANMARK a Egger, hlavu hore!!!
16.5.2017 - 6:43
0

Dracik_18

 

bude prča ak predĺži ...........
16.5.2017 - 6:49
+2

Urpiner16

 

S Cígerom si myslím problém nebude horšie to bude s tvrdohlavejším Švehlom a jeho telefónom značky Haló NHl?No halali.
16.5.2017 - 6:51
0

Jari Kurri

 

Chlapci, mozte byt uplne v klude, nikto im to nepredlzi. A myslim ze oni sami by to nepodpisali, ani keby ich nahodou vedenie chcelo na kolenach prosit
16.5.2017 - 11:04
0

JohnyPlayer

 

Mladez: Ja si nemyslim, ze sa nieco koncepcne zmenilo. V Hungary dostavaju kluby od zvaz 2000 eur na mladeznika rocne... U nas kolko? Od zvazu, nie od mesta, rodicov a pod.! Do kolkych rokov nas prestia aj madari?



16.5.2017 - 6:57
0

kurtsteiner

 

Organizuje tu niekto aj privitanie chalanov na letisku?ak by ste vedeli termin priletu bolo by to super.
16.5.2017 - 8:48
0

NRfan

 

Nie, je nedostatok brokovnic.
16.5.2017 - 9:29
+3

amaskiea BLOG

 

Jaaaj, už som ten nadpis pochopil. Neskrátené to je takto: Dáni pomohli Slovákom. SZĽH: "Sme zachránení!"
16.5.2017 - 10:28
+2

NRfan

 

Najviac si vydychol Igor.
16.5.2017 - 11:30
+1

strojar

 

Kohút sa nevolá Igor.
16.5.2017 - 13:16
0

NRfan

 

Kohut nie, ale Nemecek ano.
16.5.2017 - 23:24
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Bleskovky

Markov sa po šestnástich sezónach v Montreale rozlúčil s NHL

Ruský hokejista Andrej Markov sa po šestnástich sezónach v Montreale Canadiens rozlúčil s NHL. Od nasledujúceho ročníka bude pôsobiť v Kontinentálnej hokejovej lige (KHL). Chce sa totiž zúčastniť na zimných olympijských hrách 2018 v Pjongčangu, ktoré budú bez hráčov zámorskej súťaže.
včera o 21:44 - TASR

Útočník Martindale treťou zámorskou posilou Žiliny

Kanadský útočník Ryan Martindale je treťou zámorskou posilou hokejistov MsHK Žilina. Dvadsaťpäťročný center podpísal vo štvrtok s tipsportligistom zmluvu pre nasledujúcu sezónu. Informovala o tom facebooková stránka klubu.
včera o 12:25 - TASR

McDavid je sklamaný, že NHL nepustí hráčov do Pjongčangu

Kanadský hokejista Connor McDavid neskrýva sklamanie z rozhodnutia vedenia NHL, ktoré nepustilo hráčov zo zámorskej profiligy na ZOH 2018 v Pjongčangu. "Bola by to výnimočná skupina hráčov a človek dúfa, že bude jej súčasťou," uviedol kapitán Edmontonu Oilers. "Je to pre mňa sklamanie, no tak to, žiaľ, je.
včera o 10:10 - TASR

Spooner predĺžil kontrakt s Bostonom

Hokejový útočník Ryan Spooner a klub NHL Boston Bruins sa iba niekoľko hodín pred plánovanou arbitrážou dohodli na novom ročnom kontrakte na 2,825 milióna dolárov. Dvadsaťpäťročný center, ktorý je schopný nastupovať aj na ľavom krídle, si platovo polepší, doteraz zarábal v klube ročne v priemere 0,95 mil. dolárov.
včera o 09:30 - TASR

Vo veku 75 rokov zomrel bývalý československý reprezentant Ševčík

Vo veku 75 rokov zomrel v sobotu bývalý československý hokejový reprezentant František Ševčík po dlhej chorobe. Hral na piatich majstrovstvách sveta a ZOH 1968 v Grenobli, kde získal olympijská striebro. Ševčík sa v Grenobli dostal aj do All star turnaja.
22.7.2017 17:14 - Michal Bruner / TASR

Parayko sa vyhol arbitráži, so St. Louis podpísal nový kontrakt

Hokejový obranca Colton Parayko sa dohodol so svojím zamestnávateľom St. Louis Blues na novej päťročnej zmluve. Počas tohto obdobia zarobí 27,5 milióna dolárov. Parayko sa tak na poslednú chvíľu vyhol arbitráži.
20.7.2017 19:13 - / TASR

Las Vegas si upísal Leipsica, Reinharta a mladíkov z 1. kola draftu

Nový klub zámorskej NHL Vegas Golden Knights sa cez víkend dohodol na zmluvách s piatimi hokejistami. Útočník Brendan Leipsic a obranca Griffin Reinhart podpísali so "zlatými rytiermi" ako obmedzení voľní hráči dvojročné kontrakty. Leipsic si v priemere zarobí 650.
16.7.2017 08:51 - / TASR

Carolina sa dohodla na nováčikovskom kontrakte s Nečasom

Klub zámorskej hokejovej NHL Carolina Hurricanes sa dohodol na podmienkach zmluvy s českým útočníkom Martinom Nečasom, ktorého si vybral z 12. miesta v 1. kole tohtoročného draftu. Osemnásťročný center dostal trojročný nováčikovský kontrakt vo výške 832. 500 dolárov za sezónu.
14.7.2017 21:46 - / TASR

Copp pokračuje vo Winnipegu

Hokejový útočník Andrew Copp sa ako obmedzený voľný hráč dohodol s klubom NHL Winnipeg Jets na novom dvojročnom kontrakte v celkovej hodnote dva milióny dolárov. Dvadsaťtriročný Američan by si mal v nasledujúcej sezóne zarobiť 900. 000 USD, v ročníku 2018/2019 jeho plat stúpne na 1,1 milióna dolárov.
13.7.2017 09:51 - / TASR

Dallas predĺžil zmluvu s českým útočníkom Faksom

Český hokejový útočník Radek Faksa podpísal novú 3-ročnú zmluvu s klubom zámorskej NHL Dallas Stars vo výške 6,6 miliónov USD. Dvadsaťtriročný center minulý rok hral na majstrovstvách sveta aj Svetovom pohári. Dallas ho draftoval pred piatimi rokmi v 1. kole z celkovo trinástej pozície.
10.7.2017 22:15 - / TASR

Archív krátkych správ »
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov

ŠTATISTIKY MS 2017

Priamo z MS 2017 v Nemecku a Francúzsku

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

Najviac bodov

Artemi PanarinRUS13 bodov
2.MacKinnon N.CAN12
3.Šipačov V.RUS12
4.Gaudreau J.USA11
5.Kučerov N.RUS11

Najlepší strelec

Stéphane da CostaFRA6 gólov
2.Gaudreau J.USA6
3.Roussel A.FRA6
4.Lee A.USA5
5.Keller C.USA5

Najlepší brankár

Leonardo GenoniSUI94.21 perc
2.Vasilevski A.RUS93.57 %
3.aus den Birken D.GER93.42 %
4.Pickard C.CAN93.18 %
5.Merzlikins E.LAT92.86 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.USA731:1418
2.Rusko735:1017
3.Švédsko729:1316
4.Nemecko720:2311
5.Lotyšsko714:1810
6.Dánsko713:227
7.Slovensko712:284
8.Taliansko76:321
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Kanada732:1019
2.Švajčiarsko722:1415
3.Česko723:1413
4.Fínsko720:2211
5.Francúzsko723:1910
6.Nórsko713:198
7.Bielorusko715:277
8.Slovinsko713:361
Články SIHPA na HokejPortáli »