Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Slovan prehral v Rige

3.12.2017 18:40 TASR

Hokejisti Slovana Bratislava prehrali v nedeľňajšom zápase KHL s Dinamom Riga 1:5. O osude duelu rozhodla už prvá tretina, v ktorej si lotyšský tím utvoril trojgólový náskok. "Belasí" nepridali štvrtý triumf v sérii a v tabuľke Západnej konferencie zostali na predposlednej 12. priečke, na miestenku v play off strácajú 16 bodov.


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: KHL


PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
renem

 



dneska som nemal cas pozerat, ale ta domaca seria nemala vlastne ziadny vyznam. takto divaci pribudat bohuzial nebudu
3.12.2017 - 19:06
0

FP-jaykay

 

Chcel som napísať, že dnes nič moc...ale aj to moc je príliš silné slovo. Takže dnes nič...
3.12.2017 - 19:12
+2

Cylo24

 

Vam musi jebat. 5:1 v Rige...
3.12.2017 - 19:14
+25

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
fresky

 

Natúpiť na zápas ako sme nastúpili a prehrať ju o tri góly proste nemôžme. Ak sa nemýlim jedinýkrát sme takýto priebeh v KHL otočili.
Šťastné a veselé do Rigy.
3.12.2017 - 19:29
0

fanda55

 

Facka hráčov divákom Slovana a poriadna. Toto bola megahanba v obrane, útoku, všetko zle. Žiadna teoretická šanca na PO reálne neexistuje, nie po takýchto výbuchoch.
3.12.2017 - 19:38
+1

Ondrej

 

A čo ste čakali salónky?
3.12.2017 - 19:50
+2

lesslie69

 

Páni slovanisti,dodrbali ste to ako sa len dalo.
3.12.2017 - 20:00
+2

micu79

 

Aspon ze sme my vyhrali ked farma prehrala.Skoda este jedna dve prehry
a je po play off
3.12.2017 - 20:02
+3

Lubino14

 

Jedna , dve prehry ? Po play off uz je daaaaavno.
3.12.2017 - 20:16
+11

Byron

 

Farma čo hrá o desať líg slabšiu súťaž
3.12.2017 - 20:16
+5

pejo

 

ale ved bystrica z tej slabšejligy s vami v prípravnom zápase vyhrala či ?
3.12.2017 - 21:25
+15

Byron

 

Áno v prípravnom, to bol veľmi dôležitý zápas.
3.12.2017 - 21:30
+1

emoxx1

 

Neriešme výsledky prípravných zápasov. Aj medzi prvoligistami a Citrónligistami vznikli v príprave podivné výsledky a nestrieľalo sa z toho. Príprava je príprava a vždy platilo, že tím zo nižšej ligy sa na silnejšieho hecne. Navyše Slovan v tej dobe naozaj nebolo až tak zložité poraziť.
3.12.2017 - 21:31
+2

Belasa burka

 

žiaľ sa ukazuje: Že nie len vtej dobe
3.12.2017 - 22:22
+11

penepi

 

My sme v príprave remizovali s Tampou Bay. Asi takú výpovednú hodnotu to má.
5.12.2017 - 16:52
+1

GB11

 

Stíha sa to play off do Vianoc?
3.12.2017 - 20:20
+10

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Tehelnepole

 

No, vari najvyssi cas opustit KHL a zacat konecne hrat v lige, ktora nam slusi a na ktoru mame. Ebel, ci domaca, ja, sa priklanam k domacej kuchyni.
Hlavne uz nebudem vidiet tie ruske ksichty.
3.12.2017 - 22:29
+13

emoxx1

 

Ešte sa to nestane... Ak by Slovan odišiel do 3 sezón z KHL, tak ti dlžím pivo.
3.12.2017 - 22:37
+1

Urpiner16

 

Máš pravdu je to ako vravia pepíci ostuda.
Keď som videl zápas toho Petrohradu v Helsinkách a toto tak je to rozdiel neporovnateľný v jednej súťaži.
Len tam buďte ako sa dá keď ste tam chceli byť a papkajte aj s pánom Širokým.
4.12.2017 - 2:06
+6

bigi BLOG

 

karin zase neprehanaj a nekrm trolov
4.12.2017 - 7:02
+4

ymemsreves

 

Bigi uz sa trasies...keby ste sa vratili asi by si to nerozchodil a s freskym a a zahorakom by ste spachali ritualnu samovrazdu
4.12.2017 - 7:15
+7

HeyYou

 

obuvat sa tu do freskyho, ktory snad nikdy nenapisal ziadnu provokaciu, to si vyzaduje vskutku velku davku polskej nemudrosti.
pokial ide o slovan, vzdy to bolo tak, ze ak ste ho vy na severe chceli uvidiet, museli ste hlavy zdvihat ako ked chces zhliadnut tatry zdola. inak tomu pravdaze nebude ani po pripadnom navrate sba
4.12.2017 - 7:56
+6

ymemsreves

 

ja sa na ten navrat tesim ved to dobre vies a budem kukat zdola opat na toho americkeho vtaka ktory pokorne doleti z ruska az k tatranskym stitom a snad uz sa zahnezdi raz a navzdy a prestane zo seba robit sliepocku na zlate vajicka pre panov gazdov...nikde som nepisal ze fresky provokoval alebo niekto zo mnou spomenutych...faktom je ze navrat do ligy im je proti srsti a len preto som ich spomenul...
4.12.2017 - 12:05
+4

greendeath

 

A Ty si napisal ze tu uz nebudes prispievať... Ale to chce gule a chlapa... Co Ty nie si... S tymto by som zit nevedel...
4.12.2017 - 13:50
+13

mitoO

 

Kolki to tu uz napisali, okrem toho ved prezident sa chvalabohu stiahol.
4.12.2017 - 14:19
+1

antinamor

 

Alebo reinkarnoval.
5.12.2017 - 8:13
0

ymemsreves

 

mas pravdu...teraz sa asi idem zabit...tak ahoj
4.12.2017 - 14:32
0

bigi BLOG

 

neboj sa ty nic, ja mozem byt stale pokojny.
ale trist sa zacnem keby sa nieco take ako navrat slovana do extraligy stalo, ale trist sa budem o slovan lebo to by bol zaciatok jeho konca
4.12.2017 - 13:45
0

mitoO

 

"Návrat do extraligy by nebol krokom späť. Extraliga nás vychovala, vyšli sme z nej do KHL. Súťaž má svoju úroveň a my sme patrioti. Určite by to preto nebol krok späť. Stanovisko klubov ma potešilo, chcel by som sa im za to poďakovať. Uvidíme, čo prinesie čas. Vážime si to a berieme aj ako záväzok," uviedol Maroš Krajči.

Zaciatok konca Slovana prisiel vtedy, ked si zmyslel, ze je nieco viac, ako su ine slovenske kluby, ze mu je nasa liga uzka. Pritom to bolo len ako s tym hovnom na polici.

Sef Slovana bol 13 rokov prezidentom SZLH, dlhorocny sef Pro-Hokeja Pastinsky bol predtym 10 rokov vo veducich funkciach Slovana, byvaly GM Slovana Krajci bol predsedom predstavenstva Pro-Hokeja cca 8 rokov a vo svojich funkciach dosiahli akurat to, aby bolo pre Slovan nedostojne hrat na Slovensku (Pastinskeho slova) a mohol zdrhnut do KHL.
4.12.2017 - 14:15
+19

bigi BLOG

 

je velmi mile ako viete otacat vyroky na to ako sa vam to prave hodi. ako slovan zaklad slovenskej repre alebo aj toto

"Na údajne 'nezmyselných' zápasoch Slovana v KHL v čase, keď už klub nemohol reálne pomýšľať na play off, bolo viac divákov, ako na všetkých zápasoch tipsportligového kola tesne pred vyvrcholením základnej časti. Súboje s tímami KHL zo siedmich rôznych krajín, ktorých podľa Lintnera fanúšikovia Slovana ani poriadne nepoznajú, priniesli Slovanu a Bratislave zvýšenie priemerných návštev približne o 3000 divákov na zápas a hodnotu vstupeniek reálne zdvojnásobili až strojnásobili oproti cene, ktorú Slovan mohol pýtať počas pôsobenia v extralige," upozornil Krajči.

"KHL je dnes špičková globálna liga aj z hľadiska marketingu a priepasť v kvalite v porovnaní so slovenskou najvyššou súťažou sa – napriek Lintnerovým nepopierateľným snahám – každým rokom zväčšuje. KHL dnes nerieši čisté siete na bránkach, dresy bez reklám a mantinely bez šmúh od pukov, ale globálny predaj TV práv, prienik na nové silné sponzorské trhy a prístup partnerov klubov na ruské a ďalšie trhy na princípe B2B," uviedol GM Slovana pre hcslovan.sk. "Prečo by mal fanúšik Slovana vymeniť kultúrne a tolerantné prostredie arén v Petrohrade, Moskve, Jaroslavle, Ufe, Kazani, Omsku a inde, kde hráčov po každom zápase vytlieskajú, za ziapanie lúzy na akože 'derby zápasoch' na slovenských zimákoch?
5.12.2017 - 9:01
+1

mitoO

 

Typicke prenho Ked mu prihara, je z neho ulisny patriot a ked sa citi neohrozeny, tak uz nema chut na zjapanie luzy.
5.12.2017 - 9:53
+13

Tehelnepole

 

Máš pravdu, nahrala som im na smeč, chudáčikom.
4.12.2017 - 9:53
+1

worth

 

Na druhej strane, ked sa kuknes teraz na prve tri miesta v tabulke ligy, celkom by ste tam zapadli Teda na stvrte miesto myslim
4.12.2017 - 12:05
+8

Byron

 

To už by len bola výhra.
4.12.2017 - 7:29
+1

STARS

 

ja by som rad opat videl suboj KE a Slovana , malo to vždy naboj a taketo zapasy niktorym chybaju v minulosti čo bolo to bolo , ja by som bol rad keby ste sa vratili , toto trapenie v KHL si vy fanušikovia nezaslužite , vaše meno Slovan by malo opat mat cveng , je jedno že hrate neviem aku ligu sveta aksi z vas budu robit fackovacich panakov ,lepsie hrat menej zaujimavu ale aspon mat v nej meno ...drzim vam palce nech si to vyriešite k vašej spokojnosti
4.12.2017 - 11:11
+1

FP-mareno

 

S tym ja osobne (a ani velka vacsina fanusikov Slovana) nesuhlasim. Radsej hrat kvalitnejsiu sutaz, ako byt najlepsi v slabsej. To by potom nikto nikdy nechcel postupit do vyssej sutaze

Slovan ma potencial pravidelne posobit v strede tabulky s obcasnym nakuknutim vyssie. Zazemie, fanusikovia, mesto...ved je to vidiet aj na tom, ze sa sem nasi hraci radi vracaju a aj napriek financnym problemom podpisu nove zmluvy. Obe sezony, kedy nevyplavali financne problemy na povrch uz v oktobri/novembri, isiel Slovan do play-off.

Slovan ale doplaca na to, co spomenul uz Dejvy nizsie - absolutne nekompetentne vedenie. Nekonciace financne problemy, zvlastna a miestami az nepochopitelne prestupova politika, totalne nedoveryhodna osoba na cele klubu a podobne. A fanusikom uz dochadza trpezlivost, co je vidiet aj na velkom poklese predaja permanentiek (ked sa este nevedelo, ake bude muzstvo na novu sezonu) a celkovym poklesom navstev. Kym sa toto nezmeni, tak Slovan bude upadat a nedovera k vedeniu sa bude prehlbovat.

Ja som velkym zastancom KHL v Bratislave, ale nie za kazdu cenu. V momentalnej situacii je to naozaj len zbytocne trapenie. Bratislava a Slovan na KHL maju, ale nase vedenie bohuzial nie.
4.12.2017 - 11:40
+4

amaskiea BLOG

 

Tým posledným odstavcom akoby sám sebe protirečíš, oproti tomu prvému odstavcu, nie?
4.12.2017 - 11:45
+2

FP-mareno

 

Prvym odstavcom som reagoval na to, ze je lepsie hrat slabsiu ligu, ale mat v nej silne meno, ako hrat silnejsiu ligu s horsimi vysledkami. A s tym nesuhlasim. Radsej hrat druhe husle v lepsej lige ako vynikat v slabsej.

A neviem ako tomu protireci posledny odstavec. Ved tam sam pisem, ze som velkym zastancom KHL v Bratislave. Ale zial, mame take vedenie ako mame a tito ludia nedokazu potencial vyuzit, skor naopak. A z naseho posobenia v KHL sa stava utrpenie.

Ak by to u nas fungovalo ako by malo, tak stred tabulky pravidelne uhrame a nikto by neriesil navrat do EXL.
4.12.2017 - 11:55
0

amaskiea BLOG

 

myslím to - nie za každú cenu a že v momentálnej situácii je to len zbytočné trápenie, ok, možno to nie je rovno protirečenie, ale len určité mlženie, lebo to o tých druhých husliach je len teória, prax je skôr to zbytočné trápenie a súčasné silenie za každú cenu pod vedením diletantov, k tomu v lige, ktorá je dosť netransparentná, kde to veľmi trhovo nefunguje, do značnej miery je to politický projekt a v rámci toho špeciálne pre také kluby ako je Slovan, atď. A tieto dôvody vlastne sú úplne nezávislé na tom, či Slovan uhrá stred tabuľky alebo rovno Gagarina...
4.12.2017 - 12:09
+1

STARS

 

pri fanušikoch je to jasne nikto donekonečna nebude robit zo seba hlupaka ...takže klučovym bodom je vedenie vo vašom prípade...no a v hre kde je problem ? mali by u vas byt hraci ktori za ten klub aj chcu hrat a bojovat
4.12.2017 - 11:46
0

worth

 

K tomu cvengu, celkom ma zaskocilo, ze Slovan poznaju v Portugalsku Sice som sa zabudol spytat ci futbalovy alebo hokejovy, ale bola to debata o floorballe a hokeji.
4.12.2017 - 12:16
0

moke19

 

tou poslednou vetou si ma prekvapila ...
5.12.2017 - 14:14
0

zahorak009

 

ja nie
5.12.2017 - 15:13
0

mpavl

 

Mne urcite nechybate, len pekne ostante kde ste .....
4.12.2017 - 8:47
+16

Tehelnepole

 

mpavl,

to nezavisí na Tebe.
4.12.2017 - 9:01
0

mpavl

 

Je to skoda, ale mas bohuzial pravdu...
4.12.2017 - 9:19
+2

Deividson.

 

Pravda je žiaľ taká, že vedenie Slovana dostalo fanúšika do nemilej situácie. Ľudia sú znechutení z toho čo sa deje, ale zároveň sú znechutení aj z návratu do extraligy. Slovan vstúpil do ligy na ktorú finančne a hlavne PERSONÁLNE! nemá a teraz sa to celé zrátalo. Prvé roky v lige boli úžasné, čo ovplyvnilo niekoľko faktorov, ale momentálne je to na bode mrazu a myslím si, že lepšie to už nebude.

Som si takmer istý, že vo vedení sú ludia, ktorí nevedia čo robia resp. vedia až moc. Kšefty s agentami (dlhodobá indícia - napr. Chipchura), nekoncepčná práca atd. Jediné čo funguje na 100% je marketing a za to Slovan ďakuje jednému človeku.

Slovan je teraz v podstate v takej situácii, že čokoľvek urobí tak to bude mať zlý dopad na klub. (keďže predpoklad, že sa zmení majiteľ je utópia)
4.12.2017 - 10:05
+1

porter

 

slovan je v takej situacii ze nemusi nic robit a KHL nema iste. ak chcel ten novy menezer stabilizovat klub pre dalsie roky do konca tohto roka ci ako to vyhlasoval tak mu prajem vela stastia.... http://www.slovanpositive.com/nova-strategia-khl-1-cast/
4.12.2017 - 10:42
+1

MackoPu

 

Prve roky to bol standardny WOW efekt. Realita nastupila neskor.
4.12.2017 - 14:41
0

Deividson.

 

Nesúhlasím. WOW efekt bol v prvej sezóne, potom to všetko bežalo, terajšie problémy určite nie sú kvôli prehrám. Bola tu sezóna v ktorej sme boli myslím poslední v konferencii a aj tak bývalo vypredané.
5.12.2017 - 10:23
0

amaskiea BLOG

 

permanentkári:
treba sa z toho poučiť a (budúcu sezónu) ísť od zápasu k zápasu
4.12.2017 - 11:33
+7

CuCk0

 

5.12.2017 - 10:00
0

rijko

 

No ak sa vy vratite do slovenskej ligy,tak si nechcem ani len predstavit co by tie fankluby na kazdom stadione kricali od prvej do poslednej minuty...snad len taka Detva a Zamky by fandili normalne.
4.12.2017 - 12:15
+3

amaskiea BLOG

 

to by bolo hneď o dva kluby viac oproti minulosti
Ale aj tak si myslím, že žiadny návrat nebude...
4.12.2017 - 12:40
+3

porter

 

strategia KHL je taka ze po tejto sezone odidu 3 kluby, o rok dalsie dva a o dalsi rok dalsie 2, takze je dost sanca ze navrat bude....
4.12.2017 - 14:45
+1

amaskiea BLOG

 

Bez ohľadu na to, čo by som si želal/neželal ja osobne, si myslím, že pre Širokého&spol. je to neprijateľné mentálne ani ekonomicky, preto budú robiť všetky možné a asi aj nemožné kotrmelce...
Okrem toho pre projekt KHL je ako európsky klub "zvonku" asi najvhodnejší práve takýto finančne podvyživený, vnútorne zadĺžený klub, lebo taký im najskôr bude robiť užitočného idiota.
4.12.2017 - 15:11
+2

Urpiner16

 

Polož si otázku prečo to tak je.To len tak nespadlo z neba samo ale dôvody prečo sú tieto pokriki.Neobhajujem len konštatujem.
4.12.2017 - 13:16
+1

bigi BLOG

 

odpoved je uplne jednoducha, presne tak ako vsade na svete je to uspesny klub a z hlavneho mesta
4.12.2017 - 13:53
0

Dracik_18

 

K poslednej vete ...to nemyslim
4.12.2017 - 13:20
0

frantapriklep

 

Skončí licencia, bude náročné ju obnovovať. Hoci mnohí sa nasilu tvária, že cesta naspäť do extraligy by bola katastrofou, ja si to nemyslím. Chvíľu by sa fúkali boliestky, potom by sa prešlo na úspornejší režim a ono by to fungovalo. Nie že nie. Detva, či Mikuláš by Steal arénu nevypredali, ale stale je tu dosť klubov, ktoré by priniesli emócie a rivalitu.

A tá by sa v play-off vystupňovala. Play-off, to je taká súťaž, čo sa hrá po základnej časti, keď sú hokejisti a fanúšikovia Slovana v posledných rokoch už na dovolenkách (to len pre tých, čo to ešte nezažili ).A do vitríny klubu by opäť raz za čas pribudla nejaká tá trofej, občas by sa mohla slávnostne vyvesiť nejaká vlajka pod strop.

A že by sa na iných štadiónoch belasí vrúcne vítali zabudnutými pokrikmi? Veď o tom to je, či?...
4.12.2017 - 15:07
+11

zahorak009

 

Nieje náhodou nejaký drobný rozdiel medzi play off a play out? By si to mohol vysvetliť nám neznalým,veď skúsenosti sa majú odovzdávať...
4.12.2017 - 16:16
+6

zasi

 

vám už tuším aj to play-out či vlastne "pohár nádeje"zrušili,alebo sa mýlim?
4.12.2017 - 17:28
+6

zahorak009

 

Jo jo zrušili. A nemýľ si dojmy a pojmy.Nadežda určite nebola play-out
5.12.2017 - 10:55
0

zasi

 

rozdiel poznám,z Nadeždy sa nevypadáva.a keď už hovoríš niečo o odovzdávaní skúseností,tak mi vysvetli prečo to píšeš človeku,ktorého klub nikdy neopustil najvyššiu súťaž,narozdiel od toho tvojho.(podľa veku by si si to mal pamätať)
mimochodom,tomu tvojmu to reálne hrozí aj v súčasnosti,hoc z KHL sa nezostupuje o ligu nižšie
5.12.2017 - 14:38
0

zahorak009

 

Zase(alebo zasi )si pletieš pojmy a dojmy.Použil som pojem play-out a ty máš dojem,že píšem o vypadnutí...
A taktok - pamätám si vypadnutia Slovana do SNHL aj postupy naspák.A tak isto aj zostup jeho klubu(a v tomto prípade je to zasi môj dojem - myslím,že je franta duklák)) v sezóne 81/82,kedy ho vystriedal rok predtým vypadnuvší Slovan.Dukla sa hneď o rok tiež vrátila a vystriedala Kladno. Slovan vypadol ešte raz (88/89) a o rok sa vrátil.Vtedy sa tuším(zasi môj dojem)hrala prvýkrát baráž o vypadnutie resp.postup.Liga sa rozšírila na 14 mužstiev.Udržali sa Pardubice,postúpili Slovan,Olomouc a Nitra,vypadol Zetor a nepostúpil Vimperk. Takže ano,máme skúsenosť s play-out(aj keď sa tomu vtedy hovorilo inak) ale to je už hoooodne dávno. Predsa len dukláci majú s play-out také čerstvé skúsenosti,že čerstvejšie ani nemôžu byť...
5.12.2017 - 15:12
+1

greendeath

 

Vypadli by ste aj posledny federálny rocnik ak by sa nerozdelovali sutaze... Ak ma pamäť neklame
6.12.2017 - 10:46
0

zahorak009

 

Aaale klame.Pretože rok predtým sa hrala tzv.prelínacia kvalifikáci a priamo sa nevypadávalo. A vieš ako je to s tým "ak by" sa ligy nerozdeľovali... napr.ak by pes nekadil,ďalej by zašiel...
6.12.2017 - 13:22
0

bigi BLOG

 

je zaujimave ze vy cepeckari viete najlepsie co je najlepsie pre slovan a viete povedat ako to bude,a to o niecom vedci. predsa len ste si prevzali riskov mokry sen za svoj.

a ze barazista, ktory sa musel stat farmou nenavideneho rivala aby mal sancu dostat sa do PO ide niekomu hovorit co je to plaz off
5.12.2017 - 9:04
+2

rijko

 

Oooo,niekto je nam tu riadne frustrovany,ked vytiahol cely etalon stiplavych poznamok.
Toto je este stale chrumkave?alebo uz chces byt cez?
Osobne si myslim,ze CPkari velmi dobre vedia co je dobre pre slovan,ved ich na stadion chodieva niekedy aj 5000.
5.12.2017 - 12:12
+2

bigi BLOG

 

jediny frustrovany si tu ty, a to ze z tvojho milovaneho klubu je farma nenavideneho klubu. sorry ale ja za to fakt nemozem, ale tebe to vzdy rad pripomeniem, a najme to ze vdaka tomu tvojmu nenavidenemu slovanu uz nie ste barazista.

a potom je smutne ze tych CPeckarov chodi na slovan pomali viac ako na cele kolo slovenskej extraligy
6.12.2017 - 10:11
+1

MackoPu

 


Na stadione su vam aj ti CPckari dobri, co by ste ich inak najradsej hnali prec
A inak tu "farmu" tu dokola riesis tusim len ty, ako taku barlicku pre kadejake urazky. Nebudem ti tu predstavu ale zase vyvracat.
6.12.2017 - 14:01
0

FP-jaykay

 

To čo tu zas je Slovan vyhrá, blchy šúchajú nohami v teple svojich domovov. Občas nejaké strojárstvo. Slovan prehrá a už sa tu vytvárajú konšpirácie o budúcnosti a návrate.
4.12.2017 - 15:22
+5

frantapriklep

 

Túto tému začala Karin. Ktorá chýba extralige rovnako ako jej obľúbený klub.
4.12.2017 - 15:40
+5

Tehelnepole

 

Ja? Chýbam extralige?
4.12.2017 - 15:57
0

amaskiea BLOG

 

to si píš,: celá skurvená ešká bratislava im chýbame. Keď ti zrazu odíde dlhoročná príčina všetkého zla, je oveľa ťažšie zdôvodniť si, prečo sa bezchybná dokonalosť nás ostatných aj tak stále vôbec nepresadila
4.12.2017 - 16:22
+7

Dracik_18

 

4.12.2017 - 16:41
0

ymemsreves

 

ja to vidim tak ze odisla dlhorocna pricina vypredanych zimakov a vyhrotenych zapasov ale kto chce moze to vidiet aj takto a potom sa to stale len toci dookola tie prekaracky...
4.12.2017 - 16:45
+5

frantapriklep

 

Myslím, že máš na viac, ako na takéto príspevky
5.12.2017 - 7:48
+2

FP-jaykay

 

Ja si myslím, že aj ty máš oveľa na viac ako písať bezduché zbytočné príspevky o návrate Slovana
5.12.2017 - 9:11
+8

FP-jaykay

 

Len som konštatoval, že mi to príde úsmevné a už aj trošku trápne. Stáva sa to vždy pri prehre odkedy je Slovan v KHL a z veľkej väčšiny tí istí užívatelia
5.12.2017 - 8:48
+1

strojar

 

Nestrachuj sa.
Aj po prehre je náskok pred Rigou ešte stále 11 bodov.
4.12.2017 - 21:19
+4

FP-jaykay

 

Kamaráti takto sa má vyjadrovať skúsený regionálny politik! Vždy vidieť pozitíva a vyjadrovať sa úplne odveci k pôvodnému príspevku. Dobre sa učíš od súdruha Picka.
5.12.2017 - 8:43
+4

AvalancheBB

 

Z pohľadu Dinama, by som k zápasu pridal pár zaujímavostí. Ide len o tretie víťazstvo v normálnej hracej dobe v tejto sezóne. Čo je veľmi málo na to, ako tento tím bojuje. Majú často výsledky, výhry aj prehry, po predĺžení, prípadne prehry o gól a pod.
Čo je však pozitívum, je to, že všetky kanadské body, ktoré si hráči Dinama pripísali, boli nazbierané lotyšskými hráčmi.
A práve o tom má byť tento príspevok. O to by malo Dinamu a tímom založeným na podobnom princípe ísť. Aby sa domáci hráči presadzovali čo najviac, aby patrili k vodcovským osobnostiam tímu, mali produktivitu.
Pretože častokrát je to o tom, že síce gro tímu je zložené z domácich hráčov, ale doplnené o legionárov, väčšinou zo Zámoria, a tí hrajú prím. A je príliš evidentná absencia domácich hráčov medzi tými najdôležitejšími.
Nedá sa to zmeniť ani od jednej sezóny k druhej, to viem, ale mal by to byť cieľ takýchto klubov, aby sa k tomu čo najviac priblížili.
4.12.2017 - 18:58
+6

mt-svk

 

Slovanisti zacali strasne. Ale ak sa pozriete na goly, dva dostali zo striel mimo branku, konkretne 3 a 4. Treti gol - prihravka na spoluhraca, trafila Barkera a od neho do branky. Stvrty gol, puk siel mimo branky, ale na ceste zrazil vsetkych 12 hracov na lade, rozhodcov a este aj trenerov na striedacke. Kym sance Slovana vychytal skvely Kalvins.
Zajtra bude dolezite bodovat na lade Torpedo. A nebolo by zle podpisat nejakeho ruskeho hraca, prichod Musatova sa vyplatil, preco v tom nepokracovat?
4.12.2017 - 20:32
0

micu79

 

12 zapasov v play off a 12 prehier
4.12.2017 - 21:17
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2018 05:12
TímZSkóreB
1.Zvolen1358:2731
2.Košice1446:2631
3.N. Zámky1437:2430
4.B. Bystrica1441:3726
5.Poprad1435:2725
6.Nitra1342:3323
7.Trenčín1337:2722
8.Detva1333:3818
9.L. Mikuláš1332:3714
10.Budapešť1534:4714
11.Miškovec1334:4914
12.Žilina1337:5213
13.SR 201217:590
KlubZVVpPpPSkóreB
1. Michalovce10811058:1627
2. Martin10622042:2024
3. Skalica10441144:2821
4. Topoľčany10521237:2320
5. Dubnica9601241:2519
6. Bratislava9404136:2316
7. P. Bystrica9322233:2715
8. Humenné10410539:3214
9. Sp.Nová Ves9321324:2614
10. Trnava9101723:444
11. Prešov10100923:473
12. Nové Zámky B900096:800
-. Orange 206100515:303
Aktualizované: 14.10.2018 06:11
tímzvvppppskóreb
1.Dukla171411186:3945
2.Poprad181410391:5044
3.Nitra18911760:4930
4.B. Bystrica18721850:5226
5.Košice17542655:4925
6.Žilina18442848:5422
7.Slovan18603960:6721
8.Skalica187001143:6921
9.Martin186001237:7418
10.L. Mikuláš184031143:7015
Aktualizované: 15.10.2018 04:56
tímzvvppppskóreb
1.Košice181512073:2649
2.Slovan181511191:3748
3.Poprad181121472:4238
4.Dukla181032367:3538
5.Spišská181202467:4538
6.Púchov18922559:4233
7.B. Bystrica18741650:4830
8.Michalovce187011052:6922
9.Nitra185211051:5520
10.L. Mikuláš186001245:7118
11.Skalica185111145:7918
12.Žilina183131144:7314
13.Martin184001444:7412
14.Zvolen180001827:910
Aktualizované: 15.10.2018 04:56
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva191140452-2630
2SKA Petrohrad171120257-2328
3Jokerit Helsinky171200262-3827
4Lokomotiv Jaroslavl181020550-3525
5HK Soči19530746-5120
6Spartak Moskva18710843-4318
7HC Viťaz Moskevská oblast18620945-5417
8HC Slovan Bratislava194301042-6416
9Dynamo Moskva195101042-5415
10Dinamo Riga185201037-4915
11Severstal Čerepovec194201128-5214
12HC Dinamo Minsk184001136-5111
Aktualizované: 17.10.2018 11:24
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg191620167-2636
2Avangard Omsk181040361-3329
3Ak Bars Kazaň191110551-4326
4Salavat Julajev Ufa18930558-3725
5Metallurg Magnitogorsk19920749-4523
6Barys Astana16630359-4922
7Torpedo Nižnij Novgorod17720551-4921
8Neftěchimik Nižněkamsk17630737-4119
9Red Star Kunlun18710741-5019
10Traktor Čeljabinsk17520930-5215
11Amur Chabarovsk175001130-5111
12Admiral Vladivostok191201339-659
13HK Sibir Novosibirsk193001431-638
Aktualizované: 17.10.2018 11:24
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg191620167-2636
2CSKA Moskva191140452-2630
3Avangard Omsk181040361-3329
4SKA Petrohrad171120257-2328
5Jokerit Helsinky171200262-3827
6Ak Bars Kazaň191110551-4326
7Salavat Julajev Ufa18930558-3725
8Lokomotiv Jaroslavl181020550-3525
9Metallurg Magnitogorsk19920749-4523
10Barys Astana16630359-4922
11Torpedo Nižnij Novgorod17720551-4921
12HK Soči19530746-5120
13Neftěchimik Nižněkamsk17630737-4119
14Red Star Kunlun18710741-5019
15Spartak Moskva18710843-4318
16HC Viťaz Moskevská oblast18620945-5417
17HC Slovan Bratislava194301042-6416
18Dynamo Moskva195101042-5415
19Dinamo Riga185201037-4915
20Traktor Čeljabinsk17520930-5215
21Severstal Čerepovec194201128-5214
22HC Dinamo Minsk184001136-5111
23Amur Chabarovsk175001130-5111
24Admiral Vladivostok191201339-659
25HK Sibir Novosibirsk193001431-638
Aktualizované: 17.10.2018 11:24
Tímzvvpprpppskorebody
1Nashville Predators650119-1210
2Anaheim Ducks631117-149
3Colorado Avalanche630121-158
4Vancouver Canucks631222-198
5Chicago Blackhawks503022-218
6Winnipeg Jets630215-167
7Calgary Flames521218-166
8Dallas Stars630318-186
9Vegas Golden Knights721415-206
10Minnesota Wild611214-196
11San Jose Sharks611317-195
12Los Angeles Kings620312-165
13Edmonton Oilers411210-144
14St. Louis Blues510215-204
15Arizona Coyotes50144-112
Aktualizované: 17.10.2018 11:24
Tímzvvpprpppskorebody
1Toronto Maple Leafs742133-2312
2Carolina Hurricanes731225-229
3New Jersey Devils440017-48
4Boston Bruins540122-138
5Montreal Canadiens521118-137
6Ottawa Senators630224-227
7Tampa Bay Lightning421115-96
8Philadelphia Flyers621322-256
9Pittsburgh Penguins511117-206
10Columbus Blue Jackets521216-196
11Buffalo Sabres630312-176
12Washington Capitals520220-195
13New York Islanders411211-104
14New York Rangers602415-204
15Florida Panthers400212-162
16Detroit Red Wings600414-302
Aktualizované: 17.10.2018 11:24
Tímzvvpprpppskorebody
Aktualizované: 17.10.2018 04:59

Bleskovky

Svečnikov z Detroitu podstúpil operáciu kolena, vynechá 5-6 mesiacov

Hokejista Detroitu Red Wings Jevgenij Svečnikov podstúpil operáciu pravého kolena, po ktorej ho čaká päť- až šesťmesačná pauza. Ruský útočník utrpel zranenie 29. septembra v generálke na novú sezónu. Ako informovala agentúra AP, 21-ročnému krídelníkovi pri operácii zrekonštruovali poškodený predný krížny väz.
pred 30 min. - TASR

Pánikova Arizona prehrala, Fleury v najlepšej desiatke brankárov - SÚHRN

Hokejisti Arizony v zostave so slovenským krídelníkom Richardom Pánikom prehrali v noci na stredu v zámorskej NHL na ľade Minnesoty 1:2. Pánik odohral za Coyotes 14:35 min, pripísal si mínusku a dve trestné minúty. Arizona stále čaká na víťazstvo v riadnom hracom čase, s dvomi bodmi uzatvára poradie v Západnej konferencii. Hráči New Yorku Rangers si na domácom ...
pred 2 hod. - TASR

Jaroša poslala Ottawa späť na farmu do Belleville

Klub zámorskej hokejovej NHL Ottawa Senators poslal slovenského obrancu Christiána Jaroša z prvého tímu späť na farmu do Belleville. Jaroša povolali "senátori" do tímu minulý týždeň po zranení zadáka Codyho Ceciho. Za Ottawu odohral dva zápasy, v ktorých odohral v priemere 10:32 minúty a pripísal si asistenciu pri domácom triumfe nad Los Angeles 5:1. Bol to jeho ...
pred 4 hod. - TASR

Arizona s Pánikom prehrala v Minnesote, New Jersey stále stopercentné (2)

Hokejisti Arizony v zostave so slovenským krídelníkom Richardom Pánikom prehrali v noci na stredu v zámorskej NHL na ľade Minnesoty 1:2. Pánik odohral za Coyotes 14:35 min, pripísal si mínusku a dve trestné minúty. Arizona stále čaká na víťazstvo v riadnom hracom čase, s dvomi bodmi uzatvára poradie v Západnej konferencii. Hráči New Yorku Rangers si na domácom ...
pred 4 hod. - TASR

Jukurit - Ässät Pori 0:2 v dohrávke 12. kola fínskej ligy

Hokejisti Ässätu Pori zvíťazili v dohrávke 12. kola fínskej ligy na ľade Jukuritu 2:0. Liiga - dohrávka 12. kola Jukurit - Ässät Pori 0:2
včera o 21:08 - TASR

Slovan Bratislava - Admiral Vladivostok 4:3 - sumár

Hokejisti Slovana Bratislava natiahli sériu víťazstiev v KHL už na štyri zápasy, v utorok zdolali v domácom prostredí Admiral Vladivostok 4:3. V tabuľke Západnej konferencie sa posunuli so ziskom 16 bodov už na ôsme postupové miesto. Zverenci trénera Vladimíra Országha prehrávali v zápase 0:2 i 1:3, ale dokázali nepriaznivý vývoj otočiť. V tretej tretine za ...
včera o 21:01 - TASR

Tappara Tampere - Djurgardens IF 5:1, Záborský asistoval

Bratislava 16. októbra (TASR) – Hokejisti Lugana triumfovali v dueli 6. kola H-skupiny základnej časti Ligy majstrov na ľade JYP Jyväskylä 1:0 a rozhodli tak vo svoj prospech súboj o druhú postupovú priečku. V D-skupine zvíťazili Berlínčania v Grodne 4:2. Už pred týmto duelom bolo jasné, že do ďalších bojov smerujú Zug a Kometa Brno. Ďalší istý postupujúci Tappara Tampere si poradil s ...
včera o 20:36 - TASR

HK Dukla Trenčín - HK Orange 20 5:0 vo vloženom zápase - sumár

HK Dukla Trenčín - HK Orange 20 5:0 (3:0, 2:0, 0:0) Góly: 2. Radivojevič (Luža, Sojčík), 12. Rýgl (Varga, Chromiak), 17. D. Hudec (J. Švec), 33. Hecl (Holenda, Bartovič), 37. Bokroš (Bartovič, Ölvecký). Rozhodovali: Müllner, Lokšík - Šefčík, Durmis, vylúčení: 6:6 na 2 min, navyše: 53. Holenda (Trenčín) 5+20 za nedovolené bránanie v hre, presilovky: 2:0, oslabenia: ...
včera o 20:29 - TASR

HC Košice - HC Nové Zámky 4:0 v predohrávke 15. kola, sumár

HC Košice - HC Nové Zámky 4:0 (1:0, 1:0, 2:0) Góly: 4. Brophey (Haščák), 40. Haščák (Brophey), 42. Spilar (Kafka), 52. Kafka (Netík, Čížek). Rozhodovali: Snášel, Juhász - Pálkövi (obaja Maď.) , Smrek, vylúčení: 4:5 na 2 min.
včera o 19:53 - TASR

Obranca Schultz bude Pittsburghu chýbať až štyri mesiace

Obranca Justin Schultz bude tímu zámorskej hokejovej NHL Pittsburgh Penguins chýbať približne štyri mesiace. Dôvodom je zlomenina nohy, ktorú utrpel v prvej tretine sobotňajšieho súboja s Montrealom po kolízii s protihráčom Tomášom Plekancom. V nedeľu absolvoval operáciu a mimo hry bude až do februára budúceho roku.
15.10.2018 18:22 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

18. 10. 2018
Žilina - Miškovec o 17:00
SR 20 - Detva o 17:00
19. 10. 2018
Košice - Detva o 17:30
Zvolen - L. Mikuláš o 18:00
Nitra - N. Zámky o 18:00
Trenčín - B. Bystrica o 18:00

Odohrané zápasy

16. 10. 2018
BudapešťPoprad
3:2REPORT
TrenčínSR 20
5:0REPORT
KošiceN. Zámky
4:0REPORT
14. 10. 2018
MiškovecNitra
1:3REPORT
DetvaŽilina
2:1REPORT
B. BystricaL. Mikuláš
7:2REPORT

Najviac bodov

Rastislav ŠpirkoZVO19 bodov
2.Chovan M.ZVO19
3.Handlovský L.ZVO16
4.Nagy L.KOS15
5.Radivojevič B.TRE15

Najlepší strelec

Milan KytnárZVO10 gólov
2.Špirko R.ZVO10
3.Beránek P.ZIL8
4.Bondra D.POP7
5.Fafrák M.S207

Najlepší brankár

Tomáš VošvrdaPOP96.52 perc
2.Košarišťan A.NZA94.73 %
3.Habal V.KOS94.61 %
4.Skapski M.ZVO93.84 %
5.Gračnar L.POP93.8 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
zimná hokejová škola