Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
MS
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Disciplinárka SZĽH nepotrestá Nagya za zákrok na Vyskoča (VIDEO)

13.10.2017 10:12 TASR

Disciplinárna komisia Slovenského zväzu ľadového hokeja (DK SZĽH) neudelí trest košickému útočníkovi Ladislavovi Nagyovi, ktorý v nedeľňajšom dueli 10. kola Tipsport Ligy proti Detve (2:3) tvrdo atakoval domáceho obrancu Martina Vyskoča. Nagy tak mohol nastúpiť za Košice na piatkový zápas proti Liptovskému Mikulášu.


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Achilles

 

O chvíľu príde
13.10.2017 - 10:34
+14

Dracik_18

 

určite menší ako bol minulý rok ..pamätáš sa na to ?
13.10.2017 - 10:48
+23

Achilles

 

No to boli krásne časy...Liga bez Detvy atď.
13.10.2017 - 11:06
+18

Dracik_18

 

a preto ledva nad ňou viete vyhrať
13.10.2017 - 11:08
+12

Dukla_Trenčín_38

 

Je úplne jedno či je to ledva hlavne že každý nad ňou vie vyhrať
13.10.2017 - 11:10
+23

lubfito

 

No. My sme s nimi ešte nehrali
13.10.2017 - 11:11
+2

Ottawa Senators

 

Lubfito ty mas kratku pamat
13.10.2017 - 11:23
+1

lubfito

 

Mne to už dnes ozaj prepína. To je asi od hladu kámo. Sorry, vypadlo mi to z hlavy
13.10.2017 - 13:05
0

Ottawa Senators

 

Hlad alebo smäd. Treba dohnať
13.10.2017 - 13:19
0

lubfito

 

Večer vybavím jedno aj druhé. Potom už bude dobre
13.10.2017 - 13:35
+1

Dracik_18

 

daj si snickers
13.10.2017 - 13:38
+1

Dracik_18

 

neboj
13.10.2017 - 11:15
0

Ricardinho13

 

Radšej ledva vyhrávať a zbierať body do tabuľky ako byť posledný a prehrávať jeden zápas za druhým ako na bežiacom páse. Ale v pohode frustrácia z 1 bodu po 11 kolách robí svoje.
13.10.2017 - 11:18
+13

Dracik_18

 

on útočí na Dt a ja som frustrovaný ? ..ide ti
13.10.2017 - 11:20
+14

Ricardinho13

 

A týmto to len ďalej dokazuješ.
13.10.2017 - 11:28
+6

NRfan

 

Ty si frustrovany aj ked na DT nikto neutoci.
13.10.2017 - 12:06
+8

radopKE

 

Netvár sa,že ti to je jedno.
13.10.2017 - 13:10
+3

Dracik_18

 

ja som napísal dole čo ma serie
13.10.2017 - 13:28
0

burnzie

 

Presne to si robil ty keď skutočná legenda svk hokeja nechtiac ťukla Hričinu a za totožný zákrok v Českej lige boli 3 zápasy....si pamätám veľmi dobre ako ste ho tu nazývali a chceli doživotný zákaz a pod ....tak je viac než úsmevné , že to píšeš práve ty ...ešte daj ten o tom finále ako Miklík s Draveckým pustili posledný zápas Slovanu
13.10.2017 - 12:21
+27

Achilles

 

Ty daj ten o tom ako nebolo na Bystricu voľnejšie
13.10.2017 - 12:33
+9

Urpiner16

 

Hej hlavne s Danom vám to pôjde.
13.10.2017 - 12:38
+2

burnzie

 

Chabý argument....keď urobí nepekný zákrok váš hráč tak tu píšeš o vyplakávaní ale vlani po Handzušovom zákroku si tu najviac moralizoval o charaktere a surovom zákroku doslova ste tu robili z toho kriminál tak teraz si pobavil a poriadne
13.10.2017 - 12:43
+15

Achilles

 

Narozdiel od Teba ja som videl dva odlišné herné situácie, zatiaĺ čo ty tu plačeš a útočíš v rámci nenávisti ku KE a Nagyovi a dúhovej družby s DT. Maj sa
13.10.2017 - 12:56
+9

burnzie

 

o akej nenávisti tu točíš prosím ťa ...prečítaj si znova čo som napísal a na čo som reagoval ..nemám mať najmenší dôvod na nenávisť voči KE reagujem len na to ako ty píšeš o plakaní a pod keď ty si robil to isté
13.10.2017 - 12:59
+2

Achilles

 

A ja Ti píšem, že to boli úplne dva odlišné situácie a keby ho Laci sundal peckou do hlavy rozbehom cez pol klziska tak tu nenapíšem ani pol slova
13.10.2017 - 13:06
+5

burnzie

 

Ja viem,že Laco nie je zákerný hráč ja som len reagoval na to s tým vyplakávaním....
13.10.2017 - 13:10
+3

BlackCrow

 

Mňa pobavilo "nechtiac ťukla Hričinu". Ty si iný geroj...
13.10.2017 - 13:38
+6

burnzie

 

Tak naschval s jasným úmyslom spokojný ?
13.10.2017 - 14:21
+3

BlackCrow

 

Takže skutočná legenda pykala za ťuknutie a "loser" Laco je free lebo prizabil Vyskoča.... To je svet....
13.10.2017 - 14:47
+3

mitoO

 

Aky nepekny zakrok urobil Nagy? Tiez som si najprv myslel, ze to bol uder do hlavy, ale disciplinarka ma aj ine pohlady kamier, ako huste.
16.10.2017 - 9:12
0

mitoO

 

To si este pamatam, ako vas klub vinil Hricinu, ze fauloval on
16.10.2017 - 9:10
0

fanda89

 

Miesto toho aby mu dali trest teraz sa budu prizerat ako DT vezmu spravodlivost do vlastnych ruk a zacnu polovat na madara. Takto sezonu nedohra ani Nagy pre zranenie ani niekto z DT pre trest
13.10.2017 - 12:35
+7

Gargamel123

 

len aby si ty nedohral coskoro...
13.10.2017 - 12:51
+4

fanda89

 

O to sa ty neboj smolko
13.10.2017 - 12:56
0

Gargamel123

 

Takze tak...
13.10.2017 - 10:39
+1

UssKe

 

LaciKE
13.10.2017 - 10:40
+7

kubinho

 

inak presne ten isty pocit som mal ja pri tom jedinom zazname z husteho - ze ho trafil do ramena, nie do hlavy
13.10.2017 - 10:40
+4

michaelfrolík

 

Myslím si, že správne.
13.10.2017 - 10:40
+6

stary mantinel

 

tak aspon nejaké vyjadrenie, ktoré treba respektovat.
co je ale zarazajuce tak nagy rozpraval o tom ako mu ide zavolat pricom do vcera mu nezavolal. aj ked to faul nebol, to je ludska slusnost.
13.10.2017 - 10:41
+3

Dracik_18

 

keby chcel , tak číslo si zistí po zápase za 12 sekúnd ..ale načo veď nič nespravil
13.10.2017 - 10:46
+7

NRfan

 

Lacike je proste charakter.
13.10.2017 - 12:07
+1

Majenko

 

Dračik_18: podľa mňa je jedno kedy si to číslo zisti hlavne že si ho zistil a podstatne je že sa mu ozval a si to vysvetlili
13.10.2017 - 12:20
+3

dejvidBB

 

Uvidime co sa bude diat ked bude situacia naopak
13.10.2017 - 10:41
+12

toso1891

 

To bude sĺz
13.10.2017 - 10:43
+24

Dracik_18

 

tak je všetko v poriadku
13.10.2017 - 10:42
+4

advokatiss

 

Ani volat uz nemusi
13.10.2017 - 10:44
+4

disi

 

niečo podobné ako handzuš, naviac zozadu...nie je legenda ako legenda...urpi ideš....
13.10.2017 - 10:43
+12

tep

 

Čiže si to Vyskoč "spôsobil sám", hej?
13.10.2017 - 10:54
+5

disi

 

úsudok nech si spraví každý sám...
13.10.2017 - 11:25
+2

tep

 

Jasne, to bolo na margo toho výplodu od vedenia BB, kde nakoniec to nemiestne obrátili na faul od Hričinu na Hadzuša.

Ono keď sa tak spätne zamyslím, tak v podstate ma neirituje ani fans (podpichovačky a prekáračky asi k tomu patria) ako tie všetky kroky aj v minulosti od vedenia
13.10.2017 - 11:36
+2

chefe

 

je to uplne ine ako handzus. Handzus bol pri tom faulovany, na to nezabudat!!!
13.10.2017 - 11:29
+4

chefe

 

to bol pokus o vtip.
13.10.2017 - 11:30
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Mato51

 

Hricina fauloval!Ty betarisko,bude dnes zabava.
13.10.2017 - 12:28
0

chefe

 

co tam bolo? preco je to zmazane?
13.10.2017 - 13:07
0

Achilles

 

Sme si trošku pokecali s urpim
13.10.2017 - 13:12
+4

Ricardinho13

 

Toto stanovisko disciplinárky hovorí za všetko. Ale plaču a nadávok bude asi len pribúdať...
13.10.2017 - 10:43
+5

Dracik_18

 

už disciplinárka je OK ?
13.10.2017 - 10:47
+4

Ricardinho13

 

Ja som na disciplinárku nenadával minulý rok keď dostal Laco trest, čiže úplne neopodstatnená bola, tá tvoja reakcia rozhodnutie rozhodcov a disciplinárky nezmení nikto z nás, treba to rešpektovať a bodka.
13.10.2017 - 11:02
+6

Michal89

 

Ja som žiadny zákrok teda tam nevidel
13.10.2017 - 10:43
+2

FanusikKosic

 

Jasne ze pride plač.. akonahle LaciKE pride do kontaktu s inym hracom, vsetkym sa postavi pero. Jeho ked obsekavaju a povie to rozhodcom uz placka. No ale jasne ked sa nedari pojdeme este aj komisii vyplakavat a stazovat sa na vsetko. Nadalej si stojim za tym, ze Detva nie je ziaden prinos pre TL. Keby ostatne kluby isli Detve naproti tak ich nedobehne.
13.10.2017 - 10:44
+6

emoxx1

 

To, že tam nebol lakeť sa zdalo aj mne. Písal som to už v nedeľu, že tam nebol a že by to chcelo aj záber z inej kameri. No rozhodnutie správne.
Pokiaľ je pravda, že Laco Vyskočovi ani nezavolal, tak to je už jeho hanba...
13.10.2017 - 10:44
+9

Dracik_18

 

načo mal zavolať keď nič nespravil a disciplinárka to potvrdila
13.10.2017 - 10:48
+2

Tehelnepole

 

Nebudem sa opakovat, to co sim chcela napisat, si uz napisal Ty.
13.10.2017 - 10:48
+1

Gargamel123

 

Tiez s makkym i?
13.10.2017 - 10:52
+4

skp_pp

 

hlavne s velkym T
13.10.2017 - 20:48
0

Gargamel123

 

Hodil by sa clanocek aj k Javorcikovi...
13.10.2017 - 10:50
+4

ctibor

 

Teraz by bolo zaujimave porovnat reakcie niektorych ludi z kosickeho tabora z minuleho roka po tom co Handzus dostal trest...
13.10.2017 - 11:03
+13

TomsKE

 

V prvom pripade bola trafena hlava. Sice nechtial, alebo bola

V tomto pripade bolo trafene rameno, nie hlava/krk.

Bohuzial zhoda nahod zapricinila ze sa obaja hraci skaredo zranili.

Chapem ze to nechces pochopit (a ani nue si jediny), lebo si zaujaty voci Nagyovi. Ale aspon sa o to pokus. Nagy isiel po puku. Ja som skor ocakaval ze dostane naraz ("strom") on. Bohuzial jeho super stratil stabilitu a stalo sa to, co sa stalo. Suboj telo na telo.

Ak by disciplinarka rozhodla inac, ok ja by som to akceptoval. Ale predsa mali viac kamier/ pohladov.
13.10.2017 - 11:34
+13

Dracik_18

 

mňa serie iba jediná vec a to,že prečo rozhodcovia neodpískali hneď , že na čo čakali ? ..keď sa Váš hráč zranil tu hneď stotinu odpískali , preto ľudia pískali ,ale nie na zraneného hráča ,ale na rozhodcov ktorý mali dva metre
13.10.2017 - 11:43
+6

stary mantinel

 

Pretože rozhodcovia su v nasej lige tragedia, ked uz dokazali na lade vidiet bitku sladok vs. Baca a dokazali dat sladkovi trest v hre tak to sa uz necudujem nicomu. To je ta liga ktora podla riška ide hore. Neviem v com, asi myslel fantasy ligu. To ze je nagy jednoduchy vychodniar sa vedelo vzdy, bohuzial ani len nedokazal tomu chlapcovi ani zavolat, to nie je tom ci bola alebo nebol faul, to je ludska slusnost. Ale zas nechcime od neho nejake zlozite pochody, s tym mal vzdy problem.
13.10.2017 - 11:58
+6

UssKe

 

A čo mu má vyvolávať že ako sa má? Keď je Laco jednoduchý východniar tak ty si potom jednoduchý somár.
13.10.2017 - 12:06
+7

stary mantinel

 

Sám nagy povedal, ze si zozenie císlo a zavolá mu. Takze jednoduchý tu bude okrem lacka aj niekto iný. Pekný deň
13.10.2017 - 12:12
+13

ŠIMIKE

 

Na ľade a potom aj po zápase som sa ospravedlnil. Nevidel som ho, určite som nikoho nechcel zraniť. - kosice dnes..co sa mu mat 10x ospravedlnovat zato ze narazil do stromu ?
13.10.2017 - 13:31
+5

Tizo BLOG

 

no uz ostavas len ty...
13.10.2017 - 15:50
+3

NRfan

 

Toto myslis naozaj vazne?
13.10.2017 - 12:23
+3

Westbeast0

 

Nie, mal sa ho opytat ako vyzeral ten jeho gol z perspektivy leziaceho na lade... Nemat v sebe ani tolko slusnosti sa niekomu po takomto zakroku ozvat ci je v poriadku, hlavne potom ako vyhlasil ze sa ozve, to je teda silna kava...
13.10.2017 - 12:43
+10

mannheim

 

Myslíš, že ako fanúšik tímu, ktorý hrá tú ligu prvý raz v histórii klubu, dokážeš relevantne posúdiť, či ide liga hore ?
13.10.2017 - 12:27
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
imko6

 

Suhlasim. Mali to hned pisknut. Asi je dosledok toho ze castokrak hraci zneuzivaju situaciu a chcu takto prerusovat hru. Zvlast aj je super v sanci... Potom chudak rozhodca urobi takuto chybu lebo v podvedomi rozmysla ci hrac nahodou aj nepredstiera zranenie alebo ze je otraseny.
Ten zakrok navyse nevyzeral tak vazne a ja tiez suhlasim ze to bolo skor nestastna nahoda ako brutalny faul.

Nam sa stalo podobne minuly rok na Bulika. Hoci to faul bol ale to je jedno lebo Bulik tiez zostal lezat. Cize faul nefaul, hra sa mala prerusit.

Ved tusim v pravidlach maju oporu v tom ze mozu hru prerusit ak sa im nieco nezda...
13.10.2017 - 12:57
+4

deimos9

 

Myslim, ze si to vystihol kompletne. Faul to nebol, rozhodcovia ale mali prerusit, mohlo to zle skoncit.
Rovnako ako mali trestat dalsie veci, ako to napalenie puku zo stredneho pasma dve sekundy po odpiskani, ked je cely tim DT este navyse v ofsajde. Ale to uz je stara vec s kvalitou rozhodcov a ich dvojakym povolnym metrom. Ak chce navyse LaciKe diskutovat, dostane za 10, lebo preto
13.10.2017 - 14:06
+2

TomsKE

 

Dobre dracik, ale toto je na inu diskusiu. Vseobecne ja pokladam rozhodcov za asi najslabsi aspekt v nasej lige. Mozno by bolo dobre ak by dali vyjadrenie aj oni, neviem.
13.10.2017 - 15:42
0

Tizo BLOG

 

sa pozri ze na toho hraca kaslali este aj vlastni spoluhraci davno po gole...cize ako faul to asi nevnimal nikto zo zucastnenych...
13.10.2017 - 15:52
+1

ctibor

 

Je to hokej a presne taketo veci bohuzial k nemu patria. Ja trest nebudem hodnotit a ani porovnavat obe fauly.

Podstata je taka, ze to co ste vy, Kosicania, predvadzali minuly rok.
13.10.2017 - 12:32
+1

mitoO

 

Ake oba fauly?
Porovnavas faul a nefaul.
16.10.2017 - 9:14
0

frantapriklep

 

Správne. Niet za čo trestať.
13.10.2017 - 11:11
+4

Urpiner16

 

Nagy je chránený ako tatranské kamzíky.Byť to iný hráč ani sa s ním disciplinárna komisia nepára.Tých excesov čo narobil je teda plná kopa.No nič musíme rešpektovať že Ladislav Nagy je nejaký pojem svetového formátu v hokeji kde sú rovní a rovnejší.
13.10.2017 - 11:26
+6

Mato51

 

Ries konkretnu situaciu,faul to nebol!Excesy no daj?
13.10.2017 - 12:15
+2

radopKE

 

Tak to sú potom tie naše kamzíky dosť chabo chránené...
13.10.2017 - 13:17
+2

RebeccaBlack

 

Hovorim to od začiatku.na tom jednom zabere neni vidno žiaden faul.ak mali k dispizicii dalsie 2 ktore to potvrdili,o to lepsie.

Laci je horkokrvny,ani mne sa nepaci vsetko co riesi,dokonca Hovorka by bol lepší kapitán smerom k rozhodcom.no tu sa ukazalo ze "odbornikom" v diskusiach staci aby hrac ostal lezat a uz videli skaredy faul.toto ani na 2 minuty nebolo
13.10.2017 - 11:26
+5

RebeccaBlack

 

Este dodam ze to co sa stalo Vyskocilovi je tragedia,snad sa z toho vylize a bude normalne hrat dalej.mrazilo z tych zaberov ked sa nehybal
13.10.2017 - 11:27
+2

Dracik_18

 

to nie je tragédia , normálny stret veď si buchol hlavu o vlastne plece ...inač skúšam to a nie a nie si spraviť otras mozgu
13.10.2017 - 11:34
+9

TomsKE

 

Tak skusaj Dracik este dalej, urcite sa ti to podari. Skus vybehnut nuekde na ulicu, mozno sa k tebe prida a budete si buchat hlavu o rameno dvaja
13.10.2017 - 11:39
+6

Dracik_18

 

mali napísať ,že si udrel hlavu o ľad , vyznie to lepšie
13.10.2017 - 11:44
+2

tep

 

A skúšaš to bez alebo s ramennými chráničmi?
ale hej, skôr o ľad ako o rameno by bolo lepšie napísané
13.10.2017 - 11:52
+1

Dracik_18

 

aj s prilbou
13.10.2017 - 12:05
0

wedro

 

Si natoľko inteligentný aby si vedel že aj takéto kuriózne zranenia sa stávajú
Bohužial.

Takže tak.
13.10.2017 - 20:03
+2

mitoO

 

Ak nabehnes bradou na chranic, nie je to az take nerealne.
16.10.2017 - 9:17
0

kurtsteiner

 

Co tu pletieš nejaku tragediu pana Vyskočila.tu je diskusia o zakroku na Vyskoča.
13.10.2017 - 11:41
+2

RebeccaBlack

 

Trosku som poplietol mena.my bad
13.10.2017 - 11:54
+1

kurtsteiner

 

14.10.2017 - 11:45
0

fandaxxx

 

nagy/vyskoc: nechcem tu prilievat vasne do diskusie.nechcem ani riesit ten stret ale ako uz aj vyssie Dracik povedal, vyjadrenie ako uviedli:Martin Vyskoč si pravdepodobne narazil hlavu o vlastné plece a privodil si silný otras mozgu.,,tak neviem ako je to mozne aby si to clovek dokazal urobit.jedine ,ze hlavu ma na snurke
13.10.2017 - 11:52
+6

Tizo BLOG

 

ty si nedokazes narazit hlavu o vlastne plece? u drakov je to jasne ti maju dlhy krk...ale ty budes co vyrezavany z dreva?
13.10.2017 - 16:30
+3

fandaxxx

 

otras mozgu: ta Ty si iny frajer.nie ,nie som z dreva ale ak Ty dokazes si udriet halvu o vlastne plece,privodit si pri tom silny otras mozgu a podvrtnut krcnu chrbticu,tak by si sa mal prihlasit do sutaze MAM TALENT.urcite to vyhras,a to co budes marodovat Ti za tie peniaze za vitazstvo bude urcite stat.
13.10.2017 - 16:55
+2

Tizo BLOG

 

ano je to mozne...pri prudkom trhnuti hlavy ti mozem podvrtnut chrbticu aj ked ti dam do zubov...a kedze ramenom si kludne mozes trafit spankovu oblast tak privodit si otras mozgu nemusi byt az taky problem...navyse otras ti staci akykolvek silnejsi uder do hlavy...a ze to ty nedokazes...no asi uz ta degeneracia z cumenia do mobilov pokrocila do takej miery ze chrbitca je ohybna len v jednom smere a to dopredu...kedysi sa to volalo krajcirsky hrb...
13.10.2017 - 21:50
+3

Cia

 

Ty si minimálne sudny znalec v odbore medicíny a kozmetiky zaroven este nám povedz ci si bral do úvahy váhu hráča a rýchlosť ktorou narazil svojim ramenom do svojho spánku a vlastne mohlo sa jednať aj o sebevrazdu
14.10.2017 - 1:42
+2

enriko21

 

Martin Vyskoč si pravdepodobne narazil hlavu o vlastné plece a privodil si silný otras mozgu...toto ako sa dá?
13.10.2017 - 11:54
+22

Ottawa Senators

 

Po tom ako som si to prečítal som to hneď skúsil, troška ma bolí sánka ale budem v poriadku.
Neviem na čom fičí Jakubovič ale musí to byť niečo silné.
13.10.2017 - 12:15
+6

majo24

 

Nerozhodol o tom len JUDr. Jakubovič. disciplinárna komisia má viacej členov viď... https://www.hockeyslovakia.sk/sk/article/disciplinarna-komisia
13.10.2017 - 12:38
+1

Kain

 

Podla mna spravne rozhodnutie. Nedovoleny zakrok som nevidel, skor by som to oznacil ako nestastny stret.
13.10.2017 - 12:16
+1

Sunter

 

Som zvedavý aký trest dostane vyskoč,keď zranil sám seba
13.10.2017 - 12:17
+13

paljuka

 

Kazdopadne utok na hlavu to nebol nech si to pozriem kolko krat chcem Nagy ho nezasiahol vyssie ako po rameno od ramena vyssie ziadny kontakt nebol...
Neviem co tu trebalo trestat, v hokeji sa stavaju zranenia je to kontaktny sport len treba rozlisovat na zavinene a nezavinene, toto bolo podla mna nezavinene...
Dalsia vec ci mu volal alebo nie to teraz ked tu nejaky anonym napise ze Nagy Vyskocovi nevolal to je okamzite pravda alebo je to nejaka relevantna informacia?

A tiez k tomu chranenemu hracovi tak ten chraneny hrac Laco Nagy dostal mozno jediny a ak nie jediny tak urcite najprisnejsi trest asi v dejinach nasej ligy len za to ze Jonakovi povedal par teplych slov, trest bol prisnejsi ako ked onoho casu niekto fyzicky napadol rozhodcu...takze asi tak je chraneny, ak by to bol utok na hlavu minimalne 5 zapasov na tvrdo by urcite dostal...
13.10.2017 - 12:40
+5

stan-PP

 

neviem ako mne je to jedno, ale podla latky co nastavil Lintner dost vysoko po takychto stretoch a zraneniach, jednoznacne mal dostat Lacike trest to je jedno ako to bolo ci do ramena alebo co bol to stret tvrdy a hrac ostal zraneny a to bol automaticky distanc aj ked to bolo nestastne takze nechapem tomuto rozhodnutiu ale budis Riso a spol no...
13.10.2017 - 12:47
+6

Gargamel123

 

pil si...
13.10.2017 - 12:49
+2

paljuka

 

takze podla toho co pises akykolvek stret hraca s hracom pokial sa ten druhy zrani treba trestat...potom by ale bolo lepsie pouvazovat nad zmenou sportu, taky basketbal pripadne hadzana su bezkontaktne sporty resp. piska sa tam kazdy kontakt...
hokej je sport kontaktny treba rozlisovat umysel a bezny stret hraca Lintner zaviedol urcite pravidla pri umyselnych zakrokoch s cielom zranit protihraca a hlavne pri utokoch na hlavu ani jedno sa v tomto pripade nestalo...
13.10.2017 - 13:14
+1

slovex30 BLOG

 

Nechcem sa Vám tu do toho miešať, ale na margo tých bezkontaktných športov Ti musím napísať, že asi sledujeme každý iný druh hádzanej. Ten šport je teda dosť tvrdý a tých kontaktov je tam hodne
13.10.2017 - 13:34
+3

radopKE

 

V tomto máš pravdu. Hádzaná sa všeobecne považuje za jeden z najtvrdších športov. A my,čo sme ju hrávali o tom vieme svoje.
13.10.2017 - 13:56
+1

dufus

 

ten pán čo ho máš v profilovke ,ten prevádzkuje bezkontaktný šport,respektíve tam sa stále padá (p. Mak by vedel rozprávať),ale hádzaná??sledujem pravidelne nemeckú ligu a poviem ti že teraz si napísal takú kravinu až no,neviem koľký hokejisti by dokázali odohrať celý zápas ......
13.10.2017 - 14:05
0

paljuka

 

hadzanu som hraval nejaky cas je sice pravda ze hokej nie ale urcite viac hokejistov ti zvladne hadzanu ako opacne... podstatne viac veci sa v hadzanej piska ako v hokeji nebudem sa tu hadat kazdopadne si myslim ze hokej je urcite tvrdsi sport a urcite viac do tela... aj ked beriem spat hadzana nie je az tak bezkontaktny sport ako som to napisal
13.10.2017 - 14:57
+1

Tizo BLOG

 

navrhujem prejst na curling...lad ostava, nejake to naradie podobne hokejkam, puky velke a kontakt ziadny...
13.10.2017 - 16:33
+1

Urpiner16

 

Hej Nagy môže všetko.
13.10.2017 - 12:49
+1

Nemehlo

 

preto dostava osobne tresty za to ze sa ozve k rozhodcom? Ich prosi nech ho poslu si odpocinut?

Faul nebol, hra sa ma prerusit ked sa dotkne muzstvo ktoreho hrac je na lade puku, pripadne ked dojde k znecisteniu ladovej plochy krvou. Na videu jasne vidiet ze hlava pada na rameno a nie na lad.
13.10.2017 - 13:29
+1

radopKE

 

Pri tebe mi ani Tričko nechýba. A to je Laci jeho srdcovka...
13.10.2017 - 13:57
+4

Mato51

 

Nova doba,za nefaul sa ma trestat?
13.10.2017 - 13:25
+4

radopKE

 

Revalo sa tu,že...teplá liga. Teraz príde tvrdší stret,zase sa reve. Tak ja už neviem. Píšem o tvrdosti a nie o zákernosti,ak by náhodou poniektorí nechápali...
13.10.2017 - 13:27
+1

stary mantinel

 

tak zase taky sladok to zobral vazne. uz v 15min v prvom kole zrusil bacu a bolo vymalovane. a hned dostal aj trest v hre ktory nastastie pred dalsim zapasom zrusili. s tou tvrdostou to zas take zle nebude.
13.10.2017 - 18:10
+2

mitoO

 

akurat ze uz nejako zmakol ten Sladok, stale ho davam do fantasy a nic
16.10.2017 - 9:18
0

Dracik_18

 

pobije sa a hneď dostane na niekoľko zápasov stopku
16.10.2017 - 9:40
0

rasticek

 

Skúsim aj ja. Zákrok som síce nevidel (ospravedlňte ma) a nejdem sa ani vyjadrovať k trestu-netrestu, ale... To vyjadrenie sa mi zdá viac než vtipné. Bežne si predsa hlavu búcham o vlastné rameno a spôsobujem si tým otrasy mozgu
13.10.2017 - 13:44
+3

Nemehlo

 

mas na hlave prilbu a buchas sa nekontrolovane o plastovy chranic? Kamaratka si kolenom zlomila sanku, ked skakala salto.
13.10.2017 - 13:49
+3

Nemehlo

 

Pravidlo 85

ZRANENÝ KORČULIAR
I.
Ak je zrejmé, že korčuliar utrpel vážne zranenie, rozhodcovia i
hneď prerušia hru a
privolajú na ľadovú plochu zdravotnú službu.
II.
Vo všetkých ostatných prípadoch, ak je korčuliar zranený a nemôže pokračovať
v hre alebo odísť na hráčsku lavicu, hra bu
de pokračovať dovtedy, kým jeho tím
nezíska puk a zároveň pokiaľ nemá jeho tím možnosť dosiahnuť gól.
13.10.2017 - 13:51
+2

Urpiner16

 

Terazky čo si napísal si vysvetlil jediné a to že počin disciplinárky bol taký aby v tom nebol namočený rozhodca ktorý spravil chybu ale ani pán veľký LN.
13.10.2017 - 13:58
+2

Nemehlo

 

Cize ked bolo vsetko podla pravidiel, tak to bolo v prospech rozhodcu a LN? Gratulujem k tvojej dedukcii.
13.10.2017 - 14:07
+2

Mato51

 

Excesy kedy das?
13.10.2017 - 14:11
+2

Urpiner16

 

Nepochopil si nevadí.
13.10.2017 - 14:10
+1

Nemehlo

 

Tak mi prosim napis vysvetlenie ako to funguje.
13.10.2017 - 14:27
+2

Mato51

 

Moj 10 rocny syn si vyzaduje tie exesi.Prosim,prosim urpi daj ich treba mu ist spat.


13.10.2017 - 21:26
+2

Mato51

 

5 min.inak si klamar
13.10.2017 - 21:54
+1

Urpiner16

 

Stačí exces jeden čo sa opakuje.Naváža sa do rozhodcov a oplzlo reaguje a synovi prajem dobrú noc končím.
13.10.2017 - 23:57
0

Urpiner16

 

Sám vidíš ako na disciplinárke funguje celé zle.
13.10.2017 - 14:31
+1

Nemehlo

 

Cele zle ze sa riadia pravidlami? Mas zaber kde Nagy trafi Vyskoca do hlavy? Ak ano posli ho disciplinarke, vyvodi zodpovednost.
13.10.2017 - 14:34
+2

Jozef_SK

 

Pri faule handzusa povedali ze ked sa hrac zrani je za to trest takze kde je trest
13.10.2017 - 14:53
+5

BlackCrow

 

Trest nie je pretože faul to nebol. Alebo teda skutok sa nestal.
13.10.2017 - 15:06
+4

sparrow12

 

ÚŽAS: Bez "pomoci" nie je možné si takéto zranenie spôsobiť!!! Hráč KE s prezývkou maďar by sa mal nad sebou zamyslieť, ak je toho vôbec schopný. A taktiež disciplinárna komisia!!! Ako hodnotenie tohto výplodu ma napadá iba záver jednej Krylovej piesne : Nasr.t, jó nasr.t. Ale čo už, skutok sa nestal. Ak by niečo podobné urobil niekto iný, "oddychoval" by možno až do konca roka.
13.10.2017 - 17:08
+4

TomsKE

 

13.10.2017 - 17:23
+3

Mato51

 

Faul to nebol.Zamysli sa Ty co napises ked si toho schopny.Odporucam na domacu ulohu si ten zakrok opakovat a opakovat.
13.10.2017 - 23:04
+2

Cia

 

Presne o tom som hovoril pred zápasom s Vyskočom odpil si ramená lebo náhodou pojde okolo teba legenda čisto za pukom a ty si spôsobis otras mozgu nedal si povedat a tak som mu este poradil aby sa nezabudol Lacimu ospravedlnit je to dobre už zháňa jeho tel.číslo všetko ako ma byt chlapec pochopil ako to v našej lige chodi
13.10.2017 - 17:29
+1

wedro

 

Rozhodca: Je pánom na ľade.
Faul to nebol ak by áno L.Nagy by dostal trest.

Takže tak.
13.10.2017 - 17:45
+2

Cia

 

Dk konstatovala ze ho nezasiahol do hlavy až potom ho odhodil rukou co možno považovať za min. nedovolené bránenie co samozrejme nedovolený zákrok je a kluby sa dohohli ze za každý faul ktorý spôsobí zranenie hráča na viac ako sedem dni sa udelí trest až na 4 mesiace zákazu štartu co akceptovala aj Dk nerokovalo sa o. aký faul sa jedná a to ze si zranenie spôsobil sam je viac ako smiešny argument aj pre takéto rozporné rozhodnutia Szľh je nas hokej dlhodobo v srackach
13.10.2017 - 17:48
+4

samajamado

 

otazka na adminov:: neplanujete vymenit Martin za Detvu v paticke stranky? Ten odkaz na web MHC nefunguje. Ci naco to robit na jednu sezonu?
13.10.2017 - 18:28
+1

ElbinatorMT

 

Skutok sa nestal.. výsmech lige - atakovaný hráč 3 mesiace bez hokeja..
13.10.2017 - 19:09
+3

kolja17

 

Skutocne to faul nebol. Ked si to budete pozerat este raz, stopnite si to v okamihu stretu. Nagy obe korcule na lade, ruky pri tele, ramena Nagy siahaju na spodnu cast ramien Vyskoca. Vyskoc je v drzani puku, teda moze byt napadany dovolenym sposobom. Hra bola prerusena 4 sekundy po danom suboji - aj ked golom - ale bola, ale sorry, ak niekto na dialku sirky ladovej plochy dokaze za menej ako 4 sekundy posudit zavaznost pripadneho zranenia hraca, tak je lepsi ako Coprfield. Ak chces, posli mi mail, poslem ti fotku okamihu stretu, kde je zrejme, ze to bolo rameno na rameno.
13.10.2017 - 19:43
+2

sparrow12

 

Ten lakeť tam bol v čase prebratia puku maďarom, Takže sorry.
13.10.2017 - 19:51
0

Mato51

 

Skutok sa stal.faul to nebol.A?
13.10.2017 - 23:30
+1

sparrow12

 

A vysvetli mi, prosím, ako si mohol Vyskoc sposobit sám také zranenie, pls.
13.10.2017 - 19:59
+1

Mato51

 

Zeby nestastna nahoda?
13.10.2017 - 23:14
+1

sparrow12

 

To vedia iba docenti z DK.
13.10.2017 - 20:44
+1

mno

 

nemali čo trestať: faul to nebol. Mladý si to asi zmýlil s krasokorčuľovaním.
13.10.2017 - 22:36
+3

Cia

 

Jedine ak to budeme považovať ako pokus o samovraždu a mimochodom bol vôbec Nagy nalade
14.10.2017 - 1:46
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

+ Novinky 2018Vrátane Play-Off tričiek NR a NZ

Bleskovky

Slovenský útočník Puliš absolvuje skúšku v českom Zlíne

Slovenský hokejista Radovan Puliš absolvuje skúšku v tíme českého extraligistu Aukro Berani Zlín. Informoval o tom klubový web. Dvadsaťšesťročný útočník dokončil minulú sezónu v HKM Zvolen, predtým mu pre zdravotné problémy nevyšiel angažmán v Dukle Jihlava.
pred 10 min. - TASR

Danault predĺžil kontrakt s Montrealom do roku 2021

Hokejový útočník Phillip Danault podpísal nový trojročný kontrakt s klubom zámorskej NHL Montreal Canadiens. V priemere zarobí za jednu sezónu 3,083 milióna amerických dolárov. Dvadsaťpäťročný Kanaďan nastúpil v ročníku 2017/2018 za Montreal v 52 zápasoch a získal 25 bodov (8+17). Informoval o tom portál tsn.
včera o 21:43 - Adrián Danaj / TASR

Armia sa dohodol s Montrealom na ročnej zmluve

Klub zámorskej hokejovej NHL Montreal Canadiens podpísal ročný kontrakt s útočníkom Joelom Armiom, ktorý sa tak vyhol arbitrážnemu konaniu. Dvadsaťpäťročný Fín si v nasledujúcej sezóne zarobí 1,85 milióna dolárov. Armia prišiel do Montrealu 30. júna z Winnipegu Jets.
13.7.2018 20:08 - Michal Bruner / TASR

Maroon sa dohodol na ročnej zmluve so St. Louis Blues

Hokejový útočník Patrick Maroon bude v kariére pokračovať v tíme zámorskej NHL St. Louis Blues. S klubom podpísal ročný kontrakt na 1,75 milióna dolárov. Informovala o tom oficiálna stránka profiligy.
11.7.2018 07:14 - Michal Bruner / TASR

Miller sa upísal Vegas na ďalšie štyri sezóny

Klub zámorskej hokejovej NHL Vegas Golden Knights podpísal štvorročný kontrakt s obrancom Colinom Millerom v hodnote 15,5 milióna dolárov. Dvadsaťpäťročný bek tak zarobí 3,875 miliónov za sezónu. Miller prišiel do Vegas vlani v rozširovacom drafte a zažil najlepšiu sezónu v kariére v NHL.
9.7.2018 08:16 - / TASR

Petrovic zostáva hráčom Floridy

Klub zámorskej NHL Florida Panthers uzavrel s kanadským obrancom Alexandrom Petrovicom nový ročný kontrakt na 1,95 milióna dolárov. Podpis zmluvy oznámil v piatok generálny manažér “panterov“ Dale Talon, ktorý Petrovica označil za spoľahlivého mladého obrancu, ktorý hrá na hrane a je veľmi silný v hre v oslabení.
6.7.2018 21:08 - / TASR

Šustr sa na rok upísal Anaheimu

Klub zámorskej hokejovej NHL Anaheim Ducks podpísal ročný kontrakt s českým obrancom Andrejom Šustrom. Dvadsaťsedemročný bek pôsobil v doterajšej kariére v profilige len v drese Tampy Bay, za ktorú nastúpil na 319 duelov s bilanciou 10 gólov a 53 asistencií. V 46 zápasoch play off pridal päť bodov (2+3).
6.7.2018 10:05 - / TASR

Boston podpísal trojročný kontrakt s Kuralym

Vedenie zámorského hokejového klubu NHL Boston Bruins uzavrelo trojročný kontrakt v hodnote 3,85 milióna eur s útočníkom Seanom Kuralym, ktorý mal štatút obmedzeného voľného hráča. V minulej sezóne dal 25-ročný center šesť gólov a zaznamenal 14 bodov v 78 zápasov základnej časti. V play off pridal dva góly a dve asistencie v dvanástich dueloch.
3.7.2018 21:11 - / TASR

Colorado získalo obrancu Colea a útočníka Calverta

Vedenie klubu zámorskej NHL Colorado Avalanche sa po otvorení trhu s voľnými hráčmi dohodlo na zmluvách s dvojicou hokejistov. Obranca Ian Cole a útočník Matt Calvert zhodne podpísali s "lavínou" trojročné kontrakty. Cole sa dohodol na zmluve v celkovej hodnote 12,75 milióna dolárov.
2.7.2018 10:09 - / TASR

Riley Nash posilnil Columbus, podpísal zmluvu na tri roky

Kanadský hokejový útočník Riley Nash bude vo svojej kariére v NHL pokračovať v tíme Columbus Blue Jackets. Uviedol to reportér televízie TSN Darren Dreger na sociálnej sieti Twitter. Dvadsaťdeväťročný Nash hral v uplynulej sezóne v Bostone Bruins, predtým pôsobil v Caroline Hurricanes.
1.7.2018 22:03 - / TASR

Archív krátkych správ »
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
zimná hokejová škola
Evysledky.com - live športové vysledky