Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Dlh Slovana Bratislava za prenájom štadióna stále nie je vyriešený

zdroj: TASR
23.4.2019 08:23 TASR

Dlh hokejového Slovana Bratislava za prenájom bratislavského Zimného štadióna Ondreja Nepelu stále nie je vyriešený. Hlavné mesto trvá na svojom doterajšom stanovisku a tvrdí, že ak klub najneskôr do začiatku novej sezóny svoj dlh neuhradí, jednou z možností je aj ukončenie nájmu s HC Slovan a využitie priestorov na iné kultúrne i športové podujatia.


Dohoda so Slovanom po spoločnom stretnutí s predstaviteľmi mesta bola, že rozhodnutie má padnúť do konca marca, dokedy sa mali podávať prihlášky do KHL. "Vzhľadom na to, že Slovan dostal výnimku od KHL v zmysle podania prihlášky do 30. apríla, termíny sa posunuli. Ďalšie stretnutie so zástupcami Slovana sa má uskutočniť do konca tohto mesiaca," povedal pre TASR hovorca Bratislavy Peter Bubla.

Slovan dlhuje za nájomné, služby spojené s nájmom, zmluvné pokuty a úroky z omeškania mestskej organizácii Správa telovýchovných a rekreačných zariadení Bratislavy (STaRZ). Ku 19. februáru bol dlh vo výške 978.069 eur. Vedenie klubu na aktuálne otázky TASR zatiaľ neodpovedalo. Vo februári však uviedlo, že si je vedomé svojich záväzkov voči hlavnému mestu za užívanie zimného štadióna a intenzívne pracuje na ich vyrovnaní.

"Od začiatku pôsobenia klubu v tejto aréne, či už po jej modernizácii v roku 2011, alebo ešte pred rokom 2009, HC Slovan svoje záväzky voči vlastníkovi arény vždy vyrovnal. Len od roku 2011 Slovan zaplatil do rozpočtu mesta niekoľko miliónov eur," konštatoval klub. Ako podotkol, so zástupcami mesta o svojom dlhu komunikuje a zároveň oceňuje ich doterajšiu ústretovosť a trpezlivosť pri nachádzaní riešenia.

Primátor Bratislavy Matúš Vallo v marci vyhlásil, že hlavné mesto bolo veľmi dlho trpezlivé, avšak trpezlivosť sa už skončila. "Keď niekto dlží len sedem eur, dostáva upomienky a vypnú ho. Niekto nemôže dlžiť milión eur a ďalej používať štadión. Tie peniaze nám reálne chýbajú v prevádzke štadióna a aj do organizácie STaRZ," povedal Vallo.

Dlhom "belasých" sa zaoberalo minulý rok aj predchádzajúce vedenie Bratislavy. Hokejový klub dlhoval hlavnému mestu za prenájom zimného štadióna v júni 2018 takmer 800.000 eur. Ku koncu januára 2018 dlžil až 1,028 milióna eur, vo februári 2018 sa však klubu podarilo uhradiť 500.000 eur. Nakoľko dlžník ani po viacnásobných upozorneniach neuhrádzal svoje záväzky, STaRZ pristúpil k vymáhaniu dlhu súdnou cestou. "Od februára 2018 do súčasnosti STaRZ predložil na súd celkovo štyri žaloby," informoval koncom februára Bubla. Organizácia STaRZ deklaruje, že bola ochotná hľadať mimosúdne možnosti riešenia úhrady dlhu, postoj zástupcov Slovana ju však núti k súdnemu vymáhaniu.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: KHL


Andy182

 

takže o týždeň už oficiálne staronový účastník TL?

Aké sú reálne možnosti, kde by Slovan mohol hrať? Ružinov je tuším kapacitne full..

Ďakujem
23.4.2019 - 10:28
+2

LenTak93

 

Na Slovensku nikto nemá "gule" na radikálne zmeny.
Slovan bude hrať naďalej KHL na svojom štadióne.
23.4.2019 - 10:36
+22

rijko

 

Aj Vallo ma rodinu asi nebude az tak kopat do osieho hniezda.
23.4.2019 - 13:04
+2

jh12

 

co tym chces povedat / naznacit? Myslel som si ze taketo maniere su uz davno minulostou
23.4.2019 - 13:05
+1

Tehelnepole

 

hahahahahahahahaha
23.4.2019 - 13:50
+29

moke19

 

prosím vyžltiť
23.4.2019 - 17:32
0

rijko

 

Minulostou na ktorej planete myslis?
23.4.2019 - 13:51
+4

jh12

 

ak statna moc bude cuvat pred agresiou a bude servilna (co bohuzial je) tak tu nikdy nebude dobre. Ovsem si nemyslim ze by dlh schrankovej firmy Slovan bol nejakym ohrozujucim pre hociktoru rodinu
23.4.2019 - 14:29
+2

Tizo BLOG

 

pre urcite "rodiny" to ohrozenim je...
24.4.2019 - 17:50
+1

topska

 

Jasneee, preto v Poprade pred necelym rokom vybuchovali vedeniu ci trenerom klubu auta a v kancelariach sme mali opocuvacie zariadenia Rozne telefonaty na sukromne mobily aj dobrovolnikom v klube ani radsej nevytahujem, to je oproti tomu nic.
23.4.2019 - 14:03
+23

strojar

 

Vybuchovali autá?
Koľko áut vybuchlo?
23.4.2019 - 14:20
0

topska

 

sorry horeli ospravedlnujem sa
23.4.2019 - 14:24
+8

maček

 

tak to je iné
23.4.2019 - 19:16
+17

MackoPu

 

Tiez sa mi to zda ako polahcujuca okolnost
23.4.2019 - 19:38
+19

Sesto6

 

Slovan a novym ucastnikom TL? Vsak nema vysporiadane zavazky! Na druhej strane, mozno preto sa ma riadenie TL presunut pod Zvaz. Potom sa nejake vynimky hadam najdu.
23.4.2019 - 14:20
+2

Tehelnepole

 

Ano, Siroky mozno zavolal Kohutovi, nech Ričimu vezme riadeie ligy a presunie ho na SZLH lebo mozno bude chciet Slovan naspat do ligy.

A mozno mas bujaru fantaziu.
23.4.2019 - 14:27
+6

Sesto6

 

Ano, mas pravdu, je to len fantazia. Ale, v tejto chvili treba ratat so vsetkymi moznostami.
23.4.2019 - 22:19
+1

Sesto6

 

Ano, mas pravdu, je to len fantazia. Ale, v tejto chvili treba ratat so vsetkymi moznostami.
24.4.2019 - 9:38
0

Big brother

 

Zavazky, ktoré ma voči hračom v KHL by nikto na Slovensku neriešil. To je vecou KHL.
23.4.2019 - 18:55
+1

tep

 

Nuž ale Citrón bazíroval na tom, aby boli kluby v dobrej finančnej kondícií a ak sa mu tam ozve dáka arbitráž zo zahraničia, myslíš si, že to neokresá ich rozpočte v našej súťaži?
23.4.2019 - 19:15
0

UssKe

 

Mesto im nakoniec ustúpi , tak ako vždy .
23.4.2019 - 10:37
+9

mitoO

 

S Durkovskeho ciernou durkou nic neurobil Ftacnik, ktory bol tiez pekny ftacik. Nesrovnal to takisto nesrovnal a vyzera to tak, ze ani Vallo nezabrani tomu, aby sa dalej neodrbavallo.
23.4.2019 - 10:46
+54

Westbeast0

 

aby sa to dalej NenaVallovalo...
23.4.2019 - 12:30
+20

juromt

 

...: a aby nad tym cele Slovensko neonanoVallo
23.4.2019 - 13:04
+19

hello, havarju

 

Prečo, veď Slovan má Široký Vállov
23.4.2019 - 13:08
+20

Sani

 

...v normalnom state by to fungovalo asi takto...nevies doplatit ani na 2-3 odklad chudatko oligarchicke chudobne...?...tak pozrieme sa ti konkurznou formou na majetok a najjednoduchsia cesta k rieseniu sa zda byt prevod tvojho vlastnickeho podielu HC Slovan Bratislava na mesto Bratislava... (ktore to moze po pravnom usporiadani predat niekomu serioznemu)




23.4.2019 - 10:53
+20

borec-z-ke

 

Predaj podielu v konkurze nie, pretože spoločnosť nevlastní svoj vlastný podiel, ten vlastnia akcionári. Mohlo by to ale ísť predajom podniku napr. alebo nejakou formou reštrukturalizácie.
23.4.2019 - 11:52
+2

borec-z-ke

 

Ale vzhľadom na to, že na insolvenciu potrebuješ spravidla viac veriteľov, asi by sa museli spojiť s Miklíkom
23.4.2019 - 11:57
+4

Sani

 

...nie predaj podielu, ale prevzatie akcii (alebo ak chceme zostatnenie) ako vymohnutie pohladavky voci mestu...
...co sa tyka akcionarov, nevztahuje sa na akcie Slovanu institut uzivatela konecnych vyhod, co je v tomto pripade kamarat Jurko...?

...tento dlh je pre Slovan vlastne sanca ako vydurit Jurka z nory...
24.4.2019 - 9:55
+1

N-R-N-R

 

zostatnenie je mozne len bud za adekvatnu nahradu, ak taka nie je, tak za nahradu vyjadrenu v peniazoch, inak sa zostatnit podla sucasneho pravneho poriadku neda .. a samozrejme muselo by to byt v zaujme verejnosti (co by to asi aj bolo)
24.4.2019 - 22:46
0

NR

 

Nejaku inu telenovelu nemate v archive?
23.4.2019 - 11:09
+6

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Hc-Ke-1

 

Bol by blázon
23.4.2019 - 12:39
+1

matoguco

 

Niekde som čítal, že dlhy má aj on, aj Slovan(ten ich má 100% tne), takže toto spojenie by bolo dokonalé
23.4.2019 - 13:44
+5

moke19

 

práveže, Rúžička miluje "hmlisté" prostredie
23.4.2019 - 17:38
+2

nerorome

 

To bude kachna jak vyšitá...
23.4.2019 - 13:48
0

moke19

 

nie je celkom, už včera písali o tejto možnosti české web-y
23.4.2019 - 17:39
0

stevensk

 

No my nie sme v normalnom state a preto ked ako obcan nezaplatis nahodou nieco štátu tak za chvilu mas sudny prikaz a nasledne exekutora.....skoda ,ze to takto trefne nefunguje aj vo vyssich sferach ako vyssie pisete.
23.4.2019 - 11:19
+13

VSŽ Košice

 

Pointa je že týmito odkladačkami trpí fanúšik Slovenskej Ligy ktorý nemá tušenia kto a ako sa bude hrať v novej sezóne.
23.4.2019 - 11:44
+13

NR

 

Ja nejak extra netrpim, popravde
23.4.2019 - 12:25
+34

Rebel74

 

Ja prežívam strašné muky. Neviem ani spať kvôli tomu či Slovan príde do ligy...
23.4.2019 - 12:30
+19

VSŽ Košice

 

Evidentne nepochopené, alebo ste nechceli pochopiť
Nejde prioritne o SB, ale že pri rozhodnutí ako bude Liga vyzerať sa čaká práve na nich.
Budú hrať naďalej Maďarské kluby? Poľský? Žilina či Martin?
Prečo na toto nevieme odpoveď je v BA
Hlavne že čoskoro sa začne predaj permanentiek
23.4.2019 - 12:40
+15

mitoO

 

O tom, ze madarske kluby vstupia do nasej ligy minimalne na minulu sezonu sme sa definitivne dozvedeli v polovici juna.
Momentalne problem nestoji na ucasti, ci neucasti Slovana v KHL (o com sa ma definitivne rozhodnut do konca aprila), ale na tom, ze nevieme, kto ligu bude po kongrese SZLH riadit.
23.4.2019 - 12:47
+7

LenTak93

 

Maďari majú hrať v TL aj v sezóne 19/20. Aspoň také info je teraz v kluboch.
23.4.2019 - 12:56
+1

MackoPu

 

Ak si dobre pamatam, prvotna dohoda je na 3 roky.
23.4.2019 - 19:39
0

topska

 

Podpisana bola na rok, peniaze z vlady maju madarske kluby na 3 roky. To vsak musia kompetentni odsuhlasit ak ich maju minat na posobenie v nasej lige. Zatial to nevyzera tak, ze by mali skoncit. Ale su kandidati na hlavu SZLH ktori ich tu nechcu. No im nedavam velku sancu uspiet a ich ucast zmenit.
23.4.2019 - 19:48
0

MackoPu

 

Ok, dik za info.
23.4.2019 - 21:41
0

Sunkafit

 

Tak tak
25.4.2019 - 8:50
0

Rebel74

 

Ja som to pochopil. Myslím, že liga mala dať ultimátum Slovanu nech sa vyjadria či budú alebo nebudú hrať Tipsport ligu. S mestom nech sa naťahujú koľko chcú, to ma nezaujíma. Lebo aj vylosovanie a všetko je potrebné nachystat na novú sezónu. A keďže nejaké info o konci maďarských tímov v TL nevyšlo, tak pochopiteľne si myslím, že v lige ostávajú.
23.4.2019 - 13:02
+1

Acorgonka

 

P.Kovacik v rozhovore na klubovej stranke uvadza ze maďarské kluby s vysokou pravdepodobnostou v TL pokracuju
23.4.2019 - 13:07
+4

fanusikuspechu

 

liga a ultimatum Slovanu? Slovan keby sa aj den pred zaciatkom noveho rocnika rozhodne ze ide naspat tak ho liga zial s otvorenou narucou zoberie...ja som len zvedavy ci budu aj tu platit rovnake pravidla, ze musia byt vysporiadane vsetky zavazky voci hracom...
23.4.2019 - 15:41
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
topska

 

o tom sa uz davno hlasovalo ked isiel Slovan do KHL a mozu vstupit kedy chcu
23.4.2019 - 18:01
+3

moke19

 

a nemôže to ZOK zmeniť?
23.4.2019 - 18:06
0

topska

 

co viem tak nie, stale ked bollo treba tak sa to opat odsuhlasilo
23.4.2019 - 18:26
+1

fifofrogy

 

To čo platilo niekedy platilo niekedy to čo platí dnes platí dnes aj oni sľúbili že tým odchodom to bude u nás vyzerať ináč atď sľuby sa sľubujú a blázni sa radujú čiže pokiaľ to není čierne na bielom s pečiatkou a podpisom každého klubu pod určitými podmienkami záväzkami atď je to len niečo s čím si aj ja ako fanúšik môžem vieš čo ! A verím že tam určite a určité podmienky boli na betón a ako ich plní doma tak určite sú "splnené" aj v tej dohode spred 7 rokov .
23.4.2019 - 18:13
0

topska

 

Ono to je ale cierne na bielom s peciatkou a podpisom kazdeho klubu, kto o tom hlasoval aj napriklad pre dalsiu sezonu. Slovan v tomto ziadne podmienky neporusil aby toto konkretne neplatilo.
23.4.2019 - 18:27
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
vale46

 

Podla mna by to podpisali opat. Manazeri sa nemozu spravat ako ohrdnute manzelky. Ked pride Slovan do ligy, u vacsiny muzstiev budu 3 zapasy proti Slovanu s najvyssou navstevou sezony.
23.4.2019 - 23:31
+4

topska

 

A este by som dodal ze je to priam dar z nebies pre prvoligove kluby, ktore sa vdaka vstupu Slovana do ligy mozu zazrakom dostat do extraligy. Pisem ze mozu lebo samozrejme moze prist k alternative ze tam pojde niekto zo zahranicia.
23.4.2019 - 23:37
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
topska

 

Ved v poriadku, ja respektujem tvoj nazor. Avsak je mensinovy a nema taku vahu pri rozhodovani. Ja ti len psiem fakty. Ja to vidim inak. Mmentalne na Slvoensku je tak mozno jedne dva kluby, ktore by este mohli naskocit do extraligy a aj to trochu pochybujem. Ak Slovan vyriesi podlznosti tak ako mu to umoznuju pravidla (netvrdim ze su spravne) tak budu ovela ovela vacsim lakalom a budu mat vacsi prinos ako ktokolvek z prvej ligy a to mnohonasobne. Neviem preco by som sa mal posrat. Ved komunikuj normalne.
26.4.2019 - 14:46
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
topska

 

Ale Slovan nikde nepadol, oni odisli z nasej ligy do KHL s urcitymi podmienkami ktore kluby schvalili a nezrusili ich platnost. Cize ano, je to uplne iny pripad ako Juventus ci Rangers a ani su v inej pozicii ako Detva. Mne to problem nerobi, tebe ano. Normalna vec, kazdy mame pravo na svoj nazor. Ale ty tu zatahujes veci subjektivne resp. mimo roznych pravidiel. Lebo navratom do extraligy nikto nic neporusi, porusilo by sa to keyze idu do druhej ligy ci prvej. A s tym vsetci zainteresovani suhlasia resp. to musia respektovat lebo si to takto zvolili. Hadam teraz nebudeme tvdit ze si tie hlasy Slovan nejako tajne kupil alebo ze ma dobre vztahy vo viac ako 50-tich percentach hokejoveho slovenska ktore o tom rozhoduje (cize kluby). Ak to nevadi im, tak je to jasne a su v prave hrat. To nehovorim o velkych plusoch oproti minusom ich ucasti v extralige. Tebe sa nepaci neferovost, no nepaci sa atebe ako fanusikom, klubom to nevadi tak neviem ci o nejaku ide. A aj namiesto nich sa tam dostal niekto kto si to nevybojoval a mal niekto namietky? Slovan uvolnil miesto niekomu tym, ze nic neporusil a teraz to miesto nikomu nezaberie.
26.4.2019 - 19:43
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
topska

 

Opakujem to je tvoj nazor a v celom slovenskom hokeji velmi vynimocny ale respektujem ho, mas na neho pravo. Je len na tebe ako budes pracovat s argumentmi inych. Slovenska liga Slovan potrebuje. To ti povie kazdy a jeden klub. Samozrejme ze odlaakali sponzorov, doplatil na to napriklad Poprad na par rokov. Teraz je to lepsie uz. A nie sme jedini priklad. Takisto sa to ukazalo na navstevnosti. Nikto ich v tomto nenahradil. Utrpela aj kvalita (nikto ich nebol schopny nahradit). Ja nie som ani len nahodou ich fanusik, nemam ten klub rad z veeeeelmi vela dovodov ale pozeram na to ako zastupca klubu ktory si polepsi ked sa vratia.
26.4.2019 - 21:26
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Urpiner16

 

Ten nad tebou ti bude dávať neustále otázky na to sa priprav.On nevie čo je to priznať druhý názor s ktorým si povedal pravdu aby on sa s tým stotožnil.So slniečkármi nepochodíš.
26.4.2019 - 22:03
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
mitoO

 

Od vtedy je uz v lige dost vela inych klubov, ktori to nepodpisali. Preto pokial viem dobre, je to uz zrusene.
Tym netvrdim, ze by Slovan do ligy neprijali.
23.4.2019 - 18:47
+1

topska

 

Ved sa o tom hlasovalo pred nedavnom a preslo to. Ale je mozne, ze mi dalsie hlasovannie (niekedy pocas uplynulej sezony) uslo. Vies kedy to bolo? Lebo to je zaujimava informacia.
23.4.2019 - 19:50
+1

mitoO

 

U mna je to cca minulorocna info, pred vstupom madarov do ligy.
Ak sa hlasovalo nedavno, tak je to bezpredmetne.
23.4.2019 - 20:15
0

topska

 

Ja som sa na to pytal tuto sezonu. Ale netvrdim ze to musi byt urcite tak, nebol som tam osobne. Ale ta druha osoba bola triezva a mala by si to pamatat No na druhej strane odvtedy uz bolo zasadnutie
23.4.2019 - 20:34
0

braniiislav

 

ale samozrejme, ze kazdy klub ich v extralige s radosťou privíta. sú podnikatelske subjekty (aj ked niektore to stale tazsie chapu) a potrebuju prijmy. a slovan v tom ci chceme alebo nie, pomoze.
26.4.2019 - 12:39
+1

topska

 

uplny suhlas
26.4.2019 - 14:47
0

braniiislav

 

mozu vstupit do ligy. navyse nikto nepochybuje, ze slovan by priniesol ozivenie a z kazdy klub okrem madarskych bude mat minimalne prvy zapas so slovanom vypredané.
napriklad len do kasy HK Poprad by Slovan priniesol cca. zhruba 50 000 € na vstupnom na tri zapasy v regular season.
26.4.2019 - 12:36
+1

Nemehlo

 

Slovan by nemal hrat ziadnu ligu, pokial aspon neslubi papierovo peniaze. A treba dufat, ze niekto na splatkovy kalendar nepristupi. A Slovan zacne pekne od zaciatku s ludmi, ktori to budu chciet a vediet robit.
23.4.2019 - 15:48
+4

moke19

 

trt fanúšik svk hokeja, skôr daňový poplatníci, ktorí sa rozviedčikovi zložili na reštrukturalizáciu ...
23.4.2019 - 17:41
+1

Rebel74

 

Mená faktúr stratených, nevyplatím žiadnu z nich.
23.4.2019 - 12:04
+57

Urpiner16

 

Ja som ešte nevidel aby hrable hrabali od seba ale v tomto prípade je možné všetko.
23.4.2019 - 13:23
+5

cy2kz

 

Ale je: to už nikdo nezaplatí
23.4.2019 - 14:17
+2

zahorak009

 

Na základe info v médiách má Slovan nejaké "imanie" na štadióne,ktorého časť by v prípade potreby mala pokryť dlh voči mestu.Asi to bude plán B a do konca apríla sa "snažia" o plán A,čo je najskôr hľadanie peňazí akýmkoľvek spôsobom... Otázne je ale,čo bude,ak v BA KHL nebude a Slovan na Nepelovi tiež nie. Tých hudobných svetových hviezd sa do BA nejako veľa netlačí.Síce Kabát či Lucka Bílá(a aj zopár iných) vypredali ZŠ,ale v BA sú iné možnosti,kde sa koncertuje vo "veľkom",napr.Incheba či najnovšie Národný futbalový... Taký Nightwish či G3,čo boli v Inchebe,by v pohode vypredali aj Nepelu,ale radšej boli v tej Inchebe...
23.4.2019 - 14:19
+5

Tehelnepole

 

Siroky ma svoje skyboxy.
23.4.2019 - 14:27
0

jh12

 

aj kocku
23.4.2019 - 14:30
0

maček

 

Myslím, že aj voňačky v pisoároch, tak s tým by to už snáď vydalo.
No nič, Nitra to istí.
23.4.2019 - 19:32
+2

Acorgonka

 

Uz vies co a ako tak si vitany
23.4.2019 - 20:01
+3

Tehelnepole

 

Ja som raz dala namontovat chlapom do pisoarov brankuna loptickou, prud mocu mali basmerovat tak aby bol gol... no nic.
23.4.2019 - 20:06
0

Acorgonka

 

Podla mna treba z pisoarov povyberat tie modre tabletky mina sa to ucinku ked to nenasytni pazravci pozieraju potom je to hluche slepe nicnetusiace a sproste
23.4.2019 - 20:13
+1

Tehelnepole

 

ja....asi.....nerozumiem. Viagru ci co?
23.4.2019 - 20:30
0

Acorgonka

 

Tak zase neplytvajme co si len take dezinfekcne miesto domestosu
23.4.2019 - 20:35
0

Tehelnepole

 

a kto to poziera? ja som blba asi
23.4.2019 - 20:50
+1

mitoO

 

Smelo sa vam tu votriem. Nemyslela to Acorgonka ako vtip?
23.4.2019 - 20:59
+1

Tehelnepole

 

mitoO pomôž mi, mam pocit ze som pointou vtipu lebo nechapem...
23.4.2019 - 21:10
0

Acorgonka

 

Bingo
23.4.2019 - 21:20
0

Tehelnepole

 

Andy, odpust, dnes nemam den, este som aj odkrvena
23.4.2019 - 21:24
0

Urpiner16

 

Ja byť Valom tak na nejaké imanie Slovana nepristúpim.Buď keš peniaze alebo dovi dopo.Ešte si robiť starosti navyše.Na to pristúpi len idiot.
23.4.2019 - 15:29
+5

zahorak009

 

Valo nemá nič spoločné s Bratislavou ani Slovanom,je to spevák HIM. A ty nie si ani Vallo,lebo zrovna on hovoril o tejto možnosti vyrovnania dlhu.
23.4.2019 - 15:40
+3

Urpiner16

 

Predajte to kmotríkovi.Ten z toho spraví halový futsal.
23.4.2019 - 15:03
+2

MackoPu

 

Nie, ten tam nataha vodarenske trubky.
23.4.2019 - 15:49
+3

Gargamel123

 

Vieme kto vyraba dlh: Slovan to nie je...
23.4.2019 - 15:37
+2

Sunkafit

 

hovoril som to....
23.4.2019 - 16:35
0

amaskiea BLOG

 

Už to tak vyzerá, že zlodej Široký obral hlavné mesto nielen o tradičný hokejový klub, ale aj o pre domácu najvyššiu súťaž primeraný hokejový štadión - myslím tým "stĺparénu", na úkor ktorej sa postavil zimný štadión, ktorý je pre domácu súťaž ekonomickým nezmyslom, a vedľa nevkusný hotel. Nakopať do gúl.
23.4.2019 - 17:12
+16

maček

 

A pusu na čelo... ak si ešte dobre pamätám.
23.4.2019 - 19:33
+4

ZACHI.m

 

krátky prierez KHL sezón: https://martinzachar.blog.sme.sk/c/503030/potrebuje-slovan-legionarov-v-boji-o-dno-khl-a-potrebuje-khl-slovan.html
23.4.2019 - 17:24
+4

Es5

 

NUDA:
23.4.2019 - 17:39
+1

micu79

 

bude zas dalsi termin
23.4.2019 - 20:25
0

Urpiner16

 

Amaskiea že zlodej si ho nazval?A potom prečo slniečkári keď sa za pravdu a demokraciu tak bijú nič v tomto smere nerobili a nerobia len ticho podporujú túto hnilobu?
24.4.2019 - 0:03
+3

batman

 

Co ty mas s tymi slnieckarmi stale? Koho tak oznacujeme?
24.4.2019 - 16:36
+13

Sesto6

 

Slnieckari su pestovatelia slnecnice.
24.4.2019 - 16:46
+6

rijko

 

Pan Blaha vraveli take veci
24.4.2019 - 17:01
+12

MANO

 

ten clovek je neuveritelny. Pametam si ako pred volbami ,myslim 2006, isiel obnovovat SDL a distancoval sa od smeru a nasledne rok ci kolko po volbach uz behal v parlamente ako jeho poslanec. Neskutocny clovek
24.4.2019 - 17:45
+2

leomessi

 

Blaha je uplny nestastnik : oproti inym najstrom ...napr. Janko Budaj okrem tušim 4 strán , bol aj eštebák , no a pan Kresák - sudca ustavneho sudu - bol v 5 ! politickych stranach ...
24.4.2019 - 18:04
+1

ŠIMIKE

 

liberalnych extremistov..podobne nebezpecny druh ako pravicovy extremizmus
25.4.2019 - 7:15
0

Hischier

 

Súhlas, dnes je to len z extrému do extrému. Zdravé zmýšľanie sa žiaľ vytráca.
25.4.2019 - 10:06
+1

amaskiea BLOG

 

Urpiner16, čo by podľa teba mali robiť?
24.4.2019 - 18:41
+1

omen

 

so Slovanom to nevyzera dobre... s trenermi (aspon co viem) sa nekomunikuje a tiez nevedia ako co, aj ked mesto dalo prislub, ze maldez potiahne (aj ked je otazne kde?) Niekto tu pisal o plane A a B, co viem, nie je to daleko od pravdy... o novom investorovi ako plan A je velke embargo, uprimne neviem ci to zahmlievanie ma pomoct vo vyjednavani s KHL resp. s mestom... Ale rozmysla sa i o plane B, ze struktura Slovana opusti priestory stadiona a stadion sa bude prenajimat len na zapasy (tu vsak neviem ci sa rozmysla nad TL alebo KHL)
24.4.2019 - 19:28
0

maček

 

K tomuto celému poviem len jediné. Volil som Valla a modlím sa len za jediné:
Pane Bože, daj nech má ten chlap gule a pošle ľudí ako Široký do... preč. Nech to stojí, čo to stojí, hoci aj Slovan KHL.
Nech to len urobí, nech mu konečne dá po prstoch.
Neprajem nikomu nič zlé, ale Širokému áno. Kludne si kvôli nemu zaseriem podvedomie, kludne zhorím v pekle.
25.4.2019 - 0:11
+12

Tehelnepole

 

Siroky za to nestojí.
25.4.2019 - 10:12
0

tn

 

A ktoreho sirokeho? toho sirsieho, alebo toho so sirokymi chapadlami?
25.4.2019 - 11:01
0

strojar

 

Obávam sa, že gule nebudú.
25.4.2019 - 11:18
0

mitoO

 

Milan Vajda
veľmi veľmi radi by sme publikovali akékoľvek info o novej sezóne, žiaľ od majiteľov resp hlavných akcionárov klubu nemáme stále vôbec žiadne. Veríme, ze sa to zlomí budúci týžden, lebo je absolútne najvyšší cas, ak sezóna 2019/20 nemá byt rovnako zlá, ako ta predchádzajúca. Azda si to všetci v klube uvedomujú...
25.4.2019 - 12:23
+2

Tehelnepole

 

hlavne ze pre nich robi
25.4.2019 - 13:02
+1

strojar

 

Vyzerá to nejaký problém v komunikácii s kostarickými či novozélandskými majiteľmi.
Je to predsa len ďaleko.
25.4.2019 - 17:25
+3

MackoPu

 

Bodaj by to tak bolo ...
25.4.2019 - 22:33
0

Gargamel123

 

Nasleduje vynimka: do konca maja.
26.4.2019 - 10:58
+3

elber BLOG

 

Ani nikdy nebude, tak pracuje pan Siroky, ktory vytuneloval najvacsi podnik na Slovensku Plastiku...skratka sa zas vsetci zlozime na ich dlh..
26.4.2019 - 14:32
0

Tricko30

 

Slovan bude hrať khl a viem aj to kto ho kúpi síce prekvapivé meno ale je to Čech
26.4.2019 - 15:45
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Tricko30

 

Kúpi to kretinsky
26.4.2019 - 20:54
0

zemini

 

kupi alebo kupil? na kolko % je to iste?
26.4.2019 - 20:58
0

omen

 

ty mas bud velmi dobry zdroj, alebo uplne fabulujes, lebo tuto info nemaju ani niektory ludia na marketingovom
28.4.2019 - 0:14
0

MackoPu

 

A ti ostatni ju maju ?
Pravdupovediac, taka kupa by ma neprekvapila. Tito ludia si radi kupuju hracky
28.4.2019 - 10:03
+1

omen

 

to neviem ci ostatni maju, ja mam len obmedzene kontakty, a tam mi tuto info neptvrdili (resp. nevedeli potvrdit)
28.4.2019 - 16:40
+1

BlackCrow

 

"zničiť" Spartu sa mu už podarilo a tak zničiť Slovan pre neho bude hračkou.
28.4.2019 - 6:45
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
advokatiss

 

HC Slovan Ústí nad Labem
28.4.2019 - 20:48
0

rasticek

 

TJ Slovan Rovnosť Krajné
28.4.2019 - 22:48
+1

fifofrogy

 

Toho experta ktorý si myslí že som niečo porušil a vymazal mi príspevky môžem požiadať o vysvetlenie prečo a kvôli čomu boli odstránené z tejto diskusie ?
29.4.2019 - 9:04
+1

fifofrogy

 

Tak skúsim opäť vyzvať toho kto vymazal moje príspevky z diskusie o vysvetlenie z akého titulu dôvodu nech má gule a napíše to tu rovno čo mu vadilo na mojich príspevkoch .
29.4.2019 - 16:40
0

fifofrogy

 

Expert nabudúce keď budeš niečo mazať tak maž tak aby si nebol za idiota ...
29.4.2019 - 17:50
0

smetisko

 

Expert nabudúce keď budeš niečo písať tak píš tak aby si nebol za idiota ...
29.4.2019 - 17:56
+3

fifofrogy

 

Vieš čo ma môžeš cukrík
29.4.2019 - 18:28
0

Brambor

 

Hlúposti... Slovan bude hrať ligu. Je to už potvrdené len čakajú na koniec lehoty akože ešte hľadajú sponzora. Naopak budú rokovať s mestom o menšom poplatku a ako splatiť ten dlh. Potvrdil to športový redaktor TASR Michal Runák.
29.4.2019 - 9:13
+2

rijko

 

Akoze ktoru ligu?
29.4.2019 - 10:30
+2

VranaKE

 

len doplnim zdroj Twitter : "Slovan Bratislava mieri do TipsportLigy. Podľa mojich informácií klub rokuje o kolektívnej zmluve, z ktorej chce byť vyňatý. Koncom mesiaca ho čaká kľúčové stretnutie na meste, potvrdil mi to samotný primátor. "
29.4.2019 - 10:31
+2

smetisko

 

Hlúposti...
29.4.2019 - 17:26
+1

buffalo

 

este niekto porovnava KHL s NHL?
29.4.2019 - 10:44
0

stevensk

 

ten ko porovnaval KHL a NHL je asi ten isty co porovnaval Cesku a nasu ligu
29.4.2019 - 11:32
+4

Brambor

 

Nie... to ako keby porovnával Českú ligu s Poľskou druhou ligou... KHL sa nepribližuje ani náhodou NHL. Pár pekných mien tu ligu neurobí super. Švédska liga alebo hoci aj Švajčiarska má pár tímov čo by hneď zajtra hrali o špicu v KHL a v Českej lige sa tiež nájde pár klubov čo by v pohode dali KHL. KHL je len v počte klubov kolos... ale každá reťaz je tak silná ako sú jeho najslabšie články. A to sú kluby na hrane bankrotov každý rok, niektoré "maštale" a kluby kdesi v perdeli v Číne resp. tak ďaleko, že je to zbytočne ďaleko a divácky osoh žiadny.
29.4.2019 - 12:04
+14

flipper

 

určite?
29.4.2019 - 17:23
+3

Sunkafit

 

Ani futbalovi stadion nieje vyplateny ved na co
29.4.2019 - 15:58
+1

Impulse2

 

VIEME PRVÍ
HC SLOVAN BRATISLAVA pokračuje v KHL!
Vedenie klubu dnes podpisuje zmluvu s novým investorom z Česka. Mestu splatí vyše miliónový dlh a hrať bude na Zimnom štadióne Ondreja Nepelu. Vyrovnať má aj dlhy voči hráčom.
Nahrával Marek Marušiak RTVS >> fb.com/marek.marusiak.rtvs/videos/419971132069415/
Viac informácií v magazíne Góly Body Sekundy po 19.55 na Jednotke....


29.4.2019 - 16:58
0

jh12

 

len aby ju stihli podpisat
29.4.2019 - 17:46
0

Hokejman

 

https://sport.aktuality.sk/c/394877/video-hc-slovan-pokracuje-v-khl-novy-investor-ma-vyplatit-dlhy-voci-mestu-i-hracom/
29.4.2019 - 17:14
0

Aladár Miazga

 

"Vedenie klubu dnes podpisuje zmluvu s novým investorom z Česka."
Vôbec by som sa nečudoval, keby zajtra, pozajtra vyšla informácia, že k podpisu zmluvy napokon neprišlo a Slovan putuje do Extraligy.
29.4.2019 - 17:26
+1

Kikira

 

Tak.... A teď si vás kúpim... Šecky...
29.4.2019 - 17:39
+2

emoxx1

 

Asi mesiac som vám tu viacerým písal keď ste špekulovali o Slovane v TL tú istú vetu, že so Slovanom by som v lige nerátal.
29.4.2019 - 17:46
+1

fifofrogy

 

Po boji každý generál ? A kebyže to dopadne naopak čo napíšeš ?
29.4.2019 - 17:49
0

emoxx1

 

Povedzme že som niečo tušil
29.4.2019 - 17:56
0

Urpiner16

 

Gastarbajtri na vlastnom štadióne.Ale aj tak sa to časom zosype ako domček z karát keď ten čo tam nalial prachy zistí že zle investoval.
29.4.2019 - 17:47
0

flipper

 

to sa už malo zosypať po prvej sezóne a je z toho 8ma...
29.4.2019 - 17:48
+3

Impulse2

 

Faille do Klotenu
29.4.2019 - 17:52
0

chimli

 

Gratulácia do BA!
29.4.2019 - 17:54
0

jh12

 

mozem vediet gratulacia k comu? Je velmi smutne ze bohaty ludia potrebuju pomoc pri plateni svojich dlzob
29.4.2019 - 18:00
0

Urpiner16

 

Majiteľ čo robí dlhy,oddľži ho štát,oddĺži ho súkromný investor,vezie sa celý život na víťaznej vlne aj vďaka nepoctivým praktikám je stále na výslní.A idioti tlieskajú že gratulácia do BA.
29.4.2019 - 18:01
0

flipper

 

takže aj komerčné "oddĺženie" firmy súkromným investorom, ktorý sa rozhodol investovať vlastné peniaze a kúpiť podiel vo firme s dlhmi je problém? zaujímavé....
29.4.2019 - 18:07
0

Urpiner16

 

Ty sa robíš idiotom?Povedz mi kde na západe by takýto človek po tom vštkom čo napáchal mal vplyv vsade a podnikal za všetkých okolností?
29.4.2019 - 18:12
0

flipper

 

ukľudni sa ok? ja som s Tebou husy nepásol, ani Ti tu nenadávam, takže skliď hormón...ja sa nezastávam JŠ, vždy som chcel, aby sa to robilo tak, ako sa má a aby to prevzal (kúpil) niekto seriózny...takže som rád, že to prevzal konečne niekto iný (aj keď ešte neviem presne kto), aj keď kvôli dlhom sa mohol na to vykašľať...to je všetko...a keďže Tebe leží doterajší majiteľ v žalúdku, mal by si byť ok s tým, že to prevezme niekto nový...ibaže tu prskáš na všetky strany lebo Ťa ťaží nejaký komplex...
29.4.2019 - 18:18
+4

chimli

 

Tu na HP sa dočítaš už fakt kadečo od kadejakých expertov.
29.4.2019 - 18:15
0

chimli

 

Aspoň raz v živote sa snaž nenávidieť s noblesou. Pomôže ti to v živote.
29.4.2019 - 18:14
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 19.5.2019 02:53
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.P.Bystrica000000:00
11.Nové Zámky B000000:00
12.Sp.Nová Ves000000:00
Aktualizované: 19.5.2019 03:57
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 19.5.2019 03:57
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 19.5.2019 03:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.5.2019 23:40
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 23.5.2019 23:40
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.5.2019 23:40
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 23.5.2019 23:40
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 23.5.2019 23:40
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 23.5.2019 23:40

Bleskovky

Fínsko - Švédsko 5:4 pp, Fíni v prvom 1/2finále proti Rusom

Hokejisti Fínska vyhrali vo štvrtok v košickom štvrťfinále MS nad Švédskom 5:4 po predĺžení a postúpili do bratislavského semifinále. Fíni v zápase prehrávali 1:3 aj 3:4, v hre bez brankára však dokázali vyrovnať a v predĺžení rozhodol o ich postupe Sakari Manninen. Pre obhajcov titulu Švédov sa tak šampionát skončil, na vytúžený zlatý hetrik nedosiahnu.
pred 30 min. - TASR

Česi v semifinále proti Kanade, Hronek: "Zvládli sme to" (3)

Českí hokejisti zvíťazili vo štvrtok v druhom štvrťfinálovom dueli v Bratislave nad Nemeckom 5:1 a postúpili medzi najlepšiu štvorku MS. V sobotňajšom semifinále narazia o 19.15 h na Kanadu. Zverenci trénera Miloša Říhu rozhodli o svojom triumfe v tretej tretine, ktorú vyhrali 4:0, kľúčový gól strelil v 45. minúte za stavu 1:1 kapitán tímu Jakub Voráček.
pred hodinou - TASR

Česi po 4 rokoch v semifinále, Kovář: "Gól na 2:1 nás upokojil"(2)

Českí hokejisti zvíťazili vo štvrtok v druhom štvrťfinálovom dueli v Bratislave nad Nemeckom 5:1 a postúpili medzi najlepšiu štvorku MS. V sobotňajšom semifinále narazia na Kanadu. Zverenci trénera Miloša Říhu rozhodli o svojom triumfe v tretej tretine, ktorú vyhrali 4:0, kľúčový gól strelil v 45. minúte za stavu 1:1 kapitán tímu Jakub Voráček. Česi sa prebojovali...
pred hodinou - TASR

Fínsko - Švédsko 5:4 pp vo štvrťfinále,Fíni zabrali v závere

Hokejisti Fínska postúpili do ...
pred hodinou - TASR

Fínsko - Švédsko 5:4 pp vo štvrťfinále, Fíni zabrali v závere

Hokejisti Fínska postúpili do štvrťfinále MS. V severskom štvrťfinále v Košiciach zdolali Švédsko 5:4 po predĺžení a postúpili do bratislavského semifinále. Fíni v zápase prehrávali 1:3 aj 3:4, v hre bez brankára však dokázali vyrovnať a v predĺžení rozhodol o ich postupe Sakari Manninen. Pre obhajcov titulu Švédov sa tak šampionát skončil, na vytúžený zlatý hetrik ...
pred 2 hod. - TASR

HOKEJ-MS2019: FÍNI POSTÚPILI DO ŠTVRŤFINÁLE, ŠVÉDI TITUL NEOBHÁJA

Hokejisti Fínska postúpili do semifinále MS. Vo štvrťfinále v Košiciach zdolali Švédsko 5:4 po predĺžení. Úradujúci majstri sveta tak nedosiahnu na zlatý hetrik. UPOZORNENIE: Správu rozširujeme o ďalšie informácie hm rrBRIEF-Hokej-MS2019-SR-1/4-Fínsko-Švédsko-postup
pred 2 hod. - TASR

Česko - Nemecko 5:1 vo štvrťfinále, Česi v semifinále proti Kanade

Českí hokejisti zvíťazili vo štvrtok v druhom štvrťfinálovom dueli v Bratislave nad Nemeckom 5:1 a postúpili medzi najlepšiu štvorku MS. V sobotňajšom semifinále narazia na Kanadu. Zverenci trénera Miloša Říhu rozhodli o svojom triumfe v tretej tretine, ktorú vyhrali 4:0, kľúčový gól strelil v 45. minúte za stavu 1:1 kapitán tímu Jakub Voráček. Česi sa prebojovali...
pred 2 hod. - TASR

ČESI ZVÍŤAZILI NAD NEMCAMI 5:1, PREBOJOVALI SA DO SEMIFINÁLE

Českí hokejisti zvíťazili vo štvrtok v druhom štvrťfinálovom dueli v Bratislave nad Nemeckom 5:1 a postúpili medzi najlepšiu štvorku MS. V sobotňajšom semifinále narazia na Kanadu. UPOZORNENIE: Správu rozširujeme o ďalšie informácie. ms rrBRIEF-Hokej-MS2019-SR-1/4-Česko-Nemecko
pred 2 hod. - TASR

Kanadský hrdina Stone sledoval časomer, Švajčiarov bolí prehra

Hokejisti Kanady vo štvrťfinálovom zápase proti Švajčiarsku dokázali, že góly v záveroch zápasov sú im blízke. Gólom 0,4 sekundy pred koncom riadneho hracieho času potvrdili známu pravdu o tom, že sa vyplatí hrať celých 60 minút. Pre Švajčiarov išlo o bolestivú prehru, ktorá ich stopla na ceste za obhajobou finálovej účasti.
o 21:27 - TASR

Brankár Šimko posilnil Detvu

Vedenie tipsportligového klubu HC 07 Detva angažovalo 31-ročného brankára Mareka Šimka. Informovala o tom oficiálna stránka detvianskeho klubu. Šimko začal sezónu 2018/2019 vo farbách Dukly Trenčín, v závere prestupového obdobia však zamieril v rámci výmeny za Juraja Hollého do Liptovského Mikuláša.
pred 3 hod. - TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

23. 05. 2019
KanadaŠvajčiarsko
3:2 PPREPORT
RuskoUSA
4:3REPORT
21. 05. 2019
KanadaUSA
3:0REPORT
ŠvédskoRusko
4:7REPORT
SlovenskoDánsko
2:1 SNREPORT
NórskoLotyšsko
1:4REPORT

Najviac bodov

William NylanderSWE17 bodov
2.Kučerov N.RUS15
3.Voráček J.CZE15
4.Frolík M.CZE14
5.Mantha A.CAN12

Najlepší strelec

Anthony ManthaCAN7 gólov
2.Frolík M.CZE7
3.Dadonov J.RUS7
4.Kučerov N.RUS6
5.DeBrincat A.USA6

Najlepší brankár

Andrej VasilevskijRUS94.57 perc
2.Niederberger M.GER94.17 %
3.Lankinen K.FIN93.86 %
4.Dahm S.DEN92.75 %
5.Schneider C.USA92.41 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Kanada736:1118
2.Fínsko722:1116
3.Nemecko718:1815
4.USA727:1514
5.Slovensko728:1911
6.Dánsko718:236
7.Francúzsko714:342
8.Veľká Británia79:412
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Rusko736:721
2.Česko739:1418
3.Švédsko741:2115
4.Švajčiarsko727:1412
5.Lotyšsko721:209
6.Nórsko719:336
7.Taliansko75:482
8.Rakúsko79:401
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola