Druhé víťazstvo Slovenska, Kazachstan sme zdolali 4:2 (FOTO)

Slovenská hokejová reprezentácia dosiahla na 76. majstrovstvách sveta v helsinskej Hartwall Arene druhé víťazstvo, keď v stredu popoludní zdolala Kazachstan 4:2. V deviatom vzájomnom súboji si Slováci pripísali siedmy triumf, keď doteraz s týmto súperom prehrali len raz. V tabuľke H-skupiny majú hokejisti SR šesť bodov.


Slováci sa síce ujali vedenia už v 2. min vďaka dôrazu Graňáka, ale potom zverenci tréner Vladimír Vůjtka urobili množstvo chýb v rozohrávke a súper v 12. min vyrovnal, keď sa do streleckej listiny zapísal Rymarev. V druhej časti sa podarilo skórovať iba L. Hudáčkovi v presilovke. Na začiatku tretej časti vyrovnal Puškariov, no v 49. min dal víťazný gól T. Kopecký a ten istý hráč upravil v závere aj na konečných 4:2.
Najbližšie sa Slováci predstavia v sobotu 12. mája o 11.15 h SELČ proti Bielorusku.

Výsledok - H-skupina:
Slovensko Kazachstan 4:2 (1:1, 1:0, 2:1)

Góly: 2. Graňák (Šatan, L. Hudáček), 38. L. Hudáček (Graňák, Chára), 49. T. Kopecký (Baranka, Sekera), 60. T. Kopecký (Handzuš, Radivojevič) - 12. Rymarev (Novopašin, Šemelin), 44. Puškariov (Žajlauov, Upper)
Vylúčení: 2:4 na 2 min, presilovky: 2:0, oslabenia: 0:0, rozhodovali: Jablukov (Nem.), Jeřábek (ČR) - Dahmen (Švéd.), Šeľanin (Rus.), 3706 divákov

Zostavy:
Slovensko: J. Laco - Sekera, Baranka, Graňák, Chára, Starosta, Vydarený, Sersen - Radivojevič, Handzuš, T. Kopecký - L. Hudáček, Surový, Šatan - Tatar, J. Mikúš, Michel Miklík - Marcel Haščák, Bližňák, Bartovič - od 21. min Marcel Hossa
Kazachstan: Jeremejev - Novopašin, Šemelin, Jakovenko, Troščinskij, Fadejev, R. Savčenko, Kolesnikov, Korabejnikov - Puškariov, Upper, Žajlauov - Dudarev, Krasnoslobodcev, Rymarev - Bumagin, Poliščuk, Romanov - Voroncov, Savenkov, Spiridonov

Slovenský tím začali v súboji proti nevýraznému Kazachstanu vynikajúco a už v 68. sekunde otvoril skóre obranca Graňák, ktorý na dva razy pretlačil puk za Jeremejeva po prihrávke od Šatana spoza bránky. Druhý gól mohli Slováci pridať v 11. min, keď Vydareného tečovaná strela prepadla za gólmana súpera a smerovala do bránky. Jeremejev však pohotovým zákrokom puk zachytil na bránkovej čiare, čo potvrdil aj viderozhodca. S pribúdajúcim časom začali Slováci kopiť chyby a aj Kazachstan si vytvoril niekoľko dobrých šancí. V 12. min Rymarev za bránkou oklamal pohybom obrancov aj gólmana J. Laca a vyrovnal - 1:1. Vedenie tímu SR mohli vrátiť Kopecký aj Sersen, no skóre sa nemenilo.
Na začiatku druhej časti pálil J. Mikúš vedľa, Marcel Hossa a Baranka len do brankára Jeremejeva. V 28. min mal veľkú šancu Tatar, ale puk z jeho hokejky zneškodnil súperov gólman. O chvíľu neskôr narobil Jeremejevovi problémy odrazený puk od korčule Spiridonova. V 38. min sa Slováci dočkali druhého gólu, keď L. Hudáček v presilovke prestrelil z ľavého kruhu brankára Kazachstanu -
Vlažný výkon Slovákov akoby pokropil živou vodou súpera, ktorý v 44. min opäť vyrovnal. Tlak hráčov Kazachstanu korunoval gólom do odkrytej slovenskej bránky Puškariov - 2:2. Zúfalé čakanie na tretí slovenský gól ukončil v 49. min T. Kopecký, ktorý po prihrávke Baranku poslal z prvej puk za chrbát Jeremejeva. Konečnú podobnú výsledku dal 14 sekúnd pred treťou sirénou opäť T. Kopecký.



Tomáš Kopecký (útočník SR): "Bol to jeden z tých ťažších zápasov na psychiku, aj médiá nás pred ním pasovali do úlohy favoritov. Ľahký súper však na týchto majstrovstvách nie je, snažili sme sa Kazachstan nepodceniť. Trochu na nás doľahla únava po troch ťažkých stretnutiach proti Kanade, Fínsku a USA, no v tretej tretine sme ukázali väčšiu vôľu po víťazstve. Vyhrali sme, treba sa tešiť, tri body sa počítajú. Potrebujeme si teraz oddýchnuť a načerpať psychické aj fyzické sily."
Jerguš Bača (asistent trénera SR): "Do zápasu sme vstúpili veľmi dobre, dali sme rýchly gól. Postupne Kazachstan hru vyrovnal, my sme prvých dvadsať minút slabšie korčuľovali. Nebol to jednoduchý zápas, Kazachovia hrali v utorok vyrovnanú partiu s Bielorusmi, dlho mali šancu na víťazstvo. My sme boli pre nich ďalšia šanca na víťazstvo. Ťažko sme hľadali recept na ich obranu, našťastie sa nám to podarilo. Stále veríme v silu tohto tímu. Postupne sme sa dostali do tempa. Je potešujúce, že sme pri vedení 3:2 udržali náskok a štvrtý gól nás definitívne upokojil."
Michal Handzuš (útočník SR): "Začali sme trochu ustráchane, nehrali sme dobre, nekorčuľovali sme. Kazachovia zacítili, že môžu dnes zvíťaziť. Povedali sme si, že musíme viac korčuľovať. Bol to psychicky náročný zápas. Proti silným mužstvám môžeme uspieť, so slabšími musíme. Veľmi dobre hral útok Ďura Mikúša, postupne sa chytili aj ostatní. Možno sme nehrali dobre, ale na rozdiel od prvých duelov, ktoré chlapci zahrali skvele, máme tentoraz body. Víťazstvo je veľmi dôležité."
Michal Sersen (obranca SR): "Mali sme celkom dobrý úvod, ale po prvom strelenom góle sme sa akoby uspokojili a dovolili súperovi držať s nami krok. Zápasy proti takýmto tímom sú veľmi ťažké, každý s tým má skúsenosti. Ťažko sa prechádza cez piatich brániacich súperových hráčov v strednom pásme.
Vladimír Vůjtek (tréner SR): "Dnes sme prvýkrát nastúpili v úlohe favoritov, čo nám nesvedčí. Z našej strany to bol kostrbatý zápas, hra nemala plynulosť. Proti dobre brániacim Kazachom sme sa veľmi ťažko presadzovali. Sme radi za tri body, ktoré sme dnes získali. Napracovali sme sa na ich zisk viac, ako sme čakali. Kazachovia hrali v závere vabank."
Andrej Šajanov (tréner Kazachstanu): "Opäť sa nám nepodarilo zvíťaziť. Veľmi sme si želali uspieť v tomto stretnutí, bojovali sme do poslednej chvíle. Chýbalo nám ešte viac umenia, aby sme dotlačili puk do bránky. Pripravíme sa na ďalšie zápasy, v ktorých nás čakajú veľmi nároční súperi - Kanada, USA a Fínsko. Každý z nich môže hrať v semifinále, ale my sa pokúsime vyhrať."
Zdeno Chára (obranca a kapitán SR): "Je ľahšie hrať proti kvalitným tímom ako proti takým súperom ako sú Kazachovia. Musíme sa stále držať nášho štýlu, dostávať puky na modrú čiaru a otvoria sa nám aj možnosti na prečíslenia. Ak začneme príliš premýšľať, potom sa útok zastaví a musíme sa nanovo rozbiehať. To, že nastupujem raz napravo a raz naľavo, mi nevadí, v Bostone hrám to isté. Je to údel, na ktorý som zvyknutý. Musím sa však sústrediť na to, aby som presne vedel, kedy mám ísť na ľad a za koho striedam. Je dobré, že máme teraz dva dni voľna. Vo štvrtok zregenerujeme, oddýchneme si a od piatka sa sústredíme na ďalšieho súpera."
Libor Hudáček (útočník SR): "Boli sme v odlišnej situácii ako v stretnutiach s favoritmi, kde sme mohli len prekvapiť. Proti Kazachom sme sa museli drať do útoku a dávať góly. Veľmi nám to nešlo, hrali sme staticky, chvíľami profesorsky. Súperovi sme sa prispôsobili. Prvá tretina bola z našej strany nemastná-neslaná, boli sme nervózni, po nej nás tréner upokojoval v šatni. Potom sme sa nakopli, zatlačili sme súpera, 'Kopec' (Tomáš Kopecký, pozn.) sa utrhol a dvoma gólmi rozhodol."
Tomáš Tatar (útočník SR): "Možno to vyzeralo, ako by nám chýbala motivácia. Kazachovia nás chceli uspať, boli stiahnutí v obrane, nepríjemne hrali vzadu, využili naše zaváhania a dali góly. Boli sme lepším tímom, ukázali sme kvalitu a vyhrali sme. Proti Kazachom sa nehrá ľahko, ale tri body sú dôležité."

Rubrika: MSMS 2012 vo Fínsku a Švédsku

SITA - 9.5.2012 17:33

Diskusia k článku

Cvikelka

 

kazachstan je rok od roka lepsi a lepsi, ale chvalabohu ze mame tri body
9.5.2012 - 17:34
-1
vreby

 

Akurat zrejme def. vypadnu. Caka ich uz len FIN,. USA a CAN. Ale palce im drzat budem...
9.5.2012 - 17:48
+6
pena.vodopadu

 

mohli by poraziť USA po predĺžení
9.5.2012 - 17:49
0
^
kladzivo

 

práveže neviem... mali by byť vplyvom KHL, ale stále vypadávajú...
9.5.2012 - 17:53
0
LukasNR

 

tak kazachstan ma ropu a ma jej plno uz len cakam kedy sa nejaky sejk zalubi do hokeja a Spojene A. Emiraty budu nakladat favoritom
9.5.2012 - 18:01
-3
RickyFitz

 

to pochybujem...to nie je otazka par rokov ale desatroci, kym privedu deti na hokej a vychovaju z nich hokejistov...momentalne hra v A.E. tak dokopi 50 ludi hokej na ich jedinom ihrisku, vecer po robotke...tam len peniaze nepomozu...Kazachstan je byvala krajina ZSSR takze tam existuje niaka hokejova historia...
9.5.2012 - 18:50
0
LukasNR

 

ale ja som to myslel obrazne co vela ludi asi nepochopilo
9.5.2012 - 19:02
0
^
hoza

 

Akurat ze kazdy rok ked su v A kategorii aj z nej vypadnu.
9.5.2012 - 23:00
0
Peter SE

 

Vďaka bohu, že sme utrpeli prehru ...... hokej mal úroveň našej 1. ligy, EL je proti dnešnému zápasu luxus.
9.5.2012 - 17:35
-17
Nitra fanda

 

Tak dnes to bolo veľmi vydreté víťazstvo, slabo sme korčuľovali, ale aj my máme nárok na slabší deň, po odohraní troch fantastických stretnutí
9.5.2012 - 17:35
+19
U.S. Steel

 

Vykon bol sice slaby, ale mame 3 body.

A ta posledna otazka Tomášovi Kopeckému,WTF ?
9.5.2012 - 17:35
+25
Sharkyx

 

mohol si to odpustit
9.5.2012 - 17:37
+3
duklaHK

 

doslo mu to, ale trosku neskoro. inak kopeckeho pekna odpoved: tak urcite...
9.5.2012 - 17:38
+4
^
Peter SE

 

Čo sa ho pýtali? pozeral som ČT4, tam som nezaregistroval nič
9.5.2012 - 17:38
0
U.S. Steel

 

na Demitru
9.5.2012 - 17:39
+1
Peter SE

 

Čo tam bol aj citový vydierač Viliam Rozboril a jeho priživme sa z nešťastia iných?
9.5.2012 - 17:42
+13
RickyFitz

 

nevies o com hovoris..
9.5.2012 - 18:53
-3
Sedko NR

 

Vilo ?
9.5.2012 - 21:11
0
^
LukasNR

 

ako jasne treba pietne spominat ale nie prehanat cakam ze sa spytaju este mojho vnuka ak bude hrat hokej ci to venoval Demitrovi asi je dost narocne pre jeho kamaratov to mat stale pod nosom a o jeho rodine ani nevravim
9.5.2012 - 17:44
+2
stbE

 

tak mal 38ku na rukaviciach, neviem preco by to moderator nemohol spomenut
9.5.2012 - 17:52
+2
dlhy

 

Korcule ma vraj c.44.
Mohol sa ho tiez spytat na Sekeru.
9.5.2012 - 18:54
+24
U.S. Steel

 

dnes ti ide
9.5.2012 - 18:57
0
dlhy

 

Z vysokej prihravky sa dobre smecuje.
Aj cez bloky.
9.5.2012 - 19:11
-1
pena.vodopadu

 

9.5.2012 - 19:25
-1
Dracik_18

 

utrpené víťazstvo ,ale je .....som rád že sme to zvládli ...v sobotu nový deň nový zápas .......konečne to padlo aj Liborovi zaslúžil si to ......ďakujem za tri body
9.5.2012 - 17:36
+4
duklaHK

 

redaktor na slovenskom rozhlase: budte radi ze to len pocuvate, lebo pozerat sa na to neda. z mojho pohladu by som to tempo prirovnal k maximalne priemernemu zapasu v nasej extralige. nechcem chalanov moc buzerovat ale dufam ze si uvedomia ze takto proti bielorusom, svajciarom a francuzom hrat nemozme.
9.5.2012 - 17:36
+17
mathushino

 

skoro sme si odpiekli šancu na postup v tomto zápase neviem ale hráči mi prišli akoby korčuľovali so 100 kilovým závažím .. jediné čo teší že potiahol kopecký ako skúsený hráč ..takýto prístup nemôžeme mať so SUI v žiadnom prípade ..
9.5.2012 - 17:37
0
ctibor

 

To všetko Marcel Hossa
9.5.2012 - 17:38
+17
Peter SE

 

lebo Fico
9.5.2012 - 17:44
+9
pena.vodopadu

 

to hospodárska kríza ...
9.5.2012 - 17:48
+8
vanes je dukla

 

Ty si tiež hral s Jágrom?
9.5.2012 - 22:34
-2
gaspi

 

no dnes slabota, je neuveritelné ako sa dokazeme prispôsobit hre supera. Chara sa mi zda kazdym zapasom slabsí a slabsí, dnes niekolko krát namiesto strely to len ušmudlal niekde k mantinelu...(viem, budem vymínuskovaný )
9.5.2012 - 17:38
-3
Nitra fanda

 

vieš čo, nemôžem si pomôcť, ale vidím to rovnako, aj keď som strašne rád, že ho máme v tíme, nemusel prísť, ale prišiel, podľa mňa aj on sám vie, že nehrá dobre.
9.5.2012 - 17:40
0
duklaHK

 

ale mas pravdu!!! ako chrovi vzadavam hold ze neodmietol reprezentovat ale som z jeho vykonov sklamany. chyba mi hlavne hra do tela, kde mam pocit ze on odletuje od druhych a este mi chyba strelba
9.5.2012 - 17:40
0
Majenko

 

ono nepomoze ked hra jeden hrac do tela to jednoducho musia hrat vseci do tela a dnes nehral ani jeden skor som mal pocit ze fyzicky na tom boli lepsie kazachovia
9.5.2012 - 17:58
+1
duklaHK

 

ja nehodnotim dnesny zapas...
9.5.2012 - 18:02
0
Majenko

 

ok ale ani v ostatnych nehral zle mozno proti finsku zahral horsie ale proti usa naopak vynikajuco
9.5.2012 - 18:10
0
^
pena.vodopadu

 

Hudáčkovi asi nahrával vzduch ...
9.5.2012 - 17:50
0
duklaHK

 

zas to nebola nejaka tazka nahravka, to bolo skor o umeni hudacka
9.5.2012 - 17:53
-1
pena.vodopadu

 

som tým chcel povedať, že Chára ... ale AvalancheBB to napísal aj za mňa.
9.5.2012 - 18:07
+1
duklaHK

 

ja som napisal 2 veci z ktorych som prekvapeny. vravim tvrdost a strelba.musis uznat ze hra mako. to ze to tam nahodi ma nijako neserka
9.5.2012 - 18:10
0
pena.vodopadu

 

iste, hrá mäkko a nahadzuje ... možné je však to, že to je kvôli zraneniu, čo má ... preto som rád, že je nejaké užitočné úlohy si sám schopný nájsť, ktoré iní nevedia a on ich so zranením môže zahrať.
9.5.2012 - 18:20
0
AvalancheBB

 

Zas viackrát sa cez neho pokúšali ísť individuálne a Zdeno ich dobre vytláčal, to, že vidíme málo priamych bodyčekov je o iných veciach. Zas Kazachstan nehrá taký fyzický hokej, ktorý by si žiadal nejakú tvrdšiu reakciu. Ja si myslím, že proti dôraznejším súperom a hlavne rýchlejším to príde. Keď si zoberieš fyzickú hru ako celok, nie len počet priamych tvrdých hitov, tak aj fyzická hra je u neho dobrá. Niektorí fanúšikovia mali pochybnosti o jeho prispôsobení sa na širšie klzisko (objavilo sa to v diskusiách) a keď je to prispôsobenie tam, tak ho nevidia.
Napr. aj proti Kanade tam bolo niečo, čo napr. neboli priame hity, ale malo to obrovský vplyv na Kanaďanov, Zdeno hral dosť pri bráne, pred vlastným brankárom a zrazu aj vždy sebavedomí Kanaďania tam z dôrazom nehviezdili. Fyzická hra má veľa aspektov.
9.5.2012 - 18:21
+4
duklaHK

 

podla mna nas 2. gol by nepadol keby branime tvrdsie, mozno aj 1. ale ten bol skor lacov a chybal niekto pri tycke. mas aj ty pravdu aj ja nechame to tak hlavne ze su 3 body. hoci hra nebola idealna
9.5.2012 - 18:29
0
AvalancheBB

 

1. gól bola veľká chyba všetkých dá sa povedať, bolo to statické a niekto mal pred bránou na pravej Lacovej strane, to bola veľká chyba, našťastie nemala vplyv na počet získaných bodov, ale to teraz neviem, že kto tam mal stáť, kto bol na ľade
9.5.2012 - 18:35
0
dlhy

 

Nie vsetkych.
Dvoch.
Vydareny + Laco
9.5.2012 - 18:41
-2
bigi BLOG

 

no vidis a na CT4 ukazali ze to bola dvojnasobna chyba hascaka. a asi si to uvedomil aj vujtek kezde potom uz hascak nenastupoval a hral "jeho brat"
9.5.2012 - 19:10
0
dlhy

 

A v STV zas Citron hovoril,ze Laco urobil chybu,lebo si nespravne pokryl priestor pri tycke.
Co teraz ?
9.5.2012 - 19:20
0
bigi BLOG

 

to bola chyba. ktora ja mne udrela do oci. ale faktom je ze hascak dvakrat nebral hraca, ked mal. raz od neho doisiel a raz si ho nezobral
9.5.2012 - 19:37
-1
Scorpi

 

no ale vravel aj, ze to nebola hascakova strana...ano mal ho brat, ale kde bol ten hrac co tam mal byt?
9.5.2012 - 19:48
0
bigi BLOG

 

v tom provom pripad povedal ze to nebola jeho strana ale ze ked uz bol pri nom tak ho mal brat, coz je fakt a nie ze korculoval od neho prec aby si drzal svoju stranu ktora bola zabezpecena. kedze hascak bol na druhaj tak hrac co mal byt na tej bol na hascakovej.
9.5.2012 - 20:03
0
R3v3r3nd

 

Hascak nechal prejst hraca do nasho pasma, proste sa na to vykaslal, ak by to urobil , nemusela byt vobec , ziadna sanca. Potom Kazachovia tam boli 3 na 2 okolo brankoviska a jeden obranca nas mal byt na lavej tycke ale videl naskor nepokryteho dalsieho Kazacha , tak nebol pri tom potom , ked dal jeho hrac gol. A potom mohol jeho partak z obrany ist za branku ale ostal pri svojej tycke " ako by mal" , lenze "nemal" a tak vzyklo vela chyb naraz.

Proste jedna chyba robi dalsie. Preto aj Hascak nehral potom.

Takze ti "co tam mali byt" pri tyckach boli v blbej situacii. Skoda.
9.5.2012 - 20:07
0
^
R3v3r3nd

 

Od Hascaka to zacalo a potom bola seria 3 chyb.
Ale pociatok bol v Hascakovi. Potom obranca urobil chybu lebo nevedel koho si ma pokryt a Laco za ten gol nemohol. To by musel carovat.
9.5.2012 - 20:03
0
dlhy

 

Nemusel by carovat.
Musel by mat beton oprety o tycku.
9.5.2012 - 20:13
+2
R3v3r3nd

 

A aku lavu ? pravu? Hrac mu bol presne v strede za brankou. Pomylil ho pohybom a presuval sa k pravej.
9.5.2012 - 20:58
0
^
bigi BLOG

 

ked je hrac za brankou sma tak brankar musi mat pokryte obe tycky betonmy, cize ten gol nesie aj jeho rukopis
9.5.2012 - 20:21
+1
R3v3r3nd

 

Toto bol dobry for. To ma akoze byt dole a mat betony pri tyckach ?

A urcite obidva nemozes mat pokryte, ked sa presuvas. OMG. Vysvetlovat vam to tu furt nebudem, myslite si co chcete. Sak si sa aj ty dival na CT tak musis vediet v akej bol situacii.

9.5.2012 - 21:01
0
dlhy

 

Pan je odbornik.
Lebo mu to povedali cez prestavku na CT4.
9.5.2012 - 21:12
+2
R3v3r3nd

 

Nie to je logika. Hrac za brankou sa pohol, brankar sa presuval, mylsim , ze dva-krat do konca.

Ak by mal betony pri oboch tyckach, tak nie, ze by ich nemal ani pokryte ( cele) ale ak by ich mal pokryte dole , bol by nizko a hrac ak by prihral obrancovi smerom na modru alebo inde , tak by nemal pokryte skoro nic da sa povedat.
9.5.2012 - 21:25
0
bigi BLOG

 

sak koli tej nahravke hore tam stali beci
9.5.2012 - 21:46
0
^
AvalancheBB

 

Nemôžem s tebou súhlasiť. A už vôbec nie za dnešný zápas si Zdeno zaslúži kritiku. A viem v čom spočíva. A presne pri týchto situáciách, keď dával puk na mantinel som si aj myslel, že sa to viacerým nebude páčiť. Lebo ja neviem akú technickú hru by niekedy od obrancov ľudia chceli. Ja som to videl tak, že keď Kazachstan chcel preč z vlastného pásma, bol to práve Zdeno, ktorý vracal puk na zadný mantinel. Presne tak ako sme u neho zvyknutý. Jednoduchá hra, v tom pozitívnom zmysle slova. On za slabší dôraz našich útočnikov nemôže. Naopak mal niekoľko výborných śituácií, koniec koncov bol to on, čo rozohral presilovkovú kombináciu, ktorú Hudáček zakončil gólom.
9.5.2012 - 17:55
+17
Majenko

 

tak tak sulasim zdeno uz mal asi toho plne zuby zastrehol som moment kedy sa zahral "utocnika" a vybojoval puk
9.5.2012 - 18:06
0
Oriali

 

vďaka za Zdena, veľa ľudí na HP si neuvedomuje, že on na ľade nikdy nebude vyzerať ako Paul Coffey... ale je veľmi platný obranca a ja verím, že tá ofenzíva ešte príde...
9.5.2012 - 22:46
+3
cover

 

Treba to vidieť pozitívne,vyhrávame a ešte aj hľadáme fleka pre Marcelku.
9.5.2012 - 17:38
+1
Nikto

 

kupujte nové televízory, lebo počas dnešného zápasu ste ich určite povyhadzovali z okien
9.5.2012 - 17:40
+36
Sunkafit

 

nam sa naozaj doj...l
10.5.2012 - 9:17
0
kladzivo

 

pohoda: bolo jasné, že to bude trápenie, dobre to dopadlo, podla očakávania.. takže 3 body vydreté máme, dobrá previerka pred dvojzápasom proti dalším betonárom...
9.5.2012 - 17:40
+1
bm

 

body sú síce dôležité, ale dnes sa na to nedalo pozerať. Aspoň nieči si chlapci zobrali po starej garde. To večné podceňovanie súpera...
9.5.2012 - 17:40
-1
nyytymaki BLOG

 

no,našťastie sme to zvladli,tie tri body,inak presne podla predpokladov,tvoriť nevieme,resp. nemáme s čím.
Dnes Graňak a Kopec na placi vyborní,Baranka +"Branislav" a ešte zopár chlapcov sa nedostavilo.
V nedelu začne pekná zábava
9.5.2012 - 17:41
0
Bublator10

 

krásne nahrávky Satana a hlavne Baranku to byl základ zápasu !! aj tá posledná nebyla špatna
9.5.2012 - 17:42
+1
moonsorrow

 

cos: rekel?
10.5.2012 - 2:27
0
LukasNR

 

krasna ukazka evolucnej teorie my Slovaci sa dokazeme prisposobyt dnes to bolo vkonom preto sme vyhrali dve svetove vojny aj ked sme ich zacali ale vyhrali sme to je dolezite
9.5.2012 - 17:42
0
pena.vodopadu

 

ale to je dobré, pretože v adaptácii patríme k najlepším na šampionáte !

ako sa vraví doluka v krčme: "ty prežiješ revolúciu, evolúcia teba", takže keď sa vieme adaptovať, nie je to na škodu (felíciu). preto s goralmi od Matterhornu očakávam adaptáciu v štýle "obuli sme si stíhačky na nohy a na hokejkách máme laserové zameriavanie na skulinky medzi brankárom SUI a kovom jeho brány"
9.5.2012 - 17:55
+2
Jurik

 

Radšej mať po zlom výkone 3 body, ako po výbornom 0 bodov. Máme 3 body, ideme ďalej...
9.5.2012 - 17:43
+52
stiflerovamama-FC LIVERPOOL

 

Komentatori hovoria aby to hraci nepodcenili a pritom mi to pripada tak ako by to najviac podcenovali oni ,,,, uz pomaly zacinam byt alergicky na hlasky typu : Delovka , tesne vedla , alebo neustale uriekavacne reci + dalsie dristy
9.5.2012 - 17:44
+1
Peter SE

 

ja už dlho pozerám MS len na ČT4, tam sú skutočne kvalitný komentátori, majú aj niečo odohraté a je super, Gašpara, Niňaja a podobných u nás nemôžem ani začuť.
9.5.2012 - 17:48
+6
kladzivo

 

ja som alergický na matúša mažeca to je tragéd číslo 1...
9.5.2012 - 17:54
+4
pena.vodopadu

 

záruba prihráva bosákovi ... ten zakončuje do ľavého horného rohu ...
9.5.2012 - 17:57
0
bigi BLOG

 

ja to tiez radsej pozeram na CT ale v suboji s juesej ma nastvali ked som pocul "stesny"
9.5.2012 - 19:14
0
vlado.1989l

 

Dnes opäť vypredané :/
9.5.2012 - 17:44
+6
Didier

 

ako každý doterajší zápas na týchto majstrovstvách
9.5.2012 - 18:44
0
toth163

 

Aj ked slabší výkon ako z predvčerajška tak aj tak dôležité 3 body


SLOVENSKÓÓ!!

DO

TOHO
9.5.2012 - 17:46
+2
slato

 

Najdôležitejšie je to, že sme vyhrali... nič iné ma netrápi
9.5.2012 - 17:46
+1
AvalancheBB

 

Dnešný zápas: Išlo to ťažko, ale predsa. Dnes sa ukázalo náš v prospech to, čo bolo v prvých dvoch zápasoch v prospech našich súperov. Teda viac osobností, vyspelejší tím, ktorý vyhrá i keď nepodá optimálny výkon. Dnes to malo od neho ďaleko, ale ja nebudem na našich nadávať, lebo to zvládli a z videného v prestrihoch usudzujem, že sami si to uvedomovali, že niektoré veci takto nepôjdu.
Dnes podľa mňa najlepší hráč Chára, druhá tretina ukázala, aký je líder, ako to dokáže organizovať. To sú presne tie osobnosti a momenty, ktoré dokážu potiahnuť tím.
My si musíme uvedomiť, že i keď favoritov skupiny máme za sebou, že nemôžeme hrať inak. Dnes mi chýbal väčší dôraz a jednoduchosť, aktívnosť od útočníkov. S obranou som spokojnejší. Chára, Graňák hrajú skutočne dobre.
K útočníkom, keď sme to zahrali rýchlo, jednoducho, na málo prihrávok, hneď to išlo, ukázal to jasne druhý a tretí náš gól. Treba pochváliť Hudáčka i Kopeckého ako riešili situácie. Kopecký odohral ako jeden z mála útočníkov dobrý zápas. A Hudáček opäť potešil, tým ako suverénne riešil tú presilovku, čo rozohral Chára.
Aj záverečný gól ukázal, že vyspelosť tímu bola na našej strane, zahrali to po celom tom nie veľmi vydarenom zápase na záver s prehľadom a kľudom. Handzuš - Kopecký.
Dôležité je, že máme ďalšie 3 body a do zápasov so SUI a BLR ako favorit nepôjde nikto. Tipovať si ako to dopadne si nedovolím, ale verím nám. Ale naše šance sa zvýšia, ak sa vrátime k jednoduchosti, rýchlosti a dôrazu zo strany útočníkov. Tento tím kvality má, ukázal ich a keď dnes nepodal optimálny výkon, ukázal sa, že vie zápas zlomiť na svoju stranu. V minulosti nám hráči pripravili omnoho väčšie drámy ako dnes. Takže do toho naďalej Slovensko !!!!
9.5.2012 - 17:46
+11
frantapriklep

 

Vyhrali sme s Kazachmi! Dobre sa to hovorí, dobre sa to počúva!

Uff .. Som pri tom zápase zostarol o dva roky. Skvelý úvod, no potom nepochopiteľné poľavenie, namiesto toho, aby sme súpera dorazili a využili dobrý úvod, tak sme hrali opatrne zozadu a bez patričného dôrazu. Škoda, lebo práve to postavilo súpera na nohy, a dalo mu nádej, že niečo môže uhrať.
Od druhej tretiny sme to zlepšili, ten prístup bol lepší, ale súper už bol rozbehnutý a bolo zarobené na nervák. Skvelá presilovková strela Libora Hudáčka a na záver podobne pohotová a presná trefa Kopca našťastie odvrátili blamáž. Dnes hral slabý zápas Baranka, nakoniec to ale napravil skvelým pasom na Kopeckého víťazný gól.
Nuž, tri body sú cenné, niekedy je to možno cennejšie, ak to príde po takomto zápase, ako keby to bolo po jednoznačnom priebehu, ale na nervy slovenských fanúšikov to bol riadny nápor.

Chalani už potrebujú aj vydýchnuť, tá porcia zápasov bola skutočne náročná, tak verím, že vypnú a dva dni zregenerujú a od soboty opäť budú v podobnom tempe ako v prvých troch dueloch.
9.5.2012 - 17:48
+5
pena.vodopadu

 

Tá porcia zápasov bola na nich cítiť už dnes v zápase, sám to tuším Kopec povedal. Toto bol fakt asi zápas, ktorý si potrebovali "odkrútiť", no nešlo to tak, ako malo, navyše Kazaši dreli, lebo cítili lepšiu šancu, než akú budú mať s FIN, CAN a USA a body samozrejme potrebovali.

Si myslím, že za 2 dni oddýchnu a na BLR vyletia tak, ako treba.

9.5.2012 - 18:02
0
dlhy

 

Veru.
Na Kazachoch bolo vidiet,ze na rozdiel od nasich,mohli doteraz oddychovat.
Či ?
9.5.2012 - 18:14
0
pena.vodopadu

 

prezradím ti ... Kazaši hrali s tými, s ktorými my ešte len budeme hrať a my s tými, s ktorými Kazaši ešte len budú hrať. Ktorá množina stojí viac kondície, tá naša alebo tá kazašská?
9.5.2012 - 18:18
+1
Kaede BLOG

 

Naši však včera oddychovali, zatiaľ čo Kazaši mali v nohách pre nich ťažký zápas s Bieloruskom, po ktorom navyše mohli byť demotivovaní.
9.5.2012 - 18:22
+3
pena.vodopadu

 

Bielorusi nič extra väčšinu zápasu nehrali ... teda myslím, že určite menej agilne, ako na nás USA predvčerom. Únava sa nedá posudzovať za 1 deň, stačí si pozrieť, kto prišiel na dobrovoľný tréning včera ... Kazaši sú rovnako hráči ako sú Slováci, keby Kazaši hrali také tri zápasy v takom tempe ako Slováci, tiež budú unavenejší, hoci aj oni boli unavení (tiež to nejaký ich hráč poznamenal po dnešnom zápase). Naši proste podvedome oddychovali (bolo to vidieť) a takmer sa to nevyplatilo.
9.5.2012 - 18:28
+2
gusto

 

A mi proti USA sme hrali ako? Den predtym sme mali tazsieho supera ako su Bielorusi a ako sme dopadli?
9.5.2012 - 19:09
+1
^
dlhy

 

To este uvidime.
Inak sa spytam:
Ktory z odohranych zapasov mal viac dvadsat minutovych tretin?
Ten,co hrali Slovaci alebo ten,co hrali Kazasi ?
9.5.2012 - 18:25
0
pena.vodopadu

 

keď tento tvoj príspevok čítal, mám takú záludnú otázku ... aký šport si niekedy hral?
9.5.2012 - 18:29
0
dlhy

 

Basketbal a futbal.
V basketbale so bol akademicky majster Slovenska.
Preco sa pytas ?
9.5.2012 - 18:33
0
pena.vodopadu

 

aj 2-3 futbalové zápasy po sebe v 3-4 dni?
9.5.2012 - 18:58
0
dlhy

 

Ano.
Na tom finalovom turnaji o majstra Slovenska 3 zapasy za tri dni.
Este nejaka otazka ?
9.5.2012 - 19:18
0
pena.vodopadu

 

futbalové ...
9.5.2012 - 19:31
0
dlhy

 

Preco futbalove ?
9.5.2012 - 20:14
0
pena.vodopadu

 

pretože som sa pýtal na futbalové a zamiešal si do toho basketbal na finálovom turnaji ... futbalové preto, lebo behať 40 minút basket a 90 minút futbal je kapánek rozdiel aj pri rovnakej ploche ... po 3 takých futbaloch za 4 dni totiž zistíš, čo je to únava ...
10.5.2012 - 9:29
0
^
beefstarter

 

tak to vysvetluje aj tvoj nick
9.5.2012 - 19:00
0
dlhy

 

Ten nick je od zakladu DLH, nie od dlzky.Ani vysky.
177 cm.
Tolko meriam ja,nie ten malicky.
9.5.2012 - 19:14
+1
^
bigi BLOG

 

ale zase pre kazachov boli tieto zapasy co hrali dolezite. tak ako tie ktore nas cakaju. tie co sme odohrali my a oni odohraju tak tam su body len ceresnicka. takze asi tak
9.5.2012 - 19:15
0
pena.vodopadu

 

teraz im nič iné nepomôže, ako skúsiť zázrak ...
nám v princípe môže byť jedno, kde tie body naberieme, potrebujeme ich však dosť na štvrťfinále ...

únava je ale únava ... ak niekto musí stíhať korčuľovať s USA, FIN a CAN, je to iné, ako keď hrá s FRA, BLR a SUI ... bez ohľadu na psychiku ... ostatné viď príspevok napr. Vojta83 nižšie.
9.5.2012 - 19:34
0
bigi BLOG

 

lenze aj to korculovanie v zapasoch kde musis je trosku ine ako v tych zapasoch v ktorych mozes
9.5.2012 - 20:05
0
pena.vodopadu

 

iste, ale prehrať nechceš ani v jednom ... tvrdím, že naši v zápase s CAN minuli na prehru 2:3 viac energie, než na rovnakú prehru s BLR minuli Kazaši ...
10.5.2012 - 9:31
0
^
Majenko

 

my sme si mohli odychnut zatial co kazachovia hrali vcera z bielorus..
9.5.2012 - 18:28
0
Great!

 

Neviem,či sa to dá takto rozdelovat..Kazachstan bol skrz včerajší zápas určite v horšej pozícii..
9.5.2012 - 18:41
0
Sedko NR

 

ale mne sa zdá, že tímy ktoré hrajú vkuse sú lepšie ako tí čo sú oddychnútí práve preto, že ten tím oddychoval a nevie sa do toho zápasoveho tempa dostaviť...za príklad viem dať USA proti nám, nás proti Kazachom
9.5.2012 - 18:55
0
gusto

 

moze to byt tak, ale casto sa moze stat ze teamu ktory hral den predtym zapas tak v 3 tretine uz mu dojdu sily.
9.5.2012 - 19:11
0
kosican85 BLOG

 

no prvé zápasy boli pekné a neboli body,teraz nebol pekný zápas,ale body sú..nemôžeme mať všetko len neviem či nebola chyba dávať dobrovoľný tréning,radšej povinný pre všetkých,takto prišlo na tréning 6 hráčov a výsledok vidíme..
9.5.2012 - 17:49
0
MaToooo

 

Vydrete tri body....chlapci nam nervy nešanuju ani nahodou....dufam ze najblizsie dva zapasy si slabsí den nevyberieme a zvladneme ich..aj ked po dnes videnom som malicko skeptik.....stale cakam na prebudenie spiaceho obra....
9.5.2012 - 17:49
-1
LukasNR

 

dobre je s Bielorusmi sa nadreme a so Svajciarskom bude treba potit krv tam to osobne typujem na ohrozenie srdca takze dva dni oddychu odporucam prechadzky alebo troska treningu pred wikendom nech je srdiecko pripravene
9.5.2012 - 17:49
+2
kubinho

 

tak v piatok priletia Bielorusom obaja Kostitsynovci ... to prilis nepotesilo
9.5.2012 - 17:50
0
Dracik_18

 

a budu hrať v sobotu ?
9.5.2012 - 17:52
0
kubinho

 

jj, v piatok rano maju priletiet a na prvy zapas nastupit prave proti nam
9.5.2012 - 17:55
0
Dracik_18

 

paráda
9.5.2012 - 17:55
0
^
MaToooo

 

aspon bude lepsí hokej.....
9.5.2012 - 18:01
0
LukasNR

 

ale my budeme mat par dni riadne oddychnuteho Marcela
9.5.2012 - 18:02
+17
hokejovyfanda

 

9.5.2012 - 18:05
0
mattpro

 

9.5.2012 - 23:49
0
pena.vodopadu

 

možno by mu stačilo vyklepať v dielni okuliare, hokejku a korčule a natočiť kompas od mantinelu k bráne ... potom by mohol BLR šupnúť hattrick ...
10.5.2012 - 9:24
0
corcy

 

Myslím že tento zápas nás vrátil naspäť do reality
9.5.2012 - 17:51
+3
siso

 

Zapas hodnotit nebudem,videli sme to vsetci!: Mame dalsie 3 body a to je hlavne!
9.5.2012 - 17:52
+2
koniferrum

 

utrapene ale predsa
9.5.2012 - 17:53
+1
pokemon33

 

keby sa predvedená hra našich hokejistov dala vyjadriť v hodnote akcií, tak by tí držitelia akcií, čo po zápase s USA popíjali šampanské, teraz skákali z okien
9.5.2012 - 17:54
+2
Kaede BLOG

 

The Borat Crash
9.5.2012 - 17:56
0
LukasNR

 

tak kazdy Kazachtanec mal na oslavu pozvanu aj vlastnu sestru a jedneho Zida na zlncovanie kto nevidel Borata prosim nech ma neusudi
9.5.2012 - 18:03
0
Sani

 

...dneska sme si ale koledovali...
9.5.2012 - 17:56
0
pokemon33

 

a inak: Bokrošov psychológ by sa našim hodil
9.5.2012 - 17:56
+1
pena.vodopadu

 

skôr Bokroš sám ako asistent Vujteka ...
9.5.2012 - 18:04
+1
dlhy

 

Opat symbolicke vitazstvo.
Stvrty gol 13 sekund pred koncom.
4+13+2002+2012-3993 = ?
9.5.2012 - 17:57
+19
damarcus BLOG

 

9.5.2012 - 17:59
-2
Zvolencan77

 

Veru planeta Nibiru sa uz blizi k nasej obeznej drahe..mali by sme balit kufre !!!
9.5.2012 - 18:00
+4
HeyYou

 

9.5.2012 - 18:01
0
bm

 

tiež ma napadá pár symbolík v spojení z Tvojím pôsobením tu...
9.5.2012 - 18:02
0
bm

 

s
9.5.2012 - 18:02
-2
LukasNR

 

ja by som pouzil symboliku pouzivanu uz Rimskym vojskom a to vystrcena ruka prst predstavujuci falus a a dva prsty po bokoch varlata
9.5.2012 - 18:07
+2
bm

 

asi tak.
9.5.2012 - 18:08
0
^
bigi BLOG

 

ae v tomto dokonca aj ja suhlasim s dlhym. ok idem sa haMbit do kuta ale aj tak
9.5.2012 - 19:18
0
^
U.S. Steel

 

9.5.2012 - 18:05
0
LukasNR

 

fakt ti tak strasne vadi ze niekto v tom vidi symboliku ?? ze niekto veri v Boha alebo napriklad na pomoc od kamarata ze nanho dava pozor pomoze mu ??
9.5.2012 - 18:06
-1
dlhy

 

Ano.
Strasne mi vadi zneuctovanie pamiatky Pala Demitru takymito idiotinami.
Pchat "symboliku" tam,kde ziadna nie je,je v prikrom rozpore s prejavom elementarnej ucty prave k tomu,kto tym SYBOLOM naozaj je.
Takze je najvyssi cas s tym prestat.
9.5.2012 - 18:19
+27
ifko_zv

 

bože ty si už aký mudrlant...
mne sa to síce tiež zdá maximálne pritiahnuté za vlasy, aby niekto pri každom mihnutí sa čísla 38 písal o pozdrave od Pala Demitru, ale aspoň je vidieť, aký bol Palo fenomén. nechápem, prečo to tu vôbec dookola riešiš a čo si tým dokazuješ. ty by si potreboval asi minimálne štátny sviatok na to aby si si na neho spomenul, niekomu na to stačí podstatne menej, dokonca aj taká prkotina ako gól 38s pred koncom.
9.5.2012 - 19:07
-4
dlhy

 

59:23
To som nevedel,ze na tychto MS sa hra posledna tretina 20:01 min.
9.5.2012 - 19:16
0
ifko_zv

 

okej tak 37 keď chceš.. čo to mení na fakte, že to tu riešiš úplne zbytočne?
9.5.2012 - 19:18
-1
dlhy

 

Ja nieco riesim ? Zbytocne ?
Ja som zacal s idiotskymi recami o "symbolike" ?
9.5.2012 - 20:18
-1
ifko_zv

 

áno
9.5.2012 - 20:36
-1
frantapriklep

 

áno
9.5.2012 - 20:46
-1
dlhy

 

Az take velke vitazstvo to nebolo,aby ste sa museli opit.
9.5.2012 - 20:57
+1
^
frantapriklep

 

už naozaj stačilo ... raz si to všetkým dal najavo, a hádam je to aj dosť, či?
9.5.2012 - 19:19
+1
-BBB-

 

pockaj, este dojde link na video ....
este si si nevsimol, ze brzda nejde odbrzdit?
9.5.2012 - 19:23
0
^
pena.vodopadu

 

ach jaj .... Palo určite nechcel, aby mu niekto staval sochu alebo po ňom pomenovával budovy. Určite, ak sa tam zhora pozerá, sa môže cítiť lepšie, keď si naňho ľudia spomínajú pri hokeji, pri hre, ktorá bola jeho život. A že ľudia vidia všade v zápasoch 38-čky, je preňho určite lepšia symbolika, ako keby sa štadión v BA volal štadiónom P. Demitru ...
9.5.2012 - 19:22
0
^
HeyYou

 

vadit mu to nemusi, ale zabavat sa na tom da dobre, ved nebudte taky nedotklivy papa raci..
9.5.2012 - 18:20
0
LukasNR

 

neni som nedotklivy len sa bojim ze otvorim kupelnu a odtial mi vyleti zeleny prispevok Dlheho ako neexistuje symbolika
9.5.2012 - 18:23
+3
dlhy

 

A to,ze Ti vyleti prispevok o symbolickej 38.sekunde,minute,hodine,toho sa neobavas ?
Nie ja som zacal so "symbolikou".Zamienas si pricinu s nasledkom.Ale to sa v mladom veku stava.
9.5.2012 - 18:37
+1
^
bigi BLOG

 

no o tom by sme mohli diskutovat keby ten gol skutocne padol 28 sekund pred koncom co sa ale nestalo. a je to len umele hladanie symbolik a to uz je dajma tomu trosku chore, nemyslis?
9.5.2012 - 19:19
0
^
pena.vodopadu

 

dlhy, dobre si to napísal, vidno, že sa učíš rýchlo doplním ešte, že v 2002 sme boli majstri sveta, 2012 to Demo vybavil zasa a 3993 sekúnd trvalo, kým ...
9.5.2012 - 18:13
0
vanes je dukla

 

Prečo mínus 3993?
9.5.2012 - 21:53
0
Dracik_18

 

keď už chceš hľadať symboliku tak hudáček dal gól v 38 minúte
10.5.2012 - 6:10
0
Zvolencan77

 

Uz som si hovoril ze Kopecky do vyberu nepatri ani nahodou svojimi vykonmi..a zrazu supol dva goly este aj vitazne..no ale bude ma musiet presvedcit este v dalsich zapasoch
9.5.2012 - 17:58
-7
kladzivo

 

jasné samozrejme, kopecký domov a marcelko namiesto neho do prvej formácie!!
9.5.2012 - 18:03
+2
kaviarista

 

nasi : dali prvy gol. potom na kocke ukazali pata a mata. samozrejme, ze sme neodolali a inspirovali sme sa nimi na cely zvysok zapasu ...
9.5.2012 - 17:59
+2
kaviarista

 

3700 divakov: fini do toho rataju aj cervotoce?
9.5.2012 - 18:01
+9
keso9

 

vrátane ľadárov, roztlieskavačiek a tety upratovačky:
9.5.2012 - 18:04
0
pena.vodopadu

 

nie, počítajú to na PC s Winom ...
9.5.2012 - 18:05
0
kaviarista

 

skorej s vinom ako winom
9.5.2012 - 18:23
+1
pena.vodopadu

 

to hej, ak to rátali s vínom '95
9.5.2012 - 18:30
+2
^
bigi BLOG

 

no ono su tam dav ovaly, a plnsie byvaju tie horne a tie moc ak vobec kamery nezaberaju, mozno to bude tym
9.5.2012 - 19:21
0
FP-Joey772

 

prvykrát čo som na hokeji zaspal
9.5.2012 - 18:02
+1
frantapriklep

 

tak pri tomto by som práveže len ťažko zaspal, tep som mal 180
9.5.2012 - 18:52
+4
keso9

 

lepšie vydreté tri body ako frustrácia z prehry po fantastickom výkone :p: tak sme to umordovali a tri body berem.
videl som hrať túto sezónu Astanu, tak ma neprekvapilo, že hrýzli... škoda Špirka
9.5.2012 - 18:02
+2
sob3k

 

Hokej: Dnesny hokej sice krasny nebol ,no ruku na srdce ,hrali sme stale na breaky a cakali na chyby a zavahania ,branili sme a cakali. Dnes sme museli tvorit a tam vidno ,ze ti hraci este nemaju dost skusenosti a asi ani kvality Tento zapas sme pretrpeli,Bielorusi a Svajciari uz budu priatelnejsim superom
9.5.2012 - 18:02
0
dlhy

 

Hrali sme na brejky ?
A ktory zapas mas konkretne na mysli ?
9.5.2012 - 18:20
0
sob3k

 

Hociktory ,v kazdom sme sa snazili hrat na brejky a protiutoky ,utokov zalozenych nami v strednom pasme bolo povedal by som malo. O brejkoch svedci napr. Charova nahravka Hudackovi ked vosiel medzi dvoch ,ked Branko nezastrcil ten puk ,tusim taktiez po Hudackovej praci atd
9.5.2012 - 18:31
0
vanes je dukla

 

Akokolvek to dnes vyzeralo treba stále veriť v to že postúpime. Od prvého golu sme to snád chceli uhrať na 1:0 .Ale tá súdržnosť na striedačke velí v to že chlapci chcú a dokážu.BLR SUI to bude ťažké ale vidieť na chalanoch že chcú a to je pre mna pozitívum len oproti minulým šampionátom nebol výsledkovo krok vpred.gTakže do dalších bojov treba dúfať.prakticky som pesimista fanúšikovsky som obrovský optimista.
9.5.2012 - 18:05
0
Great!

 

Dnes som toho moc nevidel,no v usekoch,ktore mi neusli sme nehrali zle..Bol tam pohyb a nasadenie,vacsinou vsak tomu chybal moment prekvapenia..Hraci sa časo navzájom ponúkali alebo strielali len propagačné laštovky..To najdoležitejsie sme splnili a možeme sa teda sustredit na klučový dvojzápas..Hlavne Svajciari budú na zaklade videného tvrdý oriešok,možno budú miernym favoritom..Verm však,že do súboja s nimi pojdeme s 9 bodmi..
9.5.2012 - 18:08
+2
slato

 

počet striel? ďakujem
9.5.2012 - 18:08
0
Scorpi

 

33:22
9.5.2012 - 18:12
0
U.S. Steel

 

33(SR) - 21(KAZ)
9.5.2012 - 18:12
+1
JedineKamzik

 

Nuda na druhú, pohyb žalostný čo ústilo do až tragicky statickej presilovke ale rátajú sa body. Som spokojný
9.5.2012 - 18:09
0
Andy182

 

šatan s barankom ...

9.5.2012 - 18:13
-10
vanes je dukla

 

Satan dal dáva a stále má čo dať SVK repre akokolvek ho by som ho nemál rád.
9.5.2012 - 18:17
+8
vanes je dukla

 

by som ho pardon .Samuel úraduje.
9.5.2012 - 18:20
0
^
damarcus BLOG

 

Šatan?
9.5.2012 - 18:19
+2
Bohumil z Trenčína

 

Baranka áno, Šatan ešte zatiaľ nie.
9.5.2012 - 18:19
+4
HeyYou

 

netrep.
9.5.2012 - 18:21
+2
templar

 

Máš pravdu, Šatan bol baránkom zápasu...jedným z mnohých...
9.5.2012 - 18:39
+1
vanes je dukla

 

Baránkom boli všetci dnes to bolo také české víťazstvo a to nás nakopne minimálne k semifinále .To som asi prehnal ale ja v to verím ,proste pohlad na striedačku v zápase s USA bol velavravný.Ja v to verím a môj pocit ma nesklame .BLR dáme len tak tak a so SUI príde naša chvíla tentoraz im dáme 4:1.Slovenskoooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!
9.5.2012 - 19:01
+2
^
amaskiea BLOG

 

tvoj očný
9.5.2012 - 18:39
+4
pena.vodopadu

 

chcel si ich špeciálne pozdraviť?
9.5.2012 - 19:00
+3
R3v3r3nd

 

Neviem co poniektori pindate furt. Ved to je to preco sa tesim na MS. Ze si z chuti zakricim gol. Ci s Finmi, Kanadanmi alebo aj s Kazachstanom. kazdy zapas mi priniesol hokejove divadlo.

4 zapasy, 6 bodov.
9.5.2012 - 18:17
+8
yellowred

 

3 body sú v tabuľke a to je hlavné...bolo ťažké upracované, ale nie je sa čo čudovať za 6 dní 4 zápasy z toho tri s extratriedou....
9.5.2012 - 18:18
+1
kaviarista

 

dokazem: pochopit, ked niekto nema svoj den, hoc aj cely tim. nic sa nedari, odskakuju puky atd. ale na to, aby niekto korculoval, nepotrebuje mat formu. na to, aby vedel zakladnu vec, co ucia malych ziacikov, ze ked sa hra za branou, jeden obranca si strazi jednu tyc a druhy druhu , na to tiez nie je potrebna momentalna forma. do soboty povinne vymenit obsah mozgu
9.5.2012 - 18:18
+4
Bohumil z Trenčína

 

Hráči Kazachstanu podali sympatický výkon, bod si určite zaslúžili.
9.5.2012 - 18:19
+2
vanes je dukla

 

KZK alebo KAZ neviem presne ako sa to píše si nezaslúžia zostúpiť včera a dnes mali menej šťastia zatial čo naši a Lukašenkovci sme si štasie a nepriazen arbitrov v porovnaní so Stredoázijčanmi vyčerpali.
9.5.2012 - 18:28
+1
Tino

 

traged: zapasu Baranka, adept na lavičku v next zápase Bartovič...ked sa dá trtošiť, Slováci sa bezpečne trtošiť budú.
9.5.2012 - 18:28
+1
duko

 

trosku nam nasi chlapci brnkaju na nervy,ale dufam ze si vybrali slabsi den,potrebuju relax a potom treba trhat lad a makat ,aby sme nasledujuce zapasi vyhrali.ideme dalej -verime .
SLOVENSKO DOTOHO..
9.5.2012 - 18:29
0
amaskiea BLOG

 

Veľmi zle!:
Bez ohľadu na víťazstvo, toto bola čistá katastrofa.
V hokeji sa nedá stáť a premýšľať ani proti Kazachom. Ja neviem, kedy sa už aspoň toto naučia, -urvafix!
Katastrofálne presilovky, vrátane tej, v ktorej dal Hudáček gól. Presilovka je pre našich signál, že môžu rozjímať ešte viac...
Čím skôr zabudnúť. S týmto nás Bielorusi a Švajčiari pošlú domov len taký fukot ...a možno aj Žabožrúti.
9.5.2012 - 18:31
+1
vanes je dukla

 

Ja som toto čakal len srdce verí v to že to dáme.Inak dnes to opäť u mňa vyhral pán komentátor Jarkovský.Prvá tretina čt 4 potom práca a pán komenbtátor k tomu.
9.5.2012 - 18:36
0
dlhy

 

Normalne nemozem nesuhlasit.
9.5.2012 - 18:39
0
mannheim

 

Miško, toto si česi ix krát hovorili a potom vyhrali v eufórii turnaj. Takže za a, máš pravdu, za b, šport naozaj nie je natoľko exaktný, aby sa dal každý zápas zadefinovať, naplánovať a jeho priebeh predpokladať. Možno práve upracované víťazstvo po takomto nepodarenom výkone je dobré na to, aby sme sa vrátili na zem.Neviem, ako to všetko dopadne, ale po prvom zápase som napísal, že verím v postup do Soči, a stále sa ten pocit vo mne stupňuje. Tento tím a tento kouč tvoria zase po čase zmysluplný celok.
9.5.2012 - 22:49
+6
dlhy

 

Vydreli.
V poslednej tretine konecne zacali intenzivne korculovat a to rozhodlo.
Bolo to utrpenie,ale prezili sme.
9.5.2012 - 18:31
0
crosbynko

 

Dnes som skoro prekonal svoj prvy infarkt.Skoro sme zahodili von oknom dolezite body. Ale nastastie nie.Tesim sa ze mame dva dni na oddych lebo aj mne treba zregenerovat
9.5.2012 - 18:34
0
s.i.p.o

 

aby sme nezabudli: Gol Kopecky 59:47. Arne Krotak dakujeme
9.5.2012 - 18:35
+15
dlhy

 

Super.
Konecne aspon jeden poriadny hokejovy fanusik.
Vdaka,ze si nezabudol na "symboliku".
A aby sme nezabudli aj na dalsiu legendu.
Jozi Golonka hraval s cislom 9.
No a vitazny gol padol v 9.minute tretej tretiny.
Symbolika nepusti.
9.5.2012 - 18:45
+1
-BBB-

 

trapne ... vzhladom k tomu na co narazas,,,,
9.5.2012 - 19:02
+1
dlhy

 

Trapne su tie nezmyselne narazky na tridsatosmicku.
Toto je iba reakcia,ktora spravne poukazuje na ich nezmyselnost.
9.5.2012 - 19:22
+1
frantapriklep

 

ale už bola prezentovaná, netreba to stále opakovať dokola ...
9.5.2012 - 19:24
0
Big brother

 

Franta, Dlhy dal niečo čomu sa niekto aj zasmial, tak sa to snaží stale opakovat nech si dvíha sebavedomia stále vyššie... Lenže dookola omielaná vec už niekedy začína byt trápna...on si to neuvedomuje.
9.5.2012 - 20:55
dlhy

 

Tak neopakuj ten idiotizmus so "symbolikou" 38 sekund pred koncom a nebudes trapny.
9.5.2012 - 21:15
-9
Big brother

 

Ja som to vobec neopakoval...ani som nepotrehol, že padol gol 38 sekund pred koncom. Až ked to tu niekto spomenul...a jediny kto je trápny si ty, lebo tu ukazuješ na inych, že to stale omielajú a pritom jediný kto tu to dookola omiela si ty...
9.5.2012 - 21:21
+6
^
Oriali

 

ako dlhy urcite nepatri medzi mojich najoblubencov tu , ale v tejto teme s nim suhlasim...
9.5.2012 - 22:54
+2
damarcus BLOG

 

Ja tiež, výnimočne.
9.5.2012 - 23:03
+2
Big brother

 

Hoši kludne s ním možte suhlasit, len ide o to, že raz napisal prispevok takeho typu (bol vypluskovaný) a už s tým nevie prestat...je nezastavitelny Od tej lajfky je to už asi desiaty prispevok tohto typu...nikto od tej 38.minuty už s tym nezačinal, lebo on sa akosi nevie zastavit...
9.5.2012 - 23:07
+3
damarcus BLOG

 

Tak ale to poznáme, že sa rád opakuje. A aby bolo jasno, to, že s ním súhlasím neznamená, že by som Dema neoplakal, práve naopak, len už toho je ozaj dosť.
9.5.2012 - 23:20
0
Oriali

 

asi tak...
10.5.2012 - 0:19
0
Big brother

 

Nepochopili ste ti ide o to, že prave ON to už asi 10 krat napisal...zbytočne, nikto o tom odvtedy nezačal, iba on

..niekto tu s nadsadzkou dal, že sme dali gol 38 s. pred koncom a idete z toho robit hurhaj...
10.5.2012 - 0:37
0
Big brother

 

Za chvilu sa tu človek bude mat spomenut Dema...
10.5.2012 - 0:41
0
^
Big brother

 

Damarcus a ešte jednu vec...to, že si napísal, že bolo toho dost ešte neznamená, že musiš automaticky napisal, že si Dema oplakaval.
10.5.2012 - 0:39
-1
Nitra fanda

 

Ja toto nechápem, vybrali sme si na šampionáte jeden slabší deň a už ste všetci vo vytržení, šak to je normálne, že po ťažkých zápasoch, ktoré sme odohrali mimochodom fantasticky, príde aj únava. Buďme radi, že sme dnes hrali s Kazachmi a nie zo silnejším súperom, lebo na nich stačil aj tento náš polovičný výkon. Určite si to veľmi dobre aj uvedomujú sami chalani. Únava zohrala svoje, teraz trocha poodychujeme a bude to zase všetko ok.
9.5.2012 - 18:37
+16
Elessar

 

body sa rataju na vykon sa zabudne

dnes to bolo tazke, hlavne to bolo velmi zle, zmes podcenenia, lahkovaznosti, nepozornosti tak sa hrat skratka nema. ale hlavne tie body. osobne by som radsej pozeral na vykon ako proti usa a neuspel ako pozeral na taky zapas ako dnes s dalsimi supermi... ale myslim si ze k dobremu hokeju sa vratime
9.5.2012 - 18:38
+1
R3v3r3nd

 

Kostycinovci budu ready na zapas s nami v sobotu

Uz sa tesim
9.5.2012 - 18:42
0
Bohumil z Trenčína

 

To je veľmi dobrá správa.
9.5.2012 - 18:44
-1
dlhy

 

Ja by sm ju nazval symbolickou.
9.5.2012 - 18:56
+4
xossee

 

Ty asi aj onanuješ na tom slovíčku čo ?
10.5.2012 - 10:24
+2
ori

 

Libor
9.5.2012 - 18:44
+3
Sedko NR

 

Tri body máme, nepríjemný Kazaši za nami a pred nami dva volné dni...treba zregenerovať a horsa sobotu na Bielorusov, verím, že z iným prístupom, lebo tam nebudeme musieť búšiť, ako sme mohli vidieť nejde nam to, radšej odohrať celý turnaj proti Fin, Sve, Kan, Usa a podobným ako raz proti Kazachstanu, Nórom či Talianom...
9.5.2012 - 18:44
+1
vanes je dukla

 

Norov vynechaj tí s predvedenou hrou sú na úrovni našich len body nemajú a môžme byť radi že ich nemáme v skupine.
9.5.2012 - 18:53
+1
Sedko NR

 

tak ano, okrem Nórov
9.5.2012 - 19:23
0
vanes je dukla

 

Sedko to je tak.Nori sú Nori ale nech sa prizná ten kto dnes čakal lahký zápas a naše jednoznačné víťazstvo to asi málokto.
9.5.2012 - 20:44
0
Sedko NR

 

veru ja som ho neočakaval, od rána som si nochty hrýzol, ej veru ešte len so Švajcami to bude zápas
9.5.2012 - 21:00
0
vanes je dukla

 

T o bude a príde aj vytriezvenie.Ja nič neočakávam preto sa teším z každého "dielčeho" úspechu.
9.5.2012 - 22:00
0
Didier

 

Ale tá vysmiata blondína,ktorá bola pri odovzdávaní cien pre hráčov bola fajin a ako sa len chcela fotiť a cmágať
9.5.2012 - 18:55
+7
Vojto 83

 

Čakal som podobný zápas. Sám som bol kedysi športovec a viem, že kríza prichádza často až na tretí deň po výkone. Zápas s USA bol náročný fyzicky aj psychicky a to sa muselo prejaviť. Máme za sebou favoritov a dnes bolo aj pri tom štvrtom kopcovom góle vidieť, čo nám sedí. Bol to rýchly protiútok. To, čo sme hrali v zápasoch predtým. Dnes sme to logicky hrať nemohli, chalani museli tvoriť. Mali ťažké nohy, boli pomalší, ale vydreli to! 3 body sú doma a co je doma, to se počítá pánové! S Fínkom sme hrali super, s Kanadou dobre a máme trt z toho! Teraz zregenerovať, v sobotu a hlavne v nedeľu nás čakajú zápasy pravdy! Mám ciťák, že ementálov dáme, oni betónovať nebudú! Sú iní ako kedysi....
9.5.2012 - 18:57
+6
frantapriklep

 

presne ako píšeš ... Švajčiari hrajú útočný hokej a nie je to Krugerovská úporná defenzíva, ako kedysi ...
9.5.2012 - 18:59
+1
frantapriklep

 

Keď nám budú vešať tie medaily na krk, koho bude trápiť, ako sme získali tri body s Kazachmi?
9.5.2012 - 18:57
+16
Marco22

 

utrpeli sme vyhru ................klobuk dole pred vujtekom kreativita mu nechyba skusil na 2 tretinu Marcela nevyslo to stiahol ho ......
9.5.2012 - 19:01
+1
-BBB-

 

Nie kazdy den je nedela, musi byt aj streda ...
Nie lahko sa hra, ked musis ..
My sme museli a vyhrali sme ..
Gratulacia.
9.5.2012 - 19:07
+1
88Backo

 

Ako 3 zapasy sa tie vykony proti favoritom dali ozelet,ale aby bol Satan v lese aj s kazachmi je na mna silne kafe...pripomina mi to Ziga na olympiade...nuz hadam sa prebere
9.5.2012 - 19:09
-7
dlhy

 

A za chvilu dostanes na budku.
9.5.2012 - 19:24
-6
88Backo

 

hehe cakal som to,ale co cakat od pastikarov,ked napises pravdu...?
9.5.2012 - 19:37
-10
^
-BBB-

 

to je v pohode.. mne to pripomenulo 58 hokejistov Nitry v tejto sezone ....
9.5.2012 - 19:26
+14
88Backo

 

presne si vystihol Mirove doterajsie vykony na MS!Sam by som to lepsie nenapisal
9.5.2012 - 19:38
-3
-BBB-

 

ze si hokejovy diletant vieme davno... ale ze uz aj slepota ta omina je novy poznatok ...
9.5.2012 - 19:52
+5
^
pena.vodopadu

 

no, ak je Šatan v lese, kde je potom napr. Vydarený? v húštine?
9.5.2012 - 19:30
+4
BURNS

 

Vydarený: Nevytiahol už náhodou 2krát puk z brankovej čiary?
9.5.2012 - 23:18
+2
pena.vodopadu

 

také si pamätám o Chárovi ... aj Vydarený?
10.5.2012 - 9:21
0
bigi BLOG

 

ano aj vydareny
10.5.2012 - 17:17
0
^
amaskiea BLOG

 

Bačko, to by si sa ty s ním v tom lese musel stretnúť
9.5.2012 - 19:33
+6
flipper

 

Bačko, keď sa s niekým stretne, je úplne v poho....len tu je z neho "geroj"...
9.5.2012 - 19:51
+5
^
bigi BLOG

 

no ak ti to pripomenulo vykon ziga z OH tak to je dobre, kedze v tedy zigo hral dobre, len skoda ze gaborik nedokazal vyuizit tie jeho 100% nahravky.
apropos ako to symboli dnes so satanom ktory tiez ti nahravky rozdaval a jedinu dokazal vyuzit iba granak, a ze ich tam bolo dost najma ta sanca miklika nas mohlo velmi velmi mrziet
9.5.2012 - 19:43
+4
88Backo

 

ja cakam od Sharkyho omnoho viac a nie som jediny nieje takym tahunom ako sme zvyknuty bohuzial
9.5.2012 - 19:51
-3
flipper

 

mne je jasné už dosť dlho a "dlhšie", že Šarky nemôže byť ťahúňom a musí pridať pre "okres Nitra"... ...uvidíme, či ma toľko síl a "dlhý" dych, aby pridal tak, aby bol ťahúňom aj pre tento región....
9.5.2012 - 19:55
+9
Sedko NR

 

neškatulkovať nás všetkých, vďaka
9.5.2012 - 20:17
+3
flipper

 

neškatulkujem, neboj... viem, že všade sa nájdu aj triezvo zmýšľajúci...ak sa Ťa to dotklo...mea culpa...
9.5.2012 - 20:27
0
Sedko NR

 

mňa nie ja som flegmoš, ja som to dal za ostatných
9.5.2012 - 21:01
0
^
Nelly

 

to nie sú viacerí,vzhľadom na ich skúsenosti a vek, ale ten jediný nejde oklamať ani tými skúsenosťami, preto je fajn, že sú tam mladí a draví hráči, ktorí to zužitkujú.. teda aspoň podľa mňa
9.5.2012 - 20:00
0
bigi BLOG

 

otazka je co od neho cakas? v kazdom zapase 3+2 tak potom je jasne ze nenapne tvoje ocakavania
9.5.2012 - 20:22
+4
dlhy

 

Mne by stacilo aj 2+3.To by tiez nebolo zle.
Minimalne byto znamenalo,ze dame v zapase 5 golov.
Dovolim si zdoraznit,ze ironizujem.
9.5.2012 - 20:27
-1
flipper

 

myslím, že ten kto používa iróniu je dosť čitateľný aj bez toho, že by to zdôrazňoval...
9.5.2012 - 20:30
+6
^
Nelly

 

asi si ma nepochopil .. reagovala som na Backa, že Miro nie je takým ťahúňom akým býval, podľa mňa jeho skúsenosti sú prínosom, nemôže lietať po ľade ako mladí hráči, na to už nemá fyzicky... čiže nič v zlom naňho, ani nečakám od neho 3+2 v každom zápase, ale ak by to tak bolo... vôbec sa nenahnevám
9.5.2012 - 20:37
+1
bigi BLOG

 

ak by si si lepsie vsimala vlakno zistila by si ze ja som tiez reagoval na backa
9.5.2012 - 21:49
0
^
Big brother

 

Backo nesuhlasím. Jasne, že Šatan to ho už moc nenakorčuluje, ale v utočnej tretine s pukom na hokejke je to naš najnebezpečnejší hráč. Proste má takú horucu hokejku z ktorej je vždy citit nebezpečenstvo.
9.5.2012 - 21:53
+2
^
Big brother

 

Gaborik bol na olympiade našim najlepším strelcom, pokial sa nemylim

A čo sa tyka Šatana, tak zas tolko prihravok nedal, to dost prekrucaš...bolo to tak v norme aj iny hrači mali podobne množstvo prihravok, hadam nečakaš, že s každej jeho prihravky padne gol

...a myslím, že aj v suvislosti s Palffy, aj v suvislosi so Šatanom je reč o HRE a nie o produktivite.
9.5.2012 - 21:57
0
bigi BLOG

 

a kolko ze dal gaborik tych golov ked bol na lade so svojim utokom? nerataj tam presilovky kde bol sdemitrom a hossom atd.. a podstatne je nie to kolko dal ale kolko mal dat ked mal na to 100%-tne prilezitosti

necakam ze z kazdej prihravky padne gol, ale ked su tieprihravky "golove" a aj ked goly nepadnu za to ten hrac nemoze a pisat o nom ako o sklamani najma ked patri k nasim najnebezpecnejsim hracom mi pride ehmmm divne.

inac nezda sa ti ze si trosku protirecis? backo pise ze hra zle a ty sa ho zastavas a inde napises ze hra dobre. tak si kua aspon vyber

10.5.2012 - 17:21
0
^
flipper

 

to je Tvoja pravda Bačko a keď už spomínaš "paštekárov", tak to može len sellák...
9.5.2012 - 19:48
+6
R3v3r3nd

 

Ja som videl skveleho Satana. Hlavne v 3 tretine bol neskutocny.
9.5.2012 - 20:10
+3
aaaaa

 

Tak dnes to bola hroza ale hlavné su 3 body . Ale nechápal som ked sme dali gol prečo sme ich hned nezatlacili a nezvysili tempo a rychlo rozhodli zápas ale stale ked sme vyhrávali o 1 gol tak sme sa stiahli dozadu a nechali sme hrať kazachov a takto to potom vyzeralo , neviem čoho sa vujtek bal ze daval taku taktiku jak keby sme hrali proti Kanade sak kazachov trebalo napadať a oni by robili plno chyb jak proti francuzom ale my ked sme videli že puk je už 2 metre od nás tak sme sa stiahli dozadu a nehcali mse ich hrat čo bola obrovska chyba .
9.5.2012 - 19:14
+1
ifko_zv

 

čudujeme sa ako je možné, že naši neustále podceňujú niektoré papierovo slabšie tímy... nuž ale aj tu na fóre ich má zjavne každý za nejakých hokejových exotov, ktorým by sme mali automaticky dávať každý zápas desinu
9.5.2012 - 19:23
+2
frantapriklep

 

presne tak
9.5.2012 - 19:39
+1
kaviarista

 

ale: ved desinu od nasich nikto neocakava! stacila by aj devina
9.5.2012 - 19:49
0
ifko_zv

 

no ako hovori kolega, mne by stacila aj kvalitne obsadena trojka
9.5.2012 - 20:34
+2
amaskiea BLOG

 

magnum?: - to by sa dalo zariadiť asi aj zlato
9.5.2012 - 21:05
0
pena.vodopadu

 

CAN 0:1 SUI priebežne? uff ...
9.5.2012 - 19:27
0
beefstarter

 

can to otoci hraju dobre
9.5.2012 - 19:38
0
pena.vodopadu

 

ale bodaj by sme my s nimi (SUI) tak rýchlo korčuľovali a tak rýchlo strieľali, ako SUI túto tretinu s CAN ... ale je pravda, že CAN im zatápa, len mám pocit, že CAN hrá tak, ako včera Rusi, čiže koľko im stačí ...
9.5.2012 - 19:42
0
AvalancheBB

 

V podstate celú tretinu prehrávali, logicky nemôžu hrať, čo im stačí. Ale Kanada dnes hrá diametrálne odlišne, ako predtým, hrá naozaj dobre. Ale to sa dalo čakať, evidentne s takou taktikou do turnaja išli. Ale Švajčiari to isté, som zvedavý do kedy udržia vedenie, lebo Kanada im fakt zatápa, ale mám pred nimi rešpekt.
Pre nás by bolo fajn, keby ich Kanada porazila. Čo aj očakávam.
9.5.2012 - 19:53
0
pena.vodopadu

 

logicky nemôžu, ale pocit taký z nich mám ...
9.5.2012 - 20:02
0
bigi BLOG

 

no nejak som takyto priebeh zapasu ocakaval. co som po troch zapasoch neocakavl bol tento vykon. strasne ale strasne moc mi pripominal stare"dobre" casy ziadne korculovanie ziadna obrana, respektive naivna tak isto ako utok, ziadna hra do tela prosto nic taky profesorsky hokej
nastastie 3 body su doma a to je podstatne. radsej 3 body po zlom vykone ako 0 po dobrom. mohli sme sa o tom presvedci v zapase s can alebo fin.
inac rozmyslam naco nam je obranca s najtvrdsou strelou ked ju nevyuziva za cely sampionat ju vyuzil AZ raz. a pritom tych moznosti na tu jeho bombu mal dost. radsej to vizi alebo hodi do rohu. nenormalne ma to vytaca. a asi si z neho zobrali priklad aj vsetci ostatni beci lebo jediny co dokazal vystralit bol granak. ma tomto by mohli zapracovat.
mali by sa konecne vratit hraci k tomu co predvadzali v prvych troch zapasoch. a musia tak hrat aj proti "belarus" a "hopsvic" holt uz nie sme favoriti a preto nemusime busit ale mozme cakat a to ako sa zda nam ide lepsie, a dari sa nam takym sposobom.
inac prva lajny volako ozila ked tam neni "jeho brat" s USA dal gol radivojevic, a dneska kopeky hned dva. v com to asi bude?

inac ten prvy gol co dali kazasi, nadhera ako ich tak skoro celu patku vykupal, aj ked by sa to nemalo stvat bola to okulahodiaca paradicka

tak teraz si dva dbi odychnut a vypustit hokej a pripravit sa na sobotnasi obedny zapas a hrat si svju hru s akou sme prisli na sampionat a nie to nase dnesne ....
9.5.2012 - 19:34
+2
bigi BLOG

 

jo a este som zabudol. ze dnesk alavicka nezila tak ako v zpase s USA skor naopak a to je velka skoda tak dufam ze na to nezabudnu vo vikendovych zapasoch
9.5.2012 - 19:44
0
Nelly

 

vydreté víťazstvo je fakt, že sa omnoho lepšie hrá proti silnejšiemu súperovi, favoritovi, kde ty môžeš len prekvapiť... a čo budem okolo toho toľko kecať, máme ďalšie 3 body, nech bol výkon aký bol
9.5.2012 - 19:39
+1
anderitto

 

veľa z vás vraví, že že výkon bol zlý, veľa z vás v tom vidí únavu..môže byť..
ja si myslím, že hráme celý čas to na čo máme, od úvodu MS a som tomu rád, lebo konečne vidím snahu, boj a radosť z hokeja a príležitosti..to, že to bolo dnes utrápené však pripisujem možnostiam a schopnostiam nášho celku a myslím, že podobný výkon budeme sledovať takmer v každom zápase kde sme "papierovým favoritom" nakoľko žiadnymi favoritmi už niekoľko rokov nie sme a ešte dlhší čas nebudeme..tvoriť a diktovať tempo je proste problém a a treba to tak brať a skromne a poctivo ísť za bodíkmi..to sa zatiaľ relatívne darí a ja dúfam, že sa bude naďalej!
v sekcii babrák zápasu uvádzam komentátorskú dvojicu..konkrétnejšie za súbor príspevkom s "mojím" pracovným názvom: fontána pre Marcela
9.5.2012 - 19:49
0
R3v3r3nd

 

PRE BUDUCNOST A RIESENIE KTO SPRAVIL CHYBU A AKO HRAL V ZAPASE RADIM FANUSIKOM VSETKYM KTORI POZERAJU ZAPASY SR NA MS 2012, ABY ICH SLEDOVALI NA CT4!!!!!!!

AMATERIZMUS STV JE NEKONECNA. KTO POZERA NA CT4 VIE O COM HOVORIM.
9.5.2012 - 20:12
0
kaviarista

 

tak asi : tie rozbory nerobia az take kvalitne, ked za hlavneho vinnika 1. golu oznacuju hascaka. 90% podielu na gole ma granak. ak hascak odkorculovaval od brany, robil spravne. pretoze si mohol na prihravku nabehnut od modrej ciary ich obranca. presne tak, ako to urobil pri prvom nasom gole granak.

ale inak ten rymarev je sikovny hracik a nielen kvoli tomu golu. najlepsi hrac zapasu
9.5.2012 - 20:55
0
R3v3r3nd

 

Hm najprv sa divaj na zarodok akcie a az potom hodnot ostatnich hracov prosim ta. Vidim , ze si odbornik ako hrom.
9.5.2012 - 21:05
-1
kaviarista

 

aky zarodok?: ze obisiel vydareneho? ja to za chybu nepovazujem. obisiel ho, ale skoncil za branou a odtial by sa goly davat nemali, pokial obidvaja obrancovia hraju pozicne dobre. a kedze granak nebol pri pravej tycke, kde mal byt, je to jeho gol. jednoznacne.
9.5.2012 - 21:13
0
R3v3r3nd

 

Ten som nemyslel.
9.5.2012 - 21:27
0
kaviarista

 

tak: ale neda sa rozoberat kazdy gol az tak, co sa dialo 20-30 sekund predtym. idem si to teda kuknut zo zaznamu
9.5.2012 - 21:34
0
bigi BLOG

 

no lenze hascak bol pri tom hracovi a miesto toho aby ho atakoval sa na neho vykaslal a korculovalod neho on sa nasledne dostal za branku a tam mal druhu sancu si ho brat a tiez tam stal jak strasak v maku
9.5.2012 - 21:51
+1
kaviarista

 

a co mali vsetci traja hraci vybehnut na jedneho za branou? hascak videl oboch obrancov, tak si vykryval priestor, aby si niekto dalsi nenakorculoval na prihravku spoza brany. granak nemal co robit pri lavej tycke, ak tam uz bol vydareny. to je cele. a laco ma mozno 10% podiel, ze sa k tycke presunul neskoro, ale rymarev to spravil velmi sikovne.
9.5.2012 - 21:56
0
bigi BLOG

 

no kazdy obranca si bral jednu stranu a prosto laco mal mat tie tycky pokryte, t ze ich nemal to len rymaniev ci jak sa vola vyuzil
10.5.2012 - 17:23
0
^
rastislavke

 

ok mas pravdu ale toto "neni je" ako vy hovorite komplexportal ale hokejportal a proste dostali sme dva nestastne goly pre nas jeden po nezhode brankara a obrancu pri tycke a druhy dal hrac ktory sa nahodne dostal k puku a uz nemal problem trafit do prazdnej brany
9.5.2012 - 22:06
0
kaviarista

 

kuušš: nechaj nas analytikov - amaterov, nech trosku polezieme do kapusty tothovi
9.5.2012 - 22:09
+2
kaviarista

 

kupim surne elektronicku tuzku. znacka: len vyhodne
9.5.2012 - 22:12
+2
^
kaviarista

 

ty si myslel na to, ze ho chvilu nahanal v strednom pasme a potom ho pustil? tak chyba by to bola, len keby obrancovia neboli na svojom mieste (a oni obaja boli). alebo keby mal za ulohu od trenera hrat nanho osobku. toto bolo normalne klasicke pozicne rozobratie jednotlivych hracov. super presiel do inej obrannej zony, tak ho prepustil, nebolo tam precislenie.
9.5.2012 - 21:51
0
R3v3r3nd

 

Tak mi povedz , preco hascak potom uz nehram a hral Marcel namiesto neho?

Ale cele je to take by som povedal o momente o sytuacii o reagovani a nahode mozno aj. Uplne iinac sa na to pozeram ked to rozoberu na tej ceruzke ako keby som sa dival iba na zapas. Fakt ak mozes , divaj sa radsej na CT.

Predvcerom tam rozoberali Laca aky je mrstny, pohyblyvy. Dnes Mikusa ake ma "zlate" rucicky.
9.5.2012 - 23:02
0
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
bigi BLOG

 

ako bez urazky ale ked mam hraca s pukom pri sebe a nikto iny tam nie je tak ho prosto berem a nie ze odkorculujem od neho a poviem si ze nech to za mna vyriesi niekto iny. a je dost rozdiel ked s hracom korculujes ako ked sa on ruti na stajaceho obrancu
10.5.2012 - 17:25
0
^
Great!

 

Nevidel som síce žiadnu analýzu a je samozrejme jasné, že gól zapríčinil sled chýb viacerých hráčov..No pri takýchto situáciách má vždy na góle najvýraznejší podiel brankár..Tie tyčky si jednoducho musí pokryť, Kazach ho zmiatol pohybom do strany a nachytal ho na hruškách..Ak by tam Laco bol a Kazach by sa dostal k dorážkam, potom môžeme špekuľovať o jeho nevine...
10.5.2012 - 9:29
+1
^
janyjany

 

Ja radšej pozerám STV1.
Keď sa ti nepáči tak pozeraj ČT. A díky za odporúčanie
9.5.2012 - 22:21
0
tucetucet

 

Ako povedal Janko Filc, bez trápenia úspech nemôže byť, ako príklad uviedol Slovensko - Ukrajina 5:4 v roku 2002. Hráči to pomenovali sami, nešli im nohy a viac netreba dodávať. Keď nie je pohyb, nie je dôraz a ani moment prekvapenia. Kopecký dal dnes viac gólov než za posledných pár mesiacov dokopy (pamätám si len technický gól do prázdnej), vďaka mu za to. Odohrali sme (vizuálne) zlý zápas, ale nedá sa byť celý turnaj perfektný, koniec-koncov je dobré, že to prišlo proti takémuto súperovi. Do ďalšieho priebehu turnaja snáď nastúpime správne namotivovaní, s dostatočnou sebadôverou a nasadením. Držím palce!
9.5.2012 - 20:13
+4
vanes je dukla

 

Technický gol do prázdnej ozrejmi mi to neviem kedy to bolo.Píšeš o našich ako by to boli trojnásobní majstri sveta.Namotivovaní sú dosť ved tam máme 11 debutantov ak sa nemýlim.Ta kže neviem čo to píšeš o 82 len mi príde to také belasé že Hudi je najlepší a ostatní su hovná.(podla diuskusie)
Dnes vdaka 82 máme dva body.A J.F. nech ide na smetisko dejín.
9.5.2012 - 20:57
0
tucetucet

 

O Hudáčkovi som nepovedal ani slovo, nemám rád, keď mi niekto vkladá do úst cudzie vety. Janko Filc na žiadne smetisko nepatrí.
9.5.2012 - 21:07
+1
vanes je dukla

 

Ozrejmi Kopcov technický gol(v NHL v repre?) .Samozrejme s Hudim to bola taká metafora lebo v posledných diskusiách je to najmä podla Belasích boh.Ja ti do úst nič nevkladám len som písal svoj pocit z tvojho príspevku.Janko Filc nech na smetisku zhnije aj s Rodviedčikom a terajším šéfom.Alebo uved fa
9.5.2012 - 21:41
0
cicero

 

Tomáš Tatar: Boli sme lepším tímom, ukázali sme kvalitu a vyhrali sme.
s tym ze dnes ukazali kvalitu si robi prdel vsak?
9.5.2012 - 20:56
+2
mannheim

 

Trápenka, ale hlavne, že to vyšlo, títo bývalí sovieti nám nikdy nesedeli a na jeden "zápas debil" má nárok každý ...OT, všade čítam "kazachovia" , ale správne by predsa malo byť "kazaši". Aspoň novinári by mali vedieť poriadne slovensky.
9.5.2012 - 20:58
0
defender BLOG

 

Ty si dnes nevidel jazykovedné okienko v štúdiu, kde volali dokonca aj do SAV, kde im povedali, že spisovne sa množné číslo píše "kazachovia"
9.5.2012 - 21:01
+3
dlhy

 

A zeny su Kazachovky ?
9.5.2012 - 21:12
-1
R3v3r3nd

 

Kazachšky
9.5.2012 - 21:28
0
^
amaskiea BLOG

 

ak černoSi, čeSi..., tak to "kazaŠi" mi moc s tým nejde dokopy, i keď na druhej strane, keby to bolo na mne, ja by som ti to schválil hneď, aj by sme to hneď zapili
9.5.2012 - 21:11
0
mannheim

 

Zase lotyši, alebo Tažikistan - viac mi sedí tadžici,ako tadžikovia, alebo Uzbekistan - uzbeci, než uzbekovia... neviem, skúšal som google, wikipediu a vyšlo mi to s veľkým rozdielom na "kazaši". Ale keď to ľudia z SAV potvrdili, asi beriem späť. Ale do huby mi to nelezie.
9.5.2012 - 22:09
+1
flipper

 

máš f p.či..."aši", "achovia", stále je dobré, že ich nevieme "vysloviť"...
9.5.2012 - 22:12
0
kaviarista

 

budu to odteraz vzdy hraci z kazachstanu a problem vyrieseny
9.5.2012 - 22:15
+2
mannheim

 

to je fakt Maroš , mám, a na lehátku
9.5.2012 - 22:28
+1
Darth

 

Kopecky:
Viete odhadnúť, kto bude najrýchlejší na motokárach?
„Určite Marcel Hossa. Ten jazdí ako Schumacher."


9.5.2012 - 21:11
+7
vanes je dukla

 

Toto je o čom?
9.5.2012 - 21:49
+1
Turkey

 

panebože, stalo sa presne to čo som si myslel....niektorí fanúšikovia začali po zápase s USA lietať v oblakoch...je predsa jasné, že proti betónu sa hrá velmi ťažko a my zas nie sme kombinačne ani korčuliarsky na úrovni Kanady a preto som aj podobný priebeh zápasu očakával, preto som rád, že to dopadlo dobre pre nás...koniec koncov takéto víťazstvo nám pomože viac ako šesťgólové...čo sa týka hráčov dnes by som vyzdvihol hlavne Graňáka a Hudáčka, Laco dnes menej istý, aj keď podržal myslím, že ďalší zápas pojde do brány Hamerlík...
9.5.2012 - 21:38
+5
99887

 

gratulujem k víťazstvu 3 body nam trebalo. Nabudúce lepší výkon so švajčiarmi to bude veľmi ťažké ked pozerám ako hraju proti kanade a finom.
9.5.2012 - 22:40
0
99887

 

ináč dúfam že nepôjde hamerlík tím by mal hrať s brankárom s ktorým vyhráva. Nie je dôvod na zmenu, laco viackrát pekne podržal goly sme dostali kvôli chybám v obrane
9.5.2012 - 22:43
0
moonsorrow

 

joooooj: ...
10.5.2012 - 2:22
0

Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.



Kratke spravy

Anton Kurianov na odchode z Avangardu Omsk

Útočník Anton Kurianov v najbližšom období pravdepodobne ukončí pôsobenie v klube Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL) Avangard Omsk. Informuje o tom portál championat.com. Tridsaťročný center je súčasťou organizácie "jastrabov" už od roku 1998, výnimkou bolo epizódne pôsobenie v Novosibirsku v sezóne 2002/2003. Kurianov síce má s Omskom zmluvu aj na nasledujúci ročník, ale obe strany sa mali dohodnúť na jej predčasnom ukončení. Dôvodom sú jeho nevýrazné výkony aj napriek skutočnosti, že jeho plat v klube patrí k najvyšším. Záujem o služby Kurianova už skôr prejavil iný účastník KHL Traktor Čeľabinsk.
23.5.2013 13:47 - SITA

Útočník Klimenko sa vrátil do Petrohradu

Útočník Gleb Klimenko sa po krátkom pôsobení v klube Atlant Mytišči v Kontinentálnej hokejovej lige (KHL) vrátil do mužstva SKA Petrohrad. Dvadsaťdeväťročného krídelníka do Atlantu vymenili v závere základnej časti v ročníku 2012/2013, za Mytišči odohral len deväť duelov. S SKA Petrohrad podpísal novú zmluvu na jeden rok. Rodák z Chabarovska v minulosti okrem Atlantu a SKA hral aj za Magnitogorsk, Čechov, Kazaň, Belgorod, Spartak Moskva, Voskresensk, Dmitrov, Čerepovec, Leninogorsk, Nižnij Novgorod a Lipeck. V ročníku 2008/2009 získal s Kazaňou prestížny Gagarinov pohár.
23.5.2013 13:42 - SITA

Medveščak podpísal zmluvu s Jessimanom

Nováčik Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL) Medveščak Záhreb podpísal zmluvu s americkým útočníkom Hughom Jessimanom. Informuje o tom oficiálny web "medveďov". Dvadsaťdeväťročný krídelník Jessiman pôsobil v sezóne 2012/2013 v zámorí vo farmárskej AHL v mužstve Binghamton Senators. Na svojom konte má z minulosti dva štarty v NHL, v ročníku 2010/2011 ich absolvoval v mužstve Florida Panthers. S Medveščakom podpísal zmluvu na jeden rok s opciou. "Jeho prednosťou je, že vie dávať góly a v mužstve je platný aj pri hre do tela. Vkladáme do neho veľké nádeje," povedal športový riaditeľ záhrebského klubu Aaron Fox.
23.5.2013 13:36 - SITA

Barys Astana predĺžil zmluvy s kvartetom korčuliarov

Vedenie klubu Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL) Barys Astana podpísalo zmluvy s kvartetom korčuliarov - obrancom Jevgenijom Fadejevom a útočníkmi Konstantinom Puškariovom, Konstantinom Romanovom a Fiodorom Poliščukom. Ako informuje oficiálny web kazašského mužstva, dvadsaťosemročný krídelník Puškariov súhlasil s podmienkami ročnej spolupráce, ďalšie trio podpísalo dvojročné kontrakty. Spomenuté kvarteto pôsobilo v Baryse už v predchádzajúcej sezóne. Puškariov v 28 dueloch nazbieral 10 kanadských bodov (4 gól a 6 asistencií), Fadejev si v pätnástich zápasoch pripísal len dve asistencie. Romanov absolvoval za Barys Astana len dve stretnutia a dosiahol v nich jeden presný zásah a Poliščuk v 41 zápasoch dosiahol štyri góly a 16 asistencií.
23.5.2013 13:36 - SITA

Ničuškin ukončil spoluprácu s Dinamom Moskva

Mladý ruský útočník Valerij Ničuškin ukončil spoluprácu s úradujúcim šampiónom Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL) Dinamom Moskva. Informuje o tom oficiálny Facebook moskovského mužstva. Iba 18-ročný krídelník pôsobil v sezóne 2012/2013 v Traktore Čeľabinsk, po jej skončení sa dohodol na spolupráci s Dinamom. Rusko reprezentoval na MS hráčov do 18 aj do 20 rokov a zahral si tiež vo finále play-off KHL. "Rozmýšľal som nad tým, že pôjdem do zámorskej NHL. V Diname mi povedali, nech si robím, čo chcem. Brániť mi nebudú. Ukončili sme spoluprácu a ja som sa stal voľným hráčom. Dohodli sme sa, že ak sa mi za oceánom nebude dariť, môžem sa vrátiť do Dinama," cituje Facebook Dinama mladíka Ničuškina. Rodák z Čeľabinska už má reálnu predstavu o záujemcoch z radov klubov NHL. "Viem, že si ma chcú vybrať Tampa Bay či Nashville. Samozrejme, chceli by ma aj ďalšie mužstvá, no tie si nebudú vyberať z prvých miest. Myslím si, že ma získa jeden z klubov na prvých piatich priečkach v drafte," dodal Ničuškin.
22.5.2013 15:40 - SITA

Komarov sa možno vráti do Dinama Moskva

V Estónsku narodený fínsky hokejový reprezentant vlastniaci aj ruský pas útočník Leo Komarov sa možno vráti do klubu Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL) Dinamo Moskva. Dvadsaťšesťročný krídelník v sezóne 2012/2013 pôsobil v klube zámorskej NHL Toronto Maple Leafs, no od 1. júla sa stane voľným hráčom s obmedzeniami. Hokejista priznal, že už nadviazal kontakt so zástupcami moskovského Dinama. "Nebudem to skrývať. Rokoval som so zástupcami Dinama, ale čakám aj na ponuku Toronta," cituje Komarova agentúra RIA Novosti. Výlukou v zámorskej profilige poznačený súťažný ročník začal Fín v Diname, za ktoré absolvoval 13 stretnutí s bilanciou 2 góly a 8 asistencií. V skrátenej sezóne NHL odohral 49 duelov, dosiahol v nich 4 presné zásahy a 5 gólových prihrávok. Vo farmárskom tíme Toronto Marlies v AHL si pripísal 14 štartov.
22.5.2013 11:59 - SITA

Jemelin po operácii kolena, čaká ho polročná pauza

Hokejový obranca Alexej Jemelin z tímu Montreal Canadiens absolvoval operáciu zraneného kolena a do súťažného diania zasiahne najbližšie až v novembri. Prostredníctvom Twitteru o tom informovali zástupcovia zámorského klubu. Dvadsaťsedemročný Rus si potrhal kolenné väzy pri súboji s Milanom Lucicom z Bostonu v závere základnej časti. Jemelin vo svojej druhej sezóne v profilige strelil v 38 stretnutiach tri góly a pridal deväť asistencií. "Zákrok som absolvoval v jednej z newyorských špecializovaných kliník. Všetko šlo podľa plánu. Po vybavení potrebných záležitostí sa vrátim domov do Togliatti, kde sa budem zotavovať z operácie," uviedol Alexej Jemelin, dvojnásobný víťaz prestížneho Gagarinovho pohára s Ak Bars Kazaň.
22.5.2013 11:59 - SITA

Phil Housley sa stal asistentom trénera v Nashville

Klub zámorskej hokejovej NHL Nashville Predators vymenoval jedného z najproduktívnejších obrancov histórie ligy Phila Housleyho za asistenta trénera namiesto odvolaného Petra Horacheka. Prostredníctvom tlačovej správy to potvrdil generálny manažér Predators David Poile. Housley hral v NHL počas 21 sezón za osem rôznych klubov, pod jeho vedením vyhrali Američania svetový šampionát 2013 hráčov do 20 rokov v ruskej Ufe. Niekdajší vynikajúci zadák bol aj jedným z asistentov Joa Sacca na lavičke USA na nedávnych MS 2013 vo Švédsku a Fínsku, kde zámorský výber získal bronz. Dnes štyridsaťdeväťročný Housley figuruje s 1232 bodmi na 4. mieste historickej tabuľky produktivity obrancov NHL. V Nashville bude pomáhať hlavnému trénerovi Barrymu Trotzovi.
22.5.2013 10:52 - SITA

Fín Salminen posilní Nižnij Novgorod

Fínsky hokejový útočník Sakari Salminen prestupuje do Torpeda Nižnij Novgorod. Dvadsaťštyriročný krídelník sa dohodol na ročnej zmluve. Doteraz hrával vo fínskej SM-Liige, kde bol najproduktívnejším hráčom Kuopia. Za KalPu odohral Salminen 59 stretnutí, v ktorých nazbieral 59 kanadských bodov (28+31). Na majstrovstvách sveta 2013 odohral rodák z Pori za Fínsko 10 stretnutí, v ktorých strelil jeden gól a pridal dve asistencie. Informáciu priniesol klubový web Torpeda.
21.5.2013 15:15 - SITA

Beauchemin by mal stihnúť úvod novej sezóny

Hokejový obranca Anaheimu Francois Beauchemin sa podrobil operácii pravého kolena. Po chirurgickom zákroku by mal stihnúť úvod novej sezóny. Beauchemin hral v závere sezóny v play-off napriek poškodeným väzom v kolene. Krátko po vypadnutí Ducks s Detroitom v prvom kole play-off sa podrobil operácii. Čoskoro 33-ročný obranca strelil v základnej časti šesť gólov a pridal osemnásť asistencií. V play-off bol so šiestimi bodmi v siedmich stretnutiach proti Detroitu najproduktívnejším hráčom Ducks.
21.5.2013 11:24 - SITA

Archív krátkych správ »
Offensive výroba športových dresov, oblečenia a suvenírov Offensive výroba športových dresov, oblečenia a suvenírov

Naj...

Zdieľate na Facebooku


FirstLine, logo Majstrovstvá sveta 2011 - Štatistiky MS 2011 na Slovensku

Posledné zápasy

19. máj 2013

ŠvajčiarskoŠvédsko
Súpiska Švajčiarsko1:5Súpiska Švédsko
FínskoUSA
Súpiska Fínsko2:3Súpiska USA

18. máj 2013

ŠvajčiarskoUSA
Súpiska Švajčiarsko3:0Súpiska USA
FínskoŠvédsko
Súpiska Fínsko0:3Súpiska Švédsko

Najviac bodov

Petri Kontiola
FIN 16
2.Stastny P. USA15
3.Smith C. USA14
4.Kovalchuk I. RUS13
5.Stamkos S. CAN12
KOMPLETNÉ ŠTATISTIKY

Najlepší strelec

Ilya Kovalchuk
RUS 8 gólov
2.Kontiola P. FIN8
3.Stamkos S. CAN7
4.Stastny P. USA7
5.Eriksson L. SWE5
KOMPLETNÉ ŠTATISTIKY

Najlepší brankár

Pavel Francouz
CZE 100%
2.Berra R. SUI96.72%
3.Enroth J. SWE95.63%
4.Gibson J. USA95.12%
5.Smith M. CAN94.44%
KOMPLETNÉ ŠTATISTIKY

Tabuľka skupiny A

P TímZSkóreB
1. Švajčiarsko 7 29:10 20
2. Kanada 7 25:10 18
3. Švédsko 7 17:11 15
4. Česká republika 7 19:12 11
5. Nórsko 7 12:26 9
6. Dánsko 7 13:20 6
7. Bielorusko 7 10:21 3
8. Slovinsko 7 12:27 2

Tabuľka skupiny B

P TímZSkóreB
1. Fínsko 7 23:14 16
2. Rusko 7 29:14 15
3. USA 7 24:16 15
4. Slovensko 7 18:17 10
5. Nemecko 7 13:16 9
6. Francúzsko 7 13:21 7
7. Lotyšsko 7 14:25 7
8. Rakúsko 7 18:29 5

Najbližšie zápasy

Výsledky / Program

pozicka do 1500 EUR pasiazona.sk
Evysledky.com - live športové vysledky


Partner HokejPortal.net



HokejPortal.net (v2.0) ISSN: 1336-6270 Vydavateľ: Erasmedia Europe s.r.o. - Všetky práva vyhradené.