Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Miškovec si doma poradil s Popradom (VIDEO)

zdroj: TASR
11.1.2019 20:30 TASR

Popradčania nezačali v Miškovci dobre, už po 17 sekundách putoval na trestnú lavicu Salija, domáci sa však v útoku nepresadili.


Slabá disciplína sprevádzala Popradčanov celú úvodnú 20-minútovku, rozhodcovia vylúčili štyroch hráčov hostí, Miškovec nevyužil ani jednu presilovku.

To sa podarilo Popradu hneď na prvý pokus. V 27. minúte sa presadil Zagrapan. Radosť "kamzíkov" netrvala ani päť minút. V 32. minúte potrestal laxnú obranu Kiss, o necelé tri minúty otočil priebežný stav Vas.

Poprad mohol vyrovnať na začiatku tretej tretiny, Paukovčekova strela trafila iba žrď a neuspel ani Zagrapan. Slovenský tím sa dočkal vyrovnania, v 50. minúte opäť využil presilovku zásluhou Brejčáka. Ani tentoraz nerozhodný stav nevydržal dlho, o sto sekúnd strelil rozhodujúci gól Láda.

 

DVTK Jegesmedvék Miškovec - HK Poprad 3:2 (0:0, 2:1, 1:1)

Góly: 32. Kiss (Magosi, Loiseau), 34. Vas (Milam, Pance), 52. Láda - 27. Zagrapan (Brejčák, Takáč), 50. Brejčák (Svitana, Takáč). Rozhodovali: Fridrich, Štefik - Kacej, Synek, vylúčení: 5:8 na 2 min, navyše: Harrison 10 min OT - Mlynarovič 10 min OT, presilovky: 0:2, oslabenia: 0:0, 1215 divákov

DVTK Miškovec: Vay – Kiss, Crawford, T. Slovák, Szirányi, Milam, Göz, Láda – Kulmala, Vas, Pance – Magosi, Louiseau, Harrison – Somogyi, Galanisz, Miskolczi - Vojtkó

HK Poprad: Nechvátal - Salija, Petran, Erving, Fabian, Brincko, Brejčák, Česánek - Abdul, Zagrapan, Takáč - Svitana, Mlynarovič, Olejník - Lichanec, Heizer, Bondra - Macík, Paukovček, Belluš - Kundrik

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


VentureHockey

 

Dobra taktika chalani, kedze v PO dostane asi od kazdeho 4:0, treba sa uz setrit na novu sezonu v septembri!
11.1.2019 - 20:43
+7

ŠKP

 

Fabo ser na to.
11.1.2019 - 20:44
+9

peterpm

 

Pišta to je hrôza....
11.1.2019 - 20:45
+6

Lenka27

 

To co predvadxa Fabian je uz nemyslitelne. Pri tretom gole cisty puk na hokejke zalozenie utoku, zamotal sa prihravka na modru strela a gol. Pri kazdej jednej presilovke, oslabovke najvacsi icetime spomedxi obrancov dokedy? Dve tretiny hroza a otras ani jedna poriadna sanca, tretia tretina uz lepsie tak mame hrat cely zapas, niektori nasi hraci vykonom dole ale nasa 1. Patka co zapas to lepsie abdul takac vynikajuco. Surne urcite potrebujeme obrancu min. A utocnika.
11.1.2019 - 20:45
+9

Seveda

 

takze nie som jediny, kto videl umnu hru Fabiana pri 3. gole
11.1.2019 - 20:54
+2

corthez

 

"Zamotal sa" by malo byť jeho stredné meno
11.1.2019 - 21:13
+2

cipulis

 

Ja by som Abdula velmi nevizdvihoval, dnes to bol koncovy hrac, v presilovke ked uz vojde do pasma miesto toho aby umne zastavil za modrou a mal komu prihrat ide s klapkami na ociach medzi 2-3 hracov kde samozrejem strati puk.
11.1.2019 - 21:37
+4

Lenka27

 

To ano ale korculiarsky je na tom vynikajuco a ten backcheking posledne xapasy a dneska ked sli dvaja madari na branu a stihol sa vratit hoci bol uz dlhsie na lade
11.1.2019 - 21:41
+1

cipulis

 

Tak toto bolo od neho vynikajúce
11.1.2019 - 22:26
0

neasi

 

Čo z toho, že má rýchle nohy, keď hlava mu blokuje ruky... :/
11.1.2019 - 23:00
+3

forwardPP

 

presne to si aj ja myslim,Abdul ma sikovne ruky rychle nohy len ma nejaky "blok". Co vidiet hlavne pri jeho kopec zahodenych sanci.
12.1.2019 - 8:16
0

neasi

 

Je to vidiet na jeho hre, chlapci si sedia, vytváraju šance a čo z toho.... Škoda ho, chlapec je šikovný no do hlavy mu nevidíme.
13.1.2019 - 0:53
0

corthez

 

Ved ma este len 22 rokov. Buducu sezonu to moze byt "nas Lantosi"
13.1.2019 - 2:10
0

McDavid95

 

Možno Fabo už kondične nestíha ale je to srdciar ktorý už cca 14 rokov hra v našom drese a pritom nieje ani odchovanec, úprimne povedané s rozpočtom 1 milión plus mínus sa zázraky robiť nedajú, ak by sa napumpoval na 2 mega aspoň vedeli by sme dotiahnuť kvalitných odchovancov a mohli by sme hrať o titul, chalani makaju majú minimálne kus srdiečka v sebe ale chyba kvalita minimálne v 2 hráčoch ktorí by skríklo v kabíne poriadne a nahecovali tím a nehovoriac na lavičke kde by tiež trebalo posilu aby niekto bol poriadna autorita ale ja chalanom stále fandím aj keď na zápasy chodiť nemôžem
12.1.2019 - 14:08
+2

darebak35

 

PP uz ani neviem co k Vam napisat, prve dve tretiny totalny dazdovy tropicky prales. Tretia trosku ste zacali aj hrat, na Nechvatala to nehadzme, ten aj cosi dnes ozaj pochytal. Totalne som sklamany z tejto sezony, lebo je to opat to co tie predosle, ked nie este horsie. 5. az 6. miesto bude, ale dostaneme tim , ktory nam da opat 4:0, lebo ktorykolvek z timov BB, ZV, NR, KE na 4:0 da. Rovno to mozte zabalit, ak chcete takto hrat, radsej nech ide do play off DVTK alebo MAC...
11.1.2019 - 20:45
+1

lesslie69

 

Tropický prales? To si dnes nevidel našich.
11.1.2019 - 20:50
+1

darebak35

 

ale videl uprimne, bolo mi luto MAC za ten vyrovnavajuci gol
11.1.2019 - 20:58
+2

lesslie69

 

Súhlasím,MAC si zaslúžil vyhrať za tri body.
11.1.2019 - 21:12
+2

McDavid95

 

Ahoj, mám skromný názor že je to hlavne o peniazoch, chalani makaju ale chybaju 2,hráči ktorí by nasmerovali kabínu k úspechom. S rozpočtom takým akým je, nieje Šanca zaplatiť rozdielovych hráčov ktorí by trhli mansaft k výkonom. Ale verím že 80 percent zápasov vyhráme a pôjdeme do play off z dobrého miesta
Pomeeee Popraaaaad
12.1.2019 - 16:58
0

darebak35

 

a este jedna vec, neverim, ze v nedelu vyhrame s NZ, fakt som presvedceny, ze prehrame
11.1.2019 - 20:49
+2

ErikHKM

 

Ja si myslím že snimi vyhraté tam sa niečo asi deje vôbec nehrajú dobre Zámky teraz podľa mna snimi vyhraté
11.1.2019 - 20:49
+1

darebak35

 

NZ podla mna dnes aj skrz pekneho kurzu...ale, ak vidis, aj u nas sa nieco deje. A ak si videl zapas u Vas, kde sme hadam nemali ani jednu sancu, tak musis uznat, ze toto ani zdaleka nie je PP zo zaciatku sezony.
11.1.2019 - 20:57
0

ErikHKM

 

To áno keď ste hrali u nás priznám sa že tak som Vás ešte u nás zle nevidel hrať
11.1.2019 - 21:04
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Seveda

 

Madari velmi Popradu nesedia, no a DVTK, tak to uz absolutne nie. Pripomina mi hrou Trencin, akurat ti to maju trochu lepsie zvladnute. Poprad asi maximalne s Kosicami bude o 4. priecku bojovat, ako vsak ukazali vzajomne zapasy, tak domaci ich nevyhravaju, mozno i 5. miesto teda je dobre
11.1.2019 - 20:53
0

mar11

 

Dnes si naši hrači urobili výlet do Miškolca na povianočné nákupy a na zápas sa nedostavili.
11.1.2019 - 21:01
+3

RebelMemoryPP

 

Neverim ze HK Poprad z postu riaditela dosiahne niekedy uspech v lige,fandim mu a som rad,ze tu uz nie je Turbo,mal vela prace z tym aby dostal klub z krachu ale jeho problem je ze si bud neviem urobit poriadok v kabine s timom ktory plati od hracov cez trenerov,alebo sa hokeju vobec nerozumie,uz od zaciatku posobenia neangazoval poriadneho trenera,zakazdym su to len pokusy,na jednej strane hovori ako chce prilakat odchovancov domov na druhej strane trenerov taha odvsadial len tam neda poriadneho Popradcana co hokeju rozumie,co ma skusenosti s nasimi odchovancami,pozna ich a vie odhadnut mentalitu popradskeho hraca.Dalsia vec co mi rezonuje v mysli je,ze legendu Krotaka vystvali rovnako Sucheho,co obaja ponukali hokejovu kvalitu skusenosti a umenie a nech Fabiana,co je tisicky mil za nimi a este ho nasadzuju na vsetky situacie,mimochodom po dnesnom zapase som mal uz echo ze asi 12 kamaratov co chodia somnou na hokej tam uz nepojdu kym Fabian bude obliekay dres HK Poprad.Dalsia vec k riaditelovi,ja viem ze to nie je lahka praca,ale avizovat ze ideme cestou odchovancov a cez leto z volnych hracov ako Lapsansky Hascak Vandas Buc Melichercik Brejcak Jano,sa mu nepodarilo podpisat ani jedneho,je trochu mimo toho co sa snazi nam verejne povedat.Tieto aspekty a este je ich viac,co ma presviedcaju o tom,ze s tymto riaditelom sa k uspechu dostaneme len velmi tazko.Sezona este neskoncila,ale uz preslo dost casu na to aby muzstvo malo nejaku svoju tvar,bohuzial nema nic len organizovany chaos a dve tretiny zapasov je to len nahadzovanie pukov do pasma a posuvanie po mantineloch,toto moderny hokej nie je a straca sa pri nom ta radost z hry.Dovidenia.
11.1.2019 - 21:26
+17

ten čo nevie

 

hlavne to na konci čo si napisal
11.1.2019 - 21:42
+2

braniiislav

 

Prisli po case prehry a uz tie reci zo zaciatku sezony, furt dookola to iste. Spamwri u zacnu opat zahlcovat diskusie tymi istymi recami. Trener slaby, Krotak,sto odchovancov v time a blabla.
Museli vaa svrbiet prsty a klavesnici, ked sme dva mesiace vyhravali, vsak?
11.1.2019 - 21:56
+8

RebelMemoryPP

 

Je to moj dlhodoby nazor aj pri vyhrach ta nasa hra od doby ako je na poste Ludo nie je dobra az na par zapasov s BB..
11.1.2019 - 22:40
+3

forwardPP

 

ved toto a potom sa cuduju,ze sa ti chlapci z ostatnych klubov stretavaju a ich provokuju prispevkami, to je uz zbytocne nieco komentovat. Stale ta ista pesnicka na zaciatku sezony ze aky super tim sme poskladali a na konci decembra su to uz absolutny neschopaci. Place sa tu nad Krotakom,Suchym co sa stalo uz sa neodstane,proste s nimi klub nepocital a tak odisli ale vytahovat to este po 2 rokoch je absolutny blud! Dalej s odchovancami si ludia musia uvedomit ze,nemame taky rozpocet ze,na ktoreho hraca si ukazeme tak toho podpiseme nech to stoji co to stoji. Tak klub je jasne,ze za lacnejsie peniaze tenhrac niekedy sklame.
12.1.2019 - 8:29
+2

RebelMemoryPP

 

Nikto tu neplace nad Suchym a Krotakom,poukazal som na kroky ktore sa robia v klube ktore ma utvrdzuju v tom co som napisal.Bjaloncik je prec,ked mal hrat u nas,darilo sa mu najviac zo vsetkych mladikov,Krotak ci Suchy ponukali kvalitu ale ostal Fabian,jednoducho tato praca nie je zamerana na to aby bol uspech v klube,ale aby sa mali dobre..netvrdim ze mame na tych odchovancov peniaze,ale potom naco take vyjadrenia ako sa ide cestou odchovancov,mame funkcny utok zo Strauchom a pustime ho prec..atd atd..
12.1.2019 - 9:02
+2

topska

 

" tato praca nie je zamerana na to aby bol uspech v klube,ale aby sa mali dobre"...Moze toto niekto napisat? Ludia tu robia hokej zadarmo alebo za drobne a toto sa im vyhadzuje na oci...chore...
12.1.2019 - 13:26
+2

RebelMemoryPP

 

Chore je to,ze to robia zadarmo,potom to tak aj vyzera..nejdem sa s tebou pustat do debaty,lebo nemalo by to vyznam..
12.1.2019 - 14:33
+4

topska

 

Preco by to nemalo zmysel? Mna velmi zaujima ako si to myslel. Co to znamena "aby sa mali dobre". Lebo bud je to naozaj silne obvinenie z urcitych nekalych praktik alebo potom nechapem. Mne rozum zastavuje ked toto citam. Toto je diskusia, mas nejaky dovod sa nepustat do debaty a neobhajit svoj (asi pre vsetkych velmi zaujimavy) nazor? Vidno ze zhodnotit zapas ci fungovanie klubu vies obsirne, citat sa to da, ma to myslienku. Preco prave toto (asi najdolezitejsie zo vsetkeho) odrazu nechces komentovat?
12.1.2019 - 14:48
0

RebelMemoryPP

 

Lebo ty pises dost zaujato a vsetko co davas von su len tie dobre veci,ja to chapem,zle veci sa vin davat nemaju a preto je debata konkretne s tebou bezvyznamna,nemyslim to v zlom,proste budes obhajovat veci alebo ich nebudes vobec komentovat..zaznelo to uz tu napriklad to kamaratstvo a podobne,patris svojim sposobom tiez ku kamaratom a preto tvoje pisanie je v zmysle zastavania sa..nikoho neobvinujem z nekalych veci,kazde posty si vyzaduju urcitu pracu a urcitu placu,tym som chcel povedat to,ze mat sa dobre,dlhsie sa avizuje aj to ze hraci maju peniaze a vyplaty tak ako maju mat,v porovnani s tym ako bolo za Turba,ze velakrat si chodili pytat vyplatu a boli vyhodeni z kanclu,hrali velakrat zadarmo a ten hokej bol aj v takom pripade ovela krajsi ako je teraz..to ze sa maju dobre,je fajn a tak to ma byt,ale svoju pracu..hranie hokeja velakrat nerobia dobre,priklad vcera,ked dve tretiny robili co..?? nic..co sa hokeja tyka v zmysle vyhrat zapas,v poslednej tretine zabrali a pozeralo sa na to lepsie,tak je otazne,preco az v case ked im zacalo horiet chytali zajaca za chvost..?? dostavaju vyplaty len za jednu tretinu..?? nie,maju sa dobre s platom podla zmluvy,ale hraju len ked potrebuju a vobec to nebol vcera prvy a jediny pripad.,ano zalezi vela aj od supera,co a kolko nam dovoli hrat a ako zmeni taktiku,ale pytam sa..preco to nie sme my co urcujeme ako sa bude hrat..?? ale len sa vezieme v zapase a cakame co s nami super urobi a potom ked sa obadame prehravame o niekolko golov..hlavne ze sa maju dobre s vyplatami..
12.1.2019 - 19:49
+3

topska

 

Tak to sa ti teda ospravedlnujem, ja som myslel, ze pises o zamestnancoch, vedeni, nie o hracoch. Samozrejme ze budem pisat pozitivne, ved to je aj moja praca. Ja som negativny marketing este nevidel nikoho robit v sportovom klube Na druhej strane nekomentujem len veci, ktore nemozem alebo mi neprinalezia (kvoli zakonu, konkretnym zmluvam, mojmu pracovnemu vztahu s klubom). Avsak to su presne konkretne veci. Inak si nemyslim ze by som o niecom nedebatoval. S mnohymi z vas som sa stretol osobne, kde mozem povedat viac. To plati o kazdom, ze si na neho najdem cas. Nikdy tu klamat nebudem lebo to by sa obratilo proti mne, kedze tu nie som anonymne a tak by som aj poskodil klub. Dalsim dovodom preco som tu aktivny je uloha, aby som vyvracal nepresnosti ci klamstva resp. odpovedal na otazky fanusikov. Urcite sa nestane, ze by som nieco neokomentoval alebo zatajoval, aj ked nemusim. A s dalsou castou tvojho prispevku uplne suhlasim, mali by sme hrat v urcitych zapasoch lepsie a aj udavat ton. Nie vsetky zapasy vyzeraju tak, ako by mali vyzerat v zravom klube. Ale ako pisem nizsie, zase taka tragedia to nie je. Pravdepodone mame nasliapnute na rekrod v bodovom priemere na zapas od vzniku nasej ligy (ak nepocitam sezonu, ked sme tu mali take muzstvo, ake uz nebude, ked tu bola KHL a ta sezona nas skoro znicila). Pozerajme aj na konkurenciu, na nase financne moznosti a na vyrovnanost. Ale suhlasim, hra nie je pekna a mame nevyrovnane vykony. Na druhej strane skus sa pozriet na tabulky mladeznickych sutazi, trochu ti to zlepsi naladu
12.1.2019 - 20:12
0

RebelMemoryPP

 

Zacne zaverom,dorast aj juniorov sledujem a tie pozicie su vyborne,preto obcas clovek nechape ako je mozne ze Acko hra toto..skonkretizujem a mozem si pozriet aj zaznam vcerajsieho zapasu,ak by boli namietky a vyargumentujem svoj postoj..neskutocne velakrat v nasej hre dochadza k zbaveniu sa nezmyselne a neprospesne puku ako v obranom tak strednom aj utocnom pasme..miesto prihravky spoluhracovi je to len odhodenie puku od seba z pozicie obrancu ale aj z pozicie utocnika a su na to dve aspekty,bud nema volneho spoluhraca,alebo nechce vidiet volneho spoluhraca,my sa vystavime sami seba svojou hrou,lebo nahaname nase puky co sme mali v moci..a co mi z toho vychadza,ak nemam volneho spoluhraca..?? ze moji kolegovia nemaju zaujem si prevziat prihravku,alebo ak nechcem vidiet spoluhraca,tak ja nemam zaujem niekomu prihrat..vsetko to znamena len neochotu o to co maju hrat,pretoze to sa vola hokej..ano ma sa pozerat na kvalitu supera,ale hokej je tak rychly,ze to volne miesto sa dobrym pohybom najst da,uvediem tri priklady,gol Takaca doma proti Kosiciam,nakorculoval si pred branu dostal od Svitanu prihravku a bol gol,Brejcak vcera od modrej vletel na uroven kruhu prisla prihravka strela gol,Takac vcera tahal puk do pasma po prekroceni modrej dal do tandemu puk a co..nic,vzal ho super lebo spoluhrac tam nebol a keby tam je nastane sikovne uvolnenie a precislenie obrany supera..a o tomto hovorim,nech hra proti nam hocikto,my ten kader mame kvalitny,len to chce trochu viac spolupracovat na lade ako tim a vtedy by sa dostavili aj vysledky aj spokojnost z kazdej strany..
12.1.2019 - 20:38
+4

topska

 

No ja vcerajsi zapas radsej druhykrat pozerat nebudem, nechcem si naladu pokazit
12.1.2019 - 20:46
0

topska

 

Avsak aj tak sa vratim k tvojmu prispevku. Lebo som si to precital este raz. Tam si priamo napisal, ze sa "pracuje v klube" tak, aby neboli uspechy ale aby sa mali ludia dobre. Tu uz pises o hracoch, nie o fungovani klubu. Preto ta moja reakcia, lebo toto je od fanusika, ktory vie ako to tu je, uplne za ciarou a podla mna strasna blbost. Bavme sa o hracoch, ti maju dobre platy, su tu na to aby hrali dobre. Ak to nesplnaju tak ich kludne kritizujme. Ale napisat toto o inych ludoch (a je jedno ci som ich kamarat) sa mi zda dost prehnane. Ale vysvetlil si to.
12.1.2019 - 20:16
0

RebelMemoryPP

 

"Bjaloncik je prec,ked mal hrat u nas,darilo sa mu najviac zo vsetkych mladikov,Krotak ci Suchy ponukali kvalitu ale ostal Fabian,jednoducho tato praca nie je zamerana na to aby bol uspech v klube,ale aby sa mali dobre"

Pisem o hracoch a o praci v klube..praca je zamerana na to aby sa mali dobre,to jest s postu manazera stara o to aby sa hraci mali dobre,mali vyplaty..ale postrada sa to ako ti hraci hraju..
12.1.2019 - 21:01
0

topska

 

kludne aj do spravy ci na fb
12.1.2019 - 14:49
0

Frey77

 

Pisem od zaciatku sezony,ze Stantien je taka volba ako Mag pred nim.O kamaratoch na striedacke,pardon asistentoch ani nepisem.Od zaciatku sezony,az na par vynimiek,hrame tuto dzunglu.Neviem ci si slepy,alebo to nechces vidiet,ale vyhravali sme zapasy kvoli dvojici Vosvrda-Gracnar.Lebo aj ked sme dali upotene dva goly,malokedy sme dostali viac.Gracnar je prec a Tomas je z formy.Samozrejme ze trener je uplne mimo.Ziaden system,nic!Za vsetko vravi jeho nenormalne nabruseny system presilovych hier,ktory mame na urovni 12 percent!Davat Fabiana na vsetky herne situacie,davat mu ice time pomaly 30min za zapas,nehnevaj sa,ale to uz hranici s .......
12.1.2019 - 10:06
+4

miro-nr

 

takže Frey77 a RebelMemoryPP je jedna a tá ista osoba,dobre vedieť
12.1.2019 - 10:45
+2

cipulis

 

Ako vždy mimo
12.1.2019 - 11:36
+2

Frey77

 

Rebel,takze ty si ja a ja som ty a spolu sme jedno?
12.1.2019 - 13:58
0

RebelMemoryPP

 

Ja som uz tymto dokazal pochopit nitrancanov,ze..a nic,smejem sa z nich..
12.1.2019 - 14:34
+3

braniiislav

 

Krotak: inak Krotak uz nehra ani za Kezmarok po nezhodach? Je to pravda?
11.1.2019 - 21:57
+2

Rudihkpp

 

Súhlasím ryba smrdí od hlavy.
11.1.2019 - 22:07
0

Westlund32

 

Ti to menovaný hráči prídu do Popradu len vdety keď nebude o nich záujem,a hneď keď dostanú lepšiu ponuku aspoň o euro tak pôjdu hrať radšej do pakistanu ako pomoc rodnému klubu, Haščák sa vyjadril že ešte není ten správny čas sa vrátiť domov a to už má cez 30,tak asi správni čas bude keď bude mať po 37ledva korčuľovat bude
12.1.2019 - 5:16
+2

mar11

 

Našich odchovancov posielame do Nice a držíme tu absolútne neviditeľného Koysa, nezaplatime Straucha a celú sezónu skúšame niekoho k Pincinu s Mlynkym.Ale zas mame Pistu, ten má toho času na ľade požehnane...O trénerovi skoda hovoriť,po je ňom, ktory robil cirky v khl sme angažovali to isté.
12.1.2019 - 7:04
+6

Westlund32

 

Aký ste boli nadšení e prišiel koys ,má smolu na zranenia .pred mesiacom ste boli nadšení aké máme súper mužstvo teraz prišla kríza a všetko tu je na p... Ach zbytočne sa rozčúlovat nad našimi úžasní fans ktorí sú najdokonalejši
12.1.2019 - 7:47
+3

darebak35

 

Ale ved tu vobec nejde o skladbu muzstva(okrem toho ze vsetci cakame aspon jednu posilu do obrany) , tu ide o to, ze ak sledujes tie zapasy, tak musis vidiet, ze oni nehraju, nechcu, nebojuju, oni sa vozia, nevedia si nahrat, nevedia zakombinovat...to muzstvo ,ktore sa chvalilo ored mesiacom ci dvoma , bolo skladbou to iste ale herne diametralne odlisne!
12.1.2019 - 8:24
0

mar11

 

Odpovedaj za seba. Ja som z Kojsa nebol nadšený nikdy, vyšla mu v podstate jedna sezóna a potom sa z neho stal turista. Od začiatku som bol nahnevaný na odchod Straucha a následne Bjaloncika. Stantien je neskúsený tréner a po zbavení sa jedného statistu z khl sme sa nepočuli a vstúpili sme do tej istej rieky. Nie som fanúšikom úspechu, som na každom zápase ale nenahovaram si, ako je všetko fajn. Až na pár výnimiek sme odohrali priemerne zápasy, kde sme zahrali jednu tretinu a zápas sme so šťastím otočili. Celu sezónu nás podržali brankári, najmä Vosvrda, teraz je z formy a je to vidieť na výsledkoch. Našou vykladnou skriňou mal byť útok, ale nie je tomu tak. A mohol by som pokračovať presilovkami, disciplínou (to co včera zrobil Paukovcek 3min.pred koncom sa neda ospravedlniť), Fabianom atď... Proste aj keď sme boli hore, naša hra nemá hlavu ani pätu a to je ten hlavný dôvod kritiky.
12.1.2019 - 8:30
+5

darebak35

 

+
12.1.2019 - 8:35
0

Westlund32

 

No čo pozrieť aj na iné kluby že majú kvalitu?že mužstva sa teraz inak na nás pripravujú ako na začiatku sezóny?lige prve mužstvo dokáže prehrať poslednim podobné,hráči nesú stroje že od začiatku do konca ligy pôjdu rovnakom tempe
12.1.2019 - 9:19
+1

FanOfNorth

 

dristas bludy
12.1.2019 - 10:31
+1

mar11

 

A práve od toho tam je tréner,ktorý má mužstvo pripraviť aj na iný herný štýl,ked nás už prekukli,nemyslíš ? Počas zápasu zareagovať na vývoj,to je úloha trénera.Minule po TV zápase na otázku o biednych presilovkách skonštatuje,že nám nejdú celú sezónu,a kto má toto hráčov naučiť,ladári ? Bolo len otázkou času,kedy odíde forma Vošvordovi,lebo si dovolím tvrdiť,že nebyť jeho mimoriadnej fazóny a aj vtedajšej podpory Gračnara,už dávno by sme boli tam,kde sme teraz,možno ešte nižšie.Áno,ostatné kluby majú svoju kvalitu,ale nás uspalo to,že sme zbierali body aj po nepresvedčivých výkonoch,s dávkou šťastia v posledných tretinách,dobrých výkonoch brankára a zrazu je to všetko preč,aj tá bojovnosť,ktorou sme nahrádzali kvalitu.
12.1.2019 - 10:38
+3

Westlund32

 

No ja len hovorím že keď sa vyhráva každý sa tu bucha do pŕs že ideme na titul podobné drísty,to mužstvo akurát je teraz tam kde patrí stred tabuľky zo šťastím postúpime do semifinále max.ale keď sa začne prehrávať všetko zrazu je zle všetko o náhode .
12.1.2019 - 11:30
+1

mar11

 

Nepatrím k fanúšikom úspechu, chodím na hokej dlhé roky a myslím, že hokeju rozumiem. Ani mne sa nepáči, ak si niekto postaví vzdušné známky a potom nadáva. Pred sezónou som to tipoval na 5 miesto, takže zatiaľ mi to vychádza a reálne tam niekde aj patríme. Mne najviac vadí od samého začiatku angažovanie Stantiena, už vtedy som si povedal, že z kaluže do blata. Zatiaľ ma nepresvedčil, že je tomu inak, z tohto mužstva by dobrý kouč vyžmykal určite viac.
12.1.2019 - 15:46
+1

ten čo nevie

 

to su len vyhovorky ktore vedu na stred tabulky
12.1.2019 - 11:36
+2

Frey77

 

Ozaj by uz o Krotakovi stacilo,Inak so vsetkym poTpis
12.1.2019 - 10:08
+2

RebelMemoryPP

 

Pisal som o veciach od zaciatku posobenia pri muzstve,uz nech to bolo akokolvek tak ako to dopadlo a uzavrelo sa je nepripustne,ale poukazal som na to ze to nebol jediny chybny krok..
12.1.2019 - 10:32
+2

topska

 

hlavne ze sa maju dobre vsetci nakradnute, pohodicka, vela volneho casu, ziadne neprijemnosti v sukromnych zivotoch kvoli hokeju, uplna rozpravka
12.1.2019 - 13:29
+1

Voevoda

 

Dnes s vynimkou Zagyho, Abdula a Takaca, ktori aspon trochu makali by si vsetci zasluzili ist domov kacakmi... Paradoxne sme oba goly strelili po rychlo vyuzitych presilovkach, ale netesil by som sa, ze nieco natrenovali, skor Miskovec asi nema tak dobre oslabovky, lebo pride lepsi super a zase nebudeme vediet ani vojst do pasma, nieto este vystrelit na branu... Miskovec, nech su aki su, tak nam dnes ukazali ako sa hra utocny hokej a ked zapli tak hraci PP nevedeli, kde im hlavy stoja... Viac k tomu asi nie je co dodat, iba dufat, ze v playoff bdue mat Vosvrda formu ako niekolko pred par mesiacmi a stastie bude stat pri nas lebo ak budu hrato to, co teraz, tak to bude rychly koniec v prvom kole proti hocijakemu superovi.
11.1.2019 - 22:39
+3

MANO

 

Dve tretiny sme chceli hrat profesorsky hokej na pol plynu a preto si body nezasluzime. Dnes mna osobne cele muzstvo sklamalo za ten dvojtretinovy pristup k zapasu.
11.1.2019 - 22:55
+1

Chamois13c

 

Vystihol si to presne mabo keby je po 2 tretinach 3:0 nikto nemoze nic povedat hrali sme strasne slabo bez zaujmu len odpalovali puky... V 3 sa nastartovali ale uz to nestacilo, dnes tesia len goly v presilovkach... Musime klesnut na 8 miesto nech chytime baranov inak to nevidim
11.1.2019 - 23:12
+2

Prostars

 

Aspon Takac dva body,ale toto co hrame je totalna bieda.Mlynarovic uz davno si nezasluzi hrat pri Svitanovi,uplne nici jeho snahu,aj ked aj Svitana nie je v optimalnej forme.Co predvadza Fabian je mimo logiky.
11.1.2019 - 23:38
+3

The Rock PP

 

Zdravím kamzíci kopa samej negativity tak sa nikdy dopredu neposunieme chalani ved toto je šport bud sa darí alebo nie treba podakovať ludovi že to dal do kopy potom deb.turanovi vidím že niektorím sa nedarí ale toto je všade nie len v hokeji myslím si že tento tým ma na štvrťfinále to je predsa doležité ak tam prejdeme ja vam garantujem že na všetko sa zabudne bol som som a budem vždy fanúšikom Kamzíkom či budeme prvý alebo posledný jedine
12.1.2019 - 10:14
+7

Frey77

 

Je super,ze mame marketing aky mame,rozne akcie dookola a pod veci!Len Ludo od svojho nastupu nevie pochopit jednu vec.Hlavny produkt ktory Hk Poprad predava,je hokej!No a ten sa tu posledne tri sezony objavuje v par zapasoch,zbytok je katastrofa.Rozne experimentmi s panmi ako Jonak,Ozimak a teraz tato slavna tlupa na lavicke,pisem tlupa nakolko sa nestotoznujem s dosadzovanim kamaratov za asistentov.Robi sa halo,aby konecne ti zli ludia prisli na stadion a ked pridu,vidia vysldedok v sucte zapasov 3-14,bravo.Vcera zasa.Dve tretiny kde boli pani hokejisti?V Chicagu?Ved je verejne zname a hraci sa tym ani netaja,ze su tam kazdy bozi den na dymke míru,obcas aj na inych veciach.Ved za to by mali byt minimalne pokuty,ked nie vyhadzovi!Ale to by si musel niekto vediet urobit poriadok v kabine,na cele s Ludom!Nie je vsetko zlato,co sa blisti.......
12.1.2019 - 10:19
+7

topska

 

Prosim ta, kto odvolal jonaka?
12.1.2019 - 13:30
+1

topska

 

A netrep o tom chicagu, chodia tam medzi treningami na kavu, chces mi povedat ze tam chodia chlastat? Videl si ich? Ake verejne zname? Si myslis ze su taki hlupi ze tam budu pit? Preco by hokejista nemohol ist na nealko do nejakeho podniku ked ma odtrenovane? Mozu za to ze tu nemame viac ladovych ploch? Ci ma byt nonstop v posilke? Ci chlastaju doobedu pred otvarackou alebo medzi treningami? Som zvedavy na odpovede
12.1.2019 - 13:33
+4

Frey77

 

Nie,nikdy ich tam nikto nevidel a ani o nich nepocul Nechodia tam na vodne fajky ani nic podobne a Poprad je New York,ze tu nik nikoho nepozna. Aspon nebud smiesny ako s tym tvojim obhajovanim tych nezmyslov o pocte divakov.Ja neviem aj keby co urobili,ty ich budes zastavat.
12.1.2019 - 14:01
+2

topska

 

Aj aj ich tam vidim ale pytam sa, chodia tam pit? Medzi ludi? Ked nemaju? Preco by nemohli chodit do podnikov? Normalne som zvedavy na tvoj nazor.
12.1.2019 - 14:07
+1

topska

 

A co sa tyka poctu divakov nikdy som to neobhajoval, stale sa snazim najst priciny resp. tomu predist. Preto stale vyzyvam ludi, aby mi nahlasili ak niekto prejde bez listka na stadion napriklad alebo ine veci, aby klub neprichadzal o peniaze alebo o prestiz ci mal nizsim poctom divakov zhorsene podmienky pri sponzoroch.
12.1.2019 - 14:09
+1

matrin

 

Nuz madari uz vobec nie su ti fackovaci panaci zo zaciatku ligy.
12.1.2019 - 10:22
0

The Rock PP

 

Frey77: napíš mi kde je to iné máme prachy na lepších hráčov trénerov atd ved vidíš to sám vo vláde samosprávy obce firmy všade sa dosadzujú kamaráti rodina a šport takisto
12.1.2019 - 10:28
+1

BretPit

 

no hej,prachy,?ale angažovať trenera,ktoreho vypoklonkovali z prvej ligy,
12.1.2019 - 10:40
+1

forwardPP

 

no zase kvalitny trener(na nasu ligu) nebude az taky drahy to nie je ako v pripade rozdieloveho hraca.
12.1.2019 - 15:00
+1

Chamois13c

 

ja si myslim že Stantiena možme hodnotit až po play off ak by sme presli cez stvrtfinale tak kludne nech ostane , ak ale vypadneme rovnako bez šance ako minule roky tak tu nema čo robit a v takomto duchu by to malo byt nastavene aj od vedenia ...a nie ako v minulosti ked na ozimaka neboli absolutne žiadne tlaky na vysledky lebo sa stanovil chaby ciel postup do playoff..
12.1.2019 - 17:22
0

Turky39Pp

 

veru tiez si myslim ze treba hodnotit az po playoff a ak by mal stantien taktiku ako v prvej polke sezony a niektorí hraci chytili fazonu a samozrejme az kusok stastia tak je to ok ja si myslim ze nemusime hrat krasny ofenzivny hokej mne staci aj defenzivny len nech zlepsime hlavne presilovky Fabiána dat do 4 obrany urcite ho nevyhadzovat ma respekt v kabine a to je hlavne ja si skor myslim ze kapitánom by mal by t Svitana pasovalo by mu to a v niektorých ohladoch mi pripomina arneho lebo odkedy je Fabian kapitan tak sa spustil neskutocne inak sa nstazujem ano prehrali sme teraz niekolko zapasov kriza pride na kazdeho a radsej teraz ako v PO
12.1.2019 - 18:44
0

The Rock PP

 

BretPit koho sme mali angažovať ak to nebude tréner tak to budú hráči ak to nebudú hráči tak to bude v trénerovi ak to nebude v nich tak to budú diváci
12.1.2019 - 10:51
+1

BretPit

 

ok,kader je celkom dobry,kvalitny,mal by byť k nemu aj adekvatný trener ,tento zatiaľ nie je dosť skuseny podla mna,pozri Zvolen,Podkonicky začinajuci ,trener asistent Fín,ktory už nieco preskakal,u nas asistent trenoval asi len deti,ale nič v zlom,...ja fakt neviem koho by sme mali angažovať,na to mame asi nejaky menežment,a ešte k tym čo kritizuju tych,čo kritizuju to akože sa mame tvariť vsak šport je to o nic nejde atd,ale to je ich praca,za co su platení,a ktoru si sami vybrali,my platime vstupné,snad môžme kritizovať aj chvaliť ,nie,však je to len šport
12.1.2019 - 11:13
+5

Bizzaremifo

 

ako tak čítam príspevky, som rád, že som videl len poslednú tretinu, kde to bol naozaj celkom dobrý hokej...ale chcel som sa vyjadriť k téme kamarátstvo v práci ...nikdy, opakujem nikdy nemôže fungovať kamarátsky vzťah medzi riaditeľom (vedúcim pracovníkom) a zamestnancom...zamestnanec skôr či neskôr kamarátsky vzťah zneužije...a toto je podľa mňa hlavný Ľudov problém..pracovný vzťah musí fungovať na vzájomnom rešpekte, ale s jasnými hranicami..v našom klube je to o to komplikovaniejšie, že všetci sa dlhodobo poznajú, boli kamaráti a takmer rovesníci.. čiže jediné možné riešenie pre Ľuda je angažovanie rešpektovaného, autoritatívneho trénera a asistentov..táto sezóna ešte nie je stratená, ale je potrebné, aby sa konečne urobil poriadok v šatni, aj za cenu pár odchodov...budem konkrétny, Patrik Koyš, Peter Lichanec, Keni Karalahti...Fabovi by sa mal znížiť icetime pod desať minút a ponechať ho v tíme (je dôležitý pre kabínu)...ak chceme niečo uhrať v play-off potrebujeme tím posilniť, nie doplniť (počkať si na Buca zo Slovana, počkať si na kvalitného - drahého obrancu do prvej obrany, ktorý niekde nepostúpi do play off svojej ligy, na kvalitného zahraničného útočníka (napr.Fína, Kanaďana..), ktorý by tu prišiel na dva mesiace opäť po nepostupe do play off svojej ligy, stiahnuť z Francúzska Bjalončíka, ak je to možné)....samozrejme trh musí byť zmapovaný, nie je čas na skúšky a mačky vo vreci...musia to byť hráči, ktorí okamžite do tímu zapadnú v posledných kolách základnej časti... nie je to ľahké pre menežment, ale jediná možnosť, ak chceme niečo uhrať v sezóne...a prachy? ....ak na takých nemáme ani na pár týždňov v sezóne...tak to nehrajme.....
12.1.2019 - 11:14
+2

ten čo nevie

 

o tom kamaratstve je jedna velka pravda chcel som to už davno napisať že je to jeden z problemov ale rašej som to nepisal ale žial je to tak ako pišeš poznam to
12.1.2019 - 11:46
0

funky7

 

Jasne Buca, čo za Poprad hraje jak Klouda v.2
12.1.2019 - 12:14
+1

Bizzaremifo

 

Buc je momentálne určite tak ako celý tím v riadnej sr.čke...takže myslím, že ak sa bude chcieť niekde bud.sezónu dostať zamakal by u nás...v Bystrice miesto nebude mať...a Bjalo? namiesto Koyša hrať kľudne môže..ja len hľadám nejaké riešenie..vedenie vie na čo má a možno už dávno majú všetko vyriešené .. ktovie, je potrebné však dať mužstvu do zvyšku sezóny nejaký impulz..

12.1.2019 - 17:06
0

topska

 

Ako tu uz bolo viackrat spomenute, co sa tyka finalnej podoby kadra pre tuto sezonu sa uz vsetko len finalizuje a dotahuje (nemohol som to tu napisat prvy ja )
12.1.2019 - 17:16
+1

funky7

 

Bjalončik neni center do 4. formácie , načo by ho mal ťahať z francúzska ?
12.1.2019 - 12:15
+1

RebelMemoryPP

 

Miesto Mlynarovica Bjaloncika a Samo kludne nech ide do francuzska,alebo do Kezmarku.
12.1.2019 - 12:42
+1

funky7

 

Nemá nato hrať prvý utok zato že mu vyšli bodovo dva-tri zápasy z neho nerob hviezdu
12.1.2019 - 14:55
+1

MANO

 

ludia naucte sa kritizovat konstruktivne, nie taketo nezmysly co si tu dnes clovek precita... nie len tu ale ja na fb stranke klubu cosi strasne. Vyhadzovat hracov a pod. to je taky slovensky folklor, na zaciatku sezony tu padali mena na vyhadzov ako Takac, Zagrapan a dnes su to nasi najlepsi hraci. Ako fakt ja nikomu neberiem nazor ale aj vyjadrenie nazoru by malo mat nejaku uroven. Nedehonestujte pracu ludi ktory maju uprimny zaujem o napradovanie nasho hokeja. To ,ze taky odbornik a svetobeznik Hanlon povie ,ze sa mu paci nasa cesta a sposob akym sa chceme herne prezentovat , nieje nahoda.. podobne Valabik a urcite by sa naslo kopec dalsich osobnosti. Kritika je jedna vec, ale urazat hracov a poucat ich o tom co maju alebo nemaju robit v sukromi , to uz je trosku cez ciaru. Ludia v klube robia a kto robi , robi aj chyby ale nezasluzia si dehonestovat svoju pracu . Osobne by som tiez urobil niektore kroky inak , ale respketujem vedenie a trenerov a som presvedceny ,ze spolu s hracmi chcu dosiahnut nejaky uspech a urobia preto maximum.
12.1.2019 - 13:43
+12

Westlund32

 

Konečne niekto rozumné píše ale sme na Slovensku tu sa ľahšie kritizuje ako niečo pochváli.
12.1.2019 - 14:24
+1

topska

 

a hlavne anonymne..
12.1.2019 - 14:33
+2

forwardPP

 

obrovsky suhlas kritizovanie je v pohode, ale nie take somariny tu pisat,ze Mlynarovic,Vosvrda nemaju na extraligu.
A s tym Takacom si pamatam ako na zaciatku sezony sa o nom hovorilo ako o hracovi co hra presne tak ako ked odisiel a to je velmi slabo a body mal len vdaka Krotakovi ale k tomu sa uz ti co to pisali nevyjadria.
12.1.2019 - 15:05
+1

braniiislav

 

Presne tak!
13.1.2019 - 17:06
0

peterpm

 

Tiež si myslím, že kritika až dehonestácia niektorých hráčov je až nemiestna. Vošvrdu sm tu mali 3 mesiace za boha, teraz už nemá na extraligu. Samo/14/ nás tahal väčšinu minulej sezony s Pinčim, úvod sezonu nemal zlý, v tom čase nazbieral aj dost bodov, ktoré pomohli, myslím si že dost trpí aj na to že pol sezony sa v 1. utoku skušaju juniori. Teraz vychvalovaní hráči so Zagrapanovou útoku prvé 2 mesiace veĺa toho neukazali, aj napriek tomu sme ešte do decembra atakovali 1. miesto a pod. Mladí chlapci vrátane Bjalončíka ešte na play off nemajú. Je pravda, že aj zopár hráčov od začiatku sezony -dlhodobo ukazajú toho málo, aj angažovanie Lichanca sa ukazuje ako nezmysel. Tréneri to je troška iná kapitola, tých by sme si zaslúžili už aj lepších, s tým sa už do konca sezony nič neurobí. Mužstvo ukázalo že ak všetci bojuju a tahaju sa jeden povraz a hraju disciplinovane ma potenciál aj do play off. Vhodné by boli aj posily aj do utoku aj obrany. Dôležité je neskončit v základnej čast horšie ako do 6. miesta, aby všetci chlapci boli zdraví a dostali sa do formy, aby sme od zápasu k zápasu sa zlepšovali a dostali sa z aktuálnej nepohody a či bude táto sezona uspešná sa ukáže až v play off, tam sa tiež ukážu schopnosti jednotlivých hráčov a charakter mužstva. Takže nezatracujme našich hokejistov, však v porovnaní s minulými sezonami nam urobili ovela viac radosti ako pred tým.
12.1.2019 - 16:46
+2

Chamois13c

 

ja si myslím že udržime pri najhoršom to 5 miesto pretože do konca nie je tak daleko a v podstate mi to matematicky vychadza tak ze si stači postražit zapasy so ,,slabymi" nakolko ani zamky ani trenčin nemaju vobec fazonu a ten rozdiel 12 resp 9 b je pomerne vyrazny aby to zvladli... chcem len podotknut ze by bolo super po rokoch začinat play off doma a prave to 4 miesto ešte nie je nerealne chalani ale potrebuju poriadne zabrat a zvladnut poslednu 1/5 sutaze lbo minule sezony bol problem strata formy na konci zakladnej časti ktora sa preniesla aj do play off... podla mna by bolo fajn hrat play off proti košiciam,banskej (to je ale nerealne kedze barani asi vyhraju zč) ...príchod 1 top utočnika a 1 top obrancu je celkom určite nevyhnutny ak chceme mat nejake ambicie dodalo by to tímu iskru a snad aj taky impulz ze v tejto sezone chceme realne niečo dokazat ! verim ze nove posily si uz na pol ceste momentalne funguje iba zagiho formačka aj ta pinčiho hra slabo a belušovci sa akosi hladaju tiež , heizer lichanec slabotka ..
p.s macik sa vcera zas zranil či prečo nedohral
12.1.2019 - 17:31
0

topska

 

stiahli sme to na tri utoky
12.1.2019 - 18:07
0

Chamois13c

 

hej to som si všimol že stiahli len som myslel že tu trojku nerozdeli ale možno maco po zraneni este nie je celkom fit... a tu kritiku neberte na klube tak zle ja si myslim že vela ludi vratane mna velmi ocenuje ako klub funguje a ze je tam uprimna snaha robit hokej u nas poctivo len proste je mierna frustracia z poslednych zapasov a všetci sa tak trochu obavame aby sa neopakovali minule sezony play off kde to bolo velmi zle preto volame po tych posilách ale verim ako si písal že sa to rieši už...včerajši vykon som absolutne nepochopil 2 tretiny totalne bez zaujmu jak keby sme tie body ani nechceli a tak to aj dopadlo
12.1.2019 - 18:29
0

topska

 

Neviem kto ako v klube berie kritiku ale vidno napriklad na Danovi ze ho to riadne serie ked si ludia vymyslaju a potom sa musi uchylit k reakciam aj na fb napriklad...A to uz on ked sa ozve tak je asi z tych vymyslov asi dost blbo potom niektorym Mna len zaraza ze ludia su schopni napisat, ze v pp robia hokej lduia len tak a preto, aby im bolo dobre. A ked sa snazis o diskusiu o tejto vete (ci inych) tak dostanes odpoved, ze to nema zmysel. Ako vysvetli mi po udalostiach v poslednych mesiacoch, problemoch s minulostou aj pritomnostou a pod. ako toto niekto moze vypustit a postavit na tom svoju kritiku a potom sa to ani nesnazi vysvetlit? A to sa stava pravidelne. Alebo ze za vysledky moze to, ze chalani idu na kavu do new chicaga...potom su tu dalsie umyslene klamstva a sirenie nepravd. Ved je jasne ze sa to dozvedia hraci (minimalne), ako sa potom maju citit? Volame po tom, aby tu prisli odchovanci, nadavame ze ich tu nevieme prilakat, ze preto sa tu aj hokej nevie robit. No ked sa dozvedia co sa o sucasnych hracoch a vedeni (napriklad aj tu) pise a hovori, tak sa im ani necudujem, ze zoberu vyssi plat inde (casto aj dvojnasobne ci viac). Debatujme o hre, trenerovi, individualnych vykonoch hracov, rozhodcoch atd. ale musi to mat strop. Lebo vela veci je za hranou, nevyhovarjme sa na frustraciu. Strasne vela ludi skoncilo s pomocou popradskeho hokeja aj kvoli tomu. Ale tak sme na Slovensku, anonym sa casto citi ako hrdina z Marvelovky (samozrejme ani nahodou nehadzem vsetkych do jedneho vreca). Toto je moj osobny nazor a pohlad na vec. Chodim tu roky ale toto tu nebolo ani za Turana.
12.1.2019 - 18:57
+1

Seveda

 

Tu a aj na fb sa negativne vyjadruje max 50 ludi dokola, taketo cislo hadam nerozhodi hracov Negativni ludia budu vzdy, takze by som to na mieste hracov velmi nehrotil.
12.1.2019 - 19:43
0

Rudihkpp

 

Pre mňa nech sa aj idú niekde ozrat ked to utuzi partiu,možno im bude hokej robiť väčšiu radosť.je veľká chyba dnešnej doby že sa profesionálny športovci venujú viac komentom na sociálnych sieťach ako ich výkonom.radsej si pridať o hodinu viac na tréningu ako tu hodinu stráviť čítaním nezmyselných komentov, a nechávať sa nimi ovplyvňovať.
12.1.2019 - 21:53
0

topska

 

No tazko si daju hodinu navyse ked nemaju viac priestoru na trenovanie na lade a asi uznas, ze nemoze hokejista stravit viac casu v posilke ako je pre neho vhodne...Ja nevravim ze to tu citaju ale ze sa tie komenty ci reci k nim dostanu. Citaju to ich rodiny, kamarati, znami atd atd. Aj ked samozrejme sa najdu aj hraci, ktori tu prispievali (ci uz pozitivne alebo negativne) no momentalne neviem o ziadnom z nasej kabiny. Ale inak by boli ludia straaasne prekvapeny kto tu vsetko je a bol aktivny a hlavne co tu pisu
12.1.2019 - 21:58
0

Rudihkpp

 

Áno viem že nemajú čo je chyba, to by pomohlo nájme hráčom ktorí chcú niečo dosiahnut,dnes to je 90% o makani na sebe zvyšok talent a psychika.ked nie sú vytvorené podmienky nebudú výsledky a to píšem nie len o hokeji v PP.Chalani tu nemusia písať ale prečítajú si,a sám vidíš ako výročia niektoré príspevky teba a ako to musí ovplyvniť nejakého mladého chalana ktorého sa to týka.
12.1.2019 - 22:10
+1

topska

 

Jasne ze ich vytocia. Lebo take negativne nalady a utoky na hracov ci vseobecne klub tu nikdy neboli. Poprad je male mesto, dostane sa to k nim aj kebyze nevedia co je HP. Dnes je sila socialych sieti ci internetu velmi velka a vdaka nej sa da (umyselne ale bohuzial aj neumyselne) riadne poskodit hracom ci celemu klubu. A to plati nie len o Poprade ale o vsetkych. Hlavne ak ide o klamstva alebo naozaj nemiestnu kritiku, ktora pekracuje medze. Mna to ani tak nevytaca, ja tu bojujem proti roznym utokom (aj ked asi aj proti veternym mlynom) a nepravdam uz velmi dlho
12.1.2019 - 22:34
0

corthez

 

Pomaly dva roky od MS do 18 rokov a ta sľúbená tréningová hala nikde. Nepamätáš kto zo zväzu to vtedy nasľuboval?
12.1.2019 - 23:21
0

Chamois13c

 

Na druhej strane je celkom nepochopitelne pre mna že v súčasnosti klub funguje neporovnatelne lepsie ako za turana , robia sa veci transparentne chalani maju načas peniaze a teda mali by mat vacsiu psychicku pohodu napriek tomu si myslim že ten hokej ako taky nie je lepsi ako bol za Jančušku alebo Paukovčeka ked chalanom prachy neprišli a minimalne sme vedeli zahrat presilovku ... na tej sa trapime už 2-3 sezony a nie to zlepšit taku zakladnu vec to naštve už ... a to čo spomínaš o tych volnočasovych aktivitach chalanov tak tam by som tiez problem nevidel nie su otroci
12.1.2019 - 19:31
0

topska

 

To je uz druha vec aj ked si myslim ze za turana sme mali ovela viac konkuencieschopne muzstvo ako posledne tri sezony. Tato sezona je taka, ze je v lige silna sestka + tu by som asi aj zaradil NZ a postupne aj Miskolc (tu kvalitu kadra maju naozaj vysoku co sa uz zacina prejavovat). Taku sezonu si nepamatam ani za Paukovceka ani za Jancusku. To sa odraza potom aj na tom, ako ten hokej vyzera. A treba povedat, ze teraz my nemozeme asi hrat nejaky otvoreny hokej, kedze kvalitatinve ten kader nie je taky spickovy. Ten mame naozaj na urovni 5-6 miesta.

Ked tu bol Paukovcek tak sme sice skoncili 6. ale mali sme ovela ovela horsie vysledky. Neporovnatelne. Tam sme uhrali 68 bodov, teraz ich bude okolo 100. Golov dame tiez ovela viac a mali sme vtedy negativne skore. Ja si myslim ze sme teraz na tom lepsie. Aj vykony su lepsie, liga je ovela kvalitnejsia. Za jancusku sme mali naozaj kvalitnu sezonu 201-15. To bol priam zazrak. No porovnaj kvalitu muzstiev. Ved pod nami bol sice Trencin (kader nemal nejaky nadupany) ale potom dost slabota. No naozaj to bola parada. Avsak za aku cenu sme mali lepsi hokej? Vsetci vieme. Ved doteraz sa spamatavame.

Aj pri tej kvalite a obrovskej vyrovnanosti mame teraz nabeh na bodovy rekord v historii nasho klubu, ak teda nepocitam "KHL" sezonu (co ale nie je uplne nerealne ze sa k tomu priblizime ak by som zobral v uvahu fakt, ze by sa hralo rovnako kol). Nie, nie som spokojny s hrou, aku predvadzame, presilovky su katastrofalne, niektori hraci su strasne v lese a vymenil by som ich. Ale nemozeme povazovat tuto sezonu za taku tragediu. A to mame "menej penazi" resp. zmluvne slabsich hracov ak pri vavsine predchadzajucich sezon od osamostatnenia sa (napriklad aj v porovnani so supermi). Ak vsak nebude semi, bude to neuspech. No zakladnu cast neberiem zle, zatial pozitivne. Nie vsak herne, kedze nemame konstante vykony (stale ale treba hladiet na konkurenciu).
12.1.2019 - 20:03
0

Turky39Pp

 

Len opravim khl sezona ako to nazyvas je sezona 2011/2012 mali sme 101 bodov na 4. Mieste vtedy tusim vyhrali Kosice Zc mali 108 druhy mal 104 treti slovan 102 ale rekordna sezona bola pred khl so ziskom 111 bodov v 57 zapasoch bilancia 30v 7vp 7pp 13p a skore 187:135
12.1.2019 - 20:59
0

topska

 

Ano, mas pravdu. Tu sme sa isto este viac zadlzili To bol neskutocny kader.
12.1.2019 - 21:23
0

Chamois13c

 

ta sezona 11/12 sme mali velku kvalitu najma v utoku ked pozeram krotak,vaic,vandas,balán,kuľha,škovira,svačina,kmiť,koskinen,takač,paločko,rapáč toboli naozaj skvele mena ked sa nato pozieme + v obrane fabian,brejčak,suchy,pentikainen,helstrom a v bráne skveleho blšku tento kader bol určite finančne nadopovany a naročny utiahnut + super trener samozrejme
12.1.2019 - 21:46
0

Rudihkpp

 

Nemyslím si že kvalita súťaže je na vyššej urovni, skôr že klesla a tím sa aj slabšie tímu dokážu dotiahnuť na tie silnejšie. Viď koľko mladých hráčov máme v NHL prípadne iných kvalitných ligách je to žalostne malo.
12.1.2019 - 21:59
0

topska

 

Ale my sa bavime o poslednych rokoch a ani nie tak o kvalite hracov ako o vyrovnanosti. Lebo tolko vyrovnanych muzstiev ako je tuto sezonu tu nebolo velmi velmi dlho. Kvalitativne bola v nami spomenutych sezonach (alebo aj v inych rokoch) ovela viac rozhadzana, vid bodove rozdiely. Ja som si pozeral historiu ligy a take teda tesne este neboli. Ved minulorocny finalista, ktory sa da povedat ze sa vobec neoslabil je 7. a viac menej na jednej urovni s osmym...To tu este nebolo
12.1.2019 - 22:29
0

Turky39Pp

 

Suhlas navyse ani 6 nema taku velku stratu vacsinou prve 4 timy mali rozdiely mensie a potom uz bil skok na dalsieho len tak pre porovnanie sezona 10/11 bola s obrovskymi rozdielmi medzi prvou trojkou vtedy KE vyhrali ZC s naskokom 26 bodov pred nami a 3 bystrica vtedy stracala 12
12.1.2019 - 22:43
0

Chamois13c

 

Samozrejme čo sa vysledkov týka je táto sezona pre nas nadpriemerna ved este nedavno sme siahali na 1.miesto v tabulke to bez debaty...na konci príspevku si to ale pomenoval uplne presne, pokial sa v tejto sezone neurobí aspon semifinále tak proste sezonu nikto z nás nemože hodnotit pozitívne bohužial...po tých minulých nezdaroch v play off proste už ludia chcu vidiet postup aspon cez 1 kolo play off a dúfam že rovnako to vníma aj vedenie
12.1.2019 - 20:20
0

topska

 

Stopercentne. Aj ked ono hladi aj na ine veci. Preto by sa urcite nasli aj pozitivia pri vypadnuti no bolo by to sklamanie a neuspech. Ale to je jasne, ze to takto nevnimaju fanusikovia. Kazdy z nich sa sustredi primarne na vysledok a hru A-muzstva. Ostatne veci su uz len pre urcitu skupinu (mladez, financie, marketing) resp. to ma na starosti vedenie a o vela veciach ludia ani netusia. Ale PLATI AJ OPAK. Aj ked sa postupi, dokonca aj keby bolo finale, sezona moze byt neuspesna resp. sa mozu najst (a vzdy sa aj nejake najdu) negativa. To je proste klubovy sport.
12.1.2019 - 20:33
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.1.2019 02:49
TímZSkóreB
1.B. Bystrica46157:11093
2.Zvolen46156:10292
3.Košice46153:10790
4.Poprad46136:11786
5.Nitra46173:11685
6.N. Zámky46119:11175
7.Trenčín46117:10974
8.Miškovec46122:12669
9.Budapešť46134:15854
10.Detva46122:15254
11.L. Mikuláš46112:14249
12.Žilina46121:17441
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Michalovce4032224224:81102
2.Topoľčany4024718172:9086
3.Martin40244210194:11082
4.Dubnica39251211177:10179
5.Skalica4020649176:10776
6.Bratislava40192514150:12066
7.Humenné39191613175:11765
8.Sp.Nová Ves40163417125:12855
9.P.Bystrica39144417124:13254
10.Trnava4091228108:18131
11.Prešov405103497:19817
12.Nové Zámky B401003945:3963
-.Orange 2011401632:3813
Aktualizované: 17.1.2019 02:28
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad3825607164:9587
2.Dukla3727226177:9284
3.Nitra38173414127:11661
4.B. Bystrica37163315100:10557
5.Košice38144614122:11556
6.Slovan38161318135:13153
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Martin3813331992:14248
2.Skalica3811342097:13543
3.Žilina387841997:12541
4.L. Mikuláš389152387:14231
Aktualizované: 14.1.2019 02:32
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4031117192:9096
2.Poprad4026437168:9589
3.B. Bystrica4023629143:9883
4.Dukla4022639153:8581
3.Košice4023449148:9181
6.Púchov39214410124:8075
7.Spišská40203412133:10170
8.Michalovce40144319123:14953
9.Nitra40133222108:12447
10.Martin40141322112:13847
11.Skalica4012242198:16444
12.L. Mikuláš409032890:15530
13.Žilina407242791:18229
14.Zvolen393003671:2029
Aktualizované: 14.1.2019 02:32
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva5035807151-5686
2SKA Petrohrad4935306166-6681
3Lokomotiv Jaroslavl51276015129-9769
4Jokerit Helsinky49274012158-12268
5Dynamo Moskva51216020125-11858
6Spartak Moskva51187019133-12657
7HC Viťaz Moskevská oblast50205021112-12554
8HK Soči51157020125-13853
9Dinamo Riga50145021100-12648
10Severstal Čerepovec5011602993-14738
11HC Dinamo Minsk4912203093-14133
12HC Slovan Bratislava518403686-17227
Aktualizované: 19.1.2019 18:31
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg51336011156-9979
2Avangard Omsk53249015150-11471
3Metallurg Magnitogorsk50286014148-10770
4Ak Bars Kazaň51294014134-11070
5Barys Astana49238011153-12369
6Salavat Julajev Ufa52225017140-11562
7Torpedo Nižnij Novgorod50175019144-15553
8Traktor Čeljabinsk5015902389-12651
9Red Star Kunlun50171025112-14943
10HK Sibir Novosibirsk50154027113-15042
11Neftěchimik Nižněkamsk51116028110-13840
12Amur Chabarovsk4911102892-14933
13Admiral Vladivostok48103030103-14631
Aktualizované: 19.1.2019 18:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva5035807151-5686
2SKA Petrohrad4935306166-6681
3Avtomobilist Jekatěrinburg51336011156-9979
4Avangard Omsk53249015150-11471
5Metallurg Magnitogorsk50286014148-10770
6Ak Bars Kazaň51294014134-11070
7Lokomotiv Jaroslavl51276015129-9769
8Barys Astana49238011153-12369
9Jokerit Helsinky49274012158-12268
10Salavat Julajev Ufa52225017140-11562
11Dynamo Moskva51216020125-11858
12Spartak Moskva51187019133-12657
13HC Viťaz Moskevská oblast50205021112-12554
14Torpedo Nižnij Novgorod50175019144-15553
15HK Soči51157020125-13853
16Traktor Čeljabinsk5015902389-12651
17Dinamo Riga50145021100-12648
18Red Star Kunlun50171025112-14943
19HK Sibir Novosibirsk50154027113-15042
20Neftěchimik Nižněkamsk51116028110-13840
21Severstal Čerepovec5011602993-14738
22HC Dinamo Minsk4912203093-14133
23Amur Chabarovsk4911102892-14933
24Admiral Vladivostok48103030103-14631
25HC Slovan Bratislava518403686-17227
Aktualizované: 19.1.2019 18:31
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames4927413182-14167
2Winnipeg Jets4724714165-13064
3San Jose Sharks4925314175-14963
4Nashville Predators4923517153-12960
5Vegas Golden Knights4923517147-13160
6Colorado Avalanche4720118159-15250
7Dallas Stars4818521122-12650
8Vancouver Canucks4916621142-15450
9Minnesota Wild4720321131-13749
10Edmonton Oilers4715821136-14849
11Anaheim Ducks4813719116-14349
12Arizona Coyotes4715622124-13646
13St. Louis Blues4618221128-14245
14Los Angeles Kings4814525109-14042
15Chicago Blackhawks4911524145-18341
Aktualizované: 19.1.2019 18:31
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning4828810193-13774
2Toronto Maple Leafs4724516166-13360
3New York Islanders4722615142-11960
4Washington Capitals4721615157-14159
5Boston Bruins4822516141-12559
6Columbus Blue Jackets4721716153-14459
7Montreal Canadiens4922517150-14359
8Pittsburgh Penguins4721515166-13958
9Buffalo Sabres4815918140-14454
10Carolina Hurricanes4719320126-14049
11New York Rangers4714620136-16247
12Florida Panthers4612620142-16644
13New Jersey Devils4716222138-16143
14Detroit Red Wings4910824140-16743
15Ottawa Senators4815424152-18143
16Philadelphia Flyers4715323134-16742
Aktualizované: 19.1.2019 18:31
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 19.1.2019 18:31

Bleskovky

Brynäs IF - Djurgarden 1:2 v piatkovom zápase švédskej SHL

V piatkovom zápase švédskej hokejovej ligy vyhrali hráči Djurgardenu na ľade Brynäs IF 2:1.
včera o 21:23 - Michal Bruner / TASR

Piatkové zápasy fínskej ligy

výsledky: JYP Jyväskylä - IFK Helsinki 3:1, KooKoo - Vaasan Sport 5:2, Pelicans Lahti - TPS Turku 3:0, SaiPa Lappeenranta - Tappara Tampere 4:7.
včera o 20:07 - Michal Bruner / TASR

Düsseldorf - Straubing 2:3 pp v nemeckej lige

Výsledok štvrtkového zápasu nemeckej hokejovej ligy: Düsseldorf - Straubing 2:3 pp
17.1.2019 21:55 - / TASR

HV 71 - Lulea HF 0:4 vo švédskej lige

Výsledky štvrtkových zápasov švédskej hokejovej ligy: HC Frölunda - Färjestad BK 0:3, HV 71 - Lulea HF 0:4, Linköping HC - Örebro HK 5:4 pp, Mora IK - Rögle BK 4:1, Skelleftea AIK - Växjö Lakers 3:0
17.1.2019 21:37 - / TASR

Krištof s dvoma asistenciami

Výsledky štvrtkových zápasov fínskej hokejovej ligy: Ässät Pori - Jukurit Mikkeli 2:3 pp, HPK Hämeenlinna - SaiPa Lappeenranta 2:1, IFK Helsinki - Lukko Rauma 3:2 pp, Ilves Tampere - Kärpät Oulu 1:4 /za hostí Michal Krištof 0+2.
17.1.2019 20:19 - Michal Bruner / TASR

Byron s Montrealu za faul s trojzápasovou suspendáciou

Hokejový útočník Montrealu Canadiens Paul Byron si v NHL nezahrá tri zápasy pre disciplinárny trest. Ten mu vedenie profiligy udelilo za faul na obrancu Floridy MacKenzieho Weegara. Podľa informácie agentúry AP tak príde Byron na plate o 18.817 USD.
17.1.2019 12:42 - / TASR

Del Zotto z Vancouveru do Anaheimu, opačným smerom putuje Schenn

Zámorský hokejový klub Anaheim Ducks získal z Vancouveru Canucks obrancu Michaela Del Zotta výmenou za iného zadáka Lukea Schenna a výber v tohtoročnom 7. kole draftu. Dvadsaťosemročný Del Zotto nazbieral v tejto sezóne v drese Canucks 4 body za gól a tri asistencie. O rok starší Schenn odohral za Anaheim len osem zápasov v základnej časti prebiehajúceho ročníka.
17.1.2019 10:49 - / TASR

TPS Turku - Ilves Tampere 3:4 v stredajšom zpase fínskej ligy

Hokejisti TPS Turku prehrali v stredajšom zápase fínskej Liigy na domácom ľade s Ilves Tampere 3:4. Liiga - výsledok: TPS Turku - Ilves Tampere 3:4
16.1.2019 20:01 - / TASR

Zraneného Baranceva nahradí na exhibícii All Stars spoluhráč Holm

Zraneného obrancu Denisa Baranceva z Torpeda Nižnij Novgorod nahradí počas All Star víkendu KHL (19. a 20. januára v Kazani) spoluhráč Philip Holm. Uviedla to oficiálna webová stránka nadnárodnej súťaže. Švédsky hokejový útočník zaznamenal v tejto sezóne 6 gólov a pridal 18 asistencií.
16.1.2019 14:25 - / TASR

Hamerlík sa po hosťovaní v Pardubiciach vrátil do Třinca

Slovenský hokejový brankár Peter Hamerlík sa po krátkom hosťovaní v Pardubiciach vrátil do českého extraligového tímu HC Oceláři Třinec. Informoval o tom portál hokej. cz.
16.1.2019 10:03 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

20. 01. 2019
L. Mikuláš - B. Bystrica o 15:00
Nitra - Miškovec o 16:00
Košice - Zvolen o 16:00
Trenčín - Poprad o 17:00
Žilina - Detva o 17:00
Budapešť - N. Zámky o 18:00

Odohrané zápasy

18. 01. 2019
BudapešťB. Bystrica
3:4REPORT
TrenčínL. Mikuláš
6:1REPORT
NitraPoprad
3:5REPORT
ZvolenDetva
3:2 PPREPORT
ŽilinaN. Zámky
3:2 SNREPORT
KošiceMiškovec
3:1REPORT

Najviac bodov

Ladislav NagyKOS58 bodov
2.Faille É.BBY56
3.Chovan M.ZVO54
4.Lantoši R.NIT51
5.Asselin G.BBY46

Najlepší strelec

Ladislav NagyKOS31 gólov
2.Asselin G.BBY27
3.Blackwater J.NIT25
4.Kytnár M.ZVO24
5.Magosi B.MIS22

Najlepší brankár

Ádám VayMIS95.24 perc
2.Kristín M.NZA93.6 %
3.Vošvrda T.POP93.47 %
4.Habal V.KOS93.22 %
5.Košarišťan A.NZA93.15 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov