Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: EHC Red Bull Mníchov - HC '05 iClinic Banská Bystrica 3:0 v G-skupine

zdroj: HP
31.8.2019 18:36 TASR

Hokejisti HC '05 iClinic Banská Bystrica prehrali vo svojom druhom zápase G-skupiny Ligy majstrov na ľade HC Red Bull Mníchov 0:3.


Domáci tím mal takmer po celý zápas hru pod kontrolou, streleckú prevahu potvrdil gólmi Abeltshauera, Hagera a Schütza.

Banskobystričania tak z dvojzápasu na súperových klziskách nevyťažili ani jeden bod, vo štvrtok podľahli švédskemu Färjestadu 1:6. Bez bodu a so skóre 1:9 sú na poslednom 4. mieste tabuľky. Slovenský majster sa v prestížnej súťaži najbližšie predstaví vo štvrtok 5. septembra v domácom zápase práve proti Mníchovu.

 

G-skupina:

EHC Red Bull Mníchov - HC '05 iClinic Banská Bystrica 3:0 (0:0, 1:0, 2:0)

Góly: 30. Abeltshauser (Hager, Voakes), 41. Hager (Ehliz, Gogulla), 60. Schütz (Peterka). Rozhodovali: Nikolič (Rak.), Iwert - Klima, Schwenk (všetci Nem.), vylúčení: 3:9 na 2 min, presilovky: 2:0, oslabenia: 0:0, 2480 divákov.

zostavy:

EHC Red Bull Mníchov: Reich - Aulie, Boyle, Abeltshauser, Parlett, Quaas, Bodnarchuk, Zitterbart - Gogulla, Hager, Ehliz - Kastner, Voakes, Mauer - Bourque, Roy, Parkes - Peterka, Daubner, Schütz

HC '05 iClinic Banská Bystrica: Beskorowany - Mihálik, Southorn, Nemčík, Ďatelinka, Biro, Martinelli, Räsänen - Šoltés, Wahl, Jääskeläinen - Bartánus, Tamáši, Varga - Hrnka, Slovák, Lamper - Kabáč, Gabor, Róth - Sojka

 

Banskobystričania sa poučili z nevydareného úvodu predošlého zápasu proti Färjestadu a v prvej tretine predvádzali koncentrovaný výkon. Napriek tomu mal viac z hry domáci tím, no šance Schütza i Kastnera zmaril brankár Beskorowany. V prvej tretine bolo k videniu viacero presiloviek na oboch stranách, gól však nepadol.

Po prvej prestávke boli výrazne aktívnejší hráči Mníchova. Šance Gogullu a ani Maurera, ktorý zblízka neprekonali brankára hostí, však ostali nevyužité. Hostí mohol poslať do vedenia Gabor, ktorý na konci oslabenia v 29. minúte získal puk, ale osamotený pred Reichom neuspel. Krátko na to mal nemecký tím ďalšiu presilovku a v nej Abeltshauer s prispením teču Lampera otvoril skóre - 1:0. V 32. minúte nezmenili skóre Ehliz či Kabáč, ktorých príležitosti zmarili pozorní brankári.

Už po 17 sekundách tretej tretiny strelil Hager dôležitý gól na 2:0. Domáci hráči tým získali ešte väčšiu sebaistotu, v nasledujúcich minútach diktovali hru a hralo sa najmä pred Beskorowanym. Ten viackrát podržal svoj tím, no v útoku neboli "barani" príliš nebezpeční. Domáci tím sa nenechával zatlačiť v obrannom pásme, útoky Banskobystričanov často narúšal už v zárodku. Domáci tím bez väčších problémov kontroloval svoj náskok a jeho triumf zvýraznil tri sekundy pred koncom Schütz.

 

priebežná tabuľka G-skupiny:

1. Färjestad BK 2 2 0 0 0 8:2 6

2. EHC Red Bull Mníchov 2 2 0 0 0 6:0 6

3. Ambri-Piotta 2 0 0 0 2 1:5 0

4. HC '05 Banská Bystrica 2 0 0 0 2 1:9 0

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Turnaje Liga majstrov


Radovan123

 

Ale zas kto sa može pochvaliť takouto kvalitnou pripravou na EL? K tomu ešte aj zadarmo
31.8.2019 - 18:55
+42

nameless

 

Ano zadarmo
31.8.2019 - 18:59
+12

kocsma

 

TL, len aby si vedel
31.8.2019 - 19:54
+3

Radovan123

 

Ok, prepač
31.8.2019 - 19:56
0

Big Bear

 

A to si viaceri mysleli, ze bude hanba, ked sa Bystrica CHLky nezucastni
31.8.2019 - 20:02
+31

rasti_assez

 

Zadarmo dufam ze nie.Peniaze ktore mali ist na mladez mozno budu niekde chybat.Na druhej strane tie peniaze boli dobre investovane, ked sa zoberie do uvahy prinos bystrickeho skautingu pre slovensky hokej.
31.8.2019 - 20:24
+2

marko4

 

môžem : Ťa poprosiť o vysvetlenie tej prípravy na TL, čo majú akože "zadarmo"...?
1.9.2019 - 0:31
+2

Radovan123

 

ano, zadarmo je silne slovo ale kto v priprave hral s takto kvalitnými tímami (neratam turnaje) lebo na slovensko je ťažšie doniesť take mužstva, a aj ked tak sa väčšinou preplacaju naklady na cestu vid. MI-Linz . Ale takto chodia do BB (z povinnosti) a BB tam a k tomu sa nedostanu do straty v CHL, takže oproti našim tímom to maju relativne kvalitnu pripravu zadarmo
1.9.2019 - 10:51
+2

ivo455

 

jednoznačný zápas: BB ako keby nevládala, možno únava z cestovania..ale absolútne nič za celý zápas nevymyslela.
Pritom si myslím že nemci boli viac hrateľný súper ako švédi
Nemci strojové kombinácie, videli sa aj naslepo.
Ale títo rozhodcovia v lige majstrov je niečo otras. Tak prísne vylúčenia som dávno nevidel.
31.8.2019 - 18:57
+10

Dzunkes

 

Skoda ze piskal nemec a rakusan
31.8.2019 - 19:00
+2

GB11

 

Zápas som nevidel tak neviem ale rozhodcovia môžu pískať normálne, potom príde MS alebo toto a všetci sme prekvapený začo náš vylučujú že to sa u nás v Srandalige nepíska
31.8.2019 - 19:02
+9

PaliBB

 

Nie prísne, veď však niektoré zákroky vysokou hokejkou nepotrestali vôbec. A za ten lakeť na konci tretej tretiny spojokne 5+dkz.
31.8.2019 - 21:56
+1

MaxSBA

 

za 2 zápasy jeden gol je veľmi málo, škoda lebo mníchov bol hratelny. Vyzerá to tak,že Bystrica berie LM len ako povinnosť.
31.8.2019 - 19:03
+1

Big brother

 

Beskorowany vyzerá skvele, chytá s velkym prehladom.
31.8.2019 - 19:05
+7

Nitran333

 

Fantasticky vykon bystrickeho brankara,chytal perfektne, dufam ze sa nas Snehulak pozeral.
31.8.2019 - 19:30
+5

samorodak

 

Nedovolili im hrať surovo a zákerne, tak nedali ani gól a prehrali!!
31.8.2019 - 19:30
+23

julo

 

Nevadí,v hale B snáď niečo uhráte
31.8.2019 - 19:41
+15

moke19

 

no hlavne sme videli systém, rovnako ako v repre A, 18, ktorý nám nastavili zámorský tréneri, a zväzoví funkcionári. Som rád, že sme mohli a môžeme podporovať pána Kovala v jeho zábavke, smeráci forever!
31.8.2019 - 19:49
+23

kocsma

 

31.8.2019 - 19:55
+1

amentma

 

Chcel by som sa v prvom rade ospravedlnit narocnemu kosickemu a popradskemu divakovi, ze sme opat takto nedostojne prehrali...

Dostojne prehry su o 1-2 goly...
31.8.2019 - 19:52
+27

SmrtkaBA

 

Ten sarkazmus si nechaj pre kamaratov. Je to hanba a otras.
31.8.2019 - 19:55
+58

amentma

 

Tak pripajam aj narocneho bratislavskeho divaka, drzitela mnohych rekordov khl. Za vse spomenme najvyssiu prehru, najdlhsiu seriu prehier,...
31.8.2019 - 20:00
+62

VSS Košice

 

akurat že oni reprezentovali svoje mesto a svoj klub kdežto BB reprezentuje nasu ligu
p.s. nečakam že najdeš rozdiel
31.8.2019 - 20:03
+32

bohin85

 

Ano.. Hlavne ked slovan mal byt kostra repre
31.8.2019 - 20:53
+20

VSS Košice

 

si tomu aj veril ?
Sirokemu slo o repre asi tak ako teraz kovalovi .
31.8.2019 - 22:52
+12

bohin85

 

Neveril osobne.. Ale vravelo sa tak?? Vravelo...
1.9.2019 - 14:33
0

Sunkafit

 

všetci tu plačete ale neuhrali by ste rovnako nič
1.9.2019 - 6:53
+23

Danny23

 

Oni v KHL reprezentovali aj slovensko!!!!
1.9.2019 - 13:15
+3

bohin85

 

Vtedy ale čuškali v kute..
31.8.2019 - 20:53
+9

rados

 

Keď Bratislavčan hovorí o otrase a hanbe
31.8.2019 - 20:04
+39

VSS Košice

 

ti mozme nasrat, sudruh Koval mal plnu hubu ako mu ide o meno nasej ligy ked si sba podal prihlasku a na druhej strane ten istý súdruh dehonestuje nasu ligu svojim pristupom k CHL
31.8.2019 - 20:01
+29

rados

 

S videného musím povedať že ozaj Nemci boli dnes hrateľný robíme strašne chyby v obrane dlho držia puk na hokejke a slabý pohyb hráčov bez puku podľa mna chyba hráč ako Sloboda a Selleck podľa mna by si mali zahrať LM uvidíme čo bude doma
31.8.2019 - 20:03
+4

Roland1990 BLOG

 

DFQ: BB asi fakt mala odstupit ako chcela. Otras hra v porovnani a Cardiff ci Grazom..
31.8.2019 - 20:06
+5

Dzunkes

 

Plzen krasne zahrala
31.8.2019 - 20:08
+1

ZOOMER

 

Fáj? Aslén chýbajú.... nevadí,možno keby ste hrali proti majstrovi Anglicka tak gol dáte
31.8.2019 - 20:19
+2

Stano55

 

Bystrica slabá ako 3x vylúhovaný čaj...
31.8.2019 - 20:20
+24

Tokino

 

A to bude sranda,ked 3x vyluhovany caj vyhra zas ligu...
1.9.2019 - 21:15
+3

gta98

 

Akoze tie prehry su sice nic moc, ale co cakate, ze budu hrat vyrovnane partie s timami SHL, DEL? Nemci hratelni? Ktory tim z nasej Ligy ma taky pohyb, doraz ako dnes Mnichov? V ktorom time hraje Derek Roy? V Detve? Akoze 3:0 je este fajn vysledok, EHC cely zapas prevaha, Beskorowany je super brankar, chyta s velkym pokojom. Ved taky PP prehra s nejakym Nice o 3 goly, EHC by z nas narobili struhanku.. alebo nas roztrhali za 10 minut a potom dohravali. Ci ktori hrdinovia si myslia, ze ich tim by zahral vyrovnanu partiu s Farjestadom ci Mnichovom?
31.8.2019 - 20:52
+31

emoxx1

 

Tak neviem... Keď mohla NR uhrať Sellefteu (vtedajší švédsky Majster) na nájazdy a v druhom zápase dôstojnú prehru 4:2 a to s ďaleko lacnejším kádrom ako BB, tak to vyzerá byť naozaj len o prístupe. Stále tu rozprávame ako ide naša liga hore, ale podľa CHL sa to javí opačne. Za posledné 3 roky sme stratili tú dôstojnú pozíciu, aspoň postúpiť do PO. A to opakujem, že BB tam hrá a trošku iným každom ako kluby pred ňou. Takže ja to vidím v prvom rade len v ich lajdáckom prístupe k tejto súťaži...
31.8.2019 - 21:09
+52

Big brother

 

No myslim, že Bystrica nehrá s lepším kádrom ako tímy pred ňou, navyše sú nezohratý v 1.útoku nedávno prichádzajúci Wahl, v druhom T.Varga z Capitals, v tretom Slovák z Capitals.

A čo sa tyka samotneho zapasu, prehra 3:0 nie je hanba proti Mníchovu. Doma ked ich porazia, tak sa na to može rychlo zabudnut.
1.9.2019 - 7:11
+5

ctibor

 

Ked povies A, povedz B. Preco nespomenies ako doma Nitra prehrala s Libercom a Bystrica porazila Tampere.

Ano aj mna stve, ked niekto, kto reprezentuje Slovensko v zahranici prehra, ale tak preboha...obe zapasy hrali vonku, ani v jednom neboli favorit, vcera posledny dostali do prazdnej, proti Farjestadu to herne nebolo zle. Ak by co i len hrac zo stvrtej lajny Farjestadu alebo Salzburgu prisiel na Slovensko, tak by bol povazovany za hviezdu. Ale opacne ani o jedneho hraca z Bystrice by tieto kluby nemali zaujem. Prehrat s nimi nie je hanba a nie je to o pristupe.
1.9.2019 - 9:10
+12

ctibor

 

* Mnichova a nie Salzburgu
1.9.2019 - 9:11
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Corgi77

 

Nitra prehrala na nájazdy zo Skelefteou.V tom roku sme skončili posledný v skupine. O rok sme ju vyhrali.

15/16
Nr-Skeleftea 2:4, 2:3sn
Nr-Liberec 0:9,0:2

16/17
NR-Stavanger 2:1,1:2
NR-Plzen 2:1,4:2
NR- Vitkovice 0:7,0:5

2.9.2019 - 10:48
0

kocsma

 

Košice dokázali poraziť Svedov a Nitra jeden rok tak isto
31.8.2019 - 21:11
+22

nameless

 

Nezabudaj ze BB porazila finov...
31.8.2019 - 22:00
+7

samajamado

 

Nezabudaj, ze Kosice a Nitra postupili zo skupiny
1.9.2019 - 21:22
+7

Dracik_18

 

Nie v PP
31.8.2019 - 23:03
+1

PaliBB

 

V BB ostalo z kľúčových hráčov Ďatelinka, možno Mihalík, Southorn, Bartánus, Hickmott, Bubela, Lamper a Lunter. Dnes nehrali z týcho pár kľúčových hráčov Bubela, Hickmott, Lunter.

Bystrica hrá nátlakový hokej založený na systéme. Je len prirodzené, že chvíľu potrvá, kým sa také množstvo nových hráčov systém naučí.
31.8.2019 - 22:13
+3

Radovan123

 

nátlakový hokej založený na systéme: WoW
31.8.2019 - 22:21
+8

nameless

 

PaliBB: Ale tymto šašom na HP (česť vynimkam) to nevysvetliš..
31.8.2019 - 22:27
+12

emoxx1

 

Vy ste odflákli súťaž a príležitosť predať sa aj trošku ďalej ako len v tejto republike a všetci ostatný sú šašovia. Hlavne, že si váš majiteľ ide porovnávať pipíka so Širokým... To je to najdôležitejšie čo náš klubový hokej potrebuje...
31.8.2019 - 22:32
+36

nameless

 

Aaa trafena hus...
31.8.2019 - 22:41
+14

emoxx1

 

Keby si aspoň tušil...
1.9.2019 - 13:35
+7

Hadimistr

 

Takže rád za radom: Ferjastade minuly rok vyhral základnú časť švédskej ligy no a nakoniec skončil v sezóne 2018/2019 treti, keďže semifinále prehral 3:4 na zápasy

Je to jeden z 10 alebo maximálne 15 najlepších euroazijskych teamov, vrátane khl, v khl by Patril k top 7-8 teamom, play by dal bez najmenších problémov

DeLkA. Je lepšia súťaž ako tipsportliga, o to sa snáď nebudeme hádať, polemizovať.

End red Bull Munchen v sezóne 2018/2019

2. Miesto po základnej časti
2.miesto celkovo ( prehrali vo finále)

Ona si to k úroveň. Až dve úrovne silnejšie teamu ako máš majster b.bystrica

Mimochodom b.b dostala strašné ťažkú skupinu

Druhy najlepší nemecky Team a tretí najlepší švédsky team
31.8.2019 - 22:32
+13

Hadimistr

 

Kto sa do toho naozaj vyzna: Muselo mu byť jasné že b.b proti týmto teamom , a dva tyzdne pred začiatkom ligu, keď už vo veľkom grafiku formu, nemá b.b najmenšiu šancu....

Veľmi ťažkú skupinu ma b.b v lige majstrov.


PS: kašlite ma to....


Za 12 respektíve 13 dní nám začína tipsportliga !!!!!!!!!!
31.8.2019 - 22:35
+5

emoxx1

 

A čo teda z tým faktom, že NR, alebo KE hrala 4 -5 rokov dozadu z majstrami z tých líg dôstojnejšie výsledky?
31.8.2019 - 22:35
+13

rados

 

Bolo by zaujímavé keby sa niekto pustil do toho a porovnal káder Košíc ktorý vyhral titul a potom hral Lm koľko hráčov sa tam pomeniloa to iste keď vyhrala Nitra titul a potom hrali Lm.
Nuž mi z BB sme slabí podľa všetkých najlepšie je že už 3 roky ten biedny tým nedokážete porazit
31.8.2019 - 22:44
+8

emoxx1

 

Nikde netvrdím, že ste slabý, práve naopak. Tvrdím, že váš prístup k tejto súťaži je čistá lajdačina.
31.8.2019 - 22:47
+10

rados

 

Veď ako mi to vieme že sa to nebere až tak vážne a tiež nám to nieje jedno ale nič stym neurobíme nemáme ako a vkuse citát ako sme biedny slabý atd ako keby sme mi boli majitelia pozeral som si diskusiu z pripravakov dnes a okrem Ke prehrali všetci NR s Poliakmi nikde som nenašiel hanba otras bieda Poprad prehral s Nice a tiež skoro nic ale prehra BB s témami ktorí majú take financie ako cela naša liga dokopy a sme strašný ale na Slovensku stále najlepsi
31.8.2019 - 22:56
+4

mitoO

 

No, myslim, ze sa tam najde mnozstvo nespokojnych komentarov. Ale v prikladoch, ktore si pouzil ty, ide o pripravne zapasy. Liga majstrov je medzinarodna sutaz a ak ju beriete len ako pripravu, tak chyba bude tam.
1.9.2019 - 0:12
+5

riskohrasko1

 

Nemyslíš vážne keď prirovnávaš prípravu k CHL.A zvlášť keď na tú CHL dostala BB príspevok.
1.9.2019 - 10:29
+1

rados

 

Ja neviem ale niektorí ste asi psychicky zaostali bo áno sú tam iste dohody ja neviem presne ako znejú ale vkuse nadtym vyplakávať je už viac ako biedne to že napríklad v Čechách dostávajú dotácie od zväzu aby hrali LM a nik tam neplače je v už zamlčane a veď myslím že nieje problém chcete ísť hrať aj vy a dcére aj vy dohodu tak vyhrajte ligu a vybavené
1.9.2019 - 11:41
+6

riskohrasko1

 

Pokial zaostaly to bude obhajovat ,ostatní to budu vyťahovať.Lebo CHL nieje príprava je to regulerna súťaž!preto ju s pripravou nemozno porovnavat.My sme ju hrali a ovela dôstojnejšie,keby sme ju mali hrať takto ,tak to chvala bohu že ju nehrame a pokial ju BB hrať nechcela ,nemusela a myslim že by to bolo ovela lepšie riešenie.
1.9.2019 - 17:06
+1

VSS Košice

 

zbytocne budes niečo pisať niekto proste nechce pochopiť že nám nejde o to že prehrali ale o ich ležerny pristup a ze celu chl beru iba ako nutne zlo
31.8.2019 - 22:59
+4

Zkubydu

 

V kazdom klube sa menia hraci nie len v Kosiciach: to je absolutne normalne. Kludne obmenia aj polovicu timu. Touto cestou by som nehladal ospravedlneinia.
2.9.2019 - 9:33
0

Hadimistr

 

....: Neviem ja všetko
31.8.2019 - 22:47
+3

kolombo

 

A držať pol zápasu vonku u favorita vyrovnaný stav a dostať až 3 sekundy pred koncom gól na 0:3 je nedôstojna prehra? Keby sme sa bavili čisto fakticky stačilo dať BB jeden gól vo vhodný čas a dosť pravdepodobne by sme aj vyhrali. Celé psychické nastavenie tímov by boli zrazu opačné a mohol by to byť úplne iný zápas. Je to však len "keby" na ktoré sa nehrá ale ako nedôstojná prehra človeče mi to teda nepríde.
31.8.2019 - 22:57
+5

emoxx1

 

Ale v kontexte vášho trojročného vystupovania v tejto súťaži to tak vyzerá. Urobte PO a dám klobú dolu, tak ako keď ste urobili majstorvský hatrick. 1. kolo PO by mala byť základná méta nášho majstra v tejto súťaži.
31.8.2019 - 23:07
+3

kolombo

 

Možno by mala a možno aj je ale ako vidíš nejde to len tak ľahko. Súperi sú príliš silní a nemôžeš hrať jednoducho tak ako v domácej súťaži kde si ty ten silný. Z môjho pohľadu, dostať sa z takejto skupiny do PO je tak trochu utópia a nič by na tom nezmenil ani fakt že by to klubu celé niekto finančne pokryl (čo tak samozrejme nie je). V našich podmienkach spravíš konkurencieschopný tím na LM len veľmi ťažko. Na našu ligu by to bolo zbytočné drahé a dobré. Domácu súťaž vieš vyhrať aj so slabšími a lacnejšími hráčmi. Čiže ak chceme byť reálne konkurencieschopní v LM musíme vedieť priniesť/ vychovať/kúpiť viac rozdielových hráčov do každého mužstvá našej ligy aby ten víťaz bol potom dostatočne silný aj proti súperom v LM. Ak si chceš dať cieľ postúpiť do PO tak musíš vedieť v čom dokážeš predčiť dva z troch tímov. Máš kvalitnejší káder ako oni? Máš takú šírku kádra ako Súperi? Máš kvalitnejších juniorov ako oni? Máš kvalitnejší tréningový proces a podmienky na trénovanie? Dávaš do toho porovnateľné financie ako oni? Takže reálne, na základe čoho by si mal náš tím (slovensky) stanoviť za cieľ postúpiť do playoff a teda nechať za sebou dva z troch tímov takého rangu? Nie som zástancom minimalistickych cieľov, kam by sme sa potom posunuli, ale stanovovať ich nereálne tiež nemá zmysel.
31.8.2019 - 23:53
+20

VladoBB

 

kolombo,: klobúk dole!
1000% súhlas, presne o tom to je!
...ak toto vysvetlenie nepochopí kritizujúca skupina diskutujúcich, potom je už zbytočné niečo vysvetľovať...

1.9.2019 - 18:57
+3

NRfan

 

Podla tejto logiky KE nemali ani len zo skupiny postupit a NR ju uz v ziadnom pripade vyhrat.
1.9.2019 - 21:48
+3

kolombo

 

Ale to sú ojedinelé úspechy, ktoré sa raz za čas podaria, ako keď aj BB porazila Taparu Tampere. Navyše pokiaľ ma pamäť neklame vtedy boli v základných skupinách len tri mužstvá a postupovali z nich dve či? Tiež si myslím, že vtedy bolo objektívne viac tímov, ktoré to brali hlavne ako prípravu, čiže aj to sa mohlo podpísať pod výsledky. Vtedy bola jednoduchá iná realita ako dnes ale úspech to nezmenšuje. Len by som povedal, že to bolo vtedy za tých podmienok.
2.9.2019 - 5:40
+3

mhc23

 

Same výhovorky. To potom mohli tak brať aj Košice a aj Nitra, že to je len príprava a všetko poprehravať, čo sa nestalo. Vy mate len samé výhovorky a nechcete uznať, že dehonestujete týmto len našu ligu ako ju reprezentujete, aby náhodou podľa raktingu za chvíľu nebola posledná.
2.9.2019 - 6:55
+2

BourBon

 

Tuto ligu dehonestuju hraci a manazeri klubov ktori sa tri roky po sebe nechaju otlkat v zapasoch s BB ako male deti. Za tri roky tu nie je klub ktory by dokazal postavit tym ktory by fyzicky a taktikou nasiel recept na relativne jednoduchu hru BB. Pritom Bystrica ide zjavne hrat stvrty rok po sebe uplne to iste. Tuto ligu dehonestuje fakt, ze Koval sa ani velmi nemusi zamyslat pred novou sezonou, lebo spravi vsetko po starom, a uplne to staci. Najskor si treba urobit poriadok u seba, potom sa starat o to, ci klub ktory je tu posledne roky na vrchole si z CHL robi p... alebo nie. Mozno Bystrica dehonestuje slovensky hokej pred divakmi na europskych stadionoch, ale ostatne nemohuce tymi ho dehonestuju rovno doma vo vlastnej sutazi. Bodaj by to uz bolo inak. Pretoze nie Bystrica je uzasna a silna, ale ostatne kluby su tragicky slabe. Jednooky je kralom medzi slepymi, ale ked ten jednooky prehra vo svedsku alebo u minulorocneho finalistu v nemecku tak ti slepi vykrikuju.

A este jedna drobnost. Bystrica posuva hracov do vyssich lig. Novy hraci sem casti pridu prave preto, lebo maju pocit ze sa mozu odrazit niekde vyssie. To je filozofia tohto klubu, a da sa povedat ze bohuzial aj jeho udel. Tu nie su hraci ktory sa tu motaju 3-5-8 rokov vo svojej priemernej vykonnosti. Je tu velka fluktacia , vdaka ktorej ma bystrica tituly ale koli ktorej v CHL nikdy neurobi uspech. Kazdy rok az na par hracov s uplne novym muzstvom ktore este do decembra bude nabiehat na system ktorym sa bystrica snazit hrat. Bol by uspech ak by niektory z tychto zapasov vyhrala, na druhej strane nebude prekvapenie ak nahodou ziska stvrty titul. Je to o prioritach. Kredit slovenskeho hokeja nedvihne jednorazovy uspech v CHL. Dvihat kvalitu ligy a vybojovat si lepsie postavenie v Europe treba inym sposobom.
2.9.2019 - 8:30
+13

nameless

 

Like: Velmi dobre napisane..
2.9.2019 - 19:05
0

Zkubydu

 

ako ze neboli uz su: za nami v rankigu boli len Poliaci a ti uz ziskali bod za prehru v OT.
2.9.2019 - 10:01
0

NRfan

 

To su velmi lacne vyhovorky. Na tu dobu (tak ako aj teraz) tam bolo to najlepsie z najlepsieho. A o porovnani rozpoctov a sirky kadrov NR vs BB sa asi tiez moc nemusime bavit.
2.9.2019 - 7:36
+2

Zkubydu

 

Dostojnejsi podla mna hrali ceski zastupcovia: Nasi vratane Kosic aj Nitry ziadnu dieru do sveta, alebo ak chces do Europy nespravili.
2.9.2019 - 9:30
0

Zkubydu

 

Bystrica dostala takych superov: akych si svojimi vykonmi v CHL zasluzila sama, pripadne jej pomohli Nitra a Kosice. Ineho zastupcu sme v tetjto sutazi nemali. Keby neprehrali o triedu s kazdym priemernym timom mohla pomyslat o lahsich superoch, ale sme v poslednom kosi spou s Norskym, Danskym, Polskym, Bieloruskym, Francuzskym majstrom a EBEL a Continentalnym vitazom. Vyberqat si mozeme len z jedneho z ceskych Finskych a Svajciarskych ci Svedskych timov. Dostali Nemeckeho Svajciarskeho a Svedskeho zastupcu. Slabsi superi ako slovensky a polsky tim v tejto lige nieje.
2.9.2019 - 9:28
0

Roland1990 BLOG

 

Hokej: Fakt tràpne ako nàš hokej prezentuje BB. Otàzka znie že prečo maju hràči tak v P CHL, to im fakt stačí vyhrat bordel ligu?! Hlavne mlady snaha 0 bodov.
31.8.2019 - 23:11
+2

FeroMotyka

 

No nič, vidno že Bystrica je bez kanaďanov ,,nečakane" úplne v lese. Síce Wahla či Jaskelainena nepoznám, ale Selleck, Asselin, Faille či Higgs sú trošku inde. S týmto snáď skončia za Slovanom.
1.9.2019 - 0:02
+2

Adriano23

 

Radšej mohla ísť aj tá Detva do LM a výsledky by neboli o nič horšie.

Anglické kluby, resp aj bieloruské vedia poraziť aj favorita. Dokonca sem tam aj timy z dánska čo Nórska
Pred pár rokmi Nitra či Košice s horším kadrom dokázali postúpiť zo skupiny.

Tie trápne výhovorky ako je nemecká či neviem aká liga niekde inde si nechajte viete kam. Pretože dá sa hrať o dosť dôstojnejšie ako to neraz predvádzajú dani, nori, briti, bielorusi či občas už aj poliaci.

Je to do plaču ako pristupujú podaktorí k veciam ktoré im resp now len im výrazne pomôcť. Nabudúce im nas*ať do rúk a nie platiť prihlášku. Ak sa nezmení prístup zbytočne budú nase tímy hrávať na medzinárodnej úrovni
1.9.2019 - 1:47
+10

Rizek

 

Jes
1.9.2019 - 5:13
0

BlackCrow

 

Parádne skóre z dvoch zápasov

Hybaj iskra

Tam odkiaľ si prišla
1.9.2019 - 7:20
+9

bach

 

Odkial prišla?
1.9.2019 - 7:25
+3

bach

 

V období Slovenskej republiky patrili medzi najlepšie družstvá OAP Bratislava, ŠK Bratislava, HC Tatry - Poprad a ŠK Banská Bystrica.Po vojne v sezóne 1945/46 hrala Bystrica prvý krát najvyššiu celoštátnu súťaž spolu s klubmi s SK Podolí Praha, HC Stadion Praha. LTC Praha, ŠK Bratislava a SK Budějovice.
Odkial prišíel tvoj klub?
1.9.2019 - 7:31
+7

bach

 

Kde si Törekves?
1.9.2019 - 7:36
+2

weefoe

 

A čo má s tým tvoj ŠK Banská Bystrica?
Veď HC´05 Banská Bystrica vznikla v 2005.
A my tu to v najvyššej súťaži ťaháme bez prestávky od 1964.
p.s. pekne si sa naučil CTRL+C CTRL+V
1.9.2019 - 8:44
+13

bach

 

Vy ste VSŽ KE?
OD roku 2001 ste HC a my od 2005 HC 05.
Aký je v tom rozdiel?
1.9.2019 - 9:38
+8

LenTak93

 


1.9.2019 - 10:07
+5

mitoO

 


Fakt sa pytas aky je to rozdiel?
1.9.2019 - 10:52
0

bach

 

Ano pýtam.Uspech ste začali mať,ked vás začal sponzoravať VSŽ a vaši hráči boli z PO,LM,BB a iných miest,za nás hrali bystričania a to na postup nestačilo.Smrečina bol slabý podnik aby dotiahol hráčov z celého slovenska.A to by stačilo stiahnuť bystričanov ktorí hrali v SBA a u vás.
Ale vysvetlovať že ste neboli len vy a Slovan nemá zmysel.Ak si myslíš že ostatné kluby neexistovali a nevedeli hrať hokej,nevadí.Aj taký musia byť.Bodaj by ste vychovali ešte vela Trojakov a Lukáčov.Zabudol som na neaké meno?Božík je tiež váš.
1.9.2019 - 11:07
+9

mitoO

 

Takze nevidis rozdiel medzi vznikom noveho klubu a premenovanim stareho? Nas klub sa nevolal stale VSZ Kosice, ale je to stale ten isty tradicny klub.
1.9.2019 - 11:21
+8

weefoe

 

Nejak som túto odpoveď očakával....je to stále ten istý klub od Dukly až doteraz, ale zrejme ešte si len nedávno odstrihol káčera tak ti to nedáva zmysel...
1.9.2019 - 10:54
+1

bach

 

A my sme klub druhý.Podla adresy starší ako vy.A káčera taham stále,vnučke.
1.9.2019 - 10:59
+9

Athotis

 

Lebo vy ste v roku 2001 krachli a následne ste založili nový klub s ktorým ste potom postupovali od najnižšej súťaže
1.9.2019 - 16:50
+3

VladoBB

 

bach,: ...tej košickej čiernej vrane z lunika to nevysvetlíš, lebo to je obmedzenec a provokatér...
1.9.2019 - 19:04
+6

WinnipegJets

 

čierna vrana z lunika, obmedzenec a provokater.. tľapnite si
1.9.2019 - 20:00
+4

bohin85

 

Tak sa tym utesujte aj nadalej preboha..
1.9.2019 - 14:39
0

Jokila39

 

Lepšie je dostať 5-ku od Kralowa mňaaaaaaaam
1.9.2019 - 8:27
+11

Jokila39

 

*Krakowa
1.9.2019 - 8:38
+1

ZOOMER

 

5 od Krakowa ? ale s akým kádrom,že každý zápas jedna formácia juniorka+obrana samí mlaďas Navyše sme sa vyjadrili,že tieto zápasy niesu pre nás podstatné a skúšame mladých hráčov,vy skúšate ECHL
1.9.2019 - 9:49
+1

gabi98

 

Oni skusaju CHL a navyše za cudzie, vyzobronene peniaze.
1.9.2019 - 10:06
+4

ZOOMER

 

Už začínajú byť BB fanúšikovia nervozny Wahl sa im nejako nechytá ):
1.9.2019 - 10:10
0

Jokila39

 

Nechytá ? dva zapasi proti top tímom a jeden gól tutovka, že bude lepší ako NHL hráč Hascak alebo baleták Chovan
1.9.2019 - 10:24
+4

LenTak93

 

a keď mu to nepôjde, tak trafí niekoho lakťom do hlavy
1.9.2019 - 10:28
+6

Jokila39

 

Všetci vieme svoje .. súdruh
1.9.2019 - 10:33
+2

ZOOMER

 

Beluš sa o ňho postará keď mu nepôjde
1.9.2019 - 10:40
0

ZOOMER

 

alebo druhá možnos´t je že ho po sezone preplatíme a príde ku nám )
1.9.2019 - 10:58
0

ivo455

 

Belluš: dobrý vtip, mal možnosť to urobit proti nám min. sezonu ked hral za Poprad, ale bál sa ..Bystrica má tolko chlapov čo Belluša zvládne...okrem toho SOUTHORN vo ferovej bitke s Bellušom to parádene zvládol a pri tom on nie je žiadny fighter....a pripomínam takáto ferova bitka v našej lige dlhoooo nebola ... že hráči zhodili prilbu a rukavice
1.9.2019 - 13:02
0

julo

 

1.9.2019 - 11:59
0

julo

 

Inak Šolty ako,zase naparádu ako proti swe?
1.9.2019 - 12:05
+1

mitoO

 

Najlepsi hrac.
1.9.2019 - 12:35
+1

Ricardinho13

 

Neviditeľný rovnako ako proti Farjestadu.
1.9.2019 - 13:43
+1

bohin85

 

Dik ze sa pytas.. Solty v pohode.. Zato janko sykora uz v detve davno zarezava
1.9.2019 - 14:43
0

riskohrasko1

 

Vyhral zlatu korčulu
1.9.2019 - 17:07
+2

bach

 

Odpustite nám.Prosím
1.9.2019 - 10:56
+2

rados

 

No radšej chl ako sa chváliť štadiónom a hotelom ktorí zaplatili obyvatelia tohoto štátu a potom príde mentálny atlét ktorí povie že na ten štadión patrí lovan a nik iný.
Sa čudujem že sa vôbec vraciate do tejto ligy keďže je pod vašu úroveň a podpriemerna
1.9.2019 - 12:34
+6

LenTak93

 

HC Košice

Kölner Haie - HC Košice 2:1
HC Košice - Kärpät Oulu 1:2
Bílí Tygři Liberec - HC Košice 3:2
HC Košice - Bílí Tygři Liberec 4:3
Kärpät Oulu - HC Košice 3:2pp
HC Košice - Kölner Haie 4:3
HC Košice - EHC Redbull Mníchov 2:4
EHC Redbull Mníchov - HC Košice 1:0
KAC Klagenfurt - HC Košice 2:3
HC Košice - KAC Klagenfurt 2:1sn
HC Košice - Skellefteå AIK 4:3
Skellefteå AIK - HC Košice 3:0
HC Košice - SC Bern 3:6
HC Košice - EHC Black Wings Linz 2:3
EHC Black Wings - HC Košice 3:4
SC Bern - HC Košice 3:1
HC Košice - HC Fribourg Gotterón 1:1
HC Fribourg Gotterón - HC Košice 4:1

18 zápasov: 5 víťazstiev - 1 víťazstvo po sn - 1 remíza - 1 prehra po pp - 10 prehier
skóre 37:50

HC ´05 Banská Bystrica
Tappara Tampere - HC ´05 Banská Bystrica 3:0
Redbull Salzburg - HC ´05 Banská Bystrica 5:0
Grizzlys Wolfsburg - HC ´05 Banská Bystrica 4:3
HC ´05 Banská Bystrica - Grizzlys Wolfsburg 0:1
HC ´05 Banská Bystrica - Redbull Salzburg 5:3
HC ´05 Banská Bystrica - Tappara Tampere 5:2
HC Plzeň - HC ´05 Banská Bystrica 6:4
HC Lugano - HC ´05 Banská Bystrica 4:1
JYP Jyväskylä - HC ´05 Banská Bystrica 6:0
HC ´05 Banská Bystrica - JYP Jyväskylä 1:6
HC ´05 Banská Bystrica - HC Lugano 5:2
HC ´05 Banská Bystrica - HC Plzeň 2:3pp
Färjestads BK - HC ´05 Banská Bystrica 6:1
EHC Redbull Mníchov - HC ´05 Banská Bystrica 3:0
HC Ambri-Piotta - HC ´05 Banská Bystrica
HC ´05 Banská Bystrica - HC Ambri-Piotta
HC ´05 Banská Bystrica - EHC Redbull Mníchov
HC ´05 Banská Bystrica - Färjestads BK

14 zápasov: 3 výhry - 0 výhier po pp - 1 prehra po pp - 10 prehier
skóre 26:45

ešte máte 4 zápasy na to, aby ste tú bilanciu vylepšili
1.9.2019 - 10:26
+15

PaliBB

 

Pozerám, že nejaký extra rozdiel tam nie je...
1.9.2019 - 13:28
+9

Tizo BLOG

 

naozaj nevidis rozdiel?
1.9.2019 - 17:39
0

PaliBB

 

Jasné, že tam je rozdiel. Len niektorí sa tu naparujú, ako keby mali Košice 200 výhier v CHL. Akože sorry, ale papierovo je to o dve výhry v riadnom hracom čase a jednu výhru v nájazdoch lepšie.
1.9.2019 - 19:26
+1

riskohrasko1

 

A postup do play off
1.9.2019 - 19:33
0

PaliBB

 

V čase, keď na to stačila jedna výhra
1.9.2019 - 20:09
+5

riskohrasko1

 

A aj tak sme v tom čase mali vyhier viac ako jednu
1.9.2019 - 20:22
+7

ZOOMER

 

očné.sk
1.9.2019 - 17:57
0

TommY_D

 

Už keď tu riešite takéto veci tak som si našiel zostavu keď ste porazili skellfteu či ako sa to píše a porovnal zo zostavou čo ste mali minulý rok v lige a s ktorou ste získali titul a obrancov ste mali 5 rovnakých a z prvých 3 útokov ktoré hrali proti tým svedom tak až JEDEN hráč nebol na súpiske s ktorou ste získali titul ...JEDEN nám neostala ani jedna obranná dvojica pokope a ani jedna útočná dvojička nieto ešte celý utok
1.9.2019 - 15:55
+4

TommY_D

 

*s ... Zvyšok som už nekukal ale tak tipujem že v danom ročníku ligy majstrov ( čo bol tuším váš posledný) sa už zostava veľmi nemenila
1.9.2019 - 15:56
+2

mhc23

 

A či je to problém, že oni nemenili a vy menite, ich nie ale váš
1.9.2019 - 20:25
+5

TommY_D

 

Áno nepáči sa mi to ale je to moja pointa, lebo väčšina tu tvrdí že to flakame a proste máme neviem aký majstrovský káder pričom tí chalani hrajú spolu asi prvý zápas a totálne nemajú nič nacvičené tak nedosahujú výsledky a Košice ktoré to hrali s 90% totožným jadrom ich dosiahli o trochu lepšie
1.9.2019 - 21:24
+3

samajamado

 

a kto moze za to, ze po kazdej sezone vymenite polku kadra? Soros?
1.9.2019 - 21:41
+2

TommY_D

 

Skús si to prečítať ešte raz
1.9.2019 - 23:01
+1

mhc23

 

Tak ste mali začať skôr prípravu, vedeli ste veľmi dobre, že idete hrať CHL. Jeden rok Nitra tiež kvôli tomu začala skôr prípravu.
2.9.2019 - 7:00
+1

Zkubydu

 

a to si este zabudaol na Nitru: ta ma bilanciu 3 vyhry 1vyhra po predlzeni 0 prehier pp a 6 prehier celkom je to 7 bodov z 10 zápasov a skore 13:36
proti Stavanger Oil 1:2,2:1 -jedna vyhra
proti Plzni 2:1,4:2 dve vyhry
s Vitkovicami 0:5,0:7 obe prehry
so Schelfteou 2:4, 2:3pp jedna výhra po predlžení
s Libercom 0:2,0:9 obe prehry.

JE však treba podoknut, že CHL sa vyvýja a dnes je to ozaj oveľa tažšie ako to bývalo pred 3, či 5 rokmi.
Dnes by si skratka nas najlepší klub neškrkol ani v jednej skupine... Možno ak by vylosovali Poľské Tychy, Viena Capitals a z prveho koša Třinec, ktorému to zatial nejde. Inak BEZ ŠANCE
2.9.2019 - 10:57
+2

weefoe

 

ty si nejaký expert...to bola príprava kde hralo 9 mladíkov...a bola to príprava, bubelaj
1.9.2019 - 10:55
0

Danny23

 

Odkial prisla?
1.9.2019 - 13:19
0

bach

 

Krásny zápas.Ktoré SVK mužstvo hralo takýto zápas?Nevidel som iné zápasy,tak mi poradťe.
1.9.2019 - 7:28
+3

blazon

 

Ak si pytas takymto stylom, nech sa paci: https://sk.m.wikipedia.org/wiki/Paliat%C3%ADvna_medic%C3%ADna
1.9.2019 - 8:34
+3

Big brother

 

Aký takýto?
1.9.2019 - 9:23
0

wedro

 

Videli sme Hokej na jednu bránku.: Naši nedali absolútne žiadnu šancu slovenskému účastníkovi CHL.

Od prvej sekundy do poslednej sa niesol v réžii domácich.

Výborný pohyb a neustále korčuľovanie robilo veľké problémy BB.

Nebyť brankára BB opäť by to skončilo vysokým skóre pre domácich.


PS: Však je to len príprava.




Takže tak.
1.9.2019 - 9:33
0

bach

 

V 80tich rokoch som bol fanúšik BB a KE a neznášal som ZV,teraz som faušik BB a ZV a začínam neznášať KE.
Ale to ma prejde ked nebudem čitať diskusie.
1.9.2019 - 9:42
+8

weefoe

 

a hlavne keď nebudeš prispievať bludy...
1.9.2019 - 10:58
+5

radopKE

 

Hlavne do diskusií neprispievaj.To bude stačiť. Aj nám sa to bude lepšie čítať.
1.9.2019 - 11:17
+7

wedro

 

Vyjadrenie Trénera Cemana : Rozhodcovia nám príliš nepomohli, ale na to sa teraz nemôžeme vyhovárať,” povedal otvorene kanadský kormidelník.



Takže tak.

1.9.2019 - 10:58
0

ZOOMER

 

"Na Bystricu voľnejšie" v Europe neplatí Kúpiť rozhodcov si môžu len u nás.
1.9.2019 - 11:01
+18

weefoe

 

K zápasu: Nepovažujem ho za nejaký fail zo strany BB, viac-menej sa to očakávalo. Doma ich pokojne môžu potrápiť viac a urobiť aj dobrý výsledok.

1.9.2019 - 11:02
0

ZOOMER

 

takže myslíš 1:3?
1.9.2019 - 11:11
+2

Westbeast0

 

Chlapce, mas 18 rokov, cudujem sa ze si nevies najst nieco uzitocnejsie ako tu tri(mozno posledne letne) dni nakladat nenavidenemu klubu...
1.9.2019 - 11:30
+3

ZOOMER

 

Celý týždeň som robil,posledný víkend pred školou mám voľno tak čítam A neboj,ja mám BB rád a nemám proti ním nič extra,ale keď sa obúvajú do KE neprávom,pritom KE dosiahli viac než nejaké skorumpovaný klub do ktorého tečú peniaze nelegálnym spôsobom,tak to sorry,ale...
1.9.2019 - 11:35
+1

MaxSBA

 

ak vieš,že tam idú peniaze nelegálnym spôsobom, tak podaj trestné oznámenie
1.9.2019 - 14:21
+13

ZOOMER

 

Bez dôkazov vieš čo a ako
1.9.2019 - 16:55
0

kolombo

 

Ako potom bez dôkazov vieš kde tečú nelegálne peniaze? Lebo to niekto povedal že to tak určite je alebo musí byť? Potom to môžeš povedať vždy keď sa ti to hodí a vždy budeš vedieť zaručene že to tak je, nie? Aké ľahké...
2.9.2019 - 5:50
+7

ZOOMER

 

Už len to,že ten klub bol v prvej lige,a z ničoho nič po nástupe Kovaľa tam tečú miliony + okolnosti v lige a ústupky,na tom niečo smrdí Košice napríklad nemali nikdy taký problém
2.9.2019 - 10:29
0

rados

 

Zaujímavé takze vlastne aj Zámky Michalovce Detva sú skorumpovane kluby podľa teba s nelegálnym financovaním.
Ešte že ti ta škola začala mal by si sa jej viac venovať
2.9.2019 - 10:35
+7

ZOOMER

 

To,čo sa deje v druhých kluboch je vec druhá,ja píšem ohľadom BB do ktorej sa nemohli len tak naliať peniaze. Detva,Zámky,Michalovce si nemôžu dovoliť legionára na tribúne,BB si to samozrejme dovoliť môže,ale plakať že sú stratový v LM to im už ide
2.9.2019 - 10:59
+1

rados

 

Tak vysvetli prečo nemohli a mohli sa len do BB naliať peniaze keby to tak bolo ako hovoríš tak mohol napríklad taký Lupták dať tiež peniaze do BB nemá to ďaleko tak prečo nie ?
Tak isto Sucharda mohol dať peniaze do NR ale ani jeden stychto pánov to neurobil bo xcela klub vo vlastnom meste.
A ako ti už bolo napísané keď máš dôkazy o nelegálnych financiách atd daj podnet na políciu a ak si len troll a nudíš sa tak vytoc 158 a povedz že sú teplý a nudiť sa nebudes
2.9.2019 - 11:17
+4

topska

 

Aky je v tom rozdiel ci sedi na tribune Slovak alebo legionar ked beru cca rovnako?
2.9.2019 - 13:23
+2

ZOOMER

 

To,že plačú že nemajú peniaze na Ligu majstrov,sú to dospelí ľudia ktorí vedia v akej ekonomickej situácií je klub. Jokila tuším písal v ten čas že mali rozpracovaných 2-2 svk obrancov ale nevyšlo to. Preto museli siahnuť po 38 ročnom kanaďanovi... A teraz mi vysvetli,Košeckého a Giľáka poslal preč,keby ostal ten Košecký tak mu zaplatia menej ako Glennovi,alebo mi chceš povedať,že v celej BB sa nenájde jeden junior,čo by zastal Glenovu pozíciu? Odohral tuším 8 zápasov v 3 formácií,inač sedel,to by nijaký junior nezvládol? Preto museli siahnuť po legionárovi...
2.9.2019 - 16:06
+1

ZOOMER

 

2-3*
2.9.2019 - 16:07
0

topska

 

Ani nahodou nemal ziaden junior ani Kosecky taku kvalitu aby bol v zalohe ako Glenn. To hadam vies pochopit aj sam. A je rozdiel v akej ekonomickej situacii si na konci sezony (ked mas nakumulovane peniaze od sponzorov na cely rok + platy mozes vyplatit aj neskor) a ako si na tom v auguste a septembri kedy hras LM. A ten plat na Glenna je len odrobinka z toho ake financie musi mat klub pripravene okamzite (nie ze mu to mozes vyplatit az na dalsi mesiac v uricty den kedy pipaju vyplaty) na LM. Bystrica bola megauspesna posledne sezony lebo mali siroky kader a nie v zalohe juniorov.
2.9.2019 - 16:21
+1

topska

 

A pre boha sak kosecky sa trapil v LM ci v prvej lige tu sezonu, hadam ho nejdes porovnavat s Glennom a brat ako zolika na koniec sezony a play off do zalohy...A ten rozdiel v plate by nebol taky velky, ved v BB by nehral zadarmo (glenn bol lacny)
2.9.2019 - 16:23
+1

kolombo

 

Áno a ešte by som doplnil že pokiaľ chceš reálne hrať o titul potrebuješ mať aj kvalitu v zálohe, nie hráča ktorý by nastúpil do stretnutia ako náhrada za zraneného hráča ale kvalitou by sa nepribližoval ostatným. V tomto zmysle to nie je širšia lavička. Jednoducho hľadáš hráča nejakých kvalít a ak ho nenájdeš doma skúsiš zahraničného. A vôbec nemusí byť drahý či drahší ako ten domáci. Pozri Košecký sa zatiaľ u mužov nejak extra nevie presadiť možno časom áno ale zatiaľ to nie je ono. Zároveň sme tak trochu počítali s Martinom Kupcom v novom roku lebo išlo o perspektívneho mladíka no ten sa po juniorskom šampionáte rozhodol ukončiť kariéru hoci určite by šancu v áčku dostal. Tak sme zobrali čo bolo dostupné a malo potrebnú kvalitu.
2.9.2019 - 16:52
+1

topska

 

Uplny suhlas. Ak nemas na to odchovancov tak tam hadam nebudem drzat ak som najvacsi aspirant na titul a pri takych platovych podmienkach "zolika" juniora...Ved na tom napriklad ste nas vyradili (
Poprad).
2.9.2019 - 17:06
0

kolombo

 

Ešte budem dlho spomínať na tú sériu, vysoko korektná hra od oboch. Oba tímy hrali na 110% a šlo iba o poctivý playoff hokej bez zákerností. Vyhrať mohli obaja.
2.9.2019 - 17:57
0

ZOOMER

 

V zálohe? Mi chceš povedať teraz že na tých pár zápasov čo odohral Glenn nemohol byť Košecký Kupec? za 4 roky bol chlapec na ľade 26 krát Teda,lepšie povedané odohral za 4 roky v BB drese 26 zápasov za a tím mimo juniorky. A Kupec ? 20 rokov má chlapec,čo čakáte,že chybu neurobí ? My Cibákovi čo su cca tak isto vekovo dávame priestor aj teraz... Jedna vec je titul získať za každú cenu,druhá je aj niečo pre slovenský hokej urobiť,a neťahať tu za každú cenu legionárov. Viac Bakoš:

"Musíme jednoznačne dávať viac priestor mladým hráčom. Celá situácia s legionármi vznikla tak, že sme začali vypĺňať medzeru po hráčoch, ktorí odišli práve legionármi, ktorí sú často lacní."Legionári vám do kabíny vnesú inú mentalitu a iný náboj.



2.9.2019 - 20:36
+1

kolombo

 

Ešte raz. Košecký sa u nás nevedel presadiť, šiel teda na hosťovanie do MI kde tiež nejak extra nevyčnieval. Vrátil sa, niečo odohral ale nebol výrazný. Následne sa myslím zranil a po zranení išiel do LM nakoľko u nás by miesto s veľkou pravdepodobnosťou nemal. V LM ale tiež neohuroval. Túto sezónu bol na skúške v TN ale myslím, že hrať bude inde ak si dobre pamätám. Čiže aby som to zhrnul dostal šance ale z nejakých dôvodov sa zatiaľ nepresadil. V mužskom hokeji zase nemôžeš čakať 5 rokov či hráč urobí nejaký progres alebo nie.
Čo sa týka Kupca tak ten hral minulú sezónu v projekte SR20, čiže šance dostával tam a klub počítal že po MS20 prejde k áčku. Pred tým hral pár zápasov aj za áčko či už v lige majstrov alebo v domácej súťaži čo pre 18-19 ročného hráča je štandardná porcia zápasov. Po posledných MS20 sa však rozhodol hneď skončiť s hokejom, takže potom už nemal kedy hrať za áčko. Predpokladám že pokiaľ by neskončil tak minulú sezónu by k áčku pričuchol a túto sezónu by hral viac, niečo ako Adam Žiak. Chápeme sa? Nehľadajme za všetkým senzácie.
2.9.2019 - 21:05
0

topska

 

Ved Kosecky bol uplne v inom muzstve! Namiesto neho mal hrat Kupec a skonmcil s karierou! Preto museli hladat niekoho ineho a prisiel Glenn.
2.9.2019 - 21:10
0

Westbeast0

 

Neviem preco mam taky pocit, ze v tom druhom odstavci si sam odporujes... Ci som ta len zle pochopil?
2.9.2019 - 21:11
0

topska

 

ale aj s tym Kupcom je to fajn...Neviete niekto ci bol na tribune vobec?
2.9.2019 - 21:27
0

kolombo

 

Možno som to trochu skomolil. Chcel som povedať že Kupec k áčku pričuchol pred tým než išiel do projektu SR20 a keď odohral šampionát na konci projektu tak skončil.
2.9.2019 - 22:20
0

topska

 

nepisem o tebe
2.9.2019 - 22:38
0

kolombo

 

Veď ani ja , odpovedal som Westbeast0-ovi nad tebou.
2.9.2019 - 22:42
0

topska

 

myslim ze aj on reagoval na zoomera, to vidno aj vo vlakne
2.9.2019 - 23:02
0

kolombo

 

Aha, je to možné. Je to tu trochu neprehľadné, už to má svoje roky. Bolo by super pokiaľ by to šlo prerobiť na modernejšiu grafiku a web.
2.9.2019 - 23:17
0

Ten z Bystrice

 

"Legionári vám do kabíny vnesú inú mentalitu a iný náboj. "

presne tak. Za dve sezóny si nepamätám jeden zápas kde by sa Faille s Asselinom prišli vyprdkať, kdežto slováci to majú v zápasoch "kde o nič nejde" veľmi v oblube.
2.9.2019 - 21:20
+4

weefoe

 

Nie, nemyslím, ja nemením názory podľa smeru vetra..mňa zaujíma hokej aj ako taký, nie len môj klub.
A na tip 1:3 ti len poviem, že vsaď svoje vreckové, a keď to vyjde môžeš sa fajne nadrbať....
1.9.2019 - 11:37
0

ZOOMER

 

Keď to vyjde,ti to pripomeniem
1.9.2019 - 11:55
+1

weefoe

 

OK....a pošli odkaz na výherný tiket...
1.9.2019 - 19:42
0

ZOOMER

 

Okey
1.9.2019 - 19:56
0

U.Rannio

 

Pozrel som cca 2 tretiny na Sport2, ale, že by sa mi tá hra baranov nejak pozdávala. Strelecká impotencia, mnohokrát sa horko-ťažko dostávali alebo nemohli dostať von z vlastného pásma, a to množstvo vylúčených. Len v poslednej tretine dvakrát potiahol Biro ( nestíhal, nevládal?) hokejkou súpera a išiel na lavicu. Ak CHL-ku berú ako prípravu, tak to ešte musia poriadne pritlačiť na plyn, ak chcú hrať o horné priečky v našej lige.
1.9.2019 - 11:53
0

MaxSBA

 

Nerozumiem vás že máte potrebu sa tu navzájom provokovať. Košičania nech sa starajú o svoj klub , Bystričania o svoj. Myslím že každý klub má svoje starosti. PS. Aj tak ideme my na titul
1.9.2019 - 12:12
+10

Radovan123

 

OT: Salonen skončil v Michalovciach
1.9.2019 - 12:13
0

MaxSBA

 


HK DUKLA Ingema Michalovce
9 min ·
Jeden legionár odchádza, dvaja prichádzajú...

Ku včerajšiemu dňu vedenie klubu HK Dukla Ingema Michalovce
1.9.2019 - 13:26
0

MaxSBA

 

Ku včerajšiemu dňu vedenie klubu HK Dukla Ingema Michalovce
1.9.2019 - 13:26
0

MaxSBA

 

Ku včerajšiemu dňu vedenie klubu HK Dukla Ingema Michalovce
1.9.2019 - 13:27
0

MaxSBA

 

ja to vzdávam, nejde ani len článok skopírovať, proste rozviazali zmluvu so Salonenom a príde hráč Dmitri Vorobyov s 500 zápasovou praxou z KHL a Fín Sameli Ventelä
1.9.2019 - 13:28
+2

TomsKE

 

Co si si hrkol tatransky?
1.9.2019 - 15:03
+2

Dzunkes

 

fin je tam uz ale ten rus este nie
1.9.2019 - 15:48
0

WinnipegJets

 

Chlapci šak sa normalne na ferovku stretnite, stiahnite gače a hneď uvidite kto ma vačši pipik.
1.9.2019 - 13:26
+11

PaliBB

 

Sa im všetci vysmejú, že čo sa červíka to vyťahujú.
1.9.2019 - 13:30
0

luciakanky

 

Slabota
1.9.2019 - 14:23
+1

ZOOMER

 

https://www.flashscore.sk/zapas/S2EmzBZG/#prehlad-zapasu

Ešte sa BB ide vyhovárat na ligu ?
1.9.2019 - 18:37
+1

Westbeast0

 

A? To akoze favorit nemoze z casu na cas prehrat? A mozno to Svedi beru ako pripravu, tak ako Bystrica... Tychy uhralo bod s Mannheimom, Bystrica dala Tychy pred dvomi tyzdnami 7-ku. BB > Nemecky majster.
1.9.2019 - 19:57
+2

VSS Košice

 

a možno by ani tato debata nebola keby koval a bb brali chl vazne
1.9.2019 - 20:19
+3

WinnipegJets

 

BB > nemecky majster
BB prehrala s porazenym finalistom DEL
porazeny finalista > nemecky majster

..natipovane
1.9.2019 - 20:27
+2

ZOOMER

 

a BB nevie nad favoritom čas od času vyhrať
1.9.2019 - 20:52
+1

TommY_D

 

Minulý rok tappara? Predtým Salzburg?( Áno považoval by som ich za favoritov keďže majú tak 3 masívny rozpočet) nevyhráme aj my čas od času nad favoritom?
1.9.2019 - 21:25
+1

LenTak93

 

to bolo vo vašej prvej sezóne, minulý rok ste mali iných súperov
1.9.2019 - 21:56
+1

TommY_D

 

Tak minulý rok výhra nad luganom z NLA a prehra s plznou pp
1.9.2019 - 23:00
0

Urpiner16

 

No ako tu tak pozorujem rôzne indivíduá z Košíc tak mám pocit že pár týpkov ako keby ušlo zo zoologickej záhrady.
2.9.2019 - 19:46
+5

VSS Košice

 

si zas ušiel z protialkoholického ?
2.9.2019 - 19:55
+6

topska

 

Inak rozpocty v nemecku "Úradujúci majster Adler Mannheim navýšil rozpočet oproti minulému ročníku o tri milióny (16 miliónov eur) a Red Bull Mníchov o dva (15,5). Najmenej financií má k dispozícii Bremerhaven (4,9 milióna)".
2.9.2019 - 19:51
+1

kolombo

 

Opravte ma ak sa mýlim ale veľmi som tu nenašiel nejaké hodnotenie BB hry a hráčov... viete niekto kto bol napr na zápase povedať kto hral dobre a komu nešlo? Ďalej ako hrali Varga, Slovák, Martinelli? Vylúčenia boli prísne alebo bol slabý pohyb a nestíhali sme? A ešte ako to vyzerá s Tamášim keď sa vraj zranil? Dikes
2.9.2019 - 19:55
0

amentma

 

Podla mna: ti traja z Capitals uplne zbytocni. Nevidel som jediny svetly bod z ich strany, to by zahrali aj nasi mladi...

Co sa tyka nasich: na pochvalu jedine brankar, ten to drzal nad vodou. Kym proti svedom sa dobre ukazoval 4. utok (Gabor Tamasi Kabac) proti nemcom uz nehrali spolu a celkovy dojem bol horsi. Dopredu najaktivnejsi bol fin (neviem to napisat ) defenzivne dobry Hrnka. Pripomina mi Cesika v blokovani prihravok...

V obrane podla mna najhorsie Datel, to C-cko posledne roky nepridava ostatni obranci tak narovnako... Na obranu kapitana - podobne pomalsi rozbeh si pamatam aj vlani, ale v playoff uz bol spolahlivy...

O zraneni nic neviem, nevsimol som si...
2.9.2019 - 21:25
0

kolombo

 

Oki dikes, som zvedavý ako zahráme teraz doma. Snáď budeme odvážnejší a disciplinovanejší.
2.9.2019 - 22:24
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 22.9.2019 02:59
TímZSkóreB
1.Slovan414:99
2.Košice49:79
3.Nitra414:78
4.Michalovce413:108
5.Budapešť416:147
6.Miškovec411:107
7.B. Bystrica310:76
8.Zvolen310:96
9.N. Zámky39:103
10.Poprad413:153
11.Trenčín34:73
12.L. Mikuláš44:153
13.Detva410:170
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 4400020:812
2.Martin4300118:129
3.Sp.Nová Ves5300219:169
4.Dubnica4300114:119
5.Levice4201113:137
6.Topoľčany4200211:126
7.Žilina4110212:115
8.Skalica401129:133
9.Trnava4100313:213
10.P.Bystrica400047:150
11.SR 18100012:60
Aktualizované: 22.9.2019 04:07
TímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra4301024:1310
2.Poprad4300124:119
3.Dukla4300114:69
4.B. Bystrica3200112:66
5.Martin3200111:86
6.Zvolen3200114:166
7.SR 185200314:196
8.Slovan5110316:255
9.Košice4101219:184
10.Žilina310027:112
11.Skalica400047:290
Aktualizované: 22.9.2019 04:07
TímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra4310022:1011
2.Slovan4201119:137
3.Trnava2200010:46
4.Dukla4200214:106
5.Košice211006:35
6.Žilina210109:54
7.Poprad210105:34
8.Martin201017:92
9.Spišská201013:52
10.L. Mikuláš201015:92
11.Skalica200113:61
12.Púchov410129:171
13.B. Bystrica200025:110
14.Michalovce200022:140
Aktualizované: 22.9.2019 04:07
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 22.9.2019 07:47
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 22.9.2019 07:47
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 22.9.2019 07:47
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 22.9.2019 07:47
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 22.9.2019 07:47
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 22.9.2019 07:47

Bleskovky

Servette Ženeva - Bern 4:2 v sobotňajšom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Servette Ženeva zvíťazili doma nad Bernom 4:2 v sobotňajšom zápase švajčiarskej ligy. NLA - sobota: Biel - Langnau 3:2 pp a sn, Rapperswil - Zürich 3:2 pp, Servette Ženeva - Bern 4:2, Zug - Lugano 3:2 pp a sn
včera o 22:25 - TASR

Biel s Karaffom vyhral v Berne 2:1 po nájazdoch

Hokejisti Bielu vyhrali v piatkovom súboji najvyššej švajčiarskej súťaže na ľade Bernu 2:1 po samostatných nájazdoch. Z víťazstva hostí sa tešil aj mladý slovenský útočník Roman Karaffa, ktorý nastúpil v treťom útoku Bielu. Výsledky: Ambri-Piotta - Servette Ženeva 2:3 pp a sn, Bern - Biel 1:2 pp a sn, Langnau - Zug 5:3, Zürich - Lausanne 5:0
20.9.2019 22:50 - TASR

Adler Mannheim - EHC Red Bull Mníchov 2:7 v 3. kole nemeckej DEL

Hokejisti EHC Red Bull Mníchov triumfovali v piatkovom zápase 3. kola nemeckej DEL na ľade Adleru Mannheim vysoko 7:2. DEL - 3. kolo: Eisbären Berlín - Kolín Haie 3:2 pp, Adler Mannheim - EHC Red Bull Mníchov 2:7, ERC Ingolstadt - Krefeld Pinguine 4:5, Augsburger Panther - Düsseldorfer EG 3:4 pp a sn, Iserlohn Roosters - Schwenninger Wild Wings 1:4, Straubing Tigers - Pinguins Bremerhaven 5:4 pp a sn.
20.9.2019 22:44 - TASR

Obranca Girardi ukončil po 13 sezónach profiligovú kariéru

Kanadský hokejový obranca Dan Girardi ukončil vo veku 35 rokov profesionálnu hráčsku kariéru. Bývalý hráč New Yorku Rangers či Tampy Bay Lightning odohral v zámorskej NHL trinásť sezón, počas ktorých nazbieral 264 bodov (56+208) v 927 zápasoch základnej časti a 36 bodov (8+28) v 143 dueloch play off.
20.9.2019 16:43 - TASR

Servette Ženeva - ZSC Lions 3:0 vo švajčiarskej lige

Výsledky utorkových zápasov švajčiarskej hokejovej ligy: SC Bern – HC Ambri-Piotta 4:1, EHC Biel – SC Rapperwil-Jona Lakers 0:1 pp, SCL Tigers – HC Fribourg-Gotteron 3:2, HC Lugano – HC Davos 2:3, HC Servette Ženeva – ZSC Lions 3:0, EV Zug – HC Lausanne 5:6
17.9.2019 22:19 - TASR

Oskarshamn - Leksands 4:1 v 2. kole švédskej ligy

Hokejisti Leksandsu v zostave so slovenským útočníkom Marekom Hrivíkom prehrali v utorok v zápase 2. kola švédskej hokejovej ligy na ľade IK Oskarshamn 1:4. výsledky: HV-71 - Frölunda HC 3:2, Linköpings HC - Brynäs IF 4:3 pp, Malmö Redhawks - Rögle BK 3:4, Örebro HK - Lulea HF 2:1, IK Oskarshamn - Leksands IF 4:1, Skelleftea AIK - Färjestad BK 3:1, Vaxjö Lakers HC - Djurgardens IF Hockey 3:5.
17.9.2019 21:30 - TASR

Konecny pokračuje v drese Philadelphie

Kanadský hokejový útočník Travis Konecny, ktorý mal štatút obmedzeného voľného hráča, podpísal s vedením klubu NHL Philadelphia Flyers nový šesťročný kontrakt. "Letci" mu každú sezónu vyplatia v priemere 5,5 milióna dolárov.
17.9.2019 08:50 - TASR

Boeser podpísal s Canucks nový trojročný kontrakt

Americký hokejista Brock Boeser sa ako obmedzený voľný hráč napokon dohodol s klubom NHL Vancouver Canucks na novom kontrakte. Dvadsaťdvaročný krídelník krátko po otvorení predsezónneho kempu našiel spoločnú reč s predstaviteľmi "kosatiek" a podpísal trojročnú zmluvu na 17,625 milióna dolárov.
17.9.2019 08:36 - TASR

Hráčmi týždňa Kovář, Virtanen a Bikmullin

Hráčmi týždňa v Kontinentálnej hokejovej lige (KHL) sa stali brankár Jakub Kovář z Avtomobilistu Jekaterinburg, obranca Jesse Virtanen z Traktora Čeľabinsk a útočník Rafael Bikmullin z Neftechimiku Nižnekamsk.
16.9.2019 13:55 - TASR

Obranca McAvoy pokračuje v Bostone, podpísal 3-ročnú zmluvu

Klub zámorskej NHL Boston Bruins predĺžil zmluvu s 21-ročným americkým obrancom Charliem McAvoyom. Nový trojročný kontrakt vynesie mladému zadákovi celkovo 14,7 milióna dolárov. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.
15.9.2019 21:56 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

22. 09. 2019
N. Zámky - Trenčín o 16:00
Poprad - Nitra o 17:00
Detva - Michalovce o 17:00
Košice - Zvolen o 17:00
Miškovec - L. Mikuláš o 17:30
Slovan - B. Bystrica o 18:00

Odohrané zápasy

20. 09. 2019
TrenčínSlovan
0:3REPORT
BudapešťDetva
4:2REPORT
NitraMiškovec
3:2 SNREPORT
B. BystricaKošice
2:3REPORT
MichalovcePoprad
4:3 SNREPORT
L. MikulášN. Zámky
2:1REPORT

Najviac bodov

János VasMIS8 bodov
2.Langkow C.MAC7
3.Vandas M.SBA6
4.Chovan M.KOS6
5.Dalhuisen M.MIC6

Najlepší strelec

Chris LangkowMAC6 gólov
2.Vandane D.MIS5
3.Stupka V.NZA4
4.Zuzin P.DEV4
5.Jääskeläinen J.BBY3

Najlepší brankár

Andrej KošarišťanKOS93.52 perc
2.Rajna M.MIS93 %
3.Zalivin A.LMI89.66 %
4.Trenčan A.MIC89.47 %
5.Vošvrda T.POP88 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola