Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Extraliga juniorov: 19. a 20. kolo

Vo všetkých dueloch víkendového dvojkola sa body delili. Najviac ich získala Banská Bystrica, ktorá doma s Košicami stratila len jeden, o dva prišli Nitra a Martin.


19. kolo POPRAD - SLOVAN 3:5 (2:2, 1:1, 0:2)
03:02 Čech (Trnavský, Uram) 0:1
06:05 Jevoš (Pavlov, Nespala) 1:1
08:13 Baranov (Ševčík, Kupka) 1:2
08:41 Nespala (Pavlov) 2:2
23:36 Lepskij (Uram, Trnavský) v presilovke 2:3
31:01 Králik (Hodorovič, Dzivjak) 3:3
48:26 Kupka (Moc) 3:4
54:01 Lepskij (Trnavský, Uram) v oslabení 3:5
Vylúčenia: 4:3 na 2 min, navyše Nespala 10 napadnutie oblasti hlavy a krku. Presilovky: 0:1. Oslabenia: 0:1.
Strely na bránu: 36:44 (7:12, 19:19, 10:13).
Rozhodovali: Vladimír Snášel - Matúš Stanzel, Ľudovít Šoltés.
Divákov: 60.
Poprad: Daniel Jakub Pavličko
Dávid Šoltés, Tomáš Božoň - Adrián Valigura, Michal Králik, Jakub Dzivjak
Stanislav Slavkovský, Martin Semaňák - Boris Martančík, Damian Tyczynski, Adrián Miškovec
Daniel Slanina, Richard Hodorovič - Róbert Hohol, Radoslav Hohol, Juraj Figura
Damián Iglovský - Adrián Pavlov, Adam Jevoš, Jakub Nespala
Slovan: Roman Sabo
Šimon Trnavský, Andrej Škultéty - Jegor Baranov, Alex František Kupka, Ján Ševčík
Dušan Štefanco, Matej Šalka - Adam Lukošik, Marek Fiala, Samuel Mojžiš
Martin Papaj, Marco Ejem - Michail Lepskij, Jakub Uram, Filip Bobál
Adam Martin Korec, Václav Moc - Ronald Zelka, Ferdinand Tóth, Juraj Čech

 

20. kolo POPRAD - SLOVAN 1:0 (0:0, 0:0, 1:0)
49:49 Králik (Semaňák, Božoň) v presilovke 1:0
Vylúčenia: 4:7. Presilovky: 1:0. Oslabenia: 0:0.
Strely na bránu: 31:32 (14:6, 8:11, 9:15).
Rozhodovali: Vladimír Snášel - Matej Martínek, Jozef Paulíny.
Divákov: 50.
Poprad: Roman Rychlík
Dávid Šoltés, Tomáš Božoň - Adrián Pavlov, Michal Králik, Boris Martančík
Stanislav Slavkovský, Martin Semaňák - Lukáš Olejník, Damian Tyczynski, Adrián Miškovec
Daniel Slanina, Richard Hodorovič - Róbert Hohol, Radoslav Hohol, Jakub Dzivjak
Juraj Figura, Damián Iglovský - Adrián Valigura, Adam Jevoš, Jakub Nespala
Slovan: Michal Vojvoda
Šimon Trnavský, Andrej Škultéty - Jegor Baranov, Alex František Kupka, Ján Ševčík
Dušan Štefanco, Matej Šalka - Adam Lukošik, Marek Fiala, Samuel Mojžiš
Martin Papaj, Marco Ejem - Michail Lepskij, Jakub Uram, Filip Bobál
Adam Martin Korec, Václav Moc - Ronald Zelka, Ferdinand Tóth, Juraj Čech

 

19. kolo B. BYSTRICA - KOŠICE 2:1sn (0:1, 0:0, 1:0 - 0:0)
11:09 Hudák (Študenc, Cibák) v presilovke 0:1
46:11 Petrinec (Suľovský, Ganz) v presilovke 1:1
rozhodujúci samostatný nájazd Matoušek 2:1
Vylúčenia: 6:7 na 2 min, navyše Sarvaš 5+DKZ pästný súboj - Turan 5+DKZ pästný súboj. Presilovky: 1:1. Oslabenia: 0:0.
Strely na bránu: 51:33 (15:14, 15:7, 19:9 - 2:3).
Rozhodovali: Miroslav Kollár - Martin Číž, Viktor Šinský.
Divákov: 86.
B. Bystrica: Matej Šimo
Adrián Zubák, Marek Švarc - Matúš Bodnár, Dominik Sojka, Ján Sarvaš
Michal Ganz, Félix Petrinec - Michal Suľovský, Michal Matoušek, Filip Slameň
Adam Kobolka, Adam Moravčík - Martin Majerík, Marek Chamula, Peter Daniel Šebest
Martin Dlapka - Matej Kraut, Mário Emanuel Kreutz, Alex Vargaeštók
Košice: Matúš Horváth
Jakub Cibák, Adam Markuš - Patrik Frič, Jakub Študenc, Gabriel Vereš
Lukáš Turan, Samuel Sirotňák - Kristián Uhrin, Adam Matej, Peter Eliáš
Ľubomír Patlevič, Miroslav Novota - Richard Faith, Roman Faith, Lukáš Vaculik
Oliver Zahuranec - Ondrej Lukáčik, Filip Hudák

 

20. kolo B. BYSTRICA - KOŠICE 4:1 (1:0, 1:1, 2:0)
11:21 Bodnár (Sojka, Sarvaš) 1:0
39:39 Študenc (Markuš, Hudák) v presilovke 1:1
39:59 Sarvaš z trestného strieľania 2:1
57:16 Matoušek (Dlapka, Suľovský) 3:1
59:51 Dlapka (Matoušek) 4:1
Vylúčenia: 5:2 na 2 min, navyše Turan TS hákovanie. Presilovky: 0:1. Oslabenia: 0:0.
Strely na bránu: 32:25 (10:7, 10:12, 12:6).
Rozhodovali: Peter Hanko - Jakub Trnka, Richard Ivan.
Divákov: 97.
B. Bystrica: Filip Belányi
Adrián Zubák, Marek Švarc - Matúš Bodnár, Dominik Sojka, Ján Sarvaš
Michal Ganz, Félix Petrinec - Michal Suľovský, Michal Matoušek, Filip Slameň
Adam Kobolka, Adam Moravčík - Martin Majerík, Marek Chamula, Peter Daniel Šebest
Martin Dlapka - Matej Kraut, Mário Emanuel Kreutz, Alex Vargaeštók
Košice: Matúš Horváth
Jakub Cibák, Adam Markuš - Patrik Frič, Jakub Študenc, Gabriel Vereš
Lukáš Turan, Samuel Sirotňák - Kristián Uhrin, Adam Matej, Peter Eliáš
Ľubomír Patlevič, Miroslav Novota - Richard Faith, Roman Faith, Lukáš Vaculik
Oliver Zahuranec - Ondrej Lukáčik, Filip Hudák

 

19. kolo DUKLA - L. MIKULÁŠ 3:4 (2:2, 0:2, 1:0)
01:26 Luhový (Škvarka, Dúžek) 1:0
02:28 Stacha (Chromiak, Maniaček) 2:0
05:32 Vybiral (Kalousek, Parobek) 2:1
19:50 Kalousek (Vybiral) 2:2
28:33 Rolný 2:3
39:41 Vybiral (Gregor) 2:4
54:31 Božík (Haščák, Škvarka) v presilovke 3:4
Vylúčenia: 5:5 na 2 min, navyše Parobek 10 napádanie rozhodcov. Presilovky: 1:0. Oslabenia: 0:0.
Strely na bránu: 44:13 (16:8, 15:4, 13:1).
Rozhodovali: Peter Lokšík - Martin Krajčík, Adam Jurčiak.
Divákov: 158.
Dukla: Michal Gabriš
Jakub Martiška, Marko Stacha - Martin Chromiak, Richard Jakubec, Samuel Pelech
Adam Dúžek, Martin Božík - Michal Luhový, Jozef Haščák, Marcel Škvarka
David Janík, Michal Chatrnúch - Matej Komloš, Nicolas Ferenyi, David Maniaček
Viktor Ďurina
L. Mikuláš: Matej Kapičák
Filip Senko, Matúš Miroslav Parobek - Vladimír Vybiral, Simon Kalousek, Martin Rolný
Daniel Vyparina, Matúš Gregor - Juraj Fekete, Martin Barna, Martin Židek
Sebastian Droppa - Dominik Béreš, Lukáš Lačný, Adam Strečok

 

20. kolo DUKLA - L. MIKULÁŠ 8:3 (2:0, 4:1, 2:2)
02:35 Chromiak (Luhový, Jakubec) 1:0
03:18 Pelech (Haščák, Škvarka) 2:0
22:50 Lačný (Gregor, Droppa) 2:1
25:05 Stacha (Jakubec, Luhový) v presilovke 3:1
30:36 Pelech (Janík, Škvarka) 4:1
32:40 Chromiak (Luhový, Komloš) 5:1
36:20 Škvarka (Pelech, Ferenyi) 6:1
46:59 Ferenyi (Janík, Škvarka) 7:1
50:54 Janík (Škvarka, Pelech) 8:1
56:58 Strečok (Židek) 8:2
59:59 Rolný 8:3
Vylúčenia: 3:4 na 2 min, navyše Božík 10 vrazenie na mantinel - Gregor 10 napádanie rozhodcov. Presilovky: 1:0. Oslabenia: 0:0.
Strely na bránu: 49:20 (18:8, 17:5, 14:7).
Rozhodovali: Peter Lokšík - Martin Krajčík, Adam Jurčiak.
Divákov: 173.
Dukla: Filip Katreniak
Jakub Martiška, Marko Stacha - Martin Chromiak, Richard Jakubec, Michal Luhový
Adam Dúžek, Martin Božík - Samuel Pelech, Jozef Haščák, Marcel Škvarka
David Janík, Michal Chatrnúch - Viktor Ďurina, Nicolas Ferenyi, David Maniaček
Matej Komloš
L. Mikuláš: Patrik Kozel
Filip Senko, Matúš Miroslav Parobek - Adam Strečok, Simon Kalousek, Martin Rolný
Daniel Vyparina, Matúš Gregor - Juraj Fekete, Martin Barna, Martin Židek
Sebastian Droppa - Dominik Béreš, Lukáš Lačný, Vladimír Vybiral

 

19. kolo SKALICA - NITRA 2:5 (1:1, 1:2, 0:2)
10:38 Balát (Rapant) 1:0
10:59 Hoffmann (Šturdík) 1:1
22:19 Nemec (Šmída) v presilovke 2:1
23:27 Adamovič (Hvizdoš, Šturdík) 2:2
26:43 Šturdík (Tóth) 2:3
47:15 Šimurda (Mrázik, Baran) 2:4
59:54 Adamovič (Hvizdoš) v oslabení do prázdnej brány 2:5
Vylúčenia: 2:5. Presilovky: 1:0. Oslabenia: 0:1.
Strely na bránu: 31:31 (8:12, 12:10, 11:9).
Rozhodovali: Patrik Purgat - Ivan Haringa, Tomáš Valachovič.
Divákov: 82.
Skalica: Mathias Štefanka
Pavol Šagát, Jozef Melicher - Richard Nemec, Sebastián Šmída, Jegor Derkin
Erik Muráň, Denis Kadlečík - Marek Pobuda, Jakub Lacho, Michal Blanárik
David Rapant, Richard Vanek - Dominik Kovačovský, Samuel Funtek, David Balát
Maxim Kondratenko, Jaroslav Trocenko, Adam Vlčák
Nitra: Richard Alexander Pončák
Marek Martiška, Adam Šimurda - Erik Gubo, Matej Mrázik, Adam Baran
Matúš Hlinka, Ondrej Šturdík - Hugo Kováč, Matej Tóth, Alexander Hvizdoš
Róbert Paduch, Denis Bulák - Alex Hoffmann, Tomáš Štefanka, Viktor Varga
Peter Rohaľ - Tomáš Adamovič, Kristián Gorž

 

20. kolo SKALICA - NITRA 3:2sn (0:1, 2:1, 0:0 - 0:0)
09:35 Mrázik (Baran, Gubo) 0:1
20:52 Šimurda (Gubo, Martiška) 0:2
34:05 Šmída (Melicher, Derkin) 1:2
38:05 Šmída (Lacho, Vanek) 2:2
rozhodujúci samostatný nájazd Derkin 3:2
Vylúčenia: 1:3 na 2 min, navyše Muráň 5+DKZ bitka - Martiška 5+DKZ bitka. Presilovky: 0:0. Oslabenia: 0:0.
Strely na bránu: 28:29 (8:5, 12:11, 5:10 - 3:3).
Rozhodovali: Marián Valachovič - Tomáš Valachovič, Juraj Šefčík.
Divákov: 76.
Skalica: Mathias Štefanka
Pavol Šagát, Jozef Melicher - Richard Nemec, Sebastián Šmída, Jegor Derkin
Erik Muráň, Denis Kadlečík - Marek Pobuda, Jakub Lacho, Michal Blanárik
David Rapant, Richard Vanek - Dominik Kovačovský, Samuel Funtek, David Balát
Maxim Kondratenko, Jaroslav Trocenko, Adam Vlčák
Nitra: Frederik Hudec
Marek Martiška, Adam Šimurda - Erik Gubo, Matej Mrázik, Adam Baran
Matúš Hlinka, Ondrej Šturdík - Hugo Kováč, Matej Tóth, Alexander Hvizdoš
Róbert Paduch, Denis Bulák - Alex Hoffmann, Tomáš Štefanka, Viktor Varga
Peter Rohaľ - Tomáš Adamovič, Kristián Gorž

 

19. kolo ŽILINA - MARTIN 2:4 (0:0, 1:2, 1:2)
23:42 Barto (Lalík, Paulíny) 0:1
25:48 Dlugoš (Straka, Hryzák) 1:1
27:32 Junas (Mirilovič, Deneš) 1:2
41:00 Paulíny (Barto, Junas) v oslabení 1:3
45:25 Mirilovič (Podhorský, Deneš) 1:4
51:05 Coma (Valášek, Hryzák) 2:4
Vylúčenia: 0:2 na 2 min, navyše Gálik 10 napádanie rozhodcov. Presilovky: 0:0. Oslabenia: 0:1.
Strely na bránu: 39:36 (14:9, 11:14, 14:13).
Rozhodovali: Ivan Gajdošík - Oto Durmis, Lukáš Ševčík.
Divákov: 39.
Žilina: Jakub Lackovič
Martin Turian, Jakub Pišoja - Michal Coma, Denis Valášek, Norbert Gálik
Marcel Dlugoš, Dominik Surán - Simeon Pjaták, Samuel Rehák, Vladimír Krč
Alexej Babenko, Igor Kotala - Matúš Korbáš, Ivan Hryzák, Andrej Straka
Andrij Udovyčenko, Daniel Dilkov, Albert Groma
Martin: Lukáš Cabaník
Marek Kubány, Filip Lednický - Adam Paulíny, Martin Barto, Oliver Rešetár
Lukáš Lalík, Branislav Ligas - Martin Mirilovič, Jozef Martančík, Boris Deneš
Richard Podhorský, Peter Junas - Matej Repka, Marcel Kaněra, Robin Révész
Róbert Kalnický, Peter Malček

 

20. kolo MARTIN - ŽILINA 2:3pp (1:1, 1:1, 0:0 - 0:1)
05:49 Pjaták (Hryzák) 0:1
07:16 Paulíny (Rešetár, Lalík) 1:1
23:28 Gálik (Valášek, Rehák) 1:2
33:00 Kaněra (Hús, Repka) 2:2
63:30 Rehák (Turian) 2:3
Vylúčenia: 5:4. Presilovky: 0:0. Oslabenia: 0:0.
Strely na bránu: 35:25 (12:9, 9:8, 14:5 - 0:3).
Rozhodovali: Ivan Gajdošík - Andrej Jakubec, Michal Mišek.
Divákov: 70.
Martin: Timotej Michálek
Marek Kubány, Filip Lednický - Adam Paulíny, Martin Mirilovič, Oliver Rešetár
Lukáš Lalík, Branislav Ligas - František Smidžár, Jozef Martančík, Boris Deneš
Richard Podhorský, Peter Junas - Matej Repka, Marcel Kaněra, Andrej Hús
Peter Malček, Róbert Kalnický, Robin Révész
Žilina: Tomáš Hrušík
Michal Coma, Martin Turian - Denis Valášek, Samuel Rehák, Norbert Gálik
Marcel Dlugoš, Jakub Pišoja - Simeon Pjaták, Ivan Hryzák, Vladimír Krč
Dominik Surán, Albert Groma - Andrij Udovyčenko, Daniel Dilkov, Andrej Straka
Alexej Babenko, Igor Kotala - Matúš Korbáš
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Mládež


miško DUKLA

 

Sobotný zápas Trenčín - Mikuláš tak to bol ani neviem ako povedať hnus? Lebo žiadna kreativita ani nič česť výnimkám (Chromiak - Vybiral). A Kapičak slušne pochytal! Toľko vylúčení na oboch stranách a úplne zbytočne, len z toho že nespravia dve-tri tempá naviac. Okrem Stachu a semtam Božík žiadny Trenčiansky obranca na úrovni, to je škoda aj ich komentovať.
4.11.2018 - 20:40
+1

Turiec

 

Poďme Martin. Ešte zabrať. "Vono to půjde."
4.11.2018 - 20:50
+2

dhkk

 

Zaujímavé hodnotenie Stachu,bol pri 4 góloch,ale na úrovni.
4.11.2018 - 20:51
+1

hroso

 

Miško a ty si bol na akom zápase keď chvális Stacha? Dostali sme 4 góly a on bol pri všetkých. Nemám problém niekoho pochváliť ale iba keď si to zaslúži a on si to určite nezaslúžil. Už mi celkom lezú na nervy tie vaše zaujate názory.
4.11.2018 - 21:25
+1

miško DUKLA

 

Ja nie som voči nikomu zaujatý ani nemám prečo... Neviem možno bol pri všetkých ale rozohrávku si zastal takisto prácu pri presilovke. A má perspektívu do budúcna určite. Ešte by to chcelo pochváliť Luhoveho ten maká neskutočne!
4.11.2018 - 21:33
+1

HCKEU20

 

Košice pomaly ale isto na chvost tabuľky
4.11.2018 - 21:32
+1

321

 

Ty si velmi mimo
6.11.2018 - 12:31
0

HCKEU20

 

Váš/Tvoj pohľad ... faktom však sú nevyrovnané výkony a to že za mesiac október + tieto posledné dva zápasy s BB v novembri (tj. 14 zápasov) získali z 42 možných bodov 15. Čo z toho že vyhrajú v Nitre 6:8 ked posledný Liptovský Mikuláš ich trápi až do predĺženia ? Donedávna boli v tesnom kontakte so špicou tabuľky a na 3. miesto strácali približne 8 bodov a teraz naňho strácajú bodov 16 (vďakabohu za kontumáciu v Trenčíne). Naopak dobiehajú ich mužstvá z chvostu a jeden víkend blbec a môžu spadnúť na predposlednú priečku. Takže mimo je akurát tak ten čo si to nevie priznať
6.11.2018 - 13:50
0

len_tak

 

No bude to ešte zaujímavé. Do rozdelenia na prvú a druhú šestku zostáva 10 zápasov. Rozdiel medzi 4. a 5. je 8 bodov, rovnako ako rozdiel medzi 5. a 10. Ale nevyrovnané výkony majú asi všetci. Veď prehral aj prvý s posledným a to dokonca doma. Pokojne sa môže stať, že do spodnej šestky spadnú Košice alebo Slovan a ani Bystrica nemá prvú šestku istú.
6.11.2018 - 18:29
0

hroso

 

To snáď nieje možné keby takýto zápas odohrá niekto za Áčko tak by ste ho chceli ukamenovat a ty napíšeš toto no nebudem to radšej ďalej komentovať. Len ešte dnes by si koho pochválil?
4.11.2018 - 21:45
0

Rumburak19

 

Poprad trošku zakopol najprv Nitra a teraz Slovan.
5.11.2018 - 16:29
0

fortuna

 

Ano zatial je len perspektivny!!! A trener by im namiesto mastenia brucha a tlacenia do 1.obrany mal vysvetlit co je prvorada uloha obrancu. Mam na mysli aj Martisku.Chlapci by radi utocili a potom sa zjavi jeden sikovnejsi utocnik Vybiral a dva krat si z nich spravil kuzele na slalom.Mimochodom tam sa ukazalo kde je hrac ktory dostane realnu sancu v A time.Nemyslim tym otvaranie dveri na striedacke.A ak ma niekto rozohravku tak Duzek a snad Martiska
5.11.2018 - 19:09
0

MackoPu

 

44:13 na strely a my dokazeme prehrat 3:4 ?
5.11.2018 - 19:24
+1

Zkubydu

 

to by este nevadilo... to sa stava, ale: niektori z toho vinia obrancov... tak to uz je vazne dost.

Sa mi zda ze v Trencine rozumie hokeju asi kazdy
7.11.2018 - 11:22
+3

fortuna

 

Ked mas dvoch ktori realne hraju extraligu tak preco nie.Vybiral efektivne vyuzil skusenosti z muzskeho hokeja a pocvicil nasich obrancov,utocnikov v jednom.Dukla bohuzial nasich juniorov takto nevyuziva.Kratkozraka a zla politika
5.11.2018 - 19:52
+5

Big brother

 

Vobec nie zlá, len to treba vediet pochopit a sledovat to. Potom ti bude všetko zapadat.
5.11.2018 - 20:24
+2

hroso

 

Čo akože ma zapadat.
5.11.2018 - 20:38
+2

Zkubydu

 

napriklad Kupis rolbu: a syn hra v prvej lajne.
7.11.2018 - 11:23
+2

fortuna

 

Na tom nezapada nic..mladi utekaju a sem chodia starci ktorych uz nechcu inde,alebo ked je po dlhom zraneni.A aj to by som bral nech pridu stari,ale nech pri nich vyrastaju mladi. Inak je to politika nahovno a vysledky take ake su doteraz by dosiahli aj s jednou patkou juniorov.Vsade zapracuvaju mladych iba slavna liahen pycha mladeze hra s vysluzilcami
5.11.2018 - 20:57
+3

Kaita Waikiki

 

nemas uplnu pravdu ani ty ale ani big brother a nie, pravda nie je uprostred
5.11.2018 - 21:10
+1

Big brother

 

Sadecky, Hecl su prave tí mladí, ktorí sa maju ucit od skusenych. Inych v Dukle nemame, lebo v juniorke hrači ako Luhový, Skvarka, Jakubec jednoducho na extraligu nemaju. A nemoze to fungovat tak, ze budeme umelo pchat do ačka juniora, ktory na to nema a budeme sa buchat do prs, ze ako davame šancu mladym...lebo toto je chujovina ako voda v koši...to je taka chujovina ako cely ten projekt Orange 20. Proste tu uz sa velice idu montovat do toho ludia, ktori o tom nemaju najmenšiu šajnu.

A mladí utekajú...tí najlepši mladí "utekajú" z kazdeho klubu na Slovensku a čim su kvalitnejši, tak tym vacsia pravdepodobnost, ze odidu...ci uz Jaroš, Cehlarik, Jurčo, Reway, Černak, Bondra, Ruzicka, Krivošik, Roman, Pospíšil, Solenský, Tvrdon atd...to su všetci tí talenti bombardovaní ponukami zo zahraničia...a ponuky dostali aj Knazko, Okuliar, Kukuča, Kovačik...proste ponuky, ktore maloktorý mladík dokaze odmietnut..taka je doba, taka je situacia. A potom uz mozme vyberat z hračov, ktori zostanu a tych zapracuvavat, ale momentalne je taka situacia, ze takeho hrača niet! Su t akurat 21 roční Hecl, Sadecký...mohol to byt 20 rocny Smolka, ale ten uprednostnil školu. V juniorke su dva zaujimaví hrači - 16 ročny Chromiak...ten je ale ešte velmi mlady...a 17 ročný Haščák...ten zas potrebuje este fyzicky dozriet. Ty tu mudrujes o zapracovavani mladych, ale nemaš o tom šajnu.

Potom ti dam jednu radu...daj si stranku eliteprospects...pozri si produktivitu hračov...daj si to vyfiltrovat len na tych mladych...dajme tomu U23...odmysli si hračov z nezmyselneho projektu Orange 20...a potom si pozri kolko ich je na tom lepšie ako Hecl...? Jedine Buček a Tamáši. A za nimi su 6 bodoví Sadecky, Žiak a Bjakončík. A to dodám....Hecl sa uči pri hračoch ako Bartovič, Olvecký...Sadecký zas pri Bliznakovi, ci Radivojevičovi...tak tu netrep hluposti.

Len tu strašne vela ludí by napchalo do ačka polku juniorky, aj ked za celu sezonu ide pozret juniorku tak 1-2 krat a nema potuchy o tom ci to "zapracovavanie" ma aj nejaky zmysel....a potom sa tu ide bit do prs, ze aku super vizuu má. Pritom opakujem - je to taka istá somarina ako cely ten projekt Orange 20. Len ide o to, ze ty človeče nemas ziadnu zodpovednost za vysledky! Ty tu napišeš - davajme hrat juniorov, par ludi ti to vypluskuje a ty si spokojný. Ale Oremus ma aj nejaku tu zodpovednost a on vidi kedy to zmysel ma a kedy nie.
6.11.2018 - 14:28
+6

cevo

 

Moja reč.
6.11.2018 - 17:25
0

hroso

 

A kde teda je ta pravda?Podla mňa to fortuna celkom vystihol celá takzvaná politika je naprd. Žiadny mladý v Dukle nedostal reálnu šancu si zahrať za Áčko.
5.11.2018 - 21:16
+3

cevo

 

Sádecký, Hecl, Novák, Briestenský, Hatala, Špankovič, Švec, Hudec, Pardavý...
5.11.2018 - 21:50
0

hroso

 

Áno to sú hráči akože Dukly ale museli sa presadiť cez iné mužstva nie cez Áčko Dukly.
5.11.2018 - 21:55
+3

Big brother

 

????? Čoze????
6.11.2018 - 14:30
+2

MackoPu

 

Tusim si melies svoje, len aby si mal nejaku pravdu.
6.11.2018 - 23:58
+1

fortuna

 

Hatalu v tn utopili.Svec,Hudec,Pardavy max tretia patka.Ano Hecl a Sadecky su urcite nadeje ale obaja museli odist prec aby po nich dukla siahla,lebo inak by hrali v juniorke este snad aj teraz.
5.11.2018 - 22:00
+2

Big brother

 

Hatalu utopili???? Kto si????? Hatala bolo umelo a nezmyselne udrziavany v acku, aj ked na to absolutne nemal! Hral hrozne.

A Hecl a Sadecky by v Dukle hravali od zaciatku, len dostali moznost hrat KHL a Dukla im v tom branit nechcela. Teraz su obaja opat v Dukle l, v klube, ktory ich vychovaval. A mozno o 1-2 roky bude v Dukle napr. Kukuča, či Kovačik...a čo bude na tom??? Utrpia tym, ze si vyskušali kanadsku juniorku??? Vobec nie!
6.11.2018 - 14:33
+4

cevo

 

Tak komu mali dať šancu a nedali?
5.11.2018 - 22:14
0

hroso

 

cevo to sa iba pretverujes alebo to myslíš naozaj?
5.11.2018 - 22:22
0

fortuna

 

Sanca nie je 14 sekund vo stvrtej lajne.Sanca je ked 99,00 bude hrat v druhej lajne so Starostom 17 minut za zapas a aspon zakladnu cast.A na play off si mozu kupit skuseneho stareho capa.Bude to lacnejsie,mladi uveria ze ked budu dret tak je moznost sa posunut a potom sa da aj posudit ci na to tem mlady ma.Dam ti priklad Ivan a Zvolen.Isiel v 16 do acka dva roky sa s nim trapili a dnes uz bol v kempe nhl.Vychova hraca nie je len 38eur vypytat od rodica,ale trpezlivost 10 omylov a potom jeden s ktorym sa to klubu vyplati
5.11.2018 - 22:24
+4

Big brother

 

Takze ked Ivan zdrhne do QMJHL, tak super praca...ked tam ide z TN Kovačik, Okukiar, tak je to tragedia ze odišli! Človeče važne: Kto si??
6.11.2018 - 14:35
+3

MackoPu

 

Nejaky rodic.
6.11.2018 - 23:59
+2

cevo

 

Len by som chcel vedieť niekoho konkrétneho, kto nedostal šancu a mal na to hrať najvyššiu súťaž.
5.11.2018 - 22:27
0

fortuna

 

Ja ti garantujem ze v 16 tich boli v tn lepsi obrancovia ako Ivan.Ale ti museli pomahat dorastu ziskat bezvyznamny titul
5.11.2018 - 22:31
+3

hroso

 

cevo ty si..... najprv treba dat šancu a potom riešiť kto na to má ak to nie.
5.11.2018 - 22:37
+2

cevo

 

Myslím, že šancu dostávajú, len je veľmi ťažké sa u mužov presadiť. Keď hráč vyniká v doraste alebo v juniorke, neznamená to, že bude aj u mužov. Ešte ma napadli čo dostali šancu: Holenda, Trška, Ďurkech, Smolka, Temár, Berák, Kompas. Malé percento sa dokáže hneď presadiť v extralige. Väčšina končí v 1.lige. Tam musia byť trpezlivý, makať na sebe asnažiť sa dostať hore. Niektorím sa to podarí. A sú aj talenty, čo dajú prednosť škole pred hokejom.
6.11.2018 - 8:03
0

hroso

 

Áno títo šancu dostali ale zase iba 4 päťka a dve striedania za celý zápas ved už to konečne pochop. Ze mladý sú v Dukle len na nosenie vody a otváranie dvierok dôchodcom co sú stále zranený ved ani oni nemôžu hrať večne.
6.11.2018 - 10:12
+2

Big brother

 

Uz tu netrep somariny preboha!
6.11.2018 - 14:42
+2

fortuna

 

A este ti dam cevo jeden priklad.Studenic..keby bol v tn ktovie kde by bol.Keby si ho v skalici v spravnom case nezobral pod kridla skuseny hrac a nebol by dostal sancu v acku tak by dnes mozno este hral v juniorke skalice.A to v doraste nebol ziaden zazrak vtedy statistiky ovladali Ziak,Hecl,Rezsegh a ini.Jednoducho klub a trener musi mat gule v kazdom rocniku si vytipovat napr.troch hracov a mat s nimi trpezlivost a dat ich k starsim hracom.Ak sa z tych troch jeden chyti vyhral si.Mas artikel na predaj ak nie mas priemernych hracov na extraligu.Ale najhorsie je to nespravit a priemernych hracov si kupovat.Potom je zbytocne aby rodicia davali deti na sport.
5.11.2018 - 23:11
+6

cevo

 

Studenič prišiel do TN do juniorky a skúšali ho aj v Áčku. Vtom čase nejako neoslňoval. Jasné, že šiel Späť do SI, lebo tam v tom čase už krachovali a mal istotu, že bude hrať. Nemali peniaze na skúsených hráčov, tak hrali mladí. Aj Briestenský tam vtedy šiel.
6.11.2018 - 8:09
+1

fortuna

 

No tvoj nazor je ze neoslnoval..ci to nie je iny problem ked sa pozries kde je dnes.A dukla veru za poslednych x rokov nevychovala nic nad cim by aspon v eu hykali.
6.11.2018 - 15:55
+1

Big brother

 

A je nejaký slovák z ktoreho by v eu híkali?
6.11.2018 - 18:21
+3

Big brother

 

Artikel na predaj ty kokooooos tuzim ta spoznat
6.11.2018 - 14:43
+2

Big brother

 

Toto čo tu čitam je az niečo neuveritelné...Fortuna chlapec, ty si pekne mimo
6.11.2018 - 14:36
+2

fortuna

 

Jedine mimo si ty big si zaslepeny duklou mozno ta branko pozdravi na schodisku a citis sa ako znalec hokeja.A pritom si len zaslepenec o com ta uz viackrat presvedcili aj v inych diskusiach.Oremus sa jasne vyjadril ze on mladych skusat nebude vybral si lahsiu cestu skusenych hracov.A Ivan zas trepes mne nevadi ze odisiel ja som pisal o tom ze klub mu dal sancu a potrapili sa s nim.A napr.Okuliar odisiel hlavne preto ze by si tu neskrtol a naco by tu ostaval ziskat dalsi bezvyznamny titulJe zaujimave ze v dukle ktora dlhodobo kraluje v mladezi sa nenajde nik na vyskusanie v acku a v inych muzstvach menej uspesnych vzdy jedneho dvoch najdu.
6.11.2018 - 15:35
+6

Big brother

 

Zaslepenec??? človeče, ja mladez sledujem dlhodobo, aj extraligu...s preto viem posudit. Ty si absolutne mimo a ides tu pisat, ze Hatalu tu niekto utopil. Pišes tu o Ivanovi, ktory hra v tom istom time ako Kristian Kovačik od nas! Ved tu tu dristaš...a dristaš tak, ze to az pekne neni! Okuliar odišiel rovnako ako pred rokom odišiwl ten Ivan zo Zvolena! A do tej istej ligy ty chytrak! A Dukla ma x hračov v time, ktorí povyhravali juniorske tituly!
6.11.2018 - 16:54
+2

fortuna

 

To ze sledujes hokej este neznamena ze mu aj rozumies..ja sledujem am.fotbal a zamak tomu nerozumiem.U teba to tak moze byt s hokejom.Aj na nasich vysokych skolach studuje hromada ludi,ale uroven ich vzdelania je miziva.
6.11.2018 - 20:26
+7

Big brother

 

Určite mu rozumiem viac ako ty. Mne stači uz len čo si vravel o Hatalovi...to uplne ukazalo, ze hokeju nerozumieš.
6.11.2018 - 20:51
+1

Fanusik2002

 

Po prečítaní diskusie musím napísať,že každý má v niečom pravdu.Doposial som nikoho neurážal,ale to čo tu píšeš Big je pre mňa trápne.
Ako môžeš urážať Hatalu,ktorý na sebe tvrdo pracuje.Pisal si o viacerych hráčoch,ktorí akože neboli a nie sú hokejisti,ale uvidíme kto uspeje v seniorskom hokeji.
Samozrejme neberiem ti tvoj názor.
Ja takisto intenzívne sledujem mládežnícky hokej v celej Európe.
Minulú sezónu som videl ca.80 zápasov.
7.11.2018 - 12:25
+6

Big brother

 

Dobre, mozno som to s Hatalom prehnal, nechcel som ho urazit..ale fakt, ze Dukla ho vytiahla ako 17 rocneho z juniorky a on namiesto toho aby napredoval, tak stagnoval.
7.11.2018 - 14:31
0

topska

 

Tak to je dobry rozdiel oproti tomu, ako si mu nalozil...Pre mna je najhorsie co moze divak, diskuter urobit, ze napise taketo nepravdy o flakani sa a podobne...Ale nechcem sa vam do toho montovat lebo my sa v tolkych veciach nezhodneme ze by sme asi trhli rekord v diskusii o junioroch Aj ked si myslim ze my dvaja to vieme udrzat na ovela slusnejsej vlne
7.11.2018 - 14:49
0

Big brother

 

Mna vytočilo to čo napisal diskuter s nickom Fortuna...ze Hatalu v Dukle utopili. Lebo to bolo presne naopak. Hatalu vytiahli a neskor umelo udrziavali v ačku, aj napriek tomu, ze si tam nezasluzil byt...vtedy mi bolo velmi luto Lukaša Durkecha, ktory bol v juniorke a fakt ze by si v acku zastal svoje miesto ovela lepšie ako Hatala. Tak to vtedy bolo. A to si pamatam ako aj tu na HP sa kritizoval Hatala počas juniorskych MS...vieš a teraz tu niekto napiše, ze Hatalu v Dukle utopili
7.11.2018 - 15:14
+1

topska

 

V pohode, ja chapem ze obcas sa tu pri emociach napise nieco, co sa potom lutuje alebo to tak nemyslis.
7.11.2018 - 16:11
0

Fanusik2002

 

Áno viem o čom rozprávaš,Hatala mal veľa šancí.Pán Švehla ho videl ako hráča,ktorý bude draftovaný.
Je mnoho hráčov,ktorí nedostanú šancu aj,keď sú lepší ako uprednostňovaný hráči.
Ale v športe je to tak.
7.11.2018 - 16:03
0

cevo

 

Hlavne v kolektívnych športoch. Ja by som už dieťa na taký nedal. Teda aspoň na Slovensku nie.
7.11.2018 - 17:45
0

hroso

 

Takže teraz po tvojom priznaní už rozumie hokeju aj fortuna?
7.11.2018 - 15:10
0

fortuna

 

A tych smajlou si nechaj pre Cacha trebars.Aj on poslal syna radsej prec akoby ho nechal hrat v juniorke.Ak by bola sanca na acko bol by ostal.Len stale trepes a obhajujes duklu.Ja si pametam ked Demitra hral prvy zapas za Duklu tiez nevynikal od zaciatku ale hral,dostal sancu chytil ju ako aj Satam,Mesaros a ini mladi a to bol federal.Lenze vtedy treneri neboli lempli a dali mladym sancu.A ano aj vtedy islo o vysledky a trenera sudili podla nich.
6.11.2018 - 15:42
+7

Big brother

 

Ja neobhajujem Duklu, ja ti vyvsvetlujem prečo Oremus nema v time juniorov. Ja uz mam toho plne zuby čo tu čitam kopu "akozrodbornikov", ktori o tom nemaju absolutne ziadnu šajnu. Ja sa ta pytam seriozne, kto si? Videl si hrat Hatalu??? Ako sa mozes TY vyjadrovat k temam ked vobec nevieš? Dalšia vec... vyselektuj si juniorov...tato sezona:
B.Bystrica 2h/10z
Trenčín 3h/7z
Detva 1h/3z
Košice 0h/0z (!!!)
L.Mikulaš 1h/1z
Nitra 0h/0z (!!!)
Poprad 2h/8z
Zvolen 3h/21z
N.Zámky 1h/10z
Žilina 0h/0z (!!!)

Takto všetci davaju šancu juniorom, len zlá Dukla nie! A uz argumentuj! Len tu dristaš.
6.11.2018 - 17:06
+1

forwardPP

 

Mne je v podstate jedno,kto komu dáva koľko šancí len by ma zaujímalo, čo sú to za čísla lebo v PP napr. dostali šancu 3 juniori ani ten počet zápasov nesedí,ale na šampionát nemôže ísť ani jeden(kvôli veku). Tak sa ťa chcem spýtať,že koho si zaradil pod tých juniorov.
6.11.2018 - 17:57
+2

Big brother

 

Vyselektoval som hračov do 20 rokov, t.j. ročniky 1999 a mladšich. Čisla znamenaju, počet juniorov, ktori dostali šancu v ačku a za lomítkom počet zapasov kolko dohromady odohrali.
6.11.2018 - 18:17
0

forwardPP

 

Aha,dik za vysvetlenie.
6.11.2018 - 19:57
+1

fortuna

 

Kolko ma racz zapasov za nr?
6.11.2018 - 20:17
0

fortuna

 

A nedavaj hrac zapas ale minutaz.A pozri este madarov.A videl som Hatalu a ja sa vyjadrim k comu ja chcem..ty nebudes urcovat k comu sa vyjadrim a kto som.Teba sledujem uz par rokov v diskusiach a si obycajny zaslepenec v bordovych okuliaroch.Kto si ze chces urcovat ci sa mozem vyjadrit?
6.11.2018 - 20:34
+4

Big brother

 

Aky minutaž? Ty vobec vidiš ake čisla som tam dal?

Kedy si videl Hatalu? Lubil sa ti? Ako boo pripravený? Aký mal pristup k hokeju?? No odpovedz si.

Ja ako fanušik Dukly nemam problem skritizovat trenera, ze neda šancu mladym, ale nakolko viem, ze nie je koho vytiahnut, tak to logicky nerobim. Ja tu normalne argumentujem, vysvetlujem ako zmyšlaju mladí hrači, ze všetci idu preč ked je šanca (aj tvoj Ivan) a tu na Slovensku zvacsa zostane len s prepačenim odpad, z toho to ako -také ide do Orange 20...a potom uz ta juniorska liga ma taku uroven, ze je to az na zaplakanie.

Ja neviem odkial si, čo si, ale rad sa s tebou stretnen a vysvetlim ti ako to funguje aj normalne, lebo asi z pisania to nevieš pochopit.
6.11.2018 - 20:59
0

fortuna

 

Kolko toho odohrali ti 3 tn v 7 zapasoch? 5 minut? Aj to som prehnal.To mal mlady pp hrac za jeden zapas 15.O tom hovorim.Byt napisany na supisku...a hrat zapas su dve rozdielne veci.A s tym Raczom som sa sekol ten je 98.Ale zas v nr hra ako mozny vynimkar v 3 lajne v acku.V tn by bol tiez vynimkar,tiez by hral v 3 lajne...ale v Juniorke.A to je rozdiel pan dokonaly
6.11.2018 - 21:37
+5

Big brother

 

Kedze si taky pomalši, tak ti to ešte raz skopirujem:

B.Bystrica 2h/10z 
Trenčín 3h/7z 
Detva 1h/3z 
Košice 0h/0z (!!!) 
L.Mikulaš 1h/1z 
Nitra 0h/0z (!!!) 
Poprad 2h/8z 
Zvolen 3h/21z 
N.Zámky 1h/10z 
Žilina 0h/0z (!!!)

Rozumieš už? Chapeš tie čisla? Ze aka šanca sa dava mladym na Slovensku? A ze to je sposobene urovovnou našej juniorskej ligy....a ze ti čo za niečo stoja idu preč...v TN hraju Sadecky, Hecl až až...do sytosti...nezaskakuju...hraju...lebo za niečo stoja. Ale uz sa nebudem opakovat.
6.11.2018 - 22:16
+1

fortuna

 

Ty rychly! Uroven nasho hokeja a aj juniorky je priamoumerna nasim podmienkam.Ked nieco robis ako amater tak vysledok je amaterizmus.Nie vsetci chlapci chcu ist prec,nie vsetci rodicia chcu aby ich deti isli prec.A vela tych co idu prec by tu ostali keby mali aspon malu sancu ze sa mozu dostat do A cka.Co tu omielas Hecla a Sadeckeho?Mozu este hrat v juniorke?Chvala bohu nie lebo v tn by este hrali.A Hecl sa dostal do acka cez svedsko a SLOVAN. Az vtedy sa zobudili tyto slavni funkcionari dukly. A Sadecky a Hecl maju 22 oni uz maju hrat nie dostavat sancu v ich veku.A takto ako rozmyslas ty rozmysla aj vela tych akoze trenerov a akoze funkcionarov ci uz v kluboch alebo na zvaze.Chcu hned vysledky,hned hotovych hracov,hned peniaze..ale bez trpezlivosti a namahy a preto je nas sport tam kde je.A taki ako ty to iba podporuju
6.11.2018 - 23:11
+3

Big brother

 

Sadecky na 21, Hecl ma 20...pozri si kolko takych hračov je v extralige a hrava ju s takym ice-timom ako oni.

Dalšia vec...čo maju funkcionari spolocne s nasadzovanim juniorov?? To je vecou trenera.

Otazka: kto zo sučasnej juniorky ma hravat v ačku? Videl si Martišku? Nebolo ti to chujové???
7.11.2018 - 8:27
0

fortuna

 

Ale tesi ma ze vies skopirovat text to sa ti raz do zivota hodi..dnes uz nie je kreativita len kopirovanie..A na Slovensku este aj kopirujeme zle
6.11.2018 - 23:17
+2

Big brother

 

A takisto dostavali šancu aj ini hrači, napr. z obrancov Holenda, Hatala...a vieš aky bol medzi nimi rozdiel? Holenda aj ked nie je extra talent, tak na sebe tvrdo makal, zatial co Hatala si myslel, ze to pojde vsetko samo a preto aj tak dopadol. Jemu verili, ze sa vyšvihne...a on na to sral. A ty tu ideš vypisovat somariny, ze ho v Dukle utopili ved uz ked bol na MS20, uz vtedy aj ostatní videli ako "napreduje"...
6.11.2018 - 22:23
+1

hroso

 

6.11.2018 - 17:18
0

len_tak

 

Nechcem sa Vám chlapci z Trenčína pliesť ale problém je celoslovenský. Extraligové mužstvá nie že nedávajú príležitosť "svojim" mladým hráčom oni ani mládežnícke kluby finančne nepodporujú. Nečudo, že tie potom aby prežili vyberajú poplatky (TN 38 Eur?). V juniorke by som očakával, že hráč dostane od klubu aspoň dve hokejky na sezónu a rukavice a nie aby ešte platil aj mesačne, že môže trénovať. Nečudo, že tí najlepší odchádzajú zo Slovenska preč. Škoda len, že tým odchodom trpí vzdelanie, pochybujem že vo Švédsku alebo Fínsku chodia do školy. A tak vlastne hráči, ktorí odídu do týchto krajín vsadia len na jednu kartu. Ak im šport nevyjde, tak sa budú živiť manuálne. Ešteže máme tie automobilky.
6.11.2018 - 18:55
+1

Big brother

 

Tak zas naučia sa jazyk a školu si mozu spravit.
6.11.2018 - 19:07
0

len_tak

 

Po švédsky alebo po fínsky? To žartuješ? To nemáš šancu naučiť sa aby si mohol študovať strednú školu. A škola s vyučovaním v angličtine (súkromná) bude za ťažké prachy.
6.11.2018 - 19:13
0

Big brother

 

Myslim angličtinu...pravdepodobne tak sa tam dorozumievaju.

Čo sa tyka školy, tak mysliš vyšku? Tu si mozu doma spravit. Ano, bolo by to neskoršie a komplikovanejšie, ale tak vzdy sa dá. Je to vsak uz na samotnom hračovi aku cestu zvolí...
6.11.2018 - 19:51
0

len_tak

 

Asi si ma nepochopil. Ja mám na mysli chlapcov vo veku 16 - 19 rokov. Tí ešte chodia na strednú školu. Predpokladám, že tí ktorí sú vo Švédsku a Fínsku tam do strednej školy nechodia - neovládajú jazyk aby mohli do školy chodiť. Školy kde sa učia v angličtine sú súkromné, počítaj 20000 Eur za rok. Sú síce zapísaní na strednú školu na Slovensku ale majú individuálne plány. Do školy nechodia, robia skúšky z učiva v lete. Tie ich vedomosti potom aj tak vyzerajú. Sú radi keď zvládnu maturitu, na výšku ani pomyslenie.
6.11.2018 - 20:09
0

Big brother

 

Tak oni tu maturu spravua, v tom problem nevidim...a čo sa tyka vyšky, tak aj to sa dá...len samozrejme zas nie je vyška ako vyška..
6.11.2018 - 21:03
+1

hroso

 

Big.... no to teda si. Alebo si na to musel študovať? Ved už viacej ludi tvoje príspevky nemusí. Ty musíš byť funkcionár Dukly alebo niekto veľmi blízko spätý z Duklou. Alebo si študoval vysokú školu mudrlantov? Keď bude MS v hokeji môžeš vysvetľovať problematiku Slovenského hokeja popri tom ako Tóth bude kresliť ceruzkou.
6.11.2018 - 20:03
+4

Big brother

 

A čo tebe zostala len otvorena huba bez argumentov? Ved sa vyjadri k teme.
6.11.2018 - 21:02
+1

hroso

 

Som sa vyjadril ale to ešte pred tým ako si tu začal svoje školenie Slovákov. Ale asi si tvoje deti týmto všetkým prešli od prvaka až po Áčko keď vieš všetko o vedení a vychovavany hráčov v Dukle. Mudroš
6.11.2018 - 21:11
+7

Big brother

 

Stači, že to dlhodobo sledujem (a nie len štatistiky). Tu na HP si ty a tebe podobní len sledujete Eliteprospects a stranku zvazu a uz si myslite ako ste v obraze.
6.11.2018 - 21:22
+3

hroso

 

A ty co sleduješ keď si v obraze?
6.11.2018 - 21:28
+3

Big brother

 

Americký žensky pinkpong predsa, ved o čom sa bavime...
6.11.2018 - 21:35
+3

hroso

 

Ešte že si sa priznal lebo takého ako si ty som ešte na juniorke ani na doraste ešte nevydel!
6.11.2018 - 21:40
+3

Big brother

 

Otvor oči a budeš vYdiet.
6.11.2018 - 22:17
+3

hroso

 

Ešte jedna otázka ako ty môžeš vedieť kto na Áčko ma a kto nie. Co máš veštecku guľu?
6.11.2018 - 22:03
+6

Big brother

 

Rozumiem hokeju. Rovnako ako Oremus napr.
6.11.2018 - 22:18
+1

hroso

 

Ale toto už predsa nemôže myslieť vážne "Rovnako ako Oremus" Ty musíš byť minymalne Cacho alebo vyštudovaný majster svetlá. Prosím ťa radšej sa zdrz komentára ako máš písať takéto pi"oviny.
6.11.2018 - 22:33
+5

Big brother

 

Ano, aj Oremus hokeju rozumie chlapče..to su ti novinky, ze?
6.11.2018 - 23:11
+3

hroso

 

Ale ja som to myslel na teba.
7.11.2018 - 7:20
+2

Big brother

 

A este...kedze si taky narvrdlejši, tak ti to vysvetlim...ja som nenapisal, ze som odbornik ako Oremus, ale ze rozumiem hokeju. A dodal som, ze hokeju rozumie aj Oremus. A ked nevies prečo som ho spominal, tak si natvrdly...ty Dužek...
6.11.2018 - 23:15
+3

hroso

 

Tak bod číslo 1-Meviem co tu pleties nejakého Duzeka asi iba za to ze som ho raz spomenul ze sa mi páčil v zapase jasne co sa da čakať od dementa. 2-Ja nie som rodič žiadneho hokejistu ci už v juniorke alebo doraste ani u žiakov. 3-zakedy si sa nezapojil do tejto debaty tak sa tu riešilo že Stacha hral dobre v zápase i keď bol pri 4goloch zo 4roch co dostaly 4-Netrep kraviny aký si ty hokejovom znaly lebo takých je v SZĽH už dosť a preto je náš hokej tam kde je. 5-Ja chodím na juniorku a na dorast už dosť rokov ako fanúšik Dukly lebo je to moje rodne mesto bývam pri zimaku a na Áčko uz nechodím lebo na tie kolisave výkony sa nedá pozerať. Tak uz sa tu prestaň hrať na nejakého odborníka.
7.11.2018 - 7:43
+2

Big brother

 

Človeče, tak tu potom netrep o tom, ze treba davat juniorom šancu v áčku, ked nepoznaš ten megarozdiel medzi ligami. Mne stačilo vidiet na tych pat striedaní Martišku a poviem ti - hanbil som sa ako sviňa...to bol proste trapas.

Ty si nemysli, ze ked niekto z juniorky hra dobry hokej v jun.lige ma automaticky na ačko. Juniorska liga je urovnou tragikomická. Ja ju sledujem od generacie P.Mikuša, Sojčika...a urovnou je to stale horšie a horšie.
7.11.2018 - 8:16
+1

hroso

 

Chyba ti troska sebareflexie ty polointeligent chceš mi tvrdiť ze extraliga je nejaká špičková liga alebo co. No tak teraz už si na žaba spravil názor asi každý ty sledovatel. Sleduj ďalej a zdrz sa komentou.
7.11.2018 - 8:46
+3

Kaita Waikiki

 

pocuvaj sem: kazdy pricetny chape precko okuliar, knazko, kukuca, kovacik odisli do zamoria...to ze tu plytvas svoj cas ostatnym nazor nezmeni.....ale zial nevidis alebo nechces vidiet to ze namiesto takeho Nika mohol hrat aj ten Martiska a velky rozdiel by to nebol...pozerat na Nika je utrpenie lebo je to profi hrac a nie junior....inak treba juniorku zrusit ked najlepsi odidu a z druheho sledu co ostal doma sa boja postavit hraca a radsej podpisu nejakeho Nika....v takom Mikulasi neriesia hracov typu "Niko" a postavia juniora aj ked je slabsi ako nejaky martiska duzek bozik ci stacha...za takychto okolnosti je fakt zbytocne mat juniorku....ti co nemaju na zamorie, ci sever mozu hrat aj v dubnici ci v povazskej alebo za gladiatorov....okrem by to bol aj motivacia pre mladych hracov ze samozu posunut vyssie ked vypadne niekto zo zostavy acka....hokej nie je len o tych par najlepsich najperspektivnejsich
7.11.2018 - 9:33
+5

Big brother

 

Čo sa tyka Nika, tak to bol prepadák, s tym suhlasim. Ale Martišku by som určite nedaval, lebo ten dostal na par striedaní šancu a bola to hanba. A zrusit juniorku z ktorej odišli 2 hrači (Kňažko, Čacho) do Finska, 2 hrači do QMJHL (Kovačik, Okuliar), 1 hrač (Kukuča) do WHL? Tak potom zdravy zbohom zdravy rozum
7.11.2018 - 13:41
0

Kaita Waikiki

 

tak ty tvrdis ze v juniorke dukly nie je (okrem chromiaka a hascaka) nikto kto by mal dostat sancu na zaskok a to pritom je juniorka prva v lige (teraz nejdem hodnotit uroven ligy)....ak napriek tomu tvrdis z juniorky nemame koho vytiahnut na jeden dva zapasy tak potom je fakt zbytocne ju drzat pokope (z titulov sa v acku nenajeme)...a hodnotit hraca ktory este moze hrat juniorku do 2021 (na vynimku) po jednom zapase a par striedaniach u muzov je naozaj skauting level profesional...hold, nie kazdy je gaborik ze je schopny dat v 16tich hetrik v prvom zapase za Acko
7.11.2018 - 19:29
+4

fortuna

 

Martisku som nevidel neviem.Ale divim sa ze ocakavas ze zoberu mladeho len tak uprostred sezony a ze bude hviezdit.Logicky nebude.Ak by chcel Oremus zapracovat realne a seriozne mladeho vyskusal by ich v priprave pred sezonou aby ich vobec videl.Popripade by nejakym dal sancu proti relativne sladsim ako dvadsiatka,Detva,Zilina a pod.A ano mozno by to zo zaciatku bol aj mierny trapas ale verim ze keby hral,hrali viac a pravidelne zvykli by si na rychlost a tempo extraligy a islo by to.Ale Oremus povedal ze mladych nechce..Mozno ani nerozhoduje o tom sam.Dukla chce titul preto teraz nebude zapracovavat mladych ale kupi skusenost.Podla teba je to spravne podla mna nie.Tym je to pre mna uzavrete.Ale mat maleho chlapca tak do Dukly nie
7.11.2018 - 9:38
+4

Kaita Waikiki

 

ale nevrav....urcite by si dal chlapca do dukly (slovana, kosic, nitry, bystrice, popradu)...ved o rok dva by si ho zas posunul niekde inde (cesko, sever, zamorie) kedze ako spravny rodic nechces aby hral na slovensku
7.11.2018 - 12:19
0

fortuna

 

To sa synak mylis.Mne vobec nevadi ze by hral na slovensku.Ved keby vsetci odisli na koho by Big poukazoval ze je to odpad.On si nevie ani predstavit ze su chlapci a rodicia,ktori nechcu silou mocou hrat vonku.A otvor si produktivitu nasich hracov vo svedsku a finsku a zistis ze za vikend da 30 chlapcov upotenych 10 bodov z toho dvaja sedem tak je otazne ci by slovensky hokej nepozdvihli viac ak by ostali doma a zatraktivnili a vylepsili nasu juniorku
8.11.2018 - 2:36
+1

Big brother

 

1) Kde a kedy Oremus povedal, ze mladych nechce?

2) Ja netvrdim, ze mladym sa nema davat šanca, praveze naopak. Treba...ale skutočne teraz tam nevidim schopneho juniora.

3) Ja tiez so vsetkym s Oremusom nesuhlasim. Napr. to, ze zaraduje do zostavy Špankoviča je podla mna uplny nezmysel, lebo ten chalan je neperspektivny a nepači sa mi ako ho tam Brano tlačí.

7.11.2018 - 13:47
0

fortuna

 

Oremus to povedal pred rodicom jedneho hraca a ten hrac uz nie je v dukle.Oremus sa mi par rokov spat pacil ale bohuzial masineria ho zomlela a ide cestou istoty.Ale je otazne kto v tn momentalne urcuje kto hra a kto nie.
8.11.2018 - 2:26
+2

Big brother

 

Najhoršie čo moze byt...urazeni rodičia...
6.11.2018 - 23:17
+3

fortuna

 

Ty si rodicov neber do huby.Taki ako ty by ani nemali na co nadavat keby nebolo rodicov ktori dovedu deti do sracky ktoru na slovensku nazyvame sport.Ani netusis kolko to stoji energie,casu a penazi aby sa nakonec drbohlavy ako ty mohli odbavovat v diskusiach a rozdavat rozumy ze vsetkemu rozumeju
6.11.2018 - 23:28
+2

Big brother

 

Ja proti rodičom nič nemam, ja mam niečo iba protu takym rodičom, ktora sa citia byt nepravon ukrivdeni, ze ich synačik nedostava tolko šancí. A taki sa vzdy najdu...a potom au takí, ktorí to posunu na vyšší level a začnu vypisovat a hadzat špinu na druhych v internetovych diskusiach. Z toho uz mi je na zvracanie.
7.11.2018 - 7:04
+2

len_tak

 

Myslel som si, ze to nenapisem ale neda mi. Nikto ti neberie, ze sa zaujimas o hokej. Takych je tu viac, pravdupovediac skoro vsetci co tu pisu do diskusie. S niektorymi tvojimi nazormi aj suhlasim. Ale absolutne nesuhlasim so sposobom ako nazory prezentujes. Dufam, ze nemas nic spolocne s trenermi resp. odicialnymi zastupcami Dukly Trencin. Tvoj typ osobnosti vylucuje aby si pracoval s detmi a mozno vseobecne s ludmi.
7.11.2018 - 7:46
+7

Big brother

 

Nemam nič spoločne s detmi, ani trenermi Dukly. S ludmi pracujem a nemam s tym najmenši problem.

Mna serie jedna vec...ked sa niekto nerozumie danej veci a hra sa na to, ze je v tom najvačši odbornik. Potom tu hustí ludom do hlav take nezmysli, ze to az pekné neni.
7.11.2018 - 8:23
+1

hroso

 

Vidis už si sa odhadol správne tak už nepíš.
7.11.2018 - 9:05
+7

cuchorko

 

poslednymi dvoma vetami si sa pekne opisal.
7.11.2018 - 19:54
+2

fortuna

 

A este k urazenosti rodicov.Viem ti dat vela prikladov kedy su rodicia pravom nahnevani,znechuteni,urazeni ci podvedeni nazvi si to ako chces..a PRAVOM.DIETA JE TOTIZTO V URCITOM ZMYSLE INVESTICIA.RODIC DO NEHO INVESTUJE CAS,ENERGIU,PENIEZE.NIE POL ROKA,NIE ROK,NIE PAT.A KED TUTO DLHODOBU INVESTICIU ZACNE PO X ROKOCH NEJAKY CHRAPUN NICIT A ESTE SA TI USMIEVA DO OCI TAK KURVA PLNE CHAPEM RODICOV ZE SA CITIA URAZENI.Lebo tu ani tak nejdeo cas,energiu a peniaze ale o skurvene vztahy ktore nicia nas sport a ludia ktori ho vedu.A aby si vedel na ukor tejto zabavky ide,detstvo,skola,rodinne dovolenky a vela inych veci.Tak sa tu netvar ze vsetkemu rozumies a budes este obvinovat rodicov ze mozu za hnoj v akom nas sport je.
8.11.2018 - 2:54
+4

hroso

 

Ved taky človek nabitý vedomosťami musí aj svietiť a ak nie tak niečím sa líšiť musíš od obyčajných rodičov a fanúšikov.
6.11.2018 - 22:21
+2

Big brother

 

Mozme pokecat na juniorke.
7.11.2018 - 8:28
+1

hroso

 

Tak na budúci týždeň v nedeľu cez prvú prestávku pri kavomatoch v hlavnom vestybule. Ak nebudeš vedieť tak tam kde sedava SBS.
7.11.2018 - 20:22
0

Zkubydu

 

Big brother majitel rozumu a jednomyselny objavitel hokeja: zaslepeny vlastnolou ktatkozrakkostou, neschopny prijat akykolvek iny nazor. S nim sa nehadajte lebo len on vie vsetko o hokeji a vsetci ostatni netusia uplne nic. Mna by len zaujimalo ktory klub opustili ti ktorych si menoval v uvode diskusii:"Jaroš, Cehlarik, Jurčo, Reway, Černak, Bondra, Ruzicka, Krivošik, Roman, Pospíšil, Solenský, Tvrdon?"

Bezohladu na to ze Reway na sklonku kariery vnimas ako mladeho.
7.11.2018 - 11:44
+9

Big brother

 

Na stranku Eliteprospects si zabudol? Tam si najdes potrebne udaje kto, kedy, odkial, kam odišiel.
7.11.2018 - 13:34
0

Zkubydu

 

Tam nenajdes vobec nic bracek, zas len trepes!!!: a meles si svoje. Myslis si ze cim viac kricis tym mas vacsiu pravdu. Ked nemas argumenty tlacis agresiu. Takto sa s tebou neda diskutovat.
8.11.2018 - 10:02
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


drazba smatphone-link

Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 11.11.2018 03:01
TímZSkóreB
1.Zvolen2290:4450
2.Košice2277:4746
3.Poprad2159:4441
4.N. Zámky2257:4541
5.B. Bystrica2156:4841
6.Nitra2170:5435
7.Trenčín2153:4435
8.L. Mikuláš2258:6129
9.Detva2252:6928
10.Miškovec2260:7325
11.Žilina2361:8223
12.Budapešť2154:7122
13.SR 201826:911
TímZVVPPPPSkóreB
1.Michalovce181421199:3547
2.Martin181322178:3845
3.Dubnica181301488:4340
4.Topoľčany181041374:3739
5.Skalica18851487:5135
6.Bratislava17805461:4529
7.Humenné18712881:6025
8.P. Bystrica17523753:6022
9.Sp.Nová Ves18533743:5521
10.Trnava173011344:7610
11.Prešov182101539:938
12.Nové Zámky B170001717:1550
-.Orange 208200618:346
Aktualizované: 12.11.2018 02:43
TímZVVPPPPSkóreB
1.Dukla2620114130:6560
2.Poprad2617306115:6957
3.Nitra261512891:7149
4.B. Bystrica2611321071:6941
5.Slovan2610031389:9233
6.Košice267441178:8733
7.Martin2610011557:9631
8.Skalica268301566:9830
9.Žilina264641264:7928
10.L. Mikuláš267041567:10225
Aktualizované: 11.11.2018 04:02
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan2620114118:5663
2.Košice261832394:4962
3.Spišská261613695:6353
4.Poprad2614336101:6751
5.Púchov261432784:5950
6.Dukla261342789:5949
7.B. Bystrica261251880:6747
8.Michalovce2610111476:9033
9.Nitra268211569:7929
10.Skalica268121563:10428
11.Martin268021667:10026
12.Žilina266141567:10424
13.L. Mikuláš267011864:9922
14.Zvolen263002348:1199
Aktualizované: 11.11.2018 04:03
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva261660480-3144
2SKA Petrohrad261720485-3841
3Jokerit Helsinky251520588-6137
4Lokomotiv Jaroslavl271430872-5036
5Spartak Moskva2711101068-6829
6HK Soči278301161-7327
7Dinamo Riga2510201256-6625
8HC Viťaz Moskevská oblast279201564-7623
9Dynamo Moskva266301460-7121
10HC Slovan Bratislava286301752-9820
11Severstal Čerepovec275301640-7519
12HC Dinamo Minsk267001554-7618
Aktualizované: 14.11.2018 05:52
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg272140292-4150
2Avangard Omsk271460584-5042
3Barys Astana251250387-6539
4Ak Bars Kazaň271620672-5739
5Metallurg Magnitogorsk281440977-6337
6Salavat Julajev Ufa261230872-5533
7Torpedo Nižnij Novgorod261040779-7233
8Neftěchimik Nižněkamsk268401261-6926
9Red Star Kunlun259101152-7124
10Traktor Čeljabinsk266401348-7823
11Amur Chabarovsk267001750-8016
12Admiral Vladivostok273201852-8814
13HK Sibir Novosibirsk275001950-8413
Aktualizované: 14.11.2018 05:52
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg272140292-4150
2CSKA Moskva261660480-3144
3Avangard Omsk271460584-5042
4SKA Petrohrad261720485-3841
5Barys Astana251250387-6539
6Ak Bars Kazaň271620672-5739
7Jokerit Helsinky251520588-6137
8Metallurg Magnitogorsk281440977-6337
9Lokomotiv Jaroslavl271430872-5036
10Salavat Julajev Ufa261230872-5533
11Torpedo Nižnij Novgorod261040779-7233
12Spartak Moskva2711101068-6829
13HK Soči278301161-7327
14Neftěchimik Nižněkamsk268401261-6926
15Dinamo Riga2510201256-6625
16Red Star Kunlun259101152-7124
17HC Viťaz Moskevská oblast279201564-7623
18Traktor Čeljabinsk266401348-7823
19Dynamo Moskva266301460-7121
20HC Slovan Bratislava286301752-9820
21Severstal Čerepovec275301640-7519
22HC Dinamo Minsk267001554-7618
23Amur Chabarovsk267001750-8016
24Admiral Vladivostok273201852-8814
25HK Sibir Novosibirsk275001950-8413
Aktualizované: 14.11.2018 05:52
Tímzvvpprpppskorebody
1Nashville Predators17112357-3727
2Minnesota Wild1892556-4924
3Vancouver Canucks2064863-6922
4Winnipeg Jets1691551-4221
5San Jose Sharks1863656-5521
6Calgary Flames1882756-5621
7Dallas Stars1881751-5020
8Colorado Avalanche1780659-5019
9Edmonton Oilers1863852-5619
10Anaheim Ducks1953844-5419
11Arizona Coyotes1762846-4517
12Chicago Blackhawks1833851-6716
13St. Louis Blues1560652-5115
14Vegas Golden Knights18521044-5415
15Los Angeles Kings16501033-5011
Aktualizované: 14.11.2018 05:52
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning18102564-5025
2Toronto Maple Leafs1792658-4622
3Boston Bruins1791553-4122
4Buffalo Sabres1882655-5322
5Columbus Blue Jackets1882658-5922
6Montreal Canadiens1872660-6121
7New York Islanders1772654-4420
8New York Rangers1845752-5520
9Washington Capitals1762659-5819
10Philadelphia Flyers1872858-6219
11Carolina Hurricanes1853750-5419
12Detroit Red Wings1844853-6118
13Florida Panthers1552549-4617
14Pittsburgh Penguins1652653-5117
15Ottawa Senators1861862-7617
16New Jersey Devils1670849-5615
Aktualizované: 14.11.2018 05:52
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 14.11.2018 05:52

Bleskovky

Fribourg - Davos 6:1 vo švajčiarskej lige

Výsledky utorňajších zápasov švajčiarskej hokejovej National League: Ambri-Piotta - Lugano 2:1 pp a sn, Bern - Servette Ženeva 7:0, Biel - Langnau 3:2 pp a sn, Fribourg - Davos 6:1, Lausanne - Rapperswil 6:1, Zürich - Zug 3:2 pp lgŠvajčiarsko-Hokej-liga-výsledky
včera o 22:21 - TASR

Lulea - HV 71 3:2 pp a sn v utorňajšom zápase švédskej ligy

Hokejisti Lulea HF vyhrali v utorňajšom zápase švédskej ligy nad HV 71 3:2 po nájazdoch a upevnili si vedúcu pozíciu v tabuľke. Za hostí nastúpil obranca Martin Feherváry, ktorý sa do štatistík nezapísal. Mora s obrancom Marekom Ďalogom zdolala Örebro 2:1 po predĺžení.
včera o 21:27 - TASR

Záborského Tappara vyhrala na ľade Jukuritu 5:1

Hokejisti Tappary Tampere s Tomášom Záborským v zostave vyhrali na ľade Jukuritu v utorňajšom zápase fínskej ligy 5:1. Slovenský útočník nebodoval. Tappara je s 33 bodmi na treťom mieste Liigy. S prehrou sa musel zmieriť brankár Denis Godla, jeho KalPa Kuopio podľahla SaiPe 2:4. Fínsko, Liiga - utorok: Jukurit - Tappara Tampere 1:5, KooKoo - Pelicans Lahti 3:2, SaiPa - KalPa Kuopio 4:2 /za hostí chytal Godla/
včera o 20:11 - Adrián Danaj / TASR

Rangers možno až šesť týždňov bez ruského útočníka Bučneviča

Ruský hokejový útočník Pavel Bučnevič z klubu NHL New York Rangers bude svojmu zamestnávateľovi chýbať štyri až šesť týždňov. Dvadsaťtriročný hráč si v sobotňajšom zápase s Columbusom (5:4) zlomil palec, informoval internetový portál espn. com.
12.11.2018 20:53 - / TASR

Spartak Moskva - Metallurg Magnitogorsk 4:5 pp a sn – SÚHRN

V prvom pondelňajšom stretnutí hokejovej KHL vyhrala Astana na ľade Novosibirska 2:1 po predĺžení. O prehre najvýchodnejšieho účastníka súťaže Admiralu Vladivostok na ľade Čerepovca 1:2 rozhodli až samostatné nájazdy. Aj v stretnutí Spartaka Moskva s Metallurgom Magnitogorsk zvíťazili hostia 5:4 až po samostatných nájazdoch.
12.11.2018 20:11 - / TASR

Švajčiari vyhrali aj druhý zápas, domácich Nemcov zdolali 4:3 pp a sn

Švajčiarski hokejoví reprezentanti vyhrali aj druhý zápas na prípravnom turnaji Nemecký pohár v Krefelde. Po štvrtkovom víťazstve 3:2 nad Slovenskom zdolali v sobotu domáci výber 4:3 po samostatných nájazdoch. O víťazný nájazd sa postaral Lino Martschini.
10.11.2018 16:11 - / TASR

Vo veku 78 rokov zomrel Bob Naegel Jr., bývalý majiteľ Minnesoty Wild

Vo veku 78 rokov v stredu zomrel bývalý majiteľ tímu zámorskej NHL Minnesota Wild Bob Naegele Jr. Príčinou boli komplikácie v súvislosti s ochorením na rakovinu, informovala agentúra AP. "Časť jeho srdca a duše navždy zostane súčasťou nášho klubu," vyjadril sa súčasný majiteľ "divochov" Craig Leipold. Hráči Wild budú až do konca sezóny na dresoch nosiť iniciály
8.11.2018 20:48 - Adrian Danaj / TASR

Fíni prehrali na úvod Karjala Cupu s Ruskom 0:3

Ruskí hokejisti zvíťazili v úvodnom zápase Karjala Cupu v Helsinkách nad domácim Fínskom presvedčivo 3:0. O góly víťazného tímu sa postarali Michail Grigorenko, Nikita Nesterov a Andrej Pedan. Karjala Cup - sumár: Fínsko - Rusko 0:3 (0:2, 0:1, 0:0) Góly: 4. Grigorenko (Loktionov), 12. Nesterov (Grigorenko, Kaprizov), 35. Pedan (Telegin, Ketov|
8.11.2018 20:33 - Adrian Danaj / TASR

Haulu odniesli na nosidlách, vynechá minimálne tri zápasy

Hokejista tímu Las Vegas Golden Knights Erik Haula bude svojmu tímu v zámorskej NHL chýbať minimálne tri zápasy. Dvadsaťsedemročný Fín nedohral stretnutie proti Torontu (1:3) po tom, ako ho v 3. tretine narazil na mantinel Patrick Marleau.
7.11.2018 23:06 - / TASR

Norimberg - Iserlohn 7:1 v zápase nemeckej DEL

Hokejisti Norimbergu v zostave so slovenským obrancom Milanom Jurčinom vyhrali v nedeľňajšom zápase 17. kola nemeckej ligy na domácom ľade nad Iserlohnom vysoko 7:1. DEL, nedeľa: Eisbären Berlín - Schwenningen Wild Wings 5:3, Adler Mannheim - Augsburg Panther 4:0, Düsseldorf EG - Grizzlys Wolfsburg 7:2, ERC Ingolstadt - EHC Red Bull Mníchov 0:4, Norinberg Ice Tigers...
4.11.2018 19:31 - / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

14. 11. 2018
Poprad - L. Mikuláš o 17:00
Miškovec - Trenčín o 18:00
Detva - Budapešť o 18:00
Zvolen - Nitra o 18:00
N. Zámky - B. Bystrica o 18:30
15. 11. 2018
SR 20 - Košice o 17:00

Odohrané zápasy

13. 11. 2018
KošiceŽilina
3:1REPORT
SR 20Miškovec
1:8REPORT
04. 11. 2018
BudapešťZvolen
2:3 PPREPORT
KošiceNitra
6:1REPORT
TrenčínDetva
2:4REPORT
B. BystricaMiškovec
3:1REPORT

Najviac bodov

Michal ChovanZVO30 bodov
2.Nagy L.KOS26
3.Špirko R.ZVO26
4.Vas J.MIS25
5.Vandane D.ZVO23

Najlepší strelec

Milan KytnárZVO14 gólov
2.Nagy L.KOS13
3.Špirko R.ZVO11
4.Kafka P.KOS11
5.Bondra D.POP10

Najlepší brankár

Ádám VayMIS95.89 perc
2.Vošvrda T.POP95.54 %
3.Habal V.KOS94.15 %
4.Košarišťan A.NZA93.79 %
5.Tomek T.ZVO93.56 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
zimná hokejová škola