Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Extraliga juniorov: Poprad vyrovnal stav finálovej série (aktualizované)

zdroj: HokejPortal.sk/Domi Handzušová
30.3.2019 19:14 Dominika Handzušová / HokejPortal.sk

Finále pokračovalo zápasmi v Trenčíne, ktorý v sérii zatiaľ viedol 2:0. Popradu sa ale podarilo dvakrát tesne zvíťaziť a stav série vyrovnať na 2:2. Finále pokračuje v pondelok 1. apríla v Poprade, následne v stredu 3. apríla v Trenčíne a prípadný rozhodujúci zápas sa odohrá v piatok 5. apríla v Poprade.


DUKLA (2.) - POPRAD (1.) stav série 2:2
tretí zápas 2:4 (2:2, 0:1, 0:1)
10:01 Pelech (Luhový) 1:0
11:44 Dzivjak (Pavlov) 1:1
12:11 Olejník (Svitana) 1:2
12:57 Ferenyi (Maniaček, Ďurina) 2:2
32:23 Martančík (Miškovec) 2:3
59:26 Olejník (Svitana, Pavličko) do prázdnej brány 2:4
Vylúčenia: 7:7 na 2 min, navyše Stacha TS držanie, Božík 10 napadnutie oblasti hlavy a krku. Presilovky: 0:0. Oslabenia: 0:0.
Strely na bránu: 48:25 (18:13, 9:8, 21:4).
Rozhodovali: Peter Lokšík, Róbert Müllner - Martin Krajčík, Adam Jurčiak.
Divákov: 1081.
Dukla: Jakub Kostelný
Filip Husár, David Janík - Michal Luhový, Richard Jakubec, Samuel Pelech
Adam Dúžek, Martin Božík - Marcel Škvarka, Róbert Džugan, Matej Komloš
Jakub Martiška, Alexander Zekucia - Viktor Ďurina, Nicolas Ferenyi, David Maniaček
Michal Chatrnúch, Marko Stacha - Martin Chromiak, Jozef Haščák
Poprad: Daniel Jakub Pavličko
Boris Brincko, Dávid Romaňák - Lukáš Olejník, René Svitana, Boris Martančík
Stanislav Slavkovský, Tomáš Božoň - Adrián Miškovec, Michal Králik, Rastislav Václav
Martin Semaňák, Boris Česánek - Adrián Valigura, Daniel Slanina, Jakub Nespala
Adam Jevoš, Martin Krempaský - Jakub Dzivjak, Róbert Hohol, Adrián Pavlov

 

štvrtý zápas 3:4 (2:0, 1:3, 0:1)
02:12 Ďurina (Džugan, Komloš) 1:0
19:04 Pelech (Haščák, Chromiak) 2:0
21:21 Nespala 2:1
24:12 Martančík (Olejník, Brincko) 2:2
27:25 Olejník (Martančík) 2:3
36:31 Stacha (Ďurina, Haščák) 3:3
45:30 Olejník (Svitana, Martančík) v presilovke 3:4
Vylúčenia: 3:3 na 2 min, navyše Husár 5+DKZ napadnutie. Presilovky: 0:1. Oslabenia: 0:0.
Strely na bránu: 29:35 (7:7, 10:18, 12:10).
Rozhodovali: Peter Lokšík, Milan Adamec - Martin Krajčík, Róbert Frimmel.
Divákov: 1054.
Dukla: Jakub Kostelný
Filip Husár, David Janík - Michal Luhový, Richard Jakubec, Marcel Škvarka
Jakub Martiška, Adam Dúžek - Samuel Pelech, Róbert Džugan, Matej Komloš
Alexander Zekucia, Marko Stacha - Viktor Ďurina, Nicolas Ferenyi, David Maniaček
Michal Chatrnúch - Martin Chromiak, Jozef Haščák
Poprad: Daniel Jakub Pavličko
Boris Brincko, Dávid Romaňák - Lukáš Olejník, René Svitana, Boris Martančík
Stanislav Slavkovský, Tomáš Božoň - Adrián Miškovec, Michal Králik, Rastislav Václav
Martin Semaňák, Boris Česánek - Jakub Dzivjak, Róbert Hohol, Jakub Nespala
Adam Jevoš, Martin Krempaský - Adrián Pavlov, Daniel Slanina, Adrián Valigura
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Mládež


Big brother

 

Naši jasne lepší, ten tlak v tretej tretine miestami až zdrvujúci, vyborný výkon popradskeho brankara, aj ked pár krát mu aj tyčka pomohla.
29.3.2019 - 20:00
+2

Kaita Waikiki

 

nasi boli jasne lepsi iba v tretej tretine: prva tretina vyrovnana, v druhej nasi totalne nic....tretia tretina to bol trenciansky masaker hokejovou pilou...neskutocny tlak ale nic z toho...ale divaka to muselo bavit....1:0 hned nato 1:2 2:2 nepremeneny najazd popradu a napatie az do zaverecnej sireny...nechapem preco odmietli moznost oslavovat uz zajtra titul doma pred divakmi
29.3.2019 - 20:22
+2

Big brother

 

Aj v prvej sme boli lepší.
29.3.2019 - 20:25
0

Kaita Waikiki

 

ale iba o velmi malo: takze skor vyrovnane nielen na skore...ked dal poprad tie rychle dva goly tak ho dost povzbudilo....dovtedy bol akysi zakriknuti...asi este pozostatok prvych dvoch zapasov....a nasi si mysleli ze sa to asi vyhra samo....a to sa nevyplaca takto rozmyslat...niektore vykony tahunov boli na povazenie...
29.3.2019 - 22:45
0

Big brother

 

Mne to celkovo prišlo, že Poprad dnes vytazil z minima maximum. Čo sa tyka našich, tak Chromiak nevyrazný, naopak Jožko Haščak bol nebezpečný
29.3.2019 - 23:00
0

Kaita Waikiki

 

nechcel som ich menovat: ale zrovna chromiak a hascak boli pri dvoch goloch popradu...v defenzivnej faze teda nic moc...v utoku boli nebezpecni (chromiak aj prihral "gol" nohou ktory neplatil) ale teda smerom dozadu to hlavne chromiak odflakol parkrat
30.3.2019 - 10:31
0

Big brother

 

Mne sa Haščak lubil.v presilovkach, nebezpečný hrač, vie kedy a ako prihrat a kedy strielat.
30.3.2019 - 10:42
+2

ŠKP

 

Nasi tam ani nemali vycestovat a rovno dat pohar vam.
29.3.2019 - 20:38
+12

Kaita Waikiki

 

nezhadzuj sa: a netrapos...pred seriou bol favorit poprad...po dvoch zapasoch bol favorit trencin...a este stale je kedze ma zapas doma k dobru
29.3.2019 - 22:00
0

ŠKP

 

Porozmyslaj nad svojou poslednou vetou.
30.3.2019 - 7:45
0

Dukla naj

 

Inak veľmi pekná návšteva, dúfam že zajtra príde ešte viac, nevadí DUKLA zajtra vyhrať a ukončiť to v Poprade.
29.3.2019 - 20:11
+4

MackoPu

 

V druhej tretine sme hrali uplne zle.
Ale v tretej sme ich neskutocne drtili, co sme pozahadzovali, to bolo neuveritelne. Aj tie tycky, ci reflexivne zakroky brankara po tecoch zblizka. Alebo puky odrazene o par cm inde. Pripadne ho to vylozene potriafalo, ked uz nemal sancu zasiahnut.
29.3.2019 - 20:39
+1

ferdo3

 

Loksik: moze mi niekto povedat ako moze taky dement ako je Loksik rozhodovat taketo zapasy...hrubo ovplyvnil zapas. Pred vyrovnavajucim zasahom v prvej tretine bol faul hokejkou do tvare hraca TN. Je uplne jedno, ze sa hrac PP ospravedlnoval, je zodpovedny za svoj hokejku. TN mal hrat presilovku, ale hned po vhadzovani dal PP gol. V druhej tretine pri TN presilovke faul na hraca TN, hokejkou na hlavu a krk. TN mal hrat 5 na 3. To snad videl kazdy okrem toho dementa. A potom vylucenie Bozika, to bola najvacsia sranda zapasu...Ako ho moze niekto takeho debila, pri tak jasnych chybach, tam stale drzat. A nehnevajte sa pani TN treneri, ani raz ste si ho nezavolali k sebe a nieco mu vytkli. Takto vam moze srat na hlavu dalej...Na druhej strane TN preflakol 2. tretinu ale v 3. sa dalo jasne vyhrat. Neskutocny tlak...
29.3.2019 - 21:16
+5

Kaita Waikiki

 

prosim ta neprehanaj: namiesto hodnotenia hokeja 99% prispevku riesis rozhodcu....a zbytocne co zmenis?....tam treba dat pat golov a rozhodca sa moze aj roztrhat....to vsak nebol tento pripad....ak robili chyby tak na obe strany a nic neovplyvnili
29.3.2019 - 22:02
+3

ferdo3

 

hokej som zhodnotil, je pravda, ze len jednou vetou. Sledujem ale toho pana "rozhodcu" uz nejaku sezonu, a je to hanba rozhodovania na Slovensku. Nam to trener tiez hovoril, dajte viac golov ako super a rozhodca sa moze aj...Ale nie vzdy sa to da. Ked ti v spravnych okamihoch piskne alebo nepiskne, mozes sa potom ty...Suhlas s Tebou, ze mali chalani dat viac golov a prilezitosti bolo dost. Nesuhlas, ze neovplyvnli zapas.
30.3.2019 - 8:23
0

Kaita Waikiki

 

vies co nesuhlasim: lebo keby to tam bolo take ovplyvnenie tak by to inak prezivali aj hraci na lade, aj treneri na lavicke aj divaci....staci si spomenut na minulorocnu seriu v semi..vcera to bolo ok aj povbzudovanie bez nejakych negativnych vasni...aj poprad mal dost fans na stati vedla kotla aje ked vsimol som si ich az na konci zapasu ze je ich tam tolko lebo pocut bol iba par.....o rozhodcoch si samozrejme iluzie nerobim ale vcera to bolo uplne v norme...keby sme chceli hladat chyby tak to mozeme po kazdom zapase...ale treba sa sustredit viac na hokej
30.3.2019 - 10:35
+1

ferdo3

 

PP nemal ozaj na co vcera nadavat ...a nasi treneri...toto si myslim, ze je tiez ich slabina...stoja ako 2 sviece a nic, skoro ziadne emocie...len posielaju kapitana za rozhodcom, ktory ho vzdy posle do paze...mali by aj oni vstupovat viac a vyvijat tlak...pevne verim, ze dneska bude dobry hokej. Vobec ma nestve aj ked super vyhra a zasluzi si to. Ale vcerajsi zapas bol ovplyvneny 3 zlymi rozhodnutiami, to mi nezoberies. Mozno za to rozhodca nemoze, vsak preto piska len mladez...
30.3.2019 - 14:22
0

forwardPP

 

Zmazať.
29.3.2019 - 22:04
+4

leomessi

 

Lokšík: to robí roky ...
kedysi pred rokmi piskal zapas Dukly proti Slovanu , v Trenčíne...
Na tom zapase som osobne bol a mozem povedať , ze Lokšík sa neštíti ničoho ...
to čo predviedol napr v tomto zapase , aké nehoraznosti bol ochotny zápískať v prospech Slovana ...to sa len tak nevidí
Preto ho aj tak na zimáku v TN funkcionari Dukly “miluju “
Lokšik iný nikdy nebude ...
30.3.2019 - 15:36
0

hroso

 

Poprad za to šťastie pomodliť aspoň 10 krát otcenas a všetci. Dukla nevadí zajtra pokračovať ako v tretej tretine a v Poprade tie terenkozy vyženie e naspäť do tatier.
29.3.2019 - 21:53
+5

forwardPP

 

Zajtra vyrovnať na 2:2 Poprad!!!
29.3.2019 - 22:05
+2

Big brother

 

Všetko je možné, dnešná výhra vas može nakopnut. Určite nebola nahoda, že ste vyhrali zakladnú čast.
29.3.2019 - 22:36
0

forwardPP

 

Úprimne, budem fandiť ale neverím, že to už otočíme. Mňa viac sklamali hráči ako ktorých sa vravelo ako o talentoch pred pár rokmi ako napr. Krempaský, Václav títo hráči išli výkonnostne veľmi dole a po juniorke, môžu hrať maximálne 1.ligu alebo ukončiť kariéru. Naopak veľmi ma potešil Olejník, ten chlap si zaslúži viac šancí v A tíme.
29.3.2019 - 23:32
+3

Big brother

 

No Krempaský sa mi ani minulý rok nepačil.
29.3.2019 - 23:35
0

hroso

 

Ozaj co ten Olejnik je ok?
29.3.2019 - 22:09
0

forwardPP

 

Dúfam, že sa nezranil?
29.3.2019 - 23:32
+2

Big brother

 

Ved dal gol v powerplay, nie?
29.3.2019 - 23:36
0

Big brother

 

Prial som si 4:0 na zapasy, nakolko titul na domacom štadione je krajší a boli by sme pri tom. A prípadný 6 zapas nebudem vidiet :/
29.3.2019 - 22:34
0

Big brother

 

Inak taký postreh...brankár Kostelný bol pri jednom momente dost mimo. My ich tam drvíme v pásme 2 minuty, popradčania už uplne vyčerpaní vyhodia na puk na zakazané uvolnenie a Kostelný ide hrat puk a da im moznost prestriedat...
29.3.2019 - 22:39
+1

ŠKP

 

Este ze domaci odmietli moznost oslavovat titul doma pred divakmi.
Super chalani, zrejme trosku inspirovani aj ackom. Pri neucasti Tyczinskeho a Kundrika to Lukas Olejnik podla vsetkeho zobral na seba. Super
30.3.2019 - 19:22
+4

Big brother

 

Olejník krásny gol na 2:3, to trafil do vinkla švihom z pozície z ktorej sa góly dávajú zriedka. Asi najkrajší moment v zápase.
30.3.2019 - 19:35
+1

ŠKP

 

Skoda ze sa to neda nikde pozriet.
30.3.2019 - 19:40
+2

Big brother

 

Škoda golu Popradu na 2:1, dovtedy boli neškodní a vyzeralo to na pokojné vitazstvo. Potom sa Poprad chytil a bojovali dokonca zapasu ako draci. Škoda toho, treba pokračovat v nastolom tempe a dáme to.
Čo sa tyka vylučenia Husára na 5+DKZ, tak velmi prísne podla mna.
30.3.2019 - 19:30
+1

ferdo3

 

normalna zrazka po ktorej padol hrac PP na nos a zacal krvacat... na taketo situacie caka pan Loksik a reaguje. A toto je zamestnanec zvazu, hotova katastrofa...hanba hokeja na Slovensku. Vyborny zapas v podani oboch muzstiev az na zasahy pana hlavneho...ostuda
30.3.2019 - 19:50
+2

Big brother

 

Mne to tiez prišlo tak, ved rozhodcovia to najprv ani nepískali, až ked videl ze zostal ležat v krvi. Pritom ta krv vznikla zrejme pádom na lad.
30.3.2019 - 19:58
+1

Kaita Waikiki

 

druhy zapas: prva tretina sterilna opat to vyzeralo na jasny zapas pre domacich...poprad sa aj dnes chytil najma golom na 2:2 potom uz ich bolo viac vidiet...asi neprezradim hokejove tajomstvo ale ked utocia tak mozu vyhrat...ked hraju len tak tak akurat dostanu goly...dnes dali nielen viac golov ale aj krajsie goly...dukla totalne presustrovala prve dva vitazne zapasy...favoriti su opat popradcania uvidime ako im bude sediet rola favorita...z domacich hracov tazko niekoho vyzdvihnut...v obrane hra dobre stacha (rocnik 02!!!) a kludne by mohol ist na skusy do acka lebo inak ho nema co drzat v juniorke a tym padom na slovensku...za zmienku stoji este martiska (ktory odohral celkom dva dobre zapasy) a husar....z utoku dnes nikto, s prizmurenim oka pelech (dzugan by mal zacat aj nahravat ale stale u neho vidim sancu na muzsku hokej buducu sezonu) zaujimave ze domaci trener stiahol hascaka aj chromiaka (aj kde druheho potom este parkrat nasadil v tretej tretine najma v presilovke)
30.3.2019 - 19:49
0

Big brother

 

Martiškove strely ale dnes všetky mimo...ale snažil sa aj smerom dopredu.

Mne sa zas okrem Stachu najviac páčil práve Džugan.
30.3.2019 - 19:56
0

Kaita Waikiki

 

mimo alebo do hraca: dzugan je ok,podrzi puk, zatiahne do utocneho pasma ale nechava si ho pre seba...viac nahravat treba.....a striela aj z nemoznych uhlov (ale to aj viaceri - a vacsinou su to slabe strely)
30.3.2019 - 20:24
+1

duckfuck

 

Martiška veľmi dobre. Ale TN defenzíva sa nedá porovnať z PP. Poprad tam má veľmi kvalitných hráčov. Brincko, Česanek, Romaňák tí hrajú s veľkým kľudom. Hlavne posledný dvaja menovaný trenčanom davajú pocitiť tvrdosť. Z trenčína tvrdo jedine Božík, niekedy až príliš.
31.3.2019 - 1:04
+2

Big brother

 

Mna to udivuje celkom popradčania. Ako nič v zlom, ale chvalite si tu defenzivu, aj ofenzívu, ale na lade je realita taká, že naši sú tí lepší, tí čo si vypracovali viac šancí, tí čo tlačili súpera. Naši v tychto dvoch zapasoch mali chybu v tom, že nevyuživali šance, inak by ste boli vybavení. + samozrejme nedsciplinovanost, vid. vylučenie Husára...ale kto vie ako to bolo.
31.3.2019 - 7:42
+1

duckfuck

 

Samozrejme, určite áno, to nevyvrácam. Trenčín má perfektné mužstvo a hlavne mladé. Ale povedal by som, že tej obetavosti a túžby vyhrať bolo oveľa viac zo strany Popradu. Prvý zápas keď ich Trenčín drtil 20 minút tretiu tretinu tak sa hadzali aj 2-3 do striel a chytali ich. Som zvedavý ako to celé dopadne.
31.3.2019 - 13:32
+1

Big brother

 

Obetavost a tuzba bola rovnaká aj na strane našich.
1.4.2019 - 11:17
0

hroso

 

Si bol dnes aj na zápase lebo to koho chvális sa mi moc nezdá jedine ze by si bol nejaká rodinka. Ze Pelech dnes iba vozil puk žiadna myšlienka no proste nič. Martiska a Stacha hrali ako všetci tak prosím netrep.
30.3.2019 - 20:51
+1

len_tak

 

Každá líška svoj chvost chváli.
30.3.2019 - 20:54
+3

Kaita Waikiki

 

jasne, samozrejme ja som Čilo Vacho osobne (nie ze mi niekto ukradne tento nick): urcite martiska ci stacha hrali lepsie ako chatrnuch (ten ani neviem co robil na presilovke v druhej tretine, napr) ci zekucia (ten aspon nic nepokazil ale zase ma odohratu prvu ligu muzov tuto sezonu a neni to vidiet) alebo duzek (ktory dnes chaosil dost ale aspon sa snazi nieco vymysliet a len neodpaluje puky)...z utoku som napisal ze nikto ak by som mal jedneho menovat tak pelecha aj to som prizmuril obe oci...puky vozia vsetci na cele s dzuganom a to je chyba...poprad mal mozno menej z hry ale hral priamociarejsie....a ma aj viac rychlejsich hracov....mohli by sme prebrat kazdeho jedneho hraca ale naco to skor po serii...takze hroso ty radsej otvor svoje oci ked uz komentujes nieco co si si aj tak zle precital a interpretoval...ale hlavne ze konspirujes....na to by vas tu bolo
30.3.2019 - 21:05
0

topska

 

U nas ma velke mnozstvo hracov za sebou zapasy medzi seniormi ci dost treningov s A-ckom. To sa s vami neda ani len porovnat a musi sa to aj nejako prejavit. A utocna hra ma u nas hlau a patu. Ved len tak spomeniem Brincko 63 zapasov, Cesanek 46, Krempasky 121(!!!), Kundrik 70, Olejnik 33, Svitana 32, Vaclav 74 atd...
30.3.2019 - 21:20
+2

Big brother

 

Sorry, ale hokejovo ste lepší neni praveže, máte rýchle protiutoky, ale naši vás častokrát tlačili, že vaši nevedeli kam skor skočit. Dnes už kludne mohlo byt 4:0 na zapasy pre nás, keby sa netrapime v koncovke.
31.3.2019 - 7:30
+1

ŠKP

 

Bigi v pohode aj Banska sa citi lepsia ze nas tlacia atd. Nam to vyhovuje.
31.3.2019 - 13:25
+1

RebelMemoryPP

 

Mohlo ale je 2:2 a nie 4:0... to su dristy,ze sa niekto trapi v koncovke,chabe vyhovorky..my sme sli do TN s mankom 2:0 a je vyrovnane,zmazali dedicit dokonale..ze si z toho smutny a utesujes sa hlupostami je tvoj problem,dalsi tu zas place nad rozhodcom a podobne..
31.3.2019 - 14:26
+1

hroso

 

Teraz vypisujes ale keď ste prehrali doma tak si bol ticho. Niekto musí vyhrať niekto prehrať. Prehrali ste doma aj vy a aj Trenčín. Tak sa tu nepovisujte prosím. Nebuďte ako Slovan a Nidra aj keď ved farby mate rovnaké možno to je práve tým.......
31.3.2019 - 14:47
+2

topska

 

Radsej byt ticho ako dookola vypisovat o rozhodcoch a este nie ze len tu, ale si odskocit na nas fb Nechapem tychto prispievatelov...
31.3.2019 - 16:08
+1

Big brother

 

Ja som tie hokeje videl, to nie je utešovanie, to je hodnotenie videného.
1.4.2019 - 11:18
0

topska

 

Nikde som nenapisal ze dominujeme, to by ste mali kadzy rok praveze vy. Bez tych skusenosti v A-cku by sme asi vo finale neboli.
31.3.2019 - 16:07
+1

Big brother

 

A čo sa tyka Krempaskeho, tak ten chalan nemá na to, nestiha, robí chyby.
31.3.2019 - 7:35
0

len_tak

 

Zabudol som k príspevku dať . A nebolo to myslené zlomyseľne, ale žartovne. Tak ak som ťa naštartoval, mea culpa.
30.3.2019 - 21:22
+1

Kaita Waikiki

 

tak ja som reagoval hlavne na hrosa: ale zaradil som to chronologicky.....k topskovi len mozno dodat ze to je pravda a dukla ma len dve vynimky (98) v teame (dnes len jednu) a iba jeden utok z druhorociakov (99) plus brankar...poprad ma naozaj dost skusenych hracov prave preto som cakal od nich viac...ale tak zas vyhrali dvakrat takze ciel splnili na viac ako sto percent....tento rok som zlato necakal ani v junioroch a uz vobec nie v doraste...ale po prvom dvojzapase som to prehodnotil (v doraste uz potom ako vypadol slovan)
30.3.2019 - 21:40
0

Big brother

 

My sme rovnako aj minuly tok vo finale mali o dost mladší tím ako Nitra a vyhrali sme to. Tento rok takisto máme na to.
31.3.2019 - 7:31
+2

ferdo3

 

Loksik - TN 2:0: super vykon pan rozhodca, kedy s tym niekto nieco urobi ? "Pan" ktory si lieci svoje komplexy, ze ho v TN nezobrali do dorastu a juniorky lebo na to nemal...totalny chudak a odpad slovenskeho hokeja...
30.3.2019 - 19:52
+2

Big brother

 

Ale no tak...zas Lokšík nám to neprehral.
30.3.2019 - 20:20
+2

ferdo3

 

ked je muzstvo totalne rozhodene po nezmyselnom 5min vyluceni, strati sily... to sa ti zda ze je OK, sorry ten pan je hanba slovenskeho hokeja, preco ho museli 3 SBSkari strazit aby ho treneri a hraci neubili
30.3.2019 - 20:40
0

Big brother

 

Ved ano, tam to posrali...ale obaja hlavní.
30.3.2019 - 20:55
0

Kaita Waikiki

 

dnes tam bola veru frustracia z domacej strany: ale je uplne zbytocne tu vypisovat a riesit rozhodcu....to je nekonecny pribeh....opat plati ze treba dat viac golov...a potom sa kludne moze hrat aj v oslabeni 20 minut v kuse...
30.3.2019 - 21:11
+1

ferdo3

 

uz s tym prestan prosim Ta, treba dat viac golov, je to ciastocna pravda. Taketo zapasy rozhoduju malickosti a v oboch zapasoch boli hrube zasahy rozhodcov do diania. V prvom zapase som opisal situaciu z 1. tretiny, kde hrac TN dostal do tvare hokejkou, hrac PP zdvihol ruky na ospravedlnenie a nic sa nedialo. Vcera takisto, podrazenie hraca TN, popradcanovi vypadla hokejka, zdvihol ruky, ze sorry a nic. Toto su veci, ktore rozhoduju zapasy (pocuvaj Valabika), ked namiesto presilovky hras vymyslenu oslabovku, frustracia mladych chalanov je velka. Nevedia to este tak zvladnut.
31.3.2019 - 9:31
+1

Kaita Waikiki

 

pozri sa na to takto: nepride mi produktivne riesit na nete nieco co sa uz neda zmenit...namiesto toho treba porozmyslat kde sa spravili chyby (napr. dvakrat druha tretina uplne o nicom) a nie sa rozculovat/utesovat ze keby nebolo rozhodcu tak vyhrame
31.3.2019 - 11:39
+4

len_tak

 

+
31.3.2019 - 13:18
0

topska

 

uz by stacilo nie?
31.3.2019 - 16:09
+1

Kicoo333

 

Veď chvalabohu konecne uz vam tam píska normalny rozhodca ako tak citam
30.3.2019 - 23:21
+1

forwardPP

 

Ja sa čudujem, že tie jeho príspevky tú stále sveta. Plné urážok a nadávok. Už mali byť dávno zmazané.
31.3.2019 - 7:28
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
len_tak

 

Prečo porazení hľadajú príčinu prehry v rozhodcovi? Žiaľ je to tiež jeden zo spôsobov ako ospravedlniť zlyhanie. Trocha nadhľadu by neuškodilo.
30.3.2019 - 21:58
+4

fortuna

 

Co to ma s nadhladom. Boli pp snad lepsi? Vcera isto nie dnes dajme tomu vyrovnane.A v takom zapase moze byt rozhodca ten kto rozhodne zapas.Ak pp vyhra 6:2 tak ok ale vymyslet 5 min presilovku ked je stav 3:3 je chrapunstvo a to hovado nech za to poriadne nespi. Ze vysoka intenzita to co uz zavedieme meranie sily narazu ci ako
30.3.2019 - 22:09
+2

duckfuck

 

Neviem prečo tu riešite ten 5 minútový trest. Bol to čistý úder do oblasti hlavy a krku, môže byť hráč Trenčína rád že mu nedali TH.
31.3.2019 - 0:45
+2

MojNazor

 

UDER DO OBLASTI HLAVY A KRKU = to vyhodnotil len rozhodca ,ten rozhodca ,ktory to najprv ani len nevidel a ani druhy hlavny nereagoval zdvyhnutim pravice. Ten kto to videl musel videt ze to bolo štrajchnute rameno o rameno. ....ano,ano ,bola tam krv z nosa,ale to sa mohlo privodit aj pri tom ako vehementne ten hrac sa hodil na ľad. A mozno aj pri samotnom strajchnuti,su ludia ktorym sa aj v spanku pusti krv z nosa,alebo pri kychnuti.....alternativ je vela.....len ma udivuje,ze štyria rozhodcovia to nevideli a ked videli tak pociatocne to tah nehodnotili a potom zrazu 5+DZ ......... no vsak pravdov ostava ze 2. tretina z pohladu TN bola zlá.
31.3.2019 - 1:07
+1

duckfuck

 

Vážim si každý názor ale musím konštatovať, že sa mýlite. Videl som video viac krát v Trenčíne keď sme to skúmali, hráč Poprad už nebol v držaní puku a vtedy prišla prvotná rana do hlavy a potom vonkajšie rameno. Z pohľadu tribúny ten prvotný náraz hlavy nemuselo byť vidno. Ale z videa jasne vidno ako hrač Trenčína ramenom trafil do oblasti tváre hráča Popradu, ktorý si ešte pred pádom chytil hlavu pre tých, ktorí píšu že krv mohla ísť po buchnití hlavy o ľad.
31.3.2019 - 3:37
+2

ferdo3

 

a kde si sa k tomu videu dostal, ja by som to tiez rad videl...mam pocit, ze dost kecas
31.3.2019 - 8:59
+3

len_tak

 

Má pravdu, stalo sa to presne ako popísal. Hráč Trenčína trafil ramenom do hlavy hráča Popradu. Video je vo videoarchíve SZĽH - 3.tretina, čas vo videu 6:40.
31.3.2019 - 9:49
+2

ferdo3

 

vies poslat link pls
31.3.2019 - 11:21
0

Kaita Waikiki

 

hlavny problem ako to cele vzniklo: bolo ze rozhodca to mal rovno pred sebou a aj ked bol blizko tak nepiskal faul...ten co bol dalej ten tiez nic.....toto by sa nemalo stavat ze najprv nic a zrazu 5plusDKZ....a nie je pravda ze su tam styria....ciarovych nemusis ratat
31.3.2019 - 11:48
+1

len_tak

 

Videoarchiv je tu: ftp://videoarchiv.hockeyslovakia.sk Nie je to dostupné verejne, pre prístup potrebuješ meno a heslo. Požiadaj k neho vo svojom klube, možno ti ho poskytnú. Ja ti moje poskytnúť nemôžem. Každý zápas najvyšších súťaží sa nahráva a domáci klub ho musí do 24 hod. nahrať na videoserver.
31.3.2019 - 13:16
+1

forwardPP

 

Najväčší kecalko v tejto diskusii si tu ty a ešte k tomu dosť vulgárny.
31.3.2019 - 13:50
+2

topska

 

pytaj si vo vasom klube, urcite ti to pustia, disponuju tym
31.3.2019 - 16:10
+1

ferdo3

 

5 minutovy trest rozhodol o celom zapase...preto sa o tom pise...vo vyrovnanych zapasoch rozhoduju malickosti, a toto bol dost velky zasah do zapasu...najzaujimavejsie je, ze nikto nic nesignalizoval, potom sa stretli zbadali krv, prehrali si svoje videa vo svojich "hlavach" a dali trest...dost zaujimave rozhodnutie
31.3.2019 - 9:06
+2

Big brother

 

Ale žial taký je trend v hokeji. Rozhodcovia neposudzujú podla zakroku, ale do velkej mieri podla toho ako dopadne hrač, ktorý inkasoval hit. Žial, je to uplna hovadina, ale takto by sa zachovalo podla mna 90% rozhodcov. A rovnako aj keby to bolo na opačnej strane.
31.3.2019 - 9:12
+3

topska

 

Prehrat si to mohli aj po zapase a rozhodcovia mozu uplne kludne spat, ten zakrok bol presne a podla pravidiel rozhodnuty. Pre boha, tak ty to vidis niekde z tribuny, ostatni ti tu pisu ze to vidia na videu (alebo na lade) ale nie, ty mas urcite pravdu, len ty!
31.3.2019 - 16:12
+3

fortuna

 

Asi aj teba to zasiahlo do hlavy.Nebolo tam nic keby ano boli by to piskali hned. To ze sa hrac pri suboji zrani sa stava ale rozhodca nemoze udelit trest na zaklade intenzity vyplakavania.
31.3.2019 - 9:56
+1

corthez

 

To je tu náreku na rozhodcov a že ste nič nepísali keď v 2. zapase v PP boli vylúčený dvaja popradcania naraz
31.3.2019 - 3:06
+1

Big brother

 

A čo že boli dvaja naraz vylučení, ved tesne pred tym zas trenčanov poslal do troch.
31.3.2019 - 7:33
+2

ferdo3

 

rozhodcovia signalizovali vylucenie a pri tom prisiel dalsi faul, takze isli 2 von...takze normalna prehladna situacia
31.3.2019 - 9:00
0

MojNazor

 

DVAJ NARAZ VYLUČENÍ .... ano aj to sa stava....... prve vylucenie bolo za hakovanie pei uniku hrača na popradskej utočnej modrej a to aj hned signalizoval hlavny ,ktory bol 2metre zatym ,faulovany hrač pokracoval v uniku a obrannom pasme popradu bol zase faulovany druhym PP hračom čo zas hned signalizoval druhy hlavny rozhodca,stojaci pri PP brane..... vsetko bolo riadne a hned signalizovane a v sučinnosti oboch hlavnych rozhodcov
31.3.2019 - 10:06
0

corthez

 

Zaujímavé že počas celého zápasu sa takéto jemne zákroky nepiskali až vtedy.
A keď už niekomu idem darovať 2 min presilovku 5:3 tak už vôbec nie. Ale nezvyknem verdikty rozhodcu komentovať ale už som nevydržal ten múr narekom čo tu čítam
31.3.2019 - 15:31
0

forwardPP

 

Narieka tu iba jeden šašo menom ferdo3 inak v pohode diskusia.
31.3.2019 - 13:53
+1

ferdo3

 

ahoj, pozdravuje Ta saso Ferdo3...neviem kde si ziskal ten dojem, ze tu vyplakavam...keby si prisiel medzi fanusikov TN, tak Ti kazdy povie X pripadov (mozno sme vsetci neobjektivni), kedy pan Loksik zarezal TN mladez...ten pan ma komplexy ktore si lieci na hracoch, a bohuzial nasi kompetentni to riesia mavnutim ruky...ja len poukazujem, aby vyhrala hra, kto je lepsi...nie aby jeden zakomplexovany jedinec rozhodoval o osudoch chalanov a zapasov...ale nemusis tomu verit, ja ta nebudem nutit...a este raz opakujem nech vyhra lepsi, bez vedlajsich vplyvov...nestiham slzy utierat, tak tu placem.
31.3.2019 - 19:26
0

RebelMemoryPP

 

Ty vole to je tu placu a dokonca je aj video ktore potvrdilo spravnost trestu ale niekto si ide stale svoje,boze takuto uplakanu diskusiu som uz dlho nevidel..ale chapem po zapasoch v Poprade ste uz vsetci sa videli vitazmi a zrazu je vyrovnane,to musi byt placu samozrejme..
31.3.2019 - 14:34
0

ferdo3

 

videl si to video ?, ja nie...ak budem, potom sa tu Loksikovi a spol hlboko ospravedlnim...vobec sme sa nevideli ako vitazi, ja som povedal, ze ako sme 2 zapasy vyhrali o gol, takisto mozeme 2 stratit...co sa aj stalo...nech vyhra lepsi (PP bol pre mna favorit od zaciatku), ale nech o tom rozhodne hra...nevies absolutne pozadie, ako Loksik potapa hracov TN...po 2. tretine prveho zapasu bol dokonca v TN kabine a mal blbe reci ako da jedneho hraca dole , je na to X svedkov (co by si absolutne rozhodca nemal dovolit) a pred playoff povedal, ze ten hrac playoff nedohra a celkom slusne na tom pracuje...
31.3.2019 - 19:19
0

Big brother

 

Netrep, ja som pisal že to bolo ma hrane..presne som sa k tomu nevyjadroval, tak si toto odpusti.
1.4.2019 - 11:20
+1

hroso

 

REBELMEMORYPP ty si strašný trulo načo sa zapajas do takejto dyskusie s takými dementnymi príspevkami. Radšej sa povysuj na Banskej.
31.3.2019 - 15:09
+7

falcyhulgy

 

Uvedomte sa preboha. Každý fandite svojmu, ale pri zákroku takomto na hlavu by ste mali byt objektívny. Vaclav má zlomení nos a slabší otras mozgu. Ešte stále si myslite že to bolo čistý? Nemám slov!
31.3.2019 - 16:50
+2

gwenda

 

Určite to tak nevyzeralo. V zápase o konca po pár striedaniach normálne pokračoval. Nie každý videl video po zápase.
31.3.2019 - 18:17
0

fortuna

 

Zlomeny nos a slabsi otras? Pri pade na lad a hlavne nekontrolovanom sa moze stat aj to. To neznamena ze to sposobil Husar narazom.Iba ak bol Vaclav nepripraveny.Nikto nechce zranenia,ale v hokeji sa aj to stava to ale neznamena ze suboj bol necisty.Asi pred tromi rokmi zlomil Ziak v suboji Kollarovi ruku jednoducho take veci sa stavaju.
31.3.2019 - 18:40
+2

topska

 

Naozaj si vypytaj v klube to video...bol necisty a prafil ho priamo do hlavy, to uznali (napriklad aj tu) aj fanusikovia ci ludia mimo Popradu.
31.3.2019 - 19:19
+1

fortuna

 

Co tu trepes o videu.Tu ide o rozhodnutie rozhodcu.Najskor nic potom na zaklade mavania rukami a neviem coho este dodatocne dal trest.Na akom zaklade zmenil rozhodnutie? Suboj nebol ani od zadu pri mantinely ani treti v suboji ani nic na zklade coho by rozhodca trestal.Pozerali na ten suboj vsetci a nikto nic. A az nasledne ked sa hrac nezdvihol z ladu isiel nieco riesit.Ved to je vsetko chore toto posudzovanie subojov.Hrac tn bol v druhej tretine jasne narazeny zozadu v ochrannej zone na mantinel chvilu sa aj nedvihal ale potom sa odtiahol na striedacku tak pan rozhodca kaslal na to a tam je jasne dane v pravidlach ako mal postupovat.A ze ho trafil do hlavy? Ked je hrac prikrceny pri puku a super hituje tak sa moze stat ze trafi aj hlavu to neznamena ze mu isiel po hlave.To je chyba hraca ze sa nechrani.Samozrejme pokial supera vidi a Vaclav ho videl mozno si myslel ze je sikovnejsi ale nebol.Preto by sa mali trestat utoky na hlavu ale iba zozadu
31.3.2019 - 19:40
+1

topska

 

Ja nevrvim ci to odpiskal vcas alebo nie...Ale ze pravom! Ale dobre, toto nema vyznam lebo ty si to videl raz, ja asi 15-krat a spomalene
31.3.2019 - 19:53
+1

topska

 

A neviem co ty "trepes" o skrcenis a a trafeni do hlavy, anebol to ten pripad a hlavu proste trafit nemozes!
31.3.2019 - 19:58
+1

fortuna

 

Ty uz si len nieco prisposobujes.Ja sa pytam na zaklsde coho zmenil rozhodca svoje rozhodnutie.Na zaklade vyplakavania a to je chore.A ze si videl video kde sa ruka tn hraca suchla o hlavu pp hraca? No a? Bolo to zozadu,niekde pri mantinely alebo prisiel ako treti do suboja?Mohol ho pp hrac vidiet ,mohol sa namiesto hrania puku chranit.Mohol a mal.To ze si Vaclav myslel ze s nim vydrbe je jeho problem nie Husara.Nabuduce si mozno ubere zo svojho sebavedomia
31.3.2019 - 20:07
+1

fortuna

 

A spomalene videa si pozeraj akcne sceny.To uz mam rad tychto sledovacov videi kde spomalene a lupou skumaju ci sa dres jedneho hraca osuchne o hlavu druheho hraca.Pravidlo o utoku na hlavu a krk bolo zavedene pre uplne ine situacie a nie pre normalne suboje.To len zas videoexperti si ho prisposobili vsak..
31.3.2019 - 20:13
+3

topska

 

no s tebou som ja skoncil, toto je katastrofa
31.3.2019 - 20:41
+1

MojNazor

 

Sledova ie videa je dobra vec,to nespochybnujem. Pomoze ti jasne rozoznat situacie odohravajuce sa v rychlosti a zhone. Ale aby si spoznal aj celu situaciu o tom co tu pisu o zasahovani rozhodcu do zapasu,skus si to video pretocit este o par sekund,mozno minutu,dve ( neviem presne) dozadu ked hrac PP v priestore pri PP striedacke ,pol metra od mantinelu,zozadu drziac hokejku predsebou v dvoch rukach sotil hraca TN do mantinelu. Ten keby nemal mriezku na prilbe tak ostane bez zubov,lebo tvarou narazil o vrchnu hranu mantinelu tak ze az odskocili popradsky hraci stojaci na striedacke. A toto bol faul ohrozujuci zdravie a aj zivor hraca,lebo v takychto narazoch v tychto uhkich je v priamom ohrozeni aj krcna chrbtica. No a v tomto pripade nepomohlo ani ze hrac sa nedvyhsl a ani buracanie na tribune ,rozhodca hral kulečnik vo vrecku. Takze asi tolko k analyzam z videa. Ked uz analyzujete tak vsetko. Lebo inak to len pripomina argumenty pana R.F.
31.3.2019 - 21:03
+3

topska

 

Ale ja hovorim len o tom jedinom pripade, ine som vobec nekomentoval lebo som ich nestudoval a vobec sa o nich nemienim hadat ci vam ich vyvratit. Avsak ak dookola niekto tvrdi opak toho, co sa v skutocnosti udialo a neberie ziadne protiargumenty za relevantne, tka s nim diskutovat nemienim, lebo je to uplna strata casu. Ja neanalyzujem vsetko, len tento jeden pripad (teda 5+DKZ).
31.3.2019 - 21:18
+1

MojNazor

 

Ok,ked hovoris len o tom jednom faule .....teda ak pripustame,ze ten faul bol aj ked dodatocne,ale spravne odpiskany,tak aby mol ostat zapas oznaceny ako neovplivneny ,podla mojho ,by mal byt potom odpiskany aj ten faul pri PP striedacke a tiez za uder do oblasti krku a hlavy. A kedze sa tento odohral skor ako ten na PP hraca , mozno k faulu na PP hraca by ani nedoslo,lebo v tom case by hral po zasluhe presilovku TN. ...... ale suhlasim s tebou,ze je uz zbytocne tu rozoberat keby .... ja len na margo toho , ze ty tu o jednom faule a fortuna o tom,ze svojim konanim a nekonanim rozhodca pozmenil priebeh zapasu.
31.3.2019 - 21:44
+3

topska

 

ja som komentoval len jeho prispevok kde pisal o jednom faule, nic viac
31.3.2019 - 22:10
0

MojNazor

 

Oki .... bavme sa hokejom ,pasikavci nam to nepokazia ..... myslim,ze chlapci si aj tak po serii podaju ruky
31.3.2019 - 22:21
0

fortuna

 

Ty so mnou skoncit nemozes A dole pod svojim prispevkom mas suboj o ktorom som hovoril. Cisty priklad kedy mal rozhodca trestat a nie ked sa hrac sam vystavi riziku suboja na ktory sa mohol a mal pripravit.Zle rozhodnutia rozhodcu hrubo ovplyvnili zapas v neprospech tn.A je jedno ze v druhom zapase hral tn kulove.Ja viem ze ty sa tu prezentujes ako expert na hokej. A mozno aj si,ale mne je to ukradnute,lebo obhajujes nieco co je neobhajitelne a k tomu si dodatocne prisposobujes co ti do toho zapada.Fesak ok..?
31.3.2019 - 21:23
+3

topska

 

Ja s tebou skoncit nemozem? To akozem cim alebo kym mi je prikazane s tebou debatovat? (sice teraz si ma dostal ). Skus pouzivat tlacidlo odpovedat aby to bolo prehladnejsie.
31.3.2019 - 21:37
+1

fortuna

 

Pravidlo o utoku na hlavu a krk sa u nas zacalo akurat tak zneuzivat.Hlavne vychcanymi hracmi a priposratymi rozhodcami.A dalsie debilne pravidlo je o neocakavanom hite.Ak hrac na lade neocakava hit tak asi si pomylil sport. Uz chyba len pravidlo o prilis tvrdej strele na brankara.
31.3.2019 - 21:39
+4

Dukla naj

 

PP- TN 4:6 pekne chlapci v stredu to ukončiť
1.4.2019 - 19:33
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 21.7.2019 02:54
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.P.Bystrica000000:00
11.Sp.Nová Ves000000:00
12.SR 18000000:00
Aktualizované: 21.7.2019 03:58
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 21.7.2019 03:57
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 21.7.2019 03:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 22.7.2019 20:33
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 22.7.2019 20:33
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 22.7.2019 20:33
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 22.7.2019 20:33
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 22.7.2019 20:33
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 22.7.2019 20:33

Bleskovky

Sundqvist sa vyhol arbitráži a so St. Louis podpísal novú zmluvu

Hokejový útočník Oskar Sundqvist podpísal s víťazom Stanleyho pohára St. Louis Blues novú štvorročnú zmluvu na 11 miliónov dolárov. Informoval o tom oficiálny web profiligy. Dvadsaťpäťročný Švéd zarobí v priemere 2,75 milióna dolárov za sezónu a podpísaním novej zmluvy sa vyhol arbitráži.
o 09:47 - Michal Bruner / TASR

McGinn sa vyhol arbitráži, s Carolinou podpísal zmluvu na dva roky

Kanadský hokejista Brock McGinn sa v NHL na poslednú chvíľu vyhol arbitráži, keď sa s Carolinou Huricanes dohodol na novej zmluve. Dvadsaťpäťročný krídelník podpísal kontrakt na dva roky s príjmom 2,1 milióna USD za sezónu. V predchádzajúcom ročníku nazbieral v 82 zápasoch základnej časti 26 bodov, v play off pridal šesť bodov a v predĺžení rozhodol 7. duel 1. kola vyraďovačky proti Washingtonu Capitals. Informoval o tom oficiálny web profiligy.
včera o 08:51 - / TASR

New York Rangers sa dohodli s Troubom na novej zmluve a vyhnú sa arbitráži

Vedenie hokejového klubu NHL New York Rangers sa dohodlo s Jacobom Troubom na novej zmluve. V piatok podpísali kontrakt na sedem rokov v celkovej hodnote 56 miliónov USD a vyhnú sa arbitráži, ktorá bola naplánovaná na 25. júla. Dvadsaťpäťročný obranca si v minulej sezóne utvoril kariérne maximá v počte bodov (50) a asistencií (42). Po nej prestúpil z Winnipegu do New Yorku Rangers, informovala agentúra AP.
20.7.2019 07:12 - / TASR

Ovečkin predstaví v auguste zámorskú súťaž v Číne

Kapitán tímu zámorskej hokejovej NHL Washington Capitals Alexander Ovečkin predstaví v auguste slávnu súťaž v Číne. Návšteva Pekingu sa bude skladať z rozhovorov, obchodných stretnutí a zavíta tiež do mládežníckych akadémií.
18.7.2019 17:16 - Michal Bruner / TASR

Compher sa vyhne arbitráži, s Coloradom sa dohodli na novej zmluve

Hokejový klub NHL Colorado Avalanche a T.J. Compher sa dohodli na predĺžení zmluvy a vyhnú sa arbitráži. Dvadsaťštyriročný útočník podpísal s "lavínami" kontrakt na štyri roky bez zverejnenia finančných aspektov.
18.7.2019 09:05 - Michal Bruner / TASR

Winnipeg podpísal nováčikovský kontrakt s Heinolom

Klub zámorskej hokejovej NHL Winnipeg Jets podpísal s Fínom Villem Heinolom trojročný nováčikovský kontrakt v hodnote približne 3,4 milióna dolárov. "Tryskáče" si 18-ročného obrancu vybrali v 1. kole draftu NHL z 20. miesta.
15.7.2019 21:51 - Michal Bruner / TASR

Burakovsky podpísal ročnú zmluvu s Coloradom

Švédsky hokejista Andre Burakovsky podpísal ako chránený voľný hráč ročný kontrakt v hodnote 3,25 milióna dolárov s organizáciou NHL Colorado Avalanche.
15.7.2019 20:35 - Michal Bruner / TASR

Vojnov sa dohodol na ročnej spolupráci s Omskom

Ruský hokejista Viačeslav Vojnov bude v kariére pokračovať v drese Avangardu Omsk. S klubom KHL sa dohodol na ročnej spolupráci. Informovala o tom agentúra AP.
15.7.2019 15:55 - Michal Bruner / TASR

Zomrel bývalý hráč Košíc Imrich Lukáč

Vo veku 69 rokov zomrel po ťažkej chorobe bývalý hokejový útočník Imrich Lukáč. Člen legendárneho bratského útoku s Vincentom a Jozefom odohral v najvyššej československej súťaži 149 zápasov, v ktorých strelil 49 gólov.
13.7.2019 11:47 - Michal Bruner / TASR

Brankár Bäckström ukončil kariéru, pracovať bude pre Columbus

Fínsky hokejový brankár Niklas Bäckström ukončil vo veku 41 rokov aktívnu kariéru. Jej prevažnú časť strávil v klube Minnesota Wild, za ktorý odchytal 9 sezón. Pôsobiť bude ako európsky tréner brankárov pre klub Columbus Blue Jackets.
13.7.2019 11:21 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola