Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
MS
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Extraliga juniorov: Prvé zápasy semifinále play-off

Slovan dokázal v prvom stretnutí v Nitre tesne zvíťaziť, domáci to bratislavskému celku v druhom vrátili a séria je zatiaľ vyrovnaná. Dukla vyhrala nad Popradom v oboch zápasoch.


NITRA (1.) - SLOVAN (6.) stav série 1:1
prvý zápas 2:3 (1:0, 0:1, 1:2)
13:54 Fominych (Šimurda, Kollár) v presilovke 1:0
34:33 Šauša (Včelka, Trnavský) 1:1
51:01 Mrázik (Ševčík, Boldižár) 1:2
53:42 Štefanka (Gubo, Šramaty) v presilovke 2:2
55:08 Baranov 2:3
Vylúčenia: 2:5. Presilovky: 2:0. Oslabenia: 0:0.
Strely na bránu: 31:29 (10:10, 11:12, 10:7).
Rozhodovali: Milan Adamec, Peter Lokšík - Martin Krajčík, Róbert Frimmel.
Divákov: 180.
Nitra: Vladimír Glosár
Samuel Rácz, Juraj Štefanka ml. - Erik Gubo, Erik Šramaty, Ľuboš Buc
Michal Pupák, Adam Šimurda - Mário Múčka, Andrej Kollár ml., Daniil Fominych
Ondrej Šturdík, Dávid Matejovič - Tomáš Adamovič, Alexander Hvizdoš, Jakub Dušan Vaňo
Milan Hudec, Jaroslav Maček - Denis Adámik, Kristián Gorž, Marco Dobrotina
Slovan: Michal Vojvoda
Samuel Fereta, Tomáš Hedera - Marek Sloboda, Alex Vavrušek, Filip Bobál
Roman Ledenev, Dávid Boldižár - Jegor Baranov, Matej Mrázik, Ján Ševčík
Šimon Trnavský, Martin Vitaloš - Martin Puš, Martin Mirilovič, Radovan Hanula
Dominik Šauša, Patrik Topor - Kristián Včelka, Michal Herák

 

druhý zápas 5:3 (1:0, 1:1, 3:2)
09:44 Gorž (Štefanka, Buc) 1:0
21:00 Ševčík (Mrázik, Baranov) 1:1
31:32 Gorž (Adámik) 2:1
43:31 Vavrušek (Bobál) 2:2
45:53 Buc (Gubo) v presilovke 3:2
49:19 Štefanka (Gubo, Šramaty) v presilovke 4:2
51:37 Mirilovič (Puš, Vitaloš) 4:3
59:34 Fominych (Múčka, Kollár) do prázdnej brány 5:3
Vylúčenia: 6:6. Presilovky: 2:0. Oslabenia: 0:0.
Strely na bránu: 30:28 (12:5, 8:13, 10:10).
Rozhodovali: Peter Stano, Róbert Müllner - Peter Šefčík, Tomáš Gegáň.
Divákov: 250.
Nitra: Vladimír Glosár
Samuel Rácz, Juraj Štefanka ml. - Erik Gubo, Erik Šramaty, Ľuboš Buc
Michal Pupák, Adam Šimurda - Mário Múčka, Andrej Kollár ml., Daniil Fominych
Ondrej Šturdík, Dávid Matejovič - Tomáš Adamovič, Alexander Hvizdoš, Jakub Dušan Vaňo
Jakub Soveľ, Jaroslav Maček - Denis Adámik, Kristián Gorž, Marco Dobrotina
Slovan: Michal Vojvoda
Samuel Fereta, Tomáš Hedera - Marek Sloboda, Alex Vavrušek, Filip Bobál
Roman Ledenev, Dávid Boldižár - Jegor Baranov, Matej Mrázik, Ján Ševčík
Šimon Trnavský, Martin Vitaloš - Martin Puš, Martin Mirilovič, Dominik Šauša
Radovan Hanula, Kristián Včelka, Michal Herák

 

DUKLA (2.) - POPRAD (5.) stav série 2:0
prvý zápas 5:2 (1:1, 1:0, 2:1)
17:14 Vašaš 0:1
23:04 Havrila (Pelech, Džugan) v presilovke 1:1
23:56 Jakubec (Okuliar, Luhový) 2:1
42:24 Ďurkech (Okuliar, Kukuča) 3:1
44:16 Jakubec (Božík, Kukuča) v presilovke 4:1
50:21 Kňažko (Okuliar, Jakubec) 5:1
52:30 Martančík (Bjalončík, Vašaš) 5:2
Vylúčenia: 8:9. Presilovky: 2:0. Oslabenia: 0:0.
Strely na bránu: 43:28 (15:12, 17:6, 11:10).
Rozhodovali: Michal Mĺkvy, Branislav Píšťanský - Michal Drblík, Marek Makúch.
Divákov: 294.
Dukla: Jakub Kostelný
Lukáš Ďurkech, Samuel Kňažko - Andrej Kukuča, Richard Jakubec, Oliver Okuliar
Filip Husár, Adam Themár - Samuel Pelech, Matúš Havrila, Róbert Džugan
Alexander Zekucia, Martin Božík - Michal Luhový, Kristián Kováčik, Marcel Škvarka
Adam Dúžek
Poprad: Daniel Jakub Pavličko
Andrej Leško, Dávid Romaňák - Lukáš Olejník, René Svitana, Adrián Miškovec
Daniel Slanina, Martin Krempaský - Boris Martančík, Peter Bjalončík, Filip Vašaš
Boris Česánek, Lukáš Turan - Kristián Janaček, Michal Králik, Tomáš Bartkovský
Oliver Šanko - Róbert Hohol, Aleksandr Vežlivcev, Damián Iglovský

 

druhý zápas 6:4 (0:3, 2:0, 4:1)
04:04 Vašaš (Krempaský, Bjalončík) v presilovke o dvoch 0:1
05:32 Miškovec z trestného strieľania 0:2
09:57 Bjalončík (Martančík, Miškovec) 0:3
25:14 Okuliar (Ďurkech, Kukuča) v presilovke 1:3
35:39 Škvarka (Dúžek, Themár) 2:3
45:43 Kováčik (Smolka, Škvarka) 3:3
47:55 Vašaš (Leško, Martančík) 3:4
48:43 Luhový (Džugan, Themár) 4:4
50:55 Ďurkech (Jakubec) 5:4
59:12 Kukuča (Okuliar) do prázdnej brány 6:4
Vylúčenia: 7:7 na 2 min, navyše Havrila 5+DKZ napadnutie zozadu, Džugan TS seknutie - Vašaš 10+DKZ+DKZ nešportové správanie. Presilovky: 1:1. Oslabenia: 0:0.
Strely na bránu: 45:21 (14:13, 15:2, 16:6).
Rozhodovali: Peter Jonák, Vladimír Goga - Roman Výleta, Adam Jurčiak.
Divákov: 294.
Dukla: Jakub Kostelný
Lukáš Ďurkech, Samuel Kňažko - Andrej Kukuča, Richard Jakubec, Oliver Okuliar
Filip Husár, Adam Themár - Michal Luhový, Matúš Havrila, Róbert Džugan
Alexander Zekucia, Martin Božík - Erik Smolka, Kristián Kováčik, Marcel Škvarka
Jakub Martiška, Adam Dúžek - Viktor Ďurina, Nicolas Ferenyi, Samuel Pelech
Poprad: Daniel Jakub Pavličko
Andrej Leško, Dávid Romaňák - Lukáš Olejník, René Svitana, Jakub Nespala
Daniel Slanina, Martin Krempaský - Boris Martančík, Peter Bjalončík, Filip Vašaš
Boris Česánek, Lukáš Turan - Adrián Miškovec, Michal Králik, Tomáš Bartkovský
Damián Iglovský, Oliver Šanko - Kristián Janaček, Róbert Hohol, Aleksandr Vežlivcev
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Mládež


kamenný pavúk

 

bol som na druhom zapase dukla - pp a to bol teda zapas ako lusk...vsetko pochopitelne ovplyvnili prve tri rychle goly....v desiatej minute 0:3 pre poprad ked vyuzili presilovku 5na3 (bol tam aj jeden patminutovy trest), druhy gol z najazdu....kostelny nemal ani jeden zakrok a uz lovil
trikrat puk zo siete...dukla sa z toho nevedela spamatat do konca tretiny a v druhej keby to nedali stastny gol (odrazeny od nohy myslim ze to bolo koleno mozno aj vyssie) tak by to vyzeralo zle nedobre...v tej dobe uz ale dukla zacinala pridavat a ziskaval dost velky tlak az tak ze dokazala vyrovnat...vzapati vsak dostala gol po bravurnom sole vasasa skoro cez cele ihrisko (akurat ze to potom zabil vulgarnym pokrikmi smerom k tribune)...dukla vsak opat dokazala vyrovnat a vitazny gol bol vskutku kuriozny...vystreleny puk sa od zadneho mantinelu odrazil od chrbata brankara do brany...to bola velka smola pre pavlicka ktory chytal s prehladom (aj napriek vysokemu poctu golov, mozno ten stvrty bol chytatelny)...posledny gol bol do prazdnej...popradu to viac svedci ked utoci vtedy je nebezpecny ale je jasne za stavu 0:3 nemali dovod sa hrnut do utoku...dukla paradny obrat a ani tie tri goly ich nepolozili...obaval som sa o mladych hracov dukly ci zvladnu tlak v playoff ale dnes ukazali ze zbytocne....ako podnet davam zvazu ci by nemohli organizovat nejake kurzy etickej vychovy pre juniorov a dorastencov...poprad to najma v zavere emocne nezvladol co sice chapem po takom priebehu zapasu ale nebolo to adekvatne...aj to vasasove predstavenie smerom k tribunam bolo tiez navyse kedze dovtedy nebola ziadna zasadna zamienka pre take gesto...hokejova karma mu to vratila....myslim ze popradcania sa rozculovali najma pre prvy gol dukly ktory bol odrazeny od kolena ze to bol umysel a samozrejme v poslednej tretine uz videli vo vsetkom ze ich rozhodca poskodzuje a davali to aj jasne najavo (mozno keby sa viac sustredili na hru bolo by to ine)...ale to sa mohli aj domaci rozculovat ze ich rozhodca v uvode poslal do kolien vyluceniami a najazdom no napriek tomu sa este viac zomkli a otocili to...nesportove spravanie a vylucenie vasasa v zavere je len potvrdenie ze tento hrac je osobnostne omnoho nizsie ako hokejovo...v poprade ocakavam tiez dobry hokej v napatej vybicovanej atmosfere ale priebeh si netrufam odhadnut: moze to byt kludne aj 2:2 na zapasy ale aj 4:0 pre duklu
12.3.2018 - 19:41
+14

Fanusik2002

 

Veľmi presný a výstižný príspevok.Chlapci z Dukly dnes ukázali,že si zaslúžia dres Dukla Trenčín.
A ,,veľký,, hráč Vašaš ako rýchlo vyletel ,tak rýchlo môže spadnúť,keď si to neuprata v hlave.
Za dnešný jeho prejav ,by ho mala riešiť disciplinárna komisia.
12.3.2018 - 20:52
+5

MackoPu

 

Pravdupovediac, nejako herne nevycnieval v PP time v ziadnom pripade.
12.3.2018 - 21:50
+2

Suomi BLOG

 

ja len k tej etickej výchove. hráč ako človek je v prvom rade odraz výchovy doma a vieme, že dnes je to v spoločnosti s etikou a morálkou u detí (nie len) celkove náročné. pri výchove hokejistov navyše často doslova nahrádza rodičov tréner. prešla som si počas mojich sezón fotenia rôznymi tímami a prežila s nimi zápasy na striedačke, výjazdy v autobusoch, tréningy, ale aj "civilnejšie" momenty. len v niekoľkých prípadoch som zažila trénerov, ktorí si na svoje vyjadrovanie dávali pozor rovnako v autobuse a rovnako v komunikácii napr. s rozhodcom (lebo aj vynadať sa dá aj bez vulgarizmov) a bolo vidno, keď sa tím vedený takýmto trénerom stretol s tímom s hulvátom na striedačke, ako sa to prelievalo na ľad (a to či šlo o dorast v play-off, alebo piatakov na turnaji). podľa mňa vôbec netreba organizovať špeciálne kurzy pre hráčov, pokiaľ by sa vštepovali rozumné postupy trénerom, ktorí si vedia potom hráčov "upratať"

dúfam ale, že to teraz niekto nepochopí tak, že pokladám Pichoňského s Hrehorčákom za vulgárnych hulvátov, ktorí stoja za tým, čo sa stalo s Vašašom. nezvládnuteľný cholerik sa nájde hocikde. ale často sa to dá ovplyvniť a ten chalan má za sebou celý tím, ktorý ho musí vedieť stiahnuť. jedna DKZ je ešte ako-tak, ale púšťať sa do rečí s divákmi, na to musí byť vycvičený, že to nesmie, rovnako ako že nesmie niekomu seknúť hokejkou po krku...
12.3.2018 - 21:09
+10

Emdzej

 

Poprad už zaslal video na protest proti niektorým verdiktom v tom zápase na presetrenie
13.3.2018 - 22:57
+1

MackoPu

 

Predpokladam, ze asi nie fauly voci opacnej strane, vsak ?
13.3.2018 - 23:34
+4

Big brother

 

Neuveritelne ak je toto pravda, tak potom vyhlasujem tento Poprad za tu najvacsi lúzu aka kedu na Slovensku bola, aby po takom zapase isli este protestovat. Dufam, ze budem moct ist na najblizsi hokej, nech trosku dohovorim tomu ich "akozetrenerovi".
14.3.2018 - 7:03
+4

ymemsreves

 

No ked to ty vyhlasis...
14.3.2018 - 7:36
+6

cuchorko

 

nechapem preco by mali byt luza? je to ich pravo tak preco nie ked sa im zda ze to nebolo ciste? kto si ty aby si rozhodoval ze co ano a co nie?
14.3.2018 - 13:31
+2

Big brother

 

Dukla v oboch zapasoch lepsia, v druhom zapase aj napriek smolnej prvej tretine zasluzeny obrat, ten tlak Dukly v tretej tretiny bol enormny, popradcania odisli fyzicky, ale najma psychicky. Ocakaval som od popradcanov viac, ale prisli akosi nepripraveni.
12.3.2018 - 19:59
+7

MackoPu

 

Tiez som tam bol. Vcera Dukla pohyblivejsia a technickejsia a bola len otazka casu, kedy sa to zlomi. Inak zazitok sediet vcera vedla PP rodicov. Vseobecne tito rodicia-fanusikovia su vzdy to najhorsie
Dnes som prisiel az na druhy polcas, za stavu 0:3, takze som tu Sodomu nevidel.
Ten prvy gol bol od kolena.
Dnes to fakt malo gule, co sa tyka golovej nahanacky. Co sa tyka toho rozhodujuceho golu, lutujem toho PP brankara. Bol to riadny nahodak, ale nemal to tak podcenit.
Smolku, ktory vcera nehral, bolo dnes dost citit.
Co sa tyka Vasasa, uz vcera si musel kazdy vsimnut, ze to nemal uplne v hlave v poriadku, provokoval a arogantne posobil cely zapas. Pritom vykon vcera nula bodov. Dnes sa mu aspon to solo zadarilo.
Dnes az na par podivnych neodpiskanych uvolneni (na obe strany) rozhodcovia celkom ok a "drzalil liniu". PP uz bol potom na tom psychicky tak, ze im vadilo kazde vylucenie.
12.3.2018 - 20:43
+8

MackoPu

 

Druhy polcas....
Samozrejme druhu tretinu.
12.3.2018 - 20:44
+3

Big brother

 

Vasas ešte hovno dokazal a sprava sa jak majster sveta
12.3.2018 - 20:47
+23

Prostars

 

mozno si mu vzorom.
12.3.2018 - 23:18
+29

mili28

 

nepodareny pokus...
13.3.2018 - 7:44
+16

ed

 

Ked uz je rec o Dukle, ako si optimalizuje podmienky u seniorov, u mladeze este viac, pretoze to nie je na ociach.
Funguju obe brankove kamery a vzdy, alebo len ked je to vyhodne?
Preco rozhodcovia nechrania klucovych hracov aj pred buly a po odpiskani?
Na 1. popradsky utok bola polovacka 2 dni.
Sem tam nejake pichnutie, obcas narazenie, obcas rana do tvare.
Cudujete sa chlapcovi, ze stratil nervy?
Suhlasim s tym, ze profesionalny hokejista nemoze takto oslabit tim.
Ale nie je to prve playoff poprad trencin, co takto vyzera...
A taha sa to cez viacero kategorii.
To nebude nahoda
Potom sa necudujte, ze mate uspechy, ale nemate respekt.
Proste vybudovali ste si znacku
13.3.2018 - 1:52
+4

mili28

 

cudujeme sa chlapcovi? ano, cudujeme. dal sa na hokej, nie na šach!a sem tam sa ich niekto dotkol... tak potom pardon, uz nebudeme
13.3.2018 - 7:47
+15

ed

 

problem nie je ani tak taktika odrovnat superovych hracov, ale to ze sa tak deje dlhodobo a beztrestne v rozhodujucich zapasoch. Potom sa potlapkate, ako kvalitne vychovavate mladez a ako vzorne bojuju za duklicku.
13.3.2018 - 9:22
+2

MackoPu

 

No zbohom. Ako vravim, rodicia su fakt pliaga pre hokej a nemali by na dolezite zapasy chodit. Tak pokriveny pohlad na hokej tazko najst.
Uz par minut po zaciatku v nedelu som pocuval "no jasne, sme v TN, ako vzdy..." a podobne kecy, pritom sa na lade nic extra nedialo.
13.3.2018 - 9:40
+14

ed

 

Zeby skusenosti? trencin je unikat: v nedelu 2 presilovky do 6. minuty. na privitanie
13.3.2018 - 13:23
+2

MackoPu

 

Chlapec moj, tie presilovky boli uplne opravnene, lebo vasi nevedeli kam skocit, tak si pomahali faulami.
13.3.2018 - 16:31
+7

ed

 

Povedzme, ze mam velku a dlhodobu nedoveru voci trencianskemu klubu. Na slovensku iny taky nie je. Co sa tyka mladeze.
13.3.2018 - 18:03
+1

Big brother

 

Lebo su najlepsi a to ta serie.
13.3.2018 - 18:41
+9

ed

 


Velmi dobry pokus!
13.3.2018 - 19:23
0

Big brother

 

Trafil som klincek po hlavičke, co

Mne pride strasne komicke, ked sa ti ides stazovat, ze vylucia popradcanov za fauly...co ste vy? Co chces aby sa vam fauly nepiskali? Co ste ini?
13.3.2018 - 22:10
+7

ed

 

Chlapce, to bola ironia
13.3.2018 - 22:25
0

Big brother

 

Ed, nehnevaj sa, ale talych luzrov aki ste vy uz v Trencine dlho neboli. Hovno hrate, nestihate, vyplakavate, vediete o 3 goly, potom sa po inkasovanom gole doslova doseriete.
14.3.2018 - 7:05
+8

ed

 

Neriesim fauly. Pisem o tom, ze v Trencine neocakavam ferovu hru.
Neocakavaju ju ani hraci.
Vychovali ste si tak superov.
Ano, je to chyba, pretoze je to prekazka k vitazstvu.
14.3.2018 - 10:34
+1

Big brother

 

Tak toto je pekna somarina, proste sme kvalitni a tazko sa tu vyhrava. Neferove veci tam boli, ale z vasej strany.
14.3.2018 - 11:50
+6

MackoPu

 

A vies ty o tom, ze vonku sme najuspesnejsi tim po zakladnej casti ? A ze doma je to Nitra ? Vozime si rozhodcov so sebou von ? Stale tych istych ?
14.3.2018 - 13:07
+3

ed

 

Ach tak. Tak to vsetko meni
14.3.2018 - 14:22
0

topska

 

To ze tu vypisuje divne veci jeden, dvaja diskuteri, tak nemusis sa tak spravat aj ty a nazvat PP luzrov, ktori su v semi juniorskej ligy. Sice ste dlhodobo najlepsi v madeznickom hokeji no respektuj, ze hrate na Slovensku a tak nazvat tento locnik luzrami je dost divne, kedze su to majstri v deviatke aj doraste, cize boli lepsi ako vy...K inym veciam sa nevyjadrujem, nebol som tam a suhlasim, ze rodicia su velkym problemom mladeznickeho hokeja po celom Slovensku a aj mne sa stalo a aj pri tych z PP, ze keby som mohol tak dam niektore pripady pocas tych zapasov (nekonkretizujem kedy to bolo a aky rocnik) vyviest zo zimaku, no to sa najde vsade...Aj v Trencine.
14.3.2018 - 11:07
+2

kamenný pavúk

 

poprad nebol majster v deviatke ale skoncil druhy za duklou...zaujimave je ze z toho majstrovskeho kadra hra teraz v dukle len 6 hracov (ostatni su zamorie 2x, svedsko 2x, slovan, nitra, skalica, zopar je v prvej lige a niektori aj skoncili s hokejom)...poprad ostal viac pokope aj ked tam je tiez dost inych hracov za tie roky
14.3.2018 - 11:42
+1

topska

 

ano ano sorry Je ale jasne, ze vy viete ovela lepsie nahradit tych hracov, co odisli...Je samozrejmostou, ze tam budu aj ii hraci, kedze predsa len v juniorke je sirsie spektrum rocnikov a nie kazdy stacil na juniorsky hokej, niektori zvolili skolu a pod. No ako vsade inde ale je pravda, ze u nas bol ten rocnik vynimocny a aj s celkom dobrou pracou s nimi sa podarilo z neho vytazit dost, kedze dostavali(ju) sancu medzi starsimi. A to treba povedat, ze bol rocnik bez nejakych idividualnych hviezd
14.3.2018 - 11:50
0

kamenný pavúk

 

ved ja len ze som to uviedol na presnu mieru...rocnik je to dobry vysledky v doraste nie su nahoda, aj pocet reprezentantov, poprad som urcite nechcel do semi..to radsej slovan alebo aj nitru...ale ked chceme byt majstri tak musime porazit kazdeho
14.3.2018 - 12:32
+1

ed

 

celkom na pravej miere to nie je
Poprad bol majster v 9 v 2013 az o rok 2.
Topska: take medzery
14.3.2018 - 14:07
+1

topska

 

Mam v tom uz misung, zdalo sa mi ze ten rocnik co teraz je v juniorke mal ten titul ale aj druhe miesto...ale to uz je jedno, o to tu neslo
14.3.2018 - 14:44
0

ed

 

Uz aj z historie nas mazete?
14.3.2018 - 12:11
0

Zkubydu

 

mna by zaujimalo ktori 2 su v zamori a ktori 2 vo Svedsku???
15.3.2018 - 20:19
0

Zkubydu

 

a len tak mimochodom...: rok 2012-13 rocniky 97-98 a mladsie: 1. Poprad 2. Zvolen 3, Ruzinov 4. Mikulas 5. Presov a Trencin az na poslednom mieste!!!

...len aby sa vedelo...
15.3.2018 - 20:29
0

Big brother

 

Luzri myslim z hladiska charakteru, to co predviedli v TN. Proste nehrali hokej, len vyplakavali. Nasi aj ked prehravali 0:3, tak sa sustredili len na hokej, utocili a isli za vyhrou. To je rozdiel.
14.3.2018 - 11:54
+3

topska

 

"Hovno hrate, nestihate"...Tak sa vyjadruj tak, ako to naozaj myslis a potom to nemusis korigovat
14.3.2018 - 12:16
+2

Big brother

 

No ved to je pravda, ved v tych zapasoch castokrat nestihali, hlavne v tretej tretiny druheho zapasu, to bolo evidentne. Len to je to, ze sa nesustredia ba svoj vykon.
14.3.2018 - 12:20
+1

topska

 

cize semifinalista juniorskej ligy na Slovensku kde posobite su podla teba luzri podla toho, co predviedli v dvoch zapasov semifinale...ok ujasnil som si ako to myslis
14.3.2018 - 12:41
+1

Big brother

 

Tak nie luzri, ale urevane decká. To bude asi presnejši vyraz.
14.3.2018 - 12:58
+2

Patomato

 

Ja som to pochopil tak že hovno hraju a su 4tý.Čo potom hrajú tí další čo skončili pod nami?
14.3.2018 - 13:34
0

Big brother

 

Nehraju hovno celkovo, praveze su tam sikovni hraci. Len keby sa sustredili na hokej.
14.3.2018 - 13:38
+1

Patomato

 

takže ani to hovno celkovo hrať nevedia
14.3.2018 - 13:49
0

Big brother

 

A pondelok?
13.3.2018 - 16:37
+1

Big brother

 

To bolo uz ok, co?
13.3.2018 - 16:37
+1

gwenda

 

Ze si ty sedel v nedelu v 4. rade oproti PP striedacke s tymi upistanymi zenami a komentoval kazdy kontakt hracov, kolko minut mali za to dostat?
13.3.2018 - 13:17
+6

batman

 

a ešte aj vylievame na každého pivo a vulgárne nadávame. Zmierte sa s tým.
15.3.2018 - 13:33
+5

Big brother

 

Strašne trepeš. Naši chalani boli oba zapasy lepši, sustredili sa vyslovene na hokej. Popradčania si snad mysleli, ze im predostrieme cerveny kobercek alebo čo. To je nehoraznost, neustale vyplakavanie, preboha co ti chlapci budu robit v ačku? To tiez budu len chodit vyplakavat alebo sa uz budu sustredit konecne na samotny hokej? Ale ja to hlavne chyba trenerov, ze nevedel tim dobre pripravit na taky zapas.

Ked Vasas sekne Okuliara pocas prerusenie, isiel Okuliar za rozhodcom vyplakavat? Krempasky drevorubač ked sa ohana hokejkou, to bolo ok? Ci len pozeras na jednu stranu? Ved to je play off preboha.
13.3.2018 - 8:18
+15

Big brother

 

Co sa tyka brankovych kamier, preco sa pytas? Ved ich za dva zapasy nebolo treba.

Mimochodom...keby nefunguju tak asi nehrame extraligu.
13.3.2018 - 8:21
+4

MackoPu

 

Ale bolo. Vcera Jonak pozeral, ci sme nedali gol - nedali.
Hned nato sa PP hrac stazoval, ze preco to neslo predtym pozriet, pri tom kolenovom gole. No neslo - podla pravidiel na to rozhodca nemal narok, lebo neslo o kopnutie, ale o odraz od kolena.
Bolo to na zvazeni hlavneho, ako to posudi a ci gol uzna.
13.3.2018 - 9:06
+3

Big brother

 

Podla mna kazdemu co sa aspon trochu vyzna hokejovym pravidlam muselo byt jasne, ze pri Okuliarovom gole nebolo co riesit. To bola len dalsia trapna šou uplakanych faganov.
13.3.2018 - 9:49
+2

ed

 

Ziadne pravidlo rozhodne nezakazuje video pri posudeni umyslu.
13.3.2018 - 11:08
0

Big brother

 

Bol si na tom hokeji, videl si to. Tak co tu riesis?
13.3.2018 - 12:18
+4

MackoPu

 

13.3.2018 - 16:42
+4

forwardPP

 

Podľa pravidiel má na to rozhodca nárok tam sa skúma úmysel trafiť puk inou časťou tela.
13.3.2018 - 11:19
+1

MackoPu

 

A co mal skumat, ked to bolo jasne vidiet, lebo hrac bol dobre viditelny ? Ziadna neprehladna situacia. Ci to aby bol kazdy spokojny sa mal tvarit, ze nieco pozera ?
Tak zase osveta, kedy sa moze pozriet video:
1.Celý puk prešiel cez bránkovú čiaru;
2.Puk vnikol do bránky skôr, ako bola posunutá bránková konštrukcia;
3.Puk vnikol do bránky pred alebo po uplynutí času tretiny;
4.Puk bol do bránky usmernený rukou alebo kopnutý;
5.Puk sa odrazil do bránky od rozhodcu;
6.Puk bol predtým, ako vnikol do bránky, zasiahnutý zdvihnutou hokejkou útočiaceho
hráča, ktorá bola nad úrovňou hornej žŕdky bránky
Ak dobre videl, ze neslo o kopnutie (co neslo - to je definovane uplne inak), tak nemal dovod pozerat nic.
Dovody prehry hladajte inde.
13.3.2018 - 16:41
+5

ed

 

Nie je to odpoved na jednicku. Skus poriadne, osvetar!
13.3.2018 - 19:01
+1

Fanusik2002

 

Pán ed,vy musíte poriadne nenávidieť Duklu.Zaslužilo by si to trochu pokory.Dukla dlhodobo vychováva chlapcov a to nielen po hokejovej stránke.Len pre úplnosť,ja nie som Trenčan,ale fandím Dukle,lebo v tomto klube sa pracuje dlhodobo koncepčne a zároveň aj úspešne.
Samozrejme aj Poprad má pozitíva,ale čo predvádzali v druhom zápase,tak to nemá nič spoločne s rešpektom ku súperovi a v neposlednom rade k divákom.
A prajem obidvom klubom ešte zaujímavú sériu.
13.3.2018 - 20:07
+5

ed

 

To je nejaky omyl! zas nebudte taky marnomyselny! Zivot je prilis kratky, aby clovek mohol mrhat takym hlbokym citom ako je nenavist na mladeznicku hokejovu organizaciu
Najblizsie k nenavidenemu timu mal u mna Lev, pretoze som mu fandil, ale to bol klub podvodnikov, po kt ostali dlhy a doplacalo nan aj mesto.
To Dukla sa nechyta ani z daleka
13.3.2018 - 22:19
+1

MackoPu

 

Co nie je odpoved na jednicku ?
13.3.2018 - 22:11
+1

ed

 

Pri vymenovanych okolnostiach ti nejaka chyba.
13.3.2018 - 22:21
0

MackoPu

 

A to je ? Dufam, ze nemas na mysli opravy casomeru... Ale zhodou okolnosti, toto sa v pondelok pouzilo.
13.3.2018 - 23:44
+1

forwardPP

 

Neviem,ten gól som nevidel ani som na tom zápase nebol,len vravím,že môže ísť aj túto vec.
13.3.2018 - 22:07
+1

kamenný pavúk

 

pocuj rodic (alebo hrac?) : kedze pises ako keby si tam bol tak som ta tak oslovil....kamery funguju ved rozhodcovia ich aj vyuzili ked neuznali dukle gol resp. gol to nebol tak poviem ze preskumavali strelu do zrde...polovacka na popradsky utok je trosku od veci konstatovanie lebo dukla dvakrat otacala (prvy zapas z pohladu skore jasne vitazstvo a druhy dobiehala manko 0:3) takze neviem kedy by stihali este aj polovat...pichnutie, narazenie, rana do tvare su zial uplne normalne veci najma v mladeznickych ligach (ano, bolo by najlepsie keby to vymizlo) a deje sa to obojstranne...co ma mrzi je vyplakavanie nielen na lade (napr treneri popradu ci bjaloncik su v tomto experti) ale aj na tribune...toto je najvacsia pliaga mladeznickeho hokeja ktora krivi vsetko (ale je to asi prejav nalady v celej spolocnosti) poprad samozrejme uz ako nasadol do autobusu vedel ze v trencine nevyhra lebo rozhodcovia, lebo zvaz, lebo polovacka lebo hento lebo tamto...vcerajsi zapas bol celkom v norme pretoze to byva aj horsie zo strany rozhodcov (samozrejme, kazde vylucenie popradcanov bolo neobjektivne a nespravodlive kedze asi nebolo hraca ktory by netrieskal hokejkou o mantinel), ci zo strany skaredych zakrokov (vcera jedno napadnutie zo zadu v oslabovke v tretej minute potrestane 5+20 a presilovka 5na3 pre poprad; 2+2 za hokejku v tvari pri napadani a presilovka 4na3 pre poprad - nastastie "vazne zraneny" bjaloncik sa otriasol a ani nezisiel z ladu a hral dalej; na strane popradu nejake oplacanie mimo hry, esteze tam boli styria rozhodcovia a neuslo im to).....celkovo poprad hral viac presiloviek viacere fauly domacich vyplynuli z prilisnej snahy (ano, to nie je ospravedlnenie) niektore boli uplne zbytocne (najma jedno seknutie mimo hry po ktorom ostala zlomena hokeja popradcana)
13.3.2018 - 8:59
+8

MackoPu

 

V poslednej tretine si to obe muzstva komplikovali zbytocnymi faulami.
13.3.2018 - 9:13
+1

MackoPu

 

Vasas uz v nedelu od zaciatku bol kapanek premotivovany. To nemalo nic s udajnymi zakrokmi proti PP.
Kedy ta kamera udajne nemala fungovat ? Ci si len dalsi, co neovlada pravidla ?
Ano - narazenie - to sa vola dohravanie subojov. Schvalne som to sledoval pri forcekingu najma nasej #9 (tusim) a bolo to vsetko ciste. To mozem rovno tiez povedat, ze PP na nase v zavere zapasu poloval, ked dobiehal vysledok.
Co sa tyka ruk do tvare - bolo to dost cast aj z vasej strany, napr. pri obrancoch.
Tie ostatne fikcie uz nekomentujem.
A ano, tiez si pamatam z minuleho, ci predminuleho roka PO s PP, ze malo podobny priebeh. No a este si pamatam odvtedy aj Turana...
13.3.2018 - 9:37
+2

kamenný pavúk

 

ale tak treba uznat ze vasas bol dnes najlepsi hrac popradu a myslim ze na nom aj ten team stoji (cely druhy utok vasas, martancik, bjaloncik v obrane krempasky)...aj najazd miskovca bol vyborne realizovany, brankarovi nedal sancu...kostelneho som po v zapase so skalicou chvalil ze sa za rok zlepsil ale dnes ten uvod nic moc...esteze potom uz ok...pavlicko chytal lepsie (bolo na neho aj o dost viac striel) a ten gol od mantinelu co dostal si veru nezasluzil...popradcania mozu byt frustrovani ze prvy dolezity gol dukly bol stastny a vitazny megastastny...ale mali to rozohrate neskutocne dobre 3:0 pustit je zla vizitka...tento popradsky team nie je slaby okrem spominaneho utoku maju sikovnych hracov aj v inych utokoch...ved pred dvoma rokmi nie nahodou boli majstri v doraste...
12.3.2018 - 22:07
+8

slovac

 

Pre človeka ktorý nesleduje hru Dukly pravidelne,súperovi brankári Dukly vyzerajú vždy lepšie, pretože sú celý zápas v permanencií a chytajú pred brániacim zomknutým tímom s minimom šancí z prečíslenia alebo nájazdov, s 30 strelami do brucha, pretože sa ťažko chalanom presadzuje cez clonu. V Dukle sa vždy vychovávalo k útočnej hre a bránenie bolo na vedľajšej kolaji. Našťastie tí chalani v útoku dajú skoro vždy o ten gól viac. To len na obranu brankárov Dukly a je to jedno či Kostelný alebo Páleš aj keď nehovorím, že sa včera nejaký gól nedal chytiť (ale to sa dá vždy). Chytajú určite lepšie ako minulý rok (sú starší, skúsenejší,...) a pozri na ich štatistiky z minulého roku a tohto roku, to nie je vizitka len brankárov, ale celého mužstva. Dostávajú góly z oslabení, keď sa necháme nezmyselne vylúčiť (ako včera do 3 a na 5 min.dtto to bolo so Skalicou), keď súperovi namažeme na tutovku ako v prvom zápase, po nájazde po chybe nášho obrancu na súperovej modrej, alebo po sóle ako včera Vašaš, ktoré niekto ocení ako pekné a niekto ako výsledok bránenia stojacich kuželov, ktorí mu ani len neklepli po hokejke. Ale pre oko diváka je takáto hra sympatickejšia a keď dajú o gól viac tak je to ok.
13.3.2018 - 9:46
+2

kamenný pavúk

 

samozrejme suhlasim ze v dukle to mladeznicki brankari maju tazke presne preto preco pises...a to ja som z generacie kedy dukla v ziakoch vyhravala 40:0 nad levicami ci novymi zamkami (to sa nastastie uz dnes nedeje) a vtedy ti brankari boli bez zasahov cele tyzdne (navyse boli traja v rocniku nie ako dnes ked su dvaja tak je to dobry rocnik).....kostelny uz napr minuly rok bol v repre U18 a nevedel som mu prist na chut bez ohladu ci chyta za dobrou alebo slabou obranou teraz spravil pokrok v mojich ociach aj ked vcerajsi zapas nebol uplne jeho silny den (keby to komentoval rasto stana ako na olympiade uz by ho striedal po druhom gole) nastastie sa potom chytil...vasasov gol podla mna vynikajuci a je to jeho majstrovstvo...to ze mu cela formacia toto dovolila je len jeden aspekt....keby bola defenziva lepsia ako ofenzivne skills tak zapasy by skoncili 0:0....inak vcera v obrane dukly boli medzery ale to preto ze sa hralo velmi ofenzivne pri nahanani skore...napriek tomu tam obrancovia mali aj individualne dobre zakroky ked popradcania vnikali do otvorenej obrany...ked poprad bude hrat utocne tak ma sancu nieco uhrat lebo vpredu to vedia) naopak dorast dukly ktory som sledoval v stvrtfinale so zilinou bol zas v obrane prekvapivo konzistentny bez vacsich vykykov...povedal by som ze obrana tam bola lepsia ako utok....
13.3.2018 - 12:11
+2

Patomato

 

stačí sa pozrieť na takeho Granka,on vystupuje ako ikona hokeja SVK, on može všetko,kludne drbne superovi do tvare pred rozhodcom a nič sa nedeje.Len nechapem jednu vec ked takto škodia rozhodcovia prečo sa neurobí zaznam a nezverejní sa?či zas by vyšlo napovrch niečo čo nemá?
13.3.2018 - 8:30
+8

MackoPu

 

Omg, tieto konspiracne teorie zboznujem.
Pekne vygradovane - moze vsetko, drbne, skodia rozhodcovia, nieco napovrch.... Vsetko je jasne uz vopred.
Mimochodom, vasa "ikona" Arne nie je tiez ziadne neviniatko.
13.3.2018 - 8:42
+13

Patomato

 

všetci vieme že Arne sa rád hádzal o zem a jeho kecania s rozhodcami neraz končili 2kou,10tkou či DKZ.Chcel by som vedieť čo im take Arne hovoril,ked sa bežne hrači vyjadruju vulgarne ako aj tu už od juniorky.To že dostal Vašaš DKZ plne schvalujem + by som dal nejaku symbolicku pokutu klubu aby vedeli že je lepšie platiť mentalnemu koučovi ako zväzu.Lenže čo chceme od hračov ked treneri skaču po lavičkach a hadžu flaše o zem či na lad.Podla mna ani to nepatrí na lavičku ked trener vulgarne nadava hračom,kludne by sa to malo riešiť disciplinarne kedže tam chcu dotiahnuť rodiny s detmi
13.3.2018 - 19:40
+1

Big brother

 

Ty o com teraz pises?
13.3.2018 - 9:51
+4

cuchorko

 

a to je este len play off juniorov. ked zacne stvrtfinale seniorov to este len bude
13.3.2018 - 10:44
+8

Prostars

 

jedine v Trencine,my sme uz nadstaveny,ked prehrame tak prehrame svet sa nezruti
13.3.2018 - 11:11
+9

cuchorko

 

tak naDstav aj kolegov vyssie
13.3.2018 - 17:16
+2

Prostars

 

Bohuzial kolegovia vyssie prichadzaju do kontaktu s dokonalymi ludmi z Trencina kde su vsetci dobri vsetci mudri a cestni,potom je problem ako teraz,hovada z Popradu nic nedokazali nicomu sa nerozumeju a musia sa toho od ludi z Trencina este vela ucit,lebo len u nich sa hra a robi dobry hokej.
13.3.2018 - 21:52
+3

kamenný pavúk

 

neposuvas diskusiu, len v nej smradis...komplexy drz mimo internetu
13.3.2018 - 22:02
+6

Big brother

 

Keby mate lepsieho trenera (juniori), tak by to vyzeralo inak. Ale tie prve dva zapasy...fakt slaby vykon, nesustredenost, porazenecka nalada, chaos. Takto sa v play off nehra.
13.3.2018 - 22:15
+2

slovac

 

Tak ako píše kamenný pavúk, chalani z Popradu majú šancu ak budú útočiť, nedajú sa zatlačiť a hlavne si to upracú v hlavičkách, lebo simulovaním, vyplakávaním, nadávaním a vyhrážaním sa súperovi, divákom a rozhodcom ešte nikto dieru do sveta nespravil a hlavne tým nikoho neoslovia. Pre koho je taký hráč zaujímavý ? A predsa o to by malo ísť juniorom, aby na seba upozornili a aby mali možnosť sa presadiť medzi mužmi. Takže hrajte hokej Popradčania (lebo to viete) a nehľadajte pravdu niekde inde ako je. Ako bolo v Nitre ? Nikto neprispeje ?
13.3.2018 - 17:34
+2

kamenný pavúk

 

inak na zapase bol aj bokros a ked som videl gesta vasasa ci spravanie bjaloncika tak som pochopil preco ich nezobral na sampionat....pretoze medzi tymi co tam boli z projektu a tymito dvoma nebol velky herny rozdiel...rozdiel bol asi v inom....
13.3.2018 - 17:54
+5

corthez

 

Ja ako popradcan vidím problém v tom, že oni ešte len cestujú do TN a už si vravia že zasa nás rozhodcovia zarežu a v TN sa nedá vyhrat, potom príde prvé vylúčenie a už je psychika v haji
14.3.2018 - 7:08
+1

Big brother

 

To nie je ten problem, v druhom zapase ste hrali 5 minutovu presilovku, rozhodca vam dal presilovku 5 na 3, viedli ste 3:0. Problem je v samotnom pristupe a v slabom trenerovi.
14.3.2018 - 12:00
0

topska

 

poznas pracu toho trenera? Ci len podla dvojzapasu hodnotis?
14.3.2018 - 12:17
+2

Big brother

 

Podla dvojzapasu hodnotim, podla jeho spravania. Vykon jeho hracov bol zly, tak ich evidentne dobre nepripravil a namiesto toho, aby s tym nieco robil, tak tam len stal a cumel ako na zjavenie svateho. Potom ti chlapci len mrncali a chodili za rozhodcom. Cele zle.
14.3.2018 - 12:22
+1

topska

 

ok to mi staci
14.3.2018 - 12:41
+1

corthez

 

Viedli sme, prišli nejaké vylúčenia a už riesili len rozhodcov, o tom hovorim
14.3.2018 - 21:35
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
ymemsreves

 

Ak si sa v mojom prispevku nasiel tak si prave z tej skupiny tn fans ktora tu akurat pise dristy...ak nie tak zbytocne reagujes...
14.3.2018 - 9:44
0

kamenný pavúk

 

zmazali tvoj prispevok (a aj reakciu nan) takze zbytocne si reagoval ty...bav sa hokejom a nehladaj vsade konspiracie a sprisahania a uz vobec nie v mladeznickej dukle (to plati aj pre ostatnych popradcanov)
14.3.2018 - 10:58
+2

funky7

 

Páči sa mi ako Trenčania už po dvoch zápasoch sa vidia vo finále a k tým uplakancom , pozrite sa do svojho ačka a tam nájdete jedného
14.3.2018 - 7:53
+3

Big brother

 

Nikto nehovori o finale, to prve. A po druhe..je ine mat v time jedneho uplakanca a ine cely tim uplakancov.
14.3.2018 - 11:56
+4

stan-PP

 

Diskusia riadny masaker chlapi co to bude od soboty v diskusiach ked zacne seria seniorov? 500+ prispevkov kazdy zapas kedze urcite to bude nervozna seria plna ostrych subojov bicovana publikami v TN aj PP co bude urcite vyhecovane.. Tesme sa na sobotu vidime sa v TN
14.3.2018 - 13:55
+2

batman

 

Príďte, oblejeme vás pivom.
15.3.2018 - 13:40
+1

topska

 

ja ti dam radsej euro do ruky ak mi ho das vypit
15.3.2018 - 13:42
0

batman

 

Aj teba oblejem. Nic ine neviem, som predsa Trencan. Aha,pockaj, ako bonus ti este mozem vynadat. Vulgarne!
15.3.2018 - 14:02
+3

len_tak

 

Čítam túto diskusiu a je mi smutno. Hokej som nevidel ale zhrniem nadpis podľa obsahuje diskusie: "Ubermani z Trenčína vyhrali nad lúzrami z Popradu". Víťazom môže byť stále len jedno mužstvo. Vysmievať sa porazenému v štýle vyhraj voľby a môžeš všetko do športu nepatrí.
14.3.2018 - 14:04
+2

Felix

 

Je mi smutno ked sledujem sk hokej a čitam kopu nezmyslov uplakaných rodičov. Teraz je aspon vidno kto za koho kope hlavne ten pavuk to je ubožiak.
Vedel by som na vás recept čo tak robiť na taketo zapasy a to v doraste aj v jiniorke povinne Dopingove konntroly. Ked to človek sleduje tak mam pocit že niektorí hrači to herne ani v hlave nemaju v poriadku.
Pani zo szlh prečo zatvarate oči vo svete sa bežne pred takymi zapasmi robia Povinne Dopingove kontroly len u nas sa može všetko. Ono by sa to aspon vyčistilo od pliagy o ktorej všetci vedia a mlčia. Ukludnili by sa aj tu kričiaci rodičia lebo by sa triasli či ich synačikovia prejdu kontrolou a bol by aspon klud a slušnosť na štadionoch.
14.3.2018 - 17:47
+2

topska

 

dopingove kontroly su pri Acku a spominani hraci tam uz hravaju cize ste sa netrafili svojou uvahou zlepsit nas hokej
14.3.2018 - 17:59
0

kamenný pavúk

 

nevadi, nechaj ho tak...prisiel tu len zasmradit ako mnohi ostatni...k teme nic nema iba dopingove kontroly...vykopava uz otvorene dvere...hrdina-dub-stroj
14.3.2018 - 18:09
+2

topska

 

Je suis Cacho!
14.3.2018 - 18:23
0

kamenný pavúk

 

dnes jeho dorast 1:9 v ziline....samozrejme, keby nemal z celeho slovenska (a jedneho madara) pozbieranych hracov ktorym slubil iste miesto v repre tak to neda (not!)
14.3.2018 - 19:32
+5

len_tak

 

Chvalabohu. Dobre, že aspoň v play-off sa nekryjú zápasy dorastu a juniorov ako v základnej časti. Až teraz uvidíme silu akú má Trenčín.
14.3.2018 - 20:38
0

MackoPu

 

To vies, musi hracov motivovat.
Bohvie kolko jablk a klobasiek si odvazaju rozhodcovia tentokrat
14.3.2018 - 21:48
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

+ Novinky 2018Vrátane Play-Off tričiek NR a NZ

Bleskovky

Reichel bude asistentom Říhu pri českej reprezentácii

Asistentom trénera českej hokejovej reprezentácie Miloša Říhu bude Robert Reichel. Trénerom brankárov pri národnom tíme sa stal Zdeněk Orct. O ďalších dvoch asistentoch Říhu sa rozhodne do 6. augusta.
pred hodinou - TASR

Dallas predĺžil zmluvu s obrancom Johnsom

Hokejový klub zámorskej NHL Dallas Star predĺžil o tri roky zmluvu s obrancom Stephenom Johnsom. Výška kontraktu je 7 miliónov USD. Dvadsaťšesťročný Johns získal v 75 zápasoch uplynulej sezóny 15 bodov (8+7). V tíme mal najviac zblokovaných striel (155) a bol aj lídrom v počte bodyčekov (201).
pred 5 hod. - Michal Bruner / TASR

Sutter ukončil trénerskú kariéru v NHL, užíva si voľno

Darryl Sutter, ktorý hokejistov Los Angeles Kings doviedol k dvom ziskom Stanleyho pohára, ukončil trénerskú kariéru v NHL. V stredu túto informáciu priniesol portál Sportsnet.
20.6.2018 21:19 - Michal Bruner / TASR

Obranca Benning predĺžil spoluprácu s Oilers o ďalšie dve sezóny

Vedenie klubu zámorskej NHL Edmonton Oilers predĺžilo o ďalšie dva roky spoluprácu s obrancom Mattom Benningom. Dvadsaťštyriročný hokejista sa dohodol s "olejármi" na novej zmluve, ktorá mu garantuje 1,9 milióna dolárov za sezónu.
20.6.2018 14:01 - / TASR

Tippett sa pripája k skupine budujúcej klub v Seattli

Bývalý tréner hokejistov Dallasu Stars a Arizony Coyotes Dave Tippett posilnil štruktúry vznikajúceho klubu NHL v Seattli. V spoločnosti Seattle Hockey, ktorá chce založiť v prístavnom meste na severozápade USA profiligovú organizáciu, bude podľa agentúry AP pracovať ako konzultant.
19.6.2018 08:33 - / TASR

Boston si na ďalšie dva roky upísal Grzelczyka

Generálny manažér Don Sweeney informoval, že obranca Matt Grzelczyk predĺžil s klubom zámorskej NHL Boston Bruins zmluvu o dva roky. Zarobiť by mal 2,8 milióna dolárov. V sezóne 2017/2018 odohral 61 zápasov, v ktorých nazbieral 15 bodov za tri góly a dvanásť asistencií.
16.6.2018 21:12 - Michal Bruner / TASR

Ottawa suspendovala asistenta GM Leeho, obvineného z obťažovania

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Ottawa Senators suspendovalo asistenta generálneho manažéra Randyho Leeho, ktorý čelí obvineniu z obťažovania. Ako uviedla agentúra AP, Lee mal 30. mája v Buffale počastovať oplzlými poznámkami a následne chytiť za rameno 19-ročného šoféra hotelového shuttle busu. Na súde 6. júla obvinenie z obťažovania odmietol. Generálny manažér "senátorov" Pierre Dorion v piatok oznámil, že klub dočasne suspendoval Leeho, ktorý tak nemôže vykonávať svoju činnosť v Ottawe a ani vo farmárskom tíme v Belleville.
16.6.2018 15:36 - Michal Bruner / TASR

Caggiula predĺžil kontrakt s Oilers o ďalšie dva roky

Kanadský hokejista Drake Caggiula bude v NHL naďalej obliekať dres Edmontonu. Podľa portálu sportsnet. ca sa dohodol s vedením Oilers na novom dvojročnom kontrakte.
15.6.2018 10:50 - / TASR

Vegas Golden Knights podpísali kontrakt na rok s Macekom

Nemecký hokejista Brooks Macek podpísal dvojcestný kontrakt na rok s účastníkom NHL Vegas Golden Knights. Oznámil to generálny manažér tímu George McPhee.
13.6.2018 09:46 - Michal Bruner / TASR

Zomrel dvojnásobný víťaz Stanleyho pohára Johnny McKenzie

Vo veku 80 rokov zomrel dvojnásobný víťaz Stanleyho pohára Johnny McKenzie. Niekdajší hokejista Bostonu Bruins podľahol dlhotrvajúcej chorobe. Bývalý útočník odohral v zámorskej NHL dokopy 692 zápasov, okrem Bostonu pôsobil tiež v Chicagu Blackhawks, Detroite Red Wings a New Yorku Rangers.
11.6.2018 13:35 - / TASR

Archív krátkych správ »
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
zimná hokejová škola
Evysledky.com - live športové vysledky