Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Fehérváry o TK: "Nechcel som tam ísť, ale musel som niečo povedať"

zdroj: TASR
8.1.2019 19:35 TASR

Kapitán slovenských hokejistov do 20 rokov Martin Fehérváry vysvetlil na sociálnej sieti Facebook svoj postoj k účasti na pondelňajšej tlačovej konferencii. Slovenský obranca nechce byť v pozícii, aby hodnotil prácu realizačného tímu a svojich spoluhráčov.


"Pekne zdravím všetkých fanúšikov, veľa z vás má na mňa momentálne ťažké srdce a je mi to veľmi ľúto. Môj osobný pohľad na celú situáciu bol asi taký, že som ani nechcel ísť na tlačovú konferenciu. Na druhej strane som kapitán a vedel som, že budem musieť niečo povedať. Chcel by som hlavne povedať, že pre mňa je hokej prvoradý a chcem podávať čo najlepsie výkony. Aby som bol zdravý, dodržiaval životosprávu a zodpovedne sa pripravil, či už na zápas, alebo tréning. Vždy, keď som reprezentoval Slovensko som bol veľmi hrdý a bolo mi jedno, v akej vekovej kategórii, alebo aký tréner ma trénoval. Vždy bolo pre mňa prvoradé, že som mohol reprezentovať moju krajinu! Vec, ktorú som nikdy nerobil a ani neplánujem robiť, je hodnotenie výkonov, alebo prácu druhého človeka do médií, predovšetkým spoluhráčov, alebo trénerov. Nemyslím si, že by som to mal byť ja, kto určuje, kto podal aké výkony, alebo kto pracuje na akej pozícii. K samotnej tlačovke poviem asi iba toľko, že som bol po 20 hodinovej ceste a rovno z autobusu som si sadol pred 40 novinárov s kamerami a mikrofónmi. Nejdem sa teraz vyhovárať, ale veľa z vás sa má pýtalo, prečo som bol taký nesvoj. Pevne verím, že chápete môj pohľad na celú situáciu," napísal Feherváry.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


SmrtkaBA

 

Chapem ta. Na riesenie Obalku mame SZLH.
8.1.2019 - 20:00
+12

Caezar

 

SZLH, ktorý ho nominoval? V ideálnej spoločnosti možno áno, u nás, netreba byť naivný.Zväz takéto veci ututlava dlhodobo
8.1.2019 - 20:17
+19

amateu

 

Nič si nevyčítaj, povedal si to čo si uznal za vhodné, máš na vec vlastný názor, sústreď sa na svoj hokej
8.1.2019 - 20:01
+8

gabby

 

absolutne chapem ze mat 19 sediet vedla trenera a manazera a zaroven povedat co citis naozaj je vlastne nemozne! v podstate si Fehy iba potrcdil moj pocit ze si ,,musel,, a divadlo zo strany RT a SZLH si musel odohrat!
8.1.2019 - 20:04
+11

Fanusik2002

 

Pre mňa si hráč,ktorý bol zaslúžene kapitánom reprezentácie.
Mňa si vôbec nesklamal,mnoho chlapcov v tvojom veku je úplne mimo.
Prajem ti veľa úspechov v tvojej hokejovej kariére a samozrejme aj v živote.
8.1.2019 - 20:04
+15

jetstick98

 

Je to profesionál, takéto veci sa ho netýkajú, bude raz dobrým politikom, za kamaráta by som ho nechcel.
8.1.2019 - 20:06
+64

pohodaci

 

jetstick 98 , nemáš celkom pravdu, lebo takéto veci sa ho týkajú - bol raz kapitánom mužstva, bol s nimi v šatni aj na lade, a vedel o všetkom čo sa tam dialo, a stiahol chvost a robil mrtvého chrobáka.... Tak toto "profesionáli", ako si ho nazval, určite nerobia a máš pravdu za kamaráta by som ho ani ja nechcel!!!!!
8.1.2019 - 20:20
+25

JANOBB

 

Suhlasim: nemusel veľa hovoriť ale svojim postojom vlastne nepriamo podporil Bokroša.
8.1.2019 - 20:43
+10

Sunkafit

 

ano nepriamo ano ale takto nejak hovori profesional a kapitan....nečakajte že bude kydať na realizačny tim a ani na spoluhračov lebo tam sa mu tiež niečo nepačilo
8.1.2019 - 20:49
+7

JANOBB

 

Asi hej: no podľa mna povie čo tam a ako skutočne bolo. Ak má svedomie, čo som o TN presvedčený, dlho mlčať nebude. Myslím si to.
8.1.2019 - 20:53
+2

SmrtkaBA

 

Kto je TN?
8.1.2019 - 21:25
0

JANOBB

 

Prepač: ....o tom...
8.1.2019 - 21:26
0

jetstick98

 

profesionál v ďalšom kontexte ... myslené ironicky, nedával som úvodzovky, nie každý pochopil ...
8.1.2019 - 21:03
0

nerorome

 

Jasné, Ty radšej Pospíšila. Ako tí jeho spoluhráči (Giertl, Regenda), na ktorých sa po prípravnom zápase s CZE Bokrošovi sťažoval, že s nimi sa mu zle hrá
9.1.2019 - 15:21
+2

emoxx1

 

Chápeme a chápali sme už včera. Tých slaboduchých čo nechápu si nevšímaj...
8.1.2019 - 20:06
+8

marko4

 

Fehervary: len potvrdil, že je okrem výborného hokejistu aj inteligentným a rozumným človekom...
8.1.2019 - 20:10
+34

boychuk

 

"Niekedy je lepšie nepovedať nič a vysloviť tým všetko." - Albert Einstein
8.1.2019 - 20:13
+34

MojNazor

 

FEHERVARY : on povedal vlastne vsetko . Ked sa ho opytali na to či suhlasi s Pospišilom,on odpovedal : ,,je ťažke na to odpovedať ...... “ no myslim si , ze ak by to nebola pravda čo Pospisil piše tak by bolo uplne nednoduche povedat,ze to nie je pravda. Ťažke to bolo preto lebo kritizovat vedlasediaceho trenera,ktory určite mu naznačil čo je vhodne pre jeho dalsiu karieru v repre,je fakt ťazke a obzvlast pre vladeho chslana,ktory nema este skusenosti so špinavostami.
9.1.2019 - 8:42
+5

dusan1980

 

Ja si tiez myslim ze sa mal ozvat.
Je to alibisticke a vidiet ze ma strach.
Na druhej strane zvaz by mal reagovat ked vidi aky je tento pan oblubeny na verejnosti(myslim €rn€100)
Je to predsa trener narodneho muzstva,nemoze ho neznasat 95% naroda.
8.1.2019 - 20:14
+5

emoxx1

 

Čo majú riešiť? Bokrošovi končí zmluva. Už teraz tam nemal byť, to s jeho nástupcom nejako nevyšlo, tak dostal zmluvu ešte na rok. V podstate je to uzavreté...
8.1.2019 - 20:32
+4

hoKEjka

 

Niekto ta tam nutil ist alebo ako?
8.1.2019 - 20:15
+1

B-MO

 

si predstav, ze zmluva a statut reprezentanta
8.1.2019 - 20:18
+14

hoKEjka

 

Mne to pripada ako zneuzivanie hracov na vlastne ciele.
8.1.2019 - 20:23
+4

PeterLucky

 

Tak to si potom asi v zivote nevidel zmluvu reprezentanta.
8.1.2019 - 20:40
+4

emoxx1

 

Podľa mňa sa bude tá zmluva značne upravovať pre nasledujúcich reprezentantov. Myslím, že tam pribudne pár riadkov o dodržaní mlčanlivosti z trénigového procesu, na hodnotenie výkonov ostatných reprezentantov vrátane RT a tak. Samozrejme pod hrozbou vysokej pokuty.
Takéto zmluvy som mal skoro v každom zamestnaní čo som robil, tak som prekvapený, že v repre to ešte nie je.
8.1.2019 - 21:03
+4

pokemon33

 

a keby tie zmluvy boli tak upravene, tak by to bolo podla teba dobre alebo zle?
8.1.2019 - 21:11
0

emoxx1

 

No dobré to nie je, ale je to už taký štandard. Už 10 rokov som nemal prácu kde by som nepodpisoval mlčanlivosť...
8.1.2019 - 21:16
+2

Sesto6

 

Kolko dostavaju hraci v U20 penazi za reprentaciu? Pokutu zaplatia z odmien?
8.1.2019 - 22:19
+1

emoxx1

 

No to asi nemusí mať na to vplyv. Na jednom projekte som mal potenciálnu sankciu za porušenie mlčanlivosti 40 000€ a toľko som tam rozhodne nezarobil. Prakticky je tá sankcia vždy viac ako sa na tom dá zarobiť. Ale to nie je klasický zamestnanecký vzťah a reprezentant tiež nie. To nech si riešia právnici.
8.1.2019 - 22:31
+4

Tehelnepole

 

Chapem. Velmi dobre. Urobit správnu vec nie je nikdy neskoro, Martin.
8.1.2019 - 20:20
+11

Suchár

 

Karin, pekne napísané,: "urobit spravnu vec nie je nikdy neskoro"

Karin "tlieskam:
8.1.2019 - 21:18
+3

Tehelnepole

 

Vnimavy citatel. +
8.1.2019 - 22:18
+3

DeL

 

Naozaj som v ňom videl a stále aj vidím nádej pre SVK hokej, tažko povedať ci by sa niekto v jeho veku odvážil na tlačovke zoči voči oponovať, ale postaviť sa za kamarátov veru mohol... v tomto ma charakterovo sklamal.
8.1.2019 - 20:24
+4

Caezar

 

20 hodinová cesta,samozrejme, že bolo dosť času sa "pripraviť" na tlačovku-frašku. Nedal by som ruku do ohňa za to, ak boli vydierani,nútení do určitých odpovedí.Inak Fehy držím Ti palce!
8.1.2019 - 20:29
+7

amateu

 

Ja by som skôr očakával vyjadrenia kapitána SZĽH Mirka Šatana, akosi sa zasekol, je to od neho neprofesionálne a z jeho funkcie aj nevhodné, som sklamaný
8.1.2019 - 20:30
+20

doc.koniferum

 

Mňa sklamal.Ako tu nado mnou niekto pisal-za kamaráta by som ho nechcel.
8.1.2019 - 20:41
+13

Mokion

 

.
Borovička, ja som Martinovmu vyjadreniu rozumel veľmi dobre, ale inak..
Skús si celú tlačovku pozrieť ešte raz, s chladnou hlavou a analyzuj, čo chlapec povedal.
Po prvom pozretí to nemuselo byť jasné, a ani mne nebolo.
Chalan sa nijak nezastal RT!
Nijak!
V zásade povedal, že tie vyjadrenia nebude nijak komentovať.... ...... inými slovami, ale povedal presne toto.
To, že ho Bokroš zneužil na pritakanie neexistujúcich hádok RT, na veci nič nemení. Ttot bola pravda, priamo ho vyzval tréner a on po pravde odpovedal.
.......
On je profesionál v hokeji. Tlačové besedy, kedy sa na teba díva prakticky celý národ, natrénované nemá, napriek tomu sa zachoval, ako diplomat.
Inými slovami povedané, ja som mu celkom jasne rozumel to, čo chcel povedať:
"Až na tie hádky, ktoré si nemyslím, že boli, bolo všetko čo Pospec povedal veľmi blízko pravde, aj keď hnevom prikreslené a umocnené"

TOTO SOM TAM POČUL JA
8.1.2019 - 20:45
+20

doc.koniferum

 

Popravde ako sme to všetci na tomto fóre pochopili,je jedno.Kolko ľudí-tolko názorov.Ale fakt je ten,resp. v jednom sa zhodneme asi viacerí:náš hokej je v strašnej riti a tento incident to zabil úplne.Je z toho do grcania.
8.1.2019 - 21:35
+4

Ol!ver

 

Súhlas.
8.1.2019 - 21:45
0

vale46

 

A aky maju mat pocit z Pospisila spoluhraci? Opustil vypravu, napisal status a nechal v tom vykupat ostatnych, ktori si to s Bokrosom a Ulehlom museli vyzrat.
8.1.2019 - 21:22
+10

Mokion

 

.
Uvedomme si, že Fehy sa zachoval veľmi zodpovedne v tejto situácii.
*****
Nadávať na Bokroša v televízii si nedovolí ani víťaz SC a držiteľ Norris Trophy pre najlepšieho obrancu sveta, v priamom rozhovore.
Jednoducho povie, že sa nebude vyjadrovať.
A pýtali sa ho na to aj potom, čo vyhral SC.
Urobil to za neho otec a Zdeno sa k tomu odmieta vyjadrovať dodnes.
...a to si dovolím povedať, že so Zdenom vtedy zatočil inak.
8.1.2019 - 20:43
+33

tik

 

Urciteeeeee: Tento text od kapitanatiež vypadá autenticky....teda ako skladbou textu...slovami a ucelenymi vetami
8.1.2019 - 20:46
+5

fanda55

 

No a sme doma. Fraška po Slovensky , hlavne že Obálka prskal na všetky strany
8.1.2019 - 20:46
+4

tik

 

Urciteeeeee: Skôr mi to pripadá ako text hovorcu alebo PR manažéra...a nie 19 ročného hokejistu ktorý bol naposledy v škole pred 3 rokmi...a bez urážky....
8.1.2019 - 20:50
+3

topska

 

No a? Ty si myslis ze oficialne fb stranky si hokejisti riadia sami? Co si...On povie alebo nadiktuje co tam chce mat a napise to admin. Hrac to potom skontroluje a odsuhlasi. Ale to asi ani Bokros nechape
8.1.2019 - 21:13
+1

emoxx1

 

Odporučil by som ti ho spoznať. Inteligencia a vzdelanie nie je to isté...
8.1.2019 - 21:14
+3

houyhnhnm

 

Fehervary sklamal.

Je cas pre Valabika. Dufam ze sa Boris zodpovedne pripravuje na rozhovor. Lebo Bokros ma uz dlho premyslene co povie. Snad ho Valabik kvalitne ugriluje.

Ale uz trochu stracam nadej v slovensky hokej...
8.1.2019 - 20:51
+18

topska

 

Valabik ho moze grilovat uz kolko chce, Martin je stale hrac! Vobec sa mu necudujem...
8.1.2019 - 21:14
+1

Ol!ver

 

Nesklamal. Iba naivky a bulvár hltajúci ľudia očakávali niečo iné.
8.1.2019 - 21:47
+9

ElwisNR BLOG

 

Ja som dúfal že zmenou vedenia szľh sa zmenil aj systém práce a to čo sa prihodilo v minulosti nie tak dávnej Čiliakovi za to že sa rozhodol kritizovať zväz sa už opakovať nikdy nebude ale keď vidím že hráč musí ísť na tlačovku kde ísť nechce tak by ma zaujímalo prečo musel a čo by sa stalo ak by tam nešiel.
8.1.2019 - 20:53
+4

topska

 

x-ty krat kazdy hrac ma nejaku zmluvu ci statut reprezentanta podla ktoreho musi plnit ulohy a to je aj ucast na tlacovkach. Inak by boli pokuty a tresty (stopky). A to nie len v hokeji ale kazdom sporte.
8.1.2019 - 21:15
+4

HeyYou

 

vies byt aj konkretnejsi ohladne tych sankcii (len tak pre zaujimavost)..?
8.1.2019 - 21:38
+2

topska

 

Ved to ze to neviem nikde najst, napriklad ten statut pri hokeji. Moozno ho stiahli z webu. Ale riesil som nieco podobne pred dvoma rokmi pri futbale a tam ma ulozeny tento statut reprezentanta: http://www.ucps.sk/Statut_reprezentanta_Slovenskej_republiky_vo_futbale
8.1.2019 - 21:52
+1

ElwisNR BLOG

 

Tak to je ešte horšie ako som si myslem ak má budúci kapitán reprezentácie robiť pod nátlakom pod hrozbou trestu a sankcií.
8.1.2019 - 22:11
+1

topska

 

tak je to uplne v kazdom sporte a kdekolvek vo svete
8.1.2019 - 22:16
0

ElwisNR BLOG

 

Ja som nerobil šport až na takej úrovni ale poviem Ti že pre mňa nepochopiteľné to kde až je hranica za ktorú je hráč ochotný ísť keď je reprezentant.Potom hráči čo sa vyjadrili negatívne dostanú zakaz v reprezentácii a finančnú pokutu keď majú status reprezentantov a znluvu?Iba sa pýtam lebo ma to zaujíma lebo z môjho pohľadu je to dosť zvláštne.
8.1.2019 - 22:57
+3

topska

 

Uz odzneli aj take vyjadrenia, ze sa bude posudzovat ich pociny a vyjadrenia podla statutu reprezentanta. Tu vsak neviem, ci uz oni neboli mimo akcie a teda si to asi mohli dovolit...Ale to ja uz neviem posudit.
8.1.2019 - 23:13
+2

88Backo

 

A čo ťa tam dotiahli za uši?Veď si dospelý človek,keď si tam nechcel ísť,tak si nemal
8.1.2019 - 21:05
+2

topska

 

Porusil by zmluvu ci statut reprezentanta. Netahali ho za usi, plnil si povinnosti.
8.1.2019 - 21:16
+6

emoxx1

 

Hádzanie hrachu na stenu...
8.1.2019 - 21:19
+8

88Backo

 

Tak ju mal hodiť do koša...
8.1.2019 - 21:37
+2

emoxx1

 

Lebo "existuje" len tá jedna ktorú má on.
8.1.2019 - 21:51
+3

topska

 

Ako kedy, pri podpise? Lebo ked raz podpisal statut tak ho musi dodrziavat nie?
8.1.2019 - 21:56
+4

poprader

 

Kebyže na mňa tak ziapal vedúci v práci, tak dopadne moj pracovný výkon presne tak ako vaša hra, sa divím že si sa Martin zastal takého dementa ako je p.Bokroš
8.1.2019 - 21:06
+5

Suchár

 

Online527: ale ved nepije, nefaci
8.1.2019 - 21:20
+4

Rusty7550

 

O drogách však nepovedal nič :p
8.1.2019 - 22:01
+4

mato_ke

 

https://youtu.be/vB1p0LKzJa4

Refrene vymeniť Duro za Ernest
9.1.2019 - 1:48
0

totik

 

ako ked vam vadi toto... tak by ste mali vidiet treningy Cadu
8.1.2019 - 21:22
+1

emoxx1

 

Odporučil by som aj Říhu, Jančušku. Tréning pána Uličného bol svojej doby pre mňa zážitok. V NHL sú známi napr. Tortorella, Sutter a vôbec, toto prekvapí len človeka čo tréning ešte nevidel...
8.1.2019 - 21:48
+8

dominator97

 

ja by som za toto teda trenerov nechvalil, ale to akoze vazne vytahovat taketo v podstate somariny? alebo ten vulgarny slovnik?
8.1.2019 - 21:48
+3

roki11

 

Zas nepreháňaj , hokejisti nie sú panenky. To že je chumaj, to nech potvrdia svedkovia - hráči!
9.1.2019 - 12:45
0

helmut600

 

A co jako, ze ma 19 ? V jeho letech skladaji lidi maturitu a maji se umet vyjadrovat, napsat maturitni sloho a prirozene rict co si mysli. Nechapu to. Dneska i kdyz je 30 let od revoluce tak se lidi stale boji o praci a boji se rict co si mysli pritom prace je na kazdem rohu a tak neni problem ji zmenit. Ale ta vychova od tech rodicu co se 30 let bali proste jeste pretrvava.
8.1.2019 - 21:12
+21

jetstick98

 

pekne si to zhrnul brate, trochu vzdoru a menej poslušnosti niekedy nezaškodí, hlavene ak to urobí dobre tvojmu svedomiu
8.1.2019 - 21:45
+2

Pukky

 

Ak máš čisté svedomie Fehérváry, tak potom to je v najlepšom poriadku. Ja do teba nevidím a preto tvoje vyjadrenie nebudem hodnotiť.
8.1.2019 - 21:14
+2

aaaaa

 

Tak sa má teraz vyjadriť a nie zase len diplomatický zahrať ...ak boli problémy mal to povedať . Ved kto iný z hráčov než kapitan ??? Si zástupca hráčov a zase len omáčky
8.1.2019 - 21:15
+6

pablob26

 

Pani a damy. Nehante ho. Ma pred sebou slusnu karieru, mozno MS u muzov a ma len 19/20 rokov. Nechceli by som byt v jeho kozi. My sme tu hrdinovia z poza pocitacov ale sediet tam a riesit to je uz ine kafe. Aj chalani co to rozbehli ho mohli o tom dopredu informovat aby ho nedostali do takejto situacie. Chalan bol zataceny do rohu z kazdej strany ( Fanusik, spoluhraci, vedenie, novinari). Teraz si vyberte na aku stranu sa pridas alebo urobis mrtveho chrobaka!!!
8.1.2019 - 21:16
+1

DeL

 

Môj názor je, že keby ho vopred informovali,a dostalo sa to nejak k ujovi Obálkovi, tak by sa k slovu už nedostali a bolo im to vyhovorené...Stačí sa zamyslieť, aký by mali dôvod si to vymyslieť...určite si nepomohli skôr naopak, ale za pravdu sa bojovať oplatí.
8.1.2019 - 22:49
+1

blue-311

 

Ked citam tychto je*****ch ludi co sa od tlacovky navazaju do tych dvoch chalanov tak normalne nechapem.
Bud ste uplni idioti ak ste mysleli ze tam potopia RT, alebo ste len chrapac co si potrebuje kopnut za kazdu cenu.
Vy hrdinovia by ste urcite Ernesta podrezali obalkou uz v lietadle...
8.1.2019 - 21:16
+31

Jari Kurri

 

+
8.1.2019 - 22:51
0

houyhnhnm

 

Fehervary, zastal si sa tohto monstra:

https://mobile.twitter.com/jimmywixtrom/status/948294227250876418

Hanba!
8.1.2019 - 22:03
+6

topska

 

kde sa ho zastal? Kedy? Jedine co sa ho zastal tak ze sa na poradach nehadali. Inak to odmietol komentovat.
8.1.2019 - 22:05
+8

Cia

 

Odporúčal by som ti navštíviť turnaj 12 rocnych chlapcov ktorý sa konal v decembri v Bratislave. Ja som sa tam trepal pre to obsadenie Ska Petrohrad, Slávia a Sparta Praha nejaký Američania z New Yorku, jedno Fínske mužstvo a Slovan. Keď píšeš o monstre Ska bol od všetkých o triedu inde a prial by som ti vidieť prístup ich trénera po každej chybe neskutočný rev na hráča poslal ho na koniec striedačku a tam musel robiť drepy až kým ho nezastavil, nad ním asi 20 rodičov to pri mali absolútne bez slova na rozhodcov a neboli dokonali na rozdiel od českých a Sk rodičov, po zápase keď mal k chlapcom príhovor pozerali naňho ako na Boha, možno tu treba hľadať rozdiel medzi našim a svetovým hokejom a dobre to povedal Fehy on sa chce stále zlepšovať a nerieši pod koho vedením sústredí sa len na svoj cieľ tam nie je čo hľadať medzi riadkami tam je povedané všetko od 19 ročného PROFESIONALA
8.1.2019 - 22:41
+11

emoxx1

 

Paradox toho celého je, že ako otec mladého "hokejistu" musím priznať, že deti ďaleko viac trápi keď dostanú trénera ktorý na nich sere. Tréner ktorý na nich kričí im nerobí problém. Mne sa toto nepáčilo. Doma som môjmu povedal, že keď sa tam kvôli revu trénera necíti dobre, nemusí tam chodiť a on na to, že to je OK. On po nás kričí keď nepočúvame a sme nepozorný. Keď pokazim cvičenie z nepozornosti zreve ma, keď ho pokazim lebo mi skĺzne puk nič nepovie. Dosť ma šokoval ako to vníma a chodí tam aj keď tréner na nich reve a odomna dostal zelenú, že to nemusí počúvať.
8.1.2019 - 23:02
+16

Cia

 

No vidíš normálne to berieš ty tvoj syn Fehy len nejaký Huy.... to považuje za monstrum
8.1.2019 - 23:16
+2

topska

 

Ja napriklad ho nepovazujem za monstrum kvoi tomuto jeho spravaniu ale podla mna to uz nema co robit pri repre U20. Taky Valabik tvrdi ze nikde, ale to si mozu takto riesit couching v zamori, u nas je treba aj tvrdu ruku, ak teda nie je vysostne proti tomu cele fungovanie mladeze v konkretnom klube. To znamena, ze tam maju presne stanovene pravidla a sankcie ci dokonca vyhadzovy z klubu. A to si nemoze kazdy dovolit...Ale pri U20 a na MS? Pre mna uz nemyslitelne. Aj ked nadavky stale budu, tomu sa nevyhnes v hokeji. Samozrejme nie vynadat konkretnemu hracovi do kktov (resp. dnes uz asi aj celej kabine, aj ked pri juniorke by som to este zachoval ).
8.1.2019 - 23:28
0

Ejo

 

práve si znova ukázal že o hokeji či o športe ako takom vieš veľké hnedé a poznáš ho jedine spoza monitora.
9.1.2019 - 11:19
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
jozino

 

Pamatam si na jeden rozhovor so Zigom Palffym, kde povedal ze dnesni mladi hokejisti su prili rozmaznani a jedna sa snimi ako v bavlnke, ze za jeho ciac ked medzi chlapmi ako mlady hrac nieco pokazil ak trener ked osiel do satne tak po Zigovi letela hokejka cez celu satnu. Boli vtedy treneri tiez monstra? Alebo urobili zo Ziga skveleho hraca?
10.1.2019 - 19:06
0

Acorgonka

 

Mna Matrin nesklamal u mna to je pan hrac! Reprezentant a zelam mu pevne nervy
8.1.2019 - 22:04
+14

totik

 

ak sa niekto boji, aky Valabik bude pri Bokrosovi, tak odporucam pozriet toto: https://www.youtube.com/watch?v=bnYkZLZSlHI&feature=youtu.be
8.1.2019 - 22:59
+4

okorec

 

Say the line Bronn!
8.1.2019 - 23:09
+1

worth

 

Nepaci sa mi uplne to glorifikovanie Valabika, ale fakt hovori rozumne. Aj v zmysle, ze si je vedomy, ze nie je najmudrejsi na svete a vyjadruje sa s urcitou pokorou. Z toho by si mohli brat priklad nase legendy

Inak ta relacia - preco tam sedia na nejakom regale, ocividne sa tam valabikovi sedi nepohodlne, sak nech si tam daju nejake kreslo Tiez by si to mohli postrihat, ked si tam v niecom nerozumeju, napriklad ten moment, ked Boris hovori o videach s Bokrosom co videl, ona sa spyta "ake videa?" a on, ze "o tomto prave hovorim" Sak to nejde live, nech si to vysvetlia a prestrihnu. No a ta baba vyzera akoby ju odliali z plastu priamo pred relaciou, nic proti, ale mozno by bolo lepsie keby tam mal Boris rovnocenneho partnera do diskusie.
9.1.2019 - 9:07
+7

emoxx1

 

Tej relácii chýba dramaturg, režisér, strihač a moderátor/moderátorka. Zachraňuje to hosť. Okrem tebou spomenutých vecí je tam mnoho technických chýb. Keby to malo režiséra a nejdú na živo, tak by "moderátorku" stopol keď urobí brept nech to zopakuje. Tiež by ju stopol, nech sa nesnaží dopĺňať myšlienky hosťa. Na záver breptne ešte aj slovo Kaufland pri podprahovej propagácii na záver relácie. To je už profesný prešľap najhrubšieho zrna, keď ani meno partnera ktorý ti na tú akciu dá za fúrik peňazí nepovie správne a nie je tam nikto zodpovedný kto by ju stopol a povedal jej nech to zopakuje.
9.1.2019 - 10:03
+6

Tino

 

Valabik: ma uzasnu prednost voci vsetkym ostatnym prizvanym spolukomentatorom ktorych kedy svk mal je kompetentny, vie o com hovori ako byvaly hokejista, vie hovort, zrozumitelne, jasne formulovat myslienky a nema problem byt kriticky...takato kombinacia nebola u nas bezna , mnohi pozerame CT kde je toto bezne...hostak bol , pospisil je/ale aj dalsi/ su level aky by som ja chcel mat aj na svk...pre mna je Valabik prvy...doteraz tam bola len vata, chalani tam boli aby tam boli, nieco povedali aby cely cas nehovoril len jeden /gaspar napr/....zatial ma respekt laickej verejnosti, zjavne aj medii mam z neho dobry pocit.
9.1.2019 - 13:47
+5

Urpiner16

 

Veď na čtsport som som sa o našich hokejistoch dozvedel viac ako od primitívnych a úbohých komentárov od Hudoka či Gašpara.
Valávik je konečne niekto čo tie sračky v našom hoji pomenúva a odkrýva do naha a to venie SZĽH bolí najviac a tie kreatúti vo vnútri lebo nemajú bohorovný pokoj ktorý chcú mať.
9.1.2019 - 14:11
+3

Tino

 

Gaspar: ako komentator v klidku, potrebuje k sebe niekoho ako je napr Valabik... Hudok ma nezaujima, nic z neho podla mna, dostava priestor lebo je bud tlacenka, alebo je rtvs tak tragicka ze si nevie najst, vychovat a zaplatit schopneho komentatora v sporte ktory mozeme nazvat narodnym...Valabik si musi ustrazit hranicu aby to nedopadlo ze kritizuje aby kritizoval lebo sa to ludom takto paci, lebo je to popularne a tak podobne...ustrazit si mieru, hranicu ked je to este konstruktivna kritika a kedy sklzava k "dristaniu" nebude lahke.
9.1.2019 - 14:29
+4

strojar

 

Na ČTsport majú ako spolukomentátora veci znalého odborníka pri každom športe, ktorý vysielajú, nielen pri hokeji.
9.1.2019 - 14:17
+1

topska

 

U nas je to celkom fajn pri futbale (samozrejme nie kazdy spolukomentator!) a pri lyzovani, kde Gantnerova ma naozaj riadny prehlad a Zuzulova dava velmi zaujimave info, avsak sa musi este s touto ulohou poriadne vzit. Od buducej sezony ak by ju tam zase volali, tak to by bola parada. Ten trener (zabudol som meno, co trenuje Dubovsku) to je katastrofa nevidanych rozmerov
9.1.2019 - 14:35
+3

Tino

 

mna : milo prekvapila RTVS pri tohtorocnej Tour, Velits v studiu bol skvely napad...a ano futbal som zabudol, Zeman ako spolukomentator je za mna fajn, neblaboce nezmysly, nie je sice tak otvoreny ako valabik, ale byt otvoreny , nebat sa hovorti slusne , ale vecne a kriticky to sa este v RTVS musia ucit
9.1.2019 - 14:42
+4

topska

 

Na Tour som zabudol, radsej pozeram na nasuch ako na Eurosporte...Atletika je jasna ked je tam Juck a tenis je v pohode ak ho komentuje byvala tenistka. Az take strasne ak to porovnam s minulostou to zase nie je Az na ten hokej no...
9.1.2019 - 15:26
+4

topska

 

Ale spojenie biatlon a merciak je prisambohu to najhorsie, co som kedy v sportovych prenosoch zazil! Mna to doslova rozculuje a ako velkeho fanusika a cloveka, dovolim si povedat aj znaleho do tohto sportu, uraza...
9.1.2019 - 15:27
0

Tino

 

biatlon : som sledoval v casoch okolo nagana 98, potom dlho nic, a opat som zacal pravidelne nedavno v podstate s prienikom fialkovej medzi spicku...kedze som len laik neregistrujem co hovori marcel, nevyrusuje ma to lebo ma nezaujima...ale ja nemozem byt objektivny lebo ho poznam mam tendencie zlahcovat ked robi chyby alebo je vyslovene spatny:-y
9.1.2019 - 18:06
+1

strojar

 

S tou Gantnerovou to bol vtip?
9.1.2019 - 20:16
0

topska

 

Nie...ma co povedat
10.1.2019 - 12:16
+3

Adrumko

 

tu Gantnerovu nemozes mysliet vazne sak ona melie kazdy pretek dookola to iste, to sisi vazne nevsimol?...
11.1.2019 - 6:18
0

Tino

 

jo CT: robi sport inac, celkovo je ST niekde inde , ael ze uplne inde nez napr nasa RTVS...rad pozeram CT2, bezne z archivu lebo neda sa vsetko live a oni toho maju hodne k videniu , programova ponuka napr CT2 a RTVS2 to su 2 rozdielne svety..to je programova ponuka, vyroba dokumentov vo vlastnej rezii je opat niekde inde ...ked tak nad tym rozmyslam porovnavat CT a RTVS nejde je to ako mercedes a na druhej strane doma na kolene robene 4 kolesove vozidlo, bez STK, ktoreho jedinpu ulohou je vybehnut na pole za dedinou a pozbierat hnoj
9.1.2019 - 14:39
+1

emoxx1

 

Porovnaj rozpočty ČT a RTVS a budeš mať vo všetkom jasno. Môžeš aj do hĺbky. Koľko má rozpočet na prenos v ČT a koľko v RTVS. Pridaj k tomu trošku našej Slovenskej povahy, kde miesto spojenia síl pre dobrý výsledok vedieme radšej žabomyšie vojny medzi jednotlivými sekciami a rozdielny výsledok máš na svete.
9.1.2019 - 15:57
+2

Tino

 

moze: byt ale to je problem rtvs nie moj , nech sa staraju budu mat viac penazi , s doverou a kvalitou peniaze prichadzaju..;a rozumiem ze rtvs isla na dno tesne porozdeleni a odvtedy sa skor neuspesne snazi pozviechat ale ako pisem ich problem uznavam len ze to maju stazene
9.1.2019 - 18:09
+1

emoxx1

 

Veď to ano... ich problém. Z časti si môžu za mnohé aj sami. No aj keby to šlo ako má, tak tým, že sme malá republika sa nikdy nedotiahneme na kvalitu prenosov ako majú TV vo vyspelom svete. Jednoducho to ten náš maličký trh nikdy nezaplatí...
9.1.2019 - 18:28
+1

amaskiea BLOG

 

Jo, za peníze v Praze dům. Ono nie je to všetko len v peniazoch. Neviem si predstaviť, že by sa v Česku mohol stať riaditeľom ČT niekto taký, ako bol Jozef Darmo alebo Mečiarova podržtaška Igor Kubiš, a to ani keby tá funkcia bola neplatená a celý rozpočet TV by stiahli na polovicu toho nášho. Tam sú niektoré "špecifiká" jednoducho nemysliteľné.
9.1.2019 - 18:50
+1

emoxx1

 

To sú ďalšie veci ktoré tú TV ťahali dlhé roky ku dnu. No aj teraz sa tam nájde priestor kde by sa dalo menej plytvať a robiť veci efektívnejšie. No asi sa nedostaneme na úroveň prenosov z bundes ligy, kde má režisér za jeden prenos plat ako u nás za 3 mesiace. No robí na jednom prenose do mesiaca. To neznamená, že má mesiac voľno, ale že mesiac pracujú na príprave a to u nás nikdy nebude, ani keby sa robí efektívnejšie. No priestor na zlepšenie pri aktuálnych podmienkach určite je.
9.1.2019 - 19:40
+1

Tino

 

kacirska: myslienka..keby mal svk pracovat jeden den v mesiaci s tym ze tie ostatne su priprava po roku mu staci napripravu 20 dni, po 2 rokoch 10 dni a o 5 rokov sa pripravuje 15 min pred zapasom...lebo staci ...a tak presne vyzera vsetkoi co robu potazmo televizia pre ktoru pracuje
9.1.2019 - 19:53
+4

emoxx1

 

Bohužiaľ si princíp asi trafil...
9.1.2019 - 20:01
+2

amaskiea BLOG

 

Jop: A vieš prečo? Lebo by sa za celý čas nenašiel nikto, kto by si dal tú námahu, aby jeho prácu podrobil skutočne vecnej, odbornej kritike. Všetci kritici by hľadali len všelijaké povrchné pikošky naňho, ktoré by síce zakaždým vyvolali rozruch a pozornosť bulváru, ale ako každá bublina by aj rýchlo vyšumeli... Kua, čo mi to len pripomína?
9.1.2019 - 20:04
+2

Tino

 

urcite by sa ozval : minimalne jeden hlas/ale mam podozrenie ze by to bolo ovela viac/ s niecom ako...ale ved mu dajte pokoj robi to najlepsie ako vie, snazi sa....lepsieho nemame , budme radi ze ho vobec mame a ludkovia by to prijali, lebo je to nieco co poznaju co chapu s cim sa vedia stotoznit ON je predsa jeden z nich
9.1.2019 - 21:22
0

worth

 

S tymto velmi nesuhlasim. Na jednej strane samozrejme velkost krajiny ma vyrazny vplyv na ekonomicku silu, ale nie absolutny. Na slovensku nefunguje skoro nic, takze preco by mala fungovat televizia. Ale su predsa krajiny aj s mensim poctom obyvatelov kde veci funguju na uplne inej urovni. A co sa tyka prenosov vo verejnopravnej televizii, tam by nemalo ani na velkosti trhu zalezat (aj ked vacsi trh nie je na skodu), to by mal zadotit stat automaticky.
9.1.2019 - 20:15
+2

jozino

 

vsetci hrdinovia: Ani raz nic nevyvratil, ani raz nepodporil Bokrosa (okrem toho ked dostal priamu otazku ci sahadali treneri). Vzdy len povedal ze to nebude komentovat a tym povedal velmi vela. Keby ho chcel podporit, co by mu bolo v danej situacii najjednoduhsie, ak by povedal ze to tak nie je a vsetko fungovalo OK.
Ziez si treba uvedoit, kde je skutocna pravda, ci nieco si nemoze aj taky 19-rocny teenager prifarbit a urazit sa viac ako je nutne. Urcite Bokros nie je svaty, ale som sokovany ze z toho videa co tu stale vsetci davate ste prekvapeny. Ja tam nevidim nic hrozne, akurat ze po nich krici aby sa hybali (zrejme boli pani hokejisti zaspati), mozno trochu prilis bolo to seknutie po nohach, i ked hraci maju chranice. Zaujimalo ci ine treningy v kluboch prebiehaju inak. Tiez ze halan nevedel ako sa ma dopravit k teamu nie je Ok.
ALE tiez sa mi nezda vhodne aby sa cez FB vyhadzoval trener, alebo RT.
A vsetci hrdinovia: Kde ste boli vy a co ste riesili vy okolo 7.1. v 19 rokoch? Akurat ste mozno fnukali ze koncia prazdniny a zajtra vas ucitel (samozrejme neobjektivny blbec ) vyvola z dejepisu alebo fyziky.
8.1.2019 - 23:19
+3

njanja

 

Tam sa riešilo práve to seknutie a zrejme inde tie tréningy naozaj vyzerajú inak, keď sa nad tým pozastavila aj severská hokejová veľmoc natoľko, že k tomu urobili aj článok.
9.1.2019 - 8:36
+11

Urpiner16

 

To ani Tichonov takéto primitívnosti nerobil.
9.1.2019 - 10:25
+5

strojar

 

Koľko tréningov vedených Tichonovom si videl?
Predpokladám, že o niečo menej ako jeden.
9.1.2019 - 14:18
+3

Urpiner16

 

Tak daj ty odborník o čo bol tréning Tichonova potom dám ja keď si múdry ako rádio.Takže?
9.1.2019 - 16:18
+1

strojar

 

Takže koľko tých tréningov vedených Tichonovom si videl?
9.1.2019 - 20:11
+1

Nemehlo

 

Preco by ti mal odpovedat, ked ty si sa to do dnes nenaucil?
10.1.2019 - 8:34
+4

strojar

 

A prečo mi teda odpovedal?
10.1.2019 - 15:20
+1

nik22

 

Keď si tréner na svoju obhajobu zavolá svojich zverencov, ktorí majú strach zo svojej budúcej športovej kariéry, takému trénerovi treba napľuť do tváre. Zaujímalo by ma, kto je za to zodpovedný, že tam chlapcov poslal na tlačovku. Nebolo to náhodou zmanipulované?

Chlapci vy ste ma sklamali. V ťažkých chvíľach poznáš skutočného priateľa. Škoda, že prestávate byť „ Svište“. Spomeňte si na svoju cestu, kto vám pomohol. Spomeňte si na ľudí, ktorí vás naučili hrať hokej. To boli čestní ľudia, ktorí majú radi hokej. Ako sa zachoval Slovenský hokej ? To vy a Vaši rodičia vedia najlepšie.

Zneužil vás na tlačovke! Jemu to bolo jedno, čo si o vás teraz ľudia myslia. Pre neho je dôležité „ ja“. Chlapci čoho sa bojíte? Čo vás všetkých dvadsiatich vyhodia? Veď v tejto krajine niet hokejistov a vedenie hokeja to vie veľmi dobre. Veď oni potrebujú vás a nie vy ich.

Poznám veľa čestných ľudí, hokejových odborníkov, čo hrávali hokej, ktorí nechcú trénovať a vstúpiť do tohoto hokejového systému. Vraj načo...

Martin je dobrák od duše, dobrý hokejista a vy to dobre viete. Teší ho viac pekná prihrávka spoluhráčovi, ako gól ktorý dá on. Pobije sa za každého spoluhráča. Nenechá si brnkať po nose a neznáša nespravodlivosť. Veď vlastne svojim statusom chcel pomôcť aj vám, bez servítky na ústach. Poďakoval sa vám v statuse a vy na neho takto. Jemu to nebolo ťažké povedať, ale vám áno?

Verím, že ste čestní a spravodliví chlapi. Adriane musí srdce puknúť, keď videla čo z vás na tlačovke spravili. Ja vám odpúšťam, ale vaše svedomie vás bude určite dlho žrať. Dajte si pozor, aby vás skôr nezožral niekto iný. Ale potom už bude neskoro.

Chlapci nech sa darí, želám vám, aby sa to vám nestalo, to čo sa stalo Martinovi, že ho nepodržali spoluhráči. Alibizmus je jedna z najhorších povahových vlastností človeka.



Viac tu: https://jaroslavkolibik8.webnode.sk/news/verim-martinovi-som-s-nim-vzdy-budem-a-vobec-to-nie-je-tazke/?fbclid=IwAR2FpeFTLQTjsa1SCsxRcih9ks9yqEa2hl7smIfFsFS2YpjLzO4K4JeQvwE#.XDUc7gJ39qg.facebook
8.1.2019 - 23:28
+10

jozino

 

A nepride TI to aj tak, ze Pospisil (verim ze mal len tie najlepsie umysli ked to daval vonku) tym dostal do srabu kamaratov? Ked bol taky frajer, tak to mal bud riesit kym bol este v mauzstve (ked sa Bokrosa nebal) alebo pockat kym uz ani ostatni chalani nebudu s muzstvom. Ak bolo vsetko take strasne ako pisal je fajn ze to islo von (i ked si myslim ze mohlo inym sposobom), ale urobit to stylom ze to da na status FB a v dalsom statuse/rozhovore napise, ze prosi novinarov aby ho uz nekontaktovali lebo sa musi sustredit na sezonu a vykony to je chlapske? Vsetko hodil na chlapcov, ktori este boli v teame a Ti sa mali zanho vyjadrovat. A uprimne by boli sprosti, ak by na tlacovke potopili RT v priamom prenose. Ktory iny team by ich este bral ako profesianolov? Kazdy by sa bal ze su casovana bomba a myslim si ze aj Posipsil si skomplikoval buducnost nacasovanim a sposobom.
8.1.2019 - 23:42
+18

TOPmanager

 

kto chce psa biť, palicu si nájde. i tak še da.
9.1.2019 - 7:48
+5

johnyy

 

nemyslím si že si Pospíšil skomplikoval budúcnosť, veď aj samotné vedenie Calgary ho podporilo s tým že aj oni počuli nie najlepšie veci na Bokroša ... keď bude hráč na úrovni tak ho také vyjadrenie v hokejovej kariére nebude absolútne v ničom obmädzovať
9.1.2019 - 13:23
+8

emoxx1

 

Toto zdôrazňovanie kamarátstva je už naozaj trápne. Ako som písal v predošlej diskusii, Pospíšil to mal zverejniť až po prílete a nevystavovať kamarátom zbytočným tlakom. Mal sa s mini dohodnúť a mali ísť do toho organizovane alebo vôbec. Kamarátsky podraz by to bol vtedy, keby sa na tom dohodli a spoluhráči by z dohody vycúvali a nie toto. Tá téma by zarezonovala úplne rovnako. Nebolo kam ponáhľať. Verím, že to robil s dobrým úmyslom, ale toto sú veci kde naozaj treba 3x merať a raz rezať. Pán spomína pukajúce srdce Adriany, no ona ako osoba ktorá robí toľké roky v médiách by mu určite vedela poradiť ako na to...
Ďalšia vec to nebude len o strachu a takýto renomovaný tréner by mohol vidieť aj širšie súvislosti. Neviem či by sa v NHL páčilo, že tam majú mať hráča ktorý sa na tlačovke zoči voči postavil svojmu trénerovi. Tam fungujú veci trošku inak. Nejedna hviezda sa dočkala výmeny, lebo si nesadli s trénerom a nie opačne ako u nás.
Pokiaľ by im to pán tréner naozaj odpustil ako píše, tak by ten komentár vôbec nevznikol, alebo by bol písaný v inom duchu...
9.1.2019 - 7:06
+5

kelnička

 

DAKUJEME VY SKORUMPOVANA BOLSEVICKA BAGAZ ZE STE TAKTO ODPISALI JEDNU HOKEJOVU GENERACIU.NEVIEM KTO DA DOPORIADKU VZTAHY MEDZI TYMITO CHLAPCAMI ALE UROBILI SZE AKURAT TAK VELKY BORDEL.VSETCI.
8.1.2019 - 23:49
+5

jozino

 

Este jedno dodam: Myslite si vsetci ze SVK U20 je jediny eam na svete kde bol nejaky problem? A kde ste uz videli aby sa tie problemy reisili cez FB konta alebo tlacovky? Viete si predstavi ze nejaky Rus alebo SVed by toto spravil? Alebo na Tortorrellu (a to je tiez kapitola) ze by zacal jeho hrat ci uz na tlacovke alebo na FB kydat? Asi by si vela nezahral. Praveze Korencik a Fehervary: ste obrovski profesionali, ktori boli hodeni do paradnej spiny a dokazali ste sa z toho diplomaticky s graciou a ctou vyhrabat. Tuto situaciu som im vobec nezavidel.
8.1.2019 - 23:54
+3

Magma

 

Fehy drz sa a nenechaj sa znechutit debilmi: Chalanovi sa vobec necudujem. Mal tazku situaciu, bol tam dotlaceny a jasne, ze nebude kydat na trenera do telky. To sa nerobi, nie je politik, aby nakladal trenerovi.&

To, ze tam nemal ist je druha vec, ale malokto si uvedomuje, ze ak na Vas vyvinie tlak autorita, clovek ktoreho pocuvate na slovo, pretoze Vam realne dava prikazy a Vy ho pocuvate a snazite sa jeho predstavy aplikovat na lade, tak isto mohol uplne jednoducho a prirodzene podlahnut tlaku trenera, ze pojdes tam a povies to a to...

Som si isty, ze Fehy suhlasi aj s chalanmi, ktori sa postavili proti "obalke", ale nemali by to uz v tejto chvili riesit chalani ale prislusne organy a vedenie SZLH.

Zaroven verim, ze chlapci nebudu zastrasovani akymikolvek praktikami, ktore mozu do buducna ohrozit sport a v konecnom dosledku nas fanusikov, pretoze to cele bude viest k tomu, ze sa na to vykaslu a nebudu reprezentovat Slovensko v Acku.

Ak je Bokros cisty, nech sa ocisti, ale pokial je len desatina pravdy z toho, co pisu chalani, potom zastrasovanie pravnikmi verim, ze sa vypomsti a veci sa nebudu zametat pod koberec. Nech verejnost pekne vie, ako bude s tymto pripadom nalozene.
8.1.2019 - 23:54
+9

jozino

 

plne suhlasim, len si myslim ze aspon kapitan sa musel na tlacovke ukazat jednak ocakavania verejnosti a jednak myslim ze maju take zmluvy. A vsetci co tu na nich kydaju asi cakali ze bude tam Fehy bez nejakych dokazov davat do telky live obvinenia na Bokrosa ze beie uplatky alebo co ja viem co. Take obvinenia uz sranda nie su. o by si mal kazdy uvedomit.
9.1.2019 - 0:09
0

Baco11111

 

Kritizujte si tu Erniho koľko chcete, robte z neho hromozvod neúspechu, to nič nezmení na fakte že keby kritikom takým tempom rástli hokejové zručnosti ako im rastú egá tak sme neohroziteľný majstri sveta každým rokom.
Ja mám taký dojem že ste kvôli Bokrošovi ani nesledovali čo sa dialo na ľadovej ploche, vy ste iba vnímali "vinníka" súčasného marazmu a úrovne výchovy mladých hokejistov na slovenskej striedačke. Osobne ako fanúšik KE hokeja mám voči Ernimu vrodenú averziu, chvála bohu založenú iba na klubovej rivalite z minulosti,no nepasujem sa za kompetentného aby som kritizoval jeho odbornú prácu.
Poviem to krátko, chalani pokiaľ stíhali rýchlostne a dokázali dodržiavať taktiku, ktorá bol očividná, tak sme súperov dokázali s vypätím všetkých síl držať na dištanc a kaziť hru súperov sme ako tak vedeli. Problém nastal nastal ak sme mali v takej rýchlosti aj niečo vytvoriť a tam už nepomôže sebe lepšia taktika či nacvyčené signály, hoci niekedy aj slepé kura nájde zrno. Proste v porovnaní so svetovou špičkou v takej rýchlosti sú všetky naše ostatné hokejové zručnosti na zaplakanie. Keď si to porovnám s účinkovaním cca 5rokov dozadu tak jediné pozitívum vidím v lepšej kondičnej príprave a z toho vyplivajúcej rýchlosti a stabilite, v minulosti padali ako hnilé hrušky v každom fyzickejšom kontakte. Čo sa týka zbytku hokejového umenia tam sa môžme vyťahovať tak akurát na Bečkarov, ktorí do A kategórie sporadicky nakuknú, roboty tam je ako na kostole, no toto tréner U20 nemá šancu ovplyvniť. Ale musím Ernimu dať za pravdu keď tieto reči, ja vravím JPP, bude riešiť trestnoprávnou cestou. Jedno indiánske príslovie hovorí "Vyrieknutá lož je horšia ako vystrelený šíp, lebo šípu sa môžeš uhnúť". Takže všetci čo máte na Erniho nejaký dôkaz o korupcii šup šup podávať trestné oznámenia a poprosím aby ste sa neskrývali za kliše že na slovensku je to tak že skutok sa nestal, lebo mi potom neostane nič iné iba si myslieť že tu na HP jedno stádo Psychpatovičov.
9.1.2019 - 0:13
+14

fany

 

No ja si počkám,či to trestné oznámenie podá Bokroš.NEPODÁ!!!
9.1.2019 - 0:51
+2

Nemehlo

 

No trestne oznamenie v jeho pripade je posledna cesta, ked povie, ze sa niekomu ozvu pravnici, tak sa to da riesit aj ospravedlnenim a vobec nemusi byt verejne.
9.1.2019 - 9:09
0

fany

 

A to si ako predstavuješ???Príde právnik za Jakúbkom.Ten sa pototo, kúpi ruže a zanesie ich Bokrošovi???Prepáčte,p.Bokroš,ja som chcel byť len zaujímavý a nevyšlo mi to.A Bokroš ho potľapká po pleci,veď to nič synu.A???Stále zostane vina na Bokrošovi.Ak to takto má byť,musí to byť verejne.Obviniť niekoho z brania úplatku takto verejne ako to spravil Jakúbek a bez dôkazov,je sebevražda v priamom prenose.Čo by z toho mal a prečo by to robil???
9.1.2019 - 11:06
+1

emoxx1

 

Pokiaľ mi neušiel nejaký iný status, tak z toho nebude nič. Z komentu od Jakúbka ktorý som ja videl nie je napísané od koho tú SMS dostal, teda nikoho neobvinil. Technicky vzaté len priznal, že mu prišla nejaká SMS, takže podľa mňa za ten status právne napadnuteľný nie je...
9.1.2019 - 11:44
+4

Cia

 

Presne a tak by to dopadlo aj keby niekto čakal Pospisila na letisku, keby ho zaradili do centra a Fafrakovi keby prali ryba o 3krat denne. To co si napísal sú práve dôvody naseho výsledku na MS. Klobúk dole kamo
9.1.2019 - 1:43
0

TOPmanager

 

tak nacvyčené signály? to snáď nie!
9.1.2019 - 7:34
+4

Baco11111

 

Našiel si si hrozienko, škoda že nechápeš podstatu.
9.1.2019 - 8:21
+1

TOPmanager

 

hrozienok tam máš viac, ale nevadí, je to tvoj písomný prejav ... a k napísanému ti len môžem dodať, že si to krásne otočil pretože Bokroš bol ten kto sa snažil zbaviť svojej zodpovednosti za vystúpenie na MS po športovej, ale aj "spoločenskej stránke". Teda on si urobil štít z hráčov kde sa vyjadril, že zaostávajú kvalitou a snaha nestačí. Takže nie on je hromozvod, jemu sa len vracia rozdané a poukazuje sa právom na to, že je to jeho najväčšia zodpovednosť ako vyzerá výber hráčov, taktika a samotná hra. Určite je tam množstvo súvislostí, nikdy to nie sú oddelené nádoby, ale podstata ostáva zachovaná: Bokroš opäť nedokázal prijať zodpovednosť za svoje rozporuplné rozhodnutia!!!
9.1.2019 - 8:45
+13

fany

 

A toto sa nedá nezdieľať.Super napísané

A je to .... presne takýchto trénerov tu máme ...hajzlov... oni netrénujú, oni využívajú svoje postavenie... Pospíšil... si mladý chalan, ja starý človek, ale klobúk dole... Si hrdina... takýchto hajzlíkov treba vykopať zo štadiónov... Sú horší ako pedofily.. Lebo pedofila môžete udať, ale uja nie... Bokroš nič nedokázal , len bol náhodou pri zlatých chlapcov a zneužil to... A Černák? Ak 16 ročný chlapec, ktorý na dvadsiatku nemá a Bokroš ho podrží, raz z neho niečo môže byť... Robí kiksy... a hrá.. Ja keď som urobil kiks, išiel som do B -čka... U nás sa o miesto bojovalo aj v klube... Bolo nás na začiatku 140... Poznám chlapcov, ktorí boli protekční... Hrali stále , len bol problém s kým budú v peťke hrať, alebo ktorí budú na neho makať... U nás hrajú nie najlepší, ale dovolím si zložiť mužstvo... Trénerov syn, druhého trénerov syn, vedúceho syn, sponzorov syn, 5 synov, ktorých určia z výboru, pár ***ov, ktorí platia trénerovi chlast v krčme na zimáku ... Ostatní sú len na platenie poplatkov a aby robili krovie....Ináč hrá sa na dve päťky, takže ostatní si nezahrajú.... Napríklad.. V BB Šmálik ako tréner v Źiari nad Hronom ... BB:ZH 49 : 0 Hral na dve päťky... Źiar bol prvý krát na ľade a mladý Śmálik dal 7 gólov... Ináč nemal žiadne povinnosti, len stál pred bánou a aj dnes čo sa odrazilo dorazil do brány... Bokroš....zmizni z očí.. do stratena...

9.1.2019 - 1:03
+15

Cia

 

Nejak som nechápal tvoje príspevky k extralige, teraz už chápem prajem veľa zdravia
9.1.2019 - 1:47
0

apa

 

Myslím Feherváry prečo ten alibizmus.Si svojprávny muž.
9.1.2019 - 6:40
+2

GB11

 

K tomuto čo? €rn€100: https://x.sportky.zoznam.sk/clx/42/194077/na-bokrosa-sa-to-vali-ako-lavina-mne-urobil-to-iste-viem-o-com-chlapec-pise?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=sportky
9.1.2019 - 6:41
+4

luciakanky

 

Nechápem tých čo na Feherváryho nadávajú. čo mal spraviť? áno bolo by to krásne keby na tej tlačovke rovno pred bokrošom a novinármi začal rozprávať, potvrdil by čo i len polovicu z tých statusov. ale asi je každému jasné, že cestou z Kanady dostali chlapci a hlavne tí dvaja "sťastlivci" riadne školenie ako sa majú vyjadrovať, čo majú kedy povedať a vôbec by ma neprekvapilo keby dostali aj dáku veštbu svojej budúcnosti ak by povedali niečo čo nebolo v scenári. Povedal, že tam nechcel ísť, ale na druhej strane ako kapitán tímu to nemohol nechať len tak. nám od pc sa machruje a robia ramená, ale chcela by som vidieť koľkí z vás by v reálnom živote boli takí hrdinovia, že by riskovali svoju kariéru a nakydali na svojho šéfa priamo pred ním a pred pol národom.
Je smutné, že 19 roční chlapci sú takto bombardovaní, ale to, že Kohút povie to čo povie a, že Šatan mlčí väčšinu netakuje
9.1.2019 - 7:12
+8

Nemehlo

 

Kohut povedal to co povedat mal, sef nesmie nakydat verejne na podriadenych bez toho aby to s nimi prebral.
9.1.2019 - 9:11
+2

TOPmanager

 

Nechápem potrebe ďalšieho mediálneho vyjadrovania sa ľudí okolo Feherváryho ku jeho postojom na TK pretože toto prehlásenie v čase, keď výmena názorov a postojov utícha, je absolútne netaktné a navyše nemá žiadnu výpovednú hodnotu a môže hráčovi viac ublížiť ako pomôcť. Skôr sa opätovne rozvíri množstvo debát ohľadom prístupu Feherváryho a Korenčíka na tlačovej konferencii.
9.1.2019 - 7:44
+6

TonyClifton

 

Aha, takže devätnásťročný Feherváry si mal po skončenom turnaji sadnúť s Bokrošom pred médiá a v priamom prenose mu nakladať, aký je neschopný idiot a skorumpovaný hajzel. A keď to nie je ochotný urobiť, ale diplomaticky to v podstate nekomentuje, tak je zradca. Wow. Neuveriteľné. Vo Washingtone by tým boli určite všetci očarení.
9.1.2019 - 9:47
+13

amaskiea BLOG

 

mňa na tom udivuje najviac to, koľko ľudí si to naozaj takto nejako predstavuje
9.1.2019 - 9:58
+10

TonyClifton

 

Dosť by ma zaujímalo, koľkí z nich sa v poslednom čase postavili v práci alebo škole a pred všetkými skritizovali riaditeľa.
9.1.2019 - 10:23
+10

amaskiea BLOG

 

alebo prípadne v inej situácii, keď niekde hráči chceli bojkotom odfajčiť trénera (ktorý tunajším "revolucionárom" neležal až tak v žalúdku ako teraz Bokroš), tak možno títo istí zastávali vtedy velice zásadové stanovisko, že hráči nemajú vôbec čo sa ani len vyjadrovať k práci trénera, nie to ho ešte úmyselne ničiť - čo je samozrejme správny názor, akurát že v tomto prípade sa na to akosik "pozabudlo"
9.1.2019 - 10:29
+2

HeyYou

 

..priznavam, ze ma situacia po zhliadnuti tej tlacovky trochu nastartovala, teraz to ale vdaka niektorym z vas vidim podobne ako ste to videli podaktori uz od zaciatku..
9.1.2019 - 12:59
+3

amaskiea BLOG

 

úprimne by som bol zvedavý, čo konkrétne tým myslíš, narovinu, bez hádankových náznakov
9.1.2019 - 13:07
0

HeyYou

 

vyjadrenie hracov na tlacovke.
9.1.2019 - 13:16
0

amaskiea BLOG

 

Že si pôvodne od nich očakával niečo, čo si si postupne uvedomil, že nebolo reálne možné? Takto nejako?
9.1.2019 - 13:25
0

HeyYou

 

presne tak. fakticky sa ani nemali velmi k comu vyjadrit ak nechceli kritizovat taktiku trenera, co je pochopitelne. zvysok boli zalezitosti, pri ktorych asi ani neboli-tie udalosti ohladne priletu pospisila, dalej to s tym platenim kartou, pripadne ak mal pospisil pocit, ze je nejak sikanovany a pod.
9.1.2019 - 13:44
+1

amaskiea BLOG

 

tak sláva, vitaj v klube ...i keď aj trochu škoda, lebo s tebou sa dá vymieňať si rozdielne názory, teda keď máš chuť diskutovať a nie byť záhadný
9.1.2019 - 14:35
+1

Sani

 

#metoo
10.1.2019 - 8:28
+2

knedlk

 

O Bokrošovom a Ulehlovom despotizme svedčí aj to, že mladý Feherváry ani nechápe, čo znamená funkcia kapitána. Kapitán je hlavou hráčov, nie predĺženou rukou trénera. Ako taký zastupuje hráčov (ešte raz: HRÁČOV!) v sporných prípadoch, napr. v komunikácii s rozhodcami, realizačným tímom a pod. Má spoluhráčom by mal byť vzorom, prirodzenou autoritou s dávkou rozhodnosti a nebojácnosti. Toto podľa mňa chlapec nezvládol, možno ani nepochopil. Dobre hrať a dobre zastupovať spoluhráčov nie je to isté. Ja by som ho za kamaráta tiež nechcel.
9.1.2019 - 12:01
+7

strojar

 

Ty si ako kapitán iste vybojoval niekoľko titulov majstra okresu, keď do toho tak vidíš.
9.1.2019 - 14:22
+5

Urpiner16

 

Po tomto vyjadrení ešte viac rezonujú neznáme veličiny.Myslím si že chlapci sa rozhovoria ak už Bokroš nebude mať dosah na hráčov.Najlepšie by bolo od Kohúta nečakať do apríla a odvolať ho s Ulehlom aby teraz vyplávalo veľa vecí na povrch.No myslím si že Kohút a SZĽH to neurobia lebo by si ušili bič na seba.
9.1.2019 - 13:14
+6

Tino

 

Fehy: je pre svk hokej, resp repre dost dolezita postava s vyhladom cca 10-15 rokov..a mozno aj viac, ak nema narod potrebu mu hokej, zivot a tak podobne zneprijemnovat mal by byt tolerantnejsi v poziadavkach kladenych na 19 rocneho chlapca , v nasich podmienakch talent ktory nam nerastie kazdy rok... nemusime byt nadseni z toho aku rolu hral v Bokros divadle, musel urobit cely rad tazkych rozhodnuti, ktore pochopitelne nemozu pasovat vsektym , ael stalo sa...je to stale pubertiak, vsetci sme boli pubertiaci a velka vacsina z nas narobila a porozpravala zrejme aj horsie veci...netreba mu to stazovat, netreba hejtovat, naopak typek si zasluzi podporu, podtrebuje ju..mozne neskor , starsi pojde do zasadnejsich vyhlaseni, cinov, do konfrontacie .
9.1.2019 - 13:30
+6

amaskiea BLOG

 

nie som si istý, či správne čítam medzi riadkami - ty si myslíš, že na tej tlačovke mohol/mal povedať nejak zásadne viac?
9.1.2019 - 14:54
0

Tino

 

nie: nemohol, resp technicky ano ...nikto mu usta nezasil ..ale realne nemohol/ nemal, cele toto vypravduvavanie sa o obalkovych temach a kriku v kabine a podobne bola hovadina, inde som to uz pisal slepa ulicka...bohvie ako bol dotlaceny do toho aby na tlacovku isiel, viem si predstavit ze mu kvalitne hustili do palice, aby si nakoniec myslel ze na tlacovku ist chce, musi, povinnost a podobne...nemohol /nemal povedat nic, preto ho tam dotlacil ia to ze nic nepovedal je dokazom ze skoro vsetko je loz ..
9.1.2019 - 21:29
+1

amaskiea BLOG

 

Všetci telenovelisti, toto si nenechajte ujsť, horúca novinka: počul som, že Fehy už druhý deň plače do vankúša kvôli tomu, koľko ľudí tu na HP by ho nechcelo za kamaráta, vraj kvôli tomu uvažuje aj o konci kariéry, už sa spojil aj s mediálnym poradcom, ktorého mu v tejto veci bude robiť zaslúžilý ale až dvojnásobne (zatiaľ) nedocenený reprezentant Tomáš Z.
9.1.2019 - 14:51
+3

nerorome

 

Bokroša, Pospíšila, Fafráka ani Fehérváryho osobne nepoznám. V kontexte prebiehajúcej kauzy sa však ku každému z nich stručne vyjadrím:
1.) Bokroš - bez ohľadu na to či bral úplatky alebo nie; či je/nie je pravda to, čo napísali na FB Pospíšil a Fafrák PRI REPRE MUSÍ SKONČIŤ
2.) Pospíšil - sklamal ma herne na MS, sklamal ma, keď vyjadril po tlačovke sklamanie z Fehyho a Korenčíka; VEĎ ON - HRDINA HODIL NA FB SVOJ STATUS AŽ KEĎ BOL MIMO VÝPRAVY, PRIČOM OD NICH HÁDAM ČAKAL, ŽE PRED CELÝM SLOVENSKOM A SEDIAC VEDĽA TRÉNERA "HODIA NAŇHO KÝBEL HNOJA"
3.) Fafrák - škoda, že sa nechal až príliš uniesť Pospíšilovým atakom na Bokroša a pridal sa trochu nešťastne; mal sa zamerať iba na materiálne zabezpečenie pomarančov a neschopnosť Ulehlu ako takého, čím by trafil klinec po hlave, ale zbytočne Bokroša označil za najhoršieho trénera akého mal a nemal tam pliesť "bohvieči" prijímanie úplatkov, lebo z jeho reakcie sa tak v konečnom dôsledku stala iba ďalšia bulvárstory
3.) Fehérváry - keď sa tu už vyššie točia také úbohosti v súvislosti s ním a jeho "posratosťou" či až spochybňovaním charakteru, TAK U MŇA JE MARTIN JEDINÝ Z TOHTO KVARTETA, KTORÉHO BEZ ZAVÁHANIA VNÍMAM AKO CHARAKTERNÉHO ČLOVEKA
9.1.2019 - 15:11
+7

Marakes

 

Agentúra uz frčí na plne obrátky. Aspoň pri tom zachraňovaní situácie neútočte na iných hráčov.
9.1.2019 - 15:38
0

nerorome

 

Na koho útočím ? Pozri si láskavo radšej svoje komenty ku kauze "Bokroš" a potom šúchaj nohami, ok ?
9.1.2019 - 15:42
+3

Marakes

 

Moje komenty su jasne ako facka: Pospisil aj s Fafrakom neboli podrzani svojimi spoluhracmi a hlavne kapitanom. A ten mna osobne teda velmi sklamal (ked uz tak tam nemal ist vobec aby nemusel kryt Bokrosa gaunera) Ak tam isiel tak si mal otvorit usta. Ja v mojich komentoch nic neprekrucam , to su fakty, takto sa to stalo. Nemozes teraz tvrdit ze Fehy to dal na pana ked v skutocnosti tam zmolil pohar vody v ruke a mal plne plienky.

Ja som sa vyjadroval velmi jemne k tomu napriek tomu ako velmi ma to nasralo. Zase zhoria chlapci ktori sa nebali a povedali pravdu. Ked sa konecne nasli dvaja co sa nebali tak ich kapitan s kolegom potopia. Stacilo mlcat a ignorovat tlacovku. Nezucastnit sa.

Nikdy nebude na Slovensku dobre ked budeme este aj poserutkov obhajovat a ospravedlnovat. Boli dvaja co isli s kozou na trh, tak ostatni mali aspon cusat ked uz sa bali nieco povedat.

Teraz vyzera Pospisil aj s Fafrakom ako rozmmaznane decko a o to presne Bokrosovi a Ulehlovi islo aby ich zdiskreditoval.
Bohuzial Fehervary a Korencik mu vyrazne pomohli.

A uplna ceresnicka je ze vsetci ale ze vsetci aj Fehy a Koren vedia ze Pospisil s Fafrakom maju pravdu.
9.1.2019 - 16:58
+7

amaskiea BLOG

 

vcelku súhlasím, i keď na môj vkus sú tie hodnotenia také príliš definitívne, hraničné, kategorické. Sú to stále ľudia niekde na začiatku dospelosti, ešte sa budú hodne vyvíjať (vidím to na sebe, ja sa už aj v samotnej dospelosti vyvíjam o dosť dlhšie, než sú oni na svete, a furt si pripadám nejaký nedovyvinutý ), okrem toho to boli veci, ktoré robili spontánne, bez plánu, bez koordinácie, každý z nich spravil nejakú chybu. Je pravda, že v neporovnateľne najťažšej situácii bol Fehervary a hneď za ním Korenčík. Zároveň im to aj dalo väčšiu príležitosť ukázať osobnosť. Podľa mňa ju Fehervary využil skvele.
9.1.2019 - 15:43
+2

nerorome

 

Ani raz som sa počas celej "kauzy" do diskusií nezapájal, aj keď mi vrela žlč už vtedy, keď hrdinovia spoza klávesnice na HP začali nechutne hejtovať Fehyho a Korenčíka, ale zdržal som sa. Ale keď chalan sa snaží normálne ľudsky svoju situáciu vysvetliť na svojom FB, tak tu sa strhne ďalšie kolo hejtu a predháňania v tom, kto prvý nebude jeho kamarát... Tam som už vypenil a ten príspevok tomu (žiaľ ??/chvala ??)bohu zodpovedá
9.1.2019 - 15:50
+4

amaskiea BLOG

 

rozumiem, aj ja sa od začiatku nestačím diviť...
9.1.2019 - 16:08
+2

chimli

 

No jo, treba sa vrátiť pár sezón späť, anarchiu do slovenského hokeja priniesla zlatá generácia nerešpektovaním demokratických volieb šéfa Zväzu a priblblým štrajkom, odvtedy je všetko dovolené.
9.1.2019 - 16:53
+6

amaskiea BLOG

 

chimli a jeho evergreen, škoda že si s týmto už nestihol Krajíčka a jeho Repete, tam by si bol úplná hviezda
9.1.2019 - 17:47
+6

amaskiea BLOG

 

Dal som si tú námahu a urobil som doslovný prepis "otázky" Ivety Weiszovej z tej tlačovky, lebo podľa mňa stojí fakt za to. To je do Zlatého fondu slovenskej žurnalistiky. Ešte pred pár dňami by som bol napísal, že to nepotrebuje žiadny komentár, dnes už poučený poznatkami z posledných dní viem, že, žiaľ, potrebuje, ale ja ho aj tak nedám, lebo sa mi nechce hádzať hrach na stenu - tým, ktorí to nepochopia bez komentára, tak by to nepochopili asi ani s ním. Akurát by som sa rád spýtal Emoxx1-a, že či je toto podľa neho novinárčina, investigatíva, alebo dokumentaristika

Tak nech sa páči, príjemný zážitok:
Iveta Weiszová, "Chalani, chcem sa opýtať jednu vec, konkrétne, keď chcete, či môžete prezradiť, čo teda konkrétne vyčítate trénerovi Bokrošovi, aby sme to tu teda počuli, či to je jeho správanie, alebo sú to pozostatky z minulosti, o ktorých sa tu hovorí JPP-systémom zatiaľ ničím nedokázaným. Po druhé, na jednej strane hovoríte, že s tými chlapcami, že ste nevedeli, že to súkromne dajú, na druhej strane ich akože, quasi, možno ticho podporujete, takže vlastne súhlasíte s nimi, či s kým, či na ktorej strane ste? A, nieže, keď sa to nemalo vyťahovať z kabíny, no tak nemali to ani asi písať, vy ste o tom nevedeli, pripadá mi to stále taký tu začarovaný kruh teraz, ako keby ste sa dohodli, že vlastne nič sa nestalo, nejakí samozvaní dvaja si tu niečo napísali a vlastne teraz nikto pomaly nevie, že o čo ide."
Moderátor: "Dobre, ďakujem, a vaša otázka? (smiech novinárov), pauza, ticho, ďalšia výzva moderátora: "Vaša otázka? --- Nejaká otázka?", a následná reakcia na výzvu moderátora: "No áno, že či konkrétne môžu povedať, čo teda vyčítajú trénerovi Bokrošovi, a v čom teda súhlasia s tými dvoma, o ktorých vlastne nevedeli. Šak v mužstve, keď nevedeli, a keď niečo mali, zase neverím, že sa v mužstve nevypráva, že čo sa tam deje, tak prečo naozaj verejne nevystúpili a nedali nejaký protest? Pamätáme si tu v minulosti, bola som pri tom, keď sa odvolával pán Golonka aj Mitošinka, vy ste ešte vtedy možno dreveného káčera ťahali, ale vtedy hráči ako Sekeráš, Kolník, Cíger otvorene povedali, prečo nechcú Golonku a normálne sme v televízii urobili vyhlásenie ´Nebudeme reprezentovať, keď bude Golonka, lebo nepáči sa nám, že sa smeje s Lukáčom, že hráči nerozumejú, čo chce od nás´, a bolo to konkrétne. Takže toto len som chcela, že kon-krét-ne!"
Na to reakcia Korenčíka, že sa s otázkou treba obrátiť na Pospíšila s Fafrákom.
Následne doplňujúca otázka od Weiszovej, že či je pravda, čo (Pospíšil s Fafrákom) vytýkajú Bokrošovi...
9.1.2019 - 18:24
+5

Tino

 

kto: je vlaste pani Weisz?
9.1.2019 - 19:58
0

Tehelnepole

 

Rachel Weisz bola sexi herecka.
9.1.2019 - 20:06
+1

worth

 

Podla hlasu mi pripada ako pani co robila na stv take tie cringe rozhovory s hokejistami v prestavkach zapasov ked som bol este decko
9.1.2019 - 20:08
+1

worth

 

zaujimava diskusia...
9.1.2019 - 21:14
+1

Tehelnepole

 

to boli casy...
9.1.2019 - 22:14
+1

Kain

 

Nema tato pani nieco splocne s panom Kapitanom?
10.1.2019 - 11:05
0

vanes je dukla

 

Tento rok budem mať štyridsať rokov a tiež som rodič.Musím aj ja prezentovať svoj postoj práve pod týmto článkom.Viackrát som si to prečítal a Martin musím povedať,že som na teba hrdý.Bodaj by to mal každý mladý sportovec tak usporiadané v hlave.Ten chalan sa dokonca ospravedlnuje vám všetkým,čo ste si ho zaškatulkovali už pred tlačovkou.Na nej nám rozhladený chalan povedal ,že vždy a za každých okolností,pôjde predať svoju kožu na ľad v slovenskom drese.Ja ti Martin prajem,aby ťa nič neznechutilo.Z tvojho postoja som ako rodič násťrocných deciek nadšený.
9.1.2019 - 19:24
+23

Tehelnepole

 

ty a emoxx...vase prispevky majú pre nna hlbku.
9.1.2019 - 19:34
+2

njanja

 

Konečne príspevok, kvôli ktorému obehnem 4 vchody, aby som z PC vo všetkých bytoch mohla dať plus!
9.1.2019 - 23:43
+3

fany

 

njanja-to tých PC v okolí máte veľmi málo,či Ťa nepustili???
10.1.2019 - 12:01
0

zomi BLOG

 

Nepustili... ...mali doma manzelky...
10.1.2019 - 12:30
+3

njanja

 

nepustili, sakra bolo veľa hodín, skúsim dnes po práci
10.1.2019 - 14:37
+2

Acorgonka

 

+
10.1.2019 - 7:42
0

nerorome

 

OT:Adam Ružička do Sudbury Wolves
9.1.2019 - 19:31
0

filip289

 

Z tímu s najlepšou ofenzívou do tímu s treťou najhoršou. Hmmm.. tak to asi bodové žatvy nebudú.
9.1.2019 - 23:33
+1

granlund84

 

Presne toto slovenský hokej potrebuje. Trápne kauzy, mediálne prestrelky. Žiadna družba ale delenie na skupinky a podskupinky. Každý pozerá na svoju šálku kávy. Fanúšik už má toho dosť. Mne je absolútne jasne ze na špičku nemáme, chorý štát predsa nemôže mať sport na úrovni vyspelých krajín. Triezvo hodnotím za úspech to ze stále sme v tejto kategórii v top 10. Tak sa konečne zomknite hráči tréneri, funkcionári a každý rok zo seba vydajte maximum. A nech to skončí akokoľvek ale ťahajte za jeden povraz! Tak veľa chceme??!
9.1.2019 - 20:01
+4

amaskiea BLOG

 

možno práve v tom to je, že nechceme veľa,: len toto, aby sa zomkli, ako keby to bola nejaká čundrácka partia okolo ohňa. Podľa mňa by bolo už "načim", aby si každý robil svoju prácu poriadne, potom nebude treba ani super partia - nehovorím, že to je niečo zlé, ale nie nevyhnutné, ak každý vie sám za seba, čo má robiť a naozaj to aj ovláda, potom nie je potrebná ani super čundrcountry nálada
9.1.2019 - 20:12
+3

zomi BLOG

 

Asi tak. Co pozorujem uz -aspon u nas - dlhe roky: Vtedy je "super partia" ked sa nejake dielo podari.
10.1.2019 - 12:34
+4

amaskiea BLOG

 

presne, zomi, úplne naopak to funguje. Mám to z vlastnej skúsenosti. Ja som mal ešte na základke na prvom stupni spolužiaka Jožka, s ktorým sme si od prvej triedy nejako nesadli, taká detská neprekonateľná averzia, mlátili sme sa v jednom kuse, akonáhle nebol priamy dozor, stačili dve-tri repliky a už sme boli v sebe. Treba povedať, že on bol fyzicky zdatnejší než ja, tak mi nakladal, čo sa do mňa vošlo, ale ja som zas tvrdohlavý, tak som neustúpil a tiež som išiel do toho na 100%, aj srdiečko som do toho dával , aj keď som vedel dopredu, že dostanem. Lavice a stoličky sa váľali po celej triede, keď sme sa do seba pustili. A takto nejako sme vydržali v jednom móde až niekedy do tretej-štvrtej triedy, až sa mi samému zdá teraz čudné, koľko sme to vydržali takto dávať. Až potom sme sa nejakou náhodou dostali spolu do jedného pouličného hokejového (hokejbalového - akurát vtedy sme tomu tak nehovorili) mužstva. A stačilo zopár výmen loptičky medzi nami dvomi, občas nejaký ten spoločný gólik a zrazu z nás boli najväčší kamaráti. Fakt, aj v škole, úplne opačný extrém, z dvoch nezmieriteľných, čo sa išli navzájom pozabíjať, normálne sme si začali rozumieť. Úplný gýč z Hollywoodu, ale bolo to tak. Častokrát sme sa potom pýtali jeden druhého, prečo sme sa my predtým tak tĺkli, a nikto z nás si už nevedel spomenúť na nejaký dôvod, a strašne sme sa vždy na tom smiali...
10.1.2019 - 13:20
+3

Tehelnepole

 

...a potom.ste sa registrovali a mali psika a dieta z Coiny...
10.1.2019 - 13:26
+6

amaskiea BLOG

 

nie, to je nejaky iny pribeh
10.1.2019 - 13:34
+2

Acorgonka

 

nedalo mi ale
10.1.2019 - 13:36
0

zomi BLOG

 

Taketo osobne poznanie nemam, ale pri citani tvojej skusenosti, neviem preco ?, ma napadol jeden pribeh. Malinko odlisny, ale vypocuj si... Aj ked si podla tvojho narodenia iba z pocutia, ci z roznych spomienok inych pamatas z historie jihlavsky utok: Jan Klapac,Jaroslav Holik, Jiri Holik. Bol vynikajuci, ako v Jihlave, tak aj v reprezentacii.Ale potom sa medzi nimi nastrbili tatolko vztahy, ze na vlastnu ziadost ich treneri museli rozdelit. Doplatili na to hlavni akteri Jardo a Jendo.Obaja vypadli z repre.(Jirko hral nadalej...)Potom zistili, ze takto vlastne najviac skodia sebe. Zmierili sa natolko, ze sa znova dali do kopy,
Hlavne oprasili svoje stare dobre vztahy a casy z ladu natolko, ze na MS 1972 v Prahe ich utok patril k velkym tahunom repre muzstva Majstrov sveta.
10.1.2019 - 13:41
+3

amaskiea BLOG

 

prekvapujúce pre mňa je, že v tom 72hom mali všetci okolo 30 (googlil som) a už stihli byť aj slávni, aj sa rozhádať, mať pauzu, aj sa znovu zísť a vyhrať MS...
Jiriho Holika som este tesne stihol, Hlinkove lave, braniace kridlo... joj, to sa vtedy este hral hokej, nikto neriesil srdiecko. Ale inac na youtube su nejake hokejove zapasy z MS v 70tych rokoch, to je uz dnes dost usmevne, tak dnes korculuju mali chlapci ...vo Finsku ...a ta "rychlost", technika, neuveritelne, ...ti by len pozerali, ze dnes uz kazdy vie korculovat, hra sa 60 minut, kazdy zapas zacina od nuly, a zo vsetkeho sa vieme poucit...
10.1.2019 - 14:24
+2

zomi BLOG

 

Samozrejme, ze je to rozdiel. Neda sa to porovnat, ale irituje ma, ked niekto zosmiesnuje vtedajsie vykony a umenie muzstiev neuvedumujuc, ze vtedy sport vseobecne bol na inej urovni ako teraz.Ved aj medicina napriklad, ako aj ine odvetvia boli inde. Niektori hovoria, ze Zatopek mal vtedy casy take, ktore teraz dosahuju starsi ziaci.Ale vtedy prekonal napriklad myslim, v (v rychlosti z pamati...)ze okolo dvadsat svetovych rekordov...a na jednej olympiade 1952 ziskal 3 zlate medaily.A pred tym 1948 este jednu zlatu a dalsiu medailu...
10.1.2019 - 14:35
+2

amaskiea BLOG

 

jasné, výstroj aj tréningové metódy ...(vo Fínsku ) sú samozrejme dnes úplne o inom, to by ani nebolo normálne, keby v tom za vyše 40 rokov nebol obrovský rozdiel
10.1.2019 - 15:51
+1

vanes je dukla

 

Na čt4 v dosť pravidelných intervaloch chodia tieto staré hokejové zápasy ČSSR-ZSSR,CAN-ZSSR s pôvodným komentárom.Človek na to pozerá s úsmevom na tvári.Čo ma však najviac dostalo bol záznam finále Wimbledonu medzi Kodešom a nejakým sovietom.Bol to súboj svetovej jednotky a dvojky.To vyzeralo skoro ako bedminton.A po každom nepárnom sete sa nesedelo,ale hráči stáli pri empajrovom rozhodcovi a tam sa občerstvovali.
10.1.2019 - 16:26
+1

zomi BLOG

 

Nie aby som robil obhajobu: Ale nebol to zapas svetovej jednotky voci dvojke, lebo prave vtedy na protest nehrali profesionali, bol ich vyse tridsiatky.Iba jeden Taylor hral, lebo chcel, po rokoch ako Brit,vyhrat domaci Wimbledon. Ale vyhral ho vtedy "poloprofesional" Kodes nad Metrevelim, ktory mal status amatera.(detaily neucasti profesionalov nebudem zverejnovat, lebo je to zdlhave a tato stranka ma iny, predsa hokejovy ucel)Napokon, dnes sa o tom da rozklikat... Samozrejme, ze vtedy sa hral iny tenis, ale keby ste vtedy zili, tak by to bol pre vas taky velky zazitok ako pre mna a vtedajsiu generaciu...
10.1.2019 - 19:37
+2

vanes je dukla

 

zomi:ak bol Metreveli soviet tak môžeš mať pravdu.Mňa to zaujalo natolko,že som to dopozeral dokonca.Tie sety mali šialene vysledky.Ale bol to návrat do čias,ktoré som nezažil.
Ja ako sopliak som sa sám hral na Lálu,na biely sveter som si dal velkú 2ku,do ruky som zobral sulovku a o stenu som to trieskal jedna radosť.
10.1.2019 - 21:14
+1

zomi BLOG

 

Toto finale vo Wimbledone som videl live, ale iba na obrazovke, lebo vtedy bol velmi velky problem vycestovat za ostnate draty. Ano, Metreveli bol soviet a Kodes s nim v DC odohral dva dramaticke zapasy, ktore prehral.(tak mi to verte )Ale na turnajoch bol zasa uspesnejsi Kodes...Kodes vtedy hral viacej otvorenych turnajov (znamenalo to ucast aj profesionalov) kde o inom zdolal aj take tenisove pojmy ako Laver,Newcombe,Roche,Smith,Ashe,Nastase, Okker a inych...S tymi skokmi bolo zavratne, najprv skok do telemarku a potom to veckove, ktore na svetovom fore ako prvy predviedol indian(myslim, ze sa volal Bulau). Pamatam sa ako sa z neho smiali, az kym nezistili, ze s tymto stylom zacal aj vyhravat. Podobne ako na OH 1968 v Mexiku prisiel a zvitazil v atletike v skoku do vysky Fosbury(USA), tak jemne povedane sa cudovali, co to je za styl.A teraz povedzme si, ktory skokan skokanka neskace flopom?(pomenovany styl po Fosburym...) Ja si pamatam, ked v druhej polovici 70. rokov stradlom skocil soviet Jascenko 235 cm. To bol posledny svetovy rekord neskakany flopom...Vtedy sa tomu hovorilo, ze preskocil kozmonauticku vysku. Ale na OH 1980 ho uz flopom preskocil 236 Wessig s NDR. Odvtedy uz svetove rekordy padali a padaju iba stylom flop.P.S. Neviem, co myslite pod sialenymi vysledkami, ci to, ze vo Wimbledone sa najdlhsie nehrali Tie breaky a sety koncili napriklad 12:10,22:24,18:16,20:22,26:24...?
Inak Lala hral s dvadsiatkou.To futbalista Lala, pravy bek hral aj v Chile 1962, ale pre finale sa zranil, tak ho zastupil Tichy so Sparty, hral stabilne v Slavii aako aj v repre s dvojkou...
10.1.2019 - 22:30
+2

vanes je dukla

 

Samozrejme,že myslím Lálu hokejistu.Dakujem,za opravu.Rozhodne som to číslo mal vtedy napísané správne.Dakujem za spríjemnenie večera a prajem dobrú noc.
10.1.2019 - 23:09
+1

zomi BLOG

 

10.1.2019 - 23:20
+1

zomi BLOG

 

Samozrejme, ze dnes sa hra iny hokej, ako vtedy.Myslim si, ze v kolektivnych sportoch za poslednych styridsat a viac rokov siel prave hokej najvacsou revolucnou cestou.Aj pre mna a mojich rovestnikov, ci dokonca starsich je to uz ine, ale vtedy to bola stale najrychlesia kolektivna hra.S tym Jirkom Holikom mas pravdu, ale trochu skor Jirko Holik hral este s Nedomanskym, kym neemigroval.Jirko Holik bol pan hokejista na vtedajsiu dobu. V tych sedemdesiatych rokoch sme mali take kvalitne tri utoky, ze treti hrala taka super formacia Tesly Pardubice: Martinec, J.Novak, B.Stastny. Pred rokmi si tu zo zartu povedal, ze to bola nasa "cheking line"... Nechcem, sa z odbornikmi priet, je to iba moj subjektivny nazor, ze aj ked samozrejme vo vsetkych cinnostiach hraci vtedajsi za terajsimi zaostavaju, ale v kreativite by dnesnych asi prevysovali. Aspon Ceskoslovenski hraci. U nich to bolo povestne.Rusi hrali naspamat, co mali perfektne nahrate a Kanadania to povacsine "trieskali" na mantinel a potom prask co najrychlesie na branku... A ze vtedy hraci za hracmi NHL nezaostavali, tak o tom svedci sutaz zrucnosti na prvom CC, ktoru vyhral Ivan Hlinka. A v rychlosti to povedal sam P.Esposite, ze oni mali par rychlikov na korculiach, ale sovieti taki rychlici boli vsetci.Ale inak neda sa to porovanat, lebo vtedy boli ine podmienky na sport ako dnes.A pritom aj populacie sa vyvijaju.Pred vyse styridsat rokmi sme do rodiny privitali maleho cloviecika, tak susedovie tetka - povedala, ze deti sa rodia uz s mešťankou. Teraz sa hovori, ze s maturou, ak nie vyssie.
10.1.2019 - 20:03
0

zomi BLOG

 

dovetok: My sme sa napr.tiez smiali ked sme v 70. rokoch videli filmove soty zapasov z rokov 30.- 50..ich.
10.1.2019 - 20:12
+1

amaskiea BLOG

 

Ale nie, ja sa nesmejem, ale ten rozdiel je uplne fascinujuci. A o pardubičákoch, to som už aj zabudol, že som také niečo povedal, tie 3 útoky vtedy boli úplne rovnocenné a Martinec to bol môj obľúbenec no.1, aj pred bratmi Šťastnými a Dzurillom
10.1.2019 - 20:18
+1

zomi BLOG

 

"Ten dovetok patri hlavne pre vanes je dukla"...
Teraz tebe. Mas pravdu, vtedy sme mali tak vyrovnane tri utoky, ze prakticky bolo jedno, ktora hrala presilovku.Kazda jedna mala kreativitu a v svojom strede pohotoveho strelca:Novy, Hlinka,Martinec. A kreativitou skoro vsetci vynikali. Spominam si ako sa svojho casu na adresu Hlinku a Martinca, vadroval Jano Starsi, ze to boli taki "schematicki" jedinci, ktori vsetky trenerom podane prikazy na ihrisku do detailu splnili. Ale este navyse take nieco fantasticke vyviedli, ze to nikto necakal.Prave z tej ich kreativity muzstvo vela tazilo.Boli to -ako sa dnes tomu hovori - pravi - rozdielovi hraci.
10.1.2019 - 20:41
+1

vanes je dukla

 

zomi ja tieto staré záznamy žerem.Doslova sa v tom vyžívam,ale ak mám pravdu povedať,tak šport ,ktorý sa najviac zmenil za posledné polstoročie sú skoky na lyžiach.Pamätäm si tiež ešte skákanie klasickým spôsobom a prechod do véčka bol podla mňa najrevolučnejší krok vpred.Neviem,či ho vymyslel lietajúci Edi,(pretože vždy sa snažím čerpať len z toho čo si pamätám),ale podla mňa to bol najväčší krok vpred vôbec v športovom odvetví.Hokej a iné športy sa rozvíjali akosi s dobou.Nové poznatky,metódy,materialne zabezpečenie životospráva,to všetko prišlo s novými poznatkami v každom odvetví.
10.1.2019 - 21:38
+1

strojar

 

V 2011 bola super partia.
Len sa venovala hlavne partii a oveľa menej výkonom na ľade.
10.1.2019 - 14:29
+3

topska

 

ved si to sami trenovali tak ako ze sa nevenovali hre...
10.1.2019 - 23:28
0

rijko

 

V 2010 tiez nikto na OH netrenoval a tam to islo.
11.1.2019 - 2:07
0

zomi BLOG

 

Lenze prave na to "netrenovanie" sme v boji o bronz doplatili...
11.1.2019 - 13:04
+5

strojar

 

Dnes má Ernest meniny a zatiaľ žiadna gratulácia.
Tak idem ja:
Veľa zdravia a ruky preč od slovenského hokeja.
12.1.2019 - 7:39
+2

Urpiner16

 

Tých hráčov nemusel nik trénovať.Aj hviezdy z Ruska doma na MS tak nerobte z toho vedu.Doma spravidla málo kto je prorokom a nebude to ani teraz.
12.1.2019 - 8:01
0

axxel

 

Ernest to podla ocakavania vzdal: https://sport.aktuality.sk/c/376161/na-striedacke-ernest-bokros-na-diskusiu-s-borisom-valabikom-nepride-zvazuje-trestne-oznamenia/
12.1.2019 - 11:17
+5

Urpiner16

 

Bokroš s Valábikom by to mal extrémne ťažké lebo by mu dal šach mat v priamom prenose takým spôsobom že by ho to stálo kredit trénera.
12.1.2019 - 11:28
+3

forwardPP

 

Ernest utiekol
12.1.2019 - 11:57
+2

Marakes

 

To som očakával, keby mal čisté svedomie tak bez problémov príde do akejkoľvek diskusie... zrejme to tak nie je
12.1.2019 - 12:04
+5

tep

 

Škoda toho, ale tak, páchateľ sa vždy dá na útek..
12.1.2019 - 12:51
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 16.6.2019 02:52
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.P.Bystrica000000:00
11.Sp.Nová Ves000000:00
12.SR 18000000:00
Aktualizované: 16.6.2019 03:55
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 16.6.2019 03:55
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 16.6.2019 03:55
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 17.6.2019 16:43
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 17.6.2019 16:43
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 17.6.2019 16:43
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 17.6.2019 16:43
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 17.6.2019 16:43
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 17.6.2019 16:43

Bleskovky

Philadelphia vykúpi zo zmluvy obrancu MacDonalda

Kanadský hokejový obranca Andrew MacDonald nebude pokračovať vo Philadelphii Flyers. Vedenie klubu zámorskej NHL ho totiž vykúpi zo zmluvy. MacDonald zaťažoval platový strop piatimi miliónmi dolárov.
o 09:47 - TASR

Hagelin sa dohodol s Washingtonom na novom štvorročnom kontrakte

Švédsky hokejista Carl Hagelin sa dohodol s klubom NHL Washington Capitals na predĺžení zmluvy. Nový štvorročný kontrakt mu celkovo vynesie 11 miliónov dolárov, v priemere tak za sezónu zarobí 2,75 mil. USD.
o 09:18 - TASR

Määttä sa sťahuje z Pittsburghu do Chicaga, opačným smerom Kahun

Fínsky hokejový obranca Olli Määttä bude v novej sezóne NHL obliekať dres Chicaga. Vedenie Pittsburghu Penguins ho vymenilo do tímu Blackhawks za nemeckého útočníka Dominika Kahuna a voľbu v 5. kole tohtoročného draftu. "Jastrabi" chceli vystužiť svoje obranné rady po tom, čo druhú sezónu po sebe nepostúpili do play off.
včera o 08:28 - Michal Bruner / TASR

LA King vykúpili zo zmluvy Phaneufa

Tím zámorskej hokejovej NHL Los Angeles Kings vykúpil zo zmluvy obrancu Diona Phaneufa. Tridsaťštyriročný kanadský veterán mal kontrakt platný ešte dve sezóny. Aktuálnu sedemročnú zmluvu v hodnote 49 miliónov USD podpísal Phaneuf v roku 2013 s Torontom, odkiaľ ho po troch rokoch vymenili do Ottawy.
15.6.2019 22:05 - Michal Bruner / TASR

Ruský obranca Ľjubuškin predĺžil o rok kontrakt s Coyotes

Vedenie klubu NHL Arizona Coyotes sa dohodlo s ruským obrancom Iľjom Ľjubuškinom na predĺžení spolupráce. Dvadsaťpäťročný hokejista, ktorý sa mohol stať obmedzeným voľným hráčom, podpísal s "kojotmi" nový ročný kontrakt. Detaily zmluvy nie sú známe.
15.6.2019 08:36 - Michal Runák / TASR

Vo veku 81 rokov zomrel bývalý fínsky reprezentant Juhani Wahlsten

Vo veku 81 rokov zomrel v nedeľu bývalý fínsky hokejový reprezentant Juhani Wahlsten. Bývalý kapitán "Suomi" sa zapísal do histórie fínskeho hokeja predovšetkým na MS v roku 1967, keď sa dvomi gólmi podieľal na prvom víťazstve Fínska nad Československom. Po skončení kariéry pracoval Wahlsten ako tréner a funkcionár. V roku 2006 ho uviedli do Siene slávy Medzinárodnej hokejovej federácie (IIHF).
11.6.2019 15:41 - / TASR

New Jersey podpísalo zmluvu so Švédom Boquistom

Klub zámorskej hokejovej NHL New Jersey Devils podpísal trojročný nováčikovský kontrakt so švédskym útočníkom Jesperom Boqvistom. Dvadsaťročný krídelník odohral uplynulé dve sezóny vo švédskej lige v tíme Brynäs IF. V 55 zápasoch minulého ročníka strelil 13 gólov a pridal 22 asistencií.
10.6.2019 22:22 - Michal Bruner / TASR

St. Louis v šiestom zápase finále bez suspendovaného Barbaševa

Disciplinárka hokejovej NHL suspendovala útočníka St. Louis Blues Ivana Barbaševa na jeden zápas za úder do hlavy Marcusa Johanssona z Bostonu Bruins. Informovala o tom agentúra AFP. Dvadsaťtriročný Rus zasiahol súpera v prvej tretine piateho zápasu finálovej série play off.
8.6.2019 08:21 - Michal Bruner / TASR

Buffalo si udržalo najlepšieho strelca, Skinner podpísal lukratívnu zmluvu

Vedenie hokejového klubu NHL Buffalo Sabres sa dohodlo na predĺžení zmluvy s Jeffom Skinnerom. Dvadsaťsedemročný útočník podpísal lukratívny kontrakt na osem rokov, ktorý mu zaručí priemerný príjem 9 miliónov dolárov za sezónu. Sabres o tom informovali na svojom twitteri.
8.6.2019 08:09 - Michal Bruner / TASR

Karlsson sa podrobil operácii, mal by stihnúť začiatok novej sezóny

Švédsky hokejista Erik Karlsson sa podrobil operácii slabín. Obranca San Jose Sharks by však mal stihnúť začiatok novej sezóny zámorskej NHL. Informovala o tom oficiálna webová stránka profiligy Karlsson si v play off pripísal na konto 16 bodov, k dvom gólom pridal 14 asistencií.
6.6.2019 09:02 - / TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola