Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
EXL
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Aj fínsku ligu predčasne ukončili, majstra nevyhlásia

zdroj: TASR
14.3.2020 08:15 TASR

Vedenie najvyššej fínskej hokejovej súťaže predčasne ukončilo sezónu a nevyhlási majstra.


 Ligová rada sa odhodlala k tomuto kroku pre epidémiu koronavírusu, fínska vláda predtým odporučila v krajine neorganizovať do konca mája verejné podujatia s účasťou viac ako 500 ľudí.

Fínska Liiga sa ešte vo štvrtok hrala bez divákov, sobotňajšie duely základnej časti sa už neuskutočnia, rovnako ako play off. Súťaž nespozná majstra, miestenky do Ligy majstrov udelia na základe poradia v nedohranej základnej časti. Tú vyhral v predstihu Kärpät Oulu s Michalom Krištofom. Sezóna sa skončila aj pre ďalších slovenských legionárov - Tomáša Záborského a Mária Grmana (obaja SaiPa Lappeenranta), Kristiána Pospíšila (Lukko Rauma) a Filipa Krivošíka (HPK Hämeenlinna). V úvode ročníka krátko nastupoval v drese KooKoo Kuovola aj Samuel Buček.
"Naša spoločnosť sa ocitla v situácii, ktorú sme nikdy predtým nezažili. Rýchlo rastúce riziko infekcie koronavírusu viedlo k mnohým mimoriadnym opatreniam, ktoré majú vplyv na život každého Fína," uviedlo vedenie ligy v tlačovej správe. "Je jasné, že Liiga a jej kluby utrpia veľké finančné straty, no ekonomika je stále iba ekonomikou," poznamenal predseda súťaže Heikki Hiltunen.

Z popredných európskych súťaží pokračuje ešte nadnárodná KHL a švédska SHL, v ktorej je však  vyhlásená prestávka minimálne do 24. marca. Už dávnejšie rozhodli o nedohratí ročníka vo švajčiarskej lige, nemeckej DEL, nadnárodnej EBEL, českej extralige i slovenskej Tipsport Lige. Vo Fínsku evidovali v sobotu ráno 155 infikovaných ľudí. Počet smrteľných obetí nového koronavírusu SARS-CoV-2 sa podľa údajov "Coronavirus COVID-19 Global Cases by Johns Hopkins CSSE" celosvetovo zvýšil na 5429, v 125 krajinách sveta ho diagnostikovali u 145.374 osôb.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Európa Fínsko


Renderers.

 

aspoň všetci vidia na čele s lintnerkom a spol aky su na smiech že predali titul.
14.3.2020 - 8:47
+67

Myšo

 

znova verejne klame, poriadok mu nič také neukladá.
14.3.2020 - 12:43
+21

azzurri

 

Pýta si to niečo vulgárnejšie,ale nedá sa.Tak jemnejšie.lintner ty šašo neschopný,na čo ste potom 3 ľudia o tom hlasovali ked vam tu povinnosť vyhodnotiť záverečné poradie ukladá súťažný poriadok?si neser stále do huby.strentut ta tak si zaslúžiš pľuvanec do tvare ty chrapun
14.3.2020 - 12:48
+17

Myšo

 

a potom ti bystričania povedia, že len tuto 100 pisalkov ha hp s tým nesúhlasí To už aký chrapúň musíš byť aby si ešte aj širokému zdvihol žalúdok
14.3.2020 - 13:17
+6

ten čo nevie

 

Nech ide do pi stale dookola moce cct
14.3.2020 - 13:44
+3

Kurolišek

 

Kovaľ už volá šandare...
14.3.2020 - 8:48
+17

Aasen36

 

Teraz : S tým Kovaľom idete zagrcať všetky diskusie?
Ani ja s tým krokom nesúhlasím, ale zmierte sa s tým.

Veľa zdravia každému a nezabudnite
14.3.2020 - 8:51
+7

KrebsKandidat

 

A co si cakal, ked aj vyssia moc je na strane BB Tak ako sa mozeme bavit hokejom? Nakoniec, ziaden sa aj tak nehra. Okrem Ruska teda.
14.3.2020 - 9:02
+17

Kurolišek

 

Nie treba tu blbosť pripomínať až do prvého kola najnovšieho ročníka. Pretože k takému kroku nikde v normálnej lige nepristúpili. A oháňať sa dnes nejakým pravidlom v zápise keď do hry zasiahla Vyššia moc je blbosť od Lintnera a Šatana. A všetci vieme že najprv Lintner napísal že víťaz nebude pri stanovisku... potom mu niekto asi zavolal. A zrazu bolo že tak rozhodne rada. A už zrazu rada nemala na výber. Kovaľ im nedal na výber.
14.3.2020 - 9:04
+48

NightPP

 

Nie. Práveže to treba omielať stále dookola.
Nech si čím viac ľudí uvedomí absurdnosť tohto rozhodnutia.
A toto rozhodnutie len ukázalo akým spôsobom je táto liga vedená.
Nehnevajte sa na mňa Bystričania ale toto je suterén férovosti, ale som rád že sa nájdu aj medzi vami ľudia s triezvym pohľadom.
14.3.2020 - 9:04
+52

doc.koniferum

 

ty sa tiež zmier s tým a zároveň uvedom si,že negatívne príspevky nie sú narážky na BB ako takú,ani na ich fanúšikov.po Slovensku nenájdeš ani jedného,čo by vás za to odsudzoval.ide nám o ten princíp.ten titul mohol p.Kovaľ odmietnuť,ak sa to dá,neviem.aspoň slovne.
14.3.2020 - 9:09
+5

antinamor

 

Tak nemusel ho odmietať, stačilo, ak by si ho nevybavil. Ale to by musel mať iný charakter, a vieme kde sa dnes vďaka smeráckej mafii a ich prisluhovačom nachádzame. Čestnosť, zmysel pre Fair play, skromnosť týmto bezcharakerom nič nehovorí. Radšej by som nemal majstrovský titul nikdy, ako si "vynútiť" jeho udelenie od kamarátov z mokrej štvrte. Veľmi ma sklamal zlatý to chlapec Šatan, ktorý sa prezentoval ako cnosť sama. Nie nadarmo sa hovorí, že nie je všetko zlato, čo sa blyští. Za akým účelom mal práve on potrebu sa takto zachovať, mi hlava neberie. Na každú sviňu sa voda varí, pamätajte na to.
14.3.2020 - 11:04
+7

Rebel74

 

Presne tak, budeme to spomínať až do aleluja. Takúto do neba volajúcu hlúposť treba stále pripomínať.
14.3.2020 - 9:31
+7

borzak

 

ano zaserieme kazdu diskusiu, ste nasmiech aj s kovalom, vyplakat si titul to je take bystricke, tfuj
14.3.2020 - 9:41
+7

Aasen36

 

Len pre info: Som z Martina.
14.3.2020 - 12:23
+1

ElwisNR BLOG

 

Pohár pre víťaza základnej časti je ocenenie čo si právom Bystrica zaslúži.Ostatné je hanbou a znehodnotením ligy všetkých tých čo to dopustili takto znevážiť majstrovský titul pre tých čo ho v minulosti alebo do budúcna ťažko vybojovali alebo vybojujú je hanba.

14.3.2020 - 9:02
+53

Kurolišek

 

Koľko bude Rusom trvať kým pochopia, že niet cesty aby tento ročník dohrali?
14.3.2020 - 9:06
+1

KrebsKandidat

 

Myslim, ze rusi su dost svojski (sialeni) na to, aby to dohrali aj bez divakov, keby nieco.
14.3.2020 - 9:10
+1

Tyna85

 

Fini by to mali dať BB lebo vyhrali všetko čo mohli a podľa niektorých fanúšikov BB, boli jediní čo makali celú sezónu na 120%
14.3.2020 - 9:09
+58

Rebel74

 

Za-slú-že-ne
14.3.2020 - 9:33
+6

NasHokej97

 

Kedže sa to tu pravdepodobne opkaovať, tak to hodím aj sem.

K informácií Ligovej rady o vyhlásení výsledkov súťažného ročníka Tipsport Ligy 2019/20 sa vyjadril generálny manažér HC SLOVAN Juraj Bakoš:

Rešpektujeme výsledky po 55.kole, kde sa nedohrali 3 kolá v základnej časti a vôbec nezačali súboje v play-off. Zároveň ale musíme konštatovať, že takto vyhlásiť konečné poradie je málo na to, aby sme si mohli s čistým svedomím zavesiť na krk strieborné medaily. #VerniSlovanu

Normalne je mi trapné ako som fandil na začiatku Lintnerovi. Bohužiaľ rok čo rok ukazuje že je to len panáčik. Týmto rozhodnutím u mňa nadobro skončil. Už len dúfať, že Šatan bol ten hlas proti.

Teraz si už len treba pripomínať túto hambu.
14.3.2020 - 9:17
+54

zvolencan1

 

Mňa len zaujíma, ako môžu o niečom takom významnom ako udelenie titulu rozhodovať traja ľudia.
14.3.2020 - 9:26
+8

bombahk

 

lintner je velke zlo pre slovensk hokej. Je to panacik, ktorý by predal aj vlatnu matku.
14.3.2020 - 10:46
+16

dufus

 

jako že neni vyhlásený majster,ved aj Karpat má 12 bodový náskok pred druhým,
smradi fínsky asi nedodržujú pravidlá.....
možno že je háčik v tom že nemajú 120 bodov,mala by sa na to pozreť nejaká renomovaná právnická banda
večne budete
14.3.2020 - 9:22
+10

KrebsKandidat

 

A to este minulu sezonu prehrali finale (a tiez mali naskok po zakladnej casti). Nenormalni, ti fini, ze vobec nebojuju o titul. Za zelenym stolom... Koval, volaj, rad.
14.3.2020 - 9:26
+5

gring000

 

Majstra nevyhlasia: Lebo majú zdravý rozum!
14.3.2020 - 9:28
+2

Corgi77

 

Treba dať všetky tituly Bystrici. Oni si ich všetky zaslúžia!
14.3.2020 - 9:30
+26

Rebel74

 

Tu veta “vyhrali sme čo sa dalo” naberá nový rozmer. Už čakám kedy im dajú aj Stanley Cup.
14.3.2020 - 9:35
+21

tep

 

Možno vyhrajú aj EURO
14.3.2020 - 12:02
+1

Dracik_18

 

Ak zrušia OH tak z každej disciplíny by mal Koval dostať zlato, snáď ma dosť veľkú vitrinku
14.3.2020 - 14:24
+5

gabi98

 

Ked už nikto z finskych timov nechce ten titul, tak to mohli dat Banskej Bystrici.

Im by to urcite nevadilo. A mozno si mohli urobit majstrovsku promenadu po jednom z finskych miest.
14.3.2020 - 9:32
+59

starosta

 

Banská Bystrica majstri Fínska. To by sa ťažko prekonávalo iným SVK klubom.
14.3.2020 - 10:58
+6

Big brother

 

Ale Koval je taký dilino, že by sa tohto normalne aj chytil.
14.3.2020 - 11:18
+7

Westbeast0

 

OT: Aky bordel je v nasom sporte celkovo svedci aj fakt, ze v basketbalovej extralige muzov bolo rozhodnute, ze sa ukonci sezona bez urcenia poradia a u zien bola ukoncena poradim ku dnu 10.3.2020... Toto uz ako moze nastat?
14.3.2020 - 9:38
0

VladoBB

 

...čo odvádzaš pozornosť na basketbal!
...nevidíš ako sa tu chutne odbavujú na Kovalovi?!

14.3.2020 - 10:31
+3

Tyna85

 

Jasné, tak jak vy na titule ktorý ste nevyhrali. Nezabudni napísať aký ste boli suverénny, ako ste valcovali ligu. O počkať veď to nie je pravda. Vyšla vám nadstavba a to je asi tak všetko.
14.3.2020 - 10:37
+13

VladoBB

 

Tynka,
ale veď ja ťa mám rád , to už ani diskutéra z vlastných radov nemôžem podpichnúť...

...dobre idem si teraz hlavu trieskať o múr:
prečo, prečo, fujky, fujky, nechceme ho, ideš od nás
ty jeden titulisko nezaslúžený, neoprávnený!


...a furt je tu
14.3.2020 - 11:32
+1

ten čo nevie

 

No kludne nech ho koval vrati ked ma nato gule
14.3.2020 - 11:35
+5

MackoPu

 

Neskoro.
14.3.2020 - 11:37
+2

tep

 

Odrezali?
14.3.2020 - 12:12
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
ten čo nevie

 

Nikdy nieje neskoro aspoň by si trožku narovnal ten pokriveny chrbat
14.3.2020 - 13:48
+2

antinamor

 

Na to nemáš, rovnako ako ani pán CT gule
14.3.2020 - 11:36
+1

Tyna85

 

A je zaslúžený? Tak ste valcovali ligu? Taký ste boli suverénny, že 46. kol ste neboli prvý. Ale podľa tričká ste vyhrali všetko čo sa dalo. Aj CHL ste vyhrali?
14.3.2020 - 11:37
+2

bombahk

 

Vlado BB- skus si prečitať, prečo v basketbale mužov neurčili poradie a možno to pochopíš i ked silne pochybujem
14.3.2020 - 10:50
+1

samajamado

 

Súťažný poriadok SZĽH nám ukladá povinnosť, že ak ukončíme súťaž (t.j. že ju len neprerušíme), sme povinní vyhodnotiť záverečné poradie družstiev. Na základe tohto poradia sme povinní oceniť prvé tri družstvá, odovzdať putovný pohár a jednotlivcom medaily. Zároveň vyhlásiť majstra Slovenska.
Nijaké iné riešenie v predpise neexistuje, preto tento krok nebol žiadnymi rozhodnutím, ale len povinným procesom. Je jasné, že v súčasnom momente si ocenení zďaleka takúto situáciu neužijú, ako keby sa Tipsport Liga dohrala podľa pôvodného plánu a nezápasili sme s vírusom, ale bohužiaľ, lepšie riešenie nebolo reálne.
14.3.2020 - 9:43
+1

gabi98

 

Klames.

O ziadnej povinnosti tam nie je rec.
14.3.2020 - 9:48
+9

NasHokej97

 

To písal Lintner.
14.3.2020 - 9:50
+3

FanOfNorth

 

v streda este nevedeli,ze musia vyhlasit poradie...
14.3.2020 - 10:06
+3

Myšo

 

tak klame lintner.
14.3.2020 - 12:37
+6

strojar

 

Súťažný poriadok hovorí, že súťaž vyhodnocuje SZĽH prostredníctvom VV SZĽH, žiadna ligová rada.
Lintner nie je členom VV. Chcel byť, ale vo voľbách dostal až smiešnych 10 hlasov.
Ak kluby = akcionári Pro Hokeja po všetkých týchto excesoch svojho zamestnanca Lintnera nevyrazia aj so zárubňou, tak sú blbci oni a už sa nemajú na čo vyhovárať. Ak si akcionári v a.s. nechajú od zamestnanca srať na hlavu, je to ich blbosť.
14.3.2020 - 11:55
+24

azzurri

 

LINTNER vooon !!!
14.3.2020 - 13:16
+1

azzurri

 

To už nie je možné čoho je ten neschopak schopný narobiť
14.3.2020 - 13:18
+1

azzurri

 

Treba zvolať stretnutie zástupcov klubov kvôli tomuto a ked udelil titul podvodom tak LINTERA konecne odvolať
14.3.2020 - 13:23
+2

MackoPu

 

Keby si dal citat "SZĽH po skončení sezóny prostredníctvom VV SZĽH zhodnotí súťaž po športovej, technickej, marketingovej a spoločenskej stránke. ", tak by bolo vidno, ze zhodnotenie nemusi nutne znamenat vyhlasenie vysledkov. Nieco ako ked treneri podavaju spravu po MS. Ale to je jedno. SZLH je riadiaci organ sutaze a ma na to zriadenu LR.

Inak suhlas s tym vyrazenim, pokial to naozaj bolo proti voli vacsiny klubov.
Avsak najvacsia autorita, ako prezident SZLH (riadiaceho organu) tam bol Satan. Bez ohladu ako hlasoval, najvacsie maslo je jeho.

A aby sme boli presni, v pravidlach este je "2.1.5 SZĽH má tieto povinnosti: 2.1.5.8 oceňuje družstvá, ktoré sú umiestnené na prvých troch miestach a jednotlivcov v určených kategóriách po skončení súťaže". Cize LR sa dostala v citani cca potialto.
Dalej nasleduje "2.4.3 SZĽH oceňuje spravidla všetky družstvá, ktoré sa umiestnili na prvom (zlato), druhom (striebro) a treťom (bronz) mieste v majstrovských súťažiach, a to ocenením družstva – pohár, plaketa a ocenením jednotlivcov – medaila. "
Takze tento "knoflikt" sa rozhodli vyriesit tak, ako sa rozhodli.
14.3.2020 - 13:37
+3

Tizo BLOG

 

to spravidla je tam dost podstatne slovo...renomovanejsi pravnik by to bral ako synonymum slova moze...ak by bola povinnost tak by to znelo: "2.4.3 SZĽH ocení všetky družstvá, ktoré sa umiestnili na prvom (zlato....."
15.3.2020 - 10:36
0

azzurri

 

Tak preco o tom 3 ľudia hlasovali ked to bola povinnosť?vysvetli mi to.ked je niečo povinnosť a je to v pravidlách tak sa nemusí o tom hlasovať.LINTNER je obyčajný farizej
14.3.2020 - 13:15
+3

FP-Mordovarik

 

Začnite už kydať na pána Fila. On si vyplakal titul pre Ružomberok v basketbale žien.
14.3.2020 - 9:56
0

Gesler

 

Zacneme ak toto bude basketbalportal.sk. A ty chot lestit corona cup
14.3.2020 - 12:50
+7

mato-s

 

Obhajcovia Lintnera:teraz ste dostali,,pluvanec,,do tváre od p.Kovala a spol.krasne sa ukázalo ako vedenie extraligy hokej riadi podľa toho kto dá viac.GRC!!!
14.3.2020 - 9:59
+5

NasHokej97

 

2.4 Hodnotenie súťaže a ocenenia: 2.4.1 SZĽH po skončení sezóny prostredníctvom VV SZĽH zhodnotí súťaž po športovej,
technickej, marketingovej a spoločenskej stránke.
2.4.2 SZĽH dbá na to, aby zabezpečil motiváciu hokejistov a družstiev dosahovať čo
najlepšie športové výkony a výsledky. Za tým účelom udeľuje ocenenia v majstrovských
súťažiach.
2.4.3 SZĽH oceňuje spravidla všetky družstvá, ktoré sa umiestnili na prvom (zlato), druhom
(striebro) a treťom (bronz) mieste v majstrovských súťažiach, a to ocenením družstva –
pohár, plaketa a ocenením jednotlivcov – medaila.
2.4.4 V súťažiach v Slovenskej republike sa v sezóne udeľujú tieto ocenenia:
2.4.4.1 Majster Slovenskej republiky – v súťažiach: Extraliga seniorov, extraliga žien,
extraliga juniorov, extraliga dorastu, liga kadetov, liga starších žiakov,
2.4.4.2 Víťaz I. ligy Slovenskej republiky – v súťaži: I. liga seniorov, I.liga juniorov a
I.liga dorastu
2.4.4.3 Víťaz II. ligy Slovenskej republiky – v súťaži: II. liga seniorov
2.4.4.4 Víťaz regiónu – v súťaži: regionálna súťaž
10
2.4.5 SZĽH súčasne vyhodnocuje a oceňuje individuálne výkony a počiny hokejistov a
športových odborníkov. v súťaži spravidla týmito oceneniami:
2.4.5.1 najproduktívnejší hráč súťaže
2.4.5.2 najlepší strelec súťaže
2.4.5.3 najproduktívnejší obranca súťaže
2.4.5.4 najlepší brankár súťaže
2.4.5.5 cena za fair play
2.4.5.6 najlepší tréner súťaže
2.4.5.7 cena za osobitný prínos v súťaži
2.4.6 SZĽH môže oceniť aj počínanie si družstva v súťaži, napr. cenou fair play za
najslušnejšie družstvo v súťaži, cena za najproduktívnejšie družstvo v súťaži a podobne.
2.4.7 SZĽH prostredníctvom Výkonnému výboru SZĽH navrhuje ocenenia hokejistov a
športových odborníkov v jednotlivých kategóriách.
2.4.8 Klub, ktorý je držiteľom putovného ocenenia, je povinný toto ocenenie vrátiť
SZĽH najneskôr 30 dní pred ukončením nového ročníka súťaže, alebo začiatkom turnaja.
Nedodržanie povinnosti sa považuje za disciplinárne previnenie.

Raz sa tam objavuje slovo "povinnost" a to pri bode vráteni titulu.

SZĽH oceňuje SPRAVIDLA všetky družstvá, ktoré sa umiestnili na prvom (zlato), druhom
(striebro) a treťom (bronz) mieste v majstrovských súťažiach


Buď nerozumiem čítanemu textu, alebo Lintner klame.
14.3.2020 - 10:00
+18

mitoO

 

Lintner klame.
14.3.2020 - 10:06
+32

hefky

 

S pravidlá asi pre nich znamená povinnosť.
14.3.2020 - 10:06
+1

Kurolišek

 

Je úplne jedno čo tam píše, aj keby tam písalo že musia vyhlásiť víťaza tak vzhľadom k Vyššej moci a k tomu že štát im zamedzil pokračovať sa víťaz vyhlásiť nemôže. Rovnako tak dávajú výpovede hráčom. Ukončiť ligu bolo správne ale silou mocou hľadať víťaza je nezmysel. Navyše ako vidím dokonca nepodložený nezmysel.
14.3.2020 - 10:51
+2

gta98

 

Fest nechápem prečo nie su Karpat majstri? Zeby pretože vo Finsku a ani v iných krajinách kde sa súťaž skončila nie sú podkupné kundy?
Ako som tvrdil ešte pred touto šaškárňou. Ak to BB vezme, tej nálepky sa už nikdy nezbaví. Márne dúfate chlapci a teraz píšete, že zabudnime už na to Ja osobne nikdy ten titul Bystrici neuznám, pretože ho získali od zeleného stola za pomoci podkupného pajáca.
14.3.2020 - 10:17
+23

dufus

 

kúpení pajáci museli byť dvaja
o slizkom hadovi neni pochýb ,ale zaujímal by ma ten druhý
14.3.2020 - 10:25
+15

Westbeast0

 

A redakcia tiez jemne naznacuje aby dali titul finskej ligy BB, kedze foto je z bystrickeho stadiona...
14.3.2020 - 10:29
0

Tyna85

 

Ja nechápem ako to ešte niektorý fans BB môžu obhajovať a rozprávať ako boli najlepší a pritom sa na čelo tabulky dostali v 47. kole ligy. Keby prišli opatrenia skôr o jedno kolo a zavreli by štadióny vtedy tak je majster Slovan? To by som chcela vedieť či by Koval tak ochotne nechal titul im.
14.3.2020 - 10:33
+10

maček

 

Citujem odpoveď Lintnera na otázku, prečo vyhlásili BB za majstra:

„Odpoveď je jednoduchá. Súťažný poriadok SZĽH nám ukladá povinnosť, že ak ukončíme súťaž (t.j. že ju len neprerušíme), sme povinní vyhodnotiť záverečné poradie družstiev. Na základe tohto poradia sme povinní oceniť prvé tri družstvá, odovzdať putovný pohár a jednotlivcom medaily. Zároveň vyhlásiť majstra Slovenska."

Idem gúúgliť súťažný poriadok.
14.3.2020 - 10:29
0

maček

 

2.4 Hodnotenie súťaže a ocenenia

2.4.1 SZĽH po skončení sezóny prostredníctvom VV SZĽH zhodnotí súťaž po športovej, technickej, marketingovej a spoločenskej stránke.
2.4.2 SZĽH dbá na to, aby zabezpečil motiváciu hokejistov a družstiev dosahovať čo najlepšie športové výkony a výsledky. Za tým účelom udeľuje ocenenia v majstrovských súťažiach.
2.4.3 SZĽH oceňuje SPRAVIDLA všetky družstvá, ktoré sa umiestnili na prvom (zlato), druhom (striebro) a treťom (bronz) mieste v majstrovských súťažiach, a to ocenením družstva –pohár, plaketa a ocenením jednotlivcov – medaila.

Článok XII
12. Účinnosť
12.1. Výklad Súťažného poriadku SZĽH vykonáva Výkonný výbor SZĽH.
12.2. Súlad Súťažného poriadku SZĽH s ostatnými predpismi posudzuje kontrolór SZĽH.

Podľa vyššie napísaného, ak slovo SPRAVIDLA chápe Výkonný výbor SZĽH pod významom, že MUSIA VYHODNOTIŤ A UDELIŤ titul. Tak je to právne v poriadku, pretože oni určujú výklad Súťažného poriadku.

Bohužiaľ výkladový slovník hovorí čosi iné:
spravidla - prísl. skoro pravidelne, obyčajne, obvykle. väčšinou: Spravidla sa vybral po večeri do dediny na dve deci. (Zúb.) Klobúk zavesil na piaty vešiak, hoci spravidla používal tretí. (Karv.)
14.3.2020 - 10:49
+5

MackoPu

 

Ja uz to davam do pozornosti dva dni - slovo spravidla je v tom dokumente pouzite xkrat a vzdy v tom vyzname, ako si napisal. Ale zrovna tu to niekto ucelovo vyhodnotil inak. Qui bono.
14.3.2020 - 10:57
+7

kapo10 BLOG

 

Cele je to ucelovy vyklad...

Za tychto podmienok mi to pride hlavne nesportove a z tohto pohladu akp vlastny gol...

Celkom by ma zaujimalo ako by vyhodnotili sutaz napr.po dvoch odohratych kolach...alebo po prvom kole play off, kde by BB vypadla...

Je to proste bizar... Kluby by sa mali ozvat.. Takto sa liga nerobi...
14.3.2020 - 12:51
+1

KrebsKandidat

 

Stránka SZLH musí zažívať nebývalú návštenosť.
Čo sa týka Lintnerovej obhajoby, okrem neho a ligovej rady to dodnes nikto nenašiel. Jedine Chuck Norris by to našiel.
14.3.2020 - 10:59
0

mitoO

 

nie Vykonny vybor, ale ligova rada
14.3.2020 - 11:14
+1

maček

 

Hmmm, to je ideálne. Narobiť si spleť rôznych riadiacich, poradných a iných orgánov, aby potom nikto nebol za nič zodpovený.

Rozmýšľam, prečo som študoval strojarinu a nie právo, keď som vedel, že budem chodiť na hokej.
14.3.2020 - 11:27
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
strojar

 

Daj odkaz kde si našiel v Súťažnom poriadku pojem Ligová rada.
14.3.2020 - 11:45
0

MackoPu

 

Tuto rypes uplne mimo.
14.3.2020 - 11:57
0

Caezar

 

Ako právnik tiež pridám svoj názor na daný článok: Slovo spravidla z právneho hľadiska neznamená povinnosť, ale obyčaj, t.j. je úvahou SZLH vyhodnotiť súťaž, najmä ak nastanú takéto objektívne a neočakávané udalosti, aké nastali... Záver SZLH nebol povinný určiť majstra a pod. a z morálneho hľadiska samozrejme Lintner je neskutočný odpad!
14.3.2020 - 13:03
+14

MackoPu

 

Nepriamym dokazom toho je aj oficialna sprava SZLH na ich webe:
"Podľa súťažného poriadku SZĽH je cieľom hrania ľadového hokeja dosiahnutie športového výsledku alebo porovnanie športového výkonu. SZĽH takým spôsobom zabezpečuje motiváciu hokejistov a družstiev dosahovať čo najlepšie športové výkony a výsledky a za tým účelom udeľuje ocenenia v majstrovských súťažiach. Z tohto dôvodu ligová rada rozhodla oceniť družstvá aj v predčasne ukončenej súťaži. "
SZLH sa rozhodlo, nie MUSELO, ako sa nam tu Lintner snazi podsuvat.
14.3.2020 - 13:24
+7

NRfan

 

...ja uz len doplnim, ze aj uveden bod bol napleny, BB predsa dostala pohar vitaza ZC.
14.3.2020 - 14:24
+1

okorec

 

Všetko zlé je na niečo dobré: Asi som nebol sám, komu na BB klube dlhodobo vadilo, že je to umelá hračka smeráckeho zlodeja, ktorá je financovaná z nakradnutých peňazí nás všetkých. Najhoršie však bolo to, že ešte bola na drzovku protežovaná a krivila tým ligu. Niekedy to boli väčšie protekcie, niekedy menšie a hokejoví fanúšikovia mohli akurát tak menej alebo viacej škrípať zubami, že liga je tým dehonestovaná.... Prideliť titul spoza stola dohodou 3 ľudí je však taká HANBA, že na toto sa nikdy nezabudne a kráľ už navždy zostane nahý. Koval raz svoju hračku odhodí ako každé rozmaznané decko a BB skončí tam, kde bola predtým. Ale nebudú sa môcť chváliť tým, že kedysi vyhrávali nejaké tituly. Toto čo spravili vrhá tieň aj na predchádzajúce pôsobenie v lige. Všetkým hokejovým fanúšikom je dnes už jasné, čo je BB klub zač a navždy si to zapamätajú. Zodpovedným osobám zostane večná hanba a BB fanúšikom len horkosladké spomienky. Sladkosť a horkosť závisí od charakteru jednotlivca. Poznám aj takého, čo chodil na hokej roky predtým ako tí, čo dnes chodia v dresoch s baranom, zistili čo je puk, a pred rokom mi vravel, že na hokej už dlhšie nechodí, lebo nebude podporovať tú bandu.
14.3.2020 - 10:35
+41

antinamor

 

+++
14.3.2020 - 11:13
+5

bach

 

Z ktorého mesta si ty,ak môžem vedieť?
14.3.2020 - 12:02
0

hello, havarju

 

To je úplne jedno. Napísal to výborne: Zodpovedným osobám zostane večná hanba a BB fanúšikom len horkosladké spomienky. Sladkosť a horkosť závisí od charakteru.
14.3.2020 - 12:12
+5

bach

 

Z čoho horkosladké spomienky? 3x majster a 1x najlepšie mužstvo v sezone.To je hanba?
14.3.2020 - 12:13
+2

gabi98

 

Moment. Este pred chvilou ste boli 4x majster. Ci uz to neplati ?
14.3.2020 - 12:17
+20

KrebsKandidat

 

Prečo sa ho snažíš zotrieť. Vyzerá to tak, že jemu ten titul nie po srsti, podľa tejto reakcie. To je skôr na rešpekt, nie?
14.3.2020 - 12:30
+1

hello, havarju

 

Hanba je to rozhodnutie.
14.3.2020 - 12:30
0

KrebsKandidat

 

Pise 3 tituly nie 4, zase trocha premyslania neuskodi.
14.3.2020 - 13:08
+1

hello, havarju

 

Trochu si aj prečítaj, čo som písal. To, že to on otočil na tie 3 tituly, to je jeho problém. Ja som písal: Zodpovedným osobám zostane večná hanba - teda tým, ktorí o tom štvrtom rozhodli.
14.3.2020 - 13:28
+3

KrebsKandidat

 

Hanba im ostane, iste. Vecna asi nie. K mojmu komentu tvojho, moze za to, ze BB titul majstra dali? Nemoze. A ak sa to pozera tak, ze ten titul nemal byt udeleny, zasluzi si skor uznanie, ako fanusik, ci?
14.3.2020 - 13:58
0

hello, havarju

 

Ja som niekde písal, že hanba bachovi? Ja som mu pôvodne len napísal, že je jedno odkiaľ je okorec. A vyzdvihol som, čo sa mi v okorcovom príspevku páčilo. A stále len hovorím, že hanba tým, ktorí o tohtorocnom "majstrovi" rozhodli. Alebo ma chceš ešte o niečom točiť?
14.3.2020 - 14:16
+1

KrebsKandidat

 

Tak som ta zle pochopol, ospravedlnujem sa.
14.3.2020 - 15:39
+1

bach

 

Koho hanba?
14.3.2020 - 13:13
0

okorec

 

z MT ak ťa to zaujíma: Ale nemá to nič spoločné s tým, čo som napísal. V extralige nefandím nikomu konkrétnemu, mám rád hokej všeobecne.
14.3.2020 - 14:35
+3

raza1

 

a co ostatne sutaze: juniori maju rozohratu sutaz kto ostane alebo postupi v barazi ked mame titul u muzov v juniorke Trencin co vypadol z play off ale vyhral zakladnu cast a co ziar alebo humene no kto ...co pise suta

zny poriadok zas nieco chlapci vo vedeni ...jak soudruzi NDR
14.3.2020 - 10:39
+1

KrebsKandidat

 

A čo im to tolko trvá, vyhodnotenie ostatných súťaží, sa zabudli na oslavách?
14.3.2020 - 10:55
+3

tep

 

Ešte nevedia pri juniorke, či BB juniori porazili vo finále PP alebo NR, tak si dávajú na čas. Pri doraste to je ťažšie, tam prehrali 0:3 na zápasy, ale vraj nájdu spoločnú reč a dostane BB titul aj v tejto kategórií :aegh:
14.3.2020 - 12:28
+13

ten čo nevie

 

Nech im daju vo všetkych aspoň bude koval lepšie spať a mastiť si pokrivene ego
14.3.2020 - 13:56
+5

julo

 

Ja by som ho udelil bystrici,ked uz vyhrali vsetko co sa dalo
14.3.2020 - 10:41
+4

Farrokh Bulsara

 

Ano, aj v basketbalovej lige udelili titul bez toho, aby sa hralo play off, len na základe poradia, ale to tiež vybavil Koval
14.3.2020 - 10:52
+1

julo

 

To sa este fakt najde niekto,kto ide obhajovat tento "titul" ?
14.3.2020 - 10:55
+20

Farrokh Bulsara

 

Ja sa s tohto titulu teším ako s každéhoiného predtým. Boli sme najlepší, máme ho zaslúžene podľa súťažného poriadku. A či niekoho ide rozhodiť od zlosti je mi ukradnuté.
14.3.2020 - 11:04
+3

FanOfNorth

 

tak to mas sakra riadny problem !
14.3.2020 - 11:09
+23

julo

 

To mi bolo hned jasne na zaklade tvojho posobenia na hp
14.3.2020 - 11:16
+6

antinamor

 

Vy "iný" sa budete tešiť z titulu, aj keby tú ligu hráte sami.
14.3.2020 - 11:17
+9

antinamor

 

Iní, je vás viac
14.3.2020 - 11:23
0

Hrobar

 

Neboj nič - nikomu nevadí, že má Bystrica 4. titul - problém tkvie v tom, že ako sa k nemu dostal. To že vám je to poniektorým jedno, len dokazuje, že vlastne ste len fanúšici úspechu a nie hokeja ako takého. Viac mi od teba netreba.
14.3.2020 - 11:19
+9

maček

 

Teš sa z toho titulu, ak si tak nastavený. Pre veľkú väčšinu nás ostatných bude ten titul niečo ako "božia" ruka Diega Maradonu. A len pre tvoje info - tiež sa na ňu nezabudlo. Už 34 rokov sa na ňu nezabudlo.

A ešte niečo pre Lintnera&comp. Vyjadrenie rozhodcu, ktorý tú ruku neodmával:

Dočev, ktorý prežil vo futbale aj hráčsku kariéru a dvakrát nastúpil za bulharskú reprezentáciu, sa sťažoval, že mu Maradona zničil rozhodcovskú dráhu i život. „Bol to skvelý futbalista, ale malý človek. Malý vzrastom i osobnosťou,“ uviedol niekdajší arbiter, ktorý rozhodoval aj na majstrovstvách sveta v roku 1982
14.3.2020 - 11:22
+11

palec101

 

...Fredy sa musí v hrobe obracať...
14.3.2020 - 11:23
+2

Ozzie

 

Pravom ste vyhrali zakladnu cast. Nikde nemas napisane, zeby ste v prvom kole nemohli vypadnut ty BYSTRICKY MASTER SVETA
14.3.2020 - 11:35
+6

Jaroslav-TN

 

14.3.2020 - 11:47
+2

ŠKP

 

Aj kapitan Danko tvrdil ze si hodnosť a vylozky zaslúži, napriek tomu je na smiech celemu Slovensku
14.3.2020 - 11:54
+19

Kurolišek

 

Pozerám práve Bielorusku ligu Grodno - Soligorsk... normálne hrajú s divákmi. Neuveriteľné ako rôzne sa pristupuje v tejto časti sveta k ohrozeniu ľudí.
14.3.2020 - 10:59
0

antinamor

 

Ale to je iná časť sveta predsa. Aj KĽDR vodca veľký Kim vyhlásil, ze u nich korona virus nie je a nebude.
14.3.2020 - 11:20
+1

ten čo nevie

 

Aj Taliani to tak podcenili a teraz taj je to co je a trpia nato ostatne krajiny
14.3.2020 - 11:29
0

matus93

 

Kovaľ volaj ...
14.3.2020 - 11:09
+2

Big brother

 

My zostaneme na smiech asi celej hokejovej Europe. Díky Citron.
14.3.2020 - 11:16
+15

axxel

 

Aspon sa Bystrica a Lintner zapisu do ANALOV slovenskeho hokeja
14.3.2020 - 11:24
+23

Senator97

 

Toto je skôr už anál svetového hokeja a poriadne natrhnutý.
14.3.2020 - 12:59
+3

Miki2308Rj

 

Cintron ukazal ku ktorym ligam patrime.. dal nas na rovnaku uroven s polskou ligou.
14.3.2020 - 11:22
+3

sumobb

 

Prečítajte si čo napísal Filo 1 na diskusii BB ziskalo titul.
14.3.2020 - 11:22
0

Tyna85

 

Titul nemusel byť udelený. A keďže si bol hráč tak sám by si mal rozprávať inak ako rozprávaš. BB nebola dominantná len im vyšla nadstavba. A preto tvrdiť ako ste hrali vždy na 100% a nekalkulovali tiež nie je pravda, lebo v poslednom zápase sezóny ste nechali oddychovať hráčov a už bolo jedno či prehráte alebo nie. Prečo ste nechali oddychovať hráčov lebo play-off. Čiže aj to čo povedal koval, že vyhrali všetko čo mohli nie je pravda lebo play-off ste nevyhrali. A ani CHL na ktorú kaslali aj fanúšikovia, ktorý sa teraz tak tešia z titulu ktorý dostali a nie vyhrali. Poviem to ešte raz šport ma byt o fair-play a je toto fair-play keď sa ani len nedohrala ZC, udeliť titul bez jedinej výhry v play-off. Ja neuznávam 3. miesto KE. Nepresli sme cez štvrťfinále a je dosť možné, že by sme vypadli čiže kľudne mohol mať bronz niekto iný. Ale to vy BB nikdy nepochopite lebo silou mocou musíte mať 4ty titul. Česť normálnym fans BB.
14.3.2020 - 12:00
+11

Senator97

 

Koval, letenky do Hlsink už zablokované dúfam.
14.3.2020 - 11:23
+1

Magma

 

Kto je za odobranie titulu Banskej Bystrici - daj +: Pán Lintner, mýliť sa je ľudské a vždy je fajn priznať si chybu a napraviť ju, ako tvrdošijne obhajovať do oči bijúcu loz!

Odobranie titulu Bystrici bude považované za triezve a múdre rozhodnutie, ktorým napravite reputáciu nielen sebe, ale všetkým, ktori sa na tomto hlupom rozhodnutí podieľali!

Pán Lintner, s hráčmi (zlatými chlapcami) ste kritizovali tých, ktorých ste napokon na svojich postoch vymenili! Toto je ta zmena!? Toto je smer, akým sa naša hokejová spoločnosť má vydať? Veď ste na smiech celému Slovensku a v zahraničí sa nestíhajú čudovať, v akom rýchlom procese ste určili majstra nedohratej ligy!

Richard Lintner nebuď ako oni, buď chlap. Ako bývalý športovec, neverím, že by si sa s takým titulom stotožnil!

Rozhodni ako chlap, nie ako potkan!
14.3.2020 - 11:37
+74

fanda55

 

Mmm, parádne napísané, podpis absolútny! . Ale kyslý šašo ostane sasom bohužiaľ. Dojebabral v tej našej lige co mohol.
14.3.2020 - 12:14
+3

KrebsKandidat

 

Nie, nech to už nechajú tak. Na hanbu pokiaľ si na to budeme pamätať.
14.3.2020 - 12:33
0

Westbeast0

 

Ja ako Bystrican by som nemal absolutne ziadny problem s odobranim titulu, ale potom by tu vacsina prispievatelov nemala celu tuto predlzenu uhorkovu sezonu o com pisat... Dovolim si tvrdit, ze niektori by boli mozno aj sklamani ze uz na BB nemozu kydat. Resp., ak by nam bol titul dodatocne odobrani, prestalo by to osocovanie nasho mesta? Jedna vec je ista, toto je najlepsia vec aka sa tomuto portálu mohlo stat... Ak by titul udeleny nebol, bolo by tu asi tolko ludi ako teraz na namestiach...
14.3.2020 - 13:12
0

Hrobar

 

Bohužiaľ, s takými vecami mal Koval rátať - možno mu to pomáha na osobnom egu, no celkovo ničí image svojho klubu - čiže aj image fanúšikov BB, najmä tých, ktorí Kovala ešte podporujú. A ver mi, že ešte aj tie príspevky na vašej oficiálnej FB stránke sú naozaj arogantné voči ostatným tímom. A znovu budú trpieť fanúšici, ktorí s tým nemajú nič spoločné.
14.3.2020 - 13:30
+5

KrebsKandidat

 

Odvolavam co som odvolal a slubujem, co som slubil? by nam zacali otlkat o hlavy, ze sa mame uplne skvelo, kedze zijeme v rozpravke
14.3.2020 - 14:00
0

Senn

 

HC SLOVAN Bratislava, rovnako ako viaceré ďalšie kluby Tipsport Ligy, prijal s veľkými rozpakmi rozhodnutie Ligovej rady o vyhlásení výsledkov zrušeného ročníka 2019/20.

Určenie majstra v situácii, keď nebolo možné odohrať ani kompletný program základnej časti, považujeme, porovnávajúc pri tom rozhodnutia, akým uzavreli sezónu v ostatných prestížnych európskych hokejových ligách (Česko, Švajčiarsko, Nemecko, Rakúsko), kde ukončili základnú časť a dokonca rozohrali play off, za bezprecedentné rozhodnutie, ktoré nebolo ani náznakom konzultované s klubmi - účastníkmi Tipsport Ligy.

HC SLOVAN Bratislava sa v atmosfére všeobecného sklamania, smútku a obáv, v ktorej sa momentálne nachádza celá slovenská hokejová komunita, necíti ani zďaleka - napriek dosiahnutému 2. miestu po 55 kolách - ako vicemajster a už vôbec by si nedovolil verejne sa prezentovať striebornými medailami. Vieme, že podobné pocity prevládajú aj u našich odvekých rivalov v HC Košice, ktorí skončili na treťom mieste.

14.3.2020 - 11:40
+23

axxel

 

HC Košice Július Lang.

Úplné vyjadrenie Júliusa Langa: "Ide o bezprecedentnú situáciu, ktorú sme na Slovensku vyhodnotili inak ako v ostatných krajinách. Ako môžeme v tejto situácii hovoriť o víťazovi? Víťazom nie je nikto, všetci sme porazení - hráči, tímy, fanúšikovia, šport, celá spoločnosť. Vyhlásila DEL liga, EBEL liga, švajčiarská NLA či česká liga majstra? Nie je to správne rozhodnutie, ktoré bude mať vplyv na ďalší vývoj v slovenskom hokeji a určite neprispeje k zlepšeniu vzťahov medzi klubmi. Pre ostatné kluby, ktoré vynaložili maximálne úsilie v príprave na play-off a v niektorých zápasoch šetrili za týmto účelom hráčov, je to rana pod pás."

14.3.2020 - 11:56
+23

MackoPu

 

Ved to - verejne sa takto prezentovat uplne bez hanby.
14.3.2020 - 11:56
0

thovthKe

 

Krivda vládne svetom...: Fínsko aj Českom ukončené súťaže, kde bol (je) stav po ZČ +- ako u nás. Fínsko aj Česko vyhlásia víťaza ZČ, ale titul majstra si dovolia neudeliť, lebo vraj nik ten titul nevyhral. Celé kyslé kovaľovo sa nad týmto úplne nelogickým rozhodnutím čuduje, divý a zmára. Ťažko im je, však "no a čo my sme pažraví majstri".
Túto nespravodlivosť ešte ako tak znesú, prehltnú, s noblesou ignorujú, ale ten podraz čo im zasadil Trump, to už nerozchodia. Neuveriteľné, ale NHL skončí tiež predčasne, bez odhlasovaného víťaza SC. A to len preto, lebo Trump zakázal vstup na územie USA a tak vedenie BB si nemôže dôjsť prevziať pohár víťaza SC.
14.3.2020 - 11:50
+7

ten čo nevie

 

Chcu od fanuškov slušne fandenie a sami im napluju do tvare
14.3.2020 - 12:00
+8

bach

 

Rozpravka ako fanúšikovia KE,SBA,ZV,TN,NR našli spoločneho nepriatela a sami sa zomkli.Prospeje to kulture na ich zápasoch a nebudú dostávať pokutu.Len tak dalej bratričkovia.Pekne všetci spolu v jednom šíku.
14.3.2020 - 12:12
+1

axxel

 

Ty tiez budes jeden z tych jednoduchsich
14.3.2020 - 12:13
+21

bach

 

Ano som,aj ty?
14.3.2020 - 12:31
0

speedman

 

Nie ste nepriatelia. Len váš titul a jeho oslavy sú na smiech.
14.3.2020 - 12:28
+6

penepi

 

S prvou polovicou nesuhlasim.
14.3.2020 - 12:39
+2

speedman

 

Dobre, veď sa nemusíme zhodnúť na všetkom
14.3.2020 - 12:41
+1

bach

 

penepi: plot okolo BB treba postaviť....
14.3.2020 - 12:41
0

penepi

 

To zas nie, ten by ste mali postavit okolo nas, tu je ohnisko nakazy.
14.3.2020 - 12:43
+2

ŠKP

 

Zabudol si PP
14.3.2020 - 12:49
+3

bach

 

Ak ste v tej nevraživosti aj vy,tak prepáč že som na vás zabudol.
14.3.2020 - 13:17
0

ŠKP

 

Ja osobne s tymto titulom nebudem nikdy stotozneny. Pre mna ste stale HC 05 Banska Bystrica, trojnasobny majster Slovenska.
14.3.2020 - 13:42
+4

ZOOMER

 

Dúfam že budúci rok to dáme všetci BB vyžrať aj s dezertom
14.3.2020 - 12:16
+5

AndrejTN

 

Aj fínsku ligu predčasne ukončili, majstra nevyhlásia

MAJSTRA NEVYHLÁSIA MAJSTRA NEVYHLÁSIA MAJSTRA NEVYHLÁSIA MAJSTRA NEVYHLÁSIA MAJSTRA NEVYHLÁSIA MAJSTRA NEVYHLÁSIA MAJSTRA NEVYHLÁSIA MAJSTRA NEVYHLÁSIA MAJSTRA NEVYHLÁSIA MAJSTRA NEVYHLÁSIA MAJSTRA NEVYHLÁSIA MAJSTRA NEVYHLÁSIA MAJSTRA NEVYHLÁSIA MAJSTRA NEVYHLÁSIA MAJSTRA NEVYHLÁSIA MAJSTRA NEVYHLÁSIA MAJSTRA NEVYHLÁSIA MAJSTRA NEVYHLÁSIA MAJSTRA NEVYHLÁSIA MAJSTRA NEVYHLÁSIA


14.3.2020 - 12:16
+10

axxel

 

MAJ-STRA NE-VY-HLA-SIA
14.3.2020 - 12:19
+9

Kukulkan

 

No barančeky toto sa už svami bude viesť veeeelmi veeeelmi dlho a viete komu sa zato treba poďakovať??? Tomu nenažratému pachraému bulovy.
14.3.2020 - 12:17
+8

ZOOMER

 

Koval mal davno sediet v base a nie promenadovat sa po slovenskej lige s 3 triednymi kanadanmi co ich platime vlastne my. SMERACKE peniaze sa pominu a mozu hrat s Trnavou 1. ligu.
14.3.2020 - 12:23
+3

gabi98

 

Btw. Tento vikend sa mala jazdit VC Australie v F1, no zrusili ju , a na podiv bez vitaza.

Risko by mohol konzultovat s Kovalom a kontaktovat FIA.

Len si to predstavte. Prvykrat víťazom Velkej ceny F1, hokejovy klub. Takuto prilezitost by si v BB nemali nechat ujst.

Risko, daj sa do toho.
14.3.2020 - 12:24
+24

tep

 

14.3.2020 - 12:40
0

NRfan

 

Ba co viac, zrusili sa aj preteky IndyCar. Koval Kocner volaaaaaaj!!!
14.3.2020 - 14:33
+1

Brasidas

 

U nas Bystrica dominovala lige tak, ze jej nakoniec k titulu stacili dvaja ludia za stolom miesto 20-30 hracov na supiske. Ostatne kluby by sa mali nad sebou zamysliet
14.3.2020 - 12:25
+15

KrebsKandidat

 

A jeden Covid
14.3.2020 - 12:36
+3

bach

 

HC 05 Banská Bystrica bol najlepší hokejový klub na Slovensku v sezone 2019/2020.
14.3.2020 - 12:37
+1

speedman

 

Asi áno.
14.3.2020 - 12:40
0

bach

 

Nie asi. URČITE
14.3.2020 - 12:42
0

speedman

 

Tak definuj najlepší.
14.3.2020 - 12:45
+1

bach

 

speedman: v pravo na tejto stranke je taká modrá tabulka a tam je to napísané.Ak si nevieš poradiť,napíš mi do správy,aby si nevizeral ako krepý.
14.3.2020 - 12:49
0

speedman

 

Momentálne to pozerám na mobile a na ľavo ani na pravo nič nevidím. Chápem to ako koniec diskusie. Gramatické okienko v súvislosti s poslednou vetou prenechám niekomu inému.
14.3.2020 - 12:53
0

bach

 

som rád že si chápavý......
14.3.2020 - 12:56
+1

speedman

 

+
14.3.2020 - 12:56
+1

Senator97

 

Nezabudnite si vyzdvihnúť aj pohár Fair Play...
14.3.2020 - 12:43
+6

bach

 

Pohár Fair Play? To je šalatová misa,alebo váza na kvety,alebo pohár na šampanské?
14.3.2020 - 12:45
0

maček

 

Je mi jasné že nevieš čo je Fair play. To sa v Bystrici teraz nenosí.
14.3.2020 - 12:49
+22

bach

 

maček: prepáč,ale pohar FP fakt nepoznáme,ale cháp že som z BB. Kto mal vlani pohár FP?
14.3.2020 - 12:52
0

topska

 

Podla sutazneho poriadku moze byt pridelene aj ocenenie pre najviac fair play muzstvo. Ale fakt neviem ci sa za to dostava kytica alebo salatova misa...Mozno sa to raz dozvieme.
14.3.2020 - 13:05
+4

bach

 

topska: kolega hore tvrdí že "pohár Fair Play".
Pohár nie ocenenie.
14.3.2020 - 13:08
0

hello, havarju

 

Na čo ho točíš za slovíčka. Všetci vedia, čo tým chcel povedať, len ty sa tvariš nechápavo.
14.3.2020 - 14:24
+3

maček

 

Vieš Bachu. Ak by vám udelili Dzurilov pohár za víťaza základnej časti, tak by sme to všetci brali tak, že ste polovičný majstri. Takže ak by ste si merali pipíka s klubom, čo má tri tituly, tak by som to bral tak, že ste dokázali viac, ale zase menej ako klub so štyrmi titulmi. Mali by ste taký poltitul. Teraz vám nikto neuzná nič a na štvrtý titul Bystrice si ešte všetci počkáme.
14.3.2020 - 15:54
+5

NasHokej97

 

Ale to tu veľká väčšina nespochybňuje.
14.3.2020 - 13:46
0

Myšo

 

Ak sa do htoto obuje čo len trochu schopny pravnik tak pažrava o titul pride. Odolávať sa verejne na nie čo je absolutna lož. To sa nebudem baviť, že si neviem predstaviť ako môže lintner buduci rok prestupiť pred majiteľov a začať im rozpravať ako ide pomáhať lige rásť keď teraz nechal všetkých vyžrať sračky a bystricu oslavovať. Po tomto mu rovnako ako kovalovi nikto nepodá ruku, lang to už aj naznačil že toto len zhorší vzťahy medzi majiteľmi.
14.3.2020 - 12:42
+8

bach

 

Myšo: tvoj čistučký a férový klub môže podať odvolanie proti rozhodnutiu SZLH.Dúfam,aj v tvojom mene,že tak urobia.
14.3.2020 - 12:47
+1

Myšo

 

ako povedal stevie wonder: uvidíme
14.3.2020 - 12:48
+4

bach

 

Ved práve,ste ako ten Wonder,ale rozdiel je v tom,že nemachruje že on niečo vidí.
14.3.2020 - 12:50
0

topska

 

A mozno by stacilo trochu porozmyslat ako prezentovat ziskanie tohto titulu na oficialnych kanaloch klubu ci zo strany jeho clenov.
14.3.2020 - 13:07
0

bach

 

Nemam facebok a na našej stranke nieje ani zmienka o tom,že máme titul.
14.3.2020 - 13:11
0

topska

 

hadam ti to takto otvori...

https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/p180x540/89801609_2465127813738411_2257652849087348736_o.jpg?_nc_cat=103&_nc_sid=110474&_nc_ohc=3WAhI4OS2ogAX8gx8-Z&_nc_ht=scontent-vie1-1.xx&_nc_tp=6&oh=7c0f5fccdd145f4973530c457a92fd0c&oe=5E93BEDF

A nad dalsou fotkou bolo v statuse: MY SME MAJSTRIIII NOOAAAČOOO

Mysis si ze bolo na mieste sa v momentalnej situacii fotit na namesti oslavujuc s poharom pripadne to noaco? Aj ked chapem ze je to vas pokrik no predsa len...

14.3.2020 - 13:18
+3

bach

 

topska: vyjasnime si jednu vec,ani mna titul neteší.Titul nám udelil SZLH,ktorí ma na to mandat či právomoc.Prečo sa potom nadáva na mesto BB,BB fans a Kovala?
Oficialna stranka klubu nemá ani jednu fotku.Každeho to z hráčov mrzí,že ten titul sa nezískal na lade.je potom otázka,či by niekto nenapadol rozhodnutie neudeliť titul.Teraz nik nenapadol rozhodnutie,len davajú neaké vyjadrenie,ktoré robí hysteriu.
14.3.2020 - 13:28
0

topska

 

Ved v poriadku. Ja som prvy koment o tejto teme posielal Mysovi nie tebe. No a s tymto si ok? Lebo aj fb stranka je oficialny kanal klubu a toto mam z oficialnej stranky. Ja sa s tebou nehadam ci ta to tesi alebo nie. Mozes si aj pozriet historiu mojich prispevkov, osobne som nikde nenadaval na mesto, bb fans ani kovala.
14.3.2020 - 13:34
+3

Abc

 

Nuz vyjasnime si to... Ligova rada nanutila titul BB a Kovalovi. Oni to uz len museli akceptovat. Nic ine sa robit jednoducho nedalo...
14.3.2020 - 13:42
+4

ten čo nevie

 

Koval sa triasol za 4 titulom tak netrep sprostosti
14.3.2020 - 14:31
+4

Westbeast0

 

Toto spravanie hracov sklamalo aj mna, oni sa rozhodne nemali chovat tak ako spravca stranky... Vacsina z nich tu uz buduci rok nebude, a ten piskot tribun si budu musiet vypocut povacsine mladi hraci ktorí s tymto "cirkusom" nebudu mat nic spolocne...
14.3.2020 - 13:32
+5

Senator97

 

Nikto vám tu už neodpustí ani mäkké F za toto Pažravci, No a čo!
14.3.2020 - 13:06
+4

bach

 

Nám? A čo SBA a KE. Tí majú medaile a im sa to odpustí?
14.3.2020 - 13:10
+1

topska

 

Oni sa ich tusim vzdali nie?
14.3.2020 - 13:15
+2

bach

 

Páni,vyjadrenie je jedna vec a neprevzatie a vrátenie medailí druhá.Aj Koval sa vyjadril že ten titul nemá takú váhu ako keby sa získal na lade.
14.3.2020 - 13:19
0

topska

 

Ok nemam presne informacie ci si ich nechaju.
14.3.2020 - 13:23
0

bach

 

topska: neschvalujem tú oslavu,aj ked to vraj bolo len posedenie v bare a rozlučka.
14.3.2020 - 13:30
0

topska

 

ok tak potom ber moj koment vyssie ako bezpredmetny
14.3.2020 - 13:35
0

speedman

 

Vidím modrú tabuľku..
14.3.2020 - 13:50
+1

azzurri

 

Ale príspevok sme majstri no a cooo tomu nenasvedčuje,že nemá takú váhu.to si mohol fakt odpustiť,ake aj to niečom svedčí ...
14.3.2020 - 13:27
0

topska

 

Na druhej strane to tam stopercentne nedal Koval st. a ani jeden z hracov.
14.3.2020 - 13:35
0

Matej8199

 

Prečítaj si vyjadrenia manažerov SBA a KE vyšďie
Ak už ti ani toto nie je jasné, nie je sa o čom baviť
14.3.2020 - 13:15
+1

Myšo

 

slovan práve vyhlásil že si tie medaily nikedy nebude važiť a prezentovať sa nimi a košice vyzvali na to isté. ANO AJ ŠIROKY MA VIAC SEBAUCTY AKO VY MAJSTRI NO A ČO
14.3.2020 - 13:19
+7

bach

 

Myšo: Vzdali sa medailí???
14.3.2020 - 13:22
+1

Myšo

 

bach: Zavolali si markízu na oslavy, ocapili si na internet fotku MY SME VICEMAJSTRI NO A ČO?, hovoria všade že si ich zaslužia ? Nehádajme sa tu zbytočne, jeden druhého o svojej pravde nepresvedčíme. PRajem pekný deň a hlavne (naozaj bez akejkoľvek srandy) prevné zdravi v týchto sk*****ch časoch.
14.3.2020 - 13:25
+7

bach

 

napodobne...
14.3.2020 - 13:29
0

azzurri

 

Verim,že Košice aj Slovan pošlú medajle naspäť linterovi
14.3.2020 - 13:29
0

gabi98

 

Prestan dobre! Bach ma pravdu.

Kým Bakos a Lang verejne (aspoň cez FB) nevratia medaile ( maju ich už vobec ? ), teatralne ich hodiac do tvare Lintnera s porikom “ no a cooo”. Tak dovtedy nemozeme ceknut jedno krive slovo.
14.3.2020 - 13:32
+4

topska

 

Lintner isiel cez Bratislavu a Bystricu az do Kosic s poharom aj medailami
14.3.2020 - 13:59
0

jozino

 

za hodinku pride sprava: ze o majstrovi sa este rozhodne a zajtra bude novy clanok, ze titul majstra Finska ziskala Pazrava pri Zvolene
14.3.2020 - 13:16
+1

FP-gurolek

 

Ahojte, vie niekto, v ktorom bode stanov SZLH sa pise o tom, ze majster musi byt vyhlaseny? Ja som si tie stanovy pozrel (aj ked je pravda, ze len tak zbezne) a nenasiel som o tom nic. Za odpoved dakujem a vsetkym prajem pekny den
14.3.2020 - 13:18
+1

P24 BLOG

 

A ten titu majstrov sveta už Bystrica ňom dali?
14.3.2020 - 13:26
+2

gabi98

 

Zase nie tak rychlo. Musí sa to postupne aby stihali to vsetko pooslavovat , vyrobit tricka, ciapky, cumliky + videa na FB .

Najprv musia dozniet oslavy zo SVK titulu. A potom postupne FIN , CZE , SUI , MS 18 , MS , EURO 2020 , 100m šprint na OH 2020 ....

No skratka budu mat čo robit v tej BB aby to vsetko stihli do septembra.
14.3.2020 - 13:39
+4

P24 BLOG

 

Ešte si zabudol: Stanley cup. Nemôžme on predsa chlapcov ochudobnit o trofej pre ktorej získanie obetovali 120 percent
14.3.2020 - 14:23
+1

NasHokej97

 

Tie dristy čo tam píše na Instagrame je niečo neuveritelné...

na to aby človek vedel čítať predpis nemusí mať právnu vedomosť. Zároveň si treba uvedomiť že predpisy sú pre nás záväzné a na to aby si využil slovo spravidla ako nejednoznačné potrebuješ argument prečo. Zatiaľ som iný argument ako že niekto to urobil inak alebo čo na to kto povie nepočul. Problém je v tom že nieje podstatné kvôli čomu sa liga nedohrala podľa plánu ale to že bola riadne ukončená pred tym ako bolo odohraný celý pôvodný plan. Takze podla tvojho pristupu by malo znamenať že vždy keď liga neodohrá cely pôvodný program = žiadny víťaz. To je jasne že nieje pravda. Preto “spravidla” v tomto prípade skôr sedí k situácii napríklad žeby boli vyrovnané výsledky v tabuľke alebo by sa napríklad odohrala len mala časť základnej časti atď. To by sa však tiež muselo veľmi individuálne vyhodnotiť. Nevravím že je to čierne a biele ale argument že playoff , o ktorom sa v poriadku ani len nechyruje, nebolo nieje dostatočný. Jooj aký by som mohol byt populista a túto situáciu zneužívať.. lenže na to sa neznížim

Paragrafy textu a úplne o ničom. On nás chce presvedčiť že slovko SPRAVIDLA vlastne neznamená SPRAVIDLA. On si interpretoval slovko ako sa mu zachcelo a tak sa rozhodol. Sranda že s "povinným procesom" nehlasovali všetci.
14.3.2020 - 13:39
+4

Kurolišek

 

Jokerit skončil v KHL.
14.3.2020 - 18:26
0

KrebsKandidat

 

KHL prave premysla co dalej, podla oficialnej stranky
14.3.2020 - 21:01
0

Robinho

 

Pohár poslať na Hronske predmestie 1452, 974 01,BB
15.3.2020 - 9:27
0

peto137

 

LINTNER dostal ligu na uroven polskej.. okamzite vypoved diletantovi, klamarovi a predajcovi titulov..
15.3.2020 - 11:01
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
TímZSkóreB
1.B. Bystrica55180:109120
2.Slovan55191:118108
3.Košice55163:114106
4.Poprad55170:13199
5.Trenčín55167:13993
6.Zvolen55186:15291
7.Michalovce55152:15778
8.Nitra55149:15777
9.Miškovec55148:15877
10.Budapešť55158:20163
11.N. Zámky55143:18859
12.Detva55131:20656
13.L. Mikuláš4878:18635
A SKUPINAZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava4836156233:106115
2.Martin48293412178:12697
3.Topoľčany482310213157:12691
4.Skalica48214419166:14375
5.Dubnica48205320146:15273
6.Sp.Nová Ves48213420159:15673
B SKUPINAZVVPPPPSkóreB
7.Žilina50263318177:13687
8.Levice50193325170:18466
9.P.Bystrica50123530128:19147
10.Trnava5091436140:26033
SR 18292102649:1538
Aktualizované: 28.2.2020 23:06
play-outZVVPPPPSkóreB
1.Martin5302030:1711
2.Skalica5310122:1711
3.Trnava5211121:129
4.Michalovce5300227:259
5.P. Bystrica4010313:212
6.Dubnica400046:270
Aktualizované: 8.3.2020 14:55
TímZVVPPPPSkóreB
1.Martin56216425150:17979
2.Spišská55132733142:20650
3.Michalovce55143236147:21950
4.Žilina55123436111:22546
5.Skalica5585339106:23837
6.L. Mikuláš5642347110:29216
Aktualizované: 8.3.2020 14:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 28.3.2020 09:38
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 28.3.2020 09:38
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 28.3.2020 09:38
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 28.3.2020 09:38
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 28.3.2020 09:38

Bleskovky

Crosby vyzval fanúšikov, aby dodržiavali opatrenia a zostávali doma

Kanadský hokejista Sidney Crosby vyzval všetkých ľudí, aby dodržiavali opatrenia súvisiace s pandémiou koronavírusu a zostávali v tomto čase doma. "Budem rád, ak tieto nariadenia zoberú všetci vážne a urobia všetko, čo je potrebné. Nielen kvôli ich zdraviu, ale aj zdraviu všetkých ľudí okolo. Je smutné, že niektorí ľudia sa nimi riadia a niektorí nie. Takto spoločný cieľ nedosiahneme," povedal kapitán Pittsburghu Penguins.
včera o 10:05 - TASR

Namiesto hokejok a korčúľ bude Bauer vyrábať ochranné štíty pre nemocnice

Kanadská spoločnosť na výrobu hokejového vybavenia Bauer mení po prepuknutí epidémie koronavírusu svoj sortiment výroby. Namiesto prílb, hokejok a korčúľ bude dodávať ochranné štíty na tvár pre zdravotnícky personál. "V tomto momente hráme všetci za jeden tím," odkázala firma prostredníctvom twitteru.
26.3.2020 11:41 - TASR

Carolina požiada zamestnancov, aby si vzali dovolenku

Klub Carolina Hurricanes zo zámorskej hokejovej súťaže NHL požiada zamestnancov na plný úväzok, aby si na budúci týždeň zobrali dovolenku. Dôvod je obmedzený chod organizácie pre pandémiu nového koronavírusu. Carolina od utorka zavrela kancelárie a zamestnanci pracovali z domu.
26.3.2020 07:00 - TASR

Minnesota podpísala nováčikovský kontrakt s Chaffeem

Vedenie klubu NHL Minnesota Wild podpísalo dvojročný nováčikovský kontrakt s americkým útočníkom Mitchellom Chaffeem. Dvadsaťdvaročný hokejista bol nedraftovaný voľný hráč, uplynulé tri sezóny odohral na Massachusettskej univerzite v Amherst.
25.3.2020 09:47 - TASR

Vedenie profiligy odporúčilo predĺženie karantény

Vedenie zámorskej NHL odporučilo hokejistom aj zamestnancom zostať v izolácii až do 6. apríla. Pôvodný termín predĺžili o desať dní, informovala o tom agentúra AP. V USA sa nový koronavírus rýchlo šíri, keď hlásia takmer 55.000 nakazených a 782 úmrtí.
25.3.2020 06:55 - TASR

Vedenie ligy zníži platy zamestnancov v administratíve

Vedenie zámorskej hokejovej NHL od 1. apríla zníži mzdy zamestnancov v administratíve o 25 percent. Podľa ESPN sa škrty dotknú pracovníkov s príjmami presahujúcimi 75.000 amerických dolárov ročne. Opatrenie by malo lige pomôcť minimalizovať ekonomické straty spôsobené pandémiou koronavírusu.
24.3.2020 22:54 - TASR

Montreal prepustí takmer dve tretiny zamestnancov

Klub NHL Montreal Canadiens dočasne prepustí 60 percent svojich zamestnancov. K tomuto kroku sa rozhodol pristúpiť po tom, ako zámorskú hokejovú profiligu prerušili pre pandémiu nového koronavírusu. Spoločnosť Groupe CH, ktorý vlastní najúspešnejší klub NHL, uviedla, že prepúšťať začne od 30. marca.
24.3.2020 18:33 - TASR

Devils a Sixers znížili platy najlepšie zarábajúcich zamestnancov

Klub hokejovej NHL New Jersey Devils a tím basketbalovej NBA Philadelphia 76ers znížili platy svojich zamestnancov, ktorí zarábajú viac než 100. 000 amerických dolárov. Zároveň pre nich zaviedli štvordňový pracovný týždeň.
24.3.2020 17:45 - TASR

V Chomutove prepustili takmer celý tím, skončili aj Slováci Šagát a Klíma

Český prvoligový klub HC Piráti Chomutov ukončil spoluprácu so všetkými hráčmi staršími než 22 rokov, vrátane slovenských hokejových útočníkov Martina Šagáta a Lukáša Klímu. Dôvodom sú významné finančné straty klubu spôsobené predčasným ukončením sezóny 2019/2020. Klub o tom informoval na oficiálnej webovej stránke.
24.3.2020 16:05 - TASR

Pre koronavírus prvýkrát v histórii neudelia Memorial Cup

Vedenie kanadských juniorských hokejových súťaží ukončilo sezónu. Prvýkrát v 102-ročnej histórii tak žiadny tím nezíska Memorial Cup. Pre pandémiu koronavírusu predčasne uzavreli ročník ligy WHL, QMJHL a CHL.
24.3.2020 07:13 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

15. 03. 2020
TrenčínKošice
0:0REPORT
SlovanPoprad
0:0REPORT
B. BystricaZvolen
0:0REPORT
DetvaMiškovec
0:0REPORT
NitraBudapešť
0:0REPORT
MichalovceN. Zámky
0:0REPORT

Najviac bodov

Jindřich AbdulSBA62 bodov
2.McPherson A.ZVO58
3.Trotter B.ZVO58
4.Haščák M.KOS55
5.Mikyska J.TRE55

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS33 gólov
2.Zigo T.SBA27
3.Alderson B.TRE26
4.Stupka V.BBY24
5.Sofron I.MAC24

Najlepší brankár

Matej GajanBBY94.5 perc
2.Brust B.SBA93.66 %
3.Košarišťan A.KOS93.44 %
4.Beskorowany T.BBY92.98 %
5.Melicherčík M.BBY92.86 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov