Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Francúzsko - SR 3:6 v A-skupine, Slováci rozhodli v 3. tretine (FOTO)

zdroj: Hokejportal.sk/Adrián Danaj
17.5.2019 18:41 TASR

Slovenskí hokejisti zvíťazili vo svojom piatom zápase v A-skupine MS v Košiciach nad Francúzskom 6:3. Na konte tak majú šesť bodov a v tabuľke poskočili na piate miesto.


Zverenci trénera Craiga Ramsayho viedli v 26. minúte už 3:0, no opäť si dobre rozohraný zápas skomplikovali. Francúzi dokázali v priebehu necelých troch minút znížiť na 2:3. V tretej tretine však pridali domáci hokejisti ďalšie tri góly a rozhodli o svojej výhre.

Slovákov čaká v sobotu 18. mája o 20.15 h ďalší duel s Veľkou Britániou, Francúzi najbližšie nastúpia v nedeľu večer proti Fínsku.

 

5. zápas A-skupiny:

Francúzsko - Slovensko 3:6 (0:2, 2:1, 1:3)

Góly: 14. Pánik (Lantoši, Sekera), 20. Sukeľ (Fehérváry, Tatar), 26. Hudáček (Pánik, Černák), 41. Černák (Pánik, Tatar), 43. Čajkovský (Buc), 46. Nagy (Daňo, Marinčin) - 33. Manavian (Hecquefeuille, Bertrand), 36. Texier (Chakiachvili, Fleury), 58. Rech (Texier, Dame-Malka). Rozhodovali: Gofman (Rus.), Schukies (Nem.) - Kaderli (Švaj.), Lhotský (ČR), vylúčení: 6:2, presilovky: 1:3, oslabenia: 0:1, 7440 divákov (vypredané).

Francúzsko: Hardy (46. Buysse) - Thiry, Chakiachvili, Hecquefeuille, Crinon, Manavian, Janil, Berthon, Dame-Malka - Rech, Guttig, Texier - Fleury, Claireaux, Bozon - Bertrand, Valier, Treille - Leclerc, Ritz, Perret

Slovensko: Rybár - Černák, Sekera, Čajkovský, Marinčin, Fehérváry, Koch, - Pánik, Hudáček, Tatar - Studenič, Krištof, Nagy - Lantoši, Sukeľ, Daňo - Liška, Buc, Lunter - Zigo

 

Domáci hrali v úvodnej desaťminútovke dve presilovky, no Hardyho vo francúzskej bránke takmer neohrozili. Hrali nervózne, nevychádzali im prihrávky a nevedeli sa dostať do šancí. Na druhej strane to nebolo o nič lepšie a tak videli diváci za úvodných 12 minút len štyri strely na bránku, z toho tri slovenské. Až potom prišiel súvislejší tlak domácich hráčov a šanca Studeniča. Hardyho síce neprekonal, no Slováci z náporu vyťažili ďalšiu početnú výhodu. Tú už zahrali oveľa lepšie a tešili sa z gólu. V 14. minúte ho dosiahol Pánik, ktorý sa presadil dorážkou po strele Lantošiho - 0:1. Rozhodcovia ešte niekoľko minút skúmali na videu kontakt Hudáčka s brankárom, ale napokon gól uznali. V 17. minúte našiel Marinčin medzi kruhmi voľného Tatara, puk mu však nesadol a minul bránku. Dve minúty pred koncom tretiny sa dostal do brejku Lantoši, ale trafil len do pripravenej lapačky Hardyho. Francúzi si vypracovali jedinú nebezpečnú akciu v závere tretiny, keď sa dostal do úniku Fleury, Rybár si s jeho kľučkou a strelou poradil. V záverečnej minúte zvýšil na 2:0 Sukeľ, ktorý tečoval strelu Fehérváryho.

Slováci mali viac z hry aj v úvode druhého dejstva a vypracovali si ďalšie šance. Čajkovského strela išla po Hardyho zákroku smerom do bránky, no jeden z francúzskych obrancov stihol zasiahnuť. Potom však prišla ďalšia presilovka domácich hráčov a aj tretí gól. Pánik prihral medzi kruhy Hudáčkovi, ten mal času, koľko len chcel a šikovným blafákom zvýšil už na 3:0. Francúzi však po treťom inkasovanom góle ožili, zvýšili tempo a dokázali súpera zatlačiť. V 28. minúte prihral Claireaux pred bránku Fleurymu, no ten netrafil dobre puk. V druhej šanci Rybár strelu francúzskeho kapitána zrazil, pričom puk tesne preletel okolo ľavej žŕdky. V 33. minúte sa už hráčom "galského kohúta" podarilo znížiť. Pri signalizovanom vylúčení Černáka trafil Rybárovi medzi telo a lapačku Manavian - 1:3. V 35. minúte už Černák išiel na trestnú a Francúzi početnú výhodu premenili na druhý gól. Texier dostal prihrávku na vrchol pravého kruhu a presnou strelou rozvlnil sieť - 2:3. Pred Rybárom bol opäť voľný hráč a zakrýval mu výhľad. Zverenci trénera Ramsayho si v závere druhej časti zahrali ešte jednu presilovku a opäť boli blízko gólu. Po delovke Černáka od modrej ho však v skrumáži nedokázali dotlačiť za Hardyho chrbát.

Skóre sa však menilo ihneď po prestávke. Slováci ukázali rýchly prechod do pásma, Pánik prihral od mantinelu do druhej vlny Černákovi a ten trafil Hardymu pod lapačku - 2:4. Piaty gól pridali dokonca v oslabení. Buc šikovne vybojoval puk pri francúzskej bránke, prihral dozadu Čajkovskému a ten bombou z príklepu nedal Hardymu šancu - 2:5. Kanonáda pokračovala v ďalšej presilovke domácich. Daňo si pred bránkou spracoval Marinčinovu strelu, zadovkou prihral Nagyovi a ten mal pred sebou už len odkrytú sieť - 2:6. Hardyho po góle nahradil Buysse. V 50. minúte sa dostali do prečíslenia 2 na 1 Fehérváry s Tatarom, no nový francúzsky brankár sa slovenskému krídelníkovi hodil pod nohy a prekazil mu blafák. Päť minút pred koncom mohol znížiť Rech, no Rybár predviedol výborný zákrok. O ďalšie dve minúty mu to však už vyšlo, keď rozvlnil sieť spoza obrancu a stanovil tak konečné skóre 3:6.

 hlasy po zápase /TASR, RTVS/:
      Craig Ramsay, tréner SR: "Každý zápas je dôležitý a každé víťazstvo sa počíta, nezáleží, proti komu hráte. Celkovo sme odviedli dobrú prácu. Snažili sme sa ich naháňať, dobre sme pracovali hokejkami a hrali sme v ich pásme. Potom sme však viedli 3:0 a zrazu sme sa rozhodli, že môžeme na ľade robiť niečo iné. Keď hráte na to, že sa nejaká akcia možno vydarí, tak budete musieť súpera naháňať. Francúzi to využili, výborne korčuľovali a vytvárali na našu obranu veľký tlak."
      Róbert Petrovický, asistent trénera SR: "Bolo to o hlavách. Celý štvrtok sme museli chalanom prízvukovať, aby zabudli na predchádzajúce prehry. Vieme, že teraz musíme vyhrať všetky zostávajúce stretnutie, ale postupne - deň po dni, zápas po zápase. Proti Veľkej Británii musíme opäť od prvého buly hrať náš hokej a nepripustiť nič." 
      Erik Černák, obranca SR: "Mali sme trochu slabšiu druhú tretinu. V šatni sme si povedali, že musíme zabrať a dali sme gól hneď pri prvom striedaní. Nebolo ľahké otriasť sa po prehrách s Kanadou a Nemeckom. Som rád, že sme to dokázali. Musíme vyhrať zostávajúce zápasy a veriť, že sa k nám prikloní šťastie."
      Richard Pánik, útočník SR: "Všetci sme radi, že sme vyhrali. Škoda desaťminútovky v druhej tretine, keď sme prestali hrať, Francúzi dali góly po rýchlych prečísleniach. V šatni sme si povedali, že musíme opäť pridať, vrátiť sa k našej hre a podarilo sa nám to." 
      Matúš Sukeľ, útočník SR: "Za stavu 3:0 sme si asi mysleli, že to pôjde samé. Hrali sme sa s pukom a Francúzom sa podarilo znížiť na 23. Bolo super, že hneď na začiatku tretej tretiny sme zvýšili na 3:1 a že sme sa netrápili až do konca zápasu."
      Patrik Rybár, brankár SR: "Francúzi hrali celkom dobre, aktívne korčuľovali. Za stavu 3:2 to s nami nevyzeralo veľmi dobre, ale v tretej tretine sme si to postrážili. Keď vystriedali brankára, tak som už vedel, že nám víťazstvo neujde."
      Róbert Lantoši, útočník SR: "Je perfektné vyhrať so šiestimi gólmi, určite nás to teší a povzbudí do zajtrajšieho zápasu. Za stavu 3:0 sme sa trochu zbláznili, začali sme vymýšľať, ale potom sme sa vrátili k našej hre a už to zase išlo."
      Marko Daňo, útočník SR: "Dobrý zápas, dobre sme začali, no potom sme trochu poľavili a Francúzi sa dotiahli na rozdiel jedného gólu. Bola to naša chyba, začali sme ťahať puky dozadu, oni nepoľavili, zostali aktívni a boli nepríjemní. Do tretej tretiny sme vstúpili výborne, gól na 4:2 nás upokojil a od toho momentu sme to kontrolovali. Sme radi za toto víťazstvo."
      Tomáš Tatar, útočník SR: "Zápas sme zvládli, konečne sme nepripustili žiadny šialený záver. V druhej tretine sme mali chvíľkový výpadok, keď sme dovolili Francúzom dotiahnuť sa na 3:2, ale povedali sme si niečo v kabíne. Potom sme mali perfektný vstup do tretej tretiny a dotiahli sme to do víťazného konca."

tabuľka A-skupiny:

1. Nemecko 4 4 0 0 0 12:5 12

2. Fínsko 4 3 0 1 0 12:7 10

3. Kanada 4 3 0 0 1 20:10 9

4. USA 4 2 1 0 1 17:10 8

------------------------------------

5. SLOVENSKO 5 2 0 0 3 19:17 6

6. Dánsko 4 1 1 0 2 16:9 5

7. Francúzsko 5 0 0 1 4 11:27 1

8. Veľká Británia 4 0 0 0 4 4:26 0

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MSMS 2019 Slovensko


frantapriklep

 

Proti Francúzsku pohodlné víťazstvo, menší výpadok v druhej tretine to nepokazil. Chalani udržali nádej na postup, predviedli viacero pekných gólových akcií. Vzadu to nebolo ideálne, ale proti takémuto súperovi na to nedoplatili. Podobný výkon a výsledok sa dá očakávať s Britmi a verím že sa naladia dobre na dôležitý zápas s Dánmi. Ak aj nie o postup, tak o možnosť zorganizovať kvalifikáciu o olympiádu u nás. A nenadávajte Rybárovi. Je len prirodzené, že s týmto menom chce chytať do siete
17.5.2019 - 18:51
+16

kaviarista

 

Naša nádej je menšia ako percento nespoľahlivosti tehotenského testu . Je na úrovni zbytkového obsahu alkoholu v krvi nášho kapitána s pobozkanými výložkami po prehre s Kanadou
17.5.2019 - 19:03
+21

crosbynko

 

Zajtra sa Amerike chystam priniest smolu
17.5.2019 - 19:07
+4

kaviarista

 

Rátaj s tým, že menej ako 1200 prepichnutých babík voodoo nepomôže.
17.5.2019 - 19:12
+1

tomi

 

S voodoo sa neradno zahrávať
17.5.2019 - 19:14
+2

crosbynko

 

Do Voodoo sa nejdem pustat. Ale budem sa snazit vsetku moju smolu prehodit na americkych strelcov

17.5.2019 - 19:27
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
sk.miso.sk

 

nám budúci rok na MS treba do brány nejakú legendu ako napr. Salingova
17.5.2019 - 18:51
+43

frantapriklep

 

Tagova mal lepšie reflexy
17.5.2019 - 18:58
+6

Kurolišek

 

tepliky
17.5.2019 - 19:02
+5

jozosvk

 

,,Tepliky´´ ako dvojka?...u mna bol vzdy tento jednotka
17.5.2019 - 19:09
+8

Lukash_ke

 

Chlapci super na toto som úplne zabudol
17.5.2019 - 21:23
0

Hadimistr

 

Rybar: Katastrofa prosim uz Ani minutu v brane
17.5.2019 - 18:51
+13

Hadimistr

 

Cmeliak je mimo formu a neisty ale rybar katastrofa uplna...
17.5.2019 - 18:54
+9

kocsma

 

Ty vysvetľuj ako je možné že Vegas vypadlo
17.5.2019 - 18:55
+31

Big Bear

 

Hlavne to verejne ospravedlnenie co nasluboval.
17.5.2019 - 22:32
+2

Hadimistr

 

Budes z toho nieco mat : Nejake peniaze alebo nieco ine?
17.5.2019 - 23:42
0

emoxx1

 

To asi nie. Ide skôr o akt slušnosti. Z toho redaktora si robil vola.
17.5.2019 - 23:53
+7

cuchorko

 

si naozaj spravny chlap co drzi slovo. nieco ako fico
18.5.2019 - 1:04
+1

jozosvk

 

O Rybarovi som pisal uz pred MS po zapase s Norskom. Jeho % uspesnost na U18 bola hadam najhorsia v historii hokeja-okolo 74%...zostal som preto prekvapeny, ked zrazu sa dostal tento brankar do CZE /ja som si myslel, ze s hokejom skonci/...jeho otec sa mi nikdy ako brankar nepozdaval a syn ide v jeho slapajach. Chyta len to, co ho trafi. Nekritizujem ho ako cloveka, ale ako brankara.
17.5.2019 - 19:13
+22

elbarto

 

No neviem či máš pravdu, skvelé sezóny v Česku, kontrakt v NHL, čo je celkom mimoriadna situácia pri nedraftovaných Slovákoch. Minulé MS skvelé výkony, tieto proti USA tiež výborný výkon. Dnešný zápas mu nevyšiel, ale zase aby ho odborníci hneď pochovávali mi príde trošku na hlavičku.
17.5.2019 - 20:17
+5

jozosvk

 

Hovoril som o U18 a teraz hovorim o MS - aktualne z 24 hodnotenych brankarov je Rybar na 20. mieste s uspesnostou 86%. Ano, oproti U18 brutalne zlepsenie - cca o 12%, BTW, Ciliak na 18. mieste - 87% uspesnost. A vdaka tomu sme aktualne tam, kde sme. Percento uspesnosti strelby je celkom slusne, ale nedrzia nas brankari. 13. miesto v pocte obdrzanych golov. Ale kaslat na statistiky, ved to kazdy vidi. Co na to ale Lasak? V 3. tretine Rybar nezmyselne nahra Fracuzovi a ten trafi do tyce. Skoro opat gol.
17.5.2019 - 20:30
+8

elbarto

 

No neviem či má zmysel vyťahovať štatistiku z MS18, ktoré ešte aj znamenali pre náš tím zostup. Inak neviem kde si vytiahol štatistiku 74%, pretože ja vidím 86%. Dá sa súhlasiť s tým, že brankári zatiaľ nepatria k našej najsilnejšej stránke, ale na druhej strane, zápas s USA sme zvládli vďaka Rybárovi. Pre mňa je zatiaľ ale Patrik lepší ako Čiliak, ktorý tých lacnejších gólov dostal viac a prakticky v každom zápase.
17.5.2019 - 20:45
+1

jozosvk

 

Pozeraj jednotlive zapasy + o udrzanie...ked to zhrniem, hrubo nezvladnuty vyber brankarov...Ja nemam proti nim naozaj nic, ale jednoducho su to brankari ala Dragan, Tagova a podobne
17.5.2019 - 20:55
+7

jozosvk

 

Inak chudak Dragan, jeden zapas ale brutalne vychytal - v roku 1995 proti Lotysku na MS B skupiny v Bratislave. Vyhrali sme 4:3 a v tomto zapase sa treba tomuto brankarovi naozaj podakovat. Este teraz si pamatam ten samostatny najazd Lotysa /lava strana obrazovky/ a Dragan to chytil tak, ze sa hodil o zem - ten styl sa uz nepouziva/. Inac v tomto zapase nas pekne rezar svedsky rozhodca Andreson. Uz v 1. tretine nas poslal do 3 za hlupe veci. Potom este piskal posledny zapas proti Rumunsku(11:0), a tam uz bol OK. Uz je to 24 rokov, ale na toho rozhodcu som doteraz nezabudol.
17.5.2019 - 21:14
+2

jozosvk

 

Prispevok mal byt trochu nizsie, kde sa rozoberali nasi brankari z minulosti
17.5.2019 - 21:16
0

TOPmanager

 

Nemozem suhlasit s tym porovnanim lacnejsich golov. Ak to nie je fifty fifty tak miernu prevahu ma Rybar.
17.5.2019 - 23:02
0

kapo10 BLOG

 

Od tych ms18 uz nejaky rok predsa presiel...

Kazdopadne v tom veku urcite patril medzi top chalanov na sr...

Do ciech sa dostal po dobrej sezone v piestanoch... A nakobiec odchytal aj dobry rok v amerike... Takze nieco podla mna vie

Ale inak tiez som myslel este pred tymi piestanmi ze z neho nic nebude... Len to je aj tym ze u nas nedavame mladym sancu...

U nas je ale mylna predstava ze ti brankari musia byt ako hasek... Ale oni nie su...

Tiez je u nas predstava ze s brankarmi udajne problem nemame... Lenze to je relativne.. Pretoze nemame vyslovene tragedov... Ale nemame ani ziadnu hviezdu...
17.5.2019 - 21:12
+2

hello, havarju

 

Nepotrebujeme Hašeka, aj keď nie je to zlý nápad , nám by stačil niekto ako Jano Laco. Myslím, že aj teraz keby ho zobrali, tak by to bolo iné kafé.
17.5.2019 - 22:58
0

TOPmanager

 

Mame priemer. V medzinarodnom meradle mozno ani to. Hlavne ze sme opat spokojni ako pred MS. U brankarov problem nie je, je z coho vyberat. Bohapusta naivnost, nic menej nic viac. Opat uspokojenie ... a facky a poriadne sa skoro dostavili.
17.5.2019 - 23:05
+1

hello, havarju

 

Jednoducho brankári nás ani na týchto MS nepodržali. Hádam aj polovicu gólov mohli chytiť. Neboli to góly po vyšachovaní obrany, ale po strelách z diaľky.
17.5.2019 - 23:14
+4

nnestor

 

tak tak. nech uz tam da konecne Godlu. urcite nebude horsi ako títo dvaja.
18.5.2019 - 8:55
+1

Ol!ver

 

Fuuu, veľmi nefér príspevok k mladému Rybárovi..
17.5.2019 - 22:31
+2

Oriali

 

Po USA si co pisal?
17.5.2019 - 23:35
0

Hadimistr

 

USA v 3 zapasoch - kanada, nemecko,dansko: Max 4 body

My 2 zapasy 2 vyhry.


Ja si myslim ze sanca Tam je...
17.5.2019 - 18:52
+4

27adam27

 

Tak Nemci maju dost o co hrat, o co najvyssie postavenie tam to moze byt naozak tesne....skor ai nemyslim ze Kanada USA porazi...tam to myslim USA da...a Danov sa asi bavit nemusime
17.5.2019 - 20:16
0

kaviarista

 

Kanada môže USA dať, ale Nemecko absolútne bez šance.
17.5.2019 - 20:24
+1

27adam27

 

Ja prave si myslim ze to moze byt opacne...si
17.5.2019 - 20:36
0

mitoO

 

Pan odbornik.
17.5.2019 - 20:44
+7

Hadimistr

 

Ano: Som
17.5.2019 - 23:43
0

kocsma

 

18.5.2019 - 8:22
+2

cuchorko

 

ano si: Taraj
18.5.2019 - 12:01
0

Standacik

 

tvoja odbornosť asi končí pri téme San Jose
18.5.2019 - 12:13
+1

chimli

 

Dnes sa venujem iba oslávencovi v repre, R.pánik odohral skvelý 25. zápas, vsietil svoj prvý gól ma MS "A"kategórie a po dnešku je najproduktívnejší hráč (1+5).
17.5.2019 - 18:53
+31

crosbynko

 

Toto ma inak riadne prekvapilo ze je v kategorii Marcela Hascaka.
17.5.2019 - 18:58
+3

kocsma

 

Ale herne šesť parnikov ďalej
17.5.2019 - 19:10
+33

luciakanky

 

Nevidela som zapas, vysledok tesi, vdaka chalani.a Panika posielajte na rozhovory, je s nim zabava
17.5.2019 - 18:53
+23

filip289

 

By ma fakt zaujímalo či je taký len kvôli tomu že médiá prebrali informáciu o jeho zatknutí. Redaktorovi RTVS čo mu nič neurobil odpovedá urazeno a pre ČT mi príde už úplne normálny, aj sa poďakuje
17.5.2019 - 19:03
+1

Stano55

 

Ja sa mu vôbec nedivím u nás je žurnalistika jeden veľký hnoj...
17.5.2019 - 19:06
+30

jozosvk

 

Neurazaj hnoj, ten je uzitocny...
17.5.2019 - 19:14
+17

Stano55

 

Ospravedlňujem sa...
17.5.2019 - 19:16
+5

jozosvk

 

Ospravedlnenie akceptujem
17.5.2019 - 19:19
+5

poseidon

 

Tak tak, bratislavskí novinári schwarz a prokop každodenne predvádzajú jeden megahnoj! Viacmenej samý hejt a negatíva na všetko okolo slovenskeho hokeja. Bŕŕŕ
17.5.2019 - 23:20
+1

pupo

 

Media (Redaktor Sportu,ktory najviac vyplakava ze sa nechce rozpravat) sirili tu informaciu anik soferoval napit a bol zatknuti + doma ma tehotnu zenu! To uz den bola informacia na nete preco ho zatkli...
17.5.2019 - 19:15
+4

kaviarista

 

Test novinárskej spôsobilosti - rozhovor s Richardom
17.5.2019 - 19:04
0

S!3gl

 

Mate niekto ten rozhovor? Co hovoril?
17.5.2019 - 19:44
0

hello, havarju

 

Ani tak nejde o to čo hovoril, ale ako to hovoril. Tvár si skryl za ruku a rozprával len tak medzi zubami.
17.5.2019 - 22:09
0

Spezza

 

Velmi neprofesionalny rozhovor. Hra za repre,NHL ma sa vyjadrovat jak clovek nie ako urazene decko. Keby toto urobil za klub, to by som chcel vidiet.
17.5.2019 - 22:06
+4

forwardPP

 

Mne to vôbec neprišlo zábavné.
18.5.2019 - 5:14
0

crosbynko

 

Chvalabohu za tretiu tretinu. Druha bola taka typicky slovenska. Fehervary dnes hral perfektny zapas. Klobuk dole. Sekerovi dnes nevyslo nic. Ale som spokojny najma s poslednou tretinou.
17.5.2019 - 18:55
+5

Gargamel123

 

Fehy: mega na svoj vek.
17.5.2019 - 19:04
+5

Cotillion

 

Pre mna osobne je uz dlhodobo nas najlepsi brankar v EU Konrad, skoda ze sa zranil. Ciliak sa mne osobne strasne nepacil v Slovane, Hudacek sa mi zas dlhodobo nepaci v repre. Godla je menej skuseny, ale podla mna rychlejsi a modernejsi brankar ako ti dvaja. Neviem ale presne povedat, kde do tejto hierarchie spada Rybar. Pred turnajom by som povedal ze uplne hore, teraz si nie som tak isty.
17.5.2019 - 18:55
+7

kaviarista

 

Máme problém, Houstone
17.5.2019 - 19:06
+4

Big Bear

 

Janus
17.5.2019 - 23:09
+1

TomasP3

 

Ach tá naša mentalita a laxný prístup pri vedení 3:0 sa nám skoro vypomstil.. zajtra už MUSÍ CHYTAŤ GODLA!
17.5.2019 - 18:57
+6

houyhnhnm

 

Vyborne chlapci! Velmi si cenim, ze k tomu pristupili zodpovedne a hodili tie predosle zapasy za hlavu. Hrali srdcom, bavili divakov. Dakujem!


Inak, v sobotu som chcel fotku s rodinou v pozadi so Steel arenou pred zapasom s Kanadou. Isiel okolo jeden chlapik a pytam sa ho:

"Dobry den. Prosim vas, odfotili by ste nas?"

A Jozko Dano:

(5 sekund pauza) "mm, okej"

17.5.2019 - 18:57
+14

vzdy.na.statie

 

Co Jozko rozmyslal ci ujde s fotakom?
17.5.2019 - 19:02
+12

kocsma

 

17.5.2019 - 19:12
0

AK 13

 

Ja som sa pred Steel Arénou pred zápasom s Kanadou tiež fotil, ale "poviem" Ti, že v sobotu to veru nebolo...
17.5.2019 - 19:13
+4

Tehelnepole

 

Chalani dakujem.
17.5.2019 - 18:59
+1

hello, havarju

 

Máme výborných brankárov, len sme ich nezobrali na MS
17.5.2019 - 18:59
+10

pupo

 

Lebo hra finále NHL.
17.5.2019 - 19:03
+20

MARTIN_JUH

 

"hrá"
17.5.2019 - 20:03
+9

pupo

 

vytvara tlak na Raska a ten dovedie Boston k Stanley Cupu
17.5.2019 - 20:30
+2

88Backo

 

Sám Rask sa vyjadril,ze Jaro ho posunul dalej a dal mu cas vyfuknut v sezóne,z coho teraz ťažia
17.5.2019 - 20:41
+11

Ol!ver

 

Perfektný postreh, Backo.
Jaro mal / má výbornú sezónu, s Raskom sa striedal a možno bol v základnej časti aj mierne lepší ako Tuukka, ale Rask je jednotka a je uprednstňovaný v PO kvôli dlhej zmluve a teda väčšej perspektíve pre Boston a aj kvôli pozícii, ktorú si v Bostone vybudoval.
17.5.2019 - 22:29
+5

pupo

 

Rybár 2 mohol/musel chytiť ale ten nás prístup pri jasnom vedení je strašný! Predlzujeme si striedania a ideme do úplne zbytočných súbojov v našom pásme.
Bohužiaľ brankári ukázali to iste čo Hudy posledné roky na MS (keď zas niekto bude plakať že nás najlepsi brankár sedí doma).
17.5.2019 - 19:02
+8

Kurolišek

 

Tretí gól nesmie repre brankár dostať... on to hneď vedel. Ináč druhý nevidel vôbec a prvý tam zaspala obrana ktorá čakala prerušenie hry po faule. Vychytal nejaké samostanté nájazdy, roboty mal dosť na to akú sme mali prevahu. Príliš nepodržal ale nejaký výbuch to určite nebol. To skôr naša obrana hrala veľmi ľahkovážne.
17.5.2019 - 19:10
+1

miaik85

 

Prvý gól bol podľa mňa jeho. Mal čas presunúť sa k tyčke, na strelca videl a predsa to prekĺzlo. Alebo žeby nová výstroj?
17.5.2019 - 20:05
+1

pupo

 

Ale mal pred sebou hraca na ktoreho sme uplne zabudli,takze musel pocitat aj s prihravkou
17.5.2019 - 20:07
0

hello, havarju

 

Naposledy chytal na MS dobre Laco a ešte Jano. Odvtedy nič.
17.5.2019 - 22:12
+5

Gargamel123

 


-Laci konci a takeho hraca zatial nemame,skoda Rewaya.
-Chyba nam turnajovy brankar ako Laco.Dufam ze Rybarovi tie zapasy pomozu do buducna a Godla bude napredovat.
-Dano uz by mal zvazit svoje posobenie v Amerike.
-Dnes uz vie kazdy korculovat.
-Dnes uz vie kazdy hrat presilovky,okrem nasich...
-Osobne som najspokojnejsi s Bucom.Ten uz snad aj dorastol na uroven Kosic.
-O rok vo Svajci to bude zaujimave...
-OT: Fleury do KE,Stastny volaj...
17.5.2019 - 19:03
+8

Kurolišek

 

Dali sme 3 góly z presiloviek a jeden v oslabení... o čom točíš?
17.5.2019 - 19:07
+9

Gargamel123

 

Ze si sa: opustil
17.5.2019 - 19:11
+2

Kurolišek

 

Hrali sme zle... ale presilovky bolo jedno z mála čo nám fungovalo tak to by som tam nedával.
17.5.2019 - 19:13
+2

Gargamel123

 

Nehadam sa, mne sa aj tie francuzske pacili viacej ako nase.
17.5.2019 - 19:15
0

Stano55

 

Fleury do KE môže byť...
17.5.2019 - 19:21
0

keso9

 

No neviem, ci by ste ho po mesiaci nevykopli: Moc sa mu nechce branit
17.5.2019 - 19:40
+2

Cia

 

Laci hraje dobre ale mal byt vodcom ako povedzme Dreiseitl a tuto ulohu nezvlada aj ked ho je obcas vydiet a nic nepokazi takze nerobil by som z toho trgediu ze konci
17.5.2019 - 21:15
+2

HokejBJ

 

17.5.2019 - 21:34
0

Acorgonka

 

Dakujem za tuto vyhru chlapci!
V drujej tretine by som vas sice bola umlatila mokrym vechtom ale vidite da sa to
17.5.2019 - 19:03
+6

STARS

 

No vieš treba aj trochu drámy aby hokej nebol nudný
18.5.2019 - 6:53
0

Acorgonka

 

sak 3roky zivota som stratila pri doterajsom priebehu
18.5.2019 - 8:37
0

BlackCrow

 

Tak všetko najlepšie ku krásnej päťdesiatke
18.5.2019 - 9:42
+1

Acorgonka

 

co?
18.5.2019 - 9:58
0

BlackCrow

 

18.5.2019 - 10:00
0

Acorgonka

 

veselo po vyhre chapem
18.5.2019 - 10:08
0

BlackCrow

 

Ale nie. Ja repre nejak neprežívam. Úspechu sa poteším, neúspech ma necháva chladným. To bol len taký... raný... sobotný... kjBQSEFCKJBW

18.5.2019 - 10:23
0

BlackCrow

 

2 x n
18.5.2019 - 10:24
0

Acorgonka

 

tak ja prezivam to je pre mna vyvrcholenim sezony chapes no a nic musim ja ist aby som ja tych Britov stihala ako treba peknu sobotu
18.5.2019 - 10:27
0

BlackCrow

 

uži si to
18.5.2019 - 11:01
0

Stano55

 

Pánik je veľký pán...
17.5.2019 - 19:04
+22

Kurolišek

 

Po druhej tretine som si myslel že máme nakročené k ďalšej blamáži a výhovorky. Som len rád, že to dopadlo ako to dopadlo. Chlapcom ďakujem odmakali to. Obrana robila chyby ako som ich nevidel za celý turnaj... v bráne sme istotu nemali. Skvelé presilovky, slušné oslabenie. Ale hej... dalo sa na to pozerať. Viem si predstaviť že Britániu dáme tak 6:2.... už len ostáva otáznik ako zahráme proti Dánsku. Ostatné zápasy nemáme v rukách.
17.5.2019 - 19:05
+2

GB11

 

Lantoši: Ak sa naučí premienať tie šance co zatiaľ mal tak bude dosť kvalitný hokejista, lebo práve jeho rýchlosťou sa do tých šancí dostáva.
17.5.2019 - 19:08
+13

forwardPP

 

Veď to je nám jasné,ak by tie šance premieňa tak dnes hrá KHL/NHL a nie slovenskú ligu.
18.5.2019 - 5:18
0

Cotillion

 

Inak ešte jedna vec. Naši brankári nechytaju vyslovene zle. Občas im ujde nejaká ľahšia strela, obcas zasa predvedú zákrok kedy chytia tutovku. To je myslím normálne, deje sa to iným krajinám, deje sa to aj nhl brankárom. Nas problém je, že sme si zvykli, že brankári chytajú jak malí bohovia, chytia co majú a ešte 100% navyše. Bolo viacmenej jasné, že toto nám nevydrží, no a nevydržalo.
17.5.2019 - 19:09
+5

Kurolišek

 

No ja neviem či sme si zvykli že brankári chytajú ako bohovia - okrem Laca v roku 2012, Haláka na olympiáde a v roku 2002 Lašák sme mali skôr diery.
17.5.2019 - 19:13
+3

kocsma

 

2004
17.5.2019 - 19:15
+1

Kurolišek

 

2004 mu nevyšli nájazdy... ale ináč chytal veľmi dobre. Veď v podstate vychytal v tom zápase nulu.
17.5.2019 - 19:27
+2

Cotillion

 

No sak ďakujem pekne, pri každom našom úspechu (napr. sem zaradím aj Godlu na MS20) chytal brankár jak malý boh. A potom keď zrazu chytajú viacmenej normálne, tak sú diery.
17.5.2019 - 19:16
+3

Kurolišek

 

Lašák nebol diera ale Staňa čo tam komentuje ako hrať určite bol, rovnako tak Budaj, Hartmann, Dragan, Murín atď. Každý tím na svete má kvalitných brankárov čo dokážu vychytať nulu. Našu poslednú nulu by som fakt hľadal veľmi dlho. Diery v porovnaní so svetom. Nemáme lepších. Títo čo sú na MS sú to najlepšie čo máme. Godla... Godla na MS 20 zachytal ako pán boh... ale fakt že zachytal, ale na seniorsky hokej si myslím že ešte potrebuje 2-3 roky. On je naša veľká nádej do budúcnosti.
17.5.2019 - 19:23
+2

jozosvk

 

Ohladom totalnych dier - Dragan, Rybar+syn, Stana - suhlas
Obcasne zachytanie, ale inac opat diera- Hartman, Murin

Budaj - moc som ho nevidel chytat, ale 2 zapasy super - na OH v roku 2006 a na U20 v roku 2001, hlavne 1. zapas, kedy vychytal CZE a vyhrali sme 1:0 -gol Kopecky. Vtedy sme aj celu skupinu vyhrali. Vtedy Zaruba povedal, ze Budaj chyta, ako keby dnes nemal dostat gol

Najistejsi sa mi javili 2 brankari Jano a Laco...skoda, ze sme ich objavili neskoro.
Este by som niekedy vyskusal Janusa.
Vseobecne mam pocit, ze aj ked sa nasi mladi brankari ukazu v dobrom svetle, neskor sa z nich stavaju diery.
17.5.2019 - 19:39
+1

keso9

 

Dragan: Ked dostal z rohu klziska z brakovej ciary gol, tusim od rakusana niekto v krcme utrusil ze moze ist chytat sliepky
17.5.2019 - 19:44
+8

emoxx1

 

Pamätám, ako na Svetovom pohári vyskúšal to svoje povestné odkopnutie puku, súper to v strede zachytil a dostal gól...
17.5.2019 - 19:55
+1

jozosvk

 

To si aj ja pamatam...rozhodcovia boli z toho vyvaleni...nevedeli, ci to maju piskat alebo pustat-nemali na to pravidla
17.5.2019 - 20:01
0

Kurolišek

 

houby... 1x mu ukazovali že to nesmie robiť a potom keď to urobil 2x tak dostal 2 minúty. Ale to myslím bolo až v druhom zápase. Golonka tréner, Vinco Lukáč asistent. To bolo veselo.
17.5.2019 - 21:00
+2

HokejBJ

 

Po tom zapase vraj niekto odhlasil naš tim z hotela, proste keď prišli na hotel nebola pripravena žiadna večera... Si predstav, že by toto sa stalo teraz...
17.5.2019 - 20:51
0

Kurolišek

 

na MS 2010 proti Nemcom dostal možno z "5" striel 2 góly, zápas vo štvrťfinále na olympiáde 2006 tiež dostal lacný gol. Ale hej... náš dobrý brankár. Do Českej bránky alebo Švédskej by sa nikdy nedostal. Halák je také zjavenie z inej planéty. Laco čo zachytal na MS 2012 famózne (prekonal aj Lašáka z roku 2002 za lepšou obranou).
17.5.2019 - 19:49
+1

jozosvk

 

Ved preto si pri Budajovi spominam len na tie 2 zapasy
17.5.2019 - 19:52
0

Kurolišek

 

ináč si fakt neviem predstaviť ako by sme bez Laca napr. porazili Švajčiarsko 1:0... Dali sme jeden gól a bolo. Ale aj proti Kanade tam vychytal niekoľko šancí. Dnes má tretí gól utvrdil, že mi proste nemáme brankára na tieto MS v kádri. Popravde ani neviem ako sa Rybarovi podarilo vychytať USA. Nevadí, sú tam naši najlepší nedá sa nič robiť. Francúzi dnes napr. nemali obrancov.
17.5.2019 - 19:55
+2

amaskiea BLOG

 

pamätáš si tím, čo sa kedy dostal do playoff, a nemal by brankára, ktorý bol jednoznačnou oporou?
17.5.2019 - 19:27
+2

Kurolišek

 

Slovensko na MS v roku 2006 V bránke Križan. Do play-off sme sa dostali tak, že sme sa modlili aby zápas Švajčiarsko-Bielorusko neskončil remízou. Slovensko v roku 2013... mali sme aj kusisko šťastie že sme s 10 bodmi dostali do štvrťfinále. V bránke Staňa (prehrali sme aj s Rakúskom alebo Lotyššskom).
17.5.2019 - 20:02
+6

Cotillion

 

Hej, pomaly kazdorocne Kanada, USA, obcas Cesi a obcas buchne aj nejaky Sved. Rusi jak by dal, kym im nezacali pravidelne chodit Bobrovsky a Vasilevsky.
17.5.2019 - 20:06
+1

amaskiea BLOG

 

ja som to ale nemyslel tak, že občas mu nevyjde jeden zápas, to sa stane každému brankárovi, ale nejaký taký, čo by tam fakt pustil každú vážnejšiu šancu, tak ako kedysi naši PaloRybár&spol.
17.5.2019 - 20:30
+2

black33

 

Pánik sa tvári ako keby sme prehrali 10:0. Veľmi negatívna energia z neho ide akoby tam ani nechcel byť
17.5.2019 - 19:10
+2

Stano55

 

On má tú negatívnu energiu len voči naším novinárom a redaktorom...rozhovor pre ČT úplne v pohode...
17.5.2019 - 19:12
+26

pupo

 

Chvalabohu ma na lade tu spravnu bodylanguage!
17.5.2019 - 19:24
0

Senator BLOG

 

tipujem, ze to ma od toho "rozhovoru" z pripravy, co davali na Dajto.
17.5.2019 - 20:16
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Gargamel123

 

Ked je Hudacek v repre: tak trpnem pri kazdej strele.
17.5.2019 - 19:16
+8

hokejfanda

 

Som rád že v tretej tretine sme sa konečne nasrali a hrali sme to čo sme mali hrať celý zápas. Francúzi boli dnes jednoducho slabší vo všetkom. Prial by som si zajtra Godlu, ale vidím to zas na čiliaka.
17.5.2019 - 19:18
+1

Kurolišek

 

Proti Británii musí do bránky Godla... ak sa ho už tam bojíme dať tak načo išiel na MS?
17.5.2019 - 19:24
+1

boychuk

 

Načo je toto dobré?: Ako fakt je zbytočné tam pretláčať na Britániu či Dánsko Godlu, to by mohol chytať aj Fero Plachta a mali by sme vyhrať... btw, nadávali ste aj na neho po tých nájazdoch v Nórsku a teraz ho veľa ľudí vidí ako jednotku. Zas tu robiť zlú krv je absolútna hlúposť.

Podľa mňa by to mal dochytať Rybár. Síce niektoré puky mal mať, ale ja by som mu preukázal dôveru. Je to kvalitný brankár a môže sa veľmi solidne rozchytať. Po Halákovi to najlepšie čo máme.
17.5.2019 - 19:31
+5

Kurolišek

 

na Dánsko nie... tam musíme vyhrať a Dáni vedia hrať dobrý hokej. Ale fakt si myslím že proti Británii pri všetkej úcte nič neriskujeme ak tam pôjde.
17.5.2019 - 20:07
0

Urpiner16

 

Opäť dochádza na moje slová Hudáček zatieňuje centrov spoza mora.A za ďaľšie je veľká škoda Haláka.S ním by sme po dneskajšku oslavovali štvrťfinále ak by ovšem Čmeliak nedostal príležitosť od Stašáka.
17.5.2019 - 19:24
0

Sunkafit

 

Kto je center spoza mora?
17.5.2019 - 19:56
+23

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Kurolišek

 

Priznaj že si sa pomýlil bože Veď sa stane...
17.5.2019 - 20:23
+1

FeroMotyka

 

Jemu asi nie.
17.5.2019 - 21:44
+1

Sunkafit

 

18.5.2019 - 6:50
0

Athotis

 

Si už druhý čo sa ho to pýta ,ale odpoveď nečakaj
17.5.2019 - 20:17
+4

Gargamel123

 

Asi malo byt: spoza Moravy.
18.5.2019 - 1:30
0

Mudrc

 

Namiesto Lasaka Podkonickeho Hadzusa a Petrovickeho by stacilo na striedacku postavit Valabika
17.5.2019 - 19:24
+11

boychuk

 

Ten profesorský výkon v druhej tretine mi pripomenul staré dobré časy
17.5.2019 - 19:27
+5

Kurolišek

 

to nebol profesorsky hokej... to bol hokej z roku 2017 pod vedením Zdenka. Dúfam že bolo umývanie hlav cez tretinu lebo ja som sa už chystal na menší srdcový infarkt po zápase.
17.5.2019 - 19:29
+2

crosbynko

 

Jasne ze bolo. Ved sme dali tri goly za sest minut v tretej. To nebolo nahodou ale zlepsenou hrou.
17.5.2019 - 19:39
+1

Tino

 

ludia: na stadione opat z celeho svk vyslovene nadseni, verim ze uz koli tymto ludom budu chalani makat do konca sampionatu s plym bodovym ziskom proti GB a DEN...

nasa najvacsia chyba je stale hlava...tak ako to bolo pred 20,10,5 rokmi aj dnes...4VK vedie 3:0 a hraci zacni saskovat, zrejme si mysliaze je koniec mame vystarane...viem ze toto je nasa typicka crta ale vo vrcholovom sporte ,by sme s tymto nieco konecne mohli urobit
17.5.2019 - 19:30
+9

TOPmanager

 

Ano ludia ich povzbudzuju a hecuju kazdy zapas, kazdy hrac prejavuje vdaku za podporu hladiska, ktore po 2 vyhratych zapasoch spieva nasu hymnu, ale vela hracov, ktorych cely zapas povzbudzovali sa k nim pri spievani hymny neprida. Dost trapne od nich. Prijimat podporu, prajnost a skvelu atmosferu to ano, ale prejavit respekt k fanusikom a rodnej krajine, to je uz nad ich sily.
18.5.2019 - 9:33
+1

amaskiea BLOG

 

Ale prestaň :
Neprejavujú dost rešpektu svojej krajine, ked prídu v čase svojho voľna na 2 týždne hrať hokej??? ...Ale 30 sekúnd nespievania hymny to zmaže, však? Ked nespievam hymnu, znamená to, ze nie som taký dobrý Slovák ako vy, samozvaní najsamfasa Hejslováci zo vsetkych. Choré.
18.5.2019 - 10:01
+3

boychuk

 

Dnešná atmosféra: Konečne sa dostavili aj fanúšikovia Dukly a hneď to nejako vyzeralo. Zatiaľ najlepšia atmoška, čo sa týka slovenských zápasov. Inak včera som prvýkrát pozeral čechov v Bratislave a musím povedať, že veľa im tam robí Slavo Jurko, ktorý to v tej hale vie neskutočne vyhecovať a napríklad začne nejakým pokrikom a fans už pokračujú. Škoda, že nikto taký nie je aj v Košiciach. Ale ako píšem vyššie, dnes paráda. Aj skákanie tuším bolo. Konečne! A najlepší "Ružičkaa pijeee" v štúdiu, to sa už Staňa s Valábikom smiali Na parádu
17.5.2019 - 19:35
+15

Sunkafit

 

Trto preber sa a potiahni nase muzstvo...dakujem
17.5.2019 - 19:51
+6

FeroMotyka

 

už ho nemá kam potiahnuť
17.5.2019 - 20:41
+2

emoxx1

 

Mal som dojem, že sledujem priemerný ligový zápas počas sezóny, ale 3 body doma a to sa počíta...
17.5.2019 - 19:54
+5

mischo82

 

odlozme kalkulacky, sme zachraneni
17.5.2019 - 19:59
+1

Kurolišek

 

už ostáva len príjemná kalkulačka na teoretické štvrťfinále. Dnes vyhrá Dánsko nad USA 1:0 a bude to zaujímave.
17.5.2019 - 20:08
0

mischo82

 

ver mi, ze dnes usa neprehra
17.5.2019 - 20:18
+1

emoxx1

 

Po polnoci to prečítam ešte raz, nech to sedí...
17.5.2019 - 20:24
+6

Kurolišek

 

ale zas chalani ak by to vyšlo tak celkom reálne sme v hre je vám to jasné. Škoda že je to len zbožné prianie.
17.5.2019 - 20:25
0

kolombo

 

Len či by to neskončilo tak, že by sme nezvládli zápas s Dánmi lebo pri predstave že môžme fakt reálne postúpiť by sa nám roztriasli kolená. Verím že by to tak nebolo ale naša skromná hokejová nátura ísť len skúsiť zabojovať ale nič preboha nevyhrať ma niekedy veľmi hnevá. A väčšinou aj tak končíme, skúsili sme, dačo aj vyšlo dačo nie ale vyhrať sme nechceli. Väčšinou tí súperi chcú viac ako my. A s tým mávame problémy. Tak ako aj tento rok Fíni, Kanada, Nemci. A my sme prekvapení že oni chcú vyhrať a idú tomu oproti. Ale v postup ešte verím kým je to možné. Snáď to tento rok vyjde.
17.5.2019 - 22:42
0

Kurolišek

 

Moja predpoveď je taká, že ani po našom zápase s Dánskom nebude stále jasné či sme postúpili či nie a o všetkom rozhodne zápas USA-Kanada.
17.5.2019 - 23:32
+1

Kurolišek

 

dnes... zajtra o 12:15
17.5.2019 - 20:19
0

dast

 

ked frantici znizili na 2:3, tak som si proste MUSEL buchnut decovu vodku, preco do papeka si musime z kazdeho zapasu spravit test nervovej sustavy?!?!? Kazdopadne deci pomohlo a dakujem chlapcom za vitazstvo, este dva krat vyhrat a potom - dej sa vola ...... Ganeshova
17.5.2019 - 19:59
+1

Gargamel123

 

Stavim sa ze keby neznizili tak si najdes iny dovod na deci.
17.5.2019 - 21:07
+5

dast

 

ano, po zapase, od radosti, ze to dobre dopadlo
18.5.2019 - 11:25
0

Es5

 

Dalsia nasa vyhra buduci piatok
17.5.2019 - 20:13
+1

Athotis

 

Podľa mňa nás najhorší zápas na týchto MS ,ale paradoxne najlepší výsledok...výborne Fehervary ,slabšie Sekera dnes a Tatár by už mohol potvrdiť že je náš najlepší hráč v NHL ,lebo zatiaľ nie je rozdiel medzi ním a Lantosim s našej ligy
17.5.2019 - 20:22
+4

miaik85

 

No Tatár už nejakého góla dal. Na Lantošiho sa síce dobre pozerá, avšak...
17.5.2019 - 21:01
+5

blue-311

 

Dobry zapas, ja som spokojny aj napriek vypadku v druhej tretine.

Hovorim, ze do konca turnaja uz neprehrame

Na britov treba dat do brany Godlu. Nehladajte za tym ziadne vycitky voci Rybarovi s Ciliakom, len mu treba dat sancu. Nech si jeden zapas zachyta aj on a briti su urcite slabsi super ako dani.
17.5.2019 - 20:23
0

Urpiner16

 

Už aby sa skončil zápas USA -GER aby sme mali snílnkov z krku.
17.5.2019 - 20:49
+3

Kurolišek

 

v roku 2016 nám to snívanie vyšlo, aj keď sme to potom nevyužili.
17.5.2019 - 20:56
+4

wedro

 

Áno lenže vtedy to bola väčšia šanca.

Teraz je tomu koniec. minimalisticka to by sa musel stať jednoducho zázrak.

Hráči aj vedenie a triezvo uvazujuci človek vie že je jednoducho koniec. Hráči ani tréneri do médií nepovedia na rovinu že je tomu koniec.
Bolo by to nanajvýš čudné

posledné zápasy proti GBR a DAN sa treba rozlúčiť vyhrami a samozrejme urobiť v utorok rozlúčku Lacikemu.

Takže tak.
17.5.2019 - 21:33
+1

Kurolišek

 

Ja som tomu tiež neveril... predstav si 2 minúty pred koncom pozerám ten zápas 2:2, hovorím si škoda. A potom z ničoho gól. Naši borci dostali šancu postúpiš ako prvý tím v histórii tohto formátu len s 9 bodmi. Samozrejme tím sme na to nemali a tak aj výhra po predĺžení bola prekvapením. Ale zázrak to nebude ani teraz ak Nemci porazia USA. Problém je, že okrem toho potrebujeme aby prehrali aj s Kanadou.
17.5.2019 - 22:07
0

Magma

 

Este si zabudol doplnit Tvoje 100x omielane, ze za vsetko moze Janko Lasak...lebo keby vybral inych brankarov, tak by bolo aj mlieko v Kosicoch lacnejsie
17.5.2019 - 22:30
+3

TOPmanager

 

Nevadi mi Lasakov vyber. Skor ta strategia vopred urcena v striedani sa brankarov bez ohladu na podany vykon je mininalne na zamyslenie sa. Na to naozaj netreba odbornika.
17.5.2019 - 23:12
+1

emoxx1

 

Tiež mi tento postup pripomína skôr ligu, kde si prvých pár zápasov tréneri čekujú ktorý ako odoláva...
17.5.2019 - 23:20
0

mitoO

 

To aby sa ani jeden neurazil.
18.5.2019 - 9:42
0

Pietro10

 

No nie..ciliak za ukazal ako brilantna volba..
18.5.2019 - 7:26
0

emcoRKE

 

Krásny hokej , ako každý náš zápas. Veľká pochvala , ale prisahám keď nedajú Godlu do bránky ani na jeden zápas tak fakt ma to naštve. Ja osobne mám rád Rybára a veľmi mu fandím , ale objektívne to tento rok na jednotku nie je. Čiliak 2x pokazil záver (samozrejme to je kvôli zlému výkonu celého tímu a nie len jeho zlému výkonu ) ale fakty nepustia , ani jeden z brankárov nepodáva ani len priemerné výkony. Postavením Godlu do bránky nemáme čo stratiť , to je brankár ktorí chytá fínsku ligu a je to skvelý brankár na turnaje , tu nejdeme hodiť 18 ročného chlapca proti Kanade.Som si istý že je schopný to zvládnuť lepšie , ale šancu mal dostať už dávno a nie až proti Anglicku (čo reálne môže zle vystreliť pre nás kedže doteraz Godlovi šancu nedali a Anglicko nebude mať veľa striel na bránu čiže nebude v takom tempe a rozchytaný) .. Ani mi tak nevadí výber brankárov , veď kto to mal tušiť,že to takto bude vyzerač ? Skôr to ako boli nominovaný na jednotlivé zápasy je chyba podľa mňa Godla mal chytať už dávno.
17.5.2019 - 21:18
+3

Gargamel123

 

Zhanam listok na SVK-DEN: + keby to vo stvrtok vecer vypalilo na GER-SUI tak mam jeden na predaj...
17.5.2019 - 21:52
0

Tehelnepole

 

pozri, chod k.ximaky, najdes ram priekupnikov, priprav si niekolko stovak eur...
17.5.2019 - 22:49
0

LenTak93

 

alebo aj nie niektorí si pred štadiónom veľmi rýchlo rozmyslia, či budú mať nakoniec aspoň niečo, alebo nič

dnes na večerný zápas FIN-GBR šli lístky veľmi lacno, veľa Slovákov zrejme nechcelo ostávať a tak to ponúkali pred štadiónom... jeden tam mal tabuľku s cenou, kde lístok predával za 50€ (pôvodne 45), potom bola tá cena niekoľkokrát preškrtnutá, až to predával za 20€
17.5.2019 - 23:40
0

hello, havarju

 

Inak Pánik je najväčšie prekvapenie týchto MS v pozitívnom slova zmysle
17.5.2019 - 23:05
+6

Scorpi

 

Inak naramne sa budem smiat ak by nahodou teda americania prehrali s nemcami a naozaj by sa rozhodovalo o nasom postupe v zapase usa kanada, tak ako ti isti ludia co piskali pocas kanadskej hymny budu obleceni v kanadskych dresoch, pomalovani kanadskymi farbami a na konci zapasu budu hrdo spievat kanadsku hymnu
17.5.2019 - 23:31
+1

thovthKe

 

Alebo aj nie: keď sa USA a Kanada dohodne
17.5.2019 - 23:55
0

kapo10 BLOG

 

To je to ze v ich mentalite to nie je... Ked vidia ze mozu jeden druheho sportovo vyradit je to motivacia navyse
18.5.2019 - 10:16
+2

nnestor

 

rybar ma smolu na tu novu vystroj. to som este nevidel, aby sa brankarovi odopol beton.
18.5.2019 - 11:10
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 16.6.2019 02:52
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.P.Bystrica000000:00
11.Sp.Nová Ves000000:00
12.SR 18000000:00
Aktualizované: 16.6.2019 03:55
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 16.6.2019 03:55
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 16.6.2019 03:55
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 19.6.2019 05:08
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 19.6.2019 05:08
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 19.6.2019 05:08
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 19.6.2019 05:08
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 19.6.2019 05:08
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 19.6.2019 05:08

Bleskovky

Eakins sa stal hlavným trénerom Anaheimu Ducks

Klub zámorskej hokejovej NHL Anaheim Ducks angažoval do pozície hlavného trénera Dallasa Eakinsa. Ten na lavičke nahradí dočasného kouča Boba Murrayho, ktorý viedol tím od februára po odvolaní Randyho Carlylea. Pätdesiatdvaročný Američan pôsobil počas predošlých štyroch rokov ako hlavný tréner na farme Ducks v tíme nižšej AHL San Diego Gulls.
17.6.2019 19:32 - TASR

Philadelphia vykúpi zo zmluvy obrancu MacDonalda

Kanadský hokejový obranca Andrew MacDonald nebude pokračovať vo Philadelphii Flyers. Vedenie klubu zámorskej NHL ho totiž vykúpi zo zmluvy. MacDonald zaťažoval platový strop piatimi miliónmi dolárov.
17.6.2019 09:47 - TASR

Hagelin sa dohodol s Washingtonom na novom štvorročnom kontrakte

Švédsky hokejista Carl Hagelin sa dohodol s klubom NHL Washington Capitals na predĺžení zmluvy. Nový štvorročný kontrakt mu celkovo vynesie 11 miliónov dolárov, v priemere tak za sezónu zarobí 2,75 mil. USD.
17.6.2019 09:18 - TASR

Määttä sa sťahuje z Pittsburghu do Chicaga, opačným smerom Kahun

Fínsky hokejový obranca Olli Määttä bude v novej sezóne NHL obliekať dres Chicaga. Vedenie Pittsburghu Penguins ho vymenilo do tímu Blackhawks za nemeckého útočníka Dominika Kahuna a voľbu v 5. kole tohtoročného draftu. "Jastrabi" chceli vystužiť svoje obranné rady po tom, čo druhú sezónu po sebe nepostúpili do play off.
16.6.2019 08:28 - Michal Bruner / TASR

LA King vykúpili zo zmluvy Phaneufa

Tím zámorskej hokejovej NHL Los Angeles Kings vykúpil zo zmluvy obrancu Diona Phaneufa. Tridsaťštyriročný kanadský veterán mal kontrakt platný ešte dve sezóny. Aktuálnu sedemročnú zmluvu v hodnote 49 miliónov USD podpísal Phaneuf v roku 2013 s Torontom, odkiaľ ho po troch rokoch vymenili do Ottawy.
15.6.2019 22:05 - Michal Bruner / TASR

Ruský obranca Ľjubuškin predĺžil o rok kontrakt s Coyotes

Vedenie klubu NHL Arizona Coyotes sa dohodlo s ruským obrancom Iľjom Ľjubuškinom na predĺžení spolupráce. Dvadsaťpäťročný hokejista, ktorý sa mohol stať obmedzeným voľným hráčom, podpísal s "kojotmi" nový ročný kontrakt. Detaily zmluvy nie sú známe.
15.6.2019 08:36 - Michal Runák / TASR

Vo veku 81 rokov zomrel bývalý fínsky reprezentant Juhani Wahlsten

Vo veku 81 rokov zomrel v nedeľu bývalý fínsky hokejový reprezentant Juhani Wahlsten. Bývalý kapitán "Suomi" sa zapísal do histórie fínskeho hokeja predovšetkým na MS v roku 1967, keď sa dvomi gólmi podieľal na prvom víťazstve Fínska nad Československom. Po skončení kariéry pracoval Wahlsten ako tréner a funkcionár. V roku 2006 ho uviedli do Siene slávy Medzinárodnej hokejovej federácie (IIHF).
11.6.2019 15:41 - / TASR

New Jersey podpísalo zmluvu so Švédom Boquistom

Klub zámorskej hokejovej NHL New Jersey Devils podpísal trojročný nováčikovský kontrakt so švédskym útočníkom Jesperom Boqvistom. Dvadsaťročný krídelník odohral uplynulé dve sezóny vo švédskej lige v tíme Brynäs IF. V 55 zápasoch minulého ročníka strelil 13 gólov a pridal 22 asistencií.
10.6.2019 22:22 - Michal Bruner / TASR

St. Louis v šiestom zápase finále bez suspendovaného Barbaševa

Disciplinárka hokejovej NHL suspendovala útočníka St. Louis Blues Ivana Barbaševa na jeden zápas za úder do hlavy Marcusa Johanssona z Bostonu Bruins. Informovala o tom agentúra AFP. Dvadsaťtriročný Rus zasiahol súpera v prvej tretine piateho zápasu finálovej série play off.
8.6.2019 08:21 - Michal Bruner / TASR

Buffalo si udržalo najlepšieho strelca, Skinner podpísal lukratívnu zmluvu

Vedenie hokejového klubu NHL Buffalo Sabres sa dohodlo na predĺžení zmluvy s Jeffom Skinnerom. Dvadsaťsedemročný útočník podpísal lukratívny kontrakt na osem rokov, ktorý mu zaručí priemerný príjem 9 miliónov dolárov za sezónu. Sabres o tom informovali na svojom twitteri.
8.6.2019 08:09 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola