Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Glen Hanlon zatiaľ posily nepýta: V lige sme preto, aby sme pozdvihli maďarský hokej

Trenčania po sérii horších výkonov a výsledkov dokázali v piatok vyhrať v Detve a tri body chceli potvrdiť aj doma proti DVTK Miškovec. Dukle sa to podarilo, hostí prakticky do ničoho nepustila, dvoma bodmi prispel k víťazstvu útočník štvrtej formácie Denis Hudec.


Denis dokázal streliť gól v oslabení, keď Dukla využila zlé striedanie hostí, Bližňák prečíslenie pretavil v gólovú prihrávku. „Dobre som skočil na ľad, akurát vo chvíli, keď Cebo posúval puk Máriovi Bližňákovi a ten mi to potom dobre prihral cez obrancovu hokejku, stačilo to trafiť,“ poďakoval spoluhráčovi za gólový pas Hudec. Bol to jeho druhý gól v sezóne, prvý zaznamenal v piatok v Detve, keď tečoval strelu od obrancu. Práve tento štýl, kedy Trenčania hrajú priamočiaro na bránu a snažia sa znepríjemňovať situáciu brankárovi, viedol k dvom víťazstvám. „Hrali sme to, čo sme si povedali. Chceli sme hrať jednoducho, tlačiť sa do brány a napadalo nám to tam. Tak by sa to malo hrať. Hoci súper dnes dobre bránil stredné pásmo, my sme si tam puky pretečovali a tak sme získavali pásmo, držali sme sa na puku a išli jednoducho do brány,“ hodnotil hru tímu Denis. Nastupuje pravidelne v štvrtom útoku a chodí aj na oslabenia. „Tréner od nás očakáva, aby sa náš útok čo najviac držal na puku, aby sme nehrali v našom pásme, hrali do tela, bránili oslabovky. Myslím si, že dnes nám to išlo, len tak ďalej pokračovať,“ zaželal si 25-ročný krídelník Dukly. V čerstvej pamäti má stále aj začiatok minulej sezóny, kedy to Trenčanom išlo mimoriadne, ale ani v tohtoročnej situácii, ktorá nebola tak ideálna, kabína neklesala na duchu. „Tá atmosféra je tu stále taká istá, síce sme od začiatku nehrali tak, ako sme si predstavovali, hrali sme hokej, kde sme moc vymýšľali. Ale od Detvy to ide v správnych koľajách, ideme hrať opäť jednoducho. Treba bojovať a drieť,“ podotkol Denis Hudec.

Dukla do zápasu s DVTK nastúpila s miernymi korekciami v zostave, Ölvecký si vymenil miesto so Sádeckým, mladíci Sádecký – Hecl tak nehrali spolu, ale každý v jednom z prvých dvoch útokov. „Tie zmeny mali jediný cieľ, aby sme oživili naše prvé dva produktívne útoky. Niektoré veci nám nefungujú, aj po víťazstve v Detve sme si rozobrali naše chyby, kde sme ich napriek víťazstvu urobili veľa. Napriek výhre sme boli k hráčom kritickí a rozobrali sme si to na videu. Chceli sme trochu rozdeliť rýchlosť do tých dvoch produktívnych útokov, sčasti sa nám to podarilo. Uvidíme, čo prinesú ďaľšie zápasy,“ povedal k zmene trenčiansky asistent trénera Ján Pardavý starší. Jeho tím bol v minulej sezóne najlepší v bránení oslabení, s úspešnosťou 86,24%. V doterajšom priebehu novej sezóny bolo toto hodnotenie podstatne horšie – 71,11%. Horšie na tom je už len dvadsiatka. Z hľadiska vyzeralo bránenie Dukly v predošlých zápasoch pasívne. Bývalý skúsený útočník, ktorý je pravou rukou trénera Oremusa, má ale iný pohľad. „Ani v tých zápasoch predtým, kedy nám oslabenia nešli, sme nehrali len pasívny box, chceli sme hrať aj v našom pásme aktívne, čísla máme zlé aj preto, že sme dostávali také góly, ako v Nitre, kde sme už hrali vabank, alebo doma po nejakých chybách. Naša hra v pásme je dobrá, ale po vstupe do obranného pásma sme mali problémy s preberaním hráčov, tam nám to nefungovalo, preto sú čísla slabšie, ale máme sa od čoho odraziť, a bude to len lepšie. Hráme oslabenia s takmer rovnakou zostavou, ako minulý rok, kedy nám to extrémne fungovalo, počas celej sezóny sme boli na čele v hodnotení oslabení, tento rok je to slabšie, ale myslím si, že sa dostaneme na tú úroveň, ako by sme chceli,“ myslí si Pardavý.

Trénerom Miškovca je známy Kanaďan Glen Hanlon, ktorý pred časom dve sezóny viedol aj slovenskú reprezentáciu. Nezabudol to spomenúť v pozápasovom hodnotení. „Gratulujem Trenčanom, hrali rýchlo a dobre. Bolo pekné vidieť opäť niekoľko mojich bývalých hráčov z národného tímu, ako Branka či Milana, ktorí stále hrajú vo vysokom tempe, stále sú lídrami tímu. My pracujeme v Miškovci na tom, aby sme sa k nim postupne priblížili,“ povedal Hanlon. Nás zaujímalo, aké sú jeho ciele v sezóne. „Je príliš skoro hovoriť o cieľoch, hráčom vštepujem, aby sa snažili zlepšovať, my im v tom budeme pomáhať. Asi po 25 zápasoch budeme mať lepšiu predstavu, aké ciele sú z našej strany primerané,“ vyjadril sa 61–ročný kouč. Jeho mužstvo toho v Trenčíne moc neukázalo, ale o posilách zatiaľ neuvažuje. „Som spokojný s našou zostavou. Mám našich hráčov rád, dôvod prečo hráme túto ligu, je pomôcť zlepšiť maďarský hokej. Liga je o dve triedy lepšia, takže musia tvrdo pracovať. Trenčín je veľmi dobrým mužstvom, snažili sme sa tu, ako sa dalo, hoci to nevyšlo. Ale môj tím mám rád,“ zdupľoval bývalý tréner Slovenska.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


fundovany_odbornik

 

takze pre nasu ligu obrovsky prinos. Za par drobnych vas ideme ucit hrat hokej. Kde su dnes tie keci o tom ako idu hrat o prve pozicie alebo ako maju rozpocet na urovni nasich top klubov atd... ?
8.10.2018 - 13:53
+26

UssKe

 

+ prázdny štadión v Budapešti je pre Ligu veľkým prínosom.
8.10.2018 - 14:03
+27

doc.koniferum

 

ani jedno maďarské mužstvo neni herne pre našu ligu prínosom.
8.10.2018 - 14:17
+29

snapshot

 

Lebo skrachovana Skalica, Martin by boli
9.10.2018 - 12:34
+7

doc.koniferum

 

napísal som niekde,že by boli?nenapísal...teraz pribudli maďari,tak sa bavme o nich.ked budú v lige martin a skalica a tiež budú do počtu,napíšem to isté aj o martine.nemám s tým problém,hoci som z martina.
9.10.2018 - 20:32
0

CanadiensHockey

 

Aký negatívny vplyv má prázdny štadión v Budapešti na kvalitu našej ligy?
8.10.2018 - 14:50
+4

NR

 

Opytaj sa sponzorov
8.10.2018 - 14:55
+14

racmaster

 

vacsina nasich muzstiev, ktore su teraz prave chvilu v tabulke nad nimi ma komplet prvy utok za madarske priskocne... opytajte sa kazdy sam seba, kde by vas tim bol bez prveho utoku...?

v madarskom opojeni ste zabudli na slovensku novinku: zakon o sporte=menej penazi=slabsi kader
8.10.2018 - 18:09
+8

topska

 

navstevnost na madarskych stadionoch nijako neovplyvnuje sponzorske zmluvy napriklad u nas v Poprade...Ci si mam spytat sponzorov MAC?
8.10.2018 - 18:30
+1

strojar

 

Junáčik,
a koľkože sponzorov pribudlo v Poprade v súvislosti s príchodom maďarských klubov do slovenskej ligy?
Veď vieš, rozšíril sa reklamný trh.
Či?
8.10.2018 - 19:44
+2

topska

 

Nemozem relevantne odpovedat na tuto otazku kedze som sa osobne nepytal novych sponzorov na to ci prisli kvoli nim. Mozem ale povedat ze tie sponzorske zmluvy su po ich vstupe vyhodnejsie ako boli pred tym. Seru ma iektore nedotiahnute veci ohladom marketingu ci penazi ktorych mohlo byt pre zvaz ci kluby viac ale jak pocitam tak pocitam stale je ich vstup po financnej stranke pre klub vyhodny. Som za to aby sa pomahalo viac slovenskym klubom v prvej ci druhej lige ale doteraz som nedostal od nikoho normalnu odpoved na otazku ako negativne vplyva vstup madarskych klubov na tieto nase kluby...
8.10.2018 - 19:57
+6

sob3k

 

"Mozem ale povedat ze tie sponzorske zmluvy su po ich vstupe vyhodnejsie ako boli pred tym"

A teraz ma caka velmi silny vnutorny boj medzi tym, ci mam verit niekomu, kto k tym veciam ma realny pristup a vidi do nich alebo strojarovi
8.10.2018 - 20:15
+4

topska

 

Ale kludne to moze byt v inych kluboch inak. Ak do toho vidi aj Strojar u nich tak nech napise. Ja mu nemam preco neverit. No ci to je aj opacne za to ruku do ohna nedam
8.10.2018 - 20:23
+3

Sunkafit

 

Negativny vplyv je nulovy
9.10.2018 - 9:29
+5

spartacus

 

Este stale maju. Viac ludi na hokeji ako v Ziline
9.10.2018 - 5:49
0

batman

 

podobne ako prázdne štadióny v iných tipsportligových mestách...
8.10.2018 - 15:39
+27

Frey77

 

Cakal som od nich daleko viac,hlavne od Miskolca.Jasne,ved je de facto zaciatok sutaze,ale ozaj ze budu oba kluby posledne-Orange neratam,to som teda vobec necakal.Asi to ozaj bola chyba
8.10.2018 - 14:59
+2

Big brother

 

Uz to tu bolo x krat spominane, je to beh na dlhu trat..nikto nemohol čakat, ze pride madarsky klub do ligy a hned ju vyhra. Na Slovensku mozte byt radi, ze je v lige dalši financne zabezpečeny klub, ktory ma potencial sa rozvijat.
8.10.2018 - 15:29
+21

gta98

 

Joj, tieto reci. Si ich uctovnik? Preco sa tie peniaze co tak strasne maju neodrazaju v kadri?
8.10.2018 - 16:07
+3

Big brother

 

Nepotrebujem byt ich učtovnik, aby som vedel, ze su finančne stabilnejsie kluby ako Martin, či Skalica.

Kader...je predpoklad, ze ten kader je drahši ako vačsina slovenskych. Len ide o to, aby tu našu ligu spoznali a podla toho skladali kader v buducich sezonach.
8.10.2018 - 16:16
+15

juromt

 

....: Ved oni tu ich filozofiu prezentuju a menit nebudu. Aky vyznam ma pre nich vyhravat slovensku ligu s kanadanmi? Koho to v madarsku zaujima preboha. Ak to chcu raz stavat na madaroch tak asi mozu skladat len z toho co maju v madarsku a z toho nikdy konkurencieschopny extraligovy tim neposkladaju. Mozno by stacilo zbavit sa len MACu a koncentrovat sa na Miskolc bolo by to mozno o nieco (hovorim mozno a len o nieco) lepsie. 3 muzstva na urovni EBEL a nasej Extraligy proste madari s ich filozofiou nemozu utiahnut.
8.10.2018 - 16:46
+2

Big brother

 

Tí madarski hrači nie su az takí kripli ako si mysliš.
8.10.2018 - 17:21
+2

juromt

 

...: Vacsina je max na prvoligovej urovni.. co nie je zle. Neznamena to ze su kripli. 3 muzstva proste nedaju dokopy. V Ebel su cele roky len do poctu.. sem tam motgka vystreli. To su fakty.
8.10.2018 - 19:05
+3

HurikanBJ

 

Oni keď sa chcú povedzme "učiť hrať hokej od nás" mali hrať extraligu juniorov, ne TL
9.10.2018 - 13:40
0

topska

 

muzi sa uz nemaju co ucit? A dalsia vec, zahranicne kluby hravaju aj nase mladeznicke sudaze, ale za to sa tolko neplati...
9.10.2018 - 14:00
0

riskohrasko1

 

Ty niesi na slovensku? Ze môžete byť radi?
8.10.2018 - 16:32
+2

Big brother

 

Mozeme.
8.10.2018 - 16:38
0

stan-PP

 

taky prinos jak podme s*at.. radsej keby sa podporili domace mesta ktore by velmi radi hrali aj divacky by to bolo top, hokejove mesta ako Martin a Skalica
8.10.2018 - 18:15
0

topska

 

Ako sme my na slovensku podporili madarske muzstva, resp. ako sa uskodilo nasim hokejovym mestam vstupon tychto muzstiev? Lebo sa to tu dookola obmiela ale ja som to doteraz nepochopil
8.10.2018 - 18:33
+26

Nemehlo

 

Asi mal Orban dat peniaze Skalici a Martinu a ti si mali kupit start v extralige. Myslim si, ze cast ludi nerozumie tomu, ze keby Skalica s Martinom mali milion tak tiez mozu startovat v lige
9.10.2018 - 9:46
+6

Tino

 

keby sme radsej: podporili vacsinou znamena naliali tam cosi z verejnych financii, on sam , z vlastneho nic take nepodpori ale ak by sa to zariadilo zo spolocneho tak fajn
9.10.2018 - 10:00
+4

juromt

 

...: Ale je ti jasne ze tento projekt je z velkej casti zavisly prave na verejnych financiach? Akurat ze v madarsku s tym problem nie je.
9.10.2018 - 11:31
+1

Tino

 

mna HU verejne financie : nezaujimaju, ale keby som bol HU urcite som proti
9.10.2018 - 11:54
+5

Big brother

 

Ako by si ich podporil?
9.10.2018 - 0:39
+1

Aasen36

 

Baráž : Spadnúť nemajú kde, takže sa budú hrať na vlastnom piesku a pomaly rozvíjať. Pohodička..
8.10.2018 - 14:17
+5

strojar

 

"dôvod prečo hráme túto ligu, je pomôcť zlepšiť maďarský hokej"
8.10.2018 - 14:26
+3

ilamg

 

nieco ako slovan
8.10.2018 - 14:31
+56

amaskiea BLOG

 

to je snáď iba dobré, že majú svoju vlastnú motiváciu/záujmy...
9.10.2018 - 13:59
+1

strojar

 

To, že Maďari chcú zlepšovať svoj hokej je úplne pochopiteľné a je to v poriadku.
Mňa by zaujímalo akú motiváciu "zlepšiť maďarský hokej" mali/majú tí, ktorí to zo slovenskej strany vymysleli a odsúhlasili.
9.10.2018 - 15:48
0

Tino

 

fabulujes: vedlajsi efekt ktory sme sledovali bolo ich zlepsovanie pochopitelne ze to ocakavame ak ale podsuvas ze toto bol motiv SVK strany pri prijimani HU pisem ti ze si demagog...a musim sa opytat cim / ako sa aktualne zivis?
9.10.2018 - 16:04
+7

amaskiea BLOG

 

Tí, ktorí to zo slovenskej strany vymysleli, majú nepochybne tiež svoju vlastnú motiváciu. Nevidím im do hláv, ale asi sa to tu snažia všemožne (a preto aj týmto) rozhýbať, nájsť nový impulz, priniesť oživenie... Už ten rozruch, čo to vyvolalo doteraz, svedčí o tom, že sa im to darí.
9.10.2018 - 16:05
+7

Acorgonka

 

slovenske kluby mozu byt radi ked uz su taki slabucki ved sa na nich tym padom daju nazbierat body nie ? kazdy bod v konecnom zuctovani mozu mat cenu zlata nech sa len ucia a vylepsuju jedine ze by vedeli pisat o tom ti co s nimi volake tie body stratili
8.10.2018 - 14:31
+3

ymemsreves

 

Vidim tu kopec odbornikov to som rad...
8.10.2018 - 14:42
+12

lubfito

 

9.10.2018 - 14:11
+1

DeL

 

Slováci si vždy nechajú aj do kolena vŕtať, za "maďarský dukát" ... poznáme z histórie
8.10.2018 - 14:47
+10

Badboy87

 

keby taku logiku mali aj slovane ze pomoct slovenskemu hokeju, keby davali sance mladym slovakom z ligy .
8.10.2018 - 14:49
+2

AdamNR

 

Napisem vam sem jednu vec, co mozno mnohi neviete. Ja som tiez obhajoval vstup madarov z hladiska marketingu a penazi z prenosov, sponzorov.
Realita je taka, ze ziadne peniaze kluby nedostanu ani za vysielanie ich zapasov v madarskej tv, ani za reklamu na lade SK muzstva. Je to velky krok vedla kvoli hlupym 100 tisicom.
8.10.2018 - 15:01
+3

Tino

 

po sezone: sa bude rekapitulovat, ak si kluby povedia ze im to za to nestalo, Hu v nasej lige next sezonu nebudu....je to celkom jednoduche
8.10.2018 - 15:05
+8

weefoe

 

Hlúpych 100K?? Znie to trochu velikášsky.
8.10.2018 - 15:14
+7

Senator BLOG

 

ty tych 100 000 zozenies do zajtra, ze?
9.10.2018 - 10:41
+2

Kaita Waikiki

 

madarske muzstva = ziadny prinos (iba 100tisic kazdemu klubu), mali tam byt skalica, martin, kezmarok a hk medokýš turčianske teplice!
8.10.2018 - 15:13
+7

juromt

 

,,,: 100tisic kazdemu klubu.. to je vo forintoch?
8.10.2018 - 15:20
+5

Atlan

 

a aky prinos by mali tebou spominane kluby ktore uz stihli skrachovat (neviem ci vobec boli vyplatene vsetky dlzoby)?
8.10.2018 - 17:36
+7

cy2kz

 

OT: Baluška: https://www.sport.cz/hokej/ostatni/clanek/1029594-neskutecny-zarez-ceskeho-tymu-uznany-vymysleny-gol-ze-sestrihu-radeji-smazali.html#hp-sez
8.10.2018 - 15:17
0

mitoO

 

A videorozhodca bol kto?
8.10.2018 - 15:20
+12

mitoO

 

Aha, uz vidim. Ako to je vlastne v EBEL? Lebo u nas hlavny vola videorozhodcovi a ten povie vysledok a hlavny uz ho uz len zahlasi.
V KHL tusim pozeraju aj hlavni, pripadne ciarovi video.
8.10.2018 - 15:22
+1

cy2kz

 

Já ti nevím, u nás většinou prohlížejí video oba hlavní a na základě videa se rozhodnou. Jak je to jinde nevím (ani když jsem byl na "výjezdu", tak jsme svědkem videa nebyl). Spekuluje se, že tam byly špatný záběry (úhly), ze kterých nebylo nic vidět. Ale zas pokud není celý puk vidět v brance, tak to nemůže uznat ani videorozhodčí. Nicméně ten Váš exot je nominovanej k nám na zítřejší zápas. Jestli přijede, tak se má na co těšit. A nebyl to v EBEL jeho první zářez.
8.10.2018 - 15:28
+4

opeKE

 

Ako to by som fakt chcel vysvetlenie preco uznali gol zo strely ktora vobec nesmerovala do priestoru brany (aj keby stala na svojom mieste) a este toho madara nechapem ze sa tesil ze dal gol ked zjavne musel vidiet ze strela sla mimo.
8.10.2018 - 15:43
+1

cy2kz

 

Každopádně si uřízli "mezinárodní" ostudu. Video a články se objevili jak v Česku, Maďarsku, tak i v Rakousku a i na Slovensku (konkurence). A myslím si, že min. v Chorvatsku a Itálii to budou řešit taky...
8.10.2018 - 15:47
0

Brambor

 

veď to takto robia aj v NHL aj počas MS... hlavný zavolá videorozhodcovi... sa tu tvárime ako keby to bolo len u nás inak. Ak je to v EBEL opačne tak to je zlé, pretože takto si vlastne sám sebe môže hlavný potvrdiť zlé rozhodnutie. Si si istý, že v tom rozhodnutí mali hlavné slovo Baluška a spol. a nie videorozhodca? Ak áno tak je to blbosť a mali by to zrušiť.
8.10.2018 - 16:14
+1

cy2kz

 

Ano, posuzuje to jeden nebo oba hlavní. Už jsem si to i ověřil.
Jinak už je i odezva z vedení. Nic se nestalo, sice puk v bráně neviděli, protože ve Feh mají video na úrovni KP, ale i tak gól platí a Baluška vlastně udělal dobře.
https://www.facebook.com/groups/ORLI.ZNOJMO.v.EBEL/permalink/1947974545268829/
8.10.2018 - 16:18
0

Brambor

 

kamo ja tam nič nevidím... to je vaša skupina bez šance.
8.10.2018 - 16:30
0

cy2kz

 

Soráč, zapomněl jsem. Ale nic jinýho, jak to, že záběry jsou neprukazny (což by mělo znamenat, že gól neplatí) a že jsme si měli vzít chalange se tam stejně nedozvíš. Toť ofiko vyjádření vedení soutěže.A sou tam odkazy...
8.10.2018 - 16:55
+1

Brambor

 

ešte ma napadá, ale to len hádam - nemôže gól platiť aj vtedy keď letí do bránky ale je úmyselne posunutá a puk sa tam nedostane ale keby nebola tak platí?
8.10.2018 - 17:00
0

opeKE

 

Ano ved preto som pisal vyssie ze ak by puk smeroval do brany resp do pozicie (imaginarnej) ako keby branka bola na svojom mieste tak ano ale tu isla strela vyssie a ziaden hrac ak som dobre pozeral puk netecoval vyssie pri tom vrazeni do brany.
8.10.2018 - 17:34
0

Tizo BLOG

 

vykaslite sa na EBEL a podte k nam sice tu bude Baluska castejsie..a k tomu aj Jonak...
8.10.2018 - 17:47
+3

mitoO

 

Jonak uz konci tento rok
8.10.2018 - 18:50
+4

Tizo BLOG

 

uz vcera bolo neskoro
9.10.2018 - 0:48
+1

forwardPP

 

Ten exot he najhorší rozhodca v tejto sezóne spolu so Stanom. Baluška v zápase Trenčín-Poprad neodpískal jasný faul Šveca na Kozáka. Švec dal lakeť do hlavy Kozáka a mal dostať 5+DKZ ale neodpískal to a tým hrubo ovplyvnil zápas.
8.10.2018 - 16:56
+1

cy2kz

 

U nás to przní skoro každý zápas. A to vypadal ze začátku nadějně...
8.10.2018 - 17:00
+1

mitoO

 

Nebol az taky tragicky. Ale zopsul sa.
8.10.2018 - 17:31
+2

forwardPP

 

Súhlas.
8.10.2018 - 18:57
+1

forwardPP

 

Ja som ho mal,za najlepšieho rozhodcu v lige po minulé roky,ale túto sezónu píska fakt zle a to nebol jediný zápas kde boli sťažnosti.
8.10.2018 - 18:57
+3

weefoe

 

Neviem, prečo sa niektorým tunajším odborníkom nepozdáva účasť HU tímov. Veď už nejaký ten slovenský klub ozbíjali a môžu byť jazýčkom na váhe v konečnom zúčtovaní. A máme 11 kolo a opäť už niektorí tu behajú z účtami.
8.10.2018 - 15:18
+12

Acorgonka

 

som rada ze aspon jeden je toho nazoru co ja
8.10.2018 - 15:24
+2

Acorgonka

 

posily zatial nepyta... zatial
8.10.2018 - 15:24
0

AdamNR

 

Ja rozpravam o cisto ekonomickom hladisku
8.10.2018 - 15:32
0

Acorgonka

 

No ved aj to ...madarske peniazky aaano kluby nie ...divne
8.10.2018 - 16:49
+4

Tizo BLOG

 

suhlas...
8.10.2018 - 17:48
0

strojar

 

Čo je to "z účtami"?
8.10.2018 - 18:23
+2

OhavLAX

 

Keď vyhrávajú, tak je zle a slovenský hokej na dne, keď prehrávajú, tak nie sú prínosom, keby boli v prvej štvorke, tak je to hanba nášho hokeja a ligy, keď sú posledný tak ich tu nepotrebujeme, keď sneží chceme teplo, keď je teplo chceme vietor, proste Slováci
8.10.2018 - 15:33
+99

Acorgonka

 

Tak!
8.10.2018 - 16:49
+1

Brambor

 

Slováci sú zdivočelí Česi... Feral Czech
8.10.2018 - 17:18
+9

hcpozitiv

 


9.10.2018 - 11:39
+2

Urpiner16

 

Lepšie povedané košický čech.
9.10.2018 - 13:35
0

Acorgonka

 

no maaaria! ja sa necitim ako zdivocela ceska sakra!
9.10.2018 - 12:42
0

Brambor

 

tak divožienky sú v obľube pánov
9.10.2018 - 14:29
0

Acorgonka

 

ako diva Bara od splavu ale tak pobavilo no
9.10.2018 - 14:33
0

Atlan

 

tak toto si vystiznejsie napisat ani nemohol
8.10.2018 - 17:40
+1

OhavLAX

 

Ja niekedy vážne žasnem aký sme my umňaukaný národ a o tom akí sme netrpezliví, to ani nehovorím
8.10.2018 - 19:25
+2

racmaster

 

presne tak. madari su financny prinos, vsetky kluby dostali 100keur, to su peniaze na jedneho spickoveho hraca navyse, alebo dvoch silno nadpriemernych do kazdeho muzstva. ak to aj na tych kadroch nevidno, je to najma vdaka tomu, ze tento plus sa neguje minusom zavedenia statutu zamestnanca hraca... jednoduchsie, keby nedosli peniaze od madarov, kazdy jeden tim by bol citelne slabsi, ako vlani, kvoli novemu zakonu o sporte...

a ci budu sportovym prinosom sa ukaze az po poslednom kole. ak budu posledni a ak ten posledny svk tim bude mat viac bodov ako madari a nasledne ho martin s michalovcami vytrepu v barazi, tak potom to bude mozne nazvat, ze niesu prinosom, lebo mame v druhej lige lepsie timy. inak su prinosom.

napriek tomu, ako sa martinu v tej lige dari, myslim si, ze niesu lepsi ako madari. a z dlhodobeho hladiska ani byt nemozu. financne zazemie nepusti.

osobne si myslim, ze madari pojdu hore a predbehnu do konca sezony barazistov. co je a aj bolo najrealnejsie vyhodnotenie ich sily.

nezabudajte, ze pobili bystricu, pobili nitru, kosice mali na vlasku...
8.10.2018 - 18:01
+3

strojar

 

Poprosím o informáciu odkiaľ vieš, že kluby dostali 100 000.
Ďakujem.
8.10.2018 - 18:24
0

racmaster

 

1 000 000 /10
8.10.2018 - 18:33
+1

mitoO

 

„My s Nitrou sme hlasovali proti účasti maďarských klubov. U ostatných zrejme zavážil súvisiaci finančný profit 2,5 milióna eur pre slovenské kluby. Uvidíme, akým kľúčom sa bude rozdeľovať. Nevylučujem, že kluby z cudziny môžu slovenskú súťaž oživiť, ale po roku sa ukáže, či bol projekt Richarda Lintnera šťastným krokom,“ dodal Ružička.
8.10.2018 - 18:47
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
strojar

 

Deliť desiatimi vieš.
Kde si vzal ten milión?
8.10.2018 - 19:39
0

OhavLAX

 

Bolo to v národnej obrode a v včielke číslo tuším 7, alebo 8
8.10.2018 - 19:43
+13

topska

 

Aj v Slniecku ale tak zase im by som neveril, predsa len slnieckari toho nakecaju a plati ich Madar
8.10.2018 - 19:46
+5

racmaster

 

ked si sledoval celu tu vec od zaciatku, co verim, ze si sledoval, tak vies, ako sa to vyvijalo. nakoniec sa to zastavilo na 100 000 eur pre kazdy klub, plus nieco pre zvaz atd.

ci mas nejaku informaciu zo zaruceneho zdroja, ktora vravi o inom cisle, pripadne, ze nikto nic nedostal? ak ano, von s nou a nesaskuj tu s tymi poslaneckymi moresmi. alebo povedz ze nemas a neotravuj ludi ktori maju s tym, ze ty potrebujes dokaz. keby si ho aj dostal, ako spravny politik by si ho aj tak spochybnil. potom by sme sa nezmyselne dlho natahovali a k nicomu aj tak nedospeli, lebo by medzi tym vznikla nova kauza. atd atd...

cize toto vsetko preskocme a rovno vyklop co vies a o co je to doveryhodnejsia informacia, ako tych 100k. a neotravuj tu s revizorskym pristupom
10.10.2018 - 12:46
+4

Tino

 

s HU: si mozeme pomoct, Hu si prilezitost, ktora moze , nemusi vyjst samozrejme, ale je to prilezitost ako do ligy naliat nejake prachy zo zdroja ktory je vydatny a stabilny... debata o tom ze to vraj nema okamzity poziticny efekt pre nas je IMHo nezmysel, pri investiciach ak chce jeden seriozne podnikat to takto nefunguje, navratnost sa rata v rokoch nie tyzdnoch , mesiacoch....cim sa v diskusii HP zaoberaju bezni citatelia je v podstate jedno,nastastie nerozhoduju o nicom podstatnom.
9.10.2018 - 9:39
+6

strojar

 

Priateľu,
s tým, že investovanie a profit z neho, je dlhodobá záležitosť, nemožno iné, iba súhlasiť.
Lenže problém je, že neinvestovali Slováci, ale Maďari, ktorí z toho očakávajú v dlhodobom horizonte profit.
Profit na Slovenskej strane je jediný - jednorazová platba od Maďarov.
9.10.2018 - 15:53
+2

topska

 

V tejto sezone su ale investicne najvacsim sponzorom slovenskeho hokeja. Zda sa ti to malo? Kludne nech ocakavaju profit, ten je u nich vsak otazny a nijako negativne neovplyvni financnu situaciu ci hokejovu situaciu na Slovensku. Co sa ale o jednorazovej obrovskej investicii za nic negativne neda hovorit. Ci ty ake negativa vidis? Prekonaju tie financie ci (tazko s tebou debatovat o marketingu) vplyv na sponzorske zmluvy alebo rozsirenie televizneho trhu a nasej ligy do dalsich televizii v zahranici?
9.10.2018 - 16:00
+1

strojar

 

Rozšírenie televízneho trhu, vplyv na sponzorské zmluvy?
To si robíš srandu, že?
9.10.2018 - 16:03
+1

topska

 

Odpisal som ti uz vyssie, aky to ma vplyv na sponzorske zmluvy. Nemam si preco roit srandu. Rozsirenie televizneho trhu sa neudialo? Ved sa nasa liga takto vysiela v dalsich krajinach a v dalsej televizii. Co je na tom srandovne? Vidis do sponzorskych zmluv klubov?
9.10.2018 - 16:14
+1

strojar

 

V ktorých "ďalších krajinách" sa vysiela slovenská hokejová liga?
9.10.2018 - 16:50
0

topska

 

V Madarsku pripadne vsade tam, kde chytaju ludia konkretny DIGI Sport.
9.10.2018 - 17:01
+3

topska

 

preco zase neodpovedas ale vyzadujes od inych aby tak cinili?
9.10.2018 - 18:26
+4

Urpiner16

 

Ja by som chcel vedieť ako sa dívajú rusi vo vedení KHL na profit Slovana v dlhodobom horizonte v ruskej lige.
9.10.2018 - 16:04
0

Tino

 

semantika: my sme predsa investovali tak ze sme ich prijali..to ze onbi leju peniaze k nam je imho nasa sikovnost bedefit
9.10.2018 - 16:08
+2

amaskiea BLOG

 

a nie je chyba skôr v nás, že my na to takto nepozeráme (ako na profit v dlhodobom horizonte ako priamy výsledok nejakej našej snahy), ale namiesto toho sa len spoliehame, že raz nájdeme zázračný mešec/oslíka-potras-sa/bohatého filantropa/verejný rozpočet/vďačného odchovanca-milionára/...?
9.10.2018 - 16:12
+1

vlado.1989l

 

Zatiaľ prínos pre našu ligu nulový, dúfam že po základnej časti sa budem mýliť. Ale ak oba tímy skončia na posledných miestach tak predĺženie spolupráce pre daľší rok by bol smiešny. Radšej by som sa snažil orientovať na návrat Slovanu do našej ligy a keď už chceme tie zahraničné kluby tak osloviť Viedeň Capitals.
8.10.2018 - 15:40
+1

Big brother

 

Všetci chceme v lige Martin, Skalicu (aj ja), ale uvedomme si jedno: oni v tej lige boli...Skalica sa sama z ligy "odhlasila" a Martin detto. Ich nikto z ligy nevystval, skončili dobrovolne.

Mne sa Miškolc a Budapest v lige pači, lebo viem, ze su to financne stabilné kluby a ze sa budu rozvijat...prvu sezonu mozno dostanu na drzku, ale na druhu postavia silnejši tím...lebo na to maju. Ale takisto by som prijal Martin, Skalicu, Michalovce...alebo nejaky polsky klub.
8.10.2018 - 15:41
+31

Bizzaremifo

 

samozrejme, kazdy rozumne zmyslajuci clovek takto uvazuje...neviem co je nepochopitelne na tom...ze kedze nikto, opakujem NIKTO iny z nasich koncin neprejavil zaujem po financnej a hokejovej stranke hrat najvyssiu sutaz, zobrali sa na doplnenie a zatraktivnenie sutaze zahranicne kluby, ktore si za to este navyse zaplatili ...tak uz sa tu konecne zobudte a prestante s tym vacnym tliachanim o tom, ktore kluby by tam zo Slovenska mali byt .... ak by na to mali, v najvyssej lige su, bodka!
8.10.2018 - 17:32
+19

ymemsreves

 

presne tak chlapci ako pisete
8.10.2018 - 18:18
+1

Sunkafit

 

Suhlas
9.10.2018 - 9:41
0

vzdy.na.statie

 

Ja by som buduci rok kludne privital aj dva polske kluby. Nejakych 14 muzstiev by bolo optimalnych na tento region.
8.10.2018 - 15:47
+4

Chamois13c

 

Kde je ten uzivatel dvtk? Mam pocit ze prestal prispievat po tom incidente kde vycinali zv vagabundi , hadam ho nevytrieskali
8.10.2018 - 16:02
+3

fundovany_odbornik

 

bol to slovensky troll
8.10.2018 - 20:01
+3

gta98

 

No co podaktori? Uz to vidite, co som vravel pred sezonou? Vyborny prinos pre nasu Ligu, nech sa madari len pekne ucia na uplnom spodku Ligy. Snad sa tato saskaren zlatousteho po sezone skonci. Aspon ta tabulka ma 12 timov.
8.10.2018 - 16:06
+5

sob3k

 

A keby vysilo Miskolcu dalsie kolo, tak moze byt kludne 7mi. To ale samozrejme nikto pre istotu nespomenie

Nemyslim si, ze Miskolc je horsi klub ako Detva, LM ci Zilina. Navyse by ma celkom zaujimala hra tychto teamov, keby tych 100k od Madarov nedostali.
8.10.2018 - 16:08
+16

racmaster

 

no ked si pozries tieto menovane timy, tak im cely prvy utok kupili madari... nebyt toho, su strateni...
8.10.2018 - 18:05
+1

forwardPP

 

Taký istý prínos ako keď hrá ligu Detva,Žilina.
8.10.2018 - 16:59
+5

wedro

 

DT-ZA: Tieto kluby treba premiestniť o ligu nižšie.
Pretože nie sú prínosom pre extraligu ale naopak.
Su na príťaž a brzdia rozvoj o navýšenie kvality extraligy.

Malá fanúšikovská základná minimálna podpora na stadione.
Slaba hráčska kvalita.
Neprofesionálne vedenie.



Takže tak.

8.10.2018 - 17:46
+6

Hrobar

 

Takze ty sa radsej zbavis slovenskych klubov na ukor polskych. Chces pozdvihnutie slovenskej ligy, ale nechces tu slovenske kluby. Slaby troll - naozaj.
8.10.2018 - 17:54
0

wedro

 

Žiadna Slovenská ale Nadnárodná liga ktorá bude kvalitna a rešpektovaná v Hokejovom svete.

Takže tak.
8.10.2018 - 18:09
+3

Ottawa38

 

Dobre ta serie ta vcerajsia prehra so Zilinou.
8.10.2018 - 18:25
+1

topska

 

Vies co znamena napriklad pre nas klub ich vstup po financnej stranke? A co taka Zilina, Liptovsky Mikulas, Detva?
8.10.2018 - 18:42
+2

strojar

 

Takže skús:
Čo znamená ich vstup po finančnej stránke?
8.10.2018 - 19:37
+1

mitoO

 

Preco si myslis, ze by ti mal odpovedat?
8.10.2018 - 19:40
+6

topska

 

Ked ty konecne zacnes odpovedat na komentare konciace sa otaznikom tak budem aj ja tebe
8.10.2018 - 19:50
+25

forwardPP

 

Takže nikdy.
8.10.2018 - 21:20
+3

Brambor

 

Pätina je za nami... Miškolc o skóre mimo play-off, MAC sa krčí dole. Môj tip: Miškolc to predkolo nakoniec urobí (širší káder), Žiline dôjdu prachy po voľbách kde skončí Choma. MAC sa posilní ale už nebude mať koho preskočiť na play-off. Taký skromný tip. Tak či onak barážista bude z trojice Žilina, Mikuláš, Detva a stále napriek dobrej prvej pätine my z toho vychádza Žilina... ale zase baráž nieje vypadnutie.
8.10.2018 - 17:16
0

wedro

 

Povedzme si úprimne.
Top maďarskí hráči hrajú v EBElke.

Toto sú Bčkovi hráči na 1.ligu.

po sezóne ponechať Miškolc a Budapešti poďakovať a zaželať všetko dobre a veľa úspechov ale už nie v extralige.
Miesto nich poľské kluby ktore majú silnú fanúšikovskú zakladnu.

Je nepripustne aby na tak malom štadióne nebolo vypredané dúfam že aspoň raz sa to podarí v tejto sezóne.

Takže tak.
8.10.2018 - 17:34
+5

juromt

 

...: Ved prave a este aj v tdj ebel je to vacsinou .... bieda
8.10.2018 - 19:06
+2

OhavLAX

 

A)z tých maďarských hráčov nemôžu vyrásť zdokonaľovaním sa v ťažkých o úroveň lepších zápasoch a tréningami lepší hráči?
B) v čom sú poľskí hráči lepší ako maďarskí? Obe krajiny sú hokejovo na rovnakej úrovni a ťahať to tam budú legionári
C) neustále riešiš fanúšikov, ty chodíš na hokej aby si sa pozeral na fanúšikov alebo hokej?
8.10.2018 - 19:31
0

wedro

 



Polske kluby hrajú Ligu majstrov.
Maďarský ani jeden.


Hokej sa hra pre fanúšikov a nie pred prázdnymi tribúnami.



Takže tak.
8.10.2018 - 19:37
+2

OhavLAX

 

Áno poľské kluby = Tychy so skóre 7-21, 4 prehrami, to by tam mohol hrať aj maďarský klub, čiže toto neberiem ako vhodnú argumentáciu
Čiže skoro trištvrte tímov tipsportligy na čele so Žilinou nemá v lige čo robiť, lebo nenaplnili štadióny
8.10.2018 - 19:48
+7

Adriano23

 

Aha takze J. Vas, Somogiy, Sziranyi, Poszgai, Galmosci, Terbosz, K. Nagy, Galanisz, Vince, Adorjan... ci Bodo, Orban atd co maju uz taktiez nejake starty za repre za sebou. Hlavne ta prva skupina hracov ma co to za repre uz odohrane resp ti mladsi uz pomaly od juniorskeho veku reprezentuju madarov za seniorov. Zrejme pre teba beckovi hraci, ale pre madarov Ackovi.

To najlepsie som samozrejme nehal na koniec. Slovinec Pance, hrac co hraval este v minulej sezone vo fantastickej EBEL lige prisiel hrat do tipsportligy. Tento noname hrac ktory reprezentuje nejake slovinsko, kde vlaste ani hrat hokej nevedia ... To je presne ten Pance ktory pravidelne reprezentuje slovincov a bol pri vitazstve nad nasimi junakmi. Zrejme je to pre teba beckovy hrac, bodaj by viac takych beckovych hracov hralo v lige.
9.10.2018 - 19:15
+2

Gargamel123

 

Glen dosiel : hlavne kvoli horcicy.
8.10.2018 - 19:01
0

OceliarKE

 

Madari nemajú čo robiť v našej lige
8.10.2018 - 19:17
+8

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
OhavLAX

 

Práveže majú a to konkrétne robiť body, zatiaľ ich spravili 19
8.10.2018 - 20:09
+2

cokolad

 

mne by Kosice, Nove Zamky a Nitra v lige chybali..
9.10.2018 - 7:52
+7

Acorgonka

 

9.10.2018 - 8:05
+1

wedro

 

Profesionálna hokejová liga: Môžeme nazvať sučastnu extraligu pretože v nej účinkujú HC Košice.
Ktory je najprofesionalnejsii klub na Slovensku.

Bez HC Košice.
Extraliga momente stráca plneprofesionalna.

Na poloprefesionalna liga.


Vážme si že HC Košice sú este v extralige.


Takže tak.
9.10.2018 - 16:11
0

hkmzv95

 

ty si chorý
9.10.2018 - 16:19
+7

Brambor

 

Lebo ináč by hral vo vysnenej EBEL kde by si konečne zahrali proti Maďarom, Chorvátom a Rakúšakom ktorí žijú hokejom. Väčšina klubov má konkurenciu vo futbalových kluboch, ktoré rovnako hrajú najvyššiu súťaž alebo sa o ňu pokúšajú.... v Košiciach už ani nieje futbal, ani basketbal a ani hádzana. Tak ešte aby tam hokej zanikol v druhom najväčšom meste... to sa tá profesionalita robí keď nemáš v druhom najväčšom meste na Slovensku konkurenciu.
9.10.2018 - 16:23
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
fifofrogy

 

Tak zaujímavé čítanie táto diskusia tak skúsim aj ja nejakú tú "hokejovo trénerskú múdrosť" otázka na odborníkov minimálne takých ako ja to keď našich hráčov trénujú v Amerike Kanadskí alebo Americkí tréneri tak tiež sa na to tam takto pindá ako tu že trénujú Slovenských hráčov ? Alebo v KHL takto niekde na diskusií sa pindá že tí Lotyši či Bielorusi a v neposlednom rade Slováci sa učia hrať od Rusov hokej ? Môžu mi tu odborníci vysvetliť čo im dáva v lige Minsk Riga či taká Bratislava ? Ďalej diváci áno v Budapešti pre mňa sklamanie ale v Miškolci sú tie návštevy ďaleko ďalej ako na iných štadiónoch čiže aký problém ? A čo riešite návštevy ? Mňa zaujíma hra na ľade a keďže ja Budapešť dosť často sledujem hoc aj chvíľu to mužstvo vôbec nehrá zlý hokej a o tom vieme svoje aj My Košice a ako napísal užívateľ vyššie ktorý hneď mal byť žltý vy sa nezavďačíte nikomu a ničomu ak by vyhrávali je zle ak prehrávali zle čiže sledujte radšej iný šport lebo evidentne hokej je niečo kde vidíte všetko čierne a u mňa je to presne naopak teším sa im prajem im nech sa od nás učia čo najviac nech ich to posúva ďalej a hlavne nech to nevzdajú hneď po prvej sezóne veľa zdaru P.S. k tým peniazom len toľko desať klubov po 100000€ čiže za milión by tam mali na x sezón Slovenských špičkových trénerov metodov fyzioterapeutov atď nie zo Slovenska ale rovno z Kanady ktorí by ich dali omnoho ďalej ako tieto ich korčuľovanie po našich klziskách ( a už fakt maličký dodatok k tomu Martinu a Skalici radšej pomlčim )
9.10.2018 - 10:28
+6

amaskiea BLOG

 

Možno vy, priamo zainteresovaní fanúšikovia zúčastnených klubov to tak nevnímate, ale ja vstup maďarských klubov do slov. ligy vnímam celkom jednoznačne ako ďalšie mediálne oživenie. Ten rozdiel sa nedá "prepočuť". Vnímam v tomto smere aj iné pozitívne veci, aj pred vstupom Maďarov, ale aj ich vstup sám osebe má svoj efekt. Ligový hokej u nás sa za Paštinského postupne stal mŕtvou záležitosťou pre cca. 15 tis. ľudí, teraz je snaha nejako to oživiť. Trhu sa nedá vyhnúť. A toto sa zatiaľ zdá byť dobrý krok na ceste za premenou hokeja na Slovensku z nástroja totalitnej propagandy na trhový produkt.
9.10.2018 - 12:00
+25

jozosvk

 

Ty chces vstupom madarskych klubov premenit hokej ako nastroj propagandy na TRHOVY produkt pomocou financii zo statnych zdrojov Madarskej republiky? Ty si bud robis prdel alebo si sam OBET propagandy.
9.10.2018 - 20:48
+1

amaskiea BLOG

 

achjaj: Ja nič premeniť nechcem, to máš nejaké vidiny.
p.s.: Páči sa ti takáto "diskusia" pomocou vytrhávania slovíčok z kontextu a následného onanovania nad nezmyslom, ktorý takým spôsobom vznikol? Ak nie, tak to nerob. Ak áno, obráť sa na strojara, výborne si "podiskutujete".
9.10.2018 - 21:24
+5

jozosvk

 

Nezmysel, obrovsky nezmysel hovorit o trhovom produkte a zaroven chciet, aby tento trhovy produkt bol financovany z verejnych zdrojov od Orbana.
9.10.2018 - 21:38
+1

Tino

 

nezmysel je : podsuvat ze HU to maju postavene na verejnych financiach pd orbana ...co vieme je ze dostali prachy aby si vedeli/mohli zaplatit nasu ligu nie aby vobec mohli existovat,mozeme spekulovat co by bolo keby tie peniaze nedostali...ze ich vytiahli od orbana neznamena ze balik by inac dokopy nedali a neznamena to ze u nas sa nesnazime vytvarat trhove prostredie...zakladom prezite je zbavit sa zavislosti na verejnych penazovodoch
9.10.2018 - 21:47
+4

juromt

 

...: nezmysel je aj podsuvat domnelu financnu stabilitu madarskych muzstiev, hoci nikto realne nevie ako stabilne na tom naozaj su. Ani ty a darmo tu budes do kazdeho druheho prispevku pisat to tvoje skromne imho ked druhym vyvracias ich argumenty len na zaklade svojich pocitov. Alebo ak mas realne cisla a fakty, ktore dokazuju ze budu madarske kluby do buducna finacne stabilne tak mi ich napis a vopred sa ti ospravedlnujem. Navyse pokial viem Orban nalial do HU hokeja cez 2 miliony Eur a aj z tych penazi sa HU extraligovym muzstvam uslo a urcite nie malo. Takze vyzera to naozaj tak ze tuto sezonu z velkej casti zatiahla HU Vlada a to tu nemusi byt kazdy rok. Myslim si ze pravda je niekde uprostred a mimo ste jednak vy, ktori ste o uspechu a prinose uz dopredu skalopevne presvedceni a takisto aj ti co ich tu uz dopredu odpisuju. Pravda bude zrejme niekde uprostred. Ako vzdy, alebo teda vacsinou.
10.10.2018 - 8:08
+1

amaskiea BLOG

 

Toto je presne asi podstata nášho problému: každý tu sníva len o finančnom zabezbečení "na celý život" a pokojnej práci pri zabezpečenej stabilite, ale presne tak to nefunguje, na trhu musíš pohnúť zadkom každý deň, a nikdy nemáš istotu, či to, čo si práve vydumal, bude fungovať, alebo naopak stiahne ťa dolu, a tá neustála neistota je práve motorom celej tvojej snahy.
A k "Orbánovým peniazom" - je úplne jedno, že Maďari mali peniaze od Orbána, použili/používajú ich na pôsobenie v našom hokeji, t.j. kupujú nimi náš produkt na princípe ponuky a dopytu. Práve to, čo tu omielajú všetci skeptici, že Maďari si hľadia iba svojich záujmov, práve to je dôkazom, že sa správajú trhovo a nie podľa nejakých administratívnych rozhodnutí múdreho úradníka spoza zeleného stola v záujme svetlých zajtrajškov...
10.10.2018 - 8:49
+1

juromt

 

....: Ved prave, na hubu padli uz ine kluby ako Miskolc ci MAC. Preto ma tu udivuju niektore prispevky o finacnej stabilite, hlavne ked do financovania tychto klubov absolutne nevidia! Ja v zasade nie som proti tejto akcii len sa snazim krotit bezbrehy optimizmus niektorych diskutujucich.
10.10.2018 - 9:36
0

amaskiea BLOG

 

Padnúť na hubu je na trhu bežný jav, tam každý deň niekto padne na hubu. Je to v záujme celkového "zdravia" všetkých, vrátane tých, čo padnú na hubu. Len v chorom systéme, ktorý je vo večnej agónii, môžu subjekty, ktoré mali dávno padnúť na hubu, fungovať ďalej a ďalej generovať ďalšie dlhy a problémy. Pripomína ti to niečo? Mne áno.
10.10.2018 - 9:42
+1

juromt

 

....: ved toto mi vysvetlovat nemusis na to som sa ani nepytal. vysvetli mi odkial sa beru tie nicim nepodlozene argumenty o finacnej stabilite HU timov, ktore su v tejto sezone z velkej casti zavisle na vladnych dotaciach?
10.10.2018 - 9:51
0

amaskiea BLOG

 

to neviem, pojem "finančná stabilita" je u nás husto používaný v kontexte z minulosti, kedy "finančnú stabilitu" zabezpečoval všetkým dobrotivý Ústredný výbor KS, ale neuvedomujú si, že to mohlo fungovať iba v tej zlatej klietke, v ktorej sme boli, za dnešných podmienok by "finančná stabilita" spôsobila úplne opačný efekt, lebo všetci by robili ešte väčšie ho*** ako robia teraz
10.10.2018 - 9:58
+1

Tino

 

akoze nicim nepodlozene: argumenty ved Miskolc ma vyrovnane financovanie niekolko rokov nazad...MAC je ak to chapem dobre v podstate novy projekt bez historie
10.10.2018 - 10:03
+1

juromt

 

....: Ved dobre, sustredme sa na Miskolc. Tam do buducna mozeme len spekulovat.. napr. ja neviem s akym peniazmi doteraz narabali ale vychadzam z toho ze MOL ligu nedavno vyhrali aj Zamky a zrejme nie s extraligovym rozpoctom. Navyse Miskolc hral roky spicu MOL ligy. Uvidime ochotu pchat peniaze do klubu, ktory sa mozno bude roky potacat na spodku ligovej tabulky. Mne z toho do buducna ziadne zaruky finacnej stability nevychadzaju. Ako to vidis ty?
10.10.2018 - 10:17
0

Tino

 

miskolc: ma ambiciu byt v ramci Hu hokejovym mestom...zaruky na stabilitu asi neexistuju kedykolvek sa cokovlek moze zosput klaknut o tom je trh jeden sa musi starat denne nie len sem tam...financna stabilita Miskolc resp predpopklady pre toto su postavene na historii , sposobilosti plnit doterajsie zavazky...mne z toho nevychadza ze by neboli , nemohli byt v kategoriii financne stabilni...
10.10.2018 - 11:02
+2

Nemehlo

 

Myslim si ze nas financna stabilita madarskych muzstiev nemusi trapit, ked peniaze nebudu zmiznu. Nasi ich podvyzivenych v lige drzat nebudu isto a ked do nich bude tlacit peniaze madarska vlada nam to moze byt jedno, vtedy by sa mali stazovat madarski obcania.
10.10.2018 - 12:31
+4

Tino

 

presne: tak v momente ked HU dojdu prachy koncia...celkom dobre nerozumiem co tu vlastne riesime.
10.10.2018 - 12:42
+2

Tino

 

cele: mi to pride vobec nejake nezmyselne, kverulovanie pre kverulovanie....ak mame zadefinovane ze zakladny problem je nedostatok financii musime vytvarat prostredie ktore financie pritiahne ... a kedze trh na svk je obmedzeny podla mna 6 klubov na serioznej medzinarodne konkurencnej urovni...to ze musime ligu otvorit a otvorit ju mozeme len tam kde o to maju zaujem beriem ako samozrejmost,realne su HU a mozno Pl...nasou ulohou je z nich vytiahnut nejake prachy a potiahnut sa vyssie zastabilizovat a potom, iekedy neskor sa pokjusit diskutovat napr s EBEL co dalej a raz ked budeme mat kvalitnu ligu, dost penazi v nej sa budeme moct vykecavat s CZ ci nieco nezriesime....my musime nieco vybudovat nie niekam sa nasackovat a dufat ze nejako bude my musime mat nieco co sme my vybudovali az potom budeme parnterom do diskusie.
10.10.2018 - 13:46
+1

ymemsreves

 

Presne tak toto je aj moj pohlad na vec...pisem tu o tom uz pekne dlho...zozaciatku som sa snazil presviedcat o tom aj slovanistov ze toto je nasa cesta...avsak zrejme to bude mozne aj bez nich....
10.10.2018 - 14:06
0

ymemsreves

 

lenze ty si zaujaty a tam by som v tvojom pripade zacal...tvoje argumenty su takisto pocitove a subjektivne ako vytykas tinovi...
10.10.2018 - 14:05
0

Tino

 

a co my s tym: ci, kolko a preco plati Hu klubom ich vlada, aky to ma dosah na nasu sutaz , transparentnost, ciel prejst na trhove prostredie?....preco by mna malo zaujimat ako narabaju s peniazmi u nich, mna zaujima ako narabame s verejnymi financiami u nas doma.....ja nie som o uspechu presvedceny vopred ja cirkusujem s trollmi ktori po 15 kolach vedia ze sutaz so zapojenim Hu teamov je zly napad, fiacko,, prepadak a podobne kecy....bilancovat sa bude po sezone,mozno 2 sezonach , neviem ako to maju nastavene, dohodnute
10.10.2018 - 9:11
+2

juromt

 

...: ved my s tym nic, ale ty pises o stabilnom zdroji financii a HU vlada teda urcite stabilnym zdrojom nie je. ved ok cirkusujes s trollmi to berem, aj to ze koli tomu musis zaujat rovnako radikalne opacne stanovisko, ale sam musis uznat ze hlavne Budapest dokazuje, ze to tim pre extraligu nie je. Jej ucinkovanie je skor vysledkom privelkych oci na madarskej strane a nenazranosti na tej nasej. Vysledok uvidime az neskor, ale predsa je potrebne sledovat aj trendy a smerovanie … to tiez patri k trhovemu spravaniu sa. Ja nevravim ze je dovod na paniku ale podla doterajsieho priebehu zial ani na prehnany optimizmus.
10.10.2018 - 9:47
+1

Tino

 

dostali: 1,6 mile, z toho 1 mil ide ako vstupne nasa liga...zbytok na rozvoj mladeze/co sa za tymto heslom skryva netusim nezaujem/, samotna prevadzka klubov nie je financovana z Hu rozpoctu, mne z toho nevychadza ze prevadzky oboch klubov financuje Hu vlada....HU su pre nas prilezitost , klubove financie v Miskolc su stabilne , ako je to v Pest neviem, podla mna je pest a to nemam nicim podlozene, je to len moje podozrenie ,podrzana miestenka pre iny HU tradicny hokejovy klub hrajuci aktualne EBEL...ci sa nam to oplati ako sa nam to oplati co to urobi s financiami sa ukaze neskor ved o otm ja pisem vyssie, co chce kto bilancovat teraz teraz nemoze mat nikto ziadne relevantne vystupy detto ak to MY berieme a o tom som presvedceny ze to tak berieme ako nie kratkodobu investiciu...Hu ak odpalime nebude to koli peniazom ale vykonnosti
10.10.2018 - 10:02
+2

juromt

 

....: Ok, len to bolo tusim bez par tisic 1,9 mil a musim sa priznat clanky ktore som cital ja nikde striktne neoddeluju 1 mil pre dva kluby v extralige a zvysok pre mladez.
10.10.2018 - 10:23
0

topska

 

Ja by som sa o financnu stabilitu tychto dvoch klubov nebal. Financne maju napriklad klubovy sport na velmi vysokej urovni uz roky, co je aj z celoeuropskeho pohladu u nich spickovy stav a v tomto sa mozu nie ze porovnavat s najvyspelejsimi krajinami, ale si dovolim tvrdit, ze su v tomto spickou na svete. A nie je to kratkodoba zalezitost, oni tu podporu zo strany statu maju uzakonenu a je tam teda doslova garancia (aj z pohladu politickej situacie), ze to bude pokracovat. Ak v Madarsku skrachoval resp. financne stagnoval nejaky klub, tak to bolo z dovodu neazkonnych krokov vedenia resp. blbcov vo vedeni, ktori to robit nevedeli resp. kvoli tomu dotacie nedostali. Toto nie je ani nahodou pripad MAC ci Miskolca. A nemenej dolezity je fakt sponzoringu sportu v Madarsku, ktory maju takisto zakonne ulahceny a vyrieseny z pohladu firiem. Toto je uplne zbytocna debata resp. nejake spekulovanie o jej moznej financnej nestabilite ci transparentnosti. Je x ukazovatelov ci dokazov, ze budu v poriadku. Jasne pokoria fakty ci domienky, ktore by tvrdili opak. Mna osobne nejako extra madarsky sport nezaujima alebo lepsie povedane, nemam im preco nejako fandit, no mal som moznost si tuto temuj nastudovat, lebo sa nou velmi radi chvalia Netvrdim ze je to uplne spravne riesenie z ich strany ale robia vela veci, z ktorych si mozeme brat priklad.
10.10.2018 - 10:53
+1

Tino

 

sumu som zachytil: v HUF myslim ze to bolo 1,6mil...z toho 1 mil pre extraligu zbytok na HU mladez co sa pod tym "na mladez "skryva netusim...aj keby to bolo inac je to v zasade jedno, Miskolc HC nefunguje vdaka tejto orban dotacii, cim netvrdim, ze medzi sponzormi nema niekoho nieco napojene na verejne financie...to len bohvie a mne je to aj jedno, HU mame v lige aby sme si s nimi, cez nich, prostrednictvom nich dokazali naliat vacsi balik do nasej ligy...HU nie su ako carovne zaklinadlo, moze a nemusi to vyjst Hu su len prilezitost, kto je pricetny a chce seriozne podnikat prilezitosti sa chyta, detto ked nase naklady su minimalne
10.10.2018 - 12:30
+1

amaskiea BLOG

 

Áno, to je nezmysel, ale kto také niečo tvrdí?
"...toto sa zatiaľ zdá byť dobrý krok na ceste..." - vieš čo je to krok na ceste? Jeden krok ...na TRIDSAŤROČNEJ ceste. Navyše doteraz absolútne neúspešnej ceste. Vstup maďarských klubov pre samotný prechod slovenského hokeja na trhové podmienky neznamená prakticky vôbec nič. Kvapka v mori. To si si len ty urobil skratku medzi dvomi slovíčkami, ktoré si v texte videl. Ak vstúpili, vôbec to neznamená, že sa ten prechod podarí. Rovnako ako ak by nevstúpili, vôbec by to neznamenalo, že sa prechod nemôže podariť aj bez toho. Je to len pokus oživiť stojaté vody, pritiahnuť nejaký záujem. Treba ďalšie stovky, tisíce iných krokov, väčších, menších, z nich zopár bude naozaj obrovských/podstatných/systémových..., ktoré asi nikoho ani len nenapadne dávať do akéhokoľvek súvisu so vstupom Maďarov do našej ligiy... Čítaš niečo medzi riadkami, čo tam vôbec nie je.
9.10.2018 - 21:52
+2

ymemsreves

 

Prosim ta o jednu vec...Nechaj si tie sracky niekde inde mam toho dost na fb a kade tade tychto bludov...este aj do hokeja tahas tieto kotlebacke nezmysli...prosim prestan a bav sa o hokeji nie o bludoch vdaka
10.10.2018 - 10:55
0

strojar

 

"dobrý krok na ceste za premenou hokeja na Slovensku z nástroja totalitnej propagandy na trhový produkt"
Ty brďo, toto nevymyslíš, to sa musí stať.
Takže hokej na Slovensku bol pred príchodom maďarských klubov nástrojom totalitnej propagandy.
Dobre to ten Rado Procházka povedal:
https://www.youtube.com/watch?v=SuIQlxiB8LE
9.10.2018 - 16:00
+3

amaskiea BLOG

 

Ďalšia ukážka z tvojho demagogického umenia: Áno, dávno pred príchodom maďarských klubov bol hokej na Slovensku nástrojom totalitnej propagandy a nestačili ani bezmála 3 desaťročia, aby sa z toho spamätal. Alebo si snáď toho názoru, že v hokeji u nás dnes fungujú trhové vzťahy, zdravá konkurencia generujúca dobré financovanie...?
9.10.2018 - 16:18
+7

strojar

 

Môžeš mi prezradiť prečo si myslíš, že v hokeji na Slovensku by mali fungovať trhové vzťahy, keď reálne nefungujú v žiadnej inej sfére života?
A toto srandovné nadšenie z prítomnosti maďarských klubov v slovenskej lige forsírované médiami silne pripomína tebou zmieňovanú totalitnú propagandu.
9.10.2018 - 16:41
+4

amaskiea BLOG

 

To je jednoduché, myslím si to presne pre to isté, prečo si myslím, že by trhové vzťahy mali fungovať aj v iných sférach života, v ktorých dnes, podobne ako aj v hokeji, fungujú skôr princípy a vzťahy z minulosti.
A k nadšeniu z maďarských klubov v slovenskej lige: Ja nikde nijaké nadšenie nevidím. To bolo vlastné skôr Paštinskému a podobným pohrobkom komunizmu neustále premalovávať staré plesnivé kulisy na ružovo a s hraným nadšením hovoriť o tom, že nás čakajú už len svetlé zajtrajšky...
9.10.2018 - 16:51
+6

jozosvk

 

Vsetky cenne kovy z MS mame vdaka podmienkam, ktore boli pre hokej vytvorene pred rokom 1989. To je fakt, ktory ani ty nepopieras.
9.10.2018 - 21:27
0

amaskiea BLOG

 

správne, 30-ročným skúšaním pokračovať po starom aj v nových podmienkach sme nedokázali vytvoriť absolútne nič a náš hokej sa dostal zo špičky na nulu
9.10.2018 - 21:34
+3

Tino

 

a co : z toho ako vyplyva? naznacujes ze je treba vratit sa pri financovani profi sportu 30 rokov dozadu? cize z verejnych zdrojov? mas predstavu o akom baliku je tu rec? vacsina z tu pritomnych asi protestovat nebude ak sa to ma liat do deciek ale nalievanie verejnych financii do deciek je oblubena disciplina a sposob ako tie verejne financie tunelovat...
9.10.2018 - 22:09
+3

Brambor

 

to nevymyslíš ale ak niesi ten čo smúti za komunizmom tak ti je jasné, že šport bol kedysi "mocná zbraň" proti imperialistom a preto sa u nás tak masívne podporovala... niečo ako teraz model Bielorusko. Každý šport mal byť výkladná skriňa a snaha poraziť západ. Podporovalo sa od kuželiek po futbal všetko... bola to zároveň aj príprava mladých aby boli telesne zdatní v prípade vojny. Po páde komunizmu šport upadá a musí sa presadiť tak ako všetko na trhu. Ak je to slabé, nieje o to záujem.
9.10.2018 - 16:29
+6

strojar

 

Super komentár.
Hovoríš, že všetko sa musí presadiť na trhu.
Maďarské kluby sa "presadzujú na trhu" (v slovenskej lige) za peniaze z maďarského štátneho rozpočtu, ktoré im v rámci svojej propagandy posunul Viktor Orbán.
Jednoducho trh jak hovado.
9.10.2018 - 16:46
+1

Brambor

 

Orbán ide cestou Bieloruska... my sme dostali za to zaplatené, takže trh zaplatil účasť dvoch klubov a keďže diváci nechodia na zápasy o nič menej na maďarské kluby ako na slovenské tak je to vlastne znovu v poriadku. A keď naša cena je nízka (prijatie maďarských klubov) tak je to znovu v poriadku pretože je to trhová cena a trh určil že SK kluby sú spokojné a maďari sú ok... nieje to nejaké rozhodnutia zhora... to skôr maďari môžu dumať či tento krok im reálne niečo prinesie. Naše kluby reálne čosi dostali... všetko ostatné je na diskusiu.
9.10.2018 - 16:51
+1

Tino

 

problem: na HU strane nie nasej, my sme vytvorili podmienky ked si chce sused kupvat miestenku u nas lebo sa mu zda nas produkt kvalitny a cenovo dostupny.
9.10.2018 - 17:04
+4

Tino

 

samozrejme: ze bol nastrojom propagandy...snazime sa vymotat z konceptu chlieb a hry, do hokeja sa liali hlavne verejne financie, resp financie napojene na verejny penazovod, nebolo to tu postavene na trhovom, udrzatelnom prostredi....ergo bol hokej nastrojom propagandy, pretoze verejne financie zaviseli v konecnom dosledku na politike...
9.10.2018 - 16:44
+1

strojar

 

Presne.
Presne tak ako účasť maďarských klubov v slovenskej lige za peniaze z maďarského štátneho rozpočtu.
Čisté trhové prostredie.
9.10.2018 - 16:48
+4

Brambor

 

A nieje nám jedno kto zaplatí trhovú cenu? To by sa skôr v Orbanistane mali zamyslieť... si predstav, že by Fico zaplatil účasť Slovanu v KHL. Naša liga sa fakt riadi trhom... to že sa tak neriadi KHL alebo maďarská liga nám môže byť ukradnuté.
9.10.2018 - 16:54
+3

amaskiea BLOG

 

ty si typický slovák - malé decko, ktoré vždy všetko rieši len rozmetaním starých hradov z piesku, vyhladením pieskoviska a ide sa kompletne od nuly ...alebo nič
9.10.2018 - 16:54
+5

Tino

 

to je HU: problem nie nas..preco by mna malo trapit ako spravuju verejne financie v HU naopak ak ich ti blazni chci preinvestovat u nas aby z nejakeho dovodu potiahli hore svoj hokej fajn...cim viac tym lepsie a ked uz ochotni nebudu liat posleme ich do pecka ale prilezitost sme vyuzili
9.10.2018 - 16:57
+3

strojar

 

Jasné.
V trhovom prostredí, ktorého tu máte všetci plnú hubu, sa takýto akt nazýva korupcia. Tu sa to udialo úplne verejne a za účasti médií. Slováci si vypýtali úplatok, aby pustili Maďarov do svojej ligy a Maďari ho zaplatili.
Je na smiech ako tu všetci máte plnú hubu trhu.
9.10.2018 - 17:14
+1

amaskiea BLOG

 

Ale už fakt netáraj, toto nemá s korupciou absolútne nič spoločné. Koho tými peniazmi znevýhodnili? Aké pravidlá tým neférovo obišli, aký nekalý prospech si tým zabezpečili a na úkor koho z tých, čo mali rovnaký záujem ako oni vstúpiť do našej ligy?
9.10.2018 - 17:22
+3

strojar

 

Aké pravidlá obišli?
Pravidlá, podľa ktorých sa postupuje do najvyššej slovenskej hokejovej súťaže.
Prečítaj si súťažný poriadok SZĽH. A skús v ňom nájsť ustanovenie, podľa ktorého si možno miesto v lige kúpiť.
9.10.2018 - 18:16
0

Tino

 

si ti: ucastnici tipsport ligy odlasovali, nazvime to prijali "novelu zakona"...ale ak mas pocit ze toto bolo korupcne spravanie nahlas to urobis karieru...alebo budes na smiech
9.10.2018 - 18:31
+6

amaskiea BLOG

 

Klasicky varíš z vody:
Oni do súťaže nepostúpili, o 2 kluby bola súťaž rozšírená. Ešte raz - ROZŠÍRENÁ. Okrem toho, rozšírením nebol nijako ovplyvnený proces postupu do ligy, riadne sa odohrala baráž a postúpili/resp. v tomto konkrétnom prípade zachránili sa mužstvá presne v súlade so súťažným poriadkom.
Okrem toho si sám prečítaj hneď prvý článok (Článok I, Základné ustanovenia) Súťažného poriadku SZĽH, ktorým sa tu oháňaš, a čítaj ho pozorne až do konca...
9.10.2018 - 18:47
+5

topska

 

A bude si tu robit sranu z nas ze sme to necitali Ja nechapem ako si dovoli ako verejne znama osoba resp. v pozicii, v ktorej sa z pohladu spolocnosti nachadza, takto vedome zavadzat, klamat a krivo obvynovat...
9.10.2018 - 19:13
+3

topska

 

boze "obvynovat" nahravka na smec
9.10.2018 - 19:14
+2

topska

 

pre boha
9.10.2018 - 17:37
+3

amaskiea BLOG

 

niekto niečo ponúka za určitú cenu, ty to kúpiš, tak to je korupcia, to si nevedel?
9.10.2018 - 17:55
+2

strojar

 

Súťažný poriadok na Slovensku nepozná ponúkanie miesteniek v lige za peniaze.
9.10.2018 - 18:17
0

Brambor

 

súťažný poriadok na Slovensku Ligu riadi pro-hokej a ten môže jednať o všetkom... aj o rozšírení ligy. Samozrejme aby si to dá potom odklepnuť SZĽH - čo sa stalo. Takže?
9.10.2018 - 18:19
+1

Brambor

 

mimochodom Mikuláš kúpil licenciu od Piešťan za 50 tisíc €.... to nejak nezapadá do tvojho tvrdenia.
9.10.2018 - 18:22
+2

topska

 

Co? vobec nemas pravdu. Licencia sa moze predavat napriklad plus je moznost rozsirenia ligy o inych ucastnikov ak to odsuhlasi PRO HOKEJ a zastupcovia klubov. Nezavadzaj zase...
9.10.2018 - 18:24
+2

strojar

 

Presne.
Tu sme práve pri tom slovenskom špecifiku.
Nedoržiavanie a ohýbanie pravidiel podľa toho ako to práve vládnucej väčšine vyhovuje.
Celý život na Slovensku, nielen športový, je kurvený nedodržiavaním a obchádzaním pravidiel. Preto sme tam, kde sme. Aj v hokeji. A vidím, že tebe sa to páči.
9.10.2018 - 18:32
+1

topska

 

Ake ohybanie? Ved je to v stanovach, ktore si vsetci odsuhlasili. Ustava sa nemeni? Nie su referenda? Nemenia sa veci u vas v samosprave ak si to odsuhlasite? Nemam rad ohybanie pravidiel ale vysvetli mi, kde sa tu takto cinilo? Kde je v staovach napisane, ze sa nemozu prijat kluby zo zahranicia za peniaze? Ake stanovy sa porusili?
9.10.2018 - 18:45
+2

strojar

 

Múdro píšeš.
Existujú mechanizmy, podľa ktorých sa pravidlá menia.
Ale kým príde k zmene, platia staré pravidlá.
9.10.2018 - 19:17
0

amaskiea BLOG

 

ktoré pravidlo bolo rozšírením o maďarské mužstvá porušené?
9.10.2018 - 19:24
+3

topska

 

Ved platili stare pravidla, kym neprislo k zmene. Oprav ma, ak sa vsetci mylime...Ktore pravidlo teda nebolo dodrzane pred zmenou?
9.10.2018 - 19:33
+5

MackoPu

 

Pocuj, toto je normalne diagnoza - kverulant.
9.10.2018 - 22:43
+3

topska

 

Ved tu nejde o POSTUP DO LIGY. Ten bol dodrzany tak isto ako mozny zostup.
9.10.2018 - 18:45
+1

amaskiea BLOG

 

Všetko, čo nie je výslovne dovolené, je zakázané? Súdruh?
9.10.2018 - 18:51
+3

topska

 

Vid Slovan a odsuhlasenie zo strany klubov ze ak na to pride tak moze okamzite vstupit do extraligy
9.10.2018 - 18:29
+1

strojar

 

Presne.
Ďakujem za vynikajúci príklad nedodržiavania a účelového ohýbania pravidiel.
9.10.2018 - 19:08
0

topska

 

ved je to v stanovach tak ake ohybanie?
9.10.2018 - 19:11
+5

amaskiea BLOG

 

Rozšírenie ligy pozná?
Alebo takto, ak nepozná ponúkanie miesteniek, znamená to, že je to zakázané? To je ale princíp totality: čo nie je dovolené, je zakázané. U nás ale platí opačný princíp (teda aspoň oficiálne): čo nie je zakázané, je dovolené.
9.10.2018 - 18:50
0

strojar

 

Pokúšaš sa síce akože sofistikovane mudrovať, ale si úplne mimo.
Zásada, ktorou sa oháňaš, platí pre konanie individuálneho občana.
9.10.2018 - 19:06
0

amaskiea BLOG

 

Zas len trepeš. Je to jeden zo základných právnych princípov. Alebo snáď pre právnické osoby táto zásada neplatí? Tie môžu robiť len to, čo je zákonom vyslovene povolené? Prosím ťa, stále strieľaš len slepými nábojmi a odboku.
9.10.2018 - 19:15
+3

topska

 

Toto mi nejako vysvetli...Neplati to pre firmy, mesta, stat, rodinu atd?
9.10.2018 - 19:15
+4

Nemehlo

 

Idu volby a svrbi ta fuzik? Nehanbis sa za to co tu predvadzas? Nechce niekto z Nitri vytlacit prispevky pana poslanca a povesat ich v jeho volebnom obvode nech sa volici pozabavaju? Ci uz radsej nekandidujes a tu si liecis rany?
10.10.2018 - 9:36
+3

Tino

 

takze: korupcia ...nech sa paci nahlas to ak je to korupcia a videlo ju cele svk media to maju zadokumentovane.
9.10.2018 - 18:13
+1

topska

 

Koho tym poskodili, tym korupcnym spravanim?
9.10.2018 - 18:25
+1

amaskiea BLOG

 

vstup NYR a Caps do slovenskej ligy by bol nepochybne úplne iná káva...
9.10.2018 - 17:07
0

hcpozitiv

 

o čo vám ide?: Nick Crawford D 28r AHL:262zap. 23G/67A, EBEL:124Zap. 3G/36A....Jamie Milam D D 34r. ECHL:178zap. 43G/79A SVK:173zap. 28G/63A...Tomas Slovak D 35r CZE:193zap. 13G/43A AHL 103zap 3G/16A SVK:123zap. 10G/20A...Ryan Harrison C 26r ECHL:12zap. 22G/49A atď nechcem tu dávať všetkých Čo si chcete všetci dudroši nahovoriť, že týchto hráčov by si mohla dovoliť Skalica, Michalovce, Martin? Momentálne Huni nehrajú o nič horšie ako ktokoľvek z posledných 5 mužstiev ktoré naplno využili ich fin. injekciu ale u nich je istota že extraligu finančne utiahnu a majú potenciál sa zlepšovať. Nie raz ani dvakrát sa v extralige prvoligista trápil a skúšal všetkých hráčov ktorí sa nevedeli v lepších kluboch usadiť. Extraliga sa rozšírila o dva stabilizovane kluby kde nebude treba riešiť či majú na autobus či hráči majú po prvom decembri výplatu ale budú sa venovať hokeju a v jeho napredovaní tak tomu dajte čas. postup do Play OFF bude konečne aj o tom kto si ho vybojuje fakt nechcete vydieť ten rozdiel a posun k lepšiemu ?? Urobil sa len prvý krok a už je vidno zmeny. Tak si užívajte že máte pár lepších hráčov aj vďaka ich vstupu a netrepte tu že je to na figu.
9.10.2018 - 17:16
+7

Acorgonka

 

hlava XXII:
10.10.2018 - 10:14
0

gabi98

 

Citajuc prispevky v tejto diskusii ...

Ked v samospravach ci v NR SR sedia taketo nevzdelane a lenive individua, tak cuduje sa vobec niekto, ze tato krajina je v takom stave v akej je ?
10.10.2018 - 11:10
+6

gabi98

 

... v akom ...
10.10.2018 - 11:12
0

Thunder1710

 

Maďari si jednoducho kúpili účasť v Tipsport lige. Treba sa obrátiť na vedenie ligy a kluby ktoré to odklepli, easy.... Ale tak maďari sa len môžu smiať že sme ľahko predajné...
10.10.2018 - 22:16
0

hcpozitiv

 

A ako chceš zvýšiť počet mužstiev l krajine kde nedokážeme finančne spoľahlivo zabezpečiť viac ak 6 mužstiev ? Ak by mali iné kluby "mestá" dostatok peňazí tak by sme 12 mužstiev v ext.lige mali už dávno ale ekonomika nepustí. Dlhodobo to nedokážeme ufinancovať veď sa preboha pozrite aj na počty obyvateľov v našich mestách a jednotlivých regiónoch tie peniaze čo sa minu na hokej najprv treba vyprodukovať.
11.10.2018 - 12:02
+2

Nemehlo

 

A ese si treba uvedomit, ze zamestnanci so slovenskymi mzdami by neboli velmi nadseni, keby im sef povie ze radsej da peniaze na neajky sport ako na zvysenie mzdy. Sport na SK je bohuzial o prani penazi a preto ma vacsina klubov za sebov jedneho mecenasa. Kym nie su ozdravene celkove financie statu tak tazko ocakavat, ze budu prispevky na sport, kulturu a ine formy zabavy vyssie
11.10.2018 - 12:20
0

hcpozitiv

 

ono je v podstate "jedno" odkiaľ sú tie peniaze. Najprv museli byť vyrobené teda nejaká reálna zárobková činnosť. Či sa to potom prepiera lebo to nieje košér je už druhoradé /čo by nemalo/ ale podstata je stále ta istá najprv ich treba zarobiť. Aj počet mecenášov primerane rastie so silou ekonomiky, mesta, regiónu.....
11.10.2018 - 12:33
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2018 05:12
TímZSkóreB
1.Zvolen1358:2731
2.Košice1446:2631
3.N. Zámky1437:2430
4.B. Bystrica1441:3726
5.Poprad1435:2725
6.Nitra1342:3323
7.Trenčín1337:2722
8.Detva1436:3921
9.Žilina1441:5316
10.L. Mikuláš1332:3714
11.Budapešť1534:4714
12.Miškovec1435:5314
13.SR 201318:620
KlubZVVpPpPSkóreB
1. Michalovce121011072:1933
2. Martin12822051:2330
3. Skalica12551154:3326
4. Dubnica12 631245:2720
5. Dubnica9601241:2519
6. Bratislava9404136:2316
7. P. Bystrica9322233:2715
8. Humenné10410539:3214
9. Sp.Nová Ves9321324:2614
10. Trnava9101723:444
11. Prešov10100923:473
12. Nové Zámky B900096:800
-. Orange 206100515:303
Aktualizované: 18.10.2018 05:05
tímzvvppppskóreb
1.Dukla171411186:3945
2.Poprad181410391:5044
3.Nitra18911760:4930
4.B. Bystrica18721850:5226
5.Košice17542655:4925
6.Žilina18442848:5422
7.Slovan18603960:6721
8.Skalica187001143:6921
9.Martin186001237:7418
10.L. Mikuláš184031143:7015
Aktualizované: 15.10.2018 04:56
tímzvvppppskóreb
1.Košice181512073:2649
2.Slovan181511191:3748
3.Poprad181121472:4238
4.Dukla181032367:3538
5.Spišská181202467:4538
6.Púchov18922559:4233
7.B. Bystrica18741650:4830
8.Michalovce187011052:6922
9.Nitra185211051:5520
10.L. Mikuláš186001245:7118
11.Skalica185111145:7918
12.Žilina183131144:7314
13.Martin184001444:7412
14.Zvolen180001827:910
Aktualizované: 15.10.2018 04:56
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad181220260-2530
2CSKA Moskva191140452-2630
3Jokerit Helsinky181210267-4229
4Lokomotiv Jaroslavl191120554-3527
5HK Soči19530746-5120
6HC Viťaz Moskevská oblast19720948-5519
7Spartak Moskva19710945-4618
8HC Slovan Bratislava205301044-6518
9Dinamo Riga196201040-5117
10Dynamo Moskva205101144-5715
11Severstal Čerepovec194201128-5214
12HC Dinamo Minsk184001136-5111
Aktualizované: 19.10.2018 04:31
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg191620167-2636
2Avangard Omsk191040462-3729
3Ak Bars Kazaň201210554-4428
4Salavat Julajev Ufa19930659-4025
5Metallurg Magnitogorsk201020753-4625
6Barys Astana17640364-5324
7Torpedo Nižnij Novgorod18720555-5422
8Neftěchimik Nižněkamsk18630838-4419
9Red Star Kunlun18710741-5019
10Traktor Čeljabinsk18520934-5716
11Amur Chabarovsk185001231-5311
12Admiral Vladivostok201201439-699
13HK Sibir Novosibirsk193001431-638
Aktualizované: 19.10.2018 04:31
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg191620167-2636
2SKA Petrohrad181220260-2530
3CSKA Moskva191140452-2630
4Jokerit Helsinky181210267-4229
5Avangard Omsk191040462-3729
6Ak Bars Kazaň201210554-4428
7Lokomotiv Jaroslavl191120554-3527
8Salavat Julajev Ufa19930659-4025
9Metallurg Magnitogorsk201020753-4625
10Barys Astana17640364-5324
11Torpedo Nižnij Novgorod18720555-5422
12HK Soči19530746-5120
13Neftěchimik Nižněkamsk18630838-4419
14HC Viťaz Moskevská oblast19720948-5519
15Red Star Kunlun18710741-5019
16Spartak Moskva19710945-4618
17HC Slovan Bratislava205301044-6518
18Dinamo Riga196201040-5117
19Traktor Čeljabinsk18520934-5716
20Dynamo Moskva205101144-5715
21Severstal Čerepovec194201128-5214
22HC Dinamo Minsk184001136-5111
23Amur Chabarovsk185001231-5311
24Admiral Vladivostok201201439-699
25HK Sibir Novosibirsk193001431-638
Aktualizované: 19.10.2018 04:31
Tímzvvpprpppskorebody
1Anaheim Ducks741121-1511
2Colorado Avalanche740126-1810
3Nashville Predators650119-1210
4Calgary Flames631223-188
5Vancouver Canucks631222-198
6Chicago Blackhawks503022-218
7Winnipeg Jets630215-167
8Dallas Stars630318-186
9Vegas Golden Knights721415-206
10Minnesota Wild611214-196
11San Jose Sharks611317-195
12Los Angeles Kings620312-165
13Edmonton Oilers411210-144
14St. Louis Blues610317-234
15Arizona Coyotes50144-112
Aktualizované: 19.10.2018 04:31
Tímzvvpprpppskorebody
1Toronto Maple Leafs842233-2612
2Montreal Canadiens631121-159
3Carolina Hurricanes731225-229
4New Jersey Devils540120-98
5Tampa Bay Lightning531118-108
6Boston Bruins640224-188
7Columbus Blue Jackets631222-228
8Pittsburgh Penguins621120-208
9Ottawa Senators630224-227
10Washington Capitals621224-227
11Buffalo Sabres630312-176
12Philadelphia Flyers721425-316
13New York Rangers702418-245
14New York Islanders511312-144
15Florida Panthers400212-162
16Detroit Red Wings700515-332
Aktualizované: 19.10.2018 04:31
Tímzvvpprpppskorebody
Aktualizované: 17.10.2018 04:59

Bleskovky

Mníchov - Schwenningen 4:2 v nemeckej lige

Hokejisti Mníchova vyhrali vo štvrtkovom zápase nemeckej hokejovej ligy nad Schwenningenom 4:2.
včera o 21:51 - Michal Bruner / TASR

HV71 v zostave s Fehérvárym zvíťazil vo Växjö 4:0

Hokejisti HV 71 v zostave so slovenským obrancom Martinom Fehérvárym zvíťazili vo štvrtkovom zápase švédskej SHL na ľade Vaxjö 4:0. výsledky SHL: Växjö - HV 71 0:4, Frölunda - Lulea 1:5, Malmö - Brynäs 4:3 pp, Örebro - Färjestad 3:6, Skelleftea - Djurgarden 0:5, Timra - Rogle 4:3 pp
včera o 21:25 - / TASR

Anaheim podpísal kontrakt s Ritchiem

Kanadský hokejista Nick Ritchie podpísal nový trojročný kontrakt s klubom zámorskej NHL Anaheim Ducks. V uplynulej sezóne odohral 22-ročný krídelník za "káčerov" 76 zápasov s bilanciou 10 gólov a 17 asistencií, počas súbojov o Stanley Cup sa bodovo nepresadil. Anaheim si vybral Ritchieho v prvom kole draftu 2014 ako desiateho v poradí.
včera o 12:58 - / TASR

Švéd Jacob de la Rose bude hrať za Detroit

Švédsky hokejista Jacob de la Rose mení v zámorskej NHL pôsobisko. V stredu si mladého krídelníka stiahol Detroit Red Wings z waiver listiny nechránených hráčov, kam ho predtým zaradil Montreal. V Detroite by mal dostať na ľade viac príležitostí.
včera o 11:35 - / TASR

Kuopio v bránke s Godlom prehralo na ľade Hämeenlinny 1:3

Hokejisti Kalpy Kuopio v bránke so slovenským reprezentantom Denisom Godlom prehrali v stredajšom zápase fínskej ligy na ľade Hämeenlinny 1:3. Za domácich nastúpil Ján Brejčák. výsledky: HPK Hämeenlinna - Kalpa Kuopio 3:1, KooKoo - Ilves Tampere 4:3 pp, Lukko Rauma - Sport 5:1
17.10.2018 20:17 - Michal Bruner / TASR

Svečnikov z Detroitu podstúpil operáciu kolena, vynechá 5-6 mesiacov

Hokejista Detroitu Red Wings Jevgenij Svečnikov podstúpil operáciu pravého kolena, po ktorej ho čaká päť- až šesťmesačná pauza. Ruský útočník utrpel zranenie 29. septembra v generálke na novú sezónu. Ako informovala agentúra AP, 21-ročnému krídelníkovi pri operácii zrekonštruovali poškodený predný krížny väz.
17.10.2018 10:59 - / TASR

Jukurit - Ässät Pori 0:2 v dohrávke 12. kola fínskej ligy

Hokejisti Ässätu Pori zvíťazili v dohrávke 12. kola fínskej ligy na ľade Jukuritu 2:0. Liiga - dohrávka 12. kola Jukurit - Ässät Pori 0:2
16.10.2018 21:08 - / TASR

Obranca Schultz bude Pittsburghu chýbať až štyri mesiace

Obranca Justin Schultz bude tímu zámorskej hokejovej NHL Pittsburgh Penguins chýbať približne štyri mesiace. Dôvodom je zlomenina nohy, ktorú utrpel v prvej tretine sobotňajšieho súboja s Montrealom po kolízii s protihráčom Tomášom Plekancom. V nedeľu absolvoval operáciu a mimo hry bude až do februára budúceho roku.
15.10.2018 18:22 - / TASR

Augsburg - Wolfsburg 6:0 v 11. kole nemeckej ligy (3)

Nemecká hokejová liga mala v nedeľu na programe zápasy 11. kola. Výsledky: Eisbären Berlín - Ingolstadt 1:3, Kolín Haie - Adler Mannheim 2:4, Iserlohn - Straubing 2:4, Mníchov - Düsseldorf 5:4, Norimberg - Krefeld 3:4, Schwenningen - Bremerhaven 2:3, Augsburg - Wolfsburg 6:0
14.10.2018 21:32 - / TASR

Zürich - Lausanne 2:1 v nedeľnom zápase švajčiarskej ligy

Výsledok nedeľného zápasu švajčiarskej hokejovej ligy: Zürich - Lausanne 2:1
14.10.2018 20:47 - / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

19. 10. 2018
Košice - Detva o 17:30
Zvolen - L. Mikuláš o 18:00
Nitra - N. Zámky o 18:00
Trenčín - B. Bystrica o 18:00
21. 10. 2018
L. Mikuláš - Trenčín o 15:00
Poprad - Nitra o 16:00

Odohrané zápasy

18. 10. 2018
ŽilinaMiškovec
4:1REPORT
SR 20Detva
1:3REPORT
16. 10. 2018
BudapešťPoprad
3:2REPORT
TrenčínSR 20
5:0REPORT
KošiceN. Zámky
4:0REPORT
14. 10. 2018
MiškovecNitra
1:3REPORT

Najviac bodov

Rastislav ŠpirkoZVO19 bodov
2.Chovan M.ZVO19
3.Puliš R.DEV16
4.Handlovský L.ZVO16
5.Nagy L.KOS15

Najlepší strelec

Milan KytnárZVO10 gólov
2.Špirko R.ZVO10
3.Beránek P.ZIL8
4.Bondra D.POP7
5.Fafrák M.S207

Najlepší brankár

Tomáš VošvrdaPOP95.82 perc
2.Košarišťan A.NZA94.73 %
3.Habal V.KOS94.61 %
4.Skapski M.ZVO93.84 %
5.Gračnar L.POP93.8 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
zimná hokejová škola