Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
Extraliga
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: HC Bratislava smeruje do Budiš ligy

20.4.2017 09:35 HokejPortal.sk

Hokejová Budiš liga bude mať od novej sezóny 2017/18 troch nových účastníkov.


Vlani, keď prichádzalo na druholigovú scénu Humenné a Bratislava, obaja vyriekli snahu ihneď postúpiť o ligu vyššie. Východniari si právom vybojovali účasť medzi prvoligovými zástupcami ako finálový účastník druhej ligy, aj keď sa nestali jej víťazom. Nad ich sily bola Dubnica, vedená viacerými skúsenými hokejistami či bývalými reprezentantmi. Subjekt HC Bratislava práve v semifinále s MHK Humenné padol, no najnovšie správy hovoria o tom, že predsa len si zahrá Budiš ligu. Informáciu o schválenej žiadosti prinieslo oficiálne FB konto klubu z hlavného mesta. Hokejportal.net vám ho prináša v plnom rozsahu a bez redakčných úprav:

Vážení priaznivci HC Bratislava, s radosťou Vám možeme oznámiť, že ZOK 1. hokejovej ligy schválil našu žiadosť zaradiť náš klub do 1. hokejovej ligy, kde všetky kluby jednohlasne odhlasovali účasť troch žiadateľov - MHK Dubnica, MHK Humenné a HC Bratislava. Prvý krok je za nami a teraz pripravíme všetko tak, aby sme spĺňali všetky podmienky pre účasť v 1. hokejovej lige a aby sme výborne reprezentovali naše mesto, našu Bratislavu.

V prípade, ak by v súťaži zotrval MHC Martin B a tradične Orange 20, Budiš liga by mala mať až trinásť mužstiev.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko 1.liga


P3TRUS

 

prva liga by mohla mat vyssiu uroven
20.4.2017 - 10:05
+6

homer J BLOG

 

Kde to budu hrat?: V Petržalke?
20.4.2017 - 10:09
0

penepi

 

Ružinov
20.4.2017 - 10:19
+3

crystalmeth

 

v Ruzinove
20.4.2017 - 10:19
0

P3TRUS

 

predpokladam ze v Ruzinove na stadione V. Dzurillu?
20.4.2017 - 10:20
0

Urpiner16

 

Pre prvú ligu dobrá správa.Ešte keby zvýšili motivačný faktor prvej ligy víťaz priamy postup za predpokladu finančných zdrojov aby sa tie mužstvá skvalitnili potom čo prídu do tipsportligy tak aj prvá liga bude mať svoje čaro.
20.4.2017 - 10:15
+4

LenTak93

 

čo je zlé na súčasnom systéme baráže? spravodlivý
20.4.2017 - 10:39
+26

Slovak_boy

 

spravodlivy? vyhras 3x po sebe ligu a nevyjde ti baraz a ostavas tam dalej? to je spravodlive? ja by som zvolil majster 1.ligy hore a druhy finalista s poslednym ligistom baraz na 4 vitazne a dovi
20.4.2017 - 10:51
+24

Standacik

 

Takze počet extraligistov by sa stále navyšoval jo?
20.4.2017 - 11:37
+17

Urpiner16

 

Ty si kde chodil do školy há?Kde by sa čo navyšovalo?
20.4.2017 - 11:41
+5

LenTak93

 

no tak rátaj
9 mužstiev by ostalo v lige, plus by došiel víťaz 1.ligy... to by znamenalo, že v lige by sme mali 10 mužstiev
a ešte druhý finalista 1.ligy by hral baráž s 10. mužstvom z extraligy

takže razom by sme mali v lige 11 mužstiev?
20.4.2017 - 11:47
+14

Urpiner16

 

Ja som žiadnu baráž nespomenul je to u mňa krátkodobá na naše podmienky lebo nie sme česko ap. Podradný a hlúpy výmysel ktorý prvú ligu nikdy neposunie vyššie.
20.4.2017 - 11:55
+1

Standacik

 

A REAGOVAL SOM JA NA TEBA?
21.4.2017 - 9:50
+4

LenTak93

 

somarina
Bardejov vyhrával 1.ligu a musel sa biť s mužstvom, ktoré bolo na 10. mieste v extralige

to bola blbosť, minulý rok a aj tento dostali prvoligisti konečne možnosť zabojovať o miestenku v dlhodobejšej súťaži a dokonca nie o jednu, ale o 2 miestenky

v Česku vedia postúpiť prvoligisti cez takúto baráž do ligy? tak prečo nie aj na Slovensku? presne ako píše Dracik dole, silou mocou chceze do ligy kluby, ktoré na to nemajú
20.4.2017 - 11:45
+24

Urpiner16

 

Ty čechov neporovnávaj.Tam nie sme.Tu ide o to že týmto systémom sa prvá liga nikdy neposunie vyššie lebo barážou neprejdú.Ak by bol priamy postup tak za pár rokov keby hneď to mužstvo z prvej či mužstvá pravidelne lavírovali medzi tipsportligou a ligou kde by nabrali viac skúseností i prvá liga by z toho profitovala lebo by prišli tam i nový sponzori hráči atd.Takto to je len o jednej hlúpej krátkodobej baráži ktorá v konečnom dôsledku prvú ligu nikdy u nás nikam k lepšiemu neposunie.
20.4.2017 - 11:52
+7

LenTak93

 

povedz mi, kto zo súčasných prvoligistov mal finančne na to, aby utiahol budúcu sezónu v extralige
ale v podstate, ani nemusíš odpovedať, poviem ti to ja - NIKTO
20.4.2017 - 11:56
+5

Urpiner16

 

Ak by prvá liga bola nastavená tak že prvý priamy postup tak by prišli aj sponzori lebo by vedeli že sa im do to toho oplatí ísť len ten tento zabitý systém je krátkodobé myslenie aké je to super no hovno je to super.
20.4.2017 - 11:59
+2

Dracik_18

 

prečo k EXT klubom sa nehrnú sponzori ?
20.4.2017 - 12:05
+15

Urpiner16

 

S tebou je škod strácať čas.Taký ako ty s tvojim myslením nemečkovským to nikdy nepochopia keď majú klapky na očiach.
20.4.2017 - 12:13
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
amaskiea BLOG

 

buď tak dobrý, odpovedz na otázku, prečo k súčasným EXT klubom sa nehrnú sponzori
20.4.2017 - 12:24
+8

HeyYou

 

to je predsa jasne, slovan ich vsetkych ukradol aj s peniazmi.
20.4.2017 - 12:53
+6

samajamado

 

ja som pocul, ze chodi aj taka dodavka HC Slovan a kradne zatulane deti
20.4.2017 - 21:56
+2

rijko

 

A tak ich schoval,ze zabudol kam.
21.4.2017 - 9:16
+2

-BBB-

 

kto by si tie adresy na Belize pamatal ..
21.4.2017 - 9:59
0

rijko

 

Nemalo by byt na kazdej schranke meno?
21.4.2017 - 11:16
+1

Urpiner16

 

V prvom rade som sa bavil o prvej lige.Treba začať čo najviac mužstiev priblížiť k EXT.
20.4.2017 - 12:58
+1

Martello

 

tvoje názory na túto problematiku sa mi z jedného hladiska páčia, a to zaplnenie veľkého priestoru medzi kvalitou tipsport a budiš ligy.
a však obávam sa práve toho, čoho si sa týmto príspevkom mierne dotkol - tipsportligové kluby by sa skôr priblížili budiš lige a nie naopak...
20.4.2017 - 13:06
+5

amaskiea BLOG

 

Písal si o sponzoroch a ich záujme pri postupe do EXT. Otázka na sponzorov (a ich ne/záujem) v EXT je teda úplne priamo k veci - rovnaký typ financovania, rovnaký trh, rovnaký šport, rovnaký východiskový balík.
Takže ešte raz, aké sú podľa teba súvislosti nedostatočného sponzoringu extraligy a tvojho predpokladu, že postup nového klubu do extraligy by pre daný klub znamenal príchod sponzorov?
20.4.2017 - 13:35
+1

Urpiner16

 

Keď sa budem s niekým baviť o hruškách a niekto spomenie jablká tak sa s ním nemám o čom baviť keď počúva sám seba a nechce vidieť iný uhol pohľadu na vec.
20.4.2017 - 13:02
0

topska

 

Moj nazor bol dlhe roky jasny. Ziadne baraze a rovno postu a zostup z ligy. Az kym som sa nezacal angazovat v hokeji a nezistil som, v akom stave su prvoligove muzstva. Nie, ani zrusenie baraze by velmi nepomohlo, aby sa financne a kvalitativne urcite dostali na aku taku uroven, aby boli transparentnym partnerom a ucastnikom extraligy. Samozrejme, moze sa stat kazdy rok, ze sa jeden ucastnik dostane nad uroven toho vypadavajuceho muzstva (toto je podla mna dolezite, aby novacik priniesol viac pozitiv do vyssej ligy ako zostupujuci, len tak sa hokej u nas zlepsi, toto chapu v celo svete), ale nie je garantovane, ze prave on tu ligu vyhra. Preto je pre mna najspravodlivejsi system baraze 2+2, kludne by som dal aj viac muzstiev ale nemame ich tolko v extralige. Toto pochopili vsade v europe. Cesi, Skandinavia, Svajciari, Nemci, Nori, ktokolvek. Ci vsetci to myslia zle? Nemyslim si...Tak ako pises, ze je hlupost ze bojujes celu sezonu v prvej lige a vyhras ju, ze potom nejdes do extraligy, tak takisto bojovali aj tie muzstva co hraju v barazi. Vo vacsine pripadov bojuju do poslednych kol. A aj ked nahodou vypustia posledne kola tak je otazne ci im to pomoze vypadnut z rytmu...Nehrajme sa na najmudrejsich, ze prave my sme objavili to, co je najspravodlivejsie v hokeji, cize zrusenie barazi, a ze len my teda takto ten hokej budeme robit jediny transparentne.
20.4.2017 - 13:23
+7

Urpiner16

 

A čo je podľa teba lepšie.Tolerovať nejaký tipsportligový klub ktorý z ôsmych sezón príklad 6 krát hrá baráž ktorú vyhrá lebo sa už dva mesiace na ňu pripravuje nakoľko má veľkú bodovú stratu alebo dať férovo neznámemu hokejovému trpaslíkovi v regióne kde je hlad po hokeji možnosť si zahrať čo len na rok tipsportlige?PRíKLAD TERAZ DT-BB,DT-ZV vypredané.
20.4.2017 - 13:37
+3

topska

 

aby sme sa rozumeli, ja som za to, aby sa kazdy rok vymenili kluby ak by to pomohlo nasej lige. To ano. Presne pre to co si napisal, aby sa trapiace a zadlzene kluby dostali do prvej ligy a nahradil ich niekto kto bude prinosom. Ale ani za posledne roky take pripady neboli aj ked sa z prvej ligy tie muzstva dostali hore. Vid Kezmarok, Piestany, teraz LM (dobre, tam to bolo robene na rychlo preto chybali alebo chybaju peniaze ale ani to nie je ospravedlnenie, aj ked im fandim). Proste momentalne to po financnej stranke nejde a ako vidime tie baraze, tak ani po vysledkovej. Piestany boli ale svetly priklad co sa tyka vysledkov no za aku cenu? Ze uz tam skoro hokej neexistuje...Dalej ide o infrastrukturu. Detva? Kde by hrali? Ak doma, len by zase vsetci nadavali ake su tam podmienky. Co ak by vyhrala dinale skalica? Zas by bol problem, kto postupuje. Ale opakujem, ak by som tych plusov nasiel viac ako minusov, bijem sa tu s tebou za to co pises. A vies zareagovat na to, co som pisal o ostatnej europe? Ze ci vlastne to vsetci zle robia? A nebavim sa o vyspelejsich krajinach ale o takmer kazdej lige
20.4.2017 - 13:50
+1

topska

 

ale...nevravim, ze je to nerealne v buducich rokoch! Pretoze tu sa nam buduje naozaj silna prva liga. Do troch styroch rokov to vidim tak, ze by to aj mozno slo
20.4.2017 - 13:52
+2

Tizo BLOG

 

ak hokejovy trpaslik z regionu nema v 4-och zapasoch herne na toho barazistu tak nan proste nema...v sporte ide predsa o to kto je lepsi a nie koho tam chceme..no mozno na tie vase lokalne derby pride viac ludi...ale v KE je zaujimavejsi TN...a ked poviem ze na PO alebo SN bude v KE viac divakov ako na DT tak berieme tych dvoch tiez?
20.4.2017 - 14:43
+8

cy2kz

 

Nejrozumnější krok by byl snížení počtu jak účastníků Tipsport ligy, tak i Budiš ligy. Zvýšila by se konkurence mezi hráči (trenéry), každý by musel na sobě více pracovat a odpadly by slabší "kusy". Snížením počtu mužstev by se i méně rozmělňovaly peníze pro mužstva od hlavních sponzorů ligy. Potom by mělo i význam, aby přímo postupoval, potažmo sestupoval, první a poslední z obou lig, protože by to vedlo ke snížení kvalitativního rozdílu obou lig (nebo aspoň mezi spodní půlkou TL ligy a cca první třetinou B. ligy).
21.4.2017 - 13:36
+2

LenTak93

 

nie, teraz dobre hovorí

dajme tomu taká Detva, veď tá by brala sponzorov iba Zvolenu alebo Banskej Bystrici
ste tam nakope a už sa tam veľa veľkých hráčov neobjaví
20.4.2017 - 12:24
+3

bigi BLOG

 

ono to ma asidve odpovede, ze sa neda sponzorstvo odpocitat z dani. a druha je ze ked sa najde aj nejaky blazon co by dal peniaze tak ich nechce dat do prehiteho systemu kde nevies ako tvoje peniaze skoncia. co je myslim ze u niektorych prvoligistov by mohlo odpadut, sice neviem ako je to u vas, ale myslim ze zigo keby chcel tak by dokazal par sponzorov zo skalice ziskat napr..
20.4.2017 - 16:32
0

bigi BLOG

 

myslim ze obaja finalisti mali financne na to presne tak isto ako vacsina extraligistov
20.4.2017 - 16:28
0

VladoBB

 

Úplne s tebou súhlasím!: je to tak, presne tak ako píšeš!
20.4.2017 - 13:01
0

bigi BLOG

 

nadruhej strane do ceskej druhej ligy dostanes skor kvalitnejsich hracov ako do slovenskej. co je dost podstatne
20.4.2017 - 16:26
0

88Backo

 

Keď ti 3x po sebe nevyjde baráž nemáš čo robiť v extralige...
20.4.2017 - 12:25
+12

Sunkafit

 

Nevyjde ti baraz ved to je plno zapasov...ano system je spravodlivy
20.4.2017 - 16:43
0

Urpiner16

 

To je dlho už som to tu rozpytvával.Debata na dvadsať odpovedí a otázok.
20.4.2017 - 11:08
0

forwardPP

 

Urpinerko,ideš si svoje ale ešte stále si neodpovedal. Tak prečo keď, by sa nahrnuli sponzori ,lebo by hrali najvyššiu súťaž,skončili Skalica a Piešťany? Prečo mali finančné problémy Poprad,Martin? Takisto prečo sa občas nejaké finančné problémy objavia aj u iných klubov? Veď hrajú extraligu,tak prečo?
20.4.2017 - 12:32
+1

Urpiner16

 

Bavíme sa o prvej lige či?Nestačí pre začiatok dostať čo najviac mužstiev z 1:ligy dostať aspoň na úroveň MT,PP atd?
20.4.2017 - 12:52
0

Dukla_Trenčín_38

 

A to by bolo načo dobre? Ak by súťaž ani nedokončili?
20.4.2017 - 13:29
+4

Urpiner16

 

Finančná záruka by musela byť pred sezónou deklarovaná automaticky.
20.4.2017 - 13:51
+1

Dracik_18

 

nič nie je na tom zlé ..silou mocou chcú nové kluby , lebo si myslia aké to bude super , ale ho*no zlatá rybka
20.4.2017 - 11:25
+1

fanda89

 

Nespravodlivy niekto za sezonu nazbiera 0 bodov a v barazi vyhra 6 zapasov a niekto vyhrava celu sezonu a nic z toho nema. Najlepsi system jeden hore jeden dolu ziadne baraze a somariny.
20.4.2017 - 14:23
+2

emoxx1

 

Na druhej strane sa tým zabezpečuje kvalita. Nemá význam aby do Citrónligy postúpil tím, ktorý nevie zdolať posledného v tabuľke.
20.4.2017 - 14:25
+1

Urpiner16

 

Ja by som to nenazval kvalitou ale stagnáciou.
20.4.2017 - 14:30
+1

topska

 

ak ale to muzstvo ktore vsetko vyhrava neskor v barazi rpehra vsetky zapasy s tym, co v lige kde mieri vsetko prehralo tak bude asi este vacsim fackovacim panakom a uz duplom vyssie nema co robit!
20.4.2017 - 14:26
+3

Urpiner16

 

Ani by som nepovedal.Oni do konca hrajú o prvé miesto bijú sa zranenia ap.A niekto už mesiac či dva lážo plážo čaká oddýchnutý na vyčerpaných do posledku.
20.4.2017 - 14:33
+2

topska

 

no daj priklad kedy sa stalo aby mesiac, dva hrali muzstva lazo plazo a potom uspeli v barazi
20.4.2017 - 14:36
+1

fanda89

 

L.Mikulas
20.4.2017 - 14:37
0

Urpiner16

 

Pozri si ZA ROKY DOZADU.
20.4.2017 - 14:39
+1

topska

 

Pzrel som sa, stalo sa to Ziline pred 6 rokmi, ok
20.4.2017 - 14:47
+1

Urpiner16

 

A ešte niečo.Pred tým ako bola táto baráž a hralo sa len medzi posledným a prvým tak ak by to malo byť fifty tak prvoligista ako víťaz keď už nie priamy postup mohol mať aspoň výhodu prvých dvoch zápasov doma prípadne aj toho siedmeho zápasu aby pán extraligista keď je taký lepší aj keď bol posledný aby ukázal že právom si to obhájil aby bolo zadosť učinené spravodlivosti keď už na to v TL SRAL.
20.4.2017 - 15:01
+2

topska

 

ano, s tym suhlasim. Dokonca ja by som nebol ani za nieco take, ze by vitaz prvej ligy v barazi momentalnej podoby mal nejaku bodovu notifikaciu spolu s deviatym z extraligy...
20.4.2017 - 15:05
+1

fanda89

 

Bavime sa tu co je spravodlive posledny dolu prvy hore a ziadne baraze .. druha vec su tie vase ekonomicko-sponzorske hovadiny ktore by novy extraligista podla Vas nesplnil...
20.4.2017 - 14:33
+1

topska

 

Tak bohuzial za posledne roky sa to nepodarilo nikomu splnit aj ked sa tam dostal, takze to az take hovadiny nie su
20.4.2017 - 14:35
+3

fanda89

 

Komu sa to nepodarilo splnit ? .. myslim si ze keby tento rok je bez baraze Mikulas vypadne a Detva pojde hore extraliga ani prva liga o nic nepride ani neziska...
20.4.2017 - 14:37
+1

topska

 

no ved o tom sa bavim, ze prvoligista by vymenil dalsieho prvoligistu. Mne ide o to, ze ak uz hore niekto postupi, nech to nie je jednorocna zalezitost. A pises ze by liga o tak vela neprisla...no vidime ten rozdiel v barazi zase, kde na nich detva nemala a ten naskok bol dost velky. Stale sa pytam, ktory prvoligista za posledne roky zvladol adaptaciu v extralige?
20.4.2017 - 14:43
+1

fanda89

 

Ja tu neobhajujem detvu je mi jasne ze by sa v extralige z nej nestal tradicny klub ale system tejto baraze je nespravodlivy to mozme vidiet aj v inych ligach nie len v nasej ze baraz je vyhodna len pre extraligistov. Beriem tvoj nazor ale spravodlivr by bolo posledny dolu prvy hore a potom mozme posudit ci sa niekto adaptoval ci nie
20.4.2017 - 14:48
+2

topska

 

takze vsetky ligy v europe su nespravodlive? Cesko, cela skandinavia, svajciarkso, polsko, nemecko, taliansko atd?
20.4.2017 - 14:52
0

fanda89

 

Nie su nespravodlive ligy ale system postupu a zostupu je nespravodlivy baraz len ochranuje extraligistov a umelo ich tam udrzuje
20.4.2017 - 14:55
+1

topska

 

No tak to teda maju dobre podychtene tie ligy extraligisti Spikla sa cela hokejova europa proti prvoligistom Podla mna preto sa hokej v inych krajinach naopak dostava do popredia, stava sa popularnejsim a viac sponzorsky atraktivnejsim, lebo do najlepsej ligy nepustia slabe a hlavne financne ci infrastrukturne netransparentne kluby. To je zase moj nazor.
20.4.2017 - 15:02
+6

Urpiner16

 

Skús neapelovať tou európou dookola a predstav si niečo naše.Originálne.
20.4.2017 - 15:15
0

topska

 

no ved som napisal ze by som pridal v barazi body napriklad neiktorym muzstvam. Momentalne sa priklanam k europskej ceste, ale sam tusim ze o nie tak dlhy cas zmenim zase nazor a budem za priamy postup
20.4.2017 - 15:25
0

Urban Horn

 

Baráž je maturita pro středoškoláky.Pokud se jí bojíš nebo jí neuděláš,nemůžeš se dostat na vysokou.Jede se tam na krev,plné stadiony,maximální psychické vypětí,letošní baráž o českou extraligu je neskutečně vyrovnaná,všichni hrají nadoraz.Eliminační prolínací soutěž je z hlediska spravedlivosti a herní připravenosti mužstev asi nejvhodnější řešení.Kdo projde vyrovnanou baráží,projde si peklem,které ho udělá silnějším.Aspoň tak o tom hovoří hokejisté,kteří jí prošli.Daň za to je nervové a psychické vypětí,jde o hodně,hlavně co se týče financí a sponzorského zájmu o kluby.Kdo se dostane dolů,těžko se pak drápe nahoru..Hezký den
21.4.2017 - 8:31
+3

MySmeSever

 

A z akeho dovodu je nespravodlivy tento format ? Ved sa porovnavaju realne tie muzstva medzi sebou v dlhodobej sutazi ? Kto je v com zvyhodneny resp znevyhodneny?
20.4.2017 - 15:12
+3

Urpiner16

 

Niekedy je to tam medzi štyrmi tak aj o nás bez nás ak sa púšťajú body niekomu zámerne keď ich má dosť a ty sa potom môžeš rozkrájať .TL sa uvidíš vždy podržia pamätaj moje slová do budúcna pri tomto modele baráže.
20.4.2017 - 15:27
0

fanda89

 

Skratka vitaz ma nieco vyhrat a posledny ma zostupit chapes ? Naco je vitazovi 1.ligy vitazstvo ked nepostupi a Mikulas s Trencinom nic neukazali a v barazi si to uz popustali medzi sebou
20.4.2017 - 15:44
+2

motonomad

 

Skus vysvetlit tu vetu o tom co si LM s TN popustali, prosiiim. Som zvedavy
20.4.2017 - 17:44
+1

Dracik_18

 

prečo Uram nehral posledny zapas ? ...prečo posledný zápas proti DT ste hrali ako o život na čele s Lokšíkom, čo je vlastne podstatne v poriadku ,ale posledný rozlučkovi domáci zápas ste odflákli ? prečo ste aj v tedy nehrali ako o život ?

dakujem za odpoveď
20.4.2017 - 20:26
+1

motonomad

 

-Uram nehral ani posledné zápasy ZČ kde už o nič nešlo. Keby hral proti TN a gól nedal tak by si mal tiež otázku.
-posledný domáci zápas rozhodne odfláknutý nebol. TN hrali o všetko. Pozri si to. Aj keby sme ho vyhrali, situácia pred posledným zápasom s vami by bola pre TN (takmer) rovnaká. Ale tiež by si mal otázky.
- Po zápase DT-Lokšík sme si vymenili pár príspevkov
-nemáš za čo
20.4.2017 - 21:59
+1

bigi BLOG

 

no vidis a tu vlastne popisal ze uriner ma v niecom pravdu.vy ste boli isty barazista a setrile ste najlepsich hracov na baraz kdezto prvoligisti bojovatuho v PO a dokonca aj trencin bojoval o PO do posledneho kola, takze vy ako dlhodobo posledny tim extraligy ste mali vyhodu a to dost podstatnu co ste aj dokazali vyuzit a ako jediny ste vsetkym uleteli
21.4.2017 - 7:58
+2

tucba

 

pozri, aj keby tam je demotivacny faktor, tj liga je zachranena, neni vlastne o co hrat, tak sa nemozes stazovat, ze ste nemohli posledny zapas vyhrat a postupit. bolo to posledne kolo kto z koho
20.4.2017 - 23:50
+2

Urpiner16

 

Demotivačný faktor vravíš.To je to že neexistuje primy postup čo je bežné v iných dokonalejších športoch kde to funguje aj bez baráží.
21.4.2017 - 7:13
0

tomas71

 

nazbierali sme si body a dali prilezitost mladym nech sa ucia hrať. Co je na tom zle?
A ked neviete dat viac golov durnemu, co chcete?
21.4.2017 - 8:01
+3

stary mantinel

 

ten zapas ste sa išli neskutočne "potrhať" za vítazstvom. hlavne za stavu 1:2 ste ten ľad doslova "trhali", napr o nadašdim ani nehovorim. to ze Dt to mala zvladnut sama je jedna vec, to ako ste sa zachovali je vec druha. ale co cakat od muzstva ktore za roky v 1 lige hralo druhe husle a hraju/hrali tam hraci ako križan alebo uram. to akí sú vies sám. aj o rok vám drzím palce v barazi. na ine bohuzial nemáte.
21.4.2017 - 8:18
+2

kapo10 BLOG

 

Naco je extraligistovi vitazstvo ked nikam nepostupi?

Na sucasnom systeme nie je nic nespravodlive.... Kazdy dostame dostatok priestoru aby ukazal ze na ligu ma....

21.4.2017 - 20:03
0

Urpiner16

 

Veď hej len zopãr dôležitých detailov ti uniká nevadí.
21.4.2017 - 20:33
0

JohanHV71

 

Vstup 3 nových tímov je dobrá správ. Otázkou ostáva, koľko tímov z vlaňajšej 1.ligy v nej ostane?!
20.4.2017 - 10:29
+2

dusan1980

 

Bratislavsky klub urcite dvihne navstevy...
Takisto dubnici drzim palce...
Ja by som sa nebranil keby DCA aj HC BA boli do dvoch rokov v extralige...
20.4.2017 - 11:06
+4

lubfito

 

Pozitívna správa
Znamená to, že HC BA má ambície a to je len a len dobré. Uvidíme ako sa to bude vyvíjať ďalej, snáď o pár rokov budú aj v TL.
20.4.2017 - 11:12
+4

Mark101

 

Dobrá správa pre Budiš ligu. Všetky 3 kluby budú podľa môjho názoru oživením súťaže a isto pojdem pozrieť do SNV na nejaký zápas (na MS18 sa mi veľmi zapáčil štadión )
20.4.2017 - 11:25
0

fagaf

 

Uvidíme čo vymyslia naši cez leto :O lebo ľudia v snv majú radi hokej a vidieť to aj na ms18. A to je už len na klube či budú vedieť zohnať generálneho sponzora aby chlapci ktorí by aj chceli hrať doma , mali vždy všetko vyplatené
20.4.2017 - 13:36
0

terasini

 

skoda vas spisska. uz by som opet uvital derby. a vy roky nic.
20.4.2017 - 15:01
+3

emoxx1

 

Tak sa teším... Síce nám asi stupne cena vstupného ale to nevadí.
20.4.2017 - 13:24
0

LuukyBB

 

Systém baráže je výborný. V žiadnej európskej lige nefunguje priamy postup/zostup. Problém je v tom, že nejaké tie ambície boli napríklad v Prešove a ani sa do tej baráže nedostali. Chcelo by to viac klubov s ambíciou mlátiť sa o postup. Spodná časť extraligy sa musí doslova triasť o záchranu. Také České Budejovice majú slušný rozpočet, parádnu divácku podporu, slušný káder a ani to zrejme stačiť nebude. U nás sme neboli až tak ďaleko od senzácie DT/TN. V každom prípade Humenné, Dubnica a Blava, môžu byť to čo 1.lige chýbalo. Všetko je to aj tak o peniazoch a je to strašne ťažké vytvoriť nadupané prvoligové mužstvo, ktoré by mohlo nie potrápiť, ale aj vymeniť extraligistu. Môj odhad je, že pod 450 tisíc eur rozpočet sa to asi ani nedá. A keď sa to aj podarí, tak to ešte stále môže dopadnúť ako už spomenuté ČB.
20.4.2017 - 14:11
+5

topska

 

Presne. A nie su na mieste vyhovorky, ze v prvej lige sa neda poskladat dobre muzstvo. Ak ten tim pracuje solventne, tak mu tam pridu hraci aj z extraligy pripadne tejto urovne, lebo budu mat peniaze na cas. Nejak sa spoliehat na to, ze si vybojujem extraligu a az potom budem skladat muzstvo pre extraligu je blbost. Nebude zohrate a nastanu aj dalsie problemy. Taky LM hral s muzstvom, ktore bolo spolovice a mozno aj viac rovnake ako minuly rok a to play off nebolo daleko. Vsade vo svete musi to prvoligove muzstvo byt o dost lepsie a uz rok pred extraligou vlastne takmer pripravene na nu, inak vyssie nema co robit. Plus samozrejme infrastruktura, minimalne nejake projekty a vizie ako ju zlepsit ak budu hore. Bez toho je prvoligove muzstvo v extralige bohuzial vo vacsine pripadov nie ze pozitvonou zmenou a nejakym plusom pre nas hokej ale naopak zatazou (ci uz z momentalneho alebo dlhodobeho hladiska). Dodavam, ze je to skoda...
20.4.2017 - 14:24
+4

LuukyBB

 

Je to škoda to jednoznačne. Na druhej strane keď sa pozrieme ako tie baráže dopadnú takmer rok čo rok aj v zahraničí, tak to nie je problém len u nás. Langenthal valcoval NLB, v baráži nemal nádej prehral 0:4 s Ambri. Ešte lepší príklad je z Nórska. Totálny fackovací panák Konsvinger (získal len 6!!! bodov celej súťaži) sa zachránil. Vo Švédsku sa to tímu Mora podarilo, ale druhý klub dostal 0:4 na zápasy. V Česku to Jihlava zrejme uhrá. Aj iné ročníky proste ten klub z nižšej súťaže málokedy uspeje. Najhoršie riešenie je uzavretie ligy. Tie nižšie by už nemali absolútne žiadnu motiváciu robiť niečo koncepčne. Ja si želám silnú 1.ligu, aspoň dva tri kluby, ktoré nejakým zázrakom urobia slušný rozpočet a od prvého kola pôjdu po baráži a po postupe. Jednoznačne si to vystihol vo vete o tom spoliehaní sa na extraligu a prípadnom budovaní silnejšieho klubu. Tadeto cesta do ligy viesť nebude.
20.4.2017 - 14:44
+3

topska

 

uplny suhlas
20.4.2017 - 14:49
+1

Urpiner16

 

Hlavne že to v niektorých športoch funguje aj s priamym postupom a vôbec sa na nič nikto na nikoho nespolieha kde entuziazmus a nový vietor láme všetky predsudky.
20.4.2017 - 16:45
+1

imko6

 

V prvom rade by mali zmenit meno. HC Bratislava je prilis dlhe a nehodi sa to do ziadneho z popevkov ktore su hojne pouzivane na nasich stadionoch
Oni niesu ziadne zvierata (vlk, baran, sokol, orol, had, liska, hus, pes.... ) alebo tak?
20.4.2017 - 14:43
+1

topska

 

Ak budu robit hokej cisto a transparentne, netreba na nich ziadne brutalne ody s nadavkami, bude stacit nieco jednoduche, take co zvladne kazda Slovac. Len pridavne meno a Bratislava
20.4.2017 - 14:51
+3

emoxx1

 

No tak nekecaj nám do mena. Mne sa páči že je to jednoduché a výstižné. Samotné vedenie klubu tvrdí, že ich prvoradý záujem je propagácia mesta na slovenskej hokejovej mape. Takže iný názov ako HC Bratislava by bol nezmysel. Na druhej strane sme si sku... Bratislava vypočuli už v druhej lige na niektorých súperových štadiónoch.Uprimne ani netušíme za čo. Dokonca aj sku... Slovan, čo mi prišlo dosť od veci. Samotný hráči sa na tom bavili, či fanúšikovia súpera tušia že nehrajú KHL
20.4.2017 - 15:04
+3

topska

 

Ked zacne nova sezona tak ti napisem a pridem kuknut na vas v Ba...Lebo treba vyuzit fakt ze mi je sympaticky nejaky Ba hokejovy klub
20.4.2017 - 15:12
0

emoxx1

 

Jasné...
20.4.2017 - 15:14
0

enforcer92TN

 

Mozno keby nechodili do kotla slovanisti s dresmi Slovana, tak by to nekricali. Alebo aspon menej...
21.4.2017 - 18:45
+1

bigi BLOG

 

hmm zaujimave.
v tejto sezone bol na hokeji na slovane typek v charovom drese a nikto nekrical skurveny trencin
21.4.2017 - 19:14
+2

riskohrasko1

 

v drese Trenčína?
21.4.2017 - 19:42
+2

emoxx1

 

To je dosť divný argument. Tie pokriky sa riešil v prvom rade na zápasoch vonku, kde neboli organizované výjazdy. Bolo tam len pár ľudí z BA. O žiadnom kotly nemôže byť reč. Ďalej sa na domácich zápasoch začali slovanisti hromadnejšie ukazovať až po vypadnutí Slovana v KHL. Tieto veci sa diali už predtým. No nebyť týchto argumentov, tak toto nemôžeš myslieť ako obhajobu vážne.
21.4.2017 - 19:50
+2

juromt

 

...: To su klidnej. Slovensky fanusik je v tomto smere velmi vynaliezavy.
21.4.2017 - 18:02
+1

VSŽ Košice

 

očakávaná správa
20.4.2017 - 14:51
+1

topska

 

prave som si spomenul na nasu debatu pred casom Nakoniec este dobre ze sa umiestnili tak ako sa umiestnili a nie su nejake dohady ci je to pravom ze idu vyssie alebo nie
20.4.2017 - 14:54
+1

VSŽ Košice

 

Aktuálna situácia v 1.lige umožňuje podať túto žiadosť prakticky komukoľvek, je to správne a logické rozhodnutie v HC BA. Uvidíme čo bude o rok keď Lintner by už klub od Dunaja v Lige rád mal.
Už nejaký rok očakávam vznik druhého seniorského klubu aj v KE
20.4.2017 - 15:13
+5

topska

 

bolo by to len na prospech veci
20.4.2017 - 15:15
0

mitoO

 

Na prospech akej veci?
Ak KE pojdu do EBEL, tak kludne nech vznikne druhy klub, ktory by hral 1. ligu, ale zatial je to uplna zbytocnost.
20.4.2017 - 19:13
0

VSŽ Košice

 

Nikto nehovorí o HC Košice "B" ale novom seniorskom klube.
Ako može fanúšik hokeja povedať že hocijaký nový klub je zbytočnosť???
Nájdi si čas a zisti ako ako sú na tom zlatý dorastenci či juniori HC s pred pár rokov.
20.4.2017 - 19:30
+7

mitoO

 

Ja nehovorim o HC Kosice B.
No ja som hlavne fanusik HC Kosice, priameho pokracovatela klubu VSZ Kosice. Fanusikom hokeja nic nezazlievam.
20.4.2017 - 20:05
0

LenTak93

 

veď ale načo vytvárať nový klub? nemala by sa zlepšiť práca v A mužstve s nimi a s ich adaptáciou?
20.4.2017 - 20:07
0

VSŽ Košice

 

V HC nech robia čo chcú, druhý či aj tretí seniorský klub v KE tým limitovaný nebude. Bola by to len a len šanca pre mnohých šikovných chlapcov končiacich v juniorkách.
20.4.2017 - 20:27
+6

cy2kz

 

KE do EBEL nikdo na 99% v blízké budoucnosti nevezme. To není nic proti kvalitě, ale Košice mají holt blbou polohu. Trasa Dornbirn - Košice nebo Bolzano - Košice by byla na letadlo.
21.4.2017 - 13:41
+1

terasini

 

suhlas. pred paa rokmi nezobrali poprad lebo daleko.
21.4.2017 - 13:57
0

cy2kz

 

Pokud vím, tak ze Slovenska měli zájem jen o Slovan. Slovan nebo nic. Akorát mě teď napadá (nabízí se) možnost HC Bratisla, ale to je aktuálně sci-fi a asi i HC Bratislava má jiné ambice. Nicméně byla by to zajímá alternativa.
21.4.2017 - 14:13
0

topska

 

nikdy sme tam nechceli hrat resp. minimalne o tom nevie nikto kompetentny z EBEL. Tuto informaciu mas skadial?
21.4.2017 - 15:16
+1

cy2kz

 

Nevím, jesli myslíš KE, Slovan nebo HC BA, ale i tak si myslím, že jsi mě špatně pochopil.
Jestli myslíš HC Ba, tak jsem jsem to myslel tak, že z SVK by to byl asi jediný klub ze Slovenska (kromě Slovanu), který by měl šanci, pokud by podal přihlášku do EBEL. Samozřejmě mluvím jen v teoretické rovině.
21.4.2017 - 15:24
0

topska

 

nereagoval som na teba Myslel som Poprad
21.4.2017 - 16:25
0

cy2kz

 

Tím se to vyjasnilo
21.4.2017 - 17:09
0

VSŽ Košice

 

Súhlas, napriek tomu platí že je to jediná možnosť v blízkom horizonte mimo SK Ligy
21.4.2017 - 15:02
+3

mitoO

 

Neviem, ci si si vsimol, ale ja neriesim moznost/nemoznost toho aby HC Kosice hrali EBEL.
Riesim akurat opodstatnenost vzniku dalsieho seniorskeho klubu v Kosiciach.
21.4.2017 - 17:49
0

cy2kz

 

Jen to zase rozmělní kvalitu.
21.4.2017 - 17:52
0

VSŽ Košice

 

Evidentne si neuvedomuješ koľko je na Slovensku seniorských klubov. Než sa mi pokúsiť odpovedať začni číslom.
22.4.2017 - 8:33
+3

VSŽ Košice

 

Ak sa niekedy vyjadrím k EBEL tak to nemá s možnosťou vzniku druhého klubu v KE nič spoločné. Jediný kto tieto dve rôzne veci spojil si bol Ty v komentoch vyššie.
22.4.2017 - 8:29
+1

VSŽ Košice

 

Teraz rozmýšľam nad Tvojim textom "že sa umiestnili" čo tým myslíš?
Mimochodom ani v článku sa nespomína že v boji o tretie miesto podľahli Breznu a celkovo skončili v 2.Lige na štvrtom mieste
20.4.2017 - 19:26
0

pavolpa

 

Nech si užiju chalani....: len jedná vec ich bude sprevádzať po celý čas v lige.Určitá časť fanušikov bude na mužstvo stale pokrikovať-ospravedlňujem sa za výraz skurvena Bratislava a to chalanov bude určite mrzieť ked sa Tí hulvati ozvu.Žial je tak a ešte nám bude dlho trvať pokial budeme ludmi.......doslovne sprostými.....
20.4.2017 - 14:57
+4

TomsKE

 

Takze sa konecne prestaneme medzi sebou hasterit a opet budeme mat len jedneho nepriatela?
20.4.2017 - 16:31
+5

VSŽ Košice

 

bavíme sa o klube 1.ligy
20.4.2017 - 18:51
0

emoxx1

 

Je zaujímavé, že vidíš nepriateľa v klube ktorý existuje 2 sezóny. Ak si nebol na zápasoch druhej ligy tak si o nich do teraz asi ani nepočul. No už vieš, že to bude spoločný nepriateľ. Obdivujem tvoju logiku...
20.4.2017 - 19:06
+3

BlackCrow

 

Trochu nadhľadu by to chcelo..
20.4.2017 - 20:20
+5

TomsKE

 

Co si husty? Vsak to bol vtip
21.4.2017 - 10:34
+4

maček

 

Vtip, ale blbý. Vzhľadom na nastavenie prevažnej časti slovenských fanúšikov je veľmi ťažké dopredu odhadnúť, či to bol vtip, alebo len ďalší výplod chorej mysle. Obarený sa aj studenej vody bojí, alebo inak : ak chodíš po Slovensku a máš SKUBU stále na tanieri, tak sa obávaš už aj prvých taktov SK hymny, či sa to nezvrhne do EŠŠŠŠKˇÁÁÁ SLOVAAAAN ...
21.4.2017 - 21:38
0

riskohrasko1

 

ja tomuto tímu fandím ,stretol som sa aj s jeho majitelom ,velmi priateľský chlap ,mám dokonca aj ich dres
20.4.2017 - 21:56
+2

maček

 

Nuž, v tejto chvíli mám mesiac na rozmyslenie, či vysoliť Slovanu ďalších € 450,- za permu (čítaj za "mačku v mechu", lebo nikto nevie, ako sa Slovan postaví k budúcej sezóne) , alebo skúsiť minerálku za dve eurá na zápas
21.4.2017 - 21:43
+1

michaelfrolík

 

kde máš väčšiu šancu vidieť play-off?
22.4.2017 - 0:27
+4


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


drazba
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Európska Univerzitná Hokejová Liga
Tím Z Skóre B
1. B. Bystrica 56 191:120 119
2. Nitra 56 196:154 112
3. Košice 56 186:121 107
4. Žilina 56 175:158 90
5. Zvolen 56 163:174 84
6. Martin 56 141:166 75
7. Poprad 56 153:167 75
8. N. Zámky 56 146:154 74
9. Trenčín 56 140:164 72
10. L. Mikuláš 56 138:189 56
11. SR 20 20 20:82 6
TímZSkóreB
1.L. Mikuláš1241:2627
2.Trenčín1235:2722
3.Detva1232:2918
4.Skalica1222:485
TímZVVpPpPSkóreB
1. Prešov000000:00
2. Detva000000:00
3. Michalovce000000:00
4. Skalica00000 0:00
5. Topoľčany000000:00
6. Sp.Nová Ves000000:00
7. Trnava000000:00
8. Pov.Bystrica000000:00
9. Dubnica000000:00
10. Humenné000000:00
11. Bratislava000000:00
12. Orange 20000000:00
Aktualizované: 30.4.2017 05:45
nadstavba A
tímzvvppppskóreb
1.Dukla201410581:5344
2.Slovensko 18201030759:5036
3.Nitra20903863:6230
4.Poprad20803960:7327
5.Slovan206201256:6522
6.Banská Bystrica205221171:8721
--------
nadstavba B
tímzvvppppskóreb
1.Zvolen2415324105:6053
2.Žilina2416017104:7649
3.Skalica221322591:6945
4.Košice2410301188:8736
5.Liptovský Mikuláš248031375:9727
6.Spišská Nová Ves246221476:10724
7.Topoľčany224001857:10012
Aktualizované: 30.4.2017 05:45
tímzvvppppskóreb
1.Trnava4431427218-115103
2.Poprad4431319174-96100
3.Dukla4429438199-10398
4.Zvolen44282212180-13090
5.Martin44244016143-12480
6.Nitra44212615133-10473
7.Žilina44193517132-12968
8.Slovan44158219147-15963
9.Košice44171818122-12161
10.Michalovce44180224158-17756
11.Spišská Nová Ves44142325125-16149
12.Liptovský Mikuláš44106721113-14649
13.Skalica44122624117-16846
14.Banská Bystrica44114425115-16845
15.Prešov4497424107-17545
16.Ružinov4474132101-20830
Aktualizované: 30.4.2017 05:45
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad603978249-114137
2CSKA Moskva604138183-110137
3Dinamo Moskva60291016164-111112
4Lokomotiv Jaroslavl6032418163-130110
5HC Dinamo Minsk60271019171-150105
6Torpedo Nižnij Novgorod6027818145-124104
7HC Viťaz6026722162-15897
8Jokerit Helsinky6023619149-16593
9HK Soči6024727139-14588
10HC Slovan Bratislava6022726144-16685
11Severstal Čerepovec6018527133-16374
12Medveščak Záhřeb6019433138-18669
13Spartak Moskva6018333125-16866
14Dinamo Riga60111034116-15858
Aktualizované: 1.5.2017 06:29
Tímzvvpprpppskorebody
1Metallurg Magnitogorsk6036513197-135124
2Avangard Omsk6030819156-127109
3Ak Bars Kazaň6029918155-127109
4Traktor Čeljabinsk6027320130-12097
5Barys Astana6025626151-16790
6Salavat Julajev Ufa6021620169-17488
7Admiral Vladivostok6024325147-15386
8HK Sibir Novosibirsk6020825133-13883
9Red Star Kunlun6024429139-14483
10Neftěchimik Nižněkamsk6020828143-15580
11Avtomobilist Jekatěrinburg6019625139-16579
12Amur Chabarovsk6020529110-13076
13Jugra Chanty-Mansijsk6018434112-14866
14Lada Togliatti6016532146-18065
15Metallurg Novokuzněck60864297-19440
Aktualizované: 1.5.2017 06:29
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad603978249-114137
2CSKA Moskva604138183-110137
3Metallurg Magnitogorsk6036513197-135124
4Dinamo Moskva60291016164-111112
5Lokomotiv Jaroslavl6032418163-130110
6Avangard Omsk6030819156-127109
7Ak Bars Kazaň6029918155-127109
8HC Dinamo Minsk60271019171-150105
9Torpedo Nižnij Novgorod6027818145-124104
10Traktor Čeljabinsk6027320130-12097
11HC Viťaz6026722162-15897
12Jokerit Helsinky6023619149-16593
13Barys Astana6025626151-16790
14Salavat Julajev Ufa6021620169-17488
15HK Soči6024727139-14588
16Admiral Vladivostok6024325147-15386
17HC Slovan Bratislava6022726144-16685
18HK Sibir Novosibirsk6020825133-13883
19Red Star Kunlun6024429139-14483
20Neftěchimik Nižněkamsk6020828143-15580
21Avtomobilist Jekatěrinburg6019625139-16579
22Amur Chabarovsk6020529110-13076
23Severstal Čerepovec6018527133-16374
24Medveščak Záhřeb6019433138-18669
25Jugra Chanty-Mansijsk6018434112-14866
26Spartak Moskva6018333125-16866
27Lada Togliatti6016532146-18065
28Dinamo Riga60111034116-15858
29Metallurg Novokuzněck60864297-19440
Aktualizované: 1.5.2017 06:29
Tímzvvpprpppskorebody
1Chicago Blackhawks82371323244-213109
2Minnesota Wild8242725266-208106
3Anaheim Ducks8240623223-200105
4Edmonton Oilers82371026247-212103
5San Jose Sharks8238829221-20199
6St. Louis Blues8238829235-21899
7Nashville Predators8235629240-22494
8Calgary Flames82321333226-22194
9Winnipeg Jets8233735249-25687
10Los Angeles Kings82251435201-20586
11Dallas Stars8228637223-26279
12Arizona Coyotes82201042197-26070
13Vancouver Canucks82191143182-24369
14Colorado Avalanche8214856166-27848
Aktualizované: 1.5.2017 06:29
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451019263-182118
2Pittsburgh Penguins82401021282-234111
3Columbus Blue Jackets82391124249-195108
4Montreal Canadiens82331426226-200103
5New York Rangers8240828256-220102
6Ottawa Senators82341028212-21498
7Boston Bruins8238631234-21295
8Toronto Maple Leafs8233727251-24295
9Tampa Bay Lightning82321030234-22794
10New York Islanders8233829241-24294
11Philadelphia Flyers82251433219-23688
12Carolina Hurricanes8228831215-23687
13Florida Panthers82231236210-23781
14Detroit Red Wings82171636207-24479
15Buffalo Sabres8225837201-23778
16New Jersey Devils82181040183-24470
Aktualizované: 1.5.2017 06:29
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 1.5.2017 06:29

Play-Off Tipsport Ligy

Finále

1:4

Najčítanejšie články

Bleskovky

Švajčiarsko - Dánsko 2:0 v Euro Hockey Challenge

Švajčiarski hokejoví reprezentanti zvíťazili v piatkovom prípravnom stretnutí pred májovými MS v rámci Euro Hockey Challenge na domácom ľade nad Dánskom 2:0. sumár: Švajčiarsko - Dánsko 2:0 (0:0, 1:0, 1:0) Góly: 33. a 60. Haas
29.4.2017 07:05 - TASR

Kanadu posilní aj Marner z Toronta

Kanadskú hokejovú reprezentáciu posilní na majstrovstvách sveta v Kolíne nad Rýnom a Paríži (5.-21. mája) aj útočník Mitch Marner, ktorý prisľúbil svoju účasť po vypadnutí s Torontom v 1. kole play off NHL. Pre 19-ročného mladíka to bude prvý štart na MS, dosiaľ reprezentoval svoju krajinu iba na mládežníckej úrovni, naposledy na juniorských MS 2016 vo Fínsku.
28.4.2017 11:01 - Michal Bruner / TASR

Brynäs doma prehral s HV 71, o titule rozhodne siedmy zápas, Záborský 0+1

Vo štvrtkovom šiestom finálovom súboji play off švédskej hokejovej ligy zvíťazil HV 71 na ľade Brynäs v zostave so slovenským útočníkom Tomášom Záborským 5:3 a vyrovnal sériu na 3:3 na zápasy. Záborský zaznamenal v súboji jednu asistenciu. O zisku titulu rozhodne až siedmy duel, ktorý sa bude hrať v sobotu 29. apríla v Kinnarps Arena na ľade HV 71.
27.4.2017 21:49 - Michal Bruner / TASR

O Cenu Jacka Adamsa sa uchádzajú Babcock, McLellan a Tortorella

Cenu Jacka Adamsa pre najlepšieho trénera sezóny v zámorskej hokejovej NHL 2016/2017 získa jeden z trojice Mike Babcock (Toronto), Todd McLellan (Edmonton) a John Tortorella (Columbus). Mená finalistov zverejnil v stredu oficiálny web súťaže, víťaza vyhlásia 21. júna pri odovzdávaní výročných ocenení v Las Vegas.
27.4.2017 09:33 - Michal Bruner / TASR

Tapparu delí jedno víťazstvo od zisku titulu

V utorňajšom piatom finálovom súboji play off fínskej hokejovej ligy triumfovala Tappara Tampere nad KalPa Kuopio 2:1 a od zisku titulu ju delí jedno víťazstvo. Iba zo striedačky sledoval slovenský brankár Denis Godla prehru svojho tímu. Šiesty zápas v Kuopiu je na programe vo štvrtok.
25.4.2017 19:51 - / TASR

Záborského Brynäs delí jedno víťazstvo od švédskeho titulu

V pondelňajšom piatom finálovom súboji play off švédskej hokejovej ligy zvíťazil Brynäs v zostave so slovenským útočníkom Tomášom Záborským na ľade HV 71 2:0 a v sérii vedie 3:2 na zápasy. Zisk titulu môže Brynäs spečatiť vo štvrtkovom domácom stretnutí.
24.4.2017 21:49 - / TASR

Seidenberg podpísal s NY Islanders jednoročnú zmluvu

Nemecký hokejista Dennis Seidenberg bude aj v budúcej sezóne pôsobiť v zámorskej NHL. Skúsený obranca a vedenie New Yorku Islanders sa dohodli na pokračovaní spolupráce. Tridsaťpäťročný zadák v pondelok súhlasil s podmienkami jednoročnej zmluvy na 1,25 milióna dolárov.
24.4.2017 21:15 - / TASR

Tappara vyrovnala stav finálovej série fínskej ligy

V pondelňajšom štvrtom finálovom súboji play off fínskej hokejovej ligy zvíťazila Tappara Tampere nad KalPa Kuopio 5:2 a vyrovnala stav série na 2:2. V 26. minúte po štvrtom inkasovanom góle vystriedal Eera Kilpelainena v bránke zdolaného tímu Slovák Denis Godla. Piaty duel série hranej na štyri víťazstvá je na programe v utorok o 17.30 h v Tampere.
24.4.2017 20:03 - / TASR

Hurricanes predĺžili kontrakt s obrancom Dahlbeckom

Klub zámorskej NHL Carolina Hurricanes a švédsky obranca Klas Dahlbeck sa dohodli na predĺžení spolupráce o ďalší rok. Dvadsaťpäťročný hokejista podpísal v piatok s "hurikánmi" nový ročný kontrakt na 850-tisíc dolárov. Informovala o tom agentúra AP. Dahlbeck, ktorého si klub z Raleigh stiahol vlani v októbri z listiny nechránených hráčov, nazbieral v tejto sezóne dva góly a štyri asistencie v 43 zápasoch základnej časti.
22.4.2017 08:56 - / TASR

New Jersey podpísalo nováčikovský kontrakt s Rusom Dyblenkom

Klub zámorskej hokejovej NHL New Jersey Devils podpísal dvojročný nováčikovský kontrakt s ruským obrancom Jaroslavom Dyblenkom. Vo štvrtok o tom informoval generálny manažér Ray Shero. Dvadsaťtriročný Dyblenko strávil uplynulých päť sezón v KHL, kde obliekal dresy Atlantu Mytišči a Spartaka Moskva. V 180 dueloch zaznamenal dvanásť gólov a 27 asistencií. V piatich zápasoch play off nebodoval.
20.4.2017 18:59 - / TASR

Archív krátkych správ »
zimná hokejová škola
Články SIHPA na HokejPortáli »

Baráž 2016/17

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

11. 04. 2017
SkalicaL. Mikuláš
6:7REPORT
TrenčínDetva
4:0REPORT

Tipsport liga 2016/17

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

22. 04. 2017
B. BystricaNitra
6:2REPORT
20. 04. 2017
NitraB. Bystrica
1:2REPORT
19. 04. 2017
NitraB. Bystrica
2:3REPORT
16. 04. 2017
B. BystricaNitra
3:4REPORT
15. 04. 2017
B. BystricaNitra
4:1REPORT

Tipsport Liga 2016/2017 2016/2017

Najviac bodov

Ladislav NagyKOS61 bodov
2.Hovorka M.ZIL60
3.Maione M.BBY57
4.Slovák M.NIT54
5.Hickmott J.BBY53

Najlepší strelec

Ladislav NagyKOS29 gólov
2.Slovák M.NIT26
3.Konečný R.ZIL24
4.Hovorka M.ZIL23
5.Klhůfek P.ZVO23

Najlepší brankár

Lars VoldenTRE93.77 perc
2.Halo J.NIT93.64 %
3.Lawson N.BBY93.63 %
4.Mikoláš M.ZIL92.94 %
5.Bacashihua J.BBY92.87 %