Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HokejPortal
podcast
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Banská Bystrica po výhre v Košiciach na čelo tabuľky (VIDEO)

zdroj: TASR/Milan Kapusta
6.1.2019 19:39 TASR

HC Košice - HC '05 iClinic Banská Bystrica 3:4 (0:3, 2:1, 1:1)


Tón prvej tretiny udali už úvodné sekundy. V 14-tej Haščák trestuhodne posunul puk pred vlastnú bránku a Faille blafákom prekonal Habala - 0:1. Pri vyrovnanom počte hráčov sa domáci nevedeli dostať na dostrel banskobystrickej bránky a tú príliš neohrozili ani v dvoch presilovkách v krátkom slede. V 10. minúte bolo už 0:2, keď Asselin strelou z ostrého uhla prekvapil Habala. Dvojgólový náskok pridal na sebaistote "baranov" a tí bez väčších problémov odolávali ofenzívnym snahám súpera. Lušňákovu šancu v 16. minúte zmaril Williams, na 0:3 zvýšil krátko na to Higgs, ktorý v brejku dvoch proti jednému zužitkoval prihrávku Bartánusa. Náskok hostí mohol v presilovke zvýšiť Southorn, jeho strelu však zmaril Habal efektným zákrokom.

V 23. minúte Williams odvážne vykorčuľoval proti Lušňákovi do rohu klziska, bola z toho veľká šanca Klímu, ale ten netrafil odkrytú bránku hostí. To sa však onedlho podarilo Nagyovi, ktorý tečoval strelu Čížeka - 1:3. Košičania sa v 2. tretine viac dostávali do šancí, sľubnú príležitosť nevyužil v 26. minúte Žitný, radosť divákov však priniesol pokus Spilara, ktorý v ťažkej pozícii z ostrého uhla znížil na 2:3. Naďalej sa hralo vo vysokom tempe, nechýbalo ani viacero dôrazných súbojov. Spokojnejší odchádzali do kabín predsa len hostia, ktorí v 39. minúte využili presilovku zásluhou Higgsa - 2:4.

Grády zaujímavému zápasu pridala aj situácia zo 43. minúty, keď hostia doplatili na chybu v defenzíve, Žitný naservíroval puk Lušňákovi a ten pred odkrytou bránkou nezaváhal - 3:4. Snaha domácich o vyrovnanie však dostala vážnu trhlinu v 47. minúte, keď únik dvoch na jedného ideálne zakončil Asselin - 3:5. Piaty gól hostí ubral na aktivite domácich, ktorí si napriek snahe nedokázali vytvoriť trvalejší tlak. Hostia mali v závere zápasu aj krátku presilovku o dvoch hráčov, skóre sa však už nezmenilo.

HC Košice - HC '05 iClinic Banská Bystrica 3:4 (0:3, 2:1, 1:1)

Góly: 24. Nagy (Čížek, Spiar), 27. Spilar (Nagy, Suja), 43. Lušňák (Žitný, Koch) - 1. Faille, 10. Asselin, 17. Higgs (Bartánus, Koper), 39. Higgs (Faille, Marshall), 47. Asselin (Faille, Selleck). Rozhodovali: Novák, Orolin - Šoltés, Smrek, vylúčení: 6:5 na 2 min., presilovky: 0:1, oslabenia: 0:0, 5221 divákov

HC Košice: Habal - McDowell, Dudáš, Čížek, Pulli, Pretnar, Koch, Šedivý - Haščák, Suja, Nagy - Petráš, Brophey, Kafka - Spilar, Galamboš, Hričina - Žitný, Klíma, Lušňák - Jokeľ

HC '05 iClinic Banská Bystrica: Williams - Marshall, Southorn, Sloboda, Mihálik, Kubka, Ďatelinka, Biro, Sarvaš - Asselin, Faille, Selleck - Bartánus, Higgs, Koper - Kabáč, Češík, Gabor - Török, Sojka, L. Lunter

Peter Bartoš, asistent trénera HC Košice: "Všetci sme sa tešili na tento zápas, no nevyšiel nám úvod. V takom dôležitom zápase rozhodujú chyby a súper ako Bystrica vie využiť vari každú. Ukázalo sa, že naše mužstvo má charakter, bojovalo až do konca. Musíme naďalej poctivo pracovať, odstrániť chyby a pripraviť sa na play off."
Dan Ceman, tréner HC '05 iClinic Banská Bystrica: "Začali sme veľmi dobre. Súper má dobrý tím, na čo sme sa aj pripravili, no nevyšiel mu úvod zápasu. My sme využili svoje príležitosti v prvej tretine a to nás dostalo do hernej pohody. V druhej to bolo o nápore hostí, no nám sa podarilo skórovať vždy, keď sme to potrebovali."

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


dejvidBB

 

Asselin, Faille, Higgs
Dnes fajn len Marshall nemal svoj den
6.1.2019 - 19:45
+4

TommY_D

 

Marshall dnes veľmi zle no...celkovo jeho obranná hra je ehm dosť zlá ale kým to kompenzuje produktivitou a dobrými prihrávkami a zavádzaním puku tak za mna pohoda len nech mu niekto drží chrbát
6.1.2019 - 19:51
+2

Senn

 

gratulujem k 1. miestu
6.1.2019 - 19:45
+4

Sunkafit

 

Boha hadam to dvojicky do play off prejde D
6.1.2019 - 19:46
+1

Eduardo

 

Dvojicky...: Sa len rozbiehaju este!
Zo ZA posledne zahodili zo pat tutoviek... V PO uz nech vsetko premienaju!!!
6.1.2019 - 19:48
0

Eduardo

 

Ze Zo opravujem S
6.1.2019 - 19:49
0

axxel

 

Ono taktika je jednoducha, ale staci uplatnit az v PO.. Staci obetovat jedneho hraca aby sa pobil s napr. 150 cm Asselinom a budu vyluceny DKZ
6.1.2019 - 19:57
+6

Eduardo

 

Asselin ma 180cm a urcite on pojde do bitky Na to ma pri sebe Sellecka...
6.1.2019 - 20:05
0

axxel

 

Az tolko, pride mi malicky ale to asi preto, ze sa velmi krci ... No Selleck mu nepomoze ked si ho niekto pocka v spravnej chvili a bude daleko od neho, alebo si Sellecka odchyti druhy hrac ... Moznosti su ako vyradit takych hracov aj ked nie asi celkom fair play
6.1.2019 - 20:18
+3

ErikHKM

 

Tak to by bola pekná špinavosť
6.1.2019 - 20:21
+14

axxel

 

Myslis bitku?... Ved hraci su vyluceni na oboch stranach tak preco spinavost? ... Spinavost je niekoho umyselne zranit
6.1.2019 - 20:25
+1

ErikHKM

 

Aha tak ak si myslel bitku a potom dostanú DKZ tak Ok ja som myslel že dakoho pošlú na ľad a nak ho vypnú
6.1.2019 - 20:46
0

bbiskra

 

Ale to napadne iba ludi typu Axxela
6.1.2019 - 20:26
+3

axxel

 

Nie nie ... Prvy na to prisli v NBA a volali to Jordanovo pravidlo
6.1.2019 - 20:32
0

JANOBB

 

axxel: ..vždy sa nájde chlap na chlapa. Len je rozdiel či dvojmetrový vyzve 180 cm vysokého a o 20 kg ľahšieho hráča.
Mne sa páčil Fraser zo ZV ktorý sa pustil do Urbana ktorý je od neho vyšší skoro o hlavu.
Takéto pravidlo je síce nepísané ale väčšina v napr. NHL ho dodržiava.
6.1.2019 - 20:37
0

axxel

 

No ved jasne, ale ja som to myslel tak, ze vyradit hraca tym, ze sa niekto pobije s Asselinom a dostanu tresty .. A je jedno ci ma 150 cm, 180 cm alebo 2 m .. Ide o ucel
6.1.2019 - 20:43
0

JANOBB

 

Aj to: je možné, myslím však, že v BB je dosť bitkárov, čo by ho uchránili teda ak by bolo potrebné.
6.1.2019 - 20:46
0

Eduardo

 

A ono je pre superovych hracov aj dost problem ho vobec chytit pri tom jeho rychlom kluckovani a meneni furt smeru pohybu
6.1.2019 - 20:58
+1

axxel

 

Ved pred branou ked budu chciet dorazat puk a vznikaju sarvatky .. Kazdy ai rozoberie jedneho hraca a je to .. Ale to som len tak uvazoval, to sa nestane asi bolo by to na skodu hokeja keby sa takto vyfaulovali najlepsi hraci
6.1.2019 - 21:09
0

JANOBB

 

Rozumne: Uvažuješ
6.1.2019 - 21:12
0

rajmok17

 

No a zober si, že by to vyšlo... To je jeden zápas.. Este treba vyhrat ďalšie 3
7.1.2019 - 13:37
0

PaliBB

 

Potom si niekto z BB nájde Nagya a skončia aj Košice
6.1.2019 - 20:28
+19

PaliBB

 

Nieže by som samozrejme dačo také chcel. Ale je to hra, ktorú dokážu hrať obe strany a myslím, že je každému jasné, kto by takýto "súboj" vyhral.
6.1.2019 - 20:36
+4

werder59

 

no sak toto mas pravdu ze ste 'najspinavsie' muzstvo ligy, to vsetci vedia
6.1.2019 - 22:04
+10

PaliBB

 

Chcel som Ti oponovať štatistikou, ale zistil som, že máš kus pravdu.
7.1.2019 - 9:27
0

Juslan

 

Ale ja oponovať budem:
Počet trestných minút nesvedčí o špinavosti. Naši zbierajú minúty za tresty bez zranení a naopak často dlho maródujú po "čistých" akciách súpera.
7.1.2019 - 9:49
+5

JANOBB

 

HC 05: Obrovská gratulacia.

PS: Juslan, nezabudni prihriaty a spájať špenát a uložiť ponožky.
Budeš to robiť denne.
6.1.2019 - 19:46
+4

JANOBB

 

Oprava: prihriať a spapať
6.1.2019 - 19:48
+2

Suchár

 

JANOBB: gratulácia zo Zvolenčoku
6.1.2019 - 20:10
+3

JANOBB

 

Ďakujem Ti: kamarát veľmi pekne.
Dúfam že sa stretneme a dáme pivko.
6.1.2019 - 20:27
0

Atlan

 

na slanine oprazit cibulku a klobasku (idealne domacu) nasledne pridat spenat (viem ze niekto dava aj smotanu ale to nie je moj pripad) a dochutit majorankou cesnakom solou a korenim k tomu spravit volske oko a varene zemiaky...rychlo a jednoducho spraveny chutny spenat
6.1.2019 - 20:04
+4

ErikHKM

 

Chlapi ako sa Vám pozdáva mladý Török ??
6.1.2019 - 19:47
0

JANOBB

 

Mam: z neho zmiešané pocity.
Čakal som trochu viac.
Je však lepší ako Lichanec a Varga čo tu boli.
6.1.2019 - 19:49
+3

potocik

 

Podla mna dobre, len trpi na zle formacie, a mal by uz ale bodovat.
6.1.2019 - 19:55
0

ErikHKM

 

Ale tak v tej 4 päťke si to odmaka aspoň čo som videl dnes tretiu tretinu tie striedania mal celkom dobre
6.1.2019 - 20:21
+1

potocik

 

Ma aj naviac kludne, ked bude premienat aj 2hu
6.1.2019 - 21:06
+1

PaliBB

 

Mne sa Torok páči, už vo Zvolene to bol môj obľúbený hráč.
6.1.2019 - 20:29
+1

Eduardo

 

Aj podla mna Torok hra fajn,bojovne a ma aj dobre hokejove myslenie a za mna lepsie aj ako Gabor a Kabac...
6.1.2019 - 20:37
0

Dzunkes

 

tu bude asi husta diskusia
6.1.2019 - 19:48
+3

jakubj

 

Kto stavia dom, nech si zoberie Simicka na miešanie. Kedy konečne prestaneme opakovať chyby proti BB a konečne privedieme adekvátne posily?
6.1.2019 - 19:48
0

Hc-Ke-1

 

Zaslúžená výhra B.Bystrice + zaslúžene prvé miesto.
6.1.2019 - 19:48
+3

advokatiss

 

Spokojnost https://www.youtube.com/watch?v=kRPGPAnPNa8
6.1.2019 - 19:49
+6

Sheva7

 

Simicek 9 tvoj zapas proti Banskej vyhral si 1 po predlzeni ,hanba co chces robit ak ich dostaneme v play off ?
6.1.2019 - 19:49
+2

NR

 

Co by sme my dali za taku bilanciu
6.1.2019 - 19:52
+52

Atlan

 

no schvalne...co ponukas?
6.1.2019 - 20:06
0

FanNR

 

Dame vam ŠIŠKU,postavu ma,no a to je asi vsetko...
6.1.2019 - 20:25
0

gta98

 

Ked chces pravidelne vyluskat Bystricu, zacni fandit Popradu a mas po probleme
6.1.2019 - 22:46
+2

HC

 

Neviete o moznych posilach?: Spominal sa tu Hrnka. Je to pravda? Kto este? Dajte info ak mate, dik
6.1.2019 - 19:50
0

JANOBB

 

Hrnka je: hráč HC 05
6.1.2019 - 20:00
+4

LenTak93

 

Hrnka je hráč Slovana a ten ho v tejto situácií pustí sotva niekam.
6.1.2019 - 20:26
+5

JANOBB

 

Nemáš pravdu: Je do apríla v slovane na hosťovaní.
Je hráč HC 05
6.1.2019 - 20:45
+5

88Backo

 

Wtf???Čiže ste ho poslali na farmu až na celú sezónu a ani na po k vám nepríde ?
6.1.2019 - 22:09
+3

gta98

 

Tak aj farma potrebuje nejakych hracov a BB by bol zbytocny
6.1.2019 - 22:47
+3

Jimmy Tulipan

 

Hrnka nie je posila...
6.1.2019 - 20:16
+12

NR

 

Poprosim Kosicanov, aby sa zhlboka nadychli, precitali si diskusiu po vyhratom zapase v PP a potom sa vyjadrili.
6.1.2019 - 19:50
+7

Ricardinho13

 

Ja už som sa vyjadril a ani som nepotreboval čítať diskusiu z piatku.
6.1.2019 - 19:55
+3

FP-Romanides

 

Gratulujem barani.
6.1.2019 - 19:50
0

Ricardinho13

 

Gratulujem Bystrici k víťazstvu. Zaslužene.
K našim len toľko, že pokiaľ sa niečo neudeje do play-off, tak opäť pohoríme a na to netreba ani vešteckú guľu. Snáď je vedenie stále spokojne, však sme stále ešte na 2. mieste, len je veľmi otázne dokedy.
6.1.2019 - 19:54
+10

marek25

 

..: Ked to vies tak to vies.klobuk dole 1 utok
6.1.2019 - 19:54
+4

potocik

 

Dobry zapas.
6.1.2019 - 19:56
0

LuukyBB

 

S najlepšou dvojičkou v lige celkom príjemne uhraté 3 body. Jediné čo bolo zo strany KE cítiť bola nejaká zvláštna premotivovanosť... celkovo takmer ani raz nás poriadne nezatlačili... jednoznačne zaslúžené víťazstvo. Zo strany KE sa mi páčil jedine Spilár. Laco klasicky viacej hundral ako hral. Aj to je možno dôvod zvláštnej hry Košíc. Konečne sme na 1.mieste a ideme ďalej.
6.1.2019 - 19:57
+18

Lukash_ke

 

To si počúval hokej na bystrickom rozhlase však.
6.1.2019 - 20:11
+6

FP-Tomike

 

Ty si kde pozeral ten zápas prosím ťa? Takéto bludy ako si napisal som už dávno necital.
6.1.2019 - 21:15
+4

NRfan

 

Z hracov ako Faille, Asselin ci Higgs ide strach. Ak im to aj nadalej bude takto sypat + vzadu bude stat spolahlivy Williams, ma to BB aj tento rok bez problemov v kapse.
6.1.2019 - 19:57
+15

Daewo_KS

 

Nech uz zakladna cast dopadne akokolvek, v play off moze porazit Bystricu jedine Zvolen, pokial sa vyhecuje a najde stratenu formu. My ani Nitra na to nemame a pri vsetkej ucte k zvysnym muzstvam v lige oni tiez nie.

Nadalej verim, ze sa posilnime na brankarskom poste a nebudeme dufat, ze Habal zrazu podrzi muzstvo ked ide do tuheho, pretoze sa mu to nedari. Ale to vlastne nevadi, on dokaze hodit zapas za hlavu velmi rychlo, takze pohoda. Ved nejde o zivot

Mozeme sa tu vysmievat Bystrici ze je kanadska alebo ze to su sami turisti, pravda je taka, ze ich legionari su skutocne rozdielovymi hracmi. Nie kazdy kauf im vyjde, ale ked sa v niekom pomylia, nevahaju ho poslat prec pocas sezony. To u nas nehrozi.

Takze gratulacia hostom. Zapas to bol zaujimavy, ale ked sme uz pocas hymny priposrati, nemozeme ani nahodou vyhrat.

Za dnesok Spilarovi a Klimovi.
6.1.2019 - 19:58
+61

Nemo83

 

Ešte je tu Poprad, ktorý nás stále poráža ...
6.1.2019 - 20:05
+6

fandaxxx

 

Detva: a nesmiete dostat Detvu(ak sa dostane do play off??)ta to vie na Vas tiez tuto sezonu
6.1.2019 - 20:32
0

88Backo

 

V play off by ste ich vyklepali jak rezne,veď ich aj niekto vyklepe už v 1.kole...
6.1.2019 - 22:10
+2

JANOBB

 

Veľmi pekne a objektivne: napísané, za to máš u mna 3-krát plus.
+ + +
6.1.2019 - 20:06
+6

Dzunkes

 

do konca Januara casu dost
6.1.2019 - 20:09
0

LenTak93

 

lenže my musíme zobrať rozchytaného brankára a to môže byť problém
z 1. ligy asi nehrozí nikto, z českej WSM neviem, to skôr nie
z extraligy by sme mohli skúsiť osloviť Maďarov, Vay by bol super, no skôr to vidím na niekoho z MAC, keďže tí možno ani predkolo nedajú
v LM chytá dobre Rus
6.1.2019 - 21:33
+1

Daewo_KS

 

V tomto case urcite nie je jednoduche zohnat spolahliveho brankara. V klube na to ale mali mysliet uz skor a dufam, ze nejakym sposobom sleduju hracsky trh aj pocas roka. Mnohi z nas fanusikov uz v lete spochybnovali Habala ako jednotku v brane a teraz sa to len potvrdzuje.

Dole sa pytas na Hascaka - v tretej tretine sa uz vobec neobjavil na striedacke, neviem ci sa zranil alebo ho "posadili".
6.1.2019 - 22:25
+3

Shinody33

 

Zazrak sa nekonal. BB prisla a uz v 14 sekunde bolo jasne, ze sme posrati az za usami.

Bez ohladu na uspech/neuspech v tejto sezone, poprosim do Kosic poriadneho trenera a poriadneho manazera, ktori rozumeju svojej praci.

A ako bonus do dalsej sezony - uplne prekopat obranu. Nech zostane len Koch.
6.1.2019 - 20:00
+10

Sheva7

 

Vedenie Kosic zobudte sa platite ,podla zakona co neplati pre nikoho naco to je dobre ? Potom niesu peniaze na poriadnu posilu ,pozrite na Bansku seru na ten zakon ako vsetci a maju super tim
6.1.2019 - 20:01
+3

fandaxxx

 

HC KE: Co s tym ma zakon o sporte??chyba je niekde uplne inde.posily?ako nic osobne proti Hacsakovi,ale ake tu boli ody na jeho prichod.zatial co som videl,tak velmi za ocakavanim ako posila.a je tu zopar dalsich jedincov.....
6.1.2019 - 20:34
+5

Lukash_ke

 

To mi je divné, že Netík to schytáva z každej strany a Haščák je tak neviditeľný, že ani kritika naňho nie je.
6.1.2019 - 20:44
+2

Stano55

 

Haščák je nulový...bola veľká chyba ho podpísať...
6.1.2019 - 21:19
0

Fanusik2002

 

Haščak má na saláme celé Košice,fixná zmluva na tri roky a slušne peniaze.
Scouting HC Kosice na úrovni FK Borčice.
6.1.2019 - 23:08
+3

TomsKE

 

Ale no: Trosku nechapem co s tym ma scouting. Ved predtym ako tu hacsak prisiel by kto povedal ze bude hrat ako hra? Bral by ho asi kazdy.

To je to skor o trenerovi, aby z neho vedel dostat maximum. A dalej o konkurenciii v muzstve. Lebo momentalne si myslim ze si je isty miestom v prvych 3 utokoch na 100%.

A v neposlednom rade zmluva. Rusic tusim avizoval ze budu mat v zmluvach nejake podmienky zavisle na bodoch alebo take nieco. (Lebo minulu sezonu tusim nenali. Bol niekde rozhovor kde to spomenul, ak si dobre pametam)
7.1.2019 - 8:27
+1

Lukash_ke

 

tiež si nemyslím, že bola chyba ho zobrať, chybou je akceptovať výkony ktoré podáva, to s tým ohodnotením podľa viacerých kritérií som tiež zachytil, tak snáď je aj Marcelova zmluva postavená tak, že naňho klub má nejaké páky, otázka znie, načo čakajú? Možno po tomto zápase sa dočkáme, že si aj Haščák nezahrá, ale to mi tiež nepríde ako najšťastnejšie riešenie ako hráča dohnať k lepším výkonom.
7.1.2019 - 9:10
0

Ricardinho13

 

Keby sa malo pozerať na výkony od začiatku sezóny po dnešný zápas a malo by vedenie skutočné gule na to, tak by tu už Haščák ani Netík neboli. A snimi aj McDowell a Pulli.
6.1.2019 - 21:11
+8

gta98

 

Hascaka sme poslali do Kosic nech sa rozohra a zvykne si na Ligu. Potom rychlo do Popradu
6.1.2019 - 22:51
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
VladoBB

 

Gratulujem BARANI!!!:
Paráda, chlapci, je to neskutočné v okresanej zostave takýto výkon!

Faille, Asselin, Higgs radosť na vás pozerať!
Berty sa už rozbieha,
Marshall dnes deň blbec, ale nevadí aj to sa stáva.

Paráda chlapci, zaslúžené prvé miesto!

6.1.2019 - 20:02
+5

PaliBB

 

Berty ma neskutočne potešil tou prihrávkou.
6.1.2019 - 20:32
+1

Mark101

 

Škoda. Pekný hokej hraný vo vysokom tempe. Ako viem že sme prehrávali o 2 góly ale nechápem prečo neodvolal Habala (ktorého musím pochváliť, dnes nás podržal)
6.1.2019 - 20:18
0

LenTak93

 

... ktorého môžeme pochváliť iba za druhú a tretiu tretinu. Bohužiaľ. Potrebujeme brankára.
6.1.2019 - 20:39
+5

BB-baranka

 

paráda chlapci bystrický, gratulujem k výhre.
6.1.2019 - 20:23
0

Lukash_ke

 

Už sa mi zápasy s BB začínajú zlievať... Jak cez kopirak. Posrali sme sa už na rozkorčuľovaní, 1. gól tomu dopomohol ešte viac, Habal v dôležitom zápase opäť nepodržal, ale treba povedať, že aj veľa vychytal. Nevyužili sme 4 minúty presilovky na začiatku tretiny, mali sme v nich 3-4 strely. Prvá tretina skončila na strely 7:20 (podľa kocky, brať s rezervou). V druhej nás BB svojou hrou vyburcovala, čím nám pomohla, bolo však nutné nie len dotiahnuť, ale aj vyrovnať už vtedy, lebo ich prvý útok vie vyťažiť aj z mála, nestalo sa, odskočili o 2. Bolo sympatické, že sme to nevzdali a znova sa vrátili do zápasu, no 5. gól už bol na nás veľa, na 3 sme sa dosť nabehali a na ďalšie 2 už pochopiteľne neboli sily, BB hrala čo potrebovala a náskok si podržala (rozdiel medzi taktikou a "taktikou", resp. trénerom a "trénerom"). Škoda, mohli sme mať viac šťastia, neraz veľa nechýbalo, ale bilancia vzájomných zápasov hovorí sama za seba. Podľa mňa to však dnes nebolo márne, nebyť znova spackaného úvodu.
6.1.2019 - 20:26
+3

Lukash_ke

 

Gratulujem BB k zaslúženému víťazstvu a asi aj k 1. miestu.
6.1.2019 - 20:27
+2

JANOBB

 

Vďaka Luky: tiež si to slušne a objektívne zhodnotil.
Všetko dobre.
6.1.2019 - 20:32
+1

Lukash_ke

 

Ďakujem a nie je zač. Ešte som chcel podotknúť, že veľa robili buly, tie ste vyhrávali jedno za druhým, to je silná stránka zámorských hokejistov.
6.1.2019 - 20:42
0

JANOBB

 

Je za co: lebo zachovávať hokejovú resp. športovú objektivitu.
PS: garantujem Ti že nikto a to nie len vBB neberie KE históriu a tituly ktoré získali a ani ich kvalitu. Sú to práve niektorý od vás ktorý tu dookola niečo nezmyselne splietali. Dnes je však dnes a neobzerajme sa do zadu. Všetci chcú byt úspešný, no nie?
6.1.2019 - 20:55
+3

Lukash_ke

 

Ja sa vždy snažím o objektivitu aj keď nie vždy sa to možno darí. Tituly niekedy spomenú ľudia vo vašich radoch bez toho aby sme museli my Ešte rok-dva dozadu by som neprijal tvrdenie, že ste momentálne najlepší, minulou sezónou a čiastočne aj touto ste ma však presvedčili. Nepôsobíte, že sa tohto prívlastku plánujete vzdať a to je koniec koncov aj dobre, pretože tu máme konkurenciu a ukázali ste aj ostatným mužstvám, že to nemusí byť len liga o Košiciach. My sme pár rôčkov nechceli vidieť realitu a teraz zisťujeme, že vrátiť sa na trón nie je tak jednoduché ako by sa čakalo. Trošku vám to síce uľahčujeme, situácia v KE hokeji nie je ideálna, výmena vedenia nepriniesla požadované zmeny, skôr sa javí, že vedenie nevie priniesť kvalitu a to najmä na brankárskom a trénerskom poste. Tým veľmi hazardujú s priazňou fanúšikov. Stále však verím v túto sezónu a verím, že sa odpichneme od toho dobrého a zbavíme vecí, ktoré nás brzdia. Tento zápas bol v prípade konfrontácie v PO veľmi dôležitý, znova sme neuspeli. No pozerám aj na to koľko zlých zápasov ste mali aj vy, neviem však čo je horšie, prehrávať so slabými ako Bystrica, či prehrávať so silnými ako Košice?
6.1.2019 - 21:14
+2

JANOBB

 

Super: máš pravdu, všetko je otvorené.

Na záver uvediem len toľko, že som nesmierne rad, že táto diskusia mala resp. má pomerne slušnú úroveň a to i vďaka fanúšikom ako si Ty.
Prajem Ti len to dobre.
6.1.2019 - 21:20
+1

Lukash_ke

 

Ojojoj len ma neprechváľ tiež prajem všetko dobré
6.1.2019 - 21:25
0

Corgi77

 

Tak to preto, lebo Košice hrajú podobný štýl ako Nitra a to BB vyhovuje do ich agresívneho fyzického poňatia, ničia kreatívne mužstvá svojou tvrdou hrou. Bohužiaľ, ak nezmeníme taktiku, či Košice alebo Nitra, vždy bude výsledok rovnaký. V playoff ich môže zastaviť jedine Poprad alebo Zvolen. Iné mužstvá tento rok pochybujem.
6.1.2019 - 20:56
+2

Lukash_ke

 

Určite súhlasím, ale tú hru PP by som radil tiež skôr k NR a KE, len im to nejak proste vychádza, na nás či na vás je BB aj viac namotivovaná to je v zápasoch vidieť.
6.1.2019 - 21:18
+1

PaliBB

 

PP to vychádza, lebo v každom zápase proti BB bojujú ako draci.
6.1.2019 - 22:30
0

Lokomotiv

 

Gratulujem vám k prvému miestu BB, no momentálne idete riadne. Obávam sa, že vás veľmi nemá kto zastaviť
6.1.2019 - 20:27
+3

LenTak93

 

?
tuším sa prvýkrát objavili na čele tabuľky, už mi táto fráza "nemá vás kto zastaviť" pekne lezie na nervy, pritom vôbec nie sú nezdolateľní, ako ich tu niektorí vykresľujete
to ako Bokroš huckal svojich hráčov, že sú slabí, tak toto je to isté
6.1.2019 - 20:34
+4

VladoBB

 

LenTak: ...čo máš zatmenie, veď Lokomotiv len poukázal na to, že nám to momentálne ide proti tímom z vrchnej časti, tu nikto netvrdí že sme nezdolateľní
6.1.2019 - 21:09
+12

Lokomotiv

 

No čo povedať na tvoj arogantný príspevok, asi nič.
7.1.2019 - 0:08
+4

Tizo BLOG

 

snazite sa prekonat nitru ci kieho boha? prehrat s Budinom, dostat doma debakel od NT a teraz seria s BB...ale ved vsetko hodime za hlavu a sustredime sa na dalsi zapas ci nie tak?
6.1.2019 - 20:29
0

Lukash_ke

 

Nie nie, podstatná je forma v Play off
6.1.2019 - 20:30
0

LenTak93

 

Dnes parádny zápas, trochu emócie mi chýbali. Škoda prvej tretiny, ale dnes naša štvrtá lajna parádny výkon. Klímovi môžem konečne zatlieskať. Dokonca v závere stretnutia nahradil Bropheyho v druhej formácií.
Lušňák je konečne tam, kde patrí, tiež super výkon.
Galamboš sa dnes snažil, ale tuším ten druhý gól ide na jeho triko, ach.

Haščák nedohral pre zranenie alebo výkon? Lebo zdalo sa mi, že na striedačke nebol. Jeden obranca a brankár ale prísť musí. Lenďák miesto McDowella a bude fajn.
6.1.2019 - 20:38
+2

Ricardinho13

 

McDowell by mal okamžite so sebou zobrať j Pulliho, na ktorého už dosť veľa zápasov aj ty nemáš dobrého slova, ale na to vedenie nemá prosto, aby vymenila 2 obrancov počas rozbehnutej sezóny, čo je ale škoda, kedže v iných tímoch, s tým nemajú problém.
6.1.2019 - 21:15
+3

LenTak93

 

to súhlasím, legionári a vôbec nie sú prínosom pre mužstvo
mladý Koch ich oboch schová do vrecka a ešte ho aj zazipsuje
6.1.2019 - 21:23
+1

BlackCrow

 

Nech to dajú Hanlonovi od novej sezóny. naozaj ma nenapadá nikto lepší kto má c.v. kontakty atd. Nech si zloží mužstvo sám. A bodka
7.1.2019 - 8:15
+1

TomsKE

 

Suhlas tiez mi to napadlo ze "poskautujme" aj na pozicii trenera a glen mrkva by urcite nebol horsi ako mr. Simicek
7.1.2019 - 8:28
+2

BlackCrow

 

Dúfam že ich to už napadlo. Nech mu dajú zmluvu na 3 roky a možnosť vybudovať si mužstvo. Znovu opakujem, hokeja znalý človek so skúsenosťami z veľkým hokejom. Je tu rovno pod nosom... Šup hneď do Miškolca pán Lang, pán Rusič.
7.1.2019 - 8:49
0

Lukash_ke

 

kde beriete tú istotu, že by chcel meniť pôsobisko? Plus ak by aj, bol by to skutočne dobrý tréner pre Košice? Nebol by to kanadský Čada? Neviem či je to tréner, ktorý vie hrať útočný hokej aký sa v KE očakáva, predsalen posledné roky trénoval Bielorusko, Slovensko, Švajčiarsko, teraz Miskolc - tímy ktoré sa orientujú na hru zo zabezpečenej obrany.
7.1.2019 - 9:15
0

gabi98

 

Utocny hokej , obranny hokej ...

To sa este stale rozlisuje v dnesnom modernom hokeji, kde vsetci 5 na lade maju branit aj utocit ?

Organizovana hra, ktora ma hlavu a patu .. kde hraci nevyzeraju ako splasene sliepky, ale kde kazdy vie co ma robit .... staci tak "malo" .... kludne nech sa toto vola obranny hokej. Stale by to bolo lepsie ako to co posledne roky korculuje po lade v KE.
7.1.2019 - 9:26
0

Lukash_ke

 

o tom sa v našich podmienkach viac hovorí než sa to robí, ak by to Hanlon dokázal tak ho beriem všetkými desiatimi, ale stačil by mu na to súčasný káder? Podľa mňa áno. Predstava pekná ale ktovie či reálna.
7.1.2019 - 11:58
0

gabi98

 

So sucasnym kadrom podla mna nie . Ale je to iba nazor, ktory zakladam na tom, ze mame vela starsich hracov a vacsinou uz nie prave pohybovo-kondicne zdatnych.
7.1.2019 - 12:43
0

Lukash_ke

 

Nemusíme si hneď predstavovať 5 šprintérov v najlepších rokoch v každej päťke . Aj starší hráč dokáže dať 2 prechody do útoku, 2 do obrany a vystriedať, v tom by sa nič nemenilo, len to implementovať ako systém, aj keď je to pre mňa španielska dedina aby som dával rozumy. Ale kľudne to môžu byť 3-4 draví rýchli hráči doplnení o skúsenosti 1-2 starších (Laci, Gabi). Preto verím, že aj tento káder by to zvládol keby boli jasne nastavené pravidlá. Hockedy som nervózny z Dudáša keď to vydrbe na icing alebo prihrá protihráčovi, no jasné keď systém žiadny, hra na náhodu, tým pádom sme statickí, hráči obsadení a nie je to vôbec ľahké rozohrávať za takej situácie z obrany, 3-4x to Dudášovi vyjde, 5. krát už nie a hneď sa dá na tribúnach počuť perly slovenského jazyka aký je Dudáš *****
7.1.2019 - 13:16
0

PaliBB

 

A aby ho Maďari nepreplatili (vo všetkej úcte ku košickému rozpočtu).
7.1.2019 - 9:29
0

Lukash_ke

 

Veď práve, tiež by som si nebol istý.
7.1.2019 - 11:59
0

Nemehlo

 

ked sa pozries na hru Miskolca, tak vykazuje vsetky prvky moderneho hokeja, horsie to je s kvalitou hracov, ale vykonnostny narast tam je markantny
7.1.2019 - 10:17
0

TomsKE

 

Gratulujem BB: My len mozme dufam ze ak by sme sa dostali do finale, tak BB vyradi este predtym napr zvolen, lebo inac to bude rychle.. :/
6.1.2019 - 20:45
0

Achilles

 

Ked pride brankár a Haščák pôjde do Popradu nemusí to byt beznádejné
6.1.2019 - 20:47
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Eduardo

 

Sorry ale Kosicky fanusik roky nepozna pojem pokora k superom a ked boli majstri tak mali nosy ako pinokiovia.
Ved to tu bolo v tedy v kazdej diskusii len same "My chceme supera" a "majstri Kosice" a dalejo vacsie posmesky k superom Uz ho konecne maju!!!Nech papaju teraz...
6.1.2019 - 21:09
+11

gabi98

 

Vsetkych hadzes do jedneho vreca?
6.1.2019 - 21:12
+1

Eduardo

 

Bol si vynimka?
6.1.2019 - 21:16
+1

gabi98

 

Historiu mojich prispevkov mas k dispozicii. Mozes zacat citat.
6.1.2019 - 21:19
0

Lukash_ke

 

Škoda slov, takým škatuľkovaním sa akurát radíš k tým ktorých kritizuješ.
6.1.2019 - 21:20
+3

Sheva7

 

Kto ma maze admin je Bystrican vymazat prispevok ked napisem Bystricania su namysleni ako pred tim Slovan ako vazne ?
6.1.2019 - 21:40
0

njanja

 

"Ono je v podstate jedno kto vyhra titul len nie Banska dovod fanusikovia. Nehorazne namysleni ludia horsie ako fans Slovanu hanba vam. Najlepsie je Kosice prehravaju su vsade prvi a onanuju trochu pokori"

V diskusii absolútne odmietame vulgarizmy (ich rôzne skratky a náznaky), rasizmus a neplatenú reklamu. V diskusii sú tiež neprijateľné: provokácie, urážky a zosmiešňovanie iných užívateľov, fanúšikov, hokejových funkcionárov, klubov a ich hráčov..

Btw - ja som ťa nemazala, ale nech teda vidia aj ostatní, aký skvost si dal. Maže sa aj za menej.
6.1.2019 - 22:17
+14

Sheva7

 

A kde koho som tam urazal ?
6.1.2019 - 22:43
+1

njanja

 

No ak je toto podľa teba slušný príspevok, tak sa nečudujme, ako to tu posledné roky vyzerá.

A ešte jedno upozornenie, ktoré si asi prehliadol:
"Odoslaním vášho príspevku potvrdzujete, že ste sa oboznámili a akceptujete obsah tohto upozornenia, a že moderovanie nebudete komentovať na diskusii."
6.1.2019 - 22:48
+5

22.4.2017

 

V prvom rade Štúra, Hodžu a Hattalu.

V druhom rade všetkých Bystričanov.

V treťom rade každého, kto má minimálne maturitu. Celkovo tak odhadom aspoň 3 milióny ľudí.
7.1.2019 - 8:43
+6

thovthKe

 

A čím sa obsah vášho príspevku, líši od tých, ktoré kritizujete?
6.1.2019 - 21:59
+1

Jokila39

 

Prečo ten Váš šašo na striedačke na konci neodvolal brankára a neskúsil so zápasom ešte niečo spraviť ?
6.1.2019 - 20:49
0

dejvidBB

 

Ja skorej nechapem situaciu ked sme mali presilovku, kosican ziskal puk mohol ist sam na brankara a on to radsej odpalil
6.1.2019 - 20:55
+3

Mark101

 

To som sa tiež najprv čudoval. Ale pred tým ako získal puk ste nás v pásme dosť točili takže asi vedel že by na to nemal síl. A radšej takto vyhodoť ako po pár metroch by ho mali o puk obrať a išli by na troch.
6.1.2019 - 21:00
+2

bohin85

 

ale ani sa o to nepokusit???? vsak nebol by problem puk posunut key vedel ze ho nas hrac dobieha..
6.1.2019 - 21:17
0

LenTak93

 

Hričina
bol vyše minútu na ľade a sám nevedel, čo má robiť, ani nevedel, že má priestor... toto zase chápem, aj keď aspoň isť a zabojovať možno len o faul mohol
6.1.2019 - 21:02
+1

PaliBB

 

Presne, škoda. Mohla to byť pekná akcia, minimálne by pozdržal bystričanov kým by vaši prestriedali v pohode.
6.1.2019 - 22:31
0

LenTak93

 

Ale keď ťa tam súper minútu točí, tak neviem či nájdeš silu ísť ešte dopredu. Vyhodil a šiel radšej striedať, to mu neberiem.
6.1.2019 - 22:56
+1

Lukash_ke

 

Väčšina z nás tu by po takom čase potrebovala kyslíkovú fľašu
6.1.2019 - 23:52
+2

PaliBB

 

Veď vravím, ja mu úplne rozumiem. Tiež športujem a keď ma riadne vykrútia, už ani nevnímam, kto má akú farbu na sebe
7.1.2019 - 9:31
+1

WinnipegJets

 

Fakt tam bol chalan asi 1:15 a nie je to nejaký extra zakončovateľ. Puk dostal skoro v stoji takže rozbiehať sa po takom oslabení nie je najľahšie. Nedostal gól v oslabovke, vyhodil a mohli striedať.
6.1.2019 - 23:02
0

weefoe

 

Keby toľko nechlastal, možno by vládal viac, ale keďže chlastá, tak urobil to najrozumnejšie čo mohol.
7.1.2019 - 6:16
0

TomsKE

 

Kledrowetz by mu ukazal ako sa to robi
6.1.2019 - 23:01
0

weefoe

 

Lebo je to šašek ako si povedal
7.1.2019 - 6:14
0

Impulse

 

Musím aj ja napísať aj keď nerád tak BB dnes lepšia,tá prvá formácia je neskutočná. V Košiciach trošku budíček,lebo tí obrancovia sú slabší ako Demo na MS do 20 rokov
6.1.2019 - 20:51
+1

JANOBB

 

Impuls: chválim Ta i keď neviem či o to stojíš a či som práve ja na to vhodný ale zo svojho pohladu konštatujem, že po dlhom čase si dal normálny príspevok.
+ + +
6.1.2019 - 21:49
+3

caput rerum

 

Ja sa tiež pripájam ku gratuláciám BB k víťazstvu, na ktoré dosiahla s prstom v zadku. Dúfam že sa dívali aj Rusič s Langom + ostatní bývalí členovia fanklubov vsž a hc v správnej rade na to, akých hráčikov má v kádri BB a ako sa dá robiť hokej. Tak zostáva jedna jediná otázka, či už za tie prachy čo majú košickí menežéri k dispozícii posilnia tím aspon takou kvalitou ako má BB, alebo budú ďalej srať na to? Dúfam, že mi to “tajný nick” Rastor podrobne vysvetlí. Košických fans neprilákajú do hladiska lacné marketingové sračky ale poriadny, útočný hokej domáceho mužstva. Čas sa kráti...
6.1.2019 - 20:53
+7

LenTak93

 

dívali sa spolu s Lintnerom
6.1.2019 - 21:03
0

weefoe

 

Pokiaľ tam bude Zubár, nič sa nezmení... V KE štruktúrach sa to nevyčistilo ako sa očakávalo, to skôr niektorí sa tam zabetónovali. Výsledky vidíme kolo čo kolo. Šokantné je, že sme tak dlho v prvej trojke. Máme kopu priemerných legionárov, z ktorých v normálnej organizácii minimálne polovica už dávno by bola preč. A veru, čas sa kráti...
7.1.2019 - 6:26
0

Juslan

 

Len doplním komenty BB:
-Maďar nám svojimi "rozhovormi" s rozhodcami pomáhal lebo amíci mohli viac oddychovať.
-Okrem Marshalla boli v obrane aj iné chyby ktoré by PP určite využil.
-Hral v podstate len 1.útok, 2. a 3. udržiavali stav.
-Dorastenci so cťou už tretí zápas.

JanoBB: ide leto, prestávam nosiť ponožky a špenát žena nevarí lebo ho tiež nemá rada
6.1.2019 - 20:54
0

JANOBB

 

Juslan: ale si to sľúbil
6.1.2019 - 20:59
+5

Juslan

 

Jasné, humor musí byť, tak ako ten 2. útok - samozrejme že boli dobrí.
6.1.2019 - 21:06
0

Atlan

 

hore som ti napisal recept tak sa mozes cinit v kuchyni
6.1.2019 - 21:33
0

blazon

 

No.. : Musim povedat, ze prva formacia BB je niekde inde ako slovenská súťaž. Druha dneska deto. Ty chalani maju daleko na viac, ale na druhej strane je dobre ze su na slovensku lebo je radost na nich pozerat a ukazuju zrkadlo veľa hráčom a teamom. Tam nepatri Selleck, ostatny ano. Cize gratulacia do BB.
Dneska zamna Gabi a Lusnak super.
6.1.2019 - 20:56
0

peters

 

Selleck je pan hrac, ...ale tak mas svoj nazor, neberiem ti ho.
6.1.2019 - 21:03
0

VladoBB

 

...až na Sellecka, súhlasím.
...skús popozerať v archíve pár zápasov BB dozadu a zistíš, aký je to PÁN HRÁČ a ako sa veľa ľudí v ňom mýli...

6.1.2019 - 21:21
0

rasťoZv

 

Selleck je perfektný hráč, nebojí sa zhodiť rukavice navyše vie hrať slušne hokej, kto to nevidí je slepý, alebo to nechce vidieť. Práve on vytvára priestor Asselinovy a Faillemu na ich technické kúsky.
6.1.2019 - 22:57
+5

rasťoZv

 

Aby som nezabudol dnes druhý Maione pri góle Košíc to čo urobil? To neurobí ani prípravkár
6.1.2019 - 22:58
+1

MitoBB

 

Dnes jednoznačne nemal svoj den. Ale celkovo máva slabšie chvíľky no vynahradza to bodmi nastastie. Maione mal pri sebe wisharta a ten kryl jeho nedostatky v bránení. Kto vie mozno motyka vystreli a pride ak si uz nenašiel iný klub nevie niekto???
6.1.2019 - 23:29
+1

JANOBB

 

Viem: ale tu v diskusii nepoviem.
Prehovoríme keď bude treba.
6.1.2019 - 23:33
+2

VladoBB

 

...stane sa to každému, aj Maionemu sa to stalo v BB...
...na Marshalla nedám dopustiť, aj napriek dnešným kiksom je to skoro druhý Maione, má perfektné rozohrávanie, držanie puku a vie aj kvalitne vypáliť...
(samozrejme to je môj názor)
6.1.2019 - 23:41
+4

PaliBB

 

Pamätám si, ako Maione neraz zadovkou nahral súperovi na gól.
7.1.2019 - 9:32
0

blazon

 

No dvakrat podrazil hraca v utoku zbytocne dneska a siel dole. Keby sme to potrestali, ktoho vie. Ale kazdy moze mat horsi den. Dnes sa teda v dobrom svetle neukázal urcite. Co sa tyka archivu, nieje cas, pozeram len pomedzi ked hrame vonku vsetky muzstva. Ale tak nebol by v prvej formacii a v BB keďže nemáte problem vyhodit slabych hráčov, respektive nemusia byt slaby, ale nezapadaju koncepcne do skladby muzstva, cize asi je na správnom mieste..
6.1.2019 - 23:28
0

Lukash_ke

 

V tomto zápase aj predošlom zápase v KE sa zviditeľnil dvoma vylúčeniami tak možno preto máš taký názor, tiež som veľa zápasov BB nevidel, ale v každom dokazoval svoje kvality, len v KE mu to zatiaľ až tak nejde. Faille s Asselinom mali kolísavé výkony a jeho príchodom obžili, ale to súdim len z toho mála čo stíham sledovať.
6.1.2019 - 23:57
0

gabi98

 

Normalnym fanusikom BB gratulacia k vitazstvu vasho timu. Momentalne to vyzera tak, ze vas klub funguje velmi dobre po kazdej stranke - manazeri , treneri,hraci. Ono, ked je na cele manazer, ktory vie co chce, vie ako efektivne narabat z prostriedkami + svoju pracu neberie ako zasivaren (ako ista Zubata vila na vychode), tak potom to aj tak vyzera na lade.

Pre provokaterov z BB typu johanides :

Momentalne ste na koni, kedze vasmu timu sa dari. Sportove prostredie je vsak velmi dynamicke, cize situacia sa moze velmi nahle zmenit. Vela k tomu netreba , vid. Skalica ako nedavny priklad. Staci, ze sa mecenasovi prestane darit alebo ho uz jeho hracka prestane bavit
6.1.2019 - 21:02
+6

peters

 

...ano, vzdy je to riziko, ale zas nehra sa to tu vsetko na jednu kartu + urcite je tu aj alternativa B, ak by Koval skoncil, je tu Handzus, Zednik, Orsazagh a ini, ktori su srdciari a na bystrickom hokeji im zalezi, takze ja osobne az taku obavu zatial nemam.
6.1.2019 - 21:10
+1

thovthKe

 

A to ako, že nahradia "prachy" čo Koval teraz sype? No neviem, ...
6.1.2019 - 22:03
+1

PaliBB

 

Prachy nenahradia, ale ako vravel Országh, až tak to nevadí, bude sa pracovať s tým, čo máme. Vedenie veľmi prezieravo zainvestovalo po zisku prvého titulo do mládeže, tak snáď sa to vyplatí. Myslím, že ak by sme produkovali odchovancov ako Nitra, fanúšikovia by boli spokojní, aj keby sme hrali povedzme o tretie, štvrté miesto.
6.1.2019 - 22:35
+4

thovthKe

 

Povedzme, ale už to nebude ako v súčasnosti, že je za čo kupovať. Ale s odchovancami hrať okolo 3. miesta, to chvíľu trvá (nie rok dva po získaní titulu)
7.1.2019 - 0:16
0

xhrubecrevox

 

asi nie je za koho vymenit, inak si to zotrvanie "trenerskeho" tria neviem vysvetlit. 90% trenerskych manevrov je akurat miesanie a miesanie formacii. nonstop. plus tipujem ze par hracov mu uz tam na to aj pekne z vysoka kašle.
#44 posledne zapasy ozaj frci odusu.
6.1.2019 - 21:24
+3

STARS

 

Gratulujem barani,ine sa cakat nedalo asi.. BB pre mna najvacsi aspirant na titul..
My s tymto trenerom na titul budeme cakat este dlho..
6.1.2019 - 21:46
+1

Norik

 

no trošku opatrne..: Zvolen bol pred mesiacom-dvomi inde ako ostatný. Prišla kríza a sú na 4 mieste. Aj na Bystricu príde, to som si istý. Bystricu mozu vyrafit v playoff TN, pp, Zvolen a aj ke. Ak im vybuchnúť brankári, zrania sa kľúčoví hráči alebo proste padne na nich deka. Okrem Nitry všetci na spicy ju môžu porazit a aj porazit 4x v playoff. Takže ste teraz pánmi, ale uvidíme, či to dotiahneme až do titulu. Myslím, ale ze vyhráte titul. Ten váš prvý útok je rozhodujúci.
6.1.2019 - 21:51
0

srd.com

 

Dnes, tak isto ako v Nitre prakticky na tri patky a za tri body. Klobuk dole.
6.1.2019 - 21:57
+1

Westbeast0

 

Takisto ako s Nitrou som v livke na zaciatku pisal, ze ak sa podari zastavit prvu BB formaciu, je tam sanca na uspech... Momentalne to ale nie je take lahke, ten utok doslova lieta po lade. Casto krat si zamerne predlzuju striedania a tym zaskocia supera, ktori uz necaka ze by po takom case na lade este boli schopni zautocit. Nie vzdy to vyjde, a par krat sme na to uz doplatili. Selleck sa nejavi ako rychly hrac, ale vdaka dlhym zaberom a vedenim puku daleko pred sebou(často aj jednou rukou) je pre supera tazko branitelny... Este keby sa vyvaroval niektorym zbytocnym faulom, nebolo by mu co vycitat. Kosiciam sluzi ku cti ze to nezabalili a bojovali po tej zbabranej prvej tretine az do konca zapasu. Je pravda, ze momentalne to tahaju zamorski hraci, ale vsetci produktivni slovaci su momentalne out takze je to logicke. Buduci tyzden by sa uz mali niektori vratit, aj ked mladici si zatial svoje ulohy plnia celkom fajn.
6.1.2019 - 22:03
+4

lucano22

 

Gratulujem k víťazstvu a k 1. miestu.
Úplne zaslúžene. Je vidieť , že v BB hokej vedia robiť a u mna ste najvyšší aspirant na titul.
6.1.2019 - 22:04
+6

amentma

 

Prvykrat v sezone sme na cele tabulky, nepaci sa mi ako tu niektori vypisuju ze ideme na titul a nik nas nezastavi... Podobne reci sa sirili o ZV ked vyhral v KE vacsim rozdielom, a kolko sa toho odvtedy zmenilo...

Jedno je pravda, kanadania teraz smerom dopredu idu ako pily. Ale budme objektivni, smerom dozadu nic moc. Dnes obrancom vobec nepomahali a ti vyrobili ukazkove kixy (vid Marshall). Moze to byt ciastocne tym, ze dopredu su dost pretazeni, pri tej marodke slovakov co vedia dat gol nam samozrejme na skorovanie uz ostali iba kanadania
6.1.2019 - 22:13
+2

PaliBB

 

Mne to príde, ako keby po pár strelených góloch začali hrať na krásu. Najmä v obrannej tretine hrajú zbytočne riskantne a často krát sa to vypomstí.
6.1.2019 - 22:38
+1

lesslie69

 

Pozrite si kto dával dnes za Bystricu góly.Ligu to síce oživí,ale čo ďalej?
Tým samozrejme nechcem spochybniť ich dnešné víťazstvo,ani prvé miesto v tabuľke.
6.1.2019 - 22:20
0

imko_one

 

veď v pohode ale čo má s tým Banská Bystrica ako súkromný klub ?
6.1.2019 - 22:30
+5

lesslie69

 

Pozri sa,kde sa potáca slovenský hokej.Legionári sú určite oživením a to,že viete dotiahnuť zaujímavých a dobrých vám nikto neberie.Osobne by som privítal,aby bol ich počet obmedzený,aby dostávali priestor mladíci zo Slovenska.
6.1.2019 - 22:36
0

imko_one

 

No len tu ide o to, že veľa mladých nato nemá, tí čo nato majú utekajú ihneď do zámoria, nechcú hrať na Slovensku.
Ďalej je tu skupina bohužial aj takých čo hrajú hokej z dôvodu, ocino má peniaze a chlapci čo majú naozaj talent sedia niekde v kancli za pc, pretože rodičia nedokážu ich finančne podporovať a o podpore zo strany štátu sa snáď ani nemusíme baviť...

To niesú kluby čo robia zlé meno slovenskému hokeju ale ľudia čo tu vládnu peniazmi, pretože sme zapredaná krajina plná mafiánov...
6.1.2019 - 22:45
+13

lesslie69

 

Nedá sa s tebou nesúhlasiť.
6.1.2019 - 22:50
+1

PaliBB

 

Tibor Višňovský v rozhovore celkom k veci poznamenal, že mladí aj keď hrajú hokej, nevenujú sa mu naplno. Po tréningu všetka snaha končí, ale ak chce byť niekto v hokeji dobrý, nestačí to.
7.1.2019 - 12:59
+1

Lukash_ke

 

mne sa zas páči zhodnotenie z pohľadu hráča v tomto článku (už ho niekto pastol do článku o Pospíšilovi a Fafrákovi, ale dávam aj sem):

http://mudroty.sk/2018/12/03/problemy-slovensky-hokej/?fbclid=IwAR2hRfVnl53T8R1IhBDMz4Pl222hS3brHYQW_e9sQ02ylgvjkgmpk7F1hx8
7.1.2019 - 13:17
0

PaliBB

 

Veru. Vychovávať mladých v dnešnej dobe je mimoriadne náročné.
7.1.2019 - 13:26
0

Westbeast0

 

Pozri, vyssie som pisal, ked chybaju hraci ako Stastny, Zigo, Sykora, Matousek a Surovy, jediny golovy zo Slovakov je tam momentalne Berty... Ked sa vratia aj Lunter s Lamaperom, urcite da gol aj iny ako zamorsky hrac, o to sa nebojim.
6.1.2019 - 22:49
+5

Urpiner16

 

+
7.1.2019 - 8:44
0

Atlan

 

mladici zo Slovenska...no obavam sa ze keby mas z kazdeho klubu vybrat 5 juniorov ktori hraju nasu juniorku a splnaju parametre na to aby sa presadili aj medzi seniormi tak narazime na mensi problem
6.1.2019 - 23:11
+4

Nemehlo

 

Ano, lenze my v Kosiciach mame legionarov viac ako BB, vekovy priemer mame vyssi ako BB, takze najprv by sme mali upratat u seba nemyslis?
7.1.2019 - 8:34
+9

PaliBB

 

Však tak to vidia snáď všetci košickí fanúšikovia okrem jedného
7.1.2019 - 9:34
0

njanja

 

Trochu nerozumiem tej košickej kritike do vlastných radov. Beriem nespokojnosť s niektorými zápasmi, ale preboha, ste teraz druhí, dosť dlho ste boli na čele, to nie je náhoda a niečo to hádam znamená.
6.1.2019 - 22:22
0

lesslie69

 

Náš trápi celkový herný prejav mužstva a hlavne to,že za tie prachy by sa dalo poskladať lepšie mužstvo.
6.1.2019 - 22:30
+1

davideKE

 

A hlavne, nemáme my viac legionárov ako BB náhodou ?
6.1.2019 - 22:37
+13

lesslie69

 

Toto platí samozrejme pre každý klub.
6.1.2019 - 22:43
0

PaliBB

 

Ja im zas rozumiem a trocha sa prikláňam k názoru, že s normálnym trénerom by bolo to mužstvo úplne inde. Škoda.
6.1.2019 - 22:38
+1

Lukash_ke

 

No asi tak
6.1.2019 - 23:59
0

hcpozitiv

 

Čo je na tom nepochopiteľné. v KE vedia ako má dobrý hokej vyzerať viď. veľa pochvalných príspevkov na BB že zaslúžene vyhrali a hrali čo potrebovali. Kritika je tu stále tá istá legionári neťahajú mužstvo, takticky nezvládame zápasy so silnými mužstvami, nepodarené nákupy nedokážeme posadiť alebo poslať preč. Hra je rozháraná raz horí obrana inokedy nevieme dať gól + brankár má síce dobré štatistiky ale na Play Off to bude slabé vypaté zápasy mu nevoňajú. Píše sa to tu už dosť dlho. Nieje systém ako sa niekam posunúť teda ho nevidieť. bavíme sa o zápasoch prvých 5 mužstiev.
6.1.2019 - 22:58
+6

weefoe

 

Postavenie v tabuľke 1 (ale za toto ja si neplatím, to je ukazovateľ pre hráčov a spokojnosť manažérov)
Herný prejav v priemere 3- (tu som sponzor a veru pramálo dostávam za vstupné)
Marketing 1- (ten vyfučí, lebo herný prejav je na bode mrazu)
Výhliadky na play off 4- (tento tréner a toto mužstvo na tejto vlne s véééééľmi odretými ušami do semifinále)
7.1.2019 - 6:35
+3

Sheva7

 

Najlepsie je to vsetci pisu na Netika a Hascak je 10 krat viac horsi uplne mimo
6.1.2019 - 22:45
+1

JANOBB

 

Sheva: ja som sa čudoval keď HC KE angažovali Haščáka, kritizoval som to a Vaši má poslali kade ľahšie.
Suhlasim s Tebou aj s HC pozitív
6.1.2019 - 23:12
+2

Sheva7

 

Ako vedel som ze to nebude superstar ,ale cakal som viac on je uplne mimo od zaciatku. On Netik McDowell uplne mimo zbytocne tu hraju
6.1.2019 - 23:17
0

JANOBB

 

Sheva: Veď si ho porovnaj s Lacom alebo Gabom.
Oproti ním je o 2 triedy slabší.
Laco aj keď viac rozpráva, ale aj to treba, je stále u mna v TOP 10 najlepších hráčov na Slovensku.
6.1.2019 - 23:29
+2

Sheva7

 

To mas pravdu ja nechapem naco ho vedenie drzi preco jeho Netika nevyhodia ,beru podla mna velmi vela zato sa daju doniest 2 az 3 Kanadania v pohode .Plus najvacsi fail je McDowell ono ani Poprad ho nechcel nepodpisal na dalsiu sezonu a Kosice ho podpisu naco a preco ?
6.1.2019 - 23:36
0

JANOBB

 

Neboj nič: ešte je toho veľa pred nami, dnes sme vyhrali a ako sa hovorí, zajtra je nový deň a všetko môže byt ináč.
My sme tiež zo začiatku resp. dosť dlho v tejto sezóne hrali tak že boleli oči.
Drž sa a niekedy zas napíšeme.
Pozdravujem aj hcpozitiv.
6.1.2019 - 23:41
+3

Lukash_ke

 

Lebo aj my sme chceli veľa zámorských!
7.1.2019 - 0:01
0

WinnipegJets

 

Tri zápasy proti BB a dva krát po prvej tretine 0:3 a raz 0:2, nerozumiem.
Jednoznačne nám treba do obrany aj útoku hráča, ktorý bude súpera srať. V tomto chýba Bača, ktorý si nenechá skákať po hlave. Keď Bystrica prehráva vyvolávajú šarvátky pomaly každé prerušenie, furt idú do brankára. My sme pôsobili pred ich bránou ku koncu úplne odovzdane. Pri takom stave treba súperovi nedovoliť hrať si svoju hru, trochu zabrnkať na nervy, pobiť sa, nabudiť spoluhráčov. A taký hráč momentálne chýba.

A dúfam že po dnešku ostane útok Spilar Suja Nagy.
6.1.2019 - 23:17
+3

Lukash_ke

 

Vidieť obrannú dvojičku Koch Šedivý a na druhej strane Mihálika alebo Ďatelinku bola veru sranda.
7.1.2019 - 0:03
+2

WinnipegJets

 

Koch aspoň vie zahrať do tela a včera z našich rozdal asi najviac hitov
7.1.2019 - 9:59
0

PaliBB

 

Koch je fajn obranca, ale robí veľa faulov, zdá sa mi kvôli nedostatku skúseností. Ak ho do budúceho roka udržíte, máte kvalitného obrancu.
7.1.2019 - 10:17
0

WinnipegJets

 

tak tak, snáď hej.
7.1.2019 - 10:24
0

Lukash_ke

 

pravda pravda, to sa nevylučuje. Aj Šedivý je tintítko a strieľa lepšie než poniektoré naše chlopiska
7.1.2019 - 12:03
0

hcpozitiv

 

Súhlasím Haščák je túto sezónu totálna tragédia nekorčuľuje nebojuje preberie puk a už sa len vezie úplne mimo. Je pomalší ako LaciKE na spiatočku už mal byť dávno na farme a chytať kondičku
6.1.2019 - 23:18
+1

renderers

 

Ale ked som vravel ze som rad ze nejde do pp a ze nebude nijako vynikat ani v nasej lige kazdy ma mal za blazna netik detto....a to este pochybujem ze su nejak extra lacny....pisal som to na zaciatku...predrazeny priemer
7.1.2019 - 6:39
+3

weefoe

 

Jednoznačný súhlas - možno 2. a 3. najdrahší v tíme
7.1.2019 - 8:07
0

Urpiner16

 

Napíšem to trochu kriticky na obe strany.Nemusíte ma hneď bombardovať len sa zamyslite.Okrem kanaďanov včera a výnimočne Bartánusa všetci do nohy na obidve strany len naháňajú puk a sú kondične na tom veľmi zle pripravení na zápas.Chcem tomu veriť že za tým sú sviatky ale mne sa ten hokej včera až na tie výnimky čo som spomenul nepáčil.Tak neviem či som náročný ale videl som už BB-KE aj lepšie zápasy ale za víťazstvo našim gratulujem.
7.1.2019 - 7:03
+1

JANOBB

 

Urpi: a pozeral si KE - BB?
Podľa mna nebol pohyb BB hráčov slabý, skôr naopak.
Ale je to tvoj pohľad.
7.1.2019 - 7:40
0

Urpiner16

 

Jano bolo to včera na môj vkus až príliš veľa chýb na obidve strany.V Nitre sme hrali excelentne aj do obrany.Z 0:3 na 2:3 sa to mohlo kľudne včera aj otočiť a stačili maličkosti aby sa tak stalo.
7.1.2019 - 7:47
+2

JANOBB

 

OK: chyby boli ale spravil ich temer všetky jeden hráč. Vieš ktorý.
7.1.2019 - 7:50
+2

JANOBB

 

Jednoducho: sme druhu tretinu vypustili. Podľa mna i potom BB viac menej kontrolovala zápas.
7.1.2019 - 7:52
+2

axxel

 

Ale bol .. Vcera boli hraci pomaly na oboch stranach
7.1.2019 - 7:47
0

Tino

 

legionari: BB ako pise ktori vyssie su rozdielovi hraci, skutocne rozdielovi...to co hra v KE a patri do kategorie legionar je len vata a tak to dnes aj vyzeralo...rozdiel vo vsetko od zakladnych zrucnosti, korculovania, Ke akokeby sa bali akokeby neverili ze sa da vyhrat, od zaciatku take ustrachane ...my prehravame s BB este skor ako zacne samotny zapas , pretoze v hlavach to maju vacsina hracov prave takto...boja sa chapu ze BB je lepsie a tejto myslienke podriadia svoj vykon a ambicie
7.1.2019 - 8:07
0

Acorgonka

 

ja som to pisala uz davnejsie ze prvy elitny utok BB moze kazdy len zavidiet a kto napise ze nie klame
Barani blahozelam k priebeznemu prvému miestu v tabulke
my ostatni sa ale proti vam hecneme a nic vam len tak nedarujeme (teda aspon dufam ze to tak bude)
7.1.2019 - 8:18
+1

edvin

 

Dúfaj Dúfaj
7.1.2019 - 20:56
0

Acorgonka

 

kamosko... s dorazom na slovo priebeznemu.)
8.1.2019 - 7:17
0

dejvidBB

 

Higgs 26 zapasov 40 bodov
7.1.2019 - 8:52
+10

tulen - kosice

 

idete sa tuposrať: z baraních legionárov ... super,fakt sa včera na nich dalo dívať a košice si nepípli ... ale prestaňte sa biť do pŕs,aký máte v bb tradičný klub ( od r.2005 ) a nerevte,keď prídu ms seniorov alebo 20 a za sr nemá kto hrať ... mať káder z legionárov v troch útokoch,to radšej ozaj lacike nech hraje do 50-ky,ale je náš,košičan
7.1.2019 - 9:06
0

dejvidBB

 

Vidis to, vy mate legionarov viac ako my, ale zatial co u nas su to rozdielovi hraci tak u vas je to priemer. A ked ta trapi buducnost SVK hokeja tak by ta radsej malo trapit preco drzite v muzstve priemernych zahranicnych na ukor SVK hraca.
7.1.2019 - 9:15
+21

LenTak93

 

nemáme
7.1.2019 - 9:20
0

krejzi

 

Len Tak93: KE - 10 - Habal, Cizek, Dudas, McDowell, Pretnar, Pulli, Brophey, Ignatushkin, Kafka, Netik. BB - 9 - Williams, Marshall, Southorn, Asselin, Faille, Gabor, Higgs, Kopper, Selleck.
7.1.2019 - 9:54
+12

advokatiss

 

A po tejto sezone Gabor moze reprezentovat SR
7.1.2019 - 10:11
+2

LenTak93

 

tak to nás "pánbohochraňuj"
7.1.2019 - 10:56
0

advokatiss

 

To, ze moze neznamena, ze aj musi alebo bude. Ide len o to, ze potom uz o nom nemoze nikto povedat, ze je legionar.
7.1.2019 - 11:09
+5

Bystričan

 

Gábor má dve občianstvá aj dnes, čiže nie je legionár.
7.1.2019 - 11:53
+1

Lukash_ke

 

Veď ani naši hráči z CZ narodení za CSSR nie sú legionári.
7.1.2019 - 13:19
0

krejzi

 

uz sa na nich tesim v slovenskom narodnom drese
7.1.2019 - 13:56
+1

Nemehlo

 

Ale su Gabor narozdiel od nich ma slovenske doklady. A tie rozhoduju o tom ci si alebo nie si legionar.
7.1.2019 - 14:39
+4

s.patto72

 

Ale na rozdiel od nich Gábor aj reprezentoval SK.Keď sú naši tak veľká škoda,že ich neberie do repre.
8.1.2019 - 8:00
+1

tulen - kosice

 

každý si v mojom príspevku: nájde to svoje
7.1.2019 - 9:28
0

imko_one

 

?? Máte viac legionárov alebo narovnako ako my..takže prv sa treba pozrieť na vlastné pieskovisko priatelu z Košíc.
7.1.2019 - 9:20
+8

LenTak93

 

lenže my sme dali priestor väčšiemu počtu hráčov, si pozri, ako boli vyťažovaní včera vaši legionári
vaša štvrtá formácia odohrala len nejaké 2 minútky
7.1.2019 - 9:26
0

advokatiss

 

Ale ti chlapci zacinaju este len so seniorskym hokejom. Ja si nemyslim, ze niekde inde hravaju 17, 18, 19 rocni ovela viac minut ak nemusia kvoli zraneniam pocas zapasu starsich hracov. Ak je slabsi super hraju viac. A ta vasa 4 formacia je neporovnatelna s nasou ci uz vekom alebo skusenostami
7.1.2019 - 9:36
+2

FP-lubkik

 

Dve nase formacie su zranene,ako to tu uz bolo pisane, ta stvrta bola dorastenecka s Torokom. BB hrala v podstate na 2 utoky a jednu checking line, aj tak ste prehrali, tak tu neries hluposti.
7.1.2019 - 9:42
+5

VladoBB

 

...táto košická frustrácia to sa už nedá ani čítať!
...ako malé deti, keď vy toto, my toto a dokolečka dokola...grc...
...keď dáš argument, že majú rovnako alebo viacej legionárov to nestačí, budeme teraz všetci so stopkami merať ktorý Slovák má väčší icetime, ak ani to nebude stačiť košičania vytiahnu zákon o športe, 10 titulov, Slovan B, bystrických drevorubačov, Kovala, Lintnera, CT-čka...
...čo som kua ešte zabudol aby to bolo zhrnuté všetko...
...aha, ešte pipíky sme kanaďanom nemerali, to bude tiež argument proti BB...
...komédia košičania (poniektorí) čo tu vyťahujete!
7.1.2019 - 9:48
+27

WinnipegJets

 

Marek 653:27
Tomáš 570:04
Nemusíte merať
7.1.2019 - 10:06
0

lesslie69

 

Nechcel som to vyťahovať,napokon si to urobil za mňa.Zákon o športe.To slovo zákon je veľmi dôležité.Načo sa to potom v tejto krajine hráme,keď sa zákon ignoruje a každý to veselo prehliada.Skús ty ako občan ignorovať zákon a represia na seba nenechá dlho čakať.Ako je možné,že športové kluby beztrestne zákon ignorujú?Tým samozrejme nemyslím iba BB,ale každý klub, ktorý si robí zo zákona trhací kalendár.
Cca 30 rokov sa tu snažíme budovať nejakú demokraciu,ktorej základom je dodržiavanie zákonov,nech sú akékoľvek.
7.1.2019 - 10:12
+2

zasi

 

ja sa až tak nečudujem,lebo toto sme presne my slováci.akonáhle príde nový zákon,prvé čo nás napadne je to ako ho obísť a kde nájsť tu pověstnou díru co tam nechal tesař a to nie len v športe,ale všade.
pokiaľ na tieto nešváre nenastúpi tvrdá represia sa nič nezmení
7.1.2019 - 10:28
+1

lesslie69

 

Tá tvrdá represia tu je už dávno, žiaľ iba voči bežným daňovým poplatníkom.Na druhej strane tu existuje skupina nadľudí,ktorá si môže robiť čo chce.
Tento štát je jeden veľký bordel,no a potom sa čudujeme,že všetko mladé,vzdelané a schopné odtiaľto uteká.
7.1.2019 - 10:35
+1

radopKE

 

V našom štáte represia? Vládnej garnitúre chaos,neprehľadnosť,bordel,vyhovujú,vtedy sa totižto ľahšie kradne.Seriózneho fungovania tohoto štátu sa Miško ešte asi dlho nedočkáme. A to mám na mysli všetky oblasti.
7.1.2019 - 13:50
0

Westbeast0

 

To vážne tu riešiš, že vaše mužstvo dalo viac priestoru hráčom aj zo štvrtej formácie oproti baranom aby ste boli spravodlivejší? Práveže by som to bral ako vašu výhodu, veď Bystrica v podstate na tri útoky vyhrala aj v NT aj v KE. Paradoxne v tretej tretine, kedy ste už mali mať fyzickú prevahu, to poznať vôbec nebolo.
7.1.2019 - 9:53
+4

LenTak93

 

Prosím? Skôr mi išlo o to, že ako sú u vás vyťažovaní vaši legionári a ako naši.
7.1.2019 - 10:00
0

imko_one

 

Logické pretože vaši legionári nehrajú nič ...a to je pravda kamarát...
7.1.2019 - 10:17
+4

LenTak93

 

veď to som nikde nespochybnil, dokonca niekde vyššie mám o tom príspevok
7.1.2019 - 10:55
0

Westbeast0

 

Veď v poriadku, ale ja píšem že to asi zvládajú lepšie aj keď hrajú viac a s tým preťažovaním nemajú veľký problém... Aj keď niekedy je to aj na úkor obrany, ako bolo písané vyššie, ale vpredu si svoje poctivo odmakajú.
7.1.2019 - 10:19
+1

Nemehlo

 

Ked si porovnas legionarov v BB a nasich, tak ich robia to co sa od legionarov ocakava: su lepsi ako domaci, robia body. Akonahle ked to niekto z nich nerobi tak ide domov. U nas sa moze vozit, celu sezonu s prstom v zadku.
7.1.2019 - 10:26
+2

lesslie69

 

Áno,čo sa týka legionárov,tak BB to má premakané, klobúk dolu.U nich sú legionári fakt prínosom pre klub.
7.1.2019 - 10:29
+4

hoKEjka

 

Potom sa naskytuje otazka peco tu stale mame tie nase nemhla a nehladame nieco nove..
7.1.2019 - 11:06
0

lesslie69

 

Na to je ľahká odpoveď.
7.1.2019 - 11:23
0

radopKE

 

Tak ju daj,lebo mne to pripadá tak,že už keď sme zle zainvestovali,tak si to nechceme priznať a tvárime sa,že sa vlastne nič nedeje,alebo je menší prísun finanncií,alebo tí,čo majú na starosti hľadanie posíl sú buď totálne neschopní smerom,pre prospech klubu,ale zase totálne schopní,pre svoj prospech.
7.1.2019 - 13:46
+1

lesslie69

 

Odpovedal si si sám v posledných štyroch riadkoch svojho príspevku.Vieš to presne.
7.1.2019 - 15:41
0

t0ms

 

my chceme supera !
7.1.2019 - 10:35
+1

Cinan

 

Aby som nebol zase kriticky, skusim v pozitivnejsom duchu. Druha tretina sa mi celkom pozdavala, boli v nej pekne useky, bolo vidiet, ze aj BB zrazu nemala hru pod kontrolou, tak ako ju mala v prvej a tretej tretine. Zaroven aj v hladisku to ozilo, co bolo fajn. Za mna Klima a Spilar vyborny vykon. A suhlas s Lessliem...myslim, ze obmedzenie v pocte legionarov by malo prist, samozrejme po odbornych diskusiach. Niekde som takyto nazor aj nedavno cital a da sa s tym myslim suhlasit, lebo je to problem uz celej ligy. Otazka je len ten pocet.
7.1.2019 - 10:54
0

Nemehlo

 

Ja na slovensku nevidim ani 10 hokejistov, ktory by nahradili legionarov v KE, nie to este v kazdom muzstve. Najprv, treba zlepsit pracu s detmi, mladezou a potom sa mozu obmedzovat legionari, ked budu 17, 18, 19 rocny pripraveny hrat za seniorov idealne prvu ligu. Tam zaviedli obmedzenie a kolko mladych vyskakuje?
7.1.2019 - 12:02
+4

Urpiner16

 

Tie ustavičné starosti o našich hráčov z tábora Košíc čo to asi môže byť?
7.1.2019 - 11:20
0

Juslan

 

Keď bol Nagy ako mladý legionár (a mnohí ďalší) vonku tak dobre, hurá slovenský hokej!
Keď mladý legionár napríklad z Kanady kde je pretlak talentov chcete získať dobré ponuky a prejaviť sa na Slovensku (Bystrica má na nich nos) tak zle, slovenský hokej tým trpí.
Za seba môžem povedať že bystrickí juniori ktorí trénujú s A-čkom sa veľa naučili práve od kanaďanov čo už 3-tí zápas potvrdzujú pri extrémnej maródke kľúčových hráčov.

Takže tak!
7.1.2019 - 11:30
+7

Urpiner16

 

Včera som si všimol detailnejšie Bartánusa.Hral s kanaďanmi a fakt veľmi dobre a priam sa mu vštepuje tá zámorská hra do krvi.Tak dobre som ho hrať ešte nevidel a to dlho nehral.
7.1.2019 - 11:43
+1

JANOBB

 

URPI: Ty niekedy, keď niečo napíšeš mám pocit, že nerozmýšľaš o tom vopred, len proste potrebuješ niečo napísať aby si na seba "upozornil".
Prečítaj si prosím Ťa svoje príspevky, myslím posledné, teda od 07.03h. Tvoje príspevky sa riadne negujú a mám za to, že asi hokeju nerozumieš, skôr zbytočne pri niečom, čo nie je potrebné riešiť, mudruješ.
Myslím, že tvoj prvý príspevok bol opäť príčinou rozvirovania nezmyslov, ktoré sme tu už rozobrali. Včera bola diskusia v pohode, dnes to vyzerá, že to opäť skončí ako obvykle, vzájomným poučovaní, osočovaním a pod.
Zamysli sa nad tým, čo som Ti napísal. Samozrejme, je to môj názor, môj pohľad, mrzelo by ma, keby si sa za to urazil.
7.1.2019 - 12:21
+2

Westbeast0

 

Ja myslím že nič urážlivé nenapísal(ak teda myslíš ten príspevok o 7:03),akurát zhodnotil zápas z jeho pohľadu... Pridáva sem oveľa horšie veci ako toto... Ty máš na zápas iný názor a nikto ti ho neberie. Práveže tento tvoj príspevok ho môže teraz vyprovokovať, netreba to tak prežívať, veď ste obaja bystričania tak načo tu mútiť vodu?
7.1.2019 - 12:38
+3

radopKE

 

To nemáš pocit,ale istotu. Jediné čomu rozumie a na čo reaguje promptne je - Laco Nagy a jeho vyplakávanie u rozhodcov. Inak je totálne mimo a miluje obsmŕdať v každej Košickej diskusii. Ale na to sme si už všetci zvykli a nereagujeme naňho.Je to strata času.
7.1.2019 - 13:35
0

MitoBB

 

Zákon o športe: Keďže mám brutálne veľa práce (som lenivý ako sviňa), objasnil by mi niekto o čo presne ide a ako to KE dodržujú a väčšina iných klubov obchádza? Viem že sú to teda asi domnienky ale založené na niečom to bude. Ďakujem
7.1.2019 - 12:46
0

Sheva7

 

Jedine Kosice to dodrziavaju ale to je ta nasa dementna republika , je zakon a nikto ho nerespektuje
7.1.2019 - 13:01
0

PaliBB

 

Existuje zákon o športe, ktorý v skratke hovorí o tom, že športovci musia byť zamestnanci klubu. Kluby však prišli na to, že ho dodržiavať netreba (neviem akým spôsobom). Košice sú jediný klub, ktorý tent zákon dodržuje.
7.1.2019 - 13:03
0

Lukash_ke

 

len dodám, že novela zákona, ak mám správne info, nie je ešte v platnosti, bolo prechodné obdobie, ktoré malo skončiť 31.12.2018 a začiatkom tohto roka už mali byť všetci športovci zamestnancami klubov, teda tak ako tomu je v Košiciach (čo znamená vyššie výdavky), preto doposiaľ nikto žiadny zákon neporušoval, len Košice sa dobrovoľne pripravili dopredu (nazvyme to, že Košice sú dobre fungujúca organizácia). Neviem či sa ten termín znova posúval na neskôr, ak nie tak by mali mať túto povinnosť už aj ostatné kluby.
7.1.2019 - 13:27
+2

axxel

 

Ono sa ten termin posuval zase sa mi zda, ved sme na Slovensku .. Ale je pravda, ze pre vsetky kluby okrem Kosic by to malo znicujuce nasledky, kedze na to nie su vobec pripravene aj ked mali dost casu ... Ale mohol by nejaky redaktor z HP spravit o tom clanok ako to vsetko vlastne je a urcite by patril k najcitanejsim a najdiskutujucejsim ..
7.1.2019 - 13:58
0

PaliBB

 

http://www.zakonypreludi.sk/zz/2015-440#cl13
Tu píšu, že zákon nadobúda účinnosť 1. 1. 2019
7.1.2019 - 15:23
0

axxel

 

Nechce sa mi to citat, ale ked je to tak, tak vsetky kluby v lige (okrem KE)porusuju zakon a mali by dostat pokuty
7.1.2019 - 15:34
+1

PaliBB

 

Mne sa tiež nechcelo Dal som to len kvôli nadobudnutiu účinnosti.
7.1.2019 - 15:44
0

hcpozitiv

 

je udelena vynimka teda vlastne je opetovne predlzena
8.1.2019 - 0:18
0

njanja

 

Toto na Slovensku milujem. Na čo sú potom zákony? Tak keď raz bolo niečo schválené, má to platiť. Akože beriem nejaké prechodné obdobie, ale myslím, že bolo dosť dlhé, aby sa kluby zariadili. Dokedy budú udeľovať výnimky, ešte 10 rokov? To si tým zákonom môžu rovno vytrieť...
8.1.2019 - 10:23
+2

lesslie69

 

Keď si zamestnávateľ a zamestnávaš ľudí,tiež to pre teba znamená ďalšie výdavky,lebo odvodové zaťaženie na Slovensku je strašné vysoké.Myslíš,že to niekoho zaujíma.Buď platíš za ľudí odvody,alebo keď na to nemáš,tak ich nezamestnávaj.Prečo by mali byť športové kluby výnimkou.Máš prachy,máš hráčov,nemáš prachy,nehraj ligu.
7.1.2019 - 15:52
0

amentma

 

DRUHÁ ČASŤ

OSOBY V ŠPORTE
PRVÁ HLAVA

ŠPORTOVEC A ŠPORTOVÝ ODBORNÍK
Športovec
§ 4

(1) Športovec vykonáva šport ako profesionálny športovec, amatérsky športovec alebo ako neorganizovaný športovec.

(2) Profesionálny športovec a amatérsky športovec vykonáva šport v športovej organizácii, za ktorú je registrovaný v zdrojovej evidencii.

(3) Profesionálny športovec vykonáva šport

a) na základe zmluvy o profesionálnom vykonávaní športu, ak výkon jeho činnosti spĺňa znaky závislej práce,3)

b) na základe pracovnoprávneho vzťahu alebo obdobného pracovného vzťahu podľa osobitného predpisu4) v rezortnom športovom stredisku alebo

c) ako samostatne zárobkovo činná osoba.

citacia zo zakona. nerozumiem preco sa vsade hovori, ze musi byt zamestanec, ked pod pismenom C je pripustena aj zivnost, tak ako to robia vsetci uz od pradavna...
7.1.2019 - 13:30
+2

mitoO

 

Skusim zacitovat par riadkov z Usmernenia financnej spravy k zaradeniu prijmu profesionalneho sportovca, ktory vykonava sport v kolektivnych sportoch:

Ak športovú činnosť vykonáva fyzická osoba samostatne,
vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť, jedná sa o športovca, jednotlivca pôsobiaceho predovšetkým v individuálnych športoch. Opak uvedenej situácie vzniká v prípade, ak športovec vykonáva športovú činnosť pre športovú organizáciu v kolektívnych športoch, t. j. športovec vykonáva šport v tíme, základom čoho je vzájomná spolupráca jednotlivých členov tímu, pričom je športovec povinný dodržiavať pokyny alebo príkazy športovej organizácie. V prípade kolektívnych športov, športovci vždy vykonávajú športovú činnosť za športový klub, t. j. vždy vystupujú pod menom klubu a nemôže nastať situácia, že športovú činnosť vykonávajú vo svojom mene. V Svetovom antidopingovom kódexe v Prílohe 1, je kolektívny šport špecifikovaný ako šport, v ktorom je povolené vystriedať hráčov v priebehu súťaže.
...
V súlade s prechodným ustanovením § 102 ods. 4 zákona o športe športové kluby, v ktorých športovci do 31.12.2015 vykonávajú šport spôsobom, ktorý spĺňa znaky závislej práce, upravia svoje zmluvné vzťahy so športovcami v súlade s týmto zákonom do 31.12.2018. Po uplynutí tejto lehoty sa zmluva medzi športovcom a športovým klubom vykonávajúcim šport spôsobom, ktorý spĺňa znaky závislej práce bude považovať za zmluvu o profesionálnom vykonávaní športu podľa tohto zákona.
...
Závislá práca môže byť vykonávaná výlučne v pracovnom pomere, v obdobnom pracovnom vzťahu alebo výnimočne za podmienok ustanovených v tomto zákone aj v inom pracovnoprávnom vzťahu. Závislá práca
nemôže byť vykonávaná v zmluvnom občianskoprávnom vzťahu alebo v zmluvnom obchodnoprávnom vzťahu podľa osobitných predpisov (§ 1 ods. 3 Zákonníka práce).
...
Pre športovcov a športové organizácie je dôležité, aby sami posúdili, či výkon športovej činnosti vykonávaný profesionálnym športovcom, spĺňa znaky závislej práce. Závislá práca musí byť vykonávaná v mene zamestnávateľa, t. j. v mene športovej organizácie. Profesionálny športovec, ktorý vykonáva šport v kolektívnych športoch podlieha príkazom športovej organizácie, kde platí princíp podriadenosti a nadriadenosti, ktorý najviac
vystihuje pracovnoprávny vzťah a odlišuje ho od občianskoprávnych a obchodnoprávnych vzťahov.

7.1.2019 - 14:04
0

amentma

 

Toto usmernenie FS mi pride prinajmensom smiesne. Pokial zakon definuje moznosti a) b) c) tak ma preda kazdy sportovec na vyber. Rovnako ako kazdy obcan ma na vyber, ci chce pracovat ako zamestnanec, szco alobo sro. Toto usmernenie nemoze byt pravne nad zakonom, pripada mi to ako zbozne zelanie FS

Druha vec: nemam rad obchadzanie systemu ako take, ale ked uz je zakon na h... nie je potom cesta uzatvorit s hracom zamestnanecku zmluvu na nejaku minimalnu/priemernu mzdu a tym zachovat nizke naklady, a zaroven s nim ako szco uzavriet “sponzorsku” alebo podobnu zmluvu a ten zvysok mu vyplacat cez to? Zakon mu nemoze zakazat zivnost pokial s tym suhlasi jeho zamestnavatel...
7.1.2019 - 17:47
0

mitoO

 

Ano, cesta je obchadzat zakony. Preto to tu nikdy nebude dobre.
7.1.2019 - 17:53
0

amentma

 

Nie, nie je to cesta. Vravim ze ani ja to nemam rad. Cesta je pisat zakony tak, aby ludom/organizaciam zivot zjednodusovali a nie komplikovali. Aby boli jednoduche, ale pravne nespochybnitelne, aby si ich rozne institucie nemohli vykladat po svojom (pochybnymi usmerneniami). Ale to je na dlhsiu debatu.

PS: a co napr platovy strop v NHL a tie tanecky, co kluby predvadzaju okolo neho? Neprimerane dlhe kontrakty, kde sa prijem vyplaca len prve roky, ale priemeruje sa dlho potom, ako je hrac schopny hrat. Takto nevyhodne zmluvy sa potom este zobchoduju, myslim ze Arizona je prebornikom vo vykupovani tych zmluv... To je tiez do oci bijuce obchádzanie pravidiel v statoch, ktore sa tvaria ovela menej korupcne ako my...
7.1.2019 - 18:14
0

johanidesHC05

 

amentma: Presne toto som ciitoval aj ja naposledy niiekomu s KE myslim že to bol zasi alebo kto . To je teraz jedno.
aj ja si myslím že ten kto postupuje podla bodu C:, neporusuje zákon. dostal som link na clanok kde sa k tomu vyjadruje Narodný inspektorat prace . aj ten som si precital . NIP je sice kompetentný riesit pracovno pravne veci ale to že sa niekde vyjadri pre tlac nieje riesenie . pokial by si bol NIP taký istý v tom že sa porusuje zakon preco nekona este ?? ved by mali na tom cistu ryžu . takže zaver je taky že asi to niejej jednoznacne postavene v zakone a podla toho 99% klubov jedna .
7.1.2019 - 14:20
0

mitoO

 

Z hokejovych klubov tak nejednaju Slovan a HC Kosice, futbalove kluby maju tiez hracov zamestnancov.

"Napríklad futbalový zväz nezaregistruje profesionálnu “SZČO zmluvu”. Všetci profesionálni futbalisti musia mať zmluvy o profesionálnom vykonávaní športu s postavením zamestnanca a tie sú registrované na matrike zväzu. Futbal doprogramoval do svojho informačného systému už aj možnosť registrovania zmluvy o amatérskom vykonávaní športu, zmluvy o príprave talentovaného športovca i ďalších zmluv podľa zákona o športe."
7.1.2019 - 14:26
+1

VladoBB

 

mitoO, tie citácie sú síce pekné, ale kluby majú svojich právnikov a tí to majú dobre prelúskané, čo hráči môžu čo musia a čo nie...
...my tu môžeme citovať state a paragrafy do rána, bude to iba strata času...
7.1.2019 - 15:33
0

mitoO

 

Ked sa niekto pyta a mam nieco k teme, tak odpovedam.
7.1.2019 - 17:00
0

Juslan

 

Ak by niekto nastúpil do zápasu protiprávne už dávno by bol protest a žiadosť o potrestanie klubu. To sú len také tliachanice do ktorých sa zapojili aj niektorí novinári.
Na Slovensku nič mimoriadne!
7.1.2019 - 14:04
+1

Urpiner16

 

Nevyprovokuje k ničomu neboj.Ja upozorňovať na seba za každú cenu ako mi to povedal predrečník nebudem keď si to o mne myslí.Neviem čo by som dodal ale asi iba to že chýbať tu k téme BB minimálne do konca ročníka 2018/19 nikomu nebudem ak mám byť ja niečím čím nechcem.Prajem vám aby ste sa na konci sezóny radovali bystričania tak ako po dva roky dozadu a s pánom bohom idem od vás keď som vám ublížil.
7.1.2019 - 18:51
0

kaiser

 

Nechoď ešte preč...,čo tu budeš robiť?
8.1.2019 - 0:35
0

riskohrasko1

 

8.1.2019 - 10:56
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 17.3.2019 02:48
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Michalovce000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.Považská Bystrica000000:00
11.Nové Zámky B000000:00
Aktualizované: 17.3.2019 03:52
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 17.3.2019 03:52
TímZVVPPPPSkóreB
1.Michalovce57215328166:20676
2.Nitra57203331150:17469
3.L. Mikuláš56180335151:21757
4.Skalica56143435127:23752
5.Žilina56115535132:24748
6.Zvolen5660347114:28418
Aktualizované: 18.3.2019 02:28
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 18.3.2019 17:12
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 18.3.2019 17:12
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 18.3.2019 17:12
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames7239521256-20695
2San Jose Sharks7236721258-22294
3Winnipeg Jets7134825243-21188
4Nashville Predators7332927219-19587
5Vegas Golden Knights7233727220-20085
6St. Louis Blues7231627207-19882
7Dallas Stars7231629181-17880
8Arizona Coyotes7227930195-20078
9Minnesota Wild7330430199-21477
10Colorado Avalanche7228329229-22374
11Chicago Blackhawks71221030241-26073
12Edmonton Oilers72211133204-23771
13Vancouver Canucks72201032196-22370
14Anaheim Ducks7423735173-22769
15Los Angeles Kings7118738168-22758
Aktualizované: 18.3.2019 17:12
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning72431213283-190114
2Boston Bruins72321120216-18595
3Toronto Maple Leafs7237624259-21691
4New York Islanders72321023206-17391
5Washington Capitals7233923248-22591
6Pittsburgh Penguins7333624249-22088
7Carolina Hurricanes7134525212-19685
8Columbus Blue Jackets7231928220-21084
9Montreal Canadiens7231628212-21281
10Philadelphia Flyers7227829222-24178
11Florida Panthers72221028234-24276
12Buffalo Sabres72191232200-23371
13New York Rangers7221731202-24169
14New Jersey Devils7322537204-24963
15Detroit Red Wings72151037195-24760
16Ottawa Senators7220541213-26356
Aktualizované: 18.3.2019 17:12
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 18.3.2019 17:12

Bleskovky

Výsledky nedeľňajších tretích zápasov štvrťfinále play off DEL

Augsburg Panther - Düsseldorf EG 3:4 /stav série: 1:2/ Kolín Haie - ERC Ingolstadt 3:2 pp /stav série: 1:2/ Adler Mannheim - Norimberg Ice Tigers 4:1 /stav série: 3:0/ EHC Red Bull Mníchov - Eisbären Berlín 4:1 /stav série: 2:1/.
včera o 21:42 - Adrián Danaj / TASR

Jyväskylä - Lukko Rauma 4:1 v 2. zápase predkola play off fínskej ligy

Hokejisti JYP Jyväskylä zvíťazili v nedeľňajšom druhom stretnutí predkola play off fínskej Liigy na domácom ľade nad Lukko Rauma 4:1 a vyrovnali stav série na 1:1. Druhý zápas: Saipa Lappeenranta - Ilves Tampere 3:2 pp /stav série: 1:1/.
včera o 19:25 - Adrián Danaj / TASR

Zug do semifinále play off švajčiarskej ligy

Hokejisti Zugu postúpili do semifinále play off švajčiarskej hokejovej ligy, keď v sobotu vyhrali na ľade Lugana 5:4 po predĺžení a v sérii dominovali 4:0 na zápasy. Servette Ženeva - Bern 1:2 /na zápasy: 2:2/ Ambri-Piotta - Biel 2:1 /na zápasy: 1:3/ Langnau - Lausanne 1:2 /na zápasy: 1:3/ Lugano - Zug 4:5 pp /konečný stav série: 0:4/.
včera o 07:26 - Michal Bruner / TASR

Eisbären Berlín - Red Bull Mníchov 4:0 v play off nemeckej ligy

Výsledky piatkových druhých zápasov štvrťfinále play off nemeckej hokejovej ligy: Düsseldorf EG - Augsburg Panther 4:1 /stav série: 1:1/ ERC Ingolstadt - Kolín Haie 4:3 pp /stav série: 1:0/ Norimberg Ice Tigers - Adler Mannheim 2:4 /stav série: 0:2/ Eisbären Berlín - EHC Red Bull Mníchov 4:0 /stav série: 1:1/.
15.3.2019 22:25 - Michal Bruner / TASR

Ďaloga sa podieľal gólom na víťazstve Mory, Fehérváry s asistenciou

Hokejisti HV 71 zvíťazili vo štvrtkovom dueli švédskej SHL nad Linköpingom jasne 4:0. Slovenský obranca Martin Fehérváry prispel k výhre domáceho tímu jednou asistenciou. Mora IK zvíťazila nad Timrou IK na domácom ľade 5:3. Slovenský bek Marek Ďaloga sa na výhre podieľal jedným gólom. Výsledky: Färjestads BK - Djurgardens IF 2:3 pp, Frölunda HC - Brynäs IF 5:2, HV 71 - Linköpings HC 4:0 /FEHÉRVÁRY (HV 71) 0+1/, Lulea HF - Växjö Lakers HC 3:2, Malmö Redhawks - Örebro HK 3:1, Mora IK - Timra IK 5:3 /ĎALOGA (Mora) 1+0/, Rögle BK - Skelleftea AIK 2:3
14.3.2019 21:45 - Adrián Danaj / TASR

Šimek si pretrhol kolenné väzy, vynechá zvyšok sezóny

Český hokejový obranca Radim Šimek z tímu San Jose Sharks si už v tejto sezóne pravdepodobne nezahrá. V utorkovom zápase NHL proti Winnipegu (5:4) si pretrhol predný krížny a postranný väz v pravom kolene a v najbližšom čase podstúpi operáciu. Dvadsaťšesťročný Šimek nastúpil v aktuálnej sezóne v 41 zápasoch, v ktorých strelil jeden gól a pridal osem asistencií.
14.3.2019 21:22 - / TASR

HPK Hämeenlinna - Tappara Tampere 3:1 vo fínskej Liige, Záborský 0+1

Hokejisti HPK Hämeenlinna zvíťazili vo štvrtkovom stretnutí fínskej Liigy na domácom ľade nad Tapparou 3:1. Pri jedinom presnom zásahu hostí asistoval slovenský útočník Tomáš Záborský. Slovenský brankár Dominik Godla pomohol KaiPe Kuopio k víťazstvu na domácom ľade nad Kärpätom Oulu 4:3 po predĺžení. Výsledky: HPK Hämeenlinna - Tappara Tampere 3:1 /ZÁBORSKÝ 0+1/, IFK Helsinki - Ässät Pori 4:1, Ilves Tampere - Lukko Rauma 2:5, Mikkelin Jukurit - KooKoo 3:4 pp, KalPa Kuopio - Kärpät Oulu 4:3 pp /GODLA (KalPa) odchytal celé stretnutie/, Pelicans Lahti - Vaasan Sport 5:1, TPS Turku - Saipa Lappeenranta 5:2.
14.3.2019 20:25 - / TASR

Mannheim - Norimberg 7:2 v 1. zápase štvrťfinále play off nemeckej DEL

Hokejisti Norimbergu prehrali v prvom zápase štvrťfinále play off nemeckej DEL s Mannheimom 2:7. Nepomohla im ani asistencia slovenského obrancu Milana Jurčinu. Mannheim - Norimberg 7:2 (za hostí Jurčina 0+1) /na zápasy 1:0/ Mníchov - Berlín 3:2 pp /na zápasy 1:0/.
13.3.2019 22:27 - Michal Bruner / TASR

Kölner Haie - ERC Ingolstadt 2:6 v play off nemeckej ligy

Výsledky utorkových prvých zápasov štvrťfinále play off nemeckej hokejovej ligy: Augsburger Panther - Düsseldorfer EG 7:1, Kölner Haie - ERC Ingolstadt 2:6.
12.3.2019 22:13 - / TASR

Örebro HK - Mora IK 4:1 vo švédskej lige

Výsledky utorkových zápasov švédskej hokejovej ligy: Djurgardens IF – Frölunda HC 4:2, Färjestads BK - Lulea HF 3:0, Linköpings HC - Brynäs IF 3:2 pp, Malmö Redhawks - Rögle BK 3:0, Örebro HK - Mora IK 4:1, Timra IK - HV 71 3:5, Växjö Lakers HC - Skelleftea AIK 1:2 po sn
12.3.2019 21:31 - / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

18. 03. 2019
Nitra - Trenčín o 18:00
Košice - Poprad o 18:00
19. 03. 2019
Žilina - Michalovce o 17:30
20. 03. 2019
Trenčín - Nitra o 18:00

Odohrané zápasy

17. 03. 2019
B. BystricaDetva
4:0REPORT
ZvolenBudapešť
3:1REPORT
MichalovceŽilina
3:0REPORT
16. 03. 2019
TrenčínNitra
1:4REPORT
PopradKošice
1:5REPORT
MichalovceŽilina
3:2 PPREPORT

Najviac bodov

Éric FailleBBY72 bodov
2.Chovan M.ZVO68
3.Nagy L.KOS61
4.Higgs B.BBY59
5.Lantoši R.NIT58

Najlepší strelec

Ladislav NagyKOS34 gólov
2.Buček S.NIT30
3.Asselin G.BBY30
4.Kytnár M.ZVO29
5.Blackwater J.NIT29

Najlepší brankár

Matej KristínNZA95.01 perc
2.Vay Á.MIS94.85 %
3.Košarišťan A.NZA93.24 %
4.Habal V.KOS93.14 %
5.Vošvrda T.POP93.01 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov