Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Budapešť vyhrala v Košiciach po nájazdoch, rozhodol Langkow (VIDEO)

zdroj: hokejportal
11.1.2019 20:15 TASR

Košičania chceli po dvoch domácich prehrách bodovať naplno, najmä im išlo o odčinenie výsledku 4:8 z predchádzajúceho domáceho zápasu s MAC Budapešť.


Nezačali však ideálne a v 5. minúte inkasovali v oslabení. Strelu Dudása sklepol Langkow priamo pred nekrytého Burta a ten pohodlne otvoril skóre - 0:1. Krátko nato mali presilovku aj Košičania, zahrali ju však neefektívne a mohli aj inkasovať pri úniku Browna. V 10. minúte hostia doplatili na pozičnú chybu a osamotený Galamboš zblízka prekvapil Bálisza - 1:1. Domáci mohli ísť do vedenia v 16. minúte, gól však nestrelili ani počas 26-sekundovej presilovky o dvoch hráčov.

V 22. minúte si košický obranca Dudáš nakorčuľoval do voľného priestoru a po Nagyovej prihrávke prestrelil Bálisza - 2:1. Domácich gól povzbudil a nasledujúce minúty herne patrili im. V 29. minúte Spilar neprekonal Bálisza po úniku dvoch na jedného a následne prevzali iniciatívu hostia. V 33. minúte v presilovke najskôr Langkow neprekonal Habala, o pár sekúnd si to však vynahradil a dorazil puk do košickej bránky - 2:2. Tesný náskok mohol domácim vrátiť Kafka, po krátkom úniku však trafil iba ľavú žrď Báliszovej bránky.

Domáci išli do vedenia aj tretíkrát, v 44. minúte sa po buly v útočnom pásme ideálne zorientoval Petráš a prestrelil Bálisza - 3:2. Lenže hostia aj tretíkrát vyrovnali, keď už o minútu Terbócs využil okno v obrane Košičanov a zblízka prekonal Habala - 3:3. Podobná situácia aj s rovnakým strelcom sa zopakovala už o necelé dve minúty a hostia prvýkrát viedli. Domáci sa snažili o vyrovnanie, k dispozícii mali aj presilovku, no veľkou oporou hostí bol brankár Bálisz. Košičania v závere skúsili hru so šiestimi hráčmi a vyplatilo sa. V čase 59:48 dorazil puk po Spilarovej šanci Lušňák - 4:4.

O víťazovi sa nerozhodlo ani v predĺžení, v ktorom hostia úspešne zvládli dvojminútové oslabenie. V samostatných nájazdoch sa postupne predsadili Žitný, Brown, Spilar, Terbócs, rozhodnutie priniesol gól Langkowa.

 

HC Košice - MAC Budapešť 4:5 pp a sn (1:1, 1:1, 2:2 - 0:0, 0:1)

Góly: 10. Galamboš (Hričina, Lušňák), 22. Dudáš (Nagy, McDowell), 44. Petráš (Galamboš), 60. Lušňák (Spilar, Nagy) - 5. Burt (Langkow, Dudás), 33. Langkow (Orban, Dudás), 45. Terbócs (Majoross), 47. Terbócs (Nagy), rozh. sam. nájazd Langkow. Rozhodovali: Snášel, Orolin - Bogdaň, Šoltés, vylúčení: 6:5 na 2 min, navyše: Burt (MAC) 10 min OT za nešp. správ., presilovky: 0:2, oslabenia: 0:0, 3270 divákov

HC Košice: Habal - McDowell, Dudáš, Čížek, Pulli, Šedivý, Koch, Michalčin - Spilar, Suja, Nagy - Klíma, Ignatuškin, Hričina - Netík, Brophey, Kafka - Lušňák, Galamboš, Petráš - Žitný

MAC Budapešť: Bálisz - Pozsgai, Macaulay, Dudás, Negrin, Garát, Burt, Vokla - Bodó, Langkow, Orban - Dansereau, Brown, Klempa - Majoross, K. Nagy, Terbócs - Vokla, Pápa, Szigeti - Szabad

 

Roman Šimíček, tréner HC Košice: "Trápi nás premieňanie šancí, pretože sa do nich vieme dostať, ale nie sme schopní skórovať. A keď sa už nadrieme a skórujeme, okamžite inkasujeme po hlúpej chybe. To nás zráža dolu. Toto sa opakuje už niekoľko zápasov. Náš výkon nebol dobrý, nebolo to také, aké sme si predstavovali. Je potrebné si to rozobrať."
Gergely Majoross, tréner MAC Budapešť: "Hrali sme dobre, utvorili sme si viacero šancí. Nás podržal brankár, najviac vari pri oslabení o dvoch hráčov. V závere sme boli šťastnejší vďaka samostatným nájazdom. Sú to cenné dva body."

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


BlackCrow

 

Tak už? Či?
11.1.2019 - 20:28
+12

SmrtkaBA

 

Chcela som sa opytat preco Soltes piskal zapas a nehral?
11.1.2019 - 22:05
+4

lesslie69

 

Neviem,ako vyzerá skutočná smrtka,ale keď tak ako ty, tak to umieranie nebude až také strašné
11.1.2019 - 22:08
+24

SmrtkaBA

 

11.1.2019 - 22:14
+6

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
BlackCrow

 

Pri jeho súčasnej forme nám viac pomôže ako čiarový.

Je zranený od posledného repre zápasu.
12.1.2019 - 6:55
0

azzurri

 

Tak toto by ma ani len nenapadlo,že sa doma s Maďarmi aj druhýkrát doseriete ...
11.1.2019 - 20:30
+23

kareka

 

My sme sa nie len dosrali ale aj posrali. Aj s našim kúzelníkom na lavičke!
11.1.2019 - 21:33
+1

azzurri

 

Ale fakt som to po tom prvom zápase a debakli doma nečakal,že sa zasa doserete aj poserete
11.1.2019 - 21:55
+1

STARS

 

A v nitre bude průjem..
11.1.2019 - 22:48
+2

Daewo_KS

 

Hadam sa my, fanusikovia, nebudeme nad tym rozculovat. Obzvlast preto, ze ti, ktorym by na tom malo zalezat najviac - hraci a treneri - posobia uplne lezerne.

Otras.
11.1.2019 - 20:31
+8

UssKe

 

Začne Lang s spol konečne konať alebo na čo chcú ešte čakať ? Brankár Sito, obrana neexistuje a útočníci tiež jedna trápenka . Prišiel čas na tie Langove slova o nekompromisnosti z konca minulej sezóny .
11.1.2019 - 20:32
+19

Fanusik2002

 

Lang už pripravuje nové mužstvo na letnú prípravu.
Tie alibistické reči,prečo sa nedarí mužstvu sú na g.r.c.
Jedine pozitívum v Košiciach je,že juniori hrávajú v Humennom prvú ligu.
11.1.2019 - 21:00
+2

Pukky

 

On nedokáže zložiť poriadne mužstvo. Nerozumie hokeju.
12.1.2019 - 9:50
+4

Ricardinho13

 

Brankára nečakaj, keby o nejakého mali skutočne záujem, už by tu bol.
12.1.2019 - 10:50
+3

kareka

 

Škoda že aj Poprad prehral.
11.1.2019 - 20:33
+1

Jakub_ke

 

Koment: Opäť výstižný koment zo stránky HC:

Výsledky HC Košice v prebiehajúcej Sezóne
!!!!!!!!!!

Zvolen-Košice 4:1
Zvolen-Košice 2:1
Košice-Zvolen 2:7
Košice -Zvolen 5:2
Zvolen vyhral 3/4 Zápasov

Košice-Poprad 3:5
Košice-Poprad 0:1
Košice-Poprad 3:4
Poprad-Košice 1:3
Poprad-Košice 2:5
Poprad vyhral 3/5 Zápasov

Košice-Bystrica 3:5
Košice-Bystrica 1:3
Bystrica-Košice 3:2
Bystrica-Košice 3:1
Bystrica vyhrala 4/4 Zápasov

Nitra-Košice 5:3
Nitra-Košice 3:1
Košice-Nitra 6:1
Košice-Nitra 3:1
Košice-Nitra 2:5
Nitra vyhrala 3/5 Zápasov

Ak je podla Vás všetko v poriadku a košice s hlavnými konkurentami o titul z 18 zápasov vyhrali 5 a ktomu pridávajú svoje krásne výkony s tímami z druhej polky tabulky treba asi vyhladat odbornú pomoc Ja na mieste fanúšikov ktorí boli dneska na zápase by som okamžite odišiel po inkasovaní 4 golu a vyhlásil bojkot pokým v košiciach nenastanú zmeny pretože na tento hokej sa nedá pozerat ja sa na košice do konca tejto sezóny nepozriem.


11.1.2019 - 20:34
+57

kareka

 

Jakub_ke: Prosím pošli to Langovi
11.1.2019 - 20:39
+1

bohin85

 

nechcem sa do toho miesat ale skor ako by to mal on poslat langovi by ste mali urobit to co on pise.. to by bol dostatocny signal langovi tomu ver.. a omnoho ucinejsi ako to keby videl tie vysledky co napisal jakub_ke... nic v zlom..
11.1.2019 - 21:37
+2

Tizo BLOG

 

ja som tvoju poslednu vetu aplikoval uz po prvom madarskom debakli...
11.1.2019 - 20:46
+2

LenTak93

 

s tou Nitrou to máš voľajaké dopletené
11.1.2019 - 21:40
+1

Hasan13

 

Košice - Nitra 2:5 a Nitra-Košice 3:1 sa určite neodohralo v tejto sezone, máš to chybne.
11.1.2019 - 21:42
+1

lesslie69

 

Tragikomédia pokračuje.Páni z vedenia HC,ak chcete niečo urobiť pre košický hokej a máte aspoň trochu viac sebareflexie,ako opisovač rigoróznych prác, náhodný kapitán a zbytočný predseda parlamentu Andrej Danko,tak po dnešnom zápase okamžite odvoláte Šimíčka a hneď v pondelok rezignujete na svoje funkcie.
11.1.2019 - 20:34
+34

pohodaci

 

lesslie 69 Pekne si to dal, ale to je sci - fi....
11.1.2019 - 21:01
+1

lesslie69

 

Ja viem, totižto v istých kruhoch je morálka cudzie slovo.
11.1.2019 - 21:16
+3

riskohrasko1

 

Len taká otazka ,predpokladajme ze sa stane to co pises ,kto klub prevezme v utorok?
11.1.2019 - 21:35
0

BlackCrow

 

Ja navrhujem Palka Zúbeka.
11.1.2019 - 21:38
+2

lesslie69

 

To je jedno, horšie to už byť nemôže.
11.1.2019 - 21:39
+1

luciakanky

 

Prosim ta, ked kapitan si v pohode sedi na stolice a tbari sa, ze sa nic nestalo tak hadam manazeri dakeho ( vzhladom na vztahy nevztahy KE a BB fan nemyslene ako urazka ) klubu nebudu brat zodpovednost
11.1.2019 - 22:32
0

apa

 

A čo s tým má Danko ???
12.1.2019 - 9:33
+1

lesslie69

 

Rovnakú neschopnosť niesť následky za svoje prešľapy.
12.1.2019 - 14:09
+2

FanusikKosic

 

Podla mna sa nic nezmeni.. dnes sa z toho musime poucit, v nedelu ligneme s nitrou, zas sa z toho musime poucit a hodit to za hlavu, lebo nas caka tazka zilina, doma vyhrame so zilinou a zas bude vsetko ok. Vyplaty pipnu, simicek sa bude tvarit prisne a vedenie bude hladat vhodne posily. No a v playoff sa nestihnu zohrat lebo 54 zapasov nehrali ani raz v rovnakej zostave. Huraaaa tesme sa na MS
11.1.2019 - 20:34
+33

BlackCrow

 

Ten záver príspevku
11.1.2019 - 20:40
+7

FanusikKosic

 

Ta ne? Kupujme nove televizory bazmeg
11.1.2019 - 20:44
+8

racmaster

 

pekne si to, ja to pisem uz dva roky. ale vzdy tu prevazuju tzv fanusikovia, ktori veria, ze tentokrat to uz bude ine.
12.1.2019 - 10:54
+1

Tristo

 

To niesu tzv fanusikovia , ale slnieckarsky nochsledi co budu pisat pozitivne aj keby sme vypadli . Ludia odtrhnuty od reality ... netvrdim ze treba pluvat na klub ,ale zdrava kritika ta posunie . A nadavame na Simicka , ale druhy trener je Simurda (plnohodnotny) a nevidel som zeby nesuhlasil s tym co sa tu deje . Peto sa len vezie , nema skusenost a podla mna max. poradny hlas. Otazka trenera a vyhodenia tychto je KOHO najdeme , a co dokaze s tymto urobit . Odpoved ze nikoho a bude to ake je ...
12.1.2019 - 12:27
+1

racmaster

 

jasne. konstruktivna kritika to bola v lete, ked som pred sezonou pisal, ze tento kader je len priemer a na titul nestaci. ako aj leto predtym a leto predtym... vtedy sa s tym dalo a malo este nieco robit. teraz je to uz len plakanie nad rozliatym mliekom.

no ale sak nechajme tak, mozno motyka vystreli a vsetkym nam vytrie zrak. stat sa moze hocico, pred play off sa bystrici zrania 4 najproduktivnejsi hraci a sme majstri... samozrejme, ostatnym vsetkym tiez...
12.1.2019 - 13:44
0

Tristo

 

13.1.2019 - 0:50
0

Cinan

 

Celkom sviezi vetrik v podobe madarov. Ku nam sa nevyjadrujem, zbytocne by som sa opakoval. Mozno je meritkom zmeny pocet divakov v arene. Ak ano, ak vedeniu nestaci, ze na nasu hru sa neda pozerat, tak potom moje rozhodnutie nechodit na zapasy je mozno dobrym krokom. S vratenim sa bojovnej, utocnej, modernej hry, sa vratim aj ja. Dovtedy budem fandit “spoza plota”
11.1.2019 - 20:39
+7

FanusikKosic

 

Dnes som pracoval a teda som nemohol ist na zapas.. 2 permy ani po 6 telefonatoch nikto nevyuzil a zostali v sufliku. Ti co chodili nechodia a tych ktori nechodili na hokej nedostanes. Proste nepojdu ani zadarmo. To je vysledok manazmentu HC
11.1.2019 - 20:42
+25

OceliarKE

 

Ja napríklad dnes poznám minimálne 5 permanentkárov čo zostali radšej doma.
11.1.2019 - 20:46
+5

Cinan

 

To nebude nahoda, ludia chcu vidiet HOKEJ. Fotka s maskotom, rychlejsie nacapovane pivo, novy stanok, prestavkova sutaz to nespravi.
11.1.2019 - 20:58
0

LenTak93

 

jakí múdri ste zrazu
keď si otvorím diskusiu spred 4-5 rokov a písal som tam "múdrosti" aj ja, to uznávam, tak veľa ľudí nadávalo na marketing, na PR, že to tu nežije vôbec
toto je sen, fakt tu sa nič neoplatí robiť
12.1.2019 - 19:56
+2

weefoe

 

A môj 11 ročný syn odmieta na nich chodiť, na BB a PP nebol, a ja som ho presvedčil na MAC...Divne sa na mňa díval keď sme išli domov..
12.1.2019 - 19:08
+2

UssKe

 

takto týrať dieťa
12.1.2019 - 19:23
0

Shinody33

 

Vidim, ze ladime formu na playoff. Po 43 zapasoch nase formacie konecne funguju ako dobre namazany stroj a vedia si prihrat aj na slepo.

To tento marazmus nikoho vo vedeni netrapi? Skutocne je vedenie s tymto spokojne?
11.1.2019 - 20:41
+2

filo11

 

https://www.eliteprospects.com/staff/436/tuomas-tuokkola
11.1.2019 - 20:43
+3

Lukash_ke

 

Davaj heeeet, hocjake finske priezvisko nemoze byt horsie nez ten nas mag... hoc by som nahodne vybral meno z telefonneho zoznamu
11.1.2019 - 21:56
+10

OceliarKE

 

Úplne reálne si viem predstaviť minimálne 7 mená hráčov ktoré by som okamžite z fleku vyhodil, hráčov čo bola chyba angažovať. Darmo, náš skauting sa nezaprie, neže Zubáč?
11.1.2019 - 20:44
+14

FanusikKosic

 

Zubac to uspesne nastartoval jeho nasledovnici ten system len zveladuju
11.1.2019 - 20:46
+3

racmaster

 

najsmutnejsie je, ze to bolo jasne uz pred sezonou. vdaka pomalemu rozbehu bystrice a velkej krize zvolena sme sa vsak klamlivo drzali na prvom mieste, co vlastne davalo zapravdu obhajcom schopnosti tohto vedenia a chyba sa nikde nehladala. faktom ale je - a to vravim od leta - ze toto muzstvo ma realne tak na stvrte miesto

tie "posily" na tom nic nezmenili, kedze to niesu posily, len doplnenie priemeru priemerom...
12.1.2019 - 10:57
+3

Tristo

 

na tom istom by sme boli , keby hrali mlady ,ale boli by na dalsiu sezonu pripraveny
12.1.2019 - 12:37
+2

Caezar

 

Uz konečne odvolajte toho trapoša na striedačke a zožente čím skôr brankársku jednotku. Inak v play off stopka už vo 1/4 finále.
11.1.2019 - 20:45
+4

lesslie69

 

Stopka vo 1/4finále? Už sme si zvykli.
11.1.2019 - 20:48
0

Sheva7

 

K hokeju sa radsej nevyjadrujem, ale Bystricania fanusikovia vy nieste v poriadku stale sa odbavovat na Kosiciach
11.1.2019 - 20:45
+4

Gargamel123

 

Nezvladas rypanie co:
11.1.2019 - 20:49
+5

Gargamel123

 

MAC super vykony: a to sa este len adaptuju na nasu sutaz.
11.1.2019 - 20:47
0

Sunkafit

 

krasne najazdy...oni perfektne korculuje len takticky vacsinou zapasy nezvladaju
11.1.2019 - 20:53
0

hoKEjka

 

No ale tak pani toto uz zacina byt trapas.
11.1.2019 - 20:47
+1

kosican85 BLOG

 

Nové vedenie avizovalo pri nástupe atraktívnejšiu hru a návrat divákov do hľadiska. Namiesto toho hráme na náhodu,nevieme prejsť do pásma v presilovkách si nahrávame až do straty puku a divákov ubúda. Ešte majú 2 týždne na to aby ako tak zachránili sezónu, ale reálnejšie je tu ďalšia stratená sezóna. Rád by som sa mýlil
11.1.2019 - 20:51
+7

hcpozitiv

 

Bol som videl som a stačilo. Len toľko by som chcel. PS:keď mi joekto povie že sa clapci snažili tak odpoviem áno niektorí áno ale snažiť sa tam bude aj dorastenec hráč má HRAŤ korčuľuvať a bojovať. Veď mi nestihame za maďarmi v ryclosti je toto normalne!
11.1.2019 - 20:52
+1

hcpozitiv

 

joekto = niekto
11.1.2019 - 20:54
+1

Tizo BLOG

 

kde su ti traja machri z Live-ky co splietali nieco o tom ze vsetko bezi ako ma a len my si to nevieme cenit?
p.s. simicek von...
11.1.2019 - 20:52
+10

Duri_L

 

Tak na titul mozeme aj tuto sezonu zabudnut...toto muzstvo nevie potiahnut nejaku dlhsiu seriu vyhier, malo bodujeme s muzstvami z cela tabulky a stracame zbytocne body s muzstvami zo spodnej casti tabulky, tento rok je semifinale maximum a ani pripadne stvrfinalove vypadnutie ma neprekvapi....
11.1.2019 - 20:53
+1

kareka

 

O akom finále ty snívaš? Budeme radi keď skončime do 5 teho miesta!!!
11.1.2019 - 20:57
0

cy2kz

 

A to Wedro nebo Strojar tady v létě vychvaloval Šimíčka?
12.1.2019 - 12:56
+1

Acorgonka

 

Ja len dufam ze toto si neod..rkame my v nedelu
11.1.2019 - 20:53
0

azzurri

 

Neboj sa,my ich ešte dorazime
11.1.2019 - 21:14
+1

STARS

 

Neboj sa, vylepsite si skore na nas
11.1.2019 - 21:36
0

Acorgonka

 

Slubujes?
12.1.2019 - 14:37
0

STARS

 

Na 100% nie ale body ze zostanu u vas doma je garancia na 99.9 %
12.1.2019 - 17:56
0

Acorgonka

 

Dakujem ale radsej budem ostrazita u vas clovek nikdy nevie
12.1.2019 - 19:37
0

kareka

 

Simicek: Ak môžem poradiť v nedeľu si pribaľte aj poriadne veľké tašky. A aby som nezabudol bude to v priamom prenose! Tak že o zábavu je postarané.
11.1.2019 - 20:54
+3

Cinan

 

Och, tato forma a k tomu tv prenos, nevesti to nic dobre
11.1.2019 - 21:02
0

lesslie69

 

Netík v tretej tretine už nehral.Ja len dúfam,že už odovzdával výstroj.
11.1.2019 - 20:57
+19

Jimmy Tulipan

 

Na železničnej kupoval dve jednosmerné lístky na pondelok...
11.1.2019 - 22:12
0

lesslie69

 

Jimmy, hovorí sa dva lístky.
11.1.2019 - 22:17
+1

Jimmy Tulipan

 

Dva pivá dve rumy
11.1.2019 - 22:52
+20

kareka

 

SIMICEK : UŽ VYPADNI!!!!
11.1.2019 - 21:02
+14

lesslie69

 

Spolu s pánmi,ktorí ho zamestnali ako trénera.
11.1.2019 - 21:09
+17

werder59

 

vam vsetkym preskakuje?! Trener moze byt aj kuzelnik, aj nejaky z NHL ale ked nato hraci JE*U tak sa moze trener aj na hlavu postavit, nevyhadzujte trenera, vyhadzujte pol muzstva co do kosic pridu len po peniaze!!!!! takych tu je minimalne 15
11.1.2019 - 21:17
+3

lesslie69

 

Šimíček nie je ani tréner, nieto ešte kúzelník.
11.1.2019 - 21:20
+17

Cinan

 

S tym sa da suhlasit, taky postoj som mal pri Jancuskovi, ze mali ist hraci, nie on. No pri Simuckovi si to nemyslim, moj nazor, ze tam nema byt, rovnako ani Peto a Marcel pri vsetkej ucte, lebo si ich vazim (urcite nie ako hlavny). Ked ako asistent, no myslim, ze jeden by stacit mal
11.1.2019 - 21:21
+1

Tesla

 

Tiež si myslím že by tam Bartoš nemal byť, od Simicka sa akurát naučí ako netrénovať. Podľa mňa mal Bartoš ostať trénovať deti a postupne cez dorast a juniorku sa vypracovať na trénera A-cka.
11.1.2019 - 22:12
+3

cappycathy BLOG

 

Ze trener? Ktory kazducky zapas prehadzuje zostavu ze nemame ani dvojicky???? Ze aj pocas zapasu furt s tym miesa jak s kotlikovym gulasom? Ze furt na presilovky ide ina zostava, na powerplay dava len tych hracov ktorym sa v danom zapase darilo????? Ze proste hrame na nahodu bez systematickeho prejdenia stredneho pasma...bud s nahodenym pukom, ktorý na 98% neziskame, alebo dajakym coromoro pred modrou ze je offside? Ze v presilovkach sme staticki pomali sjednym signalom s kriznym pasom z pravej alebo lavej strany na tu druhu? Tusim sa to hravalo na Soltesa kym sa nezranil, na Hascaka detto abo na Nagya????

Myslim, ze nie je potrebne pokracovat.....
12.1.2019 - 10:30
+4

weefoe

 

Netréner Šimíček robil, teda losoval, súpisky na jednotlivé zápasy a drží tu podpriemer ako Netík alebo McDowell.... Mladých či našich nasadzuje sporadicky a hlavne chaoticky, a myslím si, že ani netuší čo robí zle. A to naše vedenie je v péčku, lebo nemajú šajn ako zohnať nejakého trénera. Organizácia HC Košice je dnes jedno veľké otrávené jablko, ktorému už nepomôže žiaden marketing. Najprv sa treba zbaviť škodnej a potom začať pracovať na očiste značky HC, ktorá bola zneuctená až-až.
12.1.2019 - 19:27
+1

LenTak93

 

Petráš hraje už niekoľký zápas po sebe aj v presilovkách, v prvom domácom zápase proti MAC začínal v prvej formácií pri Lacovi mladý Žitný
Dávid Šoltés mal tiež slušný priestor v presilovkách
12.1.2019 - 19:53
+1

weefoe

 

nebavím sa o jedno dvoch zápasoch lebo im tečie do topánok....a nič lepšie ako ten chaos formácií, permanentný
12.1.2019 - 22:06
+1

Cinan

 

Mozno by bolo riesenim angazovat 4teho trenera, aby kazda 5ka mala jedneho
11.1.2019 - 21:16
+16

lesslie69

 

S ešte jedného mentálneho trénera pre vedenie.
11.1.2019 - 21:18
+5

moke19

 

. rotujuci asistenti sú u nás trend
11.1.2019 - 21:29
+2

Daewo_KS

 

My mame update, u nas rotuje zostava. Hlavne utocnici.
11.1.2019 - 22:20
+1

BEBE22

 

HC KE: No posledne 3 zapasy som dobrovolne ani nepozeral...ale vidim ze v nastolenom tempe pokracujeme dalej...myslim ze pokial tu nepride nejaky zahranicny trener, ktory vie co je to moderny hokej zamerany na korculovanie a bude aj takticky vediet pripravit muzstvo (samozrejme nie toto muzstvo ale myslim hracov, ktori budu chciet korculovat a to ani nemusia byt nejake hviezdy) tak sa z tej stagnacie z poslednych sezon tak lahko nedostaneme...ja len dufam ze aj vedenie si nieco taketo uvedomi co najskor a nebudu donekonecna doverovat simickovi lebo sa moze stat ze stratime dalsie 2 - 3 sezony...snad nie viac...v tejto sezone nemame dobre vyhliadky...
11.1.2019 - 21:31
+3

kareka

 

Žiadny mentálny tréner ale vyhadzovať rad za radom. Len že naše vedenie na to nemá gule!!
11.1.2019 - 21:31
+2

lesslie69

 

Nemá gule? Tak je riešenie jednoduché, treba vymeniť vedenie.
11.1.2019 - 21:35
0

werder59

 

lenze to zas nieje az take jednoduche
12.1.2019 - 3:15
+1

lesslie69

 

To mi je jasné,ale sedieť a tváriť sa,že sa nič nedeje asi tiež nie je riešenie.Košický hokej sa potápa už cca štvrtú sezónu a už by bolo načase,aby ho zobrali do rúk odborníci a nie tlčhuby.Tie svoje merketingové sračky nech si nechajú na Deň detí,ja sa nechcem fotiť s maskotom,ja chcem vidieť poriadny hokej !!!!!!!!!
12.1.2019 - 9:04
+4

TomsKE

 

No hej lenze adekvatne posily nenajdu. Ibked je pravda ze radsej dohrat sezonu s juniormi ktori sa aspon budu snazit jak toto..
12.1.2019 - 8:19
+1

Sheva7

 

Kde je ten z vedenia chcem jeho komentar k dnesnemu zapasu co sa stalo
11.1.2019 - 21:33
0

STARS

 

V nitre bude nakladacka
NR ma formu +hrame pred TV kamerami=nakladacka
Simicek jednoznacne VON!!!
Ak sa ma nieco zmenit treba tam trenéra který si urobi poriadok a nebude len cakat co sa stane
11.1.2019 - 21:34
+3

apa

 

Len,aby v Nitre Vám všetkým nespadla sánka.
12.1.2019 - 9:39
0

Tristo

 

Vidis toto je presne o tom . Nam vyjde jeden zapas a budeme tu pisat ze aha , super ... hrame s Zilinou , Detvo a vyhravame o jeden gol ... resp. s jednym golom . Ale co skoda pisat ...
12.1.2019 - 12:42
+1

kareka

 

Dáva si párky s pivom v skyboxe!
11.1.2019 - 21:35
+1

lesslie69

 

V skyboxe sú onakvejšie dobroty ako párky a pivo.
11.1.2019 - 21:42
+1

Rizek

 

Nič sa nezmení, nemajú to prečo meniť peniaze chodia na účty, na ľudí sa kašle, tak nieje očom!
11.1.2019 - 21:44
+1

kareka

 

Roman Šimíček, tréner HC Košice: "Trápi nás premieňanie šancí, pretože sa do nich vieme dostať, ale nie sme schopní skórovať. A keď sa už nadrieme a skórujeme, okamžite inkasujeme po hlúpej chybe. To nás zráža dolu. Toto sa opakuje už niekoľko zápas: Ty už radšej plánuj a rozoberajú Jak vypadnes s Košíc trúbka.
11.1.2019 - 21:44
+4

TomsKE

 

Taknpreco dpc neriesi tych hracov co robia hlupe chyby? Pulli, pretnar, habal atd..
12.1.2019 - 8:21
+2

cy2kz

 

To jsem myslím už někdy četl. Tuším předloni. Na hcorli.cz.
12.1.2019 - 12:59
+13

Lukash_ke

 

12.1.2019 - 13:59
+1

Ricardinho13

 

Už dnes sa mal baliť.
12.1.2019 - 17:35
0

LenTak93

 

Škoda, že diskusia z hokejportalu neexistuje z čias, keď na miesto GM nastúpil Bakoš. Verím tomu, že takto podobne, resp. rovnako by to vyzeralo aj v tých časoch.
Tiež bol titul pár sezón pasé, tiež sme hrali v strede tabuľky.

Skôr mi iba koncepcia, že kto tu z týchto hráčov môže byť lídrom o 2-3 sezóny.
11.1.2019 - 21:44
0

tulen - kosice

 

netrieskaj tu cctiny: v časoch,keď nastúpil bakoš,sme sa bili zo slovanom,urobili sme zlatý hetrik a hrali sme tak trochu iný hokej
zlé časy prišli pozdejšie,keď bakošovci profesne vyhoreli a slovan odišiel úspešne reprezentovať do khl
11.1.2019 - 21:56
+10

LenTak93

 

Bakoš bol v klube tesne po začiatku spolupráce s USS, tak tu prestať trepať ty.
12.1.2019 - 8:23
+3

tulen - kosice

 

a čo : schizofrenik ? ... čo si napísal a načo reaguješ ? ... ktorý si ty,lang alebo rusič ?
12.1.2019 - 9:12
+5

LenTak93

 

Ešte raz ti to napíšem, lebo zjavne nechápeš. Bakoš si skladal víťazné mužstvo dlhodobo, zlatý hetrik neurobil zo dňa na deň.

Nie som Lang, ani Rusič, dokonca nežiadam ani Bakoša ako GM, len keď si myslíte, že všetko ide ľahko a zmeny sa udejú zo dňa na deň, tak sa veľmi mýlite. Dávate tu za príklad momentálne výbornú prácu v Banskej Bystrici so zámorskými hráčmi. A to sa tiež naučili za pár mesiacov? Nepamätáte si, ako ich tam rad radom menili, lebo im preplo?
Cesta k úspechu nie je ľahká, je za tým kopec práce. A na tej ceste sa robia aj chyby. Je však potrebné si ich uvedomiť a ďalej sa ich vyvarovať.
12.1.2019 - 13:37
+3

sob3k

 

Bakos nastupil v roku 2004 a 04/05 aj 05/06 sme skoncili 4., rok na to 2. 05/06 nas ako 2. team sfukol 5. Poprad 0:4 na zapasy.

Chceli sme nove vedenie, mame ho. Vzhladom na to, ze v SR niet po kom skusenom siahnut, tak ich treba zaucit a to nesie so sebou rizika. Aj to riziko, ze to nebude fungovat.
12.1.2019 - 9:46
+1

Stole

 

Poprad nás v sezóne 2005/6 vyprášil 4:0 na zápasy lebo na striedačke stali z Popradu zľaknuti trenery Selvek a Staš ktorým dal práve Bakos dôveru. Sklamali,pri mužstve ďalej nepokračovali . Nemal s tým problém dať preč. Mi minuly rok 10 zápasov prehráme Šimicek nezvládol ani play off a výsledok ? Všetci v čele s Langom vypisujú že vypadnúť s Bystricou neje hanba ale česť lebo hamba bolo vypadnutie s Martin kde boli v muzstve prave Bartos Nagy Dudas Šedivý Suja Hricina Soltes Spilar Klima a spol čo teraz znovu su pri muzstve i dnes . A Šimicek naďalej dôvera a ostáva pri mužstve .To kde sme s takými rečami?! Bakos by ho hnal po štyroch prehratých zápasoch . Ten hnal trénerov, hráčov , nedal im dýchať držal ich pod krkom, skúsil niekto nedret a nemakat išiel pa het hneď a vedel vzdy niekoho dobrého doniesť Škoda reči . Ale on aspoň ROBIL a rozumel hokeju a rozumel hráčom a vládol kabíne aj trénerom ! To bol vodca, gazda , rešpekt autorita disciplína raz bič potom med a všetci ho počúvali aj mali v klube radi.Dodnes maju.
Každý je nahraditeľný aj on ale úspechy ktoré urobili ľudia ktorý pracovali pred tymi čo teraz sú tam od Snaka cez Veme Jura Jacko Kiralvarga až po Mondika a vzdy spolu s jednyn poriadnym gm lebo oni boli team sú preč a nech si spytujú svedomie ti čo mali do činenia že klub s takou históriou a úspechmi dnes ovládajú amatéri ,ľudia ktorý hokej nikdy predtým na žiadnej úrovni nerobili a ktorý robia úpadok košického hokeja Prepad dole, nič vízia klubu , sme pre ostatne mužstva fackovací panaci a Maďari si s nami vydierajú riť kedy sa im zachce. Oni nič neurobia lebo nevedia čo majú urobiť a majú v trubke aj nas fanúšikov.Toto neje klub na skusku kde sa ide niekto ucit robit velky hokej! Toto čo predvádza súčasne vedenie je hazard s fanúšikom, dobrym menom klubu a sponzormi! Hlavná vec že sa tvaria že ten klub patrí iba im vyvoleným. Tak aj dopadnú ako sa chovajú.
12.1.2019 - 17:41
+19

BlackCrow

 

Za 10 rokov tu na HP je to Tvoj tretí príspevok. Súhlasím s kritikou. Klub riadia ľudia čo nemajú poňatia ako robiť hokej. A už vôbec nie hokej na najvyššej úrovni a tobôž nie v najslávnejšom hokejovom klubu na Slovensku. Kto toto dopustil
12.1.2019 - 18:04
+13

Stole

 

Je čas aby sa vrátili aspoň ti ľudia čo úspešnú éru košického hokeja naštartovali a poznajú klub aj tiež majú sponzorov za sebou. Za mna to su pan Veme a pan Jacko. Im verím ze by to malo iné gule ne toto čo robia títo amatéri
12.1.2019 - 18:22
+12

hcpozitiv

 

s Vemem si robis srandu? Veď ten ani hracov po mene nepoznal.
13.1.2019 - 7:40
+2

Stole

 

Mal tam na to Bakoša. Veme aj Jacko su fanatici do košického hokeja.Maju kontakty vedia zohnať peniaze a záleží im na značke HC Košice
Oni by boli dobrá voľba ver mi.
13.1.2019 - 8:10
+1

LenTak93

 

Jacko? Veď ten tam bol krátko.
A nemyslím si, že Rusič s Langom robia sponzoring zle, veď zatiaľ prilákali celkom dobré mená.
13.1.2019 - 10:06
+3

Stole

 

Že bol krátko je jeho výhoda. Mal by motiváciu dokončiť prácu ktorú načal. Reč je o Vemem a Jackovi tak čo stále spomínaš, obhajujes a branis tych dvoch amaterov čo hokej videli len z tribúny a nemajú šajnu ako ho robiť. Ťa platia? Či čo si zač?
13.1.2019 - 10:50
+1

Cinan

 

Vlada Jacka poznam osobne a je to skvely manazer. Co si pamatam po nastupe za prezidenta klubu, trapili ho mladeznicke kategorie...Prezident Vlado Jacko, GM Plavucha, trener Mikula. Samozrejme nerealne a subjektivne, ale zato moje
13.1.2019 - 11:11
0

Ricardinho13

 

Jacko sa snažil presadiť mladých hráčov v A-čku a po jeho príchode sa tým veľmi omladil, to bola sezóna, keď tu bol tuším Haščák poslednú sezónu a prehrali sme vo finále so Zvolenom. Potom Jacka odtiaľ vyštvali, pretože niektorí ľudia chceli zjavne ďalšie a ďalšie tituly a nevedeli sa zmieriť, že Jacko sa rozhodol tím omladiť.
13.1.2019 - 11:16
+2

BlackCrow

 

Keď už to tu preberáte zhora nadol tak mne najviac pasoval Kiralvarga. Ten tuším potom odišiel do Pittsburghu..
13.1.2019 - 12:24
+1

LenTak93

 

Som fanúšik, ktorému už toto neustále frflanie lezie na nervy.

Dnes v NR.
13.1.2019 - 12:51
0

jaroindi

 

Stole -Veme: VEME, Tak ten nech ostane tam kde je, a nech stavia domy či bloky na Makarenkovej, lebo ten sa hokeju tiež tak rozumel alo Lang a spol.
15.1.2019 - 21:47
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Tizo BLOG

 

na bakosa zabudni ten uz ani v KE nebyva pokial viem..
11.1.2019 - 22:25
+2

lesslie69

 

Napriek jeho výsledkom stále platí Nevstúpiš dva krát do tej istej rieky.
11.1.2019 - 22:41
+2

loki12

 

netreba zabudat ze toto je vysledok aj bakosovej prace a to nijako nechcem obhajovat borcov co su tam teraz
12.1.2019 - 12:45
+1

blazon

 

Zial madari boli rychlejsi a nevieme ist do tela a uzavriet supera a to ani na tri striedania.. Pozrite si ako BB strieda pocas hry. Mame neakych video analyzátorov? Lebo sa mame co ucit od superov. Smutne, ale pravdive. Dneska ma potesil Lusnak ako hral a uz ho staval konecne na presilovky a hned to pred branou s brnkanim na nervy vyzeralo inac. Dufam ze ho posunie dopredu, ved aj tak stale menime zostavy. Zial dnes bol Habal spomaleny a madari ho asi mali naštudovaneho, lebo vedeli kam mierit. Vyustenie v samostanych najazdoch to krasne len dokazalo.. Tazko sa na toto pozera.. Ale stále dufam ze pride zlom a zlepsenie hry aspon z pred mesiaca..
11.1.2019 - 21:45
+1

GZA

 

Že video analyzátorov , to ma fakt pobavilo.
12.1.2019 - 10:00
0

kareka

 

Blázon : Nebuď blázon ani sám tomu neveríš čo si napísal.
11.1.2019 - 21:49
+1

kareka

 

Moslim poslednú vetu
11.1.2019 - 21:50
+3

kareka

 

Myslím som chcel napisat
11.1.2019 - 21:51
+1

lesslie69

 

Neklam, určite si si dnes kúpil nový hidžáb a takto nenápadne si sa chcel pochváliť
11.1.2019 - 21:58
+8

kareka

 

Že by?
11.1.2019 - 22:32
0

TOPmanager

 

Kosicani luto mi Vas je.
11.1.2019 - 21:54
0

tulen - kosice

 

už mi chýba len tá: o náhodnom zakopnutí a vysokej maródke ...
11.1.2019 - 22:01
+3

riskohrasko1

 

Ďoďu piš perom ,bo ty barz neznaš pisac na počitaču .
11.1.2019 - 22:02
+17

BlackCrow

 

A že my máme tých Ďoďov až až
12.1.2019 - 7:01
+2

Gróf

 

Košiceeee niečo je zleeeee...... : Tam je veĺa hráčov na vyhadzo čo tam sú už len pre peniaze.Škodia menu 'Košice' a to som Bystričan a poviem to otvorene.
11.1.2019 - 22:07
+8

blazon

 

Ano je, x krat povedane. Nas manazment nema gule na vyhadzov a asi doteraz boli zaslepeni tabuľkou. Ticho vam zavidim vas manazment ktorý s tym nemá problem, aj ked ste na poprednych priečkach. A ďalších X veci by sme mohli riesit...
11.1.2019 - 22:15
0

blazon

 

@kareka: Chcem byt optimista.. Aj ked je to velmi tazke. No este sa nevzdavam a ani nasi chlapci, ved ja som tuto sezonu nevidel tak korculovat Kafku a Nagyho. Len nasi obrancovia okrem Pretnara a Kocha neako nestíhaju utocnikom. Dudas dneska 2x prepadol a hned boli goly.
11.1.2019 - 22:09
0

Lukash_ke

 

Dnes už každý vie korčuľovať treba sa z toho poučiť, keď nejde o život...

Proti našim sa už rovnako dobre podáva jak proti Slovanu
11.1.2019 - 22:10
+5

thovthKe

 

Mea culpa: Boli sezóny keď každý zápas čo bol v tv a ja som pozeral prehrali, tak v tv už nepozerám.
Toho roku čo som bol v stílke, obdobne.
Logicky teda chyba bude v divákovi, teda najbližšie doma vyhrajú ak nebudem.
K tomu v nedeľu po ďalšej variácii šrnd, tiež vyhrajú.
A hneď bude veselšie... alebo aj nie.
11.1.2019 - 22:11
0

consigliere

 

Lindaj, lindaj, lindaj daj, LANGoš je náš papagáj
12.1.2019 - 0:16
+7

Lubos7771

 

v súčasnej situácii by Košice: kľudne mohlo trénovať trio Plavucha-Ilavský-Rybovič.......myslím si že horšie to už byť ani nemôže......Hanba trénerom, vedeniu Košíc že toto dopustia, takto potápať Košický hokej.....fuj hnus....
12.1.2019 - 1:10
+16

hello, havarju

 

12.1.2019 - 1:15
+1

BlackCrow

 

No nezávidím im. Prišli že budú koncepčne pracovať ale.. Po tretí raz za sebou pred P. O. vyhodiť trenéra alebo to nechať zhorieť do tla? (raz to bolo za Bakoša) Plus zase stop v 1/4..
Nechápem ako ste mohli zveriť team Šimíčkovi....
12.1.2019 - 7:15
+4

Tesla

 

Ja by som nemal nič proti tomu keby pred sezónou alebo dvoma vyhlásili že idú pracovať koncepčne a postupne vybudovať úspešný tým, a dotiahli by nejakých moderných, ideálne zahraničných trénerov pre A-cko a juniorku a postupne by budovali víťazný tím. Ale dať mužstvo Simickovi a Zubekovy je fakt ako za trest.
12.1.2019 - 9:12
+8

lesslie69

 

To nie je za trest.To je hazard,jeden obrovský hazard s menom a reputáciou košického hokeja,pohŕdanie prácou množstva kvalitných trénerov,stoviek hráčov,ktorí svojou prácou a úsilím postavili košický hokej na piedestál.
Ak nechceme,aby košický hokej skončil ako košický futbal, hádzaná a basketbal tak treba začať upratovať,ale veľmi razantne a hĺbkovo,nech sa vírí prach,nech lietajú odpadky,len nech je už raz a navždy poriadok.
12.1.2019 - 9:50
+5

PaliBB

 

Vyzdvihnem aspoň jedno pozitívum - Žitný dal ten nájazd ako pán.
12.1.2019 - 9:57
+5

lesslie69

 

Áno,keď tam dali Žitného,pýtal som sa Načo?
No a potom mi padla sánka.Pukol to tam ako pán.
12.1.2019 - 10:09
+1

cappycathy BLOG

 

On by si zasluzil vyssi icetime...lebo to co hra je na zaplakanie, to iste Petras...paci sa mi ako snazia chlapci, lebo vedia ze dalsi zapas nemusia hrat....

btw po zraneni sa mi pozdava Ignatuskin...bojuje jak lev, rozbehol sa aj Lusnak, vidno ze nabera sebavedomie...este sa mi paci tak Nagy, Spilar a Suja (ano nepremiena sance ale maka....) a ostatni mozu akurat tak nosit vodu na lad.....
12.1.2019 - 10:33
+3

weefoe

 

Žitný (600€) dá do vrecka Netíka (7-10k€), a dať mu viac času bol by to jeden perspektívny hráč do ďalších sezón. Netík von a niečo prihodiť mladému, a ten by trhal ľad. A to je len jeden príklad.
12.1.2019 - 19:47
+4

OceliarKE

 

toto je kur** pravda!
12.1.2019 - 20:10
+1

Cinan

 

Ani ja by som nemal problem s tym, keby sa zacalo od podlahy aj na ukor vysledkov. Hlavne, aby som videl na lade srdce, moderny herny system a hracov, ktori trhaju lad, dohravaju suboje a maju emocie. To by som vedel, ze su hrdi na dres, ktory obliekaju. Co sa tyka trenera, mne sa na Slovensku asi najviac pozdava Mikula, ktory bol svojho casu volny. Myslim, ze ZV progres poslednych sezon je jeho zasluha. Neviem, mozno bol osloveny a nemal zaujem o KE...
12.1.2019 - 10:00
+1

BlackCrow

 

Len prosím nikto zo Slovenska ani z Čiech.
12.1.2019 - 10:13
0

Daewo_KS

 

Presne ako vravis. Ak mozeme verit hracom v zostave nie len z Ceska a Slovenska, preco by sme konecne nemohli mat aj trenera napr. zo Svedska, Finska, pripadne zo zamoria? Este aj v Dunaujvarosi, Csikszerede a v Katowiciach trenuje Kanadan, v Novom Targu Fin, v Brasove (!) Sved. Schvalne som vymenoval kluby, ktore by nam tom teoreticky mali byt hokejovo horsie aj my.
12.1.2019 - 10:22
+8

Tizo BLOG

 

to sme si nedavno mysleli aj o budapesti.
12.1.2019 - 18:44
0

TomsKE

 

Suhlasim. Mladez mame v pecku. Radsej by som videl nejakeho mlade sportoveho manazera z finska/svedska nech to tu jednoducho nastavi. Nech mu daju zmluvu na co ja viem 5 rokov a nech sa zacne pekne krasne od podlahy od mladeze. Lebo ked som tak cital clanok ako to chodi v nasom klube tak mi je z toho zle...
13.1.2019 - 10:13
+2

Daewo_KS

 

Ktory clanok konkretne myslis?
13.1.2019 - 10:51
0

Daewo_KS

 

Ď.
13.1.2019 - 16:55
0

Ricardinho13

 

Niet sa čo čudovať, keď je šéfom mládeže Božík. Bývali juniori, dorastenci by o ňom vedeli rozprávať, čo je to za jedinca a akým štýlom to tam fungovalo a funguje.
13.1.2019 - 11:18
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Ricardinho13

 

Už zajtra by nemal Šimíček ani len nastúpiť do autobusu, ktorý pôjde do Nitry a s ním aj zopár hráčov. Myslím, že nič iné v momentálnej situácií nepomôže viac ako riadny vyhadzov a až vtedy by si hráči uvedomili, že nemajú zafixované miesta v zostave a celkovo v tíme, ale na to by sme potrebovali rázne vedenie a nie toto lekvárové.
12.1.2019 - 10:48
+9

BlackCrow

 

Hráči, ktorí sú tu od toho, aby podávali nadštandardný výkon často nezahrajú ani priemerne a to je samozrejme zlé,“ povedal Šimíček.

Český lodivod jasne pomenoval faktory, ktorých je v hre košického tímu nedostatok.

„My sa neustále presvedčujeme o tom, že chlapci, ktorí nie sú v pozícii lídrov do toho dávajú viac srdca a práve to viacerým často chýba. Budapešť nám to ukázala, hrala obetavo, bojovne a s nadšením. U nás tieto veci chýbajú a s tým musíme v blízkej dobe niečo urobiť, pretože tak to ďalej nejde.“
12.1.2019 - 12:04
+4

filo11

 

Nejaké novinky z klubu? Deje sa niečo, či ani nie?
12.1.2019 - 12:09
+1

kareka

 

Seru na to však sme na 4 tom mieste!! Hahahaha
12.1.2019 - 13:07
+1

Lubos7771

 

Zajtra nám NR: dá desiatku, ak budeme hrať tak ako v posledných 3 zápasoch......ale ked už toto nevyhodí Šimíčka a pár hráčov z KE tak potom už nič.....koniec!
12.1.2019 - 17:05
+3

miro-nr

 

Neboj sa ,nebudete.Na nás sa viete vždy "nabudiť"
12.1.2019 - 19:00
0

TomsKE

 

To sme sa mali aj naposledy
12.1.2019 - 19:40
+2

Ricardinho13

 

Zajtra budete po 1. tretine vyhrávať minimálne 2:0. Od začiatku začnete tlakom a naši to nestoja a zase po zápase zhodnotia, že sme nezachytili úvod stretnutia, ale po zvyšok zápasu sme boli viac ako vyrovnaným súperom, len nám chýbalo šťastie v zakončení.
12.1.2019 - 20:16
+5

Ricardinho13

 

neustoja*
12.1.2019 - 20:22
0

riskohrasko1

 

No dobre ,vyhodia Šimíčka ,6 hráčov základu ,čo ďalej? Dva týždne pred koncom prestupového obdobia...
13.1.2019 - 11:25
+4

zasi

 

nechceš trochu priveľa od nich?:argh ni vyhadzujú,ale riešenie (reálne) nemajú
13.1.2019 - 12:20
0

BlackCrow

 

Samozrejme že sa tak nestane. Nám neostáva než fandiť v dobrom aj zlom. Len aspoň ja za seba potichu nebudem. Ak makáme, vždy pochválim..

Po sezóne všetci von. 90% mužstva. Lang a Rusičom nech ostanú a zháňajú peniaze. Podpísať Hanlona na 3 roky a dať mu voľnú ruku pri výbere hráčov. U neho je predpoklad že to bude mať hlavu a pätu alebo teda nazvime to koncepčná práca.
13.1.2019 - 12:31
+2

zasi

 

hokej aký forsíruje Hanlon ja zrovna moc vidieť nechcem
13.1.2019 - 13:11
+2

BlackCrow

 

Ten varí z toho čo má k dispozícii. Pre mňa je kandidát #1. Dejte mi lidi a já to udělám.
13.1.2019 - 14:54
+2

zasi

 

neposudzujem len podľa jeho účinkovania v Miškolci,mali sme možnosť ho vidieť aj pri iných mužstvách
13.1.2019 - 15:42
0

zasi

 

dovetok:
k tomu všetkému mám dojem že on prevezme Maďarskú repre.
záležať bude od toho či sa im podarí postúpiť do Áčka a od toho sa bude odvíjať aj ďalšie pôsobenie maď.klubov v našej lige
13.1.2019 - 15:46
0

BlackCrow

 

Ja by som stavil na skúsenosti, kontakty a Kanadu. Naozaj neviem kto iný keď už Šimíčka posielame na elektrické kreslo.
13.1.2019 - 15:52
0

zasi

 

ani ja neviem koho,ale Hanlona nemôžme zobrať,lebo príde urpi a zase nás zdrbe že vykrádame ligu aj keď cez hranice
13.1.2019 - 16:08
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.1.2019 02:49
TímZSkóreB
1.B. Bystrica46157:11093
2.Zvolen46156:10292
3.Košice46153:10790
4.Poprad46136:11786
5.Nitra46173:11685
6.N. Zámky46119:11175
7.Trenčín46117:10974
8.Miškovec46122:12669
9.Budapešť46134:15854
10.Detva46122:15254
11.L. Mikuláš46112:14249
12.Žilina46121:17441
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Michalovce4032224224:81102
2.Topoľčany4024718172:9086
3.Martin40244210194:11082
4.Dubnica39251211177:10179
5.Skalica4020649176:10776
6.Bratislava40192514150:12066
7.Humenné39191613175:11765
8.Sp.Nová Ves40163417125:12855
9.P.Bystrica39144417124:13254
10.Trnava4091228108:18131
11.Prešov405103497:19817
12.Nové Zámky B401003945:3963
-.Orange 2011401632:3813
Aktualizované: 17.1.2019 02:28
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad3825607164:9587
2.Dukla3727226177:9284
3.Nitra38173414127:11661
4.B. Bystrica37163315100:10557
5.Košice38144614122:11556
6.Slovan38161318135:13153
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Martin3813331992:14248
2.Skalica3811342097:13543
3.Žilina387841997:12541
4.L. Mikuláš389152387:14231
Aktualizované: 14.1.2019 02:32
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4031117192:9096
2.Poprad4026437168:9589
3.B. Bystrica4023629143:9883
4.Dukla4022639153:8581
3.Košice4023449148:9181
6.Púchov39214410124:8075
7.Spišská40203412133:10170
8.Michalovce40144319123:14953
9.Nitra40133222108:12447
10.Martin40141322112:13847
11.Skalica4012242198:16444
12.L. Mikuláš409032890:15530
13.Žilina407242791:18229
14.Zvolen393003671:2029
Aktualizované: 14.1.2019 02:32
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva5035807151-5686
2SKA Petrohrad4935306166-6681
3Lokomotiv Jaroslavl51276015129-9769
4Jokerit Helsinky49274012158-12268
5Dynamo Moskva51216020125-11858
6Spartak Moskva51187019133-12657
7HC Viťaz Moskevská oblast50205021112-12554
8HK Soči51157020125-13853
9Dinamo Riga50145021100-12648
10Severstal Čerepovec5011602993-14738
11HC Dinamo Minsk4912203093-14133
12HC Slovan Bratislava518403686-17227
Aktualizované: 19.1.2019 17:27
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg51336011156-9979
2Avangard Omsk53249015150-11471
3Metallurg Magnitogorsk50286014148-10770
4Ak Bars Kazaň51294014134-11070
5Barys Astana49238011153-12369
6Salavat Julajev Ufa52225017140-11562
7Torpedo Nižnij Novgorod50175019144-15553
8Traktor Čeljabinsk5015902389-12651
9Red Star Kunlun50171025112-14943
10HK Sibir Novosibirsk50154027113-15042
11Neftěchimik Nižněkamsk51116028110-13840
12Amur Chabarovsk4911102892-14933
13Admiral Vladivostok48103030103-14631
Aktualizované: 19.1.2019 17:27
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva5035807151-5686
2SKA Petrohrad4935306166-6681
3Avtomobilist Jekatěrinburg51336011156-9979
4Avangard Omsk53249015150-11471
5Metallurg Magnitogorsk50286014148-10770
6Ak Bars Kazaň51294014134-11070
7Lokomotiv Jaroslavl51276015129-9769
8Barys Astana49238011153-12369
9Jokerit Helsinky49274012158-12268
10Salavat Julajev Ufa52225017140-11562
11Dynamo Moskva51216020125-11858
12Spartak Moskva51187019133-12657
13HC Viťaz Moskevská oblast50205021112-12554
14Torpedo Nižnij Novgorod50175019144-15553
15HK Soči51157020125-13853
16Traktor Čeljabinsk5015902389-12651
17Dinamo Riga50145021100-12648
18Red Star Kunlun50171025112-14943
19HK Sibir Novosibirsk50154027113-15042
20Neftěchimik Nižněkamsk51116028110-13840
21Severstal Čerepovec5011602993-14738
22HC Dinamo Minsk4912203093-14133
23Amur Chabarovsk4911102892-14933
24Admiral Vladivostok48103030103-14631
25HC Slovan Bratislava518403686-17227
Aktualizované: 19.1.2019 17:27
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames4927413182-14167
2Winnipeg Jets4724714165-13064
3San Jose Sharks4925314175-14963
4Nashville Predators4923517153-12960
5Vegas Golden Knights4923517147-13160
6Colorado Avalanche4720118159-15250
7Dallas Stars4818521122-12650
8Vancouver Canucks4916621142-15450
9Minnesota Wild4720321131-13749
10Edmonton Oilers4715821136-14849
11Anaheim Ducks4813719116-14349
12Arizona Coyotes4715622124-13646
13St. Louis Blues4618221128-14245
14Los Angeles Kings4814525109-14042
15Chicago Blackhawks4911524145-18341
Aktualizované: 19.1.2019 17:27
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning4828810193-13774
2Toronto Maple Leafs4724516166-13360
3New York Islanders4722615142-11960
4Washington Capitals4721615157-14159
5Boston Bruins4822516141-12559
6Columbus Blue Jackets4721716153-14459
7Montreal Canadiens4922517150-14359
8Pittsburgh Penguins4721515166-13958
9Buffalo Sabres4815918140-14454
10Carolina Hurricanes4719320126-14049
11New York Rangers4714620136-16247
12Florida Panthers4612620142-16644
13New Jersey Devils4716222138-16143
14Detroit Red Wings4910824140-16743
15Ottawa Senators4815424152-18143
16Philadelphia Flyers4715323134-16742
Aktualizované: 19.1.2019 17:27
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 19.1.2019 17:27

Bleskovky

Brynäs IF - Djurgarden 1:2 v piatkovom zápase švédskej SHL

V piatkovom zápase švédskej hokejovej ligy vyhrali hráči Djurgardenu na ľade Brynäs IF 2:1.
včera o 21:23 - Michal Bruner / TASR

Piatkové zápasy fínskej ligy

výsledky: JYP Jyväskylä - IFK Helsinki 3:1, KooKoo - Vaasan Sport 5:2, Pelicans Lahti - TPS Turku 3:0, SaiPa Lappeenranta - Tappara Tampere 4:7.
včera o 20:07 - Michal Bruner / TASR

Düsseldorf - Straubing 2:3 pp v nemeckej lige

Výsledok štvrtkového zápasu nemeckej hokejovej ligy: Düsseldorf - Straubing 2:3 pp
17.1.2019 21:55 - / TASR

HV 71 - Lulea HF 0:4 vo švédskej lige

Výsledky štvrtkových zápasov švédskej hokejovej ligy: HC Frölunda - Färjestad BK 0:3, HV 71 - Lulea HF 0:4, Linköping HC - Örebro HK 5:4 pp, Mora IK - Rögle BK 4:1, Skelleftea AIK - Växjö Lakers 3:0
17.1.2019 21:37 - / TASR

Krištof s dvoma asistenciami

Výsledky štvrtkových zápasov fínskej hokejovej ligy: Ässät Pori - Jukurit Mikkeli 2:3 pp, HPK Hämeenlinna - SaiPa Lappeenranta 2:1, IFK Helsinki - Lukko Rauma 3:2 pp, Ilves Tampere - Kärpät Oulu 1:4 /za hostí Michal Krištof 0+2.
17.1.2019 20:19 - Michal Bruner / TASR

Byron s Montrealu za faul s trojzápasovou suspendáciou

Hokejový útočník Montrealu Canadiens Paul Byron si v NHL nezahrá tri zápasy pre disciplinárny trest. Ten mu vedenie profiligy udelilo za faul na obrancu Floridy MacKenzieho Weegara. Podľa informácie agentúry AP tak príde Byron na plate o 18.817 USD.
17.1.2019 12:42 - / TASR

Del Zotto z Vancouveru do Anaheimu, opačným smerom putuje Schenn

Zámorský hokejový klub Anaheim Ducks získal z Vancouveru Canucks obrancu Michaela Del Zotta výmenou za iného zadáka Lukea Schenna a výber v tohtoročnom 7. kole draftu. Dvadsaťosemročný Del Zotto nazbieral v tejto sezóne v drese Canucks 4 body za gól a tri asistencie. O rok starší Schenn odohral za Anaheim len osem zápasov v základnej časti prebiehajúceho ročníka.
17.1.2019 10:49 - / TASR

TPS Turku - Ilves Tampere 3:4 v stredajšom zpase fínskej ligy

Hokejisti TPS Turku prehrali v stredajšom zápase fínskej Liigy na domácom ľade s Ilves Tampere 3:4. Liiga - výsledok: TPS Turku - Ilves Tampere 3:4
16.1.2019 20:01 - / TASR

Zraneného Baranceva nahradí na exhibícii All Stars spoluhráč Holm

Zraneného obrancu Denisa Baranceva z Torpeda Nižnij Novgorod nahradí počas All Star víkendu KHL (19. a 20. januára v Kazani) spoluhráč Philip Holm. Uviedla to oficiálna webová stránka nadnárodnej súťaže. Švédsky hokejový útočník zaznamenal v tejto sezóne 6 gólov a pridal 18 asistencií.
16.1.2019 14:25 - / TASR

Hamerlík sa po hosťovaní v Pardubiciach vrátil do Třinca

Slovenský hokejový brankár Peter Hamerlík sa po krátkom hosťovaní v Pardubiciach vrátil do českého extraligového tímu HC Oceláři Třinec. Informoval o tom portál hokej. cz.
16.1.2019 10:03 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

20. 01. 2019
L. Mikuláš - B. Bystrica o 15:00
Nitra - Miškovec o 16:00
Košice - Zvolen o 16:00
Trenčín - Poprad o 17:00
Žilina - Detva o 17:00
Budapešť - N. Zámky o 18:00

Odohrané zápasy

18. 01. 2019
BudapešťB. Bystrica
3:4REPORT
TrenčínL. Mikuláš
6:1REPORT
NitraPoprad
3:5REPORT
ZvolenDetva
3:2 PPREPORT
ŽilinaN. Zámky
3:2 SNREPORT
KošiceMiškovec
3:1REPORT

Najviac bodov

Ladislav NagyKOS58 bodov
2.Faille É.BBY56
3.Chovan M.ZVO54
4.Lantoši R.NIT51
5.Asselin G.BBY46

Najlepší strelec

Ladislav NagyKOS31 gólov
2.Asselin G.BBY27
3.Blackwater J.NIT25
4.Kytnár M.ZVO24
5.Magosi B.MIS22

Najlepší brankár

Ádám VayMIS95.24 perc
2.Kristín M.NZA93.6 %
3.Vošvrda T.POP93.47 %
4.Habal V.KOS93.22 %
5.Košarišťan A.NZA93.15 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov