Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: HC Košice s ďalšími posilami, zmluvy podpísali Chovan, Skokan a Repe

zdroj: TASR
24.5.2019 13:05 TASR

Vedenie tipsportligového hokejového klubu HC Košice angažovalo trojicu posíl pre sezónu 2019/2010.


Ročné zmluvy podpísali slovenskí útočníci Michal Chovan a Dávid Skokan a slovinský obranca Jurij Repe.

Bývalý útočník HKM Zvolen Chovan zamieril do Košíc po individuálne najlepšej sezóne v kariére. V 68 zápasoch získal 78 bodov, po rokoch v materskom klube však zatúžil po zmene. "Páčila sa mi cesta, ktorou chce klub ísť a verím, že všetko si sadne tak, aby sme dosiahli spoločný cieľ v podobe úspechu. O mojom príchode som komunikoval s pánom Šťastným a volal mi aj tréner Draisaitl. Vo Zvolene som bol spokojný, klub fungoval, ako mal. Chcel som však skúsiť ešte niečo iné," poznamenal 31-ročný krídelník, ktorý chce v novom pôsobisku nadviazať na produktívne roky vo Zvolene.

Skokan sa do najvyššej slovenskej súťaže vráti po rokoch vo viacerých zahraničných ligách. Pôsobil v českej extralige, zahral si KHL za Slovan Bratislava a ročník 2018/2019 ukončil v nemeckom Frankfurte: "Pre HC Košice zavážilo viac dôvodov. S manželkou sme sa po rokoch v zahraničí rozhodli, že sa vrátime na Slovensko. Do úvahy prichádzali iba dve možnosti - Košice a Poprad. Poznám sa s manažérom klubu Jánom Šťastným, s ktorým sme spolupracovali v Chomutove a aj teraz sme sa rýchlo dohodli. Verím, že ľudia pochopia, že som sa rozhodol podľa pocitu, taký je hokejový život."

Pre slovenských fanúšikov je spomedzi troch košických posíl najmenej známy Slovinec Repe. V roku 2018 štartoval na ZOH v Pjongčangu, rok predtým sa predstavil na MS. Kariéru odohral prevažne v českých súťažiach, sezónu 2018/2019 absolvoval v dánskom Herningu: "Ambície sú jasné - víťaziť. Po troch rokoch, v ktorých tím vypadol vo štvrťfinále, chceme spraviť úspech. Chcel som si vyskúšať slovenskú súťaž a ponuka od HC Košice ma oslovila. V minulej sezóne som hral v dánskej lige, ktorá je veľmi rýchla, ale aj od slovenskej očakávam, že bude veľmi kvalitná."

 

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


UssKe

 

Za mňa zatiaľ

24.5.2019 - 13:16
+1

Sunkafit

 

Toto su posily
24.5.2019 - 14:13
+2

SmrtkaBA

 

Leda tak na papieri...
24.5.2019 - 14:14
+2

Sunkafit

 

Nie toto budu posili aj v skutocnosti
24.5.2019 - 14:18
+11

SmrtkaBA

 

Objektivne, lepsi ako Kafka a Brophey nebudu a ten Slovinec by si v minulorocnej obrane nezahral - miesto koho?
24.5.2019 - 15:33
+1

axxel

 

Ako Kafka je kazdy lepsi
24.5.2019 - 15:43
+12

Sunkafit

 

presne toto som chcel napisať...ako Brophey je lepší Chovan a v nasej lige aj Skokan,Rapač atd
24.5.2019 - 16:31
+1

radopKE

 

Kafka...no jasné.Ešteže nevyberáš posily ty,to by sme dopadli.
24.5.2019 - 16:20
+3

OceliarKE

 

Co prosim? Ved Kafka patri medzi 5 top najhorsich posil za posledne 5-8roky..
24.5.2019 - 17:04
+4

Dzunkes

 

Pozdravujem WEDRA teraz mu bude dobry Chovan
24.5.2019 - 15:02
+5

SmrtkaBA

 

400+
25.5.2019 - 16:30
0

HKTrnava

 

Čakal som, že skočia po "detvianskom" Chovanovi, ale možno to ešte príde. Dobré posily. Nagyove body treba nahradiť a v tom je Michal Chovan istota.
24.5.2019 - 13:18
+3

Sunkafit

 

Skokan urobi v nasej life bod na zapas tiez
24.5.2019 - 14:19
+4

ŠIMIKE

 

no nic moc zatial.. :/
24.5.2019 - 13:20
+19

Hc-Ke-1

 

Zatiaľ to je fajn, ešte 2 útočníci a 1 obranca má prísť. A dúfam že Laco ostane
24.5.2019 - 13:20
+6

Achilles

 

fuuu tak obrancov by bolo dobre aspoň dvoch
24.5.2019 - 13:32
+1

warn1ng

 

Mišovi prajem úspešnú sezónu, hlavne bez zranení. Košičania, získali ste poriadnu posilu.
24.5.2019 - 13:24
+11

rasťoZv

 

Áno, ale len na základnú časť.
24.5.2019 - 13:26
+8

warn1ng

 

Áno v playoff sa mu nedarilo. Otázka znie, komu áno? Maximálne tak Mitchellovi.
24.5.2019 - 13:32
0

rasťoZv

 

Nejde o to či sa darilo, alebo nie. Mišo jednoducho nie je korčuliarsky a fyzicky na play off.
24.5.2019 - 13:34
+8

topska

 

Aspon tam vie byt produktivny, aj ked menej ako v lige. No az taky extremny rozdiel to nie je. Medzi seniormi 109 zapasov a 75 bodov.
24.5.2019 - 13:56
0

sentexx1nr

 

jeden z najhoršie brániacich útočníkov v lige je poriadna posila?. Možno posila,ale určite nie poriadna
24.5.2019 - 13:34
+4

blazon

 

Vsak nahrada za LaciKEho, on dobre branil? Ano priznavam, max 2 minuty zo 60
25.5.2019 - 8:32
0

axxel

 

Za mna celkom dobre posily ... Este stale musia prist nejaki hraci, neviem sice kolki, ale uz sa to da pomaly skladat

Hascak - Chovan - xxx
Bezuch - xxx - Skokan
Rapac - Suja - Bellus
Petras - Hricina - Zitny

Koch - xxx
Cizek - Repe
Slovak - xxx
Cibak - Manak
24.5.2019 - 13:24
+2

UssKe

 

Žitného poprosím vyššie .
24.5.2019 - 13:25
+8

WinnipegJets

 

Rapač 1, Petráš 3, center do druhej a aspoň jeden poriadny tvrdy hrač do 4.
24.5.2019 - 13:39
0

Tristo

 

Nechapem preco ???
24.5.2019 - 17:34
+3

Hc-Ke-1

 

No že vraj chcú mať 9 obrancov a 15 útočníkov čiže ešte 4 hráči chýbajú do toho počtu(2+2)
24.5.2019 - 13:26
+4

ŠIMIKE

 

+ vrabel, kover, jokel, mily
24.5.2019 - 13:28
+2

Hc-Ke-1

 

Ich som zarátal okrem Milého no, ale on má myslím try-out
24.5.2019 - 13:32
+2

mitko16

 

Chovan na centra nie, na krídle mu to ide lepšie
24.5.2019 - 13:36
+6

Ricardinho13

 

Pri tej tvojej zostave musia prísť ešte minimálne 3-4 útočníci a 2-3 obrancovia.
24.5.2019 - 14:45
+3

Soumi171

 

Tak KE pojdu bomby tento rok. Supiska nadupana riadne teda...
24.5.2019 - 22:16
0

Lukash_ke

 

Ten Repe podľa mňa nevydrží, keď mu je dánska liga rýchla
24.5.2019 - 22:17
+1

Stano55

 

Ešte prídu nejaký češi...
24.5.2019 - 13:26
0

sloniik

 

To budu asi tvrdi chlapci
24.5.2019 - 20:49
+1

filip289

 

A čo tak ešte Rado Bondra? Mohol by byť vôbec reálny jeho návrat?
24.5.2019 - 13:29
+3

Tesla

 

Ja by som bral oboch Bondrovcov
24.5.2019 - 13:38
+5

topska

 

David stopercentne k vam nepride. Bud Poprad alebo Cesko by to malo byt.
24.5.2019 - 13:57
+8

radopKE

 

Pochybujem
24.5.2019 - 13:41
+1

gta98

 

No musite riadne platit, ked este aj Chovan dal kosom Zvolenu co isto tam nemal malo. Neviem kvoli comu by chodili hraci ako Chovan, Skokan, Rapac ci Bellus do Kosic ked nie kvoli peniazom. Iste, buduje sa novy tim, vyzera ta myslienka fajn, to maju hraci pravdu, ale kvoli tomu by tam nesli. Ved taky Skokan mohol hrat aj v PP, aj tu to vyzera fajn, bol by doma. Tak preco ine by siel do Kosic ak nie kvoli prachom? Lebo sa pozna s manazerom? Ako drzim vam palce nech vas hokej bavi, ale ci je cesta preplacania ta spravna... ved uvidime, len vyjadrujem pochybnosti..
24.5.2019 - 13:31
+14

axxel

 

Urcite ponukaju Kosice viac ako ostatne kluby, ale zase nemyslim si, ze ide o nejaky extra velky rozdiel kedze mame "nevyhodu" v tom, ze dodrzujeme zakon o sporte a tam su naklady na platy hracov ovela vyssie ako v inych kluboch ... A az taky velky rozpocet nemame urcite
24.5.2019 - 13:37
+6

gta98

 

To ja uz ozaj neviem kolko platite, ale aj Bellus ci teraz Skokan sa pomedzi riadky vyjadrili k fans PP, ze proste dostali paradne ponuky. A ked si k tomu priratam Chovana co Zvolen tiez vedel vzdy dobre zaplatit.. ako mne je to jedno, dajte im kolko chcete, len aby to potom pasovalo, ked najvacsou motivaciou hracov hrat za KE budu prachy. No kazdopadne drzim palce, nech sa vam Steelka naplni ludmi, teraz ked BB, NR aj ZV ohlasili prechod do usporneho modu by ste mohli ist zase do finale. Najlepsie s nami
24.5.2019 - 13:44
+1

nyytymaki BLOG

 

Zvolen kde ohlasil prechod do usporneho modu?
24.5.2019 - 13:54
+4

rasťoZv

 

Nikde, ale oni v to dúfajú
24.5.2019 - 13:55
+12

gta98

 

Sklamem ta, ja v to nedufam. Skodoradostou sa sam znicit, tak ako zavistou, ale tvoj zivot. Ja by som bol najradsej keby kazdy tim postavil este silnejsi kader nez minulu sezonu. Nech to ma gule. No zachytil som nieco kde Mraz hovoril, ze sa napokon rozhodli, ze budu hokej aj nadalej podporovat. Pre mna zvlastne, akoby rozmyslali, ze sa na to vykaslu..
24.5.2019 - 14:04
+1

ajwen77

 

A stále môže byť silnejší... Úprimne miso ma mrzí že odchádza ale keď išlo o niečo v zápasoch kde to bolo priostrene tak bol stratený. Jemu bude vyhovovať to košické letisko.
Holt veľa šťastia miso a Zvolen napred.
24.5.2019 - 14:18
+2

rasťoZv

 

Nebolo to mierené priamo na Teba. Áno rozmýšľal nad koncom celkom reálne, nasratý bol riadne, ale je tu nový deň a ideme ďalej, ja dúfam že ešte silnejší ako minule.
24.5.2019 - 14:37
0

gta98

 

No tak potom super
24.5.2019 - 14:46
0

topska

 

Ja ti garantujem ze minimalne 90 percent fanusikov ci ludi s ktorymi sa stretavam v porpadskom hokeji si praje aby ste opat oli silni. Prave nasmu klubu moze len pomoct ak bude liga co najkvalitnejsia. My potrebujeme aby mala co najlepsiu uroven a prestiz aby k nam chceli prist hraci o akych mame zaujem. Takto prilakame (kvalitnymi supermi) aj vela ludi na zimak. Titul je krasa vec po ktorej roky tuzime ale kvalita ligy nam moze paradoxne pomoct zvysovat latku aj u nas v klube.
24.5.2019 - 14:17
+5

BretPit

 

A k tym 90 percentám si ako prišiel, vieš to dokázať? Pýtam sa tvojim otázkami, alebo len chceš byť za pekného a pchas sa Košičanom do zadu. Ú teba vlastne to neprekvapuje
25.5.2019 - 6:28
+2

BretPit

 

Do riti som myslel
25.5.2019 - 6:30
0

forwardPP

 

Tak z tých vyjadrení Mráza, to tak niektorí mohli chápať.
24.5.2019 - 14:20
0

forwardPP

 

Stačí si pozrieť životopisy hráčov ako Rapáč,Belluš tí keď menia klub každú sezónu min. raz tak jasné, že ich hlavná motivácia sú peniaze. Takisto kto sa len trochu pohybuje okolo PP hokeja,stačí len ako fanúšik tak vie,že napr. taký Skokan by išiel do klubu ktorý mu dá viac aj keby bol rozdiel len 10€. Ale vôbec im to nemám za zlé, tak to v športe proste funguje u niektorých hráčov.
24.5.2019 - 14:19
+1

topska

 

Ano? Tak preco chcel Skokan hrat koniec minulej sezony v PP?
24.5.2019 - 15:52
0

Chamois13c

 

Ten chce uz 10 r a stale nic
24.5.2019 - 15:58
+5

topska

 

Ale toto bola tutovka no zabrzdili to Cesi odstupnym
24.5.2019 - 16:11
0

NightPP

 

A prečo už zrazu nechcel hrať túto???
24.5.2019 - 16:43
0

Chamois13c

 

Topska : Zrejme si s davidom kamos ale ludi nezaujimaju slova ale skutky a skokan o5 sklamal a vybral si ine... Co na tom chces obhajovat
24.5.2019 - 16:47
+5

topska

 

Nic neobhajujem, nie sme kamosi. Pochybujem ze ma pozna (mozno meno). Ja len vravim ze minuly rok tu mal byt ale Cesi ho k nam nepustili. Zobrali peniaze z Nemecka. Toto neboli slova ale skutok z jeho strany.
24.5.2019 - 17:02
0

Chamois13c

 

Ved OK ale chcel sem ist na konci sezony na par zapasov to je o com?... A Ak je to tak ako pises tak teraz mal moznost hrat doma zase a urcite by nehral za lacno tak aky mal zas problem? Proste o5 siel tam kde dali viac co ja plne chapem ale nerob tu z neho prosim ta nejakeho pp srdciara zato ze nam lajkuje prispevky na fb a ma pekne reci to nam je nanic, dakujem
24.5.2019 - 17:12
+3

topska

 

Ja z neho ziadneho srdciara nerobim. Je to jeho kariera, jeho situacia, jeho buducnost.
24.5.2019 - 17:21
0

Chamois13c

 

Nie raz si napisal ako skokanovi zalezi na PP hokeji a pride sem az ked nebude ine vychodisko ala hascak v 35ke mozno taka je realita
24.5.2019 - 17:30
+3

topska

 

Ano napisal som velakrat ze na nasom hokeji mu zalezi. Nie ze tu bude urcite hrat (minulu, tuto alebo buducu sezonu). To ja netusim a to je len na nom. To sa nevylucuje. Nazor nech si spravi fanusik sam, ma na to pravo. Mne zalezi na jednej firme ale pracujem uplne niekde inde. Su nasrati ze tam nie som ale vedia ze mi na nich zalezi.
24.5.2019 - 17:39
0

forwardPP

 

Súhlas.
24.5.2019 - 20:32
0

forwardPP

 

Vidím,že som ani odpovedať nemusel. To nevidí asi len ten kto to vidieť nechce.
A odpoveď na tvoju otázku? Asi to zase zablokovali Česi odstupným . Ako už raz topsks napísal.
24.5.2019 - 17:00
+3

topska

 

Teraz isiel za lepsimi platovymi podmienkami. Cesi nemali do toho co kecat. Ja hovorim o inej situacii.
24.5.2019 - 17:19
0

Sunkafit

 

Presne tak teraz je cas na finale KE-PP
24.5.2019 - 14:29
+2

Sunkafit

 

BB setrenie NR setrenie ZV setrenie Poprad si ide svoje..na TN niesu dost stary...kto ich ma iny zaplatit v nasej lige?
24.5.2019 - 14:25
0

Chamois13c

 

Ja si praveze nemyslim ze bb a nr az tak ustupia z pozicii ako sa totu prezentuje... Vrch by hrat mali v pohode
24.5.2019 - 17:16
+3

33800

 

Urcite ide o rozdiel 1000e+. Aj ked podla mna je to o dost viac.
24.5.2019 - 16:22
+1

fanke27

 

myslím, že to nie je len o peniazoch.. každý faktor zaváži..

aj keď Košice ustúpili z pozícii, tak vždy boli/budú pre hokejistu lákadlom..

dobrá prestupná stanica pre lepšie ligy..
momentálne kvalitný tréner..
čo znamená hokejový rast..
zázemie.. podmienky vytvorené po športovej stránke.. nie raz tu už veľa ľudí povedalo, že v KE v tomto smere funguje všetko ako vo vyspelých ligách..
ďalej čo sa týka financií, nejde len o to koľko dostanú €.. Košice ako jediný ponúkajú zmluvy, tak ako majú.. a to je pre hráča obrovský rozdiel, čo sa týka istoty..
a samozrejme určite aj € sú dobré..
a ak si to dáš dohromady a vieš, že budeš mať vytvorené super podmienky, nemusíš riešiť či ti príde výplata, či dostaneš všetko k hokeju ako máš, či budeš mať problém keď sa zraníš, vieš že ti cinkne presne každý mesiac slušný peniaz na slovenské pomery a vieš, že aj po hokejovej stránke ti pôsobenie v KE niečo dá, tak...
myslím, že je to pre hráčov lákavé a nejde fakt len o €
24.5.2019 - 13:43
+26

iHC

 

Skúsim v niečom oponovať.
Áno KE majú svoje meno a môžu byť lákadlom, ale:
1) dobrá prestupná stanica pre Chovana, Skokana, Haščáka a spol? asi nie, iba ak pred prestupom do "hokejového dôchodku"
2) kvalitný tréner? skôr neznáma, iste, všetko lepšie ako ste mali, ale kvalitu musí najprv potvrdiť
3) pri vyššie menovaných už o akomsi raste nemožno hovoriť
4) zázemie - áno súhlasím, to je lepšie, možno aj najlepšie v SR
5) istota? v čom? s platobnou disciplínou už nemá problém viacero klubov, skôr (a to len úvaha nahlas) možno platia 12 mesiacov, nie len od septembra do apríla
Čiže, tiež mám pocit, že to bude o ponúkanom plate. Teda, minimálne pokiaľ ide o posily túto sezónu.

Ale nakoniec, to je jedno - držím palce, nech sa KE darí (samozrejme nie na úkor PP )
24.5.2019 - 13:52
+15

Urpiner17

 

Nemusia si sami platiť odvody....ja by som určite radšej pracoval ako zamestnanec než živnostník
24.5.2019 - 13:59
+8

forwardPP

 

Ale ak si tie odvody platia sami ako živnostníci, tak im zase ostane viac ako keď hrajú ako zamestnanci.
24.5.2019 - 14:23
+1

radopKE

 

Nie je to celkom tak. Záleží od toho,aké veľké odvody si budeš platiť. A dovolenku si tiež platíš sám,keď si živnostník.
24.5.2019 - 16:25
+4

forwardPP

 

Áno,máš pravdu.
24.5.2019 - 17:02
+3

Tizo BLOG

 

ked si platis minimum tak samozrejme...otazkou je kolko placu bude v dochodku (a tym nemyslim len hokejistov)
24.5.2019 - 18:16
+3

fanke27

 

áno súhlasím možno práve pre Chovana, Haščáka a Skokana to už prestupná stanica nie je.. ale zase povedať, že je to prestupná stanica do dôchodku? chlapci majú od 30-32r.
ešte stále ak z nich niekto zažije v KE individuálne nadpriemernú sezónu, tak môže dostať napr. ponuku z CZE, kde zase získa nejaké peniažky navyše, takže nie tak celkom máš pravdu.. a hlavne to nie je o tejto trojici hráčov..

čo sa týka Draisaitla, áno je to neznáma asi len pre náš slovenských fanúšikov.. ale v Nemecku je uznávaný a pozrime sa kde je nemecký hokej, takže trénovať klub DEL alebo CZE, nie je len tak a asi nejakú kvalitu má

každopádne najviac s tebou nesúhlasím pri tom slove istota... a že finančne si už plní väčšina klubov svoje záväzky.. to je somarina

ktoré kluby si tu plnia dlhodobo svoje finančné záväzky?
pozri sa len na Bystricu.. tlačili do hokeja zjavne nemalé peniaze, teraz Kovaľ hlási ústup z pozícií.. takže tiež asi finančne to nie je ružové..
Nitra mala celú minulú sezónu fin. problémy podľa toho čo sa tu deklarovalo..
ZV strieda úspešné sezóny s peniazmi, s neúspešnými sezónami bez peňazí..
PP má stabilitu tak posledné 2 sezóny..
Dukla ju viac menej buduje tiež posledné dve sezóny..
ostatok ligy nehodnotím, lebo to už vôbec nestojí za reč..
takže o akej väčšine sa tu bavíme?

má niekto finančnú stabilitu a profesionálnu úroveň v tomto smere ako Košice aspoň 10 rokov? nemá.. a to je práve ta stabilita a istota.. že Košice dlhodobo plnia čo dajú na zmluvu, takže ak tu ide hráč, tak vie že tie peniaze na 100% dostane..
a to sa bavíme len o vyplácaní mzdy !
ďalej Košice ako jediné dávajú zmluvy ako majú a hráči sú zamestnanci ! to je obrovská výhoda.. klub ich nemôže len tak vyhodiť.. nemôže s nimi len tak rozviazať zmluvu keď sa zrania.. platí za ne odvody..
to sú obrovské rozdiely..
takže áno, čo sa týka istoty ktorú v tomto smere majú hráči v KE, tak zbytok ligy je od nás veľmi ďaleko..
a ak k tomu prirátam zázemie klubu po športovej stránke, tak áno tie podmienky a zázemie sú v KE ako v jedinom klube na profesionálnej úrovni rovnajúcej sa zahraničiu.

To že sme nedosiahli športové úspechy pár posledných sezón, to je jedno vec. Ale po stránke zázemia a podmienok sa ešte stále nikto v lige nechytá. Možno tak BB teraz keď tlačila peniaze do ligy, tak čo sa týka len platov, tak bola zaujímavejšia. Ale komplexne z dlhodobého hľadiska, ani jeden klub sa nepribližuje ku KE.
Takéto podmienky na Slovensku majú jedine KE a BA.
24.5.2019 - 14:36
+7

iHC

 

Neviem prečo, ale reakciu si postavil na tvrdení, ktoré u mňa nezaznelo. Kde tvrdím, že "väčšina" nemá problém s platobnou disciplínou?



24.5.2019 - 14:51
+2

fanke27

 

sory, som zle prečítal, máš tam viacero a nie väčšina.. ale aj viacero je podľa mňa odvážny pojem a hlavne nepravdiví.. lebo vlastne okrem BB (posledných 5 rokov) tu nikto nemal žiadnu stabilitu.. a nič to nemení na mojej názore, že podmienky v KE a iných klubov neporovnávajme lebo sú diametrálne odlišné
24.5.2019 - 15:25
+2

ten čo nevie

 

BA?hmm
24.5.2019 - 15:00
+3

topska

 

Najvyssie ambicie zo vsetkych klubov, dobre podmienky na trenovanie, hala, vedenie, trener...Samozrejme ze maju najvyssie platy ale je tam viac veci...
24.5.2019 - 13:59
+5

gabi98

 

Do Kosic sa chodi jedine kvoli prachom. Vsade inde na Slovensku kvoli srdiecku.
24.5.2019 - 14:03
+45

topska

 

Slovanista by to lepsie nenapisal!
24.5.2019 - 14:14
+20

radopKE

 

Sorry...Košičan a uňho,čistá recesia.
24.5.2019 - 16:26
+4

topska

 

Aj u mna...Ja viem kto je Gabby, tahame to tu spolu uz nejaky ten rocik.
24.5.2019 - 16:31
+4

mno

 

hej to určite: Do Slovana chodia len sami srdciari. Jedine ak nemajú na výplaty.
24.5.2019 - 21:19
+2

ten čo nevie

 

skokan a poprada nejdu do kopi eee
24.5.2019 - 14:51
0

starosta

 

Mišo Mišo.. ach.. no veľa šťastia.. Zjavne v tvojom veku už nemôžeš hrať v klube ktorý pôjde úspornejším režimom. Veľa šťastia
24.5.2019 - 13:31
+1

warn1ng

 

Ako vieš že Zvolen ide hrať úspornejším režimom? Myslíš že Špirko by tu vtedy ostal?
24.5.2019 - 13:33
+2

rasťoZv

 

Určite nevie, ale myslí si to
24.5.2019 - 13:35
+2

starosta

 

nemyslím si to. Ale viem to. A rovnaký rozpočet na túto sezónu nebude ako taký istý aký bol vlani. Mier.
24.5.2019 - 14:43
+1

rasťoZv

 

To ja ani netvrdím, čo ale nevylučuje že nebude vyšší...
24.5.2019 - 14:55
0

starosta

 

Mať tvoj optimizmus tak som guvernér národnej banky.
24.5.2019 - 15:27
+1

rasťoZv

 

No vidíš tak sa snaž, teraz je tam Kažimír takže nič neprekonateľné.
24.5.2019 - 22:18
+1

nyytymaki BLOG

 

Aky usporny rezim?To odkial sa siria taketo bludy?
24.5.2019 - 13:55
+3

rasťoZv

 

Tak lebo odišiel Mišo, tak úspora a bodka.
24.5.2019 - 13:56
+1

ten čo nevie

 

ved preto že odišiel chovan tak ušetrite
24.5.2019 - 15:03
+2

Dzunkes

 

Tak ak to bude pravda kto by mal dojst tak KE mozu ist do ri...aj s Chovanom
24.5.2019 - 15:07
0

UssKe

 

Ale no , nebuď urazený .
24.5.2019 - 15:14
+1

ajwen77

 

Môžeš správu či??
24.5.2019 - 15:14
0

fanda89

 

Puliš
24.5.2019 - 15:22
+1

Dzunkes

 

Nie meno neviem presne vraj svajciar z repre uvidi sa v najblizsich dnoch
24.5.2019 - 15:45
0

fanke27

 

som počul že to bude Hischier
24.5.2019 - 15:52
+18

Dzunkes

 

No...ten by sa hodil
24.5.2019 - 16:07
0

Chamois13c

 

Gaetan Haas
24.5.2019 - 15:59
0

mato_ke

 

vymenime Pulliho za Puliša O
24.5.2019 - 18:19
+1

Ricardinho13

 

ďalší v poradí...
24.5.2019 - 15:28
+1

warn1ng

 

Ja tiež neviem odkiaľ prišli na tie bludy. Naozaj asi kvôli odchodu Chovana. Pretože, čo ja viem tak klub by mal fungovať ďalej bez žiadnych úspor.
24.5.2019 - 14:00
+2

nyytymaki BLOG

 

Rozpocet ma byt rovnaky ako minuly rok
24.5.2019 - 14:09
+3

VranaKE

 

Ja si myslim ze viem preco sa zacali sirit tieto reci. Ked klub ohlasuje ze nadalej pokracuje vo fungovani a nejde do nizsej ligy vacsinou sa zacnu sirit reci ze penazi je malo alebo klub je nestabilny alebo treba setrit.
24.5.2019 - 14:25
+1

warn1ng

 

Prechod do nižšej ligy sa nikde nespomínal, teda čo som aspoň videl. Myslím že u pána Mráza a spol. prevládalo po minulej sezóne veľké sklamanie, hlavne po tom aký rozpočet a akých hráčov sme mali. HKM dalo von jeden článok kde fanúšikov uistilo že pokračujeme ďalej. Mohlo to vyznieť divne, ale šetrenie sa nikde nespomínalo. Pre mňa je podpis Rasťa Špirka a mladého perspektívneho Kelemena výborným začiatkom do skladania kádra.
24.5.2019 - 16:42
0

topska

 

Po sezone sa sam Mraz vyjadril ze sa musi stretnut s akcionarmi ci maju chut pokracovat a zaistit miesto v extralige pripadne ako bude vyzerat hokejova buducnost. Ale ja osobne som tejto alternative daval max 5 percent
24.5.2019 - 16:48
+1

pinto1000

 

V akom úspornom režime? Žiadny úsporný režim sa nekoná...
Mišo je šikovný hráč ale zas čo je veľa to je veľa. A popravde sa ale hodne čudujem Košičanom...ale ok je to ich vec.
Ale ak myslíš pod úsporným režimom že už vo Zvolene nemienime preplácať hráčov tak máš samozrejme pravdu.
Poviem to tak motoristicky:
Mišo je ako BMW 1. Dobre sa naň pozera aj dobre jazdí, ale je často porúchané, má drahý servis a je celkovo predražené. A časom prídeš na to že za tie prachy si mohol mať niečo lepšie resp.niečo podobné za menej... A hlavne niečo čo je dobré aj do terénu. Pretože na play off treba off-roady!
Ináč keď Mišo odišiel tak žiaden problém! Už teraz by som mal náhradu!
Volá sa Pavel Klhúfek
24.5.2019 - 14:05
+18

ajwen77

 

Lepšie by som to nenapísal... Tlieskam.
24.5.2019 - 14:21
+2

Myšo

 

ponúkli mu viac peňazí ako vlani, Podkan to povedal vo vyhlásení..
24.5.2019 - 14:26
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
pinto1000

 

A že sme mu ponúkli viac ale on pýtal ešte viac vás nenapadlo?
24.5.2019 - 18:38
+2

Athotis

 

Ak mu Košice ponúkli viac ako sme mu my ponúkli viac ,tak sú potom dobre na hlavu ,lebo sa tie prachy určite nestojí
24.5.2019 - 19:05
+1

topska

 

Su krajiny kde by dostal este viac. Stale je to o rozpocte. Ak ho maju KE vyssi tak sa ta latka prirodzene posuva. Kedze bude limit na legionarov tak mi dava zmysel ze chcu mat elitu nasej ligy stoj co stoj u seba.
24.5.2019 - 19:13
+7

fanke27

 

Chovan a Skokan veľmi dobré posily.. Repe nehodnotím, nepoznám ale na papieri slabota, otázne je čo od neho čakajú, akú pozíciu bude mať.

pozitívum ale je, že tu prichádza mladosť a dravosť, všetko hráči v mladom a strednom hokejovom veku, som zvedavý čo z toho Šťastný a Draisaitl vytvoria
24.5.2019 - 13:32
+2

LenTak93

 

na papieri slabota?
24.5.2019 - 14:13
+1

fanke27

 

a čo je na ňom zaujímavé?
to že hral 2. českú ligu a dánsku ligu?
kde tam chceš hľadať kvalitu?
jediné, čo je na ňom zaujímavé je, že sa dostal na OH

ja netvrdím, že je zlý.. možno je to talent a nám všetkým vytrie zrak.. ale áno na papieri jeho životopis je slabý, tobôž ak tu prichádza ako legionár pri kvóte 6+1
24.5.2019 - 14:41
+5

axxel

 

Koch prisiel tiez z 2 ceskej ligy a pozri kde je teraz ... Nehodnotim ho, kedze som ho hrat nevidel, ale tak ma stale len 24 rokov a urcite sa bude chciet posunut este vyssie v kariere taak musi makat ak to chce dokazat
24.5.2019 - 14:46
0

Big brother

 

Ked Dukla pred mesiacom podpisala z 2 českej ligy Mikysku, ktorý je rovnaký ročník ako Repe, tak si krutil očami, že kde na neho prišli teraz sa na to pozeraš inak
24.5.2019 - 14:50
+1

axxel

 

Ale ten prisiel z Danska a nie z Ceska
24.5.2019 - 15:15
0

Big brother

 

Ale hral v Česku. Ani Mikyska neprišiel z Česka, ale z Nemecka.
24.5.2019 - 15:55
+2

Big brother

 

A Galamboš ked prišiel do KE detto.
24.5.2019 - 14:51
0

fanke27

 

a ja som napísal niekde, že sa nemôže presadiť a bude zlý? čítaj a až potom reaguj prosím ťa
24.5.2019 - 15:11
0

LenTak93

 

Hodnotím to na úroveň našej ligy. V Kladne, ktoré hralo o špicu, patril k tomu lepšiemu, v minulosti hrával aj v QMJHL, skúsenosti z repre. Neviem, mne sa práve na papieri pozdáva, som zvedavý na jeho výkony.
24.5.2019 - 14:49
+2

Big brother

 

V minulosti bolo vela prípadov, kedy sa hrač, ktorý prišiel z druhej českej ligu presadil na Slovensku. Jednoducho tam je vačšia konkurencia a v druhej lige maju aj šikovnych hračov.
24.5.2019 - 15:02
0

fanke27

 

áno to je pravda čo sa týka jeho pôsobísk, napriek tomu ako hovorím, kvóta je 6+1.. máme tu už Čížeka.. takže som čakal niečo papierovo lepšie.. keby aspoň bol na pomedzí 1.ligy a extraligy a mal 19r. tak ako keď prichádzal Koch.. ale má 24r. a do lepšej ligy sa ešte nepozrel..
aj taký Lenďák prišiel z Kladna, kde si ho tiež chválili a ako sa presadil?

opakujem, netvrdím že Repe bude zlý, možno fakt konečne máme dobrého manažéra, ktorý má nos na talenty a možno Repeho budeme ešte oslavovať..
ja len hovorím, že Kladno a Dánska liga nie sú papierovo zárukou kvality, rovnako tak ani QMJHL a slovinská repre.. ďalší príklad, slovinský repre bek Pretnar..
24.5.2019 - 15:21
0

SmrtkaBA

 

Cizek ma uz odohrate 3 sezony cize sa neberie ako cudzinec.
24.5.2019 - 20:56
+1

topska

 

Mal ale na to zodpovedajuce zmluvy? Lebo nie kazdy to splna.
24.5.2019 - 21:19
0

fany

 

Toto sa tiež mení.Musí mať slovenský pas,alebo 10 rokov na Slovensku.
24.5.2019 - 22:09
0

Magma

 

Kriste Pane ako mozes napisat taku hlupost, ze v minulosti hral QMJHL? To je co za meritko? A ked uz sme pri tom, tak v slavnej lige QMJHL odohral s katastrofalnym +/- hodnotenim (-40). Zasa nemusis bezhlavo kazdeho noveho hraca obhajovat, aka super kupa.

Uvidi sa az v zapasoch, ale na papieri nevyzera o nic lepsie ako priemerny Slovensky obranca....A to nehovorim o "skusenostiach z repre" Ale z repre akeho teamu?

To tu nabuduce moze prist Rumun so skusenostami z "repre".

PS: Skokan, Chovan, Rapac super...zvysok sa uvidi
25.5.2019 - 11:43
+7

UssKe

 

Inak rýchlo sme skončili so zámorskými hráčmi
24.5.2019 - 13:34
+5

Impulse2

 

Zatiaľ pohodička,konečne to nevyzerá byť na "posily" tzv doplnenie kádra,ale fakt že na posily. Ta obrana vyzerá byť celkom gut,ale ešte 2 obrancov by som bral,jedného akým bol Konig a druhého niečo ako Dudáš,ale aby nebola každá druhá prihrávka icing.
24.5.2019 - 13:36
+1

ŠIMIKE

 

v com je obrana gut ? koch jediny obranca poriadny
24.5.2019 - 13:52
+5

Impulse2

 

Koch,Čížek,Slovák,Repe to je zatiaľ nad rámec dobré + ešte niečo/niekto príde takže to podľa mňa bude ok.+ Juniori Manak,Cibák nevyzerali zle,aspoň u druhého menovaného.
24.5.2019 - 16:52
0

ŠIMIKE

 

ved to je zufale..zatial je ta obrana katastrofalna..slovaka uz nemali znova brat do KE..cizek mal ist uz pred rokom prec..a ten slovinec ? ledva dal dansko a 2. cesku ligu ..a cisla mizive u vsetkych..to chce aspon 4 novych obrancov a zatial je tento tim suverenne najhorsi za 4 roky
24.5.2019 - 17:15
+3

Impulse2

 

Slovák mal docela prehľad v hre,a určite nám pomohol v playoff,čížek máš pravdu,ale možno dostal iný pohovor a bude hrať aj s iným prístupom. Repe neviem,ale Štastný by si ho nevyhliadol len tak
24.5.2019 - 18:41
+1

matoguco

 

No pekne ... Košice kúpia za chvíľu všetko čo vie hrať hokej ...
24.5.2019 - 13:36
+1

TomsKE

 

No vsak a co robia vykradaci ligy? Presne to!
24.5.2019 - 17:51
+2

radopKE

 

Mišo Chovan je hladný po titule. Jeho slzy v očiach po vypadnutí v minulej sezóne, to jasne dokazujú. David sa už dopredu ospravedlnil Pooradčanom, že zakotvil v Košiciach no a na Slovinca som teda sám zvedavý. Len je nejako ticho okolo brankárov a to sa mi nezdá. Chlapci, vitajte.
24.5.2019 - 13:37
+2

ctibor

 

No mne by skor pacilo, ak by Kosice sli nitrianskou cestou a to stiahnut k sebe nejakych mladikov zo zahraniciam ktori nehravaju pravidelne. Taky Milos Roman nepodpisal este zmluvu s Calgary a zrejme ani nepodpise tento rok. Mozno by nebolo zle ho oslovit.
24.5.2019 - 13:41
+9

Tino

 

tak: presne ...ja cakam prave taketo mena...zatial sa to javi ako hlava nehlava, od KE ocakavam ze tak ako dostal Koch prilezitost v obrane a cyhti lsa jej dostal sa do repre potiahnu hore aj nejaky talen, kludne 2 z utoku, pripadne aj v brane...ale ze talent, nie vatu
24.5.2019 - 14:01
+2

ctibor

 

Presne tak. Rado Bondra mal byt uz davno, Hrehorcak, Tomek do brany, Oleksii Myklukha do tretej lajny...tych moznosti je strasne vela. Kosice maju asi najlepsie podmienky a jednoducho ziaden schopny prospekt v zostave. Mozno az na Kocha.
24.5.2019 - 14:06
+2

Tino

 

mozno: nieco chystaju ak nie, velke sklamanie...davame xte prilezitosti v podstate lemplom a nezabojovat o mlade talenty ktore su, nie ze nie...ja som videl blizku buducnost prave v tomto a toto je zaroven koncepcne , systemove riesenie, tiez riesenie ktore realne pomaha svk hokeju....
24.5.2019 - 14:25
+2

SmrtkaBA

 

Vsak ma prist Milos Roman ak nedostane zmluvu v zamori.
24.5.2019 - 21:37
0

BlackCrow

 

Tak Roman by bol Jackpot.. Úplne by stačil len om pre nadchádzajúcu sezónu
24.5.2019 - 21:53
+1

Tino

 

este: udrzat kocha resp ho nejako inspirovat aby na sebe neprestal makat
24.5.2019 - 23:11
+1

BlackCrow

 

Tak tak. Minulú sezoónu mal pár zápasov že by som s ním vyrazil futrá ale tak treba byť trpezlivý...
25.5.2019 - 6:07
0

Tino

 

dostal: prilezitost v repre aku nedostava hocikto preliezol az na MS kde aj realne hral neviem ci s nim niekto z repre A team kecal verim ze ano ale aj keby nie znameniel ze ma na sebe dalej makat dostal akurat tolko ze ho hadam ani nenapadne uspokojit sa s tym co uz dosiahol...on moze byt zaroven prikladom pre dalsich.
25.5.2019 - 9:50
+2

Tino

 

ak: je to pravda fajn a budem ticho...presne o tychto chalanoch pisem...nie vsetkych vyjde co chcu v prvom rade a ja chcem aby kE bola ich 2. volba...
24.5.2019 - 23:12
+1

fanke27

 

vy si niektorí myslíte, že tí hráči asi čakajú len na Košice..
minule tu niekto písal, že o Rada Bondru aj bol záujem, ale chce ešte byť v zámorí..

ďalšia vec, veľmi dobre vieme aký je košický fanúšik náročný.. už tu vidím ako by košický fans mali strpenie s dávaním priestoru takýmto mladým hráčom..

tu prišiel napr. taký Rapáč, ktorý je stále mladý, má 25, perfektné fyzické parametre, bojovník, takmer bod na zápas a už vidím, že ak náhodou nedá v 10tich zápasoch 10 bodov, tak sa tu vyvalí hneď plno košických odborníkov a mu naloží aký je neschopný..

ja viem, že ste mnohí teraz videli MS a ste nadšení z toho, čo tam tí mladí chlapci dokázali ale na to aby mladí mútili vodu v dôležitých zápasoch, tak na to musia mať aj nejakú kvalitu..

a mladých fakt talentových chlapcov je najväčší problém zlákať na Slovensko
24.5.2019 - 15:10
+6

Tino

 

ujasnime: si jedno aby sme sa nezamotali v nezmysle ktory mam pocit podsuvas...ja nikde nepisem ze to bude lahkenze cakaju len na KE...alezaroven od KE ocakavam zeurobia cosi navyse...25 rocny rapac je vata...za tie dlhe roky sme si zvykli tesit sa zcohokovlek ale talentovany hrac vyzera inac..3ozumiem ze nemozeme mat team prepchaty chalanmi ktori chcu a vedia ze tam treba aj rapacov a fajn ked je v KE ...nebudeme si tu hadam nahovarat ze aky uau ulovok toto je...neviem ake mas od klubu ocakavanie ty ja ocakavam ze pomoze sebe a svojim dielom prispeje aj repre tak ze daju priestor chalanom o ktorych treba zabojovat.....cely tvoj prispevok mi pride ako pokus o zlahcovanie , ako keby mi nejaky vychytraly manager zalezeny roky v strukrurach HC chcel vysvetlovat ako a preco sa neda....tak nejako by som to asi napisal keby som chcel mutit vodu.
24.5.2019 - 15:21
+3

fanke27

 

pochop ale jedno, že tvoja predstava dať v KE šancu fakt talentovým hráčom je nereálna

KE musia dosahovať nejaké výsledky, ak ich nedosahujú, ako posledné sezóny, tak je tu obrovský oheň na streche..
preto v tíme musí byť kvalita..

ale kvalitný mladý hráč, ktorý by v KE dokázal dostať klub na najvyššie pozície tu nepríde !
takýto chlapci ktorý dostali šancu aj v A-čku KE odišli za more/do zahraničia.. nechcú byť na Slovensku !

tak mi tu napíš kto si myslíš, že by z mladých talentovaných hráčov prišiel na Slovensko hrať ale zároveň aby to bol taký hráč, ktorý prinavráti Košiciam titul !

a sory ale Bondra, ani Hrehorčák takú kvalitu ešte nemajú.. Bondra bol rád, že spravil konečne nejaké body v slabej ECHL.. a aj to taký Bondra ani sa nechce vrátiť na Slovenko..

treba sa pozrieť troška reálne na to, že takýto chlapci sa tu nechcú vracať ale chcú sa presadiť rovno v zahraničí..

takže tvoj úmysel je síce pekný ale nereálny..

a ak je reálny a sa tak tomu rozumieš a máš taký prehľad o mladých talentovaných hráčoch, tak nám tu daj aspoň 10 mien, ktoré by mohli hrať za KE a ktoré by zároveň mali takú kvalitu aby nám tu vrátili titul..

a len tu prosím nepíš fantásmagórie ako hore Ctibor, ktorý dáva 16 ročného chlapca Myklukhu do 3. formácie.. lebo zase sme pritom, že áno chlapec je talent, ale nie je to zase superhviezda, že by v 16tich takýto chlapček dotiahol KE k titulu..

preto opakujem, napíš aspoň 10 hráčov, ktorí sú mladí talentovaní, bolo by aspoň trocha reálne aby prišli do KE a aby mali už teraz natoľko vysokú kvalitu, aby dotiahli KE k titulu.. čakám na argumenty..

a nie na nereálne snívanie
24.5.2019 - 15:46
+5

Tino

 

opakujes: sa ty budem aj ja ...ano nie je to lahke ano liga nema este take meno...a cez to vsetko ocakavam ze management zabojuje a niekoho adepta na repre , mladeho perspektivneho hraca do KE dovlecie...kludne aj dvoch..posledne 2 roky sa z nasej ligy do repre chodi ke su top svk klub vychodiskova rokovacia pozicia slusna..mmlady ktory ma vyssie ambicie sa vie prdat aj z ke...treba on zabojovat...mne sa nechce citat litanie ako a preco sa neda...beirme to od teba , ok no name fanusik na webe od management ocakavam uplne iny pristup...projekt U20 ide do pecka nahradit ho musia kluby nie otom hovorot ale robit to...aj kE by mali prispietr svojim dielom zaroven pomoct aj sebe
24.5.2019 - 16:31
+2

fanke27

 

ja ti nehovorím litanie, ale fakty..

a ti hovorím, že snívaš s ružovými okuliarmi.. preto ti hovorím, že ak máš prehľad o hokeji, tak daj aspoň pár tých mien u ktorých je reálne, že by prišli do KE, mien z ktorých by nám spadla sánka, mená ktoré sú lepšie a kvalitnejšie už teraz ako Rapáč (ktorým opovrhuješ) a zároveň mená ktoré potiahnu KE k titulu..

ja také nevidím v slovenskom hokeji.. ty áno, tak nám ozrejmi s kým by mali KE rokovať a koho tu dotiahnúť..
inak si len tárajko, čo sníva

zatiaľ je tvoj názor len v rovine ako sa traduje vtip o ženách.. typu: "viem že to chcem, ale neviem čo"

ty vieš, že by mali Košice mať super talentovaných hráčov ale nevieš koho.. a nevieš preto, lebo ten výber nie je.. to talentované čo kvalitu má, tak na Slovensko nepríde.. a tí mladí čo ostatnú, tak zase nemajú kvalitu aby už teraz boli lepší ako Rapáč, ktorým opovrhuješ a aby Košice zároveň potiahli k titulu..

preto ti hovorím, netáraj ale argumentuj.. ak sa vyznáš do hokeja a máš prehľad, tak nám tu daj mená.. tých chlapcov nie je tak veľa, so 15 cca Slovákov v zahraničí.. nechcem od teba tak veľa..
24.5.2019 - 17:01
+4

pokemon33

 

same dristy: "a sory ale Bondra, ani Hrehorčák takú kvalitu ešte nemajú" ... taketo nieco si hovorili ludia pred uplynulou sezonou o Bucekovi ci Liskovi... Liska hral KHL a je to rocnik ako Hrehorcak! pre take zmyslanie ake mas ty je SK hokej v sraskach
24.5.2019 - 20:36
0

topska

 

My by sme Hrehorcaka chceli v PP ale ze velmi!
24.5.2019 - 21:18
0

pokemon33

 

Hrehorcak by mal byt hrac o ktoreho by sa mali kluby na SK trhat! a nie tu panko v diskusii zadre ze nema kvalitu
24.5.2019 - 21:26
+1

fanke27

 

ja som nepovedal, že nemá kvalitu.. ja som povedal, že nie sú takíto chlapci ešte natoľko vyspelí aby ustáli tlak v KE a doviedli ich k titulu.. to je rozdiel..

a tiež je rozdiel porovnávať Lišku, Bučeka s Hrehorčákom a Bondrom..
Liška a Buček vynikali už na MS20 narozdiel od Bondru a Hrehorčáka
24.5.2019 - 22:23
+1

pokemon33

 

Hrehorcak ma na to aby zahral dalsiu sezonu to co Bucek v Nitre...strelecke schopnosti ma porovnatelne plus je rychlejsi, sudit ho na zaklade jednych MS20 je kratkozrake,pozri sa na zaciatok sezony a trapenie Buceka, kto by vtedy povedal ze bude MVP(samozrejme netvrdim ze Hrehorcak bude hned MVP,ale 20plus golov je u neho realnych)..po dobrej letnej priprave nevidim problem aby neziaril v KE ci v inom extraligovom muzstve...
24.5.2019 - 22:40
0

Tino

 

tak : verim ze fanke je len zmateny fanusik z HP nie niekto z HC schovavajuci satakyto nickname...ak takto uvazuju divaci ok ak by takto uvazovali ludia ktori realne hokej robia cele zle zaroven vysvetlenie preco sa motame dokola v srackach...
24.5.2019 - 23:14
+7

fanke27

 

ešte že ty nie si zmätený a vieš vecne argumentovať šašo
25.5.2019 - 8:53
+5

Tino

 

uz: ako chces ja s tebou nebudem bojovat sledujem ze prve co ta napadne je ako sa neda..no tak fajn s tym nic nenarobim mozem len dufat ze v HC uvazuju ludia inac....
25.5.2019 - 12:22
+4

fanke27

 

pozri sa, vyzval som ťa asi 10x nech nám povieš ako sa to dá.. ak máš prehľad a rozumieš sa hokeju, tak nám daj pár tipov ako zlákať mladé nádejne talenty slovenska a daj nám presné mená o koho by malo ísť..
inak je to tliachanie do vetra..

vieš aj ja by som chcel aby mi na narodeniny prišla zaspievať nejaká super hviezda z USA ale asi nepríde, aj keď by som dobre zaplatil..

to isté platí aj pre všetky slovenské kluby.. nie raz, nie dvakrát bolo povedané, že naši mladí hráči tu hrať nechcú a nemajú záujem, respektíve majú nekresťanské požiadavky na platy, a to nie sú moje výmysly, ale slová pomaly každého funkcionára v lige !

takže ak ty si myslíš, že si objavil Ameriku a máš návod na to ako tu prilákať mladé slovenské talenty a vieš kto by tu mal prísť, tak sem s tým.. už fakt asi 10ty krát ťa vyzývam, daj nám nejaké príklady, bavme sa vecne, s faktami..

lebo zatiaľ si tu povedal len svoje nereálne sny, že v KE by sa mali sústrediť slovenské talenty a byť základom repre.. zatiaľ len táraš a táraš lebo podľa mňa nemáš absolútne prehľad o týchto veciach..
keby si mal, tak sa už dávno so mnou bavíš s argumentami a bavíme sa o konkrétnych hráčoch.. ale ani na 10ty krát mi neodpovieš, lebo nevieš, lebo nemáš prehľad

myslíš, že slovenské kluby by nechceli našich mladých top hráčov??? myslíš že o nich nie je záujem? myslíš, že si objavim fakt teraz Ameriku s týmto nápadom?
každý ich chce ale oni nechcú pôsobiť na Slovensku ! ešte stále ti nedochádza pointa?

a keď si myslíš, že všetci funkcionári v kluboch, alebo aj ja sa mýlim, tak nám daj nejaký konkrétny argument ako ich tu prilákať, motivovať a daj nejaké mená kto by bol reálny aby prišiel..

ale toto nenapíšeš, lebo jednak nemáš prehľad a jednak ani nevieš v tomto smere argumentovať.. len dokolečka na mňa útočíš to je jediné čo vieš

25.5.2019 - 18:42
+5

ctibor

 

A dalsia vec...v muzstve su hraci a hraci. Tlak zo zlych vysledkov by urcite nelezal na 18-19 rocnych chalanov ale na hracoch ako je Hascak, Chovan a spol., lebo to su hraci, ktori maju tahat KE k titulu. A porovnat kvality Lisku s Bucekom s kvalitou Hrehorcaka nie je vobec rozdiel. Hrehorcak ma potencial ich napodobnit. Oleksii Mykluhha nebol vtip, bol to pokus stiahnut si ho do organizacie a mozno aj tym, ze sa mu ponukne uz miesto u muzov v nejakej nizsej lajne alebo by sa mu ponuklu miesto v 1.lige v Humennom, pricom gro zapasov by hral za juniorku. Neviem, ale tych moznosti je vela a s mladymi treba robit koncepcne. Kosice maju take podmienky, ze vedia preplatit Chovana zo Zvolena, tak neverim, ze ak by bola vola, tak by aj so svojimi prospektmi vedeli narabat lepsie.
25.5.2019 - 11:39
+1

Brasidas

 

Lenze pre ten rozvoj potrebuje hrat trochu viac ako len v "nejakej nizsej lajne". To, ze podaval Nagyovi flasku na striedacke mu okrem zazitkov a dobreho vyhladu na lad vela neda.
Osobne si myslim, ze ani taky Zitny sa u nas nikdy nepresadi, pokial ho budeme stale dopisovat do stvorky. Ak chce klub vychovat hraca s ofenzivnymi prednostami, tak musi obetovat jeden lukrativny post, zariskovat a dat mu priestor.
Vo finsku sa to deje, jednu sezonu omladia, mozno to nevyda ani na PO, ale dalsiu sezonu to uz ma svoje ovocie, ale tam sa pracuje s tou mladezou trochu inak.
25.5.2019 - 12:19
0

fanke27

 

Bondrovi, Jurčovi, Gernátovi, Černákovi neboli myslíš ponúknuté miesta? dokonca nie v 1. lige na farme ale v A-čku.. a kde sú?
takéto talenty, rovnako ako aj Mykluhka, o ktorom snívaš ti tu neostanú hrať.. trepú sa za lepšími podmienkami do zahraničia, lebo vedia že tam im vštiepia úplne iný systém ako na Slovensku..
pokiaľ sa nezmení liga a celkovo systém výchovy na Slovenku, čo sa nedá zmeniť lúsknútim prsta a výrazne sa nespraví pokrok ešte podľa mňa min takých 5-10 rokov, kedže je to dlhodobý proces, tak dovtedy ti tu žiadny takýto mladí hráči nebudú ostávať..

tak ako som vyššie písal Tinovi, čo si myslíte obaja že ste objavili Ameriku? myslíte si, že v KE si tu nechceli udržať top talenty? chceli ale vždy tí lepší chlapci sa hneď trepú vonku a nemajú tu záujem ostať aj keby mali miesto v A-čku a dobrý plat.. už to pochopte.. a to sa nezmení len tak.. Slovensko zaspalo dobu.. tu treba zmeniť všetko a potom možno o 10 rokov sa môžme baviť o tom, že takéto talenty tu môžu ostávať..

25.5.2019 - 18:51
+7

Tino

 

ber: to ako ulet...takyto postoj vysvetluje mnohe svk realie zaroven verim ze je to uz len ojedinely nazor
24.5.2019 - 23:25
+2

ctibor

 

Tak to uz hej...neviete sa dostat do semifinale, ale ohrnate nosom nad mladymi top slovenskymi prospektmi. Ale tak snad tento uz asi 10-ty pokus o vykup toho najlepsieho z inych klubov vam ten titul pomoze vyhrat.

24.5.2019 - 21:20
+1

Big brother

 

Chovan je dobrá posila pre Košice, to je vyborny hrac na nasu ligu. Skokan tiez, skusenosti sú. Repe vyzera na papieri slabý, ale tak hadam vedia preco ho berú.
24.5.2019 - 13:44
0

Big brother

 

Ked si pozrieme tu zostavu, tak utok vyzera že bude vyborný. Su tam rozne typu hračov, aj technicke typy, strelci, aj hrači na čiernu robotu. V Košiciach zatial chyba ofenzivny obranca, na to sa treba sustredit.
24.5.2019 - 13:48
+2

lukiasko

 

Lapšanský - Trenčín
Haščak - Košice
Rapáč - Košice
Skokan - Košice
Bodák - Vítkovice
Štrauch - Poprad
Hrehorčak - ?
Vandas - ?
Svitana - ?
Bondra - ?
Žiak - ?
Brejčak - ?
Buc - ?

Aspoň tri otazníčky by sa mi páčili keby boli Poprad... Brejčak neverím...
24.5.2019 - 13:52
+4

Big brother

 

Ja by som bral do Dukly Kukuču.
24.5.2019 - 14:24
+1

Izo

 

bude Čacho ml. , možno niekto ako Chromiak ,Haščák ,Luhový. Pre Kukuču by nebolo moc miesta a zas nemôžme ani hrať s desiatimi juniormi...
25.5.2019 - 12:38
0

pokemon33

 

???: je ti jasne ze Cacho ml. uz nie je junior? a vlastne uz ani Kukuca nie,potom o akych desiatich junioroch tocis
25.5.2019 - 12:45
0

Izo

 

nazval som ho preto tak lebo má ešte len 20r. Čo už samozrejme moc neni.
Ale pre niehoko bol junior ešte stále aj Hudec a Pardavý ml. a mal pocit že ich treba ešte skúšat ďalšie 2 roky
26.5.2019 - 6:07
0

MACEK40

 

Brejcak by mal ostat vo Finsku a tipol by som ze Hrehorcak pojde podobne ako Bodak do Ceska
24.5.2019 - 18:48
+1

FanOfNorth

 

podla mna bondra a svitana ostanu... jeden z nich urcite
28.5.2019 - 14:23
0

Chamois13c

 

Uz len cakat kedy to topska zverejni riaditel pisal ze rokuje s 3mi utocbikmi a odtedy podpisali karteruda cize este dvoch musi
28.5.2019 - 14:30
0

jaro7

 


Hascak - Chovan -Skokan
Bezuch - Suja - Rapac
Jokel - Petras - Bellus
Vrabel- xxX - Zitny... Kover,Mily
24.5.2019 - 13:54
+1

UssKe

 

Prečo pchate toho Žitného do štvrtej pätky ? Chlapec ma potenciál a ten musíme prebudiť vo vyšších formáciach . Vo štvrtom útoku nech sa otlakaju Suja s Hricinom
24.5.2019 - 14:39
+14

jaro7

 

Hricina uz za Kosice nenastupi uz trenuje inde.
24.5.2019 - 18:31
0

Impulse2

 

Amen ak to je pravda
24.5.2019 - 18:36
0

jaro7

 

Je to zle alebo si rad?
24.5.2019 - 18:46
0

Impulse2

 

som rád
24.5.2019 - 18:52
+2

Impulse2

 

A kde trénuje ? Mi?
24.5.2019 - 18:52
0

LenTak93

 

áno, v Košiciach skončil
24.5.2019 - 20:32
+2

Ricardinho13

 

Konečne.
24.5.2019 - 21:20
+11

Daewo_KS

 

Dudasovi je vo Vsetine smutno tak mu vybavil try-out
24.5.2019 - 23:32
+3

Ricardinho13

 

Diskotekové bary vo Vsetíne si môžu mädliť ruky, že budú mať stáleho zákazníka.
25.5.2019 - 7:57
+4

WinnipegJets

 

Jokel je slaby hráč na extraligu, ja by som to kľudne poskladal aj s našimi mladými vyššie.

Haščak - Chovan - Petráš
Skokan - xxx - Rapáč
Bezuch - Bondra - Žitný
Hričina - Suja - Belluš
24.5.2019 - 14:49
+4

emcoRKE

 

Jokeľ jeden z najlepších hráčov v KE pomer cena/výkon/čas na ľade , slabý na extraligu určite nie je
24.5.2019 - 16:25
+4

WinnipegJets

 

Ja ti neviem teda
24.5.2019 - 20:27
0

SmrtkaBA

 

Ked nevies tak potom naco pises z brucha bludy.
24.5.2019 - 21:39
+1

WinnipegJets

 

Čo ste jak. Jokeľ tu má dva účty alebo čo
24.5.2019 - 21:52
0

SmrtkaBA

 

Ked nevies tak potom naco pises z brucha bludy.
25.5.2019 - 0:45
+1

WinnipegJets

 

Nepi smrtička
25.5.2019 - 0:54
+1

emcoRKE

 

sledujem ho veľmi pozorne , dobré korčuľovanie, bojovník na pohľadanie a skromne si dúfam povedať že keby dostal šancu aspoň v tretiom útoku tak nám všetkým ukáže čo v ňom je. Ledva dostal šancu minulú sezónu , ale vždy makal a dalo sa na to pozerať.
25.5.2019 - 1:01
+1

loki12

 

ked ma jokel dobre korculovanie tak to tam mozme ist aj my z hp nic v zlom ale jokel nema ke co ponuknut radsej nech na jeho mieste hraje vrabel alebo hudak
25.5.2019 - 12:55
+1

squad

 

...: Hrehorcaka by som bral do kosic po nitrianskom vzore
24.5.2019 - 13:57
+7

Sony

 

Bondra,Svitana Abdul ostávajú v PP zdroj priamo od nemenovaného hráča PP.
24.5.2019 - 14:04
+4

Turky39Pp

 

ak je to pravda tak parada
mna by este mozno Vandas potesil ale ked bude ako Skokan ci Hascak ktory pojdu po peniazoch nech radsej ostanu tam kde su
24.5.2019 - 14:18
+3

Chamois13c

 

Sony: Par dni dozadu sa vyjadril riaditel ze Abdul zrejme nie.. Ak by bolo tak ako pises tak utok by uz bol asi full
24.5.2019 - 15:26
0

Hc-Ke-1

 

Ešte keby Lacike podpísal tak to by mi stačilo
24.5.2019 - 14:10
+3

rasticek

 

A čo na to maestro "vykrádačiligy" Urpiner?
24.5.2019 - 14:11
+4

gabi98

 

Je pomaly 14:30. On o takomto case je uz pod obrazom Bozim.
24.5.2019 - 14:21
+15

Sunkafit

 

Tebe pride sprava
24.5.2019 - 15:01
+4

topska

 

ne uz nechodia a asi som ho tak nasral ze uz na mna ani nereaguje v komentoch Moj zivot je znovu o cosi chudobnejsi
24.5.2019 - 15:57
+3

Sunkafit

 

ale chodia len treba vedeť
24.5.2019 - 16:32
+2

topska

 

namiesto "ne" malo byt "mne"
24.5.2019 - 16:49
+1

noano

 

kapesniček troska?
25.5.2019 - 11:17
+1

topska

 

nerozumiem
25.5.2019 - 15:01
0

LAUDEO

 

som zvedavy kto nahradi CHOVANA velka strata -nvm co je pravda - PULIS naspat do HKM ale to asi tazko no budeme cakat
24.5.2019 - 14:12
0

dukla15

 

Pulisa by som si vedel predstavit v Dukle
24.5.2019 - 14:18
+2

Dzunkes

 

Pula chceli v KE som cital predtym
24.5.2019 - 15:08
0

Jokila39

 

Tak tento rok to bude opäť tím srdciarov

OT: Niekto niečo nove v BB ? (Pre toho harmonikára čo mu to veľmi vadí tak aby aj teraz bol spokojný)
24.5.2019 - 14:15
+8

Rolba

 

v bb máte s tými kardiakmi skúsenosti,áno?
24.5.2019 - 14:52
+2

Ricardinho13

 

Ani jedna diskusia v predsezónnom období o Košiciach ti nemôže ujsť a musíš všade zabŕdať.
24.5.2019 - 14:58
+6

Jokila39

 

Ako zabŕdam ? Však idu k Vám len pre prachy tak isto ako išiel Pulli, Brophey, Kafka a spol... a čo je zle na tom, že sa spýtam či niekto nevie čo je nove v BB ?
24.5.2019 - 15:16
+2

UssKe

 

A ku Vám prečo chodia ? Za turistikou a sebapoznaním?
24.5.2019 - 15:21
+18

Jokila39

 

Spraviť dobrú sezónu aby sa ďalej posunuli v kariére to si si nevedel aj sám odpovedať Michel ?
24.5.2019 - 15:29
0

Ricardinho13

 

Máš pravdu, k nám hráči chodia len kvôli prachom. Pozabudol som, že u vás hrali a hrajú hráči za cukríky.
24.5.2019 - 15:36
+7

Jokila39

 

Higgs mal v Grazi a aj po sezóne lepšie platove ponuky z iných tímov a aj tak išiel k nám a povedal, že penaize niekedy niesu na prvom mieste a vracia sa do BB lebo sa tu cíti dobre a miluje to tu

Akoby to Wedro ukončil..
Takze tak cukrík
24.5.2019 - 15:47
+3

fanke27

 

aj Bartánus išiel ku Vám preto lebo sa v BB lepšie cíti ako v rodnom meste?
24.5.2019 - 15:48
+10

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
gabi98

 

Ja som pocul, ze Bartanus bol v BB ochotny pristupit na zmluvu bez naroku na mzdu. Az tak mu BB ucarila.

Jednoducho, srdiecku nerozkazes.
24.5.2019 - 15:58
+19

Jokila39

 

Škoda, že taká zmluva ani neexistuje ale skúsil si
24.5.2019 - 16:04
+1

topska

 

Ako ze nie? Nebol by prvy ani posledny.
24.5.2019 - 16:12
+2

Jokila39

 

Handzuš keď u nás hral “zadarmo” tak sa to riešilo a zmluvu musel mat podpísanú, ktorá bola na 1€ podpísaná
24.5.2019 - 16:30
0

topska

 

Sorry az tak som to nemyslel doslovne
24.5.2019 - 16:49
0

fanke27

 

och môj bože.. ty aj vieš pochopiť pointu a srandu..
24.5.2019 - 17:03
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
loki12

 

prisiel si si kopnut kopol si si tak mozes spokojne odist
PS dufam ze uz mate peniaze aspon na ligu ked to uz nie je na LM
25.5.2019 - 12:57
0

Markomarkovič

 

Nechápem prečo koval hovoril že musíte zlacnit team keď všetci hráči hrajú u vás iba zo srdcom a zadarmo
24.5.2019 - 16:15
+6

Tizo BLOG

 

to povedz slovanistom
24.5.2019 - 18:37
0

Pietro10

 

Hraci k v chodili, lebo ste farma slovana a v kutiku srdca dufali, ze ked im vyjde mega sezona tak sa pretlacia do KHL ..to ze sa citia fajn, to nemyslis vazne..taketo smiesne klise
24.5.2019 - 16:48
+9

Tizo BLOG

 

cize za tym bude zenska..a nie podmienky
24.5.2019 - 18:37
0

Ricardinho13

 

A ty vytiahneš jedného jedineho hráča z toho milióna, čo sa u vás prestriedalo. Stále musíš mať svoju pravdu.
24.5.2019 - 19:55
+1

LenTak93

 

kto si teraz zobere v Košiciach 10ku?
24.5.2019 - 14:15
+1

MaxSBA

 

Suja
24.5.2019 - 14:17
+8

warn1ng

 

Tu je ten zvolenský úsporný režim: „Je to pre nás veľká strata. Chceli sme Miša udržať, oproti minulej sezóne sme mu ponúkli aj lepšie podmienky, no zjavne to nezavážilo. Som veľmi sklamaný, jeho rozhodnutie beriem niečo ako útek z nedokončeného boja. Napriek všetkému Michalovi musíme poďakovať za odvedené služby a popriať mu v ďalšej kariére veľa úspechov“.
24.5.2019 - 14:22
+1

ajwen77

 

U*ral by som sa ak by ZV boli vo finale s KE a Zvolen by bral titul...
24.5.2019 - 14:26
+12

Ricardinho13

 

Veľká frustrácia ide z teba.
24.5.2019 - 14:59
+21

Farrokh Bulsara

 

Aj to sa môže stať, niečo podobné sa stalo v NHL Hossovi
24.5.2019 - 15:08
+1

ajwen77

 

Na to Som narážal a som úplne v kľude...
24.5.2019 - 15:16
0

V*I*S*A*GOLD

 

alebo by boli vo finále v drese ZV a KE by brali titul ...
24.5.2019 - 21:27
0

Myšo

 

Sklamanie, prestup som čakal, no nemyslel som si, že pôjde k niekomu v našej lige..skôr som tipoval Česko... Podkan to povedal najlepšie "Som veľmi sklamaný, jeho rozhodnutie beriem niečo ako útek z nedokončeného boja."
24.5.2019 - 14:28
+4

trevor

 

Tak v KE sa po posledných sezónach zdravo nasrali a je to cítiť. Vyhliadnutých hráčov chcú za každú cenu dotiahnuť a preplatiť konkurenciu, čo je samozrejme normálne. Mišo bol vo ZV vždy 50% celého útoku, paradoxne práve preto je to podľa mňa po posledných dvoch sezónach dobré riešenie pre neho aj pre ZV klub. Vo ZV to treba obmeniť od podlahy. Viem si predstaviť naspäť hráčov ako napr. Bruno Mráz či Klhúfek.
24.5.2019 - 14:29
+3

fany

 

Presne tak.Od PODLAHY!!!! Len škoda,že podlaha zostáva a menia sa len figúrky.Ja Mišovi držím palce.Už len kvôli tým drístom na jeho adresu sa mu niet čo čudovať.Ak v KE zostane Laco a medzi 6 legionárov sa ešte vmestí jeden môj obľúbenec,tak sa známy na východe môžu počas sezóny tešiť na návštevy
24.5.2019 - 22:21
+1

Kurolišek

 

Takže reči o tom, že budú hrať len Česi a Slováci za Košice boli nepravdivé? Repe?
24.5.2019 - 14:29
+1

UssKe

 

Slovinec , ktorý hovorí Česky .
24.5.2019 - 14:32
+3

Kurolišek

 

tak snáď tam nebude len do počtu.
24.5.2019 - 14:46
+1

aladino

 

To znamena, ze kapitan uz tomuto muzstvu neveri. Miso to si posral
24.5.2019 - 14:42
+3

xhrubecrevox

 

Chovan okej beriem. Skokan ten podla mna nijako nevynika, posledne sezony nic extra, nevravim ze musi byt zly ale vyhradne ako "posilu" by som neoznacoval, Repe vyska/kg na obrancu asi tak normalne no, herne nevim ... cize zo vsetkych podpisov zatial Chovan ok, zvysok doplnovacka 1 za 1 nic ine. V podstate preplatia to co ine kluby na dalsiu sezonu nevedia a trochu usetria lebo stale su asi lacnejsi ako kanadan, american, rus a pod. Pa.
24.5.2019 - 14:50
+1

Chamois13c

 

Tak zatial je to v ke s prepacenim projekt,, Slovan" ale prisli kvalitni hraci drzim palce
24.5.2019 - 14:55
+1

sallem

 

Miso, srdciar
24.5.2019 - 14:56
0

Big brother

 

Srdciar belasého typu.
24.5.2019 - 14:59
+5

sallem

 

Asi tak
24.5.2019 - 16:55
0

Ricardinho13

 

Miro Lažo, Ján Lipiansky alebo Dušan Pašek sú príkladom toho, že aj belasí srdciari, dokázali prikývnuť na ponuku Košíc v minulosti.
24.5.2019 - 15:04
+6

Tesla

 

Najlepší Bratislavčan v KE bol podľa mňa Stano Gron
24.5.2019 - 15:16
+20

Ricardinho13

 

Samozrejme na Stana Grona som v rýchlosti zabudol. On s Rudom Hunom boli veľmi dobre zohratá dvojica.
24.5.2019 - 15:30
+6

Lukash_ke

 

Áno!
24.5.2019 - 23:16
0

DeJwOoHC

 

Mňa by len zaujímalo čo je s tým Ružičkom...nikde sa nič o ňom nepíše. Bol, a už nie je.

Taktiež by ma zaujímalo čo je s Martinom Bačom. Pokiaľ viem tak tam mal vynechať len jednu sezónu a tiež sa po ňom zľahla zem. Taký obranca s dobrými fyzickými parametrami by sa zišiel ako soľ
24.5.2019 - 15:05
0

Ricardinho13

 

Presne tak, Bača by sa nám teraz veľmi hodil.
Celkovo tá obrana je zatiaľ nemastná neslaná. Chýbajú jej dvaja-traja kvalitní zadáci.
24.5.2019 - 15:10
+2

Sani

 

Kosice: ...pripada mi to, ze persony sa menia, obmeny sa robia...ale uroven toho kadra zostava furt rovnaka...
24.5.2019 - 15:09
+10

Tino

 

z toho: co sa podpisalo mne vychadza to iste...ale tak mozno z nich vyzmykaju cosi navyse bohvie...zatial nic systemove,konstruktivne aj smerom k repre...
24.5.2019 - 15:23
+4

Dzunkes

 

Zas prrrr no...Vandas tiez siel radsej do ZV ako do svojho PP vieme preco
24.5.2019 - 15:10
+3

FP-Romanides

 

Ja si myslím že prestup do Košíc bol chyba, pre pár šupov stratí Chovan na sklonku kariéry svoju tvár a ešte sa tam aj zakope. Košice v poslednom čase nie sú návodom na úspech, ak chcel Chovan ešte titul tak vo Zvolene by mal lepšiu šancu. Chovan, Skokan, Rapáč, Belluš, Čížek, Slovák, v minulosti Šmach, Kafka, Hovorka, Huna, Pretnar - to sú všetko výsledky košického "skautingu". Niekde niekto vyskočí a hneď to kúpime. Lenže toto možno fungovalo 10 rokov dozadu keď boli Košice na výslní, teraz je to len banda amatérov s veľkou kopou peňazí.
24.5.2019 - 15:21
+32

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
pinto1000

 

UsseKe naozaj nič v zlom, Košice mám rád vždy som sa u vás cítil dobre a ste klub z veľkou tradíciou a úspechmi. Ale myslím že ten Bystričan napísal pravdu.
24.5.2019 - 15:39
+19

Jokila39

 

Má pravdu tak nemravčite
24.5.2019 - 15:58
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
xhrubecrevox

 

myslim si ze romanides nejde vobec z cesty a urcite to nie je na diagnozu. prave naopak. ked si ten zoznam clovek tak pozrie tak ... zamysliet sa isto treba.

na zaciatku sa Stastny ohanal slovami, ze bude brat hracov co budu hrdo obliekat Kosicky dres od srdca atd blabla ... a co robia? vykupuju to co uz ma davno nejaky koren v inom meste. chapem ze niekde to štrnga hlasnejsie ale zo sezony na sezonu srdciara nevyrobis. a dalsia vec je aj chemia v muzstve a s trenerom atd atd
24.5.2019 - 16:00
+3

UssKe

 

OK , takze mame brat lacných hráčov , ktorí si budú vážiť dres HC ? A Ako vieš , že si ho Chovan , Skokan , Belluš a další nebudú vážiť ?
24.5.2019 - 16:06
+4

iHC

 

Budu. Tak ako dres kazdeho klubu, za ktory hrali. A tiez kazdeho dalsieho klubu, ktory im zaplati, co budu chciet.
Stale je to o tom istom. Klubizmus dnes neexistuje. Hokej je zamestnanie. Hraci pojdu tam, kde im daju viac. A az na par vynimiek je im u ... ci ich platia KE, PP, ZV, BB, ci HC Ulanbatar. Len fanusikovia sa opakovane potrebuju nas... tym, ze kto a preco za nich hra.
24.5.2019 - 16:22
+2

hcpozitiv

 

Tak banda amatérov Kefalín ? to ako vážne? Mali sme tu 3-4 roky Zubatú ktorá posrala na čo siahla a už sme banda amatérov. V BB je/bola kopa peňazí posledné 4 roky a už ste profíci
24.5.2019 - 16:14
+8

Markomarkovič

 

za to koval je najlepsi na svete bez nakradnutych peňazí by ste neurobili nič a boli by ste len priemer kosicanom hovoríte akých slabých hráčov podpisujú jak keby Bystrica podpisovala Hviezdy NHL
24.5.2019 - 16:25
+9

Donald Trump

 

Tak zasa na sklonku kariéry... Chovan má 31 rokov nie 41
24.5.2019 - 18:39
+3

Lokomotiv

 

No Chovan ma teda veľmi prekvapil, čo už. Budem častejšie sledovať zápasy KE. Verím tomu, že ak mu to u vás sadne, budete veľmi spokojní.

A k tomu šetreniu v ZV, neviem čo sa čudujete, pred pár týždňami p. Mráz uvažoval o tom že skončí a nie len on. Neviem teda ako by sme skončili, ale dobre určite nie. Každopádne to vyjadrenie o tom, že budeme stavať na hráčoch s charakterom síce šetrenie priamo nenaznačuje, veď sme teraz podpísali Špirka, ale aký by bol potom dôvod nepodpísania Miša, ktorý mal 68 bodov a o charaktere sa asi nemusíme baviť?
24.5.2019 - 15:41
0

trevor

 

A možnosť, že Mišo proste chcel odísť zo zaužívaného aj keď dobre plateného stereotypu? Klub ho podľa všetkého chcel, keďže mu ponúkli viac ako minulý rok. Proste KE ponúkli viac a chcel ešte nejakú zmenu. Ako píšem vyššie, podľa mňa to bude dobrý krok aj pre ZV klub, aj keď teraz to tak možno nevyzerá.
24.5.2019 - 15:46
0

Lokomotiv

 

Je to samozrejme všetko možné, neviem ako uvažoval. Rovnako je možné aj to, že Mráz a spol. už v priebehu mesiaca svoj postoj ku ďalšej sezóne zmenili.
24.5.2019 - 15:57
+1

pinto1000

 

Napíšem to ešte raz!
U nás vo Zvolene sa situácia mení! Ak sme v minulosti davali hráčom koľko chceli dnes budeme hráčom dávať koľko chceme my!!! A ak sa im zdá málo alebo sa im niečo nepáči tak...vedia kde sú dvere! Serus, ahoj, nazdar, maj sa čau! A keď už o charaktere tak nech sa páči! Práve ho vidíš! Pre pár stoviek...
24.5.2019 - 16:40
+3

andyd

 

No...: Omladenie kádra sa spomínalo sa tiež atraktívny, dynamický h. a rýchle korculovanie... či?
24.5.2019 - 15:55
+2

UssKe

 

Pozerám , že na zvolenskej FB stanke sa už predávajú dresy s číslom 10
24.5.2019 - 16:17
+3

Hrobar

 

chces kupit ?
24.5.2019 - 20:46
0

MANO

 

Mna osobne David sklamal ale co uz... na jednej strane ho chapem peniaze dostal odost lepsie ,na druhej otec mu trenuje juniorku a sam sa vyjadroval ako mu zalezi na PP hokeji..
24.5.2019 - 16:21
+3

fanke27

 

inak na konkurencii sa píše, že Šťastný má ešte budúci týždeň absolvovať cestu do Čiech kde sa stretne s troma hráčmi, čo budú pre neho zásadné schôdzky ohľadom budovania kádru..
takže to som veľmi zvedavý o akých hráčov pôjde, nakoľko po ich zverejnení bude káder až na brankársky post kompletný..

nič v zlom ale veď nemáme 30% tímu a nie 3 hráči nám chýbajú..

do prvých troch obranných dvojíc tu je Slovák, Čížek, Koch, asi aj Repe.. takže min. dvaja beci musia prísť, aj to by pozícia 7-8. beka ostala len na Cibáka a Michalčina..

v útoku pre prvé tri útoky sú: Skokan, Chovan, Haščák, Rapáč, Suja, Bezúch.. chýbajú traja útočníci..
štvrtý útok: Hričina, Belluš, Petráš, Žitný, Jokeľ.. na skúške je Milý

mne tu chýba optimálne tak 6-8 hráčov, plus brankár.. a nie že on povie, že už len traja dôjdu a koniec
24.5.2019 - 16:24
+2

Pietro10

 

Dominik Lakatos na restart kariery by sa mi pozdaval
24.5.2019 - 16:53
+1

Petulo_TN

 

https://www.hc-vitkovice.cz/letosni-vicemistr-dominik-lakatos-se-presouva-do-vitkovic/
24.5.2019 - 17:00
+1

mato_ke

 

povedzme NIE rasizmu :spolusmehokej:
24.5.2019 - 18:08
0

Impulse2

 

čo ti práši čo nejaký príchod do Košíc to Bystričan v našej diskusií Však budte ale píšte aspoň k veci,a nie také sračky,chválite sa aké majú vaši hráči vyhliadky do Europy a do lepších líg,tak mi tu dajte radšej mená Slovákov čo majú na to hrať v repre aspoň, Lunter Zigo to sú hráči nad rámac mojich možností a ďalej? čo bude mať Slovensko že vy si predáte turistu z ECHL čo zahrá rok dva na Slovensku a potom pôjde do KHL prípadne Nemecka ? Holý ..... Pozrite sa na na Košice,polka obrany z Košíc,pozrite sa na Nitru Krištof,Lantoši,Buček.... a vy sa idete je... do KE že preplácajú hráčov,a vy nepreplácate tých kanadských šuflikantov ? Z KE majú naši hráči lepšie vyhliadky do českej ligy z ktorej sa vedia posunúť vyššie Chodte si radšej vyplakať peniaze zas na ECHL hráčov aby ste nespravili hanbu v LM lebo od Mníchova čakám min. 8 golov vo vašej sieti see you later guys
24.5.2019 - 16:44
+7

advokatiss

 

Za poslednej 4 sezony sa kto z Kosic posunul do lepsej ligy ?
24.5.2019 - 16:50
+4

topska

 

Za 4 roky len Hrnka a Cebak.
24.5.2019 - 17:01
0

advokatiss

 

Cebak ? Ked po Kosiciach podpisal v BB ? Aj ja som si za minule sezony hovoril, ze sme ina liga Skor si myslel Janosika nie ?
24.5.2019 - 17:05
+2

topska

 

Sorry nie cebak ale Mikus som myslel
24.5.2019 - 17:12
0

advokatiss

 

No ale ten isiel do lepsej ligy z Kosic po sezone 2009/10
24.5.2019 - 17:19
0

topska

 

Jasne...Tak potom Halasz na 4 zapasy
24.5.2019 - 17:22
0

Impulse2

 

Černak,Hrnka,Bondra,Lapšanský,Janošík
Macejko-Francuzsko
Zikmund-aj keď bol čech,tak odohral niečo aj v KE a dnes hraje s Jágrom v prvom útoku v Kladne kde si vybojovali postup do najvyššej českej súťaže
Halasz- odišiel do česka aj keď na krátko,ale odišiel do lepšej ligy.
Melicherčík- po sezone 15/16 EBEL liga
24.5.2019 - 17:10
0

advokatiss

 

Francuzsko, EBEL je akoze posun kariere ? Zikmund vazne ? Ved az po 4 rokoch co nebol v Kosiciach si ide zahrat cesku extraligu. Aj to za vase acko zahral 5 zapasov. Lapsansky ? Ved po Kosiciach bol v Poprade a potom DEL2. DEL2 je posun v kariere ?
24.5.2019 - 17:17
+1

topska

 

On sa ta pytal konkretne za posledne 4 roky (beriem teda posledne 4 sezony). OHL je juniorka, nie lepsia liga. Bondra - juniorka. Lapsansky - Poprad (potom smer DEL2), Melichercik - EBEL (Bolzano)...to je lepsia liga nejako extra ci klub? Tazko povedat ale skor nie (peniazmi). Macejko - FRA (ani nahodou lepsia liga). Halasz - na neho som zabudol ale posunul sa? 4 zapasy v Ceskej lige ale ok beriem. Zikmund - tretia ceska liga a juniorka. Ak hrali lepsiu ligu potom tak sa tam neposunuli od vas. Sorry. Tu nemas pravdu.
24.5.2019 - 17:18
+2

Impulse2

 

Veď píšem konkrétne za 4 roky od sezony 2014/2015 po jej skončení.
Bondra- to je prípad ako Černák,OHL je juniorka ale aj tam je kopec kvalitných mladých hráčov,kde mohol nabrať skúsenosti,není tam rok ani dva takže niečo určite pochytil,Košice mu dali šancu ktorú využil,teraz je otázkou či kedy a či vôbec sa presadí,pre mňa by to bol v takom veku ako bol on posun v kariere Košice-USA.

Lapšanský- po 15/16 sezone išiel do Ameriky a potom DEL2 myslím že druhá nemecká liga je o niečo kvalitnejšia ako naša alebo podobná,už len z hľadiška klubov aké tam hrajú a ako sú finančne zabezpečené.


Melicherečík- EBEL je sama o sebe liga,kde chodia takí hráči čo hrali NHL alebo AHL a majú čo ponúknuť,takže pre mňa by to posun bol. Stačí si pozrieť súpisky tímov a ich kariéru.


Macejko-jasné že nie,ale tiež odišiel skúsiť niečo "lepšie" išiel do Europy,neostal na Slovensku po kluboch ako Žilina a pod a to má u mňa rešpekt.

Halasz- aj tie 4 zápasy či koľk ich má ho niekde posunulo podľa mňa,išiel do lepšej ligy? išiel

Zikmund- hral 3 českú ale potom už skoro 3 roky ostal v Kladne a bude hrať najvyššiu českú ligu,takže niečo mu tie KE dali.
24.5.2019 - 17:29
0

topska

 

Opakujem, ty pises pri niektorych hracoch ze ich tam posunuli Kosice, co nie je pravda (Zikmund, Lapsansky - tam siel z Popradu, do zamoria len kvoli trestu ze nemohol nikde inde hravat nie?). Konkretne sa pytal (alebo ty si pisal o ceskej extralige) a ja som konkretne odpovedal. Nie ze ci tie angazmany dosiahli aj vdaka Kosic (ako pises pri poslednej vete).
24.5.2019 - 17:35
+1

Impulse2

 

ako tam mohol ísť Lapšanský z Popradu,keď v sezonach 14/15 a 15/16 hral za Košice ?
24.5.2019 - 17:39
0

topska

 

No a? Ved ale 16/17 bol v Poprade a az potom v Nemecku To ti uslo.
24.5.2019 - 17:46
0

Impulse2

 

Jak pozerám na elite tak máš pravdu,neviem jak mi to mohlo uniknúť sryy potom
24.5.2019 - 18:09
0

topska

 

v pohode
24.5.2019 - 18:14
0

topska

 

Kosice jednoducho na svoju minulost, financie a podmienky atd posunuli priamo za posledne roky do lepsich lig (nie juniorka, to je jasne) minimum hracov. Dufam ze sa to zmeni, malokto vam to praje tak ako ja.
24.5.2019 - 17:36
+2

advokatiss

 

Skoda diskutovat. To je taky problem si otvorit eliteprospects ? Keby si pozries tak taku hlupost o Lapsanskom nenapises. A tie argumenty k ostatnym to len ty si schopny napisat.
24.5.2019 - 17:38
+3

Jokila39

 

Advokatiss tak tak, netreba reagovať veď nemá žiadne normálne argumenty
24.5.2019 - 18:13
+3

Impulse2

 

Keď som s tebou, je mi dobre a tým pádom
Je mi jedno čo vraví mama s jej rádom
moje srdce je jediným mojim pánom
Príď po mňa a rozlúčime sa až nad ránom

24.5.2019 - 18:30
+1

Lukash_ke

 

V pohode, argumentmi ste si rovní
24.5.2019 - 23:25
0

topska

 

Kto za za posledne roky z vasko klubu dostal do ceskej ligy? Dvaja...
24.5.2019 - 17:00
0

ŠIMIKE

 

tak spytat sa treba aj kolko slovakov dala bystrica zamoriu za poslednych 10 rokov ..napriklad
24.5.2019 - 17:20
+2

topska

 

To uz je ina tema. Ja som reagoval na konkretne vyjadrenie Impulse.
24.5.2019 - 17:23
+1

advokatiss

 

To vie kazdy o tom sa bavit nemusime, ale ja som reagoval na prispevok, kde bola tema, ze z Kosic sa lepsie posuva do lepsich lig.

Ale cisto teoreticky, mozno keby sme boli dlhsie v extralige a hrali taky hokej ako posledne sezony isto by to prilakalo viac deti na hokej v BB a mozno nejaky skryty talent co by to dotiahol do NHL ale sa nedal na hokej by sa nasiel a dostal by si do NHL, za co by som bol velmi rad. Plus 20 km vedla je Zvolen a nemame taku velku spadovu oblast ako vy
24.5.2019 - 17:28
0

Lukash_ke

 

Keď 4 roky hráme hovno tak sa logicky až toľko hráčov nepredá... To už na čom si tu honite ciciny?! Posuň sa len o rok a viac ďalej a hneď môžete šúchať nohami...
24.5.2019 - 23:28
+7

Tomas10

 

Mišo diky...nech sa ti dari..ale nie proti Zvolenu
24.5.2019 - 16:48
+1

Markomarkovič

 

Bystričania sa boja že Košice budú znova úspešne a oni už titul nevyhraju to je všetko
24.5.2019 - 16:52
+4

radopKE

 

Viem,že je to mimo tému,ale Országh v Slovane končí? Vraj je Rúžička tutovka a Český sponzor Vlada nechce.
24.5.2019 - 17:05
0

Piccini

 

bulvar ... este vcera sme boli v tom ze cesky investor nechce ani slovan ... pred tyzdnom som zas cital ze slovan chce slovensky investor ktory zase odmieta hrat khl
24.5.2019 - 17:24
0

TomsKE

 

Hm: Posili, alebo doplnenie kadra? V podstate na to az tak nezalezi.

Hlavne pri pohlade na hru nasich chalanov na MS, si dovolim tvrdit, ze velmi dolezite miesto je na lavicke. Tak uvidime priatelia.



24.5.2019 - 17:37
0

WinnipegJets

 

Fusilli
24.5.2019 - 20:47
0

TomsKE

 

Prepac neruzumiem.
24.5.2019 - 20:58
0

WinnipegJets

 

Nič nič sorry posily
24.5.2019 - 21:04
0

TomsKE

 

Hm ale fusilli..

Dal by som si
24.5.2019 - 23:48
+5

LAUDEO

 

aj KAPO KAKOOO -- pride ak sa Podkan nasere ....he he
24.5.2019 - 17:38
0

FeroMotyka

 

žeby Košice skončili najbližší ročník až v semifinále?
24.5.2019 - 17:48
+4

Tehelnepole

 

Skokan? Davo je vyborny na ciernu robotu, ide pred branku, velmi som ho mala rada ked hral v Slovane.
24.5.2019 - 18:01
+1

V_S_Z

 

Hlavne nájsť jednotku do brány
24.5.2019 - 18:07
+4

KeFanKe

 

Veď máme Skorvanka a Habala, čo by si ešte chcel?
25.5.2019 - 8:59
0

WinnipegJets

 

Jednotku do brány
25.5.2019 - 10:07
+7

KeFanKe

 

Na to tam je Habal
25.5.2019 - 13:05
0

UssKe

 

Habal jednotka ?
25.5.2019 - 13:09
+4

KeFanKe

 

UssKe ... S tým Habalom to bola irónia...no niekto tu spomínal že Habala vidno na fotkách z prípravy. Skorvanka už podpísali...a s Habalom mali rokovať, a keďže bol na fotkách z prípravy plus figuruje aj na súpiske na našej stránke, je dosť možné že ho zrejme podpísali.(Kiež by som nemal pravdu). A ak ho podpísali tak s ním rátajú na akú pozíciu? Dvojky? Na to nám tu treba sotva priemerného legionára? Ak aj áno. Tak načo podpisovali Skorvanka ? Na pozíciu trojky? Trošku od veci...trojku môže robiť kľudne aj nejaký mladas nech sa trošku priuci. Ak teda podpísali Habala tak s ním asi rátajú na vážnejšiu pozíciu ako len nahradnik. Aj keď po predchádzajúcich sezónach a jeho výkonoch to vôbec nedáva zmysel.
25.5.2019 - 15:59
0

UssKe

 

Ja som písal , že som na fotke videl Habala , ale bol len v civilnom oblečení . Na dalších záberoch z prípravy už nie je .
25.5.2019 - 18:30
0

KeFanKe

 

Aha, tak snáď sa už prišiel na ten tréning s chlapcami len rozlucit a môže ísť smer CZ. Ak sme podpísali Skorvanka, čo by bola celkom solídna dvojka a ostal by Laco alebo by prišiel nejaký iný kvalitný brankár, tak by to davalo zmysel. No v prípade že podpísali Habala, tak je to ťažký fail nášho nového manažéra. Lebo ten podpis by nedaval žiaden zmysel.
25.5.2019 - 19:44
0

Markomarkovič

 

Možno trénuje v civilnom oblečení
25.5.2019 - 20:00
0

TomsKE

 

Ja som si habala fakt oblibil, ale on jednota bohuzial nie je.
25.5.2019 - 13:14
+1

ŠIMIKE

 

habala uz stacilo si myslim ..nic navyse nechytil
25.5.2019 - 13:14
+3

Markomarkovič

 

Niekde som čítal že keď Podpise Jan Laco bude Jednotka
25.5.2019 - 13:49
0

Impulse2

 

Inač,trošku mimo témy,neviete mi len tak povedať či niekto nemá tušenie,či niekto z klubov nesleduje HP? diskusie o podobne?
24.5.2019 - 19:20
0

Jokila39

 

Koval sleduje
24.5.2019 - 19:25
+2

Impulse2

 

To som rád,dúfam že si prečíta odomňa moju kritiku na jeho adresu.
24.5.2019 - 19:26
0

Jokila39

 

Minule dával na instagram čo Nitrania vypisovali a len sa smeje na tom
24.5.2019 - 19:28
+2

UssKe

 

Chovanie hodné manažéra...
24.5.2019 - 19:34
+25

advokatiss

 

A ma si brat kritiku k srdcu od skrytych ludi pod nickymi ?
24.5.2019 - 19:39
+6

advokatiss

 

*nickmi
24.5.2019 - 19:41
0

Impulse2

 

Lebo sa mi niečo dostali do uší pred hodinou ale to rozoberať nebudem,a advokatis,už asi polovička portálu vie môj fb,vie koľko mám rokov a ešte vie,čo hrajem,tak asi skrytý nebudem,kľudne ak ti to spraví radosť,vyplním si svoj celý profil na HP+ti dodám FB aj steam a profily pod ktorými hrajem
24.5.2019 - 20:01
0

advokatiss

 

Mna to nezaujima
24.5.2019 - 20:10
+4

gabi98

 

Vsak jeho ten smiech mozno onedlho prejde ... a moze si potom robit selfie v pasikavom pyzame.
24.5.2019 - 19:47
+7

Impulse2

 

Bolo to už dávno,dá sa to ešte dohľadať ?
24.5.2019 - 20:09
0

topska

 

Velmi vela hracov, trenerov, funkcionarov. Dokonca tu aj prispievaju Ak to aj nesleduju tak sa casto o tom bavia medzi sebou napriklad aj v satni. Jediny ale kto tu nebol anonymne bol asi Lukas Bambuch...Inak na to musis prist sam alebo ti to niekto z nich prezradi. A bol by si prekvapeny ake mena tu popisali rozne sprostosti
24.5.2019 - 19:36
+4

emoxx1

 

Veď to je to smutné, že často krát, keď som vďaka duplicite s FB a podobne odhalil nejakého hráča ktorý tu prispieval, tak som bol sklamaný, že radšej by som bol, keby také veci píše 14 ročný puboš...
24.5.2019 - 20:03
+2

Impulse2

 

odhaliť,a sám sa k niečomu priznať,je obrovský rozdiel,určite by som si nedal rovnaký nick na FB aj tu
24.5.2019 - 20:05
0

emoxx1

 

Nikto z nich nemá rovnaký nick, ale niektorý napíšu behom pár minút niečo na FB a do bodky aj sem, resp. to skopírujú. No keby sa tu niekomu chcelo prdkať s GDPR, tak mne by nevadilo, keby sa diskusia zavedie na skutočné meno, kde registrácia podlieha OP ako napr. v Idnes. Proste bude každý pod svojim názorom popísaný.
24.5.2019 - 20:09
+3

Impulse2

 

Jaj tak,ja som to pochopil že niekto si do mena na FB dal nick ktorý používa na HP a tak si to dohľadal Mne by to osobne nevadilo,ale potom by sme sa nedozvedeli o toľkých názoroch príklad Urpi a pod. Takže asi to je najlepšie takto.
24.5.2019 - 20:15
0

emoxx1

 

Ale možno by stačil jeden moderátor.
24.5.2019 - 20:18
0

topska

 

Taka diskusia ohladom hokeja by bola super! NA druhej strane by sme sa niektore info nedozvedeli lebo ich tu davaju ludia aj keby nemali.
24.5.2019 - 20:21
0

emoxx1

 

Pamätáme dobu keď sme sa zostavu na sezónu dozvedeli až na prvom prípraváku, pokiaľ nám zrovna ušlo číslo miestneho večerníka kde bola spomenutá. Každého hráča zo zahraničia sme vnímali ako posilu, lebo nikto nevedel na EP preklepnúť jeho kariéru a aj tak to fungovalo. V poslednej dobe sú ľudia tými prestupmi moc poznačený. Hodnotia predbežné torzo kádra a pritom je často krát kopec hráčov len na skúške a až po prípravákoch má káder akú takú reálnu podobu, ale tiež nie konečnú, lebo tým čo vystalo 5peňazí ešte koncom januára dolaďujú...
24.5.2019 - 20:32
+1

topska

 

No ja by som bol v poriadku s tymi info Ja by som tvoj navrh bral.
24.5.2019 - 21:17
0

Patomato

 

tak zase až v prípravaku sme sa to nedozvedeli lebo ešte nedavno som našiel članok z podtatranskych novín kto sa zapojil do prípravy pred sezonou.Neviem či to bola len na suchu či na lade ale velke plus bolo že kader sa už viacmenej nemenil.Bol to članok okolo roku +- 1990
27.5.2019 - 14:12
0

topska

 

No ale ja osobne som si napriklad podtatranske noviny nekupoval kazdy den resp. vobec. Cize som sa musel spoliehat na jeden clanok pri nastupe na treningy na lade v denniku sport alebo naozaj az v prvom zapase alebo som isiel na trening.
28.5.2019 - 16:27
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
ŠIMIKE

 

urcite hej..podla mna tu aj vela hracov s nami debatuje len to pod ruskom anonymity nevieme
25.5.2019 - 13:15
+2

Caezar

 

HC KE vyzerá,že budú mať najkvalitnejší káder, hrajúc v najkrajšom a na najväčšom štadióne (BA neberiem do úvahy), zrejme s najvyšším rozpočtom v lige a s kvalitným trénerom. Bude to stačiť na titul? Uvidíme o rok
24.5.2019 - 20:36
+2

Senn

 

ste si uleteli v tych kosiciach, BB,NR,ZV este nepredstavili nikoho ale uz mate najkvalitnejsi kader amen
24.5.2019 - 21:17
+12

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
MaxSBA

 

Na titul ideme my
24.5.2019 - 21:35
+6

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Markomarkovič

 

Finále Košice - Poprad by som bral a samozrejme 4:0 pre Košice
24.5.2019 - 23:18
+3

topska

 

To si rpajeme aj my ale bude to tazke...predsa len aj my mame o dost penazi menej tuto sezonu...
25.5.2019 - 15:49
0

Chamois13c

 

Topska: Preco mame menej penazi? Po minulej sezone by ich malo byt logicky viac....
26.5.2019 - 8:44
0

MANO

 

nevsimol si si vyjadrenia primatora pred volbami o stopnuti financovania mestom? ...
26.5.2019 - 10:32
0

topska

 

Skoncili u nas dost silni partneri
26.5.2019 - 17:06
0

Chamois13c

 

Tak to je velka skoda teraz ked ludia dali signal v play off ze ten hokej maju radi... Ale kader vyzera zatial na urovni toho minulehoak samozrejme podpise svitana
26.5.2019 - 17:11
0

marcel

 

Neviem no: ..mne to stale pride tak, že to čo ostatní nechcú tak my zbierame. Čas ukáže.
25.5.2019 - 5:11
+5

Ricardinho13

 

Chovana nechceli vo Zvolene a preto mu vedenie ponúklo viac ako v predošlej sezóne. Takto vyzerá reálna situácia v živote, keď niekto niekoho nechce.
25.5.2019 - 8:02
+9

BlackCrow

 

Zostava je refreshnutá pekne. Má to švih, drive, veľmi dobrý slovenský základ. Ak by sa podaril ešte ten Roman, bola by to pecka.. Honza hovorí že ide do Čiech na nákupy tak čakám čerešničky na tortu. Laco by mohol prestať rozmýšľať, respektíve špekulovať a podpísať alebo skončiť. Takže brána, z Česka minimálne 1,5 špičkového obrancu a môžeme začať. Zatiaľ dobrá práca Jendo!!

25.5.2019 - 6:22
+1

fanke27

 

Roman je tvoje prianie alebo sa ten chlapec niekde aj vážne spomínal v súvislosti s KE?
25.5.2019 - 8:59
0

BlackCrow

 

Nadhodila to tu bratislavská smrtka a mne sa tiež niečo donieslo. Každopádne jeden jemu podobný mlaďas + Koch a pre následujúcu sezónu máme vybavené.. Respektíve považoval by som to za úspech po tých suchých rokoch..
25.5.2019 - 9:28
0

fanke27

 

aha, tak uvidíme či je niečo na tom pravdy.. každopádne Roman by bol iná pecka
25.5.2019 - 10:19
+4

UssKe

 

Dúfam , že nakúpi poriadne . Žiaden zľavnený tovar po záruke nám netreba .
25.5.2019 - 9:15
+1

BlackCrow

 

Zatiaľ sa mi to páči. Z Čiech čakám kvalitu taktiež okolo tridsiatky. Jeden strelec, konštruktívny obranca plus potešil by brankár.
25.5.2019 - 9:31
0

UssKe

 

Ja som tiež zatiaľ spokojný . Prišli zaujímavý hráči a dobrý tréner , ktorý si nenechá skákať po hlave + ostal Haky . Len ten Habal ...
25.5.2019 - 9:42
+1

OceliarKE

 

Brankára neočakávajme z toho tripu do Čiech. Ja si myslím že prebieha voľba medzi Habalom alebo či Laco prikývne na to byť jednotkou počas sezóny.
25.5.2019 - 9:47
0

lesslie69

 

Habal dúfam nebude jednotkou,to by sme sa na tomto brankárskom poste veľmi neposunuli.
25.5.2019 - 9:54
+2

LenTak93

 

Ja som počul o inom SVK brankárovi.
25.5.2019 - 9:56
+2

Ricardinho13

 

Hoď do pošty prosím ťa.
25.5.2019 - 18:40
0

TomsKE

 

Aj mne ak sa da.
26.5.2019 - 8:30
0

julo

 

1,5?
26.5.2019 - 13:17
0

lesslie69

 

Vyzerá to zaujímavo,ale ešte nás tlačí topánka na brankárskom poste a to dosť výrazne.
25.5.2019 - 7:21
+2

Ricardinho13

 

S obranou spokojnosť?
25.5.2019 - 8:06
0

lesslie69

 

Stále je čo zlepšovať a zrejme nikdy nebudú naše chúťky ukojené úplne,ani Erikov Černákov nevieme zvesiť zo stromu každý deň,ale keď spomínaš obranu,ani nevieš ako rád by som po rokoch opäť v HC videl obrancu, ktorý vie tvrdo vypáliť od modrej.Keď píšem tvrdo,fakt tým myslím poriadnu bombu.
25.5.2019 - 8:46
+1

Urpiner17

 

Tak je rozdiel bombu a rozdiel bombu na bránu....nie do rohu ihriska ako dudas väčšinou tuto sezónu
25.5.2019 - 10:09
+1

Impulse2

 

Náhodou,Dudy sa v playoff celkom vedel trafiť na bránu,z 10 striel už väčšia polovička netrafila mantinel ani prvého hráča pred sebou. Len čím viac priháralo,tým viac kazila toľko čistých pukov čo on mal a toľko icingov od obrancu v KE si nepamätám.
25.5.2019 - 10:17
+1

Brasidas

 

A teraz sa pokus zadefinovat pojem "vacsia polovica"
25.5.2019 - 12:07
+2

Impulse2

 

Dajme tomu z 10 striel 6.
25.5.2019 - 19:22
0

iHC

 

Akurat to je nadpolovicna vacsina, nie polovica...
25.5.2019 - 19:43
+3

lesslie69

 

Samozrejme som myslel na bránu.
25.5.2019 - 11:02
+1

Baco11111

 

Prelúskal som celú diskusiu a že toho je tu dosť, ale nikde som nepostrehol jednu pre klubový úspech fudamentalnu vec.
Podľa môjho názoru bol najväčším košickým nedostatkom absencia mechanizmu, ktorý by zabezpečil dosiahnutie adekvátneho výkonu hráča v pomere k jeho kvalite a poskytovanej odmene. Trpel sa tu salámizmus mvpičizmus a podobné neduhy ktoré sa podľa mňa zanedbávali úplne alebo boli riešené formálne preto že v klube boli zaužívané schémy ktoré všetkým vyhovovali. Dovolím si tvrdiť že ak by sa v klube s týmto problémom v uplynulých sezónach seriózne zaoberali tak by sa ten náš negatívny semifinálový hatrick nekonal. Všetko ostatné je iba nadstavba ktorá musí mať takýto základ ak chceme siahať na najvyššie méty.
25.5.2019 - 10:59
0

Urpiner17

 

Prišiel draistaitl a údajne je na hráčov podobný ako bol cada...takze toto by malo byt splnené....ak je pravda že skončil hricina už...tak mozno na tom niečo pravdy bude
25.5.2019 - 11:23
+3

SmrtkaBA

 

Riso, si to ty?
25.5.2019 - 16:20
0

ŠIMIKE

 

Ronan Quemener je volny
25.5.2019 - 15:27
+2

Impulse2

 

https://www.instagram.com/sabina_popelkova/
Ale Repe má dobrú kočku
26.5.2019 - 12:49
+2

ŠIMIKE

 

vsetci hokejisti budu mat dobre kocky lebo citia peniazky
27.5.2019 - 13:36
+2

Selvo

 

Alebo tiež - dobre kočky majú hokejistov lebo cítia peniažky
27.5.2019 - 14:46
0

Selvo

 

Alebo tiež - dobre kočky majú hokejistov lebo cítia peniažky
27.5.2019 - 14:46
0

Impulse2

 

Však jasné,ale to Repeho je iná bomba...
28.5.2019 - 16:17
0

Urpiner17

 

Tak podľa instagramu HC to vyzerá že do brány príde Andrej vasilevskij....no čakal som viac
27.5.2019 - 10:46
+3

deimos9

 

Tak Ruzicka uz oficialne
27.5.2019 - 13:19
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 17.11.2019 03:03
TímZSkóreB
1.Slovan2274:4052
2.B. Bystrica2055:3441
3.Košice2160:4639
4.Zvolen2060:4736
5.Trenčín2063:5133
6.Miškovec2053:4530
7.Michalovce2048:5330
8.Detva2157:6127
9.Poprad2051:5526
10.Nitra2050:5526
11.Budapešť2061:7724
12.L. Mikuláš2134:7419
13.N. Zámky2150:7816
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 2014042103:5346
2.Topoľčany191240366:4444
3.Martin191121577:5938
4.Dubnica191021671:6035
5.Sp.Nová Ves201110876:6935
6.Skalica20822872:6130
7.Žilina208111051:5427
8.Levice217021267:9423
9.P.Bystrica204111452:8415
10.Trnava204011559:9313
11.SR 186000613:370
Aktualizované: 18.11.2019 02:40
nadstavba AZVVPPPPSkóreB
1.Nitra2200010:46
2.B. Bystrica211007:45
3.Poprad2101014:1124
4.Košice2010111:142
5.Zvolen200114:71
6.Dukla200024:100
nadstavba BZVVPPPPSkóreB
1.Žilina220008:46
2.Trnava210105:54
3.Martin210016:43
4.Skalica210014:63
5.Slovan201015:52
6.P. Bystrica200024:80
Aktualizované: 18.11.2019 02:40
TímZVVPPPPSkóreB
1.Košice221721285:3656
2.Nitra241521696:5250
3.Poprad221413476:5047
4.Púchov221414390:4845
5.Trnava221321683:4944
6.Dukla221212773:4940
7.Slovan241131978:6340
8.B. Bystrica221120970:4637
9.Michalovce229011251:7728
10.Martin227221159:7627
11.Spišská225111551:8518
12.Skalica225111539:8018
13.Žilina223111735:9712
14.L. Mikuláš220112030:1080
Aktualizované: 18.11.2019 02:40
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 18.11.2019 06:38
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 18.11.2019 06:38
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 18.11.2019 06:38
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 18.11.2019 06:38
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 18.11.2019 06:38
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 18.11.2019 06:38

Bleskovky

Jurčo dvoma gólmi prispel k triumfu Bakersfieldu

Slovenský hokejista Tomáš Jurčo sa veľkou mierou podieľal na víťazstve Bakersfieldu na ľade Colorada Eagles 3:2 v AHL. Dvadsaťšesťročný útočník strelil v noci na nedeľu dva góly, vrátane víťazného a stal sa prvou hviezdou duelu. Najprv 40. minúte vyrovnal, v úvode tretej tretiny rozhodol víťazstve Condors.
včera o 11:07 - TASR

Daňo asistoval v AHL, jeho Cleveland však prehral v Syracuse

Slovenský hokejista Marko Daňo si pripísal asistenciu v zápase AHL. V noci na nedeľu však jeho Cleveland prehral na ľade Syracuse Crunch 2:4. Daňo prihral na druhý gól hostí. V tejto sezóne má na konte šesť bodov (0+6).
včera o 08:39 - TASR

Rapperswill - Fribourg 9:4 vo švajčiarskej lige

Hokejisti Rapperswillu zvíťazili v sobotňajšom zápase najvyššej švajčiarskej súťaže na domácom ľade nad Fribourgom vysoko 9:4. NLA - sobota: Ambri-Piotta - Lausanne 1:2 pp, Bern - Zürich 2:1, Biel - Zug 1:2, Davos - Ženeva 2:3, Lugano - Langnau 1:2, Rapperswill - Fribourg 9:4.
16.11.2019 22:10 - TASR

Lulea - Oskarshamn 3:0 vo švédskej lige

Hokejisti Luley zvíťazili v sobotňajšom zápase švédskej Elitserien nad Oskarshamnom 3:0. výsledky: Leksand - HV 71 0:4, Linköping - Djurgarden 4:2, Lulea - Oskarshamn 3:0, Vaxjö - Färjestad 3:2 pp, Btynäs - Skelleftea 6:4, Örebro - Malmö 3:2, Rögle - Frölunda 2:1 pp.
16.11.2019 20:41 - TASR

Augsburg - Mannheim 4:1 v nemeckej lige

Hokejisti Augsburgu zvíťazili v piatkovom domácom zápase nemeckej ligy nad Mannheimom 4:1. DEL - piatok: Augsburg - Mannheim 4:1, Bremerhaven - Eisbären Berlín 2:3, Iserlohn - Ingolstadt 2:3, Mníchov - Norimberg 3:4 pp, Schweninngen - Kolín nad Rýnom 4:5, Straubing - Krefeld 5:3.
15.11.2019 22:15 - TASR

Lausanne - Biel 2:3 vo švajčiarskej lige

Hokejisti Bielu zvíťazili v piatkovom zápase najvyššej švajčiarskej súťaže na ľade Lausanne 3:2. NLA - piatok: Fribourg - Ambri-Piotta 4:2, Langnau - Bern 3:1, Lausanne - Biel 2:3, Zug - Davos 4:5.
15.11.2019 22:14 - TASR

Obranca Calgary Brodie skolaboval na tréningu, už ho pustili z nemocnice

Hokejový obranca T.J. Brodie z klubu NHL Calgary Flames skolaboval počas štvrtkového tréningu v Scotiabank Saddledome a museli ho previezť do miestnej nemocnice. Tam ho vyšetrili a následne prepustili do domácej liečby. Nepríjemný moment sa udial približne v pätnástej minúte tréningu.
15.11.2019 09:38 - TASR

Tipsportligisti si uctia obete tragickej nehody

Kluby a hráči hokejovej Tipsport Ligy si uctia pamiatku obetí stredajšej tragickej nehody autobusu pri obci Malanta neďaleko Nitry. Piatkové zápasy 21. kola TL sa uskutočnia podľa plánu, pred ich začiatkom si po štátnej hymne SR hráči, tréneri i fanúšikovia na štadiónoch uctia pamiatku obetí minútou ticha. Hokejisti na stretnutia nastúpia s čiernymi páskami.
14.11.2019 14:03 - TASR

Sobotka bude Buffalu chýbať štyri až šesť týždňov

Štyri až šesť týždňov bude tímu zámorskej hokejovej NHL Buffalo Sabres chýbať český útočnik Vladimír Sobotka. Dôvodom je nešpecifikované zranenie v dolnej časti tela. Sobotka sa zranil pri súboji s Nikitom Kučerovom z Tampy Bay v piatkovom dueli profiligy v Štokholme.
13.11.2019 18:59 - TASR

Bývalý hráč Slovana Jeglič sa upísal Mladej Boleslavi

Slovinský reprezentačný útočník Žiga Jeglič sa stal novou posilou českého extraligového klubu BK Mladá Boleslav, s ktorým v stredu podpísal zmluvu do konca sezóny. Tridsaťjedenročný hokejista naposledy hral za konkurenčný Zlín.
13.11.2019 11:55 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

18. 11. 2019
Budapešť - Michalovce o 19:00
19. 11. 2019
Košice - L. Mikuláš o 17:30
22. 11. 2019
B. Bystrica - Budapešť o 17:30
Michalovce - Trenčín o 17:30
Košice - Poprad o 17:30
Zvolen - L. Mikuláš o 18:00

Odohrané zápasy

17. 11. 2019
SlovanNitra
4:1REPORT
MiškovecKošice
3:1REPORT
L. MikulášDetva
2:3REPORT
TrenčínBudapešť
9:2REPORT
N. ZámkyMichalovce
5:6REPORT
B. BystricaZvolen
1:2REPORT

Najviac bodov

Tomáš ZigoSBA25 bodov
2.Abdul J.SBA25
3.Chovan M.KOS24
4.Mikyska J.TRE24
5.Haščák M.KOS23

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS15 gólov
2.Sýkora J.DEV13
3.Bonis K.ZVO13
4.Zigo T.SBA13
5.Langkow C.MAC12

Najlepší brankár

Patrik RomančíkLMI94.56 perc
2.Tomek M.TRE94.46 %
3.Adorján A.MIS94.17 %
4.Beskorowany T.BBY93.93 %
5.Košarišťan A.KOS93.6 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
KB Sports