Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
EXL
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Líder si poradil s Trenčínom (FOTO)

zdroj: Hokejportal.net/maroš burik
23.2.2020 18:41 TASR

Hokejisti HC '05 iClinic Banská Bystrica zvíťazili v 1. kole nadstavbovej časti Tipsport Ligy v skupine o 1.-6. miesto nad Duklou Trenčín 5:1.


HC '05 iClinic Banská Bystrica - HK Dukla Trenčín 5:1 (0:0, 3:1, 2:0)

Góly: 22. Lamper (Cardwell, Stupka), 31. Hohmann z trest. strieľania, 37. Hohmann (Southorn, Hickmott), 45. Šoltés (Bartánus, Hričina), 60. Hričina (Bartánus, Stupka) – 30. M. Hecl (McCormack, Sádecký). Rozhodovali: M. Korba (SR), Rencz (Maď.) – Stanzel (SR), Kis-Király (Maď.), vylúčení na 2 min: 8:12, navyše: L. Paukovček (Trenčín) 10 + DKZ za nešportové správanie, presilovky: 4:1, oslabenia: 0:0, 2343 divákov.

Banská Bystrica: Beskorowany – V. Mihálik, Southorn, Cardwell, Ďatelinka, Owens, Nemčík, Žiak – Hohmann, Hickmott, Jääskeläinen – Stupka, Mlynarovič, Šoltés – Lamper, Bubela, Kriška – Fafrák, Bartánus, Hričina

Trenčín: M. Tomek – Stacha, McCormack, Sládok, T. Bokroš, Brodeur, Rajnoha, Dúžek – Špirko, Mikyska, M. Valach – Sádecký, L. Paukovček, M. Hecl – Sojčík, J. Švec, M. Hlinka – Ďurina, Ferenyi, Krajč

Slávnostné buly duelu hodil kanadský hokejista Mathew Maione, ktorý získal v sezóne 2016/2017 s Banskou Bystricou titul a stal sa historicky najproduktívnejším obrancom najvyššej slovenskej súťaže. Hráči si však z jeho návštevy čo sa týka produktivity príklad nezobrali, pretože v prvej tretine videli diváci minimum šancí a žiadny gól. Dravšie začali domáci, vyslali niekoľko striel na Tomeka, ale skóre mohli v 7. minúte otvoriť hostia. Valach sa však zoči–voči Beskorowanymu nepresadil. Bystričania sa potom dostali do prečíslenia dvoch na jedného a po prihrávke Hickmotta nevyužil tutovku Hohmann. Majster sa nepresadil ani v presilovke, zahral ju zle a na konci prvej tretiny nesupel ani voľný Bartánus pred výborným Tomekom.

Barani hrali na začiatku druhej tretiny presilovku a využili ju. V predbránkovom priestore si poradil voľný Lamper na 1:0. Následne sa dostali domáci aj do ďalšej početnej výhody, ale až tesne po jej skončení mohol z kruhu skórovať Jääskeläinen. Tomek bol však proti. Trenčania pohrozili v 29. minúte. Paukovček dostal parádnu prihrávku pred bránku, ale pri bekhendovom blafáku ho faulovali a gól nedal. Tento faul však potrestali hokejisti spod hradu Matúša Čáka v presilovke, keď z medzikružia vyrovnal Hecl. Prešlo iba 16 sekúnd a hosťujúci Brodeur fauloval v tutovke Hohmanna. Ten premenil nariadené trestné strieľanie na 2:1. Majster mal potom viac z hry, vypracoval si niekoľko šancí a v nich neuspeli najmä Mlynarovič a Cardwell. V 37. minúte hrali domáci krátko v početnej výhode a opäť sa presadil Hohmann. Strieľal švihom z kruhu, Mlynarovič dobre clonil brankárovi Dukly, ktorý kapituloval po tretíkrát v stretnutí.

Domáci hrali na začiatku tretej tretiny dve presilovky a tú druhú využili. Po strele Bartánusa z medzikružia upratal vyrazený puk z ľavej strany do bránky voľný Šoltés na 4:1. Dukla sa potom snažila znížiť, ale mohla aj inkasovať. Hickmottovi nesadol puk na hokejku pred odkrytou bránkou. Na opačnej strane nevyužil zaváhanie Beskorowanyho pri rozohrávke pohotovou strelou Švec. Trenčania nezužitkovali ani presilovku štyroch proti trom a v závere sa museli dokonca brániť v oslabení o dvoch hráčov. Inkasovali napokon aj piaty gól, keď sa bekhendom presadil po biliardovej akcii Hričina.

Dan Ceman, tréner Banskej Bystrice: "Bol to jeden z našich lepších zápasov. Vedeli sme, že Trenčínu chýbajú až traja obrancovia zo stabilnej základnej zostavy. Sústredili sme sa teda na to, aby sme hrali čo najviac v ich v tretine, aby beci Dukly museli viac pracovať. Nevyužili sme šance v prvej tretine. V náš prospech sa to začalo vyvíjať až po góle Hohmanna z trestného strieľania. Vyšli nám dnes presilovky aj oslabenia. Veľa sme na nich pracovali a prejavilo sa to práve v tomto stretnutí."
Cason Hohmann, autor dvoch gólov B. Bystrice: "Bol to dobrý zápas, každý prispel svojím dielom k výhre. Mali sme dobrú už prvú tretinu, v druhej sme sa odtrhli. Vyšli nám presilovky. Ja som síce dal dva góly, ale dôležité sú tri body a to, že sme stále na prvom mieste v tabuľke."
Peter Frühauf, asistent trénera Trenčína: "Výsledok hovorí jasne o tom, čo sa dialo na ľade. My, ak sme chceli uspieť, tak sme museli mať aj pri tých málo šanciach viac šťastia pri tak kvalitnom súperovi. Samozrejme, nemôžeme byť dvanásťkrát vylúčení za zápas, lebo vieme, kde sa Bystrica v presilovkách nachádza, teda na akých je číslach. To sa dnes prejavilo. Chýbajú nám viacerí hráči, neboli sme v plnej sile, ale nechceme sa na to vyhovárať. Bystrica je v ofenzíve veľmi silná, my sa musíme dať čo najskôr do poriadku po zdravotnej stránke, aby sa zvýšila konkurencia v tíme."

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


nameless

 

s prehladom
23.2.2020 - 19:04
0

VSŽ!

 

Dukla v riadne oklieštenej zostave. Nebudú vám chalani v playoff juniorov s BA chýbať?
23.2.2020 - 19:07
+2

Vojto83

 

Možno hej, ale nemáme inú možnosť. Musíme hrať s tým, čo máme. Neposilnili sme sa, musia hrať mladí. Teraz asi pôjde juniorka bokom.
23.2.2020 - 19:11
+3

ivo455

 

ale no: chýbalo vám 6 hráčov čo by inak hrali .Zase sa na maródku nevyhovárajte. Nám chýbalo dokonca 7 hráčov.
23.2.2020 - 22:17
+2

Vojto83

 

Nemyslíš, že je rozdiel keď vypadne väčší počet hráčov z vášho nabiteho a širokého kádra a keď sa to isté stane nám? Áno mate iné možnosti. Rozpočet úplne inde. A káder taky, ze môžete kľudne chýbajúcich doplniť a vôbec to nepocitite. To myslím v dobrom. Vaše vedenie spravilo pre úspech všetko čo mohlo. A máte iné možnosti, čo sa prejavuje.
23.2.2020 - 22:21
+17

kurtsteiner

 

Toto mysliš vážne?
23.2.2020 - 22:24
+7

JANOBB

 

: s prehľadom.
Gratulujem chalani.
23.2.2020 - 19:08
+1

Vojto83

 

Gratulácia do Bystrice. Boli ste lepší, ja ďakujem našim chlapom, že bojovali a napriek našej maródke nechali na ľade všetko. To si vážim, ale kvalita sa skrátka nedá oklamať. Banská je v tejto sezóne inde a práve preto si nemyslím, že by potrebovali pomoc rozhodcov. Ospravedlňujem sa za to, čo si písal v livke a virtuálne podávam ruku pod Urpín. Sú to emócie. Ale zápasy s Banskou ma fakt nebavia. Keď u nás vyhral pred par dnami Poprad, v pohode som to zobral. Boli lepší. Slovan bol u nás efektívnejší. Ale nemyslím si, že sme hrali surovo. Rovnako sme tak podľa mňa nehrali ani dnes. Len v tomto zápase sme mali X vylúčení. Fakt nechápem načo sa robí občas zo zápasov cirkus. Takto sa naša liga nikam nepohne. Dnes by sme prehrali aj kedy rozhodcovia písali normálne. Nemali sme nárok, fyzická hra Banskej nám nesedí. Ale ako môže toto niekoho baviť? Toto nemá s hokejom nič spoločné. A co sa týka tých reči, že ste vyhrali nad slabším súperom. Jasne,to je fakt. Ale neprajem Banskej byť v situácii, v akej sme my. S rozpočtom ktorý máme, so zraneniami. Jasne, vás to nemusí trápiť. Ale trosku pokory by nikomu nezaškodilo. Ono, ani vy neviete, čo bude v ďalších sezónach.
23.2.2020 - 19:09
+23

amentma

 

Dovolim si nesuhlasit... Z daleka ste nedostali tolko trestov, kolko ste spravili faulov. To iste potom plati aj na nasich, kedze casto oplacali a rozhodci nic...

Tieto dva posledne zapasy u nas mozem povedat, ze trencin hral najspinavsie zo vsetkych superov co tu boli. Nevravim ze zakerne, ale necisto. Vecne nejake haciky, drzania, sekanie... Neviem co je vidno v tv a co nie, ale na zimaku toho vidno...

Ako vravim, nasi to dost oplacaju a potom sa zase rozculuje branko, ale to je furt dookola...

Dnes napr... Tomek sekol hickmotta... Ten ho sekol naspat... Doletel sladok a tvaril sa ze krivda...
Bonbonik na konci, paukovcek 3x kroscek, hickmott kuka na hlavneho, neoplaca... A hlavny nic, kuka a kuka. Az po 3 kroscekoch usudil ze na vzajomne vylucenie to neuhra...
23.2.2020 - 19:22
+35

Dukla naj

 

Pozri čo sa týka toho súboja začal prvý Hickmott potom pridal Paukovček a potom zasa Hickmott takže mali ísť obaja von bohužiaľ išiel len náš a ešte dokonca zápasu
23.2.2020 - 19:37
+6

Kepo_96

 

Pozri si ten súboj paukovceka s hickmottom ešte raz, hickmott oplácať kroscek 2x.... trosku objektivity, ďakujem
23.2.2020 - 19:40
+3

MackoPu

 

No ked tu uz niekto na toho Paukovceka napise takuto kravinu, tak o com sa tu bavime?!? To je uplne dokonala ukazka. Dostal riadny kroscek na krize, az ho prehlo, otocil sa, trochu miernejsie vratil a isiel opat po uoku. Potom dostal dalsi kroscek. Takze sa mu abs.necudujem, ako reagoval. Toto malo byt obojstranne vylucenie ako vysite.
Jaj, uz tomu rozumiem, ten 3xPaukovcek - to si zratal dokopy aj tie 2ks, co dostal...

Ako sakra niekto moze toto nevidie, to uz fakt nechapem, ked to cele prebehlo naraz.
V TV je tieto veci vidno omnoho lepsie ako nazivo.

Southorn pomaly odsekol nasmu mlademu nohy. Uplne nezmyselne po odpiskani.
24.2.2020 - 22:36
+1

Westbeast0

 

Vojto nehnevaj sa, ale stylom akym sa prezentujute u nas tuto sezonu vy, nehra asi nikto... Je rozdiel hrat tvrdo telom a rozdiel hrat tvdro hokejkou. Aj predtym ako ste mali tolko zraneni to bolo podobne. A koho som si dnes zvlast vsimal je Mikyska. On je velmi kvalitny hrac, to bezpochyby, ale akonahle sa mu nedari, aspon proti nam sa prestava sustredit na hru a hlada kazdu prilezitost ako by sa s niekym "posekal"... Predchadzajuce zapasy to bolo s Cardwelom, dnes mu to bolo jedno. A tym padom je vypojeny, co je len na vasu skodu.
23.2.2020 - 19:37
+17

rijko

 

Mikyska to bohuzial robi stale.ma s tym velky problem.tak ako je skvely hrac a technik,toto nezvlada.
23.2.2020 - 19:40
+2

Eduardo

 

Presne tak mi hrame tvrdo ale Trencin spinavo...a dnes im toho odpustili este pasikavce!
Sedim v prvej rade...
23.2.2020 - 19:42
+11

ufák

 

máš super miesto,ale pozri si záznam...
23.2.2020 - 19:55
+6

Eduardo

 

Videl to dobre,nemusim...
Skorej pasikavce nech si pozru co nazapiskali neraz.
23.2.2020 - 20:39
+5

ufák

 

Edko,ja netvrdím,že ste nemali vyhrať....len že sme dostali tri góly z presiloviek a prvú okomentoval rovno Valábik,druhé bolo také hákovanie,že škoda reči a pri treťom mali ísť obaja....vyhrali ste zaslúžene,máte lepší káder a skoro kompletný,ale takúto pomoc vám netreba
23.2.2020 - 20:56
+6

Hanzal61

 

Pozri si Mihalika a Datelinku pri mantineloch co robia keď hovoríš co je spinavost.....
23.2.2020 - 20:09
+15

VSŽ!

 

Spinavsie než BB nehrá nik.: Ale na BB voľnejšie nie je príslovie, lež realita. Nechcem ich u nás v play off, snáď ich BA vybucha.
23.2.2020 - 20:26
+12

JANOBB

 

Chod: uz spat
23.2.2020 - 21:25
+3

lukasbb

 

Ty sa starajú o vašich latabárov čo sa zase dostanú tak maximálne do štvrťfinále
23.2.2020 - 22:22
+4

JANOBB

 

Ty si proste: .....
24.2.2020 - 18:57
0

filo1

 

No ak sa poradie meniť nebude tak BA vybúcha KE
24.2.2020 - 21:45
+1

Corgi77

 

Konečne to napísal niekto aj z iného tábora. Lebo keď som napísal ja k ich hre, že hrajú tvrdo a špinavo tak ma išli upáliť.
23.2.2020 - 21:05
+3

JANOBB

 

Ale na co im to budes: opakovat, oni si pojdu svoje. Ved ich trener sam uznal ze maju vela faulov. Ale to je zbytocne to tu aj davat.
23.2.2020 - 21:17
+3

patuso

 

Tak ako Blackwater ?
24.2.2020 - 7:14
+7

Hanzal61

 

Tak ten zase bude riešený na DK je to už smiešne že v našej lige je s takým hráčom strpenie ale nevadí zas si posedi
24.2.2020 - 9:07
+3

kurtsteiner

 

Hlavne piš tvrdo tam kde treba.
23.2.2020 - 22:27
+4

Westbeast0

 

Dnes velmi zodpovedný vykon, stale viac hracov si svojimi vykonmi pyta zaradenie do zostavy, veru nezavidim trenerom vybrat tych spravnych ked pojde do tuheho... Trencin hral to na co mal(aj kvoli zraneniam), proste hrat s nami otvorenu partiu by bola pre nich hokejova samovrazda... Hned ako to skusali otvorit, kopili sa nase sance. Dnes Bubela opat potvrdil ze formou patrí iba na tribunu, naopak tesi ze sa rozohrava Berty. PS: Maionemu velke dakujem za navstevu, snad sa v nasom drese este niekedy objavi...
23.2.2020 - 19:11
+5

JANOBB

 

Suhlas: a predovsetkym by mal Bubela dohrat. Je uplne mimo formu, na trestnej lavici sa smeje, na lade salamista. Viac by som ho ja osobne uz viac tuto sezonu nepostavil. A Berty? Asi sa konecne “ prebúdza “.
23.2.2020 - 19:16
+4

dusan1980

 

Mozno sa niekto urazí z Bystričanov ale dnes 4 góly z presiloviek.Nebyt presiloviek je to 1:0
Ale akých presiloviek... môžu sa pani hanbiť za to simulovanie , krásne to cez prestávku ukázal Valabik.
Rozhodcovia tragikomédia dnes .
Toto bola fraška.
23.2.2020 - 19:23
+20

Juslan

 

Neviem či si v správnej diskusii.

Tu sa diskutuje o zápase v ktorom trenčania neboli potrestaní za množstvo faulov a provokácií.
23.2.2020 - 19:33
+28

yogi

 

To o com hovoris ty nie je duskusia ale vas bystricky monolog..
23.2.2020 - 19:36
+13

dusan1980

 

Nie Tu sa diskutuje o zápase kde Bystričania stimulovali fauly a rozhodcovia im to pískali a len preto vyhrali.Zopakujem : krásne to ukázal Valabik a sám povedľa ze Jeskylainen sa môže hanbiť.
Ostuda a výsmech
23.2.2020 - 19:37
+16

lubkik

 

Dusan a ty si tiez stimulovany?
24.2.2020 - 7:11
+5

Vojto83

 

Áno. Vy neprovokujete, nefulmujete, vy len hráte hokej a my hráme proti vám neisto. Toto si chcel? No v poriadku. My klameme, Valabik klamal, fanúšikovia iných teamov co hrajú proti vám, casto klamú. Trosku objektivity. Hovorím, boli ste lepší. Ale tie teatra si vaše hviezdy mohli odpustiť. A dva vyššie tresty pre Pavkouceka, pričom vás hráč nešiel von za faul predtým, ani za oplacanie, to je fakt smiešne.
23.2.2020 - 19:41
+28

JANOBB

 

Za aké: oplácanie pre kristove rany?
Čo si pozeral?
23.2.2020 - 19:46
+13

MackoPu

 

Ak si fakt toto nevidel, to je dost smutne.
24.2.2020 - 22:37
0

VSŽ!

 

Nemá to zmysel, v BB majú brvno v očiach, asi až od budúcej sezóny zistia čo a ako. My v KE máme Váš bhokej radi, atraktívne, tvrdo, ale férovo. Vylúčení 10:4 a podobne to je vela, a tak ako rozhodcovia vždy pískali pre BA tak teraz pre BB.
23.2.2020 - 20:29
+7

kolombo

 

Čiže na vylúčenia to ma byť vždy vyrovnané či ako? Aj keď hrajú spolu silnejší a slabší tím a logicky ten slabší si musí viac pomáhať faulami?
23.2.2020 - 20:54
+2

Hanzal61

 

Od budúcej sezóny to v BB bude iné lebo dojna krava ide na šetriaci režim a chcú pracovať s vlastnými takže konečne sa ukáže realita....
23.2.2020 - 21:25
+8

KrebsKandidat

 

setria uz dve sezony
23.2.2020 - 22:48
+8

33800

 

Ja si to nemyslim. Ten setriaci rezim vidim skor u nas kedze sa ide prerabat strecha a je dost mozne ze znacnu cast sezony odohrame v piestanoch, a tym padom nam odpadne najvacsi sponzor(divak)
24.2.2020 - 8:28
0

Traktorik

 

Strecha sa prerabat bude, nevedno vsak kedy...este ani peniaze neprisli, nic neni pripravene, takze je velmi pravdepodobne, ze najblizsiu sezonu sa prerabat nic nebude
24.2.2020 - 9:42
+3

noano

 

nebyt presiloviek.Lol. Nebyt toho , nebyt tamtoho, keby bolo keby. Toto uz je ina haluz , naco vsetko sa ti ludia vyhovaraju. Nebyt prveho polcasu tak by to bola remiza. Nebyt vypustenej dvojminutovky, tak by sme vyhrali,
24.2.2020 - 12:05
0

cuchorko

 

Pise sa polcasik a remizka
24.2.2020 - 12:10
+2

ferdo3

 

ja som aj chcel nieco k bystricanom napisat, ale ono tam vlastne ziaden bystrican ani nie...
23.2.2020 - 19:28
+8

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
MackoPu

 

Z toho, co som dnes videl, som znechuteny.
23.2.2020 - 19:33
+4

yogi

 

Viaceri z nas..nechapem ze muzstvo s takymi hracmi potrebuje rozhodcov..
23.2.2020 - 19:37
+5

amentma

 

Kokos pri 12 z 13 timov ked sa piska na p... Tak su zli rozhodci. Ale pri BB je zla BB. To ti nenapadlo ze piskaju rovnako na p... aj proti nam? Kolko zapasov v tejto sezone aj nam pokazili, ale vtedy sme za plackov... Si uvedom ze piskaju vzdy a vsade zle... Nie ze piskaju specialne inak zle pre bb
23.2.2020 - 19:48
+30

JANOBB

 

Nevysvetlis im to: zbytocne sa vytocis. Kasli na nich,
to nema zmysel.
23.2.2020 - 19:53
+13

yogi

 

Hej hej..na bystricu volnejsie..
23.2.2020 - 20:21
+8

bach

 

Hráte super,len rozhodcovia vám zase zápas pokazili....
23.2.2020 - 20:24
+9

yogi

 

To som nenapisal..tak ako pisem dole sme najslabsi z prvej sestky..aj so zranenymi by bol problem hrat vyrovnane partie so zvyskom..
23.2.2020 - 20:58
+1

bach

 

yogi: to píšu aj zvolenčania,o šieste miesto je neaký boj....
23.2.2020 - 21:01
+1

cipulis

 

Vsetci chce v PO Kosice
24.2.2020 - 6:13
0

lukasbb

 

Trenčín hral najatraktívnejší hokej aký som videl škoda že vás tak rozhodcovia zerezali inak ste mohli osem nula hádam aj vyhrať
23.2.2020 - 22:38
+17

dusan1980

 

No konečne si si to všimol.
A BB Hrala najferovejsi hokej, nenasimulovali hráči nic. A všetky góly dali 5:5
Ten Valabik si ten obraz musel upraviť predtým než to pustil a to vsetko preto lebo je Nitran
24.2.2020 - 6:59
+7

yogi

 

Tak to si asi pozeral iny zapas..nikto netvrdi ze by sme na vas mali..prave naopak..tak citaj a neterp..
24.2.2020 - 8:20
+1

MackoPu

 

Co tie simulacie, krosceky a osekavacky ? Ak by sa to piskalo, nemam problem.
24.2.2020 - 9:05
+2

iskra6791

 

V Trenčíne treba vymeniť distributora TV signálu,lebo tam máte na figu signál...
24.2.2020 - 11:51
+4

MackoPu

 

Co Fin, este ho boli tvar, ako po nej "dostal" hokejkou ? dobre sa potom uskrnal. Ono to bolo vidno ihned, o co ide, ale nasledovala presna Valabikova analyza. Masirovacky Mykisku vasou 57, som myslel, ze to neodpiska, ale uz sa asi nedalo, ked nas isiel uz do kolien po tych kroscekoch. Southorn sa zvali na zem, ked na neho polozi (nie zahakne) hokejku 20kilovy Mykiska. Nehovoriac o tom, ako nasmu Durinovu poriadne sekol po pistalach po odpiskani. Trosku chlapcom naprsalo do nosa, respekt k superovi absolutne ziadny.
24.2.2020 - 22:40
0

JANOBB

 

Tak teraz vies ze na buduce: sa nepozeraj aby ti bolo dobre.
23.2.2020 - 19:54
+4

ufák

 

Ty vole tri zo 4 prvých gólov z presiloviek,ktorá ani jedna nemala byť....nečudujem sa chalanom,že sú frustrovaní ... prídeš tam hrať zo 6 deckami v zostave a ešte ťa ničia pruhovaní...dnes som asi po 6 rokoch nedopozeral zápas a po 4 som to vypol...
23.2.2020 - 19:34
+12

JANOBB

 

Urobil si: dobre.
23.2.2020 - 19:40
+20

JANOBB

 

To su ake: tri zo 4 prvych?
Tomu nerozumiem a asi ani ty ked si to precitas.
23.2.2020 - 21:08
+3

snapshot

 

Co na tom nechapes. Z prvych styroch golov BB podla neho boli tri z presiloviek, ktore nemali byt. Cize napriklad 1,2 a 4

Treba citat s pochopenim.
24.2.2020 - 14:31
+2

JANOBB

 

Tri zo štyroch prvých gólov?: Prvý gól je len jeden.
Asi by si sa mal ty naučiť čítať, nie ja.
24.2.2020 - 15:01
+4

JANOBB

 

A druhe štyri goly?: Take nieco tiez existuje?
24.2.2020 - 18:56
0

KrebsKandidat

 

Ale ano predsa, to keby date dalsie 4 goly. No to skor s nami date ako s Trencinom
24.2.2020 - 19:41
0

rijko

 

Dnes zapas kde sme aj vdaka zraneniam nemali velmi narok.okrem bojovnosti sme nic pekne neukazali.dnes rozhodcovia velmi slabo,velmi.prispeli k slabej urovni zapasu.snad sa nam na PO nejaki hraci vratia,lebo inak to bude velmi rychle.
23.2.2020 - 19:38
+1

peters

 

Vojto, Dusan atd., nechcel som reagovat na vase vyplakavanie, ale neda mi. Poviem to priamo a nechcem urazat, ale po prve nehrate takmer nic, zrejme aj preto, ze mate dost zranenych hracov. Nepisem povysenecky, len konstatujem. Po druhe ako aj pise amentma, provokujete, nehrate cisto a tvarite sa, ze vy nic, ale ono sa to zbiera a potom sa citite ukrivdeni. Tiez som si vsimol napriklad, ako ste po Beskovi nenapadne umyselne provokacne klepli. Neboli to zakerne veci, ale zakeraciky ano. V telke to sice nevidno, ale ked si na stadione, tak to vidis. To ako s atmosferou, ked to pozeras v TV, tak nic moc, ale na stadione v pohode atmosfera. Tiez chcem, aby rozhodcovia piskali dobre, ale skuste sa trochu objektivnejsie na to pozriet. Dnes to ani nahodou nebolo o rozhodcoch. Chybala vam energia, chut zvitazit.
23.2.2020 - 19:45
+39

VladoBB

 

peters,
lepšie by som to nevystihol ani ja

ak bol dnes niekto viac poškodený rozhodcami, tak to boli jednoznačne BARANI!
Trenčania, hovorí za vás frustrácia a hľadáte vinníka na nesprávnom mieste!

...a aby som nezabudol
GRATULÁCIA BARANI!
Dnes obzvlášť dobre Hohmann, Kriška, Berty, pekne aj Šolty, Lamper či Mlynky...
Slabo opäť Bubela...
23.2.2020 - 20:32
+8

Vojto83

 

Co sa mňa týka, ja vinníka nehľadám. Nemám problém napísať, že ste vyhrali úplne zaslúžene a že na vás nevieme hrať. Ze sme dnes boli bez šance. Ale ani to, že taký cirkus zo strany rozhodcov fakt nepotrebujete a nechápem, prečo to robia. Ešte raz. Vyhral u nás Poprad, aj Slovan. Nič také som nepísal. Všetko bolo O. K. Hrali sme aj oslabení, všetko v pohode. Ale nebolo to také, ako dnes. Ci len proti vám hráme zakerne?
23.2.2020 - 20:39
+7

JANOBB

 

Ale hladas: aj ty. A stale tu melies dookola o nejakom cirkuse rozhodcov, ako si nas mal rad a pod.
Pytam sa, bol si taky objektivny aj ked Starosta zdevastoval Lantosiho, ci to len teraz.
23.2.2020 - 21:21
+11

gabby

 

ano bol! tak sa skludni
23.2.2020 - 21:27
+7

JANOBB

 

Ja som: kludny. A ty?
23.2.2020 - 21:42
+4

Vojto83

 

Co sem pleties Lantosiho? Vtedy som písal,, že sme si ten druhy zápas v Nitre prehrali sami. Lebo sme nehrali svoju hru, zbytočne sme sa nechali vylučovať. Co ma s týmto spoločné Lantosi?
23.2.2020 - 21:51
+4

JANOBB

 

Ja som sa: pytal, nic viac.
23.2.2020 - 22:01
+3

burnzie

 

No nezdá sa mi, že si kľudný minule si si sa predviedol v plnej kráse keď sa človek vyjadril k Brejčákovi a jeho skratom čo nás stoja nejeden zápas
23.2.2020 - 21:55
+3

JANOBB

 

Uplne: v pohode.
Minulost je za nami.
Ale chybal si.
23.2.2020 - 22:01
+2

Hanzal61

 

Tak môjko lenže Lantosi ta zúbkova vila hrala ďalej ale holedna a hlinka nie tak si urob obraz kto hra spinavo..... A neplet sem Lantosiho nebuď smiešny nikto ho nezdevastoval ale zato holenda rok mimo a hlinka pol roka mimo tak sa ukludni kým niečo napíšeš si dvakrát premysli
24.2.2020 - 9:11
+6

MackoPu

 

Holenda rok a pol.
24.2.2020 - 22:41
0

leomessi

 

mate o triedu : lepsie muzstvo BB , to je holy fakt a Dukla nema v sučasnosti kader na lepsie ako je 6. miesto ... vy mate prachy , čize aj kvalitu - je to logické...
Len ny som poprosil vysvetliť , akym spodobom Starosta zdevastoval toho urevanca Lantošiho ...?
Po Starostovom zakroku par minut na to hral , a ked par hodin na to prišli hrat do Trenčina , tak sa ho Jano Pardavy pytal kde mu chyba tych 6 vyrazenych zubov o ktorych vypraval Lantoši a novinari ...vysledok debaty bol asi taky , ze Lantoši mal plnu hubu zubov , čize mu nechybal ani jeden ...
Starosta nikoho nezdevastoval , bol to zakrok mimo výseč , dostal za to neadekvatny trest od disciplinarky a to je celé ...
24.2.2020 - 9:56
+6

JANOBB

 

Neadekvátny trest?: Tak potom OK.

PS: Ja vôbec neobhajujem zákroky na Holendu a Hlinku.
Uviedol som len príklad, možno nie úplne správny ale myslené to nebolo za účelom porovnávania.
24.2.2020 - 10:34
+2

leomessi

 

starosta : dostal trest 6 zapasov ... opakujem Lantoši po par minutach hral , ziadnych 6 zubov mu nikto nevyrazil ...
Hlinka po ataku Blackwatera dohral sezonu , skončil v nemocnici a Judd
( recidivista) dostal trest tušim 4 zapasy ...
24.2.2020 - 10:58
+2

KrebsKandidat

 

aha, no a este nam povedz, ze tam nebolo ani koleno Starostu zakrok mimo vysec rychlo zabudas pri vlastnych hracoch...
24.2.2020 - 11:05
0

leomessi

 

zakrok: mimo výseč znamena, ze to bol zakrok kde hrozí protihračovi zranenie , čiže nefér zákrok ...
Ja som u Starostu videl takyto zakrok prvý krat v živote, u takeho Judda je to doslova folklór ...
Pokial vieš čitať a mas priemerne IQ tak sa lahko dovtípiš , ze som Starostu kritizoval napriek tomu , ze je hračom Dukly ...čize pfi vlastnych hračoch nezabúdam ...
len treba trochu porozmyšlať pri čitaní prispevkov
24.2.2020 - 11:36
+3

KrebsKandidat

 

To som nevedel, co si myslel tym zakrokom mimo vyseca.
Tak nic, mozes kludne ignorovat moj prispevok vyssie.
24.2.2020 - 11:39
+1

leomessi

 

sedí vec ...
24.2.2020 - 11:40
0

Hanzal61

 

Radšej mi povedz načo Vám je Blackwater??? Sedenie na tribúne celú sezónu ten Vam veru nepomáha..
24.2.2020 - 11:43
+1

KrebsKandidat

 

Nie ze by to sem este patrilo (kedze sa to netyka ani faulov ani vcerajsieho zapasu). Z mojho pohladu si Blackwater potrebuje vycistit hlavu po nie prilis uspesnej sezone - ani timovo ani individualne - i ked este neskoncila.
Verim, ze dalsia sezona bude znova o bodoch a hokeji, nech uz to bude v Nitre ci inde.
24.2.2020 - 12:12
0

Hanzal61

 

Ide o to ze sme nikoho nezdevastovali ale naopak pan zúbkova vila z toho vyšiel najlepšie a žiadne zúbky mu nechýbali ale naopak hlina a holenda skončili to je všetko a uplakancov mame v Nitre ty nevedia nič len vytiahnuť zúbkovu vilu ale to ze Blackwater je každý zápas riešený DK a nám tu devastuje hráčov nikto nepovie sú ticho.... A opäť nebude hrať ach
24.2.2020 - 11:16
+4

Chairon

 

Kamosko..ale toto zacal JanoBB, vsetkym z Nitry je nejaka Dukla uplne u prdele
24.2.2020 - 12:10
+2

leomessi

 

rovnako: ako aj my v Trenčine mame celu Nitru akurat tak v pitschi ...
24.2.2020 - 15:11
+6

JANOBB

 

OK: rešpektujem
24.2.2020 - 12:11
+1

Wilder

 

Aj dnes ste si mali zakričať na rozhodcu ,že to celé doje.... Ako minule u vás doma plačkovia
23.2.2020 - 19:46
+4

lanti

 

Fury ťa vybavil , tak píšeš nezmysly ... ako vždy.
23.2.2020 - 20:58
+5

dejvidBB

 

Kriska neskutocny hrac
23.2.2020 - 19:47
+21

Westbeast0

 

To bol paradny kauf, ten bude v PO trhat lad a obhryzat mantinel...
23.2.2020 - 20:01
+4

MackoPu

 

Alebo mu zacnu to obsivanie hokejkou piskat.
23.2.2020 - 20:17
+9

matoguco

 

Gratulujem do Bystrice k víťazstvu.
Naši nastúpili v oklieštenej zostave ale podľa mňa na to sa nedá donekonečna vyhovárať a hrať musia tí, ktorí s zdraví. Dnes sme na BB nemali ani omylom. Rozhodcovia mali slabší zápas, na oboch stranách niečo zapískali navyše a rovnako tak iné nezapískali. Už je to jedna.
S takou hrou akú sme predviedli mám vážne obavy, či v nadstavbe získame aspoň jedno víťazstvo, lebo všetkých 5 tímov je lepších ako my. Treba začať hrať oveľa lepšie, zlepšiť sa musia všetci o 75 % aby to bolo aspoň dobré.
No nič, treba veriť, že sa tá sezóne nejako ešte zlepší, resp. že jej záver sa bude niesť v pozitívnejšom duchu. Držím palce.
23.2.2020 - 19:51
+15

JANOBB

 

No ale povedz mi kde si to pozeral: Ty, lebo podla tebou napisaneho dedukujem ze chlapci z TN co tu pisu pozerali tento zapas asi z ineho uhla alebo v tme.
23.2.2020 - 19:59
+8

matoguco

 

Pozeral som to tam, kde väčšina. Jano problém je v tom, že ja nemám prehnané očakávania a vidím, že ten tím by na dobrú hru mal, ak by bol v plnej sile ale stále si myslím, že aj v plnej sile by všetkých 5 tímov (alebo 4 určite) bolo silnejších ako my. Treba si to priznať, tím máme dobrý ale oproti vám, KE,SBA,ZV a aj PP to taká extra sila nie je. Takže pozeral som to tam kde všetci ale nemám prehnané očakávania a ružové okuliare.
24.2.2020 - 8:08
+1

JANOBB

 

Veď si to napísal dobre: ja k tebe nemám nič iné len klobúk dole pred tebou.
A nemám problém resp. výhrady voči TN. Ale písať donekonečna o rozhodcoch ako nám pomáhali, a prečo, je tiež nezmysel. Všetci vieme, že rozhodcovia neoplývajú vo veľkej väčšine kvalitou ale tiež si myslím, že včerajší zápas bol zo strany rozhodcov ten lepší.
24.2.2020 - 9:38
+3

matoguco

 

Veď ja proti tebe tiež nie, len si sa pýtal, tak som ti vysvetlil, že sme videli všetci rovnaký zápas, len každý má iné očakávania, inak vidí jednotlivé situácie, atď.

Ja si stojím za tým, že rozhodcovia sú najslabším článkom ligy. Často svojimi výkonmi dehonestujú úroveň zápasu ale včera mi to tiež neprišlo také katastrofálne, no ideálne tiež nie. Hokejky v tvári, hákovania a pod. tam boli neodpískané a povedať pravdu asi ste tých presiloviek mali hrať aj viac. To, že naši chalani sú dosť nedisciplinovaní, to je holý fakt a doplácame na to možno ešte viac ako na to množstvo zranených. Predsa len 8-9 (a aj viac) presiloviek dávať tímom ako máte vy alebo Košice, to by bol v čert aby ste to nevyužili. Druhá vec, že xy tých našich faulov je zbytočných (útočné fauly) alebo vyplýva z toho, že sme pomalí a tím pádom prichádzajú na rad fauly hokejkou (hákovanie, sekanie a pod.). Tak to jednoducho je.
24.2.2020 - 13:21
+4

JANOBB

 

Si rozumný: človek
24.2.2020 - 18:52
+2

matoguco

 

"tím pádom" ... to som tomu dal. Pardón. Samozrejme "tým pádom"
24.2.2020 - 19:59
0

VladoBB

 

...matoguco +++
24.2.2020 - 20:29
+1

yogi

 

Bohuzial z prvej sestky sme momentalne najslabsi..
23.2.2020 - 20:23
+1

kurtsteiner

 

Preto sme šiesty..
23.2.2020 - 22:31
+3

bach

 

V PO to budeme mať ťažké,lebo tlak na rozhodcov je velký a budú pískať proti BB lebo toto tu čítajú aj pásikaví.Zaujímavé,že pre BB pískajú podla odborníkov aj maďarskí,českí a aj finski rozhodcovia.Mali by pískať TN sudí keď budeme hrať proti TN a Konc keď budeme hrať proti NR.
23.2.2020 - 19:57
+1

Loizo

 

Navrhujem fanúšikom Dukly aby sme sa prestali vyjadrovať k rozhodcom pri zápasoch s BB, musíme to brať ako fakt, lebo stažovaním tu si si nepomôžeme, práve naopak. Simulovanie by sa trestať malo a jediné odpískanie túto sezónu si pamätám iba vtedy keď vylučovali Slovanisti a keďže by sme išli hrať 6 na 3, tak vylúčil nášho zároveň. No v Čechách sa to trestá aj po zápase, pretože častokrát to rozhodca nepostrehne alebo nemá šancu postrehnúť. Pre našich juniorov je vďaka maródke dobrá škola v Áčku, no problém v play off pre Duklu juniorov.
23.2.2020 - 19:57
+4

gabby

 

sme jednoznacne najslabsi tim v prvej sestke k tomu aj najzranitelnejsi a psychicky najlabilnejsi... ked to zhrniem tak mi je luto Tomeka aj ked sa niekomu moze zdat ze ,,nema formu,, ale tak ako jeho nechaju spoluhraci kupat vo vlastnej stave nema obdobu! McCormack uz v podstate je myslou niekde v DEU a Mikyska ako som povedal ze sice ,,genialny,, hokejista ale psychicky labilny! Hecl a Paukovcek sa snazia ale rozdielovy hraci niesu a nikdy nebudu... Sadecky urobi tolko zbytocnych faulov ze zneguje vsetky plusy... Hlina Svecko Ferenyi su hraci ktorych keby nemame si to ani nevsimneme a Sojo uz lepsi nebude aj ked snahu mu nikyo nik neuprie ale jeho cas uz bol... obranu hodnotit? neni koho to je iba 6 kusov co sa snazi nic nepokazit a trusia chybu za chybou! no a pevna ruka na striedacke chyba chalani sa sice snazia byt trenermi ale skusenosti a vhodne reagovanie na cinnosti a priebeh neexistuje... nuz na to co sme nacali pred dvomi rokmi budeme radi spominat ale ... iba spominat
23.2.2020 - 20:04
+12

B-MO

 

suhlas: ..ale aspon jedno pozitivum k tejto hre, toto trapenie s najvacsou pravdepodobnostou skonci uz v prvom kole PO a to znamena viac casu na uz tak narocnu rekonstrukciu zimaku i ked neviem ci daky ten usetrneny tyzden nam uplne pomoze, kedze ligu nezacneme tak skoro doma.. to bude este len skuska nervou
23.2.2020 - 20:34
0

B-MO

 

*v
23.2.2020 - 20:36
+2

fonte

 

Najhorsie je, ze asi to maju vsetci na haku tam vo vedeni. Nechali to na neskusenych hracov, ktori ale niesu trenermi, od tych maju daleko velmi. Neviem, co je to teraz za trend, ze si niektori myslia, ze ked idu niekam na skolenie, tak uz su z nich treneri.
Staci si pozriet par tlacoviek po zapase, aj po tom s Popradom, to len clovek oci otvara.
Co ma Mccormack robit? On si svoje uhra a trci v tej obrane o dve triedy nad ostatnymi. Mikyska tiez sa nevie udrzat, ale to nikto, to je zbytocne rozpitvavat.
Od novej sezony to chce rozpustit lavicku a obranu a ideme od znova. Snad. Ja som len sklamany, ze sezona skoncila uz vo februari. Aj ked nohli sme dopadnut aj horsie.
Ale sklamanie obrovske, hlavne z toho, ako ten klub "funguje"....
23.2.2020 - 20:40
+3

kolombo

 

Gratulujem Barani, pekné poctivé víťazstvo. Zápasu s Trenčínom sa vždy obávam lebo tento súper nám až tak nesedí, no tento krát sme si to dokázali ustrážiť s prehľadom. Chalani si verili a starší páni ako Vlado Mihalík, Ivan Ďatelinka a Marek Bartánus hrali s chuťou a veľkým prehľadom. Ostatní tak isto kvalitne, takže pekný tímový výkon. Inak mne sa tento zápas rozhodcovia veľmi páčili lebo drobné "fauly" v zápale boja nepískali čím hra mala spád, no pokiaľ sa už hráči prestali venovať hre a sekali sa tak ich poslali schladiť na trestnú. A väčšie fauly, z ktorých by mohla byť šanca pískali tiež, takže za mňa pekný výkon aj od rozhodcov.
23.2.2020 - 20:04
+3

JuloBB

 

Tak Trenčín zanechal v Bystrici veľmi zlý dôjdem a fanúšikovia ho v diskusii vôbec nezlepšili.
23.2.2020 - 20:07
+18

batman

 

Fnuk. Sme z toho hotovi
23.2.2020 - 20:53
+13

JANOBB

 

No vyzera: ze minimalne ty mas psychicky problem z toho.
23.2.2020 - 21:27
+13

batman

 

Ja urcite, ja uplne odpadavam a moj prazdny zivot bez hokeja a debat na HP by bol strateny. Pekny den, pane.
24.2.2020 - 10:16
+4

AndrejTN

 

https://www.mojevideo.sk/video/3188b/najdlhsie_hrajuci_herec_v_narodnom_divadle.html
23.2.2020 - 20:12
+2

Hanzal61

 

Jedna jediná vec ma teší z tohto zápasu a to je že BB sa nepresadila a nedala nám gól v hre 5 na 5... Je to také zvláštne....
23.2.2020 - 20:29
+3

JANOBB

 

Lebo uz ne mu se la!: ....
23.2.2020 - 21:10
+4

Hanzal61

 

Ne ve de la
23.2.2020 - 21:29
+5

JANOBB

 

No tak do bre: ne bu dem sa tu s te bou na ta ho vať.
23.2.2020 - 21:41
+2

fibonaci05

 

Hmm 5 na 5 ani vy nam...
23.2.2020 - 21:23
+7

BourBon

 

Tak ako fanusikovia vitazneho timu nemaju nikdy zapotreby riesit rozhodcov pretoze su spokojni s vysledkom, fanusikovia porazeneho tymu automaticky rozhodcov riesia, pretoze hladaju pricinu prehry a najjednoduchsie je predsa zacat kdekolvek len nie u seba. Vzdy to tak je a nie je to nic Nove, prekvapive a funguje to aj v opacnom garde.

Na dvoch veciach by si vsak po tomto zapase mali fanusikovia oboch timov zhodnut:

1. Rozhodcovia su dlhe roky najslabsim clankom extraligy a v dnesnom zapase to slusne dojebali na obe strany , a to dokonca v televiznom zapase. Nikdy to nie je sumerne, vzdy sa niekto bude citit viac poskodeny, ale za to ze rozhodca je slaby ako caj nemozu hraci ani fanusikovia supera.

2. Ci by Trencin dnes hral ci nehral tolko oslaboviek je uplne jedno, pretoze by aj tak prehral, pretoze je to minimalne o triedu slabsi tym ako Bystrica, mozno aj najslabsi z prvej sestiy, nastupil tu s polkou zvycajneho kadra a v zapase to tak aj vyzeralo. Je fajn ze si to niektori fanusikovia Trencina dokazu priznat.

Ked uz to bolo na RTVS , tak jedna moja mala poznamka, s ktorou mnohi nebudu suhlasit. Mam taky pocit, akoby fanusikovia podliehali nejakej dogme, ze co povie Valabik, tak to je automaticky pravda. Valabik je vcelku sympaticky clovek, aj hokejovy odbornik, v podcaste s Gaborikom aj zabavny, ale v studiu RTVS je to neomylny dedo vševed, ktory sa vsetkych moznych okolnosti presne vie co mali hraci urobit, ako sa hraci spravali, mali spravat a dokonca vidi do duse alebo je vestec ci telepat, lebo on vie dokonca aj to co si hraci myslia a velmi promptne to vie v studiu hned zbodnotit, skritizovat a uzavriet. Proste neomylny fenomen hokejovej obrazovky. Vzhladom na svoju hokejovu karieru az prekvapivy fenomen. A ja mam ten pocit ze ten argument v diskusiach ze “aj Valabik povedal” tu ludia pouzivaju bez toho aby pouzili vlastny rozum.
23.2.2020 - 21:40
+29

kolombo

 

Sorry ale v čom boli dnes rozhodcovia zlí? Veď ten zápas zvládli úplne s prehľadom a čo mali zapísať to zapískali, inak sa do toho nestarali. Ich dnešný výkon bol ako z NHL. Tam sa tiež nepíska vždy všetko a tak je to dobré. Záleží od okolností. Nie je zmyslom pískať každý drobný háčik či seknutie, pokiaľ to nie je v šanci alebo je to 2 na 1. Zároveň je si treba všímať či hráčom ide o hru alebo o nie. Ak ide hráčom o hru rozhodca drobné veci púšťa, naopak pri nezáujme hrať sa píska všetko aj krivý pohľad aby sa to nezvrhlo. Dnes väčšinou hráči chceli hrať a neboli zákernosti preto rozhodca drobné veci púšťal a prispelo to k zápasu.
23.2.2020 - 22:24
+1

JANOBB

 

No zjavne sa podla tu ( niektorych): fans TN mylis a v zapase urobili mnozstvo chyb rozhodcovia, teda v prospech BB.
23.2.2020 - 22:32
+1

Loizo

 

To ze Valábik povedal, je tu zbytočná vera, tiež sa mýli, no ak poukáže spomalený záberom na dvojaký meter, zlyhanie hráča alebo rozhodcu a napr. dnešné filmovanie bolo zjavné a priam Neymarovské... No neznamená to, že nemôže vytrhnúť niečo z kontextu.
23.2.2020 - 22:35
+1

Romanides

 

Ja sa nechcem vracat k rozhodcom, faulom a spinavostiam. Chcem pochvalit nasich, hrali sme zase vyborne v obrane, vychadzal nam prechod pasmom a dokazali sme si vytvorit tlak. Menovite musim povhvalit Hohmanna, Krisku a Stupku. Kriska sa stava specialistom na oslabovky, ma energiu, lieta, dohrava suboje. Stupka ma prekvapil svojou timovou hrou, cakal som ze bude rozladeny z toho ze tu nema az tolko casu na lade ako v NZ, ale opak bol pravdou. Prikladne sa vracal, bekcekoval, pravidelne striedal, vyborna timova hra.
23.2.2020 - 21:55
0

Westbeast0

 

Co sa tyka obrany, Jano Brejcak snad vidi, ze pokial nezlepsi disciplinu, bude mat problem sa v zostave udrzat... Nehovorim o jeho hokejovych kvalitach, tam patri k tym lepsim, ale tie skraty casto jeho dobre vykony neguju. Aj ked je pravda, ze obrancom pomahaju aj utocnici, casto krat sa obranca vyberie na "vylet" a hned sa dozadu zatiahne utocnik. Toto mame momentalne premakane...
23.2.2020 - 22:25
+2

arturko

 

Chodim na tn zimak uz dobrych 35 rokov.Ale zda sa mi ze poslednych par rokov sa tu hladaju vyhovorky a nehovori narovinu.bud chceme hrat hore a robme nieco preto alebo si vychovavajme mladych.kazdorocne keci o tom ako nas niekto preplatil a nedalo sa posilnit su uz trapne.nikto tu nehovori o oveckinovi ale aj v nižsej slovenskej a ceskej lige je hracov dost.len to treba sledovat a dohodnut sa.a hlavne treba hracov ktori maju emociu ,čize dokazu vzplanut a hrat a nie ako ovecky ist na porazku.a hlavne skupinkovanie vo vedeni tiez neprospieva.brano chce hraca vilko nie.som zvedavy ako dopadnu akcie po nebohom troligovi,a kam sa nakloni dalsie smerovanie v Dukle.
23.2.2020 - 22:35
+5

Loizo

 

Všetci môžeme vyskakovať do výšky svojho platu. Myslím, že posily viac menej dobré, nie všetky sa samozrejme vydarili, no čakáš, že Dukla má také zdroje, že dokáže nahradiť toľko zranených hráčov? Koniec koncov to je aj realita.. Hráme na čo máme... Káder bol dobrý, hrajú srdcom a viem, že aj tréneri a manažér sú srdciari pričom naberajú skúsenosti. A reči o tom, či by boli zdroje ak tam nebude Vilo...všetko teória.
23.2.2020 - 22:47
+3

arturko

 

Odpoviem ti na 2 veci.ano,hrame na co mame,ale nieje problem mat šírku kadra.minimalne zlocha,ciger z povazskej ci lantos,duris z dubnice by nam momentalne velmi pomohli pri zraneniach a chorobach a zaroven si predlžili sezonu v lige o stupen vyšsie ako hrali.a za druhe,nebudem sa bavit o nejakom redbule,ale hame k nam prislo z realnou ponukou na sponzoring s kontrolou toku penazi a koli panovi vr to padlo.takže tak.a jedna veta k mladym,každy ma agenta a chce hned vypadnut prec,ale cela vychova zabija kreativitu.dnes je top zober puk nadrb ho dopredu a let sa tam zražat,potom pride junior medzi muzov a nedokaze dvihnut hlavu a nahrat presne 2 krat po sebe na 2 metre a jeho prinos je 0.
24.2.2020 - 0:12
+4

bach

 

Časy keď Dukla brala všetkých vojakov z celého ČSSR sú už preč.My sme pekne čučkali v 1SHL so svojími odchovancami a poviem vám,boli to skvelé zápasy,hrané srdcom a teraz sa karta otočila a Dukla musí hrať s odchovancami a špica je vzdialená.Na úspech sa lahko zvyká a neuspech sa ťažko znáša.My si teraz užívame a je len otázka času,keď to skončí.Ale ja dúfam,že ešte vychováme pár chlapcov do repre a hokej v BB bude.
24.2.2020 - 8:06
+3

BourBon

 

Kazdy chvilku taha pilku a je len na fanusikoch ako sa k tomu postavia. Tak ako je dolezita pokora od nas v BB pretoze si este dobre pamatame casy minule, tak dolezity je aj respekt od fanusikov tradicnych klubov ktore nam na chvilu prenechali miesto na vyslni. Niekedy vacsi problem je zniest uspech ako neuspech.A hlavne v diskusiach vidime ze to nefunguje ani na jednej strane.
24.2.2020 - 9:50
+4

dusan1980

 

bach
JA osobne nemam problem ze hrame s odchovancami a dokonca som za to rad.Tito odchovanci Vas dve sezony dozadu skoro porazili vo finale.
Vcera keby neboli nasimulovane presilovky vyhrate 1:0
Uvidi sa ked sa daju nasi dokopy kde skoncime ale za mna urcite plati radsej semi s nasimi ako finale s legiou .
A to ani nehovorim o tom ze sme dali sancu mladym ako Stacha Chromiak Dzugan Ferenyi.Raz ked sa nam podari posuvat hracov do NHL sa nam to vrati tak ako sa nam vratilo vychovat Radivojevica.
Samozrejme nehovorim ze pisem pravdu,pisem len svoj nazor.
Verim ze aj niektori nasi by radsej mali muzstvo plne legionarov.Za mna sa uspech klubu meria hracmi v NHL a v tom su najlepsie momentalne Kosice(Cernak,Jaros,Marincin)
24.2.2020 - 9:06
+12

Ten z Bystrice

 

"Vcera keby neboli nasimulovane presilovky vyhrate 1:0" Na "keby" sa nehrá, hrá sa na góly, ktorých sme včera dali 5, vy 1 ale samozrejme za Vašu prehru môže zlá Bystrica, ktorá vás nenechala vyhrať, zlý rozhodcovia, ktorí pískali vám všetko a nám nič a zlý rolbár ktorý vašu polovicu ľadu zle pozametal. Určite to ale nebude tým že ste celý zápas nehrali nič. A vyhovárať sa na mužstvo plné legionárov pri zavedených limitoch, ktoré majú všetky tímy v lige rovnake je dosť scestné. To že ich iné tímy využívajú nieje ich problém naopak ich výhoda. Problém je to váš keďže sa s tým zjavne neviete vyrovnať.
24.2.2020 - 9:52
+7

bach

 

dušan: náš prvý titul sme získali s 15timi odchovancami a z toho 8 hráčov sa narodilo v BB a vtedy nám všetci vykrikovali že sme získali titul s Kanadanmi.Od tedy majú všetci legionárov a titul sme mali zase my,a žial čím dalej to bolo s odchovancami.Dnes tam máme dvoch bystričanov.Do NHL sme dali dokopy 6hráčov a hrali sme 1SHL.A pre niekoho sme klub bez historie,provinčný klub,a čo ja viem čo ešte všetko.Teraz sme klub ktorému pomáhajú rozhodcovia.Kde je rešpekt,ktorí mate všetci v ústach?
Pískali včera,tak,že neovplivnili zápas.To je môj názor.Simulovanie je žial na naších klziskách,lebo rozhodce bez nich fauly nevidí.
24.2.2020 - 10:30
+6

bach

 

oprava: ....dalej to bolo s menej odchovancami.....
24.2.2020 - 10:33
0

dusan1980

 

Vy ste ma nepochopili obaja.Ja nevravim ze by ste nevyhrali alebo ze by ste vcera neboli lepsi.Mna len sere to ze Vasi hraci simulovali.A aj ked som u nas na hokeji a nas hrac padne bez dovodu tak ma to nastve.
4 goly z 5 tich padli v presilovkach a z toho 3 nemali byt.Mali to nechat hrat 5:5 aj tak by ste asi vyhrali a bol by klud.
Kazdopadne hokej je hra chlapov a nie simulantov a baletiek.Nestve ma prehra ale to conjasne Valabik ukazal.A kto tu pise o jeho objektivite asi nevidel co vcera jasne ukazal v jeho analyze.Bolo jasne vidiet ze sa ho Rajnoha ani nedotkol a ako sa potom ten Finko usmieval.Co je na tom neobjektivne???
24.2.2020 - 11:48
+4

MackoPu

 

Bohuzial, este aj video dokaz sa tu povazuje za neobjektivny/subjektivny nazor. Skoda casu.
24.2.2020 - 22:44
0

rocknrollf

 

BB-TN:: Uz sa nehadajte sakra.Ma to nebavi citat dookola....
24.2.2020 - 11:05
0

JuloBB

 

1. Blíži sa Play-Off a Valábikove komentáre budú čoraz "objektívnejšie"

2. V zápase bolo veľa provokácií bez puku od trenčanov, mám dojem že na základe pokynov zo striedačky

3. Rozhodcovia obojstranne urobili veľa chýb ale zápas neovplyvnili.

4. Bubela hrá trvalo veľmi zle.

5. Tréneri by sa mali venovať vhadzovaniam ktoré pravidelne prehrávame.

6. Pozrel som si záznam a musím povedať že ozvučenie nezodpovedalo skutočnej atmosfére na štadióne.

7. Zajtra sa stretneme na štadióne.
24.2.2020 - 11:19
+3

mhc23

 

Jaj Bystrica keď hra na hranici faulov tak je všetko ok, keď iné mužstvo hrá proti nim ich hrou tak je zlé. Konečne nech sa Bystričania naučia prijímať.
24.2.2020 - 11:34
+8

JANOBB

 

Moja zlatá: odkážem to všetkým.
Pá.
24.2.2020 - 12:13
+7

MitoBB

 

Nikto sa nesťažuje, že TN hrali tvrdšie. Však na to nakoniec aj doplatili...
24.2.2020 - 17:03
+3

MackoPu

 

Vazne tvrdsie ? Sme mali skor nezmyselne fauly, ale tvrdsie sme nehrali v ziadnom pripade.
24.2.2020 - 22:43
0

Urpiner16

 

Milá vlastenka len tak ďalej.
24.2.2020 - 17:19
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
TímZSkóreB
1.B. Bystrica55180:109120
2.Slovan55191:118108
3.Košice55163:114106
4.Poprad55170:13199
5.Trenčín55167:13993
6.Zvolen55186:15291
7.Michalovce55152:15778
8.Nitra55149:15777
9.Miškovec55148:15877
10.Budapešť55158:20163
11.N. Zámky55143:18859
12.Detva55131:20656
13.L. Mikuláš4878:18635
A SKUPINAZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava4836156233:106115
2.Martin48293412178:12697
3.Topoľčany482310213157:12691
4.Skalica48214419166:14375
5.Dubnica48205320146:15273
6.Sp.Nová Ves48213420159:15673
B SKUPINAZVVPPPPSkóreB
7.Žilina50263318177:13687
8.Levice50193325170:18466
9.P.Bystrica50123530128:19147
10.Trnava5091436140:26033
SR 18292102649:1538
Aktualizované: 28.2.2020 23:06
play-outZVVPPPPSkóreB
1.Martin5302030:1711
2.Skalica5310122:1711
3.Trnava5211121:129
4.Michalovce5300227:259
5.P. Bystrica4010313:212
6.Dubnica400046:270
Aktualizované: 8.3.2020 14:55
TímZVVPPPPSkóreB
1.Martin56216425150:17979
2.Spišská55132733142:20650
3.Michalovce55143236147:21950
4.Žilina55123436111:22546
5.Skalica5585339106:23837
6.L. Mikuláš5642347110:29216
Aktualizované: 8.3.2020 14:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 5.4.2020 14:06
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 5.4.2020 14:06
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 5.4.2020 14:06
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 5.4.2020 14:06
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 5.4.2020 14:06

Bleskovky

Majiteľ Golden Knights daroval milión dolárov na boj s koronavírusom

Majiteľ hokejového klubu Vegas Golden Knights venoval jeden milión dolárov na boj proti koronavírusu v Nevade. O dare Wiliama Foleyho informovala webová stránka klubu NHL. Finančné prostriedky sa použijú na nákup osobných ochranných prostriedkov, ako aj na podporu ďalších iniciatív v boji proti pandémii.
včera o 14:23 - TASR

Videokonferenciu NY Rangers s útočníkom Millerom narušil rasizmus

Videokonferenciu klubu zámorskej NHL New York Rangers s fanúšikmi predčasne ukončili. Zúčastnil sa na nej hokejový obranca K'Andre Miller, ktorého však počas debaty s fanúšikmi rasisticky urážali. Dvadsaťročného Afroameričana si "jazdci" vybrali v predminulom drafte ako 22. hráča v celkovom poradí.
včera o 14:20 - TASR

Dauphin predĺžil o rok zmluvu s Montrealom

Kanadský hokejista Laurent Dauphin a klub NHL Montreal Canadiens sa dohodli na predĺžení spolupráce. Nová ročná dvojcestná zmluva mu prinesie 700. 000 amerických dolárov, pokiaľ bude v sezóne 2029/2021 nastupovať v profilige.
včera o 13:18 - TASR

Junosť Minsk obhájil titul v bieloruskej lige, získal miestenku do LM

Hokejisti tímu Junosť Minsk obhájili titul v najvyššej bieloruskej súťaži a získali právo účasti v nadchádzajúcom ročníku Ligy majstrov. V piatom súboji finále play off zdolali na domácom ľade Soligorsk 3:2 po predĺžení a celú sériu ovládli 4:1 na zápasy. Bieloruská liga ako jediná z hokejových súťaží na svete pokračovala aj počas pandémie nového koronavírusu.
včera o 07:09 - TASR

Třinec predĺžil zmluvu s trénerom Varaďom o sedem rokov

Vedenie českého hokejového klubu Oceláři Třinec oznámilo pokračovanie spolupráce s hlavným trénerom Václavom Varaďom. Úradujúci majster s ním predĺžil zmluvu o sedem rokov, informoval klubový web "oceliarov". Štyridsaťtriročný Varaďa pôsobí pri A-tíme Třinca od leta 2017.
3.4.2020 16:53 - TASR

Kazaň hlási problémy so skladbou tímu na budúcu sezónu

Generálny riaditeľ hokejového klubu AK Bars Kazaň vyjadril obavy zo skladby tímu pre sezónu 2020/2021. Rafik Jakubov priznal, že sa v čase pandémie koronavírusu nemôže oprieť o podporu hlavného sponzora klubu. Jakubova citoval portál championat.
3.4.2020 13:15 - TASR

Švajčiarsky obranca Berni sa upísal Columbusu

Švajčiarsky hokejista Tim Berni podpísal trojročnú nováčikovskú zmluvu s klubom NHL Columbus Blue Jackets. Ten draftoval 20-ročného obrancu v roku 2018. Účastník dvoch juniorských MS doteraz nastupoval v najvyššej domácej súťaži v drese Zürichu, za ktorý odohral v predčasne ukončenom ročníku 45 zápasov s bilanciou štyri góly a sedem asistencií.
3.4.2020 10:18 - TASR

Vedenie Vítkovíc sa dohodlo s hráčmi na znížení platov o polovicu

Vedenie českého hokejového klubu HC Vítkovice Ridera sa dohodlo s hráčmi na znížení marcových a aprílových výplat o 50 percent a so všetkými zamestnancami o 40 percent z aprílového príjmu. Extraligista pristúpil k tomuto kroku v dôsledku krízy spôsobenej pandémiou nového koronavírusu.
3.4.2020 08:13 - TASR

Senators ohlásili prepúšťanie zamestnancov a znižovanie platov

Klub zámorskej hokejovej NHL Ottawa Senators pristúpil z dôvodu pandémie nového koronavírusu k dočasnému prepúšťaniu zamestnancov a k zníženiu platov. Majiteľ "senátorov" Eugene Melnyk v oficiálnom vyhlásení oznámil, že organizácia od nedele zredukuje počet zamestnancov na plný úväzok.
3.4.2020 07:49 - TASR

Eberle je za ukončenie sezóny:

Útočník Jordan Eberle z tímu New York Islanders vyjadril názor, že by sa mala hokejová liga v zámorí ukončiť. NHL je momentálne zastavená pre pandémiu koronavírusu do odvolania.
2.4.2020 22:30 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

15. 03. 2020
TrenčínKošice
0:0REPORT
SlovanPoprad
0:0REPORT
B. BystricaZvolen
0:0REPORT
DetvaMiškovec
0:0REPORT
NitraBudapešť
0:0REPORT
MichalovceN. Zámky
0:0REPORT

Najviac bodov

Jindřich AbdulSBA62 bodov
2.McPherson A.ZVO58
3.Trotter B.ZVO58
4.Haščák M.KOS55
5.Mikyska J.TRE55

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS33 gólov
2.Zigo T.SBA27
3.Alderson B.TRE26
4.Stupka V.BBY24
5.Sofron I.MAC24

Najlepší brankár

Matej GajanBBY94.5 perc
2.Brust B.SBA93.66 %
3.Košarišťan A.KOS93.44 %
4.Beskorowany T.BBY92.98 %
5.Melicherčík M.BBY92.86 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov