Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
EXL
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Líder zdolal Trenčín po nájazdoch

zdroj: Hokejportal.net/Maroš Burik
14.2.2020 20:53 TASR

Hokejisti lídra Tipsport ligy HC '05 iClinic Banská Bystrica zdolali v dueli 49. kola Duklu Trenčín 5:4 po nájazdoch.


HC '05 iClinic Banská Bystrica – HK Dukla Trenčín 5:4 pp a sn (3:1, 0:1, 1:2 – 0:0, 1:0)

Góly: 3. Kriška (Bartánus, Mlynarovič), 4. Šoltés (Ihnačák, Ďatelinka), 6. Žiak (Fafrák), 49. Ďatelinka (Ihnačák), rozhodujúci nájazd Ihnačák – 5. Ferényi (McCormack), 37. Marek Hecl (L. Paukovček), 55. L. Paukovček (Sojčík, Štach), 60. J. Švec (Sádecký). Rozhodovali: Baluška, Štefik – D. Konc ml., J. Konc ml., vylúčení: 5:11, navyše: Hlinka (Trenčín) 10 minút za zhodenie rukavíc, presilovky: 0:2, oslabenia: 0:0, 2465 divákov

Banská Bystrica: Beskorowany – V. Mihálik, Southorn, Cardwell, Ďatelinka, J. Brejčák, Nemčík, Žiak – Hohmann, Hickmott, Jääskeläinen – Lamper, Ihnačák, Šoltés – Bartánus, Mlynarovič, Kriška – Fafrák, Gabor, Kabáč

Trenčín: M. Tomek – McCormack, Brodeur, Štach, Kajínek, T. Bokroš, Sládok, Stacha, Rajnoha – Alderson, Mikyska, Špirko – Sádecký, Paukovček, Marek Hecl – Michal Hlinka, J. Švec, Sojčík – Ďurina, Ferényi, Blaško

V Banskej Bystrici videli diváci štyri góly za tri minúty hneď v úvode stretnutia. Skóre otvoril v tretej minúte Kriška, z medzikružia prestrelil Tomeka a bolo 1:0. V štvrtej minúte pridal druhý gól Šoltés, keď sa k nemu dostal odrazený puk od korčule trenčianskeho hokejistu a presadil sa spred bránkoviska. Hostia rýchlo odpovedali, v krátkej presilovke dostal výbornú prihrávku od McCormacka na útočnú modrú Ferényi, nakorčuľoval si pred Beskorowanyho a po ľade ho aj prekonal – 2:1. Ani tento stav dlho netrval, pretože o 24 sekúnd na to sa presadil z medzikružia v tlačenici obranca Žiak a domáci znovu viedli o dva góly. V ostatnom priebehu prvej tretiny Bystričania nevyužili takmer minútovú presilovku piatich proti trom, mali aj ďalšie vyložené šance, v nich stroskotali na brankárovi Tomekovi postupne Šoltés, Hickmott a najmä Jääskeläinen.

Na začiatku druhej tretiny nevyužila trenčianska Dukla presilovku. Po jej skončení sa ocitol zoči – voči Tomekovi domáci Hohmann, ale ani on nedokázal zmeniť skóre. Dve presilovky v rade potom hrali domáci hokejisti a vytvorili si šance. Dve nevyužil Hickmott a jednu Jääskeläinen. Bystričanom sa však zranil Kabáč, no aj bez neho mohli navýšiť skóre, opäť hrali v početnej výhode o dvoch hráčov, ale táto činnosť im v piatok večer absolútne nešla. Trenčianska Dukla sa v oslabeniach dobre bránila a v pätici vystrkovala postupne 'rožky'. V 35. minúte Sládok neuspel zoči – voči Beskorowanymu. Podarilo sa to až Marekovi Heclovi, ktorý sa pekne predral popri mantineli a z kruhu spoza protihráča zakončil účinne – 3:2. Záver stredného dejstva patril majstrovi a niesol sa opätovne v znamení nevyužitej presilovky, z medzikružia sa tentoraz nepresadil Bartánus.

Na začiatku tretej tretiny mohol vyrovnať v presilovke Alderson, z kruhu neuspel. Na opačnej strane mal príležitosť zblízka Jääskeläinen, ale Tomeka už asi po piatykrát nepokoril. V 45. minúte išiel sám na Beskorowanyho Alderson a opäť na ňom stroskotal. Bystričania potom nevyužili ôsmu presilovku v rade, ale mrzieť ich až tak veľmi nemuselo, pretože v 49. minúte po vyhratom buly Ihnačáka zakončil pohotovo spoza kruhu Ďatelinka a svoj 801 ligový zápas oslávil gólom na 4:2. Dukla sa však rozhodne nevzdávala a využila aj druhýkrát v zápase presilovku. Zblízka sa presadil Paukovček a vyrobil tak pod Urpínom drámu. V závere Dukla odvolala brankára, hrala v šestici a podarilo sa jej vyrovnať. Konkrétne deväť sekúnd pred koncom sa ujala strela Šveca z medzikružia a duel dospel do predĺženia. V ňom hrali hostia ďalšiu presilovku a v nej nevyužil tutovku Špirko. Rozhodlo sa teda v samostatných nájazdoch, ktoré zvládli domáci, keď sa dvakrát presadili a hostia ani raz. Víťazný zásah patril Ihnačákovi.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


ivo455

 

fúuu: Tak dnes to bolo o nervy. Trenčín mal dnes toľko šťastia ako za 3 sezóny dokopy. Ani sami nevedia ako dali toľko gólov. BB hrala na 70% bez Hrnku a Bubelu a stačilo to na Trenčín do konca druhej tretiny. A potom sme si to úžasne skomplikovali.
Ako trenčania, vy chcete touto hrou a štýlom hokeja prejsť cez štvrťfinále? Ten váš štýl hokeja je vlastne antihokej.
Vy ste dnes vyzerali, akoby ste včera postúpili z prvej ligy.
Ak by som nevedel že Špirko prestúpil k vám, tak dnes som si ho ani nevšimol.
A ten obor Brodeur pôsobil zúfalo nielen v obrannom pásme ale aj pri šarvátkach.
14.2.2020 - 21:16
+27

Strnco

 

Pozdravujem ta z Trencina, mas uplnu pravdu. Gratulujem k vitazstvu.
14.2.2020 - 21:17
+4

majkl89

 

TN hral bez Starostu, Bezúcha, Valacha, Bartoviča, chýbal aj Valent.. len tak mimochodom
ani mne sa nepáči, aký hokej hráme
14.2.2020 - 21:19
+13

Wilder

 

Valent nieje strata
14.2.2020 - 21:50
+7

majkl89

 

radšej nech Tomekovi kryje chrbát skúsený Valent, ako mladý Gabriš
áno, Mišo je v poslednej dobe z formy, ale stále je to podľa mňa veľmi dobrý gólman a s Tomekom tvoria najlepšiu brankársku dvojicu v súťaži
14.2.2020 - 21:53
+21

dusan1980

 

Valent nie je strata?
Valent je obrovská strata
15.2.2020 - 13:22
0

Trenčianský Dukláčik

 

Bartovič nie je až táka výrazná strata
15.2.2020 - 0:54
+3

yogi

 

Prekusni to..
14.2.2020 - 21:19
+2

tn

 

Skoda ze nam "baluska" nedovolil hrat do tela ako vam. Mozno by sa ti to potom viac pacilo.
14.2.2020 - 21:22
+21

Juslan

 

Baluška vám dnes daroval bod a zrejme mal v úmysle aj viac.

To čo predvádzajú trenčania v diskusii nepomôže vášmu hokeju. Mali by ste ticho šúchať nohami a Baluškovi poslať všimné.

S tým čo hráte v PO vyhoríte ako Bacúch!

My sme nevyhrali ani 1 dôležité bully a presilovky treba urgentne riešiť. Ten stratený bod nech je výstrahou a musíme ho nahradiť so Zvolenom.
14.2.2020 - 21:46
+19

kurtsteiner

 

Nepi kamo
14.2.2020 - 21:51
+21

Vojto83

 

To myslíš vážne co si napísal? To, že ste nevyužili X presiloviek, z toho dve 5:3, znamená, že nám Baluska daroval bod? Tomu fakt nerozumiem a pochybujem, že ty sám vieš,, čo si chcel tým povedať. Inak... Ten istý Baluska vám u nás v poslednom vzájomnom zápase daroval tri.
14.2.2020 - 21:51
+45

VSŽ!

 

Vyžltiť!: BB nám z ligy robí trhací kalendár už dlhodobo. Nech si so Slovanom dajú na 7 kto je viac protezovany a nech dajú pokoj. Včera hrali tretinu zápasu o jedného viac a hovno z toho. TN naopak klasický playoff výkon, želám si Duklu do semifinále. El cassico. BB nech sa v playoff vráti všetko, čo si zaslúži.
15.2.2020 - 13:11
+10

lukasbb

 

Zase ťa nenávisť voči BB sa vam vráti pamätaj
15.2.2020 - 13:38
+9

tn

 

Neboj. Vam takto piskaju vacsinou, takze o ten strateny bod sa neobavaj.
14.2.2020 - 21:52
+4

MackoPu

 

Pozeram, ze si uz nedovidite na spicku nosa.
14.2.2020 - 22:02
+26

RHZV

 

...snívaj
14.2.2020 - 22:19
+1

Big brother

 

Juslan, toto si snáď robíš prdel rozhodcovia jednoznačne dnes vaša veľká opora. Halušky vás vylúčil len za to čo už fakt musel. Mne je už špatne z toho celého čo sa v našej lige deje a to, že sa po tomto zápase ešte idete sťažovať na Balušku (čo je neuveritekne) svedčí o Tom, že vám rozhodcovia pomáhajú dlhodobo.
15.2.2020 - 7:44
+12

Traktorik

 

Podpis, do oci bijuco protezovany klub...uz to ich stvrtfinale proti KE tusim pred 2 rokmi, to bolo nieco, ako to nazvat...nevidane
15.2.2020 - 8:49
+12

Luke

 

Čo konkrétne v tom štvrťfinále bolo podľa teba nevídané? Rozviň túto myšlienku, aby sme sa aj my, čo sme tam boli osobne, dozvedeli niečo zaujímavé.
15.2.2020 - 9:37
+6

Traktorik

 

Mam ti tu nahrat hodiny zaznamu z tej serie? a to bol, mily moj, len jeden priklad. Pozri, takmer vsetci vas takto vnimaju, na druhej strane, trapit vas to nemusi. Budte radi. Ste vynimocni
15.2.2020 - 10:51
+6

coolin

 

Taky borec si sa narodil alebo si absolvoval nejaky specialny vycvik?
14.2.2020 - 21:22
+5

batman

 

Nerob, lebo ma rozplaces. No toto si ty predstav.
14.2.2020 - 21:27
+3

Vojto83

 

Dobre chlapče, treba sa ukludnit. V prvom rade gratulujem do Bystrice, o ten gól ste boli lepší. Mate lepšie stavaných hráčov a nám nevyhovuje vaša fyzická hra. Ale... Keď vy môžete hrať fyzicky a my nie, tak je to problém. Baluska si dnes zo zápasu spravil spolu s kolegami zase osobné teatro. Teraz to tu bude o tom, o čom je prvý príspevok. Ze hráme zle atď. Ale ako môžeme niečo hrať, keď sa do hry ani nedostaneme? Nie všetko boli fauly. Aj keď si nemyslím, že Baluska môže za to, že sme dnes prehrali. Celu sezónu nemáme obranu. Len tienujeme a spolieham sa na brankárov. Toto môže stačiť tak proti Detve, alebo Mikulasu( pri všetkej úcte k nim),ale vo štvrťfinále isto nie. Bod je dobrý, ale 4:3 v predĺžení sme mali využiť. Chcel som ešte niečo k rozhodcom, ale ak by to uvidel niekto zo SZĽH, bolo by to za 300. Na nich voľnejšie. Oni môžu zo zápasu urobiť kabaret, ale nikto nesmie ani pripnúť.
14.2.2020 - 21:28
+42

vinedine78

 

Prepáč, ale Baluška a Štefík pískali zle na obe strany a po ich divadle ste profitovali vy. Jeden gól po bránení v hre a druhý , ktorý vás vrátil do zápasu po pošmyknutí vášho hráča. Takže vám vybavili bod....ale isto BB pomohli dnes však?
14.2.2020 - 22:58
+3

Vojto83

 

Len jedna otázka. Keď si na ňu odpovieš pochopíš, prečo ste stratili bod. Koľko presiloviek ste dnes hrali a koľko ste z nich využili? To fakt nemyslíš vážne, že nám daroval bod.
14.2.2020 - 23:18
+14

Big brother

 

Ty si normálny?
15.2.2020 - 7:44
+1

bach

 

Big: Mali sme vám nasúkať 3 goly v presilovkách a bolo by vymalované,ale od vás nečítam,že Hohmann nefauloval a vy ste dali na 4:3. To už nevidíte.Ja sa nesťažujem na Štefíka,ktorý to odpískal,mali sme využiť naše presilovky a bolo by sa len dohrávalo.Som myslel že sa z toho vyspíte,ale nie.BB fans sa viac venuje svojím hráčom(kritike alebo pochvale) lebo na rozhodcov to nemá zmysel.
15.2.2020 - 7:58
+5

Big brother

 

Ja sa k rozhodcom nerád vyjadrujem, ale nemôžem teraz hodnotiť hokej ku ktorému nás rozhodcovia nepustili. Keby využijete presilovky čo sa zmení? Veď to boli darované presilovky. A prečo by si sa mal sťažovať Stefika?
15.2.2020 - 8:02
+4

bach

 

2 vymyslel vám,2 vymyslel nám...a vela neodpískaných...
15.2.2020 - 8:16
+2

Big brother

 

Sorry, ale tieto provokácie sú úplne zbytočne z tvojej strany.
15.2.2020 - 8:22
+3

bach

 

Čítal som všetky tvoje príspevky a o našej kvalite nič,len že nám pomohol rozhodca a podobné kecy a ja provokujem.Pogratuluj nám k víťaztvu a vaším za bod,ktorý si makaním zaslúžili.
Alebo napíš že na bystricu volnejšie,že 2500 dívákov v maštali,klub bez historie,Koval a SMER,kupené tituli,drevorubači,kanadania....
15.2.2020 - 8:27
+4

Big brother

 

Nič také nepíšem, máte kvalitny tím, aj dobrú divácku základnú. Len to čo predviedli rozhodcovia mňa znechutilo natoľko, že nemám chuť ani písať o hokeji. Môžem hodnotiť prvú tretinu, kde to ešte nebabrali. Tam ste boli lepší a zaslúžene ste ju vyhrali 3:1.
15.2.2020 - 8:35
0

bach

 

Big: Komunikacia s tebou aj v livke bola fajn,ale potom napíšeš že nám k víťazstvu pomohli rozhodcovia nieje OK.Máte bod a ty poukazuješ na rozhodcu a nechváliš svoj tím.Ked sme pred 10timi rokmi s vami získali bod,tak sme oslavovali.
15.2.2020 - 8:42
0

Big brother

 

Ja neriešim body. Body sú fajn, ale nič neriešia, keď sa deje čo sa deje.
15.2.2020 - 8:48
+2

bach

 

Tu vidím problem tohoto zvazu,že nam chcú nanútiť finsku školu hokeja ale vzdelavanie rozhodcov nie.Aj rozhodcu si treba vychovať,ale problem je,že na rozhodcov sa nadáva už u žiakov,lebo je to modne a
potrebuje to ten rozhodca?A to musí každý prejsť od žiakov.Len niektorí tréneri idú hned trenovať repre po skončení karieri...
15.2.2020 - 8:57
0

Luke

 

Vojto: Ktorú fyzickú hru vášho tímu vám nedovolili? Myslíš úder Sládka v prvom striedaní do tváre Jaskelainena? Alebo sekanie Sládka na Mlynaroviča o pár minút neskôr, keď zťažka odchádzal z ľadu? Alebo narazenie Lampera hlavou na mantinel? Alebo údery Hlinku do hlavy Lampera, keď toho pri roztržke držal za ruku iný váš hráč a čiarový rozhodca? Alebo zranenie Kabáča, ktorý už viac nepokračoval v zápase, Bokrošom? Môžeš napísať aj tisíc básničiek, ale ak o tomto zápase napíšeš, že vám nedovolili hrať fyzicky, tak skús komentovať nejaký iný šport, tento ti nejde. Môžte hrať ako chcete, ale po tom čo ste včera predviedli, sťažovať sa na rozhodcu, tak to je fakt naše kultura za pětset.
15.2.2020 - 9:57
+11

tn

 

tak si este raz pozri ako hrali vasi. toto vsetko co si vymenoval schytal len mikyska v prvej tretine, a veru nikto na trestnej za to nebol. a o narazani na mantinel vazne pise bystrican?
15.2.2020 - 12:04
+2

JuloBB

 

Ja som si to môj pekný pozrel, mám to nahraté a to trenčianske fantazírovanie už nie je ani smiešne. V tejto sezóne ste bez konkurencie aj pred košičanmi.

Lenže tie protibystrické averzie nepomáhajú a my sa zase tešíme z umiestnenia
15.2.2020 - 13:49
+8

ekaver

 

tak si to dobre zapamätaj
15.2.2020 - 15:40
+2

Izo

 

Kabáč si za to môže sám. Bolo to aj TV.Tak nepíš blbosti prosím ťa
15.2.2020 - 23:30
+2

kurtsteiner

 

Ďakujeme za fundovane zhrnutie dnesneho hokeja.
14.2.2020 - 21:32
0

Hanzal61

 

Ja si myslím ze jediná zúfalost boli rozhodcovia a tie Vaše presilovky co Vám darovali a gól by ste nám nedali do rána Kamarát....
14.2.2020 - 21:34
+19

ekaver

 

neopúšťaj sa
14.2.2020 - 21:35
+2

ivo455

 

Ako ja som : to napísal tak od srdca...nechcel som uraziť. Ja práve mám rád tvrdý hokej, ja nemôžem za to že tak sa píska , ale treba uznať boli tam z vašej strany aj z našej zbytočné fauly. A v NHL sa to píska veľmi prísne. Taký je trend. Pozeral minulý tyždeň niekto BOSTON DETROIT...strašný teplý hokej až som to vypol....proste zlaté časy tvrdého hokeja sú preč. Na prvom mieste je zdravie hráčov. ..
14.2.2020 - 21:48
+2

Big brother

 

Tak od srdca uznaj, že dnešný zápas bol skazeni rozhodcami, ktorí nás posielali na trestnú za nič. To je potom jasné, že sa vám hra ľahko keď hrate polovicu tretiny presilovku. Ja som tak dúfal , že dnes tu ukážete nejakú sebareflexiu a uznáte, že dnes nie je čo hodnotiť, lebo "pani rozhodcovia" veď dnes tlačili za víťazstvom... A vy toto...
15.2.2020 - 7:55
+5

MackoPu

 

Na toto sme si uz zvykli, ze z nejakeho dovodu su muzstva, ktore, ked proti nam neuspeju, tak to je len vdaka nasmu stastiu, ci ich vlastnej neschopnosti. Kludne si to myslite dalej.
14.2.2020 - 21:52
+13

vinedine78

 

Áno dnes ste boli " lepší, hokejovejší, mali ste drvivú prevahu a súpera ste k ničomu nepustili....." Nie, boli ste super čo hrýzol, ale okrem výborných oslabení ste neukazali nič naviac.
14.2.2020 - 23:02
+3

MackoPu

 

Nie, to nikto netvrdi.
Mne postaci, ze sme sa po zbabranom uvode nepolozili, vygumovali vas v presilovkach, aj v tych podivnych a dokazali strelit 4 goly.
A to u majstra a lidra tabulky na jeho lade. Ze nerespektujete supera, to je vas problem.
14.2.2020 - 23:43
+19

kurtsteiner

 

Takze neukazali nic...hm,styri goly vam dal kto???
15.2.2020 - 6:57
+4

Hanzal61

 

Chlapci fakt si nedovidite na špičku nosa?? Troska pokora Vám nezaškodí....
15.2.2020 - 10:31
+3

s.patto72

 

My nemáme trošku pokory?Veď vy tu máte plnú hubu BB.Nečítal som ,žeby vás niekto od nás urážal a ani nič iné.
16.2.2020 - 10:28
0

mili28

 

Ale na vás to stačilo .
15.2.2020 - 22:17
+2

laugo29

 

Frustracia zo stratu bodu?
14.2.2020 - 22:41
+6

dukla15

 

ivo455 ... fúúú ano s touto hrou to rozbalíme v play off a ešte niečo k tomu pridáme to sa neboj ...
ojj ty si hustý s tvojimi tvrdeniami ja ti poradím najprv vychladni a potom niečo píš na internet lebo z teba normálne vystreluje frustrácia a závisť a hlavne závisť že by si aj ty chcel mať v tíme tak kvalitného utočnika ako je Špirko ktorý rozhoduje dôležité zápasy a tak isto by si chcel mať v tíme tragického Brodeura ktorý si išiel zastať spoluhráčov a zahral to takticky aby sa nenechal vylúčiť a hlavne pekne zdrapil dvoch baranov a ani si neťukli. (PS : Rešpekt musí byť)
15.2.2020 - 0:00
+8

Trenčianský Dukláčik

 

Raz vám dojná krava odíde a potom aby ste nehrali ešte baráž s vašimi odchovancami. Vela zdaru, menej plaču.
15.2.2020 - 1:01
+26

Big brother

 

Na Bystricu voľnejšie.
15.2.2020 - 7:49
+8

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
majkl89

 

+ efektivita
+ vynikajúce oslabovky
+ góly v presilovkách, vhadzovania v presilovkách
+ úžasná nezlomnosť našich chalanov, ktorí ani po góle na 2:4 nezložili zbrane
- už po neviem koľký krát ! ! disciplína ! ! a veľmi veľa zbytočných faulov
- chyby v obrane
- úvod zápasu
bod z Bystrice teší, z Michaloviec treba všetky tri
14.2.2020 - 21:17
+15

alikoj93

 

Tiket v prdeli ... dik chaloši
14.2.2020 - 21:18
+2

yogi

 

U mna tiket ok..
14.2.2020 - 21:20
+4

tn

 

NA BYSTRICU VOLNEJSIE
14.2.2020 - 21:19
+29

Juslan

 

NA TRENČANOV TRPEZLIVEJŠIE
15.2.2020 - 15:40
+6

lanti

 

Juslan: keď sa nechceš hrať na truhlíka akú prídavnu hodnotu do tejto diskusie si pridal týmto výkalom?..

Ďakujem ti za odpoveď.
15.2.2020 - 15:43
+3

tn

 

to povedal ktory rozhodca?
15.2.2020 - 16:17
+3

Juslan

 

Ten výrok nerieši hokejistov ale teba a tvojich kamarátov!
15.2.2020 - 16:39
+2

tn

 

ja viem, ved vy chodite vysvetlovat aj vlastnym hracom ako maju hrat
15.2.2020 - 17:20
+7

JANOBB

 

Gratulujem superovi k: zasluzenemu bodu
a baranom k dvom.
14.2.2020 - 21:20
+4

HK88

 

Štach, Kajinek.. horsia dvojica ako Bohunicky, Cebak..
14.2.2020 - 21:25
+10

Trenčianský Dukláčik

 

Kajínka si zrejme vôbec nevšímaš, potom by si tvrdil niečo iné. Kopu špinavej prace robí, nie je tam od gólov.
15.2.2020 - 0:58
+7

dukla15

 

Vidis to a to nadávalo na Friga, Bohuša, Cebáka a neviem koho ešte do budúcna treba si povedať budme radi za to čo máme lebo môže prisť ešte nieco horšie ... takže nikdy nehovor že je zle lebo môže byť horsie i ked porovnám Štacha s Cebakom a Bohunickym tak spravil viac bodou ako oni dvaja do kopy za koľko 3 sezony ?
15.2.2020 - 1:05
+1

Hanzal61

 

No tak to Vám poviem dnes nechápem a stále krutim hlavou ako sa môžme zhora pozerať na tých pruhovanych a každý v lige to vidí a chalani z BB to fakt mate toto za potrebu?Ono to je až moc okate. Dnes sa opäť predviedli a videli sme asi to co vo futbale Neymar padni na Zem a zapiskam ti faul.A Bartanus by sa ani vo futbale nestratil to co predviedol ten vyskok nozky hore to bolo teatralne a moc okate...... Ale zato som konečne videl aka je BB zúfalá v presilovkách nevyužiť 5na 3 a to dvakrát ale na druhej strane to chápem stala proti Vám Dukla Trenčín mužstvo ktoré ma najlepšie oslabovky v lige tak tu zúfalost chápem gól by ste nám nedali do rána...... Nemám slov a to chceme a snažíme sa ligu posunúť na vyššiu úroveň nie panstvo takto to nepôjde....
14.2.2020 - 21:26
+21

yogi

 

To co dal Bartanus to bola ozaj sila
14.2.2020 - 21:27
+8

Hanzal61

 

Kamo tak to bolo niečo
14.2.2020 - 21:35
+2

Luke

 

To čo predviedol myslím Švec dve a pol minúty do konca predĺženia, to už bolo v poriadku, však?
15.2.2020 - 10:04
+4

rijko

 

Ze to ma Bartanus za potreby.premyslam,co k tomu 2metroveho chlapa vedie.ci je duchom poslabsi alebo len filmujuci hajzlik.
16.2.2020 - 11:00
0

Coffman

 

Hanzal61 ty sa uz preber prosim ta, co si sa zobudil po 15 rocnej kome?
14.2.2020 - 21:30
+7

Hanzal61

 

Ja si myslím že 15 ročnú komu máš doma v posteli a nič zlé som nenapísal Kamarát.... Tak ticho sed a šuchaj nohami....
14.2.2020 - 21:35
+18

Westbeast0

 

Oslabenia mate najlepsie v lige, to je pravda... Absolutne sme sa tam nevedeli chytit a dnes nam boli aj na skodu, kedze v nich sme stale stratili tempo ktore sme mali za rovnovazneho stavu. Ale za ta nezlomnost sa vam dnes nedala upriet, zasluzili ste si bod. Pockajme si na vyjadrenie Pardaka, 80 % vasich faulov bolo podla mna uplne zbytocnych, a myslim si ze podobne to bude vidiet aj on...
14.2.2020 - 21:35
+2

Hanzal61

 

Jasne máš pravdu a hlavne aby sme do budúcnosti po tých 80% zbytočných fauloch niekde nevyhoreli sa nám to môže vypomstiť lahko.
14.2.2020 - 21:44
+1

Coffman

 

Ved ti vravim, ze vyhoreni ste uz 15 rokov. Vy len sami seba presviedcate, ze ste stale spicka
14.2.2020 - 21:52
+7

Hanzal61

 

Coffman s tebou sa baviť ani nejdem lebo ta sfuknem ako fakla len ti poviem jednu vec Trenčín,Poprad,Košice možno nechopis ale ty co sa rozumejú hokeju pochopia môjko... Tak ešte uspavanka od pána Kovala dudel utekaj spinkať
14.2.2020 - 22:01
+8

Coffman

 

Prave si svojim prispevkom potvrdil co si zac
14.2.2020 - 22:05
+8

Traktorik

 

uz to tu raz davno niekto napisal, tak to este zopakujem...ver, ze kazdemu prajem aspon na chvilku okusit a pocitit to, co uz desatrocia pocituje fanusik DUKLY Trencin...to je asi jedine, co ti mozem povedat. Dobru noc
14.2.2020 - 23:47
+9

bach

 

Hanzal: neodpustím si reagovať:
V 60tych rokoch mala byť hokejová DUKLA v BB ale v BB sa rozhodli pre atletiku a futbal,tak to premiestnili do TN,kde vznikol nový klub bez historie.Bral všetkých vojakov,ktorý sa nepresadili v Dukle Jihlava.Až 90te roky ste začali mať úspešné aj s odchovancami.

Vidíš to neak inak??
15.2.2020 - 8:14
+2

Big brother

 

Každý novovzniknutý klub je bez histórie
15.2.2020 - 8:24
+18

bach

 

Big: Hanzal neprovokuje? Nech dá mená hráčov TN narodených pred rokom 65 či kedy ste vznikli...
15.2.2020 - 8:30
+3

Big brother

 

Na čo? Nerozumiem čo riešiš.
15.2.2020 - 8:37
+2

gabby

 

: ,,novy klub bez historie,, takze ked zakladali klub mali niekde zohnat aj historiu? ale ano Slovan aj Kosice aj Dítrooojt ked vznikol uz mal historiu davno ze si objavil konecne ,,teplu vodu,,
15.2.2020 - 9:45
+8

bach

 

Gabby: pre menej chápavých:
Do mesta,kde sa hokej nikdy na klubovej urovni nehral,čiže bez historie.
Ty teplá vo(e)da...
15.2.2020 - 17:16
+2

MackoPu

 

"BB sa rozhodli pre atletiku a futbal" - takze tiez to prelozim pre menej chapavych, ako sa tu s oblubou pise. Vycitas nam to, ze sme dostali to, co ostalo po vasej/niekoho volbe, ze ? A nie - my sme brali hlavne tych, co Jihlava nechcela, nie co sa tam nepresadili.
15.2.2020 - 17:25
+3

gabby

 

no vidis a keby si teda vedel citat a nerobil zo seba truhlika tak by si vedel ze v Trencine bol hokej aj pred rokom 1962 kedy vznikla Dukla a zivot je pestrejsi ako si myslis ,len sa treba aj vzdelavat citat a poznavat
15.2.2020 - 17:33
+7

bach

 

:tulipMT:
16.2.2020 - 8:21
0

VSŽ!

 

Nie,nemala.: Prečítaj si históriu, nájdeš tam aj Dukla Košice.
15.2.2020 - 13:19
0

dukla15

 

My sme špička.
14.2.2020 - 23:54
+8

Big brother

 

Aha aj Zvolen má fanúšikov? Už len ukázať im kde je štadión alebo zobudiť ich z kómy
15.2.2020 - 8:04
+9

Bystričan

 

Akože, chlapi, na jednej strane píšete, že 80 % vašich faulov bolo zbytočných, a že sa vám to môže vypomstiť a na druhej, že vaše vylúčenia nám darovali sudí.
Nejaká schýza, alebo čo ?
15.2.2020 - 8:51
+7

Big brother

 

Tak ty si to teraz zabil. Takže keď sa niekoľko ľudí vyjadrí k danej veci, pričom jeden z tych ľudí hovorí o 80% zbytočných fauloch, tak vlastne ty z toho vydedukuješ, že ti niekoľkí ľudia sú jeden človek trpiaci schizofréniu? no aspoň si to odľahčil trochu
15.2.2020 - 9:01
+5

Bystričan

 

Počuli ste slovo božie.
15.2.2020 - 9:23
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
robo333

 

Vymreta bystrica?: Pekny zapas golovy napinavy len mi je cudne ze ten ministadion sa nedokaze piatok vecer zaplnit ludmi akoby bola bystrica nejaka dedinka kde vlastne ti ludia v tej bystrici chodia ked tam okrem hokeja a basketu nic nieje na vrcholnej urovni a max jak 2400 nikdy tam nepride
14.2.2020 - 21:27
+8

BourBon

 

Ono je to tak. U nas v Bystrici, napriek tomu ze naozaj na slovenske pomery nie sme ziadna dedinka nikdy nechodilo na sportove podujatia vela ludi. Kto vie cim to je, ale naozaj tu nie je tradicia ako v inych mestach. Napr v 90 rokoch som mal tu cest zazit, co to znamena sobotne dopoludnie v Trnave, ked sa vecer hral ligovy futbal, a to co som tam videl, to bolo pre mna ako z inej galaxie. V hokeji ani do davnej minulosti pozerat nemusime lebo by sme nic nenasli. Spomeniem si mozno na nejaky zapas asi s Presovom kde bolo 5500 ludi na nasom zimaku, stali sme tak ze sa nedalo ani poriadne dychat, ale co je u nas rekord, to je v BA ci v KE bezna navsteva. My sme tu v Bystrici neboli schopni ani vypredat Stiavnicky ked sem prisiel Ajax. Mna to vsak osobne neprekvapuje, ani tie dnesne cisla. Nerozumiem preco sme nedokazali v 100 tisicovej aglomeracii ako 2 nasobny majster SR v hokeji vypredat historicky prve a domace Winter Classic za dva tri dni. To je tak vynimocna udalost a navyse v derby so Zvolenom a listky sa dali kupit este tyzden pred zapasom.Clovek si na to nejako zvykne, avsak tazko hladat pricinu. Podobne otazky som si kladol pri futbalovej Dukle, ked v 4 krat mensom Ruzomberku ci 5 krat mensej Rimavskej Sobote chodilo dvojnasobne viac ludi na stadion. Uz si take otazky nekladiem. Zbytocne.
15.2.2020 - 12:36
+2

Urpiner16

 

Za federálnej ligy duely pred Spartou,Bohemiansom,Sláviou,Ostravou ap 2 hodiny pred zápasom vypredané.Ľudia sa štverali na okolité stromy.Vraj 13 500.Tam bolo vtedy aj 20 000.
15.2.2020 - 13:30
+2

BourBon

 

Ano, za federalu chodili 15-20 tisicove navstevy na zapasy so Spartou ci Bohemkou v kazdom vacsom meste. Co vsak ma tato 40 rocna historia spolocne s tym co som pisal ja? Od vzniku republiky bola najvacsia navsteva na sportovom podujati v BB 8414 divakov na futbalovom zapase Dukla-Puchov na poslednom zapase sezony 2003/2004. Len taky Trencin mal v zapase zo Slovanom na stadione 16 tisic ludi, Zilina v prvej majstrovskej sezone 13500 na zapase s Interom len ta Bystrica nic mimoriadne. Ano, 15 790 oficialnych divakov na zapase s Borussiiu je peknych ale je to uz 36 rokov.

Nema zmysel tu spominat 80te roky minuleho storocia.

Ale kedze sme na hokejovom portali, tu treba dodat len jedno. Bystrica musi mat na kazdom zapase 2841 ludi, bez ohladu na supera. Akekolvek mensie cislo je hanba pre 3 nasobneho majstra.
15.2.2020 - 13:57
0

urpinik

 

Tie federálne zápasy mám ešte teraz v živej pamäti aj na UEFA s borussiou gladbach som bol ale zase keď sem prišiel tím zvučnejšieho mena (slávia Sparta a pod)tak na Dukly chodil celý kraj
15.2.2020 - 14:28
+1

Juslan

 

Neviem čo riešite, priemerná návšteva je cca 2500, nepredané ostávajú len miesta za ktoré by som ja osobne peniaze nedal.

Mrzí ma veľa voľných miest ktoré sú predané na permanentky. Na faktúru by sa mali permanentky predávať až mesiac po zahájení predaja a na štadióne by bolo namiesto podnikateľov viac fanúšikov.

Okrem toho v našej spádovej oblasti je Zvolen, Detva, Mikuláš. Košice, Bratislava, Nitra, Trenčín hrajú pre väčšiu spádovú oblasť a majú lepšie a väčšie štadióny. Ten náš bude o rok hádam o niečo lepší a jeho veľkosť má výhodu v menších nákladoch.
15.2.2020 - 15:18
+3

gabby

 

keby mal Jano ,,gule,, stiahnut prvy utok v zavere predlzenia a poslat tam nas momentalne najlepsi utok tak by sme mozno odisli s bodom naviac ale zase vdaka aj za ten jeden! Branko dufam ze niekde vyhrabes nejakeho beka
14.2.2020 - 21:27
+17

micu79

 

ja som s bodom maximalne spokojny skoda tej nasej deravej obrany.
14.2.2020 - 21:39
+4

nameless

 

Hanzal : Tie tvoje prispevky su dobre vykratene...
14.2.2020 - 21:48
+5

Hanzal61

 

Co sa ti zas nepači....
14.2.2020 - 21:52
0

amentma

 

Zvlastny zapas, od zaciatku sa mi to nezdalo. Aj ked sme isli rychlo do vedenia, po tretom gole sme uplne stratili nit zapasu. Tie presilovky ozaj iba vyhodili z rytmu, dve formacie pretazene a dve studene.

Nemam rad ked sa piska vela na jednu stranu, lebo pri tendencii nasich rozhodcov kompenzovat sa to vzdy na konci vyrovnava. Ale dnes to ani vyrovnavat nestihli, lebo to fakt neslo. Kolegovci z TN pisu ze chceli hrat tvrdu hru a baluska im nedovolil, ale podla mna to nebolo o tvrdej hre, to boli podrazenia, haciky, vysoke hokejky... to sa neda nazyvat tvrdou hrou, to si treba ustrazit...
14.2.2020 - 21:50
+11

ekaver

 

hlavne tie zhodené prilby a hlavička na buly, to pobavilo
14.2.2020 - 22:02
+8

MackoPu

 

Sice mozno vela ludi nebude suhlasit, ale aj vzhladom na absencie sme odohrali dobry zapas.
Ten zaciatok bol fakt unikatny, aj keby sme to neviem ako flakali, z 3 striel by sme tie 3 goly nedostali. A uz vobec nie Tomek. K tomu prispatost v prvej tretine.
Ale potom uz to bolo ok. Nevzdali sme sa a bod sa rata.
Co som pozeral zaznam, asi ozaj sme v predlzeni mali hrat 5:3.
Stale sa tu omiela, ze BB nebola schopna vyuzit presilovky, ale my tiez asi nemame najlepsie oslabenia len tak. Co mak sklamalo, bolo par filmovaciek.
Inak se neda povedat, ze by to bol nejaky tvrdy zapas.
14.2.2020 - 22:00
+1

VladoBB

 

Tak so práve dorazil z hokeja.
Trpkosť zo straty bodu nie je ani náhodou taká veľká, ako hrôza z našich rozhodcov...
Všetci sa tešíme na play-off, no až sa nezmenia pruhovaní, bude to na zimákoch besnenie nervov, tak na ľade ako aj v hľadisku...
Prepáčte trenčania, ale BB za takýto obojstranný hnoj zo strany rozhodcov naozaj nemôže, takže si láskavo odpustite to trápne ...voľnejšie...
Poškodené boli obidve strany, vy ste presilovky využili, my žiaľ nie....
...už som dávno nevidel BARANOV, takto si dosrať vyhratý zápas...
Ani víťazstvo ma neteší, prevláda poci bezmocnosti či znechutenia z chybných verdiktov rozhodcov...

14.2.2020 - 22:07
+8

Hanzal61

 

Dik že si si všimol ten hnoj aj ty
14.2.2020 - 22:10
+2

Big brother

 

Ako vy môžte byť poškodení? Veď vás posielal vín za jasné fauly, ktoré sa nedali nevšimnúť. A naši? Rajnoha za nič, Paukovček za čistý hit, Kajinek za to, že sa bystričan hodil o ľad. Mlynarovičovu hlavičku všetci odignorovali rozhodcovia sú žumpou ligy a mne to skôr príde tak, že vám to vyhovuje. Ale na každého raz príde ...
15.2.2020 - 7:48
+7

33800

 

Pre objektivnost, rajnoha bol vyluceny uplne za to iste ako chvilku pred nim nemcik a paukovcek sice nasadil cisty hit ale prisiel ako treti do suboja a preto ten faul...
15.2.2020 - 8:30
+7

bach

 

33800: Klobúčik dole pred tebou.
Aj pred vašími oslabovkami.
15.2.2020 - 8:31
+5

Big brother

 

Tak si to pozri este raz...neprisiel Paukovček ako tretí do súboja, keď hitoval, tak už to bol súboj 1 na 1. A Nemčik bol vylúčený za jasné držania, keď tam nášho evidentne oboma rukami objal a držal.
15.2.2020 - 8:39
+4

MackoPu

 

Nemcik ho uplne regulerne na par sekund "oblapil". Ze toto niekto nevidi, nechapem.
15.2.2020 - 9:05
+3

33800

 

Ok este raz, nemcik ho drzal dlhsie bolo to viac do oci bijuce, ale aj ten zakrok rajnohu bol faul, nebavime sa tu predsa o tom ktory zakrok bol vacsi faul
15.2.2020 - 10:38
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
ekaver

 

rozviň myšlienku, ako pomohol Trenčínu
14.2.2020 - 22:20
+2

kurtsteiner

 

Skus investovat do kvalitnejsieho fetu..
14.2.2020 - 22:40
+4

rocknrollf

 

TN:: Tak mladenci z TN ste si tu pohladkali dusicky...pripominam,ze ste prehralii...tak budicek,lebo prispevok po prispevku mam pocit,ze ste sa presvedcili vzajomne,ze to bolo dnes vitazstvo
14.2.2020 - 22:22
+2

Cnapy

 

Navzdori tomu aký bol priebeh zápasu že fakt domáci dominovali vňom a Trenčín dokazal uhrať remizu 4:4 a teda vziať bod je to take male úspech.
14.2.2020 - 22:34
0

yogi

 

My sme chlapci skromni..nie ako vy..nas potesilo ze nase muzstvo bez opor s obranou aku mame dokazalo v BB vyrovnat a ziskat bod..
15.2.2020 - 14:46
+5

ufák

 

ja mám pocit,že von ani nemusíme chodiť autobusom...4 hráči plus brankár môžu ísť aj autom
14.2.2020 - 22:23
+1

luciakanky

 

Hokej dobry, Trencin klobuk dole za bojovnost, nase dresy krasne.rozhodcovia zase raz odpad, ale ocividne to nikoho zodpovedneho netrapi
14.2.2020 - 22:28
+7

miško DUKLA

 

Beskorowany podpísal na sezonu 20/21 do DELky
14.2.2020 - 22:31
+3

dukla15

 

Ked nebudem rátať prvých 10 minút zápasu čo nám totálne úšli, tak sme takticky odohrali veľmi dobrý zápas a som rád že sme sa BB vyrovnali vo fyzickej hre do tela vieme prijať aj rozdať Myslím si že zápas by zniesol aj PLAY OFF kritéria.
14.2.2020 - 23:53
+4

alikoj93

 

Aj napriek tomu, že mame najlepšie presilovky v lige na papieri sa mi strašne nepáčia .. Jasko malo využíva svoju parádnu strelu a to iste Southy, Hohmann je tam podľa mna zbytočný pretože od neho strela nehrozí a ak aj áno má ju slabú .. ja by som dal miesto neho Ihnacaka, on dokáže dobre prihrať ale má aj výbornú strelu, s ním by ta presilovka mohla vyzerat trochu podobne ako minuloročná keď sa to hralo cez Failleho
15.2.2020 - 2:46
+1

VladoBB

 

joki, Hohmann je momentálne strelecky slabší, ale puk "dovezie"
do pásma famózne. Podľa mňa je tam potrebný.

Inak včera ma neskutočne bavil Kriška, druhá "motorová myš", bojocník na pohľadanie a taktiež 2x dokonalé Southornove prieniky popri mantineli a presné prihrávky pre voľného hráča pred TN bránu... škoda len, že z oboch tutoviek nebolo nič!
Taktiež mi nedá nespomenúť prihrávky vynikajúceho Ihnačáka, je to pán hráč.
15.2.2020 - 7:08
+5

sumobb

 

Vlado a Bur Bon a co také neslušné som napisal,ja nenádavam arogantne na rozhodcov,trenerov ja nevyhadzujem hrácov.Hrával som 20 rokov za iskru v sociku,ale nedovolim si to co vy niektorí mudrovať o tom na akom poste má hrať hrác.Vy ste tu niektori odborníci,treneri,rozhodcovia,dokonca aj poradcovia SZLH a vidím tú vašu slušnosť hlavne v LIV-ke.Ved niekedy je to samý výmaz na HP.Dokonca si niektorí dovolia nadávať na Satana.Ja vsetko písem len ako HEC lebo nad tým ako tu mudrujete nad všetkým sa musím len pousmiať.Co vy viete o hokeji a pasujete sa za odbornikov.Nie ja ale vy tu niektorí vypisujete bludy lebo sa do hokeja podla toho co niektorí vypisujete vôbec nevyznáte.Ved Hohman patrí na presilovku je veľmi šikovny a má oči.To je len jeden príklad a takých je veľa len s vami to nemá význam rozoberať lebo máte klapky na očiach.
15.2.2020 - 7:31
+4

VladoBB

 

sumobb, ja proti tvojim komentárom nič nemám, dokonca sa s ich veľkou časťou stotožňujem, len to už "trošku" preháňaš s tým nanášaním sa do KE.
Potom sa celá diskusia zvrtne a je to len hnoj...
Ja so svojho času takto podobne "vtipkoval" s NR fans, no k ničomu zmysluplnému to neviedlo...
To je všetko sumo.
BAVME SA HOKEJOM.
15.2.2020 - 9:59
+5

JANOBB

 

Sumo: napísal si to vyborne. Plne s Tebou suhlasim.
Mne je tiez na grcanie, ked citam tie mudrosti ako to bol faul, to nebol, na BB volnejsie a podobne.
15.2.2020 - 11:00
+4

JuloBB

 

Škoda bodu, tréneri určite postrehli dôvody a budú sa venovať ich odstráneniu.

Kabáč nevyzeral dobre, dúfam že to nebude vážne. Nemčík stále hľadá formu, dobrá robota posíl. Čím skôr treba vrátiť Hrnku namiesto Bartánusa do presiloviek.

Je mi ľúto trenčianskych fanúšikov a ich utkvelých predstáv v súvislosti s rozhodcami, tá diskusia v ich podaní je do inej relácie
15.2.2020 - 9:18
+6

kolombo

 

Gratulujem Barani, síce utrápené ale predsa víťazstvo. Pozeral som iba druhú tretinu, kde sme mali veľa presiloviek no inak to ani skončiť nemohlo keďže sme ich neboli schopní využiť. Súper nás potrestal gólom na 2:3. Nie že by sme ich hrali úplne zle, ale vždy tam chýbal nejaký detail. Podľa mňa by sme mohli v nich aj viac strieľať z vrchu. Všetko je to vsak len príprava takže to netreba preceňovať. Pozitívne však bolo, že sme si dokázali vypracovať mnoho šancí. Gratulujem k bodu aj Trenčínu, minimálne za tú našu presilovkovú nemohúcnosť si bod zaslúžili.
15.2.2020 - 9:29
+1

Westbeast0

 

Ako som uz pisal vyssie, presilovky nas len brzdili, zapas vtedy stracal tempo a Trencin nas mal tam kde chcel... To iste v podstate povedal aj Ceman, ze v hre 5 na 5 to bolo ovela lepsie ako v PP. Najväčší rozdiel bolo vyvazanie pukov obrancov do utocneho pasma, tam sme mali oproti Trencinu navrh a vdaka tomu sme sa dostavali do utocneho pasma celkom lahko... U hracov Trencina som si nic take nevsimol,mozno Starosta je práve ten co to robi, ale ten vcera nehral. Southorn v druhej tretine takto dva krat naserviroval Hickmotovi aj Hohmanovi, z toho mali byt goly. A dovod preco to goly neboli, malo strelby z prvej a tym sme davali inak skvele chytajucemu Tomekovi sancu sa premiestnovat a byt vcas tam kde bolo treba.
15.2.2020 - 10:29
+1

kolombo

 

Súhlas
15.2.2020 - 11:34
0

Farrokh Bulsara

 

Okrem toho Southorn este v prvej tretine nádherná prihrávka Jaskelainenovi
15.2.2020 - 11:54
+1

ZOOMER

 

Čo si myslím,tak Bystrica hrala lepšie a bolo o niečo málo lepšia ako Trenčín,rozhodcovia to komentovať nebudem,ale vždy to niečim kompenzovali,takže suma sumárom o ten bod viac bola lepšia BB.
15.2.2020 - 10:35
+3

Sunkafit

 

Stretli sa dve mužstva ktore chcu a zakladaju si na tvrdej hre..len maju jeden problem chcu rozdavať ale nevedia prijať a potom sa často stoho stava cirkus
15.2.2020 - 11:38
0

TommY_D

 

Neviem čo máte s tou tvrdou hrou trenčína všetci...videl si vôbec včerajší zápas? 90% faulov trenčína bol faul hokejkou ale vy si tu stále idete o tom ako nevieme prijať tvrdu hru xD
15.2.2020 - 11:41
+3

JANOBB

 

Tom: im to mozes vysvetlovat kolko chces.
V PO uvidia ako s tou hrou - antihikejom, dopadnu.
15.2.2020 - 12:05
+2

MackoPu

 

To uz nechaj na nas. Uz ste zabudli na nedavne finale ?
15.2.2020 - 12:33
+3

TommY_D

 

Zaslúžené víťazstvo ale aj zaslúžené víťazstvo za 2b. Rozhodcovia katastrofa ale to na obidve strany a nech mi nikto z TN nepíše, že nám niekto pomohol! Niektoré fauly čo nám odpískal by sa pískať nemuseli a naopak jasné fauly tiež niektoré ostali neodpískané na obe strany, ale vyložených faulov mal TN o tolko viac o kolko sme my hrali presiloviek, takže sa nemajú absolutne na čo sťažovať. Naše presilovky bola jedna obrovska hrôza a TN môže byť asi ešte rád, že sme ich mali toľko lebo nám to vôbec nepomáhalo ale len nás to brzdilo po skvelom začiatku kde sme ich doslova zničili už v hre 5 na 5 v ktorej sme boli objektívne asi 3x lepší ako súper, ktorý nevedel kam skôr a nebyť hroznej efektivity by dneska odišiel z 10kou a to ja nezvyknem preháňať a nemám problém skritizovať ale čo sa týka vytvárania šancí tak včera to bolo super a už len zlepšiť efektivitu a prekopať presilovky a ono to pôjde
15.2.2020 - 11:40
+4

TommY_D

 

*včera
15.2.2020 - 11:42
0

dusan1980

 

Rozhodca katastrofa v tomto zapase.Najhorsie je ked je rozhodca najviditelnejsia postava na lade.
V tomto pripade bol dost na strane BB
Tak som to videl ja
15.2.2020 - 12:01
+5

Urpiner16

 

A čo sa čudujete keď pochytal od Konca to pravé neorechové.
15.2.2020 - 13:32
0

TommY_D

 

Tak teda ihnacak má slovenské občianstvo čo je skvele a mame 7 legionárov
15.2.2020 - 13:25
+8

filo1

 

Ako klub by sme chceli zareagovať na informácie ohľadne počtu legionárov v našom tíme. K téme sa vyjadril športový manažér klubu Július Koval: „ Dočítal som sa v médiách, ktoré informujú verejnosť že máme v mužstve 8 legionárov. Túto skutočnosť chcem dementovať, keďže Brian Ihnačák nadobudol slovenské občianstvo už v roku 2003 a tým pádom spĺňa regule a nespadá do kvôty cudzincov. Na našej súpiske máme teda sedem legionárov“
15.2.2020 - 13:31
+1

alikoj93

 

Experti to zase spochybnia že je to podvod
15.2.2020 - 13:48
+4

dusan1980

 

Mne sa velmi paci Lukáš Paukovcek
Takého hraca sme nemali,niečim mi pripomína Handzuša.
Vie vyhrať buly, postaviť sa pred bránku a nieco tam aj urobiť.
Mne osobne sa velmi pacil ten nás tretí gól ked som si pozrel opakovane higlighty.
Sojcik evidentne strieľal na betóny a Paukovcek to dorazil.
Velmi pekny moment.
Takto sa ma dnes hrat.Priame strely brankári chytajú vacsinou
15.2.2020 - 13:40
+4

Ten z Bystrice

 

Kovalovci opat vy*rbali so systémom. Na trhu nebol žiadny Slovák požadovaných kvalít tak zobrali Ihnacaka, v ktorom videli potenciál a vedeli že sa nebude rátať medzi cudzincov. Tým pádom im ostalo ešte jedno legionárske miesto, ktoré využili na rozšírenie kádra podpisom Owensa. Ihnačak patrí od prvého zápasu jednoznačne k našim najlepším hracom, čo včera len potvrdil víťazným nájazdom . Nech su akí su ale v tomto patria medzi špičku v lige. Well done
15.2.2020 - 13:50
+23

TommY_D

 

Koval jednoznačne manažér s najlepším prehľadom. Vďakabohu za neho zas ukázal ako sa to robí
15.2.2020 - 13:53
+16

Hanzal61

 

Tiež tu nebude večne
15.2.2020 - 14:52
+4

TommY_D

 

A tým si chcel povedať? Poviem ti tajomstvo...to tu nebude nikto
15.2.2020 - 15:09
+13

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
dejvidBB

 

Maierovi slubili ze bude patrit do sedmicky obrancov, len mu nepovedali v ktorom klube
15.2.2020 - 13:50
+4

imko_one

 

volačo som započul, že Capitals ?
15.2.2020 - 14:25
+2

Ten z Bystrice

 

15.2.2020 - 15:00
0

Dzunkes

 

Beskorovany odchadza?
15.2.2020 - 14:30
0

alikoj93

 

Nie
15.2.2020 - 14:32
+1

imko_one

 

Ak by sme vyhrali titul pôjde rovno do KHL...
Takže áno, určite ho po sezóne niekto preplatí, no do konca sezóny ostáva.
15.2.2020 - 14:35
0

Urpiner16

 

Už ich to trápi kde pôjde a kedy.Tam nech vás trápia vaše problémy.
15.2.2020 - 14:44
+1

Lokomotiv

 

On narážal zrejme na to, že hore písal "miško DUKLA", že podpísal na sezónu 20/21 do DELky
15.2.2020 - 15:34
+1

Dzunkes

 

tak na Elite mali chybu zas
16.2.2020 - 2:00
0

HK88

 

Neni tam chyba.. pozeral si pod castou spekulacie a nie pod prestupy..
16.2.2020 - 8:10
0

lanti

 

Gratulácie do Bystrice , ich fyzický,nátlakový hokej je proste fenomenálny a momentálne sa nechytá naň v slovenskej lige nikto , taktiež p.Koval to robí fakt neskutočne dobre klobúk dole..avšak to vaše ego nepozná hraníc...Dukla v absolútnom lese, obranu nemáme ... útok ešte ako tak, brankári výborný, ale to všetko je nám naprd,keď obrana absolútne nefunguje. Mladý Stacha neskutočný posun v hre oproti začiatku sezóny ešte dve sezóny a bude patriť k oporám obrany ešte keby máme takých 3 - 4 Stachov..

Nič fandíme v zlom aj v dobrom , jedine Dukla
15.2.2020 - 15:46
+9

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
tn

 

Super. Tak tych neschopnych amaterov podporujme: Disciplinárna komisia SZĽH rozhodla, že rozhodca Peter Stano nedostane žiadny trest. Konanie bolo zastavené, pretože skutok nie je disciplinárnym previnením.
15.2.2020 - 21:00
0

VladoBB

 

Kompletná citácia z konkurencie:

Pre naplnenie skutkovej podstaty akéhokoľvek disciplinárneho previnenia sa vyžaduje splnenie nielen formálnych znakov formulovaných v tej, ktorej skutkovej podstate, ale musí taktiež dôjsť k naplneniu materiálnej stránky disciplinárneho previnenia. Pod materiálnou stránkou je potrebné rozumieť Disciplinárnym poriadkom SZĽH a normami zväzu chránený verejný záujem, alebo práva a záujmy konkrétnych osôb.
V danom prípade zaujala DK stanovisko, že v prejednávanej veci nedošlo k naplneniu materiálnej stránky disciplinárneho previnenia, pretože konanie, resp. nekonanie disciplinárne obvineného rozhodcu nezasiahlo negatívne do oprávnených záujmov a práv tretích osôb (hráč Southorn v dôsledku nesprávnych zápisov v zápise o stretnutí nebol dodatočne disciplinárne postihnutý) a taktiež dôsledku konania nedošlo k narušeniu integrity súťaže, pretože toto konanie nedosiahlo takúto intenzitu," píše sa v odôvodnení SZĽH.

...tu sa nikdy nedočkáme apravodlivosti. Pán STANO si bude ďalej robiť po svojom...
15.2.2020 - 21:33
0

sumobb

 

Ja mám s toho taký dojem,že ten zápis bol tak vytvorený účelovo,aby sa to nakoniac dalo zamietnut pod koberec.Skoro všetci hráči vtedy búchali hokejkami o mantinel na protest proti vylúčeniu Ihnačáka a pán rozhodca si vybral Southorna,no prečo ? Ciaroveho poslal po neho na vylúčenie a ked sa Southorn dožadoval vysvetlenia tak PAN rozhodca na neho niečo vypustil,lebo oni dvaja si už dlhšiu dobu išli na nervy.Tak som to počul od hráčov na vlastné uši.Preto potom Southorn hodil hokejku a rukavice.Dúfam že aspon teraz to už niekto uverí.No Bur Bon a Urpiner mi napíše a možno aj niekto s PP že sú to bludy.Zeby ozaj mali vtedy vyhrať domáci?No vysvetlenie je rôzne a každý si môže vybrať,BAVME SA HOKEJOM.
16.2.2020 - 6:42
+4

JANOBB

 

Presne tak to bolo: ako pises a zdovodnovat odkial to mam je tu na HP uplne ale uplne zbytocne.
16.2.2020 - 8:49
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
TímZSkóreB
1.B. Bystrica55180:109120
2.Slovan55191:118108
3.Košice55163:114106
4.Poprad55170:13199
5.Trenčín55167:13993
6.Zvolen55186:15291
7.Michalovce55152:15778
8.Nitra55149:15777
9.Miškovec55148:15877
10.Budapešť55158:20163
11.N. Zámky55143:18859
12.Detva55131:20656
13.L. Mikuláš4878:18635
A SKUPINAZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava4836156233:106115
2.Martin48293412178:12697
3.Topoľčany482310213157:12691
4.Skalica48214419166:14375
5.Dubnica48205320146:15273
6.Sp.Nová Ves48213420159:15673
B SKUPINAZVVPPPPSkóreB
7.Žilina50263318177:13687
8.Levice50193325170:18466
9.P.Bystrica50123530128:19147
10.Trnava5091436140:26033
SR 18292102649:1538
Aktualizované: 28.2.2020 23:06
play-outZVVPPPPSkóreB
1.Martin5302030:1711
2.Skalica5310122:1711
3.Trnava5211121:129
4.Michalovce5300227:259
5.P. Bystrica4010313:212
6.Dubnica400046:270
Aktualizované: 8.3.2020 14:55
TímZVVPPPPSkóreB
1.Martin56216425150:17979
2.Spišská55132733142:20650
3.Michalovce55143236147:21950
4.Žilina55123436111:22546
5.Skalica5585339106:23837
6.L. Mikuláš5642347110:29216
Aktualizované: 8.3.2020 14:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 7.4.2020 04:52
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 7.4.2020 04:52
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 7.4.2020 04:52
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 7.4.2020 04:52
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 7.4.2020 04:52

Bleskovky

Majiteľ Golden Knights daroval milión dolárov na boj s koronavírusom

Majiteľ hokejového klubu Vegas Golden Knights venoval jeden milión dolárov na boj proti koronavírusu v Nevade. O dare Wiliama Foleyho informovala webová stránka klubu NHL. Finančné prostriedky sa použijú na nákup osobných ochranných prostriedkov, ako aj na podporu ďalších iniciatív v boji proti pandémii.
4.4.2020 14:23 - TASR

Videokonferenciu NY Rangers s útočníkom Millerom narušil rasizmus

Videokonferenciu klubu zámorskej NHL New York Rangers s fanúšikmi predčasne ukončili. Zúčastnil sa na nej hokejový obranca K'Andre Miller, ktorého však počas debaty s fanúšikmi rasisticky urážali. Dvadsaťročného Afroameričana si "jazdci" vybrali v predminulom drafte ako 22. hráča v celkovom poradí.
4.4.2020 14:20 - TASR

Dauphin predĺžil o rok zmluvu s Montrealom

Kanadský hokejista Laurent Dauphin a klub NHL Montreal Canadiens sa dohodli na predĺžení spolupráce. Nová ročná dvojcestná zmluva mu prinesie 700. 000 amerických dolárov, pokiaľ bude v sezóne 2029/2021 nastupovať v profilige.
4.4.2020 13:18 - TASR

Junosť Minsk obhájil titul v bieloruskej lige, získal miestenku do LM

Hokejisti tímu Junosť Minsk obhájili titul v najvyššej bieloruskej súťaži a získali právo účasti v nadchádzajúcom ročníku Ligy majstrov. V piatom súboji finále play off zdolali na domácom ľade Soligorsk 3:2 po predĺžení a celú sériu ovládli 4:1 na zápasy. Bieloruská liga ako jediná z hokejových súťaží na svete pokračovala aj počas pandémie nového koronavírusu.
4.4.2020 07:09 - TASR

Třinec predĺžil zmluvu s trénerom Varaďom o sedem rokov

Vedenie českého hokejového klubu Oceláři Třinec oznámilo pokračovanie spolupráce s hlavným trénerom Václavom Varaďom. Úradujúci majster s ním predĺžil zmluvu o sedem rokov, informoval klubový web "oceliarov". Štyridsaťtriročný Varaďa pôsobí pri A-tíme Třinca od leta 2017.
3.4.2020 16:53 - TASR

Kazaň hlási problémy so skladbou tímu na budúcu sezónu

Generálny riaditeľ hokejového klubu AK Bars Kazaň vyjadril obavy zo skladby tímu pre sezónu 2020/2021. Rafik Jakubov priznal, že sa v čase pandémie koronavírusu nemôže oprieť o podporu hlavného sponzora klubu. Jakubova citoval portál championat.
3.4.2020 13:15 - TASR

Švajčiarsky obranca Berni sa upísal Columbusu

Švajčiarsky hokejista Tim Berni podpísal trojročnú nováčikovskú zmluvu s klubom NHL Columbus Blue Jackets. Ten draftoval 20-ročného obrancu v roku 2018. Účastník dvoch juniorských MS doteraz nastupoval v najvyššej domácej súťaži v drese Zürichu, za ktorý odohral v predčasne ukončenom ročníku 45 zápasov s bilanciou štyri góly a sedem asistencií.
3.4.2020 10:18 - TASR

Vedenie Vítkovíc sa dohodlo s hráčmi na znížení platov o polovicu

Vedenie českého hokejového klubu HC Vítkovice Ridera sa dohodlo s hráčmi na znížení marcových a aprílových výplat o 50 percent a so všetkými zamestnancami o 40 percent z aprílového príjmu. Extraligista pristúpil k tomuto kroku v dôsledku krízy spôsobenej pandémiou nového koronavírusu.
3.4.2020 08:13 - TASR

Senators ohlásili prepúšťanie zamestnancov a znižovanie platov

Klub zámorskej hokejovej NHL Ottawa Senators pristúpil z dôvodu pandémie nového koronavírusu k dočasnému prepúšťaniu zamestnancov a k zníženiu platov. Majiteľ "senátorov" Eugene Melnyk v oficiálnom vyhlásení oznámil, že organizácia od nedele zredukuje počet zamestnancov na plný úväzok.
3.4.2020 07:49 - TASR

Eberle je za ukončenie sezóny:

Útočník Jordan Eberle z tímu New York Islanders vyjadril názor, že by sa mala hokejová liga v zámorí ukončiť. NHL je momentálne zastavená pre pandémiu koronavírusu do odvolania.
2.4.2020 22:30 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

15. 03. 2020
TrenčínKošice
0:0REPORT
SlovanPoprad
0:0REPORT
B. BystricaZvolen
0:0REPORT
DetvaMiškovec
0:0REPORT
NitraBudapešť
0:0REPORT
MichalovceN. Zámky
0:0REPORT

Najviac bodov

Jindřich AbdulSBA62 bodov
2.McPherson A.ZVO58
3.Trotter B.ZVO58
4.Haščák M.KOS55
5.Mikyska J.TRE55

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS33 gólov
2.Zigo T.SBA27
3.Alderson B.TRE26
4.Stupka V.BBY24
5.Sofron I.MAC24

Najlepší brankár

Matej GajanBBY94.5 perc
2.Brust B.SBA93.66 %
3.Košarišťan A.KOS93.44 %
4.Beskorowany T.BBY92.98 %
5.Melicherčík M.BBY92.86 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov