Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Nitra doma zdolala Nové Zámky a ukončila sériu prehier

zdroj: TASR
6.10.2019 18:56 TASR

Hokejisti HK Nitra si poradili v nedeľňajšom krajskom derby 10. kola Tipsport ligy doma s HC Mikron Nové Zámky 4:0.


HK Nitra - HC Mikron Nové Zámky 4:0 (0:0, 4:0, 0:0)

Góly: 28. Blackwater (Kerbašian, Morrison), 31. Scheidl (Morrison, Blackwater), 32. Mezei (Lušňák, Morrison), 36. Blackwater (Kerbašian, Versteeg). Rozhodovali: Müllner, Goga - Gegáň, Jedlička, vylúčení: 4:5 na 2 min, navyše: Kollár 5+DKZ za vrazenie na mantinel - Fábry 5+DKZ za pád pod nohy, presilovky: 2:0, oslabenia: 0:0, 2313 divákov.

Nitra: Hanuljak – Mezei, Morrrison, Olsen, Versteeg, Pupák, Rais, A. Sloboda, Korím - Blackwater, Kerbashian, Lušňák – Fominych, Kollár, Csányi – Scheidl, Čaládi, Rác – Pätoprstý, Minárik, Hrušík

Nové Zámky: Kristín (36. Pavlas) – Hain, Drtina, Ordzovenský, Hatala, P. Mikuš, Pavúk, Dlugoš, Ondrušek - J. Jurík, R. Hruška, Pospíšil – Stupka, Urban, Bajtek – Mikula, Fábry, Rogoň – Andrisík, Kováčik, Bečka

 

Úvod krajského derby patril domácim. Mali hernú prevahu, ale pri strelách Morrisona a Mezeia dobre zasiahol Kristín. Hostia sa spoliehali na brejky. Jednu z mála šancí mal Ordzovenský, ktorý mohol využiť clonu pred Hanuljakom, avšak puk zastavil brániaci hráč stojaci pred bránkoviskom. V 16. minúte Kollár nepríjemne atakoval Kováčika a nitriansky útočník putoval pod sprchy. Päťminútovú presilovku hostia nevyužili.

Bezgólový stav sa zmenil prvýkrát v 28. minúte, keď po sérii zakázaných uvoľnení pozbieral domáci Blackwater zvyšky síl a poslal Nitranov do vedenia - 1:0. O minútu neskôr v strednom pásme poslal Fábry k zemi Fominycha, ktorého to zjavne veľmi zabolelo. Hosťujúci útočník bol trochu prísne vylúčený do konca stretnutia. V 31. minúte tvrdo vypálil Morrison a odrazený puk poslal do bránky Scheidl - 2:0. Nitrania boli pri chuti a v 32. minúte švihom pridal tretí gól kapitán Mezei. Výbornú tretinu zo strany domácich uzavrel gólom na 4:0 Blackwater. Strelou do vinkla vyhnal z brány Kristína a toho nahradil Pavlas.

Hosťom sa nedarilo, ich kombinácie neboli súvislé a veľakrát končili nepresnou prihrávkou. Domácim zápas chutil a mohli pridať i ďalšie góly, ale Kerbashian minul odkrytú bránku a Blackwaterovu strelu zastavila žrď. V predposlednej minúte predviedli peknú kombináciu v prečíslení dvoch na nikoho Pätoprstý a Minárik, ale druhý z nich Pavlasa neprekonal. Hostia mali možnosť streliť v záverečnej presilovke o dvoch hráčov aspoň čestný gól, to sa im však nepodarilo a Hanuljak si udržal nulu.

  Tomáš Chrenko, tréner Nitry: "Súhlasím s trénerom Jančuškom, že rozhodli presilové hry. Či už na jednej alebo na druhej strane. Nám sa podarilo ich presilovku ubrániť. Potom sme v našej dali dva góly, čo nám veľmi pomohlo. Podali sme disciplinovaný výkon. Okrem päťminútového vylúčenia Andreja Kollára a vylúčení pri konci zápasu. Myslím si, že sme zaslúžene vyhrali."
      Milan Jančuška, tréner Nových Zámkov: "Zhodnotím to veľmi stručne. Rozhodli presilové hry. Nitrania dali v päťminútovej dva góly a zlomili zápas. Nitra zaslúžene vyhrala." 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


GB11

 

Nato že je nedeľa nejako málo diviakov na NR
6.10.2019 - 19:03
+2

NR

 

Dedinsky fotbal este nejaku tu stovku v takomto hracom čase poberie.
6.10.2019 - 19:06
+3

88Backo

 

Ja by som povedau klunne aj tisícka každý zápas pokál to budú drbat na 16tu,ale asi majú dosť prachov keď to neveďá dať o 2h neskôr...
6.10.2019 - 19:18
+7

azzurri

 

Preco myslíš,že nedeľa o 16 je zlý čas?
6.10.2019 - 22:50
0

NR

 

Od polovice novembra je to okej cas.
6.10.2019 - 23:00
+3

LenTak93

 

A to je niekomu prednejší dedinský futbal? Teraz nemyslím tých, čo ho hrávajú, u tých to pochopím. Ale snáď tých aktívnych nie je 1000+.
6.10.2019 - 23:41
0

88Backo

 

Odpoveď máš vyššie...futbal bude ešte mesiac,hokej ďalších 5...a najmä v našom okrese je veľa fanúšikov Nr z okolitých dedín,čo by po futbale na hokej určite išli ak by bol po futbale
6.10.2019 - 23:59
+5

RudoNR18

 

Neviem ako je to u dalsich dedin ale napr Zirany,Jelenec,Ladice,Kostolany.. co poznam ludi tak zas tolko nas nieje co chodime na hokej... ba z Kolinan nepoznam nikoho...
7.10.2019 - 12:01
0

Tomino

 

Niektorí idú na hokej niektorí zas uprednostňujú futbal no to je tak
7.10.2019 - 13:49
0

banka100

 

tak ale z kolinan by si isli pozrieť svojich hunov
7.10.2019 - 16:19
0

RudoNR18

 

A uhadol by si ako sa vola v kolinanoch futbalovy klub..?
7.10.2019 - 17:27
0

Tomino

 

Kolon futbal klub
7.10.2019 - 18:52
0

RudoNR18

 

Tesne... Vola TJ Slovan Kolinany...
7.10.2019 - 18:56
0

Tomino

 

TJé (resp. Ešká) slovan atď
7.10.2019 - 19:05
+1

Render 77 Nr

 

Netrep kopec aj Zamcanov ma u nás permi a fandia nám tak neviem prečo by mali Kolinanoch fandiť Zamkom
7.10.2019 - 17:39
+1

RudoNR18

 

Aj tu v kolinanoch sice je to furt povazovane ako madarska dedina ale mlady ludia uz ani moc nehovoria po Madarsky a starsi ludia ty na taketo veci uz kaslu...
7.10.2019 - 17:44
+1

azzurri

 

Jeden z nich
6.10.2019 - 22:49
0

Ottawa Senators

 

Co je ruja, ze by tu mali pobehovat?
6.10.2019 - 19:08
+5

ElwisNR BLOG

 

Darmo fanúšikovia Slovana sa dnes nedostavili.
6.10.2019 - 19:09
+14

P24 BLOG

 

ako zas no: aj v casoch uplne prvého boomu este pod rudom boli navsetvy na slovan, ci kosice ine, nez na liptovsky, ci zilinu. zas to netreba tak prezivat
6.10.2019 - 19:14
+3

ElwisNR BLOG

 

To áno ale v nedeľu pod 2500 duší v regionálnom derby nieje žiadna sláva.
6.10.2019 - 19:21
+3

JozoNR

 

Zas povedzme si,ze ani z toho druheho regionu neprislo tolko ludi,co chodieva
7.10.2019 - 7:06
+1

NR

 

Morisson dnes vycnieval o dve hlavy
6.10.2019 - 19:05
+11

GB11

 

To bol tak vysoký?
6.10.2019 - 19:06
+2

FanNR

 

Nie,mal na prilbe prichytene dva trdelniky.
Makové.
6.10.2019 - 19:42
+13

tep

 

Joooj trdelník... Dal by som si..
6.10.2019 - 19:44
+7

GB11

 

Makový trdelník môže byť fakt len v Nitre Trdelník je len jeden
6.10.2019 - 19:51
+1

FanNR

 

My vieme mojko.
6.10.2019 - 19:57
+6

6911

 

V Nitre na Autosalon 2019 bol dnes trdelník okrem iného aj makový.
6.10.2019 - 21:36
+5

Sunkafit

 

Tak tych stankarov mali zatvorit
7.10.2019 - 6:42
+3

strojar

 

Každý niečo.
Morisson vysoký, GB11 sprostý.
6.10.2019 - 20:03
+24

GB11

 

To sa ti naozaj podarilo super strojko super dúfam že ti to zlepšilo dnešný večer keď tvoja priateľka je somnou
6.10.2019 - 20:22
+3

FanNR

 

Od kedy si ty orientovany na ženy?
6.10.2019 - 20:29
+18

GB11

 

Tak vieš stál si za ho*no tak som radšej skúsil ženu.
6.10.2019 - 22:06
+3

FanNR

 

A mama ti co nato povedala pred ulozenim do postele?
6.10.2019 - 22:14
+11

GB11

 

To vieš aj ty keď ju poznáš
7.10.2019 - 0:46
+1

JohnnyNoMoney

 

Tak tu tvoju pozna asi kazdy to je pravda.
7.10.2019 - 14:15
+4

kurtsteiner

 

Vy traja ste riadni primitivkovia...skutočne na pohladanie.
8.10.2019 - 16:56
0

Sunkafit

 

veru hra vyborne
6.10.2019 - 19:24
+1

NR CERT

 

De si bol dneska kurňa?
6.10.2019 - 19:25
0

Sunkafit

 

nechcelo sa mi totalne jak našim pod Kmečom
6.10.2019 - 19:28
+9

NR CERT

 

6.10.2019 - 19:29
+2

NzSlovak

 

Parodia: Na hokej. Nasi neukazali nic, dnes by ich porazilo 90% timov z 1.ligy. Nitra, tuto vyhru neberte ako nejake velke pozitivum, mohlo by vas to dalsi zapas polozit, kedze ste dnes hrali proti kuželkám...
6.10.2019 - 19:09
0

NzSlovak

 

Nechcem : Tým provokovať. Patrí vám pochvala
6.10.2019 - 19:09
0

FanusikZamkov

 

Určitým veciam nechápem. Hrajeme 5 minutovú presilovku nevystrelíme ale ešte naviac ju skrátime nezmyselným faulom Urbana a zrazu ešte aj zostaneme v oslabení lebo ju spraví minutu pred koncom presilovky. Ďaľšie čo nechápem Fábryho faul v strednom pásme zas nezmyselný a zároveň faul ktorý rozhodol zápas.To isté Pavúk hrajeme presilovku a urobí zase nezmyselný faul. No a vrchol celého je že hrajeme presilovku 5 na 3 a ani nevystrelíme. Nie je to veľa náhod? Kto je vinný tréner? Myslím že nie. No a ešte jedno povšimnutie . Stratili sme znova dvoch hráčov ale len preto lebo niektorý hráči ako keby ani nemali záujem hrať a nie je to vidno len v dnešnom zápase ale bolo to vidno aj v Michalovciach a ďalších zápasoch. Dnes sme sa sami porazili.
6.10.2019 - 19:32
0

Sedko NR

 

Ale no tak, sami ? Od začiatku zápasu ste nemali nárok dnes, bola len otázka času kedy nám to tam padne. Absolútne neškodní, asi prvý krát odkedy hráte s nami.
6.10.2019 - 19:36
+3

NzSlovak

 

Ved : Prave si potvrdil, ze sme sa tym vykonom porazili vlastne sami
6.10.2019 - 19:46
+4

Ottawa Senators

 

A dokedy sa budete porazat sami? Len aby sme vedeli, do konca sezony, ci?
6.10.2019 - 19:49
+9

Sedko NR

 

Ahaa čiže súper keď je lepší, tak to znamená, že sme sa porazili sami...chápem už, ide vám to
6.10.2019 - 20:12
+3

strojar

 

Veci nechápem alebo veciam nerozumiem.
Ért?
6.10.2019 - 20:07
+1

FanusikZamkov

 

Strojár ja ti to napíšem po maďarsky správne: Nem értem . Takže môžeš sa učiť po maďarsky.Budeš vedieť ďalší jazyk a môžeš aj ich upozorňovať na pravopis aj tak máš na to dosť času.
6.10.2019 - 21:59
+10

strojar

 

Skús sa doučiť a písať správne aj po slovensky.
7.10.2019 - 6:46
0

Milanko

 

Konečne píšeš pravdu tak ako to z hokejom v nz je, ďakujem
6.10.2019 - 20:20
0

Acorgonka

 

Som spokojna Corgoni konecne potrene víťazstvo
My ked este skratime dobu puku na hokejke a budeme to hrat presnejsie s castejsou strelbou tak uhrame daleko viac
Morrison 0+3 parada
A zamcanua dakujeme ze ste opat skoro vypredali hostovky sektor

6.10.2019 - 19:13
+10

NZ Hockey

 

Toto určite nie je na extraligu aspoň výkonmi rozhodne nie.
Pritom hráči zas az tak zlí nie sú ako výsledky ale nehnevajte sa toto je už sabotovanie zápasov.

Aspoň nechajme toho Pavlasa chytať nech je aspoň trocha úžitku z tohto.
6.10.2019 - 19:17
+3

Tokino

 

Kerbašian toto napise TASR
6.10.2019 - 19:18
+13

NR CERT

 

Čo už bolo
6.10.2019 - 19:22
0

Norik

 

uz si ho domestikujeme.. :
6.10.2019 - 19:22
0

FanNR

 

Uz sa to prevalilo - jeho babka pochadzala zo Šurian.
6.10.2019 - 19:51
+19

strojar

 

Mohli pokračovať:
Blekvoter, Šeidl, Čáni, Verstíg.
6.10.2019 - 20:09
+11

hello, havarju

 

Ja som to nepísal
6.10.2019 - 20:20
0

FanNR

 

Šajdl.
6.10.2019 - 22:18
+1

STARS

 

Gratulujem corgoni a uz sa splhat len hore
6.10.2019 - 19:23
+6

mato-s

 

Toto vytazstvo je pre nás ako pokropenie svätenou vodou veľmi potrebné.Kofola bol dnes náš ťahúň presne to je jeho úloha pri našej omladine.Morisson má pre nás cenu zlata prinesie do obrany trochu poriadku plus dobrá strela .
6.10.2019 - 19:29
+2

strojar

 

Aj slovenčina je potrebná, ty "vyťazstvo".
6.10.2019 - 20:11
+3

michaelfrolík

 

Najväčší humus dnes predviedla nitrianska striedačka, keď nechcela pustiť zdravotníka na ľad za zraneným Kováčikom.
6.10.2019 - 19:29
+7

FanusikZamkov

 

Michaelfrolík je to správna pripomienka ale čo potom povedať našim hráčom že takéto unfair správanie voči spoluhráčovi nepotrestajú športovým spôsobom a to gólom ba do konca Urban spraví hlúpi faul a skráti presilovku.
6.10.2019 - 19:37
0

FanNR

 

Vy dvaja ste sa dlho hladali,este pride sem to žlté kuriatko KALIMERO a ste komplet.
6.10.2019 - 19:40
+21

michaelfrolík

 

Ja tu nehodnotím výkon mužstiev na ľade ani rivalitu medzi fanusikmi. Ak máš niečo k veci, tak to napíš. Ak nemáš, tak drž ústa zavreté a poslušne vesluj. Naozaj o tvoje „hlboké myšlienky“ nestojím.
6.10.2019 - 20:13
+7

FanNR

 

Si
6.10.2019 - 20:25
+4

kali mero

 

Oni dvaja sa aspoň hľadali ale teba našli v lese.Najprv si mysleli,že si hríb ale zistili že si ho..
7.10.2019 - 22:10
0

FanNR

 

Kuriatko,ty žiješ?
Tak a uz ste kompletní.
8.10.2019 - 5:14
+1

kali mero

 

My sme kompletný ale ty nie
8.10.2019 - 12:19
+1

mitoO

 

Tak toto je fakt humus.
6.10.2019 - 20:37
0

NRfan

 

Ty si to videl tak ako to opisuje michaelfrolik?
6.10.2019 - 21:08
+1

Hlavne hokej

 

Ja som to videl, resp. počul !!!
6.10.2019 - 22:21
0

FanNR

 

Žalobaba.
6.10.2019 - 22:36
0

FP-Tommynko

 

Hlúposť: Nepíš prosím ťa hlúposti!!! Nitrianska striedačka vybuchla na trest 5 + dkz z dôvodu, že
"zranený" hráč ostal sedieť na striedačke a nešiel do kabíny. Nevymýšľaj si!
6.10.2019 - 20:52
+12

Sedko NR

 

Išiel som to písať aj ja. Veď ešte aj hráči sa tam hnevali, že "zranený" sedí na lavičke a nešiel do kabíny
6.10.2019 - 20:57
+7

michaelfrolík

 

Po prvé, neviem o akom výbuchu, resp. neviem tak celkovo, že o čom tu píšeš. Ja narážam na to, že nitrianska striedačka, konkrétne jeden človek tam, maril vstup na ľadovú plochu lekárovi v momente prerušenia hry, keď Kováčik bezvládne ležal na ľade a nikto nevedel, čo s ním je. (Aj rozhodca stál až pár metrov od neho, nebol pri ňom)

A po druhé, neviem z akého dôvodu by som si mal niečo takéto vymýšľať. Najmä, keď tu išlo o zdravie mladého človeka. Len nepochopím, ako sa niekto dokáže takto zachovať. Hoci je v emočnom napätí, zdravie je nadradené nad všetkým. Aj nad posratou hrou a nejakou rivalitou.
6.10.2019 - 21:13
+10

FP-Tommynko

 

Bujná fantázia...hauk
6.10.2019 - 21:19
+4

riskohrasko1

 

Preco bujna fantazia? Zjavne na tom hokeji bol a videl tu situaciu ,preto ze ty si ju nevidel je to bujna fantazia?
6.10.2019 - 21:27
+11

NZ Hockey

 

Oni su v tej Nitre proste taki: Nieco sa spomenie proti nim dokonca od prispievatelov co boli priamo na zapase a oni sa len vysmeju ze blbost.

Ja som to tu uz pisal realne som zazil na zapasoch v Nitre ako pri odchode obliali pivom mamu s malou dcerou (!!!) za to ze fandili Zamkom.
Dokonca tam sacali do dievcat fanusiciek co tlieskali Zamkom ze co si to dovoluju nech prestanu.

Toto vsetko vratane dnesneho incidentu sa tam udialo a bol som toho svedkom.
To je absolutny moralny odpad, moralne dno.

A oni tu len pridu ze bujna fantazia alebo to prekrutia na ironiu a prispevok su este schopni vysmiat.
Miesto toho aby sa nad sebou zamysleli.

Ubohe.
6.10.2019 - 22:26
+8

michaelfrolík

 

Ja nechcem hádzať všetkých do jedného vreca. Veď aj v Nitre je plno super ľudí a plno ich je aj tu, na HP — Lubfito, acorgonka a iní... Rovnako tak sú primitívni sedliaci aj u nás v Zámkoch či hocikde inde na svete.
6.10.2019 - 22:32
+7

NZ Hockey

 

Suhlasim mas pravdu.
Pisal som len o dotycnych co to spravili na zapase a tych co sa tu tomu este aj smeju.
6.10.2019 - 23:35
0

FanNR

 

Ja som videl,ako ste pluvali na Jura Štefanku,ale to bola asi ironia.
Mali by ste sa nad sebou zamysliet.
Ubohe.
6.10.2019 - 22:39
+12

Sunkafit

 

Prezradim ti tajomstvo: Na tom hokeji bolo viac ludi
7.10.2019 - 7:17
+1

Hlavne hokej

 

Ja som to počul , čo povedal jeden konkrétny človek na striedačke HK Nitra.
6.10.2019 - 22:23
+1

FanNR

 

Si to ty,Milan?
6.10.2019 - 22:25
+2

topska

 

Vies opisat co sa tam udialo a ako mu to znemoznoval? Toto je velmi zaujimava vec (aj ked smutna ak je to pravda).
6.10.2019 - 22:39
0

topska

 

Lebo co viem lekar nemoze len tak vstupit na ladovu plochu
7.10.2019 - 0:35
0

strojar

 

Výborne.
Tak sem napíš čo povedal jeden konkrétny človek na striedačke HK Nitra.
7.10.2019 - 6:53
0

N-R-N-R

 

A ako konkrétne mu znemoznoval? Ja som ti nepostrehol
6.10.2019 - 21:20
0

michaelfrolík

 

Verim, ze to bude vidiet na zazname, hoci kamery su za striedackami. Ked sa prida zaznam na YT, pozriem to.
6.10.2019 - 21:32
+1

strojar

 

Tak už nie celá striedačka, ale jeden človek.
Ako budeš tento výmysel ešte upravovať?
7.10.2019 - 6:51
+2

tep

 

Ok, tu je záznam, ten pánko v Nr súprave je kňaz a došiel mu dať posledné pomazanie, či kto?

https://youtu.be/VLq2JLS8t7U?t=1780
7.10.2019 - 14:25
+5

Render 77 Nr

 

Menej než 30s trvalo kým tam bol náš lekár písať takéto bludy môže len chorý človek.
7.10.2019 - 14:58
+6

NRfan

 

"Tak toto je fakt humus."
7.10.2019 - 15:36
+3

FanNR

 

On nie je chorý,on je len taký iný.
7.10.2019 - 15:36
+1

topska

 

Ak by tam siel bez vyzvania tak by za to mohol byt trest. Su vynimky kedy moze vbehnut na lad ale...Mne sa to nepaci toto pravidlo ale funguje v ramci celej iihf pri senioroch. Podla mna tu riesite tuto zalezitost zo zleho pohladu a skor by sa malo pozerat na to z tej strany, preco k tomu vobec dojde a preco ho tam (a z akych v tomto pripade aj bohuzial podla pravidiel asi spravnych aj ked tam je ta hranica tenka a subjektivna o ake zranenie ide) vlastne vlastny kolega nechcel najprv v prvej sekunde pustit.
7.10.2019 - 15:43
0

mitoO

 

Pravidlo 164 – VSTUP FUNKCIONÁRA TÍMU NA HRACIU PLOCHU
DEFINÍCIA: Funkcionár tímu nesmie počas hry vstúpiť na ľadovú plochu bez súhlasu rozhodcu.
I. Ak je na ľadovej ploche zranený hráč a bola prerušená hra, lekár tímu (alebo iný zdravotník) môže prísť ošetriť zraneného hráča aj bez pozvania rozhodcu.
7.10.2019 - 16:15
+1

Render 77 Nr

 

Mito šak on tam aj hneď šiel napr prišli 4 zamcania a další ho tam hneď bral tak neviem čo tu vôbec riesite
7.10.2019 - 16:18
0

mitoO

 

No mne to sedi s tym, co mi napisal frolik, ze ho vasi nechceli pustit cez vasu striedacku (bol to doktor NR), tak siel cez striedacku zamcanov. A kedze frolika poznam osobne a myslim, ze celkom dobre, nemam dovod mu neverit.
7.10.2019 - 16:24
+3

Render 77 Nr

 

Pozeral si to ?ten doktor tam od nás tam bol hneď tak čo vlasne riešite nechápem
7.10.2019 - 16:34
+1

mitoO

 

30 sekund je hned? No ok, ked to tak beries, mne sa to zda vela.
Riesime to, ze preco ho vasi nechceli pustit a musel ist cez striedacku zamcanov. Ale ocenujem, ze sa snazis aspon debatovat, nie ako kolega z NR vyssie.
7.10.2019 - 16:42
+4

Render 77 Nr

 

Mito ja som napísal že to bolo menej než 30s a toto su iba žabomyšie vojny ako pospinit niekoho ten doktor tam bol hneď to ostatné su iba keci ja som rád že chalan je poriadku a odišiel po svojich i keď pomocou.
7.10.2019 - 17:07
+3

topska

 

Naozaj ho vas clovek nechcel pustit, pocul to aj jeden novinar podla mojho zdroja. No ale vyzera to tak ze on konal preto lebo si myslel ze to je podla pravidiel aj ked v smernici sme nasli nieco ine (ale asi sa kazdy riadi podla svojho co je dost blbe)
7.10.2019 - 17:13
0

topska

 

No u nas v klube sme v tom ze musi rozhodca avizovat stale, ze toto plati co som aj ja nasiel len pre mladez aj ked je to tam takto tak to tam je takto. Ja som toto nezaznamenal ani medzi zmenami pravidiel cize asi to nikto klubom nedal ani vediet Ze minule nas za to buzeroval rozhodca ze preco vysiel na lad nas fyzioterapeut (bolo to v poslednych dnoch) na lad bez vyzvy.
7.10.2019 - 17:10
0

mitoO

 

Uz v pravidlach 2014-18 to bolo.
Na lad nemoze, ak nie je prerusena hra. Inak v pohode.
7.10.2019 - 17:15
0

topska

 

Nechapem, my sme za to dostali normalne upozornenie, este teraz som volal s nasimi a ze stale na to upozornuju. No skusim to preverit "hore" cez niekoho lebo toto su nebezpecne veci.
7.10.2019 - 17:28
0

topska

 

No ved ja som to pochopil tak ze tam siel hned ako bola hra prerusena. Ale toto pravidlo som sa az vcera v noci dozvedel ze sa zmenilo prave po sprave od jedneho zo zamcanov, ze pocas prerusenia tam moze ist. Aj ked u nas sa to nedodrzuje a casto cakaju na rozhodcu (pri senioroch).
7.10.2019 - 16:25
0

matrin

 

Dobre zrobili - tak to nastolili takze teraz smelo cela liga moze vyhadzovat trenerov si myslim ze za tri zapasy sa to oplati
6.10.2019 - 19:32
0

shadow

 

Ešte pred zápasom to vyzeralo, že Nitra ma problem(y) a hľa, zrazu (ci ani nie) ho mame my. No nič, brankári sú, ostatné klasicky poskladať od znova just a joke
6.10.2019 - 19:41
0

FanusikZamkov

 

shadow po zápasoch s Trenčínom a naposledy s Michalovcami sme vedeli a vieme že naši niektorý hráči majú morálno vôľové vlastnosti nulové no a o charakterových už ani nehovorím.
6.10.2019 - 19:53
+2

BITCH PLEASE

 

no a o ktorych hracoch hovoris, ty charakter?
6.10.2019 - 20:03
+2

spartacus

 

Pan Jancuska co tak napodobnit Kmeča ?
6.10.2019 - 20:16
0

shadow

 

...zas odtiaľ, potiaľ, na finále nemáme
6.10.2019 - 20:20
+1

michaelfrolík

 

Jasné, vyhodíme trénera. Lebo keď ho vyhodíme, tak #16 začne trhať ľad, #10 prestane strácať v každom zápase puky kľučkou na modrej, #55 neodflákne defenzívne povinnosti, #18 sa naučí rozohrávať včas, #23 prestane hrať štýlom vypnutý ovládač na XBOXe, atď atď... Aj v našich presilovkách začnú celkovo hráči viac strieľať, začnú si prihrávať na hokejku a nie na korčule, budú rýchlejší a kreatívnejší, začnú sa tlačiť do brány a za dorážkami.
6.10.2019 - 21:24
+14

FanusikZamkov

 

Úplný súhlas s tvojim názorom. V prvom rade treba urobiť poriadok s hráčmi.
6.10.2019 - 21:29
+1

bez nicku BLOG

 

Vratte naspat tu sirenu po gole..toto co mame teraz je hrozne..

Pobavila spolupraca Minarika s Racom. Asi rano pozerali highlighty z 2.golu Zibanejada, ktory si to takto vymienal s Buchnevichom
6.10.2019 - 20:18
+3

Tomino

 

To bol patoprstý nie?
6.10.2019 - 20:22
0

bez nicku BLOG

 

Moze byt.
6.10.2019 - 20:26
0

miko 75

 

Inak urobili to dobre, akurát Pätoprsty neukludnil ten puk, takže tie prihrávky tak trochu poskakovali a u Minárika sa prejavila neskúsenosť,lebo to stačilo zdvihnúť, veď tam bola polka brány prázdnej,len betón nechal na zemi a on ho tam trafil, zákrok pekný, ale lepší a skúsenejší hráč by to zavesil hore.
6.10.2019 - 20:58
+4

antinamor

 

Judd
6.10.2019 - 21:21
+1

Pietro46

 

Tréner nedávno vyhlásil,že po desiatom zápase by to malo byť ono.Dnes sme otrasne dohrali ten deviaty,takže nechajme sa prekvapiť....
6.10.2019 - 20:30
+2

HkmDetva

 

Skoda dneska malo by bolo-nebolo 2
6.10.2019 - 22:56
0

LenTak93

 

Keď som si pozrel zostrih, tak si myslím, že to bol trochu prísny trest pre Fábryho. Trafil hráča prakticky s pukom (odohral ho tesne pred protihráčom a Fábry nemal možnosť reagovať). Škoda, že práve táto situácia potom rozhodla o zápase.
6.10.2019 - 23:46
+2

michaelfrolík

 

V NHL by bol titulok, že: Fábry flips Fominykh with perfect hip check.

https://youtu.be/yAc05hwV2co



7.10.2019 - 0:02
+2

tep

 

Počkám si na záznam, ale identické to nebolo, ak hráča trafí "príliš nízko" tak sa jedná o faul..
Som zvedavý na záznam. Aj keď, už som to viac krát spomínal, naši rozhodcovia nevedia posudzovať (pískať) open ice hits..
7.10.2019 - 6:42
0

88Backo

 

Black dostal za toto iste 5dkz s Ke...plus dodatočný trest
7.10.2019 - 0:02
+13

JozoNR

 

Prisny,neprisny..dolezite bolo,ze zranil hraca,takze 5+DKZ bolo namieste..nemal inu moznost rozhodca
7.10.2019 - 7:02
0

N-R-N-R

 

ja osobne by so to ohodnotil 2min ... tak isto aj Kollara, to tiez podla mna nebolo na 5+dkz (aj ked mi aspon nahral pekne body vo fantasy )
7.10.2019 - 9:28
+2

LenTak93

 

súhlasím, to zranenie zrejme zavážilo, keby sa Fominykh iba prevalil a pokračoval ďalej, tak by to bolo bez vylúčenia

7.10.2019 - 9:36
+2

strojar

 

Súhlasím.
Keby Fábry nebol Fominycha fauloval, bol by to bez vylúčenia.
7.10.2019 - 9:59
0

FanusikZamkov

 

Strojar tvoj príspevok je podla pravopisu slovenčiny v poriadku? Nemalo byť tam : bolo by to bez vylúčenia. Vidíš aj u teba sa nájde chyba v pravopise.
7.10.2019 - 10:21
+9

Norik

 

je sranda: Ked ten co tu vsetkym dokazuje aky su "blby" a nech sa doucia gramatiku urobi gramaticku chybu. Co povies, da si pod svoj koment nieco v podobe"douc sa gramatiku a nestrapnuj sa".. .
7.10.2019 - 13:13
+1

N-R-N-R

 

Nedá, je to posranec :F
7.10.2019 - 13:34
0

strojar

 

Nedá.
Mládenci, keď chcete mudrovať, najskôr sa pani učiteľky spýtajte čo je to gramatika.
7.10.2019 - 13:55
0

mato-s

 

Nechajte strojara na pokoji on je neomylný génius
7.10.2019 - 21:09
+1

strojar

 

Čo keby si si najskôr zistil čo je to pravopis?
Skús sa spýtať pani učiteľky.
7.10.2019 - 13:53
0

Acorgonka

 

Fabry by bol bez vylucenia nie Fabry by bolo... a to len tak no
7.10.2019 - 14:00
0

FanNR

 

Nepchaj sa medzi nas slovenčinárov Andrejka.
7.10.2019 - 15:38
+3

FanusikZamkov

 

Acorgonka prečítaj si celú vetu ako je napísaná. Ešte aj teba Strojár nakazil .
7.10.2019 - 17:35
+1

Render 77 Nr

 

Zohol sa mu ritou do jazdy a trafil mu nohu presne ako Judd Zelenakovi a obidvaja mali evidentne rovnaké bolesti na kolene.
7.10.2019 - 10:54
+1

blue-311

 

Ked uz nie je co riesit, tak sa vymysli kauza o nevpusteni lekara ku zranenemu hracovi. Ti ludia co Vam to povedali museli stat na nasej, alebo medzi striedackami, ak to mali naozaj pocut.
Nakoniec sa ukaze, ze ho pustili, ale zase je problem, ze to trvalo az 30 sekund.
Ano mate pravdu, mal tam byt este pred zranenim. Dokonca si myslim, ze mal predvidat a uz par minut pred zakrokom sa mal presunut k boxu casomeracov. Potom by tam snad bol do 5 sekund.
7.10.2019 - 18:03
+6

mitoO

 

Pustili ho az cez zamocku striedacku. A kedze aj topska tvrdi, ze jeho klub bol v tom, ze musi lekara privolat az rozhodca, je dost mozne, ze si to mysleli aj vasi. Preto je dobre, ze sa to pise, nabuduce sa aj skrz tuto diskusiu take nieco nemusi stat.
A ja sa ospravedlnujem, za ten svoj prispevok, ze to je humus.
Teda ak to fakt bolo z nevedomosti.
7.10.2019 - 20:25
+5

miko 75

 

Aj frolik by sa mohol,ale keďže tomu NR leží v žalúdku,tak si rád kopol.
7.10.2019 - 22:07
+3

NZ Hockey

 

"Nakoniec sa ukaze, ze ho pustili"

Nie nepustili ste ho, musel ist cez nasu striedacku a aj preto to trvalo vyse 30 sekund co moze byt pri niektorych pripadoch vela.

Takze nikto si nic nevymyslel, proste dalsia odporna udalost na zapase v NR.

Clovek by neveril coho vsetkeho su tam miestni schopni.
7.10.2019 - 22:28
0

Nerkio

 

Môžem ta o niečo poprosiť ??Sprav sebe aj nám jednu veľkú láskavosť ,nechod už na zápas do Nitry ....nezažil si tu nič dobre a každý tebe a tvojim len ubližuje ....buď radšej doma a medzi nás odpornych ľudí ani nechod ...budeme všetci spokojný ....Ďakujem
7.10.2019 - 22:39
+8

NZ Hockey

 

Tu nejde o mna ja si pojdem pozriet nasich kam ja chcem.

Radsej by som ja poprosil dotycnych v NR aby svojimi cinmi uz nadalej neohrozovali zdravie hracov a bezpecnost divakov o to viac zien a deti.
Hoci by sa tieto zaklady slusnosti mali podchytit uz v detstve no radsej neskor ako vobec.
8.10.2019 - 0:45
+1

Nerkio

 

Sama som rodená Zamcanka ,dlhé roky žijúca v tomto meste ....Tak sa prosím prestaň tváriť ,že v Zámkoch je všetko sväté a dokonale ....pretože obaja vieme že to tak nieje ...
8.10.2019 - 8:22
+3

FanusikZamkov

 

Nerkio neodbočujme od skutočnej témy. Áno aj v Nových Zámkoch nie je všetko dokonalé máš pravdu. Ale treba pochopiť že prispievateľ michael frolík upozornil na vec ktorá je odsúdenia hodná. Či sa to stalo z nevedomosti pravidiel alebo úmyselne. V konečnom dôsledku na takýto počin mohol doplatiť mladý talent hokeja. Ja túto vec dávam na rovnakú úroveň prípadu v súčastnosti onkologicky chorého 15 ročného chlapca ktorý nie je operovaný len kvôli malichernostiam odborníkov. Hádajú sa kto má pravdu namiesto toho že by dali na prvé miesto záujmu záchranu života chlapca. Podstata veci je tá že sú prípady keď pri rozhodovaní treba dať pravidlá-zákony na bok a rozhodnúť sa tak aby sa pomohlo hráčovi-pacientovi . Toto je základ veci a nie tu hľadať výhovorky ba dokonca obhajovať počin ktorý nebol vhodný. Toto je jadro veci a nenapádajme ,neurážajme sa . Či by sa to stalo v NZ alebo na bárs ktorom štadióne je to odsúdenia hodné. Ak toto nevie niekto pochopiť tak žiaľ bohu tomu ozaj niet pomoci.
8.10.2019 - 9:00
+2

Nerkio

 

Tak takto ,ja neodbocujem ....sám si tu začal vymenovávat všetko čo sa ti v Nr stalo ...Ja som konkrétne na tomto zápase nebola ...ale,ak sa nemýlim tento lekár je v tíme hk nový ...osobne som ho videla len na pár zápasoch ...je možné že kvôli nevedomosti o zmene pravidiel bol upozornený že na ľad ísť nemôže ....a ty si to pochopil tak že mu nechcú dovoliť ...Skús sa na veci pozerat aj trosku inak ako cez negativizmus ...Bolo ti tu potvrdené že kluby o zmene ani nevedia ...je tu už verejne známe že Nitru nemusíš ,rešpektujeme ...ale ak si toto počul ,skús sa opýtať aj vo vašom klube ako to celé bolo a prečo ...Lebo mne už príde nemiestne aby sa počítali sekundy ....
8.10.2019 - 9:11
+4

FanusikZamkov

 

Nerkio ja nie som NZ Hockey. Písala si to mne alebo jemu. Ja som nič netvrdil ja som len poprosil neodbočujme od skutočností a neobhajujme vec ktorá sa nemala stať.
8.10.2019 - 9:17
0

Nerkio

 

Sorry dala som Vás do jedného
8.10.2019 - 9:29
0

NZ Hockey

 

Netvrdim ze u nas je vsetko ok to vobec nie. Ale tieto veci sa nedaju obhajit tym ze ved aj inde je zle to vobec.

No ved vasi ho ani nepustili vobec musel ist nakoniec cez nasu striedacku.

Urcite tu nebolo potvrdene ze kluby nic netusia je tu len prispevok o jednom jedinom klube to rozhodne neznamena ze je to tak vo vsetkych.
Naopak potvrdene bolo tym istym prispievatelom ako ho z NR striedacky nechceli pustit.
Nezahlievajme
8.10.2019 - 20:18
+1

topska

 

Ale na ten lad nechcu ci nechceli doktorov pustat rozhodcovia, ti doktori by tam isli sami hned a aj chodili a potom bol z toho pruser.
8.10.2019 - 20:34
+1

NZ Hockey

 

Ved jasne neviem ako to bolo vo vasom zapase tam som nebol ja vravim co som videl tuto nazivo ked musel ist doktor miesto NR striedacky cez nasu.
8.10.2019 - 21:58
+1

topska

 

Ale ja pisem o tom ze kludne sa aj konkretny clovek mohol drzat toho co im nariaduju alebo nariadovali rozhodcovia. Si si isty ze ho tam nechcel pustit preto ze proste chcel aby sa neosetril super? Lebo v inych zapasoch proste tiez caka clovek ktory tam otvara dvierka na to ze signalizuje prichod lekara rozhodca a az potom ho pusti. Preto sa pytam (a v tomto som uplne nestranny), preco ti je az tak jasne a z akeho dovodu s urcitostou tvrdis, ze to bola spinavost atd...Samozrejme ak to tak bolo tak to odsudzujem.
8.10.2019 - 22:29
0

strojar

 

Prispievateľ michaelfrolik si vymyslel kraviny, ktoré tu za vášho prispenia rozvíja.
Lekár prišiel úplne štandardne k zranenému hráčovi. To je všetko.
Stačí iba dodať, že Kollárov zákrok bol zbytočný a hlúpy.
Rovnako ako táto téma.
8.10.2019 - 9:11
+6

FanusikZamkov

 

Strojar k tomuto príspevku niet čo dodať.
8.10.2019 - 9:23
+2

NRfan

 

Ale ja. A sice ze ma uplnu pravdu.
8.10.2019 - 10:17
+2

NRfan

 

*je
8.10.2019 - 11:33
0

michaelfrolík

 

Keď mi najväčší pokrytec tejto komunity povie, že som si niečo vymyslel...
8.10.2019 - 12:08
+2

topska

 

Strojar vie ze si si vymyslel ze si niekto vymyslel
8.10.2019 - 13:03
0

Render 77 Nr

 

Počuj mudrulant 26 sekúnd tak tu nevypisuj že viacej a k Danilovi 17 to je rozdiel ako sviňa vás hráč k nemu došiel po 10 sekúndach a náš k Danilovi po 3
7.10.2019 - 22:53
+1

NZ Hockey

 

Pozri si video: ak vies ratat tak od momentu dopadu Kovacika na lad po moment ako sa k nemu zohol lekar (nie ze sa len objavil v zabere klzuc sa po lade to asi Kovacikovi velmi nepomohlo) je 31 sekund.

Ano v niektorych pripadoch moze byt rozdiel 17 a 31 sekund ako pises rozdiel ako svina.
8.10.2019 - 0:40
+1

speedman

 

Ako to napokon dopadlo? Prežil to?
8.10.2019 - 6:25
+1

tep

 

Podla mňa mal ísť lekár zo striedačky už v momente, ako videl, že Kollár sa rúti na Kovačíka k mantinelu.. Zas nemôžu tam behať hoci ako, čo ak by sa hneď postavil na nohy a nebol by ani otrasený, čo by tam ten lekár v strede ihriska robil? Hádzal buly?
8.10.2019 - 7:08
+2

NZ Hockey

 

A takto to dopadne ked si clovek mysli ze uz nemozete viac podliezt svoju latku...ktora je uz davno hlboko pod zemou gratulujem
8.10.2019 - 20:07
+1

Ottawa Senators

 

Už nepreháňaj, dobre?
Čo chceš spraviť z týchto ľudí a z tohoto tímu? Ty latka pod zemou...Ty si si zjavne o tú latu dobre tresol hlavu, keď si ju v rýchlosti podbiehal v Zámkoch.
Už som sa musel vyjadriť lebo už sa to nedá čítať.
Popravde, nevšimol som si, čo sa tam dialo. Takže nebudem tvrdiť, že sa tam fakt niečo také nestalo ale ja žijem vo svete, kde treba vinu dokázať a nie dokazovať, že sa také niečo nestalo. Takže to riešiť nebudem, ak sa stalo, tak to bolo zlyhanie, neviem síce koho lebo najprv si to hodil na celú striedačku, potom už len na jedného hráča a aj to neviem na ktorého.
Ale už sa uvedom, čo teraz? Zrušiť Nitru? Opľuť a zavrieť týchto ľudí? Po každej prehre v tomto akože derby fňukať a hľadať, či dokonca možno aj vymýšľať nejaké chobotiny len aby si zhnusil výhru súperovi alebo o čo ti ide?
Čert nám bol dlžný takéto zbytočné, nulové derby v tomto kraji...
8.10.2019 - 20:49
+5

NZ Hockey

 

Taketo emocne vylevy si kludne odpust, skoro mi az slza ukapla.

Okej nebol si nespochybnujes to je fajn horsie tvoji kolegovia co tam boli rovnako ako ja to tu bud prekrucaju alebo sa v horsom pripade este aj z toho smeju.
A to ma zaraza.

Pritom dobre vieme ako by to bolo v opacnom pripade by ste tu pomaly nechali Zamky vypalit keby si to nasa striedacka dovolila.
Ved len spomenme co ste tu robili po par drobnych kuskoch Misa Novaka sa tu nedal citat ten hnoj od vas a to bol oproti tomuto slaby odvar.

Je smutne ze mate dvojaky meter a ked si tu niekto dovoli proti vam daco napisat a pritom vsetko pravdive ste totalne dotknuti a vytoceni.
Smiesne
8.10.2019 - 22:11
+2

Ottawa Senators

 

Opísal si v podstate fanúšikov HC Nové Zámky, takže tieto dva tábory si asi nemajú príliš čo vyčítať.
Srdečné pozdravy na štipľavú dolnú zem.
8.10.2019 - 22:45
0

Render 77 Nr

 

Diky Mito aspom jeden od Zamcanov to neočakávam. Takéto gesto dole klobúk.
7.10.2019 - 20:33
0

mitoO

 

Ja som kedlak
7.10.2019 - 20:39
+1

FanNR

 

My vieme,že si zamenil K za S,druhykrat najprv rozmyslaj a potom pis,aby si neklesol castejsie na uroven tych dvoch NZ - čanov .
7.10.2019 - 21:28
+6

NZ Hockey

 

Dalsi pripad z NR co vie len urazat a poucovat a to aj uzivatelov ktorym nesiaha ani po paty.

Je mi ta luto
7.10.2019 - 22:37
+2

FanNR

 

Trafená hus sa našla.
8.10.2019 - 5:26
+3

mitoO

 

Pocuj, a tymto uz s tebou skoncim, asi aj chapes preco.
Daleko mensi pruser je to moje rozhorcenie nad danou situaciou a nasledne moje ospravedlnenie, ak je teda pravda to, ze to bolo z nevedomosti, ako to co sa na nitrianskej striedacke stalo. Ale to by si nemohol mat klapky na ociach, aby si tomu porozumel. Takisto by som to kritizoval aj keby sa to stalo v ke, a takisto je to pruser ze to nevedia v PP a ktovie kde este.
7.10.2019 - 23:44
+3

topska

 

pruser je aj to ze to nevedia rozhodcovia a v extraligovych zapasoch sa to proste robi(lo kedze pises ze je to uz 5 rokov platne) tak ze rozhodca si tych lekarov ziadal na lad a inak tam podla neho nesmeli...resp. chceli alebo trestali za to ze tam isiel sam (ak neslo o priame ohrozenie zivota) a aj to ze ak sa to ma riesit inak tak ze na to nikto kluby neupozornil...hadam necakaju niekde na zvaze alebo kde ze si budu v kluboch kadzy tyzden porovnavat vsetky pravidla od slova do slova...a hlavne ked sa jedna o zdravie hracov
7.10.2019 - 23:58
+2

topska

 

Lebo nebyt poznamky zo strany NZ tak ma to ani nenapadne hladat a mozno by raz bolo neskoro a malo by to pocas zapasu nasledky
7.10.2019 - 23:59
+1

mitoO

 

Suhlas. Aj s tym prispevkom vyssie.
8.10.2019 - 0:06
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2019 02:59
TímZSkóreB
1.B. Bystrica1235:2226
2.Slovan1239:2525
3.Zvolen1142:3121
4.Košice1132:2321
5.Trenčín1129:2719
6.Michalovce1128:2718
7.Poprad1131:2816
8.Budapešť1136:3616
9.Miškovec1232:3316
10.Detva1133:3414
11.Nitra1127:3512
12.N. Zámky1127:379
13.L. Mikuláš1117:506
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 12902159:3529
2.Topoľčany12810341:2826
3.Martin12621345:3523
4.Sp.Nová Ves13710552:4623
5.Dubnica12620444:3722
6.Skalica13511650:3718
7.Levice13502645:5017
8.Žilina12411632:3715
9.P.Bystrica13311837:5312
10.Trnava12201934:647
11.SR 184000410:270
Aktualizované: 17.10.2019 02:38
TímZVVPPPPSkóreB
1.Dukla12901247:2228
2.Poprad13810461:3526
3.Nitra12802255:3526
4.B. Bystrica12720338:2325
5.Zvolen12700548:6121
6.Košice13513449:3820
7.Martin13600734:3718
8.Žilina13320829:5113
9.SR 1814311938:5412
10.Skalica13310936:6211
11.Slovan13212834:5110
Aktualizované: 14.10.2019 02:38
TímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra14921269:3332
2.Košice121010149:1532
3.Poprad11902042:2029
4.Slovan14900549:3327
5.Dukla12710446:2723
6.Trnava12601539:3419
7.Martin12520538:4219
8.Púchov12603353:3218
9.B. Bystrica12600637:2918
10.Michalovce11300827:529
11.Žilina12211822:489
12.Spišská12210922:528
13.Skalica12201921:467
14.L. Mikuláš120101119:702
Aktualizované: 14.10.2019 02:38
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 18.10.2019 10:36
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 18.10.2019 10:36
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 18.10.2019 10:36
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 18.10.2019 10:36
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 18.10.2019 10:36
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 18.10.2019 10:36

Bleskovky

Zykov si nezahrá 20 zápasov za porušenie antidopingového programu

Vedenie zámorskej hokejovej NHL suspendovalo ruského útočníka Vegas Golden Knights Valentina Zykova na 20 zápasov za porušenie antidopingového programu. Zykov podľa generálneho manažéra "zlatých rytierov" Georgea McPheea užil prípravky, ktoré neboli schválené klubom a vedenie o tom neinformoval.
pred 2 hod. - TASR

Straubing - Mannheim 5:1 v nemeckej lige

Výsledok štvrtkového zápasu nemeckej hokejovej ligy: Straubing - Mannheim 5:1.
včera o 21:45 - TASR

Lulea – Leksands 4:3 vo švédskej lige, Hrivík 1+0

Vo štvrtkovom zápase 11. kola švédskej hokejovej ligy prehral Leksand na ľade tímu Lulea HF 3:4. V drese hostí si pripísal gól slovenský útočník Marek Hrivík. výsledky: Brynäs IF - IK Oskarshamn 4:1, Djurgardens IF Hockey - Skelleftea AIK 1:3,Färjestad BK - Rögle BK 5:3, Frölunda HC - Vaxjö Lakers HC 6:5 pp, Linköpings HC - Örebro HK 2:5, Lulea HF - Leksands IF 4:3, Malmö - HV 71 3:4 sn.
včera o 21:38 - TASR

Tréner Stavjaňa po 11 zápasoch skončil v Zlíne, nahradil ho Svoboda

Vedenie českého extraligového klubu PSG Berani Zlín odvolalo z funkcie hlavného trénera Antonína Stavjaňu. Skúsený kormidelník, ktorý prišiel pred sezónou 2019/2020 z Nitry, viedol mužstvo v 11 zápasoch. Zlín v nich získal iba 6 bodov a je na poslednom 14. mieste tabuľky.
včera o 21:28 - TASR

IFK Helsinki – Kärpät Oulu 4:3 pp, brankár Rybár asistoval

Vo štvrtkovom zápase fínskej hokejovej ligy prehral Kärpät Oulu s brankárom Patrikom Rybárom a útočníkom Michalom Krištofom na ľade IFK Helsinki 3:4 po predĺžení. Slovenský gólman asistoval pri góle Miku Pyoralu na 3:3. výsledok: IFK Helsinki – Kärpät Oulu 4:3 pp /za hostí Rybár 0+1/.
včera o 20:36 - TASR

Záborský i Grman prispeli asistenciami k výhre SaiPy vo fínskej lige

Slovenskí hokejisti v drese SaiPy Tomáš Záborský a Mário Grman prispeli gólovou asistenciou k domácej výhre svojho tímu nad JYP Jyväskylä 2:1 v stredajšom zápase najvyššej fínskej súťaže. Rozhodujúci gól, na ktorý prihral Grman, padol 61 sekúnd pred koncom riadneho hracieho času.
16.10.2019 20:14 - TASR

TPS Turku - KooKoo 1:4 vo fínskej lige

Hokejisti KooKoo zvíťazili v utorňajšom zápase fínskej ligy na ľade TPS Turku 4:1 Liiga - výsledok: TPS Turku - KooKoo 1:4.
15.10.2019 21:26 - TASR

Hjalmarsson má prasknutú ihlicu, Arizone bude chýbať tri mesiace

Zámorský hokejový klub NHL Arizona Coyotes sa na dlhší čas musí zaobísť bez služieb švédskeho obrancu Niklasa Hjalmarssona. Podľa The Athletic má prasknutú ihlicu a mimo hry bude približne tri mesiace. Tridsaťdvaročný zadák sa zranil v sobotňajšom zápase proti Coloradu Avalanche, keď zblokoval strelu Erika Johnsona.
15.10.2019 09:09 - TASR

Hviezdami týždňa McDavid, Laine a Crosby

Za hviezdy uplynulého týždňa zvolili v hokejovej NHL trio Connor McDavid, Patrik Laine a Sidney Crosby.
14.10.2019 20:52 - TASR

Bakoš najlepším útočníkom týždňa, ocenení sú aj Pasquale, Lehtonen a Misjul

Slovenského hokejistu Martina Bakoša vyhlásili za najlepšieho útočníka týždňa v KHL. Krídelník Admiralu Vladivostok si v troch zápasoch pripísal päť bodov za tri góly a dve asistencie a svojmu tímu pomohol k trom víťazstvám. Brankárom týždňa sa stal Ed Pascuale z Barysu Nursultan, spomedzi obrancov ocenili Mikka Lehtonen z Jokeritu Helsinki.
14.10.2019 12:45 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

18. 10. 2019
L. Mikuláš - Košice o 17:00
Michalovce - Budapešť o 17:30
Poprad - Trenčín o 18:00
Zvolen - Nitra o 18:00
N. Zámky - Detva o 18:30
20. 10. 2019
B. Bystrica - Poprad o 16:00

Odohrané zápasy

13. 10. 2019
DetvaSlovan
2:4REPORT
MichalovceZvolen
2:5REPORT
BudapešťL. Mikuláš
6:0REPORT
PopradN. Zámky
1:0REPORT
NitraB. Bystrica
1:2REPORT
MiškovecTrenčín
2:4REPORT

Najviac bodov

Jordan HickmottBBY16 bodov
2.Haščák M.KOS15
3.Zigo T.SBA15
4.Chovan M.KOS15
5.Jääskeläinen J.BBY13

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS11 gólov
2.Zigo T.SBA9
3.Langkow C.MAC8
4.Jääskeläinen J.BBY8
5.Bonis K.ZVO7

Najlepší brankár

Matej TomekTRE95.56 perc
2.Košarišťan A.KOS94.62 %
3.Beskorowany T.BBY93.67 %
4.Brust B.SBA93.58 %
5.Rajna M.MIS92.88 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
KB Sports