Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: HK Nitra podal oficiálnu sťažnosť na rozhocov zápasu s HC Nové Zámky

zdroj: TASR
10.2.2018 14:53 TASR

Vedenie tipsportligového hokejového klubu HK Nitra podalo oficiálnu sťažnosť na rozhodcov zápasu s HC Nové Zámky (3:4 sn). Dôvodom je údajne mimoriadne slabý výkon štvorice arbitrov. Klub o podaní sťažnosti informoval na oficiálnej stránke.


 Vedenie tipsportligového hokejového klubu HK Nitra podalo oficiálnu sťažnosť na rozhodcov zápasu s HC Nové Zámky (3:4 sn). Dôvodom je údajne mimoriadne slabý výkon štvorice arbitrov. Klub o podaní sťažnosti informoval na oficiálnej stránke. HK Nitra konkrétne situácie dokumentovala aj videami.

Pomer vylúčených v predmetnom zápase bol 5:7 na 2 minúty z pohľadu domácich Novozámočanov. Útočník Nitry Henrich Ručkay dostal navyše trest na 5 minút a do konca zápasu. Klub vybral sedem konkrétnych situácií, ktoré rozhodcovská štvorica Vladimír Goga, Peter Jonák - Lukáš Kacej, Tomáš Cegáň podľa predstaviteľov klubu posúdila buď nesprávne, alebo vôbec.

 

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


t0ms

 

predam pouzitu servitku
10.2.2018 - 15:16
+53

tep

 

Vďaka, ale nechaj si ju na večer, ešte sa Ti zíde
10.2.2018 - 15:22
+6

johanidesHC05

 

Kasli: nato a servitky si nechaj. Maju pravdu. Vykony rozhodcov su nie podriemerne ale hlboko v žumpe. Len do nich NR . Bodaj by sa aj BB pridala
10.2.2018 - 16:33
+37

werder59

 

jaj takze ked my podame staznost na rozhodcov tak sme plackovia a od hocikoho ineho to je v pohode
10.2.2018 - 18:18
+15

JozoNR

 

Prestan byt urazeny kvoli par trolom,co furt do vas rypali..
10.2.2018 - 19:01
+10

pifel

 

Nevyplakavaj tu...
11.2.2018 - 7:02
0

Fanušik HC Košice

 

BB sa asi ťažko pridá keď im rozhodcovia pomáhajú
10.2.2018 - 19:56
+16

disi

 

Tebe už nepomože nik a nič...
10.2.2018 - 20:57
+11

Fanušik HC Košice

 

Šak ale je to pravda a všetci to vedia že vám rozhodcovia pomáhajú
10.2.2018 - 21:50
+6

disi

 

Bodaj by pomohli radšej tebe...držím palce...
10.2.2018 - 22:46
+1

Urpiner16

 

Asi si zabudol nejako podozrivo na uja Daniela od Koncov.Veľmi často a ochotne delegovaný pán v posledných sezónach v USS aréne.
11.2.2018 - 9:03
+1

Rebel74

 

Netrapoš
10.2.2018 - 16:36
0

kelnička

 

...napísal Košičan...
10.2.2018 - 19:15
+1

GB11

 

Jonák ZAS
10.2.2018 - 21:52
0

sloniik

 

Oleee
10.2.2018 - 15:16
+3

Tondo97

 

pome do nich, videá neklamú
10.2.2018 - 15:19
+1

Nitram77

 

Je to mozne aby klub vetoval rozhodcu?
10.2.2018 - 15:20
+1

NR

 

Jonak je dlhodobo najslabší rozhodca,ktorý rieši svoje zle rozhodnutia kompenzáciou a potom sa mu zápas vymkne z rúk.
10.2.2018 - 15:22
+29

tn

 

Horsi ako jonak je kombinacia jonak-stano
10.2.2018 - 16:48
+4

Frey77

 

Tak nám minulú sezónu 95% domácich zápasov pískal Lauff bratu, myslím, že s Jonakom si môžu podať ruky! A váš krok schvaľujem, mal by to robiť každý klub, po každom zápase! Lebo sudcovia dehonestuju ligu!
10.2.2018 - 17:37
+9

Chamois13c

 

Fuha to je nejaky novy trend tieto staznosti, predtym vojna košice trenčin teraz toto ale v zasade prečo nie ked nič ine mozno sa na nich aspon trosku pritlačí nech sa uz spamataju
10.2.2018 - 15:27
+7

Gunitko

 

Nech sa pridaju aj dalsie tými a budu to musieť riesit
10.2.2018 - 15:27
+9

topska

 

"tými" je uz v slovniku HP?
10.2.2018 - 15:53
+14

Gunitko

 

Noa jak...len ty zaostavas
10.2.2018 - 17:13
0

camus

 

Niektoré vytrhnuté momenty sú veľmi komické.
10.2.2018 - 15:27
+5

Hasan13

 

Z tychto siedmich? Ktoré a prečo?
10.2.2018 - 15:28
+4

Nitram77

 

Ak sa Vam niektore jeho verdikty nepacia kludne podajte staznost aj Vy myslim ze sa tym len pomoze nasej lige nech uz takyto "jonakovia" viac nepiskaju! pretoze tam boli zle verdikty na obidve strany
10.2.2018 - 15:34
+18

hcpozitiv

 

už keď nič tak hneď prvý je total výsmech za toto dať 5-ku no koniec.
10.2.2018 - 17:56
+4

MackoPu

 

Kto este nepodal protest, ci nedal vyhlasenie, nech sa prihlasi u sudruha Zincicu.
10.2.2018 - 15:34
+9

MackoPu

 

By ma zaujimalo, co napisal k tomu delegat na zapase.
10.2.2018 - 15:34
+1

FP-lubkik

 

Nitrania starajte sa radsej o to, ako v nedelu dostat 80 Bystricanov do sektoru hosti - a potom rieste kto co nezvlada...
10.2.2018 - 15:35
+15

sloniik

 

nemiesaj tu hrusky s jablkami a chod rypat inde
10.2.2018 - 15:40
+16

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
NR CERT

 

To by sa doriešiť určite malo lebo je to riadna blbosť to co čil nebudeme púšťať nikoho ani na play off dúfam ze to nejako vyriešia!
10.2.2018 - 15:41
+4

NITRAONTOUR

 

Myslím si že to neni naša starosť nastarosti to má hlavný usporiadateľ.. a ver mi že každý Nitrančan by bol rád keby ste prišli atmosfére by to len pomohlo
10.2.2018 - 15:41
+7

HkmDetva

 

Tak to neni vasa starost ale rozhodcovia su vasa starost?
11.2.2018 - 7:53
+1

tep

 

Tak FC sa bojí, aby ste tam tribúny nepokradli
https://www.facebook.com/nitralive.sk/photos/a.121820964568077.31259.102831929800314/1617380555012103/?type=3&theater
Ale inak, malo by sa niečo vymyslieť, pokojne pol hodinu pred otvorením zimáku vás tam doviesť, a keď sa vyprázdni, vás zas vyviesť, to by nemal byť dáko extra problém... (aj cez hlavný vstup pokojne)
10.2.2018 - 15:44
+7

FP-lubkik

 

Nitra poda staznost na rozhodcov - to je ok. Ja sa tu stazujem, ze Nitra nedokaze vyriesit vpustenie par bystricanov na hokej - rypem, provokujem atd... Kazdy ma pravo sa stazovat ak s niecim nesuhlasi. Rozhodcovia piskaju katastrofalne, suhlasim s vasou staznostou. To ze nepustite bystricanov na hokej je tiez katastrofa - sme v 21. Storoci a neda sa to zariadit????
10.2.2018 - 15:50
+8

NR-Sebastian

 

vy ste nas tie nepustili na play off, pridem do BBB, predlozim obciansky a nemohol som ist na zapas. ziadna kompenzacia, len dovidenia. samozrejme, ze s tymto nesuhlasim a pevne verim, ze ked prides, tak na zapas pusteny budes
10.2.2018 - 16:07
+22

FP-lubkik

 

Tak si to podme robit dookola a bude to poriadku. To je tvoja argumentacia... je vidiet, ze zijeme v zaostalej vychodoeuropskej krajine, lebo problemy, ktore nedokazeme vyriesit, sme mali vediet riesit pred 30timi rokmi.
10.2.2018 - 16:22
+5

tep

 

Tak isto hľadajú vhodné riešenie, alebo spôsob, verím, že tam zajtra výjazd bude.. Ale tak proste, vstup ktorý ste (a všetci fans hostí) používali je proste teraz braný ako stavenisko... A či už vzhľadom na bezpečnosť fanúšikov, alebo z obáv poškodenia zariadenia a techniky, proste, používanie tohto vstupu nie je odobrené.
Ale ako píšem vyššie, pol hodinka pred otvorením zimáku by vám stačila aby vás organizovane dostali do sektoru a zatiaľ sa môžete napájať Corgoňom a Trogárom
10.2.2018 - 16:30
+3

Tomino

 

Ty by si pustil neznamich ludi cez svoj pozemok?( brany ako stavenisko) kde mas svoje peniaze.ulozene v v stavebnych strojoch, konstrukciach, atd.. Tiez by nebol nadseny a nikoho by nepustil.. Hladaju sa riesenia ako vas dostat dnu ..tak bud.laskavo ticho..
10.2.2018 - 16:35
+4

FP-lubkik

 

A to tam nie je iny vchod? A riesenia sa zrejme nehladaju, ked oficialny zaver od hk nitra bol, ze zajazd nebude.
10.2.2018 - 16:41
0

Es5

 

Na zajazd chodila maja babka do NDR
10.2.2018 - 19:22
+3

biancoblu

 

Riešenie by sa malo nájsť,lebo ide aj playoff a hádam sa nestane,že nikoho nepustíme
10.2.2018 - 16:42
0

FP-lubkik

 

Podla hc05 fans webu ste vraj zmenili nazor, riesenie sa naslo a bystricania mozu ist do Nitry. Uprimne sklaniam klobuk pred tymto rozhodnutim, kedze je to pre hokej to najlepsie riesenie. Este raz klobuk dole, vidno, ze ked sa chce tak to ide. Bystricania snad ukazu vdaku a nebudu robit bordel...
10.2.2018 - 17:47
+22

miko 75

 

Nižšie som ti to tu dal pred vyše hodinou.
10.2.2018 - 18:25
+2

O.Ď.

 

Ja sa ti prihlásim pred playoff, pretože o toto som sa osobne zaslúil...
10.2.2018 - 18:56
0

FP-lubkik

 

Ozvi sa, pozvem ta v bb na pivo.
10.2.2018 - 20:05
+1

miro-nr

 

taka intímna otazka:si chalan alebo dievča?
10.2.2018 - 21:31
0

disi

 

To sa rozhodne keď bude mať 15...gender výchova...
10.2.2018 - 21:35
+9

Bielomodry

 

miro-nr: Druhý nick Romana z TN
10.2.2018 - 22:26
+1

FP-lubkik

 

A co by si chcel aby som bol/bola?
11.2.2018 - 8:54
+1

miro-nr

 

11.2.2018 - 10:35
0

HkmDetva

 

Lenze u vas sa to stalo viackrat a ty teraz chces ist inde...
11.2.2018 - 7:54
0

hradnaveza

 

Kúp si normálne lístok a choď na hokej, niečo nepochopiteľné.
10.2.2018 - 16:35
+6

tomi

 

Pokiaľ viem budete vypustení len musíte prísť skôr
10.2.2018 - 17:14
0

Es5

 

Na hokej mozes prist nikto ti nebrani.Nemusis ukazovat OP ze tam mas stredoslovensky kraj.Ty
10.2.2018 - 19:20
0

Dracik_18

 

Výplaty kedy prídu na účet hráčom ?
10.2.2018 - 15:51
+2

nacomeno

 

v BB nemajú výplatu?
10.2.2018 - 16:01
0

Dracik_18

 

Dva mesiace
10.2.2018 - 16:03
+5

blue-311

 

Ale no tak, sam tomu neveris
10.2.2018 - 16:05
+2

julo

 

Investovali do rozhodcov?
10.2.2018 - 16:13
+4

nacomeno

 

Ciiiii pána, ta to ešte chceli slovaniiiistov
10.2.2018 - 16:18
0

samajamado

 

vsak ti su na to zvyknuti
10.2.2018 - 17:36
+23

nacomeno

 

to áno
10.2.2018 - 18:30
0

johanidesHC05

 

Na jednej strane ma NR pravdu co sa tyka rozhodvov je to zumpa.
Čo sa ale tyka stopky nasich fans a ich nepustenia na zapas to je taka ista žumpa
10.2.2018 - 16:36
+1

blue-311

 

Rozhodne nesuhlasim s nevpustenim BB fans na zajtrajsi zapas. Ale neda mi nespomenut kauzu ked ste odmietli predavat listky NR fans a vacsina z BB to tu obhajovali
10.2.2018 - 16:43
+6

miro-nr

 

Tak ono to bolo trocha inak-už aj ludi z Nr so zakupeným lístkom ,nepustili na štadion BB mimo sektor hostí!
10.2.2018 - 17:51
+5

Es5

 

To si on nepamata lebo vtedy este cikal do plienky
10.2.2018 - 19:24
0

Acorgonka

 

Berem spat prid a kric co ti hrdlo raci! Vidis u nas ma fanusik vahu
10.2.2018 - 17:03
0

tep

 

Vidíš, vyplakali si to!!!
Žartujem, za mňa veľký palec hore a dokonca zvolili podobný scenár ako som spomínal
PS: Nie som bezpečák
10.2.2018 - 16:43
+3

P24 BLOG

 

som rad, ze: sa to vyriesilo. obzvlast po afere so zv, by toto nebol dobry signal
10.2.2018 - 17:06
+3

NR CERT

 

No som rad ze sa to vyriešilo
10.2.2018 - 16:44
+1

Ottawa Senators

 

Super, že sa toľko fanúšikov postavilo proti tomu prvému rozhodnutiu. Aj napriek tomu, že ide o najväčšieho rivala.
Bože, my plačkovia.
10.2.2018 - 16:49
+18

blue-311

 

Ale ved....sme si to vyplakali aby ich pustili
10.2.2018 - 16:50
+8

Sunkafit

 

za toto sa tiež podakujte nám fanušikom lebo sme vam to vyplakali na FB
10.2.2018 - 17:19
+13

NR

 

Tak
10.2.2018 - 17:24
+1

Sedko NR

 

Presne tak, toto by nemalo ostať bez povšimnutia
10.2.2018 - 18:13
+1

VladoBB

 

Veľké ĎAKUJEME do Nitry!: ...a klobúk dole!



10.2.2018 - 20:09
+14

Sedko NR

 

To je pohode, nehajte tu tri body a hotovo
10.2.2018 - 20:39
+11

Tomino

 

Nieco za.nieco
10.2.2018 - 21:26
0

disi

 

Nemáte sa čoho obávať...body určite zostanú v nr..otázne je len to, či na tie banány budeme mať baťoh...
10.2.2018 - 21:38
+1

88Backo

 

Nebude to také ľahké drahá...
11.2.2018 - 8:49
0

Acorgonka

 

My sa starame : A dostatocne sme my fanusikovia dali v tejto veci o sebe vedvecitak klud...ak velmi chces prid...kupim ti listok a bezpecne ta dopravim na tribunu...no a co! Aj ja som sedela medzi baranmi a zijem divne bolo ked sme sa traja v rade postavili pri nasom gole ale kto chce cestu si najde
10.2.2018 - 16:42
0

VladoBB

 

Bože, aká harmónia...: ...tu vládne
...počujte nitrančania, nespravíme družbu???

...či?
10.2.2018 - 21:47
+3

Es5

 

10.2.2018 - 22:26
+1

Bielomodry

 

VladoBB: Ok necháš Nám Urpinera a na oplátku Strojár je Váš..Môže byť ?
10.2.2018 - 22:28
+9

disi

 

Si sa posral...či? Kanibalizmus je zakázaný....
10.2.2018 - 22:50
+1

Acorgonka

 

Smaria ze druzbu v medzisezone a tak sme fanusikovia tak sme v jednom vreci no
11.2.2018 - 7:28
0

nacomeno

 

FP-lubkik: Zmena stanoviska.

HK Nitra z dôvodu obáv o zaistenie maximálnej bezpečnosti pôvodne zamietol oficiálnu žiadosť Banskobystričanov o výjazd na zápas 46.kola medzi Nitrou a Banskou Bystricou. Napokon však meníme náš postoj a veríme, že oba fanúšikovské tábory pochopia situáciu a postarajú sa svojím správaním o bezpečný priebeh zápasu medzi prvou Nitrou a druhou Banskou Bystricou, ktorý by mal byť ozdobou nedeľňajšieho kola.

Zároveň však apelujeme na fanúšikov hostí, aby prijali nastavené prísnejšie pravidlá oproti tradičnej organizácii výjazdu. Na zápas musí fanklub Banskej Bystrice prísť oveľa skôr a po ňom budú fanúšikovia hostí odvádzaní zo svojho sektora až v momente, keď štadión opustia domáci priaznivci, nakoľko tradičný vchod i parkovisko autobusu pre fanúšikov hostí sú momentálne odstavené z prevádzky.

Ďakujeme, HK Nitra.
10.2.2018 - 16:42
+7

antinamor

 

Nás z Bystrice pustia zo štadióna tiež až keď je štadión vyprázdnený a to existuje samostatný vchod pre hosťujúcich fans, takže to nie je nič nové a je to akceptovateľné.
10.2.2018 - 16:58
+3

tep

 

A to dva roky späť, keď začínali zápasy PO o 19 a končili o 21:30 a mali ďakovačku a opúšťali sme zimák o 22:20 to bola sranda...
10.2.2018 - 17:09
+1

FP-lubkik

 

Pekne, palec hore
10.2.2018 - 17:59
+2

lerby

 

Už môžu prísť,len budú musieť počúvať pokyny
10.2.2018 - 17:03
+2

Sunkafit

 

vybavil som to
10.2.2018 - 17:16
0

lerby

 

Čo si Ty? Karel Gott ??
11.2.2018 - 0:38
+2

O.Ď.

 

Je to driešené. Budete tam. a dúfam, že aj ty... Som na "B" 6 71. Prihlás sa o pivko...
10.2.2018 - 18:51
0

UssKe

 

Idete s nami Do EBEL?
10.2.2018 - 15:36
+9

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
porter

 

to je ta rakusko uhorska liga tak financne narocna ? neverim ze to chorvatske alebo talianske a madarske muzstva maju vyssi rozpocet ako by mala nitra alebo ke. sak svojho casu tam chceli hrat piestany. to ze salzubrg da dokopy 7mil neznamena ze vsetci maju take rozpocty
10.2.2018 - 20:07
+1

Rebel74

 

Ved jasne, Košice by na to mali. Ale my nemáme taký rozpočet. A podľa mna nemá zmysel aby sme sa tam kotali okolo 6-10 miesta.
10.2.2018 - 20:50
0

julo

 

Plačkovia
10.2.2018 - 15:40
+8

SIXINO

 

Treba podávať sťažnosti ked je dôvod a to zakaždým..inak sa to nezlepší. Bez stažnosti to u kompetentných budí dojem, že je všetko v najlepšom poriadku, ale bohužial nie je!!! Treba im tam hore otvorit oči.
10.2.2018 - 15:42
+17

Roman_Tn

 

Ešte že to Trenčín takto nemusí riešiť, miesto vreckoviek máme fľašky
10.2.2018 - 15:43
+2

sloniik

 

ty ako vies, ked chodis za stadion?
10.2.2018 - 15:44
+4

Roman_Tn

 

Hodím a rýchlo sa tam idem schovať
10.2.2018 - 15:45
+7

Bielomodry

 

Roman_Tn: Schovať?Však si tam celý zápas..
10.2.2018 - 17:27
+2

Roman_Tn

 

To len keď hráme s Nitrou
10.2.2018 - 18:59
0

Bielomodry

 

Roman TN: Takže iba 3 krát za sezónu?Neverím Ti
10.2.2018 - 21:04
+2

dobrezrobil

 

Konečne sa začalo vŕtať do tých rozhodcov lebo to už nebolo normálne.. každé vyhlásenie, každá sťažnosť atd je krok vpred.. rozhodcovia sú dlhodobo najslabším článkom v lige všetci to vedia, všetci to vidia a všetci boli ticho. Košice a Nitra
10.2.2018 - 15:46
+34

Tokino

 

Treba do toho ist a vsetci inak tych rozhodcov nezmemenime
10.2.2018 - 15:49
+1

Ottawa Senators

 

Inak včera, keď Goga odpískal faul a fanúšikovia spustili pokrik na Jonáka som sa na ňom pekne bavil, pukli mu nervy a dobre si ponadával aj on
Odniesol si to vtedy aj za Gogu ale tak doňho sa vmestí
10.2.2018 - 15:49
+2

miro-nr

 

Ved to mohol isť prediskutovať ,tak isto ako po strete Hena s Fabrym !
10.2.2018 - 17:57
0

WTF

 

Čo som dnes počul,tak Jonak bol jediný z rozhodcov,ktory Ruckaya nechcel vylúčiť,no Goga a dvaja čiarovy ho prehlasovali...
10.2.2018 - 19:39
+1

lerby

 

Tak od dnes poprosím ,,šecci spívame Goga ....t je...
10.2.2018 - 22:32
+3

VSŽ Košice

 

Presne takto majú kluby postupovať , rozoberat konkrétne sporné momenty.
Nie je ani tak dávno čo sme sa dozvedeli o nejakých trestoch za zlé posúdenia od rozhodcov, poslednú dobu sú najako nadmieru chránený, predpokladám že je to ich nízkym výskytom čo z nich robí chránený druh.
10.2.2018 - 15:51
+4

nacomeno

 

Včera som to napísal takto: Dnes to ale poopravím, keď si celý zápas premietnem v hlave. Jonák - muž zápasu: Nefaul Henricha Ručkaya. V 3. a 4. opakovanom zábere na huste je pohľad Jonáka, kamera presne v rohu klziska kde stál Jonák, z toho záberu je evidentné, že Heňo sa pred Fábryho natlačil, otočil sa chrbtom, Fábry hlava dole pozeral na puk ako za žiakov, prišiel stret, Jonák sa na to pozeral, nevylúčil nakoľko sa nejednalo o nedovolený zákrok a prerušil hru. Až po pristúpení k Fábrymu zbadal, že je Fábryho zdravotný stav vážny a pokračovať v zápase nemôže to ale neznamená, že sa má vylučovať (taktiež Miro Pupák po zrážke, ktorú som nevidel a na huste nieje, nedohral zápas a nevylučovalo sa). Hráč si totiž musí uvedomiť, že hokej sa musí hrať so zdvihnutou hlavou, inak môže byť zle nakoľko je hokej športom kontaktným. Rozhodcovia v žiadnom prípade nemôžu podľahnúť tlaku domáceho prostredia a zo zranenia hráča, nakoľko ku takémuto zraneniu môže dôjsť aj bez faulu. Dnes Nitra jednoznačne v závere obratá o 3 body a luxusný náskok na čele tabuľky. Ešte musím ľudom spomenúť, že NR fans v jednej fáze hry rozprúdil pokrik: Všetci spívame, Jonák ..... je a on sa obrátil na fans NR, rozhadzoval rukami prečo hania zase jeho a začal hundrať a nadávať, potom o pár minút jeho ješitnosť nevylúčila za napadnutie na Slováka. Rozhodca sa musí venovať hre a nie hádať sa s publikom. To je na disciplinárne riešenie pán Jonák...
Dopisujem, že reakcia Jonáka na tribúny mala oprávnenie, pretože včera Jonák nevylúčil ani jedného hráča Nitry, vylučoval ich GOGA! Čiže Jonák cítil z tribún krivdu a čudoval sa len prečo kričia na neho keď to on nekazí, ale všetky vylúčenia NR hráčov mal na svedomí Goga. Vylúčenie Henricha nemusel mať na svedomí Jonák, on to jednoznačne videl a nevylučoval z čoho ho usvedčuje aj videozáznam. Je celkom možné, že bol prehlasovaný Gogom a čiarovými, ktorí ten stret nemali tak pred očami ako Jonák a predsa sa uchýlili k vysokému trestu len kvôli zraneniu Fábryho.
10.2.2018 - 15:52
+8

MackoPu

 

Zaujimave. Bude na to od niekoho aj nejaky iny nazor, ci uz je vsetko jasne ?
Rozhodcovia to nemaju lahke u nas, nech piskaju ako piskaju.
10.2.2018 - 17:11
0

miro-nr

 

Ty ked si nerodíš dobre svoju robotu,ale je evidentne "odserieš" tak príde z atebou šef,nič ti nepovie,da ti prachy ,lebo ťa nema kym nahradiť?! Nech tam daju rozhodcov čo pískaju 1.ligu a hotovo!
10.2.2018 - 18:02
+2

MackoPu

 

Tuto maju ludia jasny nazor, ze problem je Jonak. Co ked sa ukaze opak, ze blbosti piskal druhy ? A zase neporovnavaj ucelovo nejaku pracu, na ktoru mas cas a nieco, kde sa musis rozhodnut v zlomku sekundy a nemas k dispozicii video. Pricom hraci byvaju vychcani a musis davat pozor aj na ich simulacie.
Chyby neobhajujem, ale nie je chyba ako chyba. Napr. uznany gol, ked puk nikto v brane nevidel nie je ako zle posudeny nejaky nahodny stret dvoch hracov.
10.2.2018 - 19:03
0

miro-nr

 

Píšem o rozhodcoch,je mi jedno kto odpíska kktinu,nech si za to nesie nasledky.
Vyhovorky ,ž episkaju v rychlosti neobstoje-inde rozhodcom hrači spomaluju aby to vedeli ako-tak posudiť.
10.2.2018 - 19:13
0

NZ Hockey

 

Tak toto je uplne novy level vyplakavania

Vtipne ze proti neodpiskaniu vasich faulov a rovnako vasich nasimulovanych padov z ktorych plynuli nase vylucenia uz neprotestujete

Radsej keby ste sa sustredili na to ako vyhodit puk pri oslabeni a ako nedostat vyrovnavajuci gol sekundu pred koncom
10.2.2018 - 15:56
+17

frotto

 

Zároveň si takisto uvedomujeme, že podobné situácie by našli aj Nové Zámky v ich neprospech.
10.2.2018 - 15:59
+35

blue-311

 

Co si v tych zamkoch sedite vsetci na kabli? Uvedomujes si ze to nie je protest proti tvojmu klubu ale voci vykonu rozhodcov?
10.2.2018 - 16:02
+55

tep

 

Nemrozumí!!!
10.2.2018 - 16:05
+16

sloniik

 

Skus inu rec
10.2.2018 - 16:14
+1

blue-311

 

Sorry nemluvim cesky
10.2.2018 - 16:16
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
tomi

 

No asi nevedia čítať s porozumením
10.2.2018 - 17:17
+1

hradnaveza

 

Nechaj ich zámky si idú svoje, to máš zbytočne vôbec reagovať na zámky. Vyhrajú jeden zápas a nie je nad nich. Ach bože bolo nám treba toto do ligy.
10.2.2018 - 17:17
+5

Sunkafit

 

oni su tam iný...tam aj ked prišiel Nemeček tak ho vytlieskali
10.2.2018 - 17:26
+2

s.i.p.o

 

Prodim ta nedristaj, mame dalsieho zraneneho hraca s otrasom mozgu a my placeme? A na druhej strane nezavineny stret, ktory hrubo ovplyvnil zapas..
10.2.2018 - 16:04
+10

biancoblu

 

Kľudne môže poslať sťažnosť aj vás klub keď cíti krivdu.co Vám v tom bráni?a náš klub píše,že chyby boli na obidve strany tak lepšie čítaj.moc sa nesmej,lebo sa to vráti aj Vám,to si buď istý pri takýchto rozhodcoch.namiesto toho,aby si podporil sťažnosti voči rozhodcom,ktorí robia pravidelne veľké chyby sa tu smejes,ale sám si smiešny ty
10.2.2018 - 16:05
+8

tomi

 

Ale je načase to zmeniť, rozhodca má riešiť situácie objektívne a nie jak sa vyspí a rieši komplexy
10.2.2018 - 17:20
+1

Ottawa Senators

 

Za prvé, prečítaj si ten článok, Nitra tam hovorí aj o tom, že aj na druhú stranu boli zákroky, ktoré boli posúdené nesprávne, nikto nezakazuje vášmu klubu spracovať videá ale vy máte internet asi len na námestí, tak sa do toho nikto nepúšťa.
Za druhé, áno vyplakávanie. Klub, ktorý sa snaží niečo zmeniť, Košice taktiež ale pre vás sú len plačkovia. Pre vás, ktorí viac hejkajú na štadióne ako sa hejká v Nitre, pre vás, ktorí plačete v dedine na námestí alebo na facebooku pod statusmi.
Nazývaj si to plačom ale keď váš klub a fanúšikovia konečne pochopia, čo je to moderný hokej a že toto nieje MOL liga, tak aj oni namiesto vyplakávania do vetra začnú riešiť veci tak ako sa majú.
10.2.2018 - 16:05
+13

NR-Sebastian

 

ked otom rozhoduju tak sprosti ludia ako ty, ktori vytvaraju zaver predtym ako si precidaju danu vec, tak sa necudujem, ze sme tam kde sme
10.2.2018 - 16:08
+8

mitoO

 

Ale ved voci tomu, ze vam odpiskali blbosti sa ohradte vy. V Cechach je to bezne, ze sa kluby vyjadria k vykonu rozhodcov a komisia rozhodcov to aj riesi.
U nas spravia z Jonaka, ktoreho vsetci co sledujeme nasu ligu pozname, profesionalneho rozhodcu.
10.2.2018 - 16:08
+4

miko 75

 

Aké vyplakavanie,každý sa tu stazujeme na rozhodcov,od prveho muzstva po posledne,ziadame tresty a ked sa niektorý klub sťažuje,tak sú plackovia,pozri si tie situacie,ktoré z nich sú neopravnene?Kludne najdite ďalšie,ktore su vo vas neprospech a stazujte sa,ci budeme stále tolerovať tragické vykony rozhodcov iba preto,lebo vám to teraz nevadí,ved ste vyhrali,nabudúc môžete byť vy viac poškodení,potom čo?Budete ticho,aby ste neboli plackovia a rozhodcovia si budú naďalej robiť,čo chcú a smiať sa hráčom do ksichtu.
10.2.2018 - 16:13
+8

sedo

 

Nie som fanušik Nitry ale pozrel som si 3.tr. a 5+DKZ bol čistý výmysel a poškodenie NR.Že podali stažnosť je úplne správne lebo inak sa nič nedocieli.
10.2.2018 - 18:33
+19

remian

 

Keď ti robí problém pochopit písaný text v Slovenčine, lebo je tam aj o kusoch vo vás neprespech.
Skús to dať cez translator do vášho jazyka
10.2.2018 - 17:25
+1

sentexx1nr

 

napr. na Pupáka??. Jasne 5 +dkz - rukami hráča hlavou na mantinel, a namiesto toho Ručkay dostal 5+dkz neprávom čo ovplyvnilo zápas. bratku takto ti zakývam keď pôjdete do Skalice na baráž.
10.2.2018 - 17:34
+2

SOMNZ

 

ano dostal to neprávom, a preto prišiel fábry o zub a má otras mozgu
10.2.2018 - 18:32
+1

biancoblu

 

No ved daj si dole hlavu a naraz do steny,aj ty budeš mat.narazis?asi nie,lebo ked ideš máš hore hlavu a pozeráš kam ideš.presne tak mal mat hore hlavu aj fabry ked hra hokej a korčuľuje,inak by nenarazil a nemal by otras a neprišiel by o zub.uz to pochopte že to nebol žiadny faul a bola to fabryho chyba
10.2.2018 - 18:47
+5

SIXINO

 

ale to si mohol sposobit pádom hlavou na lad a nie pri tom kontakte s Ručkajom...nemyslíš?
10.2.2018 - 18:51
+6

Sunkafit

 

A?
10.2.2018 - 19:20
0

SIXINO

 

že neštastný pád nemusí byt hned faul protihráča.
10.2.2018 - 19:26
0

lerby

 

Tak Pupák zuby má,ale aj otras mozgu...
10.2.2018 - 22:34
+1

schnek

 

Je pokrytecke ked sa tu pomaly kazde kolo ludia stazuju na rozhodcov a ked niekto poda podnet na presetrenie je oznacovany za placka a neviem co vsetko este. Ak sa ma nieco zmenit, tak by takto mali postupovat vsetky kluby v lige.
10.2.2018 - 16:00
+57

trogar27

 

presne vystihnute
10.2.2018 - 16:08
+3

mitoO

 

Napisem aj tu: Mne sa ta prva situacia zda, ze hlava bola prva. Ale zas su tam ukazane aj odpiskane hluposti.
Hlavne to netreba brat ako plac Nitry a mal by sa k narastajucim chybam rozhodcov Sykora vyjadrit.
10.2.2018 - 16:04
+3

biancoblu

 

Ako to myslíš?a čo malo byt prvé keď mal predklonenu hlavu?skus si ty predkloniť hlavu a naraz do steny.s čím prvým narazíš?
10.2.2018 - 16:12
+1

blue-311

 

No cisto teoreticky, ak je dobre vybaveny tak aj penisom moze
10.2.2018 - 16:14
+7

biancoblu

 

Ale len ozaj teoreticky
10.2.2018 - 16:23
+1

mitoO

 

To je uplne jedno, nemas co prve trafit hlavu. Cize ak je niekto predkloneny a hitujes ho, riskujes tym trest.
Aj od Handzusa na Hricinu to mozno bolo neumyselne, ale bolo a prisiel trest.
10.2.2018 - 16:28
+4

biancoblu

 

Ale ved Ručkay ho vôbec netrafil.hokej je kontaktný šport tak sa mu len postavil do jeho drahý korčuľovania
10.2.2018 - 16:33
+1

mitoO

 

Tak potom co pises o predklonenej hlave?
10.2.2018 - 16:43
+1

biancoblu

 

Ved ty píšeš,že prvá bola hlava.tak ti to vysvetľujem,že fabry mal predklonenu hlavu tak jasne,že narazil do ruckaya najskôr hlavou
10.2.2018 - 16:52
+1

miro-nr

 

Dobre si si pozrel ten zaznam z urovne brany?! Lebo tam ma hlavu stale mimo Henovho tela! Dal som ti aj na huste minutaž: čas 1:25:48 a 1:26:17,tak si to pozri a potom posudzuj. Nebol tam ani naznak dohratia od Hena,len sa mu postavil do cesty!
A ked tu už ideme moralizovať tak sa pozri na prvý gol NZ v zapase a "odstavenie" Kuba od puku-to zavanalo faulom ovela viac ako toto!
10.2.2018 - 18:12
+1

gallup nr

 

mne sa zasa zda, ze fabry abslutne necakal, ze bude atakovany a po naraze do ruckayovho trupu mu hodilo hlavou do zaklonu, co moze vyzerat, ze do nej dostal, ale toto nie len ze nebolo na 5, ale ani na dve minuty. cisto zastaveny hrac s pukom. moj nazor, chapem, ze su aj ine
co sa tyka tak casto omielaneho vyplakavania, treba sa stazovat. co je na tom, ze sa klub citiaci krivdu ozve? ved na to su tam prislusne instancie, aby opravnenost staznosti posudili. ktory z prispievatelov by nebol rad, keby sa vykony rozhodcov (aj pod tlakom oficialnych podnetov)zlepsili? jasne, ze aj oni maju narok na chyby, nikto im nezavidi ich situaciu, ale ked su tam, maliby podavat najlepsie mozne vykony bez kompenzacii a arogancie. nie som za to, aby sa stali lovnou zverou, ale zaroven som proti tomu, aby boli zverou chranenou.
10.2.2018 - 16:15
+1

mitoO

 

Moze byt, ale z toho obvinovat rozhodcov je tazke. Ja by som sfleku zdvihol ruku, pretoze sa mi zdalo, ze mu ta hlava odletela prva. Tuto staznost podla mna nemoze uznat Nitre nikto, pretoze toto rozhodca jednoducho nemoze v rychlosti vidiet. Ved sa tu o to sporime a vidime spomalene videa.
Iny bol napriklad kroscek na hraca PP od Starostu, kde na to priamo pozeral rozhodca a nic.
10.2.2018 - 16:27
0

gallup nr

 

ok, ale nebolo to tak, ze ho sfleku vylucili, ci? ak nereagovali hned na dojem, co by som pochopil, tak na zaklade coho isiel heno von? pritazujuce okolnosti?
10.2.2018 - 16:33
0

miro-nr

 

stale si to pozeram a nevidím,že by mu trafil hlavu-a nie že prvu !!
10.2.2018 - 18:15
+3

mitoO

 

Comu nerozumies?
10.2.2018 - 22:04
0

miro-nr

 

nevieš čítať?! Heno mu hlavu netrafil žiadnou časťou tela,boTka!

Stale tu splietaš že mu trafil hlavu,kde??
11.2.2018 - 0:12
+1

HkmDetva

 

Nazdar co si nepamätáš?
11.2.2018 - 8:15
0

kamenný pavúk

 

toto uz je iny šit: rozhodcovia su jdnoznacne najslabsi clanok kazdeho zapasu, robia chyby ale pochybujem ze umyselne poskodzuju nejake muzstvo...no strihat videa a ukazovat kde spravili chyby sa bude teraz robit po kazdom zapase? hokej dokonca aj v slovenskej lige je rychla hra rozhodca jednoducho nevidi vsetko, jedine riesenie je aby bolo na lade desat rozhodcov a kazdy by sledoval len jedneho hraca...rozhodcovia velakrat nemaju cit pre hur, mnohi su alibisti, kompenzuju zakroky ale robenie videii ich nenauci piskat akurat to stupnuje zbytocne vasne...v nhl, lige majstrov, majstrovstva sveta vo futbale su ine peniaze a tlaky a tiez tam robia rozhodcovia kiksy....ano ked je to uz neunosne tak ich treba aj potrestat tak ako sa trestaju aj hraci ked spravia blbost...tento priestor este vyuzijem na vyvratenie najvacsieho omylu podla ktoreho ten sudí ktory je blizsie musi vidiet lepsie....toto je blud...pretoze velakrat vidi lepsie ten co dalej ktory ma lepsi vyhlad a odstup, alebo mu nikto nestoji v smere sledovania subojov, alebo to vidi z inej strany...na to su tam dvaja (ale opakujem dvaja je malo idealny pocet je desat)
10.2.2018 - 16:25
+3

gallup nr

 

a ak to nerobia umyselne, je to ok? teraz hovadsky prezeniem, ale ak by dispecer v mochovciach neumyselne sposobil taky malilinkaty atomovy hribik, tiez by to bolo ok? ak to nevedia, nech sa venuju nejakej inej bohumilej cinnosti. pytas sa, ci sa budu strihat videa po kazdom zapase. a ja sa pytam, ak to trochu pomoze zlepsit sucany stav, tak preco nie? vratim sa este k zapasu tn-ke. ako je mozne, ze napriek tomu, ze radivojevic jonaka upozornil, ze nebol faulovany, jonak vylucoval? aj to bolo sposobene rychlostou hokeja v slovenskych podmienkach? uznavam pravo na omyl (aj ja som ich v prci urobil a este stale robim vela), ale neochota priznat si chybu mi zatial nikdy nepomohla. tebe ano?
10.2.2018 - 16:41
+9

scissorbill

 

no zjavne nieco spravit treba...sam pises, ze rozhodcovia su jednoznacne najslabsi clanok kazdeho zapasu, s tym asi budeme suhlasit vsetci ako sme tu...ale ich ustredna, rozhodcovska komisia, ci ako sa volaju, tento stav nijakym sposobom neriesi...treba ich prebrat k zivotu aj takymto sposobom...
stanovisko HK Nitra je absolutne opravnene, podava podnet na presetrenie incidentov...teraz nech zasadne organ, ktoremu je tento podnet adresovany a poskytne vysvetlenie...ak sa HK Nitra myli, dostane relevantne odpovede na vsetky sporne body a karavana ide dalej...kazde muzstvo ma narok podat podobny podnet so ziadostou o vysvetlenie...

zaverom by som chcel este dodat, ze postoj "...hokej je rychla hra a rozhodca jednoducho nevidi vsetko, jedine riesenie je aby bolo na lade desat rozhodcov..." je z mojho pohladu absolutny nezmysel, alebo ak Ta mozem citovat "toto je uz iny šit"...tych rozhodcov treba vzdelavat, rozvijat, hodnotit - ano, aj negativnou spatnou vazbou, samozrejme motivovat, lebo nech by ich bolo na lade aj sto naraz, lepsich sudich to z nich nespravi...
10.2.2018 - 17:35
+2

kamenný pavúk

 

ver tomu ze rozhodcovia sa vzedalavaju, rozvijaju aj hodnotia ale jednoducho chyby to neodstrani...tak ako hraci cely rok trenuju a aj tak nie vzdy daju gol v najazde alebo brankar pusti lahky puk...problem je ze rozhodcovia su ti najposlednejsi v hokejovej hierarchii kedze hokej hraju hraci a nie oni...akurat ze svojimi rozhodnutiami mozu zmenit chod dejin (ale to aj ten hrac ktory netrafi prazdnu branu) rozhodca je sucast hry a som si isty ze z kazdeho zapasu by sa dalo zostrihat co spravili zle...akurat ze ked nitra vyhra tak vtedy ste vsetci velkorysi, ze? jednoducho nevidim moznost ako zlepsit ich, tie chyby su vsade aj v inych ligach aj inych sportoch...kazdy napad samozrejme privitam (ale nepiste ze vzedalavanie lebo oni tych seminarov maju dost, aj spatnej vazby, aj ich hodnotia)...ale neviem ako pokuta alebo hrozba pokuty zlepsi nejakeho jonaka ze od zajtra zacne piskat lepsie /koniec koncov nepomohlo to detera/....jedine ho vymenit za lepsieho ale teda neviem ci nejaky talentovany rozhodca caka za dverami extraligy
10.2.2018 - 18:56
+2

scissorbill

 

dakujem za nazor...v prvom rade, nie je to iba o Jonakovi, celkovo uroven rozhodcov delegovanych na zapasy Tipsport ligy nezodpoveda ocakavanej kvalite, to je proste fakt...ak je pravda co pises, ze ten projekt vzdelavania existuje, tak je proste niekde chyba, lebo ako vsetci sledujeme, pokrok rovna sa nule - je zvolena spravna metodologia vyucby? nakoniec sa este pokusim dostat k pointe...paralela s hracom, ktory netrafi prazdnu branu je velmi nestastna a to z toho dovodu, ze hrac, ktory netrafi prazdnu branu moze zmenit chod dejin v neprospech svojho muzstva, ale rozhodca rozhoduje o osudoch hracov, ktori tu prazdnu branu trafili...to ale nie je pre tento moment podstatne...
ja s tebou uplne natotalku suhlasim s tym, ze claimovat vykony rozhodcov sme mohli aj skor, nie iba po zapase v NZ (narazam na pasaz "akurat ze ked nitra vyhra tak vtedy ste vsetci velkorysi, ze?"), tych momentov pocas predoslych zapasov sezony bolo neurekom...
no a teraz teda naspat k povodnej myslienke...javi sa, ze cely system okolo rozhodovania a posudzovania zapasov je jedna velka nicota...v prvom rade, system odmenovania by mal byt nastaveny sposobom ako vo firmach v sukromnom sektore, ak chces tuke v ruke, musis si ich proste zasluzit a nie, ze za akykolvek vykon dostanes stale tie iste prachy...vychadzajme z premisy, ze stopade je zaklad - odpiskas zapas bez zavahania, mozes mat 50% navrch...dobabres zapas, mas stopade a hotovo...na to sluzi koniec koncov zapis o stretnuti, kde kazda z predmetnych stran moze doplnit svoje vnimanie zapasu + zapisnica delegata...

no a zaverom...to, ze HK Nitra podala podnet na presetrenie je nase absolutne legitimne pravo...pre kazde muzstvo v TL platia rovnake pravidla a ci je to NR, DT, TN, KE, ZV, ZA, BB, LM, PP alebo NZ, kazde z tychto muzstiev ma pravo oslovit ctenych panov v komisii, aby sa ich podnetom zaoberali...to nie je obtazovanie, to je ich praca! toto ma ta slovac nasa biedna tak troska dane do vienka - predposratost, dokazali sme si to v historii uz niekolkrat - ak niekto niekomu povie nie, je neochotny a namysleny, ak niekto ziada od niekoho vysvetlenie, je otravny alebo placo (HP zargon), a pritom pointa je abosultne jednoducha - ON SI NAROKUJE SVOJE PRAVO...that´s it
10.2.2018 - 21:53
+8

Norik

 

k tim seminarom..: mozu mat x seminarov, ale ako nemoze kazdy hokejista hrat najvyssiu sutaz, tak ani hocikto piskat najvyssiu sutaz. Jednoducho okrem znalosti musi mat rozhodca aj talent a hlavne cit pre hru. Radsej kazdy rok vymenit polovicu najslabsich rozhodcov, ako trpiet stale tie chybne individua, ktore to teoreticky ovladaju, ale prakticky su velmi omylny. A tiez vymenit delegatov za prisnejsich. Rozhodca musi byt isty, razny ale vediet si priznat aj chybu a kritiku. Aj tuto by mala nastat generacna vymena..
10.2.2018 - 23:17
+1

Zubo27

 

Ja vám milé vedenie Nitry tlieskam To, čo arbitri v niektorých zápasoch predvádzajú, je žalostné. Aj oni prispievajú svojimi výkonmi k zlepšeniu alebo zhoršeniu úrovne našej ligy. Stane sa, že raz za čas sa nejaký rozhodca upískne a pokazí zápas, ale v našej lige je to už na pravidlo. Ja neviem, či oni majú nejaké semináre, školenia alebo čo, ale musí sa s tým niečo robiť. Normálne by som vytipoval stretnutia počas sezóny, v ktorých by boli náhmatkovo kontrolovaní z hľadiska nejakými inšpektormi, alebo ja neviem, samozrejme, o ktoré zápasy by sa konkrétne jednalo by im nebolo známe. A finančné postihy. Nech sa páči. Ja keď v robote niečo pohnojím, nedostanem prémie. Viem, že rozhodovanie nie je ich plnohodnotným zamestnaním, ale to na tom nič nemení. Nezapíska dobre, nedostane plnú sumu. Nezapíska dobre v troch zápasoch, pôjde na preskúšanie. Alebo ja neviem. Ale treba s tým niečo robiť. Kvalita našich rozhodcov je žalostná, nechcú ich ani v zahraničí, a ak sa tam aj dostanú, robia nám poväčšine hanbu.
10.2.2018 - 16:25
+13

kurtsteiner

 

Náhmatkovo kontrolovaní....chodil by si hmatať?
10.2.2018 - 20:55
+1

Zubo27

 

Ako fór dobré, ale vieš čo myslím
11.2.2018 - 14:32
0

peters

 

...mozno nepiskali dobre, ale toto je skor vasa frustracia z golu poslednu sekundu. Keby ste ten protest dali napr. niekedy, ked vyhrate 7:3, tak beriem, ze vam ide o nieco ine, teraz to zial skutocne vyzera len na frustraciu a vyplakavanie.
10.2.2018 - 16:36
+4

blue-311

 

Ok. Na najblizsom kongrese SZLH sa do stanov doplni clanok, ze protest voci vykonu rozhodcov sa moze podat LEN po vyhratom zapase
10.2.2018 - 16:41
+14

gallup nr

 

s dovetkom aspon o styri goly.
10.2.2018 - 16:43
+13

Slimo

 

Peters: Áno konečne tu niekto napísal pravdu prečo je celé toto okolo ,,,, za všetko môže 1sekunda a gól
10.2.2018 - 16:42
+1

Ottawa Senators

 

Ozaj škoda, že tie 2 body nám budú chýbať na 8. , postupovú priečku.
10.2.2018 - 16:44
+5

peters

 

...myslel som, ze chcete byt prvy, ..ale vam staci asi len play off, tak potom nic, kazdy ma ine ambicie...
10.2.2018 - 17:03
0

Slimo

 

peters: A keby si náhodou nepochopil tak to bola ironia
10.2.2018 - 16:45
+1

nacomeno

 

No teraz to už nezistíme či by Zámky vyrovnali aj bez presilovky, ale ten gól Zámky vsietili počas neoprávnej presilovky takže sťažnosť je na mieste.
10.2.2018 - 16:46
+4

speedman

 

BB: tešíme sa zajtra na Vás
10.2.2018 - 16:42
+2

peters

 

3:5, ...i ked teraz hrate dobre, my zle, ale kvalitu urcite mame. Nech vyhra lepsi...
10.2.2018 - 17:00
0

Sedko NR

 

Ty tomu dávaš...my hráme dobre, vy zle, ale kvalitu máte, čiže my nie dva príspevky a dva trošku mimo
10.2.2018 - 17:30
+2

peters

 

...to ze nemame formu neznamena, ze nemame kvalitu. Kvalita hracov je na nasej strane, forma momentalne na vasej. Skus trochu popremyslat pred tym, ako nieco napises. Pekny vecer.
10.2.2018 - 17:39
0

Sedko NR

 

A ty ako rozmýšlaš ? Čiže na našej strane neni kvalita iba forma ? Pýtam sa ťa to už druhý krát
10.2.2018 - 17:53
+1

peters

 

..tak 3-krat ti odpovedam polopatisticky, hadam uz pochopis. My mame kvalitnejsich hracov v priemere, ako ma Nitra, vy mate momentalne lepsiu formu, ako ma Bystrica. Ak uz ani teraz nechapes, tak skoda diskutovat, ...mozno ze si az tak sebastredny a uraza Ta, ze niekto ma kvalitnejsi mancaft, ako ma Nitra, tak to potom je vsetko zbytocne, lebo to zas ma tendenciu vyplakavania, ze sa vas niekto nespravodlivo dotkol.
10.2.2018 - 18:08
+2

Rebel74

 

To, že máme momentálne lepšiu formu je fakt. To, že máte kvalitnejších hráčov je tvoj názor.
10.2.2018 - 18:39
+7

tep

 

Tak ono je to vždy dosť subjektívne hodnotiť.. Jediné, v čom by som mu dal za pravdu, je reč čísiel, ale to je tiež tak nepresný ukazatel..
No podľa čísiel majú najvyššiu ofenzívnu silu v lige a druhú najlepšiu defenzívu v lige...
A rozdiel v skóre majú v najlepšom pomere.
NR +42
BB +69
TN +36
ZV +30
KE +41
PP +4
ZA -20
NZ -48
LM -35
DT -70
Tak ak by sme brali kvalitu podľa rozdielu skóre, tak máme "druhý najkvalitnejší tím"
10.2.2018 - 19:34
0

disi

 

Prosím, neberte tohto slniečkára z bb vážne...zajtra to bude len otázka skóre..
10.2.2018 - 21:24
0

miro-nr

 

pochybujem kamo,vaši sa na našich vedia vždy kur.vsky chytiť no uvidíme
10.2.2018 - 21:29
0

disi

 

Miro nepochybuj..sledujem to, trápenie, strach, des a hrúza...3:0 po prvej tretine...vám chýbajú olympionici alebo sa mužstvo dokázalo s tým vyrovnať?
10.2.2018 - 21:42
0

miko 75

 

Nielen tí,okrem už dlhodobých maródov(Cope,Mikus,Lantosi,Rais) je ešte aj Macik chorý a po včerajšku pribudol aj Pupak,ktory ma podozrenie na otras mozgu,takže asi na tri a pol útoku zajtra.
10.2.2018 - 21:49
0

disi

 

Aj to bude stačiť proti jednému útoku bb..nám olympionici nechýbajú...stále hráme to isté h....ako s nimi...zajtra tuti-fruti 1....
10.2.2018 - 21:56
0

peters

 

...tak mily moj, od snieckara mam daleko, ale mam daleko aj od toho, ze vzdy na vsetko frflem ako Ty v kazdom druhom prispevku. Hrame na hovno a treba to pomenovat ze to velmi teraz nefunguje, ale ako fanusik som aj v dobrom aj zlom. V Bystrici sa nikdy nehral lepsi hokej ako posledne roky, ale Ty aj tak v kuse na vsetko nadavas, ako tento rok, tak aj minuly, aj predminuly. Pozri si svoje prispevky a do slnieckarov nadavaj laskavo niekomu inemu.
10.2.2018 - 22:43
+1

disi

 

Jeeej, aké pekné oslovenie...ale teraz vážne...ja na niečo alebo niekoho nadávam??? Nie...len pomenúvam veci a udalosti pravým menom...nemám problém povedať to, čo sa mi nepáči, či je to bystričan alebo niekto iný...tak si nepleť kritiku s nadávaním...myslím si, že nie som horší fanúšik od teba po re to, že sa na veci okolo hokeja pozerám realisticky a nebudem opíjať rožtekom sám seba..aj keď hráme tak ako hráme, stále idem na ten štadión a dúfam, že sa niečo zmení..
10.2.2018 - 23:04
0

peters

 

..ja tiez idem, aj ked sa neda na to niekedy pozerat. Ale ak si robil sport, tak vies, ze aj ked velmi chces, tak to niekedy nejde a potom sa to zrazu otoci. Nam to sice uz nejde par mesiacov az na vynimky, ale otoci sa to, verim tomu. V play off sa lame chlieb, nie teraz.
10.2.2018 - 23:22
+1

riskohrasko1

 

Správne,nieje to plač,treba poukazovať na to ak to rozhodcovia pokašlú,nech to robia všetky kluby a možno sa niečo zmení.
10.2.2018 - 16:48
+18

mato-s

 

Toto nie je vyplakavanie ale oprávnená sťažnosť klubu a čím viac nás bude tým lepšie.DOKEDY budú pruhovany devastovat svojimi výkonmi túto ligu??! Už je konečne čas s tým niečo robiť!!!
10.2.2018 - 17:13
+2

NRfan

 

A teraz uz len pockat, ci maju aj v ostatnych kluboch odvahu ukazat gule. Len tak sa da totizto dosiahnut zelana zmena. A nie je to zdaleka problem iba KE ci NR. Nie je totizto kola, aby sa fanusikova roznych muzstiev nestazovali na rozhodcov, pretoze ti su (az na par vynimiek) naozaj najslabsim clankom tejto sutaze.
10.2.2018 - 17:21
+1

hoKEjka

 

Je to len dobre, takto sa bude vyvijat tlak na kvalitu rozhodcov.
10.2.2018 - 17:30
+1

P24 BLOG

 

ako no....: tie prve tri situacie mi z videa nepridu, tak jednoznacne, aby som mal extremny problem stotoznit sa s tym, ako rozhodcovia rozhodli. pri jednotke je problem (a o to vacsi) skor v tom, ze povodne vylucenie nehlasil. 4 a 6 su evidentne chyby a pri 5 a 7 by som priklanal tiez skor k tomu, ze rozhodli chybne.
10.2.2018 - 17:33
+1

Sedko NR

 

Už na finále sme vyžiadali zahraničných rozhodcov, boli sme za plačkov, rovnako ako teraz. No bodajby bolo aspoň 8 takýchto plačkov ako my a najnovšie aj Košice, lebo s týmto zarezávaním treba niečo robiť, vela krát pískajú na obe strany totálne hlúposti. Najväčší vrchol je, že sa stále nájde niekto kto sťažnosti bere ako frustráciu z prehry(oprávenú frustráciu) či dokonca neoprávnené plakanie, takto sa naozaj nikde nepohneme a páni vždy niekoho zarežú v totálne nesprávny okamih. Pla-off by sa mali vyhnúť oblúkom, nikto nechce prehrať a skončiť vďaka ich amaterizmu.
10.2.2018 - 17:37
+7

disi

 

To, že nr si na finále žiadala zahraničných rozhodcov( pridala sa aj bb) jubstálo titul...
10.2.2018 - 21:27
0

Sedko NR

 

Prečo myslíš ? Titul nás stáli dva nepochopitelné domáce závery, ktoré neprebolia asi do konca života. Nemám pocit, žeby zahraniční rozhodcovia dajak pochybili, ak vieš o niečom tak ma prosím oprav, nepamätám si všetko
10.2.2018 - 22:04
+3

disi

 

Pretože nepodľahli tlaku v nitre...
10.2.2018 - 23:06
+2

Sedko NR

 

Ale no...čiže týmto chceš povedať, že naši rozhodcovia by podlahli nášmu tlaku a my by sme vďaka ním vyhrali titul ? Tie posledné minúty by zariadili inak, než sa stali ? Poslali by vás do troch proti naším piatim či ako ? To je trošku prehnané, nehnevaj sa...
10.2.2018 - 23:36
+5

miko 75

 

Nepotrebovali sme rozhodcov,aby pískali pod tlakom publika,oba zápasy sme mali dobre rozohraté,stačilo nezbabrat závery stretnutí.
10.2.2018 - 23:37
+2

miro-nr

 

disi: tak teraz si "zadrel"
11.2.2018 - 0:02
+2

marcel

 

super: ..len tak dalej..tesi ma ze po KE sa nasiel dalsi klub ktory sa neboji povedat svoj nazor na NAJSLABSI CLANOK v nasej lige...snad to povzbudi aj dalsie kluby..takych zapasov je urcite XY, kde rozhodcovia by mali "jest mrkvu"...citron tu spieva o zlepseni kvality ale rozhodcovia su neschopni a v ziadnom rocniku sa nic nezmenilo
10.2.2018 - 17:39
+7

Fanušik HC Košice

 

10.2.2018 - 17:44
+1

biancoblu

 

Veľký problém vidím u rozhodcov aj v tomto.velakrat zistia,že odpiskali sprostost,urobili chybu a potom sa to snažia kompenzovať a už sa to vezie.nechapem to ale.nech pískajú rovinu stále nič nevracajú.veď keď spravia jednu chybu tak preco si myslia,že kompenzáciou ju vymažú?potom urobia zo seba ešte väčších hlupákov a skončí to tak,že sú chyby na obe strany
10.2.2018 - 18:05
+3

Patomato

 

ja som to písal už v decembri viackrat aj po vyhratom zapase.Ja neviem či beru nejake lieky či drogy či čo ale v niektorých zapasoch su uplne mimo.Som čakal ked BB hrala u nas asi v decembri že tiež daju protest lebo vtedy to vyzeralo na BB prísnejšie.Najsmutnejšie nanich je to že ked im aj hrač niečo povie tak ho pošlu preč a zrejme ani nepočuvaju čo im vraví.Čiaroví radia hlavným kedy vylučovať no pritom nevedia urobiť poriadok na vhadzovaní a nedokažu povedať hračovi prečo ho vykažu z buly a kludne ho vykažu aj 10x za sebou-ved to už ani smešne nieje
10.2.2018 - 18:45
0

MackoPu

 

c.1 - absolutne opravneny NR protest, cisty zakrok
Neviem ake cislo ma vami milovany Jonak, ale s rozhodcom #20 to ani nehlo. A #67 vidno nebolo.
Mimochodom cisla na dresoch rozhodcov som nebol schopny nikde najst na webe SZLH.
c.2 - to ako vazne ?
c.3 - budiz, aj ked nie je to dobre vidiet detaily
c.4 - nesikovnost, zhoda nahod, tazko vinit z odpiskania aj neodpiskania, je to na posudeni
c.5 - terorista Fabry "sa vyhodil do vzduchu" ? - tiez niet o com, mal ist NZ von
c.6 - je tiez silne diskutabilne - do suboja o puk s hlavou dopredu a skrceny ? V kazdom pripade isiel NZ do suboja s rukami a ramenom pri tele.
c.7 - v podstate sa mu Ruckay snazil vyhnut, ale trafil ho. Ked sa dvaja zrazia mimo puku, byva to diskutabilne, kto koho nedovolene hitoval. Ale tuto to bol on, co prudko zmenil smer pred zrazkou, takze povedzme ok. Opat tazko nieco voci rozhodcom namietat, hoci umysel to nebol.
Ked uz sa takto stazujem a dam niekolko video prikladov, tak nech su to vsetko jednoznacne veci a nie situacie, ktorych byva v zapase kopec.
10.2.2018 - 18:59
+2

Hasan13

 

1. Suhlas. Jasna chyba a hrube poskodenie Nitry
2. Chyba Nitry, Novak sa zahnal ale trafil naprádzno.
3. Jasne 5 plus DKZ, Pupák zranený nepokracoval v zapase, sotenie zo zadu uplne jednoznačné.
4. Nesikovnost Fabryho, na ktoru doplatil Kovacs. Nitra v práve
5. Fabry simulovanie 2 minuty.
6. Osemetné. Neviem posudit určite.
7. Blbost. Vylučoval lebo sa niečo udialo a tak len hádal čo. Netrafil. Piskat sa nemalo.
10.2.2018 - 19:12
+1

DB_9

 

Č. 20 ma Jonák.
10.2.2018 - 19:14
0

LenTak93

 

Takže ešte raz. Trest Ručkaya je opodstatnený. Neviem, či si diskutéri tu alebo predstavitelia HK Nitra pozreli, za čo dostal ich hráč trest, ale v zápise je uvedený trest za NAPADNUTIE. Žiadne napadnutie hlavy a krku. Obyčajné napadnutie.

A teraz úryvok z pravidiel:
PRAVIDLO 122 - Napadnutie
"IV. Hráčovi, ktorý napadnutím zraní alebo bezohľadne ohrozí protihráča, bude uložený väčší trest a automaticky osobný trest do konca stretnutia, alebo trest v hre."

Čiže stále si myslíte, že postupovali nesprávne? Netvrdím, že naši rozhodcovia sú neomylní, že nerobia chyby a už vôbec sa nechcem zastávať Jonáka. Ale čo tak si občas zistiť, za čo bol trest udelený? Lebo Ručkay toho hráča ozaj zranil.
10.2.2018 - 19:06
+4

Hasan13

 

Postavenie sa do cesty chrbtom je napadnutie? Odkedy?
10.2.2018 - 19:09
+8

LenTak93

 

DEFINÍCIA: Hráč po korčuľovaní smerom k protihráčovi do neho vrazí neprimeranou silou, nakorčuľuje alebo naskočí na protihráča.
10.2.2018 - 19:12
+2

Hasan13

 

Hráč Fábry alebo hráč Ručkay vrazil neprimeranou silou do protihráča?
10.2.2018 - 19:17
+9

LenTak93

 

Čiže Ručkay nenakorčuľoval na Fábryho? Podľa videného sa mi zdá, že áno. Toto by som ozaj ako chybu rozhodcom nedával, už vyššie spomenul Miťo, že my sa tu nevieme zhodnúť po viacerých opakovaných a spomalených záznamoch. Nitrania sa budú cítiť dotknutí a budú hovoriť o ovplyvnení zápasu, no zase Zámčania budú tvrdiť opak.
Jonák a Goga nemali k dispozícií opakované zábery a rozhodli sa po porade. A ja patrím do skupiny, ktorá si nemyslí, že sa rozhodla zle.
10.2.2018 - 19:34
+3

Hasan13

 

Jonák mal uplne jasno v tom co videl, preto ostal kludný. Ja som si takmer na 100% istý, ze ak to budu riesit odbornici v disciplinarke tak pri tomto konkretnom pripade musia dat zapravdu Nitre.
10.2.2018 - 19:53
+2

Ottawa Senators

 

Kto určuje čo je neprimeraná sila?
10.2.2018 - 19:35
0

KingOfBlbs

 

Áno, osobne si stále myslím že postupovali nesprávne. Nemyslím si že to bolo Napadnutie, či už hlavy alebo krku alebo "normálne". To je ale môj názor a tvoj ti aj tak zjavne nevyhovorím.
10.2.2018 - 19:09
+2

gallup nr

 

Pekne vytrhavas z kontextu.

Pravidlo 122 – NAPADNUTIE DEFINÍCIA:
Hráč po korčuľovaní smerom k protihráčovi do neho vrazí neprimeranou silou, nakorčuľuje alebo naskočí na protihráča.

Čo z tohto heno urobil?
10.2.2018 - 19:19
+6

miko 75

 

A kde Ruckay Fabryho napadol?
10.2.2018 - 19:20
+7

O.Ď.

 

Prosím každý EL klub: sťažujte sa, poukazujte na chyby.. Inak to spolu nedáme... A je mi úplne jedno o ktorý klub EL ide...
10.2.2018 - 20:06
+3

Igilava

 

JONAK: Široko daleko najslabsi rozhodca v nasej lige.Komisia rozhodcov nespite zastavit cinnost na pol roka si roby co chce
10.2.2018 - 20:21
+2

HkmDetva

 

Jonak to neodpiskal to bol Goga
11.2.2018 - 8:37
0

TomsKE

 

Dobre zrobili:
10.2.2018 - 20:31
+3

alic245

 

JONAK :dozivotny zakaz piskania!
10.2.2018 - 20:54
+2

miro-nr

 

Nenašli nikoho kto by tipoval zapasy a strelcov? Kua,mali sa spýtať Jonaka
10.2.2018 - 21:38
+2

lesslie69

 

Nechcem sa vyjadrovať k zápasu,lebo som to nevidel.Pravdu má každý z vás,kto píše o zvláštnom rozhodovaní rozhodcov.V našej lige neexistuje mužstvo, ktoré by nepoškodili svojim divným rozhodovaním.
Nitrania sa teraz budú hnevať,ale čo sa týka Ručkaya,dúfam že raz natrafí na niekoho,ako bol Maťo Štrbák.Nič iné si nezaslúži...
10.2.2018 - 22:09
+2

Hasan13

 

Myslim ze uz natrafil. Bača mu sposobil silny otras mozgu a nehral dva mesiace.
10.2.2018 - 22:17
+8

Sedko NR

 

A začo ?
10.2.2018 - 22:45
+3

88Backo

 

Boze moj ako sem mozu prispievať takyto truhlici,keď ani nesleduje našu ligu ...?!
11.2.2018 - 8:55
+6

Bielomodry

 

lesslie: A Ja pevne dúfam,že Ty natrafis na správneho lekára ,ktorý Ti pomôže. Len toľko k Tebe.
11.2.2018 - 11:08
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
luciakanky

 

Chyby robi kazdy aj rozhodcovia maju na ne pravo.ide ale o ich pristup,spravaju a rozpravaju sa s hracmi arogantne ako keby oni boli pani sveta a ostatni obycajne h0vna.hrac sa prizna ze nebol faulovany a aj tak daju trest.ja byt na mieste timov tak sa stazujem tiez.timy by sa mali v tomto spojit a podat oficialny protest alebo sa dohodnut ze kazdy tyzden jeden tim poda protest.to je chore ako su ti pruhovani pandrlaci co si hovoria rozhodcovia chraneni.nikto nemoze nic povedat na nich lebo su chraneni zakonom takze chvalim
11.2.2018 - 17:15
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.1.2019 02:49
TímZSkóreB
1.Zvolen45153:10090
2.B. Bystrica45153:10790
3.Košice45150:10687
4.Nitra45170:11185
5.Poprad45131:11483
6.N. Zámky45117:10874
7.Trenčín45111:10871
8.Miškovec45121:12369
9.Budapešť45131:15454
10.Detva45120:14953
11.L. Mikuláš45111:13649
12.Žilina45118:17239
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Michalovce4032224224:81102
2.Topoľčany4024718172:9086
3.Martin40244210194:11082
4.Dubnica39251211177:10179
5.Skalica4020649176:10776
6.Bratislava40192514150:12066
7.Humenné39191613175:11765
8.Sp.Nová Ves40163417125:12855
9.P.Bystrica39144417124:13254
10.Trnava4091228108:18131
11.Prešov405103497:19817
12.Nové Zámky B401003945:3963
-.Orange 2011401632:3813
Aktualizované: 17.1.2019 02:28
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad3825607164:9587
2.Dukla3727226177:9284
3.Nitra38173414127:11661
4.B. Bystrica37163315100:10557
5.Košice38144614122:11556
6.Slovan38161318135:13153
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Martin3813331992:14248
2.Skalica3811342097:13543
3.Žilina387841997:12541
4.L. Mikuláš389152387:14231
Aktualizované: 14.1.2019 02:32
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4031117192:9096
2.Poprad4026437168:9589
3.B. Bystrica4023629143:9883
4.Dukla4022639153:8581
3.Košice4023449148:9181
6.Púchov39214410124:8075
7.Spišská40203412133:10170
8.Michalovce40144319123:14953
9.Nitra40133222108:12447
10.Martin40141322112:13847
11.Skalica4012242198:16444
12.L. Mikuláš409032890:15530
13.Žilina407242791:18229
14.Zvolen393003671:2029
Aktualizované: 14.1.2019 02:32
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva5035807151-5686
2SKA Petrohrad4935306166-6681
3Lokomotiv Jaroslavl51276015129-9769
4Jokerit Helsinky49274012158-12268
5Dynamo Moskva51216020125-11858
6Spartak Moskva51187019133-12657
7HC Viťaz Moskevská oblast50205021112-12554
8HK Soči51157020125-13853
9Dinamo Riga50145021100-12648
10Severstal Čerepovec5011602993-14738
11HC Dinamo Minsk4912203093-14133
12HC Slovan Bratislava518403686-17227
Aktualizované: 18.1.2019 06:24
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg51336011156-9979
2Avangard Omsk53249015150-11471
3Metallurg Magnitogorsk50286014148-10770
4Ak Bars Kazaň51294014134-11070
5Barys Astana49238011153-12369
6Salavat Julajev Ufa52225017140-11562
7Torpedo Nižnij Novgorod50175019144-15553
8Traktor Čeljabinsk5015902389-12651
9Red Star Kunlun50171025112-14943
10HK Sibir Novosibirsk50154027113-15042
11Neftěchimik Nižněkamsk51116028110-13840
12Amur Chabarovsk4911102892-14933
13Admiral Vladivostok48103030103-14631
Aktualizované: 18.1.2019 06:24
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva5035807151-5686
2SKA Petrohrad4935306166-6681
3Avtomobilist Jekatěrinburg51336011156-9979
4Avangard Omsk53249015150-11471
5Metallurg Magnitogorsk50286014148-10770
6Ak Bars Kazaň51294014134-11070
7Lokomotiv Jaroslavl51276015129-9769
8Barys Astana49238011153-12369
9Jokerit Helsinky49274012158-12268
10Salavat Julajev Ufa52225017140-11562
11Dynamo Moskva51216020125-11858
12Spartak Moskva51187019133-12657
13HC Viťaz Moskevská oblast50205021112-12554
14Torpedo Nižnij Novgorod50175019144-15553
15HK Soči51157020125-13853
16Traktor Čeljabinsk5015902389-12651
17Dinamo Riga50145021100-12648
18Red Star Kunlun50171025112-14943
19HK Sibir Novosibirsk50154027113-15042
20Neftěchimik Nižněkamsk51116028110-13840
21Severstal Čerepovec5011602993-14738
22HC Dinamo Minsk4912203093-14133
23Amur Chabarovsk4911102892-14933
24Admiral Vladivostok48103030103-14631
25HC Slovan Bratislava518403686-17227
Aktualizované: 18.1.2019 06:24
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames4826413176-13765
2Winnipeg Jets4724714165-13064
3San Jose Sharks4925314175-14963
4Nashville Predators4923517153-12960
5Vegas Golden Knights4923517147-13160
6Colorado Avalanche4720118159-15250
7Dallas Stars4818521122-12650
8Minnesota Wild4720321131-13749
9Edmonton Oilers4715821136-14849
10Anaheim Ducks4813719116-14349
11Vancouver Canucks4815621138-15148
12Arizona Coyotes4615622122-13345
13St. Louis Blues4618221128-14245
14Los Angeles Kings4814525109-14042
15Chicago Blackhawks4911524145-18341
Aktualizované: 18.1.2019 06:24
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning4828810193-13774
2Toronto Maple Leafs4624515165-13060
3Washington Capitals4621614157-13959
4Boston Bruins4822516141-12559
5Columbus Blue Jackets4621715152-14059
6New York Islanders4621615140-11958
7Montreal Canadiens4821517146-14257
8Pittsburgh Penguins4621415163-13756
9Buffalo Sabres4715917137-14054
10Carolina Hurricanes4619319125-13649
11New York Rangers4714620136-16247
12New Jersey Devils4716222138-16143
13Detroit Red Wings4810823136-16143
14Florida Panthers4511620139-16542
15Philadelphia Flyers4715323134-16742
16Ottawa Senators4714424148-18041
Aktualizované: 18.1.2019 06:24
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 18.1.2019 06:24

Bleskovky

Cehlárik s Chárom prispeli asistenciami k triumfu Bostonu nad St. Louis 5:2

Slovenskí hokejisti Peter Cehlárik a Zdeno Chára prispeli v noci na piatok v zámorskej NHL asistenciami k triumfu Bostonu nad St. Louis 5:2. Chára si pripísal na konto dva plusové body, Cehlárik zaznamenal plusku. V bránke domácich dostal pred Jaroslavom Halákom opäť prednosť Fín Tuukka Rask, ktorý odchytal 252. víťazný duel za Boston a vyrovnal klubový rekord ...
pred hodinou - TASR

Düsseldorf - Straubing 2:3 pp v nemeckej lige

Výsledok štvrtkového zápasu nemeckej hokejovej ligy: Düsseldorf - Straubing 2:3 pp akNemecko-Hokej-liga-štvrtok-výsledok
včera o 21:55 - TASR

HV 71 - Lulea HF 0:4 vo švédskej lige

Výsledky štvrtkových zápasov švédskej hokejovej ligy: HC Frölunda - Färjestad BK 0:3, HV 71 - Lulea HF 0:4, Linköping HC - Örebro HK 5:4 pp, Mora IK - Rögle BK 4:1, Skelleftea AIK - Växjö Lakers 3:0 kj akŠvédsko-Hokej-liga-štvrtok-výsledky
včera o 21:37 - TASR

Avangard Omsk - HK Soči 2:4, Bakoš strelil gól a asistoval - SÚHRN

Severstaľ Čerepovec zvíťazil vo štvrtkovom zápase Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL) na ľade Admiralu Vladivostok 4:2. Lokomotiv Jaroslavľ zvíťazil na ľade Červenej hviezdy Kchun-lun 5:1 a upevnil si postavenie na tretej priečke tabuľky Západnej konferencie. Hráči HK Soči sa tešili z víťazstva na ľade Avangardu Omsk 4:2. K plnému bodovému zisku prispel gólom a ...
včera o 20:44 - TASR

Krištof s dvoma asistenciami

Výsledky štvrtkových zápasov fínskej hokejovej ligy: Ässät Pori - Jukurit Mikkeli 2:3 pp, HPK Hämeenlinna - SaiPa Lappeenranta 2:1, IFK Helsinki - Lukko Rauma 3:2 pp, Ilves Tampere - Kärpät Oulu 1:4 /za hostí Michal Krištof 0+2.
včera o 20:19 - Michal Bruner / TASR

Byron s Montrealu za faul s trojzápasovou suspendáciou

Hokejový útočník Montrealu Canadiens Paul Byron si v NHL nezahrá tri zápasy pre disciplinárny trest. Ten mu vedenie profiligy udelilo za faul na obrancu Floridy MacKenzieho Weegara. Podľa informácie agentúry AP tak príde Byron na plate o 18.817 USD.
včera o 12:42 - / TASR

Del Zotto z Vancouveru do Anaheimu, opačným smerom putuje Schenn

Zámorský hokejový klub Anaheim Ducks získal z Vancouveru Canucks obrancu Michaela Del Zotta výmenou za iného zadáka Lukea Schenna a výber v tohtoročnom 7. kole draftu. Dvadsaťosemročný Del Zotto nazbieral v tejto sezóne v drese Canucks 4 body za gól a tri asistencie. O rok starší Schenn odohral za Anaheim len osem zápasov v základnej časti prebiehajúceho ročníka.
včera o 10:49 - / TASR

TPS Turku - Ilves Tampere 3:4 v stredajšom zpase fínskej ligy

Hokejisti TPS Turku prehrali v stredajšom zápase fínskej Liigy na domácom ľade s Ilves Tampere 3:4. Liiga - výsledok: TPS Turku - Ilves Tampere 3:4
16.1.2019 20:01 - / TASR

Zraneného Baranceva nahradí na exhibícii All Stars spoluhráč Holm

Zraneného obrancu Denisa Baranceva z Torpeda Nižnij Novgorod nahradí počas All Star víkendu KHL (19. a 20. januára v Kazani) spoluhráč Philip Holm. Uviedla to oficiálna webová stránka nadnárodnej súťaže. Švédsky hokejový útočník zaznamenal v tejto sezóne 6 gólov a pridal 18 asistencií.
16.1.2019 14:25 - / TASR

Hamerlík sa po hosťovaní v Pardubiciach vrátil do Třinca

Slovenský hokejový brankár Peter Hamerlík sa po krátkom hosťovaní v Pardubiciach vrátil do českého extraligového tímu HC Oceláři Třinec. Informoval o tom portál hokej. cz.
16.1.2019 10:03 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

18. 01. 2019
Žilina - N. Zámky o 17:30
Košice - Miškovec o 17:30
Trenčín - L. Mikuláš o 18:00
Nitra - Poprad o 18:00
Zvolen - Detva o 18:00
Budapešť - B. Bystrica o 19:00

Odohrané zápasy

15. 01. 2019
N. ZámkyB. Bystrica
3:2REPORT
MiškovecTrenčín
5:4 SNREPORT
DetvaBudapešť
3:7REPORT
ZvolenNitra
1:0REPORT
KošiceŽilina
4:5 SNREPORT
L. MikulášPoprad
0:1REPORT

Najviac bodov

Ladislav NagyKOS57 bodov
2.Faille É.BBY55
3.Chovan M.ZVO53
4.Lantoši R.NIT49
5.Asselin G.BBY46

Najlepší strelec

Ladislav NagyKOS31 gólov
2.Asselin G.BBY27
3.Blackwater J.NIT25
4.Kytnár M.ZVO24
5.Magosi B.MIS22

Najlepší brankár

Ádám VayMIS95.2 perc
2.Kristín M.NZA94.2 %
3.Vošvrda T.POP93.49 %
4.Košarišťan A.NZA93.15 %
5.Habal V.KOS93.14 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov