Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
EXL
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Poprad gólmi v závere zdolal Banskú Bystricu

zdroj: TASR
24.1.2020 20:41 TASR

Hokejisti Popradu zvíťazili v piatkovom zápase 43. kola Tipsport Ligy doma nad majstrom z Banskej Bystrice 4:2. HK Poprad - HC 05 Banská Bystrica 4:2 (1:0, 1:2, 2:0)


HK Poprad - HC 05 Banská Bystrica 4:2 (1:0, 1:2, 2:0)

Góly: 15. Preisinger (D. Brejčák, Handlovský), 34. Dalhuisen (Larkin, Jacobs), 51. Zagrapan (Ulrych, Erving), 59. Dalhuisen (Jacobs) – 28. Mlynarovič (Nemčík, Brejčák), 29. Bubela (Ihnačák, Gabor). Rozhodovali: Štefik, Stano – Šoltés, Smrek, vylúčení: 2:6, navyše Southorn (Banská Bystrica) 10 minút za nešportové správanie sa a 5+DKZ za napádanie rozhodcov, presilovky: 1:0, oslabenia: 0:0, 3238 divákov.

Poprad: Vošvrda – Dalhuisen, Larkin, Erving, Ulrych, D. Brejčák, Kozák, Česánek – Vandas, Jacobs, Lapšanský – Matúš Paločko, Preisinger, Handlovský – Svitana, Zagrapan, Takáč – Kundrik, Bjalončík, Matej Paločko

Banská Bystrica: Melicherčík – Southorn, Mihálik, Ďatelinka, Cardwell, Žiak, J. Brejčák, Nemčík, Lopejský – Jääskeläinen, Hickmott, Hohmann – Hrnka, Bubela, Ihnačák – Bartánus, Mlynarovič, Lamper – Kabáč, Gabor, Šille

Prvá tretina zápasu kola medzi štvrtým Popradom a druhou Banskou Bystricou bola z oboch strán opatrná. Viac šancí ale mali "kamzíci". Príležitosti Svitanu v úvode stretnutia gólom neskončili. Domáci udreli až v 15. minúte. Brejčákovu strelu od modrej tečoval pred Melicherčíkom Preisinger a puk so šťastím napokon zapadol k žrdi - 1:0.

Prvá desaťminútovka prostrednej časti hry patrila hosťujúcemu tímu. "Barani" najprv prežili oslabenie a potom prebrali opraty zápasu do svojich rúk. Brankár Vošvrda sa najprv blysol pohotovým zákrokom pri Hohmannovom zakončení. Vzápätí skrotil i puk poskakujúci po bránkovej čiare. Neskôr už prišli aj góly. Vyrovnanie zariadil v 28. minúte nepokrytý Mlynarovič, ktorý pod Urpín prišiel na hosťovanie práve z Popradu. O minútu a pol už Bystričania vyhrávali. Obrat skóre zariadil Bubela, ku ktorému sa v bránkovisku puk šťastne odrazil po Ihnačákovej strele - 1:2. Domáci zahodili nájazd 4:1. Vandas dlho váhal s pukom na hokejke. Následne prišiel skrat hostí. Rozhodcovia poslali na trestnú lavicu strelca druhého gólu hostí a spolu s ním na 10 minútový osobný trest aj obrancu Southorna. Ten po verdikte začal po rozhodcoch hádzať časti svojej výstroje. Najprv hokejku a potom aj rukavice, za čo si vyslúžil predčasný koniec v zápase a 5-minútové vylúčenie. Domáci nezačali presilovku 5 na 3 ideálne ale vykoledovali si ďalší faul. Pre nedovolené bránenie putoval na trestnú lavicu i domáci Kozák. Formát 4 na 3 sedel "kamzíkom" lepšie. Na 2:2 strelou z prvej vyrovnal holandský legionár Dalhuisen. Hostia hrali vinou ďalšieho vylúčenia Jána Brejčáka strávili celých 5 minút za trest pre Southorna v trojici. Domáci však už ďalší gól nepridali.

V tretej tretine sa hra upokojila. Rozuzlenie drámy vzal na seba v 51. minúte Zagrapan, ktorý poslal puk tečom pomedzi Melicherčíkove betóny. Dve minúty pred koncom riadnej hracej doby siahli hostia po oddychovom čase a hre bez brankára. Skóre tak do prázdnej bránky cez celé klzisko pečatil dvojgólový obranca Dalhuisen.

Peter Mikula, tréner Popradu: "Videli sme zaujímavý zápas. Vieme, že Bystrica je silné mužstvo. Po posilnení nášho tímu už ale nepatríme do kategórie priemerných tímov. V druhej tretine sme sa trocha vytratili zo zápasu. Hostia sa pri fauloch vyčerpali pri ich vylúčeniach. Počas presiloviek sme ich aspoň držali na dištanc a odčerpávali im sily. Tá pasáž v druhej tretine im odčerpala veľa síl a v tretej tretine už neboli takí nebezpeční. Sme radi, že sme to vyhrali my."
Dan Ceman, tréner Banskej Bystrice: "Je to škoda a hanba, myslím, mám teraz veľa myšlienok v hlave, ktoré nemôžem povedať. Veľkým faktorom pri našej prehre boli početné vylúčenia a z nich plynúce oslabovky. Na druhú stranu, je veľmi ťažké uhrať zápas, nad ktorým stratíte kontrolu. Náš hráč krvácal pri prvom góle domácich. Pri druhom sme boli v rohu hákovaní. Hral sa ale vynikajúci zápas pre divákov. Je hanbou, ako sa v niektorých zápasoch rozhoduje, ale nedalo sa proti tomu hrať. Je to hanba pre celú ligu."

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Westbeast0

 

Do polovice zapasu paradny zapas z oboch stran, ked sme zapas otocili vyzeralo to tak ze ho mame pevne v rukach... Ale co sa stalo potom(odstartovane Southornom) vedia len nasi hraci. Gratulujem Popradu k vyhre, ale treba vam surne popracovat na presilovkach... PS: Melichercik vyslovene nesklamal, dostal smolne goly a bolo vidiet ze bol trochu neisty... Ale zacat niekde musel a podla mna bolo dobre ze zacal prave v Poprade.
24.1.2020 - 20:55
+8

GB11

 

Za čo dostal toľko? + Hohmann na konci? Čo sa dialo?
24.1.2020 - 20:58
+1

braniiislav

 

Dostal 10 za gestikulaciu na rozhodcu. Následne hodil hokejku, rukavicu, druhú rukavicu a postupne tak nabiehali tresty. Zdá sa mi, že aj trest v hre bol signalizovany...
Úplne nepochopitelne reagoval hráč.
24.1.2020 - 21:06
+3

Juslan

 

Bolo to hlúpe ale nie nepochopiteľné. Ten rozhodca ho nenasral prvý raz
24.1.2020 - 21:10
+22

braniiislav

 

Ok, súhlasím s touto formuláciou
24.1.2020 - 21:13
0

jozino

 

inak ak myslis Stefika, myslis ze Vandasa potesil ked mu v poslednom domacom zapase (proti ZV) dal 10 minut nesportove spravanie za to, ze vystartoval po Mrazovi? (nie bit ho, iba mu napindat) Majky sa namiesto toho uskrnal na trestnej a nehadzal po nom vystroj
25.1.2020 - 10:28
+5

skp_pp

 

Doobre.
24.1.2020 - 21:01
0

poprader

 

No ale vďaka bohu že chytal Blcha, inak neviem neviem, či by sme vyhrali. Inak na paradu 6 zápas bodový.
24.1.2020 - 21:04
+1

Rapkáčik43

 

Southornou prepinak bol rozhodujúci moment zápasu. Od začiatku druhej tretiny do tohto momentu ste boli jasne lepší.
24.1.2020 - 21:04
+9

darebak35

 

Do tých vyluceni vyrovnaný zapas, resp. BB mala silnú 5minutovku a tam mohlo byt kľudne 1:3...našťastie(naše) začali nezmyselne faulovat.( prosím bez placu že to boli vymyslene fauly ako som zachytil na lajfku). Presilovky celé zle. Melichercik veľmi neistý až mi ho bolo ľúto za tie góly, smolne trochu...3.tretinu sme zvládli bravúrne. Kamzici len tak ďalej
24.1.2020 - 21:06
+2

MANO

 

Ideme na vlne pani dalsia pekna seria a jeden emotivny zapas ktory sme taktickou hrou v tretej tretine zlomili na svoju stranu .
24.1.2020 - 21:07
+1

Wilder

 

Gratulujem Poprad.Southornove teátro nám pekne uškodilo tak isto Brejčákov zbytočný faul. Minimálne dva góly Melicherčíkove a nechápem rozhodnutie trénerov prečo chytal prvý zápas po roku práve dnes.My môžme ďakovať Detve ,že doma porazila Košice.
24.1.2020 - 21:09
+1

gta98

 

Za 3 body som veľmi rád, v druhej tretine som si vravel, že aspoň remíza.. ale čo potom začali vystrájať BB na čele so Southornom, tak to som veľmi dávno nevidel. Normálne ako banda prepnutých.. ved ste v tom čase mali zápas pevne vo svojich rukách, ale taký skrat, to sa fakt nemôže stávať, ani keby akokoľvek nesúhlasím s rozhodcom. A ku nám, tie presilovky čo sme hrali v druhej tretine, tak som mal chuť si vypláchnuť oči savom. Taký pomalý a statický grc, to bola hrôza. Zbytočné špekulovanie, nulový pohyb.. neberte to v zlom, ale toto musím skritizovať, nech sa na tom zapracuje, lebo dnes nás to mohlo stáť zápas. Každopádne víťazstvo sa počíta, návšteva pekná, ale... kde by ste dnes ešte chceli napchať vyše 1000 ľudí? Ako podľa mňa bolo určite viac a čo sa týka atmosféry, tak býva aj lepšia.. nechcem kritizovať fans zase, ale to bubnovanie... plný dom a bubon sa vytiahne po troch minútach hry, a údery do kotla akoby nejaká slečna sa hrala s paličkou.. sorry.
24.1.2020 - 21:10
+5

Rapkáčik43

 

Presne tak, podľa mna 4 tisíc dnes bolo úplne v pohode na zimaku.
24.1.2020 - 21:17
+3

Rapkáčik43

 

Presne tak, podľa mna 4 tisíc dnes bolo úplne v pohode na zimaku.
24.1.2020 - 21:18
+1

darebak35

 

Tu sa musím pridať k tebe. Občas zájdem v BA na hokej a ten fanklub sa tam nezastaví cely celucicky zapas. U nás idu 3 frázy dokola už 10 rokov. V druhej tretine hádam 5 min aj ticho bolo úplne a začiatok zápasu som premýšľal chvíľu či zabudli bubon
24.1.2020 - 21:18
+1

bohin85

 

Ale ked som v livke napisal ze atmoska ako na zapase mladsieho dorastu tak bolo zle...
24.1.2020 - 22:07
+3

doUsta

 

A sme doma 3 minúty človeka ktorý by ten bubon zobral ... za tie 3 minúty nezatlieskalo dokopy 15ludi na celom zimáku
24.1.2020 - 22:30
+3

topska

 

Ja to uz nechapem kde to viazne, ci to fakt sa ti mladi nepocitaju...No musim zistit co to zas sa deje. Lebo dnes urcite o 400 menej zahlasenych. A takto to potom doplacame u sponzorov atd. A nic neusetri klub lebo sak dane plati podla predpredaja.
24.1.2020 - 21:27
+2

Soumi171

 

Skoro fullka bola.. A mna isli podaktorí ukamenovat, ze som vobec bol proti zadarmenkochodistom.
24.1.2020 - 21:31
+2

topska

 

To si zle pochopil, my sme sa cudovali preco si za takeho oznacila diskutera ktoreho identitu ani nepoznas
24.1.2020 - 21:33
+2

Soumi171

 

Aaaj, jasne ze som nevedel a ani neviem. Napisal som ten koment iba preto, lebo sa nepriamo "zastal" konania SBS. Night uz to nechaj tak. Ja som nechcel nijako poctivého fanusika urazit. Jedine POPRAD!
24.1.2020 - 22:16
+1

NightPP

 

24.1.2020 - 22:29
+1

NightPP

 

Ty si hlavne menej chápavý.
Nikto nekritizoval to že si proti "zadarmenkochodistom".
Tak si to neprekrúcaj podľa seba!!!
24.1.2020 - 21:36
0

gta98

 

Dnes ozaj do oči bilo, že koľko ľudí sa tam vie kadejako prepašovať. Lebo 1000 ľudí navyše by si tam dnes nedal na sedačky, ani keby ako hľadáš voľné miesta. Škodí to klubu a tí zadarmisti by sa mali haMbiť ako prašivci.. vačšinou len nadávajú, chceli by hráčov ala Mikuš a vstupy zadarmo.. čo na nich viac povedať?
24.1.2020 - 21:36
+3

cipulis

 

A presne tí istí cely, zápas ani nezatlieskaju, nemajú žiadne klubovo predmety, len zavádzajú na tribúne
24.1.2020 - 23:37
+3

ŠKP

 

Topska, minulu sezonu to boli totalne bludy hlasene, sem tam sa zhruba trafilo. V tejto sezone to od zaciatku bolo hlasene celkom preane ale posledne dva zapasy uplne od veci. Dnes 3700+. Zbytocne sami sebe skodime.
24.1.2020 - 21:41
+1

topska

 

Ale to neriesi klub.
24.1.2020 - 21:43
+2

ŠKP

 

Nieje to dobre pokial klub na to nema dosah.
24.1.2020 - 21:54
+1

topska

 

Ani velmi nemoze mat lebo organizatorom podujatia je podla mna stale mesto. Ani zimak nie je nas.
24.1.2020 - 21:57
+1

Bizzaremifo

 

Topska, ešte jednu vec by si mohol poriešiť...fanshop pod céčkom...nestalo sa prvý krát, že cez prvú prestávku došlo pivo!! !! Resp.uz nebolo a doniesli ho z garáže az v jej priebehu..plus vo fanshope nič nie je...máme 3 a pol tisíc ľudí na zimáku a fanshop prázdny .. slečna mi povedala, že je tovar je objednany, ale hapruje dodávateľ, to asi neovplyvnite..ale ako nemôže byť pivo po prvej tretine nerozumiem..však je to klubový bar a mohol by mať slušne tržby..ale opak je pravdou... riešte to, aj to je niečo do klubovej kasy..
24.1.2020 - 22:01
+2

topska

 

Ano stalo sa to uz druhykrat, urcite to posuniem dalej. Veci do fanshopu nemozeme nijako riesit, naozaj je to kvoli dodavatelovi. Nemohli sme sa ani viac zasobit na konci roka lebo to bolo pred vianocami a nestihali vyrabat a teraz tiez dobiehaju resty. A kedze mame zmluvu s konkretnou firmou tak tam nemozeme dat ine veci.
24.1.2020 - 22:03
+2

topska

 

Tak dal som to vediet a ide to podla kompetentnych v klube na vrub fanshopu pravdepodobne ak je to tak ako pises lebo v sklade ci kde ze mame sudov habadej tak maju mat vzdy jeden pripraveny navyse hore.
24.1.2020 - 22:27
+2

Bizzaremifo

 

Presne to som im hovoril, prečo nemajú jeden rezervný hore priamo..
24.1.2020 - 22:46
0

Frey77

 

Sorry,prečo toto píšeš jemu?! Ľudo ma fb! Napíš mu! Mile rad ti odpíše ak je to k veci!
25.1.2020 - 1:43
0

topska

 

Myslim ze ja mam na to viac casu ako Ludo
25.1.2020 - 4:09
+1

Frey77

 

Ľudo vždy odpise každému, kto sa nejaký postreh, návrh,... ako niečo zlepšiť
25.1.2020 - 8:19
+1

topska

 

Ale chapem ze ma velmi vela veci na robote. Preto chcem aby to ludia pisali mne a ja to potom mozem usmernit resp. to posunut kompetentnej osobe. Vela veci nema na starosti on. A toto su presne veci ktorymi ho nemusime zatazovat a ja si na to cas najdem.
25.1.2020 - 9:02
0

Bizzaremifo

 

Nemám FB
25.1.2020 - 9:27
+1

Frey77

 

A pivo šlo, potom ho ani nevedela zastaviť pre zmenu Ta som jej povedal, že jej dám 5eur a lahnem si pod pipu
25.1.2020 - 9:45
+4

Soumi171

 

25.1.2020 - 10:10
0

jozino

 

25.1.2020 - 10:30
0

cipulis

 

Ja nechápem prečo ľudia stoja pred vchodmi na tribúnu, tam nemajú čo robiť!!!!
24.1.2020 - 23:35
+1

Atlan

 

nekontrolujete listky pri odchode zo zimaku a mne dokonca nekontrolovali ani ked som sa vracal naspat po prestavke
25.1.2020 - 12:18
0

topska

 

Ano ked je vela ludi tak som si vsimol ze nekontroluju uz cez prvu prestavku, tretiu tretinu mame vzdy zadarmo. Na play off sa vsak kontrolovali vzdy po prvej tretine.
25.1.2020 - 12:56
0

Atlan

 

2 ludia su vela? von som bol len po prvej tretine
25.1.2020 - 13:07
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
jozino

 

ja som s atmosferou spokojny, na to aky to bol blazinec boli niektore pasaze velmi silne.
24.1.2020 - 22:30
0

Kuree

 

Príď 10 minút pred zápasom do reštiky, my ti dáme kľuče a zabúchaj im a potom ťa necháme buchať celý zápas a potom sa vyjadríš, či by si to robil dlhodobo, dobre? Čo bráni 3000 ľudom aspoň vytlieskať hráčov ako sa to robí na medzinárodnom fóre. Alebo takto. Dáme ti na starosť lístky a odovzdávaj ich zabudlivcom o 17.57 a potom sa pchaj cez tie frontya dostaň sa hore v spomínanej tretej minúte zápasu a my si s radosťou zabúchame aj 10 minút pred zápasom, berieš?

Vôbec ti neberie v hlave že sa toho môže chytiť hocikto kto tam stojí v danom momente? Dlhodobo tu hádžeš ty aj ďalší špinu no my robíme čo je v našich silách a ver, že to stoji dosť energie
24.1.2020 - 22:36
+10

gta98

 

Ja som na tribune spokojny, tlieskam a povzbudzujem kazdy zapas. Vo fanklube nie som z urcitych dovodov a ani tam nechcem ist. Mozno ak by trosku inak fungoval. Ale to nejdem rozoberat.
Skratka taka odpoved mi staci, robite co mozte a viac sa neda. Diky za odpoved a viac uz kritizovat nebudem. Ani ked sa nebude bubnovat.
24.1.2020 - 23:02
+2

Kuree

 

Tak potom asi vieš, kto na teba reaguje.. Tiež nás to často krát mrzí no je to ako to je a napriek všetkej snahe sa vždy nájdu jednotlivci, ktorí takpovediac majú čas a brzdia nás, čo by sme to mali vyburcovať už pri nástupe. Každopádne to je na dlhú debatu no verím, že to vyriešime
24.1.2020 - 23:11
+2

gta98

 

Ja viem, ze take reci ako som povedal vzdy zamrzia najviac tych, ktory sa najviac snazia. Ale ved sam si to povedal, su tam niektori, co brzdia tych "kreativnejsich". Snad to vyriesite, z mojho pohladu tam je dost miesta na napredovanie.
24.1.2020 - 23:26
0

skp_pp

 

Mate tam byt do bodky vsetci 45. Je mi jedno ako. Je to vas problem. Chodite na hokej zvyhodnene, ak nie zadarmo.
25.1.2020 - 2:29
+4

Frey77

 

Bubon bol včera otras a keci sú nechaj, my si platíme plné vstupné, dáme ho s radosťou klubu, vy to mate za koľko to máte a nie ste schopní ani bubnovat hráčom pri nástupe, hanba. Ako píše gta, keď to chlapca nebaví, nech nebubnuje vôbec, ved ho nik nenúti to robiť. Všade inde idú bubenici ako pílky, len u nás sa snažíte, tak sa asi snažíte zle. Naozaj pan boh zaplať za Fera, lebo keď on náhodou nie je, tak už tak slabý fanklub (50%ludi tam len stojí a je tam len skrz lacné vstupenky), je úplne nulový
25.1.2020 - 8:28
+1

Patomato

 

na druhej strane ostatný fans su ako v amerike,napchavaju sa piju pivko a čumia do mobilov
25.1.2020 - 9:27
0

Frey77

 

Keď za to zaplatia, ich voľba, klub má z nich peniaze. Ale toto co píšeš, robí aj polovica fanklubu. Nechcel som dlho rozoberať túto tému, ale naozaj je to bieda a to bubnovanie nebolo takéto prvý krát túto sezónu. Ja si vážim co robia, ale niektoré veci proste nie sú dobré a reči že dávajú lístky ešte 17 57.....Poviem ze budeš tam 17 50 najneskôr, alebo si zaplať plnú cenu.
25.1.2020 - 9:50
+5

Kuree

 

s tými lístkami je dobrý nápad, skúsim presadiť. Ale k tvojmu príspevku hore. Trafené husi zagágali. Aj pre vás platí ponuka zobrať si ho do rúk a potom si dojmy porozprávame niekde pri pive.
25.1.2020 - 18:54
0

Frey77

 

Ja mam hudobný hluch, to by si nechcel A na pivo pôjdem rad, je to tu diskusia, nie ze sa ideme neznášať. Ešte raz, veľa vecí robí fanklub super a veľa úplne na prd, o tom je diskusia, aby sa duskutovalo
25.1.2020 - 19:18
0

Kamzík18

 

Kamzíky fantázia, dobrý zápas, dobrá návšteva!!! oddýchnuť,čaká nás veľa cestovania a ťažký trip vonku.. držím palce, chlapci bojovať!!
24.1.2020 - 21:11
0

amentma

 

Tento zapas som nevidel, podla textoveho prenosu tam nastala nejaka psychiatria takze tazko hodnotit. Ked to zoberiem z pohladu 4 zapasoveho tripu, nebolo to najhorsie, bodovali sme v 3 zo 4 zapasov.

Zaujimave budu najblizsie zapasy s KE a NR, na ktorych je deka. Ci sa nahodou nechytia prave na nas.

Chvilu som pozeral na tabulku s takym ocakavanim, ze by sme tu ZC mohli aj vyhrat, ale zase na co sa teraz zbytocne stresovat. Este bude nadstavba a vsetci dobre vieme, ze dolezite veci sa deju az v PO.
24.1.2020 - 21:11
0

voldemort

 

Southorn s Hohmanom vyzerali, ze maju minimalne na nedelu nieco naplanovane a potrebovali si vybavit "volno". A Ceman sa k nim takmer pridal pri odchode do satne.
24.1.2020 - 21:22
+8

amentma

 

Nechcem sa nikoho zastavat, ked prepne tak prepne. Ale asi je to pre tych zamorakov riadny "kulturny sok" co dokazuju rozhodcovia v nasej lige. Nemyslim konkretne tento zapas, ale dlhodobo. Lebo taky Southorn podla bodov a herneho prejavu nie je az taky "turista" co sem prisiel na vylet. Ak ked ho nejaky zakomplexovanec opakovane nasiera z pozicie ja som sudi kto je viac, tak uz mu asi pretiekol pohar
24.1.2020 - 21:31
+9

topska

 

Ale toto za desiatku? Ved on zacal tam hucat do rozhodcu a pritom si nevsimol ze jeho cisty zakrok ani nebol odpiskany ale faul bol inde. Tak ak tam nadaval tak neviem co sa cuduje Lebo rukavice hadzat po rozhodcovi, to je tazke prepnutie, no su to emocie, je to hokej.
24.1.2020 - 21:35
+4

ŠKP

 

Nepochopitelne. Boli v laufe a namiesto toho aby zapas rozhodli tak si ho prehrali. Neudialo sa nic vynimocne co by ich malo tak rozhodit.
24.1.2020 - 21:45
+2

Zdeno z Popradu

 

Mohol by mi prosím niekto poslať link ako je to s tou nadstavbou? Alebo poprípade tu napísať a vysvetliť?
Dík
24.1.2020 - 21:11
+1

topska

 

Prva sestka hra potom medzi sebou doma aj vonku a body ostavaju zo ZČ
24.1.2020 - 21:28
+2

zomi BLOG

 

Potom sa k siestim timom z A skupiny pripoja druzstva z B skupiny na siedmom a osmom mieste a vytvoria PO klasika: 1-8, 2-7,3-6 a 4-5.
24.1.2020 - 22:46
+3

Westlund32

 

Sme najlepši na zemí bb vdaka že mužstve mate kopu narušenych hráčov ,keby sa vedeli kontrolovať tak druhej tretine vyhráte dnešný zápas Marcel na dobré sa oplatí čakať?no som rád nakoniec že si išiel za svojím šťastím inde, každé nahodené naňho zapachal gólom
24.1.2020 - 21:11
+3

Westbeast0

 

Zase neviem ci je namieste nanho kydat, ved chytal prvy zapas tuto sezonu... A ked sa z neho vysmievas, preco ste mu dali len tri goly ked vsetko nahodene smrdelo golom? Ja mu dam cas nech sa rozchyta, jeden zapas este nic neznamena. Robit si posmesky z "vasich" hráčov, ktory sa rozhodnu ist niekde inde... Prepac, ale to je take vase...
24.1.2020 - 21:18
+15

Patomato

 

naši strašne malo strielali na branu,podla mna to bol učel preto boli aj presilovky ake boli.čo sa mi pačilo-ani jednu nadavku som nepočul na cečku a pekne skandovanie aj od tých par bystričanov
24.1.2020 - 21:21
0

Juslan

 

Mal by chytať aj v nedeľu proti Košiciam.
24.1.2020 - 21:26
+3

topska

 

Presne tak, na prvy zapas to nebolo vyslovene zle z jeho strany. Hlavne nohy mal velmi rychle a niektore zakroky betonmi boli vystavne.
24.1.2020 - 21:29
0

bohin85

 

Este nieje po sezone..aby ti sa ti marcel po nej neprisiel vysmiat do tvare
24.1.2020 - 22:13
+1

Prostars

 

naco pises taketo kraviny prosim ta,vies velmi dobre ze Marcel sa nikomu do tvare vysmievat nebude naa zaklade toho ze niekto nieco napisal na HP.
24.1.2020 - 22:20
+8

bohin85

 

To povedz panovi vyssie nadomnou...ja sol len reagoval na jeho prispevok...
24.1.2020 - 23:30
0

Prostars

 

reagoval,ale takto ako 5 rocny chlapec?
24.1.2020 - 23:47
+1

peterpm

 

Dôlezite 3 body pred zapasmi vonku.K vitazstvu nam pomohol aj super, ktory potom ako otocil stav a hra bola viac v jeho rezii vysiel z konceptu zbytocnou nedisciplinovastou a vyluceniami.Tie nase presilovky to bola vsak hroza, troska nam mohol aj nerozchytany superov brankar.Potrebujeme min. jedneho kvalitneho centra,Preisinger zachvilu bude suci na 5.patku a Jacobs ten ma tiez daleko od kvalitneho centra a ani celkovo nic moc.

24.1.2020 - 21:12
+1

hefky

 

Jacobs hral dobre dnes aj keď sa mi zdá ze všetko tak spomalené robí.
24.1.2020 - 21:25
0

Rapkáčik43

 

Ta jeho prihrávka počas powerplay Bystrice naslepo z rohu rovno pred bránku bola na facku, jedno šťastie že tam nebol nikto z BB.
24.1.2020 - 21:31
+1

topska

 

Dnes hral super podla mna, mal ovela ovela horsie zapasy.
24.1.2020 - 21:35
+1

NightPP

 

Tak tak dnes Jacobs výborne a aj dosť vhadzovaní povyhrával.
24.1.2020 - 22:13
+2

jozino

 

na centri mu to ide ovela lepsie ako na kridle.
24.1.2020 - 22:22
+3

topska

 

Tak nic moc ale ani katastrofa na to ze sme hrali proti BB kde nam to dlhodobo nejde na vhadzovania - 7 zo 17.
24.1.2020 - 22:25
0

NightPP

 

No neviem mne sa teda zdalo že ich vyhral viac... Nehádam sa
24.1.2020 - 22:31
0

houyhnhnm

 

Dajte nam supera! Farma Slovana znova ligla, na nich to jednoducho vieme.
24.1.2020 - 21:13
+5

voldemort

 

vazne? pozri si vysledky poslednych domacich zapasov s BB ...
24.1.2020 - 21:19
+9

braniiislav

 

Dnes bolo mierne nepríjemné ako ľudi bez lístkov museli vyhadzovať ti, co prišli neskôr na svoje miesta.Zw to nie je trápne tým bezlistkovym, ktorí sa neviem ako dostanú dnu a potom (keď je plno) musia sa presúvať vždy keď ich niekto vyhodí.
Kompetentní - keď je veľa ľudí, tak tí zadarmisti jednoducho NEMÔŽU byť vpusteni. A ak hej, tak im vytvoriť nejaké miesta hanby alebo čo,kde by sa zdruzili.
A SBS ich nemá púšťať do sektorov bez lístkov.
24.1.2020 - 21:20
+8

jozino

 

Minule som to pisal. Iba ocna kontrola na vstupe do sektoru ci ma ivak listok a ci ide do svojho sektora. A takmer ma ukamenovali. A potom ze treba viac divakov a bude viac penazi na hracov. Ja by som povedal ze treba viac PLATIACICH divakov.
24.1.2020 - 22:04
+3

topska

 

Taki sa nemaju co dnu dostat, nie ze kvoli nim diskriminovat ostatnych. Nikde nefunguje kontrola listkov na stadione, ak to zvladaju inde musi to ist aj u nas. Lebo potom by museli vyriesit aj tych co maju zadarmo legitimne. A ti nemaju svoje miesta vzdy urcene. A naozaj si nemyslim ze je dobre aby ma nepustili sadnut ku kamosom ked je vedla nich volno.
24.1.2020 - 22:11
+3

cipulis

 

Ale ti co stoja pred vchodmi do sektoru by mali byť vypratani bud na svoje miesto alebo von zo štadióna
24.1.2020 - 23:48
+4

topska

 

Suhlasim ale u nas to nemaju zakazane
24.1.2020 - 23:58
+1

cipulis

 

Niekedy sa mohlo ísť na tribúnu iba počas prerusenia a teraz zrazu si tam môžu stať koľko chcú?
25.1.2020 - 0:09
0

topska

 

Ak by to bolo na mne tak povolim len cez hru tam stat ludom co chcu si ist sadnut ale za chrbtom sbskara aby videli na lad resp. na obrazovku. On nech urci kde nezavadzaju a kde ano. A ak tam stoji aj po preruseni hry tak mu skontrolovat listok a poslat ho na prislusne miesto. Urcite nie tam stat stale. Su naozaj miesta kde zavadzaju.
25.1.2020 - 6:44
0

dubacikmd

 

Ja som ti to písal presne minule. Ale.. Dnes to bolo o poznanie lepšie na našej tribúne
25.1.2020 - 7:18
+1

topska

 

Super som rad ze tam sa to pohlo. Ci uz vdaka nasej komunikacii a naslednemu rieseniu problemu alebo nie tak to uz je hadam jedno
25.1.2020 - 9:00
0

topska

 

Cipulis pise o hornom vchode C
25.1.2020 - 9:00
0

jozino

 

mna rovnako vytacaju ti, co KAZDU tretinu minuty pred koncom sa zo stredu tribuny drbe von a 2 minuty po zacati tretiny sa pcha nazad s plnymi rukami napojov a za nim dalsi s nachos a hotdogami. Ked mu na to nestaci prestavka, tak nech to zje vonku a pride az na dalsiu tretinu ked uz zomiera od hladu a smadu. Kvoli jednemu arogantnemu sebcovi sa musi postavit 15-20 ludi. A ked ma raz niekto pri tom pchani sa obleje varenym vinom, tak ja mu ten zvysok nalejem za golier.
25.1.2020 - 10:38
+2

topska

 

Tak toto sa mi zda uz prehnane kazdy ma pravo si doniest jedlo a pitie na tribunu. Ti ludia za to nemozu ani nahodou. Ani sekundu pocas prestavky nevidis ani jeden bufet bez ludi v rade, to znamena ze ten divak nijako nepochybil len jednoducho tie prevadzky nestacia. Toto sa deje v celom svete predsa ze ludia aj pocas tretiny pridu s niecim lebo su rady a nejedia to predsa na chodbe. Zase tu netahajme nieco co nenapadne (ak nie je zakaz) nikoho na inych sportoviskach.
25.1.2020 - 10:44
+1

gta98

 

Potom je otazka, naco na ten hokej chodia? To fakt sa tam musia chodit nazrat a napit akoby tyzden nejedli? Sak dam si pivko a dost. Ja viem, ze keby si tak kazdy povedal ako ja, tak bufety skrachuju, ale ked vidim tych co kazdu tretinu plno zradla, mam dost.. som si prisiel pozriet hokej a nie napchavat sa.
25.1.2020 - 11:05
+1

topska

 

No dobre necham tuto temu lebo tu mame ale ze diametralne odlisne nazory. Ak sa my chceme priblizit navstevam bohatsich klubov tak taketo problemy by nas ani len nemali napadnut nie to este nieco take riesit. Prave ze by mali mat vsetci nieco v ruke lebo to tym padom znamena ze to podujatie zaujme aj niecim inym ako hokejom (nadnesene napisane). Toto nam ludia vadit nemoze...Ja chapem to o prichode neskor, to beriem. Mne sa stane tiez kvoli hokejke ale malokedy (a nikomu nevadim ked si idem sadnut). Ale toto pred koncom tretiny a hlavne ze zeru vela a piju? Nechapem Tento tvoj koment gta tak to je perla pre mna riadna ale mas na to pravo.
25.1.2020 - 11:12
+3

jozino

 

ja som to myslel presne ako pise duhac a gta nizsie, ze ti isti, ktori odidu skor sa aj neskor vracaju. Ze si kupia jedlo a napoje mi nevadi, naopak ak si kupia v bufete na A-cku, prispeli klubu a to ma len tesi. Nech si vezme aj tie napoje na tribunu. ALE nech ide ako clovek s napojmi ked su ludia este na chodbe a nie pocas zapasu uz. Ja si tiez pravidelne kupim nejaky napoj. NIKDY neodchadzam ani sekundu skor, stihnem si kupit napoj, aspon polku si z neho vypit a druhu polku si beriem na tribunu ked sa ozve siren signalizujuca 3 minuty do zaciatku tretiny. A ked to stihnem ja, nepovedz mi, ze taky, co odisiel 2 minuty skor z treiny to za prestavku nesihne.
25.1.2020 - 11:18
+1

topska

 

Ak je to pravidelne a neriesi objednavky pre kamosov tak to ok nie je
25.1.2020 - 11:26
0

duhac

 

Ale problem je v tom, ze ked odchadza 2 minuty pred koncom tretiny, preco prichadza az dve minuty po zaciatku dalsej tretiny? Neexistuje aby mu nestacilo cca 25 minut na to aby vypil pivo ci cosi zjedol.
25.1.2020 - 11:05
+1

gta98

 

A ked je ozaj plny stadion tak odbehuju uz ked je menej ako 5 minut do konca tretiny a prichadzaju aj 5 minut po zaciatku.. tak ide na hokej a polovicu tretin stravi v bufete..
25.1.2020 - 11:10
+1

topska

 

Ja chodim 3 minuty dopredu tak ako to robi x ludi lebo objedna ostatnym v partii aby tam nemuseli ist vsetci a mohli pozerat na zapas. To je podla mna rozumne.
25.1.2020 - 11:14
0

jozino

 

a vracas sa tiez neskor ked ides vopred?
25.1.2020 - 11:27
0

topska

 

Stane sa ked je vela ludi kedze chodime do hokejky ale my sedime tak ze to nikomu nevadi. Urcite nie vsak pravidelne. Ale pisem ak sa to stava pravidelne tak niekde je chyba (a ak sedi tak ze to kadzy zapas prekaza). Ale to su fakt minimalne problemy podla mna.
25.1.2020 - 11:30
0

jozino

 

Ti, co chodia na hokej pravidelne to nerobia, resp som si nikoho tak nevsimol. Ale vcera som si napriklad vsimol jedneho (okoloiduci, na nasej tribune som ho doteraz neevidoval), ktory prisiel asi 5 minut neskor, postavil sa rovno na schody, tym blokoval vyhlad asi 3 radom a zacal sa obzerat kde to vlastne ma miesto, potom sa rypal do pol tribuny a kazdu tretinu 2 minuty skor odisiel a 2 neskor sa vracal. Sedel na A2, tak mi prosim, netvrd ze ked odide 2 minuty skor tak nestihne za 2+18 minut si kupit 3 piva a 2 nachos co niesol aj s kamaratom. Ja som si zaplatil vstup tiez, nielen on. Ja chcem pozerat na hokej, nie na niekoho chrbat. On sa pcha, obmedzi 20 ludi a pohodlne sa usadi, jeho neobmedzi uz nikto.
25.1.2020 - 11:45
+1

topska

 

Chapem, to su ludia co nechodia pravidelne. To sa asi neda nejako vyriesit. Tam ma zasiahnut usporiadatelska sluzba tak ako tomu je na inych zimakoch.
25.1.2020 - 12:00
0

jozino

 

aspon som si zahundral a Ty si mi posluzil ako hromozvod
25.1.2020 - 14:04
+1

topska

 

A myslim ze ked si utvoris usta a nie je to nejaky primitiv tak to pochopi inak to stracame cas
25.1.2020 - 11:30
0

Frey77

 

Ľudia majú naozaj problémy Mňa by ani nenapadlo toto napísať Chlapi, zere sa všade vo svete preboha, toto co je u nás, to je slabý odvar, verte mi.Ja naopak tvrdím, aby všetky tie bufety vzal klub, to by mal do roka zaplatených min 2 top hráčov! A ze niekto ide 2min dopredu sa postaviť do rady Preboha veď to je každého vec! Mi bude treba sikat, ta budem sedieť kým sa zostim, aby náhodou niekto nebol nahnevaný že sa musí postaviť Ľudia, neblaznime
25.1.2020 - 11:33
+2

cipulis

 

Toto je neskutočne smiesne co tu začal Jožo riešiť, keď si sám ano stihas si kúpiť pivo a prísť na tretinu ale keď ste partia tak kecate bavite sa a somozrejme čas uteká tak sa stane ze prídeš v 3 minúte.
25.1.2020 - 13:55
0

jozino

 

Tiez sa vykecavam na 3bune s partiou, na to je ta sirena Ok, nejdem dalej riesit, budeme si len s vedla sediacim kolegom dalej hundrat popod nos. Inak vcera jedneho pana (trosku silnejsi) to uz prestalo bavit a uplne ignoroval tych oneskorencov a neuhol sa im ani o 1cm, mali co robit aby nozky povykrucali a presli
25.1.2020 - 14:07
0

ten čo nevie

 

nechodili ludia hundralo sa chodia zasa sa hundre boha uz prestante
25.1.2020 - 14:24
0

jozino

 

uz som ticho
25.1.2020 - 14:31
+1

MANO

 

ber to tak, ze je to dan zato aby sme mali vyssie navstevy. Vyssie navstevy a my skalny sa dockame kvalitnejsich hracov a najlepsich odchovancov Ja to kludne prezijem ak to bude toto znamenat
25.1.2020 - 15:20
0

ten čo nevie

 

pravdu mas zajtra sa tu uz bude staznost ze su rady na hajzloch boze ved sa uz ukludnite na vsetko sa len stazujete ludia
25.1.2020 - 11:40
+2

duhac

 

Sak ale musime sa na nieco stazovat, ked sa neda stazovat na vysledky a na navstevnost. Nasli sme si nieco nove.
25.1.2020 - 15:08
+2

hefky

 

Ku všetkej úcte si dnes Hickmot zaslúžil dostať po papuli tak išiel po Brejcakovi
24.1.2020 - 21:26
0

Wilder

 

Southy dnes si to pekne doje..babral
24.1.2020 - 21:26
+2

sumobb

 

CO to tu pisete,vy ste si nevsimli preco to vzniklo?Vymysleny faul na Ihnacaka,prato to hraci nezvladli,bolo az prilis okate vylucenie.Tí hraci sa rozculili opravnene.Ak budu hrat kamzici do konca sezony 5 na 3-troch tak budu urcite majstri.Bavme sa hokejom.
24.1.2020 - 21:34
+13

topska

 

Z tribuny to bolo krasne hakovanie. Ci zo zaznamu to vyzeralo inak?
24.1.2020 - 21:37
+11

topska

 

A prosim ta, dufam ze tuto diskusiu nechas kludnu lebo uz rped zapasom si mal velmi silacke reci. Tieto dva fanusikovske tabory tu nepotrebuju zo ziadnej strany ziadne hrotenie
24.1.2020 - 21:38
+4

gta98

 

Ale aj keby. Takto sa to nerieši ako Southorn, Vandas dal minule dobrý príklad, ako sa tam škeril na trestnej, ked začalo rozhodcovi šibať. Aj tak si nepomožeš, ked budeš po nom vykrikovať, len to uškodí tímu.. Keby mu Southorn aspoň poriadne naloží, to by bolo iné, ale takto nevyriešil nič ani pre seba ani pre tím.
24.1.2020 - 21:41
+6

Patomato

 

aj dnes robil grimasy
24.1.2020 - 21:42
+1

Chamois13c

 

sumo: už pred zapasom si bol velky macher a podpichovač a po zapase evidentne nezvladaš prehru ...faul ihnačaka bol uplne jasny a keby rozhodca piskne čokolvek suthorn je profesional ktory hra nasu ligu 2 sezony a ma sa vediet ako profik spravat a nie ako uplakane decko ze sa hodi o zem ... takže toto bol jeho skrat a zaslužena panenka ...zapas sa v tomto momente ale nerozhodol ...naši zahrali dobru 3.tretinu a vas na konci do ničoho nepustili ..upllne zbytočne riešiť rozhodcov bol to skrat vašich hračov ! sjo..rozhodcovia myslím si že podali jeden zo svojich lepšich vykonov paradoxne štefik rozhodne
24.1.2020 - 21:45
+12

Westbeast0

 

Presne vtedy sa zapas rozhodol, to tu tvrdia aj viaceri od vas... Valabik (alebo Konecny?) by pouzil to svoje oblubene "momentum" zapasu...
24.1.2020 - 21:58
+5

Chamois13c

 

jasne zabrzdilo vas to ubralo vam to sily ale stale to bolo po 2.tretine 2:2 mali ste moznost zapas vyhrat
24.1.2020 - 22:00
0

jozino

 

uz nemali sily. Southorn bol out, Hrnka tiez a zvysni lietali po lade celu druhu tretinu v oslabeniach a ocividne boli nervozni
24.1.2020 - 22:24
+3

stan-PP

 

No neviem ci vymysleny. Vymyslene skor bolo to branenie Kozaka na Lampera co kompenzovali potom..taketo fauly ako Cardwellov este v 1 alebo Ihnacakov sa proste dnes citlivo piskaju.. ostatok jasne vase fauly tam neni o com to boli vystavne fauly..sami ste si to prehrali lebo jak ste zapli v 2 tretine to bola velmi silna Bystrica..a ta situacia nemala so Southornom nic spolocne a aby tam plieskal o mantinel a potom hadzal rukavice hokejku po rozhodcovi to je normalna reakcia?? 40 trestnych minut wow na konci dalsi Hohmann co vyfasoval zbytocny trest ale ten bol cely zapas nejaky podrazdeny jak keby slabo spal alebo sa nenajedol alebo co
24.1.2020 - 21:47
+2

Zdeno z Popradu

 

Praskli vám tie vaše baranie parohy?
24.1.2020 - 22:04
+4

topska

 

On je jediny kto tu podrypuje alebo sa takto vyjadroval pred zapasom, netreba podla mna kvoli nemu tu vyvolavat vasne, on ma svojske vyjadrovanie ale nemyslim ze nejako extra zle.
24.1.2020 - 22:12
+11

Dracik_18

 

Na Bystricu voľnejšie
24.1.2020 - 22:19
+2

VladoBB

 

sumobb: 100%, presne tak som to videl aj ja. Bolo to nepochopiteľné zo strany rozhodcov.
Cemanove vyjadrenie hovorí za všetko: HANBA!
25.1.2020 - 6:51
+1

topska

 

Co konkretne bolo nepochopitelne? Aby sme sa rozumeli.
25.1.2020 - 7:09
0

VladoBB

 

topska,
nič proti Popradu nemám, len mám (a nielen ja) odpozorované, že Štefík a Stano majú dlhodobo BB a obzvlášt Southorna v zuboch. Neviem čo je za tým, ale
akonáhle vidia sebemenší náznak protestov od Southorna - letí DKZ...
Nejdem to tu rozpisovať, ale Ceman to už tiež nevydržal, oprávnene...

...a chlapci popradskí, ešte raz zdôrazňujem, nijako tým nespochybňujem vaše víťazstvo.

topska, musí v tom niečo byť!?, nedáva to predsa logiku, BB predsa v tom čase vyhrávala!? Takýto výbuch pri obyčajnom faule nedáva zmysel...

Jednoducho: arogantnosť týchto dvoch rozhodcov, neochota odkomunikovať, ukľudniť situáciu s dotknutým hráčom, či trénerom, atď., atď.

Uvidíme čo bude, a ako bude so Štefíkom a Stanom, ak BB podá protest, o čom nepochybujem.



25.1.2020 - 8:09
+12

topska

 

Pockat ale Southorn nebol vyluceny. On dostal normalne desiatku za protesty. Tu letelo DKZ az ked zacal mlatit do mantinelu a nechcel opustit lad (to su uz dva dvovody na dalsie vyssie tresty) plus hadzanie vystroje na ladovu plochu. Cize to DKZ dostal po tej desiatke opravnene nie? O nej sa mozeme bavit ale to neviem posudit. Videl som ho protestovat, ci to bolo za hranicou alebo nie to urci disciplinarka.
25.1.2020 - 8:59
+3

JuloBB

 

Pozri si vyjadrenie Valábika po 2.tretine BB-KE (stv2) a ešte raz si prejdi túto diskusiu a diskusiu k zápasu BB-KE. Určite súvislosti pochopíš aj ty.
Niektoré veci sa proste nedajú zverejniť lebo sa odohrali len medzi 4 očami!

Prepáč ale považujem ťa za hokeju oddaného týpka s trochu naivným chápaním zložitých situácií.

Keď si prečítaš aj pozápasovú diskusiu BB-KE musí ti byť jasné prečo píšem o prospechu Slovana a aj to že Poprad bol v tomto prípade len nástrojom.

Želám ti veľa príjemnejších zážitkov z hokeja.
27.1.2020 - 13:35
+1

topska

 

Ved ale stale piseme o tom istom Ja suhlasim s tym ze rozhodca to mohol nejako vyprovokovat Ale tak sa spravat nemoze ani hrac, to uz vobec. Ved to hadam chape aj on. Ale to su emocie...
27.1.2020 - 13:54
0

dejvidBB

 

Stano ma komplex z toho ze u nas len hodi uvodne buly a je zasypany nadávkami z pod strechy od mladeho. Je to tak dlhodobo a aj dlhodobo si vychutnava zapasy kde nam piska.
25.1.2020 - 9:18
+4

VladoBB

 

dejvid,
áno, ale celá tá vzájomná nevraživosť začala dávno, vďaka mizernej úrovni rozhodovania tých dvoch...
...ale, kedže tu nikto o moc lepší nie je, tak musím toto trpieť...

25.1.2020 - 9:44
+4

Soumi171

 

VladoBB: Stefik je kapitola sama o sebe. Keby si videl, co robil na zapase so Zvolenom, tiekli by ti slzy. On je podla mna masochysta , jemu robi radost, ked ludia na neho piskaju, nadavaju a cim vacsi piskot, tym viac sa snazi ist proti teamu, ktory citi nejaku krivdu. Preto aj podla mna, taky rozhodca jednochu do najvyssej sutaze N E P A T R I!
25.1.2020 - 10:16
+1

jozino

 

a Ty myslim ze nikto okrem Southorna este nedostal desiatku za protesty? A kolkrat lieta po lade vystroj. Myslis ze nasi hraci napriklad s Koncom maju med lizat? Myslis ze Konc sa s nasimi debatuje? Ani slovo s nasim hracom nikdy. Len Vy ste si zvykli, ze pomaly kazdy ofsajd a faul musi byt vysvetleny takmer kazdemu hracovi a aj maserovi timu, ak nie, tak jeden trieska po plexi, Ceman skace po striedacke ako opica, hned stoji v otvorenych dvierkach.
Takze chlapci bystricki, trosku sa zacnite chovat ako zvysok ligy a vasi hraci nech vynechaju kusok tu ich bohorovnost a fanusikovia, naucte sa aj prehravat so ctou a nie tu teraz fnukat.
Southorn vybuchol a hotovo. Ci co ste cakali, ze ked zacne trieskat po plexi a hadzat vystroj, ze rozhodca mu pride vysvetlit, pripadne zrusit trest? Aj v Mongoslku musi byt kazdemu jasne ze za toto je osobny trest.
25.1.2020 - 10:52
+6

VladoBB

 

jozino,
ja sa nestarám ako sa tu chlapci bystrickí chovajú, ja vyjadrujem súhlas s názorom sumoBB, to snáď môžem? ČI?
25.1.2020 - 11:03
+1

jozino

 

ja tiez vyjdarujem svoj nazor
25.1.2020 - 11:19
+1

kolombo

 

Akurát si urazil koho sa len dalo.
25.1.2020 - 16:59
0

jozino

 

Koho? Southorna ci Cemana?
25.1.2020 - 17:44
0

kolombo

 

Hlavne Cemana, celý tím BB a aj nás fanúšikov BB. Bystričania nie sú bohorovní, ani ľudia ani hráči, no máme istú hrdosť, ktorá sa viaže k mestu a jeho histórii. A ak sa niekomu niečo nepáči tak to má asi dať najavo, či? To že to bolo expresívne zo strany Southorna už bolo na našu škodu ale stalo sa. A Ceman je tiež akčnejší v zápasoch, v ktorých o niečo ide. To že je akčný, tak to je preto že, potrebuje mať veci odkomunikované a jasné a keď ho ignorujú tak je z toho nervózny. Aj u neho pracujú emócie ale dôležité je, že nepracujú proti vlastnému tímu. Včera však už bol zjavne neskutočne frustrovaný keďže to povedal aj na tlačovke. Prvý krát za vyše 110 zápasov naznačil že pre neho tá prehra nebola len o hokeji ale aj rozhodcoch!
25.1.2020 - 19:09
+2

jozino

 

Ceman saskuje kazdy zapas. A ci sa hrac citi poskodeny alebo nie, rozhodca NEMA povinnost to s nim diskutovat. na to je kapitan (aj to za predpokladu ze sa chova normalne), taktiez nemusi debatovat s trenerom. Rozhodca moze trenerovi odkazat po kapitanovi svoje rozhodnutie. nic viac nemusi, len vy ste si tu na to zvykli ako na samozrejmost, ze vo vasom pripade musi pomaly aj upratovacke rozhodca vysvetlovat. Jednoducho vylucil a koniec. Ked protestuje hrac nemiestne, dostane osobny trest. Stale tazke pochopit?
25.1.2020 - 20:41
0

Westbeast0

 

Ty pozeras vsetky nade zapasy ked tvrdis, ze saskuje kazdy zapas? To ze k jeho mimike patri usklebok, to znamena ze saskuje? Jancuska, Paukovcek robia na lavicke potom co? Pozri si niektore zamorske sutaze a tam uvidis co to znamena ked trener "saskuje"... Ja to este raz napisem, takyto vybuch emocii ci uz v zapase alebo na tlacovke predviedol prvy krat, a ak tvrdis ze saskuje kazdy zapas, tak proste klames...
25.1.2020 - 21:03
+1

jozino

 

s Tebou sa hadan nebudem, doteraz sme si celkom rozumeli Jasne ze vsetky vase zapasy nesledujem, ale v zapasoch v PP urcite poskakuje stale. A zas az na to vylucenie Southorna sa v zapase nic take vynimocne nestalo ze by mal takto vybuchnut. A uznaj ze keby toto Southornovi preslo bez trestu, to uz by len bola fraska. To ze povedal ze Vas hrac krvacal pri prvom gole totalna somarina. Iba ak mu dusicka zakrvacala. Pozri video https://www.youtube.com/watch?v=9OciwJBg1dQ cas priblizne 0:07 je zadna kamera a vidno vsetkych hracov BB ze korculuju. Takze evidentne klamal. Pri druhom ste boli v rohu hakovani? Pozri cas 0:31, kde videl hakovanie? Zase klamstvo, jedine ze na tablete pozeral nejaky iny zapas. Takze suhlasim s nim, ze vcera bola obrovska hanba, ale jedine jeho tlacovka.
25.1.2020 - 21:36
0

kolombo

 

Ceman nešaškuje a už vôbec nie každý zápas. Zato že si ho videl v dvoch-troch zápasoch kde prejavil emócie a to neznamená že je taký stále. Napríklad V nedávnom zápase v Michalovciach neprejavil skoro žiadne emócie po celý zápas. A rozhodcovia chodia trénerom vysvetľovať veci dosť často ak si si nevšimol a nie len u nás. Ono je to celkom normálne aby tímy vedeli na čom sú a IM sa nevymkol zápas spod kontroly. Stále tažké pochopiť že to nie je nič výnimočné naopak aj žiadané?
25.1.2020 - 21:17
0

topska

 

Mne sa to napriklad na treneroch paci (ak je to normalna debata) a som rad ze aj v PP sa taki najdu pri mladezi alebo minimalne maju na to nabeh
25.1.2020 - 21:33
+1

topska

 

Jozino na druhej strane take vystupovanie je uplne bezne v zamori. Kazdy a jeden trener ktory trenoval dlhsie mladez v miestnych juniorkach tak toto robi a robit bude aj v Europe. Pre nich to je normalne (napriklad aj pre Rusko). Ceman je v tomto este svatec. Tam su ine trenerske elity ktore maju celosvetovu povest a su brane uz pomaly za legendy a spravaju sa horsie. Ceman sice netrenoval juniorky CHL ale je jasne aku trenersku skolu ma. Ak je to bez nadavok tak to je pre nich normalne ale my na to nie sme zvyknuti. Ja si pamatam aj slovenskych burlivakov na striedackach a to bolo len saskovanie spolu s nadavkami
25.1.2020 - 21:32
+2

Westbeast0

 

Dakujem...
25.1.2020 - 22:09
0

JuloBB

 

Stano splnil svoju proslovanistickú misiu, jeho konanie sa po návrate Slovanu už nedá prehliadať.

V Poprade sa vytešujú z našich vylúčení viac ako z 3-roch bodov no prejde ich to keď sa im niečo podobné stane napríklad v PO.
25.1.2020 - 7:26
+7

topska

 

Ver tomu ze by sme radsej vyhrali bez tych vyluceni lebo tie mozu mat naopak aj negativny vplyv na nasu psychiku kedze sme ich hrali katastrofalne. Zapas by bez toho bol krajsi, kvalitnejsi, tak ako to byva v drvivej vacsine nasich vzajomnych duelov. Take spravanie ako predviedli vasi dvaja hraci ktori dostali osobne tresty v nasej lige vidiet nechcem a je jedno ci to spravi nas super alebo niekto iny. Najviac ma tesi nasa hra v 5 na 5, potom kvalitny zapas bez tych excesov a asi az potom 3 body. A tak to je mimo play off alebo existencnych zapasov vdaka bohu medzi nami pravidelne.
25.1.2020 - 7:32
+3

JuloBB

 

Ja to správanie neobhajujem, v konečnom dôsledku sme na to doplatili ale konflikt Stano / Southorn nezačal v tomto kole a Stano to bezcharakterne využil na eliminovanie nášho najproduktívnejšieho hráča.

Do pozornosti nie len tebe dávam že na základe vašich diskusných príspevkov je v Poprade pravdepodobnosť blížiaca sa k istote že do hľadiska dlhodobo púšťate aj fanúšikov ktorí "platia do zvončeka" t.j. bez daňového dokladu!
25.1.2020 - 8:11
+4

topska

 

Komu platia to zvonceka? Ti co su tam zadarmo niekomu platia a si tam na cierno? Je sranda ze to vies ty ale my sme este neprisli na to napriklad ani klub ze sa to deje a v akej forme
To uz ja neviem ake maju problemy. Co konkretne v tomto pripade zle vyriesil Stano? Myslis ze ta desiatka nebola na mieste?
25.1.2020 - 8:57
0

hefky

 

Ty co chodia zadarmo neplatia vôbec takže daňový doklad nemajú začo dostať
25.1.2020 - 9:11
0

Patomato

 

neboj mi dobre pozname ten problem z rozhodcami,a to nemali v laske arneho,takže vždy ked dostal 10tku vyrazne ovplyvnoval priebeh zapasu.A boli zapasy kde ho vylučili aj v uvode zapasu ale nikdy nerozhadzoval vystroj po zimaku.
Mne sa nepači že zatoto davaju 5+ dkz,ano je to zrejme v pravidlach v iihf ale tam zrejme nepredpokladaju že existuju taký rozhodcovia ako na svk.
Skor by si mali rozhodcovia pozrieť ten hokej zo zaznamu a zamerať sa nato kolkokrat dostali hrači pp rukami priamo uder do hlavy.BB tak hra dlhodobo a bez povšimnutia a včera ani jeden takýto zakrok potrestaný nebol
25.1.2020 - 9:38
+2

jozino

 

toto uz oni vidiet nechcu, ani to ze v prvej tretine aspon 4x zle striedali a nic sa neodpiskalo. Ani to, ze Ceman mohol ist na tribunu kedykolvek za vystupy na striedacke. Hlavna chyba je to, ze Southorn dostal osobny trest za hadzanie vystroje po rozhodcovi
25.1.2020 - 10:56
0

kolombo

 

Gratulujem Popradu k výhre. Zápas som síce nevidel ale podľa prepisu či prenosu v rádiu neviem čo si mám o zápase myslieť. Z pohľadu BB to bolo nejaké zvláštne. Neviem čo sa tam dialo, že Southorn tam tak zareagoval, či chcel spraviť šou alebo čo.
24.1.2020 - 21:36
0

Chamois13c

 

Gratulujem kamzíci o5 krásne vitazstvo nad vybornym superom až na tu slabu 5 minutovku v 2 tretine si myslim že je vyhra uplne zaslužena 2 tretiny sme boli lepši , presilovky ale treba vylepšiť najviac mi vadilo ako Jacobs prehral skoro všetky presilovkove buly to je potom problem...Dalhuisen si dal dneska pekny narodeninovy darček 2g , vyborny sebavedomy obranca aj tu prazdnu branu trafil bez rozpakov to bola super vymena (aj ked ťavu mame radi) čaka nas tazky 3zapas vonku bolo by fajn ziskat nejake body hrame teraz v dobre pohode , dakujem za pekny večer
24.1.2020 - 21:38
0

sumobb

 

Chamois ja som uplne v pohode,ked sa tolki hraci nad tym faulom pozastavili tak to nebolo v poriadku.Ved to podpichovanie je len Hec,ja to beriem ako sport nie machrovanie.Myslim si ze rozhodcovia by nemali piskat cokolvek,potom to vyznie vselijako.Hraci su taki isti ludia ako ostatni a tiez ocakavaju spravodlivost.Myslim si ze tvoj pohlad je zaujaty,ale znovu pisem,Gratulujem kamzikom.
24.1.2020 - 22:08
0

topska

 

Ale fakt to bol vymysleny faul? ukazovali zaznamy?
24.1.2020 - 22:13
0

Chamois13c

 

jj aspon ze ty si nezaujaty a davaš tejto diskusii rovnovahu braško uplne legitimny faul ihnačaka pozri si to aj 100 x zajtra ked budeš v klude a dakujeme celkom nam to teraz ide
24.1.2020 - 22:34
+3

Westbeast0

 

Dan Ceman: "Je to škoda a hanba! Myslím, mám teraz veľa myšlienok v hlave, ktoré nemôžem povedať. Veľkým faktorom pri našej prehre boli početné vylúčenia a z nich plynúce oslabenia. Na druhú stranu, je veľmi ťažké uhrať zápas, nad ktorým stratíte kontrolu. Náš hráč krvácal pri prvom góle domácich. Pri druhom sme boli v rohu hákovaní. Hral sa ale vynikajúci zápas pre divákov. Je hanbou ako sa v niektorých zápasoch rozhoduje, ale nedalo sa proti tomu hrať. Je to hanba pre celú ligu." Nemozu nasich hracov rozhodit 1,2 neodpiskane fauly, toto urcite obhajovat nebudem... Chyby sa stanu a keby ma takto reagovat každý kto sa citi trochu ukrivdeny, ako by to vyzeralo? Trenera Cemana som takto rozcerteneho este nevidel, urcite to z odstupom casu bude vnimat inac.
24.1.2020 - 21:43
+5

hefky

 

Vôbec nepadol gól keď krvacal je dosť mimo keď toto tvrdi
24.1.2020 - 22:00
+4

Bizzaremifo

 

Chalani Bystrickí, po tých darovanych presilovkách som si myslel, že nás tá neschopnosť v nich dobehne, ale vasi hráči akokeby nechceli vyhrať, resp. nesli za víťazstvom .. bol to veľmi zvláštny zápas, s vami je to vždy fyzicky rýchly hokej plný emócií...dnes nič z toho neplatilo .. pozitívom sú tri body a velkym varovným prstom smerom do play off sú katastrofálne presilovky .. pome haka
24.1.2020 - 21:55
+2

MANO

 

Po tych vyjadreniach Cemana sa necudujem ,ze to dnes barani nezvladli v hlavach
24.1.2020 - 21:56
+4

topska

 

To su emocie. Bohuzial si nemohol pozriet zaznam pred tlacovkou ako niekedy na huste
24.1.2020 - 21:58
0

Westbeast0

 

On taky vobec nie je, toto je jeho vôbec prvy takyto "ulet"... On je absolutne pohodovy chlap, aj ked to tak viackrat nevyzera... Vyssie som pisal, ze odstupom casu ho tato tlacovka bude mrziet.
24.1.2020 - 22:02
0

Bizzaremifo

 

Dnes naozaj celý zápas na tej striedačke zbytočne saskoval, aj pri veciach, ktoré boli úplne jasné ..aj on má podiel viny na tom, ze nedokázal ukľudniť niektorých hráčov, skôr naopak ešte sa k nim pridal ...
24.1.2020 - 22:09
+4

Prostars

 

je dobre vediet,ako nadherne dokazu byt labilní. a je zaujimave,ze trener a hraci BB videli len akoze neodpiskane fauly na nich,pritom bolo ich dost aj na nas.
24.1.2020 - 22:10
+5

axxel

 

Ten Ceman je celkovo taky nervacik ... Poskakuje tam niekedy jak zmyslou zbaveny
24.1.2020 - 22:00
+3

jozino

 

V prvom rade : gatulacia PP hracom, nasadenie, snaha, vyhra. Jedna parada. Ako sa uz viackrat spomina, 1. tretin paradny hokej z oboch stran, my sme mali prevahu. Prestavka nas ocivide uspala a BB nas do spominaneho vylucenia Southorna nepustila ani z pasma, bola to hra macky s mysou, po gole na 1:2 som uz cakal ze to bude pruser.
K vyluceniam: objektivne, vsetky boli opravnene (iba v pripade Kozaka som mal pocit ze islo o totalne kompenzovanie). Tych vyluceni mohlo byt aj viac, hlavne v prvej tretine mala BB parkrat donebavolajuce zle striedania, priamo ked nas hrac prechadzal s pukom okolo BB striedacky, bolo BB hracov na lade aspon 8. A je fakt, ze tie vsetky oslabenia BB stali vela sil a hlavne preto v zavere uz sme ich ustrazili. Ale skutocne nemam pocit, zeby BB sa mala citit ukrivdena rozhodcami, hraci sa nechali strhnut zlym smerom po vybuchu Southorna, dostal aj trest v hre tusim, takze ho caka disciplinarka, Hohman moze byt rad ze na konci dostal iba 10 ked ho rozhodcovia museli vytlacit z ladu a stale do nich pindal. Btw. druhy vybuch, ktory doteraz sa neriesil bol Cemanov, parkrat na lavicke vyskakoval z koze, pri vyluceniach nekonecne debaty s rozhodcami, keby dostala BB trest na zdrziavanie hry, nemohli by sa cudovat a pri odchode ukazovat prstom na rozhodcu a hulakat po nom je tiez trochu silna kava. Kolko zapasov bolo takych, kde sa niektory klub citi poskodeny a kolko takychto reakcii vidno od trenerov? Zatial su dvaja: Stantien a Ceman. A este sa na tlacovke vyplace. BB zamoraci sa musia naucit aj prehravat. (nemyslim moj prispevok nijako utocne voci BB, iba ako obsirnejsie zhodnotenie vybuchov, kedze sa t viac ludi pytalo za co tolko trestov.
24.1.2020 - 22:20
+9

Prostars

 

jozino,vzhladom na to ako verim nasmu muzstvu,ja naopak som veril,tomu aj ked BB otocila na 1:2,ze ten zapas nevypustime,ale pojdeme za bodmi nadalej.Nase muzstvo ma vnutornu silu a v tych presilovkach stacilo,ze sme skorovali raz,v 3 tretine sme ich zlomili a nedali im sancu.
24.1.2020 - 22:27
+1

jozino

 

nie zeby som im vyslovene neveril, ale ocakaval som ze takto rozbehnuta BB nam supne este zo 2 goly a z 1:4 sa nevyhrabene. Pozri si zo zaznamu 2.tretinu do vyluceni. Od uvodneho buly 2. tretinysme si koledovali o goly a ak by sme v tomto pokracovali, dopadlo by to zle. To bola strasne slaba pasaz.
24.1.2020 - 22:36
+2

Farrokh Bulsara

 

Vravíš, že iba v prípade Kozáka išlo o totálne kompenzovanie a všetky ostatné boli oprávnené. Čo potom kompenzovali? Oprávnené vylúčenia?
24.1.2020 - 22:44
+7

jozino

 

tak ked BB hrac vytrhne Kozakovi hokejku z ruky a Kozak ide von, uznaj sam. Ja Ti poviem co kompenzovali, rozhodca, ktory odpiskal 1. vylucenie ostal dost zarazeny, ze aj druhy rozhodca ide vylucovat dalsi faul (hakovanie na Lapsanskeho). Ale ako hovorim, BB moze byt rada, ze vyluceni nebolo viac, Ceman mohol byt vykazany na tribunu kedykolvek.
24.1.2020 - 22:51
+1

Farrokh Bulsara

 

Piu si, či čítaš rozhodcom myšlienky? si dáko v laufe
24.1.2020 - 23:00
+2

topska

 

rozhodca nevylucoval dalsi faul, tam bol osobny trest a trest v hre, to bolo spravne odpiskane
24.1.2020 - 23:05
+1

forwardPP

 

Ja si myslím, že u Kozáka nešlo o kompenzovanie, ale bol správne vylúčený.
25.1.2020 - 6:17
0

Westbeast0

 

Pre mna je nepochopitelne, ze to zacalo v case ked sme viedli a zapas kontrolovali... Mozno tam aj rozhodca nieco utrusil co Southorna nastartovalo... Neverim ze to vsetko zacalo len tym faulom, kedze zacal "vycinat" o dost neskor ako bol odpiskany zakrok. Kazdopadne, takto reagovat jednoznacne nemal.
24.1.2020 - 22:47
+2

jozino

 

tam keby ste prijali obycajnu oslabovku a vratili ste sa k vasej hre z uvodu tej tretiny, bolo by zle, tam sme spali. Ja sedim priamo nad trestnymi lavicami, Southorn vyzeral ze nechape preco ide von a dostal aj 10 minut, rozhodca sa s nim odmietol bavit, do toho vylucili este 1 vasho hraca, ktory si sadol na trestnu a Southorn vykrikoval na rozhodcu "Why?" Dalo sa mu to paradne citat z ust. a Ked si ho hlavny nevsimal, zacal trieskat po plexi, dostal do konca zapasu a nasledne aj trest v hre ked hadzal veci po rozhodcoch. Kazdemu fanusikovi to bolo na smiech, lebo spornych momentov v pasoch sa udeje kopec a nik takto nereaguje. A Tymtosi myslim ze ovplyvnil kabinu a hlavne ocividne aj trenera. Ten ich mal ukludnit, lenze ocividne sam to nezvladal.
24.1.2020 - 22:59
+1

topska

 

Ale Southorn nemal vylucenie
24.1.2020 - 23:06
+3

Westbeast0

 

Ved toto je to, ze on vyluceny byt nemal... Mozno sa k tomu vyjadri sam hrac a nebudeme tu o tom polemizovat.
24.1.2020 - 23:20
0

jozino

 

mal som pocit ze za zakrok na nasho hraca pri trestnej lavici hosti, tam sa islo piskat, 1 rozhodca mal ruku hore uz vtedy
24.1.2020 - 23:31
0

Westbeast0

 

To bol Bubela, nie Southorn...
24.1.2020 - 23:38
+1

jozino

 

potom dik za info, zdalo sa mi ze 17-ka, ale ked vylucili 10-ku, myslel som ze bol asi treti v tom suboji.
25.1.2020 - 11:37
+1

Westbeast0

 

Teraz som pozrel zapis, a v case Southornovho uletu nedostal nikto novy trest, iba on 10+20+25 za napadanie rozhodcov... Cize to nakoniec bolo bez signalizacie dalsieho faulu(ako si myslel aj kolega vyssie), tak teraz som uz z toho uplne vedla, ze co ho mohlo zrazu tak nastartovat... Nepochopitelne
25.1.2020 - 0:11
0

Patomato

 

ja myslím že prvu 10tku dostal za trieskanie po mantineli,ano je to nepochopitelne lebo tam trieskali 10ti pri tom signalizovaní trestu ale toto su naši rozhodcovia a to sa ťažko potom vysvetluje že si vybral prave jeho.
Možno by nebolo odveci aby sa aj rozhodcovia k tomu vyjadrili ale žial sme na svk
25.1.2020 - 9:44
+1

corthez

 

Jadran tam búchal zo striedačky po ľade ako orangután, ešte som v hľadisku vravel že za to by som mu dal kľudne 10 nech sa upokojí, potom začal ešte kričať na rozhodcu tak už mu tých 10 dal. Nemôže si tam nechať skákať po hlave. Kozák chcel po vylúčení tiež na rozhodcu vyštartovať ale spoluhráči ho ukludnili a tam je ten rozdiel a nie že Stano nemá rád BB
25.1.2020 - 10:00
+1

Westbeast0

 

Jadran pobavilo...
25.1.2020 - 10:08
+1

corthez

 

Včerajší preklep na našom FB
25.1.2020 - 11:23
0

Westbeast0

 

Akom signalizovani trestu? V tom case nebol udeleny ziadny iny trest...
25.1.2020 - 10:08
0

JuloBB

 

Tak tože Southorn to dnes nezvládol pri dvojici Štefík, Stano vôbec nie je náhoda. Aj to ako výkon rozhodcov hodnotil Ceman chápem. Nepochopím ale ak klub nebude túto situáciu oficiálne riešiť.

Treba však aby počas soboty niekto dokázal hráčom dostať do hlavy namiesto Popradu Košice!
24.1.2020 - 22:22
+6

Prostars

 

je pekne vidiet bystricanov plakat.
24.1.2020 - 22:29
+19

jozino

 

nemyslim si, ze to je nieco na riesenie. Ziadne fauly vymyslene neboli, ako som pisal, mozete sa este stazovat na vela odpustenych zlych striedani vo vasom podani v 1 tretine.
24.1.2020 - 22:33
0

sumobb

 

Vsetko odstartoval len ten jeden-na Ihnacaka,hraci velmo dobre vedia co je faul a co nie,aj Popradski to vedia,preto pri evidentnom sa ani nik nestazuje.Ziadny divak-amater to nedokaze postrehnut a v telke uz vobec nie.Preto sa rozculovali hraci aj trener.Prostars to nie je plac Bystricanov,ale co je vela,to le vela,ak budete hrat do konca sezony 5 na 3 tak ozaj budete majstri.Keby takto vyhravali nasi,tak by som nebol najstastnejsi.Za kazdu cenu?Bavme sa hokejom.
24.1.2020 - 22:47
+5

jozino

 

Nauc sa aj prehravat
24.1.2020 - 22:59
+4

Kamzík18

 

Práveže ak budeme hrať do konca sezóny 5na3 majstri nebudeme
24.1.2020 - 23:02
+4

topska

 

Ale 5 na 3 sme hrali pretoze Southorn spravil nieco co sa tu nedialo roky
24.1.2020 - 23:08
+2

Prostars

 

prepac,ale tymto len jasne potvrdzujes,ze ste psychicky labilne muzstvo,ktore dokaze rozhadzat jeden moment.Dam ti radu,zacni si zvykat,uzi si tuto a este dalsiu sezonu kym sa da.A vase jednotlive vyhry v minulych sezonach,hadam si len tou vetou robis srandu.My tu nie sme vcera narodeny.
24.1.2020 - 23:25
+6

Chamois13c

 

sumo ty si riadne decko , nevieš prehravať jak maly chlapec, všetci bystričania su tu v diskusii slušní a v pohode okrem teba nerob im hanbu
25.1.2020 - 0:40
+5

sumobb

 

Chamois ja som nenapisal nic neslusne ani som nikoho neurazal tak ako si to urobil teraz ty.Vies ti ostatni Z BB si radsej zahryznu do jazyka ako by mali napisat svoje vnutorne pocity.Cest vynimkam.Precitaj si este raz vyjadrenia oboch trenerov k zapasu.To nie je plac ale zial realita.S Bret Pitom som srandoval v ramci hecovania a on to potom zaklincoval s BB ani bohovi,no nakoniec to aj tak dopadlo.Myslel tym za kazdu cenu.Vobec si nemyslim ze by som robil hanbu bystricanom tym ze napisem co vidim,citim a pocujem a napisem to slusne a bez urazok a je to len v ramci hecovania.
25.1.2020 - 7:28
+1

BretPit

 

Sumbb, hecovali sme sa, to je pravda, slušne, ale s tým zaklincovanim ani bohovi si to zle pochopil, mrzí ma to, ja som slovko ani bohovi použil ako reakciu na forwarda, ktorý tiež po PP, fandí BB, ako ja, a znamenalo to, že Zajtra Vám Nefandime ani Bohovi, skús si to pozrieť ešte raz, v nedeľu proti KE držím palce, maj sa a bavme sa hokejom, fakt ste dobrí
25.1.2020 - 8:59
0

Chamois13c

 

Ty si tu najslusnejsi, najskor napises ze taka vyhra by ta netesila za kazdu cenu cim si jasne ZNEHODNOTIL opakovane nas vykon, za dalsie sa VYSMIEVAS ze nemame titul a spravas sa tak arogantne len preto ze NEVIES ZNIEST PREHRU A preto si pre mna DECKO, resp sa tak infantilne spravas v celej diskusii namiesto toho aby si odsudil be snenie suthorna ktory vam z velkej casti prehral zapas... Mimochodom len lamperovi vcera ten hrozny rozhodca odpustil 2 vylucenia ale o tom sa tu nedocitam
25.1.2020 - 11:11
+5

hefky

 

On asi myslí riešenie svojich hráčov a trénera ako sa nešportovo správajú a ako robia hambu klubu
24.1.2020 - 22:47
+4

jozino

 

Hrnka: inak Hrnkovi prajem skore zhojenie rany, ako odchadzal do kabiny cela tvar aj dres od krvi- nic prijemne to nebolo. Podla videneho ho zasiahol nas hrac korculou, len nebolo vidno kam presne. Btw tam som mal pocit, ze on potiahol nasho hraca za nohu a skaredo sa mu to vypomstilo.
24.1.2020 - 23:02
+1

Wilder

 

Hrnec dostal korčuľov do tváre ale sám povedal ,že to nebol faul
24.1.2020 - 23:15
0

jozino

 

Bol tak zakrvaveny ze nebolo vidno ci do brady ci do lica. Faul nanho to nebol, skor som mysle tak, ci sa s nasim hracom iba "zamotali" do seba apreto nas hras spadol, alebo ci Hrnka chcel nasho hraca zdrzat a chytil ho umyselne.
24.1.2020 - 23:34
0

Wilder

 

Vraj sánka
25.1.2020 - 9:25
0

topska

 

Trznu ranu mal pod uchom ale nemalo by to byt nic vazne este podla pozapasovych sprav
25.1.2020 - 9:27
0

jozino

 

chvalabohu.
25.1.2020 - 11:01
0

HA RA Bin Ladin

 

Cemanko sa nam rozplakal.. to uz je ozaj hanba ked bystrica sa stazuje na rozhodcov...
25.1.2020 - 3:27
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
rado26

 

Sorry včera
25.1.2020 - 7:23
0

sumobb

 

rado to myslis vazne,ci to je s tym zahryznutim do jazyka.Asi ano.No a na koho si myslel s tym vybotkovanym slovom.
25.1.2020 - 7:47
0

rado26

 

10,19 stačí ti to takto?
25.1.2020 - 8:05
+1

hefky

 

Na všetkých vašich hráčov minimálne komu kvalitné prepinalo bol Hickmot, Hohman, Southorn, Brejcak, Lamper a Don Ceman
25.1.2020 - 8:09
+2

rado26

 

Hickmonta som si nevšimol, hohman tak stále diskutuje, lamper ma taky štýl a ceman tak komunikuje stal s rozhodcami a ja som si už zvykol ale tí dvaja to pojebabrali
25.1.2020 - 8:17
+1

rado26

 

A prvý zápas som videl cez tip šport a je to neskutočná katastrofa. Obraz zlý a kameraman ešte horší.
25.1.2020 - 8:18
0

hefky

 

Hickmot išiel po Brejcakovi ešte aj v poslednej minúte poloval ale potom upustil od konania. Hohman zas po Takacovi ten ho vysmial tak bol ešte viac naštartovaní
25.1.2020 - 9:14
0

Patomato

 

rado26 palec hore : a hefky toto si myslím žeby mala dk riešiť a delegat uviesť do zapisu že hrač napada supera 20sekund čiarovy sa stavia medzi nich a 2 hlavny nič.To nemože odpískať aj čiarovy taketo niečo?alebo zakričať hlavnemu nech ho vyluči?
25.1.2020 - 9:49
0

jozino

 

mne az dibru naladu urobil BB hrac 16 (tusim Hickmot) ako chcel hrat machra ze nasho hraca este v prvej tretine dohra po odohrati puku, nas sa mu uhol a pen magor na nalepil na mantinel ako mucha na celne sklo a par sekund si posedel na zadku kym rozdychal
25.1.2020 - 11:05
0

peto137

 

Im prepina pravidelne drevorubaci.. este hrnka, datelinka su prepnuti casto, lamper filmuje stale
25.1.2020 - 18:45
0

sumobb

 

rado a podla teba to uz nik iny nepobabral,co si ty myslis ze asi preco tak reagovali,to len tak zo spasu hadzali na lad vystroj?V tom ze ten prenos aj kamera boli otrasne suhlasim,jeden moj kamarat to niekedy ani nedopozera.
25.1.2020 - 8:28
+1

sumobb

 

Je zaujimave ze nik z fanusikov kamzikov si nevsimol nic zle ani chybne na rozhodovani v tomto zapase.
25.1.2020 - 8:43
+4

topska

 

Lebo sme boli na stadione a nevideli sme spomalene zabery. Co konkretne si videl ty a akym sposobom nastala chyba zo strany rozhodcov? Aby som vedel co si kedy pozriet zo zaznamu.
25.1.2020 - 8:54
0

Westbeast0

 

Prosím ta sumo, kasli uz na to, furt dookola to iste... Vyjadri sa radsej k hracom, co povies napr. na tvojho oblubenca Adama Ziaka? Podla mna z neho moze byt velmi dobry ofenzivny obranca aj do buducna pre potreby repre... Skoda ze sa tu hovori len o "mimohokejovych" veciach a nie o vykonoch hracov.
25.1.2020 - 9:28
+6

jozino

 

+
25.1.2020 - 11:07
0

Bizzaremifo

 

Určite robili chyby, ale nemôžete sa cítiť poškodení..všetky vylúčenia boli oprávnené..veľa vašich hráčov bolo premotivovanych a tréner sa tiež nechal rozhodiť..zápas ste si prehrali sami..
25.1.2020 - 9:45
+3

Westbeast0

 

Suhlasim, fauly asi pramenili s frustracie ale (nedovolím si tvrdit, ze boli vsetky opravnene, na to je tu niekto iny) boli to fauly. Ak by ste mali lepsie presilovky odisli by sme vcera s riadnou nadielkou.... Ak by sme hrali tolko presiloviek 5 na 3 my, skoncilo by to pravdepodobne opacne.
25.1.2020 - 9:53
+1

jozino

 

s tymto suhlasim, presne sme s si kamosom hovoril, ze keby BB hrala tolko presiloviek 5:3 ako my, tak mame nabalene 34 goly a sme vybaveni. Na tomto musime poriadne zapracovat, inokedy taka sanca byt nemusi.
25.1.2020 - 11:08
+1

jozino

 

*3-4 goly
25.1.2020 - 11:20
0

Patomato

 

vieš každý fans si všíma hlavne svojich hračov a zakroky na nich.čo som ja videl,majkyho grimasy ked ho vylučil rozhodca,jasne fauly nepotrestane a to ako kvalitne prepínalo vašej 10tke a 19tke ako píše rado26.
V našej hre hladame skor chyby ako sme nevyužili presilovky alebo malo vyhratých vhadzovaní,ak by sme prehrali potom by sme sa sťažovali na vašu ,,zakernu´´ hru a slabych rozhodcov-ale naozaj až takí slabí neboli,resp.na začiatku nepískali nič a od polovice zapasu ako basket,po gole na 4:2 už zase nič
25.1.2020 - 9:58
0

Bizzaremifo

 

Inak Mlynky včera pekne hral..a v play off to bude ešte lepšie..som rád, že sa mu darí..len dúfam, že nám už gól nesupne .. Brejo klasický prepínak, to už je asi folklór, že doma musí saskovat..Ervinga tam riadne dosekal .. Blchovi chyba zápasová prax, bol mnohokrát veľmi neistý a veľa pukov mu vypadávalo.. toľko k superovym popraderom
25.1.2020 - 9:50
0

sumobb

 

Najskor k topska v telke davaju rozne zabery,nie je prehlad,takze prave na zimaku by to malo byt jasnejsie preco sa tak ti nasi rozculili,urcite to nebolo len tak a zo zaznamu to tiez nezistis.K Ziakovi-som rad ze sa po tak dlhom zraneni dal do kopy,ale vzdy trpnem ako ked ho-vletel do tej brany.Je mlady,technicky a mentalne schopny,ale na obrancu by mal este nabrat vysku aj vahu aby lepsie odolaval subojom.Aj teraz v zapase po jednom zakroku som myslel ze mu vyletelo rameno.Vsak clovek rastie do 25 tak dufam ze naberie lebo v tak mladom veku mat take tazke zranenia nie je sranda.Moze byt s neho aj ofenzivny obranca,lebo sa tak zacina prejavovat no neviem stale co si mam mysliet,ked hra tak mam strach ze co zas bude.Uvidime dalej.
25.1.2020 - 9:56
0

topska

 

No ale to ty tu dookola pises o nejakych chybach rozhodcov tak sa ta pytam kde si ich videl. Aby si konkretne teda obhajil to co pises. Lebo zatial tu nikto nic konkrekte nenapisal. Ani ti co boli na zimaku a ani ti co to pozerali doma. A neviem teda ako ty pozeras zaznamy ale ak sa ti tam nieco nepaci tak si to vies pustit aj 50-krat nie? Preto sa pytam ze co take zle vcera odpiskali aby som si to vedel vyhladat aj ja. Lebo to hakovanie Ihnacaka co spominas tam bolo a Southorn dostal presne take tresty ake mal.
25.1.2020 - 10:12
0

peto137

 

Lenze drevorubaci su zvyknuti, ze im rozhodci kazdy zapas vzdy pomozu a ked zrazu nie, tak jecto hanba..
25.1.2020 - 18:43
0

JuloBB

 

Tak ty si múdry ako televízne noviny!

To že tu popradčania zahlcujú diskusiu a bystričania na to kašlú neznamená že taký Stano neovplyvnil zápas. On má konflikt so Southornom dlhodobo a presne vedel ako ho k tej reakcii môže vyprovokovať. Potom už len "udeľoval". Splnil tak svoj zámer, oslabil nás o kľúčového hráč a rozhodil hru ktorá sa námv tej chvíli darila. Prospech z toho mal najmä Slovan.

K tým "divákom": podľa vašich disutujúcich a oficiálnom počte platiacich ich tam včera bolo cca 700 "zadarmo".

UVAŽUJ!!!
25.1.2020 - 12:29
+5

corthez

 

Southorna rozhodil maličký Brejcak keď sa nenechal osekavat a strkať ale mu to vratil
25.1.2020 - 12:35
+3

JuloBB

 

P. S. ::
Na teba má hádam len jozino a za nás Westbeast0

... a ešte v laivke máte jedného klenota!
25.1.2020 - 12:40
0

jozino

 

no ja, topska a westbeast sa snazime vecne diskutovat, dakujeme za uznanie.
25.1.2020 - 14:19
0

topska

 

No a kedze tam bolo 700 zadarmo tak si mi este stale nevysvetlil preco by mali dostat pokladnicny blok a komu teda zaplatili "do zvonceka". Nechapem tomu, ja viem ze tam bolo viac ludi ako bol zahlaseny pocet. U nas maju zadarmo aj ludia objektivne medzi recou ale tak som zvedavy na tvoju odpoved lebo nechapem naozaj. A ja sa nikde nehadam o tom ci ma rozhodca s hracom nejaky problem, o tom ja nemozem vediet. Ja sa pytam ktore fauly boli zle odpiskane ale odpoved som nedostal. A ty vies konkretne ako ho vyprovokoval? Rad by som to vedel. Lebo ja tam vidim dovod na vsetky konkretne jeho tresty.
25.1.2020 - 12:53
0

JuloBB

 

To že tam klub pustí 700 ľudí ktorí si dokonca posadajú na drahé miesta je naozaj len ťažko uveriteľné, najmä v takom malom meste.

A niekedy viac ovplyvní zápas to čo pískané nebolo. Napríklad keď mala byť prerušená hra lebo Hrnka so zlomenou sánkou krvácal ako podrezané prasa sme dostali gól. Pri ďalšom bol faulovaný mladý Žiak.

O tom že nakoniec mal byť Southorn vylúčený nepochybujem ale čo tomu predchádzalo bola od Stana čistá prasačina. To nakoniec rozhodilo aj Hohmanna a výsledok si prečítaj na Hokej portále.

Komu toto všetko vyhovuje?
25.1.2020 - 14:15
+4

jozino

 

1. Co Teba trapi nase vstupne? Toto ma riesit nas klub s SBS.
2. Ked Hrnka sa chytil za hlavu, okamzite bola prerusena hra, hoci my sme mali puk. Netrep uz.
Podla toho co tu motas, tipujem ze si ten zapas ani nevidel.
25.1.2020 - 14:24
+4

topska

 

V prvej veci nemas pravdu lebo klub toto neriesi ale organizator. V druhej veci si uplne mimo lebo sa hra prerusila asi po dvoch sekundach. Uz s tebou nedebatujem, nema to vyznam lebo pises dost scestne, neodpovedas na zvoncek a toto pri hrnkovi? Ved ty si asi nevidel vobec ten zapas...
25.1.2020 - 17:05
+1

peto137

 

Komu vyhovuje ked drevorubaci vyhravate s pokoci rozhodci? Ked superom neuznaju cisty gol minutu pred koncom??? Ked hrate drevorubaci vymyslene presilovky kazdy zapas, ked treba.. a raz ked je to opacne, vyplakavate drevorubaci..
25.1.2020 - 18:42
0

topska

 

Ale klud zase, zaobideme sa aj bez osocovania a urazania si myslim v nasich spolocnych diskusiach
25.1.2020 - 21:35
0

Rapkáčik43

 

Ty vole to sú kecy tak za to, že southorn ako zmyslov zbavený začne hádzať po rozhodcovi hokejku a rukavice nakoniec môže Slovan
25.1.2020 - 12:54
+5

topska

 

Ak teda komentujes mna lebo si pridal novy prispevok. A neviem co tu hned urazas, ved tu diskutujeme slusne.
25.1.2020 - 12:54
+1

Pukky

 

Slovan?????? Veď ten hral úplne iný zápas, na úplne odlišnom štadióne, proti celkom inému súperovi. Ty neuvažuj, lebo to nevieš.
25.1.2020 - 17:38
0

JuloBB

 

Si naozaj logicky mimoriadne zdatný!
25.1.2020 - 22:05
0

rebro

 

Southorn: Je niekde aj video z toho ako vystrajal ten prepinac Southorn?
25.1.2020 - 12:51
0

sumobb

 

Topska v telke mi to pripadalo tak ze problem bol vylucenie Ihnacaka,lebo to vzniklo hned potom,ale to co som pocul dnes je zarazajuce.Julo ma pravdu rozhodca Stano a Southon maju dlhsie trvajuce nezhody a ten rozhodca verbalne vyprovokoval Southorna,cize to bol zamer.Zdoraznujem ze je to pravda.Takze preto hodil hokejku a rukavice na lad.Takze sa ospravedlnujem za to ze to bolo za Ihnacaka.Lenze toto je uz na zamyslenie ze preco to ten rozhodca urobil.Urcite to pocul aj Hohman ked aj on to mentalne nezvladol.Bavme sa hokejom ak to hokej vobec este je.
25.1.2020 - 13:28
+4

duhac

 

Prosim Vas: vie niekto kedy konci tato sezona? Napr.kedy je posledny finalovy zapas? Niekde som tie terminy videl. Planujem dovolenku a neviem na kedy si ju mam objednat.
25.1.2020 - 15:12
+2

peto137

 

Hamba hamba Ceman je ked vy vyhravate s pomoci rozhodci, vtedy drzite ustocka a vytesejute sa stale.. teraz vas to dobehlo..
25.1.2020 - 18:01
+1

Atlan

 

zabudol si spomenut drevorubacov
25.1.2020 - 19:23
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
TímZSkóreB
1.B. Bystrica55180:109120
2.Slovan55191:118108
3.Košice55163:114106
4.Poprad55170:13199
5.Trenčín55167:13993
6.Zvolen55186:15291
7.Michalovce55152:15778
8.Nitra55149:15777
9.Miškovec55148:15877
10.Budapešť55158:20163
11.N. Zámky55143:18859
12.Detva55131:20656
13.L. Mikuláš4878:18635
A SKUPINAZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava4836156233:106115
2.Martin48293412178:12697
3.Topoľčany482310213157:12691
4.Skalica48214419166:14375
5.Dubnica48205320146:15273
6.Sp.Nová Ves48213420159:15673
B SKUPINAZVVPPPPSkóreB
7.Žilina50263318177:13687
8.Levice50193325170:18466
9.P.Bystrica50123530128:19147
10.Trnava5091436140:26033
SR 18292102649:1538
Aktualizované: 28.2.2020 23:06
play-outZVVPPPPSkóreB
1.Martin5302030:1711
2.Skalica5310122:1711
3.Trnava5211121:129
4.Michalovce5300227:259
5.P. Bystrica4010313:212
6.Dubnica400046:270
Aktualizované: 8.3.2020 14:55
TímZVVPPPPSkóreB
1.Martin56216425150:17979
2.Spišská55132733142:20650
3.Michalovce55143236147:21950
4.Žilina55123436111:22546
5.Skalica5585339106:23837
6.L. Mikuláš5642347110:29216
Aktualizované: 8.3.2020 14:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 8.4.2020 01:07
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 8.4.2020 01:07
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 8.4.2020 01:07
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 8.4.2020 01:07
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 8.4.2020 01:07

Bleskovky

Colorado má tretieho hráča nakazeného koronavírusom

Zámorská NHL eviduje už ôsmy prípad hráča, ktorý mal pozitívny test na nový koronavírus. Ide o tretieho hokejistu Colorada Avalanche, jeho meno klub nezverejnil. Vedenie profiligy informovalo, že hráč nemá kontakt s okolím a zostáva v domácej karanténe.
včera o 22:25 - TASR

Útočník Edmontonu Cave leží po krvácaní do mozgu v umelom spánku

Kanadského hokejistu Colbyho Cavea prijali po náhlom krvácaní do mozgu na jednotke intenzívnej starostlivosti v torontskej nemocnici. Dvadsaťpäťročného útočníka tímu zámorskej NHL Edmonton Oilers uviedli lekári do umelého spánku, informoval portál tsn. ca.
včera o 20:25 - TASR

Ruský útočník Denisenko podpíše s Floridou trojročnú zmluvu

Ruský hokejista Grigorij Denisenko podpíše trojročný nováčikovský kontrakt s klubom zámorskej NHL Florida Panthers. Deväťnásťročný útočník pôsobil doteraz v tíme KHL Lokomotiv Jaroslavľ, zmluva mu vyprší 30. apríla. "Florida ponúkla zmluvu na tri roky a chce, aby v jej drese hral od budúcej sezóny.
včera o 18:54 - TASR

Bývalý švajčiarsky reprezentant Chappot prehral boj s koronavírusom

Bývalý švajčiarsky hokejový reprezentant Roger Chappot zomrel vo veku 79 rokov na ochorenie COVID-19. Informovala o tom oficiálna stránka IIHF. Chappota po nákaze novým koronavírusom hospitalizovali od 20. do 24. marca, neskôr sa ale vrátil domov do strediska Villars. Začiatkom apríla sa ale jeho stav zhoršil a uplynulé dni už strávil na jednotke intenzívnej starostlivosti, napojený na pľúcnu ventiláciu.
včera o 17:54 - TASR

Nedraftovaný ruský útočník Barabanov sa na rok upísal Torontu

Ruský hokejový útočník Alexander Barabanov si v budúcej sezóne môže premiérovo vyskúšať NHL. Na ročnom vstupnom kontrakte sa v utorok dohodol s kanadským tímom Toronto Maple Leafs. Dvadsaťpäťročný Barabanov má zlatú medailu zo ZOH 2018 v Pjongčangu.
včera o 16:42 - TASR

Majiteľ Golden Knights daroval milión dolárov na boj s koronavírusom

Majiteľ hokejového klubu Vegas Golden Knights venoval jeden milión dolárov na boj proti koronavírusu v Nevade. O dare Wiliama Foleyho informovala webová stránka klubu NHL. Finančné prostriedky sa použijú na nákup osobných ochranných prostriedkov, ako aj na podporu ďalších iniciatív v boji proti pandémii.
4.4.2020 14:23 - TASR

Videokonferenciu NY Rangers s útočníkom Millerom narušil rasizmus

Videokonferenciu klubu zámorskej NHL New York Rangers s fanúšikmi predčasne ukončili. Zúčastnil sa na nej hokejový obranca K'Andre Miller, ktorého však počas debaty s fanúšikmi rasisticky urážali. Dvadsaťročného Afroameričana si "jazdci" vybrali v predminulom drafte ako 22. hráča v celkovom poradí.
4.4.2020 14:20 - TASR

Dauphin predĺžil o rok zmluvu s Montrealom

Kanadský hokejista Laurent Dauphin a klub NHL Montreal Canadiens sa dohodli na predĺžení spolupráce. Nová ročná dvojcestná zmluva mu prinesie 700. 000 amerických dolárov, pokiaľ bude v sezóne 2029/2021 nastupovať v profilige.
4.4.2020 13:18 - TASR

Junosť Minsk obhájil titul v bieloruskej lige, získal miestenku do LM

Hokejisti tímu Junosť Minsk obhájili titul v najvyššej bieloruskej súťaži a získali právo účasti v nadchádzajúcom ročníku Ligy majstrov. V piatom súboji finále play off zdolali na domácom ľade Soligorsk 3:2 po predĺžení a celú sériu ovládli 4:1 na zápasy. Bieloruská liga ako jediná z hokejových súťaží na svete pokračovala aj počas pandémie nového koronavírusu.
4.4.2020 07:09 - TASR

Třinec predĺžil zmluvu s trénerom Varaďom o sedem rokov

Vedenie českého hokejového klubu Oceláři Třinec oznámilo pokračovanie spolupráce s hlavným trénerom Václavom Varaďom. Úradujúci majster s ním predĺžil zmluvu o sedem rokov, informoval klubový web "oceliarov". Štyridsaťtriročný Varaďa pôsobí pri A-tíme Třinca od leta 2017.
3.4.2020 16:53 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

15. 03. 2020
TrenčínKošice
0:0REPORT
SlovanPoprad
0:0REPORT
B. BystricaZvolen
0:0REPORT
DetvaMiškovec
0:0REPORT
NitraBudapešť
0:0REPORT
MichalovceN. Zámky
0:0REPORT

Najviac bodov

Jindřich AbdulSBA62 bodov
2.McPherson A.ZVO58
3.Trotter B.ZVO58
4.Haščák M.KOS55
5.Mikyska J.TRE55

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS33 gólov
2.Zigo T.SBA27
3.Alderson B.TRE26
4.Stupka V.BBY24
5.Sofron I.MAC24

Najlepší brankár

Matej GajanBBY94.5 perc
2.Brust B.SBA93.66 %
3.Košarišťan A.KOS93.44 %
4.Beskorowany T.BBY92.98 %
5.Melicherčík M.BBY92.86 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov