Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Zvolen s tesným víťazstvom na popradskom ľade

zdroj: Hokejportal
22.10.2019 20:45 TASR

Hokejisti HKM Zvolen uspeli v utorňajšom zápase 15. kola Tipsport Ligy na ľade HK Poprad 4:3. O výsledku rozhodol v 56. minúte bývalý hráč domácich Andreas Štrauch.


HK Poprad - HKM Zvolen 3:4 (0:1, 1:1, 2:2)

Góly: 33. Zagrapan (Kozák, Vandas), 42. Vandas (Kozák), 46. Leclerc (Kozák) - 11. Špirko (Corrin), 29. Bonis (Trotter, Betker), 43. Halama (Thompson, Lowney), 56. Štrauch. Rozhodovali: Fridrich, Goga – Durmis, Šoltés, vylúčení: 3:7, presilovky: 2:0, oslabenia: 0:0, 1122 divákov

Poprad: Vošvrda – Kozák, Ulrych, Brejčák, Magovac, Erving, Kramár, Česánek, Fabian – Handlovský, Paukovček, Vandas – Takáč, Zagrapan, Leclerc – Bjalončík, Mlynarovič, P. Svitana – Kundrik, Matej Paločko, R. Svitana

Zvolen: Hollý – Lowney, Švarný, Betker, Corrin, Drgoň, Maier, Tibenský, Fatul – Mráz, Špirko, Kelemen – McPherson, Trotter, Bonis – Štrauch, Halama, Thompson – Kolenič, Petráš, Marcinek – Tibenský

Krátko po výmene do Zvolena sa Štrauch opäť predstavil pred popradským publikom. Úvod stretnutia bol rozpačitý z oboch strán. Zápasu chýbali tempo i nasadenie. Skóre mohol otvoriť Vandas, ktorý už dvíhal ruky nad hlavu, ale jeho strelu zastavila konštrukcia bránky. Do tempa sa domáci nedostali ani vďaka presilovým hrám a udreli hostia. Šikovnú prihrávku Corrina do bránkoviska zužitkoval Špirko a Zvolen viedol po 11 minútach hry. Prvú tretinu predčasne ukončilo vypadnuté ochranné sklo za bránkou hostí a necelých šesť minút sa dohrávalo po odchode na prvú prestávku. V dohrávaných minútach úvodného dejstva zazvonil na žrď Hollého bránky Česánek.

Druhé dejstvo začali "kamzíci" sériou sľubných príležitostí na vyrovnanie. Postupne si na brankárovi Zvolena vylámali zuby Leclerc, Paukovček a Handlovský. Opäť preto platilo otrepané "nedáš-dostaneš". Bonis si poradil s brániacim Magovacom aj s popradským brankárom Vošvrdom a po peknom blafáku zvýšil na 2:0 pre hostí. Na začiatku 32. minúty spôsobil Brejčákovi krvavý šrám na tvári McPherson a domáci získali štvorminútovú početnú výhodu. Už v prvom dvojminútovom treste ukážkovo trafil z ľavého kruhu Zagrapan a pre domácich vykresal iskru nádeje.

Záverečnú časť začali Popradčania presilovou hrou za zdržovanie hry Halamom. Vyrovnanie na 2:2 v nej zariadil presným zásahom Vandas a pod Tatrami sa začínalo odznova. Radosť z gólu na popradskej lavičke ešte ani nevyprchala a hostia išli opäť do jednogólového vedenia. Halamovi stačilo iba 12 sekúnd, aby si z popradského obrancu Magovaca spravil prekážkovú dráhu a vrátil vedenie na zvolenské hokejky. V 46. minúte sa Poprad opäť vrátil do hry. Do úniku 2 na 1 sa dostali Leclerc s Paukovčekom. Francúzsky reprezentant situáciu vyriešil individuálnym zakončením a npoemýlil sa - 3:3. Keď sa už zdalo, že zápas smeruje do predĺženia, spravil na útočnej modrej hrubú chybu Ulrych. Do úniku sa dostal hosťujúci Štrauch a svojich bývalých spoluhráčov vytrestal zásahom k vzdialenejšej žrdi Vošvrdovej bránky - 3:4. Tri body spod Tatier si po dramatickom priebehu odviezli hostia zo Zvolena.

František Štolc ml., tréner HK Poprad: "My sme vydali veľa energie, vyhral lepší tím. Viac nemám čo povedať."
Andrej Podkonický, tréner HKM Zvolen: "Musím uznať, že vyhral šťastnejší tím. Dali sme však o gól viac. Robili sme veľa faulov, dostávali sme sa pod tlak. Podržal nás brankár. Nemôžeme však hrať bez rozumu, prepadávať a robiť dlhé striedania."

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Badboy87

 

To ta sezóna je pre nás veľmi krutá
22.10.2019 - 20:49
0

Zubo27

 

Inak píšem to sem hore, aby ste si to v redakcii prečítali, máte tam zlé vyjadrenie trénera Františka Štolca. Na videjku z tlačovky súhlasil s tým, čo povedal Podkonický a síce že nevyhral lepší klub. Vy tam máte napísaný úplný opak a keďže to isté píše aj konkurencia, tak Ctrl+C, Ctrl+V je zjavne mocný pán
22.10.2019 - 23:12
+8

zubo

 

Ako hrali vymenenci?
22.10.2019 - 20:51
+2

Zubo27

 

Handlovský 2 asistencie, Štrauch na opačnej strane zase víťazný gól... chlapci sa gólmi uviedli hneď aj v prvých zápasoch za svoje nové kluby, zdá sa, že výmena je zatiaľ osožná pre obe strany.
22.10.2019 - 21:18
+6

Dzunkes

 

Handlo dal uz gol za PP dokonca v prvom zapase?nezda sa mi
22.10.2019 - 22:58
+1

Zubo27

 

Či sa mi to marí? Normálne teraz neviem. Že by som si to poplietol?
22.10.2019 - 23:04
+1

Renderers.

 

V samostatnych najazdoch proti trencinu
22.10.2019 - 23:23
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
MaxSBA

 

načo na nás podávaš.
22.10.2019 - 20:53
+5

TuriecMT

 

Ked ja ti neviem ale hadam to raz pride ale dnes ste mohli lebo ten Zv nemusim
22.10.2019 - 21:11
+1

OhavLAX

 

u nás vo Zvolene sa šepká, že ani my teba
22.10.2019 - 21:14
+34

borussia

 

Mas pravdu
22.10.2019 - 21:23
+1

Dzunkes

 

To asi preto lebo mame Spirka
22.10.2019 - 22:24
+1

Frey77

 

Vďaka za to, že ste to za stavu 0 2 nezabalili. To je ale asi tak všetko. Ďalšia vec, Ferko, ďakujeme ale stačí!Naozaj stačí, venuj sa deťom, na toto nemáš. A posledná vec. Vďaka za megavymenu, keď musel ísť Andreas(áno bol tragicky), ale na hráča s číslom 14 nemal. Ten tu bude naveky..... A 1100 duší,..... Ale asi je spokojnosť
22.10.2019 - 20:54
+4

Bizzaremifo

 

A čo mali robiť? Mlynkyho nikto nechcel..
22.10.2019 - 21:07
+5

jozino

 

Mne sa Mlynky v osabovkach paci, tam vie napadat a aj so superom sa vie postrkat. Do 4. lajny je v pohode, mozno sa este zobudi a bude platny aj vyssie
22.10.2019 - 21:13
0

hefky

 

Vie napádať však ten chlapec stojí v obranom pásme a točí sa jak vrtuľník. Nedostupi hráča, všade je neskoro kvôli jeho korculiarskemu deficitu.
To ze bojuje mu neupieram ale niekedy nestačí snaha a hlavne nie u hráča v najlepších rokoch.
22.10.2019 - 21:19
+7

jozino

 

postava hlavne na konci striedania, ked nas zavru, ale kym vladze tak sa snazi a bojuje. Preto hovorim, ze urcite ho teraz netrapit presilovkami, ale znizit mu ice-time, dat do 4- lajny a oslabovky nech nema taky tlak a mozno sa chyti.
22.10.2019 - 21:25
+2

Frey77

 

Ako mať hráča s jeho platom v 4 päťke nemá snáď ani BB.Prepáč, mať jeho s jeho platom v štvrtej lajne je nezmysel
23.10.2019 - 4:53
0

Kamzík18

 

Ten jeho plat je nezmysel.. Brutálne preceňovany hráč.. Na základe ega si tento pánko stanovil cenu? Ak by na základe hokejových kvalít tak ma možno polovičku...
23.10.2019 - 5:57
+1

Frey77

 

Chlapec po dvoch tempach vyzerá ako pred smrťou, nevládze lapat dych. Ako keby vyfajcil dve krabičky tvrdých denne. Neviem, ale určite nie je niečo v poriadku.
23.10.2019 - 9:08
0

MaxSBA

 

Gratulácia do Zvolena.

Ludo kamarát nekamarát, je čas sa rozlúčiť s Ferinom.
Mlynarovič úplne mimo ale ten je v lese od začiatku sezony. Mám dojem,že on mal byť vymenený. Strauch nám to patrične ukázal.
22.10.2019 - 20:55
+2

ten čo nevie

 

v poprde sa trener nevyhadzuje
22.10.2019 - 20:58
+4

topska

 

Je pekne ze chces vymenit hraca ale vzdy musis mat za koho a musi ho chciet aj druha strana.
22.10.2019 - 21:05
+6

MaxSBA

 

jeho aj zadarmo by som dal
22.10.2019 - 21:40
0

topska

 

Ja pisem vseobecne, no nic nie je zadarmo lebo ved kazdy hrac ma aj nejaku zmluvu
22.10.2019 - 21:54
0

voldemort

 

este ma nejaku zmluvu, ktoru by musel niekto prevziat cize zadarmo nie je celkom zadarmo
22.10.2019 - 21:55
0

Sunkafit

 

Mlynarovic za Lusnaka
23.10.2019 - 13:28
0

nyytymaki BLOG

 

Prašť jak uhoď
23.10.2019 - 13:34
0

Kamzík18

 

No čo Ferko ešte nie je čas sa zbaliť a vypadnúť??
22.10.2019 - 20:55
+4

Fanpoprad

 

Ferko. Pobal veci a chod uz....
22.10.2019 - 20:56
+5

borussia

 

No Strauch zatial dobre 2 gol tak celkom super z troch zapasov
22.10.2019 - 20:59
+6

Johny

 

a treba poznamenat, ze oba boli vitazne toto bola vymena
22.10.2019 - 21:06
+9

Jorge71

 

Krásne nám všetcu utekajú ....zachvilu budeme posledný
22.10.2019 - 21:01
+2

bryndziarka87371

 

Náročný zápas, ale našťastie sme to dotiahli do úspešného konca. Poprad je vždy nepríjemný súper a hlavne doma. Tie naše vylúčenia ma privedú do hrobu do konca sezóny takýmto tempom naozaj tri body tešia, len tak ďalej chlapci, v piatok doma potvrdiť formu a aj návšteva by mohla byť lepšia, takže ľudia šup, šup na zimák napred
22.10.2019 - 21:01
+8

Suchár

 

body z Popradu vždy potešia,.....jedine Zvolen

22.10.2019 - 21:01
0

JANOBB

 

Jožino: Super, gratulujem, pome dalej stredoslovaci, az do vysnivaneho FINALE.
22.10.2019 - 21:13
+5

Suchár

 

JANOBB: aj vy si idete, gratulácia
22.10.2019 - 21:15
+2

JANOBB

 

Jozino: My ideme Spolu
22.10.2019 - 21:16
+2

rasťoZv

 

za body. Nevidel som, ale body sa rátajú a teraz hor sa privítať junákov z pod Poľany.
22.10.2019 - 21:02
0

trevor

 

Bud rad, ze si nevidel.
22.10.2019 - 21:04
+4

rasťoZv

 

Až taká katastrofa?
22.10.2019 - 21:06
0

OhavLAX

 

podľa mňa trevor preháňa..pokiaľ sme nehrali v oslabovke tak to bol hokej na obidve strany..raz ťahal pílku jeden a raz druhý
22.10.2019 - 21:10
+6

bryndziarka87371

 

Súhlasím.
22.10.2019 - 21:12
0

trevor

 

Miestami hrozne, Vosvrda nemal pol zapasu co robit. Profesorske, bez dorazu, bez zapalu, vzadu zavary. Boli sme efektivni chvalabohu.
22.10.2019 - 21:10
+1

OhavLAX

 

no miestami áno, pár krát nás z brindy ťahal Hollý, ale zase seriózne nakopni sa keď vkuse ideš na 2 minúty..aj napriek tomu keď sme boli vpredu, tak sa na to pozeralo dobre
22.10.2019 - 21:16
+1

borussia

 

Jasne ze nemal ked pol zapasu sme hrali v oslabeni
22.10.2019 - 21:25
+1

Westbeast0

 

Hrali ste 8 minut o jedneho menej ako Poprad... Sa hral 16 minut vas zapas?
22.10.2019 - 21:58
+1

Westbeast0

 

Myslim ze trener Podkonicky to zhodnoti objektivne... Teda ak sa mu nieco nepacilo, na tlacovke to povie.
22.10.2019 - 21:15
0

jozino

 

nasi zahrali obcas dobre, Vasi to ustali a Vasi profesorsky aby nespotili triko, ked trebalo dali gol a bolo hotovo.
22.10.2019 - 21:15
+1

Kuree

 

https://www.youtube.com/watch?v=YAx9w8TMwNY
22.10.2019 - 21:02
+5

Old School

 

Nevadí Poprad. Váš zimák aj tak je pevnosť, kde sa súperom ťažko zbierajú body. Treba ešte pretrpieť začiatok sezóny, ktorý je rozpačitý u viacerých mužstiev a potom na rad prídu aj lepšie zápasy, prajem vám to. Poprad je po Bratislave moje druhé najmilšie mesto, vždy mi popradský klub bol sympatický, máte skvelých odchovancov, pekné mesto pod Tatrami vrátane okolitých obcí, príjemní ľudia... Fandím vám vždy, pokiaľ nehráte ovšem v hokeji proti Slovanu, či vo futbale proti Interu Nezabúdajte, začiatky sú ťažké, ale playoff je už iná súťaž.
22.10.2019 - 21:03
+13

Badboy87

 

My už dosť trpíme,keď to bude tak pokračovať tak decembri budeme presné ako Slovan KHL mat istotu že play off nám uslo
22.10.2019 - 21:09
+1

OhavLAX

 

neber to ako urážku, ale vy každým rokom neustále bedákate a ja stále nechápem z čoho pramení to vaše očakávanie najvyšších cieľov, keď si pozriem vaše najvyššie umiestnenia tak ste vystrelili od éry samostatnosti do prvej štvorky len 7 krát (z toho od roku 2010 len tri krát)..
22.10.2019 - 21:25
+12

Badboy87

 

Aké ciele podľa teba máme mať ?mame byť spokojný že postúpime do playoff ?a ukončiť sezónu?
22.10.2019 - 21:27
+4

OhavLAX

 

tu nejde o ciele..chápal by som takýto mraučot, mundžot, nárek od ľudí z klubov, ktoré boli v top 4, dlhodobo mali nastavené ciele na prvú trojku, zakorenený v podvedomí z dlhodobých úspechov, ale z čoho pramení vaša neustála frustrácia nechápem..lebo u vás niektorých mám pocit ako keby ste sa chceli vrátiť na popredné priečky, pritom ako klub ste väčšinu sezón boli v tabuľke v strede
22.10.2019 - 21:36
+9

Badboy87

 

No asi že nás nebýva byť strede,už je čas byť vyššie . Máme byť spokojný 6miestom no sme Poprad? Košice Slovan Nitra BB TN ZV môžu hrať o majstra bo sú to top mužstva u nás no my musíme byť spokojný 6miestom bo nehráme pravidelne semifinále
22.10.2019 - 21:39
+6

OhavLAX

 

no však ja sa len pýtam, ako som už hore písal "bez urážky" jednoducho kluby ako Zvolen, Bystrica, Košice, Slovan do toho dávajú nemalé peniaze, asi aj väčšie ako vy a neustále hlásia najvyššie ciele..tak sa bavte hokejom, nás ste viac než potrápili, ja by som sa radoval keby ako klub máme veľkú časť zápasu prevahu proti najofenzívnejšiemu tímu tento rok, ktorý je druhý a hral dokonca v zápasoch s KE a BB lepšie ako spomenuté tímy..vy len neustále frflete, tak ste zahodili tucet šancí, tak ste dostali góly, ale ten prejav nebol až tak strašný ako ho vy vykreslujete, možno čakáte od niektorých hráčov viac ako na čo majú v tom tkvela moja otázka, že odkiaľ ste podvedome získali takú neuveriteľnú náročnosť voči svojmu tímu
22.10.2019 - 22:01
+4

Bizzaremifo

 

Od "turboprevratu" začal náš klub poriadne fungovať po všetkých stránkach, transparentne, profesionalne, s víziou a cieľmi ... To nám všetkým dáva nádej na úspech..zatiaľ to stále stroskotava na dôležitých detailoch a to je frustrujúce....ale najpodstatnejšie je, že sme tradičný klub bez výrazných výkyvov a s veľmi kvalitnou odchovaneckou základnou ...jednoducho cítime, že máme naviac a úspech už musí prísť...
22.10.2019 - 21:44
+3

Old School

 

Presne ako Inter vo futbale. Akurát že my sa brodíme v III. bratislavskej lige teraz a stále pár z nás verí, že možno raz o pár rokov sa do najvyššej súťaže náš klub dostane naspäť. Ale zatiaľ kde nič, tu nič...
22.10.2019 - 21:54
0

Bizzaremifo

 

Ver mi, že presne viem ako to vnímaš ..a vždy príde nejaký impulz, nejaká nová nádej
22.10.2019 - 22:00
0

ŠKP

 

Prameni to presne z toho co si napisal. Zasluzime si uz aj my nejaky uspech. Nikdy sme nemali take financne moznosti ako napr. Zvolen. Vzdy sme hrali s odchovancami a vacsinou ten stred tabulky. Castokrat aj bez penazi ale dostojnu rolu. Sme v tejto lige s KE a TN od zaciatku tak kto si zasluzi ten titul viac? Mame po rokoch zastabilizovane financie, klub slape, kader konkurencie schopni. Tak ano prepac chceme sa aj my pozriet do finále.
22.10.2019 - 21:41
+9

OhavLAX

 

je mi jasné že som prekročil rubikon..jednoducho si pozrite silu vašeho tímu a povedz mi reálne, má tento klub reálne na finále, lebo ako vás čítam tak vyhadzujete trénera aj hráčov v jednom kuse? myslím popri konkurencii vo Zvolene, Bystrici, Slovane, Košiciach..p.s titul si zaslúži klub ktorý na konci sezóny porazí posledného súpera v Play off, nie klub ktorý hrá viac rokov v Slovenskej najvyššej lige
22.10.2019 - 22:06
+5

ŠKP

 

Tlacite do toho ovela viac penazi ako my. Minulu ste mali mozno najdrahsi kader a skoncili ste tam kde my. Naopak mali sme my kader na finale podla teba? No asi nie. BB sme potrapili najviac. Tuto sezonu podla mna mame este lepsie muzstvo vystuzene o hracov ako Vandas Handlovsky. P.S. keby si mi nevysvetlil ako sa da vyhrat titul tak by som to nevedel
22.10.2019 - 22:17
+5

OhavLAX

 

je úctihodné, že ste vy a Nitra dokázali s oveľa menším rozpočtom, skoro to čo my, alebo dokonca viac ako my..to však nebolo meritum veci..prajem ti pekný zvyšok večera a vašemu klubu len tie najkrajšie hokejové zážitky
22.10.2019 - 22:23
+2

borussia

 

Tradičný klub skúsme spočítat kolko krát bol Zvolen vo finale a kolko vy.
23.10.2019 - 7:53
0

RebelMemoryPP

 

Kolko..??
23.10.2019 - 8:08
0

Patomato

 

ale nik nepíše že sme tradiční finalisti,tak trošku by poniektorí mohli čítať čo je napísané.
Radšej chodiť 50r.na najvyššiu súťaž ako sa 5-10r.tešiť z uspechu a potom tvrdo naraziť
23.10.2019 - 8:31
+1

RebelMemoryPP

 

By ma celkom zaujimalo ako sa dari dorastu Zvolena..neviem ich akosi najst v navyssej sutazi..ci neostalo bubacikov koli zoldnierom v Acku,alebo sa im to tam akosi nevie urodit..?? je pravda ze do dorastu sa tazsie kupuju zoldnieri..nad nami sa tu cuduju ze co vlastne chceme,pritom ten hokej robit nevedia,akurat tazsia z financii a aj to ich vydrbe Nitra s polovicnym rozpoctom..
23.10.2019 - 8:44
+5

ŠKP

 

Cez vikend juniorka PP-ZV 11:0
23.10.2019 - 8:46
+1

pongy16

 

Koľko mate PP odchovancov a koľko cudzincov v juniorke ? z Trebišova,SNV ,Kežmarok,L.Mikuláš, Rusov - čistá legia.
23.10.2019 - 9:02
+1

Frey77

 

A prečo sa tlačia do PP? Lebo náš dorast a juniorka síce nemajú meno ako Dukla, sú míle pred ZV, o čom svedčí výsledok 11 0 z víkendu
23.10.2019 - 9:12
+1

pongy16

 

Bez legie, v príprave 0:4 pre ZV
23.10.2019 - 9:19
+1

forwardPP

 

Odchovancom strašne veĺa s počítaj si to ak vieš počítať.
23.10.2019 - 15:36
0

RebelMemoryPP

 

11:0 je na smiech..
23.10.2019 - 9:44
0

pongy16

 

Aj chvalenkárstvo je taktiež na smiech.
23.10.2019 - 14:46
0

juromt

 

...: toto nechapem.. Sport je o vitazstvach aj prehrach. O tituloch ale aj vypadnutiach. Aj po vypadnuti ma ta cesta naspat nieco do seba! Ja ti hovorim radsej ziskat titul a vypadnut ako cely zivot nic nevyhrat a nevypadnut. Spytaj sa Zvolencanov, Bystricanov, Nitry ci by s vami menili? ved by boli sprosti.
23.10.2019 - 9:13
+5

Farrokh Bulsara

 

Nemenili
23.10.2019 - 14:54
0

forwardPP

 

Momentálne nie,ale ak by nedajbože skrachovali tie kluby, hokej by tam zanikol úplne, menili by či nie?
23.10.2019 - 15:41
0

Farrokh Bulsara

 

Chodil som na hokej aj pred 25 rokmi na prvu ligu a ak by sme aj hned vypadli znovu nemenil by som. Ten pocit s titulu je neuveritelný, to sa nedá opísať, to treba zažiť.
23.10.2019 - 20:17
0

ŠKP

 

Ak sa nemylim Zvolen 6x, Poprad 2x. Nezabudnem ale na semifinale roku 2000, viedli sme nad ZV 2:1 na zapasy s moznostou rozhodnut na svojom lade a po prvy krat hrat finale. Zial partia niektorych hracov sa rozhodla "predať" tuto moznost a hrat finale proti Slovanu! Napokon do svojho prveho finale isiel Zvolen. Mohli sme sa vtedy po dvoch bronzoch definitivne zaradit medzi spicku naopak islo tobs nami pozvolne z kopca.
23.10.2019 - 8:41
0

lukiasko

 

Tú sezónu sme mali extra nadupaný team. Aj keď neviem či by to na Slovan vtedy stačilo, lebo Slovan ho mal nadupaný ešte raz toľko...
Ale spomína sa na to dobre
23.10.2019 - 9:32
+1

Frey77

 

Ešte plačeš nad rozhodcami ako v livke? Nik tu nepíše, že sme tradičný finalisti, len to by si musel chápať pisanemu textu. A samozrejme ze snívame o titule, či máme zákaz lebo niekto zo ZV povedal? Spamataj sa
23.10.2019 - 9:11
+2

ten čo nevie

 

trepeš bludy
23.10.2019 - 18:20
0

poprader

 

Akože tebe o čo ide to ako tím nemá mať vysoké očakávanie alebo však čo my sme Poprad čo vlastne chceme buďme radi za to čo je? Bež do prdele s prepáčením za také vyjadrenia a radšej drž zobák a kľudne si ma vymažte za pravdu.
22.10.2019 - 21:52
+6

OhavLAX

 

však majte vysoké očakávania, ja som sa len pýtal z čoho neustále pramenia, keďže tu čítam už 4 roky od zápasu k zápasu nárek v diskusiách..
22.10.2019 - 22:07
+3

poprader

 

A prečo nemáme plakať normálny mančaft s poriadným trenérom by vás dnes vypráskalo ako žiakov 48:20 strely. viem že na to sa nehrá ale možeš byť rád za tri body a nie tu vypisovať kraviny kľudne to mohlo byť aj naopak a dostali by ste debakel že by vám nevošiel do autobusu. A čo dúfam sa raz aj stane že vás budeme vyklepávať furt. A vy budete tam kde sme my.
22.10.2019 - 22:13
+3

OhavLAX

 

prajem ti z celého srdca tie dni kedy ti hokej bude robiť takú radosť akú dlhé roky od detstva robil mne
22.10.2019 - 22:19
+9

Zubo27

 

Ja chápem jeho reakciu, prečo sa hneď zdúvaš. Máš pravdu v jednej veci. Fínska, Česká alebo Švédska liga sú preto tak kvalitné, lebo jednoducho do každej sezóny tam každé jedno mužstvo ide bojovať o titul. Kdežto u nás idú o titul bojovať možno 3-4 kluby, dalšie 3 možno 4 idú "možno" bojovať o titul, to je že ak Pánboh dá... no a zvyšok ide len zato, aby hrali extraligu a vopred je jasné, že budú na chvoste... proste ak idem hrať súťaž, chcem vyhrať. Toto však chýba polovici klubov v lige, žiaľ, za všetkým sú peniaze. Takže áno, súhlasím s tebou, aj vy máte nárok na titul a tak máte právo sa rozčuľovať. OhavLAX len narážal podľa toho čo čítam na vaše zrejme prehnané očakávania, pretože fakt, aj ja ako čítam, tak čítam, a to mi je Poprad celkom sympatický klub, vy sa tu poniektorí ozaj vyjadrujete, ako keby ste boli fanúšikovia Manchestru United... ja vám prajem úspech, a veru, na tak tradičný klub by sa aj ten titul konečne patril, vy tu však niektoré príspevky píšete, ako keby ste tých titulov mali za posledných 10 sezón aspoň 6... preto zrejme jeho otázka... myslím si. A to tiež bez urážky.
22.10.2019 - 22:14
+10

OhavLAX

 

Zubo27: ďakujem za triezvy rozum v diskusii, presne takto som to v jednoduchosti myslel, nebolo to na chalanov mierené ako útok, len vážne čítam diskusie dlhé roky a až tento rok som sa rozhodol, že začnem aktívne prispievať a túto otázku som chcel položiť už dávno, vedel som, že tu za to bude kovbojka, ale aj tak mi to jednoducho nedalo
22.10.2019 - 22:17
+1

Bizzaremifo

 

My sme hlavne augustoví majstri, právom a zaslúžene.. to nech nám nikto neberie ..
22.10.2019 - 22:22
+2

poprader

 

Ďakujem beriem ale pochop nie len už fanúšik chce titul ale aj vedenie sa vyjadrilo že menej ako finále neberie, ale z takým amaterizmom na lavičke to nepôjde, tím je dobrý a aj bz som povedal že kvalitatívne na vašej úrovni, ale tam treba chlapa čo ich postavý do late a vydupe z nich prvé posledné.
23.10.2019 - 0:22
0

ten čo nevie

 

aj sponzor da viac ak sa hra hokej a lepsie vysledy
23.10.2019 - 2:16
0

Bizzaremifo

 

Roky sa týmto uspokojujeme a nič ...úspech v nedohľadne
22.10.2019 - 21:10
+1

Wurezv

 

aj ked s odretymi usami..obrancovia zavarali pekne, na jednej aj na druhej strane..
22.10.2019 - 21:04
0

warn1ng

 

Poprad, dakujeme za Straucha. Handlovsky ako?
22.10.2019 - 21:07
+1

gta98

 

Tak ti poviem. Handlovsky nie je ten problem ktory nas tlaci
22.10.2019 - 21:13
+9

ŠKP

 

Za mna spokojnost. Dnes urcite lepsi Handlovsky. Aj ked su to rozne typy hracov. Straci je dobry chlapec, nech sa mu dari. Dnes sa mu to so stastim odrazilo do brejku a trafil to.
22.10.2019 - 21:15
+6

stan-PP

 

Za mna paradna posila Handlo pre nas a to som ho nikdy nemal rad. Ale radost pozerat idealne zapadol k Vandasovi
22.10.2019 - 21:26
+3

Renderers.

 

Suprr...velka spokojnost snim
22.10.2019 - 23:31
0

Chamois13c

 

14 z / 9 prehier, tento tím potrebuje konečne IMPULZ!!!!!!!!!!!! nedokáže vyhrávať a to som názoru že máme za posledne sezony možno najlepšich hračov ale ako tím hráme zle ... dneska traged zapasu magovac bol až pri 3 goloch, vošvrda potrebuje k sebe kvalitnu dvojku dneska v podstate nechytil nič je už pretazeny
P.S Zvolenu gratulujem to bola dneska lekcia z efektivity aj ked podla mna ste si za ten vykon nezaslužili ani bod ale na nas aj to málo dnes stačilo a dufam že svitana nebude dlho mimo lebo sme v zadku, čaute
22.10.2019 - 21:07
+5

Badboy87

 

Dneška Zvolen 4 šance 4 góly,my 2 tyčky majky prázdnu bránu netrafí Druhej tretine neskutočna smola
22.10.2019 - 21:14
0

OhavLAX

 

1) v hre 5 na 5 sa na náš tím pozerá veľmi dobre, taktiež ma teší efektivita 2) len to by sme nemohli byť stále vylučovaní, ťažko sa hrá keď jednu tretinu hráš len v oslabovke 3) Hollý dnes z veľkej časti podržal 4)ten váš Magovac, to je tragédia 5) Štrauch vs. Handlovský - mne osobne prišiel živší Handlovský, ale štrauch dal nakoniec víťazný gól 6) SPOLU sme HKM, len tak ďalej
22.10.2019 - 21:09
+4

Nechtasilasprevadza

 

Zatial pekna vyherna seria len tak dalej a v piatok sa tesim na Detvu
22.10.2019 - 21:40
+1

OhavLAX

 

lístok na Detvu a Košice už mám zakúpený, taktiež sa teším
22.10.2019 - 22:07
+1

vzdy.na.statie

 

Nechcem,, sejckovat,, ale trochu mam obavu v piatok s Detvou.
22.10.2019 - 21:09
0

rasťoZv

 

Čo som dnes videl, tak nemôžeme mať problémy. Ale každý zápas je iný.
22.10.2019 - 21:27
+3

ŠKP

 

Moze Fero ze nastrelime dve spojnice, ze Paukovcek zluftuje pre prazdnou branou, ze Bjaloncik trafi korculu zvolencana namiesto prazdnej brány? Dnes Zvolen maximalne hratelny,brankar Zvolena velmi neisty vela vyrazal no pred branou sme boli malo agresivny. Urcite sme si nazasluzili takto prehrat ale za chyby sa plati. V Budapesti do vrany urcite Halo, chce to zmenu a Vosvrda dnes nechytil nic navyse.
22.10.2019 - 21:11
+9

jozino

 

moze. Lebo nema zjavne respekt, nevie hracov zdrbat a nevie ich poslat do brankoviska clonit a dorazat. Na co su strely od modrej ked nik necloni a nedroza? A preco sa pri presilovke vraciame ako mantaci vsetci 5 za vlastnu branku? Kto ich to uci?
22.10.2019 - 21:18
+3

voldemort

 

dnes totozne dva goly a goly to boli len preto, ze stal hrac pred brankarom. Dnes praveze PRVY krat sme sa tlacili do brany. Dnes sa mi to zdalo najpriamociarejsie od zaciatku sezony. Paradoxne (alebo prave preto) ze uz nehral Pato? Dufam ze nie, ale zacali sme hrat lepsie prave vtedy. Dnes nevysiel zapas Magovacovi a Ulrych tiez obrovska chyba, ale stale je to s Joonom to lepsie v obrane co mame. Bjaloncik (od toho snad skutocneho) zranenia zase jeden z najlepsich na lade. Vosvrda to ma momentalne 8 z 8, osem najazdov, osem golov, z toho 4 z hry.
22.10.2019 - 22:07
+4

topska

 

Zranil sa v Miskolci, lekari zo zachranky za nim boli okamzite este v satni na zimaku
22.10.2019 - 22:32
+1

voldemort

 

ok, vdaka...totizto ine som sa dopocul, ale to uz zrejme aj vdaka frustracii pracuje v Poprade klasicka JPP a siria sa zlomyselnosti
22.10.2019 - 22:49
0

topska

 

Ja ani neviem kedy sa mu to tam stalo ale stali sme pred satnou a isli s nim do satne. Mna aj prekvapilo preco jeho hladaju som si skor myslel ze chcu riesit domina kramara lebo on sa tam zranil a oni ze nie ze fakt "Bjaloncik" aj ked to povedat nevedeli teda spravne
22.10.2019 - 22:58
0

voldemort

 

to vyslovovanie mena Bjalončík od maďarov muselo mimoriadne komické
23.10.2019 - 7:53
+1

jozino

 

Lenze to je problem, ze sme brankarovi clonili lin 2x. My hrame presilovky na strely od modrej a vtedy musi pri kazdej strele niekto clonit a tecovat, nie len obcas, inask strelu brankar chyti a zbytocne ide vhadzovanie a zase rozostavovanie sa. Ak budeme hrat na rychle krizne nahravky popred beanu a strelu z ptvej, vtedy clonit nemusia. Lenze toto my nehrame
23.10.2019 - 6:25
+1

Westbeast0

 

Tak Zvolencanom tam hra v poslednych dvoch zapasoch riadna zvonkohra, myslim ze ich brankar aj po zapase s Dvtk vravel ze super nastrelil 3 zrdky...
22.10.2019 - 21:20
+1

stan-PP

 

Zvoni im to tam ako telefon ako by klasik Lasak povedal
22.10.2019 - 22:24
+2

InterHKM

 

Nám to zvoní... Vám to padá
22.10.2019 - 23:14
+1

Fanpoprad

 

Moze. Dost je to aj o psychike... Od toho je tam trener, ze ich nakopne, ze ich vyhecuje, reaguje na priebeh hry, vidi co robia zle a bude do nich hustit, az kym to nespravia spravne. Dnes ked som tak videl ten zapas, krasne bolo vidno ze si ti hraci neveria a nemaju sebavedomie. A ano aj to je praca trenera.
22.10.2019 - 21:28
+6

jozino

 

Presne tak. Paukovceka tam ovela viac vidno, aj smerom k hracom aj k rozhodcom.
22.10.2019 - 21:32
+2

Fanpoprad

 

Sportoval som a viem aka je psychika potrebna. Takisto ako je potrebne aj burcovanie na striedacke a to ze si musis verit. Od toho je tam trener.
22.10.2019 - 21:34
+2

Badboy87

 

Paukovcek dneška na striedačke vybojoval 2 minúty za vyhodenie puk 2tretine :p
22.10.2019 - 21:34
+1

kolombo

 

Veď ale toto bol hádam hlavný argument prečo ste chceli Štolca namiesto Stantiena - žil so striedačkou, komunikoval s hráčmi, povzbudzoval. Teraz to robí Paukouček, ibaže na tom nie je nič zvláštne, to je jednoducho práca asistenta.
22.10.2019 - 21:51
+3

borussia

 

Myslim si ze ste si ani vyhrat nezasluzili lebo toto nieje smola ale nemohucnost alebo neschopnost a s tym sa nevyhravA
22.10.2019 - 21:29
+2

stan-PP

 

Presne tak
22.10.2019 - 22:24
+1

jozino

 

a dost!: Dodnes som stale obhajoval, ze hrame tesne prehry, casto rozhodnu malickosti a snazime sa, ale dnes uz mam toho plne zuby. Uz na hokej som isiel s nechutou ze zase nebudu body a nemylil som sa. Ak chceme nieco este v tejto sezone zahrat, treba KONAT! Vedenie budicek! Dodnes som obhajoval Stolca, ale tolko "nahod" uz nahoda nie je. Vymenit trenera,sluby o 1 centrovi uz nie len dristat, ale aj splnit! A (je mi jedno kolki ma teraz ukamenujete) Vymenit Svitanu. Dnes sme hrali najlepsie ked nehral (v 3. tretine). Nieco asi bude v nom/kabine. Takisto sa moze zbalit Karterud, aj ked bol zdravy, zahral ho*no. A nahradit Pelama, Karteruda a Svitanu nejakymi amikmi, ti vedia pre BB alebo ZV nielen urobit 50 bodov, ale rozhodovat zapasy, kym my sa stale len "musime poucit z tesnej prehry". Uz sa poucme a zacnime konat a aj hrat. Je uz az smiesne ako nevieme pocas presilovky zaimprovizovat a 3x po sebe po vyhodenom puku namiesto rychlej rozohravky dopredu sa vsetci 5 stahujeme za vlastnu branku a stale ten isty prechod do pasma ideme a zakazdym tymto stratime aspon 15 sekund. Keby som nemal permu, uz by som asi rozmyslal, ci za toto idem davat peniaze na listok. Ak sa vedenie nezobudi, dalsiu sezonu mozno ani permu neresiem a budem chodit len ked sa bude hrat na urovni. Je nemyslitelne aby sme s takymito menami boli 2 body od 11 !!!!! miesta.
22.10.2019 - 21:12
+9

Bizzaremifo

 

..to nemyslíš vážne s výmenou Svitanu!! ..
22.10.2019 - 21:15
0

jozino

 

uplne vazne. Pri nasej (tusim prvej) presilovke sa k nemu odrazil puk, brankar lezal a on namiesto strely, premiesal a hodil puk spoluhracovi k mantienlu. V 3. tretine nehral, zacali sme hrat priamociarejsie a hned to vyzeralo inak.
22.10.2019 - 21:22
+2

jozino

 

Jemu navyse skodi, ze je vsade prezentovany ako absolutny tahun a nenahraditelny hrac Najlepsie hral ked sa vratil z Polska a hral s Mlynkim jenoducho a strely z prvej a daval goly. Dalsiu sezonu uz bol hviezda a to mu asi stuplo do hlavy a odvtedy si mysli ze je druhy Krotak a stale len rozmysla. Svoje body si spravi, ale ma aj zopar excesov s fanusikmi a vela sanci premarni miesanim. Navyse, ktovie, ako je to v kabine, tu uz som pocul tiez nejake zle jazyky hovorit ze nerobi prave najlepsiu krv. (ci to je pravda, to neviem)
22.10.2019 - 21:30
+1

Bizzaremifo

 

Pinci robí všetko pre úspech popradského hokeja, to ti garantujem..je to srdciar a chce dosiahnuť úspech práve v HK
22.10.2019 - 21:48
+2

jozino

 

Lenze mozno to chce az prilis, aj tie doterajsie prusery voci fanusikom by som mu prepacil, lenze, opakujem, najlepsie hral po navrate do PP, vtedy hral cca to co teraz Vandas. Vedel zrychlit hru, vedel rychlo prihrat a pohotovo vystrelit. Teraz hru zastavuje v utocnom pasme, lebo miesa a rozmysla. Lenze on nie je Arne, ten vedel hadzat prihravky cez 4 hracov pomedzi nohy rovno na hokejku, lenze takeho hraca teraz nemame. Kedy sme ho videli naposledy z kruhu vystrelit z prvej? A toto je u neho problem. Nehra to, co vie najlepsie. A preco sme dnes hrali najlepsie az ked nehral?
23.10.2019 - 6:18
+1

Bizzaremifo

 

Áno, chce hrať ako Arne a chce byť rovnako legenda klubu, to mu zvazuje ruky, nie je čo svojej koži, mozno aj menej oddychuje, keď ma malé dieťa, atd ..on sa do toho dostane a budeme ho na rukách nosiť, to ti garantujem...
23.10.2019 - 7:19
+1

ten čo nevie

 

ak sa nauči spravne a kedy nahravať tak bude natom podobne ako arne arnošt to vedel perfektne
23.10.2019 - 18:25
+2

jozino

 

lenze pri vsetkej ucte k nemu, on nema na to aby bol Arne, a ktovie ci a kedy budeme mat takeho hraca. Ked chce byt legenda, tak nech hra to, v com je dobry a nech sa nehra na niekoho ineho.
23.10.2019 - 20:03
0

Chamois13c

 

jožko tuto problem ozaj nehladaj ...
22.10.2019 - 21:51
+4

Seveda

 

Lenze, nejaki Amici svk hokej velmi nepozdvihnu - je to podla mna to najhorsie riesenie.
22.10.2019 - 22:24
+4

jozino

 

Lenze muzstva, ktore maju amikov a "nicia" uroven nasho hokeja sa biju o spicu dlhodobo (BB, ZV). My dvihame uriven a mame po 14 kolach 3 vyhry. Este aj LM hra so svojimi hracmi a kde su? Navyse pri kvalitnej konkurencii sa budu zlepsovat aj nasi hraci
23.10.2019 - 6:21
+2

borussia

 

Taký čo neveria nech si pozrú štatistiky zámorských hráčov
23.10.2019 - 7:54
+2

Seveda

 

Ja ale nepisem o 1 sezone a nejakom uspechu. Mne ide o dlhsie obdobie a o uspech celeho svk hokeja ako takeho. Co ma svk hokej z toho, ze legionari zabezpecili kvalitu a titul pre nejaky team?
23.10.2019 - 12:51
0

same33

 

Vies aky to ma vyznam ?
Napriklad taky ze tie decka ked ich budu vidiet ako hraju s akou lahkostou a uvidia ze sa to da aj inak ako slovensky hraci budu napredovat vezmi si napr kolenica vo zvolene uci sa na treningoch od kanadanou a oni mu s radostou pomozu ukazu a vysvetlia a ten chalan pomaly ziska viac od nich ako byt v juniorke a hrad ten isty system doblba o tom to je ze legionar ako taky nam pomaha s isteho uhla duvat sa na iny druh hokeja a tie decka budu chciet hrat ako oni
23.10.2019 - 19:22
+1

jozino

 

napriklad to, ze domaci hrac nema iste miestecko bez ohladu na vykon, lebo je domaci, ale musi sa snazit a makat a zlepsovat aby sa presadil
23.10.2019 - 20:04
+1

noano

 

Seveda ty si riadny komediant. Esteze vo Zvolene, Bystrici atd. maju iny nazor.
23.10.2019 - 10:48
0

Tomas10

 

Ja som dneska sledoval aj Handla a dnes hral naozaj dobre naproti strauchovi bol viditelnejsi bohuzial mu to tam nepadlo co je pre nas samozrejme dobre doma s Detvou by mohlo prist aspon 3000 ludi...a este k zapasu ani dneska ta hra nebola oslniva ale vyhravame zapasy co je dobre...uvidime co bude doma s kosicami so slovanom...pretoze so slovanom kosicami a BB sme prehrali takze najsilnejsie muzstva nas porazili....verim ze doma to zmenime teraz
22.10.2019 - 21:12
+1

bryndziarka87371

 

Ale zas herne to okrem zápasu so slovanom nebolo vôbec zlé. Proti KE a BB sme boli herne lepší si myslím. Akurát sme nezvládli závery a fasli gól v oboch prípadoch.
22.10.2019 - 21:15
+9

OhavLAX

 

ono to že sme boli lepší s KE a BB a nebrali sme body sa nám teraz bumerangom vrátilo
22.10.2019 - 21:37
+2

hefky

 

Dnes sme boli lepší dovolím si povedať že Zvolen vyhral nezasluzene ale na to sa nehrá, množstvo nevyužitých šancí, dnes veľké chyby v obranné a v podstate každá väčšia chyba skončila gólom.
Nemam dobrý pocit momentálne z tohoto mužstva a dúfam že sa to zmení lebo za chvíľočku sme posledný.
22.10.2019 - 21:12
0

nyytymaki BLOG

 

Ja si dovolim tvrdit,teda ak ty dovolis ako aj tebe podobni sukmenovci,ze Zvolen vyhral zasluzene.Totiz dal 4 goly na rozdiel od Popradu.
22.10.2019 - 21:24
+7

hefky

 

Môžeš samozrejme napísať svoj názor od toho sú diskusie a to by si mohol pochopiť.
22.10.2019 - 22:39
+2

MANO

 

trapime sa, dnes nam tam nechceli padnut ani ciste sance. Naopak dostavam take goly po individualnych chybach... Nikto nam nepomoze, musime si pomoct sami. Dobre muzstvo neprehra 3 zapasy po sebe, nam sa to po dlhom case "podarilo" uvidime ako zareagujeme dalej
22.10.2019 - 21:13
+1

OhavLAX

 

inak som pozeral nejakých obrancov možných ku nám do ZV a ma napadli Ivan a Valach..Ivan v Pardubiciach 10 z 0+0 a -5 a Valach je písaný v EHC Linz, no neodohral ani jeden zápas(nevieme čo sa s ním deje? čítal som len nejaké znepokojivé články zo životnej situácie)..keby prišli títo dvaja to by bolo nebe dudy
22.10.2019 - 21:14
+1

nyytymaki BLOG

 

Duro si poskodil v priprave koleno preto nehrava.
22.10.2019 - 21:22
+2

OhavLAX

 

aha, tak to je škoda, lebo včera som čítal rozhovor s Rybom a vraj hľadajú na každý post hráča a hlavne hráčov ktorí spĺňajú fyzické parametre, ktoré nám chýbajú a on ma napadol ako prvý
22.10.2019 - 21:38
+1

nyytymaki BLOG

 

Duro ale je ofenzivny bek,on do tela nevie hrat,on je nieco ako Vandane.
22.10.2019 - 21:44
0

OhavLAX

 

tak to si ma popravde sklamal pamätám si že hrával vo Zvolene, ale typologicky som ho zaradeného nemal
22.10.2019 - 22:08
0

trevor

 

Mozeme byt nesmierne radi za 3 body. Dnes nas nepotiahol kanadsky utok v takej miere ako inokedy a hned to bolo vidiet, vpredu pol zapasu slabota, bez sanci, bez striel. Muzstvo, ktore hlasi utok na titul, musi mat aspon dva elitne utoky. My mame zatial jeden elitny kanadsky, dva tretie a stvrty. Dnes zmatok za zmatkom v obrane, klucky, zadovky, miestami laxne vyhodenia puku z pasma. Pre naplnenie ambicii budeme skor ci neskor potrebovat tvrdeho defenzivneho beka a minimalne jedneho elitneho utocnika. Ale z rozhovoru s Rybom je zrejme, ze o tom vedia a riesia to.
22.10.2019 - 21:20
+5

nyytymaki BLOG

 

Trevooooor nepanikar
Mozno mame deku
22.10.2019 - 21:26
+4

trevor

 

Boa ved ale tie zasivacky niektore dnes vzadu su aj na deku vela
22.10.2019 - 21:31
0

nyytymaki BLOG

 

Ano beriem,ale to sebavedomie vsetkych bekov je ovela pozeratelnejsie ako keby sme mali mat robocopov ala Tavoda ci Hrasko,ktori v panike nerozohraju ale odpalia na icing.
Zober si Trottera ,ktory berie puk,napadaju ho dvaja za branku a on si to hodi rutinersky popred brankovisko a hlava hore.To iste Lowney ci Corrin,to su veci ,ktore mne u nasich obrancov vzdy chybali.
A co sa tyka prechodu do stredneho pasma,toto Potkan trenuje s nimi a nie beci ale utocnici neboli schopni poslat puk do jazdy z pasma.
22.10.2019 - 21:43
+3

trevor

 

Jasne to zas beriem ja, tiez sa mi na to dobre pozera, velakrat je to s prehladom a sebavedomim. Niekedy si ale veria az prilis a zasiju sa navzajom. Ako pises, dnes viac vzadu varili utocnici ale vsetko to pramenilo z podcenenia danej situacie. Ked to nerobia laxne, ale poriadne, pozera sa na to dobre a je to fajn. Dnes tam bolo na moj vkus dost laxnosti. Trotter je spilmacher, jedine co mi na nom vadi je, ze obcas stale kazi lahke puky a vela veci nerobi v rychlosti ale spravi tri rychle tempa a zabedni to na dve nohy. Ale aj na dvoch nohach sa casto zo situacie vymoce, ale predstav si, ze by to robil v rychlosti. Ten chlap by bol uplne inde.
22.10.2019 - 21:56
+2

nyytymaki BLOG

 

Trotter keby stale bruslil ,tak nehra nasu ligu,ale minimalne KHL stabilne.
Hodi "trojnozku" a aj tak sa bavi.
22.10.2019 - 22:29
+4

matrin

 

...setri sa na play off
23.10.2019 - 10:32
0

OhavLAX

 

mňa tiež napadlo a aj som to spomínal v diskusii, že už na nás padla tá deka
22.10.2019 - 21:39
0

Senn

 

100% súhlas, jedine pozitívum je že dnes aj proti Maďarom sme uplietli z hovna bič a mame 6 bodov, to sa nám nestava
22.10.2019 - 21:26
0

rasťoZv

 

Riešia, musím Paťovi trošku dohovoriť
22.10.2019 - 21:30
+1

forwardPP

 

Môžte si tu vyhadzovať trénera koľko chcete. Ale keď budú Magovac,Ťavoda,Ulrych robiť zo seba kužele v obrannom pásme,poprípade nahrávať súperom do nájazdov nepomôže tu ani Babcock.
22.10.2019 - 21:37
+4

Bizzaremifo

 

...keby to útočníci vedeli tráviť vpredu, nemusel by to byť taký problém...každý občas urobí chybu, ja sa skôr pytam, čím si zaslúži miesto v zostave Dominik? ..to rotovanie obrany je kravina, spýtaj sa obrancov ako sa im ideálne hrá, točenie troch obrán, aby boli v rytme, zahriati a hlavne zohrate obranné dvojice a nie, aby pár minút sedeli na lavičke a potom stuhnutí bránili rozbehnutých útočníkov a stále v inom zlozeni...to nikto nevidí?
22.10.2019 - 21:53
+14

Kamzík18

 

Presne tak, to rotovanie bekov to je blbosť na entu..
22.10.2019 - 22:24
+3

Rapkáčik43

 

Ťavoda mu už svoje povedal takže sa ani nebudem čudovať ak odíde
22.10.2019 - 22:37
0

Kamzík18

 

Sa nečudujem.. Mne to dakedy tak príde že čo najviac znechutiť hokej hráčom a divákom...
23.10.2019 - 6:06
+1

Frey77

 

Hlavne nech hrá Dinda, pardon Kramár, ale to je to iste
23.10.2019 - 9:17
+2

ten čo nevie

 

to rotovanie je velka blbosť tušim to začal ozimag dufam že ťava neodijde to by bol pruser
23.10.2019 - 18:28
0

voldemort

 

ak si dnes videl Tavodu, tak mas orly zrak...a tym dvom nevisiel snad prvy zapas, kuzelky su tam ini castajsie...
22.10.2019 - 22:13
+7

stan-PP

 

Suhlasim ... akurat podla mojho gusta mohol uz skor stiahnut Magovaca ten bol mimo totalne cely zapas a to nevravim o tych chybach
22.10.2019 - 22:26
0

forwardPP

 

Ťavodu som myslel minulý zápas a jeho prihrávku.
22.10.2019 - 22:45
+1

tuke26

 

ja si ti myslím ze utocnici spravia urcite viac chýb ako obrancovia len ludia to nevnimaju kolko golou dnes mohli dat chlapci popradský a nedokážu zakončit ani do prazdnej brány to su obrovské nedostatky a povedzme si rovno utočnici obrane vela nepomožu a nakoniec to že utočnici nevedia dat gol to nie je chyba obráncu jednoducho povedane utocnici superov popradu vedia davat goli a popradský nie.
22.10.2019 - 22:14
+1

Seveda

 

Pana, zase trener sa vyhadzuje ako i pred rokom, dvomi, atd. Ved take hrubice, co dnes obrana spravila - to sa nevidi Chcete aj obrancov za to vyhodit? Dnes Poprad zahral pekny zapas, zial, take hrubky a pre mna neisty brankar, dojem pokazili, no a na body nestacili. Chyba kvalitny 1. center, bez neho to nepôjde, no a ak chce Poprad ist hore, musi i viac investovat love. Je super, ze hraju domaci Slovaci, oni vsak kvalitou akosi nemaju na legionarov, ktori to stale tahaju pri inych team-och (napr. Bystrica). Myslienka popradskeho vedenia je vsak dobra, domaci hraci, domaci trener - toto by som nemenil, akurat dufal v to, ze mladi Slvoaci do 20 rokov budu niekedy mat kvalitu aj na nasu ligu.
22.10.2019 - 21:41
+2

poprader

 

Ale takto sa nikdy úspech nezrodí, očividne trenér nemá na to aby viedol A tím oni potrebujú osobnosť a aj Štolc by ešte potreboval rásť zatiaľ je slabý jak čaj, dobre zbavili sme sa prečky špinavých peňazí, hráči vidia aj výplaty a načas ale keď nepríde veľký úspech nepríde ani silný sponzor a o to ide sponzori nebudú liať prachy do niečoho čo ich neukáže, keď vidia že jedíný klub ktorý hraje od začiatku nie je schopný spraviť titul.
22.10.2019 - 22:01
+1

ten čo nevie

 

tréner je dosť velky zaklad uspechu
23.10.2019 - 2:25
+3

Chamois13c

 

Fero celkom rezignovane zhodnotenie dufam ze sa večer ešte pobalí toto nemá vyznam , ta katastrofalna priprava nebola nahodna a v lige sa to s nami len vezie prehra za prehrou načo ešte mame čakať? kvalitni hrači prišli vandas/handlovsky tu je chyba evidentne inde
22.10.2019 - 21:54
+9

Badboy87

 

Skorej frustrácia,ale aj keby chcel skončiť tak kamarát Ludo ho prehovorí nech pokračuje
22.10.2019 - 21:59
0

peterpm

 

Vstupili sme do sutaze nepripravení, odohrali sme uz 14 kol herne ani z hladiska systemu žiadny pokrok.Chlapci sa snazia,aspon vacsina ale to je malo.Ano je pravda ze sme boli dnes lepsi a zasluzili sme si vyhrat, ale ved my sme dokazali opat svojou nemohucnostou urobit z ich cudesneho brankara hrdinu,ved on takmer kazdu strelu vyrazal pred seba...Pri nasej slabuckej obrane by sme my z takychto situacii inkasovali kopu golov. Chvali sa casto v komentoch napr.Erving , suhlasim s tym ze vynika korculiarsky, avsak tiez zvykne zavarit,rychle kolme zalozenie utokov len vynimocne a to jeho vozenie pukov az do superovej tretiny, ak by toto robil v BB tak by sa tam neohrial. Tym chcem hlavne povedat to,ze pokial muzstvo nema system, na com musia bazirovat treneri tak body pravidelne zbierat nebudeme.
My chceme lamat zapasy silou vôle,to sa chlapcom upriet neda,potom sa ani nedari,dnes mozno stacilo zo strany trenerov viac zdoraznit,ze brankar supera vyraza puky pred seba a pod.a dali by sme aj napriek kardinalnym chybam v obrane aj tak o gol viac ako super.Mame 2. brankara, ktory chodi na zaskoky niekde do Levic, treneri sa ho boja do brany dat, lebo zmrvil prvy zapas, kde dostal doveru? Co s tym? Vosvrd je dost nesvoj ani sa mu nedari a superovi brankari vacsinou drzia svoje muzstva v nasich zapasoch viac ako nas brankar...Takze sme v riadnych sračkach, babo raď,
čo tak Stavjaňa...

22.10.2019 - 22:12
+1

Bizzaremifo

 

Si robíš srandu s tým Ervingom??? ..však on je snáď jediný obranca, čo vie založiť útok a keď vidí ako útočníci nevedia prejsť cez modrú čiaru, tak sám ten puk zavezie až do tretiny ..takého obrancu nam musí každý závidieť ..
22.10.2019 - 22:26
+6

voldemort

 

vdaka,si ma predbehol. Obavam sa, ze frustracia uz uraduje a hladame chyby aj tam, kde nie su.
Ja byvsom este jeden detail doplnil, ze Joona je jediny hrac (nielen obranca), ktory sa snazi davat prihravku a to aj poza branu spoluhracovi priamo na hokejku a nie po mantinely ci ku korculiam. A je obrovsky rozdiel ak ma hrac o pol ci sekundu naviac, ako ked ho musi dolovatvod mantinelu alebo si ho prikopavat so sklonenou hlavou. Je to detial, ale robibto rozdiel. To nehovorim este o jeho rychlosti, sikovnosti s hokejkou a chvalabohu, ze hra viac dopredu ako vlani.
22.10.2019 - 22:55
+6

MatoZV

 

No uz druhy zapas sme horsi ako hratelny super zo stredu tabulky tak nemam dobry pocit. Aj ked mnohi tvrdia ze v hokeji ide len o vitazstvo, mne ide aj o predvedenu hru. Radsej prijmem v zakladnej casti smolnu prehru po paradnom vykone ako vitazstvo po zlom vykone. Samozrejme prehru po zlom vykone tiez nemusim, potom teda ked sme uz na hovno hrali tak sme aspin vyhrali, cize ok, neviem co tu mudrujem Vymena Handlovi pomohla ako citam komenty, tak to bolo doma skor o nevhodne zlozenej formacii nez o nom. Skoda ho ale dobre pre neho, ak by Andrej nehladal pricinu u seba ale unho, tak by sa len trapil. Nic to o rok je spet. Poucme sa z toho.
22.10.2019 - 22:14
0

Prostars

 

Ludia,ako bolo avizovane pred sezonou,ze je cielom u nas vychovat si trenera z vlastnej liahne,vsetko k tomu bolo smerovane,od prveho trenera Jonaka,cez Ozimaka a Stantiena,ani jeden z nich neponukal taku kvalitu aby sa dala urobit diera do sveta a s tym sa aj pocitalo,dat nizku latku,ktora sa da lahsie prekrocit,rovnako sa cakalo,ze nebude sitaucie,aby si trener dokazal vybojovat angazma pre dalsiu sezonu,aj ked Stantienovi sa to aj kusok podarilo,ale nemalo to aj tak efekt,lebo poslali ho prec a prisiel cas na to,co bolo planovane-Fero na post hlavneho trenera,my sme zvyknuty na to,ze ten herny prejav nebol za posledne roky dobry,teda Fero nema stazenu ulohu prekrocit tien poslednych sezon,ale toto je fakt bieda,ten kader taky zly nie je,na to aby bol az tak dole.

K zapasu,Vosvrda nechytil ani chripku,Mlynarovic je v pralese ( kazdy vidi pri poslednom gole chybu Urlycha,ale zacalo to tym ako 14 hodil zas to svoje nahodenie puku za mantinel,miesto prihravky pred branu kde cakal Handlo,ten musel ist pre puk za branu a dostal sa pod tlak obrancov,tak to posunul na modru,kde sa taka chyba stat moze.)
celkovo nasa hra je motanie sa v prebaznej casti pri mantineli,co nie je dobre.Mali sme aj sance,ale efektivita je katastrofa.Dufam,ze padneme na poslednu priecku,mozno by nam to v konecnom dosledku pomohlo.
22.10.2019 - 22:15
+4

Dzunkes

 

pekne Zvolencok...Straci este lepsie u nas mu pojde
22.10.2019 - 22:25
+2

matrin

 

23.10.2019 - 10:06
+1

noano

 

Zlovenčok? To čo je, dáš si masielko na chlebiček ?
23.10.2019 - 12:07
0

trevor

 

Normálne si dáš maliesko na chbelíček.
23.10.2019 - 12:15
+6

mattheu

 

hej: Chlapi tazko sa to cita. V PP som vyrastal na extralige. Ale co vlastne chcete? Rozpocet mate priemerny ak vobec, mate domacich odchovancov, domaceho trenera, transparentne uctovnictvo, co je uplne najpodstatnejsie!
Vela z nas naskakuje na lacny trend vyhadzovania trenera. Co tak vyhodit/vymenit hracov?
Z toho co citam trener nema z coho varit. Obrana podpriemerna utok momentalne tiez, co je teda ocakavanim? prva stvorka?
trener pracuje so zostavou evidentne ale nezabera. Javi sa to tak ze s vlastnymi odchovancami dieru do ligy nespravis. Na to potrebujes US/CAn hracov ktori robia ten rozdiel. Vydrzte este poraderi play off date s prstom v nose a forma je najdolezitejsia prave v POff.
22.10.2019 - 22:47
+6

Badboy87

 

Takže podpriemerný mužstvo máme?veď to mužstvo je podľa mien ešte je kvalitnejšie ako minulu sezónu
23.10.2019 - 5:42
+2

mattheu

 

Badboy87: ano podpriemerne muzstvo (tabulka je zrkadlo) su to len mena na papiery nic viac. Pred sezonou som podla tych mien tipoval PP na prvu patku. videl som tento rok len par zapasov a v skratke "vsetci hraju ako zabrzdeni, mentalne a miestami aj kondicne" je tam par hracov v obrane ktori su kuzele, svitana nehra svoju hru atd atd takze este raz podpriemernene. napriek tomu si myslim ze P.O date "jak nic". fandim PP.
za mna premiesat zostavu a par chlapcov posadit na tribunu nech si oddychnu
23.10.2019 - 9:22
0

voldemort

 

iba poznámka - nemôžme nikoho (z útočníkov) posadiť na tribúnu, pretože by sme neposkladali 4 útoky, včera od polky bez Svitanu a už len na 3 útoky, niežeby sme schválne stiahli hru, ale nemal už kto hrať.
23.10.2019 - 13:49
0

mattheu

 

aby som bol presny: nie vsetci hraci hraju ako pribrzdeni, ale poniektori hraci a bohuzial taki od ktorych sa to neocakavalo.
23.10.2019 - 14:33
0

cipulis

 

Co chceme?? hlavne aby si od nas super nenosil domov body, rad by som videl natlakovu hru ktora ma hlavu a patu a nie posuvanie puku po mantineli, ved my ked sme v predu a supera kusok zatvorime tak ani nevieme co mame robit
23.10.2019 - 6:46
0

Chamois13c

 

Mattheu: To co ty pises je uplne mimo, praveze hraci sa uz vsemozne vymenili doplnili a efekt ostal rovnaky, ak trosku sledujes ligu tak v tomto time hracska kvalita rozhodne je... Nema z coho varit tomko v mikulasi... A co chceme? Konecne uspech nic viac
23.10.2019 - 7:02
+2

Bizzaremifo

 

Papierovo útok ani obrana určite nie je podpriemerná..
23.10.2019 - 7:13
0

apa

 

Lenže mená ešte nezaručujú kvalitnú hru.A ešte si pozri káder iných mužstiev veď minimálne päť mužstiev má lepší káder ako vy.
23.10.2019 - 6:42
+1

Bizzaremifo

 

Nesúhlasím, určite niektorí hráči sú lepší v iných mužstvách, ale komplexne ako tím by sme papierovo mali hrať prvú šestku..
23.10.2019 - 7:26
0

apa

 

,No veď píšem p ä ť mužstiev.
23.10.2019 - 10:02
0

Bizzaremifo

 

napíšem to jasne, nesúhlasím s tým, že minimálne päť mužstiev ma lepší káder ako my ..
23.10.2019 - 10:34
0

Badboy87

 

My nepíše že by sme mali byť top 4 ,my chceme byť 6 áno Košice Zvolen BB Slovan majú lepšie mužstva sú t kde sú zaslúžene,ale my Nr TN máme rovnaké mužstva.Byt s tým to mužstvom na 9 mieste je dosť silná káva ?ale podľa odborníkov HP asi sme ťam zaslúžene bo sme Poprad tak nemáme právo mať ambície na vyššie umiestnené.My máme právo mať také ambície ako lm dt NZ podľa odborníkov HP
23.10.2019 - 7:29
+3

stan-PP

 

presne tak to cca 6 miesto je asi taky realny ciel
23.10.2019 - 8:49
0

apa

 

Hlavu hore veď súťaž ani poriadne nezačala a prídu aj lepšie časy.
Netreba hneď mužstvo zatracovať.
23.10.2019 - 10:04
+1

Robidas

 

To rotovanie obrancov je katastrofa, v dolezitych zapasoch sedia ti najlepší dole, chcelo by to stiahnut na 6 obrancov, erving, tavoda, kozak, magovac, ulrych, brejcak a sem tam pustiť do hry cesanka alebo fabiana, kramar ten zial naozaj absolútne nic kazdy jeho dotyk puku konci na superovej hokejke. Plus este jeden center trosku zmeniť utoky a verim ze by to pomalicky slo hore
23.10.2019 - 7:41
+2

Badboy87

 

A ešte pre odborníkov HP svitana(1ms) kudrnik (1ms do 20rokov)Leclerc(2ms) zagrapan (1ms) magovac (2ms B) Karterud(1ms)ale máme premierne mužstvo
23.10.2019 - 8:02
+1

forwardPP

 

Čo má účasť na MS spoločné s momentálnou výkonnosťou?
Odpoviem... Nič
23.10.2019 - 15:45
+3

stan-PP

 

podla mna to nechaju tak do pauzy a potom sa uvidi kolko v tychto 5 zapasoch nazbierame bodov a na ktorom mieste budeme pauzovat..cez prestavku ak to pojde takto urcite pridu cistky..my proste musime byt vyssie, ale my po slabsom rozbehu nie ze by sme sli nahor, my padame.
23.10.2019 - 8:47
0

Badboy87

 

Aké čistky?jediné tréneri,Veď my skladáme nové mužstvo počas sezóny, už prišli 5hraci k nám .Hlavne že cez leto máme zápasí mužstvami ktoré nám vôbec nič nedali .Celé letné obdobie sme totálne prespali uspokojili .Ak by sme tu to sezónu nepostúpili do playoff off abo dostaneme 4-O tak Ludo by mal uvoľniť miesto inému .Mohol by sa venovať financiám nájsť Managera skúsenosťami
23.10.2019 - 8:59
0

Frey77

 

Veru bratu, naša príprava...... Ako hrať s mužstvom z 2.Francuzkej ligy a j.... t sa niekde 2 dni v buse, no načo to je. Tu mužstva od nás hrali proti mužstvám z KHL, českej ligy.... A my Poliaci, Anglicko, Francúzsko a 2x LM... A samozrejme hanebny debakel od KE
23.10.2019 - 9:22
+1

Badboy87

 

Ja už som to písal počas leta ak chceme byť úspešní musíme hrať prípravu kvalitnými mužstvami ktoré ukážu kde máme slabiny.ako hráč sa má namotivovať proti mužstvu z anglicka?jasné že súpera podcení . Anglicania bolí namotivovan ako by hrali 7 zápas finále .my sme hrali na 50%maximalne
23.10.2019 - 9:35
0

Chamois13c

 

Stan : Cakat este 5 zapasov je vela ved strata uz teraz je velka po dalsich 5 tich bude este vacsia... Moj navrh kopnut karteruda a kramara do prdele a doniest elitneho centra na ktoreho cakame pomaly 2 mesiace ak uz teda trener je nedotknutelny
23.10.2019 - 8:57
+2

lukiasko

 

Keď chceme poslať preč Karteruda tak potrebujeme okrem centra do prvej formácií k Handlovskému a Vandasovi ešte aj krídlo do tej tretej k Bjalončikovi a Svitanovi...

Plus neviem ako je na tom Halo ale dvojka by mala trošku pomôcť 1tke a to u nás veľmi nevidím. Tak či nebude potrebné riešiť aj dvojku...

Ale hlavne prestať tú hlúpu rotáciu obrancov, to je asi unikát, ktorý som nikde vo svete ešte nevidel...
23.10.2019 - 10:03
+1

Kamzík18

 

škoda že nemame viac trenerov podpisanych, rotovali by aj treneri
23.10.2019 - 10:13
+9

topska

 

Ja to pisem dookola. Ak chces kopnut hraca do prdele tak mu musis zaplatit slusne odstupne podla zmluvy (najcastejsie je to niekolko platov) + zniekadial zohnat peniaze na elitneho centra + na tych hracov ktorych si vykopol. A my nie sme v tomto momentalne az tak ruzovo kedze tu prisli celkom drahsi hraci pocas sezony.
23.10.2019 - 12:34
+1

LeonardoDavinChi

 

Keďže hovoríš o odstupnom, v PP sú hráči na pracovnej zmluve?
23.10.2019 - 13:01
0

topska

 

Maju normlane zmluvy kde to je zakomponovane. Ja som tiez zivnostnik a mal som rozne zmluvy vo svojej profesii aj o odstupnom.
23.10.2019 - 13:19
+1

Chamois13c

 

Topska: Okej a v pripade Pelama to slo a v pripade karteruda nie? Za dalsie ak je to tak ako pises tak takato zmluva je pre klub fakt katastrofa si zober ze legionar Karterud ktory ma plat trebars 3 tisic mozno viac urobi v celej sezone 10 kanadskych bodov (mozno aj menej) anie je nanho ziadna paka iba mu dat niekolko mesacne odstupne? Hm ved to je priserne ho tu kvoli yomu trpiet celu sezonu... Asi sa zhodneme vsetci ze zatial bol katastrofalny
23.10.2019 - 13:11
+2

topska

 

Takto to je v kazdom serioznom a normalne fungujucom klube ci pri zmluvach kde su hraci zamestnancami. A my chceme byt seriozny klub. To nie je nic priserne. Strasne je ze v inych kluboch mozu vyhodit hraca len tak co je jedna z najvacsich chyb nasho hokeja a ligy a preto mame taku reputaciu ci hraci take vysoke financne naroky pripadne tu nechcu hrat. Toto je nonsens aby to nefungovalo na odstupnom ktory sa hadam uz nenajde takmer nikde na svete. Riesit vyhadzovanie hracov bez odstupneho nie je krok spat ale krok do zahuby a bahna. Pri Pelamovi aj Matejkovi bolo vyplatene odstupne. Ale pozri sa kedy sa to udialo. Pred podpisom dalsich hracov a na zaciatku pripadne pred sezonou ked mas vacsi budget. A pri nasich navstevach netrhneme ani tu peniaze napriklad na odstupne. Nikdy, opakujem nikdy nebudem suhlasit s moznostou vyhodit hraca len tak. Ine je ak mu dokazes porusenie zmluvy (mozu byt kondicne problemy, nejake mimo ladu, spravanie alebo flakanie sa a pod.). Bez klauzuly o odstupnom k nam nepride ziaden legionar ani aspon ako tak kvalitny Slovak. Vyhodis ho a da ta na sud. A tomu ver ze (aj ked mozno o tyzdne ci mesiace) zaplatis este viac.
23.10.2019 - 13:18
+2

jozino

 

ale kazdy seriozny hrac aj maka a vie si priznat ked nesplna predpoklady a nielen tahat niekolko tisic € mesacne za nic. Na toto by mala byt hned paka. A to ze ma po 9 kolach 1 bod nie je slaba vykonnost a ted dovod ho kopnut do zadku?
23.10.2019 - 20:01
0

topska

 

Ale mozes sa dohodnut s hracom vzajomne ze konci za inych podmienok, no preto sa tomu hovori "po vzajomnej dohode".
23.10.2019 - 13:21
+1

Chamois13c

 

Mne skutocne nemusis vysvetlovat trovy sudneho pripadne exekucneho konania ok dakujem za odpoved cize jedina nasa sanca je ze sa karterud preberie a zacne hrat lepsie inak ho tu musime trpiet celu sezonu a divat sa ako sa vozi... Inak suhlas zmluva musi chranit hraca len v tomto konkretne vidim dost nerovnovahu a nevyhodu klubu
23.10.2019 - 13:46
0

topska

 

Tak to je ten risk koho dotiahnes (a za ake peniaze co u Nora zase nebude ziadna magicka hodnota to ti garantujem). Ale mozeme hraca vyhodit len musis mat proste na to financie. Ci ich mame alebo nie je na vedeni. A ci si to mozeme vlastne dovolit pustit hraca, aky je zdravotny stav a sirka kadra atd. Ja by som tiez rad namiesto neho videl nejakeho elitneho centra do prvej formacie.
23.10.2019 - 13:59
0

Chamois13c

 

Alebo skusit cestu NZ ze budeme tvrdit ze bol kondicne nepripraveny na odlahcenie
23.10.2019 - 14:09
0

topska

 

No presne na toto narazam A najlepsie mu to oznamit v lete ze bol prezraty tesne po vianociach
23.10.2019 - 15:21
+1

RebelMemoryPP

 

No pockaj,pise sa tu ze hrac ma narok na odstupne ked ho chce klub vyhodit..ale ved ak ja ako zamestnavatel si objednam sluzby niekoho za co mu mam platit a ked nie som spokojny tak mu musim dat odstupne..??to kto podpisuje taketo nevyhodne zmluvy..??ja si dohodnem zmluvne zahradkara ktory mi ma kazdy druhy den pokosit travnik na celom pozemku,ale on pokosi len prednu cast dlhodobo..teda neplni si svoju ulohu za ktoru ma odomna dohodnutu mzdu..a ked nie som s jeho vykonom spokojny a idem s nim rozviazat zmluvu tak mu ale vyplatim dalsie tri vyplaty..?? ved taky Pelamo (obrazne) podpise zmluvu v maji,berie plat,zaroven sa dohodne v inom klube ze podpise u nich v novembri za este lepsie financie ako u nas..prejde si pripravou,v lige odflakne par zapasov,bude robit vsetko preto aby ho vyhodili,zhrabne tri mesacne vyplaty v novembri a podpise vopred dohodnutu zmluvu v inom klube kde bude zarabat od novembra a mat november december januar plat aj od nas aj v novom klube..neskutocny biznis pre hracov..a blbost pre kluby,ak platim hraca za to ze je utocnik,tak si kupujem v jeho podani kanadske body a ked kanadske body nema za co mu vlastne platim..?? ved nerobi to za co ma brat plat a k tomu vsetkemu este aj ked nerobi co ma,nie som spokojny tak mu zaplatim tri mesiace odstupne..
23.10.2019 - 20:27
+2

corthez

 

Veď by som ho posadil na 10 zápasov a sám by požiadal o rozviazanie zmluvy keďže pravdepodobne má záujem sa objaviť v repre a potrebuje hrávať
23.10.2019 - 19:08
0

ten čo nevie

 

treba zakomponovať že pre zly vykon dostane trt
23.10.2019 - 18:38
+2

Voevoda

 

Kto by tam realne mohol namiesto Stolca prist? Stavjana? Nemyslim si inak, ze to je len v Stolcovi, ved nie je tam sam... Tie body, co sme postracali boli vysledkom toho, ze hraci za stavu 2:0 zacinaju spekulovat, kazdy chce strelit gol (lebo podla vysoko odbornej hokejovej verejnosti ked nebodujes, tak si neplatny hrac), pripadne straty koncentracie, ale nemyslim si, ze treneri urobili nejake fatalne takticke chyby, co nas tie zapasy stali... Podla mna jedine co by bolo treba je vediet to muzstvo donutit hrat 100% v rovnakom nasadeni a koncentracii, ved presilovky uz mame lepsie oproti minulemu roku, oslabovky v pohode... Ja by som hladal pre tim skor mentalneho kouca nez noveho trenera
23.10.2019 - 9:22
+1

Voevoda

 

*60 minut v rovnakom nasadeni a koncentracii
23.10.2019 - 9:23
0

Badboy87

 

Stavjana není reálny hráči potrebujú Autoritu na striedačke .Stolc ju nemá . Potrebujeme trénera ktory im nedovolí sa počas zápasu uspokojiť,ak to hráč spraví tak na tréningu mu do dá veľmi pocítiť a rozmyslí či bude hrať podľa seba abo podľa toho čo tréner žiada
23.10.2019 - 9:27
0

apa

 

Toľko fundovaných trénerov má teraz Poprad a myslím si že Štolc nie je zlý tréner a je tam ešte Paukovček tiež dobrý tréner.A oni za hráčov dávať góly nebudú ani im nekážu,aby robili kiksy v obrane a zahadzovali šance.V prvom rade je to v hlavách hráčov,nemáte vodcu v mužstve,ktorý by vedel hráčov zdrbať,donútiť zabrať keď to nejde.Popradskí fanúškovia dajte im čas ich to tiež určite štve že sa im nedarí a keď ešte si prečítajú vaše ohlasy tak im to určite na psychike nepridá.Veď súťaž sa len začala ešte budú mať dosť možností sa s toho dostať.
23.10.2019 - 10:21
+2

topska

 

Pozname na Slovensku vacsie autority ako je Paukovcek? Este musia byt aj volne Alebo volnych trenerov v Cesku ktori by splnali tieto veci...Ja som hladal a nevidim takych resp. nepoznam skoro ziadneho. Cize potom tu je cesta smerom do Ruska, Skandinavie, zamoria za pre nich velmi velmi nizky plat.
23.10.2019 - 12:36
+1

ten čo nevie

 

jano selvek nech dojde bude poriadok
23.10.2019 - 18:45
+1

corthez

 

Gudas ešte trénuje?
23.10.2019 - 19:08
0

stan-PP

 

Ja som za Stavjanu ten je riadna autorita...nik lepsi momentalne neni
23.10.2019 - 20:03
0

stan-PP

 

Ale naco to vlastne riesit a rozoberat ked aj tak vsetci vieme ze Stolc ma plnu podporu a ostane kde je,minimalne do prestavky
23.10.2019 - 20:04
0

Bizzaremifo

 

mne príde, že najväčší problém je neschopnosť reagovať na vývoj zápasu ..proste jedna taktika pred zápasom a tá sa drží celých 60 minút, či funguje, či nie ...a toto je tu už štvrtý rok
23.10.2019 - 10:08
0

Voevoda

 

a vies aj nejaky konkretny priklad povedat, kedy a co mali zmenit? co mali spravit inak vcera alebo v nedelu v BB podla teba, ked to mas este v zivej pamati?

ja sa priznam, ze nie som taky expert, aby som videl nejaky system v nasej ci kohokolvek inej hre, navyse vacsinou sledujem hracov individualne, cize moje znalosti su obmedzene, takze to neviem posudit, ale tu tomu kazdy okrem mna ocividne viac rozumie, tak sa chcem nieco nove naucit (bez ironie)
23.10.2019 - 10:14
+1

Bizzaremifo

 

ok, prvý dôležitý problém je, že nehrá celá päťka kompaktne, obrancovia sú od útočníkov výrazne odtiahnutí, nestíhajú podporiť útok, je medzi nimi veľká diera, preto často prepadávame do obrany a útočíme len v trojici, ale to je taktická chyba, ktorá nesúvisí s tvojou otázkou ... k včerajšku, tretia päťka nastúpila s dvomi centrami, ani po niekoľkých striedaniach, kedy to absolútne nefungovalo sme centrov nerozhodili do tretej a štvrtej, ak by sa Pinči nezranil, hráme tak do konca zápasu..naraz sme si odstavili dve formácie..dalej v obrane vidím, že niektorí obrancovia nemajú svoj deň, ale budem ich točiť ôsmich do zblbnutia, Magovaca stiahol z hry až v tretej, ked už bol zranený aj Dano..dalej, vidím, že nám nefunguje prechod do pásma nahadzovaním na zadný mantinel, ale budem to tam trieskať a strácať puky, na to je tréner, aby v priebehu zápasu riešil tieto taktické veci, napríklad stredom cez centra, prípadne cez Joonu, my to ale budeme hrať rovnako 60 minút ..ked vidím, že obrancovia robia chyby, podľa mňa prameniace z malej vyťaženosti, tak to stiahnem a rotujem ich rýchlejšie, aby boli v tempe ..pri rozohrávke Zvolena nariadim útočníkom, aby napádali v trojici, oveľa vyššie, špeciálne ked prehrávam, aj obrancovia musia byť viacej vysunutí..my sme napádali zväčša jedným hráčom .. v útoku vidím, že brankár súpera všetko vyráža pred seba, nakážem hráčom, že budú všetko nahadzovať na bránu, nie na zadný mantinel a posielam ich za dorážkami ..ako asistent korigujem striedanie obrancov, to bolo často veľmi netaktické a nestíhali podporovať útok a opäť bola celá päťka veľmi roztiahnutá, x-krát sa stalo, že hráč prešiel do pásma a tam nemal s kým hrať, lebo všetci striedali, tak to nahodil na mantinel alebo prihral súperovi a šiel striedať, tzn.zase sme sa neudržali v pásme ..
23.10.2019 - 11:06
+2

Voevoda

 

ok, dakujem za odpoved... a myslis si, ze toto vsetko vidime iba my, a treneri, ktori sa tomu cely zivot venuju to nevidia? ja si myslim, ze to vidia, len maju zrejme svoje dovody preco veci robia tak ako robia, o ktorych my nevieme
23.10.2019 - 12:57
+1

Bizzaremifo

 

ok..všetci to vidia a ked to vidia aj tréneri a majú dôvody s tým nič nerobiť, nemôžu sa čudovať, že hra Popradu je neatraktívna pre divákov a naša diskusia po jednom zápase má dvesto príspevkov, kde rozoberáme to, čo by mali rozoberať tréneri ..my diváci a fanúšikovia by sme sa mali hokejom baviť a neriešiť taktiku
23.10.2019 - 13:54
+2

ten čo nevie

 

ten prechod do pasma je katastrofa a vela k tomu prispiava že si nevedia nahrať kopec zlych nahravok a to je tiež problem
23.10.2019 - 18:49
0

RebelMemoryPP

 

Hlavne treba zjednodusit hru v utocnom pasme a nestracat energiu pri mantineloch,nie je nutne byt v utocnom pasme minutu a z toho 55 sekund pritlaceny na mantinel,co prameni hlavne z presnych prihravok na hokejku,nie hodenie puku svojvolne za branu pre spoluhraca ktory musi o neho bojovat..
23.10.2019 - 11:17
+1

lukiasko

 

Len otázka:
Chytá niekde Melicherčík ? Či je zranený ?
23.10.2019 - 10:07
0

peterpm

 

To cca 8.resp.9 miesto je zatial zhruba odzrkadlenim toho co predvadzame od slabej pripravy. Ved realne nedokazali sme zlomit ani LM,Detvu,MI, ledva za 2 body Mac a vyraznejsie akurat doma NR, ktora by v tom rozpolozeni prehrala s kazdym.Ledva 1 : 0 sme doma udolali NZ.Doma stracame body ako na beziacom pase, vonku bodujeme slabo.Jediny zapas ktory sme zvladli celych 60 min
bol zapas v Miskolci. Od viacerych hracov sme ocakavali viac, niektori sice dobre boduju,ale zas su casto na lade, ked inkasujeme.Obrana nefunguje tak ako by mala, brankar nie je oporou, trenerov mame takych akych mame,fanusikovska podpora je dlhodobo slaba, chyba aj stasticko.Cize je dost vela veci, ktore treba zlepsit, verme ze sa to aj stane.






23.10.2019 - 13:05
0

mar11

 

Zatiaľ jediné pozitívum v tejto sezóne pre mňa je Leclerc.
23.10.2019 - 13:38
+2

borussia

 

Ja netusim kde je teraz Poprad v tabulke ale realne maju na 5-7 miesto nakolko je liga vyrovnana ak su tu je to ok ak nizsie je to nefer
23.10.2019 - 20:32
0

Voevoda

 

Nie je to nefer, za to kde su, si mozu iba oni, nikto iny... Taka je realita. Popradsky fanusik by ich teraz v tejto krize mal podporit, namiesto toho iba samy hejt... Hejtovat na nete to heeej, prist na zapas podporit a povzbudit, ta to neee
23.10.2019 - 23:19
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 17.11.2019 03:03
TímZSkóreB
1.Slovan2274:4052
2.B. Bystrica2055:3441
3.Košice2160:4639
4.Zvolen2060:4736
5.Trenčín2063:5133
6.Michalovce2151:5433
7.Miškovec2053:4530
8.Detva2157:6127
9.Poprad2051:5526
10.Nitra2050:5526
11.Budapešť2162:8024
12.L. Mikuláš2134:7419
13.N. Zámky2150:7816
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 2014042103:5346
2.Topoľčany191240366:4444
3.Martin191121577:5938
4.Dubnica191021671:6035
5.Sp.Nová Ves201110876:6935
6.Skalica20822872:6130
7.Žilina208111051:5427
8.Levice217021267:9423
9.P.Bystrica204111452:8415
10.Trnava204011559:9313
11.SR 186000613:370
Aktualizované: 18.11.2019 02:40
nadstavba AZVVPPPPSkóreB
1.Nitra2200010:46
2.B. Bystrica211007:45
3.Poprad2101014:1124
4.Košice2010111:142
5.Zvolen200114:71
6.Dukla200024:100
nadstavba BZVVPPPPSkóreB
1.Žilina220008:46
2.Trnava210105:54
3.Martin210016:43
4.Skalica210014:63
5.Slovan201015:52
6.P. Bystrica200024:80
Aktualizované: 18.11.2019 02:40
TímZVVPPPPSkóreB
1.Košice221721285:3656
2.Nitra241521696:5250
3.Poprad221413476:5047
4.Púchov221414390:4845
5.Trnava221321683:4944
6.Dukla221212773:4940
7.Slovan241131978:6340
8.B. Bystrica221120970:4637
9.Michalovce229011251:7728
10.Martin227221159:7627
11.Spišská225111551:8518
12.Skalica225111539:8018
13.Žilina223111735:9712
14.L. Mikuláš220112030:1080
Aktualizované: 18.11.2019 02:40
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 19.11.2019 19:59
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 19.11.2019 19:59
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 19.11.2019 19:59
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 19.11.2019 19:59
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 19.11.2019 19:59
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 19.11.2019 19:59

Bleskovky

HC Košice - MHk 32 Liptovský Mikuláš 7:0 po 2. tretine

HC Košice - MHk 32 Liptovský Mikuláš 7:0 po 2. tretine (3:0, 4:0) Góly: 8. Bortňák (Růžička, Haščák), 10. Haščák (Květoň), 19. Haščák (Skokan, Květoň), 27. Haščák (Květoň, Růžička), 30. Klhůfek (Růžička), 31. Skokan (Květoň, Haščák), 34. Haščák (Skokan). hmSR-Hokej-TL-26.-predohrávka-Košice-Mikuláš-2.tretina
pred hodinou - TASR

New Jersey umiestnilo brankára Schneidera na listinu nechránených hráčov

Vedenie New Jersey Devils umiestnilo brankára Coryho Schneidera na listinu nechránených hráčov. Ak po ňom nesiahne žiaden z ďalších klubov zámorskej hokejovej NHL, poputuje na farmu do Binghamtonu v AHL. Schneider má s "diablami" platný kontrakt do konca sezóny 2021/2022 s ročným platom 6 miliónov dolárov.
o 09:17 - TASR

Útočníka Buffala Okposa vyradil z hry otras mozgu

Hokejistom Buffala Sabres nepomôže v najbližších zápasoch NHL útočník Kyle Okposo. Klub potvrdil, že Okposo utrpel otras mozgu, už štvrtý v priebehu necelých dvoch rokov. "Dobu absencie nespresnili," informuje oficiálny portál NHL.
včera o 21:52 - TASR

Hráčmi týždňa sa stali útočníci McDavid, MacKinnon a obranca Yandle

Hráčmi uplynulého týždňa v zámorskej hokejovej NHL sa stali center Edmontonu Oilers Connor McDavid, útočník Colorada Avalanche Nathan MacKinnon a obranca Floridy Panthers Keith Yandle. Informoval o tom oficiálny web súťaže. Najproduktívnejšieho hráča "olejárov" McDavida vyhlásili za prvú hviezdu týždňa, keď v troch zápasoch zaznamenal desať bodov.
včera o 19:54 - TASR

Jurčo dvoma gólmi prispel k triumfu Bakersfieldu

Slovenský hokejista Tomáš Jurčo sa veľkou mierou podieľal na víťazstve Bakersfieldu na ľade Colorada Eagles 3:2 v AHL. Dvadsaťšesťročný útočník strelil v noci na nedeľu dva góly, vrátane víťazného a stal sa prvou hviezdou duelu. Najprv 40. minúte vyrovnal, v úvode tretej tretiny rozhodol víťazstve Condors.
17.11.2019 11:07 - TASR

Daňo asistoval v AHL, jeho Cleveland však prehral v Syracuse

Slovenský hokejista Marko Daňo si pripísal asistenciu v zápase AHL. V noci na nedeľu však jeho Cleveland prehral na ľade Syracuse Crunch 2:4. Daňo prihral na druhý gól hostí. V tejto sezóne má na konte šesť bodov (0+6).
17.11.2019 08:39 - TASR

Rapperswill - Fribourg 9:4 vo švajčiarskej lige

Hokejisti Rapperswillu zvíťazili v sobotňajšom zápase najvyššej švajčiarskej súťaže na domácom ľade nad Fribourgom vysoko 9:4. NLA - sobota: Ambri-Piotta - Lausanne 1:2 pp, Bern - Zürich 2:1, Biel - Zug 1:2, Davos - Ženeva 2:3, Lugano - Langnau 1:2, Rapperswill - Fribourg 9:4.
16.11.2019 22:10 - TASR

Lulea - Oskarshamn 3:0 vo švédskej lige

Hokejisti Luley zvíťazili v sobotňajšom zápase švédskej Elitserien nad Oskarshamnom 3:0. výsledky: Leksand - HV 71 0:4, Linköping - Djurgarden 4:2, Lulea - Oskarshamn 3:0, Vaxjö - Färjestad 3:2 pp, Btynäs - Skelleftea 6:4, Örebro - Malmö 3:2, Rögle - Frölunda 2:1 pp.
16.11.2019 20:41 - TASR

Augsburg - Mannheim 4:1 v nemeckej lige

Hokejisti Augsburgu zvíťazili v piatkovom domácom zápase nemeckej ligy nad Mannheimom 4:1. DEL - piatok: Augsburg - Mannheim 4:1, Bremerhaven - Eisbären Berlín 2:3, Iserlohn - Ingolstadt 2:3, Mníchov - Norimberg 3:4 pp, Schweninngen - Kolín nad Rýnom 4:5, Straubing - Krefeld 5:3.
15.11.2019 22:15 - TASR

Lausanne - Biel 2:3 vo švajčiarskej lige

Hokejisti Bielu zvíťazili v piatkovom zápase najvyššej švajčiarskej súťaže na ľade Lausanne 3:2. NLA - piatok: Fribourg - Ambri-Piotta 4:2, Langnau - Bern 3:1, Lausanne - Biel 2:3, Zug - Davos 4:5.
15.11.2019 22:14 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

22. 11. 2019
B. Bystrica - Budapešť o 17:30
Michalovce - Trenčín o 17:30
Košice - Poprad o 17:30
Zvolen - L. Mikuláš o 18:00
N. Zámky - Nitra o 18:00
Miškovec - Slovan o 18:30

Odohrané zápasy

18. 11. 2019
BudapešťMichalovce
1:3REPORT
17. 11. 2019
SlovanNitra
4:1REPORT
MiškovecKošice
3:1REPORT
L. MikulášDetva
2:3REPORT
TrenčínBudapešť
9:2REPORT
N. ZámkyMichalovce
5:6REPORT

Najviac bodov

Tomáš ZigoSBA25 bodov
2.Abdul J.SBA25
3.Chovan M.KOS24
4.Mikyska J.TRE24
5.Haščák M.KOS23

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS15 gólov
2.Sýkora J.DEV13
3.Bonis K.ZVO13
4.Zigo T.SBA13
5.Langkow C.MAC12

Najlepší brankár

Patrik RomančíkLMI94.56 perc
2.Tomek M.TRE94.46 %
3.Adorján A.MIS94.17 %
4.Beskorowany T.BBY93.93 %
5.Košarišťan A.KOS93.6 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
KB Sports