Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Zvolen angažoval Kanaďana Trottera, má už osem legionárov

zdroj: HKM Zvolen
6.9.2019 15:33 TASR

Tipsportligový klub HKM Zvolen angažoval 32-ročného Kanaďana Brocka Trottera. Jeho príchod je reakciou na výkony mužstva v prípravných zápasoch, ktoré ukázali nutnosť angažovať kreatívneho útočníka. Klub informoval o novej akvizícii na oficiálnej stránke.


Trotter je už ôsmy legionár na súpiske "bryndziarov." Pred ním do tímu pribudli Američania Willie Corrin, Ryan Lowney, Ben Betker a Garrett Thompson (všetci USA) a Kanaďania Kyle Bonis, Jake Hansen, Allan McPherson. "Prípravné zápasy nám ukázali, že potrebujeme doplniť káder o kreatívneho centra. Veríme, že angažovaním Brocka Trottera sa nám to podarilo. Sme presvedčení, že zapadne do kolektívu a pomôže zvýšiť ofenzívnu silu tímu," uviedol skaut Patrik Ryba, ktorý spolupracuje s HKM Zvolen.

Trotter má za sebou pestrú kariéru, v ktorej si zahral aj v NHL. Hoci nebol draftovaný, v sezóne 2009/2010 odohral dva zápasy za Montreal Canadiens. Do roku 2012 pôsobil v zámorských súťažiach, potom mala jeho kariéra dvojročnú prestávku. K hokeju sa vrátil v sezóne 2014/2015, už však v Európe. Postupne sa objavil v KHL (Medveščak Záhreb, Dinamo Riga), Švédsku, Fínsku a v sezóne 2018/2019 v medzinárodnej EBEL. V drese Dornbirnu odohral 42 zápasov, v ktorých získal 55 kanadských bodov za 14 gólov a 41 asistencií.

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


trevor

 

Ked BB podpisala Wahla, tak som si povedal, ze nieco take by sme potrebovali aj my. Trotter ma este lepsi zivotopis aj cisla takze som zvedavy. Na papieri super.
6.9.2019 - 15:44
+10

Tomas10

 

Dufam len ze to nie je nahrada za McPhersona
6.9.2019 - 15:54
+2

trevor

 

Keby niekto koncil napisu to spolu s tymto prichodom. Nechce sa mi verit, ze by takeho hraca ako McPherson poslali prec, lebo sa zranil. Skor sa na neho caka a ked naskoci, tak sa uvidi, kto zo zamorskych utocnikov bude na tom najhorsie a ten sa mozno pobali. Alebo budeme rotovat 8 legionarov, vzdy sa predsa niekto zrani ci ochorie.
6.9.2019 - 16:51
+2

nyytymaki BLOG

 

Toto by bolo idealne,vyselektovat najslabsieho utocnika
6.9.2019 - 16:53
+2

HkmDetva

 

Nie najlepsie bude rotovat a v pripade zranenia hrat
7.9.2019 - 3:11
0

OhavLAX

 

Aj mňa to napadlo, ale mcPherson je písaný ako center, toto je krídlo
6.9.2019 - 16:51
0

trevor

 

McPherson hral v Znojme na kridle (asi aj na centri). Tohto beru ako centra, aj ked na elite je pisany ako kridlo. Mal by to byt podla vsetkeho univerzal.
6.9.2019 - 16:55
0

warn1ng

 

Sme sa zhodli
6.9.2019 - 16:56
0

warn1ng

 

Pokial spravne citam HKM Brocka predstavilo ako centra. I ked je na eliteprospects vedeny ako RW/LW.
6.9.2019 - 16:56
0

Chamois13c

 

Skvela posila, inak ten limit na cudzincov plati? Pre zvolen uz 7 zamorak vyzera dobre
6.9.2019 - 15:56
+5

topska

 

Limit co sa tyka cudzincov je dohoda medzi pro hokejom, zvazom a ligovou radou (ak si dobre pamatam).
6.9.2019 - 16:00
0

Jakub_Thrashers

 

No, ak sa tieto tri subjekty dohodli a zaviazali na tom limite, ale nezaviazali sa na ňom kluby, tak to je pekné, ale úplne neúčelné.
6.9.2019 - 16:47
+2

LenTak93

 

Všetky kluby to akceptovali, veď vidíme, že nikto túto hranicu neprekročil.
6.9.2019 - 17:00
+5

topska

 

Prekrocit ju nemozu na zapasovej supiske. Vsetky kluby to akceptovali co viem na konkretnom zasadnuti. Ci sa to zmenilo od volieb o tom neviem a vobec tomu nenasvedcuju ani slova Satana.
6.9.2019 - 17:15
+3

topska

 

Pro hokej su kluby nie?
6.9.2019 - 17:15
+3

voldemort

 

v taketo nieco som dufal, nie nejake Pelama a Karterudy
6.9.2019 - 19:13
+1

hkmzv95

 

Už 8mi zamorak
6.9.2019 - 16:03
+3

noano

 

bež do školy
6.9.2019 - 18:53
0

hkmzv95

 

kľud, neuvedomil som si, že ide o radovú číslovku
6.9.2019 - 19:09
0

emcoRKE

 

siedmi
6.9.2019 - 18:58
0

hkmzv95

 

nie, máme ich 8
6.9.2019 - 19:09
0

WinnipegJets

 

ježiš chlapci, vás nenaučili na základnej si tam povedať namiesto čísla 5ku? Piaty - ôsmy (zámorák).. Piati - ôsmi (zámoraci)
6.9.2019 - 19:06
+2

hkmzv95

 

Kľuuuuuud, čo si pojašený, pomýlil som sa
6.9.2019 - 19:11
0

WinnipegJets

 

10 rokov triedne slovenčinárky tak ťa pojaší
6.9.2019 - 19:29
+1

forwardPP

 

Platí ale na zápas. Takže Zvolen môže mať aj 10 cudzincov ale na zápas môže postaviť iba limit ktorý je v pravidlách. Takže nejaký im bude stále sedieť na tribúne.
6.9.2019 - 17:56
+1

WinnipegJets

 

Veľmi zaujímavý hráč. Až divné že si vybral našu ligu
6.9.2019 - 16:04
+1

warn1ng

 

Vyzera dobre. Neviem ako to je s McPhersonom, ale na zapase so Slovanom som ho na zimaku videl. Moj adept na pobalenie je Bonis.
6.9.2019 - 16:04
0

Urpiner16

 

Začína to ako vlani.Len kto bude teraz vina?Plavucha to už byť nemôže.
6.9.2019 - 16:14
+13

nyytymaki BLOG

 

Na vine je len a len tvoja hlava,ani Plavucha,ani Koval,ani Zvolen ani Bystrica
6.9.2019 - 16:24
+23

BlackCrow

 

Takže ani RYBA ani rak.. Také zvolenské..
6.9.2019 - 16:48
+4

nyytymaki BLOG

 

V pripade viny vyhodit niekoho kto nie je zmluvne viazany s klubom,ale je len externy skaut,to je take kosicke
6.9.2019 - 16:56
+8

BlackCrow

 

Ok. Teraz trochu odbočím. Je úsmevné sledovať picky Wahla, Mc pehatého, teraz tohoto típka a potom čítať že Košice vyberajú hrozienka.. Je to naopak.. A kto sa smeje naposledy...
6.9.2019 - 17:42
+1

OhavLAX

 

Nejak mi utekajú súvislosti a to čítam väčšinu diskusií
6.9.2019 - 17:47
+8

nyytymaki BLOG

 

Ale preco prave na mna reagujes s tym nazorom,ze KE "vykradaju" ligu.Ved ja som toto nikdy netvrdil a vies velmi dobre ,ze to boli "kamosi" 20km severne od ZV.Mne je srdecne jedno,koho si Kosice vyberu.Ano,mrzi ma odchod Chovana k vam,ale tak asi chce novu vyzvu.A naposledy sa smiala BB a to 3x po sebe.Uz ma ten ich rehot vytaca,je cas to zmenit.
6.9.2019 - 18:05
+3

BlackCrow

 

V poho Prehliadol si úvod príspevku "teraz trochu odbočím".
6.9.2019 - 18:07
0

nyytymaki BLOG

 

Uz som asi stary a neschopny citat medzi riadkami ci v hadankach.
6.9.2019 - 18:13
+1

Urpiner16

 

Tak si na druhý krát neserte do topánok lebo mliagať sa v hovnách nie je bohvie čo.
6.9.2019 - 16:52
+1

OhavLAX

 

A čo ty akože teraz riešiš?
6.9.2019 - 16:57
+3

nyytymaki BLOG

 

To ani on sam nevie,mu rajbe evidentne na kredenc
6.9.2019 - 16:59
+5

HkmDetva

 

Mozno len zase viac ℅°
7.9.2019 - 3:15
+4

Nechtasilasprevadza

 

Skvela sprava,inak moze uz nastupit na prvy zapas?
6.9.2019 - 16:18
0

Sunkafit

 

Dobra posila
6.9.2019 - 16:31
+1

Gargamel123

 

Prajem ZV finale: po tej minulej sezone.
6.9.2019 - 16:38
+3

borussia

 

Vyzera velmi slusne ak by nastupil MCPhearson oferujem niekoho ineho
6.9.2019 - 16:42
+1

pinto1000

 

Len pre poriadok. V mužstve môžete mať aj 30 legionárov. Akurát na súťažný zápas môžu nastúpiť max.siedmi.
A zoberte to takto.:
McPhearson zranení... Proti Slovanu pre zranenie nehral Bonis, včera zas Bedker...
Proste vždy niekto chýba. Takže keď budeme mať aj 9 legionárov tak je to ok. A keď to bude tak parádny hráč ako Brock tak je to ok na desiatu!!!
A teraz ešte môj kamarat Garrett#36 aby mali súperi rešpekt a my v kabíne srdce a môžeme ísť na to!
6.9.2019 - 16:49
+3

hkmzv95

 

Garretta by sme tu chceli asi viaceri, škoda že sním nepočítali po minulej sezóne. Ale tento hráč môže byť paradny, čísla ešte lepšie ako McPherson
6.9.2019 - 16:54
0

LenTak93

 

áno, môžu nastúpiť len siedmi
ale legionári nie sú lacní a myslíš, že by bolo rozumné platiť takého hráča len preto, že sedí na tribúne?
6.9.2019 - 17:02
0

pinto1000

 

Pozri sa na to takto. V piatok sedí na tribúne a v nedeľu môže rozhodnúť zápas...
6.9.2019 - 17:07
+1

LenTak93

 

ja sa na to nemusím pozerať, keďže ja ich neplatím ale ja, ako šéf klubu budem radšej platiť lacnejšieho juniora, ktorý bude vykonávať túto funkciu, ako 3-5x drahšieho legionára
6.9.2019 - 17:18
+2

Senn

 

to je síce pekne, ale Bystrica jasne ukázala, že potrebuješ mat snáď 6 pätiek aby si vyhral titul
6.9.2019 - 18:23
+2

LenTak93

 

zase vedľa... boli to legionári? Glenn v tejto sezóne
a o tej širokej zostave, to bolo stále tak, s tým BB neprišla
6.9.2019 - 20:09
+1

topska

 

No ved ich mali osem nie?
6.9.2019 - 20:17
+2

HkmDetva

 

To mas jedno jeden legionar bude na tribune ale stale iny
7.9.2019 - 3:18
0

topska

 

U nas sa stalo ze sedel na tribune legionar ale aj to ze sedel na tribune slovak s lepsim platom ako legionari
6.9.2019 - 17:17
0

88Backo

 

Skvelá posila,Mraz do toho ide opäť vraziť ťažké státisíce,už ked teraz nespravi Zv aspoň finále,tak si to už hádam aj hodí
6.9.2019 - 16:59
+3

nyytymaki BLOG

 

Miliony Backo a ak ani to nevyjde ,tak aj miliardy.
6.9.2019 - 17:02
+5

88Backo

 

A furt tam chodi 1200 ľudí
6.9.2019 - 20:43
+9

Urpiner16

 

Doprastav by mal skôr dotovať iné športy vo Zvolene menej finančne náročné ale nie.Budú si naťahovať pipíka že i oni sú tu však?
6.9.2019 - 21:10
+7

topska

 

Neviem o akych sportoch pises ale ine tam nemaju nejaku extra podu na to aby sa im to oplatilo viac. A hlavne tu ide o majitela nie samotnu firmu...Ide o milovnikov hokeja nie basketbalu alebo ja neviem coho
6.9.2019 - 21:20
0

HkmDetva

 

Iclinic by mal tiez radsej zacat sponzorovat šach a hod diskom
7.9.2019 - 3:19
+7

warn1ng

 

Pán Mráz a Doprastav sponzoruje zvolenský hokej od doby, keď pán Koval a jeho "KOVAL & spol., s.r.o." alebo "MEDICAL GROUP SK a.s." ani o bystrickom hokeji nevedeli. Čiže o akom naťahovaní pipíka tu píšeš?
7.9.2019 - 7:22
+21

fany

 

O zámorských hráčoch a to má bohužiaľ 100% pravdu.
7.9.2019 - 12:14
+2

warn1ng

 

"Doprastav by mal skôr dotovať iné športy vo Zvolene menej finančne náročné ale nie.Budú si naťahovať pipíka že i oni sú tu však?"
7.9.2019 - 12:50
+1

ajwen77

 

Ty by si dotoval niečo k čomu nemáš vstah??? HKm je pre p.Mraza srdcovka nie preto že musí ale chce. Nemyslíš??
7.9.2019 - 13:35
+3

warn1ng

 

Vsak to som len skopiroval toť hore urpinera, lebo fany ho asi nepochopila.
7.9.2019 - 13:39
+3

fany

 

Vidíš,ja som to pochopila,len som nepochopila čomu si nerozumel,čo som ja napísala.
7.9.2019 - 14:01
0

warn1ng

 

Nie, tebe som uplne vsetko pochopil. Len neviem kde si v komentari od urpinera nasla narazku na zamorskych hracov. Pretoze ja som tam videl narazku na Doprastav. Ale kazdy vidi co chce, nemam pravdu?
7.9.2019 - 14:07
+3

fany

 

To máš pravdu.Ale,pochopil si tú súvislosť naťahovanie a zámorskí hráči???
7.9.2019 - 14:15
0

warn1ng

 

Nie nepochopil, asi si stojím na kábli. "Budú si naťahovať pipíka že i oni sú tu však?" Stale tam vidim suvislost len s Doprastavom.
7.9.2019 - 14:20
+1

fany

 

A Doprastav je Kto?
7.9.2019 - 14:50
0

OhavLAX

 

No podľa názvu bude ten doprastav určite kanadsko americká korporácie so sladkým pečivom
7.9.2019 - 16:06
+3

nyytymaki BLOG

 

A nech ta roztrhne od zavisti keby aj dvesto chodilo
6.9.2019 - 21:41
+7

88Backo

 

Mňa neroztrhne,roztrhnutu prdel máte jedine vy od našich 5x lacnejších chalanov ...
6.9.2019 - 23:04
0

OhavLAX

 

A na našu posilu hovoríš čo? Ja osobne si myslím, že tvojim názorom obohatíš diskusiu viac ako tvojim slabým humorom
6.9.2019 - 23:18
+4

hkmmanZV

 

Podľa mna je smutne keď profesionálni športovci v najvyššej súťaži, ktorí si robia robotu fakt dobre musia hrať za gastráče. Ale keď myslíš, že to je na chválenie...
7.9.2019 - 0:47
+7

nyytymaki BLOG

 

5x lacnejsi,toto ti uveri len nejaky tvoj krcmovy kamarat z dediny.
7.9.2019 - 9:34
+10

HkmDetva

 

To maju az tak velke nastroje
8.9.2019 - 2:33
+1

OhavLAX

 

Málo nás je, ale všetci dobrí
6.9.2019 - 23:13
+1

trevor

 

Ale hlavne to tuto sezonu bude z poslednych troch rokov najtazsie. Bude viac silnych timov ako minule dve sezony + Slovan. Ani si nechcem predstavit co by sa dialo ak vypadneme vo stvrtfinale napr.
6.9.2019 - 17:05
+1

warn1ng

 

Mala zaujimavost. V Kärpäte Oulu hral v jednej päťke s Ivanom Švarnym.
6.9.2019 - 17:02
+3

OhavLAX

 

Tam si chlap išiel svoju ligu, viac než bod na zápas
6.9.2019 - 17:11
0

pinto1000

 

A ešte jedna vec. Allan zo Zvolena neodchádza!!!
6.9.2019 - 17:04
+10

OhavLAX

 

Jes
6.9.2019 - 17:10
+1

Dzunkes

 

Tak tento vyzera dobre
6.9.2019 - 17:12
+1

HkmDetva

 

Sexy
8.9.2019 - 2:33
0

Big brother

 

Jedna z top posíl ligy podla mna. Je super, ze do ligy chodia takyto hráči.
6.9.2019 - 17:20
+4

Jozef19

 

Super podpis pre Zvolen myslím, že tento hráč bude patriť k elite ligy aj čo sa týka produktivity a herného štýlu. Štatistiky z minulej sezóny má výborne a to hral pomerne kvalitnú EBEL, v ktorej mal viac než bod na zápas.
6.9.2019 - 17:24
+3

Big brother

 

Mam taky pocit, že tento rok Mráz a spol. spravia všetko pre titul, zrejme im aj tá nadvláda susednej B.Bystrice lezie na nervy. Navyše tento rok bude mat titul vačšiu hodnotu vzhladom k tomu, že je v lige zas Slovan.
6.9.2019 - 17:27
0

Dzunkes

 

Mraz je chlap na spravnom mieste
6.9.2019 - 17:34
+15

Jozef19

 

Urcite ano, Zvolen by si titul zasluzil a nech si kazdy hovori co chce ale z hladiska rivality bude Slovan velmi prospesny pre ligu, mohli sme to vidiet uz v priprave proti Zvolenu.
6.9.2019 - 17:36
+7

rasťoZv

 

Len také malé upozornenie, titul sa nedáva za zásluhy. To či si prípadný titul zaslúži uvidíme po sezóne, nie v lete pred sezónou.
6.9.2019 - 17:48
+7

Big brother

 

Zaslužit si to musia na lade.
6.9.2019 - 19:42
+4

strojar

 

Titul bude mať presne tú istú hodnotu ako vždy.
Tak ako titul majstra sveta z roku 2002.
Mráz spravil pre titul všetko už v minulej sezóne. Lenže hráči nie.
6.9.2019 - 17:58
+7

Big brother

 

Ja som to myslel tak, ze bude v ceste za titulom bude tentoraz o prekažku viac - Slovan. Preto.
6.9.2019 - 19:41
0

HkmDetva

 

Mozno ale niekto z typicky silnych aj ustupi mam tym namysly bud vas alebo NR (bez urazky)
7.9.2019 - 3:22
0

Big brother

 

Nepredpokladam, že my budeme ustupovat. Može sa stat, že sa sezona nevydarí, ale v Trenčíne je to teraz dobre nastavené. Ludia na hokej chodia, to si uvedomuju aj ludia vo vedení, že bude potrebné robit tak, aby sme utočili na titul v najblizsich rokoch. Ale je to tam napratené, napr. aj Miškolc bude silný.
7.9.2019 - 11:21
+1

HkmDetva

 

To je pravda moze byt ze liga bude asi najvyrovnanejsia za poslednych xy sezon... Ja som narazal na tu vasu barazovu sezonu nevydarenu ale jasne ze neprajem zle... Titul by sa vam uz tiez zisiel ved ste basta hokeja mate najviac slavnych odchovancov podla mna
8.9.2019 - 2:29
0

warn1ng

 

Ako pinto pisal Allan zatial zostava. Zostavaju zatial vsetci. Nasledujuce dni ukazu ako dalej.
6.9.2019 - 17:35
0

N-R-N-R

 

Fíha, sánka dolu šéfe.. Zvolen tento rok majster?
6.9.2019 - 17:37
0

LenTak93

 

tak ale to by nesmeli naraziť na Nitru v play-off
6.9.2019 - 17:47
+1

MatoZV

 

Tituly ked nebol v lige Slovan su pre mna neplatne, a minimalne su nepritomnostou Slovana hodnotovo velmi otazne.
Aj preto to beriem tak ze mame v HKM len jeden riadny titul. A zisiel by sa ten druhy. Zeby tento rok? Nedbam!
6.9.2019 - 17:55
+8

Nerkio

 

Neplatne??Velmi otázne???? tak prečo Zvolen nezískal ani jeden???
6.9.2019 - 18:00
+2

matrin

 

Aky ani jeden?
6.9.2019 - 18:48
+3

Nerkio

 

Ospravedlňujem sa na titul 2013 som pozabudla ...
6.9.2019 - 18:53
0

zubo

 

Ale na milion otaznikov nie.
8.9.2019 - 9:55
+2

strojar

 

Na takéto názory ti sere bílý tesák.
6.9.2019 - 18:02
+23

nyytymaki BLOG

 

Mato,na tvoj nazor je jeden gif : https://tenor.com/ZWJs.gif
6.9.2019 - 18:11
+4

matrin

 

Cakal som facepalm
6.9.2019 - 18:49
+1

MatoZV

 

Mile gifko. Dakujem. Ja som si len robil predpripravu na to cim idem fans dvoch klubov co sa este nestali Majstrami najblizsie roky pilit usi
6.9.2019 - 20:17
+1

Dzunkes

 

Historia sa nebude pytat ci bol Slovan v lige
6.9.2019 - 18:22
+6

MatoZV

 

No dobre prvym kolom reakcii sme si presli. Teraz ked uz vsetci vieme ze nie je titul (maly titul v lige bez SLovana) ako Titul (plnohodnotny titul), tak ako nie je majster ako Majster, mozem pridat aj to B, kam som smeroval:
Zvolen ma riadny titul z plnohodnotnej ligy, kym Bystrica, taky titul nema. Bystrica ma len tituly z vybrakovanej ligy.
Zvolen ma pravo si dat jednu hrdu hviezdicku na dres k logu, a tu druhu malu si mozu dat vysit nasi tak maximalne na ponosku. Bystrica si moze dat vsetky 3 na ponosku, najlepsie znutra. A aby diskusia nastala, Nitra je na tom rovnako. Budu tieto muzstva niekedy naozaj realnym majstrom? Alebo sa o to pokusia az ked si zas raz da Slovan dobolenku v KHL?
6.9.2019 - 20:12
+7

strojar

 

Múdro píšeš.
Už ani ten Gagarinov pohár nikdy nebude to, čo bol, kým hral v KHL Slovan.
Vari aj v NHL by sa mali zamyslieť nad hodnotou Stanley Cupu bez Slovana.
6.9.2019 - 21:05
+20

Westbeast0

 

Cize teraz ak vyhra Zvolen titul, bude plnohodnotny? Lebo Slovan ani zdaleka nebude splnat kvalitativne parametre timu aky bol pred odchodom do KHL(dnes generalka na ligu lata 6:0 v Salzburgu)... Ci to len kvoli samotnej znacke Slovan sa bude pocitat?
6.9.2019 - 21:34
+6

MatoZV

 

Ano. Potom bude plnohodnotny. Nestaci sa poza kricky desatrocia divat kedy najvacsi maco z diskoteky nachvilu odide na wecko, vtedy vyskocit na parket za dievcatami na 3 minutky a zasa zmiznut ako gafor so zvukom splachovaca.
7.9.2019 - 0:27
+3

strojar

 

Máš to pomýlené.
V tomto prípade to bolo s tým macom inak.
Odskočil si z miestnej diskotéky do tanečnej školy, kde zistil, že až tak dobre tancovať ako si to myslel, nevie. A navyše, nemal tam ani na drahé drinky.
Tak sa s hanbou vrátil naspäť.
7.9.2019 - 6:16
+8

Westbeast0

 

Cize znacka, ok... Ja zase budem hodnotit podla vykonnosti.
7.9.2019 - 7:15
+1

bohin85

 

Dobre ty ponoSka.. Ako povies..
7.9.2019 - 6:42
+1

88Backo

 

Akože nebol?Jeho farma ho dokázala vyhrať az 3x
6.9.2019 - 20:45
+3

Johny

 

Skvele, ze vedenie takto reaguje na nie prilis presvedcivu hru v utoku
6.9.2019 - 18:21
0

Senn

 

normálne som až prekvapený ale keď sú prachy tak sa dá všetko, každý rok sme tu na niečo pindali a teraz sa už hneď po príprave doplnilo, tešíme sa na sezónu
6.9.2019 - 18:26
0

lukasbb

 

A už vieme kde budú dávať ligu na nete ?
6.9.2019 - 18:41
+1

Dzunkes

 

Vsak huste.tv
6.9.2019 - 18:53
0

topska

 

Nie, skoncila im zmluva a nedohodli sa na novej. Ma to byt Tipsport a tak ako to bolo v Cesku.
6.9.2019 - 19:00
+1

fifofrogy

 

https://huste.joj.sk/program
6.9.2019 - 22:17
+3

hkmzv95

 

tak podla tohto huste pokračuje
6.9.2019 - 22:23
0

topska

 

To tam mali aj ked sam ich sef osobne tvrdil ze skoncili ale nic este nevyslo oficialne. Posledne dni sa to mohlo opat zmenit. No uz by sa teda patrilo to vysvetlit
6.9.2019 - 22:29
0

topska

 

tak plati tipsport
6.9.2019 - 22:44
0

trevor

 

Ako to bude cez tipsport, musis aktivne tipovat alebo proste len vlozit nejaky vklad resp. zaplatit si tipsport tv?
6.9.2019 - 22:50
+1

topska

 

to neviem este
6.9.2019 - 23:03
0

fifofrogy

 

A kde sa to dá zistiť či platí to Tipsport ? A nemôže to byť aj Husté aj Tipsport keď je tam aj ten program ? Nezdá sa mi že ak by to nemali vysielať pár dní pred začiatkom súťaže stále tam svieti program plus naozaj by bolo aj fajn vedieť kde čo a ako .
6.9.2019 - 23:15
0

topska

 

Info ze to nebude huste mam priamo od nich z jojky. To ze to bude tipsport vedia kluby. Hadam som neprezradil nic co som nemal no Ale to sa tu uz velakrat napisalo a ti ludia co to tu dali tak to mali z dobrych zdrojov. Minule to prezradil aj jeden novinar na instagrame. To nie je nejaka novinka len to nikto oficialne nepotvrdil. Technicky sa to totiz este doladuje. Kto vie ci vobec stihnu prve kolo, ja dufam ze druhe ano. Do zvolena to sice nie je az tak daleko ale mam na tu nedelu iny program
6.9.2019 - 23:24
0

fifofrogy

 

Dík za info tak uvidíme ako to bude tam fungovať a za akých podmienok
6.9.2019 - 23:28
0

topska

 

Stopercentne nejaky ucet budeme musiet mat, boli by hlupi ak by to dali zadarmo. To nie je JOJ a jej obline televizia huste kde si vystacia s reklamou. Tiez za to zaplatili lige viac.
6.9.2019 - 23:41
0

LenTak93

 

veď reklamy na Tipsport TV sú už na ľadových plochách v stredovom kruhu
7.9.2019 - 0:08
0

topska

 

Ja pisem o reklame z ktorej zarabalo huste, nie o reklame o huste TV ci JOJ. Ze proste oni to mohli dat zadarmo lebo zarobili na nej a na inych veciach. Tipsport je bohuzial stavkova kancelaria cize oni sa budu snazit zarobit na tipovani a pravdepodobne tak ze si ludia budu musiet zalozit ucet ci tipovat. Huste zase lakalo ludi sledovat JOJ. Keby to ale vysielala ikea na svojom webe tak by to asi nepodmienila kupenim vaziciek od nich ale by to rovno spoplatnila...Ja osobne by som bol radsej za spoplatnenie aj v pripade Tipsportu, nie ze si tam musis zalozit ucet a tipovat. A to tipujem a nebude mi to robit totalne ziaden problem. Ale chapem ostatnych ci ludi pod 18 rokov a pod.
7.9.2019 - 1:07
0

strojar

 

Jáj, tak JOJka zarába na iných a Tipsport je stávková kancelária, ktorá, chúďatko, bude žiť iba z prenosov a tipovania hokeja.
Divím sa, že ten úbohý Tipsport doteraz bez prenosov z hokeja vôbec prežil.
7.9.2019 - 7:27
+1

fifofrogy

 

Tak tiež mám na to svoj názor že peňazí majú toľko že ešte oni by nám mohli platiť za sledovanie ale žiaľ doba taká že sa čudujem že ešte neplatíme daň za vzduch ktorý dýchame.
7.9.2019 - 11:06
0

fifofrogy

 

Ale není problém kľudne nech to spoplatnia len nech to nnepodmienuju nejakým tipovanim
7.9.2019 - 11:48
0

topska

 

Oni su firma, robia tak aby pre nich dobre bolo. Neboli jedinou moznostou ako vysielat prenosy.
7.9.2019 - 12:34
+1

topska

 

Ja nevravim ze s tym suhlasim, ved citaj poriadne. A vsetky ich prenosy fungovali takto doteraz, ze si si musel zalozit ucet. Tipsport prezil a bude sa mat lepsie. No treba pochopit ze musi niekde vykryt aj to co do toho vrazi a to su riadne peniaze. Ved len na zaciatok dali 200 000 eur (za kazdu sezonu) plus technika a pod. Na reklamach si nezarobia ani nahodou tolko ako huste. To hadam chapes. Ale na druhej strane to mohli priamo spoplatnit tak ako to robilo huste roky. Ak to bude mat vyssiu kvalitu tak super no nepaci sa mi to ale Tipsport chapem a nespravil by som to inak resp. by som tlacil na to aby to bolo takto.
7.9.2019 - 12:33
+2

trevor

 

Bonis s McPhersonom akurat vyberali nejake vinko v Tescu, asi idu privitat Trottera
6.9.2019 - 19:40
+10

Zubo27

 

Inak bolo by to srandovné. Keď Slovan odišiel, Zvolen vyhral titul. Keď Slovan prišiel, Zvolen by vyhral titul. Ak to bude pravda, mohol by Slovan takto pendlovať častejšie
7.9.2019 - 1:02
+7

GZA

 

Výborne : Skôr som čakal príchod nejakého rýchleho ľavého krídelníka, ale aj tak palec hore.
7.9.2019 - 1:26
0

GZA

 

Ale je to vlastne univerzál, tak v pohode. Hlavne nech mu zdravie slúži a nech sa mu darí.
7.9.2019 - 1:33
0

HKM 1963

 

Samozrejme že chceme titul.Len bacha na to niekedy to nie je dobre mať taký prešpikovaný kader.Dufajme že všetko sadne tak ako má.Čo sa týka p.Mraza je to chlap ktorý sa aj vyzna do hokeja.Poznám ho viem o čom píšem.Horšie je to Čačko,Škrečko...
7.9.2019 - 8:07
+6

trevor

 

Tomek - Holly

Lowney - Svarny
Corrin - Betker
Drgon - Maier
Roman - Fatul/Tomko/Dubina

Handlovsky - Spirko - McPherson
Thompson - Trotter - Hansen
Mraz - Preisinger - Bonis/Tibensky
Petras - M. Halama - Kelemen

Mladi chlapci to budu mat tazke, kader je siroky. Minimalne Chlepcok a Kolenic urcite priestor dostanu, aj ked Kolenic na to este ani zdaleka nema fyzicke parametre.
7.9.2019 - 11:38
+1

Johny

 

obrana môže byť, ale Handlo v prvom? Za mňa s jeho výkonmi isto nie, k tým dvom jedného bojovníka treba... jeden z dvojice Thompson - Bonis von a miesto Petráša radšej jeden mladý... čiže asi takto nejako...
Kelemen - Špirko - McPherson
Thompson/Bonis - Trotter - Hansen
Mráz - Preisinger - Handlovský
Chlepčok - M.Halama - Tibenský/Kolenič
7.9.2019 - 12:10
0

trevor

 

Vychadzam z toho, ze Handlovsky by sa so Spirkom snad prebral. Kelemen nema na to, aby hral v prvom ani druhom utoku. Petras by bol normalne aj u mna mimo zostavy, ale Podkan ho podla mna neposadi.
7.9.2019 - 12:30
0

fany

 

To som inak chcela Johnymu napísať.Ak Kelemen v prvej ,tak Handlovský si potom môže v každom striedaní aj zapáliť.A to ja ako jeho samozvolená obhajkyňa by som ho tento týždeň tiež spucovala,ani krok nespravil navyše,dres nespotil.
7.9.2019 - 12:45
+1

GZA

 

Alebo takto : Špirko-McPherson-Hansen
Bonis-Thompson-Trotter
Handlo-Preisinger-Mráz
Tibenský-M.Halama-Kelemen
7.9.2019 - 21:40
0

trevor

 

Ak bude jeden z troch zamorskych obrancov zraneny alebo chory tak kludne.
7.9.2019 - 21:45
0

fany

 

Drgoň v tretej??? Si bol včera na Radvanskom,že? Tak skús znova.V útoku sa to asi veľmi lepšie zostaviť nedá(samozrejme,keď musí byť z toho čo máme).Ale Kelemena s Petrášom,by som bez najmenších obáv vymenila za Chlepčoka s Koleničom.Tí prví dvaja keď začnú hrať hokej čo vedia a prestanú zbytočne,ale že na 90% ÚPLNE ZBYTOČNE provokovať,tak potom hlavne Kelemen môže aj vyššie.Neviem či si bol tento týždeň na hokejoch,ale mne sa Kolenič veľmi páčil.Práve v utorok so Slovanom som konštatovala,že ten chrúst išiel aj do o hlavu vyšších bez problémov.A veľakrát úspešne.
7.9.2019 - 12:37
0

warn1ng

 

Súhlasím. Kelemen s Petrášom niekedy zbytočne provokujú. Za mňa, by mal jednoznačne hrávať Chlepčok. Ten čo tieto dva posledné prípraváky predvádzal, ako skúsený harcovník, len tak ďalej.
7.9.2019 - 12:47
0

trevor

 

Nepredpokladam, ze bude rozdelovat Svarneho s Lowneym a Corrina s Betkerom pokial budu zdravi, inak by bol Drgon aj u mna vyssie. Kolenic je este mlady a fyzicky na muzsky hokej este nema. Som samozrejme za, aby hraval ked sa bude dat. Ano snazi sa, je perspektivny, ale v subojoch 1:1 nema sancu. Ale opakujem, to vsetko este vekom pride. A ano, na Radvanskom som bol
7.9.2019 - 12:55
0

starosta

 

Kolenic ak dostane priestor on sa vyhra. Má na to aby dostal priestor . Namiesto Tibenskeho kľudne. Jemu to len prospeje.
7.9.2019 - 13:45
0

OhavLAX

 

Podľa mňa kolenič úplne v pohode, dokonca s detvou tam niekoho zváľal na zem..mne sa jeho hrá páčila, mladý technický, rýchly, dravý, takým treba dať šancu a keď sa nepresadí tak môže skúsiť o rok
7.9.2019 - 14:13
0

fany

 

Aj so Slovanom,však o tom píšem.Som rada,že niekto sleduje aj fakty,nie len,že som to napísala ja,tak zle
7.9.2019 - 14:22
0

starosta

 

Objektívny názor treba rešpektovať bez zaujatosti voči niekomu
7.9.2019 - 15:43
0

fany

 

Svätá pravda,len neviem prečo si to napísal mne.Ešte ,ten smajlík to tam ako tak zachraňuje.
7.9.2019 - 15:50
0

starosta

 

Aaaleeee len tak
7.9.2019 - 16:02
0

fany

 

7.9.2019 - 21:32
0

nyytymaki BLOG

 

Vysvetli mi,preco by Drgon nemohol byt v tretej obrane?
O kolko by mal mensi icetime od obrancov z prvych dvoch obran,ked Adam hrava prvu presilovkovu a takisto oslabovkovu obranu.
Hovori ti nieco rovnomerne rozlozenie sil do vsetkych obran ci utocnych patiek?
Mohla by si mi prosim rozpytvat kader podobnym sposbom ako to rada robis pri Zvolene,teda v tvojom srdcu najblizsom time HC 05 WPC Koliba Detva?
7.9.2019 - 13:09
+5

topska

 

Pri tej konkurencii je to uplne normalne. Inak by sme to mohli napisat aj o inom hracovi. Takto to robia aj spickove kluby v Europe. Vcera hral tretiu obranu Gernat a inak hral presilovky. Spravil to aj Ausburg so Sezemskym, Mannheim s Billinsom, Tychy s Pociechom a mohol by som pokracovat. Cize Fany oni nevedia co robia?
7.9.2019 - 13:29
+1

fany

 

Pri akej konkurencii???Drgoň už dve sezóny odovzdáva Zvolenu NAJVIAC čo obranca môže dať a ešte SLOVÁK.ADAM DRGOŇ je najväčšia hviezda za posledných ani neviem koľko rokov,čo sa obrany týka.Jedine Laco Čierny sa môže porovnávať.Zbiera body,nevysedáva na trestnej a vzadu má poriadok,ešte aj vtedy keď musí kryť chrbát Rossovi. Svedčia o tom jeho vždy plusové body.On už vo Zvolene toľko dokázal,že Adam má byť PILIER obrany v prvej a zvyšok sa prispôsobiť jemu.Už len za ODMENU ,keď pre nič iné.Ja verím,že Andrej je pri rozume a toto nedopustí.Však,keď to nie je žiadny problém,tak Švárny aj s tým Lownym do tretej.A ,že by zrovna toto bola obrana snov ,ktorú nemôže tréner rozdeliť,sa mi teda nezdá vôbec.
7.9.2019 - 13:55
+1

topska

 

Nechapeme sa
7.9.2019 - 13:55
+4

ajwen77

 

Nezvykol si si...? Som sa tešil že ostane verná detvicke a zámkom s hej koňmi... Ale stále jej tu niekto ostal.
7.9.2019 - 14:03
+4

fany

 

Ale chápeme,však toť nedávno mi to isté písal jeden Košičan.Že v podstate je jedno,že či je v prvej,či tretej,keď má icetime.Ale určite to jedno nie je.Lebo hrať so Špirkom,alebo napr.s Mrázom či Kelemenom je sakra rozdiel.Však tak Vandane zbieral tie jeho úžasné body. To mal v prvej za odmenu.Tak ako si v minulosti nikto nedovolil dať Lacikeho do tretej,tak tam nemá čo robiť Drgoň.To by mali byť také nepísané pravidlá,akože BB a ZV nemá hrať naraz doma
7.9.2019 - 14:11
0

topska

 

Mozno ze to takto vidi nejaky Kosican v diskusii ale ja mam iny nazor a to plati aj o treneroch napriklad vyssie spomenutych klubov. Obrana sa sklada trochu inak ako si to niektori myslia. Ale to je na dlhu debatu.
7.9.2019 - 14:24
0

fantasykilla

 

vidíš pani funny a tu si ukázala ako sa viznáš do hokeja. Obrana bude o 6 hráčoch a hrať budeme na (väčšinou) 4 útoky, tak že mi prosím prezraď ako bude jedna obrana stále s rovnakým útokom. To si si vážne doteraz nevšimla, že tréner mení obranu pri rôznych útokoch? Takže jedno to je v ktorej obrannej dvojičke bude, dôležitý je ice time a ten má dostatočný (až príliš na môj vkus, pretože minulú sezónu nehral ani prd, ale to je len môj názor, nepresviedčam ťa)
7.9.2019 - 14:35
+3

fany

 

Viznať sa nevYznám,to je pravda.A Ty si si všimol,že obrana nestrieda naraz ako útok?A veľa krát hráme na 7 obrancov s tým,že ten z prvej naskakuje aj do štvrtej a hrá dve striedania útoku?
7.9.2019 - 14:49
0

fantasykilla

 

prepáč gramatickú chybu všimol som si až po uploade, ale o tom nebol môj príspevok. K tomu ostatnému - o čom točíš preboha, veď toto som ti napísal ja. Čítaš s porozumením? Na jednej strane píšeše, že Vandane hral len so silným útokom a teraz dávaš úplný opak (ktorý som ti mimochodom popísal vyššie)
7.9.2019 - 15:04
+1

fany

 

Ja píšem o siedmich obrancoch,Ty o šiestich.To je sakra rozdiel.Ďalej píšem,že obrana nestrieda naraz s útokom.A počas tretiny sú presilovky a oslabenia dosť časté,takže Vandane bol vždy narúbaný s prvým útokom o tom píšem.Keby tri obrany rotovali,so 4 útokmi narovnako,tak áno máš pravdu.Ale veľmi dobre vieš,že to tak nefunguje a vždy sa to proste nasadzuje tak,že Vandane,či Ross,či kedysi Lacike (aby to zas nebolo o zámorských)boli v prvej a 90% svojho icetime hrali s prvým útokom.Respektívne aj s druhým,keď bol v presilovkách nasadený ako prvý.A prvá obrana veľakrát odohrá aj celú presilovku a útoky sa vymenia.Tam sa obrancom veľmi dobre zbierajú body zadarmenko.Zas nechcem tvrdiť,že Drgoň priestor v presilovkách nedostával.
7.9.2019 - 15:36
0

nyytymaki BLOG

 

Andrej Podkonicky je urcite pri rozume a urcite neda na nejaku zensku od kuchynskeho drezu.
7.9.2019 - 14:06
+5

fany

 

Dochádzajú argumenty,kuchynský drez?Ty rozpitvávaj aký je Mišo Chovan vetroplach a ako ho v Košiciach najviac preplatili v pomere cena-výkon.V tom prípade,by momentálne vo Zvolene niektorí v porovnaní s Mišom museli ešte aj zaplatiť,že môžu hrať za HKM a nie brať plat.A okolo Tomeka môžeš TY tancovať jedine brazílske tance a nie starať sa o to či schudol a ako nevie pracovať s hokejkou.Tieto Tvoje BONMOTI na tak vysoko erudovaného odborníka sú do plaču.Kuchynský drez.
7.9.2019 - 14:34
+2

nyytymaki BLOG

 

BonmotI??
Na teba su akekolvek argumenty prikratke.
Vandane v minusovych cislach,Mraz da na tvoje nazory a hrabat sa v tvojich prispevkoch z historie sa mi naozaj nechce.
Serus a umy drez
7.9.2019 - 15:27
+2

ajwen77

 

Si si nezvykol?? Ja som sa zaprisahal že nebude na nu reagovať no nedá mi to...
7.9.2019 - 15:38
+2

fany

 

Už si sa dohrabal a zistil si,že nemáš o čom.Vandane má v mínus bodoch - 51 a to má.Čo znamená,že bol na ľade pri 51 góloch v našej bránke PÁN OBRANCA,nie v +- číslach.Čomu presne nerozumieš?A kde som ja písala ,že Mráz dá na moje názory?Táraj,gágaj.
7.9.2019 - 15:47
+1

ajwen77

 

A plusových mal koľko???
7.9.2019 - 15:52
0

topska

 

Viem si niekde tieto statistiky pozriet myslim konkretne plusove a konkretne minusove body? Som na mobile tak sa mi to tazko hlada.
7.9.2019 - 15:53
0

ajwen77

 

Nápodobne mobil. Ale pani FANY vie určite len o mínusových..
7.9.2019 - 15:56
0

ajwen77

 

Skončil tuším s +13 čiže mal by mať +64 ak správne dedukujem.
7.9.2019 - 15:59
0

topska

 

Ta to vobec nespochybnujem, prave ze ma tato info zaujima aj pri inych hracoch. Neviem sa takto narychlo k tomu dopatrat.
7.9.2019 - 16:08
0

warn1ng

 

Nerieš. To ona vidí len mínusové štatistiky... nie plusové a ani +/-. Pretože jej to tak vyhovuje. Podľa mňa je pri útočnom type obrancu dôležitá konečná štatistika +/- ktorú mal +13 podľa hockeyslovakia a +14 podľa eliteprospects.
7.9.2019 - 16:12
0

ajwen77

 

Asi tak... Celé spôsobuje sporakovy typ ženy ktorá sa chce venovať športu.
7.9.2019 - 16:16
+1

warn1ng

 

Pretože podľa pani fany by mal obranca len stáť na modrej celý čas. Nechápe že sú útočné typy obrancov ako Vandane, Ross alebo teraz Corrin. Dá sem len mínusovú štatistiku (ktorú ja tiež neviem nájsť) a na ostatné už akosi zabudne. Lebo to ostatné má Ross aj Vandane v pluse a už by jej to nesedelo do jej koncepcie alá "všetko čo je zo zámoria, len zaberá miesto našim odchovancom a treba to čo najrýchlejšie vyhodiť, poprípade dod*bať ešte predtým ako vôbec pricestujú na Slovensko".
7.9.2019 - 16:18
+1

ajwen77

 

Tak tak a o špici hrať s hráškom, jurikom, a podobnými. Vravím šport z poza sporáka
7.9.2019 - 16:20
+1

fany

 

Nie o špicu.Si predstav,že ten Hrášok aj s dvomi Juríkovcami majú titul v kešeni,aj s podobnými Zuzinom,Pulišom či Ďalogom.Ja nepochopím ako sa im to mohlo stať.
7.9.2019 - 21:41
0

warn1ng

 

Ano, v 2012/2013.
7.9.2019 - 21:45
+1

ajwen77

 

Sprostvooooo bože ako môže byť niekto tak....ale až tak.... Ohhhhhh
7.9.2019 - 23:28
+3

fantasykilla

 

v tom prípade aj prvý útok by mal mať -51, aspoň podľa teba, dobre tomu rozumiem?
7.9.2019 - 19:20
0

OhavLAX

 

Však nie je to jedno ako ktorá obrana bude napísaný, keď prvé tri obrany budú vyťažované na rovnako? To už tieto nasilu škriepky medzi tebou a zvyškom zvolena sú úplne zle
7.9.2019 - 14:35
+2

fany

 

Tak načo sa nasilu hádajú? Načo teraz fantasykilla napísal,že Adam nehral minulú sezónu ani prd?To je to čo tvrdím.Ja keď niekoho pochválim ,tak mu naložia už len z princípu.
7.9.2019 - 14:44
0

sallem

 

Presne tak, ako ty uz len z principu nakladas zamorskym hracom. V com si ty ina?
7.9.2019 - 15:12
+11

fany

 

A teraz si to presne trafil,čo ja píšem dávno.Nie som iná.Jedine v tom,že ja šomrem na zámorských,vy na Slovákov.A hlavne v tom,že ja nikoho neponižujem a nikomu nenadávam.
7.9.2019 - 16:02
0

ajwen77

 

V com je iný zamorak ako Slovak podľa teba??
7.9.2019 - 16:04
+1

fantasykilla

 

to je môj NÁZOR, aká nasilu hádka? Ja nemôžem vysloviť názor? To že je iný ako máš ty, je nasilu hádka. Toto vôbec nie je o tebe, si mi u ... Ty len máš potrebu so všetkými nesúhlasiť, teba to baví.
7.9.2019 - 15:19
+5

OhavLAX

 

Poviem len jeden argument a nad tým sa treba zamyslieť do tímu prišli noví hráči, veľa z nich je zo zámoria, ale je tu aj veľa podpisov mladých a perspektívnych, ty fany tu veľa krát viditeľne pôsobíš že zahraničný hráči ti pijú krv..No ale k pointe..títo hráči tento rok budú hráčmi hkm a filozofiou klubu hkm Zvolen, ktorú počuješ po každom strelenom góle SPOLU SME HKM, takže nepreberaj a fandi každému jednému hráčovi ktorý oblečie náš dres..A možno časom keď tu nebudete viesť tie vaše žabomyšacie vojny tak tu bude aj normálna diskusia
7.9.2019 - 16:50
+3

paaali BLOG

 

takze hokeju sa nerozumies... uf ake prekvapenie....
7.9.2019 - 18:41
+1

nyytymaki BLOG

 

Ten Tibensky mi tam nesedi,to je najzbytocnejsi podpis.Ak teda chceme vytvarat aj v tom malom mnozstve volne miesta v time pre mladych .
7.9.2019 - 13:12
0

trevor

 

Ako podla mna Tibensky nie je vylozene zly hrac, ale ked si vezmeme, ze chceme aby hrali aj mladi, tak tiez nerozumiem, preco je tu. Navyse taky Chlepcok za nim urcite nezaostava.
7.9.2019 - 13:17
0

fany

 

Načo mu to píšeš. Chlepčok podľa neho by pred 20-timi rokmi nedostal ani 2 sekundy na ľade.Ešte musí veľa pracovať,aby bol aspoň tam ,kde Zuzin.Napísal odborník nyytymaki 28.6 2019.
7.9.2019 - 14:00
+1

trevor

 

Chlepcok je sikovny, ale este musi vela pracovat, aby sa stal ako domaci hrac oporou tak ako v minulosti Chovan ci Zuzin. S tym ja s Nyytym suhlasim. To, ze sa zlepsuje a ma podla mna najvacsi potencial po Marcovi Halamovi je tiez pravda. Musi hlavne zosilniet a ziskat este vacsie sebavedomie.
7.9.2019 - 14:05
+2

ajwen77

 

Tak tak... Chlepcok musí makať ale potenciál má, kelenena mám ja osobne rád.. mája Dre aj keď niekedy bez efektu no nenechá si brankár po nervoch...a nik ďalší tam taký nieje..nemožno Petráš ale ten šiel kus dole s formou ale bude platný... A Kanada či us hráči?? Je to veľký risk ale neboli aj prachy za Vandasa a hral kkt...?? Všetko chce čas a treba pochopiť že rozhoduje šírka kádra a tým ide ZV teraz nič na náhodu, už ako to vypáli je otázne. Mladý šancu dostanú čo som rád a ostatné je vo hviezdach.
7.9.2019 - 14:14
+1

fany

 

Si to pekne zaobalil,tak psychologicky.Aby ani ovca netrpela a baran zostal na pokoji.
7.9.2019 - 14:19
0

ajwen77

 

Chces to konkrétnejšie? Opýtaj sa a môžme pokračovať.
7.9.2019 - 14:20
0

ajwen77

 

Teda nič??
7.9.2019 - 14:28
0

ajwen77

 

Škoda no. Nevadí. Snáď sa udržím mojej zásady z minulej sezóny.
7.9.2019 - 15:22
+2

Nechtasilasprevadza

 

Myslim si ze tato zostava je najrealnejsia a Trener by mohol skusit dst do prvej lajny nejakeho mladeho nech sa chyti
7.9.2019 - 19:59
0

ajwen77

 

Nezvykol si si...? Som sa tešil že ostane verná detvicke a zámkom s hej koňmi... Ale stále jej tu niekto ostal.
7.9.2019 - 14:14
+1

ajwen77

 

To prečo tu je.. sorry mali byť inde
7.9.2019 - 14:18
0

Senn

 

Ignorujte laznicku prosím, ta nevie ani praženicu spraviť nie ešte o niečo o hokeji.
7.9.2019 - 18:41
+5

Coffman

 

Ivetku ukazali v zapase s Detvou na kocke, tak dostala novy na pisanie tych jej nezmyslov
8.9.2019 - 15:41
+5

fany

 

A ak si pozorne pozeral,tak aj so Slovanom.A neuveríš už aj v Poprade som bola.A asi 2 roky dozadu aj v športe na STV.Čím to asi bude? Hmmmmmmmm.A to nie som ani štíhlučká,ani mladučká,ani nakreslená,ani dlhovlasá blondínka.To bude asi tá charizma.
8.9.2019 - 18:19
0

topska

 

U nas chodilo dva a viac rokov na hokej tak malo ludi, ze obzapas sa tam musel nasjt kazdy na obrazovke
8.9.2019 - 18:22
+2

fany

 

Zas chceš byť nasilu zaujímavý?Fotky máme doma,tak Ťa môžem upokojiť,že určite tam nebolo menej ako u nás vo štvrtok s Detvou.Ja som nezačala.Akcia-reakcia sa tomu hovorí.
8.9.2019 - 18:36
0

topska

 

Klud, to bol pokus o vtip. Nie kazdy tu je proti tebe v kazdej reakcii na teba
8.9.2019 - 18:45
0

hkmzv95

 

Kluuud, ona je mimo
8.9.2019 - 20:04
+6

fany

 

Ďalší zaujímavý aj + som vám dala,o to ide či?
8.9.2019 - 20:23
0

sallem

 

Kym si na tej kocke bola raz tak som tomu neprikladal nejaky hlbsi vyznam, ale kedze ta ukazu kazdy zapas, clovek sa zacne pohravat s myslienkou, ze nejaka vyssia moc chce, aby ludia vedeli kde na zimaku sedis, a vyhli sa tomu miestu oblukom...
8.9.2019 - 20:56
+2

fany

 

Tá Tvoja vyššia moc by mohla vedieť,že najbližšie na štadióne až 25.10 2019.Takže snaha vyšla navnivoč.
8.9.2019 - 21:59
0

trevor

 

Nasiel som zapas Dornbirnu proti Salzburgu z minulej sezony. Trotter center druheho utoku, pravak cislo 91, na kazdej presilovke, pri vsetkych 4 goloch (vsetky 4 goly dalo jeho kridlo Brendan O'Donnell, ktory je uz v Kladne u Jagra). Trotter spilmacher ako vinko. S tym O'Donnellom neskutocna dvojicka.
https://www.servushockeynight.com/videos/dornbirn-bulldogs-vs-red-bull-salzburg/AA-1WVKS44KW1W12
9.9.2019 - 0:08
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 22.9.2019 02:59
TímZSkóreB
1.Slovan414:99
2.Košice49:79
3.Nitra414:78
4.Michalovce413:108
5.Budapešť416:147
6.Miškovec411:107
7.B. Bystrica310:76
8.Zvolen310:96
9.N. Zámky39:103
10.Poprad413:153
11.Trenčín34:73
12.L. Mikuláš44:153
13.Detva410:170
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 4400020:812
2.Martin4300118:129
3.Sp.Nová Ves5300219:169
4.Dubnica4300114:119
5.Levice4201113:137
6.Topoľčany4200211:126
7.Žilina4110212:115
8.Skalica401129:133
9.Trnava4100313:213
10.P.Bystrica400047:150
11.SR 18100012:60
Aktualizované: 22.9.2019 04:07
TímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra4301024:1310
2.Poprad4300124:119
3.Dukla4300114:69
4.B. Bystrica3200112:66
5.Martin3200111:86
6.Zvolen3200114:166
7.SR 185200314:196
8.Slovan5110316:255
9.Košice4101219:184
10.Žilina310027:112
11.Skalica400047:290
Aktualizované: 22.9.2019 04:07
TímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra4310022:1011
2.Slovan4201119:137
3.Trnava2200010:46
4.Dukla4200214:106
5.Košice211006:35
6.Žilina210109:54
7.Poprad210105:34
8.Martin201017:92
9.Spišská201013:52
10.L. Mikuláš201015:92
11.Skalica200113:61
12.Púchov410129:171
13.B. Bystrica200025:110
14.Michalovce200022:140
Aktualizované: 22.9.2019 04:07
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 22.9.2019 07:49
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 22.9.2019 07:49
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 22.9.2019 07:49
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 22.9.2019 07:49
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 22.9.2019 07:49
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 22.9.2019 07:49

Bleskovky

Servette Ženeva - Bern 4:2 v sobotňajšom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Servette Ženeva zvíťazili doma nad Bernom 4:2 v sobotňajšom zápase švajčiarskej ligy. NLA - sobota: Biel - Langnau 3:2 pp a sn, Rapperswil - Zürich 3:2 pp, Servette Ženeva - Bern 4:2, Zug - Lugano 3:2 pp a sn
včera o 22:25 - TASR

Biel s Karaffom vyhral v Berne 2:1 po nájazdoch

Hokejisti Bielu vyhrali v piatkovom súboji najvyššej švajčiarskej súťaže na ľade Bernu 2:1 po samostatných nájazdoch. Z víťazstva hostí sa tešil aj mladý slovenský útočník Roman Karaffa, ktorý nastúpil v treťom útoku Bielu. Výsledky: Ambri-Piotta - Servette Ženeva 2:3 pp a sn, Bern - Biel 1:2 pp a sn, Langnau - Zug 5:3, Zürich - Lausanne 5:0
20.9.2019 22:50 - TASR

Adler Mannheim - EHC Red Bull Mníchov 2:7 v 3. kole nemeckej DEL

Hokejisti EHC Red Bull Mníchov triumfovali v piatkovom zápase 3. kola nemeckej DEL na ľade Adleru Mannheim vysoko 7:2. DEL - 3. kolo: Eisbären Berlín - Kolín Haie 3:2 pp, Adler Mannheim - EHC Red Bull Mníchov 2:7, ERC Ingolstadt - Krefeld Pinguine 4:5, Augsburger Panther - Düsseldorfer EG 3:4 pp a sn, Iserlohn Roosters - Schwenninger Wild Wings 1:4, Straubing Tigers - Pinguins Bremerhaven 5:4 pp a sn.
20.9.2019 22:44 - TASR

Obranca Girardi ukončil po 13 sezónach profiligovú kariéru

Kanadský hokejový obranca Dan Girardi ukončil vo veku 35 rokov profesionálnu hráčsku kariéru. Bývalý hráč New Yorku Rangers či Tampy Bay Lightning odohral v zámorskej NHL trinásť sezón, počas ktorých nazbieral 264 bodov (56+208) v 927 zápasoch základnej časti a 36 bodov (8+28) v 143 dueloch play off.
20.9.2019 16:43 - TASR

Servette Ženeva - ZSC Lions 3:0 vo švajčiarskej lige

Výsledky utorkových zápasov švajčiarskej hokejovej ligy: SC Bern – HC Ambri-Piotta 4:1, EHC Biel – SC Rapperwil-Jona Lakers 0:1 pp, SCL Tigers – HC Fribourg-Gotteron 3:2, HC Lugano – HC Davos 2:3, HC Servette Ženeva – ZSC Lions 3:0, EV Zug – HC Lausanne 5:6
17.9.2019 22:19 - TASR

Oskarshamn - Leksands 4:1 v 2. kole švédskej ligy

Hokejisti Leksandsu v zostave so slovenským útočníkom Marekom Hrivíkom prehrali v utorok v zápase 2. kola švédskej hokejovej ligy na ľade IK Oskarshamn 1:4. výsledky: HV-71 - Frölunda HC 3:2, Linköpings HC - Brynäs IF 4:3 pp, Malmö Redhawks - Rögle BK 3:4, Örebro HK - Lulea HF 2:1, IK Oskarshamn - Leksands IF 4:1, Skelleftea AIK - Färjestad BK 3:1, Vaxjö Lakers HC - Djurgardens IF Hockey 3:5.
17.9.2019 21:30 - TASR

Konecny pokračuje v drese Philadelphie

Kanadský hokejový útočník Travis Konecny, ktorý mal štatút obmedzeného voľného hráča, podpísal s vedením klubu NHL Philadelphia Flyers nový šesťročný kontrakt. "Letci" mu každú sezónu vyplatia v priemere 5,5 milióna dolárov.
17.9.2019 08:50 - TASR

Boeser podpísal s Canucks nový trojročný kontrakt

Americký hokejista Brock Boeser sa ako obmedzený voľný hráč napokon dohodol s klubom NHL Vancouver Canucks na novom kontrakte. Dvadsaťdvaročný krídelník krátko po otvorení predsezónneho kempu našiel spoločnú reč s predstaviteľmi "kosatiek" a podpísal trojročnú zmluvu na 17,625 milióna dolárov.
17.9.2019 08:36 - TASR

Hráčmi týždňa Kovář, Virtanen a Bikmullin

Hráčmi týždňa v Kontinentálnej hokejovej lige (KHL) sa stali brankár Jakub Kovář z Avtomobilistu Jekaterinburg, obranca Jesse Virtanen z Traktora Čeľabinsk a útočník Rafael Bikmullin z Neftechimiku Nižnekamsk.
16.9.2019 13:55 - TASR

Obranca McAvoy pokračuje v Bostone, podpísal 3-ročnú zmluvu

Klub zámorskej NHL Boston Bruins predĺžil zmluvu s 21-ročným americkým obrancom Charliem McAvoyom. Nový trojročný kontrakt vynesie mladému zadákovi celkovo 14,7 milióna dolárov. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.
15.9.2019 21:56 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

22. 09. 2019
N. Zámky - Trenčín o 16:00
Poprad - Nitra o 17:00
Detva - Michalovce o 17:00
Košice - Zvolen o 17:00
Miškovec - L. Mikuláš o 17:30
Slovan - B. Bystrica o 18:00

Odohrané zápasy

20. 09. 2019
TrenčínSlovan
0:3REPORT
BudapešťDetva
4:2REPORT
NitraMiškovec
3:2 SNREPORT
B. BystricaKošice
2:3REPORT
MichalovcePoprad
4:3 SNREPORT
L. MikulášN. Zámky
2:1REPORT

Najviac bodov

János VasMIS8 bodov
2.Langkow C.MAC7
3.Vandas M.SBA6
4.Chovan M.KOS6
5.Dalhuisen M.MIC6

Najlepší strelec

Chris LangkowMAC6 gólov
2.Vandane D.MIS5
3.Stupka V.NZA4
4.Zuzin P.DEV4
5.Jääskeläinen J.BBY3

Najlepší brankár

Andrej KošarišťanKOS93.52 perc
2.Rajna M.MIS93 %
3.Zalivin A.LMI89.66 %
4.Trenčan A.MIC89.47 %
5.Vošvrda T.POP88 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola